Utorak, 02.01.2018.

19:00

ABA: Zvezda posle dosta muke savladala Olimpiju

Košarkaši Crvene zvezde pobedom su otvorili Novu godinu, pošto su u poslednjem meču 14. kola ABA lige savladali Olimpiju sa 80:76 (16:18, 24:19, 22:19, 18:20).

Izvor: B92

ABA: Zvezda posle dosta muke savladala Olimpiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

136 Komentari

Sortiraj po:

xxx

pre 6 godina

Ima učešće 1972/73 u polufinalu Kupa Evropskiš šampiona. Tada se nije igrao F4. Jel se to ne računa?

Vi niste osvojili EL već kup šampiona?

U EL imate samo jedan F4 za igranje od 13 uzastopnih godina. To možete da zahvalite DSu, Tadiću, i ostaloj mašineriji

1 Top8 i 2 Top16.

To su vaši uspesi.

Ajde nećemo da pominjemo prvu titulu u SFRJ 1976 godine, ogromnih 4 titula osvojenih u dobu kada je liga bila najjača u Evropi.

A naš učinak u EL za 5 sezona, 3 Top16 učešća i jedan Top8. Pozitivan skor u grupama je nešto što tvoj mali klub mora da sanja
(sve dolazi na svoje, 3. januar 2018 16:26). Mali klub je onaj koji u svojoj istoriji ima 0 (NULA) učešća na F4.

sve dolazi na svoje

pre 6 godina

0 (NULA) učešća na F4 u svojoj istoriji.
(xxx, 3. januar 2018 10:52

Ima učešće 1972/73 u polufinalu Kupa Evropskiš šampiona. Tada se nije igrao F4. Jel se to ne računa?

Vi niste osvojili EL već kup šampiona?

U EL imate samo jedan F4 za igranje od 13 uzastopnih godina. To možete da zahvalite DSu, Tadiću, i ostaloj mašineriji

1 Top8 i 2 Top16.

To su vaši uspesi.

Ajde nećemo da pominjemo prvu titulu u SFRJ 1976 godine, ogromnih 4 titula osvojenih u dobu kada je liga bila najjača u Evropi.

A naš učinak u EL za 5 sezona, 3 Top16 učešća i jedan Top8. Pozitivan skor u grupama je nešto što tvoj mali klub mora da sanja

NoName

pre 6 godina

Da li je moguće da u eri "neguj mo srbski jezik" neko ne skapira da ljudi namerno tako napišu post i još elaboriraju greške?
(Ivan, 03. januar 2018 09:23)

Ta kako kažeš era "neguj mo srbski jezik" nije ništa drugo do alibi za sve one čije se neznanje srpskog jezika graniči sa elementarnim. Negujmo srpski jezik, u svakoj prilici, u svakoj poruci, komentaru... A to što neko svoju nesigurnost i neznanje zavije u formu "neguj mo srbski jezik" govori sve o njemu a i o onima koji smatraju da je to ispravno.

Miskec

pre 6 godina

"Meni je najsmjesnije od svega sto navijaci Zvezde misle da mogu pobjediti u Podgorici...kao da zaboravljaju da ne igraju kuci,da nema pomoci sudija,da nema pogled-licna nad vasim igracima a na drugoj strani odbrana-ragbi bez posledica.Samo ako vam se dozvoli tuca imate ssnsi u suprotnom nece biti nikakvih uzbudjenja,lako gubite.Naravno dobicete vi Cedevitu u Beogradu i da ste mnogo slabiji jer ,to sam vec pomenuo,tolerise vam se SVE u BG.
(sasa.r, 3. januar 2018 10:53)"
Ono kad grobar evocira uspomene!

ZaphodBeeblebrox

pre 6 godina

Zvezda nije čisto domaćinska ekipa. Već nekoliko godina u EL igra potpuno ravnopravno u gostima a kod kuće ima blagu prednost. Ove sezone ima 3/8 pobede u gostima i 3/7 kod kuće. U ABI ima 6/7 kod kuće i 6/7 u gostima.
(SrbEUin, 3. januar 2018 11:04)

Bolje da si napisao da imamo u Evroligi 3-5 i 3-4 što daje rezultat od 6-9, ovako neko može da pomisli, kao i ja u prvi mah, da imamo rezultate u EL 6-15, a u ABA 12-14. Milsim, ispravno je napisano, ali uglavnom su se ljudi navikli na jednostavno brojanje pobeda i poraza.

SrbEUin

pre 6 godina

(NoName, 3. januar 2018 09:40)

Zvezda nije čisto domaćinska ekipa. Već nekoliko godina u EL igra potpuno ravnopravno u gostima a kod kuće ima blagu prednost. Ove sezone ima 3/8 pobede u gostima i 3/7 kod kuće. U ABI ima 6/7 kod kuće i 6/7 u gostima.

Zvezdi je dovoljna pobeda +6 protiv Ced za drugu poziciju, koja je potpuno prihvatljiva pred play-off. Tako bi za prolaz u finale Zvezdi od mogućih 4 meča sa Ced od kojih bi tri igrala u BG trebalo tri pobede. To bi trebalo da prođe.
Sa Bud bi tako bila moguća još najviše 4 meča u Morači. Ako Zvezda ne može dobiti bar JEDAN od tih, i ne zasužuje titulu. Najbolje bi bilo da pobedi ovaj prvi, i tako sebi mnogo olakša posao.

Neđo Valderama

pre 6 godina

Kaže lik u komentaru "dok je Dule harao Evroligom..."

Pa brate jel realno da se ovo može pročitati? Ej Dulo harao evroligom axaaxxaxa

Svako li ima pristup internetu danas... Da se prekrstim..

xxx

pre 6 godina

Kosarkaska sekcija Crvene Zvezde je ponos sportskog drustva. Prvu titulu prvaka evrope su Srbiji donele kosarkasice Crvene Zvezde i ubedljivo su najtrofejnije u zenskoj konkurenciji.
A muski kk je vlasnik triplete. Kosarka se vratila kuci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebojsa Čović, 2. januar 2018 23:43). 0 (NULA) učešća na F4 u svojoj istoriji.

sasa.r

pre 6 godina

Meni je najsmjesnije od svega sto navijaci Zvezde misle da mogu pobjediti u Podgorici...kao da zaboravljaju da ne igraju kuci,da nema pomoci sudija,da nema pogled-licna nad vasim igracima a na drugoj strani odbrana-ragbi bez posledica.Samo ako vam se dozvoli tuca imate ssnsi u suprotnom nece biti nikakvih uzbudjenja,lako gubite.Naravno dobicete vi Cedevitu u Beogradu i da ste mnogo slabiji jer ,to sam vec pomenuo,tolerise vam se SVE u BG.

Vladimir

pre 6 godina

Sada nam sledi verovatno kljuc sezone, a to nisu ni Zalgiris, ni Efes, vec Buducnost u Moraci i Cedevita u Beogradu. To su dva susreta na koja ekipa mora biti usresredjena, jer se eventualni kiksevi nece moci nadoknaditi, a ulazak u play-off sa trece pozicije tesko moze dovesti do trofeja.

NoName

pre 6 godina

Dilan Enis mora da igra 20 minuta u ovakvim utakmicama, dečko će skroz izgubiti samopouzdanje ako ga bude ubacivao po 25 sekundi i biće neupotrebljiv kao one godine vrhunski šuter Rajan Tompson! Istrpi na početku i njegove loše partije, ali dobićeš igrača.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dušan, 3. januar 2018 03:15)


Da je igrao sinoć 20 minuta mi bi izgubili 15 razlike. Onda bi bila pljuvačina. Jurimo prednost domaćeg terena u plej ofu, nema mesta da se čeka Enis. Vidiš li da je situacija takva da će o prednosti možda odlučivati čak i koš razlika. Zato Budućnost moramo pobediti sa većom razlikom nego oni nas. Tek onda bi imalo mesta za jedan poraz.

under

pre 6 godina

Kao što kaže Alimpijević sve negativno dolazi iz odbrane. Olimpija je dosledno igrala na brzu igru u napadu sa naglaskom na prodorima 1na1. Zvezda nije navikla da se igrači spuštaju nisko na dribling i bilo je puno prolaza i samih solo ulaza ili dodavanja pod košem. Posle takvog taktičkog iznenađenja u odbrani sledile su i greške u napadu tj. gubitak pravog ritma i postavke.

nostalgija

pre 6 godina

(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 2. januar 2018 20:49)
A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti.
(Au, kakvo teško izražavanje i nisi sam,

Auuu, komu, kaze. Pa tisi ne pismeniji, od njega. Nekad nemogu da, vjerujem sta, sve, ljudi napisu i kakose brukaju ispravljajuci druge, prosto ne verovatno!

Dušan

pre 6 godina

Dilan Enis mora da igra 20 minuta u ovakvim utakmicama, dečko će skroz izgubiti samopouzdanje ako ga bude ubacivao po 25 sekundi i biće neupotrebljiv kao one godine vrhunski šuter Rajan Tompson! Istrpi na početku i njegove loše partije, ali dobićeš igrača.

son

pre 6 godina

A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti. 
(Au, kakvo teško izražavanje i nisi 2018 2sam, 2. januar 1:32) 

Ti si nasao da nekoga kritikujes, a ziv si nepismen, covece! 
Prvo, recenica se gotovo nikada ne pocinje sa "A", ali to je josi najmanja greska. 
Kada zelis da postavis pitanje, koristis "da li", "je li" ili ono sto si ti hteo: "je l'?" Rec "jer" je pravi veznik i sinonim joj je "zato što". Neverovatno koliko ljudi ne razlikuje jer i je l', a oni imaju potpuno drugacije znacenje. 
Potom, upotrebio si "bih". "Bih" je aorist glagola biti u PRVOM LICU JEDNINE. Da li si zeleo da SEBE upitas nesto, pa si upotrebio "bih"? Sigurno nisi. Zato, ako pitas nekog drugog, koristis oblik glagola biti u drugom licu jednine: "Da li BI (ti) bio u mogucnosti...". 
Potom, i tvoja recenica je nejasna, tesko citljiva, jer je prepuna zareza (zapeta). Posle reci SMISLENO treba da stoji znak pitanja (jer je rec o upitnoj recenici), pa da onda zapocnes novu recenicu. Ako to vec nisi uradio, vec si stavio zapetu i nastavio recenicu, na kraju ovog tvog pisanija morao je da stoji znak pitanja. 
Eto, ti nasao da kritikujes neciju pismenost, a u jednoj recenici (trebalo je da budu dve, doduse), pokazao si da bi trebalo da se vratis u prvi razred osnovne skole.
(veliki strumf, 02. januar 2018 23:45)

auuu veliki strumfe, upropastio si ga...

Nebojsa Čović

pre 6 godina

Kosarkaska sekcija Crvene Zvezde je ponos sportskog drustva. Prvu titulu prvaka evrope su Srbiji donele kosarkasice Crvene Zvezde i ubedljivo su najtrofejnije u zenskoj konkurenciji.
A muski kk je vlasnik triplete. Kosarka se vratila kuci.

Лепи Цане

pre 6 godina

Партизанке да нам буду захвалне, овим поразом Олимпије повећане су шансе Партизана за пласман у Топ 9.

Ivan

pre 6 godina

Zvezda nece osvojiti aba ligu...
(Ada, 2. januar 2018 20:49)

Zvezdi niko ne garantuje osvajanje ABA lige, da bi takva konstatacija uvredila njene navijace.

veliki strumf

pre 6 godina

A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti.
(Au, kakvo teško izražavanje i nisi sam, 2. januar 2018 21:32)

Ti si nasao da nekoga kritikujes, a ziv si nepismen, covece!
Prvo, recenica se gotovo nikada ne pocinje sa "A", ali to je josi najmanja greska.
Kada zelis da postavis pitanje, koristis "da li", "je li" ili ono sto si ti hteo: "je l'?" Rec "jer" je pravi veznik i sinonim joj je "zato što". Neverovatno koliko ljudi ne razlikuje jer i je l', a oni imaju potpuno drugacije znacenje.
Potom, upotrebio si "bih". "Bih" je aorist glagola biti u PRVOM LICU JEDNINE. Da li si zeleo da SEBE upitas nesto, pa si upotrebio "bih"? Sigurno nisi. Zato, ako pitas nekog drugog, koristis oblik glagola biti u drugom licu jednine: "Da li BI (ti) bio u mogucnosti...".
Potom, i tvoja recenica je nejasna, tesko citljiva, jer je prepuna zareza (zapeta). Posle reci SMISLENO treba da stoji znak pitanja (jer je rec o upitnoj recenici), pa da onda zapocnes novu recenicu. Ako to vec nisi uradio, vec si stavio zapetu i nastavio recenicu, na kraju ovog tvog pisanija morao je da stoji znak pitanja.
Eto, ti nasao da kritikujes neciju pismenost, a u jednoj recenici (trebalo je da budu dve, doduse), pokazao si da bi trebalo da se vratis u prvi razred osnovne skole.

Vlada

pre 6 godina

Nema neke preterane pameti ovde. Utakmica je bila gusta jer je Lesor odigrao očajno. Čovek je šutirao za dva poena 2/9, a sa penala 3/6. Nisu blistali ni Davidovac (sa šutem za dva 0/4) ni Feldin (3/9 za dva i 2/7 za tri). Dakle, tri igrača sa amaterskim procentima šuta za dva. I dok za Feldina i Davidovca možemo da kažemo da ih nije išao šut sa poludistance i distance (loš dan), Lesor mi apsolutno nije jasan. Sa onakvim fizikalijama morao bi da unese kroz obruč svakog centra u ABA zajedno sa loptom. Ovo je već očigledno. Čovek jednostavno ne zna košarku i vadi se isključivo na fizikalije koje su na vrhunskom nivou. Nama treba jedna krštena petica koja ume i sa poludistance (recimo linija penala) da ubode i koja ima krštenu leđnu tehniku. Sa tako nekim bismo se prošetali ABA ligom, a i u EL bismo bili znatno konkurentniji.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Nemoguće,kelner je čoveka sa mozgom.... 
(Crvena Zvezda 1913, 02. januar 2018 20:50). Za razilku od tebe...
(xxx, 02. januar 2018 21:09)

HAHAHAHA,PA TI SI ŽIV?

xxx

pre 6 godina

Nemoguće,kelner je čoveka sa mozgom....
(Crvena Zvezda 1913, 02. januar 2018 20:50). Za razilku od tebe...
(xxx, 02. januar 2018 21:09)

HAHAHAHA,PA TI SI ŽIV?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezda 1913, 2. januar 2018 22:30) Za razliku od tebe...

peraložač

pre 6 godina

Harao EL???😂😂😂Skor za 13 godina 78 pobeda i 134 poraza ti nazivas haranjem.Harali su i izivljavali se nad vama svi zivi.Skorovi su vam redovno bili 2-12 u grupama,za 13 godina haranja EL niste bili u stanju zabeleziti pozetivan skor u nekoj grupnoj fazi EL.Oborili ste matematicki zakon verovatnoce i stavili na muke mataticare koji sad iz korena moraju da menjaju taj zakon,a jedina pozetivna stvar proizasla iz toga je sto studenti na fakultetima ne dobijaju vise zadatak iz te oblasti.
(Nikola, 2. januar 2018 21:25)
Ovde nije potreban komentar,
samo sam hteo još jednom da se pročita.
Možete da zaključite javljanje.
Studio ?

Pera Magic Mitic

pre 6 godina

Bez prevelikog trosenja novca , sa jeftinim mladim trenerom, koji nema kao Pera Mitic platu 300000, imamo sjajne rezultate. Ja hocu da gledam mocnu Cz jos mnogo, mnogo godina, a ne da budemo u kanalu, kao neki. Samo napred Dr.
(Nebojsa dr Covic, 02. januar 2018 20:37)
Kakva crna plata od 300000?

deki

pre 6 godina

Mi smo se ispromasivali za sve pare, neverovatno da u hali u kojoj svaki dan treniraju, ovako los sut. Ali bitno je da smo ponovo tamo gde nam je mesto

klaxon

pre 6 godina

(KELNOVANJE, 02. januar 2018 19:15) 

Zvezda pobedi Keln u Nemackoj, Zvezda pobedi Keln u Beogradu, Zvezda prodje grupu... i pored svega toga lik se potpuse "KELNOVANJE". Sta urade kompleksi i tuga od coveka...

Nikola

pre 6 godina

Dok je Dule haro Evroligom nikad se nije mucio sa ovim krs ekipama kao Zvezda.U pravu je Tegeltija Evroliga nikad slabija.
(institucija., 2. januar 2018 19:45)

Harao EL???😂😂😂Skor za 13 godina 78 pobeda i 134 poraza ti nazivas haranjem.Harali su i izivljavali se nad vama svi zivi.Skorovi su vam redovno bili 2-12 u grupama,za 13 godina haranja EL niste bili u stanju zabeleziti pozetivan skor u nekoj grupnoj fazi EL.Oborili ste matematicki zakon verovatnoce i stavili na muke mataticare koji sad iz korena moraju da menjaju taj zakon,a jedina pozetivna stvar proizasla iz toga je sto studenti na fakultetima ne dobijaju vise zadatak iz te oblasti.

Рајко Четник

pre 6 godina

Звезда је одиграла још једну лошу утакмицу а ја ћу поново за исти кометар добити више минуса од плусева захваљујући острашћеним навијачима.
Срећна Нова година.

Beca

pre 6 godina

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 2. januar 2018 19:26)
Tačno, Zvezda je hrvatska koliko je Real iz Dubaija (Emirates), Barselona je pola američka (Nike) a pola japanska (Rakuten) a srpska košarkaška reprezentacija je u stvari slovenačka (Triglav osiguranje).

anica

pre 6 godina

Dangubic opet odigrao odlicno, a Lesor bolji u odbrani nego u napadu. Svaki igrac igra solidno.
Gledam ove slike, mislim da smo najlepsi tim u EL:-)

Стара школа

pre 6 godina

Као што јуче и најавих, без трунке зноја!!! То нам је требало. Сада победа у Подгорици, и све решено до плеј-офа!

мангупаријацз

pre 6 godina

Браво Звездо, браво Алимпијевићу! Перспективан тренер са скромним буџетом, одрадио одличан посао у АБА лиги и сасвим коректне резултате направио у ЕЛ. Подршка! Свака част и Човићу, мајстор, доктор, још дуго нам водио клуб!

xxx

pre 6 godina

Zvezda vec od prosle sezone ima vise pobeda nego Partizan u Evroligi.  
Tako da niste vi nista harali. Pusti te mitove. Guglaj statistiku.  
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novi Sad, 2. januar 2018 20:24). Guglaj ti koliko Partizan ima F4, a koliko svi Čovićevi klubovi zajedno... 
(xxx, 02. januar 2018 20:39) 

Daj Bože da si ti normalan ...
(Šta uradi to Nolane Smithe ??!, 02. januar 2018 20:54). Ti si poslednji ovde koji teba da komentariše da li je neko normalan ili ne...

ćiril stipsa

pre 6 godina

(KELNOVANJE, 02. januar 2018 19:15)

Zvezda pobedi Keln u Nemackoj, Zvezda pobedi Keln u Beogradu, Zvezda prodje grupu... i pored svega toga lik se potpuse "KELNOVANJE".
(klaxon, 2. januar 2018 21:22)

Kako ne provaljujete, lik se nadao da ce keln da izbaci zvezdu. I dalje se tako potpisuje da mu ne propadne fora. A meni smesno.

Au, kakvo teško izražavanje i nisi sam

pre 6 godina

Sta je vama divlja kosarka, sta kukate zbog suta za 3? Tacno se vidi da veze sa kosarkom nemate... Prvo, vecina tih sutrva je bila otvorena. Drugo, kada u ekipi imate igrace kao sto su, Feldin, Rocesti, Dangubic koji mogu za 3, onda centri, Bjelica i Antic koji kao centri imaju odlican sut za 3, pogotovo Antic, bolje trojke sutira nego za 2. Dalje, Jankovic takodje, Davidovca ostavljaju samog kako da ne sutne, Lazic takodje uvek sam. Ovo je suterska ekipa, zasto? Zato!
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 2. januar 2018 20:49)

A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti.

NoName

pre 6 godina

Sta je vama divlja kosarka, sta kukate zbog suta za 3? Tacno se vidi da veze sa kosarkom nemate... Prvo, vecina tih sutrva je bila otvorena. Drugo, kada u ekipi imate igrace kao sto su, Feldin, Rocesti, Dangubic koji mogu za 3, onda centri, Bjelica i Antic koji kao centri imaju odlican sut za 3, pogotovo Antic, bolje trojke sutira nego za 2. Dalje, Jankovic takodje, Davidovca ostavljaju samog kako da ne sutne, Lazic takodje uvek sam. Ovo je suterska ekipa, zasto? Zato! 
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 2. januar 2018 20:49) 

A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti.
(Au, kakvo teško izražavanje i nisi sam, 02. januar 2018 21:32)

Nisi ti ništa bolji. Naprotiv.

Wllaxy

pre 6 godina

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje. 
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 02. januar 2018 19:26) 

Tebe ne mrzi da ispadaš glup svaki dan?
(menjam nick, 02. januar 2018 19:45)

Ne bi on ali prosto nema kapaciteta da to promeni...

Rz brzotrz

pre 6 godina

Zvezdi je potreban klasican centar, teskas! Na ovoj utakmici, a i vrlo retko u sezoni, neki igrac ume da "zida" pod kosem. Time ekipa nema balans spoljnje i unutrasnje linije jer svi osim Lesora izvace se na sut.

Šta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Zvezda vec od prosle sezone ima vise pobeda nego Partizan u Evroligi. 
Tako da niste vi nista harali. Pusti te mitove. Guglaj statistiku. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novi Sad, 2. januar 2018 20:24). Guglaj ti koliko Partizan ima F4, a koliko svi Čovićevi klubovi zajedno...
(xxx, 02. januar 2018 20:39)

Daj Bože da si ti normalan ...

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Ali covek drzi nick kelnovanje, a mi keln dobili oba puta u dvomecu... 
(kraster, 02. januar 2018 19:32) 

Covek je kelner, to mu zanimanje
(NebaCar, 02. januar 2018 19:42)

Nemoguće,kelner je čoveka sa mozgom....

Trojka Bertansa

pre 6 godina

Večiti delija(panter)

Kako Zagorac moze da se vrati, kad dečko nikad nije ni dolazio u Partizan to prvo, a drugo od četvrtka mašina se pali a ti se slobodno podsmevaj. Ajmo crnoooooo-beliiiii.

Dag Kristi

pre 6 godina

Džaba lupate minuse, od četvrtka se mašina pali, ajmo crno-beli.
(Trojka Bertansa, 02. januar 2018 19:48)

Doooobaaaar.Daj jos jedan?

Dag Kristi

pre 6 godina

Sa losom igrom,i losim procentima suta,zabelezena sigurna pobeda.To me posebno raduje.Dobro je sto je pre Zalgirisa dosla jedna ovakva utakmica.

xxx

pre 6 godina

Zvezda vec od prosle sezone ima vise pobeda nego Partizan u Evroligi.
Tako da niste vi nista harali. Pusti te mitove. Guglaj statistiku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novi Sad, 2. januar 2018 20:24). Guglaj ti koliko Partizan ima F4, a koliko svi Čovićevi klubovi zajedno...

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Džaba lupate minuse, od četvrtka se mašina pali, ajmo crno-beli.
(Trojka Bertansa, 02. januar 2018 19:48)

Od mene imate besplatne šibice!
Ne zaboravite da pre paljenja obavestite vatrogasce!

Владимир

pre 6 godina

@institucija

Да ли то беше оно време "харања" Евролигом када је прејаки Проком добио Партизан и када су били испред на табели? Свака част за неке резултате КК Партизан, попут освајања КШ или Ф4 ЕЛ, али написати да је харао Евролигом је смешно. Поготово због доста лоших резултата у ЕЛ.

hahah

pre 6 godina

Dok je Dule haro Evroligom nikad se nije mucio sa ovim krs ekipama kao Zvezda.U pravu je Tegeltija Evroliga nikad slabija.
 (institucija., 2. januar 2018 19:45)
Dule harao hahahah zasto sad ne harate ili je FMP ipak prejak, a Evroliga slaba. A ko je pobedio Dula pre nego je pobego iz patlidzana i ostavio dugove u milionima.

username

pre 6 godina

Zvezda 13/32 za 3 poena.
Polovina poena van linije 6,75.
U plej ofu buducnosti dajem vece sanse u odnosu na cedevitu protiv zvezde, jer su dosta disciplinovaniji. A jos ukoliko se pojacaju, moze svasta biti. Ne treba tek tako potceniti buducnost.

ja to tako

pre 6 godina

@kris Pogledaj Partizan. Njemu fali sve :D Inace grobar sam. Slazem se da CZV fali klasicna petica ali sve ih je manje u modernoj kosarci...

Nebojsa dr Covic

pre 6 godina

Bez prevelikog trosenja novca , sa jeftinim mladim trenerom, koji nema kao Pera Mitic platu 300000, imamo sjajne rezultate. Ja hocu da gledam mocnu Cz jos mnogo, mnogo godina, a ne da budemo u kanalu, kao neki. Samo napred Dr.

branko

pre 6 godina

Večeras je jedino pobeda vredna.Igra vrlo nepovezana,malo kretanja igrača bez lopte u napadu,malo ulaza i poveći broj promašenih zicera.Čini mi se da je Enis slabiji i od Radičevića.Na zagrevanju je Radičević imao bolji procenar od Enisa,isto na zagrevanju.S ovakvom igrom teško ćemo pobediti Žalgiris.

Novi Sad

pre 6 godina

Dok je Dule haro Evroligom nikad se nije mucio sa ovim krs ekipama kao Zvezda.U pravu je Tegeltija Evroliga nikad slabija. 
 (institucija., 2. januar 2018 19:45) 

Zvezda vec od prosle sezone ima vise pobeda nego Partizan u Evroligi.
Tako da niste vi nista harali. Pusti te mitove. Guglaj statistiku.

fljamurtari dobro pari

pre 6 godina

Igrali smo samo koliko je bilo neophodno za pobedu, Zalgiris je mocan ove godine i trebace nam puno snage da pokusamo da pobedimo.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

Било добре борбе ал није лако одржати се на самом врху. Година започета побједом и то је једино важно. БРАВО👏👏👏ЗВЕЗДО❤!

Istina

pre 6 godina

Ponadali se neki što svaka tri dana menjaju dresove i nikako da im uspe da se zaraduju malo.Ne razumem odakle im obraza i morala da pišu nešto o košarci.Na njihovom mestu bi trebalo da se u rupe zavuku.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

Sta je vama divlja kosarka, sta kukate zbog suta za 3? Tacno se vidi da veze sa kosarkom nemate... Prvo, vecina tih sutrva je bila otvorena. Drugo, kada u ekipi imate igrace kao sto su, Feldin, Rocesti, Dangubic koji mogu za 3, onda centri, Bjelica i Antic koji kao centri imaju odlican sut za 3, pogotovo Antic, bolje trojke sutira nego za 2. Dalje, Jankovic takodje, Davidovca ostavljaju samog kako da ne sutne, Lazic takodje uvek sam. Ovo je suterska ekipa, zasto? Zato!

kris

pre 6 godina

Ako dobijemo ovu utakmicu,a nadam se da hoćemo,dobiću puno minusa,ali ja moram reći svoje mišljenje.A ono je da bi bili 30% jači da imamo ozbiljnu peticu.Mi praktično igramo sa nekim lažnim centrima,s tim da je Lesor neiskusan,a Antića su stigle godine i on to kadkad kompenzuje uravo iskustvom i inteligencijom,ali ne može uvek.Jovanović se ne snalazi najbolje i kad na sve dodamo sva ona nerezonska iskakanja u odbrani,kao i nemogućnost ijednog od navedenih da odigra leđima prema košu,jasno je šta je najveća boljka ove ekipe.Da to rešimo,u ABA ligi bi se prošetali i bili bi konkurentniji u EL,mada su nam i ovako šanse u ABA ligi velike,dok u EL teško da možemo do TOP 8.

menjam nick

pre 6 godina

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 02. januar 2018 19:26)

Tebe ne mrzi da ispadaš glup svaki dan?

NebaCar

pre 6 godina

Ali covek drzi nick kelnovanje, a mi keln dobili oba puta u dvomecu...
(kraster, 02. januar 2018 19:32)

Covek je kelner, to mu zanimanje

cukce

pre 6 godina

Al se grobari raskokodakali ko da ce jaje da snesu! Prate jedinog evroligasa sa ovih prostora i ABA ligu kad igra, ako ako pratite lepu kosarku a ne ono mucenje sto vas klub igra, a mozda nesto i naucite o kosarci!

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Napred zvezdo ponosu srbije
(Starac Fočo od stotinu ljeta, 02. januar 2018 19:01)

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 02. januar 2018 19:26)

Ponos HR je jedan mali klub,osnovan u ZG davne 45-e pa prekomandovan u BG....
32 Zagorska zna najbolje!!!

Mare

pre 6 godina

Danasnja taktitka zvezde u prvom poluvremenu - u napadu neka kruzi lopta bezidejno i neka sutiraju za tri rocesti ili feldin.
U obrani igraj mlitavo i cekaj zalgiris

Davle

pre 6 godina

OPET 5 STRANACA POCINJE UTAKMICU 

ROCESTI 
ENIS 
FELDEIN 
BJELICA 
LESORT 



NA KLUPI JOS TROJICA 
ANTIC 
AVODZOBI 
OJO
(KELNOVANJE, 02. januar 2018 19:15)

EFEMPEOVANJE I NOLANSMITOVANJE

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Ali covek drzi nick kelnovanje, a mi keln dobili oba puta u dvomecu...
(kraster, 02. januar 2018 19:32)

Grobar je to,treba vremena da shvati,mada nije nemoguće i da ne shvati...

Skorpion

pre 6 godina

(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 2. januar
u decembru

02. decembar: Budućnost - Partizan 86:79
05. decembar: Lijetuvos Ritas - Partizan 93:75
09. decembar: Partizan - Cedevita 82:92
13. decembar: Partizan - Bilbao 67:83
16. decembar: Partizan - MZT 112:94 - pobeda ( verovali ili ne )
19. decembar: Partizan - Limož 98:101
23. decembar: Partizan - Mornar 93:98
27. decembar: Lokomotiv - Partizan 99:64
30. decembar: FMP - Partizan 83:71

Ovo je za malog Urosa da cita pre spavanja dok pije mlekce. Propitacemo te sutra da li si naucio sve uspehe Patlidzana u Decembru. Videces nije tesko, nema ih bas puno.

dusan

pre 6 godina

Kako god da bude, bice dobro...Ako Zvezda dobije, bice prva, ako dobije Olimpija, onda ce ona da predje Partizana, sto je nije lose...Mislim u globalu :)

Aleksej

pre 6 godina

Dok je Dule haro Evroligom nikad se nije mucio sa ovim krs ekipama kao Zvezda.U pravu je Tegeltija Evroliga nikad slabija.
(institucija., 02. januar 2018 19:45)Harao??45 pobeda 110 poraza.Tegeltija za nesto u pravu?Evroliga nikad jaca igraju samo najbolji u Evropi a je razni Prokomi.Aba liga Radonja je postavio sve rekorde i po broju pobeda i uzastopnom broju pobeda,ali to nista nije bitno bitna je samo titula i da se igraci razigravaju za Evroligu.Vidi se da si prosecni Grobar slabo znas kosarku,a mnogo mrzis Zvezdu od ogromnih kompleksa.

Novi Sad

pre 6 godina

Dok je Dule haro Evroligom nikad se nije mucio sa ovim krs ekipama kao Zvezda.U pravu je Tegeltija Evroliga nikad slabija. 
 (institucija., 2. januar 2018 19:45) 

Zvezda vec od prosle sezone ima vise pobeda nego Partizan u Evroligi.
Tako da niste vi nista harali. Pusti te mitove. Guglaj statistiku.

Davle

pre 6 godina

OPET 5 STRANACA POCINJE UTAKMICU 

ROCESTI 
ENIS 
FELDEIN 
BJELICA 
LESORT 



NA KLUPI JOS TROJICA 
ANTIC 
AVODZOBI 
OJO
(KELNOVANJE, 02. januar 2018 19:15)

EFEMPEOVANJE I NOLANSMITOVANJE

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Ali covek drzi nick kelnovanje, a mi keln dobili oba puta u dvomecu...
(kraster, 02. januar 2018 19:32)

Grobar je to,treba vremena da shvati,mada nije nemoguće i da ne shvati...

Nikola

pre 6 godina

Dok je Dule haro Evroligom nikad se nije mucio sa ovim krs ekipama kao Zvezda.U pravu je Tegeltija Evroliga nikad slabija.
(institucija., 2. januar 2018 19:45)

Harao EL???😂😂😂Skor za 13 godina 78 pobeda i 134 poraza ti nazivas haranjem.Harali su i izivljavali se nad vama svi zivi.Skorovi su vam redovno bili 2-12 u grupama,za 13 godina haranja EL niste bili u stanju zabeleziti pozetivan skor u nekoj grupnoj fazi EL.Oborili ste matematicki zakon verovatnoce i stavili na muke mataticare koji sad iz korena moraju da menjaju taj zakon,a jedina pozetivna stvar proizasla iz toga je sto studenti na fakultetima ne dobijaju vise zadatak iz te oblasti.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Džaba lupate minuse, od četvrtka se mašina pali, ajmo crno-beli.
(Trojka Bertansa, 02. januar 2018 19:48)

Od mene imate besplatne šibice!
Ne zaboravite da pre paljenja obavestite vatrogasce!

мангупаријацз

pre 6 godina

Браво Звездо, браво Алимпијевићу! Перспективан тренер са скромним буџетом, одрадио одличан посао у АБА лиги и сасвим коректне резултате направио у ЕЛ. Подршка! Свака част и Човићу, мајстор, доктор, још дуго нам водио клуб!

Beca

pre 6 godina

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 2. januar 2018 19:26)
Tačno, Zvezda je hrvatska koliko je Real iz Dubaija (Emirates), Barselona je pola američka (Nike) a pola japanska (Rakuten) a srpska košarkaška reprezentacija je u stvari slovenačka (Triglav osiguranje).

Dag Kristi

pre 6 godina

Džaba lupate minuse, od četvrtka se mašina pali, ajmo crno-beli.
(Trojka Bertansa, 02. januar 2018 19:48)

Doooobaaaar.Daj jos jedan?

ćiril stipsa

pre 6 godina

(KELNOVANJE, 02. januar 2018 19:15)

Zvezda pobedi Keln u Nemackoj, Zvezda pobedi Keln u Beogradu, Zvezda prodje grupu... i pored svega toga lik se potpuse "KELNOVANJE".
(klaxon, 2. januar 2018 21:22)

Kako ne provaljujete, lik se nadao da ce keln da izbaci zvezdu. I dalje se tako potpisuje da mu ne propadne fora. A meni smesno.

hahah

pre 6 godina

Dok je Dule haro Evroligom nikad se nije mucio sa ovim krs ekipama kao Zvezda.U pravu je Tegeltija Evroliga nikad slabija.
 (institucija., 2. januar 2018 19:45)
Dule harao hahahah zasto sad ne harate ili je FMP ipak prejak, a Evroliga slaba. A ko je pobedio Dula pre nego je pobego iz patlidzana i ostavio dugove u milionima.

Nebojsa dr Covic

pre 6 godina

Bez prevelikog trosenja novca , sa jeftinim mladim trenerom, koji nema kao Pera Mitic platu 300000, imamo sjajne rezultate. Ja hocu da gledam mocnu Cz jos mnogo, mnogo godina, a ne da budemo u kanalu, kao neki. Samo napred Dr.

Стара школа

pre 6 godina

Као што јуче и најавих, без трунке зноја!!! То нам је требало. Сада победа у Подгорици, и све решено до плеј-офа!

NebaCar

pre 6 godina

Ali covek drzi nick kelnovanje, a mi keln dobili oba puta u dvomecu...
(kraster, 02. januar 2018 19:32)

Covek je kelner, to mu zanimanje

Nebojsa Čović

pre 6 godina

Kosarkaska sekcija Crvene Zvezde je ponos sportskog drustva. Prvu titulu prvaka evrope su Srbiji donele kosarkasice Crvene Zvezde i ubedljivo su najtrofejnije u zenskoj konkurenciji.
A muski kk je vlasnik triplete. Kosarka se vratila kuci.

Владимир

pre 6 godina

@institucija

Да ли то беше оно време "харања" Евролигом када је прејаки Проком добио Партизан и када су били испред на табели? Свака част за неке резултате КК Партизан, попут освајања КШ или Ф4 ЕЛ, али написати да је харао Евролигом је смешно. Поготово због доста лоших резултата у ЕЛ.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

Sta je vama divlja kosarka, sta kukate zbog suta za 3? Tacno se vidi da veze sa kosarkom nemate... Prvo, vecina tih sutrva je bila otvorena. Drugo, kada u ekipi imate igrace kao sto su, Feldin, Rocesti, Dangubic koji mogu za 3, onda centri, Bjelica i Antic koji kao centri imaju odlican sut za 3, pogotovo Antic, bolje trojke sutira nego za 2. Dalje, Jankovic takodje, Davidovca ostavljaju samog kako da ne sutne, Lazic takodje uvek sam. Ovo je suterska ekipa, zasto? Zato!

NoName

pre 6 godina

Sta je vama divlja kosarka, sta kukate zbog suta za 3? Tacno se vidi da veze sa kosarkom nemate... Prvo, vecina tih sutrva je bila otvorena. Drugo, kada u ekipi imate igrace kao sto su, Feldin, Rocesti, Dangubic koji mogu za 3, onda centri, Bjelica i Antic koji kao centri imaju odlican sut za 3, pogotovo Antic, bolje trojke sutira nego za 2. Dalje, Jankovic takodje, Davidovca ostavljaju samog kako da ne sutne, Lazic takodje uvek sam. Ovo je suterska ekipa, zasto? Zato! 
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 2. januar 2018 20:49) 

A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti.
(Au, kakvo teško izražavanje i nisi sam, 02. januar 2018 21:32)

Nisi ti ništa bolji. Naprotiv.

Skorpion

pre 6 godina

(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 2. januar
u decembru

02. decembar: Budućnost - Partizan 86:79
05. decembar: Lijetuvos Ritas - Partizan 93:75
09. decembar: Partizan - Cedevita 82:92
13. decembar: Partizan - Bilbao 67:83
16. decembar: Partizan - MZT 112:94 - pobeda ( verovali ili ne )
19. decembar: Partizan - Limož 98:101
23. decembar: Partizan - Mornar 93:98
27. decembar: Lokomotiv - Partizan 99:64
30. decembar: FMP - Partizan 83:71

Ovo je za malog Urosa da cita pre spavanja dok pije mlekce. Propitacemo te sutra da li si naucio sve uspehe Patlidzana u Decembru. Videces nije tesko, nema ih bas puno.

peraložač

pre 6 godina

Harao EL???😂😂😂Skor za 13 godina 78 pobeda i 134 poraza ti nazivas haranjem.Harali su i izivljavali se nad vama svi zivi.Skorovi su vam redovno bili 2-12 u grupama,za 13 godina haranja EL niste bili u stanju zabeleziti pozetivan skor u nekoj grupnoj fazi EL.Oborili ste matematicki zakon verovatnoce i stavili na muke mataticare koji sad iz korena moraju da menjaju taj zakon,a jedina pozetivna stvar proizasla iz toga je sto studenti na fakultetima ne dobijaju vise zadatak iz te oblasti.
(Nikola, 2. januar 2018 21:25)
Ovde nije potreban komentar,
samo sam hteo još jednom da se pročita.
Možete da zaključite javljanje.
Studio ?

Šta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Zvezda vec od prosle sezone ima vise pobeda nego Partizan u Evroligi. 
Tako da niste vi nista harali. Pusti te mitove. Guglaj statistiku. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novi Sad, 2. januar 2018 20:24). Guglaj ti koliko Partizan ima F4, a koliko svi Čovićevi klubovi zajedno...
(xxx, 02. januar 2018 20:39)

Daj Bože da si ti normalan ...

klaxon

pre 6 godina

(KELNOVANJE, 02. januar 2018 19:15) 

Zvezda pobedi Keln u Nemackoj, Zvezda pobedi Keln u Beogradu, Zvezda prodje grupu... i pored svega toga lik se potpuse "KELNOVANJE". Sta urade kompleksi i tuga od coveka...

fljamurtari dobro pari

pre 6 godina

Igrali smo samo koliko je bilo neophodno za pobedu, Zalgiris je mocan ove godine i trebace nam puno snage da pokusamo da pobedimo.

veliki strumf

pre 6 godina

A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti.
(Au, kakvo teško izražavanje i nisi sam, 2. januar 2018 21:32)

Ti si nasao da nekoga kritikujes, a ziv si nepismen, covece!
Prvo, recenica se gotovo nikada ne pocinje sa "A", ali to je josi najmanja greska.
Kada zelis da postavis pitanje, koristis "da li", "je li" ili ono sto si ti hteo: "je l'?" Rec "jer" je pravi veznik i sinonim joj je "zato što". Neverovatno koliko ljudi ne razlikuje jer i je l', a oni imaju potpuno drugacije znacenje.
Potom, upotrebio si "bih". "Bih" je aorist glagola biti u PRVOM LICU JEDNINE. Da li si zeleo da SEBE upitas nesto, pa si upotrebio "bih"? Sigurno nisi. Zato, ako pitas nekog drugog, koristis oblik glagola biti u drugom licu jednine: "Da li BI (ti) bio u mogucnosti...".
Potom, i tvoja recenica je nejasna, tesko citljiva, jer je prepuna zareza (zapeta). Posle reci SMISLENO treba da stoji znak pitanja (jer je rec o upitnoj recenici), pa da onda zapocnes novu recenicu. Ako to vec nisi uradio, vec si stavio zapetu i nastavio recenicu, na kraju ovog tvog pisanija morao je da stoji znak pitanja.
Eto, ti nasao da kritikujes neciju pismenost, a u jednoj recenici (trebalo je da budu dve, doduse), pokazao si da bi trebalo da se vratis u prvi razred osnovne skole.

Aleksej

pre 6 godina

Dok je Dule haro Evroligom nikad se nije mucio sa ovim krs ekipama kao Zvezda.U pravu je Tegeltija Evroliga nikad slabija.
(institucija., 02. januar 2018 19:45)Harao??45 pobeda 110 poraza.Tegeltija za nesto u pravu?Evroliga nikad jaca igraju samo najbolji u Evropi a je razni Prokomi.Aba liga Radonja je postavio sve rekorde i po broju pobeda i uzastopnom broju pobeda,ali to nista nije bitno bitna je samo titula i da se igraci razigravaju za Evroligu.Vidi se da si prosecni Grobar slabo znas kosarku,a mnogo mrzis Zvezdu od ogromnih kompleksa.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Ali covek drzi nick kelnovanje, a mi keln dobili oba puta u dvomecu... 
(kraster, 02. januar 2018 19:32) 

Covek je kelner, to mu zanimanje
(NebaCar, 02. januar 2018 19:42)

Nemoguće,kelner je čoveka sa mozgom....

Лепи Цане

pre 6 godina

Партизанке да нам буду захвалне, овим поразом Олимпије повећане су шансе Партизана за пласман у Топ 9.

Ivan

pre 6 godina

Zvezda nece osvojiti aba ligu...
(Ada, 2. januar 2018 20:49)

Zvezdi niko ne garantuje osvajanje ABA lige, da bi takva konstatacija uvredila njene navijace.

anica

pre 6 godina

Dangubic opet odigrao odlicno, a Lesor bolji u odbrani nego u napadu. Svaki igrac igra solidno.
Gledam ove slike, mislim da smo najlepsi tim u EL:-)

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 02. januar 2018 19:26)

Ponos HR je jedan mali klub,osnovan u ZG davne 45-e pa prekomandovan u BG....
32 Zagorska zna najbolje!!!

Wllaxy

pre 6 godina

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje. 
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 02. januar 2018 19:26) 

Tebe ne mrzi da ispadaš glup svaki dan?
(menjam nick, 02. januar 2018 19:45)

Ne bi on ali prosto nema kapaciteta da to promeni...

ja to tako

pre 6 godina

@kris Pogledaj Partizan. Njemu fali sve :D Inace grobar sam. Slazem se da CZV fali klasicna petica ali sve ih je manje u modernoj kosarci...

deki

pre 6 godina

Mi smo se ispromasivali za sve pare, neverovatno da u hali u kojoj svaki dan treniraju, ovako los sut. Ali bitno je da smo ponovo tamo gde nam je mesto

cukce

pre 6 godina

Al se grobari raskokodakali ko da ce jaje da snesu! Prate jedinog evroligasa sa ovih prostora i ABA ligu kad igra, ako ako pratite lepu kosarku a ne ono mucenje sto vas klub igra, a mozda nesto i naucite o kosarci!

Dag Kristi

pre 6 godina

Sa losom igrom,i losim procentima suta,zabelezena sigurna pobeda.To me posebno raduje.Dobro je sto je pre Zalgirisa dosla jedna ovakva utakmica.

Vlada

pre 6 godina

Nema neke preterane pameti ovde. Utakmica je bila gusta jer je Lesor odigrao očajno. Čovek je šutirao za dva poena 2/9, a sa penala 3/6. Nisu blistali ni Davidovac (sa šutem za dva 0/4) ni Feldin (3/9 za dva i 2/7 za tri). Dakle, tri igrača sa amaterskim procentima šuta za dva. I dok za Feldina i Davidovca možemo da kažemo da ih nije išao šut sa poludistance i distance (loš dan), Lesor mi apsolutno nije jasan. Sa onakvim fizikalijama morao bi da unese kroz obruč svakog centra u ABA zajedno sa loptom. Ovo je već očigledno. Čovek jednostavno ne zna košarku i vadi se isključivo na fizikalije koje su na vrhunskom nivou. Nama treba jedna krštena petica koja ume i sa poludistance (recimo linija penala) da ubode i koja ima krštenu leđnu tehniku. Sa tako nekim bismo se prošetali ABA ligom, a i u EL bismo bili znatno konkurentniji.

menjam nick

pre 6 godina

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 02. januar 2018 19:26)

Tebe ne mrzi da ispadaš glup svaki dan?

Istina

pre 6 godina

Ponadali se neki što svaka tri dana menjaju dresove i nikako da im uspe da se zaraduju malo.Ne razumem odakle im obraza i morala da pišu nešto o košarci.Na njihovom mestu bi trebalo da se u rupe zavuku.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Nemoguće,kelner je čoveka sa mozgom.... 
(Crvena Zvezda 1913, 02. januar 2018 20:50). Za razilku od tebe...
(xxx, 02. januar 2018 21:09)

HAHAHAHA,PA TI SI ŽIV?

kris

pre 6 godina

Ako dobijemo ovu utakmicu,a nadam se da hoćemo,dobiću puno minusa,ali ja moram reći svoje mišljenje.A ono je da bi bili 30% jači da imamo ozbiljnu peticu.Mi praktično igramo sa nekim lažnim centrima,s tim da je Lesor neiskusan,a Antića su stigle godine i on to kadkad kompenzuje uravo iskustvom i inteligencijom,ali ne može uvek.Jovanović se ne snalazi najbolje i kad na sve dodamo sva ona nerezonska iskakanja u odbrani,kao i nemogućnost ijednog od navedenih da odigra leđima prema košu,jasno je šta je najveća boljka ove ekipe.Da to rešimo,u ABA ligi bi se prošetali i bili bi konkurentniji u EL,mada su nam i ovako šanse u ABA ligi velike,dok u EL teško da možemo do TOP 8.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

Било добре борбе ал није лако одржати се на самом врху. Година започета побједом и то је једино важно. БРАВО👏👏👏ЗВЕЗДО❤!

Rz brzotrz

pre 6 godina

Zvezdi je potreban klasican centar, teskas! Na ovoj utakmici, a i vrlo retko u sezoni, neki igrac ume da "zida" pod kosem. Time ekipa nema balans spoljnje i unutrasnje linije jer svi osim Lesora izvace se na sut.

dusan

pre 6 godina

Kako god da bude, bice dobro...Ako Zvezda dobije, bice prva, ako dobije Olimpija, onda ce ona da predje Partizana, sto je nije lose...Mislim u globalu :)

Mare

pre 6 godina

Danasnja taktitka zvezde u prvom poluvremenu - u napadu neka kruzi lopta bezidejno i neka sutiraju za tri rocesti ili feldin.
U obrani igraj mlitavo i cekaj zalgiris

Рајко Четник

pre 6 godina

Звезда је одиграла још једну лошу утакмицу а ја ћу поново за исти кометар добити више минуса од плусева захваљујући острашћеним навијачима.
Срећна Нова година.

Miskec

pre 6 godina

"Meni je najsmjesnije od svega sto navijaci Zvezde misle da mogu pobjediti u Podgorici...kao da zaboravljaju da ne igraju kuci,da nema pomoci sudija,da nema pogled-licna nad vasim igracima a na drugoj strani odbrana-ragbi bez posledica.Samo ako vam se dozvoli tuca imate ssnsi u suprotnom nece biti nikakvih uzbudjenja,lako gubite.Naravno dobicete vi Cedevitu u Beogradu i da ste mnogo slabiji jer ,to sam vec pomenuo,tolerise vam se SVE u BG.
(sasa.r, 3. januar 2018 10:53)"
Ono kad grobar evocira uspomene!

branko

pre 6 godina

Večeras je jedino pobeda vredna.Igra vrlo nepovezana,malo kretanja igrača bez lopte u napadu,malo ulaza i poveći broj promašenih zicera.Čini mi se da je Enis slabiji i od Radičevića.Na zagrevanju je Radičević imao bolji procenar od Enisa,isto na zagrevanju.S ovakvom igrom teško ćemo pobediti Žalgiris.

Neđo Valderama

pre 6 godina

Kaže lik u komentaru "dok je Dule harao Evroligom..."

Pa brate jel realno da se ovo može pročitati? Ej Dulo harao evroligom axaaxxaxa

Svako li ima pristup internetu danas... Da se prekrstim..

son

pre 6 godina

A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti. 
(Au, kakvo teško izražavanje i nisi 2018 2sam, 2. januar 1:32) 

Ti si nasao da nekoga kritikujes, a ziv si nepismen, covece! 
Prvo, recenica se gotovo nikada ne pocinje sa "A", ali to je josi najmanja greska. 
Kada zelis da postavis pitanje, koristis "da li", "je li" ili ono sto si ti hteo: "je l'?" Rec "jer" je pravi veznik i sinonim joj je "zato što". Neverovatno koliko ljudi ne razlikuje jer i je l', a oni imaju potpuno drugacije znacenje. 
Potom, upotrebio si "bih". "Bih" je aorist glagola biti u PRVOM LICU JEDNINE. Da li si zeleo da SEBE upitas nesto, pa si upotrebio "bih"? Sigurno nisi. Zato, ako pitas nekog drugog, koristis oblik glagola biti u drugom licu jednine: "Da li BI (ti) bio u mogucnosti...". 
Potom, i tvoja recenica je nejasna, tesko citljiva, jer je prepuna zareza (zapeta). Posle reci SMISLENO treba da stoji znak pitanja (jer je rec o upitnoj recenici), pa da onda zapocnes novu recenicu. Ako to vec nisi uradio, vec si stavio zapetu i nastavio recenicu, na kraju ovog tvog pisanija morao je da stoji znak pitanja. 
Eto, ti nasao da kritikujes neciju pismenost, a u jednoj recenici (trebalo je da budu dve, doduse), pokazao si da bi trebalo da se vratis u prvi razred osnovne skole.
(veliki strumf, 02. januar 2018 23:45)

auuu veliki strumfe, upropastio si ga...

Dušan

pre 6 godina

Dilan Enis mora da igra 20 minuta u ovakvim utakmicama, dečko će skroz izgubiti samopouzdanje ako ga bude ubacivao po 25 sekundi i biće neupotrebljiv kao one godine vrhunski šuter Rajan Tompson! Istrpi na početku i njegove loše partije, ali dobićeš igrača.

under

pre 6 godina

Kao što kaže Alimpijević sve negativno dolazi iz odbrane. Olimpija je dosledno igrala na brzu igru u napadu sa naglaskom na prodorima 1na1. Zvezda nije navikla da se igrači spuštaju nisko na dribling i bilo je puno prolaza i samih solo ulaza ili dodavanja pod košem. Posle takvog taktičkog iznenađenja u odbrani sledile su i greške u napadu tj. gubitak pravog ritma i postavke.

Vladimir

pre 6 godina

Sada nam sledi verovatno kljuc sezone, a to nisu ni Zalgiris, ni Efes, vec Buducnost u Moraci i Cedevita u Beogradu. To su dva susreta na koja ekipa mora biti usresredjena, jer se eventualni kiksevi nece moci nadoknaditi, a ulazak u play-off sa trece pozicije tesko moze dovesti do trofeja.

nostalgija

pre 6 godina

(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 2. januar 2018 20:49)
A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti.
(Au, kakvo teško izražavanje i nisi sam,

Auuu, komu, kaze. Pa tisi ne pismeniji, od njega. Nekad nemogu da, vjerujem sta, sve, ljudi napisu i kakose brukaju ispravljajuci druge, prosto ne verovatno!

username

pre 6 godina

Zvezda 13/32 za 3 poena.
Polovina poena van linije 6,75.
U plej ofu buducnosti dajem vece sanse u odnosu na cedevitu protiv zvezde, jer su dosta disciplinovaniji. A jos ukoliko se pojacaju, moze svasta biti. Ne treba tek tako potceniti buducnost.

NoName

pre 6 godina

Dilan Enis mora da igra 20 minuta u ovakvim utakmicama, dečko će skroz izgubiti samopouzdanje ako ga bude ubacivao po 25 sekundi i biće neupotrebljiv kao one godine vrhunski šuter Rajan Tompson! Istrpi na početku i njegove loše partije, ali dobićeš igrača.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dušan, 3. januar 2018 03:15)


Da je igrao sinoć 20 minuta mi bi izgubili 15 razlike. Onda bi bila pljuvačina. Jurimo prednost domaćeg terena u plej ofu, nema mesta da se čeka Enis. Vidiš li da je situacija takva da će o prednosti možda odlučivati čak i koš razlika. Zato Budućnost moramo pobediti sa većom razlikom nego oni nas. Tek onda bi imalo mesta za jedan poraz.

xxx

pre 6 godina

Zvezda vec od prosle sezone ima vise pobeda nego Partizan u Evroligi.  
Tako da niste vi nista harali. Pusti te mitove. Guglaj statistiku.  
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novi Sad, 2. januar 2018 20:24). Guglaj ti koliko Partizan ima F4, a koliko svi Čovićevi klubovi zajedno... 
(xxx, 02. januar 2018 20:39) 

Daj Bože da si ti normalan ...
(Šta uradi to Nolane Smithe ??!, 02. januar 2018 20:54). Ti si poslednji ovde koji teba da komentariše da li je neko normalan ili ne...

SrbEUin

pre 6 godina

(NoName, 3. januar 2018 09:40)

Zvezda nije čisto domaćinska ekipa. Već nekoliko godina u EL igra potpuno ravnopravno u gostima a kod kuće ima blagu prednost. Ove sezone ima 3/8 pobede u gostima i 3/7 kod kuće. U ABI ima 6/7 kod kuće i 6/7 u gostima.

Zvezdi je dovoljna pobeda +6 protiv Ced za drugu poziciju, koja je potpuno prihvatljiva pred play-off. Tako bi za prolaz u finale Zvezdi od mogućih 4 meča sa Ced od kojih bi tri igrala u BG trebalo tri pobede. To bi trebalo da prođe.
Sa Bud bi tako bila moguća još najviše 4 meča u Morači. Ako Zvezda ne može dobiti bar JEDAN od tih, i ne zasužuje titulu. Najbolje bi bilo da pobedi ovaj prvi, i tako sebi mnogo olakša posao.

ZaphodBeeblebrox

pre 6 godina

Zvezda nije čisto domaćinska ekipa. Već nekoliko godina u EL igra potpuno ravnopravno u gostima a kod kuće ima blagu prednost. Ove sezone ima 3/8 pobede u gostima i 3/7 kod kuće. U ABI ima 6/7 kod kuće i 6/7 u gostima.
(SrbEUin, 3. januar 2018 11:04)

Bolje da si napisao da imamo u Evroligi 3-5 i 3-4 što daje rezultat od 6-9, ovako neko može da pomisli, kao i ja u prvi mah, da imamo rezultate u EL 6-15, a u ABA 12-14. Milsim, ispravno je napisano, ali uglavnom su se ljudi navikli na jednostavno brojanje pobeda i poraza.

xxx

pre 6 godina

Zvezda vec od prosle sezone ima vise pobeda nego Partizan u Evroligi.
Tako da niste vi nista harali. Pusti te mitove. Guglaj statistiku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novi Sad, 2. januar 2018 20:24). Guglaj ti koliko Partizan ima F4, a koliko svi Čovićevi klubovi zajedno...

Trojka Bertansa

pre 6 godina

Večiti delija(panter)

Kako Zagorac moze da se vrati, kad dečko nikad nije ni dolazio u Partizan to prvo, a drugo od četvrtka mašina se pali a ti se slobodno podsmevaj. Ajmo crnoooooo-beliiiii.

Pera Magic Mitic

pre 6 godina

Bez prevelikog trosenja novca , sa jeftinim mladim trenerom, koji nema kao Pera Mitic platu 300000, imamo sjajne rezultate. Ja hocu da gledam mocnu Cz jos mnogo, mnogo godina, a ne da budemo u kanalu, kao neki. Samo napred Dr.
(Nebojsa dr Covic, 02. januar 2018 20:37)
Kakva crna plata od 300000?

sve dolazi na svoje

pre 6 godina

0 (NULA) učešća na F4 u svojoj istoriji.
(xxx, 3. januar 2018 10:52

Ima učešće 1972/73 u polufinalu Kupa Evropskiš šampiona. Tada se nije igrao F4. Jel se to ne računa?

Vi niste osvojili EL već kup šampiona?

U EL imate samo jedan F4 za igranje od 13 uzastopnih godina. To možete da zahvalite DSu, Tadiću, i ostaloj mašineriji

1 Top8 i 2 Top16.

To su vaši uspesi.

Ajde nećemo da pominjemo prvu titulu u SFRJ 1976 godine, ogromnih 4 titula osvojenih u dobu kada je liga bila najjača u Evropi.

A naš učinak u EL za 5 sezona, 3 Top16 učešća i jedan Top8. Pozitivan skor u grupama je nešto što tvoj mali klub mora da sanja

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Napred zvezdo ponosu srbije
(Starac Fočo od stotinu ljeta, 02. januar 2018 19:01)

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje.

xxx

pre 6 godina

Nemoguće,kelner je čoveka sa mozgom....
(Crvena Zvezda 1913, 02. januar 2018 20:50). Za razilku od tebe...
(xxx, 02. januar 2018 21:09)

HAHAHAHA,PA TI SI ŽIV?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezda 1913, 2. januar 2018 22:30) Za razliku od tebe...

NoName

pre 6 godina

Da li je moguće da u eri "neguj mo srbski jezik" neko ne skapira da ljudi namerno tako napišu post i još elaboriraju greške?
(Ivan, 03. januar 2018 09:23)

Ta kako kažeš era "neguj mo srbski jezik" nije ništa drugo do alibi za sve one čije se neznanje srpskog jezika graniči sa elementarnim. Negujmo srpski jezik, u svakoj prilici, u svakoj poruci, komentaru... A to što neko svoju nesigurnost i neznanje zavije u formu "neguj mo srbski jezik" govori sve o njemu a i o onima koji smatraju da je to ispravno.

Au, kakvo teško izražavanje i nisi sam

pre 6 godina

Sta je vama divlja kosarka, sta kukate zbog suta za 3? Tacno se vidi da veze sa kosarkom nemate... Prvo, vecina tih sutrva je bila otvorena. Drugo, kada u ekipi imate igrace kao sto su, Feldin, Rocesti, Dangubic koji mogu za 3, onda centri, Bjelica i Antic koji kao centri imaju odlican sut za 3, pogotovo Antic, bolje trojke sutira nego za 2. Dalje, Jankovic takodje, Davidovca ostavljaju samog kako da ne sutne, Lazic takodje uvek sam. Ovo je suterska ekipa, zasto? Zato!
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 2. januar 2018 20:49)

A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti.

xxx

pre 6 godina

Kosarkaska sekcija Crvene Zvezde je ponos sportskog drustva. Prvu titulu prvaka evrope su Srbiji donele kosarkasice Crvene Zvezde i ubedljivo su najtrofejnije u zenskoj konkurenciji.
A muski kk je vlasnik triplete. Kosarka se vratila kuci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebojsa Čović, 2. januar 2018 23:43). 0 (NULA) učešća na F4 u svojoj istoriji.

xxx

pre 6 godina

Ima učešće 1972/73 u polufinalu Kupa Evropskiš šampiona. Tada se nije igrao F4. Jel se to ne računa?

Vi niste osvojili EL već kup šampiona?

U EL imate samo jedan F4 za igranje od 13 uzastopnih godina. To možete da zahvalite DSu, Tadiću, i ostaloj mašineriji

1 Top8 i 2 Top16.

To su vaši uspesi.

Ajde nećemo da pominjemo prvu titulu u SFRJ 1976 godine, ogromnih 4 titula osvojenih u dobu kada je liga bila najjača u Evropi.

A naš učinak u EL za 5 sezona, 3 Top16 učešća i jedan Top8. Pozitivan skor u grupama je nešto što tvoj mali klub mora da sanja
(sve dolazi na svoje, 3. januar 2018 16:26). Mali klub je onaj koji u svojoj istoriji ima 0 (NULA) učešća na F4.

sasa.r

pre 6 godina

Meni je najsmjesnije od svega sto navijaci Zvezde misle da mogu pobjediti u Podgorici...kao da zaboravljaju da ne igraju kuci,da nema pomoci sudija,da nema pogled-licna nad vasim igracima a na drugoj strani odbrana-ragbi bez posledica.Samo ako vam se dozvoli tuca imate ssnsi u suprotnom nece biti nikakvih uzbudjenja,lako gubite.Naravno dobicete vi Cedevitu u Beogradu i da ste mnogo slabiji jer ,to sam vec pomenuo,tolerise vam se SVE u BG.

Au, kakvo teško izražavanje i nisi sam

pre 6 godina

Sta je vama divlja kosarka, sta kukate zbog suta za 3? Tacno se vidi da veze sa kosarkom nemate... Prvo, vecina tih sutrva je bila otvorena. Drugo, kada u ekipi imate igrace kao sto su, Feldin, Rocesti, Dangubic koji mogu za 3, onda centri, Bjelica i Antic koji kao centri imaju odlican sut za 3, pogotovo Antic, bolje trojke sutira nego za 2. Dalje, Jankovic takodje, Davidovca ostavljaju samog kako da ne sutne, Lazic takodje uvek sam. Ovo je suterska ekipa, zasto? Zato!
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 2. januar 2018 20:49)

A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Napred zvezdo ponosu srbije
(Starac Fočo od stotinu ljeta, 02. januar 2018 19:01)

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje.

xxx

pre 6 godina

Zvezda vec od prosle sezone ima vise pobeda nego Partizan u Evroligi.
Tako da niste vi nista harali. Pusti te mitove. Guglaj statistiku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novi Sad, 2. januar 2018 20:24). Guglaj ti koliko Partizan ima F4, a koliko svi Čovićevi klubovi zajedno...

xxx

pre 6 godina

Zvezda vec od prosle sezone ima vise pobeda nego Partizan u Evroligi.  
Tako da niste vi nista harali. Pusti te mitove. Guglaj statistiku.  
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novi Sad, 2. januar 2018 20:24). Guglaj ti koliko Partizan ima F4, a koliko svi Čovićevi klubovi zajedno... 
(xxx, 02. januar 2018 20:39) 

Daj Bože da si ti normalan ...
(Šta uradi to Nolane Smithe ??!, 02. januar 2018 20:54). Ti si poslednji ovde koji teba da komentariše da li je neko normalan ili ne...

Pera Magic Mitic

pre 6 godina

Bez prevelikog trosenja novca , sa jeftinim mladim trenerom, koji nema kao Pera Mitic platu 300000, imamo sjajne rezultate. Ja hocu da gledam mocnu Cz jos mnogo, mnogo godina, a ne da budemo u kanalu, kao neki. Samo napred Dr.
(Nebojsa dr Covic, 02. januar 2018 20:37)
Kakva crna plata od 300000?

Trojka Bertansa

pre 6 godina

Večiti delija(panter)

Kako Zagorac moze da se vrati, kad dečko nikad nije ni dolazio u Partizan to prvo, a drugo od četvrtka mašina se pali a ti se slobodno podsmevaj. Ajmo crnoooooo-beliiiii.

xxx

pre 6 godina

Nemoguće,kelner je čoveka sa mozgom....
(Crvena Zvezda 1913, 02. januar 2018 20:50). Za razilku od tebe...
(xxx, 02. januar 2018 21:09)

HAHAHAHA,PA TI SI ŽIV?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezda 1913, 2. januar 2018 22:30) Za razliku od tebe...

username

pre 6 godina

Zvezda 13/32 za 3 poena.
Polovina poena van linije 6,75.
U plej ofu buducnosti dajem vece sanse u odnosu na cedevitu protiv zvezde, jer su dosta disciplinovaniji. A jos ukoliko se pojacaju, moze svasta biti. Ne treba tek tako potceniti buducnost.

Рајко Четник

pre 6 godina

Звезда је одиграла још једну лошу утакмицу а ја ћу поново за исти кометар добити више минуса од плусева захваљујући острашћеним навијачима.
Срећна Нова година.

branko

pre 6 godina

Večeras je jedino pobeda vredna.Igra vrlo nepovezana,malo kretanja igrača bez lopte u napadu,malo ulaza i poveći broj promašenih zicera.Čini mi se da je Enis slabiji i od Radičevića.Na zagrevanju je Radičević imao bolji procenar od Enisa,isto na zagrevanju.S ovakvom igrom teško ćemo pobediti Žalgiris.

sasa.r

pre 6 godina

Meni je najsmjesnije od svega sto navijaci Zvezde misle da mogu pobjediti u Podgorici...kao da zaboravljaju da ne igraju kuci,da nema pomoci sudija,da nema pogled-licna nad vasim igracima a na drugoj strani odbrana-ragbi bez posledica.Samo ako vam se dozvoli tuca imate ssnsi u suprotnom nece biti nikakvih uzbudjenja,lako gubite.Naravno dobicete vi Cedevitu u Beogradu i da ste mnogo slabiji jer ,to sam vec pomenuo,tolerise vam se SVE u BG.

xxx

pre 6 godina

Kosarkaska sekcija Crvene Zvezde je ponos sportskog drustva. Prvu titulu prvaka evrope su Srbiji donele kosarkasice Crvene Zvezde i ubedljivo su najtrofejnije u zenskoj konkurenciji.
A muski kk je vlasnik triplete. Kosarka se vratila kuci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebojsa Čović, 2. januar 2018 23:43). 0 (NULA) učešća na F4 u svojoj istoriji.

Novi Sad

pre 6 godina

Dok je Dule haro Evroligom nikad se nije mucio sa ovim krs ekipama kao Zvezda.U pravu je Tegeltija Evroliga nikad slabija. 
 (institucija., 2. januar 2018 19:45) 

Zvezda vec od prosle sezone ima vise pobeda nego Partizan u Evroligi.
Tako da niste vi nista harali. Pusti te mitove. Guglaj statistiku.

Davle

pre 6 godina

OPET 5 STRANACA POCINJE UTAKMICU 

ROCESTI 
ENIS 
FELDEIN 
BJELICA 
LESORT 



NA KLUPI JOS TROJICA 
ANTIC 
AVODZOBI 
OJO
(KELNOVANJE, 02. januar 2018 19:15)

EFEMPEOVANJE I NOLANSMITOVANJE

Mare

pre 6 godina

Danasnja taktitka zvezde u prvom poluvremenu - u napadu neka kruzi lopta bezidejno i neka sutiraju za tri rocesti ili feldin.
U obrani igraj mlitavo i cekaj zalgiris

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Džaba lupate minuse, od četvrtka se mašina pali, ajmo crno-beli.
(Trojka Bertansa, 02. januar 2018 19:48)

Od mene imate besplatne šibice!
Ne zaboravite da pre paljenja obavestite vatrogasce!

hahah

pre 6 godina

Dok je Dule haro Evroligom nikad se nije mucio sa ovim krs ekipama kao Zvezda.U pravu je Tegeltija Evroliga nikad slabija.
 (institucija., 2. januar 2018 19:45)
Dule harao hahahah zasto sad ne harate ili je FMP ipak prejak, a Evroliga slaba. A ko je pobedio Dula pre nego je pobego iz patlidzana i ostavio dugove u milionima.

мангупаријацз

pre 6 godina

Браво Звездо, браво Алимпијевићу! Перспективан тренер са скромним буџетом, одрадио одличан посао у АБА лиги и сасвим коректне резултате направио у ЕЛ. Подршка! Свака част и Човићу, мајстор, доктор, још дуго нам водио клуб!

Nebojsa Čović

pre 6 godina

Kosarkaska sekcija Crvene Zvezde je ponos sportskog drustva. Prvu titulu prvaka evrope su Srbiji donele kosarkasice Crvene Zvezde i ubedljivo su najtrofejnije u zenskoj konkurenciji.
A muski kk je vlasnik triplete. Kosarka se vratila kuci.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Ali covek drzi nick kelnovanje, a mi keln dobili oba puta u dvomecu...
(kraster, 02. januar 2018 19:32)

Grobar je to,treba vremena da shvati,mada nije nemoguće i da ne shvati...

Nebojsa dr Covic

pre 6 godina

Bez prevelikog trosenja novca , sa jeftinim mladim trenerom, koji nema kao Pera Mitic platu 300000, imamo sjajne rezultate. Ja hocu da gledam mocnu Cz jos mnogo, mnogo godina, a ne da budemo u kanalu, kao neki. Samo napred Dr.

veliki strumf

pre 6 godina

A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti.
(Au, kakvo teško izražavanje i nisi sam, 2. januar 2018 21:32)

Ti si nasao da nekoga kritikujes, a ziv si nepismen, covece!
Prvo, recenica se gotovo nikada ne pocinje sa "A", ali to je josi najmanja greska.
Kada zelis da postavis pitanje, koristis "da li", "je li" ili ono sto si ti hteo: "je l'?" Rec "jer" je pravi veznik i sinonim joj je "zato što". Neverovatno koliko ljudi ne razlikuje jer i je l', a oni imaju potpuno drugacije znacenje.
Potom, upotrebio si "bih". "Bih" je aorist glagola biti u PRVOM LICU JEDNINE. Da li si zeleo da SEBE upitas nesto, pa si upotrebio "bih"? Sigurno nisi. Zato, ako pitas nekog drugog, koristis oblik glagola biti u drugom licu jednine: "Da li BI (ti) bio u mogucnosti...".
Potom, i tvoja recenica je nejasna, tesko citljiva, jer je prepuna zareza (zapeta). Posle reci SMISLENO treba da stoji znak pitanja (jer je rec o upitnoj recenici), pa da onda zapocnes novu recenicu. Ako to vec nisi uradio, vec si stavio zapetu i nastavio recenicu, na kraju ovog tvog pisanija morao je da stoji znak pitanja.
Eto, ti nasao da kritikujes neciju pismenost, a u jednoj recenici (trebalo je da budu dve, doduse), pokazao si da bi trebalo da se vratis u prvi razred osnovne skole.

peraložač

pre 6 godina

Harao EL???😂😂😂Skor za 13 godina 78 pobeda i 134 poraza ti nazivas haranjem.Harali su i izivljavali se nad vama svi zivi.Skorovi su vam redovno bili 2-12 u grupama,za 13 godina haranja EL niste bili u stanju zabeleziti pozetivan skor u nekoj grupnoj fazi EL.Oborili ste matematicki zakon verovatnoce i stavili na muke mataticare koji sad iz korena moraju da menjaju taj zakon,a jedina pozetivna stvar proizasla iz toga je sto studenti na fakultetima ne dobijaju vise zadatak iz te oblasti.
(Nikola, 2. januar 2018 21:25)
Ovde nije potreban komentar,
samo sam hteo još jednom da se pročita.
Možete da zaključite javljanje.
Studio ?

dusan

pre 6 godina

Kako god da bude, bice dobro...Ako Zvezda dobije, bice prva, ako dobije Olimpija, onda ce ona da predje Partizana, sto je nije lose...Mislim u globalu :)

kris

pre 6 godina

Ako dobijemo ovu utakmicu,a nadam se da hoćemo,dobiću puno minusa,ali ja moram reći svoje mišljenje.A ono je da bi bili 30% jači da imamo ozbiljnu peticu.Mi praktično igramo sa nekim lažnim centrima,s tim da je Lesor neiskusan,a Antića su stigle godine i on to kadkad kompenzuje uravo iskustvom i inteligencijom,ali ne može uvek.Jovanović se ne snalazi najbolje i kad na sve dodamo sva ona nerezonska iskakanja u odbrani,kao i nemogućnost ijednog od navedenih da odigra leđima prema košu,jasno je šta je najveća boljka ove ekipe.Da to rešimo,u ABA ligi bi se prošetali i bili bi konkurentniji u EL,mada su nam i ovako šanse u ABA ligi velike,dok u EL teško da možemo do TOP 8.

Šta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Zvezda vec od prosle sezone ima vise pobeda nego Partizan u Evroligi. 
Tako da niste vi nista harali. Pusti te mitove. Guglaj statistiku. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novi Sad, 2. januar 2018 20:24). Guglaj ti koliko Partizan ima F4, a koliko svi Čovićevi klubovi zajedno...
(xxx, 02. januar 2018 20:39)

Daj Bože da si ti normalan ...

Vlada

pre 6 godina

Nema neke preterane pameti ovde. Utakmica je bila gusta jer je Lesor odigrao očajno. Čovek je šutirao za dva poena 2/9, a sa penala 3/6. Nisu blistali ni Davidovac (sa šutem za dva 0/4) ni Feldin (3/9 za dva i 2/7 za tri). Dakle, tri igrača sa amaterskim procentima šuta za dva. I dok za Feldina i Davidovca možemo da kažemo da ih nije išao šut sa poludistance i distance (loš dan), Lesor mi apsolutno nije jasan. Sa onakvim fizikalijama morao bi da unese kroz obruč svakog centra u ABA zajedno sa loptom. Ovo je već očigledno. Čovek jednostavno ne zna košarku i vadi se isključivo na fizikalije koje su na vrhunskom nivou. Nama treba jedna krštena petica koja ume i sa poludistance (recimo linija penala) da ubode i koja ima krštenu leđnu tehniku. Sa tako nekim bismo se prošetali ABA ligom, a i u EL bismo bili znatno konkurentniji.

Aleksej

pre 6 godina

Dok je Dule haro Evroligom nikad se nije mucio sa ovim krs ekipama kao Zvezda.U pravu je Tegeltija Evroliga nikad slabija.
(institucija., 02. januar 2018 19:45)Harao??45 pobeda 110 poraza.Tegeltija za nesto u pravu?Evroliga nikad jaca igraju samo najbolji u Evropi a je razni Prokomi.Aba liga Radonja je postavio sve rekorde i po broju pobeda i uzastopnom broju pobeda,ali to nista nije bitno bitna je samo titula i da se igraci razigravaju za Evroligu.Vidi se da si prosecni Grobar slabo znas kosarku,a mnogo mrzis Zvezdu od ogromnih kompleksa.

Лепи Цане

pre 6 godina

Партизанке да нам буду захвалне, овим поразом Олимпије повећане су шансе Партизана за пласман у Топ 9.

Владимир

pre 6 godina

@institucija

Да ли то беше оно време "харања" Евролигом када је прејаки Проком добио Партизан и када су били испред на табели? Свака част за неке резултате КК Партизан, попут освајања КШ или Ф4 ЕЛ, али написати да је харао Евролигом је смешно. Поготово због доста лоших резултата у ЕЛ.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

Sta je vama divlja kosarka, sta kukate zbog suta za 3? Tacno se vidi da veze sa kosarkom nemate... Prvo, vecina tih sutrva je bila otvorena. Drugo, kada u ekipi imate igrace kao sto su, Feldin, Rocesti, Dangubic koji mogu za 3, onda centri, Bjelica i Antic koji kao centri imaju odlican sut za 3, pogotovo Antic, bolje trojke sutira nego za 2. Dalje, Jankovic takodje, Davidovca ostavljaju samog kako da ne sutne, Lazic takodje uvek sam. Ovo je suterska ekipa, zasto? Zato!

anica

pre 6 godina

Dangubic opet odigrao odlicno, a Lesor bolji u odbrani nego u napadu. Svaki igrac igra solidno.
Gledam ove slike, mislim da smo najlepsi tim u EL:-)

Nikola

pre 6 godina

Dok je Dule haro Evroligom nikad se nije mucio sa ovim krs ekipama kao Zvezda.U pravu je Tegeltija Evroliga nikad slabija.
(institucija., 2. januar 2018 19:45)

Harao EL???😂😂😂Skor za 13 godina 78 pobeda i 134 poraza ti nazivas haranjem.Harali su i izivljavali se nad vama svi zivi.Skorovi su vam redovno bili 2-12 u grupama,za 13 godina haranja EL niste bili u stanju zabeleziti pozetivan skor u nekoj grupnoj fazi EL.Oborili ste matematicki zakon verovatnoce i stavili na muke mataticare koji sad iz korena moraju da menjaju taj zakon,a jedina pozetivna stvar proizasla iz toga je sto studenti na fakultetima ne dobijaju vise zadatak iz te oblasti.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Nemoguće,kelner je čoveka sa mozgom.... 
(Crvena Zvezda 1913, 02. januar 2018 20:50). Za razilku od tebe...
(xxx, 02. januar 2018 21:09)

HAHAHAHA,PA TI SI ŽIV?

Ivan

pre 6 godina

Zvezda nece osvojiti aba ligu...
(Ada, 2. januar 2018 20:49)

Zvezdi niko ne garantuje osvajanje ABA lige, da bi takva konstatacija uvredila njene navijace.

Skorpion

pre 6 godina

(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 2. januar
u decembru

02. decembar: Budućnost - Partizan 86:79
05. decembar: Lijetuvos Ritas - Partizan 93:75
09. decembar: Partizan - Cedevita 82:92
13. decembar: Partizan - Bilbao 67:83
16. decembar: Partizan - MZT 112:94 - pobeda ( verovali ili ne )
19. decembar: Partizan - Limož 98:101
23. decembar: Partizan - Mornar 93:98
27. decembar: Lokomotiv - Partizan 99:64
30. decembar: FMP - Partizan 83:71

Ovo je za malog Urosa da cita pre spavanja dok pije mlekce. Propitacemo te sutra da li si naucio sve uspehe Patlidzana u Decembru. Videces nije tesko, nema ih bas puno.

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 02. januar 2018 19:26)

Ponos HR je jedan mali klub,osnovan u ZG davne 45-e pa prekomandovan u BG....
32 Zagorska zna najbolje!!!

Crvena Zvezda 1913

pre 6 godina

Ali covek drzi nick kelnovanje, a mi keln dobili oba puta u dvomecu... 
(kraster, 02. januar 2018 19:32) 

Covek je kelner, to mu zanimanje
(NebaCar, 02. januar 2018 19:42)

Nemoguće,kelner je čoveka sa mozgom....

menjam nick

pre 6 godina

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 02. januar 2018 19:26)

Tebe ne mrzi da ispadaš glup svaki dan?

cukce

pre 6 godina

Al se grobari raskokodakali ko da ce jaje da snesu! Prate jedinog evroligasa sa ovih prostora i ABA ligu kad igra, ako ako pratite lepu kosarku a ne ono mucenje sto vas klub igra, a mozda nesto i naucite o kosarci!

deki

pre 6 godina

Mi smo se ispromasivali za sve pare, neverovatno da u hali u kojoj svaki dan treniraju, ovako los sut. Ali bitno je da smo ponovo tamo gde nam je mesto

Beca

pre 6 godina

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 2. januar 2018 19:26)
Tačno, Zvezda je hrvatska koliko je Real iz Dubaija (Emirates), Barselona je pola američka (Nike) a pola japanska (Rakuten) a srpska košarkaška reprezentacija je u stvari slovenačka (Triglav osiguranje).

Стара школа

pre 6 godina

Као што јуче и најавих, без трунке зноја!!! То нам је требало. Сада победа у Подгорици, и све решено до плеј-офа!

Dag Kristi

pre 6 godina

Džaba lupate minuse, od četvrtka se mašina pali, ajmo crno-beli.
(Trojka Bertansa, 02. januar 2018 19:48)

Doooobaaaar.Daj jos jedan?

NebaCar

pre 6 godina

Ali covek drzi nick kelnovanje, a mi keln dobili oba puta u dvomecu...
(kraster, 02. januar 2018 19:32)

Covek je kelner, to mu zanimanje

Istina

pre 6 godina

Ponadali se neki što svaka tri dana menjaju dresove i nikako da im uspe da se zaraduju malo.Ne razumem odakle im obraza i morala da pišu nešto o košarci.Na njihovom mestu bi trebalo da se u rupe zavuku.

NoName

pre 6 godina

Sta je vama divlja kosarka, sta kukate zbog suta za 3? Tacno se vidi da veze sa kosarkom nemate... Prvo, vecina tih sutrva je bila otvorena. Drugo, kada u ekipi imate igrace kao sto su, Feldin, Rocesti, Dangubic koji mogu za 3, onda centri, Bjelica i Antic koji kao centri imaju odlican sut za 3, pogotovo Antic, bolje trojke sutira nego za 2. Dalje, Jankovic takodje, Davidovca ostavljaju samog kako da ne sutne, Lazic takodje uvek sam. Ovo je suterska ekipa, zasto? Zato! 
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 2. januar 2018 20:49) 

A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti.
(Au, kakvo teško izražavanje i nisi sam, 02. januar 2018 21:32)

Nisi ti ništa bolji. Naprotiv.

Miskec

pre 6 godina

"Meni je najsmjesnije od svega sto navijaci Zvezde misle da mogu pobjediti u Podgorici...kao da zaboravljaju da ne igraju kuci,da nema pomoci sudija,da nema pogled-licna nad vasim igracima a na drugoj strani odbrana-ragbi bez posledica.Samo ako vam se dozvoli tuca imate ssnsi u suprotnom nece biti nikakvih uzbudjenja,lako gubite.Naravno dobicete vi Cedevitu u Beogradu i da ste mnogo slabiji jer ,to sam vec pomenuo,tolerise vam se SVE u BG.
(sasa.r, 3. januar 2018 10:53)"
Ono kad grobar evocira uspomene!

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

Било добре борбе ал није лако одржати се на самом врху. Година започета побједом и то је једино важно. БРАВО👏👏👏ЗВЕЗДО❤!

ćiril stipsa

pre 6 godina

(KELNOVANJE, 02. januar 2018 19:15)

Zvezda pobedi Keln u Nemackoj, Zvezda pobedi Keln u Beogradu, Zvezda prodje grupu... i pored svega toga lik se potpuse "KELNOVANJE".
(klaxon, 2. januar 2018 21:22)

Kako ne provaljujete, lik se nadao da ce keln da izbaci zvezdu. I dalje se tako potpisuje da mu ne propadne fora. A meni smesno.

Dušan

pre 6 godina

Dilan Enis mora da igra 20 minuta u ovakvim utakmicama, dečko će skroz izgubiti samopouzdanje ako ga bude ubacivao po 25 sekundi i biće neupotrebljiv kao one godine vrhunski šuter Rajan Tompson! Istrpi na početku i njegove loše partije, ali dobićeš igrača.

nostalgija

pre 6 godina

(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 2. januar 2018 20:49)
A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti.
(Au, kakvo teško izražavanje i nisi sam,

Auuu, komu, kaze. Pa tisi ne pismeniji, od njega. Nekad nemogu da, vjerujem sta, sve, ljudi napisu i kakose brukaju ispravljajuci druge, prosto ne verovatno!

Wllaxy

pre 6 godina

Mislis ponosu Hrvatske? I za onog decka sto cestita Novu godinu najboljem klubu, sinko, IDEAlna Zvezda nije najbolji klub jer su njene komsinica Cibona i Cedevita puno bolje. 
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 02. januar 2018 19:26) 

Tebe ne mrzi da ispadaš glup svaki dan?
(menjam nick, 02. januar 2018 19:45)

Ne bi on ali prosto nema kapaciteta da to promeni...

klaxon

pre 6 godina

(KELNOVANJE, 02. januar 2018 19:15) 

Zvezda pobedi Keln u Nemackoj, Zvezda pobedi Keln u Beogradu, Zvezda prodje grupu... i pored svega toga lik se potpuse "KELNOVANJE". Sta urade kompleksi i tuga od coveka...

xxx

pre 6 godina

Ima učešće 1972/73 u polufinalu Kupa Evropskiš šampiona. Tada se nije igrao F4. Jel se to ne računa?

Vi niste osvojili EL već kup šampiona?

U EL imate samo jedan F4 za igranje od 13 uzastopnih godina. To možete da zahvalite DSu, Tadiću, i ostaloj mašineriji

1 Top8 i 2 Top16.

To su vaši uspesi.

Ajde nećemo da pominjemo prvu titulu u SFRJ 1976 godine, ogromnih 4 titula osvojenih u dobu kada je liga bila najjača u Evropi.

A naš učinak u EL za 5 sezona, 3 Top16 učešća i jedan Top8. Pozitivan skor u grupama je nešto što tvoj mali klub mora da sanja
(sve dolazi na svoje, 3. januar 2018 16:26). Mali klub je onaj koji u svojoj istoriji ima 0 (NULA) učešća na F4.

fljamurtari dobro pari

pre 6 godina

Igrali smo samo koliko je bilo neophodno za pobedu, Zalgiris je mocan ove godine i trebace nam puno snage da pokusamo da pobedimo.

Vladimir

pre 6 godina

Sada nam sledi verovatno kljuc sezone, a to nisu ni Zalgiris, ni Efes, vec Buducnost u Moraci i Cedevita u Beogradu. To su dva susreta na koja ekipa mora biti usresredjena, jer se eventualni kiksevi nece moci nadoknaditi, a ulazak u play-off sa trece pozicije tesko moze dovesti do trofeja.

NoName

pre 6 godina

Dilan Enis mora da igra 20 minuta u ovakvim utakmicama, dečko će skroz izgubiti samopouzdanje ako ga bude ubacivao po 25 sekundi i biće neupotrebljiv kao one godine vrhunski šuter Rajan Tompson! Istrpi na početku i njegove loše partije, ali dobićeš igrača.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dušan, 3. januar 2018 03:15)


Da je igrao sinoć 20 minuta mi bi izgubili 15 razlike. Onda bi bila pljuvačina. Jurimo prednost domaćeg terena u plej ofu, nema mesta da se čeka Enis. Vidiš li da je situacija takva da će o prednosti možda odlučivati čak i koš razlika. Zato Budućnost moramo pobediti sa većom razlikom nego oni nas. Tek onda bi imalo mesta za jedan poraz.

Rz brzotrz

pre 6 godina

Zvezdi je potreban klasican centar, teskas! Na ovoj utakmici, a i vrlo retko u sezoni, neki igrac ume da "zida" pod kosem. Time ekipa nema balans spoljnje i unutrasnje linije jer svi osim Lesora izvace se na sut.

Neđo Valderama

pre 6 godina

Kaže lik u komentaru "dok je Dule harao Evroligom..."

Pa brate jel realno da se ovo može pročitati? Ej Dulo harao evroligom axaaxxaxa

Svako li ima pristup internetu danas... Da se prekrstim..

Dag Kristi

pre 6 godina

Sa losom igrom,i losim procentima suta,zabelezena sigurna pobeda.To me posebno raduje.Dobro je sto je pre Zalgirisa dosla jedna ovakva utakmica.

under

pre 6 godina

Kao što kaže Alimpijević sve negativno dolazi iz odbrane. Olimpija je dosledno igrala na brzu igru u napadu sa naglaskom na prodorima 1na1. Zvezda nije navikla da se igrači spuštaju nisko na dribling i bilo je puno prolaza i samih solo ulaza ili dodavanja pod košem. Posle takvog taktičkog iznenađenja u odbrani sledile su i greške u napadu tj. gubitak pravog ritma i postavke.

ZaphodBeeblebrox

pre 6 godina

Zvezda nije čisto domaćinska ekipa. Već nekoliko godina u EL igra potpuno ravnopravno u gostima a kod kuće ima blagu prednost. Ove sezone ima 3/8 pobede u gostima i 3/7 kod kuće. U ABI ima 6/7 kod kuće i 6/7 u gostima.
(SrbEUin, 3. januar 2018 11:04)

Bolje da si napisao da imamo u Evroligi 3-5 i 3-4 što daje rezultat od 6-9, ovako neko može da pomisli, kao i ja u prvi mah, da imamo rezultate u EL 6-15, a u ABA 12-14. Milsim, ispravno je napisano, ali uglavnom su se ljudi navikli na jednostavno brojanje pobeda i poraza.

ja to tako

pre 6 godina

@kris Pogledaj Partizan. Njemu fali sve :D Inace grobar sam. Slazem se da CZV fali klasicna petica ali sve ih je manje u modernoj kosarci...

son

pre 6 godina

A jer bih ti bio u mogućnosti da napišeš nekoliko rečenica logično, povezano, smisleno, ovo samo ti znaš šta je pisac hteo da izusti. 
(Au, kakvo teško izražavanje i nisi 2018 2sam, 2. januar 1:32) 

Ti si nasao da nekoga kritikujes, a ziv si nepismen, covece! 
Prvo, recenica se gotovo nikada ne pocinje sa "A", ali to je josi najmanja greska. 
Kada zelis da postavis pitanje, koristis "da li", "je li" ili ono sto si ti hteo: "je l'?" Rec "jer" je pravi veznik i sinonim joj je "zato što". Neverovatno koliko ljudi ne razlikuje jer i je l', a oni imaju potpuno drugacije znacenje. 
Potom, upotrebio si "bih". "Bih" je aorist glagola biti u PRVOM LICU JEDNINE. Da li si zeleo da SEBE upitas nesto, pa si upotrebio "bih"? Sigurno nisi. Zato, ako pitas nekog drugog, koristis oblik glagola biti u drugom licu jednine: "Da li BI (ti) bio u mogucnosti...". 
Potom, i tvoja recenica je nejasna, tesko citljiva, jer je prepuna zareza (zapeta). Posle reci SMISLENO treba da stoji znak pitanja (jer je rec o upitnoj recenici), pa da onda zapocnes novu recenicu. Ako to vec nisi uradio, vec si stavio zapetu i nastavio recenicu, na kraju ovog tvog pisanija morao je da stoji znak pitanja. 
Eto, ti nasao da kritikujes neciju pismenost, a u jednoj recenici (trebalo je da budu dve, doduse), pokazao si da bi trebalo da se vratis u prvi razred osnovne skole.
(veliki strumf, 02. januar 2018 23:45)

auuu veliki strumfe, upropastio si ga...

NoName

pre 6 godina

Da li je moguće da u eri "neguj mo srbski jezik" neko ne skapira da ljudi namerno tako napišu post i još elaboriraju greške?
(Ivan, 03. januar 2018 09:23)

Ta kako kažeš era "neguj mo srbski jezik" nije ništa drugo do alibi za sve one čije se neznanje srpskog jezika graniči sa elementarnim. Negujmo srpski jezik, u svakoj prilici, u svakoj poruci, komentaru... A to što neko svoju nesigurnost i neznanje zavije u formu "neguj mo srbski jezik" govori sve o njemu a i o onima koji smatraju da je to ispravno.

sve dolazi na svoje

pre 6 godina

0 (NULA) učešća na F4 u svojoj istoriji.
(xxx, 3. januar 2018 10:52

Ima učešće 1972/73 u polufinalu Kupa Evropskiš šampiona. Tada se nije igrao F4. Jel se to ne računa?

Vi niste osvojili EL već kup šampiona?

U EL imate samo jedan F4 za igranje od 13 uzastopnih godina. To možete da zahvalite DSu, Tadiću, i ostaloj mašineriji

1 Top8 i 2 Top16.

To su vaši uspesi.

Ajde nećemo da pominjemo prvu titulu u SFRJ 1976 godine, ogromnih 4 titula osvojenih u dobu kada je liga bila najjača u Evropi.

A naš učinak u EL za 5 sezona, 3 Top16 učešća i jedan Top8. Pozitivan skor u grupama je nešto što tvoj mali klub mora da sanja

SrbEUin

pre 6 godina

(NoName, 3. januar 2018 09:40)

Zvezda nije čisto domaćinska ekipa. Već nekoliko godina u EL igra potpuno ravnopravno u gostima a kod kuće ima blagu prednost. Ove sezone ima 3/8 pobede u gostima i 3/7 kod kuće. U ABI ima 6/7 kod kuće i 6/7 u gostima.

Zvezdi je dovoljna pobeda +6 protiv Ced za drugu poziciju, koja je potpuno prihvatljiva pred play-off. Tako bi za prolaz u finale Zvezdi od mogućih 4 meča sa Ced od kojih bi tri igrala u BG trebalo tri pobede. To bi trebalo da prođe.
Sa Bud bi tako bila moguća još najviše 4 meča u Morači. Ako Zvezda ne može dobiti bar JEDAN od tih, i ne zasužuje titulu. Najbolje bi bilo da pobedi ovaj prvi, i tako sebi mnogo olakša posao.