Utorak, 02.01.2018.

18:12

Vori: Srbija k'o Srbija, nemoguće pobeći od emocija

Igor Vori, najstariji reprezentativac Hrvatske u rukometu, govorio je za "Jutarnji.hr" o predstojećem Evropskom prvenstvu koje se održava u njihovoj zemlji.

Izvor: PT

Vori: Srbija k'o Srbija, nemoguæe pobeæi od emocija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

beogradski

pre 6 godina

Najveći uspjeh Dinama svakako je osvajanja Kupa velesajamskih gradova u sezoni 1966./67. kada je ukupnim rezultatom 2-0 slavio u finalu nad Leeds Unitedom. Međutim, malo je onih koji znaju da je Dinamo i nekoliko godina prije, točnije u sezoni 1962./1963., ostvario veliki uspjeh, drugo mjesto u već spomenutom natjecanju. U prvo kolo Kupa velesajamskih gradova ušle su 32 momčadi među kojima su bili i neki veliki europski klubovi poput Barcelone, Bayerna, Porta, Celtica, Evertona, Crvene Zvezde, Rome i Valencije.
Od 1970 zove se kup uefa ili LE
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ZG, 3. januar 2018 09:35)

kup sajamskih gradova nema veze sa kupom uefa, to takmičenje nije bilo pod ingerencijom uefa, 1971. se to takmičenje ukida i uefa pravo novo takmičenje, kup uefa, koje nije naslednik kupa sajamskih gradova, nego totalno novo takmičenje....ako odeš na sajt uefa, i čitaš istorijat, videćeš da uefa ne priznaje osvajače kupa sajamskih gradova kao osvajače kupa uefa, odnosno danas evropa lige....to su zvanični lako proverljivi podaci...niti jedan klub iz ex yu, sem zvezde, nema osvojenu niti jednu zvaničnu evro ili svetsku titulu, sem zvezde, koja osim dve titule iz 91., ima i finale kupa uefa iz 1978., jedino partizan ima evropsko finale iz 66.

croata

pre 6 godina

Interesantno vidjenje samo mi reci:
Ako je Srbija u kosarci 9, kako onda Hrvatska moze da bude u fudbalu isto?
Kosarkasi Srbije su svetski, olimpijski i evropski vicesampioni dok Hrvatska u fudbalu vec 20 godina nije ni blizu odlicja.
Fudbal jeste sport broj 1, na prethodna 4 SP igrali smo na 3, isto kao i Hrvatska. Evropska necu da komentarisem jer nas tu nema od 2000te. Imate neke velike pobede ali niste vrh svetskog fudbala. Imate vise dobrih igraca i bolju reprezentaciju ali nemate uspeh (ako izuzmemo sam plasman na neko prvenstvo.
Klubski fudbal? Dinamo je u evropskom fudbalu isto sto i Mega-Bemax u kosarci, kupi jeftino a prodaj skupo. Uz to, kanta za napucavanje i suvereni vladar mnogih negativnih rekorda u LS. Pricate o sirini i talentu? Nasi mladi osvojili EP a potom i SP, dakle? Realno, mi smo 3 liga svetskog fudbala, a vi ste 2. Ostalo se slazem, pozdrav.
(Indoktrinacija, 02. januar 2018 23:22)

U kosarci su samo amerikanci 10,svi ostali su klasa ispod. Kako vi mozete dobiti istu ocjenu kao i oni kad igrate s njima na njihovu pobjedu koeficijent 1.01 i u startu se zna da je svaki poraz ispod 30 razlike dobar rezultat? Mozda i zasluzujete 9.5 zbog zadnjih uspjeha,al realno ste 9 kao i spanjolci.
Za nogomet si dobro napisao,to je sport broj 1,njega cijeli svijet igra i sasvim je drugacija gradacija reprezentacija zbog ogromne konkurencije. Tu nema dominantne reprezentacije kao u kosarci,ni jedna ne dobiva 10,ima ih 4,5 koje su top kvalitete i zasluzuju ocjenu 9.5,nakon njih maksimalno 5,6 reprezentacija koje zasluzuju ocjenu 9,a medju njima smo i mi. Mozda nismo sami vrh svjetskog nogometa,ali prva liga svakako. Nakon nas ima desetak reprezentacija koje vrijede cvrstu osmicu,neke i 8.5,iza dvadestog mjesta pa do cetrdesetog ima zanimljivih reprezentacija koje mogu svakom pomrsiti racune,medju njima ste i vi,al ocjena kvalitete tih ekipa su od ipak realnih 6 do 7.
Sto se tice mladih,ostvarili ste fenomenalan rezultat,ali vec godinama se kod vas dogadja nesto slicno ko u nasoj kosarci,talenti nestaju u seniorskoj konkurenciji. Vidjet cemo kako cete s ovima,ali i bez obzira na super rezultat koji ste ostvarili u mladim kategorijama hrvatska u nogometu ima vecu tezinu i nasi talenti imaju bolje preduvjete da se ostvare kao seniorski igraci,a to je ipak najbitnije.

miro split

pre 6 godina

I da završimo ovu raspravu.
Mi Hrvati smo još od pogibije Petra Svaćića prvaci svita u laganju sami sebe. Srbi su od kosovske bitke naša najveća konkurencija. U ocjenama 1 do 10 to ovako izgleda:
1)Hrvatska 100
2)Srbija 99,99
3)SAD 9.7

Hrvati su najhrabriji narod na svetu...

pre 6 godina

@321

Prijatelju ti očito ne umeš da čitaš.Pogledaj lepo šta sam napisao:Srbija ima više medalja za 11 godina nezavisnosti nego Hrvatska za 25.Kažeš ravnopravni?Ako vama oduzmemo medalje od 1992-2006 onda imate 18 medalja za 11 godina, što je 8 manje od Srbije, tako da ne bih rekao da je to neka "ravnopravnost". Ako pak dodamo Srbiji medalje od 1992 koje joj legalno pripadaju i samo ih susjedi ne priznaju, onda je razlika još veća jer Srbija ima preko 40 medalja. Drugo, kažeš svetski prvaci i kažeš da je trenutačna situacija bitna a ne stara slava. A trenutno prijatelju, od 5 važnih takmičenja(OI,SP,EP,Svetska liga,Svetski kup) Srbija ima zlato na 4 a hrvatska na jednom.Vi ste i po staroj slavi i po trenutačnoj situaciji inferiorni u odnosu na nas i nije sramota to priznati. To što ste nas jednom pobedili posle mnogo godina ne znači da ste ravnopravni nego da je vaša selekcija doživela trenutan uspon.Molim da mi se objavi ceo komentar ako može,jer ste mi već isekli jedan deo prošlog komentara.

sendvic sa podrigusom

pre 6 godina

poredite se u vaterpolu? jos imate srama reci da smo izjednaceni? pa mi vise zlata imamo nego vi medalja ukupno haha

ZG

pre 6 godina

A da su ti ga Dinamo ili Hajduk osvojili tada, ne bi se zivelo od vas i vaseg hvalisanja.Spominjes ovde raznorazne iz ex Yu...eh kamo srece da nismo bili sa vama i da nismo delili.
(Stara kuka, 03. januar 2018 00:54)

Najveći uspjeh Dinama svakako je osvajanja Kupa velesajamskih gradova u sezoni 1966./67. kada je ukupnim rezultatom 2-0 slavio u finalu nad Leeds Unitedom. Međutim, malo je onih koji znaju da je Dinamo i nekoliko godina prije, točnije u sezoni 1962./1963., ostvario veliki uspjeh, drugo mjesto u već spomenutom natjecanju. U prvo kolo Kupa velesajamskih gradova ušle su 32 momčadi među kojima su bili i neki veliki europski klubovi poput Barcelone, Bayerna, Porta, Celtica, Evertona, Crvene Zvezde, Rome i Valencije.
Od 1970 zove se kup uefa ili LE

321

pre 6 godina

A ja ti kažem da Srbija i bez toga ima više medalja od 2006 do danas nego vi od 1992 (26 Srbija a vi 23)
(Hrvati su najhrabriji narod na svetu...,

ovaj tvoj komentar upravo potvrdjuje ono sto ja pokusavam reci...obje brojke su vrlo velike i znacajne (26 i 23) a i dovoljno su blizu da mogu reci da smo ravnopravni u ovom sportu...isto tako sam prije komentirao kako se od stare slave ne zivi i da je najbitnija trenutacna situacija pa je stoga jako glupo govoriti da ste u vaterpolu nadmocniji od aktualnih svjetskih prvaka...a to ti ocito nista ne znaci...bitnije su ti neke medalje i rezultat ljudi koji danas ne igraju vaterpolo i imaju 40-50 godina

Stara kuka

pre 6 godina

@croata

Hahahahah.E nisam procitao nerealniji i smesniji komentar.Rvati u kosarci i odbojci ne postojite.Srbija je bar u rukometu nekada nesto znacila,osvajala medalje,bila medju top 3 reprezentacije na svetu.2001 godine SRJ osvaja zlata na EP u kosarci,odbojci,vaterpolu a u rukometu je bila 3 na SP u Francuskoj.Hrvatska nikada nije bila ni blizu takvog rezultata.Kad se zboroje sve medalje(EP,SP,OI) zna se ko je bolji.U Riju je bio slag na torti.A vidim dole neko spominje i ostale sportove.Da imate jednog Djokovica i Cavica ne bi se zivelo od vas,a da ne spominjem usatog sto je Zvezda osvojila.Pa sto nisu Dinamo ili Hajduk?Al ne 47-47 hahaha,vazi.

Stara kuka

pre 6 godina

@croata

Hahaha kako ti lupetas,UZIVANJE slusati.Al to je taj kompleks i mrznja.Standard od Rvata.Pa za odbojku i kosarku da cutis,jer Srbiju pazi NIKADA ali nikada niste dobili u istoriji.U kosarci nemate medalju 23 godine,u odbojci nikada ni blizu.Za vaterpolo je tek smesno,pa pogledaj rezultate i medjusobne duele.Srbija samo na EP u vaterpolu ima vise zlata nego vi ukupno medalja.Srbija je nekada nesto znacila u rukometu,uzmimala medalje i vas ponizavala.Tenis-pa sta je sve Djokovic uradio.Da vi imate takvog,ne bi se moglo ziveti od vas.A Ana i Jelena su bile prve na rang listi,Ana uzimala RG i igrala finale Aus opena,Jelena finale Usa opena.Monika Seles,sta tek reci za tu devojku dok je igrala pod zastavom nase zemlje,rodjena u NS.Da imate klupskog prvaka Evrope u fudbalu rekli bi da ste bolji od Nemacke.U Riju Srbija druga najuspenija nacija u kolektivnim sportovima.A za vas su glineni golubovi i jedrenje.

Stara kuka

pre 6 godina

@Makedonce

A da su ti ga Dinamo ili Hajduk osvojili tada, ne bi se zivelo od vas i vaseg hvalisanja.Spominjes ovde raznorazne iz ex Yu...eh kamo srece da nismo bili sa vama i da nismo delili.

krpelj

pre 6 godina

croata nisi ti mene shvatio...u koš. imamo talenata na izvoz i vise nba-evaca nego srbi i na papiru ta ekipa izgleda zapravo solidno (ovo sto ti pricas nema veze ni sa cim, 12 igraca se gleda, i francuska 7. ekipa u nogometu bi nasu 7. dobila 8:0 pa sta?prva ekipa moze igrati egal s njihovom prvom)...i zato subjektivni hrvat moze nas malo "nategnuti" da moze reci da smo mi i srbi tu neki egal u kosarci a srbi igraju puno bolje i imaju rezultate(a i nesto kvalitetnije pojedince), a mi se samo sramotimo..isto tako subjektivni srbin ce ti reci da su oni milijun puta bolji od nas u tenisu("pa pogle dokovica i cilica,ivanovic i vekic") ili isto tako subjektivni srbin moze "nategnuti" teoriju kako su u nogometu egal s nama jer mi nemamo rezultat na velikim natjecanjima a oni imaju na papiru odlicnu momcad(sto ja ne vidim, vidim goli prosjek ekipe gdje je najbolji igrac zadnji vezni koji je dobar jedino kad cuva leda nekom zaista dobrom igracu),a realno smo u nogometu dvije klase iznad..a ovi sto o tenisu nesto pricaju, pa zivojinovic uzeo 1 double grand slam, nama neka tamo mirjana lucic baroni ima isto to..dc s ancicem i ljubicicem, goran i marin grand slamovi,pilić.. svi navedeni u top6, prpic,krajan,karlovic,dodig parovi gs.. nole je najveci, al kao nacija gledano smo puno veca teniska nacija unatoc sasvim dobrim jeleni i ani...kod nas se tenis diše preko 20 godina, svaka generacija ima svoje asove, a evo stizu i konjuh,vekic,coric..al zbog noleta podjednaki smo

Stara kuka

pre 6 godina

@BostonUz rukomet, bolji smo i u vaterpolu(svjetski prvaci), trenutno i u tenisu, da ne govorim o gimnastici, skijanju, veslanju, hokeju, nogometu(skoro sam zaboravio?), atletici...To što ste 0 u rukometu, nismo vam mi krivi, tako je oduvijek(osim na onom “ratnom” EP u Beogradu kad ste vi bili 2., a mi treći jer da je bilo drugačije vjerojatno bi nas linčovali?) pozdrav dobrim ljudima
(Kijevo, 02. januar 2018 18:43)

U svemu ste bolji.A posebno u rukometu tamo od 1996 do 2002.Ne znam samo ko vas je razbijao po 10 tak razlike,verovatno nisu Skrba,Nedja,Perun i ekipa,nego marsovci.Ja bih za vaterpolo cutao.

Hrvati su najhrabriji narod na svetu...

pre 6 godina

@Indoktrinacija

Lik je stavio za košarku Srbija 9,Hrvatska 8

Valjda je u njegovoj glavi Hrvatska osvajač Eurobasketa jer je to prognozirao u septembru dok ne stigoše Rusi. A posle toga je košarka bila nebitan sport dok nas nije pobedila Slovenija pa su došli da likuju(a oni mogu samo da sanjaju srebro na EP bez 7-8 standardnih igrača).

Indoktrinacija

pre 6 godina

Na kraju ocjene po sportovima od 1-10. 
kosarka: srbija 9, hrvatska 8 
nogomet: srbija 6.5, hrvatska 9 
tenis: srbija 8 , hrvatska 7.5 
vaterpolo: srbija 10, hrvatska 9.5 
odbojka: srbija 8, hrvatska 3,5 
rukomet: srbija 5.5, hrvatska 9.5 
ukupno: srbija 47, hrvatska 47,a to i jest najrealnije.
(croata, 02. januar 2018 22:50)
Interesantno vidjenje samo mi reci:
Ako je Srbija u kosarci 9, kako onda Hrvatska moze da bude u fudbalu isto?
Kosarkasi Srbije su svetski, olimpijski i evropski vicesampioni dok Hrvatska u fudbalu vec 20 godina nije ni blizu odlicja.
Fudbal jeste sport broj 1, na prethodna 4 SP igrali smo na 3, isto kao i Hrvatska. Evropska necu da komentarisem jer nas tu nema od 2000te. Imate neke velike pobede ali niste vrh svetskog fudbala. Imate vise dobrih igraca i bolju reprezentaciju ali nemate uspeh (ako izuzmemo sam plasman na neko prvenstvo.
Klubski fudbal? Dinamo je u evropskom fudbalu isto sto i Mega-Bemax u kosarci, kupi jeftino a prodaj skupo. Uz to, kanta za napucavanje i suvereni vladar mnogih negativnih rekorda u LS. Pricate o sirini i talentu? Nasi mladi osvojili EP a potom i SP, dakle? Realno, mi smo 3 liga svetskog fudbala, a vi ste 2. Ostalo se slazem, pozdrav.

croata

pre 6 godina

otomoto il kak se vec zoves..to je ko da netko od nas napise po cem ste vi bolji u kosarci.. jer mi imamo vise igraca u nba i vise talenata na pikovima u zadnjim godinama....sto se klubova u nogometu tice ne budi smijesan, jedina godina u zadnjih 10 da su vasi klubovi bolji u europi, a i to im se potrefilo..u 10 tekmi partizana i zvezde s dinamom i rijekom dinamo uzima 70-75% bodova, rijeka 55-65% , a o repkama mi nesto kvalitetnije igrace i
rezultati i ugled repke u svijetu nam je uvjerljivo iznad vase..mogu i ja naci isforsirane argumente zasto smo u kosarci i vaterpolu egal, a u nogometu bi puno bolji, a u rukometu milijun puta bolji ...al ako realno gledas vaterpolo,kosarka,odbojka ste vi bolji nogomet i rukomet mi...tenis je tesko gledat po drzavama, nole je milijun puta bolji od svih nasih ikada, ali mi imamo tu vecu sirinu uvjerljivo i ako se za nekog od nas moze reci da je teniska nacija , onda smo to mi..cilic,ivanisevic, majoli uzeli grand slamove, dc osvojen bez ikog od navedenih ljudi(ancic,ljubicic i obojica u top 5 nekad)..al tenis je najrealnije reci nerijeseno
(krpelj, 02. januar 2018 20:47)

Mogu razumjeti da si htio stati u obranu hr sporta,al da ga mos toliko nalupetat ne mogu vjerovat. Prvo,u kosarci mi imamo vise talenata na pikovima il sta li vec? Pa covjece mi imamo 6 u nba ligi,u euroligi imamo cetiri igraca i to je sve,nikad u povijesti nase kosarke nismo imali manju sirinu,evo ti primjer kvalifikacije za sp s kakvim igrackim neznalicama smo to odigrali,a sto je najgore nemamo boljih,a tu se siris bubajuci o necem o cemu pojma nemas. Aj da si napisai da smo u 8 na svijetu,tu se jos mozes busat il pisi o najboljem euro kosarkaskom klubu svih vremena il o najboljim igracima ikad,tu nam svi mogu samo zavidit,al u stvari nemoj ti uopce o kosarci pisat.
Drugo,u nogometu mi u reprezentaciji imamo nesto kvalitetnije igrace od srbije? Pa nasa ne druga postava vec treca reprezentativna jedanaestorica bi bila brazil za srpsku reprezentaciju. Npr niko kranjcar i u 34toj bi u ovoj srbiji bio najbolji veznjak ikad poslije piksija,jedan livaja il santini koji kod nas nemaju mjesta ni na tribini bi im bili napadacki tandem iz snova. Oni su limitirana reprezentacija koja je upravo na mjestu koje im i pripada, od 30-40 mjesto na svijetu,imaju dva tri zanimljiva i odlicna igraca,al mi imamo hrpu takvih i za njih smo u nogometu svemir i po kvaliteti i kvantiteti. A ovo sto su sad u klupskom nogometu napravili,to se moze usporediti s grckim osvajanjem eura.
Trece,tenis,pa 90% srba nije ni znalo pravila tog sporta do pojave djokovica,a i u pitanju je individualni sport, kao kolektiv,i mi i oni smo osvpjili davis cup.
Cetvrto,vaterpolo, tu smo i mi i oni svjetski vrh,sad su imali zaista fenomenalnu generaciju i bili su bolji,al sveukupno smo jednaki. A u buducnosti ce se srbi tu ugasiti jer nemaju nikakvu infrastrukturu,nikakve klubove,ostat cemo samo mi i eventualno madjari.
Odbojka se kod nas vec duze igra skoro na amaterskoj razini. Koji je razlog i zasto je drzava digla ruke od nje ni dan danas nikom nije jasno. Jest da ne mozemo bas u svim kolektivnim sportovima biti svjetska sila,al odbojka je klasicno zrtvovana i od nje ni u buducnosti necemo napraviti nista. Sa srbijom neusporedivo.
Na kraju ostaje rukomet gdje smo spram srbije jos dominantniji nego u nogometu. Imamo sirinu da recimo prosle godine na final fouru lige prvaka igra deset nasih igraca i to stozerni igraci,a petorica ih uopce ni ne igra za reprezentaciju jer nemaju mjesta. Imamo vise od 20 igraca vrhunske klase,a i buducnost nam je brutalna. U zadnjih 15 godina,a svake godine ima neko prvenstvo + olimpijada,znaci u skoro dvadeset turnira mislim da samo dvaput il triput nismo usli u polufinale! Uz francuze najjaci smo na svijetu. Srbija u rukometu nije jazavac i ima vrlo dobru reprezentaciju,al s nama je neusporedivo.
Na kraju ocjene po sportovima od 1-10.
kosarka: srbija 9, hrvatska 8
nogomet: srbija 6.5, hrvatska 9
tenis: srbija 8 , hrvatska 7.5
vaterpolo: srbija 10, hrvatska 9.5
odbojka: srbija 8, hrvatska 3,5
rukomet: srbija 5.5, hrvatska 9.5
ukupno: srbija 47, hrvatska 47,a to i jest najrealnije.

Hrvati su najhrabriji narod na svetu...

pre 6 godina

Dakle izgleda da ti susjede ignorisao neke.Oduzeo si srebro i bronzu na OI koje smo osvojili kao SRJ. A sad ćeš da kažeš pa tu su bili i Crnogorci kao. A ja ti kažem da Srbija i bez toga ima više medalja od 2006 do danas nego vi od 1992 (26 Srbija a vi 23)

321

pre 6 godina

haha, a glatko si izbjegao to da imamo bolje rezultate od vas i na olimpijadi (2 srebra i 1 zlato dok vi imate 2 bronce i 1 zlato) kao i rezultate svjetskog prvenstva...ali si samo spomenuo ono sto vama ide u korist

savitur

pre 6 godina

Srbi i Hrvati će reć za sebe da su sportske nacije ,najbolji u ovom u onom, klasika . Šta bi trebali reć ,nebi niko reko sportske nacije, Česi imali masu atletičara svjestkog glasa , Tensiače , Navratilovu , Lendel , prvaci Europe ,Nogomet uvik masu medalja na olipijadama ili Mađari najviše olipiskih medalja u povjesti po broju stnovnika . Šveđani nembi niko reko , od tenisača spomenut samo Borga do rukometa pogotovo atletike ,čak i nogomet ,kako je ovom prostorima košarka tako je Česima i Šveđanima hokej i još masu toga . kuku lele

Nhj

pre 6 godina

A zasto nitko ne kaze da je hrvatska u klupskom vaterpolu ispred srbije? Ili se to ne broji? Spominjem, jer ste na nase 3.mjesto vi rekli da ima LP sa Zvezdom...
Sta cemo onda sa klupskim trofejima u vaterpolu, ili da to ne brojimo jer vam ne ide u prilog?

goga

pre 6 godina

.al tenis je najrealnije reci nerijeseno
(krpelj, 02. januar 2018 20:47)
kako nereseno u tenisu majke ti,
Zivojinovic, Zimonjic (parovi), Seles, Jankovic, Ivanovic, Djokovic - Svetski broj jedan u nekom trenutku, brojevi gs titula neuporedivi.....

my way

pre 6 godina

Шта и какве емоције смо ми требали и треба да имамо? Еј, прва утакмица у групи у рукомету... ма сваки коментар је излишан.

Raush

pre 6 godina

Stize pomracenje za hrvate , i u rukometu cemo dominirati. Sto se fudbala tice tu nema sta da se prica , Srbija je aktuelni Svetski Sampion ispod 23 godina, malo li je.
? Sta to hrvati imaju od fudbala osim Mamica i par dobrih transfera Dinama?Ostale sportove ne vredi ni spominjati , Srbija potpuno dominantna.Ali realno.

Hrvati su najhrabriji narod na svetu...

pre 6 godina

zasto nitko ovdje ne zeli priznati da smo u vaterpolu ravnopravni?...mislim, hladnokrvno kazes da ste bolji u vaterpolu

Hrvatska logika "nema veze što su nas godinama ponižavali i što su osvojili sve što se može osvojili i što su i dalje olimpijski, evropski šampioni, osvajači svetske lige, ako mi njih jednom slučajno dobijemo s jednim golom razlike i osvojimo svetsko, mi smo u najmanju ruku ravnopravni"

miki

pre 6 godina

@krpelj
Tenis nereseno????? Dal je realno sta si napisao-). Vi imate dva slucajna GS u muskoj (Imaju ih I Kafeljnikov, Rodik, Muster I gomila slicnih) I jedan slucajni u zenskoj.Ana Ivanovic je bar 3 sezone igrala top Tenis I GS finala za razliku od Hr teniserki. Sportski pozdravP. S. Pogledaj I listu osvojenih turnira Jankoviceve. Plus na sve to Novak

krpelj

pre 6 godina

otomoto il kak se vec zoves..to je ko da netko od nas napise po cem ste vi bolji u kosarci.. jer mi imamo vise igraca u nba i vise talenata na pikovima u zadnjim godinama....sto se klubova u nogometu tice ne budi smijesan, jedina godina u zadnjih 10 da su vasi klubovi bolji u europi, a i to im se potrefilo..u 10 tekmi partizana i zvezde s dinamom i rijekom dinamo uzima 70-75% bodova, rijeka 55-65% , a o repkama mi nesto kvalitetnije igrace i
rezultati i ugled repke u svijetu nam je uvjerljivo iznad vase..mogu i ja naci isforsirane argumente zasto smo u kosarci i vaterpolu egal, a u nogometu bi puno bolji, a u rukometu milijun puta bolji ...al ako realno gledas vaterpolo,kosarka,odbojka ste vi bolji nogomet i rukomet mi...tenis je tesko gledat po drzavama, nole je milijun puta bolji od svih nasih ikada, ali mi imamo tu vecu sirinu uvjerljivo i ako se za nekog od nas moze reci da je teniska nacija , onda smo to mi..cilic,ivanisevic, majoli uzeli grand slamove, dc osvojen bez ikog od navedenih ljudi(ancic,ljubicic i obojica u top 5 nekad)..al tenis je najrealnije reci nerijeseno

Mirko

pre 6 godina

(Makedonce, 2. januar 2018 19:35)

Po tebi onda nije Vardar postao šampion u rukometu nego Srbi, Hrvati i ostali koji su igrali u njemu?

Kol'ko je bilo Srba u svim timovima pa i reprezentacijama sa prostora Hrvatske? Kad bi se tako gledalo oni jedva da bi šta osvojili.

partizan

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka
(Afram Island, 02. januar 2018 18:13)

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.
(Dragan, 02. januar 2018 18:53)

imaju oni nešto bolje sa reprezentacijom treci na svetu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Đuka, 2. januar 2018 19:19)
Samo se titule pamte

321

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Afram Island, 2. januar 2018 18:13)

zasto nitko ovdje ne zeli priznati da smo u vaterpolu ravnopravni?...mislim, hladnokrvno kazes da ste bolji u vaterpolu a Hrvatska je aktualni svjetski prvak i ima najboljeg igraca svijeta za 2017.

Đuka

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka 
(Afram Island, 02. januar 2018 18:13) 

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.
(Dragan, 02. januar 2018 18:53)

imaju oni nešto bolje sa reprezentacijom treci na svetu

Bruder Jakob

pre 6 godina

Bruder Jakob Srbija nikada nije dobila Hrvatsku u bilo kom finalu rukometa koliko ja znam. Mi smo u rukometu sto ste vi u kosarci.
(Muvopich, 2. januar 2018 19:06)

Ma kako nije, mislim da je bilo u Beogradu, sjećam se da ste nas dobili!

Makedonce

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka 
(Afram Island, 02. januar 2018 18:13) 

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.
(Dragan, 02. januar 2018 18:53)

To je Zvezdin a ne Srpski pehar..
U timu je bilo i Makedonaca, Crnogoraca, Hrvata i Bosanaca ne secam se jel bilo i Slovenaca

321

pre 6 godina

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dragan, 2. januar 2018 18:53)

govori se o trenutacnoj situaciji u sportu i to je jedino bitno...od stare slave se ne zivi...upravo zato meni isto nista ne znaci recimo to sto smo 1998 bili u polufinalu svjetskog prvenstva

пентхаус

pre 6 godina

Треба мало народ да се жаргонски речено напали за ово такмичење и утакмицу.
Да рукометна репзентација осети да има праву подршку народа и земље.
Ту су Амери краљеви да направе од неког спортског догађаја спектакл, за разлику од уштогљених европљана, ту рачунам и нас, који смо без икаквог осећаја за шоу бизнисом-
Да даш Америма да раде презентацију овог такмичења направили би од њега малтене догађај који не сме да се пропусти.
А све иде од медија.
Иначе, рукомет је спорт који је код нас стално у неком медијксом заплећку.
Неретко се дешава да прва вест о првенству буде тек на дан меча наше репрезентације.
Због тог медијског мрака који влада кад је наша рукоемтна репрезентација у питању, људи су и малодушни што се овог лепог спорта тиче.
За разлику од кошарке где читамо свакакве небулозе сваки дан, а кошарка није ништа већи спорт од рукомета.
Рукометна репрезентација никада реално није имала праву подршку у народу, а један од важних разлога је слаба медијска заступљеност.
А то је и те како имало учинка на слабије резултате рукометаша, све је то повезано.

Boston

pre 6 godina

Koliko pisete u Rukometu samo da bi verovatna pobeda Hrvatske vise dobila na znacaju, a i ptice na grani znaju da smo 0 u rukometu i da samo tu mozete biti bolji od nas.

NebaCar

pre 6 godina

Da ali ja bi dao sve ove sportove za fudbal i rukomet! Inace dva najpopularnija kolektivna sporta u Evropi! Pritom o fudbalu ne treba trositi reci, dimenzija za sebe, vise od sporta!
(kadinjaca ipak pala, 02. januar 2018 18:21)

Rukomet ti je popularniji samo u nemackoj mozda , i u skandinavskim zemljama od kosarke, ostatak evrope fudbal i kosarka su neprikosnoveni, ne balhezgaj

Kijevo

pre 6 godina

@Boston
Uz rukomet, bolji smo i u vaterpolu(svjetski prvaci), trenutno i u tenisu, da ne govorim o gimnastici, skijanju, veslanju, hokeju, nogometu(skoro sam zaboravio?), atletici...
To što ste 0 u rukometu, nismo vam mi krivi, tako je oduvijek(osim na onom “ratnom” EP u Beogradu kad ste vi bili 2., a mi treći jer da je bilo drugačije vjerojatno bi nas linčovali?) pozdrav dobrim ljudima

dorcol

pre 6 godina

tako su se hrvati palili u tenisu ,split, pa splitska publika je nesto posebno ,a ono atmosfera brzo pala kao u pozoristu, ,pukose ko zvecka s najboljim timom...

Bruder Jakob

pre 6 godina

Koliko pisete u Rukometu samo da bi verovatna pobeda Hrvatske vise dobila na znacaju, a i ptice na grani znaju da smo 0 u rukometu i da samo tu mozete biti bolji od nas.
(Boston, 2. januar 2018 18:21)

Ne pratim sport općenito, ali zar nas niste u rukometu pred koju godinu u finalu dobili?!

kadinjaca ipak pala

pre 6 godina

Da ali ja bi dao sve ove sportove za fudbal i rukomet! Inace dva najpopularnija kolektivna sporta u Evropi! Pritom o fudbalu ne treba trositi reci, dimenzija za sebe, vise od sporta!

4Q

pre 6 godina

Koliko si ne objeltivan. Kazes bolji u vaterpolu. To sto se dobili zadnje prvenstvo ne mpze da se poredi sa nasi zadnjih 10. Jedno finale ne odredjuje uvek najboljeg

OtOmOtO

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka
@(Afram Island, 2. januar 2018 18:13)


Po čemu je njihov fudbal bolji od našeg? Otišli su na svetsko prvenstvo iz baraža, a mi kao prvi u grupi, mi imamo dva predstavnika u ligi evrope na proleće oni nijednog, ligu šampiona ne igraju ni oni ni mi, za naše prilike imamo nekoliko vanserijskih igrača isto kao i oni, a ostali su mediokriteti i kod nas i kod njih, samo što mi imamo više takvih fudbalera. Mlađe reprezentativne selekcije su nam bolje i to bez premca u odnosu na njih, a bolji nam je i ženski reprezentativni fudbal. Jeste da smo jedno vreme tavorili u fudbalu, ali to je bilo zbog onog Toleta Karadžića koji je kompletan srpski fudbal pa i repku žrtvovao u korist "kluba" za koga navija.

Duck Dodgers

pre 6 godina

Jel mi još igramo rukomet... košarka, odbojka i vaterpolo oko... ali rukomet pa to više niko e gleda sem bliže rodbine učesnika mečeva nažalost.

Dragan

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka
(Afram Island, 02. januar 2018 18:13)

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.

Boston

pre 6 godina

Koliko pisete u Rukometu samo da bi verovatna pobeda Hrvatske vise dobila na znacaju, a i ptice na grani znaju da smo 0 u rukometu i da samo tu mozete biti bolji od nas.

NebaCar

pre 6 godina

Da ali ja bi dao sve ove sportove za fudbal i rukomet! Inace dva najpopularnija kolektivna sporta u Evropi! Pritom o fudbalu ne treba trositi reci, dimenzija za sebe, vise od sporta!
(kadinjaca ipak pala, 02. januar 2018 18:21)

Rukomet ti je popularniji samo u nemackoj mozda , i u skandinavskim zemljama od kosarke, ostatak evrope fudbal i kosarka su neprikosnoveni, ne balhezgaj

4Q

pre 6 godina

Koliko si ne objeltivan. Kazes bolji u vaterpolu. To sto se dobili zadnje prvenstvo ne mpze da se poredi sa nasi zadnjih 10. Jedno finale ne odredjuje uvek najboljeg

dorcol

pre 6 godina

tako su se hrvati palili u tenisu ,split, pa splitska publika je nesto posebno ,a ono atmosfera brzo pala kao u pozoristu, ,pukose ko zvecka s najboljim timom...

OtOmOtO

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka
@(Afram Island, 2. januar 2018 18:13)


Po čemu je njihov fudbal bolji od našeg? Otišli su na svetsko prvenstvo iz baraža, a mi kao prvi u grupi, mi imamo dva predstavnika u ligi evrope na proleće oni nijednog, ligu šampiona ne igraju ni oni ni mi, za naše prilike imamo nekoliko vanserijskih igrača isto kao i oni, a ostali su mediokriteti i kod nas i kod njih, samo što mi imamo više takvih fudbalera. Mlađe reprezentativne selekcije su nam bolje i to bez premca u odnosu na njih, a bolji nam je i ženski reprezentativni fudbal. Jeste da smo jedno vreme tavorili u fudbalu, ali to je bilo zbog onog Toleta Karadžića koji je kompletan srpski fudbal pa i repku žrtvovao u korist "kluba" za koga navija.

goga

pre 6 godina

.al tenis je najrealnije reci nerijeseno
(krpelj, 02. januar 2018 20:47)
kako nereseno u tenisu majke ti,
Zivojinovic, Zimonjic (parovi), Seles, Jankovic, Ivanovic, Djokovic - Svetski broj jedan u nekom trenutku, brojevi gs titula neuporedivi.....

Hrvati su najhrabriji narod na svetu...

pre 6 godina

zasto nitko ovdje ne zeli priznati da smo u vaterpolu ravnopravni?...mislim, hladnokrvno kazes da ste bolji u vaterpolu

Hrvatska logika "nema veze što su nas godinama ponižavali i što su osvojili sve što se može osvojili i što su i dalje olimpijski, evropski šampioni, osvajači svetske lige, ako mi njih jednom slučajno dobijemo s jednim golom razlike i osvojimo svetsko, mi smo u najmanju ruku ravnopravni"

Dragan

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka
(Afram Island, 02. januar 2018 18:13)

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.

пентхаус

pre 6 godina

Треба мало народ да се жаргонски речено напали за ово такмичење и утакмицу.
Да рукометна репзентација осети да има праву подршку народа и земље.
Ту су Амери краљеви да направе од неког спортског догађаја спектакл, за разлику од уштогљених европљана, ту рачунам и нас, који смо без икаквог осећаја за шоу бизнисом-
Да даш Америма да раде презентацију овог такмичења направили би од њега малтене догађај који не сме да се пропусти.
А све иде од медија.
Иначе, рукомет је спорт који је код нас стално у неком медијксом заплећку.
Неретко се дешава да прва вест о првенству буде тек на дан меча наше репрезентације.
Због тог медијског мрака који влада кад је наша рукоемтна репрезентација у питању, људи су и малодушни што се овог лепог спорта тиче.
За разлику од кошарке где читамо свакакве небулозе сваки дан, а кошарка није ништа већи спорт од рукомета.
Рукометна репрезентација никада реално није имала праву подршку у народу, а један од важних разлога је слаба медијска заступљеност.
А то је и те како имало учинка на слабије резултате рукометаша, све је то повезано.

miki

pre 6 godina

@krpelj
Tenis nereseno????? Dal je realno sta si napisao-). Vi imate dva slucajna GS u muskoj (Imaju ih I Kafeljnikov, Rodik, Muster I gomila slicnih) I jedan slucajni u zenskoj.Ana Ivanovic je bar 3 sezone igrala top Tenis I GS finala za razliku od Hr teniserki. Sportski pozdravP. S. Pogledaj I listu osvojenih turnira Jankoviceve. Plus na sve to Novak

Đuka

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka 
(Afram Island, 02. januar 2018 18:13) 

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.
(Dragan, 02. januar 2018 18:53)

imaju oni nešto bolje sa reprezentacijom treci na svetu

Makedonce

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka 
(Afram Island, 02. januar 2018 18:13) 

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.
(Dragan, 02. januar 2018 18:53)

To je Zvezdin a ne Srpski pehar..
U timu je bilo i Makedonaca, Crnogoraca, Hrvata i Bosanaca ne secam se jel bilo i Slovenaca

Indoktrinacija

pre 6 godina

Na kraju ocjene po sportovima od 1-10. 
kosarka: srbija 9, hrvatska 8 
nogomet: srbija 6.5, hrvatska 9 
tenis: srbija 8 , hrvatska 7.5 
vaterpolo: srbija 10, hrvatska 9.5 
odbojka: srbija 8, hrvatska 3,5 
rukomet: srbija 5.5, hrvatska 9.5 
ukupno: srbija 47, hrvatska 47,a to i jest najrealnije.
(croata, 02. januar 2018 22:50)
Interesantno vidjenje samo mi reci:
Ako je Srbija u kosarci 9, kako onda Hrvatska moze da bude u fudbalu isto?
Kosarkasi Srbije su svetski, olimpijski i evropski vicesampioni dok Hrvatska u fudbalu vec 20 godina nije ni blizu odlicja.
Fudbal jeste sport broj 1, na prethodna 4 SP igrali smo na 3, isto kao i Hrvatska. Evropska necu da komentarisem jer nas tu nema od 2000te. Imate neke velike pobede ali niste vrh svetskog fudbala. Imate vise dobrih igraca i bolju reprezentaciju ali nemate uspeh (ako izuzmemo sam plasman na neko prvenstvo.
Klubski fudbal? Dinamo je u evropskom fudbalu isto sto i Mega-Bemax u kosarci, kupi jeftino a prodaj skupo. Uz to, kanta za napucavanje i suvereni vladar mnogih negativnih rekorda u LS. Pricate o sirini i talentu? Nasi mladi osvojili EP a potom i SP, dakle? Realno, mi smo 3 liga svetskog fudbala, a vi ste 2. Ostalo se slazem, pozdrav.

321

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Afram Island, 2. januar 2018 18:13)

zasto nitko ovdje ne zeli priznati da smo u vaterpolu ravnopravni?...mislim, hladnokrvno kazes da ste bolji u vaterpolu a Hrvatska je aktualni svjetski prvak i ima najboljeg igraca svijeta za 2017.

Kijevo

pre 6 godina

@Boston
Uz rukomet, bolji smo i u vaterpolu(svjetski prvaci), trenutno i u tenisu, da ne govorim o gimnastici, skijanju, veslanju, hokeju, nogometu(skoro sam zaboravio?), atletici...
To što ste 0 u rukometu, nismo vam mi krivi, tako je oduvijek(osim na onom “ratnom” EP u Beogradu kad ste vi bili 2., a mi treći jer da je bilo drugačije vjerojatno bi nas linčovali?) pozdrav dobrim ljudima

Duck Dodgers

pre 6 godina

Jel mi još igramo rukomet... košarka, odbojka i vaterpolo oko... ali rukomet pa to više niko e gleda sem bliže rodbine učesnika mečeva nažalost.

kadinjaca ipak pala

pre 6 godina

Da ali ja bi dao sve ove sportove za fudbal i rukomet! Inace dva najpopularnija kolektivna sporta u Evropi! Pritom o fudbalu ne treba trositi reci, dimenzija za sebe, vise od sporta!

Mirko

pre 6 godina

(Makedonce, 2. januar 2018 19:35)

Po tebi onda nije Vardar postao šampion u rukometu nego Srbi, Hrvati i ostali koji su igrali u njemu?

Kol'ko je bilo Srba u svim timovima pa i reprezentacijama sa prostora Hrvatske? Kad bi se tako gledalo oni jedva da bi šta osvojili.

partizan

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka
(Afram Island, 02. januar 2018 18:13)

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.
(Dragan, 02. januar 2018 18:53)

imaju oni nešto bolje sa reprezentacijom treci na svetu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Đuka, 2. januar 2018 19:19)
Samo se titule pamte

Nhj

pre 6 godina

A zasto nitko ne kaze da je hrvatska u klupskom vaterpolu ispred srbije? Ili se to ne broji? Spominjem, jer ste na nase 3.mjesto vi rekli da ima LP sa Zvezdom...
Sta cemo onda sa klupskim trofejima u vaterpolu, ili da to ne brojimo jer vam ne ide u prilog?

321

pre 6 godina

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dragan, 2. januar 2018 18:53)

govori se o trenutacnoj situaciji u sportu i to je jedino bitno...od stare slave se ne zivi...upravo zato meni isto nista ne znaci recimo to sto smo 1998 bili u polufinalu svjetskog prvenstva

Hrvati su najhrabriji narod na svetu...

pre 6 godina

@Indoktrinacija

Lik je stavio za košarku Srbija 9,Hrvatska 8

Valjda je u njegovoj glavi Hrvatska osvajač Eurobasketa jer je to prognozirao u septembru dok ne stigoše Rusi. A posle toga je košarka bila nebitan sport dok nas nije pobedila Slovenija pa su došli da likuju(a oni mogu samo da sanjaju srebro na EP bez 7-8 standardnih igrača).

Raush

pre 6 godina

Stize pomracenje za hrvate , i u rukometu cemo dominirati. Sto se fudbala tice tu nema sta da se prica , Srbija je aktuelni Svetski Sampion ispod 23 godina, malo li je.
? Sta to hrvati imaju od fudbala osim Mamica i par dobrih transfera Dinama?Ostale sportove ne vredi ni spominjati , Srbija potpuno dominantna.Ali realno.

Bruder Jakob

pre 6 godina

Bruder Jakob Srbija nikada nije dobila Hrvatsku u bilo kom finalu rukometa koliko ja znam. Mi smo u rukometu sto ste vi u kosarci.
(Muvopich, 2. januar 2018 19:06)

Ma kako nije, mislim da je bilo u Beogradu, sjećam se da ste nas dobili!

krpelj

pre 6 godina

otomoto il kak se vec zoves..to je ko da netko od nas napise po cem ste vi bolji u kosarci.. jer mi imamo vise igraca u nba i vise talenata na pikovima u zadnjim godinama....sto se klubova u nogometu tice ne budi smijesan, jedina godina u zadnjih 10 da su vasi klubovi bolji u europi, a i to im se potrefilo..u 10 tekmi partizana i zvezde s dinamom i rijekom dinamo uzima 70-75% bodova, rijeka 55-65% , a o repkama mi nesto kvalitetnije igrace i
rezultati i ugled repke u svijetu nam je uvjerljivo iznad vase..mogu i ja naci isforsirane argumente zasto smo u kosarci i vaterpolu egal, a u nogometu bi puno bolji, a u rukometu milijun puta bolji ...al ako realno gledas vaterpolo,kosarka,odbojka ste vi bolji nogomet i rukomet mi...tenis je tesko gledat po drzavama, nole je milijun puta bolji od svih nasih ikada, ali mi imamo tu vecu sirinu uvjerljivo i ako se za nekog od nas moze reci da je teniska nacija , onda smo to mi..cilic,ivanisevic, majoli uzeli grand slamove, dc osvojen bez ikog od navedenih ljudi(ancic,ljubicic i obojica u top 5 nekad)..al tenis je najrealnije reci nerijeseno

Bruder Jakob

pre 6 godina

Koliko pisete u Rukometu samo da bi verovatna pobeda Hrvatske vise dobila na znacaju, a i ptice na grani znaju da smo 0 u rukometu i da samo tu mozete biti bolji od nas.
(Boston, 2. januar 2018 18:21)

Ne pratim sport općenito, ali zar nas niste u rukometu pred koju godinu u finalu dobili?!

Hrvati su najhrabriji narod na svetu...

pre 6 godina

Dakle izgleda da ti susjede ignorisao neke.Oduzeo si srebro i bronzu na OI koje smo osvojili kao SRJ. A sad ćeš da kažeš pa tu su bili i Crnogorci kao. A ja ti kažem da Srbija i bez toga ima više medalja od 2006 do danas nego vi od 1992 (26 Srbija a vi 23)

savitur

pre 6 godina

Srbi i Hrvati će reć za sebe da su sportske nacije ,najbolji u ovom u onom, klasika . Šta bi trebali reć ,nebi niko reko sportske nacije, Česi imali masu atletičara svjestkog glasa , Tensiače , Navratilovu , Lendel , prvaci Europe ,Nogomet uvik masu medalja na olipijadama ili Mađari najviše olipiskih medalja u povjesti po broju stnovnika . Šveđani nembi niko reko , od tenisača spomenut samo Borga do rukometa pogotovo atletike ,čak i nogomet ,kako je ovom prostorima košarka tako je Česima i Šveđanima hokej i još masu toga . kuku lele

Stara kuka

pre 6 godina

@BostonUz rukomet, bolji smo i u vaterpolu(svjetski prvaci), trenutno i u tenisu, da ne govorim o gimnastici, skijanju, veslanju, hokeju, nogometu(skoro sam zaboravio?), atletici...To što ste 0 u rukometu, nismo vam mi krivi, tako je oduvijek(osim na onom “ratnom” EP u Beogradu kad ste vi bili 2., a mi treći jer da je bilo drugačije vjerojatno bi nas linčovali?) pozdrav dobrim ljudima
(Kijevo, 02. januar 2018 18:43)

U svemu ste bolji.A posebno u rukometu tamo od 1996 do 2002.Ne znam samo ko vas je razbijao po 10 tak razlike,verovatno nisu Skrba,Nedja,Perun i ekipa,nego marsovci.Ja bih za vaterpolo cutao.

my way

pre 6 godina

Шта и какве емоције смо ми требали и треба да имамо? Еј, прва утакмица у групи у рукомету... ма сваки коментар је излишан.

321

pre 6 godina

haha, a glatko si izbjegao to da imamo bolje rezultate od vas i na olimpijadi (2 srebra i 1 zlato dok vi imate 2 bronce i 1 zlato) kao i rezultate svjetskog prvenstva...ali si samo spomenuo ono sto vama ide u korist

croata

pre 6 godina

otomoto il kak se vec zoves..to je ko da netko od nas napise po cem ste vi bolji u kosarci.. jer mi imamo vise igraca u nba i vise talenata na pikovima u zadnjim godinama....sto se klubova u nogometu tice ne budi smijesan, jedina godina u zadnjih 10 da su vasi klubovi bolji u europi, a i to im se potrefilo..u 10 tekmi partizana i zvezde s dinamom i rijekom dinamo uzima 70-75% bodova, rijeka 55-65% , a o repkama mi nesto kvalitetnije igrace i
rezultati i ugled repke u svijetu nam je uvjerljivo iznad vase..mogu i ja naci isforsirane argumente zasto smo u kosarci i vaterpolu egal, a u nogometu bi puno bolji, a u rukometu milijun puta bolji ...al ako realno gledas vaterpolo,kosarka,odbojka ste vi bolji nogomet i rukomet mi...tenis je tesko gledat po drzavama, nole je milijun puta bolji od svih nasih ikada, ali mi imamo tu vecu sirinu uvjerljivo i ako se za nekog od nas moze reci da je teniska nacija , onda smo to mi..cilic,ivanisevic, majoli uzeli grand slamove, dc osvojen bez ikog od navedenih ljudi(ancic,ljubicic i obojica u top 5 nekad)..al tenis je najrealnije reci nerijeseno
(krpelj, 02. januar 2018 20:47)

Mogu razumjeti da si htio stati u obranu hr sporta,al da ga mos toliko nalupetat ne mogu vjerovat. Prvo,u kosarci mi imamo vise talenata na pikovima il sta li vec? Pa covjece mi imamo 6 u nba ligi,u euroligi imamo cetiri igraca i to je sve,nikad u povijesti nase kosarke nismo imali manju sirinu,evo ti primjer kvalifikacije za sp s kakvim igrackim neznalicama smo to odigrali,a sto je najgore nemamo boljih,a tu se siris bubajuci o necem o cemu pojma nemas. Aj da si napisai da smo u 8 na svijetu,tu se jos mozes busat il pisi o najboljem euro kosarkaskom klubu svih vremena il o najboljim igracima ikad,tu nam svi mogu samo zavidit,al u stvari nemoj ti uopce o kosarci pisat.
Drugo,u nogometu mi u reprezentaciji imamo nesto kvalitetnije igrace od srbije? Pa nasa ne druga postava vec treca reprezentativna jedanaestorica bi bila brazil za srpsku reprezentaciju. Npr niko kranjcar i u 34toj bi u ovoj srbiji bio najbolji veznjak ikad poslije piksija,jedan livaja il santini koji kod nas nemaju mjesta ni na tribini bi im bili napadacki tandem iz snova. Oni su limitirana reprezentacija koja je upravo na mjestu koje im i pripada, od 30-40 mjesto na svijetu,imaju dva tri zanimljiva i odlicna igraca,al mi imamo hrpu takvih i za njih smo u nogometu svemir i po kvaliteti i kvantiteti. A ovo sto su sad u klupskom nogometu napravili,to se moze usporediti s grckim osvajanjem eura.
Trece,tenis,pa 90% srba nije ni znalo pravila tog sporta do pojave djokovica,a i u pitanju je individualni sport, kao kolektiv,i mi i oni smo osvpjili davis cup.
Cetvrto,vaterpolo, tu smo i mi i oni svjetski vrh,sad su imali zaista fenomenalnu generaciju i bili su bolji,al sveukupno smo jednaki. A u buducnosti ce se srbi tu ugasiti jer nemaju nikakvu infrastrukturu,nikakve klubove,ostat cemo samo mi i eventualno madjari.
Odbojka se kod nas vec duze igra skoro na amaterskoj razini. Koji je razlog i zasto je drzava digla ruke od nje ni dan danas nikom nije jasno. Jest da ne mozemo bas u svim kolektivnim sportovima biti svjetska sila,al odbojka je klasicno zrtvovana i od nje ni u buducnosti necemo napraviti nista. Sa srbijom neusporedivo.
Na kraju ostaje rukomet gdje smo spram srbije jos dominantniji nego u nogometu. Imamo sirinu da recimo prosle godine na final fouru lige prvaka igra deset nasih igraca i to stozerni igraci,a petorica ih uopce ni ne igra za reprezentaciju jer nemaju mjesta. Imamo vise od 20 igraca vrhunske klase,a i buducnost nam je brutalna. U zadnjih 15 godina,a svake godine ima neko prvenstvo + olimpijada,znaci u skoro dvadeset turnira mislim da samo dvaput il triput nismo usli u polufinale! Uz francuze najjaci smo na svijetu. Srbija u rukometu nije jazavac i ima vrlo dobru reprezentaciju,al s nama je neusporedivo.
Na kraju ocjene po sportovima od 1-10.
kosarka: srbija 9, hrvatska 8
nogomet: srbija 6.5, hrvatska 9
tenis: srbija 8 , hrvatska 7.5
vaterpolo: srbija 10, hrvatska 9.5
odbojka: srbija 8, hrvatska 3,5
rukomet: srbija 5.5, hrvatska 9.5
ukupno: srbija 47, hrvatska 47,a to i jest najrealnije.

Stara kuka

pre 6 godina

@croata

Hahahahah.E nisam procitao nerealniji i smesniji komentar.Rvati u kosarci i odbojci ne postojite.Srbija je bar u rukometu nekada nesto znacila,osvajala medalje,bila medju top 3 reprezentacije na svetu.2001 godine SRJ osvaja zlata na EP u kosarci,odbojci,vaterpolu a u rukometu je bila 3 na SP u Francuskoj.Hrvatska nikada nije bila ni blizu takvog rezultata.Kad se zboroje sve medalje(EP,SP,OI) zna se ko je bolji.U Riju je bio slag na torti.A vidim dole neko spominje i ostale sportove.Da imate jednog Djokovica i Cavica ne bi se zivelo od vas,a da ne spominjem usatog sto je Zvezda osvojila.Pa sto nisu Dinamo ili Hajduk?Al ne 47-47 hahaha,vazi.

Stara kuka

pre 6 godina

@croata

Hahaha kako ti lupetas,UZIVANJE slusati.Al to je taj kompleks i mrznja.Standard od Rvata.Pa za odbojku i kosarku da cutis,jer Srbiju pazi NIKADA ali nikada niste dobili u istoriji.U kosarci nemate medalju 23 godine,u odbojci nikada ni blizu.Za vaterpolo je tek smesno,pa pogledaj rezultate i medjusobne duele.Srbija samo na EP u vaterpolu ima vise zlata nego vi ukupno medalja.Srbija je nekada nesto znacila u rukometu,uzmimala medalje i vas ponizavala.Tenis-pa sta je sve Djokovic uradio.Da vi imate takvog,ne bi se moglo ziveti od vas.A Ana i Jelena su bile prve na rang listi,Ana uzimala RG i igrala finale Aus opena,Jelena finale Usa opena.Monika Seles,sta tek reci za tu devojku dok je igrala pod zastavom nase zemlje,rodjena u NS.Da imate klupskog prvaka Evrope u fudbalu rekli bi da ste bolji od Nemacke.U Riju Srbija druga najuspenija nacija u kolektivnim sportovima.A za vas su glineni golubovi i jedrenje.

ZG

pre 6 godina

A da su ti ga Dinamo ili Hajduk osvojili tada, ne bi se zivelo od vas i vaseg hvalisanja.Spominjes ovde raznorazne iz ex Yu...eh kamo srece da nismo bili sa vama i da nismo delili.
(Stara kuka, 03. januar 2018 00:54)

Najveći uspjeh Dinama svakako je osvajanja Kupa velesajamskih gradova u sezoni 1966./67. kada je ukupnim rezultatom 2-0 slavio u finalu nad Leeds Unitedom. Međutim, malo je onih koji znaju da je Dinamo i nekoliko godina prije, točnije u sezoni 1962./1963., ostvario veliki uspjeh, drugo mjesto u već spomenutom natjecanju. U prvo kolo Kupa velesajamskih gradova ušle su 32 momčadi među kojima su bili i neki veliki europski klubovi poput Barcelone, Bayerna, Porta, Celtica, Evertona, Crvene Zvezde, Rome i Valencije.
Od 1970 zove se kup uefa ili LE

Hrvati su najhrabriji narod na svetu...

pre 6 godina

@321

Prijatelju ti očito ne umeš da čitaš.Pogledaj lepo šta sam napisao:Srbija ima više medalja za 11 godina nezavisnosti nego Hrvatska za 25.Kažeš ravnopravni?Ako vama oduzmemo medalje od 1992-2006 onda imate 18 medalja za 11 godina, što je 8 manje od Srbije, tako da ne bih rekao da je to neka "ravnopravnost". Ako pak dodamo Srbiji medalje od 1992 koje joj legalno pripadaju i samo ih susjedi ne priznaju, onda je razlika još veća jer Srbija ima preko 40 medalja. Drugo, kažeš svetski prvaci i kažeš da je trenutačna situacija bitna a ne stara slava. A trenutno prijatelju, od 5 važnih takmičenja(OI,SP,EP,Svetska liga,Svetski kup) Srbija ima zlato na 4 a hrvatska na jednom.Vi ste i po staroj slavi i po trenutačnoj situaciji inferiorni u odnosu na nas i nije sramota to priznati. To što ste nas jednom pobedili posle mnogo godina ne znači da ste ravnopravni nego da je vaša selekcija doživela trenutan uspon.Molim da mi se objavi ceo komentar ako može,jer ste mi već isekli jedan deo prošlog komentara.

Stara kuka

pre 6 godina

@Makedonce

A da su ti ga Dinamo ili Hajduk osvojili tada, ne bi se zivelo od vas i vaseg hvalisanja.Spominjes ovde raznorazne iz ex Yu...eh kamo srece da nismo bili sa vama i da nismo delili.

sendvic sa podrigusom

pre 6 godina

poredite se u vaterpolu? jos imate srama reci da smo izjednaceni? pa mi vise zlata imamo nego vi medalja ukupno haha

miro split

pre 6 godina

I da završimo ovu raspravu.
Mi Hrvati smo još od pogibije Petra Svaćića prvaci svita u laganju sami sebe. Srbi su od kosovske bitke naša najveća konkurencija. U ocjenama 1 do 10 to ovako izgleda:
1)Hrvatska 100
2)Srbija 99,99
3)SAD 9.7

321

pre 6 godina

A ja ti kažem da Srbija i bez toga ima više medalja od 2006 do danas nego vi od 1992 (26 Srbija a vi 23)
(Hrvati su najhrabriji narod na svetu...,

ovaj tvoj komentar upravo potvrdjuje ono sto ja pokusavam reci...obje brojke su vrlo velike i znacajne (26 i 23) a i dovoljno su blizu da mogu reci da smo ravnopravni u ovom sportu...isto tako sam prije komentirao kako se od stare slave ne zivi i da je najbitnija trenutacna situacija pa je stoga jako glupo govoriti da ste u vaterpolu nadmocniji od aktualnih svjetskih prvaka...a to ti ocito nista ne znaci...bitnije su ti neke medalje i rezultat ljudi koji danas ne igraju vaterpolo i imaju 40-50 godina

krpelj

pre 6 godina

croata nisi ti mene shvatio...u koš. imamo talenata na izvoz i vise nba-evaca nego srbi i na papiru ta ekipa izgleda zapravo solidno (ovo sto ti pricas nema veze ni sa cim, 12 igraca se gleda, i francuska 7. ekipa u nogometu bi nasu 7. dobila 8:0 pa sta?prva ekipa moze igrati egal s njihovom prvom)...i zato subjektivni hrvat moze nas malo "nategnuti" da moze reci da smo mi i srbi tu neki egal u kosarci a srbi igraju puno bolje i imaju rezultate(a i nesto kvalitetnije pojedince), a mi se samo sramotimo..isto tako subjektivni srbin ce ti reci da su oni milijun puta bolji od nas u tenisu("pa pogle dokovica i cilica,ivanovic i vekic") ili isto tako subjektivni srbin moze "nategnuti" teoriju kako su u nogometu egal s nama jer mi nemamo rezultat na velikim natjecanjima a oni imaju na papiru odlicnu momcad(sto ja ne vidim, vidim goli prosjek ekipe gdje je najbolji igrac zadnji vezni koji je dobar jedino kad cuva leda nekom zaista dobrom igracu),a realno smo u nogometu dvije klase iznad..a ovi sto o tenisu nesto pricaju, pa zivojinovic uzeo 1 double grand slam, nama neka tamo mirjana lucic baroni ima isto to..dc s ancicem i ljubicicem, goran i marin grand slamovi,pilić.. svi navedeni u top6, prpic,krajan,karlovic,dodig parovi gs.. nole je najveci, al kao nacija gledano smo puno veca teniska nacija unatoc sasvim dobrim jeleni i ani...kod nas se tenis diše preko 20 godina, svaka generacija ima svoje asove, a evo stizu i konjuh,vekic,coric..al zbog noleta podjednaki smo

croata

pre 6 godina

Interesantno vidjenje samo mi reci:
Ako je Srbija u kosarci 9, kako onda Hrvatska moze da bude u fudbalu isto?
Kosarkasi Srbije su svetski, olimpijski i evropski vicesampioni dok Hrvatska u fudbalu vec 20 godina nije ni blizu odlicja.
Fudbal jeste sport broj 1, na prethodna 4 SP igrali smo na 3, isto kao i Hrvatska. Evropska necu da komentarisem jer nas tu nema od 2000te. Imate neke velike pobede ali niste vrh svetskog fudbala. Imate vise dobrih igraca i bolju reprezentaciju ali nemate uspeh (ako izuzmemo sam plasman na neko prvenstvo.
Klubski fudbal? Dinamo je u evropskom fudbalu isto sto i Mega-Bemax u kosarci, kupi jeftino a prodaj skupo. Uz to, kanta za napucavanje i suvereni vladar mnogih negativnih rekorda u LS. Pricate o sirini i talentu? Nasi mladi osvojili EP a potom i SP, dakle? Realno, mi smo 3 liga svetskog fudbala, a vi ste 2. Ostalo se slazem, pozdrav.
(Indoktrinacija, 02. januar 2018 23:22)

U kosarci su samo amerikanci 10,svi ostali su klasa ispod. Kako vi mozete dobiti istu ocjenu kao i oni kad igrate s njima na njihovu pobjedu koeficijent 1.01 i u startu se zna da je svaki poraz ispod 30 razlike dobar rezultat? Mozda i zasluzujete 9.5 zbog zadnjih uspjeha,al realno ste 9 kao i spanjolci.
Za nogomet si dobro napisao,to je sport broj 1,njega cijeli svijet igra i sasvim je drugacija gradacija reprezentacija zbog ogromne konkurencije. Tu nema dominantne reprezentacije kao u kosarci,ni jedna ne dobiva 10,ima ih 4,5 koje su top kvalitete i zasluzuju ocjenu 9.5,nakon njih maksimalno 5,6 reprezentacija koje zasluzuju ocjenu 9,a medju njima smo i mi. Mozda nismo sami vrh svjetskog nogometa,ali prva liga svakako. Nakon nas ima desetak reprezentacija koje vrijede cvrstu osmicu,neke i 8.5,iza dvadestog mjesta pa do cetrdesetog ima zanimljivih reprezentacija koje mogu svakom pomrsiti racune,medju njima ste i vi,al ocjena kvalitete tih ekipa su od ipak realnih 6 do 7.
Sto se tice mladih,ostvarili ste fenomenalan rezultat,ali vec godinama se kod vas dogadja nesto slicno ko u nasoj kosarci,talenti nestaju u seniorskoj konkurenciji. Vidjet cemo kako cete s ovima,ali i bez obzira na super rezultat koji ste ostvarili u mladim kategorijama hrvatska u nogometu ima vecu tezinu i nasi talenti imaju bolje preduvjete da se ostvare kao seniorski igraci,a to je ipak najbitnije.

beogradski

pre 6 godina

Najveći uspjeh Dinama svakako je osvajanja Kupa velesajamskih gradova u sezoni 1966./67. kada je ukupnim rezultatom 2-0 slavio u finalu nad Leeds Unitedom. Međutim, malo je onih koji znaju da je Dinamo i nekoliko godina prije, točnije u sezoni 1962./1963., ostvario veliki uspjeh, drugo mjesto u već spomenutom natjecanju. U prvo kolo Kupa velesajamskih gradova ušle su 32 momčadi među kojima su bili i neki veliki europski klubovi poput Barcelone, Bayerna, Porta, Celtica, Evertona, Crvene Zvezde, Rome i Valencije.
Od 1970 zove se kup uefa ili LE
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ZG, 3. januar 2018 09:35)

kup sajamskih gradova nema veze sa kupom uefa, to takmičenje nije bilo pod ingerencijom uefa, 1971. se to takmičenje ukida i uefa pravo novo takmičenje, kup uefa, koje nije naslednik kupa sajamskih gradova, nego totalno novo takmičenje....ako odeš na sajt uefa, i čitaš istorijat, videćeš da uefa ne priznaje osvajače kupa sajamskih gradova kao osvajače kupa uefa, odnosno danas evropa lige....to su zvanični lako proverljivi podaci...niti jedan klub iz ex yu, sem zvezde, nema osvojenu niti jednu zvaničnu evro ili svetsku titulu, sem zvezde, koja osim dve titule iz 91., ima i finale kupa uefa iz 1978., jedino partizan ima evropsko finale iz 66.

kadinjaca ipak pala

pre 6 godina

Da ali ja bi dao sve ove sportove za fudbal i rukomet! Inace dva najpopularnija kolektivna sporta u Evropi! Pritom o fudbalu ne treba trositi reci, dimenzija za sebe, vise od sporta!

OtOmOtO

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka
@(Afram Island, 2. januar 2018 18:13)


Po čemu je njihov fudbal bolji od našeg? Otišli su na svetsko prvenstvo iz baraža, a mi kao prvi u grupi, mi imamo dva predstavnika u ligi evrope na proleće oni nijednog, ligu šampiona ne igraju ni oni ni mi, za naše prilike imamo nekoliko vanserijskih igrača isto kao i oni, a ostali su mediokriteti i kod nas i kod njih, samo što mi imamo više takvih fudbalera. Mlađe reprezentativne selekcije su nam bolje i to bez premca u odnosu na njih, a bolji nam je i ženski reprezentativni fudbal. Jeste da smo jedno vreme tavorili u fudbalu, ali to je bilo zbog onog Toleta Karadžića koji je kompletan srpski fudbal pa i repku žrtvovao u korist "kluba" za koga navija.

Kijevo

pre 6 godina

@Boston
Uz rukomet, bolji smo i u vaterpolu(svjetski prvaci), trenutno i u tenisu, da ne govorim o gimnastici, skijanju, veslanju, hokeju, nogometu(skoro sam zaboravio?), atletici...
To što ste 0 u rukometu, nismo vam mi krivi, tako je oduvijek(osim na onom “ratnom” EP u Beogradu kad ste vi bili 2., a mi treći jer da je bilo drugačije vjerojatno bi nas linčovali?) pozdrav dobrim ljudima

321

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Afram Island, 2. januar 2018 18:13)

zasto nitko ovdje ne zeli priznati da smo u vaterpolu ravnopravni?...mislim, hladnokrvno kazes da ste bolji u vaterpolu a Hrvatska je aktualni svjetski prvak i ima najboljeg igraca svijeta za 2017.

Đuka

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka 
(Afram Island, 02. januar 2018 18:13) 

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.
(Dragan, 02. januar 2018 18:53)

imaju oni nešto bolje sa reprezentacijom treci na svetu

Makedonce

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka 
(Afram Island, 02. januar 2018 18:13) 

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.
(Dragan, 02. januar 2018 18:53)

To je Zvezdin a ne Srpski pehar..
U timu je bilo i Makedonaca, Crnogoraca, Hrvata i Bosanaca ne secam se jel bilo i Slovenaca

Duck Dodgers

pre 6 godina

Jel mi još igramo rukomet... košarka, odbojka i vaterpolo oko... ali rukomet pa to više niko e gleda sem bliže rodbine učesnika mečeva nažalost.

Raush

pre 6 godina

Stize pomracenje za hrvate , i u rukometu cemo dominirati. Sto se fudbala tice tu nema sta da se prica , Srbija je aktuelni Svetski Sampion ispod 23 godina, malo li je.
? Sta to hrvati imaju od fudbala osim Mamica i par dobrih transfera Dinama?Ostale sportove ne vredi ni spominjati , Srbija potpuno dominantna.Ali realno.

Dragan

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka
(Afram Island, 02. januar 2018 18:13)

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.

croata

pre 6 godina

otomoto il kak se vec zoves..to je ko da netko od nas napise po cem ste vi bolji u kosarci.. jer mi imamo vise igraca u nba i vise talenata na pikovima u zadnjim godinama....sto se klubova u nogometu tice ne budi smijesan, jedina godina u zadnjih 10 da su vasi klubovi bolji u europi, a i to im se potrefilo..u 10 tekmi partizana i zvezde s dinamom i rijekom dinamo uzima 70-75% bodova, rijeka 55-65% , a o repkama mi nesto kvalitetnije igrace i
rezultati i ugled repke u svijetu nam je uvjerljivo iznad vase..mogu i ja naci isforsirane argumente zasto smo u kosarci i vaterpolu egal, a u nogometu bi puno bolji, a u rukometu milijun puta bolji ...al ako realno gledas vaterpolo,kosarka,odbojka ste vi bolji nogomet i rukomet mi...tenis je tesko gledat po drzavama, nole je milijun puta bolji od svih nasih ikada, ali mi imamo tu vecu sirinu uvjerljivo i ako se za nekog od nas moze reci da je teniska nacija , onda smo to mi..cilic,ivanisevic, majoli uzeli grand slamove, dc osvojen bez ikog od navedenih ljudi(ancic,ljubicic i obojica u top 5 nekad)..al tenis je najrealnije reci nerijeseno
(krpelj, 02. januar 2018 20:47)

Mogu razumjeti da si htio stati u obranu hr sporta,al da ga mos toliko nalupetat ne mogu vjerovat. Prvo,u kosarci mi imamo vise talenata na pikovima il sta li vec? Pa covjece mi imamo 6 u nba ligi,u euroligi imamo cetiri igraca i to je sve,nikad u povijesti nase kosarke nismo imali manju sirinu,evo ti primjer kvalifikacije za sp s kakvim igrackim neznalicama smo to odigrali,a sto je najgore nemamo boljih,a tu se siris bubajuci o necem o cemu pojma nemas. Aj da si napisai da smo u 8 na svijetu,tu se jos mozes busat il pisi o najboljem euro kosarkaskom klubu svih vremena il o najboljim igracima ikad,tu nam svi mogu samo zavidit,al u stvari nemoj ti uopce o kosarci pisat.
Drugo,u nogometu mi u reprezentaciji imamo nesto kvalitetnije igrace od srbije? Pa nasa ne druga postava vec treca reprezentativna jedanaestorica bi bila brazil za srpsku reprezentaciju. Npr niko kranjcar i u 34toj bi u ovoj srbiji bio najbolji veznjak ikad poslije piksija,jedan livaja il santini koji kod nas nemaju mjesta ni na tribini bi im bili napadacki tandem iz snova. Oni su limitirana reprezentacija koja je upravo na mjestu koje im i pripada, od 30-40 mjesto na svijetu,imaju dva tri zanimljiva i odlicna igraca,al mi imamo hrpu takvih i za njih smo u nogometu svemir i po kvaliteti i kvantiteti. A ovo sto su sad u klupskom nogometu napravili,to se moze usporediti s grckim osvajanjem eura.
Trece,tenis,pa 90% srba nije ni znalo pravila tog sporta do pojave djokovica,a i u pitanju je individualni sport, kao kolektiv,i mi i oni smo osvpjili davis cup.
Cetvrto,vaterpolo, tu smo i mi i oni svjetski vrh,sad su imali zaista fenomenalnu generaciju i bili su bolji,al sveukupno smo jednaki. A u buducnosti ce se srbi tu ugasiti jer nemaju nikakvu infrastrukturu,nikakve klubove,ostat cemo samo mi i eventualno madjari.
Odbojka se kod nas vec duze igra skoro na amaterskoj razini. Koji je razlog i zasto je drzava digla ruke od nje ni dan danas nikom nije jasno. Jest da ne mozemo bas u svim kolektivnim sportovima biti svjetska sila,al odbojka je klasicno zrtvovana i od nje ni u buducnosti necemo napraviti nista. Sa srbijom neusporedivo.
Na kraju ostaje rukomet gdje smo spram srbije jos dominantniji nego u nogometu. Imamo sirinu da recimo prosle godine na final fouru lige prvaka igra deset nasih igraca i to stozerni igraci,a petorica ih uopce ni ne igra za reprezentaciju jer nemaju mjesta. Imamo vise od 20 igraca vrhunske klase,a i buducnost nam je brutalna. U zadnjih 15 godina,a svake godine ima neko prvenstvo + olimpijada,znaci u skoro dvadeset turnira mislim da samo dvaput il triput nismo usli u polufinale! Uz francuze najjaci smo na svijetu. Srbija u rukometu nije jazavac i ima vrlo dobru reprezentaciju,al s nama je neusporedivo.
Na kraju ocjene po sportovima od 1-10.
kosarka: srbija 9, hrvatska 8
nogomet: srbija 6.5, hrvatska 9
tenis: srbija 8 , hrvatska 7.5
vaterpolo: srbija 10, hrvatska 9.5
odbojka: srbija 8, hrvatska 3,5
rukomet: srbija 5.5, hrvatska 9.5
ukupno: srbija 47, hrvatska 47,a to i jest najrealnije.

krpelj

pre 6 godina

otomoto il kak se vec zoves..to je ko da netko od nas napise po cem ste vi bolji u kosarci.. jer mi imamo vise igraca u nba i vise talenata na pikovima u zadnjim godinama....sto se klubova u nogometu tice ne budi smijesan, jedina godina u zadnjih 10 da su vasi klubovi bolji u europi, a i to im se potrefilo..u 10 tekmi partizana i zvezde s dinamom i rijekom dinamo uzima 70-75% bodova, rijeka 55-65% , a o repkama mi nesto kvalitetnije igrace i
rezultati i ugled repke u svijetu nam je uvjerljivo iznad vase..mogu i ja naci isforsirane argumente zasto smo u kosarci i vaterpolu egal, a u nogometu bi puno bolji, a u rukometu milijun puta bolji ...al ako realno gledas vaterpolo,kosarka,odbojka ste vi bolji nogomet i rukomet mi...tenis je tesko gledat po drzavama, nole je milijun puta bolji od svih nasih ikada, ali mi imamo tu vecu sirinu uvjerljivo i ako se za nekog od nas moze reci da je teniska nacija , onda smo to mi..cilic,ivanisevic, majoli uzeli grand slamove, dc osvojen bez ikog od navedenih ljudi(ancic,ljubicic i obojica u top 5 nekad)..al tenis je najrealnije reci nerijeseno

Nhj

pre 6 godina

A zasto nitko ne kaze da je hrvatska u klupskom vaterpolu ispred srbije? Ili se to ne broji? Spominjem, jer ste na nase 3.mjesto vi rekli da ima LP sa Zvezdom...
Sta cemo onda sa klupskim trofejima u vaterpolu, ili da to ne brojimo jer vam ne ide u prilog?

dorcol

pre 6 godina

tako su se hrvati palili u tenisu ,split, pa splitska publika je nesto posebno ,a ono atmosfera brzo pala kao u pozoristu, ,pukose ko zvecka s najboljim timom...

NebaCar

pre 6 godina

Da ali ja bi dao sve ove sportove za fudbal i rukomet! Inace dva najpopularnija kolektivna sporta u Evropi! Pritom o fudbalu ne treba trositi reci, dimenzija za sebe, vise od sporta!
(kadinjaca ipak pala, 02. januar 2018 18:21)

Rukomet ti je popularniji samo u nemackoj mozda , i u skandinavskim zemljama od kosarke, ostatak evrope fudbal i kosarka su neprikosnoveni, ne balhezgaj

пентхаус

pre 6 godina

Треба мало народ да се жаргонски речено напали за ово такмичење и утакмицу.
Да рукометна репзентација осети да има праву подршку народа и земље.
Ту су Амери краљеви да направе од неког спортског догађаја спектакл, за разлику од уштогљених европљана, ту рачунам и нас, који смо без икаквог осећаја за шоу бизнисом-
Да даш Америма да раде презентацију овог такмичења направили би од њега малтене догађај који не сме да се пропусти.
А све иде од медија.
Иначе, рукомет је спорт који је код нас стално у неком медијксом заплећку.
Неретко се дешава да прва вест о првенству буде тек на дан меча наше репрезентације.
Због тог медијског мрака који влада кад је наша рукоемтна репрезентација у питању, људи су и малодушни што се овог лепог спорта тиче.
За разлику од кошарке где читамо свакакве небулозе сваки дан, а кошарка није ништа већи спорт од рукомета.
Рукометна репрезентација никада реално није имала праву подршку у народу, а један од важних разлога је слаба медијска заступљеност.
А то је и те како имало учинка на слабије резултате рукометаша, све је то повезано.

Boston

pre 6 godina

Koliko pisete u Rukometu samo da bi verovatna pobeda Hrvatske vise dobila na znacaju, a i ptice na grani znaju da smo 0 u rukometu i da samo tu mozete biti bolji od nas.

Bruder Jakob

pre 6 godina

Koliko pisete u Rukometu samo da bi verovatna pobeda Hrvatske vise dobila na znacaju, a i ptice na grani znaju da smo 0 u rukometu i da samo tu mozete biti bolji od nas.
(Boston, 2. januar 2018 18:21)

Ne pratim sport općenito, ali zar nas niste u rukometu pred koju godinu u finalu dobili?!

4Q

pre 6 godina

Koliko si ne objeltivan. Kazes bolji u vaterpolu. To sto se dobili zadnje prvenstvo ne mpze da se poredi sa nasi zadnjih 10. Jedno finale ne odredjuje uvek najboljeg

Hrvati su najhrabriji narod na svetu...

pre 6 godina

zasto nitko ovdje ne zeli priznati da smo u vaterpolu ravnopravni?...mislim, hladnokrvno kazes da ste bolji u vaterpolu

Hrvatska logika "nema veze što su nas godinama ponižavali i što su osvojili sve što se može osvojili i što su i dalje olimpijski, evropski šampioni, osvajači svetske lige, ako mi njih jednom slučajno dobijemo s jednim golom razlike i osvojimo svetsko, mi smo u najmanju ruku ravnopravni"

Bruder Jakob

pre 6 godina

Bruder Jakob Srbija nikada nije dobila Hrvatsku u bilo kom finalu rukometa koliko ja znam. Mi smo u rukometu sto ste vi u kosarci.
(Muvopich, 2. januar 2018 19:06)

Ma kako nije, mislim da je bilo u Beogradu, sjećam se da ste nas dobili!

Mirko

pre 6 godina

(Makedonce, 2. januar 2018 19:35)

Po tebi onda nije Vardar postao šampion u rukometu nego Srbi, Hrvati i ostali koji su igrali u njemu?

Kol'ko je bilo Srba u svim timovima pa i reprezentacijama sa prostora Hrvatske? Kad bi se tako gledalo oni jedva da bi šta osvojili.

partizan

pre 6 godina

Zapravo smo potpuno diplomatski podelili mi ove sportove, njima rukomet i fudbal, nama košarka, vaterpolo i odbojka
(Afram Island, 02. januar 2018 18:13)

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.
(Dragan, 02. januar 2018 18:53)

imaju oni nešto bolje sa reprezentacijom treci na svetu
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Đuka, 2. januar 2018 19:19)
Samo se titule pamte

Hrvati su najhrabriji narod na svetu...

pre 6 godina

@Indoktrinacija

Lik je stavio za košarku Srbija 9,Hrvatska 8

Valjda je u njegovoj glavi Hrvatska osvajač Eurobasketa jer je to prognozirao u septembru dok ne stigoše Rusi. A posle toga je košarka bila nebitan sport dok nas nije pobedila Slovenija pa su došli da likuju(a oni mogu samo da sanjaju srebro na EP bez 7-8 standardnih igrača).

Indoktrinacija

pre 6 godina

Na kraju ocjene po sportovima od 1-10. 
kosarka: srbija 9, hrvatska 8 
nogomet: srbija 6.5, hrvatska 9 
tenis: srbija 8 , hrvatska 7.5 
vaterpolo: srbija 10, hrvatska 9.5 
odbojka: srbija 8, hrvatska 3,5 
rukomet: srbija 5.5, hrvatska 9.5 
ukupno: srbija 47, hrvatska 47,a to i jest najrealnije.
(croata, 02. januar 2018 22:50)
Interesantno vidjenje samo mi reci:
Ako je Srbija u kosarci 9, kako onda Hrvatska moze da bude u fudbalu isto?
Kosarkasi Srbije su svetski, olimpijski i evropski vicesampioni dok Hrvatska u fudbalu vec 20 godina nije ni blizu odlicja.
Fudbal jeste sport broj 1, na prethodna 4 SP igrali smo na 3, isto kao i Hrvatska. Evropska necu da komentarisem jer nas tu nema od 2000te. Imate neke velike pobede ali niste vrh svetskog fudbala. Imate vise dobrih igraca i bolju reprezentaciju ali nemate uspeh (ako izuzmemo sam plasman na neko prvenstvo.
Klubski fudbal? Dinamo je u evropskom fudbalu isto sto i Mega-Bemax u kosarci, kupi jeftino a prodaj skupo. Uz to, kanta za napucavanje i suvereni vladar mnogih negativnih rekorda u LS. Pricate o sirini i talentu? Nasi mladi osvojili EP a potom i SP, dakle? Realno, mi smo 3 liga svetskog fudbala, a vi ste 2. Ostalo se slazem, pozdrav.

miki

pre 6 godina

@krpelj
Tenis nereseno????? Dal je realno sta si napisao-). Vi imate dva slucajna GS u muskoj (Imaju ih I Kafeljnikov, Rodik, Muster I gomila slicnih) I jedan slucajni u zenskoj.Ana Ivanovic je bar 3 sezone igrala top Tenis I GS finala za razliku od Hr teniserki. Sportski pozdravP. S. Pogledaj I listu osvojenih turnira Jankoviceve. Plus na sve to Novak

321

pre 6 godina

Da, samo sto u fudbalu mi imamo pehar Lige Sampiona, oni ne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dragan, 2. januar 2018 18:53)

govori se o trenutacnoj situaciji u sportu i to je jedino bitno...od stare slave se ne zivi...upravo zato meni isto nista ne znaci recimo to sto smo 1998 bili u polufinalu svjetskog prvenstva

321

pre 6 godina

haha, a glatko si izbjegao to da imamo bolje rezultate od vas i na olimpijadi (2 srebra i 1 zlato dok vi imate 2 bronce i 1 zlato) kao i rezultate svjetskog prvenstva...ali si samo spomenuo ono sto vama ide u korist

goga

pre 6 godina

.al tenis je najrealnije reci nerijeseno
(krpelj, 02. januar 2018 20:47)
kako nereseno u tenisu majke ti,
Zivojinovic, Zimonjic (parovi), Seles, Jankovic, Ivanovic, Djokovic - Svetski broj jedan u nekom trenutku, brojevi gs titula neuporedivi.....

Stara kuka

pre 6 godina

@croata

Hahaha kako ti lupetas,UZIVANJE slusati.Al to je taj kompleks i mrznja.Standard od Rvata.Pa za odbojku i kosarku da cutis,jer Srbiju pazi NIKADA ali nikada niste dobili u istoriji.U kosarci nemate medalju 23 godine,u odbojci nikada ni blizu.Za vaterpolo je tek smesno,pa pogledaj rezultate i medjusobne duele.Srbija samo na EP u vaterpolu ima vise zlata nego vi ukupno medalja.Srbija je nekada nesto znacila u rukometu,uzmimala medalje i vas ponizavala.Tenis-pa sta je sve Djokovic uradio.Da vi imate takvog,ne bi se moglo ziveti od vas.A Ana i Jelena su bile prve na rang listi,Ana uzimala RG i igrala finale Aus opena,Jelena finale Usa opena.Monika Seles,sta tek reci za tu devojku dok je igrala pod zastavom nase zemlje,rodjena u NS.Da imate klupskog prvaka Evrope u fudbalu rekli bi da ste bolji od Nemacke.U Riju Srbija druga najuspenija nacija u kolektivnim sportovima.A za vas su glineni golubovi i jedrenje.

321

pre 6 godina

A ja ti kažem da Srbija i bez toga ima više medalja od 2006 do danas nego vi od 1992 (26 Srbija a vi 23)
(Hrvati su najhrabriji narod na svetu...,

ovaj tvoj komentar upravo potvrdjuje ono sto ja pokusavam reci...obje brojke su vrlo velike i znacajne (26 i 23) a i dovoljno su blizu da mogu reci da smo ravnopravni u ovom sportu...isto tako sam prije komentirao kako se od stare slave ne zivi i da je najbitnija trenutacna situacija pa je stoga jako glupo govoriti da ste u vaterpolu nadmocniji od aktualnih svjetskih prvaka...a to ti ocito nista ne znaci...bitnije su ti neke medalje i rezultat ljudi koji danas ne igraju vaterpolo i imaju 40-50 godina

Hrvati su najhrabriji narod na svetu...

pre 6 godina

@321

Prijatelju ti očito ne umeš da čitaš.Pogledaj lepo šta sam napisao:Srbija ima više medalja za 11 godina nezavisnosti nego Hrvatska za 25.Kažeš ravnopravni?Ako vama oduzmemo medalje od 1992-2006 onda imate 18 medalja za 11 godina, što je 8 manje od Srbije, tako da ne bih rekao da je to neka "ravnopravnost". Ako pak dodamo Srbiji medalje od 1992 koje joj legalno pripadaju i samo ih susjedi ne priznaju, onda je razlika još veća jer Srbija ima preko 40 medalja. Drugo, kažeš svetski prvaci i kažeš da je trenutačna situacija bitna a ne stara slava. A trenutno prijatelju, od 5 važnih takmičenja(OI,SP,EP,Svetska liga,Svetski kup) Srbija ima zlato na 4 a hrvatska na jednom.Vi ste i po staroj slavi i po trenutačnoj situaciji inferiorni u odnosu na nas i nije sramota to priznati. To što ste nas jednom pobedili posle mnogo godina ne znači da ste ravnopravni nego da je vaša selekcija doživela trenutan uspon.Molim da mi se objavi ceo komentar ako može,jer ste mi već isekli jedan deo prošlog komentara.

Hrvati su najhrabriji narod na svetu...

pre 6 godina

Dakle izgleda da ti susjede ignorisao neke.Oduzeo si srebro i bronzu na OI koje smo osvojili kao SRJ. A sad ćeš da kažeš pa tu su bili i Crnogorci kao. A ja ti kažem da Srbija i bez toga ima više medalja od 2006 do danas nego vi od 1992 (26 Srbija a vi 23)

Stara kuka

pre 6 godina

@BostonUz rukomet, bolji smo i u vaterpolu(svjetski prvaci), trenutno i u tenisu, da ne govorim o gimnastici, skijanju, veslanju, hokeju, nogometu(skoro sam zaboravio?), atletici...To što ste 0 u rukometu, nismo vam mi krivi, tako je oduvijek(osim na onom “ratnom” EP u Beogradu kad ste vi bili 2., a mi treći jer da je bilo drugačije vjerojatno bi nas linčovali?) pozdrav dobrim ljudima
(Kijevo, 02. januar 2018 18:43)

U svemu ste bolji.A posebno u rukometu tamo od 1996 do 2002.Ne znam samo ko vas je razbijao po 10 tak razlike,verovatno nisu Skrba,Nedja,Perun i ekipa,nego marsovci.Ja bih za vaterpolo cutao.

krpelj

pre 6 godina

croata nisi ti mene shvatio...u koš. imamo talenata na izvoz i vise nba-evaca nego srbi i na papiru ta ekipa izgleda zapravo solidno (ovo sto ti pricas nema veze ni sa cim, 12 igraca se gleda, i francuska 7. ekipa u nogometu bi nasu 7. dobila 8:0 pa sta?prva ekipa moze igrati egal s njihovom prvom)...i zato subjektivni hrvat moze nas malo "nategnuti" da moze reci da smo mi i srbi tu neki egal u kosarci a srbi igraju puno bolje i imaju rezultate(a i nesto kvalitetnije pojedince), a mi se samo sramotimo..isto tako subjektivni srbin ce ti reci da su oni milijun puta bolji od nas u tenisu("pa pogle dokovica i cilica,ivanovic i vekic") ili isto tako subjektivni srbin moze "nategnuti" teoriju kako su u nogometu egal s nama jer mi nemamo rezultat na velikim natjecanjima a oni imaju na papiru odlicnu momcad(sto ja ne vidim, vidim goli prosjek ekipe gdje je najbolji igrac zadnji vezni koji je dobar jedino kad cuva leda nekom zaista dobrom igracu),a realno smo u nogometu dvije klase iznad..a ovi sto o tenisu nesto pricaju, pa zivojinovic uzeo 1 double grand slam, nama neka tamo mirjana lucic baroni ima isto to..dc s ancicem i ljubicicem, goran i marin grand slamovi,pilić.. svi navedeni u top6, prpic,krajan,karlovic,dodig parovi gs.. nole je najveci, al kao nacija gledano smo puno veca teniska nacija unatoc sasvim dobrim jeleni i ani...kod nas se tenis diše preko 20 godina, svaka generacija ima svoje asove, a evo stizu i konjuh,vekic,coric..al zbog noleta podjednaki smo

Stara kuka

pre 6 godina

@croata

Hahahahah.E nisam procitao nerealniji i smesniji komentar.Rvati u kosarci i odbojci ne postojite.Srbija je bar u rukometu nekada nesto znacila,osvajala medalje,bila medju top 3 reprezentacije na svetu.2001 godine SRJ osvaja zlata na EP u kosarci,odbojci,vaterpolu a u rukometu je bila 3 na SP u Francuskoj.Hrvatska nikada nije bila ni blizu takvog rezultata.Kad se zboroje sve medalje(EP,SP,OI) zna se ko je bolji.U Riju je bio slag na torti.A vidim dole neko spominje i ostale sportove.Da imate jednog Djokovica i Cavica ne bi se zivelo od vas,a da ne spominjem usatog sto je Zvezda osvojila.Pa sto nisu Dinamo ili Hajduk?Al ne 47-47 hahaha,vazi.

sendvic sa podrigusom

pre 6 godina

poredite se u vaterpolu? jos imate srama reci da smo izjednaceni? pa mi vise zlata imamo nego vi medalja ukupno haha

ZG

pre 6 godina

A da su ti ga Dinamo ili Hajduk osvojili tada, ne bi se zivelo od vas i vaseg hvalisanja.Spominjes ovde raznorazne iz ex Yu...eh kamo srece da nismo bili sa vama i da nismo delili.
(Stara kuka, 03. januar 2018 00:54)

Najveći uspjeh Dinama svakako je osvajanja Kupa velesajamskih gradova u sezoni 1966./67. kada je ukupnim rezultatom 2-0 slavio u finalu nad Leeds Unitedom. Međutim, malo je onih koji znaju da je Dinamo i nekoliko godina prije, točnije u sezoni 1962./1963., ostvario veliki uspjeh, drugo mjesto u već spomenutom natjecanju. U prvo kolo Kupa velesajamskih gradova ušle su 32 momčadi među kojima su bili i neki veliki europski klubovi poput Barcelone, Bayerna, Porta, Celtica, Evertona, Crvene Zvezde, Rome i Valencije.
Od 1970 zove se kup uefa ili LE

savitur

pre 6 godina

Srbi i Hrvati će reć za sebe da su sportske nacije ,najbolji u ovom u onom, klasika . Šta bi trebali reć ,nebi niko reko sportske nacije, Česi imali masu atletičara svjestkog glasa , Tensiače , Navratilovu , Lendel , prvaci Europe ,Nogomet uvik masu medalja na olipijadama ili Mađari najviše olipiskih medalja u povjesti po broju stnovnika . Šveđani nembi niko reko , od tenisača spomenut samo Borga do rukometa pogotovo atletike ,čak i nogomet ,kako je ovom prostorima košarka tako je Česima i Šveđanima hokej i još masu toga . kuku lele

Stara kuka

pre 6 godina

@Makedonce

A da su ti ga Dinamo ili Hajduk osvojili tada, ne bi se zivelo od vas i vaseg hvalisanja.Spominjes ovde raznorazne iz ex Yu...eh kamo srece da nismo bili sa vama i da nismo delili.

miro split

pre 6 godina

I da završimo ovu raspravu.
Mi Hrvati smo još od pogibije Petra Svaćića prvaci svita u laganju sami sebe. Srbi su od kosovske bitke naša najveća konkurencija. U ocjenama 1 do 10 to ovako izgleda:
1)Hrvatska 100
2)Srbija 99,99
3)SAD 9.7

beogradski

pre 6 godina

Najveći uspjeh Dinama svakako je osvajanja Kupa velesajamskih gradova u sezoni 1966./67. kada je ukupnim rezultatom 2-0 slavio u finalu nad Leeds Unitedom. Međutim, malo je onih koji znaju da je Dinamo i nekoliko godina prije, točnije u sezoni 1962./1963., ostvario veliki uspjeh, drugo mjesto u već spomenutom natjecanju. U prvo kolo Kupa velesajamskih gradova ušle su 32 momčadi među kojima su bili i neki veliki europski klubovi poput Barcelone, Bayerna, Porta, Celtica, Evertona, Crvene Zvezde, Rome i Valencije.
Od 1970 zove se kup uefa ili LE
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ZG, 3. januar 2018 09:35)

kup sajamskih gradova nema veze sa kupom uefa, to takmičenje nije bilo pod ingerencijom uefa, 1971. se to takmičenje ukida i uefa pravo novo takmičenje, kup uefa, koje nije naslednik kupa sajamskih gradova, nego totalno novo takmičenje....ako odeš na sajt uefa, i čitaš istorijat, videćeš da uefa ne priznaje osvajače kupa sajamskih gradova kao osvajače kupa uefa, odnosno danas evropa lige....to su zvanični lako proverljivi podaci...niti jedan klub iz ex yu, sem zvezde, nema osvojenu niti jednu zvaničnu evro ili svetsku titulu, sem zvezde, koja osim dve titule iz 91., ima i finale kupa uefa iz 1978., jedino partizan ima evropsko finale iz 66.

my way

pre 6 godina

Шта и какве емоције смо ми требали и треба да имамо? Еј, прва утакмица у групи у рукомету... ма сваки коментар је излишан.

croata

pre 6 godina

Interesantno vidjenje samo mi reci:
Ako je Srbija u kosarci 9, kako onda Hrvatska moze da bude u fudbalu isto?
Kosarkasi Srbije su svetski, olimpijski i evropski vicesampioni dok Hrvatska u fudbalu vec 20 godina nije ni blizu odlicja.
Fudbal jeste sport broj 1, na prethodna 4 SP igrali smo na 3, isto kao i Hrvatska. Evropska necu da komentarisem jer nas tu nema od 2000te. Imate neke velike pobede ali niste vrh svetskog fudbala. Imate vise dobrih igraca i bolju reprezentaciju ali nemate uspeh (ako izuzmemo sam plasman na neko prvenstvo.
Klubski fudbal? Dinamo je u evropskom fudbalu isto sto i Mega-Bemax u kosarci, kupi jeftino a prodaj skupo. Uz to, kanta za napucavanje i suvereni vladar mnogih negativnih rekorda u LS. Pricate o sirini i talentu? Nasi mladi osvojili EP a potom i SP, dakle? Realno, mi smo 3 liga svetskog fudbala, a vi ste 2. Ostalo se slazem, pozdrav.
(Indoktrinacija, 02. januar 2018 23:22)

U kosarci su samo amerikanci 10,svi ostali su klasa ispod. Kako vi mozete dobiti istu ocjenu kao i oni kad igrate s njima na njihovu pobjedu koeficijent 1.01 i u startu se zna da je svaki poraz ispod 30 razlike dobar rezultat? Mozda i zasluzujete 9.5 zbog zadnjih uspjeha,al realno ste 9 kao i spanjolci.
Za nogomet si dobro napisao,to je sport broj 1,njega cijeli svijet igra i sasvim je drugacija gradacija reprezentacija zbog ogromne konkurencije. Tu nema dominantne reprezentacije kao u kosarci,ni jedna ne dobiva 10,ima ih 4,5 koje su top kvalitete i zasluzuju ocjenu 9.5,nakon njih maksimalno 5,6 reprezentacija koje zasluzuju ocjenu 9,a medju njima smo i mi. Mozda nismo sami vrh svjetskog nogometa,ali prva liga svakako. Nakon nas ima desetak reprezentacija koje vrijede cvrstu osmicu,neke i 8.5,iza dvadestog mjesta pa do cetrdesetog ima zanimljivih reprezentacija koje mogu svakom pomrsiti racune,medju njima ste i vi,al ocjena kvalitete tih ekipa su od ipak realnih 6 do 7.
Sto se tice mladih,ostvarili ste fenomenalan rezultat,ali vec godinama se kod vas dogadja nesto slicno ko u nasoj kosarci,talenti nestaju u seniorskoj konkurenciji. Vidjet cemo kako cete s ovima,ali i bez obzira na super rezultat koji ste ostvarili u mladim kategorijama hrvatska u nogometu ima vecu tezinu i nasi talenti imaju bolje preduvjete da se ostvare kao seniorski igraci,a to je ipak najbitnije.