1. Pazi ovaj komentar “širina u rosteru Klivlenda” koja je to širina objasni mi molim te. Slažem se da verovatno osvajaju Istok jer su tamo bez obzira na trenutno stanje na tabeli najači bez konkurencije, ali na zapadu bi objektivno bili izmedju 4-6. Mesta (Spursi i Roketsi su sigurno bolji) što i nije tako loše s obzirom na konkurenciju. GSW će opet da ih odvali u finalu o tu nema šta da se priča. Ja volim SA i ako ne budu imali peh sa povredama kao prošle godine, mogu bolje igraju protiv Golden State-a nego Klivlend to je sigurno.
    (Milan, 31. decembar 2017 21:42)

    # Link komentara

  2. Ovaj Memfis ima lošiju odbranu od Institucije!
    (Milan, 31. decembar 2017 21:27)

    # Link komentara

  3. Curry cepao trojke 10/13?!?! i vi napisete vise nego impresivna utakmica. Teodosic da 9 poena uz sut 30% i 7 ast i vi napisete magija. Zasto i zbog cega smo tako nadneobicna nacija?
    (Qwerty, 31. decembar 2017 15:02)

    Mi smo nacionalisticki prenalozena nacija. Mi pa mi, a drugi su ovakvi-onakvi, ne valjaju...Mada, ja licno nemam problem sa tim. Mogu mediji pisati sta hoce, umem da prepoznam istinu, ne lozim se na gluposti.
    Vise volim D.Greena, Irvinga, Curry-a od Jokica, Teodosica, Bogdanovica. Kada igraju za reprezentaciju navijacu za njih, ali ovako vise volim ove kosarkaske borce ili umetnike, nego prosecne kosarkase sa nasih prostora.
    Cak porede Bogdana sa Stojakovicem, Jokic ispade najbolji nas kosarkas koji je igrao u NBA, brzo smo svi zaboravili velikog Divca, a Teodosic izgleda ima bolje asistencije od Bele Cokolade koji je sve radio u neverovatnoj brzini.
    NBA liga zivi od medijske pompe, lozenja, poredjenja, rekorda. To je cirkus. Kada cirkus dodje u zemlju cirkusa, onda imamo ovakve naslove.
    (diogen, 31. decembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  4. Curry cepao trojke 10/13?!?! i vi napisete vise nego impresivna utakmica. Teodosic da 9 poena uz sut 30% i 7 ast i vi napisete magija. Zasto i zbog cega smo tako nadneobicna nacija? Juce sam vam napisao i opet cu jer vas stalno citam, vas B92. Morate biti ne malo, nego mnooogo objektivniji. Necete nista postici time kod naroda sem trenutnog lozenja, kao i kod noloa. Mada, to vam i jeste cilj, da ljudi zaborave na svoje mizerne zivote. Ee ovo mi cik objavite. Demokratska drzava maj es
    (Qwerty, 31. decembar 2017 15:02)

    # Link komentara

  5. Nedodirljivih 5 su 1.MJ 2.Hakim 3.Šekil 4.Garnet 5.Brajant.Trenutno u NBA ima dosta kvalitetnih igrača ali nijedan nije za top 10.Ovi današnji klinci što se pale na samozvanog kralja LBJ samo bi im preporučio da pogledaju zadnju četvrtinu finala 1998. Juta-Čikago ili finale iz 1994. Hjuston-Njujork i videli bi koliko je tzv kralj smešan igrač,večiti gubitnik koji treba da ljubi u dupe Krisa Boša koji je doneo titulu Majamiju i Irvingu koji mu je doneo titulu u Klivlendu.Navijao sam uvek protiv Šekilovih Lejkersa,ali realno da su sudije barem svaki drugi faul svirali nad njim nijedna ekipa ne bi završila utakmicu sa 5 igrača,takvi centri kao on i Hakim se nikada više neće roditi.Jeste ga Hakim počistio 4:0 u velikom finalu 1995. ali je Šekil tada bio mlad i neiskusan.
     (filipo, 31. decembar 2017 14:46)

    # Link komentara

  6. Ne moze Simmons prici Mitchelu. Simmons je drvo, a Donovan je igracina. Koliko je Denver samo ispao smesan. Pokloniti takvog igraca a ostaviti Harisa, dovesti Milsapa i ne trejdovati Farida, moze samo uraditi Denver. Tim koji ima sanse napredovati samo preko drafta baca pikove, dovodi veterane poput Milsapa, koji je uvek bio solidan Pf, nista vise. Nije to toliko ni los potez, ali zasto ti Farid propada na klupi?

    Curry jos jednom pokazao kakav je suter. Kod njega mi se svidja to kada ga krene, on ne staje. Kao nekada Jordan, Trejsi. Retki su takvi igraci danas, Durant mi je, recimo, uvek nepredvidljiv.

    Cazins i Davis su losi timski igraci. Oni ne znaju igrati timsku odbranu, pomagati jedan drugom, a Cazins je posebno los u odbrani. To je razlog njihovim cestim porazima.
    Olajuwon i Sampson, Admiral i Dankan to su pre svega bili fantasticni odbrambeni igraci, u napadu masine, ali igrali su jaku odbranu.
    Ono sto Cazins igra je zalosno. Kada se pogleda statistika ima se utisak da je to zver od igraca, no kada se pogleda utakmica vide se mnoge njegove mane i inferiornosti koje najbolje pokazuju zasto taj covek nikada nije igrao pley-off.
    (baron, 31. decembar 2017 14:04)

    # Link komentara

  7. evo da dodam malo oko odbrane sto se redovno propusta reci. naime, nije poenta da li se vec kako igra odbrana. u evropi je legitimno da se takticki nadmudrujes, seces napade faulovima manje bitnih igraca da bi lomio ritam, a u nba to necete NIKADA videti, cak ni u play off, mozda na kraju utakmice. dakle u evropi bi, po mom skromnom misljenju, nakon 3ce trojke krenuli da ga fauliraju i pokusaju da izbace iz ritma. izmenjali 6 faulova na njemu. ne kazem da bi uspeli da promene ali napominjem cisto kao primer krucijalne razlike izmedju nba i evropske odbrane.
    (boki, 31. decembar 2017 13:39)

    # Link komentara

  8. dodajte Novickog Spancima 2012te a kamoli plus Toni Parkera i Spanci bi dobili..Ameri su ionako maltene kontinent,prepun afro amerikanaca.
    (vince carter, 31. decembar 2017 11:47)

    Samo sto to ne bi bili onda Spanci
     (nista o nicemu, 31. decembar 2017 13:32)

    # Link komentara

  9. (brko radoje, 31. decembar 2017 09:24)

    Slažem se da je Mičel odličan kandidat za ROY, ali moje lično mišljenje je da Simons i Kuzma ipak zaslužuju to malo više od njega.
    A što se Brogdona tiče, dećko je bio 6. pik druge runde drafta, a sa Adetokumbom je vukao Milvoki iznad proseka i sasvim zasluženo bio ruki godine. Svako ko prati NBA to zna, baš kao što svako ko prati NBA zna da će Lonzo Bol biti ruki godine iako ni po jednom parametru ne zaslužuje to.
    (NastyB, 31. decembar 2017 12:37)

    # Link komentara

  10. Jok smaraće da bi na kraju rezultat bio 61:56.
    (Pedja, 31. decembar 2017 11:08)

    Meni nocas bolja utakmica bila Detroit-San Antonio(93:79),nego GSW-Memfis(142:128).
     (Dag Kristi, 31. decembar 2017 12:11)

    # Link komentara

  11. Још увек дилема да ли су Вориорси добар тим и да ли Србија може са УСА равноправно. Па Вориорси не да су добар тим него један од најбољих у историји. Играју другачију кошарку од Џордановог Чикага, и никад нећемо сазнати ко би победио. Али он што знамо то је да је Србија играла два пута у финалу са УСА у последњих пар година и они су нас просто речено разбијали. Дакле морамо јoш да радимо. Нису ови наши играча класа Бодироге, Стојаковића, Гуровића, па да буду колико толико егал. Једноставно амери играју најбоље, а то што има помало циркуса је само део бизниса.
    (marko, 31. decembar 2017 11:50)

    # Link komentara

  12. U Nba se igra 8 minuta duze tako da su vase rasprave o poenima automatski besmislene. 8 minuta u kosarci je mnogo vremena. Takodje uporedjivanja nba i evrope kroz utakmice sa nasima su smesna stvar..oni pucaju u prve 5 sekunde jer se uzdaju u ofanzivni skok a jos kad ih krene sut,to je to. Sa druge strane sa Spancima su se mucili i sa najjacim timom,takodje i sa Litvancima jednom prilikom..to sto mi nemamo match up za njih ne znaci da ostali nemaju..dodajte Novickog Spancima 2012te a kamoli plus Toni Parkera i Spanci bi dobili..Ameri su ionako maltene kontinent,prepun afro amerikanaca.
    (vince carter, 31. decembar 2017 11:47)

    # Link komentara

  13. 'Ajde Bogoje objasni mi ti. Voleo bih da znam kako nas to Ameri uvek pregaze, a ne znaju da igraju odbranu? Da pogodim, dopingovani Ameri, pa sutiraju trojke 13/10?
     (sasha, 31. decembar 2017 11:42)

    # Link komentara

  14. Mozda ne mozemo da pariramo amerima fizicki, ali mozemo imati dobre sutere, kao nekada. Trenutno nemamo vrhunskog sutera u reprezentaciji, a nekad smo ih imali na svakoj poziciji. Najbolji nam je Bogdanovic, ali nije konstantan u sutu. Pogledajte ove mlade igrace, kao drvo su sto se suta tice. Ameri su nas ubili sutem za tri, sipaju sa svih strana. Protiv toga nema odbrane. Treba na tome da radimo a ne da nam igraci pokusavaju da igraju kao Dzordan sa odrazom od 30 cm, pa ispadnu smijesni. Pogledajte Karija, suter, igra mu se uglavnom zasniva na sutu za tri i dobroj kontroli lopte.
     (kaokakao, 31. decembar 2017 11:17)

    # Link komentara

  15. Rezultat 141:128 ?? Trci, sutaj. Zabava za milione.
    (Borg, 31. decembar 2017 08:33)

    Jok smaraće da bi na kraju rezultat bio 61:56.
    (Pedja, 31. decembar 2017 11:08)

    # Link komentara

  16. Zna se ko je pravi caca u GSW. DObar je Durant ali Kari je bio mozak ovog tima pre njega, a i sada je. Durant je sila ali Kari je lidercina i umetnik na terenu.
    (aaaa, 31. decembar 2017 11:05)

    # Link komentara

  17. nike kajri nego kari
     (Budjevac, 31. decembar 2017 10:56)

    # Link komentara

  18. Uporediti na bilo koji nacin NBA I Evroligu je sramno, juce citam komentare uzdisu Teodosica zbog 7 asistencija haahhah jaoooo
    (Boston, 31. decembar 2017 10:39)

    # Link komentara

  19. Donovan Mičel je najbolji ruki ove sezone. Odlične brojke ima na primer iz igre ima oko 44% što je jako dobro, uz to ima i asistencije u ovom meču ravno 6.
    On je budući ol-star. Igra kao mator u prvoj profi sezoni, kao da iza sebe ima 5 sezona u ligi. Ima sve, moderan PG dobar šut, brz, prodor ugra jako obučen igrač.
     (rema, 31. decembar 2017 10:29)

    # Link komentara

  20. Šta god ko pričao ovo je izuzetna košarka koju igra GSW. Ja volim tako nešto. Run and gun koliko god delovalo nezanimljivo ili jednostavno zahteva jako puno elemenata koji moraju da funkcionišu kao sat. Fantastičan protok lopte, sjajni šuteri, milina za gledati.

    Međutim ono što me malo nervira u poslednje vreme je ovo stalno nipodaštavanje jedne ili druge strane (NBA i ostatak sveta) i stalna polemika oko odbrane. Igra se odbrana u NBA , možda ne baš u regularnom delu toliko, ali se igra. Fizički jedan na jedan su fenomenalni i to se vidi. Sa druge strane ne volim ni ovo nipodaštavanje evropske košarke, koja jeste u padu, ali i dalje ima svoju čar. Mislim da mi (subjektivan sam i verovatno grešim) možemo bolje od -37 i -30, ali da moramo drugačije i bolje da radimo. Naravno i više da ulažemo. Problem nas Srba je što uglavnom sve znamo i što nismo spremni da se menjamo. Drugi problem je što bismo više voleli da propadne SAD i njihova košarka nego da napredujemo mi sami i naša igra. Do promena mora doći. Sad je vreme velikih odluka.
    (Gde ja živim, 31. decembar 2017 10:23)

    # Link komentara

  21. @dddddd

    Čisto košarkaški ja sam oduvek više voleo da gledam Evroligu, ali ovo što si rekao je od reči do reči tačno. NBA je još jedna očigledna klasa iznad Evrope. Shvatam da često može izgleda kao besmisleno ispucavanje i dosada za gledanje, ni ja je ne obožavam, ali to ne menja činjenicu da u Americi igraju jednostavno bolji igrači. U proseku mogu brže da trče, više da skoče, bolji su jedan-na-jedan i u napadu i u odbrani od Evropskog igrača. A kada se sam krem te lige skupi kao na Olimpijadi i samo malo zategnu pristup, ode rezultat na +30 za jednu četvrtinu. Treba biti iskren i prihvatiti realnost, a ne omalovažavati NBA samo zato što nam se ne sviđa stil igre. Jer stil je stvar ukusa, a kvalitet je objektivna kategorija.
    (Petar, 31. decembar 2017 10:23)

    # Link komentara

  22. Ne razumem ove komentare da se u NBA ne igra odbrana, kad nas, iako je yu kosarka poznata pre svega po cvrstoj odbrani, uvek odvale sa 30+ razlike...
    (sasha, 31. decembar 2017 09:07)

    To sto, posle toliko godina pracenja kosarke, i dalje ne razumes neke elementarne stvari, vise govori o tebi, nego sve ono sto si posle toga napisao.
    Ako zelis da razumes, pitaj nekog da ti objasni. Cutis i slusas.
    Pozdrav.
     (Bogoje Panajotovic, 31. decembar 2017 10:07)

    # Link komentara

  23. @Kralj? al' zamalo...
    Ti si izgleda neki mnogo vickast tip.Klivlend jeste izgubio 3 utakmice za redom, ali sve tri na gostovanjima timovima sa Zapada, uključujući i onu neviđenu krađu protiv GSW-a.
    Na Istoku se već godinama unapred zna da će se Kavsi prošetati do velikog finala.Mislim, koji Boston, koji bakrači.Pazi, možda sledeće godine Boston i bude konkurentan, ali oni trenutno nemaju tu neophodnu širinu u rosteru, (za razliku od vicešampiona sveta koji ima još mnoogo rezerve u svojoj rotaciji).
    (Dušman, 31. decembar 2017 10:03)

    # Link komentara

  24. kajri hahahahaha
     (riki#22, 31. decembar 2017 10:00)

    # Link komentara

  25. Zaza 17pts?!Strah me da izadjem danas iz kuce?
    (RRO7, 31. decembar 2017 09:47)

    # Link komentara

  26. auuu ljudi kakva kosarka goldena
    ova brzina igre,blokovi,kretanje igrace niko nije sebican lopta stalno kruzi ma milina za gledati
    nema tima koji im se moze suprostaviti osim mozda hjustona koji igra licno ko i oni
     (rs, 31. decembar 2017 09:41)

    # Link komentara

  27. xboxer
    Dzek je dao 9 poena u 4/4, a slobodna bacanja je pogodio posle serije 7-0 Porzingisa...
     (Jaran, 31. decembar 2017 09:41)

    # Link komentara

  28. @(Borg, 31. decembar 2017 08:33)

    Pricajte sta hocete za NBA. Odgledam par utakmica NBA a posle toga se prebacim na euro ligu, kao amatere da gledam, spori, cesto mase... I sto pljujete njihovu odbranu videli smo u finalu kad su se spustili u odbrani u jednoj cetvrtini protiv nas, razlupali nas ko mlade majmune. Ljudi igraju svaki drugi dan putuju preko celog kontinenta tamo vamo. Ovi evropski klubovi ako vezu tri utakmice u 7 dana lipsaju igraci. U fudbalu pljujete Murinjov autobus I defanzivan fudbal a u kosarci vam odgovara da se igraci iscrpljuju u odbrani pa da nemaju snage za napade. Evo da uporedite ima evropskih igraca tamo koji su skoro iz evrope otisli, sto ne daju svaku utakmicu po 20-30pts ako nema odbrane kao u evropi?
     (dddddd, 31. decembar 2017 09:40)

    # Link komentara

  29. Odusevio me je kad je na konferenciji za stampu pricao kako je paralisan gledao Teovu magiju.
    (Heny Tento, 31. decembar 2017 09:38)

    # Link komentara

  30. Rezultat 141:128 ?? Trci, sutaj. Zabava za milione.
    (Borg, 31. decembar 2017 08:33)

    I ujedno najkvalitetnija kosarka na svetu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pogan, 31. decembar 2017 08:55)

    najkvalitetnija po njihovim pravilima, da se igra po evropskim pravilima i da se svi oni odu prvo na doping kontrolu pitanje je dal bi bi bila najkvalitetnija kosarka

    PS: za sve one koji ne veruju za doping u nba pitajte dejana tomasevica
    (sale prangija, 31. decembar 2017 09:37)

    # Link komentara

  31. Memfis je od stabilne plejof ekipe postao najgora ekipa Zapada. To mi je jedan od najvecih utisaka ove sezone. Jeste da je Konli povredjen, ali da budu bas najlosiji nisam ocekivao pored Sakramenta, Lejkersa, Dalasa.
     (Aca86, 31. decembar 2017 09:33)

    # Link komentara

  32. Hmmm...u poslednje vreme svi zasenjuju samozvanog "kralja"... mogu da vam kažem da jedva čekam plej-of, Kavsi ima da ispadnu već u prvoj runudi videćete ,a ako kojim slučajem i uđu u finale konferencije tu će ih počistiti Boston sa nabrijanim Kajrijem ,koji verujem da jedva čeka da neke stvari objasni nabeđenom "kralju"
    (Kralj? al' zamalo. .., 31. decembar 2017 09:26)

    # Link komentara

  33. Greh je da ne daju Micelu titulu najboljeg rukija, definitivno to i jeste mada nije medijski pracen i eksponiran kao neki Simons, Bol itd tako da me ne bi iznenadilo da opet iskopaju nekog malkolma brogdona kao prosle godine
    (brko radoje, 31. decembar 2017 09:24)

    # Link komentara

  34. Porzingis je ubacio 9 uzastopnih poena u finišu meča, a ne Džek...
    (xboxer, 31. decembar 2017 09:23)

    # Link komentara

  35. Kako je mitchel razbio kralja na rodjendan i dobio ga u direktnom duelu za treci uzastopni poraz konjanika...

    Curry trojke 10od12...
     (petarczv, 31. decembar 2017 09:21)

    # Link komentara

  36. Ne razumem ove komentare da se u NBA ne igra odbrana, kad nas, iako je yu kosarka poznata pre svega po cvrstoj odbrani, uvek odvale sa 30+ razlike...
    (sasha, 31. decembar 2017 09:07)

    # Link komentara

  37. Kajri se vratio ili Kari sa 10 trojki? Odlucite se.
     (nista o nicemu, 31. decembar 2017 09:06)

    # Link komentara

  38. Ovaj čovek je vanzemaljac, ubaci 10 trojki kao od šale i to posle pauze. Neverovatno, ovakav šuter kao Stef Kari se rađa jednom u 100 godina.
    (fantom, 31. decembar 2017 09:01)

    # Link komentara

  39. Crni, matori San Antonio i njihov napad. Tuga, 79 poena.
     (Dragan, 31. decembar 2017 08:56)

    # Link komentara

  40. Rezultat 141:128 ?? Trci, sutaj. Zabava za milione.
    (Borg, 31. decembar 2017 08:33)

    I ujedno najkvalitetnija kosarka na svetu.
     (Pogan, 31. decembar 2017 08:55)

    # Link komentara

  41. Kajri nije igrao sinoc, ispravite naslov u Kari
    (Orlando, 31. decembar 2017 08:52)

    # Link komentara

  42. Obozavam ovog decka Mičela! Kakav igrač, ROI sigurno! Postaje mi jedan od najomiljenijih igrača u NBA.
     (NNN, 31. decembar 2017 08:50)

    # Link komentara

  43. magijaa kolko volim ovog coveka...
    (scarface, 31. decembar 2017 08:47)

    # Link komentara

  44. Borg, dok je evropske kosarka zabava za aristokratiju?
    (Filip, 31. decembar 2017 08:45)

    # Link komentara

  45. Posle mesec dana pauze odmah rekord sezone 10 trojki.
     (Blue Moon 687, 31. decembar 2017 08:43)

    # Link komentara

  46. Rezultat 141:128 ?? Trci, sutaj. Zabava za milione.
    (Borg, 31. decembar 2017 08:33)

    # Link komentara

  47. Cekaj, Kajri ili Kari? Ne razumem ?
     (први српски бек, 31. decembar 2017 08:24)

    # Link komentara