1. Nadam se da ce Aca informacija iskopati neki podatak da li se u istoriji fudbala desilo da na SP ode lik koji nikad nikog nije trenirao
    (iggy, 30. decembar 2017 14:08)

    # Link komentara

  2. @no name 
    Pogresno kapiras pricu.Ne ocekujem ne znam koji rezultat,ali se nadam boljoj igri,zalaganju,sistemu i svemu onome sto nije bilo kod Muslina.Procitaj lepo i ne okreci mi reci.Ko tebi garantuje rezultat nase reprezentacije na sp?Murinjo?Nemoj da se lazemo.Mozemo nesto znacajno da uradimo ako nam se sloze kockice,ali to ne moze ni Lipi da nam garantuje.Sto se tice Krstajica kao pomocnik zasluzuje sansu.Ostali poput Piskija,Paunovica,Jokanovica itd nisu zbog klubova mogli da je preuzmu pa je ovo logicno resenje.Nemoj molim te da mi pricas o zaostalim taktikama "matoraca" gde svrstavam i Muslina a koji bi bili garant rezultata.Prevazidjeni treneri i zaostale taktike.O lepoti igre necu ni da pricam.Stoga ovo je najbolje resenje.Ako hoces podrzi,a ako ne zelis uzivaj u zivotu i ne blati coveka nezasluzeno.
    (coldplayer, 29. decembar 2017 21:26)

    Ti si taj koji je pogrešno shvatio. Ovaj čovek nema kredibilitet da vodi reprezentaciju na SP. I tačka. Priče o tome da niko ne može da garantuje rezultat su glupost. Kao kad bih ja pričao da niko ne može da garantuje da će čovek da preživi neku operaciju. I to je tačno, ali su veće šanse da se preživi ako operaciju izvodi čovek sa iskustvom nego kada bih je ja izveo. Razumeš?
     (NoName, 30. decembar 2017 12:03)

    # Link komentara

  3. Svima koji neveruju u ovu reprezentaciju i koji su protiv Srbije i njene reprezentacije savetujem da se presele na vesti o njihovim reprezentacijama, Hrvatske, Albanije itd. Pustite nas Srbe da volimo i navijamo za svoje ma kako prosli jer i ja ne idem na vase vesti pa nas pastedite vasih gluposti! Samo pravi i iskreni Srbi veruju i navijaju za Srbiju bez obzira ko igra za istu i ko je selektor! Srecno Krstajicu i orlovima u bratskoj Rusiji!
    (Miki SRB, 30. decembar 2017 01:24)

    Znaš kakva je to ljubav prema svojoj reprezentaciji koju ti iskazuješ? Kao da kažeš kako mnogo voliš svoju ženu, a puštaš da je siluje ko stigne. I žmuriš na to, a opravdanje ti je velika ljubav.
    Kako ne kapiraš da je ovim potezom sahranjen srpski fudbal na više godina, ako ne i decenija. Ovo ti je kapitulacija zdrave pameti. Više niko od bilo kakvog znanja i integriteta neće hteti da ima veze sa reprezentacijom i FSS. Ovo se ne bi dogodilo ni u jednoj zemlji. Velika sramota.
    Kome to nije jasno, nikada mu i neće biti jasno.
    (Negativni, 30. decembar 2017 10:41)

    # Link komentara

  4. Šta je tu je ja nisam protiv nikoga, jedino što čovek nema iskustvo. Bio je na visokom nivou i zna da bez borbe i znanja nema ništa. Mi imamo kvalitetnih igrača ali bez zalaganja i borbe svih nema ništa. Ko dođe mora da gine ma kako mu ime bilo. I izvini Kolarov i oni koji samo dođu da igraju s pola snage. Zaboravite na to jer ako ne možete da ginete na svetskom prvenstvu neznam onda kad ćete. A ti Krstajiću igrao si u Nemačkoj i znaš da pripreme moraju biti rigorozne a ne da se odmaraju na pripremama. Sretno Srbijo.
    (Goran, 30. decembar 2017 10:34)

    # Link komentara

  5. Onima sto prizivaju boljeg trenera za selektora jedno insajdersko obavestenje: Pep je bio sprecen da se kandiduje,kaze bolesna mu keva, Murinjo ima neke radove na vikendici na leto, Pixiju neda neki kinez... i tako ostade Zidan ali on nece,pitaj boga zasto. Zato je Krstajic ispao jedini logican izbor.
    (maratonac, 30. decembar 2017 06:49)

    # Link komentara

  6. @nikola vranje

    Pismenost klasicnog zvezdasa.
     (Yarilo, 30. decembar 2017 02:18)

    # Link komentara

  7. @Misterno

    ne seri
     (Yarilo, 30. decembar 2017 02:17)

    # Link komentara

  8. Pre blebetanja o temi prvo odvojiti žito od kukolja. Krstajić ništa što je u životu radio nije ošljarijo. Čestit, vredan, ume sa ljudima, zna fudbal,aktuelnu reprezentaciju isto, ima odnos prema grbu. Mnogi će se iznenaditi krajnjim rezultatom.
    (Hilux, 30. decembar 2017 01:47)

    # Link komentara

  9. treba da dovedu onog spanca klepena sto je bio on je iskusan.
     (momo, 30. decembar 2017 01:33)

    # Link komentara

  10. Svima koji neveruju u ovu reprezentaciju i koji su protiv Srbije i njene reprezentacije savetujem da se presele na vesti o njihovim reprezentacijama, Hrvatske, Albanije itd. Pustite nas Srbe da volimo i navijamo za svoje ma kako prosli jer i ja ne idem na vase vesti pa nas pastedite vasih gluposti! Samo pravi i iskreni Srbi veruju i navijaju za Srbiju bez obzira ko igra za istu i ko je selektor! Srecno Krstajicu i orlovima u bratskoj Rusiji!
    (Miki SRB, 30. decembar 2017 01:24)

    # Link komentara

  11. Ko god da vodi epilog ce biti isti samo sto su neki podobniji da se njima kontrolise, a neki i ne bas... Bice ovo fijasko gori od Anticeve Juzne Afrike... Nije problem ispasti, ne bi bio prvi put, ali ovako vredjanje inteligencije i zamlacivanje naroda, a unapred se znalo da ce doticni "selektor" ostati na tom mestu. Pojedini slave to sto je on dosao, kazu vodio je reprezentaciju na 2 meca, iskreno nista drugacije niti bolje nisam video na te 2 utakmice od one iste reprezentacije Muslina koji je kritikovan zbog tog istog nacina igre. Dok god se proguravaju igraci, tipa Stojkovic, Tosic, Mitrovic (odbrambeni) od uspeha nece biti ni U. Ubaciti mlade da igraju sledeci ciklus i koliko god da je dobar onaj vas SMS, igra se treba zasnovati na timu a ne pojedincu.
    (neko_treci, 30. decembar 2017 00:51)

    # Link komentara

  12. Dobili smo velikog stručnjaka! Vodio je vrhunske klubove i reprezentacije u svojoj dugogodišnjoj trenerskoj karijeri. SP u fudbalu mu je omiljena disciplina, jer je sa brojnim reprezentacijama koje je trenirao više puta osvajao to takmičenje i igrao finala. Iznedrio je mnoge mlade igrače koji danas imaju vrhunske karijere. Kao napadač, po poziciji koju je igrao, forsira napadački stil igre sa tri napadača. Više puta je bio svrstavan u uži izbor za najboljeg trenera Evrope. Bio je odličan fudbaler, ali takvu fudbalsku karijeru zasenila je trenerska. Više puta je osvajao Ligu šampiona sa Milanom, Realom, Mančesterom ... Trenerskom zanatu podučavao je Murinja u Portu i Klopa u Dortmundu. Sa uspesima koje je postigao u karijeri već danas bi mogao da ode u zasluženu penziju, ali on je ipak prihvatio posao selektora reprezentacije Srbije, koja sa ovako iskusnim trenerom ima veliku šansu da osvoji ovo prvenstvo, pogotovo ako se zna da se ono igra u bratskoj nam Rusiji, čiji će navijači pružiti fantastičnu podršku našim orlovima. Hvala FSS na ovom izboru, hvala velikom Mladenu što je pored toliko ponuda koje je dobio ipak prihvatio da vodi našu zemlju na SP.
     (Mister NO, 29. decembar 2017 23:47)

    # Link komentara

  13. Toooo!
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 29. decembar 2017 22:49)

    # Link komentara

  14. A toliko sam se radovao mundijalu. Cak sam planirao i da idem ali ovako debilan potez saveza nisam ocekivao. Ovo je prava sramota. Ali cela drzava nam funkcionise(ili ne) na ovaj nacin. Delimo se na podobne i ne podobne umesto na strucne i ne strucne.

    Ne zameram Krstajicu toliko koliko ljudima u savezu, za ovako ne ozbiljnu odluku. Ovim su dokazali da njima nije cilj rezultat vec otimanje para, gde ce i "kusi i pasi" da idu kao clanovi delegacije na bahacenje u Rusiju.

    Dotakli smo dno, cim smo izabrali politicara na mesto predsednika saveza. Ovo je sad samo posledica toga.
    (Baba Stanojka, 29. decembar 2017 21:52)

    # Link komentara

  15. Ako nista drugo bar ce nam igrati najbolji igraci.
    Muslin je samog sebe zakopao ali je pokazao da smo dobar tim, nasa grupa je bila teska i direktno smo se plasirali. Wels,Austrija su ozbiljni timovi.
    (BlueBlueBlue, 29. decembar 2017 21:44)

    # Link komentara

  16. Pa mi nemamo sanse na SP a sada jos manje! Ovaj covek nema alibi da vodi Srbiju.
    (Nikola Vranje, 29. decembar 2017 18:40)


    znas mi ti sta je alibi :)
     (neutralni felsh, 29. decembar 2017 21:42)

    # Link komentara

  17. @no name
    Pogresno kapiras pricu.Ne ocekujem ne znam koji rezultat,ali se nadam boljoj igri,zalaganju,sistemu i svemu onome sto nije bilo kod Muslina.Procitaj lepo i ne okreci mi reci.Ko tebi garantuje rezultat nase reprezentacije na sp?Murinjo?Nemoj da se lazemo.Mozemo nesto znacajno da uradimo ako nam se sloze kockice,ali to ne moze ni Lipi da nam garantuje.Sto se tice Krstajica kao pomocnik zasluzuje sansu.Ostali poput Piskija,Paunovica,Jokanovica itd nisu zbog klubova mogli da je preuzmu pa je ovo logicno resenje.Nemoj molim te da mi pricas o zaostalim taktikama "matoraca" gde svrstavam i Muslina a koji bi bili garant rezultata.Prevazidjeni treneri i zaostale taktike.O lepoti igre necu ni da pricam.Stoga ovo je najbolje resenje.Ako hoces podrzi,a ako ne zelis uzivaj u zivotu i ne blati coveka nezasluzeno.
     (coldplayer, 29. decembar 2017 21:26)

    # Link komentara

  18. totalno neraxumna i neodgovorna odluka saveza (jaki pa stručnjaci u savezu).. neće on samo da vodi reprezentaciju,on bi trebalo da pripremi igrače za turnir tempira formu,pripremi taktiku, skautira ekipe..ima tu dosta posla koji treba da se obavi a za koji treba iskustvo,osecaj i talenat za trenerski posao..daleko od toga da je bio baš vrhunski fubaler,igrao u verderu koji nije vrh nemačkog fubala a poredjenja sa zidanom i gvardiolom su tek smejurija !!
     (paja, 29. decembar 2017 20:29)

    # Link komentara

  19. krstajicu su lomili nogu u dresu reprezentacije dok je spasavao gol zbog tudjih gresaka ako ni zbog cega drugo onda zbog toga je zasluzio da vodi reprezentaciju
     (iggy, 29. decembar 2017 20:26)

    # Link komentara

  20. Lalatovic je za srbe i srbiju 'babo'.
    (Braco srbi7, 29. decembar 2017 20:12)

    # Link komentara

  21. @no name 
    To rade neozbiljne ekipe,a ako ti mislis da je to Real onda se grdno varas.Nasa reprezentacija nije Brazil pa da ocekujes od nje ne znam sta.Ja se samo nadam dobroj igri oa sta bude.Samo ne onakvoj kakva je bila pod Muslinom.Ono je blaga jeza.
    (coldplayer, 29. decembar 2017 19:16)

    Ti sam sebi skačeš u usta. Ne očekuješ od reprezentacije ništa, samo dobroj igri. To ne ide jedno s drugim. Druga stvar, poenta mog komentara sa Realom je da u klupskom fudbalu imaš vremena da ispraviš greške, utakmice se igraju svaka tri dana, svake godine. Svetsko je svake četvrte, nemaš vremena da se igraš sa Krstajićem. A u vezi Reala još nešto - Zidan je jedini odbranio titulu u LŠ, a svaki dan možeš pročitati da mu je Perez spremio otkaz. Da li zaista misliš da bi ga on trpeo da je u startu vezao tri - četiri poraza. Pa dobio bi nogu da ne bi znao gde se nalazi.
     (NoName, 29. decembar 2017 20:10)

    # Link komentara

  22. Na SP nas vodi proizvođač rakije. Možda konačno nešto i uradimo. Ajd živeli i srećno.
    (Superhik, 29. decembar 2017 19:57)

    # Link komentara

  23. Evo ja se prijavljujem kao pomoćnik Krstaje. Imam iskustva otprilike kao i on i dugogodišnje vodjenje najvećih klubova i reprezentacija u menadžeru.Znam sve taktike i poosvajao Boga oca, proizveo igrača ne zna im se broj. Svi treneri me cene i proglašen sam više puta za najboljeg na svetu.Mislim da nam se ideje i znanje poklapaju i nema veze koje ćete mi igrače uvaljivati ja od svakog izvučem najbolje.Dobro vama, dobro meni. Pošaljite mi na mejl samo šablon ugovora kao za Mladena da promenim samo lične podatke da ne gubimo vreme, pa da počnemo.
     (Nicky, 29. decembar 2017 19:51)

    # Link komentara

  24. Odlično. Pogledajte Leva kako radi svoj posao, a bio je pomoćnik Klinsmanu. Pomoćnik Krstajića treba biti sledeći selektor. To bi bio nekakav sistem.
     (košarka je samo igra, 29. decembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  25. Antic nije prosao grupu a zasto bi problem bio ako to ne uradi i Krstajic. Bas zbog vas pljuvaca mislim da cemo proci u osminu finala i da cete svi progutati svoje reci. Srecno Krstajicu ljudino.
     (S.O.S., 29. decembar 2017 19:23)

    # Link komentara

  26. @no name
    To rade neozbiljne ekipe,a ako ti mislis da je to Real onda se grdno varas.Nasa reprezentacija nije Brazil pa da ocekujes od nje ne znam sta.Ja se samo nadam dobroj igri oa sta bude.Samo ne onakvoj kakva je bila pod Muslinom.Ono je blaga jeza.
     (coldplayer, 29. decembar 2017 19:16)

    # Link komentara

  27. Pa koje su mu onda kvalifikacije za selektora? Ljudske očigledno nisu, jer kako kažeš bio je tu samo reda radi. Neko ko drži do sebe na to ne bi pristao. Bez iskustva, to je valjda svima jasno. Da li je poslušnost jedini "kvalitet" koji ovog čoveka stavlja na mesto selektora?
    (NoName, 29. decembar 2017 18:53)

    Na zalost, ali tako je.
     (MiLaN, 29. decembar 2017 19:16)

    # Link komentara

  28. Ko je Kokeza, Terzić i ostali? Pogledajte ko su nam ministri, šta su radili u toku života, a koja ministarstva sada vode!
    (Deki, 29. decembar 2017 19:07)

    # Link komentara

  29. Inače, smatram da bi mnogo veća bruka bila da nas na SP vodi čovek sa iskustvom kao Ćurčić, nego neiskusni bivši vrhunski fudbaler koji je već radio sa ovom istom ekipom kao Krstajić. Zidan je pre preuzimanja Reala bio trener samo Real Madrida B godinu dana. Guardiola takođe pre treniranja Barcelona bio jedino trener Barce B. 
    Uostalom, na prošlom SP nas je vodio bivši trener oba španska velikana pa opet nismo prošli ni grupu. Sedite i čekajte SP, umesto da mislite o stvarima o kojima nemate pojma.
    (goran, 29. decembar 2017 18:34)

    Daj ne glupiraj se. Da je Zidan izgubio prve tri utakmice, Real bi doveo novog trenera koji bi vodio tim u sledećoj utakmici. Ta utakmica bi bila najkasnije za 7 dana. Naša reprezentacija ako izgubi prve tri sledeću na SP igra za 4 godine. I to ako se plasira.
     (NoName, 29. decembar 2017 19:05)

    # Link komentara

  30. @Dragan
    Barsa je to uradila,a i Real.Sto ne bi mogli i mi.Ili smo mi veci??
     (coldplayer, 29. decembar 2017 19:01)

    # Link komentara

  31. @marko
    Pa ne mogu da napisem lagano osvoji sp sto svi i ocekujemo.To bih rekao da nas vodi i Murinjo.
     (coldplayer, 29. decembar 2017 18:58)

    # Link komentara

  32. @ znanje-imanje

    Možda je najbolje da Kokeza imenuje samog sebe :)
    Pisao sam komentar na vest o onom liku što se ponudio da bude selektor. U kvalifikacijama je napravljena greška što mladi prvaci sveta nisu razigravani (uz nekoliko starijih) kroz taj ciklus. Time bi imali uigran tim. Možda Krstajić i ne bude, za ovu ad hok situaciju, loše rešenje. Primera radi, mnogi koje poznajem, za Milojevića kažu da ne bi imao autoritet, da je suviše mlad za mesto selektora??!!

    p.s. malopre čitam komentare u vezi Đokovićevog odustanka u Abu Dabiju i mogućeg odustanka na AO, ali nigde Vašeg komentara :) poz.
    (dominus, 29. decembar 2017 18:58)

    # Link komentara

  33. Ljudi, ko je Kokeza. Ko je taj covek,sta je taj covek? Kakve su njegove reference da bas on bude predsednik FSS? Cime je on zaduzio Srbiju i srpski fudbal da bude predsednik? Kakvu diplomu ima? Sta je uradio u svojoj karijeri? Ko je od vas cuo bilo sta za njegacio njemu pre 5-6 godina? Nista! Cini mi se da je bas zbog toga nas fudbal jedno veliko nista. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crni Milorad, 29. decembar 2017 17:48) # Link komentara 

    Crni Milorade brate, prijatelju puno si pitanja postavio, muku mucis, a odgovor na tvoja pitanja je jednostavan, a on glasi . . . Kokeza. . . je? . . . Vucicev prijatelj, da to je tacan odgovor! Vucicevi prijatelji su preko dva metra, sviraju uglavnom sve instrumente, vrsni su inzinjeri, naucnici, piloti borbenih aviona, po potrebi kapatani belih ladja, fudbalski menadzeri i mnogo stosta, tako kazu ovi sto su imali cast da ih vide, neki cak i dodirnu!
    (Sale123, 29. decembar 2017 18:27)

    Prijatelj, i to 15 godina. Tako se u ovoj zemlji dobijaju funkcije. I Krstajić je prijatelj, ne mislite valjda da je dobio posao jer se razume u njega.
     (NoName, 29. decembar 2017 18:56)

    # Link komentara

  34. acke...dok bi sa Muslinom i onakvom igrom prosli grupu na SP lagano?igrali smo ocajno,u 5-6 meceva nas najbolji igrac bio je Stojkovic a grupa nam smesna bila.  
    (coki, 29. decembar 2017 16:39)  

    Pa Muslin je i smenjen zbog toga. I onda dovedu za selektora dovedu onoga ko je pomagao Muslinu. Katastrofa. 
    (NoName, 29. decembar 2017 16:58) 

    Mislis da se Krstajic tu nesto pitao? Bio je tu eto cisto reda radi.
    (MiLaN, 29. decembar 2017 18:30)

    Pa koje su mu onda kvalifikacije za selektora? Ljudske očigledno nisu, jer kako kažeš bio je tu samo reda radi. Neko ko drži do sebe na to ne bi pristao. Bez iskustva, to je valjda svima jasno. Da li je poslušnost jedini "kvalitet" koji ovog čoveka stavlja na mesto selektora?
     (NoName, 29. decembar 2017 18:53)

    # Link komentara

  35. Vec 12 godina letim JATom poslovno, sledeci put cu traziti da vozim avion...
    Ccc
    (Lefthended, 29. decembar 2017 18:41)

    # Link komentara

  36. Pa mi nemamo sanse na SP a sada jos manje! Ovaj covek nema alibi da vodi Srbiju.
    (Nikola Vranje, 29. decembar 2017 18:40)

    # Link komentara

  37. Е, када сам ову вест прочитао, готово сам упао у кречану !!!
    (Никола, 29. decembar 2017 18:32)tako i izgledas
     (aleksandar, 29. decembar 2017 18:40)

    # Link komentara

  38. Vec 12 godina letim JATom poslovno, sledeci put cu traziti da vozim avion...
    Ccc
    (Lefthended, 29. decembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  39. Zamislite da Majkrosoft postavi za šefa razvoja novog Vindovsa nekog tipa koji ume da koristi kompjuter ali u životu nikada nije jedan red programa napisao niti ima iskustva sa programiranjem u bilo kom smislu. Ne možete da zamislite? Ni ja. A sada zamislite da Fudbalski Savez Srbije postavi za šefa reprezentacije na Mundijalu nekog tipa koji ume da igra fudbal ali nikada u životu nije jedan trening vodio niti ima iskustva sa treniranjem u bilo kom smislu. Ne možete da zamislite? E, pa, ne morate - sad je java.
    (Dragan, 29. decembar 2017 15:59)

    Evo, to je ono o čemu pričam. Ti si napisao da Krstajić nema iskustava sa treniranjem u bilo kom smislu (što je notorna neistina, čovek bio više od godinu dana pomoćni trener iste ove ekipe i v.d. selektora u 2 prijateljska meča) i dobio si gomilu pluseva. Ali dobro, već je poznato da Srbi toliko uživaju u kukanju i pljuvanju, da se rado priklanjaju i neistini ako bi im ona dala legitimitet za još veće pljuvanje. Simpatično je sve to :D
    Inače, smatram da bi mnogo veća bruka bila da nas na SP vodi čovek sa iskustvom kao Ćurčić, nego neiskusni bivši vrhunski fudbaler koji je već radio sa ovom istom ekipom kao Krstajić. Zidan je pre preuzimanja Reala bio trener samo Real Madrida B godinu dana. Guardiola takođe pre treniranja Barcelona bio jedino trener Barce B.
    Uostalom, na prošlom SP nas je vodio bivši trener oba španska velikana pa opet nismo prošli ni grupu. Sedite i čekajte SP, umesto da mislite o stvarima o kojima nemate pojma.
    (goran, 29. decembar 2017 18:34)

    # Link komentara

  40. Е, када сам ову вест прочитао, готово сам упао у кречану !!!
    (Никола, 29. decembar 2017 18:32)

    # Link komentara

  41. acke...dok bi sa Muslinom i onakvom igrom prosli grupu na SP lagano?igrali smo ocajno,u 5-6 meceva nas najbolji igrac bio je Stojkovic a grupa nam smesna bila. 
    (coki, 29. decembar 2017 16:39) 

    Pa Muslin je i smenjen zbog toga. I onda dovedu za selektora dovedu onoga ko je pomagao Muslinu. Katastrofa.
    (NoName, 29. decembar 2017 16:58)

    Mislis da se Krstajic tu nesto pitao? Bio je tu eto cisto reda radi.
     (MiLaN, 29. decembar 2017 18:30)

    # Link komentara

  42. Ljudi, ko je Kokeza. Ko je taj covek,sta je taj covek? Kakve su njegove reference da bas on bude predsednik FSS? Cime je on zaduzio Srbiju i srpski fudbal da bude predsednik? Kakvu diplomu ima? Sta je uradio u svojoj karijeri? Ko je od vas cuo bilo sta za njegacio njemu pre 5-6 godina? Nista! Cini mi se da je bas zbog toga nas fudbal jedno veliko nista.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crni Milorad, 29. decembar 2017 17:48) # Link komentara

    Crni Milorade brate, prijatelju puno si pitanja postavio, muku mucis, a odgovor na tvoja pitanja je jednostavan, a on glasi . . . Kokeza. . . je? . . . Vucicev prijatelj, da to je tacan odgovor! Vucicevi prijatelji su preko dva metra, sviraju uglavnom sve instrumente, vrsni su inzinjeri, naucnici, piloti borbenih aviona, po potrebi kapatani belih ladja, fudbalski menadzeri i mnogo stosta, tako kazu ovi sto su imali cast da ih vide, neki cak i dodirnu!
    (Sale123, 29. decembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  43. debitant selektor na najvecem takmicenju. da nije tuzno i da se ne radi o nama, jos i da se nasmeje covek takvoj gluposti. uzas. nadao sam se da nece naci nacina da mi ogade prvo veliko takmicenje na kojem ucestvujemo posle 8 godina, ali nasli su. nemam nista protiv protiv krstajica, daleko od toga, deluje kao kulturan i ok lik....ali da trenerski posao uci kao selektor i to ne kroz prijateljske i kvalifikacione utakmice vec odmah kroz pripreme za najvece svetsko takmicenje...previse bi bilo za bilo koju reprezentaciju na svetu. strasno sta radi sacica polupismenih birokrata koji se ponasaju bas kao nedodirljivi.
     (cole, 29. decembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  44. -
    (Nenad, 29. decembar 2017 18:22)

    # Link komentara

  45. a sta mislite da se bilo koji trener kod nas moze suprostaviti menadzerima..nemate te pojma koliko su to mocni ljudi.. ubaciti stefana mitrovica reprezentaciju zamislite koja je to moc u rukama jednog covjeka..pa taj fudballski
    menedzar obara vladu bilo koje zemlje kad hoce..
     (miso, 29. decembar 2017 18:12)

    # Link komentara

  46. Karadžić je selektor, Kokeza potrčko a Krstajić samo za slikanje!
    (Crvena Zvezda 1913, 29. decembar 2017 16:32)

    Pravi i jedini istinit komentar, svaka cast.
    (Skorpion, 29. decembar 2017 18:01)

    # Link komentara

  47. Ljudi moji kakav smo narod.Do pre dva meseca ste pljuvali Muslina,a sada ti isti pljuju Krstajica i vracaju Muslina.Pa nije ni cudo sto smo dovde dogurali u svim sferama.Zato nas i ovi iz 90-ih opet vode.Kratka pamet nema sta.Svaki izbor nam je los i nikada nam nista ne valja.Pljuje se ovde po coveku koji je nekad dosta dobro predstavljao nasu zemlju,a stasavao u bundes ligi.Imamo toliko primera gde su pomocnici zablistali nakon otkaza selektoru,a najbolji je Joakim Lev.I ovo pljuvanje po coveku da ce biti Kokezin poslusnik ne znam na sta lici.Svi koji iole prate fudbal znaju da ovaj covek ima svoj stav i svoju rec kao i karakter,a to je pokazao u Partizanu pre nekoliko godina.Treba da vas je sve sramota sto blatite ovog coveka.Iznenadi nas sve Krle na SP najprijatnije moguce,mada ce i tada da te blate ovde.Razlog za to ce se uvek naci.Srecno!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coldplayer, 29. decembar 2017 16:34)

    Управо је проблем у томе што си написао "Изненади нас све". То говори да си и сам свестан да би било какав успех са Крстајићем био изненађење. Доносимо најгоре могуће одлуке и онда се надамо ИЗНЕНАЂЕЊУ. Изаберемо селектора који нема апсолутно никаквог искуства и онда се надамо да ће да се деси чудо. Јоаким Лев је био тренер више од десет година пре него што је постао селектор.
    (Марко, 29. decembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  48. Ljudi, ko je Kokeza. Ko je taj covek,sta je taj covek? Kakve su njegove reference da bas on bude predsednik FSS? Cime je on zaduzio Srbiju i srpski fudbal da bude predsednik? Kakvu diplomu ima? Sta je uradio u svojoj karijeri? Ko je od vas cuo bilo sta za njegacio njemu pre 5-6 godina? Nista! Cini mi se da je bas zbog toga nas fudbal jedno veliko nista.
     (Crni Milorad, 29. decembar 2017 17:48)

    # Link komentara

  49. Prvi Partizanovac selektor u zadnjih 10 godina..
    (Ledilo21, 29. decembar 2017 16:50)

    Nije problem što je partizanovac,problem je što ga taj klub postavlja za selektora!
     (Crvena Zvezda 1913, 29. decembar 2017 17:41)

    # Link komentara

  50. Poražavajuća činjenica je da nam je predsednik Fudbalskog saveza čovek koji nema veze sa fudbalom, i koji povrh svega nema ni adekvatno obrazovanje da obavlja tako odgovornu javnu funkciju. Od toliko fudbalskih radnika mi smo spali na jednog Kokezu, čoveka za koga pre nekoliko godina niko živi nije čuo. Ko je on? Čime se bavio? Kakve su mu reference? Kad nam takvi sede na čelu saveza, onda ne treba da čudi što sve oko smene i izbora selektora liči na najobičniji cirkus. Smenjuje se trener koji nas je odveo na Svetsko prvenstvo, a dovodi njegov pomoćnik koji nema nikakvog trenerskog iskustva, da se uči esnafu na reprezentaciji i izvršava zadatke onih koji su ga doveli. Bez obzira što Krstajć ima potencijal, on jednostavno nije zaslužio da u ovom trenutku vodi državni tim, i da ima časti i obraza nikada ne bi prihvatio selektorsko mesto u ovakvim uslovima.
    (Kale_Dzedaj, 29. decembar 2017 17:37)

    # Link komentara

  51. kupite mi konopce da se 'besim.
     (slavomir pesko, 29. decembar 2017 17:34)

    # Link komentara

  52. Prvi Partizanovac selektor u zadnjih 10 godina..
    (Ledilo21, 29. decembar 2017 16:50)

    I prvi Partizanovac predsednik FSS posle Karadžića.
     (NoName, 29. decembar 2017 17:25)

    # Link komentara

  53. Tole i Kokeza, idoli grobara.
     (......., 29. decembar 2017 17:22)

    # Link komentara

  54. Sad tek vidim zasto je Deki Stankovic zaobisao sve ovo.
     (Grof, 29. decembar 2017 17:20)

    # Link komentara

  55. Pa ovo ima samo u Srbiji. Smene selektora sa odredjenim razlozima i postave njegovog pomoćnika za selektora. Nego zašto su uopšte mazali oči ljudima. Te uskoro će se znati ime selektora, te taj i taj su igri. A sve se išlo da Krstajić bude selektor. U prevodu da se on ništa ne pita već samo da radi kako mu bude kazano.
    (Vladimir, 29. decembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  56. Ko god da je selektor ipak ga treba podrzati, ako nista bar zbog ekipe. Stoji da nema nikakvog trenerskog iskustva, ali treba imati u vidu da skoro svaki od vas koji ovde komentarise, a i svaki covek u Srbiji, moze biti selektor pa sto ne moze Krstajic kojem plus moze biti to sto jec imao iskustva kao igrac i ovo je prava prilika za njega da se dokaze kao trener. Nisam bio protiv smene Muslina, ali sam se pribojavao narusavanja hemije u ekipi koje bi moglo uslediti pred sami mundijal i tokom mundijala kao posledica sveopsteg pritiska na selektora zbog (ne)pozivanja nekih igraca. Ako je bas moralo ovako da se desi, onda je svakako dobro sto se to desilo odmah posle kvalifikacija. Jedina krivica Krstajica jeste to sto je olako prihvatio selektorsko mesto, umesto da Kokezi i ljudima iz saveza da do znanja da on nema nikakvo trenersko iskustvo, a i da ga ima, ima mnogo iskusnijih strucnjaka od njega.U svakom slucaju, nemam nista protiv Krstajica kao selektora samo zbog ekipe, a nama ne preostaje nista drugo nego da se izvucemo iz rupe koju smo sami sebi iskopali
    (covek, 29. decembar 2017 17:16)

    # Link komentara

  57. Ja bih radije tim sa Muslinom na klupi a bez SMS nego tim sa SMS i Krstaićem na klupi. Dokle smo došli kada nam menadžeri sastavljaju tim za najvažnije sportsko takmičenje posle OI!
    Samo me zanima ko će sve još biti u timu, više da bih video ko sve treba da napravi transfer narednog leta, jer je svima valjda jasno da od rezultata nema ništa!
     (axaxt, 29. decembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  58. Бојкот репрезентације!
    (мангупаријацз, 29. decembar 2017 17:09)

    # Link komentara

  59. Evo cime je zasluzio poverenje. Ima preko 50 nastupa za reprezentaciju, covek se svrstava medju 10 najboljih stopera u istoriji Bundes lige. Ucestvovao je u plasmanu na Mundijal. Nema iskustva kao trener ali ima kao sportski direktor sto je bitnije za selektorski posao.
     (afamadam, 29. decembar 2017 17:08)

    # Link komentara

  60. Igrajte sami za sebe. Kezman, Krstaja i Kokeza, trio grobara za propast. Ja vas necu gledati sigurno.
     (Exi, 29. decembar 2017 17:01)

    # Link komentara

  61. Bravo Krle, samo jako!!!
     (Supermen, 29. decembar 2017 16:58)

    # Link komentara

  62. acke...dok bi sa Muslinom i onakvom igrom prosli grupu na SP lagano?igrali smo ocajno,u 5-6 meceva nas najbolji igrac bio je Stojkovic a grupa nam smesna bila.
    (coki, 29. decembar 2017 16:39)

    Pa Muslin je i smenjen zbog toga. I onda dovedu za selektora dovedu onoga ko je pomagao Muslinu. Katastrofa.
     (NoName, 29. decembar 2017 16:58)

    # Link komentara

  63. coldplayer

    E pa vidis nemci od rata do danas promenili 7 selektora.Joakim Lev je bio pomocnik Klinsmana u dva ciklusa za SP. Sutra ce pomocnik Leva da bude selektor koji vodi pancere vec dva ciklusa za SP. Nemci su ozbiljna nacija da bi se selektori menjali ko na traci i.postavljali nekog koji ni petlics nije trenirao
     (Filip, 29. decembar 2017 16:55)

    # Link komentara

  64. pa vreme je da zaigraju menadzerski fudbaleri
     (valjdanormalan, 29. decembar 2017 16:54)

    # Link komentara

  65. Zar je bila uopste saga?
     (Ljubisa livac, 29. decembar 2017 16:51)

    # Link komentara

  66. Prvi Partizanovac selektor u zadnjih 10 godina..
     (Ledilo21, 29. decembar 2017 16:50)

    # Link komentara

  67. Sa onako kilavim igracima dzaba i da smo doveli Murinja za selektora...
    (Gomora, 29. decembar 2017 16:48)

    # Link komentara

  68. Podrska za Krstaju
    (todor, 29. decembar 2017 16:47)

    # Link komentara

  69. Cirkussssss kaki Krstajić majko moja.... Kukuuuuu
     (veljko, 29. decembar 2017 16:46)

    # Link komentara

  70. Alal vera!
    Nek se čovek uči na svetskom prvenstvu...
    Za bolje i nismo!
    (Dontron, 29. decembar 2017 16:45)

    # Link komentara

  71. Za sve one koji su razočarani bilo čime u reeprezentativnom fudbalu malo otrežnjenje -

    Halo paćenici, mi smo u 4. šeširu bili... nije naš nivo, ali s obzirom da smo ipak spali na njega šta vi očekujete kao neko iz 4. šešira, da nam Anćeloti dođe da bude trener pa se nema prava očekivati po objektivnosti više od boda u grupi ili dva. A šta je realnost u odnosu na postojeći tren i sve u vezi njega pokazaće se u Rusiji... ne u vašim tripovima mozgovanja.

    I jedna lepa vest... tu će biti braća englezi i kroasani da se snimaju filmovi za odrasle tipa GO:PRO kategorije... tako da sav stres i ako ga bude, biće i ko da ga "primi", ako se razumemo, od nas povratno!
    (Prolazak grupe i jedna dobra reportaža sa korasanima tipa GO:PRO to je sve što tražim!, 29. decembar 2017 16:45)

    # Link komentara

  72. Pogresan naslov.Pravi selektor je Kokeza ! On ce napraviti spisak putnika za Rusiju i startere za prvu utakmicu a Krle je postavljen da samo klima glavom ali je zaboravio da ce na kraju on biti ispljuvan cak i od sefa Kokeze.
     (POPE, 29. decembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  73. Ajde da se kladimo da dobija otkaz odmah posle SP?
     (Otac Makarije, 29. decembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  74. acke...dok bi sa Muslinom i onakvom igrom prosli grupu na SP lagano?igrali smo ocajno,u 5-6 meceva nas najbolji igrac bio je Stojkovic a grupa nam smesna bila.
     (coki, 29. decembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  75. Veliki čovek u svakom smislu te reči. Ne slažem se sa ovom odlukom, mislim da je užasna, ali Mladenu Krstajiću sve najbolje u životu i radu od okorelog cigana.
     (Kikinda, 29. decembar 2017 16:38)

    # Link komentara

  76. Neozbiljno.
     (Bugarski grafolog, 29. decembar 2017 16:37)

    # Link komentara

  77. Opet Zvezdin menadzer umesao prste.
     (Laza L, 29. decembar 2017 16:36)

    # Link komentara

  78. Srbi kao da ne žele dobar rezultat na mundijalu!!!
    Imate dobre igrače, uz malo truda mogli ste biti prijatno iznanedjenje prvenstva!
    (lenjivac, 29. decembar 2017 15:51)

    Nije prvi april.
    (alex, 29. decembar 2017 16:36)

    # Link komentara

  79. srećno...
     (ruski veto, 29. decembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  80. Ljudi, u cemu je problem, kad Nebojsa Stefanovic moze da bude ministar policije zasto Krstajic ne bi bio selektor?
    (Stefan, 29. decembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  81. Mi smo jedina drzava na svetskom prvenstvu koju ce voditi neiskusan trener. Jedina drzava koja je posle uspeha i plasmana na takmicenje smenila trenera i na njegovo mesto stavila jos goreg trenera! Ja licno nisam voleo kako je Muslin vodio ekipu, ali da imam vise poverenja u coveka koji nikada u zivotu nije vodio nijednu ekipu? Bio bih lud. Ovo samo pokazuje koliko smo presmesna drzava, kakve odluke prave ljudi. Ovo je neverovatno! Pa i sam Krstajic zna da on nije najbolje resenje i da ima boljih strucnjaka, ali nije dovoljno covek da ustupi to mesto nego je oberucke prihvatio. Zvuci cudno, ali verovatno istinito: Ljudi u savezu su za najbitnije takmicenje u istoriji fudbala (svetsko prvenstvo) stavili na celo jednog od najgorih trenera koje Srbija ima. Eto. To je SRBIJA! Bruka i sramota!
    (jelena81kw, 29. decembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  82. Ljudi moji kakav smo narod.Do pre dva meseca ste pljuvali Muslina,a sada ti isti pljuju Krstajica i vracaju Muslina.Pa nije ni cudo sto smo dovde dogurali u svim sferama.Zato nas i ovi iz 90-ih opet vode.Kratka pamet nema sta.Svaki izbor nam je los i nikada nam nista ne valja.Pljuje se ovde po coveku koji je nekad dosta dobro predstavljao nasu zemlju,a stasavao u bundes ligi.Imamo toliko primera gde su pomocnici zablistali nakon otkaza selektoru,a najbolji je Joakim Lev.I ovo pljuvanje po coveku da ce biti Kokezin poslusnik ne znam na sta lici.Svi koji iole prate fudbal znaju da ovaj covek ima svoj stav i svoju rec kao i karakter,a to je pokazao u Partizanu pre nekoliko godina.Treba da vas je sve sramota sto blatite ovog coveka.Iznenadi nas sve Krle na SP najprijatnije moguce,mada ce i tada da te blate ovde.Razlog za to ce se uvek naci.Srecno!
     (coldplayer, 29. decembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  83. @idemo - odličan komentar!
    Vi svi ostali - iako isto mislimo dosta je bilo (DJB - hahaha)! To je što je. Oladite sa veličanjem Muslina koji postade... "genije", gospodin, čudotvorac... Nije. On zna šta zna, lepo je juče čovek napisao. Isto je kao Zvezdu nekada vodio odred anti-igre ka nekom rezultatu i to je to. Naravno i ugradnja u ugovore. Ali sa Muslin igrom - a tek izborom igrača - naša je šansa na SP bila 1%. Sa pravim izborom - i bez ikakvog trenera - naša je šansa 3%. Dakle Krstajić > Muslin, ma već je 2% pa sve i da samo sluša Kokezu! A da je Milojević imali bi i astronomskih 4%!
    Ajde sada nešto sasvim drugo: vi koji pratite fudbal napravite listu onih koji su naši najbolji igrači. Šta ćemo ako Krstajić i sam stavi u tim one najbolje? Evo u Koreji je već poboljšao sastav. I ja sve isto najgore mislim, naravno - ali šta ako niko nije ni hteo? Dajte navedite SVE koji dolaze u obzir - pa onda da vidimo šta je istina. OK Petrović i sl. - gasimo televizor. Ali inače ko?
    Pejčinović, Dmitrović, Savić, Basta, Živković, Spajić, Radonjić, Miloš Pantović, SMSov brat... Ako niste dosad navodili imena za selektora (ja jesam Milojevića i druge)... navedite igrače pa, ako je pritisak da ode Muslin koristio nek koristi i ovo. Što reče @idemo - Krstajić sad ima, ako hoće poziciju otpornosti na ucene. Pa da mu pomognemo! Nemojte sad opet kao što bi sa Muslinom - svi protiv a sad svi plaču. Sad dajte sastav odmah - a ne posle, pa ako stavi one koje treba šanse neke ima.
    (znanje-imanje, 29. decembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  84. Ne znamo kakav je trener, ali znamo da je dobar poslušnik.
     (bobo mk, 29. decembar 2017 16:33)

    # Link komentara

  85. Greška u naslovu-pravilno je "Kokeza novi selektor"
    (Mile, 29. decembar 2017 15:34)

    Karadžić je selektor, Kokeza potrčko a Krstajić samo za slikanje!
     (Crvena Zvezda 1913, 29. decembar 2017 16:32)

    # Link komentara

  86. S R A M O T A ! ! ! ! !
     (POPE, 29. decembar 2017 16:32)

    # Link komentara

  87. Pravi čovjek, u pravo vrijeme, na pravom mjestu.Pametno i hrabro.
     (Zeničanin, 29. decembar 2017 16:30)

    # Link komentara

  88. Прави човек , на правом месту у право време !
     (Stanislsv Djordjevic, 29. decembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  89. Podrska za Kokezu!!!
    (Grobar, 29. decembar 2017 15:47)

    Ti li si Vučeliću?
     (Crvena Zvezda 1913, 29. decembar 2017 16:27)

    # Link komentara

  90. ocekivano
     (GanDra Šajkaš, 29. decembar 2017 16:27)

    # Link komentara

  91. Srećno, šta drugo..
     (Galeb south, 29. decembar 2017 16:24)

    # Link komentara

  92. Neko medju nama nije naš
    (Milan, 29. decembar 2017 16:24)

    # Link komentara

  93. Sve mislim da vise ne moze nista da me iznenadi. Ali u nasoj zemlji, nazolst, tome nema kraja.
    (devet9, 29. decembar 2017 16:23)

    # Link komentara

  94. Neko se sprda sa nama.
     (Dalibor, 29. decembar 2017 16:22)

    # Link komentara

  95. Dali je ovaj vodio, kao trener, i jednu pa makar i omladinsku ekipu
     (dragan, 29. decembar 2017 16:22)

    # Link komentara

  96. Bravo, dobar covek i motivator, takav nam i treba a ne takticare.
    (deki80, 29. decembar 2017 16:21)

    # Link komentara

  97. Eto sad gledajte! To su apsurdi nase zemlje i naroda ! Nas narod je uvek imao ljude koji znaju koji rade i stvaraju i to smo gledali u predhodne dve godine u fudbalskoj reprezentaciji ! Nazalost nas narod ima i one koji mukom steceno ruse i obezvredjuju i to cemo gledati u narednih sedam meseci u nasoj fudbalskoj reprezentaciji.
    (zoran, 29. decembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  98. E pa Krle sad je red i da se okrene vo na ražnju na trgu u Kikindi . Jes' da nisu "Dani Ludaje" ali ne postaje se selektor svaki dan, doduše ne i na ovakav način .. Vole te tvoje Lale i "dodjoši", al nemoj da meso bude žilavo...
     (Sofronije, 29. decembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  99. Samo da ne bude ona akcija iz Nemacke- kad smo poslednju utakmicu igrali a ja na tv gledam film,plasim se da prebacim jer sam navukao traumu od Holandije i Argentine!
     (malibu stejsi, 29. decembar 2017 16:17)

    # Link komentara

  100. Морам и ја да почнем да печем ракију, па можда постанем председник Србије, или бар селектор фудбалске репрезентације.
    (Марко, 29. decembar 2017 16:17)

    # Link komentara

  101. Šta ti je to Krle trebalo! Zbog para, nije sigurno..
     (mile, 29. decembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  102. Bravo!!! Napred Srbija sa novim snagama!!!! Bice to vrlo dobro! Osecam! Hejteri neka idu na Hrvatske sajtove i vesti i neka podrzavaju Kroasane!!!!
     (Oliver Kosta, 29. decembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  103. Dobri ljudi, ja mislim da od nas ionako nije ocekivao neki uspeh na svetskom. Bod, eventualno jedna pobeda. Ko je selektor? Pa, nije toliko ni bitno. Jasno je da covek nema pojma o trenerskom poslu, ali 'ajde da mi lepo pruzimo podrsku i uzivamo u fudbalu bez ikakvih ocekivanja?

    Bolje je i tako, nego da puno ocekujemo, kao i uvek, pa da se razocaramo. A, ko zna, mozda covek i zasija.
    (Selfi Romeo, 29. decembar 2017 16:13)

    # Link komentara

  104. Dal ima neko bar malo mozga u nasem fudbalu?!
    (Bumerang, 29. decembar 2017 16:12)

    # Link komentara

  105. Pogledajte samo da je ostao Muslin koliko se ne bi uopste mrcvarili i relativno smireni otisli na to prvenstvo sa onim igracima koji su ga i izneli pa kakvi su da su!A sad tek nastupa cirkus,bez sistema autoriteta,plana i programa,plasim se katastrofe!
     (tuta muta, 29. decembar 2017 16:11)

    # Link komentara

  106. Čovek čak nije imao ni ambiciju da bude trener
    (vlada, 29. decembar 2017 16:11)

    # Link komentara

  107. Smeniš selektora zbog "neubedljive igre" i onda postaviš njegovog pomoćnika, ej bre gde to ima???!!!
     (vilenjak, 29. decembar 2017 16:10)

    # Link komentara

  108. Ma ljudi Krstajic je najbolji treener svih vremena nemate da brinete.
    (drax, 29. decembar 2017 16:08)

    # Link komentara

  109. С обзиром да се никада до сада није бавио овим, нити сличним послом, да ли је он сада на пракси, или волонтира, или можда има неки други статус? Да ли су му доделили ментора пошто је почетник?
    (Марко, 29. decembar 2017 16:07)

    # Link komentara

  110. Prosto ne mogu da verujem sta sam procitao. Krstajic ocigledno spada u onu grupu ljudi kojima da kazes "hajde da vozis svemirski brod", on bi rekao "nema problema, samo mi pokazi gde se pali". Eej, bez dana prakse... Zar ne bi bilo posteno da kaze da nema ni znanja ni iskustva za tako odgovoran posao.
     (Mihajlo, 29. decembar 2017 16:07)

    # Link komentara

  111. Svakako da je Muslina trebalo oterati,cak i pre zavrsetka kvalifikacija,jer nikada vise srece nismo imali u kvalifikacijama,i opet jedva prodjosmo.Ne napadajte Krstajica,tek pocinje sa poslom selektora.Dobro bi bilo dovesti mu iskusne strucnjake u strucni stab,i videcemo kako cemo proci.Nije ovo ligasko takmicenje od 34 kola,ovo su samo 3 meca,eventualno 4 ako prodjemo grupu,bitna je dobra hemija u timu,motivisanost.Krle je bio harizmatican igrac,komadant odbrane,izgleda da ga igraci vole
     (vladek, 29. decembar 2017 16:06)

    # Link komentara

  112. Ti isti koji nista ne zanju, zasto i zbog cega... oni bi se opet pitali zasto Sergej i ostali mladi igraju za druge reprezentacije. ovog puta podrzavjam savez i treba razmisljati na dalje staze. od mene BRAVO.
     (zivko bajilov, 29. decembar 2017 16:06)

    # Link komentara

  113. Krle zelim ti svetsku titulu.
     (Rolo Tomazi, 29. decembar 2017 16:06)

    # Link komentara

  114. Sramota sta rade, SRAMOTA!!! Igraju se bukvalno sa reprezentacijom.
    Sramota!
    (Mlan, 29. decembar 2017 16:06)

    # Link komentara

  115. Taman za kraj godine, ova vest ce mi kompletirati ovu uzasnu 2017. Nadam se da u novoj godini vise nece biti ovako losih stvari.
     (brufen, 29. decembar 2017 16:04)

    # Link komentara

  116. Tako je!
     (mihajlo, 29. decembar 2017 16:04)

    # Link komentara

  117. Srbi kao da ne žele dobar rezultat na mundijalu!!! 
    Imate dobre igrače, uz malo truda mogli ste biti prijatno iznanedjenje prvenstva!
    (lenjivac, 29. decembar 2017 15:51)

    Evo, malo smo se potrudili. A trebalo je mnogo više.
     (NoName, 29. decembar 2017 16:01)

    # Link komentara

  118. Zamislite da Majkrosoft postavi za šefa razvoja novog Vindovsa nekog tipa koji ume da koristi kompjuter ali u životu nikada nije jedan red programa napisao niti ima iskustva sa programiranjem u bilo kom smislu. Ne možete da zamislite? Ni ja. A sada zamislite da Fudbalski Savez Srbije postavi za šefa reprezentacije na Mundijalu nekog tipa koji ume da igra fudbal ali nikada u životu nije jedan trening vodio niti ima iskustva sa treniranjem u bilo kom smislu. Ne možete da zamislite? E, pa, ne morate - sad je java.
    (Dragan, 29. decembar 2017 15:59)

    # Link komentara

  119. Koja tuga i dalje moramo da navijamo protiv Hrvata jer na SP necemo imati za koga
    (mladen, 29. decembar 2017 15:59)

    # Link komentara

  120. Oni racunaju na pocetnicku srecu!Mis’im...
    (sahmat, 29. decembar 2017 15:58)

    # Link komentara

  121. Ovo je prvi put da covek bez dana prakse trenira jednu reprezentaciju u istoriji fudbala. To govori mnogo o nasem fudbalu, nasoj drzavi a i treneru kao coveku.
    (LP, 29. decembar 2017 15:58)

    # Link komentara

  122. сећам се кад су му против Њукасла разбили пушку, крв на све стране, одиграо као да ништа није било. увек фер, увек борба до краја. генерацијски је ближи екипи, не мора да изиграва ауторитет, тактички поткован. можда и најбоље решење уопште у овом тренутку.
    (doom, 29. decembar 2017 15:57)

    # Link komentara

  123. Nisam verovao da ce to ikada da mi se desi, ali sada, samo zbog ovog jadnog poteza cu navijati protiv nas. Da ne osvojimo ni jedan bod i da gubimo sa sto vecom razlikom!!!
    (brufen, 29. decembar 2017 15:38)idi gledaj fmp
     (aleksandar, 29. decembar 2017 15:56)

    # Link komentara

  124. hahahahaha
     (prva ljubav, 29. decembar 2017 15:56)

    # Link komentara

  125. znaci igram 5+ primamo golove u grupi . nemam sta drugo pametno da kazem . laku noc
     (kladzom do bola, 29. decembar 2017 15:55)

    # Link komentara

  126. muslinov pomocni trener katastrofa
    ali glavni je kompjuter stao, upomoc je neko zvao
     (Dejan, 29. decembar 2017 15:54)

    # Link komentara

  127. Podrska Krstajo.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 29. decembar 2017 15:53)

    # Link komentara

  128. Srecno Krstajicu ljudino!
     (curvasud, 29. decembar 2017 15:53)

    # Link komentara

  129. Pa ja htedoh za Rusiju, a sad ni za dzabe!!!!
     (lala, 29. decembar 2017 15:53)

    # Link komentara

  130. Ne razumem zasto od odlicnog rezultata i plasmana na SP moramo da pravimo cirkus.
     (Zagor, 29. decembar 2017 15:52)

    # Link komentara

  131. ko da ste neka sila pa da konkurisu karlo,murinjo itd..ajde bezite .
     (pazar novi, 29. decembar 2017 15:52)

    # Link komentara

  132. Za navijače Srbije ja najhumanije kada se ne plasiramo na SP.
     (vlada, 29. decembar 2017 15:51)

    # Link komentara

  133. Srbi kao da ne žele dobar rezultat na mundijalu!!!
    Imate dobre igrače, uz malo truda mogli ste biti prijatno iznanedjenje prvenstva!
     (lenjivac, 29. decembar 2017 15:51)

    # Link komentara

  134. To je ono kad neko 6 meseci pre prvenstva zna da upropasti sve. Da narusi i ovo malo pozitivne armosfere koje se javila i u startu nas osudi na propast. Ja to necu gledati!!!
     (brufen, 29. decembar 2017 15:48)

    # Link komentara

  135. Podrska za Kokezu!!!
    (Grobar, 29. decembar 2017 15:47)

    # Link komentara

  136. Tako je...Podrska za Krla...
     (Brica, 29. decembar 2017 15:47)

    # Link komentara

  137. Covek ni sa jednim zvanicnim mecom u trenerskoj karijeri, namenski postavljen da vodi reprezentaciju na svetskom prvenstvu!!! Da li se to ikada desilo u istoriji fudbala???
     (brufen, 29. decembar 2017 15:42)

    # Link komentara

  138. Znaci oni vec znaju da ono sto mu se ponudi u ugovoru mora biti prihvaceno. Vrlo poslovno, a sta ako mu se ne svidi i kaze da ne zeli da radi pod tim uslovima.
     (Sone, 29. decembar 2017 15:42)

    # Link komentara

  139. Podrška selektoru. A vi što ste ga postavili ste najveća sramota fudbala. Ali to vas ne dotiče... AUFIDERZEN
     (milan, 29. decembar 2017 15:41)

    # Link komentara

  140. Ех, шта бих дао да сада Сергеј каже да неће да игра за репрезентацију јер селектор не испуњава ниједан услов.
    (Марко, 29. decembar 2017 15:40)

    # Link komentara

  141. Fudbaler bio dobar , trener bio NIKAD , karakter i cojstvo jednako nuli . Komme on treba i moze biti autoritet, i kako imati simpatije prema takvom selektoru
    (bakivet, 29. decembar 2017 15:40)

    # Link komentara

  142. Nisam verovao da ce to ikada da mi se desi, ali sada, samo zbog ovog jadnog poteza cu navijati protiv nas. Da ne osvojimo ni jedan bod i da gubimo sa sto vecom razlikom!!!
     (brufen, 29. decembar 2017 15:38)

    # Link komentara

  143. Daj boze da ce nam ovo doneti srecu! Mislim, neznam sta drugo pozitivno da kazem na ovom potezu sem, daj boze da nas iznenadi sve. Mada cisto sumnjam! Nisam fudbaler, nisam trener, nemam ni ja iskustva ali mi ovo sve lici veoma veoma cudno. Kada pogledam sve ostale selektore, nema nikog bez ikakvog trenerskog iskustva!!! Cisto nemogu da razumem, kako jedan Drulovic u ono vreme kada je osvojio EP sa mladom nije imao dosta iskustva da nas vodi kroz novi ciklus kvalifikacija, a ovaj lik moze da nas vodi cak i na SP??? Ovo ima samo u Srbiji. Ali opet kazem, daj boze da je covek talentovan trener sa velikim potencijalom koji cemo tek videti na SP... ostaje nada! U glavnom, puno srece treneru i neka nam dokaze da nismo u pravu!
    (darko, 29. decembar 2017 15:38)

    # Link komentara

  144. Ako ne prođemo grupu da se Muslinu napravi spomenik.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (acke, 29. decembar 2017 14:45)
    Nije mi jasno zasto?Jer mislis da je nasa grupa u kvalifikacijama za SP bila teska i da je neki uspeh sto smo prosli tu grupu?Kad se vidi ko je sve igrao MORALI smo da budemo prvi.Mislis da je neki uspeh dobiti Gruziju,Moldaviju ili Irsku?Imali smo ubedljivo najlaksu grupu i igrali smo najruzniji fudbal koji sam ikada video da je igrala nasa reprezentacija.Mi smo protiv Gruzije i Moldavije igrali sa 5 pozadi i 2 zadnja vezna.Tek na SP cemo da imamo iole ozbiljnije protivnike.
    (joca, 29. decembar 2017 15:37)

    # Link komentara

  145. (dan, 29. decembar 2017 15:16)

    Puna podrška. Sećam se tvog komentara. Znam dva čoveka koji se neće nervirati. Ajd u zdravlje prijatelju...
     (P76-ers, 29. decembar 2017 15:37)

    # Link komentara

  146. Posle sto godina se plasiramo i svi mi kukavci se obradujemo i onda pljusss...
     (brufen, 29. decembar 2017 15:36)

    # Link komentara

  147. и није га срамота.
     (.орг, 29. decembar 2017 15:36)

    # Link komentara

  148. Ok, slazem se sa vecinom komentara, nema iskustva, isl, ali stavite se u poziciju nekog ozbiljnog svetski priznatog menadzera, dobijate poziv od FSS da budete selektor. Lagano odbijate, jer bi nakon otpustanja selektora koji se kvalifikovao kao prvi u grupi, sigurno bili pod nenormalnim pritiskom da osvojite SP, a cak i u tom slucaju biste mogli da dobijete otkaz. Tako da, u ovom trenutku, poslusni Mladen je jedini izbor.
     (Alex, 29. decembar 2017 15:35)

    # Link komentara

  149. E sad Sergej,moramo bar do polufinala...dobro se spremi
     (zozon, 29. decembar 2017 15:34)

    # Link komentara

  150. Greška u naslovu-pravilno je "Kokeza novi selektor"
    (Mile, 29. decembar 2017 15:34)

    # Link komentara

  151. Ljudi, pa da li je ovo realno!!!
     (brufen, 29. decembar 2017 15:34)

    # Link komentara

  152. Ako smo Iliju zvali Šestko, kako ćemo Krstajića zvati posle utakmice sa Brazilom?
    (Mandrak, 29. decembar 2017 15:07)

    Зваћемо га Деветар Цокулић.
    (Марко, 29. decembar 2017 15:34)

    # Link komentara

  153. Ne znam za vas ali ja za Srbiju na SP navijati neću. Verovatno za Hrvatsku, Argentinu, Brazil.
    (Nemanja_KG, 29. decembar 2017 15:32)

    # Link komentara

  154. Ovim potezom je i zavrseno svetsko prvenstvo za nas! Kakva sprdnja, bruka i sramota!!!
     (brufen, 29. decembar 2017 15:31)

    # Link komentara

  155. Bice dobro ako uopste prodjemo grupu!
    (milan_zmn, 29. decembar 2017 14:51)

    Šališ se? Pa biće dobro ako postignemo jedan gol.
     (NoName, 29. decembar 2017 15:31)

    # Link komentara

  156. Муслин му је ваљао да га одведе на СП, а чим је Муслин добио отказ, позвао је играче по налогу ФСС-а и Матеје Кежмана. Ако стварно мисли да су ти играчи потребни Србији, зашто није дао оставку када их Муслин није позивао? Каква "личност"!
    (Марко, 29. decembar 2017 15:29)

    # Link komentara

  157. Za sve baksuze.Ne morate da gledate,niko vas ne tera.Srecno majstore.Samo guraj mlade i ofanzivan fudbal.Da se i mi malo igramo ovog sporta.Bio si odlican fudbaler,stav pokazao u partizanu a ovde ces nadam se da zablistas tek.Srecno.
     (markosilni, 29. decembar 2017 15:26)

    # Link komentara

  158. Šta se drugo moglo očekivati? Da se dovede neki iskusan trener kome niko ništa neće smeti da kaže?

    SP je idealna prilika da rasproda i ono što valja i ono što teško prolazi. Tu menadžeri u saradnji sa savezom prave opasan posao. Naravno, nijedan od selektora koji drži do sebe neće hteti da pliva u istoj vodi sa gore pomenutim.

    Voleo bih da grešim, ali sve mi se čini da će biti grčevita borba za treće mesto sa Kostarikom.
     (IvanM, 29. decembar 2017 15:26)

    # Link komentara

  159. Užas!
     (n b, 29. decembar 2017 15:25)

    # Link komentara

  160. Ovo je realno najbolje rešenje nakon odlaska Muslina. Ipak je Krstajić više od godinu dana radio sa ovom reprezentacijom, dobro je upoznat sa svim igračima i celim kolektivom, atmosferom... Mada i dalje mislim da je otkaz Muslinu bio ogromna greška!
    (darko, 29. decembar 2017 15:25)

    # Link komentara

  161. Obrazlaganje Muslinove smene je krajnje smesno. Selektor ima pravo da bira igrace i ukoliko iza njega stoji rezultat niko nema pravo da osporava njegov izbor. A Muslin je odveo direktno reprezentaciju na svetsko prvenstvo. Ispalo je da je najuren jer nije pozivao odredjene igrace? Niko ne moze da garantuje da ce sa njima reprezentacija igrati bolje i da ce postici neki rezultat. Pitanje je i sta je rezultat? Posle smene Muslina to niko iz saveza nije saopstio. Jer, ako reprezentacija ne prodje grupu onda je u Rusiji mogao da je vodi bilo ko ukljucujuci i Muslina. Sta ce biti ako se do svetskog prvenstva Sergej, ne daj boze povredi, ili bude najgori igrac u Rusiji? A to je u fudbalu moguce. Onda ce Muslinova smena biti jos besmislenija nego sto jeste.
    Krstajic je pokazao ko je prihvatanjem selektorskog mesta. Ipak, mora da se uzme u obzir da su zeme u pitanju. A to zavicajno kadriranje nas je i najvise unazadilo.
     (ArtuDitu, 29. decembar 2017 15:24)

    # Link komentara

  162. sta lupate bre,
    covek ima fantasticne profesionalne kvalifikacije za ovu radnu poziciju!

    slusa sve sto mu se kaze...
    (wer, 29. decembar 2017 15:24)

    # Link komentara

  163. zar reprezentaciju ne treba da vodi stručnjak sa nekim iskustvom a ne ovako, prvo verovatno i jedino radno trenersko iskustvo biće reprezentacija!!!!
     (ivan grozny, 29. decembar 2017 15:22)

    # Link komentara

  164. jos jedna uzasna odluka
     (dejan91, 29. decembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  165. A čime je on stekao vaše poverenje? Pošto ono mora nečime i da se zasluži.
    (Millennium, 29. decembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  166. U to vreme sam na letovanju. Tačnije na plaži ili na porodičnoj večeri u vreme kad bude igrala reprezentacija Srbije. Nisam blesav da se nerviram gledajući taj cirkus. Biće more utakmica na TV-u, sad bar znam koje sigurno neću da gledam. Što bi reko jedan moj Šumadinac-trener: "Četiri-četiri-dva, s time što je golman na golu. Veznjaci sam' da šikću, a golman da gricka semenke..."
    (Aleksandar, 29. decembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  167. On kada je igrao u Werderu i Schalkeu tada tu ti timovi prejaki i trenirali su ga poznati treneri tako da ima iskustvo.Takodje bio pomocnik u nasoj reprezentaciji.A u sustini to nisu pioniri i omladinci da ih ucis fudbalu,to su igraci profesionalci kojima treba samo motiv i nista vise.
    Tako da,odobravam,podrska majstore i srecno!
     (ooooo, 29. decembar 2017 15:18)

    # Link komentara

  168. Ako puknemo kao sto hocemo, krivica na njemu i svi srecni. FSS slepci jer krive njega, a njega briga jer je upisao u CV da je vodio reprezentaciju na SP. Klasika.
     (Vojvoda Momcilo, 29. decembar 2017 15:17)

    # Link komentara

  169. e treba da nas diskvalifikuju kad smo ovoliko seljaci...
     (SUNĐER BOB, 29. decembar 2017 15:17)

    # Link komentara

  170. rekao sam kad je Krstajic izabran za vd: ako on bude vodio reprezentaciju na svjetskom, nijednu utakmicu necu pogledati. radi sopstvenog zdravlja. bruka.
     (dan, 29. decembar 2017 15:16)

    # Link komentara

  171. AJDE - SA SREĆOM! Treba biti realan i reći da je ovo sve bilo - NEOZBILJNO... Ovaj Kokeza, ako je imao vremena da, ničim izazvan, započne prepisku i galamu sa Terzićem, mora svima da objasni kako je ovaj LIK doveden! Ko je osim njega još bio kandidat?
     (Car Dušan, 29. decembar 2017 15:14)

    # Link komentara

  172. Covek postade selektor 'ni kriv ni duzan', mi smo za rubriku verovali ili ne, ima da se 'sprdaju' sa nama na prvenstvu, sto na terenu sto van terena, sta ce da kaze Mladen na konferenciji kad ga neki 'uceni' novinar bude pitao neko iole ozbiljnije pitanje, mada mozda se do prvenstva i 'spremi' malo, ovo je dokaz da kod nista ne funkcionise kako bi trebalo, sve je kombina i ko kome odgovara, krajnji cilj zbog cega se nesto radi je krajnje nebitan...
     (sacuvaj nas dragi Boze, 29. decembar 2017 15:13)

    # Link komentara

  173. Muslin je doveden upravo jer su znali da je lak na kombinacije. Problem nastaje kada Muslin gazi dogovor koji je imao sa Kokezom oko toga koji se sve igraci forsiraju. Po sastavu na turneji u Aziji vidimo da imamo samo minimalna odstupanja sto znaci da je ekipa uglavnom bila sastavljena od igraca koje je Kokeza odobrio. Kamen spoticanja nije samo SMS nego i drugi igraci koje Kokeza planira na SP. Petrovic koji dolazi u Partizan je kokezina kombinacija. Tu se uprava Partizana pita malo i cilj je da taj igrac nabije statistiku i bude pozvan na SP po potrebi! Kokeza je zasao debelo u menadzerske vode i trebao mu je selektor koji ce pristati na tako nesto. Kako nisu uspeli da postignu dogovor sa nijednim drugim okrenuli su se Krstajicu. Ono sto znam o Krstajicu jeste da on nije toliko lak na mahinacije i prevare, a ovo ga stavlja u poziciju da Kokeza ne moze da mu preti ne znam ni ja cime jer smena selektora pred SP nakon vec oteranog Muslina ne ide. Krstajic je nacelno dogovorio sa Kokezom da ce "zajedno" sastavljati tim. Uzdam se u coveka kojeg poznajem da nece dozvoliti sebi da mu Kokeza nagura menadzerske igrace, ali se plasim da ipak Krstajic nece uspeti da se izbori da ce sam sebi napraviti problem u karijeri. Krstajic je svestan da je ovo angazman do SP i da koliko god pricali o dugorocnom planu leti on sa klupe vec nakon SP, a tada ce nam prodavati neku drugu pricu...
    (Idemo, 29. decembar 2017 15:11)

    # Link komentara

  174. Koja sprdnja
     (Rick Hunter, 29. decembar 2017 15:11)

    # Link komentara

  175. facepalm
    (..., 29. decembar 2017 15:11)

    # Link komentara

  176. Pa mi smo cirkus, nevidjeni!!! O boze, sta smo ti zgresili pa da mi se smuci svako svetsko prvenstvo kada igramo. Ne znam sta covek da kaze pametno, posle ovakve vesti
    (Bob, 29. decembar 2017 15:10)

    # Link komentara

  177. Prosle nedelje ide u spotrskim medijima citat"mozda nema trenerskog iskustva,ali je dobar sa igracima". Sta reci vise. Jos se bavi proizvodnjom rakije dobre,milina.
    Nego selektori su uglavnom isluzeni treneri ili pocetnici.Jako trenersko ime strucnjak pravi u 80% slucaja se ne zanos reprezentacijam ili prihvata se njih pred kraj karijere.
    (LjutaDomaca, 29. decembar 2017 15:10)

    # Link komentara

  178. Ko ce odgovarati za neuspeh?
     (Mita, 29. decembar 2017 15:09)

    # Link komentara

  179. Bice dobro ako uopste prodjemo grupu!
    (milan_zmn, 29. decembar 2017 14:51)

    Pa prolazak iz grupe bi bio uspeh ko god da nas vodi. Sada je to vrhunac svih nadanja.
     (skr, 29. decembar 2017 15:09)

    # Link komentara

  180. Mladen Krstajic je za mene zasluzeno posto novi selektor Srbije on to zasluzuje i ja imam veliko poverenje u njega i ja znam sigurno da ce on bolje raditi nego prethodni selektori naseg drzavnog tima jel on ima dobro trenersko iskustvo, zbog toga je on bolji nego od ovog Dragan Stojkovica Piksija.
    (Krstajic napravice uspeh za Srbijom, 29. decembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  181. Krstajić vodi reprezentaciju, kao što Brnabić vodi vladu.
     (Luk Star Worker, 29. decembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  182. Da ima barem malo obraza, otišao bi zajedno sa Muslinom. Pretpostavljam da ovo znači povratak u reprezentaciju trilinga Petrović - Brašanac - Jojić. Prvi put kad je Petrović maknut, reprezentacija je otišla na neko takmičenje, a nije bila lakša grupa of one sa Italijom I Estonijom. Nemam ništa protiv toga što su Partizanovci. Sam je Aleksandar Stanojević rekao za Petrovića: prodajte ga, pa i bez dinara
    (Ivan OL91, 29. decembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  183. Da se prekrstim .. tri puta.
     (Zlaja90, 29. decembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  184. Ово је најглупљи потез ФСС у историји. Једва се пласирамо и они тако неозбиљно раде,немам речи.
     (Ratar, 29. decembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  185. Nije samo kraj sage vec i nasih sansi da neki pristojan rezultat napravimo daj Boze da grjesim u svakom slucaju neka mu je sa srecom.
     (Banjadiluka, 29. decembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  186. Ako smo Iliju zvali Šestko, kako ćemo Krstajića zvati posle utakmice sa Brazilom?
    (Mandrak, 29. decembar 2017 15:07)

    # Link komentara

  187. Dati posao seletora na SP nekome ko koji nikada nije radio kao trener? Suludo. Šta on može da im kaže osim: "Jeste videli kako je sinoć igrala Nemačka, e tako da igrate"... Amaterizam.
     (Čeme, 29. decembar 2017 15:07)

    # Link komentara

  188. Posle ovakvih rezultata i igre, kako da ne dobije poverenje???
     (bajchilo, 29. decembar 2017 15:06)

    # Link komentara

  189. ooooo gospode
     (mass, 29. decembar 2017 15:05)

    # Link komentara

  190. Шта се чудимо? Постало је нормално да неко ко нема искуства у том послу, буде запослен. Што би се фудбал разликовао од политичке сцене? Ако направи резултат, хвалиће се како је то била права одлука. Ако буде бламажа, рећи ће да је неискусан био и да нису имали избора. Одговорност фсс неће постојати.
     (Живчан_неки_лик, 29. decembar 2017 15:05)

    # Link komentara

  191. Srećno krsta..
     (glava, 29. decembar 2017 15:04)

    # Link komentara

  192. Bruka i sramota! Ni jedan klub nije prepoznao njegov kvalitet pa 'ajde u reprezentaciju.
     (Ivan, 29. decembar 2017 15:04)

    # Link komentara

  193. Kokeza ce da mu sastavlja tim sa svojim menadzerima. Pa sam je juce priznao da je nagovarao Muslina koga da pozove. Ne zanima me da li je SMS vanseriski igrac, selektor odlucuje ko ce biti pozvan i selektor odgovara za rezultete. I Benzema jr igracina, ali selektor nece da ga zove, i nkega niko ne primorava, niti smenjuje zbog toga.Ako selektor nece nekoga da pozove, a ima rezultat iza sebe, onda mu nema sta ko zameriti.Muslin je imao rrzultat iza sebe, ali smenjen je jer nije poslusan.Sramota, videcemo brukanje na SP. Ejjj, Krstajic selektor.
     (Dare, 29. decembar 2017 15:03)

    # Link komentara

  194. Ako je tako, nek je sa srecom. Napred Srbija.
     (mmm, 29. decembar 2017 15:03)

    # Link komentara

  195. Ono kada dva najbliza saradnika ne odu sa selektorom nego ga izdaju pa jedan ostane dorektor reprezentacije a drugi mu sedne u fotelju. Nisam ljubitelj Muslina ali ovo je ispod svakog nivoa casti.
     (Zoki, 29. decembar 2017 15:03)

    # Link komentara

  196. ccc ... ma lako je to ...
     (goran NS, 29. decembar 2017 15:03)

    # Link komentara

  197. ФСС је ипак само испостава ЈСД-а. Данас је то озваничено
    (мангупаријацз, 29. decembar 2017 15:02)

    # Link komentara

  198. Mi smo jedan tuzni narod...
    (Mario, 29. decembar 2017 15:02)

    # Link komentara

  199. Najgori dan za srpski sport u godini. Novak otkrio da još uvek nije spreman, Krstajić bez dana trenerskog iskustva vodi Srbiju na SP... Šta li je sledeće?
     (kirgios, 29. decembar 2017 15:02)

    # Link komentara

  200. Dobro dosli u zemlju apsurda
    (Shone bjelovacki, 29. decembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  201. valjda Kokeza?
     (nosi fenjer,navija za fener, 29. decembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  202. znate sta je ovo? sprdacina.
     (crni_redstar, 29. decembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  203. treba pruziti podrsku Krstajicu i igracima,koga god da pozove i kako god igrao, posle prvenstva nek se daju utisci, nemojte dozvoliti da uvek vlada neka negativna atmosfera oko reprezentacije, ko igra, ko je ciji menadzer, koja taktika treba, pruzimo podrsku jednom i budimo ljudi, ne dozvolite da nas mediji truju, ko je grobar ko je delija
    (citac vesti, 29. decembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  204. Marioneta. Kako god, hrabri narod Islanda ucestvuje, ima ko da bude borben...
    (sreten, 29. decembar 2017 15:00)

    # Link komentara

  205. Za one iz FSS mi je jasno ali koliko god sam postovao Krstajica zbog igrackih kvaliteta toliko mi se sad zgadio zbog nedostata ljudskih.
    (Navijac, 29. decembar 2017 15:00)

    # Link komentara

  206. Aj sa srecom. Guraj tu decu. Veliko si ime, nadam se i da si autoritet. Srbija!!
     (fikret, 29. decembar 2017 15:00)

    # Link komentara

  207. bravo za kokezu, i savez.. super je sto ste angazovali lika sa bogatim trenerskim iskustvom.. mogli ste eventualno savi da date da proba.. kad se vec kockate, onda stavite na kvotu 10 :) .. sigurica...
    (Glavatar, 29. decembar 2017 14:59)

    # Link komentara

  208. Pruzi nam se prilika da igramo svetsko a mi sa neozbiljn ljudima u strucnom stabu idemo i ocekujemo nesto veliko. Sa ovakvim pristupom i ne zasluzujemo da igramo vise.
    (nislija, 29. decembar 2017 14:59)

    # Link komentara

  209. Bravo, odličan izbor, uspeh zagarantovan!
    (Doktor, 29. decembar 2017 14:59)

    # Link komentara

  210. Zemljo Indijo,otvori se
     (Uglješa, 29. decembar 2017 14:59)

    # Link komentara

  211. Jesam bio protivnik Muslinovig kukavickog stila, ali Krstajić je znacajno gori izbor.
    (pera, 29. decembar 2017 14:59)

    # Link komentara

  212. Sta reci, srećno !
     (ooo, 29. decembar 2017 14:58)

    # Link komentara

  213. Pitanje je bilo ko posle Muslina ima obraza da se prihvati ovoga
     (dzoni, 29. decembar 2017 14:58)

    # Link komentara

  214. Koja propast, belaj na kub...odjednom mi se smuči i prvenstvo i sve...
     (On zna, 29. decembar 2017 14:58)

    # Link komentara

  215. Neverovatna vest, stvarno ne mogu da verujem da će nam reprezentaciju na svetskom prvenstvu voditi trener bez iskustva u tom poslu. Nije ni Muslin sjajno rešenje bio ali je uspeo nešto što drugima nije pošlo za rukom. Dobro je što su ga smenili jer njegova filozofija fudbala je retrogradna.
    Ne verujem u neki uspeh fudbalera na tom takmičenju. Neće SMS sam ostvariti prolazak grupe. A tek neće igrači koji jedva igraju u svojim klubovima a naša reprezentacija je puna takvih igrača. I kao so na ranu, angažovanje Krstajića za trenera. Nema tu uspeha!!!
    Daj Bože da me dematuju...
    (licencirani trener, 29. decembar 2017 14:58)

    # Link komentara

  216. Srecno Krstajicu, da sto dalje doguras na SP u Rusiji. Napred Srbija.
     (S.O.S., 29. decembar 2017 14:57)

    # Link komentara

  217. Covek bez iskustva u reprezentaciji i klubovima. Al imam osecaj da moze napraviti nesto osim ako mu menadzeri ne diktiraju ko ce igrati
     (why, 29. decembar 2017 14:57)

    # Link komentara

  218. Vazda smo sami svoji neprijatelji
    (Mishke Pa, 29. decembar 2017 14:57)

    # Link komentara

  219. koki majstore! pa ovo je medrano...
    (deniro, 29. decembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  220. Sramota...
    (Ras, 29. decembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  221. Ja i dalje verujem da ce grobar CZ uzeti odmor od 15 dana u Gvandzuu. Licno bih voleo da se to desi, bar da se ne nerviram, nego da svim srcem navijam protiv sopstvene zemlje.
    (SV, 29. decembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  222. Valjda nam se nece smejati svet :D
     (LiverpulKata, 29. decembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  223. e zivote...
     (AgentPromena, 29. decembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  224. Umesto pljuvanja, podrska reprezentaciji. Uvek treba stati iza svog tima, makar on i bio los. Napred Orlovi!
     (danny, 29. decembar 2017 14:55)

    # Link komentara

  225. I mi sada treba da budemo iznenadjeni???
     (kukala nam majka, 29. decembar 2017 14:55)

    # Link komentara

  226. Kako se igraju, c c c...
     (Ljuba, 29. decembar 2017 14:54)

    # Link komentara

  227. samo cu reci-TUZNO
     (fudbalski sudija, 29. decembar 2017 14:54)

    # Link komentara

  228. На нашој репрезентацији су се изређали и стручни и нестручни, играли и који требају и који не, и успехе и неуспехе сви знамо.
    Е сад, не знам зашто али имам поверења у Крстајића без обзира што велика већина га оспорава.
    Срећно Србија!
     (Ђенерал, 29. decembar 2017 14:54)

    # Link komentara

  229. Koja su ovo beda od FSS... strasno
     (Ivica, 29. decembar 2017 14:52)

    # Link komentara

  230. Sta reci,pocetak i kraj osmogodisnjeg cekanja na veliko takmicenje!
     (vlada, 29. decembar 2017 14:52)

    # Link komentara

  231. Kokeza će kao Karadžić 2010 godine da počne da upropašćava savez od početka ciklusa Svetskog prvenstva . Ova odluka da Krstajić bude selektor je dokaz toga ...
     (Šta uradi to Nolane Smithe ??!, 29. decembar 2017 14:52)

    # Link komentara

  232. Katastrofa. Oterali smo genija Muslina da bi neiskusnog Krstajića postavili za selektor. Da je Muslin ostao verovatno bi sigurno minimalno prošli grupu, ovako smo ga ugasili. A što se tiče kvalifikacija za SP ono upšte nije bila laka grupa i to je potpuna zabluda, zapravo nikad težu grupu nismo imali. Vels je bio polufinalista EP-a sa igračima poput Bejla, Remzija, Alena... Irska četvrtfinalista EP-a sa igračima poput Šej Longa, Kolemana, Mekartija... I na kraju Austrija učesnik EP-a sa Alabom,Arnautovićem, Sabitcerom... Svi su se žestoko borili u ovim kvalifikacijama.Istina nismo imali najjače poputt Nemačke ili Belgije ali zato nije blo ni amatera kao Farska ostrva ili San Marino. Moldavija je za njih profesionalna i ozbiljna ekipa sa igračima koji igraju u ruskoj i ukrajinskoj ligi.
    (Aron, 29. decembar 2017 14:52)

    # Link komentara

  233. Ako smo mi normalni...
     (ATG, 29. decembar 2017 14:52)

    # Link komentara

  234. Njegovo veliko iskustvo će nam biti od velike pomoći na najvećoj svetskoj smotri fudbala.
    o:O
    (Pedja, 29. decembar 2017 14:51)

    # Link komentara

  235. Čime je zaslužio to poverenje?
    (klojfert, 29. decembar 2017 14:51)

    # Link komentara

  236. Bravo!!!
    (123, 29. decembar 2017 14:51)

    # Link komentara

  237. Bice dobro ako uopste prodjemo grupu!
     (milan_zmn, 29. decembar 2017 14:51)

    # Link komentara

  238. kakva farsa
     (Napo Leon, 29. decembar 2017 14:50)

    # Link komentara

  239. Sramota...covjek je amater ,totalno neozbiljno!!!!
     (caslav85, 29. decembar 2017 14:50)

    # Link komentara

  240. Као да је неко и очекивао другачији епилог...
     (nekivelikidrmr, 29. decembar 2017 14:50)

    # Link komentara

  241. aferim...
     (nidza, 29. decembar 2017 14:50)

    # Link komentara

  242. Uh kakva novost...
    (JPR24, 29. decembar 2017 14:49)

    # Link komentara

  243. Ako bude pritiska funkcionera, politicara i medija bice otpriike jedna nereseno i dva poraza.
    (dzericak, 29. decembar 2017 14:49)

    # Link komentara

  244. na šta smo spali... pa on umesto Pixija..nije realno...
     (SUNĐER BOB, 29. decembar 2017 14:49)

    # Link komentara

  245. Gde ti je obraz Mladene?
    (Darko, 29. decembar 2017 14:49)

    # Link komentara

  246. Neozbiljan izbor. Čovek će da uči posao vodeći reprezentaciju na Mundijalu.
     (Bejns, 29. decembar 2017 14:49)

    # Link komentara

  247. E,blago nama... Videcete bombu pred svetsko. Pozvace dvojicu-trojicu ili mozda vise njih koji ne bi igrali ni u trecoj postavi. Oni ce biti menadzerska "roba".
    (nex, 29. decembar 2017 14:49)

    # Link komentara

  248. i bata Đora je za tebe Pepe lično...
     (SUNĐER BOB, 29. decembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  249. Saucesce fudbalskoj Srbiji.
    (Vucko, 29. decembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  250. Ova država je dotakla dno.
    (cika Duki, 29. decembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  251. Laku noc.
     (lola, 29. decembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  252. Zemljo otvori se...
     (SUNĐER BOB, 29. decembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  253. Dolazi da sa ovakvim poslodavcima (FSS) ni jedan ozbiljan trener nece da saradjuje.
    (Gile, 29. decembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  254. Pa ovo je sramota,oni se sprdaju...
     (brus, 29. decembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  255. Cv IGRAČ VERDERA I ŠALKEA-Trener NIGDE!!!Iskreno SREĆNO po meni ODLUKA BEZ LOGIKE AKO SU HTELI NEKOG NORMALNOG POSLE MUSLINA VELJKO PAUNOVIC BI TREBAO DA IZVEDE GENERACIJU NA PUT POBEDNIKA I NA SP!!!Аli ovde logika NE ŽIVI...
    (gremlin, 29. decembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  256. jaooo
     (Velja89, 29. decembar 2017 14:46)

    # Link komentara

  257. Strava i užas.
     (Akuzativ, 29. decembar 2017 14:45)

    # Link komentara

  258. Ako ne prođemo grupu da se Muslinu napravi spomenik.
     (acke, 29. decembar 2017 14:45)

    # Link komentara

  259. a ko ce ih vratiti....
     (slavonac, 29. decembar 2017 14:45)

    # Link komentara

  260. Честитке неименованом доктору менаџеру из Црвене звезде. Срећна нова 1994!
    (slobodan, 29. decembar 2017 14:44)

    # Link komentara

  261. zemljaci,ba,iz Zenice "drmaju" li drmaju..
     (pedja, 29. decembar 2017 14:44)

    # Link komentara