1. zamislite regionalnu ligu ovakvog folklora bi bilo u izobilju političari bi u sjeni mogli raditi što hoće.inače ove držite što dulje ne vraćite nam ih.
    inače ako je dilema ko je bliže hrvatima zvjezda ili partizan to je svakako zvjezda.Hajduk živi vječno sve je drugo prolazno.
    (luka, 16. decembar 2017 22:40)

    # Link komentara

  2. @brionski plenum
    Jeste Zečevićev otac radio u Udbi,to pominje Todorić kada je pričao kako se baš zato krio kod Žarka Zečevića u stanu kada je hteo da potpiše za Partizan pa su ga jurili udbaši da promeni mišljenje- to samo govori kako je to bio izuzetak.Priča je istinita.
    Partizan je stvoren po uzoru na CSK,vojni je klub - a vojska je bila narodna ipak (uprkos svemu).
    (Komša, 14. decembar 2017 23:49)

    # Link komentara

  3. SK Velika Srbija (1913–1919), SK Jugoslavija (1919–1941), SK 1913 (1941–1945), 1945..... Red Star Belgrade!
    +Honours
    Yugoslav Championship: 2
    1924, 1925
    Serbian League: 1
    1941–42
    Yugoslav Cup: 1
    1936
    Serbian Olympic Cup: 1
    1914'
    (Beoman, 14. decembar 2017 23:12)

    # Link komentara

  4. Crvena zvezda 1913. 

    Najlepši pogodak u srpskom fudbalu je bio kada je Krcun pogodio drvo ! 
    Uvek ste igrali UDBAL a ne fudbal,bili ste ono što je aktuelno,plakali za Titom,skandirali Slobi,sledili Arkana,bili uz Koštunicu i DS ... Svima verni,svima odani ,dok ne počne da politički posrće...Onda hvatate priključak,pa iz početka. 
    Kakvo crno srpsko nasledje - udbaško milicijski klub od osnivanja!

    (Komša, 14. decembar 2017 20:14)

    Kad si vec osetljiv na UDBA-u, ajde pogodi u kakvoj su vezi Slavko i Zarko Zecevic.
     (brionski plenum, 14. decembar 2017 22:46)

    # Link komentara

  5. Zigzag* ako ti verujes u to sto pises neka tako i bude mada ja sumnjam da si ti bas iz Splita a mozda i iz lijepe nam njihove! Ako mi ne verujes pitaj Splicanina po nadimku Ludi Barba mog druga iz vojske i iako smo ratovali na razlicitim stranama i dalje smo ortaci! Za razliku od njega (dolazi u Zemun na druzenje i moju slavu a ne na ovakve idiotluke) ja u Split ne idem jer iako su mi tvoji vec vise puta rekli da za mene ne postoji nikakva poternica u vezi rata ja tvojima (tvoji?) ne verujem! *40+*- jel ti to mozda velicina IQ? Ovaj klinac je bio na svim ratistima 3 puta lakse i 2 puta teze ranjen sa vise odlikovanja i medalja i nisam siguran da si ti tada bio i rodjen s obzirom na tvoj pljuvacki stil pisanja jer tako pisu zaludjeni ostrasceni tastatura "navijaci"! Ako si imalo pismen shvatio bi da sam napisao da Splicani vise mrze Dinamovce nego Zvezdu ili je to previse komplikovano za tebe! Iako sam sto puta rekao da necu da nasedam na provokacije klinaca takvi kao ti su dovoljno bezobrazni i nekulturni da ne zelim da ispadne da su u pravu! Jednog takvog tastatura Zvezdasa sam tako razbucao da ili se ne javlja vise ili je promenio nick! U mom drustvu u kom su odrasli ljudi ima i zvezdasa i partizanovaca i ni NA KRAJ PAMETI NAM NIJE DA TO KO ZA KOGA NAVIJA IMA BILO KAKAV UTICAJ NA NASE DUGOGODISNJE DRUZENJE!
    (andjeo 88, 14. decembar 2017 21:51)

    # Link komentara

  6. Da ima sportske pravde, ne bi Zvezdi sinoc trebao gol za izjednjacenje, nego bi vama trebala bar tri gola, da bi izvukli neresen rezultat!###Cek,,,ti si zadovoljan vasom igrom?Koliko ste 100%tnih sansi imali?..Mozda samo jednu...ostale sanse su bile slucajne.Na primer onaj sut po strani,pa sasvim slucajno utrci centarfor vas,pa promasi....druge sanse ,osim 2-3 suta koji su bili ocajni i niste imali.Gol koji ste dali je prethodio ofsajdu,vrati na ju tjubu i vidi.I ovo je evropske zvezda?Ako jeste,onda je i Partizan vrhunski tim,cak i bolji,jer smo igrali sa pola timom rezervnih igraca,nama najbolji nisu igrali.Ne kazem da je Partizan bio bolji,rezultat je realan,ali niste nista specijalno,sasvim prosecan tim,i nista jos nije gotovo kada se bodovi bude delili.Realno,mislio sam da ste zaista mnogo bolji,niste me uverili,naprotiv....
    (Price iz radionice, 14. decembar 2017 17:33)
    Covek sve objasnio! “Gol je prethodio ofsajdu”??? Hoces reci da je ofsajd bio posle gola? Jesi ti siguran da je to radionica?
    (losmi, 14. decembar 2017 21:26)

    # Link komentara

  7. "tako da smo u jednom periodu svog postojanja svakako bili komunistički klub,kao i sve u onoj državi,ali imamo srpsko nasleđe i tradiciju! " ???!!!!
    (Crvena Zvezda 1913, 14. decembar 2017 19:21)

    zasto onda umesto petokrake simbola komunizma ne stavite 4s recimo, ili dvoglavog orla. To vam je pravo nasledje kao i nama u grbu, treba to obrisati...samo ne znam kako bi se onda zvali, BSK recimo.
     (Nenad sm, 14. decembar 2017 21:05)

    # Link komentara

  8. Kakva divlja fauna, sunce ti!
     (Smuleco, 14. decembar 2017 20:56)

    # Link komentara

  9. @Crvena Zvezda 1913: Ovako, jel kapiraš ti da Crvena Zvezda i godina 1913. nikako, ali nikako ne mogu stajati u istoj rečenici ??? / (xxx, 14. decembar 2017 19:50)

    Ne napadajte dete, mozda je mislio na zvezdu s Hajneken piva. A crvena zvezda se kao simbol komunizma pojavljuje 1917 godine. Sto se toga tice, nije mnogo omanuo ljubi ga majka.
    (Buda, 14. decembar 2017 20:37)

    # Link komentara

  10. A da se lepo ukinu ovi klubovi? Ne znam koja je svrha njihovog postojanja..
    (gavra, 14. decembar 2017 19:52)

    Ni ja ne trazim da se ukinu lastis i izmedju dve vatre...ne zanima me i ne mesam se u to. Sledi moj primer
    (dragan, 14. decembar 2017 20:29)

    # Link komentara

  11. @Crvena zvezda 1913.

    Najlepši pogodak u srpskom fudbalu je bio kada je Krcun pogodio drvo !
    Uvek ste igrali UDBAL a ne fudbal,bili ste ono što je aktuelno,plakali za Titom,skandirali Slobi,sledili Arkana,bili uz Koštunicu i DS ... Svima verni,svima odani ,dok ne počne da politički posrće...Onda hvatate priključak,pa iz početka.
    Kakvo crno srpsko nasledje - udbaško milicijski klub od osnivanja!
    (Komša, 14. decembar 2017 20:14)

    # Link komentara

  12. Bratstvo Jedinstvo.
     (Djordje Toplicic, 14. decembar 2017 20:13)

    # Link komentara

  13. Zreli smo za regionalnu ligu, ljudi se vec druze po stadionima, vidim puno je ljubitelja Hajduka u Srbiji i obrnuto... :)...
    (David, 14. decembar 2017 20:13)

    # Link komentara

  14. A da se lepo ukinu ovi klubovi? Ne znam koja je svrha njihovog postojanja..
    (gavra, 14. decembar 2017 19:52)

    # Link komentara

  15. @Crvena Zvezda 1913: Ovako, jel kapiraš ti da Crvena Zvezda i godina 1913. nikako, ali nikako ne mogu stajati u istoj rečenici ???
     (xxx, 14. decembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  16. Sad ce oni da, osim sto su od ranije poznati policiji, biti I poznati bolnici. ;)

    A da je pameti s obje strane pa da ih murija obradi tako da Im vise nikad ne padne na pamet huliganizam :) a da se Hr ambasada pravi luda
    (Torcida Jupiter, 14. decembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  17. Evo ti pa se edukuj. Kakav Sk1913 kakvi bakraci. Nastali ste na temelju kluba koji se zvao Jugoslavija, i bio je klub burzoazije. Potiv njega je bio klub gradjansta BSK. A lepo tamo pise, cak se i ne smatrate naslednikom Jugoslavije, nego po osnivanju ste smatrani sasvim novim cisto komunistickim klubom. 
    Ali znas sta, sto se mene tice, nastavi da verujes u bajke. Iza sedam gora i sedam mora...
    (Crvena Zvezsa 1913 p.n.e., 14. decembar 2017 18:43)

    Informišeš se sa wikipedie?
    Pa ti vaši osnivači rekoše i da bog ne postoji,a ti se krstiš(ako se krstiš)..zamisli da su rekli Crvena Zvezda je naslednik Velike Srbije,....zamisli!!!
    Imaš primer BiP-a,godina osnivanja 1893, vlasnička transformacija i promena imena nastupila nacionalizacijom pivare posle rata ali godina nastanka ostala...
    Ja ovde ne propagiram mržnju,pokušavam da objasnim da smo postojali kao klub i pre dolaska komunista,da su komunisti preuzeli klub i organizovali ga onako kako njima odgovara,tako da smo u jednom periodu svog postojanja svakako bili komunistički klub,kao i sve u onoj državi,ali imamo srpsko nasleđe i tradiciju!
    Kome i zašto to smeta?
     (Crvena Zvezda 1913, 14. decembar 2017 19:21)

    # Link komentara

  18. @40+
    Zar nikad neces odrasti mali veseljace?
    (D1V1, 14. decembar 2017 19:15)

    # Link komentara

  19. (Crvena Zvezda 1913, 14. decembar 2017 17:18)

    [link];

    Evo ti pa se edukuj. Kakav Sk1913 kakvi bakraci. Nastali ste na temelju kluba koji se zvao Jugoslavija, i bio je klub burzoazije. Potiv njega je bio klub gradjansta BSK. A lepo tamo pise, cak se i ne smatrate naslednikom Jugoslavije, nego po osnivanju ste smatrani sasvim novim cisto komunistickim klubom.
    Ali znas sta, sto se mene tice, nastavi da verujes u bajke. Iza sedam gora i sedam mora...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezsa 1913 p.n.e., 14. decembar 2017 18:43)

    Ok, kad se vec razbacujemo linkovima evo ti kako ste vi nastali.
    [link]
    I tako je u Zagrebu stvoren Beogradski klub...
    (D1V1, 14. decembar 2017 19:10)

    # Link komentara

  20. Gledam ovu tužnu i ružnu kolonu polugolih bednika koju sa južne tribine ispraća policija i pitam se, dokle. Svi vi koji ovde raspravljate na temu čiji je koji klub i kako je nastao i pod kim i za koga i zbog koga, za koga....pojma o životu nemate.Zato nam se ovo i dešava jer većina komentatora ovde uživa u neredu a fudbal ih i ne zanima previše.
    (Siniša Milosavljević, 14. decembar 2017 19:08)

    # Link komentara

  21. (Crvena Zvezda 1913, 14. decembar 2017 18:51)

    Danas kad vaspitavaju pantercica kazu mu: 'Sine ono sto ti se ne svidja u recenici, a ti izbaci...'
    Sreca pa postoji internet a i svi smo hvala bogu pismeni.
    Slobodno reci puno ime tog kluba SK1913, zasto se stidis?!
    [link];
    Stvarno je glupo da se jos javljas i da nas ubedjujes da ste nastali od Sk Jugoslavija, evo ja ti vec verujem. Hahahahahaahhahaa
     (Vlajzi, 14. decembar 2017 19:05)

    # Link komentara

  22. Zato pametni navijaju za CZ
    (Bob, 14. decembar 2017 19:04)

    # Link komentara

  23. Hehe pa u tome je i cela stvar. I posle 25 godina ostali ste samo male komsije u velikoj dubiozi sa brojem navijaca
    Ajmo onda i jos 25....Nothingham forest,ako razumes,a za onog koji me poslao "na gradjrvinu'..ima u mojoj firmi 2 slobodna radna mesta...pa ako zelis-tvoje je !
    (Eto ! Bas hocu !!!, 14. decembar 2017 19:04)

    # Link komentara

  24. Zato što su ovi verovatno već bili u Rijeci, Zagrebu i gde je već trebalo...
    (Saša, 14. decembar 2017 18:58)

    # Link komentara

  25. Zasto debili dobijaju ovoliki medijski prostor?
    Da li neko zna odgovor
     (Ivica yo, 14. decembar 2017 18:51)

    # Link komentara

  26. Obični grobari zadnji put kad su čuli da dolaze Cigani su bežali glavom bez obzira, koliko se ja sećam ! 
    Imaš i bezbroj video zapisa i tome, kao što i sam znaš ! 
    U te vaše interne probleme ne zalazimo i zato vas molim da nas ne mešate ! 
    To što se družite sa splićanima to je vaša stvar, ali legendo, Cigani kad budu dolazili na jug, znaćeš to bez dvoumljenja ! 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BBRS, 14. decembar 2017 17:28) Junače, čekam te, da mi to u lice kažeš...
    (xxx, 14. decembar 2017 17:52)


    Partizanska internet hrabrost....
     (Crvena Zvezda 1913, 14. decembar 2017 18:51)

    # Link komentara

  27. Ovaj sto bulazni o Zvezdi 1913....trebao bi da se stidi sto je zahvaljujuci Krcunu ugasena jedna Jugoslavija da bi im se oteo stadion i dao novoformiranoj komunistickoj mezimici!!!E to je istina!!!
    (CRVENA ZVEZDA=PETOKRAKA, 14. decembar 2017 17:58)

    Ne shvataš....oni koji su VAS stvorili,komunisti,su upali u naš postojeći,srpski klub koji se nije tada zvao Jugoslavija već SK 1913.....e sad,zašto vam to smeta i šta je značilo ovo 1913 to je posebna priča.
    Jednoga dana će ova godina 1913 igurno stajati uz ime Crvene Zvezde kao godina nastajanja ovog beogradskog kluba,potrebno je samo da se vratimo svojim vrednostima i tradiciji i oslobodimo jugoslovenskog nasleđa koje još uvek ima presudan uticaj na mnoge stvari u našim životima!Pitanje je- zašto to vama smeta?
    Nikoga ne vređa,ne diskriminiše,smeta jedino onima koji su svesni da su prihvatili nešto strano i tuđe ,nešto što je bila greška koju nikada nećemo ispraviti!
     (Crvena Zvezda 1913, 14. decembar 2017 18:47)

    # Link komentara

  28. Nije poenta u strancima na jugu, vec ko ih je pozvao?!
    (divljan, 14. decembar 2017 18:46)

    # Link komentara

  29. (Crvena Zvezda 1913, 14. decembar 2017 17:18)

    [link];

    Evo ti pa se edukuj. Kakav Sk1913 kakvi bakraci. Nastali ste na temelju kluba koji se zvao Jugoslavija, i bio je klub burzoazije. Potiv njega je bio klub gradjansta BSK. A lepo tamo pise, cak se i ne smatrate naslednikom Jugoslavije, nego po osnivanju ste smatrani sasvim novim cisto komunistickim klubom.
    Ali znas sta, sto se mene tice, nastavi da verujes u bajke. Iza sedam gora i sedam mora...
     (Crvena Zvezsa 1913 p.n.e., 14. decembar 2017 18:43)

    # Link komentara

  30. (Crvena Zvezda 1913, 14. decembar 2017 17:18)

    Ako su u vas klub 'upali partizani' i naterali vas da postanete komunjare, objasni mo zasto ste onako plakali za Titom, nisu mogli da vas utese... Jesu li vas i to naterali Partizani?!
    I ZASTO sada ne promenite grb i sklonite simbol komunizma?! Jel vam i to brane partizani, bog dusu da im prosti. :D
     (Partizani i CIA su krivi za sve, 14. decembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  31. @mladici borovi devijke jele
    A ne bogcati no braca po ocu (Tito) sto smo onomad zajedno zagrljeni lipo mu pivali...a i plakali zagrljeni
    Zauvik vasi dragi Zvezdasi
    vasa braca iz Splira
     (zna se ko je plakao zbog Tita zajedno s bracom iz Splita, 14. decembar 2017 18:25)

    # Link komentara

  32. Draza, koji je stradao od ruke osnivaca Zvezde, okrene se u grobu svaki put kad izgovorite njegovo ime!!! 
    (Zasto ne smete da objavite komentar?, 14. decembar 2017 16:42) 

    Tvoj komentar je čista ljubomora!Dražu su ubili vaši ideološki osnivači,Krcun je deo ideološke partije koja vas je osnovala i otela svo državno i privatno bogatstvo,sve fabrike,vile,njive... sve,pa i u naš klub su upali partizani,prilepili petokraku na crveno beli štit i SK1913 proglasili CZ,nešto kasnije stigao je kompletan igrački pogon i stručni štab iz Zagreba....pogodi kako se zvao taj klub i koje su mu bile boje!
    (Crvena Zvezda 1913, 14. decembar 2017 17:18).

    Sine, pa na zvanicnoj zvezdinoj istoriji pise da je Slobodan Penezic osnovao Crvenu Zvezdu. Te pricice sto ti pricas pricaj deci (ispod 5 god) po ulici. Hahahahahaha, SK1913.
    Jeste, a grb Partizana je bio u stvari grb Nemanjica i na njega su nalepili petokraku.
    Sami panteri ti se smeju na te gluposti.
    Nema nista gore kad nekog od malena lazu, pa pocne sa veruje i da krave lete... Hahahahahahaba
     (Crvena Petokraka 1913 pre nove ere, 14. decembar 2017 18:24)

    # Link komentara

  33. @Zašto ne smete da objavite komentar @Miki
    Dva centra moći su dugo stajala iza klubova.Iza Partizana je stajala vojska i bio je savezni klub (Jedini klub uz Hajduk koji je imao navijače od Vardara do Triglava ) a Iza Zvezde je od osnivanka stajala UDBA i Milicija a kasnije i političke strukture Republike Srbije - komunističke (slično je bilo sa Dinamom).
    Za razliku od Zvezdaša naši simpatizeri i navijači nisu svoje ime - Grobari menjali "jer nije dovoljno srpsko" niti si pokušavali da menjaju istoriju i tradiciju svog kluba jer na to nemamo pravo (pa i na menjanje petokrake), kako god mi gledali na komuniste ili na odnos izmedju Srba i drugih naroda.
    Jedini političar koji je imao jak uticaj i koji je želeo da taj uticaj iskorisri za dobro partizana je pokojni Mirko Marjanović.
    Kod Zvezde je drugačije - političari su uvek imali uticaj na nju pa odatle i česte promene stavova- finale kupa( Zvezda Dinamo) i raširen transparent "druže tito mi ti se kunemo" je zamenilo "Zvezda,Srbija nikad Jugoslavija". Kišu suta koje je prolio Dule Savić sa hajdukovcem Vujojićem na vest o Titovoj smrti zamenilo je traženje rodoslova do 78. kolena Prosimečkom da bi bio prihvatljiviju...
    Navijačko telo,koje je inače bilo sklono populizmu i folklornim doživljajima fudbala (Džajo ,džajka,rodila ga majka i te fore) lako se prilagodilo folklornom nacionalizmu u Miloševićevo vreme...
    I sada bi da izbrišu,da menjaju kao što su ljubav prema Slobi zamenili sa DS i tako redom.
    (Komša, 14. decembar 2017 18:24)

    # Link komentara

  34. Koza nostra je dečiji vrtić za ove.Tako i treba kada nemamo državu.Šta će nama neki spoljašnji neprijatelj kada smo mi sami sebi dovoljni.Kako ne zaplakati nad onih više od 1000 mladića,izginulih na Košarama i širom Kosova radi očuvanja Srbistana.
    (Rade BOŽIĆ, 14. decembar 2017 18:22)

    # Link komentara

  35. Da se vrate stari dani E moj mali dečko,stariji sam od tebe mnogo,vidi se da nemas pojma i da si klinac a takodje se vidi i da navijas i za zvezdu i za hajduk a da mrziš Partizan! Sve nam je jasno,hvala ti sto si potvrdio moju priču da hrvati simpatisu zvezdu a mrze Partizan! Eto i ti i zigzag ste to potvrdili,neka su procitali ovo drugovi zvezdasi posto nisu verovali!
     (40+, 14. decembar 2017 18:16)

    # Link komentara

  36. Koji god da je razlog, treba biti neverovatno lud ili bolesno hrabar da kreneš iz Splita s namerom da uletiš u ono grotlo i osvajaš tribinu hahaha. Uvek su imali dobru gudru dole! Umesto da završe u zatvoru, njima će sad samo skočiti rejting u tom huliganskom svetu.
    (Bane, 14. decembar 2017 18:14)

    # Link komentara

  37. Ono kao što je Nikola Kojo organizovao ratne drugare ...
    (SrbEUin, 14. decembar 2017 18:12)

    # Link komentara

  38. Otimaju se za tribinu a klub im nema stadion ... ovi nesrecnici izgleda ne znaju da je stadion u vlasnistvu VJ !!!
    (Slobodan, 14. decembar 2017 18:11)

    # Link komentara

  39. Ma jok...to su Delije , tako su rekli!A i ima logike da 10 tak navijaca Zvezde napane 3000
    (Shone, 14. decembar 2017 18:10)

    # Link komentara

  40. Ja ne vjerujem što sam upravo pročitao a tek koliko sam se presmijao komentarima. Hvala ti tata što si navijao za Zvezdu i što si me uputio na pravu adresu.
     (Dimitrije sine Mitre, 14. decembar 2017 18:09)

    # Link komentara

  41. (andjeo 88, 14. decembar 2017 17:18)
    zasto imam osjecaj da pricam s istim covjekom cijelo vrijeme,te bajke mozes pricati nekom drugom koji ne razumje mentalitet splita i splicana....
    (Zigzag, 14. decembar 2017 18:06)

    # Link komentara

  42. Gde je tu logika? Dodjes iz Splita u Beograd, ne interesuje te utakmica, nego pravis nerede medju navijacima Partizana. Oni tebe i tvoju grupicu razbiju i skinu te golog. Vratis se kuci krvav, brebijen i popljuvan. Steta sto zandarmerija nije opalila po neki pendrek. Onako za uspomenu iz Beograda.
    (Dejan, 14. decembar 2017 18:03)

    # Link komentara

  43. Eto ! Bas hocu !!!, 14. decembar 2017 17:24)

    Batice aj na gradjevinu uradi nesto korisno...
     (standard, 14. decembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  44. Daj bre, dogovorite se više: 1) nastao u Zagrebu ili u BG pa posle dosao igracki kadar? 2) osnovao ga Krcun ili Tudjman tj. vojska? Komunisti opljackali narod ili vojska?
    Smesni ste
     (PFC, 14. decembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  45. Ovaj sto bulazni o Zvezdi 1913....trebao bi da se stidi sto je zahvaljujuci Krcunu ugasena jedna Jugoslavija da bi im se oteo stadion i dao novoformiranoj komunistickoj mezimici!!!E to je istina!!!
     (CRVENA ZVEZDA=PETOKRAKA, 14. decembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  46. Ti ocito ne posjedujes talenat za logickim povezivanjem cinjenica.
    Kakve veze Krcun ima sa Partizanom, i kakve veze Partizanovci koji se ne odricu svoje komunisticke istorije, imaju sa nekim umno ogranicenijim Zvezdasima koji se furaju da ih je osnovao Karadjordje a ne ti isti Komunisti.

    Evo danas na vlasti imamo sve same demokrate, bivse radikale " cetnike" pa kako to da gradjani Srbije nemaju osnovna ljudska prava, da je sve opljackano i da su penzije najmanje u Evropi, pa su isto tako oni koji su stotinama godina bili u podanickom odnosu prema Turcima( kao sto su danas ovi pod Briselom) otimali od naroda i srram da bude Komuniste sto su streljali saradnike okupatora i one koji su prodavali Srbiju okupatoru da bi zadrzali isti klasni poredak i drustvenu nejednakost, kakvu imamo i danas.Da nije bilo Tita i Partije ne bi bilo ni Zvezde,to je jedina istina.
    (deki, 14. decembar 2017 17:57)

    # Link komentara

  47. Klubovi kao što su Crvena Zvezda i Partizan su društveno vlasništvo nastalo u vremenu jugoslovenstva, od strane veoma loših ljudi. Drzava ove klubove treba da razmontira, ugasi, rasproda sve što ti klubovi imaju. Sve koji su se nakrali, na duzu robiju. Taj novac podeliti starim srpskim klubovima, napraviti nacionalni stadion, uložiti u ligu.
    Jedna sekunda je previše spominjanja dela ,,navijača" ovih klubova. Navijač navija, ne diluje drogu i konzumira je, ne uzima reket, nije vandal i ubica. Dokle stresa, problema od raznih idiota!
    Dokle god drzava to ne uradi biće ovako ili još gore, ništa se neće promeniti, jer ovi klubovi su koreni zla.
    (Saša, 14. decembar 2017 17:57)

    # Link komentara

  48. @ драган, 14. decembar 2017 16:47

    Kolilo sam ja negde procitao, grupa oko Alkatraza vodi jug trenutno... Ako je tako, to nisu bivsi Cigani (Sale Mutavi je bio ali njega vise nema...).
    E sad, posto nisam upucen u to, bilo bi dobro da neko ko jeste realno objasni ko je sad na jugu glavni, ko je pokusao da preuzme itd.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 14. decembar 2017 17:01)

    Salis se? Pa tek je taj Alkatraz bio pun cigana bivsih,braca Vavici,Preljic...
    (dragan, 14. decembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  49. Grobari su svi hrvati!
    (Public enemy, 14. decembar 2017 13:37)

    Delije su svi Cigani?
    (nz, 14. decembar 2017 17:52)

    # Link komentara

  50. Obični grobari zadnji put kad su čuli da dolaze Cigani su bežali glavom bez obzira, koliko se ja sećam !
    Imaš i bezbroj video zapisa i tome, kao što i sam znaš !
    U te vaše interne probleme ne zalazimo i zato vas molim da nas ne mešate !
    To što se družite sa splićanima to je vaša stvar, ali legendo, Cigani kad budu dolazili na jug, znaćeš to bez dvoumljenja !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BBRS, 14. decembar 2017 17:28) Junače, čekam te, da mi to u lice kažeš...
    (xxx, 14. decembar 2017 17:52)

    # Link komentara

  51. BBRS Au dečko al si opasan ti neki tip,pa sta si ti nama hteo sad da kazes? Pa i Grobari kad budu došli na sever znaćeš bez dvoumljenja! Kakve sve gluposti pišu klinci ovde..
     (40+, 14. decembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  52. Vučiću evo dobre regionalne saradnje.Pohvale za grobare.
     (BeKo, 14. decembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  53. 25 godina ih nema na mapi Evrope,i oni pricaju o popularnosti...ko je odakle je i zasto je bas od tamo?Mislim da im nema slicnim .
    (Eto ! Bas hocu !!!, 14. decembar 2017 17:24)

    Hehe pa u tome je i cela stvar. I posle 25 godina ostali ste samo male komsije u velikoj dubiozi sa brojem navijaca
    (dragan, 14. decembar 2017 17:50)

    # Link komentara

  54. Izvinte jel može neko da mi objasni: "preuzimanje tribina" - jel to neki izraz za preuzimanje nečeg ipak malo značajnijeg od stolica na nekom stadionu?
    (Maja, 14. decembar 2017 14:44)

    Pa kud ces važnije od sedenja za vreme utakmice na najboljoj stolici
    Ako su sedista numerisana možda su se samo pokoskali oko brojeva .
     (ja hoću da budem aMoniman, 14. decembar 2017 17:50)

    # Link komentara

  55. Meni je vise zanimljivo kako se imena "stranaca" uvek objave i to puno ime i prezime, a o domacim se cuti, eventualno napisu inicijale.
    (Nemanja, 14. decembar 2017 17:48)

    # Link komentara

  56. Ако ја добро разумем ову шпанску серију хрвати,бугари и гробари су добили батине од бивших цигана и то на сред југа...да не кажем да су одбранили част и понос трибине њихове...јесам ли неког промашио? Да ли је ово нормално
    (драган, 14. decembar 2017 16:47)
    Ne razumes. Obicni grobari kada su culi da su dosle delije na jug prebile hrvate, bugare, cigane... i skinulu ih gole. Jer kapiras sada?
    (dexter, 14. decembar 2017 )

    Znaci janicari su sada samo obicni grobari,nisu pokupljeni sa drugih tribina,mahom severa. Dalje znaci bugari koji vam dolaze na svaki derbi godinama unazad sada su sa tim Vandalima iz 45-og , koji su eto nekim cudom sada cigani a ne janicari, pokusali na silu da uzmu tribinu ??? Nije ni bitno uostalom,vi se raspadate pa se raspadate odavno,neverovatno mi je da jos uvek ima "entuzijasta" koji ce da okrive cigane. Zato vam tako i ide,jer su uvek drugi krivi a ne vi
    (dragan, 14. decembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  57. Pre ce biti prevlast u narko biznisu nego juznoj tribini gde ni suncokret ne mozes da prodas ali ajde...ok ako tako vi novinari pisete...
     (Volim Zvezdu ali ne i AVea..., 14. decembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  58. (BBRS, 14. decembar 2017 17:28)

    Ju ju ju kakav tastatura huligan
     (Ivan NG, 14. decembar 2017 17:46)

    # Link komentara

  59. Dosla braca da pomognu, tj.decki deckima, kaj ne ...
    (Shone, 14. decembar 2017 17:45)

    # Link komentara

  60. Poenta komentara je da se svaki pravi i normalni Srbin opredelio da navija za Zvezdu...
    (Istina, 14. decembar 2017 15:47)
    Jer svi znamo da ne mozes da budes pravi i normalni srbin ako navijas za Spartak, Borac, Slobodu, Radnicki.... nekada su i Zvezda i Partizan stvarno "gostovali" kad idu negde po Srbiji da igraju a danas zbog takvog nakaradnog razmisljanja kao sto je tvoje imamo samo dva kluba u zemlji i slavimo kad se jednom u četvr veka plasiraju u drugorazredno UEFA takmicenje
     (misa, 14. decembar 2017 17:45)

    # Link komentara

  61. Vandali i Jangeri su platili ljudima iz Splita da izvrse ovo, ima snimak kada ovog najveceg celavog pita policajac odakle si, kaze iz Splita. Dosta ljudi ih zato i nije prepoznalo, otuda se i mislilo da su navijaci Zvezde.
    (Ja, 14. decembar 2017 13:23)
    A zasto bi neko i trebao da ih prepozna? Pa nisu to carevi. Da tako dobro poznaju ljude znali bi i da nisu iz Zvezde. Neko se umislio da je mnogo bitan i da ga prepoznaju, a u sustini 90% ljudi nikog i ne poznaje.
    (Samo Bayern, 14. decembar 2017 17:44)

    # Link komentara

  62. Obični grobari zadnji put kad su čuli da dolaze Cigani su bežali glavom bez obzira, koliko se ja sećam !
    Imaš i bezbroj video zapisa i tome, kao što i sam znaš !
    U te vaše interne probleme ne zalazimo i zato vas molim da nas ne mešate !
    To što se družite sa splićanima to je vaša stvar, ali legendo, Cigani kad budu dolazili na jug, znaćeš to bez dvoumljenja !
    (BBRS, 14. decembar 2017 17:28)
    Ha,ha,ha... jesi smesan. Pa do ovog je doslo upravo sto je bila prica da su delije dosle na Jug. Grobari su eto toliko bezali da su ovi ostale bez gace. Sledeci put da nosite one dugacke da ne bude jos vece bruke.
    (dexter, 14. decembar 2017 17:42)

    # Link komentara

  63. Sve na kamenolom.
     (Brade, 14. decembar 2017 17:42)

    # Link komentara

  64. O bože, koja je pomrčina ovde pala...
    (IBJ, 14. decembar 2017 17:11)
    Ne samo u Srbiji nego na prostoru citave bivse Juge su sve vrijednosti nakon ratova 90tih otisle naopako.
    Trazili smo " demokratiju" dobili smo je.I to demokratiju koja je u privatnom vlasnistvu domacih izdajnika i kriminalaca koji su u dosluhu sa stranim exoloatatorima koji cine sve da njima takvima obezbijede ostanak na vlasti.
    Trebaju im da nas to vise uniste i ucine ovisnim o sebi.
    (xxx, 14. decembar 2017 17:40)

    # Link komentara

  65. Kako bih ja ovo sve doveo u red, za jedan dan. Drakonske kazne klubovima, izbacivanje u najniži rang. Hapšenje svih huligana i svima po 10 godina robije uz doživotnu zabranu prilaska sportskim objektima. Smenjivanje čelnika bezbednosnih snaga zbog propusta. Dakle ili će da bude uređena i bezbedna zemlja ili neće, jel čujete vi na vlasti?
    (drug Staljin, 14. decembar 2017 17:38)

    # Link komentara

  66. Pročitao sam tu u komentarima kako se u Splitu uvijek navijalo za Zvezdu. Apsolutno radi se o neistini jer Hajduk je osnovan 1911 a ta Zvezda mislim 45. Ne kažem kako Knin do prije rata nije bio za zvezdu ali poslije rata ne stanuje Zvezda u Kninu. Iskreno žalostan sam kada sam pročitao kako su Hrvati sudjelovali u ovim nemirima. To fakat nije lijepo niti u redu. Tužno je sve to.
    I da Hajduk živi vječno, Bog i nitko više
    (krle, 14. decembar 2017 17:36)

    # Link komentara

  67. Izem ti ja tu policiju, DB, VBA, i ko zna koliko drugih spijuna kada ti hrvati dodju u Beograd koji je tada pod posebnim merama zadtite, udju na stadion...pa onda ovde moze ko god kad god i bombu da postavi
    (Gradjanin, 14. decembar 2017 17:14)

    Ne kupaju molim te! Nije bomba postavljena nego je neko došao na derbi, a to ne znaci da je spijun i kada je pokušao da nešto uradi sprečen je.
     (devlinjo, 14. decembar 2017 17:35)

    # Link komentara

  68. Ua huligani! fifa da izbaci hrvatsku iz rusije odma!
    (nedeljko, 14. decembar 2017 17:34)

    # Link komentara

  69. Da ima sportske pravde, ne bi Zvezdi sinoc trebao gol za izjednjacenje, nego bi vama trebala bar tri gola, da bi izvukli neresen rezultat!
    ###
    Cek,,,ti si zadovoljan vasom igrom?Koliko ste 100%tnih sansi imali?..Mozda samo jednu...ostale sanse su bile slucajne.Na primer onaj sut po strani,pa sasvim slucajno utrci centarfor vas,pa promasi....druge sanse ,osim 2-3 suta koji su bili ocajni i niste imali.Gol koji ste dali je prethodio ofsajdu,vrati na ju tjubu i vidi.I ovo je evropske zvezda?Ako jeste,onda je i Partizan vrhunski tim,cak i bolji,jer smo igrali sa pola timom rezervnih igraca,nama najbolji nisu igrali.Ne kazem da je Partizan bio bolji,rezultat je realan,ali niste nista specijalno,sasvim prosecan tim,i nista jos nije gotovo kada se bodovi bude delili.Realno,mislio sam da ste zaista mnogo bolji,niste me uverili,naprotiv....
    (Price iz radionice, 14. decembar 2017 17:33)

    # Link komentara

  70. Ако ја добро разумем ову шпанску серију хрвати,бугари и гробари су добили батине од бивших цигана и то на сред југа...да не кажем да су одбранили част и понос трибине њихове...јесам ли неког промашио? Да ли је ово нормално 
    (драган, 14. decembar 2017 16:47) 
    Ne razumes. Obicni grobari kada su culi da su dosle delije na jug prebile hrvate, bugare, cigane... i skinulu ih gole. Jer kapiras sada?
    (dexter, 14. decembar 2017 )

    Obični grobari zadnji put kad su čuli da dolaze Cigani su bežali glavom bez obzira, koliko se ja sećam !
    Imaš i bezbroj video zapisa i tome, kao što i sam znaš !
    U te vaše interne probleme ne zalazimo i zato vas molim da nas ne mešate !
    To što se družite sa splićanima to je vaša stvar, ali legendo, Cigani kad budu dolazili na jug, znaćeš to bez dvoumljenja !
     (BBRS, 14. decembar 2017 17:28)

    # Link komentara

  71. Zapeli za tribinu ko da je od zlata. Razmontirajte stadion, a tribinu preselite u neki ogradjeni rezervat, pa nek se tamo majmunisu.
    (Zare, 14. decembar 2017 17:27)

    # Link komentara

  72. Mogu vam reci da su jos i dobro prosli,jedino sto su osramoceni za ceo zivot.ja ne verujem da je pokusaj preuzimanja tribine,jer to bije logicno da se uradi kad je tribina puna?!Ovo su klasicni placenici batinasi koje je neko platio da izazovu haos,jedino je moguce da su iskoristili neslogu koja vec desetak godina vlada na jugu.stvarno ne znam sta su ocekivali,grobari su odlicno odreagovali,da ih provale i osramote,jel to je bio sok u trenutku
    (Ofsajd slepče!, 14. decembar 2017 17:25)

    # Link komentara

  73. Sve objentivni navijaci komsinice.Koliko samo zele da razgovaraju o tome ko su oni,koliko ih ima,da pametuju ko je odakle je,zasto je...Ovaj "dole" kaze da ima zvezdasa duplo vise u N Sadu???...bila anketa i to je otprilike pola -pola,al eto,on sve zna.Isto vazi za sve.Ko vodi brigu odakle je navijac?Radi se o 2 najveca kluba na ovim prostorima,i naravno da je sasvim normalno da bude navijaca iz Hrvatske,C Gore,Makedonije..R Srpske ili bilo kuda.Sta?..na vasem severu nema toga???Ako nema,ili nema u tom broju,onda to kazuje i o klubu,jer VELIKI klubovi uvek imaju vise navijaca na strani-nego kuci,sto u ovom slucaju imponuje Partizanu.Juventus ima manje navijaca u svom gradu od Torina,jel znate to?Ali je Juve gigant u Italiji,recimo...isti je slucaj sa mnogih timova,ovo je samo primer.Moje znanje o tome kazuje da je mnogo vise navijaca Partizana u C Gori,Makedoniji,pa cak se i Srbija deli 'po gradovima".....delovima grada,ili naseljima,sasvim normalno....Veoma su osetljivi po tom pitanju navijaci zvezde,najveci Srbi u Univerzumu,ne daj boze da Partizan ima negde vise...ne bi mogli spavati...a, realnost ??...25 godina ih nema na mapi Evrope,i oni pricaju o popularnosti...ko je odakle je i zasto je bas od tamo?Mislim da im nema slicnim .
    (Eto ! Bas hocu !!!, 14. decembar 2017 17:24)

    # Link komentara

  74. Zigzag* Ako si stvarno hrvatski navijac onda ne znas mnogo! Pred sam rat zadesio sam se na odmoru u Makarskoj i odlucili smo da odgledamo derbi Hajduk-Dinamo, ali karte samo za tribinu gde je Torcida! Zacas su provalili da nismo "njihovi" i morali smo priznati da smo Zvezdasi iz Zemuna! I haos, zatrpali su nas dzaba pivom (ne po glavi vec za pice) i bili smo im bas zanimljivi i rekli su nam da protiv Zvezde nemaju nista vec da mrze suvozemce iz Zagreba! Ekstra, vise ih je zanimao FK Zemun (Galenika) koji ih je izbacio iz kupa nego Zvezda, a i mi smo im potvrdili da volimo Zvezdu ali zna se ko je jaci u srcu (nismo im se slihtali)! Znaci niko ne tvrdi da Splicani vole Zvezdu ali je brate i ne mrze! To mi nije bila prva utakmica u Splitu, isao sam i ranije sa Zvezdom ali posto nas je bilo bas malo samo smo navijali bez zelje za tucom, sto je Torcidi bilo bas simpaticno pa nas nisu ni dirali i nije bilo razloga da se branimo a i NAVIJACKE PESME SU ISPEVANE IZ LJUBAVI SVOM KLUBU A NE MRZNJI PREMA RIVALU sto danas gotovo i nema! ZAGREB JE SASVIM RAZLICITA PRICA! Mnogo bi vise trebalo da se pise sto obe drzave tolerisu ove "huligane" (ja i ne znam ko su ti, cuo sam za kriminalce) i sto im se klubovi uvlace pa tim "navijacima" svercuju pirotehniku na stadionu a i tu drzava cuti! Pravi navijaci su ISTERANI sa stadiona a oni podvodljivi su se pridruzili ovim mracnim likovima tako da bi prepucavanje tastatura navijaca razlicitih klubova, da nije odvratno i bolesno, bilo cak i smesno!
    (andjeo 88, 14. decembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  75. Draza, koji je stradao od ruke osnivaca Zvezde, okrene se u grobu svaki put kad izgovorite njegovo ime!!!
    (Zasto ne smete da objavite komentar?, 14. decembar 2017 16:42)

    Tvoj komentar je čista ljubomora!Dražu su ubili vaši ideološki osnivači,Krcun je deo ideološke partije koja vas je osnovala i otela svo državno i privatno bogatstvo,sve fabrike,vile,njive... sve,pa i u naš klub su upali partizani,prilepili petokraku na crveno beli štit i SK1913 proglasili CZ,nešto kasnije stigao je kompletan igrački pogon i stručni štab iz Zagreba....pogodi kako se zvao taj klub i koje su mu bile boje!
     (Crvena Zvezda 1913, 14. decembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  76. sta sve necu doziveti na ovom balkanu. jos samo da neko objavi da ovaj sto se skinuo to radi uvek na godisnjicu parangalove smrti iz emotivnih razloga.
    (Zveki, 14. decembar 2017 17:16)

    # Link komentara

  77. Izem ti ja tu policiju, DB, VBA, i ko zna koliko drugih spijuna kada ti hrvati dodju u Beograd koji je tada pod posebnim merama zadtite, udju na stadion...pa onda ovde moze ko god kad god i bombu da postavi
    (Gradjanin, 14. decembar 2017 17:14)

    # Link komentara

  78. Ако ја добро разумем ову шпанску серију хрвати,бугари и гробари су добили батине од бивших цигана и то на сред југа...да не кажем да су одбранили част и понос трибине њихове...јесам ли неког промашио? Да ли је ово нормално
    (драган, 14. decembar 2017 16:47)
    Ne razumes. Obicni grobari kada su culi da su dosle delije na jug prebile hrvate, bugare, cigane... i skinulu ih gole. Jer kapiras sada?
    (dexter, 14. decembar 2017 17:13)

    # Link komentara

  79. Šljam sa ovih prostora je uvek dobro saradjivao...
    (Bob Rock, 14. decembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  80. O bože, koja je pomrčina ovde pala...
    (IBJ, 14. decembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  81. Svudje na svijetu su kriminalci, biznismeni, lopovi, i politicari u fenomenalnim da ne kazem poslovno/bratskim odnosima dok se obicni glupi neobrazovani narod kolje zbog religije i nacionalnosti...
     (UDBA, 14. decembar 2017 17:08)

    # Link komentara

  82. sta znaci preuzmu tribinu?
    (mra, 14. decembar 2017 16:39)

    Otprilike kao kad Cali kartel preuzima Medelin samo je mnogo manja lova u pitanju i mnogo manji IQ u opticaju. Ovi usput vole da budu na TV, da ih ceo svet gleda. To im je poseban fetiš.
    (Inspektor, 14. decembar 2017 17:08)

    # Link komentara

  83. Kako sam te izvalio da si hrvat i da navijas za zvezdu.. Cekaj, da li si zagrepcanin ili splicanin, nisi mi jasan?
    (40+, 14. decembar 2017 16:30)navijac od 91.,kada sam vidio kako se podize tojota pokal nakon pobjede protiv koka kole...
    (Zigzag, 14. decembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  84. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    Zvezda sinonim srpstva... Hahahahah
    Koje nepoznavanje istorije. Zvezda petokraka je simbol komunizma, kao sto je svastika simbol nacizma.
    I tu se svaka prica zavrsava.
    Simbol srpstva su oduvek bili kralj, kruna, dvoglavi orao i td. Petokraka nikad!
    Slobodan Penezic Krcu, osbivac Crvene Zvezde, osnovao je tim OZNE koji je za cilj imao da nadju i ubiju pukovnika kraljeve farde, Drazu Mihailovica. I danas tzv. navijac Zvezde ima istetoviranu petokraku na ruci, a odmah pored nje Djenerala Drazu. Jedno s drugim ne ide ni u najludjim snovima.
    Dakle... Dosta licemerja. Dok u grbu ne maknete simbol komunizma, svako pozivanje na srpstvo ne samo da je glupo, nego i tragi-komicno.
    Isto vazi za Partizan, s tom razlikom sto oni nisu toliko licemerni da negiraju svoju komunisticku genezu.

    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zasto ne smete da objavite komentar?, 14. decembar 2017 16:42)

    Ne samo to nego je opste poznato da je C Zvezda kao klub nastala pod inicijativom ujedinjenog savesa antisafsiticke( komunisticke) omladine Srbije, na temeljima predratne FK Jugoslavije, na cijem stadionu je i izgradjena "MArakana"( toliko o njihovom nejugoslovenstvu)
    Predsjednik skupstine C Zvezde od 1968 do 1977 je bio Nikola Bugarcic, ozloglaseni upravnik " Golog Otoka", znaci Titov Komunista sa dna kace, kojeg su zatvorenici " odmilja" nazivali " zver"
    (Miki, 14. decembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  85. Molim vas da zadžite te splićane. Imate li kakav gulag za tu gamad.
    (gavran, 14. decembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  86. @ драган, 14. decembar 2017 16:47

    Kolilo sam ja negde procitao, grupa oko Alkatraza vodi jug trenutno... Ako je tako, to nisu bivsi Cigani (Sale Mutavi je bio ali njega vise nema...).
    E sad, posto nisam upucen u to, bilo bi dobro da neko ko jeste realno objasni ko je sad na jugu glavni, ko je pokusao da preuzme itd.
     (Nemanja, 14. decembar 2017 17:01)

    # Link komentara

  87. Unajmili su neke iz hrvatskih kik boks klubova da preuzmu tribinu.Nema ovo veze sa navijanjem.I ranije su dovodili tabadžije sa strane ,samo ne iz inostranstva.
    Ovi Splićani za malo da prodju tradicionalno - kao Parangal.
    Nudisti.
    (Komša, 14. decembar 2017 16:56)

    # Link komentara

  88. FSS da reaguje....izbacite oba kluba iz prve lige...dosta je bilo
     (armadilo, 14. decembar 2017 16:56)

    # Link komentara

  89. Ако ја добро разумем ову шпанску серију хрвати,бугари и гробари су добили батине од бивших цигана и то на сред југа...да не кажем да су одбранили част и понос трибине њихове...јесам ли неког промашио? Да ли је ово нормално
    (драган, 14. decembar 2017 16:47)

    bivsi cigani su sale mutavi koji je ubijen I jos 2 mozda 3 lika. a ovi su batine dobili od nas neutralnih koji smo tu ceo zivot I nismo u grupama
     (neko ko zna, 14. decembar 2017 16:56)

    # Link komentara

  90. Mi volimo Partizan, jer i mi i partizanovci smo imali istog prvog predsjednika. Pozdrav iz Dalmacije.
    (Dalmatinac, 14. decembar 2017 16:55)

    # Link komentara

  91. Je li kuzite sad kolika je kriza u hrvatskoj? Nema posla, mladi bjeze van trbuhom za kruhom, ne biraju poslove.
    (Damir, 14. decembar 2017 16:55)

    # Link komentara

  92. Ako ćemo cinično, u FK Partizan su dolazili mahom purgeri i Slavonci, tako da je analogija pogrešna, jer su ovo Dalmatinci (i kulturno i genetski drugačiji). Vaterpolo je drugačiji - VK Partizan jesu gradili Dalmatinci (uz Beograđane, naravno) i hvala im na školi koja nam danas donosi zlata. Istorijska činjenica. A što se tiče kluba iz komšiluka, ime "zvezda, crvena" govori za sebe takođe.
     (ludwig, 14. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  93. @Split navija za zvezdu,

    daj dete ne blamuraj se vise,covek iz Zagreba ti je lepo objasnio,ovo sto si ti napisao je oksimoron..u bisoj nam drzavi ni jedan klub nije imao podrsku u svom gradu kao hajduk u Splitu,,jednostavno ti ljudi zive za ajduka p..ti si to cuo za Knin,Benkovac i okolna mesta..evo ti jos nekoliko cinjenica
    -kad gostuju u Zagrbu torcida nikada nije mogla da prodje kroz Knin a da voz nebude kamenovan
    -u Kninu se 91 na jarblima vijorile tri zastave,prva sfrj,druga sr srbije
    i trca nije bila na jarbolu nego na stativi donetoj sa marakane posle bajerna i vijorila se zvezdina zastava
    -torcida je najveci respekt imala prema ciganima jer su mislili da su najblize nihovom nivou sto naravno nije istina jer je Beogead veci grad a zvezda veci klub od hajduka
    pozdrav svima koji su rasli na severu marakane 80tih i pocetkom 90tih
    i za kraj malo zazubica mladoj gardi ultrasa sa obe strane brda:
    kada osetite tu radost tu ljubav da tebi 16godisnjaku teku suze radosnice
    na severu marakane a tvoj klub gazi na poluvremenu real madrid 3-0
    (da se vrate stari dani, 14. decembar 2017 16:51)

    # Link komentara

  94. "Zbog jedne ljubavi,skojom se rodimo,koja ne prestaje zivot ti postane i nemozes bes nje,volim te Hajduce,uvek Sam uz tebe i nakon pobede i kad ti neide uvek Sam uztebe" Hajduk,Partizan,Dinamo,Zvezda sve je to jedno... Svi smo mi JUGOSLOVENI,meni u izvodu iz maticne knjige lepo pise,Datum rodjenja 07.06.197
    Mesto Rodjenja;Pancevo,Drzava SFRJ.Ja volim Ducica i Krlezu,Pancevo i Varazdin,znam da reknem kasika i zlica,znam sta je tlak i pritisak,ozljda i rana....Nema razlike,svima dobro zelim.
    (Slobodan Petrovic, 14. decembar 2017 16:48)

    # Link komentara

  95. Ако ја добро разумем ову шпанску серију хрвати,бугари и гробари су добили батине од бивших цигана и то на сред југа...да не кажем да су одбранили част и понос трибине њихове...јесам ли неког промашио? Да ли је ово нормално
    (драган, 14. decembar 2017 16:47)

    # Link komentara

  96. Ja razumem i te frontove , boyse ove i one itd , kriminalci koji se bore za pare , ali ne razumem one koji se povode za njima i idu na jug i koji jos pisu ovde , pa jel vas nije sramota , jos su vam i splicani -hrvati vodje , gde je onaj Labud sto se stalno oglasava ?
    (realan, 14. decembar 2017 16:46)

    # Link komentara

  97. Preuzmu tribinu, završi se derbi, nose tribinu kući?
     (Marlon, 14. decembar 2017 16:45)

    # Link komentara

  98. Partizan su osnovali generali i prednjacili su Crnogorci a ne Hrvati.Peko Dapcevic i Svetozar Vukmanovic Tempo.Ali kada je neko zao njemu je svejedno.Bolje se pitajte zasto Mazic nije dao Savicu drugi zuti odnosno crveni karton prilikom penala pa da Zvezda ostane sa desetoricom.Dali bi onda izjednacili.
    (miki, 14. decembar 2017 16:14)
    Da ima sportske pravde, ne bi Zvezdi sinoc trebao gol za izjednjacenje, nego bi vama trebala bar tri gola, da bi izvukli neresen rezultat!
    (KMET, 14. decembar 2017 16:43)

    # Link komentara

  99. Dva neka Splicanina uletela da biju grobare? Verujem za ogrome pare. To je samo jos jedan dokaz da ovo nema veze ni sa fudbalom ni sa navijanjem. Dve bande se bore za prljavu betonsku tribinu koja pritom niti pripada njima niti klubu koji bodre. Ovo je van domena moje logike. Vise bi smisla imalo da su se nasli negde na pola puta da igraju hrkljus. Ali, od kriminala se bolje zivi.
    (Dare, 14. decembar 2017 16:43)

    # Link komentara

  100. Da si bar malo pamentan,znao bi da to nisu Hrvati,nego Srbi izbegli iz Hrvatske i koji,po uobičajenom i normalnom običaju uvek navijaju za Zvezdu jer je u svim područjima gde ima Srba,Zvezda sinonim srpstva.
    (Istina, 14. decembar 2017 14:27)

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    Zvezda sinonim srpstva... Hahahahah
    Koje nepoznavanje istorije. Zvezda petokraka je simbol komunizma, kao sto je svastika simbol nacizma.
    I tu se svaka prica zavrsava.
    Simbol srpstva su oduvek bili kralj, kruna, dvoglavi orao i td. Petokraka nikad!
    Slobodan Penezic Krcu, osbivac Crvene Zvezde, osnovao je tim OZNE koji je za cilj imao da nadju i ubiju pukovnika kraljeve farde, Drazu Mihailovica. I danas tzv. navijac Zvezde ima istetoviranu petokraku na ruci, a odmah pored nje Djenerala Drazu. Jedno s drugim ne ide ni u najludjim snovima.
    Dakle... Dosta licemerja. Dok u grbu ne maknete simbol komunizma, svako pozivanje na srpstvo ne samo da je glupo, nego i tragi-komicno.
    Isto vazi za Partizan, s tom razlikom sto oni nisu toliko licemerni da negiraju svoju komunisticku genezu.
    Neverovatno je kako mladi ljudi mogu da budu instrumentalizovani i zatupavljeni. Pa vama da serviraju pricu da je Crvena Petokraka bila simbol loze Nemanjica, vi bi i u to poverovali...
    Draza, koji je stradao od ruke osnivaca Zvezde, okrene se u grobu svaki put kad izgovorite njegovo ime!!!
     (Zasto ne smete da objavite komentar?, 14. decembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  101. Komentare pisu klinci koji nisu ni bili rodjeni kada se raspala SFRJ.Partizan su osnovali generali i prednjacili su Crnogorci a ne Hrvati.Peko Dapcevic i Svetozar Vukmanovic Tempo.Ali kada je neko zao njemu je svejedno.Bolje se pitajte zasto Mazic nije dao Savicu drugi zuti odnosno crveni karton prilikom penala pa da Zvezda ostane sa desetoricom.Dali bi onda izjednacili.
    (miki, 14. decembar 2017 16:14)
    sta bi dali, ne shvatam? a drugo, a da je everton jos u prvom poluvremenu dobio.vise puta zasluzeni crveni karton, da li bi prisli 16ercu i dali gol iz svetog penala jna-ovskog?
     (ja, 14. decembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  102. sta znaci preuzmu tribinu?
     (mra, 14. decembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  103. a, ćuj stari - jugoslavenska športska udruga, kaj ne...
    (mladići borovi, devojke jele, 14. decembar 2017 16:37)

    # Link komentara

  104. Ahaha. Ovo je za nepovirovat. Sta nemate dovoljno svojih nego morate uvozit i nase redikule?? Ljudi moji je li to moguce? Majke ti Isusove. Neka su ih natriskali na tribini, a volija bi da im i vasa milicija da dobru porciju. Bar kad se vrate doma bice mirni par dana. Pozdrav Beogradskim pandurima, moj prika jos ima oziljak priko ledja od pendreka iz osamdesetih. Lipe uspomene haha. Pozdrav s Jadrana!
    (Marin, 14. decembar 2017 16:33)

    # Link komentara

  105. zigzag Kako sam te izvalio da si hrvat i da navijas za zvezdu.. Cekaj, da li si zagrepcanin ili splicanin, nisi mi jasan?
     (40+, 14. decembar 2017 16:30)

    # Link komentara

  106. "Secam se ko juce,pobego od kuce,da bih gledo Zvezdu hajduka dok tuce"
    (goran, 14. decembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  107. Očigledno je ovdje riječ o udjelu na tržištu narkotika.Sve drugo su priče za malu djecu.
    (ivanjoe, 14. decembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  108. KAKVA VEST NA PINKU, POKUSAJ PUCA i preuzimanje tribine zarad kontrolisanja mase i skidanje Vucica sa vlasti,sto bi rekao detektiv KOKNI KOL sto dalje implicira da je Vucic sacuvao tribinu A SAMIM TIM I VLAST TJ. KONTROLU NAD MASOM.
    Mislim ako sam ja dobro shvatio, a mislim da sam inteligentan mladic...
    (mich, 14. decembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  109. Otpadnici i šljam svih zemalja ujedinite se!
    (ivanhoe, 14. decembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  110. Koja je razlika izmedju orangutana, koji se biju za prevlast nad drvetom u dzungli i huligana iz ove vesti?

    Prvi se tuku oko toga ko ce dilovati zenke i banane, drugi set tuku oko trzisa narkotika.

    Agresivni i jedni i drugi, ali orangutani diluju zdrave namirnice.
     (Mare, 14. decembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  111. Skinuli ih gole :D Tolko o junacima od preko.
    (arhivator, 14. decembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  112. Pa hrvati,crnogorci,bosanci,kolo vode u Srbiji.
     (Ujka Zitko PFK, 14. decembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  113. Izvinite ali to da su Hrvati na jugu zaista nije nikakva vest
    (qqlele, 14. decembar 2017 13:16)

    Moram da te razočaram, nema ih. Ako nisi shvatio, što ne čudi, oni su prebijeni, skinuti do gaća i izbačeni na atletsku stazu.
     (kl, 14. decembar 2017 16:24)

    # Link komentara

  114. Grobari zvali Hrvate, da oteraju cigane sa tribine... :) Bas su našli koga će...
     (vuk91, 14. decembar 2017 16:24)

    # Link komentara

  115. Brat uz brata ,Srbin uz Hrvata!!!
    (Piotr, 14. decembar 2017 16:22)

    # Link komentara

  116. pa dobro to je struktura grobara. hrvati, bugari i poneki zalutali srbin.
    (duki, 14. decembar 2017 13:30)

    Pa dobro, vama su, bas ti Hrvati, Bugari, Makedonci, Crnogorci doneli titulu sampiona....
    Struktura mozga, zvana IQ
    (Ant, 14. decembar 2017 16:18)

    # Link komentara

  117. Kako su duhoviti ovi idea zvezdaši
     (stefan, 14. decembar 2017 16:18)

    # Link komentara

  118. (Marko, 14. decembar 2017 14:53)
    Pa skraćeno od Antena!
    (Šta nije jasno da objasnim...?, 14. decembar 2017 16:17)

    # Link komentara

  119. Braća hrvati
    (Falcao, 14. decembar 2017 16:17)

    # Link komentara

  120. zato sto su to hrvati srpskih korena, kao afroamerikanci...
    (nesa, 14. decembar 2017 14:36)

    Ok, znaci odredjujemo nacionalnost na osnovu drzavne teritorije. Super, onda vise ne postoje nacionalne manjine, jer svi Rusi u Poljskoj su Poljaci, a svi Spanci u Portugaliji su Portugalci. I naravno, prestaju razlozi za sukobe u Izraelu, posto su svi Palestinci koji zive na teritoroji Izraela od sada Izraelci.

    Sad ozbiljno, kazi ti nama koliko si ti razreda skole zavrsio? Koliko znam ove teme se uce u 7 osnovne.
     (Mare, 14. decembar 2017 16:17)

    # Link komentara

  121. Prva vijest pet minuta nakon incidenta od strane policije koju su objavili svi mediji bila je da su navijači CZ pokušali ovo-ono. Onda idu grobari, prevlast na tribini, krimi milje, narko tržište. Sad vec imamo Hrvate, Ruse, Nijemce. Lično vjerujem prvoj verziji policije, jer u toj brzini nisu znali ni šta da slazu, vec su rekli šta je zaista bilo. Sve dalje je medijski spin sa ko zna kojim ciljem.
    Lično mislim da se derbi narednih 5 godina treba igrati pred praznim tribinama, a za bilo kakav incident na goatujucim terenima odrediti minimalnu kaznu zatvora od 5 godina bez uslovne kazne.
    Dosta više primitivluka i bagre.
    (Radovan VI, 14. decembar 2017 16:16)

    # Link komentara

  122. Bugari i Hrvati, vala bolje drustvo nisu mogli da izaberu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mickey, 14. decembar 2017 15:55) Ne, drekavci iz Železnika su bolji...
    (xxx, 14. decembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  123. Komentare pisu klinci koji nisu ni bili rodjeni kada se raspala SFRJ.Partizan su osnovali generali i prednjacili su Crnogorci a ne Hrvati.Peko Dapcevic i Svetozar Vukmanovic Tempo.Ali kada je neko zao njemu je svejedno.Bolje se pitajte zasto Mazic nije dao Savicu drugi zuti odnosno crveni karton prilikom penala pa da Zvezda ostane sa desetoricom.Dali bi onda izjednacili.
     (miki, 14. decembar 2017 16:14)

    # Link komentara

  124. ove delije nista drugo ne mogu da smisle izgleda, pa ponavljaju jednu te istu foru kao papagaji, koja vise nije ni zanimljiva...dosadni ste
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (...., 14. decembar 2017 15:31)

    Meni ovo deluje kao istina malo sam proguglao i ovaj celavi zaista jete iz Hrvatske neki njihov borac.
    (Rasid, 14. decembar 2017 16:13)

    # Link komentara

  125. Lepo rece jedan u komentarima,nas premijer rece da drzava nema snage da se izbori sa huliganima,a Marg. Tačer jos pre 30 ak god rekla da ili cemo iskoreniti huligane ili u Engleskoj fudbala nece biti.
    Uporedite. Pametnom dosta
    (nex, 14. decembar 2017 16:11)

    # Link komentara

  126. Do sada su na jugu bili Zabranjeni i ocigledno Dozvoljeni, a sada su se pojavili i Ne dozvoljeni ili Gologuzani.
     (molina, 14. decembar 2017 16:10)

    # Link komentara

  127. (Split navija za zvezdu, 14. decembar 2017 15:13)znaci ti iz srbije po sudu par ljudi koje znas si zakljucio da si u pravu pored mene koji zivi cijeli zivot tu,u zagrebu i splitu....vjeruj mi u splitu nitko osim hajduka..
    (Zigzag, 14. decembar 2017 16:08)

    # Link komentara

  128. Pa sta mislite zasto se AV plasi da privatizuje klubove? Eto vam odgovora!
    (Radomir, 14. decembar 2017 16:08)

    # Link komentara

  129. Sudeci po svemu, hrvati su dosli u ulozi placenika. Iskusni uterivac dugova, MMA borac, tabadzije...nisu huligani nego su dobili poslovnu ponudu iz Beograda da ojacaju redove "pucista". Samo je jos pitanje da li im je placeno direkt u keshu ili im je obecan procenat zarade od "prevrata". Moguce je da su oni skinuti bas zbog porekla, vecina drugih je ostala obucena, i prosli su neopazeno posle tuce. Sto se tih drugih, "nasih" tice, jedan je isao u moju gimnaziju, bio ok ucenik al jos od 15te u tim mutnim vodama. Zao mi je sto vidim koliko duboko je zasao u sve to, , a nema ni 22 god.
     (Putsch, 14. decembar 2017 16:08)

    # Link komentara

  130. Да ли је ово могуће?!?
    Ово је већи блам него оно од синоћ кад су их голе избацили на атлетску стазу.
     (Mirka, 14. decembar 2017 16:07)

    # Link komentara

  131. Jao bruke, jao tragikomedije.. avangarda
    (Badum Badum, 14. decembar 2017 16:03)

    # Link komentara

  132. Bugari i Hrvati, vala bolje drustvo nisu mogli da izaberu.
     (mickey, 14. decembar 2017 15:55)

    # Link komentara

  133. jasdf Za Hajduk Veljka jesam cuo! Sto pitas?
     (Split navija za zvezdu, 14. decembar 2017 15:51)

    # Link komentara

  134. Krenuo splićanin na zagrepčana usred Beograda... Nemamo mi ništa sa tim.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (UltraCzBg, 14. decembar 2017 15:41) Nemaš ti ni sa IQ-om...
    (xxx, 14. decembar 2017 15:50)

    # Link komentara

  135. Došli unuci u zemlju svojih pradedova!
     (srbenda, 14. decembar 2017 15:48)

    # Link komentara

  136. Da si bar malo pamentan,znao bi da to nisu Hrvati,nego Srbi izbegli iz Hrvatske i koji,po uobičajenom i normalnom običaju uvek navijaju za Zvezdu jer je u svim područjima gde ima Srba,Zvezda sinonim srpstva.
    (Istina, 14. decembar 2017 14:27)

    Zvezda sinonim srpstva. sad sam sve čuo. Drugar vi ste osnovani u Jugoslaviji u vreme komunizma kakav bre sinom srpstva. Imali skoro kako igrače tako i trenera iz Hrvatske.
    (Bane, 14. decembar 2017 14:40)

    Pa normalno da smo osnovani u Jugoslaviji,kao i svaki klub u tom trenutku i kasnije jer je Jugoslavija bila država u kojoj živimo.Poenta komentara je da se svaki pravi i normalni Srbin opredelio da navija za Zvezdu a pogotovo Srbi koji su živeli daleko od svoje matice Srbije.Znači tzv.Srpska Krajina(Knin,Benkovac,Obrovac a nikako Split,kao što je ovde u nekom komentaru neki paćenik naveo),Slavonija i Srbi iz Bosne,Kosova ,Makedonije,Crne Gore.Tim ljudima je Zvezda bila simbol i sinonim za srpstvo,bez obzira što su igrali i igrači drugih nacionalnosti.I sada po evropskim klubovima,pogotovo u Engleskoj,imaš u timu sve strance pa navijači naviaju za svoj klub jer im je on simbol nečega i nebitno ko igra u njemu jer se navija za klub.
    (Istina, 14. decembar 2017 15:47)

    # Link komentara

  137. Evolucijom cemo i mi foci do nivoa , porodicnog odlaska na utakmicu.
    (vasa, 14. decembar 2017 15:46)

    # Link komentara

  138. Grobari zvali bracu Hrvate u pomoc da regulisu saobracaj na juznom frontu.
    (Beograd, 14. decembar 2017 15:05). Sledeći je sever...
     (xxx, 14. decembar 2017 15:45)

    # Link komentara

  139. Kako je samo lepo gledati porodicne izlaske na utakmice , bez ograds, zica, sanceva, kao npr u Enleskoj.
    (aca, 14. decembar 2017 15:45)

    # Link komentara

  140. Brat na brata udario ccccccc...
    (dr Zoran, 14. decembar 2017 15:01). Za sve je kriva baba iz Čačka...
     (xxx, 14. decembar 2017 15:44)

    # Link komentara

  141. Vratite nam nas Hajduk, evo vama vas partizan 
    (Admiral, 14. decembar 2017 14:06) 

    Najbolji komentar koji sam cuo i surova istina
    (kareli, 14. decembar 2017 14:59). Da zajedno plačete za Maršalom...
     (xxx, 14. decembar 2017 15:43)

    # Link komentara

  142. Ovi hrvati su vodje cuvene grupe « Zagrepcani », inace prve organizovane grupe navijaca Partizana !!!
    (Slobodan, 14. decembar 2017 14:43)
    E brate ,jesam partizanovac ,ali me baš nasmeja ...dobra fora
    (Milanche, 14. decembar 2017 15:43)

    # Link komentara

  143. Nogomerni klub Partizan
    (eric cantona, 14. decembar 2017 14:48). Ne, baba iz Čačka...
     (xxx, 14. decembar 2017 15:42)

    # Link komentara

  144. Jednom Hrvat, uvek Hrvat...
    (asr, 14. decembar 2017 14:47). Jednom IDEA, uvek IDEA...
     (xxx, 14. decembar 2017 15:41)

    # Link komentara

  145. Krenuo splićanin na zagrepčana usred Beograda... Nemamo mi ništa sa tim.
     (UltraCzBg, 14. decembar 2017 15:41)

    # Link komentara

  146. zato sto su to hrvati srpskih korena, kao afroamerikanci... 
    (nesa, 14. decembar 2017 14:36) 

    Afroamerikanci su srpskog porekla?
    (sta procitah, 14. decembar 2017 15:30)

    ne nego su zvezdasi hrvatskog turskog porekla
     (nesa, 14. decembar 2017 15:40)

    # Link komentara

  147. Evo nam "navijaci" vracaju bratstvo-jedinstvo!
    (Pera, 14. decembar 2017 15:37)

    # Link komentara

  148. a gde im je prosinecki...
     (nesa, 14. decembar 2017 15:37)

    # Link komentara

  149. Cekajte malo, koliko sam shvatio ovi sad sto su na Jugu nisu pravi Grobari. Pravi su oni na Istoku, ovi sto ih policija odvela? Ne kapiram u cemu je fora.
     (Zna li neko stase dogadja, 14. decembar 2017 15:36)

    # Link komentara

  150. Pazi ovako.. po procitanom do sada vinovnici tuce na juznoj tribini su Hrvati iz kriminalnog miljea koji vec imaju svoju "istoriju" nasilja u HR/Splitu. Ljudi koji se ni na koji nacin be vezuju za fudbal, cak ni u Splitu. Odakle oni na Partizanovoj juznoj tribini? Da li su dosli samoinicijativno ili ih je neko "pozvao" ili mozda cak i poslao iz nama obicnim ljudima nepoznatih razloga? Da li ovo mozda mozemo I da posmatramo kao diverziju hrvatskih obavestajnih sluzbi, koje su inace vrlo aktivne u Srbiji? Ili je to nekome poslata neka poruka? Da li vam ovo sve izgleda samo kao "teorija zavere" ili vam se cini da ipak o sinocnoj tuci moze da se razmislja I na taj nacin? Pitanje- koji bi Zvezdini ili Partizanovi navijaci isli u Split ili Zagreb na tribine lokalnih navijaca da provociraju tucu? Zasto bi to radili? Sem ako to vec nije unapred "organizovano" sa vec nekim namerama a o namerama mozemo samo da spekulisemo.
    (Tarzan, 14. decembar 2017 15:35)

    # Link komentara

  151. Ovo nema veze sa fudbalom. Ono sto je moranje je ispitati svaki naj sitniji detalj sinocnih dogadjanja, jer u suprotnom imace daleko vece posledice. Inace ko god da je izazvao ovo je za svaku osudu. Dozovimo se pameti pre nego sto bude kasno!
    (Veliki Grobar, 14. decembar 2017 15:35)

    # Link komentara

  152. @Savija Alonso
    Ni jedno od ta tri a imam tetovaze.
     (jasdf, 14. decembar 2017 15:35)

    # Link komentara

  153. @Split navija za zvezdu
    Jesi li cuo nekad za Hajduk?
     (jasdf, 14. decembar 2017 15:34)

    # Link komentara

  154. A što lepo niste pitali za pomoć? Mi bi vam to uradili onako drugarski. Ovako ispadoste smešni i kod nas i u svetu.
    Naravno, šalim se.
    Sada je prava prilika da se bagra očisti sa stadiona. Zna se ko je dobio po nosu, zna se od koga je dobio i to je to.
     (IvanM, 14. decembar 2017 15:32)

    # Link komentara

  155. ove delije nista drugo ne mogu da smisle izgleda, pa ponavljaju jednu te istu foru kao papagaji, koja vise nije ni zanimljiva...dosadni ste
     (...., 14. decembar 2017 15:31)

    # Link komentara

  156. Pravda za Anta i Damira!!!Ako ja mogu iz Crne Gore da dodjem da navijam za svoju C.Zvijezdu sto ne bi i oni mogli da navijaju za svoje!
     (Z-nk, 14. decembar 2017 15:31)

    # Link komentara

  157. zato sto su to hrvati srpskih korena, kao afroamerikanci...
    (nesa, 14. decembar 2017 14:36)


    Afroamerikanci su srpskog porekla?
    (sta procitah, 14. decembar 2017 15:30)

    # Link komentara

  158. Dosli da pomognu braci...
    (kicOne, 14. decembar 2017 15:28)

    # Link komentara

  159. Ma kako da ne hahahahahahah
    (toni, 14. decembar 2017 15:28)

    # Link komentara

  160. Koliko san cuja ode je neka prica da ovi jesu iz St al da nemaju veze sa navijacima ni ultras scenom, makar ode. Vec su osudjivani neki zbog utjerivanja dugova I sl. Mislin da je ode u pitanju cisti kriminal sa njihove strane. Zasto bi inace isli iz St u Bg se mlatit a niti su Srbi, niti navijaci?
    (TrentSt, 14. decembar 2017 15:27)

    # Link komentara

  161. Bitka za gvozdenu sipku!
     (Rale, 14. decembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  162. Ti si zigzagreb ili? Prvo ne lazem, taj deo nekadasnje Jugoslavije navija za Crvenu zvezdu raspitaj se malo,drugo,hrvatima nije zvezda sinonim za Srpstvo nego Partizan, zato Torcida i BBB stalno imaju frku sa Grobarima! (imao sam situaciju da upoznam neke hrvate slucajno i listom više simpatisu Crvenu zvezdu nego Partizan i navijaju za zvezdu kad je veciti derbi,raspitaj se i za to!) Pozdrav!
     (Split navija za zvezdu, 14. decembar 2017 15:13)

    # Link komentara

  163. Ovo nije ni malo naivno, ovde su se sukobile frakcije za vlast, i ovi koji su protiv. onaj momak sto je poginuo na Novom Beogradu je zrtva istog obracuna. Bice ovde mnogo krvi jer neko nikako ne zeli da mu se skandira na tribinama da je ped.... i izdajnik.
    (Pele, 14. decembar 2017 15:12)

    # Link komentara

  164. Ante i Damir nisu Srbi iz Hrvatske.To su Hrvati.
     (b, 14. decembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  165. @zab93
    pa bas zato sto ih skupi par stotina bilo bi lakse preuzeti tribinu nego kad ih je 10 000.
    Jedan povik cigani je bio dovoljan da se cela tribina razbesni jer su mislili da su navijaci Zvezde.
    Kao navijac Zvezde sam mnogo tuzan zbog ovog, ovi ljudi sto su juce ponizeni su jedini grobari iz cele te price
     (ogranicenost, 14. decembar 2017 15:07)

    # Link komentara

  166. Grobari zvali bracu Hrvate u pomoc da regulisu saobracaj na juznom frontu.
     (Beograd, 14. decembar 2017 15:05)

    # Link komentara

  167. @maja
    preuzimanje tribine-preuzimanje sipke-preuzimanje vodjstva na tribini.
    Ko je vodja na tribini, on i ljudi oko njega imaju odredjene beneficije, klub im placa platu bukvalno, u talu su za transfer igraca, imaju odrednenu protekciju
     (ogranicenost, 14. decembar 2017 15:04)

    # Link komentara

  168. A sta mislite da ce biti na utakmici sa Plzenom kad jos dodju Rusi.Pitanje je na ciju ce oni stranu stati.Tu treba dovuci puno zandarmerije jel bojim se da ono moze da ispadne jos gore.
     (Najbolji je opancarev lepak, 14. decembar 2017 15:02)

    # Link komentara

  169. Nudimo Partizan za Hajduk. Takozvane navijače dobijate na poklon.
     (Bačvanin, 14. decembar 2017 15:02)

    # Link komentara

  170. Brat na brata udario ccccccc...
     (dr Zoran, 14. decembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  171. Ne volim ni Partizan a ni Zvezdu , kao navijac Vojvodine gledam ih u NS na utakmicama godinama i zakluljucio sam neke stvari:

    Na 1 navijaca Vose u NS, idu 2,5 Partizana i oko 6 Zvezde.
    Zvezdini navijaci (koji idu na gostovanja) su daleko najbolje organizovani, sa najlepsom koreografijom i u najvecem broju.
    Medjutim u navijackim grupama imaju jako puno raspalih narkomana, mnogo zgoljavih, veliki broj bez zuba...
    Partizanova ekspedicija kad dodje u NS, mnogo su jaki.
    Siroki, nabildovani ali isto tako pored toga sto su mnogo isarani (istetovirani) na njima se vidi "taj zivot": iseceni, probuseni, veliki broj oziljaka, svakom trecem je razvaljen nos, pravi krimi polusvet.

    Nekada su se u bivsoj Jugi tetovirali pripadnici JNA (godina, propeler, elisa, sidro, tenkic, puska), kriminalci koji su trend doneli iz Nemacke (zato i kazu zapad iako je nama Zapad Spanija, Portugal a Nemacka sever) i Skandinavije.
    Sem njih tetovazu je imao samo mentalni slucaj.
    Tako da sve danasnje persone sa tetovazim stavite sebe u jednu od ove tri osnovne kategorije:
    1. pripadnik JNA
    2. kriminalac
    3. mentalni slucaj

    Veliki pozdrav objektivnim i vernim simpatizerima sporta na ovim prostorima.
     (Savija Alonso, 14. decembar 2017 15:00)

    # Link komentara

  172. Izvinte jel može neko da mi objasni: "preuzimanje tribina" - jel to neki izraz za preuzimanje nečeg ipak malo značajnijeg od stolica na nekom stadionu?
    (Maja, 14. decembar 2017 14:44

    Preuzimanje podzemlja, malo jasnije?
     (hehe, 14. decembar 2017 15:00)

    # Link komentara

  173. Vratite nam nas Hajduk, evo vama vas partizan
    (Admiral, 14. decembar 2017 14:06)

    Najbolji komentar koji sam cuo i surova istina
    (kareli, 14. decembar 2017 14:59)

    # Link komentara

  174. Divljaci iz EU su pretnja za našu balkansku civilizaciju...
     (trn u oku, 14. decembar 2017 14:57)

    # Link komentara

  175. Hrvati srpske nacionalnosti ?
    (Sandzak, 14. decembar 2017 13:08)


    "Ante" je inace pravo srpsko ime?
     (Marko, 14. decembar 2017 14:53)

    # Link komentara

  176. Kad udari brat na brata...
     (Dejan CZ, 14. decembar 2017 14:52)

    # Link komentara

  177. Znaci na jugu su..."Torcida-grobari"...a od sada samo "Torcida"...pa to je normalno...
     (Fenomen, 14. decembar 2017 14:50)

    # Link komentara

  178. Braća po materi!!
     (SAŠA FRANKFURT, 14. decembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  179. Nogomerni klub Partizan
     (eric cantona, 14. decembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  180. Sećam se bio sam mali ali sam dobro zapamtio da je taj deo Jugoslavije tadasnje navijao za Crvenu zvezdu! (Split,Knin,Benkovac,Obrovac) Tako da mi ovo lici na pokušaj zvezdasa iz Splita da naprave haos na jugu!
    (Split navija za zvezdu, 14. decembar 2017 14:27)zasto lazes,u splitu svi navijaju i zive za hajduk,ajde da si rekao rijeka ..
    (Zigzag, 14. decembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  181. Vidim da u komšiluku i u regionu pucaju kompleksi :)
    Delije spremile koreografiju, ali otišli smoreni. Niko ih nije gledao, Grobari napravili "žurku" za svoj groš :))
    (Glogy, 14. decembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  182. zato sto su to hrvati srpskih korena, kao afroamerikanci...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesa, 14. decembar 2017 14:36)

    Nisu to Hrvati nego Srbi iz Hrvatske. Do rata su Srbi tamo bili priznati kao konstitutivni narod a danas su priznati kao nacionalna manjina, tako da su Srbi iz Hrvatske Srbi. Mozda mislis da si ispao pametan ali je zapravo totalno suprotno.
    (analiticar_amater, 14. decembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  183. Jednom Hrvat, uvek Hrvat...
     (asr, 14. decembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  184. ovima iz alkstraza izgleda smeta bratstvo i jedinstvo svih naroda i narodnosti i hoce gudru samo za sebe ;)
     (svi smo mi muslini, 14. decembar 2017 14:45)

    # Link komentara

  185. Izvinte jel može neko da mi objasni: "preuzimanje tribina" - jel to neki izraz za preuzimanje nečeg ipak malo značajnijeg od stolica na nekom stadionu?
     (Maja, 14. decembar 2017 14:44)

    # Link komentara

  186. Ovi hrvati su vodje cuvene grupe « Zagrepcani », inace prve organizovane grupe navijaca Partizana !!!
    (Slobodan, 14. decembar 2017 14:43)

    # Link komentara

  187. Da si bar malo pamentan,znao bi da to nisu Hrvati,nego Srbi izbegli iz Hrvatske i koji,po uobičajenom i normalnom običaju uvek navijaju za Zvezdu jer je u svim područjima gde ima Srba,Zvezda sinonim srpstva.
    (Istina, 14. decembar 2017 14:27)

    Zvezda sinonim srpstva. sad sam sve čuo. Drugar vi ste osnovani u Jugoslaviji u vreme komunizma kakav bre sinom srpstva. Imali skoro kako igrače tako i trenera iz Hrvatske.
    (Bane, 14. decembar 2017 14:40)

    # Link komentara

  188. Alcatraz vs Juzni Front...opet JF izvukao deblji kraj. Ne treba ovo nasem fudbalu nikako. Ali kad je drzava nemocna kako jedan klub da stane na putu tome.
    (wroom1975, 14. decembar 2017 14:37)

    # Link komentara

  189. čitam na "indexu" da se hrvati ne odriču svog partizana, samo što ga nazivaju - nk croatia beograd:)))))
    (mladići borovi, devojke jele, 14. decembar 2017 14:36)

    # Link komentara

  190. taj kvaziklub nema veze sa srpskim klubom, kako ih nije sramota. Vidite da su njihovi 'prijatelji', istorijki neprijatelji Srbije.
    (istoricar, 14. decembar 2017 14:25)
    Partizan ima navijace svuda po svetu a kamoli po regionu mada je ovo sasvim druga prica, vise kriminalna nego navijacka.
    (skeptik, 14. decembar 2017 14:36)

    # Link komentara

  191. pa i sever je pun hrvata koji su izbegli iz hrvarske... 
    (nesa, 14. decembar 2017 14:14) 
    Zašto bi Hrvati izbegli iz Hrvatske, daj uključi malo mozak nije na odmet
    (Doktor, 14. decembar 2017 14:20)

    zato sto su to hrvati srpskih korena, kao afroamerikanci...
     (nesa, 14. decembar 2017 14:36)

    # Link komentara

  192. Pa ovo je kao u filmu "Parada". Glavni junak, dobro poznat policiji, putuje po regionu i poziva kolege da mu pomognu u privatnom poduhvatu.
    (Srbija i Hrvatska bice zemlja huliganska, 14. decembar 2017 14:34)

    # Link komentara

  193. Stiglo pojacanje iz "inozemstva" da bi preoteli sipku na tribini... Gospode boze.
    (Anakin, 14. decembar 2017 14:34)

    # Link komentara

  194. Većina ih je iz Karlovca.Srbi sa hrvatskim dokumentima.
    (kudoš sg, 14. decembar 2017 14:33)

    # Link komentara

  195. Huligani nemaju naciju, drzavljanstvo, veru, pa niti klub za navijanje... Oni su jednostavno huligani. Ili si sa njima ili si protiv njih.
    (hm, 14. decembar 2017 14:33)

    # Link komentara

  196. Zašto bi Hrvati izbegli iz Hrvatske, daj uključi malo mozak nije na odmet
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Doktor, 14. decembar 2017 14:20)

    Pa ti si ocito preskocio casove iz istorije. 90-ih je trecina hrvatske bila okupirana, i hrvati su morali otici iz svoje okupirane zemlje.
    (mj23, 14. decembar 2017 14:32)

    # Link komentara

  197. Divni momci,oni su prevazisli nacionalne podele!
     (dragan, 14. decembar 2017 14:32)

    # Link komentara

  198. pa i sever je pun hrvata koji su izbegli iz hrvarske...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nesa, 14. decembar 2017 14:14

    Da si bar malo pamentan,znao bi da to nisu Hrvati,nego Srbi izbegli iz Hrvatske i koji,po uobičajenom i normalnom običaju uvek navijaju za Zvezdu jer je u svim područjima gde ima Srba,Zvezda sinonim srpstva.
    (Istina, 14. decembar 2017 14:27)

    # Link komentara

  199. Sećam se bio sam mali ali sam dobro zapamtio da je taj deo Jugoslavije tadasnje navijao za Crvenu zvezdu! (Split,Knin,Benkovac,Obrovac) Tako da mi ovo lici na pokušaj zvezdasa iz Splita da naprave haos na jugu!
     (Split navija za zvezdu, 14. decembar 2017 14:27)

    # Link komentara

  200. Ko ce pomoc, ako nece svoj svome.
     (ernesto che, 14. decembar 2017 14:26)

    # Link komentara

  201. taj kvaziklub nema veze sa srpskim klubom, kako ih nije sramota. Vidite da su njihovi 'prijatelji', istorijki neprijatelji Srbije.
    (istoricar, 14. decembar 2017 14:25)

    # Link komentara

  202. Braća Hrvati!! E moji grobari dokle ćete da se brukate!
    (dženkins, 14. decembar 2017 14:00). Dok ne stavimo IDEA na dresu, i adresa nam bude Stjepana Supanca 15a...
     (xxx, 14. decembar 2017 14:24)

    # Link komentara

  203. udario brat na brata
     (petarczv, 14. decembar 2017 14:21)

    # Link komentara

  204. pa i sever je pun hrvata koji su izbegli iz hrvarske...
    (nesa, 14. decembar 2017 14:14)
    Zašto bi Hrvati izbegli iz Hrvatske, daj uključi malo mozak nije na odmet
     (Doktor, 14. decembar 2017 14:20)

    # Link komentara

  205. Braca zauvek :))))
    (Vasa, 14. decembar 2017 14:19)

    # Link komentara

  206. pa i sever je pun hrvata koji su izbegli iz hrvarske...
     (nesa, 14. decembar 2017 14:14)

    # Link komentara

  207. Zasto na derbiju? Zato sto se na svim ostalim utakmicama Partizana skupi 37 "navijaca".
     (za b93, 14. decembar 2017 14:13)

    # Link komentara

  208. Pogledate komentare zvezdaštva i shvatite kakvo smo mi dno kao ljudi i država.
     (stefan, 14. decembar 2017 14:12)

    # Link komentara

  209. Izvinite ali to da su Hrvati na jugu zaista nije nikakva vest
    (qqlele, 14. decembar 2017 13:16). Stjepana Supanca 15a...
     (xxx, 14. decembar 2017 14:09)

    # Link komentara

  210. Čudo: "Hrvati na Jugu"?! Pa zar ima tamo neko ko nije Hrvat?
    (NinoL, 14. decembar 2017 13:42). Čudo je tvoj IQ...
     (xxx, 14. decembar 2017 14:08)

    # Link komentara

  211. A sta je tu cudno, HRVAT na partizanovom stadionu???
    (Daki, 14. decembar 2017 13:53). Čudno je to što mu je baba iz Čačka...
     (xxx, 14. decembar 2017 14:07)

    # Link komentara

  212. " pa dobro to je struktura grobara. hrvati, bugari i poneki zalutali srbin. (duki, 14. decembar 2017 13:30)"


    Da, još im samo ale i "cigani" fale ....
    (Beca grobar, 14. decembar 2017 14:07)

    # Link komentara

  213. Pa i Partizan je Hrvatski klub osnovan u Zagrebu, zašto čudi bratska pomoc iz Splita njima.
     (Макарије, 14. decembar 2017 14:06)

    # Link komentara

  214. Vratite nam nas Hajduk, evo vama vas partizan
    (Admiral, 14. decembar 2017 14:06)

    # Link komentara

  215. Kakvi su spin majstori grobosi. Hoce da ponize Delije tako sto izmisljaju kaku su im Delije upale na tribinu a oni ih sve prebili i skinuli hahahaha sto mi nesto poznato ovo doba.Delije su svoje akcije mnogo pametnije radile i uvek izlazile kao pobednici, ovo sto se juce desilo je frka medju grobosima oko preuzimanja juga. Zvezdini navijaci nisu mutavi i znaju da prosto nije moguce da udju na jug u tolikom broju a da ih ovi ne provale. Juce ko je bio na severu zna da su zvezdini ultrasi se smejali citav mec i da su pricali medju sobom kako to nama ne moze da se desi. Juce je svega bilo na jugu svega osim srba tu su u tucama posto su njihova braca najvise bili hrvati bugari. Prva i osnovna stvar Delije su mnogo jaci oni ovo sto se sinoc desavalo na jugu zavrsavaju za pet minuta.
    (Staridz, 14. decembar 2017 14:05)

    # Link komentara

  216. Pa nisu se bas proslavili, jos ostali i bez gaca. Trebali su da zovu Poljake i Ruse, oni su zakon.
    (dexter, 14. decembar 2017 14:04)

    # Link komentara

  217. Ko ce koga, ako ne svoj svoga?! ?
    (Barba, 14. decembar 2017 14:01)

    # Link komentara

  218. Braća Hrvati!! E moji grobari dokle ćete da se brukate!
     (dženkins, 14. decembar 2017 14:00)

    # Link komentara

  219. Aj ne izmišljaj majke ti. Odakle ideja ljudima da lupaju ovakve gluposti.
    (Trki, 14. decembar 2017 13:45)

    Izmisljanje? Ne treba biti mnogo pametan i zaključiti da ovi ljudi nikad nisu bili na jugu i da su tu došli samo da prave nerede i preuzmu tribinu. A nece niko da rizikuje zivot za džabe. :) Ispostavilo se da su Hrvati.
     (Ja, 14. decembar 2017 13:56)

    # Link komentara

  220. A sta je tu cudno, HRVAT na partizanovom stadionu???
     (Daki, 14. decembar 2017 13:53)

    # Link komentara

  221. Ajoj, al ce biti zezanja...
    (chupavi, 14. decembar 2017 13:53)

    # Link komentara

  222. Torcid Čikago 1945
    (dingoslav, 14. decembar 2017 13:52)

    # Link komentara

  223. Rus u Moskvi, Arapin u Arabiji, cevap u Pazaru, more u Grckoj, Hrvat na Partizanovom Jugu...sve je to normalno, sta se mi radujemo, sve je to normalno...
    (One night in May, 14. decembar 2017 13:49)

    # Link komentara

  224. Vandali i Jangeri su platili ljudima iz Splita da izvrse ovo, ima snimak kada ovog najveceg celavog pita policajac odakle si, kaze iz Splita. Dosta ljudi ih zato i nije prepoznalo, otuda se i mislilo da su navijaci Zvezde.
    (Ja, 14. decembar 2017 13:23)

    Aj ne izmišljaj majke ti. Odakle ideja ljudima da lupaju ovakve gluposti.
     (Trki, 14. decembar 2017 13:45)

    # Link komentara

  225. Veliko je tu rivalstvo još dok je Partizai bio stacioniran u Zagrebu. Jednom rivali, uvek rivali ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 14. decembar 2017 13:43)

    # Link komentara

  226. Čudo: "Hrvati na Jugu"?! Pa zar ima tamo neko ko nije Hrvat?
    (NinoL, 14. decembar 2017 13:42)

    # Link komentara

  227. Grobari su svi hrvati!
    (Public enemy, 14. decembar 2017 13:37)

    # Link komentara

  228. pa dobro to je struktura grobara. hrvati, bugari i poneki zalutali srbin.
     (duki, 14. decembar 2017 13:30)

    # Link komentara

  229. Vandali i Jangeri su platili ljudima iz Splita da izvrse ovo, ima snimak kada ovog najveceg celavog pita policajac odakle si, kaze iz Splita. Dosta ljudi ih zato i nije prepoznalo, otuda se i mislilo da su navijaci Zvezde.
     (Ja, 14. decembar 2017 13:23)

    # Link komentara

  230. Izvinite ali to da su Hrvati na jugu zaista nije nikakva vest
    (qqlele, 14. decembar 2017 13:16)

    # Link komentara

  231. Hrvati srpske nacionalnosti ?
     (Sandzak, 14. decembar 2017 13:08)