Četvrtak, 07.12.2017.

21:25

Partizan i Zvezda mogu na Atletiko, Milan, Lacio

Fudbalere Partizana i Crvene zvezde u ponedeljak na žrebu šesnaestine finala LE očekuju identični potencijalni rivali, među kojima su brojni evropski giganti.

Izvor: AK

Partizan i Zvezda mogu na Atletiko, Milan, Lacio IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

131 Komentari

Sortiraj po:

nz

pre 6 godina

Pošto su gani puni samopouzdanja nakon ubedljive pobede nad gigantom iz Bundeslige, razbijanja Arsenala i ponižavanja Batea želim im Atletiko, Lacio ili Lajpcig, da i njih oduče od fudbala kao što su ove iz grupe. A nama može i Salcburg i Viktorija.

wroom1975

pre 6 godina

Sve čestitke i mom Partizanu i Zvezdi. Ovo je bilo za Srbiju i baš mi je drago da smo dokazali da je naša liga najjača u regionu kakva god bila. Naš rat nastavljamo 13.decembra a što se tiče sledećih protivnika u LE voleo bih da se izbegnu Atletiko, Arsenal (partizan), Dortmund, Atalanta...sa svim ostalima i Partizan i Zvezda mogu da se nose pa koliko god neki mislili da nije tako.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

нема ту екипе коју Звезда и Партизан не могу да победе у две утакмице. шта ће бити, то је већ друга прича. неизвесно у сваком случају.
(мики, 08. decembar 2017 07:43)

Ajd ne lupaj. Ni jedni ni drugi nemaju sta da traze sa vecinom ovih timova.

neutralni felsh

pre 6 godina

Zvezda - Keln 55000, Partizan YB 15000. Nismo isti i tacka.
(Author, 08. decembar 2017 00:29)


cik pogodi gde je bio besplatan ulaz ;)

analiticar_amater

pre 6 godina

Slažem se, ali da Arsenal izvede na teren indentičan sastav kao protiv vas u Londonu.(Žiru, Vilšir, i devet omladinaca) O kvalitetu Kelna i trećeplasiranom timu Belorusije nećemo sada.
Što se tiče žreba, nepremostive prepreke su svi španci iz prvog šešira, Zenit, Atletiko, i Arsenal jer će verovatno igrati sa prvotimcima. Sa ostalim timovima može da se igra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Igor Obrenovac, 8. decembar 2017 09:25)

Bate uzeo titulu u Belorusiji, sto znaci da su 1. a ne 3. tim. Arsenal protiv nas izveo jednog jedinog omladinca. Ali dobro, to je ta grobarska objektivnost i izvrtanje cinjenica kako vama odgovara.

Navijač

pre 6 godina

Ne znam cemu ovo prepucavanje, prosli su i Partizan i Zvezda i to je to. Nisu birali grupe, zrebom je tako odredjeno, Partizan je odradio svoj deo posla, Zvezda takodje i idemo dalje. Koje god ekipe da izvucemo u ponedeljak zelim srecu mom Partizanu i Zvezdi, sto dalje doguramo bice bolje i jednima i drugima, nazalost i trecima ali to nije tema. A da li je bolji Partizan ili Zvezda to neka pokazu u derbiju pa cemo posle da se peckamo ali onako drugarski, to je sport.

Stefan

pre 6 godina

Sve ekipe sa kojima su igrali Partizan i Zvezda, osim možda Skenderbega su na papiru jače od naših timova. Ovo je veliki uspeh i jednih i drugih. Verovatno je među navijačima i jednih i drugih bilo onih koji su očekivali prolaz, ali svakako da kladionice nisu tako mislile. Mislite o tome kad sledeći put omalovažavali neke ekipe koje su po kvalitetu ispred naših!!!!!!

Batko

pre 6 godina

Taj Skenderbeg je ispred vas na Fifinoj listi. Jang Bojs je ispred vas. Za Dinamo necu ni pisati.
(MiLaN, 08. decembar 2017 10:08)

Koliko vidim, trcis na sve moguce vesti o Zvezdi, ovde na pirtalu i ostavljas komentare... Dovoljno je samo jedan, odmah se vidi kakav si "mozak"...

ccc

pre 6 godina

vidim svi prizivate partizanu Arsenal uz recenicu da vidimo ko je ko?!
u dvomecu sa Arsenalovom 6. ekipom vi biste opet ispali,(0-1 u Bgu i 0-0 u Londonu) ne razumem sta sad hocete da dokazujete,Arsenal bi u nokaut fazi sigurno izsao bar sa 7 prvotimaca...

MiLaN

pre 6 godina

(zvezda to je ljubav, 08. decembar 2017 08:55)

Taj Skenderbeg je ispred vas na Fifinoj listi. Jang Bojs je ispred vas. Za Dinamo necu ni pisati.

lemuri

pre 6 godina

Ne znam za ostale ali nakoži mi se ježa kada pročitam vozić
MU Bazel Yang Boys uz poštapalicu "vidi" . Mit koji opravdava prolazak , usput svaka čast , čak i da je slučajno a po meni nije .
Takve komparacije služe Upravi da ostane u virtualnom svetu , pogotovu treneru čija ekipa jedina ima negativan skor od svih koji su prošli .
Takođe YB je pre tri meseca izbacio Kijev iz LŠ , a sada je grupu završio užasno . Tim u raspadanju , koji će završiti iza Bazela sa dvocifrenom razlikom u bodovima .
Bate i YB su u raspadu forme i to je razlog prolaska naša dva tima . Zvezda Bate 1:1 i YB Partizan 1:1 su utakmice koje su dosta pomogle jer nisu izgubili tada uz dobru igru naših klubova , posle su ove ekipe ušle u kanal .
Puno sreće želim i jednima i drugima na žrebu , lično za Zvezdu bih više voleo atraktivnog protivnika u ovom trenutku a Partizanu ono što žele njegovi navijači .

tek od 1/8 finala

pre 6 godina

@ (Nemanja, 7. decembar 2017 21:32
A taman smo se ponadali derbiju u ligi Evrope. Da je Partizan prvi, a da Zvezda prodje dalje. Znalo se da pored Arsenala moze biti samo druga.

Klubovi iz ISTE zemlje se NE MOGU sastati u 1/16 finala.

Igor Obrenovac

pre 6 godina

@Nex
Slažem se, ali da Arsenal izvede na teren indentičan sastav kao protiv vas u Londonu.(Žiru, Vilšir, i devet omladinaca) O kvalitetu Kelna i trećeplasiranom timu Belorusije nećemo sada.
Što se tiče žreba, nepremostive prepreke su svi španci iz prvog šešira, Zenit, Atletiko, i Arsenal jer će verovatno igrati sa prvotimcima. Sa ostalim timovima može da se igra.

киза Д

pre 6 godina

Звезда са Милијовићем има неку филозофију игре .Наш Ђукић не може да схвати да са овако лошом одбраном не може ова поставка игре.Не бих се ја отимао за Милан,далеко је пролеће.

Nex

pre 6 godina

Ne bih imao nista protiv da Zvezda i Partizan "razmene" protivnike, da Zvezda dobije Dinamo Kojev a Partizan Arsenala. Time bi se razresilo prepucavanje cija je grupa bila jaca!

vlada

pre 6 godina

Zvezda-Viljareal Partizan-Plzen to je moja prognoza.Sto je jos zanimljivo u prvom sesiru samo jedan klub koji je bio prvak Evrope dok u drugom cak 5.

zvezda to je ljubav

pre 6 godina

ako cemo realno: ZVEZDA je ove sezone igrala sa Spartom iz Praga koja je prosle godine prosla grupu le, Krasnodar koji vredi oko 90 miliona, Bate b. koji je redovni ucesnik ls, Arsenal o kome nemam sta da kazem, svi znaju ko je Arsenal i Keln koji je bundesligas i koji bi u vasoj grupi bio prvi sa 18 boda lagano, dok ste vi igrali s' Buducnost koja je rang Macve, Skenderbeg koji ne moze dva pasa da poveze. Jang B. koga ovo takmicenje ne interesuje posto zele da osvoje ligu. Dva malo krstenija tima koji nisu nista posebno, Olimpijakos koji ima ceo jedan bod u grupi ls, cak i Maribor ima vise i Dinamo k koji je obe utakmice sa vama igrao u izmenjenom sastavu i vi od ta dva tima primite ako se ne varam 12 gola, jedva cekam da sada odigrate sa nekim jakim timom i da vam pokazu gde vam je mesto zapravo i da vam je ovaj prolaz puka sreca jer da ste imali protivnike koje je zvezda imala ne bi ni pomirisali le.

zoran kg

pre 6 godina

Zasto bezati od Atalante. Bergamo je lep grad i treba da nam posluzi kao karantin za utakmicu sa Milanom.
P.S. Atalanta ,Lacio i Atletiko -treba ih zaobici u sirokom luku

Dejan CZ

pre 6 godina

Koga god Zvezda bude izvukla pobednika ce u dve utakmice odluciti gol dat u gostima...koga god izvuce partizan odlucice dvoznamenkast broj golova u mrezi partizana.

мики

pre 6 godina

нема ту екипе коју Звезда и Партизан не могу да победе у две утакмице. шта ће бити, то је већ друга прича. неизвесно у сваком случају.

genius

pre 6 godina

Cestitam i Zvezdi i Partizanu na prolazu,ovo je stvarno veliki uspeh,pogotovo zbog stanja u domacem klubskom fudbalu.Samo treba napomenuti da pojedine ekipe zbog nekih drugih prioriteta(domaci sampionati,i sl) nisu bas toliko ,,grizle" u grupnoj fazi,ali da ce sada dati sve od sebe da osvoje LE.Takvi timovi su svakako Arsenal,Lacio,Zenit,a donekle i Atalant,Olimpik Lion,Milan,Atletik Bilbao i sl.Ne traba zanemariti ni timove koji su u LS imali jake grupe pa nisu prosli dalje(Borusija Dortmund,Atletiko Madrid i sl.).

zulu w

pre 6 godina

Цигани хоће Милан , да поновимо гостовање из 88 . Какав хаос на трибинама.....

Wonder

pre 6 godina

Mislim da nas ne zeli niko, najiskrenije. Znaju svi da je Marakana magicna, a Arsenal smo zamalo dobili u gostima i kuci. Eno Bate 6 bambija pokupio sinoc u Londonu...

Grobar1989

pre 6 godina

Domacini i Partizan i zvezda u jednom danu u Beogradu,bice krvava jesen ,jos ako dodju ekipe sa ekstremnim.navijacima morace Vojska da reaguje...

Najrealnije

pre 6 godina

Ajde neka bude Zvezda-Dinamo Kijev a Arsenal-partizan,pa da vidimo ko je gde.Siguran sam da bi Zvezda bez problema izbacila Ukrajince a da bi partizan prosao sa Arsenalom kao sto je veceras prosao Borisov.

Najrealnije

pre 6 godina

Ajde neka bude Zvezda-Dinamo Kijev a Arsenal-partizan,pa da vidimo ko je gde.Siguran sam da bi Zvezda bez problema izbacila Ukrajince a da bi partizan prosao sa Arsenalom kao sto je veceras prosao Borisov.

prodajem pudlicu...

pre 6 godina

@zile
kad vas arsenal nije nadigrao???? o boze kakve sve gluposti ljudi pisu...
pa da je izasao prvi tim arsenala, a ne kadetski, popili bi ste petardu u prvom poluvremenu.

Rick Hunter

pre 6 godina

Ekipe koje se mogu proci su Braga,Milan,Lokomitiva,Viktorija i Kiev, mada realno forma do februara ce se svima menjati kao i situacija u klubovima i njihove odluke da li im je vaznije da igraju jace u prvenstvu ili da terju le do.kraja.. sve u svemu slozio bih se sa vecinom, Milan je atraktivno ime a ne igraju nista posebno..

Fadilj Vokri

pre 6 godina

Gospodo grobari, pricali ste kako je Arsenal igrao sa drugim timom protiv Zvezde, je l' mozda veceras igrao sa prvim i dao 6 komada??? Nadam se da ce vam pasti upravo oni i da izadju sa trecim timom i objasne vam kako stoje stvari u fudbalu da ne letite mnogo visoko. SRECNO!

zoran

pre 6 godina

Daj nam Bože taj Dinamo Kijev, a njima Arsenal da vidimo ko je ko ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 7. decembar 2017 23:16)

Sta ces da vidis..? Odluce da odigraju sa najboljim sastavima i gledas urnebes i ponizavanje.
Ljudi sta je vama. Arsenal igrao sa 3. timom i nekim omladincima...Keln sa nekima iz 4. tima, kazu amateri...Dinamo K. takodje bez najboljih i "blizanci" prosli. Zamisli uspeha...!? Aresnal i Dinamo sa prvim timovima i "bliznaci" budu ispraceni sa 5 ili 6 komada u mrezi bez napora.
Nase ekipe su fizicki toliko inferiorne, takticki nezreli da nemaju nikakve sanse u ozbiljnim utakmicama.

C i n i k

pre 6 godina

CZ vise nije vazno,oni ce biti zadovoljni "prolecem" u Evropi, tj.kintom koju ce uzeti od Uefe da razdele izmedju sebe..sicardzijski mentalitet.Nema veze ako CZ dobije Milan puci ce svakako, ali je vazno "prolece" zato i onaj limitirani i jadni Pesic u zadnja 2 napada kad je bio sam ispred njihovog golmana umesto da ide da postigne gol,on ide u korner,cuva loptu i vreme da prodje, a mogao je da postigne gol?! E tu vidite zasto imamo limitirane igrace i zasto ne mozete od takvih da napravite takmicare. Inace jadna i tuzna igra CZ koja se branila od tima koji je dosao sa C timom,sa 14 igraca...

Beranac

pre 6 godina

Cestitke i jednima i drugima na sjajnom rezultatu..Da je nama zvezdasima neko rekao ovo u Junu rekli bi ma daj, posjeti neku psihijatrisku ustanovu hehe..Meni je iskreno sada svejedno ko ce nam doci...Volio bih Lokomotivu ne zato sto su neka losa ekipa, jer ako se ne varam oni ce tada biti na pauzi, a to je vec par godina unazad velika boljka timova sa istoka...Radujmo se u ovom trenutku i crno, i crveno-bijeli, bez glupih prepucavanja...Sportski pozdrav svima..

zile

pre 6 godina

Partizan - Salcburg, Zvezda - Atletiko Madrid
(vi biste hteli obrnuto, znam, 07. decembar 2017 23:33)
Kako igrate, opet mi imamo vece sanse :)

Mikii

pre 6 godina

Pitam se koliko će još vremena da ti treba da shvatiš da je lik koji je napisao taj komentar na koji si replicirao sa tvoje strane brda...
(Wllaxy, 07. decembar 2017 23:39)

I ja se pitam koliko ce tebi biti potrebno da je nebitno s koje strane brda je "lik". Odnosi se na sve arogantne, nadmene tipove. Sasuolo nisam naveo kao primer zbog vas koji navijate za Zvezdu, vec zato sto se radi o Italijanima, kao i zato sto je slicna situacija bila kada ste svi vi omalovazavali pomenutu ekipu koja vas je pregazila.

est

pre 6 godina

Partizan - Salcburg, Zvezda - Atletiko Madrid
(vi biste hteli obrnuto, znam, 07. decembar 2017 23:33)
nama je svejedno nego nam je zbog vas,kako cete da prodjete jednom kad nema vise srece u zrebu

pobro sto ti nije dobro

pre 6 godina

1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE 
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ... 

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 07. decembar 2017 23:20)
CZ je jedini tim koji je sa 3 postignuta gola,3!, prosao u nokaut fazu.

Kraljevic Marko

pre 6 godina

Nesto mi se cini da od velike utakmice nece biti nista... ima da naletimo na neke istocne ekipe tipa lokomotiva, plzen...neatrakrivna a teska... Ko zna zasto je to dobro...

Vazda Pobro

pre 6 godina

1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ...

Hvala, dovidjenja !!!

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ Vazda Pobro - Salzburg je malo bolji jer je primio samo 1 gol a Zvezda 2 . Al i to je za ogromno poštovanje. Za ovo drugo si u pravu. Pozdrav prijatelju. BRAVO ZVEZDO! 👏👏👏

ministar bez portfelja ali volim mito

pre 6 godina

vlada srbije na vanrednoj sednici koju sazvao presednik srbije urucice medalje prvog stepena zlatnog orla igracima i rukovostvu cz i partizana . vlada je donela i niz mera pomoci beogradskim blizancima i to penzije i plate jos 15% manje a mozda i 20 %kako bi ekipe cz i partizan docekali spremno prolece , mada februar to nije , sa par boljih igraca i to tima sume ;)

Wllaxy

pre 6 godina

Dace Bog da dobijete Atalantu, da vidis koliko moze da se igra. Ko onomad sa Sasuolom.
(Mikii, 07. decembar 2017 23:24)

Pitam se koliko će još vremena da ti treba da shvatiš da je lik koji je napisao taj komentar na koji si replicirao sa tvoje strane brda...

Millennium

pre 6 godina

U ovoj fazi laki protivnik ne može doći ni nama ni Partizanu pa da su i prvi u grupi. Van svih očekivanja, oba tima prošla. Ko god da bude, biće spektakl.

navijac

pre 6 godina

@1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ...

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 07. decembar 2017 23:20)

Crvena Zvezda je jedini tim iza koga stoji drzava zajedno sa predsednikom.

Svasta

pre 6 godina

Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ...

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 7. decembar 2017 23:20)

Cirkus ... Pa postoji razlog zasto igrate utakmice od prvog kola !!!! To je tih 25 godina o kojima se prica. Ko sve danas ima internet boze me sacuvaj.

ako se realno sagleda

pre 6 godina

1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ...

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 7. decembar 2017 23:20)

I na kraju po čemu je Zvezda bolja od npr. Partizana, Ludogoreca, Steaue ili neke druge ekipe koja se sa drugog mesta plasirala u nokaut fazu? To što imate katastrofalno nizak koeficijent pa morate od prvog kola baš i nije za hvalu...

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Vi ste bitno sjajni,sa 3 postignuta gola 
(Hell, 07. decembar 2017 23:18) 

A neko toliko primi za poluvreme...
(Gordon Bennett, 07. decembar 2017 23:27)

Kakvo crno poluvreme, neki to primaju za pola sata ...

nnidza

pre 6 godina

Sa onim što imaju ijedni i drugi igraju preko svojih limita... Čestitke i što lakši žreb! Izbeći Ruse, Engleze, Francuze i Špance, Italijane. Protiv ostalih bar možemo da igramo, ako ne da pobedimo!

Mikii

pre 6 godina

Od svih ovih ekipa, jedino se moze igra sa Bragom, Salcburgom, Plzenom i mozda Atalantom, ovi ostali su prejaki.
(navijac, 07. decembar 2017 23:14)

Dace Bog da dobijete Atalantu, da vidis koliko moze da se igra. Ko onomad sa Sasuolom.

Mance

pre 6 godina

CZ je jedini tim koji je sa 3 postignuta gola,3!, prosao u nokaut fazu.
(pobro sto ti nije dobro, 07. decembar 2017 23:26)
AC Milan je tim koji je sa cetiri, cetiri postignuta gola, osvojio prvo
mestu u grupi sa Realom, Dortmundom i Lokomotivom i kasnije osvojio LS 2003. To se zove pragmaticnost

veverac

pre 6 godina

1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE 
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ... 

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 07. decembar 2017 23:20)


Zamalo ali netačan podatak, Salzburg je primio samo jedan.

Mirko

pre 6 godina

Od svih ovih ekipa, jedino se moze igra sa Bragom, Salcburgom, Plzenom i mozda Atalantom, ovi ostali su prejaki.
(navijac, 07. decembar 2017 23:14)
Dakle nisi gledao Atalantu od devedesetih...

ako ćemo realno

pre 6 godina

Da i oni ove sezone odigraju protiv nekog jaceg tima, osim Olimpijakosa sve ostalo je bila boranija. Buducnost, Videoton, bojsi, skenderi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezda to je ljubav, 7. decembar 2017 21:55)

Taj Jang Bojs je u Švajcarskoj ligi trenutno prvi, ispred Bazela koji je tukao Mančester i Benfiku i prošao u nokaut fazu Lige šampiona. Skenderbeg za razliku od vas poslednje tri godine igrao Ligu Evrope dva puta, i tamo se plasirao preko Dinama iz Zagreba koji evropsko takmičenje nije propustio 11 godina. Videoton je ekipa koja nije nešto specjalno ali nisu ni za podcenjivanje, a npr. do utakmice sa Partizanom su došli tako što su eliminisali Bordo od kojeg je Zvezda ispala pre dve-tri godine... Ali opet svako dobija protivnike prema rejtingu, Partizan godinama skuplja bodove da bi bio među povlaštenima, pa je normalno da se dobije i po koji lakši protivnik.

Sa druge strane koga ste vi dobili u grupi? Arsenal je realno sa trećim timom igrao grupnu fazu, aktiviraće se ozbiljnije tek u nokaut fazi, kada će pokušati da dođu do trofeja i Lige šampiona. BATE Borisov realno ima najslabiju ekipu u poslednjih pet godina, ništa specjalno nisu. Šta reći za Keln, za ekipu koja u 14 utakmica domaćeg šampionata uzme svega tri boda... Još jedva skupio tim da dođe u Beograd, gotovo bez rezervnih igrača došli. A i u punom sastavu su posle Beneventa su najgora ekipa u ligama petice.

BojanNS

pre 6 godina

Kontam da smo bili i prvi u grupi da bi isli na teze rivale, jer od njih 20 (12 prvih u EL i 8 trecih u LS), 4 tima bi moralo da igra protiv tezih, a kontam da ce to biti 4 sa njmanjim koeficientom, a ne bi me cudilo da Partizan i CZ imaju najmanji od svih sto su prosli u 1/16, nisam proveravao.

ban

pre 6 godina

Zamolio bih gospodina Ivicu Ilijeva da ponovo dovede zimus jos neke "bombe" kao sto su Suma i Pantic, pa da na prolece igramo sa FK Zarkovo. Izvinjavam se FK Zarkovu sto sam ga pomenuo, prvi mi je pao na pamet.

zile

pre 6 godina

Ne bih voleo Atalantu i Atletiko, igraju agresivno, jaki su, Rusi su isto ozbiljni, sa ostalima moze da se igra. Kad nas Arsenal nije nadigrao nece ni raspali Milan ili Plzen. Boaci ispao iz forme, valjalo bi ga prodati sada, Pesic se zahuktao, treba mu mnogo manje da bi dao gol. A u LE sigurno nece biti puno prilika za to.

Robi

pre 6 godina

Partizan - Arsenal, Zvezda - Napoli
(Author, 07. decembar 2017 21:35)
Napoli nije medju “nosiocima” zato nije moguc duel Zvezda-Napoli posto ni Zvezda ne moze biti prva. Ja tipujem na Zvezda-Milan

Nemanja

pre 6 godina

A taman smo se ponadali derbiju u ligi Evrope. Da je Partizan prvi, a da Zvezda prodje dalje. Znalo se da pored Arsenala moze biti samo druga.

Simpatizer

pre 6 godina

Potpuno je svejedno. Verovatno bi i svi ostali da mogu da biraju, birali Partizan za protivnika, lakši posao. Tako da, što veće ime, to bolje

zvezda to je ljubav

pre 6 godina

Da i oni ove sezone odigraju protiv nekog jaceg tima, osim Olimpijakosa sve ostalo je bila boranija. Buducnost, Videoton, bojsi, skenderi.

ban

pre 6 godina

Ako Ilijev nesto zimus ne promeni u ovoj supljoj odbrani i ne kupi nekog ko ume gol da da nema od Partizana nista. Ovo je trenutno katastrofa od tima. Nikad gori.

ban

pre 6 godina

Ako Ilijev nesto zimus ne promeni u ovoj supljoj odbrani i ne kupi nekog ko ume gol da da nema od Partizana nista. Ovo je trenutno katastrofa od tima. Nikad gori.

Vazda Pobro

pre 6 godina

1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ...

Hvala, dovidjenja !!!

Simpatizer

pre 6 godina

Potpuno je svejedno. Verovatno bi i svi ostali da mogu da biraju, birali Partizan za protivnika, lakši posao. Tako da, što veće ime, to bolje

Mance

pre 6 godina

CZ je jedini tim koji je sa 3 postignuta gola,3!, prosao u nokaut fazu.
(pobro sto ti nije dobro, 07. decembar 2017 23:26)
AC Milan je tim koji je sa cetiri, cetiri postignuta gola, osvojio prvo
mestu u grupi sa Realom, Dortmundom i Lokomotivom i kasnije osvojio LS 2003. To se zove pragmaticnost

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Vi ste bitno sjajni,sa 3 postignuta gola 
(Hell, 07. decembar 2017 23:18) 

A neko toliko primi za poluvreme...
(Gordon Bennett, 07. decembar 2017 23:27)

Kakvo crno poluvreme, neki to primaju za pola sata ...

Robi

pre 6 godina

Partizan - Arsenal, Zvezda - Napoli
(Author, 07. decembar 2017 21:35)
Napoli nije medju “nosiocima” zato nije moguc duel Zvezda-Napoli posto ni Zvezda ne moze biti prva. Ja tipujem na Zvezda-Milan

veverac

pre 6 godina

1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE 
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ... 

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 07. decembar 2017 23:20)


Zamalo ali netačan podatak, Salzburg je primio samo jedan.

Mirko

pre 6 godina

Od svih ovih ekipa, jedino se moze igra sa Bragom, Salcburgom, Plzenom i mozda Atalantom, ovi ostali su prejaki.
(navijac, 07. decembar 2017 23:14)
Dakle nisi gledao Atalantu od devedesetih...

zvezda to je ljubav

pre 6 godina

Da i oni ove sezone odigraju protiv nekog jaceg tima, osim Olimpijakosa sve ostalo je bila boranija. Buducnost, Videoton, bojsi, skenderi.

Millennium

pre 6 godina

U ovoj fazi laki protivnik ne može doći ni nama ni Partizanu pa da su i prvi u grupi. Van svih očekivanja, oba tima prošla. Ko god da bude, biće spektakl.

ban

pre 6 godina

Zamolio bih gospodina Ivicu Ilijeva da ponovo dovede zimus jos neke "bombe" kao sto su Suma i Pantic, pa da na prolece igramo sa FK Zarkovo. Izvinjavam se FK Zarkovu sto sam ga pomenuo, prvi mi je pao na pamet.

zile

pre 6 godina

Ne bih voleo Atalantu i Atletiko, igraju agresivno, jaki su, Rusi su isto ozbiljni, sa ostalima moze da se igra. Kad nas Arsenal nije nadigrao nece ni raspali Milan ili Plzen. Boaci ispao iz forme, valjalo bi ga prodati sada, Pesic se zahuktao, treba mu mnogo manje da bi dao gol. A u LE sigurno nece biti puno prilika za to.

ministar bez portfelja ali volim mito

pre 6 godina

vlada srbije na vanrednoj sednici koju sazvao presednik srbije urucice medalje prvog stepena zlatnog orla igracima i rukovostvu cz i partizana . vlada je donela i niz mera pomoci beogradskim blizancima i to penzije i plate jos 15% manje a mozda i 20 %kako bi ekipe cz i partizan docekali spremno prolece , mada februar to nije , sa par boljih igraca i to tima sume ;)

ako ćemo realno

pre 6 godina

Da i oni ove sezone odigraju protiv nekog jaceg tima, osim Olimpijakosa sve ostalo je bila boranija. Buducnost, Videoton, bojsi, skenderi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezda to je ljubav, 7. decembar 2017 21:55)

Taj Jang Bojs je u Švajcarskoj ligi trenutno prvi, ispred Bazela koji je tukao Mančester i Benfiku i prošao u nokaut fazu Lige šampiona. Skenderbeg za razliku od vas poslednje tri godine igrao Ligu Evrope dva puta, i tamo se plasirao preko Dinama iz Zagreba koji evropsko takmičenje nije propustio 11 godina. Videoton je ekipa koja nije nešto specjalno ali nisu ni za podcenjivanje, a npr. do utakmice sa Partizanom su došli tako što su eliminisali Bordo od kojeg je Zvezda ispala pre dve-tri godine... Ali opet svako dobija protivnike prema rejtingu, Partizan godinama skuplja bodove da bi bio među povlaštenima, pa je normalno da se dobije i po koji lakši protivnik.

Sa druge strane koga ste vi dobili u grupi? Arsenal je realno sa trećim timom igrao grupnu fazu, aktiviraće se ozbiljnije tek u nokaut fazi, kada će pokušati da dođu do trofeja i Lige šampiona. BATE Borisov realno ima najslabiju ekipu u poslednjih pet godina, ništa specjalno nisu. Šta reći za Keln, za ekipu koja u 14 utakmica domaćeg šampionata uzme svega tri boda... Još jedva skupio tim da dođe u Beograd, gotovo bez rezervnih igrača došli. A i u punom sastavu su posle Beneventa su najgora ekipa u ligama petice.

Kraljevic Marko

pre 6 godina

Nesto mi se cini da od velike utakmice nece biti nista... ima da naletimo na neke istocne ekipe tipa lokomotiva, plzen...neatrakrivna a teska... Ko zna zasto je to dobro...

Wllaxy

pre 6 godina

Dace Bog da dobijete Atalantu, da vidis koliko moze da se igra. Ko onomad sa Sasuolom.
(Mikii, 07. decembar 2017 23:24)

Pitam se koliko će još vremena da ti treba da shvatiš da je lik koji je napisao taj komentar na koji si replicirao sa tvoje strane brda...

Svasta

pre 6 godina

Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ...

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 7. decembar 2017 23:20)

Cirkus ... Pa postoji razlog zasto igrate utakmice od prvog kola !!!! To je tih 25 godina o kojima se prica. Ko sve danas ima internet boze me sacuvaj.

nnidza

pre 6 godina

Sa onim što imaju ijedni i drugi igraju preko svojih limita... Čestitke i što lakši žreb! Izbeći Ruse, Engleze, Francuze i Špance, Italijane. Protiv ostalih bar možemo da igramo, ako ne da pobedimo!

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ Vazda Pobro - Salzburg je malo bolji jer je primio samo 1 gol a Zvezda 2 . Al i to je za ogromno poštovanje. Za ovo drugo si u pravu. Pozdrav prijatelju. BRAVO ZVEZDO! 👏👏👏

ako se realno sagleda

pre 6 godina

1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ...

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 7. decembar 2017 23:20)

I na kraju po čemu je Zvezda bolja od npr. Partizana, Ludogoreca, Steaue ili neke druge ekipe koja se sa drugog mesta plasirala u nokaut fazu? To što imate katastrofalno nizak koeficijent pa morate od prvog kola baš i nije za hvalu...

pobro sto ti nije dobro

pre 6 godina

1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE 
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ... 

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 07. decembar 2017 23:20)
CZ je jedini tim koji je sa 3 postignuta gola,3!, prosao u nokaut fazu.

navijac

pre 6 godina

@1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ...

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 07. decembar 2017 23:20)

Crvena Zvezda je jedini tim iza koga stoji drzava zajedno sa predsednikom.

BojanNS

pre 6 godina

Kontam da smo bili i prvi u grupi da bi isli na teze rivale, jer od njih 20 (12 prvih u EL i 8 trecih u LS), 4 tima bi moralo da igra protiv tezih, a kontam da ce to biti 4 sa njmanjim koeficientom, a ne bi me cudilo da Partizan i CZ imaju najmanji od svih sto su prosli u 1/16, nisam proveravao.

Mikii

pre 6 godina

Od svih ovih ekipa, jedino se moze igra sa Bragom, Salcburgom, Plzenom i mozda Atalantom, ovi ostali su prejaki.
(navijac, 07. decembar 2017 23:14)

Dace Bog da dobijete Atalantu, da vidis koliko moze da se igra. Ko onomad sa Sasuolom.

Nemanja

pre 6 godina

A taman smo se ponadali derbiju u ligi Evrope. Da je Partizan prvi, a da Zvezda prodje dalje. Znalo se da pored Arsenala moze biti samo druga.

Nex

pre 6 godina

Ne bih imao nista protiv da Zvezda i Partizan "razmene" protivnike, da Zvezda dobije Dinamo Kojev a Partizan Arsenala. Time bi se razresilo prepucavanje cija je grupa bila jaca!

киза Д

pre 6 godina

Звезда са Милијовићем има неку филозофију игре .Наш Ђукић не може да схвати да са овако лошом одбраном не може ова поставка игре.Не бих се ја отимао за Милан,далеко је пролеће.

tek od 1/8 finala

pre 6 godina

@ (Nemanja, 7. decembar 2017 21:32
A taman smo se ponadali derbiju u ligi Evrope. Da je Partizan prvi, a da Zvezda prodje dalje. Znalo se da pored Arsenala moze biti samo druga.

Klubovi iz ISTE zemlje se NE MOGU sastati u 1/16 finala.

Beranac

pre 6 godina

Cestitke i jednima i drugima na sjajnom rezultatu..Da je nama zvezdasima neko rekao ovo u Junu rekli bi ma daj, posjeti neku psihijatrisku ustanovu hehe..Meni je iskreno sada svejedno ko ce nam doci...Volio bih Lokomotivu ne zato sto su neka losa ekipa, jer ako se ne varam oni ce tada biti na pauzi, a to je vec par godina unazad velika boljka timova sa istoka...Radujmo se u ovom trenutku i crno, i crveno-bijeli, bez glupih prepucavanja...Sportski pozdrav svima..

zvezda to je ljubav

pre 6 godina

ako cemo realno: ZVEZDA je ove sezone igrala sa Spartom iz Praga koja je prosle godine prosla grupu le, Krasnodar koji vredi oko 90 miliona, Bate b. koji je redovni ucesnik ls, Arsenal o kome nemam sta da kazem, svi znaju ko je Arsenal i Keln koji je bundesligas i koji bi u vasoj grupi bio prvi sa 18 boda lagano, dok ste vi igrali s' Buducnost koja je rang Macve, Skenderbeg koji ne moze dva pasa da poveze. Jang B. koga ovo takmicenje ne interesuje posto zele da osvoje ligu. Dva malo krstenija tima koji nisu nista posebno, Olimpijakos koji ima ceo jedan bod u grupi ls, cak i Maribor ima vise i Dinamo k koji je obe utakmice sa vama igrao u izmenjenom sastavu i vi od ta dva tima primite ako se ne varam 12 gola, jedva cekam da sada odigrate sa nekim jakim timom i da vam pokazu gde vam je mesto zapravo i da vam je ovaj prolaz puka sreca jer da ste imali protivnike koje je zvezda imala ne bi ni pomirisali le.

genius

pre 6 godina

Cestitam i Zvezdi i Partizanu na prolazu,ovo je stvarno veliki uspeh,pogotovo zbog stanja u domacem klubskom fudbalu.Samo treba napomenuti da pojedine ekipe zbog nekih drugih prioriteta(domaci sampionati,i sl) nisu bas toliko ,,grizle" u grupnoj fazi,ali da ce sada dati sve od sebe da osvoje LE.Takvi timovi su svakako Arsenal,Lacio,Zenit,a donekle i Atalant,Olimpik Lion,Milan,Atletik Bilbao i sl.Ne traba zanemariti ni timove koji su u LS imali jake grupe pa nisu prosli dalje(Borusija Dortmund,Atletiko Madrid i sl.).

zoran kg

pre 6 godina

Zasto bezati od Atalante. Bergamo je lep grad i treba da nam posluzi kao karantin za utakmicu sa Milanom.
P.S. Atalanta ,Lacio i Atletiko -treba ih zaobici u sirokom luku

Wonder

pre 6 godina

Mislim da nas ne zeli niko, najiskrenije. Znaju svi da je Marakana magicna, a Arsenal smo zamalo dobili u gostima i kuci. Eno Bate 6 bambija pokupio sinoc u Londonu...

zile

pre 6 godina

Partizan - Salcburg, Zvezda - Atletiko Madrid
(vi biste hteli obrnuto, znam, 07. decembar 2017 23:33)
Kako igrate, opet mi imamo vece sanse :)

zulu w

pre 6 godina

Цигани хоће Милан , да поновимо гостовање из 88 . Какав хаос на трибинама.....

Navijač

pre 6 godina

Ne znam cemu ovo prepucavanje, prosli su i Partizan i Zvezda i to je to. Nisu birali grupe, zrebom je tako odredjeno, Partizan je odradio svoj deo posla, Zvezda takodje i idemo dalje. Koje god ekipe da izvucemo u ponedeljak zelim srecu mom Partizanu i Zvezdi, sto dalje doguramo bice bolje i jednima i drugima, nazalost i trecima ali to nije tema. A da li je bolji Partizan ili Zvezda to neka pokazu u derbiju pa cemo posle da se peckamo ali onako drugarski, to je sport.

Rick Hunter

pre 6 godina

Ekipe koje se mogu proci su Braga,Milan,Lokomitiva,Viktorija i Kiev, mada realno forma do februara ce se svima menjati kao i situacija u klubovima i njihove odluke da li im je vaznije da igraju jace u prvenstvu ili da terju le do.kraja.. sve u svemu slozio bih se sa vecinom, Milan je atraktivno ime a ne igraju nista posebno..

zoran

pre 6 godina

Daj nam Bože taj Dinamo Kijev, a njima Arsenal da vidimo ko je ko ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 7. decembar 2017 23:16)

Sta ces da vidis..? Odluce da odigraju sa najboljim sastavima i gledas urnebes i ponizavanje.
Ljudi sta je vama. Arsenal igrao sa 3. timom i nekim omladincima...Keln sa nekima iz 4. tima, kazu amateri...Dinamo K. takodje bez najboljih i "blizanci" prosli. Zamisli uspeha...!? Aresnal i Dinamo sa prvim timovima i "bliznaci" budu ispraceni sa 5 ili 6 komada u mrezi bez napora.
Nase ekipe su fizicki toliko inferiorne, takticki nezreli da nemaju nikakve sanse u ozbiljnim utakmicama.

Fadilj Vokri

pre 6 godina

Gospodo grobari, pricali ste kako je Arsenal igrao sa drugim timom protiv Zvezde, je l' mozda veceras igrao sa prvim i dao 6 komada??? Nadam se da ce vam pasti upravo oni i da izadju sa trecim timom i objasne vam kako stoje stvari u fudbalu da ne letite mnogo visoko. SRECNO!

vlada

pre 6 godina

Zvezda-Viljareal Partizan-Plzen to je moja prognoza.Sto je jos zanimljivo u prvom sesiru samo jedan klub koji je bio prvak Evrope dok u drugom cak 5.

Stefan

pre 6 godina

Sve ekipe sa kojima su igrali Partizan i Zvezda, osim možda Skenderbega su na papiru jače od naših timova. Ovo je veliki uspeh i jednih i drugih. Verovatno je među navijačima i jednih i drugih bilo onih koji su očekivali prolaz, ali svakako da kladionice nisu tako mislile. Mislite o tome kad sledeći put omalovažavali neke ekipe koje su po kvalitetu ispred naših!!!!!!

neutralni felsh

pre 6 godina

Zvezda - Keln 55000, Partizan YB 15000. Nismo isti i tacka.
(Author, 08. decembar 2017 00:29)


cik pogodi gde je bio besplatan ulaz ;)

lemuri

pre 6 godina

Ne znam za ostale ali nakoži mi se ježa kada pročitam vozić
MU Bazel Yang Boys uz poštapalicu "vidi" . Mit koji opravdava prolazak , usput svaka čast , čak i da je slučajno a po meni nije .
Takve komparacije služe Upravi da ostane u virtualnom svetu , pogotovu treneru čija ekipa jedina ima negativan skor od svih koji su prošli .
Takođe YB je pre tri meseca izbacio Kijev iz LŠ , a sada je grupu završio užasno . Tim u raspadanju , koji će završiti iza Bazela sa dvocifrenom razlikom u bodovima .
Bate i YB su u raspadu forme i to je razlog prolaska naša dva tima . Zvezda Bate 1:1 i YB Partizan 1:1 su utakmice koje su dosta pomogle jer nisu izgubili tada uz dobru igru naših klubova , posle su ove ekipe ušle u kanal .
Puno sreće želim i jednima i drugima na žrebu , lično za Zvezdu bih više voleo atraktivnog protivnika u ovom trenutku a Partizanu ono što žele njegovi navijači .

MiLaN

pre 6 godina

(zvezda to je ljubav, 08. decembar 2017 08:55)

Taj Skenderbeg je ispred vas na Fifinoj listi. Jang Bojs je ispred vas. Za Dinamo necu ni pisati.

Najrealnije

pre 6 godina

Ajde neka bude Zvezda-Dinamo Kijev a Arsenal-partizan,pa da vidimo ko je gde.Siguran sam da bi Zvezda bez problema izbacila Ukrajince a da bi partizan prosao sa Arsenalom kao sto je veceras prosao Borisov.

analiticar_amater

pre 6 godina

Slažem se, ali da Arsenal izvede na teren indentičan sastav kao protiv vas u Londonu.(Žiru, Vilšir, i devet omladinaca) O kvalitetu Kelna i trećeplasiranom timu Belorusije nećemo sada.
Što se tiče žreba, nepremostive prepreke su svi španci iz prvog šešira, Zenit, Atletiko, i Arsenal jer će verovatno igrati sa prvotimcima. Sa ostalim timovima može da se igra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Igor Obrenovac, 8. decembar 2017 09:25)

Bate uzeo titulu u Belorusiji, sto znaci da su 1. a ne 3. tim. Arsenal protiv nas izveo jednog jedinog omladinca. Ali dobro, to je ta grobarska objektivnost i izvrtanje cinjenica kako vama odgovara.

Najrealnije

pre 6 godina

Ajde neka bude Zvezda-Dinamo Kijev a Arsenal-partizan,pa da vidimo ko je gde.Siguran sam da bi Zvezda bez problema izbacila Ukrajince a da bi partizan prosao sa Arsenalom kao sto je veceras prosao Borisov.

C i n i k

pre 6 godina

CZ vise nije vazno,oni ce biti zadovoljni "prolecem" u Evropi, tj.kintom koju ce uzeti od Uefe da razdele izmedju sebe..sicardzijski mentalitet.Nema veze ako CZ dobije Milan puci ce svakako, ali je vazno "prolece" zato i onaj limitirani i jadni Pesic u zadnja 2 napada kad je bio sam ispred njihovog golmana umesto da ide da postigne gol,on ide u korner,cuva loptu i vreme da prodje, a mogao je da postigne gol?! E tu vidite zasto imamo limitirane igrace i zasto ne mozete od takvih da napravite takmicare. Inace jadna i tuzna igra CZ koja se branila od tima koji je dosao sa C timom,sa 14 igraca...

мики

pre 6 godina

нема ту екипе коју Звезда и Партизан не могу да победе у две утакмице. шта ће бити, то је већ друга прича. неизвесно у сваком случају.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

нема ту екипе коју Звезда и Партизан не могу да победе у две утакмице. шта ће бити, то је већ друга прича. неизвесно у сваком случају.
(мики, 08. decembar 2017 07:43)

Ajd ne lupaj. Ni jedni ni drugi nemaju sta da traze sa vecinom ovih timova.

prodajem pudlicu...

pre 6 godina

@zile
kad vas arsenal nije nadigrao???? o boze kakve sve gluposti ljudi pisu...
pa da je izasao prvi tim arsenala, a ne kadetski, popili bi ste petardu u prvom poluvremenu.

Dejan CZ

pre 6 godina

Koga god Zvezda bude izvukla pobednika ce u dve utakmice odluciti gol dat u gostima...koga god izvuce partizan odlucice dvoznamenkast broj golova u mrezi partizana.

Mikii

pre 6 godina

Pitam se koliko će još vremena da ti treba da shvatiš da je lik koji je napisao taj komentar na koji si replicirao sa tvoje strane brda...
(Wllaxy, 07. decembar 2017 23:39)

I ja se pitam koliko ce tebi biti potrebno da je nebitno s koje strane brda je "lik". Odnosi se na sve arogantne, nadmene tipove. Sasuolo nisam naveo kao primer zbog vas koji navijate za Zvezdu, vec zato sto se radi o Italijanima, kao i zato sto je slicna situacija bila kada ste svi vi omalovazavali pomenutu ekipu koja vas je pregazila.

ccc

pre 6 godina

vidim svi prizivate partizanu Arsenal uz recenicu da vidimo ko je ko?!
u dvomecu sa Arsenalovom 6. ekipom vi biste opet ispali,(0-1 u Bgu i 0-0 u Londonu) ne razumem sta sad hocete da dokazujete,Arsenal bi u nokaut fazi sigurno izsao bar sa 7 prvotimaca...

wroom1975

pre 6 godina

Sve čestitke i mom Partizanu i Zvezdi. Ovo je bilo za Srbiju i baš mi je drago da smo dokazali da je naša liga najjača u regionu kakva god bila. Naš rat nastavljamo 13.decembra a što se tiče sledećih protivnika u LE voleo bih da se izbegnu Atletiko, Arsenal (partizan), Dortmund, Atalanta...sa svim ostalima i Partizan i Zvezda mogu da se nose pa koliko god neki mislili da nije tako.

est

pre 6 godina

Partizan - Salcburg, Zvezda - Atletiko Madrid
(vi biste hteli obrnuto, znam, 07. decembar 2017 23:33)
nama je svejedno nego nam je zbog vas,kako cete da prodjete jednom kad nema vise srece u zrebu

Grobar1989

pre 6 godina

Domacini i Partizan i zvezda u jednom danu u Beogradu,bice krvava jesen ,jos ako dodju ekipe sa ekstremnim.navijacima morace Vojska da reaguje...

Batko

pre 6 godina

Taj Skenderbeg je ispred vas na Fifinoj listi. Jang Bojs je ispred vas. Za Dinamo necu ni pisati.
(MiLaN, 08. decembar 2017 10:08)

Koliko vidim, trcis na sve moguce vesti o Zvezdi, ovde na pirtalu i ostavljas komentare... Dovoljno je samo jedan, odmah se vidi kakav si "mozak"...

nz

pre 6 godina

Pošto su gani puni samopouzdanja nakon ubedljive pobede nad gigantom iz Bundeslige, razbijanja Arsenala i ponižavanja Batea želim im Atletiko, Lacio ili Lajpcig, da i njih oduče od fudbala kao što su ove iz grupe. A nama može i Salcburg i Viktorija.

Igor Obrenovac

pre 6 godina

@Nex
Slažem se, ali da Arsenal izvede na teren indentičan sastav kao protiv vas u Londonu.(Žiru, Vilšir, i devet omladinaca) O kvalitetu Kelna i trećeplasiranom timu Belorusije nećemo sada.
Što se tiče žreba, nepremostive prepreke su svi španci iz prvog šešira, Zenit, Atletiko, i Arsenal jer će verovatno igrati sa prvotimcima. Sa ostalim timovima može da se igra.

ako ćemo realno

pre 6 godina

Da i oni ove sezone odigraju protiv nekog jaceg tima, osim Olimpijakosa sve ostalo je bila boranija. Buducnost, Videoton, bojsi, skenderi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezda to je ljubav, 7. decembar 2017 21:55)

Taj Jang Bojs je u Švajcarskoj ligi trenutno prvi, ispred Bazela koji je tukao Mančester i Benfiku i prošao u nokaut fazu Lige šampiona. Skenderbeg za razliku od vas poslednje tri godine igrao Ligu Evrope dva puta, i tamo se plasirao preko Dinama iz Zagreba koji evropsko takmičenje nije propustio 11 godina. Videoton je ekipa koja nije nešto specjalno ali nisu ni za podcenjivanje, a npr. do utakmice sa Partizanom su došli tako što su eliminisali Bordo od kojeg je Zvezda ispala pre dve-tri godine... Ali opet svako dobija protivnike prema rejtingu, Partizan godinama skuplja bodove da bi bio među povlaštenima, pa je normalno da se dobije i po koji lakši protivnik.

Sa druge strane koga ste vi dobili u grupi? Arsenal je realno sa trećim timom igrao grupnu fazu, aktiviraće se ozbiljnije tek u nokaut fazi, kada će pokušati da dođu do trofeja i Lige šampiona. BATE Borisov realno ima najslabiju ekipu u poslednjih pet godina, ništa specjalno nisu. Šta reći za Keln, za ekipu koja u 14 utakmica domaćeg šampionata uzme svega tri boda... Još jedva skupio tim da dođe u Beograd, gotovo bez rezervnih igrača došli. A i u punom sastavu su posle Beneventa su najgora ekipa u ligama petice.

navijac

pre 6 godina

@1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ...

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 07. decembar 2017 23:20)

Crvena Zvezda je jedini tim iza koga stoji drzava zajedno sa predsednikom.

zvezda to je ljubav

pre 6 godina

Da i oni ove sezone odigraju protiv nekog jaceg tima, osim Olimpijakosa sve ostalo je bila boranija. Buducnost, Videoton, bojsi, skenderi.

Svasta

pre 6 godina

Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ...

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 7. decembar 2017 23:20)

Cirkus ... Pa postoji razlog zasto igrate utakmice od prvog kola !!!! To je tih 25 godina o kojima se prica. Ko sve danas ima internet boze me sacuvaj.

Nemanja

pre 6 godina

A taman smo se ponadali derbiju u ligi Evrope. Da je Partizan prvi, a da Zvezda prodje dalje. Znalo se da pored Arsenala moze biti samo druga.

Vazda Pobro

pre 6 godina

1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ...

Hvala, dovidjenja !!!

ako se realno sagleda

pre 6 godina

1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ...

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 7. decembar 2017 23:20)

I na kraju po čemu je Zvezda bolja od npr. Partizana, Ludogoreca, Steaue ili neke druge ekipe koja se sa drugog mesta plasirala u nokaut fazu? To što imate katastrofalno nizak koeficijent pa morate od prvog kola baš i nije za hvalu...

pobro sto ti nije dobro

pre 6 godina

1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE 
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ... 

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 07. decembar 2017 23:20)
CZ je jedini tim koji je sa 3 postignuta gola,3!, prosao u nokaut fazu.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Vi ste bitno sjajni,sa 3 postignuta gola 
(Hell, 07. decembar 2017 23:18) 

A neko toliko primi za poluvreme...
(Gordon Bennett, 07. decembar 2017 23:27)

Kakvo crno poluvreme, neki to primaju za pola sata ...

Mikii

pre 6 godina

Od svih ovih ekipa, jedino se moze igra sa Bragom, Salcburgom, Plzenom i mozda Atalantom, ovi ostali su prejaki.
(navijac, 07. decembar 2017 23:14)

Dace Bog da dobijete Atalantu, da vidis koliko moze da se igra. Ko onomad sa Sasuolom.

Simpatizer

pre 6 godina

Potpuno je svejedno. Verovatno bi i svi ostali da mogu da biraju, birali Partizan za protivnika, lakši posao. Tako da, što veće ime, to bolje

veverac

pre 6 godina

1. Crvena Zvezda je tim koji je primio najmanje golova u grupnom takmicenju LE 
2. Crvena Zvezda je jedini tim koji je prosao u drugi krug, a da je kvalifikacije krenuo od prvog kola ... 

Hvala, dovidjenja !!!
(Vazda Pobro, 07. decembar 2017 23:20)


Zamalo ali netačan podatak, Salzburg je primio samo jedan.

ministar bez portfelja ali volim mito

pre 6 godina

vlada srbije na vanrednoj sednici koju sazvao presednik srbije urucice medalje prvog stepena zlatnog orla igracima i rukovostvu cz i partizana . vlada je donela i niz mera pomoci beogradskim blizancima i to penzije i plate jos 15% manje a mozda i 20 %kako bi ekipe cz i partizan docekali spremno prolece , mada februar to nije , sa par boljih igraca i to tima sume ;)

ban

pre 6 godina

Ako Ilijev nesto zimus ne promeni u ovoj supljoj odbrani i ne kupi nekog ko ume gol da da nema od Partizana nista. Ovo je trenutno katastrofa od tima. Nikad gori.

zvezda to je ljubav

pre 6 godina

ako cemo realno: ZVEZDA je ove sezone igrala sa Spartom iz Praga koja je prosle godine prosla grupu le, Krasnodar koji vredi oko 90 miliona, Bate b. koji je redovni ucesnik ls, Arsenal o kome nemam sta da kazem, svi znaju ko je Arsenal i Keln koji je bundesligas i koji bi u vasoj grupi bio prvi sa 18 boda lagano, dok ste vi igrali s' Buducnost koja je rang Macve, Skenderbeg koji ne moze dva pasa da poveze. Jang B. koga ovo takmicenje ne interesuje posto zele da osvoje ligu. Dva malo krstenija tima koji nisu nista posebno, Olimpijakos koji ima ceo jedan bod u grupi ls, cak i Maribor ima vise i Dinamo k koji je obe utakmice sa vama igrao u izmenjenom sastavu i vi od ta dva tima primite ako se ne varam 12 gola, jedva cekam da sada odigrate sa nekim jakim timom i da vam pokazu gde vam je mesto zapravo i da vam je ovaj prolaz puka sreca jer da ste imali protivnike koje je zvezda imala ne bi ni pomirisali le.

zile

pre 6 godina

Ne bih voleo Atalantu i Atletiko, igraju agresivno, jaki su, Rusi su isto ozbiljni, sa ostalima moze da se igra. Kad nas Arsenal nije nadigrao nece ni raspali Milan ili Plzen. Boaci ispao iz forme, valjalo bi ga prodati sada, Pesic se zahuktao, treba mu mnogo manje da bi dao gol. A u LE sigurno nece biti puno prilika za to.

Mance

pre 6 godina

CZ je jedini tim koji je sa 3 postignuta gola,3!, prosao u nokaut fazu.
(pobro sto ti nije dobro, 07. decembar 2017 23:26)
AC Milan je tim koji je sa cetiri, cetiri postignuta gola, osvojio prvo
mestu u grupi sa Realom, Dortmundom i Lokomotivom i kasnije osvojio LS 2003. To se zove pragmaticnost

neutralni felsh

pre 6 godina

Zvezda - Keln 55000, Partizan YB 15000. Nismo isti i tacka.
(Author, 08. decembar 2017 00:29)


cik pogodi gde je bio besplatan ulaz ;)

nz

pre 6 godina

Pošto su gani puni samopouzdanja nakon ubedljive pobede nad gigantom iz Bundeslige, razbijanja Arsenala i ponižavanja Batea želim im Atletiko, Lacio ili Lajpcig, da i njih oduče od fudbala kao što su ove iz grupe. A nama može i Salcburg i Viktorija.

ban

pre 6 godina

Zamolio bih gospodina Ivicu Ilijeva da ponovo dovede zimus jos neke "bombe" kao sto su Suma i Pantic, pa da na prolece igramo sa FK Zarkovo. Izvinjavam se FK Zarkovu sto sam ga pomenuo, prvi mi je pao na pamet.

C i n i k

pre 6 godina

CZ vise nije vazno,oni ce biti zadovoljni "prolecem" u Evropi, tj.kintom koju ce uzeti od Uefe da razdele izmedju sebe..sicardzijski mentalitet.Nema veze ako CZ dobije Milan puci ce svakako, ali je vazno "prolece" zato i onaj limitirani i jadni Pesic u zadnja 2 napada kad je bio sam ispred njihovog golmana umesto da ide da postigne gol,on ide u korner,cuva loptu i vreme da prodje, a mogao je da postigne gol?! E tu vidite zasto imamo limitirane igrace i zasto ne mozete od takvih da napravite takmicare. Inace jadna i tuzna igra CZ koja se branila od tima koji je dosao sa C timom,sa 14 igraca...

Dejan CZ

pre 6 godina

Koga god Zvezda bude izvukla pobednika ce u dve utakmice odluciti gol dat u gostima...koga god izvuce partizan odlucice dvoznamenkast broj golova u mrezi partizana.

prodajem pudlicu...

pre 6 godina

@zile
kad vas arsenal nije nadigrao???? o boze kakve sve gluposti ljudi pisu...
pa da je izasao prvi tim arsenala, a ne kadetski, popili bi ste petardu u prvom poluvremenu.

Igor Obrenovac

pre 6 godina

@Nex
Slažem se, ali da Arsenal izvede na teren indentičan sastav kao protiv vas u Londonu.(Žiru, Vilšir, i devet omladinaca) O kvalitetu Kelna i trećeplasiranom timu Belorusije nećemo sada.
Što se tiče žreba, nepremostive prepreke su svi španci iz prvog šešira, Zenit, Atletiko, i Arsenal jer će verovatno igrati sa prvotimcima. Sa ostalim timovima može da se igra.

ccc

pre 6 godina

vidim svi prizivate partizanu Arsenal uz recenicu da vidimo ko je ko?!
u dvomecu sa Arsenalovom 6. ekipom vi biste opet ispali,(0-1 u Bgu i 0-0 u Londonu) ne razumem sta sad hocete da dokazujete,Arsenal bi u nokaut fazi sigurno izsao bar sa 7 prvotimaca...

Batko

pre 6 godina

Taj Skenderbeg je ispred vas na Fifinoj listi. Jang Bojs je ispred vas. Za Dinamo necu ni pisati.
(MiLaN, 08. decembar 2017 10:08)

Koliko vidim, trcis na sve moguce vesti o Zvezdi, ovde na pirtalu i ostavljas komentare... Dovoljno je samo jedan, odmah se vidi kakav si "mozak"...

Robi

pre 6 godina

Partizan - Arsenal, Zvezda - Napoli
(Author, 07. decembar 2017 21:35)
Napoli nije medju “nosiocima” zato nije moguc duel Zvezda-Napoli posto ni Zvezda ne moze biti prva. Ja tipujem na Zvezda-Milan

BojanNS

pre 6 godina

Kontam da smo bili i prvi u grupi da bi isli na teze rivale, jer od njih 20 (12 prvih u EL i 8 trecih u LS), 4 tima bi moralo da igra protiv tezih, a kontam da ce to biti 4 sa njmanjim koeficientom, a ne bi me cudilo da Partizan i CZ imaju najmanji od svih sto su prosli u 1/16, nisam proveravao.

Najrealnije

pre 6 godina

Ajde neka bude Zvezda-Dinamo Kijev a Arsenal-partizan,pa da vidimo ko je gde.Siguran sam da bi Zvezda bez problema izbacila Ukrajince a da bi partizan prosao sa Arsenalom kao sto je veceras prosao Borisov.

Grobar1989

pre 6 godina

Domacini i Partizan i zvezda u jednom danu u Beogradu,bice krvava jesen ,jos ako dodju ekipe sa ekstremnim.navijacima morace Vojska da reaguje...

Wonder

pre 6 godina

Mislim da nas ne zeli niko, najiskrenije. Znaju svi da je Marakana magicna, a Arsenal smo zamalo dobili u gostima i kuci. Eno Bate 6 bambija pokupio sinoc u Londonu...

MiLaN

pre 6 godina

(zvezda to je ljubav, 08. decembar 2017 08:55)

Taj Skenderbeg je ispred vas na Fifinoj listi. Jang Bojs je ispred vas. Za Dinamo necu ni pisati.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ Vazda Pobro - Salzburg je malo bolji jer je primio samo 1 gol a Zvezda 2 . Al i to je za ogromno poštovanje. Za ovo drugo si u pravu. Pozdrav prijatelju. BRAVO ZVEZDO! 👏👏👏

Najrealnije

pre 6 godina

Ajde neka bude Zvezda-Dinamo Kijev a Arsenal-partizan,pa da vidimo ko je gde.Siguran sam da bi Zvezda bez problema izbacila Ukrajince a da bi partizan prosao sa Arsenalom kao sto je veceras prosao Borisov.

analiticar_amater

pre 6 godina

Slažem se, ali da Arsenal izvede na teren indentičan sastav kao protiv vas u Londonu.(Žiru, Vilšir, i devet omladinaca) O kvalitetu Kelna i trećeplasiranom timu Belorusije nećemo sada.
Što se tiče žreba, nepremostive prepreke su svi španci iz prvog šešira, Zenit, Atletiko, i Arsenal jer će verovatno igrati sa prvotimcima. Sa ostalim timovima može da se igra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Igor Obrenovac, 8. decembar 2017 09:25)

Bate uzeo titulu u Belorusiji, sto znaci da su 1. a ne 3. tim. Arsenal protiv nas izveo jednog jedinog omladinca. Ali dobro, to je ta grobarska objektivnost i izvrtanje cinjenica kako vama odgovara.

Wllaxy

pre 6 godina

Dace Bog da dobijete Atalantu, da vidis koliko moze da se igra. Ko onomad sa Sasuolom.
(Mikii, 07. decembar 2017 23:24)

Pitam se koliko će još vremena da ti treba da shvatiš da je lik koji je napisao taj komentar na koji si replicirao sa tvoje strane brda...

мики

pre 6 godina

нема ту екипе коју Звезда и Партизан не могу да победе у две утакмице. шта ће бити, то је већ друга прича. неизвесно у сваком случају.

Nex

pre 6 godina

Ne bih imao nista protiv da Zvezda i Partizan "razmene" protivnike, da Zvezda dobije Dinamo Kojev a Partizan Arsenala. Time bi se razresilo prepucavanje cija je grupa bila jaca!

Kraljevic Marko

pre 6 godina

Nesto mi se cini da od velike utakmice nece biti nista... ima da naletimo na neke istocne ekipe tipa lokomotiva, plzen...neatrakrivna a teska... Ko zna zasto je to dobro...

Mirko

pre 6 godina

Od svih ovih ekipa, jedino se moze igra sa Bragom, Salcburgom, Plzenom i mozda Atalantom, ovi ostali su prejaki.
(navijac, 07. decembar 2017 23:14)
Dakle nisi gledao Atalantu od devedesetih...

zoran

pre 6 godina

Daj nam Bože taj Dinamo Kijev, a njima Arsenal da vidimo ko je ko ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 7. decembar 2017 23:16)

Sta ces da vidis..? Odluce da odigraju sa najboljim sastavima i gledas urnebes i ponizavanje.
Ljudi sta je vama. Arsenal igrao sa 3. timom i nekim omladincima...Keln sa nekima iz 4. tima, kazu amateri...Dinamo K. takodje bez najboljih i "blizanci" prosli. Zamisli uspeha...!? Aresnal i Dinamo sa prvim timovima i "bliznaci" budu ispraceni sa 5 ili 6 komada u mrezi bez napora.
Nase ekipe su fizicki toliko inferiorne, takticki nezreli da nemaju nikakve sanse u ozbiljnim utakmicama.

Fadilj Vokri

pre 6 godina

Gospodo grobari, pricali ste kako je Arsenal igrao sa drugim timom protiv Zvezde, je l' mozda veceras igrao sa prvim i dao 6 komada??? Nadam se da ce vam pasti upravo oni i da izadju sa trecim timom i objasne vam kako stoje stvari u fudbalu da ne letite mnogo visoko. SRECNO!

nnidza

pre 6 godina

Sa onim što imaju ijedni i drugi igraju preko svojih limita... Čestitke i što lakši žreb! Izbeći Ruse, Engleze, Francuze i Špance, Italijane. Protiv ostalih bar možemo da igramo, ako ne da pobedimo!

Millennium

pre 6 godina

U ovoj fazi laki protivnik ne može doći ni nama ni Partizanu pa da su i prvi u grupi. Van svih očekivanja, oba tima prošla. Ko god da bude, biće spektakl.

est

pre 6 godina

Partizan - Salcburg, Zvezda - Atletiko Madrid
(vi biste hteli obrnuto, znam, 07. decembar 2017 23:33)
nama je svejedno nego nam je zbog vas,kako cete da prodjete jednom kad nema vise srece u zrebu

zile

pre 6 godina

Partizan - Salcburg, Zvezda - Atletiko Madrid
(vi biste hteli obrnuto, znam, 07. decembar 2017 23:33)
Kako igrate, opet mi imamo vece sanse :)

Rick Hunter

pre 6 godina

Ekipe koje se mogu proci su Braga,Milan,Lokomitiva,Viktorija i Kiev, mada realno forma do februara ce se svima menjati kao i situacija u klubovima i njihove odluke da li im je vaznije da igraju jace u prvenstvu ili da terju le do.kraja.. sve u svemu slozio bih se sa vecinom, Milan je atraktivno ime a ne igraju nista posebno..

zulu w

pre 6 godina

Цигани хоће Милан , да поновимо гостовање из 88 . Какав хаос на трибинама.....

Bugarski grafolog

pre 6 godina

нема ту екипе коју Звезда и Партизан не могу да победе у две утакмице. шта ће бити, то је већ друга прича. неизвесно у сваком случају.
(мики, 08. decembar 2017 07:43)

Ajd ne lupaj. Ni jedni ni drugi nemaju sta da traze sa vecinom ovih timova.

Mikii

pre 6 godina

Pitam se koliko će još vremena da ti treba da shvatiš da je lik koji je napisao taj komentar na koji si replicirao sa tvoje strane brda...
(Wllaxy, 07. decembar 2017 23:39)

I ja se pitam koliko ce tebi biti potrebno da je nebitno s koje strane brda je "lik". Odnosi se na sve arogantne, nadmene tipove. Sasuolo nisam naveo kao primer zbog vas koji navijate za Zvezdu, vec zato sto se radi o Italijanima, kao i zato sto je slicna situacija bila kada ste svi vi omalovazavali pomenutu ekipu koja vas je pregazila.

zoran kg

pre 6 godina

Zasto bezati od Atalante. Bergamo je lep grad i treba da nam posluzi kao karantin za utakmicu sa Milanom.
P.S. Atalanta ,Lacio i Atletiko -treba ih zaobici u sirokom luku

киза Д

pre 6 godina

Звезда са Милијовићем има неку филозофију игре .Наш Ђукић не може да схвати да са овако лошом одбраном не може ова поставка игре.Не бих се ја отимао за Милан,далеко је пролеће.

lemuri

pre 6 godina

Ne znam za ostale ali nakoži mi se ježa kada pročitam vozić
MU Bazel Yang Boys uz poštapalicu "vidi" . Mit koji opravdava prolazak , usput svaka čast , čak i da je slučajno a po meni nije .
Takve komparacije služe Upravi da ostane u virtualnom svetu , pogotovu treneru čija ekipa jedina ima negativan skor od svih koji su prošli .
Takođe YB je pre tri meseca izbacio Kijev iz LŠ , a sada je grupu završio užasno . Tim u raspadanju , koji će završiti iza Bazela sa dvocifrenom razlikom u bodovima .
Bate i YB su u raspadu forme i to je razlog prolaska naša dva tima . Zvezda Bate 1:1 i YB Partizan 1:1 su utakmice koje su dosta pomogle jer nisu izgubili tada uz dobru igru naših klubova , posle su ove ekipe ušle u kanal .
Puno sreće želim i jednima i drugima na žrebu , lično za Zvezdu bih više voleo atraktivnog protivnika u ovom trenutku a Partizanu ono što žele njegovi navijači .

wroom1975

pre 6 godina

Sve čestitke i mom Partizanu i Zvezdi. Ovo je bilo za Srbiju i baš mi je drago da smo dokazali da je naša liga najjača u regionu kakva god bila. Naš rat nastavljamo 13.decembra a što se tiče sledećih protivnika u LE voleo bih da se izbegnu Atletiko, Arsenal (partizan), Dortmund, Atalanta...sa svim ostalima i Partizan i Zvezda mogu da se nose pa koliko god neki mislili da nije tako.

vlada

pre 6 godina

Zvezda-Viljareal Partizan-Plzen to je moja prognoza.Sto je jos zanimljivo u prvom sesiru samo jedan klub koji je bio prvak Evrope dok u drugom cak 5.

Beranac

pre 6 godina

Cestitke i jednima i drugima na sjajnom rezultatu..Da je nama zvezdasima neko rekao ovo u Junu rekli bi ma daj, posjeti neku psihijatrisku ustanovu hehe..Meni je iskreno sada svejedno ko ce nam doci...Volio bih Lokomotivu ne zato sto su neka losa ekipa, jer ako se ne varam oni ce tada biti na pauzi, a to je vec par godina unazad velika boljka timova sa istoka...Radujmo se u ovom trenutku i crno, i crveno-bijeli, bez glupih prepucavanja...Sportski pozdrav svima..

genius

pre 6 godina

Cestitam i Zvezdi i Partizanu na prolazu,ovo je stvarno veliki uspeh,pogotovo zbog stanja u domacem klubskom fudbalu.Samo treba napomenuti da pojedine ekipe zbog nekih drugih prioriteta(domaci sampionati,i sl) nisu bas toliko ,,grizle" u grupnoj fazi,ali da ce sada dati sve od sebe da osvoje LE.Takvi timovi su svakako Arsenal,Lacio,Zenit,a donekle i Atalant,Olimpik Lion,Milan,Atletik Bilbao i sl.Ne traba zanemariti ni timove koji su u LS imali jake grupe pa nisu prosli dalje(Borusija Dortmund,Atletiko Madrid i sl.).

tek od 1/8 finala

pre 6 godina

@ (Nemanja, 7. decembar 2017 21:32
A taman smo se ponadali derbiju u ligi Evrope. Da je Partizan prvi, a da Zvezda prodje dalje. Znalo se da pored Arsenala moze biti samo druga.

Klubovi iz ISTE zemlje se NE MOGU sastati u 1/16 finala.

Stefan

pre 6 godina

Sve ekipe sa kojima su igrali Partizan i Zvezda, osim možda Skenderbega su na papiru jače od naših timova. Ovo je veliki uspeh i jednih i drugih. Verovatno je među navijačima i jednih i drugih bilo onih koji su očekivali prolaz, ali svakako da kladionice nisu tako mislile. Mislite o tome kad sledeći put omalovažavali neke ekipe koje su po kvalitetu ispred naših!!!!!!

Navijač

pre 6 godina

Ne znam cemu ovo prepucavanje, prosli su i Partizan i Zvezda i to je to. Nisu birali grupe, zrebom je tako odredjeno, Partizan je odradio svoj deo posla, Zvezda takodje i idemo dalje. Koje god ekipe da izvucemo u ponedeljak zelim srecu mom Partizanu i Zvezdi, sto dalje doguramo bice bolje i jednima i drugima, nazalost i trecima ali to nije tema. A da li je bolji Partizan ili Zvezda to neka pokazu u derbiju pa cemo posle da se peckamo ali onako drugarski, to je sport.