1. Kup šampiona srezona 1976-77:
    Dinamo Kijev- Partizan 3-0
    Partizan - Dinamo Kijev 0-3
    (boban, 8. decembar 2017 08:21)

    Nije istina. Ne znam gde si iskopao ovaj podatak, možda kod onog lika na tv Partizan, ali evo reći ću ti šta je bolna stvarnost: u 1. Kolu Kupa Šampiona 76/77 igrali ste sa Dinamom iz Kijeva. U Kijevu je bilo 3-0 za Dinamo, a u Beogradu 2-0 za Dinamo. Dakle, ukupno 5-0 za Dinamo. Ako dodaš poslednja dva meča, skor vam je 0-4 uz gol razliku 3 - 12.
    A onaj Dinamo Drezden koji nam je bio "smešna" konkurencija u pohodu na Bari, koju godinu pre '77, takodje u Kupu Šampiona odvalio vas je sa 6-0 u Drezdenu. Tužno, ali istinito.
    I vrlo lako proverljivo.

    Ma jok bilo je 18 nula za Drezden.
    2-0 u Bg za Partizan. Partizan ih gazio, nestalo struje 20 minuta pre kraja. Prekid trajao pola sata. Nemci dosli do daha i ostalo 2-0. Tamo 2-0 za Drezden uz veliku gresku i poklon gol Pere Borote i onda Drezden dobio na penale.
    (Lazovi nad lazovima, najlazovi!, 9. decembar 2017 20:01)

    # Link komentara

  2. Kup šampiona srezona 1976-77:
    Dinamo Kijev- Partizan 3-0
    Partizan - Dinamo Kijev 0-3
    (boban, 8. decembar 2017 08:21)

    Nije istina. Ne znam gde si iskopao ovaj podatak, možda kod onog lika na tv Partizan, ali evo reći ću ti šta je bolna stvarnost: u 1. Kolu Kupa Šampiona 76/77 igrali ste sa Dinamom iz Kijeva. U Kijevu je bilo 3-0 za Dinamo, a u Beogradu 2-0 za Dinamo. Dakle, ukupno 5-0 za Dinamo. Ako dodaš poslednja dva meča, skor vam je 0-4 uz gol razliku 3 - 12.
    A onaj Dinamo Drezden koji nam je bio "smešna" konkurencija u pohodu na Bari, koju godinu pre '77, takodje u Kupu Šampiona odvalio vas je sa 6-0 u Drezdenu. Tužno, ali istinito.
    I vrlo lako proverljivo.
    (Negativni, 8. decembar 2017 20:33)

    # Link komentara

  3. gol razlika 3:2
    bunkerica i dva gola raspalom kelnu,jedan borusiji koja je primila sesticu od arsenala. na vasu srecu izbegli ste prvu postavu! :)
    inace keln se jedva skupio i ubio vas u igri i sansama. njemacki gigant gol razlika 3
    6:27 iz 14 tekmi 3 boda... ccc
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (france, 8. decembar 2017 01:13)

    Читајући овај коментар човек може да стекне утисак да је Звезда изгубила од Келна !
    Дечко, Звезда је победила Келн 1:0, а твој распали партизан је за пола сата игре већ три пута вадио лопту из мреже. Мислим да би ти то требало бити битније од статистике на Звездиној утакмици, зар не ?
    Пиам се, да је Динаму требало 10 голова, колико би им времена требало да реше утакмицу ? Мислим да би све било готово дo 80-тог минута !
    (BBRS, 8. decembar 2017 11:56)

    # Link komentara

  4. Који је блам за државу па и за мене кад кажу за партизан, шампион србије !
    Можете мислити шта мисле о нама нпр навијачи Динама кад им кажеш да је овај крш од екипе и клуба уопште, шампион ?!
    На нашу срећу, неће још дуго бити тако !!!
    (BBRS, 8. decembar 2017 11:42)

    # Link komentara

  5. @ Vi ste jedini klub koji je prosao dalje sa negativnom gol razlikom. Pametnom dosta.
    (Hebeos, 07. decembar 2017 23:05)

    Nije tacno,ne siri dezinformacije.Mi smo prosli u petom kolu sa gol razlikom 7:5,a ovo je bila utakmica za prvo mesto koju smo mogli i 16:0 da izgubimo.Dinamo je svakako kvalitetnija ekipa od Partizana tako da...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vreme sporta i razonode, 8. decembar 2017 08:22)

    Dajte taj Dinamo Zvezdi,da se igramo sa njim na prolece.
    P.S.Rezultati se gledaju na kraju zavrsenog ciklusa a ne posle 2,3,4, ili 5 kola.Na kraju se podvlaci crta.
    (Istina, 8. decembar 2017 10:44)

    # Link komentara

  6. Ало гроБари, Звезда има 9 бодова! Ви у никад јачој групи 8. Ај сад назад у рупу.
    (Педро, 07. decembar 2017 23:54)
    Nerealno, Arsenal u Londonu na po' gasa igra protiv vas sa ekipom za Liga Kup, a Koln u Bg, dok im je cijela prva ekipa na rehabilitaciju.
    A da, igrali su 2:2 sa Salkeom.
    Derle.
     (Poslovođa šestorice patuljaka, 8. decembar 2017 08:56)

    # Link komentara

  7. Као полувековни навијаћ црно-белих не могу да останем равнодушан на синоћњи пораз, боље рећи бламажу Партизана. Не сећам се да смо икада лакше примали голове него синоћ а знали смо губити и са 5:0 и 6:1. Да сам на Ђукићевом месту стварно бих, али стварно, јавно спалио своју тренерску диплому. Па, молим вас лепо, човек је целу своју фудбалску каријеру, безмало четврт века, провео на позицији одбрамбеног играча и не уме да састави иоле чвршћу одбрану зато и не треба да чуди што нам, и у СЛС, голове забија и Курта и Мурта. Два Стојковића на голу не би синоћ исправила брљотине комплетне одбране, ако се оно уопште може назвати "одбраном". И шта да у том случају ради навала? Може само да да плаче! Крај онакве одбране један Реал би био губитник. Па Звезду је у 1/16 финала ЛЕ довела одбрана а не навала. До краја јесењег дела првенства су остала још два кола, веома мало времена да Партизан било шта поправи у одбрани, тако да би, по мом мошљењу, већ у недељу у Крушевцу првенство могло бити одлучено у корист Звезде. Дај Боже да се варам, ал' ...
    (Runner, 8. decembar 2017 08:36)

    # Link komentara

  8. "Duledudule@Strajnic je vatreni navijac Zvezde ako nisi znao i ja sam mislio da je navijac Partizana."

    Nije vatreni, bar je on rekao da je umereni navijac Zvezde, odnosno da samo navija za reprezentaciju. Inace, malo je onih, medju njima i ja, koji nisu mislili da nije vatreni navijac Partizana.
    (Slavisa V., 8. decembar 2017 08:27)

    # Link komentara

  9. @ Vi ste jedini klub koji je prosao dalje sa negativnom gol razlikom. Pametnom dosta. 
    (Hebeos, 07. decembar 2017 23:05) 

    Nije tacno,ne siri dezinformacije.Mi smo prosli u petom kolu sa gol razlikom 7:5,a ovo je bila utakmica za prvo mesto koju smo mogli i 16:0 da izgubimo.Dinamo je svakako kvalitetnija ekipa od Partizana tako da...
     (Vreme sporta i razonode, 8. decembar 2017 08:22)

    # Link komentara

  10. Kup šampiona srezona 1976-77:
    Dinamo Kijev- Partizan 3-0
    Partizan - Dinamo Kijev 0-3
    (boban, 8. decembar 2017 08:21)

    # Link komentara

  11. Kad Suma nije bio najgori , onda je sve jasno !!!
     (Dejo, 8. decembar 2017 08:13)

    # Link komentara

  12. Izgubili od omladinaca Dinama. Bruka i sramota.
     (Duka, 8. decembar 2017 07:47)

    # Link komentara

  13. sramno izdanje odbrane partizana,uz veliku nesrecu i dve 100% sanse za gol!!!
     (apikomsinice47, 8. decembar 2017 07:30)

    # Link komentara

  14. onak solomon bre ..pa decko ume da igra a zasto neigra grehota od boga ..tako nam se i vraca dzukele od uprave
     (mili, 8. decembar 2017 07:09)

    # Link komentara

  15. Sve je to normalno,Partizan u ligi UEFA primio 9 laganih komada,a ZVEZDA u ligi UEFA i našem prvenstvu 9.
    (Gospodin, 8. decembar 2017 07:04)

    # Link komentara

  16. Sta bi bilo da nije kontrolisao mec?
     (Dag Kristi, 8. decembar 2017 06:34)

    # Link komentara

  17. Realnost! Dokaz koliko je grupa bila smesna
     (pixi10, 8. decembar 2017 03:02)

    # Link komentara

  18. tOTALNO NEREALAN REZULTAT !!!
    Precka,2 idealne sanse,i dosta lepih suteva Partizana,a onakvi sugavi golovi dinama?!!1...Odbrana ko da ne postoji.na sta lice bekovi Partizana???Jesu li imali bar jedan valjani centarsut?-aj da su barem odigrali dobru defanzivu,ali ovako?Ivice,moras to pod hitno da ispravis,da doneses dva beka,jednog igraca sredine terena,i jos jednog centarfora,pa da se necem nadamo naprolece.Inace...njihov penal smejurija,cak se ni zvezdi takav ne svira.
    (Durshluk, 8. decembar 2017 02:48)

    # Link komentara

  19. Kakav je covek ovaj Nolan Smith? Javno je obecao da ako Partizan pobedi Steauu da vise nece komentarisati na b92. Kakav je to karakter. Sva sreca sto nije navijac Partizana. Ne smeta mi sto mrzi Partizan nego mi smeta sto takav i sopstvenu zenu i decu laze ako ih ima. Karakter NULA. A sad majstore opali po komentarima. Sta te briga, niko te ne zna osim tog ogledala u koje se svakog dana bar jednom pogledas. 
    (fenomen, 07. decembar 2017 18:49) 

    Nije, kao sto nije lepo da izmisljas ovakve stvari i nekoga diskreditujes.
    (nista o nicemu, 07. decembar 2017 22:57)


    zdravo, Nolane.
     (neutralni felsh, 8. decembar 2017 02:26)

    # Link komentara

  20. gol razlika 3:2
    bunkerica i dva gola raspalom kelnu,jedan borusiji koja je primila sesticu od arsenala. na vasu srecu izbegli ste prvu postavu! :)
    inace keln se jedva skupio i ubio vas u igri i sansama. njemacki gigant gol razlika 3
    6:27 iz 14 tekmi 3 boda... ccc
     (france, 8. decembar 2017 01:13)

    # Link komentara

  21. Cujemo li se, Zagrebe?
    (Toto-ko-tunjo, 07. decembar 2017 23:25)

    Veze u prekidu,pokidao ih hrabri Srnić,probaj sa "Alo Požega" i na to se primaju...
     (Crvena Zvezda 1913, 8. decembar 2017 01:06)

    # Link komentara

  22. Ubedljivo savladao? Mislite rasturio?
    (kladionicar, 8. decembar 2017 00:50)

    # Link komentara

  23. Crvena Zvezda igra 16 prolece i Evropi !!! sto zajedno nemaju Partizan (6),Dinamo Zagreb (4),Hajduk Split (4).
     (World Champion from 08.12.1991 Red Star, 8. decembar 2017 00:46)

    # Link komentara

  24. De ste sad misevi a?????? hahag
    (mika, 07. decembar 2017 19:40)


    Mi, prošli grupu...vi ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (+41, 7. decembar 2017 20:05)

    I mi isto...sto pitas?
    (Toliko, 8. decembar 2017 00:37)

    # Link komentara

  25. Zvezda - Keln 55000, Partizan - YB 15000. Nismo isti i tacka.
    (Author, 8. decembar 2017 00:29)

    # Link komentara

  26. Duledudule@Strajnic je vatreni navijac Zvezde ako nisi znao i ja sam mislio da je navijac Partizana.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Velicanstveni, 7. decembar 2017 20:50)

    Aha,vazi...primecuje se dok komentarise ciji je navijac i sa onim sa Arene samo sto ne placu kad partizan izgubi.Varnice na sve strane,mislim da su malopre i prezubili zbog ovog poraza.Prvo poluvreme sam gledao na Areni a drugo na RTS i mislim da cu narednu njihovu utakmicu gledati na MUTE jer ova dvojica nisu komentatori vec vatreni navijaci,trebaim dati i pistaljku pa da oni sude jer im sudije nikad ne valjaju.
    (Realno, 8. decembar 2017 00:22)

    # Link komentara

  27. Bekovi, bekovi, bekovi!!! Ljudi, mi igramo bez bekova. Svaku utakmicu igramo sa 2 igraca manje. Pa mi i dobro prolazimo igrajuci sa 9 protiv 11. Vule jednostavno ne postoji na terenu. Lljudi ne prolaze pored njega nego ,,kroz,, njega. A o beku Mileticu je sve vec receno. Sa losim bekovima ubijamo i solidne stopere koji ne mogu sve da stignu i stalno su ostavljeni na sirokom prostoru. Ako ne dovedemo 2 normalna beka , bolje da odustanemo od takmicenja. Samo jedno pitanje. Da li mislite da bi se Zvezda plasirala da je igrao Andjelkovic?
    (2 igraca manje, 8. decembar 2017 00:21)

    # Link komentara

  28. Zvezdi je ovo 16 prolece u Evropi, usati trofej, finale i 4 polufinala pride, da ne brojimo cetvrtfinala. Real Madrid zgromljen 2 puta, Bajern razvaljen 2 puta, Liverpul unisten posred Enfilda, naravno i na Marakani, Barsa srusena, Banfika srusena, PSV pobedjen - da ne pricamo o boraniji tipa Arsenal, Roma, Valensija i ostali koji nikad prvaci Evrope nisu bili, to je sitna riba...eto, to je Zvezda za ovih 70 godina!

    Ali dobro i to vase...
    (ViscoSalejo, 8. decembar 2017 00:19)

    # Link komentara

  29. Tri godine niste dobili derbi, čisto da vam objasnimo koliko ste jaki :)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jojic, 7. decembar 2017 20:59)

    partizan-Zvezda 27.02.2016. 1:2 jesu li to 3 godine?
    Slabo ti ide matematika a da ste najveci lazovi,to znamo odavno.Ovako zavaravate narod svojim glupostima i izmisljotinama a koliko smo jaki,videcete za 6 dana kada vas budemo demolirali,slicno kao Dinamo veceras.
    (Istina, 8. decembar 2017 00:14)

    # Link komentara

  30. Partizan je prikazao ono sto najbolje radi a to je padanje u sesnaetercu. Ostalo ne bih komentarisao. Ipak čestitam na prolazu
    (gde ste misevi, 8. decembar 2017 00:00)

    # Link komentara

  31. Ало гроБари, Звезда има 9 бодова! Ви у никад јачој групи 8. Ај сад назад у рупу.
     (Педро, 7. decembar 2017 23:54)

    # Link komentara

  32. Čestitam Partizanu na plasmanu, niko ne prolazi dalje slučajno. Medjutim, ne mogu da verujem da postoje ljudi koji poraz u kome primiš četiri komada proglašavaju dobrom igrom i nedostatkom sreće? Pa to je zaista teška psihoza. Mislim da će otrežnjenje u vidu nekog tima iz prvog šešira biti jako bolno.
    Ni Zvezda nije ništa specijalno, ali Milojević ima makar neki sistem u igri i traži od igrača maksimalnu borbenost. Djukiću je odbrana katastrofa i samo zahvaljujući iskusnom golmanu prolazi grupu.
    (Negativni, 7. decembar 2017 23:37)

    Ne vredi grobarima da objasnjavas. Oni prate fudbal od skoro.
    (Tokyo, 7. decembar 2017 23:53)

    # Link komentara

  33. Nema veze za ovaj poraz i ovako smo prvi u nasoj lig..a da Zvezda je prva
     (nebitno, 7. decembar 2017 23:42)

    # Link komentara

  34. ахахахахахахахахахахах
     (Мангупарија ЦЗБГ, 7. decembar 2017 23:40)

    # Link komentara

  35. )Koliki su kod tebe kompleksi jadan ne bio?Onih šest za redom u fudbalu i preko deset u košarci ostavile žestoke posledice na tvoju psihu.Utakmica decenije za onaj tvoj čemer a ti ovde čitaš komentare.
    (kkdggg, 07. decembar 2017 22:41)

    Ti nekome o kompleksima ?!
     (Batko, 7. decembar 2017 23:37)

    # Link komentara

  36. Čestitam Partizanu na plasmanu, niko ne prolazi dalje slučajno. Medjutim, ne mogu da verujem da postoje ljudi koji poraz u kome primiš četiri komada proglašavaju dobrom igrom i nedostatkom sreće? Pa to je zaista teška psihoza. Mislim da će otrežnjenje u vidu nekog tima iz prvog šešira biti jako bolno.
    Ni Zvezda nije ništa specijalno, ali Milojević ima makar neki sistem u igri i traži od igrača maksimalnu borbenost. Djukiću je odbrana katastrofa i samo zahvaljujući iskusnom golmanu prolazi grupu.
    (Negativni, 7. decembar 2017 23:37)

    # Link komentara

  37. "Ožegović ulazi u igru u 68:00, prvi kontakt sa travom ima u 68:20."
    (Preston)
    Prestone,carski komentar.

    "Vi ste jedan jedini klub u istoriji fudbala koji pravi taktiku kad i gde da primi 9 golova..."
    (One night in May)
    Pretpostavljam da ipak kapirate da je moj komentar o "fantasticnoj taktici"tima za koji navijam bilo cisto zezanje,ali,eto,morate da pecnete suparnicku ekipu.Zaboraviste da pomenete cak 8 datih golova-koje smo isto tako lepo rasporedili-cista taktika(ali taktika CZ je bila jos bolja,das 3 gola i prodjes dalje).Sve smo podesili da zadnje kolo bude laganica-za kladionicu:).Cestitam prolaz dalje!
    (analiza, 7. decembar 2017 23:32)

    # Link komentara

  38. Bili oslabljeni neigranjem Sase Ilica
     (NBGD, 7. decembar 2017 23:30)

    # Link komentara

  39. Vi ste bitno sjajni,sa 3 postignuta gola
    (Hell, 07. decembar 2017 23:18)

    A neko toliko primi za poluvreme...
     (Gordon Bennett, 7. decembar 2017 23:27)

    # Link komentara

  40. "mani me vaseg postenja...tunjo cujemo se u cetvrtak.
     (Nenad sm, 3. decembar 2017 20:52)

    Nije ni to nista Toto, pogledaj u cetvrtak vest o Zvezdinom nadamo se porazu od Kelna, u tom slucaju ce se itekako nakupiti.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 3. decembar 2017 20:52) "

    Cujemo li se, Zagrebe?
    (Toto-ko-tunjo, 7. decembar 2017 23:25)

    # Link komentara

  41. Nemojte se podsmevati Partizanu, mi uskoro igramo odlučujući meč. A karma ume da bude baš nezgodna.
    (Millennium, 7. decembar 2017 19:11)

    Sad moze :D
    (Nemke, 7. decembar 2017 23:22)

    # Link komentara

  42. Solomon licno Ronaldo za Ozegovica i Tawambu..no, jasno kao dan da nema nekog menadzera..
    (zoran, 7. decembar 2017 23:22)

    # Link komentara

  43. Ožegović ulazi u igru u 68:00, prvi kontakt sa travom ima u 68:20.
    (Preston, 07. decembar 2017 22:47)

    Dugo je izdržao.
     (NoName, 7. decembar 2017 23:20)

    # Link komentara

  44. @ Vi ste jedini klub koji je prosao dalje sa negativnom gol razlikom. Pametnom dosta.
    (Hebeos, 07. decembar 2017 23:05)

    Vi ste bitno sjajni,sa 3 postignuta gola
     (Hell, 7. decembar 2017 23:18)

    # Link komentara

  45. Posed lopte: DYN 48%, PAR 52%
    Sutevi ukupno: DYN 10, PAR 14
    Korneri: DYN 4, PAR 5
    Ukupno dodavanja: DYN 373, PAR 369
    Uspesnih dodavanja: DYN 290, PAR 287
    i na kraju 4:1 ... strasno
    Odbrane nema ... u paketu oterati Djukica i Ilijeva ...
    (strasno, 7. decembar 2017 23:14)

    # Link komentara

  46. Nesto razmisljam,ako smo morali da popijemo tih 9 gola,onda smo lepo rasporedili golove!Bolje u dva meca popiti 7(protiv Dinama) a u ostala cetiri samo dva gola,nego u 4 meca po dva gola i poraz.Dakle,povlacim sve kritike po pitanju odbrane-ovo je bila sjajna taktika!
    (analiza, 7. decembar 2017 22:46)

    Vi ste jedan jedini klub u istoriji fudbala koji pravi taktiku kad i gde da primi 9 golova...
    (One night in May, 7. decembar 2017 23:08)

    # Link komentara

  47. Sta ima novo grobari?
     (Kosta, 7. decembar 2017 23:08)

    # Link komentara

  48. Ma nema veze, Zvezda je prosla!
     (asdfghjkl, 7. decembar 2017 23:06)

    # Link komentara

  49. Vi ste jedini klub koji je prosao dalje sa negativnom gol razlikom. Pametnom dosta.
    (Hebeos, 7. decembar 2017 23:05)

    # Link komentara

  50. 9 bodova u nikad jacoj grupi, 8 bodova u cipiripi grupi uz dva blama! svaka cast oba srpska kluba, naravno vise Zvezdi!!
     (fancy, 7. decembar 2017 23:03)

    # Link komentara

  51. Kakav je covek ovaj Nolan Smith? Javno je obecao da ako Partizan pobedi Steauu da vise nece komentarisati na b92. Kakav je to karakter. Sva sreca sto nije navijac Partizana. Ne smeta mi sto mrzi Partizan nego mi smeta sto takav i sopstvenu zenu i decu laze ako ih ima. Karakter NULA. A sad majstore opali po komentarima. Sta te briga, niko te ne zna osim tog ogledala u koje se svakog dana bar jednom pogledas.
    (fenomen, 07. decembar 2017 18:49)

    Nije, kao sto nije lepo da izmisljas ovakve stvari i nekoga diskreditujes.
     (nista o nicemu, 7. decembar 2017 22:57)

    # Link komentara

  52. @Rezultat toliko da vam objasni koliko ste imali srece pa dobili preslabu grupu i prosli dalje nekako.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ljubisa livac, 7. decembar 2017 20:56)

    Ne znam zašto komentarišu ljudi koji ne poznaju elementarne stvari kada su evropska takmičenja u pitanju. Nema tu nikakve sreće, sve je vrlo prosto i jasno. Ako imaš neke primjedbe, nedoumice i nejasnoće, piši EUFA-i, i vidi s njima da vam završe neki bolji šešir dogodine, a nas neka stave u taj vaš, četvrti.
    (koshke, 7. decembar 2017 22:52)

    # Link komentara

  53. Bra'o, kuco..
     (Dr. Feelgood, 7. decembar 2017 22:50)

    # Link komentara

  54. Ožegović ulazi u igru u 68:00, prvi kontakt sa travom ima u 68:20.
    (Preston, 7. decembar 2017 22:47)

    # Link komentara

  55. Nesto razmisljam,ako smo morali da popijemo tih 9 gola,onda smo lepo rasporedili golove!Bolje u dva meca popiti 7(protiv Dinama) a u ostala cetiri samo dva gola,nego u 4 meca po dva gola i poraz.Dakle,povlacim sve kritike po pitanju odbrane-ovo je bila sjajna taktika!
    (analiza, 7. decembar 2017 22:46)

    # Link komentara

  56. Nismo bili toliko loši koliko rezultat pokazuje.Nihov golman je izvadio dve lopte koje u 90% slučajeva ulaze i penal na kraju je poklonjen.Nije opravdanje,svakako mora bolje ali nije kraj sveta.(kkdggg, 7. decembar 2017 21:11) Daleko bilo. Da kucnem u drvo, sve proslo kako treba.
    (Toto-ko-tunjo-citirajuci-Nolana, 07. decembar 2017 21:49)Koliki su kod tebe kompleksi jadan ne bio?Onih šest za redom u fudbalu i preko deset u košarci ostavile žestoke posledice na tvoju psihu.Utakmica decenije za onaj tvoj čemer a ti ovde čitaš komentare.
    (kkdggg, 7. decembar 2017 22:41)

    # Link komentara

  57. Пре утакмице, написао сам коментар који је у том тренутку на жалост скупио нешто више мунуса него плусева. Намера мене као гробара је била добра са жељом да се нешто промени па желим након утакмице са Динамом да поновим свој коментар. Мижда још није каснно?

    " Сада када изгубимо рећи ће да није било важно јер је пласман у даљу фазу већ обезбеђен. Када будемо изгубили од Звезде, казаће да нисмо били комплетни због неколико повређених играча. И тако ће, на жалост, они прави мишеви, који су са неколико погрешних потеза и Ђукићем као тренером знатно уназадили игру Партизана, остати у својим добро плаћеним фотељама и наставиће рат саопштењима уместо да сагледају кривицу и учине нешто. Пре пар месеци је мало недостајало да играмо лигу шампиона а ове сезоне ће нам бојим се, много недостајати да будемо шампиони Србије. Правим мишевима ће неко други бити крив. Волео бих или да учине нешто, за почетак да оде Ђукић или да не будем у праву."

    Шта још додати? Чекам дерби. Ваљда нас неће понизити као Динамо Кијев.
     (Aлександар, 7. decembar 2017 22:37)

    # Link komentara

  58. Koja glupa prica da je Zvezda dala dva gola, a ne kazete da je primila manje u 5,6 utakmica nego Partizan za poluvreme, i to dva puta,od toga jednom kuci.
     (seksisto, 7. decembar 2017 22:19)

    # Link komentara

  59. Onako,od oka,vidim da ova dvojica strastvenih navijaca crveno-belih,umesto da gledaju sta radi njihov tim koji u 21 00 pocinje da igra i to mec decenije-prate sta rade komsije i uzivaju u tome sto je komsiji umalo "crkla krava"(umalo-jer je Partizan prosao jos pre nedelju dana).Tu bromazepam ne pomaze,cak ni bensedin.Vise lici na slucaj za risar,haloperidon,leponex i slicnu th.
    (dr, 07. decembar 2017 21:43)

    Oprosti, ali to vise rade Grobari. Citaj komentare na Zvezdinim novostima i sve ce ti biti jasno
    (Al@din)

    Moram da repliciram,Aladine.Ova dvojica cekaju "mec decenije"i utakmica im pocinje a oni jos likuju jer je Partizan izgubio i ne mrzi ih da to otkucaju.Koliko znam,Partizan nije igrao meceve decenije u zadnjih nekoliko godina,vec se navikao na Evropu,pa su navijaci mogli opusteno da se zezaju na vestima iz komsiluka.A posle citam kako te iste navijace Zvezde ne zanima sta radi Partizan.
    (dr, 7. decembar 2017 22:17)

    # Link komentara

  60. Odbranu nam uigravao Muta Nikolic.
     (Aco RS, 7. decembar 2017 22:16)

    # Link komentara

  61. U pravu si, Partizan je imao tu nesreću da igra protiv elitnih prvih timova skenderbega i jang bojsa.
    (Radovan, 07. decembar 2017 22:04)l



    vidi se da ne pratis fudbal dok ne znas da je YB trenutno prvi u Svajcarskoj ligi, ispred Bazela koji je pobedio MU, a i repka im je slaba, prosetali u grupi sa Portugalom. Bolje da nisi ni zinuo...pozdrav.
     (Crvena Zvezda pre Hrista, 7. decembar 2017 22:10)

    # Link komentara

  62. Rezultat toliko da vam objasni koliko ste imali srece pa dobili preslabu grupu i prosli dalje nekako.
    (Ljubisa livac, 07. decembar 2017 20:56)
    Nemaju svi tu sreću da igraju protiv rezervnih sastava i postignu 2 gola u 5 utakmica !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bachi, 7. decembar 2017 21:05)
    U pravu si, Partizan je imao tu nesreću da igra protiv elitnih prvih timova skenderbega i jang bojsa.
    (Radovan, 7. decembar 2017 22:04)

    # Link komentara

  63. Trener Djukic isteran iz svakog kluba u kojem je bio trener. Sta dalje reci..??? Svi glupi, a mi pametni ??

    Od igraca, ova odbrana, zajedno sa Jevtovicem, terati u Teleoptik - a sta dalje..?
    Solomon je sasvim dobar igrac, a Djukic ga menja sa ne talentovanim Ozegovicem, te pokazuje koliko je slab trener (po ko zna koji put).
    Suma ne moze da igra moderan, jak fudbal. On je dobar za mali fudbal i to je to.
    (zoran, 7. decembar 2017 22:04)

    # Link komentara

  64. Tri godine niste dobili derbi, čisto da vam objasnimo koliko ste jaki :)
    (jojic, 07. decembar 2017 20:59)
    Od 2016g nije prošlo 3 godine. Čisto da ti objasnim koliko nemaš pojma.
     (Peđa, 7. decembar 2017 22:04)

    # Link komentara

  65. Odbrana ko u fk sindjelic..
    (albatros, 7. decembar 2017 22:02)

    # Link komentara

  66. Nemojte se podsmevati Partizanu, mi uskoro igramo odlučujući meč. A karma ume da bude baš nezgodna.
    (Millennium, 07. decembar 2017 19:11)

    U pravu si, ali su oni ti koji su prizeljkivali prolaz kelnu, tako da.... u pravu si , karma je nezgodna stvar..
     (mr.wolf, 7. decembar 2017 21:59)

    # Link komentara

  67. @jojic

    Bilo je perioda kada bi po 7 godina niste dobili derbi, pa? Cekaj sledeci pa ces videti.
     (Ljubisa livac, 7. decembar 2017 21:58)

    # Link komentara

  68. Jel Djukic i dalje stoji kraj terena i daje izjavu da Partizan ima obavezu da ide na prvo mesto?!
     (veliki strumf, 7. decembar 2017 21:56)

    # Link komentara

  69. Osramotio se nas Parizan po ko zna koji put
    (Aleksa Mudrinic, 7. decembar 2017 21:55)

    # Link komentara

  70. Onako,od oka,vidim da ova dvojica strastvenih navijaca crveno-belih,umesto da gledaju sta radi njihov tim koji u 21 00 pocinje da igra i to mec decenije-prate sta rade komsije i uzivaju u tome sto je komsiji umalo "crkla krava"(umalo-jer je Partizan prosao jos pre nedelju dana).Tu bromazepam ne pomaze,cak ni bensedin.Vise lici na slucaj za risar,haloperidon,leponex i slicnu th.
    (dr, 07. decembar 2017 21:43)

    Oprosti, ali to vise rade Grobari. Citaj komentare na Zvezdinim novostima i sve ce ti biti jasno
     (Al@din, 7. decembar 2017 21:54)

    # Link komentara

  71. Nismo bili toliko loši koliko rezultat pokazuje.Nihov golman je izvadio dve lopte koje u 90% slučajeva ulaze i penal na kraju je poklonjen.Nije opravdanje,svakako mora bolje ali nije kraj sveta.
    (kkdggg, 7. decembar 2017 21:11)

    Daleko bilo. Da kucnem u drvo, sve proslo kako treba.
    (Toto-ko-tunjo-citirajuci-Nolana, 7. decembar 2017 21:49)

    # Link komentara

  72. Keln je u Nemackoj ubio Zvezdu i izgubio.Mi ovde po sansama bolji od Dinama,a gubimo 3:1 !
    (Creative mind)

    Jedan prosecan "objektivan" navijac Partizana...
    (očigledno, 7. decembar 2017 20:41)

    Na receptu mu tako pise, pored kutijice bromazepana. 😩
    (Toto-ko-tunjo-zagrebacki-psihoterapeut, 7. decembar 2017 21:08)

    Onako,od oka,vidim da ova dvojica strastvenih navijaca crveno-belih,umesto da gledaju sta radi njihov tim koji u 21 00 pocinje da igra i to mec decenije-prate sta rade komsije i uzivaju u tome sto je komsiji umalo "crkla krava"(umalo-jer je Partizan prosao jos pre nedelju dana).Tu bromazepam ne pomaze,cak ni bensedin.Vise lici na slucaj za risar,haloperidon,leponex i slicnu th.
    (dr, 7. decembar 2017 21:43)

    # Link komentara

  73. Ne mogu stvari preko noci da se promene. Plasman dalje je uspeh. Ne postoji ekipa koja slucajno udje u grupnu fazu, Skenderbeg i BSC su tu zato sto su dobri, isto tako vazi za BATE i Keln.
    Bili smo losi veceras ali 4-1 nije svakako realan rezultat. Vise sansi, precka, poklonjen penal, Tavamba masi sa 4 milimetra, itd.
    Sada mora uprava da detaljno pogleda ekipu i da se spremi za zavrsetak domaceg prvenstva. Nisu nam igrali ni Jankovic ni Ozegovic, ovo nije nas najjaci sastav, naravno nisam ludak i da mislim da sa najjacom ekipom mozemo neko cudo da napravimo ali ko god bude protivnik ovakav rezultat se nece dogoditi ako svi budu igrali.
    S obzirom na uslove, zlatna godina srpskog fudbala.
    (marerakarera, 7. decembar 2017 21:40)

    # Link komentara

  74. Šta je,ne leži vam Dinamo
    nikako,umalo opet ?
     (jazAbdin?, 7. decembar 2017 21:29)

    Nikad blizi. :)
    (Toto-ko-tunjo, 7. decembar 2017 21:39)

    # Link komentara

  75. @View ati na uči Srpski molimte ?
    (Author, 7. decembar 2017 21:37)

    # Link komentara

  76. jedini tim koji je prošao sa minus gol razlikom, sve jasno
     (veverac, 7. decembar 2017 21:37)

    # Link komentara

  77. "Jel' Djukic jos uvek trener Partizana?"
    (djoka, 7. decembar 2017 21:35)

    # Link komentara

  78. @strucnjak
    Tamo ne mozemo, toliko vas je na nasoj vesti da komentare ne mozemo ni citati ni pisati. Pa ima vas tri puta vise tamo nego ovde, vecu podrsku dajete Kelnu nego vasem klubu.
    (ostojici, 7. decembar 2017 21:35)

    # Link komentara

  79. Neko igra pred krcatim tribinama svaku u Evropi. I kao gost i kao domacin a neko igra pred polupraznim tribinama.
    Pogadjate? Jugosloveni iz Zagreba...
     (Srbija, 7. decembar 2017 21:34)

    # Link komentara

  80. Vecno brukaju Srbiju, a uopste i nisu iz Srbije...
     (hours of love, 7. decembar 2017 21:34)

    # Link komentara

  81. Šta je,ne leži vam Dinamo
    nikako,umalo opet ?
     (jazAbdin?, 7. decembar 2017 21:29)

    # Link komentara

  82. Da li smo zaista Sumom zamenili Leonarda?!
    Ne pamtim lošiji posao skautinga.

    Ovo baš boli.
    (Ozbiljno restruktuiranje neophodno., 7. decembar 2017 21:28)

    # Link komentara

  83. Uopste lose nismo igrali,cak smo po igri bili bolji,imali vise sansi,nismo se branili...ali levi bek miletic,sta reci...a ne zaplakati
    (Ofsajd slepče!, 7. decembar 2017 21:27)

    # Link komentara

  84. Ljudi idite pratite vas klub, koji igra od 9. Ne razumem toliku opsednutost i toliko zlih komentara. Zelim vam srecu da pobedite Keln i da igrate na prolece. Eto je l' toliko tesko biti normalan?
     (Strucnjak, 7. decembar 2017 21:26)

    # Link komentara

  85. Šta je vama solidno??? Ocajna igra odbrana i srednji red 0000. Osim Stojkovića, Evertona ostali mogu u Radnik iz Surdulice
     (Zoran, 7. decembar 2017 21:26)

    # Link komentara

  86. Odbrana nam je losa godinama, na svakoj utakmici smo primili neki jeftin gol!
     (kolee, 7. decembar 2017 21:24)

    # Link komentara

  87. kako drugacije

    Od prvaka grupe dva poraza.Znaci li ti to nesto?
     (Sloba zvezdas, 7. decembar 2017 21:23)

    # Link komentara

  88. Gde je Iliev da nam objasni kako nas evropski partizan moze da zestoko izgubi od jedne osrednje ekipe kakva je Dinamo ? Hoce li neko nama neznalicama da objasni kako je ovo u stvari fenomanalna igra i uspeh bez premca ? Strasno...
    (Voja, 7. decembar 2017 21:22)

    # Link komentara

  89. jel to onaj partizan sto ide u evropu na prolece? mozda na prolece i odu ali autobusom... a vracaju se auto stopom...
    (milojko, 7. decembar 2017 21:21)

    # Link komentara

  90. ceo tim rasulo, al bekovi su prica za sebe.
     (realno, 7. decembar 2017 21:20)

    # Link komentara

  91. "Miletic najgori bek u istoeiji partizana, Antonov je za tri koplja bolji a sedi na klupi! menadzeri jos uvek sastavljaju tim"
    (red zmaja)
    Ne bih ja iz konkurencije za tu titulu da zaboravimo na Miljkovica.To je decko koji je,ako se lepo secam,mogao sam sebe da izdribla u aut i da "opkoli" protivnika s pogresne strane-narocito kad je ovaj u sesnaestercu(napao igraca sa spoljne strane i ostavio mu prolaz ka golu-ako lepo pamtim!).Ovaj Miletic ne zna koga treba da cuva,koliko ja vidim-uvek nam nekako igrac, koga on treba da cuva,napravi stetu.Tako da smo u stvari pojacani na prolece-nece igrati zbog kartona.Everton i onako verovatno odlazi pa njegov karton i nije toliki problem.
    (analiza, 7. decembar 2017 21:20)

    # Link komentara

  92. Penala kod četvrtog gola za Dinamo nije bilo. Jasno se videlo na snimku da je Miletić prvo startovao na loptu. A i treći gol je postignut iz ofsajda, doduše miminalnog, ali su imali sreće. Plus, onaj pokušaj Tavambe kad je pogodio direktno golmana u glavu, pa Pantić onaj siloviti šut iskosa, što je golman odbranio vrhovima prstiju. Sve u svemu, nije realno što je ispalo tri razlike za Dinamo.
     (Madjo, 7. decembar 2017 21:18)

    # Link komentara

  93. Katastrofa.
    (Igor Grobar, 7. decembar 2017 21:17)

    # Link komentara

  94. hoce li neko vise dati otkaz ovom djukicu i zbog domaceg prvenstva i zbog ovakvih utakmica mogu i neki igraci na odmor dugacki.
     (mat, 7. decembar 2017 21:16)

    # Link komentara

  95. Evo panteri i u Evropi nam sviraju penale!!Sta ce te sad???
    (Grobar, 07. decembar 2017 19:51) Ne znam šta će oni, ali ti bi mogao da naučiš pravopis.
    (BGD, 7. decembar 2017 21:14)

    # Link komentara

  96. To je zato sto su isli na pobjedu
     (BG na pjenu od mora, 7. decembar 2017 21:14)

    # Link komentara

  97. Cirkus. Od osnivanja.
    (Toto-ko-tunja, 07. decembar 2017 20:59)

    i ti si cirkus od rodjenja...
     (Crvena Zvezda pre Hrista, 7. decembar 2017 21:13)

    # Link komentara

  98. Nije igrao Saso Ilic. U najslabijoj grupi dva poraza i ide se dalje
    (Sloba zvezdas, 07. decembar 2017 21:01)

    Sest utakmica u grupi, dva poraza su gotovo svuda prolaz grupe... Neki su cak i prvi u grupi sa dva poraza - idi skupljaj savete i tegle od majoneza, nije fudbal za tebe!
     (Kako drugacije, 7. decembar 2017 21:12)

    # Link komentara

  99. Nismo bili toliko loši koliko rezultat pokazuje.Nihov golman je izvadio dve lopte koje u 90% slučajeva ulaze i penal na kraju je poklonjen.Nije opravdanje,svakako mora bolje ali nije kraj sveta.
    (kkdggg, 7. decembar 2017 21:11)

    # Link komentara

  100. kazu da je partizanovu odbranu spremao licno Muta Nikolic
    (Rep.Srpska, 7. decembar 2017 21:11)

    # Link komentara

  101. Ne pamtim da sam u životu gledao utakmicu na kojoj je neka odbrana gore izgledala. Obavezno zadržati Stojkovića i dovesti bar dva ozbiljna evropska igrača pozadi.
    (Ovo je sramota, 7. decembar 2017 21:09)

    # Link komentara

  102. Kako je los ovaj Suma. Najveci promasaj u istoriji Partizana. Solomon se trudi, nije los. Pantic sve bolji. Dovesti Zdjelara, dobio otkaz u Olimpijakosu.
     (Borkes, 7. decembar 2017 21:09)

    # Link komentara

  103. Keln je u Nemackoj ubio Zvezdu i izgubio.Mi ovde po sansama bolji od Dinama,a gubimo 3:1 !
    (Creative mind, 07. decembar 2017 20:37)

    Jedan prosecan "objektivan" navijac Partizana...
     (očigledno, 7. decembar 2017 20:41)

    Na receptu mu tako pise, pored kutijice bromazepana. 😩
    (Toto-ko-tunjo-zagrebacki-psihoterapeut, 7. decembar 2017 21:08)

    # Link komentara

  104. Rezultat toliko da vam objasni koliko ste imali srece pa dobili preslabu grupu i prosli dalje nekako.
    (Ljubisa livac, 07. decembar 2017 20:56)
    Nemaju svi tu sreću da igraju protiv rezervnih sastava i postignu 2 gola u 5 utakmica !
     (bachi, 7. decembar 2017 21:05)

    # Link komentara

  105. Mi prošli a vi vidite šta će te.
     (View, 7. decembar 2017 21:05)

    # Link komentara

  106. Stojković-solidno,nije kriv ni za jedan gol
    Miletić levi bek-loše kao i uvek
    Miletić štoper-užasno prvo poluvreme(nadskace ga onaj mali čupavi,drugo poluvreme nije penal)
    Mitrović-takođe katastrofa prvo poluvreme
    Vulićević-neprimetan
    Jevtović-ok,bolje nego inače
    Everton-borbeno ali ponovo glupost
    Pantić-možda i najbolji danas,vidi se talenat
    Suma-sasvim solidno,treba da ostane na proleće
    Solomon-ima želju ali kvalitet fali
    Tavamba-ok,šteta za ono sa 5 metara.
    Sve u svemu glupo primljena 2 gola i nepostojeći penal, potrebno je da se ojača ekipa na proleće i mislim da će to biti sasvim ok. Uspeh je napravljen i mislim da je sve odavde samo premija. Pozdrav za sve prave Partizanovce. Napred Partizan!!
    (Splend0r992, 7. decembar 2017 21:05)

    # Link komentara

  107. Opet iz svojih gluposti primamo golove.
     (Creative mind, 7. decembar 2017 20:34)

    Ma da, iz svojih gluposti... Ne daj boze da su oni zasluzili da daju neki gol. To im sve partizan poklonio....
    (Ivan, 7. decembar 2017 21:03)

    # Link komentara

  108. Da je ko pre pocetka LE ponudio prolaz obezbedjen u pretposlednjem kolu,prihvatili bi smo bez problema.Narocito kad se ima u vidu da igramo sa dvojicom Miletica tj prakticno bez levog beka,da smo ostali bez Lea i Djurdjevica.Da se Evertonu ide iz kluba,da bi i Tavamba da ide (jer je malo umislio da zna tj postao sebican),da Jankovic vise voli da padne nego hleb da jede,da Ozegovic toliko lako pada da ga treba poslati na skener glave.O Sumi ne bih da trosim reci.Pantic zna,vidi se.Tosic zna fudbal.Sto se meca tice,utisci-sve sto je Dinamo sutnuo u gol,uslo je;nas nije htelo(Everton,Pantic,Tavamba,Everton mislim opet pored gola);dokaz da te nece je kad ti golman odbrani sut LICEM ;inace,Duricko je mozda osakatio izvor potomstva jednom igracu;onaj Dinamovac sa brojem 40 ima vise kose nego ceo nas tim;u jednom trenu kad je pao sudija a iza njega Everton u kadru,pomislih da je i sudiju polomio a u stvari se ovaj sapleo(ili ipak uplasio:) Evertona).Dakle,kad napadnemo,ne umemo da damo gol i to ti je,a kad se branimo,iz polukontri imamo neku sansu-ali nikako ne smemo totalno da se branimo,vec da grizemo u sredini,jer nam je odbrana nula.
    (analiza, 7. decembar 2017 21:03)

    # Link komentara

  109. Ima jedna dobra stvar za Partizan u ovoj utakmici, a to je suspenzija Miletica za naredni mec.
    (Kuki, 7. decembar 2017 21:02)

    # Link komentara

  110. Nije igrao Saso Ilic. U najslabijoj grupi dva poraza i ide se dalje
     (Sloba zvezdas, 7. decembar 2017 21:01)

    # Link komentara

  111. Cirkus. Od osnivanja.
    (Toto-ko-tunja, 7. decembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  112. Drugovi partizani, da ste ostavili Leonarda sve bi bilo drugacije. Ovako se brukajte jer za bolje niste.
    (asa, 7. decembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  113. Rezultat toliko da vam objasni koliko ste imali srece pa dobili preslabu grupu i prosli dalje nekako.
    (Ljubisa livac, 07. decembar 2017 20:56)

    Tri godine niste dobili derbi, čisto da vam objasnimo koliko ste jaki :)
     (jojic, 7. decembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  114. Dinamo je mnogo kvalitetnija ekipa tu nema price ali nismo zasluzili ovako ubedljiv poraz.Mi smo svoje opravdali protiv Young Boys-a i Albanaca i zasluzeno kao drugi idemo u 1/16 finala.Sjajan uspeh ! Dace bog da nam svaka naredna sezona u evropi bude ovakva !
     (JDAleksandar, 7. decembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  115. Bravo momci, samo borba!!!
     (Slavko Komar RSB, 7. decembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  116. Ooooo djukicuuuu odlaziii
    (Fss, 7. decembar 2017 20:59)

    # Link komentara

  117. nista strasno, cepaj dalje...
     (Sofronije-konj-tunjo, 7. decembar 2017 20:58)

    # Link komentara

  118. Miroslave da se ne ljubimo....
     (djinajlu93, 7. decembar 2017 20:57)

    # Link komentara

  119. Rezultat toliko da vam objasni koliko ste imali srece pa dobili preslabu grupu i prosli dalje nekako.
     (Ljubisa livac, 7. decembar 2017 20:56)

    # Link komentara

  120. Tako je, brojimo do 5!
    (Toto-ko-tunjo, 7. decembar 2017 20:56)

    # Link komentara

  121. Meni je suma sumarum ove utakmice to da samo bacili 1.6000.000 evra na jednog Sumu!!!Ali ima se moze se!!!
    (Mrki, 7. decembar 2017 20:55)

    # Link komentara

  122. ma kakav partizan tuzna slika srpskog fudbala
     (danijel, 7. decembar 2017 20:55)

    # Link komentara

  123. Everton kao da je na koridi i bori se protiv matdora.
     (miško, 7. decembar 2017 20:55)

    # Link komentara

  124. Treci tim Dinama nas upropastio
     (grobar, 7. decembar 2017 20:54)

    # Link komentara

  125. Sacuvaj Boze da je Ukrajincima trebala pobeda... Vi ne bi umeli put kuci da nadjete...
    (kicOne, 7. decembar 2017 20:53)

    # Link komentara

  126. Nije strasno pobedjujes,gubis,ali kad se unapred predas a izjavljivao si da ides na pobedu...E,to boli! Osim toga,dosta o sudijama,nije vam ovo domace
    prvenstvo gde vas zvezdine sudije "mrze". Samo izgovori,izgovoti,...
    (bez borbe, 7. decembar 2017 20:53)

    # Link komentara

  127. Vladimir Djukic!!!
    (Slavisa V., 7. decembar 2017 20:53)

    # Link komentara

  128. E Partizančiću....😂
    (Hahahaha, 7. decembar 2017 20:52)

    # Link komentara

  129. Ali odbrana Partizana-AMATERSKA. Pa Djukicu bio si vrhunski defanzivac sa ozbiljnom karijerom!!!! Mozes li dovesti dva -tri krstena odbrambena igraca?!!! Sramota.
     (Oliver Kosta, 7. decembar 2017 20:51)

    # Link komentara

  130. KAO NAVIJAC NEKADAŠNJEG PARTIZANA PAMTIM BOLJE IGRE.NEORGANIZOVANA,KONFUZNA EKIPA ČUDOM IDE DALJE..NE VREDI TROŠITI VREME I REČI NA OVO.MOŽDA BI BILI BOLJI DA SUDE SRPSKE SUDIJE.JADNO PO KO ZNA KOJI PUT.NEĆU DA VAS GLEDAM !!!
    (ISKRENI NAVIJAČ, 7. decembar 2017 20:51)

    # Link komentara

  131. Dinamo je bolji i od Kelna i Arsenala bar duplo! Prejaka ekipa.
     (NS BS, 7. decembar 2017 20:51)

    # Link komentara

  132. Sto bi nedavno rekao jedan Gde ste sad misevi" heheh
    (zukikg, 7. decembar 2017 20:51)

    # Link komentara

  133. Sa dva poraza ide se dalje
     (Sloba, 7. decembar 2017 20:50)

    # Link komentara

  134. Duledudule@Strajnic je vatreni navijac Zvezde ako nisi znao i ja sam mislio da je navijac Partizana.
     (Velicanstveni, 7. decembar 2017 20:50)

    # Link komentara

  135. Partizan ima vise broj suteva u golu , van gola , veci poset i opet rezultat 4-1 , nije igra toliko losa koliko fali individualan kvalitet , takodje odbrana najveci problem Partizana od pocetka sezone, Tawamba je dobar igrac ali treba tu jos jedan napadac malo brzi i sa boljom tehnikom, takodje neki novi odbradbeni igraci, podhitno u zimskom preodnom roku da se dovedu.
    (Stefan, 7. decembar 2017 20:49)

    # Link komentara

  136. Sta se nervirate? Partizan igra tacno koliko mu treba...4 gola nije neka sramota
    (Marijan, 7. decembar 2017 20:48)

    # Link komentara

  137. Ajme ukrajinskih dresova. Joooj.
    (Stojko, 7. decembar 2017 20:46)

    # Link komentara

  138. sad će saopštenje
     (aha, 7. decembar 2017 20:45)

    # Link komentara

  139. Nismo zasluzili ubedljiv poraz.Opet su nas nase greske kostale primljenih golova.Protiv Young Boys-a takodje.
     (Creative mind, 7. decembar 2017 20:45)

    # Link komentara

  140. partizanu nije poklonjen penal ?
     (lazar, 7. decembar 2017 20:45)

    # Link komentara

  141. Ovaj Tavamba je levo smetalo sa desne strane i posle lud bio Marko Nikolic sto mu je davao sansu po 5 minpa njemu treba 1110 sansi pa da da gol,veceras jedan od boljih je ovaj Suma a o levom beku netreba trositi reci sou od igraca.
    (Boban., 7. decembar 2017 20:44)

    # Link komentara

  142. Rano je još za petarde. Ima još tri nedelje do nove godine.
    (partizan igokea mi smo jedan klub, 7. decembar 2017 20:44)

    # Link komentara

  143. Milina je čuti plač čuvenog komentatora Partizanovca na Areni posle penala za Dinamo. Kao da je prethodno penal za Partizan bio. Ali tad je čovek ćutao. Ko sve komentariše utakmice, čovek prenosi i navija. Sramota.
     (Trta, 7. decembar 2017 20:44)

    # Link komentara

  144. Mi smo otisli dalje sta nas briga ali djukic smesan!!!
    (Fss, 7. decembar 2017 20:43)

    # Link komentara

  145. Partizan je prošao grupu. A zvezda? Ne čudi me što pola Srbije navija za Keln večeras zbog vaših komentara...
    (Rango, 07. decembar 2017 20:15

    Ne preteruj sine,nikad vas nece biti polovina Srbije,mozda trecina navija za Keln ali zato dve trecine navijaju za Dinamo iz Kijeva.
    (Istina, 7. decembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  146. Miletići, pakujte kofere i povedite Đukića!
     (Pluton, 7. decembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  147. Gispodina Strajnica prebaciti na Partizan Tv.
     (Duledudule, 7. decembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  148. I sta cemo sad sa onim komentarima o igri?? Solidna partija, dosta promašenih šansi, Dinamo iskoristio svoje šanse i brutalno kaznio sve naše propuste, rezultat je previsok ali to je fudbal.
     (Blue Moon 647, 7. decembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  149. Čuj iz poklonjenog penala, a vaš je kao bio čist!?
     (Mile JNA, 7. decembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  150. Samo da kažem da bi vas i Arsenalov "treći" tim za koji se stalno hvatate, čak i on bi vam mrežu napunio do kraja!
    (Luka, 07. decembar 2017 20:25)

    cekaj , sad je treci tim jel?? kadeti a...ma vi ste sila zato jednom u deset godina udjete u LE.
     (Crvena Zvezda pre Hrista, 7. decembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  151. je l gleda ovaj strajinic utakmicu?
     (nik, 7. decembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  152. Poklonjen penal za Kijev. Miletic prvi kontakt sa loptom, a ne igracem.
     (Kontras, 7. decembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  153. Keln je u Nemackoj ubio Zvezdu i izgubio.Mi ovde po sansama bolji od Dinama,a gubimo 3:1 !
    (Creative mind, 07. decembar 2017 20:37)

    Jedan prosecan "objektivan" navijac Partizana...
     (očigledno, 7. decembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  154. TUGA TRENER, TUGA EKIPA
    (cacanin, 7. decembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  155. B tim Dinama iz Kijeva je naravno vrhunski tim sada...
     (dex, 7. decembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  156. Kakva lekcija amatera neukim umisljenim zvezdama.
     (loko, 7. decembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  157. Ma sramota bre! Imate li vi obraza?
     (djole, 7. decembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  158. Kako se pravilno kaze,MORAES ili moras?
    (Pitanje, 7. decembar 2017 20:40)

    # Link komentara

  159. opaaaa 4:1 hahaha hahaha hahaha tovari bre Partizai
     (Zvezdan, 7. decembar 2017 20:40)

    # Link komentara

  160. Ubili nas sa 2. timom a mi prozivamo drugi tim Arsenala. Bruka bre. Djukiću paljba
     (Vo iz Forda, 7. decembar 2017 20:39)

    # Link komentara

  161. Ovakav penal se ne bi ni Zvezdi svirao....
     (mistik, 7. decembar 2017 20:38)

    # Link komentara

  162. hahaha pola Srbije. druze 3/4 Srba navija za ZVEZDU 
    (zvezda to je ljubav, 7. decembar 2017 20:22) 


    hahahaaaaaaaaa....mitomanija na delu opet...
     (Crvena Zvezda pre Hrista, 7. decembar 2017 20:38)

    # Link komentara

  163. raspored boja stolica na stadionu?!?!
     (veverac, 7. decembar 2017 20:38)

    # Link komentara

  164. Keln je u Nemackoj ubio Zvezdu i izgubio.Mi ovde po sansama bolji od Dinama,a gubimo 3:1 !
     (Creative mind, 7. decembar 2017 20:37)

    # Link komentara

  165. Ali, vi ste prvaci svijeta, vi ste duplo jači od svojih protivnika!
    (krcko oraščić, 7. decembar 2017 20:24)
    To je nekad bilo, vise nismo.
    (neznani junak, 7. decembar 2017 20:36)

    # Link komentara

  166. Opet iz svojih gluposti primamo golove.
     (Creative mind, 7. decembar 2017 20:34)

    # Link komentara

  167. Krcko Zvezda je bila i barem je bila i to treba doziveti al opet kao da je juce bilo cim vam toliko smeta i dan danas. Vi ste bili blizu ali ipak nikada necete biti upisani kao sampioni sveta, ma sta je to imate vi izgovora koliko hocete ne vredi trositi reci. Smeta ti toliko da si cak imao zelju da to i napises u komentaru. Znog takvih ponekad i volim sto izgubite i umesto da pisete nesto vezano za to ti opet spominjes zvezdu cije ime nema veze sa vasom utakmicom. Dobro je ima nas raznih pa sta da radimo. Ajmo zvezdo veceras u nove pobede
    (jonjones, 7. decembar 2017 20:34)

    # Link komentara

  168. E grobari grobari zahvalite se bogu sto niste u zvezdinoj grupi nebi osvojili ni boda...jedan malo ozbiljniji protivnik i odma 6 komada na dve utakmice...
    (Mare, 07. decembar 2017 20:03)


    hahahahaaaaaaa...cekaj ti stvarno verujes da kadeti Arsenala, fenjeras Bundes lige koji je dosao bez 11 igraca i mocni Bate jaci od nase grupe. Nemoj biti smesan, YB prvi u Svajcarskoj ligi , Dinamo godinama igrao u LS, jedino Skenderbeg je slabiji dosta od vasih timova KOJI SU IGRALI, ostali su sigurno bolji. C tim Arsenala, i fenjeras bundes lige hahahaaaaaa...
     (Crvena Zvezda pre Hrista, 7. decembar 2017 20:33)

    # Link komentara

  169. Pola Srbije? Možda tek jedan frtalj. A jasno mi je i zašto oni navijaju za Keln. Povezanost Zagreba sa Nemcima datira još od 1941.
    (Sofronije, 7. decembar 2017 20:33)

    # Link komentara

  170. hahaha pola Srbije. druze 3/4 Srba navija za ZVEZDU
    (zvezda to je ljubav, 7. decembar 2017 20:22)

    hahahahhahahah mozda u Zelezniku ...
    (Ja, 7. decembar 2017 20:32)

    # Link komentara

  171. Tese se groBARI-“ pola Srbije veceras navija protiv Zvezde“...Mozda 30 posto, jer 70 posto Srbije navija za Zvezdu.
    (Bari92, 07. decembar 2017 20:27)


    vidi se... na svakom koraku.
     (neutralni felsh, 7. decembar 2017 20:31)

    # Link komentara

  172. Sjajna vest za narednu utakmicu, Miletic, bek, dobio parni karton, bićemo pojačani u prvoj utakmici na proleće.
     (Nisam čiko ja, 7. decembar 2017 20:31)

    # Link komentara

  173. umesto sto se prepirete trebali bi da budete srecni sto srbija ima 2 predstavnika u LE i sto to moze biti slucaj i u nastavku seznone, toliko
    (djura, 7. decembar 2017 20:31)

    # Link komentara

  174. @Partizan je prošao grupu i utakmica u Kijevu mu ne znači ništa. Posle ovakvih komentara neka se niko ne čudi zašto će večeras pola Srbije navijati za Keln.
    (ganci X BATE 2, 07. decembar 2017 19:52)

    mozda pola, ovih tvojih, iz susedstva
     (mesar, 7. decembar 2017 20:30)

    # Link komentara

  175. Partizan je prošao grupu. A zvezda? Ne čudi me što pola Srbije navija za Keln večeras zbog vaših komentara...
    (Rango, 07. decembar 2017 20:15)

    navijali ste vi za Keln i '89.
     (dejo, 7. decembar 2017 20:30)

    # Link komentara

  176. 59' Maler! Partizan nije imao dovoljno sreće da smanji rezultat. Jevtović je probio po desnoj strani i poslao oštar centaršut po zemlji u peterac, pravo do Tavambe koji šutira iz prve, ali pogađa golmana Buščana pravo u glavu.
    hahahahaha malerčina samo takva!!!
     (margarin, 7. decembar 2017 20:29)

    # Link komentara

  177. De ste sad misevi a?????? hahag 
    (mika, 07. decembar 2017 19:40) 


    Mi, prošli grupu...vi ?
    (+41, 07. decembar 2017 20:05)

    Bolje da je niste prolazili... Kad vam za protivnika dodje jos jaca ekipa od Dinama vjerujem da cete proklinjat 'proljece u evropi' ... taj rezultat ima da pamtite narednih 20 godina...
     (dirigent, 7. decembar 2017 20:29)

    # Link komentara

  178. I nama ne igraju tri igraca .... igra im najbolji strelac i sta je to bitno, bice 3 2 ili 3 3...sta se lozite ...dobite omladince kelna i da pevate...partizan igra korektno nesrecno smo primili 3 gola..
    (v_K_esspreso, 7. decembar 2017 20:28)

    # Link komentara

  179. Malo Partizan i nema srece, Ovi imali 3 sanse 3 gola ,Partizan imao odlicne sanse precka ,pogodak u glavu golmana ,sut tik pored stative ,lep sut Pantica, A ne zaboravimo ne igraju Jankovic, Tosic ,Kosovic.Ne znam kako ce da bude do kraja ali nisam razocaran,samo neka igraju .Mogli bi konacno da rese tog beka tu im je promaja vec 2 godine,
    (zemunski kej, 7. decembar 2017 20:27)

    # Link komentara

  180. Tese se groBARI-“ pola Srbije veceras navija protiv Zvezde“...Mozda 30 posto, jer 70 posto Srbije navija za Zvezdu.
     (Bari92, 7. decembar 2017 20:27)

    # Link komentara

  181. @Smejete se komsije??
    Pa ovom losem Partizanu vi ne mozete nista poslednjih par derbija,sta to govori onda o vama?
    (Kad se tikva pokondiri, 7. decembar 2017 19:42

    Recice ti se samo za 6 dana koilko ne mozemo nista.Ekipe nisu iste od prosle godine... a sto ne uporedis od osnivanja?
    (Nis CZ, 7. decembar 2017 19:59)

    Pa, što bi poredili od osnivanja? Videli smo od vas u košarci kako se prostom matematikom dokazuje ko je veći i jači klub. Uzmeš fino i kažeš: mi smo u tom i tom peridou osvojili to i to, a vi do tad i tad osvojili samo to i to, i onda tako poentiraš, i bude ti lakše.
    (licumur sam, 7. decembar 2017 20:26)

    # Link komentara

  182. Treci tim dinama daje gol kad hoce
     (Speedy, 7. decembar 2017 20:26)

    # Link komentara

  183. Samo da kažem da bi vas i Arsenalov "treći" tim za koji se stalno hvatate, čak i on bi vam mrežu napunio do kraja!
     (Luka, 7. decembar 2017 20:25)

    # Link komentara

  184. Dinamo igra bez 4 pevotimca, plus igraju sa pola gasa :( na sta nam lici igra majko mila ....
     (Davor, 7. decembar 2017 20:24)

    # Link komentara

  185. Partizan je neozbiljna ekipa ove sezone,nema tu dileme vise!
    (Miki, 7. decembar 2017 20:24)

    # Link komentara

  186. zar Everton nije povredjen?
     (tits, 7. decembar 2017 20:24)

    # Link komentara

  187. Partizan ako zeli da uradi nesto vise u nokaut fazi mora da popravi greske i odbrani...vidi se da fale neki igraci....uz neko pojacanje imamo sanse...
     (mistik, 7. decembar 2017 20:24)

    # Link komentara

  188. @@kiza,druze nasi protivnici su ipak duplo jaci,zato manje golova
    (Red, 7. decembar 2017 20:04)

    Ali, vi ste prvaci svijeta, vi ste duplo jači od svojih protivnika!
    (krcko oraščić, 7. decembar 2017 20:24)

    # Link komentara

  189. Igra u Evropi za naše timove, a naročito Partizan, pre svega znači poniženje svojih navijača. Da li se ovolika bruka može kompenzovati bilo kojom sumom novca ako ste navijač? Nadam se da će zvezdini stranci sačuvati obraz Srpskog fudbala večeras ako on uopštwe postoji.
    (Anti fudbal, 7. decembar 2017 20:22)

    # Link komentara

  190. hahaha pola Srbije. druze 3/4 Srba navija za ZVEZDU
     (zvezda to je ljubav, 7. decembar 2017 20:22)

    # Link komentara

  191. odličan napad, odbrana katastrofa.
    defazivni vezni fali pored evertona.
    (ende, 7. decembar 2017 20:22)

    # Link komentara

  192. pantic,tawamba,evewrton 3 -100% ne sanse????
     (apikomsinice47, 7. decembar 2017 20:21)

    # Link komentara

  193. Neka sto nas razvalise nego ostadosmo bez dva igraca za sledece kolo... a ovaj Suma nije ni za peskire...a platili ga 2 miliona majko mila
     (Milovan, 7. decembar 2017 20:21)

    # Link komentara

  194. Tavamba sa 3 metara u glavu direktno kakav majstor
     (babyface, 7. decembar 2017 20:20)

    # Link komentara

  195. Posle grupne faze brisu se kartoni .
    (novinarcici novajlije, 7. decembar 2017 20:19)

    # Link komentara

  196. utakmica je manje vise nebitna, ali djukic je u svakom slucaju truba! kiksa 2 utakmice kuci u 7 dana! uvek ima neki novi glup izgovor! ako ne dobije derbi, titula je izgubljena! trebaju nam bar 2 izgraca u odbrani i jedan ofanzivni vezista! i naravno novi trener! neki koji nije ostao u 2007! dajte nam dortmund u 1/16 finala!
    (maradona, 07. decembar 2017 19:53)

    Dortmund je kao I Partizan nenosilac u zrebu 1/16 finala.
    Od onih ekipa koje su dosle iz LS, nosioci su CSKA, Atletiko, Lajpcig, Sporting, nenosioci su Napoli, Spartak Moskva, Seltik I Dortmund. Oni se rangiraju prema osvojenim bodovima u grupnoj fazi LS, pa je zato ovakav raspored
     (ska, 7. decembar 2017 20:19)

    # Link komentara

  197. Partizan je prošao grupu. A zvezda?
    Ne čudi me što pola Srbije navija za Keln večeras zbog vaših komentara...
     (Rango, 7. decembar 2017 20:15)

    # Link komentara

  198. Solomon je sasvim ok igrac, steta ako ne ostane
     (Mega, 7. decembar 2017 20:15)

    # Link komentara

  199. kijevo sa drugim timom dere ove amatere
     (zvezda to je ljubav, 7. decembar 2017 20:11)

    # Link komentara

  200. Partizan ce primiti veceras vise golova nego Zvezda na 6 utakmica .
    (onako, 07. decembar 2017 19:30)

    Vrlo moguce. Doduse, moguce i da da vise golova nego Zvezda na 6 utakmica...
     (Amaterasu, 7. decembar 2017 20:11)

    # Link komentara

  201. Eto vam penal.
     (Ljubisa livac, 7. decembar 2017 20:10)

    # Link komentara

  202. Mi ovakve kao sto je Miletic 26, ni na termin nismo zvali...kuku majko
     (micko, 7. decembar 2017 20:09)

    # Link komentara

  203. Top Miletic ne igra sledeci mec!
     (grobar, 7. decembar 2017 20:09)

    # Link komentara

  204. Miletic najgori bek u istoeiji partizana, Antonov je za tri koplja bolji a sedi na klupi! menadzeri jos uvek sastavljaju tim
     (red zmaja, 7. decembar 2017 20:06)

    # Link komentara

  205. zasto vulicevic i miletic.igraju na bekovskim pozicijama...zasto...sta pantic radi na terenu...pa daj ovakve utakmice da iskoristimo da uvedemo neke nove igrace pa i ako pogrijese bar da ih probamo.... a ovako iz meca u mec gledati ove poluigrace kako nemaju pojma stvarno vredja inteligenciju
     (boki, 7. decembar 2017 20:06)

    # Link komentara

  206. De ste sad misevi a?????? hahag
    (mika, 07. decembar 2017 19:40)


    Mi, prošli grupu...vi ?
     (+41, 7. decembar 2017 20:05)

    # Link komentara

  207. Pa kad Rijeka moze da vodi protiv Milana 2:0 zasto partizan nemoze da gubi od Dinama 3:1
     (macakadabra, 7. decembar 2017 20:04)

    # Link komentara

  208. @kiza,druze nasi protivnici su ipak duplo jaci,zato manje golova
    (Red, 7. decembar 2017 20:04)

    # Link komentara

  209. Dobro je, ima snooker na Eurosportu.
    (catch22, 7. decembar 2017 20:03)

    # Link komentara

  210. Partizan je prošao grupu i utakmica u Kijevu mu ne znači ništa. Posle ovakvih komentara neka se niko ne čudi zašto će večeras pola Srbije navijati za Keln.
    (ganci X BATE 2, 7. decembar 2017 19:52)

    Ako je prosao dalje ne znaci, da je u redu da izgubi 6:1 sto ce se desiti veceras.
    (Ivan, 7. decembar 2017 20:03)

    # Link komentara

  211. Hajmo crno bela braco, srbi smo navijamo jedni za druge
     (mirijevo, 7. decembar 2017 20:03)

    # Link komentara

  212. E grobari grobari zahvalite se bogu sto niste u zvezdinoj grupi nebi osvojili ni boda...jedan malo ozbiljniji protivnik i odma 6 komada na dve utakmice...
    (Mare, 7. decembar 2017 20:03)

    # Link komentara

  213. Neozbiljan pristup stručnog štaba je rezultirao blamažom ( u najavi ).Ova ekipa Partizana nema kvalitet , koji je u skladu sa renomeom kluba, i prolaz u drugi krug je ogroman uspjeh!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mladen cg, 7. decembar 2017 19:42)

    Koji renome crni sine?!Da nemaju kvalitet,potpuno si u pravu ali ako im Dinamo spakuje jos samo dva komada u nastavku,bice to u skladu sa renomeom jer ste u Evropi najpoznatiji upravo po petardama.
    (Istina, 7. decembar 2017 20:02)

    # Link komentara

  214. Не могу да разумем ово. Човек има одбрамбене играче класе бетон лиге, а покушава да игра као Гвардиола.
    Да бар не чисти нос сваки пут кад је у кадру, па да и гледам, али ово је толико без смисла да ме је срамота...
    (Ја то онако..., 7. decembar 2017 20:02)

    # Link komentara

  215. Ne pomaze ni navijanje Strajnica za ofsajd kod drugog gola Dinama. Navikao covek da se protiv Partizana ponistavaju golovi cim kola krenu nizbrdo.
    (Ivan, 7. decembar 2017 20:00)

    # Link komentara

  216. Primili više golova u jednom poluvremenu nego zvezda u prvih pet kola.
    (4. internacionala, 07. decembar 2017 19:51)

    I dali 4 puta vise golova nego zvezda,druze dali ste 2 gola za 5 kola o cemu ti pricas..
     (kiza, 7. decembar 2017 20:00)

    # Link komentara

  217. Smejete se komsije??
    Pa ovom losem Partizanu vi ne mozete nista poslednjih par derbija,sta to govori onda o vama?
    (Kad se tikva pokondiri, 7. decembar 2017 19:42

    Recice ti se samo za 6 dana koilko ne mozemo nista.Ekipe nisu iste od prosle godine... a sto ne uporedis od osnivanja?
    (Nis CZ, 7. decembar 2017 19:59)

    # Link komentara

  218. PARTIZAN SAMO PARTIZAN!!! 

    pa crknite od muke..
    (boot-am, 07. decembar 2017 19:54)

    Klinac, a što bi trebalo da crknemo od muke, što gubite samo sa 3:1,pa nama je lepo
     (Još jedan čačanin, 7. decembar 2017 19:59)

    # Link komentara

  219. Partizan bi u grupi sa Kelnom, Arsenalom i BATEom imao možda dva boda i 20+ primljenih golova.
    trn u oku, 7. decembar 2017 19:50
    @
    Može biti ali Zvezdu redovno deremo osim ako im sudija ne pokloni gol iz auta onda izvuku nerešeno.
    (prst u ...e, 7. decembar 2017 19:59)

    # Link komentara

  220. Okrećemo
    (Ofsajd slepče!, 7. decembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  221. 6:1 FT
    (Ivan, 7. decembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  222. A kako drukčije nego iz penala ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 7. decembar 2017 19:57)

    # Link komentara

  223. A šta ako bude 3:4
     (Dejan, 7. decembar 2017 19:57)

    # Link komentara

  224. Zašto ovaj Solomon?? Nikakva statistika ove godine i još gori utisak. Đorđe Jovanović ni u protokolu, a klinac kida!
    (Lost, 7. decembar 2017 19:57)

    # Link komentara

  225. Momčadi imena dinamo su kobne po vas uvijek vas napune.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (TEDZG, 7. decembar 2017 19:45)

    Ajde sad i ti,kao njihov zemljak da im stajes na muku. Nije tocno da ih samo momcadi sa imenom Dinamo izgaze.Vi ste tada bili Kroacija a petardirali su ih i Videoton,Radid,Petah Tikva i slicni velikani evropskog nogometa.
    (Istina, 7. decembar 2017 19:56)

    # Link komentara

  226. "Djukic i dalje dokazuje, da nezna osnovna pravila taktike i organizacije igre.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zemunac, 7. decembar 2017 19:44)"
    Za to vreme ti dokazujes da ne znas osnovna pravila pismenosti!
    (Miskec, 7. decembar 2017 19:56)

    # Link komentara

  227. Smejete se komsije?? 
    Pa ovom losem Partizanu vi ne mozete nista poslednjih par derbija,sta to govori onda o vama?
    (Kad se tikva pokondiri, 07. decembar 2017 19:42)

    Tišina i srami se komentara !
     (Delije 555-333, 7. decembar 2017 19:56)

    # Link komentara

  228. Da pogodim Djukicevu izjavu na kraju ili poluvremenu: Lose smo poceli utakmicu, oseca se veliki umor jos od vikenda i pitanje je koliki ce umor tek biti za vikend protiv Napretka, mozda trazimo odlaganje kola.
    (dzukis, 7. decembar 2017 19:55)

    # Link komentara

  229. Mi cemo veceras odigrati 3:3... a vi za sat vremena igrate za prolaz, karma je cudo. Videcu vas oko pola 11 ;)
    (v_K_esspreso, 7. decembar 2017 19:54)

    # Link komentara

  230. Ovo je realna slika našeg fudbala. Dinamo igra sa pola snage. Zamislite kako bi prošli sa Borusijom iz Dortmunda.
    (Negativni, 7. decembar 2017 19:54)

    # Link komentara

  231. PARTIZAN SAMO PARTIZAN!!!

    pa crknite od muke..
     (boot-am, 7. decembar 2017 19:54)

    # Link komentara

  232. utakmica je manje vise nebitna, ali djukic je u svakom slucaju truba! kiksa 2 utakmice kuci u 7 dana! uvek ima neki novi glup izgovor! ako ne dobije derbi, titula je izgubljena! trebaju nam bar 2 izgraca u odbrani i jedan ofanzivni vezista! i naravno novi trener! neki koji nije ostao u 2007! dajte nam dortmund u 1/16 finala!
     (maradona, 7. decembar 2017 19:53)

    # Link komentara

  233. Uvek je tako bilo, kada pre utakmice receno : razbicemo..pobedicemo...itd. Kad ce vise nauciti da nista ne prognozira pre desavanja bez obzira na ishod.
    (Bumerang, 7. decembar 2017 19:52)

    # Link komentara

  234. Partizan je prošao grupu i utakmica u Kijevu mu ne znači ništa. Posle ovakvih komentara neka se niko ne čudi zašto će večeras pola Srbije navijati za Keln.
    (ganci X BATE 2, 7. decembar 2017 19:52)

    # Link komentara

  235. Uprava umesto da prica o pojacanjima za napad bolje da se pozabavi odbranom koja je uzasna. Suma za sada dosta dobar.
     (11, 7. decembar 2017 19:52)

    # Link komentara

  236. После прелаза из 1 у 2, Динамо Кијев и Партизан незадрживо јуришају у 7+, све регуларно...
     (први српски бек, 7. decembar 2017 19:51)

    # Link komentara

  237. Kako drugacije bez penal za partizan !? hehehe Cujes li komentatora mozda Partizan uspije ono sto je Dinamo u Beogradu, da preokrene hahaah jel realan coek !?!? :)) Dje su mu oci, pa igraci Partizana sa sve Djukicem bi potpisali odma sad da se spakuju da idu kuci sa ovim rezultatom, samo da ne prime jos 2, 3
    (Imam lud da sam papir, 7. decembar 2017 19:51)

    # Link komentara

  238. Evo panteri i u Evropi nam sviraju penale!!Sta ce te sad???
    (Grobar, 7. decembar 2017 19:51)

    # Link komentara

  239. I opet penal za Penaltizan!
    (Sofronije, 7. decembar 2017 19:51)

    # Link komentara

  240. Kakvi 4-4-2 kad u odbrani imamo 3 igrača. Još Jevtović igra štopera? Potpuno promašen sistem igre koji igramo od kada je Djukić trener. I slep vidi da nam na kontre daju golove. I stalno napad kroz sredinu gde je najgušće odbrana.I nikako da se trener seti da nešto promeni? Važno je da je on zadovoljan i nema šta da zameri momcima.
    (Deki, 7. decembar 2017 19:51)

    # Link komentara

  241. Primili više golova u jednom poluvremenu nego zvezda u prvih pet kola.
    (4. internacionala, 7. decembar 2017 19:51)

    # Link komentara

  242. Kakvi 4-4-2 kad u odbrani imamo 3 igrača. Još Jevtović igra štopera? Potpuno promašen sistem igre koji igramo od kada je Djukić trener. I slep vidi da nam na kontre daju golove. I stalno napad kroz sredinu gde je najgušće odbrana.I nikako da se trener seti da nešto promeni? Važno je da je on zadovoljan i nema šta da zameri momcima.
    (Deki, 7. decembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  243. Ala guraju ovog Jevtovića da šutira penale ne bi li ga nekako prodali na zimu, strašno ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 7. decembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  244. Ajmo sad da im vratimo za onu sramotu iz Beograda. Mada se tacno vidi da su mnogo jaci, cim krenu ozbiljnije, daju nam 3 komada. I jako cudi nas bolji medjusobni skor protiv Young Boysa. Sprdaju se komsije sa njima, a oni su mnogo jaci od ovog istog Dinama.
     (Cxevu94, 7. decembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  245. Opusteno ljudi prosli smo, moze nam se da izgubimo.
     (Slavko-Vrekic, 7. decembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  246. Pa zar i u Evropi ovakav "ronilački" penal?
     (Mile JNA, 7. decembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  247. Gde ste sada misevi? Pravda za Zeljka Pantica, hocemo VAR u ligi Europe!
    (Ivan, 7. decembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  248. Odvratna igra Partizana, za nas nije evropa jer ovi momci ne trce za klub nego za pare, ne trce za klubsku slavu. Treneru otakaz momentalno momci se ne trude uopste na terenu.
     (pravda, 7. decembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  249. Partizan bi u grupi sa Kelnom, Arsenalom i BATEom imao možda dva boda i 20+ primljenih golova.
     (trn u oku, 7. decembar 2017 19:50)

    # Link komentara

  250. i ovo penal?haha
     (tunjavi, 7. decembar 2017 19:49)

    # Link komentara

  251. Partizan doktorirao penale.
    (glhf, 7. decembar 2017 19:49)

    # Link komentara

  252. Delije polako, nije lepo trcati ispred rude.
    Valjda ste zaboravili da igrate u 21 i 5.
     (ha, 7. decembar 2017 19:49)

    # Link komentara

  253. Lopta uzvraca poljupce mustafi.
    (XYZ, 7. decembar 2017 19:48)

    # Link komentara

  254. miroslav djukic trener whahhahahaaha
     (dragan, 7. decembar 2017 19:48)

    # Link komentara

  255. Makar ce uprava shvatiti da nemamo odbranu!!!!
     (Kantona, 7. decembar 2017 19:48)

    # Link komentara

  256. da nije tuzno, pa i da se nasmeje covek. e to vam je realna snaga, grobarcici. dzaba ste se mozda zanosili da nesto mozete i znate, ove dve protiv dinama i ona utakmica protiv zvezde kad niste sutnuli ka golu je to sto vredite. ne znam ima li na live kladjenju da everton dobija do kraja crveni karton, ali ako ima, nece mi biti zao da ulozim par crvenih novcanica jer znam da ce biti isplata. smesniju odbranu i neorganizovaniju igru u polju odavno ne videh. sto je najgore, dinamo ovakav kakav jeste ne pripada ni drugom nizu evropskih ekipa po jacini. sta cete ako naletite na napoli u februaru???
     (cole, 7. decembar 2017 19:47)

    # Link komentara

  257. protiv 2 tima e moj partizane ispusena lulo
     (dragan, 7. decembar 2017 19:47)

    # Link komentara

  258. To koliko smo mi fudbalski propali govori cinjenica da se radujemo kao mala deca ulasku medju 32 ekipe drugorazrednog evropskog takmicenja. Da me neko ne shvati pogresno, ovo se odnosi i na Zvezdu isto, u slucaju da prodje. Pravimo od tog plasmana ne znam ti ni ja sta, smejurija ziva.
     (Grof, 7. decembar 2017 19:47)

    # Link komentara

  259. Da pogodim Djukicevu izjavu na kraju ili poluvremenu: Lose smo poceli utakmicu, oseca se veliki umor jos od vikenda i pitanje je koliki ce umor tek biti za vikend protiv Napretka, mozda trazimo odlaganje kola.
    (dzukis, 7. decembar 2017 19:47)

    # Link komentara

  260. Hahahaha. Busi. JahahHahH
    (mol, 7. decembar 2017 19:47)

    # Link komentara

  261. Oni prosli dalje daj da gledamo i mi...
     (Paquito, 7. decembar 2017 19:46)

    # Link komentara

  262. Videćemo vas večeras
     (ridjuska, 7. decembar 2017 19:46)

    # Link komentara

  263. @Ofsajda dva?
    Ma tri ofsajda i tropenalac za nas.
    Ubiše nas,vratili nas u petliće.
    Da.Evo ti žuti koji si tražio - Everton.
    (Komša, 7. decembar 2017 19:46)

    # Link komentara

  264. Rekao sam jos pre nego sto je Partizan uopste zapoceo takmicenje u grupi LE. Ako ne budu prvi u grupi koliko je teska bolje da se ugase, a u februaru ako prime manje od 5 golova treba da slave kao da su pobedili. Ne bi vise od 2 boda u grupi uzeli da su bili u Zvezdinoj grupi. A vi pisite sta god Vam je volja to je samo realnost.
    (Vuk, 7. decembar 2017 19:46)

    # Link komentara

  265. Ne zelim da budete uopste porazeni, a pogotovo ne ovolikom razlikom, ali ako budete bice mi izuzetno drago samo zbog ovog komentatora na areni...
     (očigledno, 7. decembar 2017 19:46)

    # Link komentara

  266. Nemamo pojma, šteta što smo izbacili Bojse, oni bi možda nešto i uradili u sledećoj rundi, mi nećemo ništa. Odbrana je katastrofa. E, moj Đukiću.

    Iliev - napolje iz Partizana !
    (Nicky boy, 7. decembar 2017 19:46)

    # Link komentara

  267. kaze poznati ostrasceni komentator sa arene da je partizan bolji po statistici.
     (crni_redstar, 7. decembar 2017 19:45)

    # Link komentara

  268. Vidi se da su svi igraci Partizana mislima u Beogradu...jer vi ste Partizan!
    (Antidervis - vase je proslo, 7. decembar 2017 19:45)

    # Link komentara

  269. Cele sezone je igra takva, Stojkovicu svaka cast (hteli priznati ili ne) njegove intervencije su i Srbiju i Partizan odvele tamo gde trenutno jesu.. Ostalo katastrofa.. Djukic(prosao ne zna ni on kako grupu, kao Muslin svoju - rang 0) nema sta da trazi u derbiju ,Zvezda ce bar 2-3 gola dati.. Grobar sam, ali igra i pristup C.Zvezde je ove sezone pojam za Partizanovu..
    (Mucevina, 7. decembar 2017 19:45)

    # Link komentara

  270. Momčadi imena dinamo su kobne po vas uvijek vas napune.
     (TEDZG, 7. decembar 2017 19:45)

    # Link komentara

  271. Ne razumem najbolje Ukrajinski jezik, jel' to publika vice "hocemo stotku".
    (Cubaka, 7. decembar 2017 19:44)

    # Link komentara

  272. Djukic i dalje dokazuje, da nezna osnovna pravila taktike i organizacije igre.
     (zemunac, 7. decembar 2017 19:44)

    # Link komentara

  273. Puni neznalice! Ponekad me stvarno sramota da podrzavam ovaj klub...
     (boom92, 7. decembar 2017 19:44)

    # Link komentara

  274. Gde god gostuje slavni Partizan tu su krcate tribine. Svi cene instituciju!!!
    (Bg, 7. decembar 2017 19:29)
    Ovi očigledno ne znaju da ste institucija, vidi kako vas kantaju...hitno im skrenite na to pažnju ili će vam do kraja nagurati 14 komada!
    (Wilson, 7. decembar 2017 19:43)

    # Link komentara

  275. Pazi ove sad, sad je to prava slika kad smo prosli i kad uvodimo u igru likove koji je igraju ni JSL trenutno
     (Vlada, 7. decembar 2017 19:43)

    # Link komentara

  276. ja ne pamtim za svojih 30 godina, da je neko primio 3 gola na ovako glupe fore, uporno govorim da smo srecno prosli grupu, tesko nama u nokaut fazi, pojma nemamo, klasini amateri u odbrani.
     (marco_reus_bgd, 7. decembar 2017 19:43)

    # Link komentara

  277. Smejete se komsije??
    Pa ovom losem Partizanu vi ne mozete nista poslednjih par derbija,sta to govori onda o vama?
    (Kad se tikva pokondiri, 7. decembar 2017 19:42)

    # Link komentara

  278. na prolece pola ekipe kofer ..niste zasluzili ni da jedete semenke na stadion
     (mili, 7. decembar 2017 19:42)

    # Link komentara

  279. hahahahahahahhaha neka nego bez Evertona igraju narednu.. koja inteligencija eeej
     (buldog, 7. decembar 2017 19:42)

    # Link komentara

  280. Neozbiljan pristup stručnog štaba je rezultirao blamažom ( u najavi ).Ova ekipa Partizana nema kvalitet , koji je u skladu sa renomeom kluba, i prolaz u drugi krug je ogroman uspjeh!
     (Mladen cg, 7. decembar 2017 19:42)

    # Link komentara

  281. Мучно је гледати Партизан.
    (Гале, 7. decembar 2017 19:42)

    # Link komentara

  282. Мучно је гледати Партизан.
    (Гале, 7. decembar 2017 19:42)

    # Link komentara

  283. A igraju grobari,svaka im cast!
    (Boki, 7. decembar 2017 19:42)

    # Link komentara

  284. Smejete se komsije??
    Pa ovom losem Partizanu vi ne mozete nista poslednjih par derbija,sta to govori onda o vama?
    (Kad se tikva pokondiri, 7. decembar 2017 19:41)

    # Link komentara

  285. Djukic prepisao od Mute kako se igra odbrana.
    (KaraDjordje, 7. decembar 2017 19:41)

    # Link komentara

  286. Kako bre 3:0 kad kolega Strajnic kaze da ste prvih pet minuta imali inicijativu.
     (Back in Black, 7. decembar 2017 19:41)

    # Link komentara

  287. Djukicu,sram te bilo!!!Odlazi neznalice!!!!
    (Goran, 7. decembar 2017 19:41)

    # Link komentara

  288. Idete u nokaut fazu samo da vas neko nokautira, ne blamirajte se
     (mika, 7. decembar 2017 19:41)

    # Link komentara

  289. odmah se vidi kako je partizanova grupa smrti
     (est, 7. decembar 2017 19:41)

    # Link komentara

  290. Sad će Ž.Pantić da kaže: "i Spartak je izgubio 7:0".
     (joj, 7. decembar 2017 19:40)

    # Link komentara

  291. Ne važi Gol ako ne udje igrač sa Loptom u Gol Partizana
     (aleksandar, 7. decembar 2017 19:40)

    # Link komentara

  292. De ste sad misevi a?????? hahag
     (mika, 7. decembar 2017 19:40)

    # Link komentara

  293. E sad zamisli ekipu tipa Dortmund, Napoli ili tako neka koja ce da dodje Partizanu, a Stojke nece biti na golu, vjerovatno ce prodati i jos kojeg igraca sto valja.. na sta ce to da lici hahaha
     (vazda, 7. decembar 2017 19:40)

    # Link komentara

  294. Prvo August Ames, sad ovo... Ima li kraja ovom danu :(
     (Shjeee, 7. decembar 2017 19:40)

    # Link komentara

  295. Ja kao Grobar mogu samo da kazem da je ovo izlaganje nedoraslo naoj trecoj ligi. Odbrana zbunjeno odmara kao zaposleni u drzavnom preduzecu. Kada prodju odvranu udvoje Stojkovica koji onda ne moze nista. Sada je pitanje koliko cemo jos da ih primimo.
    (Grobar, 07. decembar 2017 19:35Ako kao Grobar tako kazes,neka bude tako.hahahah
    (Aleksej, 7. decembar 2017 19:40)

    # Link komentara

  296. Kakvu samo katastrofu imamo od odbrane to je užas, na koju smo mi foru i sreću ušli u nokaut fazu LE to je čudo...iskreno bih voleo da nas dinamo sada nakanta sa 7-8 komada u mreži da bih ako je ikako moguće ovima iz uprave video leđa, a pre svega Đukiću koji je svojim dolaskom na mesto trenera totalno degradirao igru Partizana !
    (Sladjan, 7. decembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  297. Kad kazes “slavni” Partizan, na sta tacno mislis?
    (Author, 7. decembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  298. Nema bombe,al će pući petarda.
    (Mpenza, 7. decembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  299. Nisam ni stigao posteno da napisem komentar, ovi primise tri komada!! Sad glupo da bilo sta kazem... Aj uzdravlje... :)
    (Djenka83, 7. decembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  300. mi smo partizan
     (tt, 7. decembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  301. Gadi mi se ovaj Djukicev Partizan....
    (Rema, 7. decembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  302. sad če repriza iz bg u drugom poluvremenu.
     (zokss, 7. decembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  303. Bušiiiii hahahaa, bušiiiii hahahaa ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 7. decembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  304. Hoćemo još, hoćemo još!!!!! 4, 5, 6...
     (Wilfred, 7. decembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  305. Prosecan Grobar:,,Pratim kosarku 40 godina ako ne i vise i ovakav poraz u fudbalu za pola sata nikada nisam video u svom zivotu a imam 32 godine”.
    (Aleksej, 7. decembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  306. Ahahahahahahahahahahah i ovi prizivaju Keln na proleće.. Sta bi radili da igraju protiv Arsenala u gostima. Hahahaha
    (Gladitor, 7. decembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  307. drugo poluvreme je nase! ;)
     (neutralni felsh, 7. decembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  308. Joooj partizaneeee hahahaha vidi se da ste mislima bili u derbiju. Razbicemo vas!
    (Božidar Soldatović, 7. decembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  309. Pogledajte kako im para izbija iz usta...Hladno u Kijevu. Ne mogu ovi iz tropskih krajeva da postignu radnu temperaturu, ali u celini Partizan pokazuje karakter i ozbiljnost svog tima u Ukrajini...
     (Kopcam se na ledja, 7. decembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  310. Albanci su prosek, kao Vojvodina, Niš. Ovi švajcarci su kao pfc, a dinamo je jači od svih kao sto se vidi, ovo je pravi pratizan iz jsl.
     (MilosTOP, 7. decembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  311. proći će ko Spartak juče
     (vule, 7. decembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  312. kakva odbrana i sredina i napad whahahahahaaaaaaaa
     (dejan, 7. decembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  313. Ovi ako ne povuku ručnu, sledi katastrofa partizanu..
    (Markic, 7. decembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  314. Cim Partizan igra protiv neke ekipe koja nije poluamaterska poput skenderbega ili jang bojsa tu se ne zna odakle puca ... ovo je prava slika igre Partizana i drago mi je sto su prosli dalje, jer na proljece im se nece moc da imaju srece sa zrebom kao sto je bilo sa ovom grupom vec ce da im dodje ekipa jos jaca od Dinama pa ce da im objasne neke stvari.. Mnogo su polecele komsije male...
     (dirigent, 7. decembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  315. Ja stvarno ne znam sto vec neko ovom Djukicu ne objasni da on nije za trenera i da treba na vreme da pocne neki drugi posao,isto vazi i za Miletica levog beka decko kao da je pao iz svemira.
     (milos, 7. decembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  316. partizan jedna velika nula od ekipe nad celom sa amaterom djukicem i ilievom
     (goran, 7. decembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  317. xaxaxaxaxaxasa.... Ijooooo sto mi je drago. Prst na gore za partizan.
     (Ivan steew, 7. decembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  318. Ako mislite da mi pisemo gluposti,videli ste posle svakog gola koga kamerman i reziser prikazuju u krupnom kadru,Miletice ,oni su najvece rupe,shvatite to jednom.
    (TARAS BULJBA, 7. decembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  319. Stojke mačka, 30 min 3 gola hahaha
    (Njofra, 7. decembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  320. Pa ovi moji ce primiti 5 golova jos u prvom poluvremenu.
     (grobar 1970, 7. decembar 2017 19:37)

    # Link komentara

  321. Partizan ce primiti veceras vise golova nego Zvezda na 6 utakmica .
    (onako, 07. decembar 2017 19:30)

    Tu si u pravu. Evo vec 3 komada.
    Inace Partizan je Jang Bojsima ugurao u mrezu koliko Zvezda na 5 utakmica ukupno (a mozda i na 6)...moze i tako da se napise...
     (kopaski, 7. decembar 2017 19:36)

    # Link komentara

  322. Radujte se Delije!!!…!!
    (Samo tako, 7. decembar 2017 19:36)

    # Link komentara

  323. covece koji amateri pa ovi nebi mogli da igraju niti 5 ligu u azerbedjanu
     (boban, 7. decembar 2017 19:36)

    # Link komentara

  324. Jel Vam sad jasno i kakvoj ste grup bili i kakva Vam je igra.
    Na prolece novi reset na fabricka podesavanja.
     (Sir Oliver, 7. decembar 2017 19:36)

    # Link komentara

  325. Suma gospodari terenom konci igre su cvrsto u njegovim rukama. Bio je Ivica upravu BOMBA! Ali sta znamo mi misevi
     (Jedan od miseva, 7. decembar 2017 19:36)

    # Link komentara

  326. Znači neverujem sta gledam. Ovo je strašno.
     (duka, 7. decembar 2017 19:36)

    # Link komentara

  327. Neka neko javi uvek "dobro obavestenom" Strajnicu da navijaci Partizana ne bacaju topovske udare jer ih danas nema na utakmici (dogovor klubova da nema gostujucih navijaca zbog mogucih nereda).
    (Vaske, 07. decembar 2017 19:23)

    Dobro je obavesten, ja znam bar cetvoricu koja su otisla dole da navijaju
     (DragKce, 7. decembar 2017 19:36)

    # Link komentara

  328. Kriminalna odbrana! Ovo profesionalci!? Pa pionire da su stavili da igraju ne bi imali ovakve propuste!
     (Micaxxx, 7. decembar 2017 19:36)

    # Link komentara

  329. Ja kao Grobar mogu samo da kazem da je ovo izlaganje nedoraslo naoj trecoj ligi. Odbrana zbunjeno odmara kao zaposleni u drzavnom preduzecu. Kada prodju odvranu udvoje Stojkovica koji onda ne moze nista. Sada je pitanje koliko cemo jos da ih primimo.
    (Grobar, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  330. Antonov bolje da je grejao klupu u Svajcarskoj nego ovde. Jos mora da gleda Miletica kako poklanja 3 gola protivniku....
     (boki, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  331. Sad će 3 penala za partizai, a da, neće, nije ovo donaće prvenstvo ahahahahahahahaha
     (Miki, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  332. Očaj, Đukiću da se ne ljubimo.
     (nik sloter, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  333. Kako je moguće da se sa ovom katastrofalnom odbranom Partizan plasirao dalje??? Ovaj ćelavi Miletić je katastrofalno loš igrač, levi bek bez talenta i umeća, Mitrović limitiran kao i Vulićević. Na terenu izgledaju pogubljeno, ofsajd zamku ne umeju da naprave, kao da su juče počeli da igraju zajedno . Ovo je neshvatljivo, oni žive od fudbala
    (Igor, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  334. Ovo je samo realnost, protiv malo ozbiljnije evropske ekipe! Smejte se Zvezdi i njenoj grupi sa ekipama iz premijer lige, bundes lige... I 2 primljena gola. Budite sigurni da je onaj arsenal koga ismevate mnogo jaci od ovog dinama, pa sad vidite realno gde ste, sa trenutno primljenih 6 gola od ove ekipe
     (daki, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  335. sramota od fudbala
     (lukic, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  336. svi golovi preko beka miletica...
     (nesa, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  337. Polako Ukrajinci, nije ovo kosarka.
    (grobar, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  338. Ubrzo i treci a komentator sa Arene,kadar nevera,kaze nista mu nije jasno.Verovatno navikao na sklanjalice u nasoj ligi a ovi iz izgazili za pola sata.Na kolena,nego sta,tamo im je i mesto,tako ce i u derbiju da bude,naredne srede.
    (Toliko, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  339. Golovi ko na malom fudbalu. ???
     (bane444, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  340. Vrhunska zabava!
    Nepristrasnom Ivanu sa Arene ništa nije jasno. Samo nedostaje svetski špic Ognjen i da cirkus bude kompletan.
     (Vitez Koja, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  341. vi se smejete a taj keln bi molio boga da izvuce vas u zrebu.gde ces lakse
     (tt, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  342. Već tri razlika sa trećim timom ,decom i anaterima,nemojte više ko Boga vas molim.
     (miško, 7. decembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  343. ha ha ha ha ha ha ha , ne gledam ali 3-0 jel igra suma ?
     (kladzom do bola, 7. decembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  344. ovo je katastrofa
     (vladan, 7. decembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  345. Sudije su sramota koliko para???

    Žutih nema

    Ofsajda dva nema
    (Ofsajda dva?, 7. decembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  346. Djukiceva odbrana!!
     (CRVENA ZVEZDA=PETOKRAKA, 7. decembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  347. djukic i uprava i igraci sta da se kaze
     (nina, 7. decembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  348. Kakav potop. Mada realno, kakva nam je odbrana, cudo da nam na svakoj utakmici u LE nije bilo ovoliko lopti u mrezi..
     (Cxevu94, 7. decembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  349. A joj majko mila,pa ovi bolje da nisu ni izalsli da igraju. Izgube sluzbenim rezultatom,3-0 i svima lepo.
    Nadam se da ce grobarima sad biti jasno da su u ligi drugi zato sto su losi ,a ne zato sto zvezda namesta. Pozdrav
     (karlito, 7. decembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  350. 2:0 i 3:0 odraz kvaliteta i taktike g.Djukica i sledbenika.
    Zamisljam Dortmund, Napoli i sl na proljece.
     (frknuo sam, 7. decembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  351. 3:0 za sada. 5 poluvreme, 10 kraj
     (nishwille18, 7. decembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  352. Taman sam napisao da je Miletic sa brojem 26 kriv za oba gola, a on je vec skrivio i treci.
     (goxi, 7. decembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  353. auw koji amateri
     (milan, 7. decembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  354. Kakvo prvo mesto...daj da dacuvamo 0:2 da ne pukne bruka😊
    U Februaru da vidimo šta ćemo i kako ćemo
    (Profa, 7. decembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  355. Ovog miletica beka ne mogu da gledam vise...
     (osmiputnik, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  356. Djuka,da se ne ljubimo!
    (panteroid, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  357. Opet sve sa leve strane ,Bek Miletic slabo igra odbranu .Dobro je sto su ranije zavrsili posao da im zavisi od ove utakmice ne bi se plasirali.
    (zemunski kej, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  358. Izgleda da ce te da prodjete kao Spartak juce.
    (Misa, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  359. Osveta sa kamatom za sad ide po planu struke, iz 3:0 u 3:4.
    (Opraštamo ali ne zaboravljamo, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  360. alooooooo Mileticu???…??
     (ja, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  361. Hahahaha 3-0...Pa ovo je tuzno.Setaju vam vam se po kaznenom.
     (zakonodavac, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  362. Jel Strajnic rece da je Sevcenko predvodio Dinamo do Kupa UEFA 1986. godine ili sam ga ja pogresno cuo? Sevcenko je tada imao oko 10 godina
     (ska, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  363. pazi ovog rafo zvezdas prica o nekoj karmi?nema od toga nista,zvezda dobija bree.i treci gol dinama je ofsajd ...?
     (ujesh, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  364. ala vam ga ovi sipaju igrao sam na tiket da domacin daje 3komada ali za pola h nisam se nadao.Nek izgubi Zvezda ali sta vi igrate i sta ocekujete na prolece.
     (zex, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  365. Ajme koliko ste busni u odbrani.
    (Milan, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  366. Zezajte vi zezajte samo Partizan koji se kvalifikovao. Sto vise zezate to je veca sansa da Keln pobedi veceras Zvezdu. Pa vi vidite.
     (Posmatrac iz prvog reda, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  367. 3:0 hahaha al vas pune, daće vam 10 do kraja hahaha
     (Zvezdan, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  368. Ovi nas ASFALTIRAJU!!!3-0!!!Super liga je dominantna...xaxaxa
    (gremlin, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  369. Jel ima Partizan levog beka? Igra li ili je isključen pa prazan prostor?
    (vrući pas, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  370. bice sedam komada
     (joko ono, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  371. zovi tajmaut !
     (31. minut, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  372. Sredina i napad tu i tamo, ali odbrana treba u korenu da se sasece, cela zadnja linija napolje!
     (Mile, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  373. Da Partizan ne prodje kao Spartak sinoc...
     (miki, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  374. Pretuceni van terena, a fudbalski su potuceni i na terenu:)
     (mineral, 7. decembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  375. I ovim fudbalerima Partizana se gleda Zvezda!!!
    (Aleksej, 7. decembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  376. Uh , djovani
    TRAPATONI
     (onako, 7. decembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  377. Tezak amaterizam. Gde si Ivice sa tvojim amaterom Djukicem,ponizavate klub,bice 7:0 do kraja meca!!!
     (Hell, 7. decembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  378. Pa bice ovde jedna klasicna petarda na koje nas Partizan u svojoj istoriji bas navikao.
     (dex, 7. decembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  379. Evo i drugog,ubrzo...petarda u najavi.Pozovite onog analiticara grobara sa Arene,mozda kaze da je ofsajd.
    (Toliko, 7. decembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  380. Miletic stoper stoji uvek tamo gde ne treba.Katastrofalan igrac!Pogledajte ga samo kod drugog gola Dinama.
    (Bojan, 7. decembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  381. Partizan ce primiti veceras vise golova nego Zvezda na 6 utakmica .
     (onako, 7. decembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  382. Mileticu treba zakonom zabraniti da se bavi fudbalom...
     (madchemist988, 7. decembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  383. Rasulo u odbrani,napad dobar
     (megacirko, 7. decembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  384. drugi gol cist ofsajd
     (ujesh, 7. decembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  385. Onaj Miletic sa brojem 26 kriv je za oba gola. Covek nema pojma.
     (goxi, 7. decembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  386. Ih bez jankovica i kosovica nemoguce !
     (iphone8, 7. decembar 2017 19:29)

    # Link komentara

  387. Kaze Djuka: nasa obaveza je da pobedimo
    (dusan, 7. decembar 2017 19:29)

    # Link komentara

  388. Partizan imao jednog ozbiljnog protivnika u grupi i dva poraza.A neki lik sto je napisao da ce proci dve runde u sledecoj fazi.hahahaahahahahah
    (Aleksej, 7. decembar 2017 19:29)

    # Link komentara

  389. Gde god gostuje slavni Partizan tu su krcate tribine. Svi cene instituciju!!!
     (Bg, 7. decembar 2017 19:29)

    # Link komentara

  390. Strajnic nastavlja sa bravurama. Kaze Dinamo osvojio dva Kupa Uefa, a ustvari je osvojio dva KPK, ali dobro za to, nista strasno. Kaze '75-te ih je predvodio Blohin, '86-te Andrej Sevcenko!!!
    (Slavisa V., 7. decembar 2017 19:28)

    # Link komentara

  391. Sta oce sa ovom formacijom sa 3 igraca pozadi
    (Aki, 7. decembar 2017 19:28)

    # Link komentara

  392. Nemanja R Miletic i Nemanja G Miletic... pa Stajnicu druzeee
     (magic, 7. decembar 2017 19:27)

    # Link komentara

  393. busi,hahaha,busi,hahaha,busi
     (printerMB, 7. decembar 2017 19:25)

    # Link komentara

  394. Neka neko javi uvek "dobro obavestenom" Strajnicu da navijaci Partizana ne bacaju topovske udare jer ih danas nema na utakmici (dogovor klubova da nema gostujucih navijaca zbog mogucih nereda).
     (Vaske, 7. decembar 2017 19:23)

    # Link komentara

  395. I naravno čim igraju sa prosečno jakom ekipom grobari gube! Uspeli su da pobede samo one "cipiripi" klubove Skenderbeg i Jang Spajs Grls Bojs i nek zahvale Bogu na grupi koju bi i Badnjevac sa petlićima prošao!
    (Srećko Milovanović, 7. decembar 2017 19:22)

    # Link komentara

  396. Sudija je dno, tukli nas u beogradu, tuku ovde sudija je jeziv....umesto žutih njima...

    Evertona prebili....
    (Sudije fss, 7. decembar 2017 19:22)

    # Link komentara

  397. Nemojte se podsmevati Partizanu, mi uskoro igramo odlučujući meč. A karma ume da bude baš nezgodna.
    (Millennium, 07. decembar 2017 19:11)


    svidja mi se kako razmisljas. takodje verujem u karmicki faktor :)
    partizan igra pristojno postavljeno i dovoljno hrabro, nema mesta za podsmeh. na kraju krajeva, vec su se plasirali, nije frka i ako izgube - za razliku od LS, u ligi evrope nema toliko razlike izmedju 1. i 2. u grupi, nije smak sveta ako ides na prvoplasirane.
    sto se tice karme, gledam prenos na ukrajinskom tv futbol 1, da ne bih podlegao domacoj histeriji ;)
     (neutralni felsh, 7. decembar 2017 19:22)

    # Link komentara

  398. o tome vam ja pricam , sta imate od dobre igre , samo rezultat .
     (muslin mozda kengur, 7. decembar 2017 19:21)

    # Link komentara

  399. Jel poljubio Stojke fudbal posle prvog dodira sa istim? A da....
    (Cika Toni, 7. decembar 2017 19:20)

    # Link komentara

  400. zalosno da se gleda sa oci
     (milan, 7. decembar 2017 19:20)

    # Link komentara

  401. Mozemo da pricamo sta hocemo ali nas najbolji igrac je golman i to mnogo govori.
     (poznavalac, 7. decembar 2017 19:17)

    # Link komentara

  402. @ Šljivanka - Joj šljivovico ti rakijo ljuta, zašto si me mladog skrenula da puta!? 😃😃😃
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 7. decembar 2017 19:14)

    # Link komentara

  403. Nemojte se podsmevati Partizanu, mi uskoro igramo odlučujući meč. A karma ume da bude baš nezgodna.
    (Millennium, 7. decembar 2017 19:11)

    # Link komentara

  404. Pominjali grobari ovih dana punjenje od šestog minuta...
     (zvezdaš, 7. decembar 2017 19:11)

    # Link komentara

  405. Е овај Милетић(бек).
    (киза Д, 7. decembar 2017 19:11)

    # Link komentara

  406. Ajmo Kijevo... Forca Italia !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sljivanka, 7. decembar 2017 17:58)

    Brate ???
    (Misa, 7. decembar 2017 19:09)

    # Link komentara

  407. Ocajni smo!
     (poznavalac, 7. decembar 2017 19:08)

    # Link komentara

  408. Kakav lep vez na dresu dinama, bake su ponosne!
    (Cimbe Natombe, 7. decembar 2017 19:08)

    # Link komentara

  409. Gaziii…ii ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 7. decembar 2017 19:07)

    # Link komentara

  410. Evoooo gaaaaaaa....tek prvi.
    (Toliko, 7. decembar 2017 19:07)

    # Link komentara

  411. kako ste vi prosli ni sami ne znate.
     (tt, 7. decembar 2017 19:07)

    # Link komentara

  412. Dobi ga ⚽Stojke! 👍
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 7. decembar 2017 19:07)

    # Link komentara

  413. Za malo da Suma asistira Evertonu :D
    (Qwerty, 7. decembar 2017 19:06)

    # Link komentara

  414. Najvise mi je zao grobara, sto sad moraju sa slusaju Strajnica.
     (misa, 7. decembar 2017 19:05)

    # Link komentara

  415. Na stadionu nema ni pet hiljada navijaca. Sramota! Toliko je ovo bitno!
     (poznavalac, 7. decembar 2017 18:54)

    # Link komentara

  416. Biramo Keln!!!
     (Stanoje Glavaš, 7. decembar 2017 18:52)

    # Link komentara

  417. Kakav je covek ovaj Nolan Smith? Javno je obecao da ako Partizan pobedi Steauu da vise nece komentarisati na b92. Kakav je to karakter. Sva sreca sto nije navijac Partizana. Ne smeta mi sto mrzi Partizan nego mi smeta sto takav i sopstvenu zenu i decu laze ako ih ima. Karakter NULA. A sad majstore opali po komentarima. Sta te briga, niko te ne zna osim tog ogledala u koje se svakog dana bar jednom pogledas.
     (fenomen, 7. decembar 2017 18:49)

    # Link komentara

  418. i da mi ponude milione bilione.
     (hjeronimus, 7. decembar 2017 18:47)

    # Link komentara

  419. partizan gubi 2-1, Zvezda 3-3 i prolazi
     (krajisnik, 7. decembar 2017 18:46)

    # Link komentara

  420. joj Solomon, Djuka tankuje?
    (Petar, 7. decembar 2017 18:43)

    # Link komentara

  421. Nije Dinamo Keln ili Arsenal da igraju sa amaterima i omladincima...
     (Taribo West, 7. decembar 2017 18:42)

    # Link komentara

  422. dajte Celtic
     (ČedomirPK, 7. decembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  423. na proleće prolazimo i keln
    (kelnovanje, 7. decembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  424. grobari da vas vidimo sad kod prosecne ekipe na gostovanju...
     (vasilije, 7. decembar 2017 18:37)

    # Link komentara

  425. Prosli smo i odigrajte rastereceno.Mi nikad nekad ne pravimo neku buku o necemu sto je normalno kao neki. Napred Partizan. 
    (Slavko-Vrekic, 07. decembar 2017 18:06)
    Mi nikad nekad sta???Sta je pisac zeleo da kaze?




    kad podjes u IV razred,
    objasnice ti uciteljica :d
     (belgrado, 7. decembar 2017 18:33)

    # Link komentara

  426. suma resava derbi garant!
     (apikomsinice47, 7. decembar 2017 18:31)

    # Link komentara

  427. (Aleksej) Treba ti tableta? Može?
     (novica, 7. decembar 2017 18:29)

    # Link komentara

  428. Ajmoo Keln
     (Sta uradi to Bamberze??!, 7. decembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  429. (Aleksej) Evropski fudbalski velikani su obezbedili nokaut fazu kolo pre kraja grupne faze, a vama se, bogami, drma kavez! Misli malo o tome, pusti Partizan!
     (novica, 7. decembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  430. Dinamo igra sa trećim timom ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 7. decembar 2017 18:19)

    # Link komentara

  431. Prosli smo i odigrajte rastereceno.Mi nikad nekad ne pravimo neku buku o necemu sto je normalno kao neki. Napred Partizan.
    (Slavko-Vrekic, 07. decembar 2017 18:06)Mi nikad nekad sta???Sta je pisac zeleo da kaze?
    (Aleksej, 7. decembar 2017 18:10)

    # Link komentara

  432. Prosli smo i odigrajte rastereceno.Mi nikad nekad ne pravimo neku buku o necemu sto je normalno kao neki. Napred Partizan.
     (Slavko-Vrekic, 7. decembar 2017 18:06)

    # Link komentara

  433. Ajmo Suma, pokazi veceras o kakvom se igraču radi, sa tobom do nove pobede... Igrajte opušteno za grobare, obezbedili ste proleće.
     (Ozegovic, 7. decembar 2017 18:04)

    # Link komentara

  434. Isto nam dodje i prvo i drugo mesto, samo lagano, da ne bude povreda. Napravili smo uspeh u proslom kolu. Suma da se navikne do proleca i da nas vodi bar jos dve rudne kroz LE.
    (bogdanoviiic, 07. decembar 2017 17:58)jahaahhahahahahahahahaha dve runde haahahhaah prosli nikada slabiji grupu svih vremena u evropskim takmicenjima i sad jos dve runde,kakvi ograniceni likovi su ovi Grobari haos.hahahaahhaha
    (Aleksej, 7. decembar 2017 18:01)

    # Link komentara

  435. Isto nam dodje i prvo i drugo mesto, samo lagano, da ne bude povreda. Napravili smo uspeh u proslom kolu. Suma da se navikne do proleca i da nas vodi bar jos dve rudne kroz LE.
    (bogdanoviiic, 07. decembar 2017 17:58)
    Ko sve prati fudbal...
    (Admiral, 7. decembar 2017 18:00)

    # Link komentara

  436. Isto nam dodje i prvo i drugo mesto, samo lagano, da ne bude povreda. Napravili smo uspeh u proslom kolu. Suma da se navikne do proleca i da nas vodi bar jos dve rudne kroz LE.
    (bogdanoviiic, 7. decembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  437. Ajmo Kijevo... Forca Italia !
     (Sljivanka, 7. decembar 2017 17:58)

    # Link komentara

  438. AJMO GROBARI!
     (pot, 7. decembar 2017 17:53)