1. Michael Jordan je sa svojih 32-35 godina igrao u najslabijoj ligi ikada, generacija koja je usla 96. (Brajant, Garnet, Alen i ekipa jos nije stasala, Dankan je dosao naredne godine isto mlad) i sa najvecom koncentracijom dobrih igraca. Sva je prilika da bi Cikago 96. uzeo titulu i bez Majkla. 

    i da, niko nikad nije igrao ovako dobro u svojoj 15. sezoni kao Lebron.
    (Bojan, 07. decembar 2017 18:27)

    Koja crna najslabija liga? Samo pogledaj visoke pozicije Mutombo, Sakil, Robinson, Olajdzuvon, Morning, Kemp, Maloun, Veber... pa Redzi, Hil, Pejton, Stokton, Hardavej... to je bila NBA liga a ne ovaj sou kreveljenja i prijateljstva danas.
     (Terenac, 7. decembar 2017 22:09)

    # Link komentara

  2. (petarczv, 7. decembar 2017 13:08)
    Michael Jordan je sa svojih 32-35 godina igrao u najslabijoj ligi ikada, generacija koja je usla 96. (Brajant, Garnet, Alen i ekipa jos nije stasala, Dankan je dosao naredne godine isto mlad) i sa najvecom koncentracijom dobrih igraca. Sva je prilika da bi Cikago 96. uzeo titulu i bez Majkla.

    i da, niko nikad nije igrao ovako dobro u svojoj 15. sezoni kao Lebron.
    (Bojan, 7. decembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  3. Kralj je vidio Bog(a)dana! Bogdan najveći evropski igrač u USA!
     (košarka je samo igra, 7. decembar 2017 17:11)

    # Link komentara

  4. Ucinak slican kao u reprezentaciji samo sto se obicno pise da je bas ta jedna lopta koju je pogodio presudila mec.Sada su izgleda presudile onih 10+ koje je promasio ali ko sme o tome protiv gomile Bogdanovih botova.
     (Moze za tri ali tesko, 7. decembar 2017 16:47)

    # Link komentara

  5. nije ga isao sut,"samo" 5 asistenciaj jer fali kolin stajn ali odbrana na vejdu je bila jednom recju PERFEKCIJA,jos je i dobio poklon wade bacanja jednom prilikom kad nije znao gde ce i sta ce,sto kazu komentatori bail out
    (milosh-nish, 7. decembar 2017 16:15)

    # Link komentara

  6. Gledam koliko je puta Lebronu falio jedan skok ili asistencija isto kao Grinu iz GSW njemu je cak falio par puta poen da ostvari TD a ljudi sasvim normalno igraju nejure taj famozni TD sad zamislite u takvoj situaciji Westbruka da mu tako cesto fali tako malo da ostvari TD.
    (Buki, 7. decembar 2017 16:10)

    # Link komentara

  7. 1/7?
    Ja bih sigurno imao bar 3/7,ladno.
    A BB uzo 30 miliona?
    Ej zivote prokletnice..
     (C i n i k, 7. decembar 2017 16:08)

    # Link komentara

  8. Kako igrao San Antonio?
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 7. decembar 2017 15:45)

    # Link komentara

  9. Gledamo realno Bogdan ima i telo i fiziku i igru da opstane u ovoj ligi .Pa cak i da ima vecu ulogu .Medjutim ako nastavi ovako da sutira izgubice poverenje trenera a i minuti ce mu se smanjiti ,jer se neki drugi igraci u ekipi namecu kao bolje resenje .Meni on uooste nije klasican suter vise je postao ol raund igrac ,po meni bi trebao da iubegava sut za tri.Da na prvoj vecoj pauzi u sezoni pocne zestoko da radi na toj trojci ,sve je to mehanika ,on nije igrac bez osecaja .Osim toga ,mora bi da poradi i na tom samopouzdanju ,i naravno ne smes nikakav respek da pokazes prema protivniku ,kakav Vejd kakav Dzejms ,ides na njih svom silom .Pa kako bese Jokic ugura Dzejmsa u reket jednom prosle sezone .Sto se tice Klivlenda jesu u seriji ,al nije bilo tu puno utakmica sa ozbiljnijim ekipama.Ovo zasad nista ne znaci .Pre bi reko da Boston melje a gotovo svaku utakmicu se desi da ne igra neko od prvih 6,7 igraca .Koliko citam mozda se i desi da Hejvord bude spreman za plej of .
    (Ako, 7. decembar 2017 15:45)

    # Link komentara

  10. Kralj' je predvodio vicešampione sveta sa 32 poena....
    Vicešampione sveta ili vicešampione NBA lige? Znam da, u SAD-u, za
    prvaka NBA lige kazu da je World champion ali nisam siguran da i ostali tu titulu priznaju kao "prvaka sveta"
    (R.P.F., 07. decembar 2017 08:23)

    A izvini ko bi ih dobio fenerbahce mozda?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 7. decembar 2017 13:01) # Link komentara

    Moj komenntar nije upucen kao kritika kvalitetu NBA lige,
    koju volim i pratim gotovo 30 godina, vec novinarima koji
    izgleda samo preuzmu tekst sa stranog portala i ubace ga
    u Google translate. Inace, koliko ja znam, SAD priznaju
    zvanicna FIBA takmicenja, inace ne bi slali svoju
    reprezentaciju da se nadmece sa oostalima.
    (R. P. F., 7. decembar 2017 15:38)

    # Link komentara

  11. petar czv, pa tu si ti da nas naucis ono sto ne znamo. Eto opet pokusavas da nametnes svoje misljenje, tako sto zamjenjujes teze. Kompleks od Majkla hahahahaha, dobra dobra.
     (Banjaluka, 7. decembar 2017 15:24)

    # Link komentara

  12. AirBogdan
    (-21grams, 7. decembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  13. E i kevin durant sutirao trojke sinoc 10/3.nema poima da igra mora svaku da sutira bar 10/7 onda ce biti dobar
    (marko, 7. decembar 2017 14:00)

    Napravi čovek trpl dabl i sutirao za 3 poena 30%...Jel znas ti da je Dzordanov sut za tri poena u karijeri bio upravo 30% ? A njegov broj ubacenih trojki u celoj karijeri je onoliko koliko Kari ubaci za dve sezone.Za taj podatak mnogi ne znaju jer je Dzordan imao drugi nacin postizanja poena,takoreci on je svoj los sut sa distance nadoknadio mnogim mnogim drugim stvarima u koje spada i odbrana(oko 2 kradje po mecu,par sezona prvi "kradljivac" lige) Durant je sinoc imao tripl dabl,a Bogdan ? Jel i on imao tripl dabl pa da mu oprostimo ovaj los sut 1/7 ? Pol Dzordz pre neko vece 2/17 iz igre,8 poena ,8 skokova.E to je loše i za kritiku.Mislite da ga nisu provlacili po medijima i komentarima tamo ? Jok i nisu!
    (Hugo, 7. decembar 2017 15:07)

    # Link komentara

  14. petar czv, sto bi mene boljelo tvoje misljenje misli sta hoces tvoja stvar. Ja samo kazem nije stvar sto uzdizes Majkla to nije sporno zna se ko je on, vec sto omalovazavas LBJ i pises neke nebuloze o njemu koje nemaju veze sa mozgom, te iz toga izvodim zakljucak da imas kompleks. Prvo njih dvojica se i ne mogu porediti jer je jedan bek, a drugi krilo, ako cemo u detalje. A drugo prvi vise ne igra, a drugi je neupitno i objektivno najbolji od 2003 pa na ovamo...i sta je tu sporno. Moja petorka svih vremena je Karim, MJ, LBJ, Wilt i Medzik, ali to je moje misljenje.
     (Banjaluka, 7. decembar 2017 15:03)

    # Link komentara

  15. Eto za mene je LBJ najkompletniji ikad, sta sad? Najljepsu kosarku je igrao Majkl to je neupitno, najljepsi sut ikad itd? Ali eto ja bih prije u timu da sam trener ili kosarkas uzeo LBJ.

    To sto bi ti jarane pre jordana uzeo lbj samo govori koliko veze nemas o kosarci. Svi moguci treneri kosarkaski strucnjaci i bivsi i sadasnji kosarkasi kazu za majkla da je najbolji kosarkas svih vremena a ti govoris drugacije. Onda ti mora da imas komplex od jordana...
    (Banjaluka, 07. decembar 2017 13:37)
     (petarczv, 7. decembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  16. Lebron smesan igrac sve na snagu i nema ga nigde kad se odlucuje
     (petarczv, 7. decembar 2017 14:49)

    # Link komentara

  17. petar czv, jarane sto ti smaras sa LBJ to jos nisam vidio. Ne znam da li igras kosarku, ali ocigledno imas kompleks nize vrijednosti od gore navedenog kosarkasa. Pusti ljude da imaju svoje misljenje ko je bolji i najbolji u istoriji, svima solis pamet. Eto za mene je LBJ najkompletniji ikad, sta sad? Najljepsu kosarku je igrao Majkl to je neupitno, najljepsi sut ikad itd? Ali eto ja bih prije u timu da sam trener ili kosarkas uzeo LBJ.
    (Banjaluka, 07. decembar 2017 13:37)

    Jarane to je moje misljenje pusti mene da imam svoje misljenje o lebronu. Ja napisem da je lebron losiji od jordana i onda se ti javljas da mi odgovoris kako ja smaram. Sto ne napises jezekiju ili bezobraznom jeremiji kad napisu da je lebron bolji od jordana.
    Drugo na osnovu cega bi ja imao komplex u odnosu na lebrona?!
    Moje misljenje je da je jordan bolji igrac i to je sve a to sto vas nekoliko to boli znaci da sam u pravu...aj u zdravlje jarane
     (petarczv, 7. decembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  18. Sinoć(jutros) ostanem da odgledam našeg Bogija i nije mi bilo žao.Naime u toku utakmice vaše kolege Amerikanci izbaciše statistiku o 3 velikana ove igre u 15-toj godini svoje karijere u NBA ligi, (ovde se vidi da Kralj iz malenog Akrona već sada ima apsolutne GOAT brojke).A evo i linka: [link]
    P.S.ako koza laže, statistika ne laže! Pozdrav za petraczv i društvo...
    (Dušman, 7. decembar 2017 14:36)

    # Link komentara

  19. Jeste da je nebitno, no moram napisati.
    Kada Bogdan odigra losu utakmicu, odmah dezurni strucnjaci nadju nesto sto bi moglo stati u njegovu odbranu. Ovoga puta, kao i prethodnih par puta, Bogdan je bio dobar u odbrani.
    Ljudi, on nije doveden u Sacramento da bi igrao odbranu. On je dosao kao suter, skorer. Kakva odbrana? Sta ima da igra odbranu u timu koji se bori za zadnju poziciju tabele? Od njega se ocekuje 10-15p na svakoj utakmici.
    On je u karijeri odigrao utakmica koliko mladi Fox nije na 2k17. Mora da pogadja barem otvorene suteve.
    Ja sam uvek tvrdio da Bogdan nema sampionski mentalitet. To je dokazao bezbroj puta, ali ga partizanovci, valjda oni, vecito brane i glorifikuju.
    A da, dominirao je na EP. Jeste, na nikad slabijem EP, gde je trideset sedmogodisnji Gasol izabran u najbolju petorku takmicenja.
    (smesno, 7. decembar 2017 14:04)

    # Link komentara

  20. E i kevin durant sutirao trojke sinoc 10/3.nema poima da igra mora svaku da sutira bar 10/7 onda ce biti dobar
    (marko, 7. decembar 2017 14:00)

    # Link komentara

  21. Bek bez suta je kao jaje bez soli...
    (xxx-ov tata, 7. decembar 2017 14:00)

    # Link komentara

  22. Znam da bole cinjenice u vezi Bogdana i njegovih partija u NBA,ali cinjenice su bile i na final foru i na eurobasketu gdje je takodjer imao katastofalne postotke suta kao i na sinocnjoj tekmi.Samo nije valjda ostao bez energije kada je sutirao 3 air ball-a? Sjetite se sto je rekao Durent za Teodosicevu asistenciju na OI,da mu je to bila najbolja asistencija koju je ikad vidio a zamislite kome je bila namijenjena i ko ju je upropastio i to sam na sutu bez igraca na sebi? Volio bih da Bogdan uspije u NBA ali sa stavom da se divis drugim NBA zvijezdama,bukvalno samo sto nije trazio autogram od Vejda i Lebrona a igras sa njima i trudis se da i ti budes zvijezda upravo dovodi Bogdana u losu situaciju da si vise fan njihov a ne ravnopravni konkurent njima.U jednom trenutku sinoc je odustao od sutiranja iako je bio sam,i odlucio se na ulaz i ocajnu asistenciju,izgubio je povjerenje u svoj sut ali to smo svi vidjali prosle godine da kada ga ne ide onda postaje playmaker sa losim ishodom sto nije dobro. Jedva cekam da se Teo i Jokic vrate jer ti decki nemaju respekta prema nikom i smatraju sve zvijezde ravnim sebi i nisu ocarani time sto su u NBA.
     (Poz iz Zg, 7. decembar 2017 13:58)

    # Link komentara

  23. Poenta vecine komentara je pljuvanje po nekome ko je najzasluzniji za srebro na prethodnom EP. Nema ovo veze ni sa zvezdom ni sa partizanom, vec sa kompleksima pojedinaca.
    (Bogdan, 07. decembar 2017 10:53)

    Slažem se, ali tvoj komentar će imati smisla jedino ako isto to saljes kad se orkestrirano pljuje jedan Teodosic?
     (Sub013, 7. decembar 2017 13:39)

    # Link komentara

  24. petar czv, jarane sto ti smaras sa LBJ to jos nisam vidio. Ne znam da li igras kosarku, ali ocigledno imas kompleks nize vrijednosti od gore navedenog kosarkasa. Pusti ljude da imaju svoje misljenje ko je bolji i najbolji u istoriji, svima solis pamet. Eto za mene je LBJ najkompletniji ikad, sta sad? Najljepsu kosarku je igrao Majkl to je neupitno, najljepsi sut ikad itd? Ali eto ja bih prije u timu da sam trener ili kosarkas uzeo LBJ.
     (Banjaluka, 7. decembar 2017 13:37)

    # Link komentara

  25. @Poz iz Zg

    Vas je odvalio u Riju, dovoljan razlog da uvek navijam za njega!
    (poyy, 7. decembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  26. @petarczv
    Durent je takođe fantastičan igrač, najbolji košarkaš planete posle Lebrona! Ne vidim ko ga je prozivao i zašto si se našao uvređenim...
    fun fact: Lebron trenutno ima veći prosek poena u karijeri od Durenta! Verujem da to mnogi nisu znali...Očekujem da ga za 2 godine Kevin prestigne ali nije mala stvar kada postižeš više poena od, po meni, najjače ofanzivne sile ikada ( naravno uz MJ).
     (JeRemija, 7. decembar 2017 13:26)

    # Link komentara

  27. Petar cz.
    Petre nije to isto kao u fudbalu, To sto su skuplji ne znaci da su ostali mnogo jeftiniji,za dve godine moraju da plate kaznu i to debelu, dolar i po za dolar ulozen u plate,Ako ne osvoje titulu bice to bacen novac jer titula donosi prihode i sponzore,
    (zemunski kej, 7. decembar 2017 13:25)

    # Link komentara

  28. Ova sezona Cavsa za sada ima isti rasplet kao i prva sezona Majamija sa Lebronom, Boshom i Wadeom. Krenuli su sa nekih 7-8 u prvih 15 utakmica i nakon toga metlali sve zivo.
    @ Da i na kraju se pojavise Dirk i Barea i razbise ih ....
    (urox, 7. decembar 2017 13:25)

    # Link komentara

  29. Neverovatno koliki uticaj na igru Kavsa ima Lebron. Siguran sam da bi se bez njega borili za plejof (u najboljem slucaju). 
    Opet dominacija u 2. poluvremenu, celo prvo je razigravao saigrace, od kojih su pojedinu masili gomilu zicera. I pored svega toga, covek da 32 poena i ima skoro tripl dabl na kraju. Imam utisak da zeli, da bi svaki mec mogao da daje po minimum jos desetak poena vise u proseku, ali lik jednostavno ne forsira. Jedini slab segment njegove igre nocas bila su slobodna bacanja.
    (LesMiserables, 07. decembar 2017 09:09)

    A kakav uticaj na igru ima durent? Sinoc gsw bez 2 najbolja igraca currya i greena durent uzima sve u svoje ruke i sa tompsonom i panjevima kao sto su zaza paculia,omri caspi',javal mc g i par rookia odvaljuje u gostima sarlot postize 31p 11 skokova i 10 ass...e to je uticaj na igru a ne kad igras kuci protiv najgore ekipe u ligi sa gomilom dobrih saigraca i jedva uspes da dobijes...
     (petarczv, 7. decembar 2017 13:15)

    # Link komentara

  30. Jel moguce da se JeRemija opet javlja, covek koji je rekao prosle sezone da ako GSW pobedi Klivlend u finalu nece vise komentarisati.
    (Dr, 07. decembar 2017 09:08)

    Obraza bez...
     (petarczv, 7. decembar 2017 13:10)

    # Link komentara

  31. Lebron "clutch" Džejms opet rešava utakmicu. Ovo je treća u poslednje 4 koju je bukvalno sam rešio. I to trojkom, u inat hejterima:) 
    A Bogdanović? 
    Imaće o čemu da priča deci i unucima. Igrao je protiv jednog od najboljih košarkaša svih vremena! 
    ps. Očekujem uskoro poseban tekst na B92 o Lebronovim ovosezonskim partijama. Ovo šta čovek pruža sa 33 godine života i nije baš normalno:) 
    Posebno bih istakao šut za 3 poena. Kao da ga je zaposeo duh Rej Alena...
    (JeRemija, 07. decembar 2017 08:57)

    Da odgovorim ovom ...

    Najbolji kosarkas svih vremena Michael Jordan je u periodu od 32ge do 35te godine osvojio 3 uzastopna prstena i to posle 2 godine neigranja kosarke...tako da nemoj da predstavljas lebrona kao nesto neviidjeno jer je u odnosu na MJa smesan
     (petarczv, 7. decembar 2017 13:08)

    # Link komentara

  32. Da nije bilo tog davljenja "duloa",sad bi bio mihajlo andric.Nek i mene tako dulo udavi.
    (losmi, 07. decembar 2017 08:39)

    Pa i andrica je davio i to vise puta pa nista...
     (petarczv, 7. decembar 2017 13:02)

    # Link komentara

  33. Kralj' je predvodio vicešampione sveta sa 32 poena.... 
    Vicešampione sveta ili vicešampione NBA lige? Znam da, u SAD-u, za 
    prvaka NBA lige kazu da je World champion ali nisam siguran da i ostali tu titulu priznaju kao "prvaka sveta"
    (R.P.F., 07. decembar 2017 08:23)

    A izvini ko bi ih dobio fenerbahce mozda?
     (petarczv, 7. decembar 2017 13:01)

    # Link komentara

  34. Ova sezona Cavsa za sada ima isti rasplet kao i prva sezona Majamija sa Lebronom, Boshom i Wadeom. Krenuli su sa nekih 7-8 u prvih 15 utakmica i nakon toga metlali sve zivo.
    (drmr, 07. decembar 2017 08:22)

    Kad su bili u losoj seriji pisalo se ne moze lebron sve sam ima krs saigrace(iako ima najskuplji tim u istoriji nba) sta je sad?!
     (petarczv, 7. decembar 2017 13:00)

    # Link komentara

  35. Durentula tripl dabl 31p 11skokova i 10 ass
     (petarczv, 7. decembar 2017 12:58)

    # Link komentara

  36. Ako je BB shooting guard on mora da ima 40% iz igre. A ne da baca cigle.
     (nm, 7. decembar 2017 12:52)

    # Link komentara

  37. Ovaj da sutira 1/312, imace podrsku u komentarima. Te odlican je, samo jos taj sut. Te sve je uradio perfektno, samo eto taj sut. Pametan je on, namestice ruku. I tako svaki prokleti put. Fascinantno mi je koliko kredita ima ovaj tip. Da li su ovo botovski komentari, ili partizanovci teraju inat zvezdasima braneci ovog prosecnjaka, nemam pojma, ali dozlogrdise. Bilo koji drugi igrac da je u pitanju, bilo bi od 10-15 komentara plafon. A ovaj kad "vidi kralja" ide preko 100. Lud narod, totalno.
     (Mikii, 7. decembar 2017 12:46)

    # Link komentara

  38. Kao da je imao tremu posle susreta sa Lebronom i Vejdom, sutnuo je 2 er bol trojke i jos nekoliko otvorenih promasio. Nista strasno, igrao je solidno odbranu i podelio par dobrih asistencija, a sut ce se vratiti na mesto. Tokom sezone ima sasvim dobre procente za jednog beka sutera i rukija.
     (kouč, 7. decembar 2017 12:46)

    # Link komentara

  39. Gledao sam nocas Bogdanovica i mislim da mu je to bila najgora tekma do sad u NBA. Zao mi ga je u neku ruku,vidi se da je ocaran svjetlima NBA pozornice,vidjelo se kako se divi Vejdu a i Lebronu a od njegove igre nista. Mislim da je on mnogo pretplacen i da su u Sacramentu to shvatili. Doveden je kao suter a od suta nista i to ostane sam na sutu bez ikoga na sebi i on promasi. Tricu je sutirao 1/7 a od toga 3 su bile air ball lopte da su mu se smijali i USA komentatori. Razumijem da je on ikona u Srbiji ali budite realni. Kako je Bogdan igrao na final fouru,eurobasketu tako sad igra i u NBA i da nije Divac GM,ne bi on vidio parketa kao ni Bobi jer ocajno sutira a playmejker nije. Imao je jedno dodavanje za vrh ploce da se Kofus zbunio. Jednostavno je bio najgori pojedinac tekme.
     (Poz iz Zg, 7. decembar 2017 12:38)

    # Link komentara

  40. Očajan šut Bogdanov,imao par otvorenih trojki koje maši,jedna dobra asistencija bez gledanja i dve ukradene lopte su sve što je napravio sinoć
     (Topcina, 7. decembar 2017 12:34)

    # Link komentara

  41. ove i dalje boli sto je decko ubedljivo najbolji kosarkas kojeg imamo poslednjih 10 godina, pre neko vece ubacio 19 poena niko od vas bravo da napise, pre toga golden stejtu uzeo pobedu iz ruka preko najboljeg defanzivca lige niko bravo da napise nije bilo 20 komentara,danas dao 5 poena evo strucnjaka da nam objasne da on ne zna da igra a oni sami ne bi more sa palube mogli da pogode.
     (ssss, 7. decembar 2017 12:30)

    # Link komentara

  42. ispravite naslov... lebron je konacno video kralja... kings su kraljevi, cavaliers su samo obicni kraljevski pomocnici... ???
     (lal, 7. decembar 2017 11:52)

    # Link komentara

  43. 1 - 7 sut za tri, namestio ruku!
     (dr.feelgood, 7. decembar 2017 11:45)

    # Link komentara

  44. da, bukvalno ga je video i nista vise.. jer je ubacio jednu trojku i to je to.. ljudi ja podržavam čoveka, nisam od onih koji samo čekaju ovakve stvari da ga pljuju ali stvarno, kakva je ovo vest?
    (petar, 07. decembar 2017 08:30)

    Ako nisi primetio ovde se vec godinama objavljuje ucinak nasih igraca u NBA pa i u evropskim ligama. Cim ti kazes da ne cekas ovakve stvari ja vidim da cekas jer bi napisao nesto drugo ili ne bi usao u vest uopste. Da, video je kralja, bas tako i pise. Ne pise nista pompezno ili nesto sto bi izazvalo takvu reakciju kod nekoga ko NE CEKA OVAKVE STVARI. Uzivaj i dalje u naslovima o Bogdanu jer ce ih biti skoro svako drugo vece.
     (dzek, 7. decembar 2017 11:39)

    # Link komentara

  45. A vidi navijaci zvezdane sto se raspisali. Sta, da nisu Bobi i Stojakovic koji se slepao svima dobri igraci? E moji panteri. Bogdan ce proraditi pa ce biti suza, samo cekajte. (antiDebil, 7. decembar 2017 09:05)
    Onoga trenutka kada svi posetioci ovog portala budu shvatili da je ovaj lik kao i jos par njih obican trol i kad budu prestali da mu daju pluseve i minuse,kada bude imao nula odgovora na njegove prozivke,ugasice se i njegov virtualni zivot na ovom portalu bas kao i onaj stvarni koji odavno ne postoji.
    (xxx-ov tata, 7. decembar 2017 11:26)

    # Link komentara

  46. Koliko blata i mulja ima u nasem narodu pa to je neverovatno. Momka koji je maltene sam vukao reprezentaciju i dovukao je do srebra na EP (vec ste zaboravili kako je u maniru Bodiroge resio Ruse u polufinalu dugom dvojkom i trojkom) a da se Jovic nije povredio uzeli bi i zlato potpisujem, jedva cekate da popljujete. Pa za koga god bre da navijate to je u najmanju ruku jadno. Kritika stoji svakako, ali ovakvo pljuvanje je fuj. Generalno lose je nocas igrao u napadu, brzo je usao u problem sa licnim greskama i mislim da ga je to izbacilo iz ritma. Sto se tice trojki jedna je bila sa preko pola a jos par pri samom isteku napada kad su mu njegovi saigraci gurnuli vruc krompir u ruke. Ono sto se u NBA pise kao asistencija to je stvarno cemer, nije ni cudo sto ima toliko tripl dabl ucinaka. Ajmo da se Teo i Bjelica oporave pa da uzivamo u igri nasih reprezentativaca preko bare, a vi se nista ne sekirajte za Bogdana. Pol Dzordz je pre neko vece sutirao 1/10 ili 2/10, Karmelo 5/15 redovno pa nista zivot ide dalje. Sut je uvek promenljiva kategorija, i iako se slazem da Bogdan nije cisti suter kao Pedja, niti ce ikada biti, ali kad si sam moras da sutiras, to ce ti svaki trener reci. Setite se kako je Djordjevic Jovicu na konstataciju "da mu non stop cuvari idu ispod bloka" rekao "samo sutiraj majstore, sutni pet za redom, uci ce dve pa ti vise nece ici ispod bloka."
    (vlado, 7. decembar 2017 11:24)

    # Link komentara

  47. Najprecenjeniji ugovor 36 milona $ za 3 sezone pa Bogdane brate da ti nije Miško menaĐer...zahvali mu.
     (vox, 7. decembar 2017 11:23)

    # Link komentara

  48. Bogdan ,,4+" Bogdanovic...
     (bajchilo, 7. decembar 2017 11:23)

    # Link komentara

  49. Jeste gledali Donovan Mitchell Jr iz Jute kako igra dečko, ruki 21. godinu, ubacuje 30 poena kao od šale. Onda pogledajte Bogdana u lošem timu po 5pts a iza sebe ima staža u profi košarci?
    Sad se vidi koliko je evropska košarka zaostala sa NBA.
    Nije BB ni prvi ni poslednji Evropljanin koji ne može da igra '' preko bare''.
     (vox, 7. decembar 2017 11:17)

    # Link komentara

  50. Jel moze neko da zamisli amerikance kako na nekom portalu gde je vest tipa Curry sutirao trojke 0-10,lece frustracije i pisu ko je lagao ovog da je neki suter ili nisi ti za Nba?Ovde se pojedini Srbi(a znamo koji) bude sa iscekivanjem loseg % suta Bogdana da bi taj dan izbacili svoje frustracije...ovaj jedan se pita kakav ce naslov da napisu ujutru,voleo bi da bude sto gori...komentari iz kompleksa i mrznje,svaka druga prica je suvisna.
    (aaaa, 7. decembar 2017 11:00)

    # Link komentara

  51. Kad neki igraci imaju los sut na jednoj utakmici odma krenu komentari - nema pojma,ispucava se,siluje šut,los igrac itd...Tu mislim na Vestbruka na primer.A kad Bogdanu ne ide sut onda slede komemtari - nece ga,cekamo da proradi sut,nije njegovo vece,cuvaju ga dvojica i slicno.Svi ostali nemaju pojma,a Bogdan imao lose vece ili ga cuvaju petorica..Objektivnost komentatora ovde.A Vestbruk uradi toliko toga za ekipu da ima pravo da sutira i 1/20 ako hoce.I on i Harden.Njih dvojica su i najvise na udaru ovde.Ajmo malo realno.
    (Gudurić sa 10 metara, 7. decembar 2017 10:57)

    # Link komentara

  52. Ja ne znam koliko vas je gledalo utakmicu, on je tri trojke šutnuo u zadnjoj sekundi napada i jedna sa pola terena. Juče je bio pasivan u napadu, ali je lepo razigravao, skakao, igrao odbranu... slaba minutažu je imao sinoć
     (wow..., 7. decembar 2017 10:55)

    # Link komentara

  53. @baron

    barone svaka ti čast na komentaru!
     (iv7, 7. decembar 2017 10:53)

    # Link komentara

  54. Poenta vecine komentara je pljuvanje po nekome ko je najzasluzniji za srebro na prethodnom EP. Nema ovo veze ni sa zvezdom ni sa partizanom, vec sa kompleksima pojedinaca.
    (Bogdan, 7. decembar 2017 10:53)

    # Link komentara

  55. Meni je delovalo da je nakon onog faula nad Lebronom došao u konflikt sa trenerom. Ovaj se izderao na njega zato što je pravio faul, a zapravo svaki faul nad Lebronom je rezonski jer ovaj nikad ne ubaci oba slobodna bacanja. Posle toga trener ga je izvukao a Bogdan je bio vidno isfrustriran. Dal je dobio da igra nešto što mu ne odgovara, ili je nešto drugo u pitanju to ćemo teže saznati, ali je danas bio očajan.
    (tocka, 7. decembar 2017 10:52)

    # Link komentara

  56. Prvih pet minuta karakteristicnih za NBA niko nista ne pogadja,posle niko da promasi? Lebron Dzejms iako ga svi hvale meni se ne dopada,poredim ga sa Majkl Dzordanom koji je bio elegantan ,prefinjen igrac ovaj sve na snagu.Nas Bogdan je izabrao pravi klub gde moze da igra i videcete da ce da uspe.Iako su mu ovo PRVI meseci u NBA vec se culo za njega.
    (zemunski kej, 7. decembar 2017 10:49)

    # Link komentara

  57. Gledao sam utakmicu i bogdan je odigrao dobru odbranu,imao je par asistencija,sve u svemu nije bio los sto se ticd prenosa lopte ali problem je sutu za 3.nije mi jasno kako on cesto sutira tako lose za 3.trebao jd da igra celu cetvrtu ali je bio u kontra ritmu,omasio je 4 trojke sam nikoga ne cuva pa to vrhunski suter zatvorenih ociju pogadja i izgubio je 2 lopte i izveo ga.iskreno sakramento je fino igrao lopta je kruzila i islo se na bogdana iskreno on to mora da koristi.nmg da verujem da centri i krilni centri imaju bolje procente od beka.nzm u cemu je problem samo da popravi procente za 3 imao bi vise samopouzdanja i tada bi i vise sutirao i minimum preko 15 poena u mecu.
    (Boki, 7. decembar 2017 10:49)

    # Link komentara

  58. koje hvalospeve sipate na racun ovog igraca..nije ni cudo što mislite da smo istoriji košarke imali barem deset igraca boljih od Dražena
     (muka, 7. decembar 2017 10:48)

    # Link komentara

  59. Ne mogu da shvatim da sportski novinar moze da nacini ovakavu gresku.Titulu vicesampiona moze neki pojedinac,klub ili reprezentacija osvojiti SAMO na zvanicnom takmicenju(prvenstvu).To sto svi mi,koji imalo pratimo kosarku,znamo da je prvak NBA najbolji klub na svetu u toj takmicarskoj godini ne daje nam za pravo(a po gotovu jednom sportskom novinaru) da ga proglasavamo sampionom ili vicesampionom sveta.Zasto se onda igraju svetska prvenstva,OI i td? Da li to znaci da Amerikance treba proglasiti olimpijskim pobednicima u basketu i bez da to igrama na olimpijadi zasluze jer svi znamo da su najbolji? Da li je sportski oduzeti pravo Davidu u borbi sa Golijatom samo zato sto znamo da je Golijat jaci? Gde je tu draz takmicenja?
    (Cika Toni, 7. decembar 2017 10:47)

    # Link komentara

  60. Ali komentari: "Bogdan je prepametan". Dobro, u cemu se ogleda ta njegova pamet? Decko igra kosarku, ne cepa atome. Druga stvar, dokle sa komentarima "Samo da namesti ruku"? Pa koliko jos godina da je namesta? Ili si dobar suter za 3 ili nisi. Bogdan nije. Smesno je da se neko velica kao suter, a sut za 3 poena mu je najcesce 1/7, 1/9, 1/11...
    (NbgDeki, 07. decembar 2017 09:49)

    Nemoj tako, u finalu EP je bio 2/11. Al što bi rekao Muta, samo prangijaj mali, ući će kad treba. I 'oće, al malo sutra.
     (NoName, 7. decembar 2017 10:41)

    # Link komentara

  61. hahahaha 5 poena hahaha eto kakav je to igrac hahahaha
     (izgubljen u prevodu, 7. decembar 2017 10:36)

    # Link komentara

  62. Odakle nekom ideja da je Bogdanovic odlican suter?
    Po kom parametru? Koji procenat?
    Gledam, i ne vidim sut i sutera.
    Kako je onda uspeo da ubedi nekoga da je suter?
    Ne ide mi to u glavu...
    Masovna hipnoza.
    (Ime, 7. decembar 2017 10:33)

    # Link komentara

  63. @voker
    Bogdan je iz Pive.
     (DNK, 7. decembar 2017 10:31)

    # Link komentara

  64. Pitanje za Bogdana.Dokle ćeš da nas brukaš po NBA ligi ? 25% za tri? Beži nazad u evropu i to kod svojih trenera Obradovica ili Djordjevica i ne blamiraj se vise.Dosta ti je 12ppg u evroligi.
    (Delija Momak, 7. decembar 2017 10:31)

    # Link komentara

  65. Bogdan video 'Kralja'...
    Pitao sam se samo , kakav ce naslov osvanuti danas ako je Bogdan odigrao losu partiju, i da, Bogdan video "Kralja". Samo da se pomene, nije vazno sto je bio ocajan. Video je Kralja, sto je znak njegovog uspeha, doci u situaciju igrati protiv Kralja. To je to. Uvek naglasiti vaznost Bogdanovog boravka u NBA, u USA. Tamo je novac, tamo je moc, a on je uspesan, clan je tog elitnog drustva, kojim se mi obicni smrtnici mozemo samo diviti. Kao da je to drustvo uopste za divljenje.

    Bogdan je po meni bolji kosarkas od Bojana Bogdanovica, koji igra sjajno ove sezone. Ali ako realno gledamo, oni su obojica prosecni igraci i suteri.
    Bogdan je jedan od najslabijih igraca u Sacramentu. Ona uporedjivanja Bogdana i Stojakovica su smesna, Pedja je bio vrhunski suter i igrac, klasa vise od Bogdana.
    Bogdan poseduje kvalitet cim je u NBA, ali on je prosecan tamo. Ne razumem zasto se ne pise realno o tome? Koliko je nasih fizicara, matematicara, doktora po inostranstvu, a u medijima se pomenu samo ako osvoje Nobelovu nagradu. Kada Jokic, Bogdanovic, Bjelica budu imali zapazene uloge u pley-offu, finalu NBA lige, onda pisite bajke o njima.
    Sad slobodno stavite naslov: " Kralj pokorio kraljeve". Izbacite iz naslova nepotrebno velicanje igraca koji je ubacio mizernih 5p.
    (baron, 7. decembar 2017 10:28)

    # Link komentara

  66. Lično nikada nisam gledao LeBron Džejmsa da igra opuštenije kao sinoć [link] Samouvjeren, da je to za udžbenike. Neko ko sa lakoćom ubacuje 30+ poena uz nebrojen broj asistencija i skokova u svojoj 15-oj sezoni (za one koji ne znaju njegova prva utakmica je bila protiv Divca i Stojakovića u 'onim' Kingsima sa Veberom, Bibijem, Kristije i ostalima [link]) je za ne povjerovati.

    Ali sviđa mi se generalno igra Klivlenda u ovom periodu sezone. Svako zna svoju ulogu. ZDRAVA ENERGIJA. Odsustvo 'gledanja na semafor'.. Nesebična, kompaktna igra, protok lopte. Sve. Još kad se vrate Derik Rouz, Ajzea Tomas i Tristan Tompson biće to sve na mjestu. Realno, pucanje na prsten.

    PS. potpisujem svaku riječ koju je napisao @Jeremija

    PS2. Svaka čast za komentar @NastyB-a. Neko ko napiše 'Konjanici' ima moj respekt. Stara škola. Svaka čast!
    (Jezekilj, 7. decembar 2017 10:25)

    # Link komentara

  67. vi i dalje verujete da je dobar šuter
     (bruka, 7. decembar 2017 10:23)

    # Link komentara

  68. Bogdan 16% Bogdanovicevi hajlajtsi traju krace od uvodne spice. I pola asistencija su mu iz kategorije: "Eve ti lopta, idi daj kos."
    (koma, 7. decembar 2017 10:20)

    # Link komentara

  69. a koliko ono beše u finalu EP za tri..
     (bruka, 7. decembar 2017 10:20)

    # Link komentara

  70. A vidi navijaci zvezdane sto se raspisali. Sta, da nisu Bobi i Stojakovic koji se slepao svima dobri igraci? E moji panteri. Bogdan ce proraditi pa ce biti suza, samo cekajte.
    (antiDebil, 07. decembar 2017 09:05)


    Ne stavljaj Bogdana i Pedju u istu recenicu, da te zamolim! Pedja je bog licno za Bogdana, iako nemam nista protiv njega. Igra kako igra, i oni koji ocekuju da ce on da eksplodira u NBA ocigledno ne prate kosarku. Bogdan igra ovako cijelu karijeru, otkad igra ozbiljnija takmicenja. Po meni ni u Feneru nije bio kljucni igrac, vec su to bili Veseli i Judo, uz podrsku ostalih, medju njima je i Bogdan.
     (kaokakao, 7. decembar 2017 10:14)

    # Link komentara

  71. Bogdanović zvani 1/ 777
     (Roco CRO co, 7. decembar 2017 10:11)

    # Link komentara

  72. Nije ga hteo šut :-D 1/7 trojke.Mislim da imamo rukija sezone...Samo neka situra 7-8 trojke po mecu i bice to na nivou.15% trojke...
    (Komša, 7. decembar 2017 10:10)

    # Link komentara

  73. Nije ga hteo šut :-D 1/7 trojke.Mislim da imamo rukija sezone...Samo neka situra 7-8 trojke po mecu i bice to na nivou.15% trojke...
    (Komša, 7. decembar 2017 10:08)

    # Link komentara

  74. Bogdan važi za odličnog šutera i verujem da to i jeste ali zabrinjavaju ovakve partije kada ima ovako loše šutersko veče a veoma često ga ima. Ja verujem da on sa njegovim izrađenim šutom na treningu ne može da promaši, ali šta mu se događa na utakmicama, da li sebi napravi veliki pritisak i iz toga proizilaze promašaji? Jednu od sedam bih i ja ubo sve da me Lebron čuva, frljneš sedam puta prema košu i jedna će ući! Za jednog šutera ovo je stvarno loš učinak a i dosadašnji prosek mu nije baš za pohvalu. Pouzdanije deluju u šutu za tri trenutno Milko Bjelica i Pero Antić? Nadam se da će Bogdan naći mir i da će taj šut biti mnogo, mnogo bolji.
     (Džoni, 7. decembar 2017 10:03)

    # Link komentara

  75. Takvih igrača u NBA ima k'o pleve. Sad pošto je video "kralja" može slobodno da se vrati kući, imaće šta da priča deci i unucima.
    (Space Jam, 7. decembar 2017 10:03)

    # Link komentara

  76. Ama opustite se,kada shvatite da je vas Bogdan ispodprosjecan kosarkas bit će vam lakše. 
    Do tada gledajte Bojana Bogdanovića i uživajte,sinoć za 3 50%
    (nbalive, 07. decembar 2017 08:58)
    Koliko titula i medalja je osvojio Bojan?
     (NebaCar, 7. decembar 2017 09:59)

    # Link komentara

  77. Bogi je nadimak Bogdanovića koji je top pet šutera lige, top tri za tri poena, a ne zove se Bogdan.....
     (Bogi, 7. decembar 2017 09:56)

    # Link komentara

  78. Lebron kad bi igrao protiv Mega Vizure ili kako se vec zovu sad,Cedevite,Buducnosti njegovi fanovi ne bi gledali protiv koga je igrao nego kakva mu je statistika,protiv Memfisa cuvao ga je neki ruki iz druge runde drafta,igrao sa Bulsima,Memfisom koji ima 11 poraza u 12 utakmica,Kingsa...Durant je sinoc triple dablom predvodio GSW u Sarlotu bez Karija,Greena,Livingstona i dokazao da bi ladno mogao da bude MVP da ne mixuje stats sa Karijem.
    (vince carter, 7. decembar 2017 09:56)

    # Link komentara

  79. A vidi navijaci zvezdane sto se raspisali. Sta, da nisu Bobi i Stojakovic koji se slepao svima dobri igraci? E moji panteri. Bogdan ce proraditi pa ce biti suza, samo cekajte. 
    (antiDebil, 7. decembar 2017 09:05) 

    JESI REALAN TI?Pedja se slepao?Jesi realan?
    (Milan, 07. decembar 2017 09:38)

    Pa zar ne vidis da mu ime pocinje velikim slovom!
     (NebaCar, 7. decembar 2017 09:55)

    # Link komentara

  80. Jel moguće da 10 komentara piše o tome da vicešampion NBA nije i vicešampion sveta?!
    Ma jok, vicešampion Irana je vicešampion sveta...
    Čime se ljudi zamlaćuju.
    Da nije možda vicešampion Evrolige vicešampion sveta? To su 2 različita sveta.
    (Kangrga, 7. decembar 2017 09:03)

    Kako onda vicesampion nba moze da bude vicesampion 2 razlicita sveta ?
    (antiDebil, 7. decembar 2017 09:53)

    # Link komentara

  81. Bogdanovic je najgori suter za 3 poena u istoriji kosarke, covek koji bi najvise trebao trojke da pogadja trenutno ima 8 od 200 Nba
     (Hari, 7. decembar 2017 09:50)

    # Link komentara

  82. Ali komentari: "Bogdan je prepametan". Dobro, u cemu se ogleda ta njegova pamet? Decko igra kosarku, ne cepa atome. Druga stvar, dokle sa komentarima "Samo da namesti ruku"? Pa koliko jos godina da je namesta? Ili si dobar suter za 3 ili nisi. Bogdan nije. Smesno je da se neko velica kao suter, a sut za 3 poena mu je najcesce 1/7, 1/9, 1/11...
    (NbgDeki, 7. decembar 2017 09:49)

    # Link komentara

  83. Decko je nezreo kao licnost, nema kontinuitet u igri, svakih par utakmica izbaci po neku fintu ili ubaci par trojki i nikad ne znas kako ce igrati sledecu utakmicu. A finte mu se ponavljaju i niko ne zna da uprska utakmicu kao on.

    Uvek sam se cudio kako je decko favorizovan - neko ubaci 30 poena i kao "nije lose", a Bogdan 5 (slovima PET!) i super igrao... Ne kapiram...
    (Pera, 7. decembar 2017 09:47)

    # Link komentara

  84. (sasa jokic, 07. decembar 2017 09:01)

    Da bacas ceo zivot u Evropi i onda odes u NBA i treba ti vremena da prilagodis ruku duzini trojke. Bogdan je na prethodnim utakmicama cesto pogadjao "duge" dvojke sto znaci da se jos nije navikao da stane iza linije za 3 i pogodi....
     (ne komentarisi, 7. decembar 2017 09:45)

    # Link komentara

  85. Ako ovako nastavi jos godinu-dve prestici ce Karla Malona po duzini "prajma" Za sad Malone prvi a Lebron drugi.
    (opet ja, 7. decembar 2017 09:42)

    # Link komentara

  86. A vidi navijaci zvezdane sto se raspisali. Sta, da nisu Bobi i Stojakovic koji se slepao svima dobri igraci? E moji panteri. Bogdan ce proraditi pa ce biti suza, samo cekajte.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (antiDebil, 7. decembar 2017 09:05)

    JESI REALAN TI?Pedja se slepao?Jesi realan?
    (Milan, 7. decembar 2017 09:38)

    # Link komentara

  87. Provalite ovo. Lebron i Love tri napada zaredom odigraju istu akciju, Lebron mu na isti nacin doda i to prodje svaki put. Kao da ovi ne ocekuju isto.
    (koke, 7. decembar 2017 09:36)

    # Link komentara

  88. Evo odgovora na pitanje hiljade i hiljade ljudi koji se pitaju zasto Bogdan ne uzima vise suteva i zasto nije bezobrazniji...E pa evo braco Srbi,evo sta se desilo...1/7 za tri...pa zamislite da svaku utakmicu sutira ovako ? A svaku desetu sutne 5/7
    (Nemke, 7. decembar 2017 09:30)

    # Link komentara

  89. Evo odgovora na pitanje hiljade i hiljade ljudi koji se pitaju zasto Bogdan ne uzima vise suteva i zasto nije bezobrazniji...E pa evo braco Srbi,evo sta se desilo...1/7 za tri...pa zamislite da svaku utakmicu sutira ovako ? A svaku desetu sutne 5/7
    (Nemke, 7. decembar 2017 09:28)

    # Link komentara

  90. Lebron "clutch" Džejms opet rešava utakmicu. Ovo je treća u poslednje 4 koju je bukvalno sam rešio. I to trojkom, u inat hejterima:) 
    A Bogdanović? 
    Imaće o čemu da priča deci i unucima. Igrao je protiv jednog od najboljih košarkaša svih vremena! 
    ps. Očekujem uskoro poseban tekst na B92 o Lebronovim ovosezonskim partijama. Ovo šta čovek pruža sa 33 godine života i nije baš normalno:) 
    Posebno bih istakao šut za 3 poena. Kao da ga je zaposeo duh Rej Alena...
    (JeRemija, 07. decembar 2017 08:57)

    Nemam nista protiv Jamesa odlican kosarkas u 10 najboljih svih vremena sigurno, ali "clutch" igrac hahahah pa njemu se kroz celu karijeru zamera sto kad je trebalo u polufinalima i finalima nije ga nikad bilo i to je ono za cim debelo kaska za Jordanom recimo, lako je biti "clutch" u pola sezone kad 2-3 poraza nista ne znace
     (Nada Macura, 7. decembar 2017 09:23)

    # Link komentara

  91. Air Bogdžan.
     (jm, 7. decembar 2017 09:23)

    # Link komentara

  92. ali kakav naslov, kao da je u turistickoj poseti nba-u pa je eto nocas imao prilike da vidi kralja, dobro niste dodali i, tome je predhodilo obilazenje kraljevog dvora...
     (smach, 7. decembar 2017 09:19)

    # Link komentara

  93. Bogdan je klasičan evropski igrač i nije za NBA, realno.
     (Delije Čikago, 7. decembar 2017 09:18)

    # Link komentara

  94. Ko osvoji NBA je svakako sampion sveta koji klub iz Evrope moze da pobedi vicesampiona u takmicenju Fenerbahce? Njihov MVP od prosle sezone i ne igra skoro pa nista a jos je u bezveze klubu. Sta ste tako osjetljivi pa realno je
    (Rambinho, 7. decembar 2017 09:16)

    # Link komentara

  95. Ovaj Sakramento se odlično nosi sa Golden Stejtom, Klivlendom, Hjustonom, San Antoniom, a gubi lagano od Dalasa, Atlante, Čikaga, najgorih timova u ligi. A o njihovoj igri protiv „Konjanika“ dovoljno govori to što je Zak Rendolf bio najbolji asistent sa 6 asistencija. Dakle, ekipa bez protoka lopte, kretanja, ubacivanja iz drugog plana…ako mogu da razumem što Minesota igra tako jer ima Taunsa, Viginsa i Batlera kao „All Star“ igrače, ovo što igraju „Kraljevi“ mi je potpuno nejasno. Mislio sam da je Jerger bolji trener, ali njegov tim igra haotično. A imaju sasvim solidnu ekipu, iako ne za visoke domete. Mali Diaron Foks samo da ima bolji šut sa distance i da mu se da veća sloboda bio bi vrhunski igrač. Sa onom visinom, brzinom i tehnikom koju ima nema pleja koji bi mogao da ga zaustavi u odbrani. Ali, Hil je tu sa ogromnim ugovorom i iskustvom, pa se zna ko mora da bude glavni „plej“.
    A i vidim da LeBron postaje igrač koji najviše poena postiže na kraju utakmice, baš kao i Kajri, još samo da to upotrebi u zaista važnim utakmicama, umesto što se sklanja i prepušta drugima da igraju i bio bi sasvim kompletan igrač.
    (NastyB, 7. decembar 2017 09:15)

    # Link komentara

  96. Тројка му никад није била јача страна.
     (Mika, 7. decembar 2017 09:12)

    # Link komentara

  97. Neverovatno koliki uticaj na igru Kavsa ima Lebron. Siguran sam da bi se bez njega borili za plejof (u najboljem slucaju).
    Opet dominacija u 2. poluvremenu, celo prvo je razigravao saigrace, od kojih su pojedinu masili gomilu zicera. I pored svega toga, covek da 32 poena i ima skoro tripl dabl na kraju. Imam utisak da zeli, da bi svaki mec mogao da daje po minimum jos desetak poena vise u proseku, ali lik jednostavno ne forsira. Jedini slab segment njegove igre nocas bila su slobodna bacanja.
     (LesMiserables, 7. decembar 2017 09:09)

    # Link komentara

  98. Jel moguce da se JeRemija opet javlja, covek koji je rekao prosle sezone da ako GSW pobedi Klivlend u finalu nece vise komentarisati.
     (Dr, 7. decembar 2017 09:08)

    # Link komentara

  99. A vidi navijaci zvezdane sto se raspisali. Sta, da nisu Bobi i Stojakovic koji se slepao svima dobri igraci? E moji panteri. Bogdan ce proraditi pa ce biti suza, samo cekajte.
     (antiDebil, 7. decembar 2017 09:05)

    # Link komentara

  100. "ВИЦЕШАМПИОН СВЕТА??!!Игра ли се светско првенство клубова,као у фудбалу??!!Где су онда клубови макар из Европе?!!"
    Klubovi iz Evrope su u drugoj ligi . NBA je prva liga- nedostizna....Ako ti to nije jasno onda kosarku nit si ikad igrao nit razumeo.
    (Nenad, 7. decembar 2017 09:04)

    # Link komentara

  101. Jel moguće da 10 komentara piše o tome da vicešampion NBA nije i vicešampion sveta?!
    Ma jok, vicešampion Irana je vicešampion sveta...
    Čime se ljudi zamlaćuju.
    Da nije možda vicešampion Evrolige vicešampion sveta? To su 2 različita sveta.
     (Kangrga, 7. decembar 2017 09:03)

    # Link komentara

  102. 1/7 za 3!? Ne preterujem ako kazem da bi imao barem isti ucinak, ako ne i bolji od njega. Ceo zivot bacas loptu na kos, ceo zivot, i onda u proseku sutiras ispod 40%, da ne pricam o 1/7, to je katastrofa.
    (sasa jokic, 7. decembar 2017 09:01)

    # Link komentara

  103. Bogdan je pametan,bolje bi bilo da je manje pametan ali da pogadja trojke.
     (miško, 7. decembar 2017 09:01)

    # Link komentara

  104. Mora da je bio impresioniran "kraljem",pa mu zadrhtala ruka.
     (Dag Kristi, 7. decembar 2017 09:00)

    # Link komentara

  105. Ama opustite se,kada shvatite da je vas Bogdan ispodprosjecan kosarkas bit će vam lakše.
    Do tada gledajte Bojana Bogdanovića i uživajte,sinoć za 3 50%
    (nbalive, 7. decembar 2017 08:58)

    # Link komentara

  106. Lebron "clutch" Džejms opet rešava utakmicu. Ovo je treća u poslednje 4 koju je bukvalno sam rešio. I to trojkom, u inat hejterima:)
    A Bogdanović?
    Imaće o čemu da priča deci i unucima. Igrao je protiv jednog od najboljih košarkaša svih vremena!
    ps. Očekujem uskoro poseban tekst na B92 o Lebronovim ovosezonskim partijama. Ovo šta čovek pruža sa 33 godine života i nije baš normalno:)
    Posebno bih istakao šut za 3 poena. Kao da ga je zaposeo duh Rej Alena...
     (JeRemija, 7. decembar 2017 08:57)

    # Link komentara

  107. Pa nemoze bas svaku da mu ide mada od ovih 7 je 1 sa pola terena.a drugu sto je dobio na 10 metara na 2 sek do kraja napada koju nije ni dobacioal mu nije islo generalno.al odbranu ujeda a i imao je problem i sa licnim jer kida kako igra odbranu.al bice bolje nemoze svaku da bude dobar ovu je podbacio
    (marko, 7. decembar 2017 08:52)

    # Link komentara

  108. ВИЦЕШАМПИОН СВЕТА??!!
    Игра ли се светско првенство клубова,као у фудбалу??!!
    Где су онда клубови макар из Европе?!!
     (dejan, 7. decembar 2017 08:50)

    # Link komentara

  109. Ja reko jos juce bice smeha.Airball je sutnuo za 1 metar promasio kos mene blam
     (Where is my sendvič, 7. decembar 2017 08:50)

    # Link komentara

  110. "...vicešampioni sveta..."
    Ne sveta, već NBA lige.
    (Igor, 7. decembar 2017 08:48)

    # Link komentara

  111. Ne zanam cemu ova kvalifikacija "vicesampion sveta"?? Slazem se da je Nba liga neprikosnovena ali ipak klupsko svetsko prvenstvo u kosarci se ne odrzava za klubove i neobjektivno je i pogresno bilo koji klub nazivati sampionom ili vicesampionom sveta! Slazem se da bi,da se taj sampionat odrzava,svakako Nba klub osvojio ali posto se ne odrzava uzdrzite se od takvih netacnih termina. Sto se Bogdana tice on je sut "pokvario" kod Zeljka koji ga je forsirao u odbrani i cesto na pleju tako da je izgubio onaj mekani osecaj koji je imao u Partizanu...
    (Hell, 7. decembar 2017 08:48)

    # Link komentara

  112. 'Kralj' je predvodio vicešampione sveta sa 32 poena....
    Vicešampione sveta ili vicešampione NBA lige? Znam da, u SAD-u, za
    prvaka NBA lige kazu da je World champion ali nisam siguran da i ostali tu titulu priznaju kao "prvaka sveta"
    (R.P.F., 7. decembar 2017 08:44)

    # Link komentara

  113. Bog(dan) baš odigrao bogovski. Poeni na jednoj ruci da se izbroje, to je ta NBA klasa, hahahaha
    (Ivan NS, 7. decembar 2017 08:43)

    # Link komentara

  114. Vicešampioni sveta? Kad se igralo to takmičenje? Vicešampioni NBA. Ili neka promene ime takmičenja...
     (nnidza, 7. decembar 2017 08:40)

    # Link komentara

  115. Da nije bilo tog davljenja "duloa",sad bi bio mihajlo andric.Nek i mene tako dulo udavi.
    (losmi, 7. decembar 2017 08:39)

    # Link komentara

  116. Bogdan sutira kao da ga je Lavar napravio. Big Baller Bogdan
    (Rambinho, 7. decembar 2017 08:34)

    # Link komentara

  117. Bravo Bogi, 1 od 7, sve si jači. Dominiraj :-)
    (Mirko, 7. decembar 2017 08:33)

    # Link komentara

  118. da, bukvalno ga je video i nista vise.. jer je ubacio jednu trojku i to je to.. ljudi ja podržavam čoveka, nisam od onih koji samo čekaju ovakve stvari da ga pljuju ali stvarno, kakva je ovo vest?
     (petar, 7. decembar 2017 08:30)

    # Link komentara

  119. Bogdan odličan, tj. ako izuzmemo šut za 3 koji je bio toliko "dobar" da ga niko od Kavsa nije ni čuvao u poslednjoj četvrtini na liniji za 3p, a rezultat se lomio. On je paradoksalan trojkaš, čini mi se da ima bolji procenat pogođenih klač nego otvorenih trojki.
    (smh, 7. decembar 2017 08:28)

    # Link komentara

  120. Vicesampion sveta je Srbija
     (Simpa, 7. decembar 2017 08:28)

    # Link komentara

  121. Bogi pas kosarkas
     (mix, 7. decembar 2017 08:26)

    # Link komentara

  122. Aj proradi već jednom...
     (markeđani, 7. decembar 2017 08:25)

    # Link komentara

  123. Sve je tu i donekle konstantno sem šuta. Nažalost mislim da je problem u glavi. Nadam se da će jednom prelomiti taj neki strah, podsvesnu fasciniranost svim i svačim u sebi i da će procenti rasti. Boki guraj dalje i treniraj još više.
    (Gde ja živim, 7. decembar 2017 08:24)

    # Link komentara

  124. 'Kralj' je predvodio vicešampione sveta sa 32 poena....
    Vicešampione sveta ili vicešampione NBA lige? Znam da, u SAD-u, za
    prvaka NBA lige kazu da je World champion ali nisam siguran da i ostali tu titulu priznaju kao "prvaka sveta"
    (R.P.F., 7. decembar 2017 08:23)

    # Link komentara

  125. Na svom standardnom procentu.
     (Kikinda, 7. decembar 2017 08:23)

    # Link komentara

  126. Bogdan iz Kraljeva (Kingsi) video Kralja (ne iz Kingsa)
    (voker, 7. decembar 2017 08:22)

    # Link komentara

  127. Ova sezona Cavsa za sada ima isti rasplet kao i prva sezona Majamija sa Lebronom, Boshom i Wadeom. Krenuli su sa nekih 7-8 u prvih 15 utakmica i nakon toga metlali sve zivo.
     (drmr, 7. decembar 2017 08:22)

    # Link komentara

  128. 1/7 za tri? Ne bih rekao da nije bio šuterski raspoložen!
    (BOGdan!, 7. decembar 2017 08:21)

    # Link komentara

  129. Одлична партија у пољу, штета што није имао своје вече у шуту, јер могла је ово да буде још једна утакмица где би оборио НБА финалисту
     (спортски уметник, 7. decembar 2017 08:20)

    # Link komentara

  130. Od davljenja od strane maga Duloa do borbe za loptu sa Dvejnom the Flash Vejdom...
     (Corleone, 7. decembar 2017 08:20)

    # Link komentara

  131. kao da je video tita...dobar procenat suta ali to nba, jednu utakmicu igras tako drugu ulaze ti sutevi i tako u krug
     (srb, 7. decembar 2017 08:20)

    # Link komentara

  132. Bogdan nikako da namesti trojku, a da se ne lazemo u tom aspektu je top klasa, ne znam sta se desava u poslednje vreme. Tj, nakon odlaska iz Partizana nije imao sut za 3 npr 5/7 i slicno...Ono sto je karakteristicno za ovaj mec je to sto je ceo tim Kingsa sutirao katastrofalno za tri...a Zek cak i za dva...Ali, bice to dobro. Bogdan je prepametan, namestice on ruku.
     (maxy, 7. decembar 2017 08:19)

    # Link komentara