Rusi izbačeni sa Olimpijskih igara!

Rusiji je zabranjeno učešće na Zimskim olimpijskim igrama u Pjongčangu 2018. godine, saopštio je Međunarodni olimpijski komitet.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. amerika daleko najnapredniji sustav,koji omogučava,da budeš pod dopingom a nikad,da se sazna.biciklista aemstrong,da sam hteo nikada me nebi uhvatili.reči su slavnog bicikliste.znači nema dalje uspeh zagarantovan.da ga kojim slučajem nije izdao doktor,tradicija bi se nastavila.sport vredeo samo 80.godina danas je sve pod okriljem politike i para.
    (slaviša šmigič, 7. decembar 2017 16:08)

    # Link komentara

  2. Rusofili, u rusiji je tako dobro da svi srbi tamo sele, jeli? Na zapad nece niko, tamo je trulo. Dao bog da svi u rusiji zavrsite i postedite nas svoje pameti ovde.
    (Alen, 6. decembar 2017 19:34)

    Kaze neko ko nikad nije bio u Rusiji. Tamo je odlicno, ja bih zivela tamo da dobijem posao i vizu.
    Samo tesko primaju jer imaju strucan kadar i dobre skole, a na zapadu lako primaju jer svoju decu ne skoluju vec zaglupljuju pa im trebaju strucnjaci.
    (Ivana, 7. decembar 2017 10:07)

    # Link komentara

  3. Rusofili, u rusiji je tako dobro da svi srbi tamo sele, jeli? Na zapad nece niko, tamo je trulo. Dao bog da svi u rusiji zavrsite i postedite nas svoje pameti ovde.
    (Alen, 6. decembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  4. Da,"imaju dokaze" ali nemaju dovoljno za zakljucak da je drzava Rusija sistemom podpomagala ili podstrekivala ili stitila?
    (BajkoSlovac, 6. decembar 2017 18:33)

    # Link komentara

  5. [link]
    Hvala akp objavite link,bilo bi svrsishodno.
    (tacka na "i"..., 6. decembar 2017 18:26)

    # Link komentara

  6. Valjda je jasno ko se ovde pita. SAD. Zato bolje sagnite glave i ne pravite se pametni jer nije ovo vreme hajduka kad je moglo da se bega. Sad nemaš gde da se sakriješ, uskoro dobijamo čipove pa će znati uvek gde si šta pričaš. Ko nema čip, ne može da vozi džip
    (Kajmakoglu, 6. decembar 2017 18:00)

    # Link komentara

  7. Kao i uvek, sada počinje nova ruska maskirovka... dovoljno je pogledati ruske propagandne uzdanice, komentare ruskih trolova po zapadnim medijima i komentare rusofila ovde... a poruka nije “nismo se dopingovali” nego “svi su isti”. Ponovo laži kako se amerikanci nikada ne testiraju i slične besmislice ne bi li se svi uvukli u rusko blato... na njihovu žalost, sportisti u ostatku sveta su pošteni, bore se u okvirima dozvoljenog, slave sport i prijateljstvo, ne izlaze na teren da bi učestvovali u državnoj propagandi. A oni koji pokušaju da prevare sistem bivaju kažnjeni i osramoćeni.
    (London, 5. decembar 2017 21:19) # Link komentara

    Ti proruski botovi su male mace za tebe. :)
    Licemerje na najvišem nivou...
    (Eldorado, 6. decembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  8. Masa se sigurno dopinguje.medved nije uhvacen u dopingu.a zec je agent FSB.
    (Kizafrandhiza, 6. decembar 2017 17:45)

    # Link komentara

  9. @ nista o nicemu
    I gde se denu ta slika na kojoj se vidi da Felps pobedjuje Cavica? Aha,
    mozda je u tajnim arhivama.
    (kostas, 06. decembar 2017 11:21)

    Evo slike, nadam se da ce admini pustiti komentar konacno.


    [link]
     (nista o nicemu, 6. decembar 2017 16:17)

    # Link komentara

  10. Rusi - doping na nivou države? Sačuvaj me Bože tih Rusa. Gori su jedino Arapi, Turci i Kinezi. Kad bolje razmislim, mi samo sa takvima idemo...valjda smo im slični? E, ja Boga mi nisam i zato odlazim odavde, a vas neka greje sunce domaćeg neba...kao i do sada.
    (Vodka, 6. decembar 2017 15:27)

    # Link komentara

  11. @nista o niscemu 

    Batice, bas bih te voleo sresti negde.. 
    (Novak, 06. decembar 2017 07:16) 

    Za ove pretnje ide prijava policiji.
    (nista o nicemu, 06. decembar 2017 11:07)


    mozda se ne radi o pretnji nego o pozivu za druzenje? ;)
     (neutralni felsh, 6. decembar 2017 13:14)

    # Link komentara

  12. @ nista o nicemu
    I gde se denu ta slika na kojoj se vidi da Felps pobedjuje Cavica? Aha,
    mozda je u tajnim arhivama.
     (kostas, 6. decembar 2017 11:21)

    # Link komentara

  13. nista o nicemu@daj jedan dokaz da je kosarkas na svetskom prvenstvu,bio na anti doping testu????@pa ti se onda mozda izvinem..
    (Zagor, 06. decembar 2017 00:12)

    Daj ti da nije, ti tvrdis da ih ne testiraju.
     (nista o nicemu, 6. decembar 2017 11:08)

    # Link komentara

  14. @nista o niscemu

    Batice, bas bih te voleo sresti negde..
    (Novak, 06. decembar 2017 07:16)

    Za ove pretnje ide prijava policiji.
     (nista o nicemu, 6. decembar 2017 11:07)

    # Link komentara

  15. @ Sta se srbi bune pa nije Srbija vec Rusija
    (Sandzak, 06. decembar 2017 08:30)
    Srbija i Rusija je jedno.
    (Trener, 06. decembar 2017 08:42)

    Ne daj boze da bude ikad tako.
     (nista o nicemu, 6. decembar 2017 11:05)

    # Link komentara

  16. “Neverovatno koliko je ljudi ovde postalo amerikanizavno.” - I šta tome fali?? Da nas je više takvih bolje bi nam bilo odavno! 
    (BGD, 06. decembar 2017 08:10) 

    Пробај да "американизовано" разложиш на "себично, исфолирано, конзумеризовано и отуђено". Можда онда видиш шта фали.
    (Јабучило, 06. decembar 2017 08:52)


    jesi ziveo nekad u rusiji?
     (neutralni felsh, 6. decembar 2017 10:35)

    # Link komentara

  17. Ko pije drogu tako prolazi?
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 6. decembar 2017 10:22)

    # Link komentara

  18. Problem je sto ruska sredstva za doping nisu jos medjunarodno priznata,a sve te komisije,federacije,komiteti,sudovi,udruzenja......se nalaze na zapadu i oni prave propise skrojene prema njihovim potrebama :)
     (Trampo, 6. decembar 2017 09:30)

    # Link komentara

  19. ja bih organizovao jednom u 5 godina DOPlimpijadu, i svi bi bili dobrodosli,
    EPO vs HGH,
    (sreten, 6. decembar 2017 09:04)

    # Link komentara

  20. Dok se Britanci dopinguju vec vise od 20 godina. Cak je i njihov doktor to priznao i objavio da je preko 500 sportista u svim sportovima dopingovano ali je doping agencija njihove zemlje to dokazano prikrivala svo ovo vreme.

    Naravno cim je pukla bruka u novinama odmah se sve zataskalo.

    Zasto Britance i Amerikance ne izbacite sa Olimipjade ako ste toliko posteni?
    Zasto ne oduzmete sve medalje svim sportistima iz Nemacke Demokratske Nemacke jer je dokazano da su se decenijama organizovano dopingovali?

    Ili je zakon jednak za sve ili ga nema !

    Na ovaj nacin oni direktno ruse sebe i citav smisao i duh Olimpijskih igara.
    (Stefan, 6. decembar 2017 08:59)

    # Link komentara

  21. “Neverovatno koliko je ljudi ovde postalo amerikanizavno.” - I šta tome fali?? Da nas je više takvih bolje bi nam bilo odavno!
    (BGD, 06. decembar 2017 08:10)

    Пробај да "американизовано" разложиш на "себично, исфолирано, конзумеризовано и отуђено". Можда онда видиш шта фали.
     (Јабучило, 6. decembar 2017 08:52)

    # Link komentara

  22. “Neverovatno koliko je ljudi ovde postalo amerikanizavno.” - I šta tome fali?? Da nas je više takvih bolje bi nam bilo odavno! 
    (BGD, 6. decembar 2017 08:10) 

    Fali to sto ljudi idealizuju zemlje i narode na osnovu glasina. Da je sve kao u Americi odavno bi ti ziveo dan za danom u tudjem stanu od gipskartonskih zidova i tresao bi se dali ces dobiti roze kovert u petak jer te gazde bez lica i identiteta sa Devicanskih ostrva smatraju za trosak na nivou namestaja za kancelariju. A na svoj nacin to vazi i za Rusiju, Kinu, Japan ... tako da mozete komotno da prekinete te price "e da je sve kao u ______ bilo bi bolje". Ako mislite tako idite tamo, promenite ime/prezime i ne vracajte se. OK? OK.
    (OX, 06. decembar 2017 08:40)


    jesi bio nekad u srbiji?
     (neutralni felsh, 6. decembar 2017 08:50)

    # Link komentara

  23. Slažem se da Rusi ukoliko su se drogirali budu izbačeni. Ali se slažem i da se pokrene istraga oko USA sportista koji su mi toliko sumnjivi da je sigurno ista situacija kao u Rusa ako ne i gora. Dvoličnost zapada je neverovatna.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bankar, 6. decembar 2017 08:27)

    Ako su Rusi pustali svoje sportiste 2014. u svojoj zemlji valjda su tada i strožije kontrolisali američke sportiste, ako oni tada nisu "razotkrili" Amerikance ne znam ko bi imao više sredstava i volje to da uradi
    (Aca, 6. decembar 2017 08:49)

    # Link komentara

  24. (Zagor, 6. decembar 2017 00:12)

    Kada bi se ti nekome IZVINIO to bi bilo OK, ali ako se nekome IZVINEŠ može da te zaboli kičma.lingvista
    (lingvista, 6. decembar 2017 08:48)

    # Link komentara

  25. WADA je pod apsolutnom USA kontrolom, ne kažem da se Rusi ne dopunjuju ali se tek Ameri rokaju, ko ne veruje neka pogleda kratak film na Youtubeu, “of you don’t take it you waunt make it”.
    (Trener, 6. decembar 2017 08:46)

    # Link komentara

  26. Sta se srbi bune pa nije Srbija vec Rusija
    (Sandzak, 06. decembar 2017 08:30)

    Можеш то и боље, Рашанине.
     (Јабучило, 6. decembar 2017 08:45)

    # Link komentara

  27. (Bankar, 06. decembar 2017 08:27)
    Ti to kao neki stručnjak pa tražiš istragu,a?
     (Bane, 6. decembar 2017 08:42)

    # Link komentara

  28. @ Sta se srbi bune pa nije Srbija vec Rusija
    (Sandzak, 06. decembar 2017 08:30)
    Srbija i Rusija je jedno.
    (Trener, 6. decembar 2017 08:42)

    # Link komentara

  29. Zapad ih gazi kao mrave, a oni ništa. Uvode im sankcije, doveli im NATO na same granice, presreću im avione...Izgleda da je Putin jak samo za svoju opoziciju, a ovako ga nigde nema.
    (Zoran, 06. decembar 2017 05:36)

    To i ja pricam.
    Nevezano za temu dopinga,Rusija je (samo) regionalna sila,ma koliko se oni upinjali da dokazu kako su dorasli Americi.
    Mozda Kina jednog dana...
     (Burazi jaci od cele kafane, 6. decembar 2017 08:41)

    # Link komentara

  30. “Neverovatno koliko je ljudi ovde postalo amerikanizavno.” - I šta tome fali?? Da nas je više takvih bolje bi nam bilo odavno!
    (BGD, 6. decembar 2017 08:10)

    Fali to sto ljudi idealizuju zemlje i narode na osnovu glasina. Da je sve kao u Americi odavno bi ti ziveo dan za danom u tudjem stanu od gipskartonskih zidova i tresao bi se dali ces dobiti roze kovert u petak jer te gazde bez lica i identiteta sa Devicanskih ostrva smatraju za trosak na nivou namestaja za kancelariju. A na svoj nacin to vazi i za Rusiju, Kinu, Japan ... tako da mozete komotno da prekinete te price "e da je sve kao u ______ bilo bi bolje". Ako mislite tako idite tamo, promenite ime/prezime i ne vracajte se. OK? OK.
    (OX, 6. decembar 2017 08:40)

    # Link komentara

  31. Sta se srbi bune pa nije Srbija vec Rusija
     (Sandzak, 6. decembar 2017 08:30)

    # Link komentara

  32. Slažem se da Rusi ukoliko su se drogirali budu izbačeni. Ali se slažem i da se pokrene istraga oko USA sportista koji su mi toliko sumnjivi da je sigurno ista situacija kao u Rusa ako ne i gora. Dvoličnost zapada je neverovatna.
     (Bankar, 6. decembar 2017 08:27)

    # Link komentara

  33. Aman sta se palite. Rusi su sami prvi pokrenuli tu inicijativu protiv dopinga. Oni su se i zalili Olimpijskom komitetu na neki nacin. Problem je bio a ma sta ja vama ima da objasnjavam...
     (Novi Sad zona, 6. decembar 2017 08:24)

    # Link komentara

  34. Amerikanci se ne dopinguju,a šta je bilo sa Armstrongom?? 
    (stefan, 5. decembar 2017 20:21) 

    Kako sta je bilo? Pa sva odlicja su mu oduzeta, svi rezultati ponisteni, oduzeta ogromna imovina, javno je osramocen...

    (Jasha, 05. decembar 2017 21:04)

    Armstriong nikad nije bio pozitivan na doping. Nikad nije uhvaćen dok se takmičio. A medalje su mu oduzete kad su ga prijavili bivši saradnici i to kad je već bio duboko u penziji.
    A sećam se OI u LA, prvi put su američki biciklisti ostvarili dominaciju. I skoro ceo tim je bio pozitivan, ali medalje im nisu oduzete jer su sve to bili lekovi koji su im "trebali" zbog bolesti. E sada to rade unapred, kao što je onoj američkoj gimnastičarki zvanično dozvoljeno da pije lek koji se smatra za najbolje doping sredstvo u tom sportu.
     (only fools and horses, 6. decembar 2017 08:17)

    # Link komentara

  35. “Neverovatno koliko je ljudi ovde postalo amerikanizavno.” - I šta tome fali?? Da nas je više takvih bolje bi nam bilo odavno!
    (BGD, 6. decembar 2017 08:10)

    # Link komentara

  36. Fašizam na delu! Rusija i Kina treba da stvore nezavisne medjunarodne federacije i da organizuju takmičenja nezavisno od ovih zapadnjaka. Pod izgovorom dopinga tako mogu da iakljuce bilo koju neposlusnu naciju. A svi znamo ko je najgori po tom pitanju.
    (Vlada, 6. decembar 2017 07:55)

    # Link komentara

  37. Sto bi Nele rek'o :"Na estradi (sportu) sve je lazno, na estradi sve je fol."
    (Torcida Jupiter, 6. decembar 2017 07:38)

    # Link komentara

  38. Mora da je i odbrambeni ruski bedem bio dopingovan od 1941 do 1945..
    Naravno da je bio dopingovan-votka!!!
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 6. decembar 2017 07:25)

    # Link komentara

  39. Ljudi Rusi su sami otkrili doping i tako je pocelo. Sada su resili da se obracunaju sa tim ali nije lako jer su neki treneri to radili godinama. Ti kao sportista ne mozes da odbijes trenera jer ispadas iz ekipe. To je i ona ruska plivacica objasnila. Sportisti su najmanje krivi.
    (LP, 6. decembar 2017 07:19)

    # Link komentara

  40. @nista o niscemu

    Batice, bas bih te voleo sresti negde..
     (Novak, 6. decembar 2017 07:16)

    # Link komentara

  41. Ah, reče Bah.....kako mi je nešto poznat ovaj scenario!?
    (Bilja, 6. decembar 2017 07:08)

    # Link komentara

  42. Čavic pobedio Felpsa, ceo svet video, a oni proglasili pobedu Felpsa. Pravda ne zivi na ovoj planeti!!!
    (Aleksandar, 05. decembar 2017 23:35)

    Nije. Postoji ispravna slika gde se vidi ko je pobedio, u tu sto ti potura Blic samo veruju ljudi bez dve vijuge u mozgu.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 5. decembar 2017 23:50)

    Budi ljubazan pa podeli svim ljudima ispranog mozga snimak na kome se vidi da Felps prvi dodiruje ivicu bazena?
    (Gru, 6. decembar 2017 06:58)

    # Link komentara

  43. Melancholia
    (civilizajec, 6. decembar 2017 06:58)

    # Link komentara

  44. Ruska škola klizanja prva i neprevaziđena u svetu.Elegenciju, lepotu pokreta, poseban stil kao kombinacija baleta na ledu može se videti samo kod Ruskih klizača i ne može se postići dopingom.
    (Ljubitelj umetničkog klizanja, 6. decembar 2017 06:43)

    # Link komentara

  45. Zapad ih gazi kao mrave, a oni ništa. Uvode im sankcije, doveli im NATO na same granice, presreću im avione...Izgleda da je Putin jak samo za svoju opoziciju, a ovako ga nigde nema.
     (Zoran, 6. decembar 2017 05:36)

    # Link komentara

  46. Rusi,Grci i Srbi trebaju osnovat stvarne Olimpijske igre.
    (Traper, 6. decembar 2017 03:57)

    # Link komentara

  47. @(stefan, 05. decembar 2017 20:21): ovim pitanjem, “šta je bilo sa Amstrongom@, si sam sebi “skočio u usta”. Ne znam da li znaš, ali su Amerikanci Armstrongu oduzeli sve titule, sponzori ga napustili, tj bukvalno su ga “ražalovali”. Pogrešan primer, ako su Amerikance zeleo da prikazes kao lose momke.
    (XXX, 6. decembar 2017 02:30)

    # Link komentara

  48. Znam da cu ovde dobiti brdo minusa, ali ono sto su Rusi uradili u Sociju bi svaki ljubitelj sporta morao da najstroze osudi. Pojedinci ce uvek da varaju, nekada ih uhvate, nekada ne, ali ako drzava organizuje doping svih sportista to primorava i one koji ne bi varali da varaju. Dokazi su svi tu, covek koji je vodio program je zasticeni svedok, uopste nema polemike da li se desilo ili ne.
     (strebam, 6. decembar 2017 02:24)

    # Link komentara

  49. @(vrući pas, 05. decembar 2017 20:00): vidiš, razlika je u tome sto si rekao: “... su se SAMI dopingovali”, tj to nije bio državni projekat, a to je ogromna razlika. Svi se dopinguju, ali iza njih ne stoje njihove države (savezi), već to rade individualno i trebaju dž odgovaraju individualno. :(
    (XXX, 6. decembar 2017 02:21)

    # Link komentara

  50. nije sporno ako su ruse provalili za doping nego sto se drugima gleda kroz prste ... ajde da lepo amerima podelimo po zlato pa da se mi ostali lepo organski takmičimo
     (komentator, 6. decembar 2017 01:23)

    # Link komentara

  51. nis ne razumem ko da dokazuje da je cist ako su ga oni odstranili zbog dopinga valjda se prvo dokazuje da si kriv.
     (oglo, 6. decembar 2017 01:16)

    # Link komentara

  52. Hahahaha pa vi stvarno čačkate dok ovi ne polude i ne sravnjaju pola Evrope i Amerike... E sram vas bilo licimeri zapadni!
    (veljko, 05. decembar 2017 20:06)

    A onda ce njih Amerika i Britanija da "sravnjaju" kompletno i sta onda? Cuti, sedi, ne laprdaj.
     (Mikii, 6. decembar 2017 01:06)

    # Link komentara

  53. Opet olimpijski krugovi umesto zastave...'92-a godina se ponavlja... po svim parametrima...
    (Crni Roko, 6. decembar 2017 01:02)

    # Link komentara

  54. @kgb botovi podivljali od besa :)
    (neutralni felsh, 05. decembar 2017 23:58)


    .. zato NVO botovi uživaju u sreći...
     (djuro, 6. decembar 2017 01:02)

    # Link komentara

  55. Амери изузетно анти-талентована спортска нација без допинга не би освојила две медаље.Годинама се зна да су били изузети од било каквих анти допинг контрола !
    (Ноле, 5. decembar 2017 22:23)

    Jesi li tu informaciju procitao u Informeru, Alo, Srpskom Telefrafu,Vucelicevim Novostima, ili mozda cuo od Seselja, Vulina, Lazanskog, Boska Obradovica...? Budi Bog s nama.
    (spovac, 6. decembar 2017 01:00)

    # Link komentara

  56. Hhahahah razbijanje lazne brace
    (NbgDeki, 6. decembar 2017 00:59)

    # Link komentara

  57. Izbacice Rusiju iz svega.Uskoro i iz UN.
     (srce sumadije, 6. decembar 2017 00:58)

    # Link komentara

  58. Nije. Postoji ispravna slika gde se vidi ko je pobedio, u tu sto ti potura Blic samo veruju ljudi bez dve vijuge u mozgu.
    (nista o nicemu,

    Je li, a gde se to vidi. Mozda u glavama onih koji veruju u bajke da Cavic nije dovoljno jako pritisnuo onaj taster. Cavic je isplivao stotine bitnih trka u zivotu i bas eto pogresi u najvaznijoj trci zivota protiv Felpsa. Pogresi protiv Felpsa iza cijeg potencijalnog obaranja rekorda u broju zlatnih medalja stoji citava masinerija, citaj, USA drzava. Taj isti Felps pliva silne trke u malom razmaku kao da je supermen. Ako bi nekome i na sledecim OI bilo u interesu da Felps ponovo dokazuje nesto, za kratko vreme bi ga osposobili.
    O stalnom dopingovanju USA atleticara ne treba trositi reci. Podsetimo se samo reci Bena Dzonsona, kao i Getlina koji je hiljadu puta padao na dopingu.
    Ovde se zamenjuje teza pa se govori o organizovanom dopingu Rusa a slucaj Felps-Cavic je nesto mnogo gore. Sprega dopinga i ocigledne kradje na najbitnijem svetskom takmicenju. Naravno, pod plastom USA drzave i njene potrebe da dokazuje superiornost.
    Ako su se Rusi dopingovali, neka se iskljuci pojedinacno svaki takmicar kome se dokaze. Kaznjavati celu reprezentaciju zbog svedocenja nekog lika koji se lepo udomio u USA je samo dokaz da je politika uzela maha i ovde.
    (kostas, 6. decembar 2017 00:27)

    # Link komentara

  59. Za sve vazi pretpostavka da su nevini, dok se ne dokaze suprotno. Barem bi trebalo da vazi... Izgleda da za razlucite ljude vaze razliciti standardi...
     (NN, 6. decembar 2017 00:25)

    # Link komentara

  60. ovih 15 miliona ce im sigurno isplatiti
     (veljo gegelj, 6. decembar 2017 00:20)

    # Link komentara

  61. tako je bre ahahahah
     (dostojevski, 6. decembar 2017 00:14)

    # Link komentara

  62. nista o nicemu@daj jedan dokaz da je kosarkas na svetskom prvenstvu,bio na anti doping testu????@pa ti se onda mozda izvinem..
     (Zagor, 6. decembar 2017 00:12)

    # Link komentara

  63. * Ko ono beše bojkotovao Olimpijadu u Moskvi 1980? 

    Da se razumemo, ovde uopšte nije pitanje da li je bilo dopinga na državnom nivou ili ne; ovo je samo jedan od načina provociranja Rusije koja je polako ali sigurno povratila status super sile i žestoko uzdrmala poziciju svetskog policajca broj 1. 

    Razumem ushićenje i egzaltiranost rusofoba, ali ovo ne vodi ničemu dobrom.
    (Torrente, 05. decembar 2017 23:02)


    a zasto su bese bojkotovali olimpijadu u moskvi? zbog ruske okupacije avganistana.
    4 godine kasnije, rusi su bojkotovali olimpijadu u los andjelesu.
    ali tebe to ne zanima, ti pises pamflet u stilu "rusi uzdrmali amere, svetskog policajca"... vidim koliko su ih uzdrmali....
     (neutralni felsh, 6. decembar 2017 00:07)

    # Link komentara

  64. @Lebriti Možeš li da objasniš u koji deo teorije zavere o sistemskoj kontroli se uklapa crtani film Maša i medved?
    Ne provociram nego me stvarno zanima.
     (shox, 6. decembar 2017 00:05)

    # Link komentara

  65. Sto ima veze ne moraju Rusi igrat,manje su vazne igre.
    (Traper, 6. decembar 2017 00:03)

    # Link komentara

  66. kgb botovi podivljali od besa :)
     (neutralni felsh, 5. decembar 2017 23:58)

    # Link komentara

  67. @Deda proka
    Sram nek bude tebe.Ameri se dokazano dopinguju isto kao i Rusi pa im ne zabranise takmicenja.Neka kazne onoga za koga imaju dokaze a ne celu reprezentaciju a drugi mogu da se takmice i dopingovani.Sramota.
     (POPE, 5. decembar 2017 23:55)

    # Link komentara

  68. dex@E pa ne znam koliko si u pravu??Na zadnjem Svetskom prvenstvu u kosarci,nijedan Americki igrac,nije vrsio anti doping test,jer oni ne podlezu WADI..Njihovi sportisti kad odu u penziju,onda priznaju doping,kao Agasi i Amstrong...
    (Zagor, 05. decembar 2017 23:15)

    Podlezu, testirani su. Izvini se za neistine.
     (nista o nicemu, 5. decembar 2017 23:51)

    # Link komentara

  69. Čavic pobedio Felpsa, ceo svet video, a oni proglasili pobedu Felpsa. Pravda ne zivi na ovoj planeti!!!
    (Aleksandar, 05. decembar 2017 23:35)


    Nije. Postoji ispravna slika gde se vidi ko je pobedio, u tu sto ti potura Blic samo veruju ljudi bez dve vijuge u mozgu.
     (nista o nicemu, 5. decembar 2017 23:50)

    # Link komentara

  70. Bez Rusije to su kratke igre,aahahaha.
    (Traper, 5. decembar 2017 23:45)

    # Link komentara

  71. Podrzavam.Ja bi njih izbacio iz svega ne samo sporta.
     (C i n i k, 5. decembar 2017 23:43)

    # Link komentara

  72. Opustite se rusofili,pa i Putin je rekao da je najveci krivac za ovaj skandal Mutko.
     (Joca S, 5. decembar 2017 23:41)

    # Link komentara

  73. Kad su uhvatili onog Španskog doktora, sto je imao najsavremeniji doping, i kod njega pronašli 100 imena poznatih sportista, oni su se uplašili da sport u ocima običnih ljudi izgubi smisao. Nikad nisu otkrili ta imena. A doktor ćuti. Nema pravde. Čavic pobedio Felpsa, ceo svet video, a oni proglasili pobedu Felpsa. Pravda ne zivi na ovoj planeti!!!
     (Aleksandar, 5. decembar 2017 23:35)

    # Link komentara

  74. Kako vas rusofili nije sramota! Ma kakva politika i gluposti! Rusiji je još od SSSR-a u krvi doping u svakoj sferi života pa i u sportu! Što bre branite nešto u šta ni sami ne verujete!
    (Eki, 5. decembar 2017 23:34)

    # Link komentara

  75. Политика и спорт не иду...западњаци ће све упропастити.
    (смена страже, 05. decembar 2017 22:45)

    A šta si ti sinko? Istocnjak? Indus? Arapin? Kinez?
     (Deda Proka, 5. decembar 2017 23:33)

    # Link komentara

  76. mogao bih Bah da odsvira svoje
    (ld, 5. decembar 2017 23:32)

    # Link komentara

  77. Za sve je kriva Šarapova..Da njoj ne klepe doživotnu zabranu, morala je cinkat bracu i sestre...
     (mučki provokator, 5. decembar 2017 23:31)

    # Link komentara

  78. od svih sportista iz Rusije koji au optuzeni u toj aferi samo je kod jednoh nadjen doping od strane WADA...problem je sto osim sumnji nemaju ni jedan dokaz osim price...toliko o tome...to i WADA sama kaze...a to je sramota...sto ne iznace americke sportiste jer se vise njih dokazo drogiralo i koristilo stimulativna sredstva ..florens grifit dzojner, majkl grin, felps, onda sedmostruki osvajac Tour de Franca i td...pa ne izbacise sve spoetiste
     (ilke kv, 5. decembar 2017 23:27)

    # Link komentara

  79. I onako samo pratim ski skokove na tim igrama,kao i skijanje,a tu Rusi nisu neki favoriti,tako da me bas briga.
     (Dag Kristi, 5. decembar 2017 23:22)

    # Link komentara

  80. Ali odmah krenu putinovi botovi da pene.
     (calyx, 5. decembar 2017 23:21)

    # Link komentara

  81. Mora da je i odbrambeni ruski bedem bio dopingovan od 1941 do 1945...
    (Wonder, 5. decembar 2017 23:21)

    # Link komentara

  82. dex@E pa ne znam koliko si u pravu??Na zadnjem Svetskom prvenstvu u kosarci,nijedan Americki igrac,nije vrsio anti doping test,jer oni ne podlezu WADI..Njihovi sportisti kad odu u penziju,onda priznaju doping,kao Agasi i Amstrong...
     (Zagor, 5. decembar 2017 23:15)

    # Link komentara

  83. A usa (namerno mala slova? Samo pitam.
     (beograd_moskva_92, 5. decembar 2017 23:12)

    # Link komentara

  84. Bolje odgledajte dokumentarni film Ikarus [link]/ umesto sto ovde ostavljate nesuvisle komentare.
    (ćiril stipsa, 5. decembar 2017 23:05)

    # Link komentara

  85. * za vreme Olimpijade u Sočiju je počeo prevrat u Ukrajini potpomognut savetnicima preko bare.

    * Amerika se prvi put posle 32 godine nije kvalifikovala za SP u (zamislite) Rusiji završivši na 5. mestu od 6 ekipa, (4 išle dalje) izgubivši od poslednjeg Trinidada i Tobaga.

    * Ko ono beše bojkotovao Olimpijadu u Moskvi 1980?

    Da se razumemo, ovde uopšte nije pitanje da li je bilo dopinga na državnom nivou ili ne; ovo je samo jedan od načina provociranja Rusije koja je polako ali sigurno povratila status super sile i žestoko uzdrmala poziciju svetskog policajca broj 1.

    Razumem ushićenje i egzaltiranost rusofoba, ali ovo ne vodi ničemu dobrom.
    (Torrente, 5. decembar 2017 23:03)

    # Link komentara

  86. * za vreme Olimpijade u Sočiju je počeo prevrat u Ukrajini potpomognut savetnicima preko bare.

    * Amerika se prvi put posle 32 godine nije kvalifikovala za SP u (zamislite) Rusiji završivši na 5. mestu od 6 ekipa, (4 išle dalje) izgubivši od poslednjeg Trinidada i Tobaga.

    * Ko ono beše bojkotovao Olimpijadu u Moskvi 1980?

    Da se razumemo, ovde uopšte nije pitanje da li je bilo dopinga na državnom nivou ili ne; ovo je samo jedan od načina provociranja Rusije koja je polako ali sigurno povratila status super sile i žestoko uzdrmala poziciju svetskog policajca broj 1.

    Razumem ushićenje i egzaltiranost rusofoba, ali ovo ne vodi ničemu dobrom.
    (Torrente, 5. decembar 2017 23:02)

    # Link komentara

  87. Prica se prica da Rusi dolaze prica se prica da Rusi dolaze
    (Zana, 5. decembar 2017 22:52)

    # Link komentara

  88. Ovo je jedna velika antiruska, antisrpska zavera! Uvreda za sve Srbe!
    (Miloš, 05. decembar 2017 20:33)
    Brate mili, a sto se ti toliko palis na te ruse?? Kako samo smes da u istu kesu stavljas srbe i ruse?
    (Neopterecen, 5. decembar 2017 22:47)

    # Link komentara

  89. Политика и спорт не иду...западњаци ће све упропастити.
     (смена страже, 5. decembar 2017 22:45)

    # Link komentara

  90. Koliko nepismenih ljudi sebi daje za pravo da komentariše baš sve! Naravno,Amerika je opet kriva..Zemlja (ravna)ploča,Nasa fake i distribucija štetnih vakcina se podrazumeva.Srbi,narod najpametniji...
    (SaleKuleas, 5. decembar 2017 22:44)

    # Link komentara

  91. Sram vas bilo, balavurdijo. Branite varanje u sportu, samo zato što ste Rusofili. Bruka. Gde vam je vaspitanje, ono elementarno?
     (Deda Proka, 5. decembar 2017 22:36)

    # Link komentara

  92. Ajde, svi u odbranu dopingovanih Rusa! Udri!
     (Drnda, 5. decembar 2017 22:34)

    # Link komentara

  93. Evo sta jos procitah za one koji veruju u postenje Amera:
    Najbogatiji američki sportovi (američki fudbal, bejzbol, košarka i hokej), i profesionalne lige NFL, MLS, NBA i NHL imaju sopstveni antidoping sistem kontrole, koji nije ni blizu onom kakav propisuje Svetska antidoping agencija. Americka antidoping agencija osnovana tek 2001 god.Bukvalno svaki sport i svaka zemlja u USA je imala svoja pravila.Jedan boks mec je odlozen jer borci nisu mogli da se dogovore oko doping kontrole-Mejveder je trazio olimpijski nacin provere-tj bilo gde i bilo kad uzeti krv i urin a Pakjao je hteo da se zbog njegovog "sujeverja" postuju pravila Dzavne komisije Nevade tj samo pre i posle meca uzimanje materijala za analizu.-izvor "RTS-doping u americkom sportu"
    (analiza, 5. decembar 2017 22:33)

    # Link komentara

  94. Da ruski sportisti dokazu da su cisti ? Ne gospodo,onaj koji tuzi mora dokazati krivicu a vi to preokrenuli i sto je jos gore oni su to uradili preko IOC bez suda i sad moraju Rusi da tuze a dotle je zimska olimpijada prosla !
    Obrnuto,da je IOC predao na sud onda bi Rusi isli na olimpijadu jer sud dugo traje.Pametni su oni,politika se umesala u sport,i budali jasno :(
     (cobo, 5. decembar 2017 22:33)

    # Link komentara

  95. Ови суде као Хаг, крив си ако не докажеш да си чист...
     (Ilija Čvorović, 5. decembar 2017 22:26)

    # Link komentara

  96. Dođite na Jahorinu da se sankamo zajedno !
     (VUK, 5. decembar 2017 22:26)

    # Link komentara

  97. Jos ameri da priznaju to sto je ocigledno i da budemo svi mirni.
     (markooooOoOoOOOOOOOoOOoOOo, 5. decembar 2017 22:26)

    # Link komentara

  98. Norveska je kaznila jednu od svojih najboljih takmicarki u kroj kantri skijanju, Tereze Johaug, dvogodisnjom zabranom. Zabrana joj istice uskoro, ali dzaba, ne moze biti u timu za Olimpijadu. Zbog nedozvoljene supstance, u Labelo-u.... Nisu je sakrilii
    (Darko, 5. decembar 2017 22:25)

    # Link komentara

  99. Амери су чисти ко Фелпсова златна медаља против Чавића.
     (Ноле, 5. decembar 2017 22:25)

    # Link komentara

  100. Амери изузетно анти-талентована спортска нација без допинга не би освојила две медаље.Годинама се зна да су били изузети од било каквих анти допинг контрола !
     (Ноле, 5. decembar 2017 22:23)

    # Link komentara

  101. Stevo, ti se verovatno ne razumes u sport. Kad se setim Ruskih sportista, prvo se setim Aleksandra Karenjina, onda Jelene Išibajeve, da nepricam o drugima. Jeleni Išibajevoj nisu dozvolili da se takmiči na Olimpijadi, a posle dva dana su je primili u Svecki Olimpiski komitet. Kakav paradoks!!!
     (Aleksandar, 5. decembar 2017 22:23)

    # Link komentara

  102. Sta cemo sa ruskim hokejasima koji nastupaju u NHLu? Jel su i oni sistematski dopingovani, ili je to dozvoljeno jer je ta liga pod kontrolom SAD?
     (chupavi, 5. decembar 2017 22:22)

    # Link komentara

  103. (Neko, 05. decembar 2017 21:39)

    Nadam se da si batalio te studije sporta i fizicke kulture jer nisi previse naucio.
    Da, autotransfuzija tako otprilike funkcionise i to se zna vec vise od 40 godina. Samo sto krv na vecim nadmorskim visinama nije "drugacija". Zbog redjeg vazduha, manje je i kiseonika, pa organizam to kompenzuje vecom proizvodnjom hemoglobina koji vrsi transport kiseonika. Zato se i ide na visinske pripreme, da bi kasnije na nizim nadmorskim visinama organizam bio izdrzljiviji, bar neko vreme, dok se ponovo ne adaptira na vecu koncentraciju kiseonika. To traje u oba smera nekoliko nedelja.
    Inace, autotransfuzija je takodje nedozvoljena i moguce ju je indirektno utvrditi laboratorijskim analizama. Ima nekoliko metoda od kojih je jedna odobrena od strane WADA, iako ne moze pouzdano da detektuje male kolicine autologne krvi u organizmu.
    Jedan student sporta bi morao malo vise da poznaje fiziologiju.
     (Bugarski grafolog, 5. decembar 2017 22:21)

    # Link komentara

  104. Da li iko veruje da ovo ima veze sa dopingom?
    (Millennium, 5. decembar 2017 22:19)

    # Link komentara

  105. Politika.
     (sj, 5. decembar 2017 22:17)

    # Link komentara

  106. Vazno je samo sa se Amerikanci ne dopinguju! BRUKA!!!
    (Milica, 5. decembar 2017 22:16)

    # Link komentara

  107. Ovo i nama 1992 kad zabranilini da se takmičimo u bilo kom sportu..a u tom trenutku zvezda bila prava sveta i sem amera niko niko mogao da nam ni primirise u basketu.
    Tako će biti dok jedna grupa vlada svetom
     (johny, 5. decembar 2017 22:15)

    # Link komentara

  108. U sport je davno politika i mafija postavila svoja pravila..
     (sanja, 5. decembar 2017 22:13)

    # Link komentara

  109. ernesto che

    Isinbajeva (iako ekstra riba!) je vec neko vreme u penziji.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 5. decembar 2017 22:11)

    # Link komentara

  110. Sve ovo nema smisla dok je kaznjavanje selektivno. A druga smesna stvar jr sto su ih kaznili a onda im traze da plate. Zasto bi platili?
    (Nikila, 5. decembar 2017 22:10)

    # Link komentara

  111. A Amerikanci se ne dopinguju?! Pa i čoveku koji ne prati NBA je jasno da su oni tamo dopingovani. OK, amerika ima pravo da ih ne testira u domacoj ligi, i da tolerise sve i svasta, ali je sramotno da dopingovani dolaze na OI...
    (THE FINAL CUT, 5. decembar 2017 22:05)

    # Link komentara

  112. Nece se OI u Pjongchangu ni odrzati, pitajte Pjongjang ako meni ne verujete.

    Uskoro ce situacija eskalirati do nivoa kada ce sport biti potpuno efemerno pitanje
    (eh da je to najveci problem, 5. decembar 2017 21:59)

    # Link komentara

  113. Kako će da bojkotuju takmičenje sa kojeg su izbačeni? To je ono kao kad penzioeri štrajkuju.
    (Igor, 5. decembar 2017 21:56)

    # Link komentara

  114. Верујем да се већина допингује, само се то вешто сакрије или се просто прећути, зависно од тога ко је у питању. И Руси, и Амери, и...
    Ова забрана је део системских санкција против Руса. Разлика је само што се допинг на Западу ради приватно, а овима су приписали да је на државном нивоу. Јака разлика.
    Допинг је допинг.
    То ме подсећа на акцију "Олуја" протеривања Срба из Хрватске у којој званично нису учествовале САД, а заправо јесу помагале етничко чишћење. Учествовали су пензионисани амерички генерали као "саветници", а они су наводно "слободна приватна лица" која као немају везе са званичном државом. Мало сутра. Наравно, зато Хаг није осудио Готовину, јер би то била индиректна осуда и за Амере.

    Замисли - прогласиш све спортисте кривим и тражиш да доказују невиност!!!
    Једног дана ћемо сазнати истину и о овоме, али ће бити касно за многе невине младе људе. Исто као што смо недавно сазнали да је Ирак бомбардован без доказа да поседује хемијско оружје. Униште земљу и ником ништа.
    Врли демократски свет, селективне "вредности" и селективна правда.
    (sempervivum, 5. decembar 2017 21:55)

    # Link komentara

  115. u lazi su kratke noge, to traje jos od vremena sssr, treba pokazati kako se radi sa prevarantima, a oni to rade na svakom nivou, ekonomija, politika...
    (misko, 5. decembar 2017 21:50)

    # Link komentara

  116. Rusi su objavili spisak stranih agenata, odgovor rusima je brzo stigo.
     (Ps.BU, 5. decembar 2017 21:45)

    # Link komentara

  117. kao u doba hladnog rata
     (nele, 5. decembar 2017 21:44)

    # Link komentara

  118. Negdje je doping politika nagdje je vec postalo kultura.
    (nego šta, 5. decembar 2017 21:43)

    # Link komentara

  119. @boki
    Ја нисам ни рекао да држава стоји иза допинга у САД, већ да, кад год може, даје кишобран допингованим спортистима, односно прикрива допинг на разне начине, један од тих начина сам навео у свом посту. Читајте мало боље. То да је Хари бач Рајнолдс доказао невиност не пије воду. Погледајте резултате пре и после донесене пресуде. Он је ухваћен у допингу, као и Гетлин и многи други, али је одлука пала на суду јер је доказано да то није био допинг већ дозвољено средство. Значи нешто је ипак користио. Правила су за неке врло оштра, а за неке врло растегљива. Знам да је четири године велика пауза, али самим тим што се вратио, доказао је да је био све те године у тренингу. Резултати су му након тога били добри, али никад више онако добри као пре тога, иако се вратио у 28. години.
    (Штилцована катаболцна, 5. decembar 2017 21:43)

    # Link komentara

  120. Zanimljivo i paradoksalno, sad jedna isinbajeva, ikona i osoba bez ijedne mrlje, ne moze da se takmici a neki dokazani prevaranti kao getlin, koji je dva puta uhvacen (zvanicno, a nezvanicno ko zna koliko), moze slobodno da se takmici, to je valjda ta zapadna pravda.
     (ernesto che, 5. decembar 2017 21:41)

    # Link komentara

  121. Zašto ne igraju bar hokej????
    (Hokejaš, 5. decembar 2017 21:40)

    # Link komentara

  122. Gospodo, da vas brat nesto nauci. Danas postoji toliko nacina za doping koji ni na jedan nacin ne moze da se primeti u mokraci ni u krvi. Pre svega cu vam dati primer autotransfuzije koja funkcionise na sledeci nacin. Odrade se pripreme pred takmicenje na vecoj nadmorskoj visini u kojoj je vazduh drugaciji. Na tom opterecenju krv od razredjenig vazduha postaje drugacija. Nakon nekoliko dana priprema i asimilovanja na terenu se igracu izvadi njegova sopstvena krv i zamrzne. Kada se vrate sa priprema, ta ista krv mu se ubrizga nazad i on je narednih 2 sata u adrenalinskom naletu. Studirao sam na fakuktetu sporta i fizickog vaspitanja. Ne verujem da su Rusi toliko retardirani da koristi samo nedozvoljene supstance. Ovo mi mirise mnogo vise na politiku nego na sport. I zapamtite, mnogi se dopinguju u danasnjem sportu koji iziskuje velike napore na takmicenjima u toku sezone.
     (Neko, 5. decembar 2017 21:39)

    # Link komentara

  123. Putinovci na aparatima. Oduzeti im svetsko prvenstvo u fudbalu. Odmah.
    (Aleksandar, 5. decembar 2017 21:38)

    # Link komentara

  124. Glavnog ruskog naucnika su strpali u ludnicu kad im nije bio podoban jedno vreme. Pustili su ga kad im je bio potreban ponovo. Na kraju je pobegao plaseci se likvidacije, prethodno je dao intervju Tajmsu, i na kraju postao zasticeni svedok.

    Ako pojedinci ne mogu da pojme da bivsi kgb-ovac na celu drzave nije bas tako dobar predstavnik ruskog naroda, srce mi krvari zbog njih.
    (Moodanzza, 5. decembar 2017 21:37)

    # Link komentara

  125. Smanjimo emocije. Pokušajmo se sjetiti ijednog ruskog sportiste da je ostavio traga u vašem sjećanju. Nema ih, izuzev legendarne hokejaške reprezentacije SSSR na čelu sa KLM.
    (STEVO, 5. decembar 2017 21:33)

    # Link komentara

  126. ugasice ce Kim Dzong te igre, iz principa. dakle 2018
     (ja, 5. decembar 2017 21:31)

    # Link komentara

  127. Majkl Felps, Lans Armstrong, ceo NBA,...to je samo biznis u USA, sa bracama Krasniqi itd
     (ja, 5. decembar 2017 21:29)

    # Link komentara

  128. "Ko kontrolise Americke sportiste ?"
    Pa ceo svet, ko god hoce. Nasa anti doping agencija, kontrolisala je mnoge americke sportiste na OI u Londonu i Riu kao sto su oni i ostale zemlje i nase. Ta izjava stoji na njihovom sajtu izvolite vidite.
    (sacuvaj me boze postenih rusa i kalimero srba, 5. decembar 2017 21:23)

    # Link komentara

  129. Ali kada pročitam NBA igrači se dopunjuju. Prvo, to je najjača liga na svegu. Drugo, najveći novac je tamo. Treće, tri utakmice nedeljno. Četvrto, duže traje utakmica. Peto, od srednje škola pa preko univerziteta postoje lige koju su osim Evrolige najbolje na svetu. Ej srednja škola. Šesto, 90% igrača čine crnci koji mnogo bolje i skaču i trče nego belci.
    I onda gledam ove naše tipa naši košarkaši na kajmaku. Ahahha
    (Utin, 5. decembar 2017 21:23)

    # Link komentara

  130. @Штилцована катаболцна
    Хари Буч Ренолдс је доказао да није био допингован а одрадио је казну од четири године, између 1989. и 1993. После је тужио ИААФ. Као и велики део људи у овој земљи пристрасан си до бола, у САД-у не стоји држава иза допинга као у Русији, то је основна разлика.
    (Боки, 5. decembar 2017 21:21)

    # Link komentara

  131. Ova odluka MOK-a će napraviti presedan u sportu i baciti novo svetlo na izraz "kolektivna odgovornost"

    Ne mislim da su Rusi nevinašca, ali da su SVI ruski sportisti krivi - to je van pameti.
    Iskreno se nadam da će jednom doći kraj ovom rusofobnom cirkusu u Svetu.
    (Drugačiji, 5. decembar 2017 21:21)

    # Link komentara

  132. [link]
    (zoran, 5. decembar 2017 21:20)

    # Link komentara

  133. Kao i uvek, sada počinje nova ruska maskirovka... dovoljno je pogledati ruske propagandne uzdanice, komentare ruskih trolova po zapadnim medijima i komentare rusofila ovde... a poruka nije “nismo se dopingovali” nego “svi su isti”. Ponovo laži kako se amerikanci nikada ne testiraju i slične besmislice ne bi li se svi uvukli u rusko blato... na njihovu žalost, sportisti u ostatku sveta su pošteni, bore se u okvirima dozvoljenog, slave sport i prijateljstvo, ne izlaze na teren da bi učestvovali u državnoj propagandi. A oni koji pokušaju da prevare sistem bivaju kažnjeni i osramoćeni.
    (London, 5. decembar 2017 21:19)

    # Link komentara

  134. dex
    Naterali ste me da procitam ima li sta o dopingu ZAPADNE Nemacke da se procita i nadjoh tekst "'RTS,doping drzavni projekat Z.Nemacke".Tamo se pominje lek pervitin,koji je hemijski metamfetamin tj preteca kristal meta,koji su Nemci jos 1938 koristili-najpre se probalo na studentima,pa na vojnicima Vermahta,davao se u obliku cokolada pilotima,britanski spijuni su pominjali to kao carobnu supstancu.1954 god u fudbalu Nemci pobedjuju Madjare a Puskas ih optuzuje da su bili dopingovani(verovatno pervitinom).Puskas je 1960 god igrao za Real i u finalu sa Ajtrahtom Nemci nisu hteli da igraju dok im se nije izvinuo za tu izjavu!1966 nas covek,cuveni dr Andrejka npise Fifi ili Nemakom savezu da je kod nemackih fudbalera nadjen doping-oni tvrde da to pismo nikad nisu dobili.Bekenbauer otvoreno kaze da jeste primao "vitaminske injekcije" aki da im nije znao sastav.To navodi i Suster-kao nesto normalno.Toni Sumaher,ludak od golmana,priznaje u knjizi da je bilo dopinga u Bundes ligi i meni je sad jasan njegov ludacki start na onoj cuvenoj utakmici kad je umalo ubio Francuza.Dakle,svi se dopinguju,Dex,samo je sada politicki korektno pljuvati Ruse.Zasto ne pljunu Kineze?Verujete li da se oni,komunisticka zemlja,skloni fanatizmu,skloni vodjama,ne dopinguju?O Amerima da ne pricam-oni samo nalaze nove doping supstance,koje jos nisu na listi(slicno Sarapovoj-taj lek je bio ok,dok nije dospeo na tu listu!)ili za koje jos ne mogu da nadju metodu da ih detektuju u krvi ili urinu.
    (analiza, 5. decembar 2017 21:19)

    # Link komentara

  135. Sustina kazne je eto kaznili smo vas, mojne da nas bojkotujete jer cemo izgubiti mnogo para od reklama, a to nikome ne odgovara, platite 15 miliona i do kraja OI cemo vas opet vratiti medju nas. Mislim da su mediji duzni da objasne da americki sportisti nisu postedjeni doping testiranja, ali ukoliko boluju od neke bolesti kao i svaki drugi bolesnici mogu kotistiti terapiju. U ton slucaju svi boluju od hiperaktivnosti ili bolesti pluca pa im je dozvoljeno da koriste lekove sa kortikosteroidima i slicno. To masovno koriste Amerikanci, Norvezani i slicni, a ko je kriv nama i Rusima sto sve radimo posteno pa posle izvucemo deblji kraj. Interesantno je da se zabranjuju nazivi supstanci, a ne sastavi tako da jedno te isto srrdstvo koje se proizvodi u Letoniji (Meldonat) je zabranjen, dok je njegov supstitut iz SAD dozvoljen. Velika je to igra koju ce ipak odluciti veliki biznis kad mu budu ugrozeni poslovi na velikim trzistima.
    (Sportista, 5. decembar 2017 21:19)

    # Link komentara

  136. Zabranile im zdrave nacije, poštene, koje nisu imali kolonije isl.
    (prejadno, 5. decembar 2017 21:18)

    # Link komentara

  137. Amerikanci sami svojim atleticarima oduzimaju medalje godinama posle osvajanja tih, akose uspostavi da su se dopingovani. Kad su Rusti to uradili? E, moji stručnjaci za sve...
    (Papa Amerikano, 5. decembar 2017 21:16)

    # Link komentara

  138. Bravo za MOK,za lopove i prevarante nema mjesta sa pravim sportistima.
    (Hak, 5. decembar 2017 21:14)

    # Link komentara

  139. ajde mi napravimo svoju olimpijadu,rusija,belorusija i mi...a moze i neki ...stan-ci
     (ja, 5. decembar 2017 21:10)

    # Link komentara

  140. Ne znam samo što uopšte organizujeu te igre, kada se zna da su američki supermeni najbolji najjači ,najsposobniji.
    (nn, 5. decembar 2017 21:09)

    # Link komentara

  141. Bravo za odluku. 

    Rusija pokušava da gradi iluziju o svojoj bitnosti na potpuno pogrešan način. Ne možeš sa BDP od 9000 dolara po glavi stanovnika da pariraš ni u čemu, pa ni u sportu državama koje imaju 50.000 po glavi stanovnika.
    (Vozdovac, 5
    tako je..posebno ne moze da parira po dugu...172000 dolara ..po porodici..eno otkucava na tajms skveru
    (pedro, 5. decembar 2017 21:09)

    # Link komentara

  142. Rusi se leše od dopinga. Ameri ih provale na keca jer su 10 godina ispred.
     (prosto ko pasulj, 5. decembar 2017 21:08)

    # Link komentara

  143. Uspalili Koreance najvise. Rusi im u blizini, morali su od njih da zarade.
    (bojko, 5. decembar 2017 21:06)

    # Link komentara

  144. Neverovatno koliko je ljudi ovde je postalo amerikanizavno. Da li shvatate da MOK nema nijedan čvrst dokaz već samo reč čoveka koji navodno radio na dopingu. Ako malo više čitate sve je navodno. Neki skijasi su kažnjeni ako su im testovi bili negativni.
    A što se tiče Američkog košarkaškog tima nijednoj internacionalnoj organizaciji nije dozvoljeno da ih testira. Pogotovo NBA igrače.
     (SM, 5. decembar 2017 21:06)

    # Link komentara

  145. Dzilitaju se Ameri zbog Krima i Sirije.
    Da su sportisti pametni, bojkotovali bi OI zbog terora jedne drzave. Ovo je jasno da je politicka odluka, i koja je onda poenta takmicenja kad politicki eliminises konkurenciju?

    Simon Bajls je bila dopingovana, ali oni to protumace kao "bio joj prepisan bas taj lek", i onda kao nije dopingovana.
    (Nindza, 5. decembar 2017 21:05)

    # Link komentara

  146. Uspalili Koreance najvise. Rusi im u blizini, morali su od njih da zarade.
    (bojko, 5. decembar 2017 21:05)

    # Link komentara

  147. Amerikanci se ne dopinguju,a šta je bilo sa Armstrongom??
    (stefan, 5. decembar 2017 20:21)

    Kako sta je bilo? Pa sva odlicja su mu oduzeta, svi rezultati ponisteni, oduzeta ogromna imovina, javno je osramocen.

    Problem sa Rusima sto imaju program dopinga iza koga stoji drzava, odnosno Putin, koji je na celo saveza postavio jednog od svojih najblizih saradnika.

    Nesto slicno su Kinezu izveli za Igre 2008. ali su male mace za Ruse.
    (Jasha, 5. decembar 2017 21:04)

    # Link komentara

  148. Kako sam se do ove vesti radovala Olimpijadi! Brojala dane do početka. A sada znam da neću gledati jer kakvo je to umetničko klizanje, a i ostali sportovi kad Ruskih takmičara nema?!
    (:(, 5. decembar 2017 21:04)

    # Link komentara

  149. Uspalili Koreance najvise. Rusi im u blizini, morali su od njih da zarade.
    (bojko, 5. decembar 2017 21:04)

    # Link komentara

  150. @ (stefan, 05. decembar 2017 20:21) oduzeli su mu sve trofeje koje su mogli, ukljucujuci i trofeje sa tur de fransa za koje mu je prekrsaj zastario, povlacili su ga nekoliko godina kroz blato koliko god su mogli, ostao je bez sponzora, zamalo robiju zaglavio... sve u svemu, prosao je gore nego bilo ko od ruskih sportista koji su suspendovani sa OI zbog dopinga.
    (mrmlj, 5. decembar 2017 21:03)

    # Link komentara

  151. Ben Džonson je lepo rekao, u moje vreme svi su se dopingovali, a samo sam ja bio uhvaćen. Svecka rekorderka na 100 metara je umrla od srca, a nije imala ni 40 godina. Jordanka Donkovna je bila vise musko nego zenski. Svi se dopinguju, samo je pitanje koga žele da uhvate. Hakeri su lepo izneli podatke, ne znam
    zasto se zacutalo?!
     (Aleksandar, 5. decembar 2017 21:03)

    # Link komentara

  152. Срби схватите да се спортисти у свим земљама допингују, али се само У РУСИЈИ допингују уз системску подршку ДРЖАВЕ.
    Замислите да наше Министарство спорта преко гранских савеза и Олимпијског комитета организује и стимулише допинг спортиста???
    О томе се ради у Русији и заслужили су да буду много горе кажњени.
    (Lajavi, 5. decembar 2017 21:01)

    # Link komentara

  153. Стварно не знам да ли су се Руси организовано допинговали или не, не желим да лицитирам. Али знам да је исти тај допинг на западу, мање више дозвољен. Неко од спортиста пријави болест, добије лек који садржи забрањену супстанцу и користи је уз пријаву антидопинг агенији да му је био потребан за излечење. С друге стране, што се тиче САД, тамо је то права епидемија, коју држава можда не подстиче, али пружа "кишобран" кад неког ухвате. Сетите се само Мерион Џонс, спринтерке, која је никад није пала на допинг тесту, али је пала кад је проговорио њен муж Си Џеј Хантер, бацач кугле. Наравно, њихова антидопинг агенција се без проблема опрала, љага је пала само на појединца. Исти случај је био са Хари Бач Рејнолдсом, Џоном Драмондом, Крисом Гетлином. И увек је појединац био крив, никад држава. Да не спомињем Карла Луиса, који је у једном документарцу чак и признао да је узимао стероиде, Андре Агаси у тенису, о Ленсу Армтронгу да не причамо. Сетите се само на шта су личиле оне скакачице у даљ на олимпијским играма у Риу. Што се тиче НБА кошарке, тамо се тестирају само на класичне дроге, типа канабис, кокаин и слично. Што се тиче допинга, то их не интересује. Пливање, сетите се Мајкла Фелпса... Сад ако ми неко каже да држава не прикрива допинг стварно не знам шта да му одговорим. Што би рекао Сале Веруда из КУД Идијота:"Паметном нећу да објашњавам, а глуп то и онако неће схватити".
    (Штилцована катаболцна, 5. decembar 2017 20:58)

    # Link komentara

  154. Politika ruskog (ultra)nacionalizma je dovela dovde. Pogledajte dokumentarac "Ikarus". Covek koji je bio odgovoran za dopingovanje svih ruskih sportista je postao zasticeni svedok.
    (GEV7LB,
    tacno..zasticeni svedok, evo pre neki dan se sam hvalio da je za to dobio..kucu i najnoviji infiniti, u americi naravno
    (rublov, 5. decembar 2017 20:34)

    Pa naravno, sigurno nece reci postacu vas zasticeni svedok, zauzvrat trazim da mi omogucite da spavam ispod mosta.
    (mbođ, 5. decembar 2017 20:58)

    # Link komentara

  155. a Amerikanci? oni su čisti sto posto
     (cojans, 5. decembar 2017 20:52)

    # Link komentara

  156. A da budemo posteni i onda izbacimo pored Rusa i Amere?
     (Hanibal, 5. decembar 2017 20:52)

    # Link komentara

  157. Oj al se palite na Rusiju, pa ovo postaje smijesno bgm
    Hahahahhaha
    (Bosanac, 5. decembar 2017 20:50)

    # Link komentara

  158. Bravo za odluku.

    Rusija pokušava da gradi iluziju o svojoj bitnosti na potpuno pogrešan način. Ne možeš sa BDP od 9000 dolara po glavi stanovnika da pariraš ni u čemu, pa ni u sportu državama koje imaju 50.000 po glavi stanovnika.
    (Vozdovac, 5. decembar 2017 20:50)

    # Link komentara

  159. @stefan

    Kao sto svi verovatno znamo Armstrong je uhvacen u dopingu.
    Oduzete su mu titule, novac, izgubio je sve sponzore itd. itd.

    U Rusiji bi verovatno dobio neki Putinov orden za unapredjenje sporta.

    Imas mali milion primera da su Amerikanci prijavili dopingovane sportiste, a koliko je Rusija do sada prijavila.
    (analiticar, 5. decembar 2017 20:50)

    # Link komentara

  160. zoki,, a jesu li izbacili onog sprintera koji su ga dva puta uhvatili dopingovan? i na kraju uzeo zlato???? e moj zoki tebi ameri isprali mozak.
     (Salerno, 5. decembar 2017 20:47)

    # Link komentara

  161. Da Rusi nisu ovoliko jaki, ne bi ni bili trn u oku zapadu. Ovako ostaju samo bedni pokusaji da proglase sve ruske sportiste dopingovanim, kako bi im bar malo napakostili za Siriju.
    (Siriju kontrolisu Rusi, 5. decembar 2017 20:44)

    # Link komentara

  162. Politika ruskog (ultra)nacionalizma je dovela dovde. Pogledajte dokumentarac "Ikarus". Covek koji je bio odgovoran za dopingovanje svih ruskih sportista je postao zasticeni svedok.
    (GEV7LB, 05. decembar 2017 19:57)

    Bas tako, nema ovde nikakve teorije zavere! Bacuske su sami sebi zakuvali. Jedina razlika je u tome sto su oni provaljeni a Ameri, Kinezi, Britanci i ostali nisu.
     (Tesla Pancevo, 5. decembar 2017 20:43)

    # Link komentara

  163. Nema nista od toga, zalbu ce im pisati Tomislav Nikolic i Ivica Dacic a medjunarodnu propagandu ce voditi Milorad Vucelic i Aleksandar Vulin i - eto Rusa na OI.
    P.S. Naravno da je vaskoliki srpski narod uz predsednika Putina, ruski narod i patrijarha Kirila.
    (Doktor, 5. decembar 2017 20:43)

    # Link komentara

  164. tako treba
     (ranzo, 5. decembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  165. Zao mi je postenih Rusa, ali puno srce zbog bola nasih pristrasnih rusofilia. Pa zar je hiljade uzoraka nestalo samo od sebe ili ih je neko unistio? Putinovi super ljudi, malo morgen.
    (nikolai valujev, 5. decembar 2017 20:42)

    # Link komentara

  166. svi dobri a samo rusi ne valjaju?a mrmot i cokolada?
    (dr, 5. decembar 2017 20:41)

    # Link komentara

  167. Ma,kakav sport.To je borba za novac.Koji civilizacijski i kulturni doprinos ima to sto je neko ubacio vise lopti u kos ili gol ili prebacio preko mrezice,zveknuo nekog jace etccc. Treba ulagati u masovno bavljenje sportskim aktivnostima iz zdravstvenih razloga-tada se nece niko dopingovati,a ove sto stenju kad udare loptu,valjaju se po terenu etc...izbacite sa TV programa,pa se ni oni nece drogirati i dopingovati????.
    (dzina, 5. decembar 2017 20:39)

    # Link komentara

  168. Trojkom protiv droge!
    (Buxna XL, 5. decembar 2017 20:37)

    # Link komentara

  169. Bravo !
     (Rasim NP, 5. decembar 2017 20:36)

    # Link komentara

  170. Politika ruskog (ultra)nacionalizma je dovela dovde. Pogledajte dokumentarac "Ikarus". Covek koji je bio odgovoran za dopingovanje svih ruskih sportista je postao zasticeni svedok.
    (GEV7LB, 
    tacno..zasticeni svedok, evo pre neki dan se sam hvalio da je za to dobio..kucu i najnoviji infiniti, u americi naravno
    (rublov, 5. decembar 2017 20:34)

    # Link komentara

  171. tvrdim a i znam ne samo ja nego mnogi nema tzv. američkog sportiste da je "čist" ali to soros i njemu slicni štite
     (abv, 5. decembar 2017 20:34)

    # Link komentara

  172. Treba dozvoliti doping svim sportistima-mislim onima koji vole da trce,jure za raznim vrstama lopti,plivaju,gnjuraju,skacu etc...Bice interesantnije za gledanje,a pravim fizickim vezbanjima-mislim sportom bez dopinga,ce se baviti ostalo kojima nije bitno ko i da li ih neko gleda i za koliko novca.
    (dzina, 5. decembar 2017 20:33)

    # Link komentara

  173. Ovo je jedna velika antiruska, antisrpska zavera! Uvreda za sve Srbe!
     (Miloš, 5. decembar 2017 20:33)

    # Link komentara

  174. I ko ce sada da ide ili gleda ona cuda iz Juzne Koreje? Ako neko prati presicu vidi da po anglosasima Putin licno naredjuje kafe kuvaricama u OKR. Smesno, providno i nazalost opasno
    (Olimpijac, 5. decembar 2017 20:30)

    # Link komentara

  175. Politicka odluka stigla iz SAD a nemacka tv propaganda pidrzala do neukusa.
    (neobavzno, 5. decembar 2017 20:27)

    # Link komentara

  176. Pazi molim te: "koji dokažu da su bili 'čisti'" !? Pa zar WADA onda NIJE dokazala njihovu "krivicu"? Da li i sportisti ostalih drzava treba da "dokažu da su bili 'čisti'" da bi ucestvovali? Ne smeju da ih "humanitarno bombarduju" da bi im opljackali prirodne resurse, pa onda makar da im malo napakoste?
    (Zoran Dikanov, 5. decembar 2017 20:26)

    # Link komentara

  177. MOK Medjunarodni organizovani kriminal
    (Wonder, 5. decembar 2017 20:25)

    # Link komentara

  178. Kakvi licemjeri,ko kontrolise Americke sportiste??Da li za njih vazi anti doping test???VELIKO NEEE...
    (Zagor, 05. decembar 2017 20:15)
    Naravno da vazi i za americke sportiste.
    (zaq, 5. decembar 2017 20:24)

    # Link komentara

  179. nace amerima se to tolerise u kosarci
    (GROBARI KNIN, 05. decembar 2017 20:17)
    Nije tacno. Poverite vest.
    (zaq, 5. decembar 2017 20:24)

    # Link komentara

  180. ne mogu da verujem da mnogi podrzavaju amerikance,njih nikad ne proveravaju na doping jer drzava garantuje? hahahha smejurija,i sad kao svi ste protiv rusije,kao drago je nekom zbog toga...ceo svet i svaki sport koristi hemiju!!!
    (milosns, 5. decembar 2017 20:23)

    # Link komentara

  181. Sto bi se reklo mrze nas samo zato smo Srbi:DD
    (KaramazGov, 5. decembar 2017 20:23)

    # Link komentara

  182. ...zaboravih da dodam, čekamo nestrpljivo na tenisku federaciju a možda i našeg živog sveca da se uknjiži...
    (Nevolem, 5. decembar 2017 20:22)

    # Link komentara

  183. @zagor i grobar knin

    Americki sportisti se najvise testiraju. I naravno da je zabelezeno nekoliko slucajeva, i svi su procesuirani. I kosarkasi se redovno testiraju, a to ih izludjuje.
    Tako da vase tvrdnje ne stoje. Takodje, kod njih je rec o pojedincima, a ovde o celim timovima. Kao nekada DDR.
     (dex, 5. decembar 2017 20:22)

    # Link komentara

  184. Amerikanci se ne dopinguju,a šta je bilo sa Armstrongom??
     (stefan, 5. decembar 2017 20:21)

    # Link komentara

  185. Šta će Duci Simonović reći na ovo?
    (Stojko, 5. decembar 2017 20:21)

    # Link komentara

  186. U filmu Icarus je kroz dokumentarno igranu priču prezentovano na koji način je država uticala ako ne i naredila doping sportista. Na desetine hiljada uzoraka mokraće je bilo deponovano kao banka za pokriće dopingovanih sportista. Nije organizovano sa vrha i nije umešan i veliki brat? Ma hajte molim Vas. Bolesno do bola. To samo pokazuje koji su bolesnici i poremećeni na vlasti.
    (Nevolem, 5. decembar 2017 20:21)

    # Link komentara

  187. Onda amerima zabraniti bilo kakvo medjunarodno takmičenje u bilo kojem sportu !!!!! Samo njih ne kontrolise olimpijska doping komisija !!!!!!!!!! Npucani su najnovijim "preparatima2 i čim se neki od njih stavi na listu, zameni ih neki novi, zamena krvi je odavno prevazidjena, sve sam alhemičar do alhemičara...
    (gari, 5. decembar 2017 20:21)

    # Link komentara

  188. Svi se dopinguju, a Rusi pogotovo!
    (STEVO, 5. decembar 2017 20:18)

    # Link komentara

  189. Inace amerima se to tolerise u kosarci
     (GROBARI KNIN, 5. decembar 2017 20:17)

    # Link komentara

  190. Ljudi u srbiji neka kapiraju kako funkcioniše sistem u rusiji tamo.

    Tano je sve pod nadzorom jednog centra, službe bezbednosti....
    ... da li su to sportisti, da li je to antivirus Kaspersku,da li je to crtani Maša i medved....

    Zato u obrazlozenju se kaze "sistemski" doping. Sistem u rusiji ucestvuje i odlucuje o svim aspektima zivota u rusiji.
    (Lebriti, 5. decembar 2017 20:16)

    # Link komentara

  191. Kakvi licemjeri,ko kontrolise Americke sportiste??Da li za njih vazi anti doping test???VELIKO NEEE...
     (Zagor, 5. decembar 2017 20:15)

    # Link komentara

  192. Koliko god da mirisem Ruse, ako je nekoga trebalo izbaciti zbog "domacinskog" dopinga na OI, to su Grci.
     (na tarabi svasta pise, 5. decembar 2017 20:15)

    # Link komentara

  193. prvo sankcije, pa koga puste moze da ucestvuje pod olimpijskom zastavom, kao da je '92.
     (globalni diktator, 5. decembar 2017 20:11)

    # Link komentara

  194. Izbacite prevarante!
    (maskirovka, 5. decembar 2017 20:10)

    # Link komentara

  195. Sve koji se dopinguju treba dozivotno diskvalifikovati. Sramne i necasne radnje u sportu pojedinaca naspram takmicara koji se viteski priprema za zemlju da je prestavlja na Olimpijadi. Nigde morala cestitosti i sportskog duha.
     (Beograd, 5. decembar 2017 20:10)

    # Link komentara

  196. Zavrći plin!
     (Republika Srpska, 5. decembar 2017 20:10)

    # Link komentara

  197. Neće se drzava koja organizuje i podstiče doping hvaliti ukradenim medaljama!
    (Ksenija, 5. decembar 2017 20:07)

    # Link komentara

  198. Hahahaha pa vi stvarno čačkate dok ovi ne polude i ne sravnjaju pola Evrope i Amerike... E sram vas bilo licimeri zapadni!
     (veljko, 5. decembar 2017 20:06)

    # Link komentara

  199. Ono kada drzava sprovodi doping srecom ima pravih sportista u Rusiji pa su to prijavili.
     (Mengele, 5. decembar 2017 20:06)

    # Link komentara

  200. A Ameri??
    (agent coulson, 5. decembar 2017 20:05)

    # Link komentara

  201. Nema nikakve zavere, svi se dopinguju, Kinezi, Ameri, ali Rusi preterase.

    Dokumentarac na temu [link]/
    (mbođ, 5. decembar 2017 20:05)

    # Link komentara

  202. Reci ne drogama bavite se sportom
     (Izbaciti nego sta, 5. decembar 2017 20:04)

    # Link komentara

  203. cudi me da im svetsko u fudbalu jos preoteli nisu
     (mile usa, 5. decembar 2017 20:04)

    # Link komentara

  204. Dobar potez, da se preispitaju pa su dobrodošli na sledeće.
     (Ložač, 5. decembar 2017 20:01)

    # Link komentara

  205. Pre nego spopadnete Amere i Zapad raspitajte se koliko su oni svojih takmicara suspendovali, izbacili, oduzeli medalje itd.
    Ako su sistemski varali i treba, a posto su varali kao domacini, trebali su ih 2 olimpijske izbaciti!!
     (Zoki, 5. decembar 2017 20:00)

    # Link komentara

  206. Dokle ovo ide... Pa Američki atletičari su se sami dopingovali u nacionalnom timu za vreme svetskih prvenstava i Olimpijskih igara???
    (vrući pas, 5. decembar 2017 20:00)

    # Link komentara

  207. Politika ruskog (ultra)nacionalizma je dovela dovde. Pogledajte dokumentarac "Ikarus". Covek koji je bio odgovoran za dopingovanje svih ruskih sportista je postao zasticeni svedok.
    (GEV7LB, 5. decembar 2017 19:57)

    # Link komentara

  208. Sad ce Rusi da izbace MOK sa Svetskog prvenstva!
     (gugl, 5. decembar 2017 19:56)

    # Link komentara

  209. Drz'te se braco!
     (ivan, 5. decembar 2017 19:54)

    # Link komentara

  210. i treba, dozlogrdili su svima vise
     (toooo, 5. decembar 2017 19:54)

    # Link komentara

  211. Kao i uvek, politika...
    (dipl. ing, 5. decembar 2017 19:53)

    # Link komentara

  212. Nema pravde ni u sportu.
     (Slavko-Vrekic, 5. decembar 2017 19:53)

    # Link komentara