Sreda, 29.11.2017.

08:02

Jokić i Bogdanović nisu oduševili

Srpski košarkaši Nikola Jokić i Bogdan Bogdanović imali su prosečne nastupe u NBA ligi protekle noći.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Jokiæ i Bogdanoviæ nisu oduševili IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Zagor

pre 6 godina

Desilo se upravo ono o cemu sam pisao neki dan. Fejvors je potpuno nadigrao Jokica iz pika, nekoliko izolacija Jerebko resio takodje preko njega. Jokic nekoliko puta posle pika niti je preuzeo niti je odbranio visokog igraca. Naravno, krivica ide i na igraca koji brani nizeg koji se takodje potpuno pogubi. Nemaju nikakvu taktiku pri odbrani pika. Barem da se odluce da brane nesto, pa makar svejedno primili poene. Ovako izgledaju smesni. S druge strane, ako misli da vodi ekipu pod hitno mora mnogo agresivnije u napadu. Sutnuti 4 puta u tri cetvrtine je jednostavno nedopustivo za njega.

Mare

pre 6 godina

Zaboravih da se ogradim - mislim da je Bogdan odlican igrac koji moze jos puno da napreduje. I trenutno mi nije bitno koji procenat suta ima. Ali 3 upucena suta za 19 minuta?? Devetnaest minuta je najmanje 24 napada i 24 odbrane. Verovatnije je daj je Bogdan ucestvovao u preko 30 napada, a sutnuo je samo tri puta i napravio jednu uspesnu asistenciju. To mi je neverovatno...

Walter

pre 6 godina

IS, 29. novembar 2017 09:38)
Jokic je vrlo namazan i kad vidi da mu ide i da je odbrana nad njim lošija on se razgoropadi i ubaci dosta poena a kad je gusto on nece da sutira kako ne bi pokvario procente,vrlo namazano sa njegove strane ali zato nikada nece biti velik igrac.

Delija Momak

pre 6 godina

Sad kad panteri krenu po Bogdanu da pljuju!!On se dokazao proti GSW-a!!
(Grobar, 29. novembar 2017 08:31)

Jeste ,dokazao se,sad moze mirno da zavrsi karijeru... hahhaha

Milan

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu, neverovatno je da Jokića celu prvu četvrtinu čuva Jerebko, koji je 10 kg lakši i ne može da brani igru ledjima (videlo se u jednoj situaciji), i da Denver ne odigra neku akciju gde će lopta da se spusti Jokicu da igra 1 na 1. U redu je da igra daleko od kosa gde proigrava napad i deli dodavanja, ali mnogo je ubojitiji ispod kosa protiv ovakvih čuvara....

Dr Zvezdan Terzic

pre 6 godina

Bogdan 11 ppg,3 sk,3 as u evroligi a to je u NBA 8 ppg,2 sk,2 as...sut za 3 - 30%.Ne moze on bolje od toga.Mozda uspe neku utakmicu da ubaci i 20 poena ,ali vise ce biti onih utakmica sa 2-3 poena.

sasha

pre 6 godina

@ zemunski kej Šefe,sve si dobro reko samo ono o " ne prejakim protivnicima" mi malo ne štima.Istina,Milvoki nije prejak ali ima neke odlične pojedince i,čini mi se,"jakog" Kida za trenera.Nekako se samozadovoljno smeškao sa klupe ko da je znao kako će da zakoči igru Sakramenta.Kao igrač,Kid je uvek bio samrtno ozbiljan i apsolutno ćutljiv.

shamanNS

pre 6 godina

Još jedna utakmica koja potvrđuje činjenicu da Denver nije playoff ekipa (objektivno su oko 10,11. mesta) tj nije ni blizu tome nego se prošlu sezonu poklopio takav set okolnosti pa su za malo bili 8.
Konstantno ne koriste prilike sa oslabljenim protivnicima. I po ko zna koji put ista priča, kad god protivnik minimalno odigra kakvu takvu odbranu sa malo fokusa na Jokića kreće silovanje šuta za 3 poena pre svega Murray-a a posle se "oproba" i čitava klupa.

Valjevska podvala

pre 6 godina

Malo ćemo Nikola da se pozdravimo na neko vreme po pitanju praćenja Nagetsa, mnogo osciliraš.
(Milan, 29. novembar 2017 08:54)

Ne, nemoj to da radiš, razmisli još jednom, ceo Denver te moli

Laki

pre 6 godina

Rekoh pre neki dan da Denver nije postojana (ozbiljna) ekipa jer previše zavisi od okolnosti, raspoloženja protivnika, svog raspoloženja itd. Jokić je iz nekog razloga, posle dobrog prvog poluvremena u drugom bioprepoznatljiv, pa nije ni završio utakmicu. Videlo se da je zbog nečega uzrujan, pa potišten, a er bo nel za tri poena je bio kulminacija. Juta ima ozbiljne trenere (Kokoškov, naravno), blokirali su sve što je valjalo kod Denvera, a u napadu sa dve-tri iste akcije oduvali pogubljenu odbranu. Neko napisa da je Jokić ostajao često 2 na 1 -istina, kao što su prečesto u uglu imali otvorene šuteve za 3. Malone obično, kada objašnjava utakmicu, frlja se procentima ovoga, onoga, a čini se da on nema onau osnovnu trenersku crtu da prepoznaje situaciju i da igračima nedostaju te ključne injekcije tokom utakmice. Kad posle tajma ne daš koš, čak nekoliko napada, to je katastrofa. Dnver nema ni pleja, jedini pravi je, zapravo, Jokić, a kad njega opterete, Harisa zatvore, ostaju ove "muve bez glave". Dobijaće Denver lošije ekipe, kod kuće, a u gostima-mrka kapa, verovatno će ovih +20 biti redovno gostovanje kod krštenih ekipa koje imaju sistem. Nadam se da grešim. Što se Bogija tiče, samo polako, sve ide u željenom pravcu.

anica

pre 6 godina

Mozda je za NBA to katastrofa, meni se cini odlicno...samo napred momci.
Igraju mnogo cesto i normalno je da bude losijih i boljih partija.

petarczv

pre 6 godina

Nikakve logike. Dobiju GSW u gostima,. i kad pomisliš sad su dobili injekciju samopouzdanja razbije ih Milvoki na njihovom parketu. Zato nisam ljubimac neki NBA košarke.
(Max Payne, 29. novembar 2017 08:16)

Jos da su igrali sa milvokijem...

Amaterasu

pre 6 godina

Znači, opet Gober stavio veto. Jokić - najizvikaniji igrač, a žešće limitiran. Vreme je za trejd. Bogdana neću ni komentarisati, hahaha
(Ivan NS, 29. novembar 2017 08:43)

Najbolje da nista ne komentarises, hahaha

mare

pre 6 godina

Pa Bogdan ni u Feneru nije davao u proseku 20pts već oko 12 -15pts...
Tako da ovo su realne njegove brojke u kingsima oko 10+ pts u proseku to mu je plafon.
U dobrom je timu za njega bez rezultatskog pritiska tu je i Divac sve je na njegovoj strani. U takvim timovima ruki može da ima dobru statistiku kroz empty stats, tj. da daje poene koji ne utiču na rezultat uglavnom kad njegov tim gubi 20+
Onda kasnije kroz tu lažnu statistiku može da se duži zadrži u ligi.

boki

pre 6 godina

Meni Nikola Jokic uopste nije jasan.gleda se kao fransizni igrac a sutne samo 7 puta,mislim smesno skoro svaku utakmicu on sutne manje od ostalih igraca.vestbruk,harden,lilard pa cak i onaj nurkic ima vise suteva u proseku od njega koji je 3 igrac u portlandu .oni minimum imaju 15 do 20 suteva a jokic daj boze da prebaci 10 suteva.od bogdana ocekujem sledece sezone da bude dosta bolji,bitno je da se polako uklapa ove sezone,bice to dobro.

Mile

pre 6 godina

Nikakve logike. Dobiju GSW u gostima,. i kad pomisliš sad su dobili injekciju samopouzdanja razbije ih Milvoki na njihovom parketu. Zato nisam ljubimac neki NBA košarke.
(Max Payne, 29. novembar 2017 08:16)

Jos da su igrali sa milvokijem...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 29. novembar 2017 09:37)

A sta ti mislis s kim su igrali? ( Sacramento )

brm

pre 6 godina

Zaista mi Jokic nije jasan, covece svi ti kazu da sutiras vise sada treba da budes vodja Milsap je povredjen i sta on radi, covek sutne 7 puta za celu utakmicu, za Bogdanovica ok covek igra u mladoj ekipi kojoj je cilj da ove sezone izgradi tim i hemiju izmedju igraca, ali za Jokica mi nije jasno projektuju mu da bude nosilac cele fransize a on se necka kao seoska mlada!
(Kol, 29. novembar 2017 08:33)

Kako je to lako iskucati sa mobilnog. U stvarnosti je to mnogo kompleksnije nego što izgleda. Biti vođa tima kad se okupe ljude na amaterskom turniru je velika odgovornost, a ne u ligi gde svaka ekipa vredi preko milijardu dolara. Do pre dve godine se mislilo da je zalutao u ligu i da će da maše peškirom sve vreme, a sad se očekuje da sam nosi celu ekipu. Ta mentalna transformacija se ne preskače tek tako, to je proces. A i biti vođa je velikim delom urođena karakteristika koju nema veliki broj ljudi.

IS

pre 6 godina

Jos jedna iz statistike, koja se tice Jokicevog suta i nerazumevanja zbog cega to ne radi cesce:

Ove sezone Jokic ima daleko bolji procenat suta iz igre kada sutira cesce, a dve utakmice na kojima je najvise puta sutnuo (17 i 25 puta) imao je procenat iz igre iznad 64%.

Cak 9 utakmica (skoro polovina od ukupno odigranih) ove sezone njegov broj suteva iz igre nije prelazio prag od 10 upucenih lopti, a procenat suta iz igre koji se ostvario u tih 9 meceva je mizernih 33%.

Zbog svega toga njegova odluka da ne sutira cesto je jos cudnija i ocigledno ima pre svega veze sa psiholoskim pritupom igri.

Samo pet utakmica ove sezone sutirao je vise od 15 puta i na njima je ostvario onaj ucinak koji se i ocekuje od njega, odnosno za koji se zna da moze da dostigne - u tih pet meceva prosek mu je bio 25 poena, 10 skokova i 5 asistencija uz prosek suta iznad 55% (pritom su trecina tih suteva bile trojke).

To samo jedno govori - Jokic ima tu vestinu u sebi, moze da bude zaista all star igrac i vodja mozda cak i boljeg tima od Denvera, ali je upitno da li ima urodjen taj "gen ubice". Sa tim se covek radja ili ne. Kod njega se on nekada moze prepoznati, ali i dalje je suvise nezreo. Nadam se da ga jedino ta nezrelost sputava, jer ako to ima u sebi eksplodirace, u pozitivnom smislu, kad tad. A tada ce biti malo onih koji ce moci da mu "izadju na crtu".

Nesa

pre 6 godina

Znači, opet Gober stavio veto. Jokić - najizvikaniji igrač, a žešće limitiran. Vreme je za trejd. Bogdana neću ni komentarisati, hahaha
(Ivan NS, 29. novembar 2017 08:43)

Aha Gober stavio veto u svojoj leopardskoj kosuljici :). Ko je gledao utakmicu zna o cemu pricam

zemunski kej

pre 6 godina

Vidim ovde prilicno objektivne komentare, Kad su dobri hvalite ih a nocas su bili losi.Denver mislim bez i jednog iole raspolozenog ,Jokic gadjao trojku promasio konstrukciju posle nije ni pokusavao .imao asistenciju u aut,Bogdan i LA i dalje mislim da im nesto nedostaje ,mislio sam plej kazete nije ? Protivnici nisu bili prejaki bas naprotiv,

Rajko007

pre 6 godina

Neverovatno, gledao sam uzivo samo 1/4 i bio ubedjen da cu ujutru citati o tripl-dablu Jokica. Odigrao je savrsenu prvu cetvrtinu, imao vec 5 asistencija i 5 poena uz 2/2 iz igre. Sta je sad ovo!?

dzoni

pre 6 godina

BOGI JE UPUTIO SAMO TRI SUTA..... MALO JE TO, PREMALO
(LOCKY, 29. novembar 2017 08:31) # Link komentara
A kako da uputi vise kad Sacramento ima 2 pleja i oba su klinci koji igraju za svoju statistiku a ne da razigravaju druge igrace i dodaju lopte sto pley treba da radi..Oba pleya su imali po 10 suteva znaci svaki 3 puta vise od Bogdanovica koji je suter i naravno imali su horor procenat ..Fox imao 20% a Mejson 30%..ali nema veze i dalje ce da sutiraju pa neki put ce u dabodu.

gmo

pre 6 godina

Ne pisem komentare na vesti iz NBA lige, ali moram da primetim kako je mala razlika izmedju debakla i poraza. Svega 4 poena.
(Slavisa V., 29. novembar 2017 08:38)

Pise u katastrofalnom porazu, to mu dodje isto kao debakl

vlado

pre 6 godina

Ahahahha kakvih kraljeva ima ovde. Menadjeru vrati se ti bar znas da trolujes i uvek me nasmejes ������
@IS odlicni komentari.

Dragan Feliks

pre 6 godina

Dever očajan u drugom poluvremenu. Glavni krivci trener, Jokic i bekovi Harris i Marej. Kao da su u poluvremenu zaspali. Trener bez reakcije, Jokic ispod proseka a glavni igrač je ekipe. Haris bez učinka u drugom a Marej je posebna priča, plej bez asistencija i sutira za sve pare ( u sezoni 26% a sinoć 0 od 6 za 3p.). Prosek asistencija u sezoni 2.4. Šta bih dao da ga Obradović vodi na dve utakmice i da mu posle 3 promašene trojke zalepi vaspitnu i pošalje ga na klupu do Nove godine.

markos

pre 6 godina

Jokic i Bogdanovic su igracine i imace brutalnu karijeru,nego hteo sam nesto drugo reci.Ovde se ne zna ko pije ko placa,ima 2-3 tima koja su konstantna a ostali pobede 30 pa izgube 30 razlike,ja mislim da ovo ni najzagrizeniji kladionicar ne bi pohvatao ko je tu favorit protiv koga,nema nukakve taktike,kao deca,samo sutiraju iz neizradjenih pozicija pa ako te ide to vece ubijes nekog a ako ne ide izgubis katastrofalno,to se i vidi po denveru,pobedili vec 3 sa 30 i izgubili toliko sa tom razlikom a da pritom nisu bili ni toliki favoriti kad su pobedjivali ni autsajderi kad su gubili

Kol

pre 6 godina

Zaista mi Jokic nije jasan, covece svi ti kazu da sutiras vise sada treba da budes vodja Milsap je povredjen i sta on radi, covek sutne 7 puta za celu utakmicu, za Bogdanovica ok covek igra u mladoj ekipi kojoj je cilj da ove sezone izgradi tim i hemiju izmedju igraca, ali za Jokica mi nije jasno projektuju mu da bude nosilac cele fransize a on se necka kao seoska mlada!

Milan

pre 6 godina

Jokić u prve tri četvrtine šutnuo mislim 4 ili 5 puta ukupno. Niti jednom se nije spustio ispod koša da poentira. Ovo nije partija lidera ekipe, nikako. Razbili su ga na pnr noćas. Malo ćemo Nikola da se pozdravimo na neko vreme po pitanju praćenja Nagetsa, mnogo osciliraš.

Ivan NS

pre 6 godina

Znači, opet Gober stavio veto. Jokić - najizvikaniji igrač, a žešće limitiran. Vreme je za trejd. Bogdana neću ni komentarisati, hahaha

JPR24

pre 6 godina

Nisam verovao, ali onaj Gober je stvarno igrachina. Ushtopovao Jokica, fudbalskim zargonom receno.
(Bicu Slobodan, 29. novembar 2017 08:13)

De nam sad malo objasni kako je to uspeo Gober ? Kad je povredjen i nije ni igrao ! Pfiouuu

mairondrake

pre 6 godina

Janis ce za 2-3 godine biti najbolji igrac na svetu. Tek sad shvatam sta je hteo da kaze Kevin Durent kada je rekao da Janis moze da bude najbolji ikada...

postovalac

pre 6 godina

7 poena je malo?!
Pa do pre par godina, da je neko od naših imao 7 poena u proseku, cela nacija ne bi spavala zbog NBA, a da je sadašnji selektor toliko davao u Potrlandu, možda i ne bi dobio šut-kartu i bio ljut do kraja života. Jedino je Stojaković mogao da prebaci pomenutu cifru i to ne svaki put.
Gde 7 poena malo...

maxy

pre 6 godina

Bogdan je dobio neverovatno mali broj minuta, kad se pogleda 7 poena nije toliko mali ucinak. Jokic nikako da izraste u lidera, a ima sve predispozicije za to.

nbalive

pre 6 godina

Denver plače za Nurkićem,Jokić još jednom pokazao da par luckastih asistencija nije dovoljno da bude franšizni igrač.
O Bogdanoviću suvišno trositi riječi-igrač za Eurolige

IS

pre 6 godina

Što se tiče Bogdana, odigrao je jednu korektnu utakmicu, ali definitivno se malo izduvao u noći protiv GSW-a. Malo se uživalo na lovorikama, a i neka je, ne daju se ključni poeni za pobedu prvaku NBA svaki dan (koliko god igrali bez Karija i Kevina).

I dalje rezervisan i traži druga rešenja kada ima jednostavna ispred sebe. To nije njegova odlika. Uvek je igrao "čisto" i koristio svaku prednost na terenu. Od starta u NBA te odluke se donose sa zadrškom, preskače prilike za šut, traži druge igrače i kada ne treba, ali ok... promeniće se to vremenom. Malo dosadna tema više, ali uzeo je samo tri šuta (dva pogodio) što je zaista malo.

Ono što se na prvu može videti je da je igrač koji se ubedljivo najviše kreće bez lopte u timu i cut-uje skoro svaki napad, osim ukoliko organizacija napada to ne dozvoljava. Da ima školovanijeg pleja pored sebe mogao bi se nadavati koševa na taj način. Čak npr. da je sa Jokićem u timu, imao bi min. 14 poena po meču, jer je to stil koji je prošle godine u velikoj meri "zloupotrebljavao" Geri Heris.

Mala zanimljivost - nakon jučerašnjeg prvog mesta na top 10 sa poslednjim šutem protiv GSW-a, danas je opet na listi i to na mestu br. 2 sa vrhunskom asistencijom Štajnu (sa kojim se odlično kapira) za zakucavanje. Btw. i to je bila jedna od onih odluka sa zadrškom, u kojima bespotrebno preskače lakše rešenje i priliku za šut, ali je na kraju ispalo veoma atraktivno.

Davidoff

pre 6 godina

Sad protivnici ouno više vremena spremaju se za Jokića i zaustavljaju ga puno više u odnosu na prošlu sezonu... Sad je na njemu da trenira sve jače i jače , jer u NBA je najvažnija konstanta...Pogledajte LeBrona , već 15 godina je na fantastičnom nivou, ali iza toga stoji mukotrpan rad , rad i samo rad...Bogdanu je ova sezona kako god da završi sezona navikavnja , njegov puni potencijal očekujem u trećoj sezoni....

Max Payne

pre 6 godina

Nikakve logike. Dobiju GSW u gostima,. i kad pomisliš sad su dobili injekciju samopouzdanja razbije ih Milvoki na njihovom parketu. Zato nisam ljubimac neki NBA košarke.

vlado

pre 6 godina

Kingsi su nocas igrali uzastopnu "back to back" utakmicu i to posle povratka sa gostovanja GSW gde su se potrosili svakako, tako da ovaj poraz i slaba igra nije iznenadjenje. Premlad je to i jos uvek dosta "tanak" sastav da moze da iznese dve odlicne predstave dan za danom pogotovo kad se poklopi gostovanje GSW-u pa Baksi kod kuce koji su nocas odigrali fenomenalni. Legao im je Bledso ko "budali samar" narodski receno, a Janis igra neverovatno. Kingsi ce celu ovu sezonu igrati ovako toplo-hladno i ako ove godine uspeju da razviju Foxa, Mejsona, Dzeksona, unaprede Labisiea, Hilda i Stajna i da priviknu Bogija odlicno. Jos ako dobiju visokog pika na draftu puna kapa.

IS

pre 6 godina

Denver uzasan sinoc. Kompletan tim je imao kriminalno sutersko vece, a Jokic je sa losih 43% suta iz igre bio igrac sa najboljim procentom.

Drugi centar Jute je zatrpao kos, ali ne moze se reci ni da je Jokic iskljucivi krivac za to, jer celog tima nije bilo u odbrani. Prolazili su kroz sir kako god su krenuli. Da li je to bio visak preko cetvorke gde je Manimal lose pratio kretnje ili je prva linija bila lako probijena, a centri ostavljeni da igraju 2 na 1 svaki drugi napad.

Sada verovatno i oni kojima nije bilo jasno vide sta Milsap donosi u igri i koliko zateze odbranu u reketu i dobro brani kretnje.

Kod Jokica je ponovo proradila njegova slabost koju mora promeniti ako zeli da buda vodja. Cak mislim da nema preteranu zelju, jer to nosi odgovornost koju on jos ne zeli da prihvati, jer voli da se "igra" kosarke, a za to na mestu vodje nema mesta. Kada je video koliko se suplje igra pao je i on, odigrao veci deo meca indisponirano i mlako, uz samo 7 uzetih suteva. To nije strasno kada timu ide, ali ako niko ne moze vola da ubode od prve violine se ocekuje da istupi i ispali brdo lopti pa makar svaku promasio. Tako se preuzima odgovornost i izlazi na crtu pa makar te i prozivali zbog lose statistike. To rade vodje.

Denver definitivno mora nesto uraditi sa utakmicama u gostima, jer pobede kod kuce jesu dobre, ali ne i dovoljne za bilo sta ozbiljno.

Priliku za odgovor imaju vec za dva dana protiv Bulsa, do tada...

košarka je samo igra

pre 6 godina

Može li se napisati da je Jokić podbacio? Sjajan je, ali napišite kako jeste. Kada briljira u redu, kada razočara i to je u redu. Bogdan je tu negdje, teško će u ovoj sezoni imati 15+ partije. Sve je ovo super.

Nedja

pre 6 godina

Nas Jokara superstar i kandidat za MVP-a i najboljeg odbrambenog igraca, vec sedmu utakmicu kako zavrsava sa jednocifrenim brojem poena a jedanput nije postigao ni poen. Recimo Porzingis za koga tvrdite da nije na nivou Jokica ima samo tri utakmice ispod 20 poena (12, 13 i 19) ali ko i da su bitni poeni kad je Jokara nas i najbolji.

Kol

pre 6 godina

Zaista mi Jokic nije jasan, covece svi ti kazu da sutiras vise sada treba da budes vodja Milsap je povredjen i sta on radi, covek sutne 7 puta za celu utakmicu, za Bogdanovica ok covek igra u mladoj ekipi kojoj je cilj da ove sezone izgradi tim i hemiju izmedju igraca, ali za Jokica mi nije jasno projektuju mu da bude nosilac cele fransize a on se necka kao seoska mlada!

JPR24

pre 6 godina

Nisam verovao, ali onaj Gober je stvarno igrachina. Ushtopovao Jokica, fudbalskim zargonom receno.
(Bicu Slobodan, 29. novembar 2017 08:13)

De nam sad malo objasni kako je to uspeo Gober ? Kad je povredjen i nije ni igrao ! Pfiouuu

IS

pre 6 godina

Denver uzasan sinoc. Kompletan tim je imao kriminalno sutersko vece, a Jokic je sa losih 43% suta iz igre bio igrac sa najboljim procentom.

Drugi centar Jute je zatrpao kos, ali ne moze se reci ni da je Jokic iskljucivi krivac za to, jer celog tima nije bilo u odbrani. Prolazili su kroz sir kako god su krenuli. Da li je to bio visak preko cetvorke gde je Manimal lose pratio kretnje ili je prva linija bila lako probijena, a centri ostavljeni da igraju 2 na 1 svaki drugi napad.

Sada verovatno i oni kojima nije bilo jasno vide sta Milsap donosi u igri i koliko zateze odbranu u reketu i dobro brani kretnje.

Kod Jokica je ponovo proradila njegova slabost koju mora promeniti ako zeli da buda vodja. Cak mislim da nema preteranu zelju, jer to nosi odgovornost koju on jos ne zeli da prihvati, jer voli da se "igra" kosarke, a za to na mestu vodje nema mesta. Kada je video koliko se suplje igra pao je i on, odigrao veci deo meca indisponirano i mlako, uz samo 7 uzetih suteva. To nije strasno kada timu ide, ali ako niko ne moze vola da ubode od prve violine se ocekuje da istupi i ispali brdo lopti pa makar svaku promasio. Tako se preuzima odgovornost i izlazi na crtu pa makar te i prozivali zbog lose statistike. To rade vodje.

Denver definitivno mora nesto uraditi sa utakmicama u gostima, jer pobede kod kuce jesu dobre, ali ne i dovoljne za bilo sta ozbiljno.

Priliku za odgovor imaju vec za dva dana protiv Bulsa, do tada...

Amaterasu

pre 6 godina

Znači, opet Gober stavio veto. Jokić - najizvikaniji igrač, a žešće limitiran. Vreme je za trejd. Bogdana neću ni komentarisati, hahaha
(Ivan NS, 29. novembar 2017 08:43)

Najbolje da nista ne komentarises, hahaha

mairondrake

pre 6 godina

Janis ce za 2-3 godine biti najbolji igrac na svetu. Tek sad shvatam sta je hteo da kaze Kevin Durent kada je rekao da Janis moze da bude najbolji ikada...

maxy

pre 6 godina

Bogdan je dobio neverovatno mali broj minuta, kad se pogleda 7 poena nije toliko mali ucinak. Jokic nikako da izraste u lidera, a ima sve predispozicije za to.

Davidoff

pre 6 godina

Sad protivnici ouno više vremena spremaju se za Jokića i zaustavljaju ga puno više u odnosu na prošlu sezonu... Sad je na njemu da trenira sve jače i jače , jer u NBA je najvažnija konstanta...Pogledajte LeBrona , već 15 godina je na fantastičnom nivou, ali iza toga stoji mukotrpan rad , rad i samo rad...Bogdanu je ova sezona kako god da završi sezona navikavnja , njegov puni potencijal očekujem u trećoj sezoni....

IS

pre 6 godina

Što se tiče Bogdana, odigrao je jednu korektnu utakmicu, ali definitivno se malo izduvao u noći protiv GSW-a. Malo se uživalo na lovorikama, a i neka je, ne daju se ključni poeni za pobedu prvaku NBA svaki dan (koliko god igrali bez Karija i Kevina).

I dalje rezervisan i traži druga rešenja kada ima jednostavna ispred sebe. To nije njegova odlika. Uvek je igrao "čisto" i koristio svaku prednost na terenu. Od starta u NBA te odluke se donose sa zadrškom, preskače prilike za šut, traži druge igrače i kada ne treba, ali ok... promeniće se to vremenom. Malo dosadna tema više, ali uzeo je samo tri šuta (dva pogodio) što je zaista malo.

Ono što se na prvu može videti je da je igrač koji se ubedljivo najviše kreće bez lopte u timu i cut-uje skoro svaki napad, osim ukoliko organizacija napada to ne dozvoljava. Da ima školovanijeg pleja pored sebe mogao bi se nadavati koševa na taj način. Čak npr. da je sa Jokićem u timu, imao bi min. 14 poena po meču, jer je to stil koji je prošle godine u velikoj meri "zloupotrebljavao" Geri Heris.

Mala zanimljivost - nakon jučerašnjeg prvog mesta na top 10 sa poslednjim šutem protiv GSW-a, danas je opet na listi i to na mestu br. 2 sa vrhunskom asistencijom Štajnu (sa kojim se odlično kapira) za zakucavanje. Btw. i to je bila jedna od onih odluka sa zadrškom, u kojima bespotrebno preskače lakše rešenje i priliku za šut, ali je na kraju ispalo veoma atraktivno.

boki

pre 6 godina

Meni Nikola Jokic uopste nije jasan.gleda se kao fransizni igrac a sutne samo 7 puta,mislim smesno skoro svaku utakmicu on sutne manje od ostalih igraca.vestbruk,harden,lilard pa cak i onaj nurkic ima vise suteva u proseku od njega koji je 3 igrac u portlandu .oni minimum imaju 15 do 20 suteva a jokic daj boze da prebaci 10 suteva.od bogdana ocekujem sledece sezone da bude dosta bolji,bitno je da se polako uklapa ove sezone,bice to dobro.

Max Payne

pre 6 godina

Nikakve logike. Dobiju GSW u gostima,. i kad pomisliš sad su dobili injekciju samopouzdanja razbije ih Milvoki na njihovom parketu. Zato nisam ljubimac neki NBA košarke.

dzoni

pre 6 godina

BOGI JE UPUTIO SAMO TRI SUTA..... MALO JE TO, PREMALO
(LOCKY, 29. novembar 2017 08:31) # Link komentara
A kako da uputi vise kad Sacramento ima 2 pleja i oba su klinci koji igraju za svoju statistiku a ne da razigravaju druge igrace i dodaju lopte sto pley treba da radi..Oba pleya su imali po 10 suteva znaci svaki 3 puta vise od Bogdanovica koji je suter i naravno imali su horor procenat ..Fox imao 20% a Mejson 30%..ali nema veze i dalje ce da sutiraju pa neki put ce u dabodu.

Rajko007

pre 6 godina

Neverovatno, gledao sam uzivo samo 1/4 i bio ubedjen da cu ujutru citati o tripl-dablu Jokica. Odigrao je savrsenu prvu cetvrtinu, imao vec 5 asistencija i 5 poena uz 2/2 iz igre. Sta je sad ovo!?

vlado

pre 6 godina

Kingsi su nocas igrali uzastopnu "back to back" utakmicu i to posle povratka sa gostovanja GSW gde su se potrosili svakako, tako da ovaj poraz i slaba igra nije iznenadjenje. Premlad je to i jos uvek dosta "tanak" sastav da moze da iznese dve odlicne predstave dan za danom pogotovo kad se poklopi gostovanje GSW-u pa Baksi kod kuce koji su nocas odigrali fenomenalni. Legao im je Bledso ko "budali samar" narodski receno, a Janis igra neverovatno. Kingsi ce celu ovu sezonu igrati ovako toplo-hladno i ako ove godine uspeju da razviju Foxa, Mejsona, Dzeksona, unaprede Labisiea, Hilda i Stajna i da priviknu Bogija odlicno. Jos ako dobiju visokog pika na draftu puna kapa.

Valjevska podvala

pre 6 godina

Malo ćemo Nikola da se pozdravimo na neko vreme po pitanju praćenja Nagetsa, mnogo osciliraš.
(Milan, 29. novembar 2017 08:54)

Ne, nemoj to da radiš, razmisli još jednom, ceo Denver te moli

Nedja

pre 6 godina

Nas Jokara superstar i kandidat za MVP-a i najboljeg odbrambenog igraca, vec sedmu utakmicu kako zavrsava sa jednocifrenim brojem poena a jedanput nije postigao ni poen. Recimo Porzingis za koga tvrdite da nije na nivou Jokica ima samo tri utakmice ispod 20 poena (12, 13 i 19) ali ko i da su bitni poeni kad je Jokara nas i najbolji.

Milan

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu, neverovatno je da Jokića celu prvu četvrtinu čuva Jerebko, koji je 10 kg lakši i ne može da brani igru ledjima (videlo se u jednoj situaciji), i da Denver ne odigra neku akciju gde će lopta da se spusti Jokicu da igra 1 na 1. U redu je da igra daleko od kosa gde proigrava napad i deli dodavanja, ali mnogo je ubojitiji ispod kosa protiv ovakvih čuvara....

postovalac

pre 6 godina

7 poena je malo?!
Pa do pre par godina, da je neko od naših imao 7 poena u proseku, cela nacija ne bi spavala zbog NBA, a da je sadašnji selektor toliko davao u Potrlandu, možda i ne bi dobio šut-kartu i bio ljut do kraja života. Jedino je Stojaković mogao da prebaci pomenutu cifru i to ne svaki put.
Gde 7 poena malo...

Nesa

pre 6 godina

Znači, opet Gober stavio veto. Jokić - najizvikaniji igrač, a žešće limitiran. Vreme je za trejd. Bogdana neću ni komentarisati, hahaha
(Ivan NS, 29. novembar 2017 08:43)

Aha Gober stavio veto u svojoj leopardskoj kosuljici :). Ko je gledao utakmicu zna o cemu pricam

Dragan Feliks

pre 6 godina

Dever očajan u drugom poluvremenu. Glavni krivci trener, Jokic i bekovi Harris i Marej. Kao da su u poluvremenu zaspali. Trener bez reakcije, Jokic ispod proseka a glavni igrač je ekipe. Haris bez učinka u drugom a Marej je posebna priča, plej bez asistencija i sutira za sve pare ( u sezoni 26% a sinoć 0 od 6 za 3p.). Prosek asistencija u sezoni 2.4. Šta bih dao da ga Obradović vodi na dve utakmice i da mu posle 3 promašene trojke zalepi vaspitnu i pošalje ga na klupu do Nove godine.

IS

pre 6 godina

Jos jedna iz statistike, koja se tice Jokicevog suta i nerazumevanja zbog cega to ne radi cesce:

Ove sezone Jokic ima daleko bolji procenat suta iz igre kada sutira cesce, a dve utakmice na kojima je najvise puta sutnuo (17 i 25 puta) imao je procenat iz igre iznad 64%.

Cak 9 utakmica (skoro polovina od ukupno odigranih) ove sezone njegov broj suteva iz igre nije prelazio prag od 10 upucenih lopti, a procenat suta iz igre koji se ostvario u tih 9 meceva je mizernih 33%.

Zbog svega toga njegova odluka da ne sutira cesto je jos cudnija i ocigledno ima pre svega veze sa psiholoskim pritupom igri.

Samo pet utakmica ove sezone sutirao je vise od 15 puta i na njima je ostvario onaj ucinak koji se i ocekuje od njega, odnosno za koji se zna da moze da dostigne - u tih pet meceva prosek mu je bio 25 poena, 10 skokova i 5 asistencija uz prosek suta iznad 55% (pritom su trecina tih suteva bile trojke).

To samo jedno govori - Jokic ima tu vestinu u sebi, moze da bude zaista all star igrac i vodja mozda cak i boljeg tima od Denvera, ali je upitno da li ima urodjen taj "gen ubice". Sa tim se covek radja ili ne. Kod njega se on nekada moze prepoznati, ali i dalje je suvise nezreo. Nadam se da ga jedino ta nezrelost sputava, jer ako to ima u sebi eksplodirace, u pozitivnom smislu, kad tad. A tada ce biti malo onih koji ce moci da mu "izadju na crtu".

Milan

pre 6 godina

Jokić u prve tri četvrtine šutnuo mislim 4 ili 5 puta ukupno. Niti jednom se nije spustio ispod koša da poentira. Ovo nije partija lidera ekipe, nikako. Razbili su ga na pnr noćas. Malo ćemo Nikola da se pozdravimo na neko vreme po pitanju praćenja Nagetsa, mnogo osciliraš.

košarka je samo igra

pre 6 godina

Može li se napisati da je Jokić podbacio? Sjajan je, ali napišite kako jeste. Kada briljira u redu, kada razočara i to je u redu. Bogdan je tu negdje, teško će u ovoj sezoni imati 15+ partije. Sve je ovo super.

nbalive

pre 6 godina

Denver plače za Nurkićem,Jokić još jednom pokazao da par luckastih asistencija nije dovoljno da bude franšizni igrač.
O Bogdanoviću suvišno trositi riječi-igrač za Eurolige

vlado

pre 6 godina

Ahahahha kakvih kraljeva ima ovde. Menadjeru vrati se ti bar znas da trolujes i uvek me nasmejes ������
@IS odlicni komentari.

markos

pre 6 godina

Jokic i Bogdanovic su igracine i imace brutalnu karijeru,nego hteo sam nesto drugo reci.Ovde se ne zna ko pije ko placa,ima 2-3 tima koja su konstantna a ostali pobede 30 pa izgube 30 razlike,ja mislim da ovo ni najzagrizeniji kladionicar ne bi pohvatao ko je tu favorit protiv koga,nema nukakve taktike,kao deca,samo sutiraju iz neizradjenih pozicija pa ako te ide to vece ubijes nekog a ako ne ide izgubis katastrofalno,to se i vidi po denveru,pobedili vec 3 sa 30 i izgubili toliko sa tom razlikom a da pritom nisu bili ni toliki favoriti kad su pobedjivali ni autsajderi kad su gubili

brm

pre 6 godina

Zaista mi Jokic nije jasan, covece svi ti kazu da sutiras vise sada treba da budes vodja Milsap je povredjen i sta on radi, covek sutne 7 puta za celu utakmicu, za Bogdanovica ok covek igra u mladoj ekipi kojoj je cilj da ove sezone izgradi tim i hemiju izmedju igraca, ali za Jokica mi nije jasno projektuju mu da bude nosilac cele fransize a on se necka kao seoska mlada!
(Kol, 29. novembar 2017 08:33)

Kako je to lako iskucati sa mobilnog. U stvarnosti je to mnogo kompleksnije nego što izgleda. Biti vođa tima kad se okupe ljude na amaterskom turniru je velika odgovornost, a ne u ligi gde svaka ekipa vredi preko milijardu dolara. Do pre dve godine se mislilo da je zalutao u ligu i da će da maše peškirom sve vreme, a sad se očekuje da sam nosi celu ekipu. Ta mentalna transformacija se ne preskače tek tako, to je proces. A i biti vođa je velikim delom urođena karakteristika koju nema veliki broj ljudi.

Laki

pre 6 godina

Rekoh pre neki dan da Denver nije postojana (ozbiljna) ekipa jer previše zavisi od okolnosti, raspoloženja protivnika, svog raspoloženja itd. Jokić je iz nekog razloga, posle dobrog prvog poluvremena u drugom bioprepoznatljiv, pa nije ni završio utakmicu. Videlo se da je zbog nečega uzrujan, pa potišten, a er bo nel za tri poena je bio kulminacija. Juta ima ozbiljne trenere (Kokoškov, naravno), blokirali su sve što je valjalo kod Denvera, a u napadu sa dve-tri iste akcije oduvali pogubljenu odbranu. Neko napisa da je Jokić ostajao često 2 na 1 -istina, kao što su prečesto u uglu imali otvorene šuteve za 3. Malone obično, kada objašnjava utakmicu, frlja se procentima ovoga, onoga, a čini se da on nema onau osnovnu trenersku crtu da prepoznaje situaciju i da igračima nedostaju te ključne injekcije tokom utakmice. Kad posle tajma ne daš koš, čak nekoliko napada, to je katastrofa. Dnver nema ni pleja, jedini pravi je, zapravo, Jokić, a kad njega opterete, Harisa zatvore, ostaju ove "muve bez glave". Dobijaće Denver lošije ekipe, kod kuće, a u gostima-mrka kapa, verovatno će ovih +20 biti redovno gostovanje kod krštenih ekipa koje imaju sistem. Nadam se da grešim. Što se Bogija tiče, samo polako, sve ide u željenom pravcu.

petarczv

pre 6 godina

Nikakve logike. Dobiju GSW u gostima,. i kad pomisliš sad su dobili injekciju samopouzdanja razbije ih Milvoki na njihovom parketu. Zato nisam ljubimac neki NBA košarke.
(Max Payne, 29. novembar 2017 08:16)

Jos da su igrali sa milvokijem...

mare

pre 6 godina

Pa Bogdan ni u Feneru nije davao u proseku 20pts već oko 12 -15pts...
Tako da ovo su realne njegove brojke u kingsima oko 10+ pts u proseku to mu je plafon.
U dobrom je timu za njega bez rezultatskog pritiska tu je i Divac sve je na njegovoj strani. U takvim timovima ruki može da ima dobru statistiku kroz empty stats, tj. da daje poene koji ne utiču na rezultat uglavnom kad njegov tim gubi 20+
Onda kasnije kroz tu lažnu statistiku može da se duži zadrži u ligi.

Mile

pre 6 godina

Nikakve logike. Dobiju GSW u gostima,. i kad pomisliš sad su dobili injekciju samopouzdanja razbije ih Milvoki na njihovom parketu. Zato nisam ljubimac neki NBA košarke.
(Max Payne, 29. novembar 2017 08:16)

Jos da su igrali sa milvokijem...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 29. novembar 2017 09:37)

A sta ti mislis s kim su igrali? ( Sacramento )

shamanNS

pre 6 godina

Još jedna utakmica koja potvrđuje činjenicu da Denver nije playoff ekipa (objektivno su oko 10,11. mesta) tj nije ni blizu tome nego se prošlu sezonu poklopio takav set okolnosti pa su za malo bili 8.
Konstantno ne koriste prilike sa oslabljenim protivnicima. I po ko zna koji put ista priča, kad god protivnik minimalno odigra kakvu takvu odbranu sa malo fokusa na Jokića kreće silovanje šuta za 3 poena pre svega Murray-a a posle se "oproba" i čitava klupa.

anica

pre 6 godina

Mozda je za NBA to katastrofa, meni se cini odlicno...samo napred momci.
Igraju mnogo cesto i normalno je da bude losijih i boljih partija.

Mare

pre 6 godina

Zaboravih da se ogradim - mislim da je Bogdan odlican igrac koji moze jos puno da napreduje. I trenutno mi nije bitno koji procenat suta ima. Ali 3 upucena suta za 19 minuta?? Devetnaest minuta je najmanje 24 napada i 24 odbrane. Verovatnije je daj je Bogdan ucestvovao u preko 30 napada, a sutnuo je samo tri puta i napravio jednu uspesnu asistenciju. To mi je neverovatno...

Delija Momak

pre 6 godina

Sad kad panteri krenu po Bogdanu da pljuju!!On se dokazao proti GSW-a!!
(Grobar, 29. novembar 2017 08:31)

Jeste ,dokazao se,sad moze mirno da zavrsi karijeru... hahhaha

Ivan NS

pre 6 godina

Znači, opet Gober stavio veto. Jokić - najizvikaniji igrač, a žešće limitiran. Vreme je za trejd. Bogdana neću ni komentarisati, hahaha

gmo

pre 6 godina

Ne pisem komentare na vesti iz NBA lige, ali moram da primetim kako je mala razlika izmedju debakla i poraza. Svega 4 poena.
(Slavisa V., 29. novembar 2017 08:38)

Pise u katastrofalnom porazu, to mu dodje isto kao debakl

Walter

pre 6 godina

IS, 29. novembar 2017 09:38)
Jokic je vrlo namazan i kad vidi da mu ide i da je odbrana nad njim lošija on se razgoropadi i ubaci dosta poena a kad je gusto on nece da sutira kako ne bi pokvario procente,vrlo namazano sa njegove strane ali zato nikada nece biti velik igrac.

Zagor

pre 6 godina

Desilo se upravo ono o cemu sam pisao neki dan. Fejvors je potpuno nadigrao Jokica iz pika, nekoliko izolacija Jerebko resio takodje preko njega. Jokic nekoliko puta posle pika niti je preuzeo niti je odbranio visokog igraca. Naravno, krivica ide i na igraca koji brani nizeg koji se takodje potpuno pogubi. Nemaju nikakvu taktiku pri odbrani pika. Barem da se odluce da brane nesto, pa makar svejedno primili poene. Ovako izgledaju smesni. S druge strane, ako misli da vodi ekipu pod hitno mora mnogo agresivnije u napadu. Sutnuti 4 puta u tri cetvrtine je jednostavno nedopustivo za njega.

sasha

pre 6 godina

@ zemunski kej Šefe,sve si dobro reko samo ono o " ne prejakim protivnicima" mi malo ne štima.Istina,Milvoki nije prejak ali ima neke odlične pojedince i,čini mi se,"jakog" Kida za trenera.Nekako se samozadovoljno smeškao sa klupe ko da je znao kako će da zakoči igru Sakramenta.Kao igrač,Kid je uvek bio samrtno ozbiljan i apsolutno ćutljiv.

Dr Zvezdan Terzic

pre 6 godina

Bogdan 11 ppg,3 sk,3 as u evroligi a to je u NBA 8 ppg,2 sk,2 as...sut za 3 - 30%.Ne moze on bolje od toga.Mozda uspe neku utakmicu da ubaci i 20 poena ,ali vise ce biti onih utakmica sa 2-3 poena.

zemunski kej

pre 6 godina

Vidim ovde prilicno objektivne komentare, Kad su dobri hvalite ih a nocas su bili losi.Denver mislim bez i jednog iole raspolozenog ,Jokic gadjao trojku promasio konstrukciju posle nije ni pokusavao .imao asistenciju u aut,Bogdan i LA i dalje mislim da im nesto nedostaje ,mislio sam plej kazete nije ? Protivnici nisu bili prejaki bas naprotiv,

nbalive

pre 6 godina

Denver plače za Nurkićem,Jokić još jednom pokazao da par luckastih asistencija nije dovoljno da bude franšizni igrač.
O Bogdanoviću suvišno trositi riječi-igrač za Eurolige

postovalac

pre 6 godina

7 poena je malo?!
Pa do pre par godina, da je neko od naših imao 7 poena u proseku, cela nacija ne bi spavala zbog NBA, a da je sadašnji selektor toliko davao u Potrlandu, možda i ne bi dobio šut-kartu i bio ljut do kraja života. Jedino je Stojaković mogao da prebaci pomenutu cifru i to ne svaki put.
Gde 7 poena malo...

Ivan NS

pre 6 godina

Znači, opet Gober stavio veto. Jokić - najizvikaniji igrač, a žešće limitiran. Vreme je za trejd. Bogdana neću ni komentarisati, hahaha

Nedja

pre 6 godina

Nas Jokara superstar i kandidat za MVP-a i najboljeg odbrambenog igraca, vec sedmu utakmicu kako zavrsava sa jednocifrenim brojem poena a jedanput nije postigao ni poen. Recimo Porzingis za koga tvrdite da nije na nivou Jokica ima samo tri utakmice ispod 20 poena (12, 13 i 19) ali ko i da su bitni poeni kad je Jokara nas i najbolji.

petarczv

pre 6 godina

Nikakve logike. Dobiju GSW u gostima,. i kad pomisliš sad su dobili injekciju samopouzdanja razbije ih Milvoki na njihovom parketu. Zato nisam ljubimac neki NBA košarke.
(Max Payne, 29. novembar 2017 08:16)

Jos da su igrali sa milvokijem...

Dr Zvezdan Terzic

pre 6 godina

Bogdan 11 ppg,3 sk,3 as u evroligi a to je u NBA 8 ppg,2 sk,2 as...sut za 3 - 30%.Ne moze on bolje od toga.Mozda uspe neku utakmicu da ubaci i 20 poena ,ali vise ce biti onih utakmica sa 2-3 poena.

Max Payne

pre 6 godina

Nikakve logike. Dobiju GSW u gostima,. i kad pomisliš sad su dobili injekciju samopouzdanja razbije ih Milvoki na njihovom parketu. Zato nisam ljubimac neki NBA košarke.

Milan

pre 6 godina

Jokić u prve tri četvrtine šutnuo mislim 4 ili 5 puta ukupno. Niti jednom se nije spustio ispod koša da poentira. Ovo nije partija lidera ekipe, nikako. Razbili su ga na pnr noćas. Malo ćemo Nikola da se pozdravimo na neko vreme po pitanju praćenja Nagetsa, mnogo osciliraš.

Walter

pre 6 godina

IS, 29. novembar 2017 09:38)
Jokic je vrlo namazan i kad vidi da mu ide i da je odbrana nad njim lošija on se razgoropadi i ubaci dosta poena a kad je gusto on nece da sutira kako ne bi pokvario procente,vrlo namazano sa njegove strane ali zato nikada nece biti velik igrac.

mairondrake

pre 6 godina

Janis ce za 2-3 godine biti najbolji igrac na svetu. Tek sad shvatam sta je hteo da kaze Kevin Durent kada je rekao da Janis moze da bude najbolji ikada...

IS

pre 6 godina

Što se tiče Bogdana, odigrao je jednu korektnu utakmicu, ali definitivno se malo izduvao u noći protiv GSW-a. Malo se uživalo na lovorikama, a i neka je, ne daju se ključni poeni za pobedu prvaku NBA svaki dan (koliko god igrali bez Karija i Kevina).

I dalje rezervisan i traži druga rešenja kada ima jednostavna ispred sebe. To nije njegova odlika. Uvek je igrao "čisto" i koristio svaku prednost na terenu. Od starta u NBA te odluke se donose sa zadrškom, preskače prilike za šut, traži druge igrače i kada ne treba, ali ok... promeniće se to vremenom. Malo dosadna tema više, ali uzeo je samo tri šuta (dva pogodio) što je zaista malo.

Ono što se na prvu može videti je da je igrač koji se ubedljivo najviše kreće bez lopte u timu i cut-uje skoro svaki napad, osim ukoliko organizacija napada to ne dozvoljava. Da ima školovanijeg pleja pored sebe mogao bi se nadavati koševa na taj način. Čak npr. da je sa Jokićem u timu, imao bi min. 14 poena po meču, jer je to stil koji je prošle godine u velikoj meri "zloupotrebljavao" Geri Heris.

Mala zanimljivost - nakon jučerašnjeg prvog mesta na top 10 sa poslednjim šutem protiv GSW-a, danas je opet na listi i to na mestu br. 2 sa vrhunskom asistencijom Štajnu (sa kojim se odlično kapira) za zakucavanje. Btw. i to je bila jedna od onih odluka sa zadrškom, u kojima bespotrebno preskače lakše rešenje i priliku za šut, ali je na kraju ispalo veoma atraktivno.

mare

pre 6 godina

Pa Bogdan ni u Feneru nije davao u proseku 20pts već oko 12 -15pts...
Tako da ovo su realne njegove brojke u kingsima oko 10+ pts u proseku to mu je plafon.
U dobrom je timu za njega bez rezultatskog pritiska tu je i Divac sve je na njegovoj strani. U takvim timovima ruki može da ima dobru statistiku kroz empty stats, tj. da daje poene koji ne utiču na rezultat uglavnom kad njegov tim gubi 20+
Onda kasnije kroz tu lažnu statistiku može da se duži zadrži u ligi.

Delija Momak

pre 6 godina

Sad kad panteri krenu po Bogdanu da pljuju!!On se dokazao proti GSW-a!!
(Grobar, 29. novembar 2017 08:31)

Jeste ,dokazao se,sad moze mirno da zavrsi karijeru... hahhaha

košarka je samo igra

pre 6 godina

Može li se napisati da je Jokić podbacio? Sjajan je, ali napišite kako jeste. Kada briljira u redu, kada razočara i to je u redu. Bogdan je tu negdje, teško će u ovoj sezoni imati 15+ partije. Sve je ovo super.

vlado

pre 6 godina

Kingsi su nocas igrali uzastopnu "back to back" utakmicu i to posle povratka sa gostovanja GSW gde su se potrosili svakako, tako da ovaj poraz i slaba igra nije iznenadjenje. Premlad je to i jos uvek dosta "tanak" sastav da moze da iznese dve odlicne predstave dan za danom pogotovo kad se poklopi gostovanje GSW-u pa Baksi kod kuce koji su nocas odigrali fenomenalni. Legao im je Bledso ko "budali samar" narodski receno, a Janis igra neverovatno. Kingsi ce celu ovu sezonu igrati ovako toplo-hladno i ako ove godine uspeju da razviju Foxa, Mejsona, Dzeksona, unaprede Labisiea, Hilda i Stajna i da priviknu Bogija odlicno. Jos ako dobiju visokog pika na draftu puna kapa.

brm

pre 6 godina

Zaista mi Jokic nije jasan, covece svi ti kazu da sutiras vise sada treba da budes vodja Milsap je povredjen i sta on radi, covek sutne 7 puta za celu utakmicu, za Bogdanovica ok covek igra u mladoj ekipi kojoj je cilj da ove sezone izgradi tim i hemiju izmedju igraca, ali za Jokica mi nije jasno projektuju mu da bude nosilac cele fransize a on se necka kao seoska mlada!
(Kol, 29. novembar 2017 08:33)

Kako je to lako iskucati sa mobilnog. U stvarnosti je to mnogo kompleksnije nego što izgleda. Biti vođa tima kad se okupe ljude na amaterskom turniru je velika odgovornost, a ne u ligi gde svaka ekipa vredi preko milijardu dolara. Do pre dve godine se mislilo da je zalutao u ligu i da će da maše peškirom sve vreme, a sad se očekuje da sam nosi celu ekipu. Ta mentalna transformacija se ne preskače tek tako, to je proces. A i biti vođa je velikim delom urođena karakteristika koju nema veliki broj ljudi.

dzoni

pre 6 godina

BOGI JE UPUTIO SAMO TRI SUTA..... MALO JE TO, PREMALO
(LOCKY, 29. novembar 2017 08:31) # Link komentara
A kako da uputi vise kad Sacramento ima 2 pleja i oba su klinci koji igraju za svoju statistiku a ne da razigravaju druge igrace i dodaju lopte sto pley treba da radi..Oba pleya su imali po 10 suteva znaci svaki 3 puta vise od Bogdanovica koji je suter i naravno imali su horor procenat ..Fox imao 20% a Mejson 30%..ali nema veze i dalje ce da sutiraju pa neki put ce u dabodu.

Kol

pre 6 godina

Zaista mi Jokic nije jasan, covece svi ti kazu da sutiras vise sada treba da budes vodja Milsap je povredjen i sta on radi, covek sutne 7 puta za celu utakmicu, za Bogdanovica ok covek igra u mladoj ekipi kojoj je cilj da ove sezone izgradi tim i hemiju izmedju igraca, ali za Jokica mi nije jasno projektuju mu da bude nosilac cele fransize a on se necka kao seoska mlada!

JPR24

pre 6 godina

Nisam verovao, ali onaj Gober je stvarno igrachina. Ushtopovao Jokica, fudbalskim zargonom receno.
(Bicu Slobodan, 29. novembar 2017 08:13)

De nam sad malo objasni kako je to uspeo Gober ? Kad je povredjen i nije ni igrao ! Pfiouuu

Amaterasu

pre 6 godina

Znači, opet Gober stavio veto. Jokić - najizvikaniji igrač, a žešće limitiran. Vreme je za trejd. Bogdana neću ni komentarisati, hahaha
(Ivan NS, 29. novembar 2017 08:43)

Najbolje da nista ne komentarises, hahaha

IS

pre 6 godina

Jos jedna iz statistike, koja se tice Jokicevog suta i nerazumevanja zbog cega to ne radi cesce:

Ove sezone Jokic ima daleko bolji procenat suta iz igre kada sutira cesce, a dve utakmice na kojima je najvise puta sutnuo (17 i 25 puta) imao je procenat iz igre iznad 64%.

Cak 9 utakmica (skoro polovina od ukupno odigranih) ove sezone njegov broj suteva iz igre nije prelazio prag od 10 upucenih lopti, a procenat suta iz igre koji se ostvario u tih 9 meceva je mizernih 33%.

Zbog svega toga njegova odluka da ne sutira cesto je jos cudnija i ocigledno ima pre svega veze sa psiholoskim pritupom igri.

Samo pet utakmica ove sezone sutirao je vise od 15 puta i na njima je ostvario onaj ucinak koji se i ocekuje od njega, odnosno za koji se zna da moze da dostigne - u tih pet meceva prosek mu je bio 25 poena, 10 skokova i 5 asistencija uz prosek suta iznad 55% (pritom su trecina tih suteva bile trojke).

To samo jedno govori - Jokic ima tu vestinu u sebi, moze da bude zaista all star igrac i vodja mozda cak i boljeg tima od Denvera, ali je upitno da li ima urodjen taj "gen ubice". Sa tim se covek radja ili ne. Kod njega se on nekada moze prepoznati, ali i dalje je suvise nezreo. Nadam se da ga jedino ta nezrelost sputava, jer ako to ima u sebi eksplodirace, u pozitivnom smislu, kad tad. A tada ce biti malo onih koji ce moci da mu "izadju na crtu".

maxy

pre 6 godina

Bogdan je dobio neverovatno mali broj minuta, kad se pogleda 7 poena nije toliko mali ucinak. Jokic nikako da izraste u lidera, a ima sve predispozicije za to.

Davidoff

pre 6 godina

Sad protivnici ouno više vremena spremaju se za Jokića i zaustavljaju ga puno više u odnosu na prošlu sezonu... Sad je na njemu da trenira sve jače i jače , jer u NBA je najvažnija konstanta...Pogledajte LeBrona , već 15 godina je na fantastičnom nivou, ali iza toga stoji mukotrpan rad , rad i samo rad...Bogdanu je ova sezona kako god da završi sezona navikavnja , njegov puni potencijal očekujem u trećoj sezoni....

zemunski kej

pre 6 godina

Vidim ovde prilicno objektivne komentare, Kad su dobri hvalite ih a nocas su bili losi.Denver mislim bez i jednog iole raspolozenog ,Jokic gadjao trojku promasio konstrukciju posle nije ni pokusavao .imao asistenciju u aut,Bogdan i LA i dalje mislim da im nesto nedostaje ,mislio sam plej kazete nije ? Protivnici nisu bili prejaki bas naprotiv,

boki

pre 6 godina

Meni Nikola Jokic uopste nije jasan.gleda se kao fransizni igrac a sutne samo 7 puta,mislim smesno skoro svaku utakmicu on sutne manje od ostalih igraca.vestbruk,harden,lilard pa cak i onaj nurkic ima vise suteva u proseku od njega koji je 3 igrac u portlandu .oni minimum imaju 15 do 20 suteva a jokic daj boze da prebaci 10 suteva.od bogdana ocekujem sledece sezone da bude dosta bolji,bitno je da se polako uklapa ove sezone,bice to dobro.

Valjevska podvala

pre 6 godina

Malo ćemo Nikola da se pozdravimo na neko vreme po pitanju praćenja Nagetsa, mnogo osciliraš.
(Milan, 29. novembar 2017 08:54)

Ne, nemoj to da radiš, razmisli još jednom, ceo Denver te moli

markos

pre 6 godina

Jokic i Bogdanovic su igracine i imace brutalnu karijeru,nego hteo sam nesto drugo reci.Ovde se ne zna ko pije ko placa,ima 2-3 tima koja su konstantna a ostali pobede 30 pa izgube 30 razlike,ja mislim da ovo ni najzagrizeniji kladionicar ne bi pohvatao ko je tu favorit protiv koga,nema nukakve taktike,kao deca,samo sutiraju iz neizradjenih pozicija pa ako te ide to vece ubijes nekog a ako ne ide izgubis katastrofalno,to se i vidi po denveru,pobedili vec 3 sa 30 i izgubili toliko sa tom razlikom a da pritom nisu bili ni toliki favoriti kad su pobedjivali ni autsajderi kad su gubili

IS

pre 6 godina

Denver uzasan sinoc. Kompletan tim je imao kriminalno sutersko vece, a Jokic je sa losih 43% suta iz igre bio igrac sa najboljim procentom.

Drugi centar Jute je zatrpao kos, ali ne moze se reci ni da je Jokic iskljucivi krivac za to, jer celog tima nije bilo u odbrani. Prolazili su kroz sir kako god su krenuli. Da li je to bio visak preko cetvorke gde je Manimal lose pratio kretnje ili je prva linija bila lako probijena, a centri ostavljeni da igraju 2 na 1 svaki drugi napad.

Sada verovatno i oni kojima nije bilo jasno vide sta Milsap donosi u igri i koliko zateze odbranu u reketu i dobro brani kretnje.

Kod Jokica je ponovo proradila njegova slabost koju mora promeniti ako zeli da buda vodja. Cak mislim da nema preteranu zelju, jer to nosi odgovornost koju on jos ne zeli da prihvati, jer voli da se "igra" kosarke, a za to na mestu vodje nema mesta. Kada je video koliko se suplje igra pao je i on, odigrao veci deo meca indisponirano i mlako, uz samo 7 uzetih suteva. To nije strasno kada timu ide, ali ako niko ne moze vola da ubode od prve violine se ocekuje da istupi i ispali brdo lopti pa makar svaku promasio. Tako se preuzima odgovornost i izlazi na crtu pa makar te i prozivali zbog lose statistike. To rade vodje.

Denver definitivno mora nesto uraditi sa utakmicama u gostima, jer pobede kod kuce jesu dobre, ali ne i dovoljne za bilo sta ozbiljno.

Priliku za odgovor imaju vec za dva dana protiv Bulsa, do tada...

Nesa

pre 6 godina

Znači, opet Gober stavio veto. Jokić - najizvikaniji igrač, a žešće limitiran. Vreme je za trejd. Bogdana neću ni komentarisati, hahaha
(Ivan NS, 29. novembar 2017 08:43)

Aha Gober stavio veto u svojoj leopardskoj kosuljici :). Ko je gledao utakmicu zna o cemu pricam

Laki

pre 6 godina

Rekoh pre neki dan da Denver nije postojana (ozbiljna) ekipa jer previše zavisi od okolnosti, raspoloženja protivnika, svog raspoloženja itd. Jokić je iz nekog razloga, posle dobrog prvog poluvremena u drugom bioprepoznatljiv, pa nije ni završio utakmicu. Videlo se da je zbog nečega uzrujan, pa potišten, a er bo nel za tri poena je bio kulminacija. Juta ima ozbiljne trenere (Kokoškov, naravno), blokirali su sve što je valjalo kod Denvera, a u napadu sa dve-tri iste akcije oduvali pogubljenu odbranu. Neko napisa da je Jokić ostajao često 2 na 1 -istina, kao što su prečesto u uglu imali otvorene šuteve za 3. Malone obično, kada objašnjava utakmicu, frlja se procentima ovoga, onoga, a čini se da on nema onau osnovnu trenersku crtu da prepoznaje situaciju i da igračima nedostaju te ključne injekcije tokom utakmice. Kad posle tajma ne daš koš, čak nekoliko napada, to je katastrofa. Dnver nema ni pleja, jedini pravi je, zapravo, Jokić, a kad njega opterete, Harisa zatvore, ostaju ove "muve bez glave". Dobijaće Denver lošije ekipe, kod kuće, a u gostima-mrka kapa, verovatno će ovih +20 biti redovno gostovanje kod krštenih ekipa koje imaju sistem. Nadam se da grešim. Što se Bogija tiče, samo polako, sve ide u željenom pravcu.

gmo

pre 6 godina

Ne pisem komentare na vesti iz NBA lige, ali moram da primetim kako je mala razlika izmedju debakla i poraza. Svega 4 poena.
(Slavisa V., 29. novembar 2017 08:38)

Pise u katastrofalnom porazu, to mu dodje isto kao debakl

vlado

pre 6 godina

Ahahahha kakvih kraljeva ima ovde. Menadjeru vrati se ti bar znas da trolujes i uvek me nasmejes ������
@IS odlicni komentari.

anica

pre 6 godina

Mozda je za NBA to katastrofa, meni se cini odlicno...samo napred momci.
Igraju mnogo cesto i normalno je da bude losijih i boljih partija.

shamanNS

pre 6 godina

Još jedna utakmica koja potvrđuje činjenicu da Denver nije playoff ekipa (objektivno su oko 10,11. mesta) tj nije ni blizu tome nego se prošlu sezonu poklopio takav set okolnosti pa su za malo bili 8.
Konstantno ne koriste prilike sa oslabljenim protivnicima. I po ko zna koji put ista priča, kad god protivnik minimalno odigra kakvu takvu odbranu sa malo fokusa na Jokića kreće silovanje šuta za 3 poena pre svega Murray-a a posle se "oproba" i čitava klupa.

Rajko007

pre 6 godina

Neverovatno, gledao sam uzivo samo 1/4 i bio ubedjen da cu ujutru citati o tripl-dablu Jokica. Odigrao je savrsenu prvu cetvrtinu, imao vec 5 asistencija i 5 poena uz 2/2 iz igre. Sta je sad ovo!?

Dragan Feliks

pre 6 godina

Dever očajan u drugom poluvremenu. Glavni krivci trener, Jokic i bekovi Harris i Marej. Kao da su u poluvremenu zaspali. Trener bez reakcije, Jokic ispod proseka a glavni igrač je ekipe. Haris bez učinka u drugom a Marej je posebna priča, plej bez asistencija i sutira za sve pare ( u sezoni 26% a sinoć 0 od 6 za 3p.). Prosek asistencija u sezoni 2.4. Šta bih dao da ga Obradović vodi na dve utakmice i da mu posle 3 promašene trojke zalepi vaspitnu i pošalje ga na klupu do Nove godine.

Mile

pre 6 godina

Nikakve logike. Dobiju GSW u gostima,. i kad pomisliš sad su dobili injekciju samopouzdanja razbije ih Milvoki na njihovom parketu. Zato nisam ljubimac neki NBA košarke.
(Max Payne, 29. novembar 2017 08:16)

Jos da su igrali sa milvokijem...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 29. novembar 2017 09:37)

A sta ti mislis s kim su igrali? ( Sacramento )

sasha

pre 6 godina

@ zemunski kej Šefe,sve si dobro reko samo ono o " ne prejakim protivnicima" mi malo ne štima.Istina,Milvoki nije prejak ali ima neke odlične pojedince i,čini mi se,"jakog" Kida za trenera.Nekako se samozadovoljno smeškao sa klupe ko da je znao kako će da zakoči igru Sakramenta.Kao igrač,Kid je uvek bio samrtno ozbiljan i apsolutno ćutljiv.

Milan

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu, neverovatno je da Jokića celu prvu četvrtinu čuva Jerebko, koji je 10 kg lakši i ne može da brani igru ledjima (videlo se u jednoj situaciji), i da Denver ne odigra neku akciju gde će lopta da se spusti Jokicu da igra 1 na 1. U redu je da igra daleko od kosa gde proigrava napad i deli dodavanja, ali mnogo je ubojitiji ispod kosa protiv ovakvih čuvara....

Mare

pre 6 godina

Zaboravih da se ogradim - mislim da je Bogdan odlican igrac koji moze jos puno da napreduje. I trenutno mi nije bitno koji procenat suta ima. Ali 3 upucena suta za 19 minuta?? Devetnaest minuta je najmanje 24 napada i 24 odbrane. Verovatnije je daj je Bogdan ucestvovao u preko 30 napada, a sutnuo je samo tri puta i napravio jednu uspesnu asistenciju. To mi je neverovatno...

Zagor

pre 6 godina

Desilo se upravo ono o cemu sam pisao neki dan. Fejvors je potpuno nadigrao Jokica iz pika, nekoliko izolacija Jerebko resio takodje preko njega. Jokic nekoliko puta posle pika niti je preuzeo niti je odbranio visokog igraca. Naravno, krivica ide i na igraca koji brani nizeg koji se takodje potpuno pogubi. Nemaju nikakvu taktiku pri odbrani pika. Barem da se odluce da brane nesto, pa makar svejedno primili poene. Ovako izgledaju smesni. S druge strane, ako misli da vodi ekipu pod hitno mora mnogo agresivnije u napadu. Sutnuti 4 puta u tri cetvrtine je jednostavno nedopustivo za njega.