Utorak, 21.11.2017.

20:15

Real 6:0, Liverpul prokockao 3:0 i osminu finala!

Dvadeset četiri gola na šest utakmica, rapsodija Real Madrida, katastrofa Liverpula, povratak Napolija u život, obeležili su utorak veče u Ligi šampiona.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Real 6:0, Liverpul prokockao 3:0 i osminu finala! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

I nema driblaj, i nema dodaj...

pre 6 godina

A sta mislite koliko su kladionice zaradile na ovim rezultatima?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (JAZZ, 22. novembar 2017 00:52)

Kladionice zaradjuju uvek bez obzira na rezultat ali ne namestaju utakmice. To rade klubovi sami. Sta mislite odakle 200 miliona da se plati fudbaler, od ulaznica?

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@posto nisi gledao, ja cu ti prepricati! sevilja je krenula furiozno u 2 poluvremenu, LFC nije pipnuo loptu prvih 15 minuta, iz dve morenove greske sevilja je do 60. minuta vec smanjila na 3:2 i klop je morao da uvede nekog da ojaca sredinu terena, inace bi primili jos 3 komada do kraja utakmice! i ulazak dzana (ne hendersona) jeste smirio ritam, sevilja se ubrzo izduvala, a dzan, henderson i vajnaldum su ostvarili ravnotezu na sredini terena. do gola je doslo iz prekida, ali se (za razliku od prva dva gola) to nije nagovestavalo iz igre - cak stavise, liverpul je propustio dve neverovatne sanse za 4:2! tako da lose mislis - do preokreta doslo uveliko pre nego sto je kutinjo izasao. liverpul standardno prima tri gola nakon dve greske odbrane i masi 3, 4 dobre sanse da zavrsi utakmicu na vreme. sto ni najmanje ne umanjuje preokret sevilje. apsolutno zasluzen remi za sevilju i na kraju realan rezultat. verovatno ce se obe ekipe plasirati, mada se sa liverpulom nikad ne zna. a sa ovakvom odbranom na prolece...
(andreas kisser, 21. novembar 2017)

Kad sam rekao da je razlog to sto je Kutinjo izasao je zato sto sam siguran, da bi pao jos najmanje jedan gol i tu bi sve bilo gotovo za Sevilju. Glavni razlog zbog primljenih golova jeste naravno odbrana, prva dva gola sto su primili, dve gluposti Morena, uvek neko mora da kiksne da li je Lovren Moreno ili neko treci nebitno je. A i treci gol je veelika greska odbrane, ne mislim konkretno na odbrambene igrace nego na odbranu celog tima, lik sam stoji u 90+ minutu na korneru, lopta mu pada na nogu i on neometano postize gol. Ali eto, Liverpulu uvek to nesto fali da bi bili u top5 ekipa u Evropi, sada je to odbrana, koja ne bi mogla da funkcionise ni u belgijskoj ligi. Mada na kraju, proci ce oni grupu, posle jedino da se nadaju da im se padne sto jaca ekipa, jer protiv "manjih" ne umeju da igraju.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@(neutralni felsh, 21. novembar 2017 23:43)

Slazem se, Liverpul ne moze da odigra sezonu da lagano igraju utakmice bez iznenadjenja i bar 15-ak golova u poslednjim minutima koji odlucuju utakmicu. Ali to je fudbal, mi smo tu da gledamo i da navijamo, zato cu uvek pre gledati Liverpul protiv Borusije D na primer, nego Real Madrid i Juventus...

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@A da se razumes u fudbal navijao bi kao ja,za Bajern.
(Dusan kg, 21. novembar 2017 23:21)

Malo sam mladji ja pa sam zavoleo Liverpul posle preokreta protiv Milana u finalu, to mi je nekako ostalo u secanju i od tada navijam za njih, i nije da ne volim Bajern, cak mi i ne dostaju one njihove dominantne pobede.

tiberije

pre 6 godina

Nije vazno kolika je sila koja nas napada vec je vazno kakvu svetinju branimo.Legendarna lazareva izreka.E pa ako ovo konvertujem u fudbalski zargon glasilo bi ovako Nije vazno koliko je golova je dao neki fudbaler vec je vazno kako ih je postigao.Nadam se da je jasna poruka a ona glasi Lepota fudbala nije u tome da lopta samo predje gol liniju , vec je lepota fudbala u onome sto prethodi tom golu, a tu lepotu igre ronaldo nema, na zalost ronaldovaca, ima je samo leo mesi.
(Magistra vite est, 21. novembar 2017 23:46)

Ljubi te majka pametnog i nacitanog

Oslo

pre 6 godina

Nije vazno kolika je sila koja nas napada vec je vazno kakvu svetinju branimo.Legendarna lazareva izreka.E pa ako ovo konvertujem u fudbalski zargon glasilo bi ovako Nije vazno koliko je golova je dao neki fudbaler vec je vazno kako ih je postigao.Nadam se da je jasna poruka a ona glasi Lepota fudbala nije u tome da lopta samo predje gol liniju , vec je lepota fudbala u onome sto prethodi tom golu, a tu lepotu igre ronaldo nema, na zalost ronaldovaca, ima je samo leo mesi.
(Magistra vite est, 21. novembar 2017 23:46)

Skoro nesto gluplje nisam procitao....

neutralni felsh

pre 6 godina

@ neutralni felsh - Bolje imati sreće na kladionici jer ljubav se svakako može kupiti, što većina i radi. Znači bukvalno? kupiti.
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 21. novembar 2017 23:22)


ne gledaj vecinu, veciti delijo. jer sreca je varljiva vise nego ljubav.

ето тако

pre 6 godina

Сви сте ви познаваоци фудбала и велики стручњаци а заправо сте голи к...и.
Кад нема звезде и партизана онда се препуцавате на релацији Барса-Реал односно меси - Роналдо..!
Нико не гледа мало ширу слику, у случају да прођу вечити, ко може да западне од ових који заврше на трећем месту него сви ту паметујете нешто и трабуњате!

Vlada

pre 6 godina

Odakle obraz ovima sa 'Evo ga Ronaldo bas kad treba, na 0:4 protiv Apoela'?
Pomoci cu vam -> nokaut faza prosle Lige Sampiona, nije to bilo toliko davno, cak ni za likove sa vasim kapacitetima.

soson

pre 6 godina

Nisam imao vremena da ceprkam po statistikama, ali sam gotovo ubedjen da je Klop sa ovim Liverpulom svetski rekorder u broju izgubljenuh "dobijenih utakmica" sto u prvenstvu, sto van. Covek jednostavno nema nijednu opciju u fudbalu, osim totalnog haosa, gde nekad izadje kao pobednik, cesce bude suprotno. Pitrosio je stotine miliona funti, dovodio je na desetine raznih igraca, i ima jednu od najgorih odbrana u Evropi. Navijac sam redsa, i smatram da je Klop najobicniji vic majstor i trenerski imitator, jedna od najvecih trenerskih prevara u svetu. Jer ljudi pa svakome se desi da prospe dobijeno, ali za ovih par godina njemu se desilo vise desetine puta, sto je mnogo, mnogo je, jedva cekam da mu vidim ledja !
(Miki delija, 21. novembar 2017 23:34)

Klop je doveo manje igraca za dve godine, nego Rodzers u leto 2014., ne znam da li je neki menadzer Liverpula ovako malo kupovao. Liverpul nema vodju na terenu i to je kljucni problem. Henderson kapiten, smesno.

Larra

pre 6 godina

@bre

Pa jesi u pravu za psg,sity...
samo je fora sa tim timovima sto malo podsecaju na one sto se odjednom mnogo obogate,pa ne znaju sta ce pre da kupe,od gipsanih lavova pred kucom,do bljestavila u kuci .... Kupuju i sta im treba i sta im ne treba,samo da ne kupe neki drugi....hahahah
A Barsa,Real, MU .... jesu kupovali skupo ,ali su oni poput ,,otmeno bogatih,, koji tako godinama zive...pa ljudi navikli na to...hahaha i nekako nije cudno ...
Treba malo vremena ljudima da ih prihvate ,,novopecene bogatase,,
Salu na stranu,stvarno psg,sity su mocne ekipe. Ove godine je konkurencija u LS zestoka i tesko je predvideti ko ce pobediti. To je i dobro, da se malo prosiri krug klubova koji uzimaju LS. Ja bih volela da to bude moja Barsa...al ce tesko to da ide....bar ove godine...

buu

pre 6 godina

Dade i Ronaldo. I to 5-i, odlučujući.
(NoName, 21. novembar 2017 21:55)
Dade i 112 gol u ligi sampiona,dade i 18 gol u kalendarskoj godini u ls,poyy.

ccc

pre 6 godina

To je Klop, strucnjak isti strucnjak kao onaj celavi Benitez. Klop je dobar za medije, covek je naocit i zabavljac. Nista Liverpul sa njim nece uraditi kao i do sada, godinama. Samo gledajte ako ne verujete i mislite da lupam.

vince carter

pre 6 godina

"Magistra" ako je lepota fudbala merodavna ili lepota postizanja golova,da li su onda Rivaldo,Zlatan ili Matt Letisierr bolji igraci od Mesija?? Lepotom fudbala Ronaldinjo je iznad Mesija...uglavnom ja kad sam bio klinac i kad izadjem sa ostalima na sportske terene..mi nismo prepricavali statistike,brojeve,trofeje vec sta je sinoc napravio Brazilski Ronaldo,kakav je gol dao Batistuta itd...tako da batalite brojeve to niko ne pamti niti je Gerd Miler ikada bio iznad Maradone niti je Pele smatran najvecim zbog broja golova vec zbog nacina igre i postizanja golove na sve moguce nacine...Tako donekle si u pravu,pamte se igraci poteza i nacin igre a ne brojevi....

Budimo pošteni i priznajmo

pre 6 godina

Pobedio je moj Partizan u finalu kupa šampiona (priznajem mnogo mi je krivo zbog toga), sudije ga guraju (kao i uostalom i ostale velikane), Ronaldo je egocentrik (sto jeste tacno),itd.. Ali nepostoji veći i bolji klub od REAL MADRIDA i nepostoji bolji Evropski fudbaler u istoriji od CR7! Real Madrid je najveća fudbakska sila,ta lepota fudbala,ti dresovi i trenerke što oni imaju to nema niko,gospoda u svakom smislu,kad kazes Real Madrid,pa dalje nema.. I bukvalno su KRALJEVI,kapa dole najvećem klubu svih vremena!

neutralni felsh

pre 6 godina

@(neutralni felsh, 21. novembar 2017 22:52) 

Nisam bas pratio utakmicu, ali ako se ne varam Klop je umesto Kutinja na poluvremenu uveo Hendersona? Ili mozda nekog drugog nebitno sad, i to je po meni glavni razlog ovog preokreta. Ali, ne bi Liveprul bio Liverpul kada ne bi pravili ovakve kikseve, i kada ne bi igrali ovakve utakmice. Zato je Liverpul uvek zanimljiv za gledanje, uvek zanimljive utakmice, i zato navijam za njih od kad znam za fudbal.
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 21. novembar 2017 23:05)


da. slozices se, liverpul je vec odavno takav, zanimljiv za gledanje. istina, to cesto presedne njihovim navijacima i uopste planovima jer znas i sam onu kinesku kletvu "dabogda ziveo u zanimljiva vremena, tako i ovo "dabogda im utakmice bile zanimljive. a liverpulove jesu za sve pare, i klop i rodzers i benitez pa do ulijea i ranije, devedesetih, sa onim njihovom takozvanim "novim prolecem", posle pada krajem osamdesetih, koje, prolece, ni tada nikako nije dolazilo, vecito je izmicalo.
san i zlatni ideal svakog trenera je da mu ekipa igra dosadne utakmice, pridave i povedu i odrade utakmicu, cim su tako u mogucnosti. liverpul? mnogo retko, cak i sa fenjerasima. ama uvek, ili se raspucaju ili potonu pa se vade pa u nedogled. takav fudbal jeste zanimljiv nama ali je stresan za celu ekipu. istrose se bez ucinka i moral opadne. letos su najavili borbu za titulu, a sad se klimaju. uz dobar fudbal, brz i atraktivan. cesto i bezglav. njih ni benitez cesto nije mogao da obuzda kad se rastrce uz samo 2 vektora u igri.
a totenhem? takodje :) na vajt hart lejnu su se sa svakom ekipom rvali do kraja, gde god da su na tabeli, uz mnogo zanimljiv, i rezultatski. posebno cuvene goleade sa unitedom (3:0 poluvreme, 3:5 kraj) i ludnice sa onim starim celzijem, jos kad ih je gulit trenirao. plus odlican ugao kamere, bas odozgo, vidi se teren sa visine, uzivancija, a sad na novom stadionu ko da su spustili kameru u podrum...
ali jedno je zanimljiv adrenalin fudbal, a drugo je konstanta u pobedjivanju, koja je cesto dosadna, i zbog koje mnogi milojkovi prijatelji fudbala ne vole tzv. "favoritske top-klubove" - jer su cesto predvidljivi... makar i kad pobedjuju. i upravo zbog toga. dosadni za ono pravo navijanje, adrenalinsko.
liverpul, i svi ostali, jure bas tu svojevrsnu "dosadu", ali liverpul nikako da je stigne bar na sezonu-dve.

Mica Bugarin

pre 6 godina

Haha znam da je Real nabio komplekse SA dominacijom poslednjih sezona pogotovu u Evropi kakva nije vidjena mozda I nikad, Ali da vas ovoliko uzurpiraju to je vec smesno. Na zalost psg siti favoriti kao sto je rekao vec neko propast fudbala

neutralni felsh

pre 6 godina

Djirona nula golova bitna utakmica real gubi bodove 
Real betis nula golova bitna utakmica real gubi bodove 
Atletiko madrid nula golova bitna utakmica real gubi bodove 
Apoel pri rezultatu od 4:0 nebitna utakmica penaldo dva komada i to prvi gol peterac a drugi prazan gol hahahahahaha 
Da nije smesno bilo bi zalosno.
(Penaldo Hahahahahaha, 21. novembar 2017 22:49)


nije smesno. to je normalno. ulazi covek u bolju formu. jeste lakse da rokne gol apoelu nego atletiku, ali gol je gol i pobeda ce dobro da dodje celoj ekipi. i mozes se kladiti da ce ronaldo na sledecoj utamici u primeri da postigne gol. retoricki... nemoj da se kladis. ko ima srece na kladionci cesto nema u ljubavi. a kad ga krene u ljubavi, pobrka mu kvote pa izgubi srecu. bolje sutiraj loptu za pare. probaj da igras makar za apoel makar neku nebitnu utakmicu.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ neutralni felsh - Bolje imati sreće na kladionici jer ljubav se svakako može kupiti, što većina i radi. Znači bukvalno🎯 kupiti.

Presheva

pre 6 godina

Ja samo sam kteo da pitam ovi barca fans koji pisu messi 11 gola cr 1 A jeli oni znaju da u ligu sampiona CR ima 8 golla a barca ukupno 7 golla

Sumadinac91

pre 6 godina

marco

Obično Siti (i slične ekipe) pada sa formom posle prvog dela,doduše sad im je klupa jača od pola timova koji igraju LS.Ali još je rano za takve prognoze.
A tu su i Bajern,Barsa,Real (koliko god bili očajni trenutno) kao i drugi Mančester.

Magistra vite est

pre 6 godina

Nije vazno kolika je sila koja nas napada vec je vazno kakvu svetinju branimo.Legendarna lazareva izreka.E pa ako ovo konvertujem u fudbalski zargon glasilo bi ovako Nije vazno koliko je golova je dao neki fudbaler vec je vazno kako ih je postigao.Nadam se da je jasna poruka a ona glasi Lepota fudbala nije u tome da lopta samo predje gol liniju , vec je lepota fudbala u onome sto prethodi tom golu, a tu lepotu igre ronaldo nema, na zalost ronaldovaca, ima je samo leo mesi.

Liverpool Man

pre 6 godina

@Penaldo Hhahaha
jedino sto je smesno ovde je tvoj komentar. Smejes se coveku koji je dao preko 550 golova i coveku koji je najbolji strelac ikada u LS. Osvojio pregrst titula. Sve i da je dao 500 sa peterca sto to onda neko drugi ne uradi? Evo posto je to tako lako trebalo bi da svaki igrac to moze 10 godina da radi? Pa nema ih nesto a? Aj sad u krevet i na spavanje.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Bravo za Sevilju. Jos ja htedoh da odigram dvojku ali Luzerpul je ipak Luzerpul.
Bin Jeder je opasan igrac, mogao bi krene stopama Rakitica i Danija Alvesa pa da dodje u Barsu. Sa Sukijem i Leom bi cinio fantastican trio fantastiko.

Dusan kg

pre 6 godina

i zato navijam za njih od kad znam za fudbal.
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 21. novembar 2017 23:05)

A da se razumes u fudbal navijao bi kao ja,za Bajern.

Mista

pre 6 godina

Pa sta se vi tu prepirete s komentari, pa to je cista namestaljka odavde do sunca , tako je to kad timovi iz istu grupu igraju u razliciti termin ,pa to je jasno ko dan. Namesta se kome kako godi i odgovara i kom je kako cef. :)

andreas kisser

pre 6 godina

Nisam bas pratio utakmicu, ali ako se ne varam Klop je umesto Kutinja na poluvremenu uveo Hendersona? Ili mozda nekog drugog nebitno sad, i to je po meni glavni razlog ovog preokreta. Ali, ne bi Liveprul bio Liverpul kada ne bi pravili ovakve kikseve, i kada ne bi igrali ovakve utakmice. Zato je Liverpul uvek zanimljiv za gledanje, uvek zanimljive utakmice, i zato navijam za njih od kad znam za fudbal.
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 21. novembar 2017 23:05)

posto nisi gledao, ja cu ti prepricati! sevilja je krenula furiozno u 2 poluvremenu, LFC nije pipnuo loptu prvih 15 minuta, iz dve morenove greske sevilja je do 60. minuta vec smanjila na 3:2 i klop je morao da uvede nekog da ojaca sredinu terena, inace bi primili jos 3 komada do kraja utakmice! i ulazak dzana (ne hendersona) jeste smirio ritam, sevilja se ubrzo izduvala, a dzan, henderson i vajnaldum su ostvarili ravnotezu na sredini terena. do gola je doslo iz prekida, ali se (za razliku od prva dva gola) to nije nagovestavalo iz igre - cak stavise, liverpul je propustio dve neverovatne sanse za 4:2! tako da lose mislis - do preokreta doslo uveliko pre nego sto je kutinjo izasao. liverpul standardno prima tri gola nakon dve greske odbrane i masi 3, 4 dobre sanse da zavrsi utakmicu na vreme. sto ni najmanje ne umanjuje preokret sevilje. apsolutno zasluzen remi za sevilju i na kraju realan rezultat. verovatno ce se obe ekipe plasirati, mada se sa liverpulom nikad ne zna. a sa ovakvom odbranom na prolece...

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@(neutralni felsh, 21. novembar 2017 22:52)

Nisam bas pratio utakmicu, ali ako se ne varam Klop je umesto Kutinja na poluvremenu uveo Hendersona? Ili mozda nekog drugog nebitno sad, i to je po meni glavni razlog ovog preokreta. Ali, ne bi Liveprul bio Liverpul kada ne bi pravili ovakve kikseve, i kada ne bi igrali ovakve utakmice. Zato je Liverpul uvek zanimljiv za gledanje, uvek zanimljive utakmice, i zato navijam za njih od kad znam za fudbal.

Miki delija

pre 6 godina

Nisam imao vremena da ceprkam po statistikama, ali sam gotovo ubedjen da je Klop sa ovim Liverpulom svetski rekorder u broju izgubljenuh "dobijenih utakmica" sto u prvenstvu, sto van. Covek jednostavno nema nijednu opciju u fudbalu, osim totalnog haosa, gde nekad izadje kao pobednik, cesce bude suprotno. Pitrosio je stotine miliona funti, dovodio je na desetine raznih igraca, i ima jednu od najgorih odbrana u Evropi. Navijac sam redsa, i smatram da je Klop najobicniji vic majstor i trenerski imitator, jedna od najvecih trenerskih prevara u svetu. Jer ljudi pa svakome se desi da prospe dobijeno, ali za ovih par godina njemu se desilo vise desetine puta, sto je mnogo, mnogo je, jedva cekam da mu vidim ledja !

neutralni felsh

pre 6 godina

. pocelo 2. poluvreme, za sada mirise na 1:4 ili 2:3 na kraju, treceg nema :) 
(neutralni felsh, 21. novembar 2017 21:50) 

Ima,Sevilja – Liverpul 3:3 (0:3),skokni do Superzene,nije fudbal za tebe.
(Davorin, 21. novembar 2017 23:30)


uf a ti si general posle utakmice. isprsi se pa kazi sta za kraj predvidjas na poluvremenu, kao ja, pa onda drugima savetuj druge rubrike.
uostalom, nisam lose tipovao. sevilja je dala gol u nadoknadi vremena, inace bi ostalo 2:3.
1:4 sam predvidjao na osnovu liverpulove igre u prvom poluvremenu. jeste bilo prilicno neverovatno koliko je liverpul kasnije izgubio konce a koliko je sevilja zaigrala bolje, upravo banega, koga sam kritikovao - na poluvremenu...
inace, umem ja i da gadjam i da pogodim, ne sekiraj se. sto bi rekli, bar se trudim.

Davorin

pre 6 godina

. pocelo 2. poluvreme, za sada mirise na 1:4 ili 2:3 na kraju, treceg nema :)
(neutralni felsh, 21. novembar 2017 21:50)

Ima,Sevilja – Liverpul 3:3 (0:3),skokni do Superzene,nije fudbal za tebe.

Slavisa V.

pre 6 godina

Odavno nije bilo vece LS u petom kolu koje gotovo nista ne resava. Cak i Spartak da je dobio ne bi mu znacilo nista jer bi mu za prolazak dalje svakako trebala pobeda u Liverpulu. Doduse, sad u slucaju pobede Liverpula ni ona mu nece pomoci, a ako cemo posteno nije ni realna. Ipak bih voleo da Sevilja izjednaci i da Spartak ima sansu. Lajpcigu isto vecerasnja pobeda nece znaciti nista, jer oni svakako ni pre ove utakmice nisu odlucuivali o svojoj sudbini, za razliku od Monaka koji, koliko god to zvucalo paradoksalno, jos uvek sam odlucuje. Sanse Napolija su svedene na teoriju, kod Borusije nije postojala ni teorija.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Šta mislite ko će osvojiti ove sezone? Ja se sa drugovima kladio da će PSŽ osvojiti.?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 21. novembar 2017 22:00)

Zna se ko ce osvojiti LS, Barselona naravno, jos ako dovedemo Ozila ili tako nekog dobrog igraca sad na zimu, to ce biti jos lakse ostvariti.

bojaaan

pre 6 godina

@ bojaaan - Napredak iz donjeg Šepka? Gledao sam ih uživo u prvoj ligi republike Srpske. ?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 21. novembar 2017 22:53)

Da da brate, taj. :)

mig

pre 6 godina

ako je ono penal za Sevilju, onda je bio i penal za Liverpul pri kraju meca prekrsaj nad Maneom, al ovaj pogubljeni sudija ne sme da svira. onoliko teatralnog bacanja igraca Sevilje, to samo u Spaniji ima.

Mister Hajd

pre 6 godina

Baš je dramatično na Kipru...zato i fotka Ronalda...Najzad je našao pravog protivnika da dokaže golgeterske sposobnosti...he he.

Marko79

pre 6 godina

Očekujem od Reala da pokaze svu svoju "moć" i "raskoš" protiv velikog Apoela.
(panco, 21. novembar 2017 21:42)

Nek si ti cekao 4. gol pa da se pravis pametan...u 21:42

Penaldo Hahahahahaha

pre 6 godina

Djirona nula golova bitna utakmica real gubi bodove
Real betis nula golova bitna utakmica real gubi bodove
Atletiko madrid nula golova bitna utakmica real gubi bodove
Apoel pri rezultatu od 4:0 nebitna utakmica penaldo dva komada i to prvi gol peterac a drugi prazan gol hahahahahaha
Da nije smesno bilo bi zalosno.

RuamaKursa

pre 6 godina

Zna se ko ce osvojiti LS, Barselona naravno, jos ako dovedemo Ozila ili tako nekog dobrog igraca sad na zimu, to ce biti jos lakse ostvariti.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 21. novembar 2017 22:09)

Koji vi ?

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Eno smo, u desnom uglu, koja cast!
(anica, 21. novembar 2017 20:17)

Oo evo (bot)Anice i na vesti o LS hahaha ja ne verujem. Anice ko je tvoj favorit u LS, Zvezda a? Haha.

Mikii

pre 6 godina

ne znam gde su sada oni koji pisu kako klubovi iz PL nema sta da traze protiv Spanskih,Nemackih,Italijanskih klubova?Totinhem lagano protiv Dortmunda u dve utakmice i kroz grupu,Liverpul vraca Sevilji za poraz kod kuce,svih 5 engleza ce proci lagano svoje grupe i pored zesce teskog ritma i utakmica u PL.
(coki, 21. novembar 2017 22:42)

Evo, tu smo. Ne gleda se grupna faza, decak, vec one najvaznije utakmice. Tu Engleza nece biti. Sto se "zesceg" ritma tice, odavno vec ispricana prica. Niko nije kriv Liverpulu i Arsenalu sto gube od Votforda i Stouka, pa se zale na ritam. Real i Barselona bi to pregazili kao plitak potok i imali bi sasvim dovoljno vremena za pripremu utakmice u ligi sampiona. Ne znam da li vi to ne mozete, ili ne zelite da shvatite.

*****

pre 6 godina

Da vam ispričam jedan vic koji nikada ne izlazi iz mode...

Liverpul.

Kraj vica
(scholes, 21. novembar 2017 22:41)

Vic ti ispricao kondukter u autobusu?

bojaaan

pre 6 godina

Baš je dramatično na Kipru...zato i fotka Ronalda...Najzad je našao pravog protivnika da dokaže golgeterske sposobnosti...he he.
(Mister Hajd, 21. novembar 2017 22:40)

Covek koji je dao preko 450 golova se ne mora dokazivati vise ni protiv Donjeg Šepka.

coki

pre 6 godina

ne znam gde su sada oni koji pisu kako klubovi iz PL nema sta da traze protiv Spanskih,Nemackih,Italijanskih klubova?Totinhem lagano protiv Dortmunda u dve utakmice i kroz grupu,Liverpul vraca Sevilji za poraz kod kuce,svih 5 engleza ce proci lagano svoje grupe i pored zesce teskog ritma i utakmica u PL.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

A Boda tajson nokautirao sudiju.. :D
(laza89, 21. novembar 2017 21:01)

A Brando macka odbranio 2 penala, u stilu Milana Lukaca.

takkar

pre 6 godina

Efikasno vece u LS, dosta golova i lepih akijca. Napoli odlicna ekipa, Siti sasvim dobar takodje.Dortmund je razocarenje sezone tu nema sta,mada su veceras imali stvarno jakog rivala.Real je bio odlican veceras,mogu oni I bolje, bili smo svedoci toliko puta. Drago mi je sto je Modric fantasticnim volejem potvrdio da je nezamenjiv sraf u Realu.Genijalac klasican.Ocito da podizu formu I da sve bolje igraju.Setimo se da su imali za rivale I Levante I Gironu pa nosi igrali kao vcrs. Totenhem uz dobar zreb moze u top 8,imaju tim,nema sta. Liverpool kao I uvek, gubitnicki do kraja. Ne umeju pa to ti je. Monako je jos jedan primer modernog fudbala, prodas sve svoje dragulje I od sjajne ekipe postanes topovsko meso. Bice opakih parova u osmini finala, jer Real I Bajern kao drogoplasirani ili eventualno PSG, mogu da poremete sve.

Slavisa V.

pre 6 godina

Gotovo da sam bio siguran da ce posle 2:3 Sevilja izjednaciti. Eto, sad Spartak drzi sudbinu u svojim rukama, nazalost, kako igraju to im nece nista znaciti. Napoli je ostvario Pirovu pobedu posto Sahtjor nece izgubiti u zadnjem kolu, isto kao i Lajpcig. Lajpcig je, doduse, osigurao LE sto za njih nije beznacajno. Napoliju ce LE biti samo kamen oko vrata u borbi za Skudeto.

brat pantela

pre 6 godina

10 sezona vam govorim ko igra finale i ko osvaja. Vi i dalje vrtite neke svoje nebuloze.
Finale Bajern i Man siti, titula se vraca u Minhen.
U 1/2 finalu ispadaju Real Madrid (na moju veliku zalost jer sam ocekivao tripletu) i PSG (strasna osveta Hajnkensa).
Sto se tice separatista iz Kat, sa svojim vise od kluba, 1/4 finale.
U vezi Pariza, voleo bih da osvoji naredne godine a da li ce to ostvariti reci cu vam naravno prvi, u avgustu mesecu.
Do tad, veliki pozdrav.

Nepravda.
Nisam ja kriv sto znam unapred.
Takve sam informacije dobio.

BlueFortress

pre 6 godina

Liverpul sa neverovatnim greskama u odbrani, verovatno ce pobediti Spartak i ostati na celu grupe ali u nokaut fazi...Fejenord prijatno iznenadio i odigrai muski, steta za gol pred kraj ali sada Napoli ima sansu da se provuce u drugu fazu...

neutralni felsh

pre 6 godina

ne znam gde su sada oni koji pisu kako klubovi iz PL nema sta da traze protiv Spanskih,Nemackih,Italijanskih klubova?Totinhem lagano protiv Dortmunda u dve utakmice i kroz grupu,Liverpul vraca Sevilji za poraz kod kuce,svih 5 engleza ce proci lagano svoje grupe i pored zesce teskog ritma i utakmica u PL.
(coki, 21. novembar 2017 22:42)


da, tako je izgledalo na poluvremenu... ali. liverpul nema dusu za oba poluvremena. izgleda da im je stalna praksa da odigraju dobro samo jedno.
totenhem nisam gledao veceras, ne mogu da pricam. ali... opsti je utisak da i pored nespornog kvaliteta nemaju ni ekipu ni ambicije za zavrsnice evropskih sampionata.
siti i united imaju sanse da nesto naprave na prolece u LS, ostali nemaju taj x-faktor. cak ni celzi, jer su imali skandalozno los prelazni rok.

Bree

pre 6 godina

@Milos, sto 'smrt fudbala' ako Siti i PSZ budu igrali u finalu? Jel treba samo da gledamo penale Reala ili simuliranje Barselone do tog finala. Cudno je kako pojedincima smeta kada Siti, Psz, Celsi... kupuju igrace, a ne smeta im sto to isto Junajted, Real ili Barselona rade citav vek! Da se razumemo, ja ne volim ni Siti, ni PSZ, ali igraju brutalan fudbal ove sezone.

neutralni felsh

pre 6 godina

paradoksalno, ovaj rezultat odgovara sevilji.
prvo, smenice ovog beriza koji evidentno nema ideju - napred jedva daju golove a odbrana zbunjena. nebo i zemlja u odnosu na prosle sezone. jeste da se ni sampaoli nije nesto posebno pokazao, osim sto ih je dobro zatvarao, ali ovo je skandalozno. ekipa nije oslabljena letos, niko tu nije ispod elementarnog nivoa, osim desetke banega koga bih najurio odmah. zbunjuje saigrace umesto da se kapira sa njima, nervozira se bez lopte, vrti se u krug, trza se pogubljen. sad ce da mu podviknu na poluvremenu garantovano.
drugo, bolje je da ispadnu iz LS i odu u ligu evrope, u kojoj plivaju kao ribe na suvom, imaju nekoliko legendarnih plej ofova i osvojenih finala. LS ipak nije njihov teren, vec dve sezone se vidi da im ne ide cak ni protiv dosta manje renomiranih i kvalitetnih ekipa.
sa druge strane, liverpul igra odlicno: klop i njegova ekipa cesto igraju po principu toplo-hladno, ali veceras su ga bas utoplili. sve na svom mestu, mudri u kretanju, agilni i skroz srcani, na sredini su savladali cvrstu sevilju, uvek liverpulovim igracima noga ide prva na nogu. psiholoska prednost tamo gde se najmanje ocekivalo, bas onde gde je liverpul cesto ispadao tanak, narocito sa spanskim ekipama. veceras je sve po ps-u, kad osvojis sredinu onda je lako da se siris i igras klopov omiljen brzi sistem. prvo sacekas da nervozna sevilja pogresi pa im uzmes loptu, pa je malo drzis i razmenjujes, dok ovi jos ne ponervoze, e tek onda podjes napred, brzo, sa uvezbanim krilima za brz prodor u prostor, mocno. a ne ko ovi nasi tunjavci...
a kutinjo igra kao da je dosao na audiciju. zna da su mnoge oci uprte u njega, ispod palme na obali barselone... pocelo 2. poluvreme, za sada mirise na 1:4 ili 2:3 na kraju, treceg nema :)

RuamaKursa

pre 6 godina

Zna se ko ce osvojiti LS, Barselona naravno, jos ako dovedemo Ozila ili tako nekog dobrog igraca sad na zimu, to ce biti jos lakse ostvariti.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 21. novembar 2017 22:09)

Koji vi ?

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

A Boda tajson nokautirao sudiju.. :D
(laza89, 21. novembar 2017 21:01)

A Brando macka odbranio 2 penala, u stilu Milana Lukaca.

bojaaan

pre 6 godina

Baš je dramatično na Kipru...zato i fotka Ronalda...Najzad je našao pravog protivnika da dokaže golgeterske sposobnosti...he he.
(Mister Hajd, 21. novembar 2017 22:40)

Covek koji je dao preko 450 golova se ne mora dokazivati vise ni protiv Donjeg Šepka.

neutralni felsh

pre 6 godina

. pocelo 2. poluvreme, za sada mirise na 1:4 ili 2:3 na kraju, treceg nema :) 
(neutralni felsh, 21. novembar 2017 21:50) 

Ima,Sevilja – Liverpul 3:3 (0:3),skokni do Superzene,nije fudbal za tebe.
(Davorin, 21. novembar 2017 23:30)


uf a ti si general posle utakmice. isprsi se pa kazi sta za kraj predvidjas na poluvremenu, kao ja, pa onda drugima savetuj druge rubrike.
uostalom, nisam lose tipovao. sevilja je dala gol u nadoknadi vremena, inace bi ostalo 2:3.
1:4 sam predvidjao na osnovu liverpulove igre u prvom poluvremenu. jeste bilo prilicno neverovatno koliko je liverpul kasnije izgubio konce a koliko je sevilja zaigrala bolje, upravo banega, koga sam kritikovao - na poluvremenu...
inace, umem ja i da gadjam i da pogodim, ne sekiraj se. sto bi rekli, bar se trudim.

Bree

pre 6 godina

@Milos, sto 'smrt fudbala' ako Siti i PSZ budu igrali u finalu? Jel treba samo da gledamo penale Reala ili simuliranje Barselone do tog finala. Cudno je kako pojedincima smeta kada Siti, Psz, Celsi... kupuju igrace, a ne smeta im sto to isto Junajted, Real ili Barselona rade citav vek! Da se razumemo, ja ne volim ni Siti, ni PSZ, ali igraju brutalan fudbal ove sezone.

Liverpool Man

pre 6 godina

@Penaldo Hhahaha
jedino sto je smesno ovde je tvoj komentar. Smejes se coveku koji je dao preko 550 golova i coveku koji je najbolji strelac ikada u LS. Osvojio pregrst titula. Sve i da je dao 500 sa peterca sto to onda neko drugi ne uradi? Evo posto je to tako lako trebalo bi da svaki igrac to moze 10 godina da radi? Pa nema ih nesto a? Aj sad u krevet i na spavanje.

BlueFortress

pre 6 godina

Liverpul sa neverovatnim greskama u odbrani, verovatno ce pobediti Spartak i ostati na celu grupe ali u nokaut fazi...Fejenord prijatno iznenadio i odigrai muski, steta za gol pred kraj ali sada Napoli ima sansu da se provuce u drugu fazu...

Mikii

pre 6 godina

ne znam gde su sada oni koji pisu kako klubovi iz PL nema sta da traze protiv Spanskih,Nemackih,Italijanskih klubova?Totinhem lagano protiv Dortmunda u dve utakmice i kroz grupu,Liverpul vraca Sevilji za poraz kod kuce,svih 5 engleza ce proci lagano svoje grupe i pored zesce teskog ritma i utakmica u PL.
(coki, 21. novembar 2017 22:42)

Evo, tu smo. Ne gleda se grupna faza, decak, vec one najvaznije utakmice. Tu Engleza nece biti. Sto se "zesceg" ritma tice, odavno vec ispricana prica. Niko nije kriv Liverpulu i Arsenalu sto gube od Votforda i Stouka, pa se zale na ritam. Real i Barselona bi to pregazili kao plitak potok i imali bi sasvim dovoljno vremena za pripremu utakmice u ligi sampiona. Ne znam da li vi to ne mozete, ili ne zelite da shvatite.

takkar

pre 6 godina

Efikasno vece u LS, dosta golova i lepih akijca. Napoli odlicna ekipa, Siti sasvim dobar takodje.Dortmund je razocarenje sezone tu nema sta,mada su veceras imali stvarno jakog rivala.Real je bio odlican veceras,mogu oni I bolje, bili smo svedoci toliko puta. Drago mi je sto je Modric fantasticnim volejem potvrdio da je nezamenjiv sraf u Realu.Genijalac klasican.Ocito da podizu formu I da sve bolje igraju.Setimo se da su imali za rivale I Levante I Gironu pa nosi igrali kao vcrs. Totenhem uz dobar zreb moze u top 8,imaju tim,nema sta. Liverpool kao I uvek, gubitnicki do kraja. Ne umeju pa to ti je. Monako je jos jedan primer modernog fudbala, prodas sve svoje dragulje I od sjajne ekipe postanes topovsko meso. Bice opakih parova u osmini finala, jer Real I Bajern kao drogoplasirani ili eventualno PSG, mogu da poremete sve.

Presheva

pre 6 godina

Ja samo sam kteo da pitam ovi barca fans koji pisu messi 11 gola cr 1 A jeli oni znaju da u ligu sampiona CR ima 8 golla a barca ukupno 7 golla

Marko79

pre 6 godina

Očekujem od Reala da pokaze svu svoju "moć" i "raskoš" protiv velikog Apoela.
(panco, 21. novembar 2017 21:42)

Nek si ti cekao 4. gol pa da se pravis pametan...u 21:42

Magistra vite est

pre 6 godina

Nije vazno kolika je sila koja nas napada vec je vazno kakvu svetinju branimo.Legendarna lazareva izreka.E pa ako ovo konvertujem u fudbalski zargon glasilo bi ovako Nije vazno koliko je golova je dao neki fudbaler vec je vazno kako ih je postigao.Nadam se da je jasna poruka a ona glasi Lepota fudbala nije u tome da lopta samo predje gol liniju , vec je lepota fudbala u onome sto prethodi tom golu, a tu lepotu igre ronaldo nema, na zalost ronaldovaca, ima je samo leo mesi.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Eno smo, u desnom uglu, koja cast!
(anica, 21. novembar 2017 20:17)

Oo evo (bot)Anice i na vesti o LS hahaha ja ne verujem. Anice ko je tvoj favorit u LS, Zvezda a? Haha.

andreas kisser

pre 6 godina

Nisam bas pratio utakmicu, ali ako se ne varam Klop je umesto Kutinja na poluvremenu uveo Hendersona? Ili mozda nekog drugog nebitno sad, i to je po meni glavni razlog ovog preokreta. Ali, ne bi Liveprul bio Liverpul kada ne bi pravili ovakve kikseve, i kada ne bi igrali ovakve utakmice. Zato je Liverpul uvek zanimljiv za gledanje, uvek zanimljive utakmice, i zato navijam za njih od kad znam za fudbal.
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 21. novembar 2017 23:05)

posto nisi gledao, ja cu ti prepricati! sevilja je krenula furiozno u 2 poluvremenu, LFC nije pipnuo loptu prvih 15 minuta, iz dve morenove greske sevilja je do 60. minuta vec smanjila na 3:2 i klop je morao da uvede nekog da ojaca sredinu terena, inace bi primili jos 3 komada do kraja utakmice! i ulazak dzana (ne hendersona) jeste smirio ritam, sevilja se ubrzo izduvala, a dzan, henderson i vajnaldum su ostvarili ravnotezu na sredini terena. do gola je doslo iz prekida, ali se (za razliku od prva dva gola) to nije nagovestavalo iz igre - cak stavise, liverpul je propustio dve neverovatne sanse za 4:2! tako da lose mislis - do preokreta doslo uveliko pre nego sto je kutinjo izasao. liverpul standardno prima tri gola nakon dve greske odbrane i masi 3, 4 dobre sanse da zavrsi utakmicu na vreme. sto ni najmanje ne umanjuje preokret sevilje. apsolutno zasluzen remi za sevilju i na kraju realan rezultat. verovatno ce se obe ekipe plasirati, mada se sa liverpulom nikad ne zna. a sa ovakvom odbranom na prolece...

neutralni felsh

pre 6 godina

Djirona nula golova bitna utakmica real gubi bodove 
Real betis nula golova bitna utakmica real gubi bodove 
Atletiko madrid nula golova bitna utakmica real gubi bodove 
Apoel pri rezultatu od 4:0 nebitna utakmica penaldo dva komada i to prvi gol peterac a drugi prazan gol hahahahahaha 
Da nije smesno bilo bi zalosno.
(Penaldo Hahahahahaha, 21. novembar 2017 22:49)


nije smesno. to je normalno. ulazi covek u bolju formu. jeste lakse da rokne gol apoelu nego atletiku, ali gol je gol i pobeda ce dobro da dodje celoj ekipi. i mozes se kladiti da ce ronaldo na sledecoj utamici u primeri da postigne gol. retoricki... nemoj da se kladis. ko ima srece na kladionci cesto nema u ljubavi. a kad ga krene u ljubavi, pobrka mu kvote pa izgubi srecu. bolje sutiraj loptu za pare. probaj da igras makar za apoel makar neku nebitnu utakmicu.

Mister Hajd

pre 6 godina

Baš je dramatično na Kipru...zato i fotka Ronalda...Najzad je našao pravog protivnika da dokaže golgeterske sposobnosti...he he.

Oslo

pre 6 godina

Nije vazno kolika je sila koja nas napada vec je vazno kakvu svetinju branimo.Legendarna lazareva izreka.E pa ako ovo konvertujem u fudbalski zargon glasilo bi ovako Nije vazno koliko je golova je dao neki fudbaler vec je vazno kako ih je postigao.Nadam se da je jasna poruka a ona glasi Lepota fudbala nije u tome da lopta samo predje gol liniju , vec je lepota fudbala u onome sto prethodi tom golu, a tu lepotu igre ronaldo nema, na zalost ronaldovaca, ima je samo leo mesi.
(Magistra vite est, 21. novembar 2017 23:46)

Skoro nesto gluplje nisam procitao....

Miki delija

pre 6 godina

Nisam imao vremena da ceprkam po statistikama, ali sam gotovo ubedjen da je Klop sa ovim Liverpulom svetski rekorder u broju izgubljenuh "dobijenih utakmica" sto u prvenstvu, sto van. Covek jednostavno nema nijednu opciju u fudbalu, osim totalnog haosa, gde nekad izadje kao pobednik, cesce bude suprotno. Pitrosio je stotine miliona funti, dovodio je na desetine raznih igraca, i ima jednu od najgorih odbrana u Evropi. Navijac sam redsa, i smatram da je Klop najobicniji vic majstor i trenerski imitator, jedna od najvecih trenerskih prevara u svetu. Jer ljudi pa svakome se desi da prospe dobijeno, ali za ovih par godina njemu se desilo vise desetine puta, sto je mnogo, mnogo je, jedva cekam da mu vidim ledja !

neutralni felsh

pre 6 godina

@(neutralni felsh, 21. novembar 2017 22:52) 

Nisam bas pratio utakmicu, ali ako se ne varam Klop je umesto Kutinja na poluvremenu uveo Hendersona? Ili mozda nekog drugog nebitno sad, i to je po meni glavni razlog ovog preokreta. Ali, ne bi Liveprul bio Liverpul kada ne bi pravili ovakve kikseve, i kada ne bi igrali ovakve utakmice. Zato je Liverpul uvek zanimljiv za gledanje, uvek zanimljive utakmice, i zato navijam za njih od kad znam za fudbal.
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 21. novembar 2017 23:05)


da. slozices se, liverpul je vec odavno takav, zanimljiv za gledanje. istina, to cesto presedne njihovim navijacima i uopste planovima jer znas i sam onu kinesku kletvu "dabogda ziveo u zanimljiva vremena, tako i ovo "dabogda im utakmice bile zanimljive. a liverpulove jesu za sve pare, i klop i rodzers i benitez pa do ulijea i ranije, devedesetih, sa onim njihovom takozvanim "novim prolecem", posle pada krajem osamdesetih, koje, prolece, ni tada nikako nije dolazilo, vecito je izmicalo.
san i zlatni ideal svakog trenera je da mu ekipa igra dosadne utakmice, pridave i povedu i odrade utakmicu, cim su tako u mogucnosti. liverpul? mnogo retko, cak i sa fenjerasima. ama uvek, ili se raspucaju ili potonu pa se vade pa u nedogled. takav fudbal jeste zanimljiv nama ali je stresan za celu ekipu. istrose se bez ucinka i moral opadne. letos su najavili borbu za titulu, a sad se klimaju. uz dobar fudbal, brz i atraktivan. cesto i bezglav. njih ni benitez cesto nije mogao da obuzda kad se rastrce uz samo 2 vektora u igri.
a totenhem? takodje :) na vajt hart lejnu su se sa svakom ekipom rvali do kraja, gde god da su na tabeli, uz mnogo zanimljiv, i rezultatski. posebno cuvene goleade sa unitedom (3:0 poluvreme, 3:5 kraj) i ludnice sa onim starim celzijem, jos kad ih je gulit trenirao. plus odlican ugao kamere, bas odozgo, vidi se teren sa visine, uzivancija, a sad na novom stadionu ko da su spustili kameru u podrum...
ali jedno je zanimljiv adrenalin fudbal, a drugo je konstanta u pobedjivanju, koja je cesto dosadna, i zbog koje mnogi milojkovi prijatelji fudbala ne vole tzv. "favoritske top-klubove" - jer su cesto predvidljivi... makar i kad pobedjuju. i upravo zbog toga. dosadni za ono pravo navijanje, adrenalinsko.
liverpul, i svi ostali, jure bas tu svojevrsnu "dosadu", ali liverpul nikako da je stigne bar na sezonu-dve.

tiberije

pre 6 godina

Nije vazno kolika je sila koja nas napada vec je vazno kakvu svetinju branimo.Legendarna lazareva izreka.E pa ako ovo konvertujem u fudbalski zargon glasilo bi ovako Nije vazno koliko je golova je dao neki fudbaler vec je vazno kako ih je postigao.Nadam se da je jasna poruka a ona glasi Lepota fudbala nije u tome da lopta samo predje gol liniju , vec je lepota fudbala u onome sto prethodi tom golu, a tu lepotu igre ronaldo nema, na zalost ronaldovaca, ima je samo leo mesi.
(Magistra vite est, 21. novembar 2017 23:46)

Ljubi te majka pametnog i nacitanog

neutralni felsh

pre 6 godina

ne znam gde su sada oni koji pisu kako klubovi iz PL nema sta da traze protiv Spanskih,Nemackih,Italijanskih klubova?Totinhem lagano protiv Dortmunda u dve utakmice i kroz grupu,Liverpul vraca Sevilji za poraz kod kuce,svih 5 engleza ce proci lagano svoje grupe i pored zesce teskog ritma i utakmica u PL.
(coki, 21. novembar 2017 22:42)


da, tako je izgledalo na poluvremenu... ali. liverpul nema dusu za oba poluvremena. izgleda da im je stalna praksa da odigraju dobro samo jedno.
totenhem nisam gledao veceras, ne mogu da pricam. ali... opsti je utisak da i pored nespornog kvaliteta nemaju ni ekipu ni ambicije za zavrsnice evropskih sampionata.
siti i united imaju sanse da nesto naprave na prolece u LS, ostali nemaju taj x-faktor. cak ni celzi, jer su imali skandalozno los prelazni rok.

Sumadinac91

pre 6 godina

marco

Obično Siti (i slične ekipe) pada sa formom posle prvog dela,doduše sad im je klupa jača od pola timova koji igraju LS.Ali još je rano za takve prognoze.
A tu su i Bajern,Barsa,Real (koliko god bili očajni trenutno) kao i drugi Mančester.

Slavisa V.

pre 6 godina

Odavno nije bilo vece LS u petom kolu koje gotovo nista ne resava. Cak i Spartak da je dobio ne bi mu znacilo nista jer bi mu za prolazak dalje svakako trebala pobeda u Liverpulu. Doduse, sad u slucaju pobede Liverpula ni ona mu nece pomoci, a ako cemo posteno nije ni realna. Ipak bih voleo da Sevilja izjednaci i da Spartak ima sansu. Lajpcigu isto vecerasnja pobeda nece znaciti nista, jer oni svakako ni pre ove utakmice nisu odlucuivali o svojoj sudbini, za razliku od Monaka koji, koliko god to zvucalo paradoksalno, jos uvek sam odlucuje. Sanse Napolija su svedene na teoriju, kod Borusije nije postojala ni teorija.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ neutralni felsh - Bolje imati sreće na kladionici jer ljubav se svakako može kupiti, što većina i radi. Znači bukvalno🎯 kupiti.

Penaldo Hahahahahaha

pre 6 godina

Djirona nula golova bitna utakmica real gubi bodove
Real betis nula golova bitna utakmica real gubi bodove
Atletiko madrid nula golova bitna utakmica real gubi bodove
Apoel pri rezultatu od 4:0 nebitna utakmica penaldo dva komada i to prvi gol peterac a drugi prazan gol hahahahahaha
Da nije smesno bilo bi zalosno.

Mica Bugarin

pre 6 godina

Haha znam da je Real nabio komplekse SA dominacijom poslednjih sezona pogotovu u Evropi kakva nije vidjena mozda I nikad, Ali da vas ovoliko uzurpiraju to je vec smesno. Na zalost psg siti favoriti kao sto je rekao vec neko propast fudbala

bojaaan

pre 6 godina

@ bojaaan - Napredak iz donjeg Šepka? Gledao sam ih uživo u prvoj ligi republike Srpske. ?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 21. novembar 2017 22:53)

Da da brate, taj. :)

Mista

pre 6 godina

Pa sta se vi tu prepirete s komentari, pa to je cista namestaljka odavde do sunca , tako je to kad timovi iz istu grupu igraju u razliciti termin ,pa to je jasno ko dan. Namesta se kome kako godi i odgovara i kom je kako cef. :)

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@(neutralni felsh, 21. novembar 2017 22:52)

Nisam bas pratio utakmicu, ali ako se ne varam Klop je umesto Kutinja na poluvremenu uveo Hendersona? Ili mozda nekog drugog nebitno sad, i to je po meni glavni razlog ovog preokreta. Ali, ne bi Liveprul bio Liverpul kada ne bi pravili ovakve kikseve, i kada ne bi igrali ovakve utakmice. Zato je Liverpul uvek zanimljiv za gledanje, uvek zanimljive utakmice, i zato navijam za njih od kad znam za fudbal.

*****

pre 6 godina

Da vam ispričam jedan vic koji nikada ne izlazi iz mode...

Liverpul.

Kraj vica
(scholes, 21. novembar 2017 22:41)

Vic ti ispricao kondukter u autobusu?

soson

pre 6 godina

Nisam imao vremena da ceprkam po statistikama, ali sam gotovo ubedjen da je Klop sa ovim Liverpulom svetski rekorder u broju izgubljenuh "dobijenih utakmica" sto u prvenstvu, sto van. Covek jednostavno nema nijednu opciju u fudbalu, osim totalnog haosa, gde nekad izadje kao pobednik, cesce bude suprotno. Pitrosio je stotine miliona funti, dovodio je na desetine raznih igraca, i ima jednu od najgorih odbrana u Evropi. Navijac sam redsa, i smatram da je Klop najobicniji vic majstor i trenerski imitator, jedna od najvecih trenerskih prevara u svetu. Jer ljudi pa svakome se desi da prospe dobijeno, ali za ovih par godina njemu se desilo vise desetine puta, sto je mnogo, mnogo je, jedva cekam da mu vidim ledja !
(Miki delija, 21. novembar 2017 23:34)

Klop je doveo manje igraca za dve godine, nego Rodzers u leto 2014., ne znam da li je neki menadzer Liverpula ovako malo kupovao. Liverpul nema vodju na terenu i to je kljucni problem. Henderson kapiten, smesno.

coki

pre 6 godina

ne znam gde su sada oni koji pisu kako klubovi iz PL nema sta da traze protiv Spanskih,Nemackih,Italijanskih klubova?Totinhem lagano protiv Dortmunda u dve utakmice i kroz grupu,Liverpul vraca Sevilji za poraz kod kuce,svih 5 engleza ce proci lagano svoje grupe i pored zesce teskog ritma i utakmica u PL.

vince carter

pre 6 godina

"Magistra" ako je lepota fudbala merodavna ili lepota postizanja golova,da li su onda Rivaldo,Zlatan ili Matt Letisierr bolji igraci od Mesija?? Lepotom fudbala Ronaldinjo je iznad Mesija...uglavnom ja kad sam bio klinac i kad izadjem sa ostalima na sportske terene..mi nismo prepricavali statistike,brojeve,trofeje vec sta je sinoc napravio Brazilski Ronaldo,kakav je gol dao Batistuta itd...tako da batalite brojeve to niko ne pamti niti je Gerd Miler ikada bio iznad Maradone niti je Pele smatran najvecim zbog broja golova vec zbog nacina igre i postizanja golove na sve moguce nacine...Tako donekle si u pravu,pamte se igraci poteza i nacin igre a ne brojevi....

mig

pre 6 godina

ako je ono penal za Sevilju, onda je bio i penal za Liverpul pri kraju meca prekrsaj nad Maneom, al ovaj pogubljeni sudija ne sme da svira. onoliko teatralnog bacanja igraca Sevilje, to samo u Spaniji ima.

Davorin

pre 6 godina

. pocelo 2. poluvreme, za sada mirise na 1:4 ili 2:3 na kraju, treceg nema :)
(neutralni felsh, 21. novembar 2017 21:50)

Ima,Sevilja – Liverpul 3:3 (0:3),skokni do Superzene,nije fudbal za tebe.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Šta mislite ko će osvojiti ove sezone? Ja se sa drugovima kladio da će PSŽ osvojiti.?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 21. novembar 2017 22:00)

Zna se ko ce osvojiti LS, Barselona naravno, jos ako dovedemo Ozila ili tako nekog dobrog igraca sad na zimu, to ce biti jos lakse ostvariti.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@(neutralni felsh, 21. novembar 2017 23:43)

Slazem se, Liverpul ne moze da odigra sezonu da lagano igraju utakmice bez iznenadjenja i bar 15-ak golova u poslednjim minutima koji odlucuju utakmicu. Ali to je fudbal, mi smo tu da gledamo i da navijamo, zato cu uvek pre gledati Liverpul protiv Borusije D na primer, nego Real Madrid i Juventus...

Slavisa V.

pre 6 godina

Gotovo da sam bio siguran da ce posle 2:3 Sevilja izjednaciti. Eto, sad Spartak drzi sudbinu u svojim rukama, nazalost, kako igraju to im nece nista znaciti. Napoli je ostvario Pirovu pobedu posto Sahtjor nece izgubiti u zadnjem kolu, isto kao i Lajpcig. Lajpcig je, doduse, osigurao LE sto za njih nije beznacajno. Napoliju ce LE biti samo kamen oko vrata u borbi za Skudeto.

brat pantela

pre 6 godina

10 sezona vam govorim ko igra finale i ko osvaja. Vi i dalje vrtite neke svoje nebuloze.
Finale Bajern i Man siti, titula se vraca u Minhen.
U 1/2 finalu ispadaju Real Madrid (na moju veliku zalost jer sam ocekivao tripletu) i PSG (strasna osveta Hajnkensa).
Sto se tice separatista iz Kat, sa svojim vise od kluba, 1/4 finale.
U vezi Pariza, voleo bih da osvoji naredne godine a da li ce to ostvariti reci cu vam naravno prvi, u avgustu mesecu.
Do tad, veliki pozdrav.

Nepravda.
Nisam ja kriv sto znam unapred.
Takve sam informacije dobio.

neutralni felsh

pre 6 godina

paradoksalno, ovaj rezultat odgovara sevilji.
prvo, smenice ovog beriza koji evidentno nema ideju - napred jedva daju golove a odbrana zbunjena. nebo i zemlja u odnosu na prosle sezone. jeste da se ni sampaoli nije nesto posebno pokazao, osim sto ih je dobro zatvarao, ali ovo je skandalozno. ekipa nije oslabljena letos, niko tu nije ispod elementarnog nivoa, osim desetke banega koga bih najurio odmah. zbunjuje saigrace umesto da se kapira sa njima, nervozira se bez lopte, vrti se u krug, trza se pogubljen. sad ce da mu podviknu na poluvremenu garantovano.
drugo, bolje je da ispadnu iz LS i odu u ligu evrope, u kojoj plivaju kao ribe na suvom, imaju nekoliko legendarnih plej ofova i osvojenih finala. LS ipak nije njihov teren, vec dve sezone se vidi da im ne ide cak ni protiv dosta manje renomiranih i kvalitetnih ekipa.
sa druge strane, liverpul igra odlicno: klop i njegova ekipa cesto igraju po principu toplo-hladno, ali veceras su ga bas utoplili. sve na svom mestu, mudri u kretanju, agilni i skroz srcani, na sredini su savladali cvrstu sevilju, uvek liverpulovim igracima noga ide prva na nogu. psiholoska prednost tamo gde se najmanje ocekivalo, bas onde gde je liverpul cesto ispadao tanak, narocito sa spanskim ekipama. veceras je sve po ps-u, kad osvojis sredinu onda je lako da se siris i igras klopov omiljen brzi sistem. prvo sacekas da nervozna sevilja pogresi pa im uzmes loptu, pa je malo drzis i razmenjujes, dok ovi jos ne ponervoze, e tek onda podjes napred, brzo, sa uvezbanim krilima za brz prodor u prostor, mocno. a ne ko ovi nasi tunjavci...
a kutinjo igra kao da je dosao na audiciju. zna da su mnoge oci uprte u njega, ispod palme na obali barselone... pocelo 2. poluvreme, za sada mirise na 1:4 ili 2:3 na kraju, treceg nema :)

neutralni felsh

pre 6 godina

@ neutralni felsh - Bolje imati sreće na kladionici jer ljubav se svakako može kupiti, što većina i radi. Znači bukvalno? kupiti.
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 21. novembar 2017 23:22)


ne gledaj vecinu, veciti delijo. jer sreca je varljiva vise nego ljubav.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Bravo za Sevilju. Jos ja htedoh da odigram dvojku ali Luzerpul je ipak Luzerpul.
Bin Jeder je opasan igrac, mogao bi krene stopama Rakitica i Danija Alvesa pa da dodje u Barsu. Sa Sukijem i Leom bi cinio fantastican trio fantastiko.

ccc

pre 6 godina

To je Klop, strucnjak isti strucnjak kao onaj celavi Benitez. Klop je dobar za medije, covek je naocit i zabavljac. Nista Liverpul sa njim nece uraditi kao i do sada, godinama. Samo gledajte ako ne verujete i mislite da lupam.

I nema driblaj, i nema dodaj...

pre 6 godina

A sta mislite koliko su kladionice zaradile na ovim rezultatima?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (JAZZ, 22. novembar 2017 00:52)

Kladionice zaradjuju uvek bez obzira na rezultat ali ne namestaju utakmice. To rade klubovi sami. Sta mislite odakle 200 miliona da se plati fudbaler, od ulaznica?

Dusan kg

pre 6 godina

i zato navijam za njih od kad znam za fudbal.
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 21. novembar 2017 23:05)

A da se razumes u fudbal navijao bi kao ja,za Bajern.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@posto nisi gledao, ja cu ti prepricati! sevilja je krenula furiozno u 2 poluvremenu, LFC nije pipnuo loptu prvih 15 minuta, iz dve morenove greske sevilja je do 60. minuta vec smanjila na 3:2 i klop je morao da uvede nekog da ojaca sredinu terena, inace bi primili jos 3 komada do kraja utakmice! i ulazak dzana (ne hendersona) jeste smirio ritam, sevilja se ubrzo izduvala, a dzan, henderson i vajnaldum su ostvarili ravnotezu na sredini terena. do gola je doslo iz prekida, ali se (za razliku od prva dva gola) to nije nagovestavalo iz igre - cak stavise, liverpul je propustio dve neverovatne sanse za 4:2! tako da lose mislis - do preokreta doslo uveliko pre nego sto je kutinjo izasao. liverpul standardno prima tri gola nakon dve greske odbrane i masi 3, 4 dobre sanse da zavrsi utakmicu na vreme. sto ni najmanje ne umanjuje preokret sevilje. apsolutno zasluzen remi za sevilju i na kraju realan rezultat. verovatno ce se obe ekipe plasirati, mada se sa liverpulom nikad ne zna. a sa ovakvom odbranom na prolece...
(andreas kisser, 21. novembar 2017)

Kad sam rekao da je razlog to sto je Kutinjo izasao je zato sto sam siguran, da bi pao jos najmanje jedan gol i tu bi sve bilo gotovo za Sevilju. Glavni razlog zbog primljenih golova jeste naravno odbrana, prva dva gola sto su primili, dve gluposti Morena, uvek neko mora da kiksne da li je Lovren Moreno ili neko treci nebitno je. A i treci gol je veelika greska odbrane, ne mislim konkretno na odbrambene igrace nego na odbranu celog tima, lik sam stoji u 90+ minutu na korneru, lopta mu pada na nogu i on neometano postize gol. Ali eto, Liverpulu uvek to nesto fali da bi bili u top5 ekipa u Evropi, sada je to odbrana, koja ne bi mogla da funkcionise ni u belgijskoj ligi. Mada na kraju, proci ce oni grupu, posle jedino da se nadaju da im se padne sto jaca ekipa, jer protiv "manjih" ne umeju da igraju.

ето тако

pre 6 godina

Сви сте ви познаваоци фудбала и велики стручњаци а заправо сте голи к...и.
Кад нема звезде и партизана онда се препуцавате на релацији Барса-Реал односно меси - Роналдо..!
Нико не гледа мало ширу слику, у случају да прођу вечити, ко може да западне од ових који заврше на трећем месту него сви ту паметујете нешто и трабуњате!

Larra

pre 6 godina

@bre

Pa jesi u pravu za psg,sity...
samo je fora sa tim timovima sto malo podsecaju na one sto se odjednom mnogo obogate,pa ne znaju sta ce pre da kupe,od gipsanih lavova pred kucom,do bljestavila u kuci .... Kupuju i sta im treba i sta im ne treba,samo da ne kupe neki drugi....hahahah
A Barsa,Real, MU .... jesu kupovali skupo ,ali su oni poput ,,otmeno bogatih,, koji tako godinama zive...pa ljudi navikli na to...hahaha i nekako nije cudno ...
Treba malo vremena ljudima da ih prihvate ,,novopecene bogatase,,
Salu na stranu,stvarno psg,sity su mocne ekipe. Ove godine je konkurencija u LS zestoka i tesko je predvideti ko ce pobediti. To je i dobro, da se malo prosiri krug klubova koji uzimaju LS. Ja bih volela da to bude moja Barsa...al ce tesko to da ide....bar ove godine...

Vlada

pre 6 godina

Odakle obraz ovima sa 'Evo ga Ronaldo bas kad treba, na 0:4 protiv Apoela'?
Pomoci cu vam -> nokaut faza prosle Lige Sampiona, nije to bilo toliko davno, cak ni za likove sa vasim kapacitetima.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@A da se razumes u fudbal navijao bi kao ja,za Bajern.
(Dusan kg, 21. novembar 2017 23:21)

Malo sam mladji ja pa sam zavoleo Liverpul posle preokreta protiv Milana u finalu, to mi je nekako ostalo u secanju i od tada navijam za njih, i nije da ne volim Bajern, cak mi i ne dostaju one njihove dominantne pobede.

buu

pre 6 godina

Dade i Ronaldo. I to 5-i, odlučujući.
(NoName, 21. novembar 2017 21:55)
Dade i 112 gol u ligi sampiona,dade i 18 gol u kalendarskoj godini u ls,poyy.

Budimo pošteni i priznajmo

pre 6 godina

Pobedio je moj Partizan u finalu kupa šampiona (priznajem mnogo mi je krivo zbog toga), sudije ga guraju (kao i uostalom i ostale velikane), Ronaldo je egocentrik (sto jeste tacno),itd.. Ali nepostoji veći i bolji klub od REAL MADRIDA i nepostoji bolji Evropski fudbaler u istoriji od CR7! Real Madrid je najveća fudbakska sila,ta lepota fudbala,ti dresovi i trenerke što oni imaju to nema niko,gospoda u svakom smislu,kad kazes Real Madrid,pa dalje nema.. I bukvalno su KRALJEVI,kapa dole najvećem klubu svih vremena!

Magistra vite est

pre 6 godina

Nije vazno kolika je sila koja nas napada vec je vazno kakvu svetinju branimo.Legendarna lazareva izreka.E pa ako ovo konvertujem u fudbalski zargon glasilo bi ovako Nije vazno koliko je golova je dao neki fudbaler vec je vazno kako ih je postigao.Nadam se da je jasna poruka a ona glasi Lepota fudbala nije u tome da lopta samo predje gol liniju , vec je lepota fudbala u onome sto prethodi tom golu, a tu lepotu igre ronaldo nema, na zalost ronaldovaca, ima je samo leo mesi.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Šta mislite ko će osvojiti ove sezone? Ja se sa drugovima kladio da će PSŽ osvojiti.?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 21. novembar 2017 22:00)

Zna se ko ce osvojiti LS, Barselona naravno, jos ako dovedemo Ozila ili tako nekog dobrog igraca sad na zimu, to ce biti jos lakse ostvariti.

Dusan kg

pre 6 godina

i zato navijam za njih od kad znam za fudbal.
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 21. novembar 2017 23:05)

A da se razumes u fudbal navijao bi kao ja,za Bajern.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Eno smo, u desnom uglu, koja cast!
(anica, 21. novembar 2017 20:17)

Oo evo (bot)Anice i na vesti o LS hahaha ja ne verujem. Anice ko je tvoj favorit u LS, Zvezda a? Haha.

Presheva

pre 6 godina

Ja samo sam kteo da pitam ovi barca fans koji pisu messi 11 gola cr 1 A jeli oni znaju da u ligu sampiona CR ima 8 golla a barca ukupno 7 golla

Davorin

pre 6 godina

. pocelo 2. poluvreme, za sada mirise na 1:4 ili 2:3 na kraju, treceg nema :)
(neutralni felsh, 21. novembar 2017 21:50)

Ima,Sevilja – Liverpul 3:3 (0:3),skokni do Superzene,nije fudbal za tebe.

RuamaKursa

pre 6 godina

Zna se ko ce osvojiti LS, Barselona naravno, jos ako dovedemo Ozila ili tako nekog dobrog igraca sad na zimu, to ce biti jos lakse ostvariti.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 21. novembar 2017 22:09)

Koji vi ?

*****

pre 6 godina

Da vam ispričam jedan vic koji nikada ne izlazi iz mode...

Liverpul.

Kraj vica
(scholes, 21. novembar 2017 22:41)

Vic ti ispricao kondukter u autobusu?

bojaaan

pre 6 godina

Baš je dramatično na Kipru...zato i fotka Ronalda...Najzad je našao pravog protivnika da dokaže golgeterske sposobnosti...he he.
(Mister Hajd, 21. novembar 2017 22:40)

Covek koji je dao preko 450 golova se ne mora dokazivati vise ni protiv Donjeg Šepka.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Bravo za Sevilju. Jos ja htedoh da odigram dvojku ali Luzerpul je ipak Luzerpul.
Bin Jeder je opasan igrac, mogao bi krene stopama Rakitica i Danija Alvesa pa da dodje u Barsu. Sa Sukijem i Leom bi cinio fantastican trio fantastiko.

neutralni felsh

pre 6 godina

. pocelo 2. poluvreme, za sada mirise na 1:4 ili 2:3 na kraju, treceg nema :) 
(neutralni felsh, 21. novembar 2017 21:50) 

Ima,Sevilja – Liverpul 3:3 (0:3),skokni do Superzene,nije fudbal za tebe.
(Davorin, 21. novembar 2017 23:30)


uf a ti si general posle utakmice. isprsi se pa kazi sta za kraj predvidjas na poluvremenu, kao ja, pa onda drugima savetuj druge rubrike.
uostalom, nisam lose tipovao. sevilja je dala gol u nadoknadi vremena, inace bi ostalo 2:3.
1:4 sam predvidjao na osnovu liverpulove igre u prvom poluvremenu. jeste bilo prilicno neverovatno koliko je liverpul kasnije izgubio konce a koliko je sevilja zaigrala bolje, upravo banega, koga sam kritikovao - na poluvremenu...
inace, umem ja i da gadjam i da pogodim, ne sekiraj se. sto bi rekli, bar se trudim.

coki

pre 6 godina

ne znam gde su sada oni koji pisu kako klubovi iz PL nema sta da traze protiv Spanskih,Nemackih,Italijanskih klubova?Totinhem lagano protiv Dortmunda u dve utakmice i kroz grupu,Liverpul vraca Sevilji za poraz kod kuce,svih 5 engleza ce proci lagano svoje grupe i pored zesce teskog ritma i utakmica u PL.

Penaldo Hahahahahaha

pre 6 godina

Djirona nula golova bitna utakmica real gubi bodove
Real betis nula golova bitna utakmica real gubi bodove
Atletiko madrid nula golova bitna utakmica real gubi bodove
Apoel pri rezultatu od 4:0 nebitna utakmica penaldo dva komada i to prvi gol peterac a drugi prazan gol hahahahahaha
Da nije smesno bilo bi zalosno.

neutralni felsh

pre 6 godina

paradoksalno, ovaj rezultat odgovara sevilji.
prvo, smenice ovog beriza koji evidentno nema ideju - napred jedva daju golove a odbrana zbunjena. nebo i zemlja u odnosu na prosle sezone. jeste da se ni sampaoli nije nesto posebno pokazao, osim sto ih je dobro zatvarao, ali ovo je skandalozno. ekipa nije oslabljena letos, niko tu nije ispod elementarnog nivoa, osim desetke banega koga bih najurio odmah. zbunjuje saigrace umesto da se kapira sa njima, nervozira se bez lopte, vrti se u krug, trza se pogubljen. sad ce da mu podviknu na poluvremenu garantovano.
drugo, bolje je da ispadnu iz LS i odu u ligu evrope, u kojoj plivaju kao ribe na suvom, imaju nekoliko legendarnih plej ofova i osvojenih finala. LS ipak nije njihov teren, vec dve sezone se vidi da im ne ide cak ni protiv dosta manje renomiranih i kvalitetnih ekipa.
sa druge strane, liverpul igra odlicno: klop i njegova ekipa cesto igraju po principu toplo-hladno, ali veceras su ga bas utoplili. sve na svom mestu, mudri u kretanju, agilni i skroz srcani, na sredini su savladali cvrstu sevilju, uvek liverpulovim igracima noga ide prva na nogu. psiholoska prednost tamo gde se najmanje ocekivalo, bas onde gde je liverpul cesto ispadao tanak, narocito sa spanskim ekipama. veceras je sve po ps-u, kad osvojis sredinu onda je lako da se siris i igras klopov omiljen brzi sistem. prvo sacekas da nervozna sevilja pogresi pa im uzmes loptu, pa je malo drzis i razmenjujes, dok ovi jos ne ponervoze, e tek onda podjes napred, brzo, sa uvezbanim krilima za brz prodor u prostor, mocno. a ne ko ovi nasi tunjavci...
a kutinjo igra kao da je dosao na audiciju. zna da su mnoge oci uprte u njega, ispod palme na obali barselone... pocelo 2. poluvreme, za sada mirise na 1:4 ili 2:3 na kraju, treceg nema :)

Mikii

pre 6 godina

ne znam gde su sada oni koji pisu kako klubovi iz PL nema sta da traze protiv Spanskih,Nemackih,Italijanskih klubova?Totinhem lagano protiv Dortmunda u dve utakmice i kroz grupu,Liverpul vraca Sevilji za poraz kod kuce,svih 5 engleza ce proci lagano svoje grupe i pored zesce teskog ritma i utakmica u PL.
(coki, 21. novembar 2017 22:42)

Evo, tu smo. Ne gleda se grupna faza, decak, vec one najvaznije utakmice. Tu Engleza nece biti. Sto se "zesceg" ritma tice, odavno vec ispricana prica. Niko nije kriv Liverpulu i Arsenalu sto gube od Votforda i Stouka, pa se zale na ritam. Real i Barselona bi to pregazili kao plitak potok i imali bi sasvim dovoljno vremena za pripremu utakmice u ligi sampiona. Ne znam da li vi to ne mozete, ili ne zelite da shvatite.

Mica Bugarin

pre 6 godina

Haha znam da je Real nabio komplekse SA dominacijom poslednjih sezona pogotovu u Evropi kakva nije vidjena mozda I nikad, Ali da vas ovoliko uzurpiraju to je vec smesno. Na zalost psg siti favoriti kao sto je rekao vec neko propast fudbala

Mister Hajd

pre 6 godina

Baš je dramatično na Kipru...zato i fotka Ronalda...Najzad je našao pravog protivnika da dokaže golgeterske sposobnosti...he he.

brat pantela

pre 6 godina

10 sezona vam govorim ko igra finale i ko osvaja. Vi i dalje vrtite neke svoje nebuloze.
Finale Bajern i Man siti, titula se vraca u Minhen.
U 1/2 finalu ispadaju Real Madrid (na moju veliku zalost jer sam ocekivao tripletu) i PSG (strasna osveta Hajnkensa).
Sto se tice separatista iz Kat, sa svojim vise od kluba, 1/4 finale.
U vezi Pariza, voleo bih da osvoji naredne godine a da li ce to ostvariti reci cu vam naravno prvi, u avgustu mesecu.
Do tad, veliki pozdrav.

Nepravda.
Nisam ja kriv sto znam unapred.
Takve sam informacije dobio.

Mista

pre 6 godina

Pa sta se vi tu prepirete s komentari, pa to je cista namestaljka odavde do sunca , tako je to kad timovi iz istu grupu igraju u razliciti termin ,pa to je jasno ko dan. Namesta se kome kako godi i odgovara i kom je kako cef. :)

Liverpool Man

pre 6 godina

@Penaldo Hhahaha
jedino sto je smesno ovde je tvoj komentar. Smejes se coveku koji je dao preko 550 golova i coveku koji je najbolji strelac ikada u LS. Osvojio pregrst titula. Sve i da je dao 500 sa peterca sto to onda neko drugi ne uradi? Evo posto je to tako lako trebalo bi da svaki igrac to moze 10 godina da radi? Pa nema ih nesto a? Aj sad u krevet i na spavanje.

Miki delija

pre 6 godina

Nisam imao vremena da ceprkam po statistikama, ali sam gotovo ubedjen da je Klop sa ovim Liverpulom svetski rekorder u broju izgubljenuh "dobijenih utakmica" sto u prvenstvu, sto van. Covek jednostavno nema nijednu opciju u fudbalu, osim totalnog haosa, gde nekad izadje kao pobednik, cesce bude suprotno. Pitrosio je stotine miliona funti, dovodio je na desetine raznih igraca, i ima jednu od najgorih odbrana u Evropi. Navijac sam redsa, i smatram da je Klop najobicniji vic majstor i trenerski imitator, jedna od najvecih trenerskih prevara u svetu. Jer ljudi pa svakome se desi da prospe dobijeno, ali za ovih par godina njemu se desilo vise desetine puta, sto je mnogo, mnogo je, jedva cekam da mu vidim ledja !

mig

pre 6 godina

ako je ono penal za Sevilju, onda je bio i penal za Liverpul pri kraju meca prekrsaj nad Maneom, al ovaj pogubljeni sudija ne sme da svira. onoliko teatralnog bacanja igraca Sevilje, to samo u Spaniji ima.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@(neutralni felsh, 21. novembar 2017 22:52)

Nisam bas pratio utakmicu, ali ako se ne varam Klop je umesto Kutinja na poluvremenu uveo Hendersona? Ili mozda nekog drugog nebitno sad, i to je po meni glavni razlog ovog preokreta. Ali, ne bi Liveprul bio Liverpul kada ne bi pravili ovakve kikseve, i kada ne bi igrali ovakve utakmice. Zato je Liverpul uvek zanimljiv za gledanje, uvek zanimljive utakmice, i zato navijam za njih od kad znam za fudbal.

Bree

pre 6 godina

@Milos, sto 'smrt fudbala' ako Siti i PSZ budu igrali u finalu? Jel treba samo da gledamo penale Reala ili simuliranje Barselone do tog finala. Cudno je kako pojedincima smeta kada Siti, Psz, Celsi... kupuju igrace, a ne smeta im sto to isto Junajted, Real ili Barselona rade citav vek! Da se razumemo, ja ne volim ni Siti, ni PSZ, ali igraju brutalan fudbal ove sezone.

neutralni felsh

pre 6 godina

ne znam gde su sada oni koji pisu kako klubovi iz PL nema sta da traze protiv Spanskih,Nemackih,Italijanskih klubova?Totinhem lagano protiv Dortmunda u dve utakmice i kroz grupu,Liverpul vraca Sevilji za poraz kod kuce,svih 5 engleza ce proci lagano svoje grupe i pored zesce teskog ritma i utakmica u PL.
(coki, 21. novembar 2017 22:42)


da, tako je izgledalo na poluvremenu... ali. liverpul nema dusu za oba poluvremena. izgleda da im je stalna praksa da odigraju dobro samo jedno.
totenhem nisam gledao veceras, ne mogu da pricam. ali... opsti je utisak da i pored nespornog kvaliteta nemaju ni ekipu ni ambicije za zavrsnice evropskih sampionata.
siti i united imaju sanse da nesto naprave na prolece u LS, ostali nemaju taj x-faktor. cak ni celzi, jer su imali skandalozno los prelazni rok.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 6 godina

@ neutralni felsh - Bolje imati sreće na kladionici jer ljubav se svakako može kupiti, što većina i radi. Znači bukvalno🎯 kupiti.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

A Boda tajson nokautirao sudiju.. :D
(laza89, 21. novembar 2017 21:01)

A Brando macka odbranio 2 penala, u stilu Milana Lukaca.

Marko79

pre 6 godina

Očekujem od Reala da pokaze svu svoju "moć" i "raskoš" protiv velikog Apoela.
(panco, 21. novembar 2017 21:42)

Nek si ti cekao 4. gol pa da se pravis pametan...u 21:42

neutralni felsh

pre 6 godina

@(neutralni felsh, 21. novembar 2017 22:52) 

Nisam bas pratio utakmicu, ali ako se ne varam Klop je umesto Kutinja na poluvremenu uveo Hendersona? Ili mozda nekog drugog nebitno sad, i to je po meni glavni razlog ovog preokreta. Ali, ne bi Liveprul bio Liverpul kada ne bi pravili ovakve kikseve, i kada ne bi igrali ovakve utakmice. Zato je Liverpul uvek zanimljiv za gledanje, uvek zanimljive utakmice, i zato navijam za njih od kad znam za fudbal.
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 21. novembar 2017 23:05)


da. slozices se, liverpul je vec odavno takav, zanimljiv za gledanje. istina, to cesto presedne njihovim navijacima i uopste planovima jer znas i sam onu kinesku kletvu "dabogda ziveo u zanimljiva vremena, tako i ovo "dabogda im utakmice bile zanimljive. a liverpulove jesu za sve pare, i klop i rodzers i benitez pa do ulijea i ranije, devedesetih, sa onim njihovom takozvanim "novim prolecem", posle pada krajem osamdesetih, koje, prolece, ni tada nikako nije dolazilo, vecito je izmicalo.
san i zlatni ideal svakog trenera je da mu ekipa igra dosadne utakmice, pridave i povedu i odrade utakmicu, cim su tako u mogucnosti. liverpul? mnogo retko, cak i sa fenjerasima. ama uvek, ili se raspucaju ili potonu pa se vade pa u nedogled. takav fudbal jeste zanimljiv nama ali je stresan za celu ekipu. istrose se bez ucinka i moral opadne. letos su najavili borbu za titulu, a sad se klimaju. uz dobar fudbal, brz i atraktivan. cesto i bezglav. njih ni benitez cesto nije mogao da obuzda kad se rastrce uz samo 2 vektora u igri.
a totenhem? takodje :) na vajt hart lejnu su se sa svakom ekipom rvali do kraja, gde god da su na tabeli, uz mnogo zanimljiv, i rezultatski. posebno cuvene goleade sa unitedom (3:0 poluvreme, 3:5 kraj) i ludnice sa onim starim celzijem, jos kad ih je gulit trenirao. plus odlican ugao kamere, bas odozgo, vidi se teren sa visine, uzivancija, a sad na novom stadionu ko da su spustili kameru u podrum...
ali jedno je zanimljiv adrenalin fudbal, a drugo je konstanta u pobedjivanju, koja je cesto dosadna, i zbog koje mnogi milojkovi prijatelji fudbala ne vole tzv. "favoritske top-klubove" - jer su cesto predvidljivi... makar i kad pobedjuju. i upravo zbog toga. dosadni za ono pravo navijanje, adrenalinsko.
liverpul, i svi ostali, jure bas tu svojevrsnu "dosadu", ali liverpul nikako da je stigne bar na sezonu-dve.

neutralni felsh

pre 6 godina

Djirona nula golova bitna utakmica real gubi bodove 
Real betis nula golova bitna utakmica real gubi bodove 
Atletiko madrid nula golova bitna utakmica real gubi bodove 
Apoel pri rezultatu od 4:0 nebitna utakmica penaldo dva komada i to prvi gol peterac a drugi prazan gol hahahahahaha 
Da nije smesno bilo bi zalosno.
(Penaldo Hahahahahaha, 21. novembar 2017 22:49)


nije smesno. to je normalno. ulazi covek u bolju formu. jeste lakse da rokne gol apoelu nego atletiku, ali gol je gol i pobeda ce dobro da dodje celoj ekipi. i mozes se kladiti da ce ronaldo na sledecoj utamici u primeri da postigne gol. retoricki... nemoj da se kladis. ko ima srece na kladionci cesto nema u ljubavi. a kad ga krene u ljubavi, pobrka mu kvote pa izgubi srecu. bolje sutiraj loptu za pare. probaj da igras makar za apoel makar neku nebitnu utakmicu.

Budimo pošteni i priznajmo

pre 6 godina

Pobedio je moj Partizan u finalu kupa šampiona (priznajem mnogo mi je krivo zbog toga), sudije ga guraju (kao i uostalom i ostale velikane), Ronaldo je egocentrik (sto jeste tacno),itd.. Ali nepostoji veći i bolji klub od REAL MADRIDA i nepostoji bolji Evropski fudbaler u istoriji od CR7! Real Madrid je najveća fudbakska sila,ta lepota fudbala,ti dresovi i trenerke što oni imaju to nema niko,gospoda u svakom smislu,kad kazes Real Madrid,pa dalje nema.. I bukvalno su KRALJEVI,kapa dole najvećem klubu svih vremena!

Oslo

pre 6 godina

Nije vazno kolika je sila koja nas napada vec je vazno kakvu svetinju branimo.Legendarna lazareva izreka.E pa ako ovo konvertujem u fudbalski zargon glasilo bi ovako Nije vazno koliko je golova je dao neki fudbaler vec je vazno kako ih je postigao.Nadam se da je jasna poruka a ona glasi Lepota fudbala nije u tome da lopta samo predje gol liniju , vec je lepota fudbala u onome sto prethodi tom golu, a tu lepotu igre ronaldo nema, na zalost ronaldovaca, ima je samo leo mesi.
(Magistra vite est, 21. novembar 2017 23:46)

Skoro nesto gluplje nisam procitao....

buu

pre 6 godina

Dade i Ronaldo. I to 5-i, odlučujući.
(NoName, 21. novembar 2017 21:55)
Dade i 112 gol u ligi sampiona,dade i 18 gol u kalendarskoj godini u ls,poyy.

Slavisa V.

pre 6 godina

Odavno nije bilo vece LS u petom kolu koje gotovo nista ne resava. Cak i Spartak da je dobio ne bi mu znacilo nista jer bi mu za prolazak dalje svakako trebala pobeda u Liverpulu. Doduse, sad u slucaju pobede Liverpula ni ona mu nece pomoci, a ako cemo posteno nije ni realna. Ipak bih voleo da Sevilja izjednaci i da Spartak ima sansu. Lajpcigu isto vecerasnja pobeda nece znaciti nista, jer oni svakako ni pre ove utakmice nisu odlucuivali o svojoj sudbini, za razliku od Monaka koji, koliko god to zvucalo paradoksalno, jos uvek sam odlucuje. Sanse Napolija su svedene na teoriju, kod Borusije nije postojala ni teorija.

andreas kisser

pre 6 godina

Nisam bas pratio utakmicu, ali ako se ne varam Klop je umesto Kutinja na poluvremenu uveo Hendersona? Ili mozda nekog drugog nebitno sad, i to je po meni glavni razlog ovog preokreta. Ali, ne bi Liveprul bio Liverpul kada ne bi pravili ovakve kikseve, i kada ne bi igrali ovakve utakmice. Zato je Liverpul uvek zanimljiv za gledanje, uvek zanimljive utakmice, i zato navijam za njih od kad znam za fudbal.
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 21. novembar 2017 23:05)

posto nisi gledao, ja cu ti prepricati! sevilja je krenula furiozno u 2 poluvremenu, LFC nije pipnuo loptu prvih 15 minuta, iz dve morenove greske sevilja je do 60. minuta vec smanjila na 3:2 i klop je morao da uvede nekog da ojaca sredinu terena, inace bi primili jos 3 komada do kraja utakmice! i ulazak dzana (ne hendersona) jeste smirio ritam, sevilja se ubrzo izduvala, a dzan, henderson i vajnaldum su ostvarili ravnotezu na sredini terena. do gola je doslo iz prekida, ali se (za razliku od prva dva gola) to nije nagovestavalo iz igre - cak stavise, liverpul je propustio dve neverovatne sanse za 4:2! tako da lose mislis - do preokreta doslo uveliko pre nego sto je kutinjo izasao. liverpul standardno prima tri gola nakon dve greske odbrane i masi 3, 4 dobre sanse da zavrsi utakmicu na vreme. sto ni najmanje ne umanjuje preokret sevilje. apsolutno zasluzen remi za sevilju i na kraju realan rezultat. verovatno ce se obe ekipe plasirati, mada se sa liverpulom nikad ne zna. a sa ovakvom odbranom na prolece...

neutralni felsh

pre 6 godina

@ neutralni felsh - Bolje imati sreće na kladionici jer ljubav se svakako može kupiti, što većina i radi. Znači bukvalno? kupiti.
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 21. novembar 2017 23:22)


ne gledaj vecinu, veciti delijo. jer sreca je varljiva vise nego ljubav.

Vlada

pre 6 godina

Odakle obraz ovima sa 'Evo ga Ronaldo bas kad treba, na 0:4 protiv Apoela'?
Pomoci cu vam -> nokaut faza prosle Lige Sampiona, nije to bilo toliko davno, cak ni za likove sa vasim kapacitetima.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@(neutralni felsh, 21. novembar 2017 23:43)

Slazem se, Liverpul ne moze da odigra sezonu da lagano igraju utakmice bez iznenadjenja i bar 15-ak golova u poslednjim minutima koji odlucuju utakmicu. Ali to je fudbal, mi smo tu da gledamo i da navijamo, zato cu uvek pre gledati Liverpul protiv Borusije D na primer, nego Real Madrid i Juventus...

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@A da se razumes u fudbal navijao bi kao ja,za Bajern.
(Dusan kg, 21. novembar 2017 23:21)

Malo sam mladji ja pa sam zavoleo Liverpul posle preokreta protiv Milana u finalu, to mi je nekako ostalo u secanju i od tada navijam za njih, i nije da ne volim Bajern, cak mi i ne dostaju one njihove dominantne pobede.

Slavisa V.

pre 6 godina

Gotovo da sam bio siguran da ce posle 2:3 Sevilja izjednaciti. Eto, sad Spartak drzi sudbinu u svojim rukama, nazalost, kako igraju to im nece nista znaciti. Napoli je ostvario Pirovu pobedu posto Sahtjor nece izgubiti u zadnjem kolu, isto kao i Lajpcig. Lajpcig je, doduse, osigurao LE sto za njih nije beznacajno. Napoliju ce LE biti samo kamen oko vrata u borbi za Skudeto.

takkar

pre 6 godina

Efikasno vece u LS, dosta golova i lepih akijca. Napoli odlicna ekipa, Siti sasvim dobar takodje.Dortmund je razocarenje sezone tu nema sta,mada su veceras imali stvarno jakog rivala.Real je bio odlican veceras,mogu oni I bolje, bili smo svedoci toliko puta. Drago mi je sto je Modric fantasticnim volejem potvrdio da je nezamenjiv sraf u Realu.Genijalac klasican.Ocito da podizu formu I da sve bolje igraju.Setimo se da su imali za rivale I Levante I Gironu pa nosi igrali kao vcrs. Totenhem uz dobar zreb moze u top 8,imaju tim,nema sta. Liverpool kao I uvek, gubitnicki do kraja. Ne umeju pa to ti je. Monako je jos jedan primer modernog fudbala, prodas sve svoje dragulje I od sjajne ekipe postanes topovsko meso. Bice opakih parova u osmini finala, jer Real I Bajern kao drogoplasirani ili eventualno PSG, mogu da poremete sve.

bojaaan

pre 6 godina

@ bojaaan - Napredak iz donjeg Šepka? Gledao sam ih uživo u prvoj ligi republike Srpske. ?
(ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 21. novembar 2017 22:53)

Da da brate, taj. :)

ccc

pre 6 godina

To je Klop, strucnjak isti strucnjak kao onaj celavi Benitez. Klop je dobar za medije, covek je naocit i zabavljac. Nista Liverpul sa njim nece uraditi kao i do sada, godinama. Samo gledajte ako ne verujete i mislite da lupam.

ето тако

pre 6 godina

Сви сте ви познаваоци фудбала и велики стручњаци а заправо сте голи к...и.
Кад нема звезде и партизана онда се препуцавате на релацији Барса-Реал односно меси - Роналдо..!
Нико не гледа мало ширу слику, у случају да прођу вечити, ко може да западне од ових који заврше на трећем месту него сви ту паметујете нешто и трабуњате!

Larra

pre 6 godina

@bre

Pa jesi u pravu za psg,sity...
samo je fora sa tim timovima sto malo podsecaju na one sto se odjednom mnogo obogate,pa ne znaju sta ce pre da kupe,od gipsanih lavova pred kucom,do bljestavila u kuci .... Kupuju i sta im treba i sta im ne treba,samo da ne kupe neki drugi....hahahah
A Barsa,Real, MU .... jesu kupovali skupo ,ali su oni poput ,,otmeno bogatih,, koji tako godinama zive...pa ljudi navikli na to...hahaha i nekako nije cudno ...
Treba malo vremena ljudima da ih prihvate ,,novopecene bogatase,,
Salu na stranu,stvarno psg,sity su mocne ekipe. Ove godine je konkurencija u LS zestoka i tesko je predvideti ko ce pobediti. To je i dobro, da se malo prosiri krug klubova koji uzimaju LS. Ja bih volela da to bude moja Barsa...al ce tesko to da ide....bar ove godine...

vince carter

pre 6 godina

"Magistra" ako je lepota fudbala merodavna ili lepota postizanja golova,da li su onda Rivaldo,Zlatan ili Matt Letisierr bolji igraci od Mesija?? Lepotom fudbala Ronaldinjo je iznad Mesija...uglavnom ja kad sam bio klinac i kad izadjem sa ostalima na sportske terene..mi nismo prepricavali statistike,brojeve,trofeje vec sta je sinoc napravio Brazilski Ronaldo,kakav je gol dao Batistuta itd...tako da batalite brojeve to niko ne pamti niti je Gerd Miler ikada bio iznad Maradone niti je Pele smatran najvecim zbog broja golova vec zbog nacina igre i postizanja golove na sve moguce nacine...Tako donekle si u pravu,pamte se igraci poteza i nacin igre a ne brojevi....

Sumadinac91

pre 6 godina

marco

Obično Siti (i slične ekipe) pada sa formom posle prvog dela,doduše sad im je klupa jača od pola timova koji igraju LS.Ali još je rano za takve prognoze.
A tu su i Bajern,Barsa,Real (koliko god bili očajni trenutno) kao i drugi Mančester.

soson

pre 6 godina

Nisam imao vremena da ceprkam po statistikama, ali sam gotovo ubedjen da je Klop sa ovim Liverpulom svetski rekorder u broju izgubljenuh "dobijenih utakmica" sto u prvenstvu, sto van. Covek jednostavno nema nijednu opciju u fudbalu, osim totalnog haosa, gde nekad izadje kao pobednik, cesce bude suprotno. Pitrosio je stotine miliona funti, dovodio je na desetine raznih igraca, i ima jednu od najgorih odbrana u Evropi. Navijac sam redsa, i smatram da je Klop najobicniji vic majstor i trenerski imitator, jedna od najvecih trenerskih prevara u svetu. Jer ljudi pa svakome se desi da prospe dobijeno, ali za ovih par godina njemu se desilo vise desetine puta, sto je mnogo, mnogo je, jedva cekam da mu vidim ledja !
(Miki delija, 21. novembar 2017 23:34)

Klop je doveo manje igraca za dve godine, nego Rodzers u leto 2014., ne znam da li je neki menadzer Liverpula ovako malo kupovao. Liverpul nema vodju na terenu i to je kljucni problem. Henderson kapiten, smesno.

tiberije

pre 6 godina

Nije vazno kolika je sila koja nas napada vec je vazno kakvu svetinju branimo.Legendarna lazareva izreka.E pa ako ovo konvertujem u fudbalski zargon glasilo bi ovako Nije vazno koliko je golova je dao neki fudbaler vec je vazno kako ih je postigao.Nadam se da je jasna poruka a ona glasi Lepota fudbala nije u tome da lopta samo predje gol liniju , vec je lepota fudbala u onome sto prethodi tom golu, a tu lepotu igre ronaldo nema, na zalost ronaldovaca, ima je samo leo mesi.
(Magistra vite est, 21. novembar 2017 23:46)

Ljubi te majka pametnog i nacitanog

BlueFortress

pre 6 godina

Liverpul sa neverovatnim greskama u odbrani, verovatno ce pobediti Spartak i ostati na celu grupe ali u nokaut fazi...Fejenord prijatno iznenadio i odigrai muski, steta za gol pred kraj ali sada Napoli ima sansu da se provuce u drugu fazu...

I nema driblaj, i nema dodaj...

pre 6 godina

A sta mislite koliko su kladionice zaradile na ovim rezultatima?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (JAZZ, 22. novembar 2017 00:52)

Kladionice zaradjuju uvek bez obzira na rezultat ali ne namestaju utakmice. To rade klubovi sami. Sta mislite odakle 200 miliona da se plati fudbaler, od ulaznica?

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

@posto nisi gledao, ja cu ti prepricati! sevilja je krenula furiozno u 2 poluvremenu, LFC nije pipnuo loptu prvih 15 minuta, iz dve morenove greske sevilja je do 60. minuta vec smanjila na 3:2 i klop je morao da uvede nekog da ojaca sredinu terena, inace bi primili jos 3 komada do kraja utakmice! i ulazak dzana (ne hendersona) jeste smirio ritam, sevilja se ubrzo izduvala, a dzan, henderson i vajnaldum su ostvarili ravnotezu na sredini terena. do gola je doslo iz prekida, ali se (za razliku od prva dva gola) to nije nagovestavalo iz igre - cak stavise, liverpul je propustio dve neverovatne sanse za 4:2! tako da lose mislis - do preokreta doslo uveliko pre nego sto je kutinjo izasao. liverpul standardno prima tri gola nakon dve greske odbrane i masi 3, 4 dobre sanse da zavrsi utakmicu na vreme. sto ni najmanje ne umanjuje preokret sevilje. apsolutno zasluzen remi za sevilju i na kraju realan rezultat. verovatno ce se obe ekipe plasirati, mada se sa liverpulom nikad ne zna. a sa ovakvom odbranom na prolece...
(andreas kisser, 21. novembar 2017)

Kad sam rekao da je razlog to sto je Kutinjo izasao je zato sto sam siguran, da bi pao jos najmanje jedan gol i tu bi sve bilo gotovo za Sevilju. Glavni razlog zbog primljenih golova jeste naravno odbrana, prva dva gola sto su primili, dve gluposti Morena, uvek neko mora da kiksne da li je Lovren Moreno ili neko treci nebitno je. A i treci gol je veelika greska odbrane, ne mislim konkretno na odbrambene igrace nego na odbranu celog tima, lik sam stoji u 90+ minutu na korneru, lopta mu pada na nogu i on neometano postize gol. Ali eto, Liverpulu uvek to nesto fali da bi bili u top5 ekipa u Evropi, sada je to odbrana, koja ne bi mogla da funkcionise ni u belgijskoj ligi. Mada na kraju, proci ce oni grupu, posle jedino da se nadaju da im se padne sto jaca ekipa, jer protiv "manjih" ne umeju da igraju.