Sreda, 15.11.2017.

10:27

Semjuels u "svađi" sa formom, Nikolićem, grobarima

Košarkaš Partizana Samardo Semjuels kritikovao je odluku trenera Miroslava Nikolića zbog manje minutaže nego što očekuje na meču protiv Albe u Evrokupu.

Izvor: B92

Semjuels u "svaði" sa formom, Nikoliæem, grobarima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Ajte u 100 marke,da ce Samuels otici do kraja meseca,i da ce tuziti klub zbog neisplacene plate?
(Dag Kristi, 15. novembar 2017 14:05)

Pa da, znas ti dobro Kristi, Sofo, Mekel...Nego ne shvatam kako je Zvezda mogla da dovodi pojacanja a duguje Radonji 4 plate.

vesa

pre 6 godina

Za razliku od ovih iz predgradja cije evroligaske zvezde nemaju ugovor ispod 500 000 e vidi se da smo stvarno dotakli dno sto se love tice...ali meni je bitno da smo jos uvek kk Partizan,isti grb,ista adresa,isti navijaci..nema niceg vestackog i placenog

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Pecarski i ko jos???
(pixi10, 15. novembar 2017 13:40)

I Sani Aranitovic, Tadija Tadic, Tankosic, pa i Obrad Tomic. A ko je mlad i talentovan u klubu iz Zeleznika, Pero Antic?

Mikula

pre 6 godina

Je l to onaj mali iz Klivlenda koji će da rasturi sve ove sezone i da predvodi ovaj klub u EL sledeće godine? On je? Nisam ga prepoznao...

Yamamoto

pre 6 godina

Je l to onaj mali iz Klivlenda koji će da rasturi sve ove sezone i da predvodi ovaj klub u EL sledeće godine? On je? Nisam ga prepoznao...
(Mikula, 15. novembar 2017 14:00)

Ne, to je onaj zbog kojeg vi svakodnevno ostavljate komentare kako dovodimo ekstra pojacanja koja kostaju ko zna koliko i za koje navodno ni Zvezda nema para a na kraju se ispostavi totalno suprotno. E to su druze komentari koje ostavljaju ljudi koji veze sa kosarkom nemaju i koji vide snimak od 4 zakucavanja i misle da smo doveli Patrika Juinga.

Komunalac

pre 6 godina

Sto ne objavite sa je Samardo jutros ponovo bio aktivan na drustvenim mrezama (twiter)? Pitao se covek gde mu je plata, dva meseca igra dzabe...

jedan980

pre 6 godina

Citam ove gancije i razmislajm, Zagorac je tu negdje da dodje. Kad bi se Dule vratio, Todoric i Silobad van, mislim da bi pocrkali od muke, a bogami i straha. Zna se sta je 13 leta bez kupanja u slanoj vodi.

Leopold82

pre 6 godina

Jamajkanac-Jamajcanin


Dijalog na Dorcolu

Brucoskinja iz Uzica pita postarijeg gospodina da li je negde u blizini Bajlonijeva pijaca, a on joj objasni da je Bajlonova pijaca pravo ispred.
Ona se zahvali i napomenu da je pijaca Bajlonijeva.

A stari Dorcolac joj rece:
"Cero, moj je pradeda radio za tog Bajlonija, a deda mi je radio za njegovog sina i znam ja kako se on zvao. Ali otkad pijaca postoji, mi na Dorcolu zovemo je Bajlonova."

pixi10

pre 6 godina

Pratim kosarku godinama,i argumentovano mogu reci da Muta nije trener za Partizan.Igra bez rezona, unistice ove talentovane momke koje klub trenutno ima.
(Aco RS, 15. novembar 2017 12:41) Pecarski i ko jos???

Da li se secate

pre 6 godina

Kad su pitali Alimpijevica kako se ponasa Feldin a on je izjavio da je pozitivno iznenadjen jer cuti i prima kritike. E tu vam je razlika.

NoName

pre 6 godina

Bravo za B92! Svi pisu i kazu Jamajcanin, a ne Jamajkanac. Stanovnik Afrike je Afrikanac... 
(Jedini normalan portal, 15. novembar 2017 11:26) 

Sta je onda stanovnik Azije ili na primer Hrvatske, Kipra, Bugarske...
(Oslo, 15. novembar 2017 11:44)

Bugarskanac, to je bar jasno :)

oscar

pre 6 godina

u pravu je potpuno. doveden je kao pojačanje, jak je ko konj a plaćen ko evroligaški igrač, bivša NBA zvezda i treba da igra minimum 30 min i da kroz utakmice nabija snagu. 

kao Rajt u Igokei.
(dule, 15. novembar 2017 10:51)

A inace Samardo Samjuels je bivsa nba ZVEZDA jel?

a belic strumPf

pre 6 godina

@ veliki s'rumPf
Kad se nesto ustali u narodu - sveti otac ne bi ispravio. Pravilno je i Kosovac a ne Kosovar, cisto da znas, a posto si pametnica objasni zasto je Valjevac a ne Valjevar?!
Ali i oni su legli na rudu, pa su prihvatili da je isto mnogo i puno i poslednji i zadnji STO NIKAKO NE MOZE BITI ISTO.

323

pre 6 godina

Sta je onda stanovnik Azije ili na primer Hrvatske, Kipra, Bugarske...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Oslo, 15. novembar 2017 11:44)

Pa Azijakanac, Hrvatijanac, Kiprijanac i Bugarijanac? Prosto! Majko moja....


Jamajčani
Iz Wikipedije, slobodne enciklopedije
Jamajčani ili Jamajkanci u širem smislu predstavlja naziv za cjelokupno stanovništvo Jamajke, dok u užem smislu predstavlja specifičnu etničku grupu koja je nastala miješanjem afričkih robova, danas izumrlih Taino domorodaca te španskih i engleskih kolonijalista.
Jamajčani su po rasnim obilježjima uglavnom crnci, iako ima nešto malo mulata, i još manje bijelaca.
Uz engleski, Jamajčani također govore jamajčanskim kreolskim jezikom.
Jamajčani, kojih ima oko 2 miliona, su vjerojatno najpoznatija etnička grupa s Kariba, što prije svega imaju zahvaliti svojoj bogatoj kulturi temeljenoj na miješanju afričke i anglo-irske tradicije. Od te kulture je najpoznatiji cijeli niz originalnih muzičkih stilova koji je stekao veliku popularnost u svijetu - reggae, ska i dub.
Iako su Jamajčani po vjeri uglavnom protestanti, poznati su i po novoj religiji koja je nastala među njihovim redovima - rastafarijanizmu.
Jamajčani su, zbog siromaštva i visoke stope nasilja, prethodnih desetljeća često emigrirali, uglavnom u SAD i Veliku Britaniju, gdje su stvorili snažne i lako prepoznatljive imigrantske zajednice, od kojih je najpoznatiji Brixton u Londonu.

Mile Laktas

pre 6 godina

panteri samo mogu da sanjaju uspehe koje je Partizan ostvario u proteklim decenijama...
(nesa, 15. novembar 2017 11:36)

Nije samo Partizan !!! I mi Igokejci imamo 50% zasluga ... Jesmo li Partizan-Igokea ili nismo ?
Ako nismo od kada nismo i gde to pise ...

Da li se secate

pre 6 godina

Pitali Alimpijevica kako reaguje Feldin na kritike a on je rekao da Feldin cuti trpi i radi. Alimpijevic ce da nadmasi Radonju Zivi bili pa videli.

Aco RS

pre 6 godina

Pratim kosarku godinama,i argumentovano mogu reci da Muta nije trener za Partizan.Igra bez rezona, unistice ove talentovane momke koje klub trenutno ima.

Dopingovane limenke

pre 6 godina

Vidim da su 90% komentara na vest placenog Cokijevog novinara o Partizanu, ostavili simpatizeri Covicevog privatnog kluba.Neki ih nazivaju i botovima.Al kad bolje razmislim oni vise i nemaju svoje dvoriste,sta im preostaje nego da gledaju u tudje.

Ivan

pre 6 godina

Odlican komentar je bio pre njegovog dolaska u Partizan.Sve tacno momak opisao u komentaru.Nezainteresovan,teske naravi,nedisciplinovan,u svlacionici zeli da bude glavni...
 (Strelac, 15. novembar 2017 11:36)

Kome ti to pricas... Oni cim cuju da se neko ime povezuje za Partizan, odmah svi znaju kakav igrac, i kako ce da razvali u partizanu. To su jedini navijaci u evropi koji to rade. Crtaju sastave, petorke, vredjaju i prete ostalima kako protiv njih niko nema sanse...

Shearer

pre 6 godina

Treba biti pošten prema ovim igračima i Muti. Tim je kasno sastavljen i ima tu dosta igrača koji su doživljavali teške povrede tokom karijera. Jedini igrač koji me je razočarao je Mihajlo Andrić. Igrao je sa takvim krilima kao što su Davis Bertrans, Terens Kinbsi, Saša Pavlović... a da ništa nije naučio. Svaka mu čast što je pokazao vernost klubu ali ipak je za profesionalni sport neophodan kvalitet. Ako bude došao Zagorac videćete koliko će skok i odbrana delovati zategnutije. Što se mene tiče Muta ima rok do nove godine i posle toga već mora da postoji malo odgovornosti jer će tim biti uigran.

PFCBobekNDHVokriOVK

pre 6 godina

Kazem defanzivna jer za pare za koje igra Samardo kompletna cetvorka ne moze da se dovede, mora da se bira napadacki ili odbrambeni ucinak a ovo drugo nam je trenutni prioritet. A na petici nek igraju Djoko i Obrad pa sta bude. Ionako cemo protiv mnogih timova morati da igramo small ball postavku tako da nam vise od dve petice i ne treba.
(Shone, 15. novembar 2017 11:10) # Link komentara

Срам те било Нешо, какве паре???? Не игра он за паре, него игра за шансу да се докаже у перспективном тиму који игра Евролигу....има неку стипендију, ситну, да преживи до првог, али пара нема....паре ће да буду 2020 кад то дође до БАТ. А и тад ће вероватно неко да да изјаву како тужба пред БАТ није приоритет, јер нема више регистровања играча. Није приоритет пошто не живи тај што даје изјаву од тих пара, него од неке стипендије, није приоритет пошто иде и камата, па сигурно играч неће бити оштећен. Није приоритет јер кад се врати Павловић, дође Загорац, Пековић уложи паре, Дуло се врати са печалбе, Пецарски оправда откупнину за отмицу из где год да је био, и још само плеј...пали се машина...добро, можда не баш машина, али нешто ће да гори, не баш свећа, пошто се она угасила, ал'биће неког пепела у "КК Догорела Свећа к'о што рече Дуло"

Madjo

pre 6 godina

Semjuels vam je kriv što ste izgubili od Albe, Lokomotive, Limoža!? A ceo tim juri po terenu bez ikakve strategije, ko muve bez glave. Tako je čitave jeseni. Bolje nađite novog trenera, pošto je Muta mutav definitivno!

Max

pre 6 godina

@veliki strumf
Mozda zato sto je covek - filolog, doktor nauka, istoricar jezika, profesor na Filoloskom fakultetu u Beogradu i redovni clan SANU.
Tebi ako Vuk kaze drugacije, molim te, prenesi nam.
Ali trenutno, a i u proteklih 30tak godina, Ivan Klajne je autoritet po ovom pitanju. Ti i tvoji mali plavi ortaci sa jednom drugaricom - niste.

SrbEUin

pre 6 godina

zato se kod duleta znalo, ovakvi nisu mogli da prismrde klubu.(keptn, 15. novembar 2017 10:55)

Pozdravili te Dalo, A Kojon, Supertalentovani Grk, Klobučar i ostali Dulovi NBAovci. Oni su primirisali. Ojrima.

aleksaczv

pre 6 godina

Sever celi sada se veseli, Muto beli, ti si Zvezdin sampion :)

Komsije, ako bas hocete da ga menjate, obavezno Anzulovica da dovedete

оће то

pre 6 godina

@veliki strumf Неће ти рећи како да "причаш српским језиком", већ је написо како би требало да правило говориш српски језик.

Vazda Pobro

pre 6 godina

aleksaczv....dobro kada ti poznajes kosarku a ne znas ni za koji klub navijas.
(coki, 15. novembar 2017 10:53)

Navija za onaj klub koji vi zovete FMP, ali ipak kada igrate protiv `tog` kluba vam je najveca posjeta na utakmici, jedini put kad ste napunili Pionir ove sezone je bilo protiv `tog` kluba, ne protiv Lokomotive, ne protiv Albe vec protiv kluba za koji kazes da ne znamo kako se zove... Navija za klub koji vam je uvalio 100 poena sa pola gasa. Navija za klub koji kad je igrao Evrokup, vama je to bio `cipiripi kup` sa presmijesnim ekipama, a sad vam je to `jako takmicenje, sa prejakim ekipama` i zakucani ste na dno tabele. Navija za klub koji je iz godine u godinu prvak ABA lige i redovni ucesnik Evrolige i na kraju navija za klub koji je od prodaje igraca i od para zaradjenih od pobjeda u Evroligi prosle godine ( 16 pobjeda x 34.000 ), tv prava, ulaznice itd kupio pojacanja za ovu sezonu, za razliku od tvog kluba koji nije zaradio ni 200 eura prosle sezone, a ove dovodi itekako skupa pojacanja ... Hvala, dovidjenja...

Seneka

pre 6 godina

Pre sinocne utakmice, grobari se ovde javljali, najavljivali EL dogodine sa Zagorcem, govorili kako ce Muta sve njih da zategne... Cak zaboravili ko im je predsednik i iz koje stranke. Dodje prosecna Alba, spusti ih na zemlju, i odma dobijete uvid u stanje stvari. Sad ce se naravno setiti svega gore navedenog i verovatno spomenuti kako Partizan igra sa decom, aparthejd i slicno. Ovi stranci i Zagorac, ako vam stigne, ce vam doci glave dogodine pred BATom. Najnerealniji i najlicemerniji ste navijaci na svetu. Po Semjuelsovom postu mozete zakljuciti i kakva je atmosfera u svlacionici. A dolaze i Buducnost i Cedevita uskoro...

Норис

pre 6 godina

Волим да гледам Самарда јер је врло атрактиван играч. Кад год му лупе банану, он са својих 118 кила тресне о паркет, а то је атрактивно. То се тражи, због тога се иде на утакмице. :)

веверица

pre 6 godina

а раде загорац у новој епизоди акционе комедије "пали се машина"? мени је онај део "још само павловић и плеј" непревазиђен, али авангарда не би била авангарда да лако остану без идеја.
исто тако, не знамо да ли су неке познате личности лајковале швајнијев твит са снимком из пионира. да ли је швајни бацио коску миши тумбасу? дс ли су ловерњ и бертанс цимери на гостовањима и спавају са црно-белим медом? толико тога лепог има да се пише о партизану, а ови режимски новинари потенцирају неке небитне ствари попут форме странаца, неорганизоване игре партизана, примотивног тренера, лоших резултата... полако рођаци! партизан је режимски клуб. немој да вас у д.ј. вучићевић прозове за државни удар и рушење вучића.

sasha the red baron

pre 6 godina

KAKO GOD:::

Svejedno ko gde kako i zasto, stotka uvek pukne..!

Ne verujem da sam ikad gledao KKP sa slabijom odbranom, ovo je bilo pomalo decacki naivno...
Pa Samuels ne moze da odbrani nista, Velickovic je toliko usporio da i kornjaca moze da ga pretrci...
Kritikovati Marinkovica pored ovakvog tima je ne realno..Nije ni on dobar, ali skim si takav si..

zoran ivkovic

pre 6 godina

partizan je trebao dovesti kevina dzounsa ...kevin je mnogo vise 4 ali zaista se sjajno snalazi pod kosem ....one sezone u kojoj je bio u partizanu igrao je sjajno ....cudi me i da ga zvezda nije dovela a znali su o kakvom je igracu rec ....nije atraktivan ali je mnogo koristan ....samardo samjuels uopste nije los igrac ali tu treba i uklapanje u tim ...nekako ne lezi mu ova kosarka partizana trci i pucaj ....da li je u pravu muta sto ga je drzao na klupi to ne znam ali ovakve izjave su klinacke i bez veze....on je profesionalac i utakmice su mu posao i igra ih za novac ....trener mu je sef odnosno predstavnik poslodavca i on odredjuje kad i koliko ce ko igrati .

Strelac

pre 6 godina

Odlican komentar je bio pre njegovog dolaska u Partizan.Sve tacno momak opisao u komentaru.Nezainteresovan,teske naravi,nedisciplinovan,u svlacionici zeli da bude glavni...

ej bre

pre 6 godina

Nije trebalo pustiti Dzikica da ide.Trebalo ga je zadrzati sto duze, voli Partizan, a i dobar je trener.
(Bota, 15. novembar 2017 10:55)

Covek je posle onog trovanja u Nisu shvatio koliko je sati. Njegovo vodjenje ekipe posle toga pokazuje koliko je stvar ozbiljna.
Nakon toga svi koji hoce da vide znaju zasto Dzikic nije ostao na klupi.

Milan

pre 6 godina

Ovo je ona druga strana medalje, uglavnom nevidljiva običnim navijačima. Disciplina, radna etika, uticaj na hemiju u ekipi. Ozbiljan klub kada dovodi igrača gleda sve aspekte, ne samo puku statistiku. Od jedne trule jabuke očas posla nastane više njih.

Prvo

pre 6 godina

Sto mogu da primetim je cirkus igra Partizana .Kaze Nikolic igramo na puno poena ,napadacki .Pa bio sam na par utakmica ,covek nista pametno nije naucio igrace ,nijednu bre akciju ne nacrta na tajmautu .Juce totalno provaljen napad i on ko da pusti ove da igraju basket kako se ko snadje .Ovaj Samjuels istina da nije bas spremean al doprinosi ,i nije bas da on ne igra odbranu vec niko ne igra .Druga stvar on nema visinu da igra peticu ,nije imao sta da trazi protiv ovih Albinih centara .Ovo sto sad prica je odraz ne samo njega kao nedisciplinovanog igraca po cemu i jeste poznat ,nego sto je ocigledno da shvata da Nikolic nema pojma sta radi .Kad igraci shvate da im je trener supalj onda je mnogo tesko i predvoditi tu ekipu .I imate lep primer u par napada kad Miler probije Albinu odbranu i stalno se osvrce gleda da nadje slobodnog igraca al ga nema i onda baca pas pravo u ruke protivnicima il napravi neki skok sut za zadrskom jer ne zna sta da odigra .

Aleksej

pre 6 godina

Nije trebalo pustiti Dzikica da ide.Trebalo ga je zadrzati sto duze, voli Partizan, a i dobar je trener.(Bota, 15. novembar 2017 10:55)Covek je posle onog trovanja u Nisu shvatio koliko je sati. Njegovo vodjenje ekipe posle toga pokazuje koliko je stvar ozbiljna. Nakon toga svi koji hoce da vide znaju zasto Dzikic nije ostao na klupi.
(ej bre, 15. novembar 2017 11:08)I kod tebe je stvar ozbiljna.

Mrak

pre 6 godina

A taman smo se rjesili sapunice zvane Leonardo. Dosta je vise ovakvih narcisiodnih psihicki nestabilnih ljudi, koji u svemu vide problem osim u sebi. Covjek objavljuje dnevno 20 objava na instagramu, a na terenu kad treba potrcati imam osjecaj da su pustili usporeni snimak.

Oslo

pre 6 godina

Bravo za B92! Svi pisu i kazu Jamajcanin, a ne Jamajkanac. Stanovnik Afrike je Afrikanac...
(Jedini normalan portal, 15. novembar 2017 11:26)

Sta je onda stanovnik Azije ili na primer Hrvatske, Kipra, Bugarske...

Shone

pre 6 godina

Nije on slucajno igrao prosle godine u Kini. To sto smo se mi nadali da je on tamo naucio lekciju pa da ce sada kada se vratio u Evropu ponovo biti onaj igrac koji je nekada igrao u EL klubovima to je druga stvar. Retko se takvi pokusaji zavrse uspehom.

Sto je najgore, ne samo da Samardo ne doprinosi igri nego rusi i ono malo koncepcije koja je je postojala pre njegovog dolaska. A cini mi se da i Djoko Salic igra slabije od njegovog dolaska. Dok Samardo nije dosao Djoko je bar u napadu bio koristan, setimo se kako je odigrao protiv Zadra, sada se valjda uvukla neka nesigurnost jer nije vise starter pa ni u napadu nema nikakav ucinak.

Ako ima mogucnosti da se na kraju ovog meseca raskine ugovor sa njim i da se dovede dobra defanzivna cetvorka. Kazem defanzivna jer za pare za koje igra Samardo kompletna cetvorka ne moze da se dovede, mora da se bira napadacki ili odbrambeni ucinak a ovo drugo nam je trenutni prioritet. A na petici nek igraju Djoko i Obrad pa sta bude. Ionako cemo protiv mnogih timova morati da igramo small ball postavku tako da nam vise od dve petice i ne treba.

veliki strumf

pre 6 godina

@SrbinKruso A zasto je ispravno ono sto kaze Ivan Klajn??? Ko je njega odredio da nam govori sta je ispravno, otkud on postade autoritet veci od Vuka? Vazda je bilo Jamajcanin i Jamajcanka (necu valjda reci Jamajkanka - pa jel to u duhu srpskog jezika?). Klajn ce mi reci kako da pricam srpskim jezikom!

ada

pre 6 godina

Manite se tih priča,Partizan mora da gleda da stvori dva dobra igrača za repku,da pokuša da porpavi odbranu a rezultati će doći,samo strpljivo,Andrića i Obrada šutnuti..

Djalma

pre 6 godina

Gasi klub vise!
@Rade

S obzirom da si stavio uzvicnik na jraju recenice vidi se da imas jaku zelju. Kada je kancelar proterao Duleta iz zemlje propustili ste sansu veka. Sada je kasno.

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Jamajkanac?
(gatuzo, 15. novembar 2017 10:39)
Nažalost Jamajkanac je ispravno, po Ivanu Klajnu ne može Jamajčanin... Ja nisam lingvista ali smatram da ako nešto uhvati korene u jednom jeziku, a jezik je promenljiva kategorija, to treba i da postane pravilo ili bar da se omogući da postane jedno od pravilnih odgovora.. još jednom Jamajkanac je ispravno, koliko god rogobatno zvučalo.

grobarče

pre 6 godina

pišem domaći i nešto razmišljam, jokara je naš naprednjak, kako ionako neće igrati nba plejof, neka dođe kod nas za finale... moraću da pitam starije drugove - finale čega...

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Em im maznuo 450 000 evra, em ih jos nagrdjuje do neprepoznavanja...Samardo, legenda, moj novi omiljeni igrac Igodinamika, dosad mi je Pecarski bio super - ali ovaj ih covek zeza do bola, respect za Samarda, samo puni dervisluk i aktiviraj BAT, ako ti nesto budu dugovali!

keptn

pre 6 godina

zato se kod duleta znalo, ovakvi nisu mogli da prismrde klubu.. a posle lose odradjenog prelazno roka, ovakva iznudjena resenja su najgora, kada dovode nekog samo da bi doveli. Plakyy

Batko

pre 6 godina

Са формом? Синоћ имао 9п и 7ск, што је одличан учинак за време колико је провео на паркету. Једини слаб меч од доласка му је против фмп-а, али то је и разумљиво кад је Антићу дозвољена рукометна одбрана....а ово остало се слажем, тежак је егоиста и више времена проведе на инстаграму него на тренингу
(спортски уметник, 15. novembar 2017 10:44)

Sad si pokazao koliko nemas veze sa kosarkom
Preko njega je doslo zbog uzas odbrane koju i ne igra, minimum 20 koseva u prvom poluvremenu.Pa on ni jedan pik nije sinoc odbranio. Ajde sto nije Salic, ali on barem na iskustvo, pa opet nista... O promasenim zicerima glupo i pricati. Ali o losem zagradjivanju, stalnom kasnjenju na "pomoći" ( pa Novica je arlaukao na njega par puta zbog toga) to je tek posebno. Fizicki totalno nespreman, samim tim losa forma i frustracija koja izbija iz njega. Problem je u voljnom momentu koji kod njega u ovom trenutju ne postoji

A, to sto ga je Pera resetovao , o tome cu ti pisati drugi put dok jos malo prebolis 100-icu

Rale

pre 6 godina

Kako ce ovaj da vas tuzi i odere kad pobegne od vas, uzece svu lovu predvidjenu do kraja ugovora a to je oko 500 hiljada evra!
Vidi se po njemu da mu je samo bitna njegova statistika, minutaza, poeni i na kraju krajeva pare!

спортски уметник

pre 6 godina

Са формом? Синоћ имао 9п и 7ск, што је одличан учинак за време колико је провео на паркету. Једини слаб меч од доласка му је против фмп-а, али то је и разумљиво кад је Антићу дозвољена рукометна одбрана....а ово остало се слажем, тежак је егоиста и више времена проведе на инстаграму него на тренингу

aleksaczv

pre 6 godina

E moje komsije, a zakivali ste ga u zvezde.... toliko o tome koliko znate sta je kosarka...
Nije on problem, nije ni jedan drugi igrac, problem je sve ostali, prevashodno trener... da vam je Dzikic ostao sa ovim timom bi ste bili opasno nezgodni... ovako, sto kaze Semjuels, bice bolje sledece sezone...
A kad dodje sledeca, opet renovirajte sve, dovedite novog trenera, trazite jos para, kupite jos stranaca... nije glup onaj ko pogresi, vec onaj ko ne nauci na svojim i TUDJIM greskama (CZV 2005-20012)

dule

pre 6 godina

u pravu je potpuno. doveden je kao pojačanje, jak je ko konj a plaćen ko evroligaški igrač, bivša NBA zvezda i treba da igra minimum 30 min i da kroz utakmice nabija snagu.

kao Rajt u Igokei.

petarczv

pre 6 godina

Karma ce jos dugo dugo da traje a ne samo 4-5 sezona...aj vise nek dodje taj mali zagorac koji jedva ceka da ugasi tek pocetu karijeru...

aleksaczv

pre 6 godina

E moje komsije, a zakivali ste ga u zvezde.... toliko o tome koliko znate sta je kosarka...
Nije on problem, nije ni jedan drugi igrac, problem je sve ostali, prevashodno trener... da vam je Dzikic ostao sa ovim timom bi ste bili opasno nezgodni... ovako, sto kaze Semjuels, bice bolje sledece sezone...
A kad dodje sledeca, opet renovirajte sve, dovedite novog trenera, trazite jos para, kupite jos stranaca... nije glup onaj ko pogresi, vec onaj ko ne nauci na svojim i TUDJIM greskama (CZV 2005-20012)

Batko

pre 6 godina

Са формом? Синоћ имао 9п и 7ск, што је одличан учинак за време колико је провео на паркету. Једини слаб меч од доласка му је против фмп-а, али то је и разумљиво кад је Антићу дозвољена рукометна одбрана....а ово остало се слажем, тежак је егоиста и више времена проведе на инстаграму него на тренингу
(спортски уметник, 15. novembar 2017 10:44)

Sad si pokazao koliko nemas veze sa kosarkom
Preko njega je doslo zbog uzas odbrane koju i ne igra, minimum 20 koseva u prvom poluvremenu.Pa on ni jedan pik nije sinoc odbranio. Ajde sto nije Salic, ali on barem na iskustvo, pa opet nista... O promasenim zicerima glupo i pricati. Ali o losem zagradjivanju, stalnom kasnjenju na "pomoći" ( pa Novica je arlaukao na njega par puta zbog toga) to je tek posebno. Fizicki totalno nespreman, samim tim losa forma i frustracija koja izbija iz njega. Problem je u voljnom momentu koji kod njega u ovom trenutju ne postoji

A, to sto ga je Pera resetovao , o tome cu ti pisati drugi put dok jos malo prebolis 100-icu

Vazda Pobro

pre 6 godina

aleksaczv....dobro kada ti poznajes kosarku a ne znas ni za koji klub navijas.
(coki, 15. novembar 2017 10:53)

Navija za onaj klub koji vi zovete FMP, ali ipak kada igrate protiv `tog` kluba vam je najveca posjeta na utakmici, jedini put kad ste napunili Pionir ove sezone je bilo protiv `tog` kluba, ne protiv Lokomotive, ne protiv Albe vec protiv kluba za koji kazes da ne znamo kako se zove... Navija za klub koji vam je uvalio 100 poena sa pola gasa. Navija za klub koji kad je igrao Evrokup, vama je to bio `cipiripi kup` sa presmijesnim ekipama, a sad vam je to `jako takmicenje, sa prejakim ekipama` i zakucani ste na dno tabele. Navija za klub koji je iz godine u godinu prvak ABA lige i redovni ucesnik Evrolige i na kraju navija za klub koji je od prodaje igraca i od para zaradjenih od pobjeda u Evroligi prosle godine ( 16 pobjeda x 34.000 ), tv prava, ulaznice itd kupio pojacanja za ovu sezonu, za razliku od tvog kluba koji nije zaradio ni 200 eura prosle sezone, a ove dovodi itekako skupa pojacanja ... Hvala, dovidjenja...

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Em im maznuo 450 000 evra, em ih jos nagrdjuje do neprepoznavanja...Samardo, legenda, moj novi omiljeni igrac Igodinamika, dosad mi je Pecarski bio super - ali ovaj ih covek zeza do bola, respect za Samarda, samo puni dervisluk i aktiviraj BAT, ako ti nesto budu dugovali!

Норис

pre 6 godina

Волим да гледам Самарда јер је врло атрактиван играч. Кад год му лупе банану, он са својих 118 кила тресне о паркет, а то је атрактивно. То се тражи, због тога се иде на утакмице. :)

Seneka

pre 6 godina

Pre sinocne utakmice, grobari se ovde javljali, najavljivali EL dogodine sa Zagorcem, govorili kako ce Muta sve njih da zategne... Cak zaboravili ko im je predsednik i iz koje stranke. Dodje prosecna Alba, spusti ih na zemlju, i odma dobijete uvid u stanje stvari. Sad ce se naravno setiti svega gore navedenog i verovatno spomenuti kako Partizan igra sa decom, aparthejd i slicno. Ovi stranci i Zagorac, ako vam stigne, ce vam doci glave dogodine pred BATom. Najnerealniji i najlicemerniji ste navijaci na svetu. Po Semjuelsovom postu mozete zakljuciti i kakva je atmosfera u svlacionici. A dolaze i Buducnost i Cedevita uskoro...

Mile Laktas

pre 6 godina

panteri samo mogu da sanjaju uspehe koje je Partizan ostvario u proteklim decenijama...
(nesa, 15. novembar 2017 11:36)

Nije samo Partizan !!! I mi Igokejci imamo 50% zasluga ... Jesmo li Partizan-Igokea ili nismo ?
Ako nismo od kada nismo i gde to pise ...

веверица

pre 6 godina

а раде загорац у новој епизоди акционе комедије "пали се машина"? мени је онај део "још само павловић и плеј" непревазиђен, али авангарда не би била авангарда да лако остану без идеја.
исто тако, не знамо да ли су неке познате личности лајковале швајнијев твит са снимком из пионира. да ли је швајни бацио коску миши тумбасу? дс ли су ловерњ и бертанс цимери на гостовањима и спавају са црно-белим медом? толико тога лепог има да се пише о партизану, а ови режимски новинари потенцирају неке небитне ствари попут форме странаца, неорганизоване игре партизана, примотивног тренера, лоших резултата... полако рођаци! партизан је режимски клуб. немој да вас у д.ј. вучићевић прозове за државни удар и рушење вучића.

Milan

pre 6 godina

Ovo je ona druga strana medalje, uglavnom nevidljiva običnim navijačima. Disciplina, radna etika, uticaj na hemiju u ekipi. Ozbiljan klub kada dovodi igrača gleda sve aspekte, ne samo puku statistiku. Od jedne trule jabuke očas posla nastane više njih.

SrbEUin

pre 6 godina

zato se kod duleta znalo, ovakvi nisu mogli da prismrde klubu.(keptn, 15. novembar 2017 10:55)

Pozdravili te Dalo, A Kojon, Supertalentovani Grk, Klobučar i ostali Dulovi NBAovci. Oni su primirisali. Ojrima.

Mrak

pre 6 godina

A taman smo se rjesili sapunice zvane Leonardo. Dosta je vise ovakvih narcisiodnih psihicki nestabilnih ljudi, koji u svemu vide problem osim u sebi. Covjek objavljuje dnevno 20 objava na instagramu, a na terenu kad treba potrcati imam osjecaj da su pustili usporeni snimak.

Da li se secate

pre 6 godina

Pitali Alimpijevica kako reaguje Feldin na kritike a on je rekao da Feldin cuti trpi i radi. Alimpijevic ce da nadmasi Radonju Zivi bili pa videli.

спортски уметник

pre 6 godina

Са формом? Синоћ имао 9п и 7ск, што је одличан учинак за време колико је провео на паркету. Једини слаб меч од доласка му је против фмп-а, али то је и разумљиво кад је Антићу дозвољена рукометна одбрана....а ово остало се слажем, тежак је егоиста и више времена проведе на инстаграму него на тренингу

grobarče

pre 6 godina

pišem domaći i nešto razmišljam, jokara je naš naprednjak, kako ionako neće igrati nba plejof, neka dođe kod nas za finale... moraću da pitam starije drugove - finale čega...

Rale

pre 6 godina

Kako ce ovaj da vas tuzi i odere kad pobegne od vas, uzece svu lovu predvidjenu do kraja ugovora a to je oko 500 hiljada evra!
Vidi se po njemu da mu je samo bitna njegova statistika, minutaza, poeni i na kraju krajeva pare!

petarczv

pre 6 godina

Karma ce jos dugo dugo da traje a ne samo 4-5 sezona...aj vise nek dodje taj mali zagorac koji jedva ceka da ugasi tek pocetu karijeru...

Da li se secate

pre 6 godina

Kad su pitali Alimpijevica kako se ponasa Feldin a on je izjavio da je pozitivno iznenadjen jer cuti i prima kritike. E tu vam je razlika.

Aleksej

pre 6 godina

Nije trebalo pustiti Dzikica da ide.Trebalo ga je zadrzati sto duze, voli Partizan, a i dobar je trener.(Bota, 15. novembar 2017 10:55)Covek je posle onog trovanja u Nisu shvatio koliko je sati. Njegovo vodjenje ekipe posle toga pokazuje koliko je stvar ozbiljna. Nakon toga svi koji hoce da vide znaju zasto Dzikic nije ostao na klupi.
(ej bre, 15. novembar 2017 11:08)I kod tebe je stvar ozbiljna.

PFCBobekNDHVokriOVK

pre 6 godina

Kazem defanzivna jer za pare za koje igra Samardo kompletna cetvorka ne moze da se dovede, mora da se bira napadacki ili odbrambeni ucinak a ovo drugo nam je trenutni prioritet. A na petici nek igraju Djoko i Obrad pa sta bude. Ionako cemo protiv mnogih timova morati da igramo small ball postavku tako da nam vise od dve petice i ne treba.
(Shone, 15. novembar 2017 11:10) # Link komentara

Срам те било Нешо, какве паре???? Не игра он за паре, него игра за шансу да се докаже у перспективном тиму који игра Евролигу....има неку стипендију, ситну, да преживи до првог, али пара нема....паре ће да буду 2020 кад то дође до БАТ. А и тад ће вероватно неко да да изјаву како тужба пред БАТ није приоритет, јер нема више регистровања играча. Није приоритет пошто не живи тај што даје изјаву од тих пара, него од неке стипендије, није приоритет пошто иде и камата, па сигурно играч неће бити оштећен. Није приоритет јер кад се врати Павловић, дође Загорац, Пековић уложи паре, Дуло се врати са печалбе, Пецарски оправда откупнину за отмицу из где год да је био, и још само плеј...пали се машина...добро, можда не баш машина, али нешто ће да гори, не баш свећа, пошто се она угасила, ал'биће неког пепела у "КК Догорела Свећа к'о што рече Дуло"

NoName

pre 6 godina

Bravo za B92! Svi pisu i kazu Jamajcanin, a ne Jamajkanac. Stanovnik Afrike je Afrikanac... 
(Jedini normalan portal, 15. novembar 2017 11:26) 

Sta je onda stanovnik Azije ili na primer Hrvatske, Kipra, Bugarske...
(Oslo, 15. novembar 2017 11:44)

Bugarskanac, to je bar jasno :)

aleksaczv

pre 6 godina

Sever celi sada se veseli, Muto beli, ti si Zvezdin sampion :)

Komsije, ako bas hocete da ga menjate, obavezno Anzulovica da dovedete

Komunalac

pre 6 godina

Sto ne objavite sa je Samardo jutros ponovo bio aktivan na drustvenim mrezama (twiter)? Pitao se covek gde mu je plata, dva meseca igra dzabe...

dule

pre 6 godina

u pravu je potpuno. doveden je kao pojačanje, jak je ko konj a plaćen ko evroligaški igrač, bivša NBA zvezda i treba da igra minimum 30 min i da kroz utakmice nabija snagu.

kao Rajt u Igokei.

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Jamajkanac?
(gatuzo, 15. novembar 2017 10:39)
Nažalost Jamajkanac je ispravno, po Ivanu Klajnu ne može Jamajčanin... Ja nisam lingvista ali smatram da ako nešto uhvati korene u jednom jeziku, a jezik je promenljiva kategorija, to treba i da postane pravilo ili bar da se omogući da postane jedno od pravilnih odgovora.. još jednom Jamajkanac je ispravno, koliko god rogobatno zvučalo.

Madjo

pre 6 godina

Semjuels vam je kriv što ste izgubili od Albe, Lokomotive, Limoža!? A ceo tim juri po terenu bez ikakve strategije, ko muve bez glave. Tako je čitave jeseni. Bolje nađite novog trenera, pošto je Muta mutav definitivno!

Strelac

pre 6 godina

Odlican komentar je bio pre njegovog dolaska u Partizan.Sve tacno momak opisao u komentaru.Nezainteresovan,teske naravi,nedisciplinovan,u svlacionici zeli da bude glavni...

sasha the red baron

pre 6 godina

KAKO GOD:::

Svejedno ko gde kako i zasto, stotka uvek pukne..!

Ne verujem da sam ikad gledao KKP sa slabijom odbranom, ovo je bilo pomalo decacki naivno...
Pa Samuels ne moze da odbrani nista, Velickovic je toliko usporio da i kornjaca moze da ga pretrci...
Kritikovati Marinkovica pored ovakvog tima je ne realno..Nije ni on dobar, ali skim si takav si..

oscar

pre 6 godina

u pravu je potpuno. doveden je kao pojačanje, jak je ko konj a plaćen ko evroligaški igrač, bivša NBA zvezda i treba da igra minimum 30 min i da kroz utakmice nabija snagu. 

kao Rajt u Igokei.
(dule, 15. novembar 2017 10:51)

A inace Samardo Samjuels je bivsa nba ZVEZDA jel?

Prvo

pre 6 godina

Sto mogu da primetim je cirkus igra Partizana .Kaze Nikolic igramo na puno poena ,napadacki .Pa bio sam na par utakmica ,covek nista pametno nije naucio igrace ,nijednu bre akciju ne nacrta na tajmautu .Juce totalno provaljen napad i on ko da pusti ove da igraju basket kako se ko snadje .Ovaj Samjuels istina da nije bas spremean al doprinosi ,i nije bas da on ne igra odbranu vec niko ne igra .Druga stvar on nema visinu da igra peticu ,nije imao sta da trazi protiv ovih Albinih centara .Ovo sto sad prica je odraz ne samo njega kao nedisciplinovanog igraca po cemu i jeste poznat ,nego sto je ocigledno da shvata da Nikolic nema pojma sta radi .Kad igraci shvate da im je trener supalj onda je mnogo tesko i predvoditi tu ekipu .I imate lep primer u par napada kad Miler probije Albinu odbranu i stalno se osvrce gleda da nadje slobodnog igraca al ga nema i onda baca pas pravo u ruke protivnicima il napravi neki skok sut za zadrskom jer ne zna sta da odigra .

Ivan

pre 6 godina

Odlican komentar je bio pre njegovog dolaska u Partizan.Sve tacno momak opisao u komentaru.Nezainteresovan,teske naravi,nedisciplinovan,u svlacionici zeli da bude glavni...
 (Strelac, 15. novembar 2017 11:36)

Kome ti to pricas... Oni cim cuju da se neko ime povezuje za Partizan, odmah svi znaju kakav igrac, i kako ce da razvali u partizanu. To su jedini navijaci u evropi koji to rade. Crtaju sastave, petorke, vredjaju i prete ostalima kako protiv njih niko nema sanse...

Shearer

pre 6 godina

Treba biti pošten prema ovim igračima i Muti. Tim je kasno sastavljen i ima tu dosta igrača koji su doživljavali teške povrede tokom karijera. Jedini igrač koji me je razočarao je Mihajlo Andrić. Igrao je sa takvim krilima kao što su Davis Bertrans, Terens Kinbsi, Saša Pavlović... a da ništa nije naučio. Svaka mu čast što je pokazao vernost klubu ali ipak je za profesionalni sport neophodan kvalitet. Ako bude došao Zagorac videćete koliko će skok i odbrana delovati zategnutije. Što se mene tiče Muta ima rok do nove godine i posle toga već mora da postoji malo odgovornosti jer će tim biti uigran.

keptn

pre 6 godina

zato se kod duleta znalo, ovakvi nisu mogli da prismrde klubu.. a posle lose odradjenog prelazno roka, ovakva iznudjena resenja su najgora, kada dovode nekog samo da bi doveli. Plakyy

Shone

pre 6 godina

Nije on slucajno igrao prosle godine u Kini. To sto smo se mi nadali da je on tamo naucio lekciju pa da ce sada kada se vratio u Evropu ponovo biti onaj igrac koji je nekada igrao u EL klubovima to je druga stvar. Retko se takvi pokusaji zavrse uspehom.

Sto je najgore, ne samo da Samardo ne doprinosi igri nego rusi i ono malo koncepcije koja je je postojala pre njegovog dolaska. A cini mi se da i Djoko Salic igra slabije od njegovog dolaska. Dok Samardo nije dosao Djoko je bar u napadu bio koristan, setimo se kako je odigrao protiv Zadra, sada se valjda uvukla neka nesigurnost jer nije vise starter pa ni u napadu nema nikakav ucinak.

Ako ima mogucnosti da se na kraju ovog meseca raskine ugovor sa njim i da se dovede dobra defanzivna cetvorka. Kazem defanzivna jer za pare za koje igra Samardo kompletna cetvorka ne moze da se dovede, mora da se bira napadacki ili odbrambeni ucinak a ovo drugo nam je trenutni prioritet. A na petici nek igraju Djoko i Obrad pa sta bude. Ionako cemo protiv mnogih timova morati da igramo small ball postavku tako da nam vise od dve petice i ne treba.

zoran ivkovic

pre 6 godina

partizan je trebao dovesti kevina dzounsa ...kevin je mnogo vise 4 ali zaista se sjajno snalazi pod kosem ....one sezone u kojoj je bio u partizanu igrao je sjajno ....cudi me i da ga zvezda nije dovela a znali su o kakvom je igracu rec ....nije atraktivan ali je mnogo koristan ....samardo samjuels uopste nije los igrac ali tu treba i uklapanje u tim ...nekako ne lezi mu ova kosarka partizana trci i pucaj ....da li je u pravu muta sto ga je drzao na klupi to ne znam ali ovakve izjave su klinacke i bez veze....on je profesionalac i utakmice su mu posao i igra ih za novac ....trener mu je sef odnosno predstavnik poslodavca i on odredjuje kad i koliko ce ko igrati .

pixi10

pre 6 godina

Pratim kosarku godinama,i argumentovano mogu reci da Muta nije trener za Partizan.Igra bez rezona, unistice ove talentovane momke koje klub trenutno ima.
(Aco RS, 15. novembar 2017 12:41) Pecarski i ko jos???

veliki strumf

pre 6 godina

@SrbinKruso A zasto je ispravno ono sto kaze Ivan Klajn??? Ko je njega odredio da nam govori sta je ispravno, otkud on postade autoritet veci od Vuka? Vazda je bilo Jamajcanin i Jamajcanka (necu valjda reci Jamajkanka - pa jel to u duhu srpskog jezika?). Klajn ce mi reci kako da pricam srpskim jezikom!

Dopingovane limenke

pre 6 godina

Vidim da su 90% komentara na vest placenog Cokijevog novinara o Partizanu, ostavili simpatizeri Covicevog privatnog kluba.Neki ih nazivaju i botovima.Al kad bolje razmislim oni vise i nemaju svoje dvoriste,sta im preostaje nego da gledaju u tudje.

Djalma

pre 6 godina

Gasi klub vise!
@Rade

S obzirom da si stavio uzvicnik na jraju recenice vidi se da imas jaku zelju. Kada je kancelar proterao Duleta iz zemlje propustili ste sansu veka. Sada je kasno.

Leopold82

pre 6 godina

Jamajkanac-Jamajcanin


Dijalog na Dorcolu

Brucoskinja iz Uzica pita postarijeg gospodina da li je negde u blizini Bajlonijeva pijaca, a on joj objasni da je Bajlonova pijaca pravo ispred.
Ona se zahvali i napomenu da je pijaca Bajlonijeva.

A stari Dorcolac joj rece:
"Cero, moj je pradeda radio za tog Bajlonija, a deda mi je radio za njegovog sina i znam ja kako se on zvao. Ali otkad pijaca postoji, mi na Dorcolu zovemo je Bajlonova."

Aco RS

pre 6 godina

Pratim kosarku godinama,i argumentovano mogu reci da Muta nije trener za Partizan.Igra bez rezona, unistice ove talentovane momke koje klub trenutno ima.

Oslo

pre 6 godina

Bravo za B92! Svi pisu i kazu Jamajcanin, a ne Jamajkanac. Stanovnik Afrike je Afrikanac...
(Jedini normalan portal, 15. novembar 2017 11:26)

Sta je onda stanovnik Azije ili na primer Hrvatske, Kipra, Bugarske...

Mikula

pre 6 godina

Je l to onaj mali iz Klivlenda koji će da rasturi sve ove sezone i da predvodi ovaj klub u EL sledeće godine? On je? Nisam ga prepoznao...

jedan980

pre 6 godina

Citam ove gancije i razmislajm, Zagorac je tu negdje da dodje. Kad bi se Dule vratio, Todoric i Silobad van, mislim da bi pocrkali od muke, a bogami i straha. Zna se sta je 13 leta bez kupanja u slanoj vodi.

Max

pre 6 godina

@veliki strumf
Mozda zato sto je covek - filolog, doktor nauka, istoricar jezika, profesor na Filoloskom fakultetu u Beogradu i redovni clan SANU.
Tebi ako Vuk kaze drugacije, molim te, prenesi nam.
Ali trenutno, a i u proteklih 30tak godina, Ivan Klajne je autoritet po ovom pitanju. Ti i tvoji mali plavi ortaci sa jednom drugaricom - niste.

323

pre 6 godina

Sta je onda stanovnik Azije ili na primer Hrvatske, Kipra, Bugarske...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Oslo, 15. novembar 2017 11:44)

Pa Azijakanac, Hrvatijanac, Kiprijanac i Bugarijanac? Prosto! Majko moja....


Jamajčani
Iz Wikipedije, slobodne enciklopedije
Jamajčani ili Jamajkanci u širem smislu predstavlja naziv za cjelokupno stanovništvo Jamajke, dok u užem smislu predstavlja specifičnu etničku grupu koja je nastala miješanjem afričkih robova, danas izumrlih Taino domorodaca te španskih i engleskih kolonijalista.
Jamajčani su po rasnim obilježjima uglavnom crnci, iako ima nešto malo mulata, i još manje bijelaca.
Uz engleski, Jamajčani također govore jamajčanskim kreolskim jezikom.
Jamajčani, kojih ima oko 2 miliona, su vjerojatno najpoznatija etnička grupa s Kariba, što prije svega imaju zahvaliti svojoj bogatoj kulturi temeljenoj na miješanju afričke i anglo-irske tradicije. Od te kulture je najpoznatiji cijeli niz originalnih muzičkih stilova koji je stekao veliku popularnost u svijetu - reggae, ska i dub.
Iako su Jamajčani po vjeri uglavnom protestanti, poznati su i po novoj religiji koja je nastala među njihovim redovima - rastafarijanizmu.
Jamajčani su, zbog siromaštva i visoke stope nasilja, prethodnih desetljeća često emigrirali, uglavnom u SAD i Veliku Britaniju, gdje su stvorili snažne i lako prepoznatljive imigrantske zajednice, od kojih je najpoznatiji Brixton u Londonu.

ej bre

pre 6 godina

Nije trebalo pustiti Dzikica da ide.Trebalo ga je zadrzati sto duze, voli Partizan, a i dobar je trener.
(Bota, 15. novembar 2017 10:55)

Covek je posle onog trovanja u Nisu shvatio koliko je sati. Njegovo vodjenje ekipe posle toga pokazuje koliko je stvar ozbiljna.
Nakon toga svi koji hoce da vide znaju zasto Dzikic nije ostao na klupi.

Yamamoto

pre 6 godina

Je l to onaj mali iz Klivlenda koji će da rasturi sve ove sezone i da predvodi ovaj klub u EL sledeće godine? On je? Nisam ga prepoznao...
(Mikula, 15. novembar 2017 14:00)

Ne, to je onaj zbog kojeg vi svakodnevno ostavljate komentare kako dovodimo ekstra pojacanja koja kostaju ko zna koliko i za koje navodno ni Zvezda nema para a na kraju se ispostavi totalno suprotno. E to su druze komentari koje ostavljaju ljudi koji veze sa kosarkom nemaju i koji vide snimak od 4 zakucavanja i misle da smo doveli Patrika Juinga.

ada

pre 6 godina

Manite se tih priča,Partizan mora da gleda da stvori dva dobra igrača za repku,da pokuša da porpavi odbranu a rezultati će doći,samo strpljivo,Andrića i Obrada šutnuti..

vesa

pre 6 godina

Za razliku od ovih iz predgradja cije evroligaske zvezde nemaju ugovor ispod 500 000 e vidi se da smo stvarno dotakli dno sto se love tice...ali meni je bitno da smo jos uvek kk Partizan,isti grb,ista adresa,isti navijaci..nema niceg vestackog i placenog

оће то

pre 6 godina

@veliki strumf Неће ти рећи како да "причаш српским језиком", већ је написо како би требало да правило говориш српски језик.

a belic strumPf

pre 6 godina

@ veliki s'rumPf
Kad se nesto ustali u narodu - sveti otac ne bi ispravio. Pravilno je i Kosovac a ne Kosovar, cisto da znas, a posto si pametnica objasni zasto je Valjevac a ne Valjevar?!
Ali i oni su legli na rudu, pa su prihvatili da je isto mnogo i puno i poslednji i zadnji STO NIKAKO NE MOZE BITI ISTO.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Ajte u 100 marke,da ce Samuels otici do kraja meseca,i da ce tuziti klub zbog neisplacene plate?
(Dag Kristi, 15. novembar 2017 14:05)

Pa da, znas ti dobro Kristi, Sofo, Mekel...Nego ne shvatam kako je Zvezda mogla da dovodi pojacanja a duguje Radonji 4 plate.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Pecarski i ko jos???
(pixi10, 15. novembar 2017 13:40)

I Sani Aranitovic, Tadija Tadic, Tankosic, pa i Obrad Tomic. A ko je mlad i talentovan u klubu iz Zeleznika, Pero Antic?

спортски уметник

pre 6 godina

Са формом? Синоћ имао 9п и 7ск, што је одличан учинак за време колико је провео на паркету. Једини слаб меч од доласка му је против фмп-а, али то је и разумљиво кад је Антићу дозвољена рукометна одбрана....а ово остало се слажем, тежак је егоиста и више времена проведе на инстаграму него на тренингу

ej bre

pre 6 godina

Nije trebalo pustiti Dzikica da ide.Trebalo ga je zadrzati sto duze, voli Partizan, a i dobar je trener.
(Bota, 15. novembar 2017 10:55)

Covek je posle onog trovanja u Nisu shvatio koliko je sati. Njegovo vodjenje ekipe posle toga pokazuje koliko je stvar ozbiljna.
Nakon toga svi koji hoce da vide znaju zasto Dzikic nije ostao na klupi.

Dopingovane limenke

pre 6 godina

Vidim da su 90% komentara na vest placenog Cokijevog novinara o Partizanu, ostavili simpatizeri Covicevog privatnog kluba.Neki ih nazivaju i botovima.Al kad bolje razmislim oni vise i nemaju svoje dvoriste,sta im preostaje nego da gledaju u tudje.

aleksaczv

pre 6 godina

E moje komsije, a zakivali ste ga u zvezde.... toliko o tome koliko znate sta je kosarka...
Nije on problem, nije ni jedan drugi igrac, problem je sve ostali, prevashodno trener... da vam je Dzikic ostao sa ovim timom bi ste bili opasno nezgodni... ovako, sto kaze Semjuels, bice bolje sledece sezone...
A kad dodje sledeca, opet renovirajte sve, dovedite novog trenera, trazite jos para, kupite jos stranaca... nije glup onaj ko pogresi, vec onaj ko ne nauci na svojim i TUDJIM greskama (CZV 2005-20012)

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Em im maznuo 450 000 evra, em ih jos nagrdjuje do neprepoznavanja...Samardo, legenda, moj novi omiljeni igrac Igodinamika, dosad mi je Pecarski bio super - ali ovaj ih covek zeza do bola, respect za Samarda, samo puni dervisluk i aktiviraj BAT, ako ti nesto budu dugovali!

jedan980

pre 6 godina

Citam ove gancije i razmislajm, Zagorac je tu negdje da dodje. Kad bi se Dule vratio, Todoric i Silobad van, mislim da bi pocrkali od muke, a bogami i straha. Zna se sta je 13 leta bez kupanja u slanoj vodi.

Djalma

pre 6 godina

Gasi klub vise!
@Rade

S obzirom da si stavio uzvicnik na jraju recenice vidi se da imas jaku zelju. Kada je kancelar proterao Duleta iz zemlje propustili ste sansu veka. Sada je kasno.

Batko

pre 6 godina

Са формом? Синоћ имао 9п и 7ск, што је одличан учинак за време колико је провео на паркету. Једини слаб меч од доласка му је против фмп-а, али то је и разумљиво кад је Антићу дозвољена рукометна одбрана....а ово остало се слажем, тежак је егоиста и више времена проведе на инстаграму него на тренингу
(спортски уметник, 15. novembar 2017 10:44)

Sad si pokazao koliko nemas veze sa kosarkom
Preko njega je doslo zbog uzas odbrane koju i ne igra, minimum 20 koseva u prvom poluvremenu.Pa on ni jedan pik nije sinoc odbranio. Ajde sto nije Salic, ali on barem na iskustvo, pa opet nista... O promasenim zicerima glupo i pricati. Ali o losem zagradjivanju, stalnom kasnjenju na "pomoći" ( pa Novica je arlaukao na njega par puta zbog toga) to je tek posebno. Fizicki totalno nespreman, samim tim losa forma i frustracija koja izbija iz njega. Problem je u voljnom momentu koji kod njega u ovom trenutju ne postoji

A, to sto ga je Pera resetovao , o tome cu ti pisati drugi put dok jos malo prebolis 100-icu

Yamamoto

pre 6 godina

Je l to onaj mali iz Klivlenda koji će da rasturi sve ove sezone i da predvodi ovaj klub u EL sledeće godine? On je? Nisam ga prepoznao...
(Mikula, 15. novembar 2017 14:00)

Ne, to je onaj zbog kojeg vi svakodnevno ostavljate komentare kako dovodimo ekstra pojacanja koja kostaju ko zna koliko i za koje navodno ni Zvezda nema para a na kraju se ispostavi totalno suprotno. E to su druze komentari koje ostavljaju ljudi koji veze sa kosarkom nemaju i koji vide snimak od 4 zakucavanja i misle da smo doveli Patrika Juinga.

веверица

pre 6 godina

а раде загорац у новој епизоди акционе комедије "пали се машина"? мени је онај део "још само павловић и плеј" непревазиђен, али авангарда не би била авангарда да лако остану без идеја.
исто тако, не знамо да ли су неке познате личности лајковале швајнијев твит са снимком из пионира. да ли је швајни бацио коску миши тумбасу? дс ли су ловерњ и бертанс цимери на гостовањима и спавају са црно-белим медом? толико тога лепог има да се пише о партизану, а ови режимски новинари потенцирају неке небитне ствари попут форме странаца, неорганизоване игре партизана, примотивног тренера, лоших резултата... полако рођаци! партизан је режимски клуб. немој да вас у д.ј. вучићевић прозове за државни удар и рушење вучића.

Vazda Pobro

pre 6 godina

aleksaczv....dobro kada ti poznajes kosarku a ne znas ni za koji klub navijas.
(coki, 15. novembar 2017 10:53)

Navija za onaj klub koji vi zovete FMP, ali ipak kada igrate protiv `tog` kluba vam je najveca posjeta na utakmici, jedini put kad ste napunili Pionir ove sezone je bilo protiv `tog` kluba, ne protiv Lokomotive, ne protiv Albe vec protiv kluba za koji kazes da ne znamo kako se zove... Navija za klub koji vam je uvalio 100 poena sa pola gasa. Navija za klub koji kad je igrao Evrokup, vama je to bio `cipiripi kup` sa presmijesnim ekipama, a sad vam je to `jako takmicenje, sa prejakim ekipama` i zakucani ste na dno tabele. Navija za klub koji je iz godine u godinu prvak ABA lige i redovni ucesnik Evrolige i na kraju navija za klub koji je od prodaje igraca i od para zaradjenih od pobjeda u Evroligi prosle godine ( 16 pobjeda x 34.000 ), tv prava, ulaznice itd kupio pojacanja za ovu sezonu, za razliku od tvog kluba koji nije zaradio ni 200 eura prosle sezone, a ove dovodi itekako skupa pojacanja ... Hvala, dovidjenja...

vesa

pre 6 godina

Za razliku od ovih iz predgradja cije evroligaske zvezde nemaju ugovor ispod 500 000 e vidi se da smo stvarno dotakli dno sto se love tice...ali meni je bitno da smo jos uvek kk Partizan,isti grb,ista adresa,isti navijaci..nema niceg vestackog i placenog

petarczv

pre 6 godina

Karma ce jos dugo dugo da traje a ne samo 4-5 sezona...aj vise nek dodje taj mali zagorac koji jedva ceka da ugasi tek pocetu karijeru...

PFCBobekNDHVokriOVK

pre 6 godina

Kazem defanzivna jer za pare za koje igra Samardo kompletna cetvorka ne moze da se dovede, mora da se bira napadacki ili odbrambeni ucinak a ovo drugo nam je trenutni prioritet. A na petici nek igraju Djoko i Obrad pa sta bude. Ionako cemo protiv mnogih timova morati da igramo small ball postavku tako da nam vise od dve petice i ne treba.
(Shone, 15. novembar 2017 11:10) # Link komentara

Срам те било Нешо, какве паре???? Не игра он за паре, него игра за шансу да се докаже у перспективном тиму који игра Евролигу....има неку стипендију, ситну, да преживи до првог, али пара нема....паре ће да буду 2020 кад то дође до БАТ. А и тад ће вероватно неко да да изјаву како тужба пред БАТ није приоритет, јер нема више регистровања играча. Није приоритет пошто не живи тај што даје изјаву од тих пара, него од неке стипендије, није приоритет пошто иде и камата, па сигурно играч неће бити оштећен. Није приоритет јер кад се врати Павловић, дође Загорац, Пековић уложи паре, Дуло се врати са печалбе, Пецарски оправда откупнину за отмицу из где год да је био, и још само плеј...пали се машина...добро, можда не баш машина, али нешто ће да гори, не баш свећа, пошто се она угасила, ал'биће неког пепела у "КК Догорела Свећа к'о што рече Дуло"

Seneka

pre 6 godina

Pre sinocne utakmice, grobari se ovde javljali, najavljivali EL dogodine sa Zagorcem, govorili kako ce Muta sve njih da zategne... Cak zaboravili ko im je predsednik i iz koje stranke. Dodje prosecna Alba, spusti ih na zemlju, i odma dobijete uvid u stanje stvari. Sad ce se naravno setiti svega gore navedenog i verovatno spomenuti kako Partizan igra sa decom, aparthejd i slicno. Ovi stranci i Zagorac, ako vam stigne, ce vam doci glave dogodine pred BATom. Najnerealniji i najlicemerniji ste navijaci na svetu. Po Semjuelsovom postu mozete zakljuciti i kakva je atmosfera u svlacionici. A dolaze i Buducnost i Cedevita uskoro...

veliki strumf

pre 6 godina

@SrbinKruso A zasto je ispravno ono sto kaze Ivan Klajn??? Ko je njega odredio da nam govori sta je ispravno, otkud on postade autoritet veci od Vuka? Vazda je bilo Jamajcanin i Jamajcanka (necu valjda reci Jamajkanka - pa jel to u duhu srpskog jezika?). Klajn ce mi reci kako da pricam srpskim jezikom!

SrbEUin

pre 6 godina

zato se kod duleta znalo, ovakvi nisu mogli da prismrde klubu.(keptn, 15. novembar 2017 10:55)

Pozdravili te Dalo, A Kojon, Supertalentovani Grk, Klobučar i ostali Dulovi NBAovci. Oni su primirisali. Ojrima.

Mile Laktas

pre 6 godina

panteri samo mogu da sanjaju uspehe koje je Partizan ostvario u proteklim decenijama...
(nesa, 15. novembar 2017 11:36)

Nije samo Partizan !!! I mi Igokejci imamo 50% zasluga ... Jesmo li Partizan-Igokea ili nismo ?
Ako nismo od kada nismo i gde to pise ...

Ivan

pre 6 godina

Odlican komentar je bio pre njegovog dolaska u Partizan.Sve tacno momak opisao u komentaru.Nezainteresovan,teske naravi,nedisciplinovan,u svlacionici zeli da bude glavni...
 (Strelac, 15. novembar 2017 11:36)

Kome ti to pricas... Oni cim cuju da se neko ime povezuje za Partizan, odmah svi znaju kakav igrac, i kako ce da razvali u partizanu. To su jedini navijaci u evropi koji to rade. Crtaju sastave, petorke, vredjaju i prete ostalima kako protiv njih niko nema sanse...

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Pecarski i ko jos???
(pixi10, 15. novembar 2017 13:40)

I Sani Aranitovic, Tadija Tadic, Tankosic, pa i Obrad Tomic. A ko je mlad i talentovan u klubu iz Zeleznika, Pero Antic?

grobarče

pre 6 godina

pišem domaći i nešto razmišljam, jokara je naš naprednjak, kako ionako neće igrati nba plejof, neka dođe kod nas za finale... moraću da pitam starije drugove - finale čega...

ada

pre 6 godina

Manite se tih priča,Partizan mora da gleda da stvori dva dobra igrača za repku,da pokuša da porpavi odbranu a rezultati će doći,samo strpljivo,Andrića i Obrada šutnuti..

dule

pre 6 godina

u pravu je potpuno. doveden je kao pojačanje, jak je ko konj a plaćen ko evroligaški igrač, bivša NBA zvezda i treba da igra minimum 30 min i da kroz utakmice nabija snagu.

kao Rajt u Igokei.

keptn

pre 6 godina

zato se kod duleta znalo, ovakvi nisu mogli da prismrde klubu.. a posle lose odradjenog prelazno roka, ovakva iznudjena resenja su najgora, kada dovode nekog samo da bi doveli. Plakyy

Норис

pre 6 godina

Волим да гледам Самарда јер је врло атрактиван играч. Кад год му лупе банану, он са својих 118 кила тресне о паркет, а то је атрактивно. То се тражи, због тога се иде на утакмице. :)

Aleksej

pre 6 godina

Nije trebalo pustiti Dzikica da ide.Trebalo ga je zadrzati sto duze, voli Partizan, a i dobar je trener.(Bota, 15. novembar 2017 10:55)Covek je posle onog trovanja u Nisu shvatio koliko je sati. Njegovo vodjenje ekipe posle toga pokazuje koliko je stvar ozbiljna. Nakon toga svi koji hoce da vide znaju zasto Dzikic nije ostao na klupi.
(ej bre, 15. novembar 2017 11:08)I kod tebe je stvar ozbiljna.

Aco RS

pre 6 godina

Pratim kosarku godinama,i argumentovano mogu reci da Muta nije trener za Partizan.Igra bez rezona, unistice ove talentovane momke koje klub trenutno ima.

aleksaczv

pre 6 godina

Sever celi sada se veseli, Muto beli, ti si Zvezdin sampion :)

Komsije, ako bas hocete da ga menjate, obavezno Anzulovica da dovedete

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Jamajkanac?
(gatuzo, 15. novembar 2017 10:39)
Nažalost Jamajkanac je ispravno, po Ivanu Klajnu ne može Jamajčanin... Ja nisam lingvista ali smatram da ako nešto uhvati korene u jednom jeziku, a jezik je promenljiva kategorija, to treba i da postane pravilo ili bar da se omogući da postane jedno od pravilnih odgovora.. još jednom Jamajkanac je ispravno, koliko god rogobatno zvučalo.

Da li se secate

pre 6 godina

Pitali Alimpijevica kako reaguje Feldin na kritike a on je rekao da Feldin cuti trpi i radi. Alimpijevic ce da nadmasi Radonju Zivi bili pa videli.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Ajte u 100 marke,da ce Samuels otici do kraja meseca,i da ce tuziti klub zbog neisplacene plate?
(Dag Kristi, 15. novembar 2017 14:05)

Pa da, znas ti dobro Kristi, Sofo, Mekel...Nego ne shvatam kako je Zvezda mogla da dovodi pojacanja a duguje Radonji 4 plate.

Rale

pre 6 godina

Kako ce ovaj da vas tuzi i odere kad pobegne od vas, uzece svu lovu predvidjenu do kraja ugovora a to je oko 500 hiljada evra!
Vidi se po njemu da mu je samo bitna njegova statistika, minutaza, poeni i na kraju krajeva pare!

Shone

pre 6 godina

Nije on slucajno igrao prosle godine u Kini. To sto smo se mi nadali da je on tamo naucio lekciju pa da ce sada kada se vratio u Evropu ponovo biti onaj igrac koji je nekada igrao u EL klubovima to je druga stvar. Retko se takvi pokusaji zavrse uspehom.

Sto je najgore, ne samo da Samardo ne doprinosi igri nego rusi i ono malo koncepcije koja je je postojala pre njegovog dolaska. A cini mi se da i Djoko Salic igra slabije od njegovog dolaska. Dok Samardo nije dosao Djoko je bar u napadu bio koristan, setimo se kako je odigrao protiv Zadra, sada se valjda uvukla neka nesigurnost jer nije vise starter pa ni u napadu nema nikakav ucinak.

Ako ima mogucnosti da se na kraju ovog meseca raskine ugovor sa njim i da se dovede dobra defanzivna cetvorka. Kazem defanzivna jer za pare za koje igra Samardo kompletna cetvorka ne moze da se dovede, mora da se bira napadacki ili odbrambeni ucinak a ovo drugo nam je trenutni prioritet. A na petici nek igraju Djoko i Obrad pa sta bude. Ionako cemo protiv mnogih timova morati da igramo small ball postavku tako da nam vise od dve petice i ne treba.

Madjo

pre 6 godina

Semjuels vam je kriv što ste izgubili od Albe, Lokomotive, Limoža!? A ceo tim juri po terenu bez ikakve strategije, ko muve bez glave. Tako je čitave jeseni. Bolje nađite novog trenera, pošto je Muta mutav definitivno!

Shearer

pre 6 godina

Treba biti pošten prema ovim igračima i Muti. Tim je kasno sastavljen i ima tu dosta igrača koji su doživljavali teške povrede tokom karijera. Jedini igrač koji me je razočarao je Mihajlo Andrić. Igrao je sa takvim krilima kao što su Davis Bertrans, Terens Kinbsi, Saša Pavlović... a da ništa nije naučio. Svaka mu čast što je pokazao vernost klubu ali ipak je za profesionalni sport neophodan kvalitet. Ako bude došao Zagorac videćete koliko će skok i odbrana delovati zategnutije. Što se mene tiče Muta ima rok do nove godine i posle toga već mora da postoji malo odgovornosti jer će tim biti uigran.

Leopold82

pre 6 godina

Jamajkanac-Jamajcanin


Dijalog na Dorcolu

Brucoskinja iz Uzica pita postarijeg gospodina da li je negde u blizini Bajlonijeva pijaca, a on joj objasni da je Bajlonova pijaca pravo ispred.
Ona se zahvali i napomenu da je pijaca Bajlonijeva.

A stari Dorcolac joj rece:
"Cero, moj je pradeda radio za tog Bajlonija, a deda mi je radio za njegovog sina i znam ja kako se on zvao. Ali otkad pijaca postoji, mi na Dorcolu zovemo je Bajlonova."

a belic strumPf

pre 6 godina

@ veliki s'rumPf
Kad se nesto ustali u narodu - sveti otac ne bi ispravio. Pravilno je i Kosovac a ne Kosovar, cisto da znas, a posto si pametnica objasni zasto je Valjevac a ne Valjevar?!
Ali i oni su legli na rudu, pa su prihvatili da je isto mnogo i puno i poslednji i zadnji STO NIKAKO NE MOZE BITI ISTO.

оће то

pre 6 godina

@veliki strumf Неће ти рећи како да "причаш српским језиком", већ је написо како би требало да правило говориш српски језик.

oscar

pre 6 godina

u pravu je potpuno. doveden je kao pojačanje, jak je ko konj a plaćen ko evroligaški igrač, bivša NBA zvezda i treba da igra minimum 30 min i da kroz utakmice nabija snagu. 

kao Rajt u Igokei.
(dule, 15. novembar 2017 10:51)

A inace Samardo Samjuels je bivsa nba ZVEZDA jel?

Komunalac

pre 6 godina

Sto ne objavite sa je Samardo jutros ponovo bio aktivan na drustvenim mrezama (twiter)? Pitao se covek gde mu je plata, dva meseca igra dzabe...

pixi10

pre 6 godina

Pratim kosarku godinama,i argumentovano mogu reci da Muta nije trener za Partizan.Igra bez rezona, unistice ove talentovane momke koje klub trenutno ima.
(Aco RS, 15. novembar 2017 12:41) Pecarski i ko jos???

323

pre 6 godina

Sta je onda stanovnik Azije ili na primer Hrvatske, Kipra, Bugarske...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Oslo, 15. novembar 2017 11:44)

Pa Azijakanac, Hrvatijanac, Kiprijanac i Bugarijanac? Prosto! Majko moja....


Jamajčani
Iz Wikipedije, slobodne enciklopedije
Jamajčani ili Jamajkanci u širem smislu predstavlja naziv za cjelokupno stanovništvo Jamajke, dok u užem smislu predstavlja specifičnu etničku grupu koja je nastala miješanjem afričkih robova, danas izumrlih Taino domorodaca te španskih i engleskih kolonijalista.
Jamajčani su po rasnim obilježjima uglavnom crnci, iako ima nešto malo mulata, i još manje bijelaca.
Uz engleski, Jamajčani također govore jamajčanskim kreolskim jezikom.
Jamajčani, kojih ima oko 2 miliona, su vjerojatno najpoznatija etnička grupa s Kariba, što prije svega imaju zahvaliti svojoj bogatoj kulturi temeljenoj na miješanju afričke i anglo-irske tradicije. Od te kulture je najpoznatiji cijeli niz originalnih muzičkih stilova koji je stekao veliku popularnost u svijetu - reggae, ska i dub.
Iako su Jamajčani po vjeri uglavnom protestanti, poznati su i po novoj religiji koja je nastala među njihovim redovima - rastafarijanizmu.
Jamajčani su, zbog siromaštva i visoke stope nasilja, prethodnih desetljeća često emigrirali, uglavnom u SAD i Veliku Britaniju, gdje su stvorili snažne i lako prepoznatljive imigrantske zajednice, od kojih je najpoznatiji Brixton u Londonu.

Max

pre 6 godina

@veliki strumf
Mozda zato sto je covek - filolog, doktor nauka, istoricar jezika, profesor na Filoloskom fakultetu u Beogradu i redovni clan SANU.
Tebi ako Vuk kaze drugacije, molim te, prenesi nam.
Ali trenutno, a i u proteklih 30tak godina, Ivan Klajne je autoritet po ovom pitanju. Ti i tvoji mali plavi ortaci sa jednom drugaricom - niste.

Mrak

pre 6 godina

A taman smo se rjesili sapunice zvane Leonardo. Dosta je vise ovakvih narcisiodnih psihicki nestabilnih ljudi, koji u svemu vide problem osim u sebi. Covjek objavljuje dnevno 20 objava na instagramu, a na terenu kad treba potrcati imam osjecaj da su pustili usporeni snimak.

Oslo

pre 6 godina

Bravo za B92! Svi pisu i kazu Jamajcanin, a ne Jamajkanac. Stanovnik Afrike je Afrikanac...
(Jedini normalan portal, 15. novembar 2017 11:26)

Sta je onda stanovnik Azije ili na primer Hrvatske, Kipra, Bugarske...

Da li se secate

pre 6 godina

Kad su pitali Alimpijevica kako se ponasa Feldin a on je izjavio da je pozitivno iznenadjen jer cuti i prima kritike. E tu vam je razlika.

Mikula

pre 6 godina

Je l to onaj mali iz Klivlenda koji će da rasturi sve ove sezone i da predvodi ovaj klub u EL sledeće godine? On je? Nisam ga prepoznao...

sasha the red baron

pre 6 godina

KAKO GOD:::

Svejedno ko gde kako i zasto, stotka uvek pukne..!

Ne verujem da sam ikad gledao KKP sa slabijom odbranom, ovo je bilo pomalo decacki naivno...
Pa Samuels ne moze da odbrani nista, Velickovic je toliko usporio da i kornjaca moze da ga pretrci...
Kritikovati Marinkovica pored ovakvog tima je ne realno..Nije ni on dobar, ali skim si takav si..

NoName

pre 6 godina

Bravo za B92! Svi pisu i kazu Jamajcanin, a ne Jamajkanac. Stanovnik Afrike je Afrikanac... 
(Jedini normalan portal, 15. novembar 2017 11:26) 

Sta je onda stanovnik Azije ili na primer Hrvatske, Kipra, Bugarske...
(Oslo, 15. novembar 2017 11:44)

Bugarskanac, to je bar jasno :)

zoran ivkovic

pre 6 godina

partizan je trebao dovesti kevina dzounsa ...kevin je mnogo vise 4 ali zaista se sjajno snalazi pod kosem ....one sezone u kojoj je bio u partizanu igrao je sjajno ....cudi me i da ga zvezda nije dovela a znali su o kakvom je igracu rec ....nije atraktivan ali je mnogo koristan ....samardo samjuels uopste nije los igrac ali tu treba i uklapanje u tim ...nekako ne lezi mu ova kosarka partizana trci i pucaj ....da li je u pravu muta sto ga je drzao na klupi to ne znam ali ovakve izjave su klinacke i bez veze....on je profesionalac i utakmice su mu posao i igra ih za novac ....trener mu je sef odnosno predstavnik poslodavca i on odredjuje kad i koliko ce ko igrati .

Prvo

pre 6 godina

Sto mogu da primetim je cirkus igra Partizana .Kaze Nikolic igramo na puno poena ,napadacki .Pa bio sam na par utakmica ,covek nista pametno nije naucio igrace ,nijednu bre akciju ne nacrta na tajmautu .Juce totalno provaljen napad i on ko da pusti ove da igraju basket kako se ko snadje .Ovaj Samjuels istina da nije bas spremean al doprinosi ,i nije bas da on ne igra odbranu vec niko ne igra .Druga stvar on nema visinu da igra peticu ,nije imao sta da trazi protiv ovih Albinih centara .Ovo sto sad prica je odraz ne samo njega kao nedisciplinovanog igraca po cemu i jeste poznat ,nego sto je ocigledno da shvata da Nikolic nema pojma sta radi .Kad igraci shvate da im je trener supalj onda je mnogo tesko i predvoditi tu ekipu .I imate lep primer u par napada kad Miler probije Albinu odbranu i stalno se osvrce gleda da nadje slobodnog igraca al ga nema i onda baca pas pravo u ruke protivnicima il napravi neki skok sut za zadrskom jer ne zna sta da odigra .

Strelac

pre 6 godina

Odlican komentar je bio pre njegovog dolaska u Partizan.Sve tacno momak opisao u komentaru.Nezainteresovan,teske naravi,nedisciplinovan,u svlacionici zeli da bude glavni...

Milan

pre 6 godina

Ovo je ona druga strana medalje, uglavnom nevidljiva običnim navijačima. Disciplina, radna etika, uticaj na hemiju u ekipi. Ozbiljan klub kada dovodi igrača gleda sve aspekte, ne samo puku statistiku. Od jedne trule jabuke očas posla nastane više njih.