Ponedeljak, 13.11.2017.

19:10

Novi užasni detalji nasilja oca Jelene Dokić

Dan pošto je autobiografija Jelene Dokić puštena u prodaju, pojavili su se novi, još užasniji detalji fizičkog nasilja njenog oca Damira.

Izvor: B92

Novi užasni detalji nasilja oca Jelene Dokiæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Ana

pre 6 godina

Prvo da kazem, ako nesto mrzim to je nasilje-prema zivotinjama, ljudima... svejedno. Samo, cinjenica je da mi pojma nemamo sta sve roditelji rade da bi im dete uspelo. Secam se da je David Ferer izjavljivao da ga je trener zatvarao u svlacionicu preko noci jer nije hteo da trenira. Kaze David da mu je trener bio veoma strog i da ga je mrzeo ali da verovatno ne bi bio to sto jeste da nije bilo njega. Takodje se secam da je Dejvid Geret (violinista) rekao da je mrzeo svog oca kada je bio mali. Terao ga je da vezba violinu svaki dan do besvesti, nije mogao da ima prijatelja jer mu je violina trebala da bude jedini prijatelj.Kaze, ukocila bi mu se i ruka i vrat i noga, trpeo je uzasan bol, ali roditelji nisu hteli da zovu lekara. Mi ni ne znamo koje su torture mnogi, naravno, ne svi uspesni ljudi, mega-zvezde, imali u detinjstvu.Mi samo vidimo njihov uspeh sada a mnogi su prosli uzasne stvari.

Мики

pre 6 godina

Pa mislim da pati za oca, pati zato što mu ne može oprostiti, ali i pati što ga nema pored sebe.
(Neko@, 13. novembar 2017 20:07)

Читам и не верујем. Ти си, човече, глуп!

Мики

pre 6 godina

Da nije bio strog ona bi sad radila u nekom butiku ili prodavnici.
(Dimitrije, 13. novembar 2017 19:49)

Можда, али бу била срећна.

John

pre 6 godina

(O2, 13. novembar 2017 21:03)

Da, da, još samo da oprosti Đuri (Damiru) što ju je tukao...

Što se tiče normalnih očeva... evo, Ana Ivanović ima normalnog oca. Nigde ga nema, nigde se ne pominje. Čak sve do sada nisam imao pojma ni kako se čovek zove (hvala Guglu). Isto i za Jelenu Janković.
Eto, to su ti normalni očevi.
A kako izgleda kada otac stvarno radi u korist sopstvene ćerke teniserke i pri tom se bukvalno satire (na kraju i statre, nažalost) imali smo prilike da vidimo na primeru Karolja Seleša.

oko

pre 6 godina

Ima onih koji odu u policiju I napisu prijavu a ima I onih koji napisu knjigu I prodaju za 40$. Ako se dokaze nasilje onda prva grupa ljudi dobije pravdu na sudu,ako se ne dokaze plate za klevetu dok druga grupa ljudi dobije reklamu po tabloidima,novac od knjige I ne interesuje ih da bilo sta dokazuju ili da traze pravdu na sudu.

Stevo

pre 6 godina

Po broju objavljenih komentara može se zaključiti da prolaze oni koji podržavaju Jelenu , i po automatizmu se smatraju objektivnim. Oni koji misle drugačije u smislu da i ona možda nije bila cvjećka tolika, odmah se svrstavaju kao radikali, ljubitelji Miloševića itd. Niko ne spori da je imala problema ali je jadno što se ponavlja jedna te ista priča. Ona sa ocem nije u dobrim odnosima već više od 10 godina. I sada posle toliko godina knjiga. Valjda je logično da prije nego što bacite kamen, saslušate i drugu stranu, pa izvučete zaključak. Pozdrav za Jelenu ali i Damira jer uprkos svemu niko ne pati za njom i ne može je voliti kao roditelj. Svidjelo se komentatorima ili ne.

Kole

pre 6 godina

Po broju pluseva podrske njenom ocu (otprilike trecina) vidi se gde je Srbija. Nije ni cudo sto ovde ljudi vole Milosevica, Vucica, Arkana, Mladica, Karica, Kristijana... Evolucija nije dosla do njih. Mozak kao pihtije.

Јабучило

pre 6 godina

Po čemu će ljudi gaziti samo da dođu do love. 
(Shacall, 13. novembar 2017 19:19) 

A, zbog čega u našoj državi ljudi uvek nađu neko opravdanje za nasilnike? 
Tebi nije bitno to što je trpela nasilje, već to što je napisala knjigu...
(Aleksandar, 13. novembar 2017 19:26)

Извини, битно је. Шта је књига него уновчавање претрпљеног насиља? А насилнику неће фалити длака с главе.

ze

pre 6 godina

Poredite Karolja Selesa, koji je crtao na lopticama da ih mala Monika pogadja reketima sa ovim koji je prebijao devojcicu, a trosio njenu zaradu. Ima roditelja i roditelja.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Trebala je policiji da prijavi a ne da trazi sazaljenje javnosti i ujedno pise knjigu i zaradjuje na prodaji iste. Za to sto je radio njen cale Damir se kaznjava zakonom.

O2

pre 6 godina

Ako je ona i pored svega ovoga (ili - iprkos svemu ovome) uspela da jedno vreme bude i četvrta na WTA listi (u avgustu 2002) i četvrta na Olimpijskim igrama u Sidneju 2000 šta li bi tek sve postigla da je pored sebe imala normalnog oca?

(John, 13. novembar 2017 20:06)

Na zalost surova istina je sledeca:
Da je pored sebe imala normalnog oca, ne bi nista postigla, bila bi normalna devojka i nista vise od tog. Sad drugo je pitanje da li je cena previsoka za uspehe koje je postigla.
Ona kada je pobegla od oca sa trenerom u Zagreb, ugojila se 10 kg i prestala da igra nakon losih rezultata.
Naravno da osudjujem njenog oca i to veoma, jer umesto batina trebao je sa detetom razgovarati i ukazati joj sta dobija treningom i dobrim rezultatom.
Imam 2 cerke, uspesne obe, od kojih je jedna sa vec 11 godina belezila najbolje rezultate na svetu. Sve sam postigao uz razgovor i zanimljive motivacione price.

Koliko ima godina

pre 6 godina

Ima li ko da zaštiti ovog nesretnog čovjeka od ove obijesne žene i njenog siledzijskog ponasanja.
evo već petnaest godina kako trpi psihička i sva druga maltretiranja.
Treniraj djecu ili se zaposli na pijaci,radi bilo šta korisno a ne pljuju oca dok ti nestane para.

autokmd

pre 6 godina

Ko nije doziveo torturu kao sto je ona dozivela, nikada nece znati sta je prava nasilja, uvek ce komentarisati da je lazovcina ili radi publikacija zbog para. Eh..ne daj Boze da vise necije dete imati takvu nasilju. Jelena je sada smatram da izdanjem knjigu vrlo psiholosi mirna, sve sto joj smeta sto nikom nije rekla sve stoji u knjizi. Neka druga osoba bi mozda skroz poludela i zato Jeleni skidam kapu sto svo vreme izdrzi. Hrabra Jelena.

?

pre 6 godina

Nikad ne bih opisivala nista licno u vezi sa porodicom, kao sto ne bih ucestvovala u rijalitiju, ali mislim da je npr. pesma "my name is luka" odlicna, iako se suzanne vega ne zove luka.

HanSolo

pre 6 godina

Po čemu će ljudi gaziti samo da dođu do love.
(Shacall, 13. novembar 2017 19:19)


Sram te bilo, tebe i tvojih sličnih.. Njoj ne trebaju pare.. Ona je bila broj 4 planete.. Njoj je trebao OTAC!!

Podrska zrtvama nasilja

pre 6 godina

Ova prica je dobar pokazatelj zasto se mentalne bolesti trebaju shvatati ozbiljno i na vreme leciti. U vreme mog detinjstva, sta god dete uradilo, ako ne daj boze neko savetuje razgovor sa psihologom roditelj odmah skoci "Nije moje dete ludo". A Damir je ocigledno imao sve pokazatelje ozbiljnog mentalnog ostecenja, verovatno jos od detinjstva.

Verujem da je bolno pricati o ovakvim stvarima, roditelji se vole i kada su najgori na svetu. Nadam se da ce ovakve price bar nekome pomoci da prepozna znakove zlostavljanja u porodici, i na vreme reagovati.

nikola

pre 6 godina

Nesto ne verujem u ovu pricu..ajde da se desavalo u Srbiji pa da porerujem..ali u Australiji i jos igrala pod njihovom zastavom ..kao prebio je posle polufinala Vimboldona u svlacionici gde ima zilion novinara i ostavio je tu...da se stvarno desilo a igrala pod zastavom Australije tj njihova najbolja teniserka i da sve to prolazi ...tesko ...i jos sve u knjizi po ceni prava sitnica 40$.
Verovatno ima neke istine ali verovatno preuvelicano debelo radi uzimanja para od knjige..ne kazem da ima oceva ludaka ,ima ih dosta ali ima i onih normalnih prema kojima se deca ponasaju katastrofa samo jer ne dobiju neke stvari i izmisljaju svasta protiv njih

Neko@

pre 6 godina

Svoju decu sam lupio nekoliko puta (3-4 puta) u životu i to samo po guzi. I uvek mi bilo zao nakon toga, izvinjavao im se!?
Zive sada sa majkom, vidjam ih jednom u 10-ak dana, slušam od njih ono što ja svom ocu nisam smeo ni zucnuti - prkos, povraćanje misli i reči, povišen glas...
Da ih zategnem, oteracu ih od sebe, da ih skroz pustim, izgubiću ih svakako.
Jedno od njih ladno kaže da mu se ne uči!? Ocene užas!!!
Da li mi je zao sto ih nisam drao od batina? Nije! Da li sam pogresio zbog toga? Ne znam, mozda.
Ako vi mislite da će vam dete svaku reč slušati, varate se!
***
Damir je znao svoje dete najbolje, a zasto Jelena sada iznosi ovo... Pa mislim da pati za oca, pati zato što mu ne može oprostiti, ali i pati što ga nema pored sebe.

O RUCK

pre 6 godina

U zivotu je sve moguce pa i da se i nesto od ovog stvarno desavalo (ali toga ima i u drugim oblaastima - zar nije Vujosevic isamarao Bogdanovica - a nije mu ni otac ni majka, i sta Bogdan je danas jedan od najboljih EU kosarkasa....)ALI OVOJ DEVOJCI JA JAKO MALO VERUJEM -na sve je ona sad spremna(pa i oca da najcrnje okleveta) samo da bi ostvarila neke svoje ciljeve. Uostalom nemojmo slusati samo Jelenu - saslusajmo i njenu majku, njenog brata pa naravno i oca. Pa tek onda ocenjujmo izneto!!!

Aleksandar

pre 6 godina

Jeste trpela je nasilje i slažem se da je bila žrtva svoga oca ali. Šta je htela sa ovom knjigom sem što je osuđuju........ Ako nije lova šta je onda...... Kao mi ne znamo da postoji nasilje u porodici........... Sve za lovu a kako najlakše pa udri po porodici.........
(Shacall, 13. novembar 2017 19:49)

Shvatam poentu tvog posta i slažem se, napisala je knjigu i napala oca između ostalog i zbog novca.
U njenom slučaju to i opravdavam.
Pratio sam Jeleninu karijeru. Ona je u zenitu bila otprilike 2000-2001. godina, ako se ne varam. E, još tada se itekako govorilo o neslaganju između nje i oca. Tada je doduše bilo reči o psihičkoj torturi. U svakom slučaju, ovo što oznosi u knjizi nije ništa novo.
Bilo je u to vreme i drugih Damirovih ispada, pogotovo kad su ga nadležni ispalili za sportski centar koji je nameravao da gradi...

you don't walk in her shoes

pre 6 godina

Samo ona zna kroz sta je prosla. Verovatno nismo ni svesni o kakvom se fizickom i mentalnom naporu i kom odricanju radi da bi neko postao profesionalni sportista. Ne verujem da je toliki talenat, ali on joj sigurno nije bio nikakva podrska vec joj je samo odmagao svojim bolesnim ponasanjem. I meni je gadan taj senzacionalizam, iznosenje prljavog vesa u javnost, ali ako ce njoj ili bar jednoj drugoj zrtvi porodicnog nasilja na bilo koji nacin pomoci, ostalima svakako ne smeta. Mozda je ta knjiga njena osveta za kojom cezne ceo svoj zivot, i bez koje ne moze da nastavi dalje. Zasto da je osudjujemo. Kakvu stetu imamo od njene knjige? Pa sta ako je to nacin da zaradi novac, zasto je to lose? Zena se bori sa svojim demonima i zivi svoj zivot najbolje sto zna. Trebalo bi i mi da gledamo svoja posla malo za promenu. Niko vas ne tera da kupite knjigu, ako na njoj zaradi, to ne uzima vama nezaradjene pare iz ruku.

HanSolo

pre 6 godina

Ovo sto radis je jadno Jelena .Kome ti ovo sad prosipas . U jednoj uredjenoj drzavi kakva je Australija , tvoj otac bi robijao da je samo deo ovoga istina . Potrosila si lovu devojko , sad ti Damir kriv za sve. Ne opravdavam je Damira ako je ikada digao ruku na svoje dete ali mislim da prvo tvoja majka ne bi dozvolila takvo nasilje . Ako je i bio strog bio je za tvoje dobro. Na kraju se ispostavilo dok si sa ocem trenirala , nije ti bilo ravne. Sama si otisla u zaborav i sad se vadis nekom pateticnom pricom o zlom ocu . Znas mnoga deca sanjaju podrsku kakvu je on tebi dao u sportu. Ostavi coveka na miru , priznaj svoje greske (sto prije to bolje) i nastavi sa zivotom
(Goran, 13. novembar 2017 19:35)

Uhh, što mi ovakvi "muškarci" idu na živce.. Njena mama je vrlo sigurno isto zlostavljena I tučena samo što Jelena o tome neće pisati zbog respekta.. Ništa ti neznaš o nasiljem nego se praviš neka pametna "toša", a u stvari si ispao odvratno.. Ti si napao njenu za tebe nepoznatu majku isto ženu.. U mesto u ovom slučaju da napadneš "muškarca".. Sitna si osoba..

Srksa

pre 6 godina

Pitam se sta su ovakvi ljudi u stanju da urade drugim ljudima kada svom detetu upropaste zivot. U pitanju je ozbiljan psihicki poremecaj koji se, na zalost, kod nas zanemaruje. Cak su takvi ljudi i pozeljni u nekim devijantnim(politickim)grupacijama. Pored morbidnog ponasanja, alavi su na neogranicenu moc i upravljanje tudjim zivotima. Ovo sve me podseca na jos jednog, veoma popularnog, coveka...

Trauma ili

pre 6 godina

@lojer,ne žali se ona nego reklamira knjigu.
Žali se na druge načine ili ode psihologu da joj se pomogne otkloniti sindrom žrtve a ne ovako uz heštegove.
A cena knjige prava sitnica-39.99$.
I da odluči šta hoće u životu,inače ćemo za godinu dve kad i ove pare odu morati čitati "nove šokantne detalje".
Žalosno je ako joj se to događalo ali sad kad je uveliko punoljetna treba presjeći i ići dalje a ne ovako da joj izvor prihoda bude pljuvanje po ocu koji je još uvijek na ovaj način hrani.
Začaran krug,i dok ne izađe-isti su.

John

pre 6 godina

Ako je ona i pored svega ovoga (ili - iprkos svemu ovome) uspela da jedno vreme bude i četvrta na WTA listi (u avgustu 2002) i četvrta na Olimpijskim igrama u Sidneju 2000 šta li bi tek sve postigla da je pored sebe imala normalnog oca?
Ovaj em što je maltretirao svoje rođeno dete, em što je upropastio ogroman teniski talenat... Trebalo bi duplo da odgovara...

Saša

pre 6 godina

Eh, a ja mom Milanu, Nek mu je laka zemlja, sutra ujutru pravo idem da zapalim sveću! Čim odvedem sina u školu a pre posla. I uvek se rasplačem tamo i pre nego što je upalim ali neka... Ima očeva i očeva...

Aleksandar

pre 6 godina

Po čemu će ljudi gaziti samo da dođu do love.
(Shacall, 13. novembar 2017 19:19)

A, zbog čega u našoj državi ljudi uvek nađu neko opravdanje za nasilnike?
Tebi nije bitno to što je trpela nasilje, već to što je napisala knjigu...

Ljuba

pre 6 godina

Kao otac dve cerke sam uzasnut.
Kroz zivot slusas bajke, razne peice, a kada se ostvaris kao otac shvatis da ima istine, da princeze postoje, da su kao u bajkama. Voleti dete, cerku, usmeriti je uhvatiti kada pada i odgurnuti nazad.
Idem kuci sada da ih izgrlim i izljubim, i da im kazem da ima neko ko ih voli neizmerno.

Dimitrije

pre 6 godina

Pa sta ako je radikal? Dva nasa predsednika sadasnji i prethodni su u to vreme bili radikali. Evo i sad ih narod bira i obozava. Nemate vi dovoljno skole da razumete nasu ljubav prema spasiocima. I Jelena bi mogla da bude malo vise zahvalna ocu. Da nije bio strog ona bi sad radila u nekom butiku ili prodavnici.

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

Trebala si ranije da se zalis da ga strpas u zatvor ovako je slucaj zastareo, u prevodu ne mos mu nista :)
(lojer, 13. novembar 2017 19:24)

Uzalud se raduješ! Nasilje u porodici ne zastareva. Još nešto: on sada zna da je celoj Srbiji i dalje od Srbije poznato kakav je nečovek a to mu je veća kazna od par godina zatvora.

Neki pominju da je njen otac nasilnik zato što je bio simpatizer Srpske radikalne stranke - da je to tako, onda ne bi osnivač i predsednik jedne onda i sada minorne opozicione srpske stranke svoju kćerku toliko istukao da je morala pozati Hitnu pomoć.

Dott

pre 6 godina

Jeste sirovina iskrivljenog uma, on je govorio da sve radi za njeno dobro. Drzao je cerku pod staklenim zvonom, imam sestru koju je nas otac takodje drzao pod staklenim zvonom i sa 20 godina i vise. jednom prilikom kada mi je pukao film rekao sam ocu "ne mozes je sacuvati, ona ako nesto hoce, uradice to kad ode da baci djubre u kontejner", zalepio mi je samarcinu od koje mi se 3 dana vrtelo u glavi.
Sve to na devojke ima kontra efekat, tako je i Dokiceva pobegla sa hrvatskim trenerom koji ima brata i zivela sa njima dvojicom u stanu u Zagrebu, jedan od njih joj je bio i momak.

Goran

pre 6 godina

Ovo sto radis je jadno Jelena .Kome ti ovo sad prosipas . U jednoj uredjenoj drzavi kakva je Australija , tvoj otac bi robijao da je samo deo ovoga istina . Potrosila si lovu devojko , sad ti Damir kriv za sve. Ne opravdavam je Damira ako je ikada digao ruku na svoje dete ali mislim da prvo tvoja majka ne bi dozvolila takvo nasilje . Ako je i bio strog bio je za tvoje dobro. Na kraju se ispostavilo dok si sa ocem trenirala , nije ti bilo ravne. Sama si otisla u zaborav i sad se vadis nekom pateticnom pricom o zlom ocu . Znas mnoga deca sanjaju podrsku kakvu je on tebi dao u sportu. Ostavi coveka na miru , priznaj svoje greske (sto prije to bolje) i nastavi sa zivotom

marko

pre 6 godina

uhhh.. pa to sada moda.. a gde bi doticna odigrala za 1mil $ nagradu da ne bi oca?.. ili je bas briga za pare, sada kada je tata prestao da je forsira.. cek stop! trebaju joj pare cim bi i tatu da izuje lololol

Filmofil

pre 6 godina

Radikal ili ne, mislim da to nema blage veze. Ima nesto agresivno i nasilno u mentalitetu tih ljudi. Bio mi je sirov kad, drugaciji od naseg u Srbiji, makar u gradovima, bez obzira na nivo obrazovanja. Ja toliku sirovost kod nasih ljudi kad sam ja odrastala ('70 i '80) nisam videla. I nema veze koliko su formalno obrazovani, ta neka umislhenost, prezir prema zenskom. Bukvalno bih ih prebacivala na ignore. Vidjala sam ih po inostranstvu, grupisu se i nastavljaju po starom. Verujem joj svaku rec. Nije covek marva, onaj ko je talentovan i zainteresovan uspeva.

Shacall

pre 6 godina

Po čemu će ljudi gaziti samo da dođu do love. 
(Shacall, 13. novembar 2017 19:19) 

A, zbog čega u našoj državi ljudi uvek nađu neko opravdanje za nasilnike? 
Tebi nije bitno to što je trpela nasilje, već to što je napisala knjigu...
(Aleksandar, 13. novembar 2017 19:26)

Jeste trpela je nasilje i slažem se da je bila žrtva svoga oca ali. Šta je htela sa ovom knjigom sem što je osuđuju........ Ako nije lova šta je onda...... Kao mi ne znamo da postoji nasilje u porodici........... Sve za lovu a kako najlakše pa udri po porodici.........

kladzom do bola

pre 6 godina

zasto nije ranije pricala, zato sto joj sad ponestalo kesa , i sada lova treba da dolazi od knjige . inace cale joj je ni je u labeli to smo se svi valjda slozili , i to mnogo pre knjige .

Kol

pre 6 godina

Dovoljno je samo pogledati onog pa da ti bude jasno da sve sto Jelena pise je verovatno tacno, zao mi je sto je prosla kroz sve to, zaista da ne pozelis ni najgorem neprijatelju a on zasluzuje tretman u Crnoj Reci!

tenis

pre 6 godina

Kad biste znali koliko je ovo uobicajno u nasem juniorskom sportu...
Garantujem da se minimum 5 ovakvih situacija desi u Beogradu ( gledajuci sve sportove).

Ne odobravam, osudjujem i posto sam vezan poslom sankcionisem

Ljuba

pre 6 godina

Kao otac dve cerke sam uzasnut.
Kroz zivot slusas bajke, razne peice, a kada se ostvaris kao otac shvatis da ima istine, da princeze postoje, da su kao u bajkama. Voleti dete, cerku, usmeriti je uhvatiti kada pada i odgurnuti nazad.
Idem kuci sada da ih izgrlim i izljubim, i da im kazem da ima neko ko ih voli neizmerno.

Aleksandar

pre 6 godina

Po čemu će ljudi gaziti samo da dođu do love.
(Shacall, 13. novembar 2017 19:19)

A, zbog čega u našoj državi ljudi uvek nađu neko opravdanje za nasilnike?
Tebi nije bitno to što je trpela nasilje, već to što je napisala knjigu...

John

pre 6 godina

Ako je ona i pored svega ovoga (ili - iprkos svemu ovome) uspela da jedno vreme bude i četvrta na WTA listi (u avgustu 2002) i četvrta na Olimpijskim igrama u Sidneju 2000 šta li bi tek sve postigla da je pored sebe imala normalnog oca?
Ovaj em što je maltretirao svoje rođeno dete, em što je upropastio ogroman teniski talenat... Trebalo bi duplo da odgovara...

HanSolo

pre 6 godina

Po čemu će ljudi gaziti samo da dođu do love.
(Shacall, 13. novembar 2017 19:19)


Sram te bilo, tebe i tvojih sličnih.. Njoj ne trebaju pare.. Ona je bila broj 4 planete.. Njoj je trebao OTAC!!

HanSolo

pre 6 godina

Ovo sto radis je jadno Jelena .Kome ti ovo sad prosipas . U jednoj uredjenoj drzavi kakva je Australija , tvoj otac bi robijao da je samo deo ovoga istina . Potrosila si lovu devojko , sad ti Damir kriv za sve. Ne opravdavam je Damira ako je ikada digao ruku na svoje dete ali mislim da prvo tvoja majka ne bi dozvolila takvo nasilje . Ako je i bio strog bio je za tvoje dobro. Na kraju se ispostavilo dok si sa ocem trenirala , nije ti bilo ravne. Sama si otisla u zaborav i sad se vadis nekom pateticnom pricom o zlom ocu . Znas mnoga deca sanjaju podrsku kakvu je on tebi dao u sportu. Ostavi coveka na miru , priznaj svoje greske (sto prije to bolje) i nastavi sa zivotom
(Goran, 13. novembar 2017 19:35)

Uhh, što mi ovakvi "muškarci" idu na živce.. Njena mama je vrlo sigurno isto zlostavljena I tučena samo što Jelena o tome neće pisati zbog respekta.. Ništa ti neznaš o nasiljem nego se praviš neka pametna "toša", a u stvari si ispao odvratno.. Ti si napao njenu za tebe nepoznatu majku isto ženu.. U mesto u ovom slučaju da napadneš "muškarca".. Sitna si osoba..

Saša

pre 6 godina

Eh, a ja mom Milanu, Nek mu je laka zemlja, sutra ujutru pravo idem da zapalim sveću! Čim odvedem sina u školu a pre posla. I uvek se rasplačem tamo i pre nego što je upalim ali neka... Ima očeva i očeva...

Filmofil

pre 6 godina

Radikal ili ne, mislim da to nema blage veze. Ima nesto agresivno i nasilno u mentalitetu tih ljudi. Bio mi je sirov kad, drugaciji od naseg u Srbiji, makar u gradovima, bez obzira na nivo obrazovanja. Ja toliku sirovost kod nasih ljudi kad sam ja odrastala ('70 i '80) nisam videla. I nema veze koliko su formalno obrazovani, ta neka umislhenost, prezir prema zenskom. Bukvalno bih ih prebacivala na ignore. Vidjala sam ih po inostranstvu, grupisu se i nastavljaju po starom. Verujem joj svaku rec. Nije covek marva, onaj ko je talentovan i zainteresovan uspeva.

ze

pre 6 godina

Poredite Karolja Selesa, koji je crtao na lopticama da ih mala Monika pogadja reketima sa ovim koji je prebijao devojcicu, a trosio njenu zaradu. Ima roditelja i roditelja.

Dott

pre 6 godina

Jeste sirovina iskrivljenog uma, on je govorio da sve radi za njeno dobro. Drzao je cerku pod staklenim zvonom, imam sestru koju je nas otac takodje drzao pod staklenim zvonom i sa 20 godina i vise. jednom prilikom kada mi je pukao film rekao sam ocu "ne mozes je sacuvati, ona ako nesto hoce, uradice to kad ode da baci djubre u kontejner", zalepio mi je samarcinu od koje mi se 3 dana vrtelo u glavi.
Sve to na devojke ima kontra efekat, tako je i Dokiceva pobegla sa hrvatskim trenerom koji ima brata i zivela sa njima dvojicom u stanu u Zagrebu, jedan od njih joj je bio i momak.

autokmd

pre 6 godina

Ko nije doziveo torturu kao sto je ona dozivela, nikada nece znati sta je prava nasilja, uvek ce komentarisati da je lazovcina ili radi publikacija zbog para. Eh..ne daj Boze da vise necije dete imati takvu nasilju. Jelena je sada smatram da izdanjem knjigu vrlo psiholosi mirna, sve sto joj smeta sto nikom nije rekla sve stoji u knjizi. Neka druga osoba bi mozda skroz poludela i zato Jeleni skidam kapu sto svo vreme izdrzi. Hrabra Jelena.

tenis

pre 6 godina

Kad biste znali koliko je ovo uobicajno u nasem juniorskom sportu...
Garantujem da se minimum 5 ovakvih situacija desi u Beogradu ( gledajuci sve sportove).

Ne odobravam, osudjujem i posto sam vezan poslom sankcionisem

Kol

pre 6 godina

Dovoljno je samo pogledati onog pa da ti bude jasno da sve sto Jelena pise je verovatno tacno, zao mi je sto je prosla kroz sve to, zaista da ne pozelis ni najgorem neprijatelju a on zasluzuje tretman u Crnoj Reci!

Kole

pre 6 godina

Po broju pluseva podrske njenom ocu (otprilike trecina) vidi se gde je Srbija. Nije ni cudo sto ovde ljudi vole Milosevica, Vucica, Arkana, Mladica, Karica, Kristijana... Evolucija nije dosla do njih. Mozak kao pihtije.

John

pre 6 godina

(O2, 13. novembar 2017 21:03)

Da, da, još samo da oprosti Đuri (Damiru) što ju je tukao...

Što se tiče normalnih očeva... evo, Ana Ivanović ima normalnog oca. Nigde ga nema, nigde se ne pominje. Čak sve do sada nisam imao pojma ni kako se čovek zove (hvala Guglu). Isto i za Jelenu Janković.
Eto, to su ti normalni očevi.
A kako izgleda kada otac stvarno radi u korist sopstvene ćerke teniserke i pri tom se bukvalno satire (na kraju i statre, nažalost) imali smo prilike da vidimo na primeru Karolja Seleša.

you don't walk in her shoes

pre 6 godina

Samo ona zna kroz sta je prosla. Verovatno nismo ni svesni o kakvom se fizickom i mentalnom naporu i kom odricanju radi da bi neko postao profesionalni sportista. Ne verujem da je toliki talenat, ali on joj sigurno nije bio nikakva podrska vec joj je samo odmagao svojim bolesnim ponasanjem. I meni je gadan taj senzacionalizam, iznosenje prljavog vesa u javnost, ali ako ce njoj ili bar jednoj drugoj zrtvi porodicnog nasilja na bilo koji nacin pomoci, ostalima svakako ne smeta. Mozda je ta knjiga njena osveta za kojom cezne ceo svoj zivot, i bez koje ne moze da nastavi dalje. Zasto da je osudjujemo. Kakvu stetu imamo od njene knjige? Pa sta ako je to nacin da zaradi novac, zasto je to lose? Zena se bori sa svojim demonima i zivi svoj zivot najbolje sto zna. Trebalo bi i mi da gledamo svoja posla malo za promenu. Niko vas ne tera da kupite knjigu, ako na njoj zaradi, to ne uzima vama nezaradjene pare iz ruku.

Srksa

pre 6 godina

Pitam se sta su ovakvi ljudi u stanju da urade drugim ljudima kada svom detetu upropaste zivot. U pitanju je ozbiljan psihicki poremecaj koji se, na zalost, kod nas zanemaruje. Cak su takvi ljudi i pozeljni u nekim devijantnim(politickim)grupacijama. Pored morbidnog ponasanja, alavi su na neogranicenu moc i upravljanje tudjim zivotima. Ovo sve me podseca na jos jednog, veoma popularnog, coveka...

Podrska zrtvama nasilja

pre 6 godina

Ova prica je dobar pokazatelj zasto se mentalne bolesti trebaju shvatati ozbiljno i na vreme leciti. U vreme mog detinjstva, sta god dete uradilo, ako ne daj boze neko savetuje razgovor sa psihologom roditelj odmah skoci "Nije moje dete ludo". A Damir je ocigledno imao sve pokazatelje ozbiljnog mentalnog ostecenja, verovatno jos od detinjstva.

Verujem da je bolno pricati o ovakvim stvarima, roditelji se vole i kada su najgori na svetu. Nadam se da ce ovakve price bar nekome pomoci da prepozna znakove zlostavljanja u porodici, i na vreme reagovati.

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

Trebala si ranije da se zalis da ga strpas u zatvor ovako je slucaj zastareo, u prevodu ne mos mu nista :)
(lojer, 13. novembar 2017 19:24)

Uzalud se raduješ! Nasilje u porodici ne zastareva. Još nešto: on sada zna da je celoj Srbiji i dalje od Srbije poznato kakav je nečovek a to mu je veća kazna od par godina zatvora.

Neki pominju da je njen otac nasilnik zato što je bio simpatizer Srpske radikalne stranke - da je to tako, onda ne bi osnivač i predsednik jedne onda i sada minorne opozicione srpske stranke svoju kćerku toliko istukao da je morala pozati Hitnu pomoć.

O2

pre 6 godina

Ako je ona i pored svega ovoga (ili - iprkos svemu ovome) uspela da jedno vreme bude i četvrta na WTA listi (u avgustu 2002) i četvrta na Olimpijskim igrama u Sidneju 2000 šta li bi tek sve postigla da je pored sebe imala normalnog oca?

(John, 13. novembar 2017 20:06)

Na zalost surova istina je sledeca:
Da je pored sebe imala normalnog oca, ne bi nista postigla, bila bi normalna devojka i nista vise od tog. Sad drugo je pitanje da li je cena previsoka za uspehe koje je postigla.
Ona kada je pobegla od oca sa trenerom u Zagreb, ugojila se 10 kg i prestala da igra nakon losih rezultata.
Naravno da osudjujem njenog oca i to veoma, jer umesto batina trebao je sa detetom razgovarati i ukazati joj sta dobija treningom i dobrim rezultatom.
Imam 2 cerke, uspesne obe, od kojih je jedna sa vec 11 godina belezila najbolje rezultate na svetu. Sve sam postigao uz razgovor i zanimljive motivacione price.

Aleksandar

pre 6 godina

Jeste trpela je nasilje i slažem se da je bila žrtva svoga oca ali. Šta je htela sa ovom knjigom sem što je osuđuju........ Ako nije lova šta je onda...... Kao mi ne znamo da postoji nasilje u porodici........... Sve za lovu a kako najlakše pa udri po porodici.........
(Shacall, 13. novembar 2017 19:49)

Shvatam poentu tvog posta i slažem se, napisala je knjigu i napala oca između ostalog i zbog novca.
U njenom slučaju to i opravdavam.
Pratio sam Jeleninu karijeru. Ona je u zenitu bila otprilike 2000-2001. godina, ako se ne varam. E, još tada se itekako govorilo o neslaganju između nje i oca. Tada je doduše bilo reči o psihičkoj torturi. U svakom slučaju, ovo što oznosi u knjizi nije ništa novo.
Bilo je u to vreme i drugih Damirovih ispada, pogotovo kad su ga nadležni ispalili za sportski centar koji je nameravao da gradi...

Neko@

pre 6 godina

Svoju decu sam lupio nekoliko puta (3-4 puta) u životu i to samo po guzi. I uvek mi bilo zao nakon toga, izvinjavao im se!?
Zive sada sa majkom, vidjam ih jednom u 10-ak dana, slušam od njih ono što ja svom ocu nisam smeo ni zucnuti - prkos, povraćanje misli i reči, povišen glas...
Da ih zategnem, oteracu ih od sebe, da ih skroz pustim, izgubiću ih svakako.
Jedno od njih ladno kaže da mu se ne uči!? Ocene užas!!!
Da li mi je zao sto ih nisam drao od batina? Nije! Da li sam pogresio zbog toga? Ne znam, mozda.
Ako vi mislite da će vam dete svaku reč slušati, varate se!
***
Damir je znao svoje dete najbolje, a zasto Jelena sada iznosi ovo... Pa mislim da pati za oca, pati zato što mu ne može oprostiti, ali i pati što ga nema pored sebe.

Мики

pre 6 godina

Da nije bio strog ona bi sad radila u nekom butiku ili prodavnici.
(Dimitrije, 13. novembar 2017 19:49)

Можда, али бу била срећна.

Goran

pre 6 godina

Ovo sto radis je jadno Jelena .Kome ti ovo sad prosipas . U jednoj uredjenoj drzavi kakva je Australija , tvoj otac bi robijao da je samo deo ovoga istina . Potrosila si lovu devojko , sad ti Damir kriv za sve. Ne opravdavam je Damira ako je ikada digao ruku na svoje dete ali mislim da prvo tvoja majka ne bi dozvolila takvo nasilje . Ako je i bio strog bio je za tvoje dobro. Na kraju se ispostavilo dok si sa ocem trenirala , nije ti bilo ravne. Sama si otisla u zaborav i sad se vadis nekom pateticnom pricom o zlom ocu . Znas mnoga deca sanjaju podrsku kakvu je on tebi dao u sportu. Ostavi coveka na miru , priznaj svoje greske (sto prije to bolje) i nastavi sa zivotom

Мики

pre 6 godina

Pa mislim da pati za oca, pati zato što mu ne može oprostiti, ali i pati što ga nema pored sebe.
(Neko@, 13. novembar 2017 20:07)

Читам и не верујем. Ти си, човече, глуп!

kladzom do bola

pre 6 godina

zasto nije ranije pricala, zato sto joj sad ponestalo kesa , i sada lova treba da dolazi od knjige . inace cale joj je ni je u labeli to smo se svi valjda slozili , i to mnogo pre knjige .

Trauma ili

pre 6 godina

@lojer,ne žali se ona nego reklamira knjigu.
Žali se na druge načine ili ode psihologu da joj se pomogne otkloniti sindrom žrtve a ne ovako uz heštegove.
A cena knjige prava sitnica-39.99$.
I da odluči šta hoće u životu,inače ćemo za godinu dve kad i ove pare odu morati čitati "nove šokantne detalje".
Žalosno je ako joj se to događalo ali sad kad je uveliko punoljetna treba presjeći i ići dalje a ne ovako da joj izvor prihoda bude pljuvanje po ocu koji je još uvijek na ovaj način hrani.
Začaran krug,i dok ne izađe-isti su.

Koliko ima godina

pre 6 godina

Ima li ko da zaštiti ovog nesretnog čovjeka od ove obijesne žene i njenog siledzijskog ponasanja.
evo već petnaest godina kako trpi psihička i sva druga maltretiranja.
Treniraj djecu ili se zaposli na pijaci,radi bilo šta korisno a ne pljuju oca dok ti nestane para.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Trebala je policiji da prijavi a ne da trazi sazaljenje javnosti i ujedno pise knjigu i zaradjuje na prodaji iste. Za to sto je radio njen cale Damir se kaznjava zakonom.

marko

pre 6 godina

uhhh.. pa to sada moda.. a gde bi doticna odigrala za 1mil $ nagradu da ne bi oca?.. ili je bas briga za pare, sada kada je tata prestao da je forsira.. cek stop! trebaju joj pare cim bi i tatu da izuje lololol

nikola

pre 6 godina

Nesto ne verujem u ovu pricu..ajde da se desavalo u Srbiji pa da porerujem..ali u Australiji i jos igrala pod njihovom zastavom ..kao prebio je posle polufinala Vimboldona u svlacionici gde ima zilion novinara i ostavio je tu...da se stvarno desilo a igrala pod zastavom Australije tj njihova najbolja teniserka i da sve to prolazi ...tesko ...i jos sve u knjizi po ceni prava sitnica 40$.
Verovatno ima neke istine ali verovatno preuvelicano debelo radi uzimanja para od knjige..ne kazem da ima oceva ludaka ,ima ih dosta ali ima i onih normalnih prema kojima se deca ponasaju katastrofa samo jer ne dobiju neke stvari i izmisljaju svasta protiv njih

oko

pre 6 godina

Ima onih koji odu u policiju I napisu prijavu a ima I onih koji napisu knjigu I prodaju za 40$. Ako se dokaze nasilje onda prva grupa ljudi dobije pravdu na sudu,ako se ne dokaze plate za klevetu dok druga grupa ljudi dobije reklamu po tabloidima,novac od knjige I ne interesuje ih da bilo sta dokazuju ili da traze pravdu na sudu.

?

pre 6 godina

Nikad ne bih opisivala nista licno u vezi sa porodicom, kao sto ne bih ucestvovala u rijalitiju, ali mislim da je npr. pesma "my name is luka" odlicna, iako se suzanne vega ne zove luka.

Јабучило

pre 6 godina

Po čemu će ljudi gaziti samo da dođu do love. 
(Shacall, 13. novembar 2017 19:19) 

A, zbog čega u našoj državi ljudi uvek nađu neko opravdanje za nasilnike? 
Tebi nije bitno to što je trpela nasilje, već to što je napisala knjigu...
(Aleksandar, 13. novembar 2017 19:26)

Извини, битно је. Шта је књига него уновчавање претрпљеног насиља? А насилнику неће фалити длака с главе.

Dimitrije

pre 6 godina

Pa sta ako je radikal? Dva nasa predsednika sadasnji i prethodni su u to vreme bili radikali. Evo i sad ih narod bira i obozava. Nemate vi dovoljno skole da razumete nasu ljubav prema spasiocima. I Jelena bi mogla da bude malo vise zahvalna ocu. Da nije bio strog ona bi sad radila u nekom butiku ili prodavnici.

Shacall

pre 6 godina

Po čemu će ljudi gaziti samo da dođu do love. 
(Shacall, 13. novembar 2017 19:19) 

A, zbog čega u našoj državi ljudi uvek nađu neko opravdanje za nasilnike? 
Tebi nije bitno to što je trpela nasilje, već to što je napisala knjigu...
(Aleksandar, 13. novembar 2017 19:26)

Jeste trpela je nasilje i slažem se da je bila žrtva svoga oca ali. Šta je htela sa ovom knjigom sem što je osuđuju........ Ako nije lova šta je onda...... Kao mi ne znamo da postoji nasilje u porodici........... Sve za lovu a kako najlakše pa udri po porodici.........

Stevo

pre 6 godina

Po broju objavljenih komentara može se zaključiti da prolaze oni koji podržavaju Jelenu , i po automatizmu se smatraju objektivnim. Oni koji misle drugačije u smislu da i ona možda nije bila cvjećka tolika, odmah se svrstavaju kao radikali, ljubitelji Miloševića itd. Niko ne spori da je imala problema ali je jadno što se ponavlja jedna te ista priča. Ona sa ocem nije u dobrim odnosima već više od 10 godina. I sada posle toliko godina knjiga. Valjda je logično da prije nego što bacite kamen, saslušate i drugu stranu, pa izvučete zaključak. Pozdrav za Jelenu ali i Damira jer uprkos svemu niko ne pati za njom i ne može je voliti kao roditelj. Svidjelo se komentatorima ili ne.

O RUCK

pre 6 godina

U zivotu je sve moguce pa i da se i nesto od ovog stvarno desavalo (ali toga ima i u drugim oblaastima - zar nije Vujosevic isamarao Bogdanovica - a nije mu ni otac ni majka, i sta Bogdan je danas jedan od najboljih EU kosarkasa....)ALI OVOJ DEVOJCI JA JAKO MALO VERUJEM -na sve je ona sad spremna(pa i oca da najcrnje okleveta) samo da bi ostvarila neke svoje ciljeve. Uostalom nemojmo slusati samo Jelenu - saslusajmo i njenu majku, njenog brata pa naravno i oca. Pa tek onda ocenjujmo izneto!!!

Ana

pre 6 godina

Prvo da kazem, ako nesto mrzim to je nasilje-prema zivotinjama, ljudima... svejedno. Samo, cinjenica je da mi pojma nemamo sta sve roditelji rade da bi im dete uspelo. Secam se da je David Ferer izjavljivao da ga je trener zatvarao u svlacionicu preko noci jer nije hteo da trenira. Kaze David da mu je trener bio veoma strog i da ga je mrzeo ali da verovatno ne bi bio to sto jeste da nije bilo njega. Takodje se secam da je Dejvid Geret (violinista) rekao da je mrzeo svog oca kada je bio mali. Terao ga je da vezba violinu svaki dan do besvesti, nije mogao da ima prijatelja jer mu je violina trebala da bude jedini prijatelj.Kaze, ukocila bi mu se i ruka i vrat i noga, trpeo je uzasan bol, ali roditelji nisu hteli da zovu lekara. Mi ni ne znamo koje su torture mnogi, naravno, ne svi uspesni ljudi, mega-zvezde, imali u detinjstvu.Mi samo vidimo njihov uspeh sada a mnogi su prosli uzasne stvari.

Goran

pre 6 godina

Ovo sto radis je jadno Jelena .Kome ti ovo sad prosipas . U jednoj uredjenoj drzavi kakva je Australija , tvoj otac bi robijao da je samo deo ovoga istina . Potrosila si lovu devojko , sad ti Damir kriv za sve. Ne opravdavam je Damira ako je ikada digao ruku na svoje dete ali mislim da prvo tvoja majka ne bi dozvolila takvo nasilje . Ako je i bio strog bio je za tvoje dobro. Na kraju se ispostavilo dok si sa ocem trenirala , nije ti bilo ravne. Sama si otisla u zaborav i sad se vadis nekom pateticnom pricom o zlom ocu . Znas mnoga deca sanjaju podrsku kakvu je on tebi dao u sportu. Ostavi coveka na miru , priznaj svoje greske (sto prije to bolje) i nastavi sa zivotom

Koliko ima godina

pre 6 godina

Ima li ko da zaštiti ovog nesretnog čovjeka od ove obijesne žene i njenog siledzijskog ponasanja.
evo već petnaest godina kako trpi psihička i sva druga maltretiranja.
Treniraj djecu ili se zaposli na pijaci,radi bilo šta korisno a ne pljuju oca dok ti nestane para.

Dimitrije

pre 6 godina

Pa sta ako je radikal? Dva nasa predsednika sadasnji i prethodni su u to vreme bili radikali. Evo i sad ih narod bira i obozava. Nemate vi dovoljno skole da razumete nasu ljubav prema spasiocima. I Jelena bi mogla da bude malo vise zahvalna ocu. Da nije bio strog ona bi sad radila u nekom butiku ili prodavnici.

marko

pre 6 godina

uhhh.. pa to sada moda.. a gde bi doticna odigrala za 1mil $ nagradu da ne bi oca?.. ili je bas briga za pare, sada kada je tata prestao da je forsira.. cek stop! trebaju joj pare cim bi i tatu da izuje lololol

Neko@

pre 6 godina

Svoju decu sam lupio nekoliko puta (3-4 puta) u životu i to samo po guzi. I uvek mi bilo zao nakon toga, izvinjavao im se!?
Zive sada sa majkom, vidjam ih jednom u 10-ak dana, slušam od njih ono što ja svom ocu nisam smeo ni zucnuti - prkos, povraćanje misli i reči, povišen glas...
Da ih zategnem, oteracu ih od sebe, da ih skroz pustim, izgubiću ih svakako.
Jedno od njih ladno kaže da mu se ne uči!? Ocene užas!!!
Da li mi je zao sto ih nisam drao od batina? Nije! Da li sam pogresio zbog toga? Ne znam, mozda.
Ako vi mislite da će vam dete svaku reč slušati, varate se!
***
Damir je znao svoje dete najbolje, a zasto Jelena sada iznosi ovo... Pa mislim da pati za oca, pati zato što mu ne može oprostiti, ali i pati što ga nema pored sebe.

Shacall

pre 6 godina

Po čemu će ljudi gaziti samo da dođu do love. 
(Shacall, 13. novembar 2017 19:19) 

A, zbog čega u našoj državi ljudi uvek nađu neko opravdanje za nasilnike? 
Tebi nije bitno to što je trpela nasilje, već to što je napisala knjigu...
(Aleksandar, 13. novembar 2017 19:26)

Jeste trpela je nasilje i slažem se da je bila žrtva svoga oca ali. Šta je htela sa ovom knjigom sem što je osuđuju........ Ako nije lova šta je onda...... Kao mi ne znamo da postoji nasilje u porodici........... Sve za lovu a kako najlakše pa udri po porodici.........

kladzom do bola

pre 6 godina

zasto nije ranije pricala, zato sto joj sad ponestalo kesa , i sada lova treba da dolazi od knjige . inace cale joj je ni je u labeli to smo se svi valjda slozili , i to mnogo pre knjige .

O RUCK

pre 6 godina

U zivotu je sve moguce pa i da se i nesto od ovog stvarno desavalo (ali toga ima i u drugim oblaastima - zar nije Vujosevic isamarao Bogdanovica - a nije mu ni otac ni majka, i sta Bogdan je danas jedan od najboljih EU kosarkasa....)ALI OVOJ DEVOJCI JA JAKO MALO VERUJEM -na sve je ona sad spremna(pa i oca da najcrnje okleveta) samo da bi ostvarila neke svoje ciljeve. Uostalom nemojmo slusati samo Jelenu - saslusajmo i njenu majku, njenog brata pa naravno i oca. Pa tek onda ocenjujmo izneto!!!

Trauma ili

pre 6 godina

@lojer,ne žali se ona nego reklamira knjigu.
Žali se na druge načine ili ode psihologu da joj se pomogne otkloniti sindrom žrtve a ne ovako uz heštegove.
A cena knjige prava sitnica-39.99$.
I da odluči šta hoće u životu,inače ćemo za godinu dve kad i ove pare odu morati čitati "nove šokantne detalje".
Žalosno je ako joj se to događalo ali sad kad je uveliko punoljetna treba presjeći i ići dalje a ne ovako da joj izvor prihoda bude pljuvanje po ocu koji je još uvijek na ovaj način hrani.
Začaran krug,i dok ne izađe-isti su.

Stevo

pre 6 godina

Po broju objavljenih komentara može se zaključiti da prolaze oni koji podržavaju Jelenu , i po automatizmu se smatraju objektivnim. Oni koji misle drugačije u smislu da i ona možda nije bila cvjećka tolika, odmah se svrstavaju kao radikali, ljubitelji Miloševića itd. Niko ne spori da je imala problema ali je jadno što se ponavlja jedna te ista priča. Ona sa ocem nije u dobrim odnosima već više od 10 godina. I sada posle toliko godina knjiga. Valjda je logično da prije nego što bacite kamen, saslušate i drugu stranu, pa izvučete zaključak. Pozdrav za Jelenu ali i Damira jer uprkos svemu niko ne pati za njom i ne može je voliti kao roditelj. Svidjelo se komentatorima ili ne.

nikola

pre 6 godina

Nesto ne verujem u ovu pricu..ajde da se desavalo u Srbiji pa da porerujem..ali u Australiji i jos igrala pod njihovom zastavom ..kao prebio je posle polufinala Vimboldona u svlacionici gde ima zilion novinara i ostavio je tu...da se stvarno desilo a igrala pod zastavom Australije tj njihova najbolja teniserka i da sve to prolazi ...tesko ...i jos sve u knjizi po ceni prava sitnica 40$.
Verovatno ima neke istine ali verovatno preuvelicano debelo radi uzimanja para od knjige..ne kazem da ima oceva ludaka ,ima ih dosta ali ima i onih normalnih prema kojima se deca ponasaju katastrofa samo jer ne dobiju neke stvari i izmisljaju svasta protiv njih

O2

pre 6 godina

Ako je ona i pored svega ovoga (ili - iprkos svemu ovome) uspela da jedno vreme bude i četvrta na WTA listi (u avgustu 2002) i četvrta na Olimpijskim igrama u Sidneju 2000 šta li bi tek sve postigla da je pored sebe imala normalnog oca?

(John, 13. novembar 2017 20:06)

Na zalost surova istina je sledeca:
Da je pored sebe imala normalnog oca, ne bi nista postigla, bila bi normalna devojka i nista vise od tog. Sad drugo je pitanje da li je cena previsoka za uspehe koje je postigla.
Ona kada je pobegla od oca sa trenerom u Zagreb, ugojila se 10 kg i prestala da igra nakon losih rezultata.
Naravno da osudjujem njenog oca i to veoma, jer umesto batina trebao je sa detetom razgovarati i ukazati joj sta dobija treningom i dobrim rezultatom.
Imam 2 cerke, uspesne obe, od kojih je jedna sa vec 11 godina belezila najbolje rezultate na svetu. Sve sam postigao uz razgovor i zanimljive motivacione price.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Trebala je policiji da prijavi a ne da trazi sazaljenje javnosti i ujedno pise knjigu i zaradjuje na prodaji iste. Za to sto je radio njen cale Damir se kaznjava zakonom.

oko

pre 6 godina

Ima onih koji odu u policiju I napisu prijavu a ima I onih koji napisu knjigu I prodaju za 40$. Ako se dokaze nasilje onda prva grupa ljudi dobije pravdu na sudu,ako se ne dokaze plate za klevetu dok druga grupa ljudi dobije reklamu po tabloidima,novac od knjige I ne interesuje ih da bilo sta dokazuju ili da traze pravdu na sudu.

Јабучило

pre 6 godina

Po čemu će ljudi gaziti samo da dođu do love. 
(Shacall, 13. novembar 2017 19:19) 

A, zbog čega u našoj državi ljudi uvek nađu neko opravdanje za nasilnike? 
Tebi nije bitno to što je trpela nasilje, već to što je napisala knjigu...
(Aleksandar, 13. novembar 2017 19:26)

Извини, битно је. Шта је књига него уновчавање претрпљеног насиља? А насилнику неће фалити длака с главе.

Kole

pre 6 godina

Po broju pluseva podrske njenom ocu (otprilike trecina) vidi se gde je Srbija. Nije ni cudo sto ovde ljudi vole Milosevica, Vucica, Arkana, Mladica, Karica, Kristijana... Evolucija nije dosla do njih. Mozak kao pihtije.

HanSolo

pre 6 godina

Ovo sto radis je jadno Jelena .Kome ti ovo sad prosipas . U jednoj uredjenoj drzavi kakva je Australija , tvoj otac bi robijao da je samo deo ovoga istina . Potrosila si lovu devojko , sad ti Damir kriv za sve. Ne opravdavam je Damira ako je ikada digao ruku na svoje dete ali mislim da prvo tvoja majka ne bi dozvolila takvo nasilje . Ako je i bio strog bio je za tvoje dobro. Na kraju se ispostavilo dok si sa ocem trenirala , nije ti bilo ravne. Sama si otisla u zaborav i sad se vadis nekom pateticnom pricom o zlom ocu . Znas mnoga deca sanjaju podrsku kakvu je on tebi dao u sportu. Ostavi coveka na miru , priznaj svoje greske (sto prije to bolje) i nastavi sa zivotom
(Goran, 13. novembar 2017 19:35)

Uhh, što mi ovakvi "muškarci" idu na živce.. Njena mama je vrlo sigurno isto zlostavljena I tučena samo što Jelena o tome neće pisati zbog respekta.. Ništa ti neznaš o nasiljem nego se praviš neka pametna "toša", a u stvari si ispao odvratno.. Ti si napao njenu za tebe nepoznatu majku isto ženu.. U mesto u ovom slučaju da napadneš "muškarca".. Sitna si osoba..

HanSolo

pre 6 godina

Po čemu će ljudi gaziti samo da dođu do love.
(Shacall, 13. novembar 2017 19:19)


Sram te bilo, tebe i tvojih sličnih.. Njoj ne trebaju pare.. Ona je bila broj 4 planete.. Njoj je trebao OTAC!!

Aleksandar

pre 6 godina

Po čemu će ljudi gaziti samo da dođu do love.
(Shacall, 13. novembar 2017 19:19)

A, zbog čega u našoj državi ljudi uvek nađu neko opravdanje za nasilnike?
Tebi nije bitno to što je trpela nasilje, već to što je napisala knjigu...

?

pre 6 godina

Nikad ne bih opisivala nista licno u vezi sa porodicom, kao sto ne bih ucestvovala u rijalitiju, ali mislim da je npr. pesma "my name is luka" odlicna, iako se suzanne vega ne zove luka.

Ljuba

pre 6 godina

Kao otac dve cerke sam uzasnut.
Kroz zivot slusas bajke, razne peice, a kada se ostvaris kao otac shvatis da ima istine, da princeze postoje, da su kao u bajkama. Voleti dete, cerku, usmeriti je uhvatiti kada pada i odgurnuti nazad.
Idem kuci sada da ih izgrlim i izljubim, i da im kazem da ima neko ko ih voli neizmerno.

John

pre 6 godina

Ako je ona i pored svega ovoga (ili - iprkos svemu ovome) uspela da jedno vreme bude i četvrta na WTA listi (u avgustu 2002) i četvrta na Olimpijskim igrama u Sidneju 2000 šta li bi tek sve postigla da je pored sebe imala normalnog oca?
Ovaj em što je maltretirao svoje rođeno dete, em što je upropastio ogroman teniski talenat... Trebalo bi duplo da odgovara...

you don't walk in her shoes

pre 6 godina

Samo ona zna kroz sta je prosla. Verovatno nismo ni svesni o kakvom se fizickom i mentalnom naporu i kom odricanju radi da bi neko postao profesionalni sportista. Ne verujem da je toliki talenat, ali on joj sigurno nije bio nikakva podrska vec joj je samo odmagao svojim bolesnim ponasanjem. I meni je gadan taj senzacionalizam, iznosenje prljavog vesa u javnost, ali ako ce njoj ili bar jednoj drugoj zrtvi porodicnog nasilja na bilo koji nacin pomoci, ostalima svakako ne smeta. Mozda je ta knjiga njena osveta za kojom cezne ceo svoj zivot, i bez koje ne moze da nastavi dalje. Zasto da je osudjujemo. Kakvu stetu imamo od njene knjige? Pa sta ako je to nacin da zaradi novac, zasto je to lose? Zena se bori sa svojim demonima i zivi svoj zivot najbolje sto zna. Trebalo bi i mi da gledamo svoja posla malo za promenu. Niko vas ne tera da kupite knjigu, ako na njoj zaradi, to ne uzima vama nezaradjene pare iz ruku.

ze

pre 6 godina

Poredite Karolja Selesa, koji je crtao na lopticama da ih mala Monika pogadja reketima sa ovim koji je prebijao devojcicu, a trosio njenu zaradu. Ima roditelja i roditelja.

Мики

pre 6 godina

Da nije bio strog ona bi sad radila u nekom butiku ili prodavnici.
(Dimitrije, 13. novembar 2017 19:49)

Можда, али бу била срећна.

Filmofil

pre 6 godina

Radikal ili ne, mislim da to nema blage veze. Ima nesto agresivno i nasilno u mentalitetu tih ljudi. Bio mi je sirov kad, drugaciji od naseg u Srbiji, makar u gradovima, bez obzira na nivo obrazovanja. Ja toliku sirovost kod nasih ljudi kad sam ja odrastala ('70 i '80) nisam videla. I nema veze koliko su formalno obrazovani, ta neka umislhenost, prezir prema zenskom. Bukvalno bih ih prebacivala na ignore. Vidjala sam ih po inostranstvu, grupisu se i nastavljaju po starom. Verujem joj svaku rec. Nije covek marva, onaj ko je talentovan i zainteresovan uspeva.

Aleksandar

pre 6 godina

Jeste trpela je nasilje i slažem se da je bila žrtva svoga oca ali. Šta je htela sa ovom knjigom sem što je osuđuju........ Ako nije lova šta je onda...... Kao mi ne znamo da postoji nasilje u porodici........... Sve za lovu a kako najlakše pa udri po porodici.........
(Shacall, 13. novembar 2017 19:49)

Shvatam poentu tvog posta i slažem se, napisala je knjigu i napala oca između ostalog i zbog novca.
U njenom slučaju to i opravdavam.
Pratio sam Jeleninu karijeru. Ona je u zenitu bila otprilike 2000-2001. godina, ako se ne varam. E, još tada se itekako govorilo o neslaganju između nje i oca. Tada je doduše bilo reči o psihičkoj torturi. U svakom slučaju, ovo što oznosi u knjizi nije ništa novo.
Bilo je u to vreme i drugih Damirovih ispada, pogotovo kad su ga nadležni ispalili za sportski centar koji je nameravao da gradi...

autokmd

pre 6 godina

Ko nije doziveo torturu kao sto je ona dozivela, nikada nece znati sta je prava nasilja, uvek ce komentarisati da je lazovcina ili radi publikacija zbog para. Eh..ne daj Boze da vise necije dete imati takvu nasilju. Jelena je sada smatram da izdanjem knjigu vrlo psiholosi mirna, sve sto joj smeta sto nikom nije rekla sve stoji u knjizi. Neka druga osoba bi mozda skroz poludela i zato Jeleni skidam kapu sto svo vreme izdrzi. Hrabra Jelena.

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

Trebala si ranije da se zalis da ga strpas u zatvor ovako je slucaj zastareo, u prevodu ne mos mu nista :)
(lojer, 13. novembar 2017 19:24)

Uzalud se raduješ! Nasilje u porodici ne zastareva. Još nešto: on sada zna da je celoj Srbiji i dalje od Srbije poznato kakav je nečovek a to mu je veća kazna od par godina zatvora.

Neki pominju da je njen otac nasilnik zato što je bio simpatizer Srpske radikalne stranke - da je to tako, onda ne bi osnivač i predsednik jedne onda i sada minorne opozicione srpske stranke svoju kćerku toliko istukao da je morala pozati Hitnu pomoć.

Srksa

pre 6 godina

Pitam se sta su ovakvi ljudi u stanju da urade drugim ljudima kada svom detetu upropaste zivot. U pitanju je ozbiljan psihicki poremecaj koji se, na zalost, kod nas zanemaruje. Cak su takvi ljudi i pozeljni u nekim devijantnim(politickim)grupacijama. Pored morbidnog ponasanja, alavi su na neogranicenu moc i upravljanje tudjim zivotima. Ovo sve me podseca na jos jednog, veoma popularnog, coveka...

Podrska zrtvama nasilja

pre 6 godina

Ova prica je dobar pokazatelj zasto se mentalne bolesti trebaju shvatati ozbiljno i na vreme leciti. U vreme mog detinjstva, sta god dete uradilo, ako ne daj boze neko savetuje razgovor sa psihologom roditelj odmah skoci "Nije moje dete ludo". A Damir je ocigledno imao sve pokazatelje ozbiljnog mentalnog ostecenja, verovatno jos od detinjstva.

Verujem da je bolno pricati o ovakvim stvarima, roditelji se vole i kada su najgori na svetu. Nadam se da ce ovakve price bar nekome pomoci da prepozna znakove zlostavljanja u porodici, i na vreme reagovati.

Dott

pre 6 godina

Jeste sirovina iskrivljenog uma, on je govorio da sve radi za njeno dobro. Drzao je cerku pod staklenim zvonom, imam sestru koju je nas otac takodje drzao pod staklenim zvonom i sa 20 godina i vise. jednom prilikom kada mi je pukao film rekao sam ocu "ne mozes je sacuvati, ona ako nesto hoce, uradice to kad ode da baci djubre u kontejner", zalepio mi je samarcinu od koje mi se 3 dana vrtelo u glavi.
Sve to na devojke ima kontra efekat, tako je i Dokiceva pobegla sa hrvatskim trenerom koji ima brata i zivela sa njima dvojicom u stanu u Zagrebu, jedan od njih joj je bio i momak.

Мики

pre 6 godina

Pa mislim da pati za oca, pati zato što mu ne može oprostiti, ali i pati što ga nema pored sebe.
(Neko@, 13. novembar 2017 20:07)

Читам и не верујем. Ти си, човече, глуп!

Kol

pre 6 godina

Dovoljno je samo pogledati onog pa da ti bude jasno da sve sto Jelena pise je verovatno tacno, zao mi je sto je prosla kroz sve to, zaista da ne pozelis ni najgorem neprijatelju a on zasluzuje tretman u Crnoj Reci!

John

pre 6 godina

(O2, 13. novembar 2017 21:03)

Da, da, još samo da oprosti Đuri (Damiru) što ju je tukao...

Što se tiče normalnih očeva... evo, Ana Ivanović ima normalnog oca. Nigde ga nema, nigde se ne pominje. Čak sve do sada nisam imao pojma ni kako se čovek zove (hvala Guglu). Isto i za Jelenu Janković.
Eto, to su ti normalni očevi.
A kako izgleda kada otac stvarno radi u korist sopstvene ćerke teniserke i pri tom se bukvalno satire (na kraju i statre, nažalost) imali smo prilike da vidimo na primeru Karolja Seleša.

tenis

pre 6 godina

Kad biste znali koliko je ovo uobicajno u nasem juniorskom sportu...
Garantujem da se minimum 5 ovakvih situacija desi u Beogradu ( gledajuci sve sportove).

Ne odobravam, osudjujem i posto sam vezan poslom sankcionisem

Saša

pre 6 godina

Eh, a ja mom Milanu, Nek mu je laka zemlja, sutra ujutru pravo idem da zapalim sveću! Čim odvedem sina u školu a pre posla. I uvek se rasplačem tamo i pre nego što je upalim ali neka... Ima očeva i očeva...

Ana

pre 6 godina

Prvo da kazem, ako nesto mrzim to je nasilje-prema zivotinjama, ljudima... svejedno. Samo, cinjenica je da mi pojma nemamo sta sve roditelji rade da bi im dete uspelo. Secam se da je David Ferer izjavljivao da ga je trener zatvarao u svlacionicu preko noci jer nije hteo da trenira. Kaze David da mu je trener bio veoma strog i da ga je mrzeo ali da verovatno ne bi bio to sto jeste da nije bilo njega. Takodje se secam da je Dejvid Geret (violinista) rekao da je mrzeo svog oca kada je bio mali. Terao ga je da vezba violinu svaki dan do besvesti, nije mogao da ima prijatelja jer mu je violina trebala da bude jedini prijatelj.Kaze, ukocila bi mu se i ruka i vrat i noga, trpeo je uzasan bol, ali roditelji nisu hteli da zovu lekara. Mi ni ne znamo koje su torture mnogi, naravno, ne svi uspesni ljudi, mega-zvezde, imali u detinjstvu.Mi samo vidimo njihov uspeh sada a mnogi su prosli uzasne stvari.