Nedelja, 12.11.2017.

14:45

Mark Markes četvrti put šampion Moto GP!

Mark Markes, vozač Repsol Honde, po četvrti put u karijeri postao je šampion Moto GP, pošto je završio na trećem mestu na poslednjoj trci sezone, Valensiji.

Izvor: B92

Mark Markes èetvrti put šampion Moto GP! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Bojan Todorović

pre 6 godina

@ Joe

Bravo, majstore! I ne sećam se ovog incidenta, ali ne treba mnogo ni tražiti da se nađe gomila ovakvih primera. I još ove žute gomilice takozvanih navijača imaju obraza da kukaju?! Dobro je deda prošao, treba ga ponižavati i pljuvati na svakom koraku dok ne plati za sav bezobrazluk..

Mike okati

pre 6 godina

Volim Marquesa Ali ako me pitate za najboljeg to je Stoner.steta sto se rano povukao.mislim da bi duel marqeusa I stonera bilo nesto posebno u istoriji Moto gp-a naravno tu bi ne malu ulogu imali I Lorenzo I Doktor

Joe

pre 6 godina

Dovoljno je pogledati posljednju krivinu u Jerezu 2005 i preskonferenciju nakon te utrke da bi se shvatilo kakva osoba je VR46.
Sto se tice 2015 godine, mislim da je pricu nakon Australije izmislio. Honda je u finišu sezone bila bolji motor od Yamahe, Rossi je posljednje 2 utrke imao 7/9 poena prednosti u odnosu na Lorenza i bila su mu dovoljna dva cetvrta mjesta u slučaju da Honde budu 1 i 2 u posljednje dvije utrke. Izmisljanjem price da je Marc pomogao Lorenzu u Australiju je htio da potakne Honde da se jace bore protiv Lorenza i tako otklone sumnje da su na strani zemljaka, uzimaju mu bodove.

gdin Radnik

pre 6 godina

jedan i jedini je deda Vale ... odgledajte neku trku sa tribina i shvaticete razliku ...
a covek sada ima skoro 4 banke i krlja se decacima .. Brno nije predaleko pa uzivajte na zutim tribinama , cestitke i malom Markezu

Max

pre 6 godina

Smešni su mi likovi koji veličaju Dovija a pritom zaboravljaju da Dukati više nije ona neukroćena zver iz Stonerove sezone,sada je Dukati sa alu ramom,sa mnogo stabilnijim prednjim krajem više ne proklizava,a zadržao je najbolju maximalnu brzinu na pravcu,tako da bi sa ovom mašinom Stoner itekako bio konkurentan Markezu,a Dovi se pokazao u Hondi kakav je vozač,pa izvucite zaključke!

ZORAN

pre 6 godina

Jedini sport u kom je PETI najbolji vozac svih vremena,takodje gde iz godine u godinu timski kolega bude ispred njegovog velicanstva ali i dalje njegovim fanovima to nista ne znaci,covek za OSAM godina ima 12 GP pobeda,a neki nebitni 13 u sezoni,sa Lorencom u Yamahi skor 29-11,mogao bi o tome jos stosta ali vam je to dzaba,Zarco se igra sa njim,decko ce biti sjajan a vec i jeste ali ne moze od njega da dobije bolju masinu,a vi se i dalje nadajte sledecoj sezoni,pozdrav svim normalnim navijacima GP !

vamos marq

pre 6 godina

Pozdrav za Bogoljuba, B.Todorovica, vanbastena, Zeljka.
Ljudi ne upinjite se da objasnite instruisanim doktorima koji su sad na aparatima, da Marq u Australiji 2015. nije usporavao Rosija kako je Rosi to rekao posle trke,vec mu je doneo 5 bodova jer je u zadnjem krugu oteo Lorencu pobedu. Rosiju je trebala meta i alibi za neuspeh, a onda mu je mali objasnio u sledecoj trci da nece moci sa njim da radi kao prethodnih 15 godina. Pa priznajte svako od vas bi isto postupio, izazvao ga do te mere da je ovaj popiz.... i sutnuo ga.
Pa ne mozes sa radis sta hoces, sad cu da ti objasbim kako se usporava, i svaka mu cast na tome. Dosta je njegove samovolje i njegovih igrica, nasao se baja za njega kome ne moze nista.
Vamos Marq do 7. titule odmah i sad napad!

Radan

pre 6 godina

@Bojan Todorovic
Meni se čini da ti nisi gledao 2015. sezonu. Kao prvo, Rosi nije dva puta izbacio Markeza sa staze dok je ovaj mogao da se bori za titulu, u Argentini, da, ali u Maleziji Markez nije imao ni teoretsku šansu da bude šampion, a uz to, nije se bavio svojom trkom već time da usporava Rosija. Naravno, uz sve to, ne mogu da opravdam Rosijev potez, ali je Markez u toj situaciji bio mnogo prljaviji. Pritom, 2013 i 2014, dok je Markez dominirao šampionatom, i dok sam ga i dalje izuzetno cenio, Rosi je uvek bio korektan, čestitao bi i pružio korektnu borbu. Da se vratim na 2015, Argentina nije brutalno izbacivanje sa staze, prosto Rosi je morao da promeni smer kretanja, i Markez je morao biti svesniji u toj situaciji, morao se udaljiti dok se uđu u sledeću krivinu, pa da onda pokuša da uzvrati. Te godine je Markez sam sebe koštao padovima u Muđelu i Kataloniji ( kada je zamalo i Lorenca izbacio sa staze). Takođe, pao je i u Silverstonu, dozvolio veliku grešku u Kataru, tako da je sam sebe koštao treće uzastopne titule. Kažeš, svi podvijali rep ispred Rosija ? Veruj mi, niko to nije radio, i Stoner, i Hejden i Lorenco su uspevali da savladaju Rosija i uzmu titulu protiv njega. Druga je stvar što je Markez izuzetno "drzak" , a i te 2015 nije bio baš korektan prema rivalima.

Zeljko

pre 6 godina

Doktor penzija. Gusi sport. Iz sujete. Zauzima mesto mladjima i brzim od sebe. Inace neko je pomenuo kad je bolji Mark ili Ago. Druga su vremena ali Ago, Doktor, sutra Markkao i mnogi drugi zauzimaju posebno mesto u istoriji sporta. Ipak Ago je nesto posebno i pobedjivao je na Man ostrvu. Zapitajte se zasto Doktor nije pobedio na Dukatiju i zasto nije presao u TT ako misli da je tako dobar.
Cestitke Marku za titulu. Zasluzeno

vanbasten

pre 6 godina

@andrijano,
Psihicke igre koje igra rosi ali je naisao na nekog ko nece da trpi te stvari. znas i sam sta je radio rosi. nije "cvecka" i uopste ne mozes reci kako je cist vozac rosi. Zasto je rosi pricao price da ga markez usporava u australiji kada mu je pomogao? Kako ga usporava kada on ne moze da predje lorenca i janonea ? Yamaha je prosle i ove pocela bolje i bila bolji motor, jer da je Honda silna svaka sezona bi bila kao 2014a jer je Markez realno najbolji vozac. Pusti teorije zavere i pogledaj istini u oci.

Bojan Todorovic

pre 6 godina

@andrijano.
Imam utisak da niste gledali sezonu 2015. Ako niste - obavezno potražite snimke.
Ako jeste onda ste zaboravili da je Rosi bez ikakvog ( vidljivog na stazi ) razloga u dva navrata namerna svesno i brutalno izbacio Markeza sa staze i time ga praktično izbacio iz trke za titulu. Da nije bilo toga Markez bi i te kako bio konkurentan tj "bitan" kako rekoste.
Problem je u tome što ni Deda, niti iko od šiparica bolesno zaljubljenih u njega nije mogao da veruje da će se neko usprotiviti umesto da podvije rep i sklanja se "doktoru".
Uvek su svi to radili i "doktor" je mogao da radi šta hoće kad ih spakuje u fioku.
Nije "doktor" sanjao da je već postao pacijent i da će mu Markez uzvratiti tako bolno i sa tolikom kamatom da će se pušiti i češati tamo gde ga ne svrbi.
Iskreno - nismo ni mi. Nesporno je ( za mene ) da je tog trenutka Markez doneo odluku da deda NEĆE uzeti titulu i time je njegova famozna deseta titula stavljena ad acta. Štaviše - zapečatio mu je karijeru.
Da je lepo - nije. Da je i Rosi radio sve moguće prljavštine da omete konkurente - jeste. Naišao je na tvrdo i sada se vidi ko se kome sklanja i ko podvija rep. To što će šačica cmizdravaca do kraja života da nariče, kune, bogorada.....pa koga za to briga?
I, da, jeste li javili Doviju i Markezu da je "za vas dovi šampion" ? Dovi će procvetati, a Markez ...pa ne znam kako će podneti! Stvarno vas nije sramota tih besmislica, kao da nekoga briga za to šta vi smatrate?

bogoljub

pre 6 godina

sta reci posle ovakve trke i celokupnog ovogodisnjeg sampionata... decko ili covek kako god u svoje 24 god, od 5 sampionata osvoji 4, i plus one dve... duboki naklon i uzivanje gledati ga,i jesam njegov fan koji sam poceo pratiti moto gp od kad se on pojavio u najjacoj klasi i zavoleo sam ovaj sport zbog njega.. decko koji konstatno ide napred, iz god u god,bori se protiv svih, sa svojim celokupnim timom disu kao jedan i svaka cast majstore... jedan jedini Mark Markez

Bojan Todorovic

pre 6 godina

I da, zaboravih.
Sa ovog aspekta postavlja se malo drugačije pitanje: Kakav bi to niz od 5 titula u 5 prvih sezona u Moto GP bio da Rosi svojim pokvarenjaštvom nije izbacio Markeza te famozne 2015?
To je nešto što niko do sada nije uradio a sa još par koje mogu realno da dođu u naredne dve godine - bilo bi gotovo nedostižno za dugi niz godina. Velika, velika šteta da se dečko sa takvim potencijalom i kapacitetom saseče zarad sujete zanemoćalog starca na zalasku karijere.... ali eto...

mup

pre 6 godina

Kum i ja smo se prošle godine čudom čudili kad smo videli da ni jedan fabrički tim nije angažovao Zarka. Naročito Suzuki, ali i Dukati koji bi bolji posao napravio sa Francuzom nego sa najsebicnijim antisportistom Lorencom. Prva fabrička ekipa koja ga zaposli imaće vozača za podijum.

vanbasten

pre 6 godina

@andrijano
Sto ne kazes ko je bio najbolji na testiranju u predsezoni. Evo ja cu ti reci, Yamaha je bila. i do pola sezone je Yamaha bila najbolji motor i godinama unazad je najbolji motor, ali honda napreduje u toku sezone i ima najboljeg vozaca koji iz honde izvlaci maximum maximuma . Nemoj da stavljas Hondu ispred marka markeza. Druga stvar je da je te 2015e Valentino Rossi poceo psihicke igre koje su mu u proslosti prolazile. Te godine nisu. Ako si gledao znas da je Markez Rosiju povecao prednost pobedom u Australiji, obisao Lorenza i povecao mu prednost ali mu je Rossi prosuo mudrost kako da usporava a taj isti Rossi nije mogao da se nosi ni sa Janoneom. Tako da tvoja prica pada u vodu. nije dovi sampion vec MM.

Sasa Rs

pre 6 godina

iako lorenca i markeza ne mogu da smislim red je da se markezu cestita titula...ipak za mene je pobednik doviciozo a evo i zbog cega..dovi vozi ducati,motor koji je tesko voziti a to potvrdjuje lorenco.dovi koji je ostvario 6 pobeda isto kao markez ove godine izgubio je titulu na poene. kada znamo da je honda najbolja fabrika motocikala,fabrika sa najvise novca i fabrika koja se u moto gp zahvaljujuci dorni spanskoj firmi najvise pitala,borba je bila u startu neravnopravna.da podsetim senilne da su na pola godine iako im nije islo promenili celu sasiju i imali privatna testiranje samo da se vrate na vrh. a kada na sve to dodamo faktor srece koji je stalno na strani spanaca (dovija ruse a markez 3 puta se vadi iz pada i iz blata,rosi lomi nogu itd) dovi je za mene sampion. na kraju mapa 8,naredba tima lorencu da propusti dovija pokazala je licemernost spanskih vozaca jer danas lorenco je vozio cak i protiv svog tima koji ga placa najvise u sampionatu a 2015 je sa markezom i pedrosom ucestvovao u najsramnijoj kradji i dogovoru protiv cistog trkanja i protiv kralja moto gp - ja koji moze da vozi sa njima egal u 38 godini.ko pamti rosija iz markezovih godina zna da mali nikad nece biti kralj moto gp jer to mesto je odavno zauzeto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (andrijano, 12. novembar 2017 16:41)

Slatko si me nasmijao stari druze.Malo objektvnosti ti nebi skodilo i lakse bi ovo sve podnjeo.

andrijano

pre 6 godina

@vanbasten, kakve psihicke igre,markez je tada bio nebitan jer su se za titulu borili lorenco i rosi.svi znamo da spanci imaju komplekse od zutih tribina jer da nije rosija moto gp bi imao malo bolju gledanost od superbajka.iannone je u australiji 2015 pokazao da iako je italijan nije igrao za rosija a mogao je i skinuo mu plus 4 poena u zavrsnici trke.markez je direktni krivac zato sto se umesao da prljavom voznjom usporava rosija iako je za tu trku imao najbolja vremena po krugovima u treninzima od svih.propusta lorenca i ometa rosija.rosi ga dva puta upozorava rukom i treci kao sto bi svi uradili namesta da markez padne.u valensiji 2015 rosi dobija kaznu da krene sa zadnje pozicije a i danas ste videli svi koliko je valensija teska za preticanje.nije im ni to bilo dovoljno nego pedrosa i markez brane lorenca da osvoji titulu.razumem ih,lakse je stici rosijevih 7 titula nego osam.yamaha najbolji motor? nikad nisu imali dominantan motor kao sto je to bila 2014 i 2013 godina za hondu.ko se malo bolje razume u auto moto sport ,posto i privatno znam neke nase vozace automobila i motocikala koje voze u inostranstvu,dobro su mi poznata ta "napredovanja u sezoni". Znam sta pricam,veruj mi a iako ne umanjujem markezovu titulu jer nije bila namestaljka kao lorencova za mene je dovi sampion 2017.

Stef

pre 6 godina

Mnogo, mnogo, mnogo mi je žao Zarka. Zaslužio je da se od ove sezone oprosti pobedom, prava šteta.. Kakav fajter! Sa nižerazrednim motociklom dečko kasni par desetinki za Danijem.. Zapanjujuće! Dajte dečku neko zver bre.

krijem ime

pre 6 godina

Jedna od najnezanimljivijih trka ove sezone, a očekivano da bude veoma interesantna. Lorenco je vraćao dug i čuvao leđa Markesu. Dukati bi zbog ovog trbalo da mu da šut kartu iz tima

Stoner

pre 6 godina

Čestitke Markezu,najbolji vozač svih vremena,mislim da je ona šifrovana poruka Dukatija bila da Lorenco onako providno otkliza sa staze kako bi Doviciozu otvorio put,međutim đžaba sve kad Dovi nezna da vozi pod pritiskom,a još Markez nezna ni da padne ni da se zaglavi u pesku,jednostavno čovek je neuništiv i radijaciju bi preživeo!

Pa Srbin

pre 6 godina

Koliko je mladji Markez od Rosija, jedno 12-13 godina, a evo samo sto ga nije prestigao po titulama.
Po svemu sudeci Rosi ima da bude mala maca za Markeza.

Pa Srbin

pre 6 godina

Pardon, Markez je mladji od Rosija tacno 14 godina i jedan dan.
Rosi 7 titula u kraljevskoj klasi.
Markez 4 titule.
Mali je izgleda mnogo lud, tako da je realno za ocekivati da Markez prestigne Rosija i postane najbolji svih vremena !!
Mislim ok, mozete vi da ne volite 24-godisnjeg Spanca, al mali kida, to je realnost.

Boyan

pre 6 godina

Sledeće sezone glavni favoriti :Markez i Lorenco,eventualno može Zarko da se umeša ,ako mu daju fabričku Yamahu ,ostali samo statisti u moto GP!

Хумска БГ

pre 6 godina

Nema nikakve sumnje da je Markez trenutno najbolji vozac,ali sto ima I srece!To je prosto neverovatno.
(milos, 12. novembar 2017 15:12)

Па карма, шта ћеш.Да, она карма призивана последње две године од стране Росијевих сведока која је Маркезу донела две титуле а Росију две целе победе уз повреду у кључном делу сезоне.Не кажу џабе "пази шта желиш, може се остварити".
Браво Марк шампионе! Браво и за Зарка, надам се будућег шампиона, и то што пре, јер је лик невиђено луд, и најинтересантнији возач за гледање, чак интересантнији и од Маркеза и Јанонеа и Довија.
П.С.Где су вам толико помињане ваше "жуте трибине", не видех их данас а Пацијент као да није ни возио... Човек данас у неком шестом плану па Мото ГП и даље занимљив као и пре... Али добро, "кад он оде у пензију више ништа неће бити исто", биће смак света вероватно.

andrijano

pre 6 godina

iako lorenca i markeza ne mogu da smislim red je da se markezu cestita titula...ipak za mene je pobednik doviciozo a evo i zbog cega..dovi vozi ducati,motor koji je tesko voziti a to potvrdjuje lorenco.dovi koji je ostvario 6 pobeda isto kao markez ove godine izgubio je titulu na poene. kada znamo da je honda najbolja fabrika motocikala,fabrika sa najvise novca i fabrika koja se u moto gp zahvaljujuci dorni spanskoj firmi najvise pitala,borba je bila u startu neravnopravna.da podsetim senilne da su na pola godine iako im nije islo promenili celu sasiju i imali privatna testiranje samo da se vrate na vrh. a kada na sve to dodamo faktor srece koji je stalno na strani spanaca (dovija ruse a markez 3 puta se vadi iz pada i iz blata,rosi lomi nogu itd) dovi je za mene sampion. na kraju mapa 8,naredba tima lorencu da propusti dovija pokazala je licemernost spanskih vozaca jer danas lorenco je vozio cak i protiv svog tima koji ga placa najvise u sampionatu a 2015 je sa markezom i pedrosom ucestvovao u najsramnijoj kradji i dogovoru protiv cistog trkanja i protiv kralja moto gp - ja koji moze da vozi sa njima egal u 38 godini.ko pamti rosija iz markezovih godina zna da mali nikad nece biti kralj moto gp jer to mesto je odavno zauzeto.

Dex

pre 6 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji prate ovaj smor od sporta
(Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 12. novembar 2017 14:51)

Da, smor je. Uzbudjenje i adrenalin kod voznje na dva tocka, pri brzini od 350 km/h na pravcu, 150-200 km/h u krivinama (dok se vodi borba s drugim motociklistima svugde unaokolo) su nista naspram udaranja loptice reketom na ravnom terenu, pred umirenom publikom. Inace, volim tenis, da me se ne shvati pogresno. Ali nazvati smornim nesto samo jer nije nas "cup of tea", sto bi rekli Englezi? Zvuci razmazeno.

Stefi

pre 6 godina

Čestitam Ercegu.
Nadam se da je konačno zadovoljan što je markez ponovo šampion. Samo treba Džankić malo da ga upozori da se ne smeje toliko euforično, zdravlje je ipak najpreče.

Vladimir

pre 6 godina

Markez je neverovatan. Dečko ne ume ni da padne sa motora. Šalu na stranu, živa legenda je a ima još da vozi i svaka čast na osvojenoj tituli. Šteta za Zarka. Imao je odličnu sezonu i bilo bi super da je zaokružio sa pobedom. Šta reći za Dovicioza? U poslednje 2 trke, kada je bilo najpotrebnije, je nestao. Barem nam je pripremio uzbudljivu sezonu zajedno sa Markezom. Do sledeće sezone i novih uzbudjenja pozdrav svima koji uživaju u ovom sportu. A za ovog reketaša, idi pitaj onih 110 hiljada ljudi koji su bili na tribinama zašto voli ovaj sport.

shone

pre 6 godina

Bravo za Markeza, zasluzena titula. Steta zbog gresaka koje smo videli u ovoj trci (Markez,Lorenco,Dovi). Bilo bi zanimljivije da nije bilo tih gresaka. Pedrosi takodje bravo za pobedu, Zarko opet za dlaku prvi. Dovi bas kako sam i predvideo bez ritma za prvih tri a kamoli za pobedu. Lorenco odlicna trka, taman je uhvatio prikljucak sa Zarkom i Pedrosom, napravio je gresku koja ga je kostala podijuma.
Ljudi, sve najbolje i jedva cekamo sledecu sezonu!

milan

pre 6 godina

Veliki covece,sa velikim televizorom i ocigledno malom alatkom,smesan si. Lorenco je veliki sampion i iduce godine bice mnogo bolji od Dovija.
Markez je najbolji vozac u istoriji moto gp-ja,sve cestitke sampionu.

asa

pre 6 godina

Mark je realno najludji vozac i zasluzeno je sampion. Rosi je bio takav ali godine cine svoje. Samo mi smeta kada je pre dve godine sprecio Valentina da uzme desetu titulu i omogucio Lorencu da slavi.Nije sportski i nije na nivou svetskog sampiona. Cini mi se da se Italijani ne drze kao Spanci bez obzira za koji tim voze.

bojaaan

pre 6 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji prate ovaj smor od sporta
(Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 12. novembar 2017 14:51)

Rece covek koji voli tenis najgluplji sport u istoriji!
Moto GP je posle fudbala i kosarke najjaci sport.

Aleksandar95

pre 6 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji prate ovaj smor od sporta
(Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 12. novembar 2017 14:51)

realno, da bi pratio znao bi zasto

Aleksandar95

pre 6 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji prate ovaj smor od sporta
(Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 12. novembar 2017 14:51)

realno, da bi pratio znao bi zasto

bojaaan

pre 6 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji prate ovaj smor od sporta
(Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 12. novembar 2017 14:51)

Rece covek koji voli tenis najgluplji sport u istoriji!
Moto GP je posle fudbala i kosarke najjaci sport.

Dex

pre 6 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji prate ovaj smor od sporta
(Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 12. novembar 2017 14:51)

Da, smor je. Uzbudjenje i adrenalin kod voznje na dva tocka, pri brzini od 350 km/h na pravcu, 150-200 km/h u krivinama (dok se vodi borba s drugim motociklistima svugde unaokolo) su nista naspram udaranja loptice reketom na ravnom terenu, pred umirenom publikom. Inace, volim tenis, da me se ne shvati pogresno. Ali nazvati smornim nesto samo jer nije nas "cup of tea", sto bi rekli Englezi? Zvuci razmazeno.

Vladimir

pre 6 godina

Markez je neverovatan. Dečko ne ume ni da padne sa motora. Šalu na stranu, živa legenda je a ima još da vozi i svaka čast na osvojenoj tituli. Šteta za Zarka. Imao je odličnu sezonu i bilo bi super da je zaokružio sa pobedom. Šta reći za Dovicioza? U poslednje 2 trke, kada je bilo najpotrebnije, je nestao. Barem nam je pripremio uzbudljivu sezonu zajedno sa Markezom. Do sledeće sezone i novih uzbudjenja pozdrav svima koji uživaju u ovom sportu. A za ovog reketaša, idi pitaj onih 110 hiljada ljudi koji su bili na tribinama zašto voli ovaj sport.

asa

pre 6 godina

Mark je realno najludji vozac i zasluzeno je sampion. Rosi je bio takav ali godine cine svoje. Samo mi smeta kada je pre dve godine sprecio Valentina da uzme desetu titulu i omogucio Lorencu da slavi.Nije sportski i nije na nivou svetskog sampiona. Cini mi se da se Italijani ne drze kao Spanci bez obzira za koji tim voze.

Pa Srbin

pre 6 godina

Pardon, Markez je mladji od Rosija tacno 14 godina i jedan dan.
Rosi 7 titula u kraljevskoj klasi.
Markez 4 titule.
Mali je izgleda mnogo lud, tako da je realno za ocekivati da Markez prestigne Rosija i postane najbolji svih vremena !!
Mislim ok, mozete vi da ne volite 24-godisnjeg Spanca, al mali kida, to je realnost.

shone

pre 6 godina

Bravo za Markeza, zasluzena titula. Steta zbog gresaka koje smo videli u ovoj trci (Markez,Lorenco,Dovi). Bilo bi zanimljivije da nije bilo tih gresaka. Pedrosi takodje bravo za pobedu, Zarko opet za dlaku prvi. Dovi bas kako sam i predvideo bez ritma za prvih tri a kamoli za pobedu. Lorenco odlicna trka, taman je uhvatio prikljucak sa Zarkom i Pedrosom, napravio je gresku koja ga je kostala podijuma.
Ljudi, sve najbolje i jedva cekamo sledecu sezonu!

andrijano

pre 6 godina

iako lorenca i markeza ne mogu da smislim red je da se markezu cestita titula...ipak za mene je pobednik doviciozo a evo i zbog cega..dovi vozi ducati,motor koji je tesko voziti a to potvrdjuje lorenco.dovi koji je ostvario 6 pobeda isto kao markez ove godine izgubio je titulu na poene. kada znamo da je honda najbolja fabrika motocikala,fabrika sa najvise novca i fabrika koja se u moto gp zahvaljujuci dorni spanskoj firmi najvise pitala,borba je bila u startu neravnopravna.da podsetim senilne da su na pola godine iako im nije islo promenili celu sasiju i imali privatna testiranje samo da se vrate na vrh. a kada na sve to dodamo faktor srece koji je stalno na strani spanaca (dovija ruse a markez 3 puta se vadi iz pada i iz blata,rosi lomi nogu itd) dovi je za mene sampion. na kraju mapa 8,naredba tima lorencu da propusti dovija pokazala je licemernost spanskih vozaca jer danas lorenco je vozio cak i protiv svog tima koji ga placa najvise u sampionatu a 2015 je sa markezom i pedrosom ucestvovao u najsramnijoj kradji i dogovoru protiv cistog trkanja i protiv kralja moto gp - ja koji moze da vozi sa njima egal u 38 godini.ko pamti rosija iz markezovih godina zna da mali nikad nece biti kralj moto gp jer to mesto je odavno zauzeto.

Stefi

pre 6 godina

Čestitam Ercegu.
Nadam se da je konačno zadovoljan što je markez ponovo šampion. Samo treba Džankić malo da ga upozori da se ne smeje toliko euforično, zdravlje je ipak najpreče.

Pa Srbin

pre 6 godina

Koliko je mladji Markez od Rosija, jedno 12-13 godina, a evo samo sto ga nije prestigao po titulama.
Po svemu sudeci Rosi ima da bude mala maca za Markeza.

krijem ime

pre 6 godina

Jedna od najnezanimljivijih trka ove sezone, a očekivano da bude veoma interesantna. Lorenco je vraćao dug i čuvao leđa Markesu. Dukati bi zbog ovog trbalo da mu da šut kartu iz tima

bogoljub

pre 6 godina

sta reci posle ovakve trke i celokupnog ovogodisnjeg sampionata... decko ili covek kako god u svoje 24 god, od 5 sampionata osvoji 4, i plus one dve... duboki naklon i uzivanje gledati ga,i jesam njegov fan koji sam poceo pratiti moto gp od kad se on pojavio u najjacoj klasi i zavoleo sam ovaj sport zbog njega.. decko koji konstatno ide napred, iz god u god,bori se protiv svih, sa svojim celokupnim timom disu kao jedan i svaka cast majstore... jedan jedini Mark Markez

Stef

pre 6 godina

Mnogo, mnogo, mnogo mi je žao Zarka. Zaslužio je da se od ove sezone oprosti pobedom, prava šteta.. Kakav fajter! Sa nižerazrednim motociklom dečko kasni par desetinki za Danijem.. Zapanjujuće! Dajte dečku neko zver bre.

Bojan Todorovic

pre 6 godina

@andrijano.
Imam utisak da niste gledali sezonu 2015. Ako niste - obavezno potražite snimke.
Ako jeste onda ste zaboravili da je Rosi bez ikakvog ( vidljivog na stazi ) razloga u dva navrata namerna svesno i brutalno izbacio Markeza sa staze i time ga praktično izbacio iz trke za titulu. Da nije bilo toga Markez bi i te kako bio konkurentan tj "bitan" kako rekoste.
Problem je u tome što ni Deda, niti iko od šiparica bolesno zaljubljenih u njega nije mogao da veruje da će se neko usprotiviti umesto da podvije rep i sklanja se "doktoru".
Uvek su svi to radili i "doktor" je mogao da radi šta hoće kad ih spakuje u fioku.
Nije "doktor" sanjao da je već postao pacijent i da će mu Markez uzvratiti tako bolno i sa tolikom kamatom da će se pušiti i češati tamo gde ga ne svrbi.
Iskreno - nismo ni mi. Nesporno je ( za mene ) da je tog trenutka Markez doneo odluku da deda NEĆE uzeti titulu i time je njegova famozna deseta titula stavljena ad acta. Štaviše - zapečatio mu je karijeru.
Da je lepo - nije. Da je i Rosi radio sve moguće prljavštine da omete konkurente - jeste. Naišao je na tvrdo i sada se vidi ko se kome sklanja i ko podvija rep. To što će šačica cmizdravaca do kraja života da nariče, kune, bogorada.....pa koga za to briga?
I, da, jeste li javili Doviju i Markezu da je "za vas dovi šampion" ? Dovi će procvetati, a Markez ...pa ne znam kako će podneti! Stvarno vas nije sramota tih besmislica, kao da nekoga briga za to šta vi smatrate?

Хумска БГ

pre 6 godina

Nema nikakve sumnje da je Markez trenutno najbolji vozac,ali sto ima I srece!To je prosto neverovatno.
(milos, 12. novembar 2017 15:12)

Па карма, шта ћеш.Да, она карма призивана последње две године од стране Росијевих сведока која је Маркезу донела две титуле а Росију две целе победе уз повреду у кључном делу сезоне.Не кажу џабе "пази шта желиш, може се остварити".
Браво Марк шампионе! Браво и за Зарка, надам се будућег шампиона, и то што пре, јер је лик невиђено луд, и најинтересантнији возач за гледање, чак интересантнији и од Маркеза и Јанонеа и Довија.
П.С.Где су вам толико помињане ваше "жуте трибине", не видех их данас а Пацијент као да није ни возио... Човек данас у неком шестом плану па Мото ГП и даље занимљив као и пре... Али добро, "кад он оде у пензију више ништа неће бити исто", биће смак света вероватно.

Stoner

pre 6 godina

Čestitke Markezu,najbolji vozač svih vremena,mislim da je ona šifrovana poruka Dukatija bila da Lorenco onako providno otkliza sa staze kako bi Doviciozu otvorio put,međutim đžaba sve kad Dovi nezna da vozi pod pritiskom,a još Markez nezna ni da padne ni da se zaglavi u pesku,jednostavno čovek je neuništiv i radijaciju bi preživeo!

vanbasten

pre 6 godina

@andrijano
Sto ne kazes ko je bio najbolji na testiranju u predsezoni. Evo ja cu ti reci, Yamaha je bila. i do pola sezone je Yamaha bila najbolji motor i godinama unazad je najbolji motor, ali honda napreduje u toku sezone i ima najboljeg vozaca koji iz honde izvlaci maximum maximuma . Nemoj da stavljas Hondu ispred marka markeza. Druga stvar je da je te 2015e Valentino Rossi poceo psihicke igre koje su mu u proslosti prolazile. Te godine nisu. Ako si gledao znas da je Markez Rosiju povecao prednost pobedom u Australiji, obisao Lorenza i povecao mu prednost ali mu je Rossi prosuo mudrost kako da usporava a taj isti Rossi nije mogao da se nosi ni sa Janoneom. Tako da tvoja prica pada u vodu. nije dovi sampion vec MM.

vamos marq

pre 6 godina

Pozdrav za Bogoljuba, B.Todorovica, vanbastena, Zeljka.
Ljudi ne upinjite se da objasnite instruisanim doktorima koji su sad na aparatima, da Marq u Australiji 2015. nije usporavao Rosija kako je Rosi to rekao posle trke,vec mu je doneo 5 bodova jer je u zadnjem krugu oteo Lorencu pobedu. Rosiju je trebala meta i alibi za neuspeh, a onda mu je mali objasnio u sledecoj trci da nece moci sa njim da radi kao prethodnih 15 godina. Pa priznajte svako od vas bi isto postupio, izazvao ga do te mere da je ovaj popiz.... i sutnuo ga.
Pa ne mozes sa radis sta hoces, sad cu da ti objasbim kako se usporava, i svaka mu cast na tome. Dosta je njegove samovolje i njegovih igrica, nasao se baja za njega kome ne moze nista.
Vamos Marq do 7. titule odmah i sad napad!

ZORAN

pre 6 godina

Jedini sport u kom je PETI najbolji vozac svih vremena,takodje gde iz godine u godinu timski kolega bude ispred njegovog velicanstva ali i dalje njegovim fanovima to nista ne znaci,covek za OSAM godina ima 12 GP pobeda,a neki nebitni 13 u sezoni,sa Lorencom u Yamahi skor 29-11,mogao bi o tome jos stosta ali vam je to dzaba,Zarco se igra sa njim,decko ce biti sjajan a vec i jeste ali ne moze od njega da dobije bolju masinu,a vi se i dalje nadajte sledecoj sezoni,pozdrav svim normalnim navijacima GP !

milan

pre 6 godina

Veliki covece,sa velikim televizorom i ocigledno malom alatkom,smesan si. Lorenco je veliki sampion i iduce godine bice mnogo bolji od Dovija.
Markez je najbolji vozac u istoriji moto gp-ja,sve cestitke sampionu.

vanbasten

pre 6 godina

@andrijano,
Psihicke igre koje igra rosi ali je naisao na nekog ko nece da trpi te stvari. znas i sam sta je radio rosi. nije "cvecka" i uopste ne mozes reci kako je cist vozac rosi. Zasto je rosi pricao price da ga markez usporava u australiji kada mu je pomogao? Kako ga usporava kada on ne moze da predje lorenca i janonea ? Yamaha je prosle i ove pocela bolje i bila bolji motor, jer da je Honda silna svaka sezona bi bila kao 2014a jer je Markez realno najbolji vozac. Pusti teorije zavere i pogledaj istini u oci.

Bojan Todorovic

pre 6 godina

I da, zaboravih.
Sa ovog aspekta postavlja se malo drugačije pitanje: Kakav bi to niz od 5 titula u 5 prvih sezona u Moto GP bio da Rosi svojim pokvarenjaštvom nije izbacio Markeza te famozne 2015?
To je nešto što niko do sada nije uradio a sa još par koje mogu realno da dođu u naredne dve godine - bilo bi gotovo nedostižno za dugi niz godina. Velika, velika šteta da se dečko sa takvim potencijalom i kapacitetom saseče zarad sujete zanemoćalog starca na zalasku karijere.... ali eto...

Max

pre 6 godina

Smešni su mi likovi koji veličaju Dovija a pritom zaboravljaju da Dukati više nije ona neukroćena zver iz Stonerove sezone,sada je Dukati sa alu ramom,sa mnogo stabilnijim prednjim krajem više ne proklizava,a zadržao je najbolju maximalnu brzinu na pravcu,tako da bi sa ovom mašinom Stoner itekako bio konkurentan Markezu,a Dovi se pokazao u Hondi kakav je vozač,pa izvucite zaključke!

Sasa Rs

pre 6 godina

iako lorenca i markeza ne mogu da smislim red je da se markezu cestita titula...ipak za mene je pobednik doviciozo a evo i zbog cega..dovi vozi ducati,motor koji je tesko voziti a to potvrdjuje lorenco.dovi koji je ostvario 6 pobeda isto kao markez ove godine izgubio je titulu na poene. kada znamo da je honda najbolja fabrika motocikala,fabrika sa najvise novca i fabrika koja se u moto gp zahvaljujuci dorni spanskoj firmi najvise pitala,borba je bila u startu neravnopravna.da podsetim senilne da su na pola godine iako im nije islo promenili celu sasiju i imali privatna testiranje samo da se vrate na vrh. a kada na sve to dodamo faktor srece koji je stalno na strani spanaca (dovija ruse a markez 3 puta se vadi iz pada i iz blata,rosi lomi nogu itd) dovi je za mene sampion. na kraju mapa 8,naredba tima lorencu da propusti dovija pokazala je licemernost spanskih vozaca jer danas lorenco je vozio cak i protiv svog tima koji ga placa najvise u sampionatu a 2015 je sa markezom i pedrosom ucestvovao u najsramnijoj kradji i dogovoru protiv cistog trkanja i protiv kralja moto gp - ja koji moze da vozi sa njima egal u 38 godini.ko pamti rosija iz markezovih godina zna da mali nikad nece biti kralj moto gp jer to mesto je odavno zauzeto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (andrijano, 12. novembar 2017 16:41)

Slatko si me nasmijao stari druze.Malo objektvnosti ti nebi skodilo i lakse bi ovo sve podnjeo.

mup

pre 6 godina

Kum i ja smo se prošle godine čudom čudili kad smo videli da ni jedan fabrički tim nije angažovao Zarka. Naročito Suzuki, ali i Dukati koji bi bolji posao napravio sa Francuzom nego sa najsebicnijim antisportistom Lorencom. Prva fabrička ekipa koja ga zaposli imaće vozača za podijum.

Boyan

pre 6 godina

Sledeće sezone glavni favoriti :Markez i Lorenco,eventualno može Zarko da se umeša ,ako mu daju fabričku Yamahu ,ostali samo statisti u moto GP!

Zeljko

pre 6 godina

Doktor penzija. Gusi sport. Iz sujete. Zauzima mesto mladjima i brzim od sebe. Inace neko je pomenuo kad je bolji Mark ili Ago. Druga su vremena ali Ago, Doktor, sutra Markkao i mnogi drugi zauzimaju posebno mesto u istoriji sporta. Ipak Ago je nesto posebno i pobedjivao je na Man ostrvu. Zapitajte se zasto Doktor nije pobedio na Dukatiju i zasto nije presao u TT ako misli da je tako dobar.
Cestitke Marku za titulu. Zasluzeno

andrijano

pre 6 godina

@vanbasten, kakve psihicke igre,markez je tada bio nebitan jer su se za titulu borili lorenco i rosi.svi znamo da spanci imaju komplekse od zutih tribina jer da nije rosija moto gp bi imao malo bolju gledanost od superbajka.iannone je u australiji 2015 pokazao da iako je italijan nije igrao za rosija a mogao je i skinuo mu plus 4 poena u zavrsnici trke.markez je direktni krivac zato sto se umesao da prljavom voznjom usporava rosija iako je za tu trku imao najbolja vremena po krugovima u treninzima od svih.propusta lorenca i ometa rosija.rosi ga dva puta upozorava rukom i treci kao sto bi svi uradili namesta da markez padne.u valensiji 2015 rosi dobija kaznu da krene sa zadnje pozicije a i danas ste videli svi koliko je valensija teska za preticanje.nije im ni to bilo dovoljno nego pedrosa i markez brane lorenca da osvoji titulu.razumem ih,lakse je stici rosijevih 7 titula nego osam.yamaha najbolji motor? nikad nisu imali dominantan motor kao sto je to bila 2014 i 2013 godina za hondu.ko se malo bolje razume u auto moto sport ,posto i privatno znam neke nase vozace automobila i motocikala koje voze u inostranstvu,dobro su mi poznata ta "napredovanja u sezoni". Znam sta pricam,veruj mi a iako ne umanjujem markezovu titulu jer nije bila namestaljka kao lorencova za mene je dovi sampion 2017.

Radan

pre 6 godina

@Bojan Todorovic
Meni se čini da ti nisi gledao 2015. sezonu. Kao prvo, Rosi nije dva puta izbacio Markeza sa staze dok je ovaj mogao da se bori za titulu, u Argentini, da, ali u Maleziji Markez nije imao ni teoretsku šansu da bude šampion, a uz to, nije se bavio svojom trkom već time da usporava Rosija. Naravno, uz sve to, ne mogu da opravdam Rosijev potez, ali je Markez u toj situaciji bio mnogo prljaviji. Pritom, 2013 i 2014, dok je Markez dominirao šampionatom, i dok sam ga i dalje izuzetno cenio, Rosi je uvek bio korektan, čestitao bi i pružio korektnu borbu. Da se vratim na 2015, Argentina nije brutalno izbacivanje sa staze, prosto Rosi je morao da promeni smer kretanja, i Markez je morao biti svesniji u toj situaciji, morao se udaljiti dok se uđu u sledeću krivinu, pa da onda pokuša da uzvrati. Te godine je Markez sam sebe koštao padovima u Muđelu i Kataloniji ( kada je zamalo i Lorenca izbacio sa staze). Takođe, pao je i u Silverstonu, dozvolio veliku grešku u Kataru, tako da je sam sebe koštao treće uzastopne titule. Kažeš, svi podvijali rep ispred Rosija ? Veruj mi, niko to nije radio, i Stoner, i Hejden i Lorenco su uspevali da savladaju Rosija i uzmu titulu protiv njega. Druga je stvar što je Markez izuzetno "drzak" , a i te 2015 nije bio baš korektan prema rivalima.

Joe

pre 6 godina

Dovoljno je pogledati posljednju krivinu u Jerezu 2005 i preskonferenciju nakon te utrke da bi se shvatilo kakva osoba je VR46.
Sto se tice 2015 godine, mislim da je pricu nakon Australije izmislio. Honda je u finišu sezone bila bolji motor od Yamahe, Rossi je posljednje 2 utrke imao 7/9 poena prednosti u odnosu na Lorenza i bila su mu dovoljna dva cetvrta mjesta u slučaju da Honde budu 1 i 2 u posljednje dvije utrke. Izmisljanjem price da je Marc pomogao Lorenzu u Australiju je htio da potakne Honde da se jace bore protiv Lorenza i tako otklone sumnje da su na strani zemljaka, uzimaju mu bodove.

Bojan Todorović

pre 6 godina

@ Joe

Bravo, majstore! I ne sećam se ovog incidenta, ali ne treba mnogo ni tražiti da se nađe gomila ovakvih primera. I još ove žute gomilice takozvanih navijača imaju obraza da kukaju?! Dobro je deda prošao, treba ga ponižavati i pljuvati na svakom koraku dok ne plati za sav bezobrazluk..

Mike okati

pre 6 godina

Volim Marquesa Ali ako me pitate za najboljeg to je Stoner.steta sto se rano povukao.mislim da bi duel marqeusa I stonera bilo nesto posebno u istoriji Moto gp-a naravno tu bi ne malu ulogu imali I Lorenzo I Doktor

gdin Radnik

pre 6 godina

jedan i jedini je deda Vale ... odgledajte neku trku sa tribina i shvaticete razliku ...
a covek sada ima skoro 4 banke i krlja se decacima .. Brno nije predaleko pa uzivajte na zutim tribinama , cestitke i malom Markezu

milan

pre 6 godina

Veliki covece,sa velikim televizorom i ocigledno malom alatkom,smesan si. Lorenco je veliki sampion i iduce godine bice mnogo bolji od Dovija.
Markez je najbolji vozac u istoriji moto gp-ja,sve cestitke sampionu.

Stefi

pre 6 godina

Čestitam Ercegu.
Nadam se da je konačno zadovoljan što je markez ponovo šampion. Samo treba Džankić malo da ga upozori da se ne smeje toliko euforično, zdravlje je ipak najpreče.

Pa Srbin

pre 6 godina

Koliko je mladji Markez od Rosija, jedno 12-13 godina, a evo samo sto ga nije prestigao po titulama.
Po svemu sudeci Rosi ima da bude mala maca za Markeza.

andrijano

pre 6 godina

iako lorenca i markeza ne mogu da smislim red je da se markezu cestita titula...ipak za mene je pobednik doviciozo a evo i zbog cega..dovi vozi ducati,motor koji je tesko voziti a to potvrdjuje lorenco.dovi koji je ostvario 6 pobeda isto kao markez ove godine izgubio je titulu na poene. kada znamo da je honda najbolja fabrika motocikala,fabrika sa najvise novca i fabrika koja se u moto gp zahvaljujuci dorni spanskoj firmi najvise pitala,borba je bila u startu neravnopravna.da podsetim senilne da su na pola godine iako im nije islo promenili celu sasiju i imali privatna testiranje samo da se vrate na vrh. a kada na sve to dodamo faktor srece koji je stalno na strani spanaca (dovija ruse a markez 3 puta se vadi iz pada i iz blata,rosi lomi nogu itd) dovi je za mene sampion. na kraju mapa 8,naredba tima lorencu da propusti dovija pokazala je licemernost spanskih vozaca jer danas lorenco je vozio cak i protiv svog tima koji ga placa najvise u sampionatu a 2015 je sa markezom i pedrosom ucestvovao u najsramnijoj kradji i dogovoru protiv cistog trkanja i protiv kralja moto gp - ja koji moze da vozi sa njima egal u 38 godini.ko pamti rosija iz markezovih godina zna da mali nikad nece biti kralj moto gp jer to mesto je odavno zauzeto.

Хумска БГ

pre 6 godina

Nema nikakve sumnje da je Markez trenutno najbolji vozac,ali sto ima I srece!To je prosto neverovatno.
(milos, 12. novembar 2017 15:12)

Па карма, шта ћеш.Да, она карма призивана последње две године од стране Росијевих сведока која је Маркезу донела две титуле а Росију две целе победе уз повреду у кључном делу сезоне.Не кажу џабе "пази шта желиш, може се остварити".
Браво Марк шампионе! Браво и за Зарка, надам се будућег шампиона, и то што пре, јер је лик невиђено луд, и најинтересантнији возач за гледање, чак интересантнији и од Маркеза и Јанонеа и Довија.
П.С.Где су вам толико помињане ваше "жуте трибине", не видех их данас а Пацијент као да није ни возио... Човек данас у неком шестом плану па Мото ГП и даље занимљив као и пре... Али добро, "кад он оде у пензију више ништа неће бити исто", биће смак света вероватно.

Stoner

pre 6 godina

Čestitke Markezu,najbolji vozač svih vremena,mislim da je ona šifrovana poruka Dukatija bila da Lorenco onako providno otkliza sa staze kako bi Doviciozu otvorio put,međutim đžaba sve kad Dovi nezna da vozi pod pritiskom,a još Markez nezna ni da padne ni da se zaglavi u pesku,jednostavno čovek je neuništiv i radijaciju bi preživeo!

Bojan Todorovic

pre 6 godina

I da, zaboravih.
Sa ovog aspekta postavlja se malo drugačije pitanje: Kakav bi to niz od 5 titula u 5 prvih sezona u Moto GP bio da Rosi svojim pokvarenjaštvom nije izbacio Markeza te famozne 2015?
To je nešto što niko do sada nije uradio a sa još par koje mogu realno da dođu u naredne dve godine - bilo bi gotovo nedostižno za dugi niz godina. Velika, velika šteta da se dečko sa takvim potencijalom i kapacitetom saseče zarad sujete zanemoćalog starca na zalasku karijere.... ali eto...

krijem ime

pre 6 godina

Jedna od najnezanimljivijih trka ove sezone, a očekivano da bude veoma interesantna. Lorenco je vraćao dug i čuvao leđa Markesu. Dukati bi zbog ovog trbalo da mu da šut kartu iz tima

andrijano

pre 6 godina

@vanbasten, kakve psihicke igre,markez je tada bio nebitan jer su se za titulu borili lorenco i rosi.svi znamo da spanci imaju komplekse od zutih tribina jer da nije rosija moto gp bi imao malo bolju gledanost od superbajka.iannone je u australiji 2015 pokazao da iako je italijan nije igrao za rosija a mogao je i skinuo mu plus 4 poena u zavrsnici trke.markez je direktni krivac zato sto se umesao da prljavom voznjom usporava rosija iako je za tu trku imao najbolja vremena po krugovima u treninzima od svih.propusta lorenca i ometa rosija.rosi ga dva puta upozorava rukom i treci kao sto bi svi uradili namesta da markez padne.u valensiji 2015 rosi dobija kaznu da krene sa zadnje pozicije a i danas ste videli svi koliko je valensija teska za preticanje.nije im ni to bilo dovoljno nego pedrosa i markez brane lorenca da osvoji titulu.razumem ih,lakse je stici rosijevih 7 titula nego osam.yamaha najbolji motor? nikad nisu imali dominantan motor kao sto je to bila 2014 i 2013 godina za hondu.ko se malo bolje razume u auto moto sport ,posto i privatno znam neke nase vozace automobila i motocikala koje voze u inostranstvu,dobro su mi poznata ta "napredovanja u sezoni". Znam sta pricam,veruj mi a iako ne umanjujem markezovu titulu jer nije bila namestaljka kao lorencova za mene je dovi sampion 2017.

Radan

pre 6 godina

@Bojan Todorovic
Meni se čini da ti nisi gledao 2015. sezonu. Kao prvo, Rosi nije dva puta izbacio Markeza sa staze dok je ovaj mogao da se bori za titulu, u Argentini, da, ali u Maleziji Markez nije imao ni teoretsku šansu da bude šampion, a uz to, nije se bavio svojom trkom već time da usporava Rosija. Naravno, uz sve to, ne mogu da opravdam Rosijev potez, ali je Markez u toj situaciji bio mnogo prljaviji. Pritom, 2013 i 2014, dok je Markez dominirao šampionatom, i dok sam ga i dalje izuzetno cenio, Rosi je uvek bio korektan, čestitao bi i pružio korektnu borbu. Da se vratim na 2015, Argentina nije brutalno izbacivanje sa staze, prosto Rosi je morao da promeni smer kretanja, i Markez je morao biti svesniji u toj situaciji, morao se udaljiti dok se uđu u sledeću krivinu, pa da onda pokuša da uzvrati. Te godine je Markez sam sebe koštao padovima u Muđelu i Kataloniji ( kada je zamalo i Lorenca izbacio sa staze). Takođe, pao je i u Silverstonu, dozvolio veliku grešku u Kataru, tako da je sam sebe koštao treće uzastopne titule. Kažeš, svi podvijali rep ispred Rosija ? Veruj mi, niko to nije radio, i Stoner, i Hejden i Lorenco su uspevali da savladaju Rosija i uzmu titulu protiv njega. Druga je stvar što je Markez izuzetno "drzak" , a i te 2015 nije bio baš korektan prema rivalima.

Pa Srbin

pre 6 godina

Pardon, Markez je mladji od Rosija tacno 14 godina i jedan dan.
Rosi 7 titula u kraljevskoj klasi.
Markez 4 titule.
Mali je izgleda mnogo lud, tako da je realno za ocekivati da Markez prestigne Rosija i postane najbolji svih vremena !!
Mislim ok, mozete vi da ne volite 24-godisnjeg Spanca, al mali kida, to je realnost.

bojaaan

pre 6 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji prate ovaj smor od sporta
(Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 12. novembar 2017 14:51)

Rece covek koji voli tenis najgluplji sport u istoriji!
Moto GP je posle fudbala i kosarke najjaci sport.

Bojan Todorovic

pre 6 godina

@andrijano.
Imam utisak da niste gledali sezonu 2015. Ako niste - obavezno potražite snimke.
Ako jeste onda ste zaboravili da je Rosi bez ikakvog ( vidljivog na stazi ) razloga u dva navrata namerna svesno i brutalno izbacio Markeza sa staze i time ga praktično izbacio iz trke za titulu. Da nije bilo toga Markez bi i te kako bio konkurentan tj "bitan" kako rekoste.
Problem je u tome što ni Deda, niti iko od šiparica bolesno zaljubljenih u njega nije mogao da veruje da će se neko usprotiviti umesto da podvije rep i sklanja se "doktoru".
Uvek su svi to radili i "doktor" je mogao da radi šta hoće kad ih spakuje u fioku.
Nije "doktor" sanjao da je već postao pacijent i da će mu Markez uzvratiti tako bolno i sa tolikom kamatom da će se pušiti i češati tamo gde ga ne svrbi.
Iskreno - nismo ni mi. Nesporno je ( za mene ) da je tog trenutka Markez doneo odluku da deda NEĆE uzeti titulu i time je njegova famozna deseta titula stavljena ad acta. Štaviše - zapečatio mu je karijeru.
Da je lepo - nije. Da je i Rosi radio sve moguće prljavštine da omete konkurente - jeste. Naišao je na tvrdo i sada se vidi ko se kome sklanja i ko podvija rep. To što će šačica cmizdravaca do kraja života da nariče, kune, bogorada.....pa koga za to briga?
I, da, jeste li javili Doviju i Markezu da je "za vas dovi šampion" ? Dovi će procvetati, a Markez ...pa ne znam kako će podneti! Stvarno vas nije sramota tih besmislica, kao da nekoga briga za to šta vi smatrate?

Boyan

pre 6 godina

Sledeće sezone glavni favoriti :Markez i Lorenco,eventualno može Zarko da se umeša ,ako mu daju fabričku Yamahu ,ostali samo statisti u moto GP!

Zeljko

pre 6 godina

Doktor penzija. Gusi sport. Iz sujete. Zauzima mesto mladjima i brzim od sebe. Inace neko je pomenuo kad je bolji Mark ili Ago. Druga su vremena ali Ago, Doktor, sutra Markkao i mnogi drugi zauzimaju posebno mesto u istoriji sporta. Ipak Ago je nesto posebno i pobedjivao je na Man ostrvu. Zapitajte se zasto Doktor nije pobedio na Dukatiju i zasto nije presao u TT ako misli da je tako dobar.
Cestitke Marku za titulu. Zasluzeno

Sasa Rs

pre 6 godina

iako lorenca i markeza ne mogu da smislim red je da se markezu cestita titula...ipak za mene je pobednik doviciozo a evo i zbog cega..dovi vozi ducati,motor koji je tesko voziti a to potvrdjuje lorenco.dovi koji je ostvario 6 pobeda isto kao markez ove godine izgubio je titulu na poene. kada znamo da je honda najbolja fabrika motocikala,fabrika sa najvise novca i fabrika koja se u moto gp zahvaljujuci dorni spanskoj firmi najvise pitala,borba je bila u startu neravnopravna.da podsetim senilne da su na pola godine iako im nije islo promenili celu sasiju i imali privatna testiranje samo da se vrate na vrh. a kada na sve to dodamo faktor srece koji je stalno na strani spanaca (dovija ruse a markez 3 puta se vadi iz pada i iz blata,rosi lomi nogu itd) dovi je za mene sampion. na kraju mapa 8,naredba tima lorencu da propusti dovija pokazala je licemernost spanskih vozaca jer danas lorenco je vozio cak i protiv svog tima koji ga placa najvise u sampionatu a 2015 je sa markezom i pedrosom ucestvovao u najsramnijoj kradji i dogovoru protiv cistog trkanja i protiv kralja moto gp - ja koji moze da vozi sa njima egal u 38 godini.ko pamti rosija iz markezovih godina zna da mali nikad nece biti kralj moto gp jer to mesto je odavno zauzeto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (andrijano, 12. novembar 2017 16:41)

Slatko si me nasmijao stari druze.Malo objektvnosti ti nebi skodilo i lakse bi ovo sve podnjeo.

vanbasten

pre 6 godina

@andrijano
Sto ne kazes ko je bio najbolji na testiranju u predsezoni. Evo ja cu ti reci, Yamaha je bila. i do pola sezone je Yamaha bila najbolji motor i godinama unazad je najbolji motor, ali honda napreduje u toku sezone i ima najboljeg vozaca koji iz honde izvlaci maximum maximuma . Nemoj da stavljas Hondu ispred marka markeza. Druga stvar je da je te 2015e Valentino Rossi poceo psihicke igre koje su mu u proslosti prolazile. Te godine nisu. Ako si gledao znas da je Markez Rosiju povecao prednost pobedom u Australiji, obisao Lorenza i povecao mu prednost ali mu je Rossi prosuo mudrost kako da usporava a taj isti Rossi nije mogao da se nosi ni sa Janoneom. Tako da tvoja prica pada u vodu. nije dovi sampion vec MM.

ZORAN

pre 6 godina

Jedini sport u kom je PETI najbolji vozac svih vremena,takodje gde iz godine u godinu timski kolega bude ispred njegovog velicanstva ali i dalje njegovim fanovima to nista ne znaci,covek za OSAM godina ima 12 GP pobeda,a neki nebitni 13 u sezoni,sa Lorencom u Yamahi skor 29-11,mogao bi o tome jos stosta ali vam je to dzaba,Zarco se igra sa njim,decko ce biti sjajan a vec i jeste ali ne moze od njega da dobije bolju masinu,a vi se i dalje nadajte sledecoj sezoni,pozdrav svim normalnim navijacima GP !

gdin Radnik

pre 6 godina

jedan i jedini je deda Vale ... odgledajte neku trku sa tribina i shvaticete razliku ...
a covek sada ima skoro 4 banke i krlja se decacima .. Brno nije predaleko pa uzivajte na zutim tribinama , cestitke i malom Markezu

asa

pre 6 godina

Mark je realno najludji vozac i zasluzeno je sampion. Rosi je bio takav ali godine cine svoje. Samo mi smeta kada je pre dve godine sprecio Valentina da uzme desetu titulu i omogucio Lorencu da slavi.Nije sportski i nije na nivou svetskog sampiona. Cini mi se da se Italijani ne drze kao Spanci bez obzira za koji tim voze.

vanbasten

pre 6 godina

@andrijano,
Psihicke igre koje igra rosi ali je naisao na nekog ko nece da trpi te stvari. znas i sam sta je radio rosi. nije "cvecka" i uopste ne mozes reci kako je cist vozac rosi. Zasto je rosi pricao price da ga markez usporava u australiji kada mu je pomogao? Kako ga usporava kada on ne moze da predje lorenca i janonea ? Yamaha je prosle i ove pocela bolje i bila bolji motor, jer da je Honda silna svaka sezona bi bila kao 2014a jer je Markez realno najbolji vozac. Pusti teorije zavere i pogledaj istini u oci.

vamos marq

pre 6 godina

Pozdrav za Bogoljuba, B.Todorovica, vanbastena, Zeljka.
Ljudi ne upinjite se da objasnite instruisanim doktorima koji su sad na aparatima, da Marq u Australiji 2015. nije usporavao Rosija kako je Rosi to rekao posle trke,vec mu je doneo 5 bodova jer je u zadnjem krugu oteo Lorencu pobedu. Rosiju je trebala meta i alibi za neuspeh, a onda mu je mali objasnio u sledecoj trci da nece moci sa njim da radi kao prethodnih 15 godina. Pa priznajte svako od vas bi isto postupio, izazvao ga do te mere da je ovaj popiz.... i sutnuo ga.
Pa ne mozes sa radis sta hoces, sad cu da ti objasbim kako se usporava, i svaka mu cast na tome. Dosta je njegove samovolje i njegovih igrica, nasao se baja za njega kome ne moze nista.
Vamos Marq do 7. titule odmah i sad napad!

bogoljub

pre 6 godina

sta reci posle ovakve trke i celokupnog ovogodisnjeg sampionata... decko ili covek kako god u svoje 24 god, od 5 sampionata osvoji 4, i plus one dve... duboki naklon i uzivanje gledati ga,i jesam njegov fan koji sam poceo pratiti moto gp od kad se on pojavio u najjacoj klasi i zavoleo sam ovaj sport zbog njega.. decko koji konstatno ide napred, iz god u god,bori se protiv svih, sa svojim celokupnim timom disu kao jedan i svaka cast majstore... jedan jedini Mark Markez

Aleksandar95

pre 6 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji prate ovaj smor od sporta
(Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 12. novembar 2017 14:51)

realno, da bi pratio znao bi zasto

Vladimir

pre 6 godina

Markez je neverovatan. Dečko ne ume ni da padne sa motora. Šalu na stranu, živa legenda je a ima još da vozi i svaka čast na osvojenoj tituli. Šteta za Zarka. Imao je odličnu sezonu i bilo bi super da je zaokružio sa pobedom. Šta reći za Dovicioza? U poslednje 2 trke, kada je bilo najpotrebnije, je nestao. Barem nam je pripremio uzbudljivu sezonu zajedno sa Markezom. Do sledeće sezone i novih uzbudjenja pozdrav svima koji uživaju u ovom sportu. A za ovog reketaša, idi pitaj onih 110 hiljada ljudi koji su bili na tribinama zašto voli ovaj sport.

shone

pre 6 godina

Bravo za Markeza, zasluzena titula. Steta zbog gresaka koje smo videli u ovoj trci (Markez,Lorenco,Dovi). Bilo bi zanimljivije da nije bilo tih gresaka. Pedrosi takodje bravo za pobedu, Zarko opet za dlaku prvi. Dovi bas kako sam i predvideo bez ritma za prvih tri a kamoli za pobedu. Lorenco odlicna trka, taman je uhvatio prikljucak sa Zarkom i Pedrosom, napravio je gresku koja ga je kostala podijuma.
Ljudi, sve najbolje i jedva cekamo sledecu sezonu!

Dex

pre 6 godina

Da li je realno da postoje ljudi koji prate ovaj smor od sporta
(Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 12. novembar 2017 14:51)

Da, smor je. Uzbudjenje i adrenalin kod voznje na dva tocka, pri brzini od 350 km/h na pravcu, 150-200 km/h u krivinama (dok se vodi borba s drugim motociklistima svugde unaokolo) su nista naspram udaranja loptice reketom na ravnom terenu, pred umirenom publikom. Inace, volim tenis, da me se ne shvati pogresno. Ali nazvati smornim nesto samo jer nije nas "cup of tea", sto bi rekli Englezi? Zvuci razmazeno.

mup

pre 6 godina

Kum i ja smo se prošle godine čudom čudili kad smo videli da ni jedan fabrički tim nije angažovao Zarka. Naročito Suzuki, ali i Dukati koji bi bolji posao napravio sa Francuzom nego sa najsebicnijim antisportistom Lorencom. Prva fabrička ekipa koja ga zaposli imaće vozača za podijum.

Max

pre 6 godina

Smešni su mi likovi koji veličaju Dovija a pritom zaboravljaju da Dukati više nije ona neukroćena zver iz Stonerove sezone,sada je Dukati sa alu ramom,sa mnogo stabilnijim prednjim krajem više ne proklizava,a zadržao je najbolju maximalnu brzinu na pravcu,tako da bi sa ovom mašinom Stoner itekako bio konkurentan Markezu,a Dovi se pokazao u Hondi kakav je vozač,pa izvucite zaključke!

Joe

pre 6 godina

Dovoljno je pogledati posljednju krivinu u Jerezu 2005 i preskonferenciju nakon te utrke da bi se shvatilo kakva osoba je VR46.
Sto se tice 2015 godine, mislim da je pricu nakon Australije izmislio. Honda je u finišu sezone bila bolji motor od Yamahe, Rossi je posljednje 2 utrke imao 7/9 poena prednosti u odnosu na Lorenza i bila su mu dovoljna dva cetvrta mjesta u slučaju da Honde budu 1 i 2 u posljednje dvije utrke. Izmisljanjem price da je Marc pomogao Lorenzu u Australiju je htio da potakne Honde da se jace bore protiv Lorenza i tako otklone sumnje da su na strani zemljaka, uzimaju mu bodove.

Bojan Todorović

pre 6 godina

@ Joe

Bravo, majstore! I ne sećam se ovog incidenta, ali ne treba mnogo ni tražiti da se nađe gomila ovakvih primera. I još ove žute gomilice takozvanih navijača imaju obraza da kukaju?! Dobro je deda prošao, treba ga ponižavati i pljuvati na svakom koraku dok ne plati za sav bezobrazluk..

Stef

pre 6 godina

Mnogo, mnogo, mnogo mi je žao Zarka. Zaslužio je da se od ove sezone oprosti pobedom, prava šteta.. Kakav fajter! Sa nižerazrednim motociklom dečko kasni par desetinki za Danijem.. Zapanjujuće! Dajte dečku neko zver bre.

Mike okati

pre 6 godina

Volim Marquesa Ali ako me pitate za najboljeg to je Stoner.steta sto se rano povukao.mislim da bi duel marqeusa I stonera bilo nesto posebno u istoriji Moto gp-a naravno tu bi ne malu ulogu imali I Lorenzo I Doktor