Subota, 11.11.2017.

10:56

Kecmanović za B92: Kada ti Federer kaže tako nešto

Velika čast ATP za mladog srpskog tenisera Miomira Kecmanovića - specijalna pozivnica za Završni Masters u Londonu.

Izvor: B92

Kecmanoviæ za B92: Kada ti Federer kaže tako nešto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

Sve su to cinjenice, samo je tesko prihvatiti. 95 titula, 19 GS, 302 nedelje prvi na svetu, 237 nedelja uzastopno na prvom mestu, 8 Vimbldona, 5 USO, 5 AO, najvise titula na travi, najvise titula na betonu, najuspesniji u istoriji na 2 od 3 podloge, jedini sa 10+ titula na svim podlogama... Federer. E to su cinjenice.
(Ombre, 11. novembar 2017 22:47)

Cinjenica je i da i drugi Imaju fantasticna dostignuca koja ih izdvajaju od ostalih, ukljucujuci Rodzera. Ono sto je bitno su 19 GS i 300+ nedelja prvi na listi, to je ono sto Rodzera cini najboljim. Ako neko nekada osvoji jedan GS vise od Rodzera i bude vise nedelja prvi na listi s pravom ce se smatrati najboljim ikada. To je sve sto sam rekao, i verujem da ces se sloziti s tim. Ili mislis da to nema veze posto je Rodzer najbolji ikada na betonu i travi?

Danilo

pre 6 godina

Bravo Ombre, samo da dodam da si zaboravio i "smešnog" Jirgena Melzera protiv kojeg je Novak na RG vodio 2:0 u setovima pa ipak izgubio meč... Naravno da se kiksevi događaju i najvećim, ali Federer i jest najveći među najvećima jer je pobeđivao Rodika, Bagdatisa, Gonzalesa i sl, a Nole dvaput gubio od Wawrinke. Ja mu samo zameram poraz od Delpotra u onom finalu USO kad je vodio 2:1 i 4:1...

Ombre

pre 6 godina

@Sabre
Rodik koji je godinama bio u samom svetskom vrhu u konkurenciji Samprasa, Agasija, Federera, Nadala, Djokovica, Mareja, Kuertena, Raftera, Hjuita, Safina, Nalbandijana je po tebi smesan i mozda najsmesniji br 1 u istoriji. Ali ti je Marej verovatno legenda tenisa jer je eto bio prvi onda kada su Federer i Nadal bili kuci i oporavljali se od povreda. Zasto Djokovic nije dosao do finala pored tako smesnog Rodika, nego je Federer bas Rodika morao da tuce u tim finalima? Recimo, 2009 je Rodik dosao do finala Vimbldona, pobedivsi Mareja u polufinalu. A Djokovic je porazen od Tomija Hasa! Jel Tomi Has predstavnik genijalne konkurencije? Ili je neka namestaljka bila? Sta je sa Kolsrajberom? Dok je smesni Soderling tukao Nadala na RG, Djokovica je kuci poslao Kolsrajber. Isto smesan lik? Uz to, nekako zaboravljas koga je Federer pobedjivao na putu do finala. On nije imao luksuz da na nekom GS igra protiv titana tenisa, Aguta, Gofana, Bedenea i tako dodje do finala. Osvojio je RG, a da do finala nije imao protivnika iz top 10. I to mu nije jedini takav GS. Cinjenica je da Novak nije bas mogao da izadje na kraj sa onima koje ti smatras smesnima i da je poceo da osvaja vazne titule u kontinuitetu tek kada su oni ostarili i/ili otisli u penziju. Za razliku od njega, Federer i Nadal vec duze od decenije izlaze na kraj sa svakom konkurencijom.
Nema previse parametara za najboljeg, glavni su poznati. I u vecini je Federer dominantan. Od svih konkurenata ima vise GS i duze je bio prvi na svetu. A to su glavni parametri. GS titule i vreme na prvom mestu. Pominjao si kako je Nadal bolji od njega na RG, ali slucajno si ignorisao cinjenicu da je Federer od Nadala uspesniji na 3 preostala GS i da ima najvise titula sa zavrsnog mastersa, gde Nadal nikada nije trijumfovao. I dodatno ima vise titula, vise GS i mnogo duze je bio prvi na svetu. Na 3 od 4 GS ima 5+ titula, na 2 od 3 podloge je najuspesniji u istoriji, na 2 od 4 GS je najuspesniji, ima najvise titula u istoriji na travi i betonu, JEDINI je teniser koji na svim podlogama ima 10+ titula, najduze bez prekida bio prvi na svetu, najvise GS finala, 95 osvojenih titula... u skoro svim kategorijama je ili prvi ili medju 2-3 najbolja u istoriji. Ako on nije najbolji, ko je onda? Ko to moze biti bolji od onoga ko ima najvise GS titula i najduze je vladao tenisom?
Da li si ti ozbiljan kada pricas o Safinu!? Nije on tukao Djokovica dok je ovaj bio klinac, nego ga je ponizio 2008 na Vimbldonu, kada je Safin bio pred penzijom, daleko od vrhunca, a Novak bio 3 na svetu, sampion AO. Toliko o smesnoj konkurenciji. Uostalom, konkurenciju u kojoj je Novak osvajao titule Federer i u ovim godinama ponizava gde stigne. I to ne samo ove godine.

Ombre

pre 6 godina

@Pozdrav iz Toronta
Sve su to cinjenice, samo je tesko prihvatiti. 95 titula, 19 GS, 302 nedelje prvi na svetu, 237 nedelja uzastopno na prvom mestu, 8 Vimbldona, 5 USO, 5 AO, najvise titula na travi, najvise titula na betonu, najuspesniji u istoriji na 2 od 3 podloge, jedini sa 10+ titula na svim podlogama... Federer. E to su cinjenice.

Beobrad

pre 6 godina

@fantom
Apsolutno je Federer najbolji u istoriji. Od svih je uspesniji. S druge strane, Novak je tek treci u svojoj eri, ima cak 7 GS titula manje od Federera i 4 manje od Nadala. Takodje ima manje titula od obojice. Treci u svojoj eri ne moze biti u konkurenciji ni za najboljih 5 u istoriji

saeKn

pre 6 godina

Slazem se sa cinjenicom da je Federer za nijansu uspesniji od Dokovica sto jos moze da se promeni ali ne verujem. Ali reci da je Dokovic pobedjivao Federera kad je bio star je glupost, pobedjivao ga je u najboljim godinama. U medjusobnim duelima nema sumlje da je Dokovic uspesniji, takodje i na jacim turnirima (masters).

Uroš

pre 6 godina

Neverovatan si u svojoj nemoći da argumentuješ, jer jedna Novakova pobeda više protiv Feda je ogromna. presudna, dokaz da je GOAT. a Rodikova pobeda protiv Novaka ništa ne vredi jer je Rodik "smešan"! Bravo!

Beobrad

pre 6 godina

@Sabre
Poslednja dva meca dve pobede Djokovica! A to sto su ta dva meca dosla posle mononukleoze Rodika i neposredno pred njegovo povlacenje nije vazno? Rodik je Novaka uvek pobedjivao i bio mu jedan od najtezih protivnika. Safinu Novak nikada nije uzeo ni set. Novak je 2008 od Safina ponizen na Vimbldonu, osvojio 3-4 gema, a Novak je tada bio GS sampion, dok je Safin bio pred penzijom, igrao sa stomakom.

Dabome

pre 6 godina

Alo, tema je Kecmanović i pohvale njemu od Federera! Svaki naslov o tenisu se pretvori u debatu ko je najbolji svih vremena. To su odavno rekli svi svetski strućnjaci a i laik može da vidi, tako da o tome ne bi trebalo više da se piše a i nije tema. Odavno svi znaju (ko zna da broji, ostali i ne mora da znaju), da su 19 i 16 veći brojevi od 12 i ne znam čemu više polemika...

Sabre

pre 6 godina

@sabre, nemaš pojma, pa Novak nije imao rešenje za tog "smešnog" Rodika! Ne poznaješ elementarne stvari o sportu, tenisu ni statistici, a ulaziš u raspravu sa onima koji znaju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Uroš, 11. novembar 2017 19:49)

A kad to tacno nije imao resenje ortak? Jedno vreme je nanizao 3 pobede, dok se Djokovic jos mucio sa kondicijom, da. Ukupno... rezultat je 5-4 za Rodika, verujem da to znaci jedna pobeda vise, isto kao npr. Djokovic protiv Fedexa. Pritom poslednja dva meca dve pobede Djokovica. Ali bitno je da si ti meni pametan :)

fantom

pre 6 godina

"...sa osvajačem 19 gs titula..." Znači tako se na srpskom jeziku kaže "najbolji teniser svih vremena"!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maja, 11. novembar 2017 11:59)

Definitivno Federer nije najbolji svih vremena, ima negativan skor sa direktim konkurentima Nadalom i Đokovićem, proiv Đokovića ima 1–3 u finalima GS. Tako da...

Uroš

pre 6 godina

@sabre, nemaš pojma, pa Novak nije imao rešenje za tog "smešnog" Rodika! Ne poznaješ elementarne stvari o sportu, tenisu ni statistici, a ulaziš u raspravu sa onima koji znaju.

mali buda

pre 6 godina

Mali Budo, priču da su Srbi nebeski narod nisam izmislio ja, milioni vas tako misle, postoje i knjige da su Srbi narod najstariji, jedan istoričar piše da potiču sa Nojeve barke, i pošto nisam ni pravoslavac, ni nacionalista, imam pravo da naciju kojoj pripadam, prema osećanju i interesu koji sam stekao, živeći život, kao Tola Manojlović, imam pravo i intelektualno poštenje da svoju naciju branim od gluposti u koju je uvaljuju polupismeni jahači nacionalizma i budalizma, Mali Budo.

Poštovani gospodine od jednog intelektualca očekivao bih da bira literaturu a ne da čita svaku glupost koju neko napiše. Legenda kaže da su Srbi na Kosovu umesto carstva zemaljskog izabrali carstvo nebesko, ali kovanica koju ste izvoleli upotrebiti da su Srbi nebeski narod potiče sa nekih drugih prostora i koristi se u posprdnom smislu. Ono što mene interesuje šta je vas konkretno u ovoj vesti gde mladi srpski teniser vežba sa RF motivisalo da upotrebite tudju kovanicu ( smišljenu od primitivaca za ruganje Srbima)i posprdno se obratite kako kažete velikom delu naroda kojem i sami pripadate? Srdačan pozdrav od malog bude.

Sabre

pre 6 godina

(Ombre, 11. novembar 2017 17:07)

Osvrnucu se samo na par stvari, nemam vremena da se bakcem svime. Prvo, Rodik je jedan od najsmesnijih svetskih brojeva #1 mozda svih vremena, a samo protiv njega je osvojio tri titule, ako se ne varam. Tu su i svetske teniske velicine poput Markosa Bagdatisa, Robina Soderlinga i tu je Andre Agasi sa svojih punih 35 godina. Pritom, taj isti Safin da je nastavio da igra meceve sa Djokovicem pitanje kako bi skor izgledao.. to sto odigras sa klincem meceve dok si ti na vrhuncu a on se tek probija je zaista smesno za bilo kakvo poredjenje, nadam se da si se salio.

Sa druge strane, taj isti Djokovic i Nadal su svoje Grand Slam-ove maltene svaki put osvjali u direktnoj konkurenciji sa svojim rivalima (mada, naravno Nadal je i gubio od Fedex-a, kao i Djokovic, da ne gresim dusu).

Na kraju, odmori malo sa Djokovic-tripom.. ja nigde i nikada nisam insinuirao da je Djokovic najbolji teniser svih vremena, naprotiv. Ono sto samo kazem je da postoji previse kriterijum i da se ni jedan teniser PO MENI, pa ni Federer, zbog svega navedenog, nije dovoljno izdvojio da zasluzuje tu titulu. Ti mislis drugacije i to je kul, ali to sto ti tako mislis ne cini to cinjenicom.

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

(Ombre, 11. novembar 2017 17:07)

Slaba konkurencja (sad ili pre 10 godina), Rodzer mator, Novak mlad, bla, bla, bla... Nikakvi argumenti.

Jedino sa cime se slazem je cinjenica da Rodzer ima 19 GS-a i 300+ nedelja na prvom mestu, i to je ono sto ga odvaja od ostalih i zbog cega se s pravom smatra najboljim u istoriji. Ali rekordi postoje da bi se rusili. Verujem da Novak ima sanse da ga prestigne po broju nedelja na prvom mestu, ne verujem da moze po broju slamova. Mozda bi Rafa mogao da ga stigne u narednih par godina ako bude zdrav.

A mozda Rodzer osvoji jos 3-4 slama i bude jos 50 nedelja na prvom mestu, ko zna. Gledajmo i uzivajmo sada, jer ce proci decenije dok se ponovo nadju tri ovakva asa u istoj eri.

DD

pre 6 godina

ombre
Svaka čast za komentar, svaka reč je tačna.
za sve ostale
Svi se dive Federeru, izmedju ostalog ističu da je jako prizeman i dobar čovek..samo pojedincima se ne svedja a znamo i zašto. Uostalom svake godine ga teniseri biraju i proglasavaju za najomiljenijeg....

Tutankamon

pre 6 godina

@Sabre, to što igra u finalu sa ovim ili onim može a i ne mora biti prikaz činjeničnog stanja. Meni lično je završni Masters poprilično realan prikaz vrijednosti jer su tu isključivo najbolji ali ni to ne mora biti jer ga Nadal nema osvojenog a ipak jeste jedan od najboljih u istoriji.

Srbin, ali ne po rođenju i po milosti neba

pre 6 godina

@Mali Budo
Mali Budo, priču da su Srbi nebeski narod nisam izmislio ja, milioni vas tako misle, postoje i knjige da su Srbi narod najstariji, jedan istoričar piše da potiču sa Nojeve barke, i pošto nisam ni pravoslavac, ni nacionalista, imam pravo da naciju kojoj pripadam, prema osećanju i interesu koji sam stekao, živeći život, kao Tola Manojlović, imam pravo i intelektualno poštenje da svoju naciju branim od gluposti u koju je uvaljuju polupismeni jahači nacionalizma i budalizma, Mali Budo.

pera 57

pre 6 godina

Velika vecina takozvanih teniskih strucnjaka nema para za normalan zivot,a ovde poludese za vestackim(napravljenim) bozanstvom, cija masinerija okrece milijarde dolara,a tek ce kad zavrsi karijeru.Gro profi tenisera igra u njegovoj agenciji.
Zamislite kakva ce vam biti karijera ako pobedite VELIKOG SEFA?

Swedenonline

pre 6 godina

Ja sam nekako duboko ubeđen da i Federera i Novaka briga za ova baljezganja ovde i imam neki osećaj da im je baš dobro u životu. A, aa? :D

lobotom

pre 6 godina

Koji je najbolji igrac svih vremena jasno je cijelom svijetu. Zasto Srbima nije dovoljna cinjenica da je Novak Djokovic jedan od najvecih ikada? Malo je?
Zanimljivo je i to sto neki Federerov uspjeh svode na slabu konkurenciju, a zanemaruju cinjenicu da je Novak osam od svojih dvanaest GS titula osvojio u vremenu kad je RF vec bio stariji nego li je on trenutno.
Nole jos nije rekao zadnju rijec, a bogami ni Federer. Nadam se da ce obojicu zdravlje posluziti pa da iduce godine gledamo one meceve koje smo ove propustili.

matador

pre 6 godina

Ne mogu da vjerujem da tzv teniski poznavaoci uzimaju u obzir medjusobni skor i ostale nebitne stvari,najbitnije kategorije,GS,broj 1,broj sedmica,jasno ko dan,najbolji svih vremena,Nole je za sada jedan medju najboljima,malo li je....

Ombre

pre 6 godina

@Sabre
Presmesna konkurencija Agasi, Nadal, Safin, Rodik, Kuerten, Nalbandijan, Vavrinka, Ferer, Hjuit,Davidenko, ali je zato impresivna konkurencija Federer od 34 godine, cesto povredjen, povredjeni Nadal koji propusta po pola sezone, Marej, Gofan, Cilic, Agut, Tim, Nisikori, Vavrinka od 30+ godina, matori Berdih itd!? Nije mi to bas logicno. Jer, Rodik, Safin, Nalbandijan i Hjuit su jednog Samprasa oterali u penziju, nece bas biti da su presmesni :) Dok je mocni Marej gubio od matorog Federera 6-0;6-1; usred Londona pre 2-3 godine.
Uostalom, ako malo pogledas cinjenice, videces da je Nadal 2 teniser sveta i GS sampion jos od 2005. Dakle, mnogo pre Novaka je on poceo da osvaja velike titule. Od 2005 do danas, Nadal je osvojio 15 GS, Federer takodje 15. Tako da je ipak ogromnu vecinu svojih titula osvojio u periodu u kojem mu je glavni konkurent bio Nadal, a kasnije i Djokovic. S druge strane, Djokovic u toj “presmesnoj” konkurenciji nije mogao skoro nista da osvoji. Redovno gubio od presmesnih Rodika, Safina, Gonzalesa, Federera, Nadala... tek od 2011, kada Federer ulazi u 30, Rodik propusta pola sezone, Safin se povukao... Novak pocinje da osvaja. Zar nije malo cudno? Godine nemaju veze s tim, jer je Novak samo godinu mladji od Nadala, a Nadal je GS sampion jos od 2005.
Federer jeste najveci, jer ima najvise GS titula, ubedljivo najduze bio na prvom mestu, a to su dva najvaznija parametra u tenisu. Kako stvari stoje, imace i najvise titula, jer sada ni Konors nije daleko. Djokovic ne moze biti kandidat za najboljeg jer po GS i boravku na prvom mestu nije ni medju 3 najbolja u istoriji. Federer na 3 od 4 GS ima 5+ titula, sto je nezabelezeno u istoriji, najuspesniji je teniser na travi, najuspesniji i na betonu. Nema tu s kim da se poredi. U svojoj eri je najuspesniji po GS, prvom mestu, titulama, za razliku od Novaka koji je u svojoj eri na 3 mestu po GS i titulama ukupno i na 2 po nedeljama na 1 mestu. Onaj ko je 2 ili 3 u svojoj eri po uspesnosti ne moze biti najbolji u istoriji. Sto se skora tice, kako Novak stoji sa Rodikom, Safinom, Gonzalesom, Kirjosom? Kako Nadal sa Davidenkom npr? Federer ima jednu pobedu manje od Djokovica, sto je itekako dostizno. Uz napomenu da je Novak 17 od 23 pobede ostvario onda kada je Federer prakticno postao star teniser, dakle usao u tridesete, pozne godine za tenisera. Uostalom, skor nije parametar za najboljeg u istoriji, jer bi u tom slucaju najbolji bio Brugera koji ima pozitivan skor i sa Federerom i Samprasom, a Rodik i Safin bi bili u konkurenciji, s obzirom na skor koji imaju sa Samprasom, Agasijem i Djokovicem.

Sabre

pre 6 godina

(Sabre, 11. novembar 2017 15:22)

Ono kad covek u svom svojem ocaju mora da koristi izrazito negativan skor protiv Nadala (na sljaci) da bi sebi dokazao da Federer nije najbolji svih vremena. Tuzan si, decko.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikii, 11. novembar 2017 16:37)

Prijatelju, ja dokazujem tebi i ostalima, a ne sebi... za sebe vec znam da nije, iz razloga koje sam naveo (spoiler - smatram da nijedan teniser nema pravo na tu titulu trenutno). A tuzan jesam, evo pustio sam suzicu i najmanja violina na svetu je upravo odsvirala za to koliko sam se potresao sto neki na B92 ne misli isto kao i ja pa mu ostaje da me vredja posto nema pravi odgovor na moje argumente.

Uroš

pre 6 godina

@sabre, ako voliš činjenice, analiziraj brojeve 19, 302 i 95! Uporedi ih sa ostalim teniserima. A 4 istovremeno nije nikakav rekord, Lejver je to uradio dvaput i to u istoj godini, pa opet nije ni do kolena Federeru. A ni 4 za redom nije više od 19 koji nisu za redom

Mikii

pre 6 godina

(Sabre, 11. novembar 2017 15:22)

Ono kad covek u svom svojem ocaju mora da koristi izrazito negativan skor protiv Nadala (na sljaci) da bi sebi dokazao da Federer nije najbolji svih vremena. Tuzan si, decko.

komnen barjaktar

pre 6 godina

E moj sinko Miomire! Nije zlato sve što sija pa tako ni ova teniska šatro"gromada"! Mlad si a vreme je najveći frajer a i sudija pa kad malo izađeš na godine reći će ti se samo!

milutin

pre 6 godina

E jesi naivan. Zaboravio si ili nijesi teniseru mladi onu: -čuvaj se Dajanaca i kad ti darove nose.
Trebaš mu, pa hvali.
Što Novaka ne pohvali, nego ga omalovažava, zašto?

ako ne znaju

pre 6 godina

Sve one kojima je Federer "omiljeni teniser" i koji ne odustaju od svoje tvrdnje da je on loš čovjek,te im je inspiracija za njihove ostrašćene komentare ,obavještavam,ako nisu čuli, da je prije par dana u Londonu ,pred početak Masters kupa i ove godine i to 15. godinu zaredom proglašen najomiljenijim teniserom širom svijeta,da su njemu ,lošem čovjeku,rivali sa Tura dodijelili po 13 put priznanje da je najkorektniji među njima,a proglašen je i za povratnika godine. Po svemu sudeći prozvani će imati materijala za "komentare".

mali buda

pre 6 godina

@ Ragbista
Imaš neki gadan kompleks koji ti je nabio nebeski narod očigledno. Ako već prozivaš Srbe nazivajući ih ironično nebeskim narodom očekivalo bi se da se junačina poput tebe potpiše kojem on jatu pripada a ne da se sakrije pod pseudonimom Ragbista.

Sabre

pre 6 godina

(trut pavo, 11. novembar 2017 14:18) \

Kao prvo, moze li argument bez vredjanja? I priznajem, pogresno sam napisao u tekstu, ne sa Rodjom (sto je Federer, jelte, ne moze sam sa sobom) nego sa Nadalom ima izrazito negativan skor, ali mislim da su to ljudi skapirali. Dalje, nisam rekao da je jedini argument za najboljeg ikada medjusobni skor, vec da je to JEDAN OD argumenata. Kao i argument da npr. nije nikada drzao sve cetiri kalendarske titule u isto vreme kao Djokovic, nije nikada ni blizu osvojio RG-ova kao Nadal, i nema broj osvojenih Mastersa 1000, kao taj isti Djokovic npr. Takodje, za sve vas sa argumentima da je Djokovic (ili Nadal) poceo da ga pobedjuje tek kada je usao u svoj zenit, ja imam kontra-argument - upravo njih dvojica su ga UBACILI u njegov zenit, a to sa godinama je budalastina.. pogledajte kako Karlovic zna da odigra i dalje ponekad, a koliko on ima?! Dalje, covek je osvojio brdo Mastersa i nemalo GS-ova u presmesnoj konkurenciji bez i Djokovica i Nadala (i kasnije Mareja), sta cemo sa tim?!

Nisam ovde da lozim ljude, samo baratam cinjenicama. A cinjenice su da nije tako jednostavno odrediti "najboljeg ikada" koliko god da se to ljubiteljima Federera ne svidjalo...

šetač

pre 6 godina

@Moje misljenje Ne slažem se sa svime. Naši momci nisu proizvod teniske organizacije niti nekakvog sistemskog rada. Sve je privatna inicijativa.

lal

pre 6 godina

@ragbista: nisu svi pripadnici nebeskog naroda isti... neke ne mozes zadovoljiti ni sa 12 gs titula i ko zna koliko rekorda... to su nebeski primerci nebrskog naroda... lol...

trut pavo

pre 6 godina

@sabre
Ne lupetajte! Novak ima svega jednu pobjedu više od Federera u međusobnim duelima. To da ima 10 tak...Jedna pobjeda je nikakva prednost s obzirom da je Federer gotovo čitavu karijeru imao pozitivan skor. Tek kada je Federer ušao u tridesete te kada su ga i drugi počeli pobjeđivati, Novak je uspio da preokrene i to tek za jednu pobjedu. S druge strane, međusoban skor definitivno nije parametar za računanje najboljeg ikada. Đoković ima negativan skor protiv Safina, Rodicka, Kyrgiosa...Rezultati (1. grand slam, 2. broj jedan) su najvažniji parametar, a tu je Federer nedodirljiv.

dusan

pre 6 godina

Bravo! Buduci osvajac gren slemova sigurno, cim Federer ima takvo misljenje i cim ce da treniraju zajendo...Bitno je da i posle Noleta bude neko

O mladom momku je rec. Opasuljite se, vi iz zverinjaka severa i juga.

pre 6 godina

@ Moje misljenje, 11. novembar 2017 11:51

Secam se da je RF trenirao sa Filipom i vrlo ohrabrujuce govorio o njemu. Objavljeno je to i na ovom sajtu, ali 'ajd' ti to reci ovima ovde (Noletovcima, Federerovicima i Rafajlovicima) koji imaju pamcenje zlatne ribice i kojima je sve (pa i tenis, razumljivo) borba za nacionalni status.

Mi, inace, mislimo da cemo na nekoga pre uticati da se poporavi/koriguje, ako na njega svalimo "drvlje i kamenje", a ne da pohvalimo.

PS Koliko god da sam Noletov navijac (kazu: bot) RF je ZA SADA najbolji ikad. Rafa je, verovatno drugi. ALI: njih trojica uvek izvlace jedan iz drugog najvise. Tu cekam Noleta; "oborice" ih obojicu.

Sabre

pre 6 godina

"...sa osvajačem 19 gs titula..." Znači tako se na srpskom jeziku kaže "najbolji teniser svih vremena"!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Maja, 11. novembar 2017 11:59)

Ne, tako se kaze tacno ono sto su hteli da kazu. "Najbolji" teniser svih vremena ima veoma negativan skor sa Rodjom i ili izjednacen ili gubi, zaboravio sam, sa Djokovicem, ali svakako ako gledamo poslednjih 5 godina duela itekako je na gubitku. To je ono sto ga po meni i dalje sprecava da bude "najbolji teniser svih vremena". A ako mislite da cu sad da kazem ko jeste - necu.. posto mislim da je cela ta fama glupost - svako od velike trojke ima neki sasvim solidan argument za to da je najbolji ikad, a njima svakako mogu da se dodaju i neki teniseri od ranije. Dakle, po meni najboljeg apsolutno nema, Federer je tome verovatno najblizi ali covek koji je od svoja dva najveca konkurenta godinama gubio, svakako to ne moze biti.

Mikii

pre 6 godina

"...sa osvajačem 19 gs titula..." Znači tako se na srpskom jeziku kaže "najbolji teniser svih vremena"!
(Maja, 11. novembar 2017 11:59)

Ne, na srskom se najboljim teniserom svih vremena naziva onaj koji osvoji 12 grend slemova. 19 je malo.

Dex

pre 6 godina

Poziv je, pre njega, zaslužio Fićo, ali ne mogu da mu oproste što je Srbin.
(Stjepan Radić, 11. novembar 2017 11:27)

A ovome mogu? Uzgred, ne zanima nikog da li je neko Srbin. Ne deli se svet na Srbe i sve ostale. Kakav kompleks velicine.

Moje misljenje

pre 6 godina

Malo je kome poznato,a nije spomenuto proteklih dana posle euforije i Ficinog uspeha na mastersu u Parizu da je i Filip na pocetku pro karijere trenirao sa Rodzerom i bukvalno ga impresionirao.
Federer je jos tada izjavio da mu predvidja sam vrh svetskog tenisa,a da to nije bilo kurtoazno,potvrdjuje i cinjenica da ga je Rodja angazovao i Filip je proveo nekoliko nedelja sa njim,putujuci i trenirajuci.
Steta sto su ga povrede i jos neke van teniske stvari omele u napredovanju,ali se nadam da je uspeh u Parizu bio odskocna daska i da cemo uskoro imati nekoliko tenisera u barem u top 20.
Nadam se i siguran sam da ce mladi Kecmanovic dobiti punu podrsku od starijih kolega,imaju mnogo cemu da ga nauce.
Odusevljen sam slogom i harmonijom koja vlada medju nasim igracima,nema zavisti,uvek se nadju jedan drugom pri ruci,ako nesto zaskripi.
Tipsa,zbog godina,hvata zadnji voz za veliki povratak,Viktor se ozenio,dobio dete,samim tim i uozbiljio,Fica dokazao sebi i drugima da moze,Laslo i Duci su vec tu,a kao sto vidimo i mladji pristizu.
Drugim recima,uz odmornog i nadam se zdravog Novaka,zanimljiva sezona je pred nama.
Nema brige za srpski tenis,pri cemu mislim i na ATP i na WTA.

Aleksandar

pre 6 godina

Vec 210. na ATP listi, woww. Bravo momče. Ko zna mozda u narednoj sezoni eksplodira na nekom turniru kao Filip, probije se u top 100.. 18god, zvuči neverovatno. Samo napred!!

Aleksandar

pre 6 godina

Vec 210. na ATP listi, woww. Bravo momče. Ko zna mozda u narednoj sezoni eksplodira na nekom turniru kao Filip, probije se u top 100.. 18god, zvuči neverovatno. Samo napred!!

Moje misljenje

pre 6 godina

Malo je kome poznato,a nije spomenuto proteklih dana posle euforije i Ficinog uspeha na mastersu u Parizu da je i Filip na pocetku pro karijere trenirao sa Rodzerom i bukvalno ga impresionirao.
Federer je jos tada izjavio da mu predvidja sam vrh svetskog tenisa,a da to nije bilo kurtoazno,potvrdjuje i cinjenica da ga je Rodja angazovao i Filip je proveo nekoliko nedelja sa njim,putujuci i trenirajuci.
Steta sto su ga povrede i jos neke van teniske stvari omele u napredovanju,ali se nadam da je uspeh u Parizu bio odskocna daska i da cemo uskoro imati nekoliko tenisera u barem u top 20.
Nadam se i siguran sam da ce mladi Kecmanovic dobiti punu podrsku od starijih kolega,imaju mnogo cemu da ga nauce.
Odusevljen sam slogom i harmonijom koja vlada medju nasim igracima,nema zavisti,uvek se nadju jedan drugom pri ruci,ako nesto zaskripi.
Tipsa,zbog godina,hvata zadnji voz za veliki povratak,Viktor se ozenio,dobio dete,samim tim i uozbiljio,Fica dokazao sebi i drugima da moze,Laslo i Duci su vec tu,a kao sto vidimo i mladji pristizu.
Drugim recima,uz odmornog i nadam se zdravog Novaka,zanimljiva sezona je pred nama.
Nema brige za srpski tenis,pri cemu mislim i na ATP i na WTA.

Dex

pre 6 godina

Poziv je, pre njega, zaslužio Fićo, ali ne mogu da mu oproste što je Srbin.
(Stjepan Radić, 11. novembar 2017 11:27)

A ovome mogu? Uzgred, ne zanima nikog da li je neko Srbin. Ne deli se svet na Srbe i sve ostale. Kakav kompleks velicine.

šetač

pre 6 godina

@Moje misljenje Ne slažem se sa svime. Naši momci nisu proizvod teniske organizacije niti nekakvog sistemskog rada. Sve je privatna inicijativa.

Mikii

pre 6 godina

"...sa osvajačem 19 gs titula..." Znači tako se na srpskom jeziku kaže "najbolji teniser svih vremena"!
(Maja, 11. novembar 2017 11:59)

Ne, na srskom se najboljim teniserom svih vremena naziva onaj koji osvoji 12 grend slemova. 19 je malo.

ako ne znaju

pre 6 godina

Sve one kojima je Federer "omiljeni teniser" i koji ne odustaju od svoje tvrdnje da je on loš čovjek,te im je inspiracija za njihove ostrašćene komentare ,obavještavam,ako nisu čuli, da je prije par dana u Londonu ,pred početak Masters kupa i ove godine i to 15. godinu zaredom proglašen najomiljenijim teniserom širom svijeta,da su njemu ,lošem čovjeku,rivali sa Tura dodijelili po 13 put priznanje da je najkorektniji među njima,a proglašen je i za povratnika godine. Po svemu sudeći prozvani će imati materijala za "komentare".

trut pavo

pre 6 godina

@sabre
Ne lupetajte! Novak ima svega jednu pobjedu više od Federera u međusobnim duelima. To da ima 10 tak...Jedna pobjeda je nikakva prednost s obzirom da je Federer gotovo čitavu karijeru imao pozitivan skor. Tek kada je Federer ušao u tridesete te kada su ga i drugi počeli pobjeđivati, Novak je uspio da preokrene i to tek za jednu pobjedu. S druge strane, međusoban skor definitivno nije parametar za računanje najboljeg ikada. Đoković ima negativan skor protiv Safina, Rodicka, Kyrgiosa...Rezultati (1. grand slam, 2. broj jedan) su najvažniji parametar, a tu je Federer nedodirljiv.

Sabre

pre 6 godina

"...sa osvajačem 19 gs titula..." Znači tako se na srpskom jeziku kaže "najbolji teniser svih vremena"!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Maja, 11. novembar 2017 11:59)

Ne, tako se kaze tacno ono sto su hteli da kazu. "Najbolji" teniser svih vremena ima veoma negativan skor sa Rodjom i ili izjednacen ili gubi, zaboravio sam, sa Djokovicem, ali svakako ako gledamo poslednjih 5 godina duela itekako je na gubitku. To je ono sto ga po meni i dalje sprecava da bude "najbolji teniser svih vremena". A ako mislite da cu sad da kazem ko jeste - necu.. posto mislim da je cela ta fama glupost - svako od velike trojke ima neki sasvim solidan argument za to da je najbolji ikad, a njima svakako mogu da se dodaju i neki teniseri od ranije. Dakle, po meni najboljeg apsolutno nema, Federer je tome verovatno najblizi ali covek koji je od svoja dva najveca konkurenta godinama gubio, svakako to ne moze biti.

O mladom momku je rec. Opasuljite se, vi iz zverinjaka severa i juga.

pre 6 godina

@ Moje misljenje, 11. novembar 2017 11:51

Secam se da je RF trenirao sa Filipom i vrlo ohrabrujuce govorio o njemu. Objavljeno je to i na ovom sajtu, ali 'ajd' ti to reci ovima ovde (Noletovcima, Federerovicima i Rafajlovicima) koji imaju pamcenje zlatne ribice i kojima je sve (pa i tenis, razumljivo) borba za nacionalni status.

Mi, inace, mislimo da cemo na nekoga pre uticati da se poporavi/koriguje, ako na njega svalimo "drvlje i kamenje", a ne da pohvalimo.

PS Koliko god da sam Noletov navijac (kazu: bot) RF je ZA SADA najbolji ikad. Rafa je, verovatno drugi. ALI: njih trojica uvek izvlace jedan iz drugog najvise. Tu cekam Noleta; "oborice" ih obojicu.

lal

pre 6 godina

@ragbista: nisu svi pripadnici nebeskog naroda isti... neke ne mozes zadovoljiti ni sa 12 gs titula i ko zna koliko rekorda... to su nebeski primerci nebrskog naroda... lol...

Swedenonline

pre 6 godina

Ja sam nekako duboko ubeđen da i Federera i Novaka briga za ova baljezganja ovde i imam neki osećaj da im je baš dobro u životu. A, aa? :D

Ombre

pre 6 godina

@Sabre
Presmesna konkurencija Agasi, Nadal, Safin, Rodik, Kuerten, Nalbandijan, Vavrinka, Ferer, Hjuit,Davidenko, ali je zato impresivna konkurencija Federer od 34 godine, cesto povredjen, povredjeni Nadal koji propusta po pola sezone, Marej, Gofan, Cilic, Agut, Tim, Nisikori, Vavrinka od 30+ godina, matori Berdih itd!? Nije mi to bas logicno. Jer, Rodik, Safin, Nalbandijan i Hjuit su jednog Samprasa oterali u penziju, nece bas biti da su presmesni :) Dok je mocni Marej gubio od matorog Federera 6-0;6-1; usred Londona pre 2-3 godine.
Uostalom, ako malo pogledas cinjenice, videces da je Nadal 2 teniser sveta i GS sampion jos od 2005. Dakle, mnogo pre Novaka je on poceo da osvaja velike titule. Od 2005 do danas, Nadal je osvojio 15 GS, Federer takodje 15. Tako da je ipak ogromnu vecinu svojih titula osvojio u periodu u kojem mu je glavni konkurent bio Nadal, a kasnije i Djokovic. S druge strane, Djokovic u toj “presmesnoj” konkurenciji nije mogao skoro nista da osvoji. Redovno gubio od presmesnih Rodika, Safina, Gonzalesa, Federera, Nadala... tek od 2011, kada Federer ulazi u 30, Rodik propusta pola sezone, Safin se povukao... Novak pocinje da osvaja. Zar nije malo cudno? Godine nemaju veze s tim, jer je Novak samo godinu mladji od Nadala, a Nadal je GS sampion jos od 2005.
Federer jeste najveci, jer ima najvise GS titula, ubedljivo najduze bio na prvom mestu, a to su dva najvaznija parametra u tenisu. Kako stvari stoje, imace i najvise titula, jer sada ni Konors nije daleko. Djokovic ne moze biti kandidat za najboljeg jer po GS i boravku na prvom mestu nije ni medju 3 najbolja u istoriji. Federer na 3 od 4 GS ima 5+ titula, sto je nezabelezeno u istoriji, najuspesniji je teniser na travi, najuspesniji i na betonu. Nema tu s kim da se poredi. U svojoj eri je najuspesniji po GS, prvom mestu, titulama, za razliku od Novaka koji je u svojoj eri na 3 mestu po GS i titulama ukupno i na 2 po nedeljama na 1 mestu. Onaj ko je 2 ili 3 u svojoj eri po uspesnosti ne moze biti najbolji u istoriji. Sto se skora tice, kako Novak stoji sa Rodikom, Safinom, Gonzalesom, Kirjosom? Kako Nadal sa Davidenkom npr? Federer ima jednu pobedu manje od Djokovica, sto je itekako dostizno. Uz napomenu da je Novak 17 od 23 pobede ostvario onda kada je Federer prakticno postao star teniser, dakle usao u tridesete, pozne godine za tenisera. Uostalom, skor nije parametar za najboljeg u istoriji, jer bi u tom slucaju najbolji bio Brugera koji ima pozitivan skor i sa Federerom i Samprasom, a Rodik i Safin bi bili u konkurenciji, s obzirom na skor koji imaju sa Samprasom, Agasijem i Djokovicem.

DD

pre 6 godina

ombre
Svaka čast za komentar, svaka reč je tačna.
za sve ostale
Svi se dive Federeru, izmedju ostalog ističu da je jako prizeman i dobar čovek..samo pojedincima se ne svedja a znamo i zašto. Uostalom svake godine ga teniseri biraju i proglasavaju za najomiljenijeg....

dusan

pre 6 godina

Bravo! Buduci osvajac gren slemova sigurno, cim Federer ima takvo misljenje i cim ce da treniraju zajendo...Bitno je da i posle Noleta bude neko

matador

pre 6 godina

Ne mogu da vjerujem da tzv teniski poznavaoci uzimaju u obzir medjusobni skor i ostale nebitne stvari,najbitnije kategorije,GS,broj 1,broj sedmica,jasno ko dan,najbolji svih vremena,Nole je za sada jedan medju najboljima,malo li je....

Ombre

pre 6 godina

@Sabre
Rodik koji je godinama bio u samom svetskom vrhu u konkurenciji Samprasa, Agasija, Federera, Nadala, Djokovica, Mareja, Kuertena, Raftera, Hjuita, Safina, Nalbandijana je po tebi smesan i mozda najsmesniji br 1 u istoriji. Ali ti je Marej verovatno legenda tenisa jer je eto bio prvi onda kada su Federer i Nadal bili kuci i oporavljali se od povreda. Zasto Djokovic nije dosao do finala pored tako smesnog Rodika, nego je Federer bas Rodika morao da tuce u tim finalima? Recimo, 2009 je Rodik dosao do finala Vimbldona, pobedivsi Mareja u polufinalu. A Djokovic je porazen od Tomija Hasa! Jel Tomi Has predstavnik genijalne konkurencije? Ili je neka namestaljka bila? Sta je sa Kolsrajberom? Dok je smesni Soderling tukao Nadala na RG, Djokovica je kuci poslao Kolsrajber. Isto smesan lik? Uz to, nekako zaboravljas koga je Federer pobedjivao na putu do finala. On nije imao luksuz da na nekom GS igra protiv titana tenisa, Aguta, Gofana, Bedenea i tako dodje do finala. Osvojio je RG, a da do finala nije imao protivnika iz top 10. I to mu nije jedini takav GS. Cinjenica je da Novak nije bas mogao da izadje na kraj sa onima koje ti smatras smesnima i da je poceo da osvaja vazne titule u kontinuitetu tek kada su oni ostarili i/ili otisli u penziju. Za razliku od njega, Federer i Nadal vec duze od decenije izlaze na kraj sa svakom konkurencijom.
Nema previse parametara za najboljeg, glavni su poznati. I u vecini je Federer dominantan. Od svih konkurenata ima vise GS i duze je bio prvi na svetu. A to su glavni parametri. GS titule i vreme na prvom mestu. Pominjao si kako je Nadal bolji od njega na RG, ali slucajno si ignorisao cinjenicu da je Federer od Nadala uspesniji na 3 preostala GS i da ima najvise titula sa zavrsnog mastersa, gde Nadal nikada nije trijumfovao. I dodatno ima vise titula, vise GS i mnogo duze je bio prvi na svetu. Na 3 od 4 GS ima 5+ titula, na 2 od 3 podloge je najuspesniji u istoriji, na 2 od 4 GS je najuspesniji, ima najvise titula u istoriji na travi i betonu, JEDINI je teniser koji na svim podlogama ima 10+ titula, najduze bez prekida bio prvi na svetu, najvise GS finala, 95 osvojenih titula... u skoro svim kategorijama je ili prvi ili medju 2-3 najbolja u istoriji. Ako on nije najbolji, ko je onda? Ko to moze biti bolji od onoga ko ima najvise GS titula i najduze je vladao tenisom?
Da li si ti ozbiljan kada pricas o Safinu!? Nije on tukao Djokovica dok je ovaj bio klinac, nego ga je ponizio 2008 na Vimbldonu, kada je Safin bio pred penzijom, daleko od vrhunca, a Novak bio 3 na svetu, sampion AO. Toliko o smesnoj konkurenciji. Uostalom, konkurenciju u kojoj je Novak osvajao titule Federer i u ovim godinama ponizava gde stigne. I to ne samo ove godine.

Sabre

pre 6 godina

(trut pavo, 11. novembar 2017 14:18) \

Kao prvo, moze li argument bez vredjanja? I priznajem, pogresno sam napisao u tekstu, ne sa Rodjom (sto je Federer, jelte, ne moze sam sa sobom) nego sa Nadalom ima izrazito negativan skor, ali mislim da su to ljudi skapirali. Dalje, nisam rekao da je jedini argument za najboljeg ikada medjusobni skor, vec da je to JEDAN OD argumenata. Kao i argument da npr. nije nikada drzao sve cetiri kalendarske titule u isto vreme kao Djokovic, nije nikada ni blizu osvojio RG-ova kao Nadal, i nema broj osvojenih Mastersa 1000, kao taj isti Djokovic npr. Takodje, za sve vas sa argumentima da je Djokovic (ili Nadal) poceo da ga pobedjuje tek kada je usao u svoj zenit, ja imam kontra-argument - upravo njih dvojica su ga UBACILI u njegov zenit, a to sa godinama je budalastina.. pogledajte kako Karlovic zna da odigra i dalje ponekad, a koliko on ima?! Dalje, covek je osvojio brdo Mastersa i nemalo GS-ova u presmesnoj konkurenciji bez i Djokovica i Nadala (i kasnije Mareja), sta cemo sa tim?!

Nisam ovde da lozim ljude, samo baratam cinjenicama. A cinjenice su da nije tako jednostavno odrediti "najboljeg ikada" koliko god da se to ljubiteljima Federera ne svidjalo...

Mikii

pre 6 godina

(Sabre, 11. novembar 2017 15:22)

Ono kad covek u svom svojem ocaju mora da koristi izrazito negativan skor protiv Nadala (na sljaci) da bi sebi dokazao da Federer nije najbolji svih vremena. Tuzan si, decko.

Uroš

pre 6 godina

@sabre, ako voliš činjenice, analiziraj brojeve 19, 302 i 95! Uporedi ih sa ostalim teniserima. A 4 istovremeno nije nikakav rekord, Lejver je to uradio dvaput i to u istoj godini, pa opet nije ni do kolena Federeru. A ni 4 za redom nije više od 19 koji nisu za redom

komnen barjaktar

pre 6 godina

E moj sinko Miomire! Nije zlato sve što sija pa tako ni ova teniska šatro"gromada"! Mlad si a vreme je najveći frajer a i sudija pa kad malo izađeš na godine reći će ti se samo!

Ombre

pre 6 godina

@Pozdrav iz Toronta
Sve su to cinjenice, samo je tesko prihvatiti. 95 titula, 19 GS, 302 nedelje prvi na svetu, 237 nedelja uzastopno na prvom mestu, 8 Vimbldona, 5 USO, 5 AO, najvise titula na travi, najvise titula na betonu, najuspesniji u istoriji na 2 od 3 podloge, jedini sa 10+ titula na svim podlogama... Federer. E to su cinjenice.

lobotom

pre 6 godina

Koji je najbolji igrac svih vremena jasno je cijelom svijetu. Zasto Srbima nije dovoljna cinjenica da je Novak Djokovic jedan od najvecih ikada? Malo je?
Zanimljivo je i to sto neki Federerov uspjeh svode na slabu konkurenciju, a zanemaruju cinjenicu da je Novak osam od svojih dvanaest GS titula osvojio u vremenu kad je RF vec bio stariji nego li je on trenutno.
Nole jos nije rekao zadnju rijec, a bogami ni Federer. Nadam se da ce obojicu zdravlje posluziti pa da iduce godine gledamo one meceve koje smo ove propustili.

Beobrad

pre 6 godina

@fantom
Apsolutno je Federer najbolji u istoriji. Od svih je uspesniji. S druge strane, Novak je tek treci u svojoj eri, ima cak 7 GS titula manje od Federera i 4 manje od Nadala. Takodje ima manje titula od obojice. Treci u svojoj eri ne moze biti u konkurenciji ni za najboljih 5 u istoriji

Dabome

pre 6 godina

Alo, tema je Kecmanović i pohvale njemu od Federera! Svaki naslov o tenisu se pretvori u debatu ko je najbolji svih vremena. To su odavno rekli svi svetski strućnjaci a i laik može da vidi, tako da o tome ne bi trebalo više da se piše a i nije tema. Odavno svi znaju (ko zna da broji, ostali i ne mora da znaju), da su 19 i 16 veći brojevi od 12 i ne znam čemu više polemika...

Beobrad

pre 6 godina

@Sabre
Poslednja dva meca dve pobede Djokovica! A to sto su ta dva meca dosla posle mononukleoze Rodika i neposredno pred njegovo povlacenje nije vazno? Rodik je Novaka uvek pobedjivao i bio mu jedan od najtezih protivnika. Safinu Novak nikada nije uzeo ni set. Novak je 2008 od Safina ponizen na Vimbldonu, osvojio 3-4 gema, a Novak je tada bio GS sampion, dok je Safin bio pred penzijom, igrao sa stomakom.

mali buda

pre 6 godina

@ Ragbista
Imaš neki gadan kompleks koji ti je nabio nebeski narod očigledno. Ako već prozivaš Srbe nazivajući ih ironično nebeskim narodom očekivalo bi se da se junačina poput tebe potpiše kojem on jatu pripada a ne da se sakrije pod pseudonimom Ragbista.

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

(Ombre, 11. novembar 2017 17:07)

Slaba konkurencja (sad ili pre 10 godina), Rodzer mator, Novak mlad, bla, bla, bla... Nikakvi argumenti.

Jedino sa cime se slazem je cinjenica da Rodzer ima 19 GS-a i 300+ nedelja na prvom mestu, i to je ono sto ga odvaja od ostalih i zbog cega se s pravom smatra najboljim u istoriji. Ali rekordi postoje da bi se rusili. Verujem da Novak ima sanse da ga prestigne po broju nedelja na prvom mestu, ne verujem da moze po broju slamova. Mozda bi Rafa mogao da ga stigne u narednih par godina ako bude zdrav.

A mozda Rodzer osvoji jos 3-4 slama i bude jos 50 nedelja na prvom mestu, ko zna. Gledajmo i uzivajmo sada, jer ce proci decenije dok se ponovo nadju tri ovakva asa u istoj eri.

milutin

pre 6 godina

E jesi naivan. Zaboravio si ili nijesi teniseru mladi onu: -čuvaj se Dajanaca i kad ti darove nose.
Trebaš mu, pa hvali.
Što Novaka ne pohvali, nego ga omalovažava, zašto?

Srbin, ali ne po rođenju i po milosti neba

pre 6 godina

@Mali Budo
Mali Budo, priču da su Srbi nebeski narod nisam izmislio ja, milioni vas tako misle, postoje i knjige da su Srbi narod najstariji, jedan istoričar piše da potiču sa Nojeve barke, i pošto nisam ni pravoslavac, ni nacionalista, imam pravo da naciju kojoj pripadam, prema osećanju i interesu koji sam stekao, živeći život, kao Tola Manojlović, imam pravo i intelektualno poštenje da svoju naciju branim od gluposti u koju je uvaljuju polupismeni jahači nacionalizma i budalizma, Mali Budo.

pera 57

pre 6 godina

Velika vecina takozvanih teniskih strucnjaka nema para za normalan zivot,a ovde poludese za vestackim(napravljenim) bozanstvom, cija masinerija okrece milijarde dolara,a tek ce kad zavrsi karijeru.Gro profi tenisera igra u njegovoj agenciji.
Zamislite kakva ce vam biti karijera ako pobedite VELIKOG SEFA?

Uroš

pre 6 godina

Neverovatan si u svojoj nemoći da argumentuješ, jer jedna Novakova pobeda više protiv Feda je ogromna. presudna, dokaz da je GOAT. a Rodikova pobeda protiv Novaka ništa ne vredi jer je Rodik "smešan"! Bravo!

Uroš

pre 6 godina

@sabre, nemaš pojma, pa Novak nije imao rešenje za tog "smešnog" Rodika! Ne poznaješ elementarne stvari o sportu, tenisu ni statistici, a ulaziš u raspravu sa onima koji znaju.

Sabre

pre 6 godina

(Sabre, 11. novembar 2017 15:22)

Ono kad covek u svom svojem ocaju mora da koristi izrazito negativan skor protiv Nadala (na sljaci) da bi sebi dokazao da Federer nije najbolji svih vremena. Tuzan si, decko.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikii, 11. novembar 2017 16:37)

Prijatelju, ja dokazujem tebi i ostalima, a ne sebi... za sebe vec znam da nije, iz razloga koje sam naveo (spoiler - smatram da nijedan teniser nema pravo na tu titulu trenutno). A tuzan jesam, evo pustio sam suzicu i najmanja violina na svetu je upravo odsvirala za to koliko sam se potresao sto neki na B92 ne misli isto kao i ja pa mu ostaje da me vredja posto nema pravi odgovor na moje argumente.

Danilo

pre 6 godina

Bravo Ombre, samo da dodam da si zaboravio i "smešnog" Jirgena Melzera protiv kojeg je Novak na RG vodio 2:0 u setovima pa ipak izgubio meč... Naravno da se kiksevi događaju i najvećim, ali Federer i jest najveći među najvećima jer je pobeđivao Rodika, Bagdatisa, Gonzalesa i sl, a Nole dvaput gubio od Wawrinke. Ja mu samo zameram poraz od Delpotra u onom finalu USO kad je vodio 2:1 i 4:1...

Sabre

pre 6 godina

(Ombre, 11. novembar 2017 17:07)

Osvrnucu se samo na par stvari, nemam vremena da se bakcem svime. Prvo, Rodik je jedan od najsmesnijih svetskih brojeva #1 mozda svih vremena, a samo protiv njega je osvojio tri titule, ako se ne varam. Tu su i svetske teniske velicine poput Markosa Bagdatisa, Robina Soderlinga i tu je Andre Agasi sa svojih punih 35 godina. Pritom, taj isti Safin da je nastavio da igra meceve sa Djokovicem pitanje kako bi skor izgledao.. to sto odigras sa klincem meceve dok si ti na vrhuncu a on se tek probija je zaista smesno za bilo kakvo poredjenje, nadam se da si se salio.

Sa druge strane, taj isti Djokovic i Nadal su svoje Grand Slam-ove maltene svaki put osvjali u direktnoj konkurenciji sa svojim rivalima (mada, naravno Nadal je i gubio od Fedex-a, kao i Djokovic, da ne gresim dusu).

Na kraju, odmori malo sa Djokovic-tripom.. ja nigde i nikada nisam insinuirao da je Djokovic najbolji teniser svih vremena, naprotiv. Ono sto samo kazem je da postoji previse kriterijum i da se ni jedan teniser PO MENI, pa ni Federer, zbog svega navedenog, nije dovoljno izdvojio da zasluzuje tu titulu. Ti mislis drugacije i to je kul, ali to sto ti tako mislis ne cini to cinjenicom.

saeKn

pre 6 godina

Slazem se sa cinjenicom da je Federer za nijansu uspesniji od Dokovica sto jos moze da se promeni ali ne verujem. Ali reci da je Dokovic pobedjivao Federera kad je bio star je glupost, pobedjivao ga je u najboljim godinama. U medjusobnim duelima nema sumlje da je Dokovic uspesniji, takodje i na jacim turnirima (masters).

fantom

pre 6 godina

"...sa osvajačem 19 gs titula..." Znači tako se na srpskom jeziku kaže "najbolji teniser svih vremena"!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maja, 11. novembar 2017 11:59)

Definitivno Federer nije najbolji svih vremena, ima negativan skor sa direktim konkurentima Nadalom i Đokovićem, proiv Đokovića ima 1–3 u finalima GS. Tako da...

Tutankamon

pre 6 godina

@Sabre, to što igra u finalu sa ovim ili onim može a i ne mora biti prikaz činjeničnog stanja. Meni lično je završni Masters poprilično realan prikaz vrijednosti jer su tu isključivo najbolji ali ni to ne mora biti jer ga Nadal nema osvojenog a ipak jeste jedan od najboljih u istoriji.

Sabre

pre 6 godina

@sabre, nemaš pojma, pa Novak nije imao rešenje za tog "smešnog" Rodika! Ne poznaješ elementarne stvari o sportu, tenisu ni statistici, a ulaziš u raspravu sa onima koji znaju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Uroš, 11. novembar 2017 19:49)

A kad to tacno nije imao resenje ortak? Jedno vreme je nanizao 3 pobede, dok se Djokovic jos mucio sa kondicijom, da. Ukupno... rezultat je 5-4 za Rodika, verujem da to znaci jedna pobeda vise, isto kao npr. Djokovic protiv Fedexa. Pritom poslednja dva meca dve pobede Djokovica. Ali bitno je da si ti meni pametan :)

mali buda

pre 6 godina

Mali Budo, priču da su Srbi nebeski narod nisam izmislio ja, milioni vas tako misle, postoje i knjige da su Srbi narod najstariji, jedan istoričar piše da potiču sa Nojeve barke, i pošto nisam ni pravoslavac, ni nacionalista, imam pravo da naciju kojoj pripadam, prema osećanju i interesu koji sam stekao, živeći život, kao Tola Manojlović, imam pravo i intelektualno poštenje da svoju naciju branim od gluposti u koju je uvaljuju polupismeni jahači nacionalizma i budalizma, Mali Budo.

Poštovani gospodine od jednog intelektualca očekivao bih da bira literaturu a ne da čita svaku glupost koju neko napiše. Legenda kaže da su Srbi na Kosovu umesto carstva zemaljskog izabrali carstvo nebesko, ali kovanica koju ste izvoleli upotrebiti da su Srbi nebeski narod potiče sa nekih drugih prostora i koristi se u posprdnom smislu. Ono što mene interesuje šta je vas konkretno u ovoj vesti gde mladi srpski teniser vežba sa RF motivisalo da upotrebite tudju kovanicu ( smišljenu od primitivaca za ruganje Srbima)i posprdno se obratite kako kažete velikom delu naroda kojem i sami pripadate? Srdačan pozdrav od malog bude.

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

Sve su to cinjenice, samo je tesko prihvatiti. 95 titula, 19 GS, 302 nedelje prvi na svetu, 237 nedelja uzastopno na prvom mestu, 8 Vimbldona, 5 USO, 5 AO, najvise titula na travi, najvise titula na betonu, najuspesniji u istoriji na 2 od 3 podloge, jedini sa 10+ titula na svim podlogama... Federer. E to su cinjenice.
(Ombre, 11. novembar 2017 22:47)

Cinjenica je i da i drugi Imaju fantasticna dostignuca koja ih izdvajaju od ostalih, ukljucujuci Rodzera. Ono sto je bitno su 19 GS i 300+ nedelja prvi na listi, to je ono sto Rodzera cini najboljim. Ako neko nekada osvoji jedan GS vise od Rodzera i bude vise nedelja prvi na listi s pravom ce se smatrati najboljim ikada. To je sve sto sam rekao, i verujem da ces se sloziti s tim. Ili mislis da to nema veze posto je Rodzer najbolji ikada na betonu i travi?

Sabre

pre 6 godina

"...sa osvajačem 19 gs titula..." Znači tako se na srpskom jeziku kaže "najbolji teniser svih vremena"!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Maja, 11. novembar 2017 11:59)

Ne, tako se kaze tacno ono sto su hteli da kazu. "Najbolji" teniser svih vremena ima veoma negativan skor sa Rodjom i ili izjednacen ili gubi, zaboravio sam, sa Djokovicem, ali svakako ako gledamo poslednjih 5 godina duela itekako je na gubitku. To je ono sto ga po meni i dalje sprecava da bude "najbolji teniser svih vremena". A ako mislite da cu sad da kazem ko jeste - necu.. posto mislim da je cela ta fama glupost - svako od velike trojke ima neki sasvim solidan argument za to da je najbolji ikad, a njima svakako mogu da se dodaju i neki teniseri od ranije. Dakle, po meni najboljeg apsolutno nema, Federer je tome verovatno najblizi ali covek koji je od svoja dva najveca konkurenta godinama gubio, svakako to ne moze biti.

Mikii

pre 6 godina

"...sa osvajačem 19 gs titula..." Znači tako se na srpskom jeziku kaže "najbolji teniser svih vremena"!
(Maja, 11. novembar 2017 11:59)

Ne, na srskom se najboljim teniserom svih vremena naziva onaj koji osvoji 12 grend slemova. 19 je malo.

trut pavo

pre 6 godina

@sabre
Ne lupetajte! Novak ima svega jednu pobjedu više od Federera u međusobnim duelima. To da ima 10 tak...Jedna pobjeda je nikakva prednost s obzirom da je Federer gotovo čitavu karijeru imao pozitivan skor. Tek kada je Federer ušao u tridesete te kada su ga i drugi počeli pobjeđivati, Novak je uspio da preokrene i to tek za jednu pobjedu. S druge strane, međusoban skor definitivno nije parametar za računanje najboljeg ikada. Đoković ima negativan skor protiv Safina, Rodicka, Kyrgiosa...Rezultati (1. grand slam, 2. broj jedan) su najvažniji parametar, a tu je Federer nedodirljiv.

Sabre

pre 6 godina

(trut pavo, 11. novembar 2017 14:18) \

Kao prvo, moze li argument bez vredjanja? I priznajem, pogresno sam napisao u tekstu, ne sa Rodjom (sto je Federer, jelte, ne moze sam sa sobom) nego sa Nadalom ima izrazito negativan skor, ali mislim da su to ljudi skapirali. Dalje, nisam rekao da je jedini argument za najboljeg ikada medjusobni skor, vec da je to JEDAN OD argumenata. Kao i argument da npr. nije nikada drzao sve cetiri kalendarske titule u isto vreme kao Djokovic, nije nikada ni blizu osvojio RG-ova kao Nadal, i nema broj osvojenih Mastersa 1000, kao taj isti Djokovic npr. Takodje, za sve vas sa argumentima da je Djokovic (ili Nadal) poceo da ga pobedjuje tek kada je usao u svoj zenit, ja imam kontra-argument - upravo njih dvojica su ga UBACILI u njegov zenit, a to sa godinama je budalastina.. pogledajte kako Karlovic zna da odigra i dalje ponekad, a koliko on ima?! Dalje, covek je osvojio brdo Mastersa i nemalo GS-ova u presmesnoj konkurenciji bez i Djokovica i Nadala (i kasnije Mareja), sta cemo sa tim?!

Nisam ovde da lozim ljude, samo baratam cinjenicama. A cinjenice su da nije tako jednostavno odrediti "najboljeg ikada" koliko god da se to ljubiteljima Federera ne svidjalo...

komnen barjaktar

pre 6 godina

E moj sinko Miomire! Nije zlato sve što sija pa tako ni ova teniska šatro"gromada"! Mlad si a vreme je najveći frajer a i sudija pa kad malo izađeš na godine reći će ti se samo!

milutin

pre 6 godina

E jesi naivan. Zaboravio si ili nijesi teniseru mladi onu: -čuvaj se Dajanaca i kad ti darove nose.
Trebaš mu, pa hvali.
Što Novaka ne pohvali, nego ga omalovažava, zašto?

Sabre

pre 6 godina

(Ombre, 11. novembar 2017 17:07)

Osvrnucu se samo na par stvari, nemam vremena da se bakcem svime. Prvo, Rodik je jedan od najsmesnijih svetskih brojeva #1 mozda svih vremena, a samo protiv njega je osvojio tri titule, ako se ne varam. Tu su i svetske teniske velicine poput Markosa Bagdatisa, Robina Soderlinga i tu je Andre Agasi sa svojih punih 35 godina. Pritom, taj isti Safin da je nastavio da igra meceve sa Djokovicem pitanje kako bi skor izgledao.. to sto odigras sa klincem meceve dok si ti na vrhuncu a on se tek probija je zaista smesno za bilo kakvo poredjenje, nadam se da si se salio.

Sa druge strane, taj isti Djokovic i Nadal su svoje Grand Slam-ove maltene svaki put osvjali u direktnoj konkurenciji sa svojim rivalima (mada, naravno Nadal je i gubio od Fedex-a, kao i Djokovic, da ne gresim dusu).

Na kraju, odmori malo sa Djokovic-tripom.. ja nigde i nikada nisam insinuirao da je Djokovic najbolji teniser svih vremena, naprotiv. Ono sto samo kazem je da postoji previse kriterijum i da se ni jedan teniser PO MENI, pa ni Federer, zbog svega navedenog, nije dovoljno izdvojio da zasluzuje tu titulu. Ti mislis drugacije i to je kul, ali to sto ti tako mislis ne cini to cinjenicom.

Ombre

pre 6 godina

@Sabre
Presmesna konkurencija Agasi, Nadal, Safin, Rodik, Kuerten, Nalbandijan, Vavrinka, Ferer, Hjuit,Davidenko, ali je zato impresivna konkurencija Federer od 34 godine, cesto povredjen, povredjeni Nadal koji propusta po pola sezone, Marej, Gofan, Cilic, Agut, Tim, Nisikori, Vavrinka od 30+ godina, matori Berdih itd!? Nije mi to bas logicno. Jer, Rodik, Safin, Nalbandijan i Hjuit su jednog Samprasa oterali u penziju, nece bas biti da su presmesni :) Dok je mocni Marej gubio od matorog Federera 6-0;6-1; usred Londona pre 2-3 godine.
Uostalom, ako malo pogledas cinjenice, videces da je Nadal 2 teniser sveta i GS sampion jos od 2005. Dakle, mnogo pre Novaka je on poceo da osvaja velike titule. Od 2005 do danas, Nadal je osvojio 15 GS, Federer takodje 15. Tako da je ipak ogromnu vecinu svojih titula osvojio u periodu u kojem mu je glavni konkurent bio Nadal, a kasnije i Djokovic. S druge strane, Djokovic u toj “presmesnoj” konkurenciji nije mogao skoro nista da osvoji. Redovno gubio od presmesnih Rodika, Safina, Gonzalesa, Federera, Nadala... tek od 2011, kada Federer ulazi u 30, Rodik propusta pola sezone, Safin se povukao... Novak pocinje da osvaja. Zar nije malo cudno? Godine nemaju veze s tim, jer je Novak samo godinu mladji od Nadala, a Nadal je GS sampion jos od 2005.
Federer jeste najveci, jer ima najvise GS titula, ubedljivo najduze bio na prvom mestu, a to su dva najvaznija parametra u tenisu. Kako stvari stoje, imace i najvise titula, jer sada ni Konors nije daleko. Djokovic ne moze biti kandidat za najboljeg jer po GS i boravku na prvom mestu nije ni medju 3 najbolja u istoriji. Federer na 3 od 4 GS ima 5+ titula, sto je nezabelezeno u istoriji, najuspesniji je teniser na travi, najuspesniji i na betonu. Nema tu s kim da se poredi. U svojoj eri je najuspesniji po GS, prvom mestu, titulama, za razliku od Novaka koji je u svojoj eri na 3 mestu po GS i titulama ukupno i na 2 po nedeljama na 1 mestu. Onaj ko je 2 ili 3 u svojoj eri po uspesnosti ne moze biti najbolji u istoriji. Sto se skora tice, kako Novak stoji sa Rodikom, Safinom, Gonzalesom, Kirjosom? Kako Nadal sa Davidenkom npr? Federer ima jednu pobedu manje od Djokovica, sto je itekako dostizno. Uz napomenu da je Novak 17 od 23 pobede ostvario onda kada je Federer prakticno postao star teniser, dakle usao u tridesete, pozne godine za tenisera. Uostalom, skor nije parametar za najboljeg u istoriji, jer bi u tom slucaju najbolji bio Brugera koji ima pozitivan skor i sa Federerom i Samprasom, a Rodik i Safin bi bili u konkurenciji, s obzirom na skor koji imaju sa Samprasom, Agasijem i Djokovicem.

ako ne znaju

pre 6 godina

Sve one kojima je Federer "omiljeni teniser" i koji ne odustaju od svoje tvrdnje da je on loš čovjek,te im je inspiracija za njihove ostrašćene komentare ,obavještavam,ako nisu čuli, da je prije par dana u Londonu ,pred početak Masters kupa i ove godine i to 15. godinu zaredom proglašen najomiljenijim teniserom širom svijeta,da su njemu ,lošem čovjeku,rivali sa Tura dodijelili po 13 put priznanje da je najkorektniji među njima,a proglašen je i za povratnika godine. Po svemu sudeći prozvani će imati materijala za "komentare".

saeKn

pre 6 godina

Slazem se sa cinjenicom da je Federer za nijansu uspesniji od Dokovica sto jos moze da se promeni ali ne verujem. Ali reci da je Dokovic pobedjivao Federera kad je bio star je glupost, pobedjivao ga je u najboljim godinama. U medjusobnim duelima nema sumlje da je Dokovic uspesniji, takodje i na jacim turnirima (masters).

pera 57

pre 6 godina

Velika vecina takozvanih teniskih strucnjaka nema para za normalan zivot,a ovde poludese za vestackim(napravljenim) bozanstvom, cija masinerija okrece milijarde dolara,a tek ce kad zavrsi karijeru.Gro profi tenisera igra u njegovoj agenciji.
Zamislite kakva ce vam biti karijera ako pobedite VELIKOG SEFA?

Sabre

pre 6 godina

(Sabre, 11. novembar 2017 15:22)

Ono kad covek u svom svojem ocaju mora da koristi izrazito negativan skor protiv Nadala (na sljaci) da bi sebi dokazao da Federer nije najbolji svih vremena. Tuzan si, decko.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikii, 11. novembar 2017 16:37)

Prijatelju, ja dokazujem tebi i ostalima, a ne sebi... za sebe vec znam da nije, iz razloga koje sam naveo (spoiler - smatram da nijedan teniser nema pravo na tu titulu trenutno). A tuzan jesam, evo pustio sam suzicu i najmanja violina na svetu je upravo odsvirala za to koliko sam se potresao sto neki na B92 ne misli isto kao i ja pa mu ostaje da me vredja posto nema pravi odgovor na moje argumente.

Moje misljenje

pre 6 godina

Malo je kome poznato,a nije spomenuto proteklih dana posle euforije i Ficinog uspeha na mastersu u Parizu da je i Filip na pocetku pro karijere trenirao sa Rodzerom i bukvalno ga impresionirao.
Federer je jos tada izjavio da mu predvidja sam vrh svetskog tenisa,a da to nije bilo kurtoazno,potvrdjuje i cinjenica da ga je Rodja angazovao i Filip je proveo nekoliko nedelja sa njim,putujuci i trenirajuci.
Steta sto su ga povrede i jos neke van teniske stvari omele u napredovanju,ali se nadam da je uspeh u Parizu bio odskocna daska i da cemo uskoro imati nekoliko tenisera u barem u top 20.
Nadam se i siguran sam da ce mladi Kecmanovic dobiti punu podrsku od starijih kolega,imaju mnogo cemu da ga nauce.
Odusevljen sam slogom i harmonijom koja vlada medju nasim igracima,nema zavisti,uvek se nadju jedan drugom pri ruci,ako nesto zaskripi.
Tipsa,zbog godina,hvata zadnji voz za veliki povratak,Viktor se ozenio,dobio dete,samim tim i uozbiljio,Fica dokazao sebi i drugima da moze,Laslo i Duci su vec tu,a kao sto vidimo i mladji pristizu.
Drugim recima,uz odmornog i nadam se zdravog Novaka,zanimljiva sezona je pred nama.
Nema brige za srpski tenis,pri cemu mislim i na ATP i na WTA.

mali buda

pre 6 godina

@ Ragbista
Imaš neki gadan kompleks koji ti je nabio nebeski narod očigledno. Ako već prozivaš Srbe nazivajući ih ironično nebeskim narodom očekivalo bi se da se junačina poput tebe potpiše kojem on jatu pripada a ne da se sakrije pod pseudonimom Ragbista.

O mladom momku je rec. Opasuljite se, vi iz zverinjaka severa i juga.

pre 6 godina

@ Moje misljenje, 11. novembar 2017 11:51

Secam se da je RF trenirao sa Filipom i vrlo ohrabrujuce govorio o njemu. Objavljeno je to i na ovom sajtu, ali 'ajd' ti to reci ovima ovde (Noletovcima, Federerovicima i Rafajlovicima) koji imaju pamcenje zlatne ribice i kojima je sve (pa i tenis, razumljivo) borba za nacionalni status.

Mi, inace, mislimo da cemo na nekoga pre uticati da se poporavi/koriguje, ako na njega svalimo "drvlje i kamenje", a ne da pohvalimo.

PS Koliko god da sam Noletov navijac (kazu: bot) RF je ZA SADA najbolji ikad. Rafa je, verovatno drugi. ALI: njih trojica uvek izvlace jedan iz drugog najvise. Tu cekam Noleta; "oborice" ih obojicu.

Uroš

pre 6 godina

@sabre, ako voliš činjenice, analiziraj brojeve 19, 302 i 95! Uporedi ih sa ostalim teniserima. A 4 istovremeno nije nikakav rekord, Lejver je to uradio dvaput i to u istoj godini, pa opet nije ni do kolena Federeru. A ni 4 za redom nije više od 19 koji nisu za redom

fantom

pre 6 godina

"...sa osvajačem 19 gs titula..." Znači tako se na srpskom jeziku kaže "najbolji teniser svih vremena"!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maja, 11. novembar 2017 11:59)

Definitivno Federer nije najbolji svih vremena, ima negativan skor sa direktim konkurentima Nadalom i Đokovićem, proiv Đokovića ima 1–3 u finalima GS. Tako da...

lal

pre 6 godina

@ragbista: nisu svi pripadnici nebeskog naroda isti... neke ne mozes zadovoljiti ni sa 12 gs titula i ko zna koliko rekorda... to su nebeski primerci nebrskog naroda... lol...

Mikii

pre 6 godina

(Sabre, 11. novembar 2017 15:22)

Ono kad covek u svom svojem ocaju mora da koristi izrazito negativan skor protiv Nadala (na sljaci) da bi sebi dokazao da Federer nije najbolji svih vremena. Tuzan si, decko.

Aleksandar

pre 6 godina

Vec 210. na ATP listi, woww. Bravo momče. Ko zna mozda u narednoj sezoni eksplodira na nekom turniru kao Filip, probije se u top 100.. 18god, zvuči neverovatno. Samo napred!!

Srbin, ali ne po rođenju i po milosti neba

pre 6 godina

@Mali Budo
Mali Budo, priču da su Srbi nebeski narod nisam izmislio ja, milioni vas tako misle, postoje i knjige da su Srbi narod najstariji, jedan istoričar piše da potiču sa Nojeve barke, i pošto nisam ni pravoslavac, ni nacionalista, imam pravo da naciju kojoj pripadam, prema osećanju i interesu koji sam stekao, živeći život, kao Tola Manojlović, imam pravo i intelektualno poštenje da svoju naciju branim od gluposti u koju je uvaljuju polupismeni jahači nacionalizma i budalizma, Mali Budo.

Sabre

pre 6 godina

@sabre, nemaš pojma, pa Novak nije imao rešenje za tog "smešnog" Rodika! Ne poznaješ elementarne stvari o sportu, tenisu ni statistici, a ulaziš u raspravu sa onima koji znaju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Uroš, 11. novembar 2017 19:49)

A kad to tacno nije imao resenje ortak? Jedno vreme je nanizao 3 pobede, dok se Djokovic jos mucio sa kondicijom, da. Ukupno... rezultat je 5-4 za Rodika, verujem da to znaci jedna pobeda vise, isto kao npr. Djokovic protiv Fedexa. Pritom poslednja dva meca dve pobede Djokovica. Ali bitno je da si ti meni pametan :)

Beobrad

pre 6 godina

@fantom
Apsolutno je Federer najbolji u istoriji. Od svih je uspesniji. S druge strane, Novak je tek treci u svojoj eri, ima cak 7 GS titula manje od Federera i 4 manje od Nadala. Takodje ima manje titula od obojice. Treci u svojoj eri ne moze biti u konkurenciji ni za najboljih 5 u istoriji

DD

pre 6 godina

ombre
Svaka čast za komentar, svaka reč je tačna.
za sve ostale
Svi se dive Federeru, izmedju ostalog ističu da je jako prizeman i dobar čovek..samo pojedincima se ne svedja a znamo i zašto. Uostalom svake godine ga teniseri biraju i proglasavaju za najomiljenijeg....

Uroš

pre 6 godina

Neverovatan si u svojoj nemoći da argumentuješ, jer jedna Novakova pobeda više protiv Feda je ogromna. presudna, dokaz da je GOAT. a Rodikova pobeda protiv Novaka ništa ne vredi jer je Rodik "smešan"! Bravo!

dusan

pre 6 godina

Bravo! Buduci osvajac gren slemova sigurno, cim Federer ima takvo misljenje i cim ce da treniraju zajendo...Bitno je da i posle Noleta bude neko

Ombre

pre 6 godina

@Sabre
Rodik koji je godinama bio u samom svetskom vrhu u konkurenciji Samprasa, Agasija, Federera, Nadala, Djokovica, Mareja, Kuertena, Raftera, Hjuita, Safina, Nalbandijana je po tebi smesan i mozda najsmesniji br 1 u istoriji. Ali ti je Marej verovatno legenda tenisa jer je eto bio prvi onda kada su Federer i Nadal bili kuci i oporavljali se od povreda. Zasto Djokovic nije dosao do finala pored tako smesnog Rodika, nego je Federer bas Rodika morao da tuce u tim finalima? Recimo, 2009 je Rodik dosao do finala Vimbldona, pobedivsi Mareja u polufinalu. A Djokovic je porazen od Tomija Hasa! Jel Tomi Has predstavnik genijalne konkurencije? Ili je neka namestaljka bila? Sta je sa Kolsrajberom? Dok je smesni Soderling tukao Nadala na RG, Djokovica je kuci poslao Kolsrajber. Isto smesan lik? Uz to, nekako zaboravljas koga je Federer pobedjivao na putu do finala. On nije imao luksuz da na nekom GS igra protiv titana tenisa, Aguta, Gofana, Bedenea i tako dodje do finala. Osvojio je RG, a da do finala nije imao protivnika iz top 10. I to mu nije jedini takav GS. Cinjenica je da Novak nije bas mogao da izadje na kraj sa onima koje ti smatras smesnima i da je poceo da osvaja vazne titule u kontinuitetu tek kada su oni ostarili i/ili otisli u penziju. Za razliku od njega, Federer i Nadal vec duze od decenije izlaze na kraj sa svakom konkurencijom.
Nema previse parametara za najboljeg, glavni su poznati. I u vecini je Federer dominantan. Od svih konkurenata ima vise GS i duze je bio prvi na svetu. A to su glavni parametri. GS titule i vreme na prvom mestu. Pominjao si kako je Nadal bolji od njega na RG, ali slucajno si ignorisao cinjenicu da je Federer od Nadala uspesniji na 3 preostala GS i da ima najvise titula sa zavrsnog mastersa, gde Nadal nikada nije trijumfovao. I dodatno ima vise titula, vise GS i mnogo duze je bio prvi na svetu. Na 3 od 4 GS ima 5+ titula, na 2 od 3 podloge je najuspesniji u istoriji, na 2 od 4 GS je najuspesniji, ima najvise titula u istoriji na travi i betonu, JEDINI je teniser koji na svim podlogama ima 10+ titula, najduze bez prekida bio prvi na svetu, najvise GS finala, 95 osvojenih titula... u skoro svim kategorijama je ili prvi ili medju 2-3 najbolja u istoriji. Ako on nije najbolji, ko je onda? Ko to moze biti bolji od onoga ko ima najvise GS titula i najduze je vladao tenisom?
Da li si ti ozbiljan kada pricas o Safinu!? Nije on tukao Djokovica dok je ovaj bio klinac, nego ga je ponizio 2008 na Vimbldonu, kada je Safin bio pred penzijom, daleko od vrhunca, a Novak bio 3 na svetu, sampion AO. Toliko o smesnoj konkurenciji. Uostalom, konkurenciju u kojoj je Novak osvajao titule Federer i u ovim godinama ponizava gde stigne. I to ne samo ove godine.

Dex

pre 6 godina

Poziv je, pre njega, zaslužio Fićo, ali ne mogu da mu oproste što je Srbin.
(Stjepan Radić, 11. novembar 2017 11:27)

A ovome mogu? Uzgred, ne zanima nikog da li je neko Srbin. Ne deli se svet na Srbe i sve ostale. Kakav kompleks velicine.

matador

pre 6 godina

Ne mogu da vjerujem da tzv teniski poznavaoci uzimaju u obzir medjusobni skor i ostale nebitne stvari,najbitnije kategorije,GS,broj 1,broj sedmica,jasno ko dan,najbolji svih vremena,Nole je za sada jedan medju najboljima,malo li je....

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

(Ombre, 11. novembar 2017 17:07)

Slaba konkurencja (sad ili pre 10 godina), Rodzer mator, Novak mlad, bla, bla, bla... Nikakvi argumenti.

Jedino sa cime se slazem je cinjenica da Rodzer ima 19 GS-a i 300+ nedelja na prvom mestu, i to je ono sto ga odvaja od ostalih i zbog cega se s pravom smatra najboljim u istoriji. Ali rekordi postoje da bi se rusili. Verujem da Novak ima sanse da ga prestigne po broju nedelja na prvom mestu, ne verujem da moze po broju slamova. Mozda bi Rafa mogao da ga stigne u narednih par godina ako bude zdrav.

A mozda Rodzer osvoji jos 3-4 slama i bude jos 50 nedelja na prvom mestu, ko zna. Gledajmo i uzivajmo sada, jer ce proci decenije dok se ponovo nadju tri ovakva asa u istoj eri.

mali buda

pre 6 godina

Mali Budo, priču da su Srbi nebeski narod nisam izmislio ja, milioni vas tako misle, postoje i knjige da su Srbi narod najstariji, jedan istoričar piše da potiču sa Nojeve barke, i pošto nisam ni pravoslavac, ni nacionalista, imam pravo da naciju kojoj pripadam, prema osećanju i interesu koji sam stekao, živeći život, kao Tola Manojlović, imam pravo i intelektualno poštenje da svoju naciju branim od gluposti u koju je uvaljuju polupismeni jahači nacionalizma i budalizma, Mali Budo.

Poštovani gospodine od jednog intelektualca očekivao bih da bira literaturu a ne da čita svaku glupost koju neko napiše. Legenda kaže da su Srbi na Kosovu umesto carstva zemaljskog izabrali carstvo nebesko, ali kovanica koju ste izvoleli upotrebiti da su Srbi nebeski narod potiče sa nekih drugih prostora i koristi se u posprdnom smislu. Ono što mene interesuje šta je vas konkretno u ovoj vesti gde mladi srpski teniser vežba sa RF motivisalo da upotrebite tudju kovanicu ( smišljenu od primitivaca za ruganje Srbima)i posprdno se obratite kako kažete velikom delu naroda kojem i sami pripadate? Srdačan pozdrav od malog bude.

lobotom

pre 6 godina

Koji je najbolji igrac svih vremena jasno je cijelom svijetu. Zasto Srbima nije dovoljna cinjenica da je Novak Djokovic jedan od najvecih ikada? Malo je?
Zanimljivo je i to sto neki Federerov uspjeh svode na slabu konkurenciju, a zanemaruju cinjenicu da je Novak osam od svojih dvanaest GS titula osvojio u vremenu kad je RF vec bio stariji nego li je on trenutno.
Nole jos nije rekao zadnju rijec, a bogami ni Federer. Nadam se da ce obojicu zdravlje posluziti pa da iduce godine gledamo one meceve koje smo ove propustili.

Uroš

pre 6 godina

@sabre, nemaš pojma, pa Novak nije imao rešenje za tog "smešnog" Rodika! Ne poznaješ elementarne stvari o sportu, tenisu ni statistici, a ulaziš u raspravu sa onima koji znaju.

Ombre

pre 6 godina

@Pozdrav iz Toronta
Sve su to cinjenice, samo je tesko prihvatiti. 95 titula, 19 GS, 302 nedelje prvi na svetu, 237 nedelja uzastopno na prvom mestu, 8 Vimbldona, 5 USO, 5 AO, najvise titula na travi, najvise titula na betonu, najuspesniji u istoriji na 2 od 3 podloge, jedini sa 10+ titula na svim podlogama... Federer. E to su cinjenice.

Beobrad

pre 6 godina

@Sabre
Poslednja dva meca dve pobede Djokovica! A to sto su ta dva meca dosla posle mononukleoze Rodika i neposredno pred njegovo povlacenje nije vazno? Rodik je Novaka uvek pobedjivao i bio mu jedan od najtezih protivnika. Safinu Novak nikada nije uzeo ni set. Novak je 2008 od Safina ponizen na Vimbldonu, osvojio 3-4 gema, a Novak je tada bio GS sampion, dok je Safin bio pred penzijom, igrao sa stomakom.

Swedenonline

pre 6 godina

Ja sam nekako duboko ubeđen da i Federera i Novaka briga za ova baljezganja ovde i imam neki osećaj da im je baš dobro u životu. A, aa? :D

Dabome

pre 6 godina

Alo, tema je Kecmanović i pohvale njemu od Federera! Svaki naslov o tenisu se pretvori u debatu ko je najbolji svih vremena. To su odavno rekli svi svetski strućnjaci a i laik može da vidi, tako da o tome ne bi trebalo više da se piše a i nije tema. Odavno svi znaju (ko zna da broji, ostali i ne mora da znaju), da su 19 i 16 veći brojevi od 12 i ne znam čemu više polemika...

šetač

pre 6 godina

@Moje misljenje Ne slažem se sa svime. Naši momci nisu proizvod teniske organizacije niti nekakvog sistemskog rada. Sve je privatna inicijativa.

Tutankamon

pre 6 godina

@Sabre, to što igra u finalu sa ovim ili onim može a i ne mora biti prikaz činjeničnog stanja. Meni lično je završni Masters poprilično realan prikaz vrijednosti jer su tu isključivo najbolji ali ni to ne mora biti jer ga Nadal nema osvojenog a ipak jeste jedan od najboljih u istoriji.

Danilo

pre 6 godina

Bravo Ombre, samo da dodam da si zaboravio i "smešnog" Jirgena Melzera protiv kojeg je Novak na RG vodio 2:0 u setovima pa ipak izgubio meč... Naravno da se kiksevi događaju i najvećim, ali Federer i jest najveći među najvećima jer je pobeđivao Rodika, Bagdatisa, Gonzalesa i sl, a Nole dvaput gubio od Wawrinke. Ja mu samo zameram poraz od Delpotra u onom finalu USO kad je vodio 2:1 i 4:1...

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

Sve su to cinjenice, samo je tesko prihvatiti. 95 titula, 19 GS, 302 nedelje prvi na svetu, 237 nedelja uzastopno na prvom mestu, 8 Vimbldona, 5 USO, 5 AO, najvise titula na travi, najvise titula na betonu, najuspesniji u istoriji na 2 od 3 podloge, jedini sa 10+ titula na svim podlogama... Federer. E to su cinjenice.
(Ombre, 11. novembar 2017 22:47)

Cinjenica je i da i drugi Imaju fantasticna dostignuca koja ih izdvajaju od ostalih, ukljucujuci Rodzera. Ono sto je bitno su 19 GS i 300+ nedelja prvi na listi, to je ono sto Rodzera cini najboljim. Ako neko nekada osvoji jedan GS vise od Rodzera i bude vise nedelja prvi na listi s pravom ce se smatrati najboljim ikada. To je sve sto sam rekao, i verujem da ces se sloziti s tim. Ili mislis da to nema veze posto je Rodzer najbolji ikada na betonu i travi?