Sreda, 08.11.2017.

08:49

Vestbruk "oplavio" Bogdana, Kingsi srušili Tander

Košarkaši Sakramento Kingsa prekinuli su seriju od sedam vezanih poraza i trijumfovali u duelu nad Oklahoma Siti Tanderom – 94:86.

Izvor: B92

Vestbruk "oplavio" Bogdana, Kingsi srušili Tander IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

vlado

pre 6 godina

@slana torta

Doci ce i eksplozivnost cim se presalta sa FIBA na NBA pa mu udje u automatiku da se prvi korak u NBA ne sudi i da pocne da ga koristi kako bi ostvario napadacku prednost u odnosu na cuvara :)

vlado

pre 6 godina

Bogdan po meni za sada opravdava ocekivanja. Ruki je i maksimalno racionalno igra i to trener Jerger ume da ceni. Covek je vodio ili bio clan strucnog tima Memfisa od 2007 - 2016 a oni koji prate NBA znaju u kom periodu su Grizliji postali bitan faktor u ligi i stekli reputaciju odbrambene-takmicarske ekipe. Covek je defanzivni specijalista, a Bogdan jos kako ume da igra odbranu. Sto se tice napadackih brojki, pocetak je sezone pa trenutni proseci ne moraju mnogo da znace ali ako zadrzi trenutne brojke od 10 ppg za 24 minuta uz procente suta 48.3% iz igre od toga 35.3% za tri je izuzetno dobar za rukija (prosle godine je Saric zamalo postao ruki godine sa malo manje od 13 ppg i 6 rpg). Podseticu samo da je toliko spominjani legendarni Pedja Stojakovic u ruki godini imao prosek poena manji od 9 uz losije procente od Bogdana, a u drugoj sezoni imao manje od 12 poena po utakmici uz opet losije procente suta od BB u ovom trenutku (ko se seca, bio je dve godine rezerva Korlisu Vilijamsonu). Medjutim ove brojke se u ovoj ruki klasi jednostavno ne vide. Ben Simons igra ne na All Star nivou nego na All Nba nivou. Markanen ubacuje 16 ppg uz 8 rpg, Tejtum ubacuje 17 ppg, Kajl Kuzma ubacuje 15+ ppg itd itd... Samo neka Bogdan nastavi ovako i neka ga povrede zaobidju i nece biti zime za njega, naprotiv tek cete videti kako ce proigrati kada se skroz oslobodi straha (dueli sa Vestbrukom samo mogu da mu pomognu u tome) i pocne agresivnije da napada kos ulazom.

vlado

pre 6 godina

@slana torta

Doci ce i eksplozivnost cim se presalta sa FIBA na NBA pa mu udje u automatiku da se prvi korak u NBA ne sudi i da pocne da ga koristi kako bi ostvario napadacku prednost u odnosu na cuvara :)

slana torta

pre 6 godina

odgledao danas reprizu utakmice. Tipičan NBA, dve tekipe igraju istim (jakim) ritmom bez obzira da li ulazi ili ne. Oklahoma katastrofalna, procenti, skokovi, izgubljene lopte, Westbrook i George muljaju, Anthony prangija, ostali mučenici trče tamo-amo. Sacramento isto to samo malo bolje, takodje gomila promašenih šuteva, nekoliko lepih poteza. Pozitivno je sto su ovi iz Sac zaista klinci, pa se i ne očekuje neki rezultat u ovoj sezoni. Fizički su izuzetni, Caulie-Stein grdosija, skok, snaga, Fox plej koji kad zakucava glava mu dodje do obruča, Hield kao mladi Paul George. Ima potencijala ali fali iskustvo.
Bogdan ima solidan tretman u timu, cene ga kao iskusnijeg igrača iako je rookie, u par napada lopta ide na njega, promašuje, pogađa, skače... Nije ga išlo, dobio je svojih 20 min. odigrao odbranu. Bogdanu nedostaje brzina i eksplozivnost za NBA, ili će to da popravi, ili će da nadje nacin da bude koristan bez toga, ili moze da se vrati u Fener.

milosh-nish

pre 6 godina

Odgledaj prvo utakmicu pa pricaj mani me rekla kazala i novinarskih fora.Ako je toliko bio dobar u odbrani sto onda nije ulazio u poslednjoj cetvrtini kada im je odbrana bila najbitnija.I Bobiju je trener rekao da ce ove godine da igra mnogo vise pa gde je.Svakog dana citamo o njima sa bombasticnim naslovima a prava je istina da su svi sem Jokica klasicni epizodisti i totalno neprimetni da ne kazem izgubljeni u prevodu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Back in Black, 8. novembar 2017 09:17)

za razliku od tebe,gledao sam celu utakmicu,kao i sve prethodne od pocetka sezone,bogdan uglavnom igra 2/4 i uvek ispod 30 min.

Mile

pre 6 godina

Solidna partija?? 7poena uz 25% suta za 21min? Sta je tu solidno??? Dosta vise sa velicanjem, ostavite decka da igra. Ima punu podrsku Divca, dobija minute vise nego sto bi dobijao bilo koji ruki sa njegovim procentima.
(Nele, 8. novembar 2017 11:37)

Pre svega njegova odbrana je bila vrhunska, recimo Vestbruk ga nije ni jednom probio kada ga je Bogdan.

Što se tiče "zaštite" Divca, pa nije on jedini ruki ili mladi igrač u timu. Fox recimo ima 19 godina, veću minutažu od Bogdana, a slabije procente. Hieldu je ovo druga sezona, ali je mlađi od Bogdana, pa je i on tu po procentima i minutima sa Bogdanom, pri tome je Hield u NBA ušao kao veliko ime. Justin Jackson takođe je ruki koji dobija ~20 minuta po utakmici. Daleko od toga da ima Bogdan neku zaštitu, takav je tim i takvi su procenti svih igrača u timu.

Sabre

pre 6 godina

"Kingsi su slavili nakon preokreta, a još jednu solidnu partiju pružio je srpski bek Bogdan Bogdanović, koji je za 21 minut na parketu postigao 7 poena (2-8 iz igre, 1-2 za tri, 2-2 penali), uz 4 skoka i po dve blokade i izgubljene lopte."

Ne trolujem, majke mi.. ali u kom univerzumu je ovo "solidna partija"?

JPR24

pre 6 godina

Samo neka Bogdan igra... Statisticari neka grickaju gricine kuci iza ekrana...
A OKC ! Smejurija. Westbrook i Melo najveci solisti istorije ove igre. George de tu nasao, ne zna ni sta ga je spopalo. Dzaba igraci kad nema ekipe. Sa ovakvom igrom, ko zna da li ce i plejof da vide...

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Nekima je ovde Vestbruk sirovina i siledžija a on je upravo po ponašanju na terenu i toj drskosti ono što su mnogi bili devedesetih u NBA.
Đavola ste vi gledali i voleli 90-tih NBA, to samo sa hajlajtsa

Back in Black

pre 6 godina

@Back in Black
Ne kapiras salu,pretpostavljam da si jedan od onih sto do podne mrze sebe,a od podne ceo svet.
(Dag Kristi, 08. novembar 2017 13:41)
Ne do podne mrzim ceo svet a od podne mrzim ceo svet.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Kakva banana Bogdana na Westbruku,uze covek skoro zivu loptu. Kingsi nista specijano nisu odigrali (ko je gledao zna sta pisem) koliko je lose odigrao Rasel,koliko je gusio svoj tim,ja ne verujem ljudi koliko on sili,koliko gresi,koliko losih pasova,koliko "vrucih" lopti daje saigracima,baca kamenje,Dzordz kao i da ne igra,samo statira,njega mi najzalije. A pisao sam ovde pre pocetka sezone da su konkurenti za titulu,jer ne moze na jednoj utakmici da ne ide svu trojicu... :-)
(samo kazem, 08. novembar 2017 09:28)

Da, Vestbruk sili, a ni slučajno nisu krivi Karmelo sa 4 od 20 iz igre i Pol koji je isto tu negde bio.
Jednostavno su imali loše veće sva trojica a Ves čak bio i najbolji iako i on očajan sa dosta izgubljenih.
Prosto ih Kingsi iznenadili sa dobrom odbranom ali brate, Oklahoma je sinoć ličila na Karmelove Nikse, on je čovek definitivno kancer svake ekipe evo već dobrih 5 godina

Dr Nebojsa Covic

pre 6 godina

2/8 za dva,1/2 za tri.Kad ubaci jednu troju on automatski prestane da pokusava,da ne pokvari procenat valjda...Slabo,slabo,slabo.

Bg

pre 6 godina

Kada na procenat 2-8 bez ikakvog komentara covek dobije duplo vise minusa to govori kakav smo mi narod. A kada neko napise da je ovo super pocetak sezone i da bi bilo jos bolje kada bi baba bila deda dobije 20 x vise + to vec govori da nismo normalni koliko smo neobjektivni. Komentar nije vezan samo za Bogdana vec za nas odnos prema sportu. Sam naslov je prica za sebe

Back in Black

pre 6 godina

Vestbruk mrzi Srbe,najpre je udario Jokica u predsezoni,a sada i Bogdana. :)
(Dag Kristi, 08. novembar 2017 10:19)
Evo ga jedan od klasicnih Srbina a bogami po plusevima ima nas dosta sto verujemo u babske price.Stvarno mislis da on zna gde je Srbija i sta je Srbija i ko je u NBA Srbin pa da ga mrzi?Lepo je ako mislite da neki mnogo misle na nas pa nas kao i mrze ali daleko je to od istine.

Back in Black

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu, Bogdan za prvu sezonu igra odlično kompletan igrač kad bi mu dali malo vise slobode imao 15+ poena 5 skokova i 5 asistencija, samo ovako neka nastavi i doćiće to na svoje, zadnju četvrtinu nije ulazio nadam se da trener zna šta radi
(Mare slo, 08. novembar 2017 09:20)
Sta si bre ti gledao lebati?On da ima 15 poena trebao bi da sutne 20 puta.Imao je sut iz igre 2-8 i poslednju cetvrtinu nije ni ulazio zato sto je bio toliko dobar koliko si ga ti opisao.Razumem ja navijacke fore ali treba biti realan.Toliko je bio dobar da ga komentatori na SK nisu ni spomenuli na kraju utakmice.

Back in Black

pre 6 godina

Back in black
Samo sto je ivo njihova prva sezona mislim na bogdana, a jokiceva koja?
(muamua, 08. novembar 2017 10:10)
Samo sto je Jokic dosao direktno iz ABA lige i odmah pokazao ko je i sta je dok je Bogdan dosao kao jedan od najboljih igraca u Evropi i osvajac Evrolige i lider reprezentacije, kontas razliku.

Neznalica

pre 6 godina

Šta sve sudije neće da dosude. Još su gledali ponovo snimak. Lepo se vidi da je Vestbruku u vazduhu, da se Bogdanović zaleće u njega i oduzima mu prostor gde da doskoči. Klasičan faul odbrambenog igrača koji ti se nabada u telo. Vestbrukove ruke su u prirodnom položaju posle šuta i ne postoji ni najmanja namera da udari protivnika. Neverovatno.

Nele

pre 6 godina

Solidna partija?? 7poena uz 25% suta za 21min? Sta je tu solidno??? Dosta vise sa velicanjem, ostavite decka da igra. Ima punu podrsku Divca, dobija minute vise nego sto bi dobijao bilo koji ruki sa njegovim procentima.

Леонардо

pre 6 godina

Овај Вестбрук је прљав играч. Гледао сам како је насрнуо дивљачки на Драгића, сад на Богдана, као у " жару борбе", "случајно". Мислим да има проблем са црним расизмом.

323

pre 6 godina

Faul Bogdanovica,plus mu je nogama usao u doskok i mogao je da ga povredi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Max, 8. novembar 2017 09:26)

Jos da mi objasnis kako to da sudije nisu videle na snimku da je faul BB i to su gledala dvojica a ti si video faul?

Ragbista

pre 6 godina

BB dao 7 poena a vi odmah ga dizete u nebesa. Neverovatno... Skandalozno, nije ni cudno sto vecina naroda slavi poraze u finalima i drvene medalje

Mr. Bee

pre 6 godina

Rasele Vestbruže, sada ćeš osetiti gnev profesionalnog online srpskog navijača sa prosečnom platom od 200 eur, kome je svaki srpski sportista rod prvog kolena, a možda i više.

burgiba

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu i ako je ovo bila solidna partija, pitam se koja to nije. Bogdan je bio komičan na momente. Jednom je čak dobio trostruku blokadu. Šut na početku ni blizu da uđe... Mučno za gledati.

bobo mk

pre 6 godina

Bogdan je sutirao 2/8 za 2 poena tj. 25% sto je ocajan procenat!
(True Batman Fan, 08. novembar 2017 09:16)

Kao i svake druge utakmice u Evropi, znači sledeće utakmice biće to bolje.

Mare slo

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu, Bogdan za prvu sezonu igra odlično kompletan igrač kad bi mu dali malo vise slobode imao 15+ poena 5 skokova i 5 asistencija, samo ovako neka nastavi i doćiće to na svoje, zadnju četvrtinu nije ulazio nadam se da trener zna šta radi

Milan

pre 6 godina

Naš Bogdan je tvrd momak, nema respekta ni prema kome, i kada ne idu koševi uvek je tu maksimalna odbrana. To svaki trener ceni, bez izuzetka.

petar

pre 6 godina

Gledao sam prvo pol sacramento je u prvoj cetvrtini delovao uzasno kao da su mzt u prvih 10min su dali samo 5p. Misllio sam bice lagani blow ali ih je iscupao badi hild

wlado

pre 6 godina

bogi je nas car, ali ovo nije ni f od faula, on je usao vesbruku u putanju, ovaj nije mogao da se prizemlji posle suta, ostalo je bila cista fizika i slucajno kacenje po licu. NBA postaje spanska fudbalska liga.

samo kazem

pre 6 godina

Kakva banana Bogdana na Westbruku,uze covek skoro zivu loptu. Kingsi nista specijano nisu odigrali (ko je gledao zna sta pisem) koliko je lose odigrao Rasel,koliko je gusio svoj tim,ja ne verujem ljudi koliko on sili,koliko gresi,koliko losih pasova,koliko "vrucih" lopti daje saigracima,baca kamenje,Dzordz kao i da ne igra,samo statira,njega mi najzalije. A pisao sam ovde pre pocetka sezone da su konkurenti za titulu,jer ne moze na jednoj utakmici da ne ide svu trojicu... :-)

biciklo nije moje.....uuuuzi ga za uspomenu!

pre 6 godina

Steta sto svaku utakmicu pocinju sa 10-15 poena zaostatka, mora to malo brze, jace, bolje od prvog zvizduka sudijske pistaljke!

Fanatik de footbal

pre 6 godina

Na 7:05 prve četvrtine Bogdan hrabro krenuo na obruč gde su ga sačekali PG, Adams i Robertson, dje ćeš sine na odbrambene zveri.

dusan.

pre 6 godina

ovaj se bogdan folirao u mladjim danima , secam se u hali sportova kada je jedanred kao pao i ne dize se drugari mu kazu bez uzbudjenja ajde dizi se nije ti nista . i tako bi ustade pokupi malo paznje i nastavi dalje narcis .

Nenad

pre 6 godina

@Сви на стадион,
Nije Melo tek tako iskljucen, imao je tehnicku a potom nameran faul na Nurkicu. Svako objektivan video je nameran udarac laktom Mela u glavu Nurka , to je bilo tako ocigledno da sudije nisu mogle suditi drugacije, pre toga Nurk im je podelio par banana i dominirao u napadu pa ovi je to bio akt osvete i potpuno nesportski.
Sto se ovog faula tice ne vidi se najbolje, ali posto je Bogdan zalepio Westbruka par puta, ne bi me iznenadilo da je ovaj cekao priliku da mu vrati prljavim udarcem. NBA sudije znaju ko igra prljavo i nece to dozvoliti, tzv zvezde bi da budu ne dodirljive i ne dozvoljavaju da se na njima igra odbrana tako sto ce iz ladja zadavati prljave udarce racunajuci na toleranciju sudija, ali ocigledno ove sezone to ne prolazi....

NbgDeki

pre 6 godina

Pazi ovog lika sto pise "flegrent". Mora da je veliki poznavalac NBA kosarske. 99% nema pojma sta znaci flagrantno, ali nema veze, pise u nba!

Back in Black

pre 6 godina

u napadu uvek moze bolje ali u odbrani je bio savrsen,zakljucao pg-a,kad god je preuzeo westbruka odbranio je i njega,mislim da zasluzuje vecu minutazu od 2/4 ali je i sam trener rekao da je na postedi zbog prethodne duge sezone...
(milosh-nish, 08. novembar 2017 08:54)
Odgledaj prvo utakmicu pa pricaj mani me rekla kazala i novinarskih fora.Ako je toliko bio dobar u odbrani sto onda nije ulazio u poslednjoj cetvrtini kada im je odbrana bila najbitnija.I Bobiju je trener rekao da ce ove godine da igra mnogo vise pa gde je.Svakog dana citamo o njima sa bombasticnim naslovima a prava je istina da su svi sem Jokica klasicni epizodisti i totalno neprimetni da ne kazem izgubljeni u prevodu.

Chris T-Rex BOSH

pre 6 godina

Koliko je odvratan ovaj Vestbruk, nevjerovatno.
Na Bogija Kingsi ocigledno racunaju i dobro igra. Bar je mene zasad zadovoljio, samo naprijed. ;)

the answer

pre 6 godina

kad ce ljudi koji komentarisu o kosarci shvatiti da sut iz igre ukljucuje i dvojke i trojke, i da pored suta iz igre nekad napisu i kakav je sut za 3poena cisto da bi videli da li je i kako sutirao trojke..ja nmg da razumem dokle ce se postavljati ista pitanja(odg.na kom @realiste na vesti o nikoli jokicu).

joki

pre 6 godina

zao mi je sto moram napisati.
ali bogdanovic ne moze uspeti tamoo.
mislim moze igrati ali nikad nece postati mnogo dobar tamo.

za 21 minut samo 4 puta sutirati.a pritom si doveden kao jak suter.
mislim strasno.

nadam se da ce prelomiti i poceti sutirati kao i ostali mu saigraci..ovako deluje kao da se krije...alibi igrac...steta za to.

Buki

pre 6 godina

Meni nije jasno na sto su mislili ovi iz OKC kada su uparili Entonija i Rasela dva ego manijaka po meni glavni krivac za lose rezultate OKC do sada je Entoni jednostavno nece da se skloni i pusti da igru vode RW I PG ali ne on hoce i dalje da bude glavni,on je za mene velika prevara od igraca svi u Americi ga cene zbog 3 olimpiska zlata brate mili i ja da sam bio u sastavu sa njihovim timom bih osvojijo zlato.On je u karijeri postigao skoro 25hiljada poena uglavnom igraci koji postignu toliko poena imaju neka zavidna dostignuca sa timom a sto on ima jedno finale zapada to mu je sve koliko puta samo je propustijo plej off 4 sezone su mu prosle u drami oko trejda 2 kad je trebalo da ide iz Denvera i 2 iz Niksa,ajde neka mi neko kaze dali se ovako ponasa sampion i veliki igrac https://www.youtube.com/watch?v=6DCJXYbBB7w malo sutra.

milosh-nish

pre 6 godina

u napadu uvek moze bolje ali u odbrani je bio savrsen,zakljucao pg-a,kad god je preuzeo westbruka odbranio je i njega,mislim da zasluzuje vecu minutazu od 2/4 ali je i sam trener rekao da je na postedi zbog prethodne duge sezone...

Сви на стадион!

pre 6 godina

Смешан флегрент. Већ неколико пута против Оклахоме се свирају измишљени флегренти. Прошлу текму је Мело чак и искључен

Slobodan

pre 6 godina

Ne moze Oklahoma njsta da napravi dok god Vestbruk uzima najvise suteva. Cim se covek podredi ekipi svi igraju bolje, ovako kad ima 20+ suteva obicno im usledi poraz od ovakvih ekipa kao sto su Kingsi

milosh-nish

pre 6 godina

u napadu uvek moze bolje ali u odbrani je bio savrsen,zakljucao pg-a,kad god je preuzeo westbruka odbranio je i njega,mislim da zasluzuje vecu minutazu od 2/4 ali je i sam trener rekao da je na postedi zbog prethodne duge sezone...

Chris T-Rex BOSH

pre 6 godina

Koliko je odvratan ovaj Vestbruk, nevjerovatno.
Na Bogija Kingsi ocigledno racunaju i dobro igra. Bar je mene zasad zadovoljio, samo naprijed. ;)

Slobodan

pre 6 godina

Ne moze Oklahoma njsta da napravi dok god Vestbruk uzima najvise suteva. Cim se covek podredi ekipi svi igraju bolje, ovako kad ima 20+ suteva obicno im usledi poraz od ovakvih ekipa kao sto su Kingsi

Milan

pre 6 godina

Naš Bogdan je tvrd momak, nema respekta ni prema kome, i kada ne idu koševi uvek je tu maksimalna odbrana. To svaki trener ceni, bez izuzetka.

the answer

pre 6 godina

kad ce ljudi koji komentarisu o kosarci shvatiti da sut iz igre ukljucuje i dvojke i trojke, i da pored suta iz igre nekad napisu i kakav je sut za 3poena cisto da bi videli da li je i kako sutirao trojke..ja nmg da razumem dokle ce se postavljati ista pitanja(odg.na kom @realiste na vesti o nikoli jokicu).

Mare slo

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu, Bogdan za prvu sezonu igra odlično kompletan igrač kad bi mu dali malo vise slobode imao 15+ poena 5 skokova i 5 asistencija, samo ovako neka nastavi i doćiće to na svoje, zadnju četvrtinu nije ulazio nadam se da trener zna šta radi

Сви на стадион!

pre 6 godina

Смешан флегрент. Већ неколико пута против Оклахоме се свирају измишљени флегренти. Прошлу текму је Мело чак и искључен

Buki

pre 6 godina

Meni nije jasno na sto su mislili ovi iz OKC kada su uparili Entonija i Rasela dva ego manijaka po meni glavni krivac za lose rezultate OKC do sada je Entoni jednostavno nece da se skloni i pusti da igru vode RW I PG ali ne on hoce i dalje da bude glavni,on je za mene velika prevara od igraca svi u Americi ga cene zbog 3 olimpiska zlata brate mili i ja da sam bio u sastavu sa njihovim timom bih osvojijo zlato.On je u karijeri postigao skoro 25hiljada poena uglavnom igraci koji postignu toliko poena imaju neka zavidna dostignuca sa timom a sto on ima jedno finale zapada to mu je sve koliko puta samo je propustijo plej off 4 sezone su mu prosle u drami oko trejda 2 kad je trebalo da ide iz Denvera i 2 iz Niksa,ajde neka mi neko kaze dali se ovako ponasa sampion i veliki igrac https://www.youtube.com/watch?v=6DCJXYbBB7w malo sutra.

NbgDeki

pre 6 godina

Pazi ovog lika sto pise "flegrent". Mora da je veliki poznavalac NBA kosarske. 99% nema pojma sta znaci flagrantno, ali nema veze, pise u nba!

Nenad

pre 6 godina

@Сви на стадион,
Nije Melo tek tako iskljucen, imao je tehnicku a potom nameran faul na Nurkicu. Svako objektivan video je nameran udarac laktom Mela u glavu Nurka , to je bilo tako ocigledno da sudije nisu mogle suditi drugacije, pre toga Nurk im je podelio par banana i dominirao u napadu pa ovi je to bio akt osvete i potpuno nesportski.
Sto se ovog faula tice ne vidi se najbolje, ali posto je Bogdan zalepio Westbruka par puta, ne bi me iznenadilo da je ovaj cekao priliku da mu vrati prljavim udarcem. NBA sudije znaju ko igra prljavo i nece to dozvoliti, tzv zvezde bi da budu ne dodirljive i ne dozvoljavaju da se na njima igra odbrana tako sto ce iz ladja zadavati prljave udarce racunajuci na toleranciju sudija, ali ocigledno ove sezone to ne prolazi....

samo kazem

pre 6 godina

Kakva banana Bogdana na Westbruku,uze covek skoro zivu loptu. Kingsi nista specijano nisu odigrali (ko je gledao zna sta pisem) koliko je lose odigrao Rasel,koliko je gusio svoj tim,ja ne verujem ljudi koliko on sili,koliko gresi,koliko losih pasova,koliko "vrucih" lopti daje saigracima,baca kamenje,Dzordz kao i da ne igra,samo statira,njega mi najzalije. A pisao sam ovde pre pocetka sezone da su konkurenti za titulu,jer ne moze na jednoj utakmici da ne ide svu trojicu... :-)

Mr. Bee

pre 6 godina

Rasele Vestbruže, sada ćeš osetiti gnev profesionalnog online srpskog navijača sa prosečnom platom od 200 eur, kome je svaki srpski sportista rod prvog kolena, a možda i više.

petar

pre 6 godina

Gledao sam prvo pol sacramento je u prvoj cetvrtini delovao uzasno kao da su mzt u prvih 10min su dali samo 5p. Misllio sam bice lagani blow ali ih je iscupao badi hild

Nele

pre 6 godina

Solidna partija?? 7poena uz 25% suta za 21min? Sta je tu solidno??? Dosta vise sa velicanjem, ostavite decka da igra. Ima punu podrsku Divca, dobija minute vise nego sto bi dobijao bilo koji ruki sa njegovim procentima.

biciklo nije moje.....uuuuzi ga za uspomenu!

pre 6 godina

Steta sto svaku utakmicu pocinju sa 10-15 poena zaostatka, mora to malo brze, jace, bolje od prvog zvizduka sudijske pistaljke!

Back in Black

pre 6 godina

u napadu uvek moze bolje ali u odbrani je bio savrsen,zakljucao pg-a,kad god je preuzeo westbruka odbranio je i njega,mislim da zasluzuje vecu minutazu od 2/4 ali je i sam trener rekao da je na postedi zbog prethodne duge sezone...
(milosh-nish, 08. novembar 2017 08:54)
Odgledaj prvo utakmicu pa pricaj mani me rekla kazala i novinarskih fora.Ako je toliko bio dobar u odbrani sto onda nije ulazio u poslednjoj cetvrtini kada im je odbrana bila najbitnija.I Bobiju je trener rekao da ce ove godine da igra mnogo vise pa gde je.Svakog dana citamo o njima sa bombasticnim naslovima a prava je istina da su svi sem Jokica klasicni epizodisti i totalno neprimetni da ne kazem izgubljeni u prevodu.

323

pre 6 godina

Faul Bogdanovica,plus mu je nogama usao u doskok i mogao je da ga povredi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Max, 8. novembar 2017 09:26)

Jos da mi objasnis kako to da sudije nisu videle na snimku da je faul BB i to su gledala dvojica a ti si video faul?

Леонардо

pre 6 godina

Овај Вестбрук је прљав играч. Гледао сам како је насрнуо дивљачки на Драгића, сад на Богдана, као у " жару борбе", "случајно". Мислим да има проблем са црним расизмом.

Back in Black

pre 6 godina

Back in black
Samo sto je ivo njihova prva sezona mislim na bogdana, a jokiceva koja?
(muamua, 08. novembar 2017 10:10)
Samo sto je Jokic dosao direktno iz ABA lige i odmah pokazao ko je i sta je dok je Bogdan dosao kao jedan od najboljih igraca u Evropi i osvajac Evrolige i lider reprezentacije, kontas razliku.

wlado

pre 6 godina

bogi je nas car, ali ovo nije ni f od faula, on je usao vesbruku u putanju, ovaj nije mogao da se prizemlji posle suta, ostalo je bila cista fizika i slucajno kacenje po licu. NBA postaje spanska fudbalska liga.

dusan.

pre 6 godina

ovaj se bogdan folirao u mladjim danima , secam se u hali sportova kada je jedanred kao pao i ne dize se drugari mu kazu bez uzbudjenja ajde dizi se nije ti nista . i tako bi ustade pokupi malo paznje i nastavi dalje narcis .

Back in Black

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu, Bogdan za prvu sezonu igra odlično kompletan igrač kad bi mu dali malo vise slobode imao 15+ poena 5 skokova i 5 asistencija, samo ovako neka nastavi i doćiće to na svoje, zadnju četvrtinu nije ulazio nadam se da trener zna šta radi
(Mare slo, 08. novembar 2017 09:20)
Sta si bre ti gledao lebati?On da ima 15 poena trebao bi da sutne 20 puta.Imao je sut iz igre 2-8 i poslednju cetvrtinu nije ni ulazio zato sto je bio toliko dobar koliko si ga ti opisao.Razumem ja navijacke fore ali treba biti realan.Toliko je bio dobar da ga komentatori na SK nisu ni spomenuli na kraju utakmice.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Nekima je ovde Vestbruk sirovina i siledžija a on je upravo po ponašanju na terenu i toj drskosti ono što su mnogi bili devedesetih u NBA.
Đavola ste vi gledali i voleli 90-tih NBA, to samo sa hajlajtsa

burgiba

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu i ako je ovo bila solidna partija, pitam se koja to nije. Bogdan je bio komičan na momente. Jednom je čak dobio trostruku blokadu. Šut na početku ni blizu da uđe... Mučno za gledati.

Back in Black

pre 6 godina

Vestbruk mrzi Srbe,najpre je udario Jokica u predsezoni,a sada i Bogdana. :)
(Dag Kristi, 08. novembar 2017 10:19)
Evo ga jedan od klasicnih Srbina a bogami po plusevima ima nas dosta sto verujemo u babske price.Stvarno mislis da on zna gde je Srbija i sta je Srbija i ko je u NBA Srbin pa da ga mrzi?Lepo je ako mislite da neki mnogo misle na nas pa nas kao i mrze ali daleko je to od istine.

Sabre

pre 6 godina

"Kingsi su slavili nakon preokreta, a još jednu solidnu partiju pružio je srpski bek Bogdan Bogdanović, koji je za 21 minut na parketu postigao 7 poena (2-8 iz igre, 1-2 za tri, 2-2 penali), uz 4 skoka i po dve blokade i izgubljene lopte."

Ne trolujem, majke mi.. ali u kom univerzumu je ovo "solidna partija"?

Ragbista

pre 6 godina

BB dao 7 poena a vi odmah ga dizete u nebesa. Neverovatno... Skandalozno, nije ni cudno sto vecina naroda slavi poraze u finalima i drvene medalje

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Kakva banana Bogdana na Westbruku,uze covek skoro zivu loptu. Kingsi nista specijano nisu odigrali (ko je gledao zna sta pisem) koliko je lose odigrao Rasel,koliko je gusio svoj tim,ja ne verujem ljudi koliko on sili,koliko gresi,koliko losih pasova,koliko "vrucih" lopti daje saigracima,baca kamenje,Dzordz kao i da ne igra,samo statira,njega mi najzalije. A pisao sam ovde pre pocetka sezone da su konkurenti za titulu,jer ne moze na jednoj utakmici da ne ide svu trojicu... :-)
(samo kazem, 08. novembar 2017 09:28)

Da, Vestbruk sili, a ni slučajno nisu krivi Karmelo sa 4 od 20 iz igre i Pol koji je isto tu negde bio.
Jednostavno su imali loše veće sva trojica a Ves čak bio i najbolji iako i on očajan sa dosta izgubljenih.
Prosto ih Kingsi iznenadili sa dobrom odbranom ali brate, Oklahoma je sinoć ličila na Karmelove Nikse, on je čovek definitivno kancer svake ekipe evo već dobrih 5 godina

Bg

pre 6 godina

Kada na procenat 2-8 bez ikakvog komentara covek dobije duplo vise minusa to govori kakav smo mi narod. A kada neko napise da je ovo super pocetak sezone i da bi bilo jos bolje kada bi baba bila deda dobije 20 x vise + to vec govori da nismo normalni koliko smo neobjektivni. Komentar nije vezan samo za Bogdana vec za nas odnos prema sportu. Sam naslov je prica za sebe

JPR24

pre 6 godina

Samo neka Bogdan igra... Statisticari neka grickaju gricine kuci iza ekrana...
A OKC ! Smejurija. Westbrook i Melo najveci solisti istorije ove igre. George de tu nasao, ne zna ni sta ga je spopalo. Dzaba igraci kad nema ekipe. Sa ovakvom igrom, ko zna da li ce i plejof da vide...

joki

pre 6 godina

zao mi je sto moram napisati.
ali bogdanovic ne moze uspeti tamoo.
mislim moze igrati ali nikad nece postati mnogo dobar tamo.

za 21 minut samo 4 puta sutirati.a pritom si doveden kao jak suter.
mislim strasno.

nadam se da ce prelomiti i poceti sutirati kao i ostali mu saigraci..ovako deluje kao da se krije...alibi igrac...steta za to.

Fanatik de footbal

pre 6 godina

Na 7:05 prve četvrtine Bogdan hrabro krenuo na obruč gde su ga sačekali PG, Adams i Robertson, dje ćeš sine na odbrambene zveri.

bobo mk

pre 6 godina

Bogdan je sutirao 2/8 za 2 poena tj. 25% sto je ocajan procenat!
(True Batman Fan, 08. novembar 2017 09:16)

Kao i svake druge utakmice u Evropi, znači sledeće utakmice biće to bolje.

Neznalica

pre 6 godina

Šta sve sudije neće da dosude. Još su gledali ponovo snimak. Lepo se vidi da je Vestbruku u vazduhu, da se Bogdanović zaleće u njega i oduzima mu prostor gde da doskoči. Klasičan faul odbrambenog igrača koji ti se nabada u telo. Vestbrukove ruke su u prirodnom položaju posle šuta i ne postoji ni najmanja namera da udari protivnika. Neverovatno.

Mile

pre 6 godina

Solidna partija?? 7poena uz 25% suta za 21min? Sta je tu solidno??? Dosta vise sa velicanjem, ostavite decka da igra. Ima punu podrsku Divca, dobija minute vise nego sto bi dobijao bilo koji ruki sa njegovim procentima.
(Nele, 8. novembar 2017 11:37)

Pre svega njegova odbrana je bila vrhunska, recimo Vestbruk ga nije ni jednom probio kada ga je Bogdan.

Što se tiče "zaštite" Divca, pa nije on jedini ruki ili mladi igrač u timu. Fox recimo ima 19 godina, veću minutažu od Bogdana, a slabije procente. Hieldu je ovo druga sezona, ali je mlađi od Bogdana, pa je i on tu po procentima i minutima sa Bogdanom, pri tome je Hield u NBA ušao kao veliko ime. Justin Jackson takođe je ruki koji dobija ~20 minuta po utakmici. Daleko od toga da ima Bogdan neku zaštitu, takav je tim i takvi su procenti svih igrača u timu.

Dr Nebojsa Covic

pre 6 godina

2/8 za dva,1/2 za tri.Kad ubaci jednu troju on automatski prestane da pokusava,da ne pokvari procenat valjda...Slabo,slabo,slabo.

vlado

pre 6 godina

Bogdan po meni za sada opravdava ocekivanja. Ruki je i maksimalno racionalno igra i to trener Jerger ume da ceni. Covek je vodio ili bio clan strucnog tima Memfisa od 2007 - 2016 a oni koji prate NBA znaju u kom periodu su Grizliji postali bitan faktor u ligi i stekli reputaciju odbrambene-takmicarske ekipe. Covek je defanzivni specijalista, a Bogdan jos kako ume da igra odbranu. Sto se tice napadackih brojki, pocetak je sezone pa trenutni proseci ne moraju mnogo da znace ali ako zadrzi trenutne brojke od 10 ppg za 24 minuta uz procente suta 48.3% iz igre od toga 35.3% za tri je izuzetno dobar za rukija (prosle godine je Saric zamalo postao ruki godine sa malo manje od 13 ppg i 6 rpg). Podseticu samo da je toliko spominjani legendarni Pedja Stojakovic u ruki godini imao prosek poena manji od 9 uz losije procente od Bogdana, a u drugoj sezoni imao manje od 12 poena po utakmici uz opet losije procente suta od BB u ovom trenutku (ko se seca, bio je dve godine rezerva Korlisu Vilijamsonu). Medjutim ove brojke se u ovoj ruki klasi jednostavno ne vide. Ben Simons igra ne na All Star nivou nego na All Nba nivou. Markanen ubacuje 16 ppg uz 8 rpg, Tejtum ubacuje 17 ppg, Kajl Kuzma ubacuje 15+ ppg itd itd... Samo neka Bogdan nastavi ovako i neka ga povrede zaobidju i nece biti zime za njega, naprotiv tek cete videti kako ce proigrati kada se skroz oslobodi straha (dueli sa Vestbrukom samo mogu da mu pomognu u tome) i pocne agresivnije da napada kos ulazom.

slana torta

pre 6 godina

odgledao danas reprizu utakmice. Tipičan NBA, dve tekipe igraju istim (jakim) ritmom bez obzira da li ulazi ili ne. Oklahoma katastrofalna, procenti, skokovi, izgubljene lopte, Westbrook i George muljaju, Anthony prangija, ostali mučenici trče tamo-amo. Sacramento isto to samo malo bolje, takodje gomila promašenih šuteva, nekoliko lepih poteza. Pozitivno je sto su ovi iz Sac zaista klinci, pa se i ne očekuje neki rezultat u ovoj sezoni. Fizički su izuzetni, Caulie-Stein grdosija, skok, snaga, Fox plej koji kad zakucava glava mu dodje do obruča, Hield kao mladi Paul George. Ima potencijala ali fali iskustvo.
Bogdan ima solidan tretman u timu, cene ga kao iskusnijeg igrača iako je rookie, u par napada lopta ide na njega, promašuje, pogađa, skače... Nije ga išlo, dobio je svojih 20 min. odigrao odbranu. Bogdanu nedostaje brzina i eksplozivnost za NBA, ili će to da popravi, ili će da nadje nacin da bude koristan bez toga, ili moze da se vrati u Fener.

vlado

pre 6 godina

@slana torta

Doci ce i eksplozivnost cim se presalta sa FIBA na NBA pa mu udje u automatiku da se prvi korak u NBA ne sudi i da pocne da ga koristi kako bi ostvario napadacku prednost u odnosu na cuvara :)

vlado

pre 6 godina

@slana torta

Doci ce i eksplozivnost cim se presalta sa FIBA na NBA pa mu udje u automatiku da se prvi korak u NBA ne sudi i da pocne da ga koristi kako bi ostvario napadacku prednost u odnosu na cuvara :)

Back in Black

pre 6 godina

@Back in Black
Ne kapiras salu,pretpostavljam da si jedan od onih sto do podne mrze sebe,a od podne ceo svet.
(Dag Kristi, 08. novembar 2017 13:41)
Ne do podne mrzim ceo svet a od podne mrzim ceo svet.

milosh-nish

pre 6 godina

Odgledaj prvo utakmicu pa pricaj mani me rekla kazala i novinarskih fora.Ako je toliko bio dobar u odbrani sto onda nije ulazio u poslednjoj cetvrtini kada im je odbrana bila najbitnija.I Bobiju je trener rekao da ce ove godine da igra mnogo vise pa gde je.Svakog dana citamo o njima sa bombasticnim naslovima a prava je istina da su svi sem Jokica klasicni epizodisti i totalno neprimetni da ne kazem izgubljeni u prevodu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Back in Black, 8. novembar 2017 09:17)

za razliku od tebe,gledao sam celu utakmicu,kao i sve prethodne od pocetka sezone,bogdan uglavnom igra 2/4 i uvek ispod 30 min.

Сви на стадион!

pre 6 godina

Смешан флегрент. Већ неколико пута против Оклахоме се свирају измишљени флегренти. Прошлу текму је Мело чак и искључен

dusan.

pre 6 godina

ovaj se bogdan folirao u mladjim danima , secam se u hali sportova kada je jedanred kao pao i ne dize se drugari mu kazu bez uzbudjenja ajde dizi se nije ti nista . i tako bi ustade pokupi malo paznje i nastavi dalje narcis .

joki

pre 6 godina

zao mi je sto moram napisati.
ali bogdanovic ne moze uspeti tamoo.
mislim moze igrati ali nikad nece postati mnogo dobar tamo.

za 21 minut samo 4 puta sutirati.a pritom si doveden kao jak suter.
mislim strasno.

nadam se da ce prelomiti i poceti sutirati kao i ostali mu saigraci..ovako deluje kao da se krije...alibi igrac...steta za to.

Back in Black

pre 6 godina

u napadu uvek moze bolje ali u odbrani je bio savrsen,zakljucao pg-a,kad god je preuzeo westbruka odbranio je i njega,mislim da zasluzuje vecu minutazu od 2/4 ali je i sam trener rekao da je na postedi zbog prethodne duge sezone...
(milosh-nish, 08. novembar 2017 08:54)
Odgledaj prvo utakmicu pa pricaj mani me rekla kazala i novinarskih fora.Ako je toliko bio dobar u odbrani sto onda nije ulazio u poslednjoj cetvrtini kada im je odbrana bila najbitnija.I Bobiju je trener rekao da ce ove godine da igra mnogo vise pa gde je.Svakog dana citamo o njima sa bombasticnim naslovima a prava je istina da su svi sem Jokica klasicni epizodisti i totalno neprimetni da ne kazem izgubljeni u prevodu.

Ragbista

pre 6 godina

BB dao 7 poena a vi odmah ga dizete u nebesa. Neverovatno... Skandalozno, nije ni cudno sto vecina naroda slavi poraze u finalima i drvene medalje

Fanatik de footbal

pre 6 godina

Na 7:05 prve četvrtine Bogdan hrabro krenuo na obruč gde su ga sačekali PG, Adams i Robertson, dje ćeš sine na odbrambene zveri.

Back in Black

pre 6 godina

Vestbruk mrzi Srbe,najpre je udario Jokica u predsezoni,a sada i Bogdana. :)
(Dag Kristi, 08. novembar 2017 10:19)
Evo ga jedan od klasicnih Srbina a bogami po plusevima ima nas dosta sto verujemo u babske price.Stvarno mislis da on zna gde je Srbija i sta je Srbija i ko je u NBA Srbin pa da ga mrzi?Lepo je ako mislite da neki mnogo misle na nas pa nas kao i mrze ali daleko je to od istine.

Back in Black

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu, Bogdan za prvu sezonu igra odlično kompletan igrač kad bi mu dali malo vise slobode imao 15+ poena 5 skokova i 5 asistencija, samo ovako neka nastavi i doćiće to na svoje, zadnju četvrtinu nije ulazio nadam se da trener zna šta radi
(Mare slo, 08. novembar 2017 09:20)
Sta si bre ti gledao lebati?On da ima 15 poena trebao bi da sutne 20 puta.Imao je sut iz igre 2-8 i poslednju cetvrtinu nije ni ulazio zato sto je bio toliko dobar koliko si ga ti opisao.Razumem ja navijacke fore ali treba biti realan.Toliko je bio dobar da ga komentatori na SK nisu ni spomenuli na kraju utakmice.

Chris T-Rex BOSH

pre 6 godina

Koliko je odvratan ovaj Vestbruk, nevjerovatno.
Na Bogija Kingsi ocigledno racunaju i dobro igra. Bar je mene zasad zadovoljio, samo naprijed. ;)

wlado

pre 6 godina

bogi je nas car, ali ovo nije ni f od faula, on je usao vesbruku u putanju, ovaj nije mogao da se prizemlji posle suta, ostalo je bila cista fizika i slucajno kacenje po licu. NBA postaje spanska fudbalska liga.

Mr. Bee

pre 6 godina

Rasele Vestbruže, sada ćeš osetiti gnev profesionalnog online srpskog navijača sa prosečnom platom od 200 eur, kome je svaki srpski sportista rod prvog kolena, a možda i više.

milosh-nish

pre 6 godina

u napadu uvek moze bolje ali u odbrani je bio savrsen,zakljucao pg-a,kad god je preuzeo westbruka odbranio je i njega,mislim da zasluzuje vecu minutazu od 2/4 ali je i sam trener rekao da je na postedi zbog prethodne duge sezone...

Buki

pre 6 godina

Meni nije jasno na sto su mislili ovi iz OKC kada su uparili Entonija i Rasela dva ego manijaka po meni glavni krivac za lose rezultate OKC do sada je Entoni jednostavno nece da se skloni i pusti da igru vode RW I PG ali ne on hoce i dalje da bude glavni,on je za mene velika prevara od igraca svi u Americi ga cene zbog 3 olimpiska zlata brate mili i ja da sam bio u sastavu sa njihovim timom bih osvojijo zlato.On je u karijeri postigao skoro 25hiljada poena uglavnom igraci koji postignu toliko poena imaju neka zavidna dostignuca sa timom a sto on ima jedno finale zapada to mu je sve koliko puta samo je propustijo plej off 4 sezone su mu prosle u drami oko trejda 2 kad je trebalo da ide iz Denvera i 2 iz Niksa,ajde neka mi neko kaze dali se ovako ponasa sampion i veliki igrac https://www.youtube.com/watch?v=6DCJXYbBB7w malo sutra.

Nele

pre 6 godina

Solidna partija?? 7poena uz 25% suta za 21min? Sta je tu solidno??? Dosta vise sa velicanjem, ostavite decka da igra. Ima punu podrsku Divca, dobija minute vise nego sto bi dobijao bilo koji ruki sa njegovim procentima.

Neznalica

pre 6 godina

Šta sve sudije neće da dosude. Još su gledali ponovo snimak. Lepo se vidi da je Vestbruku u vazduhu, da se Bogdanović zaleće u njega i oduzima mu prostor gde da doskoči. Klasičan faul odbrambenog igrača koji ti se nabada u telo. Vestbrukove ruke su u prirodnom položaju posle šuta i ne postoji ni najmanja namera da udari protivnika. Neverovatno.

Nenad

pre 6 godina

@Сви на стадион,
Nije Melo tek tako iskljucen, imao je tehnicku a potom nameran faul na Nurkicu. Svako objektivan video je nameran udarac laktom Mela u glavu Nurka , to je bilo tako ocigledno da sudije nisu mogle suditi drugacije, pre toga Nurk im je podelio par banana i dominirao u napadu pa ovi je to bio akt osvete i potpuno nesportski.
Sto se ovog faula tice ne vidi se najbolje, ali posto je Bogdan zalepio Westbruka par puta, ne bi me iznenadilo da je ovaj cekao priliku da mu vrati prljavim udarcem. NBA sudije znaju ko igra prljavo i nece to dozvoliti, tzv zvezde bi da budu ne dodirljive i ne dozvoljavaju da se na njima igra odbrana tako sto ce iz ladja zadavati prljave udarce racunajuci na toleranciju sudija, ali ocigledno ove sezone to ne prolazi....

burgiba

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu i ako je ovo bila solidna partija, pitam se koja to nije. Bogdan je bio komičan na momente. Jednom je čak dobio trostruku blokadu. Šut na početku ni blizu da uđe... Mučno za gledati.

Slobodan

pre 6 godina

Ne moze Oklahoma njsta da napravi dok god Vestbruk uzima najvise suteva. Cim se covek podredi ekipi svi igraju bolje, ovako kad ima 20+ suteva obicno im usledi poraz od ovakvih ekipa kao sto su Kingsi

Mare slo

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu, Bogdan za prvu sezonu igra odlično kompletan igrač kad bi mu dali malo vise slobode imao 15+ poena 5 skokova i 5 asistencija, samo ovako neka nastavi i doćiće to na svoje, zadnju četvrtinu nije ulazio nadam se da trener zna šta radi

NbgDeki

pre 6 godina

Pazi ovog lika sto pise "flegrent". Mora da je veliki poznavalac NBA kosarske. 99% nema pojma sta znaci flagrantno, ali nema veze, pise u nba!

the answer

pre 6 godina

kad ce ljudi koji komentarisu o kosarci shvatiti da sut iz igre ukljucuje i dvojke i trojke, i da pored suta iz igre nekad napisu i kakav je sut za 3poena cisto da bi videli da li je i kako sutirao trojke..ja nmg da razumem dokle ce se postavljati ista pitanja(odg.na kom @realiste na vesti o nikoli jokicu).

bobo mk

pre 6 godina

Bogdan je sutirao 2/8 za 2 poena tj. 25% sto je ocajan procenat!
(True Batman Fan, 08. novembar 2017 09:16)

Kao i svake druge utakmice u Evropi, znači sledeće utakmice biće to bolje.

Milan

pre 6 godina

Naš Bogdan je tvrd momak, nema respekta ni prema kome, i kada ne idu koševi uvek je tu maksimalna odbrana. To svaki trener ceni, bez izuzetka.

Леонардо

pre 6 godina

Овај Вестбрук је прљав играч. Гледао сам како је насрнуо дивљачки на Драгића, сад на Богдана, као у " жару борбе", "случајно". Мислим да има проблем са црним расизмом.

Back in Black

pre 6 godina

Back in black
Samo sto je ivo njihova prva sezona mislim na bogdana, a jokiceva koja?
(muamua, 08. novembar 2017 10:10)
Samo sto je Jokic dosao direktno iz ABA lige i odmah pokazao ko je i sta je dok je Bogdan dosao kao jedan od najboljih igraca u Evropi i osvajac Evrolige i lider reprezentacije, kontas razliku.

Bg

pre 6 godina

Kada na procenat 2-8 bez ikakvog komentara covek dobije duplo vise minusa to govori kakav smo mi narod. A kada neko napise da je ovo super pocetak sezone i da bi bilo jos bolje kada bi baba bila deda dobije 20 x vise + to vec govori da nismo normalni koliko smo neobjektivni. Komentar nije vezan samo za Bogdana vec za nas odnos prema sportu. Sam naslov je prica za sebe

Sabre

pre 6 godina

"Kingsi su slavili nakon preokreta, a još jednu solidnu partiju pružio je srpski bek Bogdan Bogdanović, koji je za 21 minut na parketu postigao 7 poena (2-8 iz igre, 1-2 za tri, 2-2 penali), uz 4 skoka i po dve blokade i izgubljene lopte."

Ne trolujem, majke mi.. ali u kom univerzumu je ovo "solidna partija"?

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Nekima je ovde Vestbruk sirovina i siledžija a on je upravo po ponašanju na terenu i toj drskosti ono što su mnogi bili devedesetih u NBA.
Đavola ste vi gledali i voleli 90-tih NBA, to samo sa hajlajtsa

Dr Nebojsa Covic

pre 6 godina

2/8 za dva,1/2 za tri.Kad ubaci jednu troju on automatski prestane da pokusava,da ne pokvari procenat valjda...Slabo,slabo,slabo.

Back in Black

pre 6 godina

@Back in Black
Ne kapiras salu,pretpostavljam da si jedan od onih sto do podne mrze sebe,a od podne ceo svet.
(Dag Kristi, 08. novembar 2017 13:41)
Ne do podne mrzim ceo svet a od podne mrzim ceo svet.

samo kazem

pre 6 godina

Kakva banana Bogdana na Westbruku,uze covek skoro zivu loptu. Kingsi nista specijano nisu odigrali (ko je gledao zna sta pisem) koliko je lose odigrao Rasel,koliko je gusio svoj tim,ja ne verujem ljudi koliko on sili,koliko gresi,koliko losih pasova,koliko "vrucih" lopti daje saigracima,baca kamenje,Dzordz kao i da ne igra,samo statira,njega mi najzalije. A pisao sam ovde pre pocetka sezone da su konkurenti za titulu,jer ne moze na jednoj utakmici da ne ide svu trojicu... :-)

323

pre 6 godina

Faul Bogdanovica,plus mu je nogama usao u doskok i mogao je da ga povredi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Max, 8. novembar 2017 09:26)

Jos da mi objasnis kako to da sudije nisu videle na snimku da je faul BB i to su gledala dvojica a ti si video faul?

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Kakva banana Bogdana na Westbruku,uze covek skoro zivu loptu. Kingsi nista specijano nisu odigrali (ko je gledao zna sta pisem) koliko je lose odigrao Rasel,koliko je gusio svoj tim,ja ne verujem ljudi koliko on sili,koliko gresi,koliko losih pasova,koliko "vrucih" lopti daje saigracima,baca kamenje,Dzordz kao i da ne igra,samo statira,njega mi najzalije. A pisao sam ovde pre pocetka sezone da su konkurenti za titulu,jer ne moze na jednoj utakmici da ne ide svu trojicu... :-)
(samo kazem, 08. novembar 2017 09:28)

Da, Vestbruk sili, a ni slučajno nisu krivi Karmelo sa 4 od 20 iz igre i Pol koji je isto tu negde bio.
Jednostavno su imali loše veće sva trojica a Ves čak bio i najbolji iako i on očajan sa dosta izgubljenih.
Prosto ih Kingsi iznenadili sa dobrom odbranom ali brate, Oklahoma je sinoć ličila na Karmelove Nikse, on je čovek definitivno kancer svake ekipe evo već dobrih 5 godina

biciklo nije moje.....uuuuzi ga za uspomenu!

pre 6 godina

Steta sto svaku utakmicu pocinju sa 10-15 poena zaostatka, mora to malo brze, jace, bolje od prvog zvizduka sudijske pistaljke!

petar

pre 6 godina

Gledao sam prvo pol sacramento je u prvoj cetvrtini delovao uzasno kao da su mzt u prvih 10min su dali samo 5p. Misllio sam bice lagani blow ali ih je iscupao badi hild

JPR24

pre 6 godina

Samo neka Bogdan igra... Statisticari neka grickaju gricine kuci iza ekrana...
A OKC ! Smejurija. Westbrook i Melo najveci solisti istorije ove igre. George de tu nasao, ne zna ni sta ga je spopalo. Dzaba igraci kad nema ekipe. Sa ovakvom igrom, ko zna da li ce i plejof da vide...

Mile

pre 6 godina

Solidna partija?? 7poena uz 25% suta za 21min? Sta je tu solidno??? Dosta vise sa velicanjem, ostavite decka da igra. Ima punu podrsku Divca, dobija minute vise nego sto bi dobijao bilo koji ruki sa njegovim procentima.
(Nele, 8. novembar 2017 11:37)

Pre svega njegova odbrana je bila vrhunska, recimo Vestbruk ga nije ni jednom probio kada ga je Bogdan.

Što se tiče "zaštite" Divca, pa nije on jedini ruki ili mladi igrač u timu. Fox recimo ima 19 godina, veću minutažu od Bogdana, a slabije procente. Hieldu je ovo druga sezona, ali je mlađi od Bogdana, pa je i on tu po procentima i minutima sa Bogdanom, pri tome je Hield u NBA ušao kao veliko ime. Justin Jackson takođe je ruki koji dobija ~20 minuta po utakmici. Daleko od toga da ima Bogdan neku zaštitu, takav je tim i takvi su procenti svih igrača u timu.

milosh-nish

pre 6 godina

Odgledaj prvo utakmicu pa pricaj mani me rekla kazala i novinarskih fora.Ako je toliko bio dobar u odbrani sto onda nije ulazio u poslednjoj cetvrtini kada im je odbrana bila najbitnija.I Bobiju je trener rekao da ce ove godine da igra mnogo vise pa gde je.Svakog dana citamo o njima sa bombasticnim naslovima a prava je istina da su svi sem Jokica klasicni epizodisti i totalno neprimetni da ne kazem izgubljeni u prevodu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Back in Black, 8. novembar 2017 09:17)

za razliku od tebe,gledao sam celu utakmicu,kao i sve prethodne od pocetka sezone,bogdan uglavnom igra 2/4 i uvek ispod 30 min.

slana torta

pre 6 godina

odgledao danas reprizu utakmice. Tipičan NBA, dve tekipe igraju istim (jakim) ritmom bez obzira da li ulazi ili ne. Oklahoma katastrofalna, procenti, skokovi, izgubljene lopte, Westbrook i George muljaju, Anthony prangija, ostali mučenici trče tamo-amo. Sacramento isto to samo malo bolje, takodje gomila promašenih šuteva, nekoliko lepih poteza. Pozitivno je sto su ovi iz Sac zaista klinci, pa se i ne očekuje neki rezultat u ovoj sezoni. Fizički su izuzetni, Caulie-Stein grdosija, skok, snaga, Fox plej koji kad zakucava glava mu dodje do obruča, Hield kao mladi Paul George. Ima potencijala ali fali iskustvo.
Bogdan ima solidan tretman u timu, cene ga kao iskusnijeg igrača iako je rookie, u par napada lopta ide na njega, promašuje, pogađa, skače... Nije ga išlo, dobio je svojih 20 min. odigrao odbranu. Bogdanu nedostaje brzina i eksplozivnost za NBA, ili će to da popravi, ili će da nadje nacin da bude koristan bez toga, ili moze da se vrati u Fener.

vlado

pre 6 godina

Bogdan po meni za sada opravdava ocekivanja. Ruki je i maksimalno racionalno igra i to trener Jerger ume da ceni. Covek je vodio ili bio clan strucnog tima Memfisa od 2007 - 2016 a oni koji prate NBA znaju u kom periodu su Grizliji postali bitan faktor u ligi i stekli reputaciju odbrambene-takmicarske ekipe. Covek je defanzivni specijalista, a Bogdan jos kako ume da igra odbranu. Sto se tice napadackih brojki, pocetak je sezone pa trenutni proseci ne moraju mnogo da znace ali ako zadrzi trenutne brojke od 10 ppg za 24 minuta uz procente suta 48.3% iz igre od toga 35.3% za tri je izuzetno dobar za rukija (prosle godine je Saric zamalo postao ruki godine sa malo manje od 13 ppg i 6 rpg). Podseticu samo da je toliko spominjani legendarni Pedja Stojakovic u ruki godini imao prosek poena manji od 9 uz losije procente od Bogdana, a u drugoj sezoni imao manje od 12 poena po utakmici uz opet losije procente suta od BB u ovom trenutku (ko se seca, bio je dve godine rezerva Korlisu Vilijamsonu). Medjutim ove brojke se u ovoj ruki klasi jednostavno ne vide. Ben Simons igra ne na All Star nivou nego na All Nba nivou. Markanen ubacuje 16 ppg uz 8 rpg, Tejtum ubacuje 17 ppg, Kajl Kuzma ubacuje 15+ ppg itd itd... Samo neka Bogdan nastavi ovako i neka ga povrede zaobidju i nece biti zime za njega, naprotiv tek cete videti kako ce proigrati kada se skroz oslobodi straha (dueli sa Vestbrukom samo mogu da mu pomognu u tome) i pocne agresivnije da napada kos ulazom.

vlado

pre 6 godina

@slana torta

Doci ce i eksplozivnost cim se presalta sa FIBA na NBA pa mu udje u automatiku da se prvi korak u NBA ne sudi i da pocne da ga koristi kako bi ostvario napadacku prednost u odnosu na cuvara :)

vlado

pre 6 godina

@slana torta

Doci ce i eksplozivnost cim se presalta sa FIBA na NBA pa mu udje u automatiku da se prvi korak u NBA ne sudi i da pocne da ga koristi kako bi ostvario napadacku prednost u odnosu na cuvara :)