Ponedeljak, 06.11.2017.

16:52

Slika dana – Sergej među Krstajićevim "Orlovima"

Srbija je počela novu eru posle odlaska Slavoljuba Muslina sa mesta selektora, u ponedeljak su "Orlovi" imali prvi trening pod vođstvom Mladena Krstajića.

Izvor: AK

Slika dana – Sergej meðu Krstajiæevim "Orlovima" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

Rema

pre 6 godina

Otisao Muslin, ostali 'klimaci glavama'! Mihajlovic oterao Ljajica, Curcic Tadica, sada Muslin izostavljao SMS-a, dakle FSS-u odgovara samo neko ko se slaze sa spiskom igraca. Bruka!!

Nije Mihajlović oterao Ljajića zato što ovaj, eto, neće da peva himnu. Ljajić je igrač koji narušava atmosferu u svlačionici reprezentacije i uništava timski duh. Likovima koji ne znaju šta je profesionalnost nije mesto u reprezentaciji, ma kakva ona bila. Šta traži u reprezentaciji igrač koji na treningu konstantno radi suprotno od onoga što je po planu trenera i onoga što rade svi ostali igrači?

Hanibal ante portas

pre 6 godina

Više bih voleo da je Muslin među Orlovima. Zaslužio je.
(Dečko, 06. novembar 2017 19:56)

Nije ispunio 3 uslova, ne uklapa se u sistem.

mich

pre 6 godina

Jel sa SMS idemo na titulu, koliko ga gurate po medijima, A UGURALI STE GA U REPREZENTACIJU, pomislio bi covek da je titula da dohvat ruke...SMARATE

bivsi ovdasnji

pre 6 godina

" Više bih voleo da je Muslin među Orlovima. Zaslužio je.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dečko, 6. novembar 2017 19:56)

Rečeno njegovim rječnikom : Ne uklapa se u sistem . FSSa .

kladzom do bola

pre 6 godina

imali smo mi i stojkovica , mijatovica , savicevica , jugovica , mihajlovica , drulovica itd i sta smo uradili , nista 0 ., od ovih ocekujem isto , mozda i gore .

Марко

pre 6 godina

Никоме се не свиђа Муслинова репрезентација, а како је то млада репрезентација освојила СП - на пенале и продужетке четири пута за редом. Могли су да испадну у осмини финала протива Мађара да нису случајно дали гол у 90. минуту. Никада нико није имао среће на једном такмичењу као та екипа.

Coa

pre 6 godina

Kakav narod ja ne verujem. Do juče Muslin bio glavna meta jer ne zove ovog i onog, jer gura igrača iz Kine, igra sa 7 defanzivnih igrača, drugi tim Austrija nas pomeo... A danas je Muslin žrtva, a Sergej je kriv za sve, jer je ''oterao'' selektora, kvari atmosferu, ne zaslužuje da igra SP, jer nije igrao kvalifikacije...

Tačno sam znao da će se ovo dogoditi i već jedno vreme govorim da je Sergej pogrešio što nije izabrao Crnu Goru, jer ga Srbija ne zaslužuje. Sada će biti stalno na radaru, a fudbalski ''stručnjaci'' će jedva dočekati njegove greške da ga ispljuju i opravdaju Muslina.

Moravac

pre 6 godina

Nadam se da su sada srećni Kokeza, Kežman, Ramadani i ostali stručnjaci u FSS-u.
(Moravac, 06. novembar 2017 16:59)

nadam se da si i ti srecan jer si verovatno i ti govorio ironicno "gde je SMS? ne uklapa se u sistem"
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kon, 6. novembar 2017 17:15)

Ne, majstore... Srećan sam i zahvalan gore pomenutim ljudima jer sam, naivno, pomislio da su igranjem Zvezde i Partizana u LE, kao i plasmanom reprezentacije na SP došli bolji dani za srpski fudbal. Ali, gore pomenuti su me brzo otreznili i vratili u stvarnost i zahvalan sam im zbog toga.

gigatrend

pre 6 godina

Sad smo kao iznenađeni!? Pa valjda je jasno da je za novog selektora (makar bio i VD) to uslov br. 1. Iako se njegov menadžer nije mešao... gde bi on?

Gunf...

pre 6 godina

Evo ja sam za Sergeja i Zivkovica i ne ocekujem nista spektakularno od njih,ne mislim da cemo prostati kroz grupu sa njima,to je suludo,ali ce reprezentacija sigurno biti bolja od one koju smo gledali.

Kol

pre 6 godina

Ovakav cirkus je moguc samo u Srbiji, Sergej je vrhunski igrac tu nema diskusije, ali ovo sto se desilo je zaista odlika trecerazrednih drzava!

realno

pre 6 godina

Nije problem samo u SMS-u, vec da je Muslin forsirao svoje igrace kao menadzer iz senke, dok je savez imao svoje. Dokaz je Krsticic. Za Radonjica se vidi da moze da bude igracina, a Zile je odavno prerastao mladu reprezentaciju... Ja nemam problem da se jedan dva igraca menadzerski prodaje, ali da se uvek glavni igraci zovu tako da ti igraci niti kvare koncept ili atmosveru...

coldplayer

pre 6 godina

@ja pa ja
Ajde pameti nasa ovde daj link njegove izjave tog tipa.Kada je uopste on pomenuo i pozalio se da ne igra?Kada?Kakvih ljudi ima pa ovo je neverovatno.Obican narod,kako rece Muslin "polusvet",ga hoce u reprezentaciji jer hvala Bogu ima oci pa vidi ko kako igra.Bar se u sport razumemo ako nista drugo.Taj momak je MORAO da igra sve vreme je zlatni momak nase mlade generacije i kao takav nema on sta kome da moralise.Decko pokazuje KONSTANTNO kakav je igrac i to je svima dosta sem Muslinu.A ti mi reci gde se Muslin dokazao.Ne pominji mi molim te samo nasu ligu.

coldplayer

pre 6 godina

@Marko
Pa dobro.To je samo tvoj problem.Nisam ja kriv sto ti ne kapiras osnovne stvari ovde.Kada neko osvoji EP,pa SP sa mladima,igra odlicno u klubu onda je normalno da kao takav ide u A tim.E sad sto se kod nas daje prednost onima koji greju klubu,iz svima poznatih razloga,je druga stvar.Ovde ljudi samo pisu da je decko zasluzio da igra.To sto ti okreces pricu da je decko Mesi i da cemo sa njim da bude prvaci sveta to je problem u tvojoj glavi a ne mojoj.

coldplayer

pre 6 godina

Kakav smo narod ocekujem na prvoj ako ne da gol komentare blacenja igraca.A ako ne osvojimo SP bice omalovazavanja trenera pa bio to i Murinjo.

Marko

pre 6 godina

coldplayer, 06. novembar 2017 19:03

Da, naravno da cu da osudim najstrasnije, ne bude li igrao bar tri puta bolje od svih ostalih reprezentativaca zajedno. Toliko ste ga uzdizali u nebesa, bukvalno bez njega nema reprezentacije. E pa molim lepo, sada nek nosi teret ocekivanja na ledjima.

alex

pre 6 godina

SMS, Krsticic i Radonjic??? Oteras coveka koji je zemlju odveo na svetsko prvenstvo sa prvog mesta, zato sto nije zvao 3 igrača, od kojih samo jedan dovoljno dobar da bude u reprezentaciji. Krstajic, vidim odmah poslusao menadzere i ove sa cela saveza pa prosirio spisak i ubacio ove likove da bi im porasla cena. Mora da je i on dobio parce kolaca. Koja je ovo bruka i sramota, ja prosto nemam reci. Prosto mi je zao sto sam rodjen ovde i sto su ovakve malverzacije ovde svakodnevne i sto sve to prolazi nekaznjeno. Da je pametan onaj decko Svilar da igra za Belgiju, da ne gleda ovu sramotu i da se ne uplice u FSS.

laki

pre 6 godina

Niti je normalno da ovakav igrač ne bude deo reprezentacije, niti je normalno smenjivati trenera posle rezultatskog uspeha. Zato smo mi Srbija,izmišljamo sukobe i kad ih ne bi trebalo biti, uvek u dilemi, uvek za i protiv, istok ili zapad, EU ili Rusija bla, bla, bla.

coldplayer

pre 6 godina

@svi pametni
Pa ok,ali ni nas,hvala Bogu vecinu koliko vidim,ne zanima da gledamo onakvu Srbiju kakvu je on vodio.Kad pomislim samo sta bi nam sa onakvom igrom uradili Nemci,Brazilci i dr. sve mi se smraci.A posto ga branis navedi mi samo JEDNU utakmicu koju je on vodio protiv ne jake nego osrednje ekipe a da smo odigrali dobro.Samo JEDNU.Odgledaj samo ponovo one utakmice koje smo dobili protiv Austrije,Irske,pa remije protiv Velsa pa se vrati i reci mi kako smo igrali.OCAJNO.Daleko mu lepa kuca.Dajte nekog mladog pa da uzivamo u fudbalu,a ne ove koji ubijaju u pojam.

bayshanac

pre 6 godina

Jel se neko zapitao šta o svemu ovome misle igrači koji su izneli ceo kvalifikacioni ciklus? Kakva će atmosfera biti u svlačionici?

Coco Bill

pre 6 godina

I zbog ovoga su isterali Muslina.E,necemo ni videti Rusiju,a vec cemo nazad
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Siki, 6. novembar 2017 18:54)

Ma kako da ne !!! A Muslin odjednom posta kao da je Murinjo, Gvardiola, Ferguson, Lipi, Konte.....i da bi snjim u Rusiji napravili dar mar

ja

pre 6 godina

(svi pametni, 6. novembar 2017 18:09)

Al ti je poredjenje, svaka ti cast !

Ovde nije pitanje morala, vec ko moze a ko ne moze. Muslin NE MOZE, zato sto forsira igru od pre 30 godina, i zato sto ce nas iole ozbiljnija reprezentacija oduciti od fudbala.

Na SP smo otisli samo zahvaljujuci kvalitetu pojedinaca, pre svega Tadica, nijedna reprezentacija u nasoj grupi jednostavno nema kvalitet da bi bila merilo. A na SP bi prosli isto kao sa Petkovicem, prvi u grupi ispred Spanije, jedan primljen gol, na kraju potop.

Mika

pre 6 godina

Postoji nesto sto se zove, pobednicki, timski duh, autoritet, sistem, cilj i nagrada. Sve su upropastili. Urusavanje atmosfere u ekipi pred SP. Ceo svet se cudi samo smo mi pametni.

goran

pre 6 godina

Ovako dobri Moji drugari zvezdaši,svi mi vrlo dobro znamo da je Mladjo veoma dobar i pošten momak,a ja koliko se sećam upravo je vaša legenda i legenda svetskog fudbala Nemanja Vidić pričao o njemu u superlativima.Kakva su njegove trenerske sposobnosti to će mo videti. Lično ga poznajem i budite ubeđeni da neće slušati ničijie sugestije ukoliko bude otićiće pre nego što je došao,kao što je to bio slučaj onamad u Partizanu.

coldplayer

pre 6 godina

@cudni ljudi
Ovde si cudan samo ti.A zasto je na njemu breme?Zamisli da igras ti na njegovom mestu.Dobar fudbal,dobra plata,ponude odlicne i smesi ti se odlican klub i fenomenalan ugovor.Ali to ti nije dovoljno.Ti bi da preko leta opet treniras,znojis se,cimas,ne budes sa porodicom i lomis se za nezahvalan narod koji ceka da te samo opljuje.A sve to jer si zlatni orlic koji je osvojio SP i koji igra prilicno dobar fudbal pa bi sada kao nagradu trebao da imas u dresu svoje reprezentacije.Onda te tamo neki sklone na stranu,zbog tamo nekih koji sede cele sezone na klupi ili tribini.A onda kada treba konacno da dobijes sansu ovakvi kao ovaj "cudni" te spoticu sa ovakvim komentarima.E decko,decko.Sta nam radis to pa si zasluzio da te toliko "hvalimo i podrzavamo".Ne zasluzujemo mi takve vec ove sto su do sada bili da nam "ulepsavaju" zivot.

hairlija

pre 6 godina

BRAVO!!! Odmah organizovati utakmicu protiv Nemačke, ima da im SMS da bar pet komada!!! Protiv Kine i Koreje treba da igramo sa 9 igrača, SMS je tu čoveče! Gde bi nam bio kraj da se pojavi i MMS?

-21grams

pre 6 godina

Igraju za sebe, prevashodno, a onda za svoju zemlju.
(hipster, 6. novembar 2017 16:56)
Kad igraju za svoj klub i lovu, tu je samo za sebe. A kad igraju za reprezentaciju, onda su predstavnici naroda i zemlje. Nashe nekako lova mnogo vishe motivishe, od tuda i rezultati reprezentacije.

Oxi

pre 6 godina

Srbiju na SP nisu odveli ni Muslin ni igraci, vec navijaci koji su odjednom prestali prekidati utakmice i dovoditi Srbiju u situaciju da svake kvalifikacije odigra sa minus bodovima i pred praznim tribinama. Naravno, bila je tu i doza srece da se izvuce grupa sa timovima koji Srbiji odgovaraju, i sa kojima Srbija ima pozitivan skor, Austrija, Vels, Irska. Sve to treba zaboraviti i gledati da se oformi tim od najboljih i najtalentovanijih igraca i odigra neka prijateljska protiv vrhunske reprezentacije tipa Nemacke, Brazila, Engleske, Spanije, Belgije, Francuske, Italije, pa da se najzad vidi gde Srbija ustvari nalazi i koliko moze. Nereseno u Beogradu protiv Velsa je bio taj signal koji je pokazao da Muslinova Srbija nema potreban kvalitet da napadne, a bez kvaliteta u ofanzivi Srbija nema cemu da se nada na SP. Zato su potrebni SMS, Zivkovic i Radonjic koji imaju ofanzivne kvalitete, to je jedina sansa da Srbija napravi rezultat na SP...

Gde ja živim

pre 6 godina

Momku niko ništa ne nameće i ne treba, ali valjalo bi da vidimo nešto, u suprotnom izgibosmo ovde za džabe. Da vidimo da li je sindrom "bolje za klub nego za reprezentaciju" prisutan i kod njega. Srećno.

Stara kuka

pre 6 godina

Jeste jeste Sergeju treba menadzer da bi igrao u jednom Laciju...pa nije on Bambika,Raca,Katai,Grujic,Scepovoc,Trisovic,Mijailovic...realno,posteno govoreci ljudski je sramno oduzeti Muslinu SP.Ali pitanje da li je Sergej tu kriv ili on ispasta zbog sukoba menadzera i Muslina.

New Jersey

pre 6 godina

(svi pametni, 06. novembar 2017 18:09)
A zamisli od gazde kompanije dobijes zadatak da razmotris sve opcije i uvedes novine,a ne ti si umislio da si ti gazda,postao tvrdoglav a kompanija je imala kroz istoriju i vece uspehe,ti dodjes i odes a kompanija ostaje.

svi pametni

pre 6 godina

Bicu kratak, ovde nije rec o Sergeju vec o Muslinu.
Zamislite da radite za kompaniju i donesete joj vise milionski profit i onda ta ista kompanija umesto da vas unapredi ona vam da otkaz.
Eto kratko i jasno.
Nekazem da je Muslin bio u pravu vec samo da ovo nije nimalo ljudski ni moralno uradjeno.
Neznam za druge ali Svetsko sa ovakvom Srbijom me ama bas nimalo ne zanima.

Cudni ljudi

pre 6 godina

Sad ima OBAVEZU da bude najbolji igrac
Netreba nam novi Deki Stankovic za klub sve a reprezantacija nula ..
Sve je isforsirao s Kezmanom pa sad da ih vidimo ..

Cilj je bio SP , tu smo ... Igraci koji su igrali svaka cast a na njemu je sad breme i obaveza ..
Hajd da ga vidimo ..

Indoktrinacija

pre 6 godina

Sergej se je bio prvak Evrope sa reprezentacijom 2013. i prvak sveta 2015. godine.
Zna kako se igra i pobedjuje u reprezentaciji. Uvodjenje u A tim njega i jos nekolicine mladih igraca koji su delili uspehe sa njim ce nadam, pre svega doprineti da konacno imamo reprezentaciju koju cine pobednici, koji se nece plasiti uspeha i koji ce znati da se nose i sa tom vrstom pritiska. Nije dovoljnan samo kvalitet, psihologija je u modernom sportu od velikog znacaja. Kada pogledamo nasu kosarkasku reprezentaciju i uspehe minulih godina mozemo da zakljucimo da tu realno nema kvaliteta kao ranije, ali momci veruju u sebe, znaju da pobedjuju jer su to cinili i u mladjim selekcijama.
Sergej, Andrija, Maksimovic, Rajkovic i ostali koji ce siguran sam, kada dodje vreme zaigrati za A tim, nece ulaziti u utakmice sa predubedjenjem da su inferiorni i da nista nisu postigli u nacionalnom dresu. Samim tim ce njima biti lakse da igraju i pruze maksimum.
Samo neka momci igraju i da ih mi podrzimo. Napravice nesto u narednim godinama, siguran sam.

znanje-imanje

pre 6 godina

Da, za očekivati je da nakon svega SMS bude prosečan - prve dve-tri utakmice. Ali to je OK, nije OK da debituje prvu na SP.

Navijač

pre 6 godina

Kao da je Messi došao?
(u čemu je fora, 06. novembar 2017 16:59)
Fora je u tome sto je dosao igrac koji je odavno zasluzio poziv i samo zbog toga se i napravio ovaj cirkus. Da je Mesi nije ali je odlican fudbaler koji ce mnogo znaciti reprezentaciji.

kon

pre 6 godina

Nadam se da su sada srećni Kokeza, Kežman, Ramadani i ostali stručnjaci u FSS-u.
(Moravac, 06. novembar 2017 16:59)

nadam se da si i ti srecan jer si verovatno i ti govorio ironicno "gde je SMS? ne uklapa se u sistem"

Bree

pre 6 godina

Otisao Muslin, ostali 'klimaci glavama'! Mihajlovic oterao Ljajica, Curcic Tadica, sada Muslin izostavljao SMS-a, dakle FSS-u odgovara samo neko ko se slaze sa spiskom igraca. Bruka!!

Nikola

pre 6 godina

Svi ovi sto mrse kako smo imali laku grupu, imali smo mi i lakse pa nismo prolazili. Ne razumem po cemu laka grupa kada smo mi iz 4.sesira?

Bane

pre 6 godina

(nista o nicemu, 6. novembar 2017 17:04)

Idi begaj pa pola njih nigde ni ne igra a ti bi da ne igraju ni ovde. Hoće sve trče. Pričaš o kičmi a upravo je Muslin nije imao. U prvih 6 utakmica smo bukvalno sami sebi davali golove čiji je to pečat pa naravno Muslinov.

nikola

pre 6 godina

Kad smo igrali kao babe terali ste Muslina i molili za Sergeja, sad kad je ovaj otisao a Sergej tu, ne valja ni to. Samo da kontrirate, iz zlobe. Imamo dobre igrace, dva vanserijska, dovedite dobrog motivatora i takticara, modernog strucnjaka, pa da igramo koliko mozemo, da ne zalimo posle prvenstva kako je moglo hrabrije, ofanzivnije itd. Ajmo Srbi!

Navijač

pre 6 godina

(Kad se tikva pokondiri, 6. novembar 2017 17:17)

Gore sigurno nečemo igrati. Dobili smo igrača koji može da oslobodi Tadića jer su svi skotnali da nam sve od njega zavisi pa flaster na njega. Sad je tu i Sergej pa neće biti tako lako za protivnike. Ne kontam vas ljude pa valjda je bolje da imamo više napadačkih opcija i igrače koji su redovni u svojim klubovima znači spremni a ne da nam igraju igrači koji većinu nedelja u sezoni sede na klupi.

Ognjen Mamic

pre 6 godina

Jedva cekam nastup SMS-a, da svi vide koliko je prosječan, čak daleko lošiji od Tadića, iako Tadić baš i nije u formi, jedva čekam da se momak prospe igrom da se malo ovi što ga dižu u nebesa spuste na zemlju ..

ja

pre 6 godina

Alo bre, što branite Muslina, zar vam nije očigledno da je čovek imao sreće što smo imali laku grupu. Protiv ovih iole jačih ekipa kao što su Irska, Vels, Austrija nismo pokazali nikakvu nadmoć. Samo smo imali sreće da damo gol u Irskoj, iako smo se sve vreme branili, i imali smo sreće što je Vels kiksirao protiv slabijih ekipa. Ja sam srećniji što vidim Milinkovića-Savića tu, jer selektori mogu da se promene, ali Milinkovića-Savića smo mogli zauvek da izgubimo, jer je bio blizu da igra za Crnu goru, a koliko je Kežman u sukobu sa Muslinom, verujte mi ne bi mu bilo teško da ga na tako nešto nagovori i svali krivicu na Muslina. Tako da ćutite, sve je super ispalo, samo smo promenili jednog prosečnog trenera, koji je ovaj srećan plasman hteo da pripiše sebi ga sopstveni uspeh.

3rdWorldCountryCitizen

pre 6 godina

Da li je realno da neki ovde ljudi misle da je SMS u reprezentaciji samo zbog menadzera??? Pitam se da li su ljudi uopste pratili neki mec Lacija?? Ne mogu da verujem da se postavlja pitanje da li SMS treba da igra ili ne...

Navijač

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati. (nista o nicemu, 06. novembar 2017 16:52) Ljudi oko tebe mora da uživaju u tvom karakteru(Komendija, 06. novembar 2017 17:02)Imati kicmu je nesto lose? Ah, da, brze, jace i bolje ti je zivotni moto, sta vise pricati.
(nista o nicemu, 06. novembar 2017 17:04)
Odakle tebi ideja da igraci imaju nesto protiv Sergeja? Decko je na terenu zasluzio poziv, a sto se karaktera tice neka ga pokazu oni sto su poziv dobili, a ne mogu ni za svoje klubove da igraju.

123456

pre 6 godina

E, moji Srbi, neznam sta da vam kazem...sve znate...a cutite :(
(Kupujmo domace!, 6. novembar 2017 16:57)

Nista druze, samo nauci da pises.

ssss

pre 6 godina

Rukavina ubjedljivo najlosiji igrac zadnjih par utakmica. Lik se s loptom ne sastavlja, a uporno je bio u prvih 11 i igrao po cijelu utakmicu. Ne zalim Muslina zbog Rukavine i zbog 1000 vracenih lopti golmanu.

Zox

pre 6 godina

Jos jedna "zvezda" oko koje se dize prasina i koja nece apsolutno nista dati reprezentaciji. Kao i menadzer mu, uostalom...

Steta, decko je talentavan, ali niko kao nas savez ne zna da upropasti igraca, pa i celu reprezentaciju.

croata

pre 6 godina

Momak je potkovan,dobar igrac,al zbog njega otjerati trenera koji vas je odvo na sp i tim mu dodatno stavit uteg velikih ocekivanja,to ne moze dobro zavrsiti. Mislim da ce decko puknut ko kokica

nista o nicemu

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
(nista o nicemu, 06. novembar 2017 16:52)

Ljudi oko tebe mora da uživaju u tvom karakteru
(Komendija, 06. novembar 2017 17:02)

Imati kicmu je nesto lose? Ah, da, brze, jace i bolje ti je zivotni moto, sta vise pricati.

Navijač

pre 6 godina

Otkrovenje sezone sa dva gola i jednim dodavanjem za gol, a skoro svaku utakmicu igra po 90 min. Decka forsiraju nenormalno.
(Mladen, 06. novembar 2017 17:06)

Proguglaj malo o fudbalu, mozda ces da naucis nesto.

Coa

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 6. novembar 2017 16:52)

Zar nemaš pametnija posla već samo ideš od članka do članka, mračiš i kontriraš? Zar ti toliko nedostaje pažnje u životu pa je tražiš?

Bane

pre 6 godina

(Ognjen Mamic, 6. novembar 2017 17:35)

Jeste prosečan igrač koji igra konstantno u Laciju, kojeg eto neće da prodaju za pišljivih 50 miliona nego traže više, ma ludaci kako ne kontaju da se radi o prosečnom igraču.

Alo selektore on i Tadić ne igraju na istom mestu čak nisu ni isti tip igrača. Drugo ako si toliko siguran idi uloži neku lovu u kladionici pošto verujem da si stručnjak. Momak je bio 3 igrač na Novom Zelendu znaš li ti šta to znači. A kad napravi bum prvi ćeš ovde istog da hvališ.

joki

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 6. novembar 2017 16:52)

na koje igrace mislis.
tosic,rukavina,gudelja,mitrovic.
pa oni da imaju karaktera ne bi se ni odazvali muslinu.
rekli bi,hvala na pozivu ali nismo sad u formi,pozovi druge dok se ne izborimo makar za klupu u svojim raspalim klubovima.

a ako mislis na matica,tadica,kolarova...pa i oni da imaju karaktera trazili bi da sa njima igra sms a ne gudelj iz kine .


hajde sad veljko paunovic i da se uigravamo za svetsko.

Kad se tikva pokondiri

pre 6 godina

Vau...to je to,sada osvajamo svetsko prvenstvo!
Kako ce se razocarati svi oni smaraci koji su ga stalno pomanjali kao da ce on nesto promeniti!

fancy

pre 6 godina

mene samo formacija zanima, posed lopte I na gol vise da se igra. kao kod Antica...sve ostalo je greece style sto je antifudbal. ako igras igraj ko covek kad vec imas sa cime!

lale

pre 6 godina

Ajde što su zvali SMSa koji treba da igra, nego ima još 100 igrača da odigra kojekakve pripremne za SP i time se izreklamira za prodaju. Onda na SPu dva penala zbog hvatanja lopte rukom u 16m (svaki vredi par milki u nekoj azijskoj kladži) i eto nas na velikoj sceni u svima već dobro poznatom izdanju

Bane

pre 6 godina

(nista o nicemu, 6. novembar 2017 17:04)

Idi begaj pa pola njih nigde ni ne igra a ti bi da ne igraju ni ovde. Hoće sve trče. Pričaš o kičmi a upravo je Muslin nije imao. U prvih 6 utakmica smo bukvalno sami sebi davali golove čiji je to pečat pa naravno Muslinov.

ridji

pre 6 godina

A sad da ga vidimo na delu.Vec vidim da ce Krstajic biti novi selektor,jer nije niko lud da preuzme ovu reprezentaciju sa igracima koji nece da stanu iza selektora koji ih je odveo na SP.
Najveca zabluda je sto ljudi misle da cemo mi biti nesto bolji sa SMS-om,a bicemo isti ako ne i gori,jer ce sve oci biti uprete u njega i decko nece pokazati ni pola onoga sto pokazuje u Laciju.

Komendija

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
(nista o nicemu, 06. novembar 2017 16:52)

Ljudi oko tebe mora da uživaju u tvom karakteru

bobo mk

pre 6 godina

 Igrači su tu da igraju, a ne da biraju selektora ili da preuzmu njegovu funkciju. Igraju za sebe, prevashodno, a onda za svoju zemlju. Ne za Savez, ne za selektora.
(hipster, 06. novembar 2017 16:56)

Nije bilo tako u slučaju rukometašica.

as roma nikšić

pre 6 godina

Bane Ivanović koji je najbolji strijelac reprezentacije Srbije i koji je pravio najveću pometnju u 16-ercu protivnika kod prekida trebao je i do sada dobiti svog zamjenika za tu igu a nije. Da li postoji neko ime sa takvim osjećajem da nasledi ovog "centarfora zarobljenog u tijelu beka" kako sam ovdje pročitao kvalifikaciju za Baneta match winnera mnogih Čelsijevih mečeva?
Eto Sergeju mentora u reprezentaciji.

Coa

pre 6 godina

Jedva cekam nastup SMS-a, da svi vide koliko je prosječan, čak daleko lošiji od Tadića, iako Tadić baš i nije u formi, jedva čekam da se momak prospe igrom da se malo ovi što ga dižu u nebesa spuste na zemlju ..
(Ognjen Mamic, 6. novembar 2017 17:35)

Nije mi jasno zašto bi želeo bilo kome loše. Pogotovo čoveku koji ti ništa loše nije učinio i koji je u celoj ovoj situaciji sve vreme ćutao i gledao svoja posla iako je često nezasluženo bio prozivan.

A što se njegove prosečnosti tiče to idi objasni silnim klubovima koji se otimaju oko njega i ljudima iz Lacija koji su mu procenili vrednost na 100 miliona evra, a ne nama. Oni ga gledaju i analiziraju na svakoj utakmici i treningu.

svasta o svacemu

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
(nista o nicemu, 6. novembar 2017 16:52)

Bravo majstore, dokazao si da nemas pojma ni o cemu.

Klipak

pre 6 godina

Sve je to po nekima normalno...ali ljudi ko ce da da go...kad nam centarfori ne igraju po klubovima i nemaju kontinuitet gladi za golovima

ja pa ja

pre 6 godina

on da ima morala javio bi se u reprezentaciju tek posle sp-a. neki momci su ginuli da nas odvedu na sp a on sad dolazi da uziva i igra na sp. i to se jos postavlja kao da je on tu najbitniji igrac a ne kao klinac koji treba da izbori taj status.

hipster

pre 6 godina

@ništa o ničemu - Igrači su tu da igraju, a ne da biraju selektora ili da preuzmu njegovu funkciju. Igraju za sebe, prevashodno, a onda za svoju zemlju. Ne za Savez, ne za selektora.

svasta o svacemu

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
(nista o nicemu, 6. novembar 2017 16:52)

Bravo majstore, dokazao si da nemas pojma ni o cemu.

Komendija

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
(nista o nicemu, 06. novembar 2017 16:52)

Ljudi oko tebe mora da uživaju u tvom karakteru

hipster

pre 6 godina

@ništa o ničemu - Igrači su tu da igraju, a ne da biraju selektora ili da preuzmu njegovu funkciju. Igraju za sebe, prevashodno, a onda za svoju zemlju. Ne za Savez, ne za selektora.

nikola

pre 6 godina

Kad smo igrali kao babe terali ste Muslina i molili za Sergeja, sad kad je ovaj otisao a Sergej tu, ne valja ni to. Samo da kontrirate, iz zlobe. Imamo dobre igrace, dva vanserijska, dovedite dobrog motivatora i takticara, modernog strucnjaka, pa da igramo koliko mozemo, da ne zalimo posle prvenstva kako je moglo hrabrije, ofanzivnije itd. Ajmo Srbi!

Navijač

pre 6 godina

Otkrovenje sezone sa dva gola i jednim dodavanjem za gol, a skoro svaku utakmicu igra po 90 min. Decka forsiraju nenormalno.
(Mladen, 06. novembar 2017 17:06)

Proguglaj malo o fudbalu, mozda ces da naucis nesto.

3rdWorldCountryCitizen

pre 6 godina

Da li je realno da neki ovde ljudi misle da je SMS u reprezentaciji samo zbog menadzera??? Pitam se da li su ljudi uopste pratili neki mec Lacija?? Ne mogu da verujem da se postavlja pitanje da li SMS treba da igra ili ne...

Coa

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 6. novembar 2017 16:52)

Zar nemaš pametnija posla već samo ideš od članka do članka, mračiš i kontriraš? Zar ti toliko nedostaje pažnje u životu pa je tražiš?

ja

pre 6 godina

Alo bre, što branite Muslina, zar vam nije očigledno da je čovek imao sreće što smo imali laku grupu. Protiv ovih iole jačih ekipa kao što su Irska, Vels, Austrija nismo pokazali nikakvu nadmoć. Samo smo imali sreće da damo gol u Irskoj, iako smo se sve vreme branili, i imali smo sreće što je Vels kiksirao protiv slabijih ekipa. Ja sam srećniji što vidim Milinkovića-Savića tu, jer selektori mogu da se promene, ali Milinkovića-Savića smo mogli zauvek da izgubimo, jer je bio blizu da igra za Crnu goru, a koliko je Kežman u sukobu sa Muslinom, verujte mi ne bi mu bilo teško da ga na tako nešto nagovori i svali krivicu na Muslina. Tako da ćutite, sve je super ispalo, samo smo promenili jednog prosečnog trenera, koji je ovaj srećan plasman hteo da pripiše sebi ga sopstveni uspeh.

Navijač

pre 6 godina

Kao da je Messi došao?
(u čemu je fora, 06. novembar 2017 16:59)
Fora je u tome sto je dosao igrac koji je odavno zasluzio poziv i samo zbog toga se i napravio ovaj cirkus. Da je Mesi nije ali je odlican fudbaler koji ce mnogo znaciti reprezentaciji.

Navijač

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati. (nista o nicemu, 06. novembar 2017 16:52) Ljudi oko tebe mora da uživaju u tvom karakteru(Komendija, 06. novembar 2017 17:02)Imati kicmu je nesto lose? Ah, da, brze, jace i bolje ti je zivotni moto, sta vise pricati.
(nista o nicemu, 06. novembar 2017 17:04)
Odakle tebi ideja da igraci imaju nesto protiv Sergeja? Decko je na terenu zasluzio poziv, a sto se karaktera tice neka ga pokazu oni sto su poziv dobili, a ne mogu ni za svoje klubove da igraju.

joki

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 6. novembar 2017 16:52)

na koje igrace mislis.
tosic,rukavina,gudelja,mitrovic.
pa oni da imaju karaktera ne bi se ni odazvali muslinu.
rekli bi,hvala na pozivu ali nismo sad u formi,pozovi druge dok se ne izborimo makar za klupu u svojim raspalim klubovima.

a ako mislis na matica,tadica,kolarova...pa i oni da imaju karaktera trazili bi da sa njima igra sms a ne gudelj iz kine .


hajde sad veljko paunovic i da se uigravamo za svetsko.

Coa

pre 6 godina

Jedva cekam nastup SMS-a, da svi vide koliko je prosječan, čak daleko lošiji od Tadića, iako Tadić baš i nije u formi, jedva čekam da se momak prospe igrom da se malo ovi što ga dižu u nebesa spuste na zemlju ..
(Ognjen Mamic, 6. novembar 2017 17:35)

Nije mi jasno zašto bi želeo bilo kome loše. Pogotovo čoveku koji ti ništa loše nije učinio i koji je u celoj ovoj situaciji sve vreme ćutao i gledao svoja posla iako je često nezasluženo bio prozivan.

A što se njegove prosečnosti tiče to idi objasni silnim klubovima koji se otimaju oko njega i ljudima iz Lacija koji su mu procenili vrednost na 100 miliona evra, a ne nama. Oni ga gledaju i analiziraju na svakoj utakmici i treningu.

Gunf...

pre 6 godina

Evo ja sam za Sergeja i Zivkovica i ne ocekujem nista spektakularno od njih,ne mislim da cemo prostati kroz grupu sa njima,to je suludo,ali ce reprezentacija sigurno biti bolja od one koju smo gledali.

ssss

pre 6 godina

Rukavina ubjedljivo najlosiji igrac zadnjih par utakmica. Lik se s loptom ne sastavlja, a uporno je bio u prvih 11 i igrao po cijelu utakmicu. Ne zalim Muslina zbog Rukavine i zbog 1000 vracenih lopti golmanu.

Coa

pre 6 godina

Kakav narod ja ne verujem. Do juče Muslin bio glavna meta jer ne zove ovog i onog, jer gura igrača iz Kine, igra sa 7 defanzivnih igrača, drugi tim Austrija nas pomeo... A danas je Muslin žrtva, a Sergej je kriv za sve, jer je ''oterao'' selektora, kvari atmosferu, ne zaslužuje da igra SP, jer nije igrao kvalifikacije...

Tačno sam znao da će se ovo dogoditi i već jedno vreme govorim da je Sergej pogrešio što nije izabrao Crnu Goru, jer ga Srbija ne zaslužuje. Sada će biti stalno na radaru, a fudbalski ''stručnjaci'' će jedva dočekati njegove greške da ga ispljuju i opravdaju Muslina.

Zox

pre 6 godina

Jos jedna "zvezda" oko koje se dize prasina i koja nece apsolutno nista dati reprezentaciji. Kao i menadzer mu, uostalom...

Steta, decko je talentavan, ali niko kao nas savez ne zna da upropasti igraca, pa i celu reprezentaciju.

Indoktrinacija

pre 6 godina

Sergej se je bio prvak Evrope sa reprezentacijom 2013. i prvak sveta 2015. godine.
Zna kako se igra i pobedjuje u reprezentaciji. Uvodjenje u A tim njega i jos nekolicine mladih igraca koji su delili uspehe sa njim ce nadam, pre svega doprineti da konacno imamo reprezentaciju koju cine pobednici, koji se nece plasiti uspeha i koji ce znati da se nose i sa tom vrstom pritiska. Nije dovoljnan samo kvalitet, psihologija je u modernom sportu od velikog znacaja. Kada pogledamo nasu kosarkasku reprezentaciju i uspehe minulih godina mozemo da zakljucimo da tu realno nema kvaliteta kao ranije, ali momci veruju u sebe, znaju da pobedjuju jer su to cinili i u mladjim selekcijama.
Sergej, Andrija, Maksimovic, Rajkovic i ostali koji ce siguran sam, kada dodje vreme zaigrati za A tim, nece ulaziti u utakmice sa predubedjenjem da su inferiorni i da nista nisu postigli u nacionalnom dresu. Samim tim ce njima biti lakse da igraju i pruze maksimum.
Samo neka momci igraju i da ih mi podrzimo. Napravice nesto u narednim godinama, siguran sam.

Oxi

pre 6 godina

Srbiju na SP nisu odveli ni Muslin ni igraci, vec navijaci koji su odjednom prestali prekidati utakmice i dovoditi Srbiju u situaciju da svake kvalifikacije odigra sa minus bodovima i pred praznim tribinama. Naravno, bila je tu i doza srece da se izvuce grupa sa timovima koji Srbiji odgovaraju, i sa kojima Srbija ima pozitivan skor, Austrija, Vels, Irska. Sve to treba zaboraviti i gledati da se oformi tim od najboljih i najtalentovanijih igraca i odigra neka prijateljska protiv vrhunske reprezentacije tipa Nemacke, Brazila, Engleske, Spanije, Belgije, Francuske, Italije, pa da se najzad vidi gde Srbija ustvari nalazi i koliko moze. Nereseno u Beogradu protiv Velsa je bio taj signal koji je pokazao da Muslinova Srbija nema potreban kvalitet da napadne, a bez kvaliteta u ofanzivi Srbija nema cemu da se nada na SP. Zato su potrebni SMS, Zivkovic i Radonjic koji imaju ofanzivne kvalitete, to je jedina sansa da Srbija napravi rezultat na SP...

kon

pre 6 godina

Nadam se da su sada srećni Kokeza, Kežman, Ramadani i ostali stručnjaci u FSS-u.
(Moravac, 06. novembar 2017 16:59)

nadam se da si i ti srecan jer si verovatno i ti govorio ironicno "gde je SMS? ne uklapa se u sistem"

Coco Bill

pre 6 godina

I zbog ovoga su isterali Muslina.E,necemo ni videti Rusiju,a vec cemo nazad
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Siki, 6. novembar 2017 18:54)

Ma kako da ne !!! A Muslin odjednom posta kao da je Murinjo, Gvardiola, Ferguson, Lipi, Konte.....i da bi snjim u Rusiji napravili dar mar

123456

pre 6 godina

E, moji Srbi, neznam sta da vam kazem...sve znate...a cutite :(
(Kupujmo domace!, 6. novembar 2017 16:57)

Nista druze, samo nauci da pises.

bivsi ovdasnji

pre 6 godina

" Više bih voleo da je Muslin među Orlovima. Zaslužio je.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dečko, 6. novembar 2017 19:56)

Rečeno njegovim rječnikom : Ne uklapa se u sistem . FSSa .

Kol

pre 6 godina

Ovakav cirkus je moguc samo u Srbiji, Sergej je vrhunski igrac tu nema diskusije, ali ovo sto se desilo je zaista odlika trecerazrednih drzava!

laki

pre 6 godina

Niti je normalno da ovakav igrač ne bude deo reprezentacije, niti je normalno smenjivati trenera posle rezultatskog uspeha. Zato smo mi Srbija,izmišljamo sukobe i kad ih ne bi trebalo biti, uvek u dilemi, uvek za i protiv, istok ili zapad, EU ili Rusija bla, bla, bla.

croata

pre 6 godina

Momak je potkovan,dobar igrac,al zbog njega otjerati trenera koji vas je odvo na sp i tim mu dodatno stavit uteg velikih ocekivanja,to ne moze dobro zavrsiti. Mislim da ce decko puknut ko kokica

Stara kuka

pre 6 godina

Jeste jeste Sergeju treba menadzer da bi igrao u jednom Laciju...pa nije on Bambika,Raca,Katai,Grujic,Scepovoc,Trisovic,Mijailovic...realno,posteno govoreci ljudski je sramno oduzeti Muslinu SP.Ali pitanje da li je Sergej tu kriv ili on ispasta zbog sukoba menadzera i Muslina.

Moravac

pre 6 godina

Nadam se da su sada srećni Kokeza, Kežman, Ramadani i ostali stručnjaci u FSS-u.
(Moravac, 06. novembar 2017 16:59)

nadam se da si i ti srecan jer si verovatno i ti govorio ironicno "gde je SMS? ne uklapa se u sistem"
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kon, 6. novembar 2017 17:15)

Ne, majstore... Srećan sam i zahvalan gore pomenutim ljudima jer sam, naivno, pomislio da su igranjem Zvezde i Partizana u LE, kao i plasmanom reprezentacije na SP došli bolji dani za srpski fudbal. Ali, gore pomenuti su me brzo otreznili i vratili u stvarnost i zahvalan sam im zbog toga.

kladzom do bola

pre 6 godina

imali smo mi i stojkovica , mijatovica , savicevica , jugovica , mihajlovica , drulovica itd i sta smo uradili , nista 0 ., od ovih ocekujem isto , mozda i gore .

Navijač

pre 6 godina

(Kad se tikva pokondiri, 6. novembar 2017 17:17)

Gore sigurno nečemo igrati. Dobili smo igrača koji može da oslobodi Tadića jer su svi skotnali da nam sve od njega zavisi pa flaster na njega. Sad je tu i Sergej pa neće biti tako lako za protivnike. Ne kontam vas ljude pa valjda je bolje da imamo više napadačkih opcija i igrače koji su redovni u svojim klubovima znači spremni a ne da nam igraju igrači koji većinu nedelja u sezoni sede na klupi.

fancy

pre 6 godina

mene samo formacija zanima, posed lopte I na gol vise da se igra. kao kod Antica...sve ostalo je greece style sto je antifudbal. ako igras igraj ko covek kad vec imas sa cime!

hairlija

pre 6 godina

BRAVO!!! Odmah organizovati utakmicu protiv Nemačke, ima da im SMS da bar pet komada!!! Protiv Kine i Koreje treba da igramo sa 9 igrača, SMS je tu čoveče! Gde bi nam bio kraj da se pojavi i MMS?

ja pa ja

pre 6 godina

on da ima morala javio bi se u reprezentaciju tek posle sp-a. neki momci su ginuli da nas odvedu na sp a on sad dolazi da uziva i igra na sp. i to se jos postavlja kao da je on tu najbitniji igrac a ne kao klinac koji treba da izbori taj status.

goran

pre 6 godina

Ovako dobri Moji drugari zvezdaši,svi mi vrlo dobro znamo da je Mladjo veoma dobar i pošten momak,a ja koliko se sećam upravo je vaša legenda i legenda svetskog fudbala Nemanja Vidić pričao o njemu u superlativima.Kakva su njegove trenerske sposobnosti to će mo videti. Lično ga poznajem i budite ubeđeni da neće slušati ničijie sugestije ukoliko bude otićiće pre nego što je došao,kao što je to bio slučaj onamad u Partizanu.

Bree

pre 6 godina

Otisao Muslin, ostali 'klimaci glavama'! Mihajlovic oterao Ljajica, Curcic Tadica, sada Muslin izostavljao SMS-a, dakle FSS-u odgovara samo neko ko se slaze sa spiskom igraca. Bruka!!

Bane

pre 6 godina

(Ognjen Mamic, 6. novembar 2017 17:35)

Jeste prosečan igrač koji igra konstantno u Laciju, kojeg eto neće da prodaju za pišljivih 50 miliona nego traže više, ma ludaci kako ne kontaju da se radi o prosečnom igraču.

Alo selektore on i Tadić ne igraju na istom mestu čak nisu ni isti tip igrača. Drugo ako si toliko siguran idi uloži neku lovu u kladionici pošto verujem da si stručnjak. Momak je bio 3 igrač na Novom Zelendu znaš li ti šta to znači. A kad napravi bum prvi ćeš ovde istog da hvališ.

svi pametni

pre 6 godina

Bicu kratak, ovde nije rec o Sergeju vec o Muslinu.
Zamislite da radite za kompaniju i donesete joj vise milionski profit i onda ta ista kompanija umesto da vas unapredi ona vam da otkaz.
Eto kratko i jasno.
Nekazem da je Muslin bio u pravu vec samo da ovo nije nimalo ljudski ni moralno uradjeno.
Neznam za druge ali Svetsko sa ovakvom Srbijom me ama bas nimalo ne zanima.

Марко

pre 6 godina

Никоме се не свиђа Муслинова репрезентација, а како је то млада репрезентација освојила СП - на пенале и продужетке четири пута за редом. Могли су да испадну у осмини финала протива Мађара да нису случајно дали гол у 90. минуту. Никада нико није имао среће на једном такмичењу као та екипа.

as roma nikšić

pre 6 godina

Bane Ivanović koji je najbolji strijelac reprezentacije Srbije i koji je pravio najveću pometnju u 16-ercu protivnika kod prekida trebao je i do sada dobiti svog zamjenika za tu igu a nije. Da li postoji neko ime sa takvim osjećajem da nasledi ovog "centarfora zarobljenog u tijelu beka" kako sam ovdje pročitao kvalifikaciju za Baneta match winnera mnogih Čelsijevih mečeva?
Eto Sergeju mentora u reprezentaciji.

alex

pre 6 godina

SMS, Krsticic i Radonjic??? Oteras coveka koji je zemlju odveo na svetsko prvenstvo sa prvog mesta, zato sto nije zvao 3 igrača, od kojih samo jedan dovoljno dobar da bude u reprezentaciji. Krstajic, vidim odmah poslusao menadzere i ove sa cela saveza pa prosirio spisak i ubacio ove likove da bi im porasla cena. Mora da je i on dobio parce kolaca. Koja je ovo bruka i sramota, ja prosto nemam reci. Prosto mi je zao sto sam rodjen ovde i sto su ovakve malverzacije ovde svakodnevne i sto sve to prolazi nekaznjeno. Da je pametan onaj decko Svilar da igra za Belgiju, da ne gleda ovu sramotu i da se ne uplice u FSS.

znanje-imanje

pre 6 godina

Da, za očekivati je da nakon svega SMS bude prosečan - prve dve-tri utakmice. Ali to je OK, nije OK da debituje prvu na SP.

Mika

pre 6 godina

Postoji nesto sto se zove, pobednicki, timski duh, autoritet, sistem, cilj i nagrada. Sve su upropastili. Urusavanje atmosfere u ekipi pred SP. Ceo svet se cudi samo smo mi pametni.

ja

pre 6 godina

(svi pametni, 6. novembar 2017 18:09)

Al ti je poredjenje, svaka ti cast !

Ovde nije pitanje morala, vec ko moze a ko ne moze. Muslin NE MOZE, zato sto forsira igru od pre 30 godina, i zato sto ce nas iole ozbiljnija reprezentacija oduciti od fudbala.

Na SP smo otisli samo zahvaljujuci kvalitetu pojedinaca, pre svega Tadica, nijedna reprezentacija u nasoj grupi jednostavno nema kvalitet da bi bila merilo. A na SP bi prosli isto kao sa Petkovicem, prvi u grupi ispred Spanije, jedan primljen gol, na kraju potop.

coldplayer

pre 6 godina

@cudni ljudi
Ovde si cudan samo ti.A zasto je na njemu breme?Zamisli da igras ti na njegovom mestu.Dobar fudbal,dobra plata,ponude odlicne i smesi ti se odlican klub i fenomenalan ugovor.Ali to ti nije dovoljno.Ti bi da preko leta opet treniras,znojis se,cimas,ne budes sa porodicom i lomis se za nezahvalan narod koji ceka da te samo opljuje.A sve to jer si zlatni orlic koji je osvojio SP i koji igra prilicno dobar fudbal pa bi sada kao nagradu trebao da imas u dresu svoje reprezentacije.Onda te tamo neki sklone na stranu,zbog tamo nekih koji sede cele sezone na klupi ili tribini.A onda kada treba konacno da dobijes sansu ovakvi kao ovaj "cudni" te spoticu sa ovakvim komentarima.E decko,decko.Sta nam radis to pa si zasluzio da te toliko "hvalimo i podrzavamo".Ne zasluzujemo mi takve vec ove sto su do sada bili da nam "ulepsavaju" zivot.

Gde ja živim

pre 6 godina

Momku niko ništa ne nameće i ne treba, ali valjalo bi da vidimo nešto, u suprotnom izgibosmo ovde za džabe. Da vidimo da li je sindrom "bolje za klub nego za reprezentaciju" prisutan i kod njega. Srećno.

coldplayer

pre 6 godina

Kakav smo narod ocekujem na prvoj ako ne da gol komentare blacenja igraca.A ako ne osvojimo SP bice omalovazavanja trenera pa bio to i Murinjo.

New Jersey

pre 6 godina

(svi pametni, 06. novembar 2017 18:09)
A zamisli od gazde kompanije dobijes zadatak da razmotris sve opcije i uvedes novine,a ne ti si umislio da si ti gazda,postao tvrdoglav a kompanija je imala kroz istoriju i vece uspehe,ti dodjes i odes a kompanija ostaje.

coldplayer

pre 6 godina

@Marko
Pa dobro.To je samo tvoj problem.Nisam ja kriv sto ti ne kapiras osnovne stvari ovde.Kada neko osvoji EP,pa SP sa mladima,igra odlicno u klubu onda je normalno da kao takav ide u A tim.E sad sto se kod nas daje prednost onima koji greju klubu,iz svima poznatih razloga,je druga stvar.Ovde ljudi samo pisu da je decko zasluzio da igra.To sto ti okreces pricu da je decko Mesi i da cemo sa njim da bude prvaci sveta to je problem u tvojoj glavi a ne mojoj.

Kad se tikva pokondiri

pre 6 godina

Vau...to je to,sada osvajamo svetsko prvenstvo!
Kako ce se razocarati svi oni smaraci koji su ga stalno pomanjali kao da ce on nesto promeniti!

lale

pre 6 godina

Ajde što su zvali SMSa koji treba da igra, nego ima još 100 igrača da odigra kojekakve pripremne za SP i time se izreklamira za prodaju. Onda na SPu dva penala zbog hvatanja lopte rukom u 16m (svaki vredi par milki u nekoj azijskoj kladži) i eto nas na velikoj sceni u svima već dobro poznatom izdanju

Nikola

pre 6 godina

Svi ovi sto mrse kako smo imali laku grupu, imali smo mi i lakse pa nismo prolazili. Ne razumem po cemu laka grupa kada smo mi iz 4.sesira?

Ognjen Mamic

pre 6 godina

Jedva cekam nastup SMS-a, da svi vide koliko je prosječan, čak daleko lošiji od Tadića, iako Tadić baš i nije u formi, jedva čekam da se momak prospe igrom da se malo ovi što ga dižu u nebesa spuste na zemlju ..

realno

pre 6 godina

Nije problem samo u SMS-u, vec da je Muslin forsirao svoje igrace kao menadzer iz senke, dok je savez imao svoje. Dokaz je Krsticic. Za Radonjica se vidi da moze da bude igracina, a Zile je odavno prerastao mladu reprezentaciju... Ja nemam problem da se jedan dva igraca menadzerski prodaje, ali da se uvek glavni igraci zovu tako da ti igraci niti kvare koncept ili atmosveru...

coldplayer

pre 6 godina

@svi pametni
Pa ok,ali ni nas,hvala Bogu vecinu koliko vidim,ne zanima da gledamo onakvu Srbiju kakvu je on vodio.Kad pomislim samo sta bi nam sa onakvom igrom uradili Nemci,Brazilci i dr. sve mi se smraci.A posto ga branis navedi mi samo JEDNU utakmicu koju je on vodio protiv ne jake nego osrednje ekipe a da smo odigrali dobro.Samo JEDNU.Odgledaj samo ponovo one utakmice koje smo dobili protiv Austrije,Irske,pa remije protiv Velsa pa se vrati i reci mi kako smo igrali.OCAJNO.Daleko mu lepa kuca.Dajte nekog mladog pa da uzivamo u fudbalu,a ne ove koji ubijaju u pojam.

Klipak

pre 6 godina

Sve je to po nekima normalno...ali ljudi ko ce da da go...kad nam centarfori ne igraju po klubovima i nemaju kontinuitet gladi za golovima

Bane

pre 6 godina

(nista o nicemu, 6. novembar 2017 17:04)

Idi begaj pa pola njih nigde ni ne igra a ti bi da ne igraju ni ovde. Hoće sve trče. Pričaš o kičmi a upravo je Muslin nije imao. U prvih 6 utakmica smo bukvalno sami sebi davali golove čiji je to pečat pa naravno Muslinov.

ridji

pre 6 godina

A sad da ga vidimo na delu.Vec vidim da ce Krstajic biti novi selektor,jer nije niko lud da preuzme ovu reprezentaciju sa igracima koji nece da stanu iza selektora koji ih je odveo na SP.
Najveca zabluda je sto ljudi misle da cemo mi biti nesto bolji sa SMS-om,a bicemo isti ako ne i gori,jer ce sve oci biti uprete u njega i decko nece pokazati ni pola onoga sto pokazuje u Laciju.

coldplayer

pre 6 godina

@ja pa ja
Ajde pameti nasa ovde daj link njegove izjave tog tipa.Kada je uopste on pomenuo i pozalio se da ne igra?Kada?Kakvih ljudi ima pa ovo je neverovatno.Obican narod,kako rece Muslin "polusvet",ga hoce u reprezentaciji jer hvala Bogu ima oci pa vidi ko kako igra.Bar se u sport razumemo ako nista drugo.Taj momak je MORAO da igra sve vreme je zlatni momak nase mlade generacije i kao takav nema on sta kome da moralise.Decko pokazuje KONSTANTNO kakav je igrac i to je svima dosta sem Muslinu.A ti mi reci gde se Muslin dokazao.Ne pominji mi molim te samo nasu ligu.

Bane

pre 6 godina

(nista o nicemu, 6. novembar 2017 17:04)

Idi begaj pa pola njih nigde ni ne igra a ti bi da ne igraju ni ovde. Hoće sve trče. Pričaš o kičmi a upravo je Muslin nije imao. U prvih 6 utakmica smo bukvalno sami sebi davali golove čiji je to pečat pa naravno Muslinov.

gigatrend

pre 6 godina

Sad smo kao iznenađeni!? Pa valjda je jasno da je za novog selektora (makar bio i VD) to uslov br. 1. Iako se njegov menadžer nije mešao... gde bi on?

bayshanac

pre 6 godina

Jel se neko zapitao šta o svemu ovome misle igrači koji su izneli ceo kvalifikacioni ciklus? Kakva će atmosfera biti u svlačionici?

-21grams

pre 6 godina

Igraju za sebe, prevashodno, a onda za svoju zemlju.
(hipster, 6. novembar 2017 16:56)
Kad igraju za svoj klub i lovu, tu je samo za sebe. A kad igraju za reprezentaciju, onda su predstavnici naroda i zemlje. Nashe nekako lova mnogo vishe motivishe, od tuda i rezultati reprezentacije.

Hanibal ante portas

pre 6 godina

Više bih voleo da je Muslin među Orlovima. Zaslužio je.
(Dečko, 06. novembar 2017 19:56)

Nije ispunio 3 uslova, ne uklapa se u sistem.

Cudni ljudi

pre 6 godina

Sad ima OBAVEZU da bude najbolji igrac
Netreba nam novi Deki Stankovic za klub sve a reprezantacija nula ..
Sve je isforsirao s Kezmanom pa sad da ih vidimo ..

Cilj je bio SP , tu smo ... Igraci koji su igrali svaka cast a na njemu je sad breme i obaveza ..
Hajd da ga vidimo ..

nista o nicemu

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
(nista o nicemu, 06. novembar 2017 16:52)

Ljudi oko tebe mora da uživaju u tvom karakteru
(Komendija, 06. novembar 2017 17:02)

Imati kicmu je nesto lose? Ah, da, brze, jace i bolje ti je zivotni moto, sta vise pricati.

mich

pre 6 godina

Jel sa SMS idemo na titulu, koliko ga gurate po medijima, A UGURALI STE GA U REPREZENTACIJU, pomislio bi covek da je titula da dohvat ruke...SMARATE

Marko

pre 6 godina

coldplayer, 06. novembar 2017 19:03

Da, naravno da cu da osudim najstrasnije, ne bude li igrao bar tri puta bolje od svih ostalih reprezentativaca zajedno. Toliko ste ga uzdizali u nebesa, bukvalno bez njega nema reprezentacije. E pa molim lepo, sada nek nosi teret ocekivanja na ledjima.

bobo mk

pre 6 godina

 Igrači su tu da igraju, a ne da biraju selektora ili da preuzmu njegovu funkciju. Igraju za sebe, prevashodno, a onda za svoju zemlju. Ne za Savez, ne za selektora.
(hipster, 06. novembar 2017 16:56)

Nije bilo tako u slučaju rukometašica.

Rema

pre 6 godina

Otisao Muslin, ostali 'klimaci glavama'! Mihajlovic oterao Ljajica, Curcic Tadica, sada Muslin izostavljao SMS-a, dakle FSS-u odgovara samo neko ko se slaze sa spiskom igraca. Bruka!!

Nije Mihajlović oterao Ljajića zato što ovaj, eto, neće da peva himnu. Ljajić je igrač koji narušava atmosferu u svlačionici reprezentacije i uništava timski duh. Likovima koji ne znaju šta je profesionalnost nije mesto u reprezentaciji, ma kakva ona bila. Šta traži u reprezentaciji igrač koji na treningu konstantno radi suprotno od onoga što je po planu trenera i onoga što rade svi ostali igrači?

ja pa ja

pre 6 godina

on da ima morala javio bi se u reprezentaciju tek posle sp-a. neki momci su ginuli da nas odvedu na sp a on sad dolazi da uziva i igra na sp. i to se jos postavlja kao da je on tu najbitniji igrac a ne kao klinac koji treba da izbori taj status.

Ognjen Mamic

pre 6 godina

Jedva cekam nastup SMS-a, da svi vide koliko je prosječan, čak daleko lošiji od Tadića, iako Tadić baš i nije u formi, jedva čekam da se momak prospe igrom da se malo ovi što ga dižu u nebesa spuste na zemlju ..

ja

pre 6 godina

Alo bre, što branite Muslina, zar vam nije očigledno da je čovek imao sreće što smo imali laku grupu. Protiv ovih iole jačih ekipa kao što su Irska, Vels, Austrija nismo pokazali nikakvu nadmoć. Samo smo imali sreće da damo gol u Irskoj, iako smo se sve vreme branili, i imali smo sreće što je Vels kiksirao protiv slabijih ekipa. Ja sam srećniji što vidim Milinkovića-Savića tu, jer selektori mogu da se promene, ali Milinkovića-Savića smo mogli zauvek da izgubimo, jer je bio blizu da igra za Crnu goru, a koliko je Kežman u sukobu sa Muslinom, verujte mi ne bi mu bilo teško da ga na tako nešto nagovori i svali krivicu na Muslina. Tako da ćutite, sve je super ispalo, samo smo promenili jednog prosečnog trenera, koji je ovaj srećan plasman hteo da pripiše sebi ga sopstveni uspeh.

Марко

pre 6 godina

Никоме се не свиђа Муслинова репрезентација, а како је то млада репрезентација освојила СП - на пенале и продужетке четири пута за редом. Могли су да испадну у осмини финала протива Мађара да нису случајно дали гол у 90. минуту. Никада нико није имао среће на једном такмичењу као та екипа.

croata

pre 6 godina

Momak je potkovan,dobar igrac,al zbog njega otjerati trenera koji vas je odvo na sp i tim mu dodatno stavit uteg velikih ocekivanja,to ne moze dobro zavrsiti. Mislim da ce decko puknut ko kokica

svi pametni

pre 6 godina

Bicu kratak, ovde nije rec o Sergeju vec o Muslinu.
Zamislite da radite za kompaniju i donesete joj vise milionski profit i onda ta ista kompanija umesto da vas unapredi ona vam da otkaz.
Eto kratko i jasno.
Nekazem da je Muslin bio u pravu vec samo da ovo nije nimalo ljudski ni moralno uradjeno.
Neznam za druge ali Svetsko sa ovakvom Srbijom me ama bas nimalo ne zanima.

alex

pre 6 godina

SMS, Krsticic i Radonjic??? Oteras coveka koji je zemlju odveo na svetsko prvenstvo sa prvog mesta, zato sto nije zvao 3 igrača, od kojih samo jedan dovoljno dobar da bude u reprezentaciji. Krstajic, vidim odmah poslusao menadzere i ove sa cela saveza pa prosirio spisak i ubacio ove likove da bi im porasla cena. Mora da je i on dobio parce kolaca. Koja je ovo bruka i sramota, ja prosto nemam reci. Prosto mi je zao sto sam rodjen ovde i sto su ovakve malverzacije ovde svakodnevne i sto sve to prolazi nekaznjeno. Da je pametan onaj decko Svilar da igra za Belgiju, da ne gleda ovu sramotu i da se ne uplice u FSS.

svasta o svacemu

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
(nista o nicemu, 6. novembar 2017 16:52)

Bravo majstore, dokazao si da nemas pojma ni o cemu.

hairlija

pre 6 godina

BRAVO!!! Odmah organizovati utakmicu protiv Nemačke, ima da im SMS da bar pet komada!!! Protiv Kine i Koreje treba da igramo sa 9 igrača, SMS je tu čoveče! Gde bi nam bio kraj da se pojavi i MMS?

nista o nicemu

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
(nista o nicemu, 06. novembar 2017 16:52)

Ljudi oko tebe mora da uživaju u tvom karakteru
(Komendija, 06. novembar 2017 17:02)

Imati kicmu je nesto lose? Ah, da, brze, jace i bolje ti je zivotni moto, sta vise pricati.

Kad se tikva pokondiri

pre 6 godina

Vau...to je to,sada osvajamo svetsko prvenstvo!
Kako ce se razocarati svi oni smaraci koji su ga stalno pomanjali kao da ce on nesto promeniti!

Marko

pre 6 godina

coldplayer, 06. novembar 2017 19:03

Da, naravno da cu da osudim najstrasnije, ne bude li igrao bar tri puta bolje od svih ostalih reprezentativaca zajedno. Toliko ste ga uzdizali u nebesa, bukvalno bez njega nema reprezentacije. E pa molim lepo, sada nek nosi teret ocekivanja na ledjima.

Navijač

pre 6 godina

Otkrovenje sezone sa dva gola i jednim dodavanjem za gol, a skoro svaku utakmicu igra po 90 min. Decka forsiraju nenormalno.
(Mladen, 06. novembar 2017 17:06)

Proguglaj malo o fudbalu, mozda ces da naucis nesto.

Mika

pre 6 godina

Postoji nesto sto se zove, pobednicki, timski duh, autoritet, sistem, cilj i nagrada. Sve su upropastili. Urusavanje atmosfere u ekipi pred SP. Ceo svet se cudi samo smo mi pametni.

bayshanac

pre 6 godina

Jel se neko zapitao šta o svemu ovome misle igrači koji su izneli ceo kvalifikacioni ciklus? Kakva će atmosfera biti u svlačionici?

ridji

pre 6 godina

A sad da ga vidimo na delu.Vec vidim da ce Krstajic biti novi selektor,jer nije niko lud da preuzme ovu reprezentaciju sa igracima koji nece da stanu iza selektora koji ih je odveo na SP.
Najveca zabluda je sto ljudi misle da cemo mi biti nesto bolji sa SMS-om,a bicemo isti ako ne i gori,jer ce sve oci biti uprete u njega i decko nece pokazati ni pola onoga sto pokazuje u Laciju.

Cudni ljudi

pre 6 godina

Sad ima OBAVEZU da bude najbolji igrac
Netreba nam novi Deki Stankovic za klub sve a reprezantacija nula ..
Sve je isforsirao s Kezmanom pa sad da ih vidimo ..

Cilj je bio SP , tu smo ... Igraci koji su igrali svaka cast a na njemu je sad breme i obaveza ..
Hajd da ga vidimo ..

Kol

pre 6 godina

Ovakav cirkus je moguc samo u Srbiji, Sergej je vrhunski igrac tu nema diskusije, ali ovo sto se desilo je zaista odlika trecerazrednih drzava!

Komendija

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
(nista o nicemu, 06. novembar 2017 16:52)

Ljudi oko tebe mora da uživaju u tvom karakteru

Navijač

pre 6 godina

Kao da je Messi došao?
(u čemu je fora, 06. novembar 2017 16:59)
Fora je u tome sto je dosao igrac koji je odavno zasluzio poziv i samo zbog toga se i napravio ovaj cirkus. Da je Mesi nije ali je odlican fudbaler koji ce mnogo znaciti reprezentaciji.

3rdWorldCountryCitizen

pre 6 godina

Da li je realno da neki ovde ljudi misle da je SMS u reprezentaciji samo zbog menadzera??? Pitam se da li su ljudi uopste pratili neki mec Lacija?? Ne mogu da verujem da se postavlja pitanje da li SMS treba da igra ili ne...

Zox

pre 6 godina

Jos jedna "zvezda" oko koje se dize prasina i koja nece apsolutno nista dati reprezentaciji. Kao i menadzer mu, uostalom...

Steta, decko je talentavan, ali niko kao nas savez ne zna da upropasti igraca, pa i celu reprezentaciju.

Oxi

pre 6 godina

Srbiju na SP nisu odveli ni Muslin ni igraci, vec navijaci koji su odjednom prestali prekidati utakmice i dovoditi Srbiju u situaciju da svake kvalifikacije odigra sa minus bodovima i pred praznim tribinama. Naravno, bila je tu i doza srece da se izvuce grupa sa timovima koji Srbiji odgovaraju, i sa kojima Srbija ima pozitivan skor, Austrija, Vels, Irska. Sve to treba zaboraviti i gledati da se oformi tim od najboljih i najtalentovanijih igraca i odigra neka prijateljska protiv vrhunske reprezentacije tipa Nemacke, Brazila, Engleske, Spanije, Belgije, Francuske, Italije, pa da se najzad vidi gde Srbija ustvari nalazi i koliko moze. Nereseno u Beogradu protiv Velsa je bio taj signal koji je pokazao da Muslinova Srbija nema potreban kvalitet da napadne, a bez kvaliteta u ofanzivi Srbija nema cemu da se nada na SP. Zato su potrebni SMS, Zivkovic i Radonjic koji imaju ofanzivne kvalitete, to je jedina sansa da Srbija napravi rezultat na SP...

Coa

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 6. novembar 2017 16:52)

Zar nemaš pametnija posla već samo ideš od članka do članka, mračiš i kontriraš? Zar ti toliko nedostaje pažnje u životu pa je tražiš?

joki

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 6. novembar 2017 16:52)

na koje igrace mislis.
tosic,rukavina,gudelja,mitrovic.
pa oni da imaju karaktera ne bi se ni odazvali muslinu.
rekli bi,hvala na pozivu ali nismo sad u formi,pozovi druge dok se ne izborimo makar za klupu u svojim raspalim klubovima.

a ako mislis na matica,tadica,kolarova...pa i oni da imaju karaktera trazili bi da sa njima igra sms a ne gudelj iz kine .


hajde sad veljko paunovic i da se uigravamo za svetsko.

Moravac

pre 6 godina

Nadam se da su sada srećni Kokeza, Kežman, Ramadani i ostali stručnjaci u FSS-u.
(Moravac, 06. novembar 2017 16:59)

nadam se da si i ti srecan jer si verovatno i ti govorio ironicno "gde je SMS? ne uklapa se u sistem"
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kon, 6. novembar 2017 17:15)

Ne, majstore... Srećan sam i zahvalan gore pomenutim ljudima jer sam, naivno, pomislio da su igranjem Zvezde i Partizana u LE, kao i plasmanom reprezentacije na SP došli bolji dani za srpski fudbal. Ali, gore pomenuti su me brzo otreznili i vratili u stvarnost i zahvalan sam im zbog toga.

hipster

pre 6 godina

@ništa o ničemu - Igrači su tu da igraju, a ne da biraju selektora ili da preuzmu njegovu funkciju. Igraju za sebe, prevashodno, a onda za svoju zemlju. Ne za Savez, ne za selektora.

Coa

pre 6 godina

Kakav narod ja ne verujem. Do juče Muslin bio glavna meta jer ne zove ovog i onog, jer gura igrača iz Kine, igra sa 7 defanzivnih igrača, drugi tim Austrija nas pomeo... A danas je Muslin žrtva, a Sergej je kriv za sve, jer je ''oterao'' selektora, kvari atmosferu, ne zaslužuje da igra SP, jer nije igrao kvalifikacije...

Tačno sam znao da će se ovo dogoditi i već jedno vreme govorim da je Sergej pogrešio što nije izabrao Crnu Goru, jer ga Srbija ne zaslužuje. Sada će biti stalno na radaru, a fudbalski ''stručnjaci'' će jedva dočekati njegove greške da ga ispljuju i opravdaju Muslina.

New Jersey

pre 6 godina

(svi pametni, 06. novembar 2017 18:09)
A zamisli od gazde kompanije dobijes zadatak da razmotris sve opcije i uvedes novine,a ne ti si umislio da si ti gazda,postao tvrdoglav a kompanija je imala kroz istoriju i vece uspehe,ti dodjes i odes a kompanija ostaje.

nikola

pre 6 godina

Kad smo igrali kao babe terali ste Muslina i molili za Sergeja, sad kad je ovaj otisao a Sergej tu, ne valja ni to. Samo da kontrirate, iz zlobe. Imamo dobre igrace, dva vanserijska, dovedite dobrog motivatora i takticara, modernog strucnjaka, pa da igramo koliko mozemo, da ne zalimo posle prvenstva kako je moglo hrabrije, ofanzivnije itd. Ajmo Srbi!

Coco Bill

pre 6 godina

I zbog ovoga su isterali Muslina.E,necemo ni videti Rusiju,a vec cemo nazad
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Siki, 6. novembar 2017 18:54)

Ma kako da ne !!! A Muslin odjednom posta kao da je Murinjo, Gvardiola, Ferguson, Lipi, Konte.....i da bi snjim u Rusiji napravili dar mar

Coa

pre 6 godina

Jedva cekam nastup SMS-a, da svi vide koliko je prosječan, čak daleko lošiji od Tadića, iako Tadić baš i nije u formi, jedva čekam da se momak prospe igrom da se malo ovi što ga dižu u nebesa spuste na zemlju ..
(Ognjen Mamic, 6. novembar 2017 17:35)

Nije mi jasno zašto bi želeo bilo kome loše. Pogotovo čoveku koji ti ništa loše nije učinio i koji je u celoj ovoj situaciji sve vreme ćutao i gledao svoja posla iako je često nezasluženo bio prozivan.

A što se njegove prosečnosti tiče to idi objasni silnim klubovima koji se otimaju oko njega i ljudima iz Lacija koji su mu procenili vrednost na 100 miliona evra, a ne nama. Oni ga gledaju i analiziraju na svakoj utakmici i treningu.

ssss

pre 6 godina

Rukavina ubjedljivo najlosiji igrac zadnjih par utakmica. Lik se s loptom ne sastavlja, a uporno je bio u prvih 11 i igrao po cijelu utakmicu. Ne zalim Muslina zbog Rukavine i zbog 1000 vracenih lopti golmanu.

ja

pre 6 godina

(svi pametni, 6. novembar 2017 18:09)

Al ti je poredjenje, svaka ti cast !

Ovde nije pitanje morala, vec ko moze a ko ne moze. Muslin NE MOZE, zato sto forsira igru od pre 30 godina, i zato sto ce nas iole ozbiljnija reprezentacija oduciti od fudbala.

Na SP smo otisli samo zahvaljujuci kvalitetu pojedinaca, pre svega Tadica, nijedna reprezentacija u nasoj grupi jednostavno nema kvalitet da bi bila merilo. A na SP bi prosli isto kao sa Petkovicem, prvi u grupi ispred Spanije, jedan primljen gol, na kraju potop.

mich

pre 6 godina

Jel sa SMS idemo na titulu, koliko ga gurate po medijima, A UGURALI STE GA U REPREZENTACIJU, pomislio bi covek da je titula da dohvat ruke...SMARATE

kon

pre 6 godina

Nadam se da su sada srećni Kokeza, Kežman, Ramadani i ostali stručnjaci u FSS-u.
(Moravac, 06. novembar 2017 16:59)

nadam se da si i ti srecan jer si verovatno i ti govorio ironicno "gde je SMS? ne uklapa se u sistem"

Nikola

pre 6 godina

Svi ovi sto mrse kako smo imali laku grupu, imali smo mi i lakse pa nismo prolazili. Ne razumem po cemu laka grupa kada smo mi iz 4.sesira?

Bane

pre 6 godina

(nista o nicemu, 6. novembar 2017 17:04)

Idi begaj pa pola njih nigde ni ne igra a ti bi da ne igraju ni ovde. Hoće sve trče. Pričaš o kičmi a upravo je Muslin nije imao. U prvih 6 utakmica smo bukvalno sami sebi davali golove čiji je to pečat pa naravno Muslinov.

Bane

pre 6 godina

(Ognjen Mamic, 6. novembar 2017 17:35)

Jeste prosečan igrač koji igra konstantno u Laciju, kojeg eto neće da prodaju za pišljivih 50 miliona nego traže više, ma ludaci kako ne kontaju da se radi o prosečnom igraču.

Alo selektore on i Tadić ne igraju na istom mestu čak nisu ni isti tip igrača. Drugo ako si toliko siguran idi uloži neku lovu u kladionici pošto verujem da si stručnjak. Momak je bio 3 igrač na Novom Zelendu znaš li ti šta to znači. A kad napravi bum prvi ćeš ovde istog da hvališ.

kladzom do bola

pre 6 godina

imali smo mi i stojkovica , mijatovica , savicevica , jugovica , mihajlovica , drulovica itd i sta smo uradili , nista 0 ., od ovih ocekujem isto , mozda i gore .

Indoktrinacija

pre 6 godina

Sergej se je bio prvak Evrope sa reprezentacijom 2013. i prvak sveta 2015. godine.
Zna kako se igra i pobedjuje u reprezentaciji. Uvodjenje u A tim njega i jos nekolicine mladih igraca koji su delili uspehe sa njim ce nadam, pre svega doprineti da konacno imamo reprezentaciju koju cine pobednici, koji se nece plasiti uspeha i koji ce znati da se nose i sa tom vrstom pritiska. Nije dovoljnan samo kvalitet, psihologija je u modernom sportu od velikog znacaja. Kada pogledamo nasu kosarkasku reprezentaciju i uspehe minulih godina mozemo da zakljucimo da tu realno nema kvaliteta kao ranije, ali momci veruju u sebe, znaju da pobedjuju jer su to cinili i u mladjim selekcijama.
Sergej, Andrija, Maksimovic, Rajkovic i ostali koji ce siguran sam, kada dodje vreme zaigrati za A tim, nece ulaziti u utakmice sa predubedjenjem da su inferiorni i da nista nisu postigli u nacionalnom dresu. Samim tim ce njima biti lakse da igraju i pruze maksimum.
Samo neka momci igraju i da ih mi podrzimo. Napravice nesto u narednim godinama, siguran sam.

123456

pre 6 godina

E, moji Srbi, neznam sta da vam kazem...sve znate...a cutite :(
(Kupujmo domace!, 6. novembar 2017 16:57)

Nista druze, samo nauci da pises.

Gunf...

pre 6 godina

Evo ja sam za Sergeja i Zivkovica i ne ocekujem nista spektakularno od njih,ne mislim da cemo prostati kroz grupu sa njima,to je suludo,ali ce reprezentacija sigurno biti bolja od one koju smo gledali.

Navijač

pre 6 godina

(Kad se tikva pokondiri, 6. novembar 2017 17:17)

Gore sigurno nečemo igrati. Dobili smo igrača koji može da oslobodi Tadića jer su svi skotnali da nam sve od njega zavisi pa flaster na njega. Sad je tu i Sergej pa neće biti tako lako za protivnike. Ne kontam vas ljude pa valjda je bolje da imamo više napadačkih opcija i igrače koji su redovni u svojim klubovima znači spremni a ne da nam igraju igrači koji većinu nedelja u sezoni sede na klupi.

Bree

pre 6 godina

Otisao Muslin, ostali 'klimaci glavama'! Mihajlovic oterao Ljajica, Curcic Tadica, sada Muslin izostavljao SMS-a, dakle FSS-u odgovara samo neko ko se slaze sa spiskom igraca. Bruka!!

Stara kuka

pre 6 godina

Jeste jeste Sergeju treba menadzer da bi igrao u jednom Laciju...pa nije on Bambika,Raca,Katai,Grujic,Scepovoc,Trisovic,Mijailovic...realno,posteno govoreci ljudski je sramno oduzeti Muslinu SP.Ali pitanje da li je Sergej tu kriv ili on ispasta zbog sukoba menadzera i Muslina.

coldplayer

pre 6 godina

@svi pametni
Pa ok,ali ni nas,hvala Bogu vecinu koliko vidim,ne zanima da gledamo onakvu Srbiju kakvu je on vodio.Kad pomislim samo sta bi nam sa onakvom igrom uradili Nemci,Brazilci i dr. sve mi se smraci.A posto ga branis navedi mi samo JEDNU utakmicu koju je on vodio protiv ne jake nego osrednje ekipe a da smo odigrali dobro.Samo JEDNU.Odgledaj samo ponovo one utakmice koje smo dobili protiv Austrije,Irske,pa remije protiv Velsa pa se vrati i reci mi kako smo igrali.OCAJNO.Daleko mu lepa kuca.Dajte nekog mladog pa da uzivamo u fudbalu,a ne ove koji ubijaju u pojam.

Navijač

pre 6 godina

Da igraci imaju karaktera rekli bi ili napusti reprezentaciju sam ili cemo ti naterati. (nista o nicemu, 06. novembar 2017 16:52) Ljudi oko tebe mora da uživaju u tvom karakteru(Komendija, 06. novembar 2017 17:02)Imati kicmu je nesto lose? Ah, da, brze, jace i bolje ti je zivotni moto, sta vise pricati.
(nista o nicemu, 06. novembar 2017 17:04)
Odakle tebi ideja da igraci imaju nesto protiv Sergeja? Decko je na terenu zasluzio poziv, a sto se karaktera tice neka ga pokazu oni sto su poziv dobili, a ne mogu ni za svoje klubove da igraju.

lale

pre 6 godina

Ajde što su zvali SMSa koji treba da igra, nego ima još 100 igrača da odigra kojekakve pripremne za SP i time se izreklamira za prodaju. Onda na SPu dva penala zbog hvatanja lopte rukom u 16m (svaki vredi par milki u nekoj azijskoj kladži) i eto nas na velikoj sceni u svima već dobro poznatom izdanju

Gde ja živim

pre 6 godina

Momku niko ništa ne nameće i ne treba, ali valjalo bi da vidimo nešto, u suprotnom izgibosmo ovde za džabe. Da vidimo da li je sindrom "bolje za klub nego za reprezentaciju" prisutan i kod njega. Srećno.

coldplayer

pre 6 godina

@ja pa ja
Ajde pameti nasa ovde daj link njegove izjave tog tipa.Kada je uopste on pomenuo i pozalio se da ne igra?Kada?Kakvih ljudi ima pa ovo je neverovatno.Obican narod,kako rece Muslin "polusvet",ga hoce u reprezentaciji jer hvala Bogu ima oci pa vidi ko kako igra.Bar se u sport razumemo ako nista drugo.Taj momak je MORAO da igra sve vreme je zlatni momak nase mlade generacije i kao takav nema on sta kome da moralise.Decko pokazuje KONSTANTNO kakav je igrac i to je svima dosta sem Muslinu.A ti mi reci gde se Muslin dokazao.Ne pominji mi molim te samo nasu ligu.

Bane

pre 6 godina

(nista o nicemu, 6. novembar 2017 17:04)

Idi begaj pa pola njih nigde ni ne igra a ti bi da ne igraju ni ovde. Hoće sve trče. Pričaš o kičmi a upravo je Muslin nije imao. U prvih 6 utakmica smo bukvalno sami sebi davali golove čiji je to pečat pa naravno Muslinov.

fancy

pre 6 godina

mene samo formacija zanima, posed lopte I na gol vise da se igra. kao kod Antica...sve ostalo je greece style sto je antifudbal. ako igras igraj ko covek kad vec imas sa cime!

realno

pre 6 godina

Nije problem samo u SMS-u, vec da je Muslin forsirao svoje igrace kao menadzer iz senke, dok je savez imao svoje. Dokaz je Krsticic. Za Radonjica se vidi da moze da bude igracina, a Zile je odavno prerastao mladu reprezentaciju... Ja nemam problem da se jedan dva igraca menadzerski prodaje, ali da se uvek glavni igraci zovu tako da ti igraci niti kvare koncept ili atmosveru...

coldplayer

pre 6 godina

@Marko
Pa dobro.To je samo tvoj problem.Nisam ja kriv sto ti ne kapiras osnovne stvari ovde.Kada neko osvoji EP,pa SP sa mladima,igra odlicno u klubu onda je normalno da kao takav ide u A tim.E sad sto se kod nas daje prednost onima koji greju klubu,iz svima poznatih razloga,je druga stvar.Ovde ljudi samo pisu da je decko zasluzio da igra.To sto ti okreces pricu da je decko Mesi i da cemo sa njim da bude prvaci sveta to je problem u tvojoj glavi a ne mojoj.

bobo mk

pre 6 godina

 Igrači su tu da igraju, a ne da biraju selektora ili da preuzmu njegovu funkciju. Igraju za sebe, prevashodno, a onda za svoju zemlju. Ne za Savez, ne za selektora.
(hipster, 06. novembar 2017 16:56)

Nije bilo tako u slučaju rukometašica.

gigatrend

pre 6 godina

Sad smo kao iznenađeni!? Pa valjda je jasno da je za novog selektora (makar bio i VD) to uslov br. 1. Iako se njegov menadžer nije mešao... gde bi on?

coldplayer

pre 6 godina

Kakav smo narod ocekujem na prvoj ako ne da gol komentare blacenja igraca.A ako ne osvojimo SP bice omalovazavanja trenera pa bio to i Murinjo.

-21grams

pre 6 godina

Igraju za sebe, prevashodno, a onda za svoju zemlju.
(hipster, 6. novembar 2017 16:56)
Kad igraju za svoj klub i lovu, tu je samo za sebe. A kad igraju za reprezentaciju, onda su predstavnici naroda i zemlje. Nashe nekako lova mnogo vishe motivishe, od tuda i rezultati reprezentacije.

laki

pre 6 godina

Niti je normalno da ovakav igrač ne bude deo reprezentacije, niti je normalno smenjivati trenera posle rezultatskog uspeha. Zato smo mi Srbija,izmišljamo sukobe i kad ih ne bi trebalo biti, uvek u dilemi, uvek za i protiv, istok ili zapad, EU ili Rusija bla, bla, bla.

coldplayer

pre 6 godina

@cudni ljudi
Ovde si cudan samo ti.A zasto je na njemu breme?Zamisli da igras ti na njegovom mestu.Dobar fudbal,dobra plata,ponude odlicne i smesi ti se odlican klub i fenomenalan ugovor.Ali to ti nije dovoljno.Ti bi da preko leta opet treniras,znojis se,cimas,ne budes sa porodicom i lomis se za nezahvalan narod koji ceka da te samo opljuje.A sve to jer si zlatni orlic koji je osvojio SP i koji igra prilicno dobar fudbal pa bi sada kao nagradu trebao da imas u dresu svoje reprezentacije.Onda te tamo neki sklone na stranu,zbog tamo nekih koji sede cele sezone na klupi ili tribini.A onda kada treba konacno da dobijes sansu ovakvi kao ovaj "cudni" te spoticu sa ovakvim komentarima.E decko,decko.Sta nam radis to pa si zasluzio da te toliko "hvalimo i podrzavamo".Ne zasluzujemo mi takve vec ove sto su do sada bili da nam "ulepsavaju" zivot.

bivsi ovdasnji

pre 6 godina

" Više bih voleo da je Muslin među Orlovima. Zaslužio je.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dečko, 6. novembar 2017 19:56)

Rečeno njegovim rječnikom : Ne uklapa se u sistem . FSSa .

Hanibal ante portas

pre 6 godina

Više bih voleo da je Muslin među Orlovima. Zaslužio je.
(Dečko, 06. novembar 2017 19:56)

Nije ispunio 3 uslova, ne uklapa se u sistem.

Klipak

pre 6 godina

Sve je to po nekima normalno...ali ljudi ko ce da da go...kad nam centarfori ne igraju po klubovima i nemaju kontinuitet gladi za golovima

goran

pre 6 godina

Ovako dobri Moji drugari zvezdaši,svi mi vrlo dobro znamo da je Mladjo veoma dobar i pošten momak,a ja koliko se sećam upravo je vaša legenda i legenda svetskog fudbala Nemanja Vidić pričao o njemu u superlativima.Kakva su njegove trenerske sposobnosti to će mo videti. Lično ga poznajem i budite ubeđeni da neće slušati ničijie sugestije ukoliko bude otićiće pre nego što je došao,kao što je to bio slučaj onamad u Partizanu.

Rema

pre 6 godina

Otisao Muslin, ostali 'klimaci glavama'! Mihajlovic oterao Ljajica, Curcic Tadica, sada Muslin izostavljao SMS-a, dakle FSS-u odgovara samo neko ko se slaze sa spiskom igraca. Bruka!!

Nije Mihajlović oterao Ljajića zato što ovaj, eto, neće da peva himnu. Ljajić je igrač koji narušava atmosferu u svlačionici reprezentacije i uništava timski duh. Likovima koji ne znaju šta je profesionalnost nije mesto u reprezentaciji, ma kakva ona bila. Šta traži u reprezentaciji igrač koji na treningu konstantno radi suprotno od onoga što je po planu trenera i onoga što rade svi ostali igrači?

as roma nikšić

pre 6 godina

Bane Ivanović koji je najbolji strijelac reprezentacije Srbije i koji je pravio najveću pometnju u 16-ercu protivnika kod prekida trebao je i do sada dobiti svog zamjenika za tu igu a nije. Da li postoji neko ime sa takvim osjećajem da nasledi ovog "centarfora zarobljenog u tijelu beka" kako sam ovdje pročitao kvalifikaciju za Baneta match winnera mnogih Čelsijevih mečeva?
Eto Sergeju mentora u reprezentaciji.

znanje-imanje

pre 6 godina

Da, za očekivati je da nakon svega SMS bude prosečan - prve dve-tri utakmice. Ali to je OK, nije OK da debituje prvu na SP.