Nedelja, 05.11.2017.

15:18

Aničić: Sa ovakvim stvarima se ne možete boriti

Dragan Aničić, trener fudbalera Mačve, rekao je posle poraza od Partizana da u srpskom fudbalu postoje stvari sa kojima je nemoguće boriti se.

Izvor: B92

Anièiæ: Sa ovakvim stvarima se ne možete boriti IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

158 Komentari

Sortiraj po:

Struja neuspesni brejkdenser

pre 6 godina

Ali se moglo boriti sa stvarima koja se zovu vezbanje odbrane pa ne bi tvoja ekipa primila 4 gola od Zvezdane, i tada nisi kukao "gospodine" Anicicu Dragane. Jos jedan Terzicev poslusnik.

kako ko, pa ja

pre 6 godina

Prica da je bio bolji njegov tim, a imao posed 25%!?
Sve sanse iz kontre - i to iz bunker kontre!
Izadjite iz 16 metara, igrajte malo fudbal, pa ce Vas sudija nagraditi protiv vecitih boljim sudjenjem!
Bravo za sudiju, sudio je za golove, za fudbal! Isto mislim i za onaj navodni ofsajd Pesica!
Pozdrav svima, koji zele da gledaju fudbal u domacoj ligi...

Đorđe

pre 6 godina

Da li je bio penal, ili ne, diskutabilno je. Iz kategorije onih što je mogao, a i nije morao da svira, tako da nema mesta isključivim komentarima. A sa druge strane, baš me nerviraju izjave trenera ekipa nakon što izgube od Partizana, ili Zvezde. Uvek su oni kao nešto bolji, ali nije im se dalo, a u stvari koncepcija svih timova Super lige svodi se na klasičan bunker i besomučno izležavanje igrača po terenu dok simuliraju povrede. U redu i defanzivna taktika, mnogi treneri u Evropi igraju defanzivno, ali ovo je nezapamćeno. Svi se nabiju u 16m i ispucavaju lopte kao u seljačkoj ligi, bez pokušaja da uopšte igraju fudbal. U korist im idu i pašnjaci na kojima se igra, jer Partizan i Zvezda ne mogu da uspostave pas igru.
Takav pristup je štetan za naš fudbal, jer se iz takve koncepcije igre ne prave igrači, već balvani. Struka je na jako niskim granama, a većina trenera nema nikakvu ideju, nikakav sistem igre, iz koga će napredovati mladi igrači. Fudbal nam je iz tog razloga negledljiv.
I posle imaju obraza da pričaju kako su od nekog bili bolji. Šta reći...

Bumerang

pre 6 godina

Koji bi šmeker bio da si rekao zaslužena pobeda Partizana, niko nam nije kriv što nismo iskoristili svoje šanse.Ovako misliš ako može Kalimero Terzić da kuka nad mojom sudbinom moram i ja.
Jadno moj Draganče,jadno.

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Ma moze da se bori. Ne raditi ovakve stvari u 16 i nema penala. Prosto. Nauci svoje igrace da start u 16 na protivnickog igraca, faul, rusenje, sudija sudi penal. Ako toga nema a sudija dosudi penal..onda se buni.
(ccc?, 5. novembar 2017 19:47)

Ili da predje na klupu kijevskog Dinama.
Oni su vam to 150 puta uradili posred JNA i zamisli - sudija nijednom nije svirao penal...al'dobro, to je u Evropi, tamo nije FSS jurisdikcija...zato i jeste 0 u Elbasanu i umalo petarda od Dinama na JNA...

Jan Torp

pre 6 godina

Eto sram te bilo Anicicu za ovakvu izjavu.
Igrac ti pokusava da udari loptu glavom i promasi je, tom istom glavom udara Pantica i sprecava ga da ide ka lopti. Sta je to? Pogledajte penal za CZ protiv Macve.

ccc?

pre 6 godina

Ma moze da se bori. Ne raditi ovakve stvari u 16 i nema penala. Prosto. Nauci svoje igrace da start u 16 na protivnickog igraca, faul, rusenje, sudija sudi penal. Ako toga nema a sudija dosudi penal..onda se buni.

FAB

pre 6 godina

Ajde sad’ da budmo realni...Sabcani i Partizanovci odigraju dogovoreni prelaz iz 1-2!!!
Kako bi’ “zamazali” oci svima i prikrili sve svoje mahinacije svojim iskazima jedini krivac im je bio sudija...!!! Tosic celo drugo poluvreme prica svojim igracima idite na stopera (koji je na kraju I svesno napravio penal)!
Sudjenje je bilo odlicno,dok sve ostale aktere treba da bude sramota!

веверица

pre 6 godina

и гробари за које је пенал регуларан...
класичан жути за симулирање, ако не и директан црвени!

Dejan

pre 6 godina

Do prvog primljenog gola ste igrali bunker sa deset igrača a posle sa svih jedanaest, lopta bukvalno nije imala gde da prodje. I takav je slučaj u 90% utakmica u domaćem prvenstvu. Svaka čast Zvezdi kako lako probijaju te bunkere, na vreme postignu gol i posle sve ide mnogo lakše. Jako je teško dobiti ovakve utakmice pogotovo ako prvi daju gol, onda kreće srljanje, a dovoljno smo loše uigrani da to postane pravi košmar.Jednostavno, moramo nešto da menjamo, dobijamo na sreću a sreća nas sigurno neće uvek pratiti.

dejo majstore

pre 6 godina

Prvenstvo se uzima tako što posle evropske utakmice groblju na gostovanju dovedeš neutralnog sudiju i groblje onda gubi bodove. S obzirom da se dovode sudije koje završavaju posao za Prtizan (kao u vreme toleta) možemo pomisliti da kokeza ipak nije zvezdaš ili su pare u pitanju ili se radi o onoj staroj "podeli (zavadi) pa vladaj". Šta god da jeste treba igrati najbolje što se može pa kako ispadne. Baciti akcenat na Evropu i probati da se što dalje dogura tamo.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Igrac Macve je na zemlji, jer je pao pre toga, ne napada igraca Partizana uopste, a ovaj se baca odmah preko njega kao da je srusen.
(Pedja, 5. novembar 2017 16:22)

Knjizicu i kod ocnog, odmah! Hitne slucajeve primaju bez uputa. Sa vidom se nije saliti.

Delirijum tremens

pre 6 godina

Ubio me Bog ako ste vi normalni! Ako ovo nije penal, pa sta je onda penal?
Covek na par metara od gola, lopta mu dolazi, to vidi protivnicki igrac koji lezi na zemlji i ocajnickim, pozrtvovanim potezom - skokom sa zemlje ulazi u igraca koji je u milionpostotnoj sansi, rusi ga i ovaj ne dolazi do lopte. I, da video ga je, i da namerno je to uradio da bi sprecio gol i da zasluzio je crveni karton. Sve ostalo je totalno ludilo, zloba, ocaj, i odsustvo minimuma postenja i realnosti.

Tostao

pre 6 godina

Aničiću, Aničiću..osim polušanse Matića i Lazarevićevog izblokiranog šuta iz slobodnjaka nismo videli ništa od Mačve. Ne pričaj laži, bili smo na istoj utakmici. Poradi malo na postavci igrača bez lopte. Matić sam na sredini ostalih deset igrača na 25m od svog gola. Zašto Gavrić sedi na klupi? Razumem da je igrao u Partizanu pa da nema motiva da igra protiv njih. Obrovac, Gemović i Ivic jedini koji su dobro odigrali. Pejović? Hvala mu ali ima mlađih i bržih. Penal jeste bio, faul kao faul, zaustavljen je igrač bez lopte koji je trčao ka njoj ali prestrogo svirano. To je problem malih klubova, to bi svirali i za Zvezdu i Čukarički, da se ne lažemo. Naša Mačva je bila užasna u drugom poluvremenu! p.s. Da svaki tim u ovoj ligi ima igrača kao što je Everton, ovo bi bilo mnogo zanimljivije. Dečko ima temperament, energiju, eksplozivnost, brzinu, drskost i snagu. Nije baš majstor sa loptom ali borbenošću i provokacijama daje dinamiku i bar se nešto dešava na terenu pored njega. Ovako sve izgleda kao liga veterana..

Grobarchina

pre 6 godina

Mačva protiv Partizana igra kao da je život i smrt u pitanju, a protiv Zvezde - sklanjalica. Zato mi je i milo što su izgubili, ima Boga. Da je utakmica potrajala, primili bi i četvrti gol.

Plači Zvezdo plači, mi smo uvek jači !

ban

pre 6 godina

Auu, kakvo saopstenje. Pa na ovo bi trebalo FSS da reaguje, gde je sada gospodin Radojicic. Pa ovaj pljuje na zemlju Srbiju, kakvi smo to mi ljudi. Ne valja mu Srbija. Suspenzija za ovog gospodina hitno!

SS

pre 6 godina

Na isti nacin su oteli titulu Zvezdi prosle godine,imali su 15 pobeda u nizu vecinom sa penala ili uz pomoc crvenog....sada 7 penala na 6 utakmica fudbalska mafija i korupcija.Zvezda igra bolje ali je nerealno sve pobediti,Partizan sa ovom nikakvom igrom je vec trebao biti 10ak bodova u zaostatku

Antibunker

pre 6 godina

Anicicu treba da te je sramota. Zbog takvih trenera kakav si ti mi nikad vise necemo imati Piksija i Deju. Koji ti stil igre forsiras, model...Rekao si svojim igracima da se povuku na 30metara i da cekaju gresku protivnika i na osnovu toga oces da pobedis. Pa tako moze da vodi ekipu svaki gradjanin ove zemlje. Ja stvarno ne znam kako fss daje licence ovakvim fudbalskim diletantima.

Mirko Kojotovski

pre 6 godina

U Bundes ligi video snimak odlučuje ukoliko je nejasno.Juce su u tri situacije poništili gol a i penal.Tako da bi se rešilo mnogo toga sa uvođenjem novih tehnologija u našu smehotresnu ligu.Inace po pokazanom Zvezda izgleda isuviše ozbiljno i mnogo bolje nego Partizan.To se vidi u Evro utakmicama.Ko je to gledao zna i vidi

Obelix

pre 6 godina

Igra Partizana bruka i sramota, verujem da je tako bilo i danas. Nisam gledao utakmicu, a i bolje. Medjutim, video sam penal i cist je kao suza. Da je penal glup, glup je ali je penal. Ako ste bili bolji kao sto kazez i kao sto pise u izvestaju, zasto niste dali jos koji gol. Drugo, ne secam se ovakvih izjava trenera prosle godine. Samo je Kosan, ali polovicno nesto rekao.

Sava

pre 6 godina

Jasno se vidi da igrac Mačve pokušava da ustane da bi izbio loptu a takodje se vidi da on uopšte i ne zna gde je Partizanov napadač. Dok je ustajao, dolazi bukvalno do sudara njih dvojice. Dakle, namere nema, intenziteta nema, starta nema, penala nema.

futog

pre 6 godina

Ljudi budite realni jednom u zivotu...nas fudbal je jedna velika namestaljka...ovo nije penal i svako ko kaze da jeste ili je klasican navijac ili kontras...

kox

pre 6 godina

Botovi se uznervozili, kao da im niču zubići :)

Nije bio nameran faul, ali je faul :)
Više sreće drugi put, ili protiv Zvezde. Mada, teško da ćete protiv njih ovako da grizete :)

dex

pre 6 godina

@dr feelgood

Ma nije problem sedmi penal u 6 utakmica, niti ko zna koji preokret u poslednjih pet minuta. Problem je sto stalno kukate da ce se to desavati na Zvezdinim utakmicama, a desi se na vasim, pa se posle pravite blesavi.
Ocekujem uskoro novi barjak, gde cete bivseg predsednika FS, zameniti predsednikom republike. Zasluzio je.

krajisnik

pre 6 godina

ovakvo namjestanje nije viđeno. Čim ne mogu pobjediti, treba neko da padne i bez brige penal za Partizan.
A ako ga ne da, igraće se dok ga ne daju gol.

Petar

pre 6 godina

Na isti nacin su oteli titulu Zvezdi prosle godine,imali su 15 pobeda u nizu vecinom sa penala ili uz pomoc crvenog
(SS, 05. novembar 2017 16:27)

Oteli? Nisam znao da je otimanje pobediti u 3 od 4 derbija..nisam znao da je otimanje kad ti protivnik da gol iz auta..i nisam znao da je otimanje kad te Vozdovac oduci od fudbala a ti drzis do te utakmice sve u svojim rukama..pogledajte svoje dvoriste i ko vam vodi klub..zapitajte se da li je realno da jedan Djurovski nekoliko dana posle postavljanja na trenersku funkciju prica istu pricu kao Terzic a da pri tome celu sezonu nije pratio..ne kazem da su ovi nasi bolji..ista je to sorta..ali bar budite realni i pogledajte situaciju kako treba.

Mirko

pre 6 godina

Dabogda bio ugnjetavan i nezaštićen kao fudbalski i košarkaški klub Partizan. San svakog pojedinca i društva je da bude u toj poziciji. 4 titule u 5 “sns godina”, penali, prelazi, državni sponzori. Duše moje male napaćene i antidržavne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (detektiv kokni kol, 5. novembar 2017 15:44)

---------
Ma nije moguce :)
Gde je nestao dug KK Sledeca Sezona od 15+ miliona evra ?
Ko je napravvio novi dug od skoro 10 ?
Sta bi sa projektom evropska czv, sta bi sa svim tim sponzorima koji su iscupani iz KK Sampion Evrope 1992 i dat nekome ko ne zasluzuje o ko ne postoji !?
---------------
Inace dobro si rekao ovo za titule u sns godina to je sve sto ste osvojili u poslednjih cetvrt veka uz pomoc vaseg Terzica copy paste Nebojse samo nije jos 4 mozda ove godine osvojite i tu 4 i to ce vam biti sve u narednih 20 !!!

Pedja

pre 6 godina

Sramota je da je u poslednjih 6 utakmica Partizan dobio cak 7 penala. To je verovatno podatak i za Ginisa, trebalo bi proveriti da li se ikad u istoriji fudbala desilo tako nesto. Naravno da sam za to da se uvek sudi penal ako postoji, ali ovo je zaista smesno da neko prica o kontaktu. Igrac Macve je na zemlji, jer je pao pre toga, ne napada igraca Partizana uopste, a ovaj se baca odmah preko njega kao da je srusen. Inace je u poslednjih 15 minuta pri svakom napadu Partizana uvek neko od igraca padao, cekajuci sudiju da svira penal. A svi ti koji koazu da je bio penal, zanima me da li bi sudija recimo svirao za Macvu isti takav penal i da li bi i onda tvrdili da je bio cist penal ili bi pricali o teorijama zavere da se zaustavi Partizan. Vestacki se odrzava pratnja Partizana za Zvezdom, i na ovakav nacin bi mogao svako da bude sampion drzave. I da se Macvi svirao u svakom kolu penal,sada bi bili u vrhu tabele. Posle se cude zasto Partizanu nije sviran penal protiv Zvezde ne znam koliko godina. Upravo zato jer jedino u derbijima sudije ne sviraju ovako nesto. Isti ovi navijaci Partizana sto kazu da je bio penal su pricali da niej bio penal nad Boacijem u finalu kupa, sto je bilo daleko ociglednije. A nisu svirali jer oni stalno obmanjuju narod kako se za njih nikad ne svira penal.

ja

pre 6 godina

sta pricas covece,penal kao kuca po svim pravilima igre. Kukaj bolje sto su ti se ugraci onoliko ispromasivali a ne odmah na sudije
(Joca, 05. novembar 2017 15:54)
da li si ti, ili drugi grobari, isto pricao kada je pesic popio lakat u vrat i sviran je penal? i to je bilo po svim pravilima igre, ali ne...kukali ste danima i pistali zbog toga!

Mirko

pre 6 godina

(Judge, 5. novembar 2017 15:31)

--------
Pa kako vas nije sramota da napiste bilo sta !?!!!
Nije bio penal, aj prvo pogledaj situaciju, a mogao bi i trener Macve (jedan od preko deset navijaca zveze na klupama nasih timova..sikob interesa nista a ?) da pogleda pre nego sto lupi nesto ?!!!
Si ti bre corav ?!!!
Da nam sude Rumuni i Slovenci ?!!!
Gde ste bili prosle godine sa tom pricom ?!!!
Gde ste sa tom pricom u zadnjih cetvrt veka i odigranih vise od 50 derbija u kojima nije sviran penal za FK Partizan posle prekrsaja za zatvor a dok je za to vreme cigama sudjeno sa udaranje lopte u butinu, za bacakanje Mrdje i to dva u 10 minuta ?!!!!
Gde ste bili prosle godina kad je zvezda dala gol iz gol-auta koji se video ih helikopera ali ne i sudija-navijac zvezde Obradovic ?!!
Gde ste prosle godine i silna namestanja kluba iz Ljutice Bogdana !???

Taribo West16

pre 6 godina

Brate jesmo li gledali istu utakmicu? 25% si imao posed, a pričaš o "igri" svoje ekipe. znači otprilike lopta kod tvojih igrača je bila makaimalno 15-20 minuta od mogućih 96 (2 min produžetak prvo, 4 min drugo poluvreme) Pa da ste za tih 20 min igrali vrhunski dali bi bar 4-5 golova... Ovako ne pričaj u prazno...

laponci

pre 6 godina

Interesantno koliko Vucelinih botova zatrpalo izjavu trenera Macve , proslo kolo izjavu trenera Borca , Vojvodine , Napretka .
Njima je to normalno .
Pre dva meseca sam napisao da ce smenjivati Djukica u novembru , jer se videlo da pojma nemaju , da nije sudija smenili bi ga posle ove Macve .

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 6 godina

Videcemo da li ces tako pricljiv biti i posle utakmice sa zvezdom, ili si tako elokventan samo kad igras protiv Partizana!

Milan

pre 6 godina

Napraviš očigledan prekršaj za penal i onda se jadaš.
Najbolje bi bilo da svaka ekipa do kraja sezone krlja igrače Partizana pod argumentacijom da se ne može svaku utakmicu svirati penal

Grobar

pre 6 godina

ko ce mu dati sendvic, vucela ili ostoja?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 5. novembar 2017 16:34)

Vas idejni vodja, preCednik, premijer ... on placa sve ima se moze se !!

Kompleksi su cudo

pre 6 godina

Alo majstore!
Parkirao si autobus ispred svog gola,kuci..posed lopte ti je mizeran i imas tri suta ka golu dok ti se igraci valjaju kod svakog prekida...i imas obraza da tako nesto izjavljujes??

BRUKA

pre 6 godina

Čačak i Šabac pokradeni, koliko još treba da bude žrtava vaših očajničkih pokušaja da dodjete do titule? Najbolje da mi koji nismo iz Beograda služimo samo za popunu brojčanog stanja na terenu, a ostalo se zna!!!

Mirko

pre 6 godina

Dobri covece nemoj da brines nece im pomoci ni jos sto penala da im sviraju do kraja prvenstva. Zvezda ce biti sampion ne zato sto joj se svira svaka utakmica penal nego,zato sto Zvezda igra najbolji fudbal u Srbiji a licno jedva cekam utakmicu sa fk penal svaka utakmica,da im,pokazemo ko je Najbolji.
(Staridz, 5. novembar 2017 15:50)

A sta mislis da se FK Partizan u narednih 25 godina svira jedno 10 penala u derbijima a vama ni jedan !???

A sta mislis o tome ?
Da uvedemo mi lepo strane sudije da nam sude derbije i utakmice prvenstva ?
Mi mozemo bez penala evo vec cetvrt veka i bez golova iz gol-auta a vi ?

Da bi mogli ovde nesto da pricamo prvo morate da vratite sve one penale koji nisu svirani za Partizan i sve sto ste ukrali za ovih cetvrt veka ...da ne pricam o davljenju Moreire u sesnaest metara ili butine Rnica!!!

Milos

pre 6 godina

Morao je sudija da svira penal, nije on kriv zato sto ne zna da li ce partizan da postigne pogodak, sta ako ne pobedi partizan sta bi se desilo tad? Opet produzeci pa kao namestaljke i ti fazoni...

A sad jang bojs dolazi na naplatu

pre 6 godina

@detektiv kokni kol....sine probaj sutra u pioniru da zapevas vucicu p..... da vidis sta ce ti se desiti

Vuk

pre 6 godina

Sa trenerom Mačve se mogu složiti da mu je tim bio ravnopravan, u najmanju ruku, u ponekim delovima i bolji. Međutim, što se penala tiče, iz njega govore emocije pisle utakmice koja je izgubljena u zadnjih 5 minuta. Verujem da će mu biti jasnije posle snimka.

Na stranu to, još jedna u nizu bledih utakmica Partizana. Ovo stvarno predugo traje i bojim se da će loša igra biti naplaćena onda kada bude najbolnije, protiv Jang Bojsa..

Đukić ima dve nedelje da nešto popravi, mada, po do sada viđenom posle prethodnih pauza, male su šanse za to. Nije samo ni do njega, tim je očajno selektiran na nekoliko mesta.

Šabac zaslužuje prvoligaša. Samo , savez mora da uloži novac u ove terene. Stravično je koliko su loši. Ako mogu da ih obnavljaju Partizanu i CZ, morali bi i Mačvi, Borcu, Spartaku i ostalima.

San Antonio Spurs

pre 6 godina

Po panterskom kriterijumu, da bi penal za Partizan bio pravedno dosuđen, faulirani igrač Partizana mora da doživi otvoren prelom...

ja

pre 6 godina

Овакве треба позвати у лајв емисију пустити снимак и питати да ли је пенал или није, ако и онда каже да није заслужује сендвич
(спортски уметник, 05. novembar 2017 15:52
ko ce mu dati sendvic, vucela ili ostoja?

djuka

pre 6 godina

Na isti nacin su oteli titulu Zvezdi prosle godine,imali su 15 pobeda u nizu vecinom sa penala ili uz pomoc crvenog....sada 7 penala na 6 utakmica fudbalska mafija i korupcija.Zvezda igra bolje ali je nerealno sve pobediti,Partizan sa ovom nikakvom igrom je vec trebao biti 10ak bodova u zaostatku

bitno da smo delijama odrzali cas fudbala u 4 derbija koliko su bila u prosloj sezoni i naravno nijedan gol vam nismo dali iz penala,a vi ste nama iz auto gola ...toliko o regularnom prvenstvu :).opusteno ove godine mozda i osvojite nesto,tj mozda vas pustimo da se malo radujete

milan

pre 6 godina

Kokeza na sve na nacine pokusava da srusi Terzica. Sada manipulise nasim fudbalom,smenjuje selektora koji nas odveo na SP.Svi znamo ko stiti Kokezu

Ivan

pre 6 godina

Cist penal ko suza
 (Das, 5. novembar 2017 16:12)

Da, kradja je cista kao suza. Ovo nema veze sa sa tim ko za koga navija. Vi da ste normalni sami bi priznali da je ovo neregularno. Navedite jedan tim na kugli zemaljskoj kojem je dosudjeno 7 penala u poslednjih 6 utakmica.

Garfild

pre 6 godina

Hocu saopstenje u sto kracem roku. Ajmo Terza opleti. A crvenoj zvezdi zelim veceras pobjedu i da na kraju sezone udje u ligu evrope. Da gledamo evropsku zvezdu cak bih volio i da prezimi :D

damedolla232

pre 6 godina

Zvezdas sam, penal i moze da se svira, a i ne mora (npr, u engleskoj se verovatno ne bi svirao), ali kontakt svakako postoji i sudija je procenio da je bilo dovoljno za penal. Kao da nije bilo kontakt uopste, pa takve izjave se daju. Veća je sramota što prvoligaška ekipa pravi takve kardinalne greške, koje se vidjaju po 4,5 ligama.

niki

pre 6 godina

najjache sto neko ovde jos sa smeloscu komentarise da je bio penal, znas se sta je penal, ovo cak nije bio ni prekrsaj, igrach partizana apsolutno bezopasan po gol, igrach macve na zemlji, apsolutno nemocan da bilo sta uradi i onesposobi protivnika, jednom recju smesno dosudjen prekrsaj, da li bi ovaj penal dosudio za macvu?? naravno da ne bi!!!

LOL

pre 6 godina

Vidi ih što kmeče... :D Što niste tako kukali prošle sezone, kada je Zvezda imala penal na skoro svakoj utakmici? Tada ste likovali i sve je bilo ok. Nije vama stalo do poštenja, tj. ne smeta vam ako vi kradete, samo nemoj neko drugi da to isto radi.

Samo realno , Djukicu prevaro

pre 6 godina

Penl ko suza...ko ti kriv sto imas seljacki mentalitet pa si se povukao u 50.minutu a ovaj Partizan je sve samo ne dobra ekipa...i malo je glupo da pustate komentare navijaca zvezde koji pricaju o lopovluku , degutantno je

Igor Pg

pre 6 godina

Srećna okolnost je što u Šapcu nema reflektora pa će moći da produži najviše 120 minuta. Naravno,ako do tad ne isključi igrača Mačve,svirne penal ili izmisli faul.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 5. novembar 2017 14:02) # Link komentara

Da se ne sekiraju navijaci Partizana, utakmica ce se produziti u slucaju da Macva vodi ili je nereseno dokle god Partizan ne da gol, bice i neki penal, a mozda i crveni za igrace Macve.
(Pedja, 5. novembar 2017 14:02) # Link komentara

Znaci ova dva komentara u samo jednom minutu pri nerijesenom rezultatu (a bilo ih je na desetine ovakvih) sve govore.. Znaci svi su vec tad znali kako ce da se odvija tekma! da mora da ide krec i to je to! Dajte im brate onda titulu odma..

vlada

pre 6 godina

Penal cista kao suza, ja zaista ne znam cemu vestacka drama! Kada igrac svojim telom spreci protivnickog igraca to je isto kao da ga je potkacio, ko god se bavio ovim sportom zna da je ovo penal...e sad druga je stvar sto sve ljude iritira sto se ovako dolazi do pobeda, sto partizan lose igra ali penal je cista kao i svi penali ove jeseni, nijedan nije sporan. Ako ste objektivni a ako niste onda sta drugo da kazem, vicite da nije. Ako vam je tako lakse

dragon

pre 6 godina

Zar je moguce da u Srbiji svi klubovi daju izjave po direktivi nekoga sa vrha....covek i ne pogleda da li je penal ili nije i odmah pocinje neke price...Penal cist...Kada se na utakmicama sa Zvezdom sviraju sumnjivi penali niko nesme nista da kaze...svi cute i cestitaju protivniku...Da li se boje nekoga?Zapitajte se

vlada zvezdas

pre 6 godina

Realno , sve ekipe protiv Zvezde i Partizana igraju bunker i cekaju kontru .
Ako slucajno daju gol ,krece odugovlacenje i valjanje po terenu, kao da su im noge odsekli .
Ako slucajno preokrenu taj rezultat, jer su nesporno bolji ,to je odmah kradja i lopovluk .
Onaj faul gde ulece ledjima u 16m Panticu je klasicna fora kako ga spreciti da ne sutne u izglednoj sansi,a da izgleda kao slucajan pad .Svi vide nameru igraca Macve, ali dzaba ,u novinama sutra ce svi pisati da je Macva pokradena .

Staridz

pre 6 godina

Dobri covece nemoj da brines nece im pomoci ni jos sto penala da im sviraju do kraja prvenstva. Zvezda ce biti sampion ne zato sto joj se svira svaka utakmica penal nego,zato sto Zvezda igra najbolji fudbal u Srbiji a licno jedva cekam utakmicu sa fk penal svaka utakmica,da im,pokazemo ko je Najbolji.

i tako u krug...

pre 6 godina

Očigledno je šta se radi. Pitam se da li postoje neke mere od strane UEFA, da se ovde nešto promeni? Doduše, ništa ni oni nisu bolji, ali ovo stvarno prevazilazi svaku meru.

Violeta Markovic Ljubicica

pre 6 godina

Ajde nemoj da lupas. Sta treba sudija da ne svira ocigledan faul u sesnaestercu samo zato sto je za Partizan? Ova hajka protiv Partizana je u stvari najvece zlo u srpskom fudbalu...

Dušan

pre 6 godina

moguće je boriti se. trebali ste nakon penala da napustite teren a publika stadion i neka lopovi sa sudijom lopovom igraju sami sa sobom.

isto vazi za sve ovako brutalno pokradene timove.

Mikula

pre 6 godina

Šteta za ove časne Šapčane koji su došli da bodre svoj tim, a prisustvovali još jednoj u nizu kradja u korist fkp na čelu sa sudijom Djokićem.

Brigadir Ultra Kop

pre 6 godina

Zasto svi sistemski napadaju FK Partizan? Prijatelj, okoreli Zvezdas, kaze da je bio cist penal, a obojica smo se slozili da je Macva prikazala bolju igru.

detektiv kokni kol

pre 6 godina

Dabogda bio ugnjetavan i nezaštićen kao fudbalski i košarkaški klub Partizan. San svakog pojedinca i društva je da bude u toj poziciji. 4 titule u 5 “sns godina”, penali, prelazi, državni sponzori. Duše moje male napaćene i antidržavne.

Sistem te laze

pre 6 godina

Ovim trenerima uvek neko drugi kriv za poraz.... fudbal se igra za golove i ko vise da golova taj je pobedio.... mani se ti sansi i ostalih gluposti.... ovo je cist faul a posto je bio u kaznenom prostoru to je penel treneru.... A nauci igrace da je udaranje i obaranje protivnickog igraca faul....ovde je tvoj igrac skocio na igraca Partizana a nije imao nikakvu mogucnost da uzme loptu....Razmisli malo o tome a ne da lupas .....

спортски уметник

pre 6 godina

Овакве треба позвати у лајв емисију пустити снимак и питати да ли је пенал или није, ако и онда каже да није заслужује сендвич

todor

pre 6 godina

Jao ajde molim te, primili ste tri komada od raspadnutog partizana i ti kukas zbog penala koji je bio cist ko suza, pa dajte bre ne pravite manir od toga, kako vas nije sramota?

BgHQ

pre 6 godina

Onda se ljudi pitaju sto nam je fudbal u komi i sto ima malo gledalaca na utakmicama.Pa sta da gledaju?Otimacinu i prevaru.Pri tom ne mislim samo na Partizan vec i na Zvezdu.Titule osvaja onaj klub ko bolje stoji sa sudijama te sezone.

neko ko zna

pre 6 godina

ahahahaa pa covece igrac partizana skace na loptu a tvoj igrac koji lezi dole mu se baca u noge telom I rukama, sta bi ti kontra faul u toj situaciji ???

Jah

pre 6 godina

Lopovi
ovakve kradje godinama će im se obiti od glavu jednom. Ukrali titule, ukrali stadion, sve živo ukrali. Čak su im i vodje od drugog komunističkog kluba.
Sramota da dva najveća kluba imaju toliku podršku, samo što ovaj je još gori od onog.

Sabre

pre 6 godina

Sve je covek rekao. Ovo vazi i za Zvezdu, razume se.. sad nesto nema potrebe posto imaju zaista odlican tim ali kada nije tako (npr. prosla sezona) tu su sudije da i Zvezdi uskoce. Sramotno i blamantno, ali izgleda da to nikoga sem jadne igrace, strucne stabove i navijace manjih klubova ne zanima... a realnost je da svi oni zajedno nisu ni pola navijaca Partizana ili petina Zvezdinih.

Nišlija

pre 6 godina

Ja ne znam dokle više da se trpi teror blizanaca iz prestonice. Zašto se ne bojkotuju njihovi mečevi, neka igraju međusobno pa ko bude bolji neka uzme titulu i ćao. Ostatak lige neka se bore za jedno ili dva mesta za ligu uefa i gotovo.. Ne vidim poentu igranja kad se prvak zemlje zna unapred da je iz prestonice..

Serbia

pre 6 godina

25 % posed lopte.Samo u Srbiji mozes da budes ponosan na to.Da igras takav fudbal u nekoj ozbiljnoj zemlji verovatno bi gledao prvu ligu samo na televizoru.

Mirko

pre 6 godina

Jadan ti i prepostena crvene zvezda..cekamo saopstenje.

Inace crvene zvezda je klub koji nikada nije zasluzeno izgubila i nikada ne zasluzeno pobedila sa igracem nekada i dva manje i penalom !!!!

Ali kad se za Partizan ne svira penal vise od cetvrt veka ili ako se svira cist penal kao danas protiv manjih klubova ili produzi utakmica zbog izlezavanja onda su crvena zvezda i njen gestapo predsednik interpola jeko besni i nezadovoljni.

veliki strumf

pre 6 godina

Posle svake utakmice treneri ekipa koje igraju protiv Partizana govore isto i naravno niko ne cestita Partizanu na potpuno nezadluzenoj pobedi! Sve ovo se ponavlja iz kola u kolo, ali Kokeza je toliko silan da njega to i je zanima. Covek po svaku cenu zeli da preuzme Zvezdu, to mu je zivotni cilj i ne bira sredstva da to postigne - a sredstvo su mu titule Partizana kako bi srozao Zvezdu. Zvuci neverovatno, gotovo kao da je neverovatno da je trazio od Muslina da udje pred kraj meca protiv Gruzije - ali je istinito.

realan do bola

pre 6 godina

Pobedio Partizan 3:1, a za njega kao pobeda.
Ne razumem, što niste iskoristi šanse i pobedili?
Fudbal se igra 90 minuta, pobeđuje onaj koji iskoristi više šansi.
Trener može biti ponosan na šanse, ali ne na realizaciju.

Kad pogleda snimak penala biće ga sramota ove izjave. Jeste nesrećno skrivljen, ležeći, ali je pomerio protivničkog igrača koji je primio loptu na grudi.

Gennaro Gattuso 8

pre 6 godina

Nista novo,nema iznenadjenja sto je svirao penal,on ce ponovo suditi za par nedelja.Da meni neki sudija ovako svira penal mislim da bi vec bio na podu jer ovo je sramota ovo je dno dna,dalje nema.Ovo pustis utakmicu u 90 min cekas penal da vidis pa na ovo nema kvote u kladionicama jer ovo je nesto normalno i posle kad dodje evrope vrati ih skenderbeg u realnost i ostali samroci i tikve i bundeve ...

Макарије

pre 6 godina

Sramota je šta ovaj Kokeza i Partizan rade... Bruka, sramota me što živim u ovakvoj zemlji. Dokle više. Partizan ovo radi od 1992...

Dragan Aničić

pre 6 godina

A pre toga sam im rekao da igraju bunker, odugovlače i slobodno udaraju što više, da se iskoristi što teren nije ni za oranje a ne za fudbal.

saner

pre 6 godina

e moj Anica, dzaba se nerviras, dzaba igrace udara mozdani udar od nerviranja prilikom penala kad je tavamba pao preko igraca za penal, pusti to niz vodu uzimaj pare i pravi se lud, sve je izrezirano svud je scenario isti samo glumci drugi hue hue igramo se. sarada obicna i predstava.

Gavrilo Iz Principa

pre 6 godina

Sad sam video situaciju. Ovako dosuđen penal znači samo jedno-otimačina. Ovde ne može biti reči o nenamernoj grešci sudije. Klasično simuliranje, ali sudije iz utakmice u utakmicu obezbeđuju bodove partizanu. Naš fudbal je sramotan zbog postojanja takvog kluba. Nikad ništa pošteno ne uzimaju.

Gennaro Gattuso 8

pre 6 godina

Svaka cast coveku i treba sve da se kaze ali znamo sta ce sledece biti sta ce raditi coveku u nastavku karijere ovde u tanzaniji

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Bukvalno svako kolo kradja za Partizan...onda dodje Kijev i skuca umalo pet komada, odu u bogapitajkojideo Albanije, ni da prdju golu ne mogu... Dodje derbi nemaju ni sut - ni u okvir ni van okvira gola, nijedan jedini sut ka golu...

Srecom, nece moci ovako celo prvenstvo...

Judge

pre 6 godina

Nije bio penal i pitanje je kako bi se završila utakmica - ali budimo realni, svuda sudije navlače za velike ekipe i kod nas je to samo malo izraženije nego u jačim prvenstvima jer smo koruptivna i siromašna sredina, malo je profesionalizma ovde. Umesto prepucavanja (jer isti su večiti u svim nedelima) bolje navijati za revoluciju tj. privatizaciju klubova i izdvajanje iz FSS okvira, pa neka nama sude Slovenci, Rumuni itd a mi njima i bice postenije.

igraj, napadaj

pre 6 godina

Aničić je fudbal naučio, trenirao kod komšija tako da je očekivano ovo što je izjavio...a istina je da je ovo bio samo rutiski trening i otaljavanje posla pred 2 najvažnije evropske utakmice koje nas čekaju...čestitke Mačvi za pravu mušku borbu

SEnT

pre 6 godina

Stvarno bruka i sramota da se toliko navlaci za Partizan, a i za C. Zvezdu. Ovo je prevrsilo svaku meru! A sudije u nasem fudbalu su posebna prica. Ej, oni uzimaju lepe pare, a vidimo kako rade svoj posao. Lepo covek rece " ovo je Srbija ".

BigBoca

pre 6 godina

Penal čist kao suza. Srušio igrača koji je u gol šansi, najbliži lopti.
Šta si ti mislio, parkiraš autobus, izvedeš jednu-dve kontre i onda izležavanje i ispucavanje. To je i zvezda probala, pa evo, dve godine nama pobede u derbiju. Mora malo da se otvorite, da igrate, pa da vidiš onda koliko bi golova primili...

mute

pre 6 godina

Udruzite se brate i bojkotujte ligu. Nemojte da igrate sl.kolo neka lopovi iz humske igraju sami protiv teleoptika. Uzeli su 5-6 bodova do sada na sudijske kradje i to BEZOBRAZNE kradje. Sreca pa se igra UEFA pa se moze pogledati koja utakmica a sto se Srpskog fudbala tice 500-600 ljudi po utakmici ce uskoro biti a i to je previse. Ko voli lopove u crnom i ove u crno belom da gleda ????

Zoran

pre 6 godina

Ovaj se nalupa za sve pare kao da mu je intervju pisao terzić drugo poluvreme nisu prešli pola a i penal čist ko suza bolje pitaj svog igrača što se bode glavom kao da je u koridi a ne na fudbalskom terenu a čisto sumnjam da bi Pantić iz one situacije nešto uradio ovako napravio je glupost sa tim praćakanjem

Zvezdas

pre 6 godina

Partizan od pocetka sezone igra lose.Neko ne dozvoljava da se Zvezda odlepi. Ionda grobarima smeta izjava Terzica.Deveti penal.Svako kolo penalza preokret

BD

pre 6 godina

Kako ne podnosim ovakve kukavce od ljudi... Nikad dobar trener neces postati i to ti i zelim. Nije ni video dobro situaciju kod penala a vec zna da place i osudjuje, pogledaj prvo snimak pa se oglasi. Cim se svira penal Partizanu odma se prave teorije zavere.. E ZATO smo i najbolji

realan do bola

pre 6 godina

Pobedio Partizan 3:1, a za njega kao pobeda.
Ne razumem, što niste iskoristi šanse i pobedili?
Fudbal se igra 90 minuta, pobeđuje onaj koji iskoristi više šansi.
Trener može biti ponosan na šanse, ali ne na realizaciju.

Kad pogleda snimak penala biće ga sramota ove izjave. Jeste nesrećno skrivljen, ležeći, ali je pomerio protivničkog igrača koji je primio loptu na grudi.

neko ko zna

pre 6 godina

ahahahaa pa covece igrac partizana skace na loptu a tvoj igrac koji lezi dole mu se baca u noge telom I rukama, sta bi ti kontra faul u toj situaciji ???

Dušan

pre 6 godina

moguće je boriti se. trebali ste nakon penala da napustite teren a publika stadion i neka lopovi sa sudijom lopovom igraju sami sa sobom.

isto vazi za sve ovako brutalno pokradene timove.

vlada

pre 6 godina

Penal cista kao suza, ja zaista ne znam cemu vestacka drama! Kada igrac svojim telom spreci protivnickog igraca to je isto kao da ga je potkacio, ko god se bavio ovim sportom zna da je ovo penal...e sad druga je stvar sto sve ljude iritira sto se ovako dolazi do pobeda, sto partizan lose igra ali penal je cista kao i svi penali ove jeseni, nijedan nije sporan. Ako ste objektivni a ako niste onda sta drugo da kazem, vicite da nije. Ako vam je tako lakse

Violeta Markovic Ljubicica

pre 6 godina

Ajde nemoj da lupas. Sta treba sudija da ne svira ocigledan faul u sesnaestercu samo zato sto je za Partizan? Ova hajka protiv Partizana je u stvari najvece zlo u srpskom fudbalu...

спортски уметник

pre 6 godina

Овакве треба позвати у лајв емисију пустити снимак и питати да ли је пенал или није, ако и онда каже да није заслужује сендвич

dragon

pre 6 godina

Zar je moguce da u Srbiji svi klubovi daju izjave po direktivi nekoga sa vrha....covek i ne pogleda da li je penal ili nije i odmah pocinje neke price...Penal cist...Kada se na utakmicama sa Zvezdom sviraju sumnjivi penali niko nesme nista da kaze...svi cute i cestitaju protivniku...Da li se boje nekoga?Zapitajte se

damedolla232

pre 6 godina

Zvezdas sam, penal i moze da se svira, a i ne mora (npr, u engleskoj se verovatno ne bi svirao), ali kontakt svakako postoji i sudija je procenio da je bilo dovoljno za penal. Kao da nije bilo kontakt uopste, pa takve izjave se daju. Veća je sramota što prvoligaška ekipa pravi takve kardinalne greške, koje se vidjaju po 4,5 ligama.

Gavrilo Iz Principa

pre 6 godina

Sad sam video situaciju. Ovako dosuđen penal znači samo jedno-otimačina. Ovde ne može biti reči o nenamernoj grešci sudije. Klasično simuliranje, ali sudije iz utakmice u utakmicu obezbeđuju bodove partizanu. Naš fudbal je sramotan zbog postojanja takvog kluba. Nikad ništa pošteno ne uzimaju.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Igrac Macve je na zemlji, jer je pao pre toga, ne napada igraca Partizana uopste, a ovaj se baca odmah preko njega kao da je srusen.
(Pedja, 5. novembar 2017 16:22)

Knjizicu i kod ocnog, odmah! Hitne slucajeve primaju bez uputa. Sa vidom se nije saliti.

Sistem te laze

pre 6 godina

Ovim trenerima uvek neko drugi kriv za poraz.... fudbal se igra za golove i ko vise da golova taj je pobedio.... mani se ti sansi i ostalih gluposti.... ovo je cist faul a posto je bio u kaznenom prostoru to je penel treneru.... A nauci igrace da je udaranje i obaranje protivnickog igraca faul....ovde je tvoj igrac skocio na igraca Partizana a nije imao nikakvu mogucnost da uzme loptu....Razmisli malo o tome a ne da lupas .....

Staridz

pre 6 godina

Dobri covece nemoj da brines nece im pomoci ni jos sto penala da im sviraju do kraja prvenstva. Zvezda ce biti sampion ne zato sto joj se svira svaka utakmica penal nego,zato sto Zvezda igra najbolji fudbal u Srbiji a licno jedva cekam utakmicu sa fk penal svaka utakmica,da im,pokazemo ko je Najbolji.

Sava

pre 6 godina

Jasno se vidi da igrac Mačve pokušava da ustane da bi izbio loptu a takodje se vidi da on uopšte i ne zna gde je Partizanov napadač. Dok je ustajao, dolazi bukvalno do sudara njih dvojice. Dakle, namere nema, intenziteta nema, starta nema, penala nema.

BgHQ

pre 6 godina

Onda se ljudi pitaju sto nam je fudbal u komi i sto ima malo gledalaca na utakmicama.Pa sta da gledaju?Otimacinu i prevaru.Pri tom ne mislim samo na Partizan vec i na Zvezdu.Titule osvaja onaj klub ko bolje stoji sa sudijama te sezone.

ja

pre 6 godina

Овакве треба позвати у лајв емисију пустити снимак и питати да ли је пенал или није, ако и онда каже да није заслужује сендвич
(спортски уметник, 05. novembar 2017 15:52
ko ce mu dati sendvic, vucela ili ostoja?

detektiv kokni kol

pre 6 godina

Dabogda bio ugnjetavan i nezaštićen kao fudbalski i košarkaški klub Partizan. San svakog pojedinca i društva je da bude u toj poziciji. 4 titule u 5 “sns godina”, penali, prelazi, državni sponzori. Duše moje male napaćene i antidržavne.

SS

pre 6 godina

Na isti nacin su oteli titulu Zvezdi prosle godine,imali su 15 pobeda u nizu vecinom sa penala ili uz pomoc crvenog....sada 7 penala na 6 utakmica fudbalska mafija i korupcija.Zvezda igra bolje ali je nerealno sve pobediti,Partizan sa ovom nikakvom igrom je vec trebao biti 10ak bodova u zaostatku

Pedja

pre 6 godina

Sramota je da je u poslednjih 6 utakmica Partizan dobio cak 7 penala. To je verovatno podatak i za Ginisa, trebalo bi proveriti da li se ikad u istoriji fudbala desilo tako nesto. Naravno da sam za to da se uvek sudi penal ako postoji, ali ovo je zaista smesno da neko prica o kontaktu. Igrac Macve je na zemlji, jer je pao pre toga, ne napada igraca Partizana uopste, a ovaj se baca odmah preko njega kao da je srusen. Inace je u poslednjih 15 minuta pri svakom napadu Partizana uvek neko od igraca padao, cekajuci sudiju da svira penal. A svi ti koji koazu da je bio penal, zanima me da li bi sudija recimo svirao za Macvu isti takav penal i da li bi i onda tvrdili da je bio cist penal ili bi pricali o teorijama zavere da se zaustavi Partizan. Vestacki se odrzava pratnja Partizana za Zvezdom, i na ovakav nacin bi mogao svako da bude sampion drzave. I da se Macvi svirao u svakom kolu penal,sada bi bili u vrhu tabele. Posle se cude zasto Partizanu nije sviran penal protiv Zvezde ne znam koliko godina. Upravo zato jer jedino u derbijima sudije ne sviraju ovako nesto. Isti ovi navijaci Partizana sto kazu da je bio penal su pricali da niej bio penal nad Boacijem u finalu kupa, sto je bilo daleko ociglednije. A nisu svirali jer oni stalno obmanjuju narod kako se za njih nikad ne svira penal.

Petar

pre 6 godina

Na isti nacin su oteli titulu Zvezdi prosle godine,imali su 15 pobeda u nizu vecinom sa penala ili uz pomoc crvenog
(SS, 05. novembar 2017 16:27)

Oteli? Nisam znao da je otimanje pobediti u 3 od 4 derbija..nisam znao da je otimanje kad ti protivnik da gol iz auta..i nisam znao da je otimanje kad te Vozdovac oduci od fudbala a ti drzis do te utakmice sve u svojim rukama..pogledajte svoje dvoriste i ko vam vodi klub..zapitajte se da li je realno da jedan Djurovski nekoliko dana posle postavljanja na trenersku funkciju prica istu pricu kao Terzic a da pri tome celu sezonu nije pratio..ne kazem da su ovi nasi bolji..ista je to sorta..ali bar budite realni i pogledajte situaciju kako treba.

Mirko Kojotovski

pre 6 godina

U Bundes ligi video snimak odlučuje ukoliko je nejasno.Juce su u tri situacije poništili gol a i penal.Tako da bi se rešilo mnogo toga sa uvođenjem novih tehnologija u našu smehotresnu ligu.Inace po pokazanom Zvezda izgleda isuviše ozbiljno i mnogo bolje nego Partizan.To se vidi u Evro utakmicama.Ko je to gledao zna i vidi

i tako u krug...

pre 6 godina

Očigledno je šta se radi. Pitam se da li postoje neke mere od strane UEFA, da se ovde nešto promeni? Doduše, ništa ni oni nisu bolji, ali ovo stvarno prevazilazi svaku meru.

Vuk

pre 6 godina

Sa trenerom Mačve se mogu složiti da mu je tim bio ravnopravan, u najmanju ruku, u ponekim delovima i bolji. Međutim, što se penala tiče, iz njega govore emocije pisle utakmice koja je izgubljena u zadnjih 5 minuta. Verujem da će mu biti jasnije posle snimka.

Na stranu to, još jedna u nizu bledih utakmica Partizana. Ovo stvarno predugo traje i bojim se da će loša igra biti naplaćena onda kada bude najbolnije, protiv Jang Bojsa..

Đukić ima dve nedelje da nešto popravi, mada, po do sada viđenom posle prethodnih pauza, male su šanse za to. Nije samo ni do njega, tim je očajno selektiran na nekoliko mesta.

Šabac zaslužuje prvoligaša. Samo , savez mora da uloži novac u ove terene. Stravično je koliko su loši. Ako mogu da ih obnavljaju Partizanu i CZ, morali bi i Mačvi, Borcu, Spartaku i ostalima.

laponci

pre 6 godina

Interesantno koliko Vucelinih botova zatrpalo izjavu trenera Macve , proslo kolo izjavu trenera Borca , Vojvodine , Napretka .
Njima je to normalno .
Pre dva meseca sam napisao da ce smenjivati Djukica u novembru , jer se videlo da pojma nemaju , da nije sudija smenili bi ga posle ove Macve .

Grobarchina

pre 6 godina

Mačva protiv Partizana igra kao da je život i smrt u pitanju, a protiv Zvezde - sklanjalica. Zato mi je i milo što su izgubili, ima Boga. Da je utakmica potrajala, primili bi i četvrti gol.

Plači Zvezdo plači, mi smo uvek jači !

BD

pre 6 godina

Kako ne podnosim ovakve kukavce od ljudi... Nikad dobar trener neces postati i to ti i zelim. Nije ni video dobro situaciju kod penala a vec zna da place i osudjuje, pogledaj prvo snimak pa se oglasi. Cim se svira penal Partizanu odma se prave teorije zavere.. E ZATO smo i najbolji

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Ma moze da se bori. Ne raditi ovakve stvari u 16 i nema penala. Prosto. Nauci svoje igrace da start u 16 na protivnickog igraca, faul, rusenje, sudija sudi penal. Ako toga nema a sudija dosudi penal..onda se buni.
(ccc?, 5. novembar 2017 19:47)

Ili da predje na klupu kijevskog Dinama.
Oni su vam to 150 puta uradili posred JNA i zamisli - sudija nijednom nije svirao penal...al'dobro, to je u Evropi, tamo nije FSS jurisdikcija...zato i jeste 0 u Elbasanu i umalo petarda od Dinama na JNA...

Zoran

pre 6 godina

Ovaj se nalupa za sve pare kao da mu je intervju pisao terzić drugo poluvreme nisu prešli pola a i penal čist ko suza bolje pitaj svog igrača što se bode glavom kao da je u koridi a ne na fudbalskom terenu a čisto sumnjam da bi Pantić iz one situacije nešto uradio ovako napravio je glupost sa tim praćakanjem

BigBoca

pre 6 godina

Penal čist kao suza. Srušio igrača koji je u gol šansi, najbliži lopti.
Šta si ti mislio, parkiraš autobus, izvedeš jednu-dve kontre i onda izležavanje i ispucavanje. To je i zvezda probala, pa evo, dve godine nama pobede u derbiju. Mora malo da se otvorite, da igrate, pa da vidiš onda koliko bi golova primili...

Delirijum tremens

pre 6 godina

Ubio me Bog ako ste vi normalni! Ako ovo nije penal, pa sta je onda penal?
Covek na par metara od gola, lopta mu dolazi, to vidi protivnicki igrac koji lezi na zemlji i ocajnickim, pozrtvovanim potezom - skokom sa zemlje ulazi u igraca koji je u milionpostotnoj sansi, rusi ga i ovaj ne dolazi do lopte. I, da video ga je, i da namerno je to uradio da bi sprecio gol i da zasluzio je crveni karton. Sve ostalo je totalno ludilo, zloba, ocaj, i odsustvo minimuma postenja i realnosti.

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Bukvalno svako kolo kradja za Partizan...onda dodje Kijev i skuca umalo pet komada, odu u bogapitajkojideo Albanije, ni da prdju golu ne mogu... Dodje derbi nemaju ni sut - ni u okvir ni van okvira gola, nijedan jedini sut ka golu...

Srecom, nece moci ovako celo prvenstvo...

Kompleksi su cudo

pre 6 godina

Alo majstore!
Parkirao si autobus ispred svog gola,kuci..posed lopte ti je mizeran i imas tri suta ka golu dok ti se igraci valjaju kod svakog prekida...i imas obraza da tako nesto izjavljujes??

Mikula

pre 6 godina

Šteta za ove časne Šapčane koji su došli da bodre svoj tim, a prisustvovali još jednoj u nizu kradja u korist fkp na čelu sa sudijom Djokićem.

igraj, napadaj

pre 6 godina

Aničić je fudbal naučio, trenirao kod komšija tako da je očekivano ovo što je izjavio...a istina je da je ovo bio samo rutiski trening i otaljavanje posla pred 2 najvažnije evropske utakmice koje nas čekaju...čestitke Mačvi za pravu mušku borbu

Mirko

pre 6 godina

Jadan ti i prepostena crvene zvezda..cekamo saopstenje.

Inace crvene zvezda je klub koji nikada nije zasluzeno izgubila i nikada ne zasluzeno pobedila sa igracem nekada i dva manje i penalom !!!!

Ali kad se za Partizan ne svira penal vise od cetvrt veka ili ako se svira cist penal kao danas protiv manjih klubova ili produzi utakmica zbog izlezavanja onda su crvena zvezda i njen gestapo predsednik interpola jeko besni i nezadovoljni.

Tostao

pre 6 godina

Aničiću, Aničiću..osim polušanse Matića i Lazarevićevog izblokiranog šuta iz slobodnjaka nismo videli ništa od Mačve. Ne pričaj laži, bili smo na istoj utakmici. Poradi malo na postavci igrača bez lopte. Matić sam na sredini ostalih deset igrača na 25m od svog gola. Zašto Gavrić sedi na klupi? Razumem da je igrao u Partizanu pa da nema motiva da igra protiv njih. Obrovac, Gemović i Ivic jedini koji su dobro odigrali. Pejović? Hvala mu ali ima mlađih i bržih. Penal jeste bio, faul kao faul, zaustavljen je igrač bez lopte koji je trčao ka njoj ali prestrogo svirano. To je problem malih klubova, to bi svirali i za Zvezdu i Čukarički, da se ne lažemo. Naša Mačva je bila užasna u drugom poluvremenu! p.s. Da svaki tim u ovoj ligi ima igrača kao što je Everton, ovo bi bilo mnogo zanimljivije. Dečko ima temperament, energiju, eksplozivnost, brzinu, drskost i snagu. Nije baš majstor sa loptom ali borbenošću i provokacijama daje dinamiku i bar se nešto dešava na terenu pored njega. Ovako sve izgleda kao liga veterana..

mute

pre 6 godina

Udruzite se brate i bojkotujte ligu. Nemojte da igrate sl.kolo neka lopovi iz humske igraju sami protiv teleoptika. Uzeli su 5-6 bodova do sada na sudijske kradje i to BEZOBRAZNE kradje. Sreca pa se igra UEFA pa se moze pogledati koja utakmica a sto se Srpskog fudbala tice 500-600 ljudi po utakmici ce uskoro biti a i to je previse. Ko voli lopove u crnom i ove u crno belom da gleda ????

vlada zvezdas

pre 6 godina

Realno , sve ekipe protiv Zvezde i Partizana igraju bunker i cekaju kontru .
Ako slucajno daju gol ,krece odugovlacenje i valjanje po terenu, kao da su im noge odsekli .
Ako slucajno preokrenu taj rezultat, jer su nesporno bolji ,to je odmah kradja i lopovluk .
Onaj faul gde ulece ledjima u 16m Panticu je klasicna fora kako ga spreciti da ne sutne u izglednoj sansi,a da izgleda kao slucajan pad .Svi vide nameru igraca Macve, ali dzaba ,u novinama sutra ce svi pisati da je Macva pokradena .

todor

pre 6 godina

Jao ajde molim te, primili ste tri komada od raspadnutog partizana i ti kukas zbog penala koji je bio cist ko suza, pa dajte bre ne pravite manir od toga, kako vas nije sramota?

Samo realno , Djukicu prevaro

pre 6 godina

Penl ko suza...ko ti kriv sto imas seljacki mentalitet pa si se povukao u 50.minutu a ovaj Partizan je sve samo ne dobra ekipa...i malo je glupo da pustate komentare navijaca zvezde koji pricaju o lopovluku , degutantno je

Grobar

pre 6 godina

ko ce mu dati sendvic, vucela ili ostoja?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 5. novembar 2017 16:34)

Vas idejni vodja, preCednik, premijer ... on placa sve ima se moze se !!

Dejan

pre 6 godina

Do prvog primljenog gola ste igrali bunker sa deset igrača a posle sa svih jedanaest, lopta bukvalno nije imala gde da prodje. I takav je slučaj u 90% utakmica u domaćem prvenstvu. Svaka čast Zvezdi kako lako probijaju te bunkere, na vreme postignu gol i posle sve ide mnogo lakše. Jako je teško dobiti ovakve utakmice pogotovo ako prvi daju gol, onda kreće srljanje, a dovoljno smo loše uigrani da to postane pravi košmar.Jednostavno, moramo nešto da menjamo, dobijamo na sreću a sreća nas sigurno neće uvek pratiti.

Ivan

pre 6 godina

Cist penal ko suza
 (Das, 5. novembar 2017 16:12)

Da, kradja je cista kao suza. Ovo nema veze sa sa tim ko za koga navija. Vi da ste normalni sami bi priznali da je ovo neregularno. Navedite jedan tim na kugli zemaljskoj kojem je dosudjeno 7 penala u poslednjih 6 utakmica.

dex

pre 6 godina

@dr feelgood

Ma nije problem sedmi penal u 6 utakmica, niti ko zna koji preokret u poslednjih pet minuta. Problem je sto stalno kukate da ce se to desavati na Zvezdinim utakmicama, a desi se na vasim, pa se posle pravite blesavi.
Ocekujem uskoro novi barjak, gde cete bivseg predsednika FS, zameniti predsednikom republike. Zasluzio je.

Taribo West16

pre 6 godina

Brate jesmo li gledali istu utakmicu? 25% si imao posed, a pričaš o "igri" svoje ekipe. znači otprilike lopta kod tvojih igrača je bila makaimalno 15-20 minuta od mogućih 96 (2 min produžetak prvo, 4 min drugo poluvreme) Pa da ste za tih 20 min igrali vrhunski dali bi bar 4-5 golova... Ovako ne pričaj u prazno...

Zvezdas

pre 6 godina

Partizan od pocetka sezone igra lose.Neko ne dozvoljava da se Zvezda odlepi. Ionda grobarima smeta izjava Terzica.Deveti penal.Svako kolo penalza preokret

Макарије

pre 6 godina

Sramota je šta ovaj Kokeza i Partizan rade... Bruka, sramota me što živim u ovakvoj zemlji. Dokle više. Partizan ovo radi od 1992...

Serbia

pre 6 godina

25 % posed lopte.Samo u Srbiji mozes da budes ponosan na to.Da igras takav fudbal u nekoj ozbiljnoj zemlji verovatno bi gledao prvu ligu samo na televizoru.

BRUKA

pre 6 godina

Čačak i Šabac pokradeni, koliko još treba da bude žrtava vaših očajničkih pokušaja da dodjete do titule? Najbolje da mi koji nismo iz Beograda služimo samo za popunu brojčanog stanja na terenu, a ostalo se zna!!!

djuka

pre 6 godina

Na isti nacin su oteli titulu Zvezdi prosle godine,imali su 15 pobeda u nizu vecinom sa penala ili uz pomoc crvenog....sada 7 penala na 6 utakmica fudbalska mafija i korupcija.Zvezda igra bolje ali je nerealno sve pobediti,Partizan sa ovom nikakvom igrom je vec trebao biti 10ak bodova u zaostatku

bitno da smo delijama odrzali cas fudbala u 4 derbija koliko su bila u prosloj sezoni i naravno nijedan gol vam nismo dali iz penala,a vi ste nama iz auto gola ...toliko o regularnom prvenstvu :).opusteno ove godine mozda i osvojite nesto,tj mozda vas pustimo da se malo radujete

Igor Pg

pre 6 godina

Srećna okolnost je što u Šapcu nema reflektora pa će moći da produži najviše 120 minuta. Naravno,ako do tad ne isključi igrača Mačve,svirne penal ili izmisli faul.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 5. novembar 2017 14:02) # Link komentara

Da se ne sekiraju navijaci Partizana, utakmica ce se produziti u slucaju da Macva vodi ili je nereseno dokle god Partizan ne da gol, bice i neki penal, a mozda i crveni za igrace Macve.
(Pedja, 5. novembar 2017 14:02) # Link komentara

Znaci ova dva komentara u samo jednom minutu pri nerijesenom rezultatu (a bilo ih je na desetine ovakvih) sve govore.. Znaci svi su vec tad znali kako ce da se odvija tekma! da mora da ide krec i to je to! Dajte im brate onda titulu odma..

Jah

pre 6 godina

Lopovi
ovakve kradje godinama će im se obiti od glavu jednom. Ukrali titule, ukrali stadion, sve živo ukrali. Čak su im i vodje od drugog komunističkog kluba.
Sramota da dva najveća kluba imaju toliku podršku, samo što ovaj je još gori od onog.

Mirko

pre 6 godina

(Judge, 5. novembar 2017 15:31)

--------
Pa kako vas nije sramota da napiste bilo sta !?!!!
Nije bio penal, aj prvo pogledaj situaciju, a mogao bi i trener Macve (jedan od preko deset navijaca zveze na klupama nasih timova..sikob interesa nista a ?) da pogleda pre nego sto lupi nesto ?!!!
Si ti bre corav ?!!!
Da nam sude Rumuni i Slovenci ?!!!
Gde ste bili prosle godine sa tom pricom ?!!!
Gde ste sa tom pricom u zadnjih cetvrt veka i odigranih vise od 50 derbija u kojima nije sviran penal za FK Partizan posle prekrsaja za zatvor a dok je za to vreme cigama sudjeno sa udaranje lopte u butinu, za bacakanje Mrdje i to dva u 10 minuta ?!!!!
Gde ste bili prosle godina kad je zvezda dala gol iz gol-auta koji se video ih helikopera ali ne i sudija-navijac zvezde Obradovic ?!!
Gde ste prosle godine i silna namestanja kluba iz Ljutice Bogdana !???

dejo majstore

pre 6 godina

Prvenstvo se uzima tako što posle evropske utakmice groblju na gostovanju dovedeš neutralnog sudiju i groblje onda gubi bodove. S obzirom da se dovode sudije koje završavaju posao za Prtizan (kao u vreme toleta) možemo pomisliti da kokeza ipak nije zvezdaš ili su pare u pitanju ili se radi o onoj staroj "podeli (zavadi) pa vladaj". Šta god da jeste treba igrati najbolje što se može pa kako ispadne. Baciti akcenat na Evropu i probati da se što dalje dogura tamo.

ccc?

pre 6 godina

Ma moze da se bori. Ne raditi ovakve stvari u 16 i nema penala. Prosto. Nauci svoje igrace da start u 16 na protivnickog igraca, faul, rusenje, sudija sudi penal. Ako toga nema a sudija dosudi penal..onda se buni.

Jan Torp

pre 6 godina

Eto sram te bilo Anicicu za ovakvu izjavu.
Igrac ti pokusava da udari loptu glavom i promasi je, tom istom glavom udara Pantica i sprecava ga da ide ka lopti. Sta je to? Pogledajte penal za CZ protiv Macve.

Dragan Aničić

pre 6 godina

A pre toga sam im rekao da igraju bunker, odugovlače i slobodno udaraju što više, da se iskoristi što teren nije ni za oranje a ne za fudbal.

Milan

pre 6 godina

Napraviš očigledan prekršaj za penal i onda se jadaš.
Najbolje bi bilo da svaka ekipa do kraja sezone krlja igrače Partizana pod argumentacijom da se ne može svaku utakmicu svirati penal

Mirko

pre 6 godina

Dobri covece nemoj da brines nece im pomoci ni jos sto penala da im sviraju do kraja prvenstva. Zvezda ce biti sampion ne zato sto joj se svira svaka utakmica penal nego,zato sto Zvezda igra najbolji fudbal u Srbiji a licno jedva cekam utakmicu sa fk penal svaka utakmica,da im,pokazemo ko je Najbolji.
(Staridz, 5. novembar 2017 15:50)

A sta mislis da se FK Partizan u narednih 25 godina svira jedno 10 penala u derbijima a vama ni jedan !???

A sta mislis o tome ?
Da uvedemo mi lepo strane sudije da nam sude derbije i utakmice prvenstva ?
Mi mozemo bez penala evo vec cetvrt veka i bez golova iz gol-auta a vi ?

Da bi mogli ovde nesto da pricamo prvo morate da vratite sve one penale koji nisu svirani za Partizan i sve sto ste ukrali za ovih cetvrt veka ...da ne pricam o davljenju Moreire u sesnaest metara ili butine Rnica!!!

ban

pre 6 godina

Auu, kakvo saopstenje. Pa na ovo bi trebalo FSS da reaguje, gde je sada gospodin Radojicic. Pa ovaj pljuje na zemlju Srbiju, kakvi smo to mi ljudi. Ne valja mu Srbija. Suspenzija za ovog gospodina hitno!

веверица

pre 6 godina

и гробари за које је пенал регуларан...
класичан жути за симулирање, ако не и директан црвени!

Brigadir Ultra Kop

pre 6 godina

Zasto svi sistemski napadaju FK Partizan? Prijatelj, okoreli Zvezdas, kaze da je bio cist penal, a obojica smo se slozili da je Macva prikazala bolju igru.

San Antonio Spurs

pre 6 godina

Po panterskom kriterijumu, da bi penal za Partizan bio pravedno dosuđen, faulirani igrač Partizana mora da doživi otvoren prelom...

Antibunker

pre 6 godina

Anicicu treba da te je sramota. Zbog takvih trenera kakav si ti mi nikad vise necemo imati Piksija i Deju. Koji ti stil igre forsiras, model...Rekao si svojim igracima da se povuku na 30metara i da cekaju gresku protivnika i na osnovu toga oces da pobedis. Pa tako moze da vodi ekipu svaki gradjanin ove zemlje. Ja stvarno ne znam kako fss daje licence ovakvim fudbalskim diletantima.

Gennaro Gattuso 8

pre 6 godina

Nista novo,nema iznenadjenja sto je svirao penal,on ce ponovo suditi za par nedelja.Da meni neki sudija ovako svira penal mislim da bi vec bio na podu jer ovo je sramota ovo je dno dna,dalje nema.Ovo pustis utakmicu u 90 min cekas penal da vidis pa na ovo nema kvote u kladionicama jer ovo je nesto normalno i posle kad dodje evrope vrati ih skenderbeg u realnost i ostali samroci i tikve i bundeve ...

Garfild

pre 6 godina

Hocu saopstenje u sto kracem roku. Ajmo Terza opleti. A crvenoj zvezdi zelim veceras pobjedu i da na kraju sezone udje u ligu evrope. Da gledamo evropsku zvezdu cak bih volio i da prezimi :D

SEnT

pre 6 godina

Stvarno bruka i sramota da se toliko navlaci za Partizan, a i za C. Zvezdu. Ovo je prevrsilo svaku meru! A sudije u nasem fudbalu su posebna prica. Ej, oni uzimaju lepe pare, a vidimo kako rade svoj posao. Lepo covek rece " ovo je Srbija ".

veliki strumf

pre 6 godina

Posle svake utakmice treneri ekipa koje igraju protiv Partizana govore isto i naravno niko ne cestita Partizanu na potpuno nezadluzenoj pobedi! Sve ovo se ponavlja iz kola u kolo, ali Kokeza je toliko silan da njega to i je zanima. Covek po svaku cenu zeli da preuzme Zvezdu, to mu je zivotni cilj i ne bira sredstva da to postigne - a sredstvo su mu titule Partizana kako bi srozao Zvezdu. Zvuci neverovatno, gotovo kao da je neverovatno da je trazio od Muslina da udje pred kraj meca protiv Gruzije - ali je istinito.

Obelix

pre 6 godina

Igra Partizana bruka i sramota, verujem da je tako bilo i danas. Nisam gledao utakmicu, a i bolje. Medjutim, video sam penal i cist je kao suza. Da je penal glup, glup je ali je penal. Ako ste bili bolji kao sto kazez i kao sto pise u izvestaju, zasto niste dali jos koji gol. Drugo, ne secam se ovakvih izjava trenera prosle godine. Samo je Kosan, ali polovicno nesto rekao.

Milos

pre 6 godina

Morao je sudija da svira penal, nije on kriv zato sto ne zna da li ce partizan da postigne pogodak, sta ako ne pobedi partizan sta bi se desilo tad? Opet produzeci pa kao namestaljke i ti fazoni...

Sabre

pre 6 godina

Sve je covek rekao. Ovo vazi i za Zvezdu, razume se.. sad nesto nema potrebe posto imaju zaista odlican tim ali kada nije tako (npr. prosla sezona) tu su sudije da i Zvezdi uskoce. Sramotno i blamantno, ali izgleda da to nikoga sem jadne igrace, strucne stabove i navijace manjih klubova ne zanima... a realnost je da svi oni zajedno nisu ni pola navijaca Partizana ili petina Zvezdinih.

Mirko

pre 6 godina

Dabogda bio ugnjetavan i nezaštićen kao fudbalski i košarkaški klub Partizan. San svakog pojedinca i društva je da bude u toj poziciji. 4 titule u 5 “sns godina”, penali, prelazi, državni sponzori. Duše moje male napaćene i antidržavne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (detektiv kokni kol, 5. novembar 2017 15:44)

---------
Ma nije moguce :)
Gde je nestao dug KK Sledeca Sezona od 15+ miliona evra ?
Ko je napravvio novi dug od skoro 10 ?
Sta bi sa projektom evropska czv, sta bi sa svim tim sponzorima koji su iscupani iz KK Sampion Evrope 1992 i dat nekome ko ne zasluzuje o ko ne postoji !?
---------------
Inace dobro si rekao ovo za titule u sns godina to je sve sto ste osvojili u poslednjih cetvrt veka uz pomoc vaseg Terzica copy paste Nebojse samo nije jos 4 mozda ove godine osvojite i tu 4 i to ce vam biti sve u narednih 20 !!!

milan

pre 6 godina

Kokeza na sve na nacine pokusava da srusi Terzica. Sada manipulise nasim fudbalom,smenjuje selektora koji nas odveo na SP.Svi znamo ko stiti Kokezu

LOL

pre 6 godina

Vidi ih što kmeče... :D Što niste tako kukali prošle sezone, kada je Zvezda imala penal na skoro svakoj utakmici? Tada ste likovali i sve je bilo ok. Nije vama stalo do poštenja, tj. ne smeta vam ako vi kradete, samo nemoj neko drugi da to isto radi.

FAB

pre 6 godina

Ajde sad’ da budmo realni...Sabcani i Partizanovci odigraju dogovoreni prelaz iz 1-2!!!
Kako bi’ “zamazali” oci svima i prikrili sve svoje mahinacije svojim iskazima jedini krivac im je bio sudija...!!! Tosic celo drugo poluvreme prica svojim igracima idite na stopera (koji je na kraju I svesno napravio penal)!
Sudjenje je bilo odlicno,dok sve ostale aktere treba da bude sramota!

Đorđe

pre 6 godina

Da li je bio penal, ili ne, diskutabilno je. Iz kategorije onih što je mogao, a i nije morao da svira, tako da nema mesta isključivim komentarima. A sa druge strane, baš me nerviraju izjave trenera ekipa nakon što izgube od Partizana, ili Zvezde. Uvek su oni kao nešto bolji, ali nije im se dalo, a u stvari koncepcija svih timova Super lige svodi se na klasičan bunker i besomučno izležavanje igrača po terenu dok simuliraju povrede. U redu i defanzivna taktika, mnogi treneri u Evropi igraju defanzivno, ali ovo je nezapamćeno. Svi se nabiju u 16m i ispucavaju lopte kao u seljačkoj ligi, bez pokušaja da uopšte igraju fudbal. U korist im idu i pašnjaci na kojima se igra, jer Partizan i Zvezda ne mogu da uspostave pas igru.
Takav pristup je štetan za naš fudbal, jer se iz takve koncepcije igre ne prave igrači, već balvani. Struka je na jako niskim granama, a većina trenera nema nikakvu ideju, nikakav sistem igre, iz koga će napredovati mladi igrači. Fudbal nam je iz tog razloga negledljiv.
I posle imaju obraza da pričaju kako su od nekog bili bolji. Šta reći...

Gennaro Gattuso 8

pre 6 godina

Svaka cast coveku i treba sve da se kaze ali znamo sta ce sledece biti sta ce raditi coveku u nastavku karijere ovde u tanzaniji

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 6 godina

Videcemo da li ces tako pricljiv biti i posle utakmice sa zvezdom, ili si tako elokventan samo kad igras protiv Partizana!

futog

pre 6 godina

Ljudi budite realni jednom u zivotu...nas fudbal je jedna velika namestaljka...ovo nije penal i svako ko kaze da jeste ili je klasican navijac ili kontras...

kox

pre 6 godina

Botovi se uznervozili, kao da im niču zubići :)

Nije bio nameran faul, ali je faul :)
Više sreće drugi put, ili protiv Zvezde. Mada, teško da ćete protiv njih ovako da grizete :)

ja

pre 6 godina

sta pricas covece,penal kao kuca po svim pravilima igre. Kukaj bolje sto su ti se ugraci onoliko ispromasivali a ne odmah na sudije
(Joca, 05. novembar 2017 15:54)
da li si ti, ili drugi grobari, isto pricao kada je pesic popio lakat u vrat i sviran je penal? i to je bilo po svim pravilima igre, ali ne...kukali ste danima i pistali zbog toga!

Nišlija

pre 6 godina

Ja ne znam dokle više da se trpi teror blizanaca iz prestonice. Zašto se ne bojkotuju njihovi mečevi, neka igraju međusobno pa ko bude bolji neka uzme titulu i ćao. Ostatak lige neka se bore za jedno ili dva mesta za ligu uefa i gotovo.. Ne vidim poentu igranja kad se prvak zemlje zna unapred da je iz prestonice..

krajisnik

pre 6 godina

ovakvo namjestanje nije viđeno. Čim ne mogu pobjediti, treba neko da padne i bez brige penal za Partizan.
A ako ga ne da, igraće se dok ga ne daju gol.

niki

pre 6 godina

najjache sto neko ovde jos sa smeloscu komentarise da je bio penal, znas se sta je penal, ovo cak nije bio ni prekrsaj, igrach partizana apsolutno bezopasan po gol, igrach macve na zemlji, apsolutno nemocan da bilo sta uradi i onesposobi protivnika, jednom recju smesno dosudjen prekrsaj, da li bi ovaj penal dosudio za macvu?? naravno da ne bi!!!

saner

pre 6 godina

e moj Anica, dzaba se nerviras, dzaba igrace udara mozdani udar od nerviranja prilikom penala kad je tavamba pao preko igraca za penal, pusti to niz vodu uzimaj pare i pravi se lud, sve je izrezirano svud je scenario isti samo glumci drugi hue hue igramo se. sarada obicna i predstava.

A sad jang bojs dolazi na naplatu

pre 6 godina

@detektiv kokni kol....sine probaj sutra u pioniru da zapevas vucicu p..... da vidis sta ce ti se desiti

Bumerang

pre 6 godina

Koji bi šmeker bio da si rekao zaslužena pobeda Partizana, niko nam nije kriv što nismo iskoristili svoje šanse.Ovako misliš ako može Kalimero Terzić da kuka nad mojom sudbinom moram i ja.
Jadno moj Draganče,jadno.

Judge

pre 6 godina

Nije bio penal i pitanje je kako bi se završila utakmica - ali budimo realni, svuda sudije navlače za velike ekipe i kod nas je to samo malo izraženije nego u jačim prvenstvima jer smo koruptivna i siromašna sredina, malo je profesionalizma ovde. Umesto prepucavanja (jer isti su večiti u svim nedelima) bolje navijati za revoluciju tj. privatizaciju klubova i izdvajanje iz FSS okvira, pa neka nama sude Slovenci, Rumuni itd a mi njima i bice postenije.

kako ko, pa ja

pre 6 godina

Prica da je bio bolji njegov tim, a imao posed 25%!?
Sve sanse iz kontre - i to iz bunker kontre!
Izadjite iz 16 metara, igrajte malo fudbal, pa ce Vas sudija nagraditi protiv vecitih boljim sudjenjem!
Bravo za sudiju, sudio je za golove, za fudbal! Isto mislim i za onaj navodni ofsajd Pesica!
Pozdrav svima, koji zele da gledaju fudbal u domacoj ligi...

Struja neuspesni brejkdenser

pre 6 godina

Ali se moglo boriti sa stvarima koja se zovu vezbanje odbrane pa ne bi tvoja ekipa primila 4 gola od Zvezdane, i tada nisi kukao "gospodine" Anicicu Dragane. Jos jedan Terzicev poslusnik.

realan do bola

pre 6 godina

Pobedio Partizan 3:1, a za njega kao pobeda.
Ne razumem, što niste iskoristi šanse i pobedili?
Fudbal se igra 90 minuta, pobeđuje onaj koji iskoristi više šansi.
Trener može biti ponosan na šanse, ali ne na realizaciju.

Kad pogleda snimak penala biće ga sramota ove izjave. Jeste nesrećno skrivljen, ležeći, ali je pomerio protivničkog igrača koji je primio loptu na grudi.

Dušan

pre 6 godina

moguće je boriti se. trebali ste nakon penala da napustite teren a publika stadion i neka lopovi sa sudijom lopovom igraju sami sa sobom.

isto vazi za sve ovako brutalno pokradene timove.

Gavrilo Iz Principa

pre 6 godina

Sad sam video situaciju. Ovako dosuđen penal znači samo jedno-otimačina. Ovde ne može biti reči o nenamernoj grešci sudije. Klasično simuliranje, ali sudije iz utakmice u utakmicu obezbeđuju bodove partizanu. Naš fudbal je sramotan zbog postojanja takvog kluba. Nikad ništa pošteno ne uzimaju.

damedolla232

pre 6 godina

Zvezdas sam, penal i moze da se svira, a i ne mora (npr, u engleskoj se verovatno ne bi svirao), ali kontakt svakako postoji i sudija je procenio da je bilo dovoljno za penal. Kao da nije bilo kontakt uopste, pa takve izjave se daju. Veća je sramota što prvoligaška ekipa pravi takve kardinalne greške, koje se vidjaju po 4,5 ligama.

Violeta Markovic Ljubicica

pre 6 godina

Ajde nemoj da lupas. Sta treba sudija da ne svira ocigledan faul u sesnaestercu samo zato sto je za Partizan? Ova hajka protiv Partizana je u stvari najvece zlo u srpskom fudbalu...

dragon

pre 6 godina

Zar je moguce da u Srbiji svi klubovi daju izjave po direktivi nekoga sa vrha....covek i ne pogleda da li je penal ili nije i odmah pocinje neke price...Penal cist...Kada se na utakmicama sa Zvezdom sviraju sumnjivi penali niko nesme nista da kaze...svi cute i cestitaju protivniku...Da li se boje nekoga?Zapitajte se

neko ko zna

pre 6 godina

ahahahaa pa covece igrac partizana skace na loptu a tvoj igrac koji lezi dole mu se baca u noge telom I rukama, sta bi ti kontra faul u toj situaciji ???

vlada

pre 6 godina

Penal cista kao suza, ja zaista ne znam cemu vestacka drama! Kada igrac svojim telom spreci protivnickog igraca to je isto kao da ga je potkacio, ko god se bavio ovim sportom zna da je ovo penal...e sad druga je stvar sto sve ljude iritira sto se ovako dolazi do pobeda, sto partizan lose igra ali penal je cista kao i svi penali ove jeseni, nijedan nije sporan. Ako ste objektivni a ako niste onda sta drugo da kazem, vicite da nije. Ako vam je tako lakse

Sistem te laze

pre 6 godina

Ovim trenerima uvek neko drugi kriv za poraz.... fudbal se igra za golove i ko vise da golova taj je pobedio.... mani se ti sansi i ostalih gluposti.... ovo je cist faul a posto je bio u kaznenom prostoru to je penel treneru.... A nauci igrace da je udaranje i obaranje protivnickog igraca faul....ovde je tvoj igrac skocio na igraca Partizana a nije imao nikakvu mogucnost da uzme loptu....Razmisli malo o tome a ne da lupas .....

Kompleksi su cudo

pre 6 godina

Alo majstore!
Parkirao si autobus ispred svog gola,kuci..posed lopte ti je mizeran i imas tri suta ka golu dok ti se igraci valjaju kod svakog prekida...i imas obraza da tako nesto izjavljujes??

спортски уметник

pre 6 godina

Овакве треба позвати у лајв емисију пустити снимак и питати да ли је пенал или није, ако и онда каже да није заслужује сендвич

Grobarchina

pre 6 godina

Mačva protiv Partizana igra kao da je život i smrt u pitanju, a protiv Zvezde - sklanjalica. Zato mi je i milo što su izgubili, ima Boga. Da je utakmica potrajala, primili bi i četvrti gol.

Plači Zvezdo plači, mi smo uvek jači !

BD

pre 6 godina

Kako ne podnosim ovakve kukavce od ljudi... Nikad dobar trener neces postati i to ti i zelim. Nije ni video dobro situaciju kod penala a vec zna da place i osudjuje, pogledaj prvo snimak pa se oglasi. Cim se svira penal Partizanu odma se prave teorije zavere.. E ZATO smo i najbolji

Delirijum tremens

pre 6 godina

Ubio me Bog ako ste vi normalni! Ako ovo nije penal, pa sta je onda penal?
Covek na par metara od gola, lopta mu dolazi, to vidi protivnicki igrac koji lezi na zemlji i ocajnickim, pozrtvovanim potezom - skokom sa zemlje ulazi u igraca koji je u milionpostotnoj sansi, rusi ga i ovaj ne dolazi do lopte. I, da video ga je, i da namerno je to uradio da bi sprecio gol i da zasluzio je crveni karton. Sve ostalo je totalno ludilo, zloba, ocaj, i odsustvo minimuma postenja i realnosti.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Igrac Macve je na zemlji, jer je pao pre toga, ne napada igraca Partizana uopste, a ovaj se baca odmah preko njega kao da je srusen.
(Pedja, 5. novembar 2017 16:22)

Knjizicu i kod ocnog, odmah! Hitne slucajeve primaju bez uputa. Sa vidom se nije saliti.

Staridz

pre 6 godina

Dobri covece nemoj da brines nece im pomoci ni jos sto penala da im sviraju do kraja prvenstva. Zvezda ce biti sampion ne zato sto joj se svira svaka utakmica penal nego,zato sto Zvezda igra najbolji fudbal u Srbiji a licno jedva cekam utakmicu sa fk penal svaka utakmica,da im,pokazemo ko je Najbolji.

BigBoca

pre 6 godina

Penal čist kao suza. Srušio igrača koji je u gol šansi, najbliži lopti.
Šta si ti mislio, parkiraš autobus, izvedeš jednu-dve kontre i onda izležavanje i ispucavanje. To je i zvezda probala, pa evo, dve godine nama pobede u derbiju. Mora malo da se otvorite, da igrate, pa da vidiš onda koliko bi golova primili...

Sava

pre 6 godina

Jasno se vidi da igrac Mačve pokušava da ustane da bi izbio loptu a takodje se vidi da on uopšte i ne zna gde je Partizanov napadač. Dok je ustajao, dolazi bukvalno do sudara njih dvojice. Dakle, namere nema, intenziteta nema, starta nema, penala nema.

igraj, napadaj

pre 6 godina

Aničić je fudbal naučio, trenirao kod komšija tako da je očekivano ovo što je izjavio...a istina je da je ovo bio samo rutiski trening i otaljavanje posla pred 2 najvažnije evropske utakmice koje nas čekaju...čestitke Mačvi za pravu mušku borbu

BgHQ

pre 6 godina

Onda se ljudi pitaju sto nam je fudbal u komi i sto ima malo gledalaca na utakmicama.Pa sta da gledaju?Otimacinu i prevaru.Pri tom ne mislim samo na Partizan vec i na Zvezdu.Titule osvaja onaj klub ko bolje stoji sa sudijama te sezone.

Mikula

pre 6 godina

Šteta za ove časne Šapčane koji su došli da bodre svoj tim, a prisustvovali još jednoj u nizu kradja u korist fkp na čelu sa sudijom Djokićem.

Mirko

pre 6 godina

Jadan ti i prepostena crvene zvezda..cekamo saopstenje.

Inace crvene zvezda je klub koji nikada nije zasluzeno izgubila i nikada ne zasluzeno pobedila sa igracem nekada i dva manje i penalom !!!!

Ali kad se za Partizan ne svira penal vise od cetvrt veka ili ako se svira cist penal kao danas protiv manjih klubova ili produzi utakmica zbog izlezavanja onda su crvena zvezda i njen gestapo predsednik interpola jeko besni i nezadovoljni.

Petar

pre 6 godina

Na isti nacin su oteli titulu Zvezdi prosle godine,imali su 15 pobeda u nizu vecinom sa penala ili uz pomoc crvenog
(SS, 05. novembar 2017 16:27)

Oteli? Nisam znao da je otimanje pobediti u 3 od 4 derbija..nisam znao da je otimanje kad ti protivnik da gol iz auta..i nisam znao da je otimanje kad te Vozdovac oduci od fudbala a ti drzis do te utakmice sve u svojim rukama..pogledajte svoje dvoriste i ko vam vodi klub..zapitajte se da li je realno da jedan Djurovski nekoliko dana posle postavljanja na trenersku funkciju prica istu pricu kao Terzic a da pri tome celu sezonu nije pratio..ne kazem da su ovi nasi bolji..ista je to sorta..ali bar budite realni i pogledajte situaciju kako treba.

веверица

pre 6 godina

и гробари за које је пенал регуларан...
класичан жути за симулирање, ако не и директан црвени!

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Bukvalno svako kolo kradja za Partizan...onda dodje Kijev i skuca umalo pet komada, odu u bogapitajkojideo Albanije, ni da prdju golu ne mogu... Dodje derbi nemaju ni sut - ni u okvir ni van okvira gola, nijedan jedini sut ka golu...

Srecom, nece moci ovako celo prvenstvo...

Mirko

pre 6 godina

Dabogda bio ugnjetavan i nezaštićen kao fudbalski i košarkaški klub Partizan. San svakog pojedinca i društva je da bude u toj poziciji. 4 titule u 5 “sns godina”, penali, prelazi, državni sponzori. Duše moje male napaćene i antidržavne.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (detektiv kokni kol, 5. novembar 2017 15:44)

---------
Ma nije moguce :)
Gde je nestao dug KK Sledeca Sezona od 15+ miliona evra ?
Ko je napravvio novi dug od skoro 10 ?
Sta bi sa projektom evropska czv, sta bi sa svim tim sponzorima koji su iscupani iz KK Sampion Evrope 1992 i dat nekome ko ne zasluzuje o ko ne postoji !?
---------------
Inace dobro si rekao ovo za titule u sns godina to je sve sto ste osvojili u poslednjih cetvrt veka uz pomoc vaseg Terzica copy paste Nebojse samo nije jos 4 mozda ove godine osvojite i tu 4 i to ce vam biti sve u narednih 20 !!!

Jan Torp

pre 6 godina

Eto sram te bilo Anicicu za ovakvu izjavu.
Igrac ti pokusava da udari loptu glavom i promasi je, tom istom glavom udara Pantica i sprecava ga da ide ka lopti. Sta je to? Pogledajte penal za CZ protiv Macve.

Milan

pre 6 godina

Napraviš očigledan prekršaj za penal i onda se jadaš.
Najbolje bi bilo da svaka ekipa do kraja sezone krlja igrače Partizana pod argumentacijom da se ne može svaku utakmicu svirati penal

Макарије

pre 6 godina

Sramota je šta ovaj Kokeza i Partizan rade... Bruka, sramota me što živim u ovakvoj zemlji. Dokle više. Partizan ovo radi od 1992...

i tako u krug...

pre 6 godina

Očigledno je šta se radi. Pitam se da li postoje neke mere od strane UEFA, da se ovde nešto promeni? Doduše, ništa ni oni nisu bolji, ali ovo stvarno prevazilazi svaku meru.

dejo majstore

pre 6 godina

Prvenstvo se uzima tako što posle evropske utakmice groblju na gostovanju dovedeš neutralnog sudiju i groblje onda gubi bodove. S obzirom da se dovode sudije koje završavaju posao za Prtizan (kao u vreme toleta) možemo pomisliti da kokeza ipak nije zvezdaš ili su pare u pitanju ili se radi o onoj staroj "podeli (zavadi) pa vladaj". Šta god da jeste treba igrati najbolje što se može pa kako ispadne. Baciti akcenat na Evropu i probati da se što dalje dogura tamo.

ccc?

pre 6 godina

Ma moze da se bori. Ne raditi ovakve stvari u 16 i nema penala. Prosto. Nauci svoje igrace da start u 16 na protivnickog igraca, faul, rusenje, sudija sudi penal. Ako toga nema a sudija dosudi penal..onda se buni.

Zoran

pre 6 godina

Ovaj se nalupa za sve pare kao da mu je intervju pisao terzić drugo poluvreme nisu prešli pola a i penal čist ko suza bolje pitaj svog igrača što se bode glavom kao da je u koridi a ne na fudbalskom terenu a čisto sumnjam da bi Pantić iz one situacije nešto uradio ovako napravio je glupost sa tim praćakanjem

mute

pre 6 godina

Udruzite se brate i bojkotujte ligu. Nemojte da igrate sl.kolo neka lopovi iz humske igraju sami protiv teleoptika. Uzeli su 5-6 bodova do sada na sudijske kradje i to BEZOBRAZNE kradje. Sreca pa se igra UEFA pa se moze pogledati koja utakmica a sto se Srpskog fudbala tice 500-600 ljudi po utakmici ce uskoro biti a i to je previse. Ko voli lopove u crnom i ove u crno belom da gleda ????

SS

pre 6 godina

Na isti nacin su oteli titulu Zvezdi prosle godine,imali su 15 pobeda u nizu vecinom sa penala ili uz pomoc crvenog....sada 7 penala na 6 utakmica fudbalska mafija i korupcija.Zvezda igra bolje ali je nerealno sve pobediti,Partizan sa ovom nikakvom igrom je vec trebao biti 10ak bodova u zaostatku

Samo realno , Djukicu prevaro

pre 6 godina

Penl ko suza...ko ti kriv sto imas seljacki mentalitet pa si se povukao u 50.minutu a ovaj Partizan je sve samo ne dobra ekipa...i malo je glupo da pustate komentare navijaca zvezde koji pricaju o lopovluku , degutantno je

Judge

pre 6 godina

Nije bio penal i pitanje je kako bi se završila utakmica - ali budimo realni, svuda sudije navlače za velike ekipe i kod nas je to samo malo izraženije nego u jačim prvenstvima jer smo koruptivna i siromašna sredina, malo je profesionalizma ovde. Umesto prepucavanja (jer isti su večiti u svim nedelima) bolje navijati za revoluciju tj. privatizaciju klubova i izdvajanje iz FSS okvira, pa neka nama sude Slovenci, Rumuni itd a mi njima i bice postenije.

detektiv kokni kol

pre 6 godina

Dabogda bio ugnjetavan i nezaštićen kao fudbalski i košarkaški klub Partizan. San svakog pojedinca i društva je da bude u toj poziciji. 4 titule u 5 “sns godina”, penali, prelazi, državni sponzori. Duše moje male napaćene i antidržavne.

Garfild

pre 6 godina

Hocu saopstenje u sto kracem roku. Ajmo Terza opleti. A crvenoj zvezdi zelim veceras pobjedu i da na kraju sezone udje u ligu evrope. Da gledamo evropsku zvezdu cak bih volio i da prezimi :D

ban

pre 6 godina

Auu, kakvo saopstenje. Pa na ovo bi trebalo FSS da reaguje, gde je sada gospodin Radojicic. Pa ovaj pljuje na zemlju Srbiju, kakvi smo to mi ljudi. Ne valja mu Srbija. Suspenzija za ovog gospodina hitno!

Pedja

pre 6 godina

Sramota je da je u poslednjih 6 utakmica Partizan dobio cak 7 penala. To je verovatno podatak i za Ginisa, trebalo bi proveriti da li se ikad u istoriji fudbala desilo tako nesto. Naravno da sam za to da se uvek sudi penal ako postoji, ali ovo je zaista smesno da neko prica o kontaktu. Igrac Macve je na zemlji, jer je pao pre toga, ne napada igraca Partizana uopste, a ovaj se baca odmah preko njega kao da je srusen. Inace je u poslednjih 15 minuta pri svakom napadu Partizana uvek neko od igraca padao, cekajuci sudiju da svira penal. A svi ti koji koazu da je bio penal, zanima me da li bi sudija recimo svirao za Macvu isti takav penal i da li bi i onda tvrdili da je bio cist penal ili bi pricali o teorijama zavere da se zaustavi Partizan. Vestacki se odrzava pratnja Partizana za Zvezdom, i na ovakav nacin bi mogao svako da bude sampion drzave. I da se Macvi svirao u svakom kolu penal,sada bi bili u vrhu tabele. Posle se cude zasto Partizanu nije sviran penal protiv Zvezde ne znam koliko godina. Upravo zato jer jedino u derbijima sudije ne sviraju ovako nesto. Isti ovi navijaci Partizana sto kazu da je bio penal su pricali da niej bio penal nad Boacijem u finalu kupa, sto je bilo daleko ociglednije. A nisu svirali jer oni stalno obmanjuju narod kako se za njih nikad ne svira penal.

Vuk

pre 6 godina

Sa trenerom Mačve se mogu složiti da mu je tim bio ravnopravan, u najmanju ruku, u ponekim delovima i bolji. Međutim, što se penala tiče, iz njega govore emocije pisle utakmice koja je izgubljena u zadnjih 5 minuta. Verujem da će mu biti jasnije posle snimka.

Na stranu to, još jedna u nizu bledih utakmica Partizana. Ovo stvarno predugo traje i bojim se da će loša igra biti naplaćena onda kada bude najbolnije, protiv Jang Bojsa..

Đukić ima dve nedelje da nešto popravi, mada, po do sada viđenom posle prethodnih pauza, male su šanse za to. Nije samo ni do njega, tim je očajno selektiran na nekoliko mesta.

Šabac zaslužuje prvoligaša. Samo , savez mora da uloži novac u ove terene. Stravično je koliko su loši. Ako mogu da ih obnavljaju Partizanu i CZ, morali bi i Mačvi, Borcu, Spartaku i ostalima.

Bumerang

pre 6 godina

Koji bi šmeker bio da si rekao zaslužena pobeda Partizana, niko nam nije kriv što nismo iskoristili svoje šanse.Ovako misliš ako može Kalimero Terzić da kuka nad mojom sudbinom moram i ja.
Jadno moj Draganče,jadno.

SEnT

pre 6 godina

Stvarno bruka i sramota da se toliko navlaci za Partizan, a i za C. Zvezdu. Ovo je prevrsilo svaku meru! A sudije u nasem fudbalu su posebna prica. Ej, oni uzimaju lepe pare, a vidimo kako rade svoj posao. Lepo covek rece " ovo je Srbija ".

Mirko

pre 6 godina

(Judge, 5. novembar 2017 15:31)

--------
Pa kako vas nije sramota da napiste bilo sta !?!!!
Nije bio penal, aj prvo pogledaj situaciju, a mogao bi i trener Macve (jedan od preko deset navijaca zveze na klupama nasih timova..sikob interesa nista a ?) da pogleda pre nego sto lupi nesto ?!!!
Si ti bre corav ?!!!
Da nam sude Rumuni i Slovenci ?!!!
Gde ste bili prosle godine sa tom pricom ?!!!
Gde ste sa tom pricom u zadnjih cetvrt veka i odigranih vise od 50 derbija u kojima nije sviran penal za FK Partizan posle prekrsaja za zatvor a dok je za to vreme cigama sudjeno sa udaranje lopte u butinu, za bacakanje Mrdje i to dva u 10 minuta ?!!!!
Gde ste bili prosle godina kad je zvezda dala gol iz gol-auta koji se video ih helikopera ali ne i sudija-navijac zvezde Obradovic ?!!
Gde ste prosle godine i silna namestanja kluba iz Ljutice Bogdana !???

djuka

pre 6 godina

Na isti nacin su oteli titulu Zvezdi prosle godine,imali su 15 pobeda u nizu vecinom sa penala ili uz pomoc crvenog....sada 7 penala na 6 utakmica fudbalska mafija i korupcija.Zvezda igra bolje ali je nerealno sve pobediti,Partizan sa ovom nikakvom igrom je vec trebao biti 10ak bodova u zaostatku

bitno da smo delijama odrzali cas fudbala u 4 derbija koliko su bila u prosloj sezoni i naravno nijedan gol vam nismo dali iz penala,a vi ste nama iz auto gola ...toliko o regularnom prvenstvu :).opusteno ove godine mozda i osvojite nesto,tj mozda vas pustimo da se malo radujete

Igor Pg

pre 6 godina

Srećna okolnost je što u Šapcu nema reflektora pa će moći da produži najviše 120 minuta. Naravno,ako do tad ne isključi igrača Mačve,svirne penal ili izmisli faul.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 5. novembar 2017 14:02) # Link komentara

Da se ne sekiraju navijaci Partizana, utakmica ce se produziti u slucaju da Macva vodi ili je nereseno dokle god Partizan ne da gol, bice i neki penal, a mozda i crveni za igrace Macve.
(Pedja, 5. novembar 2017 14:02) # Link komentara

Znaci ova dva komentara u samo jednom minutu pri nerijesenom rezultatu (a bilo ih je na desetine ovakvih) sve govore.. Znaci svi su vec tad znali kako ce da se odvija tekma! da mora da ide krec i to je to! Dajte im brate onda titulu odma..

Jah

pre 6 godina

Lopovi
ovakve kradje godinama će im se obiti od glavu jednom. Ukrali titule, ukrali stadion, sve živo ukrali. Čak su im i vodje od drugog komunističkog kluba.
Sramota da dva najveća kluba imaju toliku podršku, samo što ovaj je još gori od onog.

Taribo West16

pre 6 godina

Brate jesmo li gledali istu utakmicu? 25% si imao posed, a pričaš o "igri" svoje ekipe. znači otprilike lopta kod tvojih igrača je bila makaimalno 15-20 minuta od mogućih 96 (2 min produžetak prvo, 4 min drugo poluvreme) Pa da ste za tih 20 min igrali vrhunski dali bi bar 4-5 golova... Ovako ne pričaj u prazno...

kako ko, pa ja

pre 6 godina

Prica da je bio bolji njegov tim, a imao posed 25%!?
Sve sanse iz kontre - i to iz bunker kontre!
Izadjite iz 16 metara, igrajte malo fudbal, pa ce Vas sudija nagraditi protiv vecitih boljim sudjenjem!
Bravo za sudiju, sudio je za golove, za fudbal! Isto mislim i za onaj navodni ofsajd Pesica!
Pozdrav svima, koji zele da gledaju fudbal u domacoj ligi...

Zvezdas

pre 6 godina

Partizan od pocetka sezone igra lose.Neko ne dozvoljava da se Zvezda odlepi. Ionda grobarima smeta izjava Terzica.Deveti penal.Svako kolo penalza preokret

Nišlija

pre 6 godina

Ja ne znam dokle više da se trpi teror blizanaca iz prestonice. Zašto se ne bojkotuju njihovi mečevi, neka igraju međusobno pa ko bude bolji neka uzme titulu i ćao. Ostatak lige neka se bore za jedno ili dva mesta za ligu uefa i gotovo.. Ne vidim poentu igranja kad se prvak zemlje zna unapred da je iz prestonice..

vlada zvezdas

pre 6 godina

Realno , sve ekipe protiv Zvezde i Partizana igraju bunker i cekaju kontru .
Ako slucajno daju gol ,krece odugovlacenje i valjanje po terenu, kao da su im noge odsekli .
Ako slucajno preokrenu taj rezultat, jer su nesporno bolji ,to je odmah kradja i lopovluk .
Onaj faul gde ulece ledjima u 16m Panticu je klasicna fora kako ga spreciti da ne sutne u izglednoj sansi,a da izgleda kao slucajan pad .Svi vide nameru igraca Macve, ali dzaba ,u novinama sutra ce svi pisati da je Macva pokradena .

veliki strumf

pre 6 godina

Posle svake utakmice treneri ekipa koje igraju protiv Partizana govore isto i naravno niko ne cestita Partizanu na potpuno nezadluzenoj pobedi! Sve ovo se ponavlja iz kola u kolo, ali Kokeza je toliko silan da njega to i je zanima. Covek po svaku cenu zeli da preuzme Zvezdu, to mu je zivotni cilj i ne bira sredstva da to postigne - a sredstvo su mu titule Partizana kako bi srozao Zvezdu. Zvuci neverovatno, gotovo kao da je neverovatno da je trazio od Muslina da udje pred kraj meca protiv Gruzije - ali je istinito.

ja

pre 6 godina

Овакве треба позвати у лајв емисију пустити снимак и питати да ли је пенал или није, ако и онда каже да није заслужује сендвич
(спортски уметник, 05. novembar 2017 15:52
ko ce mu dati sendvic, vucela ili ostoja?

Sabre

pre 6 godina

Sve je covek rekao. Ovo vazi i za Zvezdu, razume se.. sad nesto nema potrebe posto imaju zaista odlican tim ali kada nije tako (npr. prosla sezona) tu su sudije da i Zvezdi uskoce. Sramotno i blamantno, ali izgleda da to nikoga sem jadne igrace, strucne stabove i navijace manjih klubova ne zanima... a realnost je da svi oni zajedno nisu ni pola navijaca Partizana ili petina Zvezdinih.

Gennaro Gattuso 8

pre 6 godina

Nista novo,nema iznenadjenja sto je svirao penal,on ce ponovo suditi za par nedelja.Da meni neki sudija ovako svira penal mislim da bi vec bio na podu jer ovo je sramota ovo je dno dna,dalje nema.Ovo pustis utakmicu u 90 min cekas penal da vidis pa na ovo nema kvote u kladionicama jer ovo je nesto normalno i posle kad dodje evrope vrati ih skenderbeg u realnost i ostali samroci i tikve i bundeve ...

niki

pre 6 godina

najjache sto neko ovde jos sa smeloscu komentarise da je bio penal, znas se sta je penal, ovo cak nije bio ni prekrsaj, igrach partizana apsolutno bezopasan po gol, igrach macve na zemlji, apsolutno nemocan da bilo sta uradi i onesposobi protivnika, jednom recju smesno dosudjen prekrsaj, da li bi ovaj penal dosudio za macvu?? naravno da ne bi!!!

Ivan

pre 6 godina

Cist penal ko suza
 (Das, 5. novembar 2017 16:12)

Da, kradja je cista kao suza. Ovo nema veze sa sa tim ko za koga navija. Vi da ste normalni sami bi priznali da je ovo neregularno. Navedite jedan tim na kugli zemaljskoj kojem je dosudjeno 7 penala u poslednjih 6 utakmica.

Brigadir Ultra Kop

pre 6 godina

Zasto svi sistemski napadaju FK Partizan? Prijatelj, okoreli Zvezdas, kaze da je bio cist penal, a obojica smo se slozili da je Macva prikazala bolju igru.

Serbia

pre 6 godina

25 % posed lopte.Samo u Srbiji mozes da budes ponosan na to.Da igras takav fudbal u nekoj ozbiljnoj zemlji verovatno bi gledao prvu ligu samo na televizoru.

todor

pre 6 godina

Jao ajde molim te, primili ste tri komada od raspadnutog partizana i ti kukas zbog penala koji je bio cist ko suza, pa dajte bre ne pravite manir od toga, kako vas nije sramota?

FAB

pre 6 godina

Ajde sad’ da budmo realni...Sabcani i Partizanovci odigraju dogovoreni prelaz iz 1-2!!!
Kako bi’ “zamazali” oci svima i prikrili sve svoje mahinacije svojim iskazima jedini krivac im je bio sudija...!!! Tosic celo drugo poluvreme prica svojim igracima idite na stopera (koji je na kraju I svesno napravio penal)!
Sudjenje je bilo odlicno,dok sve ostale aktere treba da bude sramota!

Gennaro Gattuso 8

pre 6 godina

Svaka cast coveku i treba sve da se kaze ali znamo sta ce sledece biti sta ce raditi coveku u nastavku karijere ovde u tanzaniji

futog

pre 6 godina

Ljudi budite realni jednom u zivotu...nas fudbal je jedna velika namestaljka...ovo nije penal i svako ko kaze da jeste ili je klasican navijac ili kontras...

Antibunker

pre 6 godina

Anicicu treba da te je sramota. Zbog takvih trenera kakav si ti mi nikad vise necemo imati Piksija i Deju. Koji ti stil igre forsiras, model...Rekao si svojim igracima da se povuku na 30metara i da cekaju gresku protivnika i na osnovu toga oces da pobedis. Pa tako moze da vodi ekipu svaki gradjanin ove zemlje. Ja stvarno ne znam kako fss daje licence ovakvim fudbalskim diletantima.

saner

pre 6 godina

e moj Anica, dzaba se nerviras, dzaba igrace udara mozdani udar od nerviranja prilikom penala kad je tavamba pao preko igraca za penal, pusti to niz vodu uzimaj pare i pravi se lud, sve je izrezirano svud je scenario isti samo glumci drugi hue hue igramo se. sarada obicna i predstava.

Grobar

pre 6 godina

ko ce mu dati sendvic, vucela ili ostoja?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 5. novembar 2017 16:34)

Vas idejni vodja, preCednik, premijer ... on placa sve ima se moze se !!

Antidervis - vase je proslo

pre 6 godina

Ma moze da se bori. Ne raditi ovakve stvari u 16 i nema penala. Prosto. Nauci svoje igrace da start u 16 na protivnickog igraca, faul, rusenje, sudija sudi penal. Ako toga nema a sudija dosudi penal..onda se buni.
(ccc?, 5. novembar 2017 19:47)

Ili da predje na klupu kijevskog Dinama.
Oni su vam to 150 puta uradili posred JNA i zamisli - sudija nijednom nije svirao penal...al'dobro, to je u Evropi, tamo nije FSS jurisdikcija...zato i jeste 0 u Elbasanu i umalo petarda od Dinama na JNA...

LOL

pre 6 godina

Vidi ih što kmeče... :D Što niste tako kukali prošle sezone, kada je Zvezda imala penal na skoro svakoj utakmici? Tada ste likovali i sve je bilo ok. Nije vama stalo do poštenja, tj. ne smeta vam ako vi kradete, samo nemoj neko drugi da to isto radi.

laponci

pre 6 godina

Interesantno koliko Vucelinih botova zatrpalo izjavu trenera Macve , proslo kolo izjavu trenera Borca , Vojvodine , Napretka .
Njima je to normalno .
Pre dva meseca sam napisao da ce smenjivati Djukica u novembru , jer se videlo da pojma nemaju , da nije sudija smenili bi ga posle ove Macve .

Milos

pre 6 godina

Morao je sudija da svira penal, nije on kriv zato sto ne zna da li ce partizan da postigne pogodak, sta ako ne pobedi partizan sta bi se desilo tad? Opet produzeci pa kao namestaljke i ti fazoni...

Tostao

pre 6 godina

Aničiću, Aničiću..osim polušanse Matića i Lazarevićevog izblokiranog šuta iz slobodnjaka nismo videli ništa od Mačve. Ne pričaj laži, bili smo na istoj utakmici. Poradi malo na postavci igrača bez lopte. Matić sam na sredini ostalih deset igrača na 25m od svog gola. Zašto Gavrić sedi na klupi? Razumem da je igrao u Partizanu pa da nema motiva da igra protiv njih. Obrovac, Gemović i Ivic jedini koji su dobro odigrali. Pejović? Hvala mu ali ima mlađih i bržih. Penal jeste bio, faul kao faul, zaustavljen je igrač bez lopte koji je trčao ka njoj ali prestrogo svirano. To je problem malih klubova, to bi svirali i za Zvezdu i Čukarički, da se ne lažemo. Naša Mačva je bila užasna u drugom poluvremenu! p.s. Da svaki tim u ovoj ligi ima igrača kao što je Everton, ovo bi bilo mnogo zanimljivije. Dečko ima temperament, energiju, eksplozivnost, brzinu, drskost i snagu. Nije baš majstor sa loptom ali borbenošću i provokacijama daje dinamiku i bar se nešto dešava na terenu pored njega. Ovako sve izgleda kao liga veterana..

Mirko Kojotovski

pre 6 godina

U Bundes ligi video snimak odlučuje ukoliko je nejasno.Juce su u tri situacije poništili gol a i penal.Tako da bi se rešilo mnogo toga sa uvođenjem novih tehnologija u našu smehotresnu ligu.Inace po pokazanom Zvezda izgleda isuviše ozbiljno i mnogo bolje nego Partizan.To se vidi u Evro utakmicama.Ko je to gledao zna i vidi

Dragan Aničić

pre 6 godina

A pre toga sam im rekao da igraju bunker, odugovlače i slobodno udaraju što više, da se iskoristi što teren nije ni za oranje a ne za fudbal.

Obelix

pre 6 godina

Igra Partizana bruka i sramota, verujem da je tako bilo i danas. Nisam gledao utakmicu, a i bolje. Medjutim, video sam penal i cist je kao suza. Da je penal glup, glup je ali je penal. Ako ste bili bolji kao sto kazez i kao sto pise u izvestaju, zasto niste dali jos koji gol. Drugo, ne secam se ovakvih izjava trenera prosle godine. Samo je Kosan, ali polovicno nesto rekao.

BRUKA

pre 6 godina

Čačak i Šabac pokradeni, koliko još treba da bude žrtava vaših očajničkih pokušaja da dodjete do titule? Najbolje da mi koji nismo iz Beograda služimo samo za popunu brojčanog stanja na terenu, a ostalo se zna!!!

krajisnik

pre 6 godina

ovakvo namjestanje nije viđeno. Čim ne mogu pobjediti, treba neko da padne i bez brige penal za Partizan.
A ako ga ne da, igraće se dok ga ne daju gol.

dex

pre 6 godina

@dr feelgood

Ma nije problem sedmi penal u 6 utakmica, niti ko zna koji preokret u poslednjih pet minuta. Problem je sto stalno kukate da ce se to desavati na Zvezdinim utakmicama, a desi se na vasim, pa se posle pravite blesavi.
Ocekujem uskoro novi barjak, gde cete bivseg predsednika FS, zameniti predsednikom republike. Zasluzio je.

Struja neuspesni brejkdenser

pre 6 godina

Ali se moglo boriti sa stvarima koja se zovu vezbanje odbrane pa ne bi tvoja ekipa primila 4 gola od Zvezdane, i tada nisi kukao "gospodine" Anicicu Dragane. Jos jedan Terzicev poslusnik.

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 6 godina

Videcemo da li ces tako pricljiv biti i posle utakmice sa zvezdom, ili si tako elokventan samo kad igras protiv Partizana!

ja

pre 6 godina

sta pricas covece,penal kao kuca po svim pravilima igre. Kukaj bolje sto su ti se ugraci onoliko ispromasivali a ne odmah na sudije
(Joca, 05. novembar 2017 15:54)
da li si ti, ili drugi grobari, isto pricao kada je pesic popio lakat u vrat i sviran je penal? i to je bilo po svim pravilima igre, ali ne...kukali ste danima i pistali zbog toga!

Mirko

pre 6 godina

Dobri covece nemoj da brines nece im pomoci ni jos sto penala da im sviraju do kraja prvenstva. Zvezda ce biti sampion ne zato sto joj se svira svaka utakmica penal nego,zato sto Zvezda igra najbolji fudbal u Srbiji a licno jedva cekam utakmicu sa fk penal svaka utakmica,da im,pokazemo ko je Najbolji.
(Staridz, 5. novembar 2017 15:50)

A sta mislis da se FK Partizan u narednih 25 godina svira jedno 10 penala u derbijima a vama ni jedan !???

A sta mislis o tome ?
Da uvedemo mi lepo strane sudije da nam sude derbije i utakmice prvenstva ?
Mi mozemo bez penala evo vec cetvrt veka i bez golova iz gol-auta a vi ?

Da bi mogli ovde nesto da pricamo prvo morate da vratite sve one penale koji nisu svirani za Partizan i sve sto ste ukrali za ovih cetvrt veka ...da ne pricam o davljenju Moreire u sesnaest metara ili butine Rnica!!!

Dejan

pre 6 godina

Do prvog primljenog gola ste igrali bunker sa deset igrača a posle sa svih jedanaest, lopta bukvalno nije imala gde da prodje. I takav je slučaj u 90% utakmica u domaćem prvenstvu. Svaka čast Zvezdi kako lako probijaju te bunkere, na vreme postignu gol i posle sve ide mnogo lakše. Jako je teško dobiti ovakve utakmice pogotovo ako prvi daju gol, onda kreće srljanje, a dovoljno smo loše uigrani da to postane pravi košmar.Jednostavno, moramo nešto da menjamo, dobijamo na sreću a sreća nas sigurno neće uvek pratiti.

San Antonio Spurs

pre 6 godina

Po panterskom kriterijumu, da bi penal za Partizan bio pravedno dosuđen, faulirani igrač Partizana mora da doživi otvoren prelom...

kox

pre 6 godina

Botovi se uznervozili, kao da im niču zubići :)

Nije bio nameran faul, ali je faul :)
Više sreće drugi put, ili protiv Zvezde. Mada, teško da ćete protiv njih ovako da grizete :)

Đorđe

pre 6 godina

Da li je bio penal, ili ne, diskutabilno je. Iz kategorije onih što je mogao, a i nije morao da svira, tako da nema mesta isključivim komentarima. A sa druge strane, baš me nerviraju izjave trenera ekipa nakon što izgube od Partizana, ili Zvezde. Uvek su oni kao nešto bolji, ali nije im se dalo, a u stvari koncepcija svih timova Super lige svodi se na klasičan bunker i besomučno izležavanje igrača po terenu dok simuliraju povrede. U redu i defanzivna taktika, mnogi treneri u Evropi igraju defanzivno, ali ovo je nezapamćeno. Svi se nabiju u 16m i ispucavaju lopte kao u seljačkoj ligi, bez pokušaja da uopšte igraju fudbal. U korist im idu i pašnjaci na kojima se igra, jer Partizan i Zvezda ne mogu da uspostave pas igru.
Takav pristup je štetan za naš fudbal, jer se iz takve koncepcije igre ne prave igrači, već balvani. Struka je na jako niskim granama, a većina trenera nema nikakvu ideju, nikakav sistem igre, iz koga će napredovati mladi igrači. Fudbal nam je iz tog razloga negledljiv.
I posle imaju obraza da pričaju kako su od nekog bili bolji. Šta reći...

milan

pre 6 godina

Kokeza na sve na nacine pokusava da srusi Terzica. Sada manipulise nasim fudbalom,smenjuje selektora koji nas odveo na SP.Svi znamo ko stiti Kokezu

A sad jang bojs dolazi na naplatu

pre 6 godina

@detektiv kokni kol....sine probaj sutra u pioniru da zapevas vucicu p..... da vidis sta ce ti se desiti