Sreda, 25.10.2017.

14:45

SL: Partizan se namučio, ali stigao do 10. pobede

Fudbaleri Partizana pobedili su ekipu Zemuna u zaostalom meču Superlige Srbije – 3:1 (1:1).

Izvor: B92

SL: Partizan se namuèio, ali stigao do 10. pobede IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

139 Komentari

Sortiraj po:

nosi fenjer,navija za fener

pre 6 godina

u bugarskoj se pare podjednako daju svim klubovima i svim igračima.a ne da tošić prima 2 miliona evra godišnje a suma samo 750 000.
pitajte grafologa ako ne verujete.

Borkes

pre 6 godina

Opet, po ko zna koji put, mora reci da je Sejduma Suma neozbiljan igrac, najgora investicija u istoriji Partizana. Koliko on ne doprinosi igri Partizana, to je neverovatno. Na zalost Djukic ga mora forsirati, jer toliko placen igrac ne sme na klupu, da uprava ne ispadne smesna. I sad ce dati neki gol I odmah ce Ivica, eto vidite da je odlican. Igra nam je raspad, a nikad laksu grupu nismo imali u LE.

rjrjrj

pre 6 godina

Pustite Djukica na miru...ni meni se ne svidja ovaj sastav i ova igra,ali pobeda je pobeda.Sto se tice utakmice jadno.Mislim da Jankovic i Suma moraju na klupu,a Tavamba iza spica i Ozegovic u spicu.Ja ne pamtim kada smo imali slabijeg levog beka(a imali smo svakakvih)od Miletica.Pa sto je doveden ovaj Antonov?Miletic,stoper,nesiguran u zadnjih 3,4 utakmice.Mitrovic i Jevtovic iz kola u kolo sve bolji.Bitna pobeda za samopouzdanje!!!

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Ne mogu da vjerujem sta covjek napisa! Da Zvezda pare od svoga sponzora djeli na ostatak lige! Decko sta ti pises?
(srdjan, 25. oktobar 2017 17:43)

Mnogo se ti pravis naivan. Gistro ne znas ko vam postrojava sponzore ispred vrata kluba. Vidis, tu je kljuc propasti ovog naroda, koja je evidentna u svim sferama. U spremnosti da brane nepravdu korupciju ako je njima u korist. To se zove licemerje, decko. Po tebi je apsolutno u redu da u sistemu u kome vlasnistvo nad sportskim klubovima visi vec trecu deceniju u magli, jedan klub ima sponzorstvo vece nego svi ostali zajedno? Bravo! Ko li vas samo vaspitava tako naopako?

karlito

pre 6 godina

Ima li neko ideju sta cemo da radimo sa Sejdubo Sumom ???
(Dejo, 25. oktobar 2017 16:54)
U neki magacin da fizikalise dok ne otplati bacen novac :-).

Dejo

pre 6 godina

moze li neko da mi ovbasni po cemu Jankovic zasluzuje da igra a suma je zamenjen?
ja duuuugo dugo nisam gledao štetnijeg igraca u crno belom dresu od marka jankovica.
(srdan, 25. oktobar 2017 16:38)

Jankovic je odigrao dosta dobrih utakmica ,izasao je iz povrede i treba mu neko vteme da se vrati ,ali bar igra maksimalno pozrtvovano i bori se za klub ! Ovaj tvoj veze sa vezom nema ,besmisleno bacene pare i stvarno ne mogu da verujem da tolko ne vidis ocigledno !!! Verovatno si pre par godina glasao da je Fofana najbolji igrac Partizana !!!

GDFS

pre 6 godina

Ja kao partizanovac želim da se pregledaju sporne situacije. Ovo nije bio penal, i ko ove mlade momke uci da simuliraju ne radi ni u njihovu ni u svoju korist dugorocno gledano. Kad se setim da je Zvezda prošle godine imala 18 penala bar pola je bilo na ovu foru padanja. Prvenstvo bi bilo regularnije i kvalitetnije. Još da se Gaspromovih 5,5 miliona koji idu samo Zvezdi rasporede po plasmanu, pa da klubovi srede malo tu infrastrukturu. Ovako bedne stadione teško gde možete videti.

CLEO

pre 6 godina

Igra nam je ocaj, Tavamba pre Ozegovica u ovakvoj formaciji sa jednim napadacem ne moze da igra, coveku treba 100 sansi da bi dao gol danas masi zicer, Ozegovic je uradio za 20 minuta vise nego Tavamba za 80, Pantic ocajan Sasa Ilic i u ovim godinama korisniji, generalno bez Evertona mi smo 50% ako ne i vise slabiji, videcemo realno ne smemo da kiksamo, u Cacak po tri nadam se laka boda, napres Partizan!

djoka

pre 6 godina

Pod hitno otvoriti pekaru u sklopu kluba i angažovati Sumu da prodaje krofne i ostale proizvode oko i na stadionu. Mnogo bi veća korist bila od njega.

wroom1975

pre 6 godina

Igras prvo sa 10 igraca. Jel se Suma ne racuna naravno kao po obicaju. Sto ga pustaju da igra to mi nije jasno! Los je igrac nula! Promasena investicija ali prihvatite gresku dokle vise da ga gledamo kako nista ne radi na terenu.

Nikola Nis

pre 6 godina

Penal je cist kao suza, dobro su Ozega naucili u Zvezdinoj skoli kako se pravilno pada za penal. Najbolja skola za padanje u sesnaestercu u Evropi. Djukic je prvo poluvreme nazvao najboljim izdanjem Partizana ove sezone u prvenstvu. A realno je da smo igrali za slabu trojku. Tacno je da nemamo Djurdjevica i Leonarda, ali da li bi njihove zamene kod drugog trenera igrale ovako ocajno? Koliko je pogodio sa Leonardom, toliko je pogresio sa Sumom nas sportski direktor. Suma stoji izmedju linija i ne nudi se. Totalno van forme a i ne pogadja ga to trenutno. Igra za fine pare. On treba da igra mozda zadnjih 15 minuta, ovako nema koristi od njega nikakve. Djukic pokazuje ponovo da ne zna da razdrma ekipu na poluvremenu. Na cistu srecu smo dali gol. Ozegovic od pocetka a Tawamba malo na klupu jer je umoran. Vidi se da je i Djukicu frka kad protiv Zemuna izlazi u najjacem sastavu, samo je Everton falio. Tanko, vrlo tanko..

ajmo realno

pre 6 godina

@GDFS, što misliš da nije bio penal?
Odbrambeni je (p)ostavio nogu, napadač je pao preko nje. Jel trebalo da je preskače ili zaobilazi? Mogao je, ali i ovo je ok. Sve po pravilima.

vlada

pre 6 godina

neeko


pa cekaj..skoro ste u komentarima branili Mazica kako nama ne valja, a on najbolji sudija... sta sad, ipak ni vama ne valja jer ne svira penal? Inace, poenta fudbala, cak i u derbiju, je da das gol, a ne da dobijes penal

Konstatacija

pre 6 godina

moze li neko da mi ovbasni po cemu Jankovic zasluzuje da igra a suma je zamenjen?
ja duuuugo dugo nisam gledao štetnijeg igraca u crno belom dresu od marka jankovica.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srdan, 25. oktobar 2017 16:38)

Gde ga uporedi bas sa Sumom?Sa svakim drugim,ajde ok ali Suma je bio ubedljivo najgori igrac na terenu i to ne samo na ovoj utakmici.Jankovic jeste stetan i sebican,treba jedna lopta njemu a druga ostalima.Decko ladno uzme loptu ispred svog sesnaesterca i nikom je neda do protivnickog,vuce,dribla i na kraju je izgubi i to vise puta.Ne verujem da bi ga neki drugi trener trpeo sa ovakvom igrom.

GDFS

pre 6 godina

@GDFS, što misliš da nije bio penal?
Odbrambeni je (p)ostavio nogu, napadač je pao preko nje. Jel trebalo da je preskače ili zaobilazi? Mogao je, ali i ovo je ok. Sve po pravilima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ajmo realno, 25. oktobar 2017 17:20) # Link komentara

Tvoj komentar je za brigu. Suviše liči na komentare onih "s onu stranu brda". U svim sportovima se uvodi pravilo da se pregledaju sporne situacije, smanjuje mogućnost greske.

Bratkola

pre 6 godina

Sto ovakp ne pobedjujemo Skenderbeg? Dinamo? Young Boys? bez trolovanja i provokacije, stvarno pitam...grobar sam...ali u nasoj ligi imam osecaj da ne mozemo da izgubimo i da gubimo na poluvremenu sa 0:2 a u evropi od proseka vodimo pa gubimo kao Backa od nas...

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Mora prelaz ,treba Suma da se otplati.
(crv, 25. oktobar 2017 17:03)

Prelaz? Haha sine kad je na poluvremenu nereseno a gosti pobede to se NE zove prelaz. Ali dobro, ti pratis fudbal tek 3 godine pa cu ti oprostiti to sto ne znas. Inace Krsticic, Rodic i Pesic su mnogo skuplji a i losiji igraci. Ne bih te vise zadrzavao.

Gospodin

pre 6 godina

Bravo Ozegovicu. Panteri jeste li se ponadali ?
(Slavko-Vrekic, 25. oktobar 2017 16:48) sve je to ok,ali kakve veze imaju panteri sa fudbalom? Jel to mozda neko postaje ocajan? Cisto penal mora biti da bi se osiguralo jahahahaha

neutralni felsh

pre 6 godina

mi smo partizan!!! :)

e bas to kop i ceo stadion treba da vikne na minut-dva, i da se svi dobro zezaju, a ne da skandiraju one neke teske gluposti iz svog asortimana :)

naravno, treba prvo da ga napunimo ;)

sto se tice igre... ma necu da se nerviram. pobeda je pobeda. a djukic malo da pozuri i proba da promesa neke karte i trgne ekipu, jer je vec dosta kredita potrosio. jeste da se drzimo u prvenstvu ali igra je gruba i neotesana, golovi se postizu uz tesku muku, sve nesto na brzinu i stihijski a u zadnjoj vezi iza srcanog evertona vlada opsta zbunjenost. jeste da stojkovic dosta pokriva, igra u zivotnoj formi, ali zasto se toliko uzdati u krajnju tacku odbrane. suma mora napred, ova ekipa ne moze da igra ovu zirafa formaciju sa tavambom u spicu. zasto ne proba 442, sa 2 spica, eto on i suma, a da mu krilni glume "desetke"? jer desetku nemamo, sve u vezi su igraci za trk, ili poluvreme jer sasa ilic nazalost ne moze duze ni uz red bull. dakle svi u napad, primaj i davaj golove, a ne ovako nit napred ni pozadi.

Kakogod

pre 6 godina

Jankovic i Pantic su totalno destruktivni po igru Partizana, nisam video za čitavu utakmicu da su dali pas u pravom momentu, Pantić mora da se prvo okrene oko lopte pa onda pas, Suma samo na prvu, pa povuci tu loptu , promeni stranu , uradi nešto ... Jankovic sebičan kao da je u osnovnoj školi a ne u prof. fudbalu , ima neko znanje ali misli o sebi previše ! Odbrana osim auto gola nije imala veći kikseva, ali opet igrali su protiv Zemuna... sve u svemu , Djukic mora da ih izrenda , da uspostavi autoritet, u jednom momentu na 1:1 ladno se Jevtović i Jankovic setkaju. To ne može da se toleriše , pa da su suvo zlato , sto kaže Limeni "obe bi im noge polomio!" Ima materijala, može dobra ekipa da se stvori , ali mora da se zna ko kosi a ko vodu nosi! Pozdrav

neeko

pre 6 godina

kratka pamet u cigana izgleda...
prosle godine ste i gori bili pa ste zamalo titulu uzeli,toga se vi bojite.
ali nema razloga za strah,nece nam u derbiju svirati,bar dok neki stranac ne bude sudio,a to ce se desiti-nikad.

NoName

pre 6 godina

Mora prelaz ,treba Suma da se otplati. 
(crv, 25. oktobar 2017 17:03) 

Prelaz? Haha sine kad je na poluvremenu nereseno a gosti pobede to se NE zove prelaz. Ali dobro, ti pratis fudbal tek 3 godine pa cu ti oprostiti to sto ne znas. Inace Krsticic, Rodic i Pesic su mnogo skuplji a i losiji igraci. Ne bih te vise zadrzavao.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 25. oktobar 2017 17:13)

Svaka utakmica je prelaz, čak i kad je na poluvremenu nerešeno. U ovom slučaju je iz iksa u dvojku. Naravno, tvoj problem je što kladionicu u životu nisi video, jer da jesi ovo bi znao. I zbog toga što kladionicu nikad nisi video, imaš plus od mene. Samo batali komentarisanje o sportu. O njemu znaš manje nego o kladionicama.

srdjan

pre 6 godina

Ja kao partizanovac želim da se pregledaju sporne situacije. Ovo nije bio penal, i ko ove mlade momke uci da simuliraju ne radi ni u njihovu ni u svoju korist dugorocno gledano. Kad se setim da je Zvezda prošle godine imala 18 penala bar pola je bilo na ovu foru padanja. Prvenstvo bi bilo regularnije i kvalitetnije. Još da se Gaspromovih 5,5 miliona koji idu samo Zvezdi rasporede po plasmanu, pa da klubovi srede malo tu infrastrukturu. Ovako bedne stadione teško gde možete videti.
(GDFS, 25. oktobar 2017 17:15) Ne mogu da vjerujem sta covjek napisa! Da Zvezda pare od svoga sponzora djeli na ostatak lige! Decko sta ti pises?

Vazda Pobro

pre 6 godina

Ljudi ovo je vise providno koliko nas drzava sistematski unistava... Zavrsilo se prvo poluvrijeme, a sudije nam jos nisu dodijelile penal !!!

NoLo

pre 6 godina

Komentator [Šta to uradi Nolane Smite??!] mora da je pretrpeo strašnu traumu od Partizana čim ispoljava ovoliku mržnju prema tom klubu.

*

pre 6 godina

Овај што пише да ће Звезда доћи до полуфинала Лиге Еу је , наравно, партизановац.

Dirigent

pre 6 godina

Cim nema penala odma na startu utakmice za Partizan nastaju muke... Oni se ladno muce protiv Zemuna, ekipe koja ce da se bori za opstanak...

Suma

pre 6 godina

Hvala predsjedniku za sve penale, niz se nastavlja.... Danas je bila kvota 1.20 da ce biti penal za Partizan, a od sledece ja vjerujem 1.10 ... Sve je to normalno !!!

Benzin

pre 6 godina

Jel ovo Ceh na golu Zemuna da te ne kunem ??? Auu kakav promasaj Tavambe, ovo je bilo teze promasit no dat... Sam coek na pet metara.. hah

Blue Moon 573

pre 6 godina

Djukić celu utakmicu viče pas,pas, igrači ga uopšte ne konstatuju. Leo i Djuka su otišli, a za nijma i 50 golova u sezoni, Suma ništa, Bambi nije u formi, Ožegović nije loš igrač ali nije Djukin nivo, tako da ovo mučenje nije iznenađenje.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Bravo Ozegovicu. Panteri jeste li se ponadali ?
(Slavko-Vrekic, 25. oktobar 2017 16:48)

Šta ima da se nadamo, vi igrate preslikano ko Zvezda prošle sezone, ko da vas Grof vodi, nema od vas ništa druže, sve na dža bu dobijate, nikakve igre, pasa

SYLA

pre 6 godina

3 penala hocu ja, necu jedan, necu dva... Kako drugacije popraviti efikasnost, ako nema penala?! (ajd pa da kiksnete, 25. oktobar 2017

alo Partizan igra,ne zvezda. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SYLA, 25. oktobar 2017 15:43

Naravno,zato je covek i napisao,sto partizan igra. (Realno, 25. oktobar 2017 15:50)

plasim se da te niko nista nije pitao.

srdan

pre 6 godina

moze li neko da mi ovbasni po cemu Jankovic zasluzuje da igra a suma je zamenjen?
ja duuuugo dugo nisam gledao štetnijeg igraca u crno belom dresu od marka jankovica.

miško

pre 6 godina

Ako Mladost igra seljački fudbal,kakav tek igra Partizan.Lažirali 2 i 5.Nepotreban penal i sklanjanje dvojke kod centaršuta.Od fudbala ništa a svi zadovoljni.Čudno.

Republika Srpska

pre 6 godina

Jedva cekam da vidim ledja Tawambi, strasno koliko je los taj igrac, ma ko sta pricao za njega i njegovo gradjenje, visoke lopte na njega i ostalo... Partizan strasno sporo igra kada je on u igri, i nimalo mi se ne svidja takav tip nazovi napadaca! Mali Ozegovic pokazao mnogo vise za malo vremena koje provodi na terenu!

neutralni felsh

pre 6 godina

Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom!  
(The Obradovic, 25. oktobar 2017 15:16)


polufinale lige evrope, ni manje ni vise... uz malo srece? haha komedija :)

as

pre 6 godina

Los je Partizan jako.Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom! 
(The Obradovic, 25. oktobar 2017 15:16) 

Samo do polufinala?!

veliki strumf

pre 6 godina

Kakav festival padavicara u 2. poluvremenu: Pantic, pa Jankovic i na kraju Ozegovic u sesnaestercu. Naravno nema zutih za simuliranje, kao ni za start djonom Vulicevica, ali zato PRVI iole cvrsci start Zemuna - odmah zuti. A Suma, kakav je to majstor - covek je prosto nevidljiv na terenu. I to treba znati.

KumOdRaži

pre 6 godina

Da li je ovaj partizani ikoga dobio normalno u ovoj ligi?
(Nole, 25. oktobar 2017 16:48)

Ako ne racunamo nasu staru musteriju zvezdanu, nikoga! :)

Aleksej

pre 6 godina

Najbolje od sada da pre svake utakmice Igokea sutne penal koji ce da se racuna to bi bilo regularnije od ovoga sto se danas desava u srpskom fudbalu.

Objasnjenje

pre 6 godina

Zasto nema Solomona i Antonova????
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RW, 25. oktobar 2017 15:04)

Zato sto ima Tavambe i Miletica...znas,ono,po pravilu tekmu pocinju 11 igraca a ne 13.

Updown

pre 6 godina

Los je Partizan jako.Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom!
(The Obradovic, 25. oktobar 2017 15:16)

Ako se otvori žreb mogli bi i da osvoje igrači Zvezde

SYLA

pre 6 godina

3 penala hocu ja, necu jedan, necu dva... Kako drugacije popraviti efikasnost, ako nema penala?! (ajd pa da kiksnete, 25. oktobar 2017

alo Partizan igra,ne zvezda.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Džaba vam ove sklanjalice, titulu videti nećete ! Zapamtite i kopirajte ovaj komentar, a igrači Zemuna neka se stide ovog šetkanja po terenu glume Mladost Lučane ...

Realno

pre 6 godina

3 penala hocu ja, necu jedan, necu dva... Kako drugacije popraviti efikasnost, ako nema penala?! (ajd pa da kiksnete, 25. oktobar 2017

alo Partizan igra,ne zvezda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SYLA, 25. oktobar 2017 15:43

Naravno,zato je covek i napisao,sto partizan igra.

The Obradovic

pre 6 godina

Los je Partizan jako.Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom!

Luke Babbitt gravedigger

pre 6 godina

Los je Partizan jako.Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom!
(The Obradovic, 25. oktobar 2017 15:16)

Hahaha polufinale Lige Evrope haha, e nasmeja me samo tako. Bolje gledajte da nekako preživite Bate. Kakav realista

SYLA

pre 6 godina

Džaba vam ove sklanjalice, titulu videti nećete ! Zapamtite i kopirajte ovaj komentar, a igrači Zemuna neka se stide ovog šetkanja po terenu glume Mladost Lučane ... (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 25. oktobar 2017 15:30)

a koja si ti legenda,pa ovaj mi komentar poznat od prosle sezone.Dabogda se ponovila ,pa na kraju da placete.

veliki strumf

pre 6 godina

@Mazo Ima smisla ovo sto igrate? Igrate protiv Zemuna, ej! Zemuna! Klasican klinacki komentar. Igra zavisi i od kvaliteta protivnika, znas?!

Konstatacija

pre 6 godina

Proslo je 20 minuta a partizan nije ni prisao golu i ne igra nista posebno,kao uostalom i u ogromnoj vecini utakmica.Vreme je da sudija pogura crno bele nekim penalom,slobodnjakom na 16 metara ili crvenim kartonom igracu Zemuna i tako uvede utakmicu u ocekivani kolosek.Na Areni ce grobar analiticar sve to opravdati,zamazati oci javnosti i teraj dalje.

veliki strumf

pre 6 godina

Ni 15 minuta nije proslo, a sudija Piper vec 5 pogresnih odluka ima na stetu Zemuna, od nepostojece ruke do nekoliko nedosudjenih cistih faulova na sredini i nedavanja zutog Jevtovicu zbog flagrantnog povlacenja za dres, sto je cist zuti kao suza. O potencijalnom penalu ne bih, ali je ocigledno da igrac Partizana nije pipnuo loptu. Tek toliko da pokaze Zemunu ko su oni, a ko Partizan i kako ce se suditi.

Luke Babbitt gravedigger

pre 6 godina

Los je Partizan jako.Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom!
(The Obradovic, 25. oktobar 2017 15:16)

Hahaha polufinale Lige Evrope haha, e nasmeja me samo tako. Bolje gledajte da nekako preživite Bate. Kakav realista

SYLA

pre 6 godina

3 penala hocu ja, necu jedan, necu dva... Kako drugacije popraviti efikasnost, ako nema penala?! (ajd pa da kiksnete, 25. oktobar 2017

alo Partizan igra,ne zvezda.

karlito

pre 6 godina

Ima li neko ideju sta cemo da radimo sa Sejdubo Sumom ???
(Dejo, 25. oktobar 2017 16:54)
U neki magacin da fizikalise dok ne otplati bacen novac :-).

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Bravo Ozegovicu. Panteri jeste li se ponadali ?
(Slavko-Vrekic, 25. oktobar 2017 16:48)

Šta ima da se nadamo, vi igrate preslikano ko Zvezda prošle sezone, ko da vas Grof vodi, nema od vas ništa druže, sve na dža bu dobijate, nikakve igre, pasa

veliki strumf

pre 6 godina

Kakav festival padavicara u 2. poluvremenu: Pantic, pa Jankovic i na kraju Ozegovic u sesnaestercu. Naravno nema zutih za simuliranje, kao ni za start djonom Vulicevica, ali zato PRVI iole cvrsci start Zemuna - odmah zuti. A Suma, kakav je to majstor - covek je prosto nevidljiv na terenu. I to treba znati.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Džaba vam ove sklanjalice, titulu videti nećete ! Zapamtite i kopirajte ovaj komentar, a igrači Zemuna neka se stide ovog šetkanja po terenu glume Mladost Lučane ...

Vazda Pobro

pre 6 godina

Ljudi ovo je vise providno koliko nas drzava sistematski unistava... Zavrsilo se prvo poluvrijeme, a sudije nam jos nisu dodijelile penal !!!

Blue Moon 573

pre 6 godina

Djukić celu utakmicu viče pas,pas, igrači ga uopšte ne konstatuju. Leo i Djuka su otišli, a za nijma i 50 golova u sezoni, Suma ništa, Bambi nije u formi, Ožegović nije loš igrač ali nije Djukin nivo, tako da ovo mučenje nije iznenađenje.

as

pre 6 godina

Los je Partizan jako.Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom! 
(The Obradovic, 25. oktobar 2017 15:16) 

Samo do polufinala?!

djoka

pre 6 godina

Pod hitno otvoriti pekaru u sklopu kluba i angažovati Sumu da prodaje krofne i ostale proizvode oko i na stadionu. Mnogo bi veća korist bila od njega.

KumOdRaži

pre 6 godina

Da li je ovaj partizani ikoga dobio normalno u ovoj ligi?
(Nole, 25. oktobar 2017 16:48)

Ako ne racunamo nasu staru musteriju zvezdanu, nikoga! :)

Realno

pre 6 godina

3 penala hocu ja, necu jedan, necu dva... Kako drugacije popraviti efikasnost, ako nema penala?! (ajd pa da kiksnete, 25. oktobar 2017

alo Partizan igra,ne zvezda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SYLA, 25. oktobar 2017 15:43

Naravno,zato je covek i napisao,sto partizan igra.

neutralni felsh

pre 6 godina

Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom!  
(The Obradovic, 25. oktobar 2017 15:16)


polufinale lige evrope, ni manje ni vise... uz malo srece? haha komedija :)

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Ne mogu da vjerujem sta covjek napisa! Da Zvezda pare od svoga sponzora djeli na ostatak lige! Decko sta ti pises?
(srdjan, 25. oktobar 2017 17:43)

Mnogo se ti pravis naivan. Gistro ne znas ko vam postrojava sponzore ispred vrata kluba. Vidis, tu je kljuc propasti ovog naroda, koja je evidentna u svim sferama. U spremnosti da brane nepravdu korupciju ako je njima u korist. To se zove licemerje, decko. Po tebi je apsolutno u redu da u sistemu u kome vlasnistvo nad sportskim klubovima visi vec trecu deceniju u magli, jedan klub ima sponzorstvo vece nego svi ostali zajedno? Bravo! Ko li vas samo vaspitava tako naopako?

Bratkola

pre 6 godina

Sto ovakp ne pobedjujemo Skenderbeg? Dinamo? Young Boys? bez trolovanja i provokacije, stvarno pitam...grobar sam...ali u nasoj ligi imam osecaj da ne mozemo da izgubimo i da gubimo na poluvremenu sa 0:2 a u evropi od proseka vodimo pa gubimo kao Backa od nas...

Borkes

pre 6 godina

Opet, po ko zna koji put, mora reci da je Sejduma Suma neozbiljan igrac, najgora investicija u istoriji Partizana. Koliko on ne doprinosi igri Partizana, to je neverovatno. Na zalost Djukic ga mora forsirati, jer toliko placen igrac ne sme na klupu, da uprava ne ispadne smesna. I sad ce dati neki gol I odmah ce Ivica, eto vidite da je odlican. Igra nam je raspad, a nikad laksu grupu nismo imali u LE.

NoName

pre 6 godina

Mora prelaz ,treba Suma da se otplati. 
(crv, 25. oktobar 2017 17:03) 

Prelaz? Haha sine kad je na poluvremenu nereseno a gosti pobede to se NE zove prelaz. Ali dobro, ti pratis fudbal tek 3 godine pa cu ti oprostiti to sto ne znas. Inace Krsticic, Rodic i Pesic su mnogo skuplji a i losiji igraci. Ne bih te vise zadrzavao.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 25. oktobar 2017 17:13)

Svaka utakmica je prelaz, čak i kad je na poluvremenu nerešeno. U ovom slučaju je iz iksa u dvojku. Naravno, tvoj problem je što kladionicu u životu nisi video, jer da jesi ovo bi znao. I zbog toga što kladionicu nikad nisi video, imaš plus od mene. Samo batali komentarisanje o sportu. O njemu znaš manje nego o kladionicama.

Dirigent

pre 6 godina

Cim nema penala odma na startu utakmice za Partizan nastaju muke... Oni se ladno muce protiv Zemuna, ekipe koja ce da se bori za opstanak...

srdjan

pre 6 godina

Ja kao partizanovac želim da se pregledaju sporne situacije. Ovo nije bio penal, i ko ove mlade momke uci da simuliraju ne radi ni u njihovu ni u svoju korist dugorocno gledano. Kad se setim da je Zvezda prošle godine imala 18 penala bar pola je bilo na ovu foru padanja. Prvenstvo bi bilo regularnije i kvalitetnije. Još da se Gaspromovih 5,5 miliona koji idu samo Zvezdi rasporede po plasmanu, pa da klubovi srede malo tu infrastrukturu. Ovako bedne stadione teško gde možete videti.
(GDFS, 25. oktobar 2017 17:15) Ne mogu da vjerujem sta covjek napisa! Da Zvezda pare od svoga sponzora djeli na ostatak lige! Decko sta ti pises?

NoLo

pre 6 godina

Komentator [Šta to uradi Nolane Smite??!] mora da je pretrpeo strašnu traumu od Partizana čim ispoljava ovoliku mržnju prema tom klubu.

wroom1975

pre 6 godina

Igras prvo sa 10 igraca. Jel se Suma ne racuna naravno kao po obicaju. Sto ga pustaju da igra to mi nije jasno! Los je igrac nula! Promasena investicija ali prihvatite gresku dokle vise da ga gledamo kako nista ne radi na terenu.

Nikola Nis

pre 6 godina

Penal je cist kao suza, dobro su Ozega naucili u Zvezdinoj skoli kako se pravilno pada za penal. Najbolja skola za padanje u sesnaestercu u Evropi. Djukic je prvo poluvreme nazvao najboljim izdanjem Partizana ove sezone u prvenstvu. A realno je da smo igrali za slabu trojku. Tacno je da nemamo Djurdjevica i Leonarda, ali da li bi njihove zamene kod drugog trenera igrale ovako ocajno? Koliko je pogodio sa Leonardom, toliko je pogresio sa Sumom nas sportski direktor. Suma stoji izmedju linija i ne nudi se. Totalno van forme a i ne pogadja ga to trenutno. Igra za fine pare. On treba da igra mozda zadnjih 15 minuta, ovako nema koristi od njega nikakve. Djukic pokazuje ponovo da ne zna da razdrma ekipu na poluvremenu. Na cistu srecu smo dali gol. Ozegovic od pocetka a Tawamba malo na klupu jer je umoran. Vidi se da je i Djukicu frka kad protiv Zemuna izlazi u najjacem sastavu, samo je Everton falio. Tanko, vrlo tanko..

Republika Srpska

pre 6 godina

Jedva cekam da vidim ledja Tawambi, strasno koliko je los taj igrac, ma ko sta pricao za njega i njegovo gradjenje, visoke lopte na njega i ostalo... Partizan strasno sporo igra kada je on u igri, i nimalo mi se ne svidja takav tip nazovi napadaca! Mali Ozegovic pokazao mnogo vise za malo vremena koje provodi na terenu!

Konstatacija

pre 6 godina

Proslo je 20 minuta a partizan nije ni prisao golu i ne igra nista posebno,kao uostalom i u ogromnoj vecini utakmica.Vreme je da sudija pogura crno bele nekim penalom,slobodnjakom na 16 metara ili crvenim kartonom igracu Zemuna i tako uvede utakmicu u ocekivani kolosek.Na Areni ce grobar analiticar sve to opravdati,zamazati oci javnosti i teraj dalje.

miško

pre 6 godina

Ako Mladost igra seljački fudbal,kakav tek igra Partizan.Lažirali 2 i 5.Nepotreban penal i sklanjanje dvojke kod centaršuta.Od fudbala ništa a svi zadovoljni.Čudno.

CLEO

pre 6 godina

Igra nam je ocaj, Tavamba pre Ozegovica u ovakvoj formaciji sa jednim napadacem ne moze da igra, coveku treba 100 sansi da bi dao gol danas masi zicer, Ozegovic je uradio za 20 minuta vise nego Tavamba za 80, Pantic ocajan Sasa Ilic i u ovim godinama korisniji, generalno bez Evertona mi smo 50% ako ne i vise slabiji, videcemo realno ne smemo da kiksamo, u Cacak po tri nadam se laka boda, napres Partizan!

Konstatacija

pre 6 godina

moze li neko da mi ovbasni po cemu Jankovic zasluzuje da igra a suma je zamenjen?
ja duuuugo dugo nisam gledao štetnijeg igraca u crno belom dresu od marka jankovica.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srdan, 25. oktobar 2017 16:38)

Gde ga uporedi bas sa Sumom?Sa svakim drugim,ajde ok ali Suma je bio ubedljivo najgori igrac na terenu i to ne samo na ovoj utakmici.Jankovic jeste stetan i sebican,treba jedna lopta njemu a druga ostalima.Decko ladno uzme loptu ispred svog sesnaesterca i nikom je neda do protivnickog,vuce,dribla i na kraju je izgubi i to vise puta.Ne verujem da bi ga neki drugi trener trpeo sa ovakvom igrom.

*

pre 6 godina

Овај што пише да ће Звезда доћи до полуфинала Лиге Еу је , наравно, партизановац.

Gospodin

pre 6 godina

Bravo Ozegovicu. Panteri jeste li se ponadali ?
(Slavko-Vrekic, 25. oktobar 2017 16:48) sve je to ok,ali kakve veze imaju panteri sa fudbalom? Jel to mozda neko postaje ocajan? Cisto penal mora biti da bi se osiguralo jahahahaha

srdan

pre 6 godina

moze li neko da mi ovbasni po cemu Jankovic zasluzuje da igra a suma je zamenjen?
ja duuuugo dugo nisam gledao štetnijeg igraca u crno belom dresu od marka jankovica.

Benzin

pre 6 godina

Jel ovo Ceh na golu Zemuna da te ne kunem ??? Auu kakav promasaj Tavambe, ovo je bilo teze promasit no dat... Sam coek na pet metara.. hah

Aleksej

pre 6 godina

Najbolje od sada da pre svake utakmice Igokea sutne penal koji ce da se racuna to bi bilo regularnije od ovoga sto se danas desava u srpskom fudbalu.

Objasnjenje

pre 6 godina

Zasto nema Solomona i Antonova????
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RW, 25. oktobar 2017 15:04)

Zato sto ima Tavambe i Miletica...znas,ono,po pravilu tekmu pocinju 11 igraca a ne 13.

Suma

pre 6 godina

Hvala predsjedniku za sve penale, niz se nastavlja.... Danas je bila kvota 1.20 da ce biti penal za Partizan, a od sledece ja vjerujem 1.10 ... Sve je to normalno !!!

neeko

pre 6 godina

kratka pamet u cigana izgleda...
prosle godine ste i gori bili pa ste zamalo titulu uzeli,toga se vi bojite.
ali nema razloga za strah,nece nam u derbiju svirati,bar dok neki stranac ne bude sudio,a to ce se desiti-nikad.

Kakogod

pre 6 godina

Jankovic i Pantic su totalno destruktivni po igru Partizana, nisam video za čitavu utakmicu da su dali pas u pravom momentu, Pantić mora da se prvo okrene oko lopte pa onda pas, Suma samo na prvu, pa povuci tu loptu , promeni stranu , uradi nešto ... Jankovic sebičan kao da je u osnovnoj školi a ne u prof. fudbalu , ima neko znanje ali misli o sebi previše ! Odbrana osim auto gola nije imala veći kikseva, ali opet igrali su protiv Zemuna... sve u svemu , Djukic mora da ih izrenda , da uspostavi autoritet, u jednom momentu na 1:1 ladno se Jevtović i Jankovic setkaju. To ne može da se toleriše , pa da su suvo zlato , sto kaže Limeni "obe bi im noge polomio!" Ima materijala, može dobra ekipa da se stvori , ali mora da se zna ko kosi a ko vodu nosi! Pozdrav

nosi fenjer,navija za fener

pre 6 godina

u bugarskoj se pare podjednako daju svim klubovima i svim igračima.a ne da tošić prima 2 miliona evra godišnje a suma samo 750 000.
pitajte grafologa ako ne verujete.

veliki strumf

pre 6 godina

Ni 15 minuta nije proslo, a sudija Piper vec 5 pogresnih odluka ima na stetu Zemuna, od nepostojece ruke do nekoliko nedosudjenih cistih faulova na sredini i nedavanja zutog Jevtovicu zbog flagrantnog povlacenja za dres, sto je cist zuti kao suza. O potencijalnom penalu ne bih, ali je ocigledno da igrac Partizana nije pipnuo loptu. Tek toliko da pokaze Zemunu ko su oni, a ko Partizan i kako ce se suditi.

SYLA

pre 6 godina

Džaba vam ove sklanjalice, titulu videti nećete ! Zapamtite i kopirajte ovaj komentar, a igrači Zemuna neka se stide ovog šetkanja po terenu glume Mladost Lučane ... (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 25. oktobar 2017 15:30)

a koja si ti legenda,pa ovaj mi komentar poznat od prosle sezone.Dabogda se ponovila ,pa na kraju da placete.

ajmo realno

pre 6 godina

@GDFS, što misliš da nije bio penal?
Odbrambeni je (p)ostavio nogu, napadač je pao preko nje. Jel trebalo da je preskače ili zaobilazi? Mogao je, ali i ovo je ok. Sve po pravilima.

neutralni felsh

pre 6 godina

mi smo partizan!!! :)

e bas to kop i ceo stadion treba da vikne na minut-dva, i da se svi dobro zezaju, a ne da skandiraju one neke teske gluposti iz svog asortimana :)

naravno, treba prvo da ga napunimo ;)

sto se tice igre... ma necu da se nerviram. pobeda je pobeda. a djukic malo da pozuri i proba da promesa neke karte i trgne ekipu, jer je vec dosta kredita potrosio. jeste da se drzimo u prvenstvu ali igra je gruba i neotesana, golovi se postizu uz tesku muku, sve nesto na brzinu i stihijski a u zadnjoj vezi iza srcanog evertona vlada opsta zbunjenost. jeste da stojkovic dosta pokriva, igra u zivotnoj formi, ali zasto se toliko uzdati u krajnju tacku odbrane. suma mora napred, ova ekipa ne moze da igra ovu zirafa formaciju sa tavambom u spicu. zasto ne proba 442, sa 2 spica, eto on i suma, a da mu krilni glume "desetke"? jer desetku nemamo, sve u vezi su igraci za trk, ili poluvreme jer sasa ilic nazalost ne moze duze ni uz red bull. dakle svi u napad, primaj i davaj golove, a ne ovako nit napred ni pozadi.

Updown

pre 6 godina

Los je Partizan jako.Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom!
(The Obradovic, 25. oktobar 2017 15:16)

Ako se otvori žreb mogli bi i da osvoje igrači Zvezde

GDFS

pre 6 godina

Ja kao partizanovac želim da se pregledaju sporne situacije. Ovo nije bio penal, i ko ove mlade momke uci da simuliraju ne radi ni u njihovu ni u svoju korist dugorocno gledano. Kad se setim da je Zvezda prošle godine imala 18 penala bar pola je bilo na ovu foru padanja. Prvenstvo bi bilo regularnije i kvalitetnije. Još da se Gaspromovih 5,5 miliona koji idu samo Zvezdi rasporede po plasmanu, pa da klubovi srede malo tu infrastrukturu. Ovako bedne stadione teško gde možete videti.

SYLA

pre 6 godina

3 penala hocu ja, necu jedan, necu dva... Kako drugacije popraviti efikasnost, ako nema penala?! (ajd pa da kiksnete, 25. oktobar 2017

alo Partizan igra,ne zvezda. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SYLA, 25. oktobar 2017 15:43

Naravno,zato je covek i napisao,sto partizan igra. (Realno, 25. oktobar 2017 15:50)

plasim se da te niko nista nije pitao.

Dejo

pre 6 godina

moze li neko da mi ovbasni po cemu Jankovic zasluzuje da igra a suma je zamenjen?
ja duuuugo dugo nisam gledao štetnijeg igraca u crno belom dresu od marka jankovica.
(srdan, 25. oktobar 2017 16:38)

Jankovic je odigrao dosta dobrih utakmica ,izasao je iz povrede i treba mu neko vteme da se vrati ,ali bar igra maksimalno pozrtvovano i bori se za klub ! Ovaj tvoj veze sa vezom nema ,besmisleno bacene pare i stvarno ne mogu da verujem da tolko ne vidis ocigledno !!! Verovatno si pre par godina glasao da je Fofana najbolji igrac Partizana !!!

vlada

pre 6 godina

neeko


pa cekaj..skoro ste u komentarima branili Mazica kako nama ne valja, a on najbolji sudija... sta sad, ipak ni vama ne valja jer ne svira penal? Inace, poenta fudbala, cak i u derbiju, je da das gol, a ne da dobijes penal

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Mora prelaz ,treba Suma da se otplati.
(crv, 25. oktobar 2017 17:03)

Prelaz? Haha sine kad je na poluvremenu nereseno a gosti pobede to se NE zove prelaz. Ali dobro, ti pratis fudbal tek 3 godine pa cu ti oprostiti to sto ne znas. Inace Krsticic, Rodic i Pesic su mnogo skuplji a i losiji igraci. Ne bih te vise zadrzavao.

veliki strumf

pre 6 godina

@Mazo Ima smisla ovo sto igrate? Igrate protiv Zemuna, ej! Zemuna! Klasican klinacki komentar. Igra zavisi i od kvaliteta protivnika, znas?!

The Obradovic

pre 6 godina

Los je Partizan jako.Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom!

GDFS

pre 6 godina

@GDFS, što misliš da nije bio penal?
Odbrambeni je (p)ostavio nogu, napadač je pao preko nje. Jel trebalo da je preskače ili zaobilazi? Mogao je, ali i ovo je ok. Sve po pravilima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ajmo realno, 25. oktobar 2017 17:20) # Link komentara

Tvoj komentar je za brigu. Suviše liči na komentare onih "s onu stranu brda". U svim sportovima se uvodi pravilo da se pregledaju sporne situacije, smanjuje mogućnost greske.

rjrjrj

pre 6 godina

Pustite Djukica na miru...ni meni se ne svidja ovaj sastav i ova igra,ali pobeda je pobeda.Sto se tice utakmice jadno.Mislim da Jankovic i Suma moraju na klupu,a Tavamba iza spica i Ozegovic u spicu.Ja ne pamtim kada smo imali slabijeg levog beka(a imali smo svakakvih)od Miletica.Pa sto je doveden ovaj Antonov?Miletic,stoper,nesiguran u zadnjih 3,4 utakmice.Mitrovic i Jevtovic iz kola u kolo sve bolji.Bitna pobeda za samopouzdanje!!!

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Džaba vam ove sklanjalice, titulu videti nećete ! Zapamtite i kopirajte ovaj komentar, a igrači Zemuna neka se stide ovog šetkanja po terenu glume Mladost Lučane ...

SYLA

pre 6 godina

3 penala hocu ja, necu jedan, necu dva... Kako drugacije popraviti efikasnost, ako nema penala?! (ajd pa da kiksnete, 25. oktobar 2017

alo Partizan igra,ne zvezda.

Luke Babbitt gravedigger

pre 6 godina

Los je Partizan jako.Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom!
(The Obradovic, 25. oktobar 2017 15:16)

Hahaha polufinale Lige Evrope haha, e nasmeja me samo tako. Bolje gledajte da nekako preživite Bate. Kakav realista

Realno

pre 6 godina

3 penala hocu ja, necu jedan, necu dva... Kako drugacije popraviti efikasnost, ako nema penala?! (ajd pa da kiksnete, 25. oktobar 2017

alo Partizan igra,ne zvezda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SYLA, 25. oktobar 2017 15:43

Naravno,zato je covek i napisao,sto partizan igra.

GDFS

pre 6 godina

Ja kao partizanovac želim da se pregledaju sporne situacije. Ovo nije bio penal, i ko ove mlade momke uci da simuliraju ne radi ni u njihovu ni u svoju korist dugorocno gledano. Kad se setim da je Zvezda prošle godine imala 18 penala bar pola je bilo na ovu foru padanja. Prvenstvo bi bilo regularnije i kvalitetnije. Još da se Gaspromovih 5,5 miliona koji idu samo Zvezdi rasporede po plasmanu, pa da klubovi srede malo tu infrastrukturu. Ovako bedne stadione teško gde možete videti.

Konstatacija

pre 6 godina

Proslo je 20 minuta a partizan nije ni prisao golu i ne igra nista posebno,kao uostalom i u ogromnoj vecini utakmica.Vreme je da sudija pogura crno bele nekim penalom,slobodnjakom na 16 metara ili crvenim kartonom igracu Zemuna i tako uvede utakmicu u ocekivani kolosek.Na Areni ce grobar analiticar sve to opravdati,zamazati oci javnosti i teraj dalje.

KumOdRaži

pre 6 godina

Da li je ovaj partizani ikoga dobio normalno u ovoj ligi?
(Nole, 25. oktobar 2017 16:48)

Ako ne racunamo nasu staru musteriju zvezdanu, nikoga! :)

The Obradovic

pre 6 godina

Los je Partizan jako.Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom!

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Mora prelaz ,treba Suma da se otplati.
(crv, 25. oktobar 2017 17:03)

Prelaz? Haha sine kad je na poluvremenu nereseno a gosti pobede to se NE zove prelaz. Ali dobro, ti pratis fudbal tek 3 godine pa cu ti oprostiti to sto ne znas. Inace Krsticic, Rodic i Pesic su mnogo skuplji a i losiji igraci. Ne bih te vise zadrzavao.

NoLo

pre 6 godina

Komentator [Šta to uradi Nolane Smite??!] mora da je pretrpeo strašnu traumu od Partizana čim ispoljava ovoliku mržnju prema tom klubu.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Ne mogu da vjerujem sta covjek napisa! Da Zvezda pare od svoga sponzora djeli na ostatak lige! Decko sta ti pises?
(srdjan, 25. oktobar 2017 17:43)

Mnogo se ti pravis naivan. Gistro ne znas ko vam postrojava sponzore ispred vrata kluba. Vidis, tu je kljuc propasti ovog naroda, koja je evidentna u svim sferama. U spremnosti da brane nepravdu korupciju ako je njima u korist. To se zove licemerje, decko. Po tebi je apsolutno u redu da u sistemu u kome vlasnistvo nad sportskim klubovima visi vec trecu deceniju u magli, jedan klub ima sponzorstvo vece nego svi ostali zajedno? Bravo! Ko li vas samo vaspitava tako naopako?

SYLA

pre 6 godina

3 penala hocu ja, necu jedan, necu dva... Kako drugacije popraviti efikasnost, ako nema penala?! (ajd pa da kiksnete, 25. oktobar 2017

alo Partizan igra,ne zvezda. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SYLA, 25. oktobar 2017 15:43

Naravno,zato je covek i napisao,sto partizan igra. (Realno, 25. oktobar 2017 15:50)

plasim se da te niko nista nije pitao.

Vazda Pobro

pre 6 godina

Ljudi ovo je vise providno koliko nas drzava sistematski unistava... Zavrsilo se prvo poluvrijeme, a sudije nam jos nisu dodijelile penal !!!

veliki strumf

pre 6 godina

Kakav festival padavicara u 2. poluvremenu: Pantic, pa Jankovic i na kraju Ozegovic u sesnaestercu. Naravno nema zutih za simuliranje, kao ni za start djonom Vulicevica, ali zato PRVI iole cvrsci start Zemuna - odmah zuti. A Suma, kakav je to majstor - covek je prosto nevidljiv na terenu. I to treba znati.

neeko

pre 6 godina

kratka pamet u cigana izgleda...
prosle godine ste i gori bili pa ste zamalo titulu uzeli,toga se vi bojite.
ali nema razloga za strah,nece nam u derbiju svirati,bar dok neki stranac ne bude sudio,a to ce se desiti-nikad.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Bravo Ozegovicu. Panteri jeste li se ponadali ?
(Slavko-Vrekic, 25. oktobar 2017 16:48)

Šta ima da se nadamo, vi igrate preslikano ko Zvezda prošle sezone, ko da vas Grof vodi, nema od vas ništa druže, sve na dža bu dobijate, nikakve igre, pasa

veliki strumf

pre 6 godina

Ni 15 minuta nije proslo, a sudija Piper vec 5 pogresnih odluka ima na stetu Zemuna, od nepostojece ruke do nekoliko nedosudjenih cistih faulova na sredini i nedavanja zutog Jevtovicu zbog flagrantnog povlacenja za dres, sto je cist zuti kao suza. O potencijalnom penalu ne bih, ali je ocigledno da igrac Partizana nije pipnuo loptu. Tek toliko da pokaze Zemunu ko su oni, a ko Partizan i kako ce se suditi.

neutralni felsh

pre 6 godina

Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom!  
(The Obradovic, 25. oktobar 2017 15:16)


polufinale lige evrope, ni manje ni vise... uz malo srece? haha komedija :)

miško

pre 6 godina

Ako Mladost igra seljački fudbal,kakav tek igra Partizan.Lažirali 2 i 5.Nepotreban penal i sklanjanje dvojke kod centaršuta.Od fudbala ništa a svi zadovoljni.Čudno.

srdjan

pre 6 godina

Ja kao partizanovac želim da se pregledaju sporne situacije. Ovo nije bio penal, i ko ove mlade momke uci da simuliraju ne radi ni u njihovu ni u svoju korist dugorocno gledano. Kad se setim da je Zvezda prošle godine imala 18 penala bar pola je bilo na ovu foru padanja. Prvenstvo bi bilo regularnije i kvalitetnije. Još da se Gaspromovih 5,5 miliona koji idu samo Zvezdi rasporede po plasmanu, pa da klubovi srede malo tu infrastrukturu. Ovako bedne stadione teško gde možete videti.
(GDFS, 25. oktobar 2017 17:15) Ne mogu da vjerujem sta covjek napisa! Da Zvezda pare od svoga sponzora djeli na ostatak lige! Decko sta ti pises?

SYLA

pre 6 godina

Džaba vam ove sklanjalice, titulu videti nećete ! Zapamtite i kopirajte ovaj komentar, a igrači Zemuna neka se stide ovog šetkanja po terenu glume Mladost Lučane ... (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 25. oktobar 2017 15:30)

a koja si ti legenda,pa ovaj mi komentar poznat od prosle sezone.Dabogda se ponovila ,pa na kraju da placete.

Nikola Nis

pre 6 godina

Penal je cist kao suza, dobro su Ozega naucili u Zvezdinoj skoli kako se pravilno pada za penal. Najbolja skola za padanje u sesnaestercu u Evropi. Djukic je prvo poluvreme nazvao najboljim izdanjem Partizana ove sezone u prvenstvu. A realno je da smo igrali za slabu trojku. Tacno je da nemamo Djurdjevica i Leonarda, ali da li bi njihove zamene kod drugog trenera igrale ovako ocajno? Koliko je pogodio sa Leonardom, toliko je pogresio sa Sumom nas sportski direktor. Suma stoji izmedju linija i ne nudi se. Totalno van forme a i ne pogadja ga to trenutno. Igra za fine pare. On treba da igra mozda zadnjih 15 minuta, ovako nema koristi od njega nikakve. Djukic pokazuje ponovo da ne zna da razdrma ekipu na poluvremenu. Na cistu srecu smo dali gol. Ozegovic od pocetka a Tawamba malo na klupu jer je umoran. Vidi se da je i Djukicu frka kad protiv Zemuna izlazi u najjacem sastavu, samo je Everton falio. Tanko, vrlo tanko..

Aleksej

pre 6 godina

Najbolje od sada da pre svake utakmice Igokea sutne penal koji ce da se racuna to bi bilo regularnije od ovoga sto se danas desava u srpskom fudbalu.

ajmo realno

pre 6 godina

@GDFS, što misliš da nije bio penal?
Odbrambeni je (p)ostavio nogu, napadač je pao preko nje. Jel trebalo da je preskače ili zaobilazi? Mogao je, ali i ovo je ok. Sve po pravilima.

Suma

pre 6 godina

Hvala predsjedniku za sve penale, niz se nastavlja.... Danas je bila kvota 1.20 da ce biti penal za Partizan, a od sledece ja vjerujem 1.10 ... Sve je to normalno !!!

Republika Srpska

pre 6 godina

Jedva cekam da vidim ledja Tawambi, strasno koliko je los taj igrac, ma ko sta pricao za njega i njegovo gradjenje, visoke lopte na njega i ostalo... Partizan strasno sporo igra kada je on u igri, i nimalo mi se ne svidja takav tip nazovi napadaca! Mali Ozegovic pokazao mnogo vise za malo vremena koje provodi na terenu!

rjrjrj

pre 6 godina

Pustite Djukica na miru...ni meni se ne svidja ovaj sastav i ova igra,ali pobeda je pobeda.Sto se tice utakmice jadno.Mislim da Jankovic i Suma moraju na klupu,a Tavamba iza spica i Ozegovic u spicu.Ja ne pamtim kada smo imali slabijeg levog beka(a imali smo svakakvih)od Miletica.Pa sto je doveden ovaj Antonov?Miletic,stoper,nesiguran u zadnjih 3,4 utakmice.Mitrovic i Jevtovic iz kola u kolo sve bolji.Bitna pobeda za samopouzdanje!!!

as

pre 6 godina

Los je Partizan jako.Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom! 
(The Obradovic, 25. oktobar 2017 15:16) 

Samo do polufinala?!

Dejo

pre 6 godina

moze li neko da mi ovbasni po cemu Jankovic zasluzuje da igra a suma je zamenjen?
ja duuuugo dugo nisam gledao štetnijeg igraca u crno belom dresu od marka jankovica.
(srdan, 25. oktobar 2017 16:38)

Jankovic je odigrao dosta dobrih utakmica ,izasao je iz povrede i treba mu neko vteme da se vrati ,ali bar igra maksimalno pozrtvovano i bori se za klub ! Ovaj tvoj veze sa vezom nema ,besmisleno bacene pare i stvarno ne mogu da verujem da tolko ne vidis ocigledno !!! Verovatno si pre par godina glasao da je Fofana najbolji igrac Partizana !!!

NoName

pre 6 godina

Mora prelaz ,treba Suma da se otplati. 
(crv, 25. oktobar 2017 17:03) 

Prelaz? Haha sine kad je na poluvremenu nereseno a gosti pobede to se NE zove prelaz. Ali dobro, ti pratis fudbal tek 3 godine pa cu ti oprostiti to sto ne znas. Inace Krsticic, Rodic i Pesic su mnogo skuplji a i losiji igraci. Ne bih te vise zadrzavao.
(Uros Djurdjevic Prejaki #32, 25. oktobar 2017 17:13)

Svaka utakmica je prelaz, čak i kad je na poluvremenu nerešeno. U ovom slučaju je iz iksa u dvojku. Naravno, tvoj problem je što kladionicu u životu nisi video, jer da jesi ovo bi znao. I zbog toga što kladionicu nikad nisi video, imaš plus od mene. Samo batali komentarisanje o sportu. O njemu znaš manje nego o kladionicama.

Updown

pre 6 godina

Los je Partizan jako.Mislim da Zvezda ako bude imala malo srece u zrebu,moze dogurati sigurno do polufinala lige evrope,a onda je sve moguce.Aj Zemunci nek je sa srecom!
(The Obradovic, 25. oktobar 2017 15:16)

Ako se otvori žreb mogli bi i da osvoje igrači Zvezde

Gospodin

pre 6 godina

Bravo Ozegovicu. Panteri jeste li se ponadali ?
(Slavko-Vrekic, 25. oktobar 2017 16:48) sve je to ok,ali kakve veze imaju panteri sa fudbalom? Jel to mozda neko postaje ocajan? Cisto penal mora biti da bi se osiguralo jahahahaha

Bratkola

pre 6 godina

Sto ovakp ne pobedjujemo Skenderbeg? Dinamo? Young Boys? bez trolovanja i provokacije, stvarno pitam...grobar sam...ali u nasoj ligi imam osecaj da ne mozemo da izgubimo i da gubimo na poluvremenu sa 0:2 a u evropi od proseka vodimo pa gubimo kao Backa od nas...

Objasnjenje

pre 6 godina

Zasto nema Solomona i Antonova????
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (RW, 25. oktobar 2017 15:04)

Zato sto ima Tavambe i Miletica...znas,ono,po pravilu tekmu pocinju 11 igraca a ne 13.

srdan

pre 6 godina

moze li neko da mi ovbasni po cemu Jankovic zasluzuje da igra a suma je zamenjen?
ja duuuugo dugo nisam gledao štetnijeg igraca u crno belom dresu od marka jankovica.

Benzin

pre 6 godina

Jel ovo Ceh na golu Zemuna da te ne kunem ??? Auu kakav promasaj Tavambe, ovo je bilo teze promasit no dat... Sam coek na pet metara.. hah

Dirigent

pre 6 godina

Cim nema penala odma na startu utakmice za Partizan nastaju muke... Oni se ladno muce protiv Zemuna, ekipe koja ce da se bori za opstanak...

GDFS

pre 6 godina

@GDFS, što misliš da nije bio penal?
Odbrambeni je (p)ostavio nogu, napadač je pao preko nje. Jel trebalo da je preskače ili zaobilazi? Mogao je, ali i ovo je ok. Sve po pravilima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ajmo realno, 25. oktobar 2017 17:20) # Link komentara

Tvoj komentar je za brigu. Suviše liči na komentare onih "s onu stranu brda". U svim sportovima se uvodi pravilo da se pregledaju sporne situacije, smanjuje mogućnost greske.

wroom1975

pre 6 godina

Igras prvo sa 10 igraca. Jel se Suma ne racuna naravno kao po obicaju. Sto ga pustaju da igra to mi nije jasno! Los je igrac nula! Promasena investicija ali prihvatite gresku dokle vise da ga gledamo kako nista ne radi na terenu.

CLEO

pre 6 godina

Igra nam je ocaj, Tavamba pre Ozegovica u ovakvoj formaciji sa jednim napadacem ne moze da igra, coveku treba 100 sansi da bi dao gol danas masi zicer, Ozegovic je uradio za 20 minuta vise nego Tavamba za 80, Pantic ocajan Sasa Ilic i u ovim godinama korisniji, generalno bez Evertona mi smo 50% ako ne i vise slabiji, videcemo realno ne smemo da kiksamo, u Cacak po tri nadam se laka boda, napres Partizan!

djoka

pre 6 godina

Pod hitno otvoriti pekaru u sklopu kluba i angažovati Sumu da prodaje krofne i ostale proizvode oko i na stadionu. Mnogo bi veća korist bila od njega.

veliki strumf

pre 6 godina

@Mazo Ima smisla ovo sto igrate? Igrate protiv Zemuna, ej! Zemuna! Klasican klinacki komentar. Igra zavisi i od kvaliteta protivnika, znas?!

Blue Moon 573

pre 6 godina

Djukić celu utakmicu viče pas,pas, igrači ga uopšte ne konstatuju. Leo i Djuka su otišli, a za nijma i 50 golova u sezoni, Suma ništa, Bambi nije u formi, Ožegović nije loš igrač ali nije Djukin nivo, tako da ovo mučenje nije iznenađenje.

*

pre 6 godina

Овај што пише да ће Звезда доћи до полуфинала Лиге Еу је , наравно, партизановац.

Konstatacija

pre 6 godina

moze li neko da mi ovbasni po cemu Jankovic zasluzuje da igra a suma je zamenjen?
ja duuuugo dugo nisam gledao štetnijeg igraca u crno belom dresu od marka jankovica.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srdan, 25. oktobar 2017 16:38)

Gde ga uporedi bas sa Sumom?Sa svakim drugim,ajde ok ali Suma je bio ubedljivo najgori igrac na terenu i to ne samo na ovoj utakmici.Jankovic jeste stetan i sebican,treba jedna lopta njemu a druga ostalima.Decko ladno uzme loptu ispred svog sesnaesterca i nikom je neda do protivnickog,vuce,dribla i na kraju je izgubi i to vise puta.Ne verujem da bi ga neki drugi trener trpeo sa ovakvom igrom.

karlito

pre 6 godina

Ima li neko ideju sta cemo da radimo sa Sejdubo Sumom ???
(Dejo, 25. oktobar 2017 16:54)
U neki magacin da fizikalise dok ne otplati bacen novac :-).

Kakogod

pre 6 godina

Jankovic i Pantic su totalno destruktivni po igru Partizana, nisam video za čitavu utakmicu da su dali pas u pravom momentu, Pantić mora da se prvo okrene oko lopte pa onda pas, Suma samo na prvu, pa povuci tu loptu , promeni stranu , uradi nešto ... Jankovic sebičan kao da je u osnovnoj školi a ne u prof. fudbalu , ima neko znanje ali misli o sebi previše ! Odbrana osim auto gola nije imala veći kikseva, ali opet igrali su protiv Zemuna... sve u svemu , Djukic mora da ih izrenda , da uspostavi autoritet, u jednom momentu na 1:1 ladno se Jevtović i Jankovic setkaju. To ne može da se toleriše , pa da su suvo zlato , sto kaže Limeni "obe bi im noge polomio!" Ima materijala, može dobra ekipa da se stvori , ali mora da se zna ko kosi a ko vodu nosi! Pozdrav

nosi fenjer,navija za fener

pre 6 godina

u bugarskoj se pare podjednako daju svim klubovima i svim igračima.a ne da tošić prima 2 miliona evra godišnje a suma samo 750 000.
pitajte grafologa ako ne verujete.

vlada

pre 6 godina

neeko


pa cekaj..skoro ste u komentarima branili Mazica kako nama ne valja, a on najbolji sudija... sta sad, ipak ni vama ne valja jer ne svira penal? Inace, poenta fudbala, cak i u derbiju, je da das gol, a ne da dobijes penal

Borkes

pre 6 godina

Opet, po ko zna koji put, mora reci da je Sejduma Suma neozbiljan igrac, najgora investicija u istoriji Partizana. Koliko on ne doprinosi igri Partizana, to je neverovatno. Na zalost Djukic ga mora forsirati, jer toliko placen igrac ne sme na klupu, da uprava ne ispadne smesna. I sad ce dati neki gol I odmah ce Ivica, eto vidite da je odlican. Igra nam je raspad, a nikad laksu grupu nismo imali u LE.

neutralni felsh

pre 6 godina

mi smo partizan!!! :)

e bas to kop i ceo stadion treba da vikne na minut-dva, i da se svi dobro zezaju, a ne da skandiraju one neke teske gluposti iz svog asortimana :)

naravno, treba prvo da ga napunimo ;)

sto se tice igre... ma necu da se nerviram. pobeda je pobeda. a djukic malo da pozuri i proba da promesa neke karte i trgne ekipu, jer je vec dosta kredita potrosio. jeste da se drzimo u prvenstvu ali igra je gruba i neotesana, golovi se postizu uz tesku muku, sve nesto na brzinu i stihijski a u zadnjoj vezi iza srcanog evertona vlada opsta zbunjenost. jeste da stojkovic dosta pokriva, igra u zivotnoj formi, ali zasto se toliko uzdati u krajnju tacku odbrane. suma mora napred, ova ekipa ne moze da igra ovu zirafa formaciju sa tavambom u spicu. zasto ne proba 442, sa 2 spica, eto on i suma, a da mu krilni glume "desetke"? jer desetku nemamo, sve u vezi su igraci za trk, ili poluvreme jer sasa ilic nazalost ne moze duze ni uz red bull. dakle svi u napad, primaj i davaj golove, a ne ovako nit napred ni pozadi.