Nedelja, 22.10.2017.

13:32

"Igranje za Srbiju je čast, ali me Unikaha plaća"

Nemanja Nedović pričao je za specijalizovani košarkaški sajt "Eurohoops" o predstojećim kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo u Kini 2019. godine

Izvor: PT

"Igranje za Srbiju je èast, ali me Unikaha plaæa" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

99 Komentari

Sortiraj po:

UkiniteSve

pre 6 godina

Najvise mi smeta kad neko ko nije ostavio traga igde tj. u reprezentaciji palamudi.Zaista mucno. Ma ja bi voleo da ukinu sva takmicenja pa da igras kao nekada ja u parku,ulici,a kosevi na banderama od kutija tetrapak mleka ili kanti za smece,isecenog dna. To smo keterili po celom nbg davne 60-70te i mnogi od na postali kosarkasi i sportisti,8-9 sporta svako znao i to dobro,a Vi sad od besa i ludila pare ne znate sta cete.

SrbEUin

pre 6 godina

Iskreno mislim da bi za budunost košarke bilo najbolje da svi NBA, EL i EK igrači ne učestvuju u ovakvom FIBInom kvalifikacionom turniru. Možda se sada najbolje rep ne bi plasirale, i možda bi većina favorita i onako prošli, ali bi još bolje bilo da niko od njih ne prođe. Znam da bi najmoćniji i najbogatiji ipak dobili wild karte, ali ipak ne svi. Nikakva tragedija. To ne bi bilo prvo prvenstvo na kome mi ne učestvujemo. Niti prvo za koje bismo dobili wild kartu.
Kada bi se FIBA suočila sa mizernom gledanoću tako osakaćenog prvenstva, (kao završnice EP) možda bi se otreznili. Cena za prava prenosa i ostali prihodi bi im se prepolovili. Ako ipak ne, neminovno bi se naparvila paralelna organizacija, kao u boksu: Profi košarka (NBA, EL, EK) i amaterska košarka (FIBA).
Ovakvim sabotiranjem FIBA pokušava da uspori razvoj i promene u košarci. A svi znamo da je nemoguće istoriju vratiti u rikverc.

Ne nego će za kikiriki da igraju...

pre 6 godina

"Igranje za Srbiju je čast, ali me Unikaha plaća"

Decko, ne zameri, od ovi 9 reci koje si izgovorio za jednu sigurno ne znas sta znaci. Pitaj bracu Gasol i Dirka Novickog sta ona znaci, stariji su, znace da ti objasne.
Pozdrav sine i da te zdravlje sluzi 100 godina i jos mnogi klubovi da te placaju.
(Bogoje Panajotovic, 22. oktobar 2017 16:15)

Iako je on malo nesmotreno sročio tu rečenicu, nisi ni ti u pravu. Braća Gasol i Novicki nisu napuštali svoje NBA klubove usred sezone da bi igrali za svoje reprezentacije, niti bi isti sad dobili dozvolu za ove kvalifikacije. Ne treba mešati babe i žabe.

Prazne reči

pre 6 godina

Ne pokazuje se ljubav prema drzavi kad je to lako i kad te nista ne kosta. Kada nesto zrtvujes, onda mozes da kazes da volis svoju zemlju.
(z, 22. oktobar 2017 18:42)

Ovo je primer bezvrednog, kafanskog patriotizma.

ultrasrbin

pre 6 godina

PP, 22. oktobar 2017 13:45

Ne, nego treba bez dozvole kluba da ode i eventualno se povredi.
Tako bi zavrsio karijeru, a jos bi on morao da placa klubu odstetu, a oni bi mogli dinar da mu ne daju.

Nenad Pirot

pre 6 godina

Mozemo i bez njega,videlo se na Ep,sto se mene tice sadasnjim sastavom reprezentacije sam prezadovolja,oni neka igraju za timove i u Americi,svako bira svoj put...mozda im reprezentacija nije prioritet..

Vladimir

pre 6 godina

@Јабучило

У праву си. Има да играју како ми кажемо и мислимо. Ипак их ми плаћамо. Чек чек. Па њих плаћају клубови и они не могу да живе од ваздуха. И ето нпр. дође да игра за репрезентацију а клуб има редовно коло европског такмичења. И када се врати или отказ или ће да га развлаче по клупи и униште му следећи уговор. А ти ћеш на сва уста да га хвалиш како је играо квалификације али ето сада нема клуб, шта да се ради. Ваљда ће га наћи. Такви као ти уопште не заслужују нити пријатеља, нити комшију, нити фамилију јер само на себе мислите. Ето сада он неће играти и неће задовољити твоје потребе па ти више није битан. Али саможиви "господин", већина вас, ће налазити сваки моменат да га пљује иако, како је речено, није битан играч више.

И

pre 6 godina

Па сваког професионалног кошаркаша неко плаћа. Што би евролигаши били изузетак? Зато што плаћају више него нееуролигаши? По тој логици за репрезентацију би требало да играју искључиво слабије плаћени кошаркаши. Односно, репрезентација би требало да буде одскочна даска за слабије плаћене кошаркаше да дођу до уноснијег уговора, и ништа више.

Ово последње, да наступ за национални тим набија цену је одавно познато. Али би садашњи кошаркаши попут Недовића требало да гледају мало даље, и у корист својих наследника. Јер, ако такмичења националних тимова буду само вентил за бољи уговор мање афирмисанима, ускоро ће ти турнири постати потпуно обезвређени. Спонзори и медији неће бити заинтересовани за европска првенства, а трепеће и светски шампионати и олимпијски турнири. Биће много мање пара у оптицају у светској кошарци. Они слабији играчи ако се квалификују за велика надметања неће говорити: у реду Недовићу, иди ти; нема љутње јер си бољи, иако смо ти ми обезбедили карту. Болеће их да опет играју, а други уберу ловорике.

На крају крајева, ко тера Недовића да мудрује о свему томе? Нека каже да њих играче нико не пита ништа, то је океј. Али ово са причом ко га плаћа... То је било непромишљено.

pazi kad ti ne verujem

pre 6 godina

Ja kad sam isao u rat niko me nije pitao , da li mogu malo da odmorim, isao sam i u ime tog Nedovica i ostalih placenika i u ime vas sto ga podrzavate.
Koliko smo jadni vidi se i u tome sto nam je novac postao sve.
Ako radimo nesto dobro za drzavu ,radimo i za opste dobro jer mi smo ta drzava.
(Slavomir, 22. oktobar 2017 14:16)

Ljudi koji su stvarno isli i osetili te strahote uglavnom ni ne pricaju o tome, a pogotovo ne uporedjuju sa kosarkom i pogotovo ne preko komentara. Verovatno si samo jos jedan patriota iz fotelje.

nista o nicemu

pre 6 godina

Decko, ne zameri, od ovi 9 reci koje si izgovorio za jednu sigurno ne znas sta znaci. Pitaj bracu Gasol i Dirka Novickog sta ona znaci, stariji su, znace da ti objasne.
Pozdrav sine i da te zdravlje sluzi 100 godina i jos mnogi klubovi da te placaju.
(Bogoje Panajotovic, 22. oktobar 2017 16:15

Gasol je rekao da nece igrati za Spaniju u kvalifikacijama jer ga Sparsi placaju. Pozdrav.

Јабучило

pre 6 godina

Управо је ставио новац на прво место. Његов избор поштујем, али нам такав у репрезентацији не треба.

j

pre 6 godina

Pljuvači kako vas nije sramota da prozivate igrače. U dva dana će da igra u dva različita dela Evrope. Pa taj dan mu treba da doputuje. Nema vremena ni da se okupa a ne da se odmori. Pa kako da igra? A vi sad dovodite u pitanje želju i patriotizam, neki vidim pominju i rat.
Nađite podatke koliko je ljudi napustilo ovo zemlju za malo veće plate i boli ih da rizikuju taj posao zbog samo čestih dolazaka, a sportisti se odazivaju da potpuno besplatno rizikuju svoje karijere i igraju za Srbiju

Zagor

pre 6 godina

I svi smo mogli da se uverimo da je bilo uzalud. Drzava nam je posle svakog rata bivala sve manja, imali sve manje i manje stanovnika i ziveli sve losije. To nam je pokazatelj da za drzavu, ovu nasu, ovakva kakva je, sa ovakvom strukturom vlasti(a kod nas je vlast manje vise uvek bila ista ‘sve nama, nista narodu’) ne treba rizikovati ni nokat sa malog prsta, a kamo li ZIVOT!!! Imam sebe, svoju porodicu, svog klinca- za njih bih i dva zivota dao ako treba. Ali za drzavu??? Samo isprani mozgovi pale se na patriotizam i nacionalni ponos... jer uvek treba imati topovsko meso da posluzi svrsi i pomogne ti da dodjes do cilja.
(Stevan, 22. oktobar 2017 14:55)

Bravo za komentar, ovo je sustina stvari! Ta fiktivna nacija je samo privid da bi ovce ostale ovce, da pasu travu i daju mleko, vunu a bogami i meso kad zatreba gazdama, i da ne dizu glavu sa zemlje. Tripujemo se kako smo retko pametan narod a ustvari je istina totalno suprotna nazalost. Samo da ne bide zabune, ja ne mrzim svoj narod! Svakome kome mogu i znam pomognem, ali ne za ove fiktivne gluposti. Zakljucak: Nedo kralju, bio ti nama ziv i zdrav, cepaj tamo u Malagi kao i do sad, a ako se ovi pajseri iz FIBE dozovu pameti naravno dodji i kidaj i u reprezentaciji. Samo se setite jadnog Jorovica, decko je bukvalno zeznuo celu karijeru povredom ledja u reprezentaciji, igraci prvo sebe gledajte pa onda sve ostalo. Ionako i ako igras za reprezentaciju ali igras losije, niko ti ne garantuje da ce te svi pljuvati. Srbija.

RUMBLE

pre 6 godina

Prvo rešiti egzistenciju.Karijera je kratka.Patriotizam je koristan ali država i savez moraju istom merom da uzvrate igračima.Treba igrače osigurati na velike iznose jer u slučaju teške povrede oni moraju da budu finansijski obezbeđeni.

Bogoje Panajotovic

pre 6 godina

"Igranje za Srbiju je čast, ali me Unikaha plaća"

Decko, ne zameri, od ovi 9 reci koje si izgovorio za jednu sigurno ne znas sta znaci. Pitaj bracu Gasol i Dirka Novickog sta ona znaci, stariji su, znace da ti objasne.
Pozdrav sine i da te zdravlje sluzi 100 godina i jos mnogi klubovi da te placaju.

zz

pre 6 godina

svaki sportista nije bitno u kojem sportu zivi od svog kluba,sponzora,reklama....
to mu je posao i ostvaruje zivotnu egzistenciju,kao i mi obicni gradjani sto radimo u firmi za platu.

i niko nema prava da nekom sportisti pametuje i govori sta treba da radi,TO JE NJEGOV LICNI IZBOR,igranje u reprezentaciji NIJE OBAVEZA!!!

to bi bilo isto kada bi meni rekli e nemoj da radis u firmi za 300 evra nego radi negde za 200e!!!

i daj oladite vise sa takvim pametovanjima,jer mnogi od vas sto negativno komentarisu uradili bi isto kao i jokic i drugi!

kada budete shvatili da sportista zivi od svojih klubova a ne od reprezentacije bice vam lakse,i to je njihov izbor...ali zato nemojte da pljujete igrace koji misle svojom glavom i nece da dovode svoju zivotnu egzistenciju u pitanje.tj.SVOJ POSAO!

zlotvore

pre 6 godina

Ja kad sam isao u rat niko me nije pitao , da li mogu malo da odmorim, isao sam i u ime tog Nedovica i ostalih placenika i u ime vas sto ga podrzavate.
Koliko smo jadni vidi se i u tome sto nam je novac postao sve.
Ako radimo nesto dobro za drzavu ,radimo i za opste dobro jer mi smo ta drzava.
(Slavomir, 22. oktobar 2017 14:16)

i nije te sramota da o tome pricas?

3x3

pre 6 godina

Posle kontinentalnih prvenstava FIBA je azurirala poredak reprezentacija. Spanija, Srbija, Francuska, Litvanija, Slovenija, Hrvatska, Grcka, Rusija, Turska, Italija, Latvija i Ukrajina su prvih 12 iz Evrope koliko treba za SP. Kakve crne kvalifikacije.

SQD

pre 6 godina

A ovi u proslosti igrali za dzaba u svojim klubovima pa reprezentaciju jedva cekali ne bi li im terali inat. Ko nece nemora samo da se zna.

MiRa

pre 6 godina

sta ste vi drugaciji od fudbalera? oni mogu a vi ne mozete da stignete da igrate za nacionalni tim. ako si ti profesionalac onda se tako i ponasaj. Bas i mene moj sef pita kao i ostali narod u srbiji dali si ti umoran ili nisi. ako hoces da igras tu kosarku igraj ako neces nemoj se baviti sa tim sportom 
(optimus, 22. oktobar 2017 14:02)

preporučujem ti da posetih psihijatra, pod hitno

Sava Drugi

pre 6 godina

Svaki igrač kada zaigra za reprezentaciju dobija kredit od 5 miliona dolara.

Svaki igrač kada ne zaigra za reprezentaciju mora da vrati kredit od 5.5 miliona dolara.


Libelarni kapitalizam: treneri, dvorane, sudije, obezbedjenje sve to košta...

Ako si sve sam sebi obezbedio, onda ne duguješ nikome ništa i možeš da igraš ili ne igraš.

Eto

pre 6 godina

Ko se više seća Jorovića, koji je upropastio karijeru i gotov ugovor u Španiji - jer se patriotski odazvao za SP 2006. godine kad su svi izbegavali dres reprezentacije (koja je bez ikakvih ambicija i u nekom čudnom statusu nakon raspada SCG otišla u Japan) i navukao tešku povredu leđa nakon koje se nikad više nije vratio u staru formu.
Puna nam država lažnih moralista, koji ubeđuju druge šta treba da rade - a to isto ne bi preporučili sebi i svojima.
Podrška svakom igraču koji donese samostalno odluku u skladu sa sopstvenim mogućnostima i svojom savešću.

Lajavi Krelac

pre 6 godina

Bilo bi lepo kad bi vi svi sto komentarisete zamislili da je on recimo vase dete..I vi bi mu onda lepo rekli da zanemari sav svoj rad i trud, i sve sate provedene na trenizima, i to sto je uspeo da igra za jednu Unikahu, i da u cilju patriotizma ide i igra za reprezentaciju..a drzava ce ga onda u znak zahvalnosti zaposliti u nekoj propaloj firmi pa cete vi kao roditelj lepo da ga izdrzavate do kraja zivota..Licemeri jedni, lako je pametovati kad niste vi u pitanju..

neznani junak

pre 6 godina

Ja kad sam isao u rat niko me nije pitao , da li mogu malo da odmorim, isao sam i u ime tog Nedovica i ostalih placenika i u ime vas sto ga podrzavate.
Koliko smo jadni vidi se i u tome sto nam je novac postao sve.
Ako radimo nesto dobro za drzavu ,radimo i za opste dobro jer mi smo ta drzava.
(Slavomir, 22. oktobar 2017 14:16)

Ne vredi Slavomire...dosla su druga vremena i ovakvi kao sto smo ti i ja polako izumiru. Ovi bi menjali majcin grob za ajfon. Ne znaju sta je drzava, nego misle da su to Vucic i Dacic. Koliko god imali i zaradili, uvek im je malo. Kada citam komentare, jos vise mi je zao onih nasih predaka koji su ginuli po frontovima i svetskim ratovima. Mogli su da sede kuci i obradjuju njivu. Kakav Kosovski boj, kakav Misar, Cegar, Cer, Kajmakcalan, Krf, Kozara, Kosare, piloti iz '99...
Da li ima resenja? Svakako. Svi vrhunski igraci trebaju da donesu zajednicki, nepopustljivi stav i da saopste da FIBA i ULEB MORAJU da donesu konacno kompromisno resenje i do tada budu u STRAJKU ili "lokautu". ULEB treba da smanji broj utakmica, tj da vrati format na neki predhodni, a da to takodje uradi i FIBA, tj. da uvede kategorije, kao sto je nekada bilo i kao sto ih ima u hokeju. Po tom pravilu, prvih 10 repr. po rang listi, ucestvuju automatski, ostali se popunjavaju u dva ranga kvalifikacija.

1E

pre 6 godina

Ovde se pominju samo igraci,koji su u najtezoj poziciji, ali mora se razumeti da su i selektori u teskoj poziciji. Na sta ce liciti bilo koja reprezentacija bez uigravanja. Po FIBA bi trebalo da igraci dodju direktno na utakmicu, bez da se pre toga spreme. Sta igraci mogu da urade bez uigravanja. Pogledajte kako igaju timovi iz EL, ni jedan tim nije uigran

Divos

pre 6 godina

Сви ти евролигашки играчи (а има их 14 у конкуренцији) су играли за Србију, млађе категорије, неки и за А селекцију, доказали су приврженост Србији, и да је за њих дрес "орлова" светиња.

Прозивати те наше кошаркаше нико нема право, заправо прозиваће их пакосне душе (аутошовинсти и другосрбијанци) које само траже повод да коју злобну на рачун Србије и српске кошарке напишу.

Сада су на жеравици, своју приврженост нацији су доказали, али имају и обавезу, и моралну, према клубу, и онима који им егзистенцију обезбеђују. Ваља гледати и 5,10 година унапред, какву чемо имати селекцију, а да би имали јаку треба ти играчи да играју у јачим лигама (НБА, АЦБ, итд), и ови играчи својим професионалним односом трасирају пррину оним српским играчима касније, тако да се и лојалношћу клубу и поштеним приступом, посредно показује приврженост српској кошарци.

Пред Салетом и стручним штабом је тешка дилема. Могли би у квалификације и без ЕЛ (и НБА) играча, и даље имамо респектабилну репрезентацију, и имали би шанси, но ту је опет ситуација да ће терет квалификација изнети једна селекција, а онда за само СП замените 10ак њих са реално бољим који играју у НБА и ЕЛ.

И за ову апсурдну ситуацију кривица је искључиво бирократа ФИБА-е. У сваком случају, како год ишла ова прича, играче нико коме је Србија на срцу, нема право прозивати.

Boris

pre 6 godina

Kako za sve reprezentacije tako i za nasu, prestanite da se zalite. Videli smo koliko su se spremili igraci za NBA sezonu koji su otkazali ucesce na EP.
(silni, 22. oktobar 2017 13:44)

Videli smo, Janis prve tri utakmice 38 poena u proseku...

Petar

pre 6 godina

Samo neka tako i ostane, za nasu reprezentaciju je dobro da on ne stigne da igra jer se radi o jednom prosecnom igracu koji pod pritiskom ne moze vola da ubode...i nije mi jasno zasto ga svaki selektor zove i daje mu se prostor u medijima kada imamo daleko boljih igraca od njega...najblaze receno- radi se o jednom precenjenom igracu. A sto se tice rasporeda to zaista jeste problem...

Misko

pre 6 godina

Predlazem da svi koji ce da poljuju ograce skupe za svakog igraca po 100.000.eur...pa onda da zamole i Vulinovu teku da im donira koliko ima zafali daju platu i nema problema igrace za reprezentaciju...a vidim ovde kukuaju neki kako smo isli u rat..i ja sam ali sad je pitanje da li bi otisao ako bi se desilo istomoje razmisljanje sa 20.god. i sa 40.god. nije isto pitanje je sta bi bilo i da me pozovu na vezbu...

mistik

pre 6 godina

sta ste vi drugaciji od fudbalera? oni mogu a vi ne mozete da stignete da igrate za nacionalni tim. ako si ti profesionalac onda se tako i ponasaj. Bas i mene moj sef pita kao i ostali narod u srbiji dali si ti umoran ili nisi. ako hoces da igras tu kosarku igraj ako neces nemoj se baviti sa tim sportom
(optimus, 22. oktobar 2017 14:02)

joooj sto si glup covece sam sebe potires u toj nebulozi od komentara.. bas tebe tvoj sef pita itd.. pa care fora i jeste u tome sto njegov sef nije srbija niti narod vec unikaha i ako sef kaze ne onda je ne.. a njegova stvar da li ce sefu da odbrusi tu zbog nekog davno vec izgubljenog nacionalnog ponosa i ostane bez primanja i karijere.. hmm bas me zanima da li bi i ti isto tako postupio ili bi se odrekao svega kako bi mogli svi oni bezubi dragstor likovi da pricaju hvalospeve o tvom srbskom junastvu :DD

KG

pre 6 godina

Islo se u rat da bi se branila porodica(barem se tako razmisljalo) Nedovic nece u "rat" iliti kvalifikacije za Srbiju jer ratuje za svoju porodicu tako sto zaradjuje novca dovoljno da osigura svoje praunuke, Srbi u Srbiji ne razmisljaju tako jer krpe kraj sa krajem sa 20 -30 hiljada, ne mogu ni sebe da obezbede. Podrska za Nedovica, Jokica i ostale :)

PFC

pre 6 godina

Nekada su becki, praski i ostali studenti iz Srbije koji su studirali po univerzitetima u Evropi vracali u Srbiju kad je poceo prvi svetski rat, kako bi pomogli u oslobadjanju svoje drzave od okupatora. Kazem nekada, kad su srbi bili srbi.

pera

pre 6 godina

Apsolutno se ne slazem s Nedovicem. Kako NBA igraci mogu svako vece igrati i to s jednog kraja Amerike na drugi, dakle i mnogo vece rastojanja prelaziti. Pa moze i on jedno vece odigrati za Unikahu tih dvadesetak minuta, i bez problema stici da odigra naredno za reprezentaciju desetak minuta. Sta da kazu radnici koji rintaju svaki dan od ujutru do uvece u nenormalnim uslovima opasnim po zdravlje za 100 puta manji dohodak mesecno.

Stevan

pre 6 godina

Pa neki ne bi rizikovali posao, a neki su i živote rizikovali, mnogi i dali za svoju državu. I u skorašnjoj, a mnogo više u malo daljoj prošlosti.
Naravno da to nije isto, ovo je samo sport, ali siguran sam da je vama to npojmljivo, sam taj pojqm. Rizikovati bilo šta za opšte dobro svoje nacije i države.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (only fools and horses, 22. oktobar 2017 13:56)

I svi smo mogli da se uverimo da je bilo uzalud. Drzava nam je posle svakog rata bivala sve manja, imali sve manje i manje stanovnika i ziveli sve losije. To nam je pokazatelj da za drzavu, ovu nasu, ovakva kakva je, sa ovakvom strukturom vlasti(a kod nas je vlast manje vise uvek bila ista ‘sve nama, nista narodu’) ne treba rizikovati ni nokat sa malog prsta, a kamo li ZIVOT!!! Imam sebe, svoju porodicu, svog klinca- za njih bih i dva zivota dao ako treba. Ali za drzavu??? Samo isprani mozgovi pale se na patriotizam i nacionalni ponos... jer uvek treba imati topovsko meso da posluzi svrsi i pomogne ti da dodjes do cilja.

optimus

pre 6 godina

sta ste vi drugaciji od fudbalera? oni mogu a vi ne mozete da stignete da igrate za nacionalni tim. ako si ti profesionalac onda se tako i ponasaj. Bas i mene moj sef pita kao i ostali narod u srbiji dali si ti umoran ili nisi. ako hoces da igras tu kosarku igraj ako neces nemoj se baviti sa tim sportom

021

pre 6 godina

Ovde je reč o borbi za profit između uleba i fibe, ni o čemu drugom.
Kako inače objasniti da uleb odbije predlog fibe da se kalendari usklade za problematične datume, a sa druge strane bez problema pomera termin utakmice cz-barsa zbog fudbalske utakmice. Znači da nema dobre volje da se dogovore.
Na stranu ovaj nakaradni sistem kvalifikacija.
U svemu su najmanje krvi igrači a najviše će da ispaštaju, igrali ili ne.

Oplokijum

pre 6 godina

Ovi što pljuju igrače jer igraju za onoga ko mu donosi profit bi verovatno prvi prodali dušu za par hiljada evra. Čovek živi od košarke, šta tu čudno ima. Na kraju krajeva šta on uopšte duguje ovoj državi i vama?! Pa ništa, naravno, tako i treba. Jedini razlog da igra je da bude deo naše lepe košarkaške istorije i to je to.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

sta ste vi drugaciji od fudbalera? oni mogu a vi ne mozete da stignete da igrate za nacionalni tim. ako si ti profesionalac onda se tako i ponasaj. Bas i mene moj sef pita kao i ostali narod u srbiji dali si ti umoran ili nisi. ako hoces da igras tu kosarku igraj ako neces nemoj se baviti sa tim sportom
(optimus, 22. oktobar 2017 14:02)

Bukvalno mešaš babe i žabe.
U fudbalu se jasno zna kad igra reprezentacija, kad klub, u evropskoj košarci zahvaljujući raspaloj FIBI ne, da li ti uopšte shvataš to?

milan

pre 6 godina

Slične izjave su dala i druga dva naša igrača iz Unikahe, Milosavljević i Musli.

A o ovim kvalifikacijama se ne može govoriti kao o ostalim reprezentativnim takmičenjima, jer je ovo FIBA uvela bez obaziranja na negodovanje velikog dela košarkaške javnosti, u pokušaju da učvrsti svoju moć. Ni reakcija Evrolige nije za pohvalu, ali se barem drži nekih principa. Što se EL igrača tiče, za sada su samo Datome i Hanga jasno rekli da ne nameravaju da igraju u kvalifikacijama, ostali ćute ili daju uopštene izjave. Bitno je da se u narednih mesec dana stvori neki zajednički stav kako igrači koji se saglase sa većinom ne bi trpeli pritiske i nadam se da će to biti početak nekog pravog evropskog sindikalnog udruženja igrača.

toba

pre 6 godina

Neka igraju c-d reprezentacije,pa kad budu videli da to niko ne prati pa ce morati da se dogovore.Podrzavam sve igrace,i meni je firma preca od kucnih poslova.

fej

pre 6 godina

Ova izjava sama po sebi je malo otrgnuta iz konteksta. Nije rekao da mu je klub vazniji jer ga placa, nego mu je to posao i nije fer da ih neko lera kad mu dune igrajuci na kartu njihove ljubavi prema zemlji

Rajko

pre 6 godina

Pa ako te plaća i ako su ti ti novci ono što tvoje srce ispunjava, onda je to OK. Da li si tako srećan i slobodan?(PP, 22. oktobar 2017 13:45)Mogao bi ti da igras posto se sezona cuvanja ovaca ne poklapa sa Fibinim rasporedom?
(zile, 22. oktobar 2017 13:53)Neka igra na poziciji ovna kad je ovako pametan.

MiRa

pre 6 godina

Da bi iz naslova bilo sve jasno ja bi još dadao da onaj ko te plača i postavlja uslove. I zato kritičari ne bacajte drva i kamenje na naše sportiste koji se puno puta nađu u situaciji da se odluče kako i šta uraditi.

slobinator

pre 6 godina

Pa ako te plaća i ako su ti ti novci ono što tvoje srce ispunjava, onda je to OK. Da li si tako srećan i slobodan?
(PP, 22. oktobar 2017 13:45)
kakvu glupost si odvalio.može da bude slobodan ali onda nema para pa će da klošari.i ja nisam ni srećan ni slobodan.radim za 35 hiljada.bolje ne mogu naći ali ako I taj posao napustim umreću od gladi.da li možda nedović treba da recimo ode u dinamik ili partizan pa da igra za šaku kikirikija?sa druge strane eto šta ekstremni napori donose sportistima.za kuzmića je sezona već završena

Slavomir

pre 6 godina

Ja kad sam isao u rat niko me nije pitao , da li mogu malo da odmorim, isao sam i u ime tog Nedovica i ostalih placenika i u ime vas sto ga podrzavate.
Koliko smo jadni vidi se i u tome sto nam je novac postao sve.
Ako radimo nesto dobro za drzavu ,radimo i za opste dobro jer mi smo ta drzava.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora
(Petar, 22. oktobar 2017 13:37)

Ali ako igras dobro za drzavu onda dobijes duplo vise para? Vidim Gasol i Parker propali i nisu zaradili desetine miliona dolara.

To zna i on i zna da njima nije ni za crno ispod noktiju kao igrac.

realista

pre 6 godina

Onome ko odbije da igra za reprezentaciju treba oduzeti sportsku penziju od 1200 evra. Inace, cemu sluze sportske penzije, odigras jednom i dovidjenja.

mile

pre 6 godina

decko je u pravu bas onako kako je rekao,od srbije ce da dobije zahvalnicu,nije on kriv zbog takvog rasporeda,on bi igrao al nije izvodljivo

Licemerje

pre 6 godina

Pa ako te plaća i ako su ti ti novci ono što tvoje srce ispunjava, onda je to OK. Da li si tako srećan i slobodan?
(PP, 22. oktobar 2017 13:45)

Ne, nego će da kopa po kontejnerima kako bi ispunio tvoje kriterijume sreće i slobode. Večito pljvanje po sportistima Srbije zbog njihovih visokih ugovora a prodali bi roditelje za 100 evra.

srb

pre 6 godina

od toga zivi? Ako do sada nije zaradio pare, a jeste, onda nikada ni nece. Najveca cast je igrati za reprezentaciju, po mom misljenju, ali vidim da mnogi ne misle tako i ne osudjujem ih ali ih ne razumem. Shvatam da je odluka da li preziveti ili igrati pa da se izabere prezivljavanje. Ali da li da uzmem 7mil umesto do sada 6 i po i da ne igram za repr e to mi je nejasno. Zbog toga ce meni savanovic ostati najveci car koji je u skorije vreme igrao za nas, covek ne samo da nije odbijao pozive nego je i svoje slobodno vreme pomerao zbog repr, a uzeo je daleko manje novca od raznih "zvezda".

Aleksandar

pre 6 godina

FIBA je smesna organizacija... Umesto da se dogovore sa EL, oni su resili da naprave sprdnju od svog takmicenja nacionalnih timova. Moglo bi im se desiti da im i savezi okrenu ledja.

Ture

pre 6 godina

Kako za sve reprezentacije tako i za nasu, prestanite da se zalite. Videli smo koliko su se spremili igraci za NBA sezonu koji su otkazali ucesce na EP.(silni, 22. oktobar 2017 13:44)Videli smo, Janis prve tri utakmice 38 poena u proseku...
(Boris, 22. oktobar 2017 14:13)
Nista gori nije bio ni prosle sezone. Ali zato nase "pripremljene" zvezde zajedno 8p 4sk 3as

Nikola

pre 6 godina

Te kvalifikacije glupost neopisiva..na kraju će morati da igraju samo igraci iz srpske lige ali što bi oni igrali davali sve od sebe da se kvalifikuju a onda neko otišao na svetsko umesto njih.

Dejan

pre 6 godina

Ne treba vršiti nikakav pritisak na naše igrače u EL, ovo što se dešava je nehumano.Imamo sasvim dovoljno dobrih igrača van EL i NBA koji ovo mogu da iznesu.Ako se posle postavi pitanje da li je moralno da se kvalifikuju jedni, a posle da na prvenstvo idu drugi, svaki igrač bi trebalo da razume da mu dobar nastup za reprezentaciju može doneti samo koristi, na primer veći ili bolji naredni ugovor, prelaz u elitnije klubove i slično. Na kraju krajeva i igrački će napredovati.A moguće je i da se izbore da igraju prvenstvo, vidi pod Bjelica i Kalinić, koji su kroz univerzitetsku selekciju lansirali karijeru.Na kraju će neko reći da badava rizikuju povredu, ali to je besmislica, povreda se dešavaju i na najcudnijim i najbizarnijim mestima i mecevima, bez pravila.U principu, odlična fizička sprema je najbolja preventiva za povrede.

silni

pre 6 godina

Kako za sve reprezentacije tako i za nasu, prestanite da se zalite. Videli smo koliko su se spremili igraci za NBA sezonu koji su otkazali ucesce na EP.

Mito

pre 6 godina

Mene interesuje šta rade naši predstavnici u FIBA, ili oni s matraju da su bitniji od reprezentacije Srbije, mada koliko mi sećini tu ima istaknutih reprezentativaca.

Petar

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora

Vojvodjani#slaninari

pre 6 godina

Onomad sa pljuje bobi zbog 27 miliona,a sada podrzavamo Nedovica zbog plate koja nije veca od miliona jednog. CUDAN SMO MI NAROD.

Pegone

pre 6 godina

Datome je isto izjavio u Milanu kad su igrali AJ i Fener .
Normalno je da igraci daju prednost klubovima pa tek onda za drzavu ,nije njihova grska sto fiba zeli da unisti kosarku.
NBA je isto izjavila da nema prekida zbog fibe .

asdf

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora
(Petar, 22. oktobar 2017 13:37)

Ne druze, ovde znamo sta se desava i Nedovic nije rekao da mu treba 5 meseci odmora i individualnog treninga. I evo sta se desi posle 5 meseci odmora i ne igranja za.. samopouzdanje nula.

zile

pre 6 godina

Pa ako te plaća i ako su ti ti novci ono što tvoje srce ispunjava, onda je to OK. Da li si tako srećan i slobodan?
(PP, 22. oktobar 2017 13:45)
Mogao bi ti da igras posto se sezona cuvanja ovaca ne poklapa sa Fibinim rasporedom?

plaćenik & domaći izdajnik

pre 6 godina

Ovo je klasično ****enje, gde obe strane "drže do sebe" u marketinške svrhe. Posledice će se tek videti. Igrači su, svakako, marionete vezane menadžerskim i marketinškim ugovorima. Da rezimiramo, odluku "çe" doneti "Turkis air..", "Nik..", "stariji brat Dasler", . . . . tj. oni koji cinculiraju između 2 strane

a da je FIBA kriva za sve, jeste

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora
(Petar, 22. oktobar 2017 13:37)

Postoji razlika. Vecina Srba radi za male pare i jedva sastavlja kraj s krajem. Nedovic je obezbedio praunucice. Ipak, zna se u cemu je problem. Nije problem sto su siromasni gladni. Problem je sto su bogati gladni.

AfricA

pre 6 godina

Naravno, dokle se starci po upravama i odborima EL i FIBA sva]aju, najgore ce proci igraci. Puna podrska svima koji odluce da ostanu u klubovima!

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Skroz sam na strani igrača ovde, FIBA glumi ludilo, ULEB takođe, prave se pametni i jedni i drugi a mogu da usklade da hoće termine, i tu najviše ispaštaju reprezentacije i igrači, šta igrač da radi npr u ovoj situaciji?
Klub ne želi da ga pusti, ode li na utakmici dan kasnije, može da ostane bez ugovora, para zarađenih i šta posle?
Ovo ludilo Fibino stvarno mora da prestane

only fools and horses

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora
(Petar, 22. oktobar 2017 13:37)

Pa neki ne bi rizikovali posao, a neki su i živote rizikovali, mnogi i dali za svoju državu. I u skorašnjoj, a mnogo više u malo daljoj prošlosti.
Naravno da to nije isto, ovo je samo sport, ali siguran sam da je vama to npojmljivo, sam taj pojqm. Rizikovati bilo šta za opšte dobro svoje nacije i države.

Petar

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora

Licemerje

pre 6 godina

Pa ako te plaća i ako su ti ti novci ono što tvoje srce ispunjava, onda je to OK. Da li si tako srećan i slobodan?
(PP, 22. oktobar 2017 13:45)

Ne, nego će da kopa po kontejnerima kako bi ispunio tvoje kriterijume sreće i slobode. Večito pljvanje po sportistima Srbije zbog njihovih visokih ugovora a prodali bi roditelje za 100 evra.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Skroz sam na strani igrača ovde, FIBA glumi ludilo, ULEB takođe, prave se pametni i jedni i drugi a mogu da usklade da hoće termine, i tu najviše ispaštaju reprezentacije i igrači, šta igrač da radi npr u ovoj situaciji?
Klub ne želi da ga pusti, ode li na utakmici dan kasnije, može da ostane bez ugovora, para zarađenih i šta posle?
Ovo ludilo Fibino stvarno mora da prestane

zile

pre 6 godina

Pa ako te plaća i ako su ti ti novci ono što tvoje srce ispunjava, onda je to OK. Da li si tako srećan i slobodan?
(PP, 22. oktobar 2017 13:45)
Mogao bi ti da igras posto se sezona cuvanja ovaca ne poklapa sa Fibinim rasporedom?

AfricA

pre 6 godina

Naravno, dokle se starci po upravama i odborima EL i FIBA sva]aju, najgore ce proci igraci. Puna podrska svima koji odluce da ostanu u klubovima!

mistik

pre 6 godina

sta ste vi drugaciji od fudbalera? oni mogu a vi ne mozete da stignete da igrate za nacionalni tim. ako si ti profesionalac onda se tako i ponasaj. Bas i mene moj sef pita kao i ostali narod u srbiji dali si ti umoran ili nisi. ako hoces da igras tu kosarku igraj ako neces nemoj se baviti sa tim sportom
(optimus, 22. oktobar 2017 14:02)

joooj sto si glup covece sam sebe potires u toj nebulozi od komentara.. bas tebe tvoj sef pita itd.. pa care fora i jeste u tome sto njegov sef nije srbija niti narod vec unikaha i ako sef kaze ne onda je ne.. a njegova stvar da li ce sefu da odbrusi tu zbog nekog davno vec izgubljenog nacionalnog ponosa i ostane bez primanja i karijere.. hmm bas me zanima da li bi i ti isto tako postupio ili bi se odrekao svega kako bi mogli svi oni bezubi dragstor likovi da pricaju hvalospeve o tvom srbskom junastvu :DD

slobinator

pre 6 godina

Pa ako te plaća i ako su ti ti novci ono što tvoje srce ispunjava, onda je to OK. Da li si tako srećan i slobodan?
(PP, 22. oktobar 2017 13:45)
kakvu glupost si odvalio.može da bude slobodan ali onda nema para pa će da klošari.i ja nisam ni srećan ni slobodan.radim za 35 hiljada.bolje ne mogu naći ali ako I taj posao napustim umreću od gladi.da li možda nedović treba da recimo ode u dinamik ili partizan pa da igra za šaku kikirikija?sa druge strane eto šta ekstremni napori donose sportistima.za kuzmića je sezona već završena

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

sta ste vi drugaciji od fudbalera? oni mogu a vi ne mozete da stignete da igrate za nacionalni tim. ako si ti profesionalac onda se tako i ponasaj. Bas i mene moj sef pita kao i ostali narod u srbiji dali si ti umoran ili nisi. ako hoces da igras tu kosarku igraj ako neces nemoj se baviti sa tim sportom
(optimus, 22. oktobar 2017 14:02)

Bukvalno mešaš babe i žabe.
U fudbalu se jasno zna kad igra reprezentacija, kad klub, u evropskoj košarci zahvaljujući raspaloj FIBI ne, da li ti uopšte shvataš to?

Pegone

pre 6 godina

Datome je isto izjavio u Milanu kad su igrali AJ i Fener .
Normalno je da igraci daju prednost klubovima pa tek onda za drzavu ,nije njihova grska sto fiba zeli da unisti kosarku.
NBA je isto izjavila da nema prekida zbog fibe .

Nikola

pre 6 godina

Te kvalifikacije glupost neopisiva..na kraju će morati da igraju samo igraci iz srpske lige ali što bi oni igrali davali sve od sebe da se kvalifikuju a onda neko otišao na svetsko umesto njih.

Eto

pre 6 godina

Ko se više seća Jorovića, koji je upropastio karijeru i gotov ugovor u Španiji - jer se patriotski odazvao za SP 2006. godine kad su svi izbegavali dres reprezentacije (koja je bez ikakvih ambicija i u nekom čudnom statusu nakon raspada SCG otišla u Japan) i navukao tešku povredu leđa nakon koje se nikad više nije vratio u staru formu.
Puna nam država lažnih moralista, koji ubeđuju druge šta treba da rade - a to isto ne bi preporučili sebi i svojima.
Podrška svakom igraču koji donese samostalno odluku u skladu sa sopstvenim mogućnostima i svojom savešću.

Mito

pre 6 godina

Mene interesuje šta rade naši predstavnici u FIBA, ili oni s matraju da su bitniji od reprezentacije Srbije, mada koliko mi sećini tu ima istaknutih reprezentativaca.

toba

pre 6 godina

Neka igraju c-d reprezentacije,pa kad budu videli da to niko ne prati pa ce morati da se dogovore.Podrzavam sve igrace,i meni je firma preca od kucnih poslova.

Zagor

pre 6 godina

I svi smo mogli da se uverimo da je bilo uzalud. Drzava nam je posle svakog rata bivala sve manja, imali sve manje i manje stanovnika i ziveli sve losije. To nam je pokazatelj da za drzavu, ovu nasu, ovakva kakva je, sa ovakvom strukturom vlasti(a kod nas je vlast manje vise uvek bila ista ‘sve nama, nista narodu’) ne treba rizikovati ni nokat sa malog prsta, a kamo li ZIVOT!!! Imam sebe, svoju porodicu, svog klinca- za njih bih i dva zivota dao ako treba. Ali za drzavu??? Samo isprani mozgovi pale se na patriotizam i nacionalni ponos... jer uvek treba imati topovsko meso da posluzi svrsi i pomogne ti da dodjes do cilja.
(Stevan, 22. oktobar 2017 14:55)

Bravo za komentar, ovo je sustina stvari! Ta fiktivna nacija je samo privid da bi ovce ostale ovce, da pasu travu i daju mleko, vunu a bogami i meso kad zatreba gazdama, i da ne dizu glavu sa zemlje. Tripujemo se kako smo retko pametan narod a ustvari je istina totalno suprotna nazalost. Samo da ne bide zabune, ja ne mrzim svoj narod! Svakome kome mogu i znam pomognem, ali ne za ove fiktivne gluposti. Zakljucak: Nedo kralju, bio ti nama ziv i zdrav, cepaj tamo u Malagi kao i do sad, a ako se ovi pajseri iz FIBE dozovu pameti naravno dodji i kidaj i u reprezentaciji. Samo se setite jadnog Jorovica, decko je bukvalno zeznuo celu karijeru povredom ledja u reprezentaciji, igraci prvo sebe gledajte pa onda sve ostalo. Ionako i ako igras za reprezentaciju ali igras losije, niko ti ne garantuje da ce te svi pljuvati. Srbija.

Boris

pre 6 godina

Kako za sve reprezentacije tako i za nasu, prestanite da se zalite. Videli smo koliko su se spremili igraci za NBA sezonu koji su otkazali ucesce na EP.
(silni, 22. oktobar 2017 13:44)

Videli smo, Janis prve tri utakmice 38 poena u proseku...

MiRa

pre 6 godina

sta ste vi drugaciji od fudbalera? oni mogu a vi ne mozete da stignete da igrate za nacionalni tim. ako si ti profesionalac onda se tako i ponasaj. Bas i mene moj sef pita kao i ostali narod u srbiji dali si ti umoran ili nisi. ako hoces da igras tu kosarku igraj ako neces nemoj se baviti sa tim sportom 
(optimus, 22. oktobar 2017 14:02)

preporučujem ti da posetih psihijatra, pod hitno

Vojvodjani#slaninari

pre 6 godina

Onomad sa pljuje bobi zbog 27 miliona,a sada podrzavamo Nedovica zbog plate koja nije veca od miliona jednog. CUDAN SMO MI NAROD.

Ne nego će za kikiriki da igraju...

pre 6 godina

"Igranje za Srbiju je čast, ali me Unikaha plaća"

Decko, ne zameri, od ovi 9 reci koje si izgovorio za jednu sigurno ne znas sta znaci. Pitaj bracu Gasol i Dirka Novickog sta ona znaci, stariji su, znace da ti objasne.
Pozdrav sine i da te zdravlje sluzi 100 godina i jos mnogi klubovi da te placaju.
(Bogoje Panajotovic, 22. oktobar 2017 16:15)

Iako je on malo nesmotreno sročio tu rečenicu, nisi ni ti u pravu. Braća Gasol i Novicki nisu napuštali svoje NBA klubove usred sezone da bi igrali za svoje reprezentacije, niti bi isti sad dobili dozvolu za ove kvalifikacije. Ne treba mešati babe i žabe.

Lajavi Krelac

pre 6 godina

Bilo bi lepo kad bi vi svi sto komentarisete zamislili da je on recimo vase dete..I vi bi mu onda lepo rekli da zanemari sav svoj rad i trud, i sve sate provedene na trenizima, i to sto je uspeo da igra za jednu Unikahu, i da u cilju patriotizma ide i igra za reprezentaciju..a drzava ce ga onda u znak zahvalnosti zaposliti u nekoj propaloj firmi pa cete vi kao roditelj lepo da ga izdrzavate do kraja zivota..Licemeri jedni, lako je pametovati kad niste vi u pitanju..

nista o nicemu

pre 6 godina

Decko, ne zameri, od ovi 9 reci koje si izgovorio za jednu sigurno ne znas sta znaci. Pitaj bracu Gasol i Dirka Novickog sta ona znaci, stariji su, znace da ti objasne.
Pozdrav sine i da te zdravlje sluzi 100 godina i jos mnogi klubovi da te placaju.
(Bogoje Panajotovic, 22. oktobar 2017 16:15

Gasol je rekao da nece igrati za Spaniju u kvalifikacijama jer ga Sparsi placaju. Pozdrav.

Prazne reči

pre 6 godina

Ne pokazuje se ljubav prema drzavi kad je to lako i kad te nista ne kosta. Kada nesto zrtvujes, onda mozes da kazes da volis svoju zemlju.
(z, 22. oktobar 2017 18:42)

Ovo je primer bezvrednog, kafanskog patriotizma.

pazi kad ti ne verujem

pre 6 godina

Ja kad sam isao u rat niko me nije pitao , da li mogu malo da odmorim, isao sam i u ime tog Nedovica i ostalih placenika i u ime vas sto ga podrzavate.
Koliko smo jadni vidi se i u tome sto nam je novac postao sve.
Ako radimo nesto dobro za drzavu ,radimo i za opste dobro jer mi smo ta drzava.
(Slavomir, 22. oktobar 2017 14:16)

Ljudi koji su stvarno isli i osetili te strahote uglavnom ni ne pricaju o tome, a pogotovo ne uporedjuju sa kosarkom i pogotovo ne preko komentara. Verovatno si samo jos jedan patriota iz fotelje.

asdf

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora
(Petar, 22. oktobar 2017 13:37)

Ne druze, ovde znamo sta se desava i Nedovic nije rekao da mu treba 5 meseci odmora i individualnog treninga. I evo sta se desi posle 5 meseci odmora i ne igranja za.. samopouzdanje nula.

Slavomir

pre 6 godina

Ja kad sam isao u rat niko me nije pitao , da li mogu malo da odmorim, isao sam i u ime tog Nedovica i ostalih placenika i u ime vas sto ga podrzavate.
Koliko smo jadni vidi se i u tome sto nam je novac postao sve.
Ako radimo nesto dobro za drzavu ,radimo i za opste dobro jer mi smo ta drzava.

Dejan

pre 6 godina

Ne treba vršiti nikakav pritisak na naše igrače u EL, ovo što se dešava je nehumano.Imamo sasvim dovoljno dobrih igrača van EL i NBA koji ovo mogu da iznesu.Ako se posle postavi pitanje da li je moralno da se kvalifikuju jedni, a posle da na prvenstvo idu drugi, svaki igrač bi trebalo da razume da mu dobar nastup za reprezentaciju može doneti samo koristi, na primer veći ili bolji naredni ugovor, prelaz u elitnije klubove i slično. Na kraju krajeva i igrački će napredovati.A moguće je i da se izbore da igraju prvenstvo, vidi pod Bjelica i Kalinić, koji su kroz univerzitetsku selekciju lansirali karijeru.Na kraju će neko reći da badava rizikuju povredu, ali to je besmislica, povreda se dešavaju i na najcudnijim i najbizarnijim mestima i mecevima, bez pravila.U principu, odlična fizička sprema je najbolja preventiva za povrede.

j

pre 6 godina

Pljuvači kako vas nije sramota da prozivate igrače. U dva dana će da igra u dva različita dela Evrope. Pa taj dan mu treba da doputuje. Nema vremena ni da se okupa a ne da se odmori. Pa kako da igra? A vi sad dovodite u pitanje želju i patriotizam, neki vidim pominju i rat.
Nađite podatke koliko je ljudi napustilo ovo zemlju za malo veće plate i boli ih da rizikuju taj posao zbog samo čestih dolazaka, a sportisti se odazivaju da potpuno besplatno rizikuju svoje karijere i igraju za Srbiju

a da je FIBA kriva za sve, jeste

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora
(Petar, 22. oktobar 2017 13:37)

Postoji razlika. Vecina Srba radi za male pare i jedva sastavlja kraj s krajem. Nedovic je obezbedio praunucice. Ipak, zna se u cemu je problem. Nije problem sto su siromasni gladni. Problem je sto su bogati gladni.

KG

pre 6 godina

Islo se u rat da bi se branila porodica(barem se tako razmisljalo) Nedovic nece u "rat" iliti kvalifikacije za Srbiju jer ratuje za svoju porodicu tako sto zaradjuje novca dovoljno da osigura svoje praunuke, Srbi u Srbiji ne razmisljaju tako jer krpe kraj sa krajem sa 20 -30 hiljada, ne mogu ni sebe da obezbede. Podrska za Nedovica, Jokica i ostale :)

zz

pre 6 godina

svaki sportista nije bitno u kojem sportu zivi od svog kluba,sponzora,reklama....
to mu je posao i ostvaruje zivotnu egzistenciju,kao i mi obicni gradjani sto radimo u firmi za platu.

i niko nema prava da nekom sportisti pametuje i govori sta treba da radi,TO JE NJEGOV LICNI IZBOR,igranje u reprezentaciji NIJE OBAVEZA!!!

to bi bilo isto kada bi meni rekli e nemoj da radis u firmi za 300 evra nego radi negde za 200e!!!

i daj oladite vise sa takvim pametovanjima,jer mnogi od vas sto negativno komentarisu uradili bi isto kao i jokic i drugi!

kada budete shvatili da sportista zivi od svojih klubova a ne od reprezentacije bice vam lakse,i to je njihov izbor...ali zato nemojte da pljujete igrace koji misle svojom glavom i nece da dovode svoju zivotnu egzistenciju u pitanje.tj.SVOJ POSAO!

silni

pre 6 godina

Kako za sve reprezentacije tako i za nasu, prestanite da se zalite. Videli smo koliko su se spremili igraci za NBA sezonu koji su otkazali ucesce na EP.

Vladimir

pre 6 godina

@Јабучило

У праву си. Има да играју како ми кажемо и мислимо. Ипак их ми плаћамо. Чек чек. Па њих плаћају клубови и они не могу да живе од ваздуха. И ето нпр. дође да игра за репрезентацију а клуб има редовно коло европског такмичења. И када се врати или отказ или ће да га развлаче по клупи и униште му следећи уговор. А ти ћеш на сва уста да га хвалиш како је играо квалификације али ето сада нема клуб, шта да се ради. Ваљда ће га наћи. Такви као ти уопште не заслужују нити пријатеља, нити комшију, нити фамилију јер само на себе мислите. Ето сада он неће играти и неће задовољити твоје потребе па ти више није битан. Али саможиви "господин", већина вас, ће налазити сваки моменат да га пљује иако, како је речено, није битан играч више.

only fools and horses

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora
(Petar, 22. oktobar 2017 13:37)

Pa neki ne bi rizikovali posao, a neki su i živote rizikovali, mnogi i dali za svoju državu. I u skorašnjoj, a mnogo više u malo daljoj prošlosti.
Naravno da to nije isto, ovo je samo sport, ali siguran sam da je vama to npojmljivo, sam taj pojqm. Rizikovati bilo šta za opšte dobro svoje nacije i države.

neznani junak

pre 6 godina

Ja kad sam isao u rat niko me nije pitao , da li mogu malo da odmorim, isao sam i u ime tog Nedovica i ostalih placenika i u ime vas sto ga podrzavate.
Koliko smo jadni vidi se i u tome sto nam je novac postao sve.
Ako radimo nesto dobro za drzavu ,radimo i za opste dobro jer mi smo ta drzava.
(Slavomir, 22. oktobar 2017 14:16)

Ne vredi Slavomire...dosla su druga vremena i ovakvi kao sto smo ti i ja polako izumiru. Ovi bi menjali majcin grob za ajfon. Ne znaju sta je drzava, nego misle da su to Vucic i Dacic. Koliko god imali i zaradili, uvek im je malo. Kada citam komentare, jos vise mi je zao onih nasih predaka koji su ginuli po frontovima i svetskim ratovima. Mogli su da sede kuci i obradjuju njivu. Kakav Kosovski boj, kakav Misar, Cegar, Cer, Kajmakcalan, Krf, Kozara, Kosare, piloti iz '99...
Da li ima resenja? Svakako. Svi vrhunski igraci trebaju da donesu zajednicki, nepopustljivi stav i da saopste da FIBA i ULEB MORAJU da donesu konacno kompromisno resenje i do tada budu u STRAJKU ili "lokautu". ULEB treba da smanji broj utakmica, tj da vrati format na neki predhodni, a da to takodje uradi i FIBA, tj. da uvede kategorije, kao sto je nekada bilo i kao sto ih ima u hokeju. Po tom pravilu, prvih 10 repr. po rang listi, ucestvuju automatski, ostali se popunjavaju u dva ranga kvalifikacija.

Stevan

pre 6 godina

Pa neki ne bi rizikovali posao, a neki su i živote rizikovali, mnogi i dali za svoju državu. I u skorašnjoj, a mnogo više u malo daljoj prošlosti.
Naravno da to nije isto, ovo je samo sport, ali siguran sam da je vama to npojmljivo, sam taj pojqm. Rizikovati bilo šta za opšte dobro svoje nacije i države.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (only fools and horses, 22. oktobar 2017 13:56)

I svi smo mogli da se uverimo da je bilo uzalud. Drzava nam je posle svakog rata bivala sve manja, imali sve manje i manje stanovnika i ziveli sve losije. To nam je pokazatelj da za drzavu, ovu nasu, ovakva kakva je, sa ovakvom strukturom vlasti(a kod nas je vlast manje vise uvek bila ista ‘sve nama, nista narodu’) ne treba rizikovati ni nokat sa malog prsta, a kamo li ZIVOT!!! Imam sebe, svoju porodicu, svog klinca- za njih bih i dva zivota dao ako treba. Ali za drzavu??? Samo isprani mozgovi pale se na patriotizam i nacionalni ponos... jer uvek treba imati topovsko meso da posluzi svrsi i pomogne ti da dodjes do cilja.

RUMBLE

pre 6 godina

Prvo rešiti egzistenciju.Karijera je kratka.Patriotizam je koristan ali država i savez moraju istom merom da uzvrate igračima.Treba igrače osigurati na velike iznose jer u slučaju teške povrede oni moraju da budu finansijski obezbeđeni.

Bogoje Panajotovic

pre 6 godina

"Igranje za Srbiju je čast, ali me Unikaha plaća"

Decko, ne zameri, od ovi 9 reci koje si izgovorio za jednu sigurno ne znas sta znaci. Pitaj bracu Gasol i Dirka Novickog sta ona znaci, stariji su, znace da ti objasne.
Pozdrav sine i da te zdravlje sluzi 100 godina i jos mnogi klubovi da te placaju.

ultrasrbin

pre 6 godina

PP, 22. oktobar 2017 13:45

Ne, nego treba bez dozvole kluba da ode i eventualno se povredi.
Tako bi zavrsio karijeru, a jos bi on morao da placa klubu odstetu, a oni bi mogli dinar da mu ne daju.

optimus

pre 6 godina

sta ste vi drugaciji od fudbalera? oni mogu a vi ne mozete da stignete da igrate za nacionalni tim. ako si ti profesionalac onda se tako i ponasaj. Bas i mene moj sef pita kao i ostali narod u srbiji dali si ti umoran ili nisi. ako hoces da igras tu kosarku igraj ako neces nemoj se baviti sa tim sportom

zlotvore

pre 6 godina

Ja kad sam isao u rat niko me nije pitao , da li mogu malo da odmorim, isao sam i u ime tog Nedovica i ostalih placenika i u ime vas sto ga podrzavate.
Koliko smo jadni vidi se i u tome sto nam je novac postao sve.
Ako radimo nesto dobro za drzavu ,radimo i za opste dobro jer mi smo ta drzava.
(Slavomir, 22. oktobar 2017 14:16)

i nije te sramota da o tome pricas?

MiRa

pre 6 godina

Da bi iz naslova bilo sve jasno ja bi još dadao da onaj ko te plača i postavlja uslove. I zato kritičari ne bacajte drva i kamenje na naše sportiste koji se puno puta nađu u situaciji da se odluče kako i šta uraditi.

1E

pre 6 godina

Ovde se pominju samo igraci,koji su u najtezoj poziciji, ali mora se razumeti da su i selektori u teskoj poziciji. Na sta ce liciti bilo koja reprezentacija bez uigravanja. Po FIBA bi trebalo da igraci dodju direktno na utakmicu, bez da se pre toga spreme. Sta igraci mogu da urade bez uigravanja. Pogledajte kako igaju timovi iz EL, ni jedan tim nije uigran

Divos

pre 6 godina

Сви ти евролигашки играчи (а има их 14 у конкуренцији) су играли за Србију, млађе категорије, неки и за А селекцију, доказали су приврженост Србији, и да је за њих дрес "орлова" светиња.

Прозивати те наше кошаркаше нико нема право, заправо прозиваће их пакосне душе (аутошовинсти и другосрбијанци) које само траже повод да коју злобну на рачун Србије и српске кошарке напишу.

Сада су на жеравици, своју приврженост нацији су доказали, али имају и обавезу, и моралну, према клубу, и онима који им егзистенцију обезбеђују. Ваља гледати и 5,10 година унапред, какву чемо имати селекцију, а да би имали јаку треба ти играчи да играју у јачим лигама (НБА, АЦБ, итд), и ови играчи својим професионалним односом трасирају пррину оним српским играчима касније, тако да се и лојалношћу клубу и поштеним приступом, посредно показује приврженост српској кошарци.

Пред Салетом и стручним штабом је тешка дилема. Могли би у квалификације и без ЕЛ (и НБА) играча, и даље имамо респектабилну репрезентацију, и имали би шанси, но ту је опет ситуација да ће терет квалификација изнети једна селекција, а онда за само СП замените 10ак њих са реално бољим који играју у НБА и ЕЛ.

И за ову апсурдну ситуацију кривица је искључиво бирократа ФИБА-е. У сваком случају, како год ишла ова прича, играче нико коме је Србија на срцу, нема право прозивати.

plaćenik & domaći izdajnik

pre 6 godina

Ovo je klasično ****enje, gde obe strane "drže do sebe" u marketinške svrhe. Posledice će se tek videti. Igrači su, svakako, marionete vezane menadžerskim i marketinškim ugovorima. Da rezimiramo, odluku "çe" doneti "Turkis air..", "Nik..", "stariji brat Dasler", . . . . tj. oni koji cinculiraju između 2 strane

Misko

pre 6 godina

Predlazem da svi koji ce da poljuju ograce skupe za svakog igraca po 100.000.eur...pa onda da zamole i Vulinovu teku da im donira koliko ima zafali daju platu i nema problema igrace za reprezentaciju...a vidim ovde kukuaju neki kako smo isli u rat..i ja sam ali sad je pitanje da li bi otisao ako bi se desilo istomoje razmisljanje sa 20.god. i sa 40.god. nije isto pitanje je sta bi bilo i da me pozovu na vezbu...

3x3

pre 6 godina

Posle kontinentalnih prvenstava FIBA je azurirala poredak reprezentacija. Spanija, Srbija, Francuska, Litvanija, Slovenija, Hrvatska, Grcka, Rusija, Turska, Italija, Latvija i Ukrajina su prvih 12 iz Evrope koliko treba za SP. Kakve crne kvalifikacije.

SrbEUin

pre 6 godina

Iskreno mislim da bi za budunost košarke bilo najbolje da svi NBA, EL i EK igrači ne učestvuju u ovakvom FIBInom kvalifikacionom turniru. Možda se sada najbolje rep ne bi plasirale, i možda bi većina favorita i onako prošli, ali bi još bolje bilo da niko od njih ne prođe. Znam da bi najmoćniji i najbogatiji ipak dobili wild karte, ali ipak ne svi. Nikakva tragedija. To ne bi bilo prvo prvenstvo na kome mi ne učestvujemo. Niti prvo za koje bismo dobili wild kartu.
Kada bi se FIBA suočila sa mizernom gledanoću tako osakaćenog prvenstva, (kao završnice EP) možda bi se otreznili. Cena za prava prenosa i ostali prihodi bi im se prepolovili. Ako ipak ne, neminovno bi se naparvila paralelna organizacija, kao u boksu: Profi košarka (NBA, EL, EK) i amaterska košarka (FIBA).
Ovakvim sabotiranjem FIBA pokušava da uspori razvoj i promene u košarci. A svi znamo da je nemoguće istoriju vratiti u rikverc.

Rajko

pre 6 godina

Pa ako te plaća i ako su ti ti novci ono što tvoje srce ispunjava, onda je to OK. Da li si tako srećan i slobodan?(PP, 22. oktobar 2017 13:45)Mogao bi ti da igras posto se sezona cuvanja ovaca ne poklapa sa Fibinim rasporedom?
(zile, 22. oktobar 2017 13:53)Neka igra na poziciji ovna kad je ovako pametan.

realista

pre 6 godina

Onome ko odbije da igra za reprezentaciju treba oduzeti sportsku penziju od 1200 evra. Inace, cemu sluze sportske penzije, odigras jednom i dovidjenja.

И

pre 6 godina

Па сваког професионалног кошаркаша неко плаћа. Што би евролигаши били изузетак? Зато што плаћају више него нееуролигаши? По тој логици за репрезентацију би требало да играју искључиво слабије плаћени кошаркаши. Односно, репрезентација би требало да буде одскочна даска за слабије плаћене кошаркаше да дођу до уноснијег уговора, и ништа више.

Ово последње, да наступ за национални тим набија цену је одавно познато. Али би садашњи кошаркаши попут Недовића требало да гледају мало даље, и у корист својих наследника. Јер, ако такмичења националних тимова буду само вентил за бољи уговор мање афирмисанима, ускоро ће ти турнири постати потпуно обезвређени. Спонзори и медији неће бити заинтересовани за европска првенства, а трепеће и светски шампионати и олимпијски турнири. Биће много мање пара у оптицају у светској кошарци. Они слабији играчи ако се квалификују за велика надметања неће говорити: у реду Недовићу, иди ти; нема љутње јер си бољи, иако смо ти ми обезбедили карту. Болеће их да опет играју, а други уберу ловорике.

На крају крајева, ко тера Недовића да мудрује о свему томе? Нека каже да њих играче нико не пита ништа, то је океј. Али ово са причом ко га плаћа... То је било непромишљено.

Oplokijum

pre 6 godina

Ovi što pljuju igrače jer igraju za onoga ko mu donosi profit bi verovatno prvi prodali dušu za par hiljada evra. Čovek živi od košarke, šta tu čudno ima. Na kraju krajeva šta on uopšte duguje ovoj državi i vama?! Pa ništa, naravno, tako i treba. Jedini razlog da igra je da bude deo naše lepe košarkaške istorije i to je to.

fej

pre 6 godina

Ova izjava sama po sebi je malo otrgnuta iz konteksta. Nije rekao da mu je klub vazniji jer ga placa, nego mu je to posao i nije fer da ih neko lera kad mu dune igrajuci na kartu njihove ljubavi prema zemlji

Aleksandar

pre 6 godina

FIBA je smesna organizacija... Umesto da se dogovore sa EL, oni su resili da naprave sprdnju od svog takmicenja nacionalnih timova. Moglo bi im se desiti da im i savezi okrenu ledja.

Јабучило

pre 6 godina

Управо је ставио новац на прво место. Његов избор поштујем, али нам такав у репрезентацији не треба.

PFC

pre 6 godina

Nekada su becki, praski i ostali studenti iz Srbije koji su studirali po univerzitetima u Evropi vracali u Srbiju kad je poceo prvi svetski rat, kako bi pomogli u oslobadjanju svoje drzave od okupatora. Kazem nekada, kad su srbi bili srbi.

pera

pre 6 godina

Apsolutno se ne slazem s Nedovicem. Kako NBA igraci mogu svako vece igrati i to s jednog kraja Amerike na drugi, dakle i mnogo vece rastojanja prelaziti. Pa moze i on jedno vece odigrati za Unikahu tih dvadesetak minuta, i bez problema stici da odigra naredno za reprezentaciju desetak minuta. Sta da kazu radnici koji rintaju svaki dan od ujutru do uvece u nenormalnim uslovima opasnim po zdravlje za 100 puta manji dohodak mesecno.

SQD

pre 6 godina

A ovi u proslosti igrali za dzaba u svojim klubovima pa reprezentaciju jedva cekali ne bi li im terali inat. Ko nece nemora samo da se zna.

021

pre 6 godina

Ovde je reč o borbi za profit između uleba i fibe, ni o čemu drugom.
Kako inače objasniti da uleb odbije predlog fibe da se kalendari usklade za problematične datume, a sa druge strane bez problema pomera termin utakmice cz-barsa zbog fudbalske utakmice. Znači da nema dobre volje da se dogovore.
Na stranu ovaj nakaradni sistem kvalifikacija.
U svemu su najmanje krvi igrači a najviše će da ispaštaju, igrali ili ne.

srb

pre 6 godina

od toga zivi? Ako do sada nije zaradio pare, a jeste, onda nikada ni nece. Najveca cast je igrati za reprezentaciju, po mom misljenju, ali vidim da mnogi ne misle tako i ne osudjujem ih ali ih ne razumem. Shvatam da je odluka da li preziveti ili igrati pa da se izabere prezivljavanje. Ali da li da uzmem 7mil umesto do sada 6 i po i da ne igram za repr e to mi je nejasno. Zbog toga ce meni savanovic ostati najveci car koji je u skorije vreme igrao za nas, covek ne samo da nije odbijao pozive nego je i svoje slobodno vreme pomerao zbog repr, a uzeo je daleko manje novca od raznih "zvezda".

mile

pre 6 godina

decko je u pravu bas onako kako je rekao,od srbije ce da dobije zahvalnicu,nije on kriv zbog takvog rasporeda,on bi igrao al nije izvodljivo

Nenad Pirot

pre 6 godina

Mozemo i bez njega,videlo se na Ep,sto se mene tice sadasnjim sastavom reprezentacije sam prezadovolja,oni neka igraju za timove i u Americi,svako bira svoj put...mozda im reprezentacija nije prioritet..

Sava Drugi

pre 6 godina

Svaki igrač kada zaigra za reprezentaciju dobija kredit od 5 miliona dolara.

Svaki igrač kada ne zaigra za reprezentaciju mora da vrati kredit od 5.5 miliona dolara.


Libelarni kapitalizam: treneri, dvorane, sudije, obezbedjenje sve to košta...

Ako si sve sam sebi obezbedio, onda ne duguješ nikome ništa i možeš da igraš ili ne igraš.

milan

pre 6 godina

Slične izjave su dala i druga dva naša igrača iz Unikahe, Milosavljević i Musli.

A o ovim kvalifikacijama se ne može govoriti kao o ostalim reprezentativnim takmičenjima, jer je ovo FIBA uvela bez obaziranja na negodovanje velikog dela košarkaške javnosti, u pokušaju da učvrsti svoju moć. Ni reakcija Evrolige nije za pohvalu, ali se barem drži nekih principa. Što se EL igrača tiče, za sada su samo Datome i Hanga jasno rekli da ne nameravaju da igraju u kvalifikacijama, ostali ćute ili daju uopštene izjave. Bitno je da se u narednih mesec dana stvori neki zajednički stav kako igrači koji se saglase sa većinom ne bi trpeli pritiske i nadam se da će to biti početak nekog pravog evropskog sindikalnog udruženja igrača.

Ture

pre 6 godina

Kako za sve reprezentacije tako i za nasu, prestanite da se zalite. Videli smo koliko su se spremili igraci za NBA sezonu koji su otkazali ucesce na EP.(silni, 22. oktobar 2017 13:44)Videli smo, Janis prve tri utakmice 38 poena u proseku...
(Boris, 22. oktobar 2017 14:13)
Nista gori nije bio ni prosle sezone. Ali zato nase "pripremljene" zvezde zajedno 8p 4sk 3as

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora
(Petar, 22. oktobar 2017 13:37)

Ali ako igras dobro za drzavu onda dobijes duplo vise para? Vidim Gasol i Parker propali i nisu zaradili desetine miliona dolara.

To zna i on i zna da njima nije ni za crno ispod noktiju kao igrac.

Petar

pre 6 godina

Samo neka tako i ostane, za nasu reprezentaciju je dobro da on ne stigne da igra jer se radi o jednom prosecnom igracu koji pod pritiskom ne moze vola da ubode...i nije mi jasno zasto ga svaki selektor zove i daje mu se prostor u medijima kada imamo daleko boljih igraca od njega...najblaze receno- radi se o jednom precenjenom igracu. A sto se tice rasporeda to zaista jeste problem...

UkiniteSve

pre 6 godina

Najvise mi smeta kad neko ko nije ostavio traga igde tj. u reprezentaciji palamudi.Zaista mucno. Ma ja bi voleo da ukinu sva takmicenja pa da igras kao nekada ja u parku,ulici,a kosevi na banderama od kutija tetrapak mleka ili kanti za smece,isecenog dna. To smo keterili po celom nbg davne 60-70te i mnogi od na postali kosarkasi i sportisti,8-9 sporta svako znao i to dobro,a Vi sad od besa i ludila pare ne znate sta cete.

optimus

pre 6 godina

sta ste vi drugaciji od fudbalera? oni mogu a vi ne mozete da stignete da igrate za nacionalni tim. ako si ti profesionalac onda se tako i ponasaj. Bas i mene moj sef pita kao i ostali narod u srbiji dali si ti umoran ili nisi. ako hoces da igras tu kosarku igraj ako neces nemoj se baviti sa tim sportom

Slavomir

pre 6 godina

Ja kad sam isao u rat niko me nije pitao , da li mogu malo da odmorim, isao sam i u ime tog Nedovica i ostalih placenika i u ime vas sto ga podrzavate.
Koliko smo jadni vidi se i u tome sto nam je novac postao sve.
Ako radimo nesto dobro za drzavu ,radimo i za opste dobro jer mi smo ta drzava.

a da je FIBA kriva za sve, jeste

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora
(Petar, 22. oktobar 2017 13:37)

Postoji razlika. Vecina Srba radi za male pare i jedva sastavlja kraj s krajem. Nedovic je obezbedio praunucice. Ipak, zna se u cemu je problem. Nije problem sto su siromasni gladni. Problem je sto su bogati gladni.

Bogoje Panajotovic

pre 6 godina

"Igranje za Srbiju je čast, ali me Unikaha plaća"

Decko, ne zameri, od ovi 9 reci koje si izgovorio za jednu sigurno ne znas sta znaci. Pitaj bracu Gasol i Dirka Novickog sta ona znaci, stariji su, znace da ti objasne.
Pozdrav sine i da te zdravlje sluzi 100 godina i jos mnogi klubovi da te placaju.

only fools and horses

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora
(Petar, 22. oktobar 2017 13:37)

Pa neki ne bi rizikovali posao, a neki su i živote rizikovali, mnogi i dali za svoju državu. I u skorašnjoj, a mnogo više u malo daljoj prošlosti.
Naravno da to nije isto, ovo je samo sport, ali siguran sam da je vama to npojmljivo, sam taj pojqm. Rizikovati bilo šta za opšte dobro svoje nacije i države.

silni

pre 6 godina

Kako za sve reprezentacije tako i za nasu, prestanite da se zalite. Videli smo koliko su se spremili igraci za NBA sezonu koji su otkazali ucesce na EP.

Vojvodjani#slaninari

pre 6 godina

Onomad sa pljuje bobi zbog 27 miliona,a sada podrzavamo Nedovica zbog plate koja nije veca od miliona jednog. CUDAN SMO MI NAROD.

Јабучило

pre 6 godina

Управо је ставио новац на прво место. Његов избор поштујем, али нам такав у репрезентацији не треба.

zlotvore

pre 6 godina

Ja kad sam isao u rat niko me nije pitao , da li mogu malo da odmorim, isao sam i u ime tog Nedovica i ostalih placenika i u ime vas sto ga podrzavate.
Koliko smo jadni vidi se i u tome sto nam je novac postao sve.
Ako radimo nesto dobro za drzavu ,radimo i za opste dobro jer mi smo ta drzava.
(Slavomir, 22. oktobar 2017 14:16)

i nije te sramota da o tome pricas?

Petar

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora

neznani junak

pre 6 godina

Ja kad sam isao u rat niko me nije pitao , da li mogu malo da odmorim, isao sam i u ime tog Nedovica i ostalih placenika i u ime vas sto ga podrzavate.
Koliko smo jadni vidi se i u tome sto nam je novac postao sve.
Ako radimo nesto dobro za drzavu ,radimo i za opste dobro jer mi smo ta drzava.
(Slavomir, 22. oktobar 2017 14:16)

Ne vredi Slavomire...dosla su druga vremena i ovakvi kao sto smo ti i ja polako izumiru. Ovi bi menjali majcin grob za ajfon. Ne znaju sta je drzava, nego misle da su to Vucic i Dacic. Koliko god imali i zaradili, uvek im je malo. Kada citam komentare, jos vise mi je zao onih nasih predaka koji su ginuli po frontovima i svetskim ratovima. Mogli su da sede kuci i obradjuju njivu. Kakav Kosovski boj, kakav Misar, Cegar, Cer, Kajmakcalan, Krf, Kozara, Kosare, piloti iz '99...
Da li ima resenja? Svakako. Svi vrhunski igraci trebaju da donesu zajednicki, nepopustljivi stav i da saopste da FIBA i ULEB MORAJU da donesu konacno kompromisno resenje i do tada budu u STRAJKU ili "lokautu". ULEB treba da smanji broj utakmica, tj da vrati format na neki predhodni, a da to takodje uradi i FIBA, tj. da uvede kategorije, kao sto je nekada bilo i kao sto ih ima u hokeju. Po tom pravilu, prvih 10 repr. po rang listi, ucestvuju automatski, ostali se popunjavaju u dva ranga kvalifikacija.

PFC

pre 6 godina

Nekada su becki, praski i ostali studenti iz Srbije koji su studirali po univerzitetima u Evropi vracali u Srbiju kad je poceo prvi svetski rat, kako bi pomogli u oslobadjanju svoje drzave od okupatora. Kazem nekada, kad su srbi bili srbi.

asdf

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora
(Petar, 22. oktobar 2017 13:37)

Ne druze, ovde znamo sta se desava i Nedovic nije rekao da mu treba 5 meseci odmora i individualnog treninga. I evo sta se desi posle 5 meseci odmora i ne igranja za.. samopouzdanje nula.

Nenad Pirot

pre 6 godina

Mozemo i bez njega,videlo se na Ep,sto se mene tice sadasnjim sastavom reprezentacije sam prezadovolja,oni neka igraju za timove i u Americi,svako bira svoj put...mozda im reprezentacija nije prioritet..

Licemerje

pre 6 godina

Pa ako te plaća i ako su ti ti novci ono što tvoje srce ispunjava, onda je to OK. Da li si tako srećan i slobodan?
(PP, 22. oktobar 2017 13:45)

Ne, nego će da kopa po kontejnerima kako bi ispunio tvoje kriterijume sreće i slobode. Večito pljvanje po sportistima Srbije zbog njihovih visokih ugovora a prodali bi roditelje za 100 evra.

zile

pre 6 godina

Pa ako te plaća i ako su ti ti novci ono što tvoje srce ispunjava, onda je to OK. Da li si tako srećan i slobodan?
(PP, 22. oktobar 2017 13:45)
Mogao bi ti da igras posto se sezona cuvanja ovaca ne poklapa sa Fibinim rasporedom?

И

pre 6 godina

Па сваког професионалног кошаркаша неко плаћа. Што би евролигаши били изузетак? Зато што плаћају више него нееуролигаши? По тој логици за репрезентацију би требало да играју искључиво слабије плаћени кошаркаши. Односно, репрезентација би требало да буде одскочна даска за слабије плаћене кошаркаше да дођу до уноснијег уговора, и ништа више.

Ово последње, да наступ за национални тим набија цену је одавно познато. Али би садашњи кошаркаши попут Недовића требало да гледају мало даље, и у корист својих наследника. Јер, ако такмичења националних тимова буду само вентил за бољи уговор мање афирмисанима, ускоро ће ти турнири постати потпуно обезвређени. Спонзори и медији неће бити заинтересовани за европска првенства, а трепеће и светски шампионати и олимпијски турнири. Биће много мање пара у оптицају у светској кошарци. Они слабији играчи ако се квалификују за велика надметања неће говорити: у реду Недовићу, иди ти; нема љутње јер си бољи, иако смо ти ми обезбедили карту. Болеће их да опет играју, а други уберу ловорике.

На крају крајева, ко тера Недовића да мудрује о свему томе? Нека каже да њих играче нико не пита ништа, то је океј. Али ово са причом ко га плаћа... То је било непромишљено.

SQD

pre 6 godina

A ovi u proslosti igrali za dzaba u svojim klubovima pa reprezentaciju jedva cekali ne bi li im terali inat. Ko nece nemora samo da se zna.

MiRa

pre 6 godina

sta ste vi drugaciji od fudbalera? oni mogu a vi ne mozete da stignete da igrate za nacionalni tim. ako si ti profesionalac onda se tako i ponasaj. Bas i mene moj sef pita kao i ostali narod u srbiji dali si ti umoran ili nisi. ako hoces da igras tu kosarku igraj ako neces nemoj se baviti sa tim sportom 
(optimus, 22. oktobar 2017 14:02)

preporučujem ti da posetih psihijatra, pod hitno

slobinator

pre 6 godina

Pa ako te plaća i ako su ti ti novci ono što tvoje srce ispunjava, onda je to OK. Da li si tako srećan i slobodan?
(PP, 22. oktobar 2017 13:45)
kakvu glupost si odvalio.može da bude slobodan ali onda nema para pa će da klošari.i ja nisam ni srećan ni slobodan.radim za 35 hiljada.bolje ne mogu naći ali ako I taj posao napustim umreću od gladi.da li možda nedović treba da recimo ode u dinamik ili partizan pa da igra za šaku kikirikija?sa druge strane eto šta ekstremni napori donose sportistima.za kuzmića je sezona već završena

mistik

pre 6 godina

sta ste vi drugaciji od fudbalera? oni mogu a vi ne mozete da stignete da igrate za nacionalni tim. ako si ti profesionalac onda se tako i ponasaj. Bas i mene moj sef pita kao i ostali narod u srbiji dali si ti umoran ili nisi. ako hoces da igras tu kosarku igraj ako neces nemoj se baviti sa tim sportom
(optimus, 22. oktobar 2017 14:02)

joooj sto si glup covece sam sebe potires u toj nebulozi od komentara.. bas tebe tvoj sef pita itd.. pa care fora i jeste u tome sto njegov sef nije srbija niti narod vec unikaha i ako sef kaze ne onda je ne.. a njegova stvar da li ce sefu da odbrusi tu zbog nekog davno vec izgubljenog nacionalnog ponosa i ostane bez primanja i karijere.. hmm bas me zanima da li bi i ti isto tako postupio ili bi se odrekao svega kako bi mogli svi oni bezubi dragstor likovi da pricaju hvalospeve o tvom srbskom junastvu :DD

pazi kad ti ne verujem

pre 6 godina

Ja kad sam isao u rat niko me nije pitao , da li mogu malo da odmorim, isao sam i u ime tog Nedovica i ostalih placenika i u ime vas sto ga podrzavate.
Koliko smo jadni vidi se i u tome sto nam je novac postao sve.
Ako radimo nesto dobro za drzavu ,radimo i za opste dobro jer mi smo ta drzava.
(Slavomir, 22. oktobar 2017 14:16)

Ljudi koji su stvarno isli i osetili te strahote uglavnom ni ne pricaju o tome, a pogotovo ne uporedjuju sa kosarkom i pogotovo ne preko komentara. Verovatno si samo jos jedan patriota iz fotelje.

srb

pre 6 godina

od toga zivi? Ako do sada nije zaradio pare, a jeste, onda nikada ni nece. Najveca cast je igrati za reprezentaciju, po mom misljenju, ali vidim da mnogi ne misle tako i ne osudjujem ih ali ih ne razumem. Shvatam da je odluka da li preziveti ili igrati pa da se izabere prezivljavanje. Ali da li da uzmem 7mil umesto do sada 6 i po i da ne igram za repr e to mi je nejasno. Zbog toga ce meni savanovic ostati najveci car koji je u skorije vreme igrao za nas, covek ne samo da nije odbijao pozive nego je i svoje slobodno vreme pomerao zbog repr, a uzeo je daleko manje novca od raznih "zvezda".

KG

pre 6 godina

Islo se u rat da bi se branila porodica(barem se tako razmisljalo) Nedovic nece u "rat" iliti kvalifikacije za Srbiju jer ratuje za svoju porodicu tako sto zaradjuje novca dovoljno da osigura svoje praunuke, Srbi u Srbiji ne razmisljaju tako jer krpe kraj sa krajem sa 20 -30 hiljada, ne mogu ni sebe da obezbede. Podrska za Nedovica, Jokica i ostale :)

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Sad ce da ti Srbi objasne da za drzavu moras dzabe pa kako god prosao u klubu (firmi). Naravno kad bi njima neko rekao da moraju zbog drzave otici negde i rizikovati da ih firma otpusti zbog toga na kraj pameti im ne bi palo da rizikuju posao zbog drzave koju ionako pljuju svaki dan. Ali ok ne treba, a sportista mora
(Petar, 22. oktobar 2017 13:37)

Ali ako igras dobro za drzavu onda dobijes duplo vise para? Vidim Gasol i Parker propali i nisu zaradili desetine miliona dolara.

To zna i on i zna da njima nije ni za crno ispod noktiju kao igrac.

pera

pre 6 godina

Apsolutno se ne slazem s Nedovicem. Kako NBA igraci mogu svako vece igrati i to s jednog kraja Amerike na drugi, dakle i mnogo vece rastojanja prelaziti. Pa moze i on jedno vece odigrati za Unikahu tih dvadesetak minuta, i bez problema stici da odigra naredno za reprezentaciju desetak minuta. Sta da kazu radnici koji rintaju svaki dan od ujutru do uvece u nenormalnim uslovima opasnim po zdravlje za 100 puta manji dohodak mesecno.

Petar

pre 6 godina

Samo neka tako i ostane, za nasu reprezentaciju je dobro da on ne stigne da igra jer se radi o jednom prosecnom igracu koji pod pritiskom ne moze vola da ubode...i nije mi jasno zasto ga svaki selektor zove i daje mu se prostor u medijima kada imamo daleko boljih igraca od njega...najblaze receno- radi se o jednom precenjenom igracu. A sto se tice rasporeda to zaista jeste problem...

Stevan

pre 6 godina

Pa neki ne bi rizikovali posao, a neki su i živote rizikovali, mnogi i dali za svoju državu. I u skorašnjoj, a mnogo više u malo daljoj prošlosti.
Naravno da to nije isto, ovo je samo sport, ali siguran sam da je vama to npojmljivo, sam taj pojqm. Rizikovati bilo šta za opšte dobro svoje nacije i države.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (only fools and horses, 22. oktobar 2017 13:56)

I svi smo mogli da se uverimo da je bilo uzalud. Drzava nam je posle svakog rata bivala sve manja, imali sve manje i manje stanovnika i ziveli sve losije. To nam je pokazatelj da za drzavu, ovu nasu, ovakva kakva je, sa ovakvom strukturom vlasti(a kod nas je vlast manje vise uvek bila ista ‘sve nama, nista narodu’) ne treba rizikovati ni nokat sa malog prsta, a kamo li ZIVOT!!! Imam sebe, svoju porodicu, svog klinca- za njih bih i dva zivota dao ako treba. Ali za drzavu??? Samo isprani mozgovi pale se na patriotizam i nacionalni ponos... jer uvek treba imati topovsko meso da posluzi svrsi i pomogne ti da dodjes do cilja.

Lajavi Krelac

pre 6 godina

Bilo bi lepo kad bi vi svi sto komentarisete zamislili da je on recimo vase dete..I vi bi mu onda lepo rekli da zanemari sav svoj rad i trud, i sve sate provedene na trenizima, i to sto je uspeo da igra za jednu Unikahu, i da u cilju patriotizma ide i igra za reprezentaciju..a drzava ce ga onda u znak zahvalnosti zaposliti u nekoj propaloj firmi pa cete vi kao roditelj lepo da ga izdrzavate do kraja zivota..Licemeri jedni, lako je pametovati kad niste vi u pitanju..

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Skroz sam na strani igrača ovde, FIBA glumi ludilo, ULEB takođe, prave se pametni i jedni i drugi a mogu da usklade da hoće termine, i tu najviše ispaštaju reprezentacije i igrači, šta igrač da radi npr u ovoj situaciji?
Klub ne želi da ga pusti, ode li na utakmici dan kasnije, može da ostane bez ugovora, para zarađenih i šta posle?
Ovo ludilo Fibino stvarno mora da prestane

Zagor

pre 6 godina

I svi smo mogli da se uverimo da je bilo uzalud. Drzava nam je posle svakog rata bivala sve manja, imali sve manje i manje stanovnika i ziveli sve losije. To nam je pokazatelj da za drzavu, ovu nasu, ovakva kakva je, sa ovakvom strukturom vlasti(a kod nas je vlast manje vise uvek bila ista ‘sve nama, nista narodu’) ne treba rizikovati ni nokat sa malog prsta, a kamo li ZIVOT!!! Imam sebe, svoju porodicu, svog klinca- za njih bih i dva zivota dao ako treba. Ali za drzavu??? Samo isprani mozgovi pale se na patriotizam i nacionalni ponos... jer uvek treba imati topovsko meso da posluzi svrsi i pomogne ti da dodjes do cilja.
(Stevan, 22. oktobar 2017 14:55)

Bravo za komentar, ovo je sustina stvari! Ta fiktivna nacija je samo privid da bi ovce ostale ovce, da pasu travu i daju mleko, vunu a bogami i meso kad zatreba gazdama, i da ne dizu glavu sa zemlje. Tripujemo se kako smo retko pametan narod a ustvari je istina totalno suprotna nazalost. Samo da ne bide zabune, ja ne mrzim svoj narod! Svakome kome mogu i znam pomognem, ali ne za ove fiktivne gluposti. Zakljucak: Nedo kralju, bio ti nama ziv i zdrav, cepaj tamo u Malagi kao i do sad, a ako se ovi pajseri iz FIBE dozovu pameti naravno dodji i kidaj i u reprezentaciji. Samo se setite jadnog Jorovica, decko je bukvalno zeznuo celu karijeru povredom ledja u reprezentaciji, igraci prvo sebe gledajte pa onda sve ostalo. Ionako i ako igras za reprezentaciju ali igras losije, niko ti ne garantuje da ce te svi pljuvati. Srbija.

realista

pre 6 godina

Onome ko odbije da igra za reprezentaciju treba oduzeti sportsku penziju od 1200 evra. Inace, cemu sluze sportske penzije, odigras jednom i dovidjenja.

UkiniteSve

pre 6 godina

Najvise mi smeta kad neko ko nije ostavio traga igde tj. u reprezentaciji palamudi.Zaista mucno. Ma ja bi voleo da ukinu sva takmicenja pa da igras kao nekada ja u parku,ulici,a kosevi na banderama od kutija tetrapak mleka ili kanti za smece,isecenog dna. To smo keterili po celom nbg davne 60-70te i mnogi od na postali kosarkasi i sportisti,8-9 sporta svako znao i to dobro,a Vi sad od besa i ludila pare ne znate sta cete.

Sava Drugi

pre 6 godina

Svaki igrač kada zaigra za reprezentaciju dobija kredit od 5 miliona dolara.

Svaki igrač kada ne zaigra za reprezentaciju mora da vrati kredit od 5.5 miliona dolara.


Libelarni kapitalizam: treneri, dvorane, sudije, obezbedjenje sve to košta...

Ako si sve sam sebi obezbedio, onda ne duguješ nikome ništa i možeš da igraš ili ne igraš.

Boris

pre 6 godina

Kako za sve reprezentacije tako i za nasu, prestanite da se zalite. Videli smo koliko su se spremili igraci za NBA sezonu koji su otkazali ucesce na EP.
(silni, 22. oktobar 2017 13:44)

Videli smo, Janis prve tri utakmice 38 poena u proseku...

Eto

pre 6 godina

Ko se više seća Jorovića, koji je upropastio karijeru i gotov ugovor u Španiji - jer se patriotski odazvao za SP 2006. godine kad su svi izbegavali dres reprezentacije (koja je bez ikakvih ambicija i u nekom čudnom statusu nakon raspada SCG otišla u Japan) i navukao tešku povredu leđa nakon koje se nikad više nije vratio u staru formu.
Puna nam država lažnih moralista, koji ubeđuju druge šta treba da rade - a to isto ne bi preporučili sebi i svojima.
Podrška svakom igraču koji donese samostalno odluku u skladu sa sopstvenim mogućnostima i svojom savešću.

nista o nicemu

pre 6 godina

Decko, ne zameri, od ovi 9 reci koje si izgovorio za jednu sigurno ne znas sta znaci. Pitaj bracu Gasol i Dirka Novickog sta ona znaci, stariji su, znace da ti objasne.
Pozdrav sine i da te zdravlje sluzi 100 godina i jos mnogi klubovi da te placaju.
(Bogoje Panajotovic, 22. oktobar 2017 16:15

Gasol je rekao da nece igrati za Spaniju u kvalifikacijama jer ga Sparsi placaju. Pozdrav.

AfricA

pre 6 godina

Naravno, dokle se starci po upravama i odborima EL i FIBA sva]aju, najgore ce proci igraci. Puna podrska svima koji odluce da ostanu u klubovima!

mile

pre 6 godina

decko je u pravu bas onako kako je rekao,od srbije ce da dobije zahvalnicu,nije on kriv zbog takvog rasporeda,on bi igrao al nije izvodljivo

Vladimir

pre 6 godina

@Јабучило

У праву си. Има да играју како ми кажемо и мислимо. Ипак их ми плаћамо. Чек чек. Па њих плаћају клубови и они не могу да живе од ваздуха. И ето нпр. дође да игра за репрезентацију а клуб има редовно коло европског такмичења. И када се врати или отказ или ће да га развлаче по клупи и униште му следећи уговор. А ти ћеш на сва уста да га хвалиш како је играо квалификације али ето сада нема клуб, шта да се ради. Ваљда ће га наћи. Такви као ти уопште не заслужују нити пријатеља, нити комшију, нити фамилију јер само на себе мислите. Ето сада он неће играти и неће задовољити твоје потребе па ти више није битан. Али саможиви "господин", већина вас, ће налазити сваки моменат да га пљује иако, како је речено, није битан играч више.

Ne nego će za kikiriki da igraju...

pre 6 godina

"Igranje za Srbiju je čast, ali me Unikaha plaća"

Decko, ne zameri, od ovi 9 reci koje si izgovorio za jednu sigurno ne znas sta znaci. Pitaj bracu Gasol i Dirka Novickog sta ona znaci, stariji su, znace da ti objasne.
Pozdrav sine i da te zdravlje sluzi 100 godina i jos mnogi klubovi da te placaju.
(Bogoje Panajotovic, 22. oktobar 2017 16:15)

Iako je on malo nesmotreno sročio tu rečenicu, nisi ni ti u pravu. Braća Gasol i Novicki nisu napuštali svoje NBA klubove usred sezone da bi igrali za svoje reprezentacije, niti bi isti sad dobili dozvolu za ove kvalifikacije. Ne treba mešati babe i žabe.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

sta ste vi drugaciji od fudbalera? oni mogu a vi ne mozete da stignete da igrate za nacionalni tim. ako si ti profesionalac onda se tako i ponasaj. Bas i mene moj sef pita kao i ostali narod u srbiji dali si ti umoran ili nisi. ako hoces da igras tu kosarku igraj ako neces nemoj se baviti sa tim sportom
(optimus, 22. oktobar 2017 14:02)

Bukvalno mešaš babe i žabe.
U fudbalu se jasno zna kad igra reprezentacija, kad klub, u evropskoj košarci zahvaljujući raspaloj FIBI ne, da li ti uopšte shvataš to?

Ture

pre 6 godina

Kako za sve reprezentacije tako i za nasu, prestanite da se zalite. Videli smo koliko su se spremili igraci za NBA sezonu koji su otkazali ucesce na EP.(silni, 22. oktobar 2017 13:44)Videli smo, Janis prve tri utakmice 38 poena u proseku...
(Boris, 22. oktobar 2017 14:13)
Nista gori nije bio ni prosle sezone. Ali zato nase "pripremljene" zvezde zajedno 8p 4sk 3as

MiRa

pre 6 godina

Da bi iz naslova bilo sve jasno ja bi još dadao da onaj ko te plača i postavlja uslove. I zato kritičari ne bacajte drva i kamenje na naše sportiste koji se puno puta nađu u situaciji da se odluče kako i šta uraditi.

j

pre 6 godina

Pljuvači kako vas nije sramota da prozivate igrače. U dva dana će da igra u dva različita dela Evrope. Pa taj dan mu treba da doputuje. Nema vremena ni da se okupa a ne da se odmori. Pa kako da igra? A vi sad dovodite u pitanje želju i patriotizam, neki vidim pominju i rat.
Nađite podatke koliko je ljudi napustilo ovo zemlju za malo veće plate i boli ih da rizikuju taj posao zbog samo čestih dolazaka, a sportisti se odazivaju da potpuno besplatno rizikuju svoje karijere i igraju za Srbiju

Prazne reči

pre 6 godina

Ne pokazuje se ljubav prema drzavi kad je to lako i kad te nista ne kosta. Kada nesto zrtvujes, onda mozes da kazes da volis svoju zemlju.
(z, 22. oktobar 2017 18:42)

Ovo je primer bezvrednog, kafanskog patriotizma.

Mito

pre 6 godina

Mene interesuje šta rade naši predstavnici u FIBA, ili oni s matraju da su bitniji od reprezentacije Srbije, mada koliko mi sećini tu ima istaknutih reprezentativaca.

Pegone

pre 6 godina

Datome je isto izjavio u Milanu kad su igrali AJ i Fener .
Normalno je da igraci daju prednost klubovima pa tek onda za drzavu ,nije njihova grska sto fiba zeli da unisti kosarku.
NBA je isto izjavila da nema prekida zbog fibe .

toba

pre 6 godina

Neka igraju c-d reprezentacije,pa kad budu videli da to niko ne prati pa ce morati da se dogovore.Podrzavam sve igrace,i meni je firma preca od kucnih poslova.

Oplokijum

pre 6 godina

Ovi što pljuju igrače jer igraju za onoga ko mu donosi profit bi verovatno prvi prodali dušu za par hiljada evra. Čovek živi od košarke, šta tu čudno ima. Na kraju krajeva šta on uopšte duguje ovoj državi i vama?! Pa ništa, naravno, tako i treba. Jedini razlog da igra je da bude deo naše lepe košarkaške istorije i to je to.

Misko

pre 6 godina

Predlazem da svi koji ce da poljuju ograce skupe za svakog igraca po 100.000.eur...pa onda da zamole i Vulinovu teku da im donira koliko ima zafali daju platu i nema problema igrace za reprezentaciju...a vidim ovde kukuaju neki kako smo isli u rat..i ja sam ali sad je pitanje da li bi otisao ako bi se desilo istomoje razmisljanje sa 20.god. i sa 40.god. nije isto pitanje je sta bi bilo i da me pozovu na vezbu...

zz

pre 6 godina

svaki sportista nije bitno u kojem sportu zivi od svog kluba,sponzora,reklama....
to mu je posao i ostvaruje zivotnu egzistenciju,kao i mi obicni gradjani sto radimo u firmi za platu.

i niko nema prava da nekom sportisti pametuje i govori sta treba da radi,TO JE NJEGOV LICNI IZBOR,igranje u reprezentaciji NIJE OBAVEZA!!!

to bi bilo isto kada bi meni rekli e nemoj da radis u firmi za 300 evra nego radi negde za 200e!!!

i daj oladite vise sa takvim pametovanjima,jer mnogi od vas sto negativno komentarisu uradili bi isto kao i jokic i drugi!

kada budete shvatili da sportista zivi od svojih klubova a ne od reprezentacije bice vam lakse,i to je njihov izbor...ali zato nemojte da pljujete igrace koji misle svojom glavom i nece da dovode svoju zivotnu egzistenciju u pitanje.tj.SVOJ POSAO!

Nikola

pre 6 godina

Te kvalifikacije glupost neopisiva..na kraju će morati da igraju samo igraci iz srpske lige ali što bi oni igrali davali sve od sebe da se kvalifikuju a onda neko otišao na svetsko umesto njih.

plaćenik & domaći izdajnik

pre 6 godina

Ovo je klasično ****enje, gde obe strane "drže do sebe" u marketinške svrhe. Posledice će se tek videti. Igrači su, svakako, marionete vezane menadžerskim i marketinškim ugovorima. Da rezimiramo, odluku "çe" doneti "Turkis air..", "Nik..", "stariji brat Dasler", . . . . tj. oni koji cinculiraju između 2 strane

Dejan

pre 6 godina

Ne treba vršiti nikakav pritisak na naše igrače u EL, ovo što se dešava je nehumano.Imamo sasvim dovoljno dobrih igrača van EL i NBA koji ovo mogu da iznesu.Ako se posle postavi pitanje da li je moralno da se kvalifikuju jedni, a posle da na prvenstvo idu drugi, svaki igrač bi trebalo da razume da mu dobar nastup za reprezentaciju može doneti samo koristi, na primer veći ili bolji naredni ugovor, prelaz u elitnije klubove i slično. Na kraju krajeva i igrački će napredovati.A moguće je i da se izbore da igraju prvenstvo, vidi pod Bjelica i Kalinić, koji su kroz univerzitetsku selekciju lansirali karijeru.Na kraju će neko reći da badava rizikuju povredu, ali to je besmislica, povreda se dešavaju i na najcudnijim i najbizarnijim mestima i mecevima, bez pravila.U principu, odlična fizička sprema je najbolja preventiva za povrede.

021

pre 6 godina

Ovde je reč o borbi za profit između uleba i fibe, ni o čemu drugom.
Kako inače objasniti da uleb odbije predlog fibe da se kalendari usklade za problematične datume, a sa druge strane bez problema pomera termin utakmice cz-barsa zbog fudbalske utakmice. Znači da nema dobre volje da se dogovore.
Na stranu ovaj nakaradni sistem kvalifikacija.
U svemu su najmanje krvi igrači a najviše će da ispaštaju, igrali ili ne.

Divos

pre 6 godina

Сви ти евролигашки играчи (а има их 14 у конкуренцији) су играли за Србију, млађе категорије, неки и за А селекцију, доказали су приврженост Србији, и да је за њих дрес "орлова" светиња.

Прозивати те наше кошаркаше нико нема право, заправо прозиваће их пакосне душе (аутошовинсти и другосрбијанци) које само траже повод да коју злобну на рачун Србије и српске кошарке напишу.

Сада су на жеравици, своју приврженост нацији су доказали, али имају и обавезу, и моралну, према клубу, и онима који им егзистенцију обезбеђују. Ваља гледати и 5,10 година унапред, какву чемо имати селекцију, а да би имали јаку треба ти играчи да играју у јачим лигама (НБА, АЦБ, итд), и ови играчи својим професионалним односом трасирају пррину оним српским играчима касније, тако да се и лојалношћу клубу и поштеним приступом, посредно показује приврженост српској кошарци.

Пред Салетом и стручним штабом је тешка дилема. Могли би у квалификације и без ЕЛ (и НБА) играча, и даље имамо респектабилну репрезентацију, и имали би шанси, но ту је опет ситуација да ће терет квалификација изнети једна селекција, а онда за само СП замените 10ак њих са реално бољим који играју у НБА и ЕЛ.

И за ову апсурдну ситуацију кривица је искључиво бирократа ФИБА-е. У сваком случају, како год ишла ова прича, играче нико коме је Србија на срцу, нема право прозивати.

RUMBLE

pre 6 godina

Prvo rešiti egzistenciju.Karijera je kratka.Patriotizam je koristan ali država i savez moraju istom merom da uzvrate igračima.Treba igrače osigurati na velike iznose jer u slučaju teške povrede oni moraju da budu finansijski obezbeđeni.

ultrasrbin

pre 6 godina

PP, 22. oktobar 2017 13:45

Ne, nego treba bez dozvole kluba da ode i eventualno se povredi.
Tako bi zavrsio karijeru, a jos bi on morao da placa klubu odstetu, a oni bi mogli dinar da mu ne daju.

SrbEUin

pre 6 godina

Iskreno mislim da bi za budunost košarke bilo najbolje da svi NBA, EL i EK igrači ne učestvuju u ovakvom FIBInom kvalifikacionom turniru. Možda se sada najbolje rep ne bi plasirale, i možda bi većina favorita i onako prošli, ali bi još bolje bilo da niko od njih ne prođe. Znam da bi najmoćniji i najbogatiji ipak dobili wild karte, ali ipak ne svi. Nikakva tragedija. To ne bi bilo prvo prvenstvo na kome mi ne učestvujemo. Niti prvo za koje bismo dobili wild kartu.
Kada bi se FIBA suočila sa mizernom gledanoću tako osakaćenog prvenstva, (kao završnice EP) možda bi se otreznili. Cena za prava prenosa i ostali prihodi bi im se prepolovili. Ako ipak ne, neminovno bi se naparvila paralelna organizacija, kao u boksu: Profi košarka (NBA, EL, EK) i amaterska košarka (FIBA).
Ovakvim sabotiranjem FIBA pokušava da uspori razvoj i promene u košarci. A svi znamo da je nemoguće istoriju vratiti u rikverc.

Rajko

pre 6 godina

Pa ako te plaća i ako su ti ti novci ono što tvoje srce ispunjava, onda je to OK. Da li si tako srećan i slobodan?(PP, 22. oktobar 2017 13:45)Mogao bi ti da igras posto se sezona cuvanja ovaca ne poklapa sa Fibinim rasporedom?
(zile, 22. oktobar 2017 13:53)Neka igra na poziciji ovna kad je ovako pametan.

fej

pre 6 godina

Ova izjava sama po sebi je malo otrgnuta iz konteksta. Nije rekao da mu je klub vazniji jer ga placa, nego mu je to posao i nije fer da ih neko lera kad mu dune igrajuci na kartu njihove ljubavi prema zemlji

3x3

pre 6 godina

Posle kontinentalnih prvenstava FIBA je azurirala poredak reprezentacija. Spanija, Srbija, Francuska, Litvanija, Slovenija, Hrvatska, Grcka, Rusija, Turska, Italija, Latvija i Ukrajina su prvih 12 iz Evrope koliko treba za SP. Kakve crne kvalifikacije.

Aleksandar

pre 6 godina

FIBA je smesna organizacija... Umesto da se dogovore sa EL, oni su resili da naprave sprdnju od svog takmicenja nacionalnih timova. Moglo bi im se desiti da im i savezi okrenu ledja.

1E

pre 6 godina

Ovde se pominju samo igraci,koji su u najtezoj poziciji, ali mora se razumeti da su i selektori u teskoj poziciji. Na sta ce liciti bilo koja reprezentacija bez uigravanja. Po FIBA bi trebalo da igraci dodju direktno na utakmicu, bez da se pre toga spreme. Sta igraci mogu da urade bez uigravanja. Pogledajte kako igaju timovi iz EL, ni jedan tim nije uigran

milan

pre 6 godina

Slične izjave su dala i druga dva naša igrača iz Unikahe, Milosavljević i Musli.

A o ovim kvalifikacijama se ne može govoriti kao o ostalim reprezentativnim takmičenjima, jer je ovo FIBA uvela bez obaziranja na negodovanje velikog dela košarkaške javnosti, u pokušaju da učvrsti svoju moć. Ni reakcija Evrolige nije za pohvalu, ali se barem drži nekih principa. Što se EL igrača tiče, za sada su samo Datome i Hanga jasno rekli da ne nameravaju da igraju u kvalifikacijama, ostali ćute ili daju uopštene izjave. Bitno je da se u narednih mesec dana stvori neki zajednički stav kako igrači koji se saglase sa većinom ne bi trpeli pritiske i nadam se da će to biti početak nekog pravog evropskog sindikalnog udruženja igrača.