Nedelja, 22.10.2017.

08:30

Jokić skakao i asistirao, Teo povredio zglob

Los Anđeles Klipersi i Denver Nagetsi odigrali su u noći između subote i nedelje mečeve u NBA ligi protiv Sakramento Kingsa, odnosno Finiks Sansa.

Izvor: B92

Jokiæ skakao i asistirao, Teo povredio zglob IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

CarloNS

pre 6 godina

jokic. horford, puno losija verzija tacnije, za siromasne. i ne, ne trolam niti se salom. je li centar treba trpat u reketu ili asistirat sa 10 m od kosa ? u odbrani rupa a da je prosao evropsko napredovao bi sigurno. ovako je nazadovao ito debelo. plus su oci na njemu i gubi se izgleda u tome. ili opet mu neko smeta ? oce da otjera plamlija ili farida ili mu se milsap ne svidja ?
(mostarac, 22. oktobar 2017 15:10)

Jokić i bez datog poena ima statistiku +21, ostali nisu ni blizu. Odigrao je odličnu odbranu, a zašto nije više šutirao to ćemo verovatno uskoro saznati.

Inače Amerikanci jako hvale sve naše igrače, a mi ih pljujemo. Kod nas se uspeh ne prašta pa to ti je.

petarczv

pre 6 godina

Ali kad je neko pre sezone napisao da treba da se izvinimo divcu zato sto smo ga pljuvali kao gm-a i da je napravio fantasticnu play off ekipu kad ono ispade najgora ekipa u istoriji nba ono je mucno za gledanje...

mostarac

pre 6 godina

jokic. horford, puno losija verzija tacnije, za siromasne. i ne, ne trolam niti se salom. je li centar treba trpat u reketu ili asistirat sa 10 m od kosa ? u odbrani rupa a da je prosao evropsko napredovao bi sigurno. ovako je nazadovao ito debelo. plus su oci na njemu i gubi se izgleda u tome. ili opet mu neko smeta ? oce da otjera plamlija ili farida ili mu se milsap ne svidja ?

KaraNovac

pre 6 godina

Ako uvedu kategoriju ‘Najveci kandidat za NBDL ligu’, onda je to Nikola Jokic. Presmesan igrac, hehe
(Ivan NS, 22. oktobar 2017 14:09)
Javno se izvinjavam Ivanu NS, kada sam mu rekao da se ne slazem sa njim za NBDL. Ocekivano da ce mu biti manji prosek ali krompir strasno

Borg

pre 6 godina

@antiDebil evo ja sam pratio kosarku öd ranih osamdesetih,i zaboravio si da napomenes, da je Drazen imao komplikovanu povredu ljedja,uz to dosao je u Klub koji je imao najbolji bekovski par,naime Drechsler i Porter.Uz to Evropski igraci Tada nijesu imali bas veliki rejting.Drazenov prosjek öd 22.3 poena po utakmici je tek 10 Tak godina kasnije poboljsan(Nowitzki).I ha Kran jedna mala anegnota,EP u Zagrebu 1989 Ivkovic odmara Drazena protiv Taxa slabih Francusa,i Jugoslavija gubi posl.prvog poluvremana,onda ulazi Drazen daje 30 poena,SA odlicim procento suta, i Juga pobjedjuje...Poz

nista o nicemu

pre 6 godina

Kog Drazena ?
Dalipagic nije igrao u nba ligi zbog reprezentacije, Petrovic je 3 godine grejao klupu, kog se ti to Drazena secas ? To sto nisi pratio kosarku pre 25 godina, na to necemo trositi reci !
(antiDebil, 22. oktobar 2017 13:40)

Drazen Kukoc, uspesno igrao za Boston Vizardse. Avangardo, nauci malo kosarke

smaraš za medalju

pre 6 godina

Možete li nam napisati, kroz koju nozdrvu je Teo više vazduha udisao? B 92 je bio uvijek najbolji, što je znao reći i kada nismo u nečemu ispunili očekivanja. Pazite, pravite priču u fazonu školskog časopisa "Grifin mu je uzvratio asistenciju", mislim ovo je stvarno bespotrebno. Smijete li napisati da naši nemaju ulogu koju su mediji pumpali, nemaju ni taj značaj za svoje ekipe, nisu faktor, na moju i vašu žalost? Možete li zamisliti Detroit bez Bobija? Naravno, nebitan je. Kliperse bez Tea? Naravno, treći plej je. Kingsi bez Bogdana? Pa i ne igra zbog povrede. Čak je i Jokić nazadovao. Beli je napredovao. Majami bez Dragića? Teško, on ih nosi. Hrvati su takođe jako loši. Bar je tako na početku lige.
(košarka je samo igra, 22. oktobar 2017 08:46)

Zašto vi Hrvati imate toliku potrebu da ovde komentarišete naše sportiste? Šta vas to muči u vezi srpskih sportista? Jel to, što ih ima puno vrhunskih?
I piši brate sve na svom hrvatskom jeziku, a ne da ovde čitam ovu tvoju nakaradnu mešavinu ekavice i ijekavice, hrvatskih i srpskih reči. I to mi je čudno. Koji je razlog tog vašeg (mnogo je takvih komentara) pokušaja skrivanja ko ste i odakle ste? Smešni ste.

Mika

pre 6 godina

Nikola Jokić menja NBA shvatanje košarke, barem u Denveru, ako ne i šire! Pa koji bi igrač imao 30 min., bez postignutog koša! Kobi i slični bi šutirali 19/3 ali bi dali opet preko 10 poena... Drugo njegov indeks je +21 on je prošle godine naučio saigrače šta je timska igra, da se podrede ekipi i ove godine je počeo tako za ove nove koji nisu prošli kurs.
Naterao je klub da se otarase sjajnog Nurkića koji nije to mogao da shvati, Galinarija takođe. Smarate sa reprezentacijom, kad potpiše maksimalu igraće stalno.
Budite ponosni što imamo koga da gledamo od naših na tom nivou. Ne sumnjam da će i Teo biti vrhunski igrač, ostalima treba malo sreće sa izborom kluba.
(Imay, 22. oktobar 2017 12:29)

Jaoo, jaooo, jaoooo... Postavlja nove granice NBA hah? Taj indeks od +21 sigurno nije on napravio sa 0 poena i 0 ofanzivnih skokova, to su uradili drugi za njega. Jeste bio krucijalni deo u timu ali su isto tako jos krucijalniji bili suteri koji su pogadjali.

Ako je on neki mesaja u NBA koji menja majndset igracima sta je onda Grk sa 44 poena, 8 skokova, 4 asistencije i 2 ukradene? On je Zevs kosarke onda ... Ah da on je ipak siledzija lopte. Eto on je imao samo +3 indeks a njegovaa rezerva Henson +11 juce u pobedi nad Portlandom sto znaci da je Henson resio utakmicu?

Jokic je jako dobar igrac sigurno medju prvih 25 u NBA ali ova sinoc partija nije bila dobra za primer.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

A Baš Teo lepo počeo, 5 poena i 2 asistencije za ni 10 minuta na parketu i bum, baš sam se uplašio kad su morali da ga iznesu sa terena, Klipersi su stvarno ukleti, nadam se da će se što pre vratiti

antiDebil

pre 6 godina

Eh kad se setim Drazena!
(NbgDeki, 22. oktobar 2017 10:11)

Kog Drazena ?
Dalipagic nije igrao u nba ligi zbog reprezentacije, Petrovic je 3 godine grejao klupu, kog se ti to Drazena secas ? To sto nisi pratio kosarku pre 25 godina, na to necemo trositi reci !

banjaluka

pre 6 godina

Au kakvi rezultati! Porazi Cavsa, Gsw i Oklahome, Jokic i Westbrook potpuno poenterski podbacili. Jeste pocetak sezone ali niko nije ocekivao da ce ovako izgledati sam pocetak.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

zasto komentarisete Jokica kad niste gledali, igrao je dobro , organizovao napade, sut ga nije hteo pa je asistirao i to je to.Nije bilo ni potrebe da se istice sutom, kad drugima ne bude islo vise ce sutirati.
(djura, 22. oktobar 2017 11:07)

Igrao je dobro ali nije tačno da ga šut nije hteo jer on nije ni hteo praktično da šutira, dva puta je šutnuo jer je bukvalno morao, ne znam inače šta mu je pa ni ne pomišlja da šutne, jako mi je čudan

Kendra Lust

pre 6 godina

@košarka je samo igra
Za većinu komentara se slažem osim izmišljotine da je Teodosić TREĆI plej?!
Naime, čovek je starter, što će reći PRVI plej. Sinoć je igrao samo 10 minuta jer se povredio a ne zato što je 3.plej

Imay

pre 6 godina

Nikola Jokić menja NBA shvatanje košarke, barem u Denveru, ako ne i šire! Pa koji bi igrač imao 30 min., bez postignutog koša! Kobi i slični bi šutirali 19/3 ali bi dali opet preko 10 poena... Drugo njegov indeks je +21 on je prošle godine naučio saigrače šta je timska igra, da se podrede ekipi i ove godine je počeo tako za ove nove koji nisu prošli kurs.
Naterao je klub da se otarase sjajnog Nurkića koji nije to mogao da shvati, Galinarija takođe. Smarate sa reprezentacijom, kad potpiše maksimalu igraće stalno.
Budite ponosni što imamo koga da gledamo od naših na tom nivou. Ne sumnjam da će i Teo biti vrhunski igrač, ostalima treba malo sreće sa izborom kluba.

Zagor

pre 6 godina

Niko ne pise o kosarci, cast izuzecima. Sve se svodi na pljuvanje nasih, a velicanje tudjih igraca. Da sam na njihovom mestu nikad vise me reprezentacija ne bi videla. Sto je najgore, prozivaju ih ljudi koji nemaju pojma o kosarci i verovatno nisu u stanju dvokorak da urade.

antiDebil

pre 6 godina

Eh kad se setim Drazena!
(NbgDeki, 22. oktobar 2017 10:11)

Da, da, Drazen...
Odbio je da predje u Boston Celticse zato sto u suprotnom ne bi mogao da igra za reprezentaciju Jugoslavije, da li je moguce zamisliti da neko danas uradi takvu stvar ?

VladaNS

pre 6 godina

@Kendra Lust
"MJ je postao najveći jer je između ostalog i najviše puta šutirao u istoriji. Nije teško zaključiti zašto je najbolji strelac u istoriji NBA"

MJ je 4 igrac po broju upucenih suteva na kos u istoriji NBA lige, i 4 je igrac po broju ukupno datih poena. Ispred njega su Dzabar, Maloun i Kobi...

Milos

pre 6 godina

Najbolja utakmica veceri Portland vs Milwaukee. Bas kvalitetna stvar, Greak Freak i Lillard su se krljali do kraja. Dublja postava Portlanda nije mogla na kraju da se izbori protiv par likova koje Antetokounmpo organizovao. Ako niste gledali vredi pogledati.

Takodje treba pogledati Memphis koji se jako dobro drzao protiv GSW i totalno im rasparcao odbranu. Nije tako zanimljiva bila kao ona gore navedena ali bilo je tenzije.

Najvece iznenadjenje je definitivno bio Orlando ili ti raspad igre Cavsa gde je samo LeBron funkcionisao, u jednom momentu su svi sem njega imali 0 poena sa vise od jednog promasenog suta.

Majami sam prestao da gledam cim su krenuli da se odlepljuju na plus 10, bacio sam oko na plus 20 da bi na kraju utkamice video da su jedva izvukli. Nisam gledao finis ali verujem da je bilo neizvesno tako da svako ko je ljubitelj ljuljaske u finisu treba da ga pogleda.

UTA vs OKC nisam gledao ali UTA je primer timske kosarke i dobre rotacije koja je opet pobedila sirov individualni talenat mada ruku na srce u OKC se dobro dodaju i raspodeljuju u ove prve dve utakmice. Verujem da Jutu ljubitelji Sparsa prate jer igraju dosta slicno.

djura

pre 6 godina

zasto komentarisete Jokica kad niste gledali, igrao je dobro , organizovao napade, sut ga nije hteo pa je asistirao i to je to.Nije bilo ni potrebe da se istice sutom, kad drugima ne bude islo vise ce sutirati.

aero

pre 6 godina

Ali ova Oklahoma je smejurija od tima. Koliko je samo lopti potrebno Melu i Georgeu. Na sve to, imate Westbruka koji je najveca rupa Oklahome. Jeste on motor tima, ali motor bez znanja igranja takmicarske kosarke, siledzija i igrac koji nikada nece nista osvojiti, jer takvi nista ne osvajaju. On je klasican nabijac statistike. Njega kada malo pritisnete on samo gubi lopte.
Sta kaze George: "mirise mi na sampionski tim", hahaha. Sa onakvom njegovom igrom prvi krug pley-offa bice premija.

dzhoni

pre 6 godina

Da su ovi trolovi gledali utakmicu denvera, video bi se da jokić nije hteo da šutira osim jednog promašenog prodora u 1/4. Ova dva promašena šuta su na isteku napada bili iz jako teških pozicija. Vidi se da se igra tima vrti oko njega, ali ne razumem zašto ne šutira čak i kada ima dovoljno prostora... Da li je problem u samopouzdanju, ili još nije dostigao šutersku formu?

strašno

pre 6 godina

Koliko samo ružno igra ovaj Adetokumpo, ide sve na snagu i visinu (dužinu ruku) i svaka akcija koraci...
A Amerikanci se oduševljavaju

ha osam

pre 6 godina

Hahaha... Pa mi smo stvarno presmešan narod. Očigledno da niko od ovih komentatora nije gledao tekmu Denvera i Sac-a. Pogledali vest i odmah udri po traktorskim gumama, individualno forama itd. Strasno!

nista o nicemu

pre 6 godina

Теодосић није повређен? Зашто су га онда изнели са терена? Ти који, када неко изнесе чињенице које су очигледне, нпр да нам менаџери састављају фудбалску репрезентацију, стално галамиш у коментарима "где су ти докази, где су ти докази". Да ја сада тебе питам: "ГДЕ СУ ТИ ДОКАЗИ ДА ТЕО НИЈЕ ПОВРЕЂЕН"?
@jd123


Dokazi da nije povredjen su na Tviteru LAC gde dan posle povlacenja sa priprema trenira punim intenzitetom. A sad dokazi da nam menadzeri sastavljaju reprezentaciju ili se izvini i reci da siris neistine.

Oxi

pre 6 godina

Sportisti i umetnicí nikada ne smeju da prodaju dusu djavolu i postanu automat za brojanje novca, a narocito dok su u cvetu svoje stvaralacke snage i energije, jer onda izvor njihovog talenta pocinje da vene, presahnjuje i slabi. STR Jokic su se malo presli u svojim planovima da postanu multimilioneri, do velikih para se ne dolazi kalkulisanjem, vec hrabroscu i nesebicnim davanjem...

Monika Beluči

pre 6 godina

@Kendra Lust, najviše puta prosečno po meču šutirao je Kobe, a trideset minuta provesti na terenu i ne upisati se u strelce je prava retkost, Leimbir je sećam se 40 minuta odigrao bez poena, Jokić nije napredovao, to je problem.

jд123

pre 6 godina

Teodosic nije povredjen, nego je treci plej. Shvatite, nebitan je.
(nista o nicemu, 22. oktobar 2017 10:06)

Трећи плеј а стартер? Ник ти говори све - ништа о ничему.
Нит си гледао утакмицу а изгледа да си прочитао чланак, када је изашао, где није писало да се Тео повредио. Тек су касније променили наслов и текст.

Теодосић није повређен? Зашто су га онда изнели са терена? Ти који, када неко изнесе чињенице које су очигледне, нпр да нам менаџери састављају фудбалску репрезентацију, стално галамиш у коментарима "где су ти докази, где су ти докази". Да ја сада тебе питам: "ГДЕ СУ ТИ ДОКАЗИ ДА ТЕО НИЈЕ ПОВРЕЂЕН"?

До повреде Тео је играо солидно, рекао бих са мање нервозе него у првој утакмици, погодио је два отворена шута, од њега се очекује да узима такве шутеве, што НБА коментатори истичу. Само се надам да повреда није озбиљна и да ће се што пре вратити на терен. Ако буде дуже повређен и изгуби стартно место, бит ће му теже да се врати. Риверс повреду Теодосића није искористио, али је Вилијамс одиграо солидно.

Што се Јокића тиче, ја сам писао да му играње за репрезентацију не би одмогло у шта су га убедили, сигурно пре свега менаџер, који се плашио повреде и испуштања велике провизије након следећег уговора, као и тренер. Неки су после прве утакмице коментарисали, да је и прошлу сезону лошије почео. Да, али као разлог за то, Мелоун је навео играње на ОИ (слушао сам један интервју). Ја бих питао Мелоуна, који је сада разлог? Такође бих га питао како то да Порзингис, који је играо ЕП, растура на почетку сезоне? Није поправио физикслије, висок је, али је доста мршав да се носи са противничким центрима. Можда је до тренера Никса а не до играња за репрезентацију, који је увидео да га не треба стављати на центарску позицију, што је у прошлој сезони радио?

Иначе упадљиво је било, да је Денвер добро играо одбрану, за разлику од прошле сезоне. Мелоун је изјавио да је он тренер који форсира одбрану али да се морао прилагодити, јер није имао играче за то. Сада са Милсапом је ситуација изгледа другачије. Ако овако наставе, Денвер ће играти мање атрактивно од прошле сезоне. Ако успех изостане, добит ће шут карту.

Terenac

pre 6 godina

Elem, Jokić jednostavno MORA da šutira 18-20 puta po meču. Niko to neće učiniti umesto njega.
(Kendra Lust, 22. oktobar 2017 08:46)

Ovo nije 1965. niti 1995. pa da centri vode glavnu rec. Danas centri imaju zadatak da skacu i razigravaju bekove sa visokog posta, nizi i brzi igraci postizu poene.
Jokica zato i cene, jer nije neko ko ce forsirati suteve vec pratiti ritam i igru celog tima i tome prilagoditi svoju ulogu.

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Ovaj tekst je raj za autosoviniste i kompleksase svih kategorija,ljudi se jednostavno lece ovde,svaka iole losija partija bilo kog srpskog sportiste,a narocito Djokovica i od skoro Jokica i Teodosica,je melem za njihovu napacenu dusu.

hibiskus

pre 6 godina

Gledao DEN - SAC, i ona kosarka je jad i beda. Ni u jednom timu nisam video neki smislen kocept, sve se svodi na "uzmi soliraj za statistiku"

Goran

pre 6 godina

Nasi "odlicni " epizodisti, mahaci peskira. Nurkic, Dragic, Teletovic,Bogdanovic, nocas i Hezonja ,VUCEVIC su zaista bitni igraci u svojim ekipama.

Slobo

pre 6 godina

Koliko je individualna statistika nebitna najbolje je objasnio trener Barcelone Alonso posle meča sa zvezdom. Serafin iz igre 8 od 9 , sa 16 poena najefikasniji, i Barsa gubi između 10 i 15 poena. Izadje Serafin u 25 minutu, - Barsa bez njega dođe do egal završnice.

vlado

pre 6 godina

Ispratio sam obe utakmice. Denver - Kingsi uzas jedan od utakmice jedva sam cekao da pocnu Klipersi. Nikola nije hteo da pogleda na kos, ali bukvalno nije hteo da pogleda kos i to pored balvana Koli Stajna... Razigrao je lepo ostatak ekipe i pohvatao to sto je bilo njegovo i to je to. Klipersi su sa druge strane odlicno odigrali posebno me odusevljava Beverli, sa kojom energijom taj momak igra na obe strane terena to je neverovatno. Grifin je odigrao kapitenski, Galo je veceras lepo pogadjao i sto mi se dopalo najvise igrali su vrlo kvalitetnu odbranu (ok nije Finiks neko merilo, ali ipak...). Teo se povredio a da ne zna ni kako se povredio (rentgen kaze da je sve ok, danas mu rade MR). Iz onog malo sto je igrao, vidi se da polako hvata defanzivne seme tima, dobro izgleda u odbrani skroz. U napadu dosta trazi loptu ali je vecinom ne dobija jer i Grif i Galo i Bev vole da imaju loptu kod sebe u rukama i umeju da iskreiraju i za sebe i za druge. Pogodio je jednu lepu dugu dvojku i jednu trojku na povratni pas Grifina i dao dva pasa za mislim trojke Grifa i Gala i to je to. Morace da nauci, kraj ovakvih igraca da bude i spot up suter, odnosno da se bolje krece bez lopte i da trazi sebi pozicije za sut na povratne lopte Grifina. Nadam se samo da se nije ozbiljnije povredio.

nebitni u regiji i šire

pre 6 godina

Nasi "odlicni " epizodisti, mahaci peskira. Nurkic, Dragic, Teletovic,Bogdanovic, nocas i Hezonja ,VUCEVIC su zaista bitni igraci u svojim ekipama.
(Goran, 22. oktobar 2017 10:09)

Za tebe i tvoje "za kompleks spremne" drugare je najbitnije da na vreme pokušate da zalečite te komplekse koje vam uspešni Srbi već dugo nabijaju i nabijaće vam

Uzas

pre 6 godina

Citajuci komentare zakljucio sam samo jedno. Da sam ja na mestu bilo koga od ovih kosarkasa nikada u zivotu ne bih igrao za reprezentaciju. Ali nikada.

Dok igraju za reprezentaciju su vam najbolji na svetu, ali sad su nebitni, posle jedne utakmice da se vrate u Evropu, dosadne su vam vesti o njima. Sad od jednom Dragica cenite 5 puta vise od Tea, a do juce ste tog isto Dragica pljuvali na sva usta. Sad su bolji i Nurkic i Saric i Dragic i Vucevic i Bojan. Umesto da ih podrzite, vi samo "za njihovo dobro" pricate da su meskota, treci plej, grejac klupe, traktorista i Divcev zaj*b. Niko od njih nije duzan da vama ulepsava jutro i dize nacionalni ponos.

Jokic spada u nekih 30 najboljih igraca na svetu, Teo i Bjelica u nekih 100-150. A gomila njih koja je bolja je bolja samo zbog fizickih predispozicija. Bobi je specifican centar i kod Grega bi sad igrao solidnu ulogu da ga svg nije zaebo. Cak i ako se neko nije snasao u NBA ili ga trener ne ceni dovoljno ili ima vecu zvezdu na poziciji pa igra manje, ne znaci da je los igrac. Pa makar Teo je toliko pokazao u karijeri da je malte ne nebitno sta uradi u NBA, pa valjda su Srbi do sad videli koliko je dobar!? Po vasoj logici je Sale Djordjevic bio nikakav igra? Ah da, za njega se nadju opravdanja i razlozi, ali za Tea to ne vazi. Srbi boxscore eksperti, cim si dao vise poena bolji si igrac. Nema veze gde, sa kim i protiv koga igras, samo ppg rpg mpg

Ne gotivite vi njih niti ih podrzavate, samo ih koristite da se osecate ponosno, kao i Novaka.

Imay

pre 6 godina

Znao sam da je Janis dobar na obe strane terena, ali onvo što sam sad video je ludilo. I to ne protiv Feniksa ili Netsa, nego moćnog Portlanda!

Wllaxy

pre 6 godina

Ako sam lepo video Jokić uz šut iz igre 0/4 ima najbolji indeks kod Denvera +21 :) Ok, kapiram da nije sve u poenima, ali mi je ipak to računanje malo čudno. 
Što se Tea tiče, izgleda da će ipak morati da se malo više pomučii dokaže za veću minutažu.
(Daki, 22. oktobar 2017 09:33)

To +21 koje si ti video uopšte nije indeks (PIR) već su sa njim u igri imali 21 poen više u odnosu na protivnika.
A Teova minutaža večeras je vezana za povredu zbog koje je morao da napusti igru, a ne za trud ili kvalitet igre u toku meča....

Paranoid Android

pre 6 godina

Koliko je Jokićev učinak "nebitan" za Denver pokazao je i kadar na njemu pola timeout-a, sa reprizama njegove asistencije od koša do koša ..

Jednostavno ne komentarišite ako ne odgledate.

Nisam fanatik, čak ni "Joka fan" ali kad neko ima potencijal, to se lepo vidi, stoga ne tražite dlaku u jajetu!

nista o nicemu

pre 6 godina

Teodosic je imao malu minutazu zbog povrede. Sto se Jokica tice, veoma cudna partija, 30 minuta bez poena ali daleko od toga da je odigrao lose, kao da nije hteo da sutira, a Denver je bio na +21 sa njim u igri, zaista neverovatno.
Sad da se nadamo da Teova povreda nije ozbiljna, preloma nema ali se ceka magnetna zbog ligamenata.
(Navijač, 22. oktobar 2017 08:42)

Teodosic nije povredjen, nego je treci plej. Shvatite, nebitan je.

Zvezdan

pre 6 godina

Ata lupate bre imali su Galinarija, koji je bolji poenter od Millsapa. Pa je Jokic davao koseve. To je NBA daju preko 100poen prosecno. Sramota je da nike dao ni jedan kos i ocajna partija. Covek je ocekivao da ce da bude novi Gasol, mislim da se preracunao. Ali ima jos sanse da se popravi. Ovo sad je uzas.

laki

pre 6 godina

Ko ne gleda utakmicu, ne treba ni da komentariše. Jokić se potpuno podredio ekipi u ovoj utakmici. Njegov +- je daleko najveći u ekipi što govori o njegovom učinku. I prošle sezone je imao takvih utakmica-to je on, jednostavno nije hteo da šutira i tražio je najbolja rešenja za tim, imao nekoliko vrlo lepih asistencija.Biće sve bolji, ipak je pauza bez takmičarskih utakmica 4-5 meseci preduga, naročito za centra, ali će imati svežinu kad to bude najpotrebnije. Nadam se da je sa Teom sve u redu.

dikan

pre 6 godina

Jokic je hteo da opovrgne tvrdnje da je samo u napadu dobar, te je pokazao odbranu i imao plus 21 sa njim u igri a da nije postigao poen. samo da dokaze.

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Стиснем да видим Адетокумба...прва акција - трокорак. И искључим.
(Коста, 22. oktobar 2017 09:19)
A ja bude odgledam cio mec pa mu ne vidim trokorak.
Bude neki produzeni korak, jurostep...
Nego bice da ti imas bas istancan vid u ukus kada je kosarka u pitanju.

student

pre 6 godina

(košarka je samo igra, 22. oktobar 2017 08:46)

Druže, suština internet portala B92 je da izbacuje više vesti u toku dana i informiše ljude, a ne kao kada kupiš dnevne novine i pročitaš, to ti je što ti je do sutra. E sad, ako već moraju da pišu članke u realnom vremenu, zašto ne bi pisali i o našima u nba, makar oni I ne igrali, nego o bakljadi na severu, tuči huligana ili propalom srpskom fudbalu? Ako je tebi previše ovakvih vesti, preskoči ih jednostavno. Postoje ljudi koji ih prate.

Navijač

pre 6 godina

Teodosic je imao malu minutazu zbog povrede. Sto se Jokica tice, veoma cudna partija, 30 minuta bez poena ali daleko od toga da je odigrao lose, kao da nije hteo da sutira, a Denver je bio na +21 sa njim u igri, zaista neverovatno. Sad da se nadamo da Teova povreda nije ozbiljna, preloma nema ali se ceka magnetna zbog ligamenata.(Navijač, 22. oktobar 2017 08:42)Teodosic nije povredjen, nego je treci plej. Shvatite, nebitan je.
(nista o nicemu, 22. oktobar 2017 10:06)
Ne vredi, limitiran si.

Onokao..

pre 6 godina

@košarka je samo igra
Teo treci plej, a igra u prvoj petorci? Ti si decko ocigledno zbunjen sa tim rednim brojevina. I da, danas je igrao manje zbog povrede, al mi je drago kad se obrukate vi koji jedva cekate da pljunete po ljudima, a da prethodno ne procitate vest.
Ovu sezonu NBA sam sa nestrpljenjem cekao kao one Sakramentove od pre 15ak godina, ali ove povrede me ni malo ne vesele. Valjda ce biti bolje u nastavku

Kecman

pre 6 godina

Šta se dešava sa Jokićem? Nisam još stigao pogledati ni jednu njegovu utakmicu, ali 30 minuta 0 poena?! Znam da je nesebičan i sve to, ali ovo je zaista neverovatno...

Nemanja

pre 6 godina

Fransizni igrac 0 poena za 30 minuta,a ja se probudio u 3 da ga gledam,imace slabije proseke nego prosle sezone,iako sam ocekivao da ce ici na 20+ poena,ostali realno epizodisti

Kajman

pre 6 godina

Jokiću je definitivno odmogao dolazak Milsapa u efikasnosti,ali je pomogao u ukupnoj igri Denvera u odbrani.Mora šutirati češće,3 puta za pola sata je naznaka tihog bojkota.Teo se izgleda povredio...

jo

pre 6 godina

Ne mogu da verujem 30 min. 0 poena.
Pritisak je ogroman. Mediji govore o ugovoru od preko 100 miliona , dizu ga u nebesa , nadam se da ce Nikola uz pomoc bliskih ljudi oko sebe( pre svega brace ) izdrzati.

tvrd

pre 6 godina

Ne razumem kosarku vise od obicnog gledaoca, pitam poznavaoce, da li bi petorka, Lilard, Kawai, Giannis, Obrva i Kazins, mogla da parira GSWu i da li to moze da se uklopi ili nidje veze?

pot

pre 6 godina

Ljudi, morate da shvatite da neće biti kao prošle sezone. Ono niko nije očekivao, i zato je Jokić imao sjajnu situaciju, niko nije znao kako protiv njega. Tokom leta su ga analizirali svi i sad znaju kako sa njim, jer ga smatraju važnim igračem svoje franšize, videćemo da li će on uspeti da se izbori sa tim. A tu je i Milsap, velika razlika.

Kol

pre 6 godina

Jokic bez poena, Teo se povredio, Bogdan takodje, Bobiska ne pamti kada je igrao duze od 10 minuta nazalost steta sto ga tamo smatraju vise za atrakciju nego ozbiljnog igraca ali dobro pare su dobre ako nista drugo, zaista bolje sto nisam gledao juce nijednu utakmicu!

Daki

pre 6 godina

Ako sam lepo video Jokić uz šut iz igre 0/4 ima najbolji indeks kod Denvera +21 :) Ok, kapiram da nije sve u poenima, ali mi je ipak to računanje malo čudno.
Što se Tea tiče, izgleda da će ipak morati da se malo više pomučii dokaže za veću minutažu.

Tatjana

pre 6 godina

Lepo se Jokic spremio za pocetak sezone, nema sta. Za pola sata u igri 0 poena. Sad se lepo vidi koliko je pogresna bila odluka da ne igra za reprezentaciju.

Pa mi smo dosli njih da gledamo

pre 6 godina

Svaki put kad prenose Jokica on lose odigra.A sto se tice Tea znao sam da ce da se povredi samo sam se nadao da nece bas odmah.Samo da nije teža povreda.

Djomla

pre 6 godina

Janis ako nastavi da igra ovako moze stvarno biti jedan od najvecih. Kakva monstruozna partija. 75% procenat suta.

Dopada mi se sto Ras vise ne sili kos kao prosle godine. Polako se podredjuje timu.


Sto se tice nasih, Jokic pomalo razocarav na pocetku sezone imajuci u vidu da se u poslednje vreme prica kako se tim i fransiza grade oko njega. Tu su skokovi i asistencije, ali poentiranje ne bas kao prosle sezone.

Teo ce sigurno biti bolji kako sezona odmice ali mislim da ljudi tj. novinari preteruju sa hvalospevima o njemu. Kao da se Majkl licno vratio u NBA. Petnaestak do dvadeset minuta i nekih desetak koseva/sedam, osam asistencija je dosta od njega.

Jos uvek jedva cekam da vidim Bogdana. Nadam se da ce makar imati prosek od desetak poena ove sezone.

PS. Jos jedan poraz Ratnika. I to uz jako dobru Karijevu partiju. Cudno.

košarka je samo igra

pre 6 godina

Možete li nam napisati, kroz koju nozdrvu je Teo više vazduha udisao? B 92 je bio uvijek najbolji, što je znao reći i kada nismo u nečemu ispunili očekivanja. Pazite, pravite priču u fazonu školskog časopisa "Grifin mu je uzvratio asistenciju", mislim ovo je stvarno bespotrebno. Smijete li napisati da naši nemaju ulogu koju su mediji pumpali, nemaju ni taj značaj za svoje ekipe, nisu faktor, na moju i vašu žalost? Možete li zamisliti Detroit bez Bobija? Naravno, nebitan je. Kliperse bez Tea? Naravno, treći plej je. Kingsi bez Bogdana? Pa i ne igra zbog povrede. Čak je i Jokić nazadovao. Beli je napredovao. Majami bez Dragića? Teško, on ih nosi. Hrvati su takođe jako loši. Bar je tako na početku lige.

brat iz huda

pre 6 godina

teo nije imao potrebe da igra i umara se, bila je ogromna razlika, umesto njega igrao rivers 30+ mim i imao isti ucinak kao teo za 10 min, nema tea nema jordanu poena haha. Sto se tiče jokica za sada ne deluje dobro, to sto je imao 7 ass i 9 skok, to ne govori sve, za 30 min sutnuti 3,4 x je premalo. Ne znam sta se desava... a za Bobija, prosto mi ga je zao, u evropi bi dominirao laganoo

lust for kendra

pre 6 godina

Teo bi igrao vise,ali je iskrenuo zglob (bas kao i Bogdan). Prvi izvještaji sa rendgena pokazuju da nije nista slomljeno,znaci kraća pauza. Ali da su maleri obojica -jesu. Za Jokića....Denver igra kudikamo brze nego prosle sezone i on se nije snašao jos u tome. Ok su asistencije,ali on je sad drugacije čuvan od svojih čuvara. Gume i gluvarenje po somborskim kafanama ipak nisu donijele progres u igri.

Navijač

pre 6 godina

Teodosic je imao malu minutazu zbog povrede. Sto se Jokica tice, veoma cudna partija, 30 minuta bez poena ali daleko od toga da je odigrao lose, kao da nije hteo da sutira, a Denver je bio na +21 sa njim u igri, zaista neverovatno.
Sad da se nadamo da Teova povreda nije ozbiljna, preloma nema ali se ceka magnetna zbog ligamenata.

Kendra Lust

pre 6 godina

Da li neko ima logično objašnjenje zašto je Jokić za pola sata na terenu ukupno šutirao 3 ( slovima TRI ) puta ka košu?!
Od dečka se očekuje da bude nosilac franšize a on ubedljivo najmanje šutira od svih igrača? Zanimljivo...
MJ je postao najveći jer je između ostalog i najviše puta šutirao u istoriji.
Mislim da je oko 22 puta po meču šutirao a bilo je sezona gde je to činio i 27 puta!
Nije teško zaključiti zašto je najbolji strelac u istoriji NBA ( broj poena u proseku po meču )
Elem, Jokić jednostavno MORA da šutira 18-20 puta po meču. Niko to neće učiniti umesto njega.

Gde ja živim

pre 6 godina

Izgleda da nam se Teo povredio, valjda nije ništa ozbiljno. Ovom Bukeru se izgleda ne treba približavati. Prošle godine Nikola, sad Teo. Brz oporavak majstore. Nikola se posvađao sa loptom izgleda. Skokovi i asistencije su tu, ali poeni opasno škripe. Mada nije ni mnogo pokušavao, ali s obzirom na minutažu moralo je bolje.

Inače dosada Janis objašnjava neke stvari. Ako ovako nastavi uzima titulu MVP-a. Vučević ponovo odličan, kao i Dragić.

košarka je samo igra

pre 6 godina

Možete li nam napisati, kroz koju nozdrvu je Teo više vazduha udisao? B 92 je bio uvijek najbolji, što je znao reći i kada nismo u nečemu ispunili očekivanja. Pazite, pravite priču u fazonu školskog časopisa "Grifin mu je uzvratio asistenciju", mislim ovo je stvarno bespotrebno. Smijete li napisati da naši nemaju ulogu koju su mediji pumpali, nemaju ni taj značaj za svoje ekipe, nisu faktor, na moju i vašu žalost? Možete li zamisliti Detroit bez Bobija? Naravno, nebitan je. Kliperse bez Tea? Naravno, treći plej je. Kingsi bez Bogdana? Pa i ne igra zbog povrede. Čak je i Jokić nazadovao. Beli je napredovao. Majami bez Dragića? Teško, on ih nosi. Hrvati su takođe jako loši. Bar je tako na početku lige.

Navijač

pre 6 godina

Teodosic je imao malu minutazu zbog povrede. Sto se Jokica tice, veoma cudna partija, 30 minuta bez poena ali daleko od toga da je odigrao lose, kao da nije hteo da sutira, a Denver je bio na +21 sa njim u igri, zaista neverovatno.
Sad da se nadamo da Teova povreda nije ozbiljna, preloma nema ali se ceka magnetna zbog ligamenata.

Kendra Lust

pre 6 godina

Da li neko ima logično objašnjenje zašto je Jokić za pola sata na terenu ukupno šutirao 3 ( slovima TRI ) puta ka košu?!
Od dečka se očekuje da bude nosilac franšize a on ubedljivo najmanje šutira od svih igrača? Zanimljivo...
MJ je postao najveći jer je između ostalog i najviše puta šutirao u istoriji.
Mislim da je oko 22 puta po meču šutirao a bilo je sezona gde je to činio i 27 puta!
Nije teško zaključiti zašto je najbolji strelac u istoriji NBA ( broj poena u proseku po meču )
Elem, Jokić jednostavno MORA da šutira 18-20 puta po meču. Niko to neće učiniti umesto njega.

jo

pre 6 godina

Ne mogu da verujem 30 min. 0 poena.
Pritisak je ogroman. Mediji govore o ugovoru od preko 100 miliona , dizu ga u nebesa , nadam se da ce Nikola uz pomoc bliskih ljudi oko sebe( pre svega brace ) izdrzati.

Slobo

pre 6 godina

Koliko je individualna statistika nebitna najbolje je objasnio trener Barcelone Alonso posle meča sa zvezdom. Serafin iz igre 8 od 9 , sa 16 poena najefikasniji, i Barsa gubi između 10 i 15 poena. Izadje Serafin u 25 minutu, - Barsa bez njega dođe do egal završnice.

Kecman

pre 6 godina

Šta se dešava sa Jokićem? Nisam još stigao pogledati ni jednu njegovu utakmicu, ali 30 minuta 0 poena?! Znam da je nesebičan i sve to, ali ovo je zaista neverovatno...

pot

pre 6 godina

Ljudi, morate da shvatite da neće biti kao prošle sezone. Ono niko nije očekivao, i zato je Jokić imao sjajnu situaciju, niko nije znao kako protiv njega. Tokom leta su ga analizirali svi i sad znaju kako sa njim, jer ga smatraju važnim igračem svoje franšize, videćemo da li će on uspeti da se izbori sa tim. A tu je i Milsap, velika razlika.

Kol

pre 6 godina

Jokic bez poena, Teo se povredio, Bogdan takodje, Bobiska ne pamti kada je igrao duze od 10 minuta nazalost steta sto ga tamo smatraju vise za atrakciju nego ozbiljnog igraca ali dobro pare su dobre ako nista drugo, zaista bolje sto nisam gledao juce nijednu utakmicu!

Djomla

pre 6 godina

Janis ako nastavi da igra ovako moze stvarno biti jedan od najvecih. Kakva monstruozna partija. 75% procenat suta.

Dopada mi se sto Ras vise ne sili kos kao prosle godine. Polako se podredjuje timu.


Sto se tice nasih, Jokic pomalo razocarav na pocetku sezone imajuci u vidu da se u poslednje vreme prica kako se tim i fransiza grade oko njega. Tu su skokovi i asistencije, ali poentiranje ne bas kao prosle sezone.

Teo ce sigurno biti bolji kako sezona odmice ali mislim da ljudi tj. novinari preteruju sa hvalospevima o njemu. Kao da se Majkl licno vratio u NBA. Petnaestak do dvadeset minuta i nekih desetak koseva/sedam, osam asistencija je dosta od njega.

Jos uvek jedva cekam da vidim Bogdana. Nadam se da ce makar imati prosek od desetak poena ove sezone.

PS. Jos jedan poraz Ratnika. I to uz jako dobru Karijevu partiju. Cudno.

Uzas

pre 6 godina

Citajuci komentare zakljucio sam samo jedno. Da sam ja na mestu bilo koga od ovih kosarkasa nikada u zivotu ne bih igrao za reprezentaciju. Ali nikada.

Dok igraju za reprezentaciju su vam najbolji na svetu, ali sad su nebitni, posle jedne utakmice da se vrate u Evropu, dosadne su vam vesti o njima. Sad od jednom Dragica cenite 5 puta vise od Tea, a do juce ste tog isto Dragica pljuvali na sva usta. Sad su bolji i Nurkic i Saric i Dragic i Vucevic i Bojan. Umesto da ih podrzite, vi samo "za njihovo dobro" pricate da su meskota, treci plej, grejac klupe, traktorista i Divcev zaj*b. Niko od njih nije duzan da vama ulepsava jutro i dize nacionalni ponos.

Jokic spada u nekih 30 najboljih igraca na svetu, Teo i Bjelica u nekih 100-150. A gomila njih koja je bolja je bolja samo zbog fizickih predispozicija. Bobi je specifican centar i kod Grega bi sad igrao solidnu ulogu da ga svg nije zaebo. Cak i ako se neko nije snasao u NBA ili ga trener ne ceni dovoljno ili ima vecu zvezdu na poziciji pa igra manje, ne znaci da je los igrac. Pa makar Teo je toliko pokazao u karijeri da je malte ne nebitno sta uradi u NBA, pa valjda su Srbi do sad videli koliko je dobar!? Po vasoj logici je Sale Djordjevic bio nikakav igra? Ah da, za njega se nadju opravdanja i razlozi, ali za Tea to ne vazi. Srbi boxscore eksperti, cim si dao vise poena bolji si igrac. Nema veze gde, sa kim i protiv koga igras, samo ppg rpg mpg

Ne gotivite vi njih niti ih podrzavate, samo ih koristite da se osecate ponosno, kao i Novaka.

Onokao..

pre 6 godina

@košarka je samo igra
Teo treci plej, a igra u prvoj petorci? Ti si decko ocigledno zbunjen sa tim rednim brojevina. I da, danas je igrao manje zbog povrede, al mi je drago kad se obrukate vi koji jedva cekate da pljunete po ljudima, a da prethodno ne procitate vest.
Ovu sezonu NBA sam sa nestrpljenjem cekao kao one Sakramentove od pre 15ak godina, ali ove povrede me ni malo ne vesele. Valjda ce biti bolje u nastavku

laki

pre 6 godina

Ko ne gleda utakmicu, ne treba ni da komentariše. Jokić se potpuno podredio ekipi u ovoj utakmici. Njegov +- je daleko najveći u ekipi što govori o njegovom učinku. I prošle sezone je imao takvih utakmica-to je on, jednostavno nije hteo da šutira i tražio je najbolja rešenja za tim, imao nekoliko vrlo lepih asistencija.Biće sve bolji, ipak je pauza bez takmičarskih utakmica 4-5 meseci preduga, naročito za centra, ali će imati svežinu kad to bude najpotrebnije. Nadam se da je sa Teom sve u redu.

Nemanja

pre 6 godina

Fransizni igrac 0 poena za 30 minuta,a ja se probudio u 3 da ga gledam,imace slabije proseke nego prosle sezone,iako sam ocekivao da ce ici na 20+ poena,ostali realno epizodisti

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Стиснем да видим Адетокумба...прва акција - трокорак. И искључим.
(Коста, 22. oktobar 2017 09:19)
A ja bude odgledam cio mec pa mu ne vidim trokorak.
Bude neki produzeni korak, jurostep...
Nego bice da ti imas bas istancan vid u ukus kada je kosarka u pitanju.

Kajman

pre 6 godina

Jokiću je definitivno odmogao dolazak Milsapa u efikasnosti,ali je pomogao u ukupnoj igri Denvera u odbrani.Mora šutirati češće,3 puta za pola sata je naznaka tihog bojkota.Teo se izgleda povredio...

hibiskus

pre 6 godina

Gledao DEN - SAC, i ona kosarka je jad i beda. Ni u jednom timu nisam video neki smislen kocept, sve se svodi na "uzmi soliraj za statistiku"

nebitni u regiji i šire

pre 6 godina

Nasi "odlicni " epizodisti, mahaci peskira. Nurkic, Dragic, Teletovic,Bogdanovic, nocas i Hezonja ,VUCEVIC su zaista bitni igraci u svojim ekipama.
(Goran, 22. oktobar 2017 10:09)

Za tebe i tvoje "za kompleks spremne" drugare je najbitnije da na vreme pokušate da zalečite te komplekse koje vam uspešni Srbi već dugo nabijaju i nabijaće vam

djura

pre 6 godina

zasto komentarisete Jokica kad niste gledali, igrao je dobro , organizovao napade, sut ga nije hteo pa je asistirao i to je to.Nije bilo ni potrebe da se istice sutom, kad drugima ne bude islo vise ce sutirati.

lust for kendra

pre 6 godina

Teo bi igrao vise,ali je iskrenuo zglob (bas kao i Bogdan). Prvi izvještaji sa rendgena pokazuju da nije nista slomljeno,znaci kraća pauza. Ali da su maleri obojica -jesu. Za Jokića....Denver igra kudikamo brze nego prosle sezone i on se nije snašao jos u tome. Ok su asistencije,ali on je sad drugacije čuvan od svojih čuvara. Gume i gluvarenje po somborskim kafanama ipak nisu donijele progres u igri.

Gde ja živim

pre 6 godina

Izgleda da nam se Teo povredio, valjda nije ništa ozbiljno. Ovom Bukeru se izgleda ne treba približavati. Prošle godine Nikola, sad Teo. Brz oporavak majstore. Nikola se posvađao sa loptom izgleda. Skokovi i asistencije su tu, ali poeni opasno škripe. Mada nije ni mnogo pokušavao, ali s obzirom na minutažu moralo je bolje.

Inače dosada Janis objašnjava neke stvari. Ako ovako nastavi uzima titulu MVP-a. Vučević ponovo odličan, kao i Dragić.

jд123

pre 6 godina

Teodosic nije povredjen, nego je treci plej. Shvatite, nebitan je.
(nista o nicemu, 22. oktobar 2017 10:06)

Трећи плеј а стартер? Ник ти говори све - ништа о ничему.
Нит си гледао утакмицу а изгледа да си прочитао чланак, када је изашао, где није писало да се Тео повредио. Тек су касније променили наслов и текст.

Теодосић није повређен? Зашто су га онда изнели са терена? Ти који, када неко изнесе чињенице које су очигледне, нпр да нам менаџери састављају фудбалску репрезентацију, стално галамиш у коментарима "где су ти докази, где су ти докази". Да ја сада тебе питам: "ГДЕ СУ ТИ ДОКАЗИ ДА ТЕО НИЈЕ ПОВРЕЂЕН"?

До повреде Тео је играо солидно, рекао бих са мање нервозе него у првој утакмици, погодио је два отворена шута, од њега се очекује да узима такве шутеве, што НБА коментатори истичу. Само се надам да повреда није озбиљна и да ће се што пре вратити на терен. Ако буде дуже повређен и изгуби стартно место, бит ће му теже да се врати. Риверс повреду Теодосића није искористио, али је Вилијамс одиграо солидно.

Што се Јокића тиче, ја сам писао да му играње за репрезентацију не би одмогло у шта су га убедили, сигурно пре свега менаџер, који се плашио повреде и испуштања велике провизије након следећег уговора, као и тренер. Неки су после прве утакмице коментарисали, да је и прошлу сезону лошије почео. Да, али као разлог за то, Мелоун је навео играње на ОИ (слушао сам један интервју). Ја бих питао Мелоуна, који је сада разлог? Такође бих га питао како то да Порзингис, који је играо ЕП, растура на почетку сезоне? Није поправио физикслије, висок је, али је доста мршав да се носи са противничким центрима. Можда је до тренера Никса а не до играња за репрезентацију, који је увидео да га не треба стављати на центарску позицију, што је у прошлој сезони радио?

Иначе упадљиво је било, да је Денвер добро играо одбрану, за разлику од прошле сезоне. Мелоун је изјавио да је он тренер који форсира одбрану али да се морао прилагодити, јер није имао играче за то. Сада са Милсапом је ситуација изгледа другачије. Ако овако наставе, Денвер ће играти мање атрактивно од прошле сезоне. Ако успех изостане, добит ће шут карту.

Paranoid Android

pre 6 godina

Koliko je Jokićev učinak "nebitan" za Denver pokazao je i kadar na njemu pola timeout-a, sa reprizama njegove asistencije od koša do koša ..

Jednostavno ne komentarišite ako ne odgledate.

Nisam fanatik, čak ni "Joka fan" ali kad neko ima potencijal, to se lepo vidi, stoga ne tražite dlaku u jajetu!

Tatjana

pre 6 godina

Lepo se Jokic spremio za pocetak sezone, nema sta. Za pola sata u igri 0 poena. Sad se lepo vidi koliko je pogresna bila odluka da ne igra za reprezentaciju.

vlado

pre 6 godina

Ispratio sam obe utakmice. Denver - Kingsi uzas jedan od utakmice jedva sam cekao da pocnu Klipersi. Nikola nije hteo da pogleda na kos, ali bukvalno nije hteo da pogleda kos i to pored balvana Koli Stajna... Razigrao je lepo ostatak ekipe i pohvatao to sto je bilo njegovo i to je to. Klipersi su sa druge strane odlicno odigrali posebno me odusevljava Beverli, sa kojom energijom taj momak igra na obe strane terena to je neverovatno. Grifin je odigrao kapitenski, Galo je veceras lepo pogadjao i sto mi se dopalo najvise igrali su vrlo kvalitetnu odbranu (ok nije Finiks neko merilo, ali ipak...). Teo se povredio a da ne zna ni kako se povredio (rentgen kaze da je sve ok, danas mu rade MR). Iz onog malo sto je igrao, vidi se da polako hvata defanzivne seme tima, dobro izgleda u odbrani skroz. U napadu dosta trazi loptu ali je vecinom ne dobija jer i Grif i Galo i Bev vole da imaju loptu kod sebe u rukama i umeju da iskreiraju i za sebe i za druge. Pogodio je jednu lepu dugu dvojku i jednu trojku na povratni pas Grifina i dao dva pasa za mislim trojke Grifa i Gala i to je to. Morace da nauci, kraj ovakvih igraca da bude i spot up suter, odnosno da se bolje krece bez lopte i da trazi sebi pozicije za sut na povratne lopte Grifina. Nadam se samo da se nije ozbiljnije povredio.

Navijač

pre 6 godina

Teodosic je imao malu minutazu zbog povrede. Sto se Jokica tice, veoma cudna partija, 30 minuta bez poena ali daleko od toga da je odigrao lose, kao da nije hteo da sutira, a Denver je bio na +21 sa njim u igri, zaista neverovatno. Sad da se nadamo da Teova povreda nije ozbiljna, preloma nema ali se ceka magnetna zbog ligamenata.(Navijač, 22. oktobar 2017 08:42)Teodosic nije povredjen, nego je treci plej. Shvatite, nebitan je.
(nista o nicemu, 22. oktobar 2017 10:06)
Ne vredi, limitiran si.

Wllaxy

pre 6 godina

Ako sam lepo video Jokić uz šut iz igre 0/4 ima najbolji indeks kod Denvera +21 :) Ok, kapiram da nije sve u poenima, ali mi je ipak to računanje malo čudno. 
Što se Tea tiče, izgleda da će ipak morati da se malo više pomučii dokaže za veću minutažu.
(Daki, 22. oktobar 2017 09:33)

To +21 koje si ti video uopšte nije indeks (PIR) već su sa njim u igri imali 21 poen više u odnosu na protivnika.
A Teova minutaža večeras je vezana za povredu zbog koje je morao da napusti igru, a ne za trud ili kvalitet igre u toku meča....

brat iz huda

pre 6 godina

teo nije imao potrebe da igra i umara se, bila je ogromna razlika, umesto njega igrao rivers 30+ mim i imao isti ucinak kao teo za 10 min, nema tea nema jordanu poena haha. Sto se tiče jokica za sada ne deluje dobro, to sto je imao 7 ass i 9 skok, to ne govori sve, za 30 min sutnuti 3,4 x je premalo. Ne znam sta se desava... a za Bobija, prosto mi ga je zao, u evropi bi dominirao laganoo

Pa mi smo dosli njih da gledamo

pre 6 godina

Svaki put kad prenose Jokica on lose odigra.A sto se tice Tea znao sam da ce da se povredi samo sam se nadao da nece bas odmah.Samo da nije teža povreda.

dikan

pre 6 godina

Jokic je hteo da opovrgne tvrdnje da je samo u napadu dobar, te je pokazao odbranu i imao plus 21 sa njim u igri a da nije postigao poen. samo da dokaze.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

zasto komentarisete Jokica kad niste gledali, igrao je dobro , organizovao napade, sut ga nije hteo pa je asistirao i to je to.Nije bilo ni potrebe da se istice sutom, kad drugima ne bude islo vise ce sutirati.
(djura, 22. oktobar 2017 11:07)

Igrao je dobro ali nije tačno da ga šut nije hteo jer on nije ni hteo praktično da šutira, dva puta je šutnuo jer je bukvalno morao, ne znam inače šta mu je pa ni ne pomišlja da šutne, jako mi je čudan

Imay

pre 6 godina

Znao sam da je Janis dobar na obe strane terena, ali onvo što sam sad video je ludilo. I to ne protiv Feniksa ili Netsa, nego moćnog Portlanda!

student

pre 6 godina

(košarka je samo igra, 22. oktobar 2017 08:46)

Druže, suština internet portala B92 je da izbacuje više vesti u toku dana i informiše ljude, a ne kao kada kupiš dnevne novine i pročitaš, to ti je što ti je do sutra. E sad, ako već moraju da pišu članke u realnom vremenu, zašto ne bi pisali i o našima u nba, makar oni I ne igrali, nego o bakljadi na severu, tuči huligana ili propalom srpskom fudbalu? Ako je tebi previše ovakvih vesti, preskoči ih jednostavno. Postoje ljudi koji ih prate.

Kendra Lust

pre 6 godina

@košarka je samo igra
Za većinu komentara se slažem osim izmišljotine da je Teodosić TREĆI plej?!
Naime, čovek je starter, što će reći PRVI plej. Sinoć je igrao samo 10 minuta jer se povredio a ne zato što je 3.plej

Daki

pre 6 godina

Ako sam lepo video Jokić uz šut iz igre 0/4 ima najbolji indeks kod Denvera +21 :) Ok, kapiram da nije sve u poenima, ali mi je ipak to računanje malo čudno.
Što se Tea tiče, izgleda da će ipak morati da se malo više pomučii dokaže za veću minutažu.

Zagor

pre 6 godina

Niko ne pise o kosarci, cast izuzecima. Sve se svodi na pljuvanje nasih, a velicanje tudjih igraca. Da sam na njihovom mestu nikad vise me reprezentacija ne bi videla. Sto je najgore, prozivaju ih ljudi koji nemaju pojma o kosarci i verovatno nisu u stanju dvokorak da urade.

CarloNS

pre 6 godina

jokic. horford, puno losija verzija tacnije, za siromasne. i ne, ne trolam niti se salom. je li centar treba trpat u reketu ili asistirat sa 10 m od kosa ? u odbrani rupa a da je prosao evropsko napredovao bi sigurno. ovako je nazadovao ito debelo. plus su oci na njemu i gubi se izgleda u tome. ili opet mu neko smeta ? oce da otjera plamlija ili farida ili mu se milsap ne svidja ?
(mostarac, 22. oktobar 2017 15:10)

Jokić i bez datog poena ima statistiku +21, ostali nisu ni blizu. Odigrao je odličnu odbranu, a zašto nije više šutirao to ćemo verovatno uskoro saznati.

Inače Amerikanci jako hvale sve naše igrače, a mi ih pljujemo. Kod nas se uspeh ne prašta pa to ti je.

antiDebil

pre 6 godina

Eh kad se setim Drazena!
(NbgDeki, 22. oktobar 2017 10:11)

Kog Drazena ?
Dalipagic nije igrao u nba ligi zbog reprezentacije, Petrovic je 3 godine grejao klupu, kog se ti to Drazena secas ? To sto nisi pratio kosarku pre 25 godina, na to necemo trositi reci !

Goran

pre 6 godina

Nasi "odlicni " epizodisti, mahaci peskira. Nurkic, Dragic, Teletovic,Bogdanovic, nocas i Hezonja ,VUCEVIC su zaista bitni igraci u svojim ekipama.

Imay

pre 6 godina

Nikola Jokić menja NBA shvatanje košarke, barem u Denveru, ako ne i šire! Pa koji bi igrač imao 30 min., bez postignutog koša! Kobi i slični bi šutirali 19/3 ali bi dali opet preko 10 poena... Drugo njegov indeks je +21 on je prošle godine naučio saigrače šta je timska igra, da se podrede ekipi i ove godine je počeo tako za ove nove koji nisu prošli kurs.
Naterao je klub da se otarase sjajnog Nurkića koji nije to mogao da shvati, Galinarija takođe. Smarate sa reprezentacijom, kad potpiše maksimalu igraće stalno.
Budite ponosni što imamo koga da gledamo od naših na tom nivou. Ne sumnjam da će i Teo biti vrhunski igrač, ostalima treba malo sreće sa izborom kluba.

Mika

pre 6 godina

Nikola Jokić menja NBA shvatanje košarke, barem u Denveru, ako ne i šire! Pa koji bi igrač imao 30 min., bez postignutog koša! Kobi i slični bi šutirali 19/3 ali bi dali opet preko 10 poena... Drugo njegov indeks je +21 on je prošle godine naučio saigrače šta je timska igra, da se podrede ekipi i ove godine je počeo tako za ove nove koji nisu prošli kurs.
Naterao je klub da se otarase sjajnog Nurkića koji nije to mogao da shvati, Galinarija takođe. Smarate sa reprezentacijom, kad potpiše maksimalu igraće stalno.
Budite ponosni što imamo koga da gledamo od naših na tom nivou. Ne sumnjam da će i Teo biti vrhunski igrač, ostalima treba malo sreće sa izborom kluba.
(Imay, 22. oktobar 2017 12:29)

Jaoo, jaooo, jaoooo... Postavlja nove granice NBA hah? Taj indeks od +21 sigurno nije on napravio sa 0 poena i 0 ofanzivnih skokova, to su uradili drugi za njega. Jeste bio krucijalni deo u timu ali su isto tako jos krucijalniji bili suteri koji su pogadjali.

Ako je on neki mesaja u NBA koji menja majndset igracima sta je onda Grk sa 44 poena, 8 skokova, 4 asistencije i 2 ukradene? On je Zevs kosarke onda ... Ah da on je ipak siledzija lopte. Eto on je imao samo +3 indeks a njegovaa rezerva Henson +11 juce u pobedi nad Portlandom sto znaci da je Henson resio utakmicu?

Jokic je jako dobar igrac sigurno medju prvih 25 u NBA ali ova sinoc partija nije bila dobra za primer.

nista o nicemu

pre 6 godina

Teodosic je imao malu minutazu zbog povrede. Sto se Jokica tice, veoma cudna partija, 30 minuta bez poena ali daleko od toga da je odigrao lose, kao da nije hteo da sutira, a Denver je bio na +21 sa njim u igri, zaista neverovatno.
Sad da se nadamo da Teova povreda nije ozbiljna, preloma nema ali se ceka magnetna zbog ligamenata.
(Navijač, 22. oktobar 2017 08:42)

Teodosic nije povredjen, nego je treci plej. Shvatite, nebitan je.

Zvezdan

pre 6 godina

Ata lupate bre imali su Galinarija, koji je bolji poenter od Millsapa. Pa je Jokic davao koseve. To je NBA daju preko 100poen prosecno. Sramota je da nike dao ni jedan kos i ocajna partija. Covek je ocekivao da ce da bude novi Gasol, mislim da se preracunao. Ali ima jos sanse da se popravi. Ovo sad je uzas.

banjaluka

pre 6 godina

Au kakvi rezultati! Porazi Cavsa, Gsw i Oklahome, Jokic i Westbrook potpuno poenterski podbacili. Jeste pocetak sezone ali niko nije ocekivao da ce ovako izgledati sam pocetak.

smaraš za medalju

pre 6 godina

Možete li nam napisati, kroz koju nozdrvu je Teo više vazduha udisao? B 92 je bio uvijek najbolji, što je znao reći i kada nismo u nečemu ispunili očekivanja. Pazite, pravite priču u fazonu školskog časopisa "Grifin mu je uzvratio asistenciju", mislim ovo je stvarno bespotrebno. Smijete li napisati da naši nemaju ulogu koju su mediji pumpali, nemaju ni taj značaj za svoje ekipe, nisu faktor, na moju i vašu žalost? Možete li zamisliti Detroit bez Bobija? Naravno, nebitan je. Kliperse bez Tea? Naravno, treći plej je. Kingsi bez Bogdana? Pa i ne igra zbog povrede. Čak je i Jokić nazadovao. Beli je napredovao. Majami bez Dragića? Teško, on ih nosi. Hrvati su takođe jako loši. Bar je tako na početku lige.
(košarka je samo igra, 22. oktobar 2017 08:46)

Zašto vi Hrvati imate toliku potrebu da ovde komentarišete naše sportiste? Šta vas to muči u vezi srpskih sportista? Jel to, što ih ima puno vrhunskih?
I piši brate sve na svom hrvatskom jeziku, a ne da ovde čitam ovu tvoju nakaradnu mešavinu ekavice i ijekavice, hrvatskih i srpskih reči. I to mi je čudno. Koji je razlog tog vašeg (mnogo je takvih komentara) pokušaja skrivanja ko ste i odakle ste? Smešni ste.

dzhoni

pre 6 godina

Da su ovi trolovi gledali utakmicu denvera, video bi se da jokić nije hteo da šutira osim jednog promašenog prodora u 1/4. Ova dva promašena šuta su na isteku napada bili iz jako teških pozicija. Vidi se da se igra tima vrti oko njega, ali ne razumem zašto ne šutira čak i kada ima dovoljno prostora... Da li je problem u samopouzdanju, ili još nije dostigao šutersku formu?

ha osam

pre 6 godina

Hahaha... Pa mi smo stvarno presmešan narod. Očigledno da niko od ovih komentatora nije gledao tekmu Denvera i Sac-a. Pogledali vest i odmah udri po traktorskim gumama, individualno forama itd. Strasno!

tvrd

pre 6 godina

Ne razumem kosarku vise od obicnog gledaoca, pitam poznavaoce, da li bi petorka, Lilard, Kawai, Giannis, Obrva i Kazins, mogla da parira GSWu i da li to moze da se uklopi ili nidje veze?

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

A Baš Teo lepo počeo, 5 poena i 2 asistencije za ni 10 minuta na parketu i bum, baš sam se uplašio kad su morali da ga iznesu sa terena, Klipersi su stvarno ukleti, nadam se da će se što pre vratiti

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Ovaj tekst je raj za autosoviniste i kompleksase svih kategorija,ljudi se jednostavno lece ovde,svaka iole losija partija bilo kog srpskog sportiste,a narocito Djokovica i od skoro Jokica i Teodosica,je melem za njihovu napacenu dusu.

Borg

pre 6 godina

@antiDebil evo ja sam pratio kosarku öd ranih osamdesetih,i zaboravio si da napomenes, da je Drazen imao komplikovanu povredu ljedja,uz to dosao je u Klub koji je imao najbolji bekovski par,naime Drechsler i Porter.Uz to Evropski igraci Tada nijesu imali bas veliki rejting.Drazenov prosjek öd 22.3 poena po utakmici je tek 10 Tak godina kasnije poboljsan(Nowitzki).I ha Kran jedna mala anegnota,EP u Zagrebu 1989 Ivkovic odmara Drazena protiv Taxa slabih Francusa,i Jugoslavija gubi posl.prvog poluvremana,onda ulazi Drazen daje 30 poena,SA odlicim procento suta, i Juga pobjedjuje...Poz

VladaNS

pre 6 godina

@Kendra Lust
"MJ je postao najveći jer je između ostalog i najviše puta šutirao u istoriji. Nije teško zaključiti zašto je najbolji strelac u istoriji NBA"

MJ je 4 igrac po broju upucenih suteva na kos u istoriji NBA lige, i 4 je igrac po broju ukupno datih poena. Ispred njega su Dzabar, Maloun i Kobi...

mostarac

pre 6 godina

jokic. horford, puno losija verzija tacnije, za siromasne. i ne, ne trolam niti se salom. je li centar treba trpat u reketu ili asistirat sa 10 m od kosa ? u odbrani rupa a da je prosao evropsko napredovao bi sigurno. ovako je nazadovao ito debelo. plus su oci na njemu i gubi se izgleda u tome. ili opet mu neko smeta ? oce da otjera plamlija ili farida ili mu se milsap ne svidja ?

petarczv

pre 6 godina

Ali kad je neko pre sezone napisao da treba da se izvinimo divcu zato sto smo ga pljuvali kao gm-a i da je napravio fantasticnu play off ekipu kad ono ispade najgora ekipa u istoriji nba ono je mucno za gledanje...

nista o nicemu

pre 6 godina

Kog Drazena ?
Dalipagic nije igrao u nba ligi zbog reprezentacije, Petrovic je 3 godine grejao klupu, kog se ti to Drazena secas ? To sto nisi pratio kosarku pre 25 godina, na to necemo trositi reci !
(antiDebil, 22. oktobar 2017 13:40)

Drazen Kukoc, uspesno igrao za Boston Vizardse. Avangardo, nauci malo kosarke

Milos

pre 6 godina

Najbolja utakmica veceri Portland vs Milwaukee. Bas kvalitetna stvar, Greak Freak i Lillard su se krljali do kraja. Dublja postava Portlanda nije mogla na kraju da se izbori protiv par likova koje Antetokounmpo organizovao. Ako niste gledali vredi pogledati.

Takodje treba pogledati Memphis koji se jako dobro drzao protiv GSW i totalno im rasparcao odbranu. Nije tako zanimljiva bila kao ona gore navedena ali bilo je tenzije.

Najvece iznenadjenje je definitivno bio Orlando ili ti raspad igre Cavsa gde je samo LeBron funkcionisao, u jednom momentu su svi sem njega imali 0 poena sa vise od jednog promasenog suta.

Majami sam prestao da gledam cim su krenuli da se odlepljuju na plus 10, bacio sam oko na plus 20 da bi na kraju utkamice video da su jedva izvukli. Nisam gledao finis ali verujem da je bilo neizvesno tako da svako ko je ljubitelj ljuljaske u finisu treba da ga pogleda.

UTA vs OKC nisam gledao ali UTA je primer timske kosarke i dobre rotacije koja je opet pobedila sirov individualni talenat mada ruku na srce u OKC se dobro dodaju i raspodeljuju u ove prve dve utakmice. Verujem da Jutu ljubitelji Sparsa prate jer igraju dosta slicno.

Terenac

pre 6 godina

Elem, Jokić jednostavno MORA da šutira 18-20 puta po meču. Niko to neće učiniti umesto njega.
(Kendra Lust, 22. oktobar 2017 08:46)

Ovo nije 1965. niti 1995. pa da centri vode glavnu rec. Danas centri imaju zadatak da skacu i razigravaju bekove sa visokog posta, nizi i brzi igraci postizu poene.
Jokica zato i cene, jer nije neko ko ce forsirati suteve vec pratiti ritam i igru celog tima i tome prilagoditi svoju ulogu.

antiDebil

pre 6 godina

Eh kad se setim Drazena!
(NbgDeki, 22. oktobar 2017 10:11)

Da, da, Drazen...
Odbio je da predje u Boston Celticse zato sto u suprotnom ne bi mogao da igra za reprezentaciju Jugoslavije, da li je moguce zamisliti da neko danas uradi takvu stvar ?

strašno

pre 6 godina

Koliko samo ružno igra ovaj Adetokumpo, ide sve na snagu i visinu (dužinu ruku) i svaka akcija koraci...
A Amerikanci se oduševljavaju

KaraNovac

pre 6 godina

Ako uvedu kategoriju ‘Najveci kandidat za NBDL ligu’, onda je to Nikola Jokic. Presmesan igrac, hehe
(Ivan NS, 22. oktobar 2017 14:09)
Javno se izvinjavam Ivanu NS, kada sam mu rekao da se ne slazem sa njim za NBDL. Ocekivano da ce mu biti manji prosek ali krompir strasno

Monika Beluči

pre 6 godina

@Kendra Lust, najviše puta prosečno po meču šutirao je Kobe, a trideset minuta provesti na terenu i ne upisati se u strelce je prava retkost, Leimbir je sećam se 40 minuta odigrao bez poena, Jokić nije napredovao, to je problem.

aero

pre 6 godina

Ali ova Oklahoma je smejurija od tima. Koliko je samo lopti potrebno Melu i Georgeu. Na sve to, imate Westbruka koji je najveca rupa Oklahome. Jeste on motor tima, ali motor bez znanja igranja takmicarske kosarke, siledzija i igrac koji nikada nece nista osvojiti, jer takvi nista ne osvajaju. On je klasican nabijac statistike. Njega kada malo pritisnete on samo gubi lopte.
Sta kaze George: "mirise mi na sampionski tim", hahaha. Sa onakvom njegovom igrom prvi krug pley-offa bice premija.

nista o nicemu

pre 6 godina

Теодосић није повређен? Зашто су га онда изнели са терена? Ти који, када неко изнесе чињенице које су очигледне, нпр да нам менаџери састављају фудбалску репрезентацију, стално галамиш у коментарима "где су ти докази, где су ти докази". Да ја сада тебе питам: "ГДЕ СУ ТИ ДОКАЗИ ДА ТЕО НИЈЕ ПОВРЕЂЕН"?
@jd123


Dokazi da nije povredjen su na Tviteru LAC gde dan posle povlacenja sa priprema trenira punim intenzitetom. A sad dokazi da nam menadzeri sastavljaju reprezentaciju ili se izvini i reci da siris neistine.

Oxi

pre 6 godina

Sportisti i umetnicí nikada ne smeju da prodaju dusu djavolu i postanu automat za brojanje novca, a narocito dok su u cvetu svoje stvaralacke snage i energije, jer onda izvor njihovog talenta pocinje da vene, presahnjuje i slabi. STR Jokic su se malo presli u svojim planovima da postanu multimilioneri, do velikih para se ne dolazi kalkulisanjem, vec hrabroscu i nesebicnim davanjem...

nista o nicemu

pre 6 godina

Teodosic je imao malu minutazu zbog povrede. Sto se Jokica tice, veoma cudna partija, 30 minuta bez poena ali daleko od toga da je odigrao lose, kao da nije hteo da sutira, a Denver je bio na +21 sa njim u igri, zaista neverovatno.
Sad da se nadamo da Teova povreda nije ozbiljna, preloma nema ali se ceka magnetna zbog ligamenata.
(Navijač, 22. oktobar 2017 08:42)

Teodosic nije povredjen, nego je treci plej. Shvatite, nebitan je.

košarka je samo igra

pre 6 godina

Možete li nam napisati, kroz koju nozdrvu je Teo više vazduha udisao? B 92 je bio uvijek najbolji, što je znao reći i kada nismo u nečemu ispunili očekivanja. Pazite, pravite priču u fazonu školskog časopisa "Grifin mu je uzvratio asistenciju", mislim ovo je stvarno bespotrebno. Smijete li napisati da naši nemaju ulogu koju su mediji pumpali, nemaju ni taj značaj za svoje ekipe, nisu faktor, na moju i vašu žalost? Možete li zamisliti Detroit bez Bobija? Naravno, nebitan je. Kliperse bez Tea? Naravno, treći plej je. Kingsi bez Bogdana? Pa i ne igra zbog povrede. Čak je i Jokić nazadovao. Beli je napredovao. Majami bez Dragića? Teško, on ih nosi. Hrvati su takođe jako loši. Bar je tako na početku lige.

Goran

pre 6 godina

Nasi "odlicni " epizodisti, mahaci peskira. Nurkic, Dragic, Teletovic,Bogdanovic, nocas i Hezonja ,VUCEVIC su zaista bitni igraci u svojim ekipama.

tvrd

pre 6 godina

Ne razumem kosarku vise od obicnog gledaoca, pitam poznavaoce, da li bi petorka, Lilard, Kawai, Giannis, Obrva i Kazins, mogla da parira GSWu i da li to moze da se uklopi ili nidje veze?

Tatjana

pre 6 godina

Lepo se Jokic spremio za pocetak sezone, nema sta. Za pola sata u igri 0 poena. Sad se lepo vidi koliko je pogresna bila odluka da ne igra za reprezentaciju.

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Стиснем да видим Адетокумба...прва акција - трокорак. И искључим.
(Коста, 22. oktobar 2017 09:19)
A ja bude odgledam cio mec pa mu ne vidim trokorak.
Bude neki produzeni korak, jurostep...
Nego bice da ti imas bas istancan vid u ukus kada je kosarka u pitanju.

djura

pre 6 godina

zasto komentarisete Jokica kad niste gledali, igrao je dobro , organizovao napade, sut ga nije hteo pa je asistirao i to je to.Nije bilo ni potrebe da se istice sutom, kad drugima ne bude islo vise ce sutirati.

Daki

pre 6 godina

Ako sam lepo video Jokić uz šut iz igre 0/4 ima najbolji indeks kod Denvera +21 :) Ok, kapiram da nije sve u poenima, ali mi je ipak to računanje malo čudno.
Što se Tea tiče, izgleda da će ipak morati da se malo više pomučii dokaže za veću minutažu.

Kendra Lust

pre 6 godina

Da li neko ima logično objašnjenje zašto je Jokić za pola sata na terenu ukupno šutirao 3 ( slovima TRI ) puta ka košu?!
Od dečka se očekuje da bude nosilac franšize a on ubedljivo najmanje šutira od svih igrača? Zanimljivo...
MJ je postao najveći jer je između ostalog i najviše puta šutirao u istoriji.
Mislim da je oko 22 puta po meču šutirao a bilo je sezona gde je to činio i 27 puta!
Nije teško zaključiti zašto je najbolji strelac u istoriji NBA ( broj poena u proseku po meču )
Elem, Jokić jednostavno MORA da šutira 18-20 puta po meču. Niko to neće učiniti umesto njega.

Zvezdan

pre 6 godina

Ata lupate bre imali su Galinarija, koji je bolji poenter od Millsapa. Pa je Jokic davao koseve. To je NBA daju preko 100poen prosecno. Sramota je da nike dao ni jedan kos i ocajna partija. Covek je ocekivao da ce da bude novi Gasol, mislim da se preracunao. Ali ima jos sanse da se popravi. Ovo sad je uzas.

brat iz huda

pre 6 godina

teo nije imao potrebe da igra i umara se, bila je ogromna razlika, umesto njega igrao rivers 30+ mim i imao isti ucinak kao teo za 10 min, nema tea nema jordanu poena haha. Sto se tiče jokica za sada ne deluje dobro, to sto je imao 7 ass i 9 skok, to ne govori sve, za 30 min sutnuti 3,4 x je premalo. Ne znam sta se desava... a za Bobija, prosto mi ga je zao, u evropi bi dominirao laganoo

pot

pre 6 godina

Ljudi, morate da shvatite da neće biti kao prošle sezone. Ono niko nije očekivao, i zato je Jokić imao sjajnu situaciju, niko nije znao kako protiv njega. Tokom leta su ga analizirali svi i sad znaju kako sa njim, jer ga smatraju važnim igračem svoje franšize, videćemo da li će on uspeti da se izbori sa tim. A tu je i Milsap, velika razlika.

Uzas

pre 6 godina

Citajuci komentare zakljucio sam samo jedno. Da sam ja na mestu bilo koga od ovih kosarkasa nikada u zivotu ne bih igrao za reprezentaciju. Ali nikada.

Dok igraju za reprezentaciju su vam najbolji na svetu, ali sad su nebitni, posle jedne utakmice da se vrate u Evropu, dosadne su vam vesti o njima. Sad od jednom Dragica cenite 5 puta vise od Tea, a do juce ste tog isto Dragica pljuvali na sva usta. Sad su bolji i Nurkic i Saric i Dragic i Vucevic i Bojan. Umesto da ih podrzite, vi samo "za njihovo dobro" pricate da su meskota, treci plej, grejac klupe, traktorista i Divcev zaj*b. Niko od njih nije duzan da vama ulepsava jutro i dize nacionalni ponos.

Jokic spada u nekih 30 najboljih igraca na svetu, Teo i Bjelica u nekih 100-150. A gomila njih koja je bolja je bolja samo zbog fizickih predispozicija. Bobi je specifican centar i kod Grega bi sad igrao solidnu ulogu da ga svg nije zaebo. Cak i ako se neko nije snasao u NBA ili ga trener ne ceni dovoljno ili ima vecu zvezdu na poziciji pa igra manje, ne znaci da je los igrac. Pa makar Teo je toliko pokazao u karijeri da je malte ne nebitno sta uradi u NBA, pa valjda su Srbi do sad videli koliko je dobar!? Po vasoj logici je Sale Djordjevic bio nikakav igra? Ah da, za njega se nadju opravdanja i razlozi, ali za Tea to ne vazi. Srbi boxscore eksperti, cim si dao vise poena bolji si igrac. Nema veze gde, sa kim i protiv koga igras, samo ppg rpg mpg

Ne gotivite vi njih niti ih podrzavate, samo ih koristite da se osecate ponosno, kao i Novaka.

Nemanja

pre 6 godina

Fransizni igrac 0 poena za 30 minuta,a ja se probudio u 3 da ga gledam,imace slabije proseke nego prosle sezone,iako sam ocekivao da ce ici na 20+ poena,ostali realno epizodisti

jo

pre 6 godina

Ne mogu da verujem 30 min. 0 poena.
Pritisak je ogroman. Mediji govore o ugovoru od preko 100 miliona , dizu ga u nebesa , nadam se da ce Nikola uz pomoc bliskih ljudi oko sebe( pre svega brace ) izdrzati.

laki

pre 6 godina

Ko ne gleda utakmicu, ne treba ni da komentariše. Jokić se potpuno podredio ekipi u ovoj utakmici. Njegov +- je daleko najveći u ekipi što govori o njegovom učinku. I prošle sezone je imao takvih utakmica-to je on, jednostavno nije hteo da šutira i tražio je najbolja rešenja za tim, imao nekoliko vrlo lepih asistencija.Biće sve bolji, ipak je pauza bez takmičarskih utakmica 4-5 meseci preduga, naročito za centra, ali će imati svežinu kad to bude najpotrebnije. Nadam se da je sa Teom sve u redu.

mostarac

pre 6 godina

jokic. horford, puno losija verzija tacnije, za siromasne. i ne, ne trolam niti se salom. je li centar treba trpat u reketu ili asistirat sa 10 m od kosa ? u odbrani rupa a da je prosao evropsko napredovao bi sigurno. ovako je nazadovao ito debelo. plus su oci na njemu i gubi se izgleda u tome. ili opet mu neko smeta ? oce da otjera plamlija ili farida ili mu se milsap ne svidja ?

lust for kendra

pre 6 godina

Teo bi igrao vise,ali je iskrenuo zglob (bas kao i Bogdan). Prvi izvještaji sa rendgena pokazuju da nije nista slomljeno,znaci kraća pauza. Ali da su maleri obojica -jesu. Za Jokića....Denver igra kudikamo brze nego prosle sezone i on se nije snašao jos u tome. Ok su asistencije,ali on je sad drugacije čuvan od svojih čuvara. Gume i gluvarenje po somborskim kafanama ipak nisu donijele progres u igri.

Kecman

pre 6 godina

Šta se dešava sa Jokićem? Nisam još stigao pogledati ni jednu njegovu utakmicu, ali 30 minuta 0 poena?! Znam da je nesebičan i sve to, ali ovo je zaista neverovatno...

Pa mi smo dosli njih da gledamo

pre 6 godina

Svaki put kad prenose Jokica on lose odigra.A sto se tice Tea znao sam da ce da se povredi samo sam se nadao da nece bas odmah.Samo da nije teža povreda.

strašno

pre 6 godina

Koliko samo ružno igra ovaj Adetokumpo, ide sve na snagu i visinu (dužinu ruku) i svaka akcija koraci...
A Amerikanci se oduševljavaju

smaraš za medalju

pre 6 godina

Možete li nam napisati, kroz koju nozdrvu je Teo više vazduha udisao? B 92 je bio uvijek najbolji, što je znao reći i kada nismo u nečemu ispunili očekivanja. Pazite, pravite priču u fazonu školskog časopisa "Grifin mu je uzvratio asistenciju", mislim ovo je stvarno bespotrebno. Smijete li napisati da naši nemaju ulogu koju su mediji pumpali, nemaju ni taj značaj za svoje ekipe, nisu faktor, na moju i vašu žalost? Možete li zamisliti Detroit bez Bobija? Naravno, nebitan je. Kliperse bez Tea? Naravno, treći plej je. Kingsi bez Bogdana? Pa i ne igra zbog povrede. Čak je i Jokić nazadovao. Beli je napredovao. Majami bez Dragića? Teško, on ih nosi. Hrvati su takođe jako loši. Bar je tako na početku lige.
(košarka je samo igra, 22. oktobar 2017 08:46)

Zašto vi Hrvati imate toliku potrebu da ovde komentarišete naše sportiste? Šta vas to muči u vezi srpskih sportista? Jel to, što ih ima puno vrhunskih?
I piši brate sve na svom hrvatskom jeziku, a ne da ovde čitam ovu tvoju nakaradnu mešavinu ekavice i ijekavice, hrvatskih i srpskih reči. I to mi je čudno. Koji je razlog tog vašeg (mnogo je takvih komentara) pokušaja skrivanja ko ste i odakle ste? Smešni ste.

nebitni u regiji i šire

pre 6 godina

Nasi "odlicni " epizodisti, mahaci peskira. Nurkic, Dragic, Teletovic,Bogdanovic, nocas i Hezonja ,VUCEVIC su zaista bitni igraci u svojim ekipama.
(Goran, 22. oktobar 2017 10:09)

Za tebe i tvoje "za kompleks spremne" drugare je najbitnije da na vreme pokušate da zalečite te komplekse koje vam uspešni Srbi već dugo nabijaju i nabijaće vam

Navijač

pre 6 godina

Teodosic je imao malu minutazu zbog povrede. Sto se Jokica tice, veoma cudna partija, 30 minuta bez poena ali daleko od toga da je odigrao lose, kao da nije hteo da sutira, a Denver je bio na +21 sa njim u igri, zaista neverovatno.
Sad da se nadamo da Teova povreda nije ozbiljna, preloma nema ali se ceka magnetna zbog ligamenata.

Onokao..

pre 6 godina

@košarka je samo igra
Teo treci plej, a igra u prvoj petorci? Ti si decko ocigledno zbunjen sa tim rednim brojevina. I da, danas je igrao manje zbog povrede, al mi je drago kad se obrukate vi koji jedva cekate da pljunete po ljudima, a da prethodno ne procitate vest.
Ovu sezonu NBA sam sa nestrpljenjem cekao kao one Sakramentove od pre 15ak godina, ali ove povrede me ni malo ne vesele. Valjda ce biti bolje u nastavku

Paranoid Android

pre 6 godina

Koliko je Jokićev učinak "nebitan" za Denver pokazao je i kadar na njemu pola timeout-a, sa reprizama njegove asistencije od koša do koša ..

Jednostavno ne komentarišite ako ne odgledate.

Nisam fanatik, čak ni "Joka fan" ali kad neko ima potencijal, to se lepo vidi, stoga ne tražite dlaku u jajetu!

antiDebil

pre 6 godina

Eh kad se setim Drazena!
(NbgDeki, 22. oktobar 2017 10:11)

Da, da, Drazen...
Odbio je da predje u Boston Celticse zato sto u suprotnom ne bi mogao da igra za reprezentaciju Jugoslavije, da li je moguce zamisliti da neko danas uradi takvu stvar ?

dikan

pre 6 godina

Jokic je hteo da opovrgne tvrdnje da je samo u napadu dobar, te je pokazao odbranu i imao plus 21 sa njim u igri a da nije postigao poen. samo da dokaze.

nista o nicemu

pre 6 godina

Теодосић није повређен? Зашто су га онда изнели са терена? Ти који, када неко изнесе чињенице које су очигледне, нпр да нам менаџери састављају фудбалску репрезентацију, стално галамиш у коментарима "где су ти докази, где су ти докази". Да ја сада тебе питам: "ГДЕ СУ ТИ ДОКАЗИ ДА ТЕО НИЈЕ ПОВРЕЂЕН"?
@jd123


Dokazi da nije povredjen su na Tviteru LAC gde dan posle povlacenja sa priprema trenira punim intenzitetom. A sad dokazi da nam menadzeri sastavljaju reprezentaciju ili se izvini i reci da siris neistine.

jд123

pre 6 godina

Teodosic nije povredjen, nego je treci plej. Shvatite, nebitan je.
(nista o nicemu, 22. oktobar 2017 10:06)

Трећи плеј а стартер? Ник ти говори све - ништа о ничему.
Нит си гледао утакмицу а изгледа да си прочитао чланак, када је изашао, где није писало да се Тео повредио. Тек су касније променили наслов и текст.

Теодосић није повређен? Зашто су га онда изнели са терена? Ти који, када неко изнесе чињенице које су очигледне, нпр да нам менаџери састављају фудбалску репрезентацију, стално галамиш у коментарима "где су ти докази, где су ти докази". Да ја сада тебе питам: "ГДЕ СУ ТИ ДОКАЗИ ДА ТЕО НИЈЕ ПОВРЕЂЕН"?

До повреде Тео је играо солидно, рекао бих са мање нервозе него у првој утакмици, погодио је два отворена шута, од њега се очекује да узима такве шутеве, што НБА коментатори истичу. Само се надам да повреда није озбиљна и да ће се што пре вратити на терен. Ако буде дуже повређен и изгуби стартно место, бит ће му теже да се врати. Риверс повреду Теодосића није искористио, али је Вилијамс одиграо солидно.

Што се Јокића тиче, ја сам писао да му играње за репрезентацију не би одмогло у шта су га убедили, сигурно пре свега менаџер, који се плашио повреде и испуштања велике провизије након следећег уговора, као и тренер. Неки су после прве утакмице коментарисали, да је и прошлу сезону лошије почео. Да, али као разлог за то, Мелоун је навео играње на ОИ (слушао сам један интервју). Ја бих питао Мелоуна, који је сада разлог? Такође бих га питао како то да Порзингис, који је играо ЕП, растура на почетку сезоне? Није поправио физикслије, висок је, али је доста мршав да се носи са противничким центрима. Можда је до тренера Никса а не до играња за репрезентацију, који је увидео да га не треба стављати на центарску позицију, што је у прошлој сезони радио?

Иначе упадљиво је било, да је Денвер добро играо одбрану, за разлику од прошле сезоне. Мелоун је изјавио да је он тренер који форсира одбрану али да се морао прилагодити, јер није имао играче за то. Сада са Милсапом је ситуација изгледа другачије. Ако овако наставе, Денвер ће играти мање атрактивно од прошле сезоне. Ако успех изостане, добит ће шут карту.

Slobo

pre 6 godina

Koliko je individualna statistika nebitna najbolje je objasnio trener Barcelone Alonso posle meča sa zvezdom. Serafin iz igre 8 od 9 , sa 16 poena najefikasniji, i Barsa gubi između 10 i 15 poena. Izadje Serafin u 25 minutu, - Barsa bez njega dođe do egal završnice.

KaraNovac

pre 6 godina

Ako uvedu kategoriju ‘Najveci kandidat za NBDL ligu’, onda je to Nikola Jokic. Presmesan igrac, hehe
(Ivan NS, 22. oktobar 2017 14:09)
Javno se izvinjavam Ivanu NS, kada sam mu rekao da se ne slazem sa njim za NBDL. Ocekivano da ce mu biti manji prosek ali krompir strasno

Borg

pre 6 godina

@antiDebil evo ja sam pratio kosarku öd ranih osamdesetih,i zaboravio si da napomenes, da je Drazen imao komplikovanu povredu ljedja,uz to dosao je u Klub koji je imao najbolji bekovski par,naime Drechsler i Porter.Uz to Evropski igraci Tada nijesu imali bas veliki rejting.Drazenov prosjek öd 22.3 poena po utakmici je tek 10 Tak godina kasnije poboljsan(Nowitzki).I ha Kran jedna mala anegnota,EP u Zagrebu 1989 Ivkovic odmara Drazena protiv Taxa slabih Francusa,i Jugoslavija gubi posl.prvog poluvremana,onda ulazi Drazen daje 30 poena,SA odlicim procento suta, i Juga pobjedjuje...Poz

CarloNS

pre 6 godina

jokic. horford, puno losija verzija tacnije, za siromasne. i ne, ne trolam niti se salom. je li centar treba trpat u reketu ili asistirat sa 10 m od kosa ? u odbrani rupa a da je prosao evropsko napredovao bi sigurno. ovako je nazadovao ito debelo. plus su oci na njemu i gubi se izgleda u tome. ili opet mu neko smeta ? oce da otjera plamlija ili farida ili mu se milsap ne svidja ?
(mostarac, 22. oktobar 2017 15:10)

Jokić i bez datog poena ima statistiku +21, ostali nisu ni blizu. Odigrao je odličnu odbranu, a zašto nije više šutirao to ćemo verovatno uskoro saznati.

Inače Amerikanci jako hvale sve naše igrače, a mi ih pljujemo. Kod nas se uspeh ne prašta pa to ti je.

Kol

pre 6 godina

Jokic bez poena, Teo se povredio, Bogdan takodje, Bobiska ne pamti kada je igrao duze od 10 minuta nazalost steta sto ga tamo smatraju vise za atrakciju nego ozbiljnog igraca ali dobro pare su dobre ako nista drugo, zaista bolje sto nisam gledao juce nijednu utakmicu!

hibiskus

pre 6 godina

Gledao DEN - SAC, i ona kosarka je jad i beda. Ni u jednom timu nisam video neki smislen kocept, sve se svodi na "uzmi soliraj za statistiku"

petarczv

pre 6 godina

Ali kad je neko pre sezone napisao da treba da se izvinimo divcu zato sto smo ga pljuvali kao gm-a i da je napravio fantasticnu play off ekipu kad ono ispade najgora ekipa u istoriji nba ono je mucno za gledanje...

Gde ja živim

pre 6 godina

Izgleda da nam se Teo povredio, valjda nije ništa ozbiljno. Ovom Bukeru se izgleda ne treba približavati. Prošle godine Nikola, sad Teo. Brz oporavak majstore. Nikola se posvađao sa loptom izgleda. Skokovi i asistencije su tu, ali poeni opasno škripe. Mada nije ni mnogo pokušavao, ali s obzirom na minutažu moralo je bolje.

Inače dosada Janis objašnjava neke stvari. Ako ovako nastavi uzima titulu MVP-a. Vučević ponovo odličan, kao i Dragić.

Kajman

pre 6 godina

Jokiću je definitivno odmogao dolazak Milsapa u efikasnosti,ali je pomogao u ukupnoj igri Denvera u odbrani.Mora šutirati češće,3 puta za pola sata je naznaka tihog bojkota.Teo se izgleda povredio...

student

pre 6 godina

(košarka je samo igra, 22. oktobar 2017 08:46)

Druže, suština internet portala B92 je da izbacuje više vesti u toku dana i informiše ljude, a ne kao kada kupiš dnevne novine i pročitaš, to ti je što ti je do sutra. E sad, ako već moraju da pišu članke u realnom vremenu, zašto ne bi pisali i o našima u nba, makar oni I ne igrali, nego o bakljadi na severu, tuči huligana ili propalom srpskom fudbalu? Ako je tebi previše ovakvih vesti, preskoči ih jednostavno. Postoje ljudi koji ih prate.

Oxi

pre 6 godina

Sportisti i umetnicí nikada ne smeju da prodaju dusu djavolu i postanu automat za brojanje novca, a narocito dok su u cvetu svoje stvaralacke snage i energije, jer onda izvor njihovog talenta pocinje da vene, presahnjuje i slabi. STR Jokic su se malo presli u svojim planovima da postanu multimilioneri, do velikih para se ne dolazi kalkulisanjem, vec hrabroscu i nesebicnim davanjem...

Zagor

pre 6 godina

Niko ne pise o kosarci, cast izuzecima. Sve se svodi na pljuvanje nasih, a velicanje tudjih igraca. Da sam na njihovom mestu nikad vise me reprezentacija ne bi videla. Sto je najgore, prozivaju ih ljudi koji nemaju pojma o kosarci i verovatno nisu u stanju dvokorak da urade.

Djomla

pre 6 godina

Janis ako nastavi da igra ovako moze stvarno biti jedan od najvecih. Kakva monstruozna partija. 75% procenat suta.

Dopada mi se sto Ras vise ne sili kos kao prosle godine. Polako se podredjuje timu.


Sto se tice nasih, Jokic pomalo razocarav na pocetku sezone imajuci u vidu da se u poslednje vreme prica kako se tim i fransiza grade oko njega. Tu su skokovi i asistencije, ali poentiranje ne bas kao prosle sezone.

Teo ce sigurno biti bolji kako sezona odmice ali mislim da ljudi tj. novinari preteruju sa hvalospevima o njemu. Kao da se Majkl licno vratio u NBA. Petnaestak do dvadeset minuta i nekih desetak koseva/sedam, osam asistencija je dosta od njega.

Jos uvek jedva cekam da vidim Bogdana. Nadam se da ce makar imati prosek od desetak poena ove sezone.

PS. Jos jedan poraz Ratnika. I to uz jako dobru Karijevu partiju. Cudno.

Navijač

pre 6 godina

Teodosic je imao malu minutazu zbog povrede. Sto se Jokica tice, veoma cudna partija, 30 minuta bez poena ali daleko od toga da je odigrao lose, kao da nije hteo da sutira, a Denver je bio na +21 sa njim u igri, zaista neverovatno. Sad da se nadamo da Teova povreda nije ozbiljna, preloma nema ali se ceka magnetna zbog ligamenata.(Navijač, 22. oktobar 2017 08:42)Teodosic nije povredjen, nego je treci plej. Shvatite, nebitan je.
(nista o nicemu, 22. oktobar 2017 10:06)
Ne vredi, limitiran si.

aero

pre 6 godina

Ali ova Oklahoma je smejurija od tima. Koliko je samo lopti potrebno Melu i Georgeu. Na sve to, imate Westbruka koji je najveca rupa Oklahome. Jeste on motor tima, ali motor bez znanja igranja takmicarske kosarke, siledzija i igrac koji nikada nece nista osvojiti, jer takvi nista ne osvajaju. On je klasican nabijac statistike. Njega kada malo pritisnete on samo gubi lopte.
Sta kaze George: "mirise mi na sampionski tim", hahaha. Sa onakvom njegovom igrom prvi krug pley-offa bice premija.

Monika Beluči

pre 6 godina

@Kendra Lust, najviše puta prosečno po meču šutirao je Kobe, a trideset minuta provesti na terenu i ne upisati se u strelce je prava retkost, Leimbir je sećam se 40 minuta odigrao bez poena, Jokić nije napredovao, to je problem.

antiDebil

pre 6 godina

Eh kad se setim Drazena!
(NbgDeki, 22. oktobar 2017 10:11)

Kog Drazena ?
Dalipagic nije igrao u nba ligi zbog reprezentacije, Petrovic je 3 godine grejao klupu, kog se ti to Drazena secas ? To sto nisi pratio kosarku pre 25 godina, na to necemo trositi reci !

vlado

pre 6 godina

Ispratio sam obe utakmice. Denver - Kingsi uzas jedan od utakmice jedva sam cekao da pocnu Klipersi. Nikola nije hteo da pogleda na kos, ali bukvalno nije hteo da pogleda kos i to pored balvana Koli Stajna... Razigrao je lepo ostatak ekipe i pohvatao to sto je bilo njegovo i to je to. Klipersi su sa druge strane odlicno odigrali posebno me odusevljava Beverli, sa kojom energijom taj momak igra na obe strane terena to je neverovatno. Grifin je odigrao kapitenski, Galo je veceras lepo pogadjao i sto mi se dopalo najvise igrali su vrlo kvalitetnu odbranu (ok nije Finiks neko merilo, ali ipak...). Teo se povredio a da ne zna ni kako se povredio (rentgen kaze da je sve ok, danas mu rade MR). Iz onog malo sto je igrao, vidi se da polako hvata defanzivne seme tima, dobro izgleda u odbrani skroz. U napadu dosta trazi loptu ali je vecinom ne dobija jer i Grif i Galo i Bev vole da imaju loptu kod sebe u rukama i umeju da iskreiraju i za sebe i za druge. Pogodio je jednu lepu dugu dvojku i jednu trojku na povratni pas Grifina i dao dva pasa za mislim trojke Grifa i Gala i to je to. Morace da nauci, kraj ovakvih igraca da bude i spot up suter, odnosno da se bolje krece bez lopte i da trazi sebi pozicije za sut na povratne lopte Grifina. Nadam se samo da se nije ozbiljnije povredio.

Terenac

pre 6 godina

Elem, Jokić jednostavno MORA da šutira 18-20 puta po meču. Niko to neće učiniti umesto njega.
(Kendra Lust, 22. oktobar 2017 08:46)

Ovo nije 1965. niti 1995. pa da centri vode glavnu rec. Danas centri imaju zadatak da skacu i razigravaju bekove sa visokog posta, nizi i brzi igraci postizu poene.
Jokica zato i cene, jer nije neko ko ce forsirati suteve vec pratiti ritam i igru celog tima i tome prilagoditi svoju ulogu.

ha osam

pre 6 godina

Hahaha... Pa mi smo stvarno presmešan narod. Očigledno da niko od ovih komentatora nije gledao tekmu Denvera i Sac-a. Pogledali vest i odmah udri po traktorskim gumama, individualno forama itd. Strasno!

Imay

pre 6 godina

Nikola Jokić menja NBA shvatanje košarke, barem u Denveru, ako ne i šire! Pa koji bi igrač imao 30 min., bez postignutog koša! Kobi i slični bi šutirali 19/3 ali bi dali opet preko 10 poena... Drugo njegov indeks je +21 on je prošle godine naučio saigrače šta je timska igra, da se podrede ekipi i ove godine je počeo tako za ove nove koji nisu prošli kurs.
Naterao je klub da se otarase sjajnog Nurkića koji nije to mogao da shvati, Galinarija takođe. Smarate sa reprezentacijom, kad potpiše maksimalu igraće stalno.
Budite ponosni što imamo koga da gledamo od naših na tom nivou. Ne sumnjam da će i Teo biti vrhunski igrač, ostalima treba malo sreće sa izborom kluba.

Wllaxy

pre 6 godina

Ako sam lepo video Jokić uz šut iz igre 0/4 ima najbolji indeks kod Denvera +21 :) Ok, kapiram da nije sve u poenima, ali mi je ipak to računanje malo čudno. 
Što se Tea tiče, izgleda da će ipak morati da se malo više pomučii dokaže za veću minutažu.
(Daki, 22. oktobar 2017 09:33)

To +21 koje si ti video uopšte nije indeks (PIR) već su sa njim u igri imali 21 poen više u odnosu na protivnika.
A Teova minutaža večeras je vezana za povredu zbog koje je morao da napusti igru, a ne za trud ili kvalitet igre u toku meča....

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Ovaj tekst je raj za autosoviniste i kompleksase svih kategorija,ljudi se jednostavno lece ovde,svaka iole losija partija bilo kog srpskog sportiste,a narocito Djokovica i od skoro Jokica i Teodosica,je melem za njihovu napacenu dusu.

dzhoni

pre 6 godina

Da su ovi trolovi gledali utakmicu denvera, video bi se da jokić nije hteo da šutira osim jednog promašenog prodora u 1/4. Ova dva promašena šuta su na isteku napada bili iz jako teških pozicija. Vidi se da se igra tima vrti oko njega, ali ne razumem zašto ne šutira čak i kada ima dovoljno prostora... Da li je problem u samopouzdanju, ili još nije dostigao šutersku formu?

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

A Baš Teo lepo počeo, 5 poena i 2 asistencije za ni 10 minuta na parketu i bum, baš sam se uplašio kad su morali da ga iznesu sa terena, Klipersi su stvarno ukleti, nadam se da će se što pre vratiti

Mika

pre 6 godina

Nikola Jokić menja NBA shvatanje košarke, barem u Denveru, ako ne i šire! Pa koji bi igrač imao 30 min., bez postignutog koša! Kobi i slični bi šutirali 19/3 ali bi dali opet preko 10 poena... Drugo njegov indeks je +21 on je prošle godine naučio saigrače šta je timska igra, da se podrede ekipi i ove godine je počeo tako za ove nove koji nisu prošli kurs.
Naterao je klub da se otarase sjajnog Nurkića koji nije to mogao da shvati, Galinarija takođe. Smarate sa reprezentacijom, kad potpiše maksimalu igraće stalno.
Budite ponosni što imamo koga da gledamo od naših na tom nivou. Ne sumnjam da će i Teo biti vrhunski igrač, ostalima treba malo sreće sa izborom kluba.
(Imay, 22. oktobar 2017 12:29)

Jaoo, jaooo, jaoooo... Postavlja nove granice NBA hah? Taj indeks od +21 sigurno nije on napravio sa 0 poena i 0 ofanzivnih skokova, to su uradili drugi za njega. Jeste bio krucijalni deo u timu ali su isto tako jos krucijalniji bili suteri koji su pogadjali.

Ako je on neki mesaja u NBA koji menja majndset igracima sta je onda Grk sa 44 poena, 8 skokova, 4 asistencije i 2 ukradene? On je Zevs kosarke onda ... Ah da on je ipak siledzija lopte. Eto on je imao samo +3 indeks a njegovaa rezerva Henson +11 juce u pobedi nad Portlandom sto znaci da je Henson resio utakmicu?

Jokic je jako dobar igrac sigurno medju prvih 25 u NBA ali ova sinoc partija nije bila dobra za primer.

banjaluka

pre 6 godina

Au kakvi rezultati! Porazi Cavsa, Gsw i Oklahome, Jokic i Westbrook potpuno poenterski podbacili. Jeste pocetak sezone ali niko nije ocekivao da ce ovako izgledati sam pocetak.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

zasto komentarisete Jokica kad niste gledali, igrao je dobro , organizovao napade, sut ga nije hteo pa je asistirao i to je to.Nije bilo ni potrebe da se istice sutom, kad drugima ne bude islo vise ce sutirati.
(djura, 22. oktobar 2017 11:07)

Igrao je dobro ali nije tačno da ga šut nije hteo jer on nije ni hteo praktično da šutira, dva puta je šutnuo jer je bukvalno morao, ne znam inače šta mu je pa ni ne pomišlja da šutne, jako mi je čudan

Kendra Lust

pre 6 godina

@košarka je samo igra
Za većinu komentara se slažem osim izmišljotine da je Teodosić TREĆI plej?!
Naime, čovek je starter, što će reći PRVI plej. Sinoć je igrao samo 10 minuta jer se povredio a ne zato što je 3.plej

Imay

pre 6 godina

Znao sam da je Janis dobar na obe strane terena, ali onvo što sam sad video je ludilo. I to ne protiv Feniksa ili Netsa, nego moćnog Portlanda!

Milos

pre 6 godina

Najbolja utakmica veceri Portland vs Milwaukee. Bas kvalitetna stvar, Greak Freak i Lillard su se krljali do kraja. Dublja postava Portlanda nije mogla na kraju da se izbori protiv par likova koje Antetokounmpo organizovao. Ako niste gledali vredi pogledati.

Takodje treba pogledati Memphis koji se jako dobro drzao protiv GSW i totalno im rasparcao odbranu. Nije tako zanimljiva bila kao ona gore navedena ali bilo je tenzije.

Najvece iznenadjenje je definitivno bio Orlando ili ti raspad igre Cavsa gde je samo LeBron funkcionisao, u jednom momentu su svi sem njega imali 0 poena sa vise od jednog promasenog suta.

Majami sam prestao da gledam cim su krenuli da se odlepljuju na plus 10, bacio sam oko na plus 20 da bi na kraju utkamice video da su jedva izvukli. Nisam gledao finis ali verujem da je bilo neizvesno tako da svako ko je ljubitelj ljuljaske u finisu treba da ga pogleda.

UTA vs OKC nisam gledao ali UTA je primer timske kosarke i dobre rotacije koja je opet pobedila sirov individualni talenat mada ruku na srce u OKC se dobro dodaju i raspodeljuju u ove prve dve utakmice. Verujem da Jutu ljubitelji Sparsa prate jer igraju dosta slicno.

VladaNS

pre 6 godina

@Kendra Lust
"MJ je postao najveći jer je između ostalog i najviše puta šutirao u istoriji. Nije teško zaključiti zašto je najbolji strelac u istoriji NBA"

MJ je 4 igrac po broju upucenih suteva na kos u istoriji NBA lige, i 4 je igrac po broju ukupno datih poena. Ispred njega su Dzabar, Maloun i Kobi...

nista o nicemu

pre 6 godina

Kog Drazena ?
Dalipagic nije igrao u nba ligi zbog reprezentacije, Petrovic je 3 godine grejao klupu, kog se ti to Drazena secas ? To sto nisi pratio kosarku pre 25 godina, na to necemo trositi reci !
(antiDebil, 22. oktobar 2017 13:40)

Drazen Kukoc, uspesno igrao za Boston Vizardse. Avangardo, nauci malo kosarke