Četvrtak, 12.10.2017.

10:35

Može li Zvezda do Top 8 i kako će Gudurić odmeniti Bogdana?

Izvor: M.Ljubisavljeviæ

Može li Zvezda do Top 8 i kako æe Guduriæ odmeniti Bogdana? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

nikola

pre 6 godina

Otislo je devet igraca i to nosioca,plus trener.Dovedeno dva nasa koledz igraca koji tek treba da se dokazuju,isto kao i Lesort,Radicevic na pleju,Keselj koji je u padu godinama,par igraca iz FMP.Naravno tu su Feldin,Rocesti i Antic,koji su iskusni evroligaski igraci,ali nikako Zvezda nema jacu ekipu nego prosle godine.Trebalo je nekako zadrzati Jovica,Dzenkinsa,Gudurica,Kuzmica,Boldena uz ova pojacanja a tu pre svega mislim na Rocestija,Antica,Feldina,Lesorta uz ove sto su ostali Lazic,Dangubic,Dobric,Bjelica i naravno Radonjica na klupi imali bi skup kvalitetnih igraca koji bi se borili sigurno za F4.Steta sto se to sve moralo prodati jer drzava sipa sve pare u drugi klub kojeg opet siluju po Evropi prosecne ekipe po obicaju.

navijac

pre 6 godina

@kad bi pare koje se sipaju u kantu za napucavanje evrokupa bile date zvezdi,mogla bi sigurno.
(nosi fenjer,navija za fener, 12. oktobar 2017 19:21)

Znaci hocete pored 8 miliona evra koje dobijate da uzmete i nas muceni jedan milion!?

role zarolaj

pre 6 godina

Moze neko da mi kaze dobar sajt za online gledanje utakmica evrolige?Za dz naravno.
(sasa, 12. oktobar 2017 18:58)

batmanstream i hahabar. Izace ti nekoliko sajtova koji lice jedni na druge ali nisu svi funkcionalni i jednostavni kao pojedini.Procackaj malo po svakom i naci ces koji je najbolji...pozdrav..

F9

pre 6 godina

evropska žlezda by žika pauk & vesić
pa je posle ispalo ovo:
https://www.b92.net/sport/kosarka/vesti.php?yyyy=2011&mm=08&dd=12&nav_id=531581

Giga

pre 6 godina

Zvezdu su kladionice postavile na ubedljivo poslednje mesto ove sezone.Kvota da Zvezda osvoji je 220,ispred nje Zalgiris sa kvotom 60.Znaci nema se sta ocekivati,svaka pobeda bice veliki uspeh.Slusao sam Sanija Becirovica koji je rekao da nijedan od pridoslica nije igrao za neki sampionski tim,da ti igraci nemaju pobednicke navike i da zato po njemu Zvezda nema sanse.

Danilovgrad

pre 6 godina

Dal me to oci varaju ili se u komentarima javljaju likovi ciji je klub sinoc primio 111 poena od nekakve $nj ekipe u `cipiripi kupu` ??? Momci obraz nista a ?

Karaburac

pre 6 godina

Hvala Vucicu hvala Vesicu.
@Batko

Covic je rekao da je budzet 6,5 m.
Ja sam samo preneo.
Skaces ko oparen na pomen lika i dela druga Covica.
Ili mislis da legenda laze. Nemoj , nije lepo, legenda je tvoj gazda a i hrani te lepo. A glad kad udari nisi bas sam svoj.

Delija

pre 6 godina

Millenium

Sta su bili nego amateri kada su pocinjali Zeljko, Zdovc,Sasa Obradovic... Iz patika na trenersku klupu.Ili imas talenat ili nemas.Ne mislis da su trebali od pionira.U NBA takodje vode klubove oni koji su okacili patike o klin

Macak Tom

pre 6 godina

Ne mora Zvezda u 8 ali neka bar bude interesantno do zadnjih kola kao proslu sezonu.Bilo bi bezveze da se posle 10-15 kola zna da nema sanse za top 8.Arena ce biti polu puna ili polu prazna ako bude tako a i igracima ce tesko padati putovanja...ako ne bude sportskog motiva.

Kole

pre 6 godina

"Pa sve pare ove zemlje su u tom evroligasu. E sad zasto je budzet od 6,5 miliona nadovoljan za top 8 to je misterija.
A koliko para ide ostalima vidi se po igrackom sastavu Srpskih klubova. "
@djamla

Kao prvo, budzet se odnosi na celo funkcionisanje kluba za narednu sezonu. Tu su ukljucene sve selekcije, sve stipendije, sva putovanja i smestaj, administracija, treneri, logistika, skauti, a ne samo prvi tim. Prvi tim obicno ima na raspolaganju izmedju 40-50 posto ukupnog budzeta za narednu godinu. Ako je tacno da je budzet koji si naveo ispravan, to znaci da klub iz godine u godinu raste i stabilno posluje jer je jedino to podloga da budzet stalno belezi rast. Zvezda je klub koji se ne oslanja samo na sponzore, vec ima i svoje stabilne prihode koji se iz godine u godinu povecavaju. Ali da bi jos rasli, moraju da iznedre nove talente koji ce biti afirmisani kroz prvi tim i zadrzati atraktivnu igru i dobre rezultate kako bi imali podlogu za jos bolje sponzorske ugovore, za jos veca tv prava, da od kluba stvore brend koji ce biti prepoznatljiv u Evropi. Za sada, Zvezda ima samo simpatije i svake sezone kreira budzet koji zavisi od mnogih faktora i koji su uvek neizvesni i promenljivi. Kao sto je i sve kod nas. Sa druge strane, blizanac iskljucivo zavisi od uloge drzave u njegovom finansiranju i ja bih voleo da vidim da u Partizanu dodju neki novi ljudi koji ce promeniti to parazitiranje celnika koji su ih doveli do toga da uvek moraju da prose koje milionce da bi mogli normalno da funkcionisu. Setimo se, i Zvezda je prosla kroz istu fazu koja je neizbezna za Partizan. Cekam dan kada ce i Partizan krenuti putem tranzicije koja je neizbezna kako bi ponosno mogao da kazem kako imamo makar dva zdrava kluba koja su jedan drugom konkurent u sportskom smislu. I tada cu najzad da uzivam u rivalstvu dva najveca sportska kluba Srbije.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Ove godine realno Zvezda ne moze vise od 6-7 pobeda u Euroligi. Nadam se da gresim, ali tesko. Gledao sam vecinu pripremnih utakmica i primetno je da nam je ubedljivo najbolji igrac Rocesti. Lesor jeste atraktivan ali samo iz vec stvorene pozicije. Ova dva momka na centarskim pozicijama su prosek tako da od njih ne treba ocekivati cuda. Uzdam se da ce Dobric eksplodirati ove godine i od Dangubica ocekujem da bude bolji nego prosle sezone. Fali jedan dobar bek suter i jaca odbrana, a to je vec do trenera. Trebalo bi da osvojimo Aba ligu bez vecih problema, ali i da napravimo pored Dobrica jos jednog igraca za buducnost. Mislim da je to sasvim objektivan cilj za ovu godinu

Vucko

pre 6 godina

Ne moze Zvezda do Top 8, tim je nov, ali ce kao i uvek reprezentovati nasu kosarku na najbolji nacin. Guduric sigurno ne moze da bude na nivou na kome je bio Bogdan prosle ili preprosle sezone, a od njega se to ni ne ocekuje, neka se on izbori za minutazu i nadje svoju ulogu u sistemu Fenera, a dovoljno je da ponovi partije iz Bogdanove prve sezone gde se i on dosta trazio.

Kole

pre 6 godina

Moze, al sutra. Salu na stranu, od njih se ove sezone nista ne ocekuje, tako da ako budu bili negde blizu konkurencije za top8 to ce biti ravno cudu. Nov, neafirmisan trener, nova ekipa, nova Zvezda, ali i dosta skromnija postava, morace mnogo toga da dokazu da bi stekli poverenje. ;)
Ipak, ne sumnjam da ce kod kuce igrati solidno. Ali domet je zbog svega navedenog, vrlo upitan.

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Citam i ne verujem sta ljudi pisu. Zar mi treba da se cvikamo jedne Valensije, Unikahe, Makabija, Milana, Bamberga, Zalgirisa....? U 10 ekipa cemo biti sigurno. Evo zapamtite moje reci. Mi imamo itekako kvalitet, cak o bolju ekipu nego prosle godine pa i perspektivnijeg trenera.

Batko

pre 6 godina

u top 16 moze sigurno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 12. oktobar 2017 16:02)

Pa pusti ti nas , nego gde cete vi ?
U top 111 ?!

Batko

pre 6 godina

6,5 mil svake godine u rupu bez dna a Srpsku kosarku ostavili da umre.
E to vam je kosarka u Srbiji.
(Karaburac, 12. oktobar 2017 14:17)

Ja mislio malo se izlečio, kad ono cvrc....komplesi i dalje šu+ibaju

ps. Hvala Vučiću, Hvala Vesiću....(nastavi niz)

Beca

pre 6 godina

Na žalost, za Zvezdu muslim da će biti teško. Prethodnih godina smo menjali po 3-4 igrača ali su srž ekipe i trener sa svojim sistemom ostajali isti. Sad smo, sa možda i nekim boljim igračima i novim trenerom, za sada nepoznanicom, po meni kao ekipa slabiji. Daj Bože da grešim.

1312

pre 6 godina

Niti je svaki dan badnji dan.Niti je svaki domaci igrac Bogdan Bogdanovic.Guduric ni fizicki,a ni mentalno nije na nivou Bogdana Bogdanovica.Mada iskreno bih voleo da bas Guduric bude taj koji ce Zeljku doneti jos jednu titulu prvaka evrope.Sto se Zvezde tice,najvise 12 pobeda moze da ima,realno.Otisli su najbolji igraci Jovic i Kuzmic.

delija von brdo

pre 6 godina

6,5 mil svake godine u rupu bez dna a Srpsku kosarku ostavili da umre.
E to vam je kosarka u Srbiji.
(Karaburac, 12. oktobar 2017 14:17)

Znam da je tebi tesko.Eto sada si izmislio 6,5 miliona.Sutra ce da bude 13 miliona. Mi barem samo jednog drzavnog spoznora za razliku od vas koji imate tri. Gde grad uplacuje da se ne bi ugasili 20 miliona. Niste prodali ni jednog jedinog igraca.Za sva takmicenja treba vam 2 miliona.Zvezda od prodaje igraca zaradila 2 miliona plus pola miliona od Evrolige za proslu sezonu.Ostalo su sponzori Huawei, Nike

Vinetu Papadopulos

pre 6 godina

Šta god da uradimo, biće ovo opet pravi praznik za navijače KKCZ. Krem de la krem evropske košarke će odmeravati snage sa nama, kud ćeš bolje?

Пикенројло Пикенпопоски

pre 6 godina

Niti je svaki dan badnji dan.Niti je svaki domaci igrac Bogdan Bogdanovic.Guduric ni fizicki,a ni mentalno nije na nivou Bogdana Bogdanovica.Mada iskreno bih voleo da bas Guduric bude taj koji ce Zeljku doneti jos jednu titulu prvaka evrope.Sto se Zvezde tice,najvise 12 pobeda moze da ima,realno.Otisli su najbolji igraci Jovic i Kuzmic.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (1312, 12. oktobar 2017 15:27)

Ако и по чему, Гудурић ментално јесте на нивоу Богдана Богдановића, или испред, јер Гудурић погађа кад је најпотребније (Реал, Бајерн, Партизан...). То му је најјача особина.

Иначе је Богдан (и даље) бољи играч.

nele

pre 6 godina

"Pa sve pare ove zemlje su u tom evroligasu. E sad zasto je budzet od 6,5 miliona nadovoljan za top 8 to je misterija.
A koliko para ide ostalima vidi se po igrackom sastavu Srpskih klubova. "
@Djalma
Sve pare ove zemlje. 700k evra? A zasto je budzet od 6.5mil nedovoljan? Zato sto taj budzet nije u 50 u evropi, i bar 2.5x manji od bilo kog ko se plasira na top 8. Pa CSK ima 45mil! Zalgiris koji je autsajder kao i mi, ima 9mil posto nisu jos nasli glavnog sponzora.

filip

pre 6 godina

Zvezda ce ove godine biti poslednja iako je zli pre samo sest meseci obecavao F4..
(Pop, 12. oktobar 2017 12:13)

Ko je kada obecavao F4?? Daj link.Da nisi ti onaj"prognozer" sa Indexa .hr?

Samo dokaze na videlo

pre 6 godina

@.ganci... Svaka cast za komentar. Dokaz da si u pravu je ova histerija komsije molog na konstataciju da su oni drzavni projekat a ne Evroligas.

Toto-ko-tunjo

pre 6 godina

Правим Звездашима није најбитније да уђемо у Топ 8, већ да играмо атрактивно и добро, да хале буду пуне и да освојимо Аба лигу. Тако радимо већ годинама и зато смо врло задовољни, што се види и по броју продатих претплатних карата.
 (Стара школа, 12. oktobar 2017 12:46)

Naravno, sve receno. Jos ako opet otkinu najveceg Srbina medju Srbima van Sbije... Milina.

Aston, Martin Aston

pre 6 godina

Tesko,u Srbiji umesto da se pomogne Evroligas pare idu ka drugima!
(dragan, 12. oktobar 2017 13:49)

Tako je bilo i dok je Partizan igrao EL. Sećamo se svi projekta "Evropska Zvezda" i silnih ulaganja. Budimo bar malo realni, iako smo Srbi.

igor

pre 6 godina

tesko,bitno je da smo u drustvu najboljih samo..Alba Berlin 111 partizancic institucija 85..hahaha institucija najaca I najveci glupost ikad izgovorena uz naravno casovi ljubavi,neverovatno ali istinito

Stomak

pre 6 godina

I dalje mi nisu jasni kompleksasi koje ne silaze sa zvezdinih vesti i stalno pisu FMP, jer valjda samo dotle mogu da dobace. Ali dobro, valjda im je tako lakse da podnesu igre svog tima... Napred Zvezdo, nista nije nemoguce.

монгол

pre 6 godina

Гудурић неће одменити Богдана, јер Гудурић не може да одмени Богдана, јер је Богдан за три класе бољи играч од Гудурића.

Djalma

pre 6 godina

Tesko, umesto da se pomogne evroligas pare idu druguma.

Pa sve pare ove zemlje su u tom evroligasu. E sad zasto je budzet od 6,5 miliona nadovoljan za top 8 to je misterija.
A koliko para ide ostalima vidi se po igrackom sastavu Srpskih klubova.
Nadam se da si ovakvu budalastinu lupio zbog sendvica jer glad moze biti uzrocnik tvog psihickog stanja.

Trener

pre 6 godina

LOL cemu ta pitanja kad dobro znamo da nit moze zvezda u top8 nit moze Gudura odmeniti Bogdana. Te stvari se nikada nece desiti, ne sanjajte dzabe

Labud

pre 6 godina

Tesko,u Srbiji umesto da se pomogne Evroligas pare idu ka drugima!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dragan, 12. oktobar 2017 13:49)

Labud se slaze. Nagrade za koje se obavezao Grad Beograd su naprasno promenjene kada je smenjena gradska uprava a komisija sa Vesicem i Covicem kao clanovima odlucila da promeni pravilnik i pare namenjene euroligasu preusmeri u privatni klub koji je igrao EK.

Momir

pre 6 godina

Zvezda u top 8 moze samo uz pomoc lude srece, da je povrede zaobidju i da preko noci naucimo da igramo odbranu. Uz te uslove a da se drugima sve lose desi, onda Zvezda sa novih 10 igraca, najmladjim trenerom i najmanjim budzetom moze u PO. To je realnost ali ovaj mlad tim ne treba pritiskati rezultatima u EL, za godinu-dvije ce biti nesto ako ostanu na okupu

Duck Dodgers

pre 6 godina

Ganci@
ahahha al kad si reko da sami stvarate sredstva....ahahahahaha od čega majke ti od prodaje igrača? pa onda mora da ste ih prodali u vrednosti od 15 miliona... jer samo tako biste mogli da funkcionišete bez pomoći države... pokrij se ušima i jedni i drugi su državni, samo se Čović ponaša ko da je crvenobeli tim privatni...

Terenac

pre 6 godina

Ne moze u Top8 ali to ove godine sa ovim sastavom i nije strasno. Bitno je uzeti ABA ligu cetvrti put u nizu.
Guduric nece menjati Bogdana jer je rezerva, prvi bek je sada Vonamejker.

Gong

pre 6 godina

Gudurić ima problem sa glavom, ali mislim da će trenerčina to da posloži. Ako ga on ne dovede u red i natera ga da iskaže svoj neosporni potencijal, niko nikad neće.

anti-reklamozder

pre 6 godina

hvala za txt. cz slabo 13-16 , favoriti uobicajeni,ekipe interesantne za pracenje baskonia, barsa ,himki. sportski pozdrav

BAKI

pre 6 godina

Teorija i praksa. Teoretski ne može ako se pogledaju imena protivnika. Uvek je bitnija praksa jer se pokazalo da smo i dobijali favorite a i gubili od onih koji su na papiru slabiji. U svakom slučaju opet ćemo gledati odličnu košarku.

Hoćemo Dilana Enisa u Zvezdi!

pre 6 godina

Treba biti objektivan i reći da trenutni tim Zvezde ne može da konkuriše za top8. Čak štaviše, biće uspeh ako ne budu u poslednje 3-4 ekipe...Radičević, Janković, Kešelj pa i veteran Pero Antić nisu igrači koji prave razliku u EL. Po meni, treba dovesti 2 izuzetno kvalitetna pojačanja inače nam se ne piše dobro u Evropi. Postavljanje 31godišnjeg trenera amatera je tek posebna priča...Sudije će nas urnisati u Evropi. Voleo bih da nisam u pravu no videćemo.

4k4.Dex

pre 6 godina

Nikad dok je ovaj novi sistem takmicenja ni jedna nasa ekipa nece uci u top8, potpisujem i kladim se sa kim god. Jednostavno je pretesko i nemoguce! Ako Zvezda prosle godine sa sa svim onim pobedama i igrom nije uspela onda niko nema sanse da to uradi pa ni Zvezda jer se takva sezona nece ponoviti. Ono je bilo nestvarno. Mnogo je tesko doci do eliminacione faze a onda se i tu sada igra na 3 dobijene.

maradona

pre 6 godina

prosle godine losa barsa i makabi...ove godine ta dva tima idu u top 8, standardno dva grka, dva turcina, cska, real, valensija, baskonija..to je vec 10 timova.pocetak je jako bitan, ako se lose krene nema zvezda nikakve sanse za top 8. realno tesko do 8 mesta, a iako se dodje tamo se ide na real, cska, fener...na 3 pobede ne moze se niko izbaciti. kao sto zvezdu u aba ligi na 3 ne moze niko dobiti

Ganci

pre 6 godina

Svaka prica o top 8 je smesna. Bitno mi je samo da nebudemo poslednji a svu snagu usmeriti na ABA. Svi mi vidimo u koji klub idu pare, Zvezda sama stvara sredstva i neplace po medijima!

dusan

pre 6 godina

Ja mislim da Zvezda moze u Top 8 ako bude medju prvih osam ekipa na tabeli...Pa cak i ako bude imala isti broj poena sa jos nekom ekipom koja je deveta, bice osma zato sto ima bolji skor...

dusan

pre 6 godina

Ne moze da ga odmeni jer nisu isti tip igraca...Poredjenje je zato nemoguce...Guduric sigurno nece davati toliko koseva kao Bogdanovic, ali on radi neke druge stvari dobro (u odbrani ce da uzima protivnicke lopte itd)

Otkud tetka zna Jovića?!

pre 6 godina

Kod Radonjića sam obožavao što nikada nije komentarisao suđenje, ali mi se čini da nije imao dovoljno odvažnosti, kao da je sputavao igrače na motivacionom planu, stalno "meč po meč" i "ABA proritet", moraš se ponekad malo i busati. Alimpijević, mislim, ima taj štih. Plejof, bato, to je prioritet, naravno ne na uštrb ABE!

ej bre

pre 6 godina

Svaka prica o top 8 je smesna. Bitno mi je samo da nebudemo poslednji a svu snagu usmeriti na ABA. Svi mi vidimo u koji klub idu pare, Zvezda sama stvara sredstva i neplace po medijima!
(Ganci, 12. oktobar 2017 12:18)

Na cemu si ti?

Komendija

pre 6 godina

Svaka prica o top 8 je smesna. Bitno mi je samo da nebudemo poslednji a svu snagu usmeriti na ABA. Svi mi vidimo u koji klub idu pare, Zvezda sama stvara sredstva i neplace po medijima!
(Ganci, 12. oktobar 2017 12:18)

Takoe, zvezda uopšte ne plače po medijima :-)

objektivitet

pre 6 godina

Zvezda ima duplo slabiji tim nego prosle godine, sa puno slabih pojacanja. Jovanovic, Keselj, Jankovic i Radicevic ne bi bili pojacanja ni za Megu. Tako da ocekujte plasman medju 4 poslednjeplasirana...

svemirko

pre 6 godina

top 8 samo nekim cudom ako ostali slome noge i ruke, prosle sezone sa boljim timom i trenerom bili 9ti, sada ih razni kosarkaski portali stavljaju na poslednje 16to mesto.

Стара школа

pre 6 godina

Правим Звездашима није најбитније да уђемо у Топ 8, већ да играмо атрактивно и добро, да хале буду пуне и да освојимо Аба лигу. Тако радимо већ годинама и зато смо врло задовољни, што се види и по броју продатих претплатних карата.

nex

pre 6 godina

Ja kao zvezdas kazem da Guduric nikako ne moze da zameni Bogdana jer,prosto,nije bolji igrac.
A Zvezda ako ne nasledi Radonjinu fanaticnu odbranu,ne znam sta ce biti. Da mi osvojimo ABA,pa polako. Ciglu po ciglu

Ganci

pre 6 godina

Svaka prica o top 8 je smesna. Bitno mi je samo da nebudemo poslednji a svu snagu usmeriti na ABA. Svi mi vidimo u koji klub idu pare, Zvezda sama stvara sredstva i neplace po medijima!

Otkud tetka zna Jovića?!

pre 6 godina

Kod Radonjića sam obožavao što nikada nije komentarisao suđenje, ali mi se čini da nije imao dovoljno odvažnosti, kao da je sputavao igrače na motivacionom planu, stalno "meč po meč" i "ABA proritet", moraš se ponekad malo i busati. Alimpijević, mislim, ima taj štih. Plejof, bato, to je prioritet, naravno ne na uštrb ABE!

svemirko

pre 6 godina

top 8 samo nekim cudom ako ostali slome noge i ruke, prosle sezone sa boljim timom i trenerom bili 9ti, sada ih razni kosarkaski portali stavljaju na poslednje 16to mesto.

dusan

pre 6 godina

Ne moze da ga odmeni jer nisu isti tip igraca...Poredjenje je zato nemoguce...Guduric sigurno nece davati toliko koseva kao Bogdanovic, ali on radi neke druge stvari dobro (u odbrani ce da uzima protivnicke lopte itd)

objektivitet

pre 6 godina

Zvezda ima duplo slabiji tim nego prosle godine, sa puno slabih pojacanja. Jovanovic, Keselj, Jankovic i Radicevic ne bi bili pojacanja ni za Megu. Tako da ocekujte plasman medju 4 poslednjeplasirana...

Hoćemo Dilana Enisa u Zvezdi!

pre 6 godina

Treba biti objektivan i reći da trenutni tim Zvezde ne može da konkuriše za top8. Čak štaviše, biće uspeh ako ne budu u poslednje 3-4 ekipe...Radičević, Janković, Kešelj pa i veteran Pero Antić nisu igrači koji prave razliku u EL. Po meni, treba dovesti 2 izuzetno kvalitetna pojačanja inače nam se ne piše dobro u Evropi. Postavljanje 31godišnjeg trenera amatera je tek posebna priča...Sudije će nas urnisati u Evropi. Voleo bih da nisam u pravu no videćemo.

Стара школа

pre 6 godina

Правим Звездашима није најбитније да уђемо у Топ 8, већ да играмо атрактивно и добро, да хале буду пуне и да освојимо Аба лигу. Тако радимо већ годинама и зато смо врло задовољни, што се види и по броју продатих претплатних карата.

BAKI

pre 6 godina

Teorija i praksa. Teoretski ne može ako se pogledaju imena protivnika. Uvek je bitnija praksa jer se pokazalo da smo i dobijali favorite a i gubili od onih koji su na papiru slabiji. U svakom slučaju opet ćemo gledati odličnu košarku.

Gong

pre 6 godina

Gudurić ima problem sa glavom, ali mislim da će trenerčina to da posloži. Ako ga on ne dovede u red i natera ga da iskaže svoj neosporni potencijal, niko nikad neće.

Vinetu Papadopulos

pre 6 godina

Šta god da uradimo, biće ovo opet pravi praznik za navijače KKCZ. Krem de la krem evropske košarke će odmeravati snage sa nama, kud ćeš bolje?

4k4.Dex

pre 6 godina

Nikad dok je ovaj novi sistem takmicenja ni jedna nasa ekipa nece uci u top8, potpisujem i kladim se sa kim god. Jednostavno je pretesko i nemoguce! Ako Zvezda prosle godine sa sa svim onim pobedama i igrom nije uspela onda niko nema sanse da to uradi pa ni Zvezda jer se takva sezona nece ponoviti. Ono je bilo nestvarno. Mnogo je tesko doci do eliminacione faze a onda se i tu sada igra na 3 dobijene.

Vucko

pre 6 godina

Ne moze Zvezda do Top 8, tim je nov, ali ce kao i uvek reprezentovati nasu kosarku na najbolji nacin. Guduric sigurno ne moze da bude na nivou na kome je bio Bogdan prosle ili preprosle sezone, a od njega se to ni ne ocekuje, neka se on izbori za minutazu i nadje svoju ulogu u sistemu Fenera, a dovoljno je da ponovi partije iz Bogdanove prve sezone gde se i on dosta trazio.

maradona

pre 6 godina

prosle godine losa barsa i makabi...ove godine ta dva tima idu u top 8, standardno dva grka, dva turcina, cska, real, valensija, baskonija..to je vec 10 timova.pocetak je jako bitan, ako se lose krene nema zvezda nikakve sanse za top 8. realno tesko do 8 mesta, a iako se dodje tamo se ide na real, cska, fener...na 3 pobede ne moze se niko izbaciti. kao sto zvezdu u aba ligi na 3 ne moze niko dobiti

filip

pre 6 godina

Zvezda ce ove godine biti poslednja iako je zli pre samo sest meseci obecavao F4..
(Pop, 12. oktobar 2017 12:13)

Ko je kada obecavao F4?? Daj link.Da nisi ti onaj"prognozer" sa Indexa .hr?

Toto-ko-tunjo

pre 6 godina

Правим Звездашима није најбитније да уђемо у Топ 8, већ да играмо атрактивно и добро, да хале буду пуне и да освојимо Аба лигу. Тако радимо већ годинама и зато смо врло задовољни, што се види и по броју продатих претплатних карата.
 (Стара школа, 12. oktobar 2017 12:46)

Naravno, sve receno. Jos ako opet otkinu najveceg Srbina medju Srbima van Sbije... Milina.

delija von brdo

pre 6 godina

6,5 mil svake godine u rupu bez dna a Srpsku kosarku ostavili da umre.
E to vam je kosarka u Srbiji.
(Karaburac, 12. oktobar 2017 14:17)

Znam da je tebi tesko.Eto sada si izmislio 6,5 miliona.Sutra ce da bude 13 miliona. Mi barem samo jednog drzavnog spoznora za razliku od vas koji imate tri. Gde grad uplacuje da se ne bi ugasili 20 miliona. Niste prodali ni jednog jedinog igraca.Za sva takmicenja treba vam 2 miliona.Zvezda od prodaje igraca zaradila 2 miliona plus pola miliona od Evrolige za proslu sezonu.Ostalo su sponzori Huawei, Nike

Beca

pre 6 godina

Na žalost, za Zvezdu muslim da će biti teško. Prethodnih godina smo menjali po 3-4 igrača ali su srž ekipe i trener sa svojim sistemom ostajali isti. Sad smo, sa možda i nekim boljim igračima i novim trenerom, za sada nepoznanicom, po meni kao ekipa slabiji. Daj Bože da grešim.

Stomak

pre 6 godina

I dalje mi nisu jasni kompleksasi koje ne silaze sa zvezdinih vesti i stalno pisu FMP, jer valjda samo dotle mogu da dobace. Ali dobro, valjda im je tako lakse da podnesu igre svog tima... Napred Zvezdo, nista nije nemoguce.

Trener

pre 6 godina

LOL cemu ta pitanja kad dobro znamo da nit moze zvezda u top8 nit moze Gudura odmeniti Bogdana. Te stvari se nikada nece desiti, ne sanjajte dzabe

Пикенројло Пикенпопоски

pre 6 godina

Niti je svaki dan badnji dan.Niti je svaki domaci igrac Bogdan Bogdanovic.Guduric ni fizicki,a ni mentalno nije na nivou Bogdana Bogdanovica.Mada iskreno bih voleo da bas Guduric bude taj koji ce Zeljku doneti jos jednu titulu prvaka evrope.Sto se Zvezde tice,najvise 12 pobeda moze da ima,realno.Otisli su najbolji igraci Jovic i Kuzmic.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (1312, 12. oktobar 2017 15:27)

Ако и по чему, Гудурић ментално јесте на нивоу Богдана Богдановића, или испред, јер Гудурић погађа кад је најпотребније (Реал, Бајерн, Партизан...). То му је најјача особина.

Иначе је Богдан (и даље) бољи играч.

Terenac

pre 6 godina

Ne moze u Top8 ali to ove godine sa ovim sastavom i nije strasno. Bitno je uzeti ABA ligu cetvrti put u nizu.
Guduric nece menjati Bogdana jer je rezerva, prvi bek je sada Vonamejker.

nele

pre 6 godina

"Pa sve pare ove zemlje su u tom evroligasu. E sad zasto je budzet od 6,5 miliona nadovoljan za top 8 to je misterija.
A koliko para ide ostalima vidi se po igrackom sastavu Srpskih klubova. "
@Djalma
Sve pare ove zemlje. 700k evra? A zasto je budzet od 6.5mil nedovoljan? Zato sto taj budzet nije u 50 u evropi, i bar 2.5x manji od bilo kog ko se plasira na top 8. Pa CSK ima 45mil! Zalgiris koji je autsajder kao i mi, ima 9mil posto nisu jos nasli glavnog sponzora.

Danilovgrad

pre 6 godina

Dal me to oci varaju ili se u komentarima javljaju likovi ciji je klub sinoc primio 111 poena od nekakve $nj ekipe u `cipiripi kupu` ??? Momci obraz nista a ?

монгол

pre 6 godina

Гудурић неће одменити Богдана, јер Гудурић не може да одмени Богдана, јер је Богдан за три класе бољи играч од Гудурића.

1312

pre 6 godina

Niti je svaki dan badnji dan.Niti je svaki domaci igrac Bogdan Bogdanovic.Guduric ni fizicki,a ni mentalno nije na nivou Bogdana Bogdanovica.Mada iskreno bih voleo da bas Guduric bude taj koji ce Zeljku doneti jos jednu titulu prvaka evrope.Sto se Zvezde tice,najvise 12 pobeda moze da ima,realno.Otisli su najbolji igraci Jovic i Kuzmic.

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Citam i ne verujem sta ljudi pisu. Zar mi treba da se cvikamo jedne Valensije, Unikahe, Makabija, Milana, Bamberga, Zalgirisa....? U 10 ekipa cemo biti sigurno. Evo zapamtite moje reci. Mi imamo itekako kvalitet, cak o bolju ekipu nego prosle godine pa i perspektivnijeg trenera.

Macak Tom

pre 6 godina

Ne mora Zvezda u 8 ali neka bar bude interesantno do zadnjih kola kao proslu sezonu.Bilo bi bezveze da se posle 10-15 kola zna da nema sanse za top 8.Arena ce biti polu puna ili polu prazna ako bude tako a i igracima ce tesko padati putovanja...ako ne bude sportskog motiva.

anti-reklamozder

pre 6 godina

hvala za txt. cz slabo 13-16 , favoriti uobicajeni,ekipe interesantne za pracenje baskonia, barsa ,himki. sportski pozdrav

Aston, Martin Aston

pre 6 godina

Tesko,u Srbiji umesto da se pomogne Evroligas pare idu ka drugima!
(dragan, 12. oktobar 2017 13:49)

Tako je bilo i dok je Partizan igrao EL. Sećamo se svi projekta "Evropska Zvezda" i silnih ulaganja. Budimo bar malo realni, iako smo Srbi.

Batko

pre 6 godina

6,5 mil svake godine u rupu bez dna a Srpsku kosarku ostavili da umre.
E to vam je kosarka u Srbiji.
(Karaburac, 12. oktobar 2017 14:17)

Ja mislio malo se izlečio, kad ono cvrc....komplesi i dalje šu+ibaju

ps. Hvala Vučiću, Hvala Vesiću....(nastavi niz)

Duck Dodgers

pre 6 godina

Ganci@
ahahha al kad si reko da sami stvarate sredstva....ahahahahaha od čega majke ti od prodaje igrača? pa onda mora da ste ih prodali u vrednosti od 15 miliona... jer samo tako biste mogli da funkcionišete bez pomoći države... pokrij se ušima i jedni i drugi su državni, samo se Čović ponaša ko da je crvenobeli tim privatni...

Momir

pre 6 godina

Zvezda u top 8 moze samo uz pomoc lude srece, da je povrede zaobidju i da preko noci naucimo da igramo odbranu. Uz te uslove a da se drugima sve lose desi, onda Zvezda sa novih 10 igraca, najmladjim trenerom i najmanjim budzetom moze u PO. To je realnost ali ovaj mlad tim ne treba pritiskati rezultatima u EL, za godinu-dvije ce biti nesto ako ostanu na okupu

nex

pre 6 godina

Ja kao zvezdas kazem da Guduric nikako ne moze da zameni Bogdana jer,prosto,nije bolji igrac.
A Zvezda ako ne nasledi Radonjinu fanaticnu odbranu,ne znam sta ce biti. Da mi osvojimo ABA,pa polako. Ciglu po ciglu

igor

pre 6 godina

tesko,bitno je da smo u drustvu najboljih samo..Alba Berlin 111 partizancic institucija 85..hahaha institucija najaca I najveci glupost ikad izgovorena uz naravno casovi ljubavi,neverovatno ali istinito

Samo dokaze na videlo

pre 6 godina

@.ganci... Svaka cast za komentar. Dokaz da si u pravu je ova histerija komsije molog na konstataciju da su oni drzavni projekat a ne Evroligas.

Batko

pre 6 godina

u top 16 moze sigurno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 12. oktobar 2017 16:02)

Pa pusti ti nas , nego gde cete vi ?
U top 111 ?!

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Ove godine realno Zvezda ne moze vise od 6-7 pobeda u Euroligi. Nadam se da gresim, ali tesko. Gledao sam vecinu pripremnih utakmica i primetno je da nam je ubedljivo najbolji igrac Rocesti. Lesor jeste atraktivan ali samo iz vec stvorene pozicije. Ova dva momka na centarskim pozicijama su prosek tako da od njih ne treba ocekivati cuda. Uzdam se da ce Dobric eksplodirati ove godine i od Dangubica ocekujem da bude bolji nego prosle sezone. Fali jedan dobar bek suter i jaca odbrana, a to je vec do trenera. Trebalo bi da osvojimo Aba ligu bez vecih problema, ali i da napravimo pored Dobrica jos jednog igraca za buducnost. Mislim da je to sasvim objektivan cilj za ovu godinu

Kole

pre 6 godina

"Pa sve pare ove zemlje su u tom evroligasu. E sad zasto je budzet od 6,5 miliona nadovoljan za top 8 to je misterija.
A koliko para ide ostalima vidi se po igrackom sastavu Srpskih klubova. "
@djamla

Kao prvo, budzet se odnosi na celo funkcionisanje kluba za narednu sezonu. Tu su ukljucene sve selekcije, sve stipendije, sva putovanja i smestaj, administracija, treneri, logistika, skauti, a ne samo prvi tim. Prvi tim obicno ima na raspolaganju izmedju 40-50 posto ukupnog budzeta za narednu godinu. Ako je tacno da je budzet koji si naveo ispravan, to znaci da klub iz godine u godinu raste i stabilno posluje jer je jedino to podloga da budzet stalno belezi rast. Zvezda je klub koji se ne oslanja samo na sponzore, vec ima i svoje stabilne prihode koji se iz godine u godinu povecavaju. Ali da bi jos rasli, moraju da iznedre nove talente koji ce biti afirmisani kroz prvi tim i zadrzati atraktivnu igru i dobre rezultate kako bi imali podlogu za jos bolje sponzorske ugovore, za jos veca tv prava, da od kluba stvore brend koji ce biti prepoznatljiv u Evropi. Za sada, Zvezda ima samo simpatije i svake sezone kreira budzet koji zavisi od mnogih faktora i koji su uvek neizvesni i promenljivi. Kao sto je i sve kod nas. Sa druge strane, blizanac iskljucivo zavisi od uloge drzave u njegovom finansiranju i ja bih voleo da vidim da u Partizanu dodju neki novi ljudi koji ce promeniti to parazitiranje celnika koji su ih doveli do toga da uvek moraju da prose koje milionce da bi mogli normalno da funkcionisu. Setimo se, i Zvezda je prosla kroz istu fazu koja je neizbezna za Partizan. Cekam dan kada ce i Partizan krenuti putem tranzicije koja je neizbezna kako bi ponosno mogao da kazem kako imamo makar dva zdrava kluba koja su jedan drugom konkurent u sportskom smislu. I tada cu najzad da uzivam u rivalstvu dva najveca sportska kluba Srbije.

Komendija

pre 6 godina

Svaka prica o top 8 je smesna. Bitno mi je samo da nebudemo poslednji a svu snagu usmeriti na ABA. Svi mi vidimo u koji klub idu pare, Zvezda sama stvara sredstva i neplace po medijima!
(Ganci, 12. oktobar 2017 12:18)

Takoe, zvezda uopšte ne plače po medijima :-)

Djalma

pre 6 godina

Tesko, umesto da se pomogne evroligas pare idu druguma.

Pa sve pare ove zemlje su u tom evroligasu. E sad zasto je budzet od 6,5 miliona nadovoljan za top 8 to je misterija.
A koliko para ide ostalima vidi se po igrackom sastavu Srpskih klubova.
Nadam se da si ovakvu budalastinu lupio zbog sendvica jer glad moze biti uzrocnik tvog psihickog stanja.

Labud

pre 6 godina

Tesko,u Srbiji umesto da se pomogne Evroligas pare idu ka drugima!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dragan, 12. oktobar 2017 13:49)

Labud se slaze. Nagrade za koje se obavezao Grad Beograd su naprasno promenjene kada je smenjena gradska uprava a komisija sa Vesicem i Covicem kao clanovima odlucila da promeni pravilnik i pare namenjene euroligasu preusmeri u privatni klub koji je igrao EK.

ej bre

pre 6 godina

Svaka prica o top 8 je smesna. Bitno mi je samo da nebudemo poslednji a svu snagu usmeriti na ABA. Svi mi vidimo u koji klub idu pare, Zvezda sama stvara sredstva i neplace po medijima!
(Ganci, 12. oktobar 2017 12:18)

Na cemu si ti?

dusan

pre 6 godina

Ja mislim da Zvezda moze u Top 8 ako bude medju prvih osam ekipa na tabeli...Pa cak i ako bude imala isti broj poena sa jos nekom ekipom koja je deveta, bice osma zato sto ima bolji skor...

Kole

pre 6 godina

Moze, al sutra. Salu na stranu, od njih se ove sezone nista ne ocekuje, tako da ako budu bili negde blizu konkurencije za top8 to ce biti ravno cudu. Nov, neafirmisan trener, nova ekipa, nova Zvezda, ali i dosta skromnija postava, morace mnogo toga da dokazu da bi stekli poverenje. ;)
Ipak, ne sumnjam da ce kod kuce igrati solidno. Ali domet je zbog svega navedenog, vrlo upitan.

Karaburac

pre 6 godina

Hvala Vucicu hvala Vesicu.
@Batko

Covic je rekao da je budzet 6,5 m.
Ja sam samo preneo.
Skaces ko oparen na pomen lika i dela druga Covica.
Ili mislis da legenda laze. Nemoj , nije lepo, legenda je tvoj gazda a i hrani te lepo. A glad kad udari nisi bas sam svoj.

Giga

pre 6 godina

Zvezdu su kladionice postavile na ubedljivo poslednje mesto ove sezone.Kvota da Zvezda osvoji je 220,ispred nje Zalgiris sa kvotom 60.Znaci nema se sta ocekivati,svaka pobeda bice veliki uspeh.Slusao sam Sanija Becirovica koji je rekao da nijedan od pridoslica nije igrao za neki sampionski tim,da ti igraci nemaju pobednicke navike i da zato po njemu Zvezda nema sanse.

Delija

pre 6 godina

Millenium

Sta su bili nego amateri kada su pocinjali Zeljko, Zdovc,Sasa Obradovic... Iz patika na trenersku klupu.Ili imas talenat ili nemas.Ne mislis da su trebali od pionira.U NBA takodje vode klubove oni koji su okacili patike o klin

F9

pre 6 godina

evropska žlezda by žika pauk & vesić
pa je posle ispalo ovo:
https://www.b92.net/sport/kosarka/vesti.php?yyyy=2011&mm=08&dd=12&nav_id=531581

navijac

pre 6 godina

@kad bi pare koje se sipaju u kantu za napucavanje evrokupa bile date zvezdi,mogla bi sigurno.
(nosi fenjer,navija za fener, 12. oktobar 2017 19:21)

Znaci hocete pored 8 miliona evra koje dobijate da uzmete i nas muceni jedan milion!?

nikola

pre 6 godina

Otislo je devet igraca i to nosioca,plus trener.Dovedeno dva nasa koledz igraca koji tek treba da se dokazuju,isto kao i Lesort,Radicevic na pleju,Keselj koji je u padu godinama,par igraca iz FMP.Naravno tu su Feldin,Rocesti i Antic,koji su iskusni evroligaski igraci,ali nikako Zvezda nema jacu ekipu nego prosle godine.Trebalo je nekako zadrzati Jovica,Dzenkinsa,Gudurica,Kuzmica,Boldena uz ova pojacanja a tu pre svega mislim na Rocestija,Antica,Feldina,Lesorta uz ove sto su ostali Lazic,Dangubic,Dobric,Bjelica i naravno Radonjica na klupi imali bi skup kvalitetnih igraca koji bi se borili sigurno za F4.Steta sto se to sve moralo prodati jer drzava sipa sve pare u drugi klub kojeg opet siluju po Evropi prosecne ekipe po obicaju.

role zarolaj

pre 6 godina

Moze neko da mi kaze dobar sajt za online gledanje utakmica evrolige?Za dz naravno.
(sasa, 12. oktobar 2017 18:58)

batmanstream i hahabar. Izace ti nekoliko sajtova koji lice jedni na druge ali nisu svi funkcionalni i jednostavni kao pojedini.Procackaj malo po svakom i naci ces koji je najbolji...pozdrav..

Ganci

pre 6 godina

Svaka prica o top 8 je smesna. Bitno mi je samo da nebudemo poslednji a svu snagu usmeriti na ABA. Svi mi vidimo u koji klub idu pare, Zvezda sama stvara sredstva i neplace po medijima!

objektivitet

pre 6 godina

Zvezda ima duplo slabiji tim nego prosle godine, sa puno slabih pojacanja. Jovanovic, Keselj, Jankovic i Radicevic ne bi bili pojacanja ni za Megu. Tako da ocekujte plasman medju 4 poslednjeplasirana...

Otkud tetka zna Jovića?!

pre 6 godina

Kod Radonjića sam obožavao što nikada nije komentarisao suđenje, ali mi se čini da nije imao dovoljno odvažnosti, kao da je sputavao igrače na motivacionom planu, stalno "meč po meč" i "ABA proritet", moraš se ponekad malo i busati. Alimpijević, mislim, ima taj štih. Plejof, bato, to je prioritet, naravno ne na uštrb ABE!

монгол

pre 6 godina

Гудурић неће одменити Богдана, јер Гудурић не може да одмени Богдана, јер је Богдан за три класе бољи играч од Гудурића.

Trener

pre 6 godina

LOL cemu ta pitanja kad dobro znamo da nit moze zvezda u top8 nit moze Gudura odmeniti Bogdana. Te stvari se nikada nece desiti, ne sanjajte dzabe

Aston, Martin Aston

pre 6 godina

Tesko,u Srbiji umesto da se pomogne Evroligas pare idu ka drugima!
(dragan, 12. oktobar 2017 13:49)

Tako je bilo i dok je Partizan igrao EL. Sećamo se svi projekta "Evropska Zvezda" i silnih ulaganja. Budimo bar malo realni, iako smo Srbi.

Hoćemo Dilana Enisa u Zvezdi!

pre 6 godina

Treba biti objektivan i reći da trenutni tim Zvezde ne može da konkuriše za top8. Čak štaviše, biće uspeh ako ne budu u poslednje 3-4 ekipe...Radičević, Janković, Kešelj pa i veteran Pero Antić nisu igrači koji prave razliku u EL. Po meni, treba dovesti 2 izuzetno kvalitetna pojačanja inače nam se ne piše dobro u Evropi. Postavljanje 31godišnjeg trenera amatera je tek posebna priča...Sudije će nas urnisati u Evropi. Voleo bih da nisam u pravu no videćemo.

dusan

pre 6 godina

Ne moze da ga odmeni jer nisu isti tip igraca...Poredjenje je zato nemoguce...Guduric sigurno nece davati toliko koseva kao Bogdanovic, ali on radi neke druge stvari dobro (u odbrani ce da uzima protivnicke lopte itd)

Labud

pre 6 godina

Tesko,u Srbiji umesto da se pomogne Evroligas pare idu ka drugima!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dragan, 12. oktobar 2017 13:49)

Labud se slaze. Nagrade za koje se obavezao Grad Beograd su naprasno promenjene kada je smenjena gradska uprava a komisija sa Vesicem i Covicem kao clanovima odlucila da promeni pravilnik i pare namenjene euroligasu preusmeri u privatni klub koji je igrao EK.

Karaburac

pre 6 godina

Hvala Vucicu hvala Vesicu.
@Batko

Covic je rekao da je budzet 6,5 m.
Ja sam samo preneo.
Skaces ko oparen na pomen lika i dela druga Covica.
Ili mislis da legenda laze. Nemoj , nije lepo, legenda je tvoj gazda a i hrani te lepo. A glad kad udari nisi bas sam svoj.

svemirko

pre 6 godina

top 8 samo nekim cudom ako ostali slome noge i ruke, prosle sezone sa boljim timom i trenerom bili 9ti, sada ih razni kosarkaski portali stavljaju na poslednje 16to mesto.

Stomak

pre 6 godina

I dalje mi nisu jasni kompleksasi koje ne silaze sa zvezdinih vesti i stalno pisu FMP, jer valjda samo dotle mogu da dobace. Ali dobro, valjda im je tako lakse da podnesu igre svog tima... Napred Zvezdo, nista nije nemoguce.

Djalma

pre 6 godina

Tesko, umesto da se pomogne evroligas pare idu druguma.

Pa sve pare ove zemlje su u tom evroligasu. E sad zasto je budzet od 6,5 miliona nadovoljan za top 8 to je misterija.
A koliko para ide ostalima vidi se po igrackom sastavu Srpskih klubova.
Nadam se da si ovakvu budalastinu lupio zbog sendvica jer glad moze biti uzrocnik tvog psihickog stanja.

ej bre

pre 6 godina

Svaka prica o top 8 je smesna. Bitno mi je samo da nebudemo poslednji a svu snagu usmeriti na ABA. Svi mi vidimo u koji klub idu pare, Zvezda sama stvara sredstva i neplace po medijima!
(Ganci, 12. oktobar 2017 12:18)

Na cemu si ti?

Duck Dodgers

pre 6 godina

Ganci@
ahahha al kad si reko da sami stvarate sredstva....ahahahahaha od čega majke ti od prodaje igrača? pa onda mora da ste ih prodali u vrednosti od 15 miliona... jer samo tako biste mogli da funkcionišete bez pomoći države... pokrij se ušima i jedni i drugi su državni, samo se Čović ponaša ko da je crvenobeli tim privatni...

Bicu Slobodan

pre 6 godina

Citam i ne verujem sta ljudi pisu. Zar mi treba da se cvikamo jedne Valensije, Unikahe, Makabija, Milana, Bamberga, Zalgirisa....? U 10 ekipa cemo biti sigurno. Evo zapamtite moje reci. Mi imamo itekako kvalitet, cak o bolju ekipu nego prosle godine pa i perspektivnijeg trenera.

navijac

pre 6 godina

@kad bi pare koje se sipaju u kantu za napucavanje evrokupa bile date zvezdi,mogla bi sigurno.
(nosi fenjer,navija za fener, 12. oktobar 2017 19:21)

Znaci hocete pored 8 miliona evra koje dobijate da uzmete i nas muceni jedan milion!?

Kole

pre 6 godina

"Pa sve pare ove zemlje su u tom evroligasu. E sad zasto je budzet od 6,5 miliona nadovoljan za top 8 to je misterija.
A koliko para ide ostalima vidi se po igrackom sastavu Srpskih klubova. "
@djamla

Kao prvo, budzet se odnosi na celo funkcionisanje kluba za narednu sezonu. Tu su ukljucene sve selekcije, sve stipendije, sva putovanja i smestaj, administracija, treneri, logistika, skauti, a ne samo prvi tim. Prvi tim obicno ima na raspolaganju izmedju 40-50 posto ukupnog budzeta za narednu godinu. Ako je tacno da je budzet koji si naveo ispravan, to znaci da klub iz godine u godinu raste i stabilno posluje jer je jedino to podloga da budzet stalno belezi rast. Zvezda je klub koji se ne oslanja samo na sponzore, vec ima i svoje stabilne prihode koji se iz godine u godinu povecavaju. Ali da bi jos rasli, moraju da iznedre nove talente koji ce biti afirmisani kroz prvi tim i zadrzati atraktivnu igru i dobre rezultate kako bi imali podlogu za jos bolje sponzorske ugovore, za jos veca tv prava, da od kluba stvore brend koji ce biti prepoznatljiv u Evropi. Za sada, Zvezda ima samo simpatije i svake sezone kreira budzet koji zavisi od mnogih faktora i koji su uvek neizvesni i promenljivi. Kao sto je i sve kod nas. Sa druge strane, blizanac iskljucivo zavisi od uloge drzave u njegovom finansiranju i ja bih voleo da vidim da u Partizanu dodju neki novi ljudi koji ce promeniti to parazitiranje celnika koji su ih doveli do toga da uvek moraju da prose koje milionce da bi mogli normalno da funkcionisu. Setimo se, i Zvezda je prosla kroz istu fazu koja je neizbezna za Partizan. Cekam dan kada ce i Partizan krenuti putem tranzicije koja je neizbezna kako bi ponosno mogao da kazem kako imamo makar dva zdrava kluba koja su jedan drugom konkurent u sportskom smislu. I tada cu najzad da uzivam u rivalstvu dva najveca sportska kluba Srbije.

Vinetu Papadopulos

pre 6 godina

Šta god da uradimo, biće ovo opet pravi praznik za navijače KKCZ. Krem de la krem evropske košarke će odmeravati snage sa nama, kud ćeš bolje?

Стара школа

pre 6 godina

Правим Звездашима није најбитније да уђемо у Топ 8, већ да играмо атрактивно и добро, да хале буду пуне и да освојимо Аба лигу. Тако радимо већ годинама и зато смо врло задовољни, што се види и по броју продатих претплатних карата.

4k4.Dex

pre 6 godina

Nikad dok je ovaj novi sistem takmicenja ni jedna nasa ekipa nece uci u top8, potpisujem i kladim se sa kim god. Jednostavno je pretesko i nemoguce! Ako Zvezda prosle godine sa sa svim onim pobedama i igrom nije uspela onda niko nema sanse da to uradi pa ni Zvezda jer se takva sezona nece ponoviti. Ono je bilo nestvarno. Mnogo je tesko doci do eliminacione faze a onda se i tu sada igra na 3 dobijene.

BAKI

pre 6 godina

Teorija i praksa. Teoretski ne može ako se pogledaju imena protivnika. Uvek je bitnija praksa jer se pokazalo da smo i dobijali favorite a i gubili od onih koji su na papiru slabiji. U svakom slučaju opet ćemo gledati odličnu košarku.

igor

pre 6 godina

tesko,bitno je da smo u drustvu najboljih samo..Alba Berlin 111 partizancic institucija 85..hahaha institucija najaca I najveci glupost ikad izgovorena uz naravno casovi ljubavi,neverovatno ali istinito

1312

pre 6 godina

Niti je svaki dan badnji dan.Niti je svaki domaci igrac Bogdan Bogdanovic.Guduric ni fizicki,a ni mentalno nije na nivou Bogdana Bogdanovica.Mada iskreno bih voleo da bas Guduric bude taj koji ce Zeljku doneti jos jednu titulu prvaka evrope.Sto se Zvezde tice,najvise 12 pobeda moze da ima,realno.Otisli su najbolji igraci Jovic i Kuzmic.

Пикенројло Пикенпопоски

pre 6 godina

Niti je svaki dan badnji dan.Niti je svaki domaci igrac Bogdan Bogdanovic.Guduric ni fizicki,a ni mentalno nije na nivou Bogdana Bogdanovica.Mada iskreno bih voleo da bas Guduric bude taj koji ce Zeljku doneti jos jednu titulu prvaka evrope.Sto se Zvezde tice,najvise 12 pobeda moze da ima,realno.Otisli su najbolji igraci Jovic i Kuzmic.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (1312, 12. oktobar 2017 15:27)

Ако и по чему, Гудурић ментално јесте на нивоу Богдана Богдановића, или испред, јер Гудурић погађа кад је најпотребније (Реал, Бајерн, Партизан...). То му је најјача особина.

Иначе је Богдан (и даље) бољи играч.

filip

pre 6 godina

Zvezda ce ove godine biti poslednja iako je zli pre samo sest meseci obecavao F4..
(Pop, 12. oktobar 2017 12:13)

Ko je kada obecavao F4?? Daj link.Da nisi ti onaj"prognozer" sa Indexa .hr?

Batko

pre 6 godina

6,5 mil svake godine u rupu bez dna a Srpsku kosarku ostavili da umre.
E to vam je kosarka u Srbiji.
(Karaburac, 12. oktobar 2017 14:17)

Ja mislio malo se izlečio, kad ono cvrc....komplesi i dalje šu+ibaju

ps. Hvala Vučiću, Hvala Vesiću....(nastavi niz)

Danilovgrad

pre 6 godina

Dal me to oci varaju ili se u komentarima javljaju likovi ciji je klub sinoc primio 111 poena od nekakve $nj ekipe u `cipiripi kupu` ??? Momci obraz nista a ?

F9

pre 6 godina

evropska žlezda by žika pauk & vesić
pa je posle ispalo ovo:
https://www.b92.net/sport/kosarka/vesti.php?yyyy=2011&mm=08&dd=12&nav_id=531581

Komendija

pre 6 godina

Svaka prica o top 8 je smesna. Bitno mi je samo da nebudemo poslednji a svu snagu usmeriti na ABA. Svi mi vidimo u koji klub idu pare, Zvezda sama stvara sredstva i neplace po medijima!
(Ganci, 12. oktobar 2017 12:18)

Takoe, zvezda uopšte ne plače po medijima :-)

Momir

pre 6 godina

Zvezda u top 8 moze samo uz pomoc lude srece, da je povrede zaobidju i da preko noci naucimo da igramo odbranu. Uz te uslove a da se drugima sve lose desi, onda Zvezda sa novih 10 igraca, najmladjim trenerom i najmanjim budzetom moze u PO. To je realnost ali ovaj mlad tim ne treba pritiskati rezultatima u EL, za godinu-dvije ce biti nesto ako ostanu na okupu

Giga

pre 6 godina

Zvezdu su kladionice postavile na ubedljivo poslednje mesto ove sezone.Kvota da Zvezda osvoji je 220,ispred nje Zalgiris sa kvotom 60.Znaci nema se sta ocekivati,svaka pobeda bice veliki uspeh.Slusao sam Sanija Becirovica koji je rekao da nijedan od pridoslica nije igrao za neki sampionski tim,da ti igraci nemaju pobednicke navike i da zato po njemu Zvezda nema sanse.

nex

pre 6 godina

Ja kao zvezdas kazem da Guduric nikako ne moze da zameni Bogdana jer,prosto,nije bolji igrac.
A Zvezda ako ne nasledi Radonjinu fanaticnu odbranu,ne znam sta ce biti. Da mi osvojimo ABA,pa polako. Ciglu po ciglu

dusan

pre 6 godina

Ja mislim da Zvezda moze u Top 8 ako bude medju prvih osam ekipa na tabeli...Pa cak i ako bude imala isti broj poena sa jos nekom ekipom koja je deveta, bice osma zato sto ima bolji skor...

Gong

pre 6 godina

Gudurić ima problem sa glavom, ali mislim da će trenerčina to da posloži. Ako ga on ne dovede u red i natera ga da iskaže svoj neosporni potencijal, niko nikad neće.

delija von brdo

pre 6 godina

6,5 mil svake godine u rupu bez dna a Srpsku kosarku ostavili da umre.
E to vam je kosarka u Srbiji.
(Karaburac, 12. oktobar 2017 14:17)

Znam da je tebi tesko.Eto sada si izmislio 6,5 miliona.Sutra ce da bude 13 miliona. Mi barem samo jednog drzavnog spoznora za razliku od vas koji imate tri. Gde grad uplacuje da se ne bi ugasili 20 miliona. Niste prodali ni jednog jedinog igraca.Za sva takmicenja treba vam 2 miliona.Zvezda od prodaje igraca zaradila 2 miliona plus pola miliona od Evrolige za proslu sezonu.Ostalo su sponzori Huawei, Nike

nele

pre 6 godina

"Pa sve pare ove zemlje su u tom evroligasu. E sad zasto je budzet od 6,5 miliona nadovoljan za top 8 to je misterija.
A koliko para ide ostalima vidi se po igrackom sastavu Srpskih klubova. "
@Djalma
Sve pare ove zemlje. 700k evra? A zasto je budzet od 6.5mil nedovoljan? Zato sto taj budzet nije u 50 u evropi, i bar 2.5x manji od bilo kog ko se plasira na top 8. Pa CSK ima 45mil! Zalgiris koji je autsajder kao i mi, ima 9mil posto nisu jos nasli glavnog sponzora.

Toto-ko-tunjo

pre 6 godina

Правим Звездашима није најбитније да уђемо у Топ 8, већ да играмо атрактивно и добро, да хале буду пуне и да освојимо Аба лигу. Тако радимо већ годинама и зато смо врло задовољни, што се види и по броју продатих претплатних карата.
 (Стара школа, 12. oktobar 2017 12:46)

Naravno, sve receno. Jos ako opet otkinu najveceg Srbina medju Srbima van Sbije... Milina.

Terenac

pre 6 godina

Ne moze u Top8 ali to ove godine sa ovim sastavom i nije strasno. Bitno je uzeti ABA ligu cetvrti put u nizu.
Guduric nece menjati Bogdana jer je rezerva, prvi bek je sada Vonamejker.

anti-reklamozder

pre 6 godina

hvala za txt. cz slabo 13-16 , favoriti uobicajeni,ekipe interesantne za pracenje baskonia, barsa ,himki. sportski pozdrav

Samo dokaze na videlo

pre 6 godina

@.ganci... Svaka cast za komentar. Dokaz da si u pravu je ova histerija komsije molog na konstataciju da su oni drzavni projekat a ne Evroligas.

Batko

pre 6 godina

u top 16 moze sigurno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 12. oktobar 2017 16:02)

Pa pusti ti nas , nego gde cete vi ?
U top 111 ?!

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Ove godine realno Zvezda ne moze vise od 6-7 pobeda u Euroligi. Nadam se da gresim, ali tesko. Gledao sam vecinu pripremnih utakmica i primetno je da nam je ubedljivo najbolji igrac Rocesti. Lesor jeste atraktivan ali samo iz vec stvorene pozicije. Ova dva momka na centarskim pozicijama su prosek tako da od njih ne treba ocekivati cuda. Uzdam se da ce Dobric eksplodirati ove godine i od Dangubica ocekujem da bude bolji nego prosle sezone. Fali jedan dobar bek suter i jaca odbrana, a to je vec do trenera. Trebalo bi da osvojimo Aba ligu bez vecih problema, ali i da napravimo pored Dobrica jos jednog igraca za buducnost. Mislim da je to sasvim objektivan cilj za ovu godinu

Delija

pre 6 godina

Millenium

Sta su bili nego amateri kada su pocinjali Zeljko, Zdovc,Sasa Obradovic... Iz patika na trenersku klupu.Ili imas talenat ili nemas.Ne mislis da su trebali od pionira.U NBA takodje vode klubove oni koji su okacili patike o klin

nikola

pre 6 godina

Otislo je devet igraca i to nosioca,plus trener.Dovedeno dva nasa koledz igraca koji tek treba da se dokazuju,isto kao i Lesort,Radicevic na pleju,Keselj koji je u padu godinama,par igraca iz FMP.Naravno tu su Feldin,Rocesti i Antic,koji su iskusni evroligaski igraci,ali nikako Zvezda nema jacu ekipu nego prosle godine.Trebalo je nekako zadrzati Jovica,Dzenkinsa,Gudurica,Kuzmica,Boldena uz ova pojacanja a tu pre svega mislim na Rocestija,Antica,Feldina,Lesorta uz ove sto su ostali Lazic,Dangubic,Dobric,Bjelica i naravno Radonjica na klupi imali bi skup kvalitetnih igraca koji bi se borili sigurno za F4.Steta sto se to sve moralo prodati jer drzava sipa sve pare u drugi klub kojeg opet siluju po Evropi prosecne ekipe po obicaju.

Macak Tom

pre 6 godina

Ne mora Zvezda u 8 ali neka bar bude interesantno do zadnjih kola kao proslu sezonu.Bilo bi bezveze da se posle 10-15 kola zna da nema sanse za top 8.Arena ce biti polu puna ili polu prazna ako bude tako a i igracima ce tesko padati putovanja...ako ne bude sportskog motiva.

maradona

pre 6 godina

prosle godine losa barsa i makabi...ove godine ta dva tima idu u top 8, standardno dva grka, dva turcina, cska, real, valensija, baskonija..to je vec 10 timova.pocetak je jako bitan, ako se lose krene nema zvezda nikakve sanse za top 8. realno tesko do 8 mesta, a iako se dodje tamo se ide na real, cska, fener...na 3 pobede ne moze se niko izbaciti. kao sto zvezdu u aba ligi na 3 ne moze niko dobiti

Beca

pre 6 godina

Na žalost, za Zvezdu muslim da će biti teško. Prethodnih godina smo menjali po 3-4 igrača ali su srž ekipe i trener sa svojim sistemom ostajali isti. Sad smo, sa možda i nekim boljim igračima i novim trenerom, za sada nepoznanicom, po meni kao ekipa slabiji. Daj Bože da grešim.

Vucko

pre 6 godina

Ne moze Zvezda do Top 8, tim je nov, ali ce kao i uvek reprezentovati nasu kosarku na najbolji nacin. Guduric sigurno ne moze da bude na nivou na kome je bio Bogdan prosle ili preprosle sezone, a od njega se to ni ne ocekuje, neka se on izbori za minutazu i nadje svoju ulogu u sistemu Fenera, a dovoljno je da ponovi partije iz Bogdanove prve sezone gde se i on dosta trazio.

Kole

pre 6 godina

Moze, al sutra. Salu na stranu, od njih se ove sezone nista ne ocekuje, tako da ako budu bili negde blizu konkurencije za top8 to ce biti ravno cudu. Nov, neafirmisan trener, nova ekipa, nova Zvezda, ali i dosta skromnija postava, morace mnogo toga da dokazu da bi stekli poverenje. ;)
Ipak, ne sumnjam da ce kod kuce igrati solidno. Ali domet je zbog svega navedenog, vrlo upitan.

role zarolaj

pre 6 godina

Moze neko da mi kaze dobar sajt za online gledanje utakmica evrolige?Za dz naravno.
(sasa, 12. oktobar 2017 18:58)

batmanstream i hahabar. Izace ti nekoliko sajtova koji lice jedni na druge ali nisu svi funkcionalni i jednostavni kao pojedini.Procackaj malo po svakom i naci ces koji je najbolji...pozdrav..