Nedelja, 08.10.2017.

23:15

Teo povredio prst pa ubacio prvu trojku u NBA

Kapiten 'Orlova' Miloš Teodosić zabrinuo je nakratko navijače Los Anđeles Klipersa pošto je krajem prve četvrtine morao u svlačionicu zbog povrede.

Izvor: B92

Teo povredio prst pa ubacio prvu trojku u NBA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

guybrush

pre 6 godina

Opet silni "gledaci" utakmice.

Jeste, Teo nije jos uvek jak u odbrani i desava se da ispadne, ali isto tako nije kao vezana vreca vec zna i da se postavi lepo, jer je inteligentan, pa tako delimicno moze da nadomseti nedostatak fizicke spreme.

A sada info za ove koji su "gledali" utakmicu, a kojima je Lilardovih 35 poena dokaz da Teo igra ocajnu odbranu - Teo vecinu vremena nije cuvao Lilarda, a on je dao samo nekoliko poena kada mu je on bio direktni cuvar. Svi je jasno kakav je on ubica u napadu i Dok bi bio lud da za direktnog cuvara odredi Tea koji ne samo da je slabiji u obrani nego je prvi covek organizacije napada i poslednje sto treba da radi je da se trosi u odbrani. Za to ce uvek sluziti Beverli. Jurice poentere i pokusati da ih zaustavi. Naravno, sa nekim kao sto je Lilard to tesko polazi za rukom bilo kome u NBA. Takvi igraci su nezaustavljivi kada ih krene. U svakom sl. bottom line je da covek nije dao 35 poena zbog loseg Tea, jer ga ovaj nije ni cuvao, a na kraju krajeva ni zbog loseg Beverlija vec zato sto je zver i utrpao bi to bilo kome kao sto je to i radio tokom prethodne sezone (kao npr. 59 protiv Jute koja je bila poznata po jednoj od boljih odbrana u ligi).

Ako se ovako nastavi, moglo bi se razmisliti o ukidanju komentara. Ako imas 90% dezinformacija onda potpuno gube svrhu.

Pozdrav.
(IS, 9. oktobar 2017 09:04) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Care svaka ti čast na komentaru, pogotovo na zaključku.

antiDebil

pre 6 godina

Kosarka nije samo zabiti 15 poena!

Damian Lillard 26 minuta, 35 poena! Jel treba da crtam ili je sve jasno ?
(GuGa, 9. oktobar 2017 06:10)

Crtaj !!
Mada sumnjam da ti to umes da nacrtas ali mozes da se potrudis...

IS

pre 6 godina

Opet silni "gledaci" utakmice.

Jeste, Teo nije jos uvek jak u odbrani i desava se da ispadne, ali isto tako nije kao vezana vreca vec zna i da se postavi lepo, jer je inteligentan, pa tako delimicno moze da nadomseti nedostatak fizicke spreme.

A sada info za ove koji su "gledali" utakmicu, a kojima je Lilardovih 35 poena dokaz da Teo igra ocajnu odbranu - Teo vecinu vremena nije cuvao Lilarda, a on je dao samo nekoliko poena kada mu je on bio direktni cuvar. Svi je jasno kakav je on ubica u napadu i Dok bi bio lud da za direktnog cuvara odredi Tea koji ne samo da je slabiji u obrani nego je prvi covek organizacije napada i poslednje sto treba da radi je da se trosi u odbrani. Za to ce uvek sluziti Beverli. Jurice poentere i pokusati da ih zaustavi. Naravno, sa nekim kao sto je Lilard to tesko polazi za rukom bilo kome u NBA. Takvi igraci su nezaustavljivi kada ih krene. U svakom sl. bottom line je da covek nije dao 35 poena zbog loseg Tea, jer ga ovaj nije ni cuvao, a na kraju krajeva ni zbog loseg Beverlija vec zato sto je zver i utrpao bi to bilo kome kao sto je to i radio tokom prethodne sezone (kao npr. 59 protiv Jute koja je bila poznata po jednoj od boljih odbrana u ligi).

Ako se ovako nastavi, moglo bi se razmisliti o ukidanju komentara. Ako imas 90% dezinformacija onda potpuno gube svrhu.

Pozdrav.

petarczv

pre 6 godina

Za ove strucnjake koji su "gledali" utakmicu 80 posto svojih poena lilard je dao kad su ga cuvali beverli i evans ali nije ni bitno bitno je da se bacio pogled na statistiku i da se bacio hejt...

demar

pre 6 godina

Svi što tražite linkove idite na www.reddit.com/r/nbastreams/ to vam je centralno mesto, pa odatle onda ka sajtovima sa strimovima, ima HD, SD rezolucija itd

petarczv

pre 6 godina

Problem nije u Teovoj ofanzivi, on ce svakako imati solidan ofanzivni ucinak u NBA zbog svog talenta, i pregleda igre. Njemu je najveca mana ovo sto se i danas videlo, a to je odbrana. Lilard je dao 36 poena za 25 minuta. Ocigledno da ce sjajni niski igraci unistavati Teodosica i Vilijamsa, koji igraju ocajnu odbranu.
(Makara, 09. oktobar 2017 02:23)

E moj druze kome je sve lilard dao po 30+poena mnogo dugacak spisak. I sta sad svi oni treba da napuste nba? Pa koliko utakmica su lilard,curry,westbrook i ostali postigli po 30+ poena igracima koji su dugo dugo u nba. Pa lilard je dao i curry-u 30+ poena i to u play offu pa sta onda?

petarczv

pre 6 godina

Kosarka nije samo zabiti 15 poena! 

Damian Lillard 26 minuta, 35 poena! Jel treba da crtam ili je sve jasno ?
(GuGa, 09. oktobar

Klay tompson 12min 40p...ne razumem i dalje sta si hteo da kazes?

Da lilard nije dobar igrac?

petarczv

pre 6 godina

Teo odlican 15 poena za 27 minuta uz 3 asistencije i dobre procente šuta... 
(cvarkov, 08. oktobar 2017 23:59) 

40% šuta baš i nije dobro...
(Mrsimud, 09. oktobar 2017 07:00)

Jok ti si..

Martian

pre 6 godina

Pogledajte sta kaze Dok Rivers za Tea posle utakmice, vidi se da ima poverenja u njega,
i da hoce da napravi najbolje moguce od njega:

https://twitter.com/twitter/statuses/917197753108750341

NoName

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu... 
(spice, 08. oktobar 2017 23:41) 

Kako gledas kad ne postoji tv prenos? Nigde i nikako. Osim ako nisi na utakmici pa gledas uzivo.
(inglorious basterd, 09. oktobar 2017 00:38)

Pobogu, jesi li čuo nekad za internet, stream i tako te stvari?

Valjevska podvala

pre 6 godina

E, al da niko nije mogao još sat vremena da ostane budan, pa celu utakmicu da isprati i napiše izveštaj, a ne ovako, ubacio jednu trojku i to je kao vest

Mrsimud

pre 6 godina

Teo odlican 15 poena za 27 minuta uz 3 asistencije i dobre procente šuta...
(cvarkov, 08. oktobar 2017 23:59)

40% šuta baš i nije dobro...

Totalista

pre 6 godina

Lajlard 35 poena, a pola meca je prosedio na klupi. To je najbolji pokazatelj kako je Teo odigro. Dobro je tu neko napiso pre neki dan - Teo ce protiv Karija, Irvinga, Vezbruka, Vola i slicnih u obrani izgledati kao drvo.

steva

pre 6 godina

ao je 15pts, trojke 4-7. 3 asistencije, blokada i ukradena, i 3 izgubljene lopte.

Sve u svemu, sve je bolji i bolji, bravo.
(Goran, 8. oktobar 2017 23:34
-------------------------------------
Da , ali je sutno za 2 poena 1:5...Dok je trazio od njega da na ovoj utakmici sutne vise lopti , da "otvori" sut ...kog nije bilo u prve dve utakmice . On je bio agresivniji i sutnuo je 12 puta . Jos uvek to nije to ,trebace mu jos vremena ,morace da pogadja otvorene suteve . Ono sto je problem su napadi u kojima Milos nema dovoljno vremena loptu u svom posedu ,a morao bi da je ima .I , naravno ...odbrana .(nikad on nece biti dobar igrac u odbrani , ali moze da popravi taj segment vremenom , kako fizicki bude napredovao)

Santa Monica

pre 6 godina

Teo je bio odličan, navijači ga još ni ne znaju dobro ali će ga zavoleti. Vraćam se sa utakmice i ljudi komentarišu najviše Griffina pa njega. Biće Miloš dobar u NBA.

analiticar_amater

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (spice, 8. oktobar 2017 23:41)
Jednostavno se nije jos uvek prilagodio? Covek odigrao tek tri PRIPREMNE utakmice, i ti kazes jednostavno se nije jos uvek prilagodio? Mozda ce uspeti, mozda nece, stvarno ne znam, ali da mi je znati kako si ti uspeo da doneses jedan takav zakljucak posle tri prijateljske utakmice koje je odigrao tek sto se oporavio od povrede? Teo nema pojma, uprava Klipersa nema pojma, samo da im je jedan takav ekspert poput tebe da ih odvede do titule.

Makara

pre 6 godina

Problem nije u Teovoj ofanzivi, on ce svakako imati solidan ofanzivni ucinak u NBA zbog svog talenta, i pregleda igre. Njemu je najveca mana ovo sto se i danas videlo, a to je odbrana. Lilard je dao 36 poena za 25 minuta. Ocigledno da ce sjajni niski igraci unistavati Teodosica i Vilijamsa, koji igraju ocajnu odbranu.

Mikii

pre 6 godina

Vrati se, Djokovicu, sve ti je oprosteno. Plasim se da otvorim aplikaciju jer znam da me odmah ceka Teodosic, Bogdanovic, Marjanovic, Jokic i ostala sitna boranija u NBA svetu...

TV mazohista

pre 6 godina

Gde vam je analiza igre itd bla bla samo trolujete za klik, bruka, gledah na strimu kilavom i Teo iako izgleda kao kilava baba na prvi pogled, kida čovek, nema strah, frku samo svoj fazon fura i vrh je

prolaznik

pre 6 godina

Teo je otišao u play off ekipu a ne u NBA za kintu ili daj šta daš. Teo i Jokic su dobri zato što su u ozbiljnim timovima.

prolaznik

pre 6 godina

Hoće biti doček ispred Narodne skupštine Republike Srbije, povodom Teovog postizanja prve trojke u Nba?
(Kića, 08. oktobar 2017 23:30)

Posle Danilovića prvi starter sa velikom minutazom u 1. sezonu NBA a vi pljujete. Niste normalni.

спортски уметник

pre 6 godina

Nije to to, fali mu brzina jednog Andre Milera, pas jednog Ajversona i sut jednog Ronda. Tad bi vec moglo da se prica. #NBAZnalac
(Lova do krova braleuuuu, 08. oktobar 2017 23:42)

Генијалан коментар, свака част буразеру, а људи који су му излупали минусе вероватно ни не знају ко су Милер, Ајверсон и Рондо...прогуглајте мало, видећете да је Милер мало бржи од Бобија, да Ајверсон у животу није додао лопту и да је Рондо све сем шутер...па ћете увидети и сарказам у овом генијалном коментару

Delije Čikago

pre 6 godina

Teo razbio, 26 poena, 9 asistencija, pokidao ih, šteta što ranije nije došao u NBA, ušao bi u istoriju, bravo Teo Delijo...

јд123

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu...
(spice, 08. oktobar 2017 23:41)

Где си гледао утакмицу? Живиш у ЛА и био си на утакмици? На НБА апликацији стоји "game not televised". Ко је преносио утакмицу? Ја нисам могао наћи пренос. Докажи да ниси слагао, да је негде био пренос.

inglorious basterd

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu...
(spice, 08. oktobar 2017 23:41)

Kako gledas kad ne postoji tv prenos? Nigde i nikako. Osim ako nisi na utakmici pa gledas uzivo.

juznjak

pre 6 godina

Ubacio još. 15poena 3asistencije, skok i blokada za Tea. On i Grifin sa po 15p najefikasniji. Biće nešto od njega. Uzeo 12 šuteva, više nego Bjelica za mesec dana. Bjeli je opasan igrač, mora što pre da promeni sredinu.

prolaznik

pre 6 godina

Teo teo, al što kida brat Jokara, pa to je za priču...
(U fudbalu je rešenje, 08. oktobar 2017 23:44)

Nikada je 3. NBA sezonu i centar (malo ih je). Teo je rookie sa 28 min, starter u timu koji je prošle godine igrao okay off. Denver nije. Doc Rivers ima prsten itd.itd. Druga priča.

C7-5

pre 6 godina

Potrajace prilagodjavanje i to je jasno. Najveci problem je sut. Teo je igrao celu prvu cetvrtinu. Nisam gledao ceo mec jer sam naizmenicno gledao i Tea i Jokica. Ocigledno je da ima problem sa sutem jer je u prvoj cetvrtini 3 puta sutirao otvorene suteve i promasio. Pogodio je iz reketa o tablu i trojku. Da li je jos koji put pogodio ne znam , mozda ali sam gledao Jokica. Asistencije koje je imao je zato sto su saigraci pogadjali posle njegovih dodavanja i ni jedna asistencija nije bila u njegovom stilu, obicno dodavanje. Ceo tim je igrao ocajno posebno kada je Dzordan na klupi. U svakom slucaju sledi Teu veliko prilagodjavanje. Sto se tice Denvera u poslednjoj cetvrtini od neresenog rezultata Jokic sedi na klupi i ovi ih rasturise? Nemam pojma o cemu se radi? Mozda sam nesto propustio dok sam gledao Tea...

Норис

pre 6 godina

Тео бандит! Играо је највише (27 минута) и упутио је чак 12 шутева из игре (дели прво место са још двојицом играча по броју шутева у својој екипи), као да је још увек у ЦСКА. :)
Ако овако настави још ће им се наметнути као главни баја, а тренеров синчић ће говорити "да, шефе".

Milan_C

pre 6 godina

TEO je utakmicu poceo lose...sut 0:5, ali nije se predao ili prepao, poceo je da pogadja trojke, 3 asistencije, cca 26 minuta na parketu, ukupno 15 poena, najbolji strelac tima pored Griffina koji je takodje ubacio 15, indeks mu je bio -3, dok su jordan i griffin imali cak vise od -10, sto znaci da je teo odigrao odlicnu utakmicu, ko misli ili kritikuje tea posle 3 meca, nije realan ili nikada nije igrao kosarke ili bilo koji sport. Vidi se da Teo dobija na samopouzdanju i da brzo napreduje...Teo BRAVO

Lova do krova braleuuuu

pre 6 godina

Nije to to, fali mu brzina jednog Andre Milera, pas jednog Ajversona i sut jednog Ronda. Tad bi vec moglo da se prica. #NBAZnalac

spice

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu...

aleksa

pre 6 godina

'ajde, rodjo... namesti ruku, pa kad krenes u napad da ne znaju da li da te cuvaju pa da bacis DJ ili BG za kucanje ili da te puste pa da prime sigurne poene...

aleksa

pre 6 godina

'ajde, rodjo... namesti ruku, pa kad krenes u napad da ne znaju da li da te cuvaju pa da bacis DJ ili BG za kucanje ili da te puste pa da prime sigurne poene...

Lova do krova braleuuuu

pre 6 godina

Nije to to, fali mu brzina jednog Andre Milera, pas jednog Ajversona i sut jednog Ronda. Tad bi vec moglo da se prica. #NBAZnalac

spice

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu...

NoName

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu... 
(spice, 08. oktobar 2017 23:41) 

Kako gledas kad ne postoji tv prenos? Nigde i nikako. Osim ako nisi na utakmici pa gledas uzivo.
(inglorious basterd, 09. oktobar 2017 00:38)

Pobogu, jesi li čuo nekad za internet, stream i tako te stvari?

guybrush

pre 6 godina

Opet silni "gledaci" utakmice.

Jeste, Teo nije jos uvek jak u odbrani i desava se da ispadne, ali isto tako nije kao vezana vreca vec zna i da se postavi lepo, jer je inteligentan, pa tako delimicno moze da nadomseti nedostatak fizicke spreme.

A sada info za ove koji su "gledali" utakmicu, a kojima je Lilardovih 35 poena dokaz da Teo igra ocajnu odbranu - Teo vecinu vremena nije cuvao Lilarda, a on je dao samo nekoliko poena kada mu je on bio direktni cuvar. Svi je jasno kakav je on ubica u napadu i Dok bi bio lud da za direktnog cuvara odredi Tea koji ne samo da je slabiji u obrani nego je prvi covek organizacije napada i poslednje sto treba da radi je da se trosi u odbrani. Za to ce uvek sluziti Beverli. Jurice poentere i pokusati da ih zaustavi. Naravno, sa nekim kao sto je Lilard to tesko polazi za rukom bilo kome u NBA. Takvi igraci su nezaustavljivi kada ih krene. U svakom sl. bottom line je da covek nije dao 35 poena zbog loseg Tea, jer ga ovaj nije ni cuvao, a na kraju krajeva ni zbog loseg Beverlija vec zato sto je zver i utrpao bi to bilo kome kao sto je to i radio tokom prethodne sezone (kao npr. 59 protiv Jute koja je bila poznata po jednoj od boljih odbrana u ligi).

Ako se ovako nastavi, moglo bi se razmisliti o ukidanju komentara. Ako imas 90% dezinformacija onda potpuno gube svrhu.

Pozdrav.
(IS, 9. oktobar 2017 09:04) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Care svaka ti čast na komentaru, pogotovo na zaključku.

спортски уметник

pre 6 godina

Nije to to, fali mu brzina jednog Andre Milera, pas jednog Ajversona i sut jednog Ronda. Tad bi vec moglo da se prica. #NBAZnalac
(Lova do krova braleuuuu, 08. oktobar 2017 23:42)

Генијалан коментар, свака част буразеру, а људи који су му излупали минусе вероватно ни не знају ко су Милер, Ајверсон и Рондо...прогуглајте мало, видећете да је Милер мало бржи од Бобија, да Ајверсон у животу није додао лопту и да је Рондо све сем шутер...па ћете увидети и сарказам у овом генијалном коментару

IS

pre 6 godina

Opet silni "gledaci" utakmice.

Jeste, Teo nije jos uvek jak u odbrani i desava se da ispadne, ali isto tako nije kao vezana vreca vec zna i da se postavi lepo, jer je inteligentan, pa tako delimicno moze da nadomseti nedostatak fizicke spreme.

A sada info za ove koji su "gledali" utakmicu, a kojima je Lilardovih 35 poena dokaz da Teo igra ocajnu odbranu - Teo vecinu vremena nije cuvao Lilarda, a on je dao samo nekoliko poena kada mu je on bio direktni cuvar. Svi je jasno kakav je on ubica u napadu i Dok bi bio lud da za direktnog cuvara odredi Tea koji ne samo da je slabiji u obrani nego je prvi covek organizacije napada i poslednje sto treba da radi je da se trosi u odbrani. Za to ce uvek sluziti Beverli. Jurice poentere i pokusati da ih zaustavi. Naravno, sa nekim kao sto je Lilard to tesko polazi za rukom bilo kome u NBA. Takvi igraci su nezaustavljivi kada ih krene. U svakom sl. bottom line je da covek nije dao 35 poena zbog loseg Tea, jer ga ovaj nije ni cuvao, a na kraju krajeva ni zbog loseg Beverlija vec zato sto je zver i utrpao bi to bilo kome kao sto je to i radio tokom prethodne sezone (kao npr. 59 protiv Jute koja je bila poznata po jednoj od boljih odbrana u ligi).

Ako se ovako nastavi, moglo bi se razmisliti o ukidanju komentara. Ako imas 90% dezinformacija onda potpuno gube svrhu.

Pozdrav.

petarczv

pre 6 godina

Teo odlican 15 poena za 27 minuta uz 3 asistencije i dobre procente šuta... 
(cvarkov, 08. oktobar 2017 23:59) 

40% šuta baš i nije dobro...
(Mrsimud, 09. oktobar 2017 07:00)

Jok ti si..

petarczv

pre 6 godina

Za ove strucnjake koji su "gledali" utakmicu 80 posto svojih poena lilard je dao kad su ga cuvali beverli i evans ali nije ni bitno bitno je da se bacio pogled na statistiku i da se bacio hejt...

petarczv

pre 6 godina

Problem nije u Teovoj ofanzivi, on ce svakako imati solidan ofanzivni ucinak u NBA zbog svog talenta, i pregleda igre. Njemu je najveca mana ovo sto se i danas videlo, a to je odbrana. Lilard je dao 36 poena za 25 minuta. Ocigledno da ce sjajni niski igraci unistavati Teodosica i Vilijamsa, koji igraju ocajnu odbranu.
(Makara, 09. oktobar 2017 02:23)

E moj druze kome je sve lilard dao po 30+poena mnogo dugacak spisak. I sta sad svi oni treba da napuste nba? Pa koliko utakmica su lilard,curry,westbrook i ostali postigli po 30+ poena igracima koji su dugo dugo u nba. Pa lilard je dao i curry-u 30+ poena i to u play offu pa sta onda?

analiticar_amater

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (spice, 8. oktobar 2017 23:41)
Jednostavno se nije jos uvek prilagodio? Covek odigrao tek tri PRIPREMNE utakmice, i ti kazes jednostavno se nije jos uvek prilagodio? Mozda ce uspeti, mozda nece, stvarno ne znam, ali da mi je znati kako si ti uspeo da doneses jedan takav zakljucak posle tri prijateljske utakmice koje je odigrao tek sto se oporavio od povrede? Teo nema pojma, uprava Klipersa nema pojma, samo da im je jedan takav ekspert poput tebe da ih odvede do titule.

TV mazohista

pre 6 godina

Gde vam je analiza igre itd bla bla samo trolujete za klik, bruka, gledah na strimu kilavom i Teo iako izgleda kao kilava baba na prvi pogled, kida čovek, nema strah, frku samo svoj fazon fura i vrh je

Martian

pre 6 godina

Pogledajte sta kaze Dok Rivers za Tea posle utakmice, vidi se da ima poverenja u njega,
i da hoce da napravi najbolje moguce od njega:

https://twitter.com/twitter/statuses/917197753108750341

Milan_C

pre 6 godina

TEO je utakmicu poceo lose...sut 0:5, ali nije se predao ili prepao, poceo je da pogadja trojke, 3 asistencije, cca 26 minuta na parketu, ukupno 15 poena, najbolji strelac tima pored Griffina koji je takodje ubacio 15, indeks mu je bio -3, dok su jordan i griffin imali cak vise od -10, sto znaci da je teo odigrao odlicnu utakmicu, ko misli ili kritikuje tea posle 3 meca, nije realan ili nikada nije igrao kosarke ili bilo koji sport. Vidi se da Teo dobija na samopouzdanju i da brzo napreduje...Teo BRAVO

juznjak

pre 6 godina

Ubacio još. 15poena 3asistencije, skok i blokada za Tea. On i Grifin sa po 15p najefikasniji. Biće nešto od njega. Uzeo 12 šuteva, više nego Bjelica za mesec dana. Bjeli je opasan igrač, mora što pre da promeni sredinu.

Mikii

pre 6 godina

Vrati se, Djokovicu, sve ti je oprosteno. Plasim se da otvorim aplikaciju jer znam da me odmah ceka Teodosic, Bogdanovic, Marjanovic, Jokic i ostala sitna boranija u NBA svetu...

petarczv

pre 6 godina

Kosarka nije samo zabiti 15 poena! 

Damian Lillard 26 minuta, 35 poena! Jel treba da crtam ili je sve jasno ?
(GuGa, 09. oktobar

Klay tompson 12min 40p...ne razumem i dalje sta si hteo da kazes?

Da lilard nije dobar igrac?

Норис

pre 6 godina

Тео бандит! Играо је највише (27 минута) и упутио је чак 12 шутева из игре (дели прво место са још двојицом играча по броју шутева у својој екипи), као да је још увек у ЦСКА. :)
Ако овако настави још ће им се наметнути као главни баја, а тренеров синчић ће говорити "да, шефе".

Santa Monica

pre 6 godina

Teo je bio odličan, navijači ga još ni ne znaju dobro ali će ga zavoleti. Vraćam se sa utakmice i ljudi komentarišu najviše Griffina pa njega. Biće Miloš dobar u NBA.

Valjevska podvala

pre 6 godina

E, al da niko nije mogao još sat vremena da ostane budan, pa celu utakmicu da isprati i napiše izveštaj, a ne ovako, ubacio jednu trojku i to je kao vest

antiDebil

pre 6 godina

Kosarka nije samo zabiti 15 poena!

Damian Lillard 26 minuta, 35 poena! Jel treba da crtam ili je sve jasno ?
(GuGa, 9. oktobar 2017 06:10)

Crtaj !!
Mada sumnjam da ti to umes da nacrtas ali mozes da se potrudis...

prolaznik

pre 6 godina

Hoće biti doček ispred Narodne skupštine Republike Srbije, povodom Teovog postizanja prve trojke u Nba?
(Kića, 08. oktobar 2017 23:30)

Posle Danilovića prvi starter sa velikom minutazom u 1. sezonu NBA a vi pljujete. Niste normalni.

C7-5

pre 6 godina

Potrajace prilagodjavanje i to je jasno. Najveci problem je sut. Teo je igrao celu prvu cetvrtinu. Nisam gledao ceo mec jer sam naizmenicno gledao i Tea i Jokica. Ocigledno je da ima problem sa sutem jer je u prvoj cetvrtini 3 puta sutirao otvorene suteve i promasio. Pogodio je iz reketa o tablu i trojku. Da li je jos koji put pogodio ne znam , mozda ali sam gledao Jokica. Asistencije koje je imao je zato sto su saigraci pogadjali posle njegovih dodavanja i ni jedna asistencija nije bila u njegovom stilu, obicno dodavanje. Ceo tim je igrao ocajno posebno kada je Dzordan na klupi. U svakom slucaju sledi Teu veliko prilagodjavanje. Sto se tice Denvera u poslednjoj cetvrtini od neresenog rezultata Jokic sedi na klupi i ovi ih rasturise? Nemam pojma o cemu se radi? Mozda sam nesto propustio dok sam gledao Tea...

prolaznik

pre 6 godina

Teo je otišao u play off ekipu a ne u NBA za kintu ili daj šta daš. Teo i Jokic su dobri zato što su u ozbiljnim timovima.

steva

pre 6 godina

ao je 15pts, trojke 4-7. 3 asistencije, blokada i ukradena, i 3 izgubljene lopte.

Sve u svemu, sve je bolji i bolji, bravo.
(Goran, 8. oktobar 2017 23:34
-------------------------------------
Da , ali je sutno za 2 poena 1:5...Dok je trazio od njega da na ovoj utakmici sutne vise lopti , da "otvori" sut ...kog nije bilo u prve dve utakmice . On je bio agresivniji i sutnuo je 12 puta . Jos uvek to nije to ,trebace mu jos vremena ,morace da pogadja otvorene suteve . Ono sto je problem su napadi u kojima Milos nema dovoljno vremena loptu u svom posedu ,a morao bi da je ima .I , naravno ...odbrana .(nikad on nece biti dobar igrac u odbrani , ali moze da popravi taj segment vremenom , kako fizicki bude napredovao)

Mrsimud

pre 6 godina

Teo odlican 15 poena za 27 minuta uz 3 asistencije i dobre procente šuta...
(cvarkov, 08. oktobar 2017 23:59)

40% šuta baš i nije dobro...

demar

pre 6 godina

Svi što tražite linkove idite na www.reddit.com/r/nbastreams/ to vam je centralno mesto, pa odatle onda ka sajtovima sa strimovima, ima HD, SD rezolucija itd

Makara

pre 6 godina

Problem nije u Teovoj ofanzivi, on ce svakako imati solidan ofanzivni ucinak u NBA zbog svog talenta, i pregleda igre. Njemu je najveca mana ovo sto se i danas videlo, a to je odbrana. Lilard je dao 36 poena za 25 minuta. Ocigledno da ce sjajni niski igraci unistavati Teodosica i Vilijamsa, koji igraju ocajnu odbranu.

Totalista

pre 6 godina

Lajlard 35 poena, a pola meca je prosedio na klupi. To je najbolji pokazatelj kako je Teo odigro. Dobro je tu neko napiso pre neki dan - Teo ce protiv Karija, Irvinga, Vezbruka, Vola i slicnih u obrani izgledati kao drvo.

prolaznik

pre 6 godina

Teo teo, al što kida brat Jokara, pa to je za priču...
(U fudbalu je rešenje, 08. oktobar 2017 23:44)

Nikada je 3. NBA sezonu i centar (malo ih je). Teo je rookie sa 28 min, starter u timu koji je prošle godine igrao okay off. Denver nije. Doc Rivers ima prsten itd.itd. Druga priča.

јд123

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu...
(spice, 08. oktobar 2017 23:41)

Где си гледао утакмицу? Живиш у ЛА и био си на утакмици? На НБА апликацији стоји "game not televised". Ко је преносио утакмицу? Ја нисам могао наћи пренос. Докажи да ниси слагао, да је негде био пренос.

Delije Čikago

pre 6 godina

Teo razbio, 26 poena, 9 asistencija, pokidao ih, šteta što ranije nije došao u NBA, ušao bi u istoriju, bravo Teo Delijo...

inglorious basterd

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu...
(spice, 08. oktobar 2017 23:41)

Kako gledas kad ne postoji tv prenos? Nigde i nikako. Osim ako nisi na utakmici pa gledas uzivo.

Lova do krova braleuuuu

pre 6 godina

Nije to to, fali mu brzina jednog Andre Milera, pas jednog Ajversona i sut jednog Ronda. Tad bi vec moglo da se prica. #NBAZnalac

spice

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu...

Totalista

pre 6 godina

Lajlard 35 poena, a pola meca je prosedio na klupi. To je najbolji pokazatelj kako je Teo odigro. Dobro je tu neko napiso pre neki dan - Teo ce protiv Karija, Irvinga, Vezbruka, Vola i slicnih u obrani izgledati kao drvo.

Mikii

pre 6 godina

Vrati se, Djokovicu, sve ti je oprosteno. Plasim se da otvorim aplikaciju jer znam da me odmah ceka Teodosic, Bogdanovic, Marjanovic, Jokic i ostala sitna boranija u NBA svetu...

aleksa

pre 6 godina

'ajde, rodjo... namesti ruku, pa kad krenes u napad da ne znaju da li da te cuvaju pa da bacis DJ ili BG za kucanje ili da te puste pa da prime sigurne poene...

inglorious basterd

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu...
(spice, 08. oktobar 2017 23:41)

Kako gledas kad ne postoji tv prenos? Nigde i nikako. Osim ako nisi na utakmici pa gledas uzivo.

Mrsimud

pre 6 godina

Teo odlican 15 poena za 27 minuta uz 3 asistencije i dobre procente šuta...
(cvarkov, 08. oktobar 2017 23:59)

40% šuta baš i nije dobro...

спортски уметник

pre 6 godina

Nije to to, fali mu brzina jednog Andre Milera, pas jednog Ajversona i sut jednog Ronda. Tad bi vec moglo da se prica. #NBAZnalac
(Lova do krova braleuuuu, 08. oktobar 2017 23:42)

Генијалан коментар, свака част буразеру, а људи који су му излупали минусе вероватно ни не знају ко су Милер, Ајверсон и Рондо...прогуглајте мало, видећете да је Милер мало бржи од Бобија, да Ајверсон у животу није додао лопту и да је Рондо све сем шутер...па ћете увидети и сарказам у овом генијалном коментару

Makara

pre 6 godina

Problem nije u Teovoj ofanzivi, on ce svakako imati solidan ofanzivni ucinak u NBA zbog svog talenta, i pregleda igre. Njemu je najveca mana ovo sto se i danas videlo, a to je odbrana. Lilard je dao 36 poena za 25 minuta. Ocigledno da ce sjajni niski igraci unistavati Teodosica i Vilijamsa, koji igraju ocajnu odbranu.

NoName

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu... 
(spice, 08. oktobar 2017 23:41) 

Kako gledas kad ne postoji tv prenos? Nigde i nikako. Osim ako nisi na utakmici pa gledas uzivo.
(inglorious basterd, 09. oktobar 2017 00:38)

Pobogu, jesi li čuo nekad za internet, stream i tako te stvari?

Delije Čikago

pre 6 godina

Teo razbio, 26 poena, 9 asistencija, pokidao ih, šteta što ranije nije došao u NBA, ušao bi u istoriju, bravo Teo Delijo...

prolaznik

pre 6 godina

Hoće biti doček ispred Narodne skupštine Republike Srbije, povodom Teovog postizanja prve trojke u Nba?
(Kića, 08. oktobar 2017 23:30)

Posle Danilovića prvi starter sa velikom minutazom u 1. sezonu NBA a vi pljujete. Niste normalni.

јд123

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu...
(spice, 08. oktobar 2017 23:41)

Где си гледао утакмицу? Живиш у ЛА и био си на утакмици? На НБА апликацији стоји "game not televised". Ко је преносио утакмицу? Ја нисам могао наћи пренос. Докажи да ниси слагао, да је негде био пренос.

antiDebil

pre 6 godina

Kosarka nije samo zabiti 15 poena!

Damian Lillard 26 minuta, 35 poena! Jel treba da crtam ili je sve jasno ?
(GuGa, 9. oktobar 2017 06:10)

Crtaj !!
Mada sumnjam da ti to umes da nacrtas ali mozes da se potrudis...

Норис

pre 6 godina

Тео бандит! Играо је највише (27 минута) и упутио је чак 12 шутева из игре (дели прво место са још двојицом играча по броју шутева у својој екипи), као да је још увек у ЦСКА. :)
Ако овако настави још ће им се наметнути као главни баја, а тренеров синчић ће говорити "да, шефе".

prolaznik

pre 6 godina

Teo teo, al što kida brat Jokara, pa to je za priču...
(U fudbalu je rešenje, 08. oktobar 2017 23:44)

Nikada je 3. NBA sezonu i centar (malo ih je). Teo je rookie sa 28 min, starter u timu koji je prošle godine igrao okay off. Denver nije. Doc Rivers ima prsten itd.itd. Druga priča.

Milan_C

pre 6 godina

TEO je utakmicu poceo lose...sut 0:5, ali nije se predao ili prepao, poceo je da pogadja trojke, 3 asistencije, cca 26 minuta na parketu, ukupno 15 poena, najbolji strelac tima pored Griffina koji je takodje ubacio 15, indeks mu je bio -3, dok su jordan i griffin imali cak vise od -10, sto znaci da je teo odigrao odlicnu utakmicu, ko misli ili kritikuje tea posle 3 meca, nije realan ili nikada nije igrao kosarke ili bilo koji sport. Vidi se da Teo dobija na samopouzdanju i da brzo napreduje...Teo BRAVO

analiticar_amater

pre 6 godina

Ljudi gledam celu utakmicu , i koliko god zelim da Teo uspe sve mi teze to deluje. Jednostavno se jos uvek nije prilagodio , u odbrani ga bukvalno nema , njegov igrac skace u napadu 2 napada za redom. Opet nadam se da ce me demantovati i uspeti nesto vise od par trojki po mecu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (spice, 8. oktobar 2017 23:41)
Jednostavno se nije jos uvek prilagodio? Covek odigrao tek tri PRIPREMNE utakmice, i ti kazes jednostavno se nije jos uvek prilagodio? Mozda ce uspeti, mozda nece, stvarno ne znam, ali da mi je znati kako si ti uspeo da doneses jedan takav zakljucak posle tri prijateljske utakmice koje je odigrao tek sto se oporavio od povrede? Teo nema pojma, uprava Klipersa nema pojma, samo da im je jedan takav ekspert poput tebe da ih odvede do titule.

Santa Monica

pre 6 godina

Teo je bio odličan, navijači ga još ni ne znaju dobro ali će ga zavoleti. Vraćam se sa utakmice i ljudi komentarišu najviše Griffina pa njega. Biće Miloš dobar u NBA.

C7-5

pre 6 godina

Potrajace prilagodjavanje i to je jasno. Najveci problem je sut. Teo je igrao celu prvu cetvrtinu. Nisam gledao ceo mec jer sam naizmenicno gledao i Tea i Jokica. Ocigledno je da ima problem sa sutem jer je u prvoj cetvrtini 3 puta sutirao otvorene suteve i promasio. Pogodio je iz reketa o tablu i trojku. Da li je jos koji put pogodio ne znam , mozda ali sam gledao Jokica. Asistencije koje je imao je zato sto su saigraci pogadjali posle njegovih dodavanja i ni jedna asistencija nije bila u njegovom stilu, obicno dodavanje. Ceo tim je igrao ocajno posebno kada je Dzordan na klupi. U svakom slucaju sledi Teu veliko prilagodjavanje. Sto se tice Denvera u poslednjoj cetvrtini od neresenog rezultata Jokic sedi na klupi i ovi ih rasturise? Nemam pojma o cemu se radi? Mozda sam nesto propustio dok sam gledao Tea...

juznjak

pre 6 godina

Ubacio još. 15poena 3asistencije, skok i blokada za Tea. On i Grifin sa po 15p najefikasniji. Biće nešto od njega. Uzeo 12 šuteva, više nego Bjelica za mesec dana. Bjeli je opasan igrač, mora što pre da promeni sredinu.

prolaznik

pre 6 godina

Teo je otišao u play off ekipu a ne u NBA za kintu ili daj šta daš. Teo i Jokic su dobri zato što su u ozbiljnim timovima.

TV mazohista

pre 6 godina

Gde vam je analiza igre itd bla bla samo trolujete za klik, bruka, gledah na strimu kilavom i Teo iako izgleda kao kilava baba na prvi pogled, kida čovek, nema strah, frku samo svoj fazon fura i vrh je

steva

pre 6 godina

ao je 15pts, trojke 4-7. 3 asistencije, blokada i ukradena, i 3 izgubljene lopte.

Sve u svemu, sve je bolji i bolji, bravo.
(Goran, 8. oktobar 2017 23:34
-------------------------------------
Da , ali je sutno za 2 poena 1:5...Dok je trazio od njega da na ovoj utakmici sutne vise lopti , da "otvori" sut ...kog nije bilo u prve dve utakmice . On je bio agresivniji i sutnuo je 12 puta . Jos uvek to nije to ,trebace mu jos vremena ,morace da pogadja otvorene suteve . Ono sto je problem su napadi u kojima Milos nema dovoljno vremena loptu u svom posedu ,a morao bi da je ima .I , naravno ...odbrana .(nikad on nece biti dobar igrac u odbrani , ali moze da popravi taj segment vremenom , kako fizicki bude napredovao)

IS

pre 6 godina

Opet silni "gledaci" utakmice.

Jeste, Teo nije jos uvek jak u odbrani i desava se da ispadne, ali isto tako nije kao vezana vreca vec zna i da se postavi lepo, jer je inteligentan, pa tako delimicno moze da nadomseti nedostatak fizicke spreme.

A sada info za ove koji su "gledali" utakmicu, a kojima je Lilardovih 35 poena dokaz da Teo igra ocajnu odbranu - Teo vecinu vremena nije cuvao Lilarda, a on je dao samo nekoliko poena kada mu je on bio direktni cuvar. Svi je jasno kakav je on ubica u napadu i Dok bi bio lud da za direktnog cuvara odredi Tea koji ne samo da je slabiji u obrani nego je prvi covek organizacije napada i poslednje sto treba da radi je da se trosi u odbrani. Za to ce uvek sluziti Beverli. Jurice poentere i pokusati da ih zaustavi. Naravno, sa nekim kao sto je Lilard to tesko polazi za rukom bilo kome u NBA. Takvi igraci su nezaustavljivi kada ih krene. U svakom sl. bottom line je da covek nije dao 35 poena zbog loseg Tea, jer ga ovaj nije ni cuvao, a na kraju krajeva ni zbog loseg Beverlija vec zato sto je zver i utrpao bi to bilo kome kao sto je to i radio tokom prethodne sezone (kao npr. 59 protiv Jute koja je bila poznata po jednoj od boljih odbrana u ligi).

Ako se ovako nastavi, moglo bi se razmisliti o ukidanju komentara. Ako imas 90% dezinformacija onda potpuno gube svrhu.

Pozdrav.

petarczv

pre 6 godina

Teo odlican 15 poena za 27 minuta uz 3 asistencije i dobre procente šuta... 
(cvarkov, 08. oktobar 2017 23:59) 

40% šuta baš i nije dobro...
(Mrsimud, 09. oktobar 2017 07:00)

Jok ti si..

petarczv

pre 6 godina

Za ove strucnjake koji su "gledali" utakmicu 80 posto svojih poena lilard je dao kad su ga cuvali beverli i evans ali nije ni bitno bitno je da se bacio pogled na statistiku i da se bacio hejt...

demar

pre 6 godina

Svi što tražite linkove idite na www.reddit.com/r/nbastreams/ to vam je centralno mesto, pa odatle onda ka sajtovima sa strimovima, ima HD, SD rezolucija itd

Valjevska podvala

pre 6 godina

E, al da niko nije mogao još sat vremena da ostane budan, pa celu utakmicu da isprati i napiše izveštaj, a ne ovako, ubacio jednu trojku i to je kao vest

Martian

pre 6 godina

Pogledajte sta kaze Dok Rivers za Tea posle utakmice, vidi se da ima poverenja u njega,
i da hoce da napravi najbolje moguce od njega:

https://twitter.com/twitter/statuses/917197753108750341

petarczv

pre 6 godina

Kosarka nije samo zabiti 15 poena! 

Damian Lillard 26 minuta, 35 poena! Jel treba da crtam ili je sve jasno ?
(GuGa, 09. oktobar

Klay tompson 12min 40p...ne razumem i dalje sta si hteo da kazes?

Da lilard nije dobar igrac?

petarczv

pre 6 godina

Problem nije u Teovoj ofanzivi, on ce svakako imati solidan ofanzivni ucinak u NBA zbog svog talenta, i pregleda igre. Njemu je najveca mana ovo sto se i danas videlo, a to je odbrana. Lilard je dao 36 poena za 25 minuta. Ocigledno da ce sjajni niski igraci unistavati Teodosica i Vilijamsa, koji igraju ocajnu odbranu.
(Makara, 09. oktobar 2017 02:23)

E moj druze kome je sve lilard dao po 30+poena mnogo dugacak spisak. I sta sad svi oni treba da napuste nba? Pa koliko utakmica su lilard,curry,westbrook i ostali postigli po 30+ poena igracima koji su dugo dugo u nba. Pa lilard je dao i curry-u 30+ poena i to u play offu pa sta onda?

guybrush

pre 6 godina

Opet silni "gledaci" utakmice.

Jeste, Teo nije jos uvek jak u odbrani i desava se da ispadne, ali isto tako nije kao vezana vreca vec zna i da se postavi lepo, jer je inteligentan, pa tako delimicno moze da nadomseti nedostatak fizicke spreme.

A sada info za ove koji su "gledali" utakmicu, a kojima je Lilardovih 35 poena dokaz da Teo igra ocajnu odbranu - Teo vecinu vremena nije cuvao Lilarda, a on je dao samo nekoliko poena kada mu je on bio direktni cuvar. Svi je jasno kakav je on ubica u napadu i Dok bi bio lud da za direktnog cuvara odredi Tea koji ne samo da je slabiji u obrani nego je prvi covek organizacije napada i poslednje sto treba da radi je da se trosi u odbrani. Za to ce uvek sluziti Beverli. Jurice poentere i pokusati da ih zaustavi. Naravno, sa nekim kao sto je Lilard to tesko polazi za rukom bilo kome u NBA. Takvi igraci su nezaustavljivi kada ih krene. U svakom sl. bottom line je da covek nije dao 35 poena zbog loseg Tea, jer ga ovaj nije ni cuvao, a na kraju krajeva ni zbog loseg Beverlija vec zato sto je zver i utrpao bi to bilo kome kao sto je to i radio tokom prethodne sezone (kao npr. 59 protiv Jute koja je bila poznata po jednoj od boljih odbrana u ligi).

Ako se ovako nastavi, moglo bi se razmisliti o ukidanju komentara. Ako imas 90% dezinformacija onda potpuno gube svrhu.

Pozdrav.
(IS, 9. oktobar 2017 09:04) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Care svaka ti čast na komentaru, pogotovo na zaključku.