Utorak, 19.09.2017.

22:23

Rađa: Zbog Dude sam postao igrač strašne petorke

Legenda hrvatske košarke Dino Rađa posle 15 godina ponovo je u Atini i biće jedan od gostiju na oproštaj utakmici trofejnog trenera Dušana Ivkovića.

Izvor: B92

Raða: Zbog Dude sam postao igraè strašne petorke IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

El clasico

pre 6 godina

Radja i Divac su najbolji evropski centarski tandem definitivno.Ne samo sto su i ividualno bili najbolji centri(iza samo Sabonisa)vec i uigranost te grneracije.Ono kad cse kaze zatvorenih ociju.Strasna ekipa samo je dream team 92 realno bio bolji. Petrovic Kukoc Paspalj Radja Divac.koja petorka plus Đorđevic Danilovic Perasovic Komazec Zdovc Vrankovic Savic.pa jos tada Čutura Sretenovic Cvjeticanin Arapovic Sobin Prelevic.ove zamjene su na brziu iz glave sigurno ih je bilo jos 5 6 extra,govorim o periodu do raspada zemlje.A i liga je definitivno bila tih godina 80 te i pocetak 90ih najbolja u Europi ikada.Jugoplastika Partizan Cibona Bosna Zadar Zvezda Olimpija Šibenka itd.Mladi neznaju da je teze bilo osvoit prvenstvo SFRJ nego euroligu.koja je samo bila epska borba Jugoplastika-Partizan tamo od 87' do 91'.tada 2 toma najjaca u europi sigurno.Pa i u dokumentarcu o Jugoplastici(ODISEJA U ŽUTOM zove se )igraci govore da je teze bilo s Partizanom nego s Barcom Maccabijem Arisom itd.Nikad vise takve kosarke.Sjeca li se itko Seje Bukve pa Šarlije i Petranovica iz Zadra.

Ivan

pre 6 godina

Ne znam cemu tolika svadja, na zalost nikada necemo znati sta bi bilo kad bi bilo. Meni zvuci nerealno da bi nasi pobedili, a najnerealnije i zbog toga sto smo se do 92 raspali kao da nikada nismo ni bili jedna drzava. Sto se tice Spanaca, oni su velika reprezentacija ali mislim da prosto nije realno stavljati ih u kos sa USA ili tom ex YU reprezentacijom. Jedno svetsko zlato i to kada su im Grci sklonili Amere ne cini legendarnom ekipom. Ova dva finala olimpijade sa USA su igrali alibi, da ne izgube sa velikom razlikom, pri tome recimo u Pekingu Amerikanci u ekipi nemaju klasicnu peticu.

Genius

pre 6 godina

Naravno da sve to ima veze. U pravu si i Litvanija je ispred spanije. Kakva Kina, o cemu ti pricas ? 
Spaniji je falio LJujd, Rudi je odsvirao svoje, Abrinjes se takodje povredio ali on je nebitan, Kalderon je u penziji, to je isto kao kada bi rekao da je nama nedostajao Krstic, Rejes je u penziji, Ibaka i Mirotic spanci ? Moze da igra samo jedan od njih i to je to, niko im vise nije nedostajao. Gasol im je najbolji igrac i sve se oko njega vrti a on ima punih 37 godina, tako da, DA, odsvirali su svoje, hteo ti to da shvatis ili ne !! 
Bili su bolji u proteklih 10 godina i to je to, sa time su zavrsili. 4 puta u tom periodu smo bili ispred njih, a 50 godina pre toga spanija nije bila 4 puta ispred Jugoslavije, razumes razliku ? Njih tek ceka bunar na narednim takmicenjima! 
Jugoslavija bi pobedila u Barceloni 1992.godine da je doslo do te utakmice, kakve veze sa bilo cime ima sto je Majkl Dzordan igrao u tom timu...? I amerika iz 96. bi pobedila tu iz 92., dosta je bila jaca na tom takmicenju !
(antiDebil, 20. septembar 2017 12:46)

Auuuu deckoo, koliko ti NEMAS POJMA!! Ti si poceo o tome koliko je Spanija u prednosti u odnosu na Srbiju zbog toga sto je bogatija zemlja i ima vise stanovnika, pa sam ti ja naveo da materijalno bogatstvo i broj stanovnika NEMA VEZE sa KOSARKASKOM REPREZENTACIJOM, i naveo sam ti primer jedne male zemlje Litvanije koja ima uspehe, i jedne velike Kine koja nema uspehe, ili npr Svedska koja je bogata zemlja a isto nema uspehe. O ovome da je Litvanija ispred Spanije - jeste malo sutra.
A o ovome da li su Spanci odsvirali svoje i sta ce biti u buducnosti TI NE MOZES DA ZNAS. Jeste, jeste, Rudi je odsvirao svoje, a Abrinjes nije nikakav faktor, kako da ne...Tvoji argumenti su kao neka baba koja prica sta bi bilo kad bi bilo. Srbija je osvojila 6 medalja od 2001. do 2017. , a Spanci 12 medalja. Duplo vise!! I ti sad tvrdis da smo mi 4 puta bili ispred njih. Kakve to veze ima!? Ljudi koji tvde da bi Jugoslavija pobedila Drim-tim 92 su neozbiljni i NE RAZUMEJU SE U KOSARKU NI MALO, tako da zavrsavam svaku diskusiju na ovu temu.

Komša

pre 6 godina

@Marko @@AntiDebil
Nekakvo uporedjivanje kvaliteta dve generacije košarkaša moguće je isključivo ako se uporedi njihov odnos prema konkurenciji svog vremena (ko je bio dominantniji).
Što se tiče Španaca (prisećam se njihove reprezentacije još od vremena Martina) mislim da su uvek imali jednu lošu crtu - neku vrstu sportske prljavosti.
Mislim da je ova generacija Španaca to dovela do savršenstva i da je zahvaljujući njima takvo ponašanje postalo sasvim prihvatljivo - deo sportske kulture.
Stalni prigovori,konstantan kontakt sa sudijama po bilo kom osnovu (od usputnog "prijateljkog" ćaskanja dok se briše pod ,preko prigovora do orkestriranog pritiska).
Nesumljivo da u ovoj generaciji ima vrhunskih igrača,pravih majstora igre ali težnja da se vansportskim metodama stekne prednost na parketu baca senku na njihove uspehe i kvari sliku o njima kao sportostima.

bocko

pre 6 godina

Dobro pamtim majstore iz SFRJ.Po mom misljenju u Atlanti 1996 bi sigurno uzeli zlato,pa mi smo samo sa Divcem i Paspaljom,sa minimalnim ucinkom ostalih i bez povredjenog Savica igrali egal skoro 30.minuta.1992 bi bila druga prica jer bi nasi verovatno previse respektovali drim tim.Doduse Medzik nije igrao godinu dana pre,a Bird je zbog ledja vise lezao pored klupe nego sto je igrao-pa ko zna?

zgtom

pre 6 godina

Od 1987-1991. prva petorka kako Rađa kaže za....na petorka: Dražen, Kukoč, Divac, Rađa, Paspalj, druga petorka Danilović, Savić, Vranković, Perasović, Zdovc i još dvojica Đorđević,Čutura......1992. u finalu sa USA na OI bilo bi neizvjesno da su svi bili na okupu.

Genius

pre 6 godina

Srbija, teritorijalno 5 puta manja i sa 7 puta manje stanovnika, neuporedivo siromasnija zemlje sa NAJKATASTROFALNIJOM kosarkaskom ligom u evropi je ispred spanije koja ima sve to i drugu najbolju ligu u evropi ? Mora da je to velika sramota za spance, priznaces??
Srbija bez 10 igraca srebro na EP, spanija bez Ljulja i mozda jos jednog bronza, sta ce tek biti na sledecem takmicenju ?
(antiDebil, 20. septembar 2017 11:49)

Au, Kakve veze ima kolika je teritorijalno neka zemlja i koliko ima stanovnika? Pa Litvanija je jos manja od Srbije pa je isto zemlja kosarke kao Srbija. A sa druge strane imas Kinu bogatiju iks puta i od Spanije i Srbije, sa milijardu trista miliona stanovnika, pa nema nikakve uspehe.

I Spaniji naravno nije falio samo Ljulj, nego i Rudi, Abrinjes, Kalderon, Rejes, Ibaka, Mirotic i jos nekoliko igraca sigurno, i nisu asta la vista jos uvek...

I daj Boze da Srbija osvaja zlata, ja nisam nigde ni napisao da ja navijam za Spaniju, samo sam napisao da su realno bili dominantni i najbolji u proteklom periodu, i daj Boze da i Srbija bude u narednom, ali malo realnosti nije na odmet. I naravno da je DRIM-TIM 92 neuporedivo bolji od Jugoslavije devedesetih.To je najbolji tim ikada, hej, Majkl Dzordan je igrao u tom timu.

antiDebil

pre 6 godina

(Genius, 20. septembar 2017 12:15)

Naravno da sve to ima veze. U pravu si i Litvanija je ispred spanije. Kakva Kina, o cemu ti pricas ?
Spaniji je falio LJujd, Rudi je odsvirao svoje, Abrinjes se takodje povredio ali on je nebitan, Kalderon je u penziji, to je isto kao kada bi rekao da je nama nedostajao Krstic, Rejes je u penziji, Ibaka i Mirotic spanci ? Moze da igra samo jedan od njih i to je to, niko im vise nije nedostajao. Gasol im je najbolji igrac i sve se oko njega vrti a on ima punih 37 godina, tako da, DA, odsvirali su svoje, hteo ti to da shvatis ili ne !!
Bili su bolji u proteklih 10 godina i to je to, sa time su zavrsili. 4 puta u tom periodu smo bili ispred njih, a 50 godina pre toga spanija nije bila 4 puta ispred Jugoslavije, razumes razliku ? Njih tek ceka bunar na narednim takmicenjima!
Jugoslavija bi pobedila u Barceloni 1992.godine da je doslo do te utakmice, kakve veze sa bilo cime ima sto je Majkl Dzordan igrao u tom timu...? I amerika iz 96. bi pobedila tu iz 92., dosta je bila jaca na tom takmicenju !

antiDebil

pre 6 godina

Pera

Sine, Divac ima 10 medalja za 10 godina u reprezentaciji, 2 poraza na EP uz 3 zlatne i 2 bronzane medalje, 2 zlata na SP i bronzu, 2 srebra na OI i plus su mu oduzete 3 godine igranja zbog nekih nakaza. Gasol ima 11 medalja za 17 godina, ima zlatnu medalju manje itd itd...
Znas li sta je tu najsmesnije, Jokic ce da preskoci sve te koje si nabrojao a on ako bude igrao za reprezentaciju znas da cemo osvojiti medalju. Kada ce spanci osvojiti sledecu medalju, e to ce vec biti zanimljivo sacekati. I Divac i Radja su bolji od spanaca, pogotovu od mladjeg cirkuzanta koji bez starijeg nikada nije ni igrao finale u reprezentaciji ! Amaterska kosarka krajem 90tih, heheheh heheheheee...pa da, ti si 93.godiste, videlo si na youtubu hahahah hahaha....
Ako su Jugosloveni igrali amatersku kosarku sta su tek igrali spanci laso sombrero ? Sta je za 3e klase nize od amaterizma, kada smislis taj naziv javi mim zelim da ga znam !

Genius

pre 6 godina

Amaterska kosarka krajem 90tih, heheheh heheheheee...pa da, ti si 93.godiste, videlo si na youtubu hahahah hahaha....
Ako su Jugosloveni igrali amatersku kosarku sta su tek igrali spanci laso sombrero ? Sta je za 3e klase nize od amaterizma, kada smislis taj naziv javi mim zelim da ga znam !
(antiDebil, 20. septembar 2017 11:01)

A sto, jel se na Youtube-u ne vidi lepo? Imas sminke celih utakmica iz osamdesetih. Slika je filtrirana i izvucen je maksimum, i mnogo je lepsa od TV prenosa iz kraja osamdesetih koje ste vi gledali... Ahahaha, vama se mutila slika na TV-u pa niste videli lepo, mislili ste da su Radja i Divac bozanstva, tako je to u totalitarnim komunistickim rezimima koji nisu otvoreni za svet. Da nisi ti mozda gledao uzivo poluamaterska prvenstva osamdesetih, posto meni prigovaras jer sam gledao na Youtube?

To sto igra Spanija je nesto najlblize Drim timu, uvek su u egalu do kraja utakmice. Izgube od Drim-tima 10ak razlike, a onda Srbija nastrada 50 razlike

Marko

pre 6 godina

(Marko, 20. septembar 2017 10:26

Jugoslavija bi pobedila ameriku 1992.godine !!
Dzabe se toliko gusis i matis praznu slamu, ne znam iz kog razloga...Koliko prstenova je osvojio Patrik Juing ?
Nije li Juing sa Jamajke ? Daklei oni naturalizuju igrace pored miliona kosarkasa kojih imaju u toj zemlji ? Za 92.nema sumnje, Jugoslavija bi pobedila !! Zasto taj mec nismo gledali, pitaj americke bitange koje su rasturile tu drzavi. Pomagali su im takvi izrodi poput tebe !
(antiDebil, 20. septembar 2017 10:46)

Ja sam OBJEKTIVAN, a to sto vredjas i nazivas druge ljude izrodima samo govori o tvom kucnom vaspitanju. Veci sam patriota i vise volim Srbiju od tebe sigurno, samo sam realan kada je u pitanju sporedna i nebitna stvar kao sto je kosarka. A realno DRIM-TIM bi nas odvalio 30-40 razlike. A o rasturanju drzava i politici ne bih ovde, nije ni mesto, ni vreme, mada bi te i tu rasturio argumentovano. Cuj ti njega, ja sam pomaogao nekom da rasturi neku drzavu, samo zato sto tvrdim da je jedan kosarkaski tim NEUPOREDIVO kvalitetniji od drugog. Srpsku reprezentaciju volim, ovu Jugoslovensku bas i ne.

antiDebil

pre 6 godina

(Genius, 20. septembar 2017 11:24)

Zeznuo sam se, ti si mnogo blize godistu 00. nego 93 !!
Nisi mi rekao kako se naziva kosarka koja je za 3 klase nize od amaterske kosarke ???
To sto igra spanija 10 godina, to Srbija i Jugoslavija igraju 50 godina. Razlika je u tome sto je spanija to odigrala i sada sledi asta la vista, Srbija ce i na sledecem takmicenju biti kandidat za medalju.
Srbija je u poslednje 4 godine 3 puta ispred spanije. Srbija, teritorijalno 5 puta manja i sa 7 puta manje stanovnika, neuporedivo siromasnija zemlje sa NAJKATASTROFALNIJOM kosarkaskom ligom u evropi je ispred spanije koja ima sve to i drugu najbolju ligu u evropi ? Mora da je to velika sramota za spance, priznaces??
Srbija bez 10 igraca srebro na EP, spanija bez Ljulja i mozda jos jednog bronza, sta ce tek biti na sledecem takmicenju ? Nisam bas siguran da sve utakmice iz 80tih mozes da nadjes na youtube, nije sve u youtubu !
Znas li koja je razlika izmedju one Jugoslavije i Spanije. Ona Jugoslavija nikada nije gledala sa kim igra ili se ukrsta, nego su mleli sve redom. Mnogo utakmica poslednjih godina je spanija namerno gubila da bi izbegavala ove ili one ekipe ! Ona Jugoslavija ne bi pobedila spanija, ugazila bi je gore nego Slovenci pre neki dan i to spaniju iz najboljih dana. Oni su od nas ucili da igraju a ne obratno, ti to izgleda ne mozes da shvatis ?

Marko

pre 6 godina

Sa dužnim poštovanjem prema toj generaciji, američki košarkaši su u to vreme bili za nekoliko klasa iznad. Najbolji evropski igrači su napravili proboj u NBA ligu i otvorili vrata za kasnije...Ali su tada bili na nivou 5-6 poena u proseku. Kasnije je jedino Dražen uspeo da se izbori za neku bitniju ulogu u svom timu. Od ostalih nešto bitnije role su imali Kukoč i Danilović. Mislim da je Kukoč jedne godine izabran za najboljeg 6 igrača lige, što je kod njih veoma bitno. Tek početkom ovog veka su isplovili igrači iz Evrope koji su tamo dobili status zvezda tj. ključnih igrača kao np. Stojaković i Gasol. Kao primer je utakmica između Jugoslavije i Boston Seltiksa 88 godine.......
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebo.der, 20. septembar 2017 10:09)

Tako je, bravo. Boston Seltiks - Jugoslavija 1988. god. Na to sam zaboravio, odvaljivanje Jugoslavije od strane jednog NBA tima, a ovde se prica o pobedi nad najvecim timom ikada, Drim timom 92 sa Dzordanom, Medzikom, Barklijem, Robinsonom, Juingom...

antiDebil

pre 6 godina

(Marko, 20. septembar 2017 10:26

Jugoslavija bi pobedila ameriku 1992.godine !!
Dzabe se toliko gusis i matis praznu slamu, ne znam iz kog razloga...Koliko prstenova je osvojio Patrik Juing ?
Nije li Juing sa Jamajke ? Daklei oni naturalizuju igrace pored miliona kosarkasa kojih imaju u toj zemlji ? Za 92.nema sumnje, Jugoslavija bi pobedila !! Zasto taj mec nismo gledali, pitaj americke bitange koje su rasturile tu drzavi. Pomagali su im takvi izrodi poput tebe !

Nebo.der

pre 6 godina

Sa dužnim poštovanjem prema toj generaciji, američki košarkaši su u to vreme bili za nekoliko klasa iznad. Najbolji evropski igrači su napravili proboj u NBA ligu i otvorili vrata za kasnije...Ali su tada bili na nivou 5-6 poena u proseku. Kasnije je jedino Dražen uspeo da se izbori za neku bitniju ulogu u svom timu. Od ostalih nešto bitnije role su imali Kukoč i Danilović. Mislim da je Kukoč jedne godine izabran za najboljeg 6 igrača lige, što je kod njih veoma bitno. Tek početkom ovog veka su isplovili igrači iz Evrope koji su tamo dobili status zvezda tj. ključnih igrača kao np. Stojaković i Gasol. Kao primer je utakmica između Jugoslavije i Boston Seltiksa 88 godine.......

Nenad

pre 6 godina

mare, 20. septembar 2017 07:47
Sinko, Boža je uzeo titulu sa Limožem npr, sa ekipom totalnih anonimusa, Obradović sa partizanom pa huventudom, tako steknes ime pa posle radiš za pare. Uspeh Radonjica npr je smešno porediti sa partizanovim F4

Marko

pre 6 godina

@Marko, 20. septembar 2017 08:16
Ma da ste vi u prvoj petorci mozda bi ih i dobili jer strucnost izbija iz vaseg komentara. Mora da ste bili jako dobri i na terenu.
(Marka za selektora!, 20. septembar 2017 08:41)

Pa kada neko uporedi Drazena, ciji je najveci uspeh treca petorka NBA lige, sa LETECIM VISOCANSTVOM Majkl Dzordanom, najvecim ikada, kada neko uporedi Radju i Divca koji zajedno u NBA ligi imaju NULA prstena sa Patrik Juingom i Admiralom Robinsonom, Paspalja koji se brze vratio iz NBA lige nego sto je otisao sa Karl Melounom, kada neko uporedi Kukoca sa MEDZIKOM DZONSONOM, Djordjevica sa Stoktonom, i kada neko kaze da bi ta YU reprezentaicja pobedila najveci i najbolji tim ikada, veliki DRIM-TIM 92, i kada takav komentar dobije deset puta vise pluseva od minusa.... Ja moram da na to odgovorim nestrucno i povrsno, kako biste razumeli moj komentar.

Pera

pre 6 godina

Da nije bilo Divca, Marculionisa, Drazena braca Gasol bi sanjala NBA. ENDE
(Zlija, 20. septembar 2017 08:53) # Link komentara

A kako vi to znate? ;) Ponovo su vam argumenti Sta bi bilo kad bi bilo, naspram realnih i objektivnih cinjenica koje sam izneo. I da nije bilo Kresimira Cosica i Sergej Belova, Divac i Radja bi sanjali kosarkasku loptu. A da nije bilo Cehoslovaka i Madjara da nas nauce sta je kosarka sada bismo mozda bili na nivou Bugara. Eh, a da nije bilo Dzejmsa Nejsmita....

srbija

pre 6 godina

Gospodine Pero

Gasol je igracki jaci od Radje i Divca i po mom misljenje i tu se slazemo.
Ali centar kao klasicna petica, ako se strogo posmatra, Sabonis je daleko bolji od Gasola.
Stvar je u tome sto su druga vremena to bila, tek je pocela da se otvara NBA za evropljane, sta reci kad jedan Drazen Petrovic nije igrao u Portlandu dve godine, a takav igrac se posle njega jos nije rodio.
Ako pominjes konkurenciju u reprezentativnom smislu, Spaniji sa Gasolom svaka cast, ali oni nisu imali protivnika tipa SSSR-a koju je tadasnja Jugoslavija imala.
I veruj mi takva Spanija ne moze da se meri kvalitetom sa jugoslavijom iz 1990, to je bila nenormalna ekipa od koje je jaci samo (mozda) tim USA iz 92.

korektor

pre 6 godina

Pera, 20. septembar 2017 02:24)

Kontam da nemaš više od 15-1god. kad ovako analiziraš prošlost.

Uz te brojke koje pominješ trebalo bi da znaš da su Divac i Rađa razvijani u jednoj koašrkaškoj zemlji, ali da su gotovo čitav karijeru predstavljali dve različite zemlje. Tim koji je pravljenm selektiran, građen godinama unazad podeljen je i 1992. boljem delu te ekipe nije dozvoljeno da igra na tom turniru. Drugi deo koji jete učetvovao došao je do finala koje je izgubio od Drim tima.

Divac je prvi evropski centar u NBA. Kad je otišao nije znao šta ga je snašlo. On je morao sam da izmišlja metode kako da bude konkurentan recimo
O Nilu, pa je izmislio floping, ovo što 20 godina kasnije dobija toliku primenu da su počeli da ga zabranjuju.

Braća Gasol su odlični igrači, ali oni su stvarani, pravljeni za NBA, kao i većina klinaca danas. To nije bio slučaj sa Divcem, Rađom, Bodirogom i drugima. Igrali su drugačiju košarku, ali su uspeli da pobede čak i Drim tim.

Takođe, ne zaboravi, da su Španci svoju noviju košarkašu istoriju ispisali na jugoslovenskoj školi košarke. Prepisali sistem iz kog su isplivali redom Obradović, Đorđević, Bodiroga, Danilović, Paspalj, Divac ili Rađa, Kukoč, Petrović... Zato i poštuju Žeravicu koliko i mi.

Marko

pre 6 godina

Kako bi ta ekipa razvalila Drim tim...
Centri: Vlade Divac, Dino Rađa, Zoran Savić, Stojko Vranković
Krila:Toni Kukoč, Žarko Paspalj,
Bekovi: Dražen Petrović, Predrag Danilović, Zoran Radović, Danko Cvjetičanin
Plej: Saša Đorđević, Željko Obradović, Juri Zdovc
Jedan je viška, izbacite ga ako znate kog!
Pod razvalila podrazumevam posledice poraza, ne da bi bilo velike koš razlike, jer sa druge strane su bili:
Džon Stokton, Čarls Barkli, Irvin Medžik Džonson, Majkl Džordan, Leri Bird, Skoti Pipen, Karl Meloun, Patrik Juing, Kris Malin, Dejvid Robinson, Kristijan Lajtner i Klajd Dreksler najverovatnije najjača ekipa SAD svih vremena!
P.S. Možda bi i izgubili, ali to nikad nećemo saznati. Na žalost...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (čika Boki, 20. septembar 2017 07:19)

Ahahahaha, plus 40 za Drim-Tim opusteno.

P. S. Mozda bi bilo samo plus 30, to nikada necemo saznati ;)

sarajevo.ba

pre 6 godina

Veliki pozdravi za sve vas od brace Gasol, najboljeg centarskog tandema ikada. :) 
Pau Gasol - Trenutno 11 MEDALJA sa reprezentacijom Spanije, 2 NBA TITULE, 6 NBA all-star ucesca, Ruki godine u NBA 2002, 3 puta u drugoj petorci cele NBA lige, MVP Svetskog prvenstva 2006-e, 2 puta MVP Eurobasketa, i jos uvek igra tako da se niz nastavlja.... Mark Gasol - Trenutno 8 MEDALJA sa reprezentacijom Spanije, NAJBOLJI DEFANZIVAC CELE NBA lige 2013, Prva petorka NBA lige 2015, 3 puta NBA all-star, i jos uvek igra tako da se niz nastavlja... I to medalje da Spanijom u savremenoj kosarci koja je neuporedivo kvalitetnija od evropske poluamaterske kosarke krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih u kojoj su dominirali Radja i Divac, i osvajali Eurobaskete na kojima je ucestvovalo 8 ekipa (2x4), a u nasoj grupi bili Bugari i Poljaci, i bilo samo jedan ili dva konkurenta za medalju. A u NBA ligi Radja i Divac prosek, ne mogu da kazem ćorak, imao je Divac sa Sakramentom pohod na titulu i finale zapada jedne godine, i izglasan u prvu NBA ruki petorku 1991, i jedan all- star 2001. A Radja dosta losije, samo Druga NBA ruki petorka. Nista. Daleko, daleko su bili od individualnih NBA priznanja kasnije i titula kao braca Gasol. 
Ako pricate samo o euro kosarci bez NBA, pozdravio vas i moćni Sovjet Belov koji ima 17 medalja sa reprezentacijom...(a i braca Gasol imaju vise od Divca i Radje u mnogo jacoj konkurenciji). 
To sto ste vi jugonostalgicari emotivno
vezani za Radju i Divca je druga stvar, imate pravo da ih volite, ali da su najbolji, realno - NISU. Tu su negde ispod Sabonisa.
(Pera, 20. septembar 2017 02:24)

E svaka ti cast majstore, potpisujem.
Divac,Radja, igracine velike ali reci da su bolji od brace Gasol pogotovo starijeg je krajnje neukusno.
Halooo, GASOL.

DedaMiloje

pre 6 godina

Vrhunski igrači te Jugoslavije su proslavili trenere, jer igrači prave trenera. Maljković je imao su sreću da vodi Jugoplastiku a kasnije nije osvojio ništa. Evo sad Obradović koliki on ima budžet u Feneru? Radonjić je sa najmanjim budžetom ušao u top8 to je teže uraditi... 
Ti naši treneri su samo imali mnogo sreće da imaju vrhunske igrače.
(mare, 20. septembar 2017 07:47)

Veću glupost nisam pročitao u mom živitu.

Marka za selektora!

pre 6 godina

@Marko, 20. septembar 2017 08:16
Ma da ste vi u prvoj petorci mozda bi ih i dobili jer strucnost izbija iz vaseg komentara. Mora da ste bili jako dobri i na terenu.

Mandrak

pre 6 godina

@Pjotr
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.
(Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:48)

On je sa 22-23 godine kao jedan od dva glavna šrafa Jugoplastike dominirao u Evropi i protiv nikad jačeg Partizana, tako da se može reći da je bio bolji od Divca.

mare

pre 6 godina

Vrhunski igrači te Jugoslavije su proslavili trenere, jer igrači prave trenera. Maljković je imao su sreću da vodi Jugoplastiku a kasnije nije osvojio ništa. Evo sad Obradović koliki on ima budžet u Feneru? Radonjić je sa najmanjim budžetom ušao u top8 to je teže uraditi...
Ti naši treneri su samo imali mnogo sreće da imaju vrhunske igrače.

čika Boki

pre 6 godina

Kako bi ta ekipa razvalila Drim tim...
Centri: Vlade Divac, Dino Rađa, Zoran Savić, Stojko Vranković
Krila:Toni Kukoč, Žarko Paspalj,
Bekovi: Dražen Petrović, Predrag Danilović, Zoran Radović, Danko Cvjetičanin
Plej: Saša Đorđević, Željko Obradović, Juri Zdovc
Jedan je viška, izbacite ga ako znate kog!
Pod razvalila podrazumevam posledice poraza, ne da bi bilo velike koš razlike, jer sa druge strane su bili:
Džon Stokton, Čarls Barkli, Irvin Medžik Džonson, Majkl Džordan, Leri Bird, Skoti Pipen, Karl Meloun, Patrik Juing, Kris Malin, Dejvid Robinson, Kristijan Lajtner i Klajd Dreksler najverovatnije najjača ekipa SAD svih vremena!
P.S. Možda bi i izgubili, ali to nikad nećemo saznati. Na žalost...

TED ZG

pre 6 godina

Nema na čemu Rađa ti je sine igrao četvorku pa ga nemožeš uspoređivati sa peticama s tim što je on prije 30 godina igrao sa najjačom generacijom košarkaša ikad skupljenom u Europi i igrao sve što danas igraju Gasoli.
Pa on i Divac u to vrijeme su pogađali trice što tad i nije bilo uobičajeno za centre.
To je bio užitak a Duda legendana klupi.
Nezaboravno.

Sah-mat

pre 6 godina

Radja Dino,najbolji centar evropski ikada!A i ljudina velika..postovanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjotr, 19. septembar 2017 22:28) # Link komentara

Aj ne lupaj majke ti.

masterkg

pre 6 godina

@Pjotr 
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.
(Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:48)
Hahaha ok da se diskutuje o ovoj trojici, ali gde iskopa Skrocijanitisa ....

Бошко Сегединац

pre 6 godina

Dino Rađa je bio i ostao kralj i legenda YU košarke. Nekako smo njega najviše gotivili jer je delovalo da je lenj da trenira a suvi talenat. A ne vredi porediti sa ostalim YU košarkašima, svi su kidali, Zdovc, Paspalj, Divac, Kukoč... E sad ostale ne pominjem, bilo je još ali su se petljali u politiku.

Pera

pre 6 godina

Divac i Radja najbolji centarski tandem evrope svih vremena!!!
(Bili Piton, 19. septembar 2017)
Radja Dino,najbolji centar evropski ikada!A i ljudina velika..postovanje.
(Pjotr, 19. septembar 2017 22:28)

Veliki pozdravi za sve vas od brace Gasol, najboljeg centarskog tandema ikada. :)
Pau Gasol - Trenutno 11 MEDALJA sa reprezentacijom Spanije, 2 NBA TITULE, 6 NBA all-star ucesca, Ruki godine u NBA 2002, 3 puta u drugoj petorci cele NBA lige, MVP Svetskog prvenstva 2006-e, 2 puta MVP Eurobasketa, i jos uvek igra tako da se niz nastavlja.... Mark Gasol - Trenutno 8 MEDALJA sa reprezentacijom Spanije, NAJBOLJI DEFANZIVAC CELE NBA lige 2013, Prva petorka NBA lige 2015, 3 puta NBA all-star, i jos uvek igra tako da se niz nastavlja... I to medalje da Spanijom u savremenoj kosarci koja je neuporedivo kvalitetnija od evropske poluamaterske kosarke krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih u kojoj su dominirali Radja i Divac, i osvajali Eurobaskete na kojima je ucestvovalo 8 ekipa (2x4), a u nasoj grupi bili Bugari i Poljaci, i bilo samo jedan ili dva konkurenta za medalju. A u NBA ligi Radja i Divac prosek, ne mogu da kazem ćorak, imao je Divac sa Sakramentom pohod na titulu i finale zapada jedne godine, i izglasan u prvu NBA ruki petorku 1991, i jedan all- star 2001. A Radja dosta losije, samo Druga NBA ruki petorka. Nista. Daleko, daleko su bili od individualnih NBA priznanja kasnije i titula kao braca Gasol.
Ako pricate samo o euro kosarci bez NBA, pozdravio vas i moćni Sovjet Belov koji ima 17 medalja sa reprezentacijom...(a i braca Gasol imaju vise od Divca i Radje u mnogo jacoj konkurenciji).
To sto ste vi jugonostalgicari emotivno vezani za Radju i Divca je druga stvar, imate pravo da ih volite, ali da su najbolji, realno - NISU. Tu su negde ispod Sabonisa.

Riječanin

pre 6 godina

Gospodin Ivković je divan sportski radnik,legenda europske košarke.Srbijo ponosna budi da imaš najbolje stručnjake.Meni je milina gledati kad igra Srbija u košarci kad ima vrhunske ljude.

Goran

pre 6 godina

"@Pjotr
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.
(Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:48) "

Pa i nije bio bolji, ali je bio u toj grupi ... osim tog Skorcijanitisa, nisam cuo za tog tipa. Ako mislis na Sofoa, on se malo drugacije preziva i, da - od njega jeste bio bolji, osetno.

izadji na izbore, ali ne za 20e

pre 6 godina

@Nema na cemu
Ti izgleda nisi gledao kosarku od 88 do 96 kad je Radja vladao evropskom kosarkom, Kukoc i Radja uzeli tri kupa sampiona zaredom druze o kom Skorcijanitisu ti pricas decko? 97' Radja doso sa Panatanaikosom i dobio Zvezdu sam u Pioniru, ali izgleda mlad si decko informisi se malo pa komentarisi, nijedan centar nikada posle Radje nije imao tako meku ruku za sut sa poludistance sa odrazom unazad. Petorka za koju je greota sto 92' nije odigrala zajedno protiv prvog i pravog DRIM TIMA Sa Dzordanom, Medzikom, Melonom, Robinsonom, je petorka DRAZEN, KUKOC, PASPALJ, RADJA I DIVAC pa ces onda shvatiti ko je Radja u svetu kosarke, samo da dodam ja sam Srbin ne Hrvat

Kramer

pre 6 godina

Nema veze šta sam navijač Jugoplastike...s vremena na vreme stavim dvd sa oproštajke u Pioniru 2005.
Đordevic.
A tamo i Božo i Sreto i Kuki i Dino i Jozo ( Tabak ) i Savić.
I ovacije Kukoču i Dinu.
To je za respekt.
Lepo i lipo.

Realno

pre 6 godina

@Pjotr
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.
(Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:48)

Tacno tako,jedan od najboljih jer sa Sabonisom se niko ne moze meriti.Mozda je u rangu Gasola ali je bio bolji od Divca i ovog Grka.Tu je negde sa njim u rangu i Kreso Cosic,da se ne zaboravi.

Nema na čemu

pre 6 godina

@Pjotr
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.

Ivan

pre 6 godina

E tako govori jedna ljudska i sportska veličina, tako se ponaša pravi sportsmen, što Dino Rađa naravno i jeste! Zna ko mu je kroz prebogatu i preuspešnu karijeru bio učitelj i podstrek da ide napred i ceni to, ne gleda na smešne nacionalne podele koje nikako da jednog dana ovde na Balkanu najzad prestanu, nikako da se ljudi u što većem broju ugledaju na svetle primere! Poštovanje Dinu Rađi velikom, nekada jugoslovenskom, a sada hrvatskom košarkaškom asu!

Dag Kristi

pre 6 godina

Secam se da sam kao klinac od 4-5,pri bacanju na mali kos u dvoristu uzvikivao "Dino Radja",iako veze nemam sa Hrvatima.Jednostavno,cale ga je voleo,a ja to cuo od njega.

Ivan

pre 6 godina

E tako govori jedna ljudska i sportska veličina, tako se ponaša pravi sportsmen, što Dino Rađa naravno i jeste! Zna ko mu je kroz prebogatu i preuspešnu karijeru bio učitelj i podstrek da ide napred i ceni to, ne gleda na smešne nacionalne podele koje nikako da jednog dana ovde na Balkanu najzad prestanu, nikako da se ljudi u što većem broju ugledaju na svetle primere! Poštovanje Dinu Rađi velikom, nekada jugoslovenskom, a sada hrvatskom košarkaškom asu!

Dag Kristi

pre 6 godina

Secam se da sam kao klinac od 4-5,pri bacanju na mali kos u dvoristu uzvikivao "Dino Radja",iako veze nemam sa Hrvatima.Jednostavno,cale ga je voleo,a ja to cuo od njega.

Kramer

pre 6 godina

Nema veze šta sam navijač Jugoplastike...s vremena na vreme stavim dvd sa oproštajke u Pioniru 2005.
Đordevic.
A tamo i Božo i Sreto i Kuki i Dino i Jozo ( Tabak ) i Savić.
I ovacije Kukoču i Dinu.
To je za respekt.
Lepo i lipo.

Nema na čemu

pre 6 godina

@Pjotr
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.

TED ZG

pre 6 godina

Nema na čemu Rađa ti je sine igrao četvorku pa ga nemožeš uspoređivati sa peticama s tim što je on prije 30 godina igrao sa najjačom generacijom košarkaša ikad skupljenom u Europi i igrao sve što danas igraju Gasoli.
Pa on i Divac u to vrijeme su pogađali trice što tad i nije bilo uobičajeno za centre.
To je bio užitak a Duda legendana klupi.
Nezaboravno.

izadji na izbore, ali ne za 20e

pre 6 godina

@Nema na cemu
Ti izgleda nisi gledao kosarku od 88 do 96 kad je Radja vladao evropskom kosarkom, Kukoc i Radja uzeli tri kupa sampiona zaredom druze o kom Skorcijanitisu ti pricas decko? 97' Radja doso sa Panatanaikosom i dobio Zvezdu sam u Pioniru, ali izgleda mlad si decko informisi se malo pa komentarisi, nijedan centar nikada posle Radje nije imao tako meku ruku za sut sa poludistance sa odrazom unazad. Petorka za koju je greota sto 92' nije odigrala zajedno protiv prvog i pravog DRIM TIMA Sa Dzordanom, Medzikom, Melonom, Robinsonom, je petorka DRAZEN, KUKOC, PASPALJ, RADJA I DIVAC pa ces onda shvatiti ko je Radja u svetu kosarke, samo da dodam ja sam Srbin ne Hrvat

masterkg

pre 6 godina

@Pjotr 
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.
(Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:48)
Hahaha ok da se diskutuje o ovoj trojici, ali gde iskopa Skrocijanitisa ....

čika Boki

pre 6 godina

Kako bi ta ekipa razvalila Drim tim...
Centri: Vlade Divac, Dino Rađa, Zoran Savić, Stojko Vranković
Krila:Toni Kukoč, Žarko Paspalj,
Bekovi: Dražen Petrović, Predrag Danilović, Zoran Radović, Danko Cvjetičanin
Plej: Saša Đorđević, Željko Obradović, Juri Zdovc
Jedan je viška, izbacite ga ako znate kog!
Pod razvalila podrazumevam posledice poraza, ne da bi bilo velike koš razlike, jer sa druge strane su bili:
Džon Stokton, Čarls Barkli, Irvin Medžik Džonson, Majkl Džordan, Leri Bird, Skoti Pipen, Karl Meloun, Patrik Juing, Kris Malin, Dejvid Robinson, Kristijan Lajtner i Klajd Dreksler najverovatnije najjača ekipa SAD svih vremena!
P.S. Možda bi i izgubili, ali to nikad nećemo saznati. Na žalost...

Riječanin

pre 6 godina

Gospodin Ivković je divan sportski radnik,legenda europske košarke.Srbijo ponosna budi da imaš najbolje stručnjake.Meni je milina gledati kad igra Srbija u košarci kad ima vrhunske ljude.

DedaMiloje

pre 6 godina

Vrhunski igrači te Jugoslavije su proslavili trenere, jer igrači prave trenera. Maljković je imao su sreću da vodi Jugoplastiku a kasnije nije osvojio ništa. Evo sad Obradović koliki on ima budžet u Feneru? Radonjić je sa najmanjim budžetom ušao u top8 to je teže uraditi... 
Ti naši treneri su samo imali mnogo sreće da imaju vrhunske igrače.
(mare, 20. septembar 2017 07:47)

Veću glupost nisam pročitao u mom živitu.

srbija

pre 6 godina

Gospodine Pero

Gasol je igracki jaci od Radje i Divca i po mom misljenje i tu se slazemo.
Ali centar kao klasicna petica, ako se strogo posmatra, Sabonis je daleko bolji od Gasola.
Stvar je u tome sto su druga vremena to bila, tek je pocela da se otvara NBA za evropljane, sta reci kad jedan Drazen Petrovic nije igrao u Portlandu dve godine, a takav igrac se posle njega jos nije rodio.
Ako pominjes konkurenciju u reprezentativnom smislu, Spaniji sa Gasolom svaka cast, ali oni nisu imali protivnika tipa SSSR-a koju je tadasnja Jugoslavija imala.
I veruj mi takva Spanija ne moze da se meri kvalitetom sa jugoslavijom iz 1990, to je bila nenormalna ekipa od koje je jaci samo (mozda) tim USA iz 92.

Pera

pre 6 godina

Divac i Radja najbolji centarski tandem evrope svih vremena!!!
(Bili Piton, 19. septembar 2017)
Radja Dino,najbolji centar evropski ikada!A i ljudina velika..postovanje.
(Pjotr, 19. septembar 2017 22:28)

Veliki pozdravi za sve vas od brace Gasol, najboljeg centarskog tandema ikada. :)
Pau Gasol - Trenutno 11 MEDALJA sa reprezentacijom Spanije, 2 NBA TITULE, 6 NBA all-star ucesca, Ruki godine u NBA 2002, 3 puta u drugoj petorci cele NBA lige, MVP Svetskog prvenstva 2006-e, 2 puta MVP Eurobasketa, i jos uvek igra tako da se niz nastavlja.... Mark Gasol - Trenutno 8 MEDALJA sa reprezentacijom Spanije, NAJBOLJI DEFANZIVAC CELE NBA lige 2013, Prva petorka NBA lige 2015, 3 puta NBA all-star, i jos uvek igra tako da se niz nastavlja... I to medalje da Spanijom u savremenoj kosarci koja je neuporedivo kvalitetnija od evropske poluamaterske kosarke krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih u kojoj su dominirali Radja i Divac, i osvajali Eurobaskete na kojima je ucestvovalo 8 ekipa (2x4), a u nasoj grupi bili Bugari i Poljaci, i bilo samo jedan ili dva konkurenta za medalju. A u NBA ligi Radja i Divac prosek, ne mogu da kazem ćorak, imao je Divac sa Sakramentom pohod na titulu i finale zapada jedne godine, i izglasan u prvu NBA ruki petorku 1991, i jedan all- star 2001. A Radja dosta losije, samo Druga NBA ruki petorka. Nista. Daleko, daleko su bili od individualnih NBA priznanja kasnije i titula kao braca Gasol.
Ako pricate samo o euro kosarci bez NBA, pozdravio vas i moćni Sovjet Belov koji ima 17 medalja sa reprezentacijom...(a i braca Gasol imaju vise od Divca i Radje u mnogo jacoj konkurenciji).
To sto ste vi jugonostalgicari emotivno vezani za Radju i Divca je druga stvar, imate pravo da ih volite, ali da su najbolji, realno - NISU. Tu su negde ispod Sabonisa.

Бошко Сегединац

pre 6 godina

Dino Rađa je bio i ostao kralj i legenda YU košarke. Nekako smo njega najviše gotivili jer je delovalo da je lenj da trenira a suvi talenat. A ne vredi porediti sa ostalim YU košarkašima, svi su kidali, Zdovc, Paspalj, Divac, Kukoč... E sad ostale ne pominjem, bilo je još ali su se petljali u politiku.

Nenad

pre 6 godina

mare, 20. septembar 2017 07:47
Sinko, Boža je uzeo titulu sa Limožem npr, sa ekipom totalnih anonimusa, Obradović sa partizanom pa huventudom, tako steknes ime pa posle radiš za pare. Uspeh Radonjica npr je smešno porediti sa partizanovim F4

Goran

pre 6 godina

"@Pjotr
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.
(Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:48) "

Pa i nije bio bolji, ali je bio u toj grupi ... osim tog Skorcijanitisa, nisam cuo za tog tipa. Ako mislis na Sofoa, on se malo drugacije preziva i, da - od njega jeste bio bolji, osetno.

korektor

pre 6 godina

Pera, 20. septembar 2017 02:24)

Kontam da nemaš više od 15-1god. kad ovako analiziraš prošlost.

Uz te brojke koje pominješ trebalo bi da znaš da su Divac i Rađa razvijani u jednoj koašrkaškoj zemlji, ali da su gotovo čitav karijeru predstavljali dve različite zemlje. Tim koji je pravljenm selektiran, građen godinama unazad podeljen je i 1992. boljem delu te ekipe nije dozvoljeno da igra na tom turniru. Drugi deo koji jete učetvovao došao je do finala koje je izgubio od Drim tima.

Divac je prvi evropski centar u NBA. Kad je otišao nije znao šta ga je snašlo. On je morao sam da izmišlja metode kako da bude konkurentan recimo
O Nilu, pa je izmislio floping, ovo što 20 godina kasnije dobija toliku primenu da su počeli da ga zabranjuju.

Braća Gasol su odlični igrači, ali oni su stvarani, pravljeni za NBA, kao i većina klinaca danas. To nije bio slučaj sa Divcem, Rađom, Bodirogom i drugima. Igrali su drugačiju košarku, ali su uspeli da pobede čak i Drim tim.

Takođe, ne zaboravi, da su Španci svoju noviju košarkašu istoriju ispisali na jugoslovenskoj školi košarke. Prepisali sistem iz kog su isplivali redom Obradović, Đorđević, Bodiroga, Danilović, Paspalj, Divac ili Rađa, Kukoč, Petrović... Zato i poštuju Žeravicu koliko i mi.

Sah-mat

pre 6 godina

Radja Dino,najbolji centar evropski ikada!A i ljudina velika..postovanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjotr, 19. septembar 2017 22:28) # Link komentara

Aj ne lupaj majke ti.

Pera

pre 6 godina

Da nije bilo Divca, Marculionisa, Drazena braca Gasol bi sanjala NBA. ENDE
(Zlija, 20. septembar 2017 08:53) # Link komentara

A kako vi to znate? ;) Ponovo su vam argumenti Sta bi bilo kad bi bilo, naspram realnih i objektivnih cinjenica koje sam izneo. I da nije bilo Kresimira Cosica i Sergej Belova, Divac i Radja bi sanjali kosarkasku loptu. A da nije bilo Cehoslovaka i Madjara da nas nauce sta je kosarka sada bismo mozda bili na nivou Bugara. Eh, a da nije bilo Dzejmsa Nejsmita....

Mandrak

pre 6 godina

@Pjotr
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.
(Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:48)

On je sa 22-23 godine kao jedan od dva glavna šrafa Jugoplastike dominirao u Evropi i protiv nikad jačeg Partizana, tako da se može reći da je bio bolji od Divca.

Realno

pre 6 godina

@Pjotr
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.
(Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:48)

Tacno tako,jedan od najboljih jer sa Sabonisom se niko ne moze meriti.Mozda je u rangu Gasola ali je bio bolji od Divca i ovog Grka.Tu je negde sa njim u rangu i Kreso Cosic,da se ne zaboravi.

antiDebil

pre 6 godina

Pera

Sine, Divac ima 10 medalja za 10 godina u reprezentaciji, 2 poraza na EP uz 3 zlatne i 2 bronzane medalje, 2 zlata na SP i bronzu, 2 srebra na OI i plus su mu oduzete 3 godine igranja zbog nekih nakaza. Gasol ima 11 medalja za 17 godina, ima zlatnu medalju manje itd itd...
Znas li sta je tu najsmesnije, Jokic ce da preskoci sve te koje si nabrojao a on ako bude igrao za reprezentaciju znas da cemo osvojiti medalju. Kada ce spanci osvojiti sledecu medalju, e to ce vec biti zanimljivo sacekati. I Divac i Radja su bolji od spanaca, pogotovu od mladjeg cirkuzanta koji bez starijeg nikada nije ni igrao finale u reprezentaciji ! Amaterska kosarka krajem 90tih, heheheh heheheheee...pa da, ti si 93.godiste, videlo si na youtubu hahahah hahaha....
Ako su Jugosloveni igrali amatersku kosarku sta su tek igrali spanci laso sombrero ? Sta je za 3e klase nize od amaterizma, kada smislis taj naziv javi mim zelim da ga znam !

Marko

pre 6 godina

@Marko, 20. septembar 2017 08:16
Ma da ste vi u prvoj petorci mozda bi ih i dobili jer strucnost izbija iz vaseg komentara. Mora da ste bili jako dobri i na terenu.
(Marka za selektora!, 20. septembar 2017 08:41)

Pa kada neko uporedi Drazena, ciji je najveci uspeh treca petorka NBA lige, sa LETECIM VISOCANSTVOM Majkl Dzordanom, najvecim ikada, kada neko uporedi Radju i Divca koji zajedno u NBA ligi imaju NULA prstena sa Patrik Juingom i Admiralom Robinsonom, Paspalja koji se brze vratio iz NBA lige nego sto je otisao sa Karl Melounom, kada neko uporedi Kukoca sa MEDZIKOM DZONSONOM, Djordjevica sa Stoktonom, i kada neko kaze da bi ta YU reprezentaicja pobedila najveci i najbolji tim ikada, veliki DRIM-TIM 92, i kada takav komentar dobije deset puta vise pluseva od minusa.... Ja moram da na to odgovorim nestrucno i povrsno, kako biste razumeli moj komentar.

antiDebil

pre 6 godina

(Genius, 20. septembar 2017 11:24)

Zeznuo sam se, ti si mnogo blize godistu 00. nego 93 !!
Nisi mi rekao kako se naziva kosarka koja je za 3 klase nize od amaterske kosarke ???
To sto igra spanija 10 godina, to Srbija i Jugoslavija igraju 50 godina. Razlika je u tome sto je spanija to odigrala i sada sledi asta la vista, Srbija ce i na sledecem takmicenju biti kandidat za medalju.
Srbija je u poslednje 4 godine 3 puta ispred spanije. Srbija, teritorijalno 5 puta manja i sa 7 puta manje stanovnika, neuporedivo siromasnija zemlje sa NAJKATASTROFALNIJOM kosarkaskom ligom u evropi je ispred spanije koja ima sve to i drugu najbolju ligu u evropi ? Mora da je to velika sramota za spance, priznaces??
Srbija bez 10 igraca srebro na EP, spanija bez Ljulja i mozda jos jednog bronza, sta ce tek biti na sledecem takmicenju ? Nisam bas siguran da sve utakmice iz 80tih mozes da nadjes na youtube, nije sve u youtubu !
Znas li koja je razlika izmedju one Jugoslavije i Spanije. Ona Jugoslavija nikada nije gledala sa kim igra ili se ukrsta, nego su mleli sve redom. Mnogo utakmica poslednjih godina je spanija namerno gubila da bi izbegavala ove ili one ekipe ! Ona Jugoslavija ne bi pobedila spanija, ugazila bi je gore nego Slovenci pre neki dan i to spaniju iz najboljih dana. Oni su od nas ucili da igraju a ne obratno, ti to izgleda ne mozes da shvatis ?

El clasico

pre 6 godina

Radja i Divac su najbolji evropski centarski tandem definitivno.Ne samo sto su i ividualno bili najbolji centri(iza samo Sabonisa)vec i uigranost te grneracije.Ono kad cse kaze zatvorenih ociju.Strasna ekipa samo je dream team 92 realno bio bolji. Petrovic Kukoc Paspalj Radja Divac.koja petorka plus Đorđevic Danilovic Perasovic Komazec Zdovc Vrankovic Savic.pa jos tada Čutura Sretenovic Cvjeticanin Arapovic Sobin Prelevic.ove zamjene su na brziu iz glave sigurno ih je bilo jos 5 6 extra,govorim o periodu do raspada zemlje.A i liga je definitivno bila tih godina 80 te i pocetak 90ih najbolja u Europi ikada.Jugoplastika Partizan Cibona Bosna Zadar Zvezda Olimpija Šibenka itd.Mladi neznaju da je teze bilo osvoit prvenstvo SFRJ nego euroligu.koja je samo bila epska borba Jugoplastika-Partizan tamo od 87' do 91'.tada 2 toma najjaca u europi sigurno.Pa i u dokumentarcu o Jugoplastici(ODISEJA U ŽUTOM zove se )igraci govore da je teze bilo s Partizanom nego s Barcom Maccabijem Arisom itd.Nikad vise takve kosarke.Sjeca li se itko Seje Bukve pa Šarlije i Petranovica iz Zadra.

zgtom

pre 6 godina

Od 1987-1991. prva petorka kako Rađa kaže za....na petorka: Dražen, Kukoč, Divac, Rađa, Paspalj, druga petorka Danilović, Savić, Vranković, Perasović, Zdovc i još dvojica Đorđević,Čutura......1992. u finalu sa USA na OI bilo bi neizvjesno da su svi bili na okupu.

Marko

pre 6 godina

Kako bi ta ekipa razvalila Drim tim...
Centri: Vlade Divac, Dino Rađa, Zoran Savić, Stojko Vranković
Krila:Toni Kukoč, Žarko Paspalj,
Bekovi: Dražen Petrović, Predrag Danilović, Zoran Radović, Danko Cvjetičanin
Plej: Saša Đorđević, Željko Obradović, Juri Zdovc
Jedan je viška, izbacite ga ako znate kog!
Pod razvalila podrazumevam posledice poraza, ne da bi bilo velike koš razlike, jer sa druge strane su bili:
Džon Stokton, Čarls Barkli, Irvin Medžik Džonson, Majkl Džordan, Leri Bird, Skoti Pipen, Karl Meloun, Patrik Juing, Kris Malin, Dejvid Robinson, Kristijan Lajtner i Klajd Dreksler najverovatnije najjača ekipa SAD svih vremena!
P.S. Možda bi i izgubili, ali to nikad nećemo saznati. Na žalost...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (čika Boki, 20. septembar 2017 07:19)

Ahahahaha, plus 40 za Drim-Tim opusteno.

P. S. Mozda bi bilo samo plus 30, to nikada necemo saznati ;)

sarajevo.ba

pre 6 godina

Veliki pozdravi za sve vas od brace Gasol, najboljeg centarskog tandema ikada. :) 
Pau Gasol - Trenutno 11 MEDALJA sa reprezentacijom Spanije, 2 NBA TITULE, 6 NBA all-star ucesca, Ruki godine u NBA 2002, 3 puta u drugoj petorci cele NBA lige, MVP Svetskog prvenstva 2006-e, 2 puta MVP Eurobasketa, i jos uvek igra tako da se niz nastavlja.... Mark Gasol - Trenutno 8 MEDALJA sa reprezentacijom Spanije, NAJBOLJI DEFANZIVAC CELE NBA lige 2013, Prva petorka NBA lige 2015, 3 puta NBA all-star, i jos uvek igra tako da se niz nastavlja... I to medalje da Spanijom u savremenoj kosarci koja je neuporedivo kvalitetnija od evropske poluamaterske kosarke krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih u kojoj su dominirali Radja i Divac, i osvajali Eurobaskete na kojima je ucestvovalo 8 ekipa (2x4), a u nasoj grupi bili Bugari i Poljaci, i bilo samo jedan ili dva konkurenta za medalju. A u NBA ligi Radja i Divac prosek, ne mogu da kazem ćorak, imao je Divac sa Sakramentom pohod na titulu i finale zapada jedne godine, i izglasan u prvu NBA ruki petorku 1991, i jedan all- star 2001. A Radja dosta losije, samo Druga NBA ruki petorka. Nista. Daleko, daleko su bili od individualnih NBA priznanja kasnije i titula kao braca Gasol. 
Ako pricate samo o euro kosarci bez NBA, pozdravio vas i moćni Sovjet Belov koji ima 17 medalja sa reprezentacijom...(a i braca Gasol imaju vise od Divca i Radje u mnogo jacoj konkurenciji). 
To sto ste vi jugonostalgicari emotivno
vezani za Radju i Divca je druga stvar, imate pravo da ih volite, ali da su najbolji, realno - NISU. Tu su negde ispod Sabonisa.
(Pera, 20. septembar 2017 02:24)

E svaka ti cast majstore, potpisujem.
Divac,Radja, igracine velike ali reci da su bolji od brace Gasol pogotovo starijeg je krajnje neukusno.
Halooo, GASOL.

Marka za selektora!

pre 6 godina

@Marko, 20. septembar 2017 08:16
Ma da ste vi u prvoj petorci mozda bi ih i dobili jer strucnost izbija iz vaseg komentara. Mora da ste bili jako dobri i na terenu.

bocko

pre 6 godina

Dobro pamtim majstore iz SFRJ.Po mom misljenju u Atlanti 1996 bi sigurno uzeli zlato,pa mi smo samo sa Divcem i Paspaljom,sa minimalnim ucinkom ostalih i bez povredjenog Savica igrali egal skoro 30.minuta.1992 bi bila druga prica jer bi nasi verovatno previse respektovali drim tim.Doduse Medzik nije igrao godinu dana pre,a Bird je zbog ledja vise lezao pored klupe nego sto je igrao-pa ko zna?

Nebo.der

pre 6 godina

Sa dužnim poštovanjem prema toj generaciji, američki košarkaši su u to vreme bili za nekoliko klasa iznad. Najbolji evropski igrači su napravili proboj u NBA ligu i otvorili vrata za kasnije...Ali su tada bili na nivou 5-6 poena u proseku. Kasnije je jedino Dražen uspeo da se izbori za neku bitniju ulogu u svom timu. Od ostalih nešto bitnije role su imali Kukoč i Danilović. Mislim da je Kukoč jedne godine izabran za najboljeg 6 igrača lige, što je kod njih veoma bitno. Tek početkom ovog veka su isplovili igrači iz Evrope koji su tamo dobili status zvezda tj. ključnih igrača kao np. Stojaković i Gasol. Kao primer je utakmica između Jugoslavije i Boston Seltiksa 88 godine.......

antiDebil

pre 6 godina

(Marko, 20. septembar 2017 10:26

Jugoslavija bi pobedila ameriku 1992.godine !!
Dzabe se toliko gusis i matis praznu slamu, ne znam iz kog razloga...Koliko prstenova je osvojio Patrik Juing ?
Nije li Juing sa Jamajke ? Daklei oni naturalizuju igrace pored miliona kosarkasa kojih imaju u toj zemlji ? Za 92.nema sumnje, Jugoslavija bi pobedila !! Zasto taj mec nismo gledali, pitaj americke bitange koje su rasturile tu drzavi. Pomagali su im takvi izrodi poput tebe !

Marko

pre 6 godina

Sa dužnim poštovanjem prema toj generaciji, američki košarkaši su u to vreme bili za nekoliko klasa iznad. Najbolji evropski igrači su napravili proboj u NBA ligu i otvorili vrata za kasnije...Ali su tada bili na nivou 5-6 poena u proseku. Kasnije je jedino Dražen uspeo da se izbori za neku bitniju ulogu u svom timu. Od ostalih nešto bitnije role su imali Kukoč i Danilović. Mislim da je Kukoč jedne godine izabran za najboljeg 6 igrača lige, što je kod njih veoma bitno. Tek početkom ovog veka su isplovili igrači iz Evrope koji su tamo dobili status zvezda tj. ključnih igrača kao np. Stojaković i Gasol. Kao primer je utakmica između Jugoslavije i Boston Seltiksa 88 godine.......
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebo.der, 20. septembar 2017 10:09)

Tako je, bravo. Boston Seltiks - Jugoslavija 1988. god. Na to sam zaboravio, odvaljivanje Jugoslavije od strane jednog NBA tima, a ovde se prica o pobedi nad najvecim timom ikada, Drim timom 92 sa Dzordanom, Medzikom, Barklijem, Robinsonom, Juingom...

Marko

pre 6 godina

(Marko, 20. septembar 2017 10:26

Jugoslavija bi pobedila ameriku 1992.godine !!
Dzabe se toliko gusis i matis praznu slamu, ne znam iz kog razloga...Koliko prstenova je osvojio Patrik Juing ?
Nije li Juing sa Jamajke ? Daklei oni naturalizuju igrace pored miliona kosarkasa kojih imaju u toj zemlji ? Za 92.nema sumnje, Jugoslavija bi pobedila !! Zasto taj mec nismo gledali, pitaj americke bitange koje su rasturile tu drzavi. Pomagali su im takvi izrodi poput tebe !
(antiDebil, 20. septembar 2017 10:46)

Ja sam OBJEKTIVAN, a to sto vredjas i nazivas druge ljude izrodima samo govori o tvom kucnom vaspitanju. Veci sam patriota i vise volim Srbiju od tebe sigurno, samo sam realan kada je u pitanju sporedna i nebitna stvar kao sto je kosarka. A realno DRIM-TIM bi nas odvalio 30-40 razlike. A o rasturanju drzava i politici ne bih ovde, nije ni mesto, ni vreme, mada bi te i tu rasturio argumentovano. Cuj ti njega, ja sam pomaogao nekom da rasturi neku drzavu, samo zato sto tvrdim da je jedan kosarkaski tim NEUPOREDIVO kvalitetniji od drugog. Srpsku reprezentaciju volim, ovu Jugoslovensku bas i ne.

Komša

pre 6 godina

@Marko @@AntiDebil
Nekakvo uporedjivanje kvaliteta dve generacije košarkaša moguće je isključivo ako se uporedi njihov odnos prema konkurenciji svog vremena (ko je bio dominantniji).
Što se tiče Španaca (prisećam se njihove reprezentacije još od vremena Martina) mislim da su uvek imali jednu lošu crtu - neku vrstu sportske prljavosti.
Mislim da je ova generacija Španaca to dovela do savršenstva i da je zahvaljujući njima takvo ponašanje postalo sasvim prihvatljivo - deo sportske kulture.
Stalni prigovori,konstantan kontakt sa sudijama po bilo kom osnovu (od usputnog "prijateljkog" ćaskanja dok se briše pod ,preko prigovora do orkestriranog pritiska).
Nesumljivo da u ovoj generaciji ima vrhunskih igrača,pravih majstora igre ali težnja da se vansportskim metodama stekne prednost na parketu baca senku na njihove uspehe i kvari sliku o njima kao sportostima.

mare

pre 6 godina

Vrhunski igrači te Jugoslavije su proslavili trenere, jer igrači prave trenera. Maljković je imao su sreću da vodi Jugoplastiku a kasnije nije osvojio ništa. Evo sad Obradović koliki on ima budžet u Feneru? Radonjić je sa najmanjim budžetom ušao u top8 to je teže uraditi...
Ti naši treneri su samo imali mnogo sreće da imaju vrhunske igrače.

antiDebil

pre 6 godina

(Genius, 20. septembar 2017 12:15)

Naravno da sve to ima veze. U pravu si i Litvanija je ispred spanije. Kakva Kina, o cemu ti pricas ?
Spaniji je falio LJujd, Rudi je odsvirao svoje, Abrinjes se takodje povredio ali on je nebitan, Kalderon je u penziji, to je isto kao kada bi rekao da je nama nedostajao Krstic, Rejes je u penziji, Ibaka i Mirotic spanci ? Moze da igra samo jedan od njih i to je to, niko im vise nije nedostajao. Gasol im je najbolji igrac i sve se oko njega vrti a on ima punih 37 godina, tako da, DA, odsvirali su svoje, hteo ti to da shvatis ili ne !!
Bili su bolji u proteklih 10 godina i to je to, sa time su zavrsili. 4 puta u tom periodu smo bili ispred njih, a 50 godina pre toga spanija nije bila 4 puta ispred Jugoslavije, razumes razliku ? Njih tek ceka bunar na narednim takmicenjima!
Jugoslavija bi pobedila u Barceloni 1992.godine da je doslo do te utakmice, kakve veze sa bilo cime ima sto je Majkl Dzordan igrao u tom timu...? I amerika iz 96. bi pobedila tu iz 92., dosta je bila jaca na tom takmicenju !

Genius

pre 6 godina

Amaterska kosarka krajem 90tih, heheheh heheheheee...pa da, ti si 93.godiste, videlo si na youtubu hahahah hahaha....
Ako su Jugosloveni igrali amatersku kosarku sta su tek igrali spanci laso sombrero ? Sta je za 3e klase nize od amaterizma, kada smislis taj naziv javi mim zelim da ga znam !
(antiDebil, 20. septembar 2017 11:01)

A sto, jel se na Youtube-u ne vidi lepo? Imas sminke celih utakmica iz osamdesetih. Slika je filtrirana i izvucen je maksimum, i mnogo je lepsa od TV prenosa iz kraja osamdesetih koje ste vi gledali... Ahahaha, vama se mutila slika na TV-u pa niste videli lepo, mislili ste da su Radja i Divac bozanstva, tako je to u totalitarnim komunistickim rezimima koji nisu otvoreni za svet. Da nisi ti mozda gledao uzivo poluamaterska prvenstva osamdesetih, posto meni prigovaras jer sam gledao na Youtube?

To sto igra Spanija je nesto najlblize Drim timu, uvek su u egalu do kraja utakmice. Izgube od Drim-tima 10ak razlike, a onda Srbija nastrada 50 razlike

Genius

pre 6 godina

Srbija, teritorijalno 5 puta manja i sa 7 puta manje stanovnika, neuporedivo siromasnija zemlje sa NAJKATASTROFALNIJOM kosarkaskom ligom u evropi je ispred spanije koja ima sve to i drugu najbolju ligu u evropi ? Mora da je to velika sramota za spance, priznaces??
Srbija bez 10 igraca srebro na EP, spanija bez Ljulja i mozda jos jednog bronza, sta ce tek biti na sledecem takmicenju ?
(antiDebil, 20. septembar 2017 11:49)

Au, Kakve veze ima kolika je teritorijalno neka zemlja i koliko ima stanovnika? Pa Litvanija je jos manja od Srbije pa je isto zemlja kosarke kao Srbija. A sa druge strane imas Kinu bogatiju iks puta i od Spanije i Srbije, sa milijardu trista miliona stanovnika, pa nema nikakve uspehe.

I Spaniji naravno nije falio samo Ljulj, nego i Rudi, Abrinjes, Kalderon, Rejes, Ibaka, Mirotic i jos nekoliko igraca sigurno, i nisu asta la vista jos uvek...

I daj Boze da Srbija osvaja zlata, ja nisam nigde ni napisao da ja navijam za Spaniju, samo sam napisao da su realno bili dominantni i najbolji u proteklom periodu, i daj Boze da i Srbija bude u narednom, ali malo realnosti nije na odmet. I naravno da je DRIM-TIM 92 neuporedivo bolji od Jugoslavije devedesetih.To je najbolji tim ikada, hej, Majkl Dzordan je igrao u tom timu.

Ivan

pre 6 godina

Ne znam cemu tolika svadja, na zalost nikada necemo znati sta bi bilo kad bi bilo. Meni zvuci nerealno da bi nasi pobedili, a najnerealnije i zbog toga sto smo se do 92 raspali kao da nikada nismo ni bili jedna drzava. Sto se tice Spanaca, oni su velika reprezentacija ali mislim da prosto nije realno stavljati ih u kos sa USA ili tom ex YU reprezentacijom. Jedno svetsko zlato i to kada su im Grci sklonili Amere ne cini legendarnom ekipom. Ova dva finala olimpijade sa USA su igrali alibi, da ne izgube sa velikom razlikom, pri tome recimo u Pekingu Amerikanci u ekipi nemaju klasicnu peticu.

Genius

pre 6 godina

Naravno da sve to ima veze. U pravu si i Litvanija je ispred spanije. Kakva Kina, o cemu ti pricas ? 
Spaniji je falio LJujd, Rudi je odsvirao svoje, Abrinjes se takodje povredio ali on je nebitan, Kalderon je u penziji, to je isto kao kada bi rekao da je nama nedostajao Krstic, Rejes je u penziji, Ibaka i Mirotic spanci ? Moze da igra samo jedan od njih i to je to, niko im vise nije nedostajao. Gasol im je najbolji igrac i sve se oko njega vrti a on ima punih 37 godina, tako da, DA, odsvirali su svoje, hteo ti to da shvatis ili ne !! 
Bili su bolji u proteklih 10 godina i to je to, sa time su zavrsili. 4 puta u tom periodu smo bili ispred njih, a 50 godina pre toga spanija nije bila 4 puta ispred Jugoslavije, razumes razliku ? Njih tek ceka bunar na narednim takmicenjima! 
Jugoslavija bi pobedila u Barceloni 1992.godine da je doslo do te utakmice, kakve veze sa bilo cime ima sto je Majkl Dzordan igrao u tom timu...? I amerika iz 96. bi pobedila tu iz 92., dosta je bila jaca na tom takmicenju !
(antiDebil, 20. septembar 2017 12:46)

Auuuu deckoo, koliko ti NEMAS POJMA!! Ti si poceo o tome koliko je Spanija u prednosti u odnosu na Srbiju zbog toga sto je bogatija zemlja i ima vise stanovnika, pa sam ti ja naveo da materijalno bogatstvo i broj stanovnika NEMA VEZE sa KOSARKASKOM REPREZENTACIJOM, i naveo sam ti primer jedne male zemlje Litvanije koja ima uspehe, i jedne velike Kine koja nema uspehe, ili npr Svedska koja je bogata zemlja a isto nema uspehe. O ovome da je Litvanija ispred Spanije - jeste malo sutra.
A o ovome da li su Spanci odsvirali svoje i sta ce biti u buducnosti TI NE MOZES DA ZNAS. Jeste, jeste, Rudi je odsvirao svoje, a Abrinjes nije nikakav faktor, kako da ne...Tvoji argumenti su kao neka baba koja prica sta bi bilo kad bi bilo. Srbija je osvojila 6 medalja od 2001. do 2017. , a Spanci 12 medalja. Duplo vise!! I ti sad tvrdis da smo mi 4 puta bili ispred njih. Kakve to veze ima!? Ljudi koji tvde da bi Jugoslavija pobedila Drim-tim 92 su neozbiljni i NE RAZUMEJU SE U KOSARKU NI MALO, tako da zavrsavam svaku diskusiju na ovu temu.

Nema na čemu

pre 6 godina

@Pjotr
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.

mare

pre 6 godina

Vrhunski igrači te Jugoslavije su proslavili trenere, jer igrači prave trenera. Maljković je imao su sreću da vodi Jugoplastiku a kasnije nije osvojio ništa. Evo sad Obradović koliki on ima budžet u Feneru? Radonjić je sa najmanjim budžetom ušao u top8 to je teže uraditi...
Ti naši treneri su samo imali mnogo sreće da imaju vrhunske igrače.

Pera

pre 6 godina

Divac i Radja najbolji centarski tandem evrope svih vremena!!!
(Bili Piton, 19. septembar 2017)
Radja Dino,najbolji centar evropski ikada!A i ljudina velika..postovanje.
(Pjotr, 19. septembar 2017 22:28)

Veliki pozdravi za sve vas od brace Gasol, najboljeg centarskog tandema ikada. :)
Pau Gasol - Trenutno 11 MEDALJA sa reprezentacijom Spanije, 2 NBA TITULE, 6 NBA all-star ucesca, Ruki godine u NBA 2002, 3 puta u drugoj petorci cele NBA lige, MVP Svetskog prvenstva 2006-e, 2 puta MVP Eurobasketa, i jos uvek igra tako da se niz nastavlja.... Mark Gasol - Trenutno 8 MEDALJA sa reprezentacijom Spanije, NAJBOLJI DEFANZIVAC CELE NBA lige 2013, Prva petorka NBA lige 2015, 3 puta NBA all-star, i jos uvek igra tako da se niz nastavlja... I to medalje da Spanijom u savremenoj kosarci koja je neuporedivo kvalitetnija od evropske poluamaterske kosarke krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih u kojoj su dominirali Radja i Divac, i osvajali Eurobaskete na kojima je ucestvovalo 8 ekipa (2x4), a u nasoj grupi bili Bugari i Poljaci, i bilo samo jedan ili dva konkurenta za medalju. A u NBA ligi Radja i Divac prosek, ne mogu da kazem ćorak, imao je Divac sa Sakramentom pohod na titulu i finale zapada jedne godine, i izglasan u prvu NBA ruki petorku 1991, i jedan all- star 2001. A Radja dosta losije, samo Druga NBA ruki petorka. Nista. Daleko, daleko su bili od individualnih NBA priznanja kasnije i titula kao braca Gasol.
Ako pricate samo o euro kosarci bez NBA, pozdravio vas i moćni Sovjet Belov koji ima 17 medalja sa reprezentacijom...(a i braca Gasol imaju vise od Divca i Radje u mnogo jacoj konkurenciji).
To sto ste vi jugonostalgicari emotivno vezani za Radju i Divca je druga stvar, imate pravo da ih volite, ali da su najbolji, realno - NISU. Tu su negde ispod Sabonisa.

Marko

pre 6 godina

Kako bi ta ekipa razvalila Drim tim...
Centri: Vlade Divac, Dino Rađa, Zoran Savić, Stojko Vranković
Krila:Toni Kukoč, Žarko Paspalj,
Bekovi: Dražen Petrović, Predrag Danilović, Zoran Radović, Danko Cvjetičanin
Plej: Saša Đorđević, Željko Obradović, Juri Zdovc
Jedan je viška, izbacite ga ako znate kog!
Pod razvalila podrazumevam posledice poraza, ne da bi bilo velike koš razlike, jer sa druge strane su bili:
Džon Stokton, Čarls Barkli, Irvin Medžik Džonson, Majkl Džordan, Leri Bird, Skoti Pipen, Karl Meloun, Patrik Juing, Kris Malin, Dejvid Robinson, Kristijan Lajtner i Klajd Dreksler najverovatnije najjača ekipa SAD svih vremena!
P.S. Možda bi i izgubili, ali to nikad nećemo saznati. Na žalost...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (čika Boki, 20. septembar 2017 07:19)

Ahahahaha, plus 40 za Drim-Tim opusteno.

P. S. Mozda bi bilo samo plus 30, to nikada necemo saznati ;)

sarajevo.ba

pre 6 godina

Veliki pozdravi za sve vas od brace Gasol, najboljeg centarskog tandema ikada. :) 
Pau Gasol - Trenutno 11 MEDALJA sa reprezentacijom Spanije, 2 NBA TITULE, 6 NBA all-star ucesca, Ruki godine u NBA 2002, 3 puta u drugoj petorci cele NBA lige, MVP Svetskog prvenstva 2006-e, 2 puta MVP Eurobasketa, i jos uvek igra tako da se niz nastavlja.... Mark Gasol - Trenutno 8 MEDALJA sa reprezentacijom Spanije, NAJBOLJI DEFANZIVAC CELE NBA lige 2013, Prva petorka NBA lige 2015, 3 puta NBA all-star, i jos uvek igra tako da se niz nastavlja... I to medalje da Spanijom u savremenoj kosarci koja je neuporedivo kvalitetnija od evropske poluamaterske kosarke krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih u kojoj su dominirali Radja i Divac, i osvajali Eurobaskete na kojima je ucestvovalo 8 ekipa (2x4), a u nasoj grupi bili Bugari i Poljaci, i bilo samo jedan ili dva konkurenta za medalju. A u NBA ligi Radja i Divac prosek, ne mogu da kazem ćorak, imao je Divac sa Sakramentom pohod na titulu i finale zapada jedne godine, i izglasan u prvu NBA ruki petorku 1991, i jedan all- star 2001. A Radja dosta losije, samo Druga NBA ruki petorka. Nista. Daleko, daleko su bili od individualnih NBA priznanja kasnije i titula kao braca Gasol. 
Ako pricate samo o euro kosarci bez NBA, pozdravio vas i moćni Sovjet Belov koji ima 17 medalja sa reprezentacijom...(a i braca Gasol imaju vise od Divca i Radje u mnogo jacoj konkurenciji). 
To sto ste vi jugonostalgicari emotivno
vezani za Radju i Divca je druga stvar, imate pravo da ih volite, ali da su najbolji, realno - NISU. Tu su negde ispod Sabonisa.
(Pera, 20. septembar 2017 02:24)

E svaka ti cast majstore, potpisujem.
Divac,Radja, igracine velike ali reci da su bolji od brace Gasol pogotovo starijeg je krajnje neukusno.
Halooo, GASOL.

Genius

pre 6 godina

Amaterska kosarka krajem 90tih, heheheh heheheheee...pa da, ti si 93.godiste, videlo si na youtubu hahahah hahaha....
Ako su Jugosloveni igrali amatersku kosarku sta su tek igrali spanci laso sombrero ? Sta je za 3e klase nize od amaterizma, kada smislis taj naziv javi mim zelim da ga znam !
(antiDebil, 20. septembar 2017 11:01)

A sto, jel se na Youtube-u ne vidi lepo? Imas sminke celih utakmica iz osamdesetih. Slika je filtrirana i izvucen je maksimum, i mnogo je lepsa od TV prenosa iz kraja osamdesetih koje ste vi gledali... Ahahaha, vama se mutila slika na TV-u pa niste videli lepo, mislili ste da su Radja i Divac bozanstva, tako je to u totalitarnim komunistickim rezimima koji nisu otvoreni za svet. Da nisi ti mozda gledao uzivo poluamaterska prvenstva osamdesetih, posto meni prigovaras jer sam gledao na Youtube?

To sto igra Spanija je nesto najlblize Drim timu, uvek su u egalu do kraja utakmice. Izgube od Drim-tima 10ak razlike, a onda Srbija nastrada 50 razlike

Sah-mat

pre 6 godina

Radja Dino,najbolji centar evropski ikada!A i ljudina velika..postovanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjotr, 19. septembar 2017 22:28) # Link komentara

Aj ne lupaj majke ti.

Ivan

pre 6 godina

E tako govori jedna ljudska i sportska veličina, tako se ponaša pravi sportsmen, što Dino Rađa naravno i jeste! Zna ko mu je kroz prebogatu i preuspešnu karijeru bio učitelj i podstrek da ide napred i ceni to, ne gleda na smešne nacionalne podele koje nikako da jednog dana ovde na Balkanu najzad prestanu, nikako da se ljudi u što većem broju ugledaju na svetle primere! Poštovanje Dinu Rađi velikom, nekada jugoslovenskom, a sada hrvatskom košarkaškom asu!

Marko

pre 6 godina

@Marko, 20. septembar 2017 08:16
Ma da ste vi u prvoj petorci mozda bi ih i dobili jer strucnost izbija iz vaseg komentara. Mora da ste bili jako dobri i na terenu.
(Marka za selektora!, 20. septembar 2017 08:41)

Pa kada neko uporedi Drazena, ciji je najveci uspeh treca petorka NBA lige, sa LETECIM VISOCANSTVOM Majkl Dzordanom, najvecim ikada, kada neko uporedi Radju i Divca koji zajedno u NBA ligi imaju NULA prstena sa Patrik Juingom i Admiralom Robinsonom, Paspalja koji se brze vratio iz NBA lige nego sto je otisao sa Karl Melounom, kada neko uporedi Kukoca sa MEDZIKOM DZONSONOM, Djordjevica sa Stoktonom, i kada neko kaze da bi ta YU reprezentaicja pobedila najveci i najbolji tim ikada, veliki DRIM-TIM 92, i kada takav komentar dobije deset puta vise pluseva od minusa.... Ja moram da na to odgovorim nestrucno i povrsno, kako biste razumeli moj komentar.

Mandrak

pre 6 godina

@Pjotr
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.
(Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:48)

On je sa 22-23 godine kao jedan od dva glavna šrafa Jugoplastike dominirao u Evropi i protiv nikad jačeg Partizana, tako da se može reći da je bio bolji od Divca.

Marko

pre 6 godina

Sa dužnim poštovanjem prema toj generaciji, američki košarkaši su u to vreme bili za nekoliko klasa iznad. Najbolji evropski igrači su napravili proboj u NBA ligu i otvorili vrata za kasnije...Ali su tada bili na nivou 5-6 poena u proseku. Kasnije je jedino Dražen uspeo da se izbori za neku bitniju ulogu u svom timu. Od ostalih nešto bitnije role su imali Kukoč i Danilović. Mislim da je Kukoč jedne godine izabran za najboljeg 6 igrača lige, što je kod njih veoma bitno. Tek početkom ovog veka su isplovili igrači iz Evrope koji su tamo dobili status zvezda tj. ključnih igrača kao np. Stojaković i Gasol. Kao primer je utakmica između Jugoslavije i Boston Seltiksa 88 godine.......
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebo.der, 20. septembar 2017 10:09)

Tako je, bravo. Boston Seltiks - Jugoslavija 1988. god. Na to sam zaboravio, odvaljivanje Jugoslavije od strane jednog NBA tima, a ovde se prica o pobedi nad najvecim timom ikada, Drim timom 92 sa Dzordanom, Medzikom, Barklijem, Robinsonom, Juingom...

Pera

pre 6 godina

Da nije bilo Divca, Marculionisa, Drazena braca Gasol bi sanjala NBA. ENDE
(Zlija, 20. septembar 2017 08:53) # Link komentara

A kako vi to znate? ;) Ponovo su vam argumenti Sta bi bilo kad bi bilo, naspram realnih i objektivnih cinjenica koje sam izneo. I da nije bilo Kresimira Cosica i Sergej Belova, Divac i Radja bi sanjali kosarkasku loptu. A da nije bilo Cehoslovaka i Madjara da nas nauce sta je kosarka sada bismo mozda bili na nivou Bugara. Eh, a da nije bilo Dzejmsa Nejsmita....

Dag Kristi

pre 6 godina

Secam se da sam kao klinac od 4-5,pri bacanju na mali kos u dvoristu uzvikivao "Dino Radja",iako veze nemam sa Hrvatima.Jednostavno,cale ga je voleo,a ja to cuo od njega.

Marko

pre 6 godina

(Marko, 20. septembar 2017 10:26

Jugoslavija bi pobedila ameriku 1992.godine !!
Dzabe se toliko gusis i matis praznu slamu, ne znam iz kog razloga...Koliko prstenova je osvojio Patrik Juing ?
Nije li Juing sa Jamajke ? Daklei oni naturalizuju igrace pored miliona kosarkasa kojih imaju u toj zemlji ? Za 92.nema sumnje, Jugoslavija bi pobedila !! Zasto taj mec nismo gledali, pitaj americke bitange koje su rasturile tu drzavi. Pomagali su im takvi izrodi poput tebe !
(antiDebil, 20. septembar 2017 10:46)

Ja sam OBJEKTIVAN, a to sto vredjas i nazivas druge ljude izrodima samo govori o tvom kucnom vaspitanju. Veci sam patriota i vise volim Srbiju od tebe sigurno, samo sam realan kada je u pitanju sporedna i nebitna stvar kao sto je kosarka. A realno DRIM-TIM bi nas odvalio 30-40 razlike. A o rasturanju drzava i politici ne bih ovde, nije ni mesto, ni vreme, mada bi te i tu rasturio argumentovano. Cuj ti njega, ja sam pomaogao nekom da rasturi neku drzavu, samo zato sto tvrdim da je jedan kosarkaski tim NEUPOREDIVO kvalitetniji od drugog. Srpsku reprezentaciju volim, ovu Jugoslovensku bas i ne.

Realno

pre 6 godina

@Pjotr
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.
(Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:48)

Tacno tako,jedan od najboljih jer sa Sabonisom se niko ne moze meriti.Mozda je u rangu Gasola ali je bio bolji od Divca i ovog Grka.Tu je negde sa njim u rangu i Kreso Cosic,da se ne zaboravi.

Nebo.der

pre 6 godina

Sa dužnim poštovanjem prema toj generaciji, američki košarkaši su u to vreme bili za nekoliko klasa iznad. Najbolji evropski igrači su napravili proboj u NBA ligu i otvorili vrata za kasnije...Ali su tada bili na nivou 5-6 poena u proseku. Kasnije je jedino Dražen uspeo da se izbori za neku bitniju ulogu u svom timu. Od ostalih nešto bitnije role su imali Kukoč i Danilović. Mislim da je Kukoč jedne godine izabran za najboljeg 6 igrača lige, što je kod njih veoma bitno. Tek početkom ovog veka su isplovili igrači iz Evrope koji su tamo dobili status zvezda tj. ključnih igrača kao np. Stojaković i Gasol. Kao primer je utakmica između Jugoslavije i Boston Seltiksa 88 godine.......

antiDebil

pre 6 godina

(Marko, 20. septembar 2017 10:26

Jugoslavija bi pobedila ameriku 1992.godine !!
Dzabe se toliko gusis i matis praznu slamu, ne znam iz kog razloga...Koliko prstenova je osvojio Patrik Juing ?
Nije li Juing sa Jamajke ? Daklei oni naturalizuju igrace pored miliona kosarkasa kojih imaju u toj zemlji ? Za 92.nema sumnje, Jugoslavija bi pobedila !! Zasto taj mec nismo gledali, pitaj americke bitange koje su rasturile tu drzavi. Pomagali su im takvi izrodi poput tebe !

čika Boki

pre 6 godina

Kako bi ta ekipa razvalila Drim tim...
Centri: Vlade Divac, Dino Rađa, Zoran Savić, Stojko Vranković
Krila:Toni Kukoč, Žarko Paspalj,
Bekovi: Dražen Petrović, Predrag Danilović, Zoran Radović, Danko Cvjetičanin
Plej: Saša Đorđević, Željko Obradović, Juri Zdovc
Jedan je viška, izbacite ga ako znate kog!
Pod razvalila podrazumevam posledice poraza, ne da bi bilo velike koš razlike, jer sa druge strane su bili:
Džon Stokton, Čarls Barkli, Irvin Medžik Džonson, Majkl Džordan, Leri Bird, Skoti Pipen, Karl Meloun, Patrik Juing, Kris Malin, Dejvid Robinson, Kristijan Lajtner i Klajd Dreksler najverovatnije najjača ekipa SAD svih vremena!
P.S. Možda bi i izgubili, ali to nikad nećemo saznati. Na žalost...

Genius

pre 6 godina

Srbija, teritorijalno 5 puta manja i sa 7 puta manje stanovnika, neuporedivo siromasnija zemlje sa NAJKATASTROFALNIJOM kosarkaskom ligom u evropi je ispred spanije koja ima sve to i drugu najbolju ligu u evropi ? Mora da je to velika sramota za spance, priznaces??
Srbija bez 10 igraca srebro na EP, spanija bez Ljulja i mozda jos jednog bronza, sta ce tek biti na sledecem takmicenju ?
(antiDebil, 20. septembar 2017 11:49)

Au, Kakve veze ima kolika je teritorijalno neka zemlja i koliko ima stanovnika? Pa Litvanija je jos manja od Srbije pa je isto zemlja kosarke kao Srbija. A sa druge strane imas Kinu bogatiju iks puta i od Spanije i Srbije, sa milijardu trista miliona stanovnika, pa nema nikakve uspehe.

I Spaniji naravno nije falio samo Ljulj, nego i Rudi, Abrinjes, Kalderon, Rejes, Ibaka, Mirotic i jos nekoliko igraca sigurno, i nisu asta la vista jos uvek...

I daj Boze da Srbija osvaja zlata, ja nisam nigde ni napisao da ja navijam za Spaniju, samo sam napisao da su realno bili dominantni i najbolji u proteklom periodu, i daj Boze da i Srbija bude u narednom, ali malo realnosti nije na odmet. I naravno da je DRIM-TIM 92 neuporedivo bolji od Jugoslavije devedesetih.To je najbolji tim ikada, hej, Majkl Dzordan je igrao u tom timu.

DedaMiloje

pre 6 godina

Vrhunski igrači te Jugoslavije su proslavili trenere, jer igrači prave trenera. Maljković je imao su sreću da vodi Jugoplastiku a kasnije nije osvojio ništa. Evo sad Obradović koliki on ima budžet u Feneru? Radonjić je sa najmanjim budžetom ušao u top8 to je teže uraditi... 
Ti naši treneri su samo imali mnogo sreće da imaju vrhunske igrače.
(mare, 20. septembar 2017 07:47)

Veću glupost nisam pročitao u mom živitu.

korektor

pre 6 godina

Pera, 20. septembar 2017 02:24)

Kontam da nemaš više od 15-1god. kad ovako analiziraš prošlost.

Uz te brojke koje pominješ trebalo bi da znaš da su Divac i Rađa razvijani u jednoj koašrkaškoj zemlji, ali da su gotovo čitav karijeru predstavljali dve različite zemlje. Tim koji je pravljenm selektiran, građen godinama unazad podeljen je i 1992. boljem delu te ekipe nije dozvoljeno da igra na tom turniru. Drugi deo koji jete učetvovao došao je do finala koje je izgubio od Drim tima.

Divac je prvi evropski centar u NBA. Kad je otišao nije znao šta ga je snašlo. On je morao sam da izmišlja metode kako da bude konkurentan recimo
O Nilu, pa je izmislio floping, ovo što 20 godina kasnije dobija toliku primenu da su počeli da ga zabranjuju.

Braća Gasol su odlični igrači, ali oni su stvarani, pravljeni za NBA, kao i većina klinaca danas. To nije bio slučaj sa Divcem, Rađom, Bodirogom i drugima. Igrali su drugačiju košarku, ali su uspeli da pobede čak i Drim tim.

Takođe, ne zaboravi, da su Španci svoju noviju košarkašu istoriju ispisali na jugoslovenskoj školi košarke. Prepisali sistem iz kog su isplivali redom Obradović, Đorđević, Bodiroga, Danilović, Paspalj, Divac ili Rađa, Kukoč, Petrović... Zato i poštuju Žeravicu koliko i mi.

Genius

pre 6 godina

Naravno da sve to ima veze. U pravu si i Litvanija je ispred spanije. Kakva Kina, o cemu ti pricas ? 
Spaniji je falio LJujd, Rudi je odsvirao svoje, Abrinjes se takodje povredio ali on je nebitan, Kalderon je u penziji, to je isto kao kada bi rekao da je nama nedostajao Krstic, Rejes je u penziji, Ibaka i Mirotic spanci ? Moze da igra samo jedan od njih i to je to, niko im vise nije nedostajao. Gasol im je najbolji igrac i sve se oko njega vrti a on ima punih 37 godina, tako da, DA, odsvirali su svoje, hteo ti to da shvatis ili ne !! 
Bili su bolji u proteklih 10 godina i to je to, sa time su zavrsili. 4 puta u tom periodu smo bili ispred njih, a 50 godina pre toga spanija nije bila 4 puta ispred Jugoslavije, razumes razliku ? Njih tek ceka bunar na narednim takmicenjima! 
Jugoslavija bi pobedila u Barceloni 1992.godine da je doslo do te utakmice, kakve veze sa bilo cime ima sto je Majkl Dzordan igrao u tom timu...? I amerika iz 96. bi pobedila tu iz 92., dosta je bila jaca na tom takmicenju !
(antiDebil, 20. septembar 2017 12:46)

Auuuu deckoo, koliko ti NEMAS POJMA!! Ti si poceo o tome koliko je Spanija u prednosti u odnosu na Srbiju zbog toga sto je bogatija zemlja i ima vise stanovnika, pa sam ti ja naveo da materijalno bogatstvo i broj stanovnika NEMA VEZE sa KOSARKASKOM REPREZENTACIJOM, i naveo sam ti primer jedne male zemlje Litvanije koja ima uspehe, i jedne velike Kine koja nema uspehe, ili npr Svedska koja je bogata zemlja a isto nema uspehe. O ovome da je Litvanija ispred Spanije - jeste malo sutra.
A o ovome da li su Spanci odsvirali svoje i sta ce biti u buducnosti TI NE MOZES DA ZNAS. Jeste, jeste, Rudi je odsvirao svoje, a Abrinjes nije nikakav faktor, kako da ne...Tvoji argumenti su kao neka baba koja prica sta bi bilo kad bi bilo. Srbija je osvojila 6 medalja od 2001. do 2017. , a Spanci 12 medalja. Duplo vise!! I ti sad tvrdis da smo mi 4 puta bili ispred njih. Kakve to veze ima!? Ljudi koji tvde da bi Jugoslavija pobedila Drim-tim 92 su neozbiljni i NE RAZUMEJU SE U KOSARKU NI MALO, tako da zavrsavam svaku diskusiju na ovu temu.

Бошко Сегединац

pre 6 godina

Dino Rađa je bio i ostao kralj i legenda YU košarke. Nekako smo njega najviše gotivili jer je delovalo da je lenj da trenira a suvi talenat. A ne vredi porediti sa ostalim YU košarkašima, svi su kidali, Zdovc, Paspalj, Divac, Kukoč... E sad ostale ne pominjem, bilo je još ali su se petljali u politiku.

zgtom

pre 6 godina

Od 1987-1991. prva petorka kako Rađa kaže za....na petorka: Dražen, Kukoč, Divac, Rađa, Paspalj, druga petorka Danilović, Savić, Vranković, Perasović, Zdovc i još dvojica Đorđević,Čutura......1992. u finalu sa USA na OI bilo bi neizvjesno da su svi bili na okupu.

izadji na izbore, ali ne za 20e

pre 6 godina

@Nema na cemu
Ti izgleda nisi gledao kosarku od 88 do 96 kad je Radja vladao evropskom kosarkom, Kukoc i Radja uzeli tri kupa sampiona zaredom druze o kom Skorcijanitisu ti pricas decko? 97' Radja doso sa Panatanaikosom i dobio Zvezdu sam u Pioniru, ali izgleda mlad si decko informisi se malo pa komentarisi, nijedan centar nikada posle Radje nije imao tako meku ruku za sut sa poludistance sa odrazom unazad. Petorka za koju je greota sto 92' nije odigrala zajedno protiv prvog i pravog DRIM TIMA Sa Dzordanom, Medzikom, Melonom, Robinsonom, je petorka DRAZEN, KUKOC, PASPALJ, RADJA I DIVAC pa ces onda shvatiti ko je Radja u svetu kosarke, samo da dodam ja sam Srbin ne Hrvat

Riječanin

pre 6 godina

Gospodin Ivković je divan sportski radnik,legenda europske košarke.Srbijo ponosna budi da imaš najbolje stručnjake.Meni je milina gledati kad igra Srbija u košarci kad ima vrhunske ljude.

masterkg

pre 6 godina

@Pjotr 
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.
(Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:48)
Hahaha ok da se diskutuje o ovoj trojici, ali gde iskopa Skrocijanitisa ....

antiDebil

pre 6 godina

(Genius, 20. septembar 2017 12:15)

Naravno da sve to ima veze. U pravu si i Litvanija je ispred spanije. Kakva Kina, o cemu ti pricas ?
Spaniji je falio LJujd, Rudi je odsvirao svoje, Abrinjes se takodje povredio ali on je nebitan, Kalderon je u penziji, to je isto kao kada bi rekao da je nama nedostajao Krstic, Rejes je u penziji, Ibaka i Mirotic spanci ? Moze da igra samo jedan od njih i to je to, niko im vise nije nedostajao. Gasol im je najbolji igrac i sve se oko njega vrti a on ima punih 37 godina, tako da, DA, odsvirali su svoje, hteo ti to da shvatis ili ne !!
Bili su bolji u proteklih 10 godina i to je to, sa time su zavrsili. 4 puta u tom periodu smo bili ispred njih, a 50 godina pre toga spanija nije bila 4 puta ispred Jugoslavije, razumes razliku ? Njih tek ceka bunar na narednim takmicenjima!
Jugoslavija bi pobedila u Barceloni 1992.godine da je doslo do te utakmice, kakve veze sa bilo cime ima sto je Majkl Dzordan igrao u tom timu...? I amerika iz 96. bi pobedila tu iz 92., dosta je bila jaca na tom takmicenju !

bocko

pre 6 godina

Dobro pamtim majstore iz SFRJ.Po mom misljenju u Atlanti 1996 bi sigurno uzeli zlato,pa mi smo samo sa Divcem i Paspaljom,sa minimalnim ucinkom ostalih i bez povredjenog Savica igrali egal skoro 30.minuta.1992 bi bila druga prica jer bi nasi verovatno previse respektovali drim tim.Doduse Medzik nije igrao godinu dana pre,a Bird je zbog ledja vise lezao pored klupe nego sto je igrao-pa ko zna?

Marka za selektora!

pre 6 godina

@Marko, 20. septembar 2017 08:16
Ma da ste vi u prvoj petorci mozda bi ih i dobili jer strucnost izbija iz vaseg komentara. Mora da ste bili jako dobri i na terenu.

srbija

pre 6 godina

Gospodine Pero

Gasol je igracki jaci od Radje i Divca i po mom misljenje i tu se slazemo.
Ali centar kao klasicna petica, ako se strogo posmatra, Sabonis je daleko bolji od Gasola.
Stvar je u tome sto su druga vremena to bila, tek je pocela da se otvara NBA za evropljane, sta reci kad jedan Drazen Petrovic nije igrao u Portlandu dve godine, a takav igrac se posle njega jos nije rodio.
Ako pominjes konkurenciju u reprezentativnom smislu, Spaniji sa Gasolom svaka cast, ali oni nisu imali protivnika tipa SSSR-a koju je tadasnja Jugoslavija imala.
I veruj mi takva Spanija ne moze da se meri kvalitetom sa jugoslavijom iz 1990, to je bila nenormalna ekipa od koje je jaci samo (mozda) tim USA iz 92.

Komša

pre 6 godina

@Marko @@AntiDebil
Nekakvo uporedjivanje kvaliteta dve generacije košarkaša moguće je isključivo ako se uporedi njihov odnos prema konkurenciji svog vremena (ko je bio dominantniji).
Što se tiče Španaca (prisećam se njihove reprezentacije još od vremena Martina) mislim da su uvek imali jednu lošu crtu - neku vrstu sportske prljavosti.
Mislim da je ova generacija Španaca to dovela do savršenstva i da je zahvaljujući njima takvo ponašanje postalo sasvim prihvatljivo - deo sportske kulture.
Stalni prigovori,konstantan kontakt sa sudijama po bilo kom osnovu (od usputnog "prijateljkog" ćaskanja dok se briše pod ,preko prigovora do orkestriranog pritiska).
Nesumljivo da u ovoj generaciji ima vrhunskih igrača,pravih majstora igre ali težnja da se vansportskim metodama stekne prednost na parketu baca senku na njihove uspehe i kvari sliku o njima kao sportostima.

Ivan

pre 6 godina

Ne znam cemu tolika svadja, na zalost nikada necemo znati sta bi bilo kad bi bilo. Meni zvuci nerealno da bi nasi pobedili, a najnerealnije i zbog toga sto smo se do 92 raspali kao da nikada nismo ni bili jedna drzava. Sto se tice Spanaca, oni su velika reprezentacija ali mislim da prosto nije realno stavljati ih u kos sa USA ili tom ex YU reprezentacijom. Jedno svetsko zlato i to kada su im Grci sklonili Amere ne cini legendarnom ekipom. Ova dva finala olimpijade sa USA su igrali alibi, da ne izgube sa velikom razlikom, pri tome recimo u Pekingu Amerikanci u ekipi nemaju klasicnu peticu.

Goran

pre 6 godina

"@Pjotr
Jeste jedan od najboljih, ali nemojmo ni preterivati. Evo npr, ne vidim u cemu je bio bolji od Sabonisa ili Gasola. A ne moze se tvrditi ni da je bolji od jednog Divca ili Skrocijanitisa.
(Nema na čemu, 19. septembar 2017 23:48) "

Pa i nije bio bolji, ali je bio u toj grupi ... osim tog Skorcijanitisa, nisam cuo za tog tipa. Ako mislis na Sofoa, on se malo drugacije preziva i, da - od njega jeste bio bolji, osetno.

TED ZG

pre 6 godina

Nema na čemu Rađa ti je sine igrao četvorku pa ga nemožeš uspoređivati sa peticama s tim što je on prije 30 godina igrao sa najjačom generacijom košarkaša ikad skupljenom u Europi i igrao sve što danas igraju Gasoli.
Pa on i Divac u to vrijeme su pogađali trice što tad i nije bilo uobičajeno za centre.
To je bio užitak a Duda legendana klupi.
Nezaboravno.

Nenad

pre 6 godina

mare, 20. septembar 2017 07:47
Sinko, Boža je uzeo titulu sa Limožem npr, sa ekipom totalnih anonimusa, Obradović sa partizanom pa huventudom, tako steknes ime pa posle radiš za pare. Uspeh Radonjica npr je smešno porediti sa partizanovim F4

antiDebil

pre 6 godina

Pera

Sine, Divac ima 10 medalja za 10 godina u reprezentaciji, 2 poraza na EP uz 3 zlatne i 2 bronzane medalje, 2 zlata na SP i bronzu, 2 srebra na OI i plus su mu oduzete 3 godine igranja zbog nekih nakaza. Gasol ima 11 medalja za 17 godina, ima zlatnu medalju manje itd itd...
Znas li sta je tu najsmesnije, Jokic ce da preskoci sve te koje si nabrojao a on ako bude igrao za reprezentaciju znas da cemo osvojiti medalju. Kada ce spanci osvojiti sledecu medalju, e to ce vec biti zanimljivo sacekati. I Divac i Radja su bolji od spanaca, pogotovu od mladjeg cirkuzanta koji bez starijeg nikada nije ni igrao finale u reprezentaciji ! Amaterska kosarka krajem 90tih, heheheh heheheheee...pa da, ti si 93.godiste, videlo si na youtubu hahahah hahaha....
Ako su Jugosloveni igrali amatersku kosarku sta su tek igrali spanci laso sombrero ? Sta je za 3e klase nize od amaterizma, kada smislis taj naziv javi mim zelim da ga znam !

antiDebil

pre 6 godina

(Genius, 20. septembar 2017 11:24)

Zeznuo sam se, ti si mnogo blize godistu 00. nego 93 !!
Nisi mi rekao kako se naziva kosarka koja je za 3 klase nize od amaterske kosarke ???
To sto igra spanija 10 godina, to Srbija i Jugoslavija igraju 50 godina. Razlika je u tome sto je spanija to odigrala i sada sledi asta la vista, Srbija ce i na sledecem takmicenju biti kandidat za medalju.
Srbija je u poslednje 4 godine 3 puta ispred spanije. Srbija, teritorijalno 5 puta manja i sa 7 puta manje stanovnika, neuporedivo siromasnija zemlje sa NAJKATASTROFALNIJOM kosarkaskom ligom u evropi je ispred spanije koja ima sve to i drugu najbolju ligu u evropi ? Mora da je to velika sramota za spance, priznaces??
Srbija bez 10 igraca srebro na EP, spanija bez Ljulja i mozda jos jednog bronza, sta ce tek biti na sledecem takmicenju ? Nisam bas siguran da sve utakmice iz 80tih mozes da nadjes na youtube, nije sve u youtubu !
Znas li koja je razlika izmedju one Jugoslavije i Spanije. Ona Jugoslavija nikada nije gledala sa kim igra ili se ukrsta, nego su mleli sve redom. Mnogo utakmica poslednjih godina je spanija namerno gubila da bi izbegavala ove ili one ekipe ! Ona Jugoslavija ne bi pobedila spanija, ugazila bi je gore nego Slovenci pre neki dan i to spaniju iz najboljih dana. Oni su od nas ucili da igraju a ne obratno, ti to izgleda ne mozes da shvatis ?

Kramer

pre 6 godina

Nema veze šta sam navijač Jugoplastike...s vremena na vreme stavim dvd sa oproštajke u Pioniru 2005.
Đordevic.
A tamo i Božo i Sreto i Kuki i Dino i Jozo ( Tabak ) i Savić.
I ovacije Kukoču i Dinu.
To je za respekt.
Lepo i lipo.

El clasico

pre 6 godina

Radja i Divac su najbolji evropski centarski tandem definitivno.Ne samo sto su i ividualno bili najbolji centri(iza samo Sabonisa)vec i uigranost te grneracije.Ono kad cse kaze zatvorenih ociju.Strasna ekipa samo je dream team 92 realno bio bolji. Petrovic Kukoc Paspalj Radja Divac.koja petorka plus Đorđevic Danilovic Perasovic Komazec Zdovc Vrankovic Savic.pa jos tada Čutura Sretenovic Cvjeticanin Arapovic Sobin Prelevic.ove zamjene su na brziu iz glave sigurno ih je bilo jos 5 6 extra,govorim o periodu do raspada zemlje.A i liga je definitivno bila tih godina 80 te i pocetak 90ih najbolja u Europi ikada.Jugoplastika Partizan Cibona Bosna Zadar Zvezda Olimpija Šibenka itd.Mladi neznaju da je teze bilo osvoit prvenstvo SFRJ nego euroligu.koja je samo bila epska borba Jugoplastika-Partizan tamo od 87' do 91'.tada 2 toma najjaca u europi sigurno.Pa i u dokumentarcu o Jugoplastici(ODISEJA U ŽUTOM zove se )igraci govore da je teze bilo s Partizanom nego s Barcom Maccabijem Arisom itd.Nikad vise takve kosarke.Sjeca li se itko Seje Bukve pa Šarlije i Petranovica iz Zadra.