Sreda, 06.09.2017.

16:29

"Srpski fudbaleri na belom hlebu i jogurtu"

Peter Pakult, bivši trener Radničkog, koji je na klupi Nišlija sedeo tri meseca, po povratku kući podrugljivo je pričao za autrijske medije o našem fudbalu.

Izvor: B92

"Srpski fudbaleri na belom hlebu i jogurtu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

ArtuDitu

pre 6 godina

@ Srbija
Pobednik Svetskog prvenstva 1954. bila je Zapadna Nemacka koja je devet godina pre toga bila poptpuno razrusena i koja je dugo posle 1954. sanirala posledice II Svetskog rata. Prema tome argument razrusenosti koji navodite uopste ne stoji. Fudbalska liga Juzne Koreje daleko je jaca nego Super liga Srbije. Samo sto zivimo u uverenju da svet ne bi mogao da funkcionise da mi ne postojimo.
@ Skomi
Svako normalan raduje se uspehu svoje reprezentacije. Ali, kao i sve u nasem fudbalu i ovo je izuzetak a ne pravilo. Nas poslednji nastup na SP zavrsio se debaklom a od tada nije bilo niceg na reprezentativnom planu. Titule koje osvajaju nekakve mlade selekcije irelevantne su u fudbalskom svetu.
Losa fudbalska i svaka druga infrastruktura je samo nas problem i niciji vise. NATO nije bombardovao stadione i druga sportska borilista. Upiranje prstom u drugog klasicno je trazenje izgovora koje treba pokrije nase necinjenje. Da li je NATO kriv sto trava na Zvezdinom stadionu nije licila ni na sta ili sto sam objekat vise podseca na neki kazamat a ne na sportski objekat u XXI veku? Da li je NATO kriv sto se decenijama ne prepoznaju potrebe profesionalnog sporta pa su nam objekti uglavnom iz druge polovine XX veka. O zanemarenosti skolskog sporta mogao bih nasiroko. Na kraju, porusene zgrade u Beogradu i dalje stoje netaknute, u samom centru, 18 godina kasnije. Da nije NATO kriv sto ih nije srusio do temelja?
Nije ovo jedini trener sa ovakvim impresijama. Iste utiske imao je i Mateus, Jirgen Reber. To sto mi mislimo da je ovde strava nas je problem a ne stranaca koji saopste apsolutnu istinu koja nam se ne svidja. I nije stvar u tome da li cemo da branimo nesto sto je neodbranjivo nego sta cemo da uradimo da nesto promenimo. Ne zbog stranaca, vec zbog nas samih.

Ne razumem

pre 6 godina

Ne razumem koji komentar o našem fudbalu je podrugljiv?
Ovde se niko nikom ne ruga. Da li je autor teksta razmotrio upotrebu reči "kritično"?

Kod nas, izgleda postoje samo ili komplimenti, ili ruganje - ništa između, a za "konstruktivnu kritiku" niko nije ni čuo.

Boro iz Pobede

pre 6 godina

Vaše je pravo da mislite da je sve ovo izmišljeno da bi se omalovazio srpski narod. Ja se bojim da je sve tačno osim hleba, mislim da je u pitanju bio burek!

Realno

pre 6 godina

Pazi, dobijaju platu, neka kupe nešto uz jogurt.
U drugim zanimanjima svaki radnik plaća sebi hranu.
Izgleda da jedino sportisti očekuju besplatan doručak, gaće I čarape. Komunizam živi u sportu, a plata im je kapitalistička.

gordan

pre 6 godina

Sve je ovo istina, jedino se ne slazem da su CZ I Partizan profesionalni klubovi.

Istina boli ali mi Srbi volimo da zivimo u oblacima, pa kad cujemo istinu onda boli.

neutralni felsh

pre 6 godina

Samo se vi "patriJote" tesite, i lazite sami sebe da su druge zemlje krive sto je Srbija propala. Vidi sinko, izgleda da sam stariji od tebe pa pamtim, pre nego sto su nam kako kazes "porusili infrastrukturu" 1999. godine nije bilo para ni za jogurt! Plata mi je bila 10 nemackih maraka (danasnjih 5 evra). Tada nam jos uvek niko nije "srusio infrastrukturu" a nije bilo para ni za jogurt. Da nismo ipak mi sami sebi urusili onako lepu zemlju?
(ucite na svojim greskama, ne krivite druge za sve, 06. septembar 2017 23:30)


svaka cast, uzivao sam u svakom slovu. hvala bogu, jos nas ima kojima manipulatori ne mogu prodavati svoje glupe cigle.

novinar

pre 6 godina

kad vec prevodite tekst, sto ste izostavili najbitniji deo tj. da je otisao zato sto nije zeleo da mu drugi odredjuju ko ce da igra a ko ne! koji smo mi sljam!

Nislija

pre 6 godina

Covek je potpuno u pravu. Sad treba kao da budem patriota i da pocnem da ga pljujem i pored toga sto znam da ono sto govori je istina. A o situaciji u Radnickom i o upravi kluba bolje i da ne razmisljam. Osobe, poput one koja je na vrhu Radnickog, predstavljaju rak ranu ove zemlje i zbog takvih smo tu gde smo, ali i zbog svih nas ostalih koji ih trpimo.

PUSČPSN

pre 6 godina

Ljudi u ovoj zemlji uopšte nisu svesni činjenice da smo ubedljivo najveća sirotinja u Evropi.
Fascinira činjenica da ljudi koji se najviše pate imaju i najjače argumente da kritikuju stav ovog trenera.
Svi znamo kod koga je ključ od ludnice u kojoj se nalazimo ali ništa ne preduzimamo da izađemo iz nje.

ucite na svojim greskama, ne krivite druge za sve

pre 6 godina

A za to su najveći krivci njegovi zemljaci. Da smo mi njima oteli tolika bogatstvaa u zadnjih sto godina, dva puta porusili infrastrukturu, oni ne bi imali ni za jogurt.
(mrki, 6. septembar 2017 17:17)

Samo se vi "patriJote" tesite, i lazite sami sebe da su druge zemlje krive sto je Srbija propala. Vidi sinko, izgleda da sam stariji od tebe pa pamtim, pre nego sto su nam kako kazes "porusili infrastrukturu" 1999. godine nije bilo para ni za jogurt! Plata mi je bila 10 nemackih maraka (danasnjih 5 evra). Tada nam jos uvek niko nije "srusio infrastrukturu" a nije bilo para ni za jogurt. Da nismo ipak mi sami sebi urusili onako lepu zemlju?

HanSolo

pre 6 godina

Sta zna Austrijanac sta valja. Ako jogurt piju znaci da burek jedu, sta bi drugo, a njemu to beli leb
(turbo, 06. septembar 2017 22:50)

I to je tebi "zdrava hrana" za fudbalera?! Pa čovek je u pravu.. Ti si to dokazao tvojim komentarom..

nikola

pre 6 godina

trebalo.je turke da pustimo na Beč. Ovaj prica o fudbalu iz zemlje koja zadnjih 60 godina nista nije uradila u fubalu.To kako mi živimo ima i puno vaseg udela.

figuar

pre 6 godina

Ljudi sta se lozite sta neki austrijski trener E kategorije prica, pa on da vredi radio bi makar u njihovoj drugoj ligi,ako ne moze u prvoj koja je btw 3 evropska kategorija.a sad jedna mala digresija,posto pljuje po uslovima u Radnickom,zasto neki klub iz Austrije koji je u rangu Nislija I pored sve kinte I standarda ne moze da igra ni u snu polufinale kupa Uefa,kao sto je Radnicki svojevremeno igrao?Zato sto nisu talentovani za ovaj sport,a da bolje jedu od nas,to stoji....ali to im nije donelo neki
zapazen rezultat u fudbalu.

Skomi

pre 6 godina

@MMilos
A jel si ti srecan sto smo se plasirali?Jel Srbija tvoja zemlja???Moja jeste i pun mi je lakat onih koji konstantno pljuju po istoj.Onaj ko je rodjen i zivi i radi ili igra fudbal u njoj ima pravo da je pljuje,i zemlju i standard i lose i stadione i ulice i zgrade.Na ovu zemlju je 1999 palo tone i tone bombi,unazadjuju je od 1990 godine,konstantno.Ne uporedjuj infrastrukturu u sportu SRBIJE i AUSTRIJE.Ja imam pravo da budem nezadovoljan uslovima u svojoj zemlji.ON NEMA. RAZUMES? Gde su Austrijiski timovi,ti sa perfektnim terenima,visokim standardom u Evropskim takmicenjima?Jel igraju neke zapazene uloge? NE i tacka. I kod njih se vrte 2-3 tima koja igraju tu i tamo evropska takmicenja. Ne pametuj,nego odluci koja je tvoja zemlja pa je brani svuda i u svakoj situaciji.

Srbija

pre 6 godina

(Onaj koji zna, 6. septembar 2017 19:42)
(Nauci nesto, 6. septembar 2017 19:36)

Ma nemoj,vladali su svetskim fudbalom pre rata?Sta su radili onda Brazilci,Urugvajci,Italijani...?Ili ovaj sto je napisao da su bili polufinalisti 1954.god.na SP...pa sta ako su bili,njihova zemlja nije bila razorena u ratu pa da trpe posledice obnavljanja,kao nasa zemlja.Moze uvek neka zemlja da iznenadi i dogora do polufinala ali ne znaci da je sila u fudbalu.Juzna Koreja i Turska su takodje igrale polufinale 2002.pa nikad nisu bile svetske sile i uvek smo bili bolji od njih kao i od Austrije.Nabrojte mi poznate austrijske igrace a nabrojte jugoslovenske ili srpske igrace pa ce vam se samo reci.Od kad se igra EP nema ih ni na mapi,klubovi takodje i to pored silnih para koje imaju,za razliku od nasih.

iv13

pre 6 godina

@fantom

da! jer je igrao za partizan!

sta kazu ovi stranci sto ne igraju za zvezdu i partizan?

sta je napisao ajzeja ostin koji je bio u fmp? (ajd skoro zvezda)

ja ne znam ni za jednog stranca koji je radio u srpskom sportu van blizanaca i bio zadovoljan.

ja

pre 6 godina

Privatizacija svih klubova jedini lek, dok se to ne uradi kukuruz liga, jedina dobra stvar u svemu tome je sto smo talentovani pa se nekako provlacimo.

Nauci nesto

pre 6 godina

@srbija...raspitaj se malo o fudbalu pedesetih godina Rapidu i Austrijskoj reprezentaciji pa onda daj izjavu da je Srbija uvek bila bolja od Austrije. Svetskim fudbalom su tada vladali Madjari i Austrijanci!

Srbija

pre 6 godina

@petronije, pogrešno razmišljaš. Nije poenta u tome da ti reprezentacija igra svetsko, već da se svi u sportu u normalnim uslovima razvijaju. To što trenutno smo bolji od Austrije i kroz istoriju smo imali bolje igrače je zato što kod nas roditelji daju decu na sport a posebno na fudbal jer tu ima love, a na drugim stvarima kod nas nema. Šta ja kao navijač imam od toga što ćemo se plasirati na svetsko iako naravno navijam za naše? A to što nam se Srbija gasi i što nemamo šta da ostavimo pkolenjima, šta ćemo sa tim? Za to vreme Austrijanci i slični...
(Deki, 6. septembar 2017 18:13

E,vidis kako ti pogresno sagledavas stvari...Srbija nije trenutno bolja od Austrije,nego je oduvek bila,sto se tice fudbala,sporta,izuzev zimskih sportova.Kod nas ljudi ne salju svoju decu u fudbal,jer je tu najveca lova,nego zato sto je najpopularniji sport kod nas i jer smo najtalentovanija nacija za timske sportove i deca najvise vole fudbal.Tako je bilo i kad u fudbalu nije bilo love,tako je i sada,doduse,sad bogati roditelji guraju i svoju netalentovanu decu ali to nije poenta.Ne razumem sta bi ti hteo kao navijac da imas od naseg plasmana na SP?Sta ima nemacki ili spanski navijac posebno?Kvaliteti stadiona i infrastruktura zavise iskljucivo od bogatstva drzave a mi tu debelo kaskamo za Evropom jer imamo najvise lopova u politici i tako ce biti jer svako prvo gleda svoj dzep a klubovi i narod ga ne zanimaju.Nema pravog zakona za takve i tu je osnovni problem.

Onaj koji zna

pre 6 godina

@Srbija*,,Vundertim,,Austrije je vladao svetom pre i posle drugog svetskog rata. Tako da to sto si napisao da smo uvek bili bolji od njih je smesno. 1954 su igrali polufinale SP.

MMilos

pre 6 godina

Njegovo trenersko umece i nas domaci fudbal su u istom nivou. Svaka krpa nadje zakrpu. Kad je reprezentativni fudbal u pitanju : 

1.Srbija 8 5 3 0 17 7 +10 18 
2. 
3. 
4.Austrija 8 2 3 3 10 10 0 9
(Skomi, 06. septembar 2017 18:03)

Jel realno ovo ? Kako si ti inace ? Sad se plasirali posle koliko godina i sta ? Ti srecan ? Kao bolji od Austrije ? hahaha nevjerovatno... A da ne pominjem koliko su njihovi klubovi iznad nasih, a tek njihov standard... Uostalom to mu nije ni bila tema 'reprezentativni fudbal', vec domaca liga i rekao je zivu istinu.. Alo pa dje to ima da fudbaleri jedu nekakvu bajatu hranu, spavaju u hotelske sobe sa nagomilanim krevetima pored puta ?? Da su svlacionice pune vlage i gliba.. da se nema normalnih uslova za treniranje ? Prva kisa na terenu potop ... Pa oni su miljama iznad nas, a ti uzivaj u plasmanu .. vaaau

Skomi

pre 6 godina

Njegovo trenersko umece i nas domaci fudbal su u istom nivou. Svaka krpa nadje zakrpu. Kad je reprezentativni fudbal u pitanju :

1.Srbija 8 5 3 0 17 7 +10 18
2.
3.
4.Austrija 8 2 3 3 10 10 0 9

Volpi

pre 6 godina

Ama ljudi covjek govori o uslovima (neuslovima) a ne o rezultatima.
Kod nas se pola populacije hrani u pekarama, burek, pica, kifla s ovim, onim. On u sustini nije rekao nista novo, mi smo materijalna sirotinja, ali ono sto je izvesno postacemo i kulturna, duhovna...

Mit

pre 6 godina

On je rekao istinu a ko će se uvrijediti,njegova stvar!Jedina bolna stvar je da Srbija kasni 26 godina u pogledu promjena u fudbalu u odnosu na zemlje istočnog bloka.Sve ostaje isto a uvijek ista priča o talentima na kojima drugi zarađuju.

Gde ja živim

pre 6 godina

@fantom

Prvo da ti kažem da se slažem sa tvojom konstatacijom da je najlakše kritikovati. Međutim pogrešan primer si izabrao. Koliko god katastrofalna situacija u košarci bila mislim da je miljama ispred fudbala. Pre svega zbog vrlo dobrih trenera koji tamo rade i koji su pomogli tom Lovernju da postane dobar ili bolji igrač. Dalje, kao što i sam vidiš u tekstu čovek je rekao da su Partizan i Zvezda jedini na nivou. Šta misliš da je Lovernj igrao u Crnokosi (simpatičan klub)koji je imao kafanski dug od 2 mil? Da li bi tada bio srećan. Naravno takođe je poznato da su i Zvezda i Partizan ostajali dužni svojim igračima.

Ono što je problem u ovoj državi je što se na ovakve stvari jako loše reaguje. Ili se potpuno ignorišu ili se pokušava sa krpljenjem iz budžeta. Kao „U teškoj smo situaciji, ali evo vam da budete srećni“. Tako se ne radi. Nego lepo doneseš zakon o sportu, oglasiš privatizaciju i uspostaviš jasne kriterijume. Onda lepo neko kupi R Niš, R Kg itd, uloži malo u teren, malo u pokrivanje stadiona (ne mora da se pravi stadion od 50 000 mesta, može i od 5 000) pa onda regulišeš suđenje i ne mešaš se. Najstrašnije u celoj priči je što mi presipamo pare koje nemamo u rupe bez dna.

I zato sam ja i rekao da ne može plasman na SP da označi povratak fudbala isto kao što ni zlato u košarci ne može da znači da imamo najbolju ligu u Evropi. U suprotnom imate izjave kao što je ona Adama Silvera da Srbija ima fantastičan sistem jer je osvojila srebro.

analiza

pre 6 godina

"Naravno, lako je sve kritikovati. Verovatno je ovaj čovek u pravu. Ali ima i svetlih primera, Žofri Lovernj diže Srbiju i Partizan u nebesa, zbog koga je i otišao u NBA. Teško jeste, ali ajde da ne preterujemo mnogo."
(fantom)
Zofri je igrao za Par a ne za recimo KK Radnicki Kg,Slogu,Metalac i sl i to u vreme kad je Par jos i imao novca(Evroliga),tako da to ne moze da se poredi sa FK Radnicki Nis koji nema sanse da igra evrokupove.Covek ovde i prica da su jedini prof.klubovi Par i CZ,mada verujem da i Vozd na nesto lici.Ostalo je obicna boranija.Verujem coveku da su spavali po motelima tik uz put,bez klime i sa vise lezaja u sobama.Takodje je izostavio da kaze da nema redovnih plata u malim klubovima.Zofri je covek i zna da bez Par ne bi postojao na kosarkaskoj mapi,da ne bi ni video NBA,tako da je logicno da hvali i voli Par.Jer njemu nisu ostali duzni-kao DV,Musliju i gomili drugih.Mene,kao navijaca Par,nervira sto su nesposobni ljudi u ekonomskom delu dozvolili da se tako nesto desi-ej,Kecmanu godinama razvlaciti uplatu novca,a covek nas je cistim cudima uveo u Evroligu trojkom u Zg i ludim trojkama Makabiju,kad smo posle na kos igrali za finale El!Nekako ne verujem da se to desava u Vozd,jer se tamo zna gazda,ko kosi a ko vodu nosi.A Par je svaciji i niciji pa ko se vise ogrebe-narocito u fudbalu,gde ima vise novca.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ne znam sta se jede u Austriji ali mi odosmo u Rusiju a oni cetvrti u grupi sa tendencijom da budu peti...A on da je neki trener ne bi trenirao klubove po Srbiji i BiH vec klubove iz najboljih liga...
(petronije, 06. septembar 2017 17:22)


ne mozes da poredis klupski i reprezentativni fudbal. da je tako, englezi bi uvek igrali finala a uglavnom ne prodju osminu.
beli hleb i jogurt (tzv. belo brasno i mleko) su daleko od sportske ishrane, u svakom normalnom klubu imaju nutricionistu koji svakom igracu propisuje nacin individualne ishrane, a kamoli u klupskoj menzi...
laiku ovo njegovo "kifle i mleko" deluje smesno, ali tom izjavom je sve rekao o nasem fudbalu...

ono sto ovaj gospodin peter nece da kaze, jer je vaspitan, i pored svih teskoca je hteo da ostane i pomogne klubu da se konsoliduje, ali nije zeleo da mu razna muvala sapucu koji igrac da igra. da podsetim: najveci problem naseg fudbala su menadzercici sirom srbije koji imaju veze sa one 2 povlascena mastodonta u beogradu, pa svaki gura svoje sticenike da bi ih "centrale" zapazile i kaparisale... to su oni "sportski radnici" koji formalno ne rade nista, osim sto pune skupstinu fss i upravne odbore i komisije svojim beskorisnim prisustvom.
oduvek mi je bilo smesmo kad neko kaze "zvezdina ili partizanova filijala"... svi klubovi su njihove filijale, istovremeno.

dole neko pise "against modern football"... taj da je ikad video sta je moderni fudbal taj ne bi to ni napisao.

milos_no6

pre 6 godina

Lovernj je igrao u partizan, sigurno je imao dobra primanja i dobre uslove čim je odabrao i lako mu je da se hvali time, kada je neki bivši igrač iz nekog drugog kluba osim par i czv se hvalio i pričao na sve strane kako je čarobno. U Austriji možda ima 2-3 jaka kluba ali pogledajte u kakvim uslovima rade klubovi u prvoj i drugoj ligi, čak i treća liga ima mnogo bolje uslove nego dosta naših iz prve lige (teren, pomoćni teren, svlačionice...)

Deki

pre 6 godina

@petronije, pogrešno razmišljaš. Nije poenta u tome da ti reprezentacija igra svetsko, već da se svi u sportu u normalnim uslovima razvijaju. To što trenutno smo bolji od Austrije i kroz istoriju smo imali bolje igrače je zato što kod nas roditelji daju decu na sport a posebno na fudbal jer tu ima love, a na drugim stvarima kod nas nema. Što bi se Austrijanac mlatio po kiši, snegu, suncu, da ga biju po nogama, kad i kao radnik može da živi udobno. Šta ja kao navijač imam od toga što ćemo se plasirati na svetsko iako naravno navijam za naše? A to što nam se Srbija gasi i što nemamo šta da ostavimo pkolenjima, šta ćemo sa tim? Za to vreme Austrijanci i slični...

Kvante

pre 6 godina

Tek sto smo se oslobodili turskog jarma, Austrougarska nas je napala i tu smo izgubili mnogo stanovnistva, ekonomski unazadjeni i ojadjeni. Isto tako i 1941. smo napadnuti i izgubili milion ljudi, a ekonomija opet ojadjena. U socijalizmu smo napredovali i za kratko vreme smo postigli odlicne rezultate. Godine 1991. open na scenu stupaju Germani, raspada se Jugoslavija i opet ekonomski unazadjuje. I sta ocekuje ovaj austrijski trener, hotel Hilton i kavijar, to je krajnje licemerno.

mrki

pre 6 godina

A za to su najveći krivci njegovi zemljaci. Da smo mi njima oteli tolika bogatstvaa u zadnjih sto godina, dva puta porusili infrastrukturu, oni ne bi imali ni za jogurt.

monden

pre 6 godina

Čak što više, čovek je bio umeren u izjavi.Na njegovom mestu, ja bih sve to opisao sa puno sarkazma.Jer, kao društvo, sistematski, iznutra, unazađeno i, u svakom pogledu, ojađeno, nismo ni za šta drugo, već za podsmeh.

sloga

pre 6 godina

Ništa novo nismo saznali.Ali bez obzira na nedostatak novca i loše uslove ova zemlja i dalje pravi mnogo kvalitetnih fudbalera.Pa i u Austriji imate 2-3 kluba,koja dominiraju,a ostali ne mogu da se sastave.

Deki

pre 6 godina

Žalosno je što je ovaj čovek sve u pravu i što niko u Srbiji ne želi ništa da menja, uostalom, 2 miliona glasača tako želi. Državni novac se daje najviše u Zvezdu, pa onda u Partizan a ostalima sića. Tu nema jake lige, a na duže staze ni reprezentacije.Privatizaciju niko ne želi, jer onda političari nemaju vajdu, a i glasovi su bitni.7zpt99k

petronije

pre 6 godina

Ne znam sta se jede u Austriji ali mi odosmo u Rusiju a oni cetvrti u grupi sa tendencijom da budu peti...A on da je neki trener ne bi trenirao klubove po Srbiji i BiH vec klubove iz najboljih liga...

fantom

pre 6 godina

i sta je covek pogresno rekao? ziva istina. blizanci igraju evropu a ostali trunu i gase se, da bi ovi mogli da se provode. i jos im drzava u tome pomaze. a dugovi...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rai, 6. septembar 2017 16:50)

Naravno, lako je sve kritikovati. Verovatno je ovaj čovek u pravu. Ali ima i svetlih primera, Žofri Lovernj diže Srbiju i Partizan u nebesa, zbog koga je i otišao u NBA. Teško jeste, ali ajde da ne preterujemo mnogo.

Gde ja živim

pre 6 godina

A kako beše onaj naslov danas "Vratio se srpski fudbal". Aha jeste, sigurno. Ovo je loše na 2 nivoa. Prvi nivo je naravno vezan za to kroz šta fudbaleri i normalni treneri moraju da prolaze. Drugi je vezan za reklamu. Ovo je prilično loša reklama. Dakle kada FIFPro bude savetovao igračima da ne dolaze ovde ima da bude "Zavera, mrze nas" i sl.

rai

pre 6 godina

i sta je covek pogresno rekao? ziva istina. blizanci igraju evropu a ostali trunu i gase se, da bi ovi mogli da se provode. i jos im drzava u tome pomaze. a dugovi...

rai

pre 6 godina

i sta je covek pogresno rekao? ziva istina. blizanci igraju evropu a ostali trunu i gase se, da bi ovi mogli da se provode. i jos im drzava u tome pomaze. a dugovi...

Gde ja živim

pre 6 godina

A kako beše onaj naslov danas "Vratio se srpski fudbal". Aha jeste, sigurno. Ovo je loše na 2 nivoa. Prvi nivo je naravno vezan za to kroz šta fudbaleri i normalni treneri moraju da prolaze. Drugi je vezan za reklamu. Ovo je prilično loša reklama. Dakle kada FIFPro bude savetovao igračima da ne dolaze ovde ima da bude "Zavera, mrze nas" i sl.

Deki

pre 6 godina

Žalosno je što je ovaj čovek sve u pravu i što niko u Srbiji ne želi ništa da menja, uostalom, 2 miliona glasača tako želi. Državni novac se daje najviše u Zvezdu, pa onda u Partizan a ostalima sića. Tu nema jake lige, a na duže staze ni reprezentacije.Privatizaciju niko ne želi, jer onda političari nemaju vajdu, a i glasovi su bitni.7zpt99k

Volpi

pre 6 godina

Ama ljudi covjek govori o uslovima (neuslovima) a ne o rezultatima.
Kod nas se pola populacije hrani u pekarama, burek, pica, kifla s ovim, onim. On u sustini nije rekao nista novo, mi smo materijalna sirotinja, ali ono sto je izvesno postacemo i kulturna, duhovna...

monden

pre 6 godina

Čak što više, čovek je bio umeren u izjavi.Na njegovom mestu, ja bih sve to opisao sa puno sarkazma.Jer, kao društvo, sistematski, iznutra, unazađeno i, u svakom pogledu, ojađeno, nismo ni za šta drugo, već za podsmeh.

mrki

pre 6 godina

A za to su najveći krivci njegovi zemljaci. Da smo mi njima oteli tolika bogatstvaa u zadnjih sto godina, dva puta porusili infrastrukturu, oni ne bi imali ni za jogurt.

MMilos

pre 6 godina

Njegovo trenersko umece i nas domaci fudbal su u istom nivou. Svaka krpa nadje zakrpu. Kad je reprezentativni fudbal u pitanju : 

1.Srbija 8 5 3 0 17 7 +10 18 
2. 
3. 
4.Austrija 8 2 3 3 10 10 0 9
(Skomi, 06. septembar 2017 18:03)

Jel realno ovo ? Kako si ti inace ? Sad se plasirali posle koliko godina i sta ? Ti srecan ? Kao bolji od Austrije ? hahaha nevjerovatno... A da ne pominjem koliko su njihovi klubovi iznad nasih, a tek njihov standard... Uostalom to mu nije ni bila tema 'reprezentativni fudbal', vec domaca liga i rekao je zivu istinu.. Alo pa dje to ima da fudbaleri jedu nekakvu bajatu hranu, spavaju u hotelske sobe sa nagomilanim krevetima pored puta ?? Da su svlacionice pune vlage i gliba.. da se nema normalnih uslova za treniranje ? Prva kisa na terenu potop ... Pa oni su miljama iznad nas, a ti uzivaj u plasmanu .. vaaau

neutralni felsh

pre 6 godina

Ne znam sta se jede u Austriji ali mi odosmo u Rusiju a oni cetvrti u grupi sa tendencijom da budu peti...A on da je neki trener ne bi trenirao klubove po Srbiji i BiH vec klubove iz najboljih liga...
(petronije, 06. septembar 2017 17:22)


ne mozes da poredis klupski i reprezentativni fudbal. da je tako, englezi bi uvek igrali finala a uglavnom ne prodju osminu.
beli hleb i jogurt (tzv. belo brasno i mleko) su daleko od sportske ishrane, u svakom normalnom klubu imaju nutricionistu koji svakom igracu propisuje nacin individualne ishrane, a kamoli u klupskoj menzi...
laiku ovo njegovo "kifle i mleko" deluje smesno, ali tom izjavom je sve rekao o nasem fudbalu...

ono sto ovaj gospodin peter nece da kaze, jer je vaspitan, i pored svih teskoca je hteo da ostane i pomogne klubu da se konsoliduje, ali nije zeleo da mu razna muvala sapucu koji igrac da igra. da podsetim: najveci problem naseg fudbala su menadzercici sirom srbije koji imaju veze sa one 2 povlascena mastodonta u beogradu, pa svaki gura svoje sticenike da bi ih "centrale" zapazile i kaparisale... to su oni "sportski radnici" koji formalno ne rade nista, osim sto pune skupstinu fss i upravne odbore i komisije svojim beskorisnim prisustvom.
oduvek mi je bilo smesmo kad neko kaze "zvezdina ili partizanova filijala"... svi klubovi su njihove filijale, istovremeno.

dole neko pise "against modern football"... taj da je ikad video sta je moderni fudbal taj ne bi to ni napisao.

ucite na svojim greskama, ne krivite druge za sve

pre 6 godina

A za to su najveći krivci njegovi zemljaci. Da smo mi njima oteli tolika bogatstvaa u zadnjih sto godina, dva puta porusili infrastrukturu, oni ne bi imali ni za jogurt.
(mrki, 6. septembar 2017 17:17)

Samo se vi "patriJote" tesite, i lazite sami sebe da su druge zemlje krive sto je Srbija propala. Vidi sinko, izgleda da sam stariji od tebe pa pamtim, pre nego sto su nam kako kazes "porusili infrastrukturu" 1999. godine nije bilo para ni za jogurt! Plata mi je bila 10 nemackih maraka (danasnjih 5 evra). Tada nam jos uvek niko nije "srusio infrastrukturu" a nije bilo para ni za jogurt. Da nismo ipak mi sami sebi urusili onako lepu zemlju?

ja

pre 6 godina

Privatizacija svih klubova jedini lek, dok se to ne uradi kukuruz liga, jedina dobra stvar u svemu tome je sto smo talentovani pa se nekako provlacimo.

Deki

pre 6 godina

@petronije, pogrešno razmišljaš. Nije poenta u tome da ti reprezentacija igra svetsko, već da se svi u sportu u normalnim uslovima razvijaju. To što trenutno smo bolji od Austrije i kroz istoriju smo imali bolje igrače je zato što kod nas roditelji daju decu na sport a posebno na fudbal jer tu ima love, a na drugim stvarima kod nas nema. Što bi se Austrijanac mlatio po kiši, snegu, suncu, da ga biju po nogama, kad i kao radnik može da živi udobno. Šta ja kao navijač imam od toga što ćemo se plasirati na svetsko iako naravno navijam za naše? A to što nam se Srbija gasi i što nemamo šta da ostavimo pkolenjima, šta ćemo sa tim? Za to vreme Austrijanci i slični...

Kvante

pre 6 godina

Tek sto smo se oslobodili turskog jarma, Austrougarska nas je napala i tu smo izgubili mnogo stanovnistva, ekonomski unazadjeni i ojadjeni. Isto tako i 1941. smo napadnuti i izgubili milion ljudi, a ekonomija opet ojadjena. U socijalizmu smo napredovali i za kratko vreme smo postigli odlicne rezultate. Godine 1991. open na scenu stupaju Germani, raspada se Jugoslavija i opet ekonomski unazadjuje. I sta ocekuje ovaj austrijski trener, hotel Hilton i kavijar, to je krajnje licemerno.

Mit

pre 6 godina

On je rekao istinu a ko će se uvrijediti,njegova stvar!Jedina bolna stvar je da Srbija kasni 26 godina u pogledu promjena u fudbalu u odnosu na zemlje istočnog bloka.Sve ostaje isto a uvijek ista priča o talentima na kojima drugi zarađuju.

petronije

pre 6 godina

Ne znam sta se jede u Austriji ali mi odosmo u Rusiju a oni cetvrti u grupi sa tendencijom da budu peti...A on da je neki trener ne bi trenirao klubove po Srbiji i BiH vec klubove iz najboljih liga...

Nauci nesto

pre 6 godina

@srbija...raspitaj se malo o fudbalu pedesetih godina Rapidu i Austrijskoj reprezentaciji pa onda daj izjavu da je Srbija uvek bila bolja od Austrije. Svetskim fudbalom su tada vladali Madjari i Austrijanci!

analiza

pre 6 godina

"Naravno, lako je sve kritikovati. Verovatno je ovaj čovek u pravu. Ali ima i svetlih primera, Žofri Lovernj diže Srbiju i Partizan u nebesa, zbog koga je i otišao u NBA. Teško jeste, ali ajde da ne preterujemo mnogo."
(fantom)
Zofri je igrao za Par a ne za recimo KK Radnicki Kg,Slogu,Metalac i sl i to u vreme kad je Par jos i imao novca(Evroliga),tako da to ne moze da se poredi sa FK Radnicki Nis koji nema sanse da igra evrokupove.Covek ovde i prica da su jedini prof.klubovi Par i CZ,mada verujem da i Vozd na nesto lici.Ostalo je obicna boranija.Verujem coveku da su spavali po motelima tik uz put,bez klime i sa vise lezaja u sobama.Takodje je izostavio da kaze da nema redovnih plata u malim klubovima.Zofri je covek i zna da bez Par ne bi postojao na kosarkaskoj mapi,da ne bi ni video NBA,tako da je logicno da hvali i voli Par.Jer njemu nisu ostali duzni-kao DV,Musliju i gomili drugih.Mene,kao navijaca Par,nervira sto su nesposobni ljudi u ekonomskom delu dozvolili da se tako nesto desi-ej,Kecmanu godinama razvlaciti uplatu novca,a covek nas je cistim cudima uveo u Evroligu trojkom u Zg i ludim trojkama Makabiju,kad smo posle na kos igrali za finale El!Nekako ne verujem da se to desava u Vozd,jer se tamo zna gazda,ko kosi a ko vodu nosi.A Par je svaciji i niciji pa ko se vise ogrebe-narocito u fudbalu,gde ima vise novca.

Skomi

pre 6 godina

@MMilos
A jel si ti srecan sto smo se plasirali?Jel Srbija tvoja zemlja???Moja jeste i pun mi je lakat onih koji konstantno pljuju po istoj.Onaj ko je rodjen i zivi i radi ili igra fudbal u njoj ima pravo da je pljuje,i zemlju i standard i lose i stadione i ulice i zgrade.Na ovu zemlju je 1999 palo tone i tone bombi,unazadjuju je od 1990 godine,konstantno.Ne uporedjuj infrastrukturu u sportu SRBIJE i AUSTRIJE.Ja imam pravo da budem nezadovoljan uslovima u svojoj zemlji.ON NEMA. RAZUMES? Gde su Austrijiski timovi,ti sa perfektnim terenima,visokim standardom u Evropskim takmicenjima?Jel igraju neke zapazene uloge? NE i tacka. I kod njih se vrte 2-3 tima koja igraju tu i tamo evropska takmicenja. Ne pametuj,nego odluci koja je tvoja zemlja pa je brani svuda i u svakoj situaciji.

HanSolo

pre 6 godina

Sta zna Austrijanac sta valja. Ako jogurt piju znaci da burek jedu, sta bi drugo, a njemu to beli leb
(turbo, 06. septembar 2017 22:50)

I to je tebi "zdrava hrana" za fudbalera?! Pa čovek je u pravu.. Ti si to dokazao tvojim komentarom..

milos_no6

pre 6 godina

Lovernj je igrao u partizan, sigurno je imao dobra primanja i dobre uslove čim je odabrao i lako mu je da se hvali time, kada je neki bivši igrač iz nekog drugog kluba osim par i czv se hvalio i pričao na sve strane kako je čarobno. U Austriji možda ima 2-3 jaka kluba ali pogledajte u kakvim uslovima rade klubovi u prvoj i drugoj ligi, čak i treća liga ima mnogo bolje uslove nego dosta naših iz prve lige (teren, pomoćni teren, svlačionice...)

iv13

pre 6 godina

@fantom

da! jer je igrao za partizan!

sta kazu ovi stranci sto ne igraju za zvezdu i partizan?

sta je napisao ajzeja ostin koji je bio u fmp? (ajd skoro zvezda)

ja ne znam ni za jednog stranca koji je radio u srpskom sportu van blizanaca i bio zadovoljan.

Gde ja živim

pre 6 godina

@fantom

Prvo da ti kažem da se slažem sa tvojom konstatacijom da je najlakše kritikovati. Međutim pogrešan primer si izabrao. Koliko god katastrofalna situacija u košarci bila mislim da je miljama ispred fudbala. Pre svega zbog vrlo dobrih trenera koji tamo rade i koji su pomogli tom Lovernju da postane dobar ili bolji igrač. Dalje, kao što i sam vidiš u tekstu čovek je rekao da su Partizan i Zvezda jedini na nivou. Šta misliš da je Lovernj igrao u Crnokosi (simpatičan klub)koji je imao kafanski dug od 2 mil? Da li bi tada bio srećan. Naravno takođe je poznato da su i Zvezda i Partizan ostajali dužni svojim igračima.

Ono što je problem u ovoj državi je što se na ovakve stvari jako loše reaguje. Ili se potpuno ignorišu ili se pokušava sa krpljenjem iz budžeta. Kao „U teškoj smo situaciji, ali evo vam da budete srećni“. Tako se ne radi. Nego lepo doneseš zakon o sportu, oglasiš privatizaciju i uspostaviš jasne kriterijume. Onda lepo neko kupi R Niš, R Kg itd, uloži malo u teren, malo u pokrivanje stadiona (ne mora da se pravi stadion od 50 000 mesta, može i od 5 000) pa onda regulišeš suđenje i ne mešaš se. Najstrašnije u celoj priči je što mi presipamo pare koje nemamo u rupe bez dna.

I zato sam ja i rekao da ne može plasman na SP da označi povratak fudbala isto kao što ni zlato u košarci ne može da znači da imamo najbolju ligu u Evropi. U suprotnom imate izjave kao što je ona Adama Silvera da Srbija ima fantastičan sistem jer je osvojila srebro.

fantom

pre 6 godina

i sta je covek pogresno rekao? ziva istina. blizanci igraju evropu a ostali trunu i gase se, da bi ovi mogli da se provode. i jos im drzava u tome pomaze. a dugovi...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rai, 6. septembar 2017 16:50)

Naravno, lako je sve kritikovati. Verovatno je ovaj čovek u pravu. Ali ima i svetlih primera, Žofri Lovernj diže Srbiju i Partizan u nebesa, zbog koga je i otišao u NBA. Teško jeste, ali ajde da ne preterujemo mnogo.

Onaj koji zna

pre 6 godina

@Srbija*,,Vundertim,,Austrije je vladao svetom pre i posle drugog svetskog rata. Tako da to sto si napisao da smo uvek bili bolji od njih je smesno. 1954 su igrali polufinale SP.

Ne razumem

pre 6 godina

Ne razumem koji komentar o našem fudbalu je podrugljiv?
Ovde se niko nikom ne ruga. Da li je autor teksta razmotrio upotrebu reči "kritično"?

Kod nas, izgleda postoje samo ili komplimenti, ili ruganje - ništa između, a za "konstruktivnu kritiku" niko nije ni čuo.

sloga

pre 6 godina

Ništa novo nismo saznali.Ali bez obzira na nedostatak novca i loše uslove ova zemlja i dalje pravi mnogo kvalitetnih fudbalera.Pa i u Austriji imate 2-3 kluba,koja dominiraju,a ostali ne mogu da se sastave.

Boro iz Pobede

pre 6 godina

Vaše je pravo da mislite da je sve ovo izmišljeno da bi se omalovazio srpski narod. Ja se bojim da je sve tačno osim hleba, mislim da je u pitanju bio burek!

nikola

pre 6 godina

trebalo.je turke da pustimo na Beč. Ovaj prica o fudbalu iz zemlje koja zadnjih 60 godina nista nije uradila u fubalu.To kako mi živimo ima i puno vaseg udela.

Srbija

pre 6 godina

(Onaj koji zna, 6. septembar 2017 19:42)
(Nauci nesto, 6. septembar 2017 19:36)

Ma nemoj,vladali su svetskim fudbalom pre rata?Sta su radili onda Brazilci,Urugvajci,Italijani...?Ili ovaj sto je napisao da su bili polufinalisti 1954.god.na SP...pa sta ako su bili,njihova zemlja nije bila razorena u ratu pa da trpe posledice obnavljanja,kao nasa zemlja.Moze uvek neka zemlja da iznenadi i dogora do polufinala ali ne znaci da je sila u fudbalu.Juzna Koreja i Turska su takodje igrale polufinale 2002.pa nikad nisu bile svetske sile i uvek smo bili bolji od njih kao i od Austrije.Nabrojte mi poznate austrijske igrace a nabrojte jugoslovenske ili srpske igrace pa ce vam se samo reci.Od kad se igra EP nema ih ni na mapi,klubovi takodje i to pored silnih para koje imaju,za razliku od nasih.

novinar

pre 6 godina

kad vec prevodite tekst, sto ste izostavili najbitniji deo tj. da je otisao zato sto nije zeleo da mu drugi odredjuju ko ce da igra a ko ne! koji smo mi sljam!

Srbija

pre 6 godina

@petronije, pogrešno razmišljaš. Nije poenta u tome da ti reprezentacija igra svetsko, već da se svi u sportu u normalnim uslovima razvijaju. To što trenutno smo bolji od Austrije i kroz istoriju smo imali bolje igrače je zato što kod nas roditelji daju decu na sport a posebno na fudbal jer tu ima love, a na drugim stvarima kod nas nema. Šta ja kao navijač imam od toga što ćemo se plasirati na svetsko iako naravno navijam za naše? A to što nam se Srbija gasi i što nemamo šta da ostavimo pkolenjima, šta ćemo sa tim? Za to vreme Austrijanci i slični...
(Deki, 6. septembar 2017 18:13

E,vidis kako ti pogresno sagledavas stvari...Srbija nije trenutno bolja od Austrije,nego je oduvek bila,sto se tice fudbala,sporta,izuzev zimskih sportova.Kod nas ljudi ne salju svoju decu u fudbal,jer je tu najveca lova,nego zato sto je najpopularniji sport kod nas i jer smo najtalentovanija nacija za timske sportove i deca najvise vole fudbal.Tako je bilo i kad u fudbalu nije bilo love,tako je i sada,doduse,sad bogati roditelji guraju i svoju netalentovanu decu ali to nije poenta.Ne razumem sta bi ti hteo kao navijac da imas od naseg plasmana na SP?Sta ima nemacki ili spanski navijac posebno?Kvaliteti stadiona i infrastruktura zavise iskljucivo od bogatstva drzave a mi tu debelo kaskamo za Evropom jer imamo najvise lopova u politici i tako ce biti jer svako prvo gleda svoj dzep a klubovi i narod ga ne zanimaju.Nema pravog zakona za takve i tu je osnovni problem.

figuar

pre 6 godina

Ljudi sta se lozite sta neki austrijski trener E kategorije prica, pa on da vredi radio bi makar u njihovoj drugoj ligi,ako ne moze u prvoj koja je btw 3 evropska kategorija.a sad jedna mala digresija,posto pljuje po uslovima u Radnickom,zasto neki klub iz Austrije koji je u rangu Nislija I pored sve kinte I standarda ne moze da igra ni u snu polufinale kupa Uefa,kao sto je Radnicki svojevremeno igrao?Zato sto nisu talentovani za ovaj sport,a da bolje jedu od nas,to stoji....ali to im nije donelo neki
zapazen rezultat u fudbalu.

neutralni felsh

pre 6 godina

Samo se vi "patriJote" tesite, i lazite sami sebe da su druge zemlje krive sto je Srbija propala. Vidi sinko, izgleda da sam stariji od tebe pa pamtim, pre nego sto su nam kako kazes "porusili infrastrukturu" 1999. godine nije bilo para ni za jogurt! Plata mi je bila 10 nemackih maraka (danasnjih 5 evra). Tada nam jos uvek niko nije "srusio infrastrukturu" a nije bilo para ni za jogurt. Da nismo ipak mi sami sebi urusili onako lepu zemlju?
(ucite na svojim greskama, ne krivite druge za sve, 06. septembar 2017 23:30)


svaka cast, uzivao sam u svakom slovu. hvala bogu, jos nas ima kojima manipulatori ne mogu prodavati svoje glupe cigle.

PUSČPSN

pre 6 godina

Ljudi u ovoj zemlji uopšte nisu svesni činjenice da smo ubedljivo najveća sirotinja u Evropi.
Fascinira činjenica da ljudi koji se najviše pate imaju i najjače argumente da kritikuju stav ovog trenera.
Svi znamo kod koga je ključ od ludnice u kojoj se nalazimo ali ništa ne preduzimamo da izađemo iz nje.

Skomi

pre 6 godina

Njegovo trenersko umece i nas domaci fudbal su u istom nivou. Svaka krpa nadje zakrpu. Kad je reprezentativni fudbal u pitanju :

1.Srbija 8 5 3 0 17 7 +10 18
2.
3.
4.Austrija 8 2 3 3 10 10 0 9

Nislija

pre 6 godina

Covek je potpuno u pravu. Sad treba kao da budem patriota i da pocnem da ga pljujem i pored toga sto znam da ono sto govori je istina. A o situaciji u Radnickom i o upravi kluba bolje i da ne razmisljam. Osobe, poput one koja je na vrhu Radnickog, predstavljaju rak ranu ove zemlje i zbog takvih smo tu gde smo, ali i zbog svih nas ostalih koji ih trpimo.

gordan

pre 6 godina

Sve je ovo istina, jedino se ne slazem da su CZ I Partizan profesionalni klubovi.

Istina boli ali mi Srbi volimo da zivimo u oblacima, pa kad cujemo istinu onda boli.

ArtuDitu

pre 6 godina

@ Srbija
Pobednik Svetskog prvenstva 1954. bila je Zapadna Nemacka koja je devet godina pre toga bila poptpuno razrusena i koja je dugo posle 1954. sanirala posledice II Svetskog rata. Prema tome argument razrusenosti koji navodite uopste ne stoji. Fudbalska liga Juzne Koreje daleko je jaca nego Super liga Srbije. Samo sto zivimo u uverenju da svet ne bi mogao da funkcionise da mi ne postojimo.
@ Skomi
Svako normalan raduje se uspehu svoje reprezentacije. Ali, kao i sve u nasem fudbalu i ovo je izuzetak a ne pravilo. Nas poslednji nastup na SP zavrsio se debaklom a od tada nije bilo niceg na reprezentativnom planu. Titule koje osvajaju nekakve mlade selekcije irelevantne su u fudbalskom svetu.
Losa fudbalska i svaka druga infrastruktura je samo nas problem i niciji vise. NATO nije bombardovao stadione i druga sportska borilista. Upiranje prstom u drugog klasicno je trazenje izgovora koje treba pokrije nase necinjenje. Da li je NATO kriv sto trava na Zvezdinom stadionu nije licila ni na sta ili sto sam objekat vise podseca na neki kazamat a ne na sportski objekat u XXI veku? Da li je NATO kriv sto se decenijama ne prepoznaju potrebe profesionalnog sporta pa su nam objekti uglavnom iz druge polovine XX veka. O zanemarenosti skolskog sporta mogao bih nasiroko. Na kraju, porusene zgrade u Beogradu i dalje stoje netaknute, u samom centru, 18 godina kasnije. Da nije NATO kriv sto ih nije srusio do temelja?
Nije ovo jedini trener sa ovakvim impresijama. Iste utiske imao je i Mateus, Jirgen Reber. To sto mi mislimo da je ovde strava nas je problem a ne stranaca koji saopste apsolutnu istinu koja nam se ne svidja. I nije stvar u tome da li cemo da branimo nesto sto je neodbranjivo nego sta cemo da uradimo da nesto promenimo. Ne zbog stranaca, vec zbog nas samih.

Realno

pre 6 godina

Pazi, dobijaju platu, neka kupe nešto uz jogurt.
U drugim zanimanjima svaki radnik plaća sebi hranu.
Izgleda da jedino sportisti očekuju besplatan doručak, gaće I čarape. Komunizam živi u sportu, a plata im je kapitalistička.

petronije

pre 6 godina

Ne znam sta se jede u Austriji ali mi odosmo u Rusiju a oni cetvrti u grupi sa tendencijom da budu peti...A on da je neki trener ne bi trenirao klubove po Srbiji i BiH vec klubove iz najboljih liga...

Skomi

pre 6 godina

Njegovo trenersko umece i nas domaci fudbal su u istom nivou. Svaka krpa nadje zakrpu. Kad je reprezentativni fudbal u pitanju :

1.Srbija 8 5 3 0 17 7 +10 18
2.
3.
4.Austrija 8 2 3 3 10 10 0 9

figuar

pre 6 godina

Ljudi sta se lozite sta neki austrijski trener E kategorije prica, pa on da vredi radio bi makar u njihovoj drugoj ligi,ako ne moze u prvoj koja je btw 3 evropska kategorija.a sad jedna mala digresija,posto pljuje po uslovima u Radnickom,zasto neki klub iz Austrije koji je u rangu Nislija I pored sve kinte I standarda ne moze da igra ni u snu polufinale kupa Uefa,kao sto je Radnicki svojevremeno igrao?Zato sto nisu talentovani za ovaj sport,a da bolje jedu od nas,to stoji....ali to im nije donelo neki
zapazen rezultat u fudbalu.

mrki

pre 6 godina

A za to su najveći krivci njegovi zemljaci. Da smo mi njima oteli tolika bogatstvaa u zadnjih sto godina, dva puta porusili infrastrukturu, oni ne bi imali ni za jogurt.

fantom

pre 6 godina

i sta je covek pogresno rekao? ziva istina. blizanci igraju evropu a ostali trunu i gase se, da bi ovi mogli da se provode. i jos im drzava u tome pomaze. a dugovi...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rai, 6. septembar 2017 16:50)

Naravno, lako je sve kritikovati. Verovatno je ovaj čovek u pravu. Ali ima i svetlih primera, Žofri Lovernj diže Srbiju i Partizan u nebesa, zbog koga je i otišao u NBA. Teško jeste, ali ajde da ne preterujemo mnogo.

nikola

pre 6 godina

trebalo.je turke da pustimo na Beč. Ovaj prica o fudbalu iz zemlje koja zadnjih 60 godina nista nije uradila u fubalu.To kako mi živimo ima i puno vaseg udela.

Srbija

pre 6 godina

@petronije, pogrešno razmišljaš. Nije poenta u tome da ti reprezentacija igra svetsko, već da se svi u sportu u normalnim uslovima razvijaju. To što trenutno smo bolji od Austrije i kroz istoriju smo imali bolje igrače je zato što kod nas roditelji daju decu na sport a posebno na fudbal jer tu ima love, a na drugim stvarima kod nas nema. Šta ja kao navijač imam od toga što ćemo se plasirati na svetsko iako naravno navijam za naše? A to što nam se Srbija gasi i što nemamo šta da ostavimo pkolenjima, šta ćemo sa tim? Za to vreme Austrijanci i slični...
(Deki, 6. septembar 2017 18:13

E,vidis kako ti pogresno sagledavas stvari...Srbija nije trenutno bolja od Austrije,nego je oduvek bila,sto se tice fudbala,sporta,izuzev zimskih sportova.Kod nas ljudi ne salju svoju decu u fudbal,jer je tu najveca lova,nego zato sto je najpopularniji sport kod nas i jer smo najtalentovanija nacija za timske sportove i deca najvise vole fudbal.Tako je bilo i kad u fudbalu nije bilo love,tako je i sada,doduse,sad bogati roditelji guraju i svoju netalentovanu decu ali to nije poenta.Ne razumem sta bi ti hteo kao navijac da imas od naseg plasmana na SP?Sta ima nemacki ili spanski navijac posebno?Kvaliteti stadiona i infrastruktura zavise iskljucivo od bogatstva drzave a mi tu debelo kaskamo za Evropom jer imamo najvise lopova u politici i tako ce biti jer svako prvo gleda svoj dzep a klubovi i narod ga ne zanimaju.Nema pravog zakona za takve i tu je osnovni problem.

Kvante

pre 6 godina

Tek sto smo se oslobodili turskog jarma, Austrougarska nas je napala i tu smo izgubili mnogo stanovnistva, ekonomski unazadjeni i ojadjeni. Isto tako i 1941. smo napadnuti i izgubili milion ljudi, a ekonomija opet ojadjena. U socijalizmu smo napredovali i za kratko vreme smo postigli odlicne rezultate. Godine 1991. open na scenu stupaju Germani, raspada se Jugoslavija i opet ekonomski unazadjuje. I sta ocekuje ovaj austrijski trener, hotel Hilton i kavijar, to je krajnje licemerno.

Skomi

pre 6 godina

@MMilos
A jel si ti srecan sto smo se plasirali?Jel Srbija tvoja zemlja???Moja jeste i pun mi je lakat onih koji konstantno pljuju po istoj.Onaj ko je rodjen i zivi i radi ili igra fudbal u njoj ima pravo da je pljuje,i zemlju i standard i lose i stadione i ulice i zgrade.Na ovu zemlju je 1999 palo tone i tone bombi,unazadjuju je od 1990 godine,konstantno.Ne uporedjuj infrastrukturu u sportu SRBIJE i AUSTRIJE.Ja imam pravo da budem nezadovoljan uslovima u svojoj zemlji.ON NEMA. RAZUMES? Gde su Austrijiski timovi,ti sa perfektnim terenima,visokim standardom u Evropskim takmicenjima?Jel igraju neke zapazene uloge? NE i tacka. I kod njih se vrte 2-3 tima koja igraju tu i tamo evropska takmicenja. Ne pametuj,nego odluci koja je tvoja zemlja pa je brani svuda i u svakoj situaciji.

Srbija

pre 6 godina

(Onaj koji zna, 6. septembar 2017 19:42)
(Nauci nesto, 6. septembar 2017 19:36)

Ma nemoj,vladali su svetskim fudbalom pre rata?Sta su radili onda Brazilci,Urugvajci,Italijani...?Ili ovaj sto je napisao da su bili polufinalisti 1954.god.na SP...pa sta ako su bili,njihova zemlja nije bila razorena u ratu pa da trpe posledice obnavljanja,kao nasa zemlja.Moze uvek neka zemlja da iznenadi i dogora do polufinala ali ne znaci da je sila u fudbalu.Juzna Koreja i Turska su takodje igrale polufinale 2002.pa nikad nisu bile svetske sile i uvek smo bili bolji od njih kao i od Austrije.Nabrojte mi poznate austrijske igrace a nabrojte jugoslovenske ili srpske igrace pa ce vam se samo reci.Od kad se igra EP nema ih ni na mapi,klubovi takodje i to pored silnih para koje imaju,za razliku od nasih.

sloga

pre 6 godina

Ništa novo nismo saznali.Ali bez obzira na nedostatak novca i loše uslove ova zemlja i dalje pravi mnogo kvalitetnih fudbalera.Pa i u Austriji imate 2-3 kluba,koja dominiraju,a ostali ne mogu da se sastave.

MMilos

pre 6 godina

Njegovo trenersko umece i nas domaci fudbal su u istom nivou. Svaka krpa nadje zakrpu. Kad je reprezentativni fudbal u pitanju : 

1.Srbija 8 5 3 0 17 7 +10 18 
2. 
3. 
4.Austrija 8 2 3 3 10 10 0 9
(Skomi, 06. septembar 2017 18:03)

Jel realno ovo ? Kako si ti inace ? Sad se plasirali posle koliko godina i sta ? Ti srecan ? Kao bolji od Austrije ? hahaha nevjerovatno... A da ne pominjem koliko su njihovi klubovi iznad nasih, a tek njihov standard... Uostalom to mu nije ni bila tema 'reprezentativni fudbal', vec domaca liga i rekao je zivu istinu.. Alo pa dje to ima da fudbaleri jedu nekakvu bajatu hranu, spavaju u hotelske sobe sa nagomilanim krevetima pored puta ?? Da su svlacionice pune vlage i gliba.. da se nema normalnih uslova za treniranje ? Prva kisa na terenu potop ... Pa oni su miljama iznad nas, a ti uzivaj u plasmanu .. vaaau

ucite na svojim greskama, ne krivite druge za sve

pre 6 godina

A za to su najveći krivci njegovi zemljaci. Da smo mi njima oteli tolika bogatstvaa u zadnjih sto godina, dva puta porusili infrastrukturu, oni ne bi imali ni za jogurt.
(mrki, 6. septembar 2017 17:17)

Samo se vi "patriJote" tesite, i lazite sami sebe da su druge zemlje krive sto je Srbija propala. Vidi sinko, izgleda da sam stariji od tebe pa pamtim, pre nego sto su nam kako kazes "porusili infrastrukturu" 1999. godine nije bilo para ni za jogurt! Plata mi je bila 10 nemackih maraka (danasnjih 5 evra). Tada nam jos uvek niko nije "srusio infrastrukturu" a nije bilo para ni za jogurt. Da nismo ipak mi sami sebi urusili onako lepu zemlju?

Onaj koji zna

pre 6 godina

@Srbija*,,Vundertim,,Austrije je vladao svetom pre i posle drugog svetskog rata. Tako da to sto si napisao da smo uvek bili bolji od njih je smesno. 1954 su igrali polufinale SP.

rai

pre 6 godina

i sta je covek pogresno rekao? ziva istina. blizanci igraju evropu a ostali trunu i gase se, da bi ovi mogli da se provode. i jos im drzava u tome pomaze. a dugovi...

Nauci nesto

pre 6 godina

@srbija...raspitaj se malo o fudbalu pedesetih godina Rapidu i Austrijskoj reprezentaciji pa onda daj izjavu da je Srbija uvek bila bolja od Austrije. Svetskim fudbalom su tada vladali Madjari i Austrijanci!

HanSolo

pre 6 godina

Sta zna Austrijanac sta valja. Ako jogurt piju znaci da burek jedu, sta bi drugo, a njemu to beli leb
(turbo, 06. septembar 2017 22:50)

I to je tebi "zdrava hrana" za fudbalera?! Pa čovek je u pravu.. Ti si to dokazao tvojim komentarom..

monden

pre 6 godina

Čak što više, čovek je bio umeren u izjavi.Na njegovom mestu, ja bih sve to opisao sa puno sarkazma.Jer, kao društvo, sistematski, iznutra, unazađeno i, u svakom pogledu, ojađeno, nismo ni za šta drugo, već za podsmeh.

Deki

pre 6 godina

Žalosno je što je ovaj čovek sve u pravu i što niko u Srbiji ne želi ništa da menja, uostalom, 2 miliona glasača tako želi. Državni novac se daje najviše u Zvezdu, pa onda u Partizan a ostalima sića. Tu nema jake lige, a na duže staze ni reprezentacije.Privatizaciju niko ne želi, jer onda političari nemaju vajdu, a i glasovi su bitni.7zpt99k

Mit

pre 6 godina

On je rekao istinu a ko će se uvrijediti,njegova stvar!Jedina bolna stvar je da Srbija kasni 26 godina u pogledu promjena u fudbalu u odnosu na zemlje istočnog bloka.Sve ostaje isto a uvijek ista priča o talentima na kojima drugi zarađuju.

Gde ja živim

pre 6 godina

A kako beše onaj naslov danas "Vratio se srpski fudbal". Aha jeste, sigurno. Ovo je loše na 2 nivoa. Prvi nivo je naravno vezan za to kroz šta fudbaleri i normalni treneri moraju da prolaze. Drugi je vezan za reklamu. Ovo je prilično loša reklama. Dakle kada FIFPro bude savetovao igračima da ne dolaze ovde ima da bude "Zavera, mrze nas" i sl.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ne znam sta se jede u Austriji ali mi odosmo u Rusiju a oni cetvrti u grupi sa tendencijom da budu peti...A on da je neki trener ne bi trenirao klubove po Srbiji i BiH vec klubove iz najboljih liga...
(petronije, 06. septembar 2017 17:22)


ne mozes da poredis klupski i reprezentativni fudbal. da je tako, englezi bi uvek igrali finala a uglavnom ne prodju osminu.
beli hleb i jogurt (tzv. belo brasno i mleko) su daleko od sportske ishrane, u svakom normalnom klubu imaju nutricionistu koji svakom igracu propisuje nacin individualne ishrane, a kamoli u klupskoj menzi...
laiku ovo njegovo "kifle i mleko" deluje smesno, ali tom izjavom je sve rekao o nasem fudbalu...

ono sto ovaj gospodin peter nece da kaze, jer je vaspitan, i pored svih teskoca je hteo da ostane i pomogne klubu da se konsoliduje, ali nije zeleo da mu razna muvala sapucu koji igrac da igra. da podsetim: najveci problem naseg fudbala su menadzercici sirom srbije koji imaju veze sa one 2 povlascena mastodonta u beogradu, pa svaki gura svoje sticenike da bi ih "centrale" zapazile i kaparisale... to su oni "sportski radnici" koji formalno ne rade nista, osim sto pune skupstinu fss i upravne odbore i komisije svojim beskorisnim prisustvom.
oduvek mi je bilo smesmo kad neko kaze "zvezdina ili partizanova filijala"... svi klubovi su njihove filijale, istovremeno.

dole neko pise "against modern football"... taj da je ikad video sta je moderni fudbal taj ne bi to ni napisao.

milos_no6

pre 6 godina

Lovernj je igrao u partizan, sigurno je imao dobra primanja i dobre uslove čim je odabrao i lako mu je da se hvali time, kada je neki bivši igrač iz nekog drugog kluba osim par i czv se hvalio i pričao na sve strane kako je čarobno. U Austriji možda ima 2-3 jaka kluba ali pogledajte u kakvim uslovima rade klubovi u prvoj i drugoj ligi, čak i treća liga ima mnogo bolje uslove nego dosta naših iz prve lige (teren, pomoćni teren, svlačionice...)

Deki

pre 6 godina

@petronije, pogrešno razmišljaš. Nije poenta u tome da ti reprezentacija igra svetsko, već da se svi u sportu u normalnim uslovima razvijaju. To što trenutno smo bolji od Austrije i kroz istoriju smo imali bolje igrače je zato što kod nas roditelji daju decu na sport a posebno na fudbal jer tu ima love, a na drugim stvarima kod nas nema. Što bi se Austrijanac mlatio po kiši, snegu, suncu, da ga biju po nogama, kad i kao radnik može da živi udobno. Šta ja kao navijač imam od toga što ćemo se plasirati na svetsko iako naravno navijam za naše? A to što nam se Srbija gasi i što nemamo šta da ostavimo pkolenjima, šta ćemo sa tim? Za to vreme Austrijanci i slični...

Gde ja živim

pre 6 godina

@fantom

Prvo da ti kažem da se slažem sa tvojom konstatacijom da je najlakše kritikovati. Međutim pogrešan primer si izabrao. Koliko god katastrofalna situacija u košarci bila mislim da je miljama ispred fudbala. Pre svega zbog vrlo dobrih trenera koji tamo rade i koji su pomogli tom Lovernju da postane dobar ili bolji igrač. Dalje, kao što i sam vidiš u tekstu čovek je rekao da su Partizan i Zvezda jedini na nivou. Šta misliš da je Lovernj igrao u Crnokosi (simpatičan klub)koji je imao kafanski dug od 2 mil? Da li bi tada bio srećan. Naravno takođe je poznato da su i Zvezda i Partizan ostajali dužni svojim igračima.

Ono što je problem u ovoj državi je što se na ovakve stvari jako loše reaguje. Ili se potpuno ignorišu ili se pokušava sa krpljenjem iz budžeta. Kao „U teškoj smo situaciji, ali evo vam da budete srećni“. Tako se ne radi. Nego lepo doneseš zakon o sportu, oglasiš privatizaciju i uspostaviš jasne kriterijume. Onda lepo neko kupi R Niš, R Kg itd, uloži malo u teren, malo u pokrivanje stadiona (ne mora da se pravi stadion od 50 000 mesta, može i od 5 000) pa onda regulišeš suđenje i ne mešaš se. Najstrašnije u celoj priči je što mi presipamo pare koje nemamo u rupe bez dna.

I zato sam ja i rekao da ne može plasman na SP da označi povratak fudbala isto kao što ni zlato u košarci ne može da znači da imamo najbolju ligu u Evropi. U suprotnom imate izjave kao što je ona Adama Silvera da Srbija ima fantastičan sistem jer je osvojila srebro.

Realno

pre 6 godina

Pazi, dobijaju platu, neka kupe nešto uz jogurt.
U drugim zanimanjima svaki radnik plaća sebi hranu.
Izgleda da jedino sportisti očekuju besplatan doručak, gaće I čarape. Komunizam živi u sportu, a plata im je kapitalistička.

analiza

pre 6 godina

"Naravno, lako je sve kritikovati. Verovatno je ovaj čovek u pravu. Ali ima i svetlih primera, Žofri Lovernj diže Srbiju i Partizan u nebesa, zbog koga je i otišao u NBA. Teško jeste, ali ajde da ne preterujemo mnogo."
(fantom)
Zofri je igrao za Par a ne za recimo KK Radnicki Kg,Slogu,Metalac i sl i to u vreme kad je Par jos i imao novca(Evroliga),tako da to ne moze da se poredi sa FK Radnicki Nis koji nema sanse da igra evrokupove.Covek ovde i prica da su jedini prof.klubovi Par i CZ,mada verujem da i Vozd na nesto lici.Ostalo je obicna boranija.Verujem coveku da su spavali po motelima tik uz put,bez klime i sa vise lezaja u sobama.Takodje je izostavio da kaze da nema redovnih plata u malim klubovima.Zofri je covek i zna da bez Par ne bi postojao na kosarkaskoj mapi,da ne bi ni video NBA,tako da je logicno da hvali i voli Par.Jer njemu nisu ostali duzni-kao DV,Musliju i gomili drugih.Mene,kao navijaca Par,nervira sto su nesposobni ljudi u ekonomskom delu dozvolili da se tako nesto desi-ej,Kecmanu godinama razvlaciti uplatu novca,a covek nas je cistim cudima uveo u Evroligu trojkom u Zg i ludim trojkama Makabiju,kad smo posle na kos igrali za finale El!Nekako ne verujem da se to desava u Vozd,jer se tamo zna gazda,ko kosi a ko vodu nosi.A Par je svaciji i niciji pa ko se vise ogrebe-narocito u fudbalu,gde ima vise novca.

iv13

pre 6 godina

@fantom

da! jer je igrao za partizan!

sta kazu ovi stranci sto ne igraju za zvezdu i partizan?

sta je napisao ajzeja ostin koji je bio u fmp? (ajd skoro zvezda)

ja ne znam ni za jednog stranca koji je radio u srpskom sportu van blizanaca i bio zadovoljan.

Volpi

pre 6 godina

Ama ljudi covjek govori o uslovima (neuslovima) a ne o rezultatima.
Kod nas se pola populacije hrani u pekarama, burek, pica, kifla s ovim, onim. On u sustini nije rekao nista novo, mi smo materijalna sirotinja, ali ono sto je izvesno postacemo i kulturna, duhovna...

neutralni felsh

pre 6 godina

Samo se vi "patriJote" tesite, i lazite sami sebe da su druge zemlje krive sto je Srbija propala. Vidi sinko, izgleda da sam stariji od tebe pa pamtim, pre nego sto su nam kako kazes "porusili infrastrukturu" 1999. godine nije bilo para ni za jogurt! Plata mi je bila 10 nemackih maraka (danasnjih 5 evra). Tada nam jos uvek niko nije "srusio infrastrukturu" a nije bilo para ni za jogurt. Da nismo ipak mi sami sebi urusili onako lepu zemlju?
(ucite na svojim greskama, ne krivite druge za sve, 06. septembar 2017 23:30)


svaka cast, uzivao sam u svakom slovu. hvala bogu, jos nas ima kojima manipulatori ne mogu prodavati svoje glupe cigle.

ja

pre 6 godina

Privatizacija svih klubova jedini lek, dok se to ne uradi kukuruz liga, jedina dobra stvar u svemu tome je sto smo talentovani pa se nekako provlacimo.

PUSČPSN

pre 6 godina

Ljudi u ovoj zemlji uopšte nisu svesni činjenice da smo ubedljivo najveća sirotinja u Evropi.
Fascinira činjenica da ljudi koji se najviše pate imaju i najjače argumente da kritikuju stav ovog trenera.
Svi znamo kod koga je ključ od ludnice u kojoj se nalazimo ali ništa ne preduzimamo da izađemo iz nje.

ArtuDitu

pre 6 godina

@ Srbija
Pobednik Svetskog prvenstva 1954. bila je Zapadna Nemacka koja je devet godina pre toga bila poptpuno razrusena i koja je dugo posle 1954. sanirala posledice II Svetskog rata. Prema tome argument razrusenosti koji navodite uopste ne stoji. Fudbalska liga Juzne Koreje daleko je jaca nego Super liga Srbije. Samo sto zivimo u uverenju da svet ne bi mogao da funkcionise da mi ne postojimo.
@ Skomi
Svako normalan raduje se uspehu svoje reprezentacije. Ali, kao i sve u nasem fudbalu i ovo je izuzetak a ne pravilo. Nas poslednji nastup na SP zavrsio se debaklom a od tada nije bilo niceg na reprezentativnom planu. Titule koje osvajaju nekakve mlade selekcije irelevantne su u fudbalskom svetu.
Losa fudbalska i svaka druga infrastruktura je samo nas problem i niciji vise. NATO nije bombardovao stadione i druga sportska borilista. Upiranje prstom u drugog klasicno je trazenje izgovora koje treba pokrije nase necinjenje. Da li je NATO kriv sto trava na Zvezdinom stadionu nije licila ni na sta ili sto sam objekat vise podseca na neki kazamat a ne na sportski objekat u XXI veku? Da li je NATO kriv sto se decenijama ne prepoznaju potrebe profesionalnog sporta pa su nam objekti uglavnom iz druge polovine XX veka. O zanemarenosti skolskog sporta mogao bih nasiroko. Na kraju, porusene zgrade u Beogradu i dalje stoje netaknute, u samom centru, 18 godina kasnije. Da nije NATO kriv sto ih nije srusio do temelja?
Nije ovo jedini trener sa ovakvim impresijama. Iste utiske imao je i Mateus, Jirgen Reber. To sto mi mislimo da je ovde strava nas je problem a ne stranaca koji saopste apsolutnu istinu koja nam se ne svidja. I nije stvar u tome da li cemo da branimo nesto sto je neodbranjivo nego sta cemo da uradimo da nesto promenimo. Ne zbog stranaca, vec zbog nas samih.

Nislija

pre 6 godina

Covek je potpuno u pravu. Sad treba kao da budem patriota i da pocnem da ga pljujem i pored toga sto znam da ono sto govori je istina. A o situaciji u Radnickom i o upravi kluba bolje i da ne razmisljam. Osobe, poput one koja je na vrhu Radnickog, predstavljaju rak ranu ove zemlje i zbog takvih smo tu gde smo, ali i zbog svih nas ostalih koji ih trpimo.

novinar

pre 6 godina

kad vec prevodite tekst, sto ste izostavili najbitniji deo tj. da je otisao zato sto nije zeleo da mu drugi odredjuju ko ce da igra a ko ne! koji smo mi sljam!

gordan

pre 6 godina

Sve je ovo istina, jedino se ne slazem da su CZ I Partizan profesionalni klubovi.

Istina boli ali mi Srbi volimo da zivimo u oblacima, pa kad cujemo istinu onda boli.

Ne razumem

pre 6 godina

Ne razumem koji komentar o našem fudbalu je podrugljiv?
Ovde se niko nikom ne ruga. Da li je autor teksta razmotrio upotrebu reči "kritično"?

Kod nas, izgleda postoje samo ili komplimenti, ili ruganje - ništa između, a za "konstruktivnu kritiku" niko nije ni čuo.

Boro iz Pobede

pre 6 godina

Vaše je pravo da mislite da je sve ovo izmišljeno da bi se omalovazio srpski narod. Ja se bojim da je sve tačno osim hleba, mislim da je u pitanju bio burek!