Ponedeljak, 21.08.2017.

08:48

Federer: Da osvojim i US open? To bi bilo smešno

Švajcarski teniser Rodžer Federer nije svrstao sebe u najuži krug favorita za osvajanje ovogodišnjeg US opena.

Izvor: B92

Federer: Da osvojim i US open? To bi bilo smešno IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

125 Komentari

Sortiraj po:

Negotin

pre 6 godina

Pogledajte finala GS finala koje je dobio Federer i obratite pažnju rangiranost igraca. Nole samo prvi AO je dobio protiv Conge sve ostale Nadal, Federer i Marej. Nole je car, a ovo sto se svi povlače do kraja godine nije slučajno, nece da ucestvuju u cirkusu.

Вељко

pre 6 godina

Па,да.
Било је смешно да ћеш освојити и ОЗИ опен после 6 месеци паузе,па си лаганица освојио,па и Индијан Велс,па Мајами,па два месеца паузе,па ипак бато Вимблдон!
Мени би било смешно,не,пресмешно да га не освојиш.
Само нисам сигуран против кога ћеш играти финале?
Можда опет Рафица,Можда Звер?

Pele

pre 6 godina

Teško mi je da priznam, ali se po plusevima i minusima vidi da Novak Djoković nije omiljeni sportista u Srbiji ili bar kod čitalaca ovih elektronskih vesti.
Šteta, ali takvi smo mi Srbi...

igor

pre 6 godina

Ovo je Rodjina priprema za odlazak jer ovakav tenis koji se trenutno igra delimično prošle i ove sezone je najmanju ruku smešan i žalostan ,da neko sa 36 osvaja turnire a ništa nije poboljšao u svojoj igri u poslednjih 5 godina dok svi ostali moraju to da trpe i ćute i odigraju te mečeve sa pola gasa ili jednostavno preskoče sezonu ,moja poruka idi čuvaj unuke ,dosta si para zaradio,pusti ovu decu i one koji još mogu da unaprede tenis da igraju bez ograničenja



Samo bekendom samara nadala, slucajno brate.

Simpo

pre 6 godina

Ovo je Rodjina priprema za odlazak jer ovakav tenis koji se trenutno igra delimično prošle i ove sezone je najmanju ruku smešan i žalostan ,da neko sa 36 osvaja turnire a ništa nije poboljšao u svojoj igri u poslednjih 5 godina dok svi ostali moraju to da trpe i ćute i odigraju te mečeve sa pola gasa ili jednostavno preskoče sezonu ,moja poruka idi čuvaj unuke ,dosta si para zaradio,pusti ovu decu i one koji još mogu da unaprede tenis da igraju bez ograničenja

Bojan

pre 6 godina

(Bond, 21. avgust 2017 21:36)
mislim da previse plitko gledas stvari. Pa pazi, cak i na prva 3 od 4 uzastopna slema Noleta, Rodja je gubio samo od Novaka. Znaci Federer u vec poodmaklim 30im gubi SAMO od Novaka u najboljim danima, to ne da nije minus za njegovu karijeru, vec debeli plus.


za ovog koji spominje Borga, da, naravno, Borg je jedan od najboljih, ali mislim da je ipak daleko veci uspeh osvojiti 19 slemova, nego 11, ali kao ko zna koliko bi osvojio da se nije tako rano povukao. Naravno, mogao je osvojiti 25, ali nije.

to je kao u skoli ono sto se pogresno vise cene ljudi koji bi mogli da imaju sve petice, ali se kao ne trude, nego oni koji se trude maksimalno pa negde skliznu.
uvek postujem vise onog koji je sebe iscedio maksimalno, pa makar to pokazalo po koju falinku. Kao sto recimo cenim vise Kobija od Sheka, iako je Shek nesumnjivo bio veci potencijal i da je vise trenirao karijera bi mu bila sigurno duplo uspesnija (iako naravno ni ovako nije za baciti).

Kosta

pre 6 godina

Pravu istinu o Noletovom neverovatnom padu, verovatno će saznati neke buduće generacije. Nagađam da je Federer morao da ostane kralj tenisa, pa hajde da kažem i to-po svaku cenu...E sad ko je tu koga i šta i zašto...to je već izvan domašaja običnog sveta. Tenis je sport "kaparisan" za bogate (i njihovu razmaženu dečicu) i tu valja i tražiti sve odgovore.

jasno k'o dan

pre 6 godina

@Mikijeva devojka ,osporavaju ga samo Srbi,koji su postali "eksperti" za tenis iako nikad nisu uzeli teniski reket uruke ,dok ga drugi smatraju najboljim svih vremena.Pitajte tenisere iz prethodnih perioda,a i ove sa kojima igra,da ne govorimo o publici širom svijeta.

Mikiijeva devojka

pre 6 godina

jasno k'o dan
Ne mogu da tupim. Slažem se sa Bondom. Ti misliš drugačije i to je prihvatljivo. Prihvatljivo je neslaganje ali nije mi zanimljivo da se dalje proširujem.

umetnos je umetnos

pre 6 godina

(kaokakao, 21. avgust 2017 10:30)
Varaš se druže. Navijam za Federera zato što igra najlepši tenis. Verujem i mnogo drugih iz istog razloga. Pritom se nikad nije folirao kad gubi niti tražio medicinske tajm-aute, kao recimo Đoković na početku karijere. Nikad nije predao meč.
Odavno je penioner, a i dalje igra najjače, i bez konkurencije najlepše.
kad gledam Đokovića, a naročito Nadala, i sam se oznojim od njihove muke.
A Federer uvek suv, izgleda kao da igra bez napora, i dobija.
Umetnik tenisa.
Ne navijam protiv Đokovića, nego za Federera.

Bond

pre 6 godina

(Bojan, 21. avgust 2017 19:55)

Pa u tome i jeste fazon sto se nije povukao na vreme.
Jer ako cemo realno, previse je Fedex doziveo bolnih poraza od Novaka i Rafe na najvecim turnirima pa da bi se tek tako olako smatrao najvecim svih vremena.
Ne zaboravimo Roger je zbirno od Novaka i Rafe doziveo cak 18 poraza na Gren Slemovima.
Plus na sve to ima i 3 poraza od Novaka na zavrsnom mastersu, i jedno 10-ak poraza od Novaka i Rafe u finalima Mastersa !!
Sve ovo sto sam nabrojao su opasne cinjenice koje nikako ne idu u prilog Federeru.
Jer ako cemo realno, Federer je posle 2007 i osvojenih 12 GS mnogo,mnogo vise gubio, nego sto je pobedjivao.

Mikiijeva devojka

pre 6 godina

Bojane, nije trebao da se povuče kada je prestao da dominira već onda kada je bio apsolutni dominator a koja je to godina bila više se i ne sećam. Da se povukao onda kada je bio skoro nepobediv sada bi verovatno bio proglašen za najvećeg ikada. Ovako ga sve više osporavaju u tom smislu. Onako čak i da ga je neko nadmašio po broju gs-a o njemu bi uvek pričali kao o najvećem, kao što danas i zauvek govore za Borga.

rajf i dugu kosu nose zene

pre 6 godina

Će ga osvoji, bilo mu smešno il' ne bilo. Ko se uhvatio u kolo mora da igra pa tako i RF. U njega je isuviše uloženo da bi on smeo da kaže neću.

Fedex

pre 6 godina

Dajte ljudi budimo realni. Vidim da pojedini pisu bajke kako Marej moze kad hoce da dobije Federera.😂 I Nole i Nadal a i Federer vezanih ociju ga mogu dobiti, kada izgube to je ili sto su previse gresili ili su ga pustili. Drugo vi takozvani navijaci Noleta, ste toliko jadni da nema jadnijih navijaca. Kad procitam da noletovih 12 gs-ova imaju vecu tezinu od Fedexovih 19 hahhaha. Bolesno ste ljubomorni. I pustite to sta bi bilo kad bi bilo. Svako od njih ima ili je imao priliku da bude najbolji svih vremena, ali zna se ko je uspeo u tome. ;)

Bojan

pre 6 godina

(Bond, 21. avgust 2017 16:45)
smesno je porediti stvari na taj nacin jer ispada da igrac koji se duze bori treba manje da se ceni. Federer je sa 26 godina imao 12 slemova, tacno je da je u tom trenutku imao vise odigranih slemova od Borga koji je preskakao australiju, ali u svakom slucaju po tvojoj logici bilo bi bolje da je Fed otisao u penziju tada jer je do tada osvojio svaki treci slem na kom je ucestvovao, nego sada kada mu je prosek pao na 2 od 9.
oprosti, ali meni je vise za postovanje to sto Federer prkosi godinama i i dalje uzima najvaznije titule, nego da se povukao kada je prestao da dominira.

Fedex

pre 6 godina

Dajte ljudi budimo realni. Vidim da pojedini pisu bajke kako Marej moze kad hoce da dobije Federera.😂 I Nole i Nadal a i Federer vezanih ociju ga mogu dobiti, kada izgube to je ili sto su previse gresili ili su ga pustili. Drugo vi takozvani navijaci Noleta, ste toliko jadni da nema jadnijih navijaca. Kad procitam da noletovih 12 gs-ova imaju vecu tezinu od Fedexovih 19 hahhaha. Bolesno ste ljubomorni. I pustite to sta bi bilo kad bi bilo. Svako od njih ima ili je imao priliku da bude najbolji svih vremena, ali zna se ko je uspeo u tome. ;)

Vladan R

pre 6 godina

@ boni

Ja ne tvrdim da je Novak pobedjivao jer je Federer bio mator, a da sad Federer pobedjuje jer je, kako mi stavljas reci u usta, genijalac. Samo povalcim paralelu, da ako se i kako od strane nekih tamo Novakovih fanova, mogu omalovazavati Federerovi trofeji i dominacija, na isti nacin neki drugi koji ga bas ne vole, mogu da omalovzavaju i Novakove uspehe. Uvek sam tvrdio da je Novak pobedjivao pre svega jer je igrao najbolji tenis, kao i Federer u godinama njegove dominacije, odnosano da najveci rivali igraju onoliko koliko im trenutno dominantni i najbolji, dopusti. Da je Novak od 2012 do 2014 bio na nivou 2011 ili 2015, imao bi verovatno, na racun Varinke i Mareja, bar 4 GS. Sto se ove godine tice, da li je Federer uspeo da podigne nivo igre u odnosu na prikazanu u porazima na W14 i 15, i da li bi ako i jeste, uspeo da recimo savlada Novaka u formi iz pomenutih godina, na ovogodisnjem W, je u domenu sta bi bilo kad bi bilo. Kao i sve druge price u stilu, e da se ovaj nije zasitio, ili da nije ucenjen, e da ovaj nije prestao u 26oj, ma ovaj nije imao konkurenciju ili ovaj je sreckovic ili ovome se namestaju titule ili onome se namesta prvo mesto itd.

Saka Jada

pre 6 godina

Ma zna se da su Svajcarci uvek bili bolji od Srba. Oni bre i papu cuvaju! Ej!! Mi ne bi tebali ni da pokusavamo nista osim da gajimo svinje kao u doba turaka kad je evropa imala preca posla da napada Ruse nego da pomogne tamo nekim Srbima, a puno njih se posvajcarcilo, ups, poturcilo sam hteo da kazem... . A taj Novak on je verovatno isto Svajcarac samo se pretvara...

Boni

pre 6 godina

Vecina nazovi Novakovih navijaca, lagano zakljucuje i uocava, da je konkurencija ove 2017 nikakva, kao sto je po istima nije bilo ni sredinom prosle decenije, kada je Federer dominirao. Istovremeno ne zeli da vidi, da to sto pricaju recimo za ovu 2017 godinu, moze itekako da se primeni i za 2015 i 2016. Nadala bukvalno nigde nije bilo, osvojio samo 1 masters na sljaci, Mareja ako se izuzme druga polovina 2016, vise nije bilo nego sto ga je bilo. Prakticno jedina konkurencija Novaku, je koliko toliko bio 34-35 godisnji Federer, koji opet zbog godina definitivno ne moze da igra vrhunski u nekom duzem vremenskom periodu, vec na mahove, pa samim tim ni da mu ugrozi mesto br.1, odnosno da protiv Novaka koji u najboljim godinama, tesko da moze da odrzi potreban nivo igre u jednom jednimom mecu, na tri dobijena seta, nivo potreban da bi pobedio. Ovakvim pricama, nesvesno bacaju senku na cak polovinu od svih Novakovih GS, tj onih 6 osvojenih u pomenutom periodu, u okviru kojih su i 4 vezna GS od W15 do RG16. Tereticare zavere, sa druge strane, uzaludno je udostojiti i odgovora.
(Vladan R, 21. avgust 2017 17:49

Sine moj jel vidis da nisi nikako realan.
Znaci i ti si jedan od onih koji vrte pricu da je Federer 2014 i 2015-te bio mator, a ovo sto radi 2017-te je cista Federerova genijalnost, e pa ne ide ta prica.
Ako je Federer ove godine genijalan, onda je i Novak 2014 i 2015-te bio bolji od Fedexa, tacka.
Dvostruki arsini se ovde vode kada je Federer u pitanju, kada gubi onda je star, a kad pobedjuje tad je genije.

Vladan R

pre 6 godina

Vecina nazovi Novakovih navijaca, lagano zakljucuje i uocava, da je konkurencija ove 2017 nikakva, kao sto je po istima nije bilo ni sredinom prosle decenije, kada je Federer dominirao. Istovremeno ne zeli da vidi, da to sto pricaju recimo za ovu 2017 godinu, moze itekako da se primeni i za 2015 i 2016. Nadala bukvalno nigde nije bilo, osvojio samo 1 masters na sljaci, Maraja ako se izuzme druga polovina 2016, vise nije bilo nego sto ga je bilo. Prakticno jedina konkurencija Novaku, je koliko toliko bio 34-35 godisnji Federer, koji opet zbog godina definitivno ne moze da igra vrhunski u nekom duzem vremenskom periodu, vec na mahove, pa samim tim ni da mu ugrozi mesto br.1, odnosno da protiv Novaka koji u najboljim godinama, tesko da moze da odrzi potreban nivo igre u jednom jednimom mecu, na tri dobijena seta, nivo potreban da bi pobedio. Ovakvim pricama, nesvesno bacaju senku na cak polovinu od svih Novakovih GS, tj onih 6 osvojenih u pomenutom periodu, u okviru kojih su i 4 vezna GS od W15 do RG16. Tereticare zavere, sa druge strane, uzaludno je udostojiti i odgovora.

Da, i ne samo to

pre 6 godina

@(Bond, 21. avgust 2017 16:45)

Stoji upitnik i sta bi Federer uradio da je neko osim dvojice tinejdzera u razvoju, Nadala i Djokovica, znao da igra tenis u periodu od 2003-2007. Najuspesniji da, najbolji svih vremena nikada. Samo je pitanje vremena kada ce neko oboriti i taj njegov broj Slemova. Ako to ne urade Nadal ili Djokovic u narednih 5-6 godina, neki novi klinac za 15-30 godina svakako hoce. Poz

slobinator

pre 6 godina

skocko, 21. avgust 2017 13:46)
da radiš za 250 evra kao dobar deo srba,ne bi ti palo na pamet da uložiš 100e na neku takvu glupost.ovako ili si tatin sin,ili nam pričaš lovačke priče

Bond

pre 6 godina

Brale moj, jeste, ima Federer 19 GS, to je cinjenica, niko to ne spori.
Al vidi sad ovo:koliko GS je odigrao Federer..?pa najvise u istoriji !!
Pa aj sad realno, Borg se povukao u 26-oj sa 12 GS, a Federer 19-ti GS uzeo sa skoro punih 36 godina.
Sad izracunajte broj GS titula Borga i Federera na broj nastupa na GS, pa tu Federer ispada smesan u odnosu na Borga.
Zato ja Federera nikad necu moci smatrati najvecim, jer stoji upitnik sta bi Borg uradio da je igrao do 36-te..?

Up

pre 6 godina

@uvek odmeren u izjavama, najveci gospodin na turu
srecno legendo
(snupi, 21. avgust 2017 09:03)

Najsmesniji mi ovi sa kokosijom memorijom. Zaboravili smo malo kako gospoda sedaju na tudje stolice?

Lik

pre 6 godina

@kaokakao
Pogodak pravo u metu, odlično si opisao Fetarde, nema dalje.
Inače, јоš pre mesec dana sam napisao tačno predviđanje (a ima ih još ovde koji su isto zaključili) o tome ko će se sve povući-skloniti s puta ovome jer je već planirano da se vrati na prvo mesto pa onda da se slavno povuče.
Međutim, Wimb je bio toliko providan (igrao samo sa pacerima i naprasno povređenima) da je sada i te organizatore sramota, pogotovu posle onako mlakog aplauza posle finala, otuda ta njegova izjava jer je svestan da je igra provaljena.
Nikad slabiji ATP tour i već se vidi ta igra sa F zapravo mnogo više košta nego njegov "uspeh", nije isljučeno da će biti obrta i da će dići ruke od njega.

Kramer

pre 6 godina

Ovi talenti šta u istu rečenicu stavljaju Novaka i Rogera su samo za nijansu manje "talentovani" od znalaca šta stavljaju u istu rečenicu Peđu i Bodibonda s Draženom i Pink Panterom.

mix

pre 6 godina

Najgore je pogledati istinu u oci a mi Srbi smo takvi, Federer je kralj tenisa i to treba prihvatiti i postovati to pokazuju njegovi rezultati i dostignuća koja je on ostvario

Капетан Немо

pre 6 godina

Лажна скромност! Мислим да је боље бити лажно скроман него арогантан али далеко од тога да је то коректно понашање. Могао је Роџер да изјави и нешто друго попут: ,,Било би лепо...'', или: ,,Трудићу се да испуним очекивања навијача...'', или: ,,Даћу све од себе али биће тешко...'', али не, он је одлучио да буде лажно скроман!? Наравно да не познајем тог човека, никад га у животу нисам видео осим на телевизији кад игра тенис, прочитао сам у медијима неке његове изјаве, и морам да признам да ми се ништа од тога не допада, али то је моје субјективно мишљење.
Што се тиче његовог тениса, заиста, у појединим тренуцима, када је у врхунској форми, Роџер игра врло атрактивно и то заиста лепо изгледа, али игра и калкулантски. За разлику од Мареја, Надала и Ђоковића који трче на сваку лопту, чак и на ону коју не могу да стигну, Федерер ,,зна'' коју лопту може да стигне и на остале не трчи, не жели ни да се потруди. Можда је то његов квалитет, можда зато и толико дуго траје, али је за мој укус то превише арогантно. Због тога сви остали тенисери, пре свега мислим на осталу тројицу из ,,велике четворке'', изгледају као нека дечица која трчкарају око њега и труде се да га задиве. Такво понашање није примерено, чак и ако га можемо сматрати највећим тенисером свих времена, пре свега зато што има негативан међусобни скор против своја два највећа ривала, Новака и Рафе, против овог другог чак и врло убедљив, што значи да су га та ,,дечица'' много чешће испрашила са терена него што је он њих. Више ми се допада грчевита борба за сваку лопту и литре проливеног зноја него манекенисање и калкулантство на терену.
Његове изјаве медијима такође су, не увек али често, у складу са понашањем на терену - арогантне. Врло често даје себи за право да коментарише, или чак саветује, или критикује понашање појединих тенисера иако са тим тенисерима или догађајима нема никакве везе.
Све у свему, мени се Федерер не допада, ни као тенисер ни као човек, напротив, али, понављам, то је мој субјективни утисак који не мора да буде тачан јер ја тог човека у суштини не познајем, као у осталом ни остали коментатори овде.
Није ни Новак савршен, напротив, али је мој, присвојио сам га, навијам за њега, уживам у његовој игри и понашању и не бих га мењао ни за сто Федерера, али и то је мој субјективни осећај. Нико није савршен.
Опростите ми на мојој ароганцији што коментаришем туђе понашање.
Напред Ноле!!!

skocko

pre 6 godina

Kakva namazana izjava..... Ja sam vec odigrao 100 e da ce Federer da osvoji i ovaj US Open jer jednostavno nema ko moze danas da ga dobije u 3 seta na betonu...... Pa na Wimbldonu je sve mečeve dobio sa 3-0!!!

kme

pre 6 godina

Najbolji je čim nema Novaka Rafe i Mareja. Da su u isto vreme krenuli bio bi 4, slabiji od sve trojice, najsrećniji sportista u svetskoj istoriji. Kad se samo setim kako su ga ponižavali Nadal i Nole dok su bili na vrhuncu i kako posle možeš da budeš najbolji ikada???
(DjoleTHeking, 21. avgust 2017 12:44)

Zaboravio si terapiju.

Bg

pre 6 godina

@jumko ... replike maji su bile na mestu posto ona to iskreno misli a ti si stao na stranu nebeskog naroda.Danas si nesto zaribao razocarao si me...

monden

pre 6 godina

I da osvoji, džaba mu, nikad neće bit omiljen i voljen u svetu kao naš Novak! A i njegovih 19 gs ima manju težinu od Noletovih 12! I njegove 302 nedelje na broju 1 imaju manju težinu od Novakovih 200!
(Maja, 21. avgust 2017 10:26)

Hahaha...koliko njih se samo primilo na ovo tvoje trolovanje.

mm

pre 6 godina

AntiDebil
Uopšte ne znam zašto imaš potrebu da se na svakoj temi o tenisu brukaš.
@ Ovima što iz nemoći pišu da nameštaju za Federera mogu da kažem da su smešni.
@A ovima o slaboj konkurenciji, pa isti likovi bili i kada je Novak osvajao, samo ste tada pisali da je ZLATNA ERA.
I na kraju, nisam Federerov navijač (vise sam za Nadala) ali veličina kao što je Fed mora da se poštuje je. Deco, ustanite kada pričate o Fedu.

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Najbolje mi je ono igra brz i leprsav tenis pa moze da ga igra jedino kada mu protivnik dozvoli a kada ga neko dobije onda je to dosadan tenis ps samo da ne nebude zalosno umesto smesno jel ako Marej bude stvarno bude hteo da igra plakace leptir na kraju

Boris Banović

pre 6 godina

Prvo, Novak je Crnogorac , pa naturalizovani Francuz ( Monako, La Cost, Peugeot itd) jedino što je oženio srpkinju, Jelenu Ristić ! Jedina dodirna tačka sa Srbijom je to što je rođen u Bgd , odrastao na Banjici i trenirao na Gemax terenima kod Antelja i na Kopaoniku gde su mu roditelji držali piceriju ! Osvojio je Devis Cup igrajući za Srbiju , na Olimpijadi se obrukao protiv Del Potra , tada 200 i nekim teniserom na ATP listi i to je to . Ako ima podpitanja, izvolite u komentare !

Dott

pre 6 godina

Ne bi bilo smesno, zato sto je vec sad smesna konkurencija za titulu, jos malo ce mu se pomoci oko zreba i termina meceva, njegovo je samo kako sam rece da ostane zdrav, uostalom kao i za vecinu slemova koje je osvojio.

Ovde

pre 6 godina

Je njavei problem fizicka sprema .Naravno da ce on da da sve od sebe ,al covek ima 36 godina .Sad mu realno i treba dosts srece ,jer s obzirom da nema favorita od ovih ostalih mozes svasta da o ocekujes , pritom o ovdd mu slajs igra i nece nesto pomoci .

DjoleTHeking

pre 6 godina

Najbolji je čim nema Novaka Rafe i Mareja. Da su u isto vreme krenuli bio bi 4, slabiji od sve trojice, najsrećniji sportista u svetskoj istoriji. Kad se samo setim kako su ga ponižavali Nadal i Nole dok su bili na vrhuncu i kako posle možeš da budeš najbolji ikada???

maja

pre 6 godina

Vidim reakcije na moj osvrt i ne mogu da razumem gde sam pogrešila kada sam rekla da Nolove medaljepehari i tacne jače svetle od Federrovih. I dalje mislim da je Novak omiljen na zapadu pa to nekome ovde smeta.

koma

pre 6 godina

Mozda neces ali ne vidim ko ce. Nadal nije osvajao USO ni kad je bio u najboljim danima. Ostali ili su povredjeni ili nemaju kapacitet za 7 jakih meceva na 3 dobijena seta.
Realno moze Federer da se oklizne protiv nekog ali u 3 seta vrlo tesko. Tih koji mogu da ga izbace staje na prste jedne ruke, a pitanje da li ce oni uopste doci do meca sa njim. Trenutno stanje u muskom tenisu je kao u zenskom prethodnih godina - Serena i gomila slicnih prosecnih.
Tako da ova prica, ne pije vodu. Vece iznenadjenje ce biti ako Federer ne osvoji.

sasho

pre 6 godina

Postalo je providno šta se radi sa tobom.Malo si oladio na ova dva mastera.Zvereva forsiraju,što znači da je prosečan teniser.Federer 99% i 1% Zverev osvajaju Njujork.Na veliku žalost nema ovde ni trunke o regularnosti.

Lule

pre 6 godina

Podsmevaju se Federeru, a veličaju Djokovića! Neobičbo. Samo zato što je Djoković "Srbin". A samo je kvazi Srbin, i da nije Srbin bio bi strašno omražen u Srbiji kao arogantan i lažan.

hehe

pre 6 godina

@maja,
Ti si kao iz bajke Trnova Ružica. Prespavala si vek pa te je princ probudio pa sada pričaš svoje snove. Svet voli Đokovića isto kao što voli Rusiju nakon što je okuprala delove Gruzije i Ukrajine.

lalo

pre 6 godina

Federer se ovom izjavom zvanično penzionisao. Ali to ne znači da neće , radeči honorarno iz penzije ponekad, uzeti još nekoliko Grand Slam -ova i postaviti lestvicu tako visoko da ce sledecim generacijama tenisera biti potrebne lestve i vekovi da ga sustignu-

Kika Majstor

pre 6 godina

@ maja
Ne smeš da uzimaš zdravo za gotovo da će ljudi ovde da razumeju šalu ili ironiju. Ali, dosta njih je i ukapiralo. To su valjda oni koji su ti odvalili minuse.

Alexa

pre 6 godina

@ Nolo fenovi se idalje nadaju da ce te Nolo prestici po GS
(Memmm, 21. avgust 2017 08:59)

Hajde sto sam u velikoj meri siguran da nista korisnoi nisi uradio u svom zivotu, ciji god da si "fen", pa licno nezadovoljstvo usmeravas na pogresan nacin, jer ti "Nolo" ni za sta nije kriv, nego sam i apsolutno siguran da si totalno nepismen "idalje" nema sta da se doda.

mornarpopaj1966

pre 6 godina

Bravo za Maju. Federer je nevidjeni licemer. Ono sto je njemu dozvoljeno i koliko ga podrzavaju drugi ne mogu ni pomisliti. Toliko o fairplay sampionu.

lalo

pre 6 godina

Kada u bilo kom komentaru pročitam reči licemer,licemerno,belosvetsko,zli zapad i slično dobijem osip i potrebu za pražnjenjem jer znam ko i kakvi upotrebljavaju te fraze kada komentarišu bilo šta što se pojavi.A vo ostali kako se nosite sa takvim rečnikom ?

Maja

pre 6 godina

I da osvoji, džaba mu, nikad neće bit omiljen i voljen u svetu kao naš Novak! A i njegovih 19 gs ima manju težinu od Noletovih 12! I njegove 302 nedelje na broju 1 imaju manju težinu od Novakovih 200!

realno

pre 6 godina

Federer u 90% slučajeva osvaja GS kada nema konkurencije. Dok su Rafa i No1e osvajali kada je konkurencija bila najjača! E tu se vidi ko je ko.

Vlada91

pre 6 godina

Covek ima punih 36 godina,plus je ovo podloga na kojoj ponekad moras da odigras i koji udarac vise a igra se na tri dobijena seta.Naravno da nije prvi favorit,nije ovo Vimbldon pa da moze da se igra servis volej i resavaju poeni sa dva tri udarca.
Ima sanse naravno ali zavisi dosta i od zreba.A sto se tice ovih sto ga prozivaju u fazonu gde je bio poslednje dve godine,ne znam samo ko je 2014,2015 igrao finala na 3 GS-a protiv Novaka.

kaokakao

pre 6 godina

Zivim li ja u Svajcarskoj? Interesantno je da ljudi kod nas navijaju za Federera samo jer mrze Djokovica, a mrze ga isto kao prvog komsiju koji je nesto napravio od svog zivota, pa im je kriv za sve licne neuspjehe.

stef

pre 6 godina

Ne mogu da verujem koliko ste naivni, ala ljudi.. Zar je toliko teško uočiti da se lik folira sa ovakvim izjavama, da priprema teren za eventualnu titulu (koju će verovatno i osvoijiti). Mogu da shvatim da ga obožavate kao tenisera, ali vi veličate celokupnu ličnost ovog foliranta i nasedate na njegove psihološke igre.. Jadno.

Doktor

pre 6 godina

A Zverev osvaja svoj prvi G Slem,kao Delpo i Cilic
(misa zverev, 21. avgust 2017 10:28)

Ako bude kao del Potro i Cilic to znaci da ce na tom jednom i ostati...

Federer je umetnik

pre 6 godina

@kaokakao... gresis ,ja ne mrzim Novaka niti volim Federera. Ja volim tenis koji igra Federer,leprsav napadacki tenis. Novak igra dosadan tenis i to nema nikakve veze sa Srbijom i Svajcarskom kao ni sa prvim komsijom

NIKOLA

pre 6 godina

Grigor i Nik u odličnoj formi, stari iskusan mačak ići će na iskustvo i znanje.A šta da kaže čovek od skoro 37 godina i 15-20 vrhunskog tenisa,sa dva GS u ovoj godini,idem, dam sve od sebe, pa šta bude.Pa da je on imao bilo kakva vau očekivanja i tenziju,ništa ne bi osvojio,ovako čuva snagu,gleda znanjem i smirenošcu da slomi psihički i teraj.E sad koliko su Nadal i Đoković morali da upru kad je on bio mlad i u punoj snazi da ga slome u odnosu na nove snage koje padaju od veterana, to je pitanje kvaliteta što naravno ide njemu u korist.

neutralni posmatrac

pre 6 godina

S jedne strane je u pravu. S druge, u odlicnoj je formi, konkurencija zbog povreda tanka, a on je Federer, i kad jeos bolji je od 98% tenisera

znati znanje

pre 6 godina

RF je realan ali to ne znači da neće pokušati da osvoji USO. Niko ne ide na turnir da bi izgubio.
Ali zato bar ne pominje boga i slične gluposti.
Normalan tip.

kofein

pre 6 godina

ne igraju djokovic, vavrinka, skoro sigurno marej, nadalu pada forma...
jedine pretnje Zverev i Kirjos...ne znam u kakvom je stanju Cilic

.

pre 6 godina

Našla srbadija koja stolicu nije podigla da mu priča o lažnoj skromnosti, jer je čudno da neko i pored toliko uspeha ostane normalan kao Federer ili Bolt. Puno sreće njemu i Nadalu, zaista magičan dvojac tenisa, pa neka podigne i taj 20. GS pehar ovaj čovek, zaslužio je!

antiDebil

pre 6 godina

Ko protezira ovog kvazi igraca i kvazi sportistu? On je sinonim za dobar marketing kada od prosecnog igraca stvoris mit i prevaru svetskih razmera. Nema ni ljudske ni teniske kvalitete da bude u prvih deset svih vremena. Propaganda je cudo!

peta

pre 6 godina

PA KOLIKO UMAS SRECE A IMA SRECE IZ PROSTOG RAZLOGA ZATO STO JE VEC 20 GODINA TU. RAZUMETE PA I JA BI ZA 20 GODINA IMAO CETRI RUKE. DUGO JE NA TURNIRIMA I ZA TOLIKI PERIOD BEZ POVREDA NIJE NI CUDO

Banjaluka

pre 6 godina

Spusta loptu da skine pritisak sa sebe, da si jos vise poveca sanse. A realno je prvi favorit. Rodzer ima raznih osobina, sto dobrih sto losih. Ono sto je sigurno je, da je izuzetno inteligentan.

xxx7

pre 6 godina

Kakav licemer zna da je orvi favorit, posle ovolikih otkaza i povreda, samo priprema teren kada ga osvoji da to bude senzacija. 
Sada ce lametnjakovici da pocnu, kako je on najbolji, a ostali se dopinguju itd, samo se pitam gde su bili Nadal i Federer poslednje dve godine, odgovor je CISTILI SE...
(mich, 21. avgust 2017 09:09)

a gde je Novak sada? oporavlja se od povrede,je li?

mich

pre 6 godina

Kakav licemer zna da je orvi favorit, posle ovolikih otkaza i povreda, samo priprema teren kada ga osvoji da to bude senzacija.
Sada ce lametnjakovici da pocnu, kako je on najbolji, a ostali se dopinguju itd, samo se pitam gde su bili Nadal i Federer poslednje dve godine, odgovor je CISTILI SE...

Big Ron

pre 6 godina

Kakav licemer zna da je orvi favorit, posle ovolikih otkaza i povreda, samo priprema teren kada ga osvoji da to bude senzacija. 
Sada ce lametnjakovici da pocnu, kako je on najbolji, a ostali se dopinguju itd, samo se pitam gde su bili Nadal i Federer poslednje dve godine, odgovor je CISTILI SE...
(mich, 21. avgust 2017 09:09)

Ne budi smesan.. nemoj da places. Ipak je Federer najbolji u istoriji ovog sporta.. Nema potrebe da se nerviras i sekiras bzvz. Osvaja FedEx US Open lagano ;)

The Player

pre 6 godina

Čak i njemu za koga se sve ovako namjestilo neprijatno. Sezona zvana "niotkuda i ničim izazvana" kao što i sam kaže. Valjda ćemo sledeće godine ponovo gledati vrhunski tenis. Ova godina je za teniski zaborav u svakom smislu te riječi.

brle

pre 6 godina

Covek je realan i svestan svojih mogucnosti, verovatno se u sebi i nada tom ishodu, ali je odmeraen i nece unapred da talamba i da se k..i ko ovi naši mufljuzi. Mudro se drži stare uzrecice"prvo skoci pa onda reci HOP"

Stari program, ne Bolonja

pre 6 godina

Ovo ti je kao jedna moja koleginica sa fakulteta koja je pred svaki ispit zabrinuto izjavljivala: "... jooo, sto nista ne znam!"... Naravno, u medjuvremenu je i doktorirala...

Stari program, ne Bolonja

pre 6 godina

Ovo ti je kao jedna moja koleginica sa fakulteta koja je pred svaki ispit zabrinuto izjavljivala: "... jooo, sto nista ne znam!"... Naravno, u medjuvremenu je i doktorirala...

mich

pre 6 godina

Kakav licemer zna da je orvi favorit, posle ovolikih otkaza i povreda, samo priprema teren kada ga osvoji da to bude senzacija.
Sada ce lametnjakovici da pocnu, kako je on najbolji, a ostali se dopinguju itd, samo se pitam gde su bili Nadal i Federer poslednje dve godine, odgovor je CISTILI SE...

znati znanje

pre 6 godina

RF je realan ali to ne znači da neće pokušati da osvoji USO. Niko ne ide na turnir da bi izgubio.
Ali zato bar ne pominje boga i slične gluposti.
Normalan tip.

Federer je umetnik

pre 6 godina

@kaokakao... gresis ,ja ne mrzim Novaka niti volim Federera. Ja volim tenis koji igra Federer,leprsav napadacki tenis. Novak igra dosadan tenis i to nema nikakve veze sa Srbijom i Svajcarskom kao ni sa prvim komsijom

neutralni posmatrac

pre 6 godina

S jedne strane je u pravu. S druge, u odlicnoj je formi, konkurencija zbog povreda tanka, a on je Federer, i kad jeos bolji je od 98% tenisera

Vlada91

pre 6 godina

Covek ima punih 36 godina,plus je ovo podloga na kojoj ponekad moras da odigras i koji udarac vise a igra se na tri dobijena seta.Naravno da nije prvi favorit,nije ovo Vimbldon pa da moze da se igra servis volej i resavaju poeni sa dva tri udarca.
Ima sanse naravno ali zavisi dosta i od zreba.A sto se tice ovih sto ga prozivaju u fazonu gde je bio poslednje dve godine,ne znam samo ko je 2014,2015 igrao finala na 3 GS-a protiv Novaka.

Lule

pre 6 godina

Podsmevaju se Federeru, a veličaju Djokovića! Neobičbo. Samo zato što je Djoković "Srbin". A samo je kvazi Srbin, i da nije Srbin bio bi strašno omražen u Srbiji kao arogantan i lažan.

xxx7

pre 6 godina

Kakav licemer zna da je orvi favorit, posle ovolikih otkaza i povreda, samo priprema teren kada ga osvoji da to bude senzacija. 
Sada ce lametnjakovici da pocnu, kako je on najbolji, a ostali se dopinguju itd, samo se pitam gde su bili Nadal i Federer poslednje dve godine, odgovor je CISTILI SE...
(mich, 21. avgust 2017 09:09)

a gde je Novak sada? oporavlja se od povrede,je li?

.

pre 6 godina

Našla srbadija koja stolicu nije podigla da mu priča o lažnoj skromnosti, jer je čudno da neko i pored toliko uspeha ostane normalan kao Federer ili Bolt. Puno sreće njemu i Nadalu, zaista magičan dvojac tenisa, pa neka podigne i taj 20. GS pehar ovaj čovek, zaslužio je!

NIKOLA

pre 6 godina

Grigor i Nik u odličnoj formi, stari iskusan mačak ići će na iskustvo i znanje.A šta da kaže čovek od skoro 37 godina i 15-20 vrhunskog tenisa,sa dva GS u ovoj godini,idem, dam sve od sebe, pa šta bude.Pa da je on imao bilo kakva vau očekivanja i tenziju,ništa ne bi osvojio,ovako čuva snagu,gleda znanjem i smirenošcu da slomi psihički i teraj.E sad koliko su Nadal i Đoković morali da upru kad je on bio mlad i u punoj snazi da ga slome u odnosu na nove snage koje padaju od veterana, to je pitanje kvaliteta što naravno ide njemu u korist.

monden

pre 6 godina

I da osvoji, džaba mu, nikad neće bit omiljen i voljen u svetu kao naš Novak! A i njegovih 19 gs ima manju težinu od Noletovih 12! I njegove 302 nedelje na broju 1 imaju manju težinu od Novakovih 200!
(Maja, 21. avgust 2017 10:26)

Hahaha...koliko njih se samo primilo na ovo tvoje trolovanje.

mm

pre 6 godina

AntiDebil
Uopšte ne znam zašto imaš potrebu da se na svakoj temi o tenisu brukaš.
@ Ovima što iz nemoći pišu da nameštaju za Federera mogu da kažem da su smešni.
@A ovima o slaboj konkurenciji, pa isti likovi bili i kada je Novak osvajao, samo ste tada pisali da je ZLATNA ERA.
I na kraju, nisam Federerov navijač (vise sam za Nadala) ali veličina kao što je Fed mora da se poštuje je. Deco, ustanite kada pričate o Fedu.

umetnos je umetnos

pre 6 godina

(kaokakao, 21. avgust 2017 10:30)
Varaš se druže. Navijam za Federera zato što igra najlepši tenis. Verujem i mnogo drugih iz istog razloga. Pritom se nikad nije folirao kad gubi niti tražio medicinske tajm-aute, kao recimo Đoković na početku karijere. Nikad nije predao meč.
Odavno je penioner, a i dalje igra najjače, i bez konkurencije najlepše.
kad gledam Đokovića, a naročito Nadala, i sam se oznojim od njihove muke.
A Federer uvek suv, izgleda kao da igra bez napora, i dobija.
Umetnik tenisa.
Ne navijam protiv Đokovića, nego za Federera.

Banjaluka

pre 6 godina

Spusta loptu da skine pritisak sa sebe, da si jos vise poveca sanse. A realno je prvi favorit. Rodzer ima raznih osobina, sto dobrih sto losih. Ono sto je sigurno je, da je izuzetno inteligentan.

Big Ron

pre 6 godina

Kakav licemer zna da je orvi favorit, posle ovolikih otkaza i povreda, samo priprema teren kada ga osvoji da to bude senzacija. 
Sada ce lametnjakovici da pocnu, kako je on najbolji, a ostali se dopinguju itd, samo se pitam gde su bili Nadal i Federer poslednje dve godine, odgovor je CISTILI SE...
(mich, 21. avgust 2017 09:09)

Ne budi smesan.. nemoj da places. Ipak je Federer najbolji u istoriji ovog sporta.. Nema potrebe da se nerviras i sekiras bzvz. Osvaja FedEx US Open lagano ;)

kaokakao

pre 6 godina

Zivim li ja u Svajcarskoj? Interesantno je da ljudi kod nas navijaju za Federera samo jer mrze Djokovica, a mrze ga isto kao prvog komsiju koji je nesto napravio od svog zivota, pa im je kriv za sve licne neuspjehe.

brle

pre 6 godina

Covek je realan i svestan svojih mogucnosti, verovatno se u sebi i nada tom ishodu, ali je odmeraen i nece unapred da talamba i da se k..i ko ovi naši mufljuzi. Mudro se drži stare uzrecice"prvo skoci pa onda reci HOP"

Boris Banović

pre 6 godina

Prvo, Novak je Crnogorac , pa naturalizovani Francuz ( Monako, La Cost, Peugeot itd) jedino što je oženio srpkinju, Jelenu Ristić ! Jedina dodirna tačka sa Srbijom je to što je rođen u Bgd , odrastao na Banjici i trenirao na Gemax terenima kod Antelja i na Kopaoniku gde su mu roditelji držali piceriju ! Osvojio je Devis Cup igrajući za Srbiju , na Olimpijadi se obrukao protiv Del Potra , tada 200 i nekim teniserom na ATP listi i to je to . Ako ima podpitanja, izvolite u komentare !

mix

pre 6 godina

Najgore je pogledati istinu u oci a mi Srbi smo takvi, Federer je kralj tenisa i to treba prihvatiti i postovati to pokazuju njegovi rezultati i dostignuća koja je on ostvario

stef

pre 6 godina

Ne mogu da verujem koliko ste naivni, ala ljudi.. Zar je toliko teško uočiti da se lik folira sa ovakvim izjavama, da priprema teren za eventualnu titulu (koju će verovatno i osvoijiti). Mogu da shvatim da ga obožavate kao tenisera, ali vi veličate celokupnu ličnost ovog foliranta i nasedate na njegove psihološke igre.. Jadno.

Maja

pre 6 godina

I da osvoji, džaba mu, nikad neće bit omiljen i voljen u svetu kao naš Novak! A i njegovih 19 gs ima manju težinu od Noletovih 12! I njegove 302 nedelje na broju 1 imaju manju težinu od Novakovih 200!

lalo

pre 6 godina

Kada u bilo kom komentaru pročitam reči licemer,licemerno,belosvetsko,zli zapad i slično dobijem osip i potrebu za pražnjenjem jer znam ko i kakvi upotrebljavaju te fraze kada komentarišu bilo šta što se pojavi.A vo ostali kako se nosite sa takvim rečnikom ?

hehe

pre 6 godina

@maja,
Ti si kao iz bajke Trnova Ružica. Prespavala si vek pa te je princ probudio pa sada pričaš svoje snove. Svet voli Đokovića isto kao što voli Rusiju nakon što je okuprala delove Gruzije i Ukrajine.

lalo

pre 6 godina

Federer se ovom izjavom zvanično penzionisao. Ali to ne znači da neće , radeči honorarno iz penzije ponekad, uzeti još nekoliko Grand Slam -ova i postaviti lestvicu tako visoko da ce sledecim generacijama tenisera biti potrebne lestve i vekovi da ga sustignu-

realno

pre 6 godina

Federer u 90% slučajeva osvaja GS kada nema konkurencije. Dok su Rafa i No1e osvajali kada je konkurencija bila najjača! E tu se vidi ko je ko.

Bojan

pre 6 godina

(Bond, 21. avgust 2017 16:45)
smesno je porediti stvari na taj nacin jer ispada da igrac koji se duze bori treba manje da se ceni. Federer je sa 26 godina imao 12 slemova, tacno je da je u tom trenutku imao vise odigranih slemova od Borga koji je preskakao australiju, ali u svakom slucaju po tvojoj logici bilo bi bolje da je Fed otisao u penziju tada jer je do tada osvojio svaki treci slem na kom je ucestvovao, nego sada kada mu je prosek pao na 2 od 9.
oprosti, ali meni je vise za postovanje to sto Federer prkosi godinama i i dalje uzima najvaznije titule, nego da se povukao kada je prestao da dominira.

Капетан Немо

pre 6 godina

Лажна скромност! Мислим да је боље бити лажно скроман него арогантан али далеко од тога да је то коректно понашање. Могао је Роџер да изјави и нешто друго попут: ,,Било би лепо...'', или: ,,Трудићу се да испуним очекивања навијача...'', или: ,,Даћу све од себе али биће тешко...'', али не, он је одлучио да буде лажно скроман!? Наравно да не познајем тог човека, никад га у животу нисам видео осим на телевизији кад игра тенис, прочитао сам у медијима неке његове изјаве, и морам да признам да ми се ништа од тога не допада, али то је моје субјективно мишљење.
Што се тиче његовог тениса, заиста, у појединим тренуцима, када је у врхунској форми, Роџер игра врло атрактивно и то заиста лепо изгледа, али игра и калкулантски. За разлику од Мареја, Надала и Ђоковића који трче на сваку лопту, чак и на ону коју не могу да стигну, Федерер ,,зна'' коју лопту може да стигне и на остале не трчи, не жели ни да се потруди. Можда је то његов квалитет, можда зато и толико дуго траје, али је за мој укус то превише арогантно. Због тога сви остали тенисери, пре свега мислим на осталу тројицу из ,,велике четворке'', изгледају као нека дечица која трчкарају око њега и труде се да га задиве. Такво понашање није примерено, чак и ако га можемо сматрати највећим тенисером свих времена, пре свега зато што има негативан међусобни скор против своја два највећа ривала, Новака и Рафе, против овог другог чак и врло убедљив, што значи да су га та ,,дечица'' много чешће испрашила са терена него што је он њих. Више ми се допада грчевита борба за сваку лопту и литре проливеног зноја него манекенисање и калкулантство на терену.
Његове изјаве медијима такође су, не увек али често, у складу са понашањем на терену - арогантне. Врло често даје себи за право да коментарише, или чак саветује, или критикује понашање појединих тенисера иако са тим тенисерима или догађајима нема никакве везе.
Све у свему, мени се Федерер не допада, ни као тенисер ни као човек, напротив, али, понављам, то је мој субјективни утисак који не мора да буде тачан јер ја тог човека у суштини не познајем, као у осталом ни остали коментатори овде.
Није ни Новак савршен, напротив, али је мој, присвојио сам га, навијам за њега, уживам у његовој игри и понашању и не бих га мењао ни за сто Федерера, али и то је мој субјективни осећај. Нико није савршен.
Опростите ми на мојој ароганцији што коментаришем туђе понашање.
Напред Ноле!!!

kme

pre 6 godina

Najbolji je čim nema Novaka Rafe i Mareja. Da su u isto vreme krenuli bio bi 4, slabiji od sve trojice, najsrećniji sportista u svetskoj istoriji. Kad se samo setim kako su ga ponižavali Nadal i Nole dok su bili na vrhuncu i kako posle možeš da budeš najbolji ikada???
(DjoleTHeking, 21. avgust 2017 12:44)

Zaboravio si terapiju.

Vladan R

pre 6 godina

Vecina nazovi Novakovih navijaca, lagano zakljucuje i uocava, da je konkurencija ove 2017 nikakva, kao sto je po istima nije bilo ni sredinom prosle decenije, kada je Federer dominirao. Istovremeno ne zeli da vidi, da to sto pricaju recimo za ovu 2017 godinu, moze itekako da se primeni i za 2015 i 2016. Nadala bukvalno nigde nije bilo, osvojio samo 1 masters na sljaci, Maraja ako se izuzme druga polovina 2016, vise nije bilo nego sto ga je bilo. Prakticno jedina konkurencija Novaku, je koliko toliko bio 34-35 godisnji Federer, koji opet zbog godina definitivno ne moze da igra vrhunski u nekom duzem vremenskom periodu, vec na mahove, pa samim tim ni da mu ugrozi mesto br.1, odnosno da protiv Novaka koji u najboljim godinama, tesko da moze da odrzi potreban nivo igre u jednom jednimom mecu, na tri dobijena seta, nivo potreban da bi pobedio. Ovakvim pricama, nesvesno bacaju senku na cak polovinu od svih Novakovih GS, tj onih 6 osvojenih u pomenutom periodu, u okviru kojih su i 4 vezna GS od W15 do RG16. Tereticare zavere, sa druge strane, uzaludno je udostojiti i odgovora.

Fedex

pre 6 godina

Dajte ljudi budimo realni. Vidim da pojedini pisu bajke kako Marej moze kad hoce da dobije Federera.😂 I Nole i Nadal a i Federer vezanih ociju ga mogu dobiti, kada izgube to je ili sto su previse gresili ili su ga pustili. Drugo vi takozvani navijaci Noleta, ste toliko jadni da nema jadnijih navijaca. Kad procitam da noletovih 12 gs-ova imaju vecu tezinu od Fedexovih 19 hahhaha. Bolesno ste ljubomorni. I pustite to sta bi bilo kad bi bilo. Svako od njih ima ili je imao priliku da bude najbolji svih vremena, ali zna se ko je uspeo u tome. ;)

Up

pre 6 godina

@uvek odmeren u izjavama, najveci gospodin na turu
srecno legendo
(snupi, 21. avgust 2017 09:03)

Najsmesniji mi ovi sa kokosijom memorijom. Zaboravili smo malo kako gospoda sedaju na tudje stolice?

Doktor

pre 6 godina

A Zverev osvaja svoj prvi G Slem,kao Delpo i Cilic
(misa zverev, 21. avgust 2017 10:28)

Ako bude kao del Potro i Cilic to znaci da ce na tom jednom i ostati...

Kika Majstor

pre 6 godina

@ maja
Ne smeš da uzimaš zdravo za gotovo da će ljudi ovde da razumeju šalu ili ironiju. Ali, dosta njih je i ukapiralo. To su valjda oni koji su ti odvalili minuse.

jasno k'o dan

pre 6 godina

@Mikijeva devojka ,osporavaju ga samo Srbi,koji su postali "eksperti" za tenis iako nikad nisu uzeli teniski reket uruke ,dok ga drugi smatraju najboljim svih vremena.Pitajte tenisere iz prethodnih perioda,a i ove sa kojima igra,da ne govorimo o publici širom svijeta.

kofein

pre 6 godina

ne igraju djokovic, vavrinka, skoro sigurno marej, nadalu pada forma...
jedine pretnje Zverev i Kirjos...ne znam u kakvom je stanju Cilic

skocko

pre 6 godina

Kakva namazana izjava..... Ja sam vec odigrao 100 e da ce Federer da osvoji i ovaj US Open jer jednostavno nema ko moze danas da ga dobije u 3 seta na betonu...... Pa na Wimbldonu je sve mečeve dobio sa 3-0!!!

mornarpopaj1966

pre 6 godina

Bravo za Maju. Federer je nevidjeni licemer. Ono sto je njemu dozvoljeno i koliko ga podrzavaju drugi ne mogu ni pomisliti. Toliko o fairplay sampionu.

Dott

pre 6 godina

Ne bi bilo smesno, zato sto je vec sad smesna konkurencija za titulu, jos malo ce mu se pomoci oko zreba i termina meceva, njegovo je samo kako sam rece da ostane zdrav, uostalom kao i za vecinu slemova koje je osvojio.

Alexa

pre 6 godina

@ Nolo fenovi se idalje nadaju da ce te Nolo prestici po GS
(Memmm, 21. avgust 2017 08:59)

Hajde sto sam u velikoj meri siguran da nista korisnoi nisi uradio u svom zivotu, ciji god da si "fen", pa licno nezadovoljstvo usmeravas na pogresan nacin, jer ti "Nolo" ni za sta nije kriv, nego sam i apsolutno siguran da si totalno nepismen "idalje" nema sta da se doda.

Bojan

pre 6 godina

(Bond, 21. avgust 2017 21:36)
mislim da previse plitko gledas stvari. Pa pazi, cak i na prva 3 od 4 uzastopna slema Noleta, Rodja je gubio samo od Novaka. Znaci Federer u vec poodmaklim 30im gubi SAMO od Novaka u najboljim danima, to ne da nije minus za njegovu karijeru, vec debeli plus.


za ovog koji spominje Borga, da, naravno, Borg je jedan od najboljih, ali mislim da je ipak daleko veci uspeh osvojiti 19 slemova, nego 11, ali kao ko zna koliko bi osvojio da se nije tako rano povukao. Naravno, mogao je osvojiti 25, ali nije.

to je kao u skoli ono sto se pogresno vise cene ljudi koji bi mogli da imaju sve petice, ali se kao ne trude, nego oni koji se trude maksimalno pa negde skliznu.
uvek postujem vise onog koji je sebe iscedio maksimalno, pa makar to pokazalo po koju falinku. Kao sto recimo cenim vise Kobija od Sheka, iako je Shek nesumnjivo bio veci potencijal i da je vise trenirao karijera bi mu bila sigurno duplo uspesnija (iako naravno ni ovako nije za baciti).

The Player

pre 6 godina

Čak i njemu za koga se sve ovako namjestilo neprijatno. Sezona zvana "niotkuda i ničim izazvana" kao što i sam kaže. Valjda ćemo sledeće godine ponovo gledati vrhunski tenis. Ova godina je za teniski zaborav u svakom smislu te riječi.

slobinator

pre 6 godina

skocko, 21. avgust 2017 13:46)
da radiš za 250 evra kao dobar deo srba,ne bi ti palo na pamet da uložiš 100e na neku takvu glupost.ovako ili si tatin sin,ili nam pričaš lovačke priče

koma

pre 6 godina

Mozda neces ali ne vidim ko ce. Nadal nije osvajao USO ni kad je bio u najboljim danima. Ostali ili su povredjeni ili nemaju kapacitet za 7 jakih meceva na 3 dobijena seta.
Realno moze Federer da se oklizne protiv nekog ali u 3 seta vrlo tesko. Tih koji mogu da ga izbace staje na prste jedne ruke, a pitanje da li ce oni uopste doci do meca sa njim. Trenutno stanje u muskom tenisu je kao u zenskom prethodnih godina - Serena i gomila slicnih prosecnih.
Tako da ova prica, ne pije vodu. Vece iznenadjenje ce biti ako Federer ne osvoji.

Kramer

pre 6 godina

Ovi talenti šta u istu rečenicu stavljaju Novaka i Rogera su samo za nijansu manje "talentovani" od znalaca šta stavljaju u istu rečenicu Peđu i Bodibonda s Draženom i Pink Panterom.

Bond

pre 6 godina

Brale moj, jeste, ima Federer 19 GS, to je cinjenica, niko to ne spori.
Al vidi sad ovo:koliko GS je odigrao Federer..?pa najvise u istoriji !!
Pa aj sad realno, Borg se povukao u 26-oj sa 12 GS, a Federer 19-ti GS uzeo sa skoro punih 36 godina.
Sad izracunajte broj GS titula Borga i Federera na broj nastupa na GS, pa tu Federer ispada smesan u odnosu na Borga.
Zato ja Federera nikad necu moci smatrati najvecim, jer stoji upitnik sta bi Borg uradio da je igrao do 36-te..?

Vladan R

pre 6 godina

@ boni

Ja ne tvrdim da je Novak pobedjivao jer je Federer bio mator, a da sad Federer pobedjuje jer je, kako mi stavljas reci u usta, genijalac. Samo povalcim paralelu, da ako se i kako od strane nekih tamo Novakovih fanova, mogu omalovazavati Federerovi trofeji i dominacija, na isti nacin neki drugi koji ga bas ne vole, mogu da omalovzavaju i Novakove uspehe. Uvek sam tvrdio da je Novak pobedjivao pre svega jer je igrao najbolji tenis, kao i Federer u godinama njegove dominacije, odnosano da najveci rivali igraju onoliko koliko im trenutno dominantni i najbolji, dopusti. Da je Novak od 2012 do 2014 bio na nivou 2011 ili 2015, imao bi verovatno, na racun Varinke i Mareja, bar 4 GS. Sto se ove godine tice, da li je Federer uspeo da podigne nivo igre u odnosu na prikazanu u porazima na W14 i 15, i da li bi ako i jeste, uspeo da recimo savlada Novaka u formi iz pomenutih godina, na ovogodisnjem W, je u domenu sta bi bilo kad bi bilo. Kao i sve druge price u stilu, e da se ovaj nije zasitio, ili da nije ucenjen, e da ovaj nije prestao u 26oj, ma ovaj nije imao konkurenciju ili ovaj je sreckovic ili ovome se namestaju titule ili onome se namesta prvo mesto itd.

igor

pre 6 godina

Ovo je Rodjina priprema za odlazak jer ovakav tenis koji se trenutno igra delimično prošle i ove sezone je najmanju ruku smešan i žalostan ,da neko sa 36 osvaja turnire a ništa nije poboljšao u svojoj igri u poslednjih 5 godina dok svi ostali moraju to da trpe i ćute i odigraju te mečeve sa pola gasa ili jednostavno preskoče sezonu ,moja poruka idi čuvaj unuke ,dosta si para zaradio,pusti ovu decu i one koji još mogu da unaprede tenis da igraju bez ograničenja



Samo bekendom samara nadala, slucajno brate.

DjoleTHeking

pre 6 godina

Najbolji je čim nema Novaka Rafe i Mareja. Da su u isto vreme krenuli bio bi 4, slabiji od sve trojice, najsrećniji sportista u svetskoj istoriji. Kad se samo setim kako su ga ponižavali Nadal i Nole dok su bili na vrhuncu i kako posle možeš da budeš najbolji ikada???

Lik

pre 6 godina

@kaokakao
Pogodak pravo u metu, odlično si opisao Fetarde, nema dalje.
Inače, јоš pre mesec dana sam napisao tačno predviđanje (a ima ih još ovde koji su isto zaključili) o tome ko će se sve povući-skloniti s puta ovome jer je već planirano da se vrati na prvo mesto pa onda da se slavno povuče.
Međutim, Wimb je bio toliko providan (igrao samo sa pacerima i naprasno povređenima) da je sada i te organizatore sramota, pogotovu posle onako mlakog aplauza posle finala, otuda ta njegova izjava jer je svestan da je igra provaljena.
Nikad slabiji ATP tour i već se vidi ta igra sa F zapravo mnogo više košta nego njegov "uspeh", nije isljučeno da će biti obrta i da će dići ruke od njega.

antiDebil

pre 6 godina

Ko protezira ovog kvazi igraca i kvazi sportistu? On je sinonim za dobar marketing kada od prosecnog igraca stvoris mit i prevaru svetskih razmera. Nema ni ljudske ni teniske kvalitete da bude u prvih deset svih vremena. Propaganda je cudo!

maja

pre 6 godina

Vidim reakcije na moj osvrt i ne mogu da razumem gde sam pogrešila kada sam rekla da Nolove medaljepehari i tacne jače svetle od Federrovih. I dalje mislim da je Novak omiljen na zapadu pa to nekome ovde smeta.

sasho

pre 6 godina

Postalo je providno šta se radi sa tobom.Malo si oladio na ova dva mastera.Zvereva forsiraju,što znači da je prosečan teniser.Federer 99% i 1% Zverev osvajaju Njujork.Na veliku žalost nema ovde ni trunke o regularnosti.

Da, i ne samo to

pre 6 godina

@(Bond, 21. avgust 2017 16:45)

Stoji upitnik i sta bi Federer uradio da je neko osim dvojice tinejdzera u razvoju, Nadala i Djokovica, znao da igra tenis u periodu od 2003-2007. Najuspesniji da, najbolji svih vremena nikada. Samo je pitanje vremena kada ce neko oboriti i taj njegov broj Slemova. Ako to ne urade Nadal ili Djokovic u narednih 5-6 godina, neki novi klinac za 15-30 godina svakako hoce. Poz

Boni

pre 6 godina

Vecina nazovi Novakovih navijaca, lagano zakljucuje i uocava, da je konkurencija ove 2017 nikakva, kao sto je po istima nije bilo ni sredinom prosle decenije, kada je Federer dominirao. Istovremeno ne zeli da vidi, da to sto pricaju recimo za ovu 2017 godinu, moze itekako da se primeni i za 2015 i 2016. Nadala bukvalno nigde nije bilo, osvojio samo 1 masters na sljaci, Mareja ako se izuzme druga polovina 2016, vise nije bilo nego sto ga je bilo. Prakticno jedina konkurencija Novaku, je koliko toliko bio 34-35 godisnji Federer, koji opet zbog godina definitivno ne moze da igra vrhunski u nekom duzem vremenskom periodu, vec na mahove, pa samim tim ni da mu ugrozi mesto br.1, odnosno da protiv Novaka koji u najboljim godinama, tesko da moze da odrzi potreban nivo igre u jednom jednimom mecu, na tri dobijena seta, nivo potreban da bi pobedio. Ovakvim pricama, nesvesno bacaju senku na cak polovinu od svih Novakovih GS, tj onih 6 osvojenih u pomenutom periodu, u okviru kojih su i 4 vezna GS od W15 do RG16. Tereticare zavere, sa druge strane, uzaludno je udostojiti i odgovora.
(Vladan R, 21. avgust 2017 17:49

Sine moj jel vidis da nisi nikako realan.
Znaci i ti si jedan od onih koji vrte pricu da je Federer 2014 i 2015-te bio mator, a ovo sto radi 2017-te je cista Federerova genijalnost, e pa ne ide ta prica.
Ako je Federer ove godine genijalan, onda je i Novak 2014 i 2015-te bio bolji od Fedexa, tacka.
Dvostruki arsini se ovde vode kada je Federer u pitanju, kada gubi onda je star, a kad pobedjuje tad je genije.

Kosta

pre 6 godina

Pravu istinu o Noletovom neverovatnom padu, verovatno će saznati neke buduće generacije. Nagađam da je Federer morao da ostane kralj tenisa, pa hajde da kažem i to-po svaku cenu...E sad ko je tu koga i šta i zašto...to je već izvan domašaja običnog sveta. Tenis je sport "kaparisan" za bogate (i njihovu razmaženu dečicu) i tu valja i tražiti sve odgovore.

Simpo

pre 6 godina

Ovo je Rodjina priprema za odlazak jer ovakav tenis koji se trenutno igra delimično prošle i ove sezone je najmanju ruku smešan i žalostan ,da neko sa 36 osvaja turnire a ništa nije poboljšao u svojoj igri u poslednjih 5 godina dok svi ostali moraju to da trpe i ćute i odigraju te mečeve sa pola gasa ili jednostavno preskoče sezonu ,moja poruka idi čuvaj unuke ,dosta si para zaradio,pusti ovu decu i one koji još mogu da unaprede tenis da igraju bez ograničenja

Bg

pre 6 godina

@jumko ... replike maji su bile na mestu posto ona to iskreno misli a ti si stao na stranu nebeskog naroda.Danas si nesto zaribao razocarao si me...

Negotin

pre 6 godina

Pogledajte finala GS finala koje je dobio Federer i obratite pažnju rangiranost igraca. Nole samo prvi AO je dobio protiv Conge sve ostale Nadal, Federer i Marej. Nole je car, a ovo sto se svi povlače do kraja godine nije slučajno, nece da ucestvuju u cirkusu.

Bond

pre 6 godina

(Bojan, 21. avgust 2017 19:55)

Pa u tome i jeste fazon sto se nije povukao na vreme.
Jer ako cemo realno, previse je Fedex doziveo bolnih poraza od Novaka i Rafe na najvecim turnirima pa da bi se tek tako olako smatrao najvecim svih vremena.
Ne zaboravimo Roger je zbirno od Novaka i Rafe doziveo cak 18 poraza na Gren Slemovima.
Plus na sve to ima i 3 poraza od Novaka na zavrsnom mastersu, i jedno 10-ak poraza od Novaka i Rafe u finalima Mastersa !!
Sve ovo sto sam nabrojao su opasne cinjenice koje nikako ne idu u prilog Federeru.
Jer ako cemo realno, Federer je posle 2007 i osvojenih 12 GS mnogo,mnogo vise gubio, nego sto je pobedjivao.

Pele

pre 6 godina

Teško mi je da priznam, ali se po plusevima i minusima vidi da Novak Djoković nije omiljeni sportista u Srbiji ili bar kod čitalaca ovih elektronskih vesti.
Šteta, ali takvi smo mi Srbi...

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Najbolje mi je ono igra brz i leprsav tenis pa moze da ga igra jedino kada mu protivnik dozvoli a kada ga neko dobije onda je to dosadan tenis ps samo da ne nebude zalosno umesto smesno jel ako Marej bude stvarno bude hteo da igra plakace leptir na kraju

rajf i dugu kosu nose zene

pre 6 godina

Će ga osvoji, bilo mu smešno il' ne bilo. Ko se uhvatio u kolo mora da igra pa tako i RF. U njega je isuviše uloženo da bi on smeo da kaže neću.

Вељко

pre 6 godina

Па,да.
Било је смешно да ћеш освојити и ОЗИ опен после 6 месеци паузе,па си лаганица освојио,па и Индијан Велс,па Мајами,па два месеца паузе,па ипак бато Вимблдон!
Мени би било смешно,не,пресмешно да га не освојиш.
Само нисам сигуран против кога ћеш играти финале?
Можда опет Рафица,Можда Звер?

peta

pre 6 godina

PA KOLIKO UMAS SRECE A IMA SRECE IZ PROSTOG RAZLOGA ZATO STO JE VEC 20 GODINA TU. RAZUMETE PA I JA BI ZA 20 GODINA IMAO CETRI RUKE. DUGO JE NA TURNIRIMA I ZA TOLIKI PERIOD BEZ POVREDA NIJE NI CUDO

Ovde

pre 6 godina

Je njavei problem fizicka sprema .Naravno da ce on da da sve od sebe ,al covek ima 36 godina .Sad mu realno i treba dosts srece ,jer s obzirom da nema favorita od ovih ostalih mozes svasta da o ocekujes , pritom o ovdd mu slajs igra i nece nesto pomoci .

Saka Jada

pre 6 godina

Ma zna se da su Svajcarci uvek bili bolji od Srba. Oni bre i papu cuvaju! Ej!! Mi ne bi tebali ni da pokusavamo nista osim da gajimo svinje kao u doba turaka kad je evropa imala preca posla da napada Ruse nego da pomogne tamo nekim Srbima, a puno njih se posvajcarcilo, ups, poturcilo sam hteo da kazem... . A taj Novak on je verovatno isto Svajcarac samo se pretvara...

Mikiijeva devojka

pre 6 godina

Bojane, nije trebao da se povuče kada je prestao da dominira već onda kada je bio apsolutni dominator a koja je to godina bila više se i ne sećam. Da se povukao onda kada je bio skoro nepobediv sada bi verovatno bio proglašen za najvećeg ikada. Ovako ga sve više osporavaju u tom smislu. Onako čak i da ga je neko nadmašio po broju gs-a o njemu bi uvek pričali kao o najvećem, kao što danas i zauvek govore za Borga.

Mikiijeva devojka

pre 6 godina

jasno k'o dan
Ne mogu da tupim. Slažem se sa Bondom. Ti misliš drugačije i to je prihvatljivo. Prihvatljivo je neslaganje ali nije mi zanimljivo da se dalje proširujem.

Fedex

pre 6 godina

Dajte ljudi budimo realni. Vidim da pojedini pisu bajke kako Marej moze kad hoce da dobije Federera.😂 I Nole i Nadal a i Federer vezanih ociju ga mogu dobiti, kada izgube to je ili sto su previse gresili ili su ga pustili. Drugo vi takozvani navijaci Noleta, ste toliko jadni da nema jadnijih navijaca. Kad procitam da noletovih 12 gs-ova imaju vecu tezinu od Fedexovih 19 hahhaha. Bolesno ste ljubomorni. I pustite to sta bi bilo kad bi bilo. Svako od njih ima ili je imao priliku da bude najbolji svih vremena, ali zna se ko je uspeo u tome. ;)

mich

pre 6 godina

Kakav licemer zna da je orvi favorit, posle ovolikih otkaza i povreda, samo priprema teren kada ga osvoji da to bude senzacija.
Sada ce lametnjakovici da pocnu, kako je on najbolji, a ostali se dopinguju itd, samo se pitam gde su bili Nadal i Federer poslednje dve godine, odgovor je CISTILI SE...

stef

pre 6 godina

Ne mogu da verujem koliko ste naivni, ala ljudi.. Zar je toliko teško uočiti da se lik folira sa ovakvim izjavama, da priprema teren za eventualnu titulu (koju će verovatno i osvoijiti). Mogu da shvatim da ga obožavate kao tenisera, ali vi veličate celokupnu ličnost ovog foliranta i nasedate na njegove psihološke igre.. Jadno.

realno

pre 6 godina

Federer u 90% slučajeva osvaja GS kada nema konkurencije. Dok su Rafa i No1e osvajali kada je konkurencija bila najjača! E tu se vidi ko je ko.

Maja

pre 6 godina

I da osvoji, džaba mu, nikad neće bit omiljen i voljen u svetu kao naš Novak! A i njegovih 19 gs ima manju težinu od Noletovih 12! I njegove 302 nedelje na broju 1 imaju manju težinu od Novakovih 200!

antiDebil

pre 6 godina

Ko protezira ovog kvazi igraca i kvazi sportistu? On je sinonim za dobar marketing kada od prosecnog igraca stvoris mit i prevaru svetskih razmera. Nema ni ljudske ni teniske kvalitete da bude u prvih deset svih vremena. Propaganda je cudo!

kaokakao

pre 6 godina

Zivim li ja u Svajcarskoj? Interesantno je da ljudi kod nas navijaju za Federera samo jer mrze Djokovica, a mrze ga isto kao prvog komsiju koji je nesto napravio od svog zivota, pa im je kriv za sve licne neuspjehe.

mornarpopaj1966

pre 6 godina

Bravo za Maju. Federer je nevidjeni licemer. Ono sto je njemu dozvoljeno i koliko ga podrzavaju drugi ne mogu ni pomisliti. Toliko o fairplay sampionu.

DjoleTHeking

pre 6 godina

Najbolji je čim nema Novaka Rafe i Mareja. Da su u isto vreme krenuli bio bi 4, slabiji od sve trojice, najsrećniji sportista u svetskoj istoriji. Kad se samo setim kako su ga ponižavali Nadal i Nole dok su bili na vrhuncu i kako posle možeš da budeš najbolji ikada???

sasho

pre 6 godina

Postalo je providno šta se radi sa tobom.Malo si oladio na ova dva mastera.Zvereva forsiraju,što znači da je prosečan teniser.Federer 99% i 1% Zverev osvajaju Njujork.Na veliku žalost nema ovde ni trunke o regularnosti.

Simpo

pre 6 godina

Ovo je Rodjina priprema za odlazak jer ovakav tenis koji se trenutno igra delimično prošle i ove sezone je najmanju ruku smešan i žalostan ,da neko sa 36 osvaja turnire a ništa nije poboljšao u svojoj igri u poslednjih 5 godina dok svi ostali moraju to da trpe i ćute i odigraju te mečeve sa pola gasa ili jednostavno preskoče sezonu ,moja poruka idi čuvaj unuke ,dosta si para zaradio,pusti ovu decu i one koji još mogu da unaprede tenis da igraju bez ograničenja

Lik

pre 6 godina

@kaokakao
Pogodak pravo u metu, odlično si opisao Fetarde, nema dalje.
Inače, јоš pre mesec dana sam napisao tačno predviđanje (a ima ih još ovde koji su isto zaključili) o tome ko će se sve povući-skloniti s puta ovome jer je već planirano da se vrati na prvo mesto pa onda da se slavno povuče.
Međutim, Wimb je bio toliko providan (igrao samo sa pacerima i naprasno povređenima) da je sada i te organizatore sramota, pogotovu posle onako mlakog aplauza posle finala, otuda ta njegova izjava jer je svestan da je igra provaljena.
Nikad slabiji ATP tour i već se vidi ta igra sa F zapravo mnogo više košta nego njegov "uspeh", nije isljučeno da će biti obrta i da će dići ruke od njega.

maja

pre 6 godina

Vidim reakcije na moj osvrt i ne mogu da razumem gde sam pogrešila kada sam rekla da Nolove medaljepehari i tacne jače svetle od Federrovih. I dalje mislim da je Novak omiljen na zapadu pa to nekome ovde smeta.

Капетан Немо

pre 6 godina

Лажна скромност! Мислим да је боље бити лажно скроман него арогантан али далеко од тога да је то коректно понашање. Могао је Роџер да изјави и нешто друго попут: ,,Било би лепо...'', или: ,,Трудићу се да испуним очекивања навијача...'', или: ,,Даћу све од себе али биће тешко...'', али не, он је одлучио да буде лажно скроман!? Наравно да не познајем тог човека, никад га у животу нисам видео осим на телевизији кад игра тенис, прочитао сам у медијима неке његове изјаве, и морам да признам да ми се ништа од тога не допада, али то је моје субјективно мишљење.
Што се тиче његовог тениса, заиста, у појединим тренуцима, када је у врхунској форми, Роџер игра врло атрактивно и то заиста лепо изгледа, али игра и калкулантски. За разлику од Мареја, Надала и Ђоковића који трче на сваку лопту, чак и на ону коју не могу да стигну, Федерер ,,зна'' коју лопту може да стигне и на остале не трчи, не жели ни да се потруди. Можда је то његов квалитет, можда зато и толико дуго траје, али је за мој укус то превише арогантно. Због тога сви остали тенисери, пре свега мислим на осталу тројицу из ,,велике четворке'', изгледају као нека дечица која трчкарају око њега и труде се да га задиве. Такво понашање није примерено, чак и ако га можемо сматрати највећим тенисером свих времена, пре свега зато што има негативан међусобни скор против своја два највећа ривала, Новака и Рафе, против овог другог чак и врло убедљив, што значи да су га та ,,дечица'' много чешће испрашила са терена него што је он њих. Више ми се допада грчевита борба за сваку лопту и литре проливеног зноја него манекенисање и калкулантство на терену.
Његове изјаве медијима такође су, не увек али често, у складу са понашањем на терену - арогантне. Врло често даје себи за право да коментарише, или чак саветује, или критикује понашање појединих тенисера иако са тим тенисерима или догађајима нема никакве везе.
Све у свему, мени се Федерер не допада, ни као тенисер ни као човек, напротив, али, понављам, то је мој субјективни утисак који не мора да буде тачан јер ја тог човека у суштини не познајем, као у осталом ни остали коментатори овде.
Није ни Новак савршен, напротив, али је мој, присвојио сам га, навијам за њега, уживам у његовој игри и понашању и не бих га мењао ни за сто Федерера, али и то је мој субјективни осећај. Нико није савршен.
Опростите ми на мојој ароганцији што коментаришем туђе понашање.
Напред Ноле!!!

The Player

pre 6 godina

Čak i njemu za koga se sve ovako namjestilo neprijatno. Sezona zvana "niotkuda i ničim izazvana" kao što i sam kaže. Valjda ćemo sledeće godine ponovo gledati vrhunski tenis. Ova godina je za teniski zaborav u svakom smislu te riječi.

Bond

pre 6 godina

Brale moj, jeste, ima Federer 19 GS, to je cinjenica, niko to ne spori.
Al vidi sad ovo:koliko GS je odigrao Federer..?pa najvise u istoriji !!
Pa aj sad realno, Borg se povukao u 26-oj sa 12 GS, a Federer 19-ti GS uzeo sa skoro punih 36 godina.
Sad izracunajte broj GS titula Borga i Federera na broj nastupa na GS, pa tu Federer ispada smesan u odnosu na Borga.
Zato ja Federera nikad necu moci smatrati najvecim, jer stoji upitnik sta bi Borg uradio da je igrao do 36-te..?

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Najbolje mi je ono igra brz i leprsav tenis pa moze da ga igra jedino kada mu protivnik dozvoli a kada ga neko dobije onda je to dosadan tenis ps samo da ne nebude zalosno umesto smesno jel ako Marej bude stvarno bude hteo da igra plakace leptir na kraju

peta

pre 6 godina

PA KOLIKO UMAS SRECE A IMA SRECE IZ PROSTOG RAZLOGA ZATO STO JE VEC 20 GODINA TU. RAZUMETE PA I JA BI ZA 20 GODINA IMAO CETRI RUKE. DUGO JE NA TURNIRIMA I ZA TOLIKI PERIOD BEZ POVREDA NIJE NI CUDO

Boris Banović

pre 6 godina

Prvo, Novak je Crnogorac , pa naturalizovani Francuz ( Monako, La Cost, Peugeot itd) jedino što je oženio srpkinju, Jelenu Ristić ! Jedina dodirna tačka sa Srbijom je to što je rođen u Bgd , odrastao na Banjici i trenirao na Gemax terenima kod Antelja i na Kopaoniku gde su mu roditelji držali piceriju ! Osvojio je Devis Cup igrajući za Srbiju , na Olimpijadi se obrukao protiv Del Potra , tada 200 i nekim teniserom na ATP listi i to je to . Ako ima podpitanja, izvolite u komentare !

Bond

pre 6 godina

(Bojan, 21. avgust 2017 19:55)

Pa u tome i jeste fazon sto se nije povukao na vreme.
Jer ako cemo realno, previse je Fedex doziveo bolnih poraza od Novaka i Rafe na najvecim turnirima pa da bi se tek tako olako smatrao najvecim svih vremena.
Ne zaboravimo Roger je zbirno od Novaka i Rafe doziveo cak 18 poraza na Gren Slemovima.
Plus na sve to ima i 3 poraza od Novaka na zavrsnom mastersu, i jedno 10-ak poraza od Novaka i Rafe u finalima Mastersa !!
Sve ovo sto sam nabrojao su opasne cinjenice koje nikako ne idu u prilog Federeru.
Jer ako cemo realno, Federer je posle 2007 i osvojenih 12 GS mnogo,mnogo vise gubio, nego sto je pobedjivao.

Dott

pre 6 godina

Ne bi bilo smesno, zato sto je vec sad smesna konkurencija za titulu, jos malo ce mu se pomoci oko zreba i termina meceva, njegovo je samo kako sam rece da ostane zdrav, uostalom kao i za vecinu slemova koje je osvojio.

Kosta

pre 6 godina

Pravu istinu o Noletovom neverovatnom padu, verovatno će saznati neke buduće generacije. Nagađam da je Federer morao da ostane kralj tenisa, pa hajde da kažem i to-po svaku cenu...E sad ko je tu koga i šta i zašto...to je već izvan domašaja običnog sveta. Tenis je sport "kaparisan" za bogate (i njihovu razmaženu dečicu) i tu valja i tražiti sve odgovore.

Da, i ne samo to

pre 6 godina

@(Bond, 21. avgust 2017 16:45)

Stoji upitnik i sta bi Federer uradio da je neko osim dvojice tinejdzera u razvoju, Nadala i Djokovica, znao da igra tenis u periodu od 2003-2007. Najuspesniji da, najbolji svih vremena nikada. Samo je pitanje vremena kada ce neko oboriti i taj njegov broj Slemova. Ako to ne urade Nadal ili Djokovic u narednih 5-6 godina, neki novi klinac za 15-30 godina svakako hoce. Poz

Stari program, ne Bolonja

pre 6 godina

Ovo ti je kao jedna moja koleginica sa fakulteta koja je pred svaki ispit zabrinuto izjavljivala: "... jooo, sto nista ne znam!"... Naravno, u medjuvremenu je i doktorirala...

Boni

pre 6 godina

Vecina nazovi Novakovih navijaca, lagano zakljucuje i uocava, da je konkurencija ove 2017 nikakva, kao sto je po istima nije bilo ni sredinom prosle decenije, kada je Federer dominirao. Istovremeno ne zeli da vidi, da to sto pricaju recimo za ovu 2017 godinu, moze itekako da se primeni i za 2015 i 2016. Nadala bukvalno nigde nije bilo, osvojio samo 1 masters na sljaci, Mareja ako se izuzme druga polovina 2016, vise nije bilo nego sto ga je bilo. Prakticno jedina konkurencija Novaku, je koliko toliko bio 34-35 godisnji Federer, koji opet zbog godina definitivno ne moze da igra vrhunski u nekom duzem vremenskom periodu, vec na mahove, pa samim tim ni da mu ugrozi mesto br.1, odnosno da protiv Novaka koji u najboljim godinama, tesko da moze da odrzi potreban nivo igre u jednom jednimom mecu, na tri dobijena seta, nivo potreban da bi pobedio. Ovakvim pricama, nesvesno bacaju senku na cak polovinu od svih Novakovih GS, tj onih 6 osvojenih u pomenutom periodu, u okviru kojih su i 4 vezna GS od W15 do RG16. Tereticare zavere, sa druge strane, uzaludno je udostojiti i odgovora.
(Vladan R, 21. avgust 2017 17:49

Sine moj jel vidis da nisi nikako realan.
Znaci i ti si jedan od onih koji vrte pricu da je Federer 2014 i 2015-te bio mator, a ovo sto radi 2017-te je cista Federerova genijalnost, e pa ne ide ta prica.
Ako je Federer ove godine genijalan, onda je i Novak 2014 i 2015-te bio bolji od Fedexa, tacka.
Dvostruki arsini se ovde vode kada je Federer u pitanju, kada gubi onda je star, a kad pobedjuje tad je genije.

Mikiijeva devojka

pre 6 godina

Bojane, nije trebao da se povuče kada je prestao da dominira već onda kada je bio apsolutni dominator a koja je to godina bila više se i ne sećam. Da se povukao onda kada je bio skoro nepobediv sada bi verovatno bio proglašen za najvećeg ikada. Ovako ga sve više osporavaju u tom smislu. Onako čak i da ga je neko nadmašio po broju gs-a o njemu bi uvek pričali kao o najvećem, kao što danas i zauvek govore za Borga.

znati znanje

pre 6 godina

RF je realan ali to ne znači da neće pokušati da osvoji USO. Niko ne ide na turnir da bi izgubio.
Ali zato bar ne pominje boga i slične gluposti.
Normalan tip.

Alexa

pre 6 godina

@ Nolo fenovi se idalje nadaju da ce te Nolo prestici po GS
(Memmm, 21. avgust 2017 08:59)

Hajde sto sam u velikoj meri siguran da nista korisnoi nisi uradio u svom zivotu, ciji god da si "fen", pa licno nezadovoljstvo usmeravas na pogresan nacin, jer ti "Nolo" ni za sta nije kriv, nego sam i apsolutno siguran da si totalno nepismen "idalje" nema sta da se doda.

Lule

pre 6 godina

Podsmevaju se Federeru, a veličaju Djokovića! Neobičbo. Samo zato što je Djoković "Srbin". A samo je kvazi Srbin, i da nije Srbin bio bi strašno omražen u Srbiji kao arogantan i lažan.

hehe

pre 6 godina

@maja,
Ti si kao iz bajke Trnova Ružica. Prespavala si vek pa te je princ probudio pa sada pričaš svoje snove. Svet voli Đokovića isto kao što voli Rusiju nakon što je okuprala delove Gruzije i Ukrajine.

Up

pre 6 godina

@uvek odmeren u izjavama, najveci gospodin na turu
srecno legendo
(snupi, 21. avgust 2017 09:03)

Najsmesniji mi ovi sa kokosijom memorijom. Zaboravili smo malo kako gospoda sedaju na tudje stolice?

Federer je umetnik

pre 6 godina

@kaokakao... gresis ,ja ne mrzim Novaka niti volim Federera. Ja volim tenis koji igra Federer,leprsav napadacki tenis. Novak igra dosadan tenis i to nema nikakve veze sa Srbijom i Svajcarskom kao ni sa prvim komsijom

Negotin

pre 6 godina

Pogledajte finala GS finala koje je dobio Federer i obratite pažnju rangiranost igraca. Nole samo prvi AO je dobio protiv Conge sve ostale Nadal, Federer i Marej. Nole je car, a ovo sto se svi povlače do kraja godine nije slučajno, nece da ucestvuju u cirkusu.

kme

pre 6 godina

Najbolji je čim nema Novaka Rafe i Mareja. Da su u isto vreme krenuli bio bi 4, slabiji od sve trojice, najsrećniji sportista u svetskoj istoriji. Kad se samo setim kako su ga ponižavali Nadal i Nole dok su bili na vrhuncu i kako posle možeš da budeš najbolji ikada???
(DjoleTHeking, 21. avgust 2017 12:44)

Zaboravio si terapiju.

Kramer

pre 6 godina

Ovi talenti šta u istu rečenicu stavljaju Novaka i Rogera su samo za nijansu manje "talentovani" od znalaca šta stavljaju u istu rečenicu Peđu i Bodibonda s Draženom i Pink Panterom.

mix

pre 6 godina

Najgore je pogledati istinu u oci a mi Srbi smo takvi, Federer je kralj tenisa i to treba prihvatiti i postovati to pokazuju njegovi rezultati i dostignuća koja je on ostvario

rajf i dugu kosu nose zene

pre 6 godina

Će ga osvoji, bilo mu smešno il' ne bilo. Ko se uhvatio u kolo mora da igra pa tako i RF. U njega je isuviše uloženo da bi on smeo da kaže neću.

Pele

pre 6 godina

Teško mi je da priznam, ali se po plusevima i minusima vidi da Novak Djoković nije omiljeni sportista u Srbiji ili bar kod čitalaca ovih elektronskih vesti.
Šteta, ali takvi smo mi Srbi...

mm

pre 6 godina

AntiDebil
Uopšte ne znam zašto imaš potrebu da se na svakoj temi o tenisu brukaš.
@ Ovima što iz nemoći pišu da nameštaju za Federera mogu da kažem da su smešni.
@A ovima o slaboj konkurenciji, pa isti likovi bili i kada je Novak osvajao, samo ste tada pisali da je ZLATNA ERA.
I na kraju, nisam Federerov navijač (vise sam za Nadala) ali veličina kao što je Fed mora da se poštuje je. Deco, ustanite kada pričate o Fedu.

Saka Jada

pre 6 godina

Ma zna se da su Svajcarci uvek bili bolji od Srba. Oni bre i papu cuvaju! Ej!! Mi ne bi tebali ni da pokusavamo nista osim da gajimo svinje kao u doba turaka kad je evropa imala preca posla da napada Ruse nego da pomogne tamo nekim Srbima, a puno njih se posvajcarcilo, ups, poturcilo sam hteo da kazem... . A taj Novak on je verovatno isto Svajcarac samo se pretvara...

.

pre 6 godina

Našla srbadija koja stolicu nije podigla da mu priča o lažnoj skromnosti, jer je čudno da neko i pored toliko uspeha ostane normalan kao Federer ili Bolt. Puno sreće njemu i Nadalu, zaista magičan dvojac tenisa, pa neka podigne i taj 20. GS pehar ovaj čovek, zaslužio je!

xxx7

pre 6 godina

Kakav licemer zna da je orvi favorit, posle ovolikih otkaza i povreda, samo priprema teren kada ga osvoji da to bude senzacija. 
Sada ce lametnjakovici da pocnu, kako je on najbolji, a ostali se dopinguju itd, samo se pitam gde su bili Nadal i Federer poslednje dve godine, odgovor je CISTILI SE...
(mich, 21. avgust 2017 09:09)

a gde je Novak sada? oporavlja se od povrede,je li?

umetnos je umetnos

pre 6 godina

(kaokakao, 21. avgust 2017 10:30)
Varaš se druže. Navijam za Federera zato što igra najlepši tenis. Verujem i mnogo drugih iz istog razloga. Pritom se nikad nije folirao kad gubi niti tražio medicinske tajm-aute, kao recimo Đoković na početku karijere. Nikad nije predao meč.
Odavno je penioner, a i dalje igra najjače, i bez konkurencije najlepše.
kad gledam Đokovića, a naročito Nadala, i sam se oznojim od njihove muke.
A Federer uvek suv, izgleda kao da igra bez napora, i dobija.
Umetnik tenisa.
Ne navijam protiv Đokovića, nego za Federera.

Вељко

pre 6 godina

Па,да.
Било је смешно да ћеш освојити и ОЗИ опен после 6 месеци паузе,па си лаганица освојио,па и Индијан Велс,па Мајами,па два месеца паузе,па ипак бато Вимблдон!
Мени би било смешно,не,пресмешно да га не освојиш.
Само нисам сигуран против кога ћеш играти финале?
Можда опет Рафица,Можда Звер?

skocko

pre 6 godina

Kakva namazana izjava..... Ja sam vec odigrao 100 e da ce Federer da osvoji i ovaj US Open jer jednostavno nema ko moze danas da ga dobije u 3 seta na betonu...... Pa na Wimbldonu je sve mečeve dobio sa 3-0!!!

jasno k'o dan

pre 6 godina

@Mikijeva devojka ,osporavaju ga samo Srbi,koji su postali "eksperti" za tenis iako nikad nisu uzeli teniski reket uruke ,dok ga drugi smatraju najboljim svih vremena.Pitajte tenisere iz prethodnih perioda,a i ove sa kojima igra,da ne govorimo o publici širom svijeta.

Big Ron

pre 6 godina

Kakav licemer zna da je orvi favorit, posle ovolikih otkaza i povreda, samo priprema teren kada ga osvoji da to bude senzacija. 
Sada ce lametnjakovici da pocnu, kako je on najbolji, a ostali se dopinguju itd, samo se pitam gde su bili Nadal i Federer poslednje dve godine, odgovor je CISTILI SE...
(mich, 21. avgust 2017 09:09)

Ne budi smesan.. nemoj da places. Ipak je Federer najbolji u istoriji ovog sporta.. Nema potrebe da se nerviras i sekiras bzvz. Osvaja FedEx US Open lagano ;)

igor

pre 6 godina

Ovo je Rodjina priprema za odlazak jer ovakav tenis koji se trenutno igra delimično prošle i ove sezone je najmanju ruku smešan i žalostan ,da neko sa 36 osvaja turnire a ništa nije poboljšao u svojoj igri u poslednjih 5 godina dok svi ostali moraju to da trpe i ćute i odigraju te mečeve sa pola gasa ili jednostavno preskoče sezonu ,moja poruka idi čuvaj unuke ,dosta si para zaradio,pusti ovu decu i one koji još mogu da unaprede tenis da igraju bez ograničenja



Samo bekendom samara nadala, slucajno brate.

lalo

pre 6 godina

Kada u bilo kom komentaru pročitam reči licemer,licemerno,belosvetsko,zli zapad i slično dobijem osip i potrebu za pražnjenjem jer znam ko i kakvi upotrebljavaju te fraze kada komentarišu bilo šta što se pojavi.A vo ostali kako se nosite sa takvim rečnikom ?

kofein

pre 6 godina

ne igraju djokovic, vavrinka, skoro sigurno marej, nadalu pada forma...
jedine pretnje Zverev i Kirjos...ne znam u kakvom je stanju Cilic

Kika Majstor

pre 6 godina

@ maja
Ne smeš da uzimaš zdravo za gotovo da će ljudi ovde da razumeju šalu ili ironiju. Ali, dosta njih je i ukapiralo. To su valjda oni koji su ti odvalili minuse.

Vladan R

pre 6 godina

Vecina nazovi Novakovih navijaca, lagano zakljucuje i uocava, da je konkurencija ove 2017 nikakva, kao sto je po istima nije bilo ni sredinom prosle decenije, kada je Federer dominirao. Istovremeno ne zeli da vidi, da to sto pricaju recimo za ovu 2017 godinu, moze itekako da se primeni i za 2015 i 2016. Nadala bukvalno nigde nije bilo, osvojio samo 1 masters na sljaci, Maraja ako se izuzme druga polovina 2016, vise nije bilo nego sto ga je bilo. Prakticno jedina konkurencija Novaku, je koliko toliko bio 34-35 godisnji Federer, koji opet zbog godina definitivno ne moze da igra vrhunski u nekom duzem vremenskom periodu, vec na mahove, pa samim tim ni da mu ugrozi mesto br.1, odnosno da protiv Novaka koji u najboljim godinama, tesko da moze da odrzi potreban nivo igre u jednom jednimom mecu, na tri dobijena seta, nivo potreban da bi pobedio. Ovakvim pricama, nesvesno bacaju senku na cak polovinu od svih Novakovih GS, tj onih 6 osvojenih u pomenutom periodu, u okviru kojih su i 4 vezna GS od W15 do RG16. Tereticare zavere, sa druge strane, uzaludno je udostojiti i odgovora.

Fedex

pre 6 godina

Dajte ljudi budimo realni. Vidim da pojedini pisu bajke kako Marej moze kad hoce da dobije Federera.😂 I Nole i Nadal a i Federer vezanih ociju ga mogu dobiti, kada izgube to je ili sto su previse gresili ili su ga pustili. Drugo vi takozvani navijaci Noleta, ste toliko jadni da nema jadnijih navijaca. Kad procitam da noletovih 12 gs-ova imaju vecu tezinu od Fedexovih 19 hahhaha. Bolesno ste ljubomorni. I pustite to sta bi bilo kad bi bilo. Svako od njih ima ili je imao priliku da bude najbolji svih vremena, ali zna se ko je uspeo u tome. ;)

monden

pre 6 godina

I da osvoji, džaba mu, nikad neće bit omiljen i voljen u svetu kao naš Novak! A i njegovih 19 gs ima manju težinu od Noletovih 12! I njegove 302 nedelje na broju 1 imaju manju težinu od Novakovih 200!
(Maja, 21. avgust 2017 10:26)

Hahaha...koliko njih se samo primilo na ovo tvoje trolovanje.

Vlada91

pre 6 godina

Covek ima punih 36 godina,plus je ovo podloga na kojoj ponekad moras da odigras i koji udarac vise a igra se na tri dobijena seta.Naravno da nije prvi favorit,nije ovo Vimbldon pa da moze da se igra servis volej i resavaju poeni sa dva tri udarca.
Ima sanse naravno ali zavisi dosta i od zreba.A sto se tice ovih sto ga prozivaju u fazonu gde je bio poslednje dve godine,ne znam samo ko je 2014,2015 igrao finala na 3 GS-a protiv Novaka.

lalo

pre 6 godina

Federer se ovom izjavom zvanično penzionisao. Ali to ne znači da neće , radeči honorarno iz penzije ponekad, uzeti još nekoliko Grand Slam -ova i postaviti lestvicu tako visoko da ce sledecim generacijama tenisera biti potrebne lestve i vekovi da ga sustignu-

Ovde

pre 6 godina

Je njavei problem fizicka sprema .Naravno da ce on da da sve od sebe ,al covek ima 36 godina .Sad mu realno i treba dosts srece ,jer s obzirom da nema favorita od ovih ostalih mozes svasta da o ocekujes , pritom o ovdd mu slajs igra i nece nesto pomoci .

neutralni posmatrac

pre 6 godina

S jedne strane je u pravu. S druge, u odlicnoj je formi, konkurencija zbog povreda tanka, a on je Federer, i kad jeos bolji je od 98% tenisera

Doktor

pre 6 godina

A Zverev osvaja svoj prvi G Slem,kao Delpo i Cilic
(misa zverev, 21. avgust 2017 10:28)

Ako bude kao del Potro i Cilic to znaci da ce na tom jednom i ostati...

koma

pre 6 godina

Mozda neces ali ne vidim ko ce. Nadal nije osvajao USO ni kad je bio u najboljim danima. Ostali ili su povredjeni ili nemaju kapacitet za 7 jakih meceva na 3 dobijena seta.
Realno moze Federer da se oklizne protiv nekog ali u 3 seta vrlo tesko. Tih koji mogu da ga izbace staje na prste jedne ruke, a pitanje da li ce oni uopste doci do meca sa njim. Trenutno stanje u muskom tenisu je kao u zenskom prethodnih godina - Serena i gomila slicnih prosecnih.
Tako da ova prica, ne pije vodu. Vece iznenadjenje ce biti ako Federer ne osvoji.

brle

pre 6 godina

Covek je realan i svestan svojih mogucnosti, verovatno se u sebi i nada tom ishodu, ali je odmeraen i nece unapred da talamba i da se k..i ko ovi naši mufljuzi. Mudro se drži stare uzrecice"prvo skoci pa onda reci HOP"

Mikiijeva devojka

pre 6 godina

jasno k'o dan
Ne mogu da tupim. Slažem se sa Bondom. Ti misliš drugačije i to je prihvatljivo. Prihvatljivo je neslaganje ali nije mi zanimljivo da se dalje proširujem.

Banjaluka

pre 6 godina

Spusta loptu da skine pritisak sa sebe, da si jos vise poveca sanse. A realno je prvi favorit. Rodzer ima raznih osobina, sto dobrih sto losih. Ono sto je sigurno je, da je izuzetno inteligentan.

Bg

pre 6 godina

@jumko ... replike maji su bile na mestu posto ona to iskreno misli a ti si stao na stranu nebeskog naroda.Danas si nesto zaribao razocarao si me...

Bojan

pre 6 godina

(Bond, 21. avgust 2017 21:36)
mislim da previse plitko gledas stvari. Pa pazi, cak i na prva 3 od 4 uzastopna slema Noleta, Rodja je gubio samo od Novaka. Znaci Federer u vec poodmaklim 30im gubi SAMO od Novaka u najboljim danima, to ne da nije minus za njegovu karijeru, vec debeli plus.


za ovog koji spominje Borga, da, naravno, Borg je jedan od najboljih, ali mislim da je ipak daleko veci uspeh osvojiti 19 slemova, nego 11, ali kao ko zna koliko bi osvojio da se nije tako rano povukao. Naravno, mogao je osvojiti 25, ali nije.

to je kao u skoli ono sto se pogresno vise cene ljudi koji bi mogli da imaju sve petice, ali se kao ne trude, nego oni koji se trude maksimalno pa negde skliznu.
uvek postujem vise onog koji je sebe iscedio maksimalno, pa makar to pokazalo po koju falinku. Kao sto recimo cenim vise Kobija od Sheka, iako je Shek nesumnjivo bio veci potencijal i da je vise trenirao karijera bi mu bila sigurno duplo uspesnija (iako naravno ni ovako nije za baciti).

NIKOLA

pre 6 godina

Grigor i Nik u odličnoj formi, stari iskusan mačak ići će na iskustvo i znanje.A šta da kaže čovek od skoro 37 godina i 15-20 vrhunskog tenisa,sa dva GS u ovoj godini,idem, dam sve od sebe, pa šta bude.Pa da je on imao bilo kakva vau očekivanja i tenziju,ništa ne bi osvojio,ovako čuva snagu,gleda znanjem i smirenošcu da slomi psihički i teraj.E sad koliko su Nadal i Đoković morali da upru kad je on bio mlad i u punoj snazi da ga slome u odnosu na nove snage koje padaju od veterana, to je pitanje kvaliteta što naravno ide njemu u korist.

slobinator

pre 6 godina

skocko, 21. avgust 2017 13:46)
da radiš za 250 evra kao dobar deo srba,ne bi ti palo na pamet da uložiš 100e na neku takvu glupost.ovako ili si tatin sin,ili nam pričaš lovačke priče

Bojan

pre 6 godina

(Bond, 21. avgust 2017 16:45)
smesno je porediti stvari na taj nacin jer ispada da igrac koji se duze bori treba manje da se ceni. Federer je sa 26 godina imao 12 slemova, tacno je da je u tom trenutku imao vise odigranih slemova od Borga koji je preskakao australiju, ali u svakom slucaju po tvojoj logici bilo bi bolje da je Fed otisao u penziju tada jer je do tada osvojio svaki treci slem na kom je ucestvovao, nego sada kada mu je prosek pao na 2 od 9.
oprosti, ali meni je vise za postovanje to sto Federer prkosi godinama i i dalje uzima najvaznije titule, nego da se povukao kada je prestao da dominira.

Vladan R

pre 6 godina

@ boni

Ja ne tvrdim da je Novak pobedjivao jer je Federer bio mator, a da sad Federer pobedjuje jer je, kako mi stavljas reci u usta, genijalac. Samo povalcim paralelu, da ako se i kako od strane nekih tamo Novakovih fanova, mogu omalovazavati Federerovi trofeji i dominacija, na isti nacin neki drugi koji ga bas ne vole, mogu da omalovzavaju i Novakove uspehe. Uvek sam tvrdio da je Novak pobedjivao pre svega jer je igrao najbolji tenis, kao i Federer u godinama njegove dominacije, odnosano da najveci rivali igraju onoliko koliko im trenutno dominantni i najbolji, dopusti. Da je Novak od 2012 do 2014 bio na nivou 2011 ili 2015, imao bi verovatno, na racun Varinke i Mareja, bar 4 GS. Sto se ove godine tice, da li je Federer uspeo da podigne nivo igre u odnosu na prikazanu u porazima na W14 i 15, i da li bi ako i jeste, uspeo da recimo savlada Novaka u formi iz pomenutih godina, na ovogodisnjem W, je u domenu sta bi bilo kad bi bilo. Kao i sve druge price u stilu, e da se ovaj nije zasitio, ili da nije ucenjen, e da ovaj nije prestao u 26oj, ma ovaj nije imao konkurenciju ili ovaj je sreckovic ili ovome se namestaju titule ili onome se namesta prvo mesto itd.

Fedex

pre 6 godina

Dajte ljudi budimo realni. Vidim da pojedini pisu bajke kako Marej moze kad hoce da dobije Federera.😂 I Nole i Nadal a i Federer vezanih ociju ga mogu dobiti, kada izgube to je ili sto su previse gresili ili su ga pustili. Drugo vi takozvani navijaci Noleta, ste toliko jadni da nema jadnijih navijaca. Kad procitam da noletovih 12 gs-ova imaju vecu tezinu od Fedexovih 19 hahhaha. Bolesno ste ljubomorni. I pustite to sta bi bilo kad bi bilo. Svako od njih ima ili je imao priliku da bude najbolji svih vremena, ali zna se ko je uspeo u tome. ;)