Četvrtak, 10.08.2017.

17:26

Obrt: Dortmund odbio 130M€, Dembele suspendovan!

Mladi Francuz Osman Dembele nije se pojavio na današnjem treningu u Dortmundu zbog čega ga je klub suspendovao.

Izvor: SM

Obrt: Dortmund odbio 130M€, Dembele suspendovan! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Krle

pre 6 godina

"Tokom sastanka, predstavnici Barselone izneli su ponudu koja nije bila u skladu sa vanserijskim fudbalskim i drugim sposobnostima igrača"

130 miliona nije dovoljno za tog lika pa sta je on mesavina Ronaldinja,Ronalda i Mesija kad toliki milioni nisu dosta,pola evrope nije ni culo za njega,doveli ga pre godinu dana za 10-15 miliona,a sad alavstinama nije dosta ni 130,ovaj fudbal se definitivno raspada nekad je to bila gotivna igra.

nista o nicemu

pre 6 godina

Gluposti precenjeni igrac,ja ga iz inata ne bi kupio,prvo sto ne vredi toliko niti je dobar toliko a drugo bezobrazni su! I ajde objasnite vi meni kako jedan Aubemajang iz istog tog Dortmunda koji je mlad igrac moze da kosta duplo manje od tog Dembelea koji je samo jedan u moru talenata i nista vise,kakva sezona stoji iza njega,jel bio najbolji strelac lige,kluba,jel bio najbolji igrac prvenstva,nista od toga tako da daleko ti lepa kuca!
(Dacha, 10. avgust 2017 21:02)

28 godina mlad?

Dacha

pre 6 godina

Gluposti precenjeni igrac,ja ga iz inata ne bi kupio,prvo sto ne vredi toliko niti je dobar toliko a drugo bezobrazni su! I ajde objasnite vi meni kako jedan Aubemajang iz istog tog Dortmunda koji je mlad igrac moze da kosta duplo manje od tog Dembelea koji je samo jedan u moru talenata i nista vise,kakva sezona stoji iza njega,jel bio najbolji strelac lige,kluba,jel bio najbolji igrac prvenstva,nista od toga tako da daleko ti lepa kuca!

Neko iz Banata

pre 6 godina

@coki tako bi trebalo da bude,ali svi oni imaju neke klauzule koje im omogucavaju da se tako ponasaju tj.menadzere koji posluju i sa drugim igracima i klubovima,pa im se ne isplati na duge staze.
Sa druge strane dok-god neki klubovi svesno ne izgube milione i uniste par karijera alavih igraca,menadzera i rodbine za primer svim ostalima(kao Partizan-mada nije bas za poredjenje)ovo ludilo ce samo postajati gore,a publike sve manje(ljudi i dalje fudbal posmatraju kao sport,iako to vec dugo nije,ostalo je samo da se ugasi i nada tj.neka milioneri igraju izmedju sebe,bez svedoka i zelje kako se merenje muskosti zavrsilo)Bice kao kod nas,placeni navijaci (hostese) i utakmice koje niko nece hteti da gleda,ma koliko se mediji trudili da podignu prasinu(daleko smo od toga zbog kineza i arapa,ali taj trenutak se blizi).

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Ne. Presao je kada mu je ugovor istekao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 10. avgust 2017 18:48)

Кроса су платили 30 милиона јер је био у последњој години уговора. Продао га је Хезуп Превариола Реалу. Боље се информиши ако ћеш да дискутујеш овде.

https://www.transfermarkt.com/toni-kroos/transfers/spieler/31909

blinkikoala

pre 6 godina

Meni nije jasno kako ne mozes otpustiti igraca,on znaci radi za mene tj igra fudbal i za to je debelo placen, ukoliko ne igra dobro ili nece da trenira ili igra popice otkaz...sve bi to bilo dobro ali da se ti igraci ne placaju vec da se trejduju. Uvedite trejdove u fudbalu,postaje dosadno i nezanimljivo, kakvi crni transferi po 100 milke

neutralni felsh

pre 6 godina

Ove cifre stvarno nema smisla. Znam da Real daje i preko 100 miliona za igrace koji sede na klupi, ali mnogo je. Kad kazem da je Barsa uradila dobar posao sto je prodala Nejmara, isklucivo sam mislio u sportskom smislu a ne na ekonomskom.
(Barsa Barsa, 10. avgust 2017 17:39)


upravo sam tebi barso barso pre par dana rekao da danas ne mozes tek tako da odvojis sportsko od ekonomskog. zapravo, skoro nikad nije ni moglo, ali da sad ne kvarim naivni romanticarski mit o starim dobrim vremenima "kad su igraci igrali za aplauze a ne za novce" :)
elem, da li i dalje mislis da je odlazak nejmara dobar posao po barsu? i sportski i ekonomski. sad preti realna opasnost da im ceo transfer od nejmara ne bude dovoljan da povrate poljuljani prestiz. da ne govorimo o igrackom balansu u ekipi. svidjao ti se nejmar ili ne, igra je bila koncipirana 30 posto na njemu i 40 posto na mesiju, grubo receno, i ako pogledas koji je datum, videces da nemaju vremena, treba im hitno 2 top igraca da stabilizuju nejmarovih 30 posto pri napadu...
kakav delufje, ne smeju samo s njim kao levim krilom da pocnu sezonu, a gde je vreme da se ekipa uigra sa novajlijama, makar doveli i maradonu u najboljim godinama. a cene skacu. sad je barsi najjace oruzje ne novac nego prestiz i ambicije pa da tako nagovore zeljenog igraca (da, i plata) da im se pridruzi... a ti pricaj o usko sportskim razlozima i dalje :)

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Obzirom da su za Gecea, Levu i Humelsa uzeli 37m i preziveli. Ova cifra je super. Naci ce Borusija drugog klinca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Boogy, 10. avgust 2017 19:16)

Лева је отишао бесплатно, Геце и Хумелс нису (37 и 35 милиона). Хумелс је ионако дете Бајерна (са 19 година је прешао у Дортмунд). А и Гецеа су продали у прави час.

ddd

pre 6 godina

Evo baš u Dortmundu Obameyanga su hteli da puste za 70, Rojsu je cena manja a jedan je od tehnički najboljih igrača na svetu, Gece iz najboljih dana lagano za 30 mil. ode u Bayern a sada jedan Osman Dembele mladić koji je samo talentovan vredi bar 100 miliona? Evo hajde da uporedimo njega i Kristijana Ronalda iz Junajteda, Ronaldo je te 2009te u najboljim danima plaćen 94 miliona... Ako ga ne daju za 80 više od toga ne vredi, niti treba ponuditi više, nije realno za tako mladog nerenomiranog, neistaknutog igrača bez iskustva... Kažu vanserijski talenat? Nije tačno samo je talentovan. Ali i Barsa odugovlači. Treba da odrede igrača i za dan završe transfer, ja mislim da im Kutinjo nije priman cilj, ima bitnijih pozicija, ja mislim da bi npr. Injaki Williams bio bolje rešenje od Dembelea a cena mu je samo 50 miliona. A što se Kutinja tiče bolje je rešenje npr. Yanik Karrasko iz Atletika, i lakša meta. Ima još talentovanih igrača koji bi bili dobri u Barsi npr. Leo Baptistao je sjajan u espanjolu bio, ili Cedrik Bakambu iz Viljareala, Perišić je isto super igrač i mogao bi da igra u Barseloni, naravno Di Maria, Anhel Correa, Koke, Saul.. ... Mislim da su i Dembele, Dybala i Kutinjo teške mete i puno koštaju a toliko ne znače timovima...

looka17

pre 6 godina

I sta je sad dobijeno rekordnim transferom Neymara?! Dobili smo to da za mlade, neafirmisane, nedokazane, prosjecne i sl. igrace klubovi nabijaju nerealne cijene. Totalno besmisleno. Barselona napala da potrosi pare i kraj. Totalni besmisao modernog fudbala gdje se neke sentimentalne vrijednosti gube. Po meni, jedino pametno rjesenje bilo bi ogranicavanje budzeta klubova na odredjenu cifru po prelaznom roku, tipa 100 miliona. I onda kupi jednog igraca za 100 ili ih potrosi na vise, manje vrijednih igraca jer je ovo izgubilo vezu sa zdravim razumom. Ako igraci vrijede tolike pare, koliko onda vrijedi jedan vrhunski hirurg ili neko slican?!

neutralni felsh

pre 6 godina

Tokom sastanka, predstavnici Barselone izneli su ponudu koja nije bila u skladu sa vanserijskim fudbalskim i drugim sposobnostima igrača, niti sa trenutnom ekonomskom situacijom na evropskom fudbalskom tržištu. Borusija Dortmund je zato odbila ponudu", objasnio je klub.

---

sve je to ok, ali izgleda da gospodin dembele nema nista protiv takve barsine ponude, jer se kasnije nije pojavio na treningu - verovatno iz protesta sto njegov klub ne zeli da pristane na ponudu.

Lord

pre 6 godina

Odbijeno je 80 (plus potencijalnih 30- kroz bonuse)
Ici do 100 ( plus 20) i to je to! Glume neke pregovarace, a kad im je Bayern otimao igrace za kilo paradajza, tad nisu pregovarali...Mozda i najbolje nikog ne dovoditi, tada bi sigurno izglasali nepovjerenje upravi i od zime, kad se ovo malo unormali, krenut po nekoga... A do tada moliti boga da Messi odigra inatski sezonu i sam to sve pogura.

Niklz

pre 6 godina

Hocete silom da zadrzite momka, kakvih 130m, bolesni klub!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Relja, 10. avgust 2017 17:32)

U pravu si. Evo javili mi da ga trojica drze zakljucanog u podrumu stadiona. Daj zovi nekog covece!

nista o nicemu

pre 6 godina

A jedan Toni Kros je pre par sezona iz Bajerna u Real presao za tridesetak milki.
(realno, 10. avgust 2017 18:31)

Ne. Presao je kada mu je ugovor istekao.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Tako i treba, umislis da si veci od kluba, suspenzija pa na tribine. A kad ti za par meseci neigranja braso moj opadne forma pa ti cena padne 10 puta pa onda vidi sta ces.
(ohoho, 10. avgust 2017 17:51)

Ако њему падне цене, ту је само клуб на губитку, не он.. Какво је данас време, многи би ризиковали и свеједно би му дали велики уговор. Многи се љуте на ове скупе играче као да они лично добијају те паре а не клубови.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Tebi su poceli iz sazaljenja da daju pluseve...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mitar, 10. avgust 2017 17:55)

Ти мора да си један од навијача ових наших комунистичких сатрапа и машташ да Звезда победи ПСЖ и покаже да није све у парама.

Жао ми је, све је у парама.

ohoho

pre 6 godina

Dortmundu ovo nije ni prvi ni poslednji igrac koji ce vredeti ovoliko, a ne zavise od njega nimalo, ni sto se tice sportskog ni finansijskog smisla. A u veliki klub poput Borusije ce ovakvi igraci uvek dolaziti.

nista o nicemu

pre 6 godina

Nije 130 nego manje. Odmah 80 plus bonusi. Borusija nece bonuse, hoce kes na ruke, dok ne iskesiraju pre 100 nece ga pustiti. Oni racunaju 80ak za njega i ostatak za Kutinja, a Borusija to zna i namerno pumpa cenu. Jedino sto je Galijani rekao pametno jeste da oni 3 igraca nece kupiti, i to je sto je procitao ovde u komentarima.

veliki strumf

pre 6 godina

@ohoho Ala ti je logika! Pa nije u interesu kluba da im igrac ne igra i da mu cena padne 10 puta, covece!!! Sta to pricas? Umesto da ga prodaju za 80, drzace ga suspendovanog da mu cena padne na 20, a? Naravno da nece. Ako ga ne prodaju kaznice ga sa nekim procentom od plate i to je to, sigurno ga nece slati u 2. tim i izgubiti desetine miliona. Samo je Partizan ispao pametan, suspendovao Zivkovica i em nije dobio ni cent, em morao da plati milionske penale.

nista o nicemu

pre 6 godina

Glume neke pregovarace, a kad im je Bayern otimao igrace za kilo paradajza, tad nisu pregovarali...Mozda i najbolje nikog ne dovoditi, tada bi sigurno izglasali nepovjerenje upravi i od zime, kad se ovo malo unormali, krenut po nekoga... A do tada moliti boga da Messi odigra inatski sezonu i sam to sve pogura.
(Lord, 10. avgust 2017 18:28)

Jer su postojale klauzule, ovde ih NEMA.

zizu

pre 6 godina

"RAC 1", kojeg mnogi smatraju najpouzdanijim izvorom, tvrdi da ponuda koju je Borussia odbila glasi: 80 milijuna € + 30 milijuna € kroz varijable!

coki

pre 6 godina

Relja....silom da zadrze momka???lik ima UGOVOR sa klubom,ima 20 godina,zaradjuje milione,NECE da igra i trenira a ima UGOVOR sa klubom?!ne zna se ko je gori,da li ovi iz Uefe,Fife,predsednici klubova ili igraci.Pazi ovo,Aleskis Sancez nece da igra,nece da trenira a zaradjuje 8 miliona godisnje,ima vazeci ugovor ali hoce da predje u drugi klub(a nece da ceka da istekne ugovor koji je sam potpisao),i sad klub moze ili da ga proda,sto ne zele,ili da mu placaju a on svoje obaveze ne ispunjava,dobija milione ali nece da trenira i igra.Igraca koji nece da trenira i igra a ima ugovor treba suspendovati na dve godine automatski i oduzeti mu bar godinu dana plate.

Unana

pre 6 godina

Na sajtu goal.com pise da su odbili 80m plus bonusi, kavih crnih 130m, ne prepisujete valjda vesti od sportskenet? Barselona nece dati ni centa preko 100m za bilo kog igraca...

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Хихи, поздрав за све моје хејтере.. Лепо сам вам рекао, ако Фарса и доведе неког - то ће бити Кутињо за 150 милиона евра. Пре ће Лузерпул да попусти него Борусија (тим пре што 20% пара иде Рену). Неће имати пара за обојицу а камоли оно "Дембеле, Кутињо и Верати".

Поздравите се од те Ла Масије, стиже ново фудбалско доба, где ће најбољи играчи коштати 250-300 милиона и неће играти њих 5-6 у једном клубу. И затим полако, а захваљујући Босмановом правилу, играчи ће долазити и одлазити као слободни играчи, добијаће уговоре на по 5-7 година, 40-50 милиона годишње, питај Бога где ће се то зауставити. Али са трансферима какве познајемо је ускоро готово.

Шта ће онда радити наши клубови - добро је питање. Вероватно само да купе по катанац и да затварају радњу.

Saša

pre 6 godina

Nije ponuda bila 130 miliona eura već 80M+ 30miliona u varijablama. U te varijable su verovatno bile uključene stvari poput (ako osvoji zlatnu lotu, Ligu šampiona itd). Dečko želi u Barcelonu. Kada je došao u Dortmund, bio je dogovor da ukoliko ga traži Barcelona, da mu se omogući da ode za neku prihvatljivu cenu. Barcelona ga je htela prošle godine, ali je on želeo da igra još malo negde drugde kako bi stekao iskustvo. Mislim da je jedini epilog svega ovoga njegov transfer. Dečko je nezadovoljan, želi da ide i klub nema interes da ga zadrži.

Ivan

pre 6 godina

Ako se ovo stvarno desilo, ne zna se ko je gluplji, da li Barselona koja iz ocaja nudi ovoliki novac, ili ovi iz Dortmunda koji su "kao" odbili 130 miliona. Bajernu su prodavali igrace za deset puta manje pare.

ohoho

pre 6 godina

Tako i treba, umislis da si veci od kluba, suspenzija pa na tribine. A kad ti za par meseci neigranja braso moj opadne forma pa ti cena padne 10 puta pa onda vidi sta ces.

navijac zvezde

pre 6 godina

Nadam se da je dosao kraj kupovini igraca od strane 'velikih klubova' 3% igraca je vase sve ste kupili i veliki ste!
Dosta je bilo, sto bi rekao onaj politicar

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Предложио бих Барси Деле Алија из Тотнама.
(П. П., 10. avgust 2017 17:39)

Ни најгорем непријатељу да не препоручиш преговоре са Левијем. Он би у старту тражио 200 милиона плус силне бонусе за Деле Алија. Уопште није чудно што нико и не покушава да купи њега и Кејна, најтврђи преговарач на свету. А најплаћенији играч у Тотенхему има "свега" 100 000 недељно и то је максимум који клуб дозвољава.

Ivan

pre 6 godina

Ako se ovo stvarno desilo, ne zna se ko je gluplji, da li Barselona koja iz ocaja nudi ovoliki novac, ili ovi iz Dortmunda koji su "kao" odbili 130 miliona. Bajernu su prodavali igrace za deset puta manje pare.

Unana

pre 6 godina

Na sajtu goal.com pise da su odbili 80m plus bonusi, kavih crnih 130m, ne prepisujete valjda vesti od sportskenet? Barselona nece dati ni centa preko 100m za bilo kog igraca...

coki

pre 6 godina

Relja....silom da zadrze momka???lik ima UGOVOR sa klubom,ima 20 godina,zaradjuje milione,NECE da igra i trenira a ima UGOVOR sa klubom?!ne zna se ko je gori,da li ovi iz Uefe,Fife,predsednici klubova ili igraci.Pazi ovo,Aleskis Sancez nece da igra,nece da trenira a zaradjuje 8 miliona godisnje,ima vazeci ugovor ali hoce da predje u drugi klub(a nece da ceka da istekne ugovor koji je sam potpisao),i sad klub moze ili da ga proda,sto ne zele,ili da mu placaju a on svoje obaveze ne ispunjava,dobija milione ali nece da trenira i igra.Igraca koji nece da trenira i igra a ima ugovor treba suspendovati na dve godine automatski i oduzeti mu bar godinu dana plate.

zizu

pre 6 godina

"RAC 1", kojeg mnogi smatraju najpouzdanijim izvorom, tvrdi da ponuda koju je Borussia odbila glasi: 80 milijuna € + 30 milijuna € kroz varijable!

ohoho

pre 6 godina

Tako i treba, umislis da si veci od kluba, suspenzija pa na tribine. A kad ti za par meseci neigranja braso moj opadne forma pa ti cena padne 10 puta pa onda vidi sta ces.

Niklz

pre 6 godina

Hocete silom da zadrzite momka, kakvih 130m, bolesni klub!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Relja, 10. avgust 2017 17:32)

U pravu si. Evo javili mi da ga trojica drze zakljucanog u podrumu stadiona. Daj zovi nekog covece!

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Хихи, поздрав за све моје хејтере.. Лепо сам вам рекао, ако Фарса и доведе неког - то ће бити Кутињо за 150 милиона евра. Пре ће Лузерпул да попусти него Борусија (тим пре што 20% пара иде Рену). Неће имати пара за обојицу а камоли оно "Дембеле, Кутињо и Верати".

Поздравите се од те Ла Масије, стиже ново фудбалско доба, где ће најбољи играчи коштати 250-300 милиона и неће играти њих 5-6 у једном клубу. И затим полако, а захваљујући Босмановом правилу, играчи ће долазити и одлазити као слободни играчи, добијаће уговоре на по 5-7 година, 40-50 милиона годишње, питај Бога где ће се то зауставити. Али са трансферима какве познајемо је ускоро готово.

Шта ће онда радити наши клубови - добро је питање. Вероватно само да купе по катанац и да затварају радњу.

navijac zvezde

pre 6 godina

Nadam se da je dosao kraj kupovini igraca od strane 'velikih klubova' 3% igraca je vase sve ste kupili i veliki ste!
Dosta je bilo, sto bi rekao onaj politicar

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Предложио бих Барси Деле Алија из Тотнама.
(П. П., 10. avgust 2017 17:39)

Ни најгорем непријатељу да не препоручиш преговоре са Левијем. Он би у старту тражио 200 милиона плус силне бонусе за Деле Алија. Уопште није чудно што нико и не покушава да купи њега и Кејна, најтврђи преговарач на свету. А најплаћенији играч у Тотенхему има "свега" 100 000 недељно и то је максимум који клуб дозвољава.

Saša

pre 6 godina

Nije ponuda bila 130 miliona eura već 80M+ 30miliona u varijablama. U te varijable su verovatno bile uključene stvari poput (ako osvoji zlatnu lotu, Ligu šampiona itd). Dečko želi u Barcelonu. Kada je došao u Dortmund, bio je dogovor da ukoliko ga traži Barcelona, da mu se omogući da ode za neku prihvatljivu cenu. Barcelona ga je htela prošle godine, ali je on želeo da igra još malo negde drugde kako bi stekao iskustvo. Mislim da je jedini epilog svega ovoga njegov transfer. Dečko je nezadovoljan, želi da ide i klub nema interes da ga zadrži.

veliki strumf

pre 6 godina

@ohoho Ala ti je logika! Pa nije u interesu kluba da im igrac ne igra i da mu cena padne 10 puta, covece!!! Sta to pricas? Umesto da ga prodaju za 80, drzace ga suspendovanog da mu cena padne na 20, a? Naravno da nece. Ako ga ne prodaju kaznice ga sa nekim procentom od plate i to je to, sigurno ga nece slati u 2. tim i izgubiti desetine miliona. Samo je Partizan ispao pametan, suspendovao Zivkovica i em nije dobio ni cent, em morao da plati milionske penale.

neutralni felsh

pre 6 godina

Tokom sastanka, predstavnici Barselone izneli su ponudu koja nije bila u skladu sa vanserijskim fudbalskim i drugim sposobnostima igrača, niti sa trenutnom ekonomskom situacijom na evropskom fudbalskom tržištu. Borusija Dortmund je zato odbila ponudu", objasnio je klub.

---

sve je to ok, ali izgleda da gospodin dembele nema nista protiv takve barsine ponude, jer se kasnije nije pojavio na treningu - verovatno iz protesta sto njegov klub ne zeli da pristane na ponudu.

looka17

pre 6 godina

I sta je sad dobijeno rekordnim transferom Neymara?! Dobili smo to da za mlade, neafirmisane, nedokazane, prosjecne i sl. igrace klubovi nabijaju nerealne cijene. Totalno besmisleno. Barselona napala da potrosi pare i kraj. Totalni besmisao modernog fudbala gdje se neke sentimentalne vrijednosti gube. Po meni, jedino pametno rjesenje bilo bi ogranicavanje budzeta klubova na odredjenu cifru po prelaznom roku, tipa 100 miliona. I onda kupi jednog igraca za 100 ili ih potrosi na vise, manje vrijednih igraca jer je ovo izgubilo vezu sa zdravim razumom. Ako igraci vrijede tolike pare, koliko onda vrijedi jedan vrhunski hirurg ili neko slican?!

blinkikoala

pre 6 godina

Meni nije jasno kako ne mozes otpustiti igraca,on znaci radi za mene tj igra fudbal i za to je debelo placen, ukoliko ne igra dobro ili nece da trenira ili igra popice otkaz...sve bi to bilo dobro ali da se ti igraci ne placaju vec da se trejduju. Uvedite trejdove u fudbalu,postaje dosadno i nezanimljivo, kakvi crni transferi po 100 milke

ohoho

pre 6 godina

Dortmundu ovo nije ni prvi ni poslednji igrac koji ce vredeti ovoliko, a ne zavise od njega nimalo, ni sto se tice sportskog ni finansijskog smisla. A u veliki klub poput Borusije ce ovakvi igraci uvek dolaziti.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ove cifre stvarno nema smisla. Znam da Real daje i preko 100 miliona za igrace koji sede na klupi, ali mnogo je. Kad kazem da je Barsa uradila dobar posao sto je prodala Nejmara, isklucivo sam mislio u sportskom smislu a ne na ekonomskom.
(Barsa Barsa, 10. avgust 2017 17:39)


upravo sam tebi barso barso pre par dana rekao da danas ne mozes tek tako da odvojis sportsko od ekonomskog. zapravo, skoro nikad nije ni moglo, ali da sad ne kvarim naivni romanticarski mit o starim dobrim vremenima "kad su igraci igrali za aplauze a ne za novce" :)
elem, da li i dalje mislis da je odlazak nejmara dobar posao po barsu? i sportski i ekonomski. sad preti realna opasnost da im ceo transfer od nejmara ne bude dovoljan da povrate poljuljani prestiz. da ne govorimo o igrackom balansu u ekipi. svidjao ti se nejmar ili ne, igra je bila koncipirana 30 posto na njemu i 40 posto na mesiju, grubo receno, i ako pogledas koji je datum, videces da nemaju vremena, treba im hitno 2 top igraca da stabilizuju nejmarovih 30 posto pri napadu...
kakav delufje, ne smeju samo s njim kao levim krilom da pocnu sezonu, a gde je vreme da se ekipa uigra sa novajlijama, makar doveli i maradonu u najboljim godinama. a cene skacu. sad je barsi najjace oruzje ne novac nego prestiz i ambicije pa da tako nagovore zeljenog igraca (da, i plata) da im se pridruzi... a ti pricaj o usko sportskim razlozima i dalje :)

nista o nicemu

pre 6 godina

Glume neke pregovarace, a kad im je Bayern otimao igrace za kilo paradajza, tad nisu pregovarali...Mozda i najbolje nikog ne dovoditi, tada bi sigurno izglasali nepovjerenje upravi i od zime, kad se ovo malo unormali, krenut po nekoga... A do tada moliti boga da Messi odigra inatski sezonu i sam to sve pogura.
(Lord, 10. avgust 2017 18:28)

Jer su postojale klauzule, ovde ih NEMA.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Tako i treba, umislis da si veci od kluba, suspenzija pa na tribine. A kad ti za par meseci neigranja braso moj opadne forma pa ti cena padne 10 puta pa onda vidi sta ces.
(ohoho, 10. avgust 2017 17:51)

Ако њему падне цене, ту је само клуб на губитку, не он.. Какво је данас време, многи би ризиковали и свеједно би му дали велики уговор. Многи се љуте на ове скупе играче као да они лично добијају те паре а не клубови.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Tebi su poceli iz sazaljenja da daju pluseve...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mitar, 10. avgust 2017 17:55)

Ти мора да си један од навијача ових наших комунистичких сатрапа и машташ да Звезда победи ПСЖ и покаже да није све у парама.

Жао ми је, све је у парама.

ddd

pre 6 godina

Evo baš u Dortmundu Obameyanga su hteli da puste za 70, Rojsu je cena manja a jedan je od tehnički najboljih igrača na svetu, Gece iz najboljih dana lagano za 30 mil. ode u Bayern a sada jedan Osman Dembele mladić koji je samo talentovan vredi bar 100 miliona? Evo hajde da uporedimo njega i Kristijana Ronalda iz Junajteda, Ronaldo je te 2009te u najboljim danima plaćen 94 miliona... Ako ga ne daju za 80 više od toga ne vredi, niti treba ponuditi više, nije realno za tako mladog nerenomiranog, neistaknutog igrača bez iskustva... Kažu vanserijski talenat? Nije tačno samo je talentovan. Ali i Barsa odugovlači. Treba da odrede igrača i za dan završe transfer, ja mislim da im Kutinjo nije priman cilj, ima bitnijih pozicija, ja mislim da bi npr. Injaki Williams bio bolje rešenje od Dembelea a cena mu je samo 50 miliona. A što se Kutinja tiče bolje je rešenje npr. Yanik Karrasko iz Atletika, i lakša meta. Ima još talentovanih igrača koji bi bili dobri u Barsi npr. Leo Baptistao je sjajan u espanjolu bio, ili Cedrik Bakambu iz Viljareala, Perišić je isto super igrač i mogao bi da igra u Barseloni, naravno Di Maria, Anhel Correa, Koke, Saul.. ... Mislim da su i Dembele, Dybala i Kutinjo teške mete i puno koštaju a toliko ne znače timovima...

Lord

pre 6 godina

Odbijeno je 80 (plus potencijalnih 30- kroz bonuse)
Ici do 100 ( plus 20) i to je to! Glume neke pregovarace, a kad im je Bayern otimao igrace za kilo paradajza, tad nisu pregovarali...Mozda i najbolje nikog ne dovoditi, tada bi sigurno izglasali nepovjerenje upravi i od zime, kad se ovo malo unormali, krenut po nekoga... A do tada moliti boga da Messi odigra inatski sezonu i sam to sve pogura.

nista o nicemu

pre 6 godina

Nije 130 nego manje. Odmah 80 plus bonusi. Borusija nece bonuse, hoce kes na ruke, dok ne iskesiraju pre 100 nece ga pustiti. Oni racunaju 80ak za njega i ostatak za Kutinja, a Borusija to zna i namerno pumpa cenu. Jedino sto je Galijani rekao pametno jeste da oni 3 igraca nece kupiti, i to je sto je procitao ovde u komentarima.

nista o nicemu

pre 6 godina

A jedan Toni Kros je pre par sezona iz Bajerna u Real presao za tridesetak milki.
(realno, 10. avgust 2017 18:31)

Ne. Presao je kada mu je ugovor istekao.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Obzirom da su za Gecea, Levu i Humelsa uzeli 37m i preziveli. Ova cifra je super. Naci ce Borusija drugog klinca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Boogy, 10. avgust 2017 19:16)

Лева је отишао бесплатно, Геце и Хумелс нису (37 и 35 милиона). Хумелс је ионако дете Бајерна (са 19 година је прешао у Дортмунд). А и Гецеа су продали у прави час.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Ne. Presao je kada mu je ugovor istekao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 10. avgust 2017 18:48)

Кроса су платили 30 милиона јер је био у последњој години уговора. Продао га је Хезуп Превариола Реалу. Боље се информиши ако ћеш да дискутујеш овде.

https://www.transfermarkt.com/toni-kroos/transfers/spieler/31909

nista o nicemu

pre 6 godina

Gluposti precenjeni igrac,ja ga iz inata ne bi kupio,prvo sto ne vredi toliko niti je dobar toliko a drugo bezobrazni su! I ajde objasnite vi meni kako jedan Aubemajang iz istog tog Dortmunda koji je mlad igrac moze da kosta duplo manje od tog Dembelea koji je samo jedan u moru talenata i nista vise,kakva sezona stoji iza njega,jel bio najbolji strelac lige,kluba,jel bio najbolji igrac prvenstva,nista od toga tako da daleko ti lepa kuca!
(Dacha, 10. avgust 2017 21:02)

28 godina mlad?

Dacha

pre 6 godina

Gluposti precenjeni igrac,ja ga iz inata ne bi kupio,prvo sto ne vredi toliko niti je dobar toliko a drugo bezobrazni su! I ajde objasnite vi meni kako jedan Aubemajang iz istog tog Dortmunda koji je mlad igrac moze da kosta duplo manje od tog Dembelea koji je samo jedan u moru talenata i nista vise,kakva sezona stoji iza njega,jel bio najbolji strelac lige,kluba,jel bio najbolji igrac prvenstva,nista od toga tako da daleko ti lepa kuca!

Neko iz Banata

pre 6 godina

@coki tako bi trebalo da bude,ali svi oni imaju neke klauzule koje im omogucavaju da se tako ponasaju tj.menadzere koji posluju i sa drugim igracima i klubovima,pa im se ne isplati na duge staze.
Sa druge strane dok-god neki klubovi svesno ne izgube milione i uniste par karijera alavih igraca,menadzera i rodbine za primer svim ostalima(kao Partizan-mada nije bas za poredjenje)ovo ludilo ce samo postajati gore,a publike sve manje(ljudi i dalje fudbal posmatraju kao sport,iako to vec dugo nije,ostalo je samo da se ugasi i nada tj.neka milioneri igraju izmedju sebe,bez svedoka i zelje kako se merenje muskosti zavrsilo)Bice kao kod nas,placeni navijaci (hostese) i utakmice koje niko nece hteti da gleda,ma koliko se mediji trudili da podignu prasinu(daleko smo od toga zbog kineza i arapa,ali taj trenutak se blizi).

Krle

pre 6 godina

"Tokom sastanka, predstavnici Barselone izneli su ponudu koja nije bila u skladu sa vanserijskim fudbalskim i drugim sposobnostima igrača"

130 miliona nije dovoljno za tog lika pa sta je on mesavina Ronaldinja,Ronalda i Mesija kad toliki milioni nisu dosta,pola evrope nije ni culo za njega,doveli ga pre godinu dana za 10-15 miliona,a sad alavstinama nije dosta ni 130,ovaj fudbal se definitivno raspada nekad je to bila gotivna igra.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Хихи, поздрав за све моје хејтере.. Лепо сам вам рекао, ако Фарса и доведе неког - то ће бити Кутињо за 150 милиона евра. Пре ће Лузерпул да попусти него Борусија (тим пре што 20% пара иде Рену). Неће имати пара за обојицу а камоли оно "Дембеле, Кутињо и Верати".

Поздравите се од те Ла Масије, стиже ново фудбалско доба, где ће најбољи играчи коштати 250-300 милиона и неће играти њих 5-6 у једном клубу. И затим полако, а захваљујући Босмановом правилу, играчи ће долазити и одлазити као слободни играчи, добијаће уговоре на по 5-7 година, 40-50 милиона годишње, питај Бога где ће се то зауставити. Али са трансферима какве познајемо је ускоро готово.

Шта ће онда радити наши клубови - добро је питање. Вероватно само да купе по катанац и да затварају радњу.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Tebi su poceli iz sazaljenja da daju pluseve...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mitar, 10. avgust 2017 17:55)

Ти мора да си један од навијача ових наших комунистичких сатрапа и машташ да Звезда победи ПСЖ и покаже да није све у парама.

Жао ми је, све је у парама.

Saša

pre 6 godina

Nije ponuda bila 130 miliona eura već 80M+ 30miliona u varijablama. U te varijable su verovatno bile uključene stvari poput (ako osvoji zlatnu lotu, Ligu šampiona itd). Dečko želi u Barcelonu. Kada je došao u Dortmund, bio je dogovor da ukoliko ga traži Barcelona, da mu se omogući da ode za neku prihvatljivu cenu. Barcelona ga je htela prošle godine, ali je on želeo da igra još malo negde drugde kako bi stekao iskustvo. Mislim da je jedini epilog svega ovoga njegov transfer. Dečko je nezadovoljan, želi da ide i klub nema interes da ga zadrži.

Unana

pre 6 godina

Na sajtu goal.com pise da su odbili 80m plus bonusi, kavih crnih 130m, ne prepisujete valjda vesti od sportskenet? Barselona nece dati ni centa preko 100m za bilo kog igraca...

Lord

pre 6 godina

Odbijeno je 80 (plus potencijalnih 30- kroz bonuse)
Ici do 100 ( plus 20) i to je to! Glume neke pregovarace, a kad im je Bayern otimao igrace za kilo paradajza, tad nisu pregovarali...Mozda i najbolje nikog ne dovoditi, tada bi sigurno izglasali nepovjerenje upravi i od zime, kad se ovo malo unormali, krenut po nekoga... A do tada moliti boga da Messi odigra inatski sezonu i sam to sve pogura.

ddd

pre 6 godina

Evo baš u Dortmundu Obameyanga su hteli da puste za 70, Rojsu je cena manja a jedan je od tehnički najboljih igrača na svetu, Gece iz najboljih dana lagano za 30 mil. ode u Bayern a sada jedan Osman Dembele mladić koji je samo talentovan vredi bar 100 miliona? Evo hajde da uporedimo njega i Kristijana Ronalda iz Junajteda, Ronaldo je te 2009te u najboljim danima plaćen 94 miliona... Ako ga ne daju za 80 više od toga ne vredi, niti treba ponuditi više, nije realno za tako mladog nerenomiranog, neistaknutog igrača bez iskustva... Kažu vanserijski talenat? Nije tačno samo je talentovan. Ali i Barsa odugovlači. Treba da odrede igrača i za dan završe transfer, ja mislim da im Kutinjo nije priman cilj, ima bitnijih pozicija, ja mislim da bi npr. Injaki Williams bio bolje rešenje od Dembelea a cena mu je samo 50 miliona. A što se Kutinja tiče bolje je rešenje npr. Yanik Karrasko iz Atletika, i lakša meta. Ima još talentovanih igrača koji bi bili dobri u Barsi npr. Leo Baptistao je sjajan u espanjolu bio, ili Cedrik Bakambu iz Viljareala, Perišić je isto super igrač i mogao bi da igra u Barseloni, naravno Di Maria, Anhel Correa, Koke, Saul.. ... Mislim da su i Dembele, Dybala i Kutinjo teške mete i puno koštaju a toliko ne znače timovima...

nista o nicemu

pre 6 godina

A jedan Toni Kros je pre par sezona iz Bajerna u Real presao za tridesetak milki.
(realno, 10. avgust 2017 18:31)

Ne. Presao je kada mu je ugovor istekao.

ohoho

pre 6 godina

Tako i treba, umislis da si veci od kluba, suspenzija pa na tribine. A kad ti za par meseci neigranja braso moj opadne forma pa ti cena padne 10 puta pa onda vidi sta ces.

Ivan

pre 6 godina

Ako se ovo stvarno desilo, ne zna se ko je gluplji, da li Barselona koja iz ocaja nudi ovoliki novac, ili ovi iz Dortmunda koji su "kao" odbili 130 miliona. Bajernu su prodavali igrace za deset puta manje pare.

neutralni felsh

pre 6 godina

Tokom sastanka, predstavnici Barselone izneli su ponudu koja nije bila u skladu sa vanserijskim fudbalskim i drugim sposobnostima igrača, niti sa trenutnom ekonomskom situacijom na evropskom fudbalskom tržištu. Borusija Dortmund je zato odbila ponudu", objasnio je klub.

---

sve je to ok, ali izgleda da gospodin dembele nema nista protiv takve barsine ponude, jer se kasnije nije pojavio na treningu - verovatno iz protesta sto njegov klub ne zeli da pristane na ponudu.

Dacha

pre 6 godina

Gluposti precenjeni igrac,ja ga iz inata ne bi kupio,prvo sto ne vredi toliko niti je dobar toliko a drugo bezobrazni su! I ajde objasnite vi meni kako jedan Aubemajang iz istog tog Dortmunda koji je mlad igrac moze da kosta duplo manje od tog Dembelea koji je samo jedan u moru talenata i nista vise,kakva sezona stoji iza njega,jel bio najbolji strelac lige,kluba,jel bio najbolji igrac prvenstva,nista od toga tako da daleko ti lepa kuca!

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Предложио бих Барси Деле Алија из Тотнама.
(П. П., 10. avgust 2017 17:39)

Ни најгорем непријатељу да не препоручиш преговоре са Левијем. Он би у старту тражио 200 милиона плус силне бонусе за Деле Алија. Уопште није чудно што нико и не покушава да купи њега и Кејна, најтврђи преговарач на свету. А најплаћенији играч у Тотенхему има "свега" 100 000 недељно и то је максимум који клуб дозвољава.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Tako i treba, umislis da si veci od kluba, suspenzija pa na tribine. A kad ti za par meseci neigranja braso moj opadne forma pa ti cena padne 10 puta pa onda vidi sta ces.
(ohoho, 10. avgust 2017 17:51)

Ако њему падне цене, ту је само клуб на губитку, не он.. Какво је данас време, многи би ризиковали и свеједно би му дали велики уговор. Многи се љуте на ове скупе играче као да они лично добијају те паре а не клубови.

veliki strumf

pre 6 godina

@ohoho Ala ti je logika! Pa nije u interesu kluba da im igrac ne igra i da mu cena padne 10 puta, covece!!! Sta to pricas? Umesto da ga prodaju za 80, drzace ga suspendovanog da mu cena padne na 20, a? Naravno da nece. Ako ga ne prodaju kaznice ga sa nekim procentom od plate i to je to, sigurno ga nece slati u 2. tim i izgubiti desetine miliona. Samo je Partizan ispao pametan, suspendovao Zivkovica i em nije dobio ni cent, em morao da plati milionske penale.

looka17

pre 6 godina

I sta je sad dobijeno rekordnim transferom Neymara?! Dobili smo to da za mlade, neafirmisane, nedokazane, prosjecne i sl. igrace klubovi nabijaju nerealne cijene. Totalno besmisleno. Barselona napala da potrosi pare i kraj. Totalni besmisao modernog fudbala gdje se neke sentimentalne vrijednosti gube. Po meni, jedino pametno rjesenje bilo bi ogranicavanje budzeta klubova na odredjenu cifru po prelaznom roku, tipa 100 miliona. I onda kupi jednog igraca za 100 ili ih potrosi na vise, manje vrijednih igraca jer je ovo izgubilo vezu sa zdravim razumom. Ako igraci vrijede tolike pare, koliko onda vrijedi jedan vrhunski hirurg ili neko slican?!

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Ne. Presao je kada mu je ugovor istekao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 10. avgust 2017 18:48)

Кроса су платили 30 милиона јер је био у последњој години уговора. Продао га је Хезуп Превариола Реалу. Боље се информиши ако ћеш да дискутујеш овде.

https://www.transfermarkt.com/toni-kroos/transfers/spieler/31909

nista o nicemu

pre 6 godina

Nije 130 nego manje. Odmah 80 plus bonusi. Borusija nece bonuse, hoce kes na ruke, dok ne iskesiraju pre 100 nece ga pustiti. Oni racunaju 80ak za njega i ostatak za Kutinja, a Borusija to zna i namerno pumpa cenu. Jedino sto je Galijani rekao pametno jeste da oni 3 igraca nece kupiti, i to je sto je procitao ovde u komentarima.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ove cifre stvarno nema smisla. Znam da Real daje i preko 100 miliona za igrace koji sede na klupi, ali mnogo je. Kad kazem da je Barsa uradila dobar posao sto je prodala Nejmara, isklucivo sam mislio u sportskom smislu a ne na ekonomskom.
(Barsa Barsa, 10. avgust 2017 17:39)


upravo sam tebi barso barso pre par dana rekao da danas ne mozes tek tako da odvojis sportsko od ekonomskog. zapravo, skoro nikad nije ni moglo, ali da sad ne kvarim naivni romanticarski mit o starim dobrim vremenima "kad su igraci igrali za aplauze a ne za novce" :)
elem, da li i dalje mislis da je odlazak nejmara dobar posao po barsu? i sportski i ekonomski. sad preti realna opasnost da im ceo transfer od nejmara ne bude dovoljan da povrate poljuljani prestiz. da ne govorimo o igrackom balansu u ekipi. svidjao ti se nejmar ili ne, igra je bila koncipirana 30 posto na njemu i 40 posto na mesiju, grubo receno, i ako pogledas koji je datum, videces da nemaju vremena, treba im hitno 2 top igraca da stabilizuju nejmarovih 30 posto pri napadu...
kakav delufje, ne smeju samo s njim kao levim krilom da pocnu sezonu, a gde je vreme da se ekipa uigra sa novajlijama, makar doveli i maradonu u najboljim godinama. a cene skacu. sad je barsi najjace oruzje ne novac nego prestiz i ambicije pa da tako nagovore zeljenog igraca (da, i plata) da im se pridruzi... a ti pricaj o usko sportskim razlozima i dalje :)

coki

pre 6 godina

Relja....silom da zadrze momka???lik ima UGOVOR sa klubom,ima 20 godina,zaradjuje milione,NECE da igra i trenira a ima UGOVOR sa klubom?!ne zna se ko je gori,da li ovi iz Uefe,Fife,predsednici klubova ili igraci.Pazi ovo,Aleskis Sancez nece da igra,nece da trenira a zaradjuje 8 miliona godisnje,ima vazeci ugovor ali hoce da predje u drugi klub(a nece da ceka da istekne ugovor koji je sam potpisao),i sad klub moze ili da ga proda,sto ne zele,ili da mu placaju a on svoje obaveze ne ispunjava,dobija milione ali nece da trenira i igra.Igraca koji nece da trenira i igra a ima ugovor treba suspendovati na dve godine automatski i oduzeti mu bar godinu dana plate.

navijac zvezde

pre 6 godina

Nadam se da je dosao kraj kupovini igraca od strane 'velikih klubova' 3% igraca je vase sve ste kupili i veliki ste!
Dosta je bilo, sto bi rekao onaj politicar

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Obzirom da su za Gecea, Levu i Humelsa uzeli 37m i preziveli. Ova cifra je super. Naci ce Borusija drugog klinca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Boogy, 10. avgust 2017 19:16)

Лева је отишао бесплатно, Геце и Хумелс нису (37 и 35 милиона). Хумелс је ионако дете Бајерна (са 19 година је прешао у Дортмунд). А и Гецеа су продали у прави час.

Krle

pre 6 godina

"Tokom sastanka, predstavnici Barselone izneli su ponudu koja nije bila u skladu sa vanserijskim fudbalskim i drugim sposobnostima igrača"

130 miliona nije dovoljno za tog lika pa sta je on mesavina Ronaldinja,Ronalda i Mesija kad toliki milioni nisu dosta,pola evrope nije ni culo za njega,doveli ga pre godinu dana za 10-15 miliona,a sad alavstinama nije dosta ni 130,ovaj fudbal se definitivno raspada nekad je to bila gotivna igra.

ohoho

pre 6 godina

Dortmundu ovo nije ni prvi ni poslednji igrac koji ce vredeti ovoliko, a ne zavise od njega nimalo, ni sto se tice sportskog ni finansijskog smisla. A u veliki klub poput Borusije ce ovakvi igraci uvek dolaziti.

zizu

pre 6 godina

"RAC 1", kojeg mnogi smatraju najpouzdanijim izvorom, tvrdi da ponuda koju je Borussia odbila glasi: 80 milijuna € + 30 milijuna € kroz varijable!

nista o nicemu

pre 6 godina

Glume neke pregovarace, a kad im je Bayern otimao igrace za kilo paradajza, tad nisu pregovarali...Mozda i najbolje nikog ne dovoditi, tada bi sigurno izglasali nepovjerenje upravi i od zime, kad se ovo malo unormali, krenut po nekoga... A do tada moliti boga da Messi odigra inatski sezonu i sam to sve pogura.
(Lord, 10. avgust 2017 18:28)

Jer su postojale klauzule, ovde ih NEMA.

nista o nicemu

pre 6 godina

Gluposti precenjeni igrac,ja ga iz inata ne bi kupio,prvo sto ne vredi toliko niti je dobar toliko a drugo bezobrazni su! I ajde objasnite vi meni kako jedan Aubemajang iz istog tog Dortmunda koji je mlad igrac moze da kosta duplo manje od tog Dembelea koji je samo jedan u moru talenata i nista vise,kakva sezona stoji iza njega,jel bio najbolji strelac lige,kluba,jel bio najbolji igrac prvenstva,nista od toga tako da daleko ti lepa kuca!
(Dacha, 10. avgust 2017 21:02)

28 godina mlad?

Niklz

pre 6 godina

Hocete silom da zadrzite momka, kakvih 130m, bolesni klub!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Relja, 10. avgust 2017 17:32)

U pravu si. Evo javili mi da ga trojica drze zakljucanog u podrumu stadiona. Daj zovi nekog covece!

Neko iz Banata

pre 6 godina

@coki tako bi trebalo da bude,ali svi oni imaju neke klauzule koje im omogucavaju da se tako ponasaju tj.menadzere koji posluju i sa drugim igracima i klubovima,pa im se ne isplati na duge staze.
Sa druge strane dok-god neki klubovi svesno ne izgube milione i uniste par karijera alavih igraca,menadzera i rodbine za primer svim ostalima(kao Partizan-mada nije bas za poredjenje)ovo ludilo ce samo postajati gore,a publike sve manje(ljudi i dalje fudbal posmatraju kao sport,iako to vec dugo nije,ostalo je samo da se ugasi i nada tj.neka milioneri igraju izmedju sebe,bez svedoka i zelje kako se merenje muskosti zavrsilo)Bice kao kod nas,placeni navijaci (hostese) i utakmice koje niko nece hteti da gleda,ma koliko se mediji trudili da podignu prasinu(daleko smo od toga zbog kineza i arapa,ali taj trenutak se blizi).

blinkikoala

pre 6 godina

Meni nije jasno kako ne mozes otpustiti igraca,on znaci radi za mene tj igra fudbal i za to je debelo placen, ukoliko ne igra dobro ili nece da trenira ili igra popice otkaz...sve bi to bilo dobro ali da se ti igraci ne placaju vec da se trejduju. Uvedite trejdove u fudbalu,postaje dosadno i nezanimljivo, kakvi crni transferi po 100 milke