Petak, 04.08.2017.

16:52

Promena – Zvezda ipak prvo gostuje Krasnodaru

Fudbaleri Crvene zvezde će u prvom meču plej-ofa kvalifikacija za Ligu Evropa gostovati ruskom Krasnodaru, dok će se revanš igrati u Beogradu.

Izvor: PT

Promena – Zvezda ipak prvo gostuje Krasnodaru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Dragan

pre 6 godina

Mi u svih šest evropskih utakmica nismo izgubili. Četiri pobede i dva poraza. Nije loše, s kim god da smo igrali. Danas ionako svi igraju fudbal, i nema kao pre 30-40 godina totalnih autsajdera i "sigurnih" pobeda. I sad, zašto bi se mi plašili i precenjivali jedan Krasnodar. Ja mislim da oni nas neće pobediti ni u jednoj od dve utakmice. Možda možemo da ispadnemo u nekoj nesrećnoj varijanti, 0:0 tamo, 1:1 ovde, ali da ćemo biti kanta za napucavanje, pa nećemo. Iskreno, nadam se prolazu u ligaški deo.

SrbEUin

pre 6 godina

Ovde većina navijača još uvek živi u 80-tim i ranije, kada se cela strategija zasnivala: bunker u gostima pa juriš kod kuće!
U modernom fudbalu ne postoji gostujući i domaći teren, već samo bolji i motivisaniji i slabiji i neambiciozniji timovi. Odavno smatram da je bolje prva kod kuće, gde se može igrati opuštenije, bez pritiska, jer postoji i drugi meč za vađenje.
U svakom slučaju ispada tim koji ne postigne gol u gostima.
Ako Zvezda izgubi u gostima bez datog gola, ispašće sigurno. Juriti reultat na Rajku i očekivati da protivnik ne da makar jedan gol, je nerealno.
Da sam ja trener, zahtevao bih napadačku igru u gostima, i postizanje što više golova, makar prsli 4:2. Opet je posle lakše kod kuće kad znaš da nije tragedija i da primiš jedan do 60 minuta.

lecimtumbase@yuhoo.com

pre 6 godina

Čitao sam komentare na ruskom Sport ekspresu (jedan od boljih sportskih sajtova kod njih), i mogu da vam kažem da komentatori i te kako poštuju Crvenu zvezdu. Kažu da su Srbi žilavi sportisti, da imamo sjajan domaći teren, da će biti teško, neki kažu da nemaju šanse, a neki da će proći lagano; i naravno, par navijača Spartaka je poželelo sreću Crvenoj zvezdi. :) Jedan komentator je čak napisao da je Zvezda odmah iza Ajaksa po prodaji fudbalera u lige petice. Uglavnom, većina uopšte nije srećna što su nas izvukli. I da, i Grofa su pitali u drugom članku, i on kaže da je Zvezda dobra ekipa, a izdvojio je Boaćija, Kangu i Donalda, tim redosledom.

Ono što mene brine jeste njihov trener, Igor Šalimov, koji nije bio nimalo naivan igrač i veći deo karijere je proveo na Zapadu - evo u dva minuta da se podsetite kako je igrao u Interu https://www.youtube.com/watch?v=CZUikw86eAI. Uglavnom, čini mi se da nije naivan trener, po onome što sam video od Krasnodara. Ali, nije ni Miloje! Ja verujem u Miloja i srpski ratnički duh! Da pokažemo bre da Srbi znaju da igraju fudbal (što želim i Partizanu, doduše, samo u Evropi :)!!!

lal

pre 6 godina

@sabre: tvoj stav je jedinstven i nisam cuo takvo misljenje od kad pratim fudbal...
jedina negativna strana igranja druge utakmice kod kuce je eventualni primljeni gol u eventualnom produzetku...

Duh iz boce

pre 6 godina

Ajde vise da grobari malo iskuliraju sa ovim tupavim komentarima i laznim potpisima kako postuju Zvezdu a vole Partizan ili kako kao Zvezdasi daju vece sanse Krasnodaru. Jadni ste mnogo, ljudi moji. Shvatite to vise. Nebitni i mali. Dodjete ovde da lecite te vase visedecenijake frustracije. Sacekajmo utakmice pa cemo videti ko ide u LE a ko ce da trci po seoskim poljanama.

Rajko

pre 6 godina

Sparta za zadnjih 15 minuta jucerasnje utakmice pokazala mnogo vise nego zvezda za 180, to samo ostrasceni navijaci ne vide, ali je zato ti Krasnodar koji ce da vas melje svih 180 minuta.
(Peppino, 04. avgust 2017 18:01)
Nije bolest sve sto boli.

tupak šakur

pre 6 godina

Dobro je izuzetno dobro što oni ne prave atmosferu na svom stadionu i nisu nešto navijački nastrojeni,tako da naši izađu max skoncetrisano u prvi meč...

pedja 71

pre 6 godina

@Sparta za zadnjih 15 minuta jucerasnje utakmice pokazala mnogo vise nego zvezda za 180, to samo ostrasceni navijaci ne vide, ali je zato ti Krasnodar koji ce da vas melje svih 180 minuta.
(Peppino, 04. avgust 2017 18:01)

Samo vezbaj trolovanje, seko, ne ide ti lose.

KOMARAC

pre 6 godina

Partizan dobio "čestitku" od UEFA: dve utakmice pred praznim tribinama i 130.000 € novčane kazne.....znači i dogodine bez publike jedno kolo!

Peppino

pre 6 godina

Sparta za zadnjih 15 minuta jucerasnje utakmice pokazala mnogo vise nego zvezda za 180, to samo ostrasceni navijaci ne vide, ali je zato ti Krasnodar koji ce da vas melje svih 180 minuta.

Sajmon

pre 6 godina

Nikad mi nije bilo jasno zasto vecina misli da je bolje kad se revans igra kod kuce..kad je u 80 posto slucajeva Zvezda ispadala kad je bilo tako..jer je na domacinu u revansu uvek veci pritisak u odlucujucoj utakmici..ali mislim da ova Zvezda ima trenera koji ce i taj mec znati takticki odigrati ako donesemo aktivan rezultat iz Rusije..a ne kao grof protiv Ludogoreca prosle sezone ima aktivan rezultat 2:2 u Bugarskoj..povede kod kuce 1:0 i izgubi 2:4..to samo moze neznalica kao sto je bio grof koji u tom revansu nije znao gde se nalazi kad je vido punu Marakanu..i dan danas ne mogu da prezalim taj poraz a da je bio ovaj trener a cini mi se i bilo koji drugi ladno bi prosli tada a sva sreca pa tog laznog trenera i neznalice nema vise tako da ima nade protiv Krasnodara u svakom slucaju..

fenomen

pre 6 godina

Zvezdana ne moze proci i da obe odigra kao domacin. Sto se tice mog Partizana ni on nema neke velike sanse. Realna prognoza
Par-Videoton 1:1 u revansu 2:1 za Madjare a sto se tice Zvezde u Beogradu x a u Rusiji poraz dva razlike. Nerealna prognozPartizan-Videoton 2:0 u revansu x a Zvezda 2:1 kuci i 0:2 u Rusiji. Poz

One night in May

pre 6 godina

Prema pravilniku UEFA, Partizan je kao tim sa boljim koeficijentom imao prvenstvo da u ovoj situaciji od protivnika zatraži rotaciju domaćinstva. Ne znam zašto to nije učinjeno, pogotovo ako su uzme u obzir činjenica da par dana nakon revanša sledi derbi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bura, 4. avgust 2017 17:00)

Od svega sto si napisao tacno je samo "Prema pravilniku UEFA".

Ne znam u kom paralelnom svetu ti zivis, u ovoj realnosti Krasnodar ima dvaput veci koeficijent od Partizana i kao klub sa apsolutno, neprikosnoveno, nadmocno, ubedljivo najvecim koeficijentom od cetiri zainteresovana kluba iz ova dva para, izabrao je da prvi mec igra kod kuce.

I tu se Partizan bas nista nije pitao...

komsija

pre 6 godina

komsije bitno je da im date gol tamo pa makar i izgubili 2:1, bolje 2:1 nego 0:0 iz vise razloga. Mislim da je cak i bolje sto igrate prvu tamo, a i sto mi igramo bez publike, valjda nemaju toliki pritisak. Stvarno bi bilo lepo da prodjemo zajedno, uz malo srece sto da ne. A za ove neupucene sto komentarisu nije Krasnodar Barselona ocigledno ne prate fudbal, nije Barselona, ali su kao da ste izvukli Atletik Bilbao ili Olimpik Marsej...Srecno

Sunce Slobode

pre 6 godina

@POP
"Ja nzm sta je sa vama ljudi, napraviste od Krasnodara Barselonu!
Smucilo mi se kad citam komentare. Ispade da je bolje Everton, milan ili dinamo kijev da smo dobili.
Pretjerivanje!"

Nisu Barsa ali bas ne volim ovakve ekipe. Nisu to nikakvi Rusi vec ekipa ujedinjenih nacija. Sada pogledah protiv Lingbija revans, imaju te tehnicare, igrace koji znaju sa loptom. Bice ovo jako tesko. Normalno, imaju i slabosti, dolazio je Lingbi u sanse. Cini se da je odbrana slabiji deo tima, jer ove tehnicare nesto bas i ne zanima da se vracaju nazad. Sa druge strane njima sirina Marakane moze da bude prednost, ali isto tako i nama, imamo sa cime da napadnemo. Ono sto ih razlikuje od Sparte je da su uigraniji, nisu menjali puno igraca a i imaju par kola u prvenstvu iza sebe. Videcemo, bice tesko. Da odigramo kako mozemo pa sta bude. Gol tamo kada bi dali puno bi znacio.

iv13

pre 6 godina

...Oni jesu fizicki spremni, ali mislim da je tehnicki Zvezda bolja..

@Pedja

jesi ti video ko igra za njih? znas sta znaci "tehnicki" u fudbalu?

Against modern football

pre 6 godina

Ima svoje prednosti jedna i druga opcija. Licno smatram da je bolje igrati prvu utakmicu na Marakani i sa dobrim rezultatom i mu**ma do poda odemo na revans, ali nije lose ni ovako. Idemo dalje.

jamesbond007

pre 6 godina

Mislim da je ovo bolja opcija, pa i da izgube tamo kada se igra revans pred punim Rajkom Miticem usrace se braca rusi u gace :-D napred zvezdo aleeee

analiticar_amater

pre 6 godina

1 : 1 na njihovom krasnom stadionu:) a na našem legendarnom biće 3 : 0
Boaće kad im izbaja preko ramena na početku tekme, i Kanga kad zabiberi jedan iz daljine učiniće da revanš bude za fudbalske udžbenike.
Igrači naše Zvezde, koji po ovoj vrućini uživate uz komentare, shvatite da hrabrost Vaših pomenutih saigrača može postati i vaš zaštitni znak. Samo hrabro i znajte da ste igrači Zvezde, kakav Krasnodar ljudi. Čika sa parama ne može za deceniju da stvori nešto što mi imamo. Tačno, stavili su bika na grb, ali poznato je da smo većinom mesožderi:) ZVEZDA!!!
(Seltik baš ima sreće, 4. avgust 2017 17:26)

Da, kako da ne. Tako su i grobari pisali da ce razbiti Oli 3:0 u Beogradu, pa videsmo sta bi. Realnost je drugacija. Mnogo su jaci od nas i sanse su nam u domenu teorije. Ali podrska za ekipu sta god da uradi.

Komša

pre 6 godina

@steka
Tačno.Ja u početku prevideo da će biti promene pa mi je to nekako bilo super.Odigrate sa Rusima i onda povratak pa odmah derbi.
Još sam zamišljao situaciju da vm se zalomi Rogozin u avionu pa da se vraćate preko pekinga,tajvana i Atine al' zez.
Sad,šta je tu je...Sumiraćemo utiske posle derbija (tako nam Suma pomogao).

Đorđe

pre 6 godina

Navijam za Crvenu Zvezdu, gotovo sam siguran da ćemo posle toliko godina se najzad naći u toj grupnoj fazi. Ali se nadam da će i naš večiti rival proći kako bismo poboljšali nacionalni status u Evropi. Što bi svakako mnogo značilo. Bože zdravlja!

Mare

pre 6 godina

Ako prodjemo ,grupe za popravljanje koeficienta : Grupa A : Salzburg Bate Partizan Zlin Grupa B : Plzen Steaua Qarabag Zvezda Ili grupe sa spektaklima : Grupa A : Milan Everton Partizan Slavia Prag i Grupa B : Arsenal Marselj Herta Zvezda

pauk s marsa

pre 6 godina

Ko ono bese izjavio: mi iz odbrane smo se dogovorili da ne primimo gol, a napadaci da ga daju? Nek se drze te taktike u Krasnodaru i nema zime.

anica

pre 6 godina

@Delije Cikago
Samo kopaj mali, kramp pa na 40 stepeni....srpski sine, samo napred. Zvezdu pusti na miru ako ti se ne.navija...I ne mraci.

slavina

pre 6 godina

meni je draze sto je prva u goste... ako se tamo pokazemo dobro, pogotovo ako postignemo gol, krasnodarci nece imat sto da traze na marakanu jer ce nasi bukvalno izginut da zadrze dobar rezultat....

Zlatko

pre 6 godina

Pa BRATE. Em su zbog nas uopste dobili da budu nosioci, em su nas sad do kraja zakucali. Opste poznato je da je NEUPOREDIVO bolje da se prvo igra na Mari.. tu ih ubijemo i uplasimo bez preteranog nekog pritiska na nasim igracima, a posle sta bude. Ovako ce nasi da se 'ukake' ako ne ostvare dobar rezultat u prvom mecu, i sva ta publika ce biti samo veci pritisak na igrace. Blah.
(Sabre, 04. avgust 2017 16:59)

Koliko dugo pratiš fudbal? Na nekoj drugoj vesti neko je komentarisao da oni imaju bolji koeficijent i da će njima biti zamenjeno. Ovo nije prvi put da se dešava. Ne pričam za Zvezdu i Partizan već uopšteno. Ne znam za bolji koeficijent, ali znam za ovakve situacije šampion i neka druga ekipa. Kad god je bila takva situacija, šampion je zadržavao svoj žreb, a toj drugoj ekipi je bilo promenjeno. Čim sam video da su obe ekipe domaćini u prvoj, znao sam da će Zvezdi biti promenjeno, čak sam za sebe i prokomentarisao sledeće: tamo svi u peterac- ko pređe penal da mu se nešto desi, a ovde napasti od prvog minuta sa tri napadača. Naravno, nerealne su i jedna i druga opcija, ali ovo je dobro. Prva se igra tamo. Ja se nadam da možemo do povoljnog rezultata koji bi doneo mnogo nadanja za revanš. Nije vatrena atmosfera, neće igrači biti u nekom strahu, tako da će moći da se koncentrišu na teren i da pruže kvalitetnu partiju. I nisu nas oni zakucali, jer nisu oni birali. Čak i da jesu, izabrali bi opciju koja njima više odgovara i koja se za njih čini boljom. Čak i da su birali, nema mesta ljutnji.

Dzoni

pre 6 godina

Odlicno!
Idemo po dobar rezultat u Rusiju i onda svom snagom udarimo pred krcatom Marakanom!
Odlicna vest!
Nadao sam se Austriji, ali bolje Krasnodar nego Kijev i Milan!

jako i do samog kraja

pre 6 godina

@Sabre, nema niko da se ukaki ako imaš dobrog trenera. Mir u glavi, vatra u srcu to se i kod Miloja jasno vidi. U principu ćemo igrati dve slične tvrde utakmice i tamo i ovde i nema razloga da se unapred kuka i predviđa. Recimo niko ne pominje da im ključni igrač - target man Fedor Smolov preslikan tip igrača kao Mark Janko, znači opet šansa da Vuja i Tale zaključaju vazdušni prostor.

Seltik baš ima sreće

pre 6 godina

1 : 1 na njihovom krasnom stadionu:) a na našem legendarnom biće 3 : 0
Boaće kad im izbaja preko ramena na početku tekme, i Kanga kad zabiberi jedan iz daljine učiniće da revanš bude za fudbalske udžbenike.
Igrači naše Zvezde, koji po ovoj vrućini uživate uz komentare, shvatite da hrabrost Vaših pomenutih saigrača može postati i vaš zaštitni znak. Samo hrabro i znajte da ste igrači Zvezde, kakav Krasnodar ljudi. Čika sa parama ne može za deceniju da stvori nešto što mi imamo. Tačno, stavili su bika na grb, ali poznato je da smo većinom mesožderi:) ZVEZDA!!!

MidRange

pre 6 godina

(Sabre, 04. avgust 2017 16:59)

Pa BRATE, plasirajte se jednom u Evropu za 15 godina pa mozda budete imali pristojan koeficijent i necete se prilagodjavati drugome.

Napred Zvezdo!

pre 6 godina

Dupli baksuz! Prvo nam dodele po meni najmanje zeljnog rivala (austrija i briz su bili dosta laksi, a dinamo k i milan atraktivni zbog otvorenih racuna), a onda nam promene i termine. Mnogo bi bilo bolje da smo prvu igralu na Marakani. Ali ebiga, sta je tu je. Samo neka ponove lepu i hrabru igru, pa sta bude!

Pedja

pre 6 godina

Posto igramo sa ekipom iz ruske zone, oni su vec svi spremni kao sto su i Jovicic i Rodic dosli spremni. Zvezda je vec znacajno podigla formu, a do tada ce biti jos bolje. Milojevic je covek koji ume da postavi ekipu takticki kako treba. Imamo u ekipi igrace koji imaju samopouzdanja i ne bi trebalo da bude problema. Oni jesu fizicki spremni, ali mislim da je tehnicki Zvezda bolja. Uostalom, ako Zvezda hoce da popravlja koeficijent, onda je cekaju jake ekipe. Ako se udje u grupu, tada treba ostvariti sto vise pobeda i onda ce vec od iduce sezone Zvezda daleko bolje stajati sto se tice rejtinga.

Boanga

pre 6 godina

Ovo je ruska ekipa koliko je i Ludogorec Bugarska! Sve te novonastale ekipe iz Istočne Evrope sa bogatim sponzorom koji omogućava kupovinu mnoštva jeftinih ili srednje skupih stranaca, mahom Latinoamerikanaca, koji im određuju igru i daju solidan kvalitet, su sa sličnim sistemom igre, a to nije ruska škola. Zvezda mora da igra tvrdo, na mali broj golova, jer u otvorenom nadmetanju nema mnogo šansi. Više bih voleo da prvo igramo kod kuće, pa makar i 0:0, jer ako počnemo tamo porazom, teško da će se kod nas dostići. Bilo bi sjajno da opet imamo tamo 2:2 ili neku pobedu, mada to ništa ne garantuje. Veliki minus je što su oni mnogo razigraniji i uigraniji od CZ u ovom trenutku, a opet i taj daleki put. Nada Zvezdi su brzi pokretni napadači, jer je ovima odbrana dosta visoka i spora. Odbrana je i Zvezdi najveći minus, uz kolektivnu indolenciji kako se bliži kraj meča. Ne zaboravite da su nam Maltežani dali 3 gola(!) na taj način, moglo je da se dogodi prema šansama i da Zvezda juče primi 4 u poslednjih 15', da ne bi golmana i njihove nespretnosti. U odbrani je LeTalek najveći problem, jer često uplivava u prazno, spor je u reakcijama, a svi imaju problem u predaji lopte. Ovi to neće praštati, posebno ako ceo tim stane u finišu, kao juče. Šansu su nam oko 40% i samo ako ne izgubimo tamo. Inače, Partizan sigurno ispada, kod kuće nerešeno, tamo minimalan poraz.

analiticar_amater

pre 6 godina

Ja nzm sta je sa vama ljudi, napraviste od Krasnodara Barselonu!
Smucilo mi se kad citam komentare. Ispade da je bolje Everton, milan ili dinamo kijev da smo dobili.
Pretjerivanje!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (POP, 4. avgust 2017 17:13)

Napravismo od Krasnodara Barselonu? Pa za nas oni to jesu! Vi stvarno mislite da je Zvezda toliko jaka da samo Barselona moze da nas izbaci?

POP

pre 6 godina

Ja nzm sta je sa vama ljudi, napraviste od Krasnodara Barselonu!
Smucilo mi se kad citam komentare. Ispade da je bolje Everton, milan ili dinamo kijev da smo dobili.
Pretjerivanje!

Sabre

pre 6 godina

Koliko dugo pratiš fudbal?
(Zlatko, 4. avgust 2017 17:21)

Koliko dugo ti pratis moj komentar, posto si ocito promasio poentu? Upravo sam i ja znao da ce se to desiti zato se i nerviram, sto sam i rekao. Ne krivim ja Partizan, nisu oni ljudi birali niti uticu na to, samo kazem, da oni nisu usli kako su usli u krug nosioca, sada se ovo ne bi desavalo. Ne znam sta si ti dalje od mog komentara protumacio..

Inace, kapiram da se ljudi ne slazu sa mnom, ali setite se poslednjih 15ak godina, kada su revansi odigravani na Mari, obicno je bio hendikep a ne prednost. Ne morate ni 15, evo.. prosle godine. Bolje je kada se prva igra ovde, koliko god potencijalni gol u gostima znacio.

steka

pre 6 godina

i da dodam jos nesto: Revans u Beogradu i 2 dana posle toga je derbi. Zar zelite derbi odmah po povratku iz Rusije. Ovako je bolje, verujte mi :D

Bura

pre 6 godina

Prema pravilniku UEFA, Partizan je kao tim sa boljim koeficijentom imao prvenstvo da u ovoj situaciji od protivnika zatraži rotaciju domaćinstva. Ne znam zašto to nije učinjeno, pogotovo ako su uzme u obzir činjenica da par dana nakon revanša sledi derbi.

Sabre

pre 6 godina

Pa BRATE. Em su zbog nas uopste dobili da budu nosioci, em su nas sad do kraja zakucali. Opste poznato je da je NEUPOREDIVO bolje da se prvo igra na Mari.. tu ih ubijemo i uplasimo bez preteranog nekog pritiska na nasim igracima, a posle sta bude. Ovako ce nasi da se 'ukake' ako ne ostvare dobar rezultat u prvom mecu, i sva ta publika ce biti samo veci pritisak na igrace. Blah.

Đorđe

pre 6 godina

Navijam za Crvenu Zvezdu, gotovo sam siguran da ćemo posle toliko godina se najzad naći u toj grupnoj fazi. Ali se nadam da će i naš večiti rival proći kako bismo poboljšali nacionalni status u Evropi. Što bi svakako mnogo značilo. Bože zdravlja!

POP

pre 6 godina

Ja nzm sta je sa vama ljudi, napraviste od Krasnodara Barselonu!
Smucilo mi se kad citam komentare. Ispade da je bolje Everton, milan ili dinamo kijev da smo dobili.
Pretjerivanje!

MidRange

pre 6 godina

(Sabre, 04. avgust 2017 16:59)

Pa BRATE, plasirajte se jednom u Evropu za 15 godina pa mozda budete imali pristojan koeficijent i necete se prilagodjavati drugome.

steka

pre 6 godina

i da dodam jos nesto: Revans u Beogradu i 2 dana posle toga je derbi. Zar zelite derbi odmah po povratku iz Rusije. Ovako je bolje, verujte mi :D

pauk s marsa

pre 6 godina

Ko ono bese izjavio: mi iz odbrane smo se dogovorili da ne primimo gol, a napadaci da ga daju? Nek se drze te taktike u Krasnodaru i nema zime.

Dzoni

pre 6 godina

Odlicno!
Idemo po dobar rezultat u Rusiju i onda svom snagom udarimo pred krcatom Marakanom!
Odlicna vest!
Nadao sam se Austriji, ali bolje Krasnodar nego Kijev i Milan!

slavina

pre 6 godina

meni je draze sto je prva u goste... ako se tamo pokazemo dobro, pogotovo ako postignemo gol, krasnodarci nece imat sto da traze na marakanu jer ce nasi bukvalno izginut da zadrze dobar rezultat....

Pedja

pre 6 godina

Posto igramo sa ekipom iz ruske zone, oni su vec svi spremni kao sto su i Jovicic i Rodic dosli spremni. Zvezda je vec znacajno podigla formu, a do tada ce biti jos bolje. Milojevic je covek koji ume da postavi ekipu takticki kako treba. Imamo u ekipi igrace koji imaju samopouzdanja i ne bi trebalo da bude problema. Oni jesu fizicki spremni, ali mislim da je tehnicki Zvezda bolja. Uostalom, ako Zvezda hoce da popravlja koeficijent, onda je cekaju jake ekipe. Ako se udje u grupu, tada treba ostvariti sto vise pobeda i onda ce vec od iduce sezone Zvezda daleko bolje stajati sto se tice rejtinga.

Sabre

pre 6 godina

Pa BRATE. Em su zbog nas uopste dobili da budu nosioci, em su nas sad do kraja zakucali. Opste poznato je da je NEUPOREDIVO bolje da se prvo igra na Mari.. tu ih ubijemo i uplasimo bez preteranog nekog pritiska na nasim igracima, a posle sta bude. Ovako ce nasi da se 'ukake' ako ne ostvare dobar rezultat u prvom mecu, i sva ta publika ce biti samo veci pritisak na igrace. Blah.

Rajko

pre 6 godina

Sparta za zadnjih 15 minuta jucerasnje utakmice pokazala mnogo vise nego zvezda za 180, to samo ostrasceni navijaci ne vide, ali je zato ti Krasnodar koji ce da vas melje svih 180 minuta.
(Peppino, 04. avgust 2017 18:01)
Nije bolest sve sto boli.

komsija

pre 6 godina

komsije bitno je da im date gol tamo pa makar i izgubili 2:1, bolje 2:1 nego 0:0 iz vise razloga. Mislim da je cak i bolje sto igrate prvu tamo, a i sto mi igramo bez publike, valjda nemaju toliki pritisak. Stvarno bi bilo lepo da prodjemo zajedno, uz malo srece sto da ne. A za ove neupucene sto komentarisu nije Krasnodar Barselona ocigledno ne prate fudbal, nije Barselona, ali su kao da ste izvukli Atletik Bilbao ili Olimpik Marsej...Srecno

pedja 71

pre 6 godina

@Sparta za zadnjih 15 minuta jucerasnje utakmice pokazala mnogo vise nego zvezda za 180, to samo ostrasceni navijaci ne vide, ali je zato ti Krasnodar koji ce da vas melje svih 180 minuta.
(Peppino, 04. avgust 2017 18:01)

Samo vezbaj trolovanje, seko, ne ide ti lose.

Bura

pre 6 godina

Prema pravilniku UEFA, Partizan je kao tim sa boljim koeficijentom imao prvenstvo da u ovoj situaciji od protivnika zatraži rotaciju domaćinstva. Ne znam zašto to nije učinjeno, pogotovo ako su uzme u obzir činjenica da par dana nakon revanša sledi derbi.

analiticar_amater

pre 6 godina

Ja nzm sta je sa vama ljudi, napraviste od Krasnodara Barselonu!
Smucilo mi se kad citam komentare. Ispade da je bolje Everton, milan ili dinamo kijev da smo dobili.
Pretjerivanje!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (POP, 4. avgust 2017 17:13)

Napravismo od Krasnodara Barselonu? Pa za nas oni to jesu! Vi stvarno mislite da je Zvezda toliko jaka da samo Barselona moze da nas izbaci?

jamesbond007

pre 6 godina

Mislim da je ovo bolja opcija, pa i da izgube tamo kada se igra revans pred punim Rajkom Miticem usrace se braca rusi u gace :-D napred zvezdo aleeee

Seltik baš ima sreće

pre 6 godina

1 : 1 na njihovom krasnom stadionu:) a na našem legendarnom biće 3 : 0
Boaće kad im izbaja preko ramena na početku tekme, i Kanga kad zabiberi jedan iz daljine učiniće da revanš bude za fudbalske udžbenike.
Igrači naše Zvezde, koji po ovoj vrućini uživate uz komentare, shvatite da hrabrost Vaših pomenutih saigrača može postati i vaš zaštitni znak. Samo hrabro i znajte da ste igrači Zvezde, kakav Krasnodar ljudi. Čika sa parama ne može za deceniju da stvori nešto što mi imamo. Tačno, stavili su bika na grb, ali poznato je da smo većinom mesožderi:) ZVEZDA!!!

tupak šakur

pre 6 godina

Dobro je izuzetno dobro što oni ne prave atmosferu na svom stadionu i nisu nešto navijački nastrojeni,tako da naši izađu max skoncetrisano u prvi meč...

Zlatko

pre 6 godina

Pa BRATE. Em su zbog nas uopste dobili da budu nosioci, em su nas sad do kraja zakucali. Opste poznato je da je NEUPOREDIVO bolje da se prvo igra na Mari.. tu ih ubijemo i uplasimo bez preteranog nekog pritiska na nasim igracima, a posle sta bude. Ovako ce nasi da se 'ukake' ako ne ostvare dobar rezultat u prvom mecu, i sva ta publika ce biti samo veci pritisak na igrace. Blah.
(Sabre, 04. avgust 2017 16:59)

Koliko dugo pratiš fudbal? Na nekoj drugoj vesti neko je komentarisao da oni imaju bolji koeficijent i da će njima biti zamenjeno. Ovo nije prvi put da se dešava. Ne pričam za Zvezdu i Partizan već uopšteno. Ne znam za bolji koeficijent, ali znam za ovakve situacije šampion i neka druga ekipa. Kad god je bila takva situacija, šampion je zadržavao svoj žreb, a toj drugoj ekipi je bilo promenjeno. Čim sam video da su obe ekipe domaćini u prvoj, znao sam da će Zvezdi biti promenjeno, čak sam za sebe i prokomentarisao sledeće: tamo svi u peterac- ko pređe penal da mu se nešto desi, a ovde napasti od prvog minuta sa tri napadača. Naravno, nerealne su i jedna i druga opcija, ali ovo je dobro. Prva se igra tamo. Ja se nadam da možemo do povoljnog rezultata koji bi doneo mnogo nadanja za revanš. Nije vatrena atmosfera, neće igrači biti u nekom strahu, tako da će moći da se koncentrišu na teren i da pruže kvalitetnu partiju. I nisu nas oni zakucali, jer nisu oni birali. Čak i da jesu, izabrali bi opciju koja njima više odgovara i koja se za njih čini boljom. Čak i da su birali, nema mesta ljutnji.

Sajmon

pre 6 godina

Nikad mi nije bilo jasno zasto vecina misli da je bolje kad se revans igra kod kuce..kad je u 80 posto slucajeva Zvezda ispadala kad je bilo tako..jer je na domacinu u revansu uvek veci pritisak u odlucujucoj utakmici..ali mislim da ova Zvezda ima trenera koji ce i taj mec znati takticki odigrati ako donesemo aktivan rezultat iz Rusije..a ne kao grof protiv Ludogoreca prosle sezone ima aktivan rezultat 2:2 u Bugarskoj..povede kod kuce 1:0 i izgubi 2:4..to samo moze neznalica kao sto je bio grof koji u tom revansu nije znao gde se nalazi kad je vido punu Marakanu..i dan danas ne mogu da prezalim taj poraz a da je bio ovaj trener a cini mi se i bilo koji drugi ladno bi prosli tada a sva sreca pa tog laznog trenera i neznalice nema vise tako da ima nade protiv Krasnodara u svakom slucaju..

jako i do samog kraja

pre 6 godina

@Sabre, nema niko da se ukaki ako imaš dobrog trenera. Mir u glavi, vatra u srcu to se i kod Miloja jasno vidi. U principu ćemo igrati dve slične tvrde utakmice i tamo i ovde i nema razloga da se unapred kuka i predviđa. Recimo niko ne pominje da im ključni igrač - target man Fedor Smolov preslikan tip igrača kao Mark Janko, znači opet šansa da Vuja i Tale zaključaju vazdušni prostor.

anica

pre 6 godina

@Delije Cikago
Samo kopaj mali, kramp pa na 40 stepeni....srpski sine, samo napred. Zvezdu pusti na miru ako ti se ne.navija...I ne mraci.

Against modern football

pre 6 godina

Ima svoje prednosti jedna i druga opcija. Licno smatram da je bolje igrati prvu utakmicu na Marakani i sa dobrim rezultatom i mu**ma do poda odemo na revans, ali nije lose ni ovako. Idemo dalje.

analiticar_amater

pre 6 godina

1 : 1 na njihovom krasnom stadionu:) a na našem legendarnom biće 3 : 0
Boaće kad im izbaja preko ramena na početku tekme, i Kanga kad zabiberi jedan iz daljine učiniće da revanš bude za fudbalske udžbenike.
Igrači naše Zvezde, koji po ovoj vrućini uživate uz komentare, shvatite da hrabrost Vaših pomenutih saigrača može postati i vaš zaštitni znak. Samo hrabro i znajte da ste igrači Zvezde, kakav Krasnodar ljudi. Čika sa parama ne može za deceniju da stvori nešto što mi imamo. Tačno, stavili su bika na grb, ali poznato je da smo većinom mesožderi:) ZVEZDA!!!
(Seltik baš ima sreće, 4. avgust 2017 17:26)

Da, kako da ne. Tako su i grobari pisali da ce razbiti Oli 3:0 u Beogradu, pa videsmo sta bi. Realnost je drugacija. Mnogo su jaci od nas i sanse su nam u domenu teorije. Ali podrska za ekipu sta god da uradi.

One night in May

pre 6 godina

Prema pravilniku UEFA, Partizan je kao tim sa boljim koeficijentom imao prvenstvo da u ovoj situaciji od protivnika zatraži rotaciju domaćinstva. Ne znam zašto to nije učinjeno, pogotovo ako su uzme u obzir činjenica da par dana nakon revanša sledi derbi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bura, 4. avgust 2017 17:00)

Od svega sto si napisao tacno je samo "Prema pravilniku UEFA".

Ne znam u kom paralelnom svetu ti zivis, u ovoj realnosti Krasnodar ima dvaput veci koeficijent od Partizana i kao klub sa apsolutno, neprikosnoveno, nadmocno, ubedljivo najvecim koeficijentom od cetiri zainteresovana kluba iz ova dva para, izabrao je da prvi mec igra kod kuce.

I tu se Partizan bas nista nije pitao...

KOMARAC

pre 6 godina

Partizan dobio "čestitku" od UEFA: dve utakmice pred praznim tribinama i 130.000 € novčane kazne.....znači i dogodine bez publike jedno kolo!

lecimtumbase@yuhoo.com

pre 6 godina

Čitao sam komentare na ruskom Sport ekspresu (jedan od boljih sportskih sajtova kod njih), i mogu da vam kažem da komentatori i te kako poštuju Crvenu zvezdu. Kažu da su Srbi žilavi sportisti, da imamo sjajan domaći teren, da će biti teško, neki kažu da nemaju šanse, a neki da će proći lagano; i naravno, par navijača Spartaka je poželelo sreću Crvenoj zvezdi. :) Jedan komentator je čak napisao da je Zvezda odmah iza Ajaksa po prodaji fudbalera u lige petice. Uglavnom, većina uopšte nije srećna što su nas izvukli. I da, i Grofa su pitali u drugom članku, i on kaže da je Zvezda dobra ekipa, a izdvojio je Boaćija, Kangu i Donalda, tim redosledom.

Ono što mene brine jeste njihov trener, Igor Šalimov, koji nije bio nimalo naivan igrač i veći deo karijere je proveo na Zapadu - evo u dva minuta da se podsetite kako je igrao u Interu https://www.youtube.com/watch?v=CZUikw86eAI. Uglavnom, čini mi se da nije naivan trener, po onome što sam video od Krasnodara. Ali, nije ni Miloje! Ja verujem u Miloja i srpski ratnički duh! Da pokažemo bre da Srbi znaju da igraju fudbal (što želim i Partizanu, doduše, samo u Evropi :)!!!

Napred Zvezdo!

pre 6 godina

Dupli baksuz! Prvo nam dodele po meni najmanje zeljnog rivala (austrija i briz su bili dosta laksi, a dinamo k i milan atraktivni zbog otvorenih racuna), a onda nam promene i termine. Mnogo bi bilo bolje da smo prvu igralu na Marakani. Ali ebiga, sta je tu je. Samo neka ponove lepu i hrabru igru, pa sta bude!

Sabre

pre 6 godina

Koliko dugo pratiš fudbal?
(Zlatko, 4. avgust 2017 17:21)

Koliko dugo ti pratis moj komentar, posto si ocito promasio poentu? Upravo sam i ja znao da ce se to desiti zato se i nerviram, sto sam i rekao. Ne krivim ja Partizan, nisu oni ljudi birali niti uticu na to, samo kazem, da oni nisu usli kako su usli u krug nosioca, sada se ovo ne bi desavalo. Ne znam sta si ti dalje od mog komentara protumacio..

Inace, kapiram da se ljudi ne slazu sa mnom, ali setite se poslednjih 15ak godina, kada su revansi odigravani na Mari, obicno je bio hendikep a ne prednost. Ne morate ni 15, evo.. prosle godine. Bolje je kada se prva igra ovde, koliko god potencijalni gol u gostima znacio.

iv13

pre 6 godina

...Oni jesu fizicki spremni, ali mislim da je tehnicki Zvezda bolja..

@Pedja

jesi ti video ko igra za njih? znas sta znaci "tehnicki" u fudbalu?

Sunce Slobode

pre 6 godina

@POP
"Ja nzm sta je sa vama ljudi, napraviste od Krasnodara Barselonu!
Smucilo mi se kad citam komentare. Ispade da je bolje Everton, milan ili dinamo kijev da smo dobili.
Pretjerivanje!"

Nisu Barsa ali bas ne volim ovakve ekipe. Nisu to nikakvi Rusi vec ekipa ujedinjenih nacija. Sada pogledah protiv Lingbija revans, imaju te tehnicare, igrace koji znaju sa loptom. Bice ovo jako tesko. Normalno, imaju i slabosti, dolazio je Lingbi u sanse. Cini se da je odbrana slabiji deo tima, jer ove tehnicare nesto bas i ne zanima da se vracaju nazad. Sa druge strane njima sirina Marakane moze da bude prednost, ali isto tako i nama, imamo sa cime da napadnemo. Ono sto ih razlikuje od Sparte je da su uigraniji, nisu menjali puno igraca a i imaju par kola u prvenstvu iza sebe. Videcemo, bice tesko. Da odigramo kako mozemo pa sta bude. Gol tamo kada bi dali puno bi znacio.

Duh iz boce

pre 6 godina

Ajde vise da grobari malo iskuliraju sa ovim tupavim komentarima i laznim potpisima kako postuju Zvezdu a vole Partizan ili kako kao Zvezdasi daju vece sanse Krasnodaru. Jadni ste mnogo, ljudi moji. Shvatite to vise. Nebitni i mali. Dodjete ovde da lecite te vase visedecenijake frustracije. Sacekajmo utakmice pa cemo videti ko ide u LE a ko ce da trci po seoskim poljanama.

SrbEUin

pre 6 godina

Ovde većina navijača još uvek živi u 80-tim i ranije, kada se cela strategija zasnivala: bunker u gostima pa juriš kod kuće!
U modernom fudbalu ne postoji gostujući i domaći teren, već samo bolji i motivisaniji i slabiji i neambiciozniji timovi. Odavno smatram da je bolje prva kod kuće, gde se može igrati opuštenije, bez pritiska, jer postoji i drugi meč za vađenje.
U svakom slučaju ispada tim koji ne postigne gol u gostima.
Ako Zvezda izgubi u gostima bez datog gola, ispašće sigurno. Juriti reultat na Rajku i očekivati da protivnik ne da makar jedan gol, je nerealno.
Da sam ja trener, zahtevao bih napadačku igru u gostima, i postizanje što više golova, makar prsli 4:2. Opet je posle lakše kod kuće kad znaš da nije tragedija i da primiš jedan do 60 minuta.

Peppino

pre 6 godina

Sparta za zadnjih 15 minuta jucerasnje utakmice pokazala mnogo vise nego zvezda za 180, to samo ostrasceni navijaci ne vide, ali je zato ti Krasnodar koji ce da vas melje svih 180 minuta.

Komša

pre 6 godina

@steka
Tačno.Ja u početku prevideo da će biti promene pa mi je to nekako bilo super.Odigrate sa Rusima i onda povratak pa odmah derbi.
Još sam zamišljao situaciju da vm se zalomi Rogozin u avionu pa da se vraćate preko pekinga,tajvana i Atine al' zez.
Sad,šta je tu je...Sumiraćemo utiske posle derbija (tako nam Suma pomogao).

Mare

pre 6 godina

Ako prodjemo ,grupe za popravljanje koeficienta : Grupa A : Salzburg Bate Partizan Zlin Grupa B : Plzen Steaua Qarabag Zvezda Ili grupe sa spektaklima : Grupa A : Milan Everton Partizan Slavia Prag i Grupa B : Arsenal Marselj Herta Zvezda

Boanga

pre 6 godina

Ovo je ruska ekipa koliko je i Ludogorec Bugarska! Sve te novonastale ekipe iz Istočne Evrope sa bogatim sponzorom koji omogućava kupovinu mnoštva jeftinih ili srednje skupih stranaca, mahom Latinoamerikanaca, koji im određuju igru i daju solidan kvalitet, su sa sličnim sistemom igre, a to nije ruska škola. Zvezda mora da igra tvrdo, na mali broj golova, jer u otvorenom nadmetanju nema mnogo šansi. Više bih voleo da prvo igramo kod kuće, pa makar i 0:0, jer ako počnemo tamo porazom, teško da će se kod nas dostići. Bilo bi sjajno da opet imamo tamo 2:2 ili neku pobedu, mada to ništa ne garantuje. Veliki minus je što su oni mnogo razigraniji i uigraniji od CZ u ovom trenutku, a opet i taj daleki put. Nada Zvezdi su brzi pokretni napadači, jer je ovima odbrana dosta visoka i spora. Odbrana je i Zvezdi najveći minus, uz kolektivnu indolenciji kako se bliži kraj meča. Ne zaboravite da su nam Maltežani dali 3 gola(!) na taj način, moglo je da se dogodi prema šansama i da Zvezda juče primi 4 u poslednjih 15', da ne bi golmana i njihove nespretnosti. U odbrani je LeTalek najveći problem, jer često uplivava u prazno, spor je u reakcijama, a svi imaju problem u predaji lopte. Ovi to neće praštati, posebno ako ceo tim stane u finišu, kao juče. Šansu su nam oko 40% i samo ako ne izgubimo tamo. Inače, Partizan sigurno ispada, kod kuće nerešeno, tamo minimalan poraz.

fenomen

pre 6 godina

Zvezdana ne moze proci i da obe odigra kao domacin. Sto se tice mog Partizana ni on nema neke velike sanse. Realna prognoza
Par-Videoton 1:1 u revansu 2:1 za Madjare a sto se tice Zvezde u Beogradu x a u Rusiji poraz dva razlike. Nerealna prognozPartizan-Videoton 2:0 u revansu x a Zvezda 2:1 kuci i 0:2 u Rusiji. Poz

lal

pre 6 godina

@sabre: tvoj stav je jedinstven i nisam cuo takvo misljenje od kad pratim fudbal...
jedina negativna strana igranja druge utakmice kod kuce je eventualni primljeni gol u eventualnom produzetku...

Dragan

pre 6 godina

Mi u svih šest evropskih utakmica nismo izgubili. Četiri pobede i dva poraza. Nije loše, s kim god da smo igrali. Danas ionako svi igraju fudbal, i nema kao pre 30-40 godina totalnih autsajdera i "sigurnih" pobeda. I sad, zašto bi se mi plašili i precenjivali jedan Krasnodar. Ja mislim da oni nas neće pobediti ni u jednoj od dve utakmice. Možda možemo da ispadnemo u nekoj nesrećnoj varijanti, 0:0 tamo, 1:1 ovde, ali da ćemo biti kanta za napucavanje, pa nećemo. Iskreno, nadam se prolazu u ligaški deo.

Sabre

pre 6 godina

Pa BRATE. Em su zbog nas uopste dobili da budu nosioci, em su nas sad do kraja zakucali. Opste poznato je da je NEUPOREDIVO bolje da se prvo igra na Mari.. tu ih ubijemo i uplasimo bez preteranog nekog pritiska na nasim igracima, a posle sta bude. Ovako ce nasi da se 'ukake' ako ne ostvare dobar rezultat u prvom mecu, i sva ta publika ce biti samo veci pritisak na igrace. Blah.

Peppino

pre 6 godina

Sparta za zadnjih 15 minuta jucerasnje utakmice pokazala mnogo vise nego zvezda za 180, to samo ostrasceni navijaci ne vide, ali je zato ti Krasnodar koji ce da vas melje svih 180 minuta.

Mare

pre 6 godina

Ako prodjemo ,grupe za popravljanje koeficienta : Grupa A : Salzburg Bate Partizan Zlin Grupa B : Plzen Steaua Qarabag Zvezda Ili grupe sa spektaklima : Grupa A : Milan Everton Partizan Slavia Prag i Grupa B : Arsenal Marselj Herta Zvezda

fenomen

pre 6 godina

Zvezdana ne moze proci i da obe odigra kao domacin. Sto se tice mog Partizana ni on nema neke velike sanse. Realna prognoza
Par-Videoton 1:1 u revansu 2:1 za Madjare a sto se tice Zvezde u Beogradu x a u Rusiji poraz dva razlike. Nerealna prognozPartizan-Videoton 2:0 u revansu x a Zvezda 2:1 kuci i 0:2 u Rusiji. Poz

Napred Zvezdo!

pre 6 godina

Dupli baksuz! Prvo nam dodele po meni najmanje zeljnog rivala (austrija i briz su bili dosta laksi, a dinamo k i milan atraktivni zbog otvorenih racuna), a onda nam promene i termine. Mnogo bi bilo bolje da smo prvu igralu na Marakani. Ali ebiga, sta je tu je. Samo neka ponove lepu i hrabru igru, pa sta bude!

POP

pre 6 godina

Ja nzm sta je sa vama ljudi, napraviste od Krasnodara Barselonu!
Smucilo mi se kad citam komentare. Ispade da je bolje Everton, milan ili dinamo kijev da smo dobili.
Pretjerivanje!

analiticar_amater

pre 6 godina

Ja nzm sta je sa vama ljudi, napraviste od Krasnodara Barselonu!
Smucilo mi se kad citam komentare. Ispade da je bolje Everton, milan ili dinamo kijev da smo dobili.
Pretjerivanje!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (POP, 4. avgust 2017 17:13)

Napravismo od Krasnodara Barselonu? Pa za nas oni to jesu! Vi stvarno mislite da je Zvezda toliko jaka da samo Barselona moze da nas izbaci?

MidRange

pre 6 godina

(Sabre, 04. avgust 2017 16:59)

Pa BRATE, plasirajte se jednom u Evropu za 15 godina pa mozda budete imali pristojan koeficijent i necete se prilagodjavati drugome.

Seltik baš ima sreće

pre 6 godina

1 : 1 na njihovom krasnom stadionu:) a na našem legendarnom biće 3 : 0
Boaće kad im izbaja preko ramena na početku tekme, i Kanga kad zabiberi jedan iz daljine učiniće da revanš bude za fudbalske udžbenike.
Igrači naše Zvezde, koji po ovoj vrućini uživate uz komentare, shvatite da hrabrost Vaših pomenutih saigrača može postati i vaš zaštitni znak. Samo hrabro i znajte da ste igrači Zvezde, kakav Krasnodar ljudi. Čika sa parama ne može za deceniju da stvori nešto što mi imamo. Tačno, stavili su bika na grb, ali poznato je da smo većinom mesožderi:) ZVEZDA!!!

Đorđe

pre 6 godina

Navijam za Crvenu Zvezdu, gotovo sam siguran da ćemo posle toliko godina se najzad naći u toj grupnoj fazi. Ali se nadam da će i naš večiti rival proći kako bismo poboljšali nacionalni status u Evropi. Što bi svakako mnogo značilo. Bože zdravlja!

steka

pre 6 godina

i da dodam jos nesto: Revans u Beogradu i 2 dana posle toga je derbi. Zar zelite derbi odmah po povratku iz Rusije. Ovako je bolje, verujte mi :D

Boanga

pre 6 godina

Ovo je ruska ekipa koliko je i Ludogorec Bugarska! Sve te novonastale ekipe iz Istočne Evrope sa bogatim sponzorom koji omogućava kupovinu mnoštva jeftinih ili srednje skupih stranaca, mahom Latinoamerikanaca, koji im određuju igru i daju solidan kvalitet, su sa sličnim sistemom igre, a to nije ruska škola. Zvezda mora da igra tvrdo, na mali broj golova, jer u otvorenom nadmetanju nema mnogo šansi. Više bih voleo da prvo igramo kod kuće, pa makar i 0:0, jer ako počnemo tamo porazom, teško da će se kod nas dostići. Bilo bi sjajno da opet imamo tamo 2:2 ili neku pobedu, mada to ništa ne garantuje. Veliki minus je što su oni mnogo razigraniji i uigraniji od CZ u ovom trenutku, a opet i taj daleki put. Nada Zvezdi su brzi pokretni napadači, jer je ovima odbrana dosta visoka i spora. Odbrana je i Zvezdi najveći minus, uz kolektivnu indolenciji kako se bliži kraj meča. Ne zaboravite da su nam Maltežani dali 3 gola(!) na taj način, moglo je da se dogodi prema šansama i da Zvezda juče primi 4 u poslednjih 15', da ne bi golmana i njihove nespretnosti. U odbrani je LeTalek najveći problem, jer često uplivava u prazno, spor je u reakcijama, a svi imaju problem u predaji lopte. Ovi to neće praštati, posebno ako ceo tim stane u finišu, kao juče. Šansu su nam oko 40% i samo ako ne izgubimo tamo. Inače, Partizan sigurno ispada, kod kuće nerešeno, tamo minimalan poraz.

jamesbond007

pre 6 godina

Mislim da je ovo bolja opcija, pa i da izgube tamo kada se igra revans pred punim Rajkom Miticem usrace se braca rusi u gace :-D napred zvezdo aleeee

Duh iz boce

pre 6 godina

Ajde vise da grobari malo iskuliraju sa ovim tupavim komentarima i laznim potpisima kako postuju Zvezdu a vole Partizan ili kako kao Zvezdasi daju vece sanse Krasnodaru. Jadni ste mnogo, ljudi moji. Shvatite to vise. Nebitni i mali. Dodjete ovde da lecite te vase visedecenijake frustracije. Sacekajmo utakmice pa cemo videti ko ide u LE a ko ce da trci po seoskim poljanama.

anica

pre 6 godina

@Delije Cikago
Samo kopaj mali, kramp pa na 40 stepeni....srpski sine, samo napred. Zvezdu pusti na miru ako ti se ne.navija...I ne mraci.

Sabre

pre 6 godina

Koliko dugo pratiš fudbal?
(Zlatko, 4. avgust 2017 17:21)

Koliko dugo ti pratis moj komentar, posto si ocito promasio poentu? Upravo sam i ja znao da ce se to desiti zato se i nerviram, sto sam i rekao. Ne krivim ja Partizan, nisu oni ljudi birali niti uticu na to, samo kazem, da oni nisu usli kako su usli u krug nosioca, sada se ovo ne bi desavalo. Ne znam sta si ti dalje od mog komentara protumacio..

Inace, kapiram da se ljudi ne slazu sa mnom, ali setite se poslednjih 15ak godina, kada su revansi odigravani na Mari, obicno je bio hendikep a ne prednost. Ne morate ni 15, evo.. prosle godine. Bolje je kada se prva igra ovde, koliko god potencijalni gol u gostima znacio.

Bura

pre 6 godina

Prema pravilniku UEFA, Partizan je kao tim sa boljim koeficijentom imao prvenstvo da u ovoj situaciji od protivnika zatraži rotaciju domaćinstva. Ne znam zašto to nije učinjeno, pogotovo ako su uzme u obzir činjenica da par dana nakon revanša sledi derbi.

slavina

pre 6 godina

meni je draze sto je prva u goste... ako se tamo pokazemo dobro, pogotovo ako postignemo gol, krasnodarci nece imat sto da traze na marakanu jer ce nasi bukvalno izginut da zadrze dobar rezultat....

KOMARAC

pre 6 godina

Partizan dobio "čestitku" od UEFA: dve utakmice pred praznim tribinama i 130.000 € novčane kazne.....znači i dogodine bez publike jedno kolo!

Komša

pre 6 godina

@steka
Tačno.Ja u početku prevideo da će biti promene pa mi je to nekako bilo super.Odigrate sa Rusima i onda povratak pa odmah derbi.
Još sam zamišljao situaciju da vm se zalomi Rogozin u avionu pa da se vraćate preko pekinga,tajvana i Atine al' zez.
Sad,šta je tu je...Sumiraćemo utiske posle derbija (tako nam Suma pomogao).

pedja 71

pre 6 godina

@Sparta za zadnjih 15 minuta jucerasnje utakmice pokazala mnogo vise nego zvezda za 180, to samo ostrasceni navijaci ne vide, ali je zato ti Krasnodar koji ce da vas melje svih 180 minuta.
(Peppino, 04. avgust 2017 18:01)

Samo vezbaj trolovanje, seko, ne ide ti lose.

analiticar_amater

pre 6 godina

1 : 1 na njihovom krasnom stadionu:) a na našem legendarnom biće 3 : 0
Boaće kad im izbaja preko ramena na početku tekme, i Kanga kad zabiberi jedan iz daljine učiniće da revanš bude za fudbalske udžbenike.
Igrači naše Zvezde, koji po ovoj vrućini uživate uz komentare, shvatite da hrabrost Vaših pomenutih saigrača može postati i vaš zaštitni znak. Samo hrabro i znajte da ste igrači Zvezde, kakav Krasnodar ljudi. Čika sa parama ne može za deceniju da stvori nešto što mi imamo. Tačno, stavili su bika na grb, ali poznato je da smo većinom mesožderi:) ZVEZDA!!!
(Seltik baš ima sreće, 4. avgust 2017 17:26)

Da, kako da ne. Tako su i grobari pisali da ce razbiti Oli 3:0 u Beogradu, pa videsmo sta bi. Realnost je drugacija. Mnogo su jaci od nas i sanse su nam u domenu teorije. Ali podrska za ekipu sta god da uradi.

Rajko

pre 6 godina

Sparta za zadnjih 15 minuta jucerasnje utakmice pokazala mnogo vise nego zvezda za 180, to samo ostrasceni navijaci ne vide, ali je zato ti Krasnodar koji ce da vas melje svih 180 minuta.
(Peppino, 04. avgust 2017 18:01)
Nije bolest sve sto boli.

Pedja

pre 6 godina

Posto igramo sa ekipom iz ruske zone, oni su vec svi spremni kao sto su i Jovicic i Rodic dosli spremni. Zvezda je vec znacajno podigla formu, a do tada ce biti jos bolje. Milojevic je covek koji ume da postavi ekipu takticki kako treba. Imamo u ekipi igrace koji imaju samopouzdanja i ne bi trebalo da bude problema. Oni jesu fizicki spremni, ali mislim da je tehnicki Zvezda bolja. Uostalom, ako Zvezda hoce da popravlja koeficijent, onda je cekaju jake ekipe. Ako se udje u grupu, tada treba ostvariti sto vise pobeda i onda ce vec od iduce sezone Zvezda daleko bolje stajati sto se tice rejtinga.

One night in May

pre 6 godina

Prema pravilniku UEFA, Partizan je kao tim sa boljim koeficijentom imao prvenstvo da u ovoj situaciji od protivnika zatraži rotaciju domaćinstva. Ne znam zašto to nije učinjeno, pogotovo ako su uzme u obzir činjenica da par dana nakon revanša sledi derbi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bura, 4. avgust 2017 17:00)

Od svega sto si napisao tacno je samo "Prema pravilniku UEFA".

Ne znam u kom paralelnom svetu ti zivis, u ovoj realnosti Krasnodar ima dvaput veci koeficijent od Partizana i kao klub sa apsolutno, neprikosnoveno, nadmocno, ubedljivo najvecim koeficijentom od cetiri zainteresovana kluba iz ova dva para, izabrao je da prvi mec igra kod kuce.

I tu se Partizan bas nista nije pitao...

jako i do samog kraja

pre 6 godina

@Sabre, nema niko da se ukaki ako imaš dobrog trenera. Mir u glavi, vatra u srcu to se i kod Miloja jasno vidi. U principu ćemo igrati dve slične tvrde utakmice i tamo i ovde i nema razloga da se unapred kuka i predviđa. Recimo niko ne pominje da im ključni igrač - target man Fedor Smolov preslikan tip igrača kao Mark Janko, znači opet šansa da Vuja i Tale zaključaju vazdušni prostor.

Dzoni

pre 6 godina

Odlicno!
Idemo po dobar rezultat u Rusiju i onda svom snagom udarimo pred krcatom Marakanom!
Odlicna vest!
Nadao sam se Austriji, ali bolje Krasnodar nego Kijev i Milan!

Zlatko

pre 6 godina

Pa BRATE. Em su zbog nas uopste dobili da budu nosioci, em su nas sad do kraja zakucali. Opste poznato je da je NEUPOREDIVO bolje da se prvo igra na Mari.. tu ih ubijemo i uplasimo bez preteranog nekog pritiska na nasim igracima, a posle sta bude. Ovako ce nasi da se 'ukake' ako ne ostvare dobar rezultat u prvom mecu, i sva ta publika ce biti samo veci pritisak na igrace. Blah.
(Sabre, 04. avgust 2017 16:59)

Koliko dugo pratiš fudbal? Na nekoj drugoj vesti neko je komentarisao da oni imaju bolji koeficijent i da će njima biti zamenjeno. Ovo nije prvi put da se dešava. Ne pričam za Zvezdu i Partizan već uopšteno. Ne znam za bolji koeficijent, ali znam za ovakve situacije šampion i neka druga ekipa. Kad god je bila takva situacija, šampion je zadržavao svoj žreb, a toj drugoj ekipi je bilo promenjeno. Čim sam video da su obe ekipe domaćini u prvoj, znao sam da će Zvezdi biti promenjeno, čak sam za sebe i prokomentarisao sledeće: tamo svi u peterac- ko pređe penal da mu se nešto desi, a ovde napasti od prvog minuta sa tri napadača. Naravno, nerealne su i jedna i druga opcija, ali ovo je dobro. Prva se igra tamo. Ja se nadam da možemo do povoljnog rezultata koji bi doneo mnogo nadanja za revanš. Nije vatrena atmosfera, neće igrači biti u nekom strahu, tako da će moći da se koncentrišu na teren i da pruže kvalitetnu partiju. I nisu nas oni zakucali, jer nisu oni birali. Čak i da jesu, izabrali bi opciju koja njima više odgovara i koja se za njih čini boljom. Čak i da su birali, nema mesta ljutnji.

pauk s marsa

pre 6 godina

Ko ono bese izjavio: mi iz odbrane smo se dogovorili da ne primimo gol, a napadaci da ga daju? Nek se drze te taktike u Krasnodaru i nema zime.

lecimtumbase@yuhoo.com

pre 6 godina

Čitao sam komentare na ruskom Sport ekspresu (jedan od boljih sportskih sajtova kod njih), i mogu da vam kažem da komentatori i te kako poštuju Crvenu zvezdu. Kažu da su Srbi žilavi sportisti, da imamo sjajan domaći teren, da će biti teško, neki kažu da nemaju šanse, a neki da će proći lagano; i naravno, par navijača Spartaka je poželelo sreću Crvenoj zvezdi. :) Jedan komentator je čak napisao da je Zvezda odmah iza Ajaksa po prodaji fudbalera u lige petice. Uglavnom, većina uopšte nije srećna što su nas izvukli. I da, i Grofa su pitali u drugom članku, i on kaže da je Zvezda dobra ekipa, a izdvojio je Boaćija, Kangu i Donalda, tim redosledom.

Ono što mene brine jeste njihov trener, Igor Šalimov, koji nije bio nimalo naivan igrač i veći deo karijere je proveo na Zapadu - evo u dva minuta da se podsetite kako je igrao u Interu https://www.youtube.com/watch?v=CZUikw86eAI. Uglavnom, čini mi se da nije naivan trener, po onome što sam video od Krasnodara. Ali, nije ni Miloje! Ja verujem u Miloja i srpski ratnički duh! Da pokažemo bre da Srbi znaju da igraju fudbal (što želim i Partizanu, doduše, samo u Evropi :)!!!

SrbEUin

pre 6 godina

Ovde većina navijača još uvek živi u 80-tim i ranije, kada se cela strategija zasnivala: bunker u gostima pa juriš kod kuće!
U modernom fudbalu ne postoji gostujući i domaći teren, već samo bolji i motivisaniji i slabiji i neambiciozniji timovi. Odavno smatram da je bolje prva kod kuće, gde se može igrati opuštenije, bez pritiska, jer postoji i drugi meč za vađenje.
U svakom slučaju ispada tim koji ne postigne gol u gostima.
Ako Zvezda izgubi u gostima bez datog gola, ispašće sigurno. Juriti reultat na Rajku i očekivati da protivnik ne da makar jedan gol, je nerealno.
Da sam ja trener, zahtevao bih napadačku igru u gostima, i postizanje što više golova, makar prsli 4:2. Opet je posle lakše kod kuće kad znaš da nije tragedija i da primiš jedan do 60 minuta.

komsija

pre 6 godina

komsije bitno je da im date gol tamo pa makar i izgubili 2:1, bolje 2:1 nego 0:0 iz vise razloga. Mislim da je cak i bolje sto igrate prvu tamo, a i sto mi igramo bez publike, valjda nemaju toliki pritisak. Stvarno bi bilo lepo da prodjemo zajedno, uz malo srece sto da ne. A za ove neupucene sto komentarisu nije Krasnodar Barselona ocigledno ne prate fudbal, nije Barselona, ali su kao da ste izvukli Atletik Bilbao ili Olimpik Marsej...Srecno

iv13

pre 6 godina

...Oni jesu fizicki spremni, ali mislim da je tehnicki Zvezda bolja..

@Pedja

jesi ti video ko igra za njih? znas sta znaci "tehnicki" u fudbalu?

Sajmon

pre 6 godina

Nikad mi nije bilo jasno zasto vecina misli da je bolje kad se revans igra kod kuce..kad je u 80 posto slucajeva Zvezda ispadala kad je bilo tako..jer je na domacinu u revansu uvek veci pritisak u odlucujucoj utakmici..ali mislim da ova Zvezda ima trenera koji ce i taj mec znati takticki odigrati ako donesemo aktivan rezultat iz Rusije..a ne kao grof protiv Ludogoreca prosle sezone ima aktivan rezultat 2:2 u Bugarskoj..povede kod kuce 1:0 i izgubi 2:4..to samo moze neznalica kao sto je bio grof koji u tom revansu nije znao gde se nalazi kad je vido punu Marakanu..i dan danas ne mogu da prezalim taj poraz a da je bio ovaj trener a cini mi se i bilo koji drugi ladno bi prosli tada a sva sreca pa tog laznog trenera i neznalice nema vise tako da ima nade protiv Krasnodara u svakom slucaju..

Sunce Slobode

pre 6 godina

@POP
"Ja nzm sta je sa vama ljudi, napraviste od Krasnodara Barselonu!
Smucilo mi se kad citam komentare. Ispade da je bolje Everton, milan ili dinamo kijev da smo dobili.
Pretjerivanje!"

Nisu Barsa ali bas ne volim ovakve ekipe. Nisu to nikakvi Rusi vec ekipa ujedinjenih nacija. Sada pogledah protiv Lingbija revans, imaju te tehnicare, igrace koji znaju sa loptom. Bice ovo jako tesko. Normalno, imaju i slabosti, dolazio je Lingbi u sanse. Cini se da je odbrana slabiji deo tima, jer ove tehnicare nesto bas i ne zanima da se vracaju nazad. Sa druge strane njima sirina Marakane moze da bude prednost, ali isto tako i nama, imamo sa cime da napadnemo. Ono sto ih razlikuje od Sparte je da su uigraniji, nisu menjali puno igraca a i imaju par kola u prvenstvu iza sebe. Videcemo, bice tesko. Da odigramo kako mozemo pa sta bude. Gol tamo kada bi dali puno bi znacio.

tupak šakur

pre 6 godina

Dobro je izuzetno dobro što oni ne prave atmosferu na svom stadionu i nisu nešto navijački nastrojeni,tako da naši izađu max skoncetrisano u prvi meč...

Against modern football

pre 6 godina

Ima svoje prednosti jedna i druga opcija. Licno smatram da je bolje igrati prvu utakmicu na Marakani i sa dobrim rezultatom i mu**ma do poda odemo na revans, ali nije lose ni ovako. Idemo dalje.

lal

pre 6 godina

@sabre: tvoj stav je jedinstven i nisam cuo takvo misljenje od kad pratim fudbal...
jedina negativna strana igranja druge utakmice kod kuce je eventualni primljeni gol u eventualnom produzetku...

Dragan

pre 6 godina

Mi u svih šest evropskih utakmica nismo izgubili. Četiri pobede i dva poraza. Nije loše, s kim god da smo igrali. Danas ionako svi igraju fudbal, i nema kao pre 30-40 godina totalnih autsajdera i "sigurnih" pobeda. I sad, zašto bi se mi plašili i precenjivali jedan Krasnodar. Ja mislim da oni nas neće pobediti ni u jednoj od dve utakmice. Možda možemo da ispadnemo u nekoj nesrećnoj varijanti, 0:0 tamo, 1:1 ovde, ali da ćemo biti kanta za napucavanje, pa nećemo. Iskreno, nadam se prolazu u ligaški deo.