Ponedeljak, 24.07.2017.

09:15

Lebron se ne odriče klauzule, Kajri može da ide

Uprava Klivlenda ne može da trejduje Lebrona Džejmsa dok on to ne "aminuje" zbog posebne klauzule u ugovoru. On te klauzule ne želi da se odrekne.

Izvor: MLJ

Lebron se ne odrièe klauzule, Kajri može da ide IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

dzonikaaaa

pre 6 godina

klivlend ce na kraju najbolje da prodje, ukoliko dodje rouz.. zatim trejd irvinga za mela i to je ekipa koja moze da parira gsw(barem na papiru, pitanje je kako ce sve to uklopiti).
cak moze da se desi i da lebron ostane nakon ove sezone.
sve u svemu zanimljivo leto koje nagovestava jos zanimljiviju sezonu!
go Cavs!

LesMiserables

pre 6 godina

@petarczv
To sto radis zove se "zamena teza".
Niko od nas nije rekao da MJ nije dobar igrac, ili da nije medju najboljim igracima u istoriji (ne svih vremena, dragi Petre, jer niko ne zna sta buducnost nosi). Ja govorim o tome da je igra mnogo napredovala u odnosu na ranije epohe. Danas je nezamislivo da neko ima 50 poena i 22 skoka u proseku (na nivou cele sezone), kao u vreme sezdesetih godina i Wilta C. ili cinjenica da danas totalni anonimusi mogu da izvedu bolje crossover-e od A. Iversona (meni jednog od omiljenih igraca) ili da kucaju na neverovatne nacine, sto je nekad moglo svega par igraca (u eri neponovljivog Vinsa Kartera).
To sto u vreme MJ ili WC nije postojao Internet, pa si sve informacije dobijao iz druge ruke, ne znaci da su bili neki super-ljudi koji su mogli da lete, veruj mi. To samo govori da su medijski bili uzdignuti do neba (zarad komercijalnog uspeha lige, narocito MJ, o cemu je govorio Dejvid Stern). Pozdrav!

biciklo nije moje.....uuuuzi ga za uspomenu!

pre 6 godina

@Ivan NS
"Ne zaboravljamo ni cinjenicu da je pauzu napravio iskljucivo zbog ogromnih kockarskih dugova, a kao upozorenje zna se sta se desilo pre pauziranja."

A kolko bese tacno ono para dugovao? I kome? Ne mogu tacno da se setim a vidim da si upucen ono-kao-skroz-bio si prisutan dok su potpisivali priznanice!Posto iskljucivo tvrdis da se pauza a i ubistvo caleta dogodilo bas zbog ogromnih dugova...

Ok, imao covek problem, nije bezgresan daleko od toga, kockao se, igrao golf u pare, i ko zna sta sve jos...Neki lik napisao knjigu kako je sa MJ-om igrao golf i ovaj mu ostao duzan neke silne pare, preko milion $...Vansudsko poravnanje za, kako su tada mediji preneli, dosta manje para, i tolko! Mozda je bilo i slicnih gluposti, verovatno je bilo, ali tvrditi da je to razlog za egzekuciju oca i dvogodisnju pauzu, deluje u najmanju ruku neozbiljno.

bla

pre 6 godina

Bill Russell je osvojio 11 titula u vreme kad je liga imala 20ekipa!? Jel kapiras razliku? Neka bude da si ti pametan a ja glup ali to nece promeniti cinjenicu da je jordan najbolji kosarkas svih vremena...sportski pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 24. jul 2017 15:56)

20 ekipa moze da znaci i da je bilo ekipa sa vise dobrih igraca. jace ekipe jaca konkurencija. isto tako dodatak jos ekipa u vreme MJ-a moze da znaci da se kvalietet razvodnio i da je MJ-u bilo lakse. ne kazem da je 100% tako ali postoje drugacija misljenja i vrlo dominantni igraci koji pripadaju drugim generacijama koji bi ulaze u pricu o najboljem svih vremena.
Magic ima 5 titula i da nije bilo druge dominantne ekipe tog vremena kao sto je boston verovatno bi imao vise. Isto tako i boston sa lary birdom. MJ nije imao za protivnika ni jednu tako dominantnu ekipu tako slepo pratiti neki narativ koji su smislile korporacije kao Nike jeste glupost

mostarac

pre 6 godina

le bron nije ni u top 5 najboljih u istoriji. ne znam o cemu vi klinci pricate. samo celticsi imaju 3 igraca najmanje koji su bolji od samoprozvanog kralja. Kajri ce da otputuje jer nije glup kako se pravi a "kralj" nek svojim ortacima daje milione i dalje pa kuka i place non stop. brale ti si popunio cap svojim jaranima i uzeo titulu koja je odvela klub u ogromni minus pored sve zarade. dobar igrac ali los covjek

Magic

pre 6 godina

Majtore to sto ti volis toliko Dzejmsa to je druga stvar... Te tri titule sto je osvojio sa Sekom ima iste zasluge i Kobi,koliko i Sek ni njemu da nije bilo Kobija tad koji je imao 20,21,22 godine ne bi osvoio,a ni obrnuto! To samo govori koliko je Brajant bio talentovan i vec vidjen kao super zvezda! A to sto nije odmah doveo tim do finala govori,kliko je i tad zapad bio jak da ni Brajant koji je tad bio najbolji igrac u ligi nije mogao da dovede tim do finala,ali to nije dugo trajalo samo 3 god.vec 2008 igra finale! Od 2000 do 2010 Kobi je bio,ono sto je Jordan od 1984-1998. Nemoj to gledati sa navijace strane...imam jednog poznanika da ga ne imnujem sad,bio je trener na kledzu u to vreme,on bi ti sve objasnio i o Dzordanu,Brajantu,Dzejmsu,Durentu...sta oni misle o svemu! Meni je pricao dosta puta...pozzz

dovla

pre 6 godina

Sta naprica ovaj miserables. Niko ne prica samo o titulama, Jordan je sve ukupno najbolji igrac svih vremena ako ti to nije jasno i to ne vidis onda si dzabe gledao sve te godine kosarku. Jordan je sto je meni kao gledaocu najbitnije igrao najlepsu kosarku. Njegovi ulazi dok je leteo,pa kad saceka da svi padnu pa polozi loptu na drugi obruc...poezija...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 24. jul 2017 14:24)

pa ti idi gledaj balet ako ti je toliko stalo do estetike. 11 titula bill russell, jabar 6 titula i najbolji strelac lige svih vremena. obojica konkurisu za najboljeg svih vremena, a ima ih jos. i ne slazu se svi strucnjaci ko je najbolji, ali se slazu ko je najisplativiji i najpopularniji. to sto si progutao nesto sto su ti korporacije servirale i toliko si zapeo samo govori o tvojoj pameti i mentalitetu...

Ivan NS

pre 6 godina

A najjaca je fora sto lebronovci namerno zaboravljaju cinjenicu da je jordan napravio pauzu posle tri uzastopna osvjena prstena u svom prajmu dve godine ga nije bilo i kad se vratio opet covek lagano osvoji jos tri u nizu. E to se zove dominacija...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 24. jul 2017 14:26)

Ne zaboravljamo ni cinjenicu da je pauzu napravio iskljucivo zbog ogromnih kockarskih dugova, a kao upozorenje zna se sta se desilo pre pauziranja.

petarczv

pre 6 godina

pa ti idi gledaj balet ako ti je toliko stalo do estetike. 11 titula bill russell, jabar 6 titula i najbolji strelac lige svih vremena. obojica konkurisu za najboljeg svih vremena, a ima ih jos. i ne slazu se svi strucnjaci ko je najbolji, ali se slazu ko je najisplativiji i najpopularniji. to sto si progutao nesto sto su ti korporacije servirale i toliko si zapeo samo govori o tvojoj pameti i mentalitetu...
(dovla, 24. jul 2017 15:05)

Bill Russell je osvojio 11 titula u vreme kad je liga imala 20ekipa!? Jel kapiras razliku? Neka bude da si ti pametan a ja glup ali to nece promeniti cinjenicu da je jordan najbolji kosarkas svih vremena...sportski pozdrav

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Kako da prepoznaš nekoga ko nema veze sa sportom i ima IQ manji od 50? 

- Govori da je Lebron među najboljim igračima svih vremena!
(koooji caaar, 24. jul 2017 11:30)

A ne, ne, Kobi je veći jelte

petarczv

pre 6 godina

Ja mozda malo vise volim Džordana ali on je savrsenstvo prirode i gospodar Univerzuma!!! Licno je zacet od Boga i on je najveci dar svim ljubiteljima kosarke.
Majki je neponovljiv, ajde sto je retko promasivao nego je i lepsi od leflopa pa je zato i markentiski isplaltiviji. Malo vas zna da je do sada MJ zaradio 9 milijardi dolara sto je zaista neverovatno. Amin!

kangrga

pre 6 godina

@petarczv
"Džordanovi ulazi dok je leteo, pa sačeka da svi padnu, pa on položi loptu na drugi obruč..."
Nemojte ljudi ništa protiv MJ, evo perici skače krvni pritisak na pomen crnog Isusa a verovatno mu još nešto skače:)

Magic

pre 6 godina

Kako vi lupate! Prvo Lebron nije bolji i od Kobija bio,a kamoli od Dzordana... bio je bolji 3,4 godine poslednje,kad je Kobi vec bio istrosen i poceo povredjivanje! Vi gledate statistiku kako Dzejms ima 7,8 asistencija,7,8 skokova,preko 50 posto suta i td. Prvo nisu igrali na istim pozicima,drugo nacin igre im je drugaciji,Dzordan i Kobi su bekovi-suteri i samim tim se akcije igraju da oni sutnu,a takav im je bio i stil igre...pre svega su bili najbolji suteri u svoim timovima i dal se sutiralo,za 2,dal za 3, bacanja,ulaz uvek su oni sutirali pre svih...sto nije slucaj kod Lebrona! Jos ako se uzme u obzir tezina tih suteva (mislim na suteve iz okreta,iz driblinga,u zadnjim sekundama i td.a to su konstantno radili na utakmici) koje su uzimali Dzordan,a pogotovo Kobi njihovi proceti od 45 posto,su odlicni! Ne kazem ja da je Lebron los ili tako nesto naprotiv,ali njegov stil igre se razlikuje...on vesto koristi svoju snagu i ima odlican osecsaj za dodavanje i naravno atletski je zver u odnosu na sve...dosta je slabiji suter od njih,a tehnicar,dribler da ne pricam...I pored svega toga mala je razlika izmedju svih njih,danas dve najvece i jedine prave zvezde u ligi su Lebron i Durent...i tu je kraj svi ostali su ispid njih to je sigurno! Dzordan je nesto neponovljivo,Kobi vesta kopija Dzordana,Dzejms covek sa druge planete,a Durent,Kobi sa 2.10cm...pozdrav za sve

a

pre 6 godina

@Magic Majkl jeste najveci ikad, ali reci za Kobija da je bolji od Lebrona je sramota. Prve tri titule je osvojio na ledjima Seka, nije bio najbolji igrac tima. Zatim je trazio da bude prva zvezda i Sakil je otisao u Majami. Nakon toga, Brajant nije predvodio Lejkerse ni do plejofa, dok je Lebron igrao finale 2007e s Pavlovicem. Tek kad mu je doveden Gasol i Fil dzekson, ponovo dolazi do titula. Dobar igrac, ali nikako kao Lebron.

petarczv

pre 6 godina

A najjaca je fora sto lebronovci namerno zaboravljaju cinjenicu da je jordan napravio pauzu posle tri uzastopna osvjena prstena u svom prajmu dve godine ga nije bilo i kad se vratio opet covek lagano osvoji jos tri u nizu. E to se zove dominacija...

petarczv

pre 6 godina

Sta naprica ovaj miserables. Niko ne prica samo o titulama, Jordan je sve ukupno najbolji igrac svih vremena ako ti to nije jasno i to ne vidis onda si dzabe gledao sve te godine kosarku. Jordan je sto je meni kao gledaocu najbitnije igrao najlepsu kosarku. Njegovi ulazi dok je leteo,pa kad saceka da svi padnu pa polozi loptu na drugi obruc...poezija...Pa brutalna zakucavanja,jedan od najboljih odbrambenih igraca svih vremena sto james nikad niti ce ikad biti. Te price cuva sve od 1-5 ne piju vodu nema koji igrac ga nije napunio,nikad nije bio DPOY nikad nije bio najbolji kradljivac. Od zadnjih 4 finala 3 puta je mvp finala bio igrac koga je om cuvao(leonard,igudala i durent) tehnika suta bolja,kucanje bolje,defanziva bolja,kretnja bolja,pogadjao suteve koje su odlucivale sampiona lebron nikad itd...svi nba strucnjaci za dzordana kazu da je najbolji igrac svih vremena i opet se nadje jedan kao ti da nas uci kako je on samo mit kao da nije ni postojao.E tu si jedino u pravu kad gledam kako je igrao sve izgleda nestvarno i kao da nije sa ovog sveta a kad gledam lebrona kako se zabija pod kos na silu pravi korake i faulove u napadu i na kraju flopuje za mene nema dileme ko je bolji igrac kao ni za ceo svet. Kralj flopa i prenemaganja i da osvoji jos 10 titula nece biti u istoj ravni sa jordanom ali cini mi se da je zavrsio sa ove tri od koje dve moze da se zahvali alenu i irvingu...sportski pozdrav

nista o nicemu

pre 6 godina

Ne uplićem se u raspravu ko je veći, ali si za ovo drugo lupio. Lično sam gledao finale Čikago - Juta kada je Džordan dao onaj nezaboravni šut u poslednjoj sekundi (verovatno i plej of pre toga, nisam siguran, a sigurno se sećam i NBA action). Prenosilo se uživo a ja gledao ujutro snimljeno na kaseti (programirao rekorder da se uključi u pravo vreme).
(Neko123, 24. jul 2017 12:00)

Da, licno. A jesi licno gledao 86te? Nisi. 30 godina je napisao, ne 20 nego 30

petarczv

pre 6 godina

nista o nicemu....svih peopustenih utakmica???care,pogledaj koliko godina za redom je Dzejms igrao u plej ofu i koliko utakmica,pa onda pogledaj koliko koliko Dzordan i videces da je Dzejms odigrao 98% svojim plej of utakmica.I da,onda pogledas statistiku Dzejmsa pa Dzordana,vidis da je Dzejms dao VISE poena iz mnogo MANJE suteva,da ima vise skoskova,vise asistencija.
(coki, 24. jul 2017 10:03)

Care pogledaj da je jordan sa 39 godina igrao sezonu bez propustene utakmice dok james nema niti jednu takvu sezonu...

Sportski pozdrav

LesMiserables

pre 6 godina

@koooji caar "Care", ako ti je glavni argument ad hominem vredjanje - onda nema o cemu da razgovaramo. Ajde objasni mi, sta podrazumevas pod kosarkaskim IQ-om. Po meni, to bi moglo da se ilustruje ovim linkom: https://youtu.be/WAZaKC6_35g

@ nista o nicemu
Prosvetli nas, Presvetli Niko!
Ne kazem da je James bolji od Dzordana (ali ni obrnuto); ta komunikacija je svojstvena deci od pet godina (argument "moj tata je jaci od tvog tate). Kazem da je od Dzordana napravljen mit; primera radi, MJ je samo mogao da sanja asistencije poput ovih LBJ iz 2016-17; ili MJev sut za 3 poena - prosecan! Titule? Da tu je MJ medju boljima (10. po broju titula u NBA; slobodno proveri).
Argument "nikada se nije rodio, niti ce se roditi" (futur!) je infantilan nonsens, kakav ne vredi komentarisati. Klinac je, na tvoju zalost, cika koji prati kosarku preko 30 godina i koji razmislja svojom glavom, a ne guta sta mu mediji serviraju. Srdacan pozdrav! :)

ssss

pre 6 godina

dzordan je ostavio igrace kakvi su karl meloun,carls barkli patrik juing bez titula,vi nemate pojma o cemu pricate...onda da bi zakucao morao je da rizikuje pucanje arkade jer bi ga tri igraca cekala u reketu,odbrana kakva se danas igra u ligi,onda se igrala na all star mecevima...pogledajte onda all star meceve bukvalno su se tukli a na proslom all star mecu kari legne da ga ovaj preskoci i zakuca...i onda poredite ove danasnje igrace i zlatno doba nba...niste realni...

Mika Gušter iz Ritopeka

pre 6 godina

Petorka: Kajri Irwing,Kawai Lenard,Rudi Gay,Lamarkus Aldrige i Paul Gasol sledeće sezone u finalu zapada ruši Wariorse šampinjone i onda u velikom finalu nek dođe ko god hoće METLAAA 4:0 !!!

Neko123

pre 6 godina

Letece visocanstvo, klinac, ustani dok izgovaras njegovo ime. Kako volim vas koji je pratite 30 godina, a realno do pre 15 godina smo imali Kingse i NBA eksn, pre toga ni to. Donosili ti kasete rodjaci iz Amerike a? Hahahhahahahahah
(nista o nicemu, 24. jul 2017 11:20)

Ne uplićem se u raspravu ko je veći, ali si za ovo drugo lupio. Lično sam gledao finale Čikago - Juta kada je Džordan dao onaj nezaboravni šut u poslednjoj sekundi (verovatno i plej of pre toga, nisam siguran, a sigurno se sećam i NBA action). Prenosilo se uživo a ja gledao ujutro snimljeno na kaseti (programirao rekorder da se uključi u pravo vreme).

stevan

pre 6 godina

Sta god uradio:
MJ>LBJ, i to bez ikakve diskusije. Suprotno moze da tvrdi samo onaj ko se zaista slabo razume, nije gledao MJ ili je zaslepljeni fanboj.

bla

pre 6 godina

meni ovo deluje kao zvaka. ovo sto je kajri uradio im je obojici u interesu. LBJ ne moze vecno da igra na ovom nivou i svaka zesona u kojoj nema sanse za titulu je izgubljena. ako bi mu ponudili trejd u ekipu koja sa njim moze da se bori za titulu, to jest pobedi GSW u finalu, on ce svakako prihvatiti, a kajri dobiti mladje saigrace da igraju oko njega. na onaj nacin kajri nece izgubiti naredne tri godine i imace sansu bar playoff da vidi.
u drugom slucaju kajri ima 3 godine ugovora i nista se ne pita. ne moze on da trazi gde ce biti trejd. ako mogu za njega da dobiju jednog od najboljih visokih igraca u ligi i solidnog pleja onda mogu da budu konkurentni za titulu. da li bi neko na to pristao? recimo pelikansi?
ili recimo LBJ u boston za mlade igrace i neki od pikova prve runde sledece godine? i on kajri bi bili na dobitku

koooji caaar

pre 6 godina

Kako da prepoznaš nekoga ko nema veze sa sportom i ima IQ manji od 50?

- Govori da je Lebron među najboljim igračima svih vremena!

nista o nicemu

pre 6 godina

@nista o nicemu Svako, ali bas svako ko se malo razume u kosarku ce ti reci da je u top 10 igraca svih vremena, narocito u zadnjih 5,6 godina... Igraac neverovatnih fizickih sposobnosti sa sjajnim pregledom igre, sjajnom odbranom, ulazom, skokom, blokadama, jeedino sto neko ima bolje od njega je sut (Durant, Curry i ostali), ali je u svakom drugom segmentu igre dosegao vrhunac! Da si pogledao jednu utakmicu Cleveland-a u zadnje 3 godine video bi da je to igrac sa kosarkaskim IQ-om vrhunskog plejmejkera, mozda je u pocetku karijere bio siledzija, ali da neko toliko unapredi i promeni svoju igru jos nije vidjeno... Nisaam fan njegovih ranih radova, ali ovo kako covek igra poslednjih 5 godina ga svakako svrstava medju top 5 igraca u istoriji.
(Strucnjak, 24. jul 2017 11:45)

Kad sam rekao da nije u top10? Nisam.

nista o nicemu

pre 6 godina

MJ je zasigurno jedan od najboljih igraca u istoriji (uz Dzabara, Vilta, Magica, Birda, Brajanta, LBJ, Rasela), ali preteruje se s velicanjem (da je Bog, kao sto tvrde ovde neki poznavaoci, valjda bi imao 15 titula (jer je toliko sezona odigrao), bio bi najbolji strelac, asistent, skakac u istoriji, itd.).
I, da, znam dobro sta pricam, nemam 15 god., vec kosarku pratim zadnjih trideset godina svog zivota.
(LesMiserables, 24. jul 2017)

Letece visocanstvo, klinac, ustani dok izgovaras njegovo ime. Kako volim vas koji je pratite 30 godina, a realno do pre 15 godina smo imali Kingse i NBA eksn, pre toga ni to. Donosili ti kasete rodjaci iz Amerike a? Hahahhahahahahah

Strucnjak

pre 6 godina

@nista o nicemu Svako, ali bas svako ko se malo razume u kosarku ce ti reci da je u top 10 igraca svih vremena, narocito u zadnjih 5,6 godina... Igraac neverovatnih fizickih sposobnosti sa sjajnim pregledom igre, sjajnom odbranom, ulazom, skokom, blokadama, jeedino sto neko ima bolje od njega je sut (Durant, Curry i ostali), ali je u svakom drugom segmentu igre dosegao vrhunac! Da si pogledao jednu utakmicu Cleveland-a u zadnje 3 godine video bi da je to igrac sa kosarkaskim IQ-om vrhunskog plejmejkera, mozda je u pocetku karijere bio siledzija, ali da neko toliko unapredi i promeni svoju igru jos nije vidjeno... Nisaam fan njegovih ranih radova, ali ovo kako covek igra poslednjih 5 godina ga svakako svrstava medju top 5 igraca u istoriji.

a

pre 6 godina

@nista o nicemu Nije lud da ide u Lejkerse i da krece sve ispocetka. Doci ce on kod Popa i Kavaia da uspostave najvecu dominaciju svih vremena.

nista o nicemu

pre 6 godina

@nista o nicemu Nije lud da ide u Lejkerse i da krece sve ispocetka. Doci ce on kod Popa i Kavaia da uspostave najvecu dominaciju svih vremena.
(a, 24. jul 2017 10:03)

Ima smisla. On i Kavai kao Dzordan i Pipen spona, samo ne bek i krilo vec krilo i visoko krilo. Ili eventualno Kavai na beku

IS

pre 6 godina

@Kica imas vrhunske informacije iz prve ruke ocigledno. Posebno se od informacija istice ova o trejdu Dzefa Tiga, kojeg po NBA pravilima Minesota ne moze da trejduje sve do 15og decembra ove godine, jer ga je potpisala kao free agent-a.

Ali dobro, masta radi svasta...

coki

pre 6 godina

nista o nicemu....svih peopustenih utakmica???care,pogledaj koliko godina za redom je Dzejms igrao u plej ofu i koliko utakmica,pa onda pogledaj koliko koliko Dzordan i videces da je Dzejms odigrao 98% svojim plej of utakmica.I da,onda pogledas statistiku Dzejmsa pa Dzordana,vidis da je Dzejms dao VISE poena iz mnogo MANJE suteva,da ima vise skoskova,vise asistencija.

Danilo

pre 6 godina

Stvari postaju sve jasnije i jasnije.
Jedini Lebron ima sva prava, i kod trejda, i u sastavljanju tima, i smeni trenera, i o visini ugovora-njegovi ortaci Smit i Tompson imaju neverovatne ugovore u istoj agenciji,kod Lebronovog prijatelja Pola.
Na to je mislio Kajri kada je govorio o senci, ne na samu igru.
Kajri koji jeste mega-zzvezda, za ništa se ne pita, a iduće godine ostaje sam u Kavsima,koji su opterećeni nenormalnim ugovorima.
E pa nije ni on lud, odlučio čovek da uzme stvari u svoje ruke, i to je normalno, to je Lebron pravilo uveo kao zakon u NBA.
Lebron Vejdu, najboljem prijatelju, nije rekao da napušta Majami več je to ovaj saznao na tv-u.
Ima sjajan članak na ovu temu na ESPN-NBA i jasno je da se ovde svako bori za svoje mesto pod suncem.
Nema ljutnje, nema izdaje, postoje samo sujete...
Realno, Kavsi ne mogu ništa , posebno jer za Kajrija ne mogu dobiti ni 50% njegove realne vrednosti.
A iduće leto ostaju bez obojice i počeće da tankuje sledećih 5 ili 1o godina.

LesMiserables

pre 6 godina

@coki
Ne trudi se dzabe, nekim ljudima je jednostavno nemoguce objasniti, sve i da crtas.
LBJ propustio najmanje utakmica, ima mnogo bolju naprednu statistiku, i, vrlo bitno, nikad nije pored sebe imao Fila Dzeksona ili nekog drugog boljeg trenera poput Pop-a (inace bi sigurno imao vise prstena). Covek je vec sad jedan od najboljih igraca svih vremena (po svim kriterijumima).
Cela prica oko Dzordana je, verovatno, najveci primer savremene mitologije o super-coveku, koju popularizuju velike korporacije. MJ je zasigurno jedan od najboljih igraca u istoriji (uz Dzabara, Vilta, Magica, Birda, Brajanta, LBJ, Rasela), ali preteruje se s velicanjem (da je Bog, kao sto tvrde ovde neki poznavaoci, valjda bi imao 15 titula (jer je toliko sezona odigrao), bio bi najbolji strelac, asistent, skakac u istoriji, itd.).
I, da, znam dobro sta pricam, nemam 15 god., vec kosarku pratim zadnjih trideset godina svog zivota.

kangrga

pre 6 godina

@NBA live
Kajri je već pokazao koliko može da pomogne timu kao prva violina tako da mu je bolje da se pokrije ušima i šlepa uz Lebrona...Zanimljivo je da Irving u odnosu na Lebrona ima veći broj upućenih šuteva po meču, manje asistencija i lošiji procenat šuta i onda navodno Lebron njega koči?!?! Tu izgleda lud zbunjenog.

nista o nicemu

pre 6 godina

Zasto da je se odrekne? Ima nadimak kralj, kakav bi kralj bio koji ustupa prvo mesto coveku koji misli da je zemlja ravna ploca? Sledece godine LAL jer ce morati da se slepa uz mladje, on nije i nece biti Dzordan uz svu naprednu medicinu i izostajanje sa utakmica i morace da se "svercuje" uz mladje. Previse se potrosio, igrao dosta dugo, jednostavno ne moze po svim zakonima prirode.

NBA Live

pre 6 godina

GSW se podredio TIMSKOJ igri zarad titula, Klej se prebacio potpuno na odbranu od onakvog sutera, Green koliko god bio antipatican strasan igrac u nekom drugom timu prva violina bi bio, Kari podredio se timu da napravi mesta za Durenta a bogami i Durent se podredio njima i svi drze neke srednje ugovore niko ne zeli maksimum para da bi ostali na okupu. Sa druge strane tim koji je prosle godine bio sampion raspada se, Kajri zeli da bude prva violina, Lebron zeli jos ovu godinu da izgura zbog ugovora i na kraju ce Klivlend ostati bez obojice, Lebron da voli toliko Klivlend povukao bi se gospodski ionako sledece godine menja ekipu pa da im bar Kajri ostane kao prva violina al eto sve sami egoisti...

nista o nicemu

pre 6 godina

Zasto da je se odrekne? Ima nadimak kralj, kakav bi kralj bio koji ustupa prvo mesto coveku koji misli da je zemlja ravna ploca? Sledece godine LAL jer ce morati da se slepa uz mladje, on nije i nece biti Dzordan uz svu naprednu medicinu i izostajanje sa utakmica i morace da se "svercuje" uz mladje. Previse se potrosio, igrao dosta dugo, jednostavno ne moze po svim zakonima prirode.

kangrga

pre 6 godina

@NBA live
Kajri je već pokazao koliko može da pomogne timu kao prva violina tako da mu je bolje da se pokrije ušima i šlepa uz Lebrona...Zanimljivo je da Irving u odnosu na Lebrona ima veći broj upućenih šuteva po meču, manje asistencija i lošiji procenat šuta i onda navodno Lebron njega koči?!?! Tu izgleda lud zbunjenog.

NBA Live

pre 6 godina

GSW se podredio TIMSKOJ igri zarad titula, Klej se prebacio potpuno na odbranu od onakvog sutera, Green koliko god bio antipatican strasan igrac u nekom drugom timu prva violina bi bio, Kari podredio se timu da napravi mesta za Durenta a bogami i Durent se podredio njima i svi drze neke srednje ugovore niko ne zeli maksimum para da bi ostali na okupu. Sa druge strane tim koji je prosle godine bio sampion raspada se, Kajri zeli da bude prva violina, Lebron zeli jos ovu godinu da izgura zbog ugovora i na kraju ce Klivlend ostati bez obojice, Lebron da voli toliko Klivlend povukao bi se gospodski ionako sledece godine menja ekipu pa da im bar Kajri ostane kao prva violina al eto sve sami egoisti...

LesMiserables

pre 6 godina

@coki
Ne trudi se dzabe, nekim ljudima je jednostavno nemoguce objasniti, sve i da crtas.
LBJ propustio najmanje utakmica, ima mnogo bolju naprednu statistiku, i, vrlo bitno, nikad nije pored sebe imao Fila Dzeksona ili nekog drugog boljeg trenera poput Pop-a (inace bi sigurno imao vise prstena). Covek je vec sad jedan od najboljih igraca svih vremena (po svim kriterijumima).
Cela prica oko Dzordana je, verovatno, najveci primer savremene mitologije o super-coveku, koju popularizuju velike korporacije. MJ je zasigurno jedan od najboljih igraca u istoriji (uz Dzabara, Vilta, Magica, Birda, Brajanta, LBJ, Rasela), ali preteruje se s velicanjem (da je Bog, kao sto tvrde ovde neki poznavaoci, valjda bi imao 15 titula (jer je toliko sezona odigrao), bio bi najbolji strelac, asistent, skakac u istoriji, itd.).
I, da, znam dobro sta pricam, nemam 15 god., vec kosarku pratim zadnjih trideset godina svog zivota.

Danilo

pre 6 godina

Stvari postaju sve jasnije i jasnije.
Jedini Lebron ima sva prava, i kod trejda, i u sastavljanju tima, i smeni trenera, i o visini ugovora-njegovi ortaci Smit i Tompson imaju neverovatne ugovore u istoj agenciji,kod Lebronovog prijatelja Pola.
Na to je mislio Kajri kada je govorio o senci, ne na samu igru.
Kajri koji jeste mega-zzvezda, za ništa se ne pita, a iduće godine ostaje sam u Kavsima,koji su opterećeni nenormalnim ugovorima.
E pa nije ni on lud, odlučio čovek da uzme stvari u svoje ruke, i to je normalno, to je Lebron pravilo uveo kao zakon u NBA.
Lebron Vejdu, najboljem prijatelju, nije rekao da napušta Majami več je to ovaj saznao na tv-u.
Ima sjajan članak na ovu temu na ESPN-NBA i jasno je da se ovde svako bori za svoje mesto pod suncem.
Nema ljutnje, nema izdaje, postoje samo sujete...
Realno, Kavsi ne mogu ništa , posebno jer za Kajrija ne mogu dobiti ni 50% njegove realne vrednosti.
A iduće leto ostaju bez obojice i počeće da tankuje sledećih 5 ili 1o godina.

IS

pre 6 godina

@Kica imas vrhunske informacije iz prve ruke ocigledno. Posebno se od informacija istice ova o trejdu Dzefa Tiga, kojeg po NBA pravilima Minesota ne moze da trejduje sve do 15og decembra ove godine, jer ga je potpisala kao free agent-a.

Ali dobro, masta radi svasta...

ssss

pre 6 godina

dzordan je ostavio igrace kakvi su karl meloun,carls barkli patrik juing bez titula,vi nemate pojma o cemu pricate...onda da bi zakucao morao je da rizikuje pucanje arkade jer bi ga tri igraca cekala u reketu,odbrana kakva se danas igra u ligi,onda se igrala na all star mecevima...pogledajte onda all star meceve bukvalno su se tukli a na proslom all star mecu kari legne da ga ovaj preskoci i zakuca...i onda poredite ove danasnje igrace i zlatno doba nba...niste realni...

stevan

pre 6 godina

Sta god uradio:
MJ>LBJ, i to bez ikakve diskusije. Suprotno moze da tvrdi samo onaj ko se zaista slabo razume, nije gledao MJ ili je zaslepljeni fanboj.

a

pre 6 godina

@nista o nicemu Nije lud da ide u Lejkerse i da krece sve ispocetka. Doci ce on kod Popa i Kavaia da uspostave najvecu dominaciju svih vremena.

coki

pre 6 godina

nista o nicemu....svih peopustenih utakmica???care,pogledaj koliko godina za redom je Dzejms igrao u plej ofu i koliko utakmica,pa onda pogledaj koliko koliko Dzordan i videces da je Dzejms odigrao 98% svojim plej of utakmica.I da,onda pogledas statistiku Dzejmsa pa Dzordana,vidis da je Dzejms dao VISE poena iz mnogo MANJE suteva,da ima vise skoskova,vise asistencija.

Strucnjak

pre 6 godina

@nista o nicemu Svako, ali bas svako ko se malo razume u kosarku ce ti reci da je u top 10 igraca svih vremena, narocito u zadnjih 5,6 godina... Igraac neverovatnih fizickih sposobnosti sa sjajnim pregledom igre, sjajnom odbranom, ulazom, skokom, blokadama, jeedino sto neko ima bolje od njega je sut (Durant, Curry i ostali), ali je u svakom drugom segmentu igre dosegao vrhunac! Da si pogledao jednu utakmicu Cleveland-a u zadnje 3 godine video bi da je to igrac sa kosarkaskim IQ-om vrhunskog plejmejkera, mozda je u pocetku karijere bio siledzija, ali da neko toliko unapredi i promeni svoju igru jos nije vidjeno... Nisaam fan njegovih ranih radova, ali ovo kako covek igra poslednjih 5 godina ga svakako svrstava medju top 5 igraca u istoriji.

Neko123

pre 6 godina

Letece visocanstvo, klinac, ustani dok izgovaras njegovo ime. Kako volim vas koji je pratite 30 godina, a realno do pre 15 godina smo imali Kingse i NBA eksn, pre toga ni to. Donosili ti kasete rodjaci iz Amerike a? Hahahhahahahahah
(nista o nicemu, 24. jul 2017 11:20)

Ne uplićem se u raspravu ko je veći, ali si za ovo drugo lupio. Lično sam gledao finale Čikago - Juta kada je Džordan dao onaj nezaboravni šut u poslednjoj sekundi (verovatno i plej of pre toga, nisam siguran, a sigurno se sećam i NBA action). Prenosilo se uživo a ja gledao ujutro snimljeno na kaseti (programirao rekorder da se uključi u pravo vreme).

nista o nicemu

pre 6 godina

@nista o nicemu Nije lud da ide u Lejkerse i da krece sve ispocetka. Doci ce on kod Popa i Kavaia da uspostave najvecu dominaciju svih vremena.
(a, 24. jul 2017 10:03)

Ima smisla. On i Kavai kao Dzordan i Pipen spona, samo ne bek i krilo vec krilo i visoko krilo. Ili eventualno Kavai na beku

LesMiserables

pre 6 godina

@koooji caar "Care", ako ti je glavni argument ad hominem vredjanje - onda nema o cemu da razgovaramo. Ajde objasni mi, sta podrazumevas pod kosarkaskim IQ-om. Po meni, to bi moglo da se ilustruje ovim linkom: https://youtu.be/WAZaKC6_35g

@ nista o nicemu
Prosvetli nas, Presvetli Niko!
Ne kazem da je James bolji od Dzordana (ali ni obrnuto); ta komunikacija je svojstvena deci od pet godina (argument "moj tata je jaci od tvog tate). Kazem da je od Dzordana napravljen mit; primera radi, MJ je samo mogao da sanja asistencije poput ovih LBJ iz 2016-17; ili MJev sut za 3 poena - prosecan! Titule? Da tu je MJ medju boljima (10. po broju titula u NBA; slobodno proveri).
Argument "nikada se nije rodio, niti ce se roditi" (futur!) je infantilan nonsens, kakav ne vredi komentarisati. Klinac je, na tvoju zalost, cika koji prati kosarku preko 30 godina i koji razmislja svojom glavom, a ne guta sta mu mediji serviraju. Srdacan pozdrav! :)

nista o nicemu

pre 6 godina

MJ je zasigurno jedan od najboljih igraca u istoriji (uz Dzabara, Vilta, Magica, Birda, Brajanta, LBJ, Rasela), ali preteruje se s velicanjem (da je Bog, kao sto tvrde ovde neki poznavaoci, valjda bi imao 15 titula (jer je toliko sezona odigrao), bio bi najbolji strelac, asistent, skakac u istoriji, itd.).
I, da, znam dobro sta pricam, nemam 15 god., vec kosarku pratim zadnjih trideset godina svog zivota.
(LesMiserables, 24. jul 2017)

Letece visocanstvo, klinac, ustani dok izgovaras njegovo ime. Kako volim vas koji je pratite 30 godina, a realno do pre 15 godina smo imali Kingse i NBA eksn, pre toga ni to. Donosili ti kasete rodjaci iz Amerike a? Hahahhahahahahah

petarczv

pre 6 godina

nista o nicemu....svih peopustenih utakmica???care,pogledaj koliko godina za redom je Dzejms igrao u plej ofu i koliko utakmica,pa onda pogledaj koliko koliko Dzordan i videces da je Dzejms odigrao 98% svojim plej of utakmica.I da,onda pogledas statistiku Dzejmsa pa Dzordana,vidis da je Dzejms dao VISE poena iz mnogo MANJE suteva,da ima vise skoskova,vise asistencija.
(coki, 24. jul 2017 10:03)

Care pogledaj da je jordan sa 39 godina igrao sezonu bez propustene utakmice dok james nema niti jednu takvu sezonu...

Sportski pozdrav

koooji caaar

pre 6 godina

Kako da prepoznaš nekoga ko nema veze sa sportom i ima IQ manji od 50?

- Govori da je Lebron među najboljim igračima svih vremena!

Magic

pre 6 godina

Kako vi lupate! Prvo Lebron nije bolji i od Kobija bio,a kamoli od Dzordana... bio je bolji 3,4 godine poslednje,kad je Kobi vec bio istrosen i poceo povredjivanje! Vi gledate statistiku kako Dzejms ima 7,8 asistencija,7,8 skokova,preko 50 posto suta i td. Prvo nisu igrali na istim pozicima,drugo nacin igre im je drugaciji,Dzordan i Kobi su bekovi-suteri i samim tim se akcije igraju da oni sutnu,a takav im je bio i stil igre...pre svega su bili najbolji suteri u svoim timovima i dal se sutiralo,za 2,dal za 3, bacanja,ulaz uvek su oni sutirali pre svih...sto nije slucaj kod Lebrona! Jos ako se uzme u obzir tezina tih suteva (mislim na suteve iz okreta,iz driblinga,u zadnjim sekundama i td.a to su konstantno radili na utakmici) koje su uzimali Dzordan,a pogotovo Kobi njihovi proceti od 45 posto,su odlicni! Ne kazem ja da je Lebron los ili tako nesto naprotiv,ali njegov stil igre se razlikuje...on vesto koristi svoju snagu i ima odlican osecsaj za dodavanje i naravno atletski je zver u odnosu na sve...dosta je slabiji suter od njih,a tehnicar,dribler da ne pricam...I pored svega toga mala je razlika izmedju svih njih,danas dve najvece i jedine prave zvezde u ligi su Lebron i Durent...i tu je kraj svi ostali su ispid njih to je sigurno! Dzordan je nesto neponovljivo,Kobi vesta kopija Dzordana,Dzejms covek sa druge planete,a Durent,Kobi sa 2.10cm...pozdrav za sve

bla

pre 6 godina

meni ovo deluje kao zvaka. ovo sto je kajri uradio im je obojici u interesu. LBJ ne moze vecno da igra na ovom nivou i svaka zesona u kojoj nema sanse za titulu je izgubljena. ako bi mu ponudili trejd u ekipu koja sa njim moze da se bori za titulu, to jest pobedi GSW u finalu, on ce svakako prihvatiti, a kajri dobiti mladje saigrace da igraju oko njega. na onaj nacin kajri nece izgubiti naredne tri godine i imace sansu bar playoff da vidi.
u drugom slucaju kajri ima 3 godine ugovora i nista se ne pita. ne moze on da trazi gde ce biti trejd. ako mogu za njega da dobiju jednog od najboljih visokih igraca u ligi i solidnog pleja onda mogu da budu konkurentni za titulu. da li bi neko na to pristao? recimo pelikansi?
ili recimo LBJ u boston za mlade igrace i neki od pikova prve runde sledece godine? i on kajri bi bili na dobitku

a

pre 6 godina

@Magic Majkl jeste najveci ikad, ali reci za Kobija da je bolji od Lebrona je sramota. Prve tri titule je osvojio na ledjima Seka, nije bio najbolji igrac tima. Zatim je trazio da bude prva zvezda i Sakil je otisao u Majami. Nakon toga, Brajant nije predvodio Lejkerse ni do plejofa, dok je Lebron igrao finale 2007e s Pavlovicem. Tek kad mu je doveden Gasol i Fil dzekson, ponovo dolazi do titula. Dobar igrac, ali nikako kao Lebron.

petarczv

pre 6 godina

A najjaca je fora sto lebronovci namerno zaboravljaju cinjenicu da je jordan napravio pauzu posle tri uzastopna osvjena prstena u svom prajmu dve godine ga nije bilo i kad se vratio opet covek lagano osvoji jos tri u nizu. E to se zove dominacija...

kangrga

pre 6 godina

@petarczv
"Džordanovi ulazi dok je leteo, pa sačeka da svi padnu, pa on položi loptu na drugi obruč..."
Nemojte ljudi ništa protiv MJ, evo perici skače krvni pritisak na pomen crnog Isusa a verovatno mu još nešto skače:)

LesMiserables

pre 6 godina

@petarczv
To sto radis zove se "zamena teza".
Niko od nas nije rekao da MJ nije dobar igrac, ili da nije medju najboljim igracima u istoriji (ne svih vremena, dragi Petre, jer niko ne zna sta buducnost nosi). Ja govorim o tome da je igra mnogo napredovala u odnosu na ranije epohe. Danas je nezamislivo da neko ima 50 poena i 22 skoka u proseku (na nivou cele sezone), kao u vreme sezdesetih godina i Wilta C. ili cinjenica da danas totalni anonimusi mogu da izvedu bolje crossover-e od A. Iversona (meni jednog od omiljenih igraca) ili da kucaju na neverovatne nacine, sto je nekad moglo svega par igraca (u eri neponovljivog Vinsa Kartera).
To sto u vreme MJ ili WC nije postojao Internet, pa si sve informacije dobijao iz druge ruke, ne znaci da su bili neki super-ljudi koji su mogli da lete, veruj mi. To samo govori da su medijski bili uzdignuti do neba (zarad komercijalnog uspeha lige, narocito MJ, o cemu je govorio Dejvid Stern). Pozdrav!

nista o nicemu

pre 6 godina

@nista o nicemu Svako, ali bas svako ko se malo razume u kosarku ce ti reci da je u top 10 igraca svih vremena, narocito u zadnjih 5,6 godina... Igraac neverovatnih fizickih sposobnosti sa sjajnim pregledom igre, sjajnom odbranom, ulazom, skokom, blokadama, jeedino sto neko ima bolje od njega je sut (Durant, Curry i ostali), ali je u svakom drugom segmentu igre dosegao vrhunac! Da si pogledao jednu utakmicu Cleveland-a u zadnje 3 godine video bi da je to igrac sa kosarkaskim IQ-om vrhunskog plejmejkera, mozda je u pocetku karijere bio siledzija, ali da neko toliko unapredi i promeni svoju igru jos nije vidjeno... Nisaam fan njegovih ranih radova, ali ovo kako covek igra poslednjih 5 godina ga svakako svrstava medju top 5 igraca u istoriji.
(Strucnjak, 24. jul 2017 11:45)

Kad sam rekao da nije u top10? Nisam.

Mika Gušter iz Ritopeka

pre 6 godina

Petorka: Kajri Irwing,Kawai Lenard,Rudi Gay,Lamarkus Aldrige i Paul Gasol sledeće sezone u finalu zapada ruši Wariorse šampinjone i onda u velikom finalu nek dođe ko god hoće METLAAA 4:0 !!!

petarczv

pre 6 godina

Sta naprica ovaj miserables. Niko ne prica samo o titulama, Jordan je sve ukupno najbolji igrac svih vremena ako ti to nije jasno i to ne vidis onda si dzabe gledao sve te godine kosarku. Jordan je sto je meni kao gledaocu najbitnije igrao najlepsu kosarku. Njegovi ulazi dok je leteo,pa kad saceka da svi padnu pa polozi loptu na drugi obruc...poezija...Pa brutalna zakucavanja,jedan od najboljih odbrambenih igraca svih vremena sto james nikad niti ce ikad biti. Te price cuva sve od 1-5 ne piju vodu nema koji igrac ga nije napunio,nikad nije bio DPOY nikad nije bio najbolji kradljivac. Od zadnjih 4 finala 3 puta je mvp finala bio igrac koga je om cuvao(leonard,igudala i durent) tehnika suta bolja,kucanje bolje,defanziva bolja,kretnja bolja,pogadjao suteve koje su odlucivale sampiona lebron nikad itd...svi nba strucnjaci za dzordana kazu da je najbolji igrac svih vremena i opet se nadje jedan kao ti da nas uci kako je on samo mit kao da nije ni postojao.E tu si jedino u pravu kad gledam kako je igrao sve izgleda nestvarno i kao da nije sa ovog sveta a kad gledam lebrona kako se zabija pod kos na silu pravi korake i faulove u napadu i na kraju flopuje za mene nema dileme ko je bolji igrac kao ni za ceo svet. Kralj flopa i prenemaganja i da osvoji jos 10 titula nece biti u istoj ravni sa jordanom ali cini mi se da je zavrsio sa ove tri od koje dve moze da se zahvali alenu i irvingu...sportski pozdrav

petarczv

pre 6 godina

Ja mozda malo vise volim Džordana ali on je savrsenstvo prirode i gospodar Univerzuma!!! Licno je zacet od Boga i on je najveci dar svim ljubiteljima kosarke.
Majki je neponovljiv, ajde sto je retko promasivao nego je i lepsi od leflopa pa je zato i markentiski isplaltiviji. Malo vas zna da je do sada MJ zaradio 9 milijardi dolara sto je zaista neverovatno. Amin!

dovla

pre 6 godina

Sta naprica ovaj miserables. Niko ne prica samo o titulama, Jordan je sve ukupno najbolji igrac svih vremena ako ti to nije jasno i to ne vidis onda si dzabe gledao sve te godine kosarku. Jordan je sto je meni kao gledaocu najbitnije igrao najlepsu kosarku. Njegovi ulazi dok je leteo,pa kad saceka da svi padnu pa polozi loptu na drugi obruc...poezija...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 24. jul 2017 14:24)

pa ti idi gledaj balet ako ti je toliko stalo do estetike. 11 titula bill russell, jabar 6 titula i najbolji strelac lige svih vremena. obojica konkurisu za najboljeg svih vremena, a ima ih jos. i ne slazu se svi strucnjaci ko je najbolji, ali se slazu ko je najisplativiji i najpopularniji. to sto si progutao nesto sto su ti korporacije servirale i toliko si zapeo samo govori o tvojoj pameti i mentalitetu...

bla

pre 6 godina

Bill Russell je osvojio 11 titula u vreme kad je liga imala 20ekipa!? Jel kapiras razliku? Neka bude da si ti pametan a ja glup ali to nece promeniti cinjenicu da je jordan najbolji kosarkas svih vremena...sportski pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 24. jul 2017 15:56)

20 ekipa moze da znaci i da je bilo ekipa sa vise dobrih igraca. jace ekipe jaca konkurencija. isto tako dodatak jos ekipa u vreme MJ-a moze da znaci da se kvalietet razvodnio i da je MJ-u bilo lakse. ne kazem da je 100% tako ali postoje drugacija misljenja i vrlo dominantni igraci koji pripadaju drugim generacijama koji bi ulaze u pricu o najboljem svih vremena.
Magic ima 5 titula i da nije bilo druge dominantne ekipe tog vremena kao sto je boston verovatno bi imao vise. Isto tako i boston sa lary birdom. MJ nije imao za protivnika ni jednu tako dominantnu ekipu tako slepo pratiti neki narativ koji su smislile korporacije kao Nike jeste glupost

Ivan NS

pre 6 godina

A najjaca je fora sto lebronovci namerno zaboravljaju cinjenicu da je jordan napravio pauzu posle tri uzastopna osvjena prstena u svom prajmu dve godine ga nije bilo i kad se vratio opet covek lagano osvoji jos tri u nizu. E to se zove dominacija...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 24. jul 2017 14:26)

Ne zaboravljamo ni cinjenicu da je pauzu napravio iskljucivo zbog ogromnih kockarskih dugova, a kao upozorenje zna se sta se desilo pre pauziranja.

mostarac

pre 6 godina

le bron nije ni u top 5 najboljih u istoriji. ne znam o cemu vi klinci pricate. samo celticsi imaju 3 igraca najmanje koji su bolji od samoprozvanog kralja. Kajri ce da otputuje jer nije glup kako se pravi a "kralj" nek svojim ortacima daje milione i dalje pa kuka i place non stop. brale ti si popunio cap svojim jaranima i uzeo titulu koja je odvela klub u ogromni minus pored sve zarade. dobar igrac ali los covjek

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Kako da prepoznaš nekoga ko nema veze sa sportom i ima IQ manji od 50? 

- Govori da je Lebron među najboljim igračima svih vremena!
(koooji caaar, 24. jul 2017 11:30)

A ne, ne, Kobi je veći jelte

nista o nicemu

pre 6 godina

Ne uplićem se u raspravu ko je veći, ali si za ovo drugo lupio. Lično sam gledao finale Čikago - Juta kada je Džordan dao onaj nezaboravni šut u poslednjoj sekundi (verovatno i plej of pre toga, nisam siguran, a sigurno se sećam i NBA action). Prenosilo se uživo a ja gledao ujutro snimljeno na kaseti (programirao rekorder da se uključi u pravo vreme).
(Neko123, 24. jul 2017 12:00)

Da, licno. A jesi licno gledao 86te? Nisi. 30 godina je napisao, ne 20 nego 30

petarczv

pre 6 godina

pa ti idi gledaj balet ako ti je toliko stalo do estetike. 11 titula bill russell, jabar 6 titula i najbolji strelac lige svih vremena. obojica konkurisu za najboljeg svih vremena, a ima ih jos. i ne slazu se svi strucnjaci ko je najbolji, ali se slazu ko je najisplativiji i najpopularniji. to sto si progutao nesto sto su ti korporacije servirale i toliko si zapeo samo govori o tvojoj pameti i mentalitetu...
(dovla, 24. jul 2017 15:05)

Bill Russell je osvojio 11 titula u vreme kad je liga imala 20ekipa!? Jel kapiras razliku? Neka bude da si ti pametan a ja glup ali to nece promeniti cinjenicu da je jordan najbolji kosarkas svih vremena...sportski pozdrav

biciklo nije moje.....uuuuzi ga za uspomenu!

pre 6 godina

@Ivan NS
"Ne zaboravljamo ni cinjenicu da je pauzu napravio iskljucivo zbog ogromnih kockarskih dugova, a kao upozorenje zna se sta se desilo pre pauziranja."

A kolko bese tacno ono para dugovao? I kome? Ne mogu tacno da se setim a vidim da si upucen ono-kao-skroz-bio si prisutan dok su potpisivali priznanice!Posto iskljucivo tvrdis da se pauza a i ubistvo caleta dogodilo bas zbog ogromnih dugova...

Ok, imao covek problem, nije bezgresan daleko od toga, kockao se, igrao golf u pare, i ko zna sta sve jos...Neki lik napisao knjigu kako je sa MJ-om igrao golf i ovaj mu ostao duzan neke silne pare, preko milion $...Vansudsko poravnanje za, kako su tada mediji preneli, dosta manje para, i tolko! Mozda je bilo i slicnih gluposti, verovatno je bilo, ali tvrditi da je to razlog za egzekuciju oca i dvogodisnju pauzu, deluje u najmanju ruku neozbiljno.

dzonikaaaa

pre 6 godina

klivlend ce na kraju najbolje da prodje, ukoliko dodje rouz.. zatim trejd irvinga za mela i to je ekipa koja moze da parira gsw(barem na papiru, pitanje je kako ce sve to uklopiti).
cak moze da se desi i da lebron ostane nakon ove sezone.
sve u svemu zanimljivo leto koje nagovestava jos zanimljiviju sezonu!
go Cavs!

Magic

pre 6 godina

Majtore to sto ti volis toliko Dzejmsa to je druga stvar... Te tri titule sto je osvojio sa Sekom ima iste zasluge i Kobi,koliko i Sek ni njemu da nije bilo Kobija tad koji je imao 20,21,22 godine ne bi osvoio,a ni obrnuto! To samo govori koliko je Brajant bio talentovan i vec vidjen kao super zvezda! A to sto nije odmah doveo tim do finala govori,kliko je i tad zapad bio jak da ni Brajant koji je tad bio najbolji igrac u ligi nije mogao da dovede tim do finala,ali to nije dugo trajalo samo 3 god.vec 2008 igra finale! Od 2000 do 2010 Kobi je bio,ono sto je Jordan od 1984-1998. Nemoj to gledati sa navijace strane...imam jednog poznanika da ga ne imnujem sad,bio je trener na kledzu u to vreme,on bi ti sve objasnio i o Dzordanu,Brajantu,Dzejmsu,Durentu...sta oni misle o svemu! Meni je pricao dosta puta...pozzz

LesMiserables

pre 6 godina

@coki
Ne trudi se dzabe, nekim ljudima je jednostavno nemoguce objasniti, sve i da crtas.
LBJ propustio najmanje utakmica, ima mnogo bolju naprednu statistiku, i, vrlo bitno, nikad nije pored sebe imao Fila Dzeksona ili nekog drugog boljeg trenera poput Pop-a (inace bi sigurno imao vise prstena). Covek je vec sad jedan od najboljih igraca svih vremena (po svim kriterijumima).
Cela prica oko Dzordana je, verovatno, najveci primer savremene mitologije o super-coveku, koju popularizuju velike korporacije. MJ je zasigurno jedan od najboljih igraca u istoriji (uz Dzabara, Vilta, Magica, Birda, Brajanta, LBJ, Rasela), ali preteruje se s velicanjem (da je Bog, kao sto tvrde ovde neki poznavaoci, valjda bi imao 15 titula (jer je toliko sezona odigrao), bio bi najbolji strelac, asistent, skakac u istoriji, itd.).
I, da, znam dobro sta pricam, nemam 15 god., vec kosarku pratim zadnjih trideset godina svog zivota.

coki

pre 6 godina

nista o nicemu....svih peopustenih utakmica???care,pogledaj koliko godina za redom je Dzejms igrao u plej ofu i koliko utakmica,pa onda pogledaj koliko koliko Dzordan i videces da je Dzejms odigrao 98% svojim plej of utakmica.I da,onda pogledas statistiku Dzejmsa pa Dzordana,vidis da je Dzejms dao VISE poena iz mnogo MANJE suteva,da ima vise skoskova,vise asistencija.

NBA Live

pre 6 godina

GSW se podredio TIMSKOJ igri zarad titula, Klej se prebacio potpuno na odbranu od onakvog sutera, Green koliko god bio antipatican strasan igrac u nekom drugom timu prva violina bi bio, Kari podredio se timu da napravi mesta za Durenta a bogami i Durent se podredio njima i svi drze neke srednje ugovore niko ne zeli maksimum para da bi ostali na okupu. Sa druge strane tim koji je prosle godine bio sampion raspada se, Kajri zeli da bude prva violina, Lebron zeli jos ovu godinu da izgura zbog ugovora i na kraju ce Klivlend ostati bez obojice, Lebron da voli toliko Klivlend povukao bi se gospodski ionako sledece godine menja ekipu pa da im bar Kajri ostane kao prva violina al eto sve sami egoisti...

nista o nicemu

pre 6 godina

Zasto da je se odrekne? Ima nadimak kralj, kakav bi kralj bio koji ustupa prvo mesto coveku koji misli da je zemlja ravna ploca? Sledece godine LAL jer ce morati da se slepa uz mladje, on nije i nece biti Dzordan uz svu naprednu medicinu i izostajanje sa utakmica i morace da se "svercuje" uz mladje. Previse se potrosio, igrao dosta dugo, jednostavno ne moze po svim zakonima prirode.

koooji caaar

pre 6 godina

Kako da prepoznaš nekoga ko nema veze sa sportom i ima IQ manji od 50?

- Govori da je Lebron među najboljim igračima svih vremena!

nista o nicemu

pre 6 godina

MJ je zasigurno jedan od najboljih igraca u istoriji (uz Dzabara, Vilta, Magica, Birda, Brajanta, LBJ, Rasela), ali preteruje se s velicanjem (da je Bog, kao sto tvrde ovde neki poznavaoci, valjda bi imao 15 titula (jer je toliko sezona odigrao), bio bi najbolji strelac, asistent, skakac u istoriji, itd.).
I, da, znam dobro sta pricam, nemam 15 god., vec kosarku pratim zadnjih trideset godina svog zivota.
(LesMiserables, 24. jul 2017)

Letece visocanstvo, klinac, ustani dok izgovaras njegovo ime. Kako volim vas koji je pratite 30 godina, a realno do pre 15 godina smo imali Kingse i NBA eksn, pre toga ni to. Donosili ti kasete rodjaci iz Amerike a? Hahahhahahahahah

a

pre 6 godina

@nista o nicemu Nije lud da ide u Lejkerse i da krece sve ispocetka. Doci ce on kod Popa i Kavaia da uspostave najvecu dominaciju svih vremena.

kangrga

pre 6 godina

@NBA live
Kajri je već pokazao koliko može da pomogne timu kao prva violina tako da mu je bolje da se pokrije ušima i šlepa uz Lebrona...Zanimljivo je da Irving u odnosu na Lebrona ima veći broj upućenih šuteva po meču, manje asistencija i lošiji procenat šuta i onda navodno Lebron njega koči?!?! Tu izgleda lud zbunjenog.

stevan

pre 6 godina

Sta god uradio:
MJ>LBJ, i to bez ikakve diskusije. Suprotno moze da tvrdi samo onaj ko se zaista slabo razume, nije gledao MJ ili je zaslepljeni fanboj.

Danilo

pre 6 godina

Stvari postaju sve jasnije i jasnije.
Jedini Lebron ima sva prava, i kod trejda, i u sastavljanju tima, i smeni trenera, i o visini ugovora-njegovi ortaci Smit i Tompson imaju neverovatne ugovore u istoj agenciji,kod Lebronovog prijatelja Pola.
Na to je mislio Kajri kada je govorio o senci, ne na samu igru.
Kajri koji jeste mega-zzvezda, za ništa se ne pita, a iduće godine ostaje sam u Kavsima,koji su opterećeni nenormalnim ugovorima.
E pa nije ni on lud, odlučio čovek da uzme stvari u svoje ruke, i to je normalno, to je Lebron pravilo uveo kao zakon u NBA.
Lebron Vejdu, najboljem prijatelju, nije rekao da napušta Majami več je to ovaj saznao na tv-u.
Ima sjajan članak na ovu temu na ESPN-NBA i jasno je da se ovde svako bori za svoje mesto pod suncem.
Nema ljutnje, nema izdaje, postoje samo sujete...
Realno, Kavsi ne mogu ništa , posebno jer za Kajrija ne mogu dobiti ni 50% njegove realne vrednosti.
A iduće leto ostaju bez obojice i počeće da tankuje sledećih 5 ili 1o godina.

Mika Gušter iz Ritopeka

pre 6 godina

Petorka: Kajri Irwing,Kawai Lenard,Rudi Gay,Lamarkus Aldrige i Paul Gasol sledeće sezone u finalu zapada ruši Wariorse šampinjone i onda u velikom finalu nek dođe ko god hoće METLAAA 4:0 !!!

petarczv

pre 6 godina

nista o nicemu....svih peopustenih utakmica???care,pogledaj koliko godina za redom je Dzejms igrao u plej ofu i koliko utakmica,pa onda pogledaj koliko koliko Dzordan i videces da je Dzejms odigrao 98% svojim plej of utakmica.I da,onda pogledas statistiku Dzejmsa pa Dzordana,vidis da je Dzejms dao VISE poena iz mnogo MANJE suteva,da ima vise skoskova,vise asistencija.
(coki, 24. jul 2017 10:03)

Care pogledaj da je jordan sa 39 godina igrao sezonu bez propustene utakmice dok james nema niti jednu takvu sezonu...

Sportski pozdrav

petarczv

pre 6 godina

Sta naprica ovaj miserables. Niko ne prica samo o titulama, Jordan je sve ukupno najbolji igrac svih vremena ako ti to nije jasno i to ne vidis onda si dzabe gledao sve te godine kosarku. Jordan je sto je meni kao gledaocu najbitnije igrao najlepsu kosarku. Njegovi ulazi dok je leteo,pa kad saceka da svi padnu pa polozi loptu na drugi obruc...poezija...Pa brutalna zakucavanja,jedan od najboljih odbrambenih igraca svih vremena sto james nikad niti ce ikad biti. Te price cuva sve od 1-5 ne piju vodu nema koji igrac ga nije napunio,nikad nije bio DPOY nikad nije bio najbolji kradljivac. Od zadnjih 4 finala 3 puta je mvp finala bio igrac koga je om cuvao(leonard,igudala i durent) tehnika suta bolja,kucanje bolje,defanziva bolja,kretnja bolja,pogadjao suteve koje su odlucivale sampiona lebron nikad itd...svi nba strucnjaci za dzordana kazu da je najbolji igrac svih vremena i opet se nadje jedan kao ti da nas uci kako je on samo mit kao da nije ni postojao.E tu si jedino u pravu kad gledam kako je igrao sve izgleda nestvarno i kao da nije sa ovog sveta a kad gledam lebrona kako se zabija pod kos na silu pravi korake i faulove u napadu i na kraju flopuje za mene nema dileme ko je bolji igrac kao ni za ceo svet. Kralj flopa i prenemaganja i da osvoji jos 10 titula nece biti u istoj ravni sa jordanom ali cini mi se da je zavrsio sa ove tri od koje dve moze da se zahvali alenu i irvingu...sportski pozdrav

LesMiserables

pre 6 godina

@koooji caar "Care", ako ti je glavni argument ad hominem vredjanje - onda nema o cemu da razgovaramo. Ajde objasni mi, sta podrazumevas pod kosarkaskim IQ-om. Po meni, to bi moglo da se ilustruje ovim linkom: https://youtu.be/WAZaKC6_35g

@ nista o nicemu
Prosvetli nas, Presvetli Niko!
Ne kazem da je James bolji od Dzordana (ali ni obrnuto); ta komunikacija je svojstvena deci od pet godina (argument "moj tata je jaci od tvog tate). Kazem da je od Dzordana napravljen mit; primera radi, MJ je samo mogao da sanja asistencije poput ovih LBJ iz 2016-17; ili MJev sut za 3 poena - prosecan! Titule? Da tu je MJ medju boljima (10. po broju titula u NBA; slobodno proveri).
Argument "nikada se nije rodio, niti ce se roditi" (futur!) je infantilan nonsens, kakav ne vredi komentarisati. Klinac je, na tvoju zalost, cika koji prati kosarku preko 30 godina i koji razmislja svojom glavom, a ne guta sta mu mediji serviraju. Srdacan pozdrav! :)

nista o nicemu

pre 6 godina

Ne uplićem se u raspravu ko je veći, ali si za ovo drugo lupio. Lično sam gledao finale Čikago - Juta kada je Džordan dao onaj nezaboravni šut u poslednjoj sekundi (verovatno i plej of pre toga, nisam siguran, a sigurno se sećam i NBA action). Prenosilo se uživo a ja gledao ujutro snimljeno na kaseti (programirao rekorder da se uključi u pravo vreme).
(Neko123, 24. jul 2017 12:00)

Da, licno. A jesi licno gledao 86te? Nisi. 30 godina je napisao, ne 20 nego 30

mostarac

pre 6 godina

le bron nije ni u top 5 najboljih u istoriji. ne znam o cemu vi klinci pricate. samo celticsi imaju 3 igraca najmanje koji su bolji od samoprozvanog kralja. Kajri ce da otputuje jer nije glup kako se pravi a "kralj" nek svojim ortacima daje milione i dalje pa kuka i place non stop. brale ti si popunio cap svojim jaranima i uzeo titulu koja je odvela klub u ogromni minus pored sve zarade. dobar igrac ali los covjek

ssss

pre 6 godina

dzordan je ostavio igrace kakvi su karl meloun,carls barkli patrik juing bez titula,vi nemate pojma o cemu pricate...onda da bi zakucao morao je da rizikuje pucanje arkade jer bi ga tri igraca cekala u reketu,odbrana kakva se danas igra u ligi,onda se igrala na all star mecevima...pogledajte onda all star meceve bukvalno su se tukli a na proslom all star mecu kari legne da ga ovaj preskoci i zakuca...i onda poredite ove danasnje igrace i zlatno doba nba...niste realni...

a

pre 6 godina

@Magic Majkl jeste najveci ikad, ali reci za Kobija da je bolji od Lebrona je sramota. Prve tri titule je osvojio na ledjima Seka, nije bio najbolji igrac tima. Zatim je trazio da bude prva zvezda i Sakil je otisao u Majami. Nakon toga, Brajant nije predvodio Lejkerse ni do plejofa, dok je Lebron igrao finale 2007e s Pavlovicem. Tek kad mu je doveden Gasol i Fil dzekson, ponovo dolazi do titula. Dobar igrac, ali nikako kao Lebron.

nista o nicemu

pre 6 godina

@nista o nicemu Nije lud da ide u Lejkerse i da krece sve ispocetka. Doci ce on kod Popa i Kavaia da uspostave najvecu dominaciju svih vremena.
(a, 24. jul 2017 10:03)

Ima smisla. On i Kavai kao Dzordan i Pipen spona, samo ne bek i krilo vec krilo i visoko krilo. Ili eventualno Kavai na beku

petarczv

pre 6 godina

A najjaca je fora sto lebronovci namerno zaboravljaju cinjenicu da je jordan napravio pauzu posle tri uzastopna osvjena prstena u svom prajmu dve godine ga nije bilo i kad se vratio opet covek lagano osvoji jos tri u nizu. E to se zove dominacija...

LesMiserables

pre 6 godina

@petarczv
To sto radis zove se "zamena teza".
Niko od nas nije rekao da MJ nije dobar igrac, ili da nije medju najboljim igracima u istoriji (ne svih vremena, dragi Petre, jer niko ne zna sta buducnost nosi). Ja govorim o tome da je igra mnogo napredovala u odnosu na ranije epohe. Danas je nezamislivo da neko ima 50 poena i 22 skoka u proseku (na nivou cele sezone), kao u vreme sezdesetih godina i Wilta C. ili cinjenica da danas totalni anonimusi mogu da izvedu bolje crossover-e od A. Iversona (meni jednog od omiljenih igraca) ili da kucaju na neverovatne nacine, sto je nekad moglo svega par igraca (u eri neponovljivog Vinsa Kartera).
To sto u vreme MJ ili WC nije postojao Internet, pa si sve informacije dobijao iz druge ruke, ne znaci da su bili neki super-ljudi koji su mogli da lete, veruj mi. To samo govori da su medijski bili uzdignuti do neba (zarad komercijalnog uspeha lige, narocito MJ, o cemu je govorio Dejvid Stern). Pozdrav!

Strucnjak

pre 6 godina

@nista o nicemu Svako, ali bas svako ko se malo razume u kosarku ce ti reci da je u top 10 igraca svih vremena, narocito u zadnjih 5,6 godina... Igraac neverovatnih fizickih sposobnosti sa sjajnim pregledom igre, sjajnom odbranom, ulazom, skokom, blokadama, jeedino sto neko ima bolje od njega je sut (Durant, Curry i ostali), ali je u svakom drugom segmentu igre dosegao vrhunac! Da si pogledao jednu utakmicu Cleveland-a u zadnje 3 godine video bi da je to igrac sa kosarkaskim IQ-om vrhunskog plejmejkera, mozda je u pocetku karijere bio siledzija, ali da neko toliko unapredi i promeni svoju igru jos nije vidjeno... Nisaam fan njegovih ranih radova, ali ovo kako covek igra poslednjih 5 godina ga svakako svrstava medju top 5 igraca u istoriji.

Magic

pre 6 godina

Kako vi lupate! Prvo Lebron nije bolji i od Kobija bio,a kamoli od Dzordana... bio je bolji 3,4 godine poslednje,kad je Kobi vec bio istrosen i poceo povredjivanje! Vi gledate statistiku kako Dzejms ima 7,8 asistencija,7,8 skokova,preko 50 posto suta i td. Prvo nisu igrali na istim pozicima,drugo nacin igre im je drugaciji,Dzordan i Kobi su bekovi-suteri i samim tim se akcije igraju da oni sutnu,a takav im je bio i stil igre...pre svega su bili najbolji suteri u svoim timovima i dal se sutiralo,za 2,dal za 3, bacanja,ulaz uvek su oni sutirali pre svih...sto nije slucaj kod Lebrona! Jos ako se uzme u obzir tezina tih suteva (mislim na suteve iz okreta,iz driblinga,u zadnjim sekundama i td.a to su konstantno radili na utakmici) koje su uzimali Dzordan,a pogotovo Kobi njihovi proceti od 45 posto,su odlicni! Ne kazem ja da je Lebron los ili tako nesto naprotiv,ali njegov stil igre se razlikuje...on vesto koristi svoju snagu i ima odlican osecsaj za dodavanje i naravno atletski je zver u odnosu na sve...dosta je slabiji suter od njih,a tehnicar,dribler da ne pricam...I pored svega toga mala je razlika izmedju svih njih,danas dve najvece i jedine prave zvezde u ligi su Lebron i Durent...i tu je kraj svi ostali su ispid njih to je sigurno! Dzordan je nesto neponovljivo,Kobi vesta kopija Dzordana,Dzejms covek sa druge planete,a Durent,Kobi sa 2.10cm...pozdrav za sve

petarczv

pre 6 godina

Ja mozda malo vise volim Džordana ali on je savrsenstvo prirode i gospodar Univerzuma!!! Licno je zacet od Boga i on je najveci dar svim ljubiteljima kosarke.
Majki je neponovljiv, ajde sto je retko promasivao nego je i lepsi od leflopa pa je zato i markentiski isplaltiviji. Malo vas zna da je do sada MJ zaradio 9 milijardi dolara sto je zaista neverovatno. Amin!

petarczv

pre 6 godina

pa ti idi gledaj balet ako ti je toliko stalo do estetike. 11 titula bill russell, jabar 6 titula i najbolji strelac lige svih vremena. obojica konkurisu za najboljeg svih vremena, a ima ih jos. i ne slazu se svi strucnjaci ko je najbolji, ali se slazu ko je najisplativiji i najpopularniji. to sto si progutao nesto sto su ti korporacije servirale i toliko si zapeo samo govori o tvojoj pameti i mentalitetu...
(dovla, 24. jul 2017 15:05)

Bill Russell je osvojio 11 titula u vreme kad je liga imala 20ekipa!? Jel kapiras razliku? Neka bude da si ti pametan a ja glup ali to nece promeniti cinjenicu da je jordan najbolji kosarkas svih vremena...sportski pozdrav

dovla

pre 6 godina

Sta naprica ovaj miserables. Niko ne prica samo o titulama, Jordan je sve ukupno najbolji igrac svih vremena ako ti to nije jasno i to ne vidis onda si dzabe gledao sve te godine kosarku. Jordan je sto je meni kao gledaocu najbitnije igrao najlepsu kosarku. Njegovi ulazi dok je leteo,pa kad saceka da svi padnu pa polozi loptu na drugi obruc...poezija...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 24. jul 2017 14:24)

pa ti idi gledaj balet ako ti je toliko stalo do estetike. 11 titula bill russell, jabar 6 titula i najbolji strelac lige svih vremena. obojica konkurisu za najboljeg svih vremena, a ima ih jos. i ne slazu se svi strucnjaci ko je najbolji, ali se slazu ko je najisplativiji i najpopularniji. to sto si progutao nesto sto su ti korporacije servirale i toliko si zapeo samo govori o tvojoj pameti i mentalitetu...

Ivan NS

pre 6 godina

A najjaca je fora sto lebronovci namerno zaboravljaju cinjenicu da je jordan napravio pauzu posle tri uzastopna osvjena prstena u svom prajmu dve godine ga nije bilo i kad se vratio opet covek lagano osvoji jos tri u nizu. E to se zove dominacija...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 24. jul 2017 14:26)

Ne zaboravljamo ni cinjenicu da je pauzu napravio iskljucivo zbog ogromnih kockarskih dugova, a kao upozorenje zna se sta se desilo pre pauziranja.

Magic

pre 6 godina

Majtore to sto ti volis toliko Dzejmsa to je druga stvar... Te tri titule sto je osvojio sa Sekom ima iste zasluge i Kobi,koliko i Sek ni njemu da nije bilo Kobija tad koji je imao 20,21,22 godine ne bi osvoio,a ni obrnuto! To samo govori koliko je Brajant bio talentovan i vec vidjen kao super zvezda! A to sto nije odmah doveo tim do finala govori,kliko je i tad zapad bio jak da ni Brajant koji je tad bio najbolji igrac u ligi nije mogao da dovede tim do finala,ali to nije dugo trajalo samo 3 god.vec 2008 igra finale! Od 2000 do 2010 Kobi je bio,ono sto je Jordan od 1984-1998. Nemoj to gledati sa navijace strane...imam jednog poznanika da ga ne imnujem sad,bio je trener na kledzu u to vreme,on bi ti sve objasnio i o Dzordanu,Brajantu,Dzejmsu,Durentu...sta oni misle o svemu! Meni je pricao dosta puta...pozzz

biciklo nije moje.....uuuuzi ga za uspomenu!

pre 6 godina

@Ivan NS
"Ne zaboravljamo ni cinjenicu da je pauzu napravio iskljucivo zbog ogromnih kockarskih dugova, a kao upozorenje zna se sta se desilo pre pauziranja."

A kolko bese tacno ono para dugovao? I kome? Ne mogu tacno da se setim a vidim da si upucen ono-kao-skroz-bio si prisutan dok su potpisivali priznanice!Posto iskljucivo tvrdis da se pauza a i ubistvo caleta dogodilo bas zbog ogromnih dugova...

Ok, imao covek problem, nije bezgresan daleko od toga, kockao se, igrao golf u pare, i ko zna sta sve jos...Neki lik napisao knjigu kako je sa MJ-om igrao golf i ovaj mu ostao duzan neke silne pare, preko milion $...Vansudsko poravnanje za, kako su tada mediji preneli, dosta manje para, i tolko! Mozda je bilo i slicnih gluposti, verovatno je bilo, ali tvrditi da je to razlog za egzekuciju oca i dvogodisnju pauzu, deluje u najmanju ruku neozbiljno.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Kako da prepoznaš nekoga ko nema veze sa sportom i ima IQ manji od 50? 

- Govori da je Lebron među najboljim igračima svih vremena!
(koooji caaar, 24. jul 2017 11:30)

A ne, ne, Kobi je veći jelte

nista o nicemu

pre 6 godina

@nista o nicemu Svako, ali bas svako ko se malo razume u kosarku ce ti reci da je u top 10 igraca svih vremena, narocito u zadnjih 5,6 godina... Igraac neverovatnih fizickih sposobnosti sa sjajnim pregledom igre, sjajnom odbranom, ulazom, skokom, blokadama, jeedino sto neko ima bolje od njega je sut (Durant, Curry i ostali), ali je u svakom drugom segmentu igre dosegao vrhunac! Da si pogledao jednu utakmicu Cleveland-a u zadnje 3 godine video bi da je to igrac sa kosarkaskim IQ-om vrhunskog plejmejkera, mozda je u pocetku karijere bio siledzija, ali da neko toliko unapredi i promeni svoju igru jos nije vidjeno... Nisaam fan njegovih ranih radova, ali ovo kako covek igra poslednjih 5 godina ga svakako svrstava medju top 5 igraca u istoriji.
(Strucnjak, 24. jul 2017 11:45)

Kad sam rekao da nije u top10? Nisam.

kangrga

pre 6 godina

@petarczv
"Džordanovi ulazi dok je leteo, pa sačeka da svi padnu, pa on položi loptu na drugi obruč..."
Nemojte ljudi ništa protiv MJ, evo perici skače krvni pritisak na pomen crnog Isusa a verovatno mu još nešto skače:)

bla

pre 6 godina

Bill Russell je osvojio 11 titula u vreme kad je liga imala 20ekipa!? Jel kapiras razliku? Neka bude da si ti pametan a ja glup ali to nece promeniti cinjenicu da je jordan najbolji kosarkas svih vremena...sportski pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 24. jul 2017 15:56)

20 ekipa moze da znaci i da je bilo ekipa sa vise dobrih igraca. jace ekipe jaca konkurencija. isto tako dodatak jos ekipa u vreme MJ-a moze da znaci da se kvalietet razvodnio i da je MJ-u bilo lakse. ne kazem da je 100% tako ali postoje drugacija misljenja i vrlo dominantni igraci koji pripadaju drugim generacijama koji bi ulaze u pricu o najboljem svih vremena.
Magic ima 5 titula i da nije bilo druge dominantne ekipe tog vremena kao sto je boston verovatno bi imao vise. Isto tako i boston sa lary birdom. MJ nije imao za protivnika ni jednu tako dominantnu ekipu tako slepo pratiti neki narativ koji su smislile korporacije kao Nike jeste glupost

bla

pre 6 godina

meni ovo deluje kao zvaka. ovo sto je kajri uradio im je obojici u interesu. LBJ ne moze vecno da igra na ovom nivou i svaka zesona u kojoj nema sanse za titulu je izgubljena. ako bi mu ponudili trejd u ekipu koja sa njim moze da se bori za titulu, to jest pobedi GSW u finalu, on ce svakako prihvatiti, a kajri dobiti mladje saigrace da igraju oko njega. na onaj nacin kajri nece izgubiti naredne tri godine i imace sansu bar playoff da vidi.
u drugom slucaju kajri ima 3 godine ugovora i nista se ne pita. ne moze on da trazi gde ce biti trejd. ako mogu za njega da dobiju jednog od najboljih visokih igraca u ligi i solidnog pleja onda mogu da budu konkurentni za titulu. da li bi neko na to pristao? recimo pelikansi?
ili recimo LBJ u boston za mlade igrace i neki od pikova prve runde sledece godine? i on kajri bi bili na dobitku

IS

pre 6 godina

@Kica imas vrhunske informacije iz prve ruke ocigledno. Posebno se od informacija istice ova o trejdu Dzefa Tiga, kojeg po NBA pravilima Minesota ne moze da trejduje sve do 15og decembra ove godine, jer ga je potpisala kao free agent-a.

Ali dobro, masta radi svasta...

dzonikaaaa

pre 6 godina

klivlend ce na kraju najbolje da prodje, ukoliko dodje rouz.. zatim trejd irvinga za mela i to je ekipa koja moze da parira gsw(barem na papiru, pitanje je kako ce sve to uklopiti).
cak moze da se desi i da lebron ostane nakon ove sezone.
sve u svemu zanimljivo leto koje nagovestava jos zanimljiviju sezonu!
go Cavs!

Neko123

pre 6 godina

Letece visocanstvo, klinac, ustani dok izgovaras njegovo ime. Kako volim vas koji je pratite 30 godina, a realno do pre 15 godina smo imali Kingse i NBA eksn, pre toga ni to. Donosili ti kasete rodjaci iz Amerike a? Hahahhahahahahah
(nista o nicemu, 24. jul 2017 11:20)

Ne uplićem se u raspravu ko je veći, ali si za ovo drugo lupio. Lično sam gledao finale Čikago - Juta kada je Džordan dao onaj nezaboravni šut u poslednjoj sekundi (verovatno i plej of pre toga, nisam siguran, a sigurno se sećam i NBA action). Prenosilo se uživo a ja gledao ujutro snimljeno na kaseti (programirao rekorder da se uključi u pravo vreme).