Nedelja, 18.06.2017.

12:25

Bogdanovo MVP priznanje kruna sezone – NBA čeka

Bogdan Bogdanović nije najsrećnije započeo sezonu, ali je završio kao MVP finala turskog šampionata i titulom u Evroligi.

Izvor: B92

Bogdanovo MVP priznanje kruna sezone – NBA èeka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

bosko

pre 6 godina

Ovaj Bogdan ume samo na slabijem rangu takmicenja ili protivnika da odigra dobro, mvp nacionalnog sampionata :( odigra protiv venezuele dobro, porto-rika, pada na ulaz protiv Litvanije, osteti nam budzet RS organizovanjem kvalifikacionog turnira za OI, 0/17 sutira protiv Amera, nadji drugi posao decko.

rale

pre 6 godina

izuzetno taentovan igrač . . fizički talentovaniji od danilovića i djordjevića. . mora da sazri kao ličnost da bi postao superstar . . mnogo je svojeglav

zvezdan

pre 6 godina

Ako sve bude kako treba i ako letos bude dobro igrao za reprezentaciju, a po mogucstvu da se osvoji i neka medalja Bogdanovic ce verovatno biti proglasen za najboljeg kosarkasa Evrope

antiDebil

pre 6 godina

(Dzoni, 18. jun 2017 17:33)

Bogdan dosao u Partizan sa 30 poena u rukama hahahhah hhhahahahahahah hahahahaa.....sta se sa tobom desava sinovac ???
Zitko je bar 20 puta pricao kako zvezdanafmp za sicu nije htela da dovede Jokica, nije im trebao.
Znas li ti kako jezivo po vas izgleda lista igraca koju zvezdana iz ovih ili onih razloga nije htela da dovede, pa i sam Grbovic je bio jedan od njih !!??
Jeste, rekao je Grbovic to za Micu Berica, ali ta njegova prica baca u vodu celu pricu gazda Covica o Teodosicu, Ercegu, mladima i sl., komprende, ponistava sve. Vi panteri po potrebi raspravljate na tu temu mladih igraca kako vama odgovara. Pa ispade da je Tomasevic ponikao u zvezdani a da Krstic nije ponikao u Partizanu iako je Krstic svoju prvu seniorsku sezonu igrao u Partizanu za razliku od Tomasevica....specificni ste vi likovi !!

Dzoni

pre 6 godina

(antiDebil, 18. jun 2017 19:20)

Kad neko na 3 utakmice final foura protiv najjacih timova u tom trenutku postigne 99 poena, ja mislim da se za njega moze reci da ima 30 poena u rukama.
Sta ti mislis sinovac?
Pa ako je 20 puta rekao, mora negde na netu da ima taj podatak...
Ti si od onih koji veruju u teorije zavere, magiju i alhemiju, tako da sa tobom raspravljati je gubljenje vremena...

Dzoni

pre 6 godina

Nije dosao sa 16, nego sa 18 a kakva je zver bio pre Partizana vidis u prilozenom tekstu. Tako da MAJSTORE... 
(Dzoni, 18. jun 2017 16:41) 

Onda ni Teodosic nije ponikao u FMP-u !! 
Cela istorija i prica oko mladih igraca i fmp-a u tom slucaju pada u vodu. Cela prica o ponicanju igraca se rusi i to samo da vi ne biste priznale da je Vujosevic od Bogdanovica napravio igraca, hehehhehehe hehehe velika je vasa muka ! 
Jesi li cuo za Jokica ili nisi ?
(antiDebil, 18. jun 2017 17:10)

Ne intresuje me ni Teodosic ni Fmp.
Kako ti komentarises pricu Gorana Grbovica da niste napravili igraca jos od Mice Berica?
Nema tu sta da se priznaje, Bogdan je u Partuzan dosao kao igrac koji ima 18 godina i 30 poena u po mecu u rukama, tako da mozete da prisvajate koga hocete, postoje cinjenice protiv kojih se ne moze.
Bogdan je sam razbio Partizan, FMP i Hemofarm i igrao finale juniorske EL sa FMP-om pre Partizana. Po vasim shvatanjima i Pekovica je napravio Partizan?
Ne znam pricu za Jokica, daj neki link da procitam.

antiDebil

pre 6 godina

Nije dosao sa 16, nego sa 18 a kakva je zver bio pre Partizana vidis u prilozenom tekstu. Tako da MAJSTORE...
(Dzoni, 18. jun 2017 16:41)

Onda ni Teodosic nije ponikao u FMP-u !!
Cela istorija i prica oko mladih igraca i fmp-a u tom slucaju pada u vodu. Cela prica o ponicanju igraca se rusi i to samo da vi ne biste priznale da je Vujosevic od Bogdanovica napravio igraca, hehehhehehe hehehe velika je vasa muka !
Jesi li cuo za Jokica ili nisi ?

Dzoni

pre 6 godina

Majstore, Bogdan je u KKP dosao kao golobradi klinac od 16 godina. Napravio ga neko pre toga? Pa da li ti znas koliko je juniora nestalo u procesu izmedju juniorske i seniorkse konkurencije. Bogdan je u KKP dobio sansu na velikoj sceni i odmah je iskoristio. U KKP je postao zvezda u usponu EL. Da, Partizan ga je napravio. Posto je trener bio Dule, on je taj koji ga je lansirao. I nismo isti. Vi juniore kupujete i potpisujete da biste ih gledali kako masu peskirima jer ne zelite da ih drugi uzmu. Mi smo skoro svake godine kroz EL izbacivali nekog igraca koji je, potencijalno, imao ozbiljnu karijeru i dobro se prodao...
(Vz, 18. jun 2017 15:59)

Богдановић је поникао у екипи КК Звездара, касније наставио у КК Житко са којим је освојио треће место на завршном турниру јуниорске лиге у сезони 2009/10. (у три утакмице постигао 99 поена и то против Партизана, Хемофарма и ФМП-а). Године 2010. је наступао за екипу ФМП–а на јуниорском турниру Евролиге, постигавиши победоносни кош у полуфиналу против Уникахе.

Nije dosao sa 16, nego sa 18 a kakva je zver bio pre Partizana vidis u prilozenom tekstu. Tako da MAJSTORE...

antiDebil

pre 6 godina

Bogdana je kao igraca napravio Dragan Jakovljevic.
Prvo je bio ponudjen Zvezdi u vreme kad se borila za opstanak, pa kako nije mogla da plati ni svoje igrace on je zavrsio u Partizanu. Imate tu pricu kad je Jakovljevic gostovao kod Tegija pre nekoliko godina.
Pa lepo vam je rekao vas Grbovic, vi niste napravili igraca od Mice Berica.
Radili ste ono sto sad radi Zvezda, privlacili igrace Evroligom, Pekovic je zavrsio u Partizanu a ne u Hemofarmu, zato sto Misko hoce da mu igraci igraju najjace evropsko takmicenje...
(Dzoni, 18. jun 2017 14:23)

Zitko ???
Pa onda u redu, imate trojicu Bogdanovica u danasnjoj ekipi Aranitovica, Radanova i Simanica, blago vama sve ima da prsti kada oni budu poceli da igraju...ako ikada budu poceli da igraju....imate trojicu Bogdana u ekipi, a po Zitkovim recima ovi su i talentovaniji od Bogdana, sva trojica !!

Mislim da si malo pobrkao stvari, neki tamo Jokic Nikola, mozda scuo za njega, je pre 4 godine ponudjen fmp-zvezdi za 15 000 evra kada se nije borila za opstanak, kada je sve prstalo od para i od miliona.
fmp zvezda nije htela da uzme tog igraca a u istom trenutku je platila Markusu Williamsu 930 000 dolara za jednu sezonu, takodje je Zitko govorio o toj cifri !!!
930 000 dolara dali nekom poluamerikancu a nisu hteli da daju 15 000 evra za Jokica ?!??!?!?
Nego cime je privucen izvesni Aleksanda Djordjevic, ta prica mene interesuje ?

Vz

pre 6 godina

Bravo Bogdane sazreo kao igrac milina je gledati njegove bravure....ostao je stepenik NBA i nadogradnja svega naucenog u evropi...Srecno majstore!! A Dulu hvala sto je to sve prepoznao a Zoc nadogrdio....(zmaj, 18. jun 2017 13:31)Bogdana je kao igraca napravio Dragan Jakovljevic.Prvo je bio ponudjen Zvezdi u vreme kad se borila za opstanak, pa kako nije mogla da plati ni svoje igrace on je zavrsio u Partizanu. Imate tu pricu kad je Jakovljevic gostovao kod Tegija pre nekoliko godina.Pa lepo vam je rekao vas Grbovic, vi niste napravili igraca od Mice Berica.Radili ste ono sto sad radi Zvezda, privlacili igrace Evroligom, Pekovic je zavrsio u Partizanu a ne u Hemofarmu, zato sto Misko hoce da mu igraci igraju najjace evropsko takmicenje...
(Dzoni, 18. jun 2017 14:23)
Majstore, Bogdan je u KKP dosao kao golobradi klinac od 16 godina. Napravio ga neko pre toga? Pa da li ti znas koliko je juniora nestalo u procesu izmedju juniorske i seniorkse konkurencije. Bogdan je u KKP dobio sansu na velikoj sceni i odmah je iskoristio. U KKP je postao zvezda u usponu EL. Da, Partizan ga je napravio. Posto je trener bio Dule, on je taj koji ga je lansirao. I nismo isti. Vi juniore kupujete i potpisujete da biste ih gledali kako masu peskirima jer ne zelite da ih drugi uzmu. Mi smo skoro svake godine kroz EL izbacivali nekog igraca koji je, potencijalno, imao ozbiljnu karijeru i dobro se prodao...

warriorsi jos od marculjonisa

pre 6 godina

Neka uzme kes i obezbedi sebi lagodnu buducnost. Igrackim kvalitetima decko to zasluzuje. Zao mi je samo sto ide kod onog Divca, lepse bi bilo videti ga u ozbiljnijoj sredini u odnosu na Kingse.

Jumko

pre 6 godina

Dobro je, nije bilo neizvesno i bitno u tom smislu da se igralo na 4 pobede, pa se nije okliznuo u bitnom trenutku po svoj tim. Hvala.

antiDebil

pre 6 godina

Bogdana je kao igraca napravio Dragan Jakovljevic.
Prvo je bio ponudjen Zvezdi u vreme kad se borila za opstanak, pa kako nije mogla da plati ni svoje igrace on je zavrsio u Partizanu. Imate tu pricu kad je Jakovljevic gostovao kod Tegija pre nekoliko godina.
Pa lepo vam je rekao vas Grbovic, vi niste napravili igraca od Mice Berica.
Radili ste ono sto sad radi Zvezda, privlacili igrace Evroligom, Pekovic je zavrsio u Partizanu a ne u Hemofarmu, zato sto Misko hoce da mu igraci igraju najjace evropsko takmicenje...
(Dzoni, 18. jun 2017 14:23)

Zitko ???
Pa onda u redu, imate trojicu Bogdanovica u danasnjoj ekipi Aranitovica, Radanova i Simanica, blago vama sve ima da prsti kada oni budu poceli da igraju...ako ikada budu poceli da igraju....imate trojicu Bogdana u ekipi, a po Zitkovim recima ovi su i talentovaniji od Bogdana, sva trojica !!

Mislim da si malo pobrkao stvari, neki tamo Jokic Nikola, mozda scuo za njega, je pre 4 godine ponudjen fmp-zvezdi za 15 000 evra kada se nije borila za opstanak, kada je sve prstalo od para i od miliona.
fmp zvezda nije htela da uzme tog igraca a u istom trenutku je platila Markusu Williamsu 930 000 dolara za jednu sezonu, takodje je Zitko govorio o toj cifri !!!
930 000 dolara dali nekom poluamerikancu a nisu hteli da daju 15 000 evra za Jokica ?!??!?!?
Nego cime je privucen izvesni Aleksandar Djordjevic ( celavi prepotenko ), ta prica mene interesuje ?

Dzoni

pre 6 godina

Bravo Bogdane sazreo kao igrac milina je gledati njegove bravure....ostao je stepenik NBA i nadogradnja svega naucenog u evropi...Srecno majstore!! A Dulu hvala sto je to sve prepoznao a Zoc nadogrdio....
(zmaj, 18. jun 2017 13:31)

Bogdana je kao igraca napravio Dragan Jakovljevic.
Prvo je bio ponudjen Zvezdi u vreme kad se borila za opstanak, pa kako nije mogla da plati ni svoje igrace on je zavrsio u Partizanu. Imate tu pricu kad je Jakovljevic gostovao kod Tegija pre nekoliko godina.
Pa lepo vam je rekao vas Grbovic, vi niste napravili igraca od Mice Berica.
Radili ste ono sto sad radi Zvezda, privlacili igrace Evroligom, Pekovic je zavrsio u Partizanu a ne u Hemofarmu, zato sto Misko hoce da mu igraci igraju najjace evropsko takmicenje...

VMP

pre 6 godina

Jedno je sigurno, Bogdan kada oseti da je glavni, o da je nezaustavljiv. Za to mu je potrebno vreme, sto se najbolje videlo u Feneru, tako da ocekujem da za neke dve sezone iskaze svoj pun potencijal u NBA jer je za svaku sredinu potreban period adaptacije. Naravno, ne kazem da nece odmah igrati dobro, ali opet iskljucivo sve zavisi od toga koliku sansu dobije, a nadam se da ce imati tu srecu.

Danilo

pre 6 godina

Bogdanovica nije Vujosevic ucinio igracem i poslao na 1 vec Duda Ivkovic kada ga je sa Nedovicem upario na EP na toj poziciji i od tog momenta Bogdan je postao igrac...do tog momenta u partizanu je imao minutazu kod maga 7 minuta po mecu i grejao klupu...
(Dejan CZ, 18. jun 2017 14:24)

Samo neka nije Dule, makar morao čovek da bude i slepac i lažov?
Pre EP je Bogdan igrao u EL skoro 18 minuta po meču i već je bio toliko bitan da je otpušten reprezentativac Anđušić već u decembru 2012 kako bi se Bogdan razvijao!
Usput, vi koji ne vidite prst istine pred nosem logike, dogovorite se ko je Bogdana napravio velikim igračem, pošto se pojavljuje nekoliko imena.
Dule naravno nije imao nikakav uticaj, according to blind population?

antiDebil

pre 6 godina

Bogdanovica nije Vujosevic ucinio igracem i poslao na 1 vec Duda Ivkovic kada ga je sa Nedovicem upario na EP na toj poziciji i od tog momenta Bogdan je postao igrac...do tog momenta u partizanu je imao minutazu kod maga 7 minuta po mecu i grejao klupu,ali slepci i isprani mozgovi naravno da to ne vide jer slepac ne bi bio slepac kada bi mogao da vidi logicno...to je na Balkanu poseban soj ljudi...
(Dejan CZ, 18. jun 2017 14:24)

U pravu si panteru, Bogdanovica je Radonjic ucinio igracem i dao mu sansu, u Partizanu je igrao 2,5 minuta u proseku.
Kakav bre crni Vujosevic, ko je uopste taj, dje se njega seti ???

Zlatko

pre 6 godina

Bogdanovica nije Vujosevic ucinio igracem i poslao na 1 vec Duda Ivkovic kada ga je sa Nedovicem upario na EP na toj poziciji i od tog momenta Bogdan je postao igrac...do tog momenta u partizanu je imao minutazu kod maga 7 minuta po mecu i grejao klupu,ali slepci i isprani mozgovi naravno da to ne vide jer slepac ne bi bio slepac kada bi mogao da vidi logicno...to je na Balkanu poseban soj ljudi...
(Dejan CZ, 18. jun 2017 14:24)


Ekspertu, Bogdanovic je dobio sansu i minutazu tek kada se Vujosevic vratio u Partizan i tada je u finalnoj seriji protiv Zvezde iskocio kroz duele sa Rakocevicem. Zato je i pozvan u reprezentaciju i znalo se sta moze da odigra.
A minutazu nije imao kod Vlade Jovanovica kada nije ulazio ni sa klupe.

panco

pre 6 godina

ok dal je dobar igrac ili nije ne zelim da komentarisem. Moj je srbin pa da je najgori. Medjutim, njegova faca je toliko iritantna da je to strasno. Kao da je nezreo.

Dejan CZ

pre 6 godina

Bogdanovica nije Vujosevic ucinio igracem i poslao na 1 vec Duda Ivkovic kada ga je sa Nedovicem upario na EP na toj poziciji i od tog momenta Bogdan je postao igrac...do tog momenta u partizanu je imao minutazu kod maga 7 minuta po mecu i grejao klupu,ali slepci i isprani mozgovi naravno da to ne vide jer slepac ne bi bio slepac kada bi mogao da vidi logicno...to je na Balkanu poseban soj ljudi...

zmaj

pre 6 godina

Bravo Bogdane sazreo kao igrac milina je gledati njegove bravure....ostao je stepenik NBA i nadogradnja svega naucenog u evropi...Srecno majstore!! A Dulu hvala sto je to sve prepoznao a Zoc nadogrdio....

Valjevska podvala

pre 6 godina

P.S. 
Usput, ne mogu da se ne setim silnih komentatora iz ekspertskog predgrađa, koji su do pre neki mese uporno tvrdili da je on "prevara od igrača" i da koševe daje samo uz pomoć sudija. 
Nažalost, istorija slepaca je istorija Balkana...
(Danilo, 18. jun 2017 12:50)

Ništa drugačiji komentari nisu bili ni o Kaliniću.
Ne generalizuj, eksperata ima sa obe strane brda, samo što nisu svi ostrašćeni kao ti i pojedinci.

bolid

pre 6 godina

Prevara!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nant, 18. jun 2017 13:08)



A ti si u danasnje vreme, realnost.

luther

pre 6 godina

Sledeci je Radanov..mali je zver..za Bogdana se .videlo I u Partizanu da ce decko biti klasa...evo npr kad s epojavio Marinkovic svi ga dizali u nebesa a Dule je cutao..video je da nije to to..to se odmah vidi ko ima srce a ko ne.

Danilo

pre 6 godina

Od prve utakmice u kojoj sam ga gledao, protiv CSKA, nosio je na sebi oznaku velikog igrača.Ono kada vidiš sjaj dijamanta,
Naravno, potrebno je silno žrtvovanje i rad, i malo sreće.
Ima 24 godine, u Evropi i u reprezentaciji je već sve uradio, ostaje ili NBA ili reprize.
Ne sumnjam da će odabrati NBA jer igrač takve košarkaške inteligencije- sada se vidi silna korist za njega zbog toga što ga je Dule gurao na keca- i sa igrom koja nema rupe, ima dobre šanse da bude bitan igrač u NBA.

P.S.
Usput, ne mogu da se ne setim silnih komentatora iz ekspertskog predgrađa, koji su do pre neki mese uporno tvrdili da je on "prevara od igrača" i da koševe daje samo uz pomoć sudija.
Nažalost, istorija slepaca je istorija Balkana...

Danilo

pre 6 godina

Od prve utakmice u kojoj sam ga gledao, protiv CSKA, nosio je na sebi oznaku velikog igrača.Ono kada vidiš sjaj dijamanta,
Naravno, potrebno je silno žrtvovanje i rad, i malo sreće.
Ima 24 godine, u Evropi i u reprezentaciji je već sve uradio, ostaje ili NBA ili reprize.
Ne sumnjam da će odabrati NBA jer igrač takve košarkaške inteligencije- sada se vidi silna korist za njega zbog toga što ga je Dule gurao na keca- i sa igrom koja nema rupe, ima dobre šanse da bude bitan igrač u NBA.

P.S.
Usput, ne mogu da se ne setim silnih komentatora iz ekspertskog predgrađa, koji su do pre neki mese uporno tvrdili da je on "prevara od igrača" i da koševe daje samo uz pomoć sudija.
Nažalost, istorija slepaca je istorija Balkana...

zmaj

pre 6 godina

Bravo Bogdane sazreo kao igrac milina je gledati njegove bravure....ostao je stepenik NBA i nadogradnja svega naucenog u evropi...Srecno majstore!! A Dulu hvala sto je to sve prepoznao a Zoc nadogrdio....

Zlatko

pre 6 godina

Bogdanovica nije Vujosevic ucinio igracem i poslao na 1 vec Duda Ivkovic kada ga je sa Nedovicem upario na EP na toj poziciji i od tog momenta Bogdan je postao igrac...do tog momenta u partizanu je imao minutazu kod maga 7 minuta po mecu i grejao klupu,ali slepci i isprani mozgovi naravno da to ne vide jer slepac ne bi bio slepac kada bi mogao da vidi logicno...to je na Balkanu poseban soj ljudi...
(Dejan CZ, 18. jun 2017 14:24)


Ekspertu, Bogdanovic je dobio sansu i minutazu tek kada se Vujosevic vratio u Partizan i tada je u finalnoj seriji protiv Zvezde iskocio kroz duele sa Rakocevicem. Zato je i pozvan u reprezentaciju i znalo se sta moze da odigra.
A minutazu nije imao kod Vlade Jovanovica kada nije ulazio ni sa klupe.

bolid

pre 6 godina

Prevara!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nant, 18. jun 2017 13:08)



A ti si u danasnje vreme, realnost.

VMP

pre 6 godina

Jedno je sigurno, Bogdan kada oseti da je glavni, o da je nezaustavljiv. Za to mu je potrebno vreme, sto se najbolje videlo u Feneru, tako da ocekujem da za neke dve sezone iskaze svoj pun potencijal u NBA jer je za svaku sredinu potreban period adaptacije. Naravno, ne kazem da nece odmah igrati dobro, ali opet iskljucivo sve zavisi od toga koliku sansu dobije, a nadam se da ce imati tu srecu.

Danilo

pre 6 godina

Bogdanovica nije Vujosevic ucinio igracem i poslao na 1 vec Duda Ivkovic kada ga je sa Nedovicem upario na EP na toj poziciji i od tog momenta Bogdan je postao igrac...do tog momenta u partizanu je imao minutazu kod maga 7 minuta po mecu i grejao klupu...
(Dejan CZ, 18. jun 2017 14:24)

Samo neka nije Dule, makar morao čovek da bude i slepac i lažov?
Pre EP je Bogdan igrao u EL skoro 18 minuta po meču i već je bio toliko bitan da je otpušten reprezentativac Anđušić već u decembru 2012 kako bi se Bogdan razvijao!
Usput, vi koji ne vidite prst istine pred nosem logike, dogovorite se ko je Bogdana napravio velikim igračem, pošto se pojavljuje nekoliko imena.
Dule naravno nije imao nikakav uticaj, according to blind population?

luther

pre 6 godina

Sledeci je Radanov..mali je zver..za Bogdana se .videlo I u Partizanu da ce decko biti klasa...evo npr kad s epojavio Marinkovic svi ga dizali u nebesa a Dule je cutao..video je da nije to to..to se odmah vidi ko ima srce a ko ne.

antiDebil

pre 6 godina

Bogdanovica nije Vujosevic ucinio igracem i poslao na 1 vec Duda Ivkovic kada ga je sa Nedovicem upario na EP na toj poziciji i od tog momenta Bogdan je postao igrac...do tog momenta u partizanu je imao minutazu kod maga 7 minuta po mecu i grejao klupu,ali slepci i isprani mozgovi naravno da to ne vide jer slepac ne bi bio slepac kada bi mogao da vidi logicno...to je na Balkanu poseban soj ljudi...
(Dejan CZ, 18. jun 2017 14:24)

U pravu si panteru, Bogdanovica je Radonjic ucinio igracem i dao mu sansu, u Partizanu je igrao 2,5 minuta u proseku.
Kakav bre crni Vujosevic, ko je uopste taj, dje se njega seti ???

antiDebil

pre 6 godina

Bogdana je kao igraca napravio Dragan Jakovljevic.
Prvo je bio ponudjen Zvezdi u vreme kad se borila za opstanak, pa kako nije mogla da plati ni svoje igrace on je zavrsio u Partizanu. Imate tu pricu kad je Jakovljevic gostovao kod Tegija pre nekoliko godina.
Pa lepo vam je rekao vas Grbovic, vi niste napravili igraca od Mice Berica.
Radili ste ono sto sad radi Zvezda, privlacili igrace Evroligom, Pekovic je zavrsio u Partizanu a ne u Hemofarmu, zato sto Misko hoce da mu igraci igraju najjace evropsko takmicenje...
(Dzoni, 18. jun 2017 14:23)

Zitko ???
Pa onda u redu, imate trojicu Bogdanovica u danasnjoj ekipi Aranitovica, Radanova i Simanica, blago vama sve ima da prsti kada oni budu poceli da igraju...ako ikada budu poceli da igraju....imate trojicu Bogdana u ekipi, a po Zitkovim recima ovi su i talentovaniji od Bogdana, sva trojica !!

Mislim da si malo pobrkao stvari, neki tamo Jokic Nikola, mozda scuo za njega, je pre 4 godine ponudjen fmp-zvezdi za 15 000 evra kada se nije borila za opstanak, kada je sve prstalo od para i od miliona.
fmp zvezda nije htela da uzme tog igraca a u istom trenutku je platila Markusu Williamsu 930 000 dolara za jednu sezonu, takodje je Zitko govorio o toj cifri !!!
930 000 dolara dali nekom poluamerikancu a nisu hteli da daju 15 000 evra za Jokica ?!??!?!?
Nego cime je privucen izvesni Aleksanda Djordjevic, ta prica mene interesuje ?

Vz

pre 6 godina

Bravo Bogdane sazreo kao igrac milina je gledati njegove bravure....ostao je stepenik NBA i nadogradnja svega naucenog u evropi...Srecno majstore!! A Dulu hvala sto je to sve prepoznao a Zoc nadogrdio....(zmaj, 18. jun 2017 13:31)Bogdana je kao igraca napravio Dragan Jakovljevic.Prvo je bio ponudjen Zvezdi u vreme kad se borila za opstanak, pa kako nije mogla da plati ni svoje igrace on je zavrsio u Partizanu. Imate tu pricu kad je Jakovljevic gostovao kod Tegija pre nekoliko godina.Pa lepo vam je rekao vas Grbovic, vi niste napravili igraca od Mice Berica.Radili ste ono sto sad radi Zvezda, privlacili igrace Evroligom, Pekovic je zavrsio u Partizanu a ne u Hemofarmu, zato sto Misko hoce da mu igraci igraju najjace evropsko takmicenje...
(Dzoni, 18. jun 2017 14:23)
Majstore, Bogdan je u KKP dosao kao golobradi klinac od 16 godina. Napravio ga neko pre toga? Pa da li ti znas koliko je juniora nestalo u procesu izmedju juniorske i seniorkse konkurencije. Bogdan je u KKP dobio sansu na velikoj sceni i odmah je iskoristio. U KKP je postao zvezda u usponu EL. Da, Partizan ga je napravio. Posto je trener bio Dule, on je taj koji ga je lansirao. I nismo isti. Vi juniore kupujete i potpisujete da biste ih gledali kako masu peskirima jer ne zelite da ih drugi uzmu. Mi smo skoro svake godine kroz EL izbacivali nekog igraca koji je, potencijalno, imao ozbiljnu karijeru i dobro se prodao...

warriorsi jos od marculjonisa

pre 6 godina

Neka uzme kes i obezbedi sebi lagodnu buducnost. Igrackim kvalitetima decko to zasluzuje. Zao mi je samo sto ide kod onog Divca, lepse bi bilo videti ga u ozbiljnijoj sredini u odnosu na Kingse.

Valjevska podvala

pre 6 godina

P.S. 
Usput, ne mogu da se ne setim silnih komentatora iz ekspertskog predgrađa, koji su do pre neki mese uporno tvrdili da je on "prevara od igrača" i da koševe daje samo uz pomoć sudija. 
Nažalost, istorija slepaca je istorija Balkana...
(Danilo, 18. jun 2017 12:50)

Ništa drugačiji komentari nisu bili ni o Kaliniću.
Ne generalizuj, eksperata ima sa obe strane brda, samo što nisu svi ostrašćeni kao ti i pojedinci.

antiDebil

pre 6 godina

Bogdana je kao igraca napravio Dragan Jakovljevic.
Prvo je bio ponudjen Zvezdi u vreme kad se borila za opstanak, pa kako nije mogla da plati ni svoje igrace on je zavrsio u Partizanu. Imate tu pricu kad je Jakovljevic gostovao kod Tegija pre nekoliko godina.
Pa lepo vam je rekao vas Grbovic, vi niste napravili igraca od Mice Berica.
Radili ste ono sto sad radi Zvezda, privlacili igrace Evroligom, Pekovic je zavrsio u Partizanu a ne u Hemofarmu, zato sto Misko hoce da mu igraci igraju najjace evropsko takmicenje...
(Dzoni, 18. jun 2017 14:23)

Zitko ???
Pa onda u redu, imate trojicu Bogdanovica u danasnjoj ekipi Aranitovica, Radanova i Simanica, blago vama sve ima da prsti kada oni budu poceli da igraju...ako ikada budu poceli da igraju....imate trojicu Bogdana u ekipi, a po Zitkovim recima ovi su i talentovaniji od Bogdana, sva trojica !!

Mislim da si malo pobrkao stvari, neki tamo Jokic Nikola, mozda scuo za njega, je pre 4 godine ponudjen fmp-zvezdi za 15 000 evra kada se nije borila za opstanak, kada je sve prstalo od para i od miliona.
fmp zvezda nije htela da uzme tog igraca a u istom trenutku je platila Markusu Williamsu 930 000 dolara za jednu sezonu, takodje je Zitko govorio o toj cifri !!!
930 000 dolara dali nekom poluamerikancu a nisu hteli da daju 15 000 evra za Jokica ?!??!?!?
Nego cime je privucen izvesni Aleksandar Djordjevic ( celavi prepotenko ), ta prica mene interesuje ?

Dzoni

pre 6 godina

Majstore, Bogdan je u KKP dosao kao golobradi klinac od 16 godina. Napravio ga neko pre toga? Pa da li ti znas koliko je juniora nestalo u procesu izmedju juniorske i seniorkse konkurencije. Bogdan je u KKP dobio sansu na velikoj sceni i odmah je iskoristio. U KKP je postao zvezda u usponu EL. Da, Partizan ga je napravio. Posto je trener bio Dule, on je taj koji ga je lansirao. I nismo isti. Vi juniore kupujete i potpisujete da biste ih gledali kako masu peskirima jer ne zelite da ih drugi uzmu. Mi smo skoro svake godine kroz EL izbacivali nekog igraca koji je, potencijalno, imao ozbiljnu karijeru i dobro se prodao...
(Vz, 18. jun 2017 15:59)

Богдановић је поникао у екипи КК Звездара, касније наставио у КК Житко са којим је освојио треће место на завршном турниру јуниорске лиге у сезони 2009/10. (у три утакмице постигао 99 поена и то против Партизана, Хемофарма и ФМП-а). Године 2010. је наступао за екипу ФМП–а на јуниорском турниру Евролиге, постигавиши победоносни кош у полуфиналу против Уникахе.

Nije dosao sa 16, nego sa 18 a kakva je zver bio pre Partizana vidis u prilozenom tekstu. Tako da MAJSTORE...

antiDebil

pre 6 godina

Nije dosao sa 16, nego sa 18 a kakva je zver bio pre Partizana vidis u prilozenom tekstu. Tako da MAJSTORE...
(Dzoni, 18. jun 2017 16:41)

Onda ni Teodosic nije ponikao u FMP-u !!
Cela istorija i prica oko mladih igraca i fmp-a u tom slucaju pada u vodu. Cela prica o ponicanju igraca se rusi i to samo da vi ne biste priznale da je Vujosevic od Bogdanovica napravio igraca, hehehhehehe hehehe velika je vasa muka !
Jesi li cuo za Jokica ili nisi ?

antiDebil

pre 6 godina

(Dzoni, 18. jun 2017 17:33)

Bogdan dosao u Partizan sa 30 poena u rukama hahahhah hhhahahahahahah hahahahaa.....sta se sa tobom desava sinovac ???
Zitko je bar 20 puta pricao kako zvezdanafmp za sicu nije htela da dovede Jokica, nije im trebao.
Znas li ti kako jezivo po vas izgleda lista igraca koju zvezdana iz ovih ili onih razloga nije htela da dovede, pa i sam Grbovic je bio jedan od njih !!??
Jeste, rekao je Grbovic to za Micu Berica, ali ta njegova prica baca u vodu celu pricu gazda Covica o Teodosicu, Ercegu, mladima i sl., komprende, ponistava sve. Vi panteri po potrebi raspravljate na tu temu mladih igraca kako vama odgovara. Pa ispade da je Tomasevic ponikao u zvezdani a da Krstic nije ponikao u Partizanu iako je Krstic svoju prvu seniorsku sezonu igrao u Partizanu za razliku od Tomasevica....specificni ste vi likovi !!

Dzoni

pre 6 godina

Bravo Bogdane sazreo kao igrac milina je gledati njegove bravure....ostao je stepenik NBA i nadogradnja svega naucenog u evropi...Srecno majstore!! A Dulu hvala sto je to sve prepoznao a Zoc nadogrdio....
(zmaj, 18. jun 2017 13:31)

Bogdana je kao igraca napravio Dragan Jakovljevic.
Prvo je bio ponudjen Zvezdi u vreme kad se borila za opstanak, pa kako nije mogla da plati ni svoje igrace on je zavrsio u Partizanu. Imate tu pricu kad je Jakovljevic gostovao kod Tegija pre nekoliko godina.
Pa lepo vam je rekao vas Grbovic, vi niste napravili igraca od Mice Berica.
Radili ste ono sto sad radi Zvezda, privlacili igrace Evroligom, Pekovic je zavrsio u Partizanu a ne u Hemofarmu, zato sto Misko hoce da mu igraci igraju najjace evropsko takmicenje...

zvezdan

pre 6 godina

Ako sve bude kako treba i ako letos bude dobro igrao za reprezentaciju, a po mogucstvu da se osvoji i neka medalja Bogdanovic ce verovatno biti proglasen za najboljeg kosarkasa Evrope

Dejan CZ

pre 6 godina

Bogdanovica nije Vujosevic ucinio igracem i poslao na 1 vec Duda Ivkovic kada ga je sa Nedovicem upario na EP na toj poziciji i od tog momenta Bogdan je postao igrac...do tog momenta u partizanu je imao minutazu kod maga 7 minuta po mecu i grejao klupu,ali slepci i isprani mozgovi naravno da to ne vide jer slepac ne bi bio slepac kada bi mogao da vidi logicno...to je na Balkanu poseban soj ljudi...

Dzoni

pre 6 godina

Nije dosao sa 16, nego sa 18 a kakva je zver bio pre Partizana vidis u prilozenom tekstu. Tako da MAJSTORE... 
(Dzoni, 18. jun 2017 16:41) 

Onda ni Teodosic nije ponikao u FMP-u !! 
Cela istorija i prica oko mladih igraca i fmp-a u tom slucaju pada u vodu. Cela prica o ponicanju igraca se rusi i to samo da vi ne biste priznale da je Vujosevic od Bogdanovica napravio igraca, hehehhehehe hehehe velika je vasa muka ! 
Jesi li cuo za Jokica ili nisi ?
(antiDebil, 18. jun 2017 17:10)

Ne intresuje me ni Teodosic ni Fmp.
Kako ti komentarises pricu Gorana Grbovica da niste napravili igraca jos od Mice Berica?
Nema tu sta da se priznaje, Bogdan je u Partuzan dosao kao igrac koji ima 18 godina i 30 poena u po mecu u rukama, tako da mozete da prisvajate koga hocete, postoje cinjenice protiv kojih se ne moze.
Bogdan je sam razbio Partizan, FMP i Hemofarm i igrao finale juniorske EL sa FMP-om pre Partizana. Po vasim shvatanjima i Pekovica je napravio Partizan?
Ne znam pricu za Jokica, daj neki link da procitam.

panco

pre 6 godina

ok dal je dobar igrac ili nije ne zelim da komentarisem. Moj je srbin pa da je najgori. Medjutim, njegova faca je toliko iritantna da je to strasno. Kao da je nezreo.

Jumko

pre 6 godina

Dobro je, nije bilo neizvesno i bitno u tom smislu da se igralo na 4 pobede, pa se nije okliznuo u bitnom trenutku po svoj tim. Hvala.

Dzoni

pre 6 godina

(antiDebil, 18. jun 2017 19:20)

Kad neko na 3 utakmice final foura protiv najjacih timova u tom trenutku postigne 99 poena, ja mislim da se za njega moze reci da ima 30 poena u rukama.
Sta ti mislis sinovac?
Pa ako je 20 puta rekao, mora negde na netu da ima taj podatak...
Ti si od onih koji veruju u teorije zavere, magiju i alhemiju, tako da sa tobom raspravljati je gubljenje vremena...

rale

pre 6 godina

izuzetno taentovan igrač . . fizički talentovaniji od danilovića i djordjevića. . mora da sazri kao ličnost da bi postao superstar . . mnogo je svojeglav

bosko

pre 6 godina

Ovaj Bogdan ume samo na slabijem rangu takmicenja ili protivnika da odigra dobro, mvp nacionalnog sampionata :( odigra protiv venezuele dobro, porto-rika, pada na ulaz protiv Litvanije, osteti nam budzet RS organizovanjem kvalifikacionog turnira za OI, 0/17 sutira protiv Amera, nadji drugi posao decko.

panco

pre 6 godina

ok dal je dobar igrac ili nije ne zelim da komentarisem. Moj je srbin pa da je najgori. Medjutim, njegova faca je toliko iritantna da je to strasno. Kao da je nezreo.

Dejan CZ

pre 6 godina

Bogdanovica nije Vujosevic ucinio igracem i poslao na 1 vec Duda Ivkovic kada ga je sa Nedovicem upario na EP na toj poziciji i od tog momenta Bogdan je postao igrac...do tog momenta u partizanu je imao minutazu kod maga 7 minuta po mecu i grejao klupu,ali slepci i isprani mozgovi naravno da to ne vide jer slepac ne bi bio slepac kada bi mogao da vidi logicno...to je na Balkanu poseban soj ljudi...

Dzoni

pre 6 godina

Bravo Bogdane sazreo kao igrac milina je gledati njegove bravure....ostao je stepenik NBA i nadogradnja svega naucenog u evropi...Srecno majstore!! A Dulu hvala sto je to sve prepoznao a Zoc nadogrdio....
(zmaj, 18. jun 2017 13:31)

Bogdana je kao igraca napravio Dragan Jakovljevic.
Prvo je bio ponudjen Zvezdi u vreme kad se borila za opstanak, pa kako nije mogla da plati ni svoje igrace on je zavrsio u Partizanu. Imate tu pricu kad je Jakovljevic gostovao kod Tegija pre nekoliko godina.
Pa lepo vam je rekao vas Grbovic, vi niste napravili igraca od Mice Berica.
Radili ste ono sto sad radi Zvezda, privlacili igrace Evroligom, Pekovic je zavrsio u Partizanu a ne u Hemofarmu, zato sto Misko hoce da mu igraci igraju najjace evropsko takmicenje...

Dzoni

pre 6 godina

Nije dosao sa 16, nego sa 18 a kakva je zver bio pre Partizana vidis u prilozenom tekstu. Tako da MAJSTORE... 
(Dzoni, 18. jun 2017 16:41) 

Onda ni Teodosic nije ponikao u FMP-u !! 
Cela istorija i prica oko mladih igraca i fmp-a u tom slucaju pada u vodu. Cela prica o ponicanju igraca se rusi i to samo da vi ne biste priznale da je Vujosevic od Bogdanovica napravio igraca, hehehhehehe hehehe velika je vasa muka ! 
Jesi li cuo za Jokica ili nisi ?
(antiDebil, 18. jun 2017 17:10)

Ne intresuje me ni Teodosic ni Fmp.
Kako ti komentarises pricu Gorana Grbovica da niste napravili igraca jos od Mice Berica?
Nema tu sta da se priznaje, Bogdan je u Partuzan dosao kao igrac koji ima 18 godina i 30 poena u po mecu u rukama, tako da mozete da prisvajate koga hocete, postoje cinjenice protiv kojih se ne moze.
Bogdan je sam razbio Partizan, FMP i Hemofarm i igrao finale juniorske EL sa FMP-om pre Partizana. Po vasim shvatanjima i Pekovica je napravio Partizan?
Ne znam pricu za Jokica, daj neki link da procitam.

Danilo

pre 6 godina

Od prve utakmice u kojoj sam ga gledao, protiv CSKA, nosio je na sebi oznaku velikog igrača.Ono kada vidiš sjaj dijamanta,
Naravno, potrebno je silno žrtvovanje i rad, i malo sreće.
Ima 24 godine, u Evropi i u reprezentaciji je već sve uradio, ostaje ili NBA ili reprize.
Ne sumnjam da će odabrati NBA jer igrač takve košarkaške inteligencije- sada se vidi silna korist za njega zbog toga što ga je Dule gurao na keca- i sa igrom koja nema rupe, ima dobre šanse da bude bitan igrač u NBA.

P.S.
Usput, ne mogu da se ne setim silnih komentatora iz ekspertskog predgrađa, koji su do pre neki mese uporno tvrdili da je on "prevara od igrača" i da koševe daje samo uz pomoć sudija.
Nažalost, istorija slepaca je istorija Balkana...

Jumko

pre 6 godina

Dobro je, nije bilo neizvesno i bitno u tom smislu da se igralo na 4 pobede, pa se nije okliznuo u bitnom trenutku po svoj tim. Hvala.

Dzoni

pre 6 godina

Majstore, Bogdan je u KKP dosao kao golobradi klinac od 16 godina. Napravio ga neko pre toga? Pa da li ti znas koliko je juniora nestalo u procesu izmedju juniorske i seniorkse konkurencije. Bogdan je u KKP dobio sansu na velikoj sceni i odmah je iskoristio. U KKP je postao zvezda u usponu EL. Da, Partizan ga je napravio. Posto je trener bio Dule, on je taj koji ga je lansirao. I nismo isti. Vi juniore kupujete i potpisujete da biste ih gledali kako masu peskirima jer ne zelite da ih drugi uzmu. Mi smo skoro svake godine kroz EL izbacivali nekog igraca koji je, potencijalno, imao ozbiljnu karijeru i dobro se prodao...
(Vz, 18. jun 2017 15:59)

Богдановић је поникао у екипи КК Звездара, касније наставио у КК Житко са којим је освојио треће место на завршном турниру јуниорске лиге у сезони 2009/10. (у три утакмице постигао 99 поена и то против Партизана, Хемофарма и ФМП-а). Године 2010. је наступао за екипу ФМП–а на јуниорском турниру Евролиге, постигавиши победоносни кош у полуфиналу против Уникахе.

Nije dosao sa 16, nego sa 18 a kakva je zver bio pre Partizana vidis u prilozenom tekstu. Tako da MAJSTORE...

Vz

pre 6 godina

Bravo Bogdane sazreo kao igrac milina je gledati njegove bravure....ostao je stepenik NBA i nadogradnja svega naucenog u evropi...Srecno majstore!! A Dulu hvala sto je to sve prepoznao a Zoc nadogrdio....(zmaj, 18. jun 2017 13:31)Bogdana je kao igraca napravio Dragan Jakovljevic.Prvo je bio ponudjen Zvezdi u vreme kad se borila za opstanak, pa kako nije mogla da plati ni svoje igrace on je zavrsio u Partizanu. Imate tu pricu kad je Jakovljevic gostovao kod Tegija pre nekoliko godina.Pa lepo vam je rekao vas Grbovic, vi niste napravili igraca od Mice Berica.Radili ste ono sto sad radi Zvezda, privlacili igrace Evroligom, Pekovic je zavrsio u Partizanu a ne u Hemofarmu, zato sto Misko hoce da mu igraci igraju najjace evropsko takmicenje...
(Dzoni, 18. jun 2017 14:23)
Majstore, Bogdan je u KKP dosao kao golobradi klinac od 16 godina. Napravio ga neko pre toga? Pa da li ti znas koliko je juniora nestalo u procesu izmedju juniorske i seniorkse konkurencije. Bogdan je u KKP dobio sansu na velikoj sceni i odmah je iskoristio. U KKP je postao zvezda u usponu EL. Da, Partizan ga je napravio. Posto je trener bio Dule, on je taj koji ga je lansirao. I nismo isti. Vi juniore kupujete i potpisujete da biste ih gledali kako masu peskirima jer ne zelite da ih drugi uzmu. Mi smo skoro svake godine kroz EL izbacivali nekog igraca koji je, potencijalno, imao ozbiljnu karijeru i dobro se prodao...

Valjevska podvala

pre 6 godina

P.S. 
Usput, ne mogu da se ne setim silnih komentatora iz ekspertskog predgrađa, koji su do pre neki mese uporno tvrdili da je on "prevara od igrača" i da koševe daje samo uz pomoć sudija. 
Nažalost, istorija slepaca je istorija Balkana...
(Danilo, 18. jun 2017 12:50)

Ništa drugačiji komentari nisu bili ni o Kaliniću.
Ne generalizuj, eksperata ima sa obe strane brda, samo što nisu svi ostrašćeni kao ti i pojedinci.

antiDebil

pre 6 godina

Bogdana je kao igraca napravio Dragan Jakovljevic.
Prvo je bio ponudjen Zvezdi u vreme kad se borila za opstanak, pa kako nije mogla da plati ni svoje igrace on je zavrsio u Partizanu. Imate tu pricu kad je Jakovljevic gostovao kod Tegija pre nekoliko godina.
Pa lepo vam je rekao vas Grbovic, vi niste napravili igraca od Mice Berica.
Radili ste ono sto sad radi Zvezda, privlacili igrace Evroligom, Pekovic je zavrsio u Partizanu a ne u Hemofarmu, zato sto Misko hoce da mu igraci igraju najjace evropsko takmicenje...
(Dzoni, 18. jun 2017 14:23)

Zitko ???
Pa onda u redu, imate trojicu Bogdanovica u danasnjoj ekipi Aranitovica, Radanova i Simanica, blago vama sve ima da prsti kada oni budu poceli da igraju...ako ikada budu poceli da igraju....imate trojicu Bogdana u ekipi, a po Zitkovim recima ovi su i talentovaniji od Bogdana, sva trojica !!

Mislim da si malo pobrkao stvari, neki tamo Jokic Nikola, mozda scuo za njega, je pre 4 godine ponudjen fmp-zvezdi za 15 000 evra kada se nije borila za opstanak, kada je sve prstalo od para i od miliona.
fmp zvezda nije htela da uzme tog igraca a u istom trenutku je platila Markusu Williamsu 930 000 dolara za jednu sezonu, takodje je Zitko govorio o toj cifri !!!
930 000 dolara dali nekom poluamerikancu a nisu hteli da daju 15 000 evra za Jokica ?!??!?!?
Nego cime je privucen izvesni Aleksanda Djordjevic, ta prica mene interesuje ?

antiDebil

pre 6 godina

Nije dosao sa 16, nego sa 18 a kakva je zver bio pre Partizana vidis u prilozenom tekstu. Tako da MAJSTORE...
(Dzoni, 18. jun 2017 16:41)

Onda ni Teodosic nije ponikao u FMP-u !!
Cela istorija i prica oko mladih igraca i fmp-a u tom slucaju pada u vodu. Cela prica o ponicanju igraca se rusi i to samo da vi ne biste priznale da je Vujosevic od Bogdanovica napravio igraca, hehehhehehe hehehe velika je vasa muka !
Jesi li cuo za Jokica ili nisi ?

Dzoni

pre 6 godina

(antiDebil, 18. jun 2017 19:20)

Kad neko na 3 utakmice final foura protiv najjacih timova u tom trenutku postigne 99 poena, ja mislim da se za njega moze reci da ima 30 poena u rukama.
Sta ti mislis sinovac?
Pa ako je 20 puta rekao, mora negde na netu da ima taj podatak...
Ti si od onih koji veruju u teorije zavere, magiju i alhemiju, tako da sa tobom raspravljati je gubljenje vremena...

zmaj

pre 6 godina

Bravo Bogdane sazreo kao igrac milina je gledati njegove bravure....ostao je stepenik NBA i nadogradnja svega naucenog u evropi...Srecno majstore!! A Dulu hvala sto je to sve prepoznao a Zoc nadogrdio....

antiDebil

pre 6 godina

Bogdanovica nije Vujosevic ucinio igracem i poslao na 1 vec Duda Ivkovic kada ga je sa Nedovicem upario na EP na toj poziciji i od tog momenta Bogdan je postao igrac...do tog momenta u partizanu je imao minutazu kod maga 7 minuta po mecu i grejao klupu,ali slepci i isprani mozgovi naravno da to ne vide jer slepac ne bi bio slepac kada bi mogao da vidi logicno...to je na Balkanu poseban soj ljudi...
(Dejan CZ, 18. jun 2017 14:24)

U pravu si panteru, Bogdanovica je Radonjic ucinio igracem i dao mu sansu, u Partizanu je igrao 2,5 minuta u proseku.
Kakav bre crni Vujosevic, ko je uopste taj, dje se njega seti ???

antiDebil

pre 6 godina

Bogdana je kao igraca napravio Dragan Jakovljevic.
Prvo je bio ponudjen Zvezdi u vreme kad se borila za opstanak, pa kako nije mogla da plati ni svoje igrace on je zavrsio u Partizanu. Imate tu pricu kad je Jakovljevic gostovao kod Tegija pre nekoliko godina.
Pa lepo vam je rekao vas Grbovic, vi niste napravili igraca od Mice Berica.
Radili ste ono sto sad radi Zvezda, privlacili igrace Evroligom, Pekovic je zavrsio u Partizanu a ne u Hemofarmu, zato sto Misko hoce da mu igraci igraju najjace evropsko takmicenje...
(Dzoni, 18. jun 2017 14:23)

Zitko ???
Pa onda u redu, imate trojicu Bogdanovica u danasnjoj ekipi Aranitovica, Radanova i Simanica, blago vama sve ima da prsti kada oni budu poceli da igraju...ako ikada budu poceli da igraju....imate trojicu Bogdana u ekipi, a po Zitkovim recima ovi su i talentovaniji od Bogdana, sva trojica !!

Mislim da si malo pobrkao stvari, neki tamo Jokic Nikola, mozda scuo za njega, je pre 4 godine ponudjen fmp-zvezdi za 15 000 evra kada se nije borila za opstanak, kada je sve prstalo od para i od miliona.
fmp zvezda nije htela da uzme tog igraca a u istom trenutku je platila Markusu Williamsu 930 000 dolara za jednu sezonu, takodje je Zitko govorio o toj cifri !!!
930 000 dolara dali nekom poluamerikancu a nisu hteli da daju 15 000 evra za Jokica ?!??!?!?
Nego cime je privucen izvesni Aleksandar Djordjevic ( celavi prepotenko ), ta prica mene interesuje ?

bosko

pre 6 godina

Ovaj Bogdan ume samo na slabijem rangu takmicenja ili protivnika da odigra dobro, mvp nacionalnog sampionata :( odigra protiv venezuele dobro, porto-rika, pada na ulaz protiv Litvanije, osteti nam budzet RS organizovanjem kvalifikacionog turnira za OI, 0/17 sutira protiv Amera, nadji drugi posao decko.

Zlatko

pre 6 godina

Bogdanovica nije Vujosevic ucinio igracem i poslao na 1 vec Duda Ivkovic kada ga je sa Nedovicem upario na EP na toj poziciji i od tog momenta Bogdan je postao igrac...do tog momenta u partizanu je imao minutazu kod maga 7 minuta po mecu i grejao klupu,ali slepci i isprani mozgovi naravno da to ne vide jer slepac ne bi bio slepac kada bi mogao da vidi logicno...to je na Balkanu poseban soj ljudi...
(Dejan CZ, 18. jun 2017 14:24)


Ekspertu, Bogdanovic je dobio sansu i minutazu tek kada se Vujosevic vratio u Partizan i tada je u finalnoj seriji protiv Zvezde iskocio kroz duele sa Rakocevicem. Zato je i pozvan u reprezentaciju i znalo se sta moze da odigra.
A minutazu nije imao kod Vlade Jovanovica kada nije ulazio ni sa klupe.

warriorsi jos od marculjonisa

pre 6 godina

Neka uzme kes i obezbedi sebi lagodnu buducnost. Igrackim kvalitetima decko to zasluzuje. Zao mi je samo sto ide kod onog Divca, lepse bi bilo videti ga u ozbiljnijoj sredini u odnosu na Kingse.

luther

pre 6 godina

Sledeci je Radanov..mali je zver..za Bogdana se .videlo I u Partizanu da ce decko biti klasa...evo npr kad s epojavio Marinkovic svi ga dizali u nebesa a Dule je cutao..video je da nije to to..to se odmah vidi ko ima srce a ko ne.

bolid

pre 6 godina

Prevara!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nant, 18. jun 2017 13:08)



A ti si u danasnje vreme, realnost.

Danilo

pre 6 godina

Bogdanovica nije Vujosevic ucinio igracem i poslao na 1 vec Duda Ivkovic kada ga je sa Nedovicem upario na EP na toj poziciji i od tog momenta Bogdan je postao igrac...do tog momenta u partizanu je imao minutazu kod maga 7 minuta po mecu i grejao klupu...
(Dejan CZ, 18. jun 2017 14:24)

Samo neka nije Dule, makar morao čovek da bude i slepac i lažov?
Pre EP je Bogdan igrao u EL skoro 18 minuta po meču i već je bio toliko bitan da je otpušten reprezentativac Anđušić već u decembru 2012 kako bi se Bogdan razvijao!
Usput, vi koji ne vidite prst istine pred nosem logike, dogovorite se ko je Bogdana napravio velikim igračem, pošto se pojavljuje nekoliko imena.
Dule naravno nije imao nikakav uticaj, according to blind population?

antiDebil

pre 6 godina

(Dzoni, 18. jun 2017 17:33)

Bogdan dosao u Partizan sa 30 poena u rukama hahahhah hhhahahahahahah hahahahaa.....sta se sa tobom desava sinovac ???
Zitko je bar 20 puta pricao kako zvezdanafmp za sicu nije htela da dovede Jokica, nije im trebao.
Znas li ti kako jezivo po vas izgleda lista igraca koju zvezdana iz ovih ili onih razloga nije htela da dovede, pa i sam Grbovic je bio jedan od njih !!??
Jeste, rekao je Grbovic to za Micu Berica, ali ta njegova prica baca u vodu celu pricu gazda Covica o Teodosicu, Ercegu, mladima i sl., komprende, ponistava sve. Vi panteri po potrebi raspravljate na tu temu mladih igraca kako vama odgovara. Pa ispade da je Tomasevic ponikao u zvezdani a da Krstic nije ponikao u Partizanu iako je Krstic svoju prvu seniorsku sezonu igrao u Partizanu za razliku od Tomasevica....specificni ste vi likovi !!

rale

pre 6 godina

izuzetno taentovan igrač . . fizički talentovaniji od danilovića i djordjevića. . mora da sazri kao ličnost da bi postao superstar . . mnogo je svojeglav

VMP

pre 6 godina

Jedno je sigurno, Bogdan kada oseti da je glavni, o da je nezaustavljiv. Za to mu je potrebno vreme, sto se najbolje videlo u Feneru, tako da ocekujem da za neke dve sezone iskaze svoj pun potencijal u NBA jer je za svaku sredinu potreban period adaptacije. Naravno, ne kazem da nece odmah igrati dobro, ali opet iskljucivo sve zavisi od toga koliku sansu dobije, a nadam se da ce imati tu srecu.

zvezdan

pre 6 godina

Ako sve bude kako treba i ako letos bude dobro igrao za reprezentaciju, a po mogucstvu da se osvoji i neka medalja Bogdanovic ce verovatno biti proglasen za najboljeg kosarkasa Evrope