Petak, 09.06.2017.

16:31

“KD je otišao u oformljen tim, Majami to nije bio“

Lebron Džejms rekao je da njegov prelazak u Majami Hit i Kevin Durentov u Golden Stejt Voriorse ne može da se poredi.

Izvor: PT

“KD je otišao u oformljen tim, Majami to nije bio“ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

nista o nicemu

pre 6 godina

Znaš li ko je bio trener Jordana a ko sve Lebrona?
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 09. jun 2017 22:13)

Fil Dzekson. U Bulsima je debitovao kao trener. Fila Dzeksona kao velicinu mozea da spominjea u Lejkersima i sada Niksima, u Bulsima je bio pocetnik, i to je cinjenica.

Koristiti vise mozga

pre 6 godina

O Drejmondu Grinu:
23.2.2011 Golden Stejt Voriorsi su stekli Troja Marfija i pika sa 2. runde drafta iz 2012. (35. pik = Drejmond Grin) od tadasnjih Nju Dzersi Netsa u zamenu za Brendana Rajta i Dena Gadzurica.
Pise na
https://en.wikipedia.org/wiki/2012_NBA_draft

Dakle, Drejmond Grin je zapravo bio za Netse, ali se godinu dana pre drafta Netsi i GSW napravili razmenu i tako je on postao igrac GSW.

.

pre 6 godina

@JeRemija
GS je tim koji nije dovodio neke zvezde, nego je sastavljen jos pre nekoliko godina od draftovanih igraca koje manje vise niko nije hteo ni smatrao buducim sampionima. Tako da mozemo da kazemo da je onda Kari gradio taj tim, umesto da je npr. kao Lebron zbrisao u Majami, ili eto Oklahomu da sa Durantom i Vestbrukom reseta sve redom. Lebron se sada poredi sa Durantom, jer eto sa Karijem ne moze. A Durant je dosao u tim u koji se bas i nije lako uklopiti, igra fantasticno, ne forsira i ne smatra se glavnim. Dok Lebron trazi da se sve vrti oko njega, to je radio i u Majamiju i u Klivlendu, zato i ima toliko izgubljenih finala. Lebron je sa dva super tima uzeo 3 titule, a uspevao ie da gubi od staraca iz Dalasa i San Antonija i jos nekih, sto pokazuje kako on zna da gradi tim. Prioritet mu je njegov prosek. I sto je najgore, bezi cim kola krenu nizbrdo. Zato sada umesto da gradi tim Klivlenda, on bezi u Lejkerse.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Majkl Džordan nikad nije predložio menadžeru kog igrača da dovedu ,nikad nije dolazio u kancelariju da pita za kojeg igrača smo zainteresovani ...jednostavno bi došao prvog dana treninga i bio zadovoljan ekipom kojom ima - Džeri Kraus generalni menadžer Čikago Bulsa. Jedan jedini i najbolji !!!
(Buca, 09. jun 2017 18:33)

Znaš li ko je bio trener Jordana a ko sve Lebrona?

paspalj chandler

pre 6 godina

(novosadjanin, 9. jun 2017 19:36)
Znaci Love je u Clevelandu od 2012, Monta Ellis je igrao za Minnesotu a nekako je i Igoudala bio u tom trejdu? Ili hoces da kazes da je Green igrao za Cleveland od 2012 do 2014? Zasto se ljudi brukaju u danasnje vreme kada su sve informacije dostupne? Mucni glavom, klikni misem.

Bojan

pre 6 godina

(M :-D, 09. jun 2017 21:28)
nope, nije se desilo
najbolji skor su imali Lejkersi 2001. 15-1
Filadelfija 82. ili tako nesto je imal 12-1, ali tad je bila jedna runda manje u plejofu.
znaci Voriorsi bi cak i sa 16-1 imali najbolji skor u plejofu
uz to, 13 uzastopnih pobeda u plejofu je bio dosadasnji rekord, GSW ima 15 sad

Bojan

pre 6 godina

(nista o nicemu, 9. jun 2017 19:39)
Lebron je dosao sa 19 godina u ligu, znaci klinac koji ima idole koje zeli da dostigne. Njegov idol je tada bio MJ i hteo je da bude dobar kao i on, zato je uzeo broj 23. Zar je to problem.
Kobi je uzeo broj 24 u Lejkersima kada je bio slobodan, je l mislis da nije imao slicne motive (za jedan bolji od svoga idola)
pa i Majkl je usao u ligu sa brojem 23 u zelji da bude pola dobar kao svoj brat (kada su bulsi povukli broj 23 i kad se vratio iz penzije, igrao je u broju 45)
da li to znaci sad da su svi oni bili optereceni svojim idolima? ili su samo nasli razlog da ih nesto u nekom trenutku pokrene.
(novosadjanin, 9. jun 2017 19:36)
ne, Greena je draftovao GSW

(SNSveštenici, 9. jun 2017 19:26)
Bos i Vejd su bili sjajni igraci i pre formiranja velike trojke u Majamiju, to je nesporno, ono sto Lebron ovde kaze je da su oni dosli i poceli da grade tim ispocetka, za razliku od Durentovog prikljucivanja dominantnom timu. Sto nije nikakav problem.

Sto se tice Kevina Lava, nikad gan isam cenio, ni pre dolask u Klivlend, nikad Minesotu ni u plejof nije uveo, ne mogu da ga cenim nesto posebno.

bla

pre 6 godina

Majkl Džordan nikad nije predložio menadžeru kog igrača da dovedu ,nikad nije dolazio u kancelariju da pita za kojeg igrača smo zainteresovani ...jednostavno bi došao prvog dana treninga i bio zadovoljan ekipom kojom ima - Džeri Kraus generalni menadžer Čikago Bulsa. Jedan jedini i najbolji !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Buca, 9. jun 2017 18:33)

da li ti zaista verujes da ga nista nisu pitali kada su dovodili igrace? mozes na netu da nadjes kada su ga pitali da li da trejduju pipena sta je odgovorio.

Bojan

pre 6 godina

(Buca, 9. jun 2017 18:33)
ovo jednostavno nije tacno
(nista o nicemu, 9. jun 2017 18:13)
cek, sad ne sme covek da ima biznis planove posle kosarke? ako je MJ kupio klub, i Lebron hoce da kupi klub, tvoja logika je da to radi zobg kompleksa, an e zbogtoga sto vec pokazuje aspiracije za ucestvovanje u trejdovima i formiranjima ekipe. pored toga, nije kao da je Majkl ostavio neki trag u ligi kao vlasnik kluba da bi Lebron imao zelju da ga sustize.
(Lav, 9. jun 2017 18:12)
ok, konferencijskih titula bi imao manje, ali da bi osvojio titulu mora se pobediti i tim sa zapada. Dakle, Lebron bi imao nekoliko finala manje, ali isti broj titula i da je igrao sa svojim ekipama na zpaadu.

nista o nicemu

pre 6 godina

(nista o nicemu, 9. jun 2017 18:13)
cek, sad ne sme covek da ima biznis planove posle kosarke? ako je MJ kupio klub, i Lebron hoce da kupi klub, tvoja logika je da to radi zobg kompleksa, an e zbogtoga sto vec pokazuje aspiracije za ucestvovanje u trejdovima i formiranjima ekipe. pored toga, nije kao da je Majkl ostavio neki trag u ligi kao vlasnik kluba da bi Lebron imao zelju da ga sustize.
(Lav, 9. jun 2017 18:12)

Hoces da kazes da je broj 23 na ledjima, prica kako zeli da bude GOAT i kupovina kluba slucajnost?
Kako da ne.

SNSveštenici

pre 6 godina

Za sve genijalce košarke koji govore o Vejdu, Bošu i Lavu kao da su Pot, Štimac i Semih Erden u pitanju, malo statistike:

Bošova sezona pre dolaska u Majami: 24pts, 11reb.
Vejdova sezona pre dolaska Boša i LeBrona: 27pts, 6,5ast, 5reb.
LeBronova sezona pre dolaska u Majami: 30pts, 8,6ast, 7reb.

I najzanimljivije u ovoj priči, Kevin Lav, koji se ovde predstavlja kao slabija verzija Raduljice, sezona pre potpisivanja sa Klivlendom: 26pts, 13reb. Godinama najbolji skakač i ofanzivno jako dominantan igrač u ligi, potpisao je za Klivlend jer je LeBron to hteo. LeBron koji je sezonu pre povratka u Klivlend imao: 27pts, 7reb, 6ast.

Istina je da je Golden Stejt bila najjača ekipa pre dolaska Durenta, ali potpisao je jedan Durent a govori se o tome da je veća prevara od dolaska LeBrona i Boša odnosno LeBrona i Lava koji su tada bili medju najdominantnijim igračima lige. A Golden Stejt to radi bez nekih čudnih trejdova i dolaska po (bar) dva top3 igrača lige.

Uostalom, Džordan prvih šest godina nije bio ni blizu prstena, pa nije napustio tim da bi igrao sa Birdom/Vilkinsom/Medžikom/Ervingom u nekoj ekipi. Ostao je i gubio je u Čikagu, dok nije postao najbolji i najuspešniji košarkaš svih vremena. Što LeBron nikad neće biti baš zbog svog odlaska/povratka koji se predstavljaju kao delo heroja a zapravo je čisto ucenjivanje ekipa da dovedu ono najbolje iz lige da bi i on potpisao i osvojio ligu.

novosadjanin

pre 6 godina

Za sve one koji kazu da je Green-a draftovao GSW, ne brukajte se. Draftovao ga je Cleavlend, i pustili su ga u trejdu za Kevina Love-a a u taj trejd je bio ukljucen i Monta Elis koji je tad otisao u Minesotu, Green u GSW a Love u Cleavlend. I GM Cleavlenda sam kaze da mu je taj trejd Green-a najveca greska u karijeri. A i Iguodala je doveden u trejdu, Shawn Livingston (ne znam koliko vas zna da je on 3 pik sa drafta) je takodje doveden u draftu, tako da molim vas, u celoj ekipi imaju samo 2 svoja draftovana igraca. Sportski pozdrav.

Miloš Đinobilić

pre 6 godina

Ovo da se Lebron meša u trejd politiku tima predstavljate ovde kao nešto nenormalno, bahato, prepotentno ahahaha kakve ste neznalice. Svaki kapiten tima biva pitan da predloži neki trejd i koga bi voleo da mu klub dovede. To čak ima i na igrici NBA 2k11 My player mode, verovatno ima i na novijim, a ja pričam o igrici od pre 7 godina. Dakle to je nešto normalno, ne vidim što mu to predstavljate kao neki minus. Verovatno se i u raspalom Bruklinu njihov najbolji igrač nešto pita, pa ne vidim razlog zašto ne bi i jedan Džejms. Sad, kakve je igrače doveo, to je druga stvar...

nista o nicemu

pre 6 godina

Majkl Džordan nikad nije predložio menadžeru kog igrača da dovedu ,nikad nije dolazio u kancelariju da pita za kojeg igrača smo zainteresovani ...jednostavno bi došao prvog dana treninga i bio zadovoljan ekipom kojom ima - Džeri Kraus generalni menadžer Čikago Bulsa. Jedan jedini i najbolji !!!
(Buca, 09. jun 2017 18:33)

Verovatno da jeste, ali nije izaslo u javnost. MJ je trazii da se draftuju igraci sa njegovog koledza iskljucivo, makar sedeli na klupi ceo mec ako nemaju kvalitet. Rodman je dosao tek posto je MJ dozvolio zbog njegove istorije u Pistonsima. Bottom line - svi se oni pitaju, samo Lebron to radi javno sto je ruzno

mare

pre 6 godina

Pa GSW je najsportskija moguća NBA priča. Oni su svoj kostur Grin-Kari-Tompson draftovali, oni su dobro planirali jer ovi nisu bili top klasa na draftu ali ispalo je da su ol star igrači. Karija su čekali da stasa dugi niz godina. Sad su samo doveli Durenta kao free agenta.

jorgovan

pre 6 godina

I jest i nije, Golden state je vec prejak bio i bez Duranta ali i Lebron je otisao u dosta jak tim, Wade je bio na svome vrhuncu i znao je da mu samo jos par kockica treba da bi se sve poslozilo.
(Candreva, 9. jun 2017 16:38)
Ko li je tebi dao ove pluseve.Vejd bio na vrhuncu 2011? Jesi ti pratio NBA uopste. Bosh bio top 3 igraca lige neko rece? Da se covek prekrsti :)
Nije mi jasno kad je Lebron zakazao u finalu 2011 kako Vejd na vrhuncu i Bosh top 3 igrac lige nisu preuzeli stvar u svoje ruke i pobedili Dalas.
Ja ne znam da li ste vi poslusali Lebronovu izjavu. Covek je rekao da je Miami bio ekipa oformljena ekipa te godine, ako se secate u toku prve sezone su imali dosta padova i nije izgledalo da ce uspeti da stignu do finala.
U svakom slucaju Durent je presao u ekupu koja je u prethodnoj sezoni imala najbolji rezultat u istoriji nba u regularnom delu i iste sezone onako prokockala titulu finalu. GS je gotov proizvod a Majami 2010 nije bio ni 10ti deo toga i to su cinjenice. Ko je draftovao koga,ko je trejdovao cemu je to bitno u ovoj diskusiji?

funfact

pre 6 godina

Kako se svi hvataju za pikove golden stejta pa sta ako su ih draftovali sa visokih pozicija oni su postali all star igraci pre nego sto je kd dosao a nisu se uz njega razvili ili tako nesto.Nisu bili talenti pa da proba da napravi dobar tim vec oformljeni igraci sa odlicnim kerom na klupi.

Lav

pre 6 godina

Zasto kukavica Lebron Dzejms ne predje na zapad da igra da vidimo koliko titula ce osvojiti, kada pred veliko finale treba da dobije npr Oklahomu San Antonio i Golden Stejt, kukavica Lebron Dzejms!

nista o nicemu

pre 6 godina

On hoce da bude vlasnik tima? Vlasnik? 23, jurim duh iz Cikaga, hocu da budem vlasnik tima. Covece, on ima kompleks od Dzordana, opasan.

1

pre 6 godina

Ako kazete za Wade-a da je bio na vrhuncu 2010 onda verovatno pratite kosarku od 2009, 2006 je bio ubedljivo najbolji u finalu a od 2010 je imao dosta problema sa povredama i nije bio kao pre

patko

pre 6 godina

Ovde se prica o Lavu i Bosu kao da su Bird i Garnet, Korver je Redzi Miler, a Batije je bio Barkli svojevremeno.. Ultra super mega giga timovi samoproklamovanog kralja. Istina je da sam bira svoje timove, i to radi jer moze, ne zato sto je sam sebe prozvao kraljem pa mu se udodvaravaju. U stanju je sam da sklopi komplet ekipu i da ih vodi kako na terenu tako i van njega godinama u finala i da ga pritom saigraci ne samo podrzavaju sve vreme nego svi u njemu vide uzora. Jedan Vejd ga gleda kao Boga, to nije slucajno. Covek je cudo prirode i u fizickom i psihickom smislu i to ljudi koji su oko njega vide i osete i otud tolika sloboda u izboru timova i zvanja akcija i svega ostalog. Njemu je tesko trener bilo sta da kaze i objasni a kamoli vice jer on vidi sve i zna sve. Ali kada bi Zeljko otisao u Klivlend...To bih voleo da vidim :)

lonzo ball

pre 6 godina

@lebron je gradio tim kd je dosao u jedan od najboljih timova ikada i nije morao prstom da mrdne a lebron da se nije toliko trudio i dovodio igrace ne bi mu zapao tim jaci od onog clevlenda iz prvog njegovog mandata

Buca

pre 6 godina

Majkl Džordan nikad nije predložio menadžeru kog igrača da dovedu ,nikad nije dolazio u kancelariju da pita za kojeg igrača smo zainteresovani ...jednostavno bi došao prvog dana treninga i bio zadovoljan ekipom kojom ima - Džeri Kraus generalni menadžer Čikago Bulsa. Jedan jedini i najbolji !!!

Samo čovek

pre 6 godina

Mozda je najbolji igrac danasnjice mozda je u top 3 svih vremena, mozda ce statisticki biti i najbolji ikad, ali nikad nece imati karakter pobednika koji je toliko bio izrazen kod Leteceg Majka i kod Kobija. Nema svrhe raspravljati ko je najbolji ikad ili ko je od koga bolji ukusi su jednostavno razliciti, ali stil i nacin igre jednostavno je nesto najbitnije za mene kao simpatizera. Uvek cu vise voleti da gledam Kobija od Lebrona, Mesija od Ronalda, Rodzera od Nadala (Noleta ne mogu racunati pristrasan sam), stvar je u magiji koju poseduju, ne u njihovim statistickim kategorijama.

Steven8

pre 6 godina

Svestenik..decko,ne radi se o tome ko je igrace je imao..vec o tome da je postojao neki sistem igre i poznVAnja igraca medjusobno..ajde razmisljaj malo, sta ste odmah krenuli da ga prozivate..ja ga ne gotivkm nista specijalno..al razumem sta kaze covek..

JeRemija

pre 6 godina

@Boston
Brajant sam? A Šekil O Nil?! Njega se ne sečaš? Solidno je taj momak igrao:) Bio je samo mvp sva tri NBA finala u kojima je igrao. Proveri kako je Kobi u njima odigrao.

zekan17

pre 6 godina

Morali ste od pocetka jer ste vestacki klub napravili sa 4-i vrhunska pojacanja. Takva je situacija i u Klivlendu. Voleo bih da predjea u neki prosecan klub kakva je bila donedavno Oklahoma ,pa bih te video

Guja

pre 6 godina

Za mene je LeBron najbolji igrač današnjice, ali zaista me je sramota kad čitam šta sve čovek izjavljuje. Čovek koji je zarad prstena bežao i vraćao se, smenjivao trenere, terao i dovodio igrače, davao ugovore itd a pritom je osvojio "samo" 3 prstena. Poslednji čovek u istoriji košarke koji treba da deli moralne lekcije.

Danilo

pre 6 godina

Ovde je preveden samo mali deo njegovog odgovora kojim on pravi razliku između njegovih transfera i Durentovog?!
Sam posle priznaje da je sve po pravilima igre, da je interes publike sve veći i da je gledanost finalne serije nezapamćena.
Dodaje da kada bude vlasnik kluba, a to mu je ambicija, ima da pokupuje sve najbolje što bude mogao.
Durent je sledio sportski motiv za razliku od većine igrača koji isključivo jure lovu, i to se mora poštovati.
Durent, a ni bilo ko drugi, nije zadužen za razvoj slabih timova, već isključivo da pobeđuje i da osvaja titule.
To je primarni motiv svakog velikog sportiste, sve ostalo su bonusi.
Usput, Barkli, poznat po zmijskom jeziku, za Durenta kaže da je jedna od najfinijih osoba koje upoznao u životu.
Ne kaže to za Lebrona ili Kobija.
P.S.
Velika anekta na OI u Atini pokazala je da bi 95% učesnika radi zlatne medalje pristalo da živi još samo jednu godinu života?!
O tome je reč, a ne o držanju moralnih lekcija...

Boston

pre 6 godina

Pa tada nije bilo tima kao sto je GSW da ima mesta za dolazak Ol-Star igraca i plus konkurenti za titulu. Da je bilo takvog tima on bi tamo otisao. Zakljucak je da su obojica uradili isto. Jos kad krenu da mi uporedjuju procente suta Lebrona i Brajanta koji je sve morao sam uz podrsku Gasola i to je pobedio Seltikse sa velikom trojkom Pirs, Garnet, Alen.

Ilgauskas

pre 6 godina

Lebronov odlazak u Majami i spajanje sa Vejdom i Bošom je razočarao svakog normalnog ljubitelja košarke. Ja ne znam ko voli da gleda celu sezonu kad postoji tim daleko jači od drugog najjačeg tima i gde se unapred zna kome će titula. Pa ipak, na radost većine ljubitelja košarke, Dalas je pobedio u finalu 2011. i time pokazao da Majami nije nepobediv. Majami je na kraju uzeo 2 titule u 4 sezone, što je skroz prihvatljivo i daleko od onoga čega smo se plašili - da im neće moći niko ništa. San Antonija su jedva pobedili 4-3 2013. i ubedljivo izgubili 2014. 4-1. Golden Stejt je pre dolaska Durenta bio najjači tim, ali nije se smatrao nepobedivim. Ja ne znam kome može da se sviđa sadašnje stanje stvari u kojem se sve zna unapred. Finale 2018: Golden Stejt - Klivlend; finale 2019: Golden Stejt - Klivlend; pitanje je samo da li će Klivlend dobiti više od jedne utakmice po seriji ili samo jednu ili najverovatnije manje od jedne odnosno nula pobeda. Golden Stejt ako ostanu Durent, Klej, Kari i Grin na okupu mogu da osvoje sledećih 5 titula bez problema. Da li se isplati ne spavati noću kao sav normalan svet da bi gledo ligu u kojoj jedan tim nema nikakvu konkurenciju?

petronije

pre 6 godina

pre lebronovog dolaska pat Riley je već izgradio bazu sa titulom.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (delboy, 9. jun 2017 17:20)

O čemu pričaš, druže? Majami je titulu osvojio 2006, a od 2006. pa do dolaska Lebrona i Boša, Majami je ili ispadao u prvoj rundi plejofa ili se nije ni kvalifikovo za plejof u ovoj istoj istočnoj konferenciji koju pljujemo. U pravu je Lebron, on je učestvovao u stvaranju velikog tima, a Durent je došao u već velik tim koji su mnogi poredili sa Čikagom iz '96.

LbJ

pre 6 godina

Pre 10 dana sve komentari pohvale i divljenja za Lebrona, a sad kada gubi, isti ti ljudi su protiv njega. Najužasnije nešto je promena ispravnog mišljenja kada je to mišljenje u krizi održanja. Kako jadno.

maratonac

pre 6 godina

Govori covek koji igra u timu sa ubedljivo najvecim salary cap-om u ligi. Dovodio je igrace sam kako je hteo i opet nimalo stida kod njega.

JeRemija

pre 6 godina

Čovek je u pravu 100 posto! No ne sumnjam da će se pojaviti dežurni pljuvači sa nekim njihovim viđenjem situacije...
Golden Stejt je prošle sezone oborio rekord lige u broju pobeda, na jedvite jade su izgubili titulu( prvi put u istoriji jedna ekipa okrenula na 1:3) i na sve to im dođe najbolji ofanzivni igrač sveta Durent koji je btw taj isti Golden Stejt zamalo izbacio u Finalu konferencije!!
Sa druge strane Lebron je otišao u Majami koji je bio negde u sredini NBA po kvalitetu ali dolasjom LBJ i Boša kvalitet im rapidno skače i igraju 4 finala zaredom. Ipak, taj Majami je slabiji od današnjih Voriorsa koji su verovatno najjača ofanzivna sila ikada!

Brkajlo

pre 6 godina

Kakav tajming ove izjave.. Vrlo loš po LeBrona, taman da zapečati priču o najboljem.. Imao je autonomiju kakvu nijedan trener nema u transfer politici, u taktici i svemu, a sada ovako nešto. U najmanju ruku nekorektno i očigledno traženje izgovora.
Stoji da je Durent došao u mnogo jaku ekipu, ali zar nije bilo tada stavova: trebaće im 4 lopte, pogrešnu poziciju popunjavaju i slično.. Ne navijam za GS, ne podržavam ovakve transfere, ali zar nije postojala mogućnost da im taj transfer razbije koncept igre? Na kraju krajeva, koliko znam Kari je i dalje 6-7 naplaćeniji u GS, što znači da je direktno zaslužan za prostor u seleri kepu. I pored toga, opet su jeftiniji tim od Klivlenda.. po svemu tome, nikako kraljevska izjava LeBrona.

Bogdan123

pre 6 godina

Nije bio oformljen, ali ste se spremali da oformite gde je samo Vejd bio draftovan od strane Majamija, svi ostali igraci dovedeni da se napravi super tim. U GS-u su igraci vecinom pokupljeni na draftu i to ukoliko se ne varam (mucno mi da guglam) ni jedan igrac nije bio u top 5 na draftu. Ni jedan igrac na svetu nije osudjen da provede celu svoju karijeru u jednom timu. A imam osecaj da ce za par godina kada se bas uigraju, ovo sto sada govore za GS, verovatno govoriti i za Filadelfiju.

Pera

pre 6 godina

Lebron je najbolji igrac danasnjice, ali brate mili u koji god tim da je otisao sam ga je napravio, u majami otisao kod Vejda, osim Haslema doveo sve igrace koje je hteo, u CLE opet dosao kod Irvinga, doveo sve ostale koje je hteo. Sve se vrti oko njega. Odlazio je i formirao najjace timove u konferenciji, bio i trener i plej i glavni strelac, i utabao je ostalima put da urade isto. Kao sto je uradio KD. Ponavljam Lebron jedte najbolji i najdominantniji igrac danasnjice.

scholes

pre 6 godina

A da je npr. oformio tim sa Lenardom, Volom, Dejvisom i Taunsom onda bi to bila druga priča jer ne igraju trenutno zajedno. Licemerna izjava. Boli onaj poslednji poraz očigledno, a kako i ne bi.

SNSveštenici

pre 6 godina

Hahah najbolji igrač lige morao da "gradi" nešto u Majamiju a poveo sa sobom Boša koji je tad bio top 4 igrač u ligi da igraju zajedno sa Vejdom koji je tada bio top 3 igrač u ligi. Presmešna izjava.

Golden Stejt je izuzev Durenta sklopio ekipu preko drafta i to većinom niskim pikovima, Green 35 pik, Tompson 11 pik, Kari 7 pik naspram Irvinga i Lebrona koji su obojica bili prvi pik, Kevina Lava koji je bio peti pik a kad je prešao u Klivlend takodje bio top 5 igrač lige kao onomad Boš, neverovatno dominantan u Minesoti, sjajan skakač i vrhunski napadač tada. Nismo svi klinci pa da se ložimo na "Kralja", niti su svi klinci kojima je drago što je Golden Stejt tu gde jeste, na vrhu, zaslužno, zbog rada truda i uklapanje stvorene ekipe, a ne zbog trejdova (LeBron, Bosh, Wade / LeBron, Irving, Love).

Candreva

pre 6 godina

I jest i nije, Golden state je vec prejak bio i bez Duranta ali i Lebron je otisao u dosta jak tim, Wade je bio na svome vrhuncu i znao je da mu samo jos par kockica treba da bi se sve poslozilo.

Bogdan123

pre 6 godina

Nije bio oformljen, ali ste se spremali da oformite gde je samo Vejd bio draftovan od strane Majamija, svi ostali igraci dovedeni da se napravi super tim. U GS-u su igraci vecinom pokupljeni na draftu i to ukoliko se ne varam (mucno mi da guglam) ni jedan igrac nije bio u top 5 na draftu. Ni jedan igrac na svetu nije osudjen da provede celu svoju karijeru u jednom timu. A imam osecaj da ce za par godina kada se bas uigraju, ovo sto sada govore za GS, verovatno govoriti i za Filadelfiju.

Brkajlo

pre 6 godina

Kakav tajming ove izjave.. Vrlo loš po LeBrona, taman da zapečati priču o najboljem.. Imao je autonomiju kakvu nijedan trener nema u transfer politici, u taktici i svemu, a sada ovako nešto. U najmanju ruku nekorektno i očigledno traženje izgovora.
Stoji da je Durent došao u mnogo jaku ekipu, ali zar nije bilo tada stavova: trebaće im 4 lopte, pogrešnu poziciju popunjavaju i slično.. Ne navijam za GS, ne podržavam ovakve transfere, ali zar nije postojala mogućnost da im taj transfer razbije koncept igre? Na kraju krajeva, koliko znam Kari je i dalje 6-7 naplaćeniji u GS, što znači da je direktno zaslužan za prostor u seleri kepu. I pored toga, opet su jeftiniji tim od Klivlenda.. po svemu tome, nikako kraljevska izjava LeBrona.

Candreva

pre 6 godina

I jest i nije, Golden state je vec prejak bio i bez Duranta ali i Lebron je otisao u dosta jak tim, Wade je bio na svome vrhuncu i znao je da mu samo jos par kockica treba da bi se sve poslozilo.

SNSveštenici

pre 6 godina

Hahah najbolji igrač lige morao da "gradi" nešto u Majamiju a poveo sa sobom Boša koji je tad bio top 4 igrač u ligi da igraju zajedno sa Vejdom koji je tada bio top 3 igrač u ligi. Presmešna izjava.

Golden Stejt je izuzev Durenta sklopio ekipu preko drafta i to većinom niskim pikovima, Green 35 pik, Tompson 11 pik, Kari 7 pik naspram Irvinga i Lebrona koji su obojica bili prvi pik, Kevina Lava koji je bio peti pik a kad je prešao u Klivlend takodje bio top 5 igrač lige kao onomad Boš, neverovatno dominantan u Minesoti, sjajan skakač i vrhunski napadač tada. Nismo svi klinci pa da se ložimo na "Kralja", niti su svi klinci kojima je drago što je Golden Stejt tu gde jeste, na vrhu, zaslužno, zbog rada truda i uklapanje stvorene ekipe, a ne zbog trejdova (LeBron, Bosh, Wade / LeBron, Irving, Love).

scholes

pre 6 godina

A da je npr. oformio tim sa Lenardom, Volom, Dejvisom i Taunsom onda bi to bila druga priča jer ne igraju trenutno zajedno. Licemerna izjava. Boli onaj poslednji poraz očigledno, a kako i ne bi.

mare

pre 6 godina

Pa GSW je najsportskija moguća NBA priča. Oni su svoj kostur Grin-Kari-Tompson draftovali, oni su dobro planirali jer ovi nisu bili top klasa na draftu ali ispalo je da su ol star igrači. Karija su čekali da stasa dugi niz godina. Sad su samo doveli Durenta kao free agenta.

Guja

pre 6 godina

Za mene je LeBron najbolji igrač današnjice, ali zaista me je sramota kad čitam šta sve čovek izjavljuje. Čovek koji je zarad prstena bežao i vraćao se, smenjivao trenere, terao i dovodio igrače, davao ugovore itd a pritom je osvojio "samo" 3 prstena. Poslednji čovek u istoriji košarke koji treba da deli moralne lekcije.

Pera

pre 6 godina

Lebron je najbolji igrac danasnjice, ali brate mili u koji god tim da je otisao sam ga je napravio, u majami otisao kod Vejda, osim Haslema doveo sve igrace koje je hteo, u CLE opet dosao kod Irvinga, doveo sve ostale koje je hteo. Sve se vrti oko njega. Odlazio je i formirao najjace timove u konferenciji, bio i trener i plej i glavni strelac, i utabao je ostalima put da urade isto. Kao sto je uradio KD. Ponavljam Lebron jedte najbolji i najdominantniji igrac danasnjice.

JeRemija

pre 6 godina

Čovek je u pravu 100 posto! No ne sumnjam da će se pojaviti dežurni pljuvači sa nekim njihovim viđenjem situacije...
Golden Stejt je prošle sezone oborio rekord lige u broju pobeda, na jedvite jade su izgubili titulu( prvi put u istoriji jedna ekipa okrenula na 1:3) i na sve to im dođe najbolji ofanzivni igrač sveta Durent koji je btw taj isti Golden Stejt zamalo izbacio u Finalu konferencije!!
Sa druge strane Lebron je otišao u Majami koji je bio negde u sredini NBA po kvalitetu ali dolasjom LBJ i Boša kvalitet im rapidno skače i igraju 4 finala zaredom. Ipak, taj Majami je slabiji od današnjih Voriorsa koji su verovatno najjača ofanzivna sila ikada!

JeRemija

pre 6 godina

@Boston
Brajant sam? A Šekil O Nil?! Njega se ne sečaš? Solidno je taj momak igrao:) Bio je samo mvp sva tri NBA finala u kojima je igrao. Proveri kako je Kobi u njima odigrao.

Ilgauskas

pre 6 godina

Lebronov odlazak u Majami i spajanje sa Vejdom i Bošom je razočarao svakog normalnog ljubitelja košarke. Ja ne znam ko voli da gleda celu sezonu kad postoji tim daleko jači od drugog najjačeg tima i gde se unapred zna kome će titula. Pa ipak, na radost većine ljubitelja košarke, Dalas je pobedio u finalu 2011. i time pokazao da Majami nije nepobediv. Majami je na kraju uzeo 2 titule u 4 sezone, što je skroz prihvatljivo i daleko od onoga čega smo se plašili - da im neće moći niko ništa. San Antonija su jedva pobedili 4-3 2013. i ubedljivo izgubili 2014. 4-1. Golden Stejt je pre dolaska Durenta bio najjači tim, ali nije se smatrao nepobedivim. Ja ne znam kome može da se sviđa sadašnje stanje stvari u kojem se sve zna unapred. Finale 2018: Golden Stejt - Klivlend; finale 2019: Golden Stejt - Klivlend; pitanje je samo da li će Klivlend dobiti više od jedne utakmice po seriji ili samo jednu ili najverovatnije manje od jedne odnosno nula pobeda. Golden Stejt ako ostanu Durent, Klej, Kari i Grin na okupu mogu da osvoje sledećih 5 titula bez problema. Da li se isplati ne spavati noću kao sav normalan svet da bi gledo ligu u kojoj jedan tim nema nikakvu konkurenciju?

maratonac

pre 6 godina

Govori covek koji igra u timu sa ubedljivo najvecim salary cap-om u ligi. Dovodio je igrace sam kako je hteo i opet nimalo stida kod njega.

Boston

pre 6 godina

Pa tada nije bilo tima kao sto je GSW da ima mesta za dolazak Ol-Star igraca i plus konkurenti za titulu. Da je bilo takvog tima on bi tamo otisao. Zakljucak je da su obojica uradili isto. Jos kad krenu da mi uporedjuju procente suta Lebrona i Brajanta koji je sve morao sam uz podrsku Gasola i to je pobedio Seltikse sa velikom trojkom Pirs, Garnet, Alen.

Danilo

pre 6 godina

Ovde je preveden samo mali deo njegovog odgovora kojim on pravi razliku između njegovih transfera i Durentovog?!
Sam posle priznaje da je sve po pravilima igre, da je interes publike sve veći i da je gledanost finalne serije nezapamćena.
Dodaje da kada bude vlasnik kluba, a to mu je ambicija, ima da pokupuje sve najbolje što bude mogao.
Durent je sledio sportski motiv za razliku od većine igrača koji isključivo jure lovu, i to se mora poštovati.
Durent, a ni bilo ko drugi, nije zadužen za razvoj slabih timova, već isključivo da pobeđuje i da osvaja titule.
To je primarni motiv svakog velikog sportiste, sve ostalo su bonusi.
Usput, Barkli, poznat po zmijskom jeziku, za Durenta kaže da je jedna od najfinijih osoba koje upoznao u životu.
Ne kaže to za Lebrona ili Kobija.
P.S.
Velika anekta na OI u Atini pokazala je da bi 95% učesnika radi zlatne medalje pristalo da živi još samo jednu godinu života?!
O tome je reč, a ne o držanju moralnih lekcija...

Samo čovek

pre 6 godina

Mozda je najbolji igrac danasnjice mozda je u top 3 svih vremena, mozda ce statisticki biti i najbolji ikad, ali nikad nece imati karakter pobednika koji je toliko bio izrazen kod Leteceg Majka i kod Kobija. Nema svrhe raspravljati ko je najbolji ikad ili ko je od koga bolji ukusi su jednostavno razliciti, ali stil i nacin igre jednostavno je nesto najbitnije za mene kao simpatizera. Uvek cu vise voleti da gledam Kobija od Lebrona, Mesija od Ronalda, Rodzera od Nadala (Noleta ne mogu racunati pristrasan sam), stvar je u magiji koju poseduju, ne u njihovim statistickim kategorijama.

Lav

pre 6 godina

Zasto kukavica Lebron Dzejms ne predje na zapad da igra da vidimo koliko titula ce osvojiti, kada pred veliko finale treba da dobije npr Oklahomu San Antonio i Golden Stejt, kukavica Lebron Dzejms!

nista o nicemu

pre 6 godina

On hoce da bude vlasnik tima? Vlasnik? 23, jurim duh iz Cikaga, hocu da budem vlasnik tima. Covece, on ima kompleks od Dzordana, opasan.

SNSveštenici

pre 6 godina

Za sve genijalce košarke koji govore o Vejdu, Bošu i Lavu kao da su Pot, Štimac i Semih Erden u pitanju, malo statistike:

Bošova sezona pre dolaska u Majami: 24pts, 11reb.
Vejdova sezona pre dolaska Boša i LeBrona: 27pts, 6,5ast, 5reb.
LeBronova sezona pre dolaska u Majami: 30pts, 8,6ast, 7reb.

I najzanimljivije u ovoj priči, Kevin Lav, koji se ovde predstavlja kao slabija verzija Raduljice, sezona pre potpisivanja sa Klivlendom: 26pts, 13reb. Godinama najbolji skakač i ofanzivno jako dominantan igrač u ligi, potpisao je za Klivlend jer je LeBron to hteo. LeBron koji je sezonu pre povratka u Klivlend imao: 27pts, 7reb, 6ast.

Istina je da je Golden Stejt bila najjača ekipa pre dolaska Durenta, ali potpisao je jedan Durent a govori se o tome da je veća prevara od dolaska LeBrona i Boša odnosno LeBrona i Lava koji su tada bili medju najdominantnijim igračima lige. A Golden Stejt to radi bez nekih čudnih trejdova i dolaska po (bar) dva top3 igrača lige.

Uostalom, Džordan prvih šest godina nije bio ni blizu prstena, pa nije napustio tim da bi igrao sa Birdom/Vilkinsom/Medžikom/Ervingom u nekoj ekipi. Ostao je i gubio je u Čikagu, dok nije postao najbolji i najuspešniji košarkaš svih vremena. Što LeBron nikad neće biti baš zbog svog odlaska/povratka koji se predstavljaju kao delo heroja a zapravo je čisto ucenjivanje ekipa da dovedu ono najbolje iz lige da bi i on potpisao i osvojio ligu.

Buca

pre 6 godina

Majkl Džordan nikad nije predložio menadžeru kog igrača da dovedu ,nikad nije dolazio u kancelariju da pita za kojeg igrača smo zainteresovani ...jednostavno bi došao prvog dana treninga i bio zadovoljan ekipom kojom ima - Džeri Kraus generalni menadžer Čikago Bulsa. Jedan jedini i najbolji !!!

zekan17

pre 6 godina

Morali ste od pocetka jer ste vestacki klub napravili sa 4-i vrhunska pojacanja. Takva je situacija i u Klivlendu. Voleo bih da predjea u neki prosecan klub kakva je bila donedavno Oklahoma ,pa bih te video

LbJ

pre 6 godina

Pre 10 dana sve komentari pohvale i divljenja za Lebrona, a sad kada gubi, isti ti ljudi su protiv njega. Najužasnije nešto je promena ispravnog mišljenja kada je to mišljenje u krizi održanja. Kako jadno.

nista o nicemu

pre 6 godina

(nista o nicemu, 9. jun 2017 18:13)
cek, sad ne sme covek da ima biznis planove posle kosarke? ako je MJ kupio klub, i Lebron hoce da kupi klub, tvoja logika je da to radi zobg kompleksa, an e zbogtoga sto vec pokazuje aspiracije za ucestvovanje u trejdovima i formiranjima ekipe. pored toga, nije kao da je Majkl ostavio neki trag u ligi kao vlasnik kluba da bi Lebron imao zelju da ga sustize.
(Lav, 9. jun 2017 18:12)

Hoces da kazes da je broj 23 na ledjima, prica kako zeli da bude GOAT i kupovina kluba slucajnost?
Kako da ne.

1

pre 6 godina

Ako kazete za Wade-a da je bio na vrhuncu 2010 onda verovatno pratite kosarku od 2009, 2006 je bio ubedljivo najbolji u finalu a od 2010 je imao dosta problema sa povredama i nije bio kao pre

petronije

pre 6 godina

pre lebronovog dolaska pat Riley je već izgradio bazu sa titulom.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (delboy, 9. jun 2017 17:20)

O čemu pričaš, druže? Majami je titulu osvojio 2006, a od 2006. pa do dolaska Lebrona i Boša, Majami je ili ispadao u prvoj rundi plejofa ili se nije ni kvalifikovo za plejof u ovoj istoj istočnoj konferenciji koju pljujemo. U pravu je Lebron, on je učestvovao u stvaranju velikog tima, a Durent je došao u već velik tim koji su mnogi poredili sa Čikagom iz '96.

Bojan

pre 6 godina

(M :-D, 09. jun 2017 21:28)
nope, nije se desilo
najbolji skor su imali Lejkersi 2001. 15-1
Filadelfija 82. ili tako nesto je imal 12-1, ali tad je bila jedna runda manje u plejofu.
znaci Voriorsi bi cak i sa 16-1 imali najbolji skor u plejofu
uz to, 13 uzastopnih pobeda u plejofu je bio dosadasnji rekord, GSW ima 15 sad

jorgovan

pre 6 godina

I jest i nije, Golden state je vec prejak bio i bez Duranta ali i Lebron je otisao u dosta jak tim, Wade je bio na svome vrhuncu i znao je da mu samo jos par kockica treba da bi se sve poslozilo.
(Candreva, 9. jun 2017 16:38)
Ko li je tebi dao ove pluseve.Vejd bio na vrhuncu 2011? Jesi ti pratio NBA uopste. Bosh bio top 3 igraca lige neko rece? Da se covek prekrsti :)
Nije mi jasno kad je Lebron zakazao u finalu 2011 kako Vejd na vrhuncu i Bosh top 3 igrac lige nisu preuzeli stvar u svoje ruke i pobedili Dalas.
Ja ne znam da li ste vi poslusali Lebronovu izjavu. Covek je rekao da je Miami bio ekipa oformljena ekipa te godine, ako se secate u toku prve sezone su imali dosta padova i nije izgledalo da ce uspeti da stignu do finala.
U svakom slucaju Durent je presao u ekupu koja je u prethodnoj sezoni imala najbolji rezultat u istoriji nba u regularnom delu i iste sezone onako prokockala titulu finalu. GS je gotov proizvod a Majami 2010 nije bio ni 10ti deo toga i to su cinjenice. Ko je draftovao koga,ko je trejdovao cemu je to bitno u ovoj diskusiji?

funfact

pre 6 godina

Kako se svi hvataju za pikove golden stejta pa sta ako su ih draftovali sa visokih pozicija oni su postali all star igraci pre nego sto je kd dosao a nisu se uz njega razvili ili tako nesto.Nisu bili talenti pa da proba da napravi dobar tim vec oformljeni igraci sa odlicnim kerom na klupi.

Steven8

pre 6 godina

Svestenik..decko,ne radi se o tome ko je igrace je imao..vec o tome da je postojao neki sistem igre i poznVAnja igraca medjusobno..ajde razmisljaj malo, sta ste odmah krenuli da ga prozivate..ja ga ne gotivkm nista specijalno..al razumem sta kaze covek..

nista o nicemu

pre 6 godina

Majkl Džordan nikad nije predložio menadžeru kog igrača da dovedu ,nikad nije dolazio u kancelariju da pita za kojeg igrača smo zainteresovani ...jednostavno bi došao prvog dana treninga i bio zadovoljan ekipom kojom ima - Džeri Kraus generalni menadžer Čikago Bulsa. Jedan jedini i najbolji !!!
(Buca, 09. jun 2017 18:33)

Verovatno da jeste, ali nije izaslo u javnost. MJ je trazii da se draftuju igraci sa njegovog koledza iskljucivo, makar sedeli na klupi ceo mec ako nemaju kvalitet. Rodman je dosao tek posto je MJ dozvolio zbog njegove istorije u Pistonsima. Bottom line - svi se oni pitaju, samo Lebron to radi javno sto je ruzno

.

pre 6 godina

@JeRemija
GS je tim koji nije dovodio neke zvezde, nego je sastavljen jos pre nekoliko godina od draftovanih igraca koje manje vise niko nije hteo ni smatrao buducim sampionima. Tako da mozemo da kazemo da je onda Kari gradio taj tim, umesto da je npr. kao Lebron zbrisao u Majami, ili eto Oklahomu da sa Durantom i Vestbrukom reseta sve redom. Lebron se sada poredi sa Durantom, jer eto sa Karijem ne moze. A Durant je dosao u tim u koji se bas i nije lako uklopiti, igra fantasticno, ne forsira i ne smatra se glavnim. Dok Lebron trazi da se sve vrti oko njega, to je radio i u Majamiju i u Klivlendu, zato i ima toliko izgubljenih finala. Lebron je sa dva super tima uzeo 3 titule, a uspevao ie da gubi od staraca iz Dalasa i San Antonija i jos nekih, sto pokazuje kako on zna da gradi tim. Prioritet mu je njegov prosek. I sto je najgore, bezi cim kola krenu nizbrdo. Zato sada umesto da gradi tim Klivlenda, on bezi u Lejkerse.

patko

pre 6 godina

Ovde se prica o Lavu i Bosu kao da su Bird i Garnet, Korver je Redzi Miler, a Batije je bio Barkli svojevremeno.. Ultra super mega giga timovi samoproklamovanog kralja. Istina je da sam bira svoje timove, i to radi jer moze, ne zato sto je sam sebe prozvao kraljem pa mu se udodvaravaju. U stanju je sam da sklopi komplet ekipu i da ih vodi kako na terenu tako i van njega godinama u finala i da ga pritom saigraci ne samo podrzavaju sve vreme nego svi u njemu vide uzora. Jedan Vejd ga gleda kao Boga, to nije slucajno. Covek je cudo prirode i u fizickom i psihickom smislu i to ljudi koji su oko njega vide i osete i otud tolika sloboda u izboru timova i zvanja akcija i svega ostalog. Njemu je tesko trener bilo sta da kaze i objasni a kamoli vice jer on vidi sve i zna sve. Ali kada bi Zeljko otisao u Klivlend...To bih voleo da vidim :)

Bojan

pre 6 godina

(nista o nicemu, 9. jun 2017 19:39)
Lebron je dosao sa 19 godina u ligu, znaci klinac koji ima idole koje zeli da dostigne. Njegov idol je tada bio MJ i hteo je da bude dobar kao i on, zato je uzeo broj 23. Zar je to problem.
Kobi je uzeo broj 24 u Lejkersima kada je bio slobodan, je l mislis da nije imao slicne motive (za jedan bolji od svoga idola)
pa i Majkl je usao u ligu sa brojem 23 u zelji da bude pola dobar kao svoj brat (kada su bulsi povukli broj 23 i kad se vratio iz penzije, igrao je u broju 45)
da li to znaci sad da su svi oni bili optereceni svojim idolima? ili su samo nasli razlog da ih nesto u nekom trenutku pokrene.
(novosadjanin, 9. jun 2017 19:36)
ne, Greena je draftovao GSW

(SNSveštenici, 9. jun 2017 19:26)
Bos i Vejd su bili sjajni igraci i pre formiranja velike trojke u Majamiju, to je nesporno, ono sto Lebron ovde kaze je da su oni dosli i poceli da grade tim ispocetka, za razliku od Durentovog prikljucivanja dominantnom timu. Sto nije nikakav problem.

Sto se tice Kevina Lava, nikad gan isam cenio, ni pre dolask u Klivlend, nikad Minesotu ni u plejof nije uveo, ne mogu da ga cenim nesto posebno.

lonzo ball

pre 6 godina

@lebron je gradio tim kd je dosao u jedan od najboljih timova ikada i nije morao prstom da mrdne a lebron da se nije toliko trudio i dovodio igrace ne bi mu zapao tim jaci od onog clevlenda iz prvog njegovog mandata

bla

pre 6 godina

Majkl Džordan nikad nije predložio menadžeru kog igrača da dovedu ,nikad nije dolazio u kancelariju da pita za kojeg igrača smo zainteresovani ...jednostavno bi došao prvog dana treninga i bio zadovoljan ekipom kojom ima - Džeri Kraus generalni menadžer Čikago Bulsa. Jedan jedini i najbolji !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Buca, 9. jun 2017 18:33)

da li ti zaista verujes da ga nista nisu pitali kada su dovodili igrace? mozes na netu da nadjes kada su ga pitali da li da trejduju pipena sta je odgovorio.

paspalj chandler

pre 6 godina

(novosadjanin, 9. jun 2017 19:36)
Znaci Love je u Clevelandu od 2012, Monta Ellis je igrao za Minnesotu a nekako je i Igoudala bio u tom trejdu? Ili hoces da kazes da je Green igrao za Cleveland od 2012 do 2014? Zasto se ljudi brukaju u danasnje vreme kada su sve informacije dostupne? Mucni glavom, klikni misem.

novosadjanin

pre 6 godina

Za sve one koji kazu da je Green-a draftovao GSW, ne brukajte se. Draftovao ga je Cleavlend, i pustili su ga u trejdu za Kevina Love-a a u taj trejd je bio ukljucen i Monta Elis koji je tad otisao u Minesotu, Green u GSW a Love u Cleavlend. I GM Cleavlenda sam kaze da mu je taj trejd Green-a najveca greska u karijeri. A i Iguodala je doveden u trejdu, Shawn Livingston (ne znam koliko vas zna da je on 3 pik sa drafta) je takodje doveden u draftu, tako da molim vas, u celoj ekipi imaju samo 2 svoja draftovana igraca. Sportski pozdrav.

Miloš Đinobilić

pre 6 godina

Ovo da se Lebron meša u trejd politiku tima predstavljate ovde kao nešto nenormalno, bahato, prepotentno ahahaha kakve ste neznalice. Svaki kapiten tima biva pitan da predloži neki trejd i koga bi voleo da mu klub dovede. To čak ima i na igrici NBA 2k11 My player mode, verovatno ima i na novijim, a ja pričam o igrici od pre 7 godina. Dakle to je nešto normalno, ne vidim što mu to predstavljate kao neki minus. Verovatno se i u raspalom Bruklinu njihov najbolji igrač nešto pita, pa ne vidim razlog zašto ne bi i jedan Džejms. Sad, kakve je igrače doveo, to je druga stvar...

Bojan

pre 6 godina

(Buca, 9. jun 2017 18:33)
ovo jednostavno nije tacno
(nista o nicemu, 9. jun 2017 18:13)
cek, sad ne sme covek da ima biznis planove posle kosarke? ako je MJ kupio klub, i Lebron hoce da kupi klub, tvoja logika je da to radi zobg kompleksa, an e zbogtoga sto vec pokazuje aspiracije za ucestvovanje u trejdovima i formiranjima ekipe. pored toga, nije kao da je Majkl ostavio neki trag u ligi kao vlasnik kluba da bi Lebron imao zelju da ga sustize.
(Lav, 9. jun 2017 18:12)
ok, konferencijskih titula bi imao manje, ali da bi osvojio titulu mora se pobediti i tim sa zapada. Dakle, Lebron bi imao nekoliko finala manje, ali isti broj titula i da je igrao sa svojim ekipama na zpaadu.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Majkl Džordan nikad nije predložio menadžeru kog igrača da dovedu ,nikad nije dolazio u kancelariju da pita za kojeg igrača smo zainteresovani ...jednostavno bi došao prvog dana treninga i bio zadovoljan ekipom kojom ima - Džeri Kraus generalni menadžer Čikago Bulsa. Jedan jedini i najbolji !!!
(Buca, 09. jun 2017 18:33)

Znaš li ko je bio trener Jordana a ko sve Lebrona?

Koristiti vise mozga

pre 6 godina

O Drejmondu Grinu:
23.2.2011 Golden Stejt Voriorsi su stekli Troja Marfija i pika sa 2. runde drafta iz 2012. (35. pik = Drejmond Grin) od tadasnjih Nju Dzersi Netsa u zamenu za Brendana Rajta i Dena Gadzurica.
Pise na
https://en.wikipedia.org/wiki/2012_NBA_draft

Dakle, Drejmond Grin je zapravo bio za Netse, ali se godinu dana pre drafta Netsi i GSW napravili razmenu i tako je on postao igrac GSW.

nista o nicemu

pre 6 godina

Znaš li ko je bio trener Jordana a ko sve Lebrona?
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 09. jun 2017 22:13)

Fil Dzekson. U Bulsima je debitovao kao trener. Fila Dzeksona kao velicinu mozea da spominjea u Lejkersima i sada Niksima, u Bulsima je bio pocetnik, i to je cinjenica.

JeRemija

pre 6 godina

Čovek je u pravu 100 posto! No ne sumnjam da će se pojaviti dežurni pljuvači sa nekim njihovim viđenjem situacije...
Golden Stejt je prošle sezone oborio rekord lige u broju pobeda, na jedvite jade su izgubili titulu( prvi put u istoriji jedna ekipa okrenula na 1:3) i na sve to im dođe najbolji ofanzivni igrač sveta Durent koji je btw taj isti Golden Stejt zamalo izbacio u Finalu konferencije!!
Sa druge strane Lebron je otišao u Majami koji je bio negde u sredini NBA po kvalitetu ali dolasjom LBJ i Boša kvalitet im rapidno skače i igraju 4 finala zaredom. Ipak, taj Majami je slabiji od današnjih Voriorsa koji su verovatno najjača ofanzivna sila ikada!

Bogdan123

pre 6 godina

Nije bio oformljen, ali ste se spremali da oformite gde je samo Vejd bio draftovan od strane Majamija, svi ostali igraci dovedeni da se napravi super tim. U GS-u su igraci vecinom pokupljeni na draftu i to ukoliko se ne varam (mucno mi da guglam) ni jedan igrac nije bio u top 5 na draftu. Ni jedan igrac na svetu nije osudjen da provede celu svoju karijeru u jednom timu. A imam osecaj da ce za par godina kada se bas uigraju, ovo sto sada govore za GS, verovatno govoriti i za Filadelfiju.

novosadjanin

pre 6 godina

Za sve one koji kazu da je Green-a draftovao GSW, ne brukajte se. Draftovao ga je Cleavlend, i pustili su ga u trejdu za Kevina Love-a a u taj trejd je bio ukljucen i Monta Elis koji je tad otisao u Minesotu, Green u GSW a Love u Cleavlend. I GM Cleavlenda sam kaze da mu je taj trejd Green-a najveca greska u karijeri. A i Iguodala je doveden u trejdu, Shawn Livingston (ne znam koliko vas zna da je on 3 pik sa drafta) je takodje doveden u draftu, tako da molim vas, u celoj ekipi imaju samo 2 svoja draftovana igraca. Sportski pozdrav.

jorgovan

pre 6 godina

I jest i nije, Golden state je vec prejak bio i bez Duranta ali i Lebron je otisao u dosta jak tim, Wade je bio na svome vrhuncu i znao je da mu samo jos par kockica treba da bi se sve poslozilo.
(Candreva, 9. jun 2017 16:38)
Ko li je tebi dao ove pluseve.Vejd bio na vrhuncu 2011? Jesi ti pratio NBA uopste. Bosh bio top 3 igraca lige neko rece? Da se covek prekrsti :)
Nije mi jasno kad je Lebron zakazao u finalu 2011 kako Vejd na vrhuncu i Bosh top 3 igrac lige nisu preuzeli stvar u svoje ruke i pobedili Dalas.
Ja ne znam da li ste vi poslusali Lebronovu izjavu. Covek je rekao da je Miami bio ekipa oformljena ekipa te godine, ako se secate u toku prve sezone su imali dosta padova i nije izgledalo da ce uspeti da stignu do finala.
U svakom slucaju Durent je presao u ekupu koja je u prethodnoj sezoni imala najbolji rezultat u istoriji nba u regularnom delu i iste sezone onako prokockala titulu finalu. GS je gotov proizvod a Majami 2010 nije bio ni 10ti deo toga i to su cinjenice. Ko je draftovao koga,ko je trejdovao cemu je to bitno u ovoj diskusiji?

SNSveštenici

pre 6 godina

Hahah najbolji igrač lige morao da "gradi" nešto u Majamiju a poveo sa sobom Boša koji je tad bio top 4 igrač u ligi da igraju zajedno sa Vejdom koji je tada bio top 3 igrač u ligi. Presmešna izjava.

Golden Stejt je izuzev Durenta sklopio ekipu preko drafta i to većinom niskim pikovima, Green 35 pik, Tompson 11 pik, Kari 7 pik naspram Irvinga i Lebrona koji su obojica bili prvi pik, Kevina Lava koji je bio peti pik a kad je prešao u Klivlend takodje bio top 5 igrač lige kao onomad Boš, neverovatno dominantan u Minesoti, sjajan skakač i vrhunski napadač tada. Nismo svi klinci pa da se ložimo na "Kralja", niti su svi klinci kojima je drago što je Golden Stejt tu gde jeste, na vrhu, zaslužno, zbog rada truda i uklapanje stvorene ekipe, a ne zbog trejdova (LeBron, Bosh, Wade / LeBron, Irving, Love).

JeRemija

pre 6 godina

@Boston
Brajant sam? A Šekil O Nil?! Njega se ne sečaš? Solidno je taj momak igrao:) Bio je samo mvp sva tri NBA finala u kojima je igrao. Proveri kako je Kobi u njima odigrao.

patko

pre 6 godina

Ovde se prica o Lavu i Bosu kao da su Bird i Garnet, Korver je Redzi Miler, a Batije je bio Barkli svojevremeno.. Ultra super mega giga timovi samoproklamovanog kralja. Istina je da sam bira svoje timove, i to radi jer moze, ne zato sto je sam sebe prozvao kraljem pa mu se udodvaravaju. U stanju je sam da sklopi komplet ekipu i da ih vodi kako na terenu tako i van njega godinama u finala i da ga pritom saigraci ne samo podrzavaju sve vreme nego svi u njemu vide uzora. Jedan Vejd ga gleda kao Boga, to nije slucajno. Covek je cudo prirode i u fizickom i psihickom smislu i to ljudi koji su oko njega vide i osete i otud tolika sloboda u izboru timova i zvanja akcija i svega ostalog. Njemu je tesko trener bilo sta da kaze i objasni a kamoli vice jer on vidi sve i zna sve. Ali kada bi Zeljko otisao u Klivlend...To bih voleo da vidim :)

petronije

pre 6 godina

pre lebronovog dolaska pat Riley je već izgradio bazu sa titulom.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (delboy, 9. jun 2017 17:20)

O čemu pričaš, druže? Majami je titulu osvojio 2006, a od 2006. pa do dolaska Lebrona i Boša, Majami je ili ispadao u prvoj rundi plejofa ili se nije ni kvalifikovo za plejof u ovoj istoj istočnoj konferenciji koju pljujemo. U pravu je Lebron, on je učestvovao u stvaranju velikog tima, a Durent je došao u već velik tim koji su mnogi poredili sa Čikagom iz '96.

Pera

pre 6 godina

Lebron je najbolji igrac danasnjice, ali brate mili u koji god tim da je otisao sam ga je napravio, u majami otisao kod Vejda, osim Haslema doveo sve igrace koje je hteo, u CLE opet dosao kod Irvinga, doveo sve ostale koje je hteo. Sve se vrti oko njega. Odlazio je i formirao najjace timove u konferenciji, bio i trener i plej i glavni strelac, i utabao je ostalima put da urade isto. Kao sto je uradio KD. Ponavljam Lebron jedte najbolji i najdominantniji igrac danasnjice.

Brkajlo

pre 6 godina

Kakav tajming ove izjave.. Vrlo loš po LeBrona, taman da zapečati priču o najboljem.. Imao je autonomiju kakvu nijedan trener nema u transfer politici, u taktici i svemu, a sada ovako nešto. U najmanju ruku nekorektno i očigledno traženje izgovora.
Stoji da je Durent došao u mnogo jaku ekipu, ali zar nije bilo tada stavova: trebaće im 4 lopte, pogrešnu poziciju popunjavaju i slično.. Ne navijam za GS, ne podržavam ovakve transfere, ali zar nije postojala mogućnost da im taj transfer razbije koncept igre? Na kraju krajeva, koliko znam Kari je i dalje 6-7 naplaćeniji u GS, što znači da je direktno zaslužan za prostor u seleri kepu. I pored toga, opet su jeftiniji tim od Klivlenda.. po svemu tome, nikako kraljevska izjava LeBrona.

Steven8

pre 6 godina

Svestenik..decko,ne radi se o tome ko je igrace je imao..vec o tome da je postojao neki sistem igre i poznVAnja igraca medjusobno..ajde razmisljaj malo, sta ste odmah krenuli da ga prozivate..ja ga ne gotivkm nista specijalno..al razumem sta kaze covek..

Lav

pre 6 godina

Zasto kukavica Lebron Dzejms ne predje na zapad da igra da vidimo koliko titula ce osvojiti, kada pred veliko finale treba da dobije npr Oklahomu San Antonio i Golden Stejt, kukavica Lebron Dzejms!

Guja

pre 6 godina

Za mene je LeBron najbolji igrač današnjice, ali zaista me je sramota kad čitam šta sve čovek izjavljuje. Čovek koji je zarad prstena bežao i vraćao se, smenjivao trenere, terao i dovodio igrače, davao ugovore itd a pritom je osvojio "samo" 3 prstena. Poslednji čovek u istoriji košarke koji treba da deli moralne lekcije.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Majkl Džordan nikad nije predložio menadžeru kog igrača da dovedu ,nikad nije dolazio u kancelariju da pita za kojeg igrača smo zainteresovani ...jednostavno bi došao prvog dana treninga i bio zadovoljan ekipom kojom ima - Džeri Kraus generalni menadžer Čikago Bulsa. Jedan jedini i najbolji !!!
(Buca, 09. jun 2017 18:33)

Znaš li ko je bio trener Jordana a ko sve Lebrona?

Miloš Đinobilić

pre 6 godina

Ovo da se Lebron meša u trejd politiku tima predstavljate ovde kao nešto nenormalno, bahato, prepotentno ahahaha kakve ste neznalice. Svaki kapiten tima biva pitan da predloži neki trejd i koga bi voleo da mu klub dovede. To čak ima i na igrici NBA 2k11 My player mode, verovatno ima i na novijim, a ja pričam o igrici od pre 7 godina. Dakle to je nešto normalno, ne vidim što mu to predstavljate kao neki minus. Verovatno se i u raspalom Bruklinu njihov najbolji igrač nešto pita, pa ne vidim razlog zašto ne bi i jedan Džejms. Sad, kakve je igrače doveo, to je druga stvar...

funfact

pre 6 godina

Kako se svi hvataju za pikove golden stejta pa sta ako su ih draftovali sa visokih pozicija oni su postali all star igraci pre nego sto je kd dosao a nisu se uz njega razvili ili tako nesto.Nisu bili talenti pa da proba da napravi dobar tim vec oformljeni igraci sa odlicnim kerom na klupi.

scholes

pre 6 godina

A da je npr. oformio tim sa Lenardom, Volom, Dejvisom i Taunsom onda bi to bila druga priča jer ne igraju trenutno zajedno. Licemerna izjava. Boli onaj poslednji poraz očigledno, a kako i ne bi.

LbJ

pre 6 godina

Pre 10 dana sve komentari pohvale i divljenja za Lebrona, a sad kada gubi, isti ti ljudi su protiv njega. Najužasnije nešto je promena ispravnog mišljenja kada je to mišljenje u krizi održanja. Kako jadno.

zekan17

pre 6 godina

Morali ste od pocetka jer ste vestacki klub napravili sa 4-i vrhunska pojacanja. Takva je situacija i u Klivlendu. Voleo bih da predjea u neki prosecan klub kakva je bila donedavno Oklahoma ,pa bih te video

nista o nicemu

pre 6 godina

On hoce da bude vlasnik tima? Vlasnik? 23, jurim duh iz Cikaga, hocu da budem vlasnik tima. Covece, on ima kompleks od Dzordana, opasan.

Boston

pre 6 godina

Pa tada nije bilo tima kao sto je GSW da ima mesta za dolazak Ol-Star igraca i plus konkurenti za titulu. Da je bilo takvog tima on bi tamo otisao. Zakljucak je da su obojica uradili isto. Jos kad krenu da mi uporedjuju procente suta Lebrona i Brajanta koji je sve morao sam uz podrsku Gasola i to je pobedio Seltikse sa velikom trojkom Pirs, Garnet, Alen.

Buca

pre 6 godina

Majkl Džordan nikad nije predložio menadžeru kog igrača da dovedu ,nikad nije dolazio u kancelariju da pita za kojeg igrača smo zainteresovani ...jednostavno bi došao prvog dana treninga i bio zadovoljan ekipom kojom ima - Džeri Kraus generalni menadžer Čikago Bulsa. Jedan jedini i najbolji !!!

maratonac

pre 6 godina

Govori covek koji igra u timu sa ubedljivo najvecim salary cap-om u ligi. Dovodio je igrace sam kako je hteo i opet nimalo stida kod njega.

1

pre 6 godina

Ako kazete za Wade-a da je bio na vrhuncu 2010 onda verovatno pratite kosarku od 2009, 2006 je bio ubedljivo najbolji u finalu a od 2010 je imao dosta problema sa povredama i nije bio kao pre

SNSveštenici

pre 6 godina

Za sve genijalce košarke koji govore o Vejdu, Bošu i Lavu kao da su Pot, Štimac i Semih Erden u pitanju, malo statistike:

Bošova sezona pre dolaska u Majami: 24pts, 11reb.
Vejdova sezona pre dolaska Boša i LeBrona: 27pts, 6,5ast, 5reb.
LeBronova sezona pre dolaska u Majami: 30pts, 8,6ast, 7reb.

I najzanimljivije u ovoj priči, Kevin Lav, koji se ovde predstavlja kao slabija verzija Raduljice, sezona pre potpisivanja sa Klivlendom: 26pts, 13reb. Godinama najbolji skakač i ofanzivno jako dominantan igrač u ligi, potpisao je za Klivlend jer je LeBron to hteo. LeBron koji je sezonu pre povratka u Klivlend imao: 27pts, 7reb, 6ast.

Istina je da je Golden Stejt bila najjača ekipa pre dolaska Durenta, ali potpisao je jedan Durent a govori se o tome da je veća prevara od dolaska LeBrona i Boša odnosno LeBrona i Lava koji su tada bili medju najdominantnijim igračima lige. A Golden Stejt to radi bez nekih čudnih trejdova i dolaska po (bar) dva top3 igrača lige.

Uostalom, Džordan prvih šest godina nije bio ni blizu prstena, pa nije napustio tim da bi igrao sa Birdom/Vilkinsom/Medžikom/Ervingom u nekoj ekipi. Ostao je i gubio je u Čikagu, dok nije postao najbolji i najuspešniji košarkaš svih vremena. Što LeBron nikad neće biti baš zbog svog odlaska/povratka koji se predstavljaju kao delo heroja a zapravo je čisto ucenjivanje ekipa da dovedu ono najbolje iz lige da bi i on potpisao i osvojio ligu.

Candreva

pre 6 godina

I jest i nije, Golden state je vec prejak bio i bez Duranta ali i Lebron je otisao u dosta jak tim, Wade je bio na svome vrhuncu i znao je da mu samo jos par kockica treba da bi se sve poslozilo.

Samo čovek

pre 6 godina

Mozda je najbolji igrac danasnjice mozda je u top 3 svih vremena, mozda ce statisticki biti i najbolji ikad, ali nikad nece imati karakter pobednika koji je toliko bio izrazen kod Leteceg Majka i kod Kobija. Nema svrhe raspravljati ko je najbolji ikad ili ko je od koga bolji ukusi su jednostavno razliciti, ali stil i nacin igre jednostavno je nesto najbitnije za mene kao simpatizera. Uvek cu vise voleti da gledam Kobija od Lebrona, Mesija od Ronalda, Rodzera od Nadala (Noleta ne mogu racunati pristrasan sam), stvar je u magiji koju poseduju, ne u njihovim statistickim kategorijama.

mare

pre 6 godina

Pa GSW je najsportskija moguća NBA priča. Oni su svoj kostur Grin-Kari-Tompson draftovali, oni su dobro planirali jer ovi nisu bili top klasa na draftu ali ispalo je da su ol star igrači. Karija su čekali da stasa dugi niz godina. Sad su samo doveli Durenta kao free agenta.

lonzo ball

pre 6 godina

@lebron je gradio tim kd je dosao u jedan od najboljih timova ikada i nije morao prstom da mrdne a lebron da se nije toliko trudio i dovodio igrace ne bi mu zapao tim jaci od onog clevlenda iz prvog njegovog mandata

.

pre 6 godina

@JeRemija
GS je tim koji nije dovodio neke zvezde, nego je sastavljen jos pre nekoliko godina od draftovanih igraca koje manje vise niko nije hteo ni smatrao buducim sampionima. Tako da mozemo da kazemo da je onda Kari gradio taj tim, umesto da je npr. kao Lebron zbrisao u Majami, ili eto Oklahomu da sa Durantom i Vestbrukom reseta sve redom. Lebron se sada poredi sa Durantom, jer eto sa Karijem ne moze. A Durant je dosao u tim u koji se bas i nije lako uklopiti, igra fantasticno, ne forsira i ne smatra se glavnim. Dok Lebron trazi da se sve vrti oko njega, to je radio i u Majamiju i u Klivlendu, zato i ima toliko izgubljenih finala. Lebron je sa dva super tima uzeo 3 titule, a uspevao ie da gubi od staraca iz Dalasa i San Antonija i jos nekih, sto pokazuje kako on zna da gradi tim. Prioritet mu je njegov prosek. I sto je najgore, bezi cim kola krenu nizbrdo. Zato sada umesto da gradi tim Klivlenda, on bezi u Lejkerse.

nista o nicemu

pre 6 godina

Majkl Džordan nikad nije predložio menadžeru kog igrača da dovedu ,nikad nije dolazio u kancelariju da pita za kojeg igrača smo zainteresovani ...jednostavno bi došao prvog dana treninga i bio zadovoljan ekipom kojom ima - Džeri Kraus generalni menadžer Čikago Bulsa. Jedan jedini i najbolji !!!
(Buca, 09. jun 2017 18:33)

Verovatno da jeste, ali nije izaslo u javnost. MJ je trazii da se draftuju igraci sa njegovog koledza iskljucivo, makar sedeli na klupi ceo mec ako nemaju kvalitet. Rodman je dosao tek posto je MJ dozvolio zbog njegove istorije u Pistonsima. Bottom line - svi se oni pitaju, samo Lebron to radi javno sto je ruzno

Bojan

pre 6 godina

(nista o nicemu, 9. jun 2017 19:39)
Lebron je dosao sa 19 godina u ligu, znaci klinac koji ima idole koje zeli da dostigne. Njegov idol je tada bio MJ i hteo je da bude dobar kao i on, zato je uzeo broj 23. Zar je to problem.
Kobi je uzeo broj 24 u Lejkersima kada je bio slobodan, je l mislis da nije imao slicne motive (za jedan bolji od svoga idola)
pa i Majkl je usao u ligu sa brojem 23 u zelji da bude pola dobar kao svoj brat (kada su bulsi povukli broj 23 i kad se vratio iz penzije, igrao je u broju 45)
da li to znaci sad da su svi oni bili optereceni svojim idolima? ili su samo nasli razlog da ih nesto u nekom trenutku pokrene.
(novosadjanin, 9. jun 2017 19:36)
ne, Greena je draftovao GSW

(SNSveštenici, 9. jun 2017 19:26)
Bos i Vejd su bili sjajni igraci i pre formiranja velike trojke u Majamiju, to je nesporno, ono sto Lebron ovde kaze je da su oni dosli i poceli da grade tim ispocetka, za razliku od Durentovog prikljucivanja dominantnom timu. Sto nije nikakav problem.

Sto se tice Kevina Lava, nikad gan isam cenio, ni pre dolask u Klivlend, nikad Minesotu ni u plejof nije uveo, ne mogu da ga cenim nesto posebno.

Ilgauskas

pre 6 godina

Lebronov odlazak u Majami i spajanje sa Vejdom i Bošom je razočarao svakog normalnog ljubitelja košarke. Ja ne znam ko voli da gleda celu sezonu kad postoji tim daleko jači od drugog najjačeg tima i gde se unapred zna kome će titula. Pa ipak, na radost većine ljubitelja košarke, Dalas je pobedio u finalu 2011. i time pokazao da Majami nije nepobediv. Majami je na kraju uzeo 2 titule u 4 sezone, što je skroz prihvatljivo i daleko od onoga čega smo se plašili - da im neće moći niko ništa. San Antonija su jedva pobedili 4-3 2013. i ubedljivo izgubili 2014. 4-1. Golden Stejt je pre dolaska Durenta bio najjači tim, ali nije se smatrao nepobedivim. Ja ne znam kome može da se sviđa sadašnje stanje stvari u kojem se sve zna unapred. Finale 2018: Golden Stejt - Klivlend; finale 2019: Golden Stejt - Klivlend; pitanje je samo da li će Klivlend dobiti više od jedne utakmice po seriji ili samo jednu ili najverovatnije manje od jedne odnosno nula pobeda. Golden Stejt ako ostanu Durent, Klej, Kari i Grin na okupu mogu da osvoje sledećih 5 titula bez problema. Da li se isplati ne spavati noću kao sav normalan svet da bi gledo ligu u kojoj jedan tim nema nikakvu konkurenciju?

Danilo

pre 6 godina

Ovde je preveden samo mali deo njegovog odgovora kojim on pravi razliku između njegovih transfera i Durentovog?!
Sam posle priznaje da je sve po pravilima igre, da je interes publike sve veći i da je gledanost finalne serije nezapamćena.
Dodaje da kada bude vlasnik kluba, a to mu je ambicija, ima da pokupuje sve najbolje što bude mogao.
Durent je sledio sportski motiv za razliku od većine igrača koji isključivo jure lovu, i to se mora poštovati.
Durent, a ni bilo ko drugi, nije zadužen za razvoj slabih timova, već isključivo da pobeđuje i da osvaja titule.
To je primarni motiv svakog velikog sportiste, sve ostalo su bonusi.
Usput, Barkli, poznat po zmijskom jeziku, za Durenta kaže da je jedna od najfinijih osoba koje upoznao u životu.
Ne kaže to za Lebrona ili Kobija.
P.S.
Velika anekta na OI u Atini pokazala je da bi 95% učesnika radi zlatne medalje pristalo da živi još samo jednu godinu života?!
O tome je reč, a ne o držanju moralnih lekcija...

nista o nicemu

pre 6 godina

(nista o nicemu, 9. jun 2017 18:13)
cek, sad ne sme covek da ima biznis planove posle kosarke? ako je MJ kupio klub, i Lebron hoce da kupi klub, tvoja logika je da to radi zobg kompleksa, an e zbogtoga sto vec pokazuje aspiracije za ucestvovanje u trejdovima i formiranjima ekipe. pored toga, nije kao da je Majkl ostavio neki trag u ligi kao vlasnik kluba da bi Lebron imao zelju da ga sustize.
(Lav, 9. jun 2017 18:12)

Hoces da kazes da je broj 23 na ledjima, prica kako zeli da bude GOAT i kupovina kluba slucajnost?
Kako da ne.

bla

pre 6 godina

Majkl Džordan nikad nije predložio menadžeru kog igrača da dovedu ,nikad nije dolazio u kancelariju da pita za kojeg igrača smo zainteresovani ...jednostavno bi došao prvog dana treninga i bio zadovoljan ekipom kojom ima - Džeri Kraus generalni menadžer Čikago Bulsa. Jedan jedini i najbolji !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Buca, 9. jun 2017 18:33)

da li ti zaista verujes da ga nista nisu pitali kada su dovodili igrace? mozes na netu da nadjes kada su ga pitali da li da trejduju pipena sta je odgovorio.

Bojan

pre 6 godina

(Buca, 9. jun 2017 18:33)
ovo jednostavno nije tacno
(nista o nicemu, 9. jun 2017 18:13)
cek, sad ne sme covek da ima biznis planove posle kosarke? ako je MJ kupio klub, i Lebron hoce da kupi klub, tvoja logika je da to radi zobg kompleksa, an e zbogtoga sto vec pokazuje aspiracije za ucestvovanje u trejdovima i formiranjima ekipe. pored toga, nije kao da je Majkl ostavio neki trag u ligi kao vlasnik kluba da bi Lebron imao zelju da ga sustize.
(Lav, 9. jun 2017 18:12)
ok, konferencijskih titula bi imao manje, ali da bi osvojio titulu mora se pobediti i tim sa zapada. Dakle, Lebron bi imao nekoliko finala manje, ali isti broj titula i da je igrao sa svojim ekipama na zpaadu.

paspalj chandler

pre 6 godina

(novosadjanin, 9. jun 2017 19:36)
Znaci Love je u Clevelandu od 2012, Monta Ellis je igrao za Minnesotu a nekako je i Igoudala bio u tom trejdu? Ili hoces da kazes da je Green igrao za Cleveland od 2012 do 2014? Zasto se ljudi brukaju u danasnje vreme kada su sve informacije dostupne? Mucni glavom, klikni misem.

Bojan

pre 6 godina

(M :-D, 09. jun 2017 21:28)
nope, nije se desilo
najbolji skor su imali Lejkersi 2001. 15-1
Filadelfija 82. ili tako nesto je imal 12-1, ali tad je bila jedna runda manje u plejofu.
znaci Voriorsi bi cak i sa 16-1 imali najbolji skor u plejofu
uz to, 13 uzastopnih pobeda u plejofu je bio dosadasnji rekord, GSW ima 15 sad

Koristiti vise mozga

pre 6 godina

O Drejmondu Grinu:
23.2.2011 Golden Stejt Voriorsi su stekli Troja Marfija i pika sa 2. runde drafta iz 2012. (35. pik = Drejmond Grin) od tadasnjih Nju Dzersi Netsa u zamenu za Brendana Rajta i Dena Gadzurica.
Pise na
https://en.wikipedia.org/wiki/2012_NBA_draft

Dakle, Drejmond Grin je zapravo bio za Netse, ali se godinu dana pre drafta Netsi i GSW napravili razmenu i tako je on postao igrac GSW.

nista o nicemu

pre 6 godina

Znaš li ko je bio trener Jordana a ko sve Lebrona?
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 09. jun 2017 22:13)

Fil Dzekson. U Bulsima je debitovao kao trener. Fila Dzeksona kao velicinu mozea da spominjea u Lejkersima i sada Niksima, u Bulsima je bio pocetnik, i to je cinjenica.