Petak, 19.05.2017.

17:25

Rim: Fantastični Tim eliminisao Nadala!

Dominik Tim napravio je najveće iznenađenje na Mastersu u Rimu eliminisavši Rafaela Nadala u četvrtfinalu posle brobe u dva seta – 6:4, 6:3.

Izvor: PT

Rim: Fantastièni Tim eliminisao Nadala! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

131 Komentari

Sortiraj po:

Ledeni

pre 6 godina

Poštovani komentatori Lendl je u kasnim dvadesetim osvojio svoj prvi slem. Ono sto ga izdvaja od Tima je sto je igrao nekoliko finala pre svog prvenca. Ostalo je istorija- statistika po osvojenim turnirima br. Nedelja na poziciji 1 itd

neko

pre 6 godina

Najjaci su ovi Novakovi navijaci sto se raduju zbog toga sto je Thiem pobedio Nadala, a zapravo Novak nikakve sanse nema protiv Thiema hahahahaha. Ajmo malo objektivnosti.

Pedja

pre 6 godina

Bresnik je reko da je najtalentovaniji teniser s kojim je radio Gulbis. Za Tima je reko da je jako vredan. Tim u igri nema plan B. Ako ne ide jako onda udara jače. Ako loptice ulaze onda je protivnik u problemu. Ako ne ulaze onda se meč brzo završava.

VUK

pre 6 godina

U prvom setu momak je igrao na trenutke nestvarno. Brže , jače i bolje od svih do sada . Da mu AV nije trener? Jedino to objašnjava ovakvu igru Tima...a možda je i do toga da je sa druge strane igrač starosti od 33 godine i da je u poslednjih mesec dana osvojio par turnira?! Samo u našoj sportskoj javnosti jedino vredi poslednji meč. To je i početak i kraj karijere. Dobar meč u kome su noge izdale Nadala. Tim je bio agresivan, brz i hirurški precizan. Nadal nije imao šanse da stigne u poziciju da napadne. Nikakvo čudo da ga odmorni Nadal pobedi 3:0 na RG. Možda Tim kasno sazreva. U septembru puni 24 i uzima 25 godinu. Znamo da je 30/31 kraj za kontinuitet šampiona. Nema baš puno vremena Tim, obzirom da i pored talenta u 24 godini ima skor 0 osvojenih značajnih turnira. Mora će dečko da požuri.

papaja

pre 6 godina

Dominik Tim je sprečio Rafu da osvoji 31 masters, Đoković ima šansu da uzme Rim. Večeras je finale pre finala, ako Đoković dobije Delpa, ne vidim ko može da mu se suprotstavi. Istrošeni Tim koji će se emotivno isprazniti i nema šanse da veže dva ovakava meča ili Zverev koji je mlad i neiskusan, nikad nije osvojio veliki trofej. Ajmo Nole do pobede.
(fantom, 19. maj 2017 18:15)

Gledao sam uzivo i pratio Dominika odavno. Ima dosta misicne mase i jako dobru tehniku. Ne budi siguran, uostalom videcemo.

Ljiljana, London

pre 6 godina

Ne iznenadjuje me uopste - gledala sam Tima pre 2 godine na Vimbldonu, kako se borio. Videlo se da ce biti nesto od njega i ako Nole jednog dana mora da privede vodjstvo kraju, pomislila sam neka bude Tim. Zaista mi se svidja kako igra.

Toti

pre 6 godina

? Žao mi te je, ... ali stvarno.Možda su ti neki klinci zvonili pa pobegli pa si zato nervozan,...Ma naći ćeš ti svakako razlog da mrziš i zavidiš.Opusti se.Nije sve tako crno.Sutra je novi sunčani dan, ide leto, more, ...Uživaj čoveče. Šta ima veze što si sam.Izađi malo, upoznaj ljude, druži se, ...Popij čašu vina, flašu piva, slušaj neku dobru muziku, opusti se.Lepše je voleti.

Nenad

pre 6 godina

Početak Novakovog meča većeras će malo kasniti, zbog toga što Novak upravo čita komentare koje ostavljamo i bira koga će od nas vrhunskih teniskih stručnjaka angažovati za novog trenera

?

pre 6 godina

@Toti
Lepo si ti to sve napisao, nego nikako da kazes sto te nerviram? Nerviraju te argumenti, ili sta? Vidi, znam ja takve kao ti, kad vec pricamo o tipovima ljudi. Od detinjstva trazis idole, jel tako? Nikada nisi bio zadovoljan samim sobom, pa si pribegao poistovecivanju sa drugima. Mislim, potpisujes se kao Toti, verovatno i dalje nosis Totijev dres, imas i postere u sobi, jel tako? Posao verovatno nemas, ako i imas, radis za par stotina €, ne vadis se iz kladionice i obavezno "pratis" Totija, slavis njegove golove vise nego on sam, mislis da vredis nesto ako navijas za nekog uspesnog. Drugare imas, slicne tebi, sve sportista do sportiste, verovatno razmenjujete slicice, gledate fudbal i tenis i tako vam je dobro. Mrzis one drugacije od tebe, zar ne? One tipove koji su veci, jaci, lepsi, pametniji, uspesniji od tebe, one za kojima devojke trce iako ne nose Totijev dres i bas ih briga za njega? Oni su krivi sto tebe devojke nece, sto nemas kesa, zivis kod roditelja, nemas perspektivu. Nisi kriv ti, krivi su oni.

veder

pre 6 godina

Na cemu zasnivate optimizam da ce Novak u eventualnom polufinalu pobediti Tima? Decko trenutno igra mnogo bolji tenis, stabilan je psihicki, i jak fizicki.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Rogi Obrenovac, 19. maj 2017 19:33)

Zasnivamo na kvalitetu, iskustvu, inteligenciji i veličini Novaka Đokovića, ako nisi znao. Ako prođe Delpa Novak glat dobija Tima, to je tako u tenisu. Novak ima najbolji ritern na svetu, odatle počinje vamos-tamos šetanje protivnika po terenu, šah igra i matiranje.
Zar ti nisi gledao do sada Novaka Imperatora?

monden

pre 6 godina

Nije Nadalu bilo teško što ga je Tim pobedio, već što ga je nadigrao.I to, baš, onako, muški.Ne sećam se kada je neko igrao tako dobar tenis, kao ovaj izuzetno talentovan i samouveren momak.

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Toti - Bravo 👏 za komentar , pogotovo za ovo na kraju " potpisuje se znakom pitanja JER NE ZNA KOGA ĆE SUTRA MRZETI " . Toti , ti si stvarno princ Rima u komentarisanju !

dominus

pre 6 godina

Kakvo crno iznenađenje. Tim je u potpunosti nadigrao Rafu. U finalu, verovatno protiv Zvereva. Osim ako se Novak "ne povampiri" :)
Tim će biti jedan od favorita na ovogodišnjem RG. Možda i osvoji isti.

amare

pre 6 godina

@anica
Neverovatno mi je da toliko pratiš tenis, a da ga tako slabo poznaješ. Komentarišeš samo da bi komentarisala...tek tako. Kao prvo: granice u tenisu su se pomerile. Ne osvajaju se turniri i slemovi kao pre sa 17, 18 god, ne penzionišu se pre tridesete, već „ubijaju“ u tom dobu. Kao drugo: Trojka Fed, Rafa, Nole se neće ponoviti uskoro...dakle, Tim, kao predvodnik nove generacije, novog talasa, uz A.Zvereva, eventualno Kiriosa (pod uslovom da se ceo posveti tenisu), eventualno još jednog igrača, itekako može biti broj jedan. Obaška jer je momak izuzetno, kvalitetan, razmišlja, dobro se kreće, eksplozivan...uz nestrpljenje ponekad, kao mana koja se ispravlja kada je čovek zreliji. Lep pozdrav.

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Raymond - Ne 7 , nego mu fali 6 godina i 3,5 mjeseca . Jest to dug period i nikad se ne zna al eto kladim se da neće stići do tih 12 slemova koliko trenutno ima naš SOKO . Da , dosad jest trebao osvojiti bar 2-3 gren slema da bi se upustio u trku sa najvećima

Posmatrač

pre 6 godina

U kratkom roku igrali su 3 meča - broj pobeda ( 2:1 za Rafu ) je otprilike realan trenutnom kvalitetu i formi obojice.
Danas je Tim pokazao razornu snagu udarca i servisa, pogadjanje uglova i linija i mali broj promašaja . Delovao je impresivno ( bio je željan pobede ) , ali nisam siguran da u ovakvom tempu može odigrati nekoliko mečeva ! Posebno nisam siguran da može ponavljati ovakve udarce na mečevima koji slede .
Danas je sve bilo " bajkovito " , ima takvih dana i mečeva !
Ali , kao što su treneri Rafe i RF pre desetak godina gledali Noleta i rekli - " Imamo problem, stiže jedan opasan mali " , tako je sada definitivno Austrijanac ( kombinacija dobre tehnike i Musterovog servisa ) ušao u krug favorita za trofeje .
P.S./ Ipak, kada je Nole u pravoj formi - protivnik je nebitan, ma kako dobar bio.

Raymond

pre 6 godina

@ Raymond - Ne 7 , nego mu fali 6 godina i 3,5 mjeseca . Jest to dug period i nikad se ne zna al eto kladim se da neće stići do tih 12 slemova koliko trenutno ima naš SOKO . Da , dosad jest trebao osvojiti bar 2-3 gren slema da bi se upustio u trku sa najvećima
(VEČITI DELIJA, 19. maj 2017 20:12)

I to je taj problem, da nas "SOKO" nije osvojio tih 2-3 GS da bi se upustio u trku sa najvecima. Nas "SOKO" je na vrhuncu karijere proglasio (posle osvojenog RG/16) da mu tenis vise nije tako vazan, da zeli malo da uziva u zivotu (sto god to znacilo), a sto se tenisa tice, da zeli da uziva na terenu, bez opterecenja da mora da pobedi. Jednom Timu takve gluposti nikada nece pasti na pamet. Tim nosi u sebi germansku krv: hladna glava, racionalan i disciplinovan u radu/treningu do bola. E zato mislim, da ce Tim Novaka i te kako stici i prestici ne samo u broju osvojenih GS, nego i inace.

Trotto

pre 6 godina

Slazem se da dolazi nova generacija talentovanih tenisera, ali da se ne lazemo, ono sto su Novak, Rafa i Federer uradili do sad, tesko da ce se u skorijoj buducnosti desiti. Oni su ispisali zlatne stranice ovog sporta i toliko su podigli lestvicu i u rezultatima i po lepoti igre. Oni su velicanstveni sampioni, to je nesto sto ce se tesko ponoviti. Mislim da cemo, kad se oni povuku, gledati nesto slicno kao sto gledamo u zenskom tenisu danas.

Toti

pre 6 godina

Ovaj tip sa koji se potpisuje kao znak pitanja me stvarno nervira. Naučen lik od malena da mrzi i nipodaštava. Sretao sam takve u životu, kao momci niti su imali prijatelje niti su se bavili nekim sportom, sporedni u društvu, ako su ga uopšte imali, na kraju mnogi ostali neoženjeni, sami, ... E sad, njihove sreće u društvenim mrežama i mestima gde mogu da ostavljaju svoje maliciozne komentare i da glume sveznajuće likove. Na kraju, kada ugase kompjuter, tablet ili mobilni, ponovo ostaju sami.To su isti oni kojima smetaju deca ako se igraju pod prozorom, oni koji buše lopte ako im slučajno pređu preko ograde, oni koji su nas jurili ako uberemo koju trešnju ili kajsiju sa njihovog drveta, ...Zato se i potpisuju znakom pitanja jer verovatno ne znaju koga će sutra mrzeti.

?

pre 6 godina

@anica
Nikada Nolo nije ovako igrao protiv zdravog Nadala. Protiv povredjenog jeste, ali to je vec nesto drugo. Tim ima vremena za prvo mesto, bolji je teniser od Noloa, pa kad je Nolo imao toliko srece da osvoji 12 GS jer su mu protivnici bili matori i/ili povredjeni, mozda i Tim uspe u tome.

milutin

pre 6 godina

E šta je sad sa "neuništivim,nesalomivim" kraljem šljake? Mnogi kritičari rekoše da Nole nemože ni doći do Nadala.
Sad, da bi "vaš" Nadal da dođe do Novaka! Kolo sreće se okreće...

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Posmatrač - " Ipak , kad je Novak u formi protivnik je nebitan , ma kako dobar bio " . Ove riječi bude veliku nadu , nadu da Novak krupnim koracima ide putem povratka . Hvala za komentar majstore

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Raymond - Tim je dosad trebao osvojiti bar 2-3 gren slema da bi se upustio u trku sa najvećima . Na Tima sam mislio druže a ne na našeg SOKOLA . Pozdrav

Нишлија

pre 6 godina

Да одиграју двадесетак мечева, Тим би добио два-три, остале Надал. Ово је један од таквих, јер немогуће је добити сваки. Ништа ново и чудно.

4 za redom

pre 6 godina

Ukoliko prođe Del Potra Tim će biti mnogo neugodniji protivnik, Nadalova igra je već poznata, Novaku treba samo malo više koncentracije, strategija vamos tamos i bik sa majorke ispada, dok sa ovom omladinom nikad ne znaš šta te čeka. Srećno sokole naš!

Milan

pre 6 godina

Gospodo dosao je kraj velike cetvorke! Smem da se kladim da njih cetvorica ukupno nece osvojiti vise od 3 gren slema. Stasali su Tim Zverev Dimitrov Raonic Nisikori.. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Leteci panj, 19. maj 2017 18:10) 

Tvoje ime najbolje objasnjava tvoj komentar, nista vise ne bih dodao.
(Ivan, 19. maj 2017 18:51)

Ahahhahahaha kralju :D

Raymond

pre 6 godina

Ovako je igrao nekad Novak protiv Nadala...mleo ga. Preciznost, jaki udarci, snaga.
Mislim da objektivno Tim jeste dobar teniser ali ne verujem da ce biti broj jedan...trebao je do sada nesto vise da uradi.
(anica, 19. maj 2017 18:55)

anice, Tim ima tek 23 godine. Do Noletovih 30, "fale" mu 7. Za tih 7 godina stici ce bar Noleta u broju osvojenih GS, jer Nole vise nikada nista znacajno nece osvojiti.

Sava

pre 6 godina

Nema Feda, Rafe, Endija i Stena. Pre samo godinu dana sam kucu mogao da dam da u takvoj situaciji Nole osvaja, ali, eto, sada strepimo i kada Nole igra sa Agutima, Cilicima i Istominima.

...

pre 6 godina

Gospodo dosao je kraj velike cetvorke! Smem da se kladim da njih cetvorica ukupno nece osvojiti vise od 3 gren slema. Stasali su Tim Zverev Dimitrov Raonic Nisikori..
(Leteci panj, 19. maj 2017 18:10) Koliko slemova su osvojili Tim, Zverev, Dimitrov, Raonic i Nisikori? Mastersa? Razvaljuju turnire 250, ali ok treba i to neko. Njih petorica zajedno imaju manje turinira od Mareja, veliku trojku da ne pominjem. Stasali, nego sta.

Rogi Obrenovac

pre 6 godina

Na cemu zasnivate optimizam da ce Novak u eventualnom polufinalu pobediti Tima? Decko trenutno igra mnogo bolji tenis, stabilan je psihicki, i jak fizicki.

gradjanin

pre 6 godina

strozija i temeljnija antidoping kontrola za sve i onda svi imaju podjednake sanse.Malo su sporiji malo umorniji nemoze se igrati cetiri sata jedan mec

Dragan

pre 6 godina

Ne mogu da shvatim pojedine komentare.Nadal nikome ne ispusta seta,a kamoli pobedu na sljaci.On zeli novi rekord 1000 mastets, ali snazni Tim ga je sprecio u tom pohodu, i treba mu odati svako priznanje. Novak igra danas veoma tezak i neizvestan mec sa Delpom, ako dobije u sta sam siguran, gledacemo finale NOVAK/ZVEREV. Velika sansa za Novaka da postane kralj RIMA, I. KRALJ. 1000 MASTER..Idemo SRBINE.

Melenci

pre 6 godina

i red je da dodje do smene generacija,ali to se nece dogoditi bar jos tri sezone.Velike cetvorke realno i nije bilo,ako pak mislis da jeste onda je tu i Vavrinka.Lepo je videti Tima,Zvereva kako napreduju,ali dok su Nadal,Federer u igri tesko ce ih bilo ko pobediti i osvajati Gren slemove!

No1e GOAT by 2022

pre 6 godina

Ovo je mozda i kraj za Rafu. Siguran sam da ga je ovaj poraz itekako pogodio a na RG ce svi biti u boljoj formi nego sada. No1e, Andy, Wavrinka, Goffan, mali Zverev i taj isti Thiem - svi oni mogu da dobiju Rafu i njemu sigurno ni jedan zreb nece biti lak! Pritisak je prevelik a Rafa je i umoran i istrosen.

Leteci panj

pre 6 godina

Gospodo dosao je kraj velike cetvorke! Smem da se kladim da njih cetvorica ukupno nece osvojiti vise od 3 gren slema. Stasali su Tim Zverev Dimitrov Raonic Nisikori..

rafanoleroger

pre 6 godina

Thiem je usavršenija i konstantnija verzija Stana Wawrinke.Moje mišljenje je uvijek bilo da kada igra najbolji tenis Wawrinka je skoro nepobjediv a Thiem je sposoban takav tenis igrati kroz dulje razdoblje što Stan nikada nije mogao.Iz svega toga mislim da gledamo budućeg vladara svjetskog tenisa i igrača koji će nasljediti veliku trojku

...

pre 6 godina

Dakle, Nadal kad gubi, po nasim komentatorima on "gubi pametno, nece da se trosi, umara, povredjen, rovit, itd." Izgleda da se covek citave 3 prethodne sezone pripremao i odmarao za ovu. Nikako da priznaju da je protivnik bio bolji. Novak ga je pocistio 3:0 na RG pretprosle godine. A da, bio je van forme, inace ne bi izgubio. Soderling ga izbacio 2009, nasi ga pravdali kako je imao los dan.

mare

pre 6 godina

rafa ovo pametno gubi. njemu treba odmor s obzirom da je svaki turnir igrao u finalu od pocetka godine.
eto sanse noletu da vrati samopouzdanje.
(sole, 19. maj 2017 17:56)

Ne gubi namerno nego protiv ovakve igre nema nikakve sanse. Tim je odigrao perfektno, bez greske i agresivno. Nadam se samo da nece sutra da odigra ovako dobar mec, jer u tom slucaju Noletu ne gine krompir. Naravno ako Novak nastavi da igra lose.

Srdjan

pre 6 godina

Bravo Tim, svaka cast. Momak je na sljaci odlican, brani polufinale na RG, a s obzirom na to u kakvoj su formi svi sem Rafe, mogao bi on i korak dalje, samo ako ovako nastavi.

antiDebil

pre 6 godina

Da je to onaj stari Nadal,ni 2 Tima ga ne bi mogla pobjediti.Evo prilike za Noleta.
(Sinisa, 19. maj 2017 18:16)

Koji stari Nadal ? Postoje stari i novi Nadal ?
Sta su oni braca, otac i sin ?

bradina

pre 6 godina

Pobeda Tima cista ko suza!Ne verujem da bi iko(Mari,Nole Fedex i ostali) mogao nesto da ucini protiv njega danas!Naslov konacno odgovara i opisuje sve!Godine nisu vazne tim je u godinama kad je i Novak pocinjao svoj uspon!Razlika je jedina sto je Novak tada bio vec 3 na ATP listi,a Tim je 8.Ali slazem se on uz Zvereva su novi talas koji ce zameniti postojece velikane i uz Kirgjosa i mozda jos nekog biti novi buduci sampioni.Vreme ce pokazati koliko smo u pravu!

Cockneeey

pre 6 godina

Čestitke Dominiče, atomski tenis do poslednjeg poena. Ako se desi da Novak ne prođe u finale, bilo bi lepo videti okršaj Zverev-Tim za prvi Masters turnir svakog od ove dvojice, vrlo realno, budućih šampiona.

Ivan

pre 6 godina

Gospodo dosao je kraj velike cetvorke! Smem da se kladim da njih cetvorica ukupno nece osvojiti vise od 3 gren slema. Stasali su Tim Zverev Dimitrov Raonic Nisikori..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Leteci panj, 19. maj 2017 18:10)

Tvoje ime najbolje objasnjava tvoj komentar, nista vise ne bih dodao.

Goxy

pre 6 godina

Ma povreda Nadala iz 2013. ga je omels.
Ili... Nije to onaj staaaari Nadal.


Za kraj. Nadal je fenomenalan i neverovatan ali nije nepobediv i nije povređen.

KORN

pre 6 godina

Vratio se kralj šljake bla,bla,bla lepo ja napisao da se on nije vratio vec su svi drugi u katastrofalnoj formi. Pa vidite samo Nole i Marej na sta lice ali pametnjakovici mi podelili minuse.Ja mogu u zivot da se kladim da on nema sanse da osvoji Rolad Garos živi bili pa videli.Njegova igra nije upola onakva kakva je bila kada je bio na vrhuncu.Muski tenis je trenutno u velikoj krizi bez pravog Noleta,Mareja,Nadala,Federera,Vavrinke,Conge,Monfisa,Ferera,Bediha,Del Potra svi oni su trenutno u totalnom autu.

Dragan

pre 6 godina

Nije mi jasno kakvo iznenadjenje.Tim je odrzao kralju sljake lekciju kako se igra na sljaci.Jos jedan primer da mladi kucaju na vrata za smenu ovim velikanima tenisa.Dago mi je radi Tima, sto je vratio poraz za ova dva propustena finala sa ovim bikom.Volio sam da gledam polufinale sa Novakom, jer sam ubedjen da bi ga Nole isto ovako rasturio kao i ovaj mladi Tim, pred kojim je velika sansa da dodje do top 3.Sada jedino zelim fa Nole ovako rasturi Delpa, pa da vidimo koliko moze Tim u borbi sa Novakom.Svakako da.bi mec bio veoma uzbudljiv do zadnjeg poena
Idemo NOVACE.

oxydant

pre 6 godina

Da je to onaj stari Nadal,ni 2 Tima ga ne bi mogla pobjediti.Evo prilike za Noleta.
(Sinisa, 19. maj 2017 18:16)

A ja bih rekao: da Novak ima "starih" 79kg. umesto sadašnjih 75kg.i
on bi udarao lopticu jako kao Tim.

rafa

pre 6 godina

Dobar mec Tima, Nadal neocekivano lose,suvise ziheraski, rekao bih.Tim deluje kao jedini igrac koji je jaci od Nadala, deluje nesto slicno kao Nadal u mladosti.Mnogi igraci udaraju lopticu brze od Nadala ali ne i jace.Mnogi je udaraju ravno, prakticno je poklapaju samo dok ovaj lik ima mozda najveci odnos spina i brzine trenutno.A to je bila Nadalova igra nekada davno..I pored toga, Rafa deluje jaci na bekhendu generalno, naravno osim kad Dominic pogodi paralelu .
Servis je ponovo zakazao,kompletna igra je bila neprecizna.sve je islo po sred polja i onda kada ima sansu za napad,stegne se ruka i skrati.Svak put kada je trebao da pogodi, ili je bilo po sredini ili u debelom autu.Drugo, ritern.Stoji 4 m i onda salje lotu u servis polje.Protiv Tima ne moze tako.A ovaj stoji na servis liniji na prvi servis Nadala i kupi je u penjaju, ne znam kako mu uspeva ceo mec.Sve u svemu,realan rezultat.Mislim da je malo potcenio Austrijanca i da mu se obilo o glavu ovog puta

Patrick

pre 6 godina

Ajd da vidim hoce li Thiem ovako i protiv Noloa igrati na ovakvom nivou.Fonjini srecno luzer pobedio Mareja a izgubi vec sutradan od Iznera ili koga vec.

Nebojša

pre 6 godina

Niko ne može Dominika Tima da pobedi četiri puta za redom :) dobro dosta šale sva tri danas poražena igrača Cilic Nadal i Raonic bili su favoriti po kladionicama nadam se da će Novak biti oprezan i dobiti kako očekujemo i iskoristiti ovu sjajnu priliku za novi masters.

Nikola

pre 6 godina

Kad se povuku Nole, Rafa i Federerko, Dominik Tim je budući broj 1!
(srle, 19. maj 2017 18:23)

Ma nece Tim cekati da se oni povuku. Postace on br.1 i pored njih.

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Leteći panj - Ajd Zverev spada medju mlade al Tim više i ne spada baš a pogotovo Nišikori , Raonić i Dimitrov . U njihovim godinama članovi velike četvorke su imali gomilu gren slemova a pogotovo mastersa i drugih turnira . Tvrdim da nije kraj velike četvorke nego samo nisu više toliko dominantni al dugo su i bili i baš će proći mnogo vremena dok ih neka druga velika četvorka nadmaši . Možda mi to nećemo dočekati al neko hoće vjerovatno . Osvajaće oni još gren slemova . Još su ovi mladi tanki . U koliko se kladimo da nije kraj velike četvorke ?

znanje-imanje

pre 6 godina

Svakako bih znatno više voleo da su igrali u 3 seta. A još više da je Rafa pobedio u ta 3 seta.
Sve to ne bi mnogo bitno bilo da je Novak u formi. Ovako sledi večeras verovatno nova drama a ako i pobedi sutra još teže... I očekivao sam nakon ovakvog preigravanja neminovni pad Rafe i zgodno bi iz 10 razloga bilo da je Novaku naišla ovakva pobeda a ne Dominiku. Ali nema šta dečko je zaslužio skroz.
Ovako sada će Tim biti i odmorniji i prepun samopouzdanja - a Rafa neće izgubiti od Novaka... Šta da se radi. Dominik je prošle godine svakako preigrao. Mislio sam da će se i izraubovati povredama. Srećom nije, deluje nijansu čvršće i zrelije ove sezone. Najzad je i došlo to vreme - on je sada realan konkurent. I nikakvo ovo nije iznenađenje, a ponajmanje ne najveće. Nije on od ovoga bio daleko ni u Madridu - a odtada se lakše i brže oporavio nego Nadal.
Novaku je najveći problem on sam. Nakon toga pitanje je kada će se Mari oporaviti. Ali Mari, Rafa i Rođa nisu više glavni problem - ako Novak nije sebi problem. Sledeći najveći problem postaju Tim, Zverev i Kirgios. To je sve biološki neminovno - čak je u stvari trebalo da se desi i ranije...

momo dobri

pre 6 godina

Mozda je iznenadjenje zato sto je to Nadal i svaka pobeda nekog igraca koji nije Novak,Federer ili Marej smatra se iznenadjenjem.Ali,Tim je ove godine posle Nadala najbolji na sljaci a igra dobar,pucacki tenis i po mom misljenju decko zasluzuje da bude br.1-kad za to dodje vreme ;)

Boris Banović

pre 6 godina

Momak pleni stilom igre i ponašanjem, tenis dobija puno njegovom pojavom, a u izgradnji velike karijere omelo ga je to što istovremeno igra u vladavini velike trojke !

Vitez Koja

pre 6 godina

Za Tima su stručnjaci još pre dve godine rekli da ima sve što je potrebno za vrhunske rezultate i da već sada spada u mentalno najjače igrače na Turu.

oxx

pre 6 godina

Pa dobro moze i on da izgubi neki set a inace vidi se da je Nadal sad vec istoren treba reci da je on od pocetka ove godine igrao finala skoro svih turnira i ne bi me cudilo da ovaj mec izgubi sto bi mu mozda i dobro doslo da se odmori malo za RG.
(Mare, 19. maj 2017 17:32)

A niste tako pravdali Novakove poraze posle 5, 6 uzastopnih titula, 17 uzastopnih finala itd. Eeee smeha! Bilo je, evo ga, pada, gotov je....

Vuk

pre 6 godina

@oxx

Pa bilo je i za Nadala tako isto evo ga pada, gotov je pa se on izdigao iznad tih prica to se ocekuje i od Noleta ako je vec jedan od najboljih u istoriji. Prosto takvi sampioni se nikad ne otpisuju. Nemaju oni vise godina kao nekad da mogu toliko turnira da igraju i da osvajaju bas sve to treba ljudi da prihvate i shvate.

Beobrad

pre 6 godina

Ne znam da li da kazem steta, jer Nadal nece igrati sutra s Novakom ili odlicno, jer Nadal nece uzeti 31. masters i tako prestici Novaka!
Sve u svemu, Nadal nije nepobediv, a Timu svaka cast na prikazanom tenisu!

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Tim je pričao da će raditi na tome da stoji bliže osnovnoj liniji jer mnogi koriste njegovu poziciju i često menjaju ritam(drop šotovi, slajs, kombinacije kojim ga zbog pozicije na tereu lakše izbacuju iz poena)... vidi se da radi i na riternu... za brze podloge moraće stvarno i da poboljša ove elemente igre... a tada će biti opasan za sve, jer mentalno je jači od svih vršnjaka...

Jovan

pre 6 godina

Strashan mec. Nadal uopste lose nije igrao i ne verujem da je kalkulisao ni 1% zbog RGa. Jednostavno mali je tukao iz sve snage i sve je ulazilo, Nadal prosto nema odgovor na takvu igru jer nema vise 20 godina da moze da isprati taj ritam i brzinu. Mnogo me Thiem podsetio na Wawrinku iz finala RGa 2015. Kakav bi to mec bio da njih dvojica igraju svoj najbolji tenis. Inace ovaj decko je definitivno najdisciplinovaniji i najposveceniji tenisu od svih mladih igraca, a uz to ima i mirnu glavu. Deluje da ima sve da bude buduci broj 1 i verujem da hoce.

as43333

pre 6 godina

Mislim da je trenutno na turu jedino Dominik Tim kompetentan da dobije Nadala u Parizu,a i on ima male šanse.Mislim i da je ovo dobro za Nadala što je dobio dodatna 3 dana odmora pred Rolan Garos,jedino što je loše je što je izgubio baš od Tima,ali na 3 dobijena seta mu šanse drastično padaju.

Patrick

pre 6 godina

O nee,evo Nolou se otvorila sansa da ode u finale ili jos gore da osvoji turnir.Ali dobro je sto brani titulu pa tako u slucaju odbrane iste nece dobiti bodove i nece se pribliziti kralju Endiju Mareju.

anica

pre 6 godina

Ovako je igrao nekad Novak protiv Nadala...mleo ga. Preciznost, jaki udarci, snaga.
Mislim da objektivno Tim jeste dobar teniser ali ne verujem da ce biti broj jedan...trebao je do sada nesto vise da uradi.

RF

pre 6 godina

Tim vec 2-3 godine pokazuje odlicnu igru na sljaci, s obzirom na forme Novaka, Andija i Stena , trenutno osim Nadala nema druge prepreke cak i da osvoji RG. Ako dodje do 1/2 u Rimu izmedju njega i Novaka, Novak trenutno moze da ga dobije samo na ime na iskustvo, Novak trenutno nema igru za ovakvog gladnog i veoma dobrog igraca kao sto je Tim.

Tramal divizija

pre 6 godina

Nadal se vrti po finalima od početka sezone ,ova podloga je malo brža "uži je teren" preblizu tribine serveri su dogurali daleko Rafi to ne odgovara a i definitivno je umoran . Bravo Tim odličan

zainteresovani

pre 6 godina

Mozda Rafa sada treba da potrazi pomoc zemljaka, Pepea?, da mu objasni da je sve u glavi i da nije dovoljno sirio ljubav i mir pa ga je ovo moralo snaci. U svakom slucaju, puno srece na RG!

Bozidar

pre 6 godina

Normalno
Ma kakav Nadal ljudi bre..loptice vraca na pola terena a pogadja precizno svaki treci udarac.
Dobio je Novaka ima srece...sto se Novak trenutno ne sastavlja inace bi brisao Nole pod njime

sasa jokic

pre 6 godina

Nadigrao ga je Tiem u svim segmentima igre. Udara bekhend kao forhend, izbija reket iz ruke bukvalno.
Dobro je da tenis dobija nove sampione. Nole ima odgovor na njegovu igru, plus Tiem je emotivno i fizicki ispraznjen posle ovakvog meca. Naravno Nole prvo mora da dobije DelPa.

goran

pre 6 godina

Izgleda da je Tim izvukao lekciju iz njihovog zadnjeg susreta od pre samo nekoliko dana kada ga je Nadal dobio u finalu Madrida...
Za razliku od tog meca danas je Tim izasao na teren sa mnogo vise samopouzdanja, potpuno je pustio ruku sto se kaze ,igrao je mnogo vise napadacki i forsirao je vinere iz svih mogucih situacija i pozicija, a pogotovo na bekendu nije kalkulisao ni malo, cim bi dobio iole upotrebljiviju lopticu raspalio bi po njoj iz sve snage, i takva taktika mu se na kraju i isplatila u danasnjem mecu...
Vidim mnogi ovde komentarisu da je Rafa namerno izgubio, ali ja licno mislim da jedan takav veliki sampion i borac kakav je Rafael Nadal nikada ne kalkulise , danas je cak u pojedinim momentima igrao i vise nego dobro za njegove standarde , ali je imao problema sto se tice fokusa i konstantnosti u igri ,plus kada se svemu tome doda i izuzetno motivisani i raspolozeni Tim koji je verujem goreo od zelje da se osveti za nedavni poraz u finalu Madrida onda je poraz bio jednostavno neminovan!

fantom

pre 6 godina

Dominik Tim je sprečio Rafu da osvoji 31 masters, Đoković ima šansu da uzme Rim. Večeras je finale pre finala, ako Đoković dobije Delpa, ne vidim ko može da mu se suprotstavi. Istrošeni Tim koji će se emotivno isprazniti i nema šanse da veže dva ovakava meča ili Zverev koji je mlad i neiskusan, nikad nije osvojio veliki trofej. Ajmo Nole do pobede.

Nastja

pre 6 godina

Inace ovaj decko je definitivno najdisciplinovaniji i najposveceniji tenisu od svih mladih igraca, a uz to ima i mirnu glavu. Deluje da ima sve da bude buduci broj 1 i verujem da hoce.
(Jovan, 19. maj 2017 18:15)

Odusevljena sam tenisom koji je Tim prikazao danas. Rafa nije bio toliko los koliko je Tim bio dobar. Secam se inace da je Timov trener cesto dovodio Tima na Novakove meceve. Trener sedne na tribine, a Tima ostavi da stoji pored ulaza na teren. To mi je uvek bilo smesno i fascinantno. Mnogi su ga inace kritikovali da je prosle godine preterao sa turnirima, i da ce se brzo istrostiti, ali izgleda da je ta paklena godina sto se tempa tice urodila polodom i da je mali Tim opasno ispekao zanat. Svaka cast, ukljucila sam se na 5:1 u prvom setu i Rafa ga je stigao na 5:4. Pitala sam se da li ima glavu da dobije, posumnjala sam, ali me je demantovao sjajnom igrom. Noletu srecno veceras.

Mare

pre 6 godina

Pa dobro moze i on da izgubi neki set a inace vidi se da je Nadal sad vec istoren treba reci da je on od pocetka ove godine igrao finala skoro svih turnira i ne bi me cudilo da ovaj mec izgubi sto bi mu mozda i dobro doslo da se odmori malo za RG.

sole

pre 6 godina

rafa ovo pametno gubi. njemu treba odmor s obzirom da je svaki turnir igrao u finalu od pocetka godine.
eto sanse noletu da vrati samopouzdanje.

Jovan

pre 6 godina

Strashan mec. Nadal uopste lose nije igrao i ne verujem da je kalkulisao ni 1% zbog RGa. Jednostavno mali je tukao iz sve snage i sve je ulazilo, Nadal prosto nema odgovor na takvu igru jer nema vise 20 godina da moze da isprati taj ritam i brzinu. Mnogo me Thiem podsetio na Wawrinku iz finala RGa 2015. Kakav bi to mec bio da njih dvojica igraju svoj najbolji tenis. Inace ovaj decko je definitivno najdisciplinovaniji i najposveceniji tenisu od svih mladih igraca, a uz to ima i mirnu glavu. Deluje da ima sve da bude buduci broj 1 i verujem da hoce.

Ivan

pre 6 godina

Gospodo dosao je kraj velike cetvorke! Smem da se kladim da njih cetvorica ukupno nece osvojiti vise od 3 gren slema. Stasali su Tim Zverev Dimitrov Raonic Nisikori..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Leteci panj, 19. maj 2017 18:10)

Tvoje ime najbolje objasnjava tvoj komentar, nista vise ne bih dodao.

fantom

pre 6 godina

Dominik Tim je sprečio Rafu da osvoji 31 masters, Đoković ima šansu da uzme Rim. Večeras je finale pre finala, ako Đoković dobije Delpa, ne vidim ko može da mu se suprotstavi. Istrošeni Tim koji će se emotivno isprazniti i nema šanse da veže dva ovakava meča ili Zverev koji je mlad i neiskusan, nikad nije osvojio veliki trofej. Ajmo Nole do pobede.

...

pre 6 godina

Gospodo dosao je kraj velike cetvorke! Smem da se kladim da njih cetvorica ukupno nece osvojiti vise od 3 gren slema. Stasali su Tim Zverev Dimitrov Raonic Nisikori..
(Leteci panj, 19. maj 2017 18:10) Koliko slemova su osvojili Tim, Zverev, Dimitrov, Raonic i Nisikori? Mastersa? Razvaljuju turnire 250, ali ok treba i to neko. Njih petorica zajedno imaju manje turinira od Mareja, veliku trojku da ne pominjem. Stasali, nego sta.

Mare

pre 6 godina

Pa dobro moze i on da izgubi neki set a inace vidi se da je Nadal sad vec istoren treba reci da je on od pocetka ove godine igrao finala skoro svih turnira i ne bi me cudilo da ovaj mec izgubi sto bi mu mozda i dobro doslo da se odmori malo za RG.

Milan

pre 6 godina

Gospodo dosao je kraj velike cetvorke! Smem da se kladim da njih cetvorica ukupno nece osvojiti vise od 3 gren slema. Stasali su Tim Zverev Dimitrov Raonic Nisikori.. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Leteci panj, 19. maj 2017 18:10) 

Tvoje ime najbolje objasnjava tvoj komentar, nista vise ne bih dodao.
(Ivan, 19. maj 2017 18:51)

Ahahhahahaha kralju :D

Dragan

pre 6 godina

Ne mogu da shvatim pojedine komentare.Nadal nikome ne ispusta seta,a kamoli pobedu na sljaci.On zeli novi rekord 1000 mastets, ali snazni Tim ga je sprecio u tom pohodu, i treba mu odati svako priznanje. Novak igra danas veoma tezak i neizvestan mec sa Delpom, ako dobije u sta sam siguran, gledacemo finale NOVAK/ZVEREV. Velika sansa za Novaka da postane kralj RIMA, I. KRALJ. 1000 MASTER..Idemo SRBINE.

Cockneeey

pre 6 godina

Čestitke Dominiče, atomski tenis do poslednjeg poena. Ako se desi da Novak ne prođe u finale, bilo bi lepo videti okršaj Zverev-Tim za prvi Masters turnir svakog od ove dvojice, vrlo realno, budućih šampiona.

Nenad

pre 6 godina

Početak Novakovog meča većeras će malo kasniti, zbog toga što Novak upravo čita komentare koje ostavljamo i bira koga će od nas vrhunskih teniskih stručnjaka angažovati za novog trenera

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Leteći panj - Ajd Zverev spada medju mlade al Tim više i ne spada baš a pogotovo Nišikori , Raonić i Dimitrov . U njihovim godinama članovi velike četvorke su imali gomilu gren slemova a pogotovo mastersa i drugih turnira . Tvrdim da nije kraj velike četvorke nego samo nisu više toliko dominantni al dugo su i bili i baš će proći mnogo vremena dok ih neka druga velika četvorka nadmaši . Možda mi to nećemo dočekati al neko hoće vjerovatno . Osvajaće oni još gren slemova . Još su ovi mladi tanki . U koliko se kladimo da nije kraj velike četvorke ?

4 za redom

pre 6 godina

Ukoliko prođe Del Potra Tim će biti mnogo neugodniji protivnik, Nadalova igra je već poznata, Novaku treba samo malo više koncentracije, strategija vamos tamos i bik sa majorke ispada, dok sa ovom omladinom nikad ne znaš šta te čeka. Srećno sokole naš!

Sava

pre 6 godina

Nema Feda, Rafe, Endija i Stena. Pre samo godinu dana sam kucu mogao da dam da u takvoj situaciji Nole osvaja, ali, eto, sada strepimo i kada Nole igra sa Agutima, Cilicima i Istominima.

Bozidar

pre 6 godina

Normalno
Ma kakav Nadal ljudi bre..loptice vraca na pola terena a pogadja precizno svaki treci udarac.
Dobio je Novaka ima srece...sto se Novak trenutno ne sastavlja inace bi brisao Nole pod njime

Nebojša

pre 6 godina

Niko ne može Dominika Tima da pobedi četiri puta za redom :) dobro dosta šale sva tri danas poražena igrača Cilic Nadal i Raonic bili su favoriti po kladionicama nadam se da će Novak biti oprezan i dobiti kako očekujemo i iskoristiti ovu sjajnu priliku za novi masters.

mare

pre 6 godina

rafa ovo pametno gubi. njemu treba odmor s obzirom da je svaki turnir igrao u finalu od pocetka godine.
eto sanse noletu da vrati samopouzdanje.
(sole, 19. maj 2017 17:56)

Ne gubi namerno nego protiv ovakve igre nema nikakve sanse. Tim je odigrao perfektno, bez greske i agresivno. Nadam se samo da nece sutra da odigra ovako dobar mec, jer u tom slucaju Noletu ne gine krompir. Naravno ako Novak nastavi da igra lose.

Toti

pre 6 godina

Ovaj tip sa koji se potpisuje kao znak pitanja me stvarno nervira. Naučen lik od malena da mrzi i nipodaštava. Sretao sam takve u životu, kao momci niti su imali prijatelje niti su se bavili nekim sportom, sporedni u društvu, ako su ga uopšte imali, na kraju mnogi ostali neoženjeni, sami, ... E sad, njihove sreće u društvenim mrežama i mestima gde mogu da ostavljaju svoje maliciozne komentare i da glume sveznajuće likove. Na kraju, kada ugase kompjuter, tablet ili mobilni, ponovo ostaju sami.To su isti oni kojima smetaju deca ako se igraju pod prozorom, oni koji buše lopte ako im slučajno pređu preko ograde, oni koji su nas jurili ako uberemo koju trešnju ili kajsiju sa njihovog drveta, ...Zato se i potpisuju znakom pitanja jer verovatno ne znaju koga će sutra mrzeti.

monden

pre 6 godina

Nije Nadalu bilo teško što ga je Tim pobedio, već što ga je nadigrao.I to, baš, onako, muški.Ne sećam se kada je neko igrao tako dobar tenis, kao ovaj izuzetno talentovan i samouveren momak.

Nastja

pre 6 godina

Inace ovaj decko je definitivno najdisciplinovaniji i najposveceniji tenisu od svih mladih igraca, a uz to ima i mirnu glavu. Deluje da ima sve da bude buduci broj 1 i verujem da hoce.
(Jovan, 19. maj 2017 18:15)

Odusevljena sam tenisom koji je Tim prikazao danas. Rafa nije bio toliko los koliko je Tim bio dobar. Secam se inace da je Timov trener cesto dovodio Tima na Novakove meceve. Trener sedne na tribine, a Tima ostavi da stoji pored ulaza na teren. To mi je uvek bilo smesno i fascinantno. Mnogi su ga inace kritikovali da je prosle godine preterao sa turnirima, i da ce se brzo istrostiti, ali izgleda da je ta paklena godina sto se tempa tice urodila polodom i da je mali Tim opasno ispekao zanat. Svaka cast, ukljucila sam se na 5:1 u prvom setu i Rafa ga je stigao na 5:4. Pitala sam se da li ima glavu da dobije, posumnjala sam, ali me je demantovao sjajnom igrom. Noletu srecno veceras.

veder

pre 6 godina

Na cemu zasnivate optimizam da ce Novak u eventualnom polufinalu pobediti Tima? Decko trenutno igra mnogo bolji tenis, stabilan je psihicki, i jak fizicki.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Rogi Obrenovac, 19. maj 2017 19:33)

Zasnivamo na kvalitetu, iskustvu, inteligenciji i veličini Novaka Đokovića, ako nisi znao. Ako prođe Delpa Novak glat dobija Tima, to je tako u tenisu. Novak ima najbolji ritern na svetu, odatle počinje vamos-tamos šetanje protivnika po terenu, šah igra i matiranje.
Zar ti nisi gledao do sada Novaka Imperatora?

oxx

pre 6 godina

Pa dobro moze i on da izgubi neki set a inace vidi se da je Nadal sad vec istoren treba reci da je on od pocetka ove godine igrao finala skoro svih turnira i ne bi me cudilo da ovaj mec izgubi sto bi mu mozda i dobro doslo da se odmori malo za RG.
(Mare, 19. maj 2017 17:32)

A niste tako pravdali Novakove poraze posle 5, 6 uzastopnih titula, 17 uzastopnih finala itd. Eeee smeha! Bilo je, evo ga, pada, gotov je....

Boris Banović

pre 6 godina

Momak pleni stilom igre i ponašanjem, tenis dobija puno njegovom pojavom, a u izgradnji velike karijere omelo ga je to što istovremeno igra u vladavini velike trojke !

Srdjan

pre 6 godina

Bravo Tim, svaka cast. Momak je na sljaci odlican, brani polufinale na RG, a s obzirom na to u kakvoj su formi svi sem Rafe, mogao bi on i korak dalje, samo ako ovako nastavi.

momo dobri

pre 6 godina

Mozda je iznenadjenje zato sto je to Nadal i svaka pobeda nekog igraca koji nije Novak,Federer ili Marej smatra se iznenadjenjem.Ali,Tim je ove godine posle Nadala najbolji na sljaci a igra dobar,pucacki tenis i po mom misljenju decko zasluzuje da bude br.1-kad za to dodje vreme ;)

Vitez Koja

pre 6 godina

Za Tima su stručnjaci još pre dve godine rekli da ima sve što je potrebno za vrhunske rezultate i da već sada spada u mentalno najjače igrače na Turu.

rafanoleroger

pre 6 godina

Thiem je usavršenija i konstantnija verzija Stana Wawrinke.Moje mišljenje je uvijek bilo da kada igra najbolji tenis Wawrinka je skoro nepobjediv a Thiem je sposoban takav tenis igrati kroz dulje razdoblje što Stan nikada nije mogao.Iz svega toga mislim da gledamo budućeg vladara svjetskog tenisa i igrača koji će nasljediti veliku trojku

Goxy

pre 6 godina

Ma povreda Nadala iz 2013. ga je omels.
Ili... Nije to onaj staaaari Nadal.


Za kraj. Nadal je fenomenalan i neverovatan ali nije nepobediv i nije povređen.

Нишлија

pre 6 godina

Да одиграју двадесетак мечева, Тим би добио два-три, остале Надал. Ово је један од таквих, јер немогуће је добити сваки. Ништа ново и чудно.

antiDebil

pre 6 godina

Da je to onaj stari Nadal,ni 2 Tima ga ne bi mogla pobjediti.Evo prilike za Noleta.
(Sinisa, 19. maj 2017 18:16)

Koji stari Nadal ? Postoje stari i novi Nadal ?
Sta su oni braca, otac i sin ?

Trotto

pre 6 godina

Slazem se da dolazi nova generacija talentovanih tenisera, ali da se ne lazemo, ono sto su Novak, Rafa i Federer uradili do sad, tesko da ce se u skorijoj buducnosti desiti. Oni su ispisali zlatne stranice ovog sporta i toliko su podigli lestvicu i u rezultatima i po lepoti igre. Oni su velicanstveni sampioni, to je nesto sto ce se tesko ponoviti. Mislim da cemo, kad se oni povuku, gledati nesto slicno kao sto gledamo u zenskom tenisu danas.

sasa jokic

pre 6 godina

Nadigrao ga je Tiem u svim segmentima igre. Udara bekhend kao forhend, izbija reket iz ruke bukvalno.
Dobro je da tenis dobija nove sampione. Nole ima odgovor na njegovu igru, plus Tiem je emotivno i fizicki ispraznjen posle ovakvog meca. Naravno Nole prvo mora da dobije DelPa.

Tramal divizija

pre 6 godina

Nadal se vrti po finalima od početka sezone ,ova podloga je malo brža "uži je teren" preblizu tribine serveri su dogurali daleko Rafi to ne odgovara a i definitivno je umoran . Bravo Tim odličan

Dragan

pre 6 godina

Nije mi jasno kakvo iznenadjenje.Tim je odrzao kralju sljake lekciju kako se igra na sljaci.Jos jedan primer da mladi kucaju na vrata za smenu ovim velikanima tenisa.Dago mi je radi Tima, sto je vratio poraz za ova dva propustena finala sa ovim bikom.Volio sam da gledam polufinale sa Novakom, jer sam ubedjen da bi ga Nole isto ovako rasturio kao i ovaj mladi Tim, pred kojim je velika sansa da dodje do top 3.Sada jedino zelim fa Nole ovako rasturi Delpa, pa da vidimo koliko moze Tim u borbi sa Novakom.Svakako da.bi mec bio veoma uzbudljiv do zadnjeg poena
Idemo NOVACE.

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Tim je pričao da će raditi na tome da stoji bliže osnovnoj liniji jer mnogi koriste njegovu poziciju i često menjaju ritam(drop šotovi, slajs, kombinacije kojim ga zbog pozicije na tereu lakše izbacuju iz poena)... vidi se da radi i na riternu... za brze podloge moraće stvarno i da poboljša ove elemente igre... a tada će biti opasan za sve, jer mentalno je jači od svih vršnjaka...

Ljiljana, London

pre 6 godina

Ne iznenadjuje me uopste - gledala sam Tima pre 2 godine na Vimbldonu, kako se borio. Videlo se da ce biti nesto od njega i ako Nole jednog dana mora da privede vodjstvo kraju, pomislila sam neka bude Tim. Zaista mi se svidja kako igra.

Beobrad

pre 6 godina

Ne znam da li da kazem steta, jer Nadal nece igrati sutra s Novakom ili odlicno, jer Nadal nece uzeti 31. masters i tako prestici Novaka!
Sve u svemu, Nadal nije nepobediv, a Timu svaka cast na prikazanom tenisu!

Posmatrač

pre 6 godina

U kratkom roku igrali su 3 meča - broj pobeda ( 2:1 za Rafu ) je otprilike realan trenutnom kvalitetu i formi obojice.
Danas je Tim pokazao razornu snagu udarca i servisa, pogadjanje uglova i linija i mali broj promašaja . Delovao je impresivno ( bio je željan pobede ) , ali nisam siguran da u ovakvom tempu može odigrati nekoliko mečeva ! Posebno nisam siguran da može ponavljati ovakve udarce na mečevima koji slede .
Danas je sve bilo " bajkovito " , ima takvih dana i mečeva !
Ali , kao što su treneri Rafe i RF pre desetak godina gledali Noleta i rekli - " Imamo problem, stiže jedan opasan mali " , tako je sada definitivno Austrijanac ( kombinacija dobre tehnike i Musterovog servisa ) ušao u krug favorita za trofeje .
P.S./ Ipak, kada je Nole u pravoj formi - protivnik je nebitan, ma kako dobar bio.

sole

pre 6 godina

rafa ovo pametno gubi. njemu treba odmor s obzirom da je svaki turnir igrao u finalu od pocetka godine.
eto sanse noletu da vrati samopouzdanje.

Rogi Obrenovac

pre 6 godina

Na cemu zasnivate optimizam da ce Novak u eventualnom polufinalu pobediti Tima? Decko trenutno igra mnogo bolji tenis, stabilan je psihicki, i jak fizicki.

No1e GOAT by 2022

pre 6 godina

Ovo je mozda i kraj za Rafu. Siguran sam da ga je ovaj poraz itekako pogodio a na RG ce svi biti u boljoj formi nego sada. No1e, Andy, Wavrinka, Goffan, mali Zverev i taj isti Thiem - svi oni mogu da dobiju Rafu i njemu sigurno ni jedan zreb nece biti lak! Pritisak je prevelik a Rafa je i umoran i istrosen.

oxydant

pre 6 godina

Da je to onaj stari Nadal,ni 2 Tima ga ne bi mogla pobjediti.Evo prilike za Noleta.
(Sinisa, 19. maj 2017 18:16)

A ja bih rekao: da Novak ima "starih" 79kg. umesto sadašnjih 75kg.i
on bi udarao lopticu jako kao Tim.

bradina

pre 6 godina

Pobeda Tima cista ko suza!Ne verujem da bi iko(Mari,Nole Fedex i ostali) mogao nesto da ucini protiv njega danas!Naslov konacno odgovara i opisuje sve!Godine nisu vazne tim je u godinama kad je i Novak pocinjao svoj uspon!Razlika je jedina sto je Novak tada bio vec 3 na ATP listi,a Tim je 8.Ali slazem se on uz Zvereva su novi talas koji ce zameniti postojece velikane i uz Kirgjosa i mozda jos nekog biti novi buduci sampioni.Vreme ce pokazati koliko smo u pravu!

...

pre 6 godina

Dakle, Nadal kad gubi, po nasim komentatorima on "gubi pametno, nece da se trosi, umara, povredjen, rovit, itd." Izgleda da se covek citave 3 prethodne sezone pripremao i odmarao za ovu. Nikako da priznaju da je protivnik bio bolji. Novak ga je pocistio 3:0 na RG pretprosle godine. A da, bio je van forme, inace ne bi izgubio. Soderling ga izbacio 2009, nasi ga pravdali kako je imao los dan.

znanje-imanje

pre 6 godina

Svakako bih znatno više voleo da su igrali u 3 seta. A još više da je Rafa pobedio u ta 3 seta.
Sve to ne bi mnogo bitno bilo da je Novak u formi. Ovako sledi večeras verovatno nova drama a ako i pobedi sutra još teže... I očekivao sam nakon ovakvog preigravanja neminovni pad Rafe i zgodno bi iz 10 razloga bilo da je Novaku naišla ovakva pobeda a ne Dominiku. Ali nema šta dečko je zaslužio skroz.
Ovako sada će Tim biti i odmorniji i prepun samopouzdanja - a Rafa neće izgubiti od Novaka... Šta da se radi. Dominik je prošle godine svakako preigrao. Mislio sam da će se i izraubovati povredama. Srećom nije, deluje nijansu čvršće i zrelije ove sezone. Najzad je i došlo to vreme - on je sada realan konkurent. I nikakvo ovo nije iznenađenje, a ponajmanje ne najveće. Nije on od ovoga bio daleko ni u Madridu - a odtada se lakše i brže oporavio nego Nadal.
Novaku je najveći problem on sam. Nakon toga pitanje je kada će se Mari oporaviti. Ali Mari, Rafa i Rođa nisu više glavni problem - ako Novak nije sebi problem. Sledeći najveći problem postaju Tim, Zverev i Kirgios. To je sve biološki neminovno - čak je u stvari trebalo da se desi i ranije...

goran

pre 6 godina

Izgleda da je Tim izvukao lekciju iz njihovog zadnjeg susreta od pre samo nekoliko dana kada ga je Nadal dobio u finalu Madrida...
Za razliku od tog meca danas je Tim izasao na teren sa mnogo vise samopouzdanja, potpuno je pustio ruku sto se kaze ,igrao je mnogo vise napadacki i forsirao je vinere iz svih mogucih situacija i pozicija, a pogotovo na bekendu nije kalkulisao ni malo, cim bi dobio iole upotrebljiviju lopticu raspalio bi po njoj iz sve snage, i takva taktika mu se na kraju i isplatila u danasnjem mecu...
Vidim mnogi ovde komentarisu da je Rafa namerno izgubio, ali ja licno mislim da jedan takav veliki sampion i borac kakav je Rafael Nadal nikada ne kalkulise , danas je cak u pojedinim momentima igrao i vise nego dobro za njegove standarde , ali je imao problema sto se tice fokusa i konstantnosti u igri ,plus kada se svemu tome doda i izuzetno motivisani i raspolozeni Tim koji je verujem goreo od zelje da se osveti za nedavni poraz u finalu Madrida onda je poraz bio jednostavno neminovan!

dominus

pre 6 godina

Kakvo crno iznenađenje. Tim je u potpunosti nadigrao Rafu. U finalu, verovatno protiv Zvereva. Osim ako se Novak "ne povampiri" :)
Tim će biti jedan od favorita na ovogodišnjem RG. Možda i osvoji isti.

Raymond

pre 6 godina

Ovako je igrao nekad Novak protiv Nadala...mleo ga. Preciznost, jaki udarci, snaga.
Mislim da objektivno Tim jeste dobar teniser ali ne verujem da ce biti broj jedan...trebao je do sada nesto vise da uradi.
(anica, 19. maj 2017 18:55)

anice, Tim ima tek 23 godine. Do Noletovih 30, "fale" mu 7. Za tih 7 godina stici ce bar Noleta u broju osvojenih GS, jer Nole vise nikada nista znacajno nece osvojiti.

RF

pre 6 godina

Tim vec 2-3 godine pokazuje odlicnu igru na sljaci, s obzirom na forme Novaka, Andija i Stena , trenutno osim Nadala nema druge prepreke cak i da osvoji RG. Ako dodje do 1/2 u Rimu izmedju njega i Novaka, Novak trenutno moze da ga dobije samo na ime na iskustvo, Novak trenutno nema igru za ovakvog gladnog i veoma dobrog igraca kao sto je Tim.

KORN

pre 6 godina

Vratio se kralj šljake bla,bla,bla lepo ja napisao da se on nije vratio vec su svi drugi u katastrofalnoj formi. Pa vidite samo Nole i Marej na sta lice ali pametnjakovici mi podelili minuse.Ja mogu u zivot da se kladim da on nema sanse da osvoji Rolad Garos živi bili pa videli.Njegova igra nije upola onakva kakva je bila kada je bio na vrhuncu.Muski tenis je trenutno u velikoj krizi bez pravog Noleta,Mareja,Nadala,Federera,Vavrinke,Conge,Monfisa,Ferera,Bediha,Del Potra svi oni su trenutno u totalnom autu.

amare

pre 6 godina

@anica
Neverovatno mi je da toliko pratiš tenis, a da ga tako slabo poznaješ. Komentarišeš samo da bi komentarisala...tek tako. Kao prvo: granice u tenisu su se pomerile. Ne osvajaju se turniri i slemovi kao pre sa 17, 18 god, ne penzionišu se pre tridesete, već „ubijaju“ u tom dobu. Kao drugo: Trojka Fed, Rafa, Nole se neće ponoviti uskoro...dakle, Tim, kao predvodnik nove generacije, novog talasa, uz A.Zvereva, eventualno Kiriosa (pod uslovom da se ceo posveti tenisu), eventualno još jednog igrača, itekako može biti broj jedan. Obaška jer je momak izuzetno, kvalitetan, razmišlja, dobro se kreće, eksplozivan...uz nestrpljenje ponekad, kao mana koja se ispravlja kada je čovek zreliji. Lep pozdrav.

Toti

pre 6 godina

? Žao mi te je, ... ali stvarno.Možda su ti neki klinci zvonili pa pobegli pa si zato nervozan,...Ma naći ćeš ti svakako razlog da mrziš i zavidiš.Opusti se.Nije sve tako crno.Sutra je novi sunčani dan, ide leto, more, ...Uživaj čoveče. Šta ima veze što si sam.Izađi malo, upoznaj ljude, druži se, ...Popij čašu vina, flašu piva, slušaj neku dobru muziku, opusti se.Lepše je voleti.

Vuk

pre 6 godina

@oxx

Pa bilo je i za Nadala tako isto evo ga pada, gotov je pa se on izdigao iznad tih prica to se ocekuje i od Noleta ako je vec jedan od najboljih u istoriji. Prosto takvi sampioni se nikad ne otpisuju. Nemaju oni vise godina kao nekad da mogu toliko turnira da igraju i da osvajaju bas sve to treba ljudi da prihvate i shvate.

anica

pre 6 godina

Ovako je igrao nekad Novak protiv Nadala...mleo ga. Preciznost, jaki udarci, snaga.
Mislim da objektivno Tim jeste dobar teniser ali ne verujem da ce biti broj jedan...trebao je do sada nesto vise da uradi.

rafa

pre 6 godina

Dobar mec Tima, Nadal neocekivano lose,suvise ziheraski, rekao bih.Tim deluje kao jedini igrac koji je jaci od Nadala, deluje nesto slicno kao Nadal u mladosti.Mnogi igraci udaraju lopticu brze od Nadala ali ne i jace.Mnogi je udaraju ravno, prakticno je poklapaju samo dok ovaj lik ima mozda najveci odnos spina i brzine trenutno.A to je bila Nadalova igra nekada davno..I pored toga, Rafa deluje jaci na bekhendu generalno, naravno osim kad Dominic pogodi paralelu .
Servis je ponovo zakazao,kompletna igra je bila neprecizna.sve je islo po sred polja i onda kada ima sansu za napad,stegne se ruka i skrati.Svak put kada je trebao da pogodi, ili je bilo po sredini ili u debelom autu.Drugo, ritern.Stoji 4 m i onda salje lotu u servis polje.Protiv Tima ne moze tako.A ovaj stoji na servis liniji na prvi servis Nadala i kupi je u penjaju, ne znam kako mu uspeva ceo mec.Sve u svemu,realan rezultat.Mislim da je malo potcenio Austrijanca i da mu se obilo o glavu ovog puta

milutin

pre 6 godina

E šta je sad sa "neuništivim,nesalomivim" kraljem šljake? Mnogi kritičari rekoše da Nole nemože ni doći do Nadala.
Sad, da bi "vaš" Nadal da dođe do Novaka! Kolo sreće se okreće...

Nikola

pre 6 godina

Kad se povuku Nole, Rafa i Federerko, Dominik Tim je budući broj 1!
(srle, 19. maj 2017 18:23)

Ma nece Tim cekati da se oni povuku. Postace on br.1 i pored njih.

zainteresovani

pre 6 godina

Mozda Rafa sada treba da potrazi pomoc zemljaka, Pepea?, da mu objasni da je sve u glavi i da nije dovoljno sirio ljubav i mir pa ga je ovo moralo snaci. U svakom slucaju, puno srece na RG!

Melenci

pre 6 godina

i red je da dodje do smene generacija,ali to se nece dogoditi bar jos tri sezone.Velike cetvorke realno i nije bilo,ako pak mislis da jeste onda je tu i Vavrinka.Lepo je videti Tima,Zvereva kako napreduju,ali dok su Nadal,Federer u igri tesko ce ih bilo ko pobediti i osvajati Gren slemove!

Patrick

pre 6 godina

Ajd da vidim hoce li Thiem ovako i protiv Noloa igrati na ovakvom nivou.Fonjini srecno luzer pobedio Mareja a izgubi vec sutradan od Iznera ili koga vec.

gradjanin

pre 6 godina

strozija i temeljnija antidoping kontrola za sve i onda svi imaju podjednake sanse.Malo su sporiji malo umorniji nemoze se igrati cetiri sata jedan mec

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Posmatrač - " Ipak , kad je Novak u formi protivnik je nebitan , ma kako dobar bio " . Ove riječi bude veliku nadu , nadu da Novak krupnim koracima ide putem povratka . Hvala za komentar majstore

?

pre 6 godina

@Toti
Lepo si ti to sve napisao, nego nikako da kazes sto te nerviram? Nerviraju te argumenti, ili sta? Vidi, znam ja takve kao ti, kad vec pricamo o tipovima ljudi. Od detinjstva trazis idole, jel tako? Nikada nisi bio zadovoljan samim sobom, pa si pribegao poistovecivanju sa drugima. Mislim, potpisujes se kao Toti, verovatno i dalje nosis Totijev dres, imas i postere u sobi, jel tako? Posao verovatno nemas, ako i imas, radis za par stotina €, ne vadis se iz kladionice i obavezno "pratis" Totija, slavis njegove golove vise nego on sam, mislis da vredis nesto ako navijas za nekog uspesnog. Drugare imas, slicne tebi, sve sportista do sportiste, verovatno razmenjujete slicice, gledate fudbal i tenis i tako vam je dobro. Mrzis one drugacije od tebe, zar ne? One tipove koji su veci, jaci, lepsi, pametniji, uspesniji od tebe, one za kojima devojke trce iako ne nose Totijev dres i bas ih briga za njega? Oni su krivi sto tebe devojke nece, sto nemas kesa, zivis kod roditelja, nemas perspektivu. Nisi kriv ti, krivi su oni.

as43333

pre 6 godina

Mislim da je trenutno na turu jedino Dominik Tim kompetentan da dobije Nadala u Parizu,a i on ima male šanse.Mislim i da je ovo dobro za Nadala što je dobio dodatna 3 dana odmora pred Rolan Garos,jedino što je loše je što je izgubio baš od Tima,ali na 3 dobijena seta mu šanse drastično padaju.

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Raymond - Tim je dosad trebao osvojiti bar 2-3 gren slema da bi se upustio u trku sa najvećima . Na Tima sam mislio druže a ne na našeg SOKOLA . Pozdrav

?

pre 6 godina

@anica
Nikada Nolo nije ovako igrao protiv zdravog Nadala. Protiv povredjenog jeste, ali to je vec nesto drugo. Tim ima vremena za prvo mesto, bolji je teniser od Noloa, pa kad je Nolo imao toliko srece da osvoji 12 GS jer su mu protivnici bili matori i/ili povredjeni, mozda i Tim uspe u tome.

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Raymond - Ne 7 , nego mu fali 6 godina i 3,5 mjeseca . Jest to dug period i nikad se ne zna al eto kladim se da neće stići do tih 12 slemova koliko trenutno ima naš SOKO . Da , dosad jest trebao osvojiti bar 2-3 gren slema da bi se upustio u trku sa najvećima

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Toti - Bravo 👏 za komentar , pogotovo za ovo na kraju " potpisuje se znakom pitanja JER NE ZNA KOGA ĆE SUTRA MRZETI " . Toti , ti si stvarno princ Rima u komentarisanju !

Raymond

pre 6 godina

@ Raymond - Ne 7 , nego mu fali 6 godina i 3,5 mjeseca . Jest to dug period i nikad se ne zna al eto kladim se da neće stići do tih 12 slemova koliko trenutno ima naš SOKO . Da , dosad jest trebao osvojiti bar 2-3 gren slema da bi se upustio u trku sa najvećima
(VEČITI DELIJA, 19. maj 2017 20:12)

I to je taj problem, da nas "SOKO" nije osvojio tih 2-3 GS da bi se upustio u trku sa najvecima. Nas "SOKO" je na vrhuncu karijere proglasio (posle osvojenog RG/16) da mu tenis vise nije tako vazan, da zeli malo da uziva u zivotu (sto god to znacilo), a sto se tenisa tice, da zeli da uziva na terenu, bez opterecenja da mora da pobedi. Jednom Timu takve gluposti nikada nece pasti na pamet. Tim nosi u sebi germansku krv: hladna glava, racionalan i disciplinovan u radu/treningu do bola. E zato mislim, da ce Tim Novaka i te kako stici i prestici ne samo u broju osvojenih GS, nego i inace.

Patrick

pre 6 godina

O nee,evo Nolou se otvorila sansa da ode u finale ili jos gore da osvoji turnir.Ali dobro je sto brani titulu pa tako u slucaju odbrane iste nece dobiti bodove i nece se pribliziti kralju Endiju Mareju.

Leteci panj

pre 6 godina

Gospodo dosao je kraj velike cetvorke! Smem da se kladim da njih cetvorica ukupno nece osvojiti vise od 3 gren slema. Stasali su Tim Zverev Dimitrov Raonic Nisikori..

Pedja

pre 6 godina

Bresnik je reko da je najtalentovaniji teniser s kojim je radio Gulbis. Za Tima je reko da je jako vredan. Tim u igri nema plan B. Ako ne ide jako onda udara jače. Ako loptice ulaze onda je protivnik u problemu. Ako ne ulaze onda se meč brzo završava.

neko

pre 6 godina

Najjaci su ovi Novakovi navijaci sto se raduju zbog toga sto je Thiem pobedio Nadala, a zapravo Novak nikakve sanse nema protiv Thiema hahahahaha. Ajmo malo objektivnosti.

VUK

pre 6 godina

U prvom setu momak je igrao na trenutke nestvarno. Brže , jače i bolje od svih do sada . Da mu AV nije trener? Jedino to objašnjava ovakvu igru Tima...a možda je i do toga da je sa druge strane igrač starosti od 33 godine i da je u poslednjih mesec dana osvojio par turnira?! Samo u našoj sportskoj javnosti jedino vredi poslednji meč. To je i početak i kraj karijere. Dobar meč u kome su noge izdale Nadala. Tim je bio agresivan, brz i hirurški precizan. Nadal nije imao šanse da stigne u poziciju da napadne. Nikakvo čudo da ga odmorni Nadal pobedi 3:0 na RG. Možda Tim kasno sazreva. U septembru puni 24 i uzima 25 godinu. Znamo da je 30/31 kraj za kontinuitet šampiona. Nema baš puno vremena Tim, obzirom da i pored talenta u 24 godini ima skor 0 osvojenih značajnih turnira. Mora će dečko da požuri.

papaja

pre 6 godina

Dominik Tim je sprečio Rafu da osvoji 31 masters, Đoković ima šansu da uzme Rim. Večeras je finale pre finala, ako Đoković dobije Delpa, ne vidim ko može da mu se suprotstavi. Istrošeni Tim koji će se emotivno isprazniti i nema šanse da veže dva ovakava meča ili Zverev koji je mlad i neiskusan, nikad nije osvojio veliki trofej. Ajmo Nole do pobede.
(fantom, 19. maj 2017 18:15)

Gledao sam uzivo i pratio Dominika odavno. Ima dosta misicne mase i jako dobru tehniku. Ne budi siguran, uostalom videcemo.

Ledeni

pre 6 godina

Poštovani komentatori Lendl je u kasnim dvadesetim osvojio svoj prvi slem. Ono sto ga izdvaja od Tima je sto je igrao nekoliko finala pre svog prvenca. Ostalo je istorija- statistika po osvojenim turnirima br. Nedelja na poziciji 1 itd

Raymond

pre 6 godina

Ovako je igrao nekad Novak protiv Nadala...mleo ga. Preciznost, jaki udarci, snaga.
Mislim da objektivno Tim jeste dobar teniser ali ne verujem da ce biti broj jedan...trebao je do sada nesto vise da uradi.
(anica, 19. maj 2017 18:55)

anice, Tim ima tek 23 godine. Do Noletovih 30, "fale" mu 7. Za tih 7 godina stici ce bar Noleta u broju osvojenih GS, jer Nole vise nikada nista znacajno nece osvojiti.

?

pre 6 godina

@anica
Nikada Nolo nije ovako igrao protiv zdravog Nadala. Protiv povredjenog jeste, ali to je vec nesto drugo. Tim ima vremena za prvo mesto, bolji je teniser od Noloa, pa kad je Nolo imao toliko srece da osvoji 12 GS jer su mu protivnici bili matori i/ili povredjeni, mozda i Tim uspe u tome.

Leteci panj

pre 6 godina

Gospodo dosao je kraj velike cetvorke! Smem da se kladim da njih cetvorica ukupno nece osvojiti vise od 3 gren slema. Stasali su Tim Zverev Dimitrov Raonic Nisikori..

sole

pre 6 godina

rafa ovo pametno gubi. njemu treba odmor s obzirom da je svaki turnir igrao u finalu od pocetka godine.
eto sanse noletu da vrati samopouzdanje.

Patrick

pre 6 godina

O nee,evo Nolou se otvorila sansa da ode u finale ili jos gore da osvoji turnir.Ali dobro je sto brani titulu pa tako u slucaju odbrane iste nece dobiti bodove i nece se pribliziti kralju Endiju Mareju.

No1e GOAT by 2022

pre 6 godina

Ovo je mozda i kraj za Rafu. Siguran sam da ga je ovaj poraz itekako pogodio a na RG ce svi biti u boljoj formi nego sada. No1e, Andy, Wavrinka, Goffan, mali Zverev i taj isti Thiem - svi oni mogu da dobiju Rafu i njemu sigurno ni jedan zreb nece biti lak! Pritisak je prevelik a Rafa je i umoran i istrosen.

Raymond

pre 6 godina

@ Raymond - Ne 7 , nego mu fali 6 godina i 3,5 mjeseca . Jest to dug period i nikad se ne zna al eto kladim se da neće stići do tih 12 slemova koliko trenutno ima naš SOKO . Da , dosad jest trebao osvojiti bar 2-3 gren slema da bi se upustio u trku sa najvećima
(VEČITI DELIJA, 19. maj 2017 20:12)

I to je taj problem, da nas "SOKO" nije osvojio tih 2-3 GS da bi se upustio u trku sa najvecima. Nas "SOKO" je na vrhuncu karijere proglasio (posle osvojenog RG/16) da mu tenis vise nije tako vazan, da zeli malo da uziva u zivotu (sto god to znacilo), a sto se tenisa tice, da zeli da uziva na terenu, bez opterecenja da mora da pobedi. Jednom Timu takve gluposti nikada nece pasti na pamet. Tim nosi u sebi germansku krv: hladna glava, racionalan i disciplinovan u radu/treningu do bola. E zato mislim, da ce Tim Novaka i te kako stici i prestici ne samo u broju osvojenih GS, nego i inace.

Mare

pre 6 godina

Pa dobro moze i on da izgubi neki set a inace vidi se da je Nadal sad vec istoren treba reci da je on od pocetka ove godine igrao finala skoro svih turnira i ne bi me cudilo da ovaj mec izgubi sto bi mu mozda i dobro doslo da se odmori malo za RG.

?

pre 6 godina

@Toti
Lepo si ti to sve napisao, nego nikako da kazes sto te nerviram? Nerviraju te argumenti, ili sta? Vidi, znam ja takve kao ti, kad vec pricamo o tipovima ljudi. Od detinjstva trazis idole, jel tako? Nikada nisi bio zadovoljan samim sobom, pa si pribegao poistovecivanju sa drugima. Mislim, potpisujes se kao Toti, verovatno i dalje nosis Totijev dres, imas i postere u sobi, jel tako? Posao verovatno nemas, ako i imas, radis za par stotina €, ne vadis se iz kladionice i obavezno "pratis" Totija, slavis njegove golove vise nego on sam, mislis da vredis nesto ako navijas za nekog uspesnog. Drugare imas, slicne tebi, sve sportista do sportiste, verovatno razmenjujete slicice, gledate fudbal i tenis i tako vam je dobro. Mrzis one drugacije od tebe, zar ne? One tipove koji su veci, jaci, lepsi, pametniji, uspesniji od tebe, one za kojima devojke trce iako ne nose Totijev dres i bas ih briga za njega? Oni su krivi sto tebe devojke nece, sto nemas kesa, zivis kod roditelja, nemas perspektivu. Nisi kriv ti, krivi su oni.

Bozidar

pre 6 godina

Normalno
Ma kakav Nadal ljudi bre..loptice vraca na pola terena a pogadja precizno svaki treci udarac.
Dobio je Novaka ima srece...sto se Novak trenutno ne sastavlja inace bi brisao Nole pod njime

fantom

pre 6 godina

Dominik Tim je sprečio Rafu da osvoji 31 masters, Đoković ima šansu da uzme Rim. Večeras je finale pre finala, ako Đoković dobije Delpa, ne vidim ko može da mu se suprotstavi. Istrošeni Tim koji će se emotivno isprazniti i nema šanse da veže dva ovakava meča ili Zverev koji je mlad i neiskusan, nikad nije osvojio veliki trofej. Ajmo Nole do pobede.

Nikola

pre 6 godina

Kad se povuku Nole, Rafa i Federerko, Dominik Tim je budući broj 1!
(srle, 19. maj 2017 18:23)

Ma nece Tim cekati da se oni povuku. Postace on br.1 i pored njih.

Melenci

pre 6 godina

i red je da dodje do smene generacija,ali to se nece dogoditi bar jos tri sezone.Velike cetvorke realno i nije bilo,ako pak mislis da jeste onda je tu i Vavrinka.Lepo je videti Tima,Zvereva kako napreduju,ali dok su Nadal,Federer u igri tesko ce ih bilo ko pobediti i osvajati Gren slemove!

veder

pre 6 godina

Na cemu zasnivate optimizam da ce Novak u eventualnom polufinalu pobediti Tima? Decko trenutno igra mnogo bolji tenis, stabilan je psihicki, i jak fizicki.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Rogi Obrenovac, 19. maj 2017 19:33)

Zasnivamo na kvalitetu, iskustvu, inteligenciji i veličini Novaka Đokovića, ako nisi znao. Ako prođe Delpa Novak glat dobija Tima, to je tako u tenisu. Novak ima najbolji ritern na svetu, odatle počinje vamos-tamos šetanje protivnika po terenu, šah igra i matiranje.
Zar ti nisi gledao do sada Novaka Imperatora?

as43333

pre 6 godina

Mislim da je trenutno na turu jedino Dominik Tim kompetentan da dobije Nadala u Parizu,a i on ima male šanse.Mislim i da je ovo dobro za Nadala što je dobio dodatna 3 dana odmora pred Rolan Garos,jedino što je loše je što je izgubio baš od Tima,ali na 3 dobijena seta mu šanse drastično padaju.

Rogi Obrenovac

pre 6 godina

Na cemu zasnivate optimizam da ce Novak u eventualnom polufinalu pobediti Tima? Decko trenutno igra mnogo bolji tenis, stabilan je psihicki, i jak fizicki.

Patrick

pre 6 godina

Ajd da vidim hoce li Thiem ovako i protiv Noloa igrati na ovakvom nivou.Fonjini srecno luzer pobedio Mareja a izgubi vec sutradan od Iznera ili koga vec.

anica

pre 6 godina

Ovako je igrao nekad Novak protiv Nadala...mleo ga. Preciznost, jaki udarci, snaga.
Mislim da objektivno Tim jeste dobar teniser ali ne verujem da ce biti broj jedan...trebao je do sada nesto vise da uradi.

Нишлија

pre 6 godina

Да одиграју двадесетак мечева, Тим би добио два-три, остале Надал. Ово је један од таквих, јер немогуће је добити сваки. Ништа ново и чудно.

KORN

pre 6 godina

Vratio se kralj šljake bla,bla,bla lepo ja napisao da se on nije vratio vec su svi drugi u katastrofalnoj formi. Pa vidite samo Nole i Marej na sta lice ali pametnjakovici mi podelili minuse.Ja mogu u zivot da se kladim da on nema sanse da osvoji Rolad Garos živi bili pa videli.Njegova igra nije upola onakva kakva je bila kada je bio na vrhuncu.Muski tenis je trenutno u velikoj krizi bez pravog Noleta,Mareja,Nadala,Federera,Vavrinke,Conge,Monfisa,Ferera,Bediha,Del Potra svi oni su trenutno u totalnom autu.

Dragan

pre 6 godina

Ne mogu da shvatim pojedine komentare.Nadal nikome ne ispusta seta,a kamoli pobedu na sljaci.On zeli novi rekord 1000 mastets, ali snazni Tim ga je sprecio u tom pohodu, i treba mu odati svako priznanje. Novak igra danas veoma tezak i neizvestan mec sa Delpom, ako dobije u sta sam siguran, gledacemo finale NOVAK/ZVEREV. Velika sansa za Novaka da postane kralj RIMA, I. KRALJ. 1000 MASTER..Idemo SRBINE.

Posmatrač

pre 6 godina

U kratkom roku igrali su 3 meča - broj pobeda ( 2:1 za Rafu ) je otprilike realan trenutnom kvalitetu i formi obojice.
Danas je Tim pokazao razornu snagu udarca i servisa, pogadjanje uglova i linija i mali broj promašaja . Delovao je impresivno ( bio je željan pobede ) , ali nisam siguran da u ovakvom tempu može odigrati nekoliko mečeva ! Posebno nisam siguran da može ponavljati ovakve udarce na mečevima koji slede .
Danas je sve bilo " bajkovito " , ima takvih dana i mečeva !
Ali , kao što su treneri Rafe i RF pre desetak godina gledali Noleta i rekli - " Imamo problem, stiže jedan opasan mali " , tako je sada definitivno Austrijanac ( kombinacija dobre tehnike i Musterovog servisa ) ušao u krug favorita za trofeje .
P.S./ Ipak, kada je Nole u pravoj formi - protivnik je nebitan, ma kako dobar bio.

neko

pre 6 godina

Najjaci su ovi Novakovi navijaci sto se raduju zbog toga sto je Thiem pobedio Nadala, a zapravo Novak nikakve sanse nema protiv Thiema hahahahaha. Ajmo malo objektivnosti.

4 za redom

pre 6 godina

Ukoliko prođe Del Potra Tim će biti mnogo neugodniji protivnik, Nadalova igra je već poznata, Novaku treba samo malo više koncentracije, strategija vamos tamos i bik sa majorke ispada, dok sa ovom omladinom nikad ne znaš šta te čeka. Srećno sokole naš!

Sava

pre 6 godina

Nema Feda, Rafe, Endija i Stena. Pre samo godinu dana sam kucu mogao da dam da u takvoj situaciji Nole osvaja, ali, eto, sada strepimo i kada Nole igra sa Agutima, Cilicima i Istominima.

oxx

pre 6 godina

Pa dobro moze i on da izgubi neki set a inace vidi se da je Nadal sad vec istoren treba reci da je on od pocetka ove godine igrao finala skoro svih turnira i ne bi me cudilo da ovaj mec izgubi sto bi mu mozda i dobro doslo da se odmori malo za RG.
(Mare, 19. maj 2017 17:32)

A niste tako pravdali Novakove poraze posle 5, 6 uzastopnih titula, 17 uzastopnih finala itd. Eeee smeha! Bilo je, evo ga, pada, gotov je....

Ivan

pre 6 godina

Gospodo dosao je kraj velike cetvorke! Smem da se kladim da njih cetvorica ukupno nece osvojiti vise od 3 gren slema. Stasali su Tim Zverev Dimitrov Raonic Nisikori..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Leteci panj, 19. maj 2017 18:10)

Tvoje ime najbolje objasnjava tvoj komentar, nista vise ne bih dodao.

dominus

pre 6 godina

Kakvo crno iznenađenje. Tim je u potpunosti nadigrao Rafu. U finalu, verovatno protiv Zvereva. Osim ako se Novak "ne povampiri" :)
Tim će biti jedan od favorita na ovogodišnjem RG. Možda i osvoji isti.

...

pre 6 godina

Gospodo dosao je kraj velike cetvorke! Smem da se kladim da njih cetvorica ukupno nece osvojiti vise od 3 gren slema. Stasali su Tim Zverev Dimitrov Raonic Nisikori..
(Leteci panj, 19. maj 2017 18:10) Koliko slemova su osvojili Tim, Zverev, Dimitrov, Raonic i Nisikori? Mastersa? Razvaljuju turnire 250, ali ok treba i to neko. Njih petorica zajedno imaju manje turinira od Mareja, veliku trojku da ne pominjem. Stasali, nego sta.

oxydant

pre 6 godina

Da je to onaj stari Nadal,ni 2 Tima ga ne bi mogla pobjediti.Evo prilike za Noleta.
(Sinisa, 19. maj 2017 18:16)

A ja bih rekao: da Novak ima "starih" 79kg. umesto sadašnjih 75kg.i
on bi udarao lopticu jako kao Tim.

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Toti - Bravo 👏 za komentar , pogotovo za ovo na kraju " potpisuje se znakom pitanja JER NE ZNA KOGA ĆE SUTRA MRZETI " . Toti , ti si stvarno princ Rima u komentarisanju !

Jovan

pre 6 godina

Strashan mec. Nadal uopste lose nije igrao i ne verujem da je kalkulisao ni 1% zbog RGa. Jednostavno mali je tukao iz sve snage i sve je ulazilo, Nadal prosto nema odgovor na takvu igru jer nema vise 20 godina da moze da isprati taj ritam i brzinu. Mnogo me Thiem podsetio na Wawrinku iz finala RGa 2015. Kakav bi to mec bio da njih dvojica igraju svoj najbolji tenis. Inace ovaj decko je definitivno najdisciplinovaniji i najposveceniji tenisu od svih mladih igraca, a uz to ima i mirnu glavu. Deluje da ima sve da bude buduci broj 1 i verujem da hoce.

RF

pre 6 godina

Tim vec 2-3 godine pokazuje odlicnu igru na sljaci, s obzirom na forme Novaka, Andija i Stena , trenutno osim Nadala nema druge prepreke cak i da osvoji RG. Ako dodje do 1/2 u Rimu izmedju njega i Novaka, Novak trenutno moze da ga dobije samo na ime na iskustvo, Novak trenutno nema igru za ovakvog gladnog i veoma dobrog igraca kao sto je Tim.

antiDebil

pre 6 godina

Da je to onaj stari Nadal,ni 2 Tima ga ne bi mogla pobjediti.Evo prilike za Noleta.
(Sinisa, 19. maj 2017 18:16)

Koji stari Nadal ? Postoje stari i novi Nadal ?
Sta su oni braca, otac i sin ?

Dragan

pre 6 godina

Nije mi jasno kakvo iznenadjenje.Tim je odrzao kralju sljake lekciju kako se igra na sljaci.Jos jedan primer da mladi kucaju na vrata za smenu ovim velikanima tenisa.Dago mi je radi Tima, sto je vratio poraz za ova dva propustena finala sa ovim bikom.Volio sam da gledam polufinale sa Novakom, jer sam ubedjen da bi ga Nole isto ovako rasturio kao i ovaj mladi Tim, pred kojim je velika sansa da dodje do top 3.Sada jedino zelim fa Nole ovako rasturi Delpa, pa da vidimo koliko moze Tim u borbi sa Novakom.Svakako da.bi mec bio veoma uzbudljiv do zadnjeg poena
Idemo NOVACE.

Toti

pre 6 godina

Ovaj tip sa koji se potpisuje kao znak pitanja me stvarno nervira. Naučen lik od malena da mrzi i nipodaštava. Sretao sam takve u životu, kao momci niti su imali prijatelje niti su se bavili nekim sportom, sporedni u društvu, ako su ga uopšte imali, na kraju mnogi ostali neoženjeni, sami, ... E sad, njihove sreće u društvenim mrežama i mestima gde mogu da ostavljaju svoje maliciozne komentare i da glume sveznajuće likove. Na kraju, kada ugase kompjuter, tablet ili mobilni, ponovo ostaju sami.To su isti oni kojima smetaju deca ako se igraju pod prozorom, oni koji buše lopte ako im slučajno pređu preko ograde, oni koji su nas jurili ako uberemo koju trešnju ili kajsiju sa njihovog drveta, ...Zato se i potpisuju znakom pitanja jer verovatno ne znaju koga će sutra mrzeti.

gradjanin

pre 6 godina

strozija i temeljnija antidoping kontrola za sve i onda svi imaju podjednake sanse.Malo su sporiji malo umorniji nemoze se igrati cetiri sata jedan mec

milutin

pre 6 godina

E šta je sad sa "neuništivim,nesalomivim" kraljem šljake? Mnogi kritičari rekoše da Nole nemože ni doći do Nadala.
Sad, da bi "vaš" Nadal da dođe do Novaka! Kolo sreće se okreće...

rafanoleroger

pre 6 godina

Thiem je usavršenija i konstantnija verzija Stana Wawrinke.Moje mišljenje je uvijek bilo da kada igra najbolji tenis Wawrinka je skoro nepobjediv a Thiem je sposoban takav tenis igrati kroz dulje razdoblje što Stan nikada nije mogao.Iz svega toga mislim da gledamo budućeg vladara svjetskog tenisa i igrača koji će nasljediti veliku trojku

mare

pre 6 godina

rafa ovo pametno gubi. njemu treba odmor s obzirom da je svaki turnir igrao u finalu od pocetka godine.
eto sanse noletu da vrati samopouzdanje.
(sole, 19. maj 2017 17:56)

Ne gubi namerno nego protiv ovakve igre nema nikakve sanse. Tim je odigrao perfektno, bez greske i agresivno. Nadam se samo da nece sutra da odigra ovako dobar mec, jer u tom slucaju Noletu ne gine krompir. Naravno ako Novak nastavi da igra lose.

...

pre 6 godina

Dakle, Nadal kad gubi, po nasim komentatorima on "gubi pametno, nece da se trosi, umara, povredjen, rovit, itd." Izgleda da se covek citave 3 prethodne sezone pripremao i odmarao za ovu. Nikako da priznaju da je protivnik bio bolji. Novak ga je pocistio 3:0 na RG pretprosle godine. A da, bio je van forme, inace ne bi izgubio. Soderling ga izbacio 2009, nasi ga pravdali kako je imao los dan.

Toti

pre 6 godina

? Žao mi te je, ... ali stvarno.Možda su ti neki klinci zvonili pa pobegli pa si zato nervozan,...Ma naći ćeš ti svakako razlog da mrziš i zavidiš.Opusti se.Nije sve tako crno.Sutra je novi sunčani dan, ide leto, more, ...Uživaj čoveče. Šta ima veze što si sam.Izađi malo, upoznaj ljude, druži se, ...Popij čašu vina, flašu piva, slušaj neku dobru muziku, opusti se.Lepše je voleti.

znanje-imanje

pre 6 godina

Svakako bih znatno više voleo da su igrali u 3 seta. A još više da je Rafa pobedio u ta 3 seta.
Sve to ne bi mnogo bitno bilo da je Novak u formi. Ovako sledi večeras verovatno nova drama a ako i pobedi sutra još teže... I očekivao sam nakon ovakvog preigravanja neminovni pad Rafe i zgodno bi iz 10 razloga bilo da je Novaku naišla ovakva pobeda a ne Dominiku. Ali nema šta dečko je zaslužio skroz.
Ovako sada će Tim biti i odmorniji i prepun samopouzdanja - a Rafa neće izgubiti od Novaka... Šta da se radi. Dominik je prošle godine svakako preigrao. Mislio sam da će se i izraubovati povredama. Srećom nije, deluje nijansu čvršće i zrelije ove sezone. Najzad je i došlo to vreme - on je sada realan konkurent. I nikakvo ovo nije iznenađenje, a ponajmanje ne najveće. Nije on od ovoga bio daleko ni u Madridu - a odtada se lakše i brže oporavio nego Nadal.
Novaku je najveći problem on sam. Nakon toga pitanje je kada će se Mari oporaviti. Ali Mari, Rafa i Rođa nisu više glavni problem - ako Novak nije sebi problem. Sledeći najveći problem postaju Tim, Zverev i Kirgios. To je sve biološki neminovno - čak je u stvari trebalo da se desi i ranije...

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Posmatrač - " Ipak , kad je Novak u formi protivnik je nebitan , ma kako dobar bio " . Ove riječi bude veliku nadu , nadu da Novak krupnim koracima ide putem povratka . Hvala za komentar majstore

Nebojša

pre 6 godina

Niko ne može Dominika Tima da pobedi četiri puta za redom :) dobro dosta šale sva tri danas poražena igrača Cilic Nadal i Raonic bili su favoriti po kladionicama nadam se da će Novak biti oprezan i dobiti kako očekujemo i iskoristiti ovu sjajnu priliku za novi masters.

zainteresovani

pre 6 godina

Mozda Rafa sada treba da potrazi pomoc zemljaka, Pepea?, da mu objasni da je sve u glavi i da nije dovoljno sirio ljubav i mir pa ga je ovo moralo snaci. U svakom slucaju, puno srece na RG!

bradina

pre 6 godina

Pobeda Tima cista ko suza!Ne verujem da bi iko(Mari,Nole Fedex i ostali) mogao nesto da ucini protiv njega danas!Naslov konacno odgovara i opisuje sve!Godine nisu vazne tim je u godinama kad je i Novak pocinjao svoj uspon!Razlika je jedina sto je Novak tada bio vec 3 na ATP listi,a Tim je 8.Ali slazem se on uz Zvereva su novi talas koji ce zameniti postojece velikane i uz Kirgjosa i mozda jos nekog biti novi buduci sampioni.Vreme ce pokazati koliko smo u pravu!

Milan

pre 6 godina

Gospodo dosao je kraj velike cetvorke! Smem da se kladim da njih cetvorica ukupno nece osvojiti vise od 3 gren slema. Stasali su Tim Zverev Dimitrov Raonic Nisikori.. 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Leteci panj, 19. maj 2017 18:10) 

Tvoje ime najbolje objasnjava tvoj komentar, nista vise ne bih dodao.
(Ivan, 19. maj 2017 18:51)

Ahahhahahaha kralju :D

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Raymond - Ne 7 , nego mu fali 6 godina i 3,5 mjeseca . Jest to dug period i nikad se ne zna al eto kladim se da neće stići do tih 12 slemova koliko trenutno ima naš SOKO . Da , dosad jest trebao osvojiti bar 2-3 gren slema da bi se upustio u trku sa najvećima

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Raymond - Tim je dosad trebao osvojiti bar 2-3 gren slema da bi se upustio u trku sa najvećima . Na Tima sam mislio druže a ne na našeg SOKOLA . Pozdrav

rafa

pre 6 godina

Dobar mec Tima, Nadal neocekivano lose,suvise ziheraski, rekao bih.Tim deluje kao jedini igrac koji je jaci od Nadala, deluje nesto slicno kao Nadal u mladosti.Mnogi igraci udaraju lopticu brze od Nadala ali ne i jace.Mnogi je udaraju ravno, prakticno je poklapaju samo dok ovaj lik ima mozda najveci odnos spina i brzine trenutno.A to je bila Nadalova igra nekada davno..I pored toga, Rafa deluje jaci na bekhendu generalno, naravno osim kad Dominic pogodi paralelu .
Servis je ponovo zakazao,kompletna igra je bila neprecizna.sve je islo po sred polja i onda kada ima sansu za napad,stegne se ruka i skrati.Svak put kada je trebao da pogodi, ili je bilo po sredini ili u debelom autu.Drugo, ritern.Stoji 4 m i onda salje lotu u servis polje.Protiv Tima ne moze tako.A ovaj stoji na servis liniji na prvi servis Nadala i kupi je u penjaju, ne znam kako mu uspeva ceo mec.Sve u svemu,realan rezultat.Mislim da je malo potcenio Austrijanca i da mu se obilo o glavu ovog puta

Tramal divizija

pre 6 godina

Nadal se vrti po finalima od početka sezone ,ova podloga je malo brža "uži je teren" preblizu tribine serveri su dogurali daleko Rafi to ne odgovara a i definitivno je umoran . Bravo Tim odličan

Nenad

pre 6 godina

Početak Novakovog meča većeras će malo kasniti, zbog toga što Novak upravo čita komentare koje ostavljamo i bira koga će od nas vrhunskih teniskih stručnjaka angažovati za novog trenera

Nastja

pre 6 godina

Inace ovaj decko je definitivno najdisciplinovaniji i najposveceniji tenisu od svih mladih igraca, a uz to ima i mirnu glavu. Deluje da ima sve da bude buduci broj 1 i verujem da hoce.
(Jovan, 19. maj 2017 18:15)

Odusevljena sam tenisom koji je Tim prikazao danas. Rafa nije bio toliko los koliko je Tim bio dobar. Secam se inace da je Timov trener cesto dovodio Tima na Novakove meceve. Trener sedne na tribine, a Tima ostavi da stoji pored ulaza na teren. To mi je uvek bilo smesno i fascinantno. Mnogi su ga inace kritikovali da je prosle godine preterao sa turnirima, i da ce se brzo istrostiti, ali izgleda da je ta paklena godina sto se tempa tice urodila polodom i da je mali Tim opasno ispekao zanat. Svaka cast, ukljucila sam se na 5:1 u prvom setu i Rafa ga je stigao na 5:4. Pitala sam se da li ima glavu da dobije, posumnjala sam, ali me je demantovao sjajnom igrom. Noletu srecno veceras.

VEČITI DELIJA

pre 6 godina

@ Leteći panj - Ajd Zverev spada medju mlade al Tim više i ne spada baš a pogotovo Nišikori , Raonić i Dimitrov . U njihovim godinama članovi velike četvorke su imali gomilu gren slemova a pogotovo mastersa i drugih turnira . Tvrdim da nije kraj velike četvorke nego samo nisu više toliko dominantni al dugo su i bili i baš će proći mnogo vremena dok ih neka druga velika četvorka nadmaši . Možda mi to nećemo dočekati al neko hoće vjerovatno . Osvajaće oni još gren slemova . Još su ovi mladi tanki . U koliko se kladimo da nije kraj velike četvorke ?

momo dobri

pre 6 godina

Mozda je iznenadjenje zato sto je to Nadal i svaka pobeda nekog igraca koji nije Novak,Federer ili Marej smatra se iznenadjenjem.Ali,Tim je ove godine posle Nadala najbolji na sljaci a igra dobar,pucacki tenis i po mom misljenju decko zasluzuje da bude br.1-kad za to dodje vreme ;)

sasa jokic

pre 6 godina

Nadigrao ga je Tiem u svim segmentima igre. Udara bekhend kao forhend, izbija reket iz ruke bukvalno.
Dobro je da tenis dobija nove sampione. Nole ima odgovor na njegovu igru, plus Tiem je emotivno i fizicki ispraznjen posle ovakvog meca. Naravno Nole prvo mora da dobije DelPa.

Boris Banović

pre 6 godina

Momak pleni stilom igre i ponašanjem, tenis dobija puno njegovom pojavom, a u izgradnji velike karijere omelo ga je to što istovremeno igra u vladavini velike trojke !

Beobrad

pre 6 godina

Ne znam da li da kazem steta, jer Nadal nece igrati sutra s Novakom ili odlicno, jer Nadal nece uzeti 31. masters i tako prestici Novaka!
Sve u svemu, Nadal nije nepobediv, a Timu svaka cast na prikazanom tenisu!

Ljiljana, London

pre 6 godina

Ne iznenadjuje me uopste - gledala sam Tima pre 2 godine na Vimbldonu, kako se borio. Videlo se da ce biti nesto od njega i ako Nole jednog dana mora da privede vodjstvo kraju, pomislila sam neka bude Tim. Zaista mi se svidja kako igra.

Cockneeey

pre 6 godina

Čestitke Dominiče, atomski tenis do poslednjeg poena. Ako se desi da Novak ne prođe u finale, bilo bi lepo videti okršaj Zverev-Tim za prvi Masters turnir svakog od ove dvojice, vrlo realno, budućih šampiona.

Trotto

pre 6 godina

Slazem se da dolazi nova generacija talentovanih tenisera, ali da se ne lazemo, ono sto su Novak, Rafa i Federer uradili do sad, tesko da ce se u skorijoj buducnosti desiti. Oni su ispisali zlatne stranice ovog sporta i toliko su podigli lestvicu i u rezultatima i po lepoti igre. Oni su velicanstveni sampioni, to je nesto sto ce se tesko ponoviti. Mislim da cemo, kad se oni povuku, gledati nesto slicno kao sto gledamo u zenskom tenisu danas.

monden

pre 6 godina

Nije Nadalu bilo teško što ga je Tim pobedio, već što ga je nadigrao.I to, baš, onako, muški.Ne sećam se kada je neko igrao tako dobar tenis, kao ovaj izuzetno talentovan i samouveren momak.

amare

pre 6 godina

@anica
Neverovatno mi je da toliko pratiš tenis, a da ga tako slabo poznaješ. Komentarišeš samo da bi komentarisala...tek tako. Kao prvo: granice u tenisu su se pomerile. Ne osvajaju se turniri i slemovi kao pre sa 17, 18 god, ne penzionišu se pre tridesete, već „ubijaju“ u tom dobu. Kao drugo: Trojka Fed, Rafa, Nole se neće ponoviti uskoro...dakle, Tim, kao predvodnik nove generacije, novog talasa, uz A.Zvereva, eventualno Kiriosa (pod uslovom da se ceo posveti tenisu), eventualno još jednog igrača, itekako može biti broj jedan. Obaška jer je momak izuzetno, kvalitetan, razmišlja, dobro se kreće, eksplozivan...uz nestrpljenje ponekad, kao mana koja se ispravlja kada je čovek zreliji. Lep pozdrav.

Srdjan

pre 6 godina

Bravo Tim, svaka cast. Momak je na sljaci odlican, brani polufinale na RG, a s obzirom na to u kakvoj su formi svi sem Rafe, mogao bi on i korak dalje, samo ako ovako nastavi.

Vitez Koja

pre 6 godina

Za Tima su stručnjaci još pre dve godine rekli da ima sve što je potrebno za vrhunske rezultate i da već sada spada u mentalno najjače igrače na Turu.

goran

pre 6 godina

Izgleda da je Tim izvukao lekciju iz njihovog zadnjeg susreta od pre samo nekoliko dana kada ga je Nadal dobio u finalu Madrida...
Za razliku od tog meca danas je Tim izasao na teren sa mnogo vise samopouzdanja, potpuno je pustio ruku sto se kaze ,igrao je mnogo vise napadacki i forsirao je vinere iz svih mogucih situacija i pozicija, a pogotovo na bekendu nije kalkulisao ni malo, cim bi dobio iole upotrebljiviju lopticu raspalio bi po njoj iz sve snage, i takva taktika mu se na kraju i isplatila u danasnjem mecu...
Vidim mnogi ovde komentarisu da je Rafa namerno izgubio, ali ja licno mislim da jedan takav veliki sampion i borac kakav je Rafael Nadal nikada ne kalkulise , danas je cak u pojedinim momentima igrao i vise nego dobro za njegove standarde , ali je imao problema sto se tice fokusa i konstantnosti u igri ,plus kada se svemu tome doda i izuzetno motivisani i raspolozeni Tim koji je verujem goreo od zelje da se osveti za nedavni poraz u finalu Madrida onda je poraz bio jednostavno neminovan!

Vuk

pre 6 godina

@oxx

Pa bilo je i za Nadala tako isto evo ga pada, gotov je pa se on izdigao iznad tih prica to se ocekuje i od Noleta ako je vec jedan od najboljih u istoriji. Prosto takvi sampioni se nikad ne otpisuju. Nemaju oni vise godina kao nekad da mogu toliko turnira da igraju i da osvajaju bas sve to treba ljudi da prihvate i shvate.

Goxy

pre 6 godina

Ma povreda Nadala iz 2013. ga je omels.
Ili... Nije to onaj staaaari Nadal.


Za kraj. Nadal je fenomenalan i neverovatan ali nije nepobediv i nije povređen.

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Tim je pričao da će raditi na tome da stoji bliže osnovnoj liniji jer mnogi koriste njegovu poziciju i često menjaju ritam(drop šotovi, slajs, kombinacije kojim ga zbog pozicije na tereu lakše izbacuju iz poena)... vidi se da radi i na riternu... za brze podloge moraće stvarno i da poboljša ove elemente igre... a tada će biti opasan za sve, jer mentalno je jači od svih vršnjaka...

VUK

pre 6 godina

U prvom setu momak je igrao na trenutke nestvarno. Brže , jače i bolje od svih do sada . Da mu AV nije trener? Jedino to objašnjava ovakvu igru Tima...a možda je i do toga da je sa druge strane igrač starosti od 33 godine i da je u poslednjih mesec dana osvojio par turnira?! Samo u našoj sportskoj javnosti jedino vredi poslednji meč. To je i početak i kraj karijere. Dobar meč u kome su noge izdale Nadala. Tim je bio agresivan, brz i hirurški precizan. Nadal nije imao šanse da stigne u poziciju da napadne. Nikakvo čudo da ga odmorni Nadal pobedi 3:0 na RG. Možda Tim kasno sazreva. U septembru puni 24 i uzima 25 godinu. Znamo da je 30/31 kraj za kontinuitet šampiona. Nema baš puno vremena Tim, obzirom da i pored talenta u 24 godini ima skor 0 osvojenih značajnih turnira. Mora će dečko da požuri.

Pedja

pre 6 godina

Bresnik je reko da je najtalentovaniji teniser s kojim je radio Gulbis. Za Tima je reko da je jako vredan. Tim u igri nema plan B. Ako ne ide jako onda udara jače. Ako loptice ulaze onda je protivnik u problemu. Ako ne ulaze onda se meč brzo završava.

papaja

pre 6 godina

Dominik Tim je sprečio Rafu da osvoji 31 masters, Đoković ima šansu da uzme Rim. Večeras je finale pre finala, ako Đoković dobije Delpa, ne vidim ko može da mu se suprotstavi. Istrošeni Tim koji će se emotivno isprazniti i nema šanse da veže dva ovakava meča ili Zverev koji je mlad i neiskusan, nikad nije osvojio veliki trofej. Ajmo Nole do pobede.
(fantom, 19. maj 2017 18:15)

Gledao sam uzivo i pratio Dominika odavno. Ima dosta misicne mase i jako dobru tehniku. Ne budi siguran, uostalom videcemo.

Ledeni

pre 6 godina

Poštovani komentatori Lendl je u kasnim dvadesetim osvojio svoj prvi slem. Ono sto ga izdvaja od Tima je sto je igrao nekoliko finala pre svog prvenca. Ostalo je istorija- statistika po osvojenim turnirima br. Nedelja na poziciji 1 itd