Ponedeljak, 24.04.2017.

14:37

Terzić: Partizan nema pravo da priča o poštenju

Generalni direktor crveno-belih Zvezdan Terzić kaže da se posle večitog derbija stvara ambijent za nedozvoljene, nekorektne i nesportske radnje Partizana.

Izvor: M.LJ.

Terziæ: Partizan nema pravo da prièa o poštenju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

193 Komentari

Sortiraj po:

Lobo

pre 6 godina

Problem je što je evidentan raskorak između kvaliteta zvezdinog tima,koji je evidentno loš i broja pobeda i broja osvojenih bodova...to su prepoznali i navijači..zato više i ne dolaze..

uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova

pre 6 godina

Petar, 24. april 2017 23:24)
pa nismo mogli da igramo jer ste vi sa toletom otimali titule i dolazili u situaciju da igrate kvalifikacije za ls i uglavnom ni krivi ni duzni upadali u le cak ste 2014 to pravo ukrali nama cinjenica da je tako mnogo lakse upasti u le pokazuje i nas put prosle godine gde smo onakvi nikakvi ispali samo na glupost kange,ali vi ste poznati spin majstori kad vas neko prozove kao ja za vas rezultat u evropi vi kad vas pogodi istina odmah okrenete plocu sa nekim protiv pitanjem,moje pitanje je bilo da opovrgnete istinu oko vaseg famoznog "uspeha"u evropi a ne kako ste do nje dosli to mi znamo

panteroid

pre 6 godina

(uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova, 24. april 2017 22:41)

Dao bi ono na cemu sedis da je tvoja zvezdana mogla da igra tako "sramno" tu istu Evropu.

matematičar

pre 6 godina

eto, šta se ložite. Pa dugovalo se 65 dinara. Kakvi milioni? Prodali smo "Čoveče, ne ljuti se" za 40 dindži i sad su dugovanja 25 kinti. Očekujemo prodati maglu(kao Londonsku) za 30 dinarjev i dolazimo do zarade od 5 banki.
Jednostavno-mag. Novi ministar financija...

Petar

pre 6 godina

(uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova, 24. april 2017 22:41)

Izvini za svo ovo vreme sto si nabrojao koliko ste puta igrali grupnu fazu LE? Posto LS niste to znam..

uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova

pre 6 godina

molio bih grobare da ospore cinjenice o njihovom ucescu u evropskim takmicenjima sa kojima se ponose i stalno ih spominju:dva ucesca u grupnoj fazi ls od 12 utakmica bez pobede,tri neresene i cak 9 poraza uz gol razliku(5:21)
7 ucesca u grupnoj fazi le od toga 5 puta posle ispadanja iz kvalifikacija za ls pobedjujuci u playoff fazi rivale poput dinamo(bukurest),groningen,temisvar,zilina,tromse,nefci a u grupi je odigrao ukupno 40 utakmica,zabelezio 6 pobeda(egaleo,dnjepr,sahtjor,az(2 puta) i augzburg,10 neresenih cak 24 poraza uz gol razliku(34:73),sto zajedno dolazimo do 52 utakmice,6 pobeda,13 neresenih i 33 poraza uz gol razliku(39:94) sto je vise nego sraman nastup sa kojim se grobari ponose,toliko o njima

Vladan R

pre 6 godina

Sta ce ovo Terzicu, dokle prepucavanja cim neko nesto izjavi. Neka se fokusira da se osvoji prvenstvi i oformi tim iole sposoban za takmicenja u Evropi. Posteno receno u godinama dominacije FKP, bilo je slucajeva da ih poguraju sudije, ali je jos veca istina da je CZ u tom periodu, bila ocajna, u svakom smislu te reci, uglavnom gubila derbije, pa su titule FKP manje vise zasluzene. Kao Zvezdasu to mi je jasno. Sa druge strane FKP jeste igrao vise puta LE, jednom i LS. Medjutim to zavarava, i daje alibi, onima koji su vodili klub, da se eto uspesni, i u Evropi. Zna sa koliko srece su prosli Anderleht, pa se obrukali u grupi LS 2010\11. Nakon toga svako ko malo progugla, moze doci do rezultata u Evropi od 2011 godine. U tom periodu FKP tri puta igra grupu LE. Deluje, vise nego solidni rezulti u kvalifikacijama. Medjutim te LE su iskljuciva posledica promen sistema takmicenja, od 09\10 sezone. Iako je od 2011, 4 puta zaredom eliminisan vec pocetkom avgusta redom od Genka, Limasola, Ludogoreca i Ludogoreca, bez pobede(0 3 5), redovno su dobijali i priliku krajem avgusta, gde su 2 puta uspeli da prodju u LE. 2015 konacno eliminisali nekog pocetkom avgusta, pa ispali od Batea. Za 5 godina u avgustu 7 eliminacija i 3 prolaza u duelima sa osrednjim ekipama. U grupi do prosle godine 18 utakmica 0 (nula) pobeda. Za proslu godinu, cestitke na rezultatu u grupi, bez obzira na kolicinu srece. Ove sezone malo jaci rival u julu, ne docekase ni pocetak avgust.

Yarilo

pre 6 godina

@lol
Partizan ima neuporedivo bolje igrace i plus trenera od zvezde. Ne znam koliko golova moramo da vam damo da bi priznali sebi koji krs od ekipe imate u odnosu na mnogo jaci i organizovaniji Partizan.

Ernesto@

pre 6 godina

Dragi moji,navijaci Zvezde. Ne dozvolite da vas ovaj imanipulise,najveci krivac je licno ta neznalica,koji zeli da svoje neuspehe nakaci drugome.Inace postujem FKCZ njeni trofeji me n'a to teraju.

Petar

pre 6 godina

(nele, 24. april 2017 17:04)

Ne znam gde si ti video ometanje golmana..vas golman je klasicno zaplivao u prazno lose procenio loptu a onda u povratku se zakucao u Tavambu i rukama ga sklanjao..kad smo kod crvenih kartona sta mislis da li Frimpong kao poslednji igrac odbrane treba da dobije crveni karton prilikom faula koji je predhodio golu? Po pravilima te iste UEFE koju pominjes TREBA..da Leonardo je za samar trebao da dobije drugi zuti to je tacno ali racunaj to kao kompenzaciju za Frimponga i tu smo 1:1 osteceni i mi i vi odnosno oprosteno i vama i nama..O proslom derbiju ne bi da pricam..bolje je

nele

pre 6 godina

da da,a 4/5 utakmica iz 1 u 2 ili obrnuto,sta to desi u svlacionici da zvezdini igraci masovno polude i preokrecu meceve?neregularan gol na proslom derbiju,naravno niko o tome ne prica
(zurio sm, 24. april 2017 15:33)
Kako se ne prica o tom neregularnom golu? Svaki novinar koji nesto napise o derbijima pomene i to. A zasto se ne prica o crvenom Leonarda i neregularnom golu Tavambe? Po UEFI Tawamba nije smeo da rasirenim rukama brani prostor i ometa golmana. I koliko Zvezda ima iz 2-1 a koliko Partizan? Ili to pratis samo Zvezdu pa ne znas za Partizan??

Opa djurdjo

pre 6 godina

Zgadili ste mi fudbal, a toliko sam ga voleo...
(Nikola, 24. april 2017 17:24)
Sto bre brate, ima toliko kvalitetnih i zanimljivih liga po Evropi, pa LS, LE, ove nase ni roditelji igraca odavno ne uzimaju za ozbiljno.

Yarilo

pre 6 godina

Evo olicenja casti obraza i dostojanstva. Izresetan u derbijima kao kamenjarka, klub mu ne zna gde je levo, ali tu je da moralise. Idemo svi jedan aplauz za ovo stvorenje.

Max

pre 6 godina

Ova prica o 6 titula je vise nego smesna! Navescu samo nekoliko igraca koji su tada igrali za Partizan,pa akobto nine bilo dovoljno za titule onda ok!
Stojkovic,Bozovic
Rukavina,Obradovic,Savic,Ivanov
Fejsa,Jojic,Ljajic,Zuka,Moreira
Jovetic,Mitrovic,Markovic,Diara

Terzicu,u to vreme Zvezda je radila kao i sada.Dovodila po 13 igraca,od cega su 2 nesto znala! Izbacila par poluigraca tipa Vujadin Savic. Tako da prekinite vise sa smesnom pricom! Partizan je vecinu tih titula potvrdio i u Evropi,koliko puta grupna faza nekog takmicenja... sta je Zvezda uradila u Evropi od one utakmice sa Romom i Zigiceve bombe?

lol

pre 6 godina

Ni jedna jedina reč od poslednjem derbiju gde smo vas odlučili od fudbala. Tu se vidi pravo stanje, gde nema spinovanja, menjanje trenera i ispravno dosudjenih penala. U smanjivanje duga na 25 milion ne veruje ni sam Dr.Terzić
(Aconti, 24. april 2017 15:29)

Kako nijedna rec? Pa sad ti spinujes. Rekao je da bi vas dobili ubedljivo da je sudjenje bilo posteno i daje iskljucen leonardo13 u 50. minutu kod rezultata 1:1 zbog udaranja protivnickog igraca u lice. I u pravu je covek. Vidite samo ono u derbiju sto vama odgovara, mesecima kukate lopta presla liniju, lopta presla liniju, a kad date gol sa dve ruke, kad se ne iskljuci leonardo13 koji nokautira protivnickog igraca bez lopte, onda nista? Dobili ste srecno derbi i sad se molite da bi izgubimo neki bod do kraja pa da budete sampioni jer na prvom mestu je i dalje Zvezda. Zasto? Pa ocigledno ne zato sto se namesta u derbijima, vec zato sto ste izgubili gomilu bodova na pocetku sezone dok je trener bio Tomic. Jel vam i za to kriv Terza?

Zvezdaš

pre 6 godina

Ti nemoj da pričaš o Partizanu već kaži koliko si pojačanja doveo od kad si u Zvezdi, koliko koštaju, koliko su utakmica odigrali, gde su sada i koliko im klub duguje.Utakmice u evrotakmičenjima i u derbijima sa Partizanom su pokazala da ste sve promašili i badava vam 40 kojekavih fudbalera na platnom spisku kad nema kvaliteta.Objasni to već jednom navijačima a nemoj da ih zamajavaš pričom o Partzanom jer oni su svoje pokazali u derbi utakmicama.

vlada

pre 6 godina

Navijac sam Partizana,ali veliki postovalac SD Crvena Zvezda,nikako gospodina Terzica da se razumemo...sto se tice crvenog kartona za Leonarda,mogao je da ga dobije I verujem da bi to promenilo tok utakmice jer je to igrac koji pravi razliku,ali nije to jedini sumnjiv detalj na ovom derbiju,vidim prosli ne pominje pa necu sada ni ja...ali problem je nesto drugo,mislim da on ovde indirektno priznaje da CZ ne moze da pobedi Partizan u ovom trenutku bez igraca vise,I verujem da svakom objektivnom zvezdasu to smeta...Partizan je sam kriv sto je drugi jer su previse bodova izgubili na pocetku, iako smatram da su sada bolja ekipa, jer imaju tri igraca koja prave razliku, koje Zvezda nema I to je to...o postenju necu puno, namestaju I jedni I drugi, to je odavno jasno...I na kraju, uskoro ce I kvalifikacije za LS,tu ce gospodin doktor imati prilike da pokaze svu raskos svojih pojacanja ponovo, I sumnjam da ce mu tada ovakvo spinovanje puno pomoci...

mirko

pre 6 godina

Ne znam na osnovu čega Terzić tvrdi, da on ima monopol na poštenje. Ima jedna narodna izraka, stara ali još važi: Ko o ćemu, vojska o skraćenju, ku..a o poštenju.

Karaburac

pre 6 godina

Ma ljudi ne znam sta je sporno... OTIMAJ!
Hocu da kmece, naviki su da budu uvek drugi, nikad u istoriji nisu imali vise titula i tu im je mesto. Bili i ostali komsija mali
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kme, 24. april 2017 16:35) # Link komentara

Nista nije sporno panteru, samo treba da se kaze kao sto si ti rekao.
A malo je takvih pantera, sve neke mace.

duledudule

pre 6 godina

neko kaze partizan ubedljiv bio u derbijima tih godina.pa dobijali ste sve 1 0 uglavnom i to kao onda npr kad je petrovic dao onaj lep gol ali pre toga krstajic kadua otresao iz gaca naravno bez penala

Dare_cz

pre 6 godina

Terza zatvorio temu ovim naslovom.Ko o cemu partizan o postenju.Neko je pitao kako je Zvezda vratila dug?Zvezda je u poslednje tri godine imala prihod skoro 25 miliona samo od transfera igraca.I odgovor navijacu partizana da je Zvezda svake godine bar jednom pobedila partizan u ono vreme kada je partizan uzeo sest titula zaredom.

eee

pre 6 godina

uzećete kredit od 35 miliuna i smanjićete dug hahaha hahaha hahahah kralj nad kraljevima zaduži se da bi vratio dug i kaže da nije više dužan

toliko

pre 6 godina

@lol - "dobili ste srećno derbi". Po ovome se vidi da nemaš pojma o fudbalu i da u životu nisi šutnuo loptu. Čak su i igrači Zvezde rekli da je Partizan zasluženo pobedio. Misliš da bolje znaš od profesionalnih fudbalera, koji su pritom i igrali tu utakmicu? To se zove ostrašćenost, kad je neko slep i pored zdravih očiju. Takvi ne treba da komentarišu utakmice i igru, jer je njihov nivo isključivo navijačko prepucavanje, u kome argumentni nisu bitni.

Del Piero#10

pre 6 godina

Svi jako dobro znamo kakav CV ima ova poštenjačina i gde ga je svojevremeno to "poštenje" odvelo. Jadna je država gde ovakav tipus drži moralne lekcije.

Kme

pre 6 godina

Ma ljudi ne znam sta je sporno... OTIMAJ!
Hocu da kmece, naviki su da budu uvek drugi, nikad u istoriji nisu imali vise titula i tu im je mesto. Bili i ostali komsija mali

Nemanja

pre 6 godina

Ne nego svalcionica men ima pravo da prica o postenju i covek koji ima sudjenje zbog malverzacije transfera.Njemu vise ni delije ne veruju,vec 3 godina prica da je dao ostavku....

SNSveštenici

pre 6 godina

"Zvezda finansijski posluje dobro, a svoj dug će do juna pokušati da svede na 25 miliona evra."

U poslednjih desetak godina prodali ukupno dva igrača za više od tri miliona(Grujić, Rajković i možda Milijaša prvi put tamo 2007. godine) evra a doveli preskupe i presmešne igrače na tonu, trenutno plaćaju preko 50 igrača, nisu igrali Evropu od 2006. godine. Ali dug pao sa 66 miliona na eto, 25 miliona.

vladski

pre 6 godina

Kakav baron, pa svako kolo se sudi po penal ili nepostojeći gol. Sećam se i protiv tog istog partizana, nisi se oglašavao posle onog poklon gola. Sramota. Ko o čemu...

Um Caruje

pre 6 godina

Kao ni za svoje dete tako ni za svoj klub neces priznati da je neposten.I sta onda radis,izjednacavas babe i zabe.Jesam ja to al si i ti to.Ja sam bre slavio u centru grada pobedu '91 a sad mi je zvezda gora i od Juvea,Reala i ostalih lopovskih klubova.

Iz 2 u 1

pre 6 godina

Vidim da se sinhronizovano iz dva crveno bela kluba daju izjave o poštenju. Mora da je to uvod u "poštenu" utakmicu koju će ova dva kluba odigrati u sledećem kolu.

stefan

pre 6 godina

Zvezdan Terzic je najpozvanija osoba u ovoj zemlji da prica o kriminalu u fudbalu.Niko tu ne zna vise od njega.Covek je tu na svom terenu.Moguce je da ni u Partizanu nisu cvecke,ne bi Terza tek tako..

milos

pre 6 godina

O kakvim transferima se priča, zvezda ili je pustila igrače bez obeštećenja ili je imala obavezu da klubovima da 20-30% od prodaje igrača plus svaki igrač ima menadžera koji uzima sigurno još toliko. Tako da zvedi ostaje oko 25-35% od igrača, a prodajna cena bude milion dva... Zarada bude koliko i donaldova plata

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Dok su u Srbiji moguce svakakve kombinacije (setimo se naslova u novinama "Sta ste se rastrcali?" i "I Delije se smejale!"), u Evropi vaze standardi koji ne mogu na silu da se menjaju!
FK Crvena zvezda jesta oborila sve moguce rekorde prosle sezone, ali zato na jedinom validnom mestu, u Evropi deluje blago receno jadno (Kairat i Valeta)!

FK Partizan je sa druge strane jedini kompetentan predstavnik Srbije u UEFA takmicenju i jedini klub sa autoritetom i pedigreom koji se u Evropi postuje!
Ne postoji ni gram sumnje da ce ceta sefa Ivana Tomica na uspesan i efikasan nacin ispuniti sve zadatke koji pred njima stoje u kvalifikacijama!
FK Partizan ce i ove sezone biti jedini predstavnik Srbije u grupnoj fazi Evro-kupova!
Klasa se ne kupuje preko noci, vec se stice tradicijom i autoritetom sto ce na tezi nacin spoznati Zvezdan Terzic.

Bonoban

pre 6 godina

To cije su titule zasluzene a cije ne najbolje se vidi po tome sta je taj klub uradio u Evropi te godine. A Partizan je bogami igrao i LS i Ligu uefa i nije se sramotio, uglavnom. Sta je Zvezda uradila u Evropi nakon osvojene titule? Pa samo potvrdila na koji nacin ju je osvojila.

Vuciceve titule

pre 6 godina

Hocemo li vec jednom saznati koja vam je titula ukradena od tih famoznih sest koje pominjete?
Ili mozda svih sest. Koje to igrace iznedriste za tih sest godina? Evo da me ubijes ja se ne secam ni jednog dobrog igraca. Secam se Bronovickog i Minresa Sisica ali po tuzbama za mil dugove.
Za tih sest godina 60 mil duga. Ej bre koga vi farbate? U tu pricu mogu samo da veruju zvezdini navijaci.

batman

pre 6 godina

"Mislim da je Partizan klub koji ima najmanje moralnog prava da priča o poštenju. Pamtimo vrlo dobro njihovih šest titula i vrlo dobro znamo mnogo klubova sa kojima su igrali prijateljske utakmice i da su počinjali i sa dvadeset i nešto bodova prednosti u odnosu na Zvezdu", kaže Terzić.
134. Crvena zvezda 0:2 (0:0) Partizan
135.Partizan 1:1 (0:1) Crvena zvezda
136.Partizan 2:0 (1:0) Crvena zvezda
137. Crvena zvezda 1:2 (1:1) Partizan
138. Partizan 1:0 (0:0) Crvena zvezda
139. Crvena zvezda 0:1 (0:1) Partizan
140. Partizan 1:0 (0:0) Crvena zvezda
141. Crvena zvezda 0:2 (0:0) Partizan
142.Partizan 0:1 (0:0) Crvena zvezda
143.Crvena zvezda 3:2 (1:2)Partizan
144.Partizan 1:0 (0:0)Crvena zvezda

Sta ovde ima da se pamti?
Jednom smo cak pobedili kada smo celo poluvreme igrali sa igracem manje i to pri rezultatu 1:1,takodje je bilo nekoliko katastrofalnih sudijskih gresaka na stetu partizana medju kojim se najvise istice ona kada je sudija svirao penal za zvezdu a Rnica je lopta pogodila u butinu.

dana

pre 6 godina

Koliko si Ti, uvazeni gospodine, hrabar kad spominjes (citaj: kritikujes) necije postenje ili dajes (osporavas) pravo nekome da javno iznese svoje misljenje.
Mogu Ti reci, da se, kao visedecenijska ZVEZDASICA, stidim kad vidim ko je na celu mojeg jedinog omiljenog kluba.
Svako bi najpre morao da stane pred ogledalo i da vidi da li je ono cisto ili , ipak , na njemu ima neka mrlja.

lol

pre 6 godina

Navijac sam Partizana,ali veliki postovalac SD Crvena Zvezda,nikako gospodina Terzica da se razumemo...sto se tice crvenog kartona za Leonarda,mogao je da ga dobije I verujem da bi to promenilo tok utakmice jer je to igrac koji pravi razliku,ali nije to jedini sumnjiv detalj na ovom derbiju,vidim prosli ne pominje pa necu sada ni ja...ali problem je nesto drugo,mislim da on ovde indirektno priznaje da CZ ne moze da pobedi Partizan u ovom trenutku bez igraca vise,I verujem da svakom objektivnom zvezdasu to smeta...Partizan je sam kriv sto je drugi jer su previse bodova izgubili na pocetku, iako smatram da su sada bolja ekipa, jer imaju tri igraca koja prave razliku, koje Zvezda nema I to je to...o postenju necu puno, namestaju I jedni I drugi, to je odavno jasno...I na kraju, uskoro ce I kvalifikacije za LS,tu ce gospodin doktor imati prilike da pokaze svu raskos svojih pojacanja ponovo, I sumnjam da ce mu tada ovakvo spinovanje puno pomoci...
(vlada, 24. april 2017 16:32)

Konacno inteligentna analiza od strane navijaca Partizana. 100% se slazem, samo mislim da vas prednost nije u tom sto imate bolje igrace, vec sto imate trenera koji ima vise motiva. Jos jednom se pokazalo da je vracanje igraca i trenera iz inostranstva velika greska. Dok vas grize i motivise ekipu da izvlaci iz sebe vise od realnih mogcunosti ovog naseg za..le ....tka. napravio covek i pare i karijeru, ime u Rusiji i mrzi ga jednostavno sada da se cima. Logicno je.

Tor

pre 6 godina

a ko je to pravo.oduzeo Partizanu i kad tacno ne secam se? ti? botovi? ko bree. pali i cuti malo vise kao prethodnih nedelja dok vas nije pojeo mraaak sve

Blue Moon 325

pre 6 godina

Nakon pročitanog intervjua, dolazim do zaključka do nije dobro podneo ovaj poraz i da mu definitivno nije lako. Podrška za doktora.

Aleksa

pre 6 godina

Све другари који се дописују преко новина а туку преко наших леђа. Зна се ко је шампион, као што се знао и сваке године од кад је уведена премијер лига (и не драги глодари, није уведена 2012, него много раније), само што га ми још не знамо.

Филип

pre 6 godina

Звездаш сам али ДОКЛЕ ВИШЕ ЉУДИ!?! Која је сврха ових „препуцавања”? Ви одузимате људима из Србије жељу да прате фудбал уопште...

Mandovi Valensija

pre 6 godina

Marko Zasto se pominju titule od 2008 do 2014 kao ukradene? Majstore jel se ti to salis ... dobro de nisu ukradene one su otete... nego nemojmo danas o vasim titulama na danasnji dan se NEBO OTVORILO dragi komsija Marko...

Jesse James

pre 6 godina

Kada sam procitao ovo za 6 titula u nizu bilo mi je jasno koliko je ovaj covek objektivan. U tih 6 titula Partizan je 3 puta igrao Ligu Evrope i jednom Ligu Sampiona. Dobio je gotovo svaki derbi i prodavao igrace najjacim evropskim ligama. Dok je Zvezda dobro zaradila samo na Milivojevicu. U poslednjih 25 godina Zvezda je samo jednom igrala grupnu fazu bilo kog evropskog takmicenja kada je osvojila titulu. SAMO JEDNOM. I to kada su posle eliminacije iz kvalifikacija za LS jedva prosli poljsku Diskoboliju Grodjisk sa 2 puta po 1:0 u sezoni 07/08. I ovo ne pisem Terzicu, kao sto se mnogi ovde obracaju Vujosevicu ili Tegeltiji.. ovo pisem vama, navijacima Zvezde, da ne krenete da ponavljate za legendom kluba vec da se bavite cinjenicama.

dr mr

pre 6 godina

nema Partizan, nema ni Zvezda pravo alii poslednji covek na svetu koji moze da prica o postenju je "gospodin" Terzic...covek koji vredja inteligenciju vise nego AV!

Najbolja je Vojvodjanska domacica koja lepi prste

pre 6 godina

Jeste igrac Partizana stoji i beli medved se zalece na igraca Partizana i udara u njega kriv je igrac Partizana jel beli medved je zasticena vrsta

zurio sm

pre 6 godina

da da,a 4/5 utakmica iz 1 u 2 ili obrnuto,sta to desi u svlacionici da zvezdini igraci masovno polude i preokrecu meceve?neregularan gol na proslom derbiju,naravno niko o tome ne prica

Obelix

pre 6 godina

Ako znas, zasto ne kazes?! Hocemo i mi ostali da znamo sa kim je to Partizan igrao prijateljske?! Daleko da je ekipa u upravi Partizana postena, ali doktor Terzic...

dr.haus

pre 6 godina

Nemas ni TI,kad malo covek rasmisli,ali onako posteno dolazi do zakljucka da sve VI zajedno najveci krivci za sve.Samo ste VI bitni,od petlica do prvog tima...samo Vas drzava finansira,samo Vi trosite,zaduzujete se i nikome ne odgovarate,samo vi uzimate igrace i ne placate,samo za Vas vaze neki drugi arsini,samo Vama pomazu sudije...iskreno bolje bi bilo bez Vas i smucili ste se svima.

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Fudbalski klub treba što pre da otkači sve parazite, od kojih je najveći košarka!
Javna je tajna da košarkaški klub izvlači ogromna sredstva iz fudbalskog kluba i na taj način ga sputava u rastu za koji FK Crvena zvezda ima neogranien potencijal!

FK Crvena zvezda treba da pomaže ženski fudbalski klub, a ne male sportove!

marko

pre 6 godina

Zašto se pominju titule od 2008 do 2014. kao ukradene? Pa pogledajte igrače iz Partizana iz tog perioda(Jovetic,Ljajic,Savic,Markovic,Mitrovic,Tosic) gde su sad i Zvezdini(Tutoric,Vilotic,Djordjevic itd.)? I od 2008 do 2012 Zvezda nas nije dobila u derbiju čisto da se zna

Nedja

pre 6 godina

Ne, ti doktore Terzicu nemas pravo da pricas o postenju. Svi unapred znamo da ce Zvezda dobiti sve do kraja tako dosta spinovanja ali sa tvoje strane. A, tih sest titula sto je Partizan osvojio su ciste ko suza. Gotovo svaki derbi smo dobili, znatno smo dalje stigli u Evropi, neuporedivo bolje transfere imali a te velike serije pobeda je pravila Crvena Zvezda pa onda dodje derbi i skoro ne stvori nijednu priliku za ceo mec.

popa

pre 6 godina

Mother Terza strikes again.
Ajde neka svemocni terza bar jednom objasni kako to smanjuju dugove svake godine za nekih 5 do 10mil evra!? Nemojte mi samo reci "reprogram" duga...

krsta

pre 6 godina

Ee Zvezdo sta doceka tii, gledam sad video na danasnji dan pre 26 godina pao Bajern u onakvom spektaklu, suze mi krenuse, izlazim iz vesti intervju sa danasnjim prvim covekom istog tog VELIKOG kluba, ee to je tek za plakanje! Zvezdu volim i uvek cu, ali je ne gledam godinama, 5-6 godina sigurno, zadnji put kad bio Prosinecki, bio je to poslednji trzaj, do nekih srecnijih vremena, ako dodju, ako ne nikom nista... Jer svakim trenutkom potrosenim na gledanje Zvezde u ovom trenutku daje se legitimitet ovakvim "ljudima"...

bbp

pre 6 godina

Bas se pravi nasao kometarisati. Pricas o Partizanovim "namestenim" titulama, o kradjama, o 20+ bodova prednosti... Tih godina je Partizn kakav takav nesto u Evropi i napravio. Pricas o sudjenju u derbiju, jesi li mozda rekao za onaj prosli ista o tome? A sta ste vi pokazali u tom poslednjem derbiju? Smanjujete dug ko zna kako, dovodite brdo stranaca, pravite pozajmice u OFK, sudije vas stite taman ko tog medveda u petercu kog pominjes. Ni u Partizanu nisu cvecke ali vi ste gori.
Pa prica o spinovanju, alo bre, pa vi ste spin majstori. Konstantno poturate lazi, vodeci se onim 1000 puta ponovljena laz postaje istina. .

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Odlazak najboljih mladih igrača slabi naše klubove, koji u Evropi ispadaju od npr. Kairata iz Kazahstana, kao Crvena zvezda prošle sezone.
Od prodaje igrača korist imaju samo mešetari iz uprava.
Navijači imaju samo štetu.

Aconti

pre 6 godina

Ni jedna jedina reč od poslednjem derbiju gde smo vas odlučili od fudbala. Tu se vidi pravo stanje, gde nema spinovanja, menjanje trenera i ispravno dosudjenih penala. U smanjivanje duga na 25 milion ne veruje ni sam Dr.Terzić

Djape

pre 6 godina

Da smo mi navijaci pametni, svako kolo da ih 'hvatamo" na prelaze po stranim kladionicama a ne da kukamo, bilo bi nam lepse i manje bi se nervirali :D

San Antonio Spurs

pre 6 godina

Presvetli i preposteni gospodine doktore Zvezdane Terzicu, pre nego sto sledeci put, u bilo kom kontekstu, pomenete Partizanovih 6 uzastopnih titula, obavezno proverite odnos pobeda, remija i poraza vase Crvene Zvezde u derbijima u periodu od 2007. do 2013. godine pa onda imate dozvolu da govorite o ,,postenju'', isto vazi i za sve navijacke pripadnike crveno belog tabora koji iz godine u godinu potenciraju istu ovu tezu. Sportski pozdrav.

Aлександар

pre 6 godina

Eси ти поднео оставку или шта? Ел се сада осећаш поштеније када си прстом упро Хумску. Е мало ти је вала оних 3:1 али ко вама сме било шта да каже кад сте машина за враћање дугова и еталон за намештање. Само напред Шампиони Премијер/Председник лиге Србије. Само јако!

Goran

pre 6 godina

O cemu prica Terzic?Koje ste vi igrace prodavali da bi dug vratili?Doveli ste sta ste zeleli od pojacanja i Sasuolo vas isprasio sa 3 komada.Lupeta gluposti o faulu nad golmanom,pa golman je skocio na ledja Partizanovom igracu,znaci golman sme da ubije napadaca u petercu.

fudbalski ekspert

pre 6 godina

„Protiv Terzića optužnica je podignuta početkom jula prošle godine zbog zloupotrebe službenog položaja.
Terzić je protivpravno stekao oko četiri miliona evra prodajom trojice igrača OFK Beograd.“

„Optužnica protiv Zvezdana Terzića“
„Suđenje Zvezdanu Terziću zbog pištolja“
„Terzić platio milion evra za slobodu“

Nemanja

pre 6 godina

Partizan tih 6 titula moze da opravda ucescem u grupnim fazama Lige sampiona i Lige evrope skoro svake godine u tom periodu. Takodje moze da opravda cinjenicom da igraci iz tog period danas igraju ili su igrali u najjacim ligama na svetu. Moze da opravda i cenom dobijene za iste.
Zvezda izostaje iz grupnih faza evro kupova 10 godina. Ne mozes da ne igras evropu, u dugu si 50 miliona, ne mozes da pobedis u derbiju i uzmes titulu... Toga nema nigde...

Pop

pre 6 godina

Čovek protiv koga se vodi ozbiljan sudski spor, zbog finansijskih malvezacija prilikom prodaje fudbalera, priča o poštenju i vodi klub koji je u vlasništvu države, a na tom sudu se brani tako što krivicu prebacuje na mrtvog čoveka.
Pravi gospodin

roto kos je srce srbije

pre 6 godina

Objasni ti nama, kako su vojvodina i cukaricki, prosle sezone u plej ofu, lagano pobedili do tada nepobedvu zvezdu na marakani, kako su dali po 3 gola ekipi koja u 20 utakmica pre toga ukupno nije primila 3 gola i zasto se na te dve utakmice zvezdini igraci nisu ni oznojili...

Onda nam objasni, zasto je u poslednjem kolu istog tog plej ofa, ista ta zvezda u Nisu protiv radnickog grizla i igrala kao da im ne titula, nego zivoti zavise od te utakmice?

Krkut

pre 6 godina

Partizan je kazes vezao 6 sumnjivih titula. Ako je partizan tad namestao kako to da je za to vreme partizan u derbijima bio ubedljiv. Pogledati samo medjusobni skor u tih 6 godina. Druga stvar i evropa je najbolji pokazatelj.

Ime i prezime

pre 6 godina

Dug uskoro na 25 mil,a ljudi duguju samo za onog Pavkova koji nije teren video 300k,imaju 40+ igraca pod ugovorom,7-8 stranaca,prodali nisu nikog vec godinu dana,a dug ide sa 50 mil na 25 miliona.. Ako moze neko kratko objasnjenje kako je ovo moguce u ovoj nasoj drzavi Srbiji? :)

Jole

pre 6 godina

Svaki put, pa i sada ja pitam kada će ovaj čovek napustiti Zvezdu, obzirom da je podneo neopozivu ostavku još pre 2-3 godine. I kada će biti nastavljen sudski postupak koji je u toku u vezi pronevere novca pri prodaji igrača...Ili će biti kao sa Karićem.

Terzamadjija

pre 6 godina

Jel neko primetio da je Zvezdin dug za par godina sa 50 miliona spao na 25 (tako Terza kaze) cudno je to kako dugovi odjednom nestaju u fudbalu kao i u kosarci.

Misa Tumbas

pre 6 godina

I taman ksd pomislis da nize ne mozete da padnete gospodin izadje i demantuje me!
Razumem i potrebu da se podilazi Ultra kop-u
Ali gospodine??????????????

fudbalski ekspert

pre 6 godina

U pravu je naša legenda počasni predsednik Dragan Džajić! Njegov sukob sa Čovićem je u stvari odbrana FK Crvena zvezda!

Влада

pre 6 godina

Слажем се ја да ни Барса и Реал немају много белих евра на рачуну и да је слично стање и у ПЛ, Серији А и ко зна где још.
АЛИ...!!!
Огромна разлика, као и у свим осталим сферама живота је да они уз тај сиво-црни део производе нешто квалитетно, најбоље на свету, а ми и нама слични правимо само беду у којој лични интереси цветају или у најбољем случају саморотирајуће оклагије које чине промил онога што може да се направи.

Ime i prezime

pre 6 godina

Dug uskoro na 25 mil,a ljudi duguju samo za onog Pavkova koji nije teren video 300k,imaju 40+ igraca pod ugovorom,7-8 stranaca,prodali nisu nikog vec godinu dana,a dug ide sa 50 mil na 25 miliona.. Ako moze neko kratko objasnjenje kako je ovo moguce u ovoj nasoj drzavi Srbiji? :)

dr mr

pre 6 godina

nema Partizan, nema ni Zvezda pravo alii poslednji covek na svetu koji moze da prica o postenju je "gospodin" Terzic...covek koji vredja inteligenciju vise nego AV!

marko

pre 6 godina

Zašto se pominju titule od 2008 do 2014. kao ukradene? Pa pogledajte igrače iz Partizana iz tog perioda(Jovetic,Ljajic,Savic,Markovic,Mitrovic,Tosic) gde su sad i Zvezdini(Tutoric,Vilotic,Djordjevic itd.)? I od 2008 do 2012 Zvezda nas nije dobila u derbiju čisto da se zna

Aconti

pre 6 godina

Ni jedna jedina reč od poslednjem derbiju gde smo vas odlučili od fudbala. Tu se vidi pravo stanje, gde nema spinovanja, menjanje trenera i ispravno dosudjenih penala. U smanjivanje duga na 25 milion ne veruje ni sam Dr.Terzić

Goran

pre 6 godina

O cemu prica Terzic?Koje ste vi igrace prodavali da bi dug vratili?Doveli ste sta ste zeleli od pojacanja i Sasuolo vas isprasio sa 3 komada.Lupeta gluposti o faulu nad golmanom,pa golman je skocio na ledja Partizanovom igracu,znaci golman sme da ubije napadaca u petercu.

batman

pre 6 godina

"Mislim da je Partizan klub koji ima najmanje moralnog prava da priča o poštenju. Pamtimo vrlo dobro njihovih šest titula i vrlo dobro znamo mnogo klubova sa kojima su igrali prijateljske utakmice i da su počinjali i sa dvadeset i nešto bodova prednosti u odnosu na Zvezdu", kaže Terzić.
134. Crvena zvezda 0:2 (0:0) Partizan
135.Partizan 1:1 (0:1) Crvena zvezda
136.Partizan 2:0 (1:0) Crvena zvezda
137. Crvena zvezda 1:2 (1:1) Partizan
138. Partizan 1:0 (0:0) Crvena zvezda
139. Crvena zvezda 0:1 (0:1) Partizan
140. Partizan 1:0 (0:0) Crvena zvezda
141. Crvena zvezda 0:2 (0:0) Partizan
142.Partizan 0:1 (0:0) Crvena zvezda
143.Crvena zvezda 3:2 (1:2)Partizan
144.Partizan 1:0 (0:0)Crvena zvezda

Sta ovde ima da se pamti?
Jednom smo cak pobedili kada smo celo poluvreme igrali sa igracem manje i to pri rezultatu 1:1,takodje je bilo nekoliko katastrofalnih sudijskih gresaka na stetu partizana medju kojim se najvise istice ona kada je sudija svirao penal za zvezdu a Rnica je lopta pogodila u butinu.

Zvezdaš

pre 6 godina

Ti nemoj da pričaš o Partizanu već kaži koliko si pojačanja doveo od kad si u Zvezdi, koliko koštaju, koliko su utakmica odigrali, gde su sada i koliko im klub duguje.Utakmice u evrotakmičenjima i u derbijima sa Partizanom su pokazala da ste sve promašili i badava vam 40 kojekavih fudbalera na platnom spisku kad nema kvaliteta.Objasni to već jednom navijačima a nemoj da ih zamajavaš pričom o Partzanom jer oni su svoje pokazali u derbi utakmicama.

Nemanja

pre 6 godina

Partizan tih 6 titula moze da opravda ucescem u grupnim fazama Lige sampiona i Lige evrope skoro svake godine u tom periodu. Takodje moze da opravda cinjenicom da igraci iz tog period danas igraju ili su igrali u najjacim ligama na svetu. Moze da opravda i cenom dobijene za iste.
Zvezda izostaje iz grupnih faza evro kupova 10 godina. Ne mozes da ne igras evropu, u dugu si 50 miliona, ne mozes da pobedis u derbiju i uzmes titulu... Toga nema nigde...

stefan

pre 6 godina

Zvezdan Terzic je najpozvanija osoba u ovoj zemlji da prica o kriminalu u fudbalu.Niko tu ne zna vise od njega.Covek je tu na svom terenu.Moguce je da ni u Partizanu nisu cvecke,ne bi Terza tek tako..

Max

pre 6 godina

Ova prica o 6 titula je vise nego smesna! Navescu samo nekoliko igraca koji su tada igrali za Partizan,pa akobto nine bilo dovoljno za titule onda ok!
Stojkovic,Bozovic
Rukavina,Obradovic,Savic,Ivanov
Fejsa,Jojic,Ljajic,Zuka,Moreira
Jovetic,Mitrovic,Markovic,Diara

Terzicu,u to vreme Zvezda je radila kao i sada.Dovodila po 13 igraca,od cega su 2 nesto znala! Izbacila par poluigraca tipa Vujadin Savic. Tako da prekinite vise sa smesnom pricom! Partizan je vecinu tih titula potvrdio i u Evropi,koliko puta grupna faza nekog takmicenja... sta je Zvezda uradila u Evropi od one utakmice sa Romom i Zigiceve bombe?

Yarilo

pre 6 godina

@lol
Partizan ima neuporedivo bolje igrace i plus trenera od zvezde. Ne znam koliko golova moramo da vam damo da bi priznali sebi koji krs od ekipe imate u odnosu na mnogo jaci i organizovaniji Partizan.

dana

pre 6 godina

Koliko si Ti, uvazeni gospodine, hrabar kad spominjes (citaj: kritikujes) necije postenje ili dajes (osporavas) pravo nekome da javno iznese svoje misljenje.
Mogu Ti reci, da se, kao visedecenijska ZVEZDASICA, stidim kad vidim ko je na celu mojeg jedinog omiljenog kluba.
Svako bi najpre morao da stane pred ogledalo i da vidi da li je ono cisto ili , ipak , na njemu ima neka mrlja.

Vuciceve titule

pre 6 godina

Hocemo li vec jednom saznati koja vam je titula ukradena od tih famoznih sest koje pominjete?
Ili mozda svih sest. Koje to igrace iznedriste za tih sest godina? Evo da me ubijes ja se ne secam ni jednog dobrog igraca. Secam se Bronovickog i Minresa Sisica ali po tuzbama za mil dugove.
Za tih sest godina 60 mil duga. Ej bre koga vi farbate? U tu pricu mogu samo da veruju zvezdini navijaci.

SNSveštenici

pre 6 godina

"Zvezda finansijski posluje dobro, a svoj dug će do juna pokušati da svede na 25 miliona evra."

U poslednjih desetak godina prodali ukupno dva igrača za više od tri miliona(Grujić, Rajković i možda Milijaša prvi put tamo 2007. godine) evra a doveli preskupe i presmešne igrače na tonu, trenutno plaćaju preko 50 igrača, nisu igrali Evropu od 2006. godine. Ali dug pao sa 66 miliona na eto, 25 miliona.

Petar

pre 6 godina

(nele, 24. april 2017 17:04)

Ne znam gde si ti video ometanje golmana..vas golman je klasicno zaplivao u prazno lose procenio loptu a onda u povratku se zakucao u Tavambu i rukama ga sklanjao..kad smo kod crvenih kartona sta mislis da li Frimpong kao poslednji igrac odbrane treba da dobije crveni karton prilikom faula koji je predhodio golu? Po pravilima te iste UEFE koju pominjes TREBA..da Leonardo je za samar trebao da dobije drugi zuti to je tacno ali racunaj to kao kompenzaciju za Frimponga i tu smo 1:1 osteceni i mi i vi odnosno oprosteno i vama i nama..O proslom derbiju ne bi da pricam..bolje je

fudbalski ekspert

pre 6 godina

„Protiv Terzića optužnica je podignuta početkom jula prošle godine zbog zloupotrebe službenog položaja.
Terzić je protivpravno stekao oko četiri miliona evra prodajom trojice igrača OFK Beograd.“

„Optužnica protiv Zvezdana Terzića“
„Suđenje Zvezdanu Terziću zbog pištolja“
„Terzić platio milion evra za slobodu“

Yarilo

pre 6 godina

Evo olicenja casti obraza i dostojanstva. Izresetan u derbijima kao kamenjarka, klub mu ne zna gde je levo, ali tu je da moralise. Idemo svi jedan aplauz za ovo stvorenje.

Pop

pre 6 godina

Čovek protiv koga se vodi ozbiljan sudski spor, zbog finansijskih malvezacija prilikom prodaje fudbalera, priča o poštenju i vodi klub koji je u vlasništvu države, a na tom sudu se brani tako što krivicu prebacuje na mrtvog čoveka.
Pravi gospodin

Karaburac

pre 6 godina

Ma ljudi ne znam sta je sporno... OTIMAJ!
Hocu da kmece, naviki su da budu uvek drugi, nikad u istoriji nisu imali vise titula i tu im je mesto. Bili i ostali komsija mali
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kme, 24. april 2017 16:35) # Link komentara

Nista nije sporno panteru, samo treba da se kaze kao sto si ti rekao.
A malo je takvih pantera, sve neke mace.

eee

pre 6 godina

uzećete kredit od 35 miliuna i smanjićete dug hahaha hahaha hahahah kralj nad kraljevima zaduži se da bi vratio dug i kaže da nije više dužan

Iz 2 u 1

pre 6 godina

Vidim da se sinhronizovano iz dva crveno bela kluba daju izjave o poštenju. Mora da je to uvod u "poštenu" utakmicu koju će ova dva kluba odigrati u sledećem kolu.

Jesse James

pre 6 godina

Kada sam procitao ovo za 6 titula u nizu bilo mi je jasno koliko je ovaj covek objektivan. U tih 6 titula Partizan je 3 puta igrao Ligu Evrope i jednom Ligu Sampiona. Dobio je gotovo svaki derbi i prodavao igrace najjacim evropskim ligama. Dok je Zvezda dobro zaradila samo na Milivojevicu. U poslednjih 25 godina Zvezda je samo jednom igrala grupnu fazu bilo kog evropskog takmicenja kada je osvojila titulu. SAMO JEDNOM. I to kada su posle eliminacije iz kvalifikacija za LS jedva prosli poljsku Diskoboliju Grodjisk sa 2 puta po 1:0 u sezoni 07/08. I ovo ne pisem Terzicu, kao sto se mnogi ovde obracaju Vujosevicu ili Tegeltiji.. ovo pisem vama, navijacima Zvezde, da ne krenete da ponavljate za legendom kluba vec da se bavite cinjenicama.

Ernesto@

pre 6 godina

Dragi moji,navijaci Zvezde. Ne dozvolite da vas ovaj imanipulise,najveci krivac je licno ta neznalica,koji zeli da svoje neuspehe nakaci drugome.Inace postujem FKCZ njeni trofeji me n'a to teraju.

Del Piero#10

pre 6 godina

Svi jako dobro znamo kakav CV ima ova poštenjačina i gde ga je svojevremeno to "poštenje" odvelo. Jadna je država gde ovakav tipus drži moralne lekcije.

krsta

pre 6 godina

Ee Zvezdo sta doceka tii, gledam sad video na danasnji dan pre 26 godina pao Bajern u onakvom spektaklu, suze mi krenuse, izlazim iz vesti intervju sa danasnjim prvim covekom istog tog VELIKOG kluba, ee to je tek za plakanje! Zvezdu volim i uvek cu, ali je ne gledam godinama, 5-6 godina sigurno, zadnji put kad bio Prosinecki, bio je to poslednji trzaj, do nekih srecnijih vremena, ako dodju, ako ne nikom nista... Jer svakim trenutkom potrosenim na gledanje Zvezde u ovom trenutku daje se legitimitet ovakvim "ljudima"...

Bonoban

pre 6 godina

To cije su titule zasluzene a cije ne najbolje se vidi po tome sta je taj klub uradio u Evropi te godine. A Partizan je bogami igrao i LS i Ligu uefa i nije se sramotio, uglavnom. Sta je Zvezda uradila u Evropi nakon osvojene titule? Pa samo potvrdila na koji nacin ju je osvojila.

toliko

pre 6 godina

@lol - "dobili ste srećno derbi". Po ovome se vidi da nemaš pojma o fudbalu i da u životu nisi šutnuo loptu. Čak su i igrači Zvezde rekli da je Partizan zasluženo pobedio. Misliš da bolje znaš od profesionalnih fudbalera, koji su pritom i igrali tu utakmicu? To se zove ostrašćenost, kad je neko slep i pored zdravih očiju. Takvi ne treba da komentarišu utakmice i igru, jer je njihov nivo isključivo navijačko prepucavanje, u kome argumentni nisu bitni.

bbp

pre 6 godina

Bas se pravi nasao kometarisati. Pricas o Partizanovim "namestenim" titulama, o kradjama, o 20+ bodova prednosti... Tih godina je Partizn kakav takav nesto u Evropi i napravio. Pricas o sudjenju u derbiju, jesi li mozda rekao za onaj prosli ista o tome? A sta ste vi pokazali u tom poslednjem derbiju? Smanjujete dug ko zna kako, dovodite brdo stranaca, pravite pozajmice u OFK, sudije vas stite taman ko tog medveda u petercu kog pominjes. Ni u Partizanu nisu cvecke ali vi ste gori.
Pa prica o spinovanju, alo bre, pa vi ste spin majstori. Konstantno poturate lazi, vodeci se onim 1000 puta ponovljena laz postaje istina. .

Misa Tumbas

pre 6 godina

I taman ksd pomislis da nize ne mozete da padnete gospodin izadje i demantuje me!
Razumem i potrebu da se podilazi Ultra kop-u
Ali gospodine??????????????

mirko

pre 6 godina

Ne znam na osnovu čega Terzić tvrdi, da on ima monopol na poštenje. Ima jedna narodna izraka, stara ali još važi: Ko o ćemu, vojska o skraćenju, ku..a o poštenju.

vlada

pre 6 godina

Navijac sam Partizana,ali veliki postovalac SD Crvena Zvezda,nikako gospodina Terzica da se razumemo...sto se tice crvenog kartona za Leonarda,mogao je da ga dobije I verujem da bi to promenilo tok utakmice jer je to igrac koji pravi razliku,ali nije to jedini sumnjiv detalj na ovom derbiju,vidim prosli ne pominje pa necu sada ni ja...ali problem je nesto drugo,mislim da on ovde indirektno priznaje da CZ ne moze da pobedi Partizan u ovom trenutku bez igraca vise,I verujem da svakom objektivnom zvezdasu to smeta...Partizan je sam kriv sto je drugi jer su previse bodova izgubili na pocetku, iako smatram da su sada bolja ekipa, jer imaju tri igraca koja prave razliku, koje Zvezda nema I to je to...o postenju necu puno, namestaju I jedni I drugi, to je odavno jasno...I na kraju, uskoro ce I kvalifikacije za LS,tu ce gospodin doktor imati prilike da pokaze svu raskos svojih pojacanja ponovo, I sumnjam da ce mu tada ovakvo spinovanje puno pomoci...

Nedja

pre 6 godina

Ne, ti doktore Terzicu nemas pravo da pricas o postenju. Svi unapred znamo da ce Zvezda dobiti sve do kraja tako dosta spinovanja ali sa tvoje strane. A, tih sest titula sto je Partizan osvojio su ciste ko suza. Gotovo svaki derbi smo dobili, znatno smo dalje stigli u Evropi, neuporedivo bolje transfere imali a te velike serije pobeda je pravila Crvena Zvezda pa onda dodje derbi i skoro ne stvori nijednu priliku za ceo mec.

Um Caruje

pre 6 godina

Kao ni za svoje dete tako ni za svoj klub neces priznati da je neposten.I sta onda radis,izjednacavas babe i zabe.Jesam ja to al si i ti to.Ja sam bre slavio u centru grada pobedu '91 a sad mi je zvezda gora i od Juvea,Reala i ostalih lopovskih klubova.

vladski

pre 6 godina

Kakav baron, pa svako kolo se sudi po penal ili nepostojeći gol. Sećam se i protiv tog istog partizana, nisi se oglašavao posle onog poklon gola. Sramota. Ko o čemu...

Terzamadjija

pre 6 godina

Jel neko primetio da je Zvezdin dug za par godina sa 50 miliona spao na 25 (tako Terza kaze) cudno je to kako dugovi odjednom nestaju u fudbalu kao i u kosarci.

Nemanja

pre 6 godina

Ne nego svalcionica men ima pravo da prica o postenju i covek koji ima sudjenje zbog malverzacije transfera.Njemu vise ni delije ne veruju,vec 3 godina prica da je dao ostavku....

Krkut

pre 6 godina

Partizan je kazes vezao 6 sumnjivih titula. Ako je partizan tad namestao kako to da je za to vreme partizan u derbijima bio ubedljiv. Pogledati samo medjusobni skor u tih 6 godina. Druga stvar i evropa je najbolji pokazatelj.

lol

pre 6 godina

Navijac sam Partizana,ali veliki postovalac SD Crvena Zvezda,nikako gospodina Terzica da se razumemo...sto se tice crvenog kartona za Leonarda,mogao je da ga dobije I verujem da bi to promenilo tok utakmice jer je to igrac koji pravi razliku,ali nije to jedini sumnjiv detalj na ovom derbiju,vidim prosli ne pominje pa necu sada ni ja...ali problem je nesto drugo,mislim da on ovde indirektno priznaje da CZ ne moze da pobedi Partizan u ovom trenutku bez igraca vise,I verujem da svakom objektivnom zvezdasu to smeta...Partizan je sam kriv sto je drugi jer su previse bodova izgubili na pocetku, iako smatram da su sada bolja ekipa, jer imaju tri igraca koja prave razliku, koje Zvezda nema I to je to...o postenju necu puno, namestaju I jedni I drugi, to je odavno jasno...I na kraju, uskoro ce I kvalifikacije za LS,tu ce gospodin doktor imati prilike da pokaze svu raskos svojih pojacanja ponovo, I sumnjam da ce mu tada ovakvo spinovanje puno pomoci...
(vlada, 24. april 2017 16:32)

Konacno inteligentna analiza od strane navijaca Partizana. 100% se slazem, samo mislim da vas prednost nije u tom sto imate bolje igrace, vec sto imate trenera koji ima vise motiva. Jos jednom se pokazalo da je vracanje igraca i trenera iz inostranstva velika greska. Dok vas grize i motivise ekipu da izvlaci iz sebe vise od realnih mogcunosti ovog naseg za..le ....tka. napravio covek i pare i karijeru, ime u Rusiji i mrzi ga jednostavno sada da se cima. Logicno je.

San Antonio Spurs

pre 6 godina

Presvetli i preposteni gospodine doktore Zvezdane Terzicu, pre nego sto sledeci put, u bilo kom kontekstu, pomenete Partizanovih 6 uzastopnih titula, obavezno proverite odnos pobeda, remija i poraza vase Crvene Zvezde u derbijima u periodu od 2007. do 2013. godine pa onda imate dozvolu da govorite o ,,postenju'', isto vazi i za sve navijacke pripadnike crveno belog tabora koji iz godine u godinu potenciraju istu ovu tezu. Sportski pozdrav.

roto kos je srce srbije

pre 6 godina

Objasni ti nama, kako su vojvodina i cukaricki, prosle sezone u plej ofu, lagano pobedili do tada nepobedvu zvezdu na marakani, kako su dali po 3 gola ekipi koja u 20 utakmica pre toga ukupno nije primila 3 gola i zasto se na te dve utakmice zvezdini igraci nisu ni oznojili...

Onda nam objasni, zasto je u poslednjem kolu istog tog plej ofa, ista ta zvezda u Nisu protiv radnickog grizla i igrala kao da im ne titula, nego zivoti zavise od te utakmice?

Najbolja je Vojvodjanska domacica koja lepi prste

pre 6 godina

Jeste igrac Partizana stoji i beli medved se zalece na igraca Partizana i udara u njega kriv je igrac Partizana jel beli medved je zasticena vrsta

popa

pre 6 godina

Mother Terza strikes again.
Ajde neka svemocni terza bar jednom objasni kako to smanjuju dugove svake godine za nekih 5 do 10mil evra!? Nemojte mi samo reci "reprogram" duga...

milos

pre 6 godina

O kakvim transferima se priča, zvezda ili je pustila igrače bez obeštećenja ili je imala obavezu da klubovima da 20-30% od prodaje igrača plus svaki igrač ima menadžera koji uzima sigurno još toliko. Tako da zvedi ostaje oko 25-35% od igrača, a prodajna cena bude milion dva... Zarada bude koliko i donaldova plata

Blue Moon 325

pre 6 godina

Nakon pročitanog intervjua, dolazim do zaključka do nije dobro podneo ovaj poraz i da mu definitivno nije lako. Podrška za doktora.

Aлександар

pre 6 godina

Eси ти поднео оставку или шта? Ел се сада осећаш поштеније када си прстом упро Хумску. Е мало ти је вала оних 3:1 али ко вама сме било шта да каже кад сте машина за враћање дугова и еталон за намештање. Само напред Шампиони Премијер/Председник лиге Србије. Само јако!

Opa djurdjo

pre 6 godina

Zgadili ste mi fudbal, a toliko sam ga voleo...
(Nikola, 24. april 2017 17:24)
Sto bre brate, ima toliko kvalitetnih i zanimljivih liga po Evropi, pa LS, LE, ove nase ni roditelji igraca odavno ne uzimaju za ozbiljno.

Obelix

pre 6 godina

Ako znas, zasto ne kazes?! Hocemo i mi ostali da znamo sa kim je to Partizan igrao prijateljske?! Daleko da je ekipa u upravi Partizana postena, ali doktor Terzic...

Jole

pre 6 godina

Svaki put, pa i sada ja pitam kada će ovaj čovek napustiti Zvezdu, obzirom da je podneo neopozivu ostavku još pre 2-3 godine. I kada će biti nastavljen sudski postupak koji je u toku u vezi pronevere novca pri prodaji igrača...Ili će biti kao sa Karićem.

zurio sm

pre 6 godina

da da,a 4/5 utakmica iz 1 u 2 ili obrnuto,sta to desi u svlacionici da zvezdini igraci masovno polude i preokrecu meceve?neregularan gol na proslom derbiju,naravno niko o tome ne prica

lol

pre 6 godina

Ni jedna jedina reč od poslednjem derbiju gde smo vas odlučili od fudbala. Tu se vidi pravo stanje, gde nema spinovanja, menjanje trenera i ispravno dosudjenih penala. U smanjivanje duga na 25 milion ne veruje ni sam Dr.Terzić
(Aconti, 24. april 2017 15:29)

Kako nijedna rec? Pa sad ti spinujes. Rekao je da bi vas dobili ubedljivo da je sudjenje bilo posteno i daje iskljucen leonardo13 u 50. minutu kod rezultata 1:1 zbog udaranja protivnickog igraca u lice. I u pravu je covek. Vidite samo ono u derbiju sto vama odgovara, mesecima kukate lopta presla liniju, lopta presla liniju, a kad date gol sa dve ruke, kad se ne iskljuci leonardo13 koji nokautira protivnickog igraca bez lopte, onda nista? Dobili ste srecno derbi i sad se molite da bi izgubimo neki bod do kraja pa da budete sampioni jer na prvom mestu je i dalje Zvezda. Zasto? Pa ocigledno ne zato sto se namesta u derbijima, vec zato sto ste izgubili gomilu bodova na pocetku sezone dok je trener bio Tomic. Jel vam i za to kriv Terza?

Djape

pre 6 godina

Da smo mi navijaci pametni, svako kolo da ih 'hvatamo" na prelaze po stranim kladionicama a ne da kukamo, bilo bi nam lepse i manje bi se nervirali :D

Petar

pre 6 godina

(uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova, 24. april 2017 22:41)

Izvini za svo ovo vreme sto si nabrojao koliko ste puta igrali grupnu fazu LE? Posto LS niste to znam..

nele

pre 6 godina

da da,a 4/5 utakmica iz 1 u 2 ili obrnuto,sta to desi u svlacionici da zvezdini igraci masovno polude i preokrecu meceve?neregularan gol na proslom derbiju,naravno niko o tome ne prica
(zurio sm, 24. april 2017 15:33)
Kako se ne prica o tom neregularnom golu? Svaki novinar koji nesto napise o derbijima pomene i to. A zasto se ne prica o crvenom Leonarda i neregularnom golu Tavambe? Po UEFI Tawamba nije smeo da rasirenim rukama brani prostor i ometa golmana. I koliko Zvezda ima iz 2-1 a koliko Partizan? Ili to pratis samo Zvezdu pa ne znas za Partizan??

Dare_cz

pre 6 godina

Terza zatvorio temu ovim naslovom.Ko o cemu partizan o postenju.Neko je pitao kako je Zvezda vratila dug?Zvezda je u poslednje tri godine imala prihod skoro 25 miliona samo od transfera igraca.I odgovor navijacu partizana da je Zvezda svake godine bar jednom pobedila partizan u ono vreme kada je partizan uzeo sest titula zaredom.

Филип

pre 6 godina

Звездаш сам али ДОКЛЕ ВИШЕ ЉУДИ!?! Која је сврха ових „препуцавања”? Ви одузимате људима из Србије жељу да прате фудбал уопште...

Kme

pre 6 godina

Ma ljudi ne znam sta je sporno... OTIMAJ!
Hocu da kmece, naviki su da budu uvek drugi, nikad u istoriji nisu imali vise titula i tu im je mesto. Bili i ostali komsija mali

matematičar

pre 6 godina

eto, šta se ložite. Pa dugovalo se 65 dinara. Kakvi milioni? Prodali smo "Čoveče, ne ljuti se" za 40 dindži i sad su dugovanja 25 kinti. Očekujemo prodati maglu(kao Londonsku) za 30 dinarjev i dolazimo do zarade od 5 banki.
Jednostavno-mag. Novi ministar financija...

Влада

pre 6 godina

Слажем се ја да ни Барса и Реал немају много белих евра на рачуну и да је слично стање и у ПЛ, Серији А и ко зна где још.
АЛИ...!!!
Огромна разлика, као и у свим осталим сферама живота је да они уз тај сиво-црни део производе нешто квалитетно, најбоље на свету, а ми и нама слични правимо само беду у којој лични интереси цветају или у најбољем случају саморотирајуће оклагије које чине промил онога што може да се направи.

Vladan R

pre 6 godina

Sta ce ovo Terzicu, dokle prepucavanja cim neko nesto izjavi. Neka se fokusira da se osvoji prvenstvi i oformi tim iole sposoban za takmicenja u Evropi. Posteno receno u godinama dominacije FKP, bilo je slucajeva da ih poguraju sudije, ali je jos veca istina da je CZ u tom periodu, bila ocajna, u svakom smislu te reci, uglavnom gubila derbije, pa su titule FKP manje vise zasluzene. Kao Zvezdasu to mi je jasno. Sa druge strane FKP jeste igrao vise puta LE, jednom i LS. Medjutim to zavarava, i daje alibi, onima koji su vodili klub, da se eto uspesni, i u Evropi. Zna sa koliko srece su prosli Anderleht, pa se obrukali u grupi LS 2010\11. Nakon toga svako ko malo progugla, moze doci do rezultata u Evropi od 2011 godine. U tom periodu FKP tri puta igra grupu LE. Deluje, vise nego solidni rezulti u kvalifikacijama. Medjutim te LE su iskljuciva posledica promen sistema takmicenja, od 09\10 sezone. Iako je od 2011, 4 puta zaredom eliminisan vec pocetkom avgusta redom od Genka, Limasola, Ludogoreca i Ludogoreca, bez pobede(0 3 5), redovno su dobijali i priliku krajem avgusta, gde su 2 puta uspeli da prodju u LE. 2015 konacno eliminisali nekog pocetkom avgusta, pa ispali od Batea. Za 5 godina u avgustu 7 eliminacija i 3 prolaza u duelima sa osrednjim ekipama. U grupi do prosle godine 18 utakmica 0 (nula) pobeda. Za proslu godinu, cestitke na rezultatu u grupi, bez obzira na kolicinu srece. Ove sezone malo jaci rival u julu, ne docekase ni pocetak avgust.

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Odlazak najboljih mladih igrača slabi naše klubove, koji u Evropi ispadaju od npr. Kairata iz Kazahstana, kao Crvena zvezda prošle sezone.
Od prodaje igrača korist imaju samo mešetari iz uprava.
Navijači imaju samo štetu.

panteroid

pre 6 godina

(uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova, 24. april 2017 22:41)

Dao bi ono na cemu sedis da je tvoja zvezdana mogla da igra tako "sramno" tu istu Evropu.

Tor

pre 6 godina

a ko je to pravo.oduzeo Partizanu i kad tacno ne secam se? ti? botovi? ko bree. pali i cuti malo vise kao prethodnih nedelja dok vas nije pojeo mraaak sve

Mandovi Valensija

pre 6 godina

Marko Zasto se pominju titule od 2008 do 2014 kao ukradene? Majstore jel se ti to salis ... dobro de nisu ukradene one su otete... nego nemojmo danas o vasim titulama na danasnji dan se NEBO OTVORILO dragi komsija Marko...

dr.haus

pre 6 godina

Nemas ni TI,kad malo covek rasmisli,ali onako posteno dolazi do zakljucka da sve VI zajedno najveci krivci za sve.Samo ste VI bitni,od petlica do prvog tima...samo Vas drzava finansira,samo Vi trosite,zaduzujete se i nikome ne odgovarate,samo vi uzimate igrace i ne placate,samo za Vas vaze neki drugi arsini,samo Vama pomazu sudije...iskreno bolje bi bilo bez Vas i smucili ste se svima.

Lobo

pre 6 godina

Problem je što je evidentan raskorak između kvaliteta zvezdinog tima,koji je evidentno loš i broja pobeda i broja osvojenih bodova...to su prepoznali i navijači..zato više i ne dolaze..

fudbalski ekspert

pre 6 godina

U pravu je naša legenda počasni predsednik Dragan Džajić! Njegov sukob sa Čovićem je u stvari odbrana FK Crvena zvezda!

duledudule

pre 6 godina

neko kaze partizan ubedljiv bio u derbijima tih godina.pa dobijali ste sve 1 0 uglavnom i to kao onda npr kad je petrovic dao onaj lep gol ali pre toga krstajic kadua otresao iz gaca naravno bez penala

uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova

pre 6 godina

molio bih grobare da ospore cinjenice o njihovom ucescu u evropskim takmicenjima sa kojima se ponose i stalno ih spominju:dva ucesca u grupnoj fazi ls od 12 utakmica bez pobede,tri neresene i cak 9 poraza uz gol razliku(5:21)
7 ucesca u grupnoj fazi le od toga 5 puta posle ispadanja iz kvalifikacija za ls pobedjujuci u playoff fazi rivale poput dinamo(bukurest),groningen,temisvar,zilina,tromse,nefci a u grupi je odigrao ukupno 40 utakmica,zabelezio 6 pobeda(egaleo,dnjepr,sahtjor,az(2 puta) i augzburg,10 neresenih cak 24 poraza uz gol razliku(34:73),sto zajedno dolazimo do 52 utakmice,6 pobeda,13 neresenih i 33 poraza uz gol razliku(39:94) sto je vise nego sraman nastup sa kojim se grobari ponose,toliko o njima

Aleksa

pre 6 godina

Све другари који се дописују преко новина а туку преко наших леђа. Зна се ко је шампион, као што се знао и сваке године од кад је уведена премијер лига (и не драги глодари, није уведена 2012, него много раније), само што га ми још не знамо.

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Fudbalski klub treba što pre da otkači sve parazite, od kojih je najveći košarka!
Javna je tajna da košarkaški klub izvlači ogromna sredstva iz fudbalskog kluba i na taj način ga sputava u rastu za koji FK Crvena zvezda ima neogranien potencijal!

FK Crvena zvezda treba da pomaže ženski fudbalski klub, a ne male sportove!

uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova

pre 6 godina

Petar, 24. april 2017 23:24)
pa nismo mogli da igramo jer ste vi sa toletom otimali titule i dolazili u situaciju da igrate kvalifikacije za ls i uglavnom ni krivi ni duzni upadali u le cak ste 2014 to pravo ukrali nama cinjenica da je tako mnogo lakse upasti u le pokazuje i nas put prosle godine gde smo onakvi nikakvi ispali samo na glupost kange,ali vi ste poznati spin majstori kad vas neko prozove kao ja za vas rezultat u evropi vi kad vas pogodi istina odmah okrenete plocu sa nekim protiv pitanjem,moje pitanje je bilo da opovrgnete istinu oko vaseg famoznog "uspeha"u evropi a ne kako ste do nje dosli to mi znamo

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Dok su u Srbiji moguce svakakve kombinacije (setimo se naslova u novinama "Sta ste se rastrcali?" i "I Delije se smejale!"), u Evropi vaze standardi koji ne mogu na silu da se menjaju!
FK Crvena zvezda jesta oborila sve moguce rekorde prosle sezone, ali zato na jedinom validnom mestu, u Evropi deluje blago receno jadno (Kairat i Valeta)!

FK Partizan je sa druge strane jedini kompetentan predstavnik Srbije u UEFA takmicenju i jedini klub sa autoritetom i pedigreom koji se u Evropi postuje!
Ne postoji ni gram sumnje da ce ceta sefa Ivana Tomica na uspesan i efikasan nacin ispuniti sve zadatke koji pred njima stoje u kvalifikacijama!
FK Partizan ce i ove sezone biti jedini predstavnik Srbije u grupnoj fazi Evro-kupova!
Klasa se ne kupuje preko noci, vec se stice tradicijom i autoritetom sto ce na tezi nacin spoznati Zvezdan Terzic.

Dare_cz

pre 6 godina

Terza zatvorio temu ovim naslovom.Ko o cemu partizan o postenju.Neko je pitao kako je Zvezda vratila dug?Zvezda je u poslednje tri godine imala prihod skoro 25 miliona samo od transfera igraca.I odgovor navijacu partizana da je Zvezda svake godine bar jednom pobedila partizan u ono vreme kada je partizan uzeo sest titula zaredom.

lol

pre 6 godina

Ni jedna jedina reč od poslednjem derbiju gde smo vas odlučili od fudbala. Tu se vidi pravo stanje, gde nema spinovanja, menjanje trenera i ispravno dosudjenih penala. U smanjivanje duga na 25 milion ne veruje ni sam Dr.Terzić
(Aconti, 24. april 2017 15:29)

Kako nijedna rec? Pa sad ti spinujes. Rekao je da bi vas dobili ubedljivo da je sudjenje bilo posteno i daje iskljucen leonardo13 u 50. minutu kod rezultata 1:1 zbog udaranja protivnickog igraca u lice. I u pravu je covek. Vidite samo ono u derbiju sto vama odgovara, mesecima kukate lopta presla liniju, lopta presla liniju, a kad date gol sa dve ruke, kad se ne iskljuci leonardo13 koji nokautira protivnickog igraca bez lopte, onda nista? Dobili ste srecno derbi i sad se molite da bi izgubimo neki bod do kraja pa da budete sampioni jer na prvom mestu je i dalje Zvezda. Zasto? Pa ocigledno ne zato sto se namesta u derbijima, vec zato sto ste izgubili gomilu bodova na pocetku sezone dok je trener bio Tomic. Jel vam i za to kriv Terza?

Kme

pre 6 godina

Ma ljudi ne znam sta je sporno... OTIMAJ!
Hocu da kmece, naviki su da budu uvek drugi, nikad u istoriji nisu imali vise titula i tu im je mesto. Bili i ostali komsija mali

nele

pre 6 godina

da da,a 4/5 utakmica iz 1 u 2 ili obrnuto,sta to desi u svlacionici da zvezdini igraci masovno polude i preokrecu meceve?neregularan gol na proslom derbiju,naravno niko o tome ne prica
(zurio sm, 24. april 2017 15:33)
Kako se ne prica o tom neregularnom golu? Svaki novinar koji nesto napise o derbijima pomene i to. A zasto se ne prica o crvenom Leonarda i neregularnom golu Tavambe? Po UEFI Tawamba nije smeo da rasirenim rukama brani prostor i ometa golmana. I koliko Zvezda ima iz 2-1 a koliko Partizan? Ili to pratis samo Zvezdu pa ne znas za Partizan??

duledudule

pre 6 godina

neko kaze partizan ubedljiv bio u derbijima tih godina.pa dobijali ste sve 1 0 uglavnom i to kao onda npr kad je petrovic dao onaj lep gol ali pre toga krstajic kadua otresao iz gaca naravno bez penala

Vladan R

pre 6 godina

Sta ce ovo Terzicu, dokle prepucavanja cim neko nesto izjavi. Neka se fokusira da se osvoji prvenstvi i oformi tim iole sposoban za takmicenja u Evropi. Posteno receno u godinama dominacije FKP, bilo je slucajeva da ih poguraju sudije, ali je jos veca istina da je CZ u tom periodu, bila ocajna, u svakom smislu te reci, uglavnom gubila derbije, pa su titule FKP manje vise zasluzene. Kao Zvezdasu to mi je jasno. Sa druge strane FKP jeste igrao vise puta LE, jednom i LS. Medjutim to zavarava, i daje alibi, onima koji su vodili klub, da se eto uspesni, i u Evropi. Zna sa koliko srece su prosli Anderleht, pa se obrukali u grupi LS 2010\11. Nakon toga svako ko malo progugla, moze doci do rezultata u Evropi od 2011 godine. U tom periodu FKP tri puta igra grupu LE. Deluje, vise nego solidni rezulti u kvalifikacijama. Medjutim te LE su iskljuciva posledica promen sistema takmicenja, od 09\10 sezone. Iako je od 2011, 4 puta zaredom eliminisan vec pocetkom avgusta redom od Genka, Limasola, Ludogoreca i Ludogoreca, bez pobede(0 3 5), redovno su dobijali i priliku krajem avgusta, gde su 2 puta uspeli da prodju u LE. 2015 konacno eliminisali nekog pocetkom avgusta, pa ispali od Batea. Za 5 godina u avgustu 7 eliminacija i 3 prolaza u duelima sa osrednjim ekipama. U grupi do prosle godine 18 utakmica 0 (nula) pobeda. Za proslu godinu, cestitke na rezultatu u grupi, bez obzira na kolicinu srece. Ove sezone malo jaci rival u julu, ne docekase ni pocetak avgust.

Mandovi Valensija

pre 6 godina

Marko Zasto se pominju titule od 2008 do 2014 kao ukradene? Majstore jel se ti to salis ... dobro de nisu ukradene one su otete... nego nemojmo danas o vasim titulama na danasnji dan se NEBO OTVORILO dragi komsija Marko...

uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova

pre 6 godina

molio bih grobare da ospore cinjenice o njihovom ucescu u evropskim takmicenjima sa kojima se ponose i stalno ih spominju:dva ucesca u grupnoj fazi ls od 12 utakmica bez pobede,tri neresene i cak 9 poraza uz gol razliku(5:21)
7 ucesca u grupnoj fazi le od toga 5 puta posle ispadanja iz kvalifikacija za ls pobedjujuci u playoff fazi rivale poput dinamo(bukurest),groningen,temisvar,zilina,tromse,nefci a u grupi je odigrao ukupno 40 utakmica,zabelezio 6 pobeda(egaleo,dnjepr,sahtjor,az(2 puta) i augzburg,10 neresenih cak 24 poraza uz gol razliku(34:73),sto zajedno dolazimo do 52 utakmice,6 pobeda,13 neresenih i 33 poraza uz gol razliku(39:94) sto je vise nego sraman nastup sa kojim se grobari ponose,toliko o njima

Yarilo

pre 6 godina

@lol
Partizan ima neuporedivo bolje igrace i plus trenera od zvezde. Ne znam koliko golova moramo da vam damo da bi priznali sebi koji krs od ekipe imate u odnosu na mnogo jaci i organizovaniji Partizan.

Max

pre 6 godina

Ova prica o 6 titula je vise nego smesna! Navescu samo nekoliko igraca koji su tada igrali za Partizan,pa akobto nine bilo dovoljno za titule onda ok!
Stojkovic,Bozovic
Rukavina,Obradovic,Savic,Ivanov
Fejsa,Jojic,Ljajic,Zuka,Moreira
Jovetic,Mitrovic,Markovic,Diara

Terzicu,u to vreme Zvezda je radila kao i sada.Dovodila po 13 igraca,od cega su 2 nesto znala! Izbacila par poluigraca tipa Vujadin Savic. Tako da prekinite vise sa smesnom pricom! Partizan je vecinu tih titula potvrdio i u Evropi,koliko puta grupna faza nekog takmicenja... sta je Zvezda uradila u Evropi od one utakmice sa Romom i Zigiceve bombe?

Aconti

pre 6 godina

Ni jedna jedina reč od poslednjem derbiju gde smo vas odlučili od fudbala. Tu se vidi pravo stanje, gde nema spinovanja, menjanje trenera i ispravno dosudjenih penala. U smanjivanje duga na 25 milion ne veruje ni sam Dr.Terzić

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Fudbalski klub treba što pre da otkači sve parazite, od kojih je najveći košarka!
Javna je tajna da košarkaški klub izvlači ogromna sredstva iz fudbalskog kluba i na taj način ga sputava u rastu za koji FK Crvena zvezda ima neogranien potencijal!

FK Crvena zvezda treba da pomaže ženski fudbalski klub, a ne male sportove!

uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova

pre 6 godina

Petar, 24. april 2017 23:24)
pa nismo mogli da igramo jer ste vi sa toletom otimali titule i dolazili u situaciju da igrate kvalifikacije za ls i uglavnom ni krivi ni duzni upadali u le cak ste 2014 to pravo ukrali nama cinjenica da je tako mnogo lakse upasti u le pokazuje i nas put prosle godine gde smo onakvi nikakvi ispali samo na glupost kange,ali vi ste poznati spin majstori kad vas neko prozove kao ja za vas rezultat u evropi vi kad vas pogodi istina odmah okrenete plocu sa nekim protiv pitanjem,moje pitanje je bilo da opovrgnete istinu oko vaseg famoznog "uspeha"u evropi a ne kako ste do nje dosli to mi znamo

Ime i prezime

pre 6 godina

Dug uskoro na 25 mil,a ljudi duguju samo za onog Pavkova koji nije teren video 300k,imaju 40+ igraca pod ugovorom,7-8 stranaca,prodali nisu nikog vec godinu dana,a dug ide sa 50 mil na 25 miliona.. Ako moze neko kratko objasnjenje kako je ovo moguce u ovoj nasoj drzavi Srbiji? :)

marko

pre 6 godina

Zašto se pominju titule od 2008 do 2014. kao ukradene? Pa pogledajte igrače iz Partizana iz tog perioda(Jovetic,Ljajic,Savic,Markovic,Mitrovic,Tosic) gde su sad i Zvezdini(Tutoric,Vilotic,Djordjevic itd.)? I od 2008 do 2012 Zvezda nas nije dobila u derbiju čisto da se zna

Aleksa

pre 6 godina

Све другари који се дописују преко новина а туку преко наших леђа. Зна се ко је шампион, као што се знао и сваке године од кад је уведена премијер лига (и не драги глодари, није уведена 2012, него много раније), само што га ми још не знамо.

Nedja

pre 6 godina

Ne, ti doktore Terzicu nemas pravo da pricas o postenju. Svi unapred znamo da ce Zvezda dobiti sve do kraja tako dosta spinovanja ali sa tvoje strane. A, tih sest titula sto je Partizan osvojio su ciste ko suza. Gotovo svaki derbi smo dobili, znatno smo dalje stigli u Evropi, neuporedivo bolje transfere imali a te velike serije pobeda je pravila Crvena Zvezda pa onda dodje derbi i skoro ne stvori nijednu priliku za ceo mec.

Goran

pre 6 godina

O cemu prica Terzic?Koje ste vi igrace prodavali da bi dug vratili?Doveli ste sta ste zeleli od pojacanja i Sasuolo vas isprasio sa 3 komada.Lupeta gluposti o faulu nad golmanom,pa golman je skocio na ledja Partizanovom igracu,znaci golman sme da ubije napadaca u petercu.

batman

pre 6 godina

"Mislim da je Partizan klub koji ima najmanje moralnog prava da priča o poštenju. Pamtimo vrlo dobro njihovih šest titula i vrlo dobro znamo mnogo klubova sa kojima su igrali prijateljske utakmice i da su počinjali i sa dvadeset i nešto bodova prednosti u odnosu na Zvezdu", kaže Terzić.
134. Crvena zvezda 0:2 (0:0) Partizan
135.Partizan 1:1 (0:1) Crvena zvezda
136.Partizan 2:0 (1:0) Crvena zvezda
137. Crvena zvezda 1:2 (1:1) Partizan
138. Partizan 1:0 (0:0) Crvena zvezda
139. Crvena zvezda 0:1 (0:1) Partizan
140. Partizan 1:0 (0:0) Crvena zvezda
141. Crvena zvezda 0:2 (0:0) Partizan
142.Partizan 0:1 (0:0) Crvena zvezda
143.Crvena zvezda 3:2 (1:2)Partizan
144.Partizan 1:0 (0:0)Crvena zvezda

Sta ovde ima da se pamti?
Jednom smo cak pobedili kada smo celo poluvreme igrali sa igracem manje i to pri rezultatu 1:1,takodje je bilo nekoliko katastrofalnih sudijskih gresaka na stetu partizana medju kojim se najvise istice ona kada je sudija svirao penal za zvezdu a Rnica je lopta pogodila u butinu.

Vuciceve titule

pre 6 godina

Hocemo li vec jednom saznati koja vam je titula ukradena od tih famoznih sest koje pominjete?
Ili mozda svih sest. Koje to igrace iznedriste za tih sest godina? Evo da me ubijes ja se ne secam ni jednog dobrog igraca. Secam se Bronovickog i Minresa Sisica ali po tuzbama za mil dugove.
Za tih sest godina 60 mil duga. Ej bre koga vi farbate? U tu pricu mogu samo da veruju zvezdini navijaci.

Karaburac

pre 6 godina

Ma ljudi ne znam sta je sporno... OTIMAJ!
Hocu da kmece, naviki su da budu uvek drugi, nikad u istoriji nisu imali vise titula i tu im je mesto. Bili i ostali komsija mali
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kme, 24. april 2017 16:35) # Link komentara

Nista nije sporno panteru, samo treba da se kaze kao sto si ti rekao.
A malo je takvih pantera, sve neke mace.

Ernesto@

pre 6 godina

Dragi moji,navijaci Zvezde. Ne dozvolite da vas ovaj imanipulise,najveci krivac je licno ta neznalica,koji zeli da svoje neuspehe nakaci drugome.Inace postujem FKCZ njeni trofeji me n'a to teraju.

Petar

pre 6 godina

(nele, 24. april 2017 17:04)

Ne znam gde si ti video ometanje golmana..vas golman je klasicno zaplivao u prazno lose procenio loptu a onda u povratku se zakucao u Tavambu i rukama ga sklanjao..kad smo kod crvenih kartona sta mislis da li Frimpong kao poslednji igrac odbrane treba da dobije crveni karton prilikom faula koji je predhodio golu? Po pravilima te iste UEFE koju pominjes TREBA..da Leonardo je za samar trebao da dobije drugi zuti to je tacno ali racunaj to kao kompenzaciju za Frimponga i tu smo 1:1 osteceni i mi i vi odnosno oprosteno i vama i nama..O proslom derbiju ne bi da pricam..bolje je

dr mr

pre 6 godina

nema Partizan, nema ni Zvezda pravo alii poslednji covek na svetu koji moze da prica o postenju je "gospodin" Terzic...covek koji vredja inteligenciju vise nego AV!

Krkut

pre 6 godina

Partizan je kazes vezao 6 sumnjivih titula. Ako je partizan tad namestao kako to da je za to vreme partizan u derbijima bio ubedljiv. Pogledati samo medjusobni skor u tih 6 godina. Druga stvar i evropa je najbolji pokazatelj.

lol

pre 6 godina

Navijac sam Partizana,ali veliki postovalac SD Crvena Zvezda,nikako gospodina Terzica da se razumemo...sto se tice crvenog kartona za Leonarda,mogao je da ga dobije I verujem da bi to promenilo tok utakmice jer je to igrac koji pravi razliku,ali nije to jedini sumnjiv detalj na ovom derbiju,vidim prosli ne pominje pa necu sada ni ja...ali problem je nesto drugo,mislim da on ovde indirektno priznaje da CZ ne moze da pobedi Partizan u ovom trenutku bez igraca vise,I verujem da svakom objektivnom zvezdasu to smeta...Partizan je sam kriv sto je drugi jer su previse bodova izgubili na pocetku, iako smatram da su sada bolja ekipa, jer imaju tri igraca koja prave razliku, koje Zvezda nema I to je to...o postenju necu puno, namestaju I jedni I drugi, to je odavno jasno...I na kraju, uskoro ce I kvalifikacije za LS,tu ce gospodin doktor imati prilike da pokaze svu raskos svojih pojacanja ponovo, I sumnjam da ce mu tada ovakvo spinovanje puno pomoci...
(vlada, 24. april 2017 16:32)

Konacno inteligentna analiza od strane navijaca Partizana. 100% se slazem, samo mislim da vas prednost nije u tom sto imate bolje igrace, vec sto imate trenera koji ima vise motiva. Jos jednom se pokazalo da je vracanje igraca i trenera iz inostranstva velika greska. Dok vas grize i motivise ekipu da izvlaci iz sebe vise od realnih mogcunosti ovog naseg za..le ....tka. napravio covek i pare i karijeru, ime u Rusiji i mrzi ga jednostavno sada da se cima. Logicno je.

bbp

pre 6 godina

Bas se pravi nasao kometarisati. Pricas o Partizanovim "namestenim" titulama, o kradjama, o 20+ bodova prednosti... Tih godina je Partizn kakav takav nesto u Evropi i napravio. Pricas o sudjenju u derbiju, jesi li mozda rekao za onaj prosli ista o tome? A sta ste vi pokazali u tom poslednjem derbiju? Smanjujete dug ko zna kako, dovodite brdo stranaca, pravite pozajmice u OFK, sudije vas stite taman ko tog medveda u petercu kog pominjes. Ni u Partizanu nisu cvecke ali vi ste gori.
Pa prica o spinovanju, alo bre, pa vi ste spin majstori. Konstantno poturate lazi, vodeci se onim 1000 puta ponovljena laz postaje istina. .

Terzamadjija

pre 6 godina

Jel neko primetio da je Zvezdin dug za par godina sa 50 miliona spao na 25 (tako Terza kaze) cudno je to kako dugovi odjednom nestaju u fudbalu kao i u kosarci.

Jesse James

pre 6 godina

Kada sam procitao ovo za 6 titula u nizu bilo mi je jasno koliko je ovaj covek objektivan. U tih 6 titula Partizan je 3 puta igrao Ligu Evrope i jednom Ligu Sampiona. Dobio je gotovo svaki derbi i prodavao igrace najjacim evropskim ligama. Dok je Zvezda dobro zaradila samo na Milivojevicu. U poslednjih 25 godina Zvezda je samo jednom igrala grupnu fazu bilo kog evropskog takmicenja kada je osvojila titulu. SAMO JEDNOM. I to kada su posle eliminacije iz kvalifikacija za LS jedva prosli poljsku Diskoboliju Grodjisk sa 2 puta po 1:0 u sezoni 07/08. I ovo ne pisem Terzicu, kao sto se mnogi ovde obracaju Vujosevicu ili Tegeltiji.. ovo pisem vama, navijacima Zvezde, da ne krenete da ponavljate za legendom kluba vec da se bavite cinjenicama.

Bonoban

pre 6 godina

To cije su titule zasluzene a cije ne najbolje se vidi po tome sta je taj klub uradio u Evropi te godine. A Partizan je bogami igrao i LS i Ligu uefa i nije se sramotio, uglavnom. Sta je Zvezda uradila u Evropi nakon osvojene titule? Pa samo potvrdila na koji nacin ju je osvojila.

Iz 2 u 1

pre 6 godina

Vidim da se sinhronizovano iz dva crveno bela kluba daju izjave o poštenju. Mora da je to uvod u "poštenu" utakmicu koju će ova dva kluba odigrati u sledećem kolu.

Nemanja

pre 6 godina

Partizan tih 6 titula moze da opravda ucescem u grupnim fazama Lige sampiona i Lige evrope skoro svake godine u tom periodu. Takodje moze da opravda cinjenicom da igraci iz tog period danas igraju ili su igrali u najjacim ligama na svetu. Moze da opravda i cenom dobijene za iste.
Zvezda izostaje iz grupnih faza evro kupova 10 godina. Ne mozes da ne igras evropu, u dugu si 50 miliona, ne mozes da pobedis u derbiju i uzmes titulu... Toga nema nigde...

roto kos je srce srbije

pre 6 godina

Objasni ti nama, kako su vojvodina i cukaricki, prosle sezone u plej ofu, lagano pobedili do tada nepobedvu zvezdu na marakani, kako su dali po 3 gola ekipi koja u 20 utakmica pre toga ukupno nije primila 3 gola i zasto se na te dve utakmice zvezdini igraci nisu ni oznojili...

Onda nam objasni, zasto je u poslednjem kolu istog tog plej ofa, ista ta zvezda u Nisu protiv radnickog grizla i igrala kao da im ne titula, nego zivoti zavise od te utakmice?

dana

pre 6 godina

Koliko si Ti, uvazeni gospodine, hrabar kad spominjes (citaj: kritikujes) necije postenje ili dajes (osporavas) pravo nekome da javno iznese svoje misljenje.
Mogu Ti reci, da se, kao visedecenijska ZVEZDASICA, stidim kad vidim ko je na celu mojeg jedinog omiljenog kluba.
Svako bi najpre morao da stane pred ogledalo i da vidi da li je ono cisto ili , ipak , na njemu ima neka mrlja.

zurio sm

pre 6 godina

da da,a 4/5 utakmica iz 1 u 2 ili obrnuto,sta to desi u svlacionici da zvezdini igraci masovno polude i preokrecu meceve?neregularan gol na proslom derbiju,naravno niko o tome ne prica

San Antonio Spurs

pre 6 godina

Presvetli i preposteni gospodine doktore Zvezdane Terzicu, pre nego sto sledeci put, u bilo kom kontekstu, pomenete Partizanovih 6 uzastopnih titula, obavezno proverite odnos pobeda, remija i poraza vase Crvene Zvezde u derbijima u periodu od 2007. do 2013. godine pa onda imate dozvolu da govorite o ,,postenju'', isto vazi i za sve navijacke pripadnike crveno belog tabora koji iz godine u godinu potenciraju istu ovu tezu. Sportski pozdrav.

Tor

pre 6 godina

a ko je to pravo.oduzeo Partizanu i kad tacno ne secam se? ti? botovi? ko bree. pali i cuti malo vise kao prethodnih nedelja dok vas nije pojeo mraaak sve

Zvezdaš

pre 6 godina

Ti nemoj da pričaš o Partizanu već kaži koliko si pojačanja doveo od kad si u Zvezdi, koliko koštaju, koliko su utakmica odigrali, gde su sada i koliko im klub duguje.Utakmice u evrotakmičenjima i u derbijima sa Partizanom su pokazala da ste sve promašili i badava vam 40 kojekavih fudbalera na platnom spisku kad nema kvaliteta.Objasni to već jednom navijačima a nemoj da ih zamajavaš pričom o Partzanom jer oni su svoje pokazali u derbi utakmicama.

Yarilo

pre 6 godina

Evo olicenja casti obraza i dostojanstva. Izresetan u derbijima kao kamenjarka, klub mu ne zna gde je levo, ali tu je da moralise. Idemo svi jedan aplauz za ovo stvorenje.

Najbolja je Vojvodjanska domacica koja lepi prste

pre 6 godina

Jeste igrac Partizana stoji i beli medved se zalece na igraca Partizana i udara u njega kriv je igrac Partizana jel beli medved je zasticena vrsta

fudbalski ekspert

pre 6 godina

„Protiv Terzića optužnica je podignuta početkom jula prošle godine zbog zloupotrebe službenog položaja.
Terzić je protivpravno stekao oko četiri miliona evra prodajom trojice igrača OFK Beograd.“

„Optužnica protiv Zvezdana Terzića“
„Suđenje Zvezdanu Terziću zbog pištolja“
„Terzić platio milion evra za slobodu“

toliko

pre 6 godina

@lol - "dobili ste srećno derbi". Po ovome se vidi da nemaš pojma o fudbalu i da u životu nisi šutnuo loptu. Čak su i igrači Zvezde rekli da je Partizan zasluženo pobedio. Misliš da bolje znaš od profesionalnih fudbalera, koji su pritom i igrali tu utakmicu? To se zove ostrašćenost, kad je neko slep i pored zdravih očiju. Takvi ne treba da komentarišu utakmice i igru, jer je njihov nivo isključivo navijačko prepucavanje, u kome argumentni nisu bitni.

Blue Moon 325

pre 6 godina

Nakon pročitanog intervjua, dolazim do zaključka do nije dobro podneo ovaj poraz i da mu definitivno nije lako. Podrška za doktora.

dr.haus

pre 6 godina

Nemas ni TI,kad malo covek rasmisli,ali onako posteno dolazi do zakljucka da sve VI zajedno najveci krivci za sve.Samo ste VI bitni,od petlica do prvog tima...samo Vas drzava finansira,samo Vi trosite,zaduzujete se i nikome ne odgovarate,samo vi uzimate igrace i ne placate,samo za Vas vaze neki drugi arsini,samo Vama pomazu sudije...iskreno bolje bi bilo bez Vas i smucili ste se svima.

popa

pre 6 godina

Mother Terza strikes again.
Ajde neka svemocni terza bar jednom objasni kako to smanjuju dugove svake godine za nekih 5 do 10mil evra!? Nemojte mi samo reci "reprogram" duga...

fudbalski ekspert

pre 6 godina

U pravu je naša legenda počasni predsednik Dragan Džajić! Njegov sukob sa Čovićem je u stvari odbrana FK Crvena zvezda!

SNSveštenici

pre 6 godina

"Zvezda finansijski posluje dobro, a svoj dug će do juna pokušati da svede na 25 miliona evra."

U poslednjih desetak godina prodali ukupno dva igrača za više od tri miliona(Grujić, Rajković i možda Milijaša prvi put tamo 2007. godine) evra a doveli preskupe i presmešne igrače na tonu, trenutno plaćaju preko 50 igrača, nisu igrali Evropu od 2006. godine. Ali dug pao sa 66 miliona na eto, 25 miliona.

Aлександар

pre 6 godina

Eси ти поднео оставку или шта? Ел се сада осећаш поштеније када си прстом упро Хумску. Е мало ти је вала оних 3:1 али ко вама сме било шта да каже кад сте машина за враћање дугова и еталон за намештање. Само напред Шампиони Премијер/Председник лиге Србије. Само јако!

vladski

pre 6 godina

Kakav baron, pa svako kolo se sudi po penal ili nepostojeći gol. Sećam se i protiv tog istog partizana, nisi se oglašavao posle onog poklon gola. Sramota. Ko o čemu...

Nemanja

pre 6 godina

Ne nego svalcionica men ima pravo da prica o postenju i covek koji ima sudjenje zbog malverzacije transfera.Njemu vise ni delije ne veruju,vec 3 godina prica da je dao ostavku....

Del Piero#10

pre 6 godina

Svi jako dobro znamo kakav CV ima ova poštenjačina i gde ga je svojevremeno to "poštenje" odvelo. Jadna je država gde ovakav tipus drži moralne lekcije.

Pop

pre 6 godina

Čovek protiv koga se vodi ozbiljan sudski spor, zbog finansijskih malvezacija prilikom prodaje fudbalera, priča o poštenju i vodi klub koji je u vlasništvu države, a na tom sudu se brani tako što krivicu prebacuje na mrtvog čoveka.
Pravi gospodin

Obelix

pre 6 godina

Ako znas, zasto ne kazes?! Hocemo i mi ostali da znamo sa kim je to Partizan igrao prijateljske?! Daleko da je ekipa u upravi Partizana postena, ali doktor Terzic...

Misa Tumbas

pre 6 godina

I taman ksd pomislis da nize ne mozete da padnete gospodin izadje i demantuje me!
Razumem i potrebu da se podilazi Ultra kop-u
Ali gospodine??????????????

Jole

pre 6 godina

Svaki put, pa i sada ja pitam kada će ovaj čovek napustiti Zvezdu, obzirom da je podneo neopozivu ostavku još pre 2-3 godine. I kada će biti nastavljen sudski postupak koji je u toku u vezi pronevere novca pri prodaji igrača...Ili će biti kao sa Karićem.

stefan

pre 6 godina

Zvezdan Terzic je najpozvanija osoba u ovoj zemlji da prica o kriminalu u fudbalu.Niko tu ne zna vise od njega.Covek je tu na svom terenu.Moguce je da ni u Partizanu nisu cvecke,ne bi Terza tek tako..

mirko

pre 6 godina

Ne znam na osnovu čega Terzić tvrdi, da on ima monopol na poštenje. Ima jedna narodna izraka, stara ali još važi: Ko o ćemu, vojska o skraćenju, ku..a o poštenju.

vlada

pre 6 godina

Navijac sam Partizana,ali veliki postovalac SD Crvena Zvezda,nikako gospodina Terzica da se razumemo...sto se tice crvenog kartona za Leonarda,mogao je da ga dobije I verujem da bi to promenilo tok utakmice jer je to igrac koji pravi razliku,ali nije to jedini sumnjiv detalj na ovom derbiju,vidim prosli ne pominje pa necu sada ni ja...ali problem je nesto drugo,mislim da on ovde indirektno priznaje da CZ ne moze da pobedi Partizan u ovom trenutku bez igraca vise,I verujem da svakom objektivnom zvezdasu to smeta...Partizan je sam kriv sto je drugi jer su previse bodova izgubili na pocetku, iako smatram da su sada bolja ekipa, jer imaju tri igraca koja prave razliku, koje Zvezda nema I to je to...o postenju necu puno, namestaju I jedni I drugi, to je odavno jasno...I na kraju, uskoro ce I kvalifikacije za LS,tu ce gospodin doktor imati prilike da pokaze svu raskos svojih pojacanja ponovo, I sumnjam da ce mu tada ovakvo spinovanje puno pomoci...

Um Caruje

pre 6 godina

Kao ni za svoje dete tako ni za svoj klub neces priznati da je neposten.I sta onda radis,izjednacavas babe i zabe.Jesam ja to al si i ti to.Ja sam bre slavio u centru grada pobedu '91 a sad mi je zvezda gora i od Juvea,Reala i ostalih lopovskih klubova.

panteroid

pre 6 godina

(uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova, 24. april 2017 22:41)

Dao bi ono na cemu sedis da je tvoja zvezdana mogla da igra tako "sramno" tu istu Evropu.

Филип

pre 6 godina

Звездаш сам али ДОКЛЕ ВИШЕ ЉУДИ!?! Која је сврха ових „препуцавања”? Ви одузимате људима из Србије жељу да прате фудбал уопште...

milos

pre 6 godina

O kakvim transferima se priča, zvezda ili je pustila igrače bez obeštećenja ili je imala obavezu da klubovima da 20-30% od prodaje igrača plus svaki igrač ima menadžera koji uzima sigurno još toliko. Tako da zvedi ostaje oko 25-35% od igrača, a prodajna cena bude milion dva... Zarada bude koliko i donaldova plata

krsta

pre 6 godina

Ee Zvezdo sta doceka tii, gledam sad video na danasnji dan pre 26 godina pao Bajern u onakvom spektaklu, suze mi krenuse, izlazim iz vesti intervju sa danasnjim prvim covekom istog tog VELIKOG kluba, ee to je tek za plakanje! Zvezdu volim i uvek cu, ali je ne gledam godinama, 5-6 godina sigurno, zadnji put kad bio Prosinecki, bio je to poslednji trzaj, do nekih srecnijih vremena, ako dodju, ako ne nikom nista... Jer svakim trenutkom potrosenim na gledanje Zvezde u ovom trenutku daje se legitimitet ovakvim "ljudima"...

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Odlazak najboljih mladih igrača slabi naše klubove, koji u Evropi ispadaju od npr. Kairata iz Kazahstana, kao Crvena zvezda prošle sezone.
Od prodaje igrača korist imaju samo mešetari iz uprava.
Navijači imaju samo štetu.

Opa djurdjo

pre 6 godina

Zgadili ste mi fudbal, a toliko sam ga voleo...
(Nikola, 24. april 2017 17:24)
Sto bre brate, ima toliko kvalitetnih i zanimljivih liga po Evropi, pa LS, LE, ove nase ni roditelji igraca odavno ne uzimaju za ozbiljno.

Djape

pre 6 godina

Da smo mi navijaci pametni, svako kolo da ih 'hvatamo" na prelaze po stranim kladionicama a ne da kukamo, bilo bi nam lepse i manje bi se nervirali :D

eee

pre 6 godina

uzećete kredit od 35 miliuna i smanjićete dug hahaha hahaha hahahah kralj nad kraljevima zaduži se da bi vratio dug i kaže da nije više dužan

Petar

pre 6 godina

(uzmi Zvezdo titulu sa istim brojem bodova, 24. april 2017 22:41)

Izvini za svo ovo vreme sto si nabrojao koliko ste puta igrali grupnu fazu LE? Posto LS niste to znam..

Lobo

pre 6 godina

Problem je što je evidentan raskorak između kvaliteta zvezdinog tima,koji je evidentno loš i broja pobeda i broja osvojenih bodova...to su prepoznali i navijači..zato više i ne dolaze..

Влада

pre 6 godina

Слажем се ја да ни Барса и Реал немају много белих евра на рачуну и да је слично стање и у ПЛ, Серији А и ко зна где још.
АЛИ...!!!
Огромна разлика, као и у свим осталим сферама живота је да они уз тај сиво-црни део производе нешто квалитетно, најбоље на свету, а ми и нама слични правимо само беду у којој лични интереси цветају или у најбољем случају саморотирајуће оклагије које чине промил онога што може да се направи.

matematičar

pre 6 godina

eto, šta se ložite. Pa dugovalo se 65 dinara. Kakvi milioni? Prodali smo "Čoveče, ne ljuti se" za 40 dindži i sad su dugovanja 25 kinti. Očekujemo prodati maglu(kao Londonsku) za 30 dinarjev i dolazimo do zarade od 5 banki.
Jednostavno-mag. Novi ministar financija...

fudbalski ekspert

pre 6 godina

Dok su u Srbiji moguce svakakve kombinacije (setimo se naslova u novinama "Sta ste se rastrcali?" i "I Delije se smejale!"), u Evropi vaze standardi koji ne mogu na silu da se menjaju!
FK Crvena zvezda jesta oborila sve moguce rekorde prosle sezone, ali zato na jedinom validnom mestu, u Evropi deluje blago receno jadno (Kairat i Valeta)!

FK Partizan je sa druge strane jedini kompetentan predstavnik Srbije u UEFA takmicenju i jedini klub sa autoritetom i pedigreom koji se u Evropi postuje!
Ne postoji ni gram sumnje da ce ceta sefa Ivana Tomica na uspesan i efikasan nacin ispuniti sve zadatke koji pred njima stoje u kvalifikacijama!
FK Partizan ce i ove sezone biti jedini predstavnik Srbije u grupnoj fazi Evro-kupova!
Klasa se ne kupuje preko noci, vec se stice tradicijom i autoritetom sto ce na tezi nacin spoznati Zvezdan Terzic.