Petak, 21.04.2017.

23:15

Darušafaka šokirala 'Kralja' u Madridu

Košarkaši Darušafake izjednačili su na 1:1 protiv Real Madrida u četvrtfinalnoj seriji plej-ofa, pošto su u Španiji trijumfovali sa 84:80.

Izvor: SM

Darušafaka šokirala 'Kralja' u Madridu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

zvezda dno i sramota Srbije

pre 6 godina

@Balistik
Nemate pravo da pricate ista o navijanju za turske ekipe, vi protiv vas navodne brace navijate za turski tim koji vas je dvaput nakantao. Delije ostaju turski konjanici, mali i zaglupljeni

Nostardamus

pre 6 godina

sta li vi lupate svi kolektivno?! kakva 3 predstavnika turske na f4? dalje ide 1 turski klub, a i on ne osvaja.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (baba_vanga, 22. april 2017 10:01)

Ide dalje 1, 2, ili 3 Turska kluba od konih 1 osvaja, Fener, predvidjam. A moja predvidjanja su uvrk tacna

ss

pre 6 godina

Kakav covek treba da budes pa da navijas i da tepas turskom timu, samo zato sto bila ispred zvezde..


a ne nego treba da navija za izmisljen klub zvezda fmp mega diva
covek je lepo napisao,da sada gledamo bolju kosarku... sto je i normalno jer je zvezda fmp mega diva sve suprotno od pravog kosarkaskog kluba i postenog rada

Nikola

pre 6 godina

Dosadni ste sa Zvezdom i Partizanom, ako vam je do njih gledajte KLS ahahhah posto nijedan od ova 2 kluba nisu u top8 EL tako da batalite nas sa tim glupim prepucavanjima bar na EL temama.

Najjace evropsko takmicenje je bilo mnogo jace, bolje, kvalitetnije osamdesetih i devedesetih godina nego sada tako da vam je ova prica 'nikad jaca Evroliga' i vise nego smesna. Kako moze biti slabija liga u kojoj je igrao Drazen od ove gde je MVP Bogdanovic (trenutno najbolji igrac el)

milos

pre 6 godina

to sto se makljaju prvi i osmi ne znaci da je euroliga nikad jaca nego samo da su ekipe dosta ujednacene a o samoj snazi takmicenja se moze razglabati ali to sto je osmi pobedio prvog ne znaci da je nesto kvalitetno toliko mozga imate da to mozete zakljuciti...

mile

pre 6 godina

Zizic 'drive to the basket from 3pt line' kucanje u NBA stilu.
A smejali su se neki ovde decku kad je rekao u intervjuu kako ce biti sigurno 2 a mozda i 3 Turska tima u top8 i da se oni nadaju prolasku. Tada je izgledalo nemoguce jer je Zvezda imala 3 utakmice do kraja i bilo je dovoljno da dobije jednu.

U svakom slucaju Blat klasa u odnosu na ovog Spanca, prevare od trenera. Lull-u svaka cast zna da pogodi covek iz svih pozicija..

Cika Slave

pre 6 godina

Gledam onog Zizica, strasan tim imaju Hrvati. Dodaj na njega Tomica, Sarica, Bojana Bogdanovica, Hezonju, Mira Bilana... Njihov najveci problem je plej i trener. Repesa, Petrovic... Smejurija

severnjača

pre 6 godina

(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 21. april 2017 23:24)

A što ne pratiš FIBA ligu šampiona? Tamo ćete sledeće sezone da se mučite sa prvacima Belgije i Ukrajine!

Balistik

pre 6 godina

Bravo Dačka! Zvezda da je kojom srećom prošla u top16 poslužila bi realu kao kanta za napucavanje, ovako gledamo dobru košarku!
(pravda na kraju uvek pobedi, 22. april 2017 00:25)

Kakav covek treba da budes pa da navijas i da tepas turskom timu, samo zato sto bila ispred zvezde..

Jesse James

pre 6 godina

Nikad slabija evroliga a ??
(Zeljko Obradovic, 21. april 2017 23:49)

Kako smarate sa tim nikad slabija nikad jaca.. EL je EL. Trofej EL ima istu tezinu sada i pre 15 godina. Final Four isto. Nista se ne menja. Cak ni to da i dalje mislite da je Zeljko pustio Darusafaku samo da bi Zvezda ispala. Nadam se da vam je ova utakmica svima zapusila usta.

Oslo

pre 6 godina

neznaju oni nista samo ih sudije guraju xD 

ps neznam se pise odvojeno, da preduhitrim dežurne lektore kojima je to najveće zadovoljstvo u životu
(skive, 21. april 2017 23:43)


NE ZNAM se pise odvojeno....?

12

pre 6 godina

Bravo Dacka bravo Efes! Ne mogu da verujem da su me obradovale pobede Turskih ekipa ali jesu itekako. Ne mogu da smislim ni Real ni Oli nikako. Zakuvale su se serije sad opasno. Zao mi je Baskonije sto i ona nije izjednacila a mogla je. Ipak je CSKA proteziran malo od sudija. A od Zeleta ocekujem rutiniranje u Stanbolu.

wer

pre 6 godina

placi mala placi :)

sad kad krenu da guslaju tipa "eto mi bi ih isto tako, pa pakao u areni, pa malo srece u polufinalu, pa gudura i simon zatrpaju trojke u finalu, pa grobari nevera, krece masovna depresija i kompleksi"

samo kazem

pre 6 godina

Ljulj sam igrao 3 cetv. ali nije mogao vise,Vonamejker vracao trojku na svaku njegovu,rekao sam ja da se nece bas tako lako predati Blat,pa nije on dzabe doveden.

Mr Bojangles

pre 6 godina

@Znači Haoos (čisto onako komentar), 21. april 2017 23:34
To o čemu ti pričaš se zove tempiranje forme... a vi ste vašu tempirali za kraj januara/početak februara. Radonjizam...

Let's play

pre 6 godina

nije SOKIRALA!!!
ko je gledao prvu tekmu ovo je mogao naslutiti. sem prve tekme u pireju gde je oli demolirao efes, sve ostale utakmice su igrane na jedan ili dva poseda. cska dve tekme dobio u poslednjem min, dasa u prvoj tekmi vodila u pos. min 78-75 u madridu. fener i panata dve epske tekme.to su toliko jakih 8 timova, da svako svakog moze da dobije, svi sem dase imaju ogromno iskustvo igranja samih zavrsnica evrolige!!!

lekar

pre 6 godina

(pravda na kraju uvek pobedi, 21. april 2017 23:32)
Greh je sto je onakav Partizan sinoc dobio Vrsac.
A ti idalje pijes babine lekove, cim su ti fmp (koji nikad nije igrao EL), Real i Dacka (pretpostavljam Darisafaka) u istoj takmicenju i recenici. Mozga bez..

gosha666

pre 6 godina

Za vas što se tešite da je euroleague nikad jača: Toliko je jaka da osmoplasirani klub pobedi jedan Real u Madridu... Ili da jedan Efes otrese Olimpijakosu sred Atine. Da li je to odraz jačine lige, ili samo dokaz da su svi ujednačeni i prosečni, a vi čak ni tu niste mogli da prođete...

zvezda dno i sramota Srbije

pre 6 godina

Kakva bi steta bila da je Olimpijakos izgubio u Bg i da je drzavni projekat prosao zbog te utakmice, pukao bi obe u Madridu sa minimum 30 razlike a Darusafaka sa ovakvim timom pravi probleme Realu u Madridu u obe utakmice. Nadam se da ce Real ispasti, jer je to najogavniji klub na svetu uz NJEGOVU mezimicu

Mirko

pre 6 godina

@(pravda...)

Pa sad ima pravde i u tome što ti je klub već tri godine u raspadu, što EL neće videti deceniju i po, a kup Mice Trofrtaljke je prejak za njega. Nekad ste prolazili sa tri pobede dalje, ali pravda vas je stigla. Ali dobro je to što Li-možeš da navijaš za dobre stare Turke (Dačku,Fenčku,Bešku,Kučku itd), hrvate i ostale bratske narode, i omiljene timove jugoslovenskog sportskog društva.

Ja sam isto navijao za Vršac, za malo da vas olade, bili su bolji i hrabriji od vas. Tu ste i vi, to je taj vaš rang nadmetanja, KLS.

Mislim samo

pre 6 godina

Ponosan na moju Zvezdu ! Nikad jaca Euroliga !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ekonomista, 21. april 2017 23:51) # Link komentara

A sta kazete sada !? Sada nije "Turkis euroleague" ili "Dogus grupa"...!?!? Sampioni meseca januara sada navijaju za svog dzelata,mislim da se to zove Stokholmski sindrom....

Parket

pre 6 godina

Nikad slabija evroliga a ??
(Zeljko Obradovic, 21. april 2017 23:49)

Da, nikad slabija, kad jedna bivsa velicina Real gubi kod kuce od instant kluba Darusafake. Vama je dokaz identican dokazu da je slaba, npr Makabi i Barselona su na dnu jer su uzasni ove godine, a ne zato sto je "Evroliga jaka". Ko je to jaci ove godine nego prethodnih godina? Real - slabiji, Barsa - slabija, Makabi - slabiji, Efes - slabiji, Fenerbahce - slabiji (po imenima isti ali dosta bledja izdanja, npr Veseli i Datome igraju mnogo gore), Olimpijakos - slabiji (svi isti samo stariji, npr Spanulis daleko od onog starog Spanulisa, osim danasnjeg bljeska), itd. Jedino je CSKA otprilike jednako dobra, Pao mozda malo jaci, i (kao navijac Partizana) Zvezda deluje jace (iako mozda ne po imenima, ali nekima su izrasla m*da tako da su objektivno igrali bolje ove godine).

Glavni privid jacine je sto je pocelo od top16 faze pa nismo morali da gledamo Zjelenu goru itd.

Miles Davis

pre 6 godina

KAKO SAD DARUSAFAKA IGRA TOP8, A NE SAMPION JANUARA SA RAJZING STAROM GUDUROM OD 25 GODINA?
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNa

Haha, pa ti sanjas Zvezdu, pominjes je u svakom komentaru. Samo i dalje prati Zvezdu i misli o njoj, lepo je to.

fidelio

pre 6 godina

Pa nisam bas siguran da neka ekipa moze da veze tri pobede protiv Oly i Reala.Turci su dosta ulozili u basket,i zato su tu gde jesu.Daru i Efes nemaju neke navijace kao sestog igraca.Perasovicu svaka cast,vremenom ce biti jedan od boljih evropskih trenera.Izvukao je maximum od Efesa

nislija

pre 6 godina

Boga mi velika pobeda za "Daćku", siguran sam da dobijaju jednu u Istanbulu. Videcemo da li ce se serija vratiti u Madrid ali ne zaboravite da je Blat lisica opasna.

виски фор мај мен, бир фор мај хорсис

pre 6 godina

Odlican tim. Nije Zvezda od njih ispala, nije im ni za prici. Ispala je zbog Barselone, Olimpijakosa i kiksa iz prve s Uniksom. Turci Zvezdi uopste ne leze i ako stvarno 3 prodju u polufinale sa CSKA bice potpuno zasluzeno s obzirom sta su do sada pokazali

momon

pre 6 godina

Darušafaka sa 7 Amera, onim ubicom Žižićem i 2 Turčina (koji veze nemaju) Ako krene šut Amere - the end, ko kod da je preko puta nema šta da traži

pravda na kraju uvek pobedi

pre 6 godina

Bravo Dačka! Zvezda da je kojom srećom prošla u top16 poslužila bi realu kao kanta za napucavanje, ovako gledamo dobru košarku!

Dođite na stadion!

pre 6 godina

Blat je nezgodan igrač u nokaut fazi. Toliko o omalovažavajućim komentarima svih onih koji su tvrdili da je Daruša slaba i da je uopšte Euroliga nikad slabija.
Interesantno je da je jedino CSKA u prvim mečevima 1/4 finala iskoristio prednost domaćeg parketa i to na jedvite jade.
Pozdrav za B92.

skive

pre 6 godina

neznaju oni nista samo ih sudije guraju xD

ps neznam se pise odvojeno, da preduhitrim dežurne lektore kojima je to najveće zadovoljstvo u životu

pravda na kraju uvek pobedi

pre 6 godina

Gledam Dačku kako igraju, kako se bore kao lavovi i samo mi se jedna misao mota po glavi. Koji bi greh bio da se Fmp promuvao u top 8, oni ovom Realu nebi prišli ispod deset razlike...

Ivan

pre 6 godina

Toliko o tome da je Darušafaka neki "loš" tim i da je Zvezda ispala iz top 8 od "slabog" tima! Kada je i jedan veliki Real pao na svom parketu od te iste Darušafake onda poraz Zvezde od njih nije nimalo sramotan, naprotiv! I ne verujem da će Real moći da vrati ovu seriju nazad u Madrid! Darušafaka će pobediti obe utakmice pred svojim navijačima i otići na F4 sasvim zasluženo a neočekivano sa 3-1 u seriji! U Realu večeras da nije bilo odličnog Serhija Ljulja i donekle i Ajona sve bi bilo rešeno i pre finiša utakmice! Kada je Ljulju u 4. četvrtini stao fenomenalni šut za 3 poena sve je bilo gotovo, on je nosio Real do samog finiša ali eto falilo je još "samo" par njegovih trojki iz 3.četvrtine i u četvrtoj pa da Real povede 2-0 u seriji a ovako sve je gotovo Darušafaka ide na F4 i Turska će ove sezone najverovatnije imati čak 3 predstavnika na F4 što je nenormalno veliki uspeh njihove klupske košarke i potvrda da se ulaganja i te kako isplate!

Denmla

pre 6 godina

Blat je po ko zna koji put pokazao kakva je trenerska klasa! Da je bilo malo više sreće i malo manje Ljulja,vrlo lako se u Istanbul moglo otići sa 0:2 ...
Darušafaka konstantna,odlučna,Real samo sa Ljuljem koji je pokušao sve ali nekad ne ide ! Lepo su se zakuvala dva današnja para,biće u Turskoj iduće nedelje `krvi do kolena` !
Moj tip je da i Real i Oly vraćaju serije kući,ali svašta može da se desi...

Globtroter

pre 6 godina

Uopšte neće biti iznenađenje ako 3 turske ekipe odu na F4. Imaju trenutno najjaču ligu u Evropi.

Meni je posebno zanimljivo što igrači sa teritorije SFRJ dominiraju u ovim mečevima. Bogdan i Kalina sa Perom najzaslužniji za demoliranje Paoa, Teodosića ne treba komentarisati, Milutinov odličan u prvoj utakmici kao i Dončić, a danas Žižić nosio Darušafaku sam u jednom delu utakmice.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Nikad slabija Evroliga kažu, a osmoplasirana ekipa pobeđuje prvoplasiranu, imala je čak pobedu i u prvoj utakmicu, sedmoplasirani Efes takođe brejknuo, petoplasirani Fener očitao lekciju Panati i pritom čak i Baskonija kao šesta nije imala sreće jer je u obe utakmice protiv CSKA imala pobede u rukama, šta reći.
Postoji šansa na kraju da na fajnal foru ne bude nijedna ekipa iz top4 regularnog dela ahahahha.

Dođite na stadion!

pre 6 godina

Blat je nezgodan igrač u nokaut fazi. Toliko o omalovažavajućim komentarima svih onih koji su tvrdili da je Daruša slaba i da je uopšte Euroliga nikad slabija.
Interesantno je da je jedino CSKA u prvim mečevima 1/4 finala iskoristio prednost domaćeg parketa i to na jedvite jade.
Pozdrav za B92.

momon

pre 6 godina

Darušafaka sa 7 Amera, onim ubicom Žižićem i 2 Turčina (koji veze nemaju) Ako krene šut Amere - the end, ko kod da je preko puta nema šta da traži

skive

pre 6 godina

neznaju oni nista samo ih sudije guraju xD

ps neznam se pise odvojeno, da preduhitrim dežurne lektore kojima je to najveće zadovoljstvo u životu

pravda na kraju uvek pobedi

pre 6 godina

Bravo Dačka! Zvezda da je kojom srećom prošla u top16 poslužila bi realu kao kanta za napucavanje, ovako gledamo dobru košarku!

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Nikad slabija Evroliga kažu, a osmoplasirana ekipa pobeđuje prvoplasiranu, imala je čak pobedu i u prvoj utakmicu, sedmoplasirani Efes takođe brejknuo, petoplasirani Fener očitao lekciju Panati i pritom čak i Baskonija kao šesta nije imala sreće jer je u obe utakmice protiv CSKA imala pobede u rukama, šta reći.
Postoji šansa na kraju da na fajnal foru ne bude nijedna ekipa iz top4 regularnog dela ahahahha.

Denmla

pre 6 godina

Blat je po ko zna koji put pokazao kakva je trenerska klasa! Da je bilo malo više sreće i malo manje Ljulja,vrlo lako se u Istanbul moglo otići sa 0:2 ...
Darušafaka konstantna,odlučna,Real samo sa Ljuljem koji je pokušao sve ali nekad ne ide ! Lepo su se zakuvala dva današnja para,biće u Turskoj iduće nedelje `krvi do kolena` !
Moj tip je da i Real i Oly vraćaju serije kući,ali svašta može da se desi...

Globtroter

pre 6 godina

Uopšte neće biti iznenađenje ako 3 turske ekipe odu na F4. Imaju trenutno najjaču ligu u Evropi.

Meni je posebno zanimljivo što igrači sa teritorije SFRJ dominiraju u ovim mečevima. Bogdan i Kalina sa Perom najzaslužniji za demoliranje Paoa, Teodosića ne treba komentarisati, Milutinov odličan u prvoj utakmici kao i Dončić, a danas Žižić nosio Darušafaku sam u jednom delu utakmice.

pravda na kraju uvek pobedi

pre 6 godina

Gledam Dačku kako igraju, kako se bore kao lavovi i samo mi se jedna misao mota po glavi. Koji bi greh bio da se Fmp promuvao u top 8, oni ovom Realu nebi prišli ispod deset razlike...

Ivan

pre 6 godina

Toliko o tome da je Darušafaka neki "loš" tim i da je Zvezda ispala iz top 8 od "slabog" tima! Kada je i jedan veliki Real pao na svom parketu od te iste Darušafake onda poraz Zvezde od njih nije nimalo sramotan, naprotiv! I ne verujem da će Real moći da vrati ovu seriju nazad u Madrid! Darušafaka će pobediti obe utakmice pred svojim navijačima i otići na F4 sasvim zasluženo a neočekivano sa 3-1 u seriji! U Realu večeras da nije bilo odličnog Serhija Ljulja i donekle i Ajona sve bi bilo rešeno i pre finiša utakmice! Kada je Ljulju u 4. četvrtini stao fenomenalni šut za 3 poena sve je bilo gotovo, on je nosio Real do samog finiša ali eto falilo je još "samo" par njegovih trojki iz 3.četvrtine i u četvrtoj pa da Real povede 2-0 u seriji a ovako sve je gotovo Darušafaka ide na F4 i Turska će ove sezone najverovatnije imati čak 3 predstavnika na F4 što je nenormalno veliki uspeh njihove klupske košarke i potvrda da se ulaganja i te kako isplate!

Mislim samo

pre 6 godina

Ponosan na moju Zvezdu ! Nikad jaca Euroliga !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ekonomista, 21. april 2017 23:51) # Link komentara

A sta kazete sada !? Sada nije "Turkis euroleague" ili "Dogus grupa"...!?!? Sampioni meseca januara sada navijaju za svog dzelata,mislim da se to zove Stokholmski sindrom....

Let's play

pre 6 godina

nije SOKIRALA!!!
ko je gledao prvu tekmu ovo je mogao naslutiti. sem prve tekme u pireju gde je oli demolirao efes, sve ostale utakmice su igrane na jedan ili dva poseda. cska dve tekme dobio u poslednjem min, dasa u prvoj tekmi vodila u pos. min 78-75 u madridu. fener i panata dve epske tekme.to su toliko jakih 8 timova, da svako svakog moze da dobije, svi sem dase imaju ogromno iskustvo igranja samih zavrsnica evrolige!!!

Cika Slave

pre 6 godina

Gledam onog Zizica, strasan tim imaju Hrvati. Dodaj na njega Tomica, Sarica, Bojana Bogdanovica, Hezonju, Mira Bilana... Njihov najveci problem je plej i trener. Repesa, Petrovic... Smejurija

Parket

pre 6 godina

Nikad slabija evroliga a ??
(Zeljko Obradovic, 21. april 2017 23:49)

Da, nikad slabija, kad jedna bivsa velicina Real gubi kod kuce od instant kluba Darusafake. Vama je dokaz identican dokazu da je slaba, npr Makabi i Barselona su na dnu jer su uzasni ove godine, a ne zato sto je "Evroliga jaka". Ko je to jaci ove godine nego prethodnih godina? Real - slabiji, Barsa - slabija, Makabi - slabiji, Efes - slabiji, Fenerbahce - slabiji (po imenima isti ali dosta bledja izdanja, npr Veseli i Datome igraju mnogo gore), Olimpijakos - slabiji (svi isti samo stariji, npr Spanulis daleko od onog starog Spanulisa, osim danasnjeg bljeska), itd. Jedino je CSKA otprilike jednako dobra, Pao mozda malo jaci, i (kao navijac Partizana) Zvezda deluje jace (iako mozda ne po imenima, ali nekima su izrasla m*da tako da su objektivno igrali bolje ove godine).

Glavni privid jacine je sto je pocelo od top16 faze pa nismo morali da gledamo Zjelenu goru itd.

zvezda dno i sramota Srbije

pre 6 godina

Kakva bi steta bila da je Olimpijakos izgubio u Bg i da je drzavni projekat prosao zbog te utakmice, pukao bi obe u Madridu sa minimum 30 razlike a Darusafaka sa ovakvim timom pravi probleme Realu u Madridu u obe utakmice. Nadam se da ce Real ispasti, jer je to najogavniji klub na svetu uz NJEGOVU mezimicu

Jesse James

pre 6 godina

Nikad slabija evroliga a ??
(Zeljko Obradovic, 21. april 2017 23:49)

Kako smarate sa tim nikad slabija nikad jaca.. EL je EL. Trofej EL ima istu tezinu sada i pre 15 godina. Final Four isto. Nista se ne menja. Cak ni to da i dalje mislite da je Zeljko pustio Darusafaku samo da bi Zvezda ispala. Nadam se da vam je ova utakmica svima zapusila usta.

Nikola

pre 6 godina

Dosadni ste sa Zvezdom i Partizanom, ako vam je do njih gledajte KLS ahahhah posto nijedan od ova 2 kluba nisu u top8 EL tako da batalite nas sa tim glupim prepucavanjima bar na EL temama.

Najjace evropsko takmicenje je bilo mnogo jace, bolje, kvalitetnije osamdesetih i devedesetih godina nego sada tako da vam je ova prica 'nikad jaca Evroliga' i vise nego smesna. Kako moze biti slabija liga u kojoj je igrao Drazen od ove gde je MVP Bogdanovic (trenutno najbolji igrac el)

samo kazem

pre 6 godina

Ljulj sam igrao 3 cetv. ali nije mogao vise,Vonamejker vracao trojku na svaku njegovu,rekao sam ja da se nece bas tako lako predati Blat,pa nije on dzabe doveden.

mile

pre 6 godina

Zizic 'drive to the basket from 3pt line' kucanje u NBA stilu.
A smejali su se neki ovde decku kad je rekao u intervjuu kako ce biti sigurno 2 a mozda i 3 Turska tima u top8 i da se oni nadaju prolasku. Tada je izgledalo nemoguce jer je Zvezda imala 3 utakmice do kraja i bilo je dovoljno da dobije jednu.

U svakom slucaju Blat klasa u odnosu na ovog Spanca, prevare od trenera. Lull-u svaka cast zna da pogodi covek iz svih pozicija..

Balistik

pre 6 godina

Bravo Dačka! Zvezda da je kojom srećom prošla u top16 poslužila bi realu kao kanta za napucavanje, ovako gledamo dobru košarku!
(pravda na kraju uvek pobedi, 22. april 2017 00:25)

Kakav covek treba da budes pa da navijas i da tepas turskom timu, samo zato sto bila ispred zvezde..

gosha666

pre 6 godina

Za vas što se tešite da je euroleague nikad jača: Toliko je jaka da osmoplasirani klub pobedi jedan Real u Madridu... Ili da jedan Efes otrese Olimpijakosu sred Atine. Da li je to odraz jačine lige, ili samo dokaz da su svi ujednačeni i prosečni, a vi čak ni tu niste mogli da prođete...

виски фор мај мен, бир фор мај хорсис

pre 6 godina

Odlican tim. Nije Zvezda od njih ispala, nije im ni za prici. Ispala je zbog Barselone, Olimpijakosa i kiksa iz prve s Uniksom. Turci Zvezdi uopste ne leze i ako stvarno 3 prodju u polufinale sa CSKA bice potpuno zasluzeno s obzirom sta su do sada pokazali

Miles Davis

pre 6 godina

KAKO SAD DARUSAFAKA IGRA TOP8, A NE SAMPION JANUARA SA RAJZING STAROM GUDUROM OD 25 GODINA?
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNa

Haha, pa ti sanjas Zvezdu, pominjes je u svakom komentaru. Samo i dalje prati Zvezdu i misli o njoj, lepo je to.

milos

pre 6 godina

to sto se makljaju prvi i osmi ne znaci da je euroliga nikad jaca nego samo da su ekipe dosta ujednacene a o samoj snazi takmicenja se moze razglabati ali to sto je osmi pobedio prvog ne znaci da je nesto kvalitetno toliko mozga imate da to mozete zakljuciti...

fidelio

pre 6 godina

Pa nisam bas siguran da neka ekipa moze da veze tri pobede protiv Oly i Reala.Turci su dosta ulozili u basket,i zato su tu gde jesu.Daru i Efes nemaju neke navijace kao sestog igraca.Perasovicu svaka cast,vremenom ce biti jedan od boljih evropskih trenera.Izvukao je maximum od Efesa

Mr Bojangles

pre 6 godina

@Znači Haoos (čisto onako komentar), 21. april 2017 23:34
To o čemu ti pričaš se zove tempiranje forme... a vi ste vašu tempirali za kraj januara/početak februara. Radonjizam...

wer

pre 6 godina

placi mala placi :)

sad kad krenu da guslaju tipa "eto mi bi ih isto tako, pa pakao u areni, pa malo srece u polufinalu, pa gudura i simon zatrpaju trojke u finalu, pa grobari nevera, krece masovna depresija i kompleksi"

12

pre 6 godina

Bravo Dacka bravo Efes! Ne mogu da verujem da su me obradovale pobede Turskih ekipa ali jesu itekako. Ne mogu da smislim ni Real ni Oli nikako. Zakuvale su se serije sad opasno. Zao mi je Baskonije sto i ona nije izjednacila a mogla je. Ipak je CSKA proteziran malo od sudija. A od Zeleta ocekujem rutiniranje u Stanbolu.

Mirko

pre 6 godina

@(pravda...)

Pa sad ima pravde i u tome što ti je klub već tri godine u raspadu, što EL neće videti deceniju i po, a kup Mice Trofrtaljke je prejak za njega. Nekad ste prolazili sa tri pobede dalje, ali pravda vas je stigla. Ali dobro je to što Li-možeš da navijaš za dobre stare Turke (Dačku,Fenčku,Bešku,Kučku itd), hrvate i ostale bratske narode, i omiljene timove jugoslovenskog sportskog društva.

Ja sam isto navijao za Vršac, za malo da vas olade, bili su bolji i hrabriji od vas. Tu ste i vi, to je taj vaš rang nadmetanja, KLS.

severnjača

pre 6 godina

(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 21. april 2017 23:24)

A što ne pratiš FIBA ligu šampiona? Tamo ćete sledeće sezone da se mučite sa prvacima Belgije i Ukrajine!

Nostardamus

pre 6 godina

sta li vi lupate svi kolektivno?! kakva 3 predstavnika turske na f4? dalje ide 1 turski klub, a i on ne osvaja.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (baba_vanga, 22. april 2017 10:01)

Ide dalje 1, 2, ili 3 Turska kluba od konih 1 osvaja, Fener, predvidjam. A moja predvidjanja su uvrk tacna

nislija

pre 6 godina

Boga mi velika pobeda za "Daćku", siguran sam da dobijaju jednu u Istanbulu. Videcemo da li ce se serija vratiti u Madrid ali ne zaboravite da je Blat lisica opasna.

zvezda dno i sramota Srbije

pre 6 godina

@Balistik
Nemate pravo da pricate ista o navijanju za turske ekipe, vi protiv vas navodne brace navijate za turski tim koji vas je dvaput nakantao. Delije ostaju turski konjanici, mali i zaglupljeni

ss

pre 6 godina

Kakav covek treba da budes pa da navijas i da tepas turskom timu, samo zato sto bila ispred zvezde..


a ne nego treba da navija za izmisljen klub zvezda fmp mega diva
covek je lepo napisao,da sada gledamo bolju kosarku... sto je i normalno jer je zvezda fmp mega diva sve suprotno od pravog kosarkaskog kluba i postenog rada

lekar

pre 6 godina

(pravda na kraju uvek pobedi, 21. april 2017 23:32)
Greh je sto je onakav Partizan sinoc dobio Vrsac.
A ti idalje pijes babine lekove, cim su ti fmp (koji nikad nije igrao EL), Real i Dacka (pretpostavljam Darisafaka) u istoj takmicenju i recenici. Mozga bez..

Oslo

pre 6 godina

neznaju oni nista samo ih sudije guraju xD 

ps neznam se pise odvojeno, da preduhitrim dežurne lektore kojima je to najveće zadovoljstvo u životu
(skive, 21. april 2017 23:43)


NE ZNAM se pise odvojeno....?

pravda na kraju uvek pobedi

pre 6 godina

Bravo Dačka! Zvezda da je kojom srećom prošla u top16 poslužila bi realu kao kanta za napucavanje, ovako gledamo dobru košarku!

pravda na kraju uvek pobedi

pre 6 godina

Gledam Dačku kako igraju, kako se bore kao lavovi i samo mi se jedna misao mota po glavi. Koji bi greh bio da se Fmp promuvao u top 8, oni ovom Realu nebi prišli ispod deset razlike...

Ivan

pre 6 godina

Toliko o tome da je Darušafaka neki "loš" tim i da je Zvezda ispala iz top 8 od "slabog" tima! Kada je i jedan veliki Real pao na svom parketu od te iste Darušafake onda poraz Zvezde od njih nije nimalo sramotan, naprotiv! I ne verujem da će Real moći da vrati ovu seriju nazad u Madrid! Darušafaka će pobediti obe utakmice pred svojim navijačima i otići na F4 sasvim zasluženo a neočekivano sa 3-1 u seriji! U Realu večeras da nije bilo odličnog Serhija Ljulja i donekle i Ajona sve bi bilo rešeno i pre finiša utakmice! Kada je Ljulju u 4. četvrtini stao fenomenalni šut za 3 poena sve je bilo gotovo, on je nosio Real do samog finiša ali eto falilo je još "samo" par njegovih trojki iz 3.četvrtine i u četvrtoj pa da Real povede 2-0 u seriji a ovako sve je gotovo Darušafaka ide na F4 i Turska će ove sezone najverovatnije imati čak 3 predstavnika na F4 što je nenormalno veliki uspeh njihove klupske košarke i potvrda da se ulaganja i te kako isplate!

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Nikad slabija Evroliga kažu, a osmoplasirana ekipa pobeđuje prvoplasiranu, imala je čak pobedu i u prvoj utakmicu, sedmoplasirani Efes takođe brejknuo, petoplasirani Fener očitao lekciju Panati i pritom čak i Baskonija kao šesta nije imala sreće jer je u obe utakmice protiv CSKA imala pobede u rukama, šta reći.
Postoji šansa na kraju da na fajnal foru ne bude nijedna ekipa iz top4 regularnog dela ahahahha.

skive

pre 6 godina

neznaju oni nista samo ih sudije guraju xD

ps neznam se pise odvojeno, da preduhitrim dežurne lektore kojima je to najveće zadovoljstvo u životu

Dođite na stadion!

pre 6 godina

Blat je nezgodan igrač u nokaut fazi. Toliko o omalovažavajućim komentarima svih onih koji su tvrdili da je Daruša slaba i da je uopšte Euroliga nikad slabija.
Interesantno je da je jedino CSKA u prvim mečevima 1/4 finala iskoristio prednost domaćeg parketa i to na jedvite jade.
Pozdrav za B92.

momon

pre 6 godina

Darušafaka sa 7 Amera, onim ubicom Žižićem i 2 Turčina (koji veze nemaju) Ako krene šut Amere - the end, ko kod da je preko puta nema šta da traži

zvezda dno i sramota Srbije

pre 6 godina

Kakva bi steta bila da je Olimpijakos izgubio u Bg i da je drzavni projekat prosao zbog te utakmice, pukao bi obe u Madridu sa minimum 30 razlike a Darusafaka sa ovakvim timom pravi probleme Realu u Madridu u obe utakmice. Nadam se da ce Real ispasti, jer je to najogavniji klub na svetu uz NJEGOVU mezimicu

Globtroter

pre 6 godina

Uopšte neće biti iznenađenje ako 3 turske ekipe odu na F4. Imaju trenutno najjaču ligu u Evropi.

Meni je posebno zanimljivo što igrači sa teritorije SFRJ dominiraju u ovim mečevima. Bogdan i Kalina sa Perom najzaslužniji za demoliranje Paoa, Teodosića ne treba komentarisati, Milutinov odličan u prvoj utakmici kao i Dončić, a danas Žižić nosio Darušafaku sam u jednom delu utakmice.

Miles Davis

pre 6 godina

KAKO SAD DARUSAFAKA IGRA TOP8, A NE SAMPION JANUARA SA RAJZING STAROM GUDUROM OD 25 GODINA?
(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNa

Haha, pa ti sanjas Zvezdu, pominjes je u svakom komentaru. Samo i dalje prati Zvezdu i misli o njoj, lepo je to.

Parket

pre 6 godina

Nikad slabija evroliga a ??
(Zeljko Obradovic, 21. april 2017 23:49)

Da, nikad slabija, kad jedna bivsa velicina Real gubi kod kuce od instant kluba Darusafake. Vama je dokaz identican dokazu da je slaba, npr Makabi i Barselona su na dnu jer su uzasni ove godine, a ne zato sto je "Evroliga jaka". Ko je to jaci ove godine nego prethodnih godina? Real - slabiji, Barsa - slabija, Makabi - slabiji, Efes - slabiji, Fenerbahce - slabiji (po imenima isti ali dosta bledja izdanja, npr Veseli i Datome igraju mnogo gore), Olimpijakos - slabiji (svi isti samo stariji, npr Spanulis daleko od onog starog Spanulisa, osim danasnjeg bljeska), itd. Jedino je CSKA otprilike jednako dobra, Pao mozda malo jaci, i (kao navijac Partizana) Zvezda deluje jace (iako mozda ne po imenima, ali nekima su izrasla m*da tako da su objektivno igrali bolje ove godine).

Glavni privid jacine je sto je pocelo od top16 faze pa nismo morali da gledamo Zjelenu goru itd.

gosha666

pre 6 godina

Za vas što se tešite da je euroleague nikad jača: Toliko je jaka da osmoplasirani klub pobedi jedan Real u Madridu... Ili da jedan Efes otrese Olimpijakosu sred Atine. Da li je to odraz jačine lige, ili samo dokaz da su svi ujednačeni i prosečni, a vi čak ni tu niste mogli da prođete...

Mislim samo

pre 6 godina

Ponosan na moju Zvezdu ! Nikad jaca Euroliga !
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ekonomista, 21. april 2017 23:51) # Link komentara

A sta kazete sada !? Sada nije "Turkis euroleague" ili "Dogus grupa"...!?!? Sampioni meseca januara sada navijaju za svog dzelata,mislim da se to zove Stokholmski sindrom....

Balistik

pre 6 godina

Bravo Dačka! Zvezda da je kojom srećom prošla u top16 poslužila bi realu kao kanta za napucavanje, ovako gledamo dobru košarku!
(pravda na kraju uvek pobedi, 22. april 2017 00:25)

Kakav covek treba da budes pa da navijas i da tepas turskom timu, samo zato sto bila ispred zvezde..

ss

pre 6 godina

Kakav covek treba da budes pa da navijas i da tepas turskom timu, samo zato sto bila ispred zvezde..


a ne nego treba da navija za izmisljen klub zvezda fmp mega diva
covek je lepo napisao,da sada gledamo bolju kosarku... sto je i normalno jer je zvezda fmp mega diva sve suprotno od pravog kosarkaskog kluba i postenog rada

zvezda dno i sramota Srbije

pre 6 godina

@Balistik
Nemate pravo da pricate ista o navijanju za turske ekipe, vi protiv vas navodne brace navijate za turski tim koji vas je dvaput nakantao. Delije ostaju turski konjanici, mali i zaglupljeni

Denmla

pre 6 godina

Blat je po ko zna koji put pokazao kakva je trenerska klasa! Da je bilo malo više sreće i malo manje Ljulja,vrlo lako se u Istanbul moglo otići sa 0:2 ...
Darušafaka konstantna,odlučna,Real samo sa Ljuljem koji je pokušao sve ali nekad ne ide ! Lepo su se zakuvala dva današnja para,biće u Turskoj iduće nedelje `krvi do kolena` !
Moj tip je da i Real i Oly vraćaju serije kući,ali svašta može da se desi...

Mirko

pre 6 godina

@(pravda...)

Pa sad ima pravde i u tome što ti je klub već tri godine u raspadu, što EL neće videti deceniju i po, a kup Mice Trofrtaljke je prejak za njega. Nekad ste prolazili sa tri pobede dalje, ali pravda vas je stigla. Ali dobro je to što Li-možeš da navijaš za dobre stare Turke (Dačku,Fenčku,Bešku,Kučku itd), hrvate i ostale bratske narode, i omiljene timove jugoslovenskog sportskog društva.

Ja sam isto navijao za Vršac, za malo da vas olade, bili su bolji i hrabriji od vas. Tu ste i vi, to je taj vaš rang nadmetanja, KLS.

severnjača

pre 6 godina

(Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 21. april 2017 23:24)

A što ne pratiš FIBA ligu šampiona? Tamo ćete sledeće sezone da se mučite sa prvacima Belgije i Ukrajine!

Mr Bojangles

pre 6 godina

@Znači Haoos (čisto onako komentar), 21. april 2017 23:34
To o čemu ti pričaš se zove tempiranje forme... a vi ste vašu tempirali za kraj januara/početak februara. Radonjizam...

lekar

pre 6 godina

(pravda na kraju uvek pobedi, 21. april 2017 23:32)
Greh je sto je onakav Partizan sinoc dobio Vrsac.
A ti idalje pijes babine lekove, cim su ti fmp (koji nikad nije igrao EL), Real i Dacka (pretpostavljam Darisafaka) u istoj takmicenju i recenici. Mozga bez..

Oslo

pre 6 godina

neznaju oni nista samo ih sudije guraju xD 

ps neznam se pise odvojeno, da preduhitrim dežurne lektore kojima je to najveće zadovoljstvo u životu
(skive, 21. april 2017 23:43)


NE ZNAM se pise odvojeno....?

12

pre 6 godina

Bravo Dacka bravo Efes! Ne mogu da verujem da su me obradovale pobede Turskih ekipa ali jesu itekako. Ne mogu da smislim ni Real ni Oli nikako. Zakuvale su se serije sad opasno. Zao mi je Baskonije sto i ona nije izjednacila a mogla je. Ipak je CSKA proteziran malo od sudija. A od Zeleta ocekujem rutiniranje u Stanbolu.

Nikola

pre 6 godina

Dosadni ste sa Zvezdom i Partizanom, ako vam je do njih gledajte KLS ahahhah posto nijedan od ova 2 kluba nisu u top8 EL tako da batalite nas sa tim glupim prepucavanjima bar na EL temama.

Najjace evropsko takmicenje je bilo mnogo jace, bolje, kvalitetnije osamdesetih i devedesetih godina nego sada tako da vam je ova prica 'nikad jaca Evroliga' i vise nego smesna. Kako moze biti slabija liga u kojoj je igrao Drazen od ove gde je MVP Bogdanovic (trenutno najbolji igrac el)

wer

pre 6 godina

placi mala placi :)

sad kad krenu da guslaju tipa "eto mi bi ih isto tako, pa pakao u areni, pa malo srece u polufinalu, pa gudura i simon zatrpaju trojke u finalu, pa grobari nevera, krece masovna depresija i kompleksi"

Nostardamus

pre 6 godina

sta li vi lupate svi kolektivno?! kakva 3 predstavnika turske na f4? dalje ide 1 turski klub, a i on ne osvaja.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (baba_vanga, 22. april 2017 10:01)

Ide dalje 1, 2, ili 3 Turska kluba od konih 1 osvaja, Fener, predvidjam. A moja predvidjanja su uvrk tacna

fidelio

pre 6 godina

Pa nisam bas siguran da neka ekipa moze da veze tri pobede protiv Oly i Reala.Turci su dosta ulozili u basket,i zato su tu gde jesu.Daru i Efes nemaju neke navijace kao sestog igraca.Perasovicu svaka cast,vremenom ce biti jedan od boljih evropskih trenera.Izvukao je maximum od Efesa

Jesse James

pre 6 godina

Nikad slabija evroliga a ??
(Zeljko Obradovic, 21. april 2017 23:49)

Kako smarate sa tim nikad slabija nikad jaca.. EL je EL. Trofej EL ima istu tezinu sada i pre 15 godina. Final Four isto. Nista se ne menja. Cak ni to da i dalje mislite da je Zeljko pustio Darusafaku samo da bi Zvezda ispala. Nadam se da vam je ova utakmica svima zapusila usta.

milos

pre 6 godina

to sto se makljaju prvi i osmi ne znaci da je euroliga nikad jaca nego samo da su ekipe dosta ujednacene a o samoj snazi takmicenja se moze razglabati ali to sto je osmi pobedio prvog ne znaci da je nesto kvalitetno toliko mozga imate da to mozete zakljuciti...

nislija

pre 6 godina

Boga mi velika pobeda za "Daćku", siguran sam da dobijaju jednu u Istanbulu. Videcemo da li ce se serija vratiti u Madrid ali ne zaboravite da je Blat lisica opasna.

виски фор мај мен, бир фор мај хорсис

pre 6 godina

Odlican tim. Nije Zvezda od njih ispala, nije im ni za prici. Ispala je zbog Barselone, Olimpijakosa i kiksa iz prve s Uniksom. Turci Zvezdi uopste ne leze i ako stvarno 3 prodju u polufinale sa CSKA bice potpuno zasluzeno s obzirom sta su do sada pokazali

samo kazem

pre 6 godina

Ljulj sam igrao 3 cetv. ali nije mogao vise,Vonamejker vracao trojku na svaku njegovu,rekao sam ja da se nece bas tako lako predati Blat,pa nije on dzabe doveden.

mile

pre 6 godina

Zizic 'drive to the basket from 3pt line' kucanje u NBA stilu.
A smejali su se neki ovde decku kad je rekao u intervjuu kako ce biti sigurno 2 a mozda i 3 Turska tima u top8 i da se oni nadaju prolasku. Tada je izgledalo nemoguce jer je Zvezda imala 3 utakmice do kraja i bilo je dovoljno da dobije jednu.

U svakom slucaju Blat klasa u odnosu na ovog Spanca, prevare od trenera. Lull-u svaka cast zna da pogodi covek iz svih pozicija..

Cika Slave

pre 6 godina

Gledam onog Zizica, strasan tim imaju Hrvati. Dodaj na njega Tomica, Sarica, Bojana Bogdanovica, Hezonju, Mira Bilana... Njihov najveci problem je plej i trener. Repesa, Petrovic... Smejurija

Let's play

pre 6 godina

nije SOKIRALA!!!
ko je gledao prvu tekmu ovo je mogao naslutiti. sem prve tekme u pireju gde je oli demolirao efes, sve ostale utakmice su igrane na jedan ili dva poseda. cska dve tekme dobio u poslednjem min, dasa u prvoj tekmi vodila u pos. min 78-75 u madridu. fener i panata dve epske tekme.to su toliko jakih 8 timova, da svako svakog moze da dobije, svi sem dase imaju ogromno iskustvo igranja samih zavrsnica evrolige!!!