Nedelja, 02.04.2017.

21:49

Džikić: Ja sam zadovoljan, za ostalo pitajte klub

Trener Partizana Aleksandar Džikić nije bio mnogo raspoložen za priču posle poraza od Cedevite u Zagrebu i eliminacije iz plej-ofa ABA lige.

Izvor: B92

Džikiæ: Ja sam zadovoljan, za ostalo pitajte klub IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Petar

pre 7 godina

S'obzirom na roster..na situaciju u drzavi..na uporno forsiranje jednog tima koji je pokupio najbolje igrace iz nase lige i regiona plus reprezentativce ,sezonom sam zadovoljan..moglo je da bude i gore kao prosle godine sto je bilo..tim sastavljen po meri rivala da ne moze da ga ugrozi kojim slucajem a opet zamazane oci navijacima sa dva drzavna sponzora da se vidi toboze kako se pomaze Partizanu nije mogao realno vise od ovoga..ali sta cemo sta je tu je ne vredi nam da kukamo vec samo da nastavimo da se borimo..punimo halu i kupujemo karte dok je stanemo na svoje noge..a posle..kom opanci kom obojci..

General DV

pre 7 godina

Trener koji se zadovoljava 1/2 finalom aba lige nije trener za Partizan. Bez obzira na roster Partizan je institucija i uvek mora da ide na titule. O upravi koja se zahvaljuje coveku koji nas je unistio zadnjih 5 god necu ni da pricam. Razocarao me todoric koji se jeftino prodao. Jedan je Dule Vujosevic.

JPR24

pre 7 godina

A sa čime je zadovoljan da mi je znati. Jeste, imamo polu igrače, većina blage veze nema, ali ni Džikić nije pokazao neko znanje. Ovo su igrali kao što su igrali na početku sezone, šta se radilo cele sezone? Šta se treniralo ? Jednu krštenu akciju nisam video. O šutevima za tri, koji su bili i više nego besmisleni, ne treba trošiti reči....

sad

pre 7 godina

dajte bre ljudi okani te se dzileta kakav bircevic igrao zadnje 2godine u estodijantesu u acb ligi po 2minuta u proseku hecer igrao u rumuniji kipru i paoku onom smesnom videli ste kakav je paok tim onda novica u zadnjih 5godina gde got da je igrao dobijo je otkaz na polu sezoni svaka njemu cast on je bio igracina nekad a sad samo jedan izpovredjivan igrac ostale necu da komentarisem pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

dženkins

pre 7 godina

Ja ne mogu da verujem da vas grobara ima tako malo a kad dođete na maru vi se raširite reko bi čovek da vas barem ima kao nas,međutim taj stadion za vas ima posebnu čar vi se svi skupite i dođete na svadbu.
Ako drago nam je i ovom prilikom vas pozivamo da se svi skupite i dođete na žurku kod komšije 17 aprila. Pozz komšije.Da ujedno proslavimo zajedno sve pobede!!

D

pre 7 godina

Ja se slazem sa Dziletom. Covek je na pocetku sezone rekao sve. Da su ovi igraci sa ograniceni kvalitetom,ali da ce da se bore. i bilo je tako. U svakoj utakmici je bila borba. U svakoj! Dzile je i rekao da sto pre prihvatimo ovakvu ekipu bilje za nas. Sto se ispostavilo kao tacno. Bas sad u 3oj utakmici sa cedevitom. Oni skoro bez pleja,a mi staticni,spori,teski,bez ideje,ocaj za gledanje,prosto bez kvaliteta. Puna podrska Dziletu!
(Nenad, 03. april 2017 10:34)

Cemu spin? Igraci ograniceni kvalitetom? Velickovic preiskusan, igrac koji je igrao u Realu, jedna od nasih najboljih cetvorki u poslednjih 10 godina. Hecer, suvisno je pricati, iza sebe ima i vise nego dobru karijeru. Bircevic srebrna medalja sa najvaznijeg kosarkaskog takmicenja - olimpijade. Gordon bivsi igrac CSKA - nema kvalitet? Marinkovic jedan od najboljih mladih igraca u zemlji. Majstorovic pre dve godine top 3 igraca aba lige, bio u petorci sezone aba lige. I gde tu nema kvaliteta? Jedini, ali jedini problem je trener koji ne zna jednu jedinu akciju da nacrta i kojem se sve svodi na besomucno davljenje dva igraca. Ja sam Zvezdas ali pratim kosarku pa i Partizan. Dule bi sa ovim timom SIGURNO igrao finale, gde bi ozbiljno namucio i Zvezdu, koja je objektivno kvalitetnija.

Sokrat

pre 7 godina

Komsija Mile objasnjava zasto je ZVEZDA jedva dobila 32 zagorsku u kupu nekim dubokoumnim nebulozama. Jedva je dobila zato sto ste igrali RAGBI

Cika Slave

pre 7 godina

Ma da, opustili se ljudi malo u polufinalu.
Polako, prosle godine niste bili ni medju prve 4 ekipe. Mada ako Pekovic nastavi da se zahvaljuje premijeru, sada vec predsedniku... nebo je vasa granica. Ali od sledece sezone. Sve mogu da vas razumem, navijali ste na sve Zvezdine protivnike, u Abi vam nismo dali razlog za slavlje, predvidjali ste nam 1/29 u EL, pa ni tu niste imali mnogo razloga za srecu. Ali nikad necu razumeti da ste navijali na Galatasaraj, klub ciji su navijaci ubili srpskog mladica, hvalili se sa tim, a njihov trener izjavio da je on srpski terorista...

Djalma

pre 7 godina

@coldplayer

Jel ti to pominjes Mirka Marjanovica tek onako da bi pljuvao po Partizanu ili si nasao neke podatke koji favorizuju Partizan.
Evo panteru ovako stoje stvari.
MM je vladao od 1994-2000
Partizan 3 titule ,1 dupla kruna
Zvezda 3 titule , 2 duple krune
Obilic 1 titula
Aj sad brisi.

SV1214

pre 7 godina

Iskreno juce sam prvi put imao priliku da gledam Partizan ove sezone i ono sto sam video nema veze sad kosarkom i sa kvalitetom!Niti imamo kvalitetne igrace niti igramo dobro!
Sve je jasno Cedevita bolja na svim pozicijama pokretljivija a Zvezda je trenutno neka druga dimenzija u odnosu na nas!!!
Sramota je koliko smo se srozali ovo nismo mi navijaci Partizana a ni Partizan kao najveci Srpski Klub sa najboljim rezultatima u istoriji zasluzili! Plasim se samo da ce od nas ostati istorija i nista vise kao sto je od Zvezde u fudbalu!!
Sportski pozdrav!!!!

Nenad

pre 7 godina

Ja se slazem sa Dziletom. Covek je na pocetku sezone rekao sve. Da su ovi igraci sa ograniceni kvalitetom,ali da ce da se bore. i bilo je tako. U svakoj utakmici je bila borba. U svakoj! Dzile je i rekao da sto pre prihvatimo ovakvu ekipu bilje za nas. Sto se ispostavilo kao tacno. Bas sad u 3oj utakmici sa cedevitom. Oni skoro bez pleja,a mi staticni,spori,teski,bez ideje,ocaj za gledanje,prosto bez kvaliteta. Puna podrska Dziletu!

Komsija Mile

pre 7 godina

Ako u najbitnijoj utakmici sezone se igrači (profesionalci) opuste zato što ne igra jedan protivnički igrač a na sve to ne reaguje trener, onda niko od njih ne treba ni da se bavi prifesionalno sportom!
(cukce, 3. april 2017 10:36)

Slazem se, treba da dodaju gas.. ali, to je psiha na koju trener u tom trenutku mozda i ne moze da utice. Kao kada se Ronaldo kao najbolji igrac Portugala povredio u finalu EP.. Francuzi iz fazona 'lagano cemo sada' a Portugalci gas i osvojise. Zasto je Zvezda jedva dobila prepolovljeni Partizan u kupu? Zasto su pre par godina i Partizan i Zvezda kao favoriti i u tom trenutku jace ekipe izgubile u Beogradu od Cedevite i Cibone? Jednostavno je tako.. To se u svakom sportu desava. Proradi inat kod oslabljenih a kod ovih drugih opustanje.

cukce

pre 7 godina

Ne druze, hteo je da kaze da su se igraci opustili jer su mislili da ce im biti lakse posle povrede Boutrajta koji je bio najbolji igrac Cedevite u 2 utakmice. Lepo pise u naslovu, ne znam zasto volite da ispadate iz krivine toliko!??!? Ne kapiram uopste kako najprostiju recenicu mozete pogresno da protumacite. Dzikic je bukvalno, ali bukvalno rekao da je trava zelena a nebo plavo.
(Komsija Mile, 3. april 2017 09:54)

Ako u najbitnijoj utakmici sezone se igrači (profesionalci) opuste zato što ne igra jedan protivnički igrač a na sve to ne reaguje trener, onda niko od njih ne treba ni da se bavi prifesionalno sportom!

BBRS

pre 7 godina

Ajmo malo sad o cinjenicama: Ako pricamo o prekidu urakmica, da li mislis na kup kada se Rakocevic umorio i odlucio da Djilasom da prekine utakmicu? Ili kada ste u vasem Zelezniku pljuvali Jovanovica i bacali kese sa urinom? Ili mislis kada smo prekidali utakmice na 40+? Ako pricamo o novcu, kome je oprosteno 16 MEUR duga kroz politicki uppr? Ako pricamo o evroligi, gepekovanjem smo tukli sve po evropi i isli na f4 i izgubili na jednu loptu? Ako pricamo o otimanju igraca, da li mislis na Jovana Novaka ili Rakicevica, mahaca peskirom? Ili Jovica i Kalinica koji su oteti Radnickom o cemu je Muta pricao? Ako pricamo o sudjenu, da li mislis na uzicko kolo Gudurica od 4 koraka ili flop majstora Lazica koji nikad u zivotu nije napravio faul, da se on pita? Ako pricamo o pomoci, Beograd nece f4 2010, a hoce 2018? A nick je takav da ga takvi kao ti koriste sto vise, i sa svakim copy/paste ja sam zadovoljan, jer podseca na vasu istoriju i kako ste u stvari nastali. Ili ni ta izjava ne postoji? A ne sekiraj se ti za mene, ja tebi ne zelim nikakav bol. Nemam razloga za to.Kad malo odrastes, shvatices. Ajmo sad copy/paste.(Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove, 02. april 2017 23:45)

Људи једно питање.Јел сад у реду овом лику рећи, КМЕЕЕЕЕ?!
Хвала на одговору.

Đorđe

pre 7 godina

Sada već možemo konstatovati da Džikić nije trener za Partizan. Rezultati su u skladu sa mogućnostima, ni iznad ni ispod. Ali sezona je promašaj sa mnogih drugih aspekata. Nismo izbacili mladog igrača. Vanja stagnira već dve godine. Dule, kakav god bio, do sada bi od njega napravio EL materijal. Tanasković i Jovanović nisu ni dobili šansu, ali zato smo doveli povređene Amere, koji su više pauzirali, a i zo što su odigrali nikakava korist. Koliko god jeftini bili, pare su bačene. Bolje da su mesto Robinsona i Gordona igrala naša deca. Gore ne bi mogli, a opet bi bili neki ulog u budućnost. O dovođenju Majstorovića, neću, suviše bolna tema.
Drugi razlog što je sezona promašena je taj što nikakvu osnovu za sledeću sezonu nismo stvorili. Hečer i Birčević će verovatno otići, kao i Andrić i opet ćemo formirati kompletno nov tim. Znači da Džikićeva percepcija budućnosti ne doseže dalje od prve sledeće utakmice.
I sve da progutamo, da je igra bar bila ok. Međutim, Džikićev pečat ne postoji ni u odbrani ni u napadu. Ličimo na Mutin Radnički. Šutiramo po 30 trojki po utakmici. Nikakve akcije, ništa uigrano.
Džile je ok lik, šmeker, kulturan, ali nije trener za Partizan.

Nesa Nis

pre 7 godina

Cista demagogija,pa zasto ih onda niste pobedili..celu utakmicu su vam se sami nudili,i bas zbog toga sto im je najbolji igrac van stroja ti si Dzikicu taj koji ne sme dozvoliti opustanje,jer je ulog bio finale...Inace navijam za Zvezdu i nadam se da cemo ih pobediti za cast srpske kosarke ukoliko prodjemo Buducnost.Pozdrav svima iz Nisa...

Komsija Mile

pre 7 godina

hahahahahahaah sta ste vi mnogo jaki pa si hteo da kazes da su ti se igraci opustili jel protivniku ne igra jedan igrac?
Nemas nijednu akciju,ne znas tajm aut da pozoves..Veliki alhemicar hahagahha
Ko kaze da je ova neznalica bolja od Radonje taj je jos veca neznalica od ovog ovde
(asdf, 2. april 2017 21:58)

Ne druze, hteo je da kaze da su se igraci opustili jer su mislili da ce im biti lakse posle povrede Boutrajta koji je bio najbolji igrac Cedevite u 2 utakmice. Lepo pise u naslovu, ne znam zasto volite da ispadate iz krivine toliko!??!? Ne kapiram uopste kako najprostiju recenicu mozete pogresno da protumacite. Dzikic je bukvalno, ali bukvalno rekao da je trava zelena a nebo plavo.

Batko

pre 7 godina

A bre grobari kako vas nije sramota da napadate Dzikica ??? Prosle godine , kada je preuzeo tim od Pere Bozica spasao vas ispadanja, doveo do 5. mesta. Ove godine sa skrpljenim timom igrate polufinale na 3 utakmice ?!!
Sta hocete sa ovakvim timom ? Igrali su ljudi koliko znaju i umeju. Nije to nesto, bolje reci to je nista, ali sta ocekujete ? U kom vremenu vi zivite ? 2010, 2011. ???
Dzikic je izvukao maksimum od ovih ljudi, koji su doveden za sitne pare.
Isti ste nezahvalnici kao ovi moji koji Raodnjica pljuju kako stignu !!!
Nema razlike !!!

miško

pre 7 godina

Dok Putin i Tramp ne "riknu" Partizanu nema titule.Geopolitička situacija im ne ide na ruku,neki im smetaju a oni su dobro utrošili narodni novac,nešto i zaradili(kao C.Zvezda oko 5-6 miliona evra),stvorili dobar tim, na nivou FMP-a Železnik,imaju snažnog trenera,organizaciju i predsednika.Sa" objektivnim"medijima koji ih pumpaju hvalospevima, iako znaju da to nije istina.Obmanjuju i navijače koji hrle verujući da njihov tim nešto vredi.Omalovažavaju Zvezdin uspeh i 16 El pobeda(600 000€)kroz TV emisije a po javljanju gledalaca, sve oni koji sebe sami lažu.

Roskilde

pre 7 godina

Koprivica izgubljen ko burek u svemiru,dva blok faula u napadu,pocetnicki koraci u trenucima kad smo ih lomili i jos nekoliko budalestina...plus Majstorovic dva faula u napadu na startu...mnogo je kume...

Coldplayer

pre 7 godina

@niko ne moze...
Decko, ne vredi tebi pricati i pisati o svemu onome sto si izgleda zaboravio.Secas se Jovica i Kalinica,ali ne i svih onih igraca koje ste otimali od zvezde i hemofarma u ono vreme.Nema potrebe da navodim imena i da pricam o sudijama,Tadicu,Marjanovicu,Dacicu,Dodiku kad tebi to ne vredi.Dovoljno je reci da je jedna ekipa 12 god bila sampion.Toga nema u zdravom sportu nigde.Sada je sve obrnuto a ti places.Potrajace majstore.Drzi se dobro.

загор

pre 7 godina

партизан једина екипа која има два бека (робинсон и гордон), који не могу ни да скачу ни да трче, а ни да шутирају. у чему је онда поента?
све до пред крај сезоне сам мислио да је џикић бољи (или бар талентованији) тренер од нашег радоње, а да се у најмању руку добро разуме у америчке играче. као неки експерт за нцаа, радио у нба... мрка капа. боље амере има свако у аба лиги.

raaa

pre 7 godina

Out : Koprivica , Gordon , Robinson , Vrabac , Ratkovica , Lukovic , Majstorovic , Novici ubici hvala zа sve ali i on je zavrsio .
Graditi ekipu oko Vanje , Bircevica i Hecera ( koji ce vjerovatno napustiti tim ) ukoliko se nesto ne promijeni . Jak centar nam treba ostalo cemo uklopiti

Rade

pre 7 godina

Očajni Džikić, izgubljen i u taktici i u sastavu ekipe. Cedevita se sve vreme nudila, ali sa druge strane nije imala ni prosečnu ekipu. Od svih igrača Partizana jedino Hečer, Marinković i bolji nego večeras Veličković bi mogli da budu rezerve u nekoj drugoj ekipi crno-belih. Svi ostali su za nižerazrednu košarku. Večeras najgori Ratkovica i Koprivica koji je promašio sport. Naravno, mesto u ekipi Partizana ima i Pot, ali zašto večeras nije igrao zna samo Džikić...

Posmatrač

pre 7 godina

Kad pogledaš onako objektivno kao neutralac! Shvatiš da Cedevita nije večeras bila nešto posebna kao uopšte u ovoj seriji polufinalnoj ali je uspela da iskoristi slabosti koje Partizan ima tokom cele sezone a za koje Džikić najviše zadužen kad su u pitanju dovodjenje igrača a ponajviše stranaca. To je njegova najveća greška koju sam on neće prizna sebi kao trener..

Ko o cemu..Terza o postenju

pre 7 godina

Alo,strucnjaci?! Odakle vam pravo da kazete za coveka da nema pojma? Ocigledno da ne znate koliko je igraca "stvorio" u mladjim kategorijama,sram vas bilo!
Izdrzi Zile

ej bre

pre 7 godina

Odvratno vodjenje utakmice. Toliko bezidejno i bez kontrole da je to udar na logiku. Treba esej da se napise o svim Dzikicevim greskama veceras.Ovo je kriminal sta je radio veceras!

Samuraj

pre 7 godina

@Petronije: Ajmo malo sad o cinjenicama: Ako pricamo o prekidu urakmica, da li mislis na kup kada se Rakocevic umorio i odlucio da Djilasom da prekine utakmicu? Ili kada ste u vasem Zelezniku pljuvali Jovanovica i bacali kese sa urinom? Ili mislis kada smo prekidali utakmice na 40+? Ako pricamo o novcu, kome je oprosteno 16 MEUR duga kroz politicki uppr? Ako pricamo o evroligi, gepekovanjem smo tukli sve po evropi i isli na f4 i izgubili na jednu loptu? Ako pricamo o otimanju igraca, da li mislis na Jovana Novaka ili Rakicevica, mahaca peskirom? Ili Jovica i Kalinica koji su oteti Radnickom o cemu je Muta pricao? Ako pricamo o sudjenu, da li mislis na uzicko kolo Gudurica od 4 koraka ili flop majstora Lazica koji nikad u zivotu nije napravio faul, da se on pita? Ako pricamo o pomoci, Beograd nece f4 2010, a hoce 2018? A nick je takav da ga takvi kao ti koriste sto vise, i sa svakim copy/paste ja sam zadovoljan, jer podseca na vasu istoriju i kako ste u stvari nastali. Ili ni ta izjava ne postoji? A ne sekiraj se ti za mene, ja tebi ne zelim nikakav bol. Nemam razloga za to.Kad malo odrastes, shvatices. Ajmo sad copy/paste.(Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove, 02. april 2017 23:45)

Koja tebe majka rodi tako poštenog? Pa tebe treba za preCednika kandidovati! Ovakva poštenjačina treba da vodi ovu zemlju! I jedno pitanje za tebe: Da li neko ima pravo da zabrani da Igokea i Partizan budu jedan klub, osim tebe tako poštenog?

papi

pre 7 godina

iskren da budem igrali su očajno. 5 min. do kraja mogli su preokrenuti utakmicu, a oni bez ikakve ideje, šutiraju za 3 pet napada za redom.
možemo se oprostiti od evrolige najmanje narednih 5 godina.

Fenerluku stati na put

pre 7 godina

Ovde i dalje provejava neka misao da je Partizan neki klub i da predstavlja nešto.
Tu je stavljena tačka. Komentarisati otimanje, sudjenje, sponzore sa Fenerlukom je glupo.
Niko nema pravo da zabrani JSD da propada , niti da Nolan Smit dobije nacinalnu penziju. Mordor je srušen i Orci se grupišu u pokret i religiju zvanu Fenerluk .
Legenda kaže da pripadnici ove religije posle lutanja sada navijaju uglavnom za veće Turke od Turaka samih.
"I tako dan za danom pred kockastim ekranom".

Najrealnije

pre 7 godina

Ovo i jeste veliki uspeh za ovu takmicarsku sezonu.Osvojeno je 3.mesto na kraju sezone,iako su Zvezda,Cedevita i Buducnost kvalitetnije za po 2-3 klase a da je Zizic ostao u Ciboni do kraja sezone i oni bi bili ispred jer su sa njim bili bolji tim od partizana.Ovo je tim na nivou sa Megom,Fmp,Igokeom,Mornarom i Karposom i Dzile je izvukao maksimum maksimuma jer iz suvog drveta ne cedi se voda.Njegova greska je to sto je napravio tim invalida,koje je pokusavao da vrati u zivot ali se debelo zenuo u tome,morao je da dovede mlade igrace i pruzi im sansu,da bi eventualno stvorio tim za narednu sezonu,ovako nije postigao nista bitno osim ovog polufinala i verovatnog finala nase lige i naseg kupa ali tu nema sta da trazi.Moze nadrogirati ove igrace koliko hoce,motivisati ih protiv Zvezde do ludila ali u maju ili junu nema evroligaskih utakmica,Zvezda ce biti odmornija i kao mnogo kvalitetnija ce ga pregaziti sa minimum 50-60 razlike u te tri utakmice ukupno,jer nema sumnje da ce raditi metla i 3:0 na kraju.

555

pre 7 godina

Ajde Dzikicu tutanj, na - 3 tri napada za redom ne moz pozoves tajmaut da napises akciju umuljamo neki kos, ceka te Krka mrka frka, mani se Partizana, mozes povedes i Todorica vazda nesposobnog da dovede bar 1 pismenog igraca po poziciji, a ne da Ratkovica sa 132 godine i dalje nije naucio da bude plejmejker i Koprivica sto ne moze 1 na 0 da zavrsi bez da napravi korake duplu tehnicku ili sva tri

Hmm

pre 7 godina

Cekaj,pa jel realno ovo sto je izjavio?
Ti hoces da kazes da ste vi vec videli sebe u finalu,sigurica?
Ne igra Bautrajt i to je to?
Kao navijac Zvezde imao sam postovanje za njega,ali ovo je dno dna...

srdjan

pre 7 godina

E moj Dzigicu bio si i ostao trenerski luzer,ovo si morao da dobijes u kljucnih 10 napada igraci ti sutiraju 9 puta za 3 poena tako se ne dobija kupi prnje i odlazi iz partizana,To sto ce najveci demagog sroskog sporta Dragan Todoric da ti kaze da je zadovoljan nije bitno mi navijaci Partizana nismo zadovoljni kako si vodio ekipu.

Molos

pre 7 godina

Svaka cast dzikicu ali poslednja tri minuta su pokazala veliku razliku izmedju njega i duleta. On dozvoljava da mu umorni hecer i velickovic sumanuto sutiraju trojke a ne pravi akciju za najbolje sutere bircevica i andrica, ako je vec moralo da se sutira obzirom da osim umornog tj povredjenog lukovica centra nemamo ( takodje velika razlika izmedju dzikica i duleta, izbor centarske linije ). Dakle, pozrtvovanost da, borbenost da, maximum iz slabo takentovane ekipe da, ali nazalost ne i ona duletova ostrica koja i pravi razliku i cuda i od prosecnih timova pravi cuda i sampione, steta ali i realnost, voleo bih i sledece sezone da vidim dzikica sa nekim pojacanjima, ali ako i tada ne uspe, onda mozda milojevic ili vec neko drugi.

nisimiburazer

pre 7 godina

A sada nema Dzikic alhemicar i ostale gluposti. Iskreno ja mislim da je on dobar trener i da ste vi preterali sa ocekivsnjima za ekipu kakvu imate. Kao zvezdasu mi je poprilicno zao sto niste usli u finale, al realno gledano niste ni zasluzili. Jedini igrac koji vam valja je Hecer koji je odlican zaista, a ovo ostalo je teska boranija.

analiza

pre 7 godina

Dzile,ne znam kako u Par u zadnjih par godina birate igrace za prvi tim.Ne znam da li je prvi kriterijum novac koji traze,kaseta koju je neko odgledao,savet nekog menadzera,predlog trenera ili nesto peto.Ali,znam da pravi trener treba da ima svoj pecat,da nauci igrace necem novom,da izmisli novog igraca.Recimo,mislim da je dovodjenje Pavlovica bila greska,jer je prodao tim pred najvazniji mec u Podgorici(greska DV).I ne vidim da su nesto novo pod tobom naucili-ni odbrane,ni napada,ni asistencije,ni rotacije.Cak i muceni Radonja je prepoznatljiv po cuvenim rotacijama i odmaranju igraca,bar!Ali,znam da je Berta morao da sutira trojke do iznemoglosti,da je BB morao da bude i plej i bek suter,da su centri kod DV nesto umeli da izvedu.A ti nisi iskoristio ni napravio nista ni od Pota,ni od Koprivice.Majstorovic kod tebe zaboravio i ono sto je znao.Cenim to sto volis Par i sto se trudis,ali,ako si vec primetio da su se opustili u prvom minutu odlucujuce utakmice,tvoj je posao da im izlupas samare-(psiholoski) i da ih trgnes i da igraju kao da se nista nije desilo,a ne da nas sahrani neki klinac Musa!Jer,kad ekipa pobedi,zasluzni su igraci,Dzile,a kad izgubi,UVEK trener,to i sam znas.

M

pre 7 godina

Moje misljenje je da je rezultat Partizana, polufinale ABA lige, realan u odnosu na kvalitet lige. Zvezda, Budicnost i Cedevita su najkvalitetnije ekipe u ligi, a nakon njih Partizan. Ne mislim da je Partizan toliko dobar vec da je ostatak lige bio veoma slab: Zadar i Cibona losi, Mega slabija nego prethodne sezone, makedonske i slovenacke ekipe katastrofa. Partizanu je mesto i bilo tu gde je zavrsio, iza tri najbolje ekipe, a ispred ostatka lige

Neko

pre 7 godina

S obzirom kakav je tim i da si ti trener ovo i jeste dobar rezultat.Prosto se ne zna ko je gori ti ili ovi balvani poput Ratkovice,Koprivice i Majstorovica,a i ovog Robinsona gde nadje svaka ti cast.

Grobar

pre 7 godina

Sramna izjava lošeg "trenera" koji bi da opravda svoje neznanje,
odlazi još večeras bruko ako imaš malo morala. Ima nas koji po
malo i znamo košarku za razliku od tebe. Povedi i Tošu i Stragarca i
Šilobada i ostale uvlakače, a može i Peković ako mu je ovo uspeh, jer
gore ne može.

Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove

pre 7 godina

@Petronije: Ajmo malo sad o cinjenicama: Ako pricamo o prekidu urakmica, da li mislis na kup kada se Rakocevic umorio i odlucio da Djilasom da prekine utakmicu? Ili kada ste u vasem Zelezniku pljuvali Jovanovica i bacali kese sa urinom? Ili mislis kada smo prekidali utakmice na 40+? Ako pricamo o novcu, kome je oprosteno 16 MEUR duga kroz politicki uppr? Ako pricamo o evroligi, gepekovanjem smo tukli sve po evropi i isli na f4 i izgubili na jednu loptu? Ako pricamo o otimanju igraca, da li mislis na Jovana Novaka ili Rakicevica, mahaca peskirom? Ili Jovica i Kalinica koji su oteti Radnickom o cemu je Muta pricao? Ako pricamo o sudjenu, da li mislis na uzicko kolo Gudurica od 4 koraka ili flop majstora Lazica koji nikad u zivotu nije napravio faul, da se on pita? Ako pricamo o pomoci, Beograd nece f4 2010, a hoce 2018? A nick je takav da ga takvi kao ti koriste sto vise, i sa svakim copy/paste ja sam zadovoljan, jer podseca na vasu istoriju i kako ste u stvari nastali. Ili ni ta izjava ne postoji? A ne sekiraj se ti za mene, ja tebi ne zelim nikakav bol. Nemam razloga za to.Kad malo odrastes, shvatices. Ajmo sad copy/paste.

Djuma

pre 7 godina

Ajmo pakuj kofere lagano...
Podržavao sam ga od početka, ali više ne!
Ok nema se para, to razumem. Ali on je selektirao tim sa ovakvim strancima koji su polu invalidi i rekreativci. Igramo košarku bez teškog centra već godinama...
Ni jednu akciju nemamo, nego sutiraj trojke pa sta ti Bog da, kao onomad Radnički iz Kragujevca.
I najvažnije, ni jedan trofej čovek nije osvojio od 6 mogućih! A to je za klub kao Partizan i navijače kap koja preliva čašu...
Dakle hajde ti Dzile polako, ali povedi i Todorica, Pekovica, Robinsona, Gordona, Koprivicu, Vrabca i ostale amatere koje ste selektirali.
4 godine bez Evro lige, previše!
Svi ostavke!!!

prosečni grobar

pre 7 godina

Bravo Džile... Onaj tajm aut 2 sekunde pre kraja je umalo prelomio meč u našu korist... Šteta što igrači nisu ispoštovali sve što je dogovoreno na tom zadnjem tajm autu, ali bože moj, biće sledeće sezone da se sastavi tim onda da dođe plej, i sale s pecanja i pali se mašina i td...

ujka sa Fontane

pre 7 godina

Neverovatna krš ekipa,trener nije organizovao ni jedan napad da liči.doduše za dobru pitu potrebne su i dobre sirovine.U ovoj ekipi sve SIROVINE.Vidimo se sl.godine

Delija Momak

pre 7 godina

Dzile kakav si posao napravio malo pre,svaka ti cast! Povredio si Boutrajta i Arapovica i tako osakacenu cedevitu poslao Zvezdi u finale.Pa ti si nas kralj,ostani jos dugo godina.Ne sumnjam da ce Pekovic prepoznati tvoj talenat i ponudice ti novi dugogodisnji ugovor.

Milan

pre 7 godina

U trenutnim drustveno politickim odnosima ne mozemo ocekivati vise. Smatram da u nikad slabijoj Aba ligi, posrbno nakon odlaska Zizica, polufinale realno nije meki rezultat za postovanje. Ono sto zameram upravi Partizana je konstantno zahvaljivanje vlastodrscima. Na cemu im se Todoricu i Pekovicu zahvaljujete? Na trecem mestu aba i drugom kls??? To nam ne treba. Da li smo 2. ili 7. isto je. Zameram vam sto za ove 2 godine nije doveden nijedan mlad momak na kome se nesto moze uraditi u perspektivi? Da li je moguce da bas ni jedan talenat nece kod nas? Pa ovo sto su igrali brojni nasi igraci (necu da ih imenujem) moze da igra malo bolji junior.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove

Čekaj bre.
Treba da se zahvale vlastodršcima samo kada obezbede trofeje?????
Tako je bilo ranije, ali ja sam pomislio da si shvatio do tako dobijati titule nije normalno.
Oni se zahvaljuju vlastodršcima zbog brda naših para koje su obezbedili da ne budete ugaseni.
Pa kako da ne zahvaljuju. Umesto na robiju, nove pare pristižu.

nikola

pre 7 godina

kakav promasaj od trenera, kad god gledam ovaj partizan imam utisak da se igra 5na7. zasto drzi koprivicu posle serije gresaka? kao gordona u 2. tekmi. na 76:70 mi ne koristimo 6 napada i on nista. ali to se desava stalno. stvarno los trener, deleko od renomea kluba, ustalom kao i igraci i predsednik.

ccc

pre 7 godina

Za kvalitet koji ima ovaj tim Partizana nije trener kao sto je Dzile. Da je pametan pa da ode u klub koji ima bolje igrace jer ovi u Partizanu su drvo. Ne igra se kosarka ozbiljno ako pola tima stoji i gleda napad protivnika, ne krecu se, pustaju igraca da slobodno šutira za 3, gube lopte ne bore se. Taman pridjes rezulatski onda neko obavezno napravi neku glupost, ne ume da doda, faul u napadu? Gde je tu spirtska inteligencija?? Ovo je maksimum sa ovakvim igracima i igrom koju mogu da pruže, maksimum.

Petronije

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove, 2. april 2017 22:03)


Zbog glupog nicka i gledannja u tuđe dvorište, zaslužio si sav bol koji trenutno osećaš. Kad ste davali trojke iz auta, otimali igrače, prekidali utakmice, onda je sve bilo u redu, a sad su vam za sve drugi krivi. Napisao bih na kraju, "Sportki pozdrav", ali vi nemate pojma šta to znalči.

nikola

pre 7 godina

mislim da moralno da covek da ostavku na kraju sezone. 4 utakmice sa cedevitom tamo i sve cetri bez zara. bruka! ja ne znam sta je uspesno ovde? sto smo ispred mege ili fmp? ili mozda kup? izvini ali ovo nije krka! ovde su norme daleko vise!

Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove

pre 7 godina

U trenutnim drustveno politickim odnosima ne mozemo ocekivati vise. Smatram da u nikad slabijoj Aba ligi, posrbno nakon odlaska Zizica, polufinale realno nije meki rezultat za postovanje. Ono sto zameram upravi Partizana je konstantno zahvaljivanje vlastodrscima. Na cemu im se Todoricu i Pekovicu zahvaljujete? Na trecem mestu aba i drugom kls??? To nam ne treba. Da li smo 2. ili 7. isto je. Zameram vam sto za ove 2 godine nije doveden nijedan mlad momak na kome se nesto moze uraditi u perspektivi? Da li je moguce da bas ni jedan talenat nece kod nas? Pa ovo sto su igrali brojni nasi igraci (necu da ih imenujem) moze da igra malo bolji junior.

marko

pre 7 godina

Vrlo lep i sportski potez onog tomasa na kraju meca,a doci ce i on i cedevita na crvenu zvezdu.Pa ce cedevita gledati resetanje svoga koša .

Antidervis - vase je proslo

pre 7 godina

Ja vam lepo rekoh da vi NIKAD VISE necete igrati Evroligu - ne sutra, sledece godine, za pet ili deset godina, nego NIKAD VISE!

Kancer sprske kosarke je odstranjen, Srbija je opet na svom mestu u kosarkaskom svetu, ne ponizavaju nas vise Nigerija, Kina i Estonija, a i u klupskoj kosarci stvari su se vratile na svoje mesto.

Lepo Srbiji, lepo i nama.

Za vas, a ima vas na nivou statisticke greske, koga briga...osnovani ste iz mrznje prema nama, sada potpuno zasluzeno zavrsavate na smetlistu istorije...

Cinik

pre 7 godina

Greške su tvoje Džile. Prvo, kada se već povredio Boutrajt a žao mi je zbog toga onda si morao da igraš agresivnu odbranu na beku Katiću i da ga izmaraš i da u tu svrhu naizmenično koristiš Vrabca i Robinsona. Drgo, kada si već video da Koprivica i Majstorović ne mogu protiv Bilana onda si u napadu morao da kosristiš Veličkovića pod košem i Andrića i Marinkovića za povratne šuteve. Treće, Ratkovica je u totalnom padu forme i morao si da kosrstiš i trećeg beka, Pota pa makar otpao Ratkovica. Četvrto, već dve godine treniraš Koprivicu i on stalno pravi iste grešeke i to faulove u napadu, korake, isturanje desnog kolene u odbarani a što sve dovodi do lakih poena protivničkih ekipa. Peto, igra u napadu se ne može bazirati na statičnoj igri bekova i krila, već na konstatnom retanju i pravljenju blokova a to se vežba. Moraćeš Džile da poradiš malo više na edukaciji u delu odbrane koša i igri u napadu na centre, mada sada nisi kriv što Partizan nije imao jakog centra. Sve u svemu, ti si partizanovac, ovo su dobronamerne kritike i idemo dalje. Naredna sezona korak napred.

Gradjanin sveta

pre 7 godina

Ajde grobari ,glavu gore ! Pa kako je meni bilo dok ste vi vladali. Uvek sam verovao da smo bolji od vas i kad smo losi bili. Voleo sam i tad kosarku i zvezdu. Tako i vi sada budite uz partizan,a kosarkaski veciti derbi je dosta zapostavljen u pricama zbog fudbalskog ,iako takvih utakmica nema nigde,ima i kvaliteta i koje strasti i borbe. Uzivacemo jos ,tugovacemo,ali ne zaboravite i jedni i drugi ,najbitnije je da volimo ! To kazem jer su dosla neka mracna vremena,a nakon izbora vidim da ce potrajati,zato moramo da ne budemo sami sebi najveci neprijatelji ,bar sad. Mozda gresim.

asdf

pre 7 godina

hahahahahahaah sta ste vi mnogo jaki pa si hteo da kazes da su ti se igraci opustili jel protivniku ne igra jedan igrac?
Nemas nijednu akciju,ne znas tajm aut da pozoves..Veliki alhemicar hahagahha
Ko kaze da je ova neznalica bolja od Radonje taj je jos veca neznalica od ovog ovde

4444

pre 7 godina

Nema tu kapaciteta, braco. Samo Hecer i Novica bi mogli da igraju u nekom ozbiljnom Partizanu i to je to. Ali ja ne odustaje, pravac Pionir na sledecu

Cinik

pre 7 godina

Greške su tvoje Džile. Prvo, kada se već povredio Boutrajt a žao mi je zbog toga onda si morao da igraš agresivnu odbranu na beku Katiću i da ga izmaraš i da u tu svrhu naizmenično koristiš Vrabca i Robinsona. Drgo, kada si već video da Koprivica i Majstorović ne mogu protiv Bilana onda si u napadu morao da kosristiš Veličkovića pod košem i Andrića i Marinkovića za povratne šuteve. Treće, Ratkovica je u totalnom padu forme i morao si da kosrstiš i trećeg beka, Pota pa makar otpao Ratkovica. Četvrto, već dve godine treniraš Koprivicu i on stalno pravi iste grešeke i to faulove u napadu, korake, isturanje desnog kolene u odbarani a što sve dovodi do lakih poena protivničkih ekipa. Peto, igra u napadu se ne može bazirati na statičnoj igri bekova i krila, već na konstatnom retanju i pravljenju blokova a to se vežba. Moraćeš Džile da poradiš malo više na edukaciji u delu odbrane koša i igri u napadu na centre, mada sada nisi kriv što Partizan nije imao jakog centra. Sve u svemu, ti si partizanovac, ovo su dobronamerne kritike i idemo dalje. Naredna sezona korak napred.

Petronije

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove, 2. april 2017 22:03)


Zbog glupog nicka i gledannja u tuđe dvorište, zaslužio si sav bol koji trenutno osećaš. Kad ste davali trojke iz auta, otimali igrače, prekidali utakmice, onda je sve bilo u redu, a sad su vam za sve drugi krivi. Napisao bih na kraju, "Sportki pozdrav", ali vi nemate pojma šta to znalči.

Delija Momak

pre 7 godina

Dzile kakav si posao napravio malo pre,svaka ti cast! Povredio si Boutrajta i Arapovica i tako osakacenu cedevitu poslao Zvezdi u finale.Pa ti si nas kralj,ostani jos dugo godina.Ne sumnjam da ce Pekovic prepoznati tvoj talenat i ponudice ti novi dugogodisnji ugovor.

Djuma

pre 7 godina

Ajmo pakuj kofere lagano...
Podržavao sam ga od početka, ali više ne!
Ok nema se para, to razumem. Ali on je selektirao tim sa ovakvim strancima koji su polu invalidi i rekreativci. Igramo košarku bez teškog centra već godinama...
Ni jednu akciju nemamo, nego sutiraj trojke pa sta ti Bog da, kao onomad Radnički iz Kragujevca.
I najvažnije, ni jedan trofej čovek nije osvojio od 6 mogućih! A to je za klub kao Partizan i navijače kap koja preliva čašu...
Dakle hajde ti Dzile polako, ali povedi i Todorica, Pekovica, Robinsona, Gordona, Koprivicu, Vrabca i ostale amatere koje ste selektirali.
4 godine bez Evro lige, previše!
Svi ostavke!!!

asdf

pre 7 godina

hahahahahahaah sta ste vi mnogo jaki pa si hteo da kazes da su ti se igraci opustili jel protivniku ne igra jedan igrac?
Nemas nijednu akciju,ne znas tajm aut da pozoves..Veliki alhemicar hahagahha
Ko kaze da je ova neznalica bolja od Radonje taj je jos veca neznalica od ovog ovde

prosečni grobar

pre 7 godina

Bravo Džile... Onaj tajm aut 2 sekunde pre kraja je umalo prelomio meč u našu korist... Šteta što igrači nisu ispoštovali sve što je dogovoreno na tom zadnjem tajm autu, ali bože moj, biće sledeće sezone da se sastavi tim onda da dođe plej, i sale s pecanja i pali se mašina i td...

Antidervis - vase je proslo

pre 7 godina

Ja vam lepo rekoh da vi NIKAD VISE necete igrati Evroligu - ne sutra, sledece godine, za pet ili deset godina, nego NIKAD VISE!

Kancer sprske kosarke je odstranjen, Srbija je opet na svom mestu u kosarkaskom svetu, ne ponizavaju nas vise Nigerija, Kina i Estonija, a i u klupskoj kosarci stvari su se vratile na svoje mesto.

Lepo Srbiji, lepo i nama.

Za vas, a ima vas na nivou statisticke greske, koga briga...osnovani ste iz mrznje prema nama, sada potpuno zasluzeno zavrsavate na smetlistu istorije...

Milan

pre 7 godina

U trenutnim drustveno politickim odnosima ne mozemo ocekivati vise. Smatram da u nikad slabijoj Aba ligi, posrbno nakon odlaska Zizica, polufinale realno nije meki rezultat za postovanje. Ono sto zameram upravi Partizana je konstantno zahvaljivanje vlastodrscima. Na cemu im se Todoricu i Pekovicu zahvaljujete? Na trecem mestu aba i drugom kls??? To nam ne treba. Da li smo 2. ili 7. isto je. Zameram vam sto za ove 2 godine nije doveden nijedan mlad momak na kome se nesto moze uraditi u perspektivi? Da li je moguce da bas ni jedan talenat nece kod nas? Pa ovo sto su igrali brojni nasi igraci (necu da ih imenujem) moze da igra malo bolji junior.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove

Čekaj bre.
Treba da se zahvale vlastodršcima samo kada obezbede trofeje?????
Tako je bilo ranije, ali ja sam pomislio da si shvatio do tako dobijati titule nije normalno.
Oni se zahvaljuju vlastodršcima zbog brda naših para koje su obezbedili da ne budete ugaseni.
Pa kako da ne zahvaljuju. Umesto na robiju, nove pare pristižu.

Gradjanin sveta

pre 7 godina

Ajde grobari ,glavu gore ! Pa kako je meni bilo dok ste vi vladali. Uvek sam verovao da smo bolji od vas i kad smo losi bili. Voleo sam i tad kosarku i zvezdu. Tako i vi sada budite uz partizan,a kosarkaski veciti derbi je dosta zapostavljen u pricama zbog fudbalskog ,iako takvih utakmica nema nigde,ima i kvaliteta i koje strasti i borbe. Uzivacemo jos ,tugovacemo,ali ne zaboravite i jedni i drugi ,najbitnije je da volimo ! To kazem jer su dosla neka mracna vremena,a nakon izbora vidim da ce potrajati,zato moramo da ne budemo sami sebi najveci neprijatelji ,bar sad. Mozda gresim.

analiza

pre 7 godina

Dzile,ne znam kako u Par u zadnjih par godina birate igrace za prvi tim.Ne znam da li je prvi kriterijum novac koji traze,kaseta koju je neko odgledao,savet nekog menadzera,predlog trenera ili nesto peto.Ali,znam da pravi trener treba da ima svoj pecat,da nauci igrace necem novom,da izmisli novog igraca.Recimo,mislim da je dovodjenje Pavlovica bila greska,jer je prodao tim pred najvazniji mec u Podgorici(greska DV).I ne vidim da su nesto novo pod tobom naucili-ni odbrane,ni napada,ni asistencije,ni rotacije.Cak i muceni Radonja je prepoznatljiv po cuvenim rotacijama i odmaranju igraca,bar!Ali,znam da je Berta morao da sutira trojke do iznemoglosti,da je BB morao da bude i plej i bek suter,da su centri kod DV nesto umeli da izvedu.A ti nisi iskoristio ni napravio nista ni od Pota,ni od Koprivice.Majstorovic kod tebe zaboravio i ono sto je znao.Cenim to sto volis Par i sto se trudis,ali,ako si vec primetio da su se opustili u prvom minutu odlucujuce utakmice,tvoj je posao da im izlupas samare-(psiholoski) i da ih trgnes i da igraju kao da se nista nije desilo,a ne da nas sahrani neki klinac Musa!Jer,kad ekipa pobedi,zasluzni su igraci,Dzile,a kad izgubi,UVEK trener,to i sam znas.

Grobar

pre 7 godina

Sramna izjava lošeg "trenera" koji bi da opravda svoje neznanje,
odlazi još večeras bruko ako imaš malo morala. Ima nas koji po
malo i znamo košarku za razliku od tebe. Povedi i Tošu i Stragarca i
Šilobada i ostale uvlakače, a može i Peković ako mu je ovo uspeh, jer
gore ne može.

M

pre 7 godina

Moje misljenje je da je rezultat Partizana, polufinale ABA lige, realan u odnosu na kvalitet lige. Zvezda, Budicnost i Cedevita su najkvalitetnije ekipe u ligi, a nakon njih Partizan. Ne mislim da je Partizan toliko dobar vec da je ostatak lige bio veoma slab: Zadar i Cibona losi, Mega slabija nego prethodne sezone, makedonske i slovenacke ekipe katastrofa. Partizanu je mesto i bilo tu gde je zavrsio, iza tri najbolje ekipe, a ispred ostatka lige

nikola

pre 7 godina

kakav promasaj od trenera, kad god gledam ovaj partizan imam utisak da se igra 5na7. zasto drzi koprivicu posle serije gresaka? kao gordona u 2. tekmi. na 76:70 mi ne koristimo 6 napada i on nista. ali to se desava stalno. stvarno los trener, deleko od renomea kluba, ustalom kao i igraci i predsednik.

Neko

pre 7 godina

S obzirom kakav je tim i da si ti trener ovo i jeste dobar rezultat.Prosto se ne zna ko je gori ti ili ovi balvani poput Ratkovice,Koprivice i Majstorovica,a i ovog Robinsona gde nadje svaka ti cast.

4444

pre 7 godina

Nema tu kapaciteta, braco. Samo Hecer i Novica bi mogli da igraju u nekom ozbiljnom Partizanu i to je to. Ali ja ne odustaje, pravac Pionir na sledecu

Batko

pre 7 godina

A bre grobari kako vas nije sramota da napadate Dzikica ??? Prosle godine , kada je preuzeo tim od Pere Bozica spasao vas ispadanja, doveo do 5. mesta. Ove godine sa skrpljenim timom igrate polufinale na 3 utakmice ?!!
Sta hocete sa ovakvim timom ? Igrali su ljudi koliko znaju i umeju. Nije to nesto, bolje reci to je nista, ali sta ocekujete ? U kom vremenu vi zivite ? 2010, 2011. ???
Dzikic je izvukao maksimum od ovih ljudi, koji su doveden za sitne pare.
Isti ste nezahvalnici kao ovi moji koji Raodnjica pljuju kako stignu !!!
Nema razlike !!!

BBRS

pre 7 godina

Ajmo malo sad o cinjenicama: Ako pricamo o prekidu urakmica, da li mislis na kup kada se Rakocevic umorio i odlucio da Djilasom da prekine utakmicu? Ili kada ste u vasem Zelezniku pljuvali Jovanovica i bacali kese sa urinom? Ili mislis kada smo prekidali utakmice na 40+? Ako pricamo o novcu, kome je oprosteno 16 MEUR duga kroz politicki uppr? Ako pricamo o evroligi, gepekovanjem smo tukli sve po evropi i isli na f4 i izgubili na jednu loptu? Ako pricamo o otimanju igraca, da li mislis na Jovana Novaka ili Rakicevica, mahaca peskirom? Ili Jovica i Kalinica koji su oteti Radnickom o cemu je Muta pricao? Ako pricamo o sudjenu, da li mislis na uzicko kolo Gudurica od 4 koraka ili flop majstora Lazica koji nikad u zivotu nije napravio faul, da se on pita? Ako pricamo o pomoci, Beograd nece f4 2010, a hoce 2018? A nick je takav da ga takvi kao ti koriste sto vise, i sa svakim copy/paste ja sam zadovoljan, jer podseca na vasu istoriju i kako ste u stvari nastali. Ili ni ta izjava ne postoji? A ne sekiraj se ti za mene, ja tebi ne zelim nikakav bol. Nemam razloga za to.Kad malo odrastes, shvatices. Ajmo sad copy/paste.(Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove, 02. april 2017 23:45)

Људи једно питање.Јел сад у реду овом лику рећи, КМЕЕЕЕЕ?!
Хвала на одговору.

ujka sa Fontane

pre 7 godina

Neverovatna krš ekipa,trener nije organizovao ni jedan napad da liči.doduše za dobru pitu potrebne su i dobre sirovine.U ovoj ekipi sve SIROVINE.Vidimo se sl.godine

marko

pre 7 godina

Vrlo lep i sportski potez onog tomasa na kraju meca,a doci ce i on i cedevita na crvenu zvezdu.Pa ce cedevita gledati resetanje svoga koša .

nikola

pre 7 godina

mislim da moralno da covek da ostavku na kraju sezone. 4 utakmice sa cedevitom tamo i sve cetri bez zara. bruka! ja ne znam sta je uspesno ovde? sto smo ispred mege ili fmp? ili mozda kup? izvini ali ovo nije krka! ovde su norme daleko vise!

Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove

pre 7 godina

@Petronije: Ajmo malo sad o cinjenicama: Ako pricamo o prekidu urakmica, da li mislis na kup kada se Rakocevic umorio i odlucio da Djilasom da prekine utakmicu? Ili kada ste u vasem Zelezniku pljuvali Jovanovica i bacali kese sa urinom? Ili mislis kada smo prekidali utakmice na 40+? Ako pricamo o novcu, kome je oprosteno 16 MEUR duga kroz politicki uppr? Ako pricamo o evroligi, gepekovanjem smo tukli sve po evropi i isli na f4 i izgubili na jednu loptu? Ako pricamo o otimanju igraca, da li mislis na Jovana Novaka ili Rakicevica, mahaca peskirom? Ili Jovica i Kalinica koji su oteti Radnickom o cemu je Muta pricao? Ako pricamo o sudjenu, da li mislis na uzicko kolo Gudurica od 4 koraka ili flop majstora Lazica koji nikad u zivotu nije napravio faul, da se on pita? Ako pricamo o pomoci, Beograd nece f4 2010, a hoce 2018? A nick je takav da ga takvi kao ti koriste sto vise, i sa svakim copy/paste ja sam zadovoljan, jer podseca na vasu istoriju i kako ste u stvari nastali. Ili ni ta izjava ne postoji? A ne sekiraj se ti za mene, ja tebi ne zelim nikakav bol. Nemam razloga za to.Kad malo odrastes, shvatices. Ajmo sad copy/paste.

Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove

pre 7 godina

U trenutnim drustveno politickim odnosima ne mozemo ocekivati vise. Smatram da u nikad slabijoj Aba ligi, posrbno nakon odlaska Zizica, polufinale realno nije meki rezultat za postovanje. Ono sto zameram upravi Partizana je konstantno zahvaljivanje vlastodrscima. Na cemu im se Todoricu i Pekovicu zahvaljujete? Na trecem mestu aba i drugom kls??? To nam ne treba. Da li smo 2. ili 7. isto je. Zameram vam sto za ove 2 godine nije doveden nijedan mlad momak na kome se nesto moze uraditi u perspektivi? Da li je moguce da bas ni jedan talenat nece kod nas? Pa ovo sto su igrali brojni nasi igraci (necu da ih imenujem) moze da igra malo bolji junior.

Đorđe

pre 7 godina

Sada već možemo konstatovati da Džikić nije trener za Partizan. Rezultati su u skladu sa mogućnostima, ni iznad ni ispod. Ali sezona je promašaj sa mnogih drugih aspekata. Nismo izbacili mladog igrača. Vanja stagnira već dve godine. Dule, kakav god bio, do sada bi od njega napravio EL materijal. Tanasković i Jovanović nisu ni dobili šansu, ali zato smo doveli povređene Amere, koji su više pauzirali, a i zo što su odigrali nikakava korist. Koliko god jeftini bili, pare su bačene. Bolje da su mesto Robinsona i Gordona igrala naša deca. Gore ne bi mogli, a opet bi bili neki ulog u budućnost. O dovođenju Majstorovića, neću, suviše bolna tema.
Drugi razlog što je sezona promašena je taj što nikakvu osnovu za sledeću sezonu nismo stvorili. Hečer i Birčević će verovatno otići, kao i Andrić i opet ćemo formirati kompletno nov tim. Znači da Džikićeva percepcija budućnosti ne doseže dalje od prve sledeće utakmice.
I sve da progutamo, da je igra bar bila ok. Međutim, Džikićev pečat ne postoji ni u odbrani ni u napadu. Ličimo na Mutin Radnički. Šutiramo po 30 trojki po utakmici. Nikakve akcije, ništa uigrano.
Džile je ok lik, šmeker, kulturan, ali nije trener za Partizan.

cukce

pre 7 godina

Ne druze, hteo je da kaze da su se igraci opustili jer su mislili da ce im biti lakse posle povrede Boutrajta koji je bio najbolji igrac Cedevite u 2 utakmice. Lepo pise u naslovu, ne znam zasto volite da ispadate iz krivine toliko!??!? Ne kapiram uopste kako najprostiju recenicu mozete pogresno da protumacite. Dzikic je bukvalno, ali bukvalno rekao da je trava zelena a nebo plavo.
(Komsija Mile, 3. april 2017 09:54)

Ako u najbitnijoj utakmici sezone se igrači (profesionalci) opuste zato što ne igra jedan protivnički igrač a na sve to ne reaguje trener, onda niko od njih ne treba ni da se bavi prifesionalno sportom!

Coldplayer

pre 7 godina

@niko ne moze...
Decko, ne vredi tebi pricati i pisati o svemu onome sto si izgleda zaboravio.Secas se Jovica i Kalinica,ali ne i svih onih igraca koje ste otimali od zvezde i hemofarma u ono vreme.Nema potrebe da navodim imena i da pricam o sudijama,Tadicu,Marjanovicu,Dacicu,Dodiku kad tebi to ne vredi.Dovoljno je reci da je jedna ekipa 12 god bila sampion.Toga nema u zdravom sportu nigde.Sada je sve obrnuto a ti places.Potrajace majstore.Drzi se dobro.

Nesa Nis

pre 7 godina

Cista demagogija,pa zasto ih onda niste pobedili..celu utakmicu su vam se sami nudili,i bas zbog toga sto im je najbolji igrac van stroja ti si Dzikicu taj koji ne sme dozvoliti opustanje,jer je ulog bio finale...Inace navijam za Zvezdu i nadam se da cemo ih pobediti za cast srpske kosarke ukoliko prodjemo Buducnost.Pozdrav svima iz Nisa...

miško

pre 7 godina

Dok Putin i Tramp ne "riknu" Partizanu nema titule.Geopolitička situacija im ne ide na ruku,neki im smetaju a oni su dobro utrošili narodni novac,nešto i zaradili(kao C.Zvezda oko 5-6 miliona evra),stvorili dobar tim, na nivou FMP-a Železnik,imaju snažnog trenera,organizaciju i predsednika.Sa" objektivnim"medijima koji ih pumpaju hvalospevima, iako znaju da to nije istina.Obmanjuju i navijače koji hrle verujući da njihov tim nešto vredi.Omalovažavaju Zvezdin uspeh i 16 El pobeda(600 000€)kroz TV emisije a po javljanju gledalaca, sve oni koji sebe sami lažu.

ccc

pre 7 godina

Za kvalitet koji ima ovaj tim Partizana nije trener kao sto je Dzile. Da je pametan pa da ode u klub koji ima bolje igrace jer ovi u Partizanu su drvo. Ne igra se kosarka ozbiljno ako pola tima stoji i gleda napad protivnika, ne krecu se, pustaju igraca da slobodno šutira za 3, gube lopte ne bore se. Taman pridjes rezulatski onda neko obavezno napravi neku glupost, ne ume da doda, faul u napadu? Gde je tu spirtska inteligencija?? Ovo je maksimum sa ovakvim igracima i igrom koju mogu da pruže, maksimum.

D

pre 7 godina

Ja se slazem sa Dziletom. Covek je na pocetku sezone rekao sve. Da su ovi igraci sa ograniceni kvalitetom,ali da ce da se bore. i bilo je tako. U svakoj utakmici je bila borba. U svakoj! Dzile je i rekao da sto pre prihvatimo ovakvu ekipu bilje za nas. Sto se ispostavilo kao tacno. Bas sad u 3oj utakmici sa cedevitom. Oni skoro bez pleja,a mi staticni,spori,teski,bez ideje,ocaj za gledanje,prosto bez kvaliteta. Puna podrska Dziletu!
(Nenad, 03. april 2017 10:34)

Cemu spin? Igraci ograniceni kvalitetom? Velickovic preiskusan, igrac koji je igrao u Realu, jedna od nasih najboljih cetvorki u poslednjih 10 godina. Hecer, suvisno je pricati, iza sebe ima i vise nego dobru karijeru. Bircevic srebrna medalja sa najvaznijeg kosarkaskog takmicenja - olimpijade. Gordon bivsi igrac CSKA - nema kvalitet? Marinkovic jedan od najboljih mladih igraca u zemlji. Majstorovic pre dve godine top 3 igraca aba lige, bio u petorci sezone aba lige. I gde tu nema kvaliteta? Jedini, ali jedini problem je trener koji ne zna jednu jedinu akciju da nacrta i kojem se sve svodi na besomucno davljenje dva igraca. Ja sam Zvezdas ali pratim kosarku pa i Partizan. Dule bi sa ovim timom SIGURNO igrao finale, gde bi ozbiljno namucio i Zvezdu, koja je objektivno kvalitetnija.

Roskilde

pre 7 godina

Koprivica izgubljen ko burek u svemiru,dva blok faula u napadu,pocetnicki koraci u trenucima kad smo ih lomili i jos nekoliko budalestina...plus Majstorovic dva faula u napadu na startu...mnogo je kume...

Cika Slave

pre 7 godina

Ma da, opustili se ljudi malo u polufinalu.
Polako, prosle godine niste bili ni medju prve 4 ekipe. Mada ako Pekovic nastavi da se zahvaljuje premijeru, sada vec predsedniku... nebo je vasa granica. Ali od sledece sezone. Sve mogu da vas razumem, navijali ste na sve Zvezdine protivnike, u Abi vam nismo dali razlog za slavlje, predvidjali ste nam 1/29 u EL, pa ni tu niste imali mnogo razloga za srecu. Ali nikad necu razumeti da ste navijali na Galatasaraj, klub ciji su navijaci ubili srpskog mladica, hvalili se sa tim, a njihov trener izjavio da je on srpski terorista...

Fenerluku stati na put

pre 7 godina

Ovde i dalje provejava neka misao da je Partizan neki klub i da predstavlja nešto.
Tu je stavljena tačka. Komentarisati otimanje, sudjenje, sponzore sa Fenerlukom je glupo.
Niko nema pravo da zabrani JSD da propada , niti da Nolan Smit dobije nacinalnu penziju. Mordor je srušen i Orci se grupišu u pokret i religiju zvanu Fenerluk .
Legenda kaže da pripadnici ove religije posle lutanja sada navijaju uglavnom za veće Turke od Turaka samih.
"I tako dan za danom pred kockastim ekranom".

Samuraj

pre 7 godina

@Petronije: Ajmo malo sad o cinjenicama: Ako pricamo o prekidu urakmica, da li mislis na kup kada se Rakocevic umorio i odlucio da Djilasom da prekine utakmicu? Ili kada ste u vasem Zelezniku pljuvali Jovanovica i bacali kese sa urinom? Ili mislis kada smo prekidali utakmice na 40+? Ako pricamo o novcu, kome je oprosteno 16 MEUR duga kroz politicki uppr? Ako pricamo o evroligi, gepekovanjem smo tukli sve po evropi i isli na f4 i izgubili na jednu loptu? Ako pricamo o otimanju igraca, da li mislis na Jovana Novaka ili Rakicevica, mahaca peskirom? Ili Jovica i Kalinica koji su oteti Radnickom o cemu je Muta pricao? Ako pricamo o sudjenu, da li mislis na uzicko kolo Gudurica od 4 koraka ili flop majstora Lazica koji nikad u zivotu nije napravio faul, da se on pita? Ako pricamo o pomoci, Beograd nece f4 2010, a hoce 2018? A nick je takav da ga takvi kao ti koriste sto vise, i sa svakim copy/paste ja sam zadovoljan, jer podseca na vasu istoriju i kako ste u stvari nastali. Ili ni ta izjava ne postoji? A ne sekiraj se ti za mene, ja tebi ne zelim nikakav bol. Nemam razloga za to.Kad malo odrastes, shvatices. Ajmo sad copy/paste.(Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove, 02. april 2017 23:45)

Koja tebe majka rodi tako poštenog? Pa tebe treba za preCednika kandidovati! Ovakva poštenjačina treba da vodi ovu zemlju! I jedno pitanje za tebe: Da li neko ima pravo da zabrani da Igokea i Partizan budu jedan klub, osim tebe tako poštenog?

загор

pre 7 godina

партизан једина екипа која има два бека (робинсон и гордон), који не могу ни да скачу ни да трче, а ни да шутирају. у чему је онда поента?
све до пред крај сезоне сам мислио да је џикић бољи (или бар талентованији) тренер од нашег радоње, а да се у најмању руку добро разуме у америчке играче. као неки експерт за нцаа, радио у нба... мрка капа. боље амере има свако у аба лиги.

sad

pre 7 godina

dajte bre ljudi okani te se dzileta kakav bircevic igrao zadnje 2godine u estodijantesu u acb ligi po 2minuta u proseku hecer igrao u rumuniji kipru i paoku onom smesnom videli ste kakav je paok tim onda novica u zadnjih 5godina gde got da je igrao dobijo je otkaz na polu sezoni svaka njemu cast on je bio igracina nekad a sad samo jedan izpovredjivan igrac ostale necu da komentarisem pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

Posmatrač

pre 7 godina

Kad pogledaš onako objektivno kao neutralac! Shvatiš da Cedevita nije večeras bila nešto posebna kao uopšte u ovoj seriji polufinalnoj ali je uspela da iskoristi slabosti koje Partizan ima tokom cele sezone a za koje Džikić najviše zadužen kad su u pitanju dovodjenje igrača a ponajviše stranaca. To je njegova najveća greška koju sam on neće prizna sebi kao trener..

Sokrat

pre 7 godina

Komsija Mile objasnjava zasto je ZVEZDA jedva dobila 32 zagorsku u kupu nekim dubokoumnim nebulozama. Jedva je dobila zato sto ste igrali RAGBI

Rade

pre 7 godina

Očajni Džikić, izgubljen i u taktici i u sastavu ekipe. Cedevita se sve vreme nudila, ali sa druge strane nije imala ni prosečnu ekipu. Od svih igrača Partizana jedino Hečer, Marinković i bolji nego večeras Veličković bi mogli da budu rezerve u nekoj drugoj ekipi crno-belih. Svi ostali su za nižerazrednu košarku. Večeras najgori Ratkovica i Koprivica koji je promašio sport. Naravno, mesto u ekipi Partizana ima i Pot, ali zašto večeras nije igrao zna samo Džikić...

ej bre

pre 7 godina

Odvratno vodjenje utakmice. Toliko bezidejno i bez kontrole da je to udar na logiku. Treba esej da se napise o svim Dzikicevim greskama veceras.Ovo je kriminal sta je radio veceras!

Djalma

pre 7 godina

@coldplayer

Jel ti to pominjes Mirka Marjanovica tek onako da bi pljuvao po Partizanu ili si nasao neke podatke koji favorizuju Partizan.
Evo panteru ovako stoje stvari.
MM je vladao od 1994-2000
Partizan 3 titule ,1 dupla kruna
Zvezda 3 titule , 2 duple krune
Obilic 1 titula
Aj sad brisi.

SV1214

pre 7 godina

Iskreno juce sam prvi put imao priliku da gledam Partizan ove sezone i ono sto sam video nema veze sad kosarkom i sa kvalitetom!Niti imamo kvalitetne igrace niti igramo dobro!
Sve je jasno Cedevita bolja na svim pozicijama pokretljivija a Zvezda je trenutno neka druga dimenzija u odnosu na nas!!!
Sramota je koliko smo se srozali ovo nismo mi navijaci Partizana a ni Partizan kao najveci Srpski Klub sa najboljim rezultatima u istoriji zasluzili! Plasim se samo da ce od nas ostati istorija i nista vise kao sto je od Zvezde u fudbalu!!
Sportski pozdrav!!!!

555

pre 7 godina

Ajde Dzikicu tutanj, na - 3 tri napada za redom ne moz pozoves tajmaut da napises akciju umuljamo neki kos, ceka te Krka mrka frka, mani se Partizana, mozes povedes i Todorica vazda nesposobnog da dovede bar 1 pismenog igraca po poziciji, a ne da Ratkovica sa 132 godine i dalje nije naucio da bude plejmejker i Koprivica sto ne moze 1 na 0 da zavrsi bez da napravi korake duplu tehnicku ili sva tri

nisimiburazer

pre 7 godina

A sada nema Dzikic alhemicar i ostale gluposti. Iskreno ja mislim da je on dobar trener i da ste vi preterali sa ocekivsnjima za ekipu kakvu imate. Kao zvezdasu mi je poprilicno zao sto niste usli u finale, al realno gledano niste ni zasluzili. Jedini igrac koji vam valja je Hecer koji je odlican zaista, a ovo ostalo je teska boranija.

Nenad

pre 7 godina

Ja se slazem sa Dziletom. Covek je na pocetku sezone rekao sve. Da su ovi igraci sa ograniceni kvalitetom,ali da ce da se bore. i bilo je tako. U svakoj utakmici je bila borba. U svakoj! Dzile je i rekao da sto pre prihvatimo ovakvu ekipu bilje za nas. Sto se ispostavilo kao tacno. Bas sad u 3oj utakmici sa cedevitom. Oni skoro bez pleja,a mi staticni,spori,teski,bez ideje,ocaj za gledanje,prosto bez kvaliteta. Puna podrska Dziletu!

srdjan

pre 7 godina

E moj Dzigicu bio si i ostao trenerski luzer,ovo si morao da dobijes u kljucnih 10 napada igraci ti sutiraju 9 puta za 3 poena tako se ne dobija kupi prnje i odlazi iz partizana,To sto ce najveci demagog sroskog sporta Dragan Todoric da ti kaze da je zadovoljan nije bitno mi navijaci Partizana nismo zadovoljni kako si vodio ekipu.

papi

pre 7 godina

iskren da budem igrali su očajno. 5 min. do kraja mogli su preokrenuti utakmicu, a oni bez ikakve ideje, šutiraju za 3 pet napada za redom.
možemo se oprostiti od evrolige najmanje narednih 5 godina.

dženkins

pre 7 godina

Ja ne mogu da verujem da vas grobara ima tako malo a kad dođete na maru vi se raširite reko bi čovek da vas barem ima kao nas,međutim taj stadion za vas ima posebnu čar vi se svi skupite i dođete na svadbu.
Ako drago nam je i ovom prilikom vas pozivamo da se svi skupite i dođete na žurku kod komšije 17 aprila. Pozz komšije.Da ujedno proslavimo zajedno sve pobede!!

JPR24

pre 7 godina

A sa čime je zadovoljan da mi je znati. Jeste, imamo polu igrače, većina blage veze nema, ali ni Džikić nije pokazao neko znanje. Ovo su igrali kao što su igrali na početku sezone, šta se radilo cele sezone? Šta se treniralo ? Jednu krštenu akciju nisam video. O šutevima za tri, koji su bili i više nego besmisleni, ne treba trošiti reči....

Hmm

pre 7 godina

Cekaj,pa jel realno ovo sto je izjavio?
Ti hoces da kazes da ste vi vec videli sebe u finalu,sigurica?
Ne igra Bautrajt i to je to?
Kao navijac Zvezde imao sam postovanje za njega,ali ovo je dno dna...

Najrealnije

pre 7 godina

Ovo i jeste veliki uspeh za ovu takmicarsku sezonu.Osvojeno je 3.mesto na kraju sezone,iako su Zvezda,Cedevita i Buducnost kvalitetnije za po 2-3 klase a da je Zizic ostao u Ciboni do kraja sezone i oni bi bili ispred jer su sa njim bili bolji tim od partizana.Ovo je tim na nivou sa Megom,Fmp,Igokeom,Mornarom i Karposom i Dzile je izvukao maksimum maksimuma jer iz suvog drveta ne cedi se voda.Njegova greska je to sto je napravio tim invalida,koje je pokusavao da vrati u zivot ali se debelo zenuo u tome,morao je da dovede mlade igrace i pruzi im sansu,da bi eventualno stvorio tim za narednu sezonu,ovako nije postigao nista bitno osim ovog polufinala i verovatnog finala nase lige i naseg kupa ali tu nema sta da trazi.Moze nadrogirati ove igrace koliko hoce,motivisati ih protiv Zvezde do ludila ali u maju ili junu nema evroligaskih utakmica,Zvezda ce biti odmornija i kao mnogo kvalitetnija ce ga pregaziti sa minimum 50-60 razlike u te tri utakmice ukupno,jer nema sumnje da ce raditi metla i 3:0 na kraju.

Komsija Mile

pre 7 godina

hahahahahahaah sta ste vi mnogo jaki pa si hteo da kazes da su ti se igraci opustili jel protivniku ne igra jedan igrac?
Nemas nijednu akciju,ne znas tajm aut da pozoves..Veliki alhemicar hahagahha
Ko kaze da je ova neznalica bolja od Radonje taj je jos veca neznalica od ovog ovde
(asdf, 2. april 2017 21:58)

Ne druze, hteo je da kaze da su se igraci opustili jer su mislili da ce im biti lakse posle povrede Boutrajta koji je bio najbolji igrac Cedevite u 2 utakmice. Lepo pise u naslovu, ne znam zasto volite da ispadate iz krivine toliko!??!? Ne kapiram uopste kako najprostiju recenicu mozete pogresno da protumacite. Dzikic je bukvalno, ali bukvalno rekao da je trava zelena a nebo plavo.

raaa

pre 7 godina

Out : Koprivica , Gordon , Robinson , Vrabac , Ratkovica , Lukovic , Majstorovic , Novici ubici hvala zа sve ali i on je zavrsio .
Graditi ekipu oko Vanje , Bircevica i Hecera ( koji ce vjerovatno napustiti tim ) ukoliko se nesto ne promijeni . Jak centar nam treba ostalo cemo uklopiti

General DV

pre 7 godina

Trener koji se zadovoljava 1/2 finalom aba lige nije trener za Partizan. Bez obzira na roster Partizan je institucija i uvek mora da ide na titule. O upravi koja se zahvaljuje coveku koji nas je unistio zadnjih 5 god necu ni da pricam. Razocarao me todoric koji se jeftino prodao. Jedan je Dule Vujosevic.

Komsija Mile

pre 7 godina

Ako u najbitnijoj utakmici sezone se igrači (profesionalci) opuste zato što ne igra jedan protivnički igrač a na sve to ne reaguje trener, onda niko od njih ne treba ni da se bavi prifesionalno sportom!
(cukce, 3. april 2017 10:36)

Slazem se, treba da dodaju gas.. ali, to je psiha na koju trener u tom trenutku mozda i ne moze da utice. Kao kada se Ronaldo kao najbolji igrac Portugala povredio u finalu EP.. Francuzi iz fazona 'lagano cemo sada' a Portugalci gas i osvojise. Zasto je Zvezda jedva dobila prepolovljeni Partizan u kupu? Zasto su pre par godina i Partizan i Zvezda kao favoriti i u tom trenutku jace ekipe izgubile u Beogradu od Cedevite i Cibone? Jednostavno je tako.. To se u svakom sportu desava. Proradi inat kod oslabljenih a kod ovih drugih opustanje.

Molos

pre 7 godina

Svaka cast dzikicu ali poslednja tri minuta su pokazala veliku razliku izmedju njega i duleta. On dozvoljava da mu umorni hecer i velickovic sumanuto sutiraju trojke a ne pravi akciju za najbolje sutere bircevica i andrica, ako je vec moralo da se sutira obzirom da osim umornog tj povredjenog lukovica centra nemamo ( takodje velika razlika izmedju dzikica i duleta, izbor centarske linije ). Dakle, pozrtvovanost da, borbenost da, maximum iz slabo takentovane ekipe da, ali nazalost ne i ona duletova ostrica koja i pravi razliku i cuda i od prosecnih timova pravi cuda i sampione, steta ali i realnost, voleo bih i sledece sezone da vidim dzikica sa nekim pojacanjima, ali ako i tada ne uspe, onda mozda milojevic ili vec neko drugi.

Ko o cemu..Terza o postenju

pre 7 godina

Alo,strucnjaci?! Odakle vam pravo da kazete za coveka da nema pojma? Ocigledno da ne znate koliko je igraca "stvorio" u mladjim kategorijama,sram vas bilo!
Izdrzi Zile

Petar

pre 7 godina

S'obzirom na roster..na situaciju u drzavi..na uporno forsiranje jednog tima koji je pokupio najbolje igrace iz nase lige i regiona plus reprezentativce ,sezonom sam zadovoljan..moglo je da bude i gore kao prosle godine sto je bilo..tim sastavljen po meri rivala da ne moze da ga ugrozi kojim slucajem a opet zamazane oci navijacima sa dva drzavna sponzora da se vidi toboze kako se pomaze Partizanu nije mogao realno vise od ovoga..ali sta cemo sta je tu je ne vredi nam da kukamo vec samo da nastavimo da se borimo..punimo halu i kupujemo karte dok je stanemo na svoje noge..a posle..kom opanci kom obojci..

Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove

pre 7 godina

@Petronije: Ajmo malo sad o cinjenicama: Ako pricamo o prekidu urakmica, da li mislis na kup kada se Rakocevic umorio i odlucio da Djilasom da prekine utakmicu? Ili kada ste u vasem Zelezniku pljuvali Jovanovica i bacali kese sa urinom? Ili mislis kada smo prekidali utakmice na 40+? Ako pricamo o novcu, kome je oprosteno 16 MEUR duga kroz politicki uppr? Ako pricamo o evroligi, gepekovanjem smo tukli sve po evropi i isli na f4 i izgubili na jednu loptu? Ako pricamo o otimanju igraca, da li mislis na Jovana Novaka ili Rakicevica, mahaca peskirom? Ili Jovica i Kalinica koji su oteti Radnickom o cemu je Muta pricao? Ako pricamo o sudjenu, da li mislis na uzicko kolo Gudurica od 4 koraka ili flop majstora Lazica koji nikad u zivotu nije napravio faul, da se on pita? Ako pricamo o pomoci, Beograd nece f4 2010, a hoce 2018? A nick je takav da ga takvi kao ti koriste sto vise, i sa svakim copy/paste ja sam zadovoljan, jer podseca na vasu istoriju i kako ste u stvari nastali. Ili ni ta izjava ne postoji? A ne sekiraj se ti za mene, ja tebi ne zelim nikakav bol. Nemam razloga za to.Kad malo odrastes, shvatices. Ajmo sad copy/paste.

Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove

pre 7 godina

U trenutnim drustveno politickim odnosima ne mozemo ocekivati vise. Smatram da u nikad slabijoj Aba ligi, posrbno nakon odlaska Zizica, polufinale realno nije meki rezultat za postovanje. Ono sto zameram upravi Partizana je konstantno zahvaljivanje vlastodrscima. Na cemu im se Todoricu i Pekovicu zahvaljujete? Na trecem mestu aba i drugom kls??? To nam ne treba. Da li smo 2. ili 7. isto je. Zameram vam sto za ove 2 godine nije doveden nijedan mlad momak na kome se nesto moze uraditi u perspektivi? Da li je moguce da bas ni jedan talenat nece kod nas? Pa ovo sto su igrali brojni nasi igraci (necu da ih imenujem) moze da igra malo bolji junior.

Antidervis - vase je proslo

pre 7 godina

Ja vam lepo rekoh da vi NIKAD VISE necete igrati Evroligu - ne sutra, sledece godine, za pet ili deset godina, nego NIKAD VISE!

Kancer sprske kosarke je odstranjen, Srbija je opet na svom mestu u kosarkaskom svetu, ne ponizavaju nas vise Nigerija, Kina i Estonija, a i u klupskoj kosarci stvari su se vratile na svoje mesto.

Lepo Srbiji, lepo i nama.

Za vas, a ima vas na nivou statisticke greske, koga briga...osnovani ste iz mrznje prema nama, sada potpuno zasluzeno zavrsavate na smetlistu istorije...

Petronije

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove, 2. april 2017 22:03)


Zbog glupog nicka i gledannja u tuđe dvorište, zaslužio si sav bol koji trenutno osećaš. Kad ste davali trojke iz auta, otimali igrače, prekidali utakmice, onda je sve bilo u redu, a sad su vam za sve drugi krivi. Napisao bih na kraju, "Sportki pozdrav", ali vi nemate pojma šta to znalči.

Djalma

pre 7 godina

@coldplayer

Jel ti to pominjes Mirka Marjanovica tek onako da bi pljuvao po Partizanu ili si nasao neke podatke koji favorizuju Partizan.
Evo panteru ovako stoje stvari.
MM je vladao od 1994-2000
Partizan 3 titule ,1 dupla kruna
Zvezda 3 titule , 2 duple krune
Obilic 1 titula
Aj sad brisi.

Milan

pre 7 godina

U trenutnim drustveno politickim odnosima ne mozemo ocekivati vise. Smatram da u nikad slabijoj Aba ligi, posrbno nakon odlaska Zizica, polufinale realno nije meki rezultat za postovanje. Ono sto zameram upravi Partizana je konstantno zahvaljivanje vlastodrscima. Na cemu im se Todoricu i Pekovicu zahvaljujete? Na trecem mestu aba i drugom kls??? To nam ne treba. Da li smo 2. ili 7. isto je. Zameram vam sto za ove 2 godine nije doveden nijedan mlad momak na kome se nesto moze uraditi u perspektivi? Da li je moguce da bas ni jedan talenat nece kod nas? Pa ovo sto su igrali brojni nasi igraci (necu da ih imenujem) moze da igra malo bolji junior.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove

Čekaj bre.
Treba da se zahvale vlastodršcima samo kada obezbede trofeje?????
Tako je bilo ranije, ali ja sam pomislio da si shvatio do tako dobijati titule nije normalno.
Oni se zahvaljuju vlastodršcima zbog brda naših para koje su obezbedili da ne budete ugaseni.
Pa kako da ne zahvaljuju. Umesto na robiju, nove pare pristižu.

4444

pre 7 godina

Nema tu kapaciteta, braco. Samo Hecer i Novica bi mogli da igraju u nekom ozbiljnom Partizanu i to je to. Ali ja ne odustaje, pravac Pionir na sledecu

Djuma

pre 7 godina

Ajmo pakuj kofere lagano...
Podržavao sam ga od početka, ali više ne!
Ok nema se para, to razumem. Ali on je selektirao tim sa ovakvim strancima koji su polu invalidi i rekreativci. Igramo košarku bez teškog centra već godinama...
Ni jednu akciju nemamo, nego sutiraj trojke pa sta ti Bog da, kao onomad Radnički iz Kragujevca.
I najvažnije, ni jedan trofej čovek nije osvojio od 6 mogućih! A to je za klub kao Partizan i navijače kap koja preliva čašu...
Dakle hajde ti Dzile polako, ali povedi i Todorica, Pekovica, Robinsona, Gordona, Koprivicu, Vrabca i ostale amatere koje ste selektirali.
4 godine bez Evro lige, previše!
Svi ostavke!!!

Komsija Mile

pre 7 godina

hahahahahahaah sta ste vi mnogo jaki pa si hteo da kazes da su ti se igraci opustili jel protivniku ne igra jedan igrac?
Nemas nijednu akciju,ne znas tajm aut da pozoves..Veliki alhemicar hahagahha
Ko kaze da je ova neznalica bolja od Radonje taj je jos veca neznalica od ovog ovde
(asdf, 2. april 2017 21:58)

Ne druze, hteo je da kaze da su se igraci opustili jer su mislili da ce im biti lakse posle povrede Boutrajta koji je bio najbolji igrac Cedevite u 2 utakmice. Lepo pise u naslovu, ne znam zasto volite da ispadate iz krivine toliko!??!? Ne kapiram uopste kako najprostiju recenicu mozete pogresno da protumacite. Dzikic je bukvalno, ali bukvalno rekao da je trava zelena a nebo plavo.

Delija Momak

pre 7 godina

Dzile kakav si posao napravio malo pre,svaka ti cast! Povredio si Boutrajta i Arapovica i tako osakacenu cedevitu poslao Zvezdi u finale.Pa ti si nas kralj,ostani jos dugo godina.Ne sumnjam da ce Pekovic prepoznati tvoj talenat i ponudice ti novi dugogodisnji ugovor.

prosečni grobar

pre 7 godina

Bravo Džile... Onaj tajm aut 2 sekunde pre kraja je umalo prelomio meč u našu korist... Šteta što igrači nisu ispoštovali sve što je dogovoreno na tom zadnjem tajm autu, ali bože moj, biće sledeće sezone da se sastavi tim onda da dođe plej, i sale s pecanja i pali se mašina i td...

Nenad

pre 7 godina

Ja se slazem sa Dziletom. Covek je na pocetku sezone rekao sve. Da su ovi igraci sa ograniceni kvalitetom,ali da ce da se bore. i bilo je tako. U svakoj utakmici je bila borba. U svakoj! Dzile je i rekao da sto pre prihvatimo ovakvu ekipu bilje za nas. Sto se ispostavilo kao tacno. Bas sad u 3oj utakmici sa cedevitom. Oni skoro bez pleja,a mi staticni,spori,teski,bez ideje,ocaj za gledanje,prosto bez kvaliteta. Puna podrska Dziletu!

Cinik

pre 7 godina

Greške su tvoje Džile. Prvo, kada se već povredio Boutrajt a žao mi je zbog toga onda si morao da igraš agresivnu odbranu na beku Katiću i da ga izmaraš i da u tu svrhu naizmenično koristiš Vrabca i Robinsona. Drgo, kada si već video da Koprivica i Majstorović ne mogu protiv Bilana onda si u napadu morao da kosristiš Veličkovića pod košem i Andrića i Marinkovića za povratne šuteve. Treće, Ratkovica je u totalnom padu forme i morao si da kosrstiš i trećeg beka, Pota pa makar otpao Ratkovica. Četvrto, već dve godine treniraš Koprivicu i on stalno pravi iste grešeke i to faulove u napadu, korake, isturanje desnog kolene u odbarani a što sve dovodi do lakih poena protivničkih ekipa. Peto, igra u napadu se ne može bazirati na statičnoj igri bekova i krila, već na konstatnom retanju i pravljenju blokova a to se vežba. Moraćeš Džile da poradiš malo više na edukaciji u delu odbrane koša i igri u napadu na centre, mada sada nisi kriv što Partizan nije imao jakog centra. Sve u svemu, ti si partizanovac, ovo su dobronamerne kritike i idemo dalje. Naredna sezona korak napred.

Grobar

pre 7 godina

Sramna izjava lošeg "trenera" koji bi da opravda svoje neznanje,
odlazi još večeras bruko ako imaš malo morala. Ima nas koji po
malo i znamo košarku za razliku od tebe. Povedi i Tošu i Stragarca i
Šilobada i ostale uvlakače, a može i Peković ako mu je ovo uspeh, jer
gore ne može.

Ko o cemu..Terza o postenju

pre 7 godina

Alo,strucnjaci?! Odakle vam pravo da kazete za coveka da nema pojma? Ocigledno da ne znate koliko je igraca "stvorio" u mladjim kategorijama,sram vas bilo!
Izdrzi Zile

asdf

pre 7 godina

hahahahahahaah sta ste vi mnogo jaki pa si hteo da kazes da su ti se igraci opustili jel protivniku ne igra jedan igrac?
Nemas nijednu akciju,ne znas tajm aut da pozoves..Veliki alhemicar hahagahha
Ko kaze da je ova neznalica bolja od Radonje taj je jos veca neznalica od ovog ovde

ccc

pre 7 godina

Za kvalitet koji ima ovaj tim Partizana nije trener kao sto je Dzile. Da je pametan pa da ode u klub koji ima bolje igrace jer ovi u Partizanu su drvo. Ne igra se kosarka ozbiljno ako pola tima stoji i gleda napad protivnika, ne krecu se, pustaju igraca da slobodno šutira za 3, gube lopte ne bore se. Taman pridjes rezulatski onda neko obavezno napravi neku glupost, ne ume da doda, faul u napadu? Gde je tu spirtska inteligencija?? Ovo je maksimum sa ovakvim igracima i igrom koju mogu da pruže, maksimum.

BBRS

pre 7 godina

Ajmo malo sad o cinjenicama: Ako pricamo o prekidu urakmica, da li mislis na kup kada se Rakocevic umorio i odlucio da Djilasom da prekine utakmicu? Ili kada ste u vasem Zelezniku pljuvali Jovanovica i bacali kese sa urinom? Ili mislis kada smo prekidali utakmice na 40+? Ako pricamo o novcu, kome je oprosteno 16 MEUR duga kroz politicki uppr? Ako pricamo o evroligi, gepekovanjem smo tukli sve po evropi i isli na f4 i izgubili na jednu loptu? Ako pricamo o otimanju igraca, da li mislis na Jovana Novaka ili Rakicevica, mahaca peskirom? Ili Jovica i Kalinica koji su oteti Radnickom o cemu je Muta pricao? Ako pricamo o sudjenu, da li mislis na uzicko kolo Gudurica od 4 koraka ili flop majstora Lazica koji nikad u zivotu nije napravio faul, da se on pita? Ako pricamo o pomoci, Beograd nece f4 2010, a hoce 2018? A nick je takav da ga takvi kao ti koriste sto vise, i sa svakim copy/paste ja sam zadovoljan, jer podseca na vasu istoriju i kako ste u stvari nastali. Ili ni ta izjava ne postoji? A ne sekiraj se ti za mene, ja tebi ne zelim nikakav bol. Nemam razloga za to.Kad malo odrastes, shvatices. Ajmo sad copy/paste.(Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove, 02. april 2017 23:45)

Људи једно питање.Јел сад у реду овом лику рећи, КМЕЕЕЕЕ?!
Хвала на одговору.

Gradjanin sveta

pre 7 godina

Ajde grobari ,glavu gore ! Pa kako je meni bilo dok ste vi vladali. Uvek sam verovao da smo bolji od vas i kad smo losi bili. Voleo sam i tad kosarku i zvezdu. Tako i vi sada budite uz partizan,a kosarkaski veciti derbi je dosta zapostavljen u pricama zbog fudbalskog ,iako takvih utakmica nema nigde,ima i kvaliteta i koje strasti i borbe. Uzivacemo jos ,tugovacemo,ali ne zaboravite i jedni i drugi ,najbitnije je da volimo ! To kazem jer su dosla neka mracna vremena,a nakon izbora vidim da ce potrajati,zato moramo da ne budemo sami sebi najveci neprijatelji ,bar sad. Mozda gresim.

analiza

pre 7 godina

Dzile,ne znam kako u Par u zadnjih par godina birate igrace za prvi tim.Ne znam da li je prvi kriterijum novac koji traze,kaseta koju je neko odgledao,savet nekog menadzera,predlog trenera ili nesto peto.Ali,znam da pravi trener treba da ima svoj pecat,da nauci igrace necem novom,da izmisli novog igraca.Recimo,mislim da je dovodjenje Pavlovica bila greska,jer je prodao tim pred najvazniji mec u Podgorici(greska DV).I ne vidim da su nesto novo pod tobom naucili-ni odbrane,ni napada,ni asistencije,ni rotacije.Cak i muceni Radonja je prepoznatljiv po cuvenim rotacijama i odmaranju igraca,bar!Ali,znam da je Berta morao da sutira trojke do iznemoglosti,da je BB morao da bude i plej i bek suter,da su centri kod DV nesto umeli da izvedu.A ti nisi iskoristio ni napravio nista ni od Pota,ni od Koprivice.Majstorovic kod tebe zaboravio i ono sto je znao.Cenim to sto volis Par i sto se trudis,ali,ako si vec primetio da su se opustili u prvom minutu odlucujuce utakmice,tvoj je posao da im izlupas samare-(psiholoski) i da ih trgnes i da igraju kao da se nista nije desilo,a ne da nas sahrani neki klinac Musa!Jer,kad ekipa pobedi,zasluzni su igraci,Dzile,a kad izgubi,UVEK trener,to i sam znas.

nikola

pre 7 godina

kakav promasaj od trenera, kad god gledam ovaj partizan imam utisak da se igra 5na7. zasto drzi koprivicu posle serije gresaka? kao gordona u 2. tekmi. na 76:70 mi ne koristimo 6 napada i on nista. ali to se desava stalno. stvarno los trener, deleko od renomea kluba, ustalom kao i igraci i predsednik.

Komsija Mile

pre 7 godina

Ako u najbitnijoj utakmici sezone se igrači (profesionalci) opuste zato što ne igra jedan protivnički igrač a na sve to ne reaguje trener, onda niko od njih ne treba ni da se bavi prifesionalno sportom!
(cukce, 3. april 2017 10:36)

Slazem se, treba da dodaju gas.. ali, to je psiha na koju trener u tom trenutku mozda i ne moze da utice. Kao kada se Ronaldo kao najbolji igrac Portugala povredio u finalu EP.. Francuzi iz fazona 'lagano cemo sada' a Portugalci gas i osvojise. Zasto je Zvezda jedva dobila prepolovljeni Partizan u kupu? Zasto su pre par godina i Partizan i Zvezda kao favoriti i u tom trenutku jace ekipe izgubile u Beogradu od Cedevite i Cibone? Jednostavno je tako.. To se u svakom sportu desava. Proradi inat kod oslabljenih a kod ovih drugih opustanje.

nikola

pre 7 godina

mislim da moralno da covek da ostavku na kraju sezone. 4 utakmice sa cedevitom tamo i sve cetri bez zara. bruka! ja ne znam sta je uspesno ovde? sto smo ispred mege ili fmp? ili mozda kup? izvini ali ovo nije krka! ovde su norme daleko vise!

M

pre 7 godina

Moje misljenje je da je rezultat Partizana, polufinale ABA lige, realan u odnosu na kvalitet lige. Zvezda, Budicnost i Cedevita su najkvalitetnije ekipe u ligi, a nakon njih Partizan. Ne mislim da je Partizan toliko dobar vec da je ostatak lige bio veoma slab: Zadar i Cibona losi, Mega slabija nego prethodne sezone, makedonske i slovenacke ekipe katastrofa. Partizanu je mesto i bilo tu gde je zavrsio, iza tri najbolje ekipe, a ispred ostatka lige

Neko

pre 7 godina

S obzirom kakav je tim i da si ti trener ovo i jeste dobar rezultat.Prosto se ne zna ko je gori ti ili ovi balvani poput Ratkovice,Koprivice i Majstorovica,a i ovog Robinsona gde nadje svaka ti cast.

Batko

pre 7 godina

A bre grobari kako vas nije sramota da napadate Dzikica ??? Prosle godine , kada je preuzeo tim od Pere Bozica spasao vas ispadanja, doveo do 5. mesta. Ove godine sa skrpljenim timom igrate polufinale na 3 utakmice ?!!
Sta hocete sa ovakvim timom ? Igrali su ljudi koliko znaju i umeju. Nije to nesto, bolje reci to je nista, ali sta ocekujete ? U kom vremenu vi zivite ? 2010, 2011. ???
Dzikic je izvukao maksimum od ovih ljudi, koji su doveden za sitne pare.
Isti ste nezahvalnici kao ovi moji koji Raodnjica pljuju kako stignu !!!
Nema razlike !!!

dženkins

pre 7 godina

Ja ne mogu da verujem da vas grobara ima tako malo a kad dođete na maru vi se raširite reko bi čovek da vas barem ima kao nas,međutim taj stadion za vas ima posebnu čar vi se svi skupite i dođete na svadbu.
Ako drago nam je i ovom prilikom vas pozivamo da se svi skupite i dođete na žurku kod komšije 17 aprila. Pozz komšije.Da ujedno proslavimo zajedno sve pobede!!

Molos

pre 7 godina

Svaka cast dzikicu ali poslednja tri minuta su pokazala veliku razliku izmedju njega i duleta. On dozvoljava da mu umorni hecer i velickovic sumanuto sutiraju trojke a ne pravi akciju za najbolje sutere bircevica i andrica, ako je vec moralo da se sutira obzirom da osim umornog tj povredjenog lukovica centra nemamo ( takodje velika razlika izmedju dzikica i duleta, izbor centarske linije ). Dakle, pozrtvovanost da, borbenost da, maximum iz slabo takentovane ekipe da, ali nazalost ne i ona duletova ostrica koja i pravi razliku i cuda i od prosecnih timova pravi cuda i sampione, steta ali i realnost, voleo bih i sledece sezone da vidim dzikica sa nekim pojacanjima, ali ako i tada ne uspe, onda mozda milojevic ili vec neko drugi.

raaa

pre 7 godina

Out : Koprivica , Gordon , Robinson , Vrabac , Ratkovica , Lukovic , Majstorovic , Novici ubici hvala zа sve ali i on je zavrsio .
Graditi ekipu oko Vanje , Bircevica i Hecera ( koji ce vjerovatno napustiti tim ) ukoliko se nesto ne promijeni . Jak centar nam treba ostalo cemo uklopiti

Coldplayer

pre 7 godina

@niko ne moze...
Decko, ne vredi tebi pricati i pisati o svemu onome sto si izgleda zaboravio.Secas se Jovica i Kalinica,ali ne i svih onih igraca koje ste otimali od zvezde i hemofarma u ono vreme.Nema potrebe da navodim imena i da pricam o sudijama,Tadicu,Marjanovicu,Dacicu,Dodiku kad tebi to ne vredi.Dovoljno je reci da je jedna ekipa 12 god bila sampion.Toga nema u zdravom sportu nigde.Sada je sve obrnuto a ti places.Potrajace majstore.Drzi se dobro.

Cika Slave

pre 7 godina

Ma da, opustili se ljudi malo u polufinalu.
Polako, prosle godine niste bili ni medju prve 4 ekipe. Mada ako Pekovic nastavi da se zahvaljuje premijeru, sada vec predsedniku... nebo je vasa granica. Ali od sledece sezone. Sve mogu da vas razumem, navijali ste na sve Zvezdine protivnike, u Abi vam nismo dali razlog za slavlje, predvidjali ste nam 1/29 u EL, pa ni tu niste imali mnogo razloga za srecu. Ali nikad necu razumeti da ste navijali na Galatasaraj, klub ciji su navijaci ubili srpskog mladica, hvalili se sa tim, a njihov trener izjavio da je on srpski terorista...

Fenerluku stati na put

pre 7 godina

Ovde i dalje provejava neka misao da je Partizan neki klub i da predstavlja nešto.
Tu je stavljena tačka. Komentarisati otimanje, sudjenje, sponzore sa Fenerlukom je glupo.
Niko nema pravo da zabrani JSD da propada , niti da Nolan Smit dobije nacinalnu penziju. Mordor je srušen i Orci se grupišu u pokret i religiju zvanu Fenerluk .
Legenda kaže da pripadnici ove religije posle lutanja sada navijaju uglavnom za veće Turke od Turaka samih.
"I tako dan za danom pred kockastim ekranom".

Samuraj

pre 7 godina

@Petronije: Ajmo malo sad o cinjenicama: Ako pricamo o prekidu urakmica, da li mislis na kup kada se Rakocevic umorio i odlucio da Djilasom da prekine utakmicu? Ili kada ste u vasem Zelezniku pljuvali Jovanovica i bacali kese sa urinom? Ili mislis kada smo prekidali utakmice na 40+? Ako pricamo o novcu, kome je oprosteno 16 MEUR duga kroz politicki uppr? Ako pricamo o evroligi, gepekovanjem smo tukli sve po evropi i isli na f4 i izgubili na jednu loptu? Ako pricamo o otimanju igraca, da li mislis na Jovana Novaka ili Rakicevica, mahaca peskirom? Ili Jovica i Kalinica koji su oteti Radnickom o cemu je Muta pricao? Ako pricamo o sudjenu, da li mislis na uzicko kolo Gudurica od 4 koraka ili flop majstora Lazica koji nikad u zivotu nije napravio faul, da se on pita? Ako pricamo o pomoci, Beograd nece f4 2010, a hoce 2018? A nick je takav da ga takvi kao ti koriste sto vise, i sa svakim copy/paste ja sam zadovoljan, jer podseca na vasu istoriju i kako ste u stvari nastali. Ili ni ta izjava ne postoji? A ne sekiraj se ti za mene, ja tebi ne zelim nikakav bol. Nemam razloga za to.Kad malo odrastes, shvatices. Ajmo sad copy/paste.(Niko nema pravo da zabrani FMP-u kako ce da se zove, 02. april 2017 23:45)

Koja tebe majka rodi tako poštenog? Pa tebe treba za preCednika kandidovati! Ovakva poštenjačina treba da vodi ovu zemlju! I jedno pitanje za tebe: Da li neko ima pravo da zabrani da Igokea i Partizan budu jedan klub, osim tebe tako poštenog?

Đorđe

pre 7 godina

Sada već možemo konstatovati da Džikić nije trener za Partizan. Rezultati su u skladu sa mogućnostima, ni iznad ni ispod. Ali sezona je promašaj sa mnogih drugih aspekata. Nismo izbacili mladog igrača. Vanja stagnira već dve godine. Dule, kakav god bio, do sada bi od njega napravio EL materijal. Tanasković i Jovanović nisu ni dobili šansu, ali zato smo doveli povređene Amere, koji su više pauzirali, a i zo što su odigrali nikakava korist. Koliko god jeftini bili, pare su bačene. Bolje da su mesto Robinsona i Gordona igrala naša deca. Gore ne bi mogli, a opet bi bili neki ulog u budućnost. O dovođenju Majstorovića, neću, suviše bolna tema.
Drugi razlog što je sezona promašena je taj što nikakvu osnovu za sledeću sezonu nismo stvorili. Hečer i Birčević će verovatno otići, kao i Andrić i opet ćemo formirati kompletno nov tim. Znači da Džikićeva percepcija budućnosti ne doseže dalje od prve sledeće utakmice.
I sve da progutamo, da je igra bar bila ok. Međutim, Džikićev pečat ne postoji ni u odbrani ni u napadu. Ličimo na Mutin Radnički. Šutiramo po 30 trojki po utakmici. Nikakve akcije, ništa uigrano.
Džile je ok lik, šmeker, kulturan, ali nije trener za Partizan.

D

pre 7 godina

Ja se slazem sa Dziletom. Covek je na pocetku sezone rekao sve. Da su ovi igraci sa ograniceni kvalitetom,ali da ce da se bore. i bilo je tako. U svakoj utakmici je bila borba. U svakoj! Dzile je i rekao da sto pre prihvatimo ovakvu ekipu bilje za nas. Sto se ispostavilo kao tacno. Bas sad u 3oj utakmici sa cedevitom. Oni skoro bez pleja,a mi staticni,spori,teski,bez ideje,ocaj za gledanje,prosto bez kvaliteta. Puna podrska Dziletu!
(Nenad, 03. april 2017 10:34)

Cemu spin? Igraci ograniceni kvalitetom? Velickovic preiskusan, igrac koji je igrao u Realu, jedna od nasih najboljih cetvorki u poslednjih 10 godina. Hecer, suvisno je pricati, iza sebe ima i vise nego dobru karijeru. Bircevic srebrna medalja sa najvaznijeg kosarkaskog takmicenja - olimpijade. Gordon bivsi igrac CSKA - nema kvalitet? Marinkovic jedan od najboljih mladih igraca u zemlji. Majstorovic pre dve godine top 3 igraca aba lige, bio u petorci sezone aba lige. I gde tu nema kvaliteta? Jedini, ali jedini problem je trener koji ne zna jednu jedinu akciju da nacrta i kojem se sve svodi na besomucno davljenje dva igraca. Ja sam Zvezdas ali pratim kosarku pa i Partizan. Dule bi sa ovim timom SIGURNO igrao finale, gde bi ozbiljno namucio i Zvezdu, koja je objektivno kvalitetnija.

sad

pre 7 godina

dajte bre ljudi okani te se dzileta kakav bircevic igrao zadnje 2godine u estodijantesu u acb ligi po 2minuta u proseku hecer igrao u rumuniji kipru i paoku onom smesnom videli ste kakav je paok tim onda novica u zadnjih 5godina gde got da je igrao dobijo je otkaz na polu sezoni svaka njemu cast on je bio igracina nekad a sad samo jedan izpovredjivan igrac ostale necu da komentarisem pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

General DV

pre 7 godina

Trener koji se zadovoljava 1/2 finalom aba lige nije trener za Partizan. Bez obzira na roster Partizan je institucija i uvek mora da ide na titule. O upravi koja se zahvaljuje coveku koji nas je unistio zadnjih 5 god necu ni da pricam. Razocarao me todoric koji se jeftino prodao. Jedan je Dule Vujosevic.

marko

pre 7 godina

Vrlo lep i sportski potez onog tomasa na kraju meca,a doci ce i on i cedevita na crvenu zvezdu.Pa ce cedevita gledati resetanje svoga koša .

Najrealnije

pre 7 godina

Ovo i jeste veliki uspeh za ovu takmicarsku sezonu.Osvojeno je 3.mesto na kraju sezone,iako su Zvezda,Cedevita i Buducnost kvalitetnije za po 2-3 klase a da je Zizic ostao u Ciboni do kraja sezone i oni bi bili ispred jer su sa njim bili bolji tim od partizana.Ovo je tim na nivou sa Megom,Fmp,Igokeom,Mornarom i Karposom i Dzile je izvukao maksimum maksimuma jer iz suvog drveta ne cedi se voda.Njegova greska je to sto je napravio tim invalida,koje je pokusavao da vrati u zivot ali se debelo zenuo u tome,morao je da dovede mlade igrace i pruzi im sansu,da bi eventualno stvorio tim za narednu sezonu,ovako nije postigao nista bitno osim ovog polufinala i verovatnog finala nase lige i naseg kupa ali tu nema sta da trazi.Moze nadrogirati ove igrace koliko hoce,motivisati ih protiv Zvezde do ludila ali u maju ili junu nema evroligaskih utakmica,Zvezda ce biti odmornija i kao mnogo kvalitetnija ce ga pregaziti sa minimum 50-60 razlike u te tri utakmice ukupno,jer nema sumnje da ce raditi metla i 3:0 na kraju.

miško

pre 7 godina

Dok Putin i Tramp ne "riknu" Partizanu nema titule.Geopolitička situacija im ne ide na ruku,neki im smetaju a oni su dobro utrošili narodni novac,nešto i zaradili(kao C.Zvezda oko 5-6 miliona evra),stvorili dobar tim, na nivou FMP-a Železnik,imaju snažnog trenera,organizaciju i predsednika.Sa" objektivnim"medijima koji ih pumpaju hvalospevima, iako znaju da to nije istina.Obmanjuju i navijače koji hrle verujući da njihov tim nešto vredi.Omalovažavaju Zvezdin uspeh i 16 El pobeda(600 000€)kroz TV emisije a po javljanju gledalaca, sve oni koji sebe sami lažu.

ujka sa Fontane

pre 7 godina

Neverovatna krš ekipa,trener nije organizovao ni jedan napad da liči.doduše za dobru pitu potrebne su i dobre sirovine.U ovoj ekipi sve SIROVINE.Vidimo se sl.godine

SV1214

pre 7 godina

Iskreno juce sam prvi put imao priliku da gledam Partizan ove sezone i ono sto sam video nema veze sad kosarkom i sa kvalitetom!Niti imamo kvalitetne igrace niti igramo dobro!
Sve je jasno Cedevita bolja na svim pozicijama pokretljivija a Zvezda je trenutno neka druga dimenzija u odnosu na nas!!!
Sramota je koliko smo se srozali ovo nismo mi navijaci Partizana a ni Partizan kao najveci Srpski Klub sa najboljim rezultatima u istoriji zasluzili! Plasim se samo da ce od nas ostati istorija i nista vise kao sto je od Zvezde u fudbalu!!
Sportski pozdrav!!!!

Sokrat

pre 7 godina

Komsija Mile objasnjava zasto je ZVEZDA jedva dobila 32 zagorsku u kupu nekim dubokoumnim nebulozama. Jedva je dobila zato sto ste igrali RAGBI

cukce

pre 7 godina

Ne druze, hteo je da kaze da su se igraci opustili jer su mislili da ce im biti lakse posle povrede Boutrajta koji je bio najbolji igrac Cedevite u 2 utakmice. Lepo pise u naslovu, ne znam zasto volite da ispadate iz krivine toliko!??!? Ne kapiram uopste kako najprostiju recenicu mozete pogresno da protumacite. Dzikic je bukvalno, ali bukvalno rekao da je trava zelena a nebo plavo.
(Komsija Mile, 3. april 2017 09:54)

Ako u najbitnijoj utakmici sezone se igrači (profesionalci) opuste zato što ne igra jedan protivnički igrač a na sve to ne reaguje trener, onda niko od njih ne treba ni da se bavi prifesionalno sportom!

Petar

pre 7 godina

S'obzirom na roster..na situaciju u drzavi..na uporno forsiranje jednog tima koji je pokupio najbolje igrace iz nase lige i regiona plus reprezentativce ,sezonom sam zadovoljan..moglo je da bude i gore kao prosle godine sto je bilo..tim sastavljen po meri rivala da ne moze da ga ugrozi kojim slucajem a opet zamazane oci navijacima sa dva drzavna sponzora da se vidi toboze kako se pomaze Partizanu nije mogao realno vise od ovoga..ali sta cemo sta je tu je ne vredi nam da kukamo vec samo da nastavimo da se borimo..punimo halu i kupujemo karte dok je stanemo na svoje noge..a posle..kom opanci kom obojci..

555

pre 7 godina

Ajde Dzikicu tutanj, na - 3 tri napada za redom ne moz pozoves tajmaut da napises akciju umuljamo neki kos, ceka te Krka mrka frka, mani se Partizana, mozes povedes i Todorica vazda nesposobnog da dovede bar 1 pismenog igraca po poziciji, a ne da Ratkovica sa 132 godine i dalje nije naucio da bude plejmejker i Koprivica sto ne moze 1 na 0 da zavrsi bez da napravi korake duplu tehnicku ili sva tri

nisimiburazer

pre 7 godina

A sada nema Dzikic alhemicar i ostale gluposti. Iskreno ja mislim da je on dobar trener i da ste vi preterali sa ocekivsnjima za ekipu kakvu imate. Kao zvezdasu mi je poprilicno zao sto niste usli u finale, al realno gledano niste ni zasluzili. Jedini igrac koji vam valja je Hecer koji je odlican zaista, a ovo ostalo je teska boranija.

Posmatrač

pre 7 godina

Kad pogledaš onako objektivno kao neutralac! Shvatiš da Cedevita nije večeras bila nešto posebna kao uopšte u ovoj seriji polufinalnoj ali je uspela da iskoristi slabosti koje Partizan ima tokom cele sezone a za koje Džikić najviše zadužen kad su u pitanju dovodjenje igrača a ponajviše stranaca. To je njegova najveća greška koju sam on neće prizna sebi kao trener..

Rade

pre 7 godina

Očajni Džikić, izgubljen i u taktici i u sastavu ekipe. Cedevita se sve vreme nudila, ali sa druge strane nije imala ni prosečnu ekipu. Od svih igrača Partizana jedino Hečer, Marinković i bolji nego večeras Veličković bi mogli da budu rezerve u nekoj drugoj ekipi crno-belih. Svi ostali su za nižerazrednu košarku. Večeras najgori Ratkovica i Koprivica koji je promašio sport. Naravno, mesto u ekipi Partizana ima i Pot, ali zašto večeras nije igrao zna samo Džikić...

JPR24

pre 7 godina

A sa čime je zadovoljan da mi je znati. Jeste, imamo polu igrače, većina blage veze nema, ali ni Džikić nije pokazao neko znanje. Ovo su igrali kao što su igrali na početku sezone, šta se radilo cele sezone? Šta se treniralo ? Jednu krštenu akciju nisam video. O šutevima za tri, koji su bili i više nego besmisleni, ne treba trošiti reči....

Hmm

pre 7 godina

Cekaj,pa jel realno ovo sto je izjavio?
Ti hoces da kazes da ste vi vec videli sebe u finalu,sigurica?
Ne igra Bautrajt i to je to?
Kao navijac Zvezde imao sam postovanje za njega,ali ovo je dno dna...

srdjan

pre 7 godina

E moj Dzigicu bio si i ostao trenerski luzer,ovo si morao da dobijes u kljucnih 10 napada igraci ti sutiraju 9 puta za 3 poena tako se ne dobija kupi prnje i odlazi iz partizana,To sto ce najveci demagog sroskog sporta Dragan Todoric da ti kaze da je zadovoljan nije bitno mi navijaci Partizana nismo zadovoljni kako si vodio ekipu.

загор

pre 7 godina

партизан једина екипа која има два бека (робинсон и гордон), који не могу ни да скачу ни да трче, а ни да шутирају. у чему је онда поента?
све до пред крај сезоне сам мислио да је џикић бољи (или бар талентованији) тренер од нашег радоње, а да се у најмању руку добро разуме у америчке играче. као неки експерт за нцаа, радио у нба... мрка капа. боље амере има свако у аба лиги.

Nesa Nis

pre 7 godina

Cista demagogija,pa zasto ih onda niste pobedili..celu utakmicu su vam se sami nudili,i bas zbog toga sto im je najbolji igrac van stroja ti si Dzikicu taj koji ne sme dozvoliti opustanje,jer je ulog bio finale...Inace navijam za Zvezdu i nadam se da cemo ih pobediti za cast srpske kosarke ukoliko prodjemo Buducnost.Pozdrav svima iz Nisa...

ej bre

pre 7 godina

Odvratno vodjenje utakmice. Toliko bezidejno i bez kontrole da je to udar na logiku. Treba esej da se napise o svim Dzikicevim greskama veceras.Ovo je kriminal sta je radio veceras!

papi

pre 7 godina

iskren da budem igrali su očajno. 5 min. do kraja mogli su preokrenuti utakmicu, a oni bez ikakve ideje, šutiraju za 3 pet napada za redom.
možemo se oprostiti od evrolige najmanje narednih 5 godina.

Roskilde

pre 7 godina

Koprivica izgubljen ko burek u svemiru,dva blok faula u napadu,pocetnicki koraci u trenucima kad smo ih lomili i jos nekoliko budalestina...plus Majstorovic dva faula u napadu na startu...mnogo je kume...