1. (Legend, 3. april 2017 09:34)
    sve u svemu neubedljiva ti je replika.leta imam dovoljno (47) sport sam počeo pratiti kad je Zvezda harala Evropom 1979.godine I zaljubio se u crveno-bele boje.to što je kako kažeš te godine kad ste uzeli tu fiba ligu bilo dozvoljeno da igraju samo po dva stranca dokaz je kako je tada bilo neuporedivo lakše doći do evropske titule nego sada kada je polovina timova sastavljena od nba igrača.zaboravio sam reći da pored toga što ste igrali protiv mađara,belgijanaca,holanđana I izbegli real,barsu,oli I pao,cska I žalgiris,cibonu I jugoplastiku niste igrali ni protiv tih godina moćnog makabija.a o snazi arisa u kojima su igrali galis I janakis dovoljno govori podatak da je jugoslavija 1989 grčku predvođenu tom dvojicom igrača tukla sa 50 razlike u finalu prvenstva evrope u zagrebu.u redu titula se piše.niste je ukrali zasluženo ste je osvojili te 1992 jer vam se sve otvorilo,ali prestanite sebe zbog toga smatrati vanzemaljcima.jugoslovenska košarka je do raspada sfrj bila među najjačima u evropi.pre vas je tri titule prvaka uzela jugoplastika,dve cibona I jednu bosna,a čak je I ta zvezda koju omalovažavate uzela kup kupova,igrala dva polufinala kupa šampiona i dva finala kupa koraća
    (slobinator, 3. april 2017 22:13)

    # Link komentara

  2. Ja bogami verujem,ja sam siguran da ce vas Gordi i Sehovici zatrpati i zapusiti vam usta.Idemo Podgoriccaa!!!
    (Patrick, 02. april 2017 21:48)
    Па тужни патриче, у свашта си БАШ ТИ веровао ове године!
    Кад се само присетим твојих коментара!
    Чак си помињао како Вучић губи изборе глат, па онда као Звезда неће имати пара итд..
    Чекај мало, па и ово си прогнозирао лаганом победом партизана, зар не?
    (BBRS, 3. april 2017 14:28)

    # Link komentara

  3. Razbice ih Budućnost u finalu...hehehe
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (okidač, 3. april 2017 00:34)
    ТИПИЧАН ПРИМЕР НАЗОВИ ЧОВЕКА УСТВАРИ КЛИНЦА, КОЈИ САМО ПРАТИ ЗВЕЗДУ, А ВЕРОВАТНО ЈОШ НИЈЕ ЧУО ДА МУ ЈЕ ЊЕГОВ ПАРТИЗАН ИСПАО И ТО ОД ЦЕДЕВИТЕ!
    (BBRS, 3. april 2017 14:20)

    # Link komentara

  4. Овде се углавном прича о поразу партизана од Цедевите, али промиче нам оно битно, а то је, шта ће бити са партизаном следеће године?!
    Вучић поново победио, Звезда ће лагано да освоји АБА лигу што је битније и од дарушафаке, односно ТОП 8, али ми и даље имамо шансе и ту да се пласирамо!
    До суботе сте причали како Вучић губи изборе, како партизан добија и Цедевиту па Звезду или Будућност у финалу, е сад кад вам се почиње обијати о главу, сад ће те кукати Вучићу за паре или можете ставити катанац на КК, јер нема више ни досадашњих спонзора, што је потпуно разумљиво, јер ко бих финансирао клуб који једва да је достојан овог четвртог места у лиги, а у европи се бламира на сваком кораку!
    КАТАНАЦ ПРИЈАТЕЉИ, ГОТОВИ СТЕ, УГАШЕНИ СТЕ САМО ЈОШ ТО НЕ ВИДИТЕ!
    (BBRS, 3. april 2017 13:56)

    # Link komentara

  5. Ono kada Srbin slavi pobedu hrvatskog kluba...
    (Komsija Mile, 3. april 2017 09:27)
    Није тачно.
    Ми се овде смејемо и ругамо вама!!!
    И видећеш како ће проћи цедевита против нас!!!
    (BBRS, 3. april 2017 13:46)

    # Link komentara

  6. Znam samo da bi taj Partizan dobio ovu Zvezdu sa dvadesetak razlike,posto je onu ugasenu ugazio sa 40 razlike.
    (istina, 2. april 2017 23:41)
    Ајд сад лепо реци оно што и сам знаш!
    Немој да лупеташ кад и сам знаш да смо две класе испред вас!
    Па само замисли ову екипу партизана у ЕЛ, нпр, против Реала, Фенера, Олија, ЦСКА, Дарушафаке, итд...
    Какав би тек тад циркус настао!
    (BBRS, 3. april 2017 13:46)

    # Link komentara

  7. Kako je bilo pre desetak dana?
    Ljuljaj Javore , jel tako?
    E sad ljulja ko stigne kantu od tima i još se sprda sa Vama sa loptom na 2 sec.
    Sve se vraća sve se plaća.
     (Fenerluku stati na put, 3. april 2017 13:09)

    # Link komentara

  8. @Batko

    Je l ukusan sendvic botino..?
     (Radonjic prevara trener, 3. april 2017 11:41)

    # Link komentara

  9. Ono kada Srbin slavi pobedu turskog kluba! CUTITE I POKRIJTE SE USIMA,POGLEDAJTE SEBE PA KOMENTARISITE TEK ONDA DRUGE!
     (dunjaaa, 3. april 2017 11:39)

    # Link komentara

  10. Ono kada Srbin slavi pobedu hrvatskog kluba...
    (Komsija Mile, 3. april 2017 09:27)

    Isto nam je. Jedni su morali pobediti.
    (ZVEZDA, 3. april 2017 11:27)

    # Link komentara

  11. Ono kada Srbin slavi pobedu hrvatskog kluba...
    (Komsija Mile, 3. april 2017 09:27)
    Није тачно.
    Ми се овде смејемо и ругамо вама!!!
    И видећеш како ће проћи цедевита против нас!!!
    (BBRS, 3. april 2017 11:21)

    # Link komentara

  12. @samo jako
    Kakve budalastine.Samo si rekao da sa toliko godina nisi nikada sazreo.Volim zvezdu,a ostale ko...Navijam u Evropi za sve nase od tog partizana pa do sloge.Ljubav prema svom klubu se ne iskazuje mrznjom prema rivalu.Ako to nisi shvatio te '76 sad sigurno neces.
     (Coldplayer, 3. april 2017 11:20)

    # Link komentara

  13. ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА
     (MNGPRJ, 3. april 2017 11:13)

    # Link komentara

  14. Ono kada Srbin slavi pobedu hrvatskog kluba...
    (Komsija Mile, 3. april 2017 09:27)

    Ono kada Srbin slavi pobedu, turskog ili španskog kluba...
    (Sasa, 3. april 2017 11:06)

    # Link komentara

  15. Da je bio Dule Vujošević Partizan bi ovo lako pobedio. Igrački kvalitet je svakako dovoljan za maga, ne bi bilo ovako opušteno: sudije, igrači svi bi bili pod Duletovom komandom.
    (Milanče, 2. april 2017 21:02)
    Taj vam je i zapržio čorbu...ovi su barem pokušavali nešto, makar na silu i foru.Pokušavali ste i vi forum grobari da napravite atmosferu propasti Zvezde i procvata Partizana,vi ste svesno tipkanjem, obrtali situaciju u svoju korist.Ali za trofeje se ne bori tastaturom, nego suvim kvalitetom na terenu, koji vi očigledno nemate.
    (Gonzales, 2. april 2017 21:32)

    A ti,zvezdaš li si ?
    (Milanče, 3. april 2017 10:44)

    # Link komentara

  16. Nije sve tako crno,sada makar imate predsednika kome se stalno zahvaljujete pa će on da trpa pare u raspali klub kk Hvala premijeru.
     (antifranjevci, 3. april 2017 10:44)

    # Link komentara

  17. Glavu gore grobari,stižu Pavlović,Krstić,Paspalj i pali se mašina u aprilu..
     (antifranjevci, 3. april 2017 10:39)

    # Link komentara

  18. Ovaj komsija Mile pleni duhovitoscu na svim vestima o 32 zagorskoj
     (Sokrat, 3. april 2017 10:28)

    # Link komentara

  19. Arapovic zavrsio sezonu a Boutrajt 2 nedelje van terena.Pa hvala vam grobari,ali mi bi ih tukli u svakom slucaju.
    (Guduric sa 9 metara, 02. april 2017 22:00)

    Najpre "potucite" Buducnost i Daru.Nemojte preko reda.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Patrick, 3. april 2017 01:16)


    Kako lepo tepate vašim ljubimcima... Šta ćemo uraditi sa "Darom" ne znam, a za Budućnost se ne sekirajte.
    (Beca, 3. april 2017 10:07)

    # Link komentara

  20. kako MUSA dere jarca?
     (profesionalac, 3. april 2017 09:53)

    # Link komentara

  21. Voleo bih da Cedevita ovo osvoji...naravno i ovo finale igraju vestacke tvorevine...pa biram ovu prirodniju varijantu
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nikola, 3. april 2017 07:37)

    Pola osam , jutro...a tebe zloba ubija ??? Daj bre, lep sunčan dan...znam da ti je krivo, ali pusti to...život moze biti lep i bez tolike zlobe i mrznje...ta zloba škodi...
    (Batko, 3. april 2017 09:46)

    # Link komentara

  22. Sad moram da navijam za zvezdu :/
    (xMADx, 3. april 2017 08:55)

    Morao si to od rođenja ali nikad nije kasno da se ispravi sramota iz detinjstva i onih koji su te pogrešno usmerili.
    (Realno, 3. april 2017 09:37)

    # Link komentara

  23. @slobinator Dečko, očigledno je da ili imaš malo godina pa ne poznaješ evropsku košarku iz 90-tih ili si počeo da pratiš ovaj sport pre tri godine. Izneo si niz budalastina u svom komentaru kako bi umanjio uspeh Partizana koji je osvojio Evropu. Kažeš Kinder imao samo dva stranca i to Zdovca i "nekog Kanađanina". Prvo bi trebao da znaš da je tada postojalo ograničenje broja stranaca i da nije bilo dozvoljeno kao danas imati tim sastavljen od stranih igrača. Taj Zdovc je bio igračina koja je igrala za reprezentaciju Jugoslavije, a "neki Kanađanin" je bio Bil Venington koji je u Kinder došao nakon par sezona u Čikago Bulsima gde je igrao sa MJ-em i Skoti Pipenom. Nakon Kindera, gled čuda, taj Kanađanin je ponovo igrao u NBA, a to je bilo vreme kada nije bilo lako doći do NBA-a. Morao bi takođe da znaš da je u to vreme Aris bio najjači klub u Grčkoj u kome je igrao strašan tandem Galis-Janakis, a PAO i Oly su bili njihove redovne mušterije. Huventud je u to vreme bio jako kvalitetan tim, toliko kvalitetan da ih je naredne godine Željko Obradović odveo do evropske titule. Prema tome, informiši se malo pre nego što olako minimiziraš titulu Partizana.
    (Legend, 3. april 2017 09:34)

    # Link komentara

  24. @bugarski grafolog Bas cudo da majstora svog posle nije prepoznao ni jedan veci euroligaski tim.
     (pixi10, 3. april 2017 09:31)

    # Link komentara

  25. Cestitke nasem novom presedniku u ime svih iz KK Partizan, poseban pozdrav od navijaca.
    (Pekman i Grba, 3. april 2017 09:30)

    # Link komentara

  26. Ono kada Srbin slavi pobedu hrvatskog kluba...
    (Komsija Mile, 3. april 2017 09:27)

    # Link komentara

  27. partizan je pokisao grebanjem i podmuklim udarqnjem da dobije cedevitu , malo je jadno to kada rqcunas na takve stvari da sudija nece svirati makar svaki drugi faul i da na foru prodju dalje ! to im je uspelo protiv zvezde ove god jos su uspeli da iznervoraju zvezdine igrace i da naprave dosta tehnickih i da tako pobede bez trunke sporta !
    ne prolazi to bas svaki put !!!
    ima i pravde na ovom svetu ponekad !!!
     (deky, 3. april 2017 09:26)

    # Link komentara

  28. Največa bruka košarkaša Partizana je sam kraj utakmice.Sve rešeno oni udvajaju Ciboninog igrača koji namerava da "izdribla" loptu do kraja,kako Edo kaže i napraviše incident baš nepotrebno u i nekulturno.Zlo naše košarke.Sva loša dešavanja su na Partizanovim utakmicama.
     (miško, 3. april 2017 09:22)

    # Link komentara

  29. kad cele sezone znas da ti treba centar a kao pojacanje dovedes raspalog gordona koji ne moze ni da hoda sta drugo mozes i da ocekujes?
     (mick, 3. april 2017 09:07)

    # Link komentara

  30. Sad moram da navijam za zvezdu :/
    (xMADx, 3. april 2017 08:55)

    # Link komentara

  31. Ne treba se zaliti i kritikovati Partizan jer je ovo i vise nego sto ovaj tim vredi. Partizan ima 1 IGRACA koji je za neka veca dela a to je Hecer. Velickovic je daleko od onoga sto je bio, Bircevic je neuspeli "biznis" na relaciji reprezentacija-partizan, ostali ispod proseka. Da je Cibona ostala kompletna pitanje da li bi partizan ili buducnost prosli medju 4.Cedevita ima Bilana(po meni mozda i najbolji igrac u Aba), ima Boltrajta, i nekoliko stvarno kvalitetnih igraca. Da imaju boljeg trenera bili bi u ravni sa zvezdom. U takvoj konkurenciji partizan nema sta da trazi, moze da otkine neku ligasku pobedu, ali na 2 ili 3 pobede u doigravanju nema sansi
     (ponedeljak, 3. april 2017 08:49)

    # Link komentara

  32. Tomas je onako reagovao jer ga je Luković par minuta pre toga odalamio po ruci posle sviranog faula na Tomasu.
     (Savatiye, 3. april 2017 08:45)

    # Link komentara

  33. Ovaj tim Partizana ima 3 i po krstena igraca. Necer, polovni Novica, Bircevic i Lukovic (onih 0.5). Ulazak u plejof je maksimum. Cedevita je realno bolja na svakoj poziciji, ukljucujuci klupu.
    Dzikic jeste majstor svog posla ali ne moze da izmisli igrace. Na dusu mu stavljam jedino beskorisnog Robinsona. Sa ovako skrpljenim timom drugi trener bi se borio za opstanak u ABA.
    (Bugarski grafolog, 3. april 2017 08:43)

    # Link komentara

  34. Šta uradi Musa Dženane ?
    (Nighthawk, 3. april 2017 08:24)

    # Link komentara

  35. A šta je Tomasu bilo, nisam vidio ništa što bi opravdalo njegovo ponašanje. Nisam navijač ni Partizana ni Cedevite, pa mislim da objektivno mogu reći - čovjeku je očito potrebna stručna pomoć.
    (WillyWonka, 3. april 2017 08:15)

    # Link komentara

  36. Vidi ovih zvezdaša. Oni već pričaju o nekom kantanju cedevite, a još nisu ni ušli u finale. Sutra svim srcem za budućnost!
    (Mile, 3. april 2017 08:03)

    # Link komentara

  37. Hrvati vracaju sve sa kamatom
    (Herzeg Travunija, 3. april 2017 08:00)

    # Link komentara

  38. Voleo bih da Cedevita ovo osvoji...naravno i ovo finale igraju vestacke tvorevine...pa biram ovu prirodniju varijantu
     (nikola, 3. april 2017 07:37)

    # Link komentara

  39. Kad Grobari pitaju kako neko može da glasa za Cedevitu?Ej!Pa vi glasate za Turke čitavu Euroligu,tako da želim vam katanac!
     (s, 3. april 2017 07:35)

    # Link komentara

  40. Partizan veliki košarkaški klub prvak Europe toliko velikih igrača i onda onako sramno ponašanje i traženje kavge sa igračima cedevite na koje je nasjeo Tomas a nije trebao.
     (TEDZG, 3. april 2017 07:31)

    # Link komentara

  41. Ta hajte...partizan i kosarka ko crnac i superveleslalom...
     (Dejan CZ, 3. april 2017 07:15)

    # Link komentara


  42. да. управу си. мислим да је то та разлика између обичних људи који плаћају своје карте (навијачи цедевите) и организованих навијачких група, које неко финансира са стране, а чине их деликвенти (звезда, партизан, задар, цибона...)
     (загор, 3. april 2017 07:13)

    # Link komentara

  43. Ovaj Koprivica bi polomio Lego kocku
    (incredibile, 3. april 2017 07:13)

    # Link komentara

  44. Isplaka se ja pošteno....nema evrolige za nas,nema... smrc
     (Grobar, 3. april 2017 07:00)

    # Link komentara

  45. Sad da se navija za budućnost i darusafaku to je vaša realnost bice bolje sledeće godine ili možda ipak ne
     (Kinglebron, 3. april 2017 03:37)

    # Link komentara

  46. Nema veze,s obziromda su nam trovali igrace i ovo je visok domet.
    (Patrick, 02. april 2017 21:41)

    S obzirom ko ste, ni ovo niste zasluzili.
     (Sad se zove lane, 3. april 2017 03:33)

    # Link komentara

  47. Nek se raduju panteri malo!!Videcemo koliko ce se radovati u utorak kad ih Buducnost isprasi!!
    (Grobar, 02. april 2017 20:39)

    Malo? Mi se ove sezone radovali u EL koliko vi niste za pet godina.
     (Sad se zove lane, 3. april 2017 03:32)

    # Link komentara

  48. Ja bogami verujem,ja sam siguran da ce vas Gordi i Sehovici zatrpati i zapusiti vam usta.Idemo Podgoriccaa!!!
    (Patrick, 02. april 2017 21:48)

    Ti mene toliko nasmejes...
     (Sad se zove lane, 3. april 2017 03:30)

    # Link komentara

  49. sad kompletan remont.....najuriti sve....i lagano...pot da ostane, ostali cao....
    (borivoje surdilovic, 3. april 2017 03:22)

    # Link komentara

  50. Laku noć i doviđenja.
    (Mirko, 3. april 2017 03:02)

    # Link komentara

  51. Ako kad ne glasate
    (delija hahhaha, 3. april 2017 02:37)

    # Link komentara

  52. Идем да попијем једану хладну цедевиту па на спавање..
     (joooj, 3. april 2017 02:28)

    # Link komentara

  53. Партизан је изгубио и опет ће!
     (Педро, 3. april 2017 02:05)

    # Link komentara

  54. Видећете следеће сезоне.. :)))
     (Педро, 3. april 2017 01:58)

    # Link komentara

  55. Ne volim da komentarisem odluke trenera(jer se ne razumem u kosarku,bavim se profesionalno drugim sportom),ali cu ovaj put napraviti izuzetak.Kako je moguce da Dzile drzi u igri Koprivicu koji pravi dva faula u napadu u bloku,pa uzima par vaznih suteva kad se mec lomio,da bi vrhunac bili koraci pri zakucavanju,a on sam kao duh..Nazalost ako Hecer nesto ne izmisli,Partizan u napadu nema sta da trazi..takav je bar moj utisak..
     (saks, 3. april 2017 01:44)

    # Link komentara

  56. Polako, prosle godine niste bili ni medju prve 4 ekipe. Mada ako Pekovic nastavi da se zahvaljuje premijeru, sada vec predsedniku... nebo je vasa granica. Ali od sledece sezone. Sve mogu da vas razumem, navijali ste na sve Zvezdine protivnike, u Abi vam nismo dali razlog za slavlje, predvidjali ste nam 1/29 u EL, pa ni tu niste imali mnogo razloga za srecu. Ali nikad necu razumeti da ste navijali na Galatasaraj, klub ciji su navijaci ubili srpskog mladica, hvalili se sa tim, a njihov trener izjavio da je on srpski terorista...
     (Cika Slave, 3. april 2017 01:29)

    # Link komentara

  57. Arapovic zavrsio sezonu a Boutrajt 2 nedelje van terena.Pa hvala vam grobari,ali mi bi ih tukli u svakom slucaju.
    (Guduric sa 9 metara, 02. april 2017 22:00)

    Najpre "potucite" Buducnost i Daru.Nemojte preko reda.
     (Patrick, 3. april 2017 01:16)

    # Link komentara

  58. Kako cu da koristim copy-paste u utorak i petak,krcunovci nisu ni svesni.Bice ukupno bar 400 komentara na vest o njihovoj utakmici.
     (Patrick, 3. april 2017 01:15)

    # Link komentara

  59. Postoje doktori koji to lece
    (Mijat Splitski bili, 02. april 2017 22:41)

    Pa onda im se obrati,nije sramota potraziti pomoc.Ne ustrucavaj se.
     (Patrick, 3. april 2017 01:14)

    # Link komentara

  60. (Istina, 02. april 2017 23:13)

    Ti pricas o licemerstvu?Ti koji si navijao u LS za Sarlrou,Ludvig,Paok,Aek...Panteru nemoj da nam prodajes te kvazi price.U petak svim srcem uz Daru ali pre toga podrska Podgoricanima!!
     (Patrick, 3. april 2017 01:11)

    # Link komentara

  61. 70% komentara iz zeleznika. Onda oni da pricaju o kompleksima...
     (Karahart, 3. april 2017 01:06)

    # Link komentara

  62. Ubise ne izbori u pojam...nemam snage ni da cackam grobare :(
     (Pera Magic Mitic, 3. april 2017 01:03)

    # Link komentara

  63. (Petronije, 2. april 2017 23:20)
    svaka cast za komentar.pa ovo ni ja nisam znao.grobari su uzeli titulu 1992 u konkurenciji mađara,holanđana,belgijanaca,arisa,estudijantesa I huventuda I kindera iz bolonje kome su jedini stranci bili zdovc I neki kanađanin.nisu igrali ni protiv barse I reala,olia I paoa.cska ni žalgirisa,ni protiv cibone ili jugoplastike.nije bilo prebogatih turaka koji sponzorišu ligu.šta su oni uopšte osvojili? lažni šampioni.
    (slobinator, 3. april 2017 01:02)

    # Link komentara

  64. "Zelim vam puno uspeha u LS i u narednim godinama."

    Djordi Bartomeu
     (qqq, 3. april 2017 00:59)

    # Link komentara

  65. @D

    Pa kad Cedevita nema navijace, dolaze ljubitelji kosarke i porodicni ljudi.
     (Ljubisa livac, 3. april 2017 00:58)

    # Link komentara

  66. I opet TRAS O PATOS!
     (Sad se zove lane, 3. april 2017 00:56)

    # Link komentara

  67. Eto panteri. Uzivajte. Pobedio je ponovo veliki vodja. Garantovano ce zivot biti jos bolji.
     (ej bre, 3. april 2017 00:55)

    # Link komentara

  68. ovaj komentar je pobjedio...svaka ti cast,brate...samo ovi klinci to nekontaju i nikad i nece.iako sam na Severu bio od '92,uvjek ali bas uvjek sam podrzavao Partizan kad je igrao u evropi,a pogotovo protiv hrv klubova.to mi je izgledalo tako prirodno.uzivao uz Djordjevicevu trojku,Kecmanovu trojku,Cirkovicev penal,razbijanje
    (Rep.Srpska, 2. april 2017 21:42)

    Ja sam prvi put na Marakani bio 1976. god. Uvek sam navijao za Zvezdu, ali nisam Delija. Vec obican Zvezdas ili po staroslovenskom Ciganin. Nikoga nikada nisam mrzeo, ali osim Zvezde ni ne navijam ni za koga drugog, u bilo kom kontekstu. Ta kvazi bratstva sa Olimpijakosom (koji nam je najverovatnije obezbedio ispadanje iz F8) ili Spartakom iz Moskve su budalastine izmisljene tada kada si ti poceo da gledas Zvezdu 1992. godine. Grobare takodje ne mrzim, realno bas me briga za njih kao navijace, ali uvek navijam protiv njih. Skroz nebitno da li igaju protiv "bratskog" Olimpijakosa ili mrske Cedevite.
    A svima kojima je do srbovanja, savetujem da lepo odu na guslarsko vece, u dresovima svojih klubova i zapiju se posle zagrljeni. Samo to sa Zvezdom ni sportom veze nema. I dok se tako razmislja (navijam za Zvezdu ali se radujem uspehu Partizana?!?!), Zvezda ce biti mali lokalni klub koji ce igrati pretkvalifikacije kvalifikacija. A mi smo pravljeni da budemo globalni.

    Cestitke Cedeviti za zasluzenu pobedu. Trebali su da ih dobiju i u Beogradu, ali se Grobari izvukose za pola kosa.
    (Samo Jako, 3. april 2017 00:46)

    # Link komentara

  69. Razbice ih Budućnost u finalu...hehehe
     (okidač, 3. april 2017 00:34)

    # Link komentara

  70. (загор, 02. april 2017 22:07),očigledno iskomplesirano dete misli da su partizanovi igrači bili nekorektni, ko da nije gledao kraj utakmice
     (ja, 3. april 2017 00:31)

    # Link komentara

  71. @istina
    Boli , a uopšte niste ni igrali sa nama.
    Ne brini, tu je KLS, vidimo se .
     (Fenerluku stati na put, 3. april 2017 00:29)

    # Link komentara

  72. (Petronije, 02. april 2017)

    Hoces da kazes da ni Real nema 10 titula u EL nego samo jednu? Ostale su FIBA kup sampiona zar ne?..Format takmicenja se menja kao i sam njegov naziv ali naziv pobednika je uvek isti a on glasi "Sampion Evrope". To je Partizan bio bez obzira na format i ime takmicenja..isto kao i vi u fudbalu..Crvena Zvezda je bila "Sampion Evrope" i to niko ne moze da ospori..kao sto ce ime KK Partizan uvek stajati uz Makabi..CSKA..Real..Barselonu..PAO..Olimpijakos itd..tako ce i ime C.Zvezde vecno stajati uz Bajern..Olimpik..Real..Mancester..Celsi..Barselonu itd...
     (Petar, 3. april 2017 00:28)

    # Link komentara

  73. Hahahaha tacno se vidi da je Dzile ucenik Duloa,trazi tajm aut na dve sekunde do kraja na -10.Crta akciju za 11 poena.To su magovi
    (Delija Momak, 02. april 2017 20:42)

    Da to jeste smešno. A možda ih zove da kaže smirite se i sportski pozdravite.

    S druge strane veliki mag Radonjić protiv Barse izvede Kuzmića i prilagodi se ekipi koja je hendikepirana nemanjem centra.

    Na hulite ljudi izgubićete od Budućnosti. Ne hulite i ne navlačite lošu karmu.
     (neutralan nenavijac, 3. april 2017 00:15)

    # Link komentara

  74. matori ili istino?
     (muamua, 3. april 2017 00:15)

    # Link komentara

  75. Na Partizanove vijesti najvise zvezdasa i obrnuto. Mi ne navijamo za svoje nego mrzimo tudje.
     (kaokakao, 3. april 2017 00:05)

    # Link komentara

  76. Navijao sam za Cedevitu, ne zato što su jaki, već što mrzim partizan i sve u vezi s'njim, nebitno je protiv koga igra, to je od rođenja tako i doviđenja...
     (Delije Čikago, 3. april 2017 00:04)

    # Link komentara

  77. Kazu neki, kako mozete da navijate za hrvate protiv srpskog kluba? Slazem se u normalnim okolnostima se ne bi postavljalo pitanje, ali u ovom slucaju ne osecam da treba da podrzim Partizan pogotovo u kosarci. Toliko zla pakosti, zavisti, mrznje iz tog kluba od tih navijaca da ne znam koju rec vise da pronadjem. Vujosevic je cak jednom otvoreno pozvao na krvoprolice ispred stadiona partizana, ima snimak. Neki kazu to je samo sport, ali i sami ste svesni koliko je tu svega i svacega sto nema dodirnih tacaka sa sportom, za sta je zasluzno iskljucivo sportsko drustvo partizan.
    (Ivan, 02. april 2017 23:41)

    Apsolutno! Samo sto mnogi zvezdasi nisu svesni ...
     (Nikola, 3. april 2017 00:04)

    # Link komentara

  78. @Vidoje kad ste poslednji put osvojili evroligu?
    (Sta uradi Hecere Vilijame!?, 2. april 2017 22:06) # Link komentara

    Čoveče, a kad ste vi osvojili Evroligu? Bez ikakve želje da nipodaštavam vaš uspeh (kao što vi radite sa našom titulom u fudbalu), vi ste osvojili FIBA Kup Šampiona [link], a ne Evroligu, u kom ste igrali protiv Solnoka, Komodora iz Holandije i VATKA iz Antverpena.

    I protiv Huventuda, protiv Milanskog Filipsa danasnjeg Armanija. Na primer...
    (miki, 3. april 2017 00:02)

    # Link komentara

  79. Znam samo da bi taj Partizan dobio ovu Zvezdu sa dvadesetak razlike,posto je onu ugasenu ugazio sa 40 razlike.
    (istina, 02. april 2017 23:41)

    Šteta samo što ćeš morati da nastaviš da sanjaš šta bi bilo i da se prisećaš davne (h)istorije jer vam je realnost ovakva kakva je - sumorna i nikakva sa morem mediokriteta bez trunke kvaliteta, dovoljna samo za jedva prolaz u polufinale ABA i kroz grupe nikad jače lige šampinjona. I takva će da bude još duuuugo vremena a ti ćeš da se prisećaš, nadaš i plačeš...
     (Wllaxy, 2. april 2017 23:58)

    # Link komentara

  80. Moj utisak je publika Cedevite. Ljudi - gospoda. Posle siruacije pre dve godine, kada su samoinicijativno odrzali minut cutanja za ubijenog navijaca Zvezde, danas su me opet iznenadili. Nakon frke na parketu pred kraj, niko ne zvizdi, ne pljuje Srbe, vec svi glasno navijaju "Cedevita". Za mene je to utisak godine, a ne meca. Zamislite kakve salve uvreda bi dobili od Zvezdinih navijaca, Partizanovih, da je obrnuta situacija. Ista situacija je i sa Cibonom, Zadrom kad je mrznja u pitanju. Cedevito, svaka cast!!!
    (D, 2. april 2017 23:54)

    # Link komentara

  81. Kazu neki, kako mozete da navijate za hrvate protiv srpskog kluba? Slazem se u normalnim okolnostima se ne bi postavljalo pitanje, ali u ovom slucaju ne osecam da treba da podrzim Partizan pogotovo u kosarci. Toliko zla pakosti, zavisti, mrznje iz tog kluba od tih navijaca da ne znam koju rec vise da pronadjem. Vujosevic je cak jednom otvoreno pozvao na krvoprolice ispred stadiona partizana, ima snimak. Neki kazu to je samo sport, ali i sami ste svesni koliko je tu svega i svacega sto nema dodirnih tacaka sa sportom, za sta je zasluzno iskljucivo sportsko drustvo partizan.
    (Ivan, 2. april 2017 23:41)

    # Link komentara

  82. @Guduric sa 10 metara iz koraka.Znam samo da bi taj Partizan dobio ovu Zvezdu sa dvadesetak razlike,posto je onu ugasenu ugazio sa 40 razlike.
    (istina, 2. april 2017 23:41)

    # Link komentara

  83. A sada laku noc hahahahahahaha
     (Mijat Splitski bili, 2. april 2017 23:35)

    # Link komentara

  84. Sramota... Dzikicu...kaputic na ledja i ajd polako..jesmo slabijim.ali odigrati bez krvi..
     (deki, 2. april 2017 23:33)

    # Link komentara

  85. Bravo panteri,samo polako ima i drugo poluvreme!oni nisu nista,ide ih sut,mi smo katadtrofa,nema predaje ajde breee 
    (Muftija delija, 2. april 2017 19:59) 

    Jel ima i trece poluvreme ?
    (Guduric sa 9 metara, 02. april 2017 21:23)

    Nego sta. I Lovernj stize na cetvrta...
     (NoName, 2. april 2017 23:32)

    # Link komentara

  86. Lazicu, Simonovicu, Guduricu... navijacu za vas kao kada navijam za Partizan, samo ih oducite od kosarke! Mora da se zna ko su Srbi u kosarci!
     (Mazzare, 2. april 2017 23:27)

    # Link komentara

  87. @Matori
    Udji na komentare posle pobede Darusafake protiv Bamberga,pa reci.
     (Dag Kristi, 2. april 2017 23:20)

    # Link komentara

  88. @Vidoje kad ste poslednji put osvojili evroligu?
    (Sta uradi Hecere Vilijame!?, 2. april 2017 22:06) # Link komentara

    Čoveče, a kad ste vi osvojili Evroligu? Bez ikakve želje da nipodaštavam vaš uspeh (kao što vi radite sa našom titulom u fudbalu), vi ste osvojili FIBA Kup Šampiona [link], a ne Evroligu, u kom ste igrali protiv Solnoka, Komodora iz Holandije i VATKA iz Antverpena.
    (Petronije, 2. april 2017 23:20)

    # Link komentara

  89. Ovaj Tomas je bednik. Kapiram da ga još boli Kecmanova trojka i šta god još od srpskih košarkaša... Nadam se da će ih Zvezda ukantati.
    (blok, 2. april 2017 23:19)

    # Link komentara

  90. Ni rijeci u tekstu o Bircevicu kojeg su i komenattori na Areni okarakterisali kao "seljacinu koja ne zna da podnese poraz". Provociranje domacih kosarkasa od strane gostiju je bilo odvratno. A u tekstu onda citamo kako je Tomas izgubio zivce. tendenciozno i pristrasno od srpskih medija.
    Pozz iz CG
    (Laki, 2. april 2017 23:16)

    # Link komentara

  91. Partizan je ove sezone najobičnija prevara.Svaki malo bolji trener odlučio bi se pre za FMP koji je skup mladih igrača iz Srbije, uz po jednog, sa dva kontinenta.Kada se analizira kako je došao do CEDEVITE, dolazi se do poražavajućeg saznanja.Pobede kao u fudbalu, puštanje,sudije i pritisak navijača na domaćem terenu.Prljava igra, da se pobijemo,da poginemo, makar metaforično,često je bilo jedino što su radili.Jedan gospodin grobar napisa isto što i ja pre desetak dana.Partizan nema Quick trenera,nema igrače ni organizaciju,a čovek već 30 godina gledam utakmice Partizana uživo.Ja duže gledam Partizan i Zvezdu (od CVELETA, MOKE,KAPONJE I VELIKOG DUCIJA DO PRAJE,KIĆE,SALETA,GRBE.....) i tvrdim da je i tim koji je ispadao iz prve lige bio bolji id ovog jer je imao jaču konkurenciju.Radnički,OKK Beograd,Zvezda,Zadar,Split, Lokomotiva,Olimpija, su bili timovi koji su izazvali respekt u Evropi.To se pomalo zaboravlja kao da su svi budući prvaci pali s'neba.Moj savet je da treba postepeno raditi baš kako Zvezda radi uz bazu mladih igrača i za godinu dve doći do stabilnog tima.Tako je u Partizanu radio pokojni Ranko Žeravica koji je udario čiste temelje za uspehe koji su sledili. Pozdrav za sve prave navijače.
     (miško, 2. april 2017 23:15)

    # Link komentara

  92. Ne znam za vas ali mene kao velikom navijacu Zvezde se gadi kako neki "zvezdasi" navijaju za Partizan protiv Cedevite kao oni su patriote dal su svi zaboravili radost Grobara posle onog zvezdinog poraza u Areni od Cibone dal ste zaboravili onakvu pakost ili posle svake zvezdinog poraza? Gde su ti "navijaci" da ostave komentar na vesti zvezde ,gde su su tu da odgovore takvim pakosnim grobarima? Nema ih...Licemeri
     (Istina, 2. april 2017 23:13)

    # Link komentara

  93. Pored toga sto 40 godina prstim kosarku imam jos da dodam da je ovo bila sjajna sezona partizana.Ovu sezonu smo rizikovali sa domacim mladim igracima i napravili smo sjajne rezultate.Trece mesto u ABA ligi i 21 mesto u veoma jakoj(nikad jacoj) Ligi Sampiona.Sjajan uspeh domacih mladih igraca koji su nosili igru partizana ove sezone.I jos nesto da vam kazem...Ja 40 godina pratim košarku.A mozda i 41,nisam bas siguran.
    (Prosečni grobar (40 godina), 2. april 2017 20:05)
    O kakvom uspehu ti ovde pričaš?!
    Tebi je uspeh što ste jedva došli i do ovog polu finala?!
    Ono u evropi ti kažeš 21 mesto, kao super?!
    Ništa, OK.Da Bog da, da vi svake godine budete ovako srećni kao večeras i sutra i prekosutra itd...
    (BBRS, 2. april 2017 21:49) # Link komentara
    Ok,BBRS hajde ponovo procitaj tekst tvog kolege Delije,potpisanog kao Prosecan grobar.I malo dete kapira da se zezao na racun mladih igraca u Par(kojih?!),na racun uspeha u NIKAD JACOJ Ligi Sampiona(21 meso!).Osim ako se i ti ne zezas,a ja ne kapiram salu,jer ono sto je tzv Prosecni grobar napisao ,nikad ne bi napisao pravi Grobar.Ali zato,zahvaljujuci tebi, kapiram zasto su rezultati izbora takvi kakvi jesu.Mislim,ipak ima vise navijaca CZ:)
    (analiza, 2. april 2017 23:13)

    # Link komentara

  94. Ne znam za vas ali mene kao velikom navijacu Zvezde se gadi kako neki "zvezdasi" navijaju za Partizan protiv Cedevite kao oni su patriote dal su svi zaboravili radost Grobara posle onog zvezdinog poraza u Areni od Cibone dal ste zaboravili onakvu pakost ili posle svake zvezdinog poraza? Gde su ti "navijaci" da ostave komentar na vesti zvezde ali uvek su tu da odgovore takvim grobarima? Nema ih...Licemeri
     (Matori, 2. april 2017 23:06)

    # Link komentara

  95. Dzikic direktan krivac...Zbog Robinsona ako nista drugo
     (Idemo, 2. april 2017 22:55)

    # Link komentara

  96. Sudija je trebao da bude gepekovan jedino tako moze do finala
     (Patrick, 2. april 2017 22:54)

    # Link komentara

  97. Buahahhahaahaahahahahaha
     (Dag Kristi, 2. april 2017 22:54)

    # Link komentara

  98. @Zvezdo, daj kave ovim ustasama u finalu...Kakav bexobrazluk..
    (lalada, 02. april 2017 20:42)

    Ko god ode u finale nema sanse protiv gana
    (velicanstveni, 02. april 2017 20:24)

    Komsije, lose, bas lose. Kako i zasto, u to se ne mesam.

    Nadam se da cemo mi uci u finale, ako nista drugo, onda da Laza, Djenka i kompanija propuste Tomasa kroz prste i laktove. Lukovic je trebao da mu zabije loptu u....
    (Kum, 02. april 2017 20:54)

    E ljudi ove komentare i slicne obozavam da citam. Kada se, bar na kratko, makar zbog jednog ispada nekog igraca, bar po komentarima, podrzavamo. Kad vidim da neko kaze "Ganci razbijte Cedevitu za nas" meni je srce puno... Samo zelim zdravo rivalstvo, i naravno da pocistimo sokice u sve tri sa po 20 razlike...
     (Jeri smo tako u mo gucnosti, 2. april 2017 22:54)

    # Link komentara

  99. Šteta. Srpski derbi u finalu bi bio najbolja podtvrda dominacije Srpske košarke.
    (Zvezdaš, 2. april 2017 22:53)

    # Link komentara

  100. Znam da je u pitanju sprdnja i cinizam sa tvoje strane ali u stvari ova sezona je zalosna i porazavajuca za Partizan. Cinjenica da su imali najvise stranaca u ABA ligi ( 5 kom, Hecer,Gordon,Robinson, Vrabac i Karahodzic). Od toga cetvorica od pocetka sezone dok je na primer Zvrzda krenula sa Dzenkinsom i Bjelicom ako racunamo i njega koji je ponikao u Zvezdi i ma nase drzavljanstvo. S tolikim strancima neuspeh je biti treci u ABA ligi i biti finalista kupa Srbije a verovatno i biti drugi ili treci u KSL. Pa bolje da su stvarno razvijali mlade igrace i zauzeli 10-tu poziciju, tada bi ta deseta pozicija bila uspeh ovako dzaba vam novci moji sinovci i pomoc Vucica. Pa zamislite sta bi Zvezda uradila da je imala pare za 4 stranca na pocetku sezone. Ali bolje je je ovako 16 pobeda u Evroligu = 640000 EUR plus sponzori i tv prava rekao bih da je sezona vise nego uspesna i isplacena. BTW Zvezda ove sezone imala 6 gostujucih pobeda. A koliko je Partizan dobio utakmica van Beograda u 10 godina Evrolige ? Kada vide tablu BG gace padaju same a to se videlo i veceras , Cedevita bi dobila i da su igrali Franjo Arapovic i Veljko Mrsic koji su za nijansu stariji od Partizanovih mladih igraca Hecera i Gordona.
    (Tintilic, 2. april 2017 22:28)

    Ma sta ti znas...mi grobari pratimo kosarku 40 godine,niko drugi ne prati kosarku.Svi kosarku prate od juce,a mi grobari evo vec 40 godina.Ja imam 38 godina,al 40 godina vec pratim kosarku.Kako ? eto tako... ahhaha :D
    (Prosecan grobar(40 godina), 2. april 2017 22:49)

    # Link komentara

  101. Sto volim ove zvezdase sto vole partizan a kada zvezda izgubi nema ih nigde vec samo vidis grobarske komentare i pakost....I nigde tih zvezdasa da odgovore tim grobarima Lazni Zvezdasi lazne patriote
     (Istina, 2. april 2017 22:47)

    # Link komentara

  102. Ne znam šta da vam kažem, braćo sa druge strane brda tj. sa druge strane zida na Kališu. Realno, Cedevita ima bolje igrače, ali i takvi su bili spremni da izgube danas, nudili su se na kraju. Finale niste očekivali, a opet mogli ste. Šta je bilo, bilo, vidimo se sledeće godine.

    Što se nas tiče, da dobijemo u utorak, a u petak šta bude...
     (Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 2. april 2017 22:45)

    # Link komentara

  103. dalje pokusavam da shvatim Dziletovu logiku vodjenja tima 
    Partizanu ne treba prosek 
    Dzile odlazi
    (Dr.mabuzo, 02. april 2017 21:13)

    Prosek će za KKP uskoro biti nedostižan san...
     (Crvena Zvezda 1913, 2. april 2017 22:43)

    # Link komentara

  104. Ne znam....,ne volim ih ali mi nekako žao....čime je Luković zaslužio ono poniženje,dečko nije bezobrazan,igra srcem,trudi se....to se u sportu ceni.Bezobrazluk Tomasa je dosad neviđen,zato Zvezda treba da slomi i Budućnost i Cedevitu i to u Zagrebu,da Laza baci zadnju loptu Tomasu...
     (Crvena Zvezda 1913, 2. april 2017 22:41)

    # Link komentara

  105. Hahahaha Patrice pa ti si dete kralj . Samo se pitam da li ozbiljno mislis sto govoris . Postoje doktori koji to lece
     (Mijat Splitski bili, 2. april 2017 22:41)

    # Link komentara

  106. Mislis kao 5 februara?Ne zele da se brukaju protiv Zvezde? Uuu izvini silo vi ste posle Barse,i Olimpijakosa najjaci u Evropi jer Printezis,Papapetru i Papanikolau znaju zasto hahaha.Ja nisa. verovao da Splicani navijaju za Zvezdu tj. Zvezdu Idea.
    (Patrick, 02. april 2017 21:43)

    Vidi, nismo najbolji u Evropi ali smo najmanje 9-i.....sto je za razliku od vas neka druga dimenzija...
     (Oslo, 2. april 2017 22:39)

    # Link komentara

  107. Sto volim ove zvezdase sto vole partizan a kada zvezda izgubi nema ih nigde vec samo vidis grobarske komentare i pakost....I nigde tih zvezdasa da odgovore tim grobarima Lazni Zvezdasi lazne patriote
     (Istina, 2. april 2017 22:39)

    # Link komentara

  108. izgubili ili dobili, mene je ona slika i video od juce protiv makabia ispunila srce. gazi cedevitu...
    (psiho, 02. april 2017 18:58)

    Pogledaj opet... Koja to godina bese?
     (Sad se zove lane, 2. april 2017 22:37)

    # Link komentara

  109. (Prosečni grobar (40 godina), 2. april 2017 20:05)

    Znam da je u pitanju sprdnja i cinizam sa tvoje strane ali u stvari ova sezona je zalosna i porazavajuca za Partizan. Cinjenica da su imali najvise stranaca u ABA ligi ( 5 kom, Hecer,Gordon,Robinson, Vrabac i Karahodzic). Od toga cetvorica od pocetka sezone dok je na primer Zvrzda krenula sa Dzenkinsom i Bjelicom ako racunamo i njega koji je ponikao u Zvezdi i ma nase drzavljanstvo. S tolikim strancima neuspeh je biti treci u ABA ligi i biti finalista kupa Srbije a verovatno i biti drugi ili treci u KSL. Pa bolje da su stvarno razvijali mlade igrace i zauzeli 10-tu poziciju, tada bi ta deseta pozicija bila uspeh ovako dzaba vam novci moji sinovci i pomoc Vucica. Pa zamislite sta bi Zvezda uradila da je imala pare za 4 stranca na pocetku sezone. Ali bolje je je ovako 16 pobeda u Evroligu = 640000 EUR plus sponzori i tv prava rekao bih da je sezona vise nego uspesna i isplacena. BTW Zvezda ove sezone imala 6 gostujucih pobeda. A koliko je Partizan dobio utakmica van Beograda u 10 godina Evrolige ? Kada vide tablu BG gace padaju same a to se videlo i veceras , Cedevita bi dobila i da su igrali Franjo Arapovic i Veljko Mrsic koji su za nijansu stariji od Partizanovih mladih igraca Hecera i Gordona.
    (Tintilic, 2. april 2017 22:28)

    # Link komentara

  110. Koliko sam navijao za Zvezdu cele sezone (Grobar sam) toliko ocekujem da Zvezda zbrise ove cobane u finalu, njihovo ponasanje je bedno, napred Zvezda.
    Nemojte ljudi da navijamo za neke klubove za koje ne treba, isti smo narod
    (Zdravce, 2. april 2017 20:47)
    ovaj komentar je pobjedio...svaka ti cast,brate...samo ovi klinci to nekontaju i nikad i nece.iako sam na Severu bio od '92,uvjek ali bas uvjek sam podrzavao Partizan kad je igrao u evropi,a pogotovo protiv hrv klubova.to mi je izgledalo tako prirodno.uzivao uz Djordjevicevu trojku,Kecmanovu trojku,Cirkovicev penal,razbijanje
    (Rep.Srpska, 2. april 2017 21:42)

    Pridruzujem se. Iako mi se nikako ne svidja to sto Vuciceva ekipa radi sa Partizanom navijam da Zvezda pobedi Cedevitu, a narocito Darufasuku. Uspesi srpske kosarke su ono sto ce se pamtiti, a politicari ce se smenjivati, jednog dana ce Partizan biti privilegovan a Zvezda nece... to je tako vec decenijama u nasem sportu.
    (svaka cast, 2. april 2017 22:22)

    # Link komentara

  111. Zvezdas sam ali nije nam u interesu prozivati nebitan klub, ipak mi ovo treba da osvojimo i da ne malerisemo. Zna da se vrati. Poz za sve Delije sirom sveta pa i kod nas.
     (mikica, 2. april 2017 22:22)

    # Link komentara

  112. Hahahaha tacno se vidi da je Dzile ucenik Duloa,trazi tajm aut na dve sekunde do kraja na -10.Crta akciju za 11 poena.To su magovi
    (Delija Momak, 02. april 2017 20:42)

    komentar dana
     (qqq, 2. april 2017 22:19)

    # Link komentara

  113. Ajde ne pricajte svasta.Partizanu i Dzikicu treba cestitati na ovoj sezoni.Borili su se koliko su mogli,cak i preko svojih mogucnosti i ovo je zaista uspeh.
    Jos jednom, cestitke komsijama.
    (zvezdas, 2. april 2017 22:19)

    # Link komentara

  114. да ли сте опет морали да испаднете неспортска стока и да правите тучу и сцену кад испадате?!
    е зато увек навијам против партизана. нећу такве утакмице са мржњом, сељачењем, спортском некултуром, насиљем...
    браво за цедевиту.
     (загор, 2. april 2017 22:07)

    # Link komentara

  115. Sada je jasno zasto su neki klubovi mali uprkos rezultatu i budzetu.Ne znaju ni da pobede a da ne pokusaju da ponize vece od sebe.Na nasu srecu najzad kraj sezone i mucenja sa ovim sastavom Partizana.Mutanti neka rese u finalu ciji je gazda veci Dzek na Balkanu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ranko, 2. april 2017 21:37)

    Pa Cedevita je veca od partizana.Partizan ne postoji vise u kosarci sto pre svatite to lakse ce vam biti.Mnogo ste prljavo radili u proslosti i sada vam se to sve vraca
    (Zvezda to je kosarka, 2. april 2017 22:07)

    # Link komentara

  116. @Vidoje kad ste poslednji put osvojili evroligu?
    (Sta uradi Hecere Vilijame!?, 2. april 2017 22:06)

    # Link komentara

  117. Vrabac pao, vrabac pao.
    (ilija djurin brat, 2. april 2017 22:06)

    # Link komentara

  118. Partizan mi lici da je tim sastavljao od stolara i vulkanizera. Neki igraci su balvani a neki izbuseni i doprajali.
     (Realan covek, 2. april 2017 22:03)

    # Link komentara

  119. Arapovic zavrsio sezonu a Boutrajt 2 nedelje van terena.Pa hvala vam grobari,ali mi bi ih tukli u svakom slucaju.
    (Guduric sa 9 metara, 2. april 2017 22:00)

    # Link komentara

  120. Hahahaha tacno se vidi da je Dzile ucenik Duloa,trazi tajm aut na dve sekunde do kraja na -10.Crta akciju za 11 poena.To su magovi
    (Delija Momak, 02. april 2017 20:42)

    Nisi pratio. Tomas je dobio tehnicku i pocelo je koskanje na terenu i Mrsic je trazio tajmaut da bi smirio situaciju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bob, 2. april 2017 21:33)

    I tek kako sam pratio situaciju i znam da je trener Cedevite trazio tajm aut nego zbijam sale sa nasim dobrim drugarima grobarima :)
    (Delija Momak, 2. april 2017 21:59)

    # Link komentara

  121. Uz normalno sudjenje bilo bi 20+ za Cedevitu.
    (Minije, 2. april 2017 21:56)

    # Link komentara

  122. Cedevita je jednostavno brutalna ekipa... Partizanov roster nije pun i nije mogao da parira moćnoj cedeviti... Mislim da je povreda pleja cedevite bio veliki hendikep za partizan jer je džile kao veliki stručnjak verovatno bazirao strategiju na odbrani njega, međutim kad je on izašao momci nisu znali koga da čuvaju... Novica se malo zbunio jer se igralo u zagrebu pa nije znao jel to domaći teren pa je onda malo igrao za njih malo za nas... Mislim on bi se busao u grudi ali nije bio siguran kad treba da se busa... Sve u svemu sjajan rezultat jednog mladog tima fabrike igrača, srpskih seltiksa, doći do trećeg mesta skoro bez stranaca u rosteru je veliki uspeh... Budžet je mali, ali želja velika
     (prosečni grobar, 2. april 2017 21:56)

    # Link komentara

  123. Hahahaha tacno se vidi da je Dzile ucenik Duloa,trazi tajm aut na dve sekunde do kraja na -10.Crta akciju za 11 poena.To su magovi
    (Delija Momak, 02. april 2017 20:42)

    Nisi pratio. Tomas je dobio tehnicku i pocelo je koskanje na terenu i Mrsic je trazio tajmaut da bi smirio situaciju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bob, 2. april 2017 21:33)

    I tek kako sam pratio situaciju i znam da je trener Cedevite trazio tajm aut nego zbijam sale sa nasim dobrim drugarima grobarima :)
    (Delija Momak, 2. april 2017 21:55)

    # Link komentara

  124. Da ste ih tukli kao Zvezdu mozda bi i dobili, ali vi ste sa bracom odigrali prijateljsku bez odbrana.
     (*, 2. april 2017 21:50)

    # Link komentara

  125. Pored toga sto 40 godina prstim kosarku imam jos da dodam da je ovo bila sjajna sezona partizana.Ovu sezonu smo rizikovali sa domacim mladim igracima i napravili smo sjajne rezultate.Trece mesto u ABA ligi i 21 mesto u veoma jakoj(nikad jacoj) Ligi Sampiona.Sjajan uspeh domacih mladih igraca koji su nosili igru partizana ove sezone.I jos nesto da vam kazem...Ja 40 godina pratim košarku.A mozda i 41,nisam bas siguran.
    (Prosečni grobar (40 godina), 2. april 2017 20:05)
    O kakvom uspehu ti ovde pričaš?!
    Tebi je uspeh što ste jedva došli i do ovog polu finala?!
    Ono u evropi ti kažeš 21 mesto, kao super?!
    Ništa, OK.Da Bog da, da vi svake godine budete ovako srećni kao večeras i sutra i prekosutra itd...
    (BBRS, 2. april 2017 21:49)

    # Link komentara

  126. Ono, kad pričaš nešto, a ni sam ne veruješ u to!
    (BBRS, 02. april 2017 21:10)

    Ja bogami verujem,ja sam siguran da ce vas Gordi i Sehovici zatrpati i zapusiti vam labrnje.Idemo Podgoriccaa!!!
     (Patrick, 2. april 2017 21:48)

    # Link komentara

  127. Šta kaže Todoric?
    Ko Vama ne da da igrate EL?
     (smogovac iz Humske, 2. april 2017 21:48)

    # Link komentara

  128. Partizan je izgubio ranije, kada nije obezbedio 2. mesto. Kao i Zvezda sto je ranije propustile neke ziceer utakmice.
    (dragan, 2. april 2017 21:45)

    # Link komentara

  129. Cedevita opravdala ulogu favorita.Bolji su od nas na svakoj poziciji.Dzikic je iz ovih igraca izvuko maksimum i treba mu pruziti podrsku.
     (Aleksandar, 2. april 2017 21:44)

    # Link komentara

  130. Partizan namerno izgubio . Ne zele da se brukaju protiv Zvezde
    (Mijat Splitski bili, 02. april 2017 21:24)

    Mislis kao 5 februara?Ne zele da se brukaju protiv Zvezde? Uuu izvini silo vi ste posle Barse,i Olimpijakosa najjaci u Evropi jer Printezis,Papapetru i Papanikolau znaju zasto hahaha.Ja nisa. verovao da Splicani navijaju za Zvezdu tj. Zvezdu Idea.
     (Patrick, 2. april 2017 21:43)

    # Link komentara

  131. Ekipa koja ima Majstorovića, Koprivicu i Veličkovića i nije ekipa.
    (raucher, 2. april 2017 21:43)

    # Link komentara

  132. Koliko sam navijao za Zvezdu cele sezone (Grobar sam) toliko ocekujem da Zvezda zbrise ove cobane u finalu, njihovo ponasanje je bedno, napred Zvezda.
    Nemojte ljudi da navijamo za neke klubove za koje ne treba, isti smo narod
    (Zdravce, 2. april 2017 20:47)
    ovaj komentar je pobjedio...svaka ti cast,brate...samo ovi klinci to nekontaju i nikad i nece.iako sam na Severu bio od '92,uvjek ali bas uvjek sam podrzavao Partizan kad je igrao u evropi,a pogotovo protiv hrv klubova.to mi je izgledalo tako prirodno.uzivao uz Djordjevicevu trojku,Kecmanovu trojku,Cirkovicev penal,razbijanje Maccabija,medjutim,desio se Vujosevic sa svojim ispadima paranoje,dosta toga pokvario u mojim osjecajima,ali ipak sam veceras navijao za Prtizan i uvek cu kad,naravno,ne igra protiv moje Zvezde.molim,objavite komentar,vrlo rijetko to radite iako stalno ostavljam iste.
    (Rep.Srpska, 2. april 2017 21:42)

    # Link komentara

  133. Nema veze,s obziromda su nam trovali igrace i ovo je visok domet.
     (Patrick, 2. april 2017 21:41)

    # Link komentara

  134. Barem Pekovic, Todoric i Grbovic mogu biti sretni jer je njihov sef pobedio. KASD Dule ponovo preuzme komandu pocistice te neznalice i neradnike.
    (Vlado, 2. april 2017 21:40)

    # Link komentara

  135. Gde su moji novci ?
     (Dulou, 2. april 2017 21:40)

    # Link komentara

  136. Sada je jasno zasto su neki klubovi mali uprkos rezultatu i budzetu.Ne znaju ni da pobede a da ne pokusaju da ponize vece od sebe.Na nasu srecu najzad kraj sezone i mucenja sa ovim sastavom Partizana.Mutanti neka rese u finalu ciji je gazda veci Dzek na Balkanu.
     (ranko, 2. april 2017 21:37)

    # Link komentara

  137. Za sve je kriva smrdljiva Olimpija...
    (Zli Zoran, 2. april 2017 21:36)

    # Link komentara

  138. Džaba ste se trošili da putuje u Zg. Mogli ste još u Beogradu da se spremite na odmor.
     (TV, 2. april 2017 21:34)

    # Link komentara

  139. Hahahaha tacno se vidi da je Dzile ucenik Duloa,trazi tajm aut na dve sekunde do kraja na -10.Crta akciju za 11 poena.To su magovi
    (Delija Momak, 02. april 2017 20:42)

    Nisi pratio. Tomas je dobio tehnicku i pocelo je koskanje na terenu i Mrsic je trazio tajmaut da bi smirio situaciju.
     (Bob, 2. april 2017 21:33)

    # Link komentara

  140. Realno su ubedljivo najlosija ekipa od ove cetvorke!Uspeh je i sto su igrali polufinale, finale ne zasluzuju!
     (Speedy, 2. april 2017 21:32)

    # Link komentara

  141. Da je bio Dule Vujošević Partizan bi ovo lako pobedio. Igrački kvalitet je svakako dovoljan za maga, ne bi bilo ovako opušteno: sudije, igrači svi bi bili pod Duletovom komandom.
    (Milanče, 2. april 2017 21:02)
    Taj vam je i zapržio čorbu...ovi su barem pokušavali nešto, makar na silu i foru.Pokušavali ste i vi forum grobari da napravite atmosferu propasti Zvezde i procvata Partizana,vi ste svesno tipkanjem, obrtali situaciju u svoju korist.Ali za trofeje se ne bori tastaturom, nego suvim kvalitetom na terenu, koji vi očigledno nemate.
    (Gonzales, 2. april 2017 21:32)

    # Link komentara

  142. Očajni Džikić, izgubljen i u taktici i u sastavu ekipe. Cedevita se sve vreme nudila, ali sa druge strane nije imala ni prosečnu ekipu. Od svih igrača Partizana jedino Hečer, Marinković i bolji nego večeras Veličković bi mogli da budu rezerve u nekoj drugoj ekipi crno-belih. Svi ostali su za nižerazrednu košarku. Večeras najgori Ratkovica koji igra bez mozga i Koprivica koji je promašio sport. Naravno, mesto u ekipi Partizana ima i Pot, ali zašto večeras nije igrao zna samo Džikić...
    (Rade, 2. april 2017 21:31)

    # Link komentara

  143. Opet pobegose sa crte...pa dokle vise to bezanje ?
    (Dr Nebojsa Covic, 2. april 2017 21:31)

    # Link komentara

  144. Nisam gledao meč!!! Ali jedna stvar siguran da Partzian nije razmišljao kad je trebalo dok je dominirao u košarci počevši od uprave do odabira trenera i igrača. A za ovog što priča da će zvezda dominirati sledećih 10 godina i uživaj u košarci gledajući njih..Polako nije to baš tako lako kao što vi mislite na rečima da je.
    (neutralan navijač, 2. april 2017 21:30)

    # Link komentara

  145. Sad krecu klinacka prepucavanja iskompleksirenih grobara i delija koji vise mrze tudji nego sto vole svoj klub ! Na svu srecu nisam jedan od njih, pozdrav za prave navijace jednih i drugih... a sto se tice utakmice sad se vidi tek koliko je znacila prednost domaceg terena koju je Partizan izgubio porazom od Olimpije u gostima!
     (djraki, 2. april 2017 21:30)

    # Link komentara

  146. Limitirana ekipa došla je do kraja. Postigla je više od svog realnog maksimuma. Domaća liga će biti mučenje u kome se već zna pobednik a nema nikakvu takmičarsku težinu osim da se stavi recka koliko trofeja je ko uzeo
     (Zoran, 2. april 2017 21:28)

    # Link komentara

  147. Meni je malo zao Lukovica kako ga je Tomas ponizio....prvo ga ponizio a potom ga i pljunuo....Ovo je motiv vise za nas...Ugazicemo Cedevitu kao i prosle sezone.A mi kad ih ugazimo,raspadne im se 90% ekipe,ostane samo Miro Bilan od njih,veciti talenat inace.
    (Delija Momak, 2. april 2017 21:26)

    # Link komentara

  148. realno.
     (Andrija, 2. april 2017 21:25)

    # Link komentara

  149. Partizan namerno izgubio . Ne zele da se brukaju protiv Zvezde
     (Mijat Splitski bili, 2. april 2017 21:24)

    # Link komentara

  150. Zvezdo, daj kave ovim ustasama u finalu...Kakav bexobrazluk..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lalada, 2. april 2017 20:42)

    Па пише да сте изгубили??? Ако не играте у финалу, како Звезда да вам да кафу?
    (Kafa, 2. april 2017 21:24)

    # Link komentara

  151. Bravo panteri,samo polako ima i drugo poluvreme!oni nisu nista,ide ih sut,mi smo katadtrofa,nema predaje ajde breee
    (Muftija delija, 2. april 2017 19:59)

    Jel ima i trece poluvreme ?
    (Guduric sa 9 metara, 2. april 2017 21:23)

    # Link komentara

  152. Covece sve im se otvorilo (Boutrajt ispade odmah) i Cede i nije nista specijalno odigrala ali ovo je jako lose pripremljena utakmica Partizana. Pre mlako su ovo odigrali a moglo se dobiti. I Zvezda mora biti jako oprezna sa Buducnosti jer im je gazda kluba Bokan obecao neverovatne bonuse za pobedu.
    (Aco, 2. april 2017 21:22)

    # Link komentara

  153. Ovo je stvarno bilo lose, ima Partizan igraca da odigra bolje i bilo je utakmica gde su dobro igrali, mislim da u ovakvim utakmicama neki igraci ne trebaju da imaju minute tipa Ratkovica, Koprivica ili Majstorovic ... vise su stete doneli nego sto su pomogli, ako i moraju da igraju to mora biti minimalno i sa preciznim zadatkom a ne da pokazuju svoj raskosni NEtalenat ...
    Moralo je ovo dosta bolje i agresivnije ...
    (Slobodan, 2. april 2017 21:21)

    # Link komentara

  154. E moj Dzile ti umesto da das Potu Ratkovicinu minutazu ti ga cak nisi ni poveo totalni promasaj.Ako je tebi bolji Ratkovica od njega onda svaka ti cast!!!
    (Branko, 2. april 2017 21:21)

    # Link komentara

  155. Pa gde je ta čuvena partizanova škola, šta će Grba da kaže za Vrabca, mala bara a puno vrabaca...
     (Delije Čikago, 2. april 2017 21:18)

    # Link komentara

  156. Koliko mladih igraca je Dzikic ove sezone poceo da stvara, koji treba da ostanu u klubu i da sledece sezone cine okosnicu tima?
    (Zvezdas, 2. april 2017 21:16)

    # Link komentara

  157. Koliko mladih igraca je Dzikic ove sezone poceo da stvara, koji treba da ostanu u klubu i da sledece sezone cine okosnicu tima?
    (Zvezdas, 2. april 2017 21:16)

    # Link komentara

  158. Jel igrao crno beli Dzordan?
    Tegi, a?
    (ja pit`o, 2. april 2017 21:14)

    # Link komentara

  159. I dalje pokusavam da shvatim Dziletovu logiku vodjenja tima
    Partizanu ne treba prosek
    Dzile odlazi
    (Dr.mabuzo, 2. april 2017 21:13)

    # Link komentara

  160. Bice bolje sledece sezone...
     (Dr.Nevolja, 2. april 2017 21:13)

    # Link komentara

  161. opet se grobari izvukose da ih ne razbijamo..
     (sumadinac, 2. april 2017 21:13)

    # Link komentara

  162. Grobari, kad ste poslednji put nešto (bilo šta) osvojili?
    (Vidoje, 2. april 2017 21:11)

    # Link komentara

  163. ali Cedevita bez igraca koji ima 25+ poena po utakmici.... sramota Dzikicu sta nisi iskoristio i pobijedio tekmu, bruka...
     (dirigent, 2. april 2017 21:11)

    # Link komentara

  164. Realno su bolji ali ovo veceras je Dzikicev poraz!U poslednjih 4-5 min zajedno na parketu tandem Ratkovica-Marinkovic dok Gordon sedi na klupi!!!Kako pobediti kad ove dve stetocine u isto vreme igraju?
    Nemoguce!!!
     (Leonida, 2. april 2017 21:11)

    # Link komentara

  165. Nek se raduju panteri malo!!Videcemo koliko ce se radovati u utorak kad ih Buducnost oprasi!!
    (Grobar, 2. april 2017 20:39)
    Ono, kad pričaš nešto, a ni sam ne veruješ u to!
    (BBRS, 2. april 2017 21:10)

    # Link komentara

  166. Braco Grobari, zbog ovog poteza Tomasa moramo da ih dobijemo 3 0 u finalu ako prodjemo... Kakav klinac balavi, nisam nikad mislio da cu da kazem ovo, ali dobijamo ovo zbog vas i zbog nas! Steta sto nije Srpsko finale...
    (Jeri smo tako u mo gucnosti, 02. april 2017 20:42)

    Ne lupetaj!
     (raxi, 2. april 2017 21:09)

    # Link komentara

  167. ni jednu krstenu akciju nismo imali.ipak je Dule covek koji treba Partizanu,treba mu da dise,treba mu ko lebac.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 2. april 2017 20:37)

    A šta ćete kad se Dule penzioniše? Da se zatvarate? Ili će da vas trenira do svog poslednjeg daha? Kakva je to plitka filozofija...
    (Toni, 2. april 2017 21:09)

    # Link komentara

  168. Noć.Hladna i duga.Tama me je obuzela.Zvezda gazi,partizan biva gažen.Ćošak sobe.Fetus položaj.Plačem....plačem satima,u meni teški nemiri...utehe mi nema,ne nazire se kraj tuge i depresije.
     (Grobar, 2. april 2017 21:09)

    # Link komentara

  169. Bas insistirate na ovom "opet"?!
     (Leonida, 2. april 2017 21:07)

    # Link komentara

  170. Oni vam se nudili, a vi niste umeli. Bez Boutrajta i Arapovica koji je igrao odlicno.
    (santa justa, 2. april 2017 21:06)

    # Link komentara

  171. Realno smo dostigli maksimum. Ne mozemo pobedjivati sa Koprivicom, Ratkovicom, Vrapcem ili Robinsonom. Za sledecu sezonu ostaviti Velickovica, Lukovica, Hecera, Bircevica i Marinkovica. Canak za trenera
     (Borkes, 2. april 2017 21:05)

    # Link komentara

  172. Zvezdo, daj kave ovim ustasama u finalu...Kakav bexobrazluk..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lalada, 2. april 2017 20:42)
    Dobiće oni od nas to je sigurno!
    Svi smo mi već odavno znali da će u finalu biti Zvezda-Cedevita i da Zvezda dobija, lagano!
    Gledaj Zvezdu i uzivaćeš u košarci narednih desetina godina.
    (BBRS, 2. april 2017 21:05)

    # Link komentara

  173. hahahhahahahahhahahahhahh
     (zex, 2. april 2017 21:04)

    # Link komentara

  174. Pa kako da prodju u finale kada su krš od ekipe!!!
    (Ivan NS, 2. april 2017 21:04)

    # Link komentara

  175. Hvala lepo Dzikicu i povedi
    Ratkovicu, Majstorovica, Karahodzica, Pota, Robinsona, Vrabca, Bircevica, Andrica i naravno Koprivicu.
    Hecer, Vanja, Lukovic i Novica sa sporednom ulogom neka ostanu (Tanaskovic i Jovanovic su buducnost) i cekaju Canka ili Miloja.

    Laku noc.
     (Što načini Jorgose braći u sebe, 2. april 2017 21:03)

    # Link komentara

  176. Partizan gradi tim za buducnost, treba se strpeti sa rezultatima... Buahahahahaha....!!!
    (Milos Markovic, 2. april 2017 21:03)

    # Link komentara

  177. Znaci, ja sam pod utiskom, neverovatno kako nonšalantna igra Partizanovih igrača u ovako bitnoj utakmica, gotovo pa utakmici sezone, bez imalo odgovornosti, zelje, borbe, stvarno sam u šoku, jer makar to sam očekivao danas...
    Napad je bio bezidejan, bez ikakve akcije, ikakvog pika, samo šutiranje do iznemoglosti za tri, umesto da udju pod kos, zarade neki faul, odu na bacanja...
    Odbrana je bila tragikomična, nije se znalo ko gde bije, na skoro svaki njihov napad ispadaju, svoje igrače ostavljaju same, oni, biraju, da li ce pod kos, ili ce da sutnu trojku...
    Na 73-70, umesto da stegnu u odbrani, Birčević daje prostor od 2 metara Shurni koji to naravno pogadja, a posle toga, 5, 6 napada mi ne mozemo da damo kos, svaki napad sutiramo za tri, ne pokusavamo nikakvu akciju da postavimo, a da ne racunam pre toga onog Koprivicu, napravi korake kad je sam pred kosem, ej pa gde to ima, ko li nam ga dao...
    Dzikic ni da reaguje, da ih upita da li su normalni sto sutiraju tako k'o muve bez glave, samo cuti i gleda kako utakmica ide u propast...
    Stvarno sam blago je reci razocaran ovom utakmicom, a moze se reci i celom sezonom... Radije bih da nam igraju deca, nego da nam neki polovnjaci poput Koprivice, Majstorovica, operisanog Gordona i Robinsona, pa djene djene i Ratkovice, Vrapca...
    Tezak trenutak, ali uz Partizan budi i kad gubi! Napred Partizan!
    (Toni, 2. april 2017 21:03)

    # Link komentara

  178. Da je bio Dule Vujošević Partizan bi ovo lako pobedio. Igrački kvalitet je svakako dovoljan za maga, ne bi bilo ovako opušteno: sudije, igrači svi bi bili pod Duletovom komandom.
    (Milanče, 2. april 2017 21:02)

    # Link komentara

  179. Bili smo na utakmici i nažalost potvrdilo se staro pravilo da se samo šutem za tri poena, a bez pravih centara i bez prave obrane ne može se dobiti utakmica,a bez obzira na 14 ofanzivnih skokova.Šta je tu je.Za sledeću sezonu pod obavezno dovesti bar dva kvalitetna igrača na poziciji centra,forsirati mlade igrače poput Pota,ali i zahvaliti se sa podosta igrača iz prvog tima, tu mislimo i na strance.Mnogo uspeha našem PARTIZANU sledeće godine u Evrokupu, te pozdrav za sve grobarke i grobare,želi grupa navijača PARTIZANA iz Zageba.NAPRED PARTIZAN.
    (Preko vode do slobode, 2. april 2017 21:02)

    # Link komentara

  180. Kakav si ti car! Kao nama je bitno sto su oni povrijedili Cedeviti dva igraca.. Cedeviti sto smo ih dobili 10 puta zaredom lagano! Mi mozemo bez pola tima da igramo protiv koga god hoces u finalu ove ligi i bice 3-0. Nego da trpnemo mi Faku pa da bude Diznilend ;)
    (Igor Pg, 2. april 2017 21:00)

    # Link komentara

  181. Vidi, Dzile..molim te idi i pusti da neko drugi vodi nesretni partizan. Neka krenu od pocetka sa mladima...makar bili 8 taman da ne ispadnu iz ABA lige...ali ove dede ne mogu vise da se gledaju. Pa tu nema jednog talenta...kupusijada sklepana od onih koji nemaju gde i onih koji su odavno u penziji po spremnosti!!!
    Gledam ovo polufinale i place mi se...cedevita i zvezda su za 50%losoji timovi nego sto su bili pre dve godine!!! Ovo je uzas!!! Dzikicu, ovo je stvarno lose gledati....ovo vise nema smisla....Pa ovo lici na cirkus a ne na jedan iole organizovan tim. Tu se ne zna ko zove napad niti ko preuzima u odbrani...
    Ko iole razume kosarku muka mu je da gleda ovu pricu!!! Idi ko boga te molim i prodavaj dorcolske fore u sloveniji ili pravi sokove u NBAu
     (sklek, 2. april 2017 21:00)

    # Link komentara

  182. Сви играчи су вечерас максимално борили против екпе Цедевите али шта је ту је. Волим Партизан
    (Игор Гробар, 2. april 2017 21:00)

    # Link komentara

  183. Jel i dalje cekate Buducnost u finalu?
    (Ivan, 2. april 2017 21:00)

    # Link komentara

  184. Imali smo sanse da ih stignemo..nismo odigrali najpametnije kad je to trebalo i to je to. Ponasanje Cedevitinih igraca ne bih komentarisao. Zvezdi zelim srecu u finalu, ovaj Partizanovac ce biti na vasoj strani.
    (Saša, 2. april 2017 20:59)

    # Link komentara

  185. Koprivica, decko je operisan od kosarke.
    (Voja, 2. april 2017 20:57)

    # Link komentara

  186. Zasluzilu su i cestitam im. Previse sansi smo imali za pobedu ali od pet meceva sa Cedevitom izgubili smo 4. Bolji tim ide dalje. Partizan u momentima dekoncetrisan i sa manjkom znanja.

    Zivela Srbija i napred Partizan
    (Zorz Veag, 2. april 2017 20:57)

    # Link komentara

  187. auh šta je stručnjaka i stratega ovde, da ne poveruješ. jedino realno je, da nije realno da je ovakav partizan sa ovakvim igračima u rosteru i ovoliko daleko dogurao. sve ostalo su klinačka naklapanja i zlurada prepucavanja
     (libero, 2. april 2017 20:57)

    # Link komentara

  188. Cedevita treba pravog trenera. Da su pametni zahvalili bi se Mršiću i doveli Džikića koji košarku ima u malom prstu. Bez problema bi osvojili ABA ligu. Oni su imali para da dovedu jednog Božu Maljkovića, a nakon Bože su spali na totalnog dibidusa Mršića. A Džikić je pravi čudotvorac kada je sa ovako limitiranom ekipom došao do polufinala. Što se samog kvaliteta utakmice tiče deco moja ovo je nula od košarke. Za nas matorce koji su gledali uživo Dražena, Divca, Saleta, Kukoča, Rađu, Grbovića i kompaniju ovo je čista smejurija. Živeli!
    (smehotres@mail.com, 2. april 2017 20:56)

    # Link komentara

  189. Ee bas mi krivo,a bas sam zeleo srpsko finale...
     (Hmm, 2. april 2017 20:56)

    # Link komentara

  190. Sta da se radi, tim je ogranicen i to je to.

    Nemamo krstenog centra i to je najveci problem.
    (Mirko, 2. april 2017 20:56)

    # Link komentara

  191. Копривица је сад главни кривац за пораз. Он је промашио 2 лопте а после тога још су промашили 7-8 напада али то није битно.
    (КК, 2. april 2017 20:56)

    # Link komentara

  192. Nije Dzenan vec DzAnan Musa koji je jedan od najvecih talenata u svojoj generaciji ako ne i najveci
    (Kobesa, 2. april 2017 20:56)

    # Link komentara

  193. Nek se raduju panteri malo!!Videcemo koliko ce se radovati u utorak kad ih Buducnost oprasi!!
    (Grobar, 2. april 2017 20:39)


    ono kad svrhu života ne nalaziš u sebi samom, već u mržnji prema boljem od sebe - grobar...
    (mladići borovi, devojke jele, 2. april 2017 20:56)

    # Link komentara

  194. Ne znam šta vam je Džile skrivio? Kakve igrače ima dobro smo i prošli.
    Za sledeću sezonu obavezno zadržati Hečera! Pored njega mogu ostati Vanja, Birča i urke. Ostali napolje.
    Ako uspemo dovesti Jaramaza i Kabu, uz dva dobra amera to bi bilo to. Ako ne Jaramaz, možda razmisliti o povratku Miljenovića.
     (rašomon, 2. april 2017 20:55)

    # Link komentara

  195. Koprivica maestro?
     (Zrenjanin, 2. april 2017 20:55)

    # Link komentara

  196. Време је да оде Пековић и да се створи отбиљнији тим. Странци попут Робинсна и Гордона никада више не треба да играју у клубу као што је Партизан. Реално, шупљи смо на свим позицијама. Уколико не буде циљ освајање АБА лиге онда треба играти с јуниорима и бити 10. Не видим било шта корисно у томе што смо ту негде међу 4 у АБА ако немамо тим способан да освоји АБА лигу.
     (Aлександар, 2. april 2017 20:55)

    # Link komentara

  197. Imali ste sanse, ali su Majstorovic, Ratkovica i Koprivica igraci koju su unistili partizan veceras. To su amateri koji mogu da igraju samo protiv konstantina. Majstorovic je u prvoj cetvrtini pravio takve gluposti da je licno on odgovoran za prednost koju je stekla cedevita, a kad je trebalo napraviti preokret tu su bili Koprivica i Ratkovica da sprece taj preokret. To treba izmarsirati iz kluba.
    (Igor, 2. april 2017 20:55)

    # Link komentara

  198. Komsije, lose, bas lose. Kako i zasto, u to se ne mesam.

    Nadam se da cemo mi uci u finale, ako nista drugo, onda da Laza, Djenka i kompanija propuste Tomasa kroz prste i laktove. Lukovic je trebao da mu zabije loptu u....
     (Kum, 2. april 2017 20:54)

    # Link komentara

  199. realno i zvezda i buducnost i cedevita su bolji od nas,i tu je kraj svake price
     (zzzz, 2. april 2017 20:54)

    # Link komentara

  200. Puno srcanije Partizan igra protiv Zvezde. Danas veci deo meca su odigrali previse lezerno.
    (cile, 2. april 2017 20:53)

    # Link komentara

  201. Kako smo igrali nismo ni zasluzili da pobedimo samo mi se gadi ona reakcija TOMASA pobedio si dodajes loptu igracu Partizana i provociras a utakmica nije bila prljava
     (Najbolji je opancarev lepak, 2. april 2017 20:53)

    # Link komentara

  202. katanac
    (cobi, 2. april 2017 20:52)

    # Link komentara

  203. Nek se raduju panteri malo!!Videcemo koliko ce se radovati u utorak kad ih Buducnost oprasi!!
    (Grobar, 2. april 2017 20:39) # Link komentara

    Zato vam tako i ide. Mesto da gledate u svoje propalo dvorište, vama je važnija komšijska krava. Zato mogu da ti kažem samo, pati.
    (Petronije, 2. april 2017 20:52)

    # Link komentara

  204. ?
     (gile, 2. april 2017 20:51)

    # Link komentara

  205. I da izgubimo 50 razlike ja vas volim!!!!
    Partizan se voli i kad gubi.
     (crni, 2. april 2017 20:51)

    # Link komentara

  206. Puno mi je srce. Neka ne ide Zvezda u plejof EL, ma neka ni ne osvoji ABA ali meni je srce ko Mont Everest, e samo zato što su izgubili ovi što se cele godine naslađuju na našim porazima. Uspešna sezona što se mene tiče.
    (karma koma, 2. april 2017 20:50)

    # Link komentara

  207. DOVOLJNO JE REĆI MILOŠ KOPRIVICA!!!
     (Romantica, 2. april 2017 20:50)

    # Link komentara

  208. Jel se Novica busao u grudi???Nemam arenu a veoma mi je bitno (busadjija, 02. april 2017 20:42)

    Bitnije je za pocetak da naucis sva slova, lako cemo za Novicu.
     (Amaterasu, 2. april 2017 20:50)

    # Link komentara

  209. Onaj Tomas jadnik, ali bili su bolji od nas celu utakmicu... kakav ke bio početak godine nije loše još naša liga pa da podvlačimo crtu
     (SrbinsonKruso, 2. april 2017 20:49)

    # Link komentara

  210. Kad se setim proslonedeljne slike hacera podeljene na pola on gore a dole najveci svih vremena michael jordan
     (petarczv, 2. april 2017 20:49)

    # Link komentara

  211. Da ne pricamo o budzetima jer je Cedevita igrala bez najboljeg igraca, OVO JE SRAMOTA !!!!!!!!
    Dule bi sa ovom ekipom igrao F8 Evrolige, alo bre momci, Gordon, Hacer, Novica, srebreni Birca, veciti talenti Andric i Vanja, Lukovic ...
    Dzikicu da se ne pozdravljamo, ok si lik slusas dobru muziku ali ti si trener za Krku, u Partizanu mozes biti pomocni trener, u pravu je Dule ti si obican lesinar ...
    (Marko PFC, 2. april 2017 20:49)

    # Link komentara

  212. Sta uradi to Dzenane Musa? ahahah…ahah a
    (drug Vucela, 2. april 2017 20:49)

    # Link komentara

  213. Velickovicu nemoj se bacati po terenu, nemoj praviti besnu facu, nemoj se busati u grudi, samo pogodi kad ostaneš sam.
     (Srle, 2. april 2017 20:48)

    # Link komentara

  214. Bolje im ovako nego da se u finalu brukaju protiv Zvezde.
    (Skorpion, 2. april 2017 20:48)

    # Link komentara

  215. Овај Џикић појма нема.Сигуран сам да је Чанак водио екипу да би наш Партизан победио.Давати ужасном антиталенту да шутира одлучујуће шутеве са полудистанце је трагедија и тотална дискредитација Џикића,Тодорића.Штета за српску кошарку,а све је могло и морало бити боље.
    (Stari zvezdas, 2. april 2017 20:48)

    # Link komentara

  216. S obzirom na sastav Par,sve sto su ove godine uradili je cist bonus.Za mene je najvazniji mec bio zadnje kolo koje smo lagano izgubili,umesto da grizemo,pa se onda cekalo da drugi odradi posao za nas.Dakle,moglo je da se krene sa druge pozicije,da imas prednost domaceg terena i publiku,ali ti odigras bedan zadnji mec.Dalje,da li trener moze da objasni Koprivici kako da ne pravi faulove u napadu-mlad je,mozda nesto i nauci,jer za Majstorovica je to po malo kasno.Takodje,nije mi jasna taktika forsiranja Ratkovice i ne davanje sanse Potu,osim kad su bas svi van stroja.Andric nikad nije imao petlju da uradi nesto korisno kad je vazno.Vanja se jos i trudi.Ali,povremena neinteligencia Velickovica me izludjuje.Cemu sluzi Vrabac,da sedi na klupi?Gordona nema na kraju kad je vazno,a on voli takve situacije.Lukovic dise na skrge,ali,sta on ume da ne ubaci u kos,joj.Ced je definitivno bolja,misli,otkud se pojavi ovaj Musa?!Birca se kliza gore od Noleta.Ali,ok,borili su se,ne uvek najinteligentnije,ali do kraja.
    (analiza, 2. april 2017 20:48)

    # Link komentara

  217. Zaslužena pobeda Cedevite, bolji su, zaslužili su finale.

    Imaju veći budžet i to je to.

    Ostaje da se nadamo da će u finalu Podgoričani da nas osvete.
    (Grobarchina, 2. april 2017 20:48)

    # Link komentara

  218. Dakle ovaj Partizan je najseljackija ekipa koju sam gledao u zadnjih 30 godina!
    (Vened, 2. april 2017 20:48)

    # Link komentara

  219. Sram te bilo Dzikiću, ti si doveo Gordona i samo si ti kriv sto imas u timu antikosarkase poput njega,Koprivice,Ratkovice,Majstorovica.
    A sad lepo i ti i oni put pod noge sa sve Pekovicem.
     (Srđan, 2. april 2017 20:47)

    # Link komentara

  220. Ostace upisan fascinantan podatak da je grupa veoma netalentovanih momaka osvojila trece mesto u regularnom delu i odigrala tri utakmice u polufinalu. Svaka cast.
     (pedja 71, 2. april 2017 20:47)

    # Link komentara

  221. Hahahaha tacno se vidi da je Dzile ucenik Duloa,trazi tajm aut na dve sekunde do kraja na -10.Crta akciju za 11 poena.To su magovi
    (Delija Momak, 02. april 2017 20:42)

    nije dzikic trazio tajmaut, nego mrsic
     (hello, 2. april 2017 20:47)

    # Link komentara

  222. Tragi-komicna zavrsnica. Ko deca od 5 godina
     (Quincy, 2. april 2017 20:47)

    # Link komentara

  223. Korpivica objasnio.
    Koji panj, prelomio kad je bilo najvaznije. Cedevita ga slavi
    (django, 2. april 2017 20:47)

    # Link komentara

  224. A da li se Noca Velickovic cukao u grudi?
    (Lazic Stena, 2. april 2017 20:47)

    # Link komentara

  225. Koliko sam navijao za Zvezdu cele sezone (Grobar sam) toliko ocekujem da Zvezda zbrise ove cobane u finalu, njihovo ponasanje je bedno, napred Zvezda.
    Nemojte ljudi da navijamo za neke klubove za koje ne treba, isti smo narod
    (Zdravce, 2. april 2017 20:47)

    # Link komentara

  226. I ovo vam je puna kapa jer celu sezonu vi dobijate na pola kosa ili kos...
     (Milanovcanin, 2. april 2017 20:46)

    # Link komentara

  227. Sledeće sezone...
    (Batko, 2. april 2017 20:46)

    # Link komentara

  228. Pobedio je mnogo bolji tim Cedevite!
    (Prdoljak, 2. april 2017 20:46)

    # Link komentara

  229. Dobra sezona u odnosu na ono kakav smo tim imali.Nadam se da ce od sadasnje ekipe ostati samo Hecer i da cemo dovesti 12 novih igraca.
     (1312, 2. april 2017 20:46)

    # Link komentara

  230. Gde sete bili-nigde, sta ste radili-nista. To je ova sezona. Sanak pusti. Jos vam i dva igraca fore dali.
    (zvezdan, 2. april 2017 20:46)

    # Link komentara

  231. pu
     (lf, 2. april 2017 20:45)

    # Link komentara

  232. NOVICA UBICA!!!
    HAHAHAHAHAHHAHAAHHAHA!!!!!
     (dženkins, 2. april 2017 20:45)

    # Link komentara

  233. Samo Partizan moze da propusti priliku I da izgubi ovako... nemam vise zivaca da gledam ovu bruku
     (Bruka, 2. april 2017 20:45)

    # Link komentara

  234. Ne može 2017. da se igra hrkljus, otišla košarka dalje , a Vi zamrznuti u 1/2finalu playoff-a . Sada će Tegi da objasni da je ovo veliki uspeh, a Vi već u sezoni 2017/2018. Pa sad do kraja za Fener, a prvo sutra za Budućnost, to ne smete da propustite.
     (smogovac iz Humske, 2. april 2017 20:45)

    # Link komentara

  235. Nije sramota sto smo izgubili, sramota je sto se nismo borili, najborbeniji igrac nam amerikanac!Kroz reket nam se seta kako ko hoce.
    Sramota je sto smo se usrali i od ono malo sanse sto smo dobili.
    (Rastko, 2. april 2017 20:45)

    # Link komentara

  236. To je to,obzirom na okolnosti i preko limita.ako gledamo realno ovo je najlosiji tim u poslefnjih 30ak godina,tako da ovo se moze smatrati uspehom,e sad da je moglo u finale,moglo je.panteri,recite hvala za boutrajta i arapovica,put vam je otvoren.
    (Big pizza, 2. april 2017 20:44)

    # Link komentara

  237. znate sta !? ....Bice bolje sledece sezone xD
    (Urox, 2. april 2017 20:44)

    # Link komentara

  238. Kako ovo niste dobili nije mi jasno.Navijao sam za derbi u finalu ali ne vredi.Nemate krstenog centra pa to ti je.A ove cemo da ubijemo pa ce posle da se ovako smeju i da slave.
     (Coldplayer, 2. april 2017 20:44)

    # Link komentara

  239. jel se busao novica u grudi...novica ubica
     (nesa, 2. april 2017 20:44)

    # Link komentara

  240. Opet vas crveni pobedili!!!
     (dženkins, 2. april 2017 20:44)

    # Link komentara

  241. Abu osvajate i vracate se tamo gde vam je mesto u EVRO LIGU. ha ha ha ha ha e da je Dule tu ha ha ha ma vi ste INSTITUCIJA...
     (Dragitinov sin, 2. april 2017 20:44)

    # Link komentara

  242. Vidimo se sledeće zime....
    (ZVEZDA, 2. april 2017 20:43)

    # Link komentara

  243. nije mi jasno koliko grešaka za redom je napravio Koprivica nažalost...
    Mislim da je to bilo odlučujuće opet nažalost...
     (kibo, 2. april 2017 20:43)

    # Link komentara

  244. Ko se to nama ponadao,hahahahaha...bez dva najbolja igraca vas pocistise.
    (Konstatacija, 2. april 2017 20:43)

    # Link komentara

  245. ova cedevita je toliko odvratan klub,Zvezdo napuni ovo ,molim te,od Tomasa,kruslina,pa do ovog malog zgoljavog Muse....
     (123, 2. april 2017 20:43)

    # Link komentara

  246. Dzile zna samo jednu akciju...To je sut za 3...
    (Milan, 2. april 2017 20:42)

    # Link komentara

  247. ŠTO BI REKO DŽILE NAMA JE LEPO OVDE!!! OSTAĆE TAMO JER U SRBIJI NEMA ŠTA A TRAŽE VIŠE!!!!
    TAMO MOŽETE OANOVATI NEKI NOVI POČETAK!!!
     (dženkins, 2. april 2017 20:42)

    # Link komentara

  248. Hahahaha tacno se vidi da je Dzile ucenik Duloa,trazi tajm aut na dve sekunde do kraja na -10.Crta akciju za 11 poena.To su magovi
     (Delija Momak, 2. april 2017 20:42)

    # Link komentara

  249. Jel se Novica busao u grudi???Nemam arenu a veoma mi je bitno
     (busadjija, 2. april 2017 20:42)

    # Link komentara

  250. Braco Grobari, zbog ovog poteza Tomasa moramo da ih dobijemo 3 0 u finalu ako prodjemo... Kakav klinac balavi, nisam nikad mislio da cu da kazem ovo, ali dobijamo ovo zbog vas i zbog nas! Steta sto nije Srpsko finale...
     (Jeri smo tako u mo gucnosti, 2. april 2017 20:42)

    # Link komentara

  251. Zvezdo, daj kave ovim ustasama u finalu...Kakav bexobrazluk..
     (lalada, 2. april 2017 20:42)

    # Link komentara

  252. E jbg,taman pozeleh grobare u finalu
    (lovac u zitu, 2. april 2017 20:42)

    # Link komentara

  253. Ajde sad da dobijemo djetice i da osvetimo bracu grobare!
     (Mile Kontras, 2. april 2017 20:41)

    # Link komentara

  254. Potpuno zasluzen poraz. Igra bez ikakve taktike i pameti. Realno mi nismo za finale ali i ovi su cisti indijnci
     (matori, 2. april 2017 20:41)

    # Link komentara

  255. Taman su toliko bolji. U besparici i nije losa sezona .
    Zadrzati ako se moze Hecer i Bircevic, ostali napolje.
     (Duka, 2. april 2017 20:41)

    # Link komentara

  256. Molim državu da od moje penzije ne sponzoriše mali klub koji nije u stanju ništa da osvoji...
     (penzioner, 2. april 2017 20:41)

    # Link komentara

  257. Cedevita nastavlja da unazadjuje partizan.Svake godine ih maltretiraju.Bez brige mali grobarcici,osveticemo vas u finalu,zgazicemo ih u finalu,metla ce da radi!
     (Delija Momak, 2. april 2017 20:40)

    # Link komentara

  258. LUDILO VEČERAS MOJOJ SREĆI KRAJA NEMA!!!
    NE MOŽE UČENIK DA BUDE BOLJI OD SVOGA UČITELJA!!!
    PA VI POJMA NEMATE PA VI NI U KACU NE BI UBOLI!!!
    KOLIKO NE ZNATE A NE RADITE NIŠTA IGRATE JEDNOM U DESET DANA!!!
    BRUKATE NAM NACIJU!!!
    DERIBRE ZVEZDO!!!
    HRVATSKI KOMENTATOR KAŽE PUSTITE SELJAKA ZA BIRČEVIĆA PA JA UMIREM LJUDI OD SREĆE ŠTA JE OVO,
    OVAKVO PONIŽENJE!!!
    JOŠ DVA GLAVNA IGRAČA CEDEVITI POVREĐENA!!!
     (dženkins, 2. april 2017 20:40)

    # Link komentara

  259. zamolio bih ratkovicu, koprivicu, majstorovica, vrabca, robinsona, gordona, novicu, bircevica, i dzikica da se kolektivno povuku i odu iz partizana... za dobrobit kosarke bilo bi dobro da prestanu da se bave istom.... ova cetvorica koju nisam nabrojao mogu da igraju kosarku u nekom mornaru ili tako nesto uz cast izuzetka hecera! dzikic nijednu akciju nema nego se samo forsira sut i ako udje uslo je! zelim mu svu srecu u americi a partizan ili nek dovede profesionalne kosarkase a ne da gledam ovu anti kosarku ili neka puste klince da igraju jer ovo nema poentu imas ekipu koja je stvarno kraj a prosek godina 30 uzas stvarno nemam reci....
     (nikola, 2. april 2017 20:40)

    # Link komentara

  260. Ne mogu da shvatim dzikica,ratkovica,koprivica,majstorovic index minus!!sta radis covece,pravi prostor heceru jedino tako nesto mozemo....neverovatno...
    (Muftija delija, 2. april 2017 20:40)

    # Link komentara

  261. Sramota me je ovog naseg Partizana.
     (Ilija, 2. april 2017 20:39)

    # Link komentara

  262. Kmeeeeeeeee....
     (Ultras, 2. april 2017 20:39)

    # Link komentara

  263. Ne mogu da shvatim dzikica,ratkovica,koprivica,majstorovic index minus!!sta radis covece,pravi prostor heceru jedino tako nesto mozemo....neverovatno...
    (Muftija delija, 2. april 2017 20:39)

    # Link komentara

  264. partizan pravi nesportsku na -10 na 18 sekundi do kraja, haahahahah
     (anica, 2. april 2017 20:39)

    # Link komentara

  265. Nek se raduju panteri malo!!Videcemo koliko ce se radovati u utorak kad ih Buducnost oprasi!!
    (Grobar, 2. april 2017 20:39)

    # Link komentara

  266. Jadan ovaj Hatcher, s kim on igra...
     (Dzoni, 2. april 2017 20:39)

    # Link komentara

  267. ahahahhahahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahha mali klub.... doviđenja..... papaaaaaaaaa
     (idemoooooo, 2. april 2017 20:38)

    # Link komentara

  268. Sta to uradi Luka Babicu...?
     (anica, 2. april 2017 20:38)

    # Link komentara

  269. Birča prženica
    (veverac, 2. april 2017 20:38)

    # Link komentara

  270. Partizan bi morao da iskoristi prednost domaćeg terena.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dušan, 2. april 2017 18:58) # Link komentara

    Ti bi trebao da iskoristis sistematski pregled...
    (Ant, 2. april 2017 20:38)

    # Link komentara

  271. Mutavci hvala vam sto ste povredili Boutrajta.Divno od vas.
     (Delija Momak, 2. april 2017 20:38)

    # Link komentara

  272. dobar vam ovaj Koprivica,igracina buhahahaha
    (mi smo sremci vise nam stomaci, 2. april 2017 20:38)

    # Link komentara

  273. Dzikucu nemas ti herca za KKP
     (deki, 2. april 2017 20:38)

    # Link komentara

  274. I vi Mitrovića za trku imate-Koprivica...
     (dany2806, 2. april 2017 20:37)

    # Link komentara

  275. ni jednu krstenu akciju nismo imali.ipak je Dule covek koji treba Partizanu,treba mu da dise,treba mu ko lebac.
     (aleksandar, 2. april 2017 20:37)

    # Link komentara

  276. Laku noc i prijatno,popijte jednu cedevitu za ugodan san ako uopste bude moglo da se zaspe...
     (antiJSD, 2. april 2017 20:37)

    # Link komentara

  277. Birco kralju..
     (deki, 2. april 2017 20:37)

    # Link komentara

  278. Neko pisao da ce Partizan igrati finale i Evroligu sledece godine?!

    Hahahaha... Nećete vi još dugo igrati u eliti!
     (Will Gregg's on fire, 2. april 2017 20:36)

    # Link komentara

  279. Pa grobosi hvala vam sto ste im povredili dva igraca ,jako lepo od vas.A i bio je red da vi nesto ucinite za nas,ipak vas pustamo u derbiju kad god vam gori pod nogama.
     (Delija Momak, 2. april 2017 20:36)

    # Link komentara

  280. Novica smesan!
     (baba Vanga, 2. april 2017 20:35)

    # Link komentara

  281. I tako opet sledeća sezona... ?
     (dado, 2. april 2017 20:35)

    # Link komentara

  282. hahahahahah novica ubica
     (mare, 2. april 2017 20:35)

    # Link komentara

  283. Stvarno su seljačka ekipa. Bez akcije, odbrane, samo ispucavanja..
     (OgiZe, 2. april 2017 20:35)

    # Link komentara

  284. babiiiiic za triiiiii
     (anica, 2. april 2017 20:35)

    # Link komentara

  285. Dere se Dzile da naprave faul dok su u bonusu a onda uzima tajm aut na kom kaze "Bez glupih faulova bre" ,"No stupid fauls!"
     (Djenka, 2. april 2017 20:34)

    # Link komentara

  286. dzikicu, smiri ih malo. samo za tri sutiraju
     (hello, 2. april 2017 20:32)

    # Link komentara

  287. Novica ubica, samo ne znam koga ubija, za sada izgleda nas. Bolje i on nego da gledam antitalenta Koprivicu na terenu
    (Milan, 2. april 2017 20:32)

    # Link komentara

  288. E ljudi moji.Otvaraju vam se sve vreme ali nikako da ih ubijete.Onaj Koprivica je obicno tele.Ne shvatam kako on moze uopste da igra za vas.Druga stvar je sto na kraju sutirate trojke sa pogresnim igracima.Umesto da Vanja sutira kojem ide ono Novica samo bije ili Hecer.Cak i Andric treba ore ove dvojice.Ako ovo ne dobijete necete nikad.
     (Coldplayer, 2. april 2017 20:31)

    # Link komentara

  289. Ovoliku kolicinu neznanja i netalenta kao kod Koprivice nikad nisam video. Ako je on uspeo da postane igrac, onda svako moze da uspe.
    (drinska divizija, 2. april 2017 20:31)

    # Link komentara

  290. Sledece sezone resiti se Ratkovice,Andrica,Koprivice,Gordona,Robinsona,Majstorovica. Dovesti Jaramaza,dva solidna amera i ubaciti dva-tri mlada igraca
    (Max, 2. april 2017 20:31)

    # Link komentara

  291. Jedem kokice i smejem se gledajuci ovo ahahaha znate onaj smeh na kraju jednog derbija :-D
     (Djenka, 2. april 2017 20:28)

    # Link komentara

  292. Velicko 5 bandzi po utakmici.Nad njim.
     (Hugo, 2. april 2017 20:27)

    # Link komentara

  293. Jesam grobar, al stvarno ne znam kako smo mi mislili sa ovom grupom maloumnika nekog da dobijemo. Stvarno je strasno njihovo razmisljanje
     (lakivg, 2. april 2017 20:25)

    # Link komentara

  294. grobari kako vas nije sramota da se zalite na sudjene kad vas sudije drze u igri svo vreme
     (anica, 2. april 2017 20:24)

    # Link komentara

  295. Ko god ode u finale nema sanse protiv gana
     (velicanstveni, 2. april 2017 20:24)

    # Link komentara

  296. Pored toga sto 40 godina prstim kosarku imam jos da dodam da je ovo bila sjajna sezona partizana.Ovu sezonu smo rizikovali sa domacim mladim igracima i napravili smo sjajne rezultate.Trece mesto u ABA ligi i 21 mesto u veoma jakoj(nikad jacoj) Ligi Sampiona.Sjajan uspeh domacih mladih igraca koji su nosili igru partizana ove sezone.I jos nesto da vam kazem...Ja 40 godina pratim košarku.A mozda i 41,nisam bas siguran.
    (Prosečni grobar (40 godina), 2. april 2017 20:05)

    Nista gore od loseg trola.
    (smarate sektasi, 2. april 2017 20:23)

    # Link komentara

  297. Od ovog Koprivice cu dobiti infarkt. Da sam na njegovom mestu vec veceras bi rekao da odlazim u penziju. OVO JE STRASNO!
    (Luka, 2. april 2017 20:22)

    # Link komentara

  298. a je l zabranjeno da se sudi faul bircevicu?
    sramota covek lomi ruke i ledja igracima cedevite.
     (anica, 2. april 2017 20:22)

    # Link komentara

  299. Koprivice nemoj okaciti patike o klin. Okaci sebe!!
     (gpk, 2. april 2017 20:22)

    # Link komentara

  300. krompirica i dalje pravi koraci
     (legenda kaze, 2. april 2017 20:22)

    # Link komentara

  301. Partizan opet gledam kad ode debeli koji nema pojma. Tacka.
     (grobar, 2. april 2017 20:22)

    # Link komentara

  302. Koprivice kako te nije sramota???
    Brate batali kosarku.Batali je.
     (Nemanja44, 2. april 2017 20:21)

    # Link komentara

  303. Koprovica = igrač bez ikakve košarkaške inteligencije
    (Miroslave, 2. april 2017 20:21)

    # Link komentara

  304. Kad je Partizan trebalo da ih stigne Koprivica je uzeo stvar u svoje ruke
     (gale, 2. april 2017 20:21)

    # Link komentara

  305. Dzikucu nisi za nas...idi bre...
     (deki, 2. april 2017 20:20)

    # Link komentara

  306. koprivica. neverovatno.
     (yugo, 2. april 2017 20:20)

    # Link komentara

  307. Hahahahaha požrtvovani Novica opet se bacio glavom na parket :-D :-D :-D Pa sa njim uvek komedija.Jos se nije busao inace,fun fact
     (Laza, 2. april 2017 20:19)

    # Link komentara

  308. Samo cu reci Koprivica ???
     (Cojko, 2. april 2017 20:19)

    # Link komentara

  309. Ahahaha Koprivica u NBA
    Gazi groblje.
     (anica, 2. april 2017 20:19)

    # Link komentara

  310. Od ovog Partizana ne postoji odvratniji klub.
    Navijam da izgube.
     (anica, 2. april 2017 20:18)

    # Link komentara

  311. KOPRIVICAAAA :(((((( PEKOOOOOVICU ODLAZI
     (James Bond 007!, 2. april 2017 20:18)

    # Link komentara

  312. da se partizanu na utakmicu povrijede ovako dva bitna igraca komentatori sa arene bi pjenili o tome citavo vrijeme, a ovako kad je cedevita u pitanju ne osvrcu se nesto na to, na kraju ako pobijedi partizan bice cudo i alhemija
     (dirigent, 2. april 2017 20:18)

    # Link komentara

  313. ako pogadjaju za tri dobro jes ako nece sut ni kosjeric ne bi dobili velickovic i bircevic mnogo lose
     (nesa, 2. april 2017 20:18)

    # Link komentara

  314. Onaj Koprivica jos nije naucio da hoda, a igra kosarku...!! KAKO ???
    Zamislite coveka koji trenira ovu igru skoro 10 godina, a jos nije naucio blok da napravi...!!? PA, sta taj trazi od ove igre, a tek sta reci za trenera koji ga tu drzi...????
    (zoran, 2. april 2017 20:16)

    # Link komentara

  315. Samo na tudjoj nesreci ovaj partizan moze da se izvuce i drugacije nikako..
    Odvratan klub...
     (Slavko-Vrekic, 2. april 2017 20:16)

    # Link komentara

  316. igrate ko babe...alo bre...
     (deki, 2. april 2017 20:15)

    # Link komentara

  317. E ali zamislite Pot,Ratkovica i Koprivica protiv Ertela,Grendzera i Hanikata ? Pa to bi bio Šou program
     (Laza, 2. april 2017 20:15)

    # Link komentara

  318. U Partizanu dva relativno normalna igrača, naglašavam ovo relativno, a to su Hečer i Uroš Lurč Luković. Ovo sve drugo sačuvaj Bože. Cedevita sa igračima koje ima i sa budžetom sa kojem raspolažu morali bi se prošetat do prvaka ABA lige. Mršić operisan od košarke, čovek neznalica kompletna.
    (XXX, 2. april 2017 20:13)

    # Link komentara

  319. Velicko opet ubija parket
     (Laza, 2. april 2017 20:13)

    # Link komentara

  320. ova povreda Arapovića, kao šlag na tortu ove komedije.

    valjda se nije teže povredio.
     (zabava miliona, 2. april 2017 20:13)

    # Link komentara

  321. Kako jadno igra Partizan u utakmici sezone.Ajde da šut neide to nekako i mogu shvatiti,ali da ništa ne možemo odbraniti to mi nije jasno.Nadam se da će Partizan doživeti veliku rekonstrukciju tima i uprave.Pozdrav od ljubitelja košarke.
     (uzi, 2. april 2017 20:12)

    # Link komentara

  322. napred cedevita napred...
     (Zeljko, 2. april 2017 20:11)

    # Link komentara

  323. veceras cemo saznati da li ce Partizan uzeti titulu u narednih 5 godina.
    (jandric, 2. april 2017 20:09)

    # Link komentara

  324. A gledate cigani, vidim onako zdusno. O takvoj tituli mozete samo da sanjate. Vama je daleko i F-4 a ne titula Evrope
    (Boba, 02. april 2017 19:54)
    Podjednako kao za mali partizan titula u ABA ligi !!!
     (ovangarda, 2. april 2017 20:09)

    # Link komentara

  325. Jedina utakmica Partizana koju sam odgledao ove sezone je prosla protiv Cedevite, koju su dobili, ali sam stekao utisak da se radi o mekanoj ekipi, bez dubine, bez unutrasnje igre, oslanjaju se na sut spolja i prodor, nemaju centra... Voleo bih da dobiju veceras, zbog renomea srpske kosarke, mada, mislim da su im sanse male. Zvezda je za bar dve klase igracki jaca, u skripcu je malo sada, ali je ipak realno da osvoji. Usput, ne znam zasto modovi na ovom portalu ne sprece ovo zagadjivanje od strane dece koja se besomucno i besmisleno prepucavaju?! Citanje komentara jednostavno postaje besmisleno. Otvorite im neku temu na kojoj ce slati ovakve komentare 24/7 ako zele, a na sportskim vestima ostavite mesta za komentare ljudi koje zaista zanima sport. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.
    (Dejan, 2. april 2017 20:06)

    # Link komentara

  326. Pored toga sto 40 godina prstim kosarku imam jos da dodam da je ovo bila sjajna sezona partizana.Ovu sezonu smo rizikovali sa domacim mladim igracima i napravili smo sjajne rezultate.Trece mesto u ABA ligi i 21 mesto u veoma jakoj(nikad jacoj) Ligi Sampiona.Sjajan uspeh domacih mladih igraca koji su nosili igru partizana ove sezone.I jos nesto da vam kazem...Ja 40 godina pratim košarku.A mozda i 41,nisam bas siguran.
     (Prosečni grobar (40 godina), 2. april 2017 20:05)

    # Link komentara

  327. Dzikicu gde je kapiten ?pa covece
     (deki, 2. april 2017 20:03)

    # Link komentara

  328. Boba

    History chanel
     (TV, 2. april 2017 20:03)

    # Link komentara

  329. Veze ovi nemaju sa kosarkom, radi ko sta hoce
     (kosta, 2. april 2017 20:03)

    # Link komentara

  330. Ovo je uzas. Cak i bez Boutrajta su mnogo bolji,eventualno nas neki rafal trojki cupa u drugom. Igramo bez centra, jer ona dva panja niti mogu poentirati niti pokupiti loptu. Nijedan ne zna izaci iz pika Heceru. U timu dva invalida-Velickovic i Gordon. Potpuno rasulo u odbrani,bez ideje u napadu.
     (shame boner, 2. april 2017 20:01)

    # Link komentara

  331. Tacno se vidi da igracima partizana fale vitamini.
     (Nolan Smit sa jedne noge, 2. april 2017 20:00)

    # Link komentara

  332. Ovaj Surna je mehanikom suta zeznuo i Dangubica.
    (Moodanzza, 02. april 2017 19:15)...….. Mislis Mitrovica?
     (Delija, 2. april 2017 20:00)

    # Link komentara

  333. Jorgos Luković Printezis
     (zabava miliona, 2. april 2017 19:59)

    # Link komentara

  334. Beograđani, uz dužno poštovanje zaista mi nije jasno kako ste stigli dovde?

    Negada ste bili ozbiljan tim, doduše uvek uz malo gurkanje sudaca, jezivog pritiska na iste, a i moglo vam se da uzmete koga poželite, ali ovo sada je komedija, a kako stvari stoje bićete još gori.

    Izgleda je vrag došao po svoje!
     (Zg, 2. april 2017 19:59)

    # Link komentara

  335. Bravo panteri,samo polako ima i drugo poluvreme!oni nisu nista,ide ih sut,mi smo katadtrofa,nema predaje ajde breee
    (Muftija delija, 2. april 2017 19:59)

    # Link komentara

  336. Grobari opet jeli pokvareno nešto pa pili cedevitu... Biće opet povraćanja i učestalih poseta vcu
     (šerlok holms, 2. april 2017 19:57)

    # Link komentara

  337. Sa jedne noge,a mogu i sa dve ako ocete
     (Nolan Smit sa jedne noge, 2. april 2017 19:57)

    # Link komentara

  338. A gledate cigani, vidim onako zdusno. O takvoj tituli mozete samo da sanjate. Vama je daleko i F-4 a ne titula Evrope
     (Boba, 2. april 2017 19:54)

    # Link komentara

  339. Nas pad je poceo povratkom Ratkovice. Pot je morao da igra ovu seriju jer jedini ume da smiri igru i diktira ritam ekipe. Mozda ovo i prodjemo ali tuzno ih je gledati ovakve. Mozda oni i zele ali to se jednostavno ne vidi! Haos i napred i nazad. Ne zna se ni ko koga cuva ni ko se na koju stranu otvara. Gordon pokusava da unese energiju ali .... Ostali tuga
     (matori, 2. april 2017 19:54)

    # Link komentara

  340. Ljudi svu šalu na stranu, ali od Vrapca ništa ne može da se napravi, a kamo li košarkaš.... Strašno! Užas!
    (ZVEZDA, 2. april 2017 19:53)

    # Link komentara

  341. Razbise nas ovi i to bez Boutrajta. Birca, Novica i Hec da se probude u drugom poluvremenu da se imamo cemu nadati
    (Cile, 2. april 2017 19:52)

    # Link komentara

  342. E Muso Muso....ajd probaj jednu sa jedne noge iz zaleta ?
     (Nolan Smit sa jedne noge, 2. april 2017 19:51)

    # Link komentara

  343. Šta to uradi Džanane Muso?
    (Šta to uradi Nolan Smite?, 02. april 2017 19:44)

    Што наби овол'ке комплексе Вујошевићу Дуле?
     (црна овца друштва, 2. april 2017 19:50)

    # Link komentara

  344. Jel istina da je Nolan Smit u publici i da vodi navijanje ?
     (Kole, 2. april 2017 19:50)

    # Link komentara

  345. Igraju o pozorisnoj atmosferi; u nekoj sali srednje skole. Cedevita bez najboljeg njihovog igraca i verovatno najboljeg igraca ABA lige, ali vezare sa druge strane moze dobiti i juniorska ekipe Cedevite.
    No, sve ovo pokazuje koliko je kvalitet u ABA ligi jadan, kada ekipa kao Partizan igra u zavrsnici. U staroj Jugi ovaj tim bi maksimalno igrao srpsku ligu na betonu.
    Gledam Ratkovicu koji pokusava da iza ledja doda loptu Gordonu..!!! Ako je ono Kicanovic video mora da mu se smuchilo u trenutku. Pa, ona lopta je promasila Gordona par metara. Kakav anti-talenat majko mila.
    (zoran, 2. april 2017 19:50)

    # Link komentara

  346. Измислили нам 2 фаула у нападу, фаул Гордону кад је добио лакат од Билана, пуштају им доста грубљу игру него нама, нама уопште не допуштају коннтакт, сваки је фаул...чак им дозвољавају и фудбал да играју....уз њихов усерски шут у првом полувремену, добро је што смо уопште и на ових -11
     (црна овца друштва, 2. april 2017 19:49)

    # Link komentara

  347. Zvezdaš sam i apsulutno me briga ko ce pobediti ovde,bas kao sto me briga za izbore.
    (Zvezdan Terzić iz keca u dvojku, 02. april 2017 19:39)

    ZA OVAJ MEC TI VERUJEM DA TE BAS BRIGA KO CE POBEDITI JER STE NAJJACI I NAJSKUPLJI DOBICETE BILO KOGA U FINALU,
    ALI STO SE IZBORA TICE TRESU TI SE GACE PANTERU
     (Superheroj_Gailius_sa_planete_NEPTUNas, 2. april 2017 19:48)

    # Link komentara

  348. Musavko vas ugazi.Deru vas i bez Boutrajta
     (Maik Cirbes 11/12 sa penala, 2. april 2017 19:47)

    # Link komentara

  349. Nista od titule ni ove godine...
    (Antidervis - vase je proslo, 2. april 2017 19:47)

    # Link komentara

  350. Imam jedno pitanje za mutavce.Ovako...Ove sezone ste pobegli iz evrokupa jer niste imali konkurentan tim za tako jako takmicanje.A sta cete sledece sezone? Morate igrati,nema bezanja.A sa kojim timom ??? Vrabac i Pot produzili ugovore...ko ce jos doci kod vas ?Ko god da dodje ,to ce biti nova i neuigrana ekipa.Cedevita i Buducnost su bili bukvalno kante za kos razliku u evrokupu.Vama se crno pise.Ali bice dosta smejanja,to sigurno.A jos se nadate i evroligi hahaha.Jel ste svesni da cete gubiti po 20 razlike u proseku ? Nema bezanja.
     (Zvezdan Terzić iz keca u dvojku, 2. april 2017 19:46)

    # Link komentara

  351. Patrick

    Još nisi našao devojku? Lepo veče a ti kucaš budalaštine. Juče si takodje ubio dan.
     (Psihijatar, 2. april 2017 19:46)

    # Link komentara

  352. A Musa se Musa...
    (Nikola, 2. april 2017 19:45)

    # Link komentara

  353. grobari sad u praksi mogu da vide značenje one narodne 'kako musa dere jarca'
    (slobinator, 2. april 2017 19:45)

    # Link komentara

  354. Arena sport 1 ili kako Musa dere jarca.
     (Gos'n Krtola, 2. april 2017 19:45)

    # Link komentara

  355. Šta to uradi Džanane Muso?
    (Šta to uradi Nolan Smite?, 2. april 2017 19:44)

    # Link komentara

  356. A Dzikic sedi i gleda u neverici
    (Лако је теби011, 2. april 2017 19:44)

    # Link komentara

  357. to je to...slabi smo i trener Dzikic je ocajan...Dule bi ove dobio ko od sale...nista idemo dalje teska sezona, ali volim Partizan...
     (mikica, 2. april 2017 19:44)

    # Link komentara

  358. pa sta je ovo...igrate ko babe...
     (deki, 2. april 2017 19:44)

    # Link komentara

  359. Ljudi moji,koji smo mi pajseri. Pa to je strasno. Uzas. Ovo sto mi igramo,pa tu nema ni k od kosarke. A trener!!?
    Sta reci za coveka koji sve nemo posmatra. Nema ni time auta,ni nista. I treba da izgubimo. Dovidjenja,prijatno. Najgori smo.
     (Ilija, 2. april 2017 19:44)

    # Link komentara

  360. navijam za partizan ali bas mi je drago sto ce partizan izgubiti da vise negledam ove teletabise u ekipi,dosta mi je za jednu godinu majstorovica,robinsona,koprivice,vrapca,pota,ratkovice,lukovica....ima ih na pretek muka mi i da ih nabrajam,pa i dzikica mi je vise dosta,kraj sezone i razlaz svi osim 2-3 igraca.ovakav partizan mi ne treba pa ni da osvoji aba ligu.partizan je uvek bio sinonim za kvalitet,srcanost a ovde ko da su se skupili svi levatori
    (nesa80, 2. april 2017 19:44)

    # Link komentara

  361. Zvezdaš sam i apsulutno me briga ko ce pobediti ovde,bas kao sto me briga za izbore.
    (Zvezdan Terzić iz keca u dvojku, 02. april 2017 19:39)

    Bas kao sto je nas apsolutno briga za tvoj bespotrebni komentar.
     (MidRange, 2. april 2017 19:44)

    # Link komentara

  362. Ponovicu. Neverovatno.

    Kako damo kos (a tesko damo), tako primimo trojku. Sedam ako se ne varam za drugu cetvrtinu. Kakva je to odbrana? Uzas jedan. Ne volim da kritikujem niti sam to ikada cinio, ali covece. Mec za finale. Ne sme da sutira tek tako.

    Cedevitu dobijas ili ako sutiras ludacki ili ako stisnes odbranu na maksimum. Mi nemamo ni jedno ni drugo. 15-ak razlike na kraju. Ali avaj. Neka ih barem Zvezda opegla.
     (Nikola, 2. april 2017 19:43)

    # Link komentara

  363. Guduric@@
    Tu li si lazove.Nisi odgovorio juce Lazovcino!!!
     (Kastro$, 2. april 2017 19:43)

    # Link komentara

  364. Dabogda se nikad ne vratio iz Amerike... al si ga prokleo
     (Ganci, 2. april 2017 19:43)

    # Link komentara

  365. Da li je moguce da nas puni ovaj mali musa.Pa igrace bez boutrajta celu i ovako katastrofalno da odigramo odbranu, uzas.
     (rooney_utd, 2. april 2017 19:43)

    # Link komentara

  366. Napred Partizan

    A gde si ti bio ovih dana?,
     (oklahoma, 2. april 2017 19:43)

    # Link komentara

  367. 100 e na cedevitu
     (Brale, 2. april 2017 19:43)

    # Link komentara

  368. GROBAR SAM, DA GROBAR SAM, I DA, KOŠARKA KOJU IGRA PARTIZAN JE ŠKOLSKI PRIMER KAKO KOŠARKA NE TREBA DA SE IGRA!!!
     (ABCDEFG, 2. april 2017 19:43)

    # Link komentara

  369. Au bre Dzikicu, napredak u igri ne postoji.
     (Kantona, 2. april 2017 19:43)

    # Link komentara

  370. Grobar fali vam vitamin... Narucite neku cedevitu!
     (Ljubisa livac, 2. april 2017 19:41)

    # Link komentara

  371. Ne dajte se grobari!
     (Delija, 2. april 2017 19:41)

    # Link komentara

  372. Realno oba tima krs,ko god da dodje zvezdi gubi 3:0 mozda 3:1 da uzmu neki kes
    (djomlica, 2. april 2017 19:40)

    # Link komentara

  373. Ne mogu da gledam ovog Gordona.
     (boki, 2. april 2017 19:39)

    # Link komentara

  374. Zvezdaš sam i apsulutno me briga ko ce pobediti ovde,bas kao sto me briga za izbore.
     (Zvezdan Terzić iz keca u dvojku, 2. april 2017 19:39)

    # Link komentara

  375. džikiću sramoto,ti lično nisi hteo da dovedeš centra,neznalico jedna,zbog tebe smo ostali bez ijednog trofeja,dabogda se nikad ne vratio iz amerike
    (pero, 2. april 2017 19:39)

    # Link komentara

  376. Ubi vas mali Musa.
     (bosanac, 2. april 2017 19:38)

    # Link komentara

  377. Nevezano za rezultat,navijacke strasti..Sportski i normalno samo..Prosle godine sam se cudio zasto tako iskusan igrac kao Teletovic nasrce na ovog malog musu,ali sad ga razumijem.Da li ste obratili paznju na ponasanje malog posle 2 i 3 ce trojke..Zato ce mu limit biti unikaha,decko teski kompleksas i maloumnik
    (Vukk, 2. april 2017 19:38)

    # Link komentara

  378. aj bre grobari malo jace tucite uje pa da se onda ko ljudi pobijemo u finalu :) srecno !!!!
     (maklo, 2. april 2017 19:36)

    # Link komentara

  379. Nema srca...
     (deki, 2. april 2017 19:34)

    # Link komentara

  380. ovaj musa bas dere...
    (pifvb, 2. april 2017 19:34)

    # Link komentara

  381. Imam jedno pitanje za mutavce.Ovako...Ove sezone ste pobegli iz evrokupa jer niste imali konkurentan tim za tako jako takmicanje.A sta cete sledece sezone? Morate igrati,nema bezanja.A sa kojim timom ??? Vrabac i Pot produzili ugovore...ko ce jos doci kod vas ?Ko god da dodje ,to ce biti nova i neuigrana ekipa.Cedevita i Buducnost su bili bukvalno kante za kos razliku u evrokupu.Vama se crno pise.Ali bice dosta smejanja,to sigurno.A jos se nadate i evroligi hahaha.Jel ste svesni da cete gubiti po 20 razlike u proseku ? Nema bezanja.
     (Zvezdan Terzić iz keca u dvojku, 2. april 2017 19:32)

    # Link komentara

  382. Realno je da Cedevita ima kvalitetniju ekipu ako Partizan pobedi u Zagrebu svaka im cast bice stvarno podvig
     (milos, 2. april 2017 19:29)

    # Link komentara

  383. (Gudurić sa 10 metara iz koraka)

    ajde gubi se odavde.
     (Fez, 2. april 2017 19:28)

    # Link komentara

  384. Za Partizan ako treba, necu ni da jedem leba
    (Narodni guslar, 2. april 2017 19:26)

    # Link komentara

  385. imali negde tv prenos ?

    LINK ?
    (miša, 2. april 2017 19:25)

    # Link komentara

  386. Zar pored lepotice veceri Fuenlabrada - Real gledati ovo mucenje i antikosarku? ABA liga je totalno u autu. Propala.
    (Paunic briljira, 2. april 2017 19:25)

    # Link komentara

  387. A što će mi biti žao ako Partizan ovo izgubi, biće mi žao taman koliko će žaliti grobari kad nas turkiš evroliga opljačka protiv Daruše sledeće nedelje ...
    (nek crkne krava, 2. april 2017 19:24)

    # Link komentara

  388. Losa selekcija napada.Imaju prednost pod kosem.Nasa sansa sut sa poludistance i za tri.
     (1312, 2. april 2017 19:24)

    # Link komentara

  389. Veličko prima 3 rampe po utakmici.Fascinantno.Nije ni čudo kad mu je odraz nekih 5 cm.
     (Zvezdan Terzić iz keca u dvojku, 2. april 2017 19:23)

    # Link komentara

  390. Звездаш сам, али данас навијам за Гробизан
     (А. Петров, 2. april 2017 19:23)

    # Link komentara

  391. Šuri Šurna mogu vam reći.
     (Zvezdan Terzić iz keca u dvojku, 2. april 2017 19:22)

    # Link komentara

  392. Neverovatno.

    Imamo vise skokova (13-7), od cega cak 6 u napadu. No i pored toga je bilo 20:12 za Cedevitu. Katastrofalan sut. Nula asistencija.

    Mi ako ovo dobijemo bice iskljucivo na ime odbrane. Ako udjemo u trku i sutiranje cao, zdravo. Stisnuti odbranu jer drugacije nema.pobede.
     (Nikola, 2. april 2017 19:20)

    # Link komentara

  393. Neke ptice nikad ne poleteee
    Rejected by Begic
     (Blader, 2. april 2017 19:20)

    # Link komentara

  394. Ovo lagano gubimo 10-15 razlike. Sa gracima poput Ratkovice,Majstorovica,Lukovica,Gordona i ovo do sad je cudo (znak koliko je aba slaba). A i Dzikic kao gledalac,prva cetvrtina nijedan tajm aut gledao kao statista,nedopustivo
     (Hell, 2. april 2017 19:19)

    # Link komentara

  395. Imam jedno pitanje za mutavce.Ovako...Ove sezone ste pobegli iz evrokupa jer niste imali konkurentan tim za tako jako takmicanje.A sta cete sledece sezone? Morate igrati,nema bezanja.A sa kojim timom ??? Vrabac i Pot produzili ugovore...ko ce jos doci kod vas ?Ko god da dodje ,to ce biti nova i neuigrana ekipa.Cedevita i Buducnost su bili bukvalno kante za kos razliku u evrokupu.Vama se crno pise.Ali bice dosta smejanja,to sigurno.A jos se nadate i evroligi hahaha.Jel ste svesni da cete gubiti po 20 razlike u proseku ? Nema bezanja.
     (Zvezdan Terzić iz keca u dvojku, 2. april 2017 19:19)

    # Link komentara

  396. Ne secam se da u istoriji Partizana se pojavio manje inteligentan i manje talentovan igrac no ovaj Majstorovic. Ovo se dva puta ne pojavljuje. Bukvalno sve sto uradi to je pogresno. On je 6. igrac protivnickog tima. Na stranu sto je ovo , bez hecera, najgora ekipa u istoriji kluba. Ovo skupiti na jednom mestu je "umetnost". Bravo za direktora Pekovica. Moj predsednik kucnog saveta ne bi goru ekipu sastavio od ove koju moramo gledati.
    (zoran, 2. april 2017 19:17)

    # Link komentara

  397. Majstorovic i Gordon katastrofa!
     (vau, 2. april 2017 19:15)

    # Link komentara

  398. Ovaj Surna je mehanikom suta zeznuo i Dangubica.
    (Moodanzza, 2. april 2017 19:15)

    # Link komentara

  399. Navijam za Zvezdu, mislim da bi u finalu Partizan bio mnogo tezi protivnik nego Cedevita, ali i pored toga volim da Partizan dobije.
     (sale, 2. april 2017 19:15)

    # Link komentara

  400. Te godine je raspala Barsa zavrsila sezonu sa jednim porazom,ej pa za njih tad igrao neki Lorbek i Jaka Lakovic..Kad se jedna ekipa proseta do trofeja to znaci da je nikad slabija evroliga.A Barselonin tim te godine je jak koliko i ovaj tim sto sad imaju.Ajde malo objektivnosti i realnosti.Olimpijakos je te godine dovodio igrace kao Makabi ove.A vidite kako je sad prosla takva divlja ekipa ? Treci od pozadi.Zato je ove sezone nikad jaca evroliga.
     (Gudurić sa 10 metara iz koraka, 2. april 2017 19:13)

    # Link komentara

  401. Majstorovic 6 igrac Cedevite
     (kosta, 2. april 2017 19:13)

    # Link komentara

  402. Nikad slabija cedevita
     (Gudurić sa 10 metara iz koraka, 2. april 2017 19:13)

    # Link komentara

  403. Jel opet Lukovic pod znakom pitanja?
    (milivoje, 2. april 2017 19:12)

    # Link komentara

  404. Cedevita dobiva
    (Stipe, 2. april 2017 19:11)

    # Link komentara

  405. Da Hečer potvrdi da nije dzaba plaćen oko milion ove sezone!
    (Veljoni, 2. april 2017 19:10)

    # Link komentara

  406. Само храбро и до победе играчи Партизана.Обездедите радост свим љубитељима кошарке у Србији.
    (Stari zvezdas, 2. april 2017 19:09)

    # Link komentara

  407. Razbice vas i bez Boutrajta
     (Gudurić sa 10 metara iz koraka, 2. april 2017 19:07)

    # Link komentara

  408. Te godine je raspala Barsa zavrsila sezonu sa jednim porazom,ej pa za njih tad igrao neki Lorbek i Jaka Lakovic..Kad se jedna ekipa proseta do trofeja to znaci da je nikad slabija evroliga.A Barselonin tim te godine je jak koliko i ovaj tim sto sad imaju.Ajde malo objektivnosti i realnosti.Olimpijakos je te godine dovodio igrace kao Makabi ove.A vidite kako je sad prosla takva divlja ekipa ? Treci od pozadi.Zato je ove sezone nikad jaca evroliga.
     (Gudurić sa 10 metara iz koraka, 2. april 2017 19:07)

    # Link komentara

  409. Lepo je videti da su ovi botovi i pored botovanja za izbore uspeli da odvoje par minuta da ostave komentar na vesti o Partizanu.
    Nadam se da ce igra biti na nivou, posebno mislim na Novicu, i onda mozemo da se nadamo pobedi.
    Napred Partizan.
     (9, 2. april 2017 19:06)

    # Link komentara

  410. Napred Srbija...
     (Dr.Nevolja, 2. april 2017 19:05)

    # Link komentara

  411. Napred Partizan a krcuniji ce se vratiti za ovo sto "podrzavaju" bracu Cedevitu.Vratilo im se protiv Barse a vratice se i protiv Buducnosti i Darusafake.Jedva cekam.Samo jako!!
     (Patrick, 2. april 2017 19:03)

    # Link komentara

  412. Nadam se pobedi lopatara.Ipak bih voleo derbi u finalu,pre nego duel sa dosadnom cedevitom.Klinci od.ebite sa ovih vesti.Idite igrajte malo lastiz.
     (Coldplayer, 2. april 2017 19:02)

    # Link komentara

  413. a prenos ne vidi vise od pola Srbije!!! sramota
     (nes, 2. april 2017 19:02)

    # Link komentara

  414. Ajmo grobari samo jako!!
     (Patrick, 2. april 2017 19:01)

    # Link komentara

  415. U bolu i u radosti Grobari smo ostali !
     (blef, 2. april 2017 19:01)

    # Link komentara

  416. izgubili ili dobili, mene je ona slika i video od juce protiv makabia ispunila srce. gazi cedevitu...
    (psiho, 02. april 2017 18:58)

    Znaci ipak zivite u proslosti...
     (hmm, 2. april 2017 19:01)

    # Link komentara

  417. Samo Napredno
     (Pekmen, 2. april 2017 19:00)

    # Link komentara

  418. Sta god bilo vi ste nasi idoli u ovom vremenu aparhejda. Institucija se ne brise potezom olovke, bila i ostace.
    Naped Partizan, napred institucijo.
     (Duka, 2. april 2017 18:59)

    # Link komentara

  419. Ajmoo Cedevita
    (Beli, 2. april 2017 18:59)

    # Link komentara

  420. izgubili ili dobili, mene je ona slika i video od juce protiv makabia ispunila srce. gazi cedevitu...
     (psiho, 2. april 2017 18:58)

    # Link komentara

  421. Partizan bi morao da iskoristi prednost domaćeg terena.
     (Dušan, 2. april 2017 18:58)

    # Link komentara

  422. KAKVA SLIKA!!
    (Grobar, 2. april 2017 18:57)

    # Link komentara

  423. Partizan igra brze jace bolje.
     (Nikola Pekovic, 2. april 2017 18:57)

    # Link komentara

  424. Napred Partizan!
     (Lex, 2. april 2017 18:54)

    # Link komentara

  425. Napred Partizan, napred najveca nasa institucijo.
     (Slavko-Vrekic, 2. april 2017 18:53)