Nedelja, 02.04.2017.

12:29

Nadal: Nisam siguran da je Novak povređen

Rafael Nadal večeras od 19 sati igra finale turnira u Majamiju protiv Rodžera Federera, ali razmišlja i o Novaku Đokoviću.

Izvor: S.R.

Nadal: Nisam siguran da je Novak povreðen IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

Недељко Стефановић

pre 7 godina

Повређен или не, Новак је пред сезону шљаке пласиран као 22. играч по резултатима из ове године.

realno

pre 7 godina

@?
"Protiv Nadala na vrhuncu snage i karijere Nolo nije mogao nista."

Stvarno pises lazi. I u tom periodu kada je Nadal bio na svom vrhuncu izmedju 2005 i 2010 kako ti pises - Djokovica je jedino pobedjivao na sljaci. U tom periodu na betonu je Nadal je cesce gubio nego pobedjivao Djokovica. Pa Nadal u Avgustu 2008. prvi put postaje prvi na listi, a svega 7 dana pre tog dolaska na prvo mesto Novak ga je deklasirao u polufinalu Sinsinatija 6:1 7:5. U tom Nadalovom najboljem vremenu Novaku je jedini problem bio Nadalova igra na sljaci.
Vec 2009. Novak je poceo da nalazi resenja i za Nadalovu igru na sljaci. Prvo tezak mec u Monte Karlu, pa propustene mec lopte u Madridu te godine u onom epskom mecu. Posle tog meca Novak pocinje da tuce Nadala i na sljaci i od tog Madrida 2009. pa do danas sa Nadalom se na sljaci sastajao 12 puta uz 7 pobeda i 5 poraza. A na betonu je oduvek bio bolji od Nadala. U tom Nadalovom najboljem periodu 2005-2010 na betonu takodje 12 susreta i 7 Novakovih pobeda a 5 Nadalovih.
Pa ja bih pre rekao da u tom periodu Nadal nije Novaku mogao nista, a ne obrnuto.

?

pre 7 godina

@anica
Ne mogu da mrzim ni Noloa jer ne poznajem coveka. Ne navijam za njega, niti cu ikada navijati, ali kako da mrzim coveka kojeg ne poznajem bote!?
Protiv Nadala na vrhuncu snage i karijere Nolo nije mogao nista. Uvek je gubio od njega, na svim podlogama i to uglavnom ubedljivo. A Nadalov vrhunac je od 2005 do kraja 2010, period u kojem je osvojio 9 od 14 GS i ogromnu vecinu svojih titula i kada je bio konkurentan na svim podlogama. Nolo nije bio dorastao tom nivou niti je ikada dostigao nivo najboljeg Nadala ili najboljeg Federera. Zato je i poceo da osvaja tek 2011.
Nolo ima manje GS od Nadala, ima ukupno manje titula, krace je od Nadala u vrhu, nema dominaciju na nekoj podlozi kakvu je Nadal na svom vrhuncu imao na sljaci (81 pobeda u nizu), nije osvajao titule protiv mladog i zdravog Federera kao Nadal i vecinu svojih titula osvojio je u slabijoj konkurenciji nego Nadal. Rafa je kompletirao GS cak 6 godina pre Noloa iako je to bilo mnogo teze tada nego 2016 kada je Nolo to uspeo i to onda kada ni Federera ni Nadala nije bilo zbog povreda. Nadal jeste uspesniji od Noloa, to je cinjenica koju ne mozes tako lako promeniti. Doduse, Nolo je mnogo duze bio prvi na svetu, ima vise zavrsnih mastersa i jos neke prednosti u odnosu na Nadala, tako da razlika nije nedostizna, ali ipak, 14 GS je velika Nadalova prednost u odnosu na Noloa.

?

pre 7 godina

@anica
Misli Nolo na tenis bote, izjeda ga nemoc da promeni nesto i umesa se u borbu za titule, zato je i otkazao Majami, zato se ljuti na novinare i zato divlja kada ga lema Kirijos. Ali, njegovo vreme je proslo, gotov je :)

anica

pre 7 godina

(?, 2. april 2017 21:59)
Nisam ni rekla da mene mrzis, ne citas dobro...mrzis Novaka, i ne vidim cemu taj kompleks i to Nolou...on je Nole! Pretpostavljam da imas godine i da ne treba sebi da dozvoljavas takvo ponasanje. Sto se tice slemova, jesu najvece dostignuce svakako, ali po broju nedelja Novak je bio vise na prvom mestu i izbio je na drugo mesto GOAT liste, kada na to dodamo i h2h, zavrsni masters i ukupan broj mastersa pa i 4 vezana slema i najbolju sezonu u istoriji gde nemaju ni Nadal ni Federer, dolazi se do zakljucka da ta dva slema nemaju toliki znacaj...odlicno ti bote znas sta zelim reci, pogotovo sto mislim da je Novak jedini teniser koji je mogao da se nosi sa Nadalom na vrhuncu, na svim podlogama, samo mi nemoj reci da je te godine bio povredjen Nadal:) Ti ne navijas za nikoga bote, vec ne volis Novaka, to je glavni razlog...dacu ti savet, ocisti se od tog animoziteta i pokusaj objektivno i realno da rezonujes, jer dok ti je ispred ociju "slika Noloa" od tog posla nema nista.
On za sad ne misli na tenis, ali ako se vrati, ima da vas usisa sve do jednog kao moj Bosh.

zoran

pre 7 godina

ATP cirkus je cista namestaljka. Endiju su dali prvo mesto, Novak je u tome obilato ucestvovao kao Rafa i Rodja koji prakticno tu godinu nisu igrali. Sada Endi "naprasno" zaboravlja tenis, a gle "cuda", Rodja SVE OSVAJA. Ovu godinu ga vracaju na prvo mesto, i to mu je ujedno oprastanje od tenisa. Tek od 2018. opet pocinje takozvana "borba".
Kako ste vec zaboravili 2013. kada Novak ucestvuje u namestenom mecu i Endi postaje osvajac Vimbldona posle 77 godina ! E, tada je Novak usao u taj zacarani krug i nema napolje.
Sport koji godisnje obrce milijarde ne prepusta NISTA slucaju.

?

pre 7 godina

@anica
Pa vidi, 2 GS su mnogo vazna, mnogo vaznije od te 3 pobede koje Nolo ima u H2H. Ipak je GS najvece dostignuce u tenisu. Na kraju, kada se budu svodili racuni, pamtice se samo GS, vreme na 1 mestu, a tek kasnije ostalo. E sad, nema tu mrznje, mene ne vode emocije, nikada nisam negirao da ima i Nolo mnogo prednosti u odnosu na Nadala i to mnogo znacajnijih prednosti od medjusobnog skora. I uvek isticem te prednosti kada se povede rasprava o tome ko je od njih dvojice u cemu bolji. Kazem lepo da je Nadal ipak vise postigao u tenisu. Jer 14 GS je strasan uspeh. Nemam ja razlog tebe da mrzim, gde ti vidis mrznju bote :) Imamo sukob misljenja, ja smatram da sam ja realniji jer me ne vode emocije, ti si manje realna jer imas obicaj da zbog ljubavi prema Nolou nipodastavas tudje uspehe i Noloa predstavljas boljim nego sto on jeste.

ŽIVADIN(O)

pre 7 godina

Švajcarski naučnici su izmislili jedan vrlo efikasan doping zahvaljujuči kojem se drastično popravi bekhend! Ruska akademija medicinskih nauka bi trebala to klinički ispitat!

Žikica-prva puška Srbije

pre 7 godina

Kakav glup komentar Rafe, baš me iznenadio.
Kako to Nole ne voli Miami kada ga osvajao sto puta! Ala lupi.
Vidi se ko im i dalje nabija komplekse i kada ne igra!Ha, haaa
Ćuti Rafa bolje za tebe dosta te drao.
IDEMO NOLEEEE!

anica

pre 7 godina

(?, 2. april 2017 18:49)
Uhvatio si se za ta dva slema, a kada se pomene h2h...zavrsni masters, to je nebitno. U konkurenciji u kojoj su oni igrali ne znace ta dva slema nista, nema svrhe da se raspravljamo kad ti gledas kroz 'prizmu Noloa'. Vodim se emocijama uvek i uvek cu misliti da je to jedini ispravan put. Kad me nadvladaju emocije ja ne mogu da koristim mozak. Meni je Novak drag, i mogu da mlatim sta ocu, ali ono sto je sustina jeste da mi je drag, ne znaci ako tebi kazem 'Botino', da te mrzim...a bogami kod tebe je preslo u opasno stanje, jer je nemoguce da se tako nesto budi u coveku, i to zbog jednog sportiste. Zasto si takav?

Lepi

pre 7 godina

Nadal je bio duze bolji od Novaka? Cemu liste o duzini boravka na broju 1 kada imamo mi nase eksperte. Koja je razlika izmedju bota I malicioznog izfrustriranog pojedinca koji je toliko toga postigao u tenisu? Odgovor je u pitanju.

Zox

pre 7 godina

@Branko,Belgija

Ne kladim se vec zaradjujem za zivot znojem. Nisam "lupio" vec gledam tenis kao neznalica koji uvidja neke stvari koje nemaju veze sa sportom, pa primecujem da se pravila menjaju periodicno.

Svaki sport je u stvari gladijatorska fora da zabavi narod, a narod hoce dramu i zabavu, te, u tu svrhu, se prave zapleti, raspleti i sav potreban vatromet da bude zanimljivije (unosnije), a uz to da bude jos i neocekivano.

Ja ne znam rezultat, ali ZNAM da ne postoji sport bez dopinga i namestanja na svim nivoima. Samo gledaj sponzore i prati "slucajnosti"... Lepo bi bilo da je ovo sto kazem netacno, da je sport prava stvar i postena, ali nijedan rat na planeti nije poceo posteno, nije vodjen posteno niti se posteno zavrsio - koji crni tenis naspram toga...

OgiZe

pre 7 godina

Ja od svega ne razumijem ovu priču oko dopinga. Pa nije to Popajev spanać pa da poludiš odjednom. Dopingovali se svi ili ne i dalje treniraju po 6-7 sati dnevno, ko zna koliko godina. Na kraju krajeva, imaju agencije koje se time bave i kontrolišu. Kod nas sve neke teorije zavjera, svi se razumiju u sve, prozivate čovjeka da je papučar, a 90% vas ne smije od žene ili djevojke otići po kifle, a da ne pitate. Što se tiče sportske strane, i njemu je 31-a godina, boli ga uvo više, može i on da bira turnire, a iz straha od Rafe i Rodžera igrao je samo 100 puta s njima..

anica

pre 7 godina

(?, 2. april 2017 18:10)
Zasto mu fali mnogo GS? E moj bote, ne moze se sa tobom nikako, ali cu ti pruziti ruku pomirenja. Eto, ako ce ti umiriti dusu, Federer treba da bude izdvojen od ove dvojice, ali ako Novak nije bolji od Nadala sigurno nije losiji. Sinsinati moze da uzme ove godinei i to je to. Sumnjam da ce se Novak vratiti jer mu nije stalo da postane najbolji svih vremena, zar ne treba onda da budes malo vise raspolozen? Kako, kad i sam ne znas ciji si fan, vec si samo mrzitelj Noleta.

Maja

pre 7 godina

Ni ja mu ne verujem, uvek nešto nevešto petlja sa povredama kada gubi. Bojim se da nije on ono za šta nam se predstavlja. I vrlo je arogantan prema našim novinarima.

?

pre 7 godina

@Bratko
Ne znam gde ti zivis pa tako razmisljas. Ako je u redu nazvati psa po nekom koga volis, nazovi psa po ocu ili devojci? Ponizenje je dati psu ime velikog naucnika ili vazne licnosti. To rade prizemni, priglupi egocentrici. Ali ti slobodno pokupi nekog dzukca sa ulice i daj mu ime Nolo djokovic.

?

pre 7 godina

@anica
Bote, ne kazem ja da nije kiks, kazem da ne mesas babe i zabe. Izdvajala bi ti jednog itekako da je Nolo uspesniji od njih, ali nije, pa ti ovako lakse. Fali i Nolou Sinsinati, fali mu bilo kakva zlatna medalja na OI, fali mu mnogo GS pa sta se tu moze.

Labud

pre 7 godina

(Bratko, 2. april 2017 17:39)
Ni jednom normalnom čoveku ne bi palo na pamet da da ime nekom kučnom ljubimcu po bilo kom naučniku a pogotovu ne po Tesli. Ja imam psa , pa mi nije palo na pamet da mu dam to ime iako je dresiran i neverovatno inteligentan. Ali Djoković samo dokazuje svoj egocentrični sindrom. Ako je već hteo da da ime po nekome koga voli kako kažeš zašto mu nije dao recimo Goran ili Srđan. Ma begaj bre, povraća mi se !!!

?

pre 7 godina

@anica
Nolou je stalo da bude najbolji svih vremena, ali posto ne moze, pada u depresiju. Jednostavno, realnost je surova.
Nadal ima 14 GS, Nolo 12, tako da je Nadal bolji. Nadal je duze u vrhu, jos 2005 je bio drugi igrac sveta, a evo i sada igra najveca finala. A Nolo ne moze 2 kolo da prodje na GS.
Ja znam za koga navijam, samo realno procenjujem kvalitete i uspehe svih ostalih. Za razliku od tebe bote :) Previse se vodis emocijama.

?

pre 7 godina

@anica
Ne lupetaj botino, kakve veze zavrsni masters ima sa igranjem za reprezentaciju. Nadal je za Noloa klasa, bolji i uspesniji teniser, uvek bio i ostao.

Markonato - RSA

pre 7 godina

...spremaj se za Federera i ne beri brigu o Novaku i Endiju, jer kad se "mačori" vrate, ima k'o miševi da begate i gubite bodove...

Dusan kg

pre 7 godina

A šta ima Djoković ?!!
(Labud, 2. april 2017 16:51)

Nas Nolo ima psa kome je dao ime TESLA,po nasem genijalnom naucniku Nikoli Tesli.E meni se zbog toga zgadio i zelim mu sve poraze.

Branko,Belgija

pre 7 godina

@Zox

Druze,kada tako sve znas,cak i na koga je red da pobedi,nadam se i da znas to dobro da naplatis.Kvota na Nadala veceras je izmedju 2,20 i 2,30.Stavis velike pare i imas zaradu boli glava.Da se razumemo,mozda Rafa i dobije,nije nemoguce,ali nemoj o namestenim mecevima na tom nivou.To su velike gluposti

?

pre 7 godina

Nolo se ocigledno folira, nema tu nikakve povrede. Sada ce da igra za reprezentaciju, da bi na narednim turnirima mogao da prica kako je obnovio ili pogorsao "povredu" zbog reprezentacije. To je jasno kao dan. Mesecima ce koristiti tu izmisljenu povredu kao opravdanje za ocajne rezultate. On je egocentrik, narcis, sujetan kao niko i zato ne moze da prizna da su drugi bolji od njega.
Ali, prevario se po ko zna koji put. Rafa ga je otvoreno prozvao danas, uskoro ce to uraditi i ostali, a publika surom sveta vec odavno zna da je on lazov i prevarant.
Tako da te price o navodnim povredama prolaze samo kod dela fanaticnih botova i sendvicara.

Zox

pre 7 godina

Stvare obrnuta: Novak je "povredjen" i tu je sve normalno jer ni ti ni Federer ne bi dosli do finala da nisu neki "nagovoreni" da budu "povredjeni"; Sto se tice Mareja, kod njega nema nista cudno - i njemu su rekli sta da radi, a to sto mu taj turnir znaci - to je jos normalnije jer ni Federer nece doci u Monako gde ce tebi biti put trasiran... Neko ce ti predati (stomak), neko ce da "iznenada" izgubi od drogiranog 158-og i eto... Magija se nastavlja...

Usput, cestitam veceras na tituli, tvoj je red.

Bratko

pre 7 godina

@Dusan KG - Vidi se da nikad nisi imao ljubimca niti ces. Dati ime Tesla nekome koga volis je sasvim normalno i prirodno. Sta sad, zar treba imena da se povlace iz upotrebe kao i dresovi poznatih? Jel trebao da mu da ime Crni mozda da bi ga TI voleo? Svako ime u 2000 godina istorije ima neki svoj znacaj iza nas. milioni psa se ili zovu Cesar..ili Princ..ili imenima poznatih glumaca..pevaca..naucnika..predaka..gde ti zivis??

anica

pre 7 godina

(?, 2. april 2017 17:35)
Sad cemo po casu vinceta...ziveli! I kolac cupavac jedan, ako volis kokos!
Nema veze, u pravu si, ali ima veze sto Novak ima bronzu i salataru, znaci osvojio je za reprezentaciju, nije se obrukao, i sam je Federer rekao da je dovoljan jedan trofej salatare, i on nema Olimpijsko zlato u singlu. Bote, ne zelim da izdvajam nikoga od njih, kao ti sto guras samo ovu dvojicu jer mrzis Novaka, kao sto je Federeru mana u karijeri sto nijednom nije uspeo da uzme Monte Karlo i Rim, tako je Nadalu zavrsni masters bas katastrofalan kiks.

anica

pre 7 godina

Labudicu...sve te salate i medalje ne ravnjaju se sa zavrsnim mastersom, pitaj Rodju slobodno...koji se naosvajao medalja i najeo salata samo puca.
Posle GS i mastersa, najvazniji je zavrsni masters jer igraju najboljih osam tenisera.

Jana

pre 7 godina

Ko mu kaze... Osoba koja malo malo kolena nisu dobro, ruka nije dobro, ... Samo sto se neko pritaji, a neko kaci svako malo na drustvenim mrezama sta radi na svakom koraku. Kakav dvolican lik! Nista bolji od Federera. Pljunete na sopstven uspeh ljudskim jadnim i nezrelim ponasanjem.

?

pre 7 godina

A botovi ne znaju kako da reaguju :) Bas zanimljivo. Glupaci sada moraju na dva fronta da mrze, i Federera i Nadala, a to je za njih preopterecenje, nocas ce da izgore od muke i nemoci, mrznja ih ubija, to je jasno.

Labud

pre 7 godina

Ako je neko poznat po korektnosti onda je to Nadal. Nikda ništa loše nije rekao za Djokovića čak šta više uvek je bio na nejgovoj strani. I sada kada je rekako nešto što je očigledno onda ga pljujete jer vas istina boli. Pa znaš šta, ja sam se nekada budio zbog tog Djokovića i bodrio ga svim srcem ali mi se zadnjih godina zgadio. Ovo je sada već prelilo čašu jer ne postoji veći folirant i kalkulant od njega. Treba da se stidi, gde je bio u najvažnijim mečeveima DK, protiv Švajcarske konkretno i Velike Britanije. Obe smo izgubili i došli u situaciju da se borimo za opstanak. Onda mu nije bila potrebna reprezentacija. Sada kada ga gaze svi redom setio se da dodje da se nahrani egom da mu peze domaći novinari kojima i neće da daje izjave. Zna se koliko se leči povreda lakta, samo što je taj njegov lakat izmišljen. Strategija je očigledna...u slučaju da izgubi vadiće se na povredu kao i obično a u slučaju da pobedi želi da ispadne "heroj" kako je tobož povredjen došao da igra ..jao jao !! Nevidjen glumac čija je gluma odavno prepoznata i zato od sveg srca želim da ga počisti bilo ko od španaca!! NADAL IMA 5 SALATARA prijatelji moji P E T !!!! Zlato na Olimpijadi..... A šta ima Djoković ?!!

Rista

pre 7 godina

Nadal je samo rekao ono sto ceo svet vec zna. Novak je na daleko poznat po tome da stalno folira neke povrede od kojih se oporavi za dva dana. Najgore je sto ce sad svi Djokovci koji su u petak iz petnih zila svi do jednog navijali za Kiriosa, danas samo zbog ove izjave Nadala morati da navijaju za Federera, coveka kojeg ne mogu da smisle. Rafa im u momentu pokvari celu nedelju.

?

pre 7 godina

@Papadubi
Ne, rekao je tacno ono sto pise. Sad to sto tebi bote to ne odgovara vec nije Nadalov problem. I nista lose on nije rekao, to znaju svi, Nolo je folirant koji laze da je povredjen i bezi od poraza. Kukavica.

nen-si

pre 7 godina

Alo koje ste vi smeće. Ima Nole sve da ih počisti. Kao prvo na Rg ima da ih iseče sve i Rogera i Kikiriki kirjosa i za kraj Nadalinu . Vratiće se jaci nego ikada

anica

pre 7 godina

(Ivan, 2. april 2017 13:40)
Rece ti to i ostade ziv, ave Ivo!
Sto, sta to ima Novak sto Nadal nema? Iskreno, volim ja Noleta, ali ovakvi komentari su ljigavi...sve ga boli lepa pozadina za Noleta...uvek je bio korektan i iskren i to je dovoljno. Kompleksi i Nadal kao Vulo i Jumko.

Realno

pre 7 godina

Pa zar nije zanimljivo da novak pocne da pada bas pred olimpijske igre 2016-te god. kao i 2012-te? Morao je da se ocisti od svega sto je unosio u telo tokom godina tako da tu nije nista sporno...A cim je dosao do olimpjiskih igara tamo ga pociste Delpo 2 puta i Marej...Kad cete vise da shvatite da je on sve postigao zahvaljujuci dopingu a ne glutenu, to je prica za malu decu. I sad kad vec telo ne moze vise da izdrzi doping(jer je nemoguce koristiti te supstance doveka) sad polako pada i vama je to cudno..Pa naviknite se, nema dopinga nema supermena djokovica.

realno

pre 7 godina

Pa normalno da nije povredjen..Cim je u losoj formi opet bezi od Federera i Nadala kao i mnogo puta dosad...Za razliku od njega ova dvojica se uvek bore iako mozd a u tom trenutku ne igraju najbolji tenis sto je i rezultiralo da Nolo povede u medjusobnim duelima izmedju Fedexa i Rafe...Ali sve ce to doci na svoje, ne moze doveka da bezi. Sacekace ga Rafa na sljaci vrlo brzo a i Federer na travi jer verovatno nece igrati mnogo turnira na sljaci ove godine pa ce se videti ko je ko...

boban rajovic

pre 7 godina

svaka cast nolu nolo sve izdrzi uvek on je najjaci i najlepsi i najbolji covek na svetu umesto sto ga pljujete bolje mu se divite i pokusavajte da budete kao nolo sa nolom do evropske unije

milutin

pre 7 godina

Šta zna Nadal šta je povreda. On je kroz cijelu karijeru, igrao sa tableticom lipida, pa drugima nevjeruje, pošto prave povrede kod njega nije ni bilo.

Brana

pre 7 godina

Nego kad smo već kod toga, šta bi sa onom tužbom za doping protiv bivše francuske ministarke sporta.On se našao da nekom soli pamet.Ispade da Rafa 6 godina igra povređen.Vrlo bitno da li ja, on ili bilo ko misli ovo ili ono.

Simpo

pre 7 godina

Molio bih objasnjenje koj je taj teniser Nolo,da li to nasem NOVAKU kome treba podici spomenik za zivota tamo neki sa one strane menjaju ime pa ga zovu nolo i za te dusebriznike nas NOVAK je osvojio i uradio nesto sto niko nije imao je sva 4 slema u dzepu i verujte da ako mu se dig.. opet ce to da uradi

GoX

pre 7 godina

Trenutno stanje u kome se nalazi Nole najslikovitije je objasnio komičar Dejan Tasić Tasa u skeču o ženidbi i Nikoli Tesli. https://www.youtube.com/watch?v=o0jXTwd4IxY

Жеља

pre 7 godina

Нисам сигуран да ћеш да победиш Федерера и са вама двојицом се нешто чудно дешава :-)

replicator

pre 7 godina

Zna se koliko se dugo leci povreda lakta. Sad se setio da igra, da bude u centru paznje jer ga na turnirina gaze svi redom. Da se pripremi glumac za Madrid i Monte Karlo. A ne izvinite, dosao da plati porez.

only fools and horses

pre 7 godina

Pa naravno da nije povređen. Ni on ni Marej. Zna se zašto ne igraju, i zašto ispadaju od mnogo slabijih protivnika. Ali čudi me da Nadal nije uključen u sve to. Verovatno je i ljut zbog toga. Njemu su dozvolili da igra jer očigledno smatraju da više nije ozbiljan protivnik ovom što pred penziju mora da postane broj jedan. Sigurno to boli.

Ginko

pre 7 godina

evo sidimo nas par tu u splitu u jednoj kafanici i pitamo se svi di je nesta noloa? jel jos jede sjemenke ka papiga ara? pozdrav iz dalmacije..
(ranko, 2. april 2017 12:50)
Sidi tu gdi si, jer za disi nisi....

Brana

pre 7 godina

Nego kad smo već kod toga, šta bi sa onom tužbom za doping protiv bivše francuske ministarke sporta.On se našao da nekom soli pamet.Ispade da Rafa 6 godina igra povređen.Vrlo bitno da li ja, on ili bilo ko misli ovo ili ono.

Novak fejker

pre 7 godina

Naravno da nije. Čisti se od dopinga koji je uzimao godinama . Nakon što je otkriven počeo je pad u igri. Zna Nadal što priča, sam je to prošao.

Delije Čikago

pre 7 godina

Konačno je pokazao pravo ljigavo lice, Novak ni za koga to nikad nije rekao, svakog je poštovao, veliki je naš Novak da nismo ni svesni...

L

pre 7 godina

Sad da vidim komentare... 
A prije nego sto prokomentarisete, nadam se da ste izasli i glasali.
(Srdjan, 02. april 2017 12:43)
Vala stvarno, na vest o izborima 17 komentara a na ovu 35, užas dokle smo došli i kakvim se glupostima bavimo.

bucko

pre 7 godina

ne pita se nadal ovo slucajno , zna dai tenisu postoji mafija koja nedozvoljava da neko prestigne federera i bude najbolji teniser u istoriji , nole ti si pokazao svoju veličinu , neke rekorde koje držiš nemože ni federer da stigne , ziv ti nama bio novače đokoviću

Ivan

pre 7 godina

Jel ste vi svesni koliko je vremena proslo od kada je Djokovic objavio da nece igrati u Majamiju? Povreda mu verovatno nije ozbiljnije prirode, ali da se prijavio za Majami, verovatno bi rizikovao novu tezu povredu i doveo bi u pitanje ostatak sezone. Procenio je da je bolje da se zaleci tih 15-20 dana, umesto sto rizikuje igranje do kraja godine. Jos vam sada i smeta sto ce igrati za reprezentaciju. Ne valja kad igra, ne valja kada ne igra, odlucite se... Sto se Nadala tice, nema tu neke filozofije, njega pucaju kompleksi od Djokovica, to zna svaki covek koji iole prati tenis u prolazu.

kvisko jeremic

pre 7 godina

Povredjen je itekako al u dusi.
Skupilo se coveku do krova, puko nacisto. Zena, njeni gafovi, njena familija, guru, braca treba to izdrzati covece. Svi mu ko fol pomazu a svi ljubomorni i zavidni. Da ima konjske zivce popustio bi a ne ovako.

П.ф.к.ц.г

pre 7 godina

Па ваљда новак исто воли турнир који је освајао толико пута? Чудна изјава рафе..Шта рећи за твоја вишемјесечна одсуства , неколико пута? Јел су биле повреде , или ?? Виђећете на шљаци јел новак поврјеђен , знаћете.

Simpo

pre 7 godina

Deda Federer će proći kao svi oni dopigovani teniseri a nadm se da će mu i oduzeti sve pare sa turnira zaradjenih ove godine, jer to će ga najviše zaboleti

monden

pre 7 godina

(kvisko jeremic, 02. april 2017 13:00)

Ubo si u suštinu.Zbog svega toga, ja bih, posle svega, na njegovom mestu, pobegao od svih njih, na neko pusto ostrvo.

kaokakao

pre 7 godina

Pa i da nije povrijedjen, ne vidim u cemu je problem? To se radi u tenisu odavno, Agasi je pricao o tome. Jednostavno Novak osjeca da nije spreman i povredu je naveo kao razlog izostanka u Majamiju. Isto kao sto ni Marej nije povrijedjen. Ne mogu vise da izdrze taj tempo, sve ce to cesce raditi. Novak je odustao od jurenja prvog mjesta jer je to jako naporno, sad su mu gren slemovi prioritet. Sad dal ce uspjeti da se vrati u staru formu, to ne znam. Po mom nekom laickom misljenju nece. Mislim da sad ima vise sanse na sljaci nego na ostalim podlogama.

City Girl

pre 7 godina

Pa isto kao Federer pre nekoliko godina. Predao Noletu finale završnog Mastersa u Londonu zbog povrede ledja, a narednog vikenda igrao u Dejvis kupu.

Nolo Srbine "pobednice" ?

pre 7 godina

Cemu tolika mrznja prema najvecem sportskom brendu Srbije i cemu tolika poniznost i hvalisanje vecitom srboljubcu balerini Federeru? Dok je Djokovic bio broj jedan svi ste gotivili, sad svi drvlje i kamenje po njemu i podrzavate doping dedu!!
(zvezda dno i sramota Srbije, 2. april 2017 12:55)

Pa to je zato jer su Srbi pobednicki narod, zar nas nisu tako indoktrinisali u osnovnoj skoli? Srbi ne vole gubitnike, a posto trenutno Fedja pobedjuje, volimo njega. Kako stvari stoje, Fedja ce, dok ovaj "nas" Nolo izigrava klovna na internetu,i 19-i GS da osvoji,

Pjer i Tesla

pre 7 godina

"Od Novaka Đokovića sve možemo da očekujemo, kada je dobra zabava u pitanju. Gledali smo ga kako se šali, peva, ali i đuska na terenu. Ovoga puta je ponovo "zamešao" kukovima uz hit Luisa Fonsa "Despacito"-izvor Bulevar B92. Svi smo se grdno prevarili ako smo pomislili da se Novak potresao zbog tenisa!Al' nas je navukao a bitna je bila samo lova...

Papadubi

pre 7 godina

To sto nije pokrsen da ne moze da hoda, ne znaci da nije povredjen. I Novak sigurno voli turnir u Majamiju, osvajao ga je 6 puta, sto po logici kojom gleda Mareja treba da znaci da i Novak ima povredu. Ovo je verovatno izvuceno iz konteksta, verovatno je rekao nesto tipa da ne misli da je ozbiljno povredjen i da je mozda mogao da igra na ovom turniru. Ali bas ovakav bezobrazan i optuzujuci komentar od Nadala prema Novaku, cisto sumnjam.

Cinculator

pre 7 godina

A što bi ti bio siguran ne razumem, nisi doktor, niti radiš za ATP? Ili možda hoćeš da kažeš da nije neuobičajeno da se "izmišljaju" povrede, znaš iz ličnog iskustva? Ostavi se Novaka i gledaj da te deda ne presliša ponovo.

Serdjo

pre 7 godina

Naravno da nije! Ali isto kao i ti godinama unazad!
To kaže čovek koji nikada nije ispao iz Top10, a svake godine povređen i igra sezonu šljake!

anica

pre 7 godina

Mislimo da je Rafa nesto izgubio sto se nije ozenio tokom karijere, nije bogami...zavrsice karijeru, ozenice se i dobiti decu.
Nazalost kod Noleta je problem taj sto ne zeli vise da igra tenis i nije mu prioritet, mora da slusa zenu...u ovom trenutku Kirjos je suvise jak za njega.

antiDebil

pre 7 godina

Opuusti se sine i razmisljaj kako da osvojis titulu koja ti nedostaje. Sta bi, prvi put u zivotu si rekao da neces da igras neko takmicenje zbog nekih preventivnih razloga tj. prvi put nisi izmislio da si povredjen kako bi opravdao izostanak i odmah neka nervoza, neko ti drma kavez ?
Ja sam UBEDJEN da Nadal NIKADA u karijeri nije bio teze povredjen niti bilo sta slicno tome, samo jos kada bi se neki novinar setio to da ga pita na konferenciji.
Pazi da te sumnjivi Rodja ne otrese kao pre 2 nedelje, imas srece sto pre 2 godine nisi igrao sa njim, svasta bi ti se dogodilo !

zvezda dno i sramota Srbije

pre 7 godina

Cemu tolika mrznja prema najvecem sportskom brendu Srbije i cemu tolika poniznost i hvalisanje vecitom srboljubcu balerini Federeru? Dok je Djokovic bio broj jedan svi ste gotivili, sad svi drvlje i kamenje po njemu i podrzavate doping dedu!!

Valderama

pre 7 godina

Naravno da nije povredjen.

Mislim da mu je poraz protin Kirgioza tesko pao (drugi u 7 dana). Novak je procenio da je velika verovatnoca, da ako naleti na Kirgiosa u Majamiju , ishod bude isti. Da bi izbegao takav scenario , resio je da se povuce i potpuno okrene sezoni sljake. Nema govora o povredi i to Nadal zna. Igranje u DK je potrebna da se ne pravi velika pauza takmicarskih meceva.

Grobaros

pre 7 godina

E da vas vidimo sad nolomani hahahahaha. Uvek ste ga cenili šatro jer super o nolu pričao, a Fedeksa mrzeli. Eto sad ćete imati čast da mrzite obojicu, odnosno Federera najboljeg ikada i Rafu koji je 2. najbolji ikada.

Mare

pre 7 godina

Naravno da nije povredjen, ali ne može da kaže "odustajem od turnira jer imam privatnih problema, problema sa porodicom". Mora da kaže da je povreda u pitanju.

ranko

pre 7 godina

evo sidimo nas par tu u splitu u jednoj kafanici i pitamo se svi di je nesta noloa? jel jos jede sjemenke ka papiga ara? pozdrav iz dalmacije..

Pokondirena tikvica

pre 7 godina

Koliko mi moje skromno poznavanje spanskog dozvoljava u originalnoj izjavi Rafa je pricao o budzetskom suficitu,pominje i neku prugu i ispumpane loptice.Prica i o nekoj penziji ali nisam razumeo dal o njegovoj ili o penziji ovog Mirkinog muza.Eh da i nju je pomenuo...

Papadubi

pre 7 godina

To sto nije pokrsen da ne moze da hoda, ne znaci da nije povredjen. I Novak sigurno voli turnir u Majamiju, osvajao ga je 6 puta, sto po logici kojom gleda Mareja treba da znaci da i Novak ima povredu. Ovo je verovatno izvuceno iz konteksta, verovatno je rekao nesto tipa da ne misli da je ozbiljno povredjen i da je mozda mogao da igra na ovom turniru. Ali bas ovakav bezobrazan i optuzujuci komentar od Nadala prema Novaku, cisto sumnjam.

Cinculator

pre 7 godina

A što bi ti bio siguran ne razumem, nisi doktor, niti radiš za ATP? Ili možda hoćeš da kažeš da nije neuobičajeno da se "izmišljaju" povrede, znaš iz ličnog iskustva? Ostavi se Novaka i gledaj da te deda ne presliša ponovo.

kvisko jeremic

pre 7 godina

Povredjen je itekako al u dusi.
Skupilo se coveku do krova, puko nacisto. Zena, njeni gafovi, njena familija, guru, braca treba to izdrzati covece. Svi mu ko fol pomazu a svi ljubomorni i zavidni. Da ima konjske zivce popustio bi a ne ovako.

City Girl

pre 7 godina

Pa isto kao Federer pre nekoliko godina. Predao Noletu finale završnog Mastersa u Londonu zbog povrede ledja, a narednog vikenda igrao u Dejvis kupu.

Serdjo

pre 7 godina

Naravno da nije! Ali isto kao i ti godinama unazad!
To kaže čovek koji nikada nije ispao iz Top10, a svake godine povređen i igra sezonu šljake!

anica

pre 7 godina

Mislimo da je Rafa nesto izgubio sto se nije ozenio tokom karijere, nije bogami...zavrsice karijeru, ozenice se i dobiti decu.
Nazalost kod Noleta je problem taj sto ne zeli vise da igra tenis i nije mu prioritet, mora da slusa zenu...u ovom trenutku Kirjos je suvise jak za njega.

zvezda dno i sramota Srbije

pre 7 godina

Cemu tolika mrznja prema najvecem sportskom brendu Srbije i cemu tolika poniznost i hvalisanje vecitom srboljubcu balerini Federeru? Dok je Djokovic bio broj jedan svi ste gotivili, sad svi drvlje i kamenje po njemu i podrzavate doping dedu!!

Valderama

pre 7 godina

Naravno da nije povredjen.

Mislim da mu je poraz protin Kirgioza tesko pao (drugi u 7 dana). Novak je procenio da je velika verovatnoca, da ako naleti na Kirgiosa u Majamiju , ishod bude isti. Da bi izbegao takav scenario , resio je da se povuce i potpuno okrene sezoni sljake. Nema govora o povredi i to Nadal zna. Igranje u DK je potrebna da se ne pravi velika pauza takmicarskih meceva.

bucko

pre 7 godina

ne pita se nadal ovo slucajno , zna dai tenisu postoji mafija koja nedozvoljava da neko prestigne federera i bude najbolji teniser u istoriji , nole ti si pokazao svoju veličinu , neke rekorde koje držiš nemože ni federer da stigne , ziv ti nama bio novače đokoviću

Grobaros

pre 7 godina

E da vas vidimo sad nolomani hahahahaha. Uvek ste ga cenili šatro jer super o nolu pričao, a Fedeksa mrzeli. Eto sad ćete imati čast da mrzite obojicu, odnosno Federera najboljeg ikada i Rafu koji je 2. najbolji ikada.

kaokakao

pre 7 godina

Pa i da nije povrijedjen, ne vidim u cemu je problem? To se radi u tenisu odavno, Agasi je pricao o tome. Jednostavno Novak osjeca da nije spreman i povredu je naveo kao razlog izostanka u Majamiju. Isto kao sto ni Marej nije povrijedjen. Ne mogu vise da izdrze taj tempo, sve ce to cesce raditi. Novak je odustao od jurenja prvog mjesta jer je to jako naporno, sad su mu gren slemovi prioritet. Sad dal ce uspjeti da se vrati u staru formu, to ne znam. Po mom nekom laickom misljenju nece. Mislim da sad ima vise sanse na sljaci nego na ostalim podlogama.

Nolo Srbine "pobednice" ?

pre 7 godina

Cemu tolika mrznja prema najvecem sportskom brendu Srbije i cemu tolika poniznost i hvalisanje vecitom srboljubcu balerini Federeru? Dok je Djokovic bio broj jedan svi ste gotivili, sad svi drvlje i kamenje po njemu i podrzavate doping dedu!!
(zvezda dno i sramota Srbije, 2. april 2017 12:55)

Pa to je zato jer su Srbi pobednicki narod, zar nas nisu tako indoktrinisali u osnovnoj skoli? Srbi ne vole gubitnike, a posto trenutno Fedja pobedjuje, volimo njega. Kako stvari stoje, Fedja ce, dok ovaj "nas" Nolo izigrava klovna na internetu,i 19-i GS da osvoji,

Simpo

pre 7 godina

Molio bih objasnjenje koj je taj teniser Nolo,da li to nasem NOVAKU kome treba podici spomenik za zivota tamo neki sa one strane menjaju ime pa ga zovu nolo i za te dusebriznike nas NOVAK je osvojio i uradio nesto sto niko nije imao je sva 4 slema u dzepu i verujte da ako mu se dig.. opet ce to da uradi

Mare

pre 7 godina

Naravno da nije povredjen, ali ne može da kaže "odustajem od turnira jer imam privatnih problema, problema sa porodicom". Mora da kaže da je povreda u pitanju.

ranko

pre 7 godina

evo sidimo nas par tu u splitu u jednoj kafanici i pitamo se svi di je nesta noloa? jel jos jede sjemenke ka papiga ara? pozdrav iz dalmacije..

Labud

pre 7 godina

Ako je neko poznat po korektnosti onda je to Nadal. Nikda ništa loše nije rekao za Djokovića čak šta više uvek je bio na nejgovoj strani. I sada kada je rekako nešto što je očigledno onda ga pljujete jer vas istina boli. Pa znaš šta, ja sam se nekada budio zbog tog Djokovića i bodrio ga svim srcem ali mi se zadnjih godina zgadio. Ovo je sada već prelilo čašu jer ne postoji veći folirant i kalkulant od njega. Treba da se stidi, gde je bio u najvažnijim mečeveima DK, protiv Švajcarske konkretno i Velike Britanije. Obe smo izgubili i došli u situaciju da se borimo za opstanak. Onda mu nije bila potrebna reprezentacija. Sada kada ga gaze svi redom setio se da dodje da se nahrani egom da mu peze domaći novinari kojima i neće da daje izjave. Zna se koliko se leči povreda lakta, samo što je taj njegov lakat izmišljen. Strategija je očigledna...u slučaju da izgubi vadiće se na povredu kao i obično a u slučaju da pobedi želi da ispadne "heroj" kako je tobož povredjen došao da igra ..jao jao !! Nevidjen glumac čija je gluma odavno prepoznata i zato od sveg srca želim da ga počisti bilo ko od španaca!! NADAL IMA 5 SALATARA prijatelji moji P E T !!!! Zlato na Olimpijadi..... A šta ima Djoković ?!!

Novak fejker

pre 7 godina

Naravno da nije. Čisti se od dopinga koji je uzimao godinama . Nakon što je otkriven počeo je pad u igri. Zna Nadal što priča, sam je to prošao.

Rista

pre 7 godina

Nadal je samo rekao ono sto ceo svet vec zna. Novak je na daleko poznat po tome da stalno folira neke povrede od kojih se oporavi za dva dana. Najgore je sto ce sad svi Djokovci koji su u petak iz petnih zila svi do jednog navijali za Kiriosa, danas samo zbog ove izjave Nadala morati da navijaju za Federera, coveka kojeg ne mogu da smisle. Rafa im u momentu pokvari celu nedelju.

Pokondirena tikvica

pre 7 godina

Koliko mi moje skromno poznavanje spanskog dozvoljava u originalnoj izjavi Rafa je pricao o budzetskom suficitu,pominje i neku prugu i ispumpane loptice.Prica i o nekoj penziji ali nisam razumeo dal o njegovoj ili o penziji ovog Mirkinog muza.Eh da i nju je pomenuo...

nen-si

pre 7 godina

Alo koje ste vi smeće. Ima Nole sve da ih počisti. Kao prvo na Rg ima da ih iseče sve i Rogera i Kikiriki kirjosa i za kraj Nadalinu . Vratiće se jaci nego ikada

Realno

pre 7 godina

Pa zar nije zanimljivo da novak pocne da pada bas pred olimpijske igre 2016-te god. kao i 2012-te? Morao je da se ocisti od svega sto je unosio u telo tokom godina tako da tu nije nista sporno...A cim je dosao do olimpjiskih igara tamo ga pociste Delpo 2 puta i Marej...Kad cete vise da shvatite da je on sve postigao zahvaljujuci dopingu a ne glutenu, to je prica za malu decu. I sad kad vec telo ne moze vise da izdrzi doping(jer je nemoguce koristiti te supstance doveka) sad polako pada i vama je to cudno..Pa naviknite se, nema dopinga nema supermena djokovica.

only fools and horses

pre 7 godina

Pa naravno da nije povređen. Ni on ni Marej. Zna se zašto ne igraju, i zašto ispadaju od mnogo slabijih protivnika. Ali čudi me da Nadal nije uključen u sve to. Verovatno je i ljut zbog toga. Njemu su dozvolili da igra jer očigledno smatraju da više nije ozbiljan protivnik ovom što pred penziju mora da postane broj jedan. Sigurno to boli.

Ginko

pre 7 godina

evo sidimo nas par tu u splitu u jednoj kafanici i pitamo se svi di je nesta noloa? jel jos jede sjemenke ka papiga ara? pozdrav iz dalmacije..
(ranko, 2. april 2017 12:50)
Sidi tu gdi si, jer za disi nisi....

Ivan

pre 7 godina

Jel ste vi svesni koliko je vremena proslo od kada je Djokovic objavio da nece igrati u Majamiju? Povreda mu verovatno nije ozbiljnije prirode, ali da se prijavio za Majami, verovatno bi rizikovao novu tezu povredu i doveo bi u pitanje ostatak sezone. Procenio je da je bolje da se zaleci tih 15-20 dana, umesto sto rizikuje igranje do kraja godine. Jos vam sada i smeta sto ce igrati za reprezentaciju. Ne valja kad igra, ne valja kada ne igra, odlucite se... Sto se Nadala tice, nema tu neke filozofije, njega pucaju kompleksi od Djokovica, to zna svaki covek koji iole prati tenis u prolazu.

Delije Čikago

pre 7 godina

Konačno je pokazao pravo ljigavo lice, Novak ni za koga to nikad nije rekao, svakog je poštovao, veliki je naš Novak da nismo ni svesni...

realno

pre 7 godina

Pa normalno da nije povredjen..Cim je u losoj formi opet bezi od Federera i Nadala kao i mnogo puta dosad...Za razliku od njega ova dvojica se uvek bore iako mozd a u tom trenutku ne igraju najbolji tenis sto je i rezultiralo da Nolo povede u medjusobnim duelima izmedju Fedexa i Rafe...Ali sve ce to doci na svoje, ne moze doveka da bezi. Sacekace ga Rafa na sljaci vrlo brzo a i Federer na travi jer verovatno nece igrati mnogo turnira na sljaci ove godine pa ce se videti ko je ko...

Simpo

pre 7 godina

Deda Federer će proći kao svi oni dopigovani teniseri a nadm se da će mu i oduzeti sve pare sa turnira zaradjenih ove godine, jer to će ga najviše zaboleti

Brana

pre 7 godina

Nego kad smo već kod toga, šta bi sa onom tužbom za doping protiv bivše francuske ministarke sporta.On se našao da nekom soli pamet.Ispade da Rafa 6 godina igra povređen.Vrlo bitno da li ja, on ili bilo ko misli ovo ili ono.

replicator

pre 7 godina

Zna se koliko se dugo leci povreda lakta. Sad se setio da igra, da bude u centru paznje jer ga na turnirina gaze svi redom. Da se pripremi glumac za Madrid i Monte Karlo. A ne izvinite, dosao da plati porez.

L

pre 7 godina

Sad da vidim komentare... 
A prije nego sto prokomentarisete, nadam se da ste izasli i glasali.
(Srdjan, 02. april 2017 12:43)
Vala stvarno, na vest o izborima 17 komentara a na ovu 35, užas dokle smo došli i kakvim se glupostima bavimo.

anica

pre 7 godina

(?, 2. april 2017 21:59)
Nisam ni rekla da mene mrzis, ne citas dobro...mrzis Novaka, i ne vidim cemu taj kompleks i to Nolou...on je Nole! Pretpostavljam da imas godine i da ne treba sebi da dozvoljavas takvo ponasanje. Sto se tice slemova, jesu najvece dostignuce svakako, ali po broju nedelja Novak je bio vise na prvom mestu i izbio je na drugo mesto GOAT liste, kada na to dodamo i h2h, zavrsni masters i ukupan broj mastersa pa i 4 vezana slema i najbolju sezonu u istoriji gde nemaju ni Nadal ni Federer, dolazi se do zakljucka da ta dva slema nemaju toliki znacaj...odlicno ti bote znas sta zelim reci, pogotovo sto mislim da je Novak jedini teniser koji je mogao da se nosi sa Nadalom na vrhuncu, na svim podlogama, samo mi nemoj reci da je te godine bio povredjen Nadal:) Ti ne navijas za nikoga bote, vec ne volis Novaka, to je glavni razlog...dacu ti savet, ocisti se od tog animoziteta i pokusaj objektivno i realno da rezonujes, jer dok ti je ispred ociju "slika Noloa" od tog posla nema nista.
On za sad ne misli na tenis, ali ako se vrati, ima da vas usisa sve do jednog kao moj Bosh.

Жеља

pre 7 godina

Нисам сигуран да ћеш да победиш Федерера и са вама двојицом се нешто чудно дешава :-)

anica

pre 7 godina

(?, 2. april 2017 18:49)
Uhvatio si se za ta dva slema, a kada se pomene h2h...zavrsni masters, to je nebitno. U konkurenciji u kojoj su oni igrali ne znace ta dva slema nista, nema svrhe da se raspravljamo kad ti gledas kroz 'prizmu Noloa'. Vodim se emocijama uvek i uvek cu misliti da je to jedini ispravan put. Kad me nadvladaju emocije ja ne mogu da koristim mozak. Meni je Novak drag, i mogu da mlatim sta ocu, ali ono sto je sustina jeste da mi je drag, ne znaci ako tebi kazem 'Botino', da te mrzim...a bogami kod tebe je preslo u opasno stanje, jer je nemoguce da se tako nesto budi u coveku, i to zbog jednog sportiste. Zasto si takav?

milutin

pre 7 godina

Šta zna Nadal šta je povreda. On je kroz cijelu karijeru, igrao sa tableticom lipida, pa drugima nevjeruje, pošto prave povrede kod njega nije ni bilo.

П.ф.к.ц.г

pre 7 godina

Па ваљда новак исто воли турнир који је освајао толико пута? Чудна изјава рафе..Шта рећи за твоја вишемјесечна одсуства , неколико пута? Јел су биле повреде , или ?? Виђећете на шљаци јел новак поврјеђен , знаћете.

?

pre 7 godina

@Papadubi
Ne, rekao je tacno ono sto pise. Sad to sto tebi bote to ne odgovara vec nije Nadalov problem. I nista lose on nije rekao, to znaju svi, Nolo je folirant koji laze da je povredjen i bezi od poraza. Kukavica.

antiDebil

pre 7 godina

Opuusti se sine i razmisljaj kako da osvojis titulu koja ti nedostaje. Sta bi, prvi put u zivotu si rekao da neces da igras neko takmicenje zbog nekih preventivnih razloga tj. prvi put nisi izmislio da si povredjen kako bi opravdao izostanak i odmah neka nervoza, neko ti drma kavez ?
Ja sam UBEDJEN da Nadal NIKADA u karijeri nije bio teze povredjen niti bilo sta slicno tome, samo jos kada bi se neki novinar setio to da ga pita na konferenciji.
Pazi da te sumnjivi Rodja ne otrese kao pre 2 nedelje, imas srece sto pre 2 godine nisi igrao sa njim, svasta bi ti se dogodilo !

Jana

pre 7 godina

Ko mu kaze... Osoba koja malo malo kolena nisu dobro, ruka nije dobro, ... Samo sto se neko pritaji, a neko kaci svako malo na drustvenim mrezama sta radi na svakom koraku. Kakav dvolican lik! Nista bolji od Federera. Pljunete na sopstven uspeh ljudskim jadnim i nezrelim ponasanjem.

Brana

pre 7 godina

Nego kad smo već kod toga, šta bi sa onom tužbom za doping protiv bivše francuske ministarke sporta.On se našao da nekom soli pamet.Ispade da Rafa 6 godina igra povređen.Vrlo bitno da li ja, on ili bilo ko misli ovo ili ono.

Markonato - RSA

pre 7 godina

...spremaj se za Federera i ne beri brigu o Novaku i Endiju, jer kad se "mačori" vrate, ima k'o miševi da begate i gubite bodove...

?

pre 7 godina

Nolo se ocigledno folira, nema tu nikakve povrede. Sada ce da igra za reprezentaciju, da bi na narednim turnirima mogao da prica kako je obnovio ili pogorsao "povredu" zbog reprezentacije. To je jasno kao dan. Mesecima ce koristiti tu izmisljenu povredu kao opravdanje za ocajne rezultate. On je egocentrik, narcis, sujetan kao niko i zato ne moze da prizna da su drugi bolji od njega.
Ali, prevario se po ko zna koji put. Rafa ga je otvoreno prozvao danas, uskoro ce to uraditi i ostali, a publika surom sveta vec odavno zna da je on lazov i prevarant.
Tako da te price o navodnim povredama prolaze samo kod dela fanaticnih botova i sendvicara.

anica

pre 7 godina

(?, 2. april 2017 17:35)
Sad cemo po casu vinceta...ziveli! I kolac cupavac jedan, ako volis kokos!
Nema veze, u pravu si, ali ima veze sto Novak ima bronzu i salataru, znaci osvojio je za reprezentaciju, nije se obrukao, i sam je Federer rekao da je dovoljan jedan trofej salatare, i on nema Olimpijsko zlato u singlu. Bote, ne zelim da izdvajam nikoga od njih, kao ti sto guras samo ovu dvojicu jer mrzis Novaka, kao sto je Federeru mana u karijeri sto nijednom nije uspeo da uzme Monte Karlo i Rim, tako je Nadalu zavrsni masters bas katastrofalan kiks.

Dusan kg

pre 7 godina

A šta ima Djoković ?!!
(Labud, 2. april 2017 16:51)

Nas Nolo ima psa kome je dao ime TESLA,po nasem genijalnom naucniku Nikoli Tesli.E meni se zbog toga zgadio i zelim mu sve poraze.

Žikica-prva puška Srbije

pre 7 godina

Kakav glup komentar Rafe, baš me iznenadio.
Kako to Nole ne voli Miami kada ga osvajao sto puta! Ala lupi.
Vidi se ko im i dalje nabija komplekse i kada ne igra!Ha, haaa
Ćuti Rafa bolje za tebe dosta te drao.
IDEMO NOLEEEE!

Pjer i Tesla

pre 7 godina

"Od Novaka Đokovića sve možemo da očekujemo, kada je dobra zabava u pitanju. Gledali smo ga kako se šali, peva, ali i đuska na terenu. Ovoga puta je ponovo "zamešao" kukovima uz hit Luisa Fonsa "Despacito"-izvor Bulevar B92. Svi smo se grdno prevarili ako smo pomislili da se Novak potresao zbog tenisa!Al' nas je navukao a bitna je bila samo lova...

anica

pre 7 godina

(Ivan, 2. april 2017 13:40)
Rece ti to i ostade ziv, ave Ivo!
Sto, sta to ima Novak sto Nadal nema? Iskreno, volim ja Noleta, ali ovakvi komentari su ljigavi...sve ga boli lepa pozadina za Noleta...uvek je bio korektan i iskren i to je dovoljno. Kompleksi i Nadal kao Vulo i Jumko.

ŽIVADIN(O)

pre 7 godina

Švajcarski naučnici su izmislili jedan vrlo efikasan doping zahvaljujuči kojem se drastično popravi bekhend! Ruska akademija medicinskih nauka bi trebala to klinički ispitat!

anica

pre 7 godina

(?, 2. april 2017 18:10)
Zasto mu fali mnogo GS? E moj bote, ne moze se sa tobom nikako, ali cu ti pruziti ruku pomirenja. Eto, ako ce ti umiriti dusu, Federer treba da bude izdvojen od ove dvojice, ali ako Novak nije bolji od Nadala sigurno nije losiji. Sinsinati moze da uzme ove godinei i to je to. Sumnjam da ce se Novak vratiti jer mu nije stalo da postane najbolji svih vremena, zar ne treba onda da budes malo vise raspolozen? Kako, kad i sam ne znas ciji si fan, vec si samo mrzitelj Noleta.

?

pre 7 godina

A botovi ne znaju kako da reaguju :) Bas zanimljivo. Glupaci sada moraju na dva fronta da mrze, i Federera i Nadala, a to je za njih preopterecenje, nocas ce da izgore od muke i nemoci, mrznja ih ubija, to je jasno.

zoran

pre 7 godina

ATP cirkus je cista namestaljka. Endiju su dali prvo mesto, Novak je u tome obilato ucestvovao kao Rafa i Rodja koji prakticno tu godinu nisu igrali. Sada Endi "naprasno" zaboravlja tenis, a gle "cuda", Rodja SVE OSVAJA. Ovu godinu ga vracaju na prvo mesto, i to mu je ujedno oprastanje od tenisa. Tek od 2018. opet pocinje takozvana "borba".
Kako ste vec zaboravili 2013. kada Novak ucestvuje u namestenom mecu i Endi postaje osvajac Vimbldona posle 77 godina ! E, tada je Novak usao u taj zacarani krug i nema napolje.
Sport koji godisnje obrce milijarde ne prepusta NISTA slucaju.

Labud

pre 7 godina

(Bratko, 2. april 2017 17:39)
Ni jednom normalnom čoveku ne bi palo na pamet da da ime nekom kučnom ljubimcu po bilo kom naučniku a pogotovu ne po Tesli. Ja imam psa , pa mi nije palo na pamet da mu dam to ime iako je dresiran i neverovatno inteligentan. Ali Djoković samo dokazuje svoj egocentrični sindrom. Ako je već hteo da da ime po nekome koga voli kako kažeš zašto mu nije dao recimo Goran ili Srđan. Ma begaj bre, povraća mi se !!!

?

pre 7 godina

@Bratko
Ne znam gde ti zivis pa tako razmisljas. Ako je u redu nazvati psa po nekom koga volis, nazovi psa po ocu ili devojci? Ponizenje je dati psu ime velikog naucnika ili vazne licnosti. To rade prizemni, priglupi egocentrici. Ali ti slobodno pokupi nekog dzukca sa ulice i daj mu ime Nolo djokovic.

?

pre 7 godina

@anica
Ne lupetaj botino, kakve veze zavrsni masters ima sa igranjem za reprezentaciju. Nadal je za Noloa klasa, bolji i uspesniji teniser, uvek bio i ostao.

monden

pre 7 godina

(kvisko jeremic, 02. april 2017 13:00)

Ubo si u suštinu.Zbog svega toga, ja bih, posle svega, na njegovom mestu, pobegao od svih njih, na neko pusto ostrvo.

realno

pre 7 godina

@?
"Protiv Nadala na vrhuncu snage i karijere Nolo nije mogao nista."

Stvarno pises lazi. I u tom periodu kada je Nadal bio na svom vrhuncu izmedju 2005 i 2010 kako ti pises - Djokovica je jedino pobedjivao na sljaci. U tom periodu na betonu je Nadal je cesce gubio nego pobedjivao Djokovica. Pa Nadal u Avgustu 2008. prvi put postaje prvi na listi, a svega 7 dana pre tog dolaska na prvo mesto Novak ga je deklasirao u polufinalu Sinsinatija 6:1 7:5. U tom Nadalovom najboljem vremenu Novaku je jedini problem bio Nadalova igra na sljaci.
Vec 2009. Novak je poceo da nalazi resenja i za Nadalovu igru na sljaci. Prvo tezak mec u Monte Karlu, pa propustene mec lopte u Madridu te godine u onom epskom mecu. Posle tog meca Novak pocinje da tuce Nadala i na sljaci i od tog Madrida 2009. pa do danas sa Nadalom se na sljaci sastajao 12 puta uz 7 pobeda i 5 poraza. A na betonu je oduvek bio bolji od Nadala. U tom Nadalovom najboljem periodu 2005-2010 na betonu takodje 12 susreta i 7 Novakovih pobeda a 5 Nadalovih.
Pa ja bih pre rekao da u tom periodu Nadal nije Novaku mogao nista, a ne obrnuto.

boban rajovic

pre 7 godina

svaka cast nolu nolo sve izdrzi uvek on je najjaci i najlepsi i najbolji covek na svetu umesto sto ga pljujete bolje mu se divite i pokusavajte da budete kao nolo sa nolom do evropske unije

Zox

pre 7 godina

@Branko,Belgija

Ne kladim se vec zaradjujem za zivot znojem. Nisam "lupio" vec gledam tenis kao neznalica koji uvidja neke stvari koje nemaju veze sa sportom, pa primecujem da se pravila menjaju periodicno.

Svaki sport je u stvari gladijatorska fora da zabavi narod, a narod hoce dramu i zabavu, te, u tu svrhu, se prave zapleti, raspleti i sav potreban vatromet da bude zanimljivije (unosnije), a uz to da bude jos i neocekivano.

Ja ne znam rezultat, ali ZNAM da ne postoji sport bez dopinga i namestanja na svim nivoima. Samo gledaj sponzore i prati "slucajnosti"... Lepo bi bilo da je ovo sto kazem netacno, da je sport prava stvar i postena, ali nijedan rat na planeti nije poceo posteno, nije vodjen posteno niti se posteno zavrsio - koji crni tenis naspram toga...

Bratko

pre 7 godina

@Dusan KG - Vidi se da nikad nisi imao ljubimca niti ces. Dati ime Tesla nekome koga volis je sasvim normalno i prirodno. Sta sad, zar treba imena da se povlace iz upotrebe kao i dresovi poznatih? Jel trebao da mu da ime Crni mozda da bi ga TI voleo? Svako ime u 2000 godina istorije ima neki svoj znacaj iza nas. milioni psa se ili zovu Cesar..ili Princ..ili imenima poznatih glumaca..pevaca..naucnika..predaka..gde ti zivis??

?

pre 7 godina

@anica
Pa vidi, 2 GS su mnogo vazna, mnogo vaznije od te 3 pobede koje Nolo ima u H2H. Ipak je GS najvece dostignuce u tenisu. Na kraju, kada se budu svodili racuni, pamtice se samo GS, vreme na 1 mestu, a tek kasnije ostalo. E sad, nema tu mrznje, mene ne vode emocije, nikada nisam negirao da ima i Nolo mnogo prednosti u odnosu na Nadala i to mnogo znacajnijih prednosti od medjusobnog skora. I uvek isticem te prednosti kada se povede rasprava o tome ko je od njih dvojice u cemu bolji. Kazem lepo da je Nadal ipak vise postigao u tenisu. Jer 14 GS je strasan uspeh. Nemam ja razlog tebe da mrzim, gde ti vidis mrznju bote :) Imamo sukob misljenja, ja smatram da sam ja realniji jer me ne vode emocije, ti si manje realna jer imas obicaj da zbog ljubavi prema Nolou nipodastavas tudje uspehe i Noloa predstavljas boljim nego sto on jeste.

Zox

pre 7 godina

Stvare obrnuta: Novak je "povredjen" i tu je sve normalno jer ni ti ni Federer ne bi dosli do finala da nisu neki "nagovoreni" da budu "povredjeni"; Sto se tice Mareja, kod njega nema nista cudno - i njemu su rekli sta da radi, a to sto mu taj turnir znaci - to je jos normalnije jer ni Federer nece doci u Monako gde ce tebi biti put trasiran... Neko ce ti predati (stomak), neko ce da "iznenada" izgubi od drogiranog 158-og i eto... Magija se nastavlja...

Usput, cestitam veceras na tituli, tvoj je red.

anica

pre 7 godina

Labudicu...sve te salate i medalje ne ravnjaju se sa zavrsnim mastersom, pitaj Rodju slobodno...koji se naosvajao medalja i najeo salata samo puca.
Posle GS i mastersa, najvazniji je zavrsni masters jer igraju najboljih osam tenisera.

Maja

pre 7 godina

Ni ja mu ne verujem, uvek nešto nevešto petlja sa povredama kada gubi. Bojim se da nije on ono za šta nam se predstavlja. I vrlo je arogantan prema našim novinarima.

?

pre 7 godina

@anica
Ne mogu da mrzim ni Noloa jer ne poznajem coveka. Ne navijam za njega, niti cu ikada navijati, ali kako da mrzim coveka kojeg ne poznajem bote!?
Protiv Nadala na vrhuncu snage i karijere Nolo nije mogao nista. Uvek je gubio od njega, na svim podlogama i to uglavnom ubedljivo. A Nadalov vrhunac je od 2005 do kraja 2010, period u kojem je osvojio 9 od 14 GS i ogromnu vecinu svojih titula i kada je bio konkurentan na svim podlogama. Nolo nije bio dorastao tom nivou niti je ikada dostigao nivo najboljeg Nadala ili najboljeg Federera. Zato je i poceo da osvaja tek 2011.
Nolo ima manje GS od Nadala, ima ukupno manje titula, krace je od Nadala u vrhu, nema dominaciju na nekoj podlozi kakvu je Nadal na svom vrhuncu imao na sljaci (81 pobeda u nizu), nije osvajao titule protiv mladog i zdravog Federera kao Nadal i vecinu svojih titula osvojio je u slabijoj konkurenciji nego Nadal. Rafa je kompletirao GS cak 6 godina pre Noloa iako je to bilo mnogo teze tada nego 2016 kada je Nolo to uspeo i to onda kada ni Federera ni Nadala nije bilo zbog povreda. Nadal jeste uspesniji od Noloa, to je cinjenica koju ne mozes tako lako promeniti. Doduse, Nolo je mnogo duze bio prvi na svetu, ima vise zavrsnih mastersa i jos neke prednosti u odnosu na Nadala, tako da razlika nije nedostizna, ali ipak, 14 GS je velika Nadalova prednost u odnosu na Noloa.

OgiZe

pre 7 godina

Ja od svega ne razumijem ovu priču oko dopinga. Pa nije to Popajev spanać pa da poludiš odjednom. Dopingovali se svi ili ne i dalje treniraju po 6-7 sati dnevno, ko zna koliko godina. Na kraju krajeva, imaju agencije koje se time bave i kontrolišu. Kod nas sve neke teorije zavjera, svi se razumiju u sve, prozivate čovjeka da je papučar, a 90% vas ne smije od žene ili djevojke otići po kifle, a da ne pitate. Što se tiče sportske strane, i njemu je 31-a godina, boli ga uvo više, može i on da bira turnire, a iz straha od Rafe i Rodžera igrao je samo 100 puta s njima..

?

pre 7 godina

@anica
Bote, ne kazem ja da nije kiks, kazem da ne mesas babe i zabe. Izdvajala bi ti jednog itekako da je Nolo uspesniji od njih, ali nije, pa ti ovako lakse. Fali i Nolou Sinsinati, fali mu bilo kakva zlatna medalja na OI, fali mu mnogo GS pa sta se tu moze.

?

pre 7 godina

@anica
Misli Nolo na tenis bote, izjeda ga nemoc da promeni nesto i umesa se u borbu za titule, zato je i otkazao Majami, zato se ljuti na novinare i zato divlja kada ga lema Kirijos. Ali, njegovo vreme je proslo, gotov je :)

?

pre 7 godina

@anica
Nolou je stalo da bude najbolji svih vremena, ali posto ne moze, pada u depresiju. Jednostavno, realnost je surova.
Nadal ima 14 GS, Nolo 12, tako da je Nadal bolji. Nadal je duze u vrhu, jos 2005 je bio drugi igrac sveta, a evo i sada igra najveca finala. A Nolo ne moze 2 kolo da prodje na GS.
Ja znam za koga navijam, samo realno procenjujem kvalitete i uspehe svih ostalih. Za razliku od tebe bote :) Previse se vodis emocijama.

Branko,Belgija

pre 7 godina

@Zox

Druze,kada tako sve znas,cak i na koga je red da pobedi,nadam se i da znas to dobro da naplatis.Kvota na Nadala veceras je izmedju 2,20 i 2,30.Stavis velike pare i imas zaradu boli glava.Da se razumemo,mozda Rafa i dobije,nije nemoguce,ali nemoj o namestenim mecevima na tom nivou.To su velike gluposti

Недељко Стефановић

pre 7 godina

Повређен или не, Новак је пред сезону шљаке пласиран као 22. играч по резултатима из ове године.

Lepi

pre 7 godina

Nadal je bio duze bolji od Novaka? Cemu liste o duzini boravka na broju 1 kada imamo mi nase eksperte. Koja je razlika izmedju bota I malicioznog izfrustriranog pojedinca koji je toliko toga postigao u tenisu? Odgovor je u pitanju.

GoX

pre 7 godina

Trenutno stanje u kome se nalazi Nole najslikovitije je objasnio komičar Dejan Tasić Tasa u skeču o ženidbi i Nikoli Tesli. https://www.youtube.com/watch?v=o0jXTwd4IxY

Grobaros

pre 7 godina

E da vas vidimo sad nolomani hahahahaha. Uvek ste ga cenili šatro jer super o nolu pričao, a Fedeksa mrzeli. Eto sad ćete imati čast da mrzite obojicu, odnosno Federera najboljeg ikada i Rafu koji je 2. najbolji ikada.

Cinculator

pre 7 godina

A što bi ti bio siguran ne razumem, nisi doktor, niti radiš za ATP? Ili možda hoćeš da kažeš da nije neuobičajeno da se "izmišljaju" povrede, znaš iz ličnog iskustva? Ostavi se Novaka i gledaj da te deda ne presliša ponovo.

bucko

pre 7 godina

ne pita se nadal ovo slucajno , zna dai tenisu postoji mafija koja nedozvoljava da neko prestigne federera i bude najbolji teniser u istoriji , nole ti si pokazao svoju veličinu , neke rekorde koje držiš nemože ni federer da stigne , ziv ti nama bio novače đokoviću

Realno

pre 7 godina

Pa zar nije zanimljivo da novak pocne da pada bas pred olimpijske igre 2016-te god. kao i 2012-te? Morao je da se ocisti od svega sto je unosio u telo tokom godina tako da tu nije nista sporno...A cim je dosao do olimpjiskih igara tamo ga pociste Delpo 2 puta i Marej...Kad cete vise da shvatite da je on sve postigao zahvaljujuci dopingu a ne glutenu, to je prica za malu decu. I sad kad vec telo ne moze vise da izdrzi doping(jer je nemoguce koristiti te supstance doveka) sad polako pada i vama je to cudno..Pa naviknite se, nema dopinga nema supermena djokovica.

zvezda dno i sramota Srbije

pre 7 godina

Cemu tolika mrznja prema najvecem sportskom brendu Srbije i cemu tolika poniznost i hvalisanje vecitom srboljubcu balerini Federeru? Dok je Djokovic bio broj jedan svi ste gotivili, sad svi drvlje i kamenje po njemu i podrzavate doping dedu!!

ranko

pre 7 godina

evo sidimo nas par tu u splitu u jednoj kafanici i pitamo se svi di je nesta noloa? jel jos jede sjemenke ka papiga ara? pozdrav iz dalmacije..

Simpo

pre 7 godina

Deda Federer će proći kao svi oni dopigovani teniseri a nadm se da će mu i oduzeti sve pare sa turnira zaradjenih ove godine, jer to će ga najviše zaboleti

Novak fejker

pre 7 godina

Naravno da nije. Čisti se od dopinga koji je uzimao godinama . Nakon što je otkriven počeo je pad u igri. Zna Nadal što priča, sam je to prošao.

Nolo Srbine "pobednice" ?

pre 7 godina

Cemu tolika mrznja prema najvecem sportskom brendu Srbije i cemu tolika poniznost i hvalisanje vecitom srboljubcu balerini Federeru? Dok je Djokovic bio broj jedan svi ste gotivili, sad svi drvlje i kamenje po njemu i podrzavate doping dedu!!
(zvezda dno i sramota Srbije, 2. april 2017 12:55)

Pa to je zato jer su Srbi pobednicki narod, zar nas nisu tako indoktrinisali u osnovnoj skoli? Srbi ne vole gubitnike, a posto trenutno Fedja pobedjuje, volimo njega. Kako stvari stoje, Fedja ce, dok ovaj "nas" Nolo izigrava klovna na internetu,i 19-i GS da osvoji,

nen-si

pre 7 godina

Alo koje ste vi smeće. Ima Nole sve da ih počisti. Kao prvo na Rg ima da ih iseče sve i Rogera i Kikiriki kirjosa i za kraj Nadalinu . Vratiće se jaci nego ikada

realno

pre 7 godina

Pa normalno da nije povredjen..Cim je u losoj formi opet bezi od Federera i Nadala kao i mnogo puta dosad...Za razliku od njega ova dvojica se uvek bore iako mozd a u tom trenutku ne igraju najbolji tenis sto je i rezultiralo da Nolo povede u medjusobnim duelima izmedju Fedexa i Rafe...Ali sve ce to doci na svoje, ne moze doveka da bezi. Sacekace ga Rafa na sljaci vrlo brzo a i Federer na travi jer verovatno nece igrati mnogo turnira na sljaci ove godine pa ce se videti ko je ko...

replicator

pre 7 godina

Zna se koliko se dugo leci povreda lakta. Sad se setio da igra, da bude u centru paznje jer ga na turnirina gaze svi redom. Da se pripremi glumac za Madrid i Monte Karlo. A ne izvinite, dosao da plati porez.

Labud

pre 7 godina

Ako je neko poznat po korektnosti onda je to Nadal. Nikda ništa loše nije rekao za Djokovića čak šta više uvek je bio na nejgovoj strani. I sada kada je rekako nešto što je očigledno onda ga pljujete jer vas istina boli. Pa znaš šta, ja sam se nekada budio zbog tog Djokovića i bodrio ga svim srcem ali mi se zadnjih godina zgadio. Ovo je sada već prelilo čašu jer ne postoji veći folirant i kalkulant od njega. Treba da se stidi, gde je bio u najvažnijim mečeveima DK, protiv Švajcarske konkretno i Velike Britanije. Obe smo izgubili i došli u situaciju da se borimo za opstanak. Onda mu nije bila potrebna reprezentacija. Sada kada ga gaze svi redom setio se da dodje da se nahrani egom da mu peze domaći novinari kojima i neće da daje izjave. Zna se koliko se leči povreda lakta, samo što je taj njegov lakat izmišljen. Strategija je očigledna...u slučaju da izgubi vadiće se na povredu kao i obično a u slučaju da pobedi želi da ispadne "heroj" kako je tobož povredjen došao da igra ..jao jao !! Nevidjen glumac čija je gluma odavno prepoznata i zato od sveg srca želim da ga počisti bilo ko od španaca!! NADAL IMA 5 SALATARA prijatelji moji P E T !!!! Zlato na Olimpijadi..... A šta ima Djoković ?!!

antiDebil

pre 7 godina

Opuusti se sine i razmisljaj kako da osvojis titulu koja ti nedostaje. Sta bi, prvi put u zivotu si rekao da neces da igras neko takmicenje zbog nekih preventivnih razloga tj. prvi put nisi izmislio da si povredjen kako bi opravdao izostanak i odmah neka nervoza, neko ti drma kavez ?
Ja sam UBEDJEN da Nadal NIKADA u karijeri nije bio teze povredjen niti bilo sta slicno tome, samo jos kada bi se neki novinar setio to da ga pita na konferenciji.
Pazi da te sumnjivi Rodja ne otrese kao pre 2 nedelje, imas srece sto pre 2 godine nisi igrao sa njim, svasta bi ti se dogodilo !

boban rajovic

pre 7 godina

svaka cast nolu nolo sve izdrzi uvek on je najjaci i najlepsi i najbolji covek na svetu umesto sto ga pljujete bolje mu se divite i pokusavajte da budete kao nolo sa nolom do evropske unije

Rista

pre 7 godina

Nadal je samo rekao ono sto ceo svet vec zna. Novak je na daleko poznat po tome da stalno folira neke povrede od kojih se oporavi za dva dana. Najgore je sto ce sad svi Djokovci koji su u petak iz petnih zila svi do jednog navijali za Kiriosa, danas samo zbog ove izjave Nadala morati da navijaju za Federera, coveka kojeg ne mogu da smisle. Rafa im u momentu pokvari celu nedelju.

Delije Čikago

pre 7 godina

Konačno je pokazao pravo ljigavo lice, Novak ni za koga to nikad nije rekao, svakog je poštovao, veliki je naš Novak da nismo ni svesni...

anica

pre 7 godina

Mislimo da je Rafa nesto izgubio sto se nije ozenio tokom karijere, nije bogami...zavrsice karijeru, ozenice se i dobiti decu.
Nazalost kod Noleta je problem taj sto ne zeli vise da igra tenis i nije mu prioritet, mora da slusa zenu...u ovom trenutku Kirjos je suvise jak za njega.

Simpo

pre 7 godina

Molio bih objasnjenje koj je taj teniser Nolo,da li to nasem NOVAKU kome treba podici spomenik za zivota tamo neki sa one strane menjaju ime pa ga zovu nolo i za te dusebriznike nas NOVAK je osvojio i uradio nesto sto niko nije imao je sva 4 slema u dzepu i verujte da ako mu se dig.. opet ce to da uradi

Dusan kg

pre 7 godina

A šta ima Djoković ?!!
(Labud, 2. april 2017 16:51)

Nas Nolo ima psa kome je dao ime TESLA,po nasem genijalnom naucniku Nikoli Tesli.E meni se zbog toga zgadio i zelim mu sve poraze.

?

pre 7 godina

Nolo se ocigledno folira, nema tu nikakve povrede. Sada ce da igra za reprezentaciju, da bi na narednim turnirima mogao da prica kako je obnovio ili pogorsao "povredu" zbog reprezentacije. To je jasno kao dan. Mesecima ce koristiti tu izmisljenu povredu kao opravdanje za ocajne rezultate. On je egocentrik, narcis, sujetan kao niko i zato ne moze da prizna da su drugi bolji od njega.
Ali, prevario se po ko zna koji put. Rafa ga je otvoreno prozvao danas, uskoro ce to uraditi i ostali, a publika surom sveta vec odavno zna da je on lazov i prevarant.
Tako da te price o navodnim povredama prolaze samo kod dela fanaticnih botova i sendvicara.

Papadubi

pre 7 godina

To sto nije pokrsen da ne moze da hoda, ne znaci da nije povredjen. I Novak sigurno voli turnir u Majamiju, osvajao ga je 6 puta, sto po logici kojom gleda Mareja treba da znaci da i Novak ima povredu. Ovo je verovatno izvuceno iz konteksta, verovatno je rekao nesto tipa da ne misli da je ozbiljno povredjen i da je mozda mogao da igra na ovom turniru. Ali bas ovakav bezobrazan i optuzujuci komentar od Nadala prema Novaku, cisto sumnjam.

Serdjo

pre 7 godina

Naravno da nije! Ali isto kao i ti godinama unazad!
To kaže čovek koji nikada nije ispao iz Top10, a svake godine povređen i igra sezonu šljake!

Jana

pre 7 godina

Ko mu kaze... Osoba koja malo malo kolena nisu dobro, ruka nije dobro, ... Samo sto se neko pritaji, a neko kaci svako malo na drustvenim mrezama sta radi na svakom koraku. Kakav dvolican lik! Nista bolji od Federera. Pljunete na sopstven uspeh ljudskim jadnim i nezrelim ponasanjem.

?

pre 7 godina

@anica
Ne mogu da mrzim ni Noloa jer ne poznajem coveka. Ne navijam za njega, niti cu ikada navijati, ali kako da mrzim coveka kojeg ne poznajem bote!?
Protiv Nadala na vrhuncu snage i karijere Nolo nije mogao nista. Uvek je gubio od njega, na svim podlogama i to uglavnom ubedljivo. A Nadalov vrhunac je od 2005 do kraja 2010, period u kojem je osvojio 9 od 14 GS i ogromnu vecinu svojih titula i kada je bio konkurentan na svim podlogama. Nolo nije bio dorastao tom nivou niti je ikada dostigao nivo najboljeg Nadala ili najboljeg Federera. Zato je i poceo da osvaja tek 2011.
Nolo ima manje GS od Nadala, ima ukupno manje titula, krace je od Nadala u vrhu, nema dominaciju na nekoj podlozi kakvu je Nadal na svom vrhuncu imao na sljaci (81 pobeda u nizu), nije osvajao titule protiv mladog i zdravog Federera kao Nadal i vecinu svojih titula osvojio je u slabijoj konkurenciji nego Nadal. Rafa je kompletirao GS cak 6 godina pre Noloa iako je to bilo mnogo teze tada nego 2016 kada je Nolo to uspeo i to onda kada ni Federera ni Nadala nije bilo zbog povreda. Nadal jeste uspesniji od Noloa, to je cinjenica koju ne mozes tako lako promeniti. Doduse, Nolo je mnogo duze bio prvi na svetu, ima vise zavrsnih mastersa i jos neke prednosti u odnosu na Nadala, tako da razlika nije nedostizna, ali ipak, 14 GS je velika Nadalova prednost u odnosu na Noloa.

milutin

pre 7 godina

Šta zna Nadal šta je povreda. On je kroz cijelu karijeru, igrao sa tableticom lipida, pa drugima nevjeruje, pošto prave povrede kod njega nije ni bilo.

only fools and horses

pre 7 godina

Pa naravno da nije povređen. Ni on ni Marej. Zna se zašto ne igraju, i zašto ispadaju od mnogo slabijih protivnika. Ali čudi me da Nadal nije uključen u sve to. Verovatno je i ljut zbog toga. Njemu su dozvolili da igra jer očigledno smatraju da više nije ozbiljan protivnik ovom što pred penziju mora da postane broj jedan. Sigurno to boli.

?

pre 7 godina

@anica
Ne lupetaj botino, kakve veze zavrsni masters ima sa igranjem za reprezentaciju. Nadal je za Noloa klasa, bolji i uspesniji teniser, uvek bio i ostao.

Markonato - RSA

pre 7 godina

...spremaj se za Federera i ne beri brigu o Novaku i Endiju, jer kad se "mačori" vrate, ima k'o miševi da begate i gubite bodove...

Brana

pre 7 godina

Nego kad smo već kod toga, šta bi sa onom tužbom za doping protiv bivše francuske ministarke sporta.On se našao da nekom soli pamet.Ispade da Rafa 6 godina igra povređen.Vrlo bitno da li ja, on ili bilo ko misli ovo ili ono.

Zox

pre 7 godina

Stvare obrnuta: Novak je "povredjen" i tu je sve normalno jer ni ti ni Federer ne bi dosli do finala da nisu neki "nagovoreni" da budu "povredjeni"; Sto se tice Mareja, kod njega nema nista cudno - i njemu su rekli sta da radi, a to sto mu taj turnir znaci - to je jos normalnije jer ni Federer nece doci u Monako gde ce tebi biti put trasiran... Neko ce ti predati (stomak), neko ce da "iznenada" izgubi od drogiranog 158-og i eto... Magija se nastavlja...

Usput, cestitam veceras na tituli, tvoj je red.

City Girl

pre 7 godina

Pa isto kao Federer pre nekoliko godina. Predao Noletu finale završnog Mastersa u Londonu zbog povrede ledja, a narednog vikenda igrao u Dejvis kupu.

?

pre 7 godina

@anica
Misli Nolo na tenis bote, izjeda ga nemoc da promeni nesto i umesa se u borbu za titule, zato je i otkazao Majami, zato se ljuti na novinare i zato divlja kada ga lema Kirijos. Ali, njegovo vreme je proslo, gotov je :)

kvisko jeremic

pre 7 godina

Povredjen je itekako al u dusi.
Skupilo se coveku do krova, puko nacisto. Zena, njeni gafovi, njena familija, guru, braca treba to izdrzati covece. Svi mu ko fol pomazu a svi ljubomorni i zavidni. Da ima konjske zivce popustio bi a ne ovako.

Ivan

pre 7 godina

Jel ste vi svesni koliko je vremena proslo od kada je Djokovic objavio da nece igrati u Majamiju? Povreda mu verovatno nije ozbiljnije prirode, ali da se prijavio za Majami, verovatno bi rizikovao novu tezu povredu i doveo bi u pitanje ostatak sezone. Procenio je da je bolje da se zaleci tih 15-20 dana, umesto sto rizikuje igranje do kraja godine. Jos vam sada i smeta sto ce igrati za reprezentaciju. Ne valja kad igra, ne valja kada ne igra, odlucite se... Sto se Nadala tice, nema tu neke filozofije, njega pucaju kompleksi od Djokovica, to zna svaki covek koji iole prati tenis u prolazu.

?

pre 7 godina

@anica
Nolou je stalo da bude najbolji svih vremena, ali posto ne moze, pada u depresiju. Jednostavno, realnost je surova.
Nadal ima 14 GS, Nolo 12, tako da je Nadal bolji. Nadal je duze u vrhu, jos 2005 je bio drugi igrac sveta, a evo i sada igra najveca finala. A Nolo ne moze 2 kolo da prodje na GS.
Ja znam za koga navijam, samo realno procenjujem kvalitete i uspehe svih ostalih. Za razliku od tebe bote :) Previse se vodis emocijama.

Žikica-prva puška Srbije

pre 7 godina

Kakav glup komentar Rafe, baš me iznenadio.
Kako to Nole ne voli Miami kada ga osvajao sto puta! Ala lupi.
Vidi se ko im i dalje nabija komplekse i kada ne igra!Ha, haaa
Ćuti Rafa bolje za tebe dosta te drao.
IDEMO NOLEEEE!

П.ф.к.ц.г

pre 7 godina

Па ваљда новак исто воли турнир који је освајао толико пута? Чудна изјава рафе..Шта рећи за твоја вишемјесечна одсуства , неколико пута? Јел су биле повреде , или ?? Виђећете на шљаци јел новак поврјеђен , знаћете.

Ginko

pre 7 godina

evo sidimo nas par tu u splitu u jednoj kafanici i pitamo se svi di je nesta noloa? jel jos jede sjemenke ka papiga ara? pozdrav iz dalmacije..
(ranko, 2. april 2017 12:50)
Sidi tu gdi si, jer za disi nisi....

Brana

pre 7 godina

Nego kad smo već kod toga, šta bi sa onom tužbom za doping protiv bivše francuske ministarke sporta.On se našao da nekom soli pamet.Ispade da Rafa 6 godina igra povređen.Vrlo bitno da li ja, on ili bilo ko misli ovo ili ono.

zoran

pre 7 godina

ATP cirkus je cista namestaljka. Endiju su dali prvo mesto, Novak je u tome obilato ucestvovao kao Rafa i Rodja koji prakticno tu godinu nisu igrali. Sada Endi "naprasno" zaboravlja tenis, a gle "cuda", Rodja SVE OSVAJA. Ovu godinu ga vracaju na prvo mesto, i to mu je ujedno oprastanje od tenisa. Tek od 2018. opet pocinje takozvana "borba".
Kako ste vec zaboravili 2013. kada Novak ucestvuje u namestenom mecu i Endi postaje osvajac Vimbldona posle 77 godina ! E, tada je Novak usao u taj zacarani krug i nema napolje.
Sport koji godisnje obrce milijarde ne prepusta NISTA slucaju.

Pjer i Tesla

pre 7 godina

"Od Novaka Đokovića sve možemo da očekujemo, kada je dobra zabava u pitanju. Gledali smo ga kako se šali, peva, ali i đuska na terenu. Ovoga puta je ponovo "zamešao" kukovima uz hit Luisa Fonsa "Despacito"-izvor Bulevar B92. Svi smo se grdno prevarili ako smo pomislili da se Novak potresao zbog tenisa!Al' nas je navukao a bitna je bila samo lova...

?

pre 7 godina

@Papadubi
Ne, rekao je tacno ono sto pise. Sad to sto tebi bote to ne odgovara vec nije Nadalov problem. I nista lose on nije rekao, to znaju svi, Nolo je folirant koji laze da je povredjen i bezi od poraza. Kukavica.

Bratko

pre 7 godina

@Dusan KG - Vidi se da nikad nisi imao ljubimca niti ces. Dati ime Tesla nekome koga volis je sasvim normalno i prirodno. Sta sad, zar treba imena da se povlace iz upotrebe kao i dresovi poznatih? Jel trebao da mu da ime Crni mozda da bi ga TI voleo? Svako ime u 2000 godina istorije ima neki svoj znacaj iza nas. milioni psa se ili zovu Cesar..ili Princ..ili imenima poznatih glumaca..pevaca..naucnika..predaka..gde ti zivis??

Жеља

pre 7 godina

Нисам сигуран да ћеш да победиш Федерера и са вама двојицом се нешто чудно дешава :-)

kaokakao

pre 7 godina

Pa i da nije povrijedjen, ne vidim u cemu je problem? To se radi u tenisu odavno, Agasi je pricao o tome. Jednostavno Novak osjeca da nije spreman i povredu je naveo kao razlog izostanka u Majamiju. Isto kao sto ni Marej nije povrijedjen. Ne mogu vise da izdrze taj tempo, sve ce to cesce raditi. Novak je odustao od jurenja prvog mjesta jer je to jako naporno, sad su mu gren slemovi prioritet. Sad dal ce uspjeti da se vrati u staru formu, to ne znam. Po mom nekom laickom misljenju nece. Mislim da sad ima vise sanse na sljaci nego na ostalim podlogama.

?

pre 7 godina

A botovi ne znaju kako da reaguju :) Bas zanimljivo. Glupaci sada moraju na dva fronta da mrze, i Federera i Nadala, a to je za njih preopterecenje, nocas ce da izgore od muke i nemoci, mrznja ih ubija, to je jasno.

monden

pre 7 godina

(kvisko jeremic, 02. april 2017 13:00)

Ubo si u suštinu.Zbog svega toga, ja bih, posle svega, na njegovom mestu, pobegao od svih njih, na neko pusto ostrvo.

Mare

pre 7 godina

Naravno da nije povredjen, ali ne može da kaže "odustajem od turnira jer imam privatnih problema, problema sa porodicom". Mora da kaže da je povreda u pitanju.

Valderama

pre 7 godina

Naravno da nije povredjen.

Mislim da mu je poraz protin Kirgioza tesko pao (drugi u 7 dana). Novak je procenio da je velika verovatnoca, da ako naleti na Kirgiosa u Majamiju , ishod bude isti. Da bi izbegao takav scenario , resio je da se povuce i potpuno okrene sezoni sljake. Nema govora o povredi i to Nadal zna. Igranje u DK je potrebna da se ne pravi velika pauza takmicarskih meceva.

Labud

pre 7 godina

(Bratko, 2. april 2017 17:39)
Ni jednom normalnom čoveku ne bi palo na pamet da da ime nekom kučnom ljubimcu po bilo kom naučniku a pogotovu ne po Tesli. Ja imam psa , pa mi nije palo na pamet da mu dam to ime iako je dresiran i neverovatno inteligentan. Ali Djoković samo dokazuje svoj egocentrični sindrom. Ako je već hteo da da ime po nekome koga voli kako kažeš zašto mu nije dao recimo Goran ili Srđan. Ma begaj bre, povraća mi se !!!

anica

pre 7 godina

Labudicu...sve te salate i medalje ne ravnjaju se sa zavrsnim mastersom, pitaj Rodju slobodno...koji se naosvajao medalja i najeo salata samo puca.
Posle GS i mastersa, najvazniji je zavrsni masters jer igraju najboljih osam tenisera.

?

pre 7 godina

@anica
Pa vidi, 2 GS su mnogo vazna, mnogo vaznije od te 3 pobede koje Nolo ima u H2H. Ipak je GS najvece dostignuce u tenisu. Na kraju, kada se budu svodili racuni, pamtice se samo GS, vreme na 1 mestu, a tek kasnije ostalo. E sad, nema tu mrznje, mene ne vode emocije, nikada nisam negirao da ima i Nolo mnogo prednosti u odnosu na Nadala i to mnogo znacajnijih prednosti od medjusobnog skora. I uvek isticem te prednosti kada se povede rasprava o tome ko je od njih dvojice u cemu bolji. Kazem lepo da je Nadal ipak vise postigao u tenisu. Jer 14 GS je strasan uspeh. Nemam ja razlog tebe da mrzim, gde ti vidis mrznju bote :) Imamo sukob misljenja, ja smatram da sam ja realniji jer me ne vode emocije, ti si manje realna jer imas obicaj da zbog ljubavi prema Nolou nipodastavas tudje uspehe i Noloa predstavljas boljim nego sto on jeste.

anica

pre 7 godina

(?, 2. april 2017 21:59)
Nisam ni rekla da mene mrzis, ne citas dobro...mrzis Novaka, i ne vidim cemu taj kompleks i to Nolou...on je Nole! Pretpostavljam da imas godine i da ne treba sebi da dozvoljavas takvo ponasanje. Sto se tice slemova, jesu najvece dostignuce svakako, ali po broju nedelja Novak je bio vise na prvom mestu i izbio je na drugo mesto GOAT liste, kada na to dodamo i h2h, zavrsni masters i ukupan broj mastersa pa i 4 vezana slema i najbolju sezonu u istoriji gde nemaju ni Nadal ni Federer, dolazi se do zakljucka da ta dva slema nemaju toliki znacaj...odlicno ti bote znas sta zelim reci, pogotovo sto mislim da je Novak jedini teniser koji je mogao da se nosi sa Nadalom na vrhuncu, na svim podlogama, samo mi nemoj reci da je te godine bio povredjen Nadal:) Ti ne navijas za nikoga bote, vec ne volis Novaka, to je glavni razlog...dacu ti savet, ocisti se od tog animoziteta i pokusaj objektivno i realno da rezonujes, jer dok ti je ispred ociju "slika Noloa" od tog posla nema nista.
On za sad ne misli na tenis, ali ako se vrati, ima da vas usisa sve do jednog kao moj Bosh.

Pokondirena tikvica

pre 7 godina

Koliko mi moje skromno poznavanje spanskog dozvoljava u originalnoj izjavi Rafa je pricao o budzetskom suficitu,pominje i neku prugu i ispumpane loptice.Prica i o nekoj penziji ali nisam razumeo dal o njegovoj ili o penziji ovog Mirkinog muza.Eh da i nju je pomenuo...

?

pre 7 godina

@anica
Bote, ne kazem ja da nije kiks, kazem da ne mesas babe i zabe. Izdvajala bi ti jednog itekako da je Nolo uspesniji od njih, ali nije, pa ti ovako lakse. Fali i Nolou Sinsinati, fali mu bilo kakva zlatna medalja na OI, fali mu mnogo GS pa sta se tu moze.

GoX

pre 7 godina

Trenutno stanje u kome se nalazi Nole najslikovitije je objasnio komičar Dejan Tasić Tasa u skeču o ženidbi i Nikoli Tesli. https://www.youtube.com/watch?v=o0jXTwd4IxY

anica

pre 7 godina

(Ivan, 2. april 2017 13:40)
Rece ti to i ostade ziv, ave Ivo!
Sto, sta to ima Novak sto Nadal nema? Iskreno, volim ja Noleta, ali ovakvi komentari su ljigavi...sve ga boli lepa pozadina za Noleta...uvek je bio korektan i iskren i to je dovoljno. Kompleksi i Nadal kao Vulo i Jumko.

Lepi

pre 7 godina

Nadal je bio duze bolji od Novaka? Cemu liste o duzini boravka na broju 1 kada imamo mi nase eksperte. Koja je razlika izmedju bota I malicioznog izfrustriranog pojedinca koji je toliko toga postigao u tenisu? Odgovor je u pitanju.

Maja

pre 7 godina

Ni ja mu ne verujem, uvek nešto nevešto petlja sa povredama kada gubi. Bojim se da nije on ono za šta nam se predstavlja. I vrlo je arogantan prema našim novinarima.

ŽIVADIN(O)

pre 7 godina

Švajcarski naučnici su izmislili jedan vrlo efikasan doping zahvaljujuči kojem se drastično popravi bekhend! Ruska akademija medicinskih nauka bi trebala to klinički ispitat!

realno

pre 7 godina

@?
"Protiv Nadala na vrhuncu snage i karijere Nolo nije mogao nista."

Stvarno pises lazi. I u tom periodu kada je Nadal bio na svom vrhuncu izmedju 2005 i 2010 kako ti pises - Djokovica je jedino pobedjivao na sljaci. U tom periodu na betonu je Nadal je cesce gubio nego pobedjivao Djokovica. Pa Nadal u Avgustu 2008. prvi put postaje prvi na listi, a svega 7 dana pre tog dolaska na prvo mesto Novak ga je deklasirao u polufinalu Sinsinatija 6:1 7:5. U tom Nadalovom najboljem vremenu Novaku je jedini problem bio Nadalova igra na sljaci.
Vec 2009. Novak je poceo da nalazi resenja i za Nadalovu igru na sljaci. Prvo tezak mec u Monte Karlu, pa propustene mec lopte u Madridu te godine u onom epskom mecu. Posle tog meca Novak pocinje da tuce Nadala i na sljaci i od tog Madrida 2009. pa do danas sa Nadalom se na sljaci sastajao 12 puta uz 7 pobeda i 5 poraza. A na betonu je oduvek bio bolji od Nadala. U tom Nadalovom najboljem periodu 2005-2010 na betonu takodje 12 susreta i 7 Novakovih pobeda a 5 Nadalovih.
Pa ja bih pre rekao da u tom periodu Nadal nije Novaku mogao nista, a ne obrnuto.

anica

pre 7 godina

(?, 2. april 2017 17:35)
Sad cemo po casu vinceta...ziveli! I kolac cupavac jedan, ako volis kokos!
Nema veze, u pravu si, ali ima veze sto Novak ima bronzu i salataru, znaci osvojio je za reprezentaciju, nije se obrukao, i sam je Federer rekao da je dovoljan jedan trofej salatare, i on nema Olimpijsko zlato u singlu. Bote, ne zelim da izdvajam nikoga od njih, kao ti sto guras samo ovu dvojicu jer mrzis Novaka, kao sto je Federeru mana u karijeri sto nijednom nije uspeo da uzme Monte Karlo i Rim, tako je Nadalu zavrsni masters bas katastrofalan kiks.

?

pre 7 godina

@Bratko
Ne znam gde ti zivis pa tako razmisljas. Ako je u redu nazvati psa po nekom koga volis, nazovi psa po ocu ili devojci? Ponizenje je dati psu ime velikog naucnika ili vazne licnosti. To rade prizemni, priglupi egocentrici. Ali ti slobodno pokupi nekog dzukca sa ulice i daj mu ime Nolo djokovic.

anica

pre 7 godina

(?, 2. april 2017 18:10)
Zasto mu fali mnogo GS? E moj bote, ne moze se sa tobom nikako, ali cu ti pruziti ruku pomirenja. Eto, ako ce ti umiriti dusu, Federer treba da bude izdvojen od ove dvojice, ali ako Novak nije bolji od Nadala sigurno nije losiji. Sinsinati moze da uzme ove godinei i to je to. Sumnjam da ce se Novak vratiti jer mu nije stalo da postane najbolji svih vremena, zar ne treba onda da budes malo vise raspolozen? Kako, kad i sam ne znas ciji si fan, vec si samo mrzitelj Noleta.

L

pre 7 godina

Sad da vidim komentare... 
A prije nego sto prokomentarisete, nadam se da ste izasli i glasali.
(Srdjan, 02. april 2017 12:43)
Vala stvarno, na vest o izborima 17 komentara a na ovu 35, užas dokle smo došli i kakvim se glupostima bavimo.

OgiZe

pre 7 godina

Ja od svega ne razumijem ovu priču oko dopinga. Pa nije to Popajev spanać pa da poludiš odjednom. Dopingovali se svi ili ne i dalje treniraju po 6-7 sati dnevno, ko zna koliko godina. Na kraju krajeva, imaju agencije koje se time bave i kontrolišu. Kod nas sve neke teorije zavjera, svi se razumiju u sve, prozivate čovjeka da je papučar, a 90% vas ne smije od žene ili djevojke otići po kifle, a da ne pitate. Što se tiče sportske strane, i njemu je 31-a godina, boli ga uvo više, može i on da bira turnire, a iz straha od Rafe i Rodžera igrao je samo 100 puta s njima..

Zox

pre 7 godina

@Branko,Belgija

Ne kladim se vec zaradjujem za zivot znojem. Nisam "lupio" vec gledam tenis kao neznalica koji uvidja neke stvari koje nemaju veze sa sportom, pa primecujem da se pravila menjaju periodicno.

Svaki sport je u stvari gladijatorska fora da zabavi narod, a narod hoce dramu i zabavu, te, u tu svrhu, se prave zapleti, raspleti i sav potreban vatromet da bude zanimljivije (unosnije), a uz to da bude jos i neocekivano.

Ja ne znam rezultat, ali ZNAM da ne postoji sport bez dopinga i namestanja na svim nivoima. Samo gledaj sponzore i prati "slucajnosti"... Lepo bi bilo da je ovo sto kazem netacno, da je sport prava stvar i postena, ali nijedan rat na planeti nije poceo posteno, nije vodjen posteno niti se posteno zavrsio - koji crni tenis naspram toga...

anica

pre 7 godina

(?, 2. april 2017 18:49)
Uhvatio si se za ta dva slema, a kada se pomene h2h...zavrsni masters, to je nebitno. U konkurenciji u kojoj su oni igrali ne znace ta dva slema nista, nema svrhe da se raspravljamo kad ti gledas kroz 'prizmu Noloa'. Vodim se emocijama uvek i uvek cu misliti da je to jedini ispravan put. Kad me nadvladaju emocije ja ne mogu da koristim mozak. Meni je Novak drag, i mogu da mlatim sta ocu, ali ono sto je sustina jeste da mi je drag, ne znaci ako tebi kazem 'Botino', da te mrzim...a bogami kod tebe je preslo u opasno stanje, jer je nemoguce da se tako nesto budi u coveku, i to zbog jednog sportiste. Zasto si takav?

Branko,Belgija

pre 7 godina

@Zox

Druze,kada tako sve znas,cak i na koga je red da pobedi,nadam se i da znas to dobro da naplatis.Kvota na Nadala veceras je izmedju 2,20 i 2,30.Stavis velike pare i imas zaradu boli glava.Da se razumemo,mozda Rafa i dobije,nije nemoguce,ali nemoj o namestenim mecevima na tom nivou.To su velike gluposti

Недељко Стефановић

pre 7 godina

Повређен или не, Новак је пред сезону шљаке пласиран као 22. играч по резултатима из ове године.