Nedelja, 19.03.2017.

14:00

Bertomeu najavio velike promene u Evroligi

Đordi Bertomeu, predsednik Evrolige, najavio je velike promene u najjačem evropskom košarkaškom takmičenju.

Izvor: ÐN

Bertomeu najavio velike promene u Evroligi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

dakiliz

pre 7 godina

Najgluplje pravilo u istoriji koje evo vec traje punih 30 god. a drze se za njega kao pijan plota je Final Four. Menjaju svake druge god.sistem takmicenja al ne pokusavaju da promene F4 kao da je Sveto pismo.Hoce da imaju sto vise utakmica a kad je nazanimljivije u zavrsnici i kad treba da ima najvise utakmica oni je svedu na jednu jedinu u polufinalu i jednu u finalu.I tako najbolja ekipa koja je dominirala recimo cele god.moze da kiksne samo u jednoj utakmici i da ne vidi ni finala npr.I zamislite u NBA F4 kad bi se igrao. Ziva smejurija,amaterizam.

Nenad

pre 7 godina

Kastro$@
Partizan je u Evropi sve osvojio.Moze i da ne igra.Ali zato,Bamberg,Fener,Darusafaka,Armani,Zalgiris, Efes,Galata,Uniks,zvezda mogu da sanjaju Partizanive trofeje.
Ne znam samo sto bi Zalgiris i Armani sanjali kad su vec osvojili isto sto i Partizan, ako ne i vise.

JPR24

pre 7 godina

Premalo utakmica.Jel se to ovaj šali?
(Cody Banks, 19. mart 2017 14:05)
Ne. I donekle ne u pravu , ako kontas na koji sistem cilja... ali to trenutno evropa ne moze da priusti. NBA je puna para, gledaj pripreme ekipa, mogucnosti, lekarski timovi, pa fizioterapeuti, pa sam trenerski tabor... Za sve to treba love, u NBA ima, eto samo Bobijev ugovor dovoljan da kupi nekoliko ekipa u evropi. Dok evropski klubovi nemaju iste uslove, niti rada, niti finansija, osim par njih, ali to nije dovoljno za celu ligu.

axaxt

pre 7 godina

Nažalost podela na istok i zapad ovde ne može da se sprovede iz prostog razloga što je istok neuporedivo jači. Aba liga bi se vodila kao zapad u tom slučaju, jer sem Spanije koja može da da 4 dobre ekipe, teško da može da se nadje još 8 dobrih ekipa. Pa najbolje ekipe Nemačke i Italije su daleko od playoffa. A na istoku bi bio pokolj- Turska, Rusija, Grčka, Makabi, Zalgiris.

Rekalkati

pre 7 godina

Eh, mogu da zamislim da Partizan kojim slucajem igra Evroligu, Djordi bi bio car, a samo takmicenje najjace u istoriji evropske kosarke. Ovako, sve je bezveze, mi smo ovo, mi smo ono, mnogo uspesnijih timova od Partizana ne igra Evroligu, Cibona, Jugoplastika\Split,pa ne kmece i ne nipodistavaju to takmicenje!

Dejan

pre 7 godina

Koje licemerstvo navijaca Partizana,kao oni ne trebaju u Evroligi da igraju jer su sve u evropi osvojili pa im svejedno.Znaci Zvezda po toj logici ne mora vise nikad da igra u ligi sampiona jer je vec ugravirano njeno ime na usatom pa ono bas nas briga.A nije tako,svi mi Zvezdasi bi itetako voleli da igramo u ligi sampiona mada znamo da smo trenutno mnogo daleko od toga.

Mister No

pre 7 godina

Treba napraviti dve konferencije po 12 ekipa kao u NBA,istok i zapad. 
Istok bi cinio 4-5 spanske,2 francuske,2 njemacke,2 italijanske ekipe i 1 ekipa bi dolazila iz kvalifikacija. 
Zapad bi cinio 3 turske,3 ruske,2 grcke,1 izraelska,1 aba i Zalgiris+ 1 iz kvalifikacija. 
Po 4 najbolje u plejof i onda finale konferencija na 3 dobijene.
(igor, 19. mart 2017 15:23)

Ti izgleda ne znas gde je levo,u svakom smislu. Prvo,Rusija je na istoku a Spanija na zapadu. A vidim i mnogo volis domacu kosarku. Zalgiris i 2 nemacke i francuske ekipe ne treba da brinu za ucesce a Srbija kao svetski i olimpijski vicesampion treba da se krlja sa buranijom i izmedju sebe za jedno mesto. Kad ti kao domaci ovo predlazes,mogu da mislim sta nas stvarno ceka.

Aleksa

pre 7 godina

Treba napraviti dve konferencije po 12 ekipa kao u NBA,istok i zapad.Istok bi cinio 4-5 spanske,2 francuske,2 njemacke,2 italijanske ekipe i 1 ekipa bi dolazila iz kvalifikacija.Zapad bi cinio 3 turske,3 ruske,2 grcke,1 izraelska,1 aba i Zalgiris+ 1 iz kvalifikacija.Po 4 najbolje u plejof i onda finale konferencija na 3 dobijene.
(igor, 19. mart 2017 15:23)

Ti prvo nauci sta je istok, a sta zapad!

igor

pre 7 godina

Treba napraviti dve konferencije po 12 ekipa kao u NBA,istok i zapad.
Istok bi cinio 4-5 spanske,2 francuske,2 njemacke,2 italijanske ekipe i 1 ekipa bi dolazila iz kvalifikacija.
Zapad bi cinio 3 turske,3 ruske,2 grcke,1 izraelska,1 aba i Zalgiris+ 1 iz kvalifikacija.
Po 4 najbolje u plejof i onda finale konferencija na 3 dobijene.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 7 godina

Sviđa mi se sto teže ka NBA sistemu.
Još kad bi uradili istok, zapad konferencije, to bi bila revolucija i siguran sam, dobar potez

muamua

pre 7 godina

zanimljivo da se format menja posle godinu dve...zanimljivo da neko kaze da je evroliga zanimljivija kad nije...jer barselona je skoro pa zadnja makabi takodje

Komsija Mile

pre 7 godina

jedno je sigurno, partizan nece igrati kakve god promene da se dese
(master, 19. mart 2017 14:03)

Jos jedno je sigurno, Partizanovi navijaci su se radovali mnogo vecim rezultatima nego vi. No ajd, posto vidim da ste svi proroci i da vidite buducnost.. kada cete doziveti nesto sto su doziveli navijaci Partizana? A da, vama je TOP8 veci dozivljaj nego F4 i titula, jer, to vam je i najveci domet.

Karma

pre 7 godina

Verovatno ce ukoliko dodje do prosirenja timovi biti podeljeni u 2 grupe jer odigrati 38 ili 40 utakmica je previse plus kupovi i domace lige, sto je mnogo mnogo je. Negde sam citao njegov intervju u kome kaze da zeli podelu u Evropi na istok-zapad kao u NBA.

Kastro$

pre 7 godina

master@
Partizan je u Evropi sve osvojio.Moze i da ne igra.Ali zato,Bamberg,Fener,Darusafaka,Armani,Zalgiris, Efes,Galata,Uniks,zvezda mogu da sanjaju Partizanive trofeje.

Slaviša

pre 7 godina

jedno je sigurno, partizan nece igrati kakve god promene da se dese
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (master, 19. mart 2017 14:03)

Iako ćete i ovaj put svi poraniti i do 09 mehanički zaokružiti broj šest, više se narod ne gadi izbora. Izaći ćemo u velikom broju i poslati ga da vrati i Đuliće uveoce, ali u svojstvu običnog građanina. I Grobari, i Delije i svi normalni Srbi, pa neka EL igra bolji tim.

bRAJKO

pre 7 godina

Grobari sta vi radite na ovu vijest ? Kakve vi veze imate sa Evroligom ? Sta nije jasno u recenici: Zelim vam sve najbolje narednih godina u Ligi Sampiona !?

Владимир

pre 7 godina

Уживам у садашњој Евролиги. Много квалитетних утакмица, неизвесних завршница. Стварно су погодили са оваквим форматом такмичења. Али рећи да је мало утакмица? Па шта би он, да се игра сваки дан. Проширење? Неко је изгледа платио улазак у Евролигу.

Stefan

pre 7 godina

Nema tu ništa za klubove sa ovih prostora...po jedna ekipa iz Turske, Španije i Rusije, i jedna iz Italije ili Francuske...samo ovi sa parama...sve dok neka ekipa ovde ne bude imala budžet po 15-20 miliona, nema sigurnog mesta...

marko

pre 7 godina

Pretpostavljam da planovi za proširenje EL podrazumevaju da će Evroligaši zahtevati smanjenje broja ekipa u nacionalnim ligama ili, u suprotnom, istupiti iz tih takmičenja. Od kada je evropska košarka u situaciji da se takmiči sa NBA, postalo je jasno da će se težiti ka nekoj pan-evropskoj ligi jer nije stvorena kultura u kojoj bi nacionalne lige privlačile mnogo publike i bile marketinški atraktivne. Cilj velikih klubova je da u Evropi postoji košarkaška liga koja će biti uporediva sa vodećim fudbalskim ligama, dakle ozbiljan novac, jaka logistika, uvek pune arene... To je u principu dobro za košarku. Mi imamo prednost velike košarkaške tradicije, ali, ako želimo da budemo deo te lige, mora da se menja način funkcionisanja klubova (isto kao i u fudbalu).

nikola

pre 7 godina

Interesatno za Zalgiris kao klub, je da je za ovih 15-16 godina igranja Ulebove EL cesto igrao u TOP16,mislim da samo jednom ili dvaput nije,ali da iz Top16 nikad nije otisao dalje u plej of odnosno 1/4.

neko iz mense

pre 7 godina

Najbolje bi bilo da budu dve grupe istok i zapad. Istok: Turska (Efes, Fener, Galatasaraj, Darusafaka), Rusija (CSKA, Himki, Lokomotiva, Uniks), Izrael (Makabi, Hapoel), ABA (Zvezda) i Litvanija (Zalgiris). Zapad: Spanija (Real, Barsa, Baskonija, Valensija, Unikaha), Grcka-iako geografski na istoku, mora na zapad zbog ujednavacanja kvaliteta (Oli, PAO i jos jedan klub), Nemacka (Bamberg, Bajern), Italija (Armani), Francuska (Monako, Asvel ili neko treci). 10 najboljih liga u Evropi - najjace imaju po 4 ili 5 klubova, 24 kluba ukupno, 22 kola posle prve faze, 6 najboljih iz obe grupe u zavrsnicu od 12, prenosi se 10 rezultata, igra se jos 12 utakmica sa klubovima protiv kojih se nije igralo u prvoj fazi, to je 34 utakmice ukupno (umesto sadasnjih 30), 8 najboljih u play-off, dok oni od 7 do 10 mesta iz obe grupe posle prve faze idu u Evrokup.

Stefan

pre 7 godina

Nema tu ništa za klubove sa ovih prostora...po jedna ekipa iz Turske, Španije i Rusije, i jedna iz Italije ili Francuske...samo ovi sa parama...sve dok neka ekipa ovde ne bude imala budžet po 15-20 miliona, nema sigurnog mesta...

Владимир

pre 7 godina

Уживам у садашњој Евролиги. Много квалитетних утакмица, неизвесних завршница. Стварно су погодили са оваквим форматом такмичења. Али рећи да је мало утакмица? Па шта би он, да се игра сваки дан. Проширење? Неко је изгледа платио улазак у Евролигу.

nikola

pre 7 godina

Interesatno za Zalgiris kao klub, je da je za ovih 15-16 godina igranja Ulebove EL cesto igrao u TOP16,mislim da samo jednom ili dvaput nije,ali da iz Top16 nikad nije otisao dalje u plej of odnosno 1/4.

Aleksa

pre 7 godina

Treba napraviti dve konferencije po 12 ekipa kao u NBA,istok i zapad.Istok bi cinio 4-5 spanske,2 francuske,2 njemacke,2 italijanske ekipe i 1 ekipa bi dolazila iz kvalifikacija.Zapad bi cinio 3 turske,3 ruske,2 grcke,1 izraelska,1 aba i Zalgiris+ 1 iz kvalifikacija.Po 4 najbolje u plejof i onda finale konferencija na 3 dobijene.
(igor, 19. mart 2017 15:23)

Ti prvo nauci sta je istok, a sta zapad!

Mister No

pre 7 godina

Treba napraviti dve konferencije po 12 ekipa kao u NBA,istok i zapad. 
Istok bi cinio 4-5 spanske,2 francuske,2 njemacke,2 italijanske ekipe i 1 ekipa bi dolazila iz kvalifikacija. 
Zapad bi cinio 3 turske,3 ruske,2 grcke,1 izraelska,1 aba i Zalgiris+ 1 iz kvalifikacija. 
Po 4 najbolje u plejof i onda finale konferencija na 3 dobijene.
(igor, 19. mart 2017 15:23)

Ti izgleda ne znas gde je levo,u svakom smislu. Prvo,Rusija je na istoku a Spanija na zapadu. A vidim i mnogo volis domacu kosarku. Zalgiris i 2 nemacke i francuske ekipe ne treba da brinu za ucesce a Srbija kao svetski i olimpijski vicesampion treba da se krlja sa buranijom i izmedju sebe za jedno mesto. Kad ti kao domaci ovo predlazes,mogu da mislim sta nas stvarno ceka.

Slaviša

pre 7 godina

jedno je sigurno, partizan nece igrati kakve god promene da se dese
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (master, 19. mart 2017 14:03)

Iako ćete i ovaj put svi poraniti i do 09 mehanički zaokružiti broj šest, više se narod ne gadi izbora. Izaći ćemo u velikom broju i poslati ga da vrati i Đuliće uveoce, ali u svojstvu običnog građanina. I Grobari, i Delije i svi normalni Srbi, pa neka EL igra bolji tim.

Kastro$

pre 7 godina

master@
Partizan je u Evropi sve osvojio.Moze i da ne igra.Ali zato,Bamberg,Fener,Darusafaka,Armani,Zalgiris, Efes,Galata,Uniks,zvezda mogu da sanjaju Partizanive trofeje.

bRAJKO

pre 7 godina

Grobari sta vi radite na ovu vijest ? Kakve vi veze imate sa Evroligom ? Sta nije jasno u recenici: Zelim vam sve najbolje narednih godina u Ligi Sampiona !?

Dejan

pre 7 godina

Koje licemerstvo navijaca Partizana,kao oni ne trebaju u Evroligi da igraju jer su sve u evropi osvojili pa im svejedno.Znaci Zvezda po toj logici ne mora vise nikad da igra u ligi sampiona jer je vec ugravirano njeno ime na usatom pa ono bas nas briga.A nije tako,svi mi Zvezdasi bi itetako voleli da igramo u ligi sampiona mada znamo da smo trenutno mnogo daleko od toga.

marko

pre 7 godina

Pretpostavljam da planovi za proširenje EL podrazumevaju da će Evroligaši zahtevati smanjenje broja ekipa u nacionalnim ligama ili, u suprotnom, istupiti iz tih takmičenja. Od kada je evropska košarka u situaciji da se takmiči sa NBA, postalo je jasno da će se težiti ka nekoj pan-evropskoj ligi jer nije stvorena kultura u kojoj bi nacionalne lige privlačile mnogo publike i bile marketinški atraktivne. Cilj velikih klubova je da u Evropi postoji košarkaška liga koja će biti uporediva sa vodećim fudbalskim ligama, dakle ozbiljan novac, jaka logistika, uvek pune arene... To je u principu dobro za košarku. Mi imamo prednost velike košarkaške tradicije, ali, ako želimo da budemo deo te lige, mora da se menja način funkcionisanja klubova (isto kao i u fudbalu).

Rekalkati

pre 7 godina

Eh, mogu da zamislim da Partizan kojim slucajem igra Evroligu, Djordi bi bio car, a samo takmicenje najjace u istoriji evropske kosarke. Ovako, sve je bezveze, mi smo ovo, mi smo ono, mnogo uspesnijih timova od Partizana ne igra Evroligu, Cibona, Jugoplastika\Split,pa ne kmece i ne nipodistavaju to takmicenje!

Komsija Mile

pre 7 godina

jedno je sigurno, partizan nece igrati kakve god promene da se dese
(master, 19. mart 2017 14:03)

Jos jedno je sigurno, Partizanovi navijaci su se radovali mnogo vecim rezultatima nego vi. No ajd, posto vidim da ste svi proroci i da vidite buducnost.. kada cete doziveti nesto sto su doziveli navijaci Partizana? A da, vama je TOP8 veci dozivljaj nego F4 i titula, jer, to vam je i najveci domet.

Karma

pre 7 godina

Verovatno ce ukoliko dodje do prosirenja timovi biti podeljeni u 2 grupe jer odigrati 38 ili 40 utakmica je previse plus kupovi i domace lige, sto je mnogo mnogo je. Negde sam citao njegov intervju u kome kaze da zeli podelu u Evropi na istok-zapad kao u NBA.

axaxt

pre 7 godina

Nažalost podela na istok i zapad ovde ne može da se sprovede iz prostog razloga što je istok neuporedivo jači. Aba liga bi se vodila kao zapad u tom slučaju, jer sem Spanije koja može da da 4 dobre ekipe, teško da može da se nadje još 8 dobrih ekipa. Pa najbolje ekipe Nemačke i Italije su daleko od playoffa. A na istoku bi bio pokolj- Turska, Rusija, Grčka, Makabi, Zalgiris.

muamua

pre 7 godina

zanimljivo da se format menja posle godinu dve...zanimljivo da neko kaze da je evroliga zanimljivija kad nije...jer barselona je skoro pa zadnja makabi takodje

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 7 godina

Sviđa mi se sto teže ka NBA sistemu.
Još kad bi uradili istok, zapad konferencije, to bi bila revolucija i siguran sam, dobar potez

neko iz mense

pre 7 godina

Najbolje bi bilo da budu dve grupe istok i zapad. Istok: Turska (Efes, Fener, Galatasaraj, Darusafaka), Rusija (CSKA, Himki, Lokomotiva, Uniks), Izrael (Makabi, Hapoel), ABA (Zvezda) i Litvanija (Zalgiris). Zapad: Spanija (Real, Barsa, Baskonija, Valensija, Unikaha), Grcka-iako geografski na istoku, mora na zapad zbog ujednavacanja kvaliteta (Oli, PAO i jos jedan klub), Nemacka (Bamberg, Bajern), Italija (Armani), Francuska (Monako, Asvel ili neko treci). 10 najboljih liga u Evropi - najjace imaju po 4 ili 5 klubova, 24 kluba ukupno, 22 kola posle prve faze, 6 najboljih iz obe grupe u zavrsnicu od 12, prenosi se 10 rezultata, igra se jos 12 utakmica sa klubovima protiv kojih se nije igralo u prvoj fazi, to je 34 utakmice ukupno (umesto sadasnjih 30), 8 najboljih u play-off, dok oni od 7 do 10 mesta iz obe grupe posle prve faze idu u Evrokup.

JPR24

pre 7 godina

Premalo utakmica.Jel se to ovaj šali?
(Cody Banks, 19. mart 2017 14:05)
Ne. I donekle ne u pravu , ako kontas na koji sistem cilja... ali to trenutno evropa ne moze da priusti. NBA je puna para, gledaj pripreme ekipa, mogucnosti, lekarski timovi, pa fizioterapeuti, pa sam trenerski tabor... Za sve to treba love, u NBA ima, eto samo Bobijev ugovor dovoljan da kupi nekoliko ekipa u evropi. Dok evropski klubovi nemaju iste uslove, niti rada, niti finansija, osim par njih, ali to nije dovoljno za celu ligu.

Nenad

pre 7 godina

Kastro$@
Partizan je u Evropi sve osvojio.Moze i da ne igra.Ali zato,Bamberg,Fener,Darusafaka,Armani,Zalgiris, Efes,Galata,Uniks,zvezda mogu da sanjaju Partizanive trofeje.
Ne znam samo sto bi Zalgiris i Armani sanjali kad su vec osvojili isto sto i Partizan, ako ne i vise.

igor

pre 7 godina

Treba napraviti dve konferencije po 12 ekipa kao u NBA,istok i zapad.
Istok bi cinio 4-5 spanske,2 francuske,2 njemacke,2 italijanske ekipe i 1 ekipa bi dolazila iz kvalifikacija.
Zapad bi cinio 3 turske,3 ruske,2 grcke,1 izraelska,1 aba i Zalgiris+ 1 iz kvalifikacija.
Po 4 najbolje u plejof i onda finale konferencija na 3 dobijene.

dakiliz

pre 7 godina

Najgluplje pravilo u istoriji koje evo vec traje punih 30 god. a drze se za njega kao pijan plota je Final Four. Menjaju svake druge god.sistem takmicenja al ne pokusavaju da promene F4 kao da je Sveto pismo.Hoce da imaju sto vise utakmica a kad je nazanimljivije u zavrsnici i kad treba da ima najvise utakmica oni je svedu na jednu jedinu u polufinalu i jednu u finalu.I tako najbolja ekipa koja je dominirala recimo cele god.moze da kiksne samo u jednoj utakmici i da ne vidi ni finala npr.I zamislite u NBA F4 kad bi se igrao. Ziva smejurija,amaterizam.

Kastro$

pre 7 godina

master@
Partizan je u Evropi sve osvojio.Moze i da ne igra.Ali zato,Bamberg,Fener,Darusafaka,Armani,Zalgiris, Efes,Galata,Uniks,zvezda mogu da sanjaju Partizanive trofeje.

igor

pre 7 godina

Treba napraviti dve konferencije po 12 ekipa kao u NBA,istok i zapad.
Istok bi cinio 4-5 spanske,2 francuske,2 njemacke,2 italijanske ekipe i 1 ekipa bi dolazila iz kvalifikacija.
Zapad bi cinio 3 turske,3 ruske,2 grcke,1 izraelska,1 aba i Zalgiris+ 1 iz kvalifikacija.
Po 4 najbolje u plejof i onda finale konferencija na 3 dobijene.

Komsija Mile

pre 7 godina

jedno je sigurno, partizan nece igrati kakve god promene da se dese
(master, 19. mart 2017 14:03)

Jos jedno je sigurno, Partizanovi navijaci su se radovali mnogo vecim rezultatima nego vi. No ajd, posto vidim da ste svi proroci i da vidite buducnost.. kada cete doziveti nesto sto su doziveli navijaci Partizana? A da, vama je TOP8 veci dozivljaj nego F4 i titula, jer, to vam je i najveci domet.

muamua

pre 7 godina

zanimljivo da se format menja posle godinu dve...zanimljivo da neko kaze da je evroliga zanimljivija kad nije...jer barselona je skoro pa zadnja makabi takodje

neko iz mense

pre 7 godina

Najbolje bi bilo da budu dve grupe istok i zapad. Istok: Turska (Efes, Fener, Galatasaraj, Darusafaka), Rusija (CSKA, Himki, Lokomotiva, Uniks), Izrael (Makabi, Hapoel), ABA (Zvezda) i Litvanija (Zalgiris). Zapad: Spanija (Real, Barsa, Baskonija, Valensija, Unikaha), Grcka-iako geografski na istoku, mora na zapad zbog ujednavacanja kvaliteta (Oli, PAO i jos jedan klub), Nemacka (Bamberg, Bajern), Italija (Armani), Francuska (Monako, Asvel ili neko treci). 10 najboljih liga u Evropi - najjace imaju po 4 ili 5 klubova, 24 kluba ukupno, 22 kola posle prve faze, 6 najboljih iz obe grupe u zavrsnicu od 12, prenosi se 10 rezultata, igra se jos 12 utakmica sa klubovima protiv kojih se nije igralo u prvoj fazi, to je 34 utakmice ukupno (umesto sadasnjih 30), 8 najboljih u play-off, dok oni od 7 do 10 mesta iz obe grupe posle prve faze idu u Evrokup.

bRAJKO

pre 7 godina

Grobari sta vi radite na ovu vijest ? Kakve vi veze imate sa Evroligom ? Sta nije jasno u recenici: Zelim vam sve najbolje narednih godina u Ligi Sampiona !?

Владимир

pre 7 godina

Уживам у садашњој Евролиги. Много квалитетних утакмица, неизвесних завршница. Стварно су погодили са оваквим форматом такмичења. Али рећи да је мало утакмица? Па шта би он, да се игра сваки дан. Проширење? Неко је изгледа платио улазак у Евролигу.

Slaviša

pre 7 godina

jedno je sigurno, partizan nece igrati kakve god promene da se dese
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (master, 19. mart 2017 14:03)

Iako ćete i ovaj put svi poraniti i do 09 mehanički zaokružiti broj šest, više se narod ne gadi izbora. Izaći ćemo u velikom broju i poslati ga da vrati i Đuliće uveoce, ali u svojstvu običnog građanina. I Grobari, i Delije i svi normalni Srbi, pa neka EL igra bolji tim.

Rekalkati

pre 7 godina

Eh, mogu da zamislim da Partizan kojim slucajem igra Evroligu, Djordi bi bio car, a samo takmicenje najjace u istoriji evropske kosarke. Ovako, sve je bezveze, mi smo ovo, mi smo ono, mnogo uspesnijih timova od Partizana ne igra Evroligu, Cibona, Jugoplastika\Split,pa ne kmece i ne nipodistavaju to takmicenje!

Dejan

pre 7 godina

Koje licemerstvo navijaca Partizana,kao oni ne trebaju u Evroligi da igraju jer su sve u evropi osvojili pa im svejedno.Znaci Zvezda po toj logici ne mora vise nikad da igra u ligi sampiona jer je vec ugravirano njeno ime na usatom pa ono bas nas briga.A nije tako,svi mi Zvezdasi bi itetako voleli da igramo u ligi sampiona mada znamo da smo trenutno mnogo daleko od toga.

nikola

pre 7 godina

Interesatno za Zalgiris kao klub, je da je za ovih 15-16 godina igranja Ulebove EL cesto igrao u TOP16,mislim da samo jednom ili dvaput nije,ali da iz Top16 nikad nije otisao dalje u plej of odnosno 1/4.

Stefan

pre 7 godina

Nema tu ništa za klubove sa ovih prostora...po jedna ekipa iz Turske, Španije i Rusije, i jedna iz Italije ili Francuske...samo ovi sa parama...sve dok neka ekipa ovde ne bude imala budžet po 15-20 miliona, nema sigurnog mesta...

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 7 godina

Sviđa mi se sto teže ka NBA sistemu.
Još kad bi uradili istok, zapad konferencije, to bi bila revolucija i siguran sam, dobar potez

Nenad

pre 7 godina

Kastro$@
Partizan je u Evropi sve osvojio.Moze i da ne igra.Ali zato,Bamberg,Fener,Darusafaka,Armani,Zalgiris, Efes,Galata,Uniks,zvezda mogu da sanjaju Partizanive trofeje.
Ne znam samo sto bi Zalgiris i Armani sanjali kad su vec osvojili isto sto i Partizan, ako ne i vise.

Aleksa

pre 7 godina

Treba napraviti dve konferencije po 12 ekipa kao u NBA,istok i zapad.Istok bi cinio 4-5 spanske,2 francuske,2 njemacke,2 italijanske ekipe i 1 ekipa bi dolazila iz kvalifikacija.Zapad bi cinio 3 turske,3 ruske,2 grcke,1 izraelska,1 aba i Zalgiris+ 1 iz kvalifikacija.Po 4 najbolje u plejof i onda finale konferencija na 3 dobijene.
(igor, 19. mart 2017 15:23)

Ti prvo nauci sta je istok, a sta zapad!

Mister No

pre 7 godina

Treba napraviti dve konferencije po 12 ekipa kao u NBA,istok i zapad. 
Istok bi cinio 4-5 spanske,2 francuske,2 njemacke,2 italijanske ekipe i 1 ekipa bi dolazila iz kvalifikacija. 
Zapad bi cinio 3 turske,3 ruske,2 grcke,1 izraelska,1 aba i Zalgiris+ 1 iz kvalifikacija. 
Po 4 najbolje u plejof i onda finale konferencija na 3 dobijene.
(igor, 19. mart 2017 15:23)

Ti izgleda ne znas gde je levo,u svakom smislu. Prvo,Rusija je na istoku a Spanija na zapadu. A vidim i mnogo volis domacu kosarku. Zalgiris i 2 nemacke i francuske ekipe ne treba da brinu za ucesce a Srbija kao svetski i olimpijski vicesampion treba da se krlja sa buranijom i izmedju sebe za jedno mesto. Kad ti kao domaci ovo predlazes,mogu da mislim sta nas stvarno ceka.

Karma

pre 7 godina

Verovatno ce ukoliko dodje do prosirenja timovi biti podeljeni u 2 grupe jer odigrati 38 ili 40 utakmica je previse plus kupovi i domace lige, sto je mnogo mnogo je. Negde sam citao njegov intervju u kome kaze da zeli podelu u Evropi na istok-zapad kao u NBA.

JPR24

pre 7 godina

Premalo utakmica.Jel se to ovaj šali?
(Cody Banks, 19. mart 2017 14:05)
Ne. I donekle ne u pravu , ako kontas na koji sistem cilja... ali to trenutno evropa ne moze da priusti. NBA je puna para, gledaj pripreme ekipa, mogucnosti, lekarski timovi, pa fizioterapeuti, pa sam trenerski tabor... Za sve to treba love, u NBA ima, eto samo Bobijev ugovor dovoljan da kupi nekoliko ekipa u evropi. Dok evropski klubovi nemaju iste uslove, niti rada, niti finansija, osim par njih, ali to nije dovoljno za celu ligu.

marko

pre 7 godina

Pretpostavljam da planovi za proširenje EL podrazumevaju da će Evroligaši zahtevati smanjenje broja ekipa u nacionalnim ligama ili, u suprotnom, istupiti iz tih takmičenja. Od kada je evropska košarka u situaciji da se takmiči sa NBA, postalo je jasno da će se težiti ka nekoj pan-evropskoj ligi jer nije stvorena kultura u kojoj bi nacionalne lige privlačile mnogo publike i bile marketinški atraktivne. Cilj velikih klubova je da u Evropi postoji košarkaška liga koja će biti uporediva sa vodećim fudbalskim ligama, dakle ozbiljan novac, jaka logistika, uvek pune arene... To je u principu dobro za košarku. Mi imamo prednost velike košarkaške tradicije, ali, ako želimo da budemo deo te lige, mora da se menja način funkcionisanja klubova (isto kao i u fudbalu).

axaxt

pre 7 godina

Nažalost podela na istok i zapad ovde ne može da se sprovede iz prostog razloga što je istok neuporedivo jači. Aba liga bi se vodila kao zapad u tom slučaju, jer sem Spanije koja može da da 4 dobre ekipe, teško da može da se nadje još 8 dobrih ekipa. Pa najbolje ekipe Nemačke i Italije su daleko od playoffa. A na istoku bi bio pokolj- Turska, Rusija, Grčka, Makabi, Zalgiris.

dakiliz

pre 7 godina

Najgluplje pravilo u istoriji koje evo vec traje punih 30 god. a drze se za njega kao pijan plota je Final Four. Menjaju svake druge god.sistem takmicenja al ne pokusavaju da promene F4 kao da je Sveto pismo.Hoce da imaju sto vise utakmica a kad je nazanimljivije u zavrsnici i kad treba da ima najvise utakmica oni je svedu na jednu jedinu u polufinalu i jednu u finalu.I tako najbolja ekipa koja je dominirala recimo cele god.moze da kiksne samo u jednoj utakmici i da ne vidi ni finala npr.I zamislite u NBA F4 kad bi se igrao. Ziva smejurija,amaterizam.