Ponedeljak, 13.03.2017.

10:00

Potcenjeni MVP – Kavaj Lenard

Izvor: B92

Potcenjeni MVP – Kavaj Lenard IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Elvis je ziv

pre 7 godina

Rodman je bio takav u početku, isti Leonard, tih, miran, povučen, skroman a onda mu prespojile žičke, farbanje, tetovaže, droga... ali to je ono što ljudi vole, cirkuzante na žalost.

Niko neće Leonardu dati iše od 40 poena na jednoj utakmici

pre 7 godina

Kako je stavio Hardena u džep, pa to je za legendu.
Stavio mu katanac na 39 poena i rešio utakmicu.

CJ

pre 7 godina

zzzz

Nemoj mi molim te pričati o tim američkim analitičarima...to nisu nikakvi stručnjaci već obični pratioci statistike.
Hiljadu puta sam gledao njihove "stručne analize zbog kladionice i uvek budu katastrofalno pogrešne.
Da i nad popom ima pop, pogledaj samo analitičare NFL...NBA je za njih mala maca. Utakmica Minesota - Arizona, kaže jedan biće do 13 poena...bude preko 70 poena.

vince carter

pre 7 godina

Rade Futog covek koji nikad ne zna gde bije u komentarima,povrsno donosi zakljucke itd..zapamtio sam ga jos kad je pisao neke bajke da je c.ronaldo bolji igrac od ronalda nazaria..pominjajuci kao i mnogi drugi danasnju fizicku spremu u odnosu na pre..sine c.ronaldo bi u peleovo vreme bio isto pripremljen ko danas nema da brines,izgledao bi gore od milosa bikovica u montevideu ccc..Dakle danas su toliko dobri igraci da dva igraca iz mega leksa u malo treninga izuvaju iz cipela u nba a westbruk je toliko dobar igrac da toliko odskace od svih drugih "naprednih" igraca i ima ovakve brojke. Ako je 40godisnji Jordan protiv mladih imao 22p itd,pirsa,novickog,cartera slao po burek onda bi prajm jordanu sa jos naprednijim treninzima zabranili da igra kosarku ali i mnogim drugima,ako zubac kao ruki saspe 25..sta bi the dream? Cao

zzzz

pre 7 godina

(CJ, 13. mart 2017 21:25)

Predvidjanja sportskih novinara koji prate NBA i po 30 godina, istih onih koji na kraju sezone glasaju za MVP. Posebno nakon sto je Hauard napustio tim. Oni sad igraju dobro ali razlog za to je Harden koji odlicno razigrava ekipu. Pre pocetka sezone ko je mogao da nalsuti da ce Eric Gordon da bude najbolji 6 igrac lige? Ovaj tim Hjustona neodoljivo podseca na Klivlend iz perioda 2008-2010. Imate situaciju da jedan igrac od prosecnih igraca pravi vrhunske i to je to. Shodno tome, po ugledu na Lebron 2009 treba dati i Hardenu. Tad niko nije govorio da Lebron nabija statistiku jer je jedini superstar u timu i da treba dati MVP Kobeu.

milan

pre 7 godina

Igrači SA su generalno potcenjeniji. Ta franšiza nije marketinški atraktivna, a pored toga igrači nisu skloni nabijanju statistike i stručni štab bira igrače koji nisu skloni nekom eksponiranju. Ni Dankan nije bio dovoljno cenjen. I dalje ljudi diskutuju da li je bolja četvorka Dankan, Garnet ili Barkli. A Dankan je u svojoj drugoj NBA sezoni bio MVP finala. I celu karijeru igrao na tom nivou. O čemu dalje da pričamo. Setimo se koliki je "hajp" bio oko Kevina Lava dok nije došao u šampionsku ekipu. Čak su ga stavljali u isti koš sa Dankanom. Lako je nabijati statistiku kada igraš u ekipama koje se ne bore ili jedva ulaze u plejof, a skroz je druga priča biti glavni i najbolji igrač u šampionskoj ekipi, koja napada titule iz godine u godinu.

Klisejasta prica da su igraci Spursi podcenjeni ili da ta ekipa nije marketinski atraktivna je smesna. To je misljenje zastupljeno u nasim medijima, i imalo je jakog uticaja na siroke mase, medjutim, nije tacno. Spursi su jedna od najzasticenijih ekipa u NBA, pre svega od lige i sudija.
Jedna od najvecih zvezda lige-Lamarcus Aldridge, presao je pre dve sezone kao slobodan agent upravo u Spurse, a trazilo ga je pola lige. Cak bi mu mnogi dali i bolje ugovore, nego sto je dobio od San Antonia.
Spursi uopste nisu podcenjeni, kao niLeonard.Leonard je uz Lebrona, Westbrooka, Hardena jedan od najzasticenijih igraca, kome se konstanto ne sviraju koraci i duple, do te mere da on ponekad vise lici na rukometasa nego kosarkasa.

milan

pre 7 godina

Igrači SA su generalno potcenjeniji. Ta franšiza nije marketinški atraktivna, a pored toga igrači nisu skloni nabijanju statistike i stručni štab bira igrače koji nisu skloni nekom eksponiranju. Ni Dankan nije bio dovoljno cenjen. I dalje ljudi diskutuju da li je bolja četvorka Dankan, Garnet ili Barkli. A Dankan je u svojoj drugoj NBA sezoni bio MVP finala. I celu karijeru igrao na tom nivou. O čemu dalje da pričamo. Setimo se koliki je "hajp" bio oko Kevina Lava dok nije došao u šampionsku ekipu. Čak su ga stavljali u isti koš sa Dankanom. Lako je nabijati statistiku kada igraš u ekipama koje se ne bore ili jedva ulaze u plejof, a skroz je druga priča biti glavni i najbolji igrač u šampionskoj ekipi, koja napada titule iz godine u godinu.

kKlisejasta prica da su igraci Spursi podcenjeni ili da ta ekipa nije marketinski atraktivna je smesna. To je misljenje zastupljeno u nasim medijima, i imalo je jakog uticaja na siroke mase, medjutim, nije tacno. Spursi su jedna od najzasticenijih ekipa u NBA, pre svega od lige i sudija.
Jedna od najvecih zvezda lige-Lamarcus Aldridge, presao je pre dve sezone kao slobodan agent upravo u Spurse, a trazilo ga je pola lige. Cak bi mu mnogi dali i bolje ugovore, nego sto je dobio od San Antonia.
Spursi uopste nisu podcenjeni, kao ni Kawai Leonard.Leonard je uz Lebrona, Westbrooka, Hardena jedan od najzasticenijih igraca, kome se konstanto ne sviraju koraci i duple, do te mere da on ponekad vise lici na rukometasa nego kosarkasa.

Rade Futog

pre 7 godina

Nije Kavai potcenjen igrac, jer svako ko intezivno prati NBA zna da je Lenard medju najboljih 5 kosarkasa danasnjice, uz Duranta, Lebrona, Hardena i naravno Vestbruka...... Ima tu jos vrhunskih igraca, ali se ova petorica izdvajaju.
Harden igra sezonu iz snova, Lebron je car ove igre, Durantula sa pola gasa i sa 4 all star igraca u timu ima cudesne brojke. Kavai po dominaciji vise lici na Pipena, nego MJ-a. Po gradji, duzini ekstremiteta, defanzivi, ubojitosti u napadu, timskoj igri, u nekim ranijim godinama bi bez problema zasluzeno bio MVP, medjutim, u ovoj godini nema nikakvu sansu pored Vestbruka i to je pokazatelj trenutnog, visokog kvaliteta NBA lige. Ras ove godine ima dvocifren prosek poena, skokova i asistencija , s tim sto su poeni preko 30. To se NIKAD nije dogodilo. Za saigrace ima, za evroligaske standarde solidne, za NBA standarde ispodprsecne igrace. Takav tim OKC je odveo u plej of i taj uspeh moze da se poredi jedino sa uspehom Lebrona iz pretprosle sezone, kada je sa Tristanom, Sampertom i Delavedovom uspeo da osvoji konferenciju i 2x pobedi onakav GS.

vesele devedesete

pre 7 godina

mvp uopste nije licno priznanje. most valuable player ne moze biti neko ko ima tripl dabl a njegiva ekipa izgib. to se desavalo samo kod nas dok nismo naucili pravila

Neko...

pre 7 godina

MVP nagrada je licno priznanje a ne timsko i tu se gleda iskljucivo licni ucinak i statistika a trenutno po tome su ispred njega i Harden i Vestbruk (koga ne mogu da smislim ali to je nebitno u celoj prici) tako da zato Lenarda i ne isticu za glavnog kandidata i kraj price. Drugo ne mozemo ni da kazemo da Harden ne doprinosi pobedama svoje ekipe,ako se ne varam Hjuston je u prvih 5 ekipa u celoj ligi,bez Vestbruka Oklahoma sigurno ne bi bila u plejofu,prozivate Karija zvakac gume i nabijac statistike a kao da zaboravljate da je prosle god vodio svoj tim do najboljeg skora u istoriji lige i samo zbog njegove povrede i nisu osvojili prsten,tako da i tu niko nema pravo nista da kritikuje i za kraj najbolji tim uzima prsten i trofej i to je najveca nagrada za svakog igraca a ne MVP trofej!

CJ

pre 7 godina

Pre pocetka sezone su ga svi otpisali, predvidjali borbu za 8. mesto a Hjuston 3.
(zzzz, 13. mart 2017 13:03)

Ja ne znam gde ste vi gledali te analize...ko je onda bio ispred Hjustona na zapadu osim GS i SAS?
Da nije sigurno Juta možda, ili Klipersi sa ostarelim i ispovredjivanim igračima? Memfis sa prematorom ekipom? Minesota, Oklahoma sa 1 superstarom i 14 pomoćnika?
Hjuston u timu ima jednog od 5 najboljih igrača lige i kandidata za MVP, dve ubice u odbrani i solidne trojkase Arizu i Beverlija, šampiona u šutiranju trojki Gordona , Andersona koji je jedan od boljih trojkaša u ligi, Nenea, Kapelu...i jos dovedu efikasnog Vilijamsa...
Gledao sam ih par puta i ruku u vatru stavljam da će pre oni osvojiti titulu nego GS, pogotovo što se Durent ne vraća ove sezone.

Nebojsa

pre 7 godina

Ko prati San Antonio zadnjih godina primjetice da se sa postepenim unaprijedjivanjem Lenarda u glavnog igraca poklopilo gubljenje prepoznatljive igre ekipe(protok lopte u napadu se ne moze uporediti sa onim iz sezone kad su pobjedili Majami u finalu).Sad su nekako postali samo jos jednaa tipicna NBA ekipa gdje se skoro sve vrti oko jednog igraca.Na stranu sto je Kavaj vrhunski igrac,ali mi se cini da je njegova uloga od prije dvije- tri sezone bila idealna.

stellarossa

pre 7 godina

Svaka cast Vestrbuku, Hardenu, Kariju... ali oni pre svega gledaju sebe i kako da nabiju sto bolju statistiku, a Lenard je pravi timski igrac, radilica. Ne zna se da li je bolji u odbrani ili napadu, a to je danas retkost. Za svaki respekt je kad neko ubaci 40, 50 poena, ali na koji nacin, tako sto uzme isto toliko suteva i pri tome promasi veliku vecinu. Nabije trip dabl, a ima jos desetak izgubljenih lopti. Pored Lenarda mislim da su jos potcenjeni jos i Ajzea Tomas, Vol, Kris Pol, Kemba Voker, Pol Dzordz, Derozan... Meni kad vidim onog Karija sa onom gumom kako zvace, zivot mi se smuci. Malo je danas pravih sportista, atleta, koji se ne eksponiraju previse. Sve je marketing.

reporter

pre 7 godina

sta je zapravo mvp? bukvalno prevedeno, naj vredniji igrac. sad, jeli to najvredniji za svoj tim ili kako? ako se cisto gleda za svoj tim, onda je Jokic definitivno u diskusiji,, znam da nece dobiti ove godine, ali samo jedan vrlo zapazljiv podatak. Dok je Jokic na terenu nuggetsi su nabolji tim u citavoj NBA, a dok on nije na terenu denver je najgori tim u NBA. Ako to nije MVP, ja ne znam sta je?

đole

pre 7 godina

Igrači SA su generalno potcenjeniji. Ta franšiza nije marketinški atraktivna, a pored toga igrači nisu skloni nabijanju statistike i stručni štab bira igrače koji nisu skloni nekom eksponiranju. Ni Dankan nije bio dovoljno cenjen. I dalje ljudi diskutuju da li je bolja četvorka Dankan, Garnet ili Barkli. A Dankan je u svojoj drugoj NBA sezoni bio MVP finala. I celu karijeru igrao na tom nivou. O čemu dalje da pričamo. Setimo se koliki je "hajp" bio oko Kevina Lava dok nije došao u šampionsku ekipu. Čak su ga stavljali u isti koš sa Dankanom. Lako je nabijati statistiku kada igraš u ekipama koje se ne bore ili jedva ulaze u plejof, a skroz je druga priča biti glavni i najbolji igrač u šampionskoj ekipi, koja napada titule iz godine u godinu.

vince carter

pre 7 godina

Ja ne znam da li je Jordan sam za sebe rekao da je crni Isus ali znam sa sy drugi to rekli za njega izmedju ostalih Lebron James. Slusao sam interviju iz 90tih gde je Jordan na pitanje da li misli da je najveci ikada rekao "Ne,nikad nisam igrao protiv Oscara,Wilta,Russella,Westa,Bejlora". On je imao pobednicki mentalitet i jak mentalni sklop sto ne znaci da je egoista ili los covek. A najveci je pored stvari na terenu jer je njegivo ime pre svega najvece,svi znaju ko je on,neutralnim fanovima koji ne prate kosarku je nepojmljivo da nekog porede sa Jordanom. To vam je to..

antiDebil

pre 7 godina

Jeste, zasluzuje MVP nagradu. Posebno je zanimljivo to kako ga je bolelo uvo na all star utakmici, a on veca zvezda od 95% preostalih igraca !
Neki vasljivci na americkim televizijama mu osporavaju potencijalnu MVP nagradu govoreci kako ima samo 5 skoka i 4 asistencije, ili kako je on igrac San Antonija gde sve pod kontrolom drzi Popovic pa koga god stavi u tim taj tim pobedjuje, to je uzgred potrvrda da je POpovic definitivno najbolji trener u istoriji NBA i siguran sam da ce 99% tih analiticara staviti njega ispred Dzeksona, pa jos kazu nije dovoljno marketinski atraktivan pa i zbog toga ne moze da bude MVP, u prevodu to znaci da je normalan da se ne majmunise i ne pozira pred kamerama !
Tako da takvih idiota analiticara poput recimo ovih nacih Cavinijesta ima svuda, a Lenard svakako zasluzuje MVP nagradu i ako San Antonio bude zavrsio na najboljim skorom u ligi, a 99% ce to biti tako, ne postoji nijedan razlog zasto je ne bi dobio !
Voleo bih da Westbrook ode u SA u nekoj od sledecih sezona, njega ce Popovic pripitomiti i on u paru sa Lenardom bi pravio cuda, posto je ocigledno da ona stara pravila da svako igra za svoju ekipu i da se takmici sa drugima vise ne vaze. Sada se svi okupljaju u cilju da osvoje titulu, tako da ne vidim razlog zasto bi Westbrook bio budala a najbolje sanse ce imati sa Popovicem, naravno i valjalo bi da pristane na smanjena primanja kako bi im doveli jos boljih saigraca !

Neko iz mase

pre 7 godina

Ако се гледа кошарка као некаква целина у којој је битно да се да допринос победи и да се игра за тим, а не за статистику и личну промоцију, онда је Ленард далеко испред конкуренције.

.

pre 7 godina

Pa pogledajte u kakvoj ekipi igra Vestbruk a u kakvoj Lenard,ovaj vamo svaki moguci sut uzima dok ovaj vamo igra timsku kosarku od kad je dosao u San Antonio.

paspalj chandler

pre 7 godina

MVP priznaje ce dobiti Westbrook, tesko ce ljudi zazmuriti na triple double u proseku, novinari glasaju a najvise naslova im je doneo Russ.
Ukoliko se gleda i score ekipe Leonard bi morao biti MVP jer ce spursi po svemu sudeci uzeti tp 1. mesto od Warriorsa.
LeBron iako ima zversku sezonu vodi tim do 43 pobede trenutno sto je slabije od statisticara Hardena koji nije odmarao i koji nema pomoc 2 All Star igraca tako da mi tu otpada Lebron.
Thomas ne igra odbranu, Wall je podredjen timu, Greek Freakov tim nema dovoljno pobeda tako da ce trka biti izmedju 4 igraca, Westbrooka, Hardena, Kawhija i LeBrona.
Ja bi licno voleo da uzmu Kawhi ili Harden ali kao sto rekoh novinari nece moci da iskuliraju cinjenicu da Westbrook ima triple double u proseku.

marko

pre 7 godina

lebron nije najbolji ni u svojoj ekipi...clutch momente koje je on resio mozete prebrojati na prstima jedne ruke,vise ih ima mali booker iz finiksa zq dve sezone u nba-u

Deki

pre 7 godina

Low market value... nije Lebron Kapetan Amerika James ili los momak Westbrook ili najpoznatija brada na svetu... da je prgaviji ili da ima bolji trash talk sigurno bi bio nesto poput Jordana jer je atletski i mentalno na nivou, ali opet, nema marketing i "ono" sto treba da ima legenda NBA

Kralj Beljo

pre 7 godina

To je neka slabija Lebron verzija i ove godine iako ima svu slobodu.
Ako trba da bude neko MVP od njih dvojice onda je to Lebron.

On uopste ne igra toliko strasnu odbranu koliko se prica, zato mu i jesu bolje cifre u napadu.

Roberson iz Oklahome je decko koji ove godine igra najbolju odbranu 1na1, i da je zasticen od sudija niko mu ne bi mogao kosa dati.

a

pre 7 godina

@Kralj Beljo Lenard igra najbolju odbranu 1na1 u ligi i to je cinjenica s kojom se svi slazu. Ali opet, ti si glup za kosarku sto si pokazao kad si rekao da je Kajri Irving jedan od najboljih defanzivaca u ligi, a decko bez Lebrona ne bi video plej of.

Milan

pre 7 godina

Da osnivam svoju ekipu i da trebam izabrati jednog igraca oko koga cu praviti sve, naravno to bi bio Lebron(iako mi je odbojan zbog simuliranja i izjava "ja sam najjaci i najbolji" iako je to mozda tacno, treba biti skroman kao sto je to bio Jordan), jer coveku prakticno svake godine mozete dati MVP, radi ono sto je najbitnije u kosarci, a to je cini sve igrace oko sebe boljim! To ne mozete izmeriti statiskom i i procentima.

Posle njega izbor 2 je Kavaj, smiren, povucen,skroman(a prava zivotinja), prvo igra odbranu pa onda sve ostalo, sjajno se uklopio u sistem, svaka cast za momka dobro je da smo dobili nekog validnog naslednika Lebrona da mozemo da uzivamo u nekoliko narednih godina.

Osvrnuo bih se na izjavu trenera da dosta podseca na Jordana, sto se tice fizickih atributa i igre da, ali najjaci Jordanov atribut je bila mentalna snaga, u lomljenu protivnika kao i u kljucnim trenucima(jer na takvom visokom nivou igre kada su svi jaki, spremni i spretni, presujedjuje mentalna snaga kao i u svakom sportu), sada da li se sa tim radja ili se uci godinama, verovatno i jedno i drugo.

zzzz

pre 7 godina

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17201097_1346405205418275_5717393404288461176_n.jpg?oh=a7bbc3c0b1021fb96c17f51607f6f903&oe=59614EC6

I dalje Lebron ima najveci uticaj na igru svoje ekipe iako to bas ne pali u zadnje vreme. S obzirom na rekord Lebron otpada jer sa ovim timom bi trebali da imaju bar 50 pobeda sad. najgolji tim. Vestbruk takodje otpada zbog loseg rekorda. Neka ostanu Harden i Leonard. Sparsi su 5-1 ove sezone kad Leonard ne igra, a imajuci u vidu da je sad povredjen i da ce propustiti jos nekolko meceva, na kraju sezone ce imati 70ak odigranih meceva. Sa druge strane, Harden treba da osvoji. Pre pocetka sezone su ga svi otpisali, predvidjali borbu za 8. mesto a Hjuston 3.

JPR24

pre 7 godina

Kakvi su ovo komentari... Samo da se neko omalovazava uvek. Vi sto pricate da su westbrook i harden losi igrači, idite lepo u nba pa probajte vi da imate svaku 3-4 utakmicu 40+ poena, a gotovo svaku 20+, to sto oni imaju preko 20 poena i što su postavili taj standard to uopste ne znači da je to i lako uraditi. Da se razumemo, i ja smatram da je lenard korisniji u timu od obojice navedenih gore, ali to da su westbrook i harden samo za klince i da su losi igrači je kilometrima daleko od istine. I oni sto pricaju da westbrook sili svaki svoj tripl dabl nisu odgledali dve utakmice ove sezone. Možda je istina da sili svaku 10 asistenciju i svaki 10 skok da bi postigao tripl dabl, ali sta je sa onih minimum 7 prelepih asistencija koje je sa lakocom izveo, one se odmah zanemaruju samo zato sto je jednu ili dve uradio na silu? Ne budite smesni da pricate kako su trenutno dva top 5 igraca u nba-u samo za klince i da nabijaju sebi statistiku, vec jednostavno rade ono za sta je kosarka i stvorena. Igraju i uživaju u tome. Bas kao i lebron i lenard sa kojima ih poredite.
(Deki, 13. mart 2017 12:22)
Promasio si poentu. Nije ovde receno da su Westbrook i Harden losi... Vec da su Lenard, ili Lebron na primer, kompletniji igraci od Westbrook-a i Hardena.

frosty

pre 7 godina

@kiza - iz ofsajda i ostali

MVP nagradu uvek dobija igrac koji je iz TOP 3 tima svoje konferencije. Kako stvari stoje kandidati su Lenard, Harden i Dzejms. Kari u GSW igra veoma lose od All-Star pauze, tako da je sam sebe izbacio iz trke, Vasington nema toliko izrazene pojedince(Vol mozda, ali tesko),Tomas isto ima previse losih utakmica da bi bio MVP.

NNN

pre 7 godina

Odličan tekst!

Baš sam skoro napisao da je najzahvalniji igrač lige,
igra vrhunski na oba kraja terena (za razliku od nekih),
ne kuka da mu se dovode pojačanja i ne kuka kod sudija za svku sitnicu,
ne majmuniše se kad da koš (čak ni ne slavi, nego odmah trči i igra odbranu),
nije veliki potrošač lopti...
poslednjih nekolio sezona uživam u njegovoj košarci.

Ps. Sparsi su na samo pobedu od najboljeg skora u ligi, tako da ni MVP proznanje nije mnogo daleko.
A ako pogledamo u prošlost ni Oskar Robertson nije bio proglašen za MVP-ja 1961-62. kada je ima tripl-dabl u proseku (sa preko 30 poena po utakmici),
te sezone je Vilt Čembrlen ima preko 50 poena (i preko 25 skokova) u proseku,
ali ni on nije dobio!
Najkorisniji je bio Bil Rasel koji je bio ubedljivo najbolji odbrambeni igrač lige, a na kraju je uzeo i titulu.

kiza - iz ofsajda

pre 7 godina

Naš način razmišljanja u kojem je još uvek dominantan kolektivizam (osim u politici, tamo krade svako za sebe lolol), dovodi do ovakvih zaključaka. Jeste, kod nas bi Kavaj ili Džejms sigurno bili MVP. Ipak, u svetu individualizma, a zapad je takav, nema sumnje da će Vestbruk dobiti nagradu. Iskreno, Vestbruk igra sa najvećim panjevima, a solidno se drže. Tamo, ako on malo zašteka ode sve u tripm! Hardena ne bih ni komentarisao, a ni Ajzeu midžeta Tomasa. Dakle, ili Vestbruk ili Džejms. I naravno Vestbruk, iako mi se kao igrač ne sviđa ni malo.

Mikii

pre 7 godina

Nije mi jasno kako se Kawhi Leonard čita kao Kavai Lenard ali ajde.
(najkompletniji igrač, 13. mart 2017 10:45)

Da poznajes osnove engleskog jezika, znao bi.

Nly

pre 7 godina

Mislim da ne mesto na svetu gde se više potcenjuju Vestbruk, Harden i od skoro Stef Kari nego što je u komentarima na B92. Pa taj isti Kari je prošle sezone bio mvp sa maksimalnim brojem glasova, znači i glasom Grega Popovića i svih ostalih trenera. Jedino nama ne valja. Što se tiče Lenarda, igračina nema šta.

Jaran

pre 7 godina

Pera
U redu je sto kazes da Lenard zasluzuje MVP nagradu, ali si napisao par gluposti. Za Hardena: MVP nagrada ide pre plej-ofa i nadam se da je to bio samo lapsus, jer ne moze igrac da dovede tim do finala konferencije ili gde vec i da osvoji MVP nagradu... Post sezona je u pitanju gde se daje nagrada MVP finala... Za Vestbruka: Izgleda da nisi nijednom gledao OKC ove sezone ili neki pregled utakmice jer je ono neverovatno slabasna ekipa bez Rasela. Imam 20 godina i volim igrace kao Vestbruk i to ne zato sto je atraktivan vec zato sto daje 10000% sebe na terenu i covek gine za svoj tim, ima ono nesto sto su imali igraci 90-ih, onaj bezobrazluk. Stetan je za svoj tim? Pa da nece mozda da daje Oladipu, Kanteru, MekDermotu, Gibsonu itd. da uzimaju suteve? Pa ti momci su smesni, pogotovo Oladipo koji nije NISTA napredovao od svoje ruki sezone (a decko ima predispozicije za All-Star igraca). Jedino Adams tamo valja ali on je malo tupav, video sam dosta puta da donosi uzasne odluke.

Milan

pre 7 godina

Da osnivam svoju ekipu i da trebam izabrati jednog igraca oko koga cu praviti sve, naravno to bi bio Lebron(iako mi je odbojan zbog simuliranja i izjava "ja sam najjaci i najbolji" iako je to mozda tacno, treba biti skroman kao sto je to bio Jordan), jer coveku prakticno svake godine mozete dati MVP, radi ono sto je najbitnije u kosarci, a to je cini sve igrace oko sebe boljim! To ne mozete izmeriti statiskom i i procentima.

Posle njega izbor 2 je Kavaj, smiren, povucen,skroman(a prava zivotinja), prvo igra odbranu pa onda sve ostalo, sjajno se uklopio u sistem, svaka cast za momka dobro je da smo dobili nekog validnog naslednika Lebrona da mozemo da uzivamo u nekoliko narednih godina.

Osvrnuo bih se na izjavu trenera da dosta podseca na Jordana, sto se tice fizickih atributa i igre da, ali najjaci Jordanov atribut je bila mentalna snaga, u lomljenu protivnika kao i u kljucnim trenucima(jer na takvom visokom nivou igre kada su svi jaki, spremni i spretni, presujedjuje mentalna snaga kao i u svakom sportu), sada da li se sa tim radja ili se uci godinama, verovatno i jedno i drugo.

Deki

pre 7 godina

Kakvi su ovo komentari... Samo da se neko omalovazava uvek. Vi sto pricate da su westbrook i harden losi igrači, idite lepo u nba pa probajte vi da imate svaku 3-4 utakmicu 40+ poena, a gotovo svaku 20+, to sto oni imaju preko 20 poena i što su postavili taj standard to uopste ne znači da je to i lako uraditi. Da se razumemo, i ja smatram da je lenard korisniji u timu od obojice navedenih gore, ali to da su westbrook i harden samo za klince i da su losi igrači je kilometrima daleko od istine. I oni sto pricaju da westbrook sili svaki svoj tripl dabl nisu odgledali dve utakmice ove sezone. Možda je istina da sili svaku 10 asistenciju i svaki 10 skok da bi postigao tripl dabl, ali sta je sa onih minimum 7 prelepih asistencija koje je sa lakocom izveo, one se odmah zanemaruju samo zato sto je jednu ili dve uradio na silu? Ne budite smesni da pricate kako su trenutno dva top 5 igraca u nba-u samo za klince i da nabijaju sebi statistiku, vec jednostavno rade ono za sta je kosarka i stvorena. Igraju i uživaju u tome. Bas kao i lebron i lenard sa kojima ih poredite.

JPR24

pre 7 godina

Svi brzo zaboravljaju Karija. Lik koji je 2 puta bio MVP, 2015. ubacio 53 poena protiv Pelikansa. Zatvorenih očiju šutirao za 3 preko Entoni Dejvisa. I skoro nba rekord od najviše postignutih trojki. Kada je bacio Kris Pola na pod, prešašvi ceo tim. Istina je da je sada podbacio malo. Tu ima veliki psihološki uticaj, u vezi LeBrona. Kada je nabio glavu u peškir, gde je Kajri ubacio za pobedu. Trebalo bi sada da se vrati, da šutira više bez KD-a. Tompson u fantastičnoj formi. Kavai Lenard za MVP-a, tu nema greške. Harden ne igra odbranu, a Rasel se sili u svakom trenutku, i udara na statistiku. Ima tu još dobrih igrača. Ajzea kao favorit.
(MI5, 13. mart 2017 11:35)

Kari je prvobitno zaboravio sam sebe. Trenutno je daleko od onog što je pružao u zadnje dve sezone.
Doduše, od plejofa prosle godine. A do plejofa je bio na vrhunskom nivou. E sad može da se desi i obrnuto od prosle godine, gde su jurcali rekord, gde je Kari bio dominantan cele sezone, dok je u plejofu bio zalutao. Sad nije dominantan, ima dosta losih partija, i dobrih naravno ali sve to sa mnogo oscilacija, ali zato moze da mu pukne fitilj u plejofu i da bude veselo. Sa takvim tipom igraca to moze lako da se desi, ipak plejof je plejof...

fioskqpa

pre 7 godina

Podjednako poštujem one koji slave svaki koš kao da je za pobedu i mirnije likove poput Lenarda, dokle god su zaista korisni za tim a ne nabijači statistike poput Rasa i Hardena..
Hoću da kažem da ne treba temperament igrača da bude kriterijum za titulu MVP-a, kao što ne treba da budu ni tripl dablovi

General DV

pre 7 godina

sjajan igrac. moguce da zasluzuje i mvp titulu al po meni je i wall iz vasingtona takodje podcenjen a pravi extra rezultat sa svojim timon i bice jedna od jacih ekipa u plej offu. adetokumbo takodje,

Max

pre 7 godina

Jos prošle godine je trebao da bude MVP, u to sam napisao i dobio gomilu minusa.. Ali današnja NBA liga je postala nešto kao modni trend.. Gleda se samo statistika.. A odbranu ko jebe...Euroliga je zanimljivija za gledanje od nba, barem meni.

MI5

pre 7 godina

Svi brzo zaboravljaju Karija. Lik koji je 2 puta bio MVP, 2015. ubacio 53 poena protiv Pelikansa. Zatvorenih očiju šutirao za 3 preko Entoni Dejvisa. I skoro nba rekord od najviše postignutih trojki. Kada je bacio Kris Pola na pod, prešašvi ceo tim. Istina je da je sada podbacio malo. Tu ima veliki psihološki uticaj, u vezi LeBrona. Kada je nabio glavu u peškir, gde je Kajri ubacio za pobedu. Trebalo bi sada da se vrati, da šutira više bez KD-a. Tompson u fantastičnoj formi. Kavai Lenard za MVP-a, tu nema greške. Harden ne igra odbranu, a Rasel se sili u svakom trenutku, i udara na statistiku. Ima tu još dobrih igrača. Ajzea kao favorit.

Daki

pre 7 godina

Car koji igra svoju igru i cini tim boljim.
Westbrook i Harden previse forsiraju, nije retko da oni gube tekme. Ovaj Bradonja krenuo da juri triple double samo da bi ih imao, a ne za tim.
Kawai je igrac koji igra da tim pobedi, ova dvojica ga preterase za statistiku i rekorde.... Po mene vise zasluzio MVP, ali koga briga nase misljenje :)

CJ

pre 7 godina

Obozavam da gledam Lenarda, i bio bi srecan kada bi dobio MVP nagradu, ali mislim da je Vestbruk tu ocigledno prvi izbor. 32 triple-double-a , a bice ih verovatno jos....covece!!!!
(Stefan)

Imao je Jordan sezonu 32-8-8 i odveo tim u finale konferencije sa 6. mesta (i izgubio od ekipe koju tih godina ne bi niko dobio na 4 meča) pa nije dobio MVP nagradu.
Lenard mora biti MVP ove godine, kao nagrada i podsticaj buducim igracima da se vise posvete odbrani a ne da lupaju po 15 trojki po meču.

Stefan

pre 7 godina

Obozavam da gledam Lenarda, i bio bi srecan kada bi dobio MVP nagradu, ali mislim da je Vestbruk tu ocigledno prvi izbor. 32 triple-double-a , a bice ih verovatno jos....covece!!!!

objavite komentar

pre 7 godina

Stefan, 13. mart 2017 10:13)

Jeste impresivno to stoji, ali on igra iskljucivo da pravi trpl-dablove ne mareci za svoj tim uopste a uz to nema ni jednog saigrača koji sme da igra ukoliko ovaj ne odobri... A sut iz igre vrlo često zna da mu bude 6/24 tako da je to vise odmaganje svom timu nego doprinos. A ako vec pratis statistiku ne jel si primetio da 2/3 te statistike su ravno da 10 eventualno 11. Zato sto covek neprekidno gleda statistiku i gura dok ne stigne.

Mikica

pre 7 godina

Mozda su Westbrook i Harden zanimljiviji klincima ali Leonard i James jesu pravi MVP, izmedju njih dvojice bi trebalo birati i vrlo se tesko odluciti.

box

pre 7 godina

Kavai je najbolji igrac lige i ocigledno podcenjen. Covek je prava zver i igra toliko pametno u Gregovom sistemu gde se kosarka zaista igra a ne divlja na sve strane ko u vecini nba timova. Odbrambeno ubadljivo najbolji igrac lige ofanzivno verovatno najbolji. Lako je Westbruku da daje po 50 poena kad se gotovo igra za njegovu statistiku a ne za tim ili Hardenu koji svoj talenat u napadu moze da koristi opusteno jer kap znoja ne prolije u odbrani...Kavai je kompletan igrac, prakticno bez slabosti a fizicki i atletski skoro ko natcovek. Kakva takva konkurencija mu je jedino LeBron ali Kavai pokazuje objektivno vise, u krajnjem slucaju mladji je od LeBrona, manje zasicen kosarkom i ima manji pritisak golobalne sportske zvezde.

JPR24

pre 7 godina

Veliki sportista. U pravom smislu. Igra i napad i odbranu, statistika mu je solidna, sut sa poludistance odlican, gubi 2 lopte u proseku, dok Westbrook na primer gubi 5.4, Harden ih gubi jos vise, 5.8, i sto se tice same odbrane tu nema sta da se objasnjava, Lenard je trenutno najbolji defanzivac lige. Ako gledamo igrački, sportski, bez marketinškog brljanja i tih bakrača, realni kandidati za MVP, kao sto je neko vec rekao u komentarima, su Lenard i Lebron. Ako je MVP najbolji u svakom smislu... Ako kao sto pise u tekstu, vise gledamo samo napad, ko se bolje prodaje, i ko vise izigrava cirkusanta, onda je tacno da Lenard tu nema sta da trazi, nije njegov stil da pravi cirkus na terenu, vec da igra, i da pobedjuje !

NIKI

pre 7 godina

stvar je prosta, njegova igra nije dovoljno atraktivna da bi pored toga sto i ja smatram da je najbolji to priznanje verovatno nece dobiti, uzasno strasan kosarkas, savrsenstvo gradje, muskulatura, dugacki udovi, ( mislim na ruke, sake noge, zene se odmah priimile), visina, brzina koju poseduje sa svoju masu, skok, full paket..

spurs

pre 7 godina

Ne indijaniše se po terenu kao ovi vodeći "mvpovi"...
zato nije interesantan.
da koš za pobjedu, vrati se u odbranu zaljepi hardena i ne skače, ne trče po terenu.
skroman dečko i zaslužio je sve...
možda ako osvoje titulu dobije neko priznanje.

Mogli

pre 7 godina

Vecina ljudi ovde pljuje Vestbruka, a nemaju pojma da kada Vestbruk ima tripl dabl na utakmici, oklahoma ima 80% ucinak. Covek nosi sam oklahomu bez ijednog saigraca. Hardenu NIKAKO ne sme da bude dodeljen MVP jer covek sta radi u odbrani je kriminalno. Sa druge strane slazem se za Lenarda. Verovatno najkompletniji all around igrac u ligi kakav je i Dzejms. U odbrani mu nema ravnog, a u napadu je maestralan. Popovic je napravio igracinu od njega.

allure

pre 7 godina

@Pera
Kakve su ti sve gluposti napisao i jos dobio vise pluseva nego minuseva. MVP se dobija na kraju regularnog dela, kakve sad veze ima plejof sa tim? To je neka druga nagrada.

Pera

pre 7 godina

Zasluzio je. Fantastican tekst, ubodena sustina u potpunosti. Ipak, MVP ce dobiti Vestbruk, jer je u danasnje vreme bitna samo statistika i sto vise svega, imace tripl dabl u proseku iako je vise stetan nego koristan za svoju ekipu, jer se ispucava kao pomahnitao, gubi lopte, ne igra ni blizu kvalitetnu odbranu kao Lenard ili Dzejms recimo, losi procenti suta itd. Ali klinci se pale na njega, kupuju dresove, opremu, donosi pare ligi, te ce ga zato i proglasiti. Kavaj nije medijski eksponiran toliko, uostalom uticaj na to ima i ekipa u kojoj igra. Pa zamislite njegovu statistiku u prosecnoj ekipi koja igra za njega? Bio bi jos 30% bolji u svim kategorijama.

I pored svega, on u jednom razradjenom sistemu igre kakav ima SAS vec 15 godina, uspeva da postigne toliko poena i toliki uticaj ima na ekipu, to je fascinantno. Cini mi se prvi igrac posle Dankana negde 2001. koji ima vise od 25PPG u jednoj sezoni, toliko je to timski orjentisana ekipa.

Da se ja pitam, njemu bi isao MVP lagano, Vestbruka i Hardena ne bi ni razmatrao, OK, Harden ako dovede ekipu do nekog finala konferencije moze da udje u pricu, jer je dosta kompletniji igrac ove godine nego sto je ikada bio, ali Vestbruk, bila bi sramota za kosarku da onakav divljak dobije takvu nagradu. Bez uvrede klincima koji danas prate, zna se odavno kakvi igraci dobijaju tu nagradu - najkorisniji, a ne najatraktivniji.

nik

pre 7 godina

Gordon Hejvard i Kavaj su dva igrača koja bi svaki NBA trener voleo u ekipi... Nekako su uspeli da prođu ispod radara a tu su istih godina, valjda je NBA bio zauzet sa ispraćajem stare škole i forsiranjem ovih mladih marketinških nada... Juta oduševljava kako igraju, dao im je Kokoškov taj evropski pelcer... Možda i najneizvesniji plej of nas očekuje... Zapad tri, četiri ekipe a na istoku je sve moguće, samo je pitanje koliko LBJ može sam da povuče kroz plejof...

mozzart

pre 7 godina

Naravno da bi bilo jako zasluzeno ako dobije to priznanje... U tekstu su lepo objasnjeni razlozi.
Mada od kosarku ne igra radi tih priznanja.
Moj omiljeni kosarkas...zelim mu bar jos 10 vrhunskih sezona!

Mikica

pre 7 godina

Mozda su Westbrook i Harden zanimljiviji klincima ali Leonard i James jesu pravi MVP, izmedju njih dvojice bi trebalo birati i vrlo se tesko odluciti.

spurs

pre 7 godina

Ne indijaniše se po terenu kao ovi vodeći "mvpovi"...
zato nije interesantan.
da koš za pobjedu, vrati se u odbranu zaljepi hardena i ne skače, ne trče po terenu.
skroman dečko i zaslužio je sve...
možda ako osvoje titulu dobije neko priznanje.

Pera

pre 7 godina

Zasluzio je. Fantastican tekst, ubodena sustina u potpunosti. Ipak, MVP ce dobiti Vestbruk, jer je u danasnje vreme bitna samo statistika i sto vise svega, imace tripl dabl u proseku iako je vise stetan nego koristan za svoju ekipu, jer se ispucava kao pomahnitao, gubi lopte, ne igra ni blizu kvalitetnu odbranu kao Lenard ili Dzejms recimo, losi procenti suta itd. Ali klinci se pale na njega, kupuju dresove, opremu, donosi pare ligi, te ce ga zato i proglasiti. Kavaj nije medijski eksponiran toliko, uostalom uticaj na to ima i ekipa u kojoj igra. Pa zamislite njegovu statistiku u prosecnoj ekipi koja igra za njega? Bio bi jos 30% bolji u svim kategorijama.

I pored svega, on u jednom razradjenom sistemu igre kakav ima SAS vec 15 godina, uspeva da postigne toliko poena i toliki uticaj ima na ekipu, to je fascinantno. Cini mi se prvi igrac posle Dankana negde 2001. koji ima vise od 25PPG u jednoj sezoni, toliko je to timski orjentisana ekipa.

Da se ja pitam, njemu bi isao MVP lagano, Vestbruka i Hardena ne bi ni razmatrao, OK, Harden ako dovede ekipu do nekog finala konferencije moze da udje u pricu, jer je dosta kompletniji igrac ove godine nego sto je ikada bio, ali Vestbruk, bila bi sramota za kosarku da onakav divljak dobije takvu nagradu. Bez uvrede klincima koji danas prate, zna se odavno kakvi igraci dobijaju tu nagradu - najkorisniji, a ne najatraktivniji.

Stefan

pre 7 godina

Obozavam da gledam Lenarda, i bio bi srecan kada bi dobio MVP nagradu, ali mislim da je Vestbruk tu ocigledno prvi izbor. 32 triple-double-a , a bice ih verovatno jos....covece!!!!

NNN

pre 7 godina

Odličan tekst!

Baš sam skoro napisao da je najzahvalniji igrač lige,
igra vrhunski na oba kraja terena (za razliku od nekih),
ne kuka da mu se dovode pojačanja i ne kuka kod sudija za svku sitnicu,
ne majmuniše se kad da koš (čak ni ne slavi, nego odmah trči i igra odbranu),
nije veliki potrošač lopti...
poslednjih nekolio sezona uživam u njegovoj košarci.

Ps. Sparsi su na samo pobedu od najboljeg skora u ligi, tako da ni MVP proznanje nije mnogo daleko.
A ako pogledamo u prošlost ni Oskar Robertson nije bio proglašen za MVP-ja 1961-62. kada je ima tripl-dabl u proseku (sa preko 30 poena po utakmici),
te sezone je Vilt Čembrlen ima preko 50 poena (i preko 25 skokova) u proseku,
ali ni on nije dobio!
Najkorisniji je bio Bil Rasel koji je bio ubedljivo najbolji odbrambeni igrač lige, a na kraju je uzeo i titulu.

đole

pre 7 godina

Igrači SA su generalno potcenjeniji. Ta franšiza nije marketinški atraktivna, a pored toga igrači nisu skloni nabijanju statistike i stručni štab bira igrače koji nisu skloni nekom eksponiranju. Ni Dankan nije bio dovoljno cenjen. I dalje ljudi diskutuju da li je bolja četvorka Dankan, Garnet ili Barkli. A Dankan je u svojoj drugoj NBA sezoni bio MVP finala. I celu karijeru igrao na tom nivou. O čemu dalje da pričamo. Setimo se koliki je "hajp" bio oko Kevina Lava dok nije došao u šampionsku ekipu. Čak su ga stavljali u isti koš sa Dankanom. Lako je nabijati statistiku kada igraš u ekipama koje se ne bore ili jedva ulaze u plejof, a skroz je druga priča biti glavni i najbolji igrač u šampionskoj ekipi, koja napada titule iz godine u godinu.

General DV

pre 7 godina

sjajan igrac. moguce da zasluzuje i mvp titulu al po meni je i wall iz vasingtona takodje podcenjen a pravi extra rezultat sa svojim timon i bice jedna od jacih ekipa u plej offu. adetokumbo takodje,

JPR24

pre 7 godina

Kakvi su ovo komentari... Samo da se neko omalovazava uvek. Vi sto pricate da su westbrook i harden losi igrači, idite lepo u nba pa probajte vi da imate svaku 3-4 utakmicu 40+ poena, a gotovo svaku 20+, to sto oni imaju preko 20 poena i što su postavili taj standard to uopste ne znači da je to i lako uraditi. Da se razumemo, i ja smatram da je lenard korisniji u timu od obojice navedenih gore, ali to da su westbrook i harden samo za klince i da su losi igrači je kilometrima daleko od istine. I oni sto pricaju da westbrook sili svaki svoj tripl dabl nisu odgledali dve utakmice ove sezone. Možda je istina da sili svaku 10 asistenciju i svaki 10 skok da bi postigao tripl dabl, ali sta je sa onih minimum 7 prelepih asistencija koje je sa lakocom izveo, one se odmah zanemaruju samo zato sto je jednu ili dve uradio na silu? Ne budite smesni da pricate kako su trenutno dva top 5 igraca u nba-u samo za klince i da nabijaju sebi statistiku, vec jednostavno rade ono za sta je kosarka i stvorena. Igraju i uživaju u tome. Bas kao i lebron i lenard sa kojima ih poredite.
(Deki, 13. mart 2017 12:22)
Promasio si poentu. Nije ovde receno da su Westbrook i Harden losi... Vec da su Lenard, ili Lebron na primer, kompletniji igraci od Westbrook-a i Hardena.

NIKI

pre 7 godina

stvar je prosta, njegova igra nije dovoljno atraktivna da bi pored toga sto i ja smatram da je najbolji to priznanje verovatno nece dobiti, uzasno strasan kosarkas, savrsenstvo gradje, muskulatura, dugacki udovi, ( mislim na ruke, sake noge, zene se odmah priimile), visina, brzina koju poseduje sa svoju masu, skok, full paket..

.

pre 7 godina

Pa pogledajte u kakvoj ekipi igra Vestbruk a u kakvoj Lenard,ovaj vamo svaki moguci sut uzima dok ovaj vamo igra timsku kosarku od kad je dosao u San Antonio.

Neko iz mase

pre 7 godina

Ако се гледа кошарка као некаква целина у којој је битно да се да допринос победи и да се игра за тим, а не за статистику и личну промоцију, онда је Ленард далеко испред конкуренције.

box

pre 7 godina

Kavai je najbolji igrac lige i ocigledno podcenjen. Covek je prava zver i igra toliko pametno u Gregovom sistemu gde se kosarka zaista igra a ne divlja na sve strane ko u vecini nba timova. Odbrambeno ubadljivo najbolji igrac lige ofanzivno verovatno najbolji. Lako je Westbruku da daje po 50 poena kad se gotovo igra za njegovu statistiku a ne za tim ili Hardenu koji svoj talenat u napadu moze da koristi opusteno jer kap znoja ne prolije u odbrani...Kavai je kompletan igrac, prakticno bez slabosti a fizicki i atletski skoro ko natcovek. Kakva takva konkurencija mu je jedino LeBron ali Kavai pokazuje objektivno vise, u krajnjem slucaju mladji je od LeBrona, manje zasicen kosarkom i ima manji pritisak golobalne sportske zvezde.

JPR24

pre 7 godina

Veliki sportista. U pravom smislu. Igra i napad i odbranu, statistika mu je solidna, sut sa poludistance odlican, gubi 2 lopte u proseku, dok Westbrook na primer gubi 5.4, Harden ih gubi jos vise, 5.8, i sto se tice same odbrane tu nema sta da se objasnjava, Lenard je trenutno najbolji defanzivac lige. Ako gledamo igrački, sportski, bez marketinškog brljanja i tih bakrača, realni kandidati za MVP, kao sto je neko vec rekao u komentarima, su Lenard i Lebron. Ako je MVP najbolji u svakom smislu... Ako kao sto pise u tekstu, vise gledamo samo napad, ko se bolje prodaje, i ko vise izigrava cirkusanta, onda je tacno da Lenard tu nema sta da trazi, nije njegov stil da pravi cirkus na terenu, vec da igra, i da pobedjuje !

CJ

pre 7 godina

Obozavam da gledam Lenarda, i bio bi srecan kada bi dobio MVP nagradu, ali mislim da je Vestbruk tu ocigledno prvi izbor. 32 triple-double-a , a bice ih verovatno jos....covece!!!!
(Stefan)

Imao je Jordan sezonu 32-8-8 i odveo tim u finale konferencije sa 6. mesta (i izgubio od ekipe koju tih godina ne bi niko dobio na 4 meča) pa nije dobio MVP nagradu.
Lenard mora biti MVP ove godine, kao nagrada i podsticaj buducim igracima da se vise posvete odbrani a ne da lupaju po 15 trojki po meču.

Milan

pre 7 godina

Da osnivam svoju ekipu i da trebam izabrati jednog igraca oko koga cu praviti sve, naravno to bi bio Lebron(iako mi je odbojan zbog simuliranja i izjava "ja sam najjaci i najbolji" iako je to mozda tacno, treba biti skroman kao sto je to bio Jordan), jer coveku prakticno svake godine mozete dati MVP, radi ono sto je najbitnije u kosarci, a to je cini sve igrace oko sebe boljim! To ne mozete izmeriti statiskom i i procentima.

Posle njega izbor 2 je Kavaj, smiren, povucen,skroman(a prava zivotinja), prvo igra odbranu pa onda sve ostalo, sjajno se uklopio u sistem, svaka cast za momka dobro je da smo dobili nekog validnog naslednika Lebrona da mozemo da uzivamo u nekoliko narednih godina.

Osvrnuo bih se na izjavu trenera da dosta podseca na Jordana, sto se tice fizickih atributa i igre da, ali najjaci Jordanov atribut je bila mentalna snaga, u lomljenu protivnika kao i u kljucnim trenucima(jer na takvom visokom nivou igre kada su svi jaki, spremni i spretni, presujedjuje mentalna snaga kao i u svakom sportu), sada da li se sa tim radja ili se uci godinama, verovatno i jedno i drugo.

stellarossa

pre 7 godina

Svaka cast Vestrbuku, Hardenu, Kariju... ali oni pre svega gledaju sebe i kako da nabiju sto bolju statistiku, a Lenard je pravi timski igrac, radilica. Ne zna se da li je bolji u odbrani ili napadu, a to je danas retkost. Za svaki respekt je kad neko ubaci 40, 50 poena, ali na koji nacin, tako sto uzme isto toliko suteva i pri tome promasi veliku vecinu. Nabije trip dabl, a ima jos desetak izgubljenih lopti. Pored Lenarda mislim da su jos potcenjeni jos i Ajzea Tomas, Vol, Kris Pol, Kemba Voker, Pol Dzordz, Derozan... Meni kad vidim onog Karija sa onom gumom kako zvace, zivot mi se smuci. Malo je danas pravih sportista, atleta, koji se ne eksponiraju previse. Sve je marketing.

vince carter

pre 7 godina

Ja ne znam da li je Jordan sam za sebe rekao da je crni Isus ali znam sa sy drugi to rekli za njega izmedju ostalih Lebron James. Slusao sam interviju iz 90tih gde je Jordan na pitanje da li misli da je najveci ikada rekao "Ne,nikad nisam igrao protiv Oscara,Wilta,Russella,Westa,Bejlora". On je imao pobednicki mentalitet i jak mentalni sklop sto ne znaci da je egoista ili los covek. A najveci je pored stvari na terenu jer je njegivo ime pre svega najvece,svi znaju ko je on,neutralnim fanovima koji ne prate kosarku je nepojmljivo da nekog porede sa Jordanom. To vam je to..

antiDebil

pre 7 godina

Jeste, zasluzuje MVP nagradu. Posebno je zanimljivo to kako ga je bolelo uvo na all star utakmici, a on veca zvezda od 95% preostalih igraca !
Neki vasljivci na americkim televizijama mu osporavaju potencijalnu MVP nagradu govoreci kako ima samo 5 skoka i 4 asistencije, ili kako je on igrac San Antonija gde sve pod kontrolom drzi Popovic pa koga god stavi u tim taj tim pobedjuje, to je uzgred potrvrda da je POpovic definitivno najbolji trener u istoriji NBA i siguran sam da ce 99% tih analiticara staviti njega ispred Dzeksona, pa jos kazu nije dovoljno marketinski atraktivan pa i zbog toga ne moze da bude MVP, u prevodu to znaci da je normalan da se ne majmunise i ne pozira pred kamerama !
Tako da takvih idiota analiticara poput recimo ovih nacih Cavinijesta ima svuda, a Lenard svakako zasluzuje MVP nagradu i ako San Antonio bude zavrsio na najboljim skorom u ligi, a 99% ce to biti tako, ne postoji nijedan razlog zasto je ne bi dobio !
Voleo bih da Westbrook ode u SA u nekoj od sledecih sezona, njega ce Popovic pripitomiti i on u paru sa Lenardom bi pravio cuda, posto je ocigledno da ona stara pravila da svako igra za svoju ekipu i da se takmici sa drugima vise ne vaze. Sada se svi okupljaju u cilju da osvoje titulu, tako da ne vidim razlog zasto bi Westbrook bio budala a najbolje sanse ce imati sa Popovicem, naravno i valjalo bi da pristane na smanjena primanja kako bi im doveli jos boljih saigraca !

Deki

pre 7 godina

Low market value... nije Lebron Kapetan Amerika James ili los momak Westbrook ili najpoznatija brada na svetu... da je prgaviji ili da ima bolji trash talk sigurno bi bio nesto poput Jordana jer je atletski i mentalno na nivou, ali opet, nema marketing i "ono" sto treba da ima legenda NBA

a

pre 7 godina

@Kralj Beljo Lenard igra najbolju odbranu 1na1 u ligi i to je cinjenica s kojom se svi slazu. Ali opet, ti si glup za kosarku sto si pokazao kad si rekao da je Kajri Irving jedan od najboljih defanzivaca u ligi, a decko bez Lebrona ne bi video plej of.

Mikii

pre 7 godina

Nije mi jasno kako se Kawhi Leonard čita kao Kavai Lenard ali ajde.
(najkompletniji igrač, 13. mart 2017 10:45)

Da poznajes osnove engleskog jezika, znao bi.

Daki

pre 7 godina

Car koji igra svoju igru i cini tim boljim.
Westbrook i Harden previse forsiraju, nije retko da oni gube tekme. Ovaj Bradonja krenuo da juri triple double samo da bi ih imao, a ne za tim.
Kawai je igrac koji igra da tim pobedi, ova dvojica ga preterase za statistiku i rekorde.... Po mene vise zasluzio MVP, ali koga briga nase misljenje :)

JPR24

pre 7 godina

Svi brzo zaboravljaju Karija. Lik koji je 2 puta bio MVP, 2015. ubacio 53 poena protiv Pelikansa. Zatvorenih očiju šutirao za 3 preko Entoni Dejvisa. I skoro nba rekord od najviše postignutih trojki. Kada je bacio Kris Pola na pod, prešašvi ceo tim. Istina je da je sada podbacio malo. Tu ima veliki psihološki uticaj, u vezi LeBrona. Kada je nabio glavu u peškir, gde je Kajri ubacio za pobedu. Trebalo bi sada da se vrati, da šutira više bez KD-a. Tompson u fantastičnoj formi. Kavai Lenard za MVP-a, tu nema greške. Harden ne igra odbranu, a Rasel se sili u svakom trenutku, i udara na statistiku. Ima tu još dobrih igrača. Ajzea kao favorit.
(MI5, 13. mart 2017 11:35)

Kari je prvobitno zaboravio sam sebe. Trenutno je daleko od onog što je pružao u zadnje dve sezone.
Doduše, od plejofa prosle godine. A do plejofa je bio na vrhunskom nivou. E sad može da se desi i obrnuto od prosle godine, gde su jurcali rekord, gde je Kari bio dominantan cele sezone, dok je u plejofu bio zalutao. Sad nije dominantan, ima dosta losih partija, i dobrih naravno ali sve to sa mnogo oscilacija, ali zato moze da mu pukne fitilj u plejofu i da bude veselo. Sa takvim tipom igraca to moze lako da se desi, ipak plejof je plejof...

fioskqpa

pre 7 godina

Podjednako poštujem one koji slave svaki koš kao da je za pobedu i mirnije likove poput Lenarda, dokle god su zaista korisni za tim a ne nabijači statistike poput Rasa i Hardena..
Hoću da kažem da ne treba temperament igrača da bude kriterijum za titulu MVP-a, kao što ne treba da budu ni tripl dablovi

Max

pre 7 godina

Jos prošle godine je trebao da bude MVP, u to sam napisao i dobio gomilu minusa.. Ali današnja NBA liga je postala nešto kao modni trend.. Gleda se samo statistika.. A odbranu ko jebe...Euroliga je zanimljivija za gledanje od nba, barem meni.

paspalj chandler

pre 7 godina

MVP priznaje ce dobiti Westbrook, tesko ce ljudi zazmuriti na triple double u proseku, novinari glasaju a najvise naslova im je doneo Russ.
Ukoliko se gleda i score ekipe Leonard bi morao biti MVP jer ce spursi po svemu sudeci uzeti tp 1. mesto od Warriorsa.
LeBron iako ima zversku sezonu vodi tim do 43 pobede trenutno sto je slabije od statisticara Hardena koji nije odmarao i koji nema pomoc 2 All Star igraca tako da mi tu otpada Lebron.
Thomas ne igra odbranu, Wall je podredjen timu, Greek Freakov tim nema dovoljno pobeda tako da ce trka biti izmedju 4 igraca, Westbrooka, Hardena, Kawhija i LeBrona.
Ja bi licno voleo da uzmu Kawhi ili Harden ali kao sto rekoh novinari nece moci da iskuliraju cinjenicu da Westbrook ima triple double u proseku.

mozzart

pre 7 godina

Naravno da bi bilo jako zasluzeno ako dobije to priznanje... U tekstu su lepo objasnjeni razlozi.
Mada od kosarku ne igra radi tih priznanja.
Moj omiljeni kosarkas...zelim mu bar jos 10 vrhunskih sezona!

Deki

pre 7 godina

Kakvi su ovo komentari... Samo da se neko omalovazava uvek. Vi sto pricate da su westbrook i harden losi igrači, idite lepo u nba pa probajte vi da imate svaku 3-4 utakmicu 40+ poena, a gotovo svaku 20+, to sto oni imaju preko 20 poena i što su postavili taj standard to uopste ne znači da je to i lako uraditi. Da se razumemo, i ja smatram da je lenard korisniji u timu od obojice navedenih gore, ali to da su westbrook i harden samo za klince i da su losi igrači je kilometrima daleko od istine. I oni sto pricaju da westbrook sili svaki svoj tripl dabl nisu odgledali dve utakmice ove sezone. Možda je istina da sili svaku 10 asistenciju i svaki 10 skok da bi postigao tripl dabl, ali sta je sa onih minimum 7 prelepih asistencija koje je sa lakocom izveo, one se odmah zanemaruju samo zato sto je jednu ili dve uradio na silu? Ne budite smesni da pricate kako su trenutno dva top 5 igraca u nba-u samo za klince i da nabijaju sebi statistiku, vec jednostavno rade ono za sta je kosarka i stvorena. Igraju i uživaju u tome. Bas kao i lebron i lenard sa kojima ih poredite.

nik

pre 7 godina

Gordon Hejvard i Kavaj su dva igrača koja bi svaki NBA trener voleo u ekipi... Nekako su uspeli da prođu ispod radara a tu su istih godina, valjda je NBA bio zauzet sa ispraćajem stare škole i forsiranjem ovih mladih marketinških nada... Juta oduševljava kako igraju, dao im je Kokoškov taj evropski pelcer... Možda i najneizvesniji plej of nas očekuje... Zapad tri, četiri ekipe a na istoku je sve moguće, samo je pitanje koliko LBJ može sam da povuče kroz plejof...

reporter

pre 7 godina

sta je zapravo mvp? bukvalno prevedeno, naj vredniji igrac. sad, jeli to najvredniji za svoj tim ili kako? ako se cisto gleda za svoj tim, onda je Jokic definitivno u diskusiji,, znam da nece dobiti ove godine, ali samo jedan vrlo zapazljiv podatak. Dok je Jokic na terenu nuggetsi su nabolji tim u citavoj NBA, a dok on nije na terenu denver je najgori tim u NBA. Ako to nije MVP, ja ne znam sta je?

Jaran

pre 7 godina

Pera
U redu je sto kazes da Lenard zasluzuje MVP nagradu, ali si napisao par gluposti. Za Hardena: MVP nagrada ide pre plej-ofa i nadam se da je to bio samo lapsus, jer ne moze igrac da dovede tim do finala konferencije ili gde vec i da osvoji MVP nagradu... Post sezona je u pitanju gde se daje nagrada MVP finala... Za Vestbruka: Izgleda da nisi nijednom gledao OKC ove sezone ili neki pregled utakmice jer je ono neverovatno slabasna ekipa bez Rasela. Imam 20 godina i volim igrace kao Vestbruk i to ne zato sto je atraktivan vec zato sto daje 10000% sebe na terenu i covek gine za svoj tim, ima ono nesto sto su imali igraci 90-ih, onaj bezobrazluk. Stetan je za svoj tim? Pa da nece mozda da daje Oladipu, Kanteru, MekDermotu, Gibsonu itd. da uzimaju suteve? Pa ti momci su smesni, pogotovo Oladipo koji nije NISTA napredovao od svoje ruki sezone (a decko ima predispozicije za All-Star igraca). Jedino Adams tamo valja ali on je malo tupav, video sam dosta puta da donosi uzasne odluke.

frosty

pre 7 godina

@kiza - iz ofsajda i ostali

MVP nagradu uvek dobija igrac koji je iz TOP 3 tima svoje konferencije. Kako stvari stoje kandidati su Lenard, Harden i Dzejms. Kari u GSW igra veoma lose od All-Star pauze, tako da je sam sebe izbacio iz trke, Vasington nema toliko izrazene pojedince(Vol mozda, ali tesko),Tomas isto ima previse losih utakmica da bi bio MVP.

zzzz

pre 7 godina

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17201097_1346405205418275_5717393404288461176_n.jpg?oh=a7bbc3c0b1021fb96c17f51607f6f903&oe=59614EC6

I dalje Lebron ima najveci uticaj na igru svoje ekipe iako to bas ne pali u zadnje vreme. S obzirom na rekord Lebron otpada jer sa ovim timom bi trebali da imaju bar 50 pobeda sad. najgolji tim. Vestbruk takodje otpada zbog loseg rekorda. Neka ostanu Harden i Leonard. Sparsi su 5-1 ove sezone kad Leonard ne igra, a imajuci u vidu da je sad povredjen i da ce propustiti jos nekolko meceva, na kraju sezone ce imati 70ak odigranih meceva. Sa druge strane, Harden treba da osvoji. Pre pocetka sezone su ga svi otpisali, predvidjali borbu za 8. mesto a Hjuston 3.

Mogli

pre 7 godina

Vecina ljudi ovde pljuje Vestbruka, a nemaju pojma da kada Vestbruk ima tripl dabl na utakmici, oklahoma ima 80% ucinak. Covek nosi sam oklahomu bez ijednog saigraca. Hardenu NIKAKO ne sme da bude dodeljen MVP jer covek sta radi u odbrani je kriminalno. Sa druge strane slazem se za Lenarda. Verovatno najkompletniji all around igrac u ligi kakav je i Dzejms. U odbrani mu nema ravnog, a u napadu je maestralan. Popovic je napravio igracinu od njega.

Milan

pre 7 godina

Da osnivam svoju ekipu i da trebam izabrati jednog igraca oko koga cu praviti sve, naravno to bi bio Lebron(iako mi je odbojan zbog simuliranja i izjava "ja sam najjaci i najbolji" iako je to mozda tacno, treba biti skroman kao sto je to bio Jordan), jer coveku prakticno svake godine mozete dati MVP, radi ono sto je najbitnije u kosarci, a to je cini sve igrace oko sebe boljim! To ne mozete izmeriti statiskom i i procentima.

Posle njega izbor 2 je Kavaj, smiren, povucen,skroman(a prava zivotinja), prvo igra odbranu pa onda sve ostalo, sjajno se uklopio u sistem, svaka cast za momka dobro je da smo dobili nekog validnog naslednika Lebrona da mozemo da uzivamo u nekoliko narednih godina.

Osvrnuo bih se na izjavu trenera da dosta podseca na Jordana, sto se tice fizickih atributa i igre da, ali najjaci Jordanov atribut je bila mentalna snaga, u lomljenu protivnika kao i u kljucnim trenucima(jer na takvom visokom nivou igre kada su svi jaki, spremni i spretni, presujedjuje mentalna snaga kao i u svakom sportu), sada da li se sa tim radja ili se uci godinama, verovatno i jedno i drugo.

marko

pre 7 godina

lebron nije najbolji ni u svojoj ekipi...clutch momente koje je on resio mozete prebrojati na prstima jedne ruke,vise ih ima mali booker iz finiksa zq dve sezone u nba-u

Nly

pre 7 godina

Mislim da ne mesto na svetu gde se više potcenjuju Vestbruk, Harden i od skoro Stef Kari nego što je u komentarima na B92. Pa taj isti Kari je prošle sezone bio mvp sa maksimalnim brojem glasova, znači i glasom Grega Popovića i svih ostalih trenera. Jedino nama ne valja. Što se tiče Lenarda, igračina nema šta.

vesele devedesete

pre 7 godina

mvp uopste nije licno priznanje. most valuable player ne moze biti neko ko ima tripl dabl a njegiva ekipa izgib. to se desavalo samo kod nas dok nismo naucili pravila

objavite komentar

pre 7 godina

Stefan, 13. mart 2017 10:13)

Jeste impresivno to stoji, ali on igra iskljucivo da pravi trpl-dablove ne mareci za svoj tim uopste a uz to nema ni jednog saigrača koji sme da igra ukoliko ovaj ne odobri... A sut iz igre vrlo često zna da mu bude 6/24 tako da je to vise odmaganje svom timu nego doprinos. A ako vec pratis statistiku ne jel si primetio da 2/3 te statistike su ravno da 10 eventualno 11. Zato sto covek neprekidno gleda statistiku i gura dok ne stigne.

allure

pre 7 godina

@Pera
Kakve su ti sve gluposti napisao i jos dobio vise pluseva nego minuseva. MVP se dobija na kraju regularnog dela, kakve sad veze ima plejof sa tim? To je neka druga nagrada.

CJ

pre 7 godina

Pre pocetka sezone su ga svi otpisali, predvidjali borbu za 8. mesto a Hjuston 3.
(zzzz, 13. mart 2017 13:03)

Ja ne znam gde ste vi gledali te analize...ko je onda bio ispred Hjustona na zapadu osim GS i SAS?
Da nije sigurno Juta možda, ili Klipersi sa ostarelim i ispovredjivanim igračima? Memfis sa prematorom ekipom? Minesota, Oklahoma sa 1 superstarom i 14 pomoćnika?
Hjuston u timu ima jednog od 5 najboljih igrača lige i kandidata za MVP, dve ubice u odbrani i solidne trojkase Arizu i Beverlija, šampiona u šutiranju trojki Gordona , Andersona koji je jedan od boljih trojkaša u ligi, Nenea, Kapelu...i jos dovedu efikasnog Vilijamsa...
Gledao sam ih par puta i ruku u vatru stavljam da će pre oni osvojiti titulu nego GS, pogotovo što se Durent ne vraća ove sezone.

Rade Futog

pre 7 godina

Nije Kavai potcenjen igrac, jer svako ko intezivno prati NBA zna da je Lenard medju najboljih 5 kosarkasa danasnjice, uz Duranta, Lebrona, Hardena i naravno Vestbruka...... Ima tu jos vrhunskih igraca, ali se ova petorica izdvajaju.
Harden igra sezonu iz snova, Lebron je car ove igre, Durantula sa pola gasa i sa 4 all star igraca u timu ima cudesne brojke. Kavai po dominaciji vise lici na Pipena, nego MJ-a. Po gradji, duzini ekstremiteta, defanzivi, ubojitosti u napadu, timskoj igri, u nekim ranijim godinama bi bez problema zasluzeno bio MVP, medjutim, u ovoj godini nema nikakvu sansu pored Vestbruka i to je pokazatelj trenutnog, visokog kvaliteta NBA lige. Ras ove godine ima dvocifren prosek poena, skokova i asistencija , s tim sto su poeni preko 30. To se NIKAD nije dogodilo. Za saigrace ima, za evroligaske standarde solidne, za NBA standarde ispodprsecne igrace. Takav tim OKC je odveo u plej of i taj uspeh moze da se poredi jedino sa uspehom Lebrona iz pretprosle sezone, kada je sa Tristanom, Sampertom i Delavedovom uspeo da osvoji konferenciju i 2x pobedi onakav GS.

milan

pre 7 godina

Igrači SA su generalno potcenjeniji. Ta franšiza nije marketinški atraktivna, a pored toga igrači nisu skloni nabijanju statistike i stručni štab bira igrače koji nisu skloni nekom eksponiranju. Ni Dankan nije bio dovoljno cenjen. I dalje ljudi diskutuju da li je bolja četvorka Dankan, Garnet ili Barkli. A Dankan je u svojoj drugoj NBA sezoni bio MVP finala. I celu karijeru igrao na tom nivou. O čemu dalje da pričamo. Setimo se koliki je "hajp" bio oko Kevina Lava dok nije došao u šampionsku ekipu. Čak su ga stavljali u isti koš sa Dankanom. Lako je nabijati statistiku kada igraš u ekipama koje se ne bore ili jedva ulaze u plejof, a skroz je druga priča biti glavni i najbolji igrač u šampionskoj ekipi, koja napada titule iz godine u godinu.

Klisejasta prica da su igraci Spursi podcenjeni ili da ta ekipa nije marketinski atraktivna je smesna. To je misljenje zastupljeno u nasim medijima, i imalo je jakog uticaja na siroke mase, medjutim, nije tacno. Spursi su jedna od najzasticenijih ekipa u NBA, pre svega od lige i sudija.
Jedna od najvecih zvezda lige-Lamarcus Aldridge, presao je pre dve sezone kao slobodan agent upravo u Spurse, a trazilo ga je pola lige. Cak bi mu mnogi dali i bolje ugovore, nego sto je dobio od San Antonia.
Spursi uopste nisu podcenjeni, kao niLeonard.Leonard je uz Lebrona, Westbrooka, Hardena jedan od najzasticenijih igraca, kome se konstanto ne sviraju koraci i duple, do te mere da on ponekad vise lici na rukometasa nego kosarkasa.

MI5

pre 7 godina

Svi brzo zaboravljaju Karija. Lik koji je 2 puta bio MVP, 2015. ubacio 53 poena protiv Pelikansa. Zatvorenih očiju šutirao za 3 preko Entoni Dejvisa. I skoro nba rekord od najviše postignutih trojki. Kada je bacio Kris Pola na pod, prešašvi ceo tim. Istina je da je sada podbacio malo. Tu ima veliki psihološki uticaj, u vezi LeBrona. Kada je nabio glavu u peškir, gde je Kajri ubacio za pobedu. Trebalo bi sada da se vrati, da šutira više bez KD-a. Tompson u fantastičnoj formi. Kavai Lenard za MVP-a, tu nema greške. Harden ne igra odbranu, a Rasel se sili u svakom trenutku, i udara na statistiku. Ima tu još dobrih igrača. Ajzea kao favorit.

Kralj Beljo

pre 7 godina

To je neka slabija Lebron verzija i ove godine iako ima svu slobodu.
Ako trba da bude neko MVP od njih dvojice onda je to Lebron.

On uopste ne igra toliko strasnu odbranu koliko se prica, zato mu i jesu bolje cifre u napadu.

Roberson iz Oklahome je decko koji ove godine igra najbolju odbranu 1na1, i da je zasticen od sudija niko mu ne bi mogao kosa dati.

Nebojsa

pre 7 godina

Ko prati San Antonio zadnjih godina primjetice da se sa postepenim unaprijedjivanjem Lenarda u glavnog igraca poklopilo gubljenje prepoznatljive igre ekipe(protok lopte u napadu se ne moze uporediti sa onim iz sezone kad su pobjedili Majami u finalu).Sad su nekako postali samo jos jednaa tipicna NBA ekipa gdje se skoro sve vrti oko jednog igraca.Na stranu sto je Kavaj vrhunski igrac,ali mi se cini da je njegova uloga od prije dvije- tri sezone bila idealna.

Niko neće Leonardu dati iše od 40 poena na jednoj utakmici

pre 7 godina

Kako je stavio Hardena u džep, pa to je za legendu.
Stavio mu katanac na 39 poena i rešio utakmicu.

kiza - iz ofsajda

pre 7 godina

Naš način razmišljanja u kojem je još uvek dominantan kolektivizam (osim u politici, tamo krade svako za sebe lolol), dovodi do ovakvih zaključaka. Jeste, kod nas bi Kavaj ili Džejms sigurno bili MVP. Ipak, u svetu individualizma, a zapad je takav, nema sumnje da će Vestbruk dobiti nagradu. Iskreno, Vestbruk igra sa najvećim panjevima, a solidno se drže. Tamo, ako on malo zašteka ode sve u tripm! Hardena ne bih ni komentarisao, a ni Ajzeu midžeta Tomasa. Dakle, ili Vestbruk ili Džejms. I naravno Vestbruk, iako mi se kao igrač ne sviđa ni malo.

Neko...

pre 7 godina

MVP nagrada je licno priznanje a ne timsko i tu se gleda iskljucivo licni ucinak i statistika a trenutno po tome su ispred njega i Harden i Vestbruk (koga ne mogu da smislim ali to je nebitno u celoj prici) tako da zato Lenarda i ne isticu za glavnog kandidata i kraj price. Drugo ne mozemo ni da kazemo da Harden ne doprinosi pobedama svoje ekipe,ako se ne varam Hjuston je u prvih 5 ekipa u celoj ligi,bez Vestbruka Oklahoma sigurno ne bi bila u plejofu,prozivate Karija zvakac gume i nabijac statistike a kao da zaboravljate da je prosle god vodio svoj tim do najboljeg skora u istoriji lige i samo zbog njegove povrede i nisu osvojili prsten,tako da i tu niko nema pravo nista da kritikuje i za kraj najbolji tim uzima prsten i trofej i to je najveca nagrada za svakog igraca a ne MVP trofej!

milan

pre 7 godina

Igrači SA su generalno potcenjeniji. Ta franšiza nije marketinški atraktivna, a pored toga igrači nisu skloni nabijanju statistike i stručni štab bira igrače koji nisu skloni nekom eksponiranju. Ni Dankan nije bio dovoljno cenjen. I dalje ljudi diskutuju da li je bolja četvorka Dankan, Garnet ili Barkli. A Dankan je u svojoj drugoj NBA sezoni bio MVP finala. I celu karijeru igrao na tom nivou. O čemu dalje da pričamo. Setimo se koliki je "hajp" bio oko Kevina Lava dok nije došao u šampionsku ekipu. Čak su ga stavljali u isti koš sa Dankanom. Lako je nabijati statistiku kada igraš u ekipama koje se ne bore ili jedva ulaze u plejof, a skroz je druga priča biti glavni i najbolji igrač u šampionskoj ekipi, koja napada titule iz godine u godinu.

kKlisejasta prica da su igraci Spursi podcenjeni ili da ta ekipa nije marketinski atraktivna je smesna. To je misljenje zastupljeno u nasim medijima, i imalo je jakog uticaja na siroke mase, medjutim, nije tacno. Spursi su jedna od najzasticenijih ekipa u NBA, pre svega od lige i sudija.
Jedna od najvecih zvezda lige-Lamarcus Aldridge, presao je pre dve sezone kao slobodan agent upravo u Spurse, a trazilo ga je pola lige. Cak bi mu mnogi dali i bolje ugovore, nego sto je dobio od San Antonia.
Spursi uopste nisu podcenjeni, kao ni Kawai Leonard.Leonard je uz Lebrona, Westbrooka, Hardena jedan od najzasticenijih igraca, kome se konstanto ne sviraju koraci i duple, do te mere da on ponekad vise lici na rukometasa nego kosarkasa.

zzzz

pre 7 godina

(CJ, 13. mart 2017 21:25)

Predvidjanja sportskih novinara koji prate NBA i po 30 godina, istih onih koji na kraju sezone glasaju za MVP. Posebno nakon sto je Hauard napustio tim. Oni sad igraju dobro ali razlog za to je Harden koji odlicno razigrava ekipu. Pre pocetka sezone ko je mogao da nalsuti da ce Eric Gordon da bude najbolji 6 igrac lige? Ovaj tim Hjustona neodoljivo podseca na Klivlend iz perioda 2008-2010. Imate situaciju da jedan igrac od prosecnih igraca pravi vrhunske i to je to. Shodno tome, po ugledu na Lebron 2009 treba dati i Hardenu. Tad niko nije govorio da Lebron nabija statistiku jer je jedini superstar u timu i da treba dati MVP Kobeu.

vince carter

pre 7 godina

Rade Futog covek koji nikad ne zna gde bije u komentarima,povrsno donosi zakljucke itd..zapamtio sam ga jos kad je pisao neke bajke da je c.ronaldo bolji igrac od ronalda nazaria..pominjajuci kao i mnogi drugi danasnju fizicku spremu u odnosu na pre..sine c.ronaldo bi u peleovo vreme bio isto pripremljen ko danas nema da brines,izgledao bi gore od milosa bikovica u montevideu ccc..Dakle danas su toliko dobri igraci da dva igraca iz mega leksa u malo treninga izuvaju iz cipela u nba a westbruk je toliko dobar igrac da toliko odskace od svih drugih "naprednih" igraca i ima ovakve brojke. Ako je 40godisnji Jordan protiv mladih imao 22p itd,pirsa,novickog,cartera slao po burek onda bi prajm jordanu sa jos naprednijim treninzima zabranili da igra kosarku ali i mnogim drugima,ako zubac kao ruki saspe 25..sta bi the dream? Cao

Elvis je ziv

pre 7 godina

Rodman je bio takav u početku, isti Leonard, tih, miran, povučen, skroman a onda mu prespojile žičke, farbanje, tetovaže, droga... ali to je ono što ljudi vole, cirkuzante na žalost.

CJ

pre 7 godina

zzzz

Nemoj mi molim te pričati o tim američkim analitičarima...to nisu nikakvi stručnjaci već obični pratioci statistike.
Hiljadu puta sam gledao njihove "stručne analize zbog kladionice i uvek budu katastrofalno pogrešne.
Da i nad popom ima pop, pogledaj samo analitičare NFL...NBA je za njih mala maca. Utakmica Minesota - Arizona, kaže jedan biće do 13 poena...bude preko 70 poena.

Kralj Beljo

pre 7 godina

To je neka slabija Lebron verzija i ove godine iako ima svu slobodu.
Ako trba da bude neko MVP od njih dvojice onda je to Lebron.

On uopste ne igra toliko strasnu odbranu koliko se prica, zato mu i jesu bolje cifre u napadu.

Roberson iz Oklahome je decko koji ove godine igra najbolju odbranu 1na1, i da je zasticen od sudija niko mu ne bi mogao kosa dati.

Stefan

pre 7 godina

Obozavam da gledam Lenarda, i bio bi srecan kada bi dobio MVP nagradu, ali mislim da je Vestbruk tu ocigledno prvi izbor. 32 triple-double-a , a bice ih verovatno jos....covece!!!!

marko

pre 7 godina

lebron nije najbolji ni u svojoj ekipi...clutch momente koje je on resio mozete prebrojati na prstima jedne ruke,vise ih ima mali booker iz finiksa zq dve sezone u nba-u

Pera

pre 7 godina

Zasluzio je. Fantastican tekst, ubodena sustina u potpunosti. Ipak, MVP ce dobiti Vestbruk, jer je u danasnje vreme bitna samo statistika i sto vise svega, imace tripl dabl u proseku iako je vise stetan nego koristan za svoju ekipu, jer se ispucava kao pomahnitao, gubi lopte, ne igra ni blizu kvalitetnu odbranu kao Lenard ili Dzejms recimo, losi procenti suta itd. Ali klinci se pale na njega, kupuju dresove, opremu, donosi pare ligi, te ce ga zato i proglasiti. Kavaj nije medijski eksponiran toliko, uostalom uticaj na to ima i ekipa u kojoj igra. Pa zamislite njegovu statistiku u prosecnoj ekipi koja igra za njega? Bio bi jos 30% bolji u svim kategorijama.

I pored svega, on u jednom razradjenom sistemu igre kakav ima SAS vec 15 godina, uspeva da postigne toliko poena i toliki uticaj ima na ekipu, to je fascinantno. Cini mi se prvi igrac posle Dankana negde 2001. koji ima vise od 25PPG u jednoj sezoni, toliko je to timski orjentisana ekipa.

Da se ja pitam, njemu bi isao MVP lagano, Vestbruka i Hardena ne bi ni razmatrao, OK, Harden ako dovede ekipu do nekog finala konferencije moze da udje u pricu, jer je dosta kompletniji igrac ove godine nego sto je ikada bio, ali Vestbruk, bila bi sramota za kosarku da onakav divljak dobije takvu nagradu. Bez uvrede klincima koji danas prate, zna se odavno kakvi igraci dobijaju tu nagradu - najkorisniji, a ne najatraktivniji.

kiza - iz ofsajda

pre 7 godina

Naš način razmišljanja u kojem je još uvek dominantan kolektivizam (osim u politici, tamo krade svako za sebe lolol), dovodi do ovakvih zaključaka. Jeste, kod nas bi Kavaj ili Džejms sigurno bili MVP. Ipak, u svetu individualizma, a zapad je takav, nema sumnje da će Vestbruk dobiti nagradu. Iskreno, Vestbruk igra sa najvećim panjevima, a solidno se drže. Tamo, ako on malo zašteka ode sve u tripm! Hardena ne bih ni komentarisao, a ni Ajzeu midžeta Tomasa. Dakle, ili Vestbruk ili Džejms. I naravno Vestbruk, iako mi se kao igrač ne sviđa ni malo.

Max

pre 7 godina

Jos prošle godine je trebao da bude MVP, u to sam napisao i dobio gomilu minusa.. Ali današnja NBA liga je postala nešto kao modni trend.. Gleda se samo statistika.. A odbranu ko jebe...Euroliga je zanimljivija za gledanje od nba, barem meni.

MI5

pre 7 godina

Svi brzo zaboravljaju Karija. Lik koji je 2 puta bio MVP, 2015. ubacio 53 poena protiv Pelikansa. Zatvorenih očiju šutirao za 3 preko Entoni Dejvisa. I skoro nba rekord od najviše postignutih trojki. Kada je bacio Kris Pola na pod, prešašvi ceo tim. Istina je da je sada podbacio malo. Tu ima veliki psihološki uticaj, u vezi LeBrona. Kada je nabio glavu u peškir, gde je Kajri ubacio za pobedu. Trebalo bi sada da se vrati, da šutira više bez KD-a. Tompson u fantastičnoj formi. Kavai Lenard za MVP-a, tu nema greške. Harden ne igra odbranu, a Rasel se sili u svakom trenutku, i udara na statistiku. Ima tu još dobrih igrača. Ajzea kao favorit.

Neko...

pre 7 godina

MVP nagrada je licno priznanje a ne timsko i tu se gleda iskljucivo licni ucinak i statistika a trenutno po tome su ispred njega i Harden i Vestbruk (koga ne mogu da smislim ali to je nebitno u celoj prici) tako da zato Lenarda i ne isticu za glavnog kandidata i kraj price. Drugo ne mozemo ni da kazemo da Harden ne doprinosi pobedama svoje ekipe,ako se ne varam Hjuston je u prvih 5 ekipa u celoj ligi,bez Vestbruka Oklahoma sigurno ne bi bila u plejofu,prozivate Karija zvakac gume i nabijac statistike a kao da zaboravljate da je prosle god vodio svoj tim do najboljeg skora u istoriji lige i samo zbog njegove povrede i nisu osvojili prsten,tako da i tu niko nema pravo nista da kritikuje i za kraj najbolji tim uzima prsten i trofej i to je najveca nagrada za svakog igraca a ne MVP trofej!

milan

pre 7 godina

Igrači SA su generalno potcenjeniji. Ta franšiza nije marketinški atraktivna, a pored toga igrači nisu skloni nabijanju statistike i stručni štab bira igrače koji nisu skloni nekom eksponiranju. Ni Dankan nije bio dovoljno cenjen. I dalje ljudi diskutuju da li je bolja četvorka Dankan, Garnet ili Barkli. A Dankan je u svojoj drugoj NBA sezoni bio MVP finala. I celu karijeru igrao na tom nivou. O čemu dalje da pričamo. Setimo se koliki je "hajp" bio oko Kevina Lava dok nije došao u šampionsku ekipu. Čak su ga stavljali u isti koš sa Dankanom. Lako je nabijati statistiku kada igraš u ekipama koje se ne bore ili jedva ulaze u plejof, a skroz je druga priča biti glavni i najbolji igrač u šampionskoj ekipi, koja napada titule iz godine u godinu.

Klisejasta prica da su igraci Spursi podcenjeni ili da ta ekipa nije marketinski atraktivna je smesna. To je misljenje zastupljeno u nasim medijima, i imalo je jakog uticaja na siroke mase, medjutim, nije tacno. Spursi su jedna od najzasticenijih ekipa u NBA, pre svega od lige i sudija.
Jedna od najvecih zvezda lige-Lamarcus Aldridge, presao je pre dve sezone kao slobodan agent upravo u Spurse, a trazilo ga je pola lige. Cak bi mu mnogi dali i bolje ugovore, nego sto je dobio od San Antonia.
Spursi uopste nisu podcenjeni, kao niLeonard.Leonard je uz Lebrona, Westbrooka, Hardena jedan od najzasticenijih igraca, kome se konstanto ne sviraju koraci i duple, do te mere da on ponekad vise lici na rukometasa nego kosarkasa.

Deki

pre 7 godina

Kakvi su ovo komentari... Samo da se neko omalovazava uvek. Vi sto pricate da su westbrook i harden losi igrači, idite lepo u nba pa probajte vi da imate svaku 3-4 utakmicu 40+ poena, a gotovo svaku 20+, to sto oni imaju preko 20 poena i što su postavili taj standard to uopste ne znači da je to i lako uraditi. Da se razumemo, i ja smatram da je lenard korisniji u timu od obojice navedenih gore, ali to da su westbrook i harden samo za klince i da su losi igrači je kilometrima daleko od istine. I oni sto pricaju da westbrook sili svaki svoj tripl dabl nisu odgledali dve utakmice ove sezone. Možda je istina da sili svaku 10 asistenciju i svaki 10 skok da bi postigao tripl dabl, ali sta je sa onih minimum 7 prelepih asistencija koje je sa lakocom izveo, one se odmah zanemaruju samo zato sto je jednu ili dve uradio na silu? Ne budite smesni da pricate kako su trenutno dva top 5 igraca u nba-u samo za klince i da nabijaju sebi statistiku, vec jednostavno rade ono za sta je kosarka i stvorena. Igraju i uživaju u tome. Bas kao i lebron i lenard sa kojima ih poredite.

reporter

pre 7 godina

sta je zapravo mvp? bukvalno prevedeno, naj vredniji igrac. sad, jeli to najvredniji za svoj tim ili kako? ako se cisto gleda za svoj tim, onda je Jokic definitivno u diskusiji,, znam da nece dobiti ove godine, ali samo jedan vrlo zapazljiv podatak. Dok je Jokic na terenu nuggetsi su nabolji tim u citavoj NBA, a dok on nije na terenu denver je najgori tim u NBA. Ako to nije MVP, ja ne znam sta je?

milan

pre 7 godina

Igrači SA su generalno potcenjeniji. Ta franšiza nije marketinški atraktivna, a pored toga igrači nisu skloni nabijanju statistike i stručni štab bira igrače koji nisu skloni nekom eksponiranju. Ni Dankan nije bio dovoljno cenjen. I dalje ljudi diskutuju da li je bolja četvorka Dankan, Garnet ili Barkli. A Dankan je u svojoj drugoj NBA sezoni bio MVP finala. I celu karijeru igrao na tom nivou. O čemu dalje da pričamo. Setimo se koliki je "hajp" bio oko Kevina Lava dok nije došao u šampionsku ekipu. Čak su ga stavljali u isti koš sa Dankanom. Lako je nabijati statistiku kada igraš u ekipama koje se ne bore ili jedva ulaze u plejof, a skroz je druga priča biti glavni i najbolji igrač u šampionskoj ekipi, koja napada titule iz godine u godinu.

kKlisejasta prica da su igraci Spursi podcenjeni ili da ta ekipa nije marketinski atraktivna je smesna. To je misljenje zastupljeno u nasim medijima, i imalo je jakog uticaja na siroke mase, medjutim, nije tacno. Spursi su jedna od najzasticenijih ekipa u NBA, pre svega od lige i sudija.
Jedna od najvecih zvezda lige-Lamarcus Aldridge, presao je pre dve sezone kao slobodan agent upravo u Spurse, a trazilo ga je pola lige. Cak bi mu mnogi dali i bolje ugovore, nego sto je dobio od San Antonia.
Spursi uopste nisu podcenjeni, kao ni Kawai Leonard.Leonard je uz Lebrona, Westbrooka, Hardena jedan od najzasticenijih igraca, kome se konstanto ne sviraju koraci i duple, do te mere da on ponekad vise lici na rukometasa nego kosarkasa.

Mikica

pre 7 godina

Mozda su Westbrook i Harden zanimljiviji klincima ali Leonard i James jesu pravi MVP, izmedju njih dvojice bi trebalo birati i vrlo se tesko odluciti.

Jaran

pre 7 godina

Pera
U redu je sto kazes da Lenard zasluzuje MVP nagradu, ali si napisao par gluposti. Za Hardena: MVP nagrada ide pre plej-ofa i nadam se da je to bio samo lapsus, jer ne moze igrac da dovede tim do finala konferencije ili gde vec i da osvoji MVP nagradu... Post sezona je u pitanju gde se daje nagrada MVP finala... Za Vestbruka: Izgleda da nisi nijednom gledao OKC ove sezone ili neki pregled utakmice jer je ono neverovatno slabasna ekipa bez Rasela. Imam 20 godina i volim igrace kao Vestbruk i to ne zato sto je atraktivan vec zato sto daje 10000% sebe na terenu i covek gine za svoj tim, ima ono nesto sto su imali igraci 90-ih, onaj bezobrazluk. Stetan je za svoj tim? Pa da nece mozda da daje Oladipu, Kanteru, MekDermotu, Gibsonu itd. da uzimaju suteve? Pa ti momci su smesni, pogotovo Oladipo koji nije NISTA napredovao od svoje ruki sezone (a decko ima predispozicije za All-Star igraca). Jedino Adams tamo valja ali on je malo tupav, video sam dosta puta da donosi uzasne odluke.

Rade Futog

pre 7 godina

Nije Kavai potcenjen igrac, jer svako ko intezivno prati NBA zna da je Lenard medju najboljih 5 kosarkasa danasnjice, uz Duranta, Lebrona, Hardena i naravno Vestbruka...... Ima tu jos vrhunskih igraca, ali se ova petorica izdvajaju.
Harden igra sezonu iz snova, Lebron je car ove igre, Durantula sa pola gasa i sa 4 all star igraca u timu ima cudesne brojke. Kavai po dominaciji vise lici na Pipena, nego MJ-a. Po gradji, duzini ekstremiteta, defanzivi, ubojitosti u napadu, timskoj igri, u nekim ranijim godinama bi bez problema zasluzeno bio MVP, medjutim, u ovoj godini nema nikakvu sansu pored Vestbruka i to je pokazatelj trenutnog, visokog kvaliteta NBA lige. Ras ove godine ima dvocifren prosek poena, skokova i asistencija , s tim sto su poeni preko 30. To se NIKAD nije dogodilo. Za saigrace ima, za evroligaske standarde solidne, za NBA standarde ispodprsecne igrace. Takav tim OKC je odveo u plej of i taj uspeh moze da se poredi jedino sa uspehom Lebrona iz pretprosle sezone, kada je sa Tristanom, Sampertom i Delavedovom uspeo da osvoji konferenciju i 2x pobedi onakav GS.

paspalj chandler

pre 7 godina

MVP priznaje ce dobiti Westbrook, tesko ce ljudi zazmuriti na triple double u proseku, novinari glasaju a najvise naslova im je doneo Russ.
Ukoliko se gleda i score ekipe Leonard bi morao biti MVP jer ce spursi po svemu sudeci uzeti tp 1. mesto od Warriorsa.
LeBron iako ima zversku sezonu vodi tim do 43 pobede trenutno sto je slabije od statisticara Hardena koji nije odmarao i koji nema pomoc 2 All Star igraca tako da mi tu otpada Lebron.
Thomas ne igra odbranu, Wall je podredjen timu, Greek Freakov tim nema dovoljno pobeda tako da ce trka biti izmedju 4 igraca, Westbrooka, Hardena, Kawhija i LeBrona.
Ja bi licno voleo da uzmu Kawhi ili Harden ali kao sto rekoh novinari nece moci da iskuliraju cinjenicu da Westbrook ima triple double u proseku.

Nly

pre 7 godina

Mislim da ne mesto na svetu gde se više potcenjuju Vestbruk, Harden i od skoro Stef Kari nego što je u komentarima na B92. Pa taj isti Kari je prošle sezone bio mvp sa maksimalnim brojem glasova, znači i glasom Grega Popovića i svih ostalih trenera. Jedino nama ne valja. Što se tiče Lenarda, igračina nema šta.

Nebojsa

pre 7 godina

Ko prati San Antonio zadnjih godina primjetice da se sa postepenim unaprijedjivanjem Lenarda u glavnog igraca poklopilo gubljenje prepoznatljive igre ekipe(protok lopte u napadu se ne moze uporediti sa onim iz sezone kad su pobjedili Majami u finalu).Sad su nekako postali samo jos jednaa tipicna NBA ekipa gdje se skoro sve vrti oko jednog igraca.Na stranu sto je Kavaj vrhunski igrac,ali mi se cini da je njegova uloga od prije dvije- tri sezone bila idealna.

JPR24

pre 7 godina

Kakvi su ovo komentari... Samo da se neko omalovazava uvek. Vi sto pricate da su westbrook i harden losi igrači, idite lepo u nba pa probajte vi da imate svaku 3-4 utakmicu 40+ poena, a gotovo svaku 20+, to sto oni imaju preko 20 poena i što su postavili taj standard to uopste ne znači da je to i lako uraditi. Da se razumemo, i ja smatram da je lenard korisniji u timu od obojice navedenih gore, ali to da su westbrook i harden samo za klince i da su losi igrači je kilometrima daleko od istine. I oni sto pricaju da westbrook sili svaki svoj tripl dabl nisu odgledali dve utakmice ove sezone. Možda je istina da sili svaku 10 asistenciju i svaki 10 skok da bi postigao tripl dabl, ali sta je sa onih minimum 7 prelepih asistencija koje je sa lakocom izveo, one se odmah zanemaruju samo zato sto je jednu ili dve uradio na silu? Ne budite smesni da pricate kako su trenutno dva top 5 igraca u nba-u samo za klince i da nabijaju sebi statistiku, vec jednostavno rade ono za sta je kosarka i stvorena. Igraju i uživaju u tome. Bas kao i lebron i lenard sa kojima ih poredite.
(Deki, 13. mart 2017 12:22)
Promasio si poentu. Nije ovde receno da su Westbrook i Harden losi... Vec da su Lenard, ili Lebron na primer, kompletniji igraci od Westbrook-a i Hardena.

antiDebil

pre 7 godina

Jeste, zasluzuje MVP nagradu. Posebno je zanimljivo to kako ga je bolelo uvo na all star utakmici, a on veca zvezda od 95% preostalih igraca !
Neki vasljivci na americkim televizijama mu osporavaju potencijalnu MVP nagradu govoreci kako ima samo 5 skoka i 4 asistencije, ili kako je on igrac San Antonija gde sve pod kontrolom drzi Popovic pa koga god stavi u tim taj tim pobedjuje, to je uzgred potrvrda da je POpovic definitivno najbolji trener u istoriji NBA i siguran sam da ce 99% tih analiticara staviti njega ispred Dzeksona, pa jos kazu nije dovoljno marketinski atraktivan pa i zbog toga ne moze da bude MVP, u prevodu to znaci da je normalan da se ne majmunise i ne pozira pred kamerama !
Tako da takvih idiota analiticara poput recimo ovih nacih Cavinijesta ima svuda, a Lenard svakako zasluzuje MVP nagradu i ako San Antonio bude zavrsio na najboljim skorom u ligi, a 99% ce to biti tako, ne postoji nijedan razlog zasto je ne bi dobio !
Voleo bih da Westbrook ode u SA u nekoj od sledecih sezona, njega ce Popovic pripitomiti i on u paru sa Lenardom bi pravio cuda, posto je ocigledno da ona stara pravila da svako igra za svoju ekipu i da se takmici sa drugima vise ne vaze. Sada se svi okupljaju u cilju da osvoje titulu, tako da ne vidim razlog zasto bi Westbrook bio budala a najbolje sanse ce imati sa Popovicem, naravno i valjalo bi da pristane na smanjena primanja kako bi im doveli jos boljih saigraca !

stellarossa

pre 7 godina

Svaka cast Vestrbuku, Hardenu, Kariju... ali oni pre svega gledaju sebe i kako da nabiju sto bolju statistiku, a Lenard je pravi timski igrac, radilica. Ne zna se da li je bolji u odbrani ili napadu, a to je danas retkost. Za svaki respekt je kad neko ubaci 40, 50 poena, ali na koji nacin, tako sto uzme isto toliko suteva i pri tome promasi veliku vecinu. Nabije trip dabl, a ima jos desetak izgubljenih lopti. Pored Lenarda mislim da su jos potcenjeni jos i Ajzea Tomas, Vol, Kris Pol, Kemba Voker, Pol Dzordz, Derozan... Meni kad vidim onog Karija sa onom gumom kako zvace, zivot mi se smuci. Malo je danas pravih sportista, atleta, koji se ne eksponiraju previse. Sve je marketing.

Milan

pre 7 godina

Da osnivam svoju ekipu i da trebam izabrati jednog igraca oko koga cu praviti sve, naravno to bi bio Lebron(iako mi je odbojan zbog simuliranja i izjava "ja sam najjaci i najbolji" iako je to mozda tacno, treba biti skroman kao sto je to bio Jordan), jer coveku prakticno svake godine mozete dati MVP, radi ono sto je najbitnije u kosarci, a to je cini sve igrace oko sebe boljim! To ne mozete izmeriti statiskom i i procentima.

Posle njega izbor 2 je Kavaj, smiren, povucen,skroman(a prava zivotinja), prvo igra odbranu pa onda sve ostalo, sjajno se uklopio u sistem, svaka cast za momka dobro je da smo dobili nekog validnog naslednika Lebrona da mozemo da uzivamo u nekoliko narednih godina.

Osvrnuo bih se na izjavu trenera da dosta podseca na Jordana, sto se tice fizickih atributa i igre da, ali najjaci Jordanov atribut je bila mentalna snaga, u lomljenu protivnika kao i u kljucnim trenucima(jer na takvom visokom nivou igre kada su svi jaki, spremni i spretni, presujedjuje mentalna snaga kao i u svakom sportu), sada da li se sa tim radja ili se uci godinama, verovatno i jedno i drugo.

vince carter

pre 7 godina

Ja ne znam da li je Jordan sam za sebe rekao da je crni Isus ali znam sa sy drugi to rekli za njega izmedju ostalih Lebron James. Slusao sam interviju iz 90tih gde je Jordan na pitanje da li misli da je najveci ikada rekao "Ne,nikad nisam igrao protiv Oscara,Wilta,Russella,Westa,Bejlora". On je imao pobednicki mentalitet i jak mentalni sklop sto ne znaci da je egoista ili los covek. A najveci je pored stvari na terenu jer je njegivo ime pre svega najvece,svi znaju ko je on,neutralnim fanovima koji ne prate kosarku je nepojmljivo da nekog porede sa Jordanom. To vam je to..

spurs

pre 7 godina

Ne indijaniše se po terenu kao ovi vodeći "mvpovi"...
zato nije interesantan.
da koš za pobjedu, vrati se u odbranu zaljepi hardena i ne skače, ne trče po terenu.
skroman dečko i zaslužio je sve...
možda ako osvoje titulu dobije neko priznanje.

Mikii

pre 7 godina

Nije mi jasno kako se Kawhi Leonard čita kao Kavai Lenard ali ajde.
(najkompletniji igrač, 13. mart 2017 10:45)

Da poznajes osnove engleskog jezika, znao bi.

box

pre 7 godina

Kavai je najbolji igrac lige i ocigledno podcenjen. Covek je prava zver i igra toliko pametno u Gregovom sistemu gde se kosarka zaista igra a ne divlja na sve strane ko u vecini nba timova. Odbrambeno ubadljivo najbolji igrac lige ofanzivno verovatno najbolji. Lako je Westbruku da daje po 50 poena kad se gotovo igra za njegovu statistiku a ne za tim ili Hardenu koji svoj talenat u napadu moze da koristi opusteno jer kap znoja ne prolije u odbrani...Kavai je kompletan igrac, prakticno bez slabosti a fizicki i atletski skoro ko natcovek. Kakva takva konkurencija mu je jedino LeBron ali Kavai pokazuje objektivno vise, u krajnjem slucaju mladji je od LeBrona, manje zasicen kosarkom i ima manji pritisak golobalne sportske zvezde.

allure

pre 7 godina

@Pera
Kakve su ti sve gluposti napisao i jos dobio vise pluseva nego minuseva. MVP se dobija na kraju regularnog dela, kakve sad veze ima plejof sa tim? To je neka druga nagrada.

Mogli

pre 7 godina

Vecina ljudi ovde pljuje Vestbruka, a nemaju pojma da kada Vestbruk ima tripl dabl na utakmici, oklahoma ima 80% ucinak. Covek nosi sam oklahomu bez ijednog saigraca. Hardenu NIKAKO ne sme da bude dodeljen MVP jer covek sta radi u odbrani je kriminalno. Sa druge strane slazem se za Lenarda. Verovatno najkompletniji all around igrac u ligi kakav je i Dzejms. U odbrani mu nema ravnog, a u napadu je maestralan. Popovic je napravio igracinu od njega.

objavite komentar

pre 7 godina

Stefan, 13. mart 2017 10:13)

Jeste impresivno to stoji, ali on igra iskljucivo da pravi trpl-dablove ne mareci za svoj tim uopste a uz to nema ni jednog saigrača koji sme da igra ukoliko ovaj ne odobri... A sut iz igre vrlo često zna da mu bude 6/24 tako da je to vise odmaganje svom timu nego doprinos. A ako vec pratis statistiku ne jel si primetio da 2/3 te statistike su ravno da 10 eventualno 11. Zato sto covek neprekidno gleda statistiku i gura dok ne stigne.

CJ

pre 7 godina

Obozavam da gledam Lenarda, i bio bi srecan kada bi dobio MVP nagradu, ali mislim da je Vestbruk tu ocigledno prvi izbor. 32 triple-double-a , a bice ih verovatno jos....covece!!!!
(Stefan)

Imao je Jordan sezonu 32-8-8 i odveo tim u finale konferencije sa 6. mesta (i izgubio od ekipe koju tih godina ne bi niko dobio na 4 meča) pa nije dobio MVP nagradu.
Lenard mora biti MVP ove godine, kao nagrada i podsticaj buducim igracima da se vise posvete odbrani a ne da lupaju po 15 trojki po meču.

NNN

pre 7 godina

Odličan tekst!

Baš sam skoro napisao da je najzahvalniji igrač lige,
igra vrhunski na oba kraja terena (za razliku od nekih),
ne kuka da mu se dovode pojačanja i ne kuka kod sudija za svku sitnicu,
ne majmuniše se kad da koš (čak ni ne slavi, nego odmah trči i igra odbranu),
nije veliki potrošač lopti...
poslednjih nekolio sezona uživam u njegovoj košarci.

Ps. Sparsi su na samo pobedu od najboljeg skora u ligi, tako da ni MVP proznanje nije mnogo daleko.
A ako pogledamo u prošlost ni Oskar Robertson nije bio proglašen za MVP-ja 1961-62. kada je ima tripl-dabl u proseku (sa preko 30 poena po utakmici),
te sezone je Vilt Čembrlen ima preko 50 poena (i preko 25 skokova) u proseku,
ali ni on nije dobio!
Najkorisniji je bio Bil Rasel koji je bio ubedljivo najbolji odbrambeni igrač lige, a na kraju je uzeo i titulu.

zzzz

pre 7 godina

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17201097_1346405205418275_5717393404288461176_n.jpg?oh=a7bbc3c0b1021fb96c17f51607f6f903&oe=59614EC6

I dalje Lebron ima najveci uticaj na igru svoje ekipe iako to bas ne pali u zadnje vreme. S obzirom na rekord Lebron otpada jer sa ovim timom bi trebali da imaju bar 50 pobeda sad. najgolji tim. Vestbruk takodje otpada zbog loseg rekorda. Neka ostanu Harden i Leonard. Sparsi su 5-1 ove sezone kad Leonard ne igra, a imajuci u vidu da je sad povredjen i da ce propustiti jos nekolko meceva, na kraju sezone ce imati 70ak odigranih meceva. Sa druge strane, Harden treba da osvoji. Pre pocetka sezone su ga svi otpisali, predvidjali borbu za 8. mesto a Hjuston 3.

Neko iz mase

pre 7 godina

Ако се гледа кошарка као некаква целина у којој је битно да се да допринос победи и да се игра за тим, а не за статистику и личну промоцију, онда је Ленард далеко испред конкуренције.

JPR24

pre 7 godina

Veliki sportista. U pravom smislu. Igra i napad i odbranu, statistika mu je solidna, sut sa poludistance odlican, gubi 2 lopte u proseku, dok Westbrook na primer gubi 5.4, Harden ih gubi jos vise, 5.8, i sto se tice same odbrane tu nema sta da se objasnjava, Lenard je trenutno najbolji defanzivac lige. Ako gledamo igrački, sportski, bez marketinškog brljanja i tih bakrača, realni kandidati za MVP, kao sto je neko vec rekao u komentarima, su Lenard i Lebron. Ako je MVP najbolji u svakom smislu... Ako kao sto pise u tekstu, vise gledamo samo napad, ko se bolje prodaje, i ko vise izigrava cirkusanta, onda je tacno da Lenard tu nema sta da trazi, nije njegov stil da pravi cirkus na terenu, vec da igra, i da pobedjuje !

Milan

pre 7 godina

Da osnivam svoju ekipu i da trebam izabrati jednog igraca oko koga cu praviti sve, naravno to bi bio Lebron(iako mi je odbojan zbog simuliranja i izjava "ja sam najjaci i najbolji" iako je to mozda tacno, treba biti skroman kao sto je to bio Jordan), jer coveku prakticno svake godine mozete dati MVP, radi ono sto je najbitnije u kosarci, a to je cini sve igrace oko sebe boljim! To ne mozete izmeriti statiskom i i procentima.

Posle njega izbor 2 je Kavaj, smiren, povucen,skroman(a prava zivotinja), prvo igra odbranu pa onda sve ostalo, sjajno se uklopio u sistem, svaka cast za momka dobro je da smo dobili nekog validnog naslednika Lebrona da mozemo da uzivamo u nekoliko narednih godina.

Osvrnuo bih se na izjavu trenera da dosta podseca na Jordana, sto se tice fizickih atributa i igre da, ali najjaci Jordanov atribut je bila mentalna snaga, u lomljenu protivnika kao i u kljucnim trenucima(jer na takvom visokom nivou igre kada su svi jaki, spremni i spretni, presujedjuje mentalna snaga kao i u svakom sportu), sada da li se sa tim radja ili se uci godinama, verovatno i jedno i drugo.

Deki

pre 7 godina

Low market value... nije Lebron Kapetan Amerika James ili los momak Westbrook ili najpoznatija brada na svetu... da je prgaviji ili da ima bolji trash talk sigurno bi bio nesto poput Jordana jer je atletski i mentalno na nivou, ali opet, nema marketing i "ono" sto treba da ima legenda NBA

đole

pre 7 godina

Igrači SA su generalno potcenjeniji. Ta franšiza nije marketinški atraktivna, a pored toga igrači nisu skloni nabijanju statistike i stručni štab bira igrače koji nisu skloni nekom eksponiranju. Ni Dankan nije bio dovoljno cenjen. I dalje ljudi diskutuju da li je bolja četvorka Dankan, Garnet ili Barkli. A Dankan je u svojoj drugoj NBA sezoni bio MVP finala. I celu karijeru igrao na tom nivou. O čemu dalje da pričamo. Setimo se koliki je "hajp" bio oko Kevina Lava dok nije došao u šampionsku ekipu. Čak su ga stavljali u isti koš sa Dankanom. Lako je nabijati statistiku kada igraš u ekipama koje se ne bore ili jedva ulaze u plejof, a skroz je druga priča biti glavni i najbolji igrač u šampionskoj ekipi, koja napada titule iz godine u godinu.

CJ

pre 7 godina

Pre pocetka sezone su ga svi otpisali, predvidjali borbu za 8. mesto a Hjuston 3.
(zzzz, 13. mart 2017 13:03)

Ja ne znam gde ste vi gledali te analize...ko je onda bio ispred Hjustona na zapadu osim GS i SAS?
Da nije sigurno Juta možda, ili Klipersi sa ostarelim i ispovredjivanim igračima? Memfis sa prematorom ekipom? Minesota, Oklahoma sa 1 superstarom i 14 pomoćnika?
Hjuston u timu ima jednog od 5 najboljih igrača lige i kandidata za MVP, dve ubice u odbrani i solidne trojkase Arizu i Beverlija, šampiona u šutiranju trojki Gordona , Andersona koji je jedan od boljih trojkaša u ligi, Nenea, Kapelu...i jos dovedu efikasnog Vilijamsa...
Gledao sam ih par puta i ruku u vatru stavljam da će pre oni osvojiti titulu nego GS, pogotovo što se Durent ne vraća ove sezone.

CJ

pre 7 godina

zzzz

Nemoj mi molim te pričati o tim američkim analitičarima...to nisu nikakvi stručnjaci već obični pratioci statistike.
Hiljadu puta sam gledao njihove "stručne analize zbog kladionice i uvek budu katastrofalno pogrešne.
Da i nad popom ima pop, pogledaj samo analitičare NFL...NBA je za njih mala maca. Utakmica Minesota - Arizona, kaže jedan biće do 13 poena...bude preko 70 poena.

JPR24

pre 7 godina

Svi brzo zaboravljaju Karija. Lik koji je 2 puta bio MVP, 2015. ubacio 53 poena protiv Pelikansa. Zatvorenih očiju šutirao za 3 preko Entoni Dejvisa. I skoro nba rekord od najviše postignutih trojki. Kada je bacio Kris Pola na pod, prešašvi ceo tim. Istina je da je sada podbacio malo. Tu ima veliki psihološki uticaj, u vezi LeBrona. Kada je nabio glavu u peškir, gde je Kajri ubacio za pobedu. Trebalo bi sada da se vrati, da šutira više bez KD-a. Tompson u fantastičnoj formi. Kavai Lenard za MVP-a, tu nema greške. Harden ne igra odbranu, a Rasel se sili u svakom trenutku, i udara na statistiku. Ima tu još dobrih igrača. Ajzea kao favorit.
(MI5, 13. mart 2017 11:35)

Kari je prvobitno zaboravio sam sebe. Trenutno je daleko od onog što je pružao u zadnje dve sezone.
Doduše, od plejofa prosle godine. A do plejofa je bio na vrhunskom nivou. E sad može da se desi i obrnuto od prosle godine, gde su jurcali rekord, gde je Kari bio dominantan cele sezone, dok je u plejofu bio zalutao. Sad nije dominantan, ima dosta losih partija, i dobrih naravno ali sve to sa mnogo oscilacija, ali zato moze da mu pukne fitilj u plejofu i da bude veselo. Sa takvim tipom igraca to moze lako da se desi, ipak plejof je plejof...

frosty

pre 7 godina

@kiza - iz ofsajda i ostali

MVP nagradu uvek dobija igrac koji je iz TOP 3 tima svoje konferencije. Kako stvari stoje kandidati su Lenard, Harden i Dzejms. Kari u GSW igra veoma lose od All-Star pauze, tako da je sam sebe izbacio iz trke, Vasington nema toliko izrazene pojedince(Vol mozda, ali tesko),Tomas isto ima previse losih utakmica da bi bio MVP.

zzzz

pre 7 godina

(CJ, 13. mart 2017 21:25)

Predvidjanja sportskih novinara koji prate NBA i po 30 godina, istih onih koji na kraju sezone glasaju za MVP. Posebno nakon sto je Hauard napustio tim. Oni sad igraju dobro ali razlog za to je Harden koji odlicno razigrava ekipu. Pre pocetka sezone ko je mogao da nalsuti da ce Eric Gordon da bude najbolji 6 igrac lige? Ovaj tim Hjustona neodoljivo podseca na Klivlend iz perioda 2008-2010. Imate situaciju da jedan igrac od prosecnih igraca pravi vrhunske i to je to. Shodno tome, po ugledu na Lebron 2009 treba dati i Hardenu. Tad niko nije govorio da Lebron nabija statistiku jer je jedini superstar u timu i da treba dati MVP Kobeu.

vince carter

pre 7 godina

Rade Futog covek koji nikad ne zna gde bije u komentarima,povrsno donosi zakljucke itd..zapamtio sam ga jos kad je pisao neke bajke da je c.ronaldo bolji igrac od ronalda nazaria..pominjajuci kao i mnogi drugi danasnju fizicku spremu u odnosu na pre..sine c.ronaldo bi u peleovo vreme bio isto pripremljen ko danas nema da brines,izgledao bi gore od milosa bikovica u montevideu ccc..Dakle danas su toliko dobri igraci da dva igraca iz mega leksa u malo treninga izuvaju iz cipela u nba a westbruk je toliko dobar igrac da toliko odskace od svih drugih "naprednih" igraca i ima ovakve brojke. Ako je 40godisnji Jordan protiv mladih imao 22p itd,pirsa,novickog,cartera slao po burek onda bi prajm jordanu sa jos naprednijim treninzima zabranili da igra kosarku ali i mnogim drugima,ako zubac kao ruki saspe 25..sta bi the dream? Cao

nik

pre 7 godina

Gordon Hejvard i Kavaj su dva igrača koja bi svaki NBA trener voleo u ekipi... Nekako su uspeli da prođu ispod radara a tu su istih godina, valjda je NBA bio zauzet sa ispraćajem stare škole i forsiranjem ovih mladih marketinških nada... Juta oduševljava kako igraju, dao im je Kokoškov taj evropski pelcer... Možda i najneizvesniji plej of nas očekuje... Zapad tri, četiri ekipe a na istoku je sve moguće, samo je pitanje koliko LBJ može sam da povuče kroz plejof...

NIKI

pre 7 godina

stvar je prosta, njegova igra nije dovoljno atraktivna da bi pored toga sto i ja smatram da je najbolji to priznanje verovatno nece dobiti, uzasno strasan kosarkas, savrsenstvo gradje, muskulatura, dugacki udovi, ( mislim na ruke, sake noge, zene se odmah priimile), visina, brzina koju poseduje sa svoju masu, skok, full paket..

fioskqpa

pre 7 godina

Podjednako poštujem one koji slave svaki koš kao da je za pobedu i mirnije likove poput Lenarda, dokle god su zaista korisni za tim a ne nabijači statistike poput Rasa i Hardena..
Hoću da kažem da ne treba temperament igrača da bude kriterijum za titulu MVP-a, kao što ne treba da budu ni tripl dablovi

General DV

pre 7 godina

sjajan igrac. moguce da zasluzuje i mvp titulu al po meni je i wall iz vasingtona takodje podcenjen a pravi extra rezultat sa svojim timon i bice jedna od jacih ekipa u plej offu. adetokumbo takodje,

a

pre 7 godina

@Kralj Beljo Lenard igra najbolju odbranu 1na1 u ligi i to je cinjenica s kojom se svi slazu. Ali opet, ti si glup za kosarku sto si pokazao kad si rekao da je Kajri Irving jedan od najboljih defanzivaca u ligi, a decko bez Lebrona ne bi video plej of.

.

pre 7 godina

Pa pogledajte u kakvoj ekipi igra Vestbruk a u kakvoj Lenard,ovaj vamo svaki moguci sut uzima dok ovaj vamo igra timsku kosarku od kad je dosao u San Antonio.

vesele devedesete

pre 7 godina

mvp uopste nije licno priznanje. most valuable player ne moze biti neko ko ima tripl dabl a njegiva ekipa izgib. to se desavalo samo kod nas dok nismo naucili pravila

Niko neće Leonardu dati iše od 40 poena na jednoj utakmici

pre 7 godina

Kako je stavio Hardena u džep, pa to je za legendu.
Stavio mu katanac na 39 poena i rešio utakmicu.

Elvis je ziv

pre 7 godina

Rodman je bio takav u početku, isti Leonard, tih, miran, povučen, skroman a onda mu prespojile žičke, farbanje, tetovaže, droga... ali to je ono što ljudi vole, cirkuzante na žalost.

mozzart

pre 7 godina

Naravno da bi bilo jako zasluzeno ako dobije to priznanje... U tekstu su lepo objasnjeni razlozi.
Mada od kosarku ne igra radi tih priznanja.
Moj omiljeni kosarkas...zelim mu bar jos 10 vrhunskih sezona!

Daki

pre 7 godina

Car koji igra svoju igru i cini tim boljim.
Westbrook i Harden previse forsiraju, nije retko da oni gube tekme. Ovaj Bradonja krenuo da juri triple double samo da bi ih imao, a ne za tim.
Kawai je igrac koji igra da tim pobedi, ova dvojica ga preterase za statistiku i rekorde.... Po mene vise zasluzio MVP, ali koga briga nase misljenje :)