Petak, 03.03.2017.

15:20

Harden veruje da je MVP, ima dobar argument za to

Trka za najkorisnijeg igrača (MVP) NBA lige odavno nije bila neizvesnija, sjajnu statistiku ove sezone imaju Rasel Vestbruk, Ajzea Tomas i Džejms Harden.

Izvor: AK

Harden veruje da je MVP, ima dobar argument za to IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Ne znam

pre 7 godina

AL Vestbruk,tesko da ce dobiti mvp priznanje ,jer mu je ekipa ipak jako slaba plasirana ,Harden je mnogo blizi tome ,jer je HJuston treci .IAko je recimo Hardenu i dlaje odbrana krimminalna .INace da se ja pitam nagradu bi dao Kavaju,covek je postao kljucni igrac Sparsa i vojda ekipe a imaju drugi skor u celoj ligi .Cak mozda i Dzejms covek vuce ekipu ,sa odlicnim brojkama .KLivlend izgleda stravicno jak ,al bez Dzejmsa ove sezone im je valjda skor 4-12 sto dovoljno govori koliko je bitan .

ghost dog

pre 7 godina

@kralj beljo Jeste sad,ceo houston se skloni kod defanzivnog skoka da brada uhvati loptu.Msm da li si realan covece hahahahaha.Zamislite u svlacionici trenera koji kaze kad oni pale sklanjajte se svi uglavnom da uhvati brada loptu,ako moze.Hahahahajahahahaha....

Banjaluka

pre 7 godina

To pitanje se ne treba postavljati u zadnjih 10-15 godina! Svaka cast svima sve su to vrhunski kosarkasi, ali iza LBJ je prazno 5 stepenica.

durantulaokc

pre 7 godina

Ko piše ove tekstove? Tužno i smešno koliko se zaboravlja na mozda i najboljeg u istoriji a ovde ga nema medju kandidatima. Ko ne zna na koga mislim, bolje da ne prati košarku

102

pre 7 godina

cuj rasel, oklahoma daj boze da udje u plej of uopste..
(...., 03. mart 2017 19:27)

Da, mislim da im je velika pretnja Denver i Portland. Daj molim te.

Halabunga

pre 7 godina

postoji samo jedan igrač u ligi koji od lottery tima pravi tim za daleke domete u play offu. ime mu se ne mora ni pomenuti. nuff said
(bios, 03. mart 2017 19:51)

Pametnom dosta.

karma

pre 7 godina

Samo Kavai! Covek je ubica a njega niko ne spominje, inpresivan u odbrani a od ove godine i napadu. Kakve brade, obrve i ostala cuda samo pravi kosarkasi, sa srcem do poda(da ne budem vulgaran)

Press red button for selfdestruction

pre 7 godina

statistika, statistika, statistika, statistika!!! a njihove ekipe jedva u play off se plasiraju, toliko o tome, nigde veze!!

Pukovnik Vranic

pre 7 godina

Tacno je to ljudi, ali Westbrook, koliko god ga ja ne gotivio, vise zasluzuje MVP titulu. Prvo, sto ima nenormalan broj tripl-dablova ove sezone, a drugo, Oklahoma je slabija od Hjustona bar jedno 5x, tako da price o poziciji tima na kraju regularnog dela padaju u vodu. :)
Licno, najvise bih voleo da Tomas uzme i titulu i mvp nagradu, ali naravno sanse za to su nikakve (msm na mvp nagradu).

nista o nicemu

pre 7 godina

Vestbruk ima 2 poena vise od hardena sa 6 suteva vise u proseku,manje asistencija i 2 vise skoka(pola svojih skokova ukrade adamsu i kanteru),slabiji procenat ukupno,slabiji procenat za 3,slabiji procenat sa slobodnih bacanja i sedmi je na zapadu za razliku od hjustona koji je treci.Vestbruk ce naravno biti mvp
(Dubs nation, 03. mart 2017 19:06)

I duplo vise TD za sad.

nista o nicemu

pre 7 godina

Clevlend cavaliers

Lebron prvi pik,irwing prvi pik,bogut prvi pik...
Derick wiliams 2pik
Deron Wiliams 3pik
Tristan Tomoson 4 pik
Kevin Love 5pik
Chening Fry,Richard Jeferson,Iman Shampert i Jr Smith 8,13,17 i18 pik...
(petarczv, 03. mart 2017 16:18)

Posle zareza ide razmak, Petre.

bios

pre 7 godina

postoji samo jedan igrač u ligi koji od lottery tima pravi tim za daleke domete u play offu. ime mu se ne mora ni pomenuti. nuff said

Milan

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 3. mart 2017 16:18) # Link komentara


Au dete al si ti opterecen Lebronom i Klivlendom.

king james

pre 7 godina

Kaze kari je bolji u svemu od hardena?Sta sve necu videti ovde,a u stvari je harden bolji u svemu osim sutu za 3.Kosarkaski iq hardena je uz lebrona na drugom nivou u odnosu na sve ostale igrace u ligi

Trollston

pre 7 godina

Po meni, niko od njih ne zasluzuje nagradu. Harden i Westbrook vode po broju prodatih lopti, Hardenova 'legendarna odbrana je svima poznata, a Tomas, koliko god bio efikasan, je sala u odbrani zbog svoje visine, doslovno igrac manje. Ja razumem da se odbrana ne vidi toliko u statistici, ali dokle vise. LeBron, Leonard, Buttler...imaju vrhunski ucinak na oba dela terena, mogu da zakljucaju svakog igraca na pozicijama 1-4, LBJ verovatno od 1-5. Samo bih voleo da se ovakvi igraci stve iznad statisticara koji ce biti pocisceni u play off-u.

Dubs nation

pre 7 godina

Vestbruk ima 2 poena vise od hardena sa 6 suteva vise u proseku,manje asistencija i 2 vise skoka(pola svojih skokova ukrade adamsu i kanteru),slabiji procenat ukupno,slabiji procenat za 3,slabiji procenat sa slobodnih bacanja i sedmi je na zapadu za razliku od hjustona koji je treci.Vestbruk ce naravno biti mvp

ABBA

pre 7 godina

Stvarno će biti nepravda ako se to ne desi. Kari nije ništa bolji od Hardena, a ima 2 MVP titule?!
(potterhead, 3. mart 2017 15:31)

Kari ima i dva uzastopna finala, dve godine zaredom najbolji skor u ligi (prošle godine najbolji skor u istoriji) i titulu. Kari je glavni razlog što se Golden Stejt za nekoliko godina uzdigao od ispodprosečnog tima do vrha NBA.
Harden nema ništa od toga. A verovatno nikad više neće ni doći do finala. A daleko od toga da Hjuston nema dobar tim (posebno sad kad su doveli i Lu Vilijamsa da predvodi rezervnu petorku).

sinki

pre 7 godina

Izgleda da je NBA igracima najvaznije ko ce biti Mvp,kao da je kosarka individualni sport,ovo sve postaje jako smijesno....Bore se Vesbruk i Harden svim silama ko ce biti Mvp.Sebicluk i egoizam do krajnjih granica.

brada mvp

pre 7 godina

Harden mora da bude mvp.Pre dve godine argument za karija koji je imao dosta slabiju statistiku je bio to sto su bili prvi u konferenciji,a hardenov hjuston drugi iako po kvalitetu timova je mnogo veci podvig sto je hjuston bio drugi.Ako ove godine promene pricu i daju vestbruku zbog statistike iako hardenov hjuston sada ima bolji skor,harden ce stvarno postati najpokradeniji igrac svih vremena.Da ne pominjem da vestbruk u stvari ima losiju statistiku ako se u obzir uzme usage%.Bukvalno bi ispalo kao da menjaju kriterijum ove godine samo da on ne bi uzeo.Jednostavno ne bi bilo fer da mu jedne godine po istom tom kriterijumu oduzmu nagradu,a sada kada je on u suprotnoj situaciji,oni okrenu arsine...

SA Spurs

pre 7 godina

Kavaija jedva da ste pomenuli, a on mu je i jedini pravi protivnik za MVP jer on na terenu radi u odbrani nešto što se ne vidi u statistici, Harden skroz suprotno. Westbrook ne osvaja skoro sigurno jer mu je ekipa 7. u konferenciji.

g.

pre 7 godina

Westbrook MVP. Slično kao i Harden , ne samo da je prva zvezda svog tima, nego i svoj, inače osrednji tim čini konkurentnim i nosi do dobre pozicije i playoffa. Westbrook ima 30 triple double-ova što je istorijski rezultat, mogu da pričaju da nabija statistiku, ali njegov tim pobedjuje. Thomas je otkrovenje lige, Boston beskrajno simpatična ekipa, ali po brojkama nije u rangu pomenute dvojice. Derozan više gubi nego ranije pa nije ni on za MVP. Prošle sezone to je morao biti Stef jer je stvarno igrao kao mađioničar, on i James još nisu odigrali svoje najbolje partije, čuvaju se za playoff.

DMZ

pre 7 godina

Apsolutno.Pravi vodja na terenu,cini da njegovi saigraci izgledaju daleko bolje nego sto realno jesu.Hjuston bez Hardena bi bio daleko losija ekipa nego recimo Oklahoma bez Vestbruka.Harden ove sezone definitivno zasluzuje da bude MVP i bila bi nepravda da ne dobije tu nagradu.

Buki

pre 7 godina

Harden,Tomas i Westbruk imaju odlicnu statistiku ali igraju samo na jednom kraju terena ok Tomas zbog svoje velicine i ne moze puno uraditi a ova dvojioca bas zabusavaju pogotovo Harden ove godine se malo popravijo u udbrani ali ja mislim da ni jedan od njih trojice nece biti MVP mislim da ce to biti Kawaji ili Lebron.

3% baterije

pre 7 godina

Meni je npr Ajzea je super gotivan lik, sjajan napadač, ali verovatno najgori odbrambeni igrač u ligi. Ta njegova nemogućnost da brani bilo šta (i 1 na 1 a i timski ga je skoro nemoguće sakriti) će tek da dođe do izražaja u PO kada će maksimalno eksploatisati sve njegove odbrambene slabosti, pa njega svaki plejmejker za početak može da postuje, da ne idemo dalje od toga. Ne bi me uopšte čudilo da Boston padne već u prvoj rundi Istoka protiv Čikaga ili Indijane.

Daleko od toga da su Vestbruk i Harden neki spektakularni defanzivci, pogotovo Harden (mada se on opet dosta popravio), ali Ajzea je posebna kategorija. Za mene su Lebron ili Durent ispred Ajzee u konverzaciji za MVP-a, a njih dvojica su opet iza Brade i nindža kornjače. I Lenard je takođe u vrhu, opet ispred Ajzee.

Realno je da će to biti Harden ili Vestbruk, ne vidim realnu situaciju gde će neko treći da pokupi MVP priznanje. Teško je odlučiti se između njih dvojice, mnogo je parametara za jednog ili drugog, ali ima još 20 utakmica pa će se i tu verovatno dosta toga iskristalisati ili biti makar malo jasnije.

veljko

pre 7 godina

"potterhead

sem ulaza uz kontakt telom, kari je bolji u svim ofanzivnim karakteristikama od hardena. svim! uz to, bolji je odbrambeni igrac. i tu jasna razlika postoji.

pritom kari igra u timu sa 3 all-star igraca, osim njega. glupo je i porediti.

favoriti su harden i vestbruk, zbog sastava timova, ali realno, najboljih 5 igraca u nba su lebron, durent, kari, lenard i irving. uz njih bih svrstao i kris pola, koji ima najbolji +- u nba, verovatno je najpametniji igrac (kosarkaski samo, naravno), a vodi u broju ukradenih lopti!

vestrburk i harden su sledeca kategorija, u kojoj mogu da budu i dejvis, kazins, klej tompson, drejmond grin itd. tu negde je i novi ljubimac navijaca, tomas, ali koji ipak nije toliko koristan ukupno, u odbrani, skoku, pa cak i asistencijama.

harden i vestbruk ni blizu ne bi mogli da imaju ove cifre u klivlendu ili gsw. tu bi bili druge violine. to je realnost. isto, cak i vise, vazi za tomasa.

brm

pre 7 godina

Ako se uzmu u obzir lični učinci (koji su neverovatni), njegov uticaj na ekipu i trenutan skor Hjustona, kao i saigrači koje ima uz sebe, definitivno je MVP. Da vam je neko rekao pre početka sezone da će Hjuston sa ovim sastavom biti treći na zapadu (ujedno i treći u ligi, ispred Klivlenda i Bostona), verovatno biste ga proglasili ludim.

petarczv

pre 7 godina

Clevlend cavaliers

Lebron prvi pik,irwing prvi pik,bogut prvi pik...
Derick wiliams 2pik
Deron Wiliams 3pik
Tristan Tomoson 4 pik
Kevin Love 5pik
Chening Fry,Richard Jeferson,Iman Shampert i Jr Smith 8,13,17 i18 pik...

Boxer

pre 7 godina

Ja se slazem.. Sjajno igra ove sezone.. Dobro, barem u napadu.. Ajzea je isto fenomenalan, pogotovu sto je Boston iznad svih ocekivanja.. I iako ja licno ne volim Vestbruka kao igraca, isuvise siluje za moj ukus.. Niko ne moze da ospori cinjenicu da je on na putu da uradi nesto sto je jos samo jedan igrac u istoriji NBA uspeo.. Za tolike godine, toliki broj igraca nije uspeo.. Pritom Okhlahoma nema bas jak tim, i sam ih gura u plejof... To ne moze da se zanemari..

znalac

pre 7 godina

realno lbj jer je to poslednja sansa za mvp sezone, posle ce samo lagano odradjivati do plej ofa, a realno je najkonstantniji i ekipa je prva na istoku, argument protiv mogu dati samo njegovi hejteri koji bi uvek nasli dlaku u jajetu

Kralj Beljo

pre 7 godina

Pogledajte koliko se preko njega daje poena. Veoma dobra stvar za znati.
Zato ce uvijek Lebronovih 16p i 7 skokova i 8as biti bolje od Bradinih 30 10 10.
Ras Vesbruk nije neki elitni defanzivac, ali se trudi, gotovo uvijek je ispred igraca kog pazi, ego mu ne dozvoljava da se neko posprda s njim dok igra odbranu... A Brada i zaostaje, i ne trudi se zaobici blokove, be preuzima... I njegovi skokovi su najlazniji u cijeloj NBA. Stef Kari i Milos Teodosic imaju postenije skokove od njega.
Oni bar budu ispod kosa sa jos jednim-dva saigraca, pa uhvate loptu, a ovaj uglavnom jedini pokriva reket kod defanzivnog skoka.

Harden je glavni razlog zasto su i top3 ekipa po primljenim poenima.

UK

pre 7 godina

Ne umanjujući Raselove igračke sposobnosti, uz svo divljenje njegovoj energiji, uvažavajući i rezultate koje postiže (da ga nema OKC bi bila pri debelom dnu na tabeli), ipak bi Harden trebalo da uzme MVP. Raselovi TD su isforsirani postali, i počeo je da se gubi smisao istih. Opet, puno je igrača u ligi koji forsiraju samo sebe, pa to opet nema za rezultat 30 TD u 60 utakmica. Merilo bi moralo u tom slučaju da bude uspeh tima, a Hjuston tu nosi prednost.

sinki

pre 7 godina

Izgleda da je NBA igracima najvaznije ko ce biti Mvp,kao da je kosarka individualni sport,ovo sve postaje jako smijesno....Bore se Vesbruk i Harden svim silama ko ce biti Mvp.Sebicluk i egoizam do krajnjih granica.

Dubs nation

pre 7 godina

Vestbruk ima 2 poena vise od hardena sa 6 suteva vise u proseku,manje asistencija i 2 vise skoka(pola svojih skokova ukrade adamsu i kanteru),slabiji procenat ukupno,slabiji procenat za 3,slabiji procenat sa slobodnih bacanja i sedmi je na zapadu za razliku od hjustona koji je treci.Vestbruk ce naravno biti mvp

SA Spurs

pre 7 godina

Kavaija jedva da ste pomenuli, a on mu je i jedini pravi protivnik za MVP jer on na terenu radi u odbrani nešto što se ne vidi u statistici, Harden skroz suprotno. Westbrook ne osvaja skoro sigurno jer mu je ekipa 7. u konferenciji.

brada mvp

pre 7 godina

Harden mora da bude mvp.Pre dve godine argument za karija koji je imao dosta slabiju statistiku je bio to sto su bili prvi u konferenciji,a hardenov hjuston drugi iako po kvalitetu timova je mnogo veci podvig sto je hjuston bio drugi.Ako ove godine promene pricu i daju vestbruku zbog statistike iako hardenov hjuston sada ima bolji skor,harden ce stvarno postati najpokradeniji igrac svih vremena.Da ne pominjem da vestbruk u stvari ima losiju statistiku ako se u obzir uzme usage%.Bukvalno bi ispalo kao da menjaju kriterijum ove godine samo da on ne bi uzeo.Jednostavno ne bi bilo fer da mu jedne godine po istom tom kriterijumu oduzmu nagradu,a sada kada je on u suprotnoj situaciji,oni okrenu arsine...

ABBA

pre 7 godina

Stvarno će biti nepravda ako se to ne desi. Kari nije ništa bolji od Hardena, a ima 2 MVP titule?!
(potterhead, 3. mart 2017 15:31)

Kari ima i dva uzastopna finala, dve godine zaredom najbolji skor u ligi (prošle godine najbolji skor u istoriji) i titulu. Kari je glavni razlog što se Golden Stejt za nekoliko godina uzdigao od ispodprosečnog tima do vrha NBA.
Harden nema ništa od toga. A verovatno nikad više neće ni doći do finala. A daleko od toga da Hjuston nema dobar tim (posebno sad kad su doveli i Lu Vilijamsa da predvodi rezervnu petorku).

karma

pre 7 godina

Samo Kavai! Covek je ubica a njega niko ne spominje, inpresivan u odbrani a od ove godine i napadu. Kakve brade, obrve i ostala cuda samo pravi kosarkasi, sa srcem do poda(da ne budem vulgaran)

veljko

pre 7 godina

"potterhead

sem ulaza uz kontakt telom, kari je bolji u svim ofanzivnim karakteristikama od hardena. svim! uz to, bolji je odbrambeni igrac. i tu jasna razlika postoji.

pritom kari igra u timu sa 3 all-star igraca, osim njega. glupo je i porediti.

favoriti su harden i vestbruk, zbog sastava timova, ali realno, najboljih 5 igraca u nba su lebron, durent, kari, lenard i irving. uz njih bih svrstao i kris pola, koji ima najbolji +- u nba, verovatno je najpametniji igrac (kosarkaski samo, naravno), a vodi u broju ukradenih lopti!

vestrburk i harden su sledeca kategorija, u kojoj mogu da budu i dejvis, kazins, klej tompson, drejmond grin itd. tu negde je i novi ljubimac navijaca, tomas, ali koji ipak nije toliko koristan ukupno, u odbrani, skoku, pa cak i asistencijama.

harden i vestbruk ni blizu ne bi mogli da imaju ove cifre u klivlendu ili gsw. tu bi bili druge violine. to je realnost. isto, cak i vise, vazi za tomasa.

Kralj Beljo

pre 7 godina

Pogledajte koliko se preko njega daje poena. Veoma dobra stvar za znati.
Zato ce uvijek Lebronovih 16p i 7 skokova i 8as biti bolje od Bradinih 30 10 10.
Ras Vesbruk nije neki elitni defanzivac, ali se trudi, gotovo uvijek je ispred igraca kog pazi, ego mu ne dozvoljava da se neko posprda s njim dok igra odbranu... A Brada i zaostaje, i ne trudi se zaobici blokove, be preuzima... I njegovi skokovi su najlazniji u cijeloj NBA. Stef Kari i Milos Teodosic imaju postenije skokove od njega.
Oni bar budu ispod kosa sa jos jednim-dva saigraca, pa uhvate loptu, a ovaj uglavnom jedini pokriva reket kod defanzivnog skoka.

Harden je glavni razlog zasto su i top3 ekipa po primljenim poenima.

Trollston

pre 7 godina

Po meni, niko od njih ne zasluzuje nagradu. Harden i Westbrook vode po broju prodatih lopti, Hardenova 'legendarna odbrana je svima poznata, a Tomas, koliko god bio efikasan, je sala u odbrani zbog svoje visine, doslovno igrac manje. Ja razumem da se odbrana ne vidi toliko u statistici, ali dokle vise. LeBron, Leonard, Buttler...imaju vrhunski ucinak na oba dela terena, mogu da zakljucaju svakog igraca na pozicijama 1-4, LBJ verovatno od 1-5. Samo bih voleo da se ovakvi igraci stve iznad statisticara koji ce biti pocisceni u play off-u.

Boxer

pre 7 godina

Ja se slazem.. Sjajno igra ove sezone.. Dobro, barem u napadu.. Ajzea je isto fenomenalan, pogotovu sto je Boston iznad svih ocekivanja.. I iako ja licno ne volim Vestbruka kao igraca, isuvise siluje za moj ukus.. Niko ne moze da ospori cinjenicu da je on na putu da uradi nesto sto je jos samo jedan igrac u istoriji NBA uspeo.. Za tolike godine, toliki broj igraca nije uspeo.. Pritom Okhlahoma nema bas jak tim, i sam ih gura u plejof... To ne moze da se zanemari..

nista o nicemu

pre 7 godina

Clevlend cavaliers

Lebron prvi pik,irwing prvi pik,bogut prvi pik...
Derick wiliams 2pik
Deron Wiliams 3pik
Tristan Tomoson 4 pik
Kevin Love 5pik
Chening Fry,Richard Jeferson,Iman Shampert i Jr Smith 8,13,17 i18 pik...
(petarczv, 03. mart 2017 16:18)

Posle zareza ide razmak, Petre.

Buki

pre 7 godina

Harden,Tomas i Westbruk imaju odlicnu statistiku ali igraju samo na jednom kraju terena ok Tomas zbog svoje velicine i ne moze puno uraditi a ova dvojioca bas zabusavaju pogotovo Harden ove godine se malo popravijo u udbrani ali ja mislim da ni jedan od njih trojice nece biti MVP mislim da ce to biti Kawaji ili Lebron.

DMZ

pre 7 godina

Apsolutno.Pravi vodja na terenu,cini da njegovi saigraci izgledaju daleko bolje nego sto realno jesu.Hjuston bez Hardena bi bio daleko losija ekipa nego recimo Oklahoma bez Vestbruka.Harden ove sezone definitivno zasluzuje da bude MVP i bila bi nepravda da ne dobije tu nagradu.

3% baterije

pre 7 godina

Meni je npr Ajzea je super gotivan lik, sjajan napadač, ali verovatno najgori odbrambeni igrač u ligi. Ta njegova nemogućnost da brani bilo šta (i 1 na 1 a i timski ga je skoro nemoguće sakriti) će tek da dođe do izražaja u PO kada će maksimalno eksploatisati sve njegove odbrambene slabosti, pa njega svaki plejmejker za početak može da postuje, da ne idemo dalje od toga. Ne bi me uopšte čudilo da Boston padne već u prvoj rundi Istoka protiv Čikaga ili Indijane.

Daleko od toga da su Vestbruk i Harden neki spektakularni defanzivci, pogotovo Harden (mada se on opet dosta popravio), ali Ajzea je posebna kategorija. Za mene su Lebron ili Durent ispred Ajzee u konverzaciji za MVP-a, a njih dvojica su opet iza Brade i nindža kornjače. I Lenard je takođe u vrhu, opet ispred Ajzee.

Realno je da će to biti Harden ili Vestbruk, ne vidim realnu situaciju gde će neko treći da pokupi MVP priznanje. Teško je odlučiti se između njih dvojice, mnogo je parametara za jednog ili drugog, ali ima još 20 utakmica pa će se i tu verovatno dosta toga iskristalisati ili biti makar malo jasnije.

brm

pre 7 godina

Ako se uzmu u obzir lični učinci (koji su neverovatni), njegov uticaj na ekipu i trenutan skor Hjustona, kao i saigrači koje ima uz sebe, definitivno je MVP. Da vam je neko rekao pre početka sezone da će Hjuston sa ovim sastavom biti treći na zapadu (ujedno i treći u ligi, ispred Klivlenda i Bostona), verovatno biste ga proglasili ludim.

znalac

pre 7 godina

realno lbj jer je to poslednja sansa za mvp sezone, posle ce samo lagano odradjivati do plej ofa, a realno je najkonstantniji i ekipa je prva na istoku, argument protiv mogu dati samo njegovi hejteri koji bi uvek nasli dlaku u jajetu

petarczv

pre 7 godina

Clevlend cavaliers

Lebron prvi pik,irwing prvi pik,bogut prvi pik...
Derick wiliams 2pik
Deron Wiliams 3pik
Tristan Tomoson 4 pik
Kevin Love 5pik
Chening Fry,Richard Jeferson,Iman Shampert i Jr Smith 8,13,17 i18 pik...

g.

pre 7 godina

Westbrook MVP. Slično kao i Harden , ne samo da je prva zvezda svog tima, nego i svoj, inače osrednji tim čini konkurentnim i nosi do dobre pozicije i playoffa. Westbrook ima 30 triple double-ova što je istorijski rezultat, mogu da pričaju da nabija statistiku, ali njegov tim pobedjuje. Thomas je otkrovenje lige, Boston beskrajno simpatična ekipa, ali po brojkama nije u rangu pomenute dvojice. Derozan više gubi nego ranije pa nije ni on za MVP. Prošle sezone to je morao biti Stef jer je stvarno igrao kao mađioničar, on i James još nisu odigrali svoje najbolje partije, čuvaju se za playoff.

king james

pre 7 godina

Kaze kari je bolji u svemu od hardena?Sta sve necu videti ovde,a u stvari je harden bolji u svemu osim sutu za 3.Kosarkaski iq hardena je uz lebrona na drugom nivou u odnosu na sve ostale igrace u ligi

Press red button for selfdestruction

pre 7 godina

statistika, statistika, statistika, statistika!!! a njihove ekipe jedva u play off se plasiraju, toliko o tome, nigde veze!!

nista o nicemu

pre 7 godina

Vestbruk ima 2 poena vise od hardena sa 6 suteva vise u proseku,manje asistencija i 2 vise skoka(pola svojih skokova ukrade adamsu i kanteru),slabiji procenat ukupno,slabiji procenat za 3,slabiji procenat sa slobodnih bacanja i sedmi je na zapadu za razliku od hjustona koji je treci.Vestbruk ce naravno biti mvp
(Dubs nation, 03. mart 2017 19:06)

I duplo vise TD za sad.

UK

pre 7 godina

Ne umanjujući Raselove igračke sposobnosti, uz svo divljenje njegovoj energiji, uvažavajući i rezultate koje postiže (da ga nema OKC bi bila pri debelom dnu na tabeli), ipak bi Harden trebalo da uzme MVP. Raselovi TD su isforsirani postali, i počeo je da se gubi smisao istih. Opet, puno je igrača u ligi koji forsiraju samo sebe, pa to opet nema za rezultat 30 TD u 60 utakmica. Merilo bi moralo u tom slučaju da bude uspeh tima, a Hjuston tu nosi prednost.

Milan

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 3. mart 2017 16:18) # Link komentara


Au dete al si ti opterecen Lebronom i Klivlendom.

Pukovnik Vranic

pre 7 godina

Tacno je to ljudi, ali Westbrook, koliko god ga ja ne gotivio, vise zasluzuje MVP titulu. Prvo, sto ima nenormalan broj tripl-dablova ove sezone, a drugo, Oklahoma je slabija od Hjustona bar jedno 5x, tako da price o poziciji tima na kraju regularnog dela padaju u vodu. :)
Licno, najvise bih voleo da Tomas uzme i titulu i mvp nagradu, ali naravno sanse za to su nikakve (msm na mvp nagradu).

bios

pre 7 godina

postoji samo jedan igrač u ligi koji od lottery tima pravi tim za daleke domete u play offu. ime mu se ne mora ni pomenuti. nuff said

102

pre 7 godina

cuj rasel, oklahoma daj boze da udje u plej of uopste..
(...., 03. mart 2017 19:27)

Da, mislim da im je velika pretnja Denver i Portland. Daj molim te.

Halabunga

pre 7 godina

postoji samo jedan igrač u ligi koji od lottery tima pravi tim za daleke domete u play offu. ime mu se ne mora ni pomenuti. nuff said
(bios, 03. mart 2017 19:51)

Pametnom dosta.

Banjaluka

pre 7 godina

To pitanje se ne treba postavljati u zadnjih 10-15 godina! Svaka cast svima sve su to vrhunski kosarkasi, ali iza LBJ je prazno 5 stepenica.

Ne znam

pre 7 godina

AL Vestbruk,tesko da ce dobiti mvp priznanje ,jer mu je ekipa ipak jako slaba plasirana ,Harden je mnogo blizi tome ,jer je HJuston treci .IAko je recimo Hardenu i dlaje odbrana krimminalna .INace da se ja pitam nagradu bi dao Kavaju,covek je postao kljucni igrac Sparsa i vojda ekipe a imaju drugi skor u celoj ligi .Cak mozda i Dzejms covek vuce ekipu ,sa odlicnim brojkama .KLivlend izgleda stravicno jak ,al bez Dzejmsa ove sezone im je valjda skor 4-12 sto dovoljno govori koliko je bitan .

durantulaokc

pre 7 godina

Ko piše ove tekstove? Tužno i smešno koliko se zaboravlja na mozda i najboljeg u istoriji a ovde ga nema medju kandidatima. Ko ne zna na koga mislim, bolje da ne prati košarku

ghost dog

pre 7 godina

@kralj beljo Jeste sad,ceo houston se skloni kod defanzivnog skoka da brada uhvati loptu.Msm da li si realan covece hahahahaha.Zamislite u svlacionici trenera koji kaze kad oni pale sklanjajte se svi uglavnom da uhvati brada loptu,ako moze.Hahahahajahahahaha....

king james

pre 7 godina

Kaze kari je bolji u svemu od hardena?Sta sve necu videti ovde,a u stvari je harden bolji u svemu osim sutu za 3.Kosarkaski iq hardena je uz lebrona na drugom nivou u odnosu na sve ostale igrace u ligi

petarczv

pre 7 godina

Clevlend cavaliers

Lebron prvi pik,irwing prvi pik,bogut prvi pik...
Derick wiliams 2pik
Deron Wiliams 3pik
Tristan Tomoson 4 pik
Kevin Love 5pik
Chening Fry,Richard Jeferson,Iman Shampert i Jr Smith 8,13,17 i18 pik...

Dubs nation

pre 7 godina

Vestbruk ima 2 poena vise od hardena sa 6 suteva vise u proseku,manje asistencija i 2 vise skoka(pola svojih skokova ukrade adamsu i kanteru),slabiji procenat ukupno,slabiji procenat za 3,slabiji procenat sa slobodnih bacanja i sedmi je na zapadu za razliku od hjustona koji je treci.Vestbruk ce naravno biti mvp

nista o nicemu

pre 7 godina

Clevlend cavaliers

Lebron prvi pik,irwing prvi pik,bogut prvi pik...
Derick wiliams 2pik
Deron Wiliams 3pik
Tristan Tomoson 4 pik
Kevin Love 5pik
Chening Fry,Richard Jeferson,Iman Shampert i Jr Smith 8,13,17 i18 pik...
(petarczv, 03. mart 2017 16:18)

Posle zareza ide razmak, Petre.

znalac

pre 7 godina

realno lbj jer je to poslednja sansa za mvp sezone, posle ce samo lagano odradjivati do plej ofa, a realno je najkonstantniji i ekipa je prva na istoku, argument protiv mogu dati samo njegovi hejteri koji bi uvek nasli dlaku u jajetu

brada mvp

pre 7 godina

Harden mora da bude mvp.Pre dve godine argument za karija koji je imao dosta slabiju statistiku je bio to sto su bili prvi u konferenciji,a hardenov hjuston drugi iako po kvalitetu timova je mnogo veci podvig sto je hjuston bio drugi.Ako ove godine promene pricu i daju vestbruku zbog statistike iako hardenov hjuston sada ima bolji skor,harden ce stvarno postati najpokradeniji igrac svih vremena.Da ne pominjem da vestbruk u stvari ima losiju statistiku ako se u obzir uzme usage%.Bukvalno bi ispalo kao da menjaju kriterijum ove godine samo da on ne bi uzeo.Jednostavno ne bi bilo fer da mu jedne godine po istom tom kriterijumu oduzmu nagradu,a sada kada je on u suprotnoj situaciji,oni okrenu arsine...

DMZ

pre 7 godina

Apsolutno.Pravi vodja na terenu,cini da njegovi saigraci izgledaju daleko bolje nego sto realno jesu.Hjuston bez Hardena bi bio daleko losija ekipa nego recimo Oklahoma bez Vestbruka.Harden ove sezone definitivno zasluzuje da bude MVP i bila bi nepravda da ne dobije tu nagradu.

Trollston

pre 7 godina

Po meni, niko od njih ne zasluzuje nagradu. Harden i Westbrook vode po broju prodatih lopti, Hardenova 'legendarna odbrana je svima poznata, a Tomas, koliko god bio efikasan, je sala u odbrani zbog svoje visine, doslovno igrac manje. Ja razumem da se odbrana ne vidi toliko u statistici, ali dokle vise. LeBron, Leonard, Buttler...imaju vrhunski ucinak na oba dela terena, mogu da zakljucaju svakog igraca na pozicijama 1-4, LBJ verovatno od 1-5. Samo bih voleo da se ovakvi igraci stve iznad statisticara koji ce biti pocisceni u play off-u.

UK

pre 7 godina

Ne umanjujući Raselove igračke sposobnosti, uz svo divljenje njegovoj energiji, uvažavajući i rezultate koje postiže (da ga nema OKC bi bila pri debelom dnu na tabeli), ipak bi Harden trebalo da uzme MVP. Raselovi TD su isforsirani postali, i počeo je da se gubi smisao istih. Opet, puno je igrača u ligi koji forsiraju samo sebe, pa to opet nema za rezultat 30 TD u 60 utakmica. Merilo bi moralo u tom slučaju da bude uspeh tima, a Hjuston tu nosi prednost.

sinki

pre 7 godina

Izgleda da je NBA igracima najvaznije ko ce biti Mvp,kao da je kosarka individualni sport,ovo sve postaje jako smijesno....Bore se Vesbruk i Harden svim silama ko ce biti Mvp.Sebicluk i egoizam do krajnjih granica.

Milan

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 3. mart 2017 16:18) # Link komentara


Au dete al si ti opterecen Lebronom i Klivlendom.

Press red button for selfdestruction

pre 7 godina

statistika, statistika, statistika, statistika!!! a njihove ekipe jedva u play off se plasiraju, toliko o tome, nigde veze!!

veljko

pre 7 godina

"potterhead

sem ulaza uz kontakt telom, kari je bolji u svim ofanzivnim karakteristikama od hardena. svim! uz to, bolji je odbrambeni igrac. i tu jasna razlika postoji.

pritom kari igra u timu sa 3 all-star igraca, osim njega. glupo je i porediti.

favoriti su harden i vestbruk, zbog sastava timova, ali realno, najboljih 5 igraca u nba su lebron, durent, kari, lenard i irving. uz njih bih svrstao i kris pola, koji ima najbolji +- u nba, verovatno je najpametniji igrac (kosarkaski samo, naravno), a vodi u broju ukradenih lopti!

vestrburk i harden su sledeca kategorija, u kojoj mogu da budu i dejvis, kazins, klej tompson, drejmond grin itd. tu negde je i novi ljubimac navijaca, tomas, ali koji ipak nije toliko koristan ukupno, u odbrani, skoku, pa cak i asistencijama.

harden i vestbruk ni blizu ne bi mogli da imaju ove cifre u klivlendu ili gsw. tu bi bili druge violine. to je realnost. isto, cak i vise, vazi za tomasa.

Banjaluka

pre 7 godina

To pitanje se ne treba postavljati u zadnjih 10-15 godina! Svaka cast svima sve su to vrhunski kosarkasi, ali iza LBJ je prazno 5 stepenica.

g.

pre 7 godina

Westbrook MVP. Slično kao i Harden , ne samo da je prva zvezda svog tima, nego i svoj, inače osrednji tim čini konkurentnim i nosi do dobre pozicije i playoffa. Westbrook ima 30 triple double-ova što je istorijski rezultat, mogu da pričaju da nabija statistiku, ali njegov tim pobedjuje. Thomas je otkrovenje lige, Boston beskrajno simpatična ekipa, ali po brojkama nije u rangu pomenute dvojice. Derozan više gubi nego ranije pa nije ni on za MVP. Prošle sezone to je morao biti Stef jer je stvarno igrao kao mađioničar, on i James još nisu odigrali svoje najbolje partije, čuvaju se za playoff.

Pukovnik Vranic

pre 7 godina

Tacno je to ljudi, ali Westbrook, koliko god ga ja ne gotivio, vise zasluzuje MVP titulu. Prvo, sto ima nenormalan broj tripl-dablova ove sezone, a drugo, Oklahoma je slabija od Hjustona bar jedno 5x, tako da price o poziciji tima na kraju regularnog dela padaju u vodu. :)
Licno, najvise bih voleo da Tomas uzme i titulu i mvp nagradu, ali naravno sanse za to su nikakve (msm na mvp nagradu).

Kralj Beljo

pre 7 godina

Pogledajte koliko se preko njega daje poena. Veoma dobra stvar za znati.
Zato ce uvijek Lebronovih 16p i 7 skokova i 8as biti bolje od Bradinih 30 10 10.
Ras Vesbruk nije neki elitni defanzivac, ali se trudi, gotovo uvijek je ispred igraca kog pazi, ego mu ne dozvoljava da se neko posprda s njim dok igra odbranu... A Brada i zaostaje, i ne trudi se zaobici blokove, be preuzima... I njegovi skokovi su najlazniji u cijeloj NBA. Stef Kari i Milos Teodosic imaju postenije skokove od njega.
Oni bar budu ispod kosa sa jos jednim-dva saigraca, pa uhvate loptu, a ovaj uglavnom jedini pokriva reket kod defanzivnog skoka.

Harden je glavni razlog zasto su i top3 ekipa po primljenim poenima.

brm

pre 7 godina

Ako se uzmu u obzir lični učinci (koji su neverovatni), njegov uticaj na ekipu i trenutan skor Hjustona, kao i saigrači koje ima uz sebe, definitivno je MVP. Da vam je neko rekao pre početka sezone da će Hjuston sa ovim sastavom biti treći na zapadu (ujedno i treći u ligi, ispred Klivlenda i Bostona), verovatno biste ga proglasili ludim.

ABBA

pre 7 godina

Stvarno će biti nepravda ako se to ne desi. Kari nije ništa bolji od Hardena, a ima 2 MVP titule?!
(potterhead, 3. mart 2017 15:31)

Kari ima i dva uzastopna finala, dve godine zaredom najbolji skor u ligi (prošle godine najbolji skor u istoriji) i titulu. Kari je glavni razlog što se Golden Stejt za nekoliko godina uzdigao od ispodprosečnog tima do vrha NBA.
Harden nema ništa od toga. A verovatno nikad više neće ni doći do finala. A daleko od toga da Hjuston nema dobar tim (posebno sad kad su doveli i Lu Vilijamsa da predvodi rezervnu petorku).

bios

pre 7 godina

postoji samo jedan igrač u ligi koji od lottery tima pravi tim za daleke domete u play offu. ime mu se ne mora ni pomenuti. nuff said

nista o nicemu

pre 7 godina

Vestbruk ima 2 poena vise od hardena sa 6 suteva vise u proseku,manje asistencija i 2 vise skoka(pola svojih skokova ukrade adamsu i kanteru),slabiji procenat ukupno,slabiji procenat za 3,slabiji procenat sa slobodnih bacanja i sedmi je na zapadu za razliku od hjustona koji je treci.Vestbruk ce naravno biti mvp
(Dubs nation, 03. mart 2017 19:06)

I duplo vise TD za sad.

Buki

pre 7 godina

Harden,Tomas i Westbruk imaju odlicnu statistiku ali igraju samo na jednom kraju terena ok Tomas zbog svoje velicine i ne moze puno uraditi a ova dvojioca bas zabusavaju pogotovo Harden ove godine se malo popravijo u udbrani ali ja mislim da ni jedan od njih trojice nece biti MVP mislim da ce to biti Kawaji ili Lebron.

SA Spurs

pre 7 godina

Kavaija jedva da ste pomenuli, a on mu je i jedini pravi protivnik za MVP jer on na terenu radi u odbrani nešto što se ne vidi u statistici, Harden skroz suprotno. Westbrook ne osvaja skoro sigurno jer mu je ekipa 7. u konferenciji.

Boxer

pre 7 godina

Ja se slazem.. Sjajno igra ove sezone.. Dobro, barem u napadu.. Ajzea je isto fenomenalan, pogotovu sto je Boston iznad svih ocekivanja.. I iako ja licno ne volim Vestbruka kao igraca, isuvise siluje za moj ukus.. Niko ne moze da ospori cinjenicu da je on na putu da uradi nesto sto je jos samo jedan igrac u istoriji NBA uspeo.. Za tolike godine, toliki broj igraca nije uspeo.. Pritom Okhlahoma nema bas jak tim, i sam ih gura u plejof... To ne moze da se zanemari..

karma

pre 7 godina

Samo Kavai! Covek je ubica a njega niko ne spominje, inpresivan u odbrani a od ove godine i napadu. Kakve brade, obrve i ostala cuda samo pravi kosarkasi, sa srcem do poda(da ne budem vulgaran)

Halabunga

pre 7 godina

postoji samo jedan igrač u ligi koji od lottery tima pravi tim za daleke domete u play offu. ime mu se ne mora ni pomenuti. nuff said
(bios, 03. mart 2017 19:51)

Pametnom dosta.

durantulaokc

pre 7 godina

Ko piše ove tekstove? Tužno i smešno koliko se zaboravlja na mozda i najboljeg u istoriji a ovde ga nema medju kandidatima. Ko ne zna na koga mislim, bolje da ne prati košarku

3% baterije

pre 7 godina

Meni je npr Ajzea je super gotivan lik, sjajan napadač, ali verovatno najgori odbrambeni igrač u ligi. Ta njegova nemogućnost da brani bilo šta (i 1 na 1 a i timski ga je skoro nemoguće sakriti) će tek da dođe do izražaja u PO kada će maksimalno eksploatisati sve njegove odbrambene slabosti, pa njega svaki plejmejker za početak može da postuje, da ne idemo dalje od toga. Ne bi me uopšte čudilo da Boston padne već u prvoj rundi Istoka protiv Čikaga ili Indijane.

Daleko od toga da su Vestbruk i Harden neki spektakularni defanzivci, pogotovo Harden (mada se on opet dosta popravio), ali Ajzea je posebna kategorija. Za mene su Lebron ili Durent ispred Ajzee u konverzaciji za MVP-a, a njih dvojica su opet iza Brade i nindža kornjače. I Lenard je takođe u vrhu, opet ispred Ajzee.

Realno je da će to biti Harden ili Vestbruk, ne vidim realnu situaciju gde će neko treći da pokupi MVP priznanje. Teško je odlučiti se između njih dvojice, mnogo je parametara za jednog ili drugog, ali ima još 20 utakmica pa će se i tu verovatno dosta toga iskristalisati ili biti makar malo jasnije.

102

pre 7 godina

cuj rasel, oklahoma daj boze da udje u plej of uopste..
(...., 03. mart 2017 19:27)

Da, mislim da im je velika pretnja Denver i Portland. Daj molim te.

Ne znam

pre 7 godina

AL Vestbruk,tesko da ce dobiti mvp priznanje ,jer mu je ekipa ipak jako slaba plasirana ,Harden je mnogo blizi tome ,jer je HJuston treci .IAko je recimo Hardenu i dlaje odbrana krimminalna .INace da se ja pitam nagradu bi dao Kavaju,covek je postao kljucni igrac Sparsa i vojda ekipe a imaju drugi skor u celoj ligi .Cak mozda i Dzejms covek vuce ekipu ,sa odlicnim brojkama .KLivlend izgleda stravicno jak ,al bez Dzejmsa ove sezone im je valjda skor 4-12 sto dovoljno govori koliko je bitan .

ghost dog

pre 7 godina

@kralj beljo Jeste sad,ceo houston se skloni kod defanzivnog skoka da brada uhvati loptu.Msm da li si realan covece hahahahaha.Zamislite u svlacionici trenera koji kaze kad oni pale sklanjajte se svi uglavnom da uhvati brada loptu,ako moze.Hahahahajahahahaha....