Četvrtak, 02.03.2017.

04:45

Drugi uzastopni tripl-dabl Nikole Jokića!

Srpski košarkaš Nikola Jokić upisao je tripl-dabl drugu noć zaredom, ovoga puta u pobedi svog Denvera nad Milvokijem – 110:98.

Izvor: ÐN

Drugi uzastopni tripl-dabl Nikole Jokiæa! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

trolovanje trola

pre 7 godina

Jumko na aparatima. Da ne bi vesti iz NBA dopirale do njega moraće da se povuče u memljivi podrum bez struje, u kome je proveo detinjstvo sa paucima.

Milan_PT

pre 7 godina

@vazno je lupetati, 27 poena i 11 skokova i dalje ne čine triple-double. Ono što sam hteo da kažem, jeste da je TD vrlo teško postići (i DD je težak) i da je TD pokazatelj raznovrsnosti igrača, po čemu su i Jokić i Divac poznati. Nije dovoljno imati visinu i nadskakati protivnika i potom lako poentirati, potrebno je biti dobar u još nečemu. Divac je znao da ima i preko 10 blokova po meču ili 10+ asistencija, ali je ipak skupio samo 8 TD u svojoj karijeri. To su suve činjenice, bez ikakve namere da umanjim Divcu kvalitet i značaj. Uostalom, imao sam sreću da ga upoznam i znam kakav je to čovek i po.
Ono što sam hteo da kažem, to je da Jokiću zasad neviđeno dobro ide i da mu želim samo da tako nastavi...

vazno je lupetati...

pre 7 godina

Vlade Divac je u svojoj karijeri od 16 NBA godina imao ukupno 8 TD. U prve četiri godine nije imao čak ni DD, a kamoli TD. Samo je u jednoj sezoni imao 2 TD, svi ostali su bili po jedan u sezoni. A svi znamo kakav je trag tamo ostavio i koliko ga Amerikanci cene.
(Milan_PT, 2. mart 2017 08:53)

Da, da i zato je Vlade dao 27 poena i 11 sk Bulsima u finalu NBA u svojoj drugoj sezoni. Cene ga jer je od Sacrameta napravio
tim koji se bori za titulu, iako nije bio najzasluzniji po statistici , nego vise po dobroj atomosferi koju je pravio i naravno dobroj odbrani. I kada je Weber propustio skoro celu sezonu, Kignsi su i dalje bili u vrhu zapada.

Ovo dete je cudo

pre 7 godina

Za 10 godina najbolja bela petorka ce glasiti: Bob Kjuzi - Dzeri Vest - Leri Bird - Dirk Novicki - Nikola Jokic. I dodaj crnce Rasela, Cemberlejna, Robertsona, Dr. Dzeja, Abdul-Dzabara, Medzika, Dzordana, Barklija, Oladzuvona, Melouna, O'Nila, Brajanta, Dankana, LeBrona i Karija. I to je to.

mimimi

pre 7 godina

Bas da vidimo ko gleda a ko se probudi u 11 pa siri patrijotizam.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kralj Beljo, 2. mart 2017 05:12) # Link komentara

Lako tebi bez posla, da sedis celu noc i da geldas utakmice i da se kladis..

novi

pre 7 godina

Gledao sam mec. Nikola mrtav ladan, bez po muke napravio TD. Inace igra oba tima na ivici blama. Kao moroni trce, sutiraju ko ludi kad god stignu, ovaj nas mali poprilicno iskuliran. I da, bez njega ne znaju sta ce u napadu. On je plej i centar. Sjajan.

sasa

pre 7 godina

Pocela kosarka da se meri triple-double-om i gleda kroz statistiku. To znaci da je kosarka kao igra izumrla. Pod danasnjim sudijskim kriterijumom i pravilima svako moze biti zvezda, to vise nije upitno.
Ne umanjujem Jokiceva dostignuca, on igra sasvim dobro, ali po meni, daleko od nekog nezaustavljivog igraca. Mozda ce vremenom Jokic izrasti u silu pod obrucem, tek tada ce moci da se uporedjuje sa nasim velikanima. Jos je jako rano.

Ratko

pre 7 godina

Ok je sve to, Jokara kida, dečko ima talenat...ali brate neka mi neko objasni šta se sve računa u asistenciju?!
U NBA dodaš saigraču loptu na trojci, on izdribla dvojicu od trojke do koša, da polaganje i to je kao asistencija?!!
(Mачко, 2. mart 2017 10:10)
To sam se i ja pitao a onda pogledao statistiku svih ostalih igrača na obe strane i uvideo da čak i sa takvim računanjem asistencija jedva igrač sakupi po dve-tri asistencije. Pogledaj kolone ostalih i videćeš koliko je Jokić poseban. Mislim da je u sinoćnoj utakmici Galinari u ukupnom broju asistencija oba tima drugi i to sa 4 asistencije. Tako da kako god računaš asistencije Jokić debelo odskače.

quietone

pre 7 godina

Razumem da nema poredjenja izmedju Divca i Jokica, ali Jokic vec u proseku ima 9 skokova po mecu, iako po nekima nije centar. Divac je ukupno u svojoj karijeri imao 8 triple-doubles, prvi sa 26 godine. Jokic vec ima 4, i mnogo manje godina.

Da se podsetimo da je Divac bio itekako bitan sraf u igri Sarlota i Sakramenta, tako da Jokic ima i manje minuta po utakmici , a postize bolje brojke.

Dalibor Banja Luka

pre 7 godina

Nije tacno da Vlade Divac u prve 4 godine nije imao dabl dabl. Nemojte pretjerivati imao ih je kao ruki dosta , sve vam pise na netu.

NS BOY

pre 7 godina

Nisam pre vidjao Nikolu da ide ovako na ulaze. Cini se da je i to poceo da radi daleko cesce. : )
Napisao sam pre neki dan, da mi je drago sto vise Drago ne ostavlja komentare. Ili ih srecom zaobilazim. Osecam se daleko bolje, jer je veoma negativan.

NS BOY

pre 7 godina

Cim dozvole Nikoli da igra, Denver pobedjuje. Tako je jednostavno sa njim. Uopste sa kvalitetnim igracima. A postoje i oni koji toliko siluju i nabijaju licnu statistiku, a njihovi timovi su medju najgorim.

pingvin s madagaskara

pre 7 godina

@Djole
Jokić je više puta izjavio da su njemu draže asistencije od poena, jer asistencija čini 2 čoveka srećnim, a poeni samo jednog.
(Dragoljub, 02. mart 2017 11:13)

Pa i njemu neko asistira kad postigne poene...

Dragoljub

pre 7 godina

@Djole
Jokić je više puta izjavio da su njemu draže asistencije od poena, jer asistencija čini 2 čoveka srećnim, a poeni samo jednog.

Reporter

pre 7 godina

Čitam na klixu bas o ovoj utakmici, pišu izvještaj o svom mirzi koji je postigao nula poena, i pišu da je Galinari predvodio denver sa 22 poena i kako su milvoki pobjedili zadnju četvrtinu dvanest razlike i još neke sitnice pišu u vezi utakmice. i može te li zamisliti da nisu Jokica ni pomenuli, nije neobično kad ga ne pominju, nisu ga pominjali ni kad da preko 30 poena, ali opet tripl dabl je tripl dabl:D

JPR24

pre 7 godina

Fantasticni su likovi koji pričaju o odbranama kao da su u Americi budale. Pravila su se promjenila i otvorila prostor za ovakvu igru u odnosu na 90-te. Jokiceve floatere ne bi ni Mutombo uhvatio niti bi ga tadašnje cetvorke stigle juriti od kapice reketa do koša. Čemu umanjivanje jednog istinski ogromnog talenta? Dovođenjem u vezu njega sa pričom o Đokoviću je besmisleno. Nikola poslednja dva mjeseca čini čuda i dalje pomjera granice i veće je uživanje gledati njega nego većinu ali star igrača, jer igra atraktivnije. I da nije naš imalo bi smisla mnogo pisati o njemu.
(kentaur, 02. mart 2017 10:46)
Pravila se promenila, stil igre takodje, sta ocekujse od polovine koja nije ni videla jednu utakmicu devedesetih ? Uzmi samo liniju za tri poena. Pa onda prebacivanje lopte na protivnicku polovinu, bilo je 10s pa su smanjili na 8, i jos dosta stvari kako bi igra isla brze... Samim tim su se i igraci adaptirali i to je to.. Verovatno bi i 90ih isto tako radili, uz to, ipak 90ih je bilo dosta velikih igraca sa harizmom, karakterom, prgavosti (one sportske, pa i vise kod nekih) tako da je i sama igra bila kakvi su i oni. Danas tako prgavih slabo ima, sto ne znaci da ne znaju igrati, vec da je to tako, da velie pare i sponzori uticu na to isto kao i u tenisu, da vidim danas nekog da se svadja kao Mekinro sto je radio ? ...

А. Петров

pre 7 godina

Један дан међу Србима у "Чикаги", а други дан опет међу Србима у "Милвоки".

kentaur

pre 7 godina

Fantasticni su likovi koji pričaju o odbranama kao da su u Americi budale. Pravila su se promjenila i otvorila prostor za ovakvu igru u odnosu na 90-te. Jokiceve floatere ne bi ni Mutombo uhvatio niti bi ga tadašnje cetvorke stigle juriti od kapice reketa do koša. Čemu umanjivanje jednog istinski ogromnog talenta? Dovođenjem u vezu njega sa pričom o Đokoviću je besmisleno. Nikola poslednja dva mjeseca čini čuda i dalje pomjera granice i veće je uživanje gledati njega nego većinu ali star igrača, jer igra atraktivnije. I da nije naš imalo bi smisla mnogo pisati o njemu.

milooraad

pre 7 godina

Mislim da je najbolje od najboljeg sto Jokic nije posao u NBA iz Zvezde ili Partizana, jer smo mi takav narod da nas to odma `podijeli` i ne bi imao ovoliku podrsku ... sto stvarno jeste cudno, meni licno koji god nas (kad kazem nas mislim iz Srbije i Crne Gore igrac ) podje u inostranstvo bilo da je igrao za Partizan ili Zvezdu (fudbal/kosarka) volim da gledam kako postaje uspjesan i svima zelim svu srecu... isto kao sad sto npr ne volim igrace trenutne u Partizanu, sto je logicno, ali kad odu nedje, sve najbolje... pa sad evo pratim Sevilju npr zbog Jovetica, od kad je dosao ne propustam tekmu... Lijepo bi bilo kad bi svi podrzavali sve `nase igrace`, al dobro, a ne `grobari ne vole Novaka jer navija za Zvezdu itd. to je bas komedija teska ...

Mачко

pre 7 godina

Ok je sve to, Jokara kida, dečko ima talenat...ali brate neka mi neko objasni šta se sve računa u asistenciju?!
U NBA dodaš saigraču loptu na trojci, on izdribla dvojicu od trojke do koša, da polaganje i to je kao asistencija?!!

323

pre 7 godina

(MIKI, 2. mart 2017 07:54)

Pa mogu da se slozim ali nema potrebe. Nikola pre te poslednje sekunde dovede svoj tim do pobede. Na vreme...da li je to propust??

ne razumem?

pre 7 godina

Jokic je izvanredan i ostavice dubok trag u NBA. Ali mi nije jasno, zasto uporedjujete Divca i njega? Pa potpuno su razliciti igraci iako su centri. Da li bi Jokic mogao da cuva O Nila? Ja jokicu zelim sve najbolje u karijeri, bice veliki igrac ali pustite gluposti. Ko mala ste deca.

Bob

pre 7 godina

Ako cemo posteno, kada svi vec rade poredjenja Divca i Jokica, Divac je imao takve statisticke brojke, koje, ne verujem, da ce prestici, ne samo Jokic, vec bilo koji evropljanin, kao sto je prosecan broj skokova u toku jedne sezone (10.8 i 10.4), broj blokada na jednoj utakmici (12 i 9!!!), broj skokova na jedboj utakmici (24)!

Rhyzm

pre 7 godina

Cetiri puta tripl-dabl, a ona trojica i dalje siluju loptu do iznemoglosti... Zamislite da Nikola ima tretman od saigraca kao Vestbruk, a takav i sazluzuje, ne bi bio redak ni tripl-dabl sa po 20+ u svim kategorijama.

aca

pre 7 godina

Svi ovi koji pišu kako je nekada NBA bio mnogo jači jer je bilo manje poena i igrale se jače odbrane mogu to isto da kažu za vaterpolo. Eto Madjarska 90ih bi nas verovatno razbila danas. I LŠ danas se daje vise golova, znaci pre 20 god je bila mnogo jača. I tenis je nekad bio mnogi jači. Sreća pa se u atletici rezultati mere inače bi verovatno svi ovi sto govore kako je NBA nekad bio jaci sad govorili kako bi Luis komotno sa pola snage ostavio Bolta u prašini, ma još bi mu dao 50m fore.

nikola

pre 7 godina

Primera radi od aktivnih igraca Durant ima 8TD i na 10 mestu je od aktivnih igraca.Pirs,Gasol i Igudala imaju po 9TD,Kris Pol sa 13TD je na 6 mestu od aktivnih igraca i dalje idu Grin,Harden,Rondo,Lebron i Vestbruk.Tako da Jokicevih ovih 4 u 21 godini je za svako postovanje.Nebi me cudilo da vec ove sezone udje u TOP 10 aktivnih igraca sa najvise TD.Najvise u istoriji ima Oskar Robertson 181,a iza njega je Medzik i Kid.

napadaj

pre 7 godina

@ master

Lep komentar i onda potpuni fijasko sa navođenjem "Bobija" kao igrača za reprezentaciju.

Stvarno vi limeni ne znate dovoljno o košarci.

Bane

pre 7 godina

sve je to ok, Jokic - Divac, Divac - Jokic... all te dve kosarke ne mogu da se porede, jaca je bila ranije... nije svako iz Evrope mogao u NBA... i nije se racunala asistencija kod faula, pa pogodi bacanje pise se asist...
Jokic je odlican, ali Divac je legenda jednog kluba... polako

komentator

pre 7 godina

Iz kontre je imao asistenciju Janisu kroz noge, prije neki dan sam slusao intervju Dejana Milojevica i on je rekao da je to radio na treningu i da uskoro mozemo ocekivati to od Nikole.. ali on je morao cekati pravi trenutak i obrukao Janisa atetotokokoto :D :) pozdrav

NastyB

pre 7 godina

(master, 2. mart 2017 07:22)

Slažem se da posle dugo godina imamo dobar TIM i rad u reprezentaciji i ženskoj i muškoj i zna se čija je to zasluga, ali neću o tome. Ono što ne razumem je odakle tolika nerealna očekivanja, a pogotovo ovo „...tesko da bilo koja ekipa moze da nam parira na EP...“ Svako ko prati košarku „hladne glave“, a ne navijačko-patriotski shvata da su Španci ipak mnogo jači kad su kompletni – Rubio, Navaro, Kalderon, Ljulj, Fernandez, Abrines, Mirotić, Ibaka, Rejes, braća Hernangomes, Mark Gasol, Po Gasol... možda nekog izostavih, ali i ovo je dovoljno da se vidi da su jaki kao crna zemlja i da protiv kompletne Španije zaista, ma koliko voleo da nisam u pravu, nemamo šta da tražimo.
A o Jokiću su svi rekli dovoljno osim – mladiću, naklon do poda.

big honey

pre 7 godina

Srbi u Americi i Srbiji ce poceti otkaze da dobijaju zbog Jokica, pasce nam BDP ovde, premijer ce se ljuti :) , pazite ovu dvojcu https://m.youtube.com/watch?v=6we3qes8Q2w , ovaj jedan kaze uzima slobodni dan svaki put kad Jokic igra :D

Milan_PT

pre 7 godina

Samo jedna statistička dopuna.
Vlade Divac je u svojoj karijeri od 16 NBA godina imao ukupno 8 TD. U prve četiri godine nije imao čak ni DD, a kamoli TD. Samo je u jednoj sezoni imao 2 TD, svi ostali su bili po jedan u sezoni. A svi znamo kakav je trag tamo ostavio i koliko ga Amerikanci cene.
Statistiku za Jokića manje-više svi pratimo. On već sad ima više DD od Divca u karijeri (41:36). Neverovatan je. Samo nek nastavi...

asd

pre 7 godina

13 poena je malo za nekoga njegovog kalibra. evo i bjelica je dao 13 proslu noc uz novi double dable ali to je njegov neki maksimum odprilike. ni u evropi on nije bio izraziti kosgeter, ali Jokic bi morao da daje preko 20 svako vece. ameri gledaju statistiku a broj poena je tu najbitniji

Peace

pre 7 godina

ne znam zasto svi potenciraju pricu kao da li ce ga trener Malone pustiti da igra za reprezentaciju, sa ovakvimJokicevim igrama nista se tu Denver ne pita jer mogu samo boga da mole da Jokic potpise novi ugovor za njih i nemaju sta da mu staju na zulj i da mu brane jer on sada moze da bira u koju ce ekipu u NBA. Po meni veci problem moze da bude Bjelica njemu bi mogli da brane i da traze da se u to vreme posveti unapredjenju svojih nedostataka a Jokicu niko ne moze da zabrani da igra, tu samo postoji opasnost mozda od povrede sto se njega tice jer jos nije dobio jak ugovor nesto slicno kao Marjanovic ali mislim da ce Jokic bez razmisljana prihvatiti poziv jer je mlad i cak u slucaju povrede ima jos dosta vremena da se finansijski obezbedi kad se oporavi...

MilosSrbija

pre 7 godina

Post game interview:
Reporter: "Nikola, back to back triple doubles.. how does that feel?"
Jokic: "Back to back Wins sound even better to me"

Bravo Nikola!

master

pre 7 godina

Nikola zaista ima predispozicije da postane nas najbolji kosarkas u istoriji. Ono sto je on u svojoj ruki sezoni radio sa 20 godina, ne znam da li je iko radio na prostoru Jugoslavije u ovoj "savremenoj" kosarci. Nije od onih igraca koji se raspucavaju i nabijaju statistiku a imaju mizerne procente suta, vec Jokic neretko zavrsava utakmice sa dvocifrenim brojem aistencija i kao sto vec rekoh ne uzima nerezonske suteve i pokazuje da je pravi timski igrac i da igra za tim. Ali eksplozija koju dozivljava ove sezone, sa 21, sad vec 22 godine je neverovatna stvar, ocekivali smo napredak u odnosu na prvu sezonu, ali ovo sada je prava eksplozija. Letos je odradio fenomenalne pripreme sa kondicionim trenerom(koji vazi za jednog najboljih kondicionih trenera u NBA ligi)i mnogo napredovao na fizickom planu. Dace Bog da ga zdravlje posluzi i da uvede Denver u plej of, na leto reprezentacija i samo jos jaci treninzi za novi napredak na fizickom polju, jer je to najvazniji faktor u NBA ligi. Tehniku ima u to smo se vec uverili svi, samo fizikalije da radi tokom leta. Sto se tice reprezentacije, nadam se da Maloun nece praviti problem, jer sa petorkom Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Kalinic, Jokic tesko da bilo koja ekipa moze da nam parira na EP, uz Marjanovica, Nedovica, Jovica i ostale na klupi, daj Boze da se Markovic vrati, medalja je gotovo sigurna. Bice borbe sa Francuzima, i uvek nezgodnim Spancima, ali realno je ocekivati da mozemo da uzmemo zlato. Svaka cast Jokicu jos jednom i jedva cekam da gledam utakmice reprezentacije. Sportski pozdrav.

Boston

pre 7 godina

I najbolji strelac NBA Lige ikada Abdul-Dzabar je pohvalio Jokica. Polako ali sigurno dolazimo do situacije kada ce nam biti cudno ako ne zabelezi tripl-dabl.

master

pre 7 godina

Nikola zaista ima predispozicije da postane nas najbolji kosarkas u istoriji. Ono sto je on u svojoj ruki sezoni radio sa 20 godina, ne znam da li je iko radio na prostoru Jugoslavije u ovoj "savremenoj" kosarci. Nije od onih igraca koji se raspucavaju i nabijaju statistiku a imaju mizerne procente suta, vec Jokic neretko zavrsava utakmice sa dvocifrenim brojem aistencija i kao sto vec rekoh ne uzima nerezonske suteve i pokazuje da je pravi timski igrac i da igra za tim. Ali eksplozija koju dozivljava ove sezone, sa 21, sad vec 22 godine je neverovatna stvar, ocekivali smo napredak u odnosu na prvu sezonu, ali ovo sada je prava eksplozija. Letos je odradio fenomenalne pripreme sa kondicionim trenerom(koji vazi za jednog najboljih kondicionih trenera u NBA ligi)i mnogo napredovao na fizickom planu. Dace Bog da ga zdravlje posluzi i da uvede Denver u plej of, na leto reprezentacija i samo jos jaci treninzi za novi napredak na fizickom polju, jer je to najvazniji faktor u NBA ligi. Tehniku ima u to smo se vec uverili svi, samo fizikalije da radi tokom leta. Sto se tice reprezentacije, nadam se da Maloun nece praviti problem, jer sa petorkom Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Kalinic, Jokic tesko da bilo koja ekipa moze da nam parira na EP, uz Marjanovica, Nedovica, Jovica i ostale na klupi, daj Boze da se Markovic vrati, medalja je gotovo sigurna. Bice borbe sa Francuzima, i uvek nezgodnim Spancima, ali realno je ocekivati da mozemo da uzmemo zlato. Svaka cast Jokicu jos jednom i jedva cekam da gledam utakmice reprezentacije. Sportski pozdrav.

Darko04

pre 7 godina

Svaka cast nemam sta reci i uvek je lepse u pobedi ostvariti,i mogli bi sad u neku seriju pobeda i napasti 7 mesto,doduse bez KD bolje bi im legao GS..Bravo i za Nemanju 5 asist.mu falilo do TD :)

antiDebil

pre 7 godina

Treba proveriti kada je poslednji put centar imao TD u 2 noci zaredom, fascinantno....
Vec ima duplo vise TD od MGasola.
Vuce svoju ekipu u PO, to ce za nekoga njegovih godina biti ogroman uspeh. Gledam ponekad onog brbljivog crnca Smita, ni da pomene Denver i Jokica. Kandidati za 8.mesto su Portland i NjuOrleans i niko vise....

voodoo

pre 7 godina

Smesna, cirkuska liga bez odbrana! Je li tako?
(Jumko, 02. mart 2017 07:09)
Dosadni ste vise sa tom odbranom, kako onda neka Evropska reprezentacija ne zaustavi Amere na 60 poena, jer se u Evropi igra odbrana, toliko jaca odbrana da prime 100 poena u jednoj utakmici protiv likova iz te smesne cirkus lige bez odbrane, smesan je tvoj stav i poznavanje kosarke, ne Nba liga.

MIKI

pre 7 godina

masters@ da bi postao nas najbolji kosarkas u istoriji mora da nrp ko bodiroga na minut pre kraja da trojku za izjednacenje i potom iznese tim do titule pravak u toj utakmici,kao sto je to radio u reprenzetaciji kao sto je to uradio u npr barseloni. nije dovoljno da imas statistiku,treba da si predvodinik sampiona jer smo mi takve igrace imali kroz istoriju. nemoj misliti da nesto hejtujem jer ja ne mogu da docekam da pogledam njegov ucinak i partije svako jutro,ali nemoj da si euforican.

akio toyoda

pre 7 godina

sutiraj vise nikola. lopta je svaki napad kod njega a on sutne svaku desetu. nije ni jasno. ima autoritet da sutne bar 20 puta po utakmici pogotovo protiv ovih slabijih timova. nije mi jasan nedostatak zelje da uputi loptu ka kosu?

master

pre 7 godina

Nikola zaista ima predispozicije da postane nas najbolji kosarkas u istoriji. Ono sto je on u svojoj ruki sezoni radio sa 20 godina, ne znam da li je iko radio na prostoru Jugoslavije u ovoj "savremenoj" kosarci. Nije od onih igraca koji se raspucavaju i nabijaju statistiku a imaju mizerne procente suta, vec Jokic neretko zavrsava utakmice sa dvocifrenim brojem aistencija i kao sto vec rekoh ne uzima nerezonske suteve i pokazuje da je pravi timski igrac i da igra za tim. Ali eksplozija koju dozivljava ove sezone, sa 21, sad vec 22 godine je neverovatna stvar, ocekivali smo napredak u odnosu na prvu sezonu, ali ovo sada je prava eksplozija. Letos je odradio fenomenalne pripreme sa kondicionim trenerom(koji vazi za jednog najboljih kondicionih trenera u NBA ligi)i mnogo napredovao na fizickom planu. Dace Bog da ga zdravlje posluzi i da uvede Denver u plej of, na leto reprezentacija i samo jos jaci treninzi za novi napredak na fizickom polju, jer je to najvazniji faktor u NBA ligi. Tehniku ima u to smo se vec uverili svi, samo fizikalije da radi tokom leta. Sto se tice reprezentacije, nadam se da Maloun nece praviti problem, jer sa petorkom Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Kalinic, Jokic tesko da bilo koja ekipa moze da nam parira na EP, uz Marjanovica, Nedovica, Jovica i ostale na klupi, daj Boze da se Markovic vrati, medalja je gotovo sigurna. Bice borbe sa Francuzima, i uvek nezgodnim Spancima, ali realno je ocekivati da mozemo da uzmemo zlato. Svaka cast Jokicu jos jednom i jedva cekam da gledam utakmice reprezentacije. Sportski pozdrav.

Милорад

pre 7 godina

Помените и нас у публици, било је сигурно неколико хиљада наших навијача, српски језик се чуо на сваком ћошку. Американци су били потпуно слуђени нашим навијањем. Ја био са сином, видимо се на овом снимку више пута!

Petar

pre 7 godina

Poranili ste jutros... respect za redakciju. Juce ujutru sam morao da jurim Denver Post da vidim Jokin ucinak.

Jos uvek je bolji covek nego igrac... a neverovatan je igrac. Imam utisak da je on sve ono sto napucane crne NBA zvezde u tom ljudskom smislu nisu.

Prika iz susjedstva

pre 7 godina

Još jedna pohvala, fin igrač. Meka ruka. Mozak. A ne manje važno, ovaj put i nešto koševa ispod 17, tako da i mi iz susjedstva zaradimo koju kunu...

Kecman

pre 7 godina

@Kralj Beljo
Neko i radi znate, i ima malu decu. Pogledao sam ja gomilu NBA mečeva uživo na TV, i opet ću kada mi vreme i posao dozvole, ali to ne znači da ne pratim NBA i Jokića ponaročito sada, kao i još par meni interesantnih igrača.

korb

pre 7 godina

Sva sreća,pa mnogo bolje igra košaku neg' što peva...

Evo kako je odpevao "u tem Somboru.." američkom novinaru..

https://soundcloud.com/altituderadionetwork/jokic-post-bucks-3117#t=1:25

cisto onako

pre 7 godina

Ljubi te brat doktoree... sto se ne jave kriticari u ovo doba pa kad i stvarno lose odigra...gledajte jednom u zivotu mec pa onda smarajte,zecevi i ostalivi misevi

Neko

pre 7 godina

Nikola je objasnio. Nekako mi se čini da je igrao tek toliko koliko je bilo dovoljno za pobedu jer je neverovatno sa kojom lakoćom igra. Čini da sve izgleda lagano i večeras je definitivno svaki napad išao preko njega kada je bio u igri.
Inace i Beli je imao dobro vece, drugi double-double za redom uz 5 asistencija.. 13-11-5.. svaka čast za obojicu...

djole

pre 7 godina

Gledam ga redovno uzivo na jednoj kladionici. Fantastican talenat! Ono sto sam primetio,i sto mi se ne svidja je to sto je poceo da kalkulise da bi napravio tripl dabl. Ne daje vise 20-30 poena, vec radije asistira dok dodje do 10 asistencija. Ko ga prati uzivo zna o cemu pricam.

palop

pre 7 godina

Neverovatno koliko bolje igraju kad je Nikola u igri, bez njega divlji napadi.

Koja greota sto je Marej promasio trojku posle onog fantasticnog pasa Janisu kroz noge. Ono bi bila makar asistencija nedelje...

snus brotherhood

pre 7 godina

Au, ljudi moji. Sa kakvom lakocom on napumpava ove statisticke podatke, pomislio bi covek da moze da ima 20/14/12 kao od sale... Svaka cast, samo cepaj, Jokara...

Analiza

pre 7 godina

Bravo Jokicu majstore, samo gazi.Ne mogu da verujem da je Miroljub Petrović bio na nacionalnoj frekvenciji, u ami dzi showu, obavezno pogledajte.

Feliks Dragan

pre 7 godina

Još jedno divno jutro. Sjajno za njega i sve Srbe, pogotovo one u Americi koji ga sa sve većim interesovanjem prate. Ono što je bitno, je još jedna pobeda Denvera ( treća u nizu ) i sve sigurniji nastup u doigravanju. Podrška majstore.

reporter

pre 7 godina

Jokic top pet igrac u rpm'u, fg% i tripl dablovima, top deset igrac u PER'u. Nema sta da se kaze, dok je na terenu i kad igra preko 30 minuta denver pobedjuje, skor u utakmicama koje igra preko 30min je 14-4. danas vode 30 razlike na kraju trece gde ga malone vadi, i sigurno ga malone nebi vise ni ubacivao, ali klupa sa bartonom popusili i bucksi smanjili razliku na dvanest poena, Jokic se vraca u igru i asistira dva tri puta, i doda jos jedno cetiri poena, denver se vraca na nekih plus dvadeset i utakmica resena a Jokic ponovo drugi zaredom i drugi za redom bucksima tripl dabl. Bjelica takodje sa drugim za redom dabl dabl. marjanovic deseti put za redom presedo na klupi.

Милорад

pre 7 godina

Помените и нас у публици, било је сигурно неколико хиљада наших навијача, српски језик се чуо на сваком ћошку. Американци су били потпуно слуђени нашим навијањем. Ја био са сином, видимо се на овом снимку више пута!

Neko

pre 7 godina

Nikola je objasnio. Nekako mi se čini da je igrao tek toliko koliko je bilo dovoljno za pobedu jer je neverovatno sa kojom lakoćom igra. Čini da sve izgleda lagano i večeras je definitivno svaki napad išao preko njega kada je bio u igri.
Inace i Beli je imao dobro vece, drugi double-double za redom uz 5 asistencija.. 13-11-5.. svaka čast za obojicu...

reporter

pre 7 godina

Jokic top pet igrac u rpm'u, fg% i tripl dablovima, top deset igrac u PER'u. Nema sta da se kaze, dok je na terenu i kad igra preko 30 minuta denver pobedjuje, skor u utakmicama koje igra preko 30min je 14-4. danas vode 30 razlike na kraju trece gde ga malone vadi, i sigurno ga malone nebi vise ni ubacivao, ali klupa sa bartonom popusili i bucksi smanjili razliku na dvanest poena, Jokic se vraca u igru i asistira dva tri puta, i doda jos jedno cetiri poena, denver se vraca na nekih plus dvadeset i utakmica resena a Jokic ponovo drugi zaredom i drugi za redom bucksima tripl dabl. Bjelica takodje sa drugim za redom dabl dabl. marjanovic deseti put za redom presedo na klupi.

palop

pre 7 godina

Neverovatno koliko bolje igraju kad je Nikola u igri, bez njega divlji napadi.

Koja greota sto je Marej promasio trojku posle onog fantasticnog pasa Janisu kroz noge. Ono bi bila makar asistencija nedelje...

Milan_PT

pre 7 godina

Samo jedna statistička dopuna.
Vlade Divac je u svojoj karijeri od 16 NBA godina imao ukupno 8 TD. U prve četiri godine nije imao čak ni DD, a kamoli TD. Samo je u jednoj sezoni imao 2 TD, svi ostali su bili po jedan u sezoni. A svi znamo kakav je trag tamo ostavio i koliko ga Amerikanci cene.
Statistiku za Jokića manje-više svi pratimo. On već sad ima više DD od Divca u karijeri (41:36). Neverovatan je. Samo nek nastavi...

master

pre 7 godina

Nikola zaista ima predispozicije da postane nas najbolji kosarkas u istoriji. Ono sto je on u svojoj ruki sezoni radio sa 20 godina, ne znam da li je iko radio na prostoru Jugoslavije u ovoj "savremenoj" kosarci. Nije od onih igraca koji se raspucavaju i nabijaju statistiku a imaju mizerne procente suta, vec Jokic neretko zavrsava utakmice sa dvocifrenim brojem aistencija i kao sto vec rekoh ne uzima nerezonske suteve i pokazuje da je pravi timski igrac i da igra za tim. Ali eksplozija koju dozivljava ove sezone, sa 21, sad vec 22 godine je neverovatna stvar, ocekivali smo napredak u odnosu na prvu sezonu, ali ovo sada je prava eksplozija. Letos je odradio fenomenalne pripreme sa kondicionim trenerom(koji vazi za jednog najboljih kondicionih trenera u NBA ligi)i mnogo napredovao na fizickom planu. Dace Bog da ga zdravlje posluzi i da uvede Denver u plej of, na leto reprezentacija i samo jos jaci treninzi za novi napredak na fizickom polju, jer je to najvazniji faktor u NBA ligi. Tehniku ima u to smo se vec uverili svi, samo fizikalije da radi tokom leta. Sto se tice reprezentacije, nadam se da Maloun nece praviti problem, jer sa petorkom Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Kalinic, Jokic tesko da bilo koja ekipa moze da nam parira na EP, uz Marjanovica, Nedovica, Jovica i ostale na klupi, daj Boze da se Markovic vrati, medalja je gotovo sigurna. Bice borbe sa Francuzima, i uvek nezgodnim Spancima, ali realno je ocekivati da mozemo da uzmemo zlato. Svaka cast Jokicu jos jednom i jedva cekam da gledam utakmice reprezentacije. Sportski pozdrav.

Prika iz susjedstva

pre 7 godina

Još jedna pohvala, fin igrač. Meka ruka. Mozak. A ne manje važno, ovaj put i nešto koševa ispod 17, tako da i mi iz susjedstva zaradimo koju kunu...

MilosSrbija

pre 7 godina

Post game interview:
Reporter: "Nikola, back to back triple doubles.. how does that feel?"
Jokic: "Back to back Wins sound even better to me"

Bravo Nikola!

Feliks Dragan

pre 7 godina

Još jedno divno jutro. Sjajno za njega i sve Srbe, pogotovo one u Americi koji ga sa sve većim interesovanjem prate. Ono što je bitno, je još jedna pobeda Denvera ( treća u nizu ) i sve sigurniji nastup u doigravanju. Podrška majstore.

Kecman

pre 7 godina

@Kralj Beljo
Neko i radi znate, i ima malu decu. Pogledao sam ja gomilu NBA mečeva uživo na TV, i opet ću kada mi vreme i posao dozvole, ali to ne znači da ne pratim NBA i Jokića ponaročito sada, kao i još par meni interesantnih igrača.

snus brotherhood

pre 7 godina

Au, ljudi moji. Sa kakvom lakocom on napumpava ove statisticke podatke, pomislio bi covek da moze da ima 20/14/12 kao od sale... Svaka cast, samo cepaj, Jokara...

nikola

pre 7 godina

Primera radi od aktivnih igraca Durant ima 8TD i na 10 mestu je od aktivnih igraca.Pirs,Gasol i Igudala imaju po 9TD,Kris Pol sa 13TD je na 6 mestu od aktivnih igraca i dalje idu Grin,Harden,Rondo,Lebron i Vestbruk.Tako da Jokicevih ovih 4 u 21 godini je za svako postovanje.Nebi me cudilo da vec ove sezone udje u TOP 10 aktivnih igraca sa najvise TD.Najvise u istoriji ima Oskar Robertson 181,a iza njega je Medzik i Kid.

Petar

pre 7 godina

Poranili ste jutros... respect za redakciju. Juce ujutru sam morao da jurim Denver Post da vidim Jokin ucinak.

Jos uvek je bolji covek nego igrac... a neverovatan je igrac. Imam utisak da je on sve ono sto napucane crne NBA zvezde u tom ljudskom smislu nisu.

Peace

pre 7 godina

ne znam zasto svi potenciraju pricu kao da li ce ga trener Malone pustiti da igra za reprezentaciju, sa ovakvimJokicevim igrama nista se tu Denver ne pita jer mogu samo boga da mole da Jokic potpise novi ugovor za njih i nemaju sta da mu staju na zulj i da mu brane jer on sada moze da bira u koju ce ekipu u NBA. Po meni veci problem moze da bude Bjelica njemu bi mogli da brane i da traze da se u to vreme posveti unapredjenju svojih nedostataka a Jokicu niko ne moze da zabrani da igra, tu samo postoji opasnost mozda od povrede sto se njega tice jer jos nije dobio jak ugovor nesto slicno kao Marjanovic ali mislim da ce Jokic bez razmisljana prihvatiti poziv jer je mlad i cak u slucaju povrede ima jos dosta vremena da se finansijski obezbedi kad se oporavi...

antiDebil

pre 7 godina

Treba proveriti kada je poslednji put centar imao TD u 2 noci zaredom, fascinantno....
Vec ima duplo vise TD od MGasola.
Vuce svoju ekipu u PO, to ce za nekoga njegovih godina biti ogroman uspeh. Gledam ponekad onog brbljivog crnca Smita, ni da pomene Denver i Jokica. Kandidati za 8.mesto su Portland i NjuOrleans i niko vise....

voodoo

pre 7 godina

Smesna, cirkuska liga bez odbrana! Je li tako?
(Jumko, 02. mart 2017 07:09)
Dosadni ste vise sa tom odbranom, kako onda neka Evropska reprezentacija ne zaustavi Amere na 60 poena, jer se u Evropi igra odbrana, toliko jaca odbrana da prime 100 poena u jednoj utakmici protiv likova iz te smesne cirkus lige bez odbrane, smesan je tvoj stav i poznavanje kosarke, ne Nba liga.

Analiza

pre 7 godina

Bravo Jokicu majstore, samo gazi.Ne mogu da verujem da je Miroljub Petrović bio na nacionalnoj frekvenciji, u ami dzi showu, obavezno pogledajte.

MIKI

pre 7 godina

masters@ da bi postao nas najbolji kosarkas u istoriji mora da nrp ko bodiroga na minut pre kraja da trojku za izjednacenje i potom iznese tim do titule pravak u toj utakmici,kao sto je to radio u reprenzetaciji kao sto je to uradio u npr barseloni. nije dovoljno da imas statistiku,treba da si predvodinik sampiona jer smo mi takve igrace imali kroz istoriju. nemoj misliti da nesto hejtujem jer ja ne mogu da docekam da pogledam njegov ucinak i partije svako jutro,ali nemoj da si euforican.

novi

pre 7 godina

Gledao sam mec. Nikola mrtav ladan, bez po muke napravio TD. Inace igra oba tima na ivici blama. Kao moroni trce, sutiraju ko ludi kad god stignu, ovaj nas mali poprilicno iskuliran. I da, bez njega ne znaju sta ce u napadu. On je plej i centar. Sjajan.

kentaur

pre 7 godina

Fantasticni su likovi koji pričaju o odbranama kao da su u Americi budale. Pravila su se promjenila i otvorila prostor za ovakvu igru u odnosu na 90-te. Jokiceve floatere ne bi ni Mutombo uhvatio niti bi ga tadašnje cetvorke stigle juriti od kapice reketa do koša. Čemu umanjivanje jednog istinski ogromnog talenta? Dovođenjem u vezu njega sa pričom o Đokoviću je besmisleno. Nikola poslednja dva mjeseca čini čuda i dalje pomjera granice i veće je uživanje gledati njega nego većinu ali star igrača, jer igra atraktivnije. I da nije naš imalo bi smisla mnogo pisati o njemu.

Boston

pre 7 godina

I najbolji strelac NBA Lige ikada Abdul-Dzabar je pohvalio Jokica. Polako ali sigurno dolazimo do situacije kada ce nam biti cudno ako ne zabelezi tripl-dabl.

cisto onako

pre 7 godina

Ljubi te brat doktoree... sto se ne jave kriticari u ovo doba pa kad i stvarno lose odigra...gledajte jednom u zivotu mec pa onda smarajte,zecevi i ostalivi misevi

ne razumem?

pre 7 godina

Jokic je izvanredan i ostavice dubok trag u NBA. Ali mi nije jasno, zasto uporedjujete Divca i njega? Pa potpuno su razliciti igraci iako su centri. Da li bi Jokic mogao da cuva O Nila? Ja jokicu zelim sve najbolje u karijeri, bice veliki igrac ali pustite gluposti. Ko mala ste deca.

Dragoljub

pre 7 godina

@Djole
Jokić je više puta izjavio da su njemu draže asistencije od poena, jer asistencija čini 2 čoveka srećnim, a poeni samo jednog.

Ratko

pre 7 godina

Ok je sve to, Jokara kida, dečko ima talenat...ali brate neka mi neko objasni šta se sve računa u asistenciju?!
U NBA dodaš saigraču loptu na trojci, on izdribla dvojicu od trojke do koša, da polaganje i to je kao asistencija?!!
(Mачко, 2. mart 2017 10:10)
To sam se i ja pitao a onda pogledao statistiku svih ostalih igrača na obe strane i uvideo da čak i sa takvim računanjem asistencija jedva igrač sakupi po dve-tri asistencije. Pogledaj kolone ostalih i videćeš koliko je Jokić poseban. Mislim da je u sinoćnoj utakmici Galinari u ukupnom broju asistencija oba tima drugi i to sa 4 asistencije. Tako da kako god računaš asistencije Jokić debelo odskače.

master

pre 7 godina

Nikola zaista ima predispozicije da postane nas najbolji kosarkas u istoriji. Ono sto je on u svojoj ruki sezoni radio sa 20 godina, ne znam da li je iko radio na prostoru Jugoslavije u ovoj "savremenoj" kosarci. Nije od onih igraca koji se raspucavaju i nabijaju statistiku a imaju mizerne procente suta, vec Jokic neretko zavrsava utakmice sa dvocifrenim brojem aistencija i kao sto vec rekoh ne uzima nerezonske suteve i pokazuje da je pravi timski igrac i da igra za tim. Ali eksplozija koju dozivljava ove sezone, sa 21, sad vec 22 godine je neverovatna stvar, ocekivali smo napredak u odnosu na prvu sezonu, ali ovo sada je prava eksplozija. Letos je odradio fenomenalne pripreme sa kondicionim trenerom(koji vazi za jednog najboljih kondicionih trenera u NBA ligi)i mnogo napredovao na fizickom planu. Dace Bog da ga zdravlje posluzi i da uvede Denver u plej of, na leto reprezentacija i samo jos jaci treninzi za novi napredak na fizickom polju, jer je to najvazniji faktor u NBA ligi. Tehniku ima u to smo se vec uverili svi, samo fizikalije da radi tokom leta. Sto se tice reprezentacije, nadam se da Maloun nece praviti problem, jer sa petorkom Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Kalinic, Jokic tesko da bilo koja ekipa moze da nam parira na EP, uz Marjanovica, Nedovica, Jovica i ostale na klupi, daj Boze da se Markovic vrati, medalja je gotovo sigurna. Bice borbe sa Francuzima, i uvek nezgodnim Spancima, ali realno je ocekivati da mozemo da uzmemo zlato. Svaka cast Jokicu jos jednom i jedva cekam da gledam utakmice reprezentacije. Sportski pozdrav.

aca

pre 7 godina

Svi ovi koji pišu kako je nekada NBA bio mnogo jači jer je bilo manje poena i igrale se jače odbrane mogu to isto da kažu za vaterpolo. Eto Madjarska 90ih bi nas verovatno razbila danas. I LŠ danas se daje vise golova, znaci pre 20 god je bila mnogo jača. I tenis je nekad bio mnogi jači. Sreća pa se u atletici rezultati mere inače bi verovatno svi ovi sto govore kako je NBA nekad bio jaci sad govorili kako bi Luis komotno sa pola snage ostavio Bolta u prašini, ma još bi mu dao 50m fore.

master

pre 7 godina

Nikola zaista ima predispozicije da postane nas najbolji kosarkas u istoriji. Ono sto je on u svojoj ruki sezoni radio sa 20 godina, ne znam da li je iko radio na prostoru Jugoslavije u ovoj "savremenoj" kosarci. Nije od onih igraca koji se raspucavaju i nabijaju statistiku a imaju mizerne procente suta, vec Jokic neretko zavrsava utakmice sa dvocifrenim brojem aistencija i kao sto vec rekoh ne uzima nerezonske suteve i pokazuje da je pravi timski igrac i da igra za tim. Ali eksplozija koju dozivljava ove sezone, sa 21, sad vec 22 godine je neverovatna stvar, ocekivali smo napredak u odnosu na prvu sezonu, ali ovo sada je prava eksplozija. Letos je odradio fenomenalne pripreme sa kondicionim trenerom(koji vazi za jednog najboljih kondicionih trenera u NBA ligi)i mnogo napredovao na fizickom planu. Dace Bog da ga zdravlje posluzi i da uvede Denver u plej of, na leto reprezentacija i samo jos jaci treninzi za novi napredak na fizickom polju, jer je to najvazniji faktor u NBA ligi. Tehniku ima u to smo se vec uverili svi, samo fizikalije da radi tokom leta. Sto se tice reprezentacije, nadam se da Maloun nece praviti problem, jer sa petorkom Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Kalinic, Jokic tesko da bilo koja ekipa moze da nam parira na EP, uz Marjanovica, Nedovica, Jovica i ostale na klupi, daj Boze da se Markovic vrati, medalja je gotovo sigurna. Bice borbe sa Francuzima, i uvek nezgodnim Spancima, ali realno je ocekivati da mozemo da uzmemo zlato. Svaka cast Jokicu jos jednom i jedva cekam da gledam utakmice reprezentacije. Sportski pozdrav.

А. Петров

pre 7 godina

Један дан међу Србима у "Чикаги", а други дан опет међу Србима у "Милвоки".

big honey

pre 7 godina

Srbi u Americi i Srbiji ce poceti otkaze da dobijaju zbog Jokica, pasce nam BDP ovde, premijer ce se ljuti :) , pazite ovu dvojcu https://m.youtube.com/watch?v=6we3qes8Q2w , ovaj jedan kaze uzima slobodni dan svaki put kad Jokic igra :D

Bane

pre 7 godina

sve je to ok, Jokic - Divac, Divac - Jokic... all te dve kosarke ne mogu da se porede, jaca je bila ranije... nije svako iz Evrope mogao u NBA... i nije se racunala asistencija kod faula, pa pogodi bacanje pise se asist...
Jokic je odlican, ali Divac je legenda jednog kluba... polako

komentator

pre 7 godina

Iz kontre je imao asistenciju Janisu kroz noge, prije neki dan sam slusao intervju Dejana Milojevica i on je rekao da je to radio na treningu i da uskoro mozemo ocekivati to od Nikole.. ali on je morao cekati pravi trenutak i obrukao Janisa atetotokokoto :D :) pozdrav

milooraad

pre 7 godina

Mislim da je najbolje od najboljeg sto Jokic nije posao u NBA iz Zvezde ili Partizana, jer smo mi takav narod da nas to odma `podijeli` i ne bi imao ovoliku podrsku ... sto stvarno jeste cudno, meni licno koji god nas (kad kazem nas mislim iz Srbije i Crne Gore igrac ) podje u inostranstvo bilo da je igrao za Partizan ili Zvezdu (fudbal/kosarka) volim da gledam kako postaje uspjesan i svima zelim svu srecu... isto kao sad sto npr ne volim igrace trenutne u Partizanu, sto je logicno, ali kad odu nedje, sve najbolje... pa sad evo pratim Sevilju npr zbog Jovetica, od kad je dosao ne propustam tekmu... Lijepo bi bilo kad bi svi podrzavali sve `nase igrace`, al dobro, a ne `grobari ne vole Novaka jer navija za Zvezdu itd. to je bas komedija teska ...

Reporter

pre 7 godina

Čitam na klixu bas o ovoj utakmici, pišu izvještaj o svom mirzi koji je postigao nula poena, i pišu da je Galinari predvodio denver sa 22 poena i kako su milvoki pobjedili zadnju četvrtinu dvanest razlike i još neke sitnice pišu u vezi utakmice. i može te li zamisliti da nisu Jokica ni pomenuli, nije neobično kad ga ne pominju, nisu ga pominjali ni kad da preko 30 poena, ali opet tripl dabl je tripl dabl:D

Mачко

pre 7 godina

Ok je sve to, Jokara kida, dečko ima talenat...ali brate neka mi neko objasni šta se sve računa u asistenciju?!
U NBA dodaš saigraču loptu na trojci, on izdribla dvojicu od trojke do koša, da polaganje i to je kao asistencija?!!

korb

pre 7 godina

Sva sreća,pa mnogo bolje igra košaku neg' što peva...

Evo kako je odpevao "u tem Somboru.." američkom novinaru..

https://soundcloud.com/altituderadionetwork/jokic-post-bucks-3117#t=1:25

Dalibor Banja Luka

pre 7 godina

Nije tacno da Vlade Divac u prve 4 godine nije imao dabl dabl. Nemojte pretjerivati imao ih je kao ruki dosta , sve vam pise na netu.

Rhyzm

pre 7 godina

Cetiri puta tripl-dabl, a ona trojica i dalje siluju loptu do iznemoglosti... Zamislite da Nikola ima tretman od saigraca kao Vestbruk, a takav i sazluzuje, ne bi bio redak ni tripl-dabl sa po 20+ u svim kategorijama.

323

pre 7 godina

(MIKI, 2. mart 2017 07:54)

Pa mogu da se slozim ali nema potrebe. Nikola pre te poslednje sekunde dovede svoj tim do pobede. Na vreme...da li je to propust??

Darko04

pre 7 godina

Svaka cast nemam sta reci i uvek je lepse u pobedi ostvariti,i mogli bi sad u neku seriju pobeda i napasti 7 mesto,doduse bez KD bolje bi im legao GS..Bravo i za Nemanju 5 asist.mu falilo do TD :)

pingvin s madagaskara

pre 7 godina

@Djole
Jokić je više puta izjavio da su njemu draže asistencije od poena, jer asistencija čini 2 čoveka srećnim, a poeni samo jednog.
(Dragoljub, 02. mart 2017 11:13)

Pa i njemu neko asistira kad postigne poene...

NastyB

pre 7 godina

(master, 2. mart 2017 07:22)

Slažem se da posle dugo godina imamo dobar TIM i rad u reprezentaciji i ženskoj i muškoj i zna se čija je to zasluga, ali neću o tome. Ono što ne razumem je odakle tolika nerealna očekivanja, a pogotovo ovo „...tesko da bilo koja ekipa moze da nam parira na EP...“ Svako ko prati košarku „hladne glave“, a ne navijačko-patriotski shvata da su Španci ipak mnogo jači kad su kompletni – Rubio, Navaro, Kalderon, Ljulj, Fernandez, Abrines, Mirotić, Ibaka, Rejes, braća Hernangomes, Mark Gasol, Po Gasol... možda nekog izostavih, ali i ovo je dovoljno da se vidi da su jaki kao crna zemlja i da protiv kompletne Španije zaista, ma koliko voleo da nisam u pravu, nemamo šta da tražimo.
A o Jokiću su svi rekli dovoljno osim – mladiću, naklon do poda.

quietone

pre 7 godina

Razumem da nema poredjenja izmedju Divca i Jokica, ali Jokic vec u proseku ima 9 skokova po mecu, iako po nekima nije centar. Divac je ukupno u svojoj karijeri imao 8 triple-doubles, prvi sa 26 godine. Jokic vec ima 4, i mnogo manje godina.

Da se podsetimo da je Divac bio itekako bitan sraf u igri Sarlota i Sakramenta, tako da Jokic ima i manje minuta po utakmici , a postize bolje brojke.

sasa

pre 7 godina

Pocela kosarka da se meri triple-double-om i gleda kroz statistiku. To znaci da je kosarka kao igra izumrla. Pod danasnjim sudijskim kriterijumom i pravilima svako moze biti zvezda, to vise nije upitno.
Ne umanjujem Jokiceva dostignuca, on igra sasvim dobro, ali po meni, daleko od nekog nezaustavljivog igraca. Mozda ce vremenom Jokic izrasti u silu pod obrucem, tek tada ce moci da se uporedjuje sa nasim velikanima. Jos je jako rano.

NS BOY

pre 7 godina

Nisam pre vidjao Nikolu da ide ovako na ulaze. Cini se da je i to poceo da radi daleko cesce. : )
Napisao sam pre neki dan, da mi je drago sto vise Drago ne ostavlja komentare. Ili ih srecom zaobilazim. Osecam se daleko bolje, jer je veoma negativan.

JPR24

pre 7 godina

Fantasticni su likovi koji pričaju o odbranama kao da su u Americi budale. Pravila su se promjenila i otvorila prostor za ovakvu igru u odnosu na 90-te. Jokiceve floatere ne bi ni Mutombo uhvatio niti bi ga tadašnje cetvorke stigle juriti od kapice reketa do koša. Čemu umanjivanje jednog istinski ogromnog talenta? Dovođenjem u vezu njega sa pričom o Đokoviću je besmisleno. Nikola poslednja dva mjeseca čini čuda i dalje pomjera granice i veće je uživanje gledati njega nego većinu ali star igrača, jer igra atraktivnije. I da nije naš imalo bi smisla mnogo pisati o njemu.
(kentaur, 02. mart 2017 10:46)
Pravila se promenila, stil igre takodje, sta ocekujse od polovine koja nije ni videla jednu utakmicu devedesetih ? Uzmi samo liniju za tri poena. Pa onda prebacivanje lopte na protivnicku polovinu, bilo je 10s pa su smanjili na 8, i jos dosta stvari kako bi igra isla brze... Samim tim su se i igraci adaptirali i to je to.. Verovatno bi i 90ih isto tako radili, uz to, ipak 90ih je bilo dosta velikih igraca sa harizmom, karakterom, prgavosti (one sportske, pa i vise kod nekih) tako da je i sama igra bila kakvi su i oni. Danas tako prgavih slabo ima, sto ne znaci da ne znaju igrati, vec da je to tako, da velie pare i sponzori uticu na to isto kao i u tenisu, da vidim danas nekog da se svadja kao Mekinro sto je radio ? ...

NS BOY

pre 7 godina

Cim dozvole Nikoli da igra, Denver pobedjuje. Tako je jednostavno sa njim. Uopste sa kvalitetnim igracima. A postoje i oni koji toliko siluju i nabijaju licnu statistiku, a njihovi timovi su medju najgorim.

djole

pre 7 godina

Gledam ga redovno uzivo na jednoj kladionici. Fantastican talenat! Ono sto sam primetio,i sto mi se ne svidja je to sto je poceo da kalkulise da bi napravio tripl dabl. Ne daje vise 20-30 poena, vec radije asistira dok dodje do 10 asistencija. Ko ga prati uzivo zna o cemu pricam.

akio toyoda

pre 7 godina

sutiraj vise nikola. lopta je svaki napad kod njega a on sutne svaku desetu. nije ni jasno. ima autoritet da sutne bar 20 puta po utakmici pogotovo protiv ovih slabijih timova. nije mi jasan nedostatak zelje da uputi loptu ka kosu?

mimimi

pre 7 godina

Bas da vidimo ko gleda a ko se probudi u 11 pa siri patrijotizam.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kralj Beljo, 2. mart 2017 05:12) # Link komentara

Lako tebi bez posla, da sedis celu noc i da geldas utakmice i da se kladis..

vazno je lupetati...

pre 7 godina

Vlade Divac je u svojoj karijeri od 16 NBA godina imao ukupno 8 TD. U prve četiri godine nije imao čak ni DD, a kamoli TD. Samo je u jednoj sezoni imao 2 TD, svi ostali su bili po jedan u sezoni. A svi znamo kakav je trag tamo ostavio i koliko ga Amerikanci cene.
(Milan_PT, 2. mart 2017 08:53)

Da, da i zato je Vlade dao 27 poena i 11 sk Bulsima u finalu NBA u svojoj drugoj sezoni. Cene ga jer je od Sacrameta napravio
tim koji se bori za titulu, iako nije bio najzasluzniji po statistici , nego vise po dobroj atomosferi koju je pravio i naravno dobroj odbrani. I kada je Weber propustio skoro celu sezonu, Kignsi su i dalje bili u vrhu zapada.

napadaj

pre 7 godina

@ master

Lep komentar i onda potpuni fijasko sa navođenjem "Bobija" kao igrača za reprezentaciju.

Stvarno vi limeni ne znate dovoljno o košarci.

Bob

pre 7 godina

Ako cemo posteno, kada svi vec rade poredjenja Divca i Jokica, Divac je imao takve statisticke brojke, koje, ne verujem, da ce prestici, ne samo Jokic, vec bilo koji evropljanin, kao sto je prosecan broj skokova u toku jedne sezone (10.8 i 10.4), broj blokada na jednoj utakmici (12 i 9!!!), broj skokova na jedboj utakmici (24)!

asd

pre 7 godina

13 poena je malo za nekoga njegovog kalibra. evo i bjelica je dao 13 proslu noc uz novi double dable ali to je njegov neki maksimum odprilike. ni u evropi on nije bio izraziti kosgeter, ali Jokic bi morao da daje preko 20 svako vece. ameri gledaju statistiku a broj poena je tu najbitniji

Milan_PT

pre 7 godina

@vazno je lupetati, 27 poena i 11 skokova i dalje ne čine triple-double. Ono što sam hteo da kažem, jeste da je TD vrlo teško postići (i DD je težak) i da je TD pokazatelj raznovrsnosti igrača, po čemu su i Jokić i Divac poznati. Nije dovoljno imati visinu i nadskakati protivnika i potom lako poentirati, potrebno je biti dobar u još nečemu. Divac je znao da ima i preko 10 blokova po meču ili 10+ asistencija, ali je ipak skupio samo 8 TD u svojoj karijeri. To su suve činjenice, bez ikakve namere da umanjim Divcu kvalitet i značaj. Uostalom, imao sam sreću da ga upoznam i znam kakav je to čovek i po.
Ono što sam hteo da kažem, to je da Jokiću zasad neviđeno dobro ide i da mu želim samo da tako nastavi...

Ovo dete je cudo

pre 7 godina

Za 10 godina najbolja bela petorka ce glasiti: Bob Kjuzi - Dzeri Vest - Leri Bird - Dirk Novicki - Nikola Jokic. I dodaj crnce Rasela, Cemberlejna, Robertsona, Dr. Dzeja, Abdul-Dzabara, Medzika, Dzordana, Barklija, Oladzuvona, Melouna, O'Nila, Brajanta, Dankana, LeBrona i Karija. I to je to.

trolovanje trola

pre 7 godina

Jumko na aparatima. Da ne bi vesti iz NBA dopirale do njega moraće da se povuče u memljivi podrum bez struje, u kome je proveo detinjstvo sa paucima.

Bane

pre 7 godina

sve je to ok, Jokic - Divac, Divac - Jokic... all te dve kosarke ne mogu da se porede, jaca je bila ranije... nije svako iz Evrope mogao u NBA... i nije se racunala asistencija kod faula, pa pogodi bacanje pise se asist...
Jokic je odlican, ali Divac je legenda jednog kluba... polako

djole

pre 7 godina

Gledam ga redovno uzivo na jednoj kladionici. Fantastican talenat! Ono sto sam primetio,i sto mi se ne svidja je to sto je poceo da kalkulise da bi napravio tripl dabl. Ne daje vise 20-30 poena, vec radije asistira dok dodje do 10 asistencija. Ko ga prati uzivo zna o cemu pricam.

asd

pre 7 godina

13 poena je malo za nekoga njegovog kalibra. evo i bjelica je dao 13 proslu noc uz novi double dable ali to je njegov neki maksimum odprilike. ni u evropi on nije bio izraziti kosgeter, ali Jokic bi morao da daje preko 20 svako vece. ameri gledaju statistiku a broj poena je tu najbitniji

akio toyoda

pre 7 godina

sutiraj vise nikola. lopta je svaki napad kod njega a on sutne svaku desetu. nije ni jasno. ima autoritet da sutne bar 20 puta po utakmici pogotovo protiv ovih slabijih timova. nije mi jasan nedostatak zelje da uputi loptu ka kosu?

sasa

pre 7 godina

Pocela kosarka da se meri triple-double-om i gleda kroz statistiku. To znaci da je kosarka kao igra izumrla. Pod danasnjim sudijskim kriterijumom i pravilima svako moze biti zvezda, to vise nije upitno.
Ne umanjujem Jokiceva dostignuca, on igra sasvim dobro, ali po meni, daleko od nekog nezaustavljivog igraca. Mozda ce vremenom Jokic izrasti u silu pod obrucem, tek tada ce moci da se uporedjuje sa nasim velikanima. Jos je jako rano.

Bob

pre 7 godina

Ako cemo posteno, kada svi vec rade poredjenja Divca i Jokica, Divac je imao takve statisticke brojke, koje, ne verujem, da ce prestici, ne samo Jokic, vec bilo koji evropljanin, kao sto je prosecan broj skokova u toku jedne sezone (10.8 i 10.4), broj blokada na jednoj utakmici (12 i 9!!!), broj skokova na jedboj utakmici (24)!

Милорад

pre 7 godina

Помените и нас у публици, било је сигурно неколико хиљада наших навијача, српски језик се чуо на сваком ћошку. Американци су били потпуно слуђени нашим навијањем. Ја био са сином, видимо се на овом снимку више пута!

master

pre 7 godina

Nikola zaista ima predispozicije da postane nas najbolji kosarkas u istoriji. Ono sto je on u svojoj ruki sezoni radio sa 20 godina, ne znam da li je iko radio na prostoru Jugoslavije u ovoj "savremenoj" kosarci. Nije od onih igraca koji se raspucavaju i nabijaju statistiku a imaju mizerne procente suta, vec Jokic neretko zavrsava utakmice sa dvocifrenim brojem aistencija i kao sto vec rekoh ne uzima nerezonske suteve i pokazuje da je pravi timski igrac i da igra za tim. Ali eksplozija koju dozivljava ove sezone, sa 21, sad vec 22 godine je neverovatna stvar, ocekivali smo napredak u odnosu na prvu sezonu, ali ovo sada je prava eksplozija. Letos je odradio fenomenalne pripreme sa kondicionim trenerom(koji vazi za jednog najboljih kondicionih trenera u NBA ligi)i mnogo napredovao na fizickom planu. Dace Bog da ga zdravlje posluzi i da uvede Denver u plej of, na leto reprezentacija i samo jos jaci treninzi za novi napredak na fizickom polju, jer je to najvazniji faktor u NBA ligi. Tehniku ima u to smo se vec uverili svi, samo fizikalije da radi tokom leta. Sto se tice reprezentacije, nadam se da Maloun nece praviti problem, jer sa petorkom Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Kalinic, Jokic tesko da bilo koja ekipa moze da nam parira na EP, uz Marjanovica, Nedovica, Jovica i ostale na klupi, daj Boze da se Markovic vrati, medalja je gotovo sigurna. Bice borbe sa Francuzima, i uvek nezgodnim Spancima, ali realno je ocekivati da mozemo da uzmemo zlato. Svaka cast Jokicu jos jednom i jedva cekam da gledam utakmice reprezentacije. Sportski pozdrav.

NastyB

pre 7 godina

(master, 2. mart 2017 07:22)

Slažem se da posle dugo godina imamo dobar TIM i rad u reprezentaciji i ženskoj i muškoj i zna se čija je to zasluga, ali neću o tome. Ono što ne razumem je odakle tolika nerealna očekivanja, a pogotovo ovo „...tesko da bilo koja ekipa moze da nam parira na EP...“ Svako ko prati košarku „hladne glave“, a ne navijačko-patriotski shvata da su Španci ipak mnogo jači kad su kompletni – Rubio, Navaro, Kalderon, Ljulj, Fernandez, Abrines, Mirotić, Ibaka, Rejes, braća Hernangomes, Mark Gasol, Po Gasol... možda nekog izostavih, ali i ovo je dovoljno da se vidi da su jaki kao crna zemlja i da protiv kompletne Španije zaista, ma koliko voleo da nisam u pravu, nemamo šta da tražimo.
A o Jokiću su svi rekli dovoljno osim – mladiću, naklon do poda.

napadaj

pre 7 godina

@ master

Lep komentar i onda potpuni fijasko sa navođenjem "Bobija" kao igrača za reprezentaciju.

Stvarno vi limeni ne znate dovoljno o košarci.

MIKI

pre 7 godina

masters@ da bi postao nas najbolji kosarkas u istoriji mora da nrp ko bodiroga na minut pre kraja da trojku za izjednacenje i potom iznese tim do titule pravak u toj utakmici,kao sto je to radio u reprenzetaciji kao sto je to uradio u npr barseloni. nije dovoljno da imas statistiku,treba da si predvodinik sampiona jer smo mi takve igrace imali kroz istoriju. nemoj misliti da nesto hejtujem jer ja ne mogu da docekam da pogledam njegov ucinak i partije svako jutro,ali nemoj da si euforican.

Analiza

pre 7 godina

Bravo Jokicu majstore, samo gazi.Ne mogu da verujem da je Miroljub Petrović bio na nacionalnoj frekvenciji, u ami dzi showu, obavezno pogledajte.

Mачко

pre 7 godina

Ok je sve to, Jokara kida, dečko ima talenat...ali brate neka mi neko objasni šta se sve računa u asistenciju?!
U NBA dodaš saigraču loptu na trojci, on izdribla dvojicu od trojke do koša, da polaganje i to je kao asistencija?!!

master

pre 7 godina

Nikola zaista ima predispozicije da postane nas najbolji kosarkas u istoriji. Ono sto je on u svojoj ruki sezoni radio sa 20 godina, ne znam da li je iko radio na prostoru Jugoslavije u ovoj "savremenoj" kosarci. Nije od onih igraca koji se raspucavaju i nabijaju statistiku a imaju mizerne procente suta, vec Jokic neretko zavrsava utakmice sa dvocifrenim brojem aistencija i kao sto vec rekoh ne uzima nerezonske suteve i pokazuje da je pravi timski igrac i da igra za tim. Ali eksplozija koju dozivljava ove sezone, sa 21, sad vec 22 godine je neverovatna stvar, ocekivali smo napredak u odnosu na prvu sezonu, ali ovo sada je prava eksplozija. Letos je odradio fenomenalne pripreme sa kondicionim trenerom(koji vazi za jednog najboljih kondicionih trenera u NBA ligi)i mnogo napredovao na fizickom planu. Dace Bog da ga zdravlje posluzi i da uvede Denver u plej of, na leto reprezentacija i samo jos jaci treninzi za novi napredak na fizickom polju, jer je to najvazniji faktor u NBA ligi. Tehniku ima u to smo se vec uverili svi, samo fizikalije da radi tokom leta. Sto se tice reprezentacije, nadam se da Maloun nece praviti problem, jer sa petorkom Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Kalinic, Jokic tesko da bilo koja ekipa moze da nam parira na EP, uz Marjanovica, Nedovica, Jovica i ostale na klupi, daj Boze da se Markovic vrati, medalja je gotovo sigurna. Bice borbe sa Francuzima, i uvek nezgodnim Spancima, ali realno je ocekivati da mozemo da uzmemo zlato. Svaka cast Jokicu jos jednom i jedva cekam da gledam utakmice reprezentacije. Sportski pozdrav.

korb

pre 7 godina

Sva sreća,pa mnogo bolje igra košaku neg' što peva...

Evo kako je odpevao "u tem Somboru.." američkom novinaru..

https://soundcloud.com/altituderadionetwork/jokic-post-bucks-3117#t=1:25

Milan_PT

pre 7 godina

Samo jedna statistička dopuna.
Vlade Divac je u svojoj karijeri od 16 NBA godina imao ukupno 8 TD. U prve četiri godine nije imao čak ni DD, a kamoli TD. Samo je u jednoj sezoni imao 2 TD, svi ostali su bili po jedan u sezoni. A svi znamo kakav je trag tamo ostavio i koliko ga Amerikanci cene.
Statistiku za Jokića manje-više svi pratimo. On već sad ima više DD od Divca u karijeri (41:36). Neverovatan je. Samo nek nastavi...

master

pre 7 godina

Nikola zaista ima predispozicije da postane nas najbolji kosarkas u istoriji. Ono sto je on u svojoj ruki sezoni radio sa 20 godina, ne znam da li je iko radio na prostoru Jugoslavije u ovoj "savremenoj" kosarci. Nije od onih igraca koji se raspucavaju i nabijaju statistiku a imaju mizerne procente suta, vec Jokic neretko zavrsava utakmice sa dvocifrenim brojem aistencija i kao sto vec rekoh ne uzima nerezonske suteve i pokazuje da je pravi timski igrac i da igra za tim. Ali eksplozija koju dozivljava ove sezone, sa 21, sad vec 22 godine je neverovatna stvar, ocekivali smo napredak u odnosu na prvu sezonu, ali ovo sada je prava eksplozija. Letos je odradio fenomenalne pripreme sa kondicionim trenerom(koji vazi za jednog najboljih kondicionih trenera u NBA ligi)i mnogo napredovao na fizickom planu. Dace Bog da ga zdravlje posluzi i da uvede Denver u plej of, na leto reprezentacija i samo jos jaci treninzi za novi napredak na fizickom polju, jer je to najvazniji faktor u NBA ligi. Tehniku ima u to smo se vec uverili svi, samo fizikalije da radi tokom leta. Sto se tice reprezentacije, nadam se da Maloun nece praviti problem, jer sa petorkom Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Kalinic, Jokic tesko da bilo koja ekipa moze da nam parira na EP, uz Marjanovica, Nedovica, Jovica i ostale na klupi, daj Boze da se Markovic vrati, medalja je gotovo sigurna. Bice borbe sa Francuzima, i uvek nezgodnim Spancima, ali realno je ocekivati da mozemo da uzmemo zlato. Svaka cast Jokicu jos jednom i jedva cekam da gledam utakmice reprezentacije. Sportski pozdrav.

Dalibor Banja Luka

pre 7 godina

Nije tacno da Vlade Divac u prve 4 godine nije imao dabl dabl. Nemojte pretjerivati imao ih je kao ruki dosta , sve vam pise na netu.

Prika iz susjedstva

pre 7 godina

Još jedna pohvala, fin igrač. Meka ruka. Mozak. A ne manje važno, ovaj put i nešto koševa ispod 17, tako da i mi iz susjedstva zaradimo koju kunu...

milooraad

pre 7 godina

Mislim da je najbolje od najboljeg sto Jokic nije posao u NBA iz Zvezde ili Partizana, jer smo mi takav narod da nas to odma `podijeli` i ne bi imao ovoliku podrsku ... sto stvarno jeste cudno, meni licno koji god nas (kad kazem nas mislim iz Srbije i Crne Gore igrac ) podje u inostranstvo bilo da je igrao za Partizan ili Zvezdu (fudbal/kosarka) volim da gledam kako postaje uspjesan i svima zelim svu srecu... isto kao sad sto npr ne volim igrace trenutne u Partizanu, sto je logicno, ali kad odu nedje, sve najbolje... pa sad evo pratim Sevilju npr zbog Jovetica, od kad je dosao ne propustam tekmu... Lijepo bi bilo kad bi svi podrzavali sve `nase igrace`, al dobro, a ne `grobari ne vole Novaka jer navija za Zvezdu itd. to je bas komedija teska ...

Neko

pre 7 godina

Nikola je objasnio. Nekako mi se čini da je igrao tek toliko koliko je bilo dovoljno za pobedu jer je neverovatno sa kojom lakoćom igra. Čini da sve izgleda lagano i večeras je definitivno svaki napad išao preko njega kada je bio u igri.
Inace i Beli je imao dobro vece, drugi double-double za redom uz 5 asistencija.. 13-11-5.. svaka čast za obojicu...

quietone

pre 7 godina

Razumem da nema poredjenja izmedju Divca i Jokica, ali Jokic vec u proseku ima 9 skokova po mecu, iako po nekima nije centar. Divac je ukupno u svojoj karijeri imao 8 triple-doubles, prvi sa 26 godine. Jokic vec ima 4, i mnogo manje godina.

Da se podsetimo da je Divac bio itekako bitan sraf u igri Sarlota i Sakramenta, tako da Jokic ima i manje minuta po utakmici , a postize bolje brojke.

cisto onako

pre 7 godina

Ljubi te brat doktoree... sto se ne jave kriticari u ovo doba pa kad i stvarno lose odigra...gledajte jednom u zivotu mec pa onda smarajte,zecevi i ostalivi misevi

Peace

pre 7 godina

ne znam zasto svi potenciraju pricu kao da li ce ga trener Malone pustiti da igra za reprezentaciju, sa ovakvimJokicevim igrama nista se tu Denver ne pita jer mogu samo boga da mole da Jokic potpise novi ugovor za njih i nemaju sta da mu staju na zulj i da mu brane jer on sada moze da bira u koju ce ekipu u NBA. Po meni veci problem moze da bude Bjelica njemu bi mogli da brane i da traze da se u to vreme posveti unapredjenju svojih nedostataka a Jokicu niko ne moze da zabrani da igra, tu samo postoji opasnost mozda od povrede sto se njega tice jer jos nije dobio jak ugovor nesto slicno kao Marjanovic ali mislim da ce Jokic bez razmisljana prihvatiti poziv jer je mlad i cak u slucaju povrede ima jos dosta vremena da se finansijski obezbedi kad se oporavi...

nikola

pre 7 godina

Primera radi od aktivnih igraca Durant ima 8TD i na 10 mestu je od aktivnih igraca.Pirs,Gasol i Igudala imaju po 9TD,Kris Pol sa 13TD je na 6 mestu od aktivnih igraca i dalje idu Grin,Harden,Rondo,Lebron i Vestbruk.Tako da Jokicevih ovih 4 u 21 godini je za svako postovanje.Nebi me cudilo da vec ove sezone udje u TOP 10 aktivnih igraca sa najvise TD.Najvise u istoriji ima Oskar Robertson 181,a iza njega je Medzik i Kid.

Petar

pre 7 godina

Poranili ste jutros... respect za redakciju. Juce ujutru sam morao da jurim Denver Post da vidim Jokin ucinak.

Jos uvek je bolji covek nego igrac... a neverovatan je igrac. Imam utisak da je on sve ono sto napucane crne NBA zvezde u tom ljudskom smislu nisu.

ne razumem?

pre 7 godina

Jokic je izvanredan i ostavice dubok trag u NBA. Ali mi nije jasno, zasto uporedjujete Divca i njega? Pa potpuno su razliciti igraci iako su centri. Da li bi Jokic mogao da cuva O Nila? Ja jokicu zelim sve najbolje u karijeri, bice veliki igrac ali pustite gluposti. Ko mala ste deca.

big honey

pre 7 godina

Srbi u Americi i Srbiji ce poceti otkaze da dobijaju zbog Jokica, pasce nam BDP ovde, premijer ce se ljuti :) , pazite ovu dvojcu https://m.youtube.com/watch?v=6we3qes8Q2w , ovaj jedan kaze uzima slobodni dan svaki put kad Jokic igra :D

Kecman

pre 7 godina

@Kralj Beljo
Neko i radi znate, i ima malu decu. Pogledao sam ja gomilu NBA mečeva uživo na TV, i opet ću kada mi vreme i posao dozvole, ali to ne znači da ne pratim NBA i Jokića ponaročito sada, kao i još par meni interesantnih igrača.

antiDebil

pre 7 godina

Treba proveriti kada je poslednji put centar imao TD u 2 noci zaredom, fascinantno....
Vec ima duplo vise TD od MGasola.
Vuce svoju ekipu u PO, to ce za nekoga njegovih godina biti ogroman uspeh. Gledam ponekad onog brbljivog crnca Smita, ni da pomene Denver i Jokica. Kandidati za 8.mesto su Portland i NjuOrleans i niko vise....

Boston

pre 7 godina

I najbolji strelac NBA Lige ikada Abdul-Dzabar je pohvalio Jokica. Polako ali sigurno dolazimo do situacije kada ce nam biti cudno ako ne zabelezi tripl-dabl.

voodoo

pre 7 godina

Smesna, cirkuska liga bez odbrana! Je li tako?
(Jumko, 02. mart 2017 07:09)
Dosadni ste vise sa tom odbranom, kako onda neka Evropska reprezentacija ne zaustavi Amere na 60 poena, jer se u Evropi igra odbrana, toliko jaca odbrana da prime 100 poena u jednoj utakmici protiv likova iz te smesne cirkus lige bez odbrane, smesan je tvoj stav i poznavanje kosarke, ne Nba liga.

MilosSrbija

pre 7 godina

Post game interview:
Reporter: "Nikola, back to back triple doubles.. how does that feel?"
Jokic: "Back to back Wins sound even better to me"

Bravo Nikola!

Ratko

pre 7 godina

Ok je sve to, Jokara kida, dečko ima talenat...ali brate neka mi neko objasni šta se sve računa u asistenciju?!
U NBA dodaš saigraču loptu na trojci, on izdribla dvojicu od trojke do koša, da polaganje i to je kao asistencija?!!
(Mачко, 2. mart 2017 10:10)
To sam se i ja pitao a onda pogledao statistiku svih ostalih igrača na obe strane i uvideo da čak i sa takvim računanjem asistencija jedva igrač sakupi po dve-tri asistencije. Pogledaj kolone ostalih i videćeš koliko je Jokić poseban. Mislim da je u sinoćnoj utakmici Galinari u ukupnom broju asistencija oba tima drugi i to sa 4 asistencije. Tako da kako god računaš asistencije Jokić debelo odskače.

novi

pre 7 godina

Gledao sam mec. Nikola mrtav ladan, bez po muke napravio TD. Inace igra oba tima na ivici blama. Kao moroni trce, sutiraju ko ludi kad god stignu, ovaj nas mali poprilicno iskuliran. I da, bez njega ne znaju sta ce u napadu. On je plej i centar. Sjajan.

palop

pre 7 godina

Neverovatno koliko bolje igraju kad je Nikola u igri, bez njega divlji napadi.

Koja greota sto je Marej promasio trojku posle onog fantasticnog pasa Janisu kroz noge. Ono bi bila makar asistencija nedelje...

snus brotherhood

pre 7 godina

Au, ljudi moji. Sa kakvom lakocom on napumpava ove statisticke podatke, pomislio bi covek da moze da ima 20/14/12 kao od sale... Svaka cast, samo cepaj, Jokara...

reporter

pre 7 godina

Jokic top pet igrac u rpm'u, fg% i tripl dablovima, top deset igrac u PER'u. Nema sta da se kaze, dok je na terenu i kad igra preko 30 minuta denver pobedjuje, skor u utakmicama koje igra preko 30min je 14-4. danas vode 30 razlike na kraju trece gde ga malone vadi, i sigurno ga malone nebi vise ni ubacivao, ali klupa sa bartonom popusili i bucksi smanjili razliku na dvanest poena, Jokic se vraca u igru i asistira dva tri puta, i doda jos jedno cetiri poena, denver se vraca na nekih plus dvadeset i utakmica resena a Jokic ponovo drugi zaredom i drugi za redom bucksima tripl dabl. Bjelica takodje sa drugim za redom dabl dabl. marjanovic deseti put za redom presedo na klupi.

Rhyzm

pre 7 godina

Cetiri puta tripl-dabl, a ona trojica i dalje siluju loptu do iznemoglosti... Zamislite da Nikola ima tretman od saigraca kao Vestbruk, a takav i sazluzuje, ne bi bio redak ni tripl-dabl sa po 20+ u svim kategorijama.

komentator

pre 7 godina

Iz kontre je imao asistenciju Janisu kroz noge, prije neki dan sam slusao intervju Dejana Milojevica i on je rekao da je to radio na treningu i da uskoro mozemo ocekivati to od Nikole.. ali on je morao cekati pravi trenutak i obrukao Janisa atetotokokoto :D :) pozdrav

Dragoljub

pre 7 godina

@Djole
Jokić je više puta izjavio da su njemu draže asistencije od poena, jer asistencija čini 2 čoveka srećnim, a poeni samo jednog.

А. Петров

pre 7 godina

Један дан међу Србима у "Чикаги", а други дан опет међу Србима у "Милвоки".

Reporter

pre 7 godina

Čitam na klixu bas o ovoj utakmici, pišu izvještaj o svom mirzi koji je postigao nula poena, i pišu da je Galinari predvodio denver sa 22 poena i kako su milvoki pobjedili zadnju četvrtinu dvanest razlike i još neke sitnice pišu u vezi utakmice. i može te li zamisliti da nisu Jokica ni pomenuli, nije neobično kad ga ne pominju, nisu ga pominjali ni kad da preko 30 poena, ali opet tripl dabl je tripl dabl:D

Ovo dete je cudo

pre 7 godina

Za 10 godina najbolja bela petorka ce glasiti: Bob Kjuzi - Dzeri Vest - Leri Bird - Dirk Novicki - Nikola Jokic. I dodaj crnce Rasela, Cemberlejna, Robertsona, Dr. Dzeja, Abdul-Dzabara, Medzika, Dzordana, Barklija, Oladzuvona, Melouna, O'Nila, Brajanta, Dankana, LeBrona i Karija. I to je to.

Feliks Dragan

pre 7 godina

Još jedno divno jutro. Sjajno za njega i sve Srbe, pogotovo one u Americi koji ga sa sve većim interesovanjem prate. Ono što je bitno, je još jedna pobeda Denvera ( treća u nizu ) i sve sigurniji nastup u doigravanju. Podrška majstore.

aca

pre 7 godina

Svi ovi koji pišu kako je nekada NBA bio mnogo jači jer je bilo manje poena i igrale se jače odbrane mogu to isto da kažu za vaterpolo. Eto Madjarska 90ih bi nas verovatno razbila danas. I LŠ danas se daje vise golova, znaci pre 20 god je bila mnogo jača. I tenis je nekad bio mnogi jači. Sreća pa se u atletici rezultati mere inače bi verovatno svi ovi sto govore kako je NBA nekad bio jaci sad govorili kako bi Luis komotno sa pola snage ostavio Bolta u prašini, ma još bi mu dao 50m fore.

pingvin s madagaskara

pre 7 godina

@Djole
Jokić je više puta izjavio da su njemu draže asistencije od poena, jer asistencija čini 2 čoveka srećnim, a poeni samo jednog.
(Dragoljub, 02. mart 2017 11:13)

Pa i njemu neko asistira kad postigne poene...

kentaur

pre 7 godina

Fantasticni su likovi koji pričaju o odbranama kao da su u Americi budale. Pravila su se promjenila i otvorila prostor za ovakvu igru u odnosu na 90-te. Jokiceve floatere ne bi ni Mutombo uhvatio niti bi ga tadašnje cetvorke stigle juriti od kapice reketa do koša. Čemu umanjivanje jednog istinski ogromnog talenta? Dovođenjem u vezu njega sa pričom o Đokoviću je besmisleno. Nikola poslednja dva mjeseca čini čuda i dalje pomjera granice i veće je uživanje gledati njega nego većinu ali star igrača, jer igra atraktivnije. I da nije naš imalo bi smisla mnogo pisati o njemu.

vazno je lupetati...

pre 7 godina

Vlade Divac je u svojoj karijeri od 16 NBA godina imao ukupno 8 TD. U prve četiri godine nije imao čak ni DD, a kamoli TD. Samo je u jednoj sezoni imao 2 TD, svi ostali su bili po jedan u sezoni. A svi znamo kakav je trag tamo ostavio i koliko ga Amerikanci cene.
(Milan_PT, 2. mart 2017 08:53)

Da, da i zato je Vlade dao 27 poena i 11 sk Bulsima u finalu NBA u svojoj drugoj sezoni. Cene ga jer je od Sacrameta napravio
tim koji se bori za titulu, iako nije bio najzasluzniji po statistici , nego vise po dobroj atomosferi koju je pravio i naravno dobroj odbrani. I kada je Weber propustio skoro celu sezonu, Kignsi su i dalje bili u vrhu zapada.

Darko04

pre 7 godina

Svaka cast nemam sta reci i uvek je lepse u pobedi ostvariti,i mogli bi sad u neku seriju pobeda i napasti 7 mesto,doduse bez KD bolje bi im legao GS..Bravo i za Nemanju 5 asist.mu falilo do TD :)

323

pre 7 godina

(MIKI, 2. mart 2017 07:54)

Pa mogu da se slozim ali nema potrebe. Nikola pre te poslednje sekunde dovede svoj tim do pobede. Na vreme...da li je to propust??

JPR24

pre 7 godina

Fantasticni su likovi koji pričaju o odbranama kao da su u Americi budale. Pravila su se promjenila i otvorila prostor za ovakvu igru u odnosu na 90-te. Jokiceve floatere ne bi ni Mutombo uhvatio niti bi ga tadašnje cetvorke stigle juriti od kapice reketa do koša. Čemu umanjivanje jednog istinski ogromnog talenta? Dovođenjem u vezu njega sa pričom o Đokoviću je besmisleno. Nikola poslednja dva mjeseca čini čuda i dalje pomjera granice i veće je uživanje gledati njega nego većinu ali star igrača, jer igra atraktivnije. I da nije naš imalo bi smisla mnogo pisati o njemu.
(kentaur, 02. mart 2017 10:46)
Pravila se promenila, stil igre takodje, sta ocekujse od polovine koja nije ni videla jednu utakmicu devedesetih ? Uzmi samo liniju za tri poena. Pa onda prebacivanje lopte na protivnicku polovinu, bilo je 10s pa su smanjili na 8, i jos dosta stvari kako bi igra isla brze... Samim tim su se i igraci adaptirali i to je to.. Verovatno bi i 90ih isto tako radili, uz to, ipak 90ih je bilo dosta velikih igraca sa harizmom, karakterom, prgavosti (one sportske, pa i vise kod nekih) tako da je i sama igra bila kakvi su i oni. Danas tako prgavih slabo ima, sto ne znaci da ne znaju igrati, vec da je to tako, da velie pare i sponzori uticu na to isto kao i u tenisu, da vidim danas nekog da se svadja kao Mekinro sto je radio ? ...

NS BOY

pre 7 godina

Nisam pre vidjao Nikolu da ide ovako na ulaze. Cini se da je i to poceo da radi daleko cesce. : )
Napisao sam pre neki dan, da mi je drago sto vise Drago ne ostavlja komentare. Ili ih srecom zaobilazim. Osecam se daleko bolje, jer je veoma negativan.

NS BOY

pre 7 godina

Cim dozvole Nikoli da igra, Denver pobedjuje. Tako je jednostavno sa njim. Uopste sa kvalitetnim igracima. A postoje i oni koji toliko siluju i nabijaju licnu statistiku, a njihovi timovi su medju najgorim.

mimimi

pre 7 godina

Bas da vidimo ko gleda a ko se probudi u 11 pa siri patrijotizam.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kralj Beljo, 2. mart 2017 05:12) # Link komentara

Lako tebi bez posla, da sedis celu noc i da geldas utakmice i da se kladis..

Milan_PT

pre 7 godina

@vazno je lupetati, 27 poena i 11 skokova i dalje ne čine triple-double. Ono što sam hteo da kažem, jeste da je TD vrlo teško postići (i DD je težak) i da je TD pokazatelj raznovrsnosti igrača, po čemu su i Jokić i Divac poznati. Nije dovoljno imati visinu i nadskakati protivnika i potom lako poentirati, potrebno je biti dobar u još nečemu. Divac je znao da ima i preko 10 blokova po meču ili 10+ asistencija, ali je ipak skupio samo 8 TD u svojoj karijeri. To su suve činjenice, bez ikakve namere da umanjim Divcu kvalitet i značaj. Uostalom, imao sam sreću da ga upoznam i znam kakav je to čovek i po.
Ono što sam hteo da kažem, to je da Jokiću zasad neviđeno dobro ide i da mu želim samo da tako nastavi...

trolovanje trola

pre 7 godina

Jumko na aparatima. Da ne bi vesti iz NBA dopirale do njega moraće da se povuče u memljivi podrum bez struje, u kome je proveo detinjstvo sa paucima.