Subota, 11.02.2017.

08:55

EL: Plej-of je i dalje u Zvezdinim rukama

Uprkos dva uzastopna poraza u Evroligi, košarkaši Crvene zvezde i dalje imaju sudbinu oko plasmana u plej-of u svojim rukama.

Izvor: AK

EL: Plej-of je i dalje u Zvezdinim rukama IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

119 Komentari

Sortiraj po:

dzoni

pre 7 godina

Po meni je kljuc u narednih 7kola imati pobedu vise od Darusafake,a oni imaju strasan raspored.Sa ovom jednom pobedom viska trenutno mislim da bi bili sigurni.Teoretski mogle bi tri pobede kod kuce(Galata,Bamberg i Uniks)biti dovoljne,ali ce ih biti tesko ostvariti.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kris, 11. februar 2017 10:00)

Darusafaki raspored ne znaci nista jer mogu da dobiju bilo koju ekipu kad im treba, to je posle cska, oly i reala najbolja ekipa u evroligi, ali ima jos da se igra dosta, a 3 pobede nikako nece biti dovoljne za top 8, pogotovo sto sa efesom imamo losiji skor, ali nije to ni bitno, kako bude samo se prvi pamti a to tesko da mozemo sad, tako da svejedno da li si 8 ili 9 , treba igrati opusteno do kraja

sas

pre 7 godina

Moram da kazem da su mi zalosni likovi koji pisu da je Zeljko nekog pustio. Prvo,Darusa moze da dobije Fener kao sto smo i mi mogli a drugo Fener daleko od toga da je resio 4. mesto pa da bi eventualno nekog pustao. Gledajte svoja posla i svoju racunicu a pojedine grobare indijanskog porekla ostavite na miru da trunu u mrznji. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

V

pre 7 godina

Tesko da ce tri pobede biti dovoljne, trebalo bi cetiri, ali ni to nije sigurno, sta ako se Efes i Darusafaka razigraju u zadnja osam kola, a protiv oba tima imamo losiji medjusobni skor?! Bice tesko, ali samo da nam se oporave povredjeni igraci i da budu svi zdravi, i ja verujem da cemo obezbediti Top8.

Dragoljub

pre 7 godina

Sta da vam kazem navijac sam zvezde,ali volim kad partizan pobedi inostrani klub.
Moram recic da verujem u crvenu zvezdu ali me plase povreda igraca i bojim se da nece ici kako je zvezda planirala.
Kup je vazan,treba se revanirati partizanu.
Pozdrav svi igacima da bolesni ozdrave a da amerikanci poprave formu.
POZDRAV OD VUCKA.

Idn

pre 7 godina

Zvezda

2-3 1969
8-4 1972 cetvrto mesto
2-8 1998
4-6
10-9 1996 top 16
10-14 1997 cetvrto mesto
12-9 2000
4-10
6-8
2-12
2-12
8-12-top 16
11-12-top 8
9-10 yop 8
11-11 final 4
6-10 top 16
4-6
2-8
7-17 top 16

152-190
Prvo mesto-1
trece mesto-2
cetvrto mesto-2


10-14 top 16
12-15 top 8

38-49

cetvro mesto-1

Partizan

6-2 1976
14-8 1981 trce mesto
11-5 1988 trece mesto
15-6 1991 0prvo mesto
2-3 1995

B. S.

pre 7 godina

Ovo je nastavak komentara:

(B. S., 11. februar, 15:31)

Zaboravio sam da kažem da Zvezda u nardena dva kola može da pobedi Bamberg i Galatasaraj samo malo teže od Armanija i Barselone. Ako stavite plus na prvi stavite ga i na drugi komentar. Isto to važi i za minuse.

B. S.

pre 7 godina

Zvezda lagano dobija Armani i Barselonu. Uniks i Darušafaku najverovatnije, a za Real i Olimpijakos bi morala da podigne formu na onu kad je vezala 7 uzastopnih pobeda. Mislim da ako se ovako kako sam naveo budu odvijale stvari Zvezda može sigurno do plej-ofa. Ko misli da je ovako i da Zvezda može da uđe u plej-of neka da plus.

Nenad

pre 7 godina

Objektivnost na nivou, kao i uvek kada je rec o navijacima Zvezde...hajde, neka bude da je Kup sampiona koji je KK Partizan osvojio 1992. godine bio amatersko takmicenje prema danasnjoj EL (iako mesas babe i zabe, ali to je, kao sto vec rekoh, posledica cuvene "objektivnosti" velike vecine Zvezdinih navijaca), ali kako zaboravi F4 2010 godine, pa eventualni plasman KK CZV u top 8 proglasi najvecim uspehom srpske klupske kosarke u istoriji...
(BasketFan, 11. februar 2017 11:23)

Nije on to zaboravio veruj mi...ne zna covek za to jer tada nije pratio kosarku kao sto je nije pratio ni prosle sezone...da jeste znao bi da je najveci uspeh njegovog kluba TOP8 i da ove sezone mogu samo taj uspeh da izjednace..Nego video ovde da se pominje 92 i sad da C.Zvezda ima veliku sansu da ponovi proslogodisnji upspeh on potrcao brze bolje da ispise komentar kao veliki zvezdas...nije bitno sta ce da napise bitno je da je napisao.

UltraCZ

pre 7 godina

Kako ce vas galata onako lagano...
(skakac, 11. februar 2017 12:30)

Ne znam za to, al' cete vi protiv PAOKa tesko... Sila je PAOK u kosarci...

Batko

pre 7 godina

Pa daj da nam onda dovedu GSW, pa pošto nećemo biti optererećeni da i njih oderemo ?! Interesantna "logika"...
(Batko, 11. februar 2017 10:32)

Niste pobedili nikad losiji Partizan,Efes,Zalgiris... i jedva pobediste Megu i Mornar a ovamo trazis/te GSW.Interesantna "logika",dobro si to rekao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Patrik, 11. februar 2017 11:20)


Vidi, ako bolje procitas moj komentar, pa POKUSAS da shvatis, ukapiraces koliko si ispao glup sada sa ovom tvojom replikom !
Ja sam mislio da se potrudim, da pouksam da ti objasnim,ali sam onda ukapirao da ti to ne shvatas.
Procitaj jos jedno u vezi sa cim je taj moj odgovor, naravno ako mozes...

Batko

pre 7 godina

Pa daj da nam onda dovedu GSW, pa pošto nećemo biti optererećeni da i njih oderemo ?! Interesantna "logika"...
(Batko, 11. februar 2017 10:32)

Niste pobedili nikad losiji Partizan,Efes,Zalgiris... i jedva pobediste Megu i Mornar a ovamo trazis/te GSW.Interesantna "logika",dobro si to rekao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Patrik, 11. februar 2017 11:20)


Vidi, ako bolje procitas moj komentar, pa POKUSAS da shvatis, ukapiraces koliko si ispao glup sada sa ovom tvojom replikom !
Ja sam mislio da se potrudim, da pouksam da ti objasnim,ali sam onda ukapirao da ti to ne shvatas.
Procitaj jos jedno u vezi sa cim je taj moj odgovor, naravno ako mozes...

Red & White

pre 7 godina

@ Danilo
Dragi naš treš-romantičaru, promašeni poeto, veseli Danilo! Ima nas ovde sa dovoljno velikom "kilometražom" da pamte neke stvari, a i u ona najteža vremena vašeg političkog iživljavanja i monopola gledali smo basket, uživali u onome što imamo i znali da će jednom i taj teror stati. Iliti, što bi vaš "Veliki-Mag-Demagog" rekao da će se sve to lane zvati! I eto, desilo se neminovno, a državni mezimčići odjednom presušiše jer isplakaše reke suza.

Ne, dragi naš Danilo, nismo ni tada bili uplakani, a sada nam je osmeh od uva do uva, iz mnogo očiglednih razloga. A svakodnevno insistiranje na "uplakakosti" samo pokazuje stepen bola koji leži na tvojoj duši dok se potajno nadaš povratku uticajnih snaga koje bi ponovo silom vratile onaj nakaradni poredak i vašu nasilnu dominaciju.

Dragi naš Danilo, ne mora Zvezda ni u Top 8 što se mene tiče. Dovoljno je veliko uživanje gledati kako momci pobeđuju najbolje u "nikad goroj EL" i meni srce kao planina. I zna Radonja kad treba obarati formu bez da posluša stručnjaka poput tebe, čak i po cenu da se novouplakani okuraže jednom nevažnom i na silu izguranom pobedom, pa da izmigolje iz svojih rupa puni nade.

Od naše Zvezde već sad puna kapa i duša, a tek smo na pola puta i biće još razloga za sreću. Od tebe dragi Danilo ne očekujemo ništa manje do da nastaviš sa uplakanim komentarima jer to je ona najslađa jagoda na vrhu torte naše sreće koja nas samo čini još razdraganijima!

deki

pre 7 godina

Realno od cetiri utakmice kuci, jedino sa Olijem je problem, od gostovanja Real I Darusafaka, narocito ako im bude trebalo, Barsa I Armani mogu da se dobiju. Sto se tice grobara tipa "Purpur, Patrick I slicni, necu reci da su mi bile drage vase pobede u EL nekada ali ovolika mrznja -to je bolesno

Nenad

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Bilo amatersko takmicenje ili ne titula prvaka evrope se pise i ime KK Partizan stoji uz velikane poput Reala CSKA Zalgirisa Barselone Panatanaikosa Olimpijakosa itd..a ako vec pricas o najvecem uspehu onda bi trebalo da kazes da ce biti izjednacen najveci uspeh a ne ostvaren jer C.Zvezda je prosle godine vec igrala TOP8 EL. Ili mozda smatras da je i prosle godine bilo amatersko takmicenje u odnosu na ovo

Kelvin Klajn

pre 7 godina

Imate 8 utakmica do kraja, 4 kod kuce, pobedu vise od Darusafake a juce kukate i vredjate Zeljka sto je izgubio od Darusafake od koje ste i vi izgubili kod kuce a izgubio je i od vas i mislite da ce rizikovati mesto na tabeli da bi Zvezda ispala. Prosto mi je neverovatno da postoje ljudi koji razmisljaju na taj nacin.

Nedja

pre 7 godina

Drzite sve u svojim rukama i osim ako bas ne podbacite, nece vam izmaci top 8, sto je lep uspeh ali su smesne price kako je ovo najjaca Evroliga, bas naprotiv. Istina je da je ranije kad je igrao Partizan bilo vise losih ekipa ali samo iz razloga sto je tad ucestovalo 24 ekipe ali je Evroliga generalno bila tad znatno jaca. Sad gotovo sve sto valja ide u NBA pa i igraci koji nisu bili velike zvezde u Evroligi. Samo poslednje dve sezone u NBA su otisli Serhio Rodrigez, Bertans, Saric, Kuzminkas, Dilejni, Satoranski, Mezri, Abrines, Hernangomez, Bjelica, Bobi... A, Evroliga ce biti sve slabija kad se u NBA poveca seleri kep za godinu dana. Pogledajte rostere od pre desetak godina Panatinaikosa, Makabija, Olimpijakosa, Barselone, CSKA, Taukeramike i bice vam jasno koliko je tad Evroliga bila jaca.

Goran

pre 7 godina

UltraCZ...Kakve uspehe,objasni mi molim te!Sto ste osvojili 1 aba ligu i dva puta preko tudjih ledja isli u EL u zadnje tri godine,a ove ste jos uvek daleko od top 8,pa i ako udjete,to vam je vrh!Ne razumem...I sto vam svaka sl utakmica manje bitna od sledece...Sad bi i kup da zrtvujete!?Vezali tri poraza usla voda u usi...Pravite vi samo sebi alibi za bolan pad...Tesko cete vi ove godine ni ABA Ligu osvojiti,samo jer su vam igraci puni sebe!Svi u ABA se spramuju samo za vas...Krv ce te morati propisati da bi ste je osvojili!A drago mi je da se i na dnu zakomplikovalo da vidimo kako ce da reaguju celnici ABA,ako daj boze FMP-u bude potrebna pobeda vise za opstanak da li ce pobediti svemogucu Zvezdu?Samo da se dokaze da dva kluba istog gazde ne mogu da igraju istu ligu,da je to sukob interesa i da ce oba biti kaznjena!Toliko...

svaka čast

pre 7 godina

Kome su oni uopste bitni???
Pisite o Partizanu koji ih je lagano dobio i u ovoj EL bi imao vec obezbedjen TOP 8!!
(Grobar, 11. februar 2017 09:58)

Sa 6 tehničkih grešaka, lagano

stifler

pre 7 godina

I jos jednom, umesto da se CRObari bave svojim kupom za cije ime i naziv me vise mrzi da smisljam sprdalice i posalice, evo recimo Kup Mejbilin Njujork, vi sektasi dodjete ovde da komentarisete uspeh najveceg srpskog kluba. Van svake pameti.

delija von brdo

pre 7 godina

Tacno. Sve je u rukama Zvezde.Sledece dve kod kuce sa Galatom i Bambergom.Sa Darusafakom poslednje kolo i ta utakmica nece odlucivati.Jos sledi Uniks koji je otpiasan kod kuce,Armani koji je otpisan u gostima, raspadnuta Barsa koja je otpisana u gostima.Ali svi zaboravljaju da se svaka pobeda placa 40 hiljada evra.Da nismo onako na pocetku bezveze izgubili od Darusafake i Uniksa sada bi pevali.U sustini lak raspored dokraja.Treba iskoristiti

Patrik

pre 7 godina

Nama je gazda "zemunac" rekao da je ovo Fmp! Kome verovati!?
(Jumko, 11. februar 2017 09:36)

FMP-u niko ne moze da zabrani kako ce da se zove.

Gосподин Смит

pre 7 godina

@dusan slazem se, 4 pobede ce biti dovoljne. Tri kod kuce i brejk u Milanu. Ako negde omanemo, mozemo probati Barsu da iznenadimo. Ako je mogao Galata da ih dobije u Blaugrani ne vidim zasto mi ne bi, jos ce do tad oni biti i matematicki ispali iz trke za top 8. Sve osim Reala u Madridu i gostovanja turcima za nas su pobedive utakmice.

EPP

pre 7 godina

izgubicete 7 tekmi od 8,zivi bili pa videli...to vam i zelim limenke
(zzzz, 11. februar 2017 10:18)
Da,pazi da nas ne prokuneš...tvoje mišljenje je ključno!Smešan si..

mladići borovi, devojke jele

pre 7 godina

Kome su oni uopste bitni???
Pisite o Partizanu koji ih je lagano dobio i u ovoj EL bi imao vec obezbedjen TOP 8!!
(Grobar, 11. februar 2017 09:58)


komentariši još, molim te - navijačima zagrebačkog tima pomažeš u samoobmanjivanju "glede" tužne stvarnosti, a navijače najvećeg srpskog tima divno zabavljaš.

Patrik

pre 7 godina

Pa daj da nam onda dovedu GSW, pa pošto nećemo biti optererećeni da i njih oderemo ?! Interesantna "logika"...
(Batko, 11. februar 2017 10:32)

Niste pobedili nikad losiji Partizan,Efes,Zalgiris... i jedva pobediste Megu i Mornar a ovamo trazis/te GSW.Interesantna "logika",dobro si to rekao.

Милутин

pre 7 godina

Сви у Милано !!! Већ сам купио карте авионске за Милано и Барселону !!! Идемооо свиииии !!!!!!!! Из Софије 5 € карта Софија Милано за 16-ти.

sale

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Jel i 2010 bila amatersko takmicenje? Znaci najveci uspeh u istoriji nase kosarke je plasman nekog naseg tima u 8 najboljih, jer si ti odlucio da je sve pre toga bio amaterizam. A siguran sam da nisi bio ni rodjen te 92, al bitno da sad perfektno poznajes kosarku.
Ako zvezda uspe, a ja verujem da hoce, to ce biti zaista veliki uspeh, i stvarno nesto sto je malo ko ocekivao. Ali budimo malo realni, ne postoji kosarka na ovim prostorima od dolaska snsa na vlast, vec mnogo duze. Ja kao partizanovac vam iskreno zelim da prodjete, uzivajte u uspehu svog kluba i sto manje se opterecujte rusenjem dostignuca Partizana. Ne moze da se srusi za 3 sezone nesto sto je stvarano vise od 2 decenije.

BBRS

pre 7 godina

Само Јовић да оздрави, да будемо комплетни и нема проблема.
Ни трунку сумње немам у овај тим!

Tarabić Radiša

pre 7 godina

U mom proročanstvu, nažalost, piše da če Crvena Zvezda završiti Evroligu na 9. mestu, ali ono što je još gore je da piše da je ovo poslednja sezona Crvene Zvezde u Evroligi.

VIT

pre 7 godina

Posle sinoćnog rezultata Darušafake, situacija se usložnjava. Mišljenja sam da će biti potrebno pobediti 4 utakmice i nadajmo se da bi to bilo dovoljno. Dakle,u ova poslednja dva kola ima tu svega. I dolaska u formu timova koji su nešto lošije na tabeli, ali i mogućnosti medjusobne pomoći posebno, turskih i španskih timova. Zato, pripremiti se pre svega na psihološkom planu i "obavezne pobede" svesti na "normalne" utakmice sa potrebnom dozom odgovornosti. Verovatno zbog opreznosti (koja mora biti prisutna)nešto razmišljam o utakmici sa Darušafakom. Ne bilo.

guglajte deco

pre 7 godina

ma, kako sad to?! ja sinoć u komentarima čitao da neki turčin željko-aga kroji sudbinu čoviću, i da će od njega zavisiti sve.

BBRS

pre 7 godina

Juce su kukali ceo dan na Zeljka i na to kako je pustio Darusafaku kako bi preskocila Zvezdu, a danas misle kako je sve u njihovim rukama.. Pa cekaj.. kako sad to?
(LENS, 11. februar 2017 10:46)
Па, дете, зато што нам се може.
Остварили смо толико успеха да нас брига за дарушафаку, битно је да ми добијамо утакмице, као што смо до сад.
Уствари прочитај ти овај текст до краја , па онда коментариши.
Мада није ми јасно који мој ви тражите на вестима о ЕЛ?
Имате свој ципирипи, па тамо лупајте коментаре колико хоћете!!!!

BB

pre 7 godina

Za plasman u top 8 nam ne trebaju nikakve kalkulacije. Treba nam samo da svi budu zdravi, tj. da se Jovic i Danguba oporave. Dejo ima mogucnost da odmara i osvezi glavne nosioce u utakmicama aba lige, rezultati tamo su sada totalno nebitni. Moze da iskoriste utakmice da se vrati Dangubic u ritam, moze cak i da se kalkulise sa prve 2 utakmice u kupu, i onda finale i evroliga pun gas. Zgazi ih sve!

delija

pre 7 godina

Naredne 2 moraju se dobiti, sto je i realno Zvezda je bolji tim od njih. U nastavku treba probati da se dobija jos jedna kod kuce i jedna u gostima, Armani nije nista posebno, Barsa tone sve dublje... Tako da nije nerealno. Konkurentske ekipe imaju tezi raspored. Ne znam kakvo je stanje sa Jovicem,Dangubicem, Kuzmicem..??? Ja bih u kup utakmicama odmorio kljucne igrace dao sansu da jos neki igrac ispliva, dobije samopouzdanje.. Trebace sto jaca klupa, moguce su povrede, umor.

neutralan nenavijac

pre 7 godina

@Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Ovo sto si napisao ravno je omalovažavanju Novaka. Kad napišu slaba konkurencija pa je zato prvi ili drugi.
Osvojiti neko takmičenje u Evropi je fantastičan uspeh. Uči u top 8 takođe ali govoriti da je to veći uspeh je bezumno.
Za kraj napred Zvezda, a vi mali ljudi i jedni i drugi žao mi vas je.

Patrik

pre 7 godina

Vidi grobarčiće što su se raspisali..Koliko samo mržnje i zavisti. Tuga.
(Miks, 11. februar 2017 10:26)

Vi panteri pricate o mrznji i zavisti? Ovo samo vracamo (i opet cemo) sta ste vi radili pre,za vreme i posle nasih utakmica u LS.A da ne pominjem onu vest gde Dule Vukosevic daje intervju da ga ne raduju vase partije u Evroligi kad ste vi komsije ostavili bar 300 komentara od ukupno 400.Nego za koga si navijao na utakmici Paok-Partizan?Bas ti dobro stoji crno-beli dres.

Pera Pisar

pre 7 godina

Na kraju se sve u evropskim okvirima svodi na finansije...da je Zvezda zadržala Kvinsija Milera i Cirbesa i uzela Pulena mogla je da se bori za titulu prvaka Evrope, ovako sa Đenkinsom, koji je dobar i sa preslabim Voltersom i Tompsonom i ovo do sad je ravno čudu...neverovatno je da su u jednoj ekipi stranci najgori igrači, ako već nije bilo novca za neke kvalitetne strance trebalo je da se zadrže Mičić i Štimac

BasketFan

pre 7 godina

@postovalac - bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.

Objektivnost na nivou, kao i uvek kada je rec o navijacima Zvezde...hajde, neka bude da je Kup sampiona koji je KK Partizan osvojio 1992. godine bio amatersko takmicenje prema danasnjoj EL (iako mesas babe i zabe, ali to je, kao sto vec rekoh, posledica cuvene "objektivnosti" velike vecine Zvezdinih navijaca), ali kako zaboravi F4 2010 godine, pa eventualni plasman KK CZV u top 8 proglasi najvecim uspehom srpske klupske kosarke u istoriji...

UltraCZ

pre 7 godina

Grobari ce poceti da trce po ulici i placu naglas... Da li je moguce da ovoliko kukate na nase uspehe? A pricate o nekoj dominaciji i osvajanju ne znam cega... Ma, dzaba vam! Kad vi nas uspeh ne mozete zdravstveno da podnesete, nije vam dobro kad izadje vest o Zvezdi.

kkp

pre 7 godina

obavezna pobeda nad darusafakom od 3 poena razlike. pored toga jos 2 pobede...
mislim da ce pasti armani i uniks... ostalo tesko... velika je sanda da czt bude u top8 nego da ne prodje...

Katczinsky

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Po tome je ona Partizanov ulazak u ligu šampiona veći uspeh od zvezdinog kupa šampiona i tojota kupa. Pozdrav

Darko

pre 7 godina

Poraz od tima, koji igra lŠ, stvarno ne boli ali ono fašističko iživljavanje sudija sa tehničkim uz manijačku gestikulaciju čak i prema najkulturnijem treneru u Evropi,stvarno boli.
(miško, 11. februar 2017 10:49)

Nije ni čudo što nas grobari zezaju, kada na vesti o top 8 dajete ovakve komentare.

DV

pre 7 godina

Glupo je porediti, ali hocu analizu da napravim. Neutralnu, bez obzira sto sam grobar.
2010. godine, partizan je proso grupu top16 faze, u kojoj su bila dva najbolja tima te godine u evroligi, barselona i panatinaikos. Zatim je u borbi za f4 izbacio tim koji je tih godina zario i palio evropom, makabi. Znaci, slicno kao danas izbaciti real cska fener... Cska je te godine bio jak kao zemlja(lengdon siskauskas americki rus) Olimpijakos tim koji je cildersa placao 7mil po sezoni. Da ne pricam, koliko su svi timovi bili jaci pre 6-7god u odnosu na danas. Danas je evroliga ujednacenija, ne i kvalitetnija. Takodje, timovi poput unikahe montepaski siene lotomatike... to su timovi koji danas ne postoje u ozbiljnim okvirima, ali su tih godina imali budzete u rangu sa svim najjacim ekipama evrope. Takodje, cibona i olimpija iz regiona, stalni evroligasi su imali uvek, ali uvek veci budzet od partizana bar duplo, ako ne i vise. Sa gomilom odlicnih amerikanaca, plus domacim igracima. To mnogi zaboravljaju. Danas zvezda ima budzet koji je ocigledno manji nego prosle godine. Ceo tim je igracki slabiji 30%, nego prosle godine, ali bolje igraju, tako da stoji cinjenica da budzet ne odlucuje, ali svakako mnogo znaci.
Danas je na delu amerikanizacija evropske kosarke. Najbolji evropljani odlaze u nba jer u evropi postoji cska i fener koji mogu da plate te evropljane i nijedan drugi, a prosecni i ispod prosecni amerikanci dolaze u evroligu. To su cinjenice. Pozdrav svima

Jadran

pre 7 godina

Uzivam u grobarskim suzama, patnji i kmecanju. Ono kad likovi vise mrze Zvezdu nego vole svoj klub. I traze svaki moguci izgovor da nipodastavaju EL.

NemanjaBB

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Od velikog Zvezdasa si dobio minus.

Demax75

pre 7 godina

Purpur, 11. februar 2017 09:33)
Vidim pametuješ,što ti baš i ne ide,nemaš s čim! Što lepo ne objasniš kako je klub za koji navijaš dominirao prethodnih godina? Da nije poštenjem možda? Dobijali ste igrače koje ste hteli,od sponzora uzimali koliko je potrebno! Pa zašto sad ne pravite rezultate?!

bole

pre 7 godina

Jako puno zavisi od Jovica, ako on bude spreman Zvezda moze dobiti ove najvaznije utakmice. Volters je ok ali u organizaciji napada je slab. Naravno i Kuzmic mora biti na 100%.

miško

pre 7 godina

Poraz od tima, koji igra lŠ, stvarno ne boli ali ono fašističko iživljavanje sudija sa tehničkim uz manijačku gestikulaciju čak i prema najkulturnijem treneru u Evropi,stvarno boli.

Shearer

pre 7 godina

Vrlo je bitno naglasiti da CZ ukoliko uđe u krug sa Baskonijom ili bilo kojim turskim klubom u trougao a to je realno moguće gubi na značaju onaj trijumf u Baskoniji jer je Baskonija tukla Efes, Darušafaku i CZ barem u jednom meču.Takođe videli ste i sinoć da Galatasaraj u poslednjih 4-5 mečeva pruža sasvim dobre partije i da će Kuzmić imati problema sa Plajsom. Sa druge strane Bamberg je tim koji bukvalno svakog može da pobedi bilo da igraju na domaćem terenu ili u gostima a toliko puta su gubili na loptu da to mora da im se vrati a sve mi se čini da će to biti protiv CZ. Biće zanimljivo do kraja a eto šta je napravio Efes.

Što pre to bolje

pre 7 godina

Nama je gazda "zemunac" rekao da je ovo Fmp! Kome verovati!?
(Jumko, 11. februar 2017 09:36)
Pa trebalo bi da poveruješ svom psihijatru sve što ti kaže,a valjalo bi i da povedeš ove drugare što komentarišu kao i ti,imao bi i njima šta da kaže!

agassi

pre 7 godina

@Danilo
priznaj da te sve ovo dugo pritiska , isplaci se i to je za dečake.
Francuski timovi , lepo reče apsurd.
Svima nedostaju Nanter Ortez Orlean , jednostavno lakše se ide na F4 .
22 kola prošla a Ti se i dalje pitaš gde su Mehelen Comodor Marusi Budjevelnik Ritas . A ovaj deo o igračima, pazi sad Pera Božić, Tripkovic, Tepic Evropa se tresla.
I najbitnije prestani da pripisujes Kuzmica selektoru jer Zvezda 3 god ima najboljeg centra lige . Ima šta da nauči Sale od DR .

kris

pre 7 godina

Po meni je kljuc u narednih 7kola imati pobedu vise od Darusafake,a oni imaju strasan raspored.Sa ovom jednom pobedom viska trenutno mislim da bi bili sigurni.Teoretski mogle bi tri pobede kod kuce(Galata,Bamberg i Uniks)biti dovoljne,ali ce ih biti tesko ostvariti.

dušan

pre 7 godina

sve utakmice u kojima smo kod kuce "morali" pobediti Darušafaka, Baskonia, Žalgiris, Efes smo izgubili, a protiv evropskih velikana gde nismo imali teret favorita smo dobili! Zato smatram da su naredne dve utakmice protiv Galatasaraja i Bamberga najteže u celoj sezoni, pritisak ce biti veliki, videcemo kako ce ekipa reagovati. Nadam se najboljem. U svakom slučaju za F8 nam treba sigurno još 4 pobede. Da smo dobili Efes F8 bi bio skoro gotova stvar, ovako predstoji borba do zadnjeg kola (Darušafaka).

Batko

pre 7 godina

pre utakmica, sa realom, cska, fenerom panatom, sam pisao da mi sve to mozemo da dobijemo, jel u te utakmice ulazimo rastereceno, nama mnogo veci problem mogu bit ove sl dve, radonjic se do sad nije pokazao u tim da kazes bitnim utakmicama gde ima ulogu favorita, valjda mozemo da dobijemo galatu, ako izgubimo od njih gubimo i od bamberga, kolko god dizali radonjica, ja mogu da nabrojim koliko hoces njegovih bitnih kikseva u prethodne 4 godine.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (demograf, 11. februar 2017 09:52)

Pa daj da nam onda dovedu GSW, pa pošto nećemo biti optererećeni da i njih oderemo ?! Interesantna "logika"...

LENS

pre 7 godina

Juce su kukali ceo dan na Zeljka i na to kako je pustio Darusafaku kako bi preskocila Zvezdu, a danas misle kako je sve u njihovim rukama.. Pa cekaj.. kako sad to?

Shearer

pre 7 godina

Vrlo je bitno naglasiti da CZ ukoliko uđe u krug sa Baskonijom ili bilo kojim turskim klubom u trougao a to je realno moguće gubi na značaju onaj trijumf u Baskoniji jer je Baskonija tukla Efes, Darušafaku i CZ barem u jednom meču.Takođe videli ste i sinoć da Galatasaraj u poslednjih 4-5 mečeva pruža sasvim dobre partije i da će Kuzmić imati problema sa Plajsom. Sa druge strane Bamberg je tim koji bukvalno svakog može da pobedi bilo da igraju na domaćem terenu ili u gostima a toliko puta su gubili na loptu da to mora da im se vrati a sve mi se čini da će to biti protiv CZ. Biće zanimljivo do kraja a eto šta je napravio Efes.

Darko

pre 7 godina

@Purpur Nema tezih i napornijih navijaca od Zvezdinih, ali zato ste vi tu da svima objasnite kako je Partizan doneo kosarku na ove prostore i kako, osim vas, niko nema prava da je igra, gleda, voli i razume. Stvarno nema tezih i napornijih navijaca od nas.

Levi lakat

pre 7 godina

Zvezda prolazi sa četvrtog mesta!
Daću objašnjenje,
dve nedelje do prvog sledećeg meča, taman da se ključni igrači malo odmore, da se ponovo krene jako. To prvo, sledeće, realno poraz od Reala i 7 pobeda. Pogledajte Fenerov i Panatenaikosov raspored do kraja. Fener ima pobedu protiv CSKA posle produžetka, a Panata 2 pobede i poraz posle produžetaka, tako da Zvezda ima bolji skor ako budu imali isti broj pobeda, jer nije igrala produžetke. Cenim da će Panatenaikos biti peti, a Fener šesti, ovo ispod me ne zanima. Znači protiv Panatenaikosa za F4 i to kao domaćin. A tamo šta bude ...

Lala Banatski

pre 7 godina

Treba dobiti Galatasaraj i Bamberg kod kuće i mirno ući u poslednjih šest kola. Sa ove dve pobede još jedna ili dve bi bile kućesasvim dovoljne za plej of, mada ako Zvezda uspe da vrati igru na nivo od pre mesec dana nije nemoguće pobediti ni Armani i Barselonu u gostima i Olimpijakos kod , ući sa 18:13 u poslednje kolo i ne razmišljati da li će Turcima pomagati sudije. Nadam se da će Zvezda povratiti formu i završiti u prvih osam, a možda i na šestom ili petom mestu.

Vz

pre 7 godina

Mislim da nije realno da prokockaju ovo jer su napravili ozbiljan zalog do sada. Medjutim, povrede su krenule i ako ne nadju nacin da saniraju jovica, a da im se uz njega oporavi i kuzmic i ne povredi jos neko tipa dzenkins ili simonovic, imace ozbiljan problem. Isto tako, ko god od prve cetiri ekipe da im dodje u top8, pa jos bez prednosti domaceg terena, nije realno da mogu da prodju na 3 dobijene. Sad, jedno je realnost, a nesto sasvim drugo sport :)

Minja

pre 7 godina

Vrlo moguce da odlucuje poslednje kolo protiv Darusafake u gostima. Zvezda sa 3 pobede kod kuce (Galata, Bamberg i Unix) ima izvesne sanse za prolaz. Ali, sva 3 navedena tima su odlicna i nema nikakve sigurnosti da ce biti porazeni u BG-u. Ocekujem vrlo napetu borbu za Top 8. 50/50 sanse za CZ.

Јабучило

pre 7 godina

Екипа Човића др Небојше вероватно пролази и то као шеста или седма. И то би било то. Више ме занима шта ће бити са тимом до наредне сезоне, да ли ће им разграбити играче или не. Јер очигледно хоће на Четворку догодине. На ком год нивоу играли, увек су КК Следећа Сезона :-)

postovalac

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.

Danilo

pre 7 godina

Uplakansi imaju odlične šanse za plej-of EL:
Igraju odlično- retko se dešava da 4-5 igrača igraju sezonu karijere,a to sade rade Simon,Jović,Kuzmić,Lazić,Bjelica,
Imaju odlično trenera.
Imaju prijateljsko suđenje i iza njih stoji država.
Imaju odličan raspored.
I poslednje ali najvažnije: EL nikada nije bila slabija!
Da ovo ne bi bila odokativna procena, dovoljno je navesti surovi podatak da trenutno u NBA igraju rekordnih 61 evropski igrač što je odliv kvaliteta kakav nije moguće realno podneti.
Najgore je što je većina tih igrača vrlo mladih i mogli su pre NBA bar nekoliko godina biti nosioci igre svojih timova u Evropi. Tako dolazimo do aspurda:
Francuska koja je košarkaška velesila i koja trenutno ima desetak NBA igrača, nema nijedan jedini tim u EL!?
Dočim bednjikavi Turci, sporedna košarkaška ulica, imaju 4 tima u EL, a pri tom skoro da niko od nas ne zna ni jednog jedinog turskog igrača u EL?!
Hrvati koji su po talentu ravni nama, nemaju takođe nikoga,dok njihovi mladi igrači igraju vrlo zapaženu ulogu u NBA.
I tako se dođe do situacije u kojoj Simon bude u 29.godini prvi put u životu bitan igrač, i to u EL!
O Laziću da ne govorimo.
Kuzmić kome su se naši Uplakansi smejali i pljuvali Đorđevića što ga zove u reprezentaciju, igrač koji nema šut a ni neku tehniku, MVP je EL za januar?!
Ali ako Uplakani uđu u Top 8, sve se to zaboravlja, pa čak i donedavni led zamrzivaća?

Purpur

pre 7 godina

Uvek sam navijao za zvezdu kad igra protiv inostranih timova. Medjutim, u poslednje 2 godine se to promenilo zahvaljujuci nacinu na koji je zvezda tu gde jeste sad (politicko mesetarenje, namestanje, sponzorska spletkarenja i sl). Mozda je jos vise uticalo to kako se njeno navijaci ophode prema celoj stvari. Naime, tezih i napornijih navijaca od zvezdinih nema, dajem desnu ruku! Odrasli su na Partizanu, nisu pogledali 3 kosarkaska meca, a sad su svi strucnjaci, komentarisu kako je zvezda, ipak, zvezda, kako dobro igraju odbranu, kako im niko nista ne moze, itd. Od vas, vase arogancije i vaseg stuba srpstva se ziveti ne moze i zato izvinite ali ne mogu navijati za vas, cak ni kad igrare protiv turskih klubova.

demograf

pre 7 godina

pre utakmica, sa realom, cska, fenerom panatom, sam pisao da mi sve to mozemo da dobijemo, jel u te utakmice ulazimo rastereceno, nama mnogo veci problem mogu bit ove sl dve, radonjic se do sad nije pokazao u tim da kazes bitnim utakmicama gde ima ulogu favorita, valjda mozemo da dobijemo galatu, ako izgubimo od njih gubimo i od bamberga, kolko god dizali radonjica, ja mogu da nabrojim koliko hoces njegovih bitnih kikseva u prethodne 4 godine.

Lala Banatski

pre 7 godina

Treba dobiti Galatasaraj i Bamberg kod kuće i mirno ući u poslednjih šest kola. Sa ove dve pobede još jedna ili dve bi bile kućesasvim dovoljne za plej of, mada ako Zvezda uspe da vrati igru na nivo od pre mesec dana nije nemoguće pobediti ni Armani i Barselonu u gostima i Olimpijakos kod , ući sa 18:13 u poslednje kolo i ne razmišljati da li će Turcima pomagati sudije. Nadam se da će Zvezda povratiti formu i završiti u prvih osam, a možda i na šestom ili petom mestu.

postovalac

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.

NemanjaBB

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Od velikog Zvezdasa si dobio minus.

EPP

pre 7 godina

izgubicete 7 tekmi od 8,zivi bili pa videli...to vam i zelim limenke
(zzzz, 11. februar 2017 10:18)
Da,pazi da nas ne prokuneš...tvoje mišljenje je ključno!Smešan si..

Vz

pre 7 godina

Mislim da nije realno da prokockaju ovo jer su napravili ozbiljan zalog do sada. Medjutim, povrede su krenule i ako ne nadju nacin da saniraju jovica, a da im se uz njega oporavi i kuzmic i ne povredi jos neko tipa dzenkins ili simonovic, imace ozbiljan problem. Isto tako, ko god od prve cetiri ekipe da im dodje u top8, pa jos bez prednosti domaceg terena, nije realno da mogu da prodju na 3 dobijene. Sad, jedno je realnost, a nesto sasvim drugo sport :)

Danilo

pre 7 godina

Uplakansi imaju odlične šanse za plej-of EL:
Igraju odlično- retko se dešava da 4-5 igrača igraju sezonu karijere,a to sade rade Simon,Jović,Kuzmić,Lazić,Bjelica,
Imaju odlično trenera.
Imaju prijateljsko suđenje i iza njih stoji država.
Imaju odličan raspored.
I poslednje ali najvažnije: EL nikada nije bila slabija!
Da ovo ne bi bila odokativna procena, dovoljno je navesti surovi podatak da trenutno u NBA igraju rekordnih 61 evropski igrač što je odliv kvaliteta kakav nije moguće realno podneti.
Najgore je što je većina tih igrača vrlo mladih i mogli su pre NBA bar nekoliko godina biti nosioci igre svojih timova u Evropi. Tako dolazimo do aspurda:
Francuska koja je košarkaška velesila i koja trenutno ima desetak NBA igrača, nema nijedan jedini tim u EL!?
Dočim bednjikavi Turci, sporedna košarkaška ulica, imaju 4 tima u EL, a pri tom skoro da niko od nas ne zna ni jednog jedinog turskog igrača u EL?!
Hrvati koji su po talentu ravni nama, nemaju takođe nikoga,dok njihovi mladi igrači igraju vrlo zapaženu ulogu u NBA.
I tako se dođe do situacije u kojoj Simon bude u 29.godini prvi put u životu bitan igrač, i to u EL!
O Laziću da ne govorimo.
Kuzmić kome su se naši Uplakansi smejali i pljuvali Đorđevića što ga zove u reprezentaciju, igrač koji nema šut a ni neku tehniku, MVP je EL za januar?!
Ali ako Uplakani uđu u Top 8, sve se to zaboravlja, pa čak i donedavni led zamrzivaća?

Purpur

pre 7 godina

Uvek sam navijao za zvezdu kad igra protiv inostranih timova. Medjutim, u poslednje 2 godine se to promenilo zahvaljujuci nacinu na koji je zvezda tu gde jeste sad (politicko mesetarenje, namestanje, sponzorska spletkarenja i sl). Mozda je jos vise uticalo to kako se njeno navijaci ophode prema celoj stvari. Naime, tezih i napornijih navijaca od zvezdinih nema, dajem desnu ruku! Odrasli su na Partizanu, nisu pogledali 3 kosarkaska meca, a sad su svi strucnjaci, komentarisu kako je zvezda, ipak, zvezda, kako dobro igraju odbranu, kako im niko nista ne moze, itd. Od vas, vase arogancije i vaseg stuba srpstva se ziveti ne moze i zato izvinite ali ne mogu navijati za vas, cak ni kad igrare protiv turskih klubova.

Red & White

pre 7 godina

@ Danilo
Dragi naš treš-romantičaru, promašeni poeto, veseli Danilo! Ima nas ovde sa dovoljno velikom "kilometražom" da pamte neke stvari, a i u ona najteža vremena vašeg političkog iživljavanja i monopola gledali smo basket, uživali u onome što imamo i znali da će jednom i taj teror stati. Iliti, što bi vaš "Veliki-Mag-Demagog" rekao da će se sve to lane zvati! I eto, desilo se neminovno, a državni mezimčići odjednom presušiše jer isplakaše reke suza.

Ne, dragi naš Danilo, nismo ni tada bili uplakani, a sada nam je osmeh od uva do uva, iz mnogo očiglednih razloga. A svakodnevno insistiranje na "uplakakosti" samo pokazuje stepen bola koji leži na tvojoj duši dok se potajno nadaš povratku uticajnih snaga koje bi ponovo silom vratile onaj nakaradni poredak i vašu nasilnu dominaciju.

Dragi naš Danilo, ne mora Zvezda ni u Top 8 što se mene tiče. Dovoljno je veliko uživanje gledati kako momci pobeđuju najbolje u "nikad goroj EL" i meni srce kao planina. I zna Radonja kad treba obarati formu bez da posluša stručnjaka poput tebe, čak i po cenu da se novouplakani okuraže jednom nevažnom i na silu izguranom pobedom, pa da izmigolje iz svojih rupa puni nade.

Od naše Zvezde već sad puna kapa i duša, a tek smo na pola puta i biće još razloga za sreću. Od tebe dragi Danilo ne očekujemo ništa manje do da nastaviš sa uplakanim komentarima jer to je ona najslađa jagoda na vrhu torte naše sreće koja nas samo čini još razdraganijima!

Minja

pre 7 godina

Vrlo moguce da odlucuje poslednje kolo protiv Darusafake u gostima. Zvezda sa 3 pobede kod kuce (Galata, Bamberg i Unix) ima izvesne sanse za prolaz. Ali, sva 3 navedena tima su odlicna i nema nikakve sigurnosti da ce biti porazeni u BG-u. Ocekujem vrlo napetu borbu za Top 8. 50/50 sanse za CZ.

agassi

pre 7 godina

@Danilo
priznaj da te sve ovo dugo pritiska , isplaci se i to je za dečake.
Francuski timovi , lepo reče apsurd.
Svima nedostaju Nanter Ortez Orlean , jednostavno lakše se ide na F4 .
22 kola prošla a Ti se i dalje pitaš gde su Mehelen Comodor Marusi Budjevelnik Ritas . A ovaj deo o igračima, pazi sad Pera Božić, Tripkovic, Tepic Evropa se tresla.
I najbitnije prestani da pripisujes Kuzmica selektoru jer Zvezda 3 god ima najboljeg centra lige . Ima šta da nauči Sale od DR .

dušan

pre 7 godina

sve utakmice u kojima smo kod kuce "morali" pobediti Darušafaka, Baskonia, Žalgiris, Efes smo izgubili, a protiv evropskih velikana gde nismo imali teret favorita smo dobili! Zato smatram da su naredne dve utakmice protiv Galatasaraja i Bamberga najteže u celoj sezoni, pritisak ce biti veliki, videcemo kako ce ekipa reagovati. Nadam se najboljem. U svakom slučaju za F8 nam treba sigurno još 4 pobede. Da smo dobili Efes F8 bi bio skoro gotova stvar, ovako predstoji borba do zadnjeg kola (Darušafaka).

miško

pre 7 godina

Poraz od tima, koji igra lŠ, stvarno ne boli ali ono fašističko iživljavanje sudija sa tehničkim uz manijačku gestikulaciju čak i prema najkulturnijem treneru u Evropi,stvarno boli.

Darko

pre 7 godina

@Purpur Nema tezih i napornijih navijaca od Zvezdinih, ali zato ste vi tu da svima objasnite kako je Partizan doneo kosarku na ove prostore i kako, osim vas, niko nema prava da je igra, gleda, voli i razume. Stvarno nema tezih i napornijih navijaca od nas.

Jadran

pre 7 godina

Uzivam u grobarskim suzama, patnji i kmecanju. Ono kad likovi vise mrze Zvezdu nego vole svoj klub. I traze svaki moguci izgovor da nipodastavaju EL.

deki

pre 7 godina

Realno od cetiri utakmice kuci, jedino sa Olijem je problem, od gostovanja Real I Darusafaka, narocito ako im bude trebalo, Barsa I Armani mogu da se dobiju. Sto se tice grobara tipa "Purpur, Patrick I slicni, necu reci da su mi bile drage vase pobede u EL nekada ali ovolika mrznja -to je bolesno

sale

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Jel i 2010 bila amatersko takmicenje? Znaci najveci uspeh u istoriji nase kosarke je plasman nekog naseg tima u 8 najboljih, jer si ti odlucio da je sve pre toga bio amaterizam. A siguran sam da nisi bio ni rodjen te 92, al bitno da sad perfektno poznajes kosarku.
Ako zvezda uspe, a ja verujem da hoce, to ce biti zaista veliki uspeh, i stvarno nesto sto je malo ko ocekivao. Ali budimo malo realni, ne postoji kosarka na ovim prostorima od dolaska snsa na vlast, vec mnogo duze. Ja kao partizanovac vam iskreno zelim da prodjete, uzivajte u uspehu svog kluba i sto manje se opterecujte rusenjem dostignuca Partizana. Ne moze da se srusi za 3 sezone nesto sto je stvarano vise od 2 decenije.

Gосподин Смит

pre 7 godina

@dusan slazem se, 4 pobede ce biti dovoljne. Tri kod kuce i brejk u Milanu. Ako negde omanemo, mozemo probati Barsu da iznenadimo. Ako je mogao Galata da ih dobije u Blaugrani ne vidim zasto mi ne bi, jos ce do tad oni biti i matematicki ispali iz trke za top 8. Sve osim Reala u Madridu i gostovanja turcima za nas su pobedive utakmice.

bole

pre 7 godina

Jako puno zavisi od Jovica, ako on bude spreman Zvezda moze dobiti ove najvaznije utakmice. Volters je ok ali u organizaciji napada je slab. Naravno i Kuzmic mora biti na 100%.

mladići borovi, devojke jele

pre 7 godina

Kome su oni uopste bitni???
Pisite o Partizanu koji ih je lagano dobio i u ovoj EL bi imao vec obezbedjen TOP 8!!
(Grobar, 11. februar 2017 09:58)


komentariši još, molim te - navijačima zagrebačkog tima pomažeš u samoobmanjivanju "glede" tužne stvarnosti, a navijače najvećeg srpskog tima divno zabavljaš.

BBRS

pre 7 godina

Само Јовић да оздрави, да будемо комплетни и нема проблема.
Ни трунку сумње немам у овај тим!

UltraCZ

pre 7 godina

Grobari ce poceti da trce po ulici i placu naglas... Da li je moguce da ovoliko kukate na nase uspehe? A pricate o nekoj dominaciji i osvajanju ne znam cega... Ma, dzaba vam! Kad vi nas uspeh ne mozete zdravstveno da podnesete, nije vam dobro kad izadje vest o Zvezdi.

Batko

pre 7 godina

pre utakmica, sa realom, cska, fenerom panatom, sam pisao da mi sve to mozemo da dobijemo, jel u te utakmice ulazimo rastereceno, nama mnogo veci problem mogu bit ove sl dve, radonjic se do sad nije pokazao u tim da kazes bitnim utakmicama gde ima ulogu favorita, valjda mozemo da dobijemo galatu, ako izgubimo od njih gubimo i od bamberga, kolko god dizali radonjica, ja mogu da nabrojim koliko hoces njegovih bitnih kikseva u prethodne 4 godine.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (demograf, 11. februar 2017 09:52)

Pa daj da nam onda dovedu GSW, pa pošto nećemo biti optererećeni da i njih oderemo ?! Interesantna "logika"...

Što pre to bolje

pre 7 godina

Nama je gazda "zemunac" rekao da je ovo Fmp! Kome verovati!?
(Jumko, 11. februar 2017 09:36)
Pa trebalo bi da poveruješ svom psihijatru sve što ti kaže,a valjalo bi i da povedeš ove drugare što komentarišu kao i ti,imao bi i njima šta da kaže!

LENS

pre 7 godina

Juce su kukali ceo dan na Zeljka i na to kako je pustio Darusafaku kako bi preskocila Zvezdu, a danas misle kako je sve u njihovim rukama.. Pa cekaj.. kako sad to?

BBRS

pre 7 godina

Juce su kukali ceo dan na Zeljka i na to kako je pustio Darusafaku kako bi preskocila Zvezdu, a danas misle kako je sve u njihovim rukama.. Pa cekaj.. kako sad to?
(LENS, 11. februar 2017 10:46)
Па, дете, зато што нам се може.
Остварили смо толико успеха да нас брига за дарушафаку, битно је да ми добијамо утакмице, као што смо до сад.
Уствари прочитај ти овај текст до краја , па онда коментариши.
Мада није ми јасно који мој ви тражите на вестима о ЕЛ?
Имате свој ципирипи, па тамо лупајте коментаре колико хоћете!!!!

demograf

pre 7 godina

pre utakmica, sa realom, cska, fenerom panatom, sam pisao da mi sve to mozemo da dobijemo, jel u te utakmice ulazimo rastereceno, nama mnogo veci problem mogu bit ove sl dve, radonjic se do sad nije pokazao u tim da kazes bitnim utakmicama gde ima ulogu favorita, valjda mozemo da dobijemo galatu, ako izgubimo od njih gubimo i od bamberga, kolko god dizali radonjica, ja mogu da nabrojim koliko hoces njegovih bitnih kikseva u prethodne 4 godine.

DV

pre 7 godina

Glupo je porediti, ali hocu analizu da napravim. Neutralnu, bez obzira sto sam grobar.
2010. godine, partizan je proso grupu top16 faze, u kojoj su bila dva najbolja tima te godine u evroligi, barselona i panatinaikos. Zatim je u borbi za f4 izbacio tim koji je tih godina zario i palio evropom, makabi. Znaci, slicno kao danas izbaciti real cska fener... Cska je te godine bio jak kao zemlja(lengdon siskauskas americki rus) Olimpijakos tim koji je cildersa placao 7mil po sezoni. Da ne pricam, koliko su svi timovi bili jaci pre 6-7god u odnosu na danas. Danas je evroliga ujednacenija, ne i kvalitetnija. Takodje, timovi poput unikahe montepaski siene lotomatike... to su timovi koji danas ne postoje u ozbiljnim okvirima, ali su tih godina imali budzete u rangu sa svim najjacim ekipama evrope. Takodje, cibona i olimpija iz regiona, stalni evroligasi su imali uvek, ali uvek veci budzet od partizana bar duplo, ako ne i vise. Sa gomilom odlicnih amerikanaca, plus domacim igracima. To mnogi zaboravljaju. Danas zvezda ima budzet koji je ocigledno manji nego prosle godine. Ceo tim je igracki slabiji 30%, nego prosle godine, ali bolje igraju, tako da stoji cinjenica da budzet ne odlucuje, ali svakako mnogo znaci.
Danas je na delu amerikanizacija evropske kosarke. Najbolji evropljani odlaze u nba jer u evropi postoji cska i fener koji mogu da plate te evropljane i nijedan drugi, a prosecni i ispod prosecni amerikanci dolaze u evroligu. To su cinjenice. Pozdrav svima

delija

pre 7 godina

Naredne 2 moraju se dobiti, sto je i realno Zvezda je bolji tim od njih. U nastavku treba probati da se dobija jos jedna kod kuce i jedna u gostima, Armani nije nista posebno, Barsa tone sve dublje... Tako da nije nerealno. Konkurentske ekipe imaju tezi raspored. Ne znam kakvo je stanje sa Jovicem,Dangubicem, Kuzmicem..??? Ja bih u kup utakmicama odmorio kljucne igrace dao sansu da jos neki igrac ispliva, dobije samopouzdanje.. Trebace sto jaca klupa, moguce su povrede, umor.

Levi lakat

pre 7 godina

Zvezda prolazi sa četvrtog mesta!
Daću objašnjenje,
dve nedelje do prvog sledećeg meča, taman da se ključni igrači malo odmore, da se ponovo krene jako. To prvo, sledeće, realno poraz od Reala i 7 pobeda. Pogledajte Fenerov i Panatenaikosov raspored do kraja. Fener ima pobedu protiv CSKA posle produžetka, a Panata 2 pobede i poraz posle produžetaka, tako da Zvezda ima bolji skor ako budu imali isti broj pobeda, jer nije igrala produžetke. Cenim da će Panatenaikos biti peti, a Fener šesti, ovo ispod me ne zanima. Znači protiv Panatenaikosa za F4 i to kao domaćin. A tamo šta bude ...

BB

pre 7 godina

Za plasman u top 8 nam ne trebaju nikakve kalkulacije. Treba nam samo da svi budu zdravi, tj. da se Jovic i Danguba oporave. Dejo ima mogucnost da odmara i osvezi glavne nosioce u utakmicama aba lige, rezultati tamo su sada totalno nebitni. Moze da iskoriste utakmice da se vrati Dangubic u ritam, moze cak i da se kalkulise sa prve 2 utakmice u kupu, i onda finale i evroliga pun gas. Zgazi ih sve!

Darko

pre 7 godina

Poraz od tima, koji igra lŠ, stvarno ne boli ali ono fašističko iživljavanje sudija sa tehničkim uz manijačku gestikulaciju čak i prema najkulturnijem treneru u Evropi,stvarno boli.
(miško, 11. februar 2017 10:49)

Nije ni čudo što nas grobari zezaju, kada na vesti o top 8 dajete ovakve komentare.

neutralan nenavijac

pre 7 godina

@Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Ovo sto si napisao ravno je omalovažavanju Novaka. Kad napišu slaba konkurencija pa je zato prvi ili drugi.
Osvojiti neko takmičenje u Evropi je fantastičan uspeh. Uči u top 8 takođe ali govoriti da je to veći uspeh je bezumno.
Za kraj napred Zvezda, a vi mali ljudi i jedni i drugi žao mi vas je.

Јабучило

pre 7 godina

Екипа Човића др Небојше вероватно пролази и то као шеста или седма. И то би било то. Више ме занима шта ће бити са тимом до наредне сезоне, да ли ће им разграбити играче или не. Јер очигледно хоће на Четворку догодине. На ком год нивоу играли, увек су КК Следећа Сезона :-)

Demax75

pre 7 godina

Purpur, 11. februar 2017 09:33)
Vidim pametuješ,što ti baš i ne ide,nemaš s čim! Što lepo ne objasniš kako je klub za koji navijaš dominirao prethodnih godina? Da nije poštenjem možda? Dobijali ste igrače koje ste hteli,od sponzora uzimali koliko je potrebno! Pa zašto sad ne pravite rezultate?!

Katczinsky

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Po tome je ona Partizanov ulazak u ligu šampiona veći uspeh od zvezdinog kupa šampiona i tojota kupa. Pozdrav

UltraCZ

pre 7 godina

Kako ce vas galata onako lagano...
(skakac, 11. februar 2017 12:30)

Ne znam za to, al' cete vi protiv PAOKa tesko... Sila je PAOK u kosarci...

Batko

pre 7 godina

Pa daj da nam onda dovedu GSW, pa pošto nećemo biti optererećeni da i njih oderemo ?! Interesantna "logika"...
(Batko, 11. februar 2017 10:32)

Niste pobedili nikad losiji Partizan,Efes,Zalgiris... i jedva pobediste Megu i Mornar a ovamo trazis/te GSW.Interesantna "logika",dobro si to rekao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Patrik, 11. februar 2017 11:20)


Vidi, ako bolje procitas moj komentar, pa POKUSAS da shvatis, ukapiraces koliko si ispao glup sada sa ovom tvojom replikom !
Ja sam mislio da se potrudim, da pouksam da ti objasnim,ali sam onda ukapirao da ti to ne shvatas.
Procitaj jos jedno u vezi sa cim je taj moj odgovor, naravno ako mozes...

stifler

pre 7 godina

I jos jednom, umesto da se CRObari bave svojim kupom za cije ime i naziv me vise mrzi da smisljam sprdalice i posalice, evo recimo Kup Mejbilin Njujork, vi sektasi dodjete ovde da komentarisete uspeh najveceg srpskog kluba. Van svake pameti.

kris

pre 7 godina

Po meni je kljuc u narednih 7kola imati pobedu vise od Darusafake,a oni imaju strasan raspored.Sa ovom jednom pobedom viska trenutno mislim da bi bili sigurni.Teoretski mogle bi tri pobede kod kuce(Galata,Bamberg i Uniks)biti dovoljne,ali ce ih biti tesko ostvariti.

BasketFan

pre 7 godina

@postovalac - bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.

Objektivnost na nivou, kao i uvek kada je rec o navijacima Zvezde...hajde, neka bude da je Kup sampiona koji je KK Partizan osvojio 1992. godine bio amatersko takmicenje prema danasnjoj EL (iako mesas babe i zabe, ali to je, kao sto vec rekoh, posledica cuvene "objektivnosti" velike vecine Zvezdinih navijaca), ali kako zaboravi F4 2010 godine, pa eventualni plasman KK CZV u top 8 proglasi najvecim uspehom srpske klupske kosarke u istoriji...

svaka čast

pre 7 godina

Kome su oni uopste bitni???
Pisite o Partizanu koji ih je lagano dobio i u ovoj EL bi imao vec obezbedjen TOP 8!!
(Grobar, 11. februar 2017 09:58)

Sa 6 tehničkih grešaka, lagano

Nenad

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Bilo amatersko takmicenje ili ne titula prvaka evrope se pise i ime KK Partizan stoji uz velikane poput Reala CSKA Zalgirisa Barselone Panatanaikosa Olimpijakosa itd..a ako vec pricas o najvecem uspehu onda bi trebalo da kazes da ce biti izjednacen najveci uspeh a ne ostvaren jer C.Zvezda je prosle godine vec igrala TOP8 EL. Ili mozda smatras da je i prosle godine bilo amatersko takmicenje u odnosu na ovo

Милутин

pre 7 godina

Сви у Милано !!! Већ сам купио карте авионске за Милано и Барселону !!! Идемооо свиииии !!!!!!!! Из Софије 5 € карта Софија Милано за 16-ти.

Tarabić Radiša

pre 7 godina

U mom proročanstvu, nažalost, piše da če Crvena Zvezda završiti Evroligu na 9. mestu, ali ono što je još gore je da piše da je ovo poslednja sezona Crvene Zvezde u Evroligi.

B. S.

pre 7 godina

Zvezda lagano dobija Armani i Barselonu. Uniks i Darušafaku najverovatnije, a za Real i Olimpijakos bi morala da podigne formu na onu kad je vezala 7 uzastopnih pobeda. Mislim da ako se ovako kako sam naveo budu odvijale stvari Zvezda može sigurno do plej-ofa. Ko misli da je ovako i da Zvezda može da uđe u plej-of neka da plus.

Shearer

pre 7 godina

Vrlo je bitno naglasiti da CZ ukoliko uđe u krug sa Baskonijom ili bilo kojim turskim klubom u trougao a to je realno moguće gubi na značaju onaj trijumf u Baskoniji jer je Baskonija tukla Efes, Darušafaku i CZ barem u jednom meču.Takođe videli ste i sinoć da Galatasaraj u poslednjih 4-5 mečeva pruža sasvim dobre partije i da će Kuzmić imati problema sa Plajsom. Sa druge strane Bamberg je tim koji bukvalno svakog može da pobedi bilo da igraju na domaćem terenu ili u gostima a toliko puta su gubili na loptu da to mora da im se vrati a sve mi se čini da će to biti protiv CZ. Biće zanimljivo do kraja a eto šta je napravio Efes.

Patrik

pre 7 godina

Nama je gazda "zemunac" rekao da je ovo Fmp! Kome verovati!?
(Jumko, 11. februar 2017 09:36)

FMP-u niko ne moze da zabrani kako ce da se zove.

guglajte deco

pre 7 godina

ma, kako sad to?! ja sinoć u komentarima čitao da neki turčin željko-aga kroji sudbinu čoviću, i da će od njega zavisiti sve.

Patrik

pre 7 godina

Pa daj da nam onda dovedu GSW, pa pošto nećemo biti optererećeni da i njih oderemo ?! Interesantna "logika"...
(Batko, 11. februar 2017 10:32)

Niste pobedili nikad losiji Partizan,Efes,Zalgiris... i jedva pobediste Megu i Mornar a ovamo trazis/te GSW.Interesantna "logika",dobro si to rekao.

Patrik

pre 7 godina

Vidi grobarčiće što su se raspisali..Koliko samo mržnje i zavisti. Tuga.
(Miks, 11. februar 2017 10:26)

Vi panteri pricate o mrznji i zavisti? Ovo samo vracamo (i opet cemo) sta ste vi radili pre,za vreme i posle nasih utakmica u LS.A da ne pominjem onu vest gde Dule Vukosevic daje intervju da ga ne raduju vase partije u Evroligi kad ste vi komsije ostavili bar 300 komentara od ukupno 400.Nego za koga si navijao na utakmici Paok-Partizan?Bas ti dobro stoji crno-beli dres.

Nedja

pre 7 godina

Drzite sve u svojim rukama i osim ako bas ne podbacite, nece vam izmaci top 8, sto je lep uspeh ali su smesne price kako je ovo najjaca Evroliga, bas naprotiv. Istina je da je ranije kad je igrao Partizan bilo vise losih ekipa ali samo iz razloga sto je tad ucestovalo 24 ekipe ali je Evroliga generalno bila tad znatno jaca. Sad gotovo sve sto valja ide u NBA pa i igraci koji nisu bili velike zvezde u Evroligi. Samo poslednje dve sezone u NBA su otisli Serhio Rodrigez, Bertans, Saric, Kuzminkas, Dilejni, Satoranski, Mezri, Abrines, Hernangomez, Bjelica, Bobi... A, Evroliga ce biti sve slabija kad se u NBA poveca seleri kep za godinu dana. Pogledajte rostere od pre desetak godina Panatinaikosa, Makabija, Olimpijakosa, Barselone, CSKA, Taukeramike i bice vam jasno koliko je tad Evroliga bila jaca.

sas

pre 7 godina

Moram da kazem da su mi zalosni likovi koji pisu da je Zeljko nekog pustio. Prvo,Darusa moze da dobije Fener kao sto smo i mi mogli a drugo Fener daleko od toga da je resio 4. mesto pa da bi eventualno nekog pustao. Gledajte svoja posla i svoju racunicu a pojedine grobare indijanskog porekla ostavite na miru da trunu u mrznji. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

Shearer

pre 7 godina

Vrlo je bitno naglasiti da CZ ukoliko uđe u krug sa Baskonijom ili bilo kojim turskim klubom u trougao a to je realno moguće gubi na značaju onaj trijumf u Baskoniji jer je Baskonija tukla Efes, Darušafaku i CZ barem u jednom meču.Takođe videli ste i sinoć da Galatasaraj u poslednjih 4-5 mečeva pruža sasvim dobre partije i da će Kuzmić imati problema sa Plajsom. Sa druge strane Bamberg je tim koji bukvalno svakog može da pobedi bilo da igraju na domaćem terenu ili u gostima a toliko puta su gubili na loptu da to mora da im se vrati a sve mi se čini da će to biti protiv CZ. Biće zanimljivo do kraja a eto šta je napravio Efes.

VIT

pre 7 godina

Posle sinoćnog rezultata Darušafake, situacija se usložnjava. Mišljenja sam da će biti potrebno pobediti 4 utakmice i nadajmo se da bi to bilo dovoljno. Dakle,u ova poslednja dva kola ima tu svega. I dolaska u formu timova koji su nešto lošije na tabeli, ali i mogućnosti medjusobne pomoći posebno, turskih i španskih timova. Zato, pripremiti se pre svega na psihološkom planu i "obavezne pobede" svesti na "normalne" utakmice sa potrebnom dozom odgovornosti. Verovatno zbog opreznosti (koja mora biti prisutna)nešto razmišljam o utakmici sa Darušafakom. Ne bilo.

Kelvin Klajn

pre 7 godina

Imate 8 utakmica do kraja, 4 kod kuce, pobedu vise od Darusafake a juce kukate i vredjate Zeljka sto je izgubio od Darusafake od koje ste i vi izgubili kod kuce a izgubio je i od vas i mislite da ce rizikovati mesto na tabeli da bi Zvezda ispala. Prosto mi je neverovatno da postoje ljudi koji razmisljaju na taj nacin.

Pera Pisar

pre 7 godina

Na kraju se sve u evropskim okvirima svodi na finansije...da je Zvezda zadržala Kvinsija Milera i Cirbesa i uzela Pulena mogla je da se bori za titulu prvaka Evrope, ovako sa Đenkinsom, koji je dobar i sa preslabim Voltersom i Tompsonom i ovo do sad je ravno čudu...neverovatno je da su u jednoj ekipi stranci najgori igrači, ako već nije bilo novca za neke kvalitetne strance trebalo je da se zadrže Mičić i Štimac

Goran

pre 7 godina

UltraCZ...Kakve uspehe,objasni mi molim te!Sto ste osvojili 1 aba ligu i dva puta preko tudjih ledja isli u EL u zadnje tri godine,a ove ste jos uvek daleko od top 8,pa i ako udjete,to vam je vrh!Ne razumem...I sto vam svaka sl utakmica manje bitna od sledece...Sad bi i kup da zrtvujete!?Vezali tri poraza usla voda u usi...Pravite vi samo sebi alibi za bolan pad...Tesko cete vi ove godine ni ABA Ligu osvojiti,samo jer su vam igraci puni sebe!Svi u ABA se spramuju samo za vas...Krv ce te morati propisati da bi ste je osvojili!A drago mi je da se i na dnu zakomplikovalo da vidimo kako ce da reaguju celnici ABA,ako daj boze FMP-u bude potrebna pobeda vise za opstanak da li ce pobediti svemogucu Zvezdu?Samo da se dokaze da dva kluba istog gazde ne mogu da igraju istu ligu,da je to sukob interesa i da ce oba biti kaznjena!Toliko...

Batko

pre 7 godina

Pa daj da nam onda dovedu GSW, pa pošto nećemo biti optererećeni da i njih oderemo ?! Interesantna "logika"...
(Batko, 11. februar 2017 10:32)

Niste pobedili nikad losiji Partizan,Efes,Zalgiris... i jedva pobediste Megu i Mornar a ovamo trazis/te GSW.Interesantna "logika",dobro si to rekao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Patrik, 11. februar 2017 11:20)


Vidi, ako bolje procitas moj komentar, pa POKUSAS da shvatis, ukapiraces koliko si ispao glup sada sa ovom tvojom replikom !
Ja sam mislio da se potrudim, da pouksam da ti objasnim,ali sam onda ukapirao da ti to ne shvatas.
Procitaj jos jedno u vezi sa cim je taj moj odgovor, naravno ako mozes...

Nenad

pre 7 godina

Objektivnost na nivou, kao i uvek kada je rec o navijacima Zvezde...hajde, neka bude da je Kup sampiona koji je KK Partizan osvojio 1992. godine bio amatersko takmicenje prema danasnjoj EL (iako mesas babe i zabe, ali to je, kao sto vec rekoh, posledica cuvene "objektivnosti" velike vecine Zvezdinih navijaca), ali kako zaboravi F4 2010 godine, pa eventualni plasman KK CZV u top 8 proglasi najvecim uspehom srpske klupske kosarke u istoriji...
(BasketFan, 11. februar 2017 11:23)

Nije on to zaboravio veruj mi...ne zna covek za to jer tada nije pratio kosarku kao sto je nije pratio ni prosle sezone...da jeste znao bi da je najveci uspeh njegovog kluba TOP8 i da ove sezone mogu samo taj uspeh da izjednace..Nego video ovde da se pominje 92 i sad da C.Zvezda ima veliku sansu da ponovi proslogodisnji upspeh on potrcao brze bolje da ispise komentar kao veliki zvezdas...nije bitno sta ce da napise bitno je da je napisao.

delija von brdo

pre 7 godina

Tacno. Sve je u rukama Zvezde.Sledece dve kod kuce sa Galatom i Bambergom.Sa Darusafakom poslednje kolo i ta utakmica nece odlucivati.Jos sledi Uniks koji je otpiasan kod kuce,Armani koji je otpisan u gostima, raspadnuta Barsa koja je otpisana u gostima.Ali svi zaboravljaju da se svaka pobeda placa 40 hiljada evra.Da nismo onako na pocetku bezveze izgubili od Darusafake i Uniksa sada bi pevali.U sustini lak raspored dokraja.Treba iskoristiti

V

pre 7 godina

Tesko da ce tri pobede biti dovoljne, trebalo bi cetiri, ali ni to nije sigurno, sta ako se Efes i Darusafaka razigraju u zadnja osam kola, a protiv oba tima imamo losiji medjusobni skor?! Bice tesko, ali samo da nam se oporave povredjeni igraci i da budu svi zdravi, i ja verujem da cemo obezbediti Top8.

kkp

pre 7 godina

obavezna pobeda nad darusafakom od 3 poena razlike. pored toga jos 2 pobede...
mislim da ce pasti armani i uniks... ostalo tesko... velika je sanda da czt bude u top8 nego da ne prodje...

dzoni

pre 7 godina

Po meni je kljuc u narednih 7kola imati pobedu vise od Darusafake,a oni imaju strasan raspored.Sa ovom jednom pobedom viska trenutno mislim da bi bili sigurni.Teoretski mogle bi tri pobede kod kuce(Galata,Bamberg i Uniks)biti dovoljne,ali ce ih biti tesko ostvariti.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kris, 11. februar 2017 10:00)

Darusafaki raspored ne znaci nista jer mogu da dobiju bilo koju ekipu kad im treba, to je posle cska, oly i reala najbolja ekipa u evroligi, ali ima jos da se igra dosta, a 3 pobede nikako nece biti dovoljne za top 8, pogotovo sto sa efesom imamo losiji skor, ali nije to ni bitno, kako bude samo se prvi pamti a to tesko da mozemo sad, tako da svejedno da li si 8 ili 9 , treba igrati opusteno do kraja

Dragoljub

pre 7 godina

Sta da vam kazem navijac sam zvezde,ali volim kad partizan pobedi inostrani klub.
Moram recic da verujem u crvenu zvezdu ali me plase povreda igraca i bojim se da nece ici kako je zvezda planirala.
Kup je vazan,treba se revanirati partizanu.
Pozdrav svi igacima da bolesni ozdrave a da amerikanci poprave formu.
POZDRAV OD VUCKA.

B. S.

pre 7 godina

Ovo je nastavak komentara:

(B. S., 11. februar, 15:31)

Zaboravio sam da kažem da Zvezda u nardena dva kola može da pobedi Bamberg i Galatasaraj samo malo teže od Armanija i Barselone. Ako stavite plus na prvi stavite ga i na drugi komentar. Isto to važi i za minuse.

Idn

pre 7 godina

Zvezda

2-3 1969
8-4 1972 cetvrto mesto
2-8 1998
4-6
10-9 1996 top 16
10-14 1997 cetvrto mesto
12-9 2000
4-10
6-8
2-12
2-12
8-12-top 16
11-12-top 8
9-10 yop 8
11-11 final 4
6-10 top 16
4-6
2-8
7-17 top 16

152-190
Prvo mesto-1
trece mesto-2
cetvrto mesto-2


10-14 top 16
12-15 top 8

38-49

cetvro mesto-1

Partizan

6-2 1976
14-8 1981 trce mesto
11-5 1988 trece mesto
15-6 1991 0prvo mesto
2-3 1995

postovalac

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.

Danilo

pre 7 godina

Uplakansi imaju odlične šanse za plej-of EL:
Igraju odlično- retko se dešava da 4-5 igrača igraju sezonu karijere,a to sade rade Simon,Jović,Kuzmić,Lazić,Bjelica,
Imaju odlično trenera.
Imaju prijateljsko suđenje i iza njih stoji država.
Imaju odličan raspored.
I poslednje ali najvažnije: EL nikada nije bila slabija!
Da ovo ne bi bila odokativna procena, dovoljno je navesti surovi podatak da trenutno u NBA igraju rekordnih 61 evropski igrač što je odliv kvaliteta kakav nije moguće realno podneti.
Najgore je što je većina tih igrača vrlo mladih i mogli su pre NBA bar nekoliko godina biti nosioci igre svojih timova u Evropi. Tako dolazimo do aspurda:
Francuska koja je košarkaška velesila i koja trenutno ima desetak NBA igrača, nema nijedan jedini tim u EL!?
Dočim bednjikavi Turci, sporedna košarkaška ulica, imaju 4 tima u EL, a pri tom skoro da niko od nas ne zna ni jednog jedinog turskog igrača u EL?!
Hrvati koji su po talentu ravni nama, nemaju takođe nikoga,dok njihovi mladi igrači igraju vrlo zapaženu ulogu u NBA.
I tako se dođe do situacije u kojoj Simon bude u 29.godini prvi put u životu bitan igrač, i to u EL!
O Laziću da ne govorimo.
Kuzmić kome su se naši Uplakansi smejali i pljuvali Đorđevića što ga zove u reprezentaciju, igrač koji nema šut a ni neku tehniku, MVP je EL za januar?!
Ali ako Uplakani uđu u Top 8, sve se to zaboravlja, pa čak i donedavni led zamrzivaća?

Purpur

pre 7 godina

Uvek sam navijao za zvezdu kad igra protiv inostranih timova. Medjutim, u poslednje 2 godine se to promenilo zahvaljujuci nacinu na koji je zvezda tu gde jeste sad (politicko mesetarenje, namestanje, sponzorska spletkarenja i sl). Mozda je jos vise uticalo to kako se njeno navijaci ophode prema celoj stvari. Naime, tezih i napornijih navijaca od zvezdinih nema, dajem desnu ruku! Odrasli su na Partizanu, nisu pogledali 3 kosarkaska meca, a sad su svi strucnjaci, komentarisu kako je zvezda, ipak, zvezda, kako dobro igraju odbranu, kako im niko nista ne moze, itd. Od vas, vase arogancije i vaseg stuba srpstva se ziveti ne moze i zato izvinite ali ne mogu navijati za vas, cak ni kad igrare protiv turskih klubova.

Јабучило

pre 7 godina

Екипа Човића др Небојше вероватно пролази и то као шеста или седма. И то би било то. Више ме занима шта ће бити са тимом до наредне сезоне, да ли ће им разграбити играче или не. Јер очигледно хоће на Четворку догодине. На ком год нивоу играли, увек су КК Следећа Сезона :-)

demograf

pre 7 godina

pre utakmica, sa realom, cska, fenerom panatom, sam pisao da mi sve to mozemo da dobijemo, jel u te utakmice ulazimo rastereceno, nama mnogo veci problem mogu bit ove sl dve, radonjic se do sad nije pokazao u tim da kazes bitnim utakmicama gde ima ulogu favorita, valjda mozemo da dobijemo galatu, ako izgubimo od njih gubimo i od bamberga, kolko god dizali radonjica, ja mogu da nabrojim koliko hoces njegovih bitnih kikseva u prethodne 4 godine.

LENS

pre 7 godina

Juce su kukali ceo dan na Zeljka i na to kako je pustio Darusafaku kako bi preskocila Zvezdu, a danas misle kako je sve u njihovim rukama.. Pa cekaj.. kako sad to?

Lala Banatski

pre 7 godina

Treba dobiti Galatasaraj i Bamberg kod kuće i mirno ući u poslednjih šest kola. Sa ove dve pobede još jedna ili dve bi bile kućesasvim dovoljne za plej of, mada ako Zvezda uspe da vrati igru na nivo od pre mesec dana nije nemoguće pobediti ni Armani i Barselonu u gostima i Olimpijakos kod , ući sa 18:13 u poslednje kolo i ne razmišljati da li će Turcima pomagati sudije. Nadam se da će Zvezda povratiti formu i završiti u prvih osam, a možda i na šestom ili petom mestu.

DV

pre 7 godina

Glupo je porediti, ali hocu analizu da napravim. Neutralnu, bez obzira sto sam grobar.
2010. godine, partizan je proso grupu top16 faze, u kojoj su bila dva najbolja tima te godine u evroligi, barselona i panatinaikos. Zatim je u borbi za f4 izbacio tim koji je tih godina zario i palio evropom, makabi. Znaci, slicno kao danas izbaciti real cska fener... Cska je te godine bio jak kao zemlja(lengdon siskauskas americki rus) Olimpijakos tim koji je cildersa placao 7mil po sezoni. Da ne pricam, koliko su svi timovi bili jaci pre 6-7god u odnosu na danas. Danas je evroliga ujednacenija, ne i kvalitetnija. Takodje, timovi poput unikahe montepaski siene lotomatike... to su timovi koji danas ne postoje u ozbiljnim okvirima, ali su tih godina imali budzete u rangu sa svim najjacim ekipama evrope. Takodje, cibona i olimpija iz regiona, stalni evroligasi su imali uvek, ali uvek veci budzet od partizana bar duplo, ako ne i vise. Sa gomilom odlicnih amerikanaca, plus domacim igracima. To mnogi zaboravljaju. Danas zvezda ima budzet koji je ocigledno manji nego prosle godine. Ceo tim je igracki slabiji 30%, nego prosle godine, ali bolje igraju, tako da stoji cinjenica da budzet ne odlucuje, ali svakako mnogo znaci.
Danas je na delu amerikanizacija evropske kosarke. Najbolji evropljani odlaze u nba jer u evropi postoji cska i fener koji mogu da plate te evropljane i nijedan drugi, a prosecni i ispod prosecni amerikanci dolaze u evroligu. To su cinjenice. Pozdrav svima

Tarabić Radiša

pre 7 godina

U mom proročanstvu, nažalost, piše da če Crvena Zvezda završiti Evroligu na 9. mestu, ali ono što je još gore je da piše da je ovo poslednja sezona Crvene Zvezde u Evroligi.

sale

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Jel i 2010 bila amatersko takmicenje? Znaci najveci uspeh u istoriji nase kosarke je plasman nekog naseg tima u 8 najboljih, jer si ti odlucio da je sve pre toga bio amaterizam. A siguran sam da nisi bio ni rodjen te 92, al bitno da sad perfektno poznajes kosarku.
Ako zvezda uspe, a ja verujem da hoce, to ce biti zaista veliki uspeh, i stvarno nesto sto je malo ko ocekivao. Ali budimo malo realni, ne postoji kosarka na ovim prostorima od dolaska snsa na vlast, vec mnogo duze. Ja kao partizanovac vam iskreno zelim da prodjete, uzivajte u uspehu svog kluba i sto manje se opterecujte rusenjem dostignuca Partizana. Ne moze da se srusi za 3 sezone nesto sto je stvarano vise od 2 decenije.

NemanjaBB

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Od velikog Zvezdasa si dobio minus.

Patrik

pre 7 godina

Vidi grobarčiće što su se raspisali..Koliko samo mržnje i zavisti. Tuga.
(Miks, 11. februar 2017 10:26)

Vi panteri pricate o mrznji i zavisti? Ovo samo vracamo (i opet cemo) sta ste vi radili pre,za vreme i posle nasih utakmica u LS.A da ne pominjem onu vest gde Dule Vukosevic daje intervju da ga ne raduju vase partije u Evroligi kad ste vi komsije ostavili bar 300 komentara od ukupno 400.Nego za koga si navijao na utakmici Paok-Partizan?Bas ti dobro stoji crno-beli dres.

Goran

pre 7 godina

UltraCZ...Kakve uspehe,objasni mi molim te!Sto ste osvojili 1 aba ligu i dva puta preko tudjih ledja isli u EL u zadnje tri godine,a ove ste jos uvek daleko od top 8,pa i ako udjete,to vam je vrh!Ne razumem...I sto vam svaka sl utakmica manje bitna od sledece...Sad bi i kup da zrtvujete!?Vezali tri poraza usla voda u usi...Pravite vi samo sebi alibi za bolan pad...Tesko cete vi ove godine ni ABA Ligu osvojiti,samo jer su vam igraci puni sebe!Svi u ABA se spramuju samo za vas...Krv ce te morati propisati da bi ste je osvojili!A drago mi je da se i na dnu zakomplikovalo da vidimo kako ce da reaguju celnici ABA,ako daj boze FMP-u bude potrebna pobeda vise za opstanak da li ce pobediti svemogucu Zvezdu?Samo da se dokaze da dva kluba istog gazde ne mogu da igraju istu ligu,da je to sukob interesa i da ce oba biti kaznjena!Toliko...

Levi lakat

pre 7 godina

Zvezda prolazi sa četvrtog mesta!
Daću objašnjenje,
dve nedelje do prvog sledećeg meča, taman da se ključni igrači malo odmore, da se ponovo krene jako. To prvo, sledeće, realno poraz od Reala i 7 pobeda. Pogledajte Fenerov i Panatenaikosov raspored do kraja. Fener ima pobedu protiv CSKA posle produžetka, a Panata 2 pobede i poraz posle produžetaka, tako da Zvezda ima bolji skor ako budu imali isti broj pobeda, jer nije igrala produžetke. Cenim da će Panatenaikos biti peti, a Fener šesti, ovo ispod me ne zanima. Znači protiv Panatenaikosa za F4 i to kao domaćin. A tamo šta bude ...

agassi

pre 7 godina

@Danilo
priznaj da te sve ovo dugo pritiska , isplaci se i to je za dečake.
Francuski timovi , lepo reče apsurd.
Svima nedostaju Nanter Ortez Orlean , jednostavno lakše se ide na F4 .
22 kola prošla a Ti se i dalje pitaš gde su Mehelen Comodor Marusi Budjevelnik Ritas . A ovaj deo o igračima, pazi sad Pera Božić, Tripkovic, Tepic Evropa se tresla.
I najbitnije prestani da pripisujes Kuzmica selektoru jer Zvezda 3 god ima najboljeg centra lige . Ima šta da nauči Sale od DR .

Demax75

pre 7 godina

Purpur, 11. februar 2017 09:33)
Vidim pametuješ,što ti baš i ne ide,nemaš s čim! Što lepo ne objasniš kako je klub za koji navijaš dominirao prethodnih godina? Da nije poštenjem možda? Dobijali ste igrače koje ste hteli,od sponzora uzimali koliko je potrebno! Pa zašto sad ne pravite rezultate?!

Shearer

pre 7 godina

Vrlo je bitno naglasiti da CZ ukoliko uđe u krug sa Baskonijom ili bilo kojim turskim klubom u trougao a to je realno moguće gubi na značaju onaj trijumf u Baskoniji jer je Baskonija tukla Efes, Darušafaku i CZ barem u jednom meču.Takođe videli ste i sinoć da Galatasaraj u poslednjih 4-5 mečeva pruža sasvim dobre partije i da će Kuzmić imati problema sa Plajsom. Sa druge strane Bamberg je tim koji bukvalno svakog može da pobedi bilo da igraju na domaćem terenu ili u gostima a toliko puta su gubili na loptu da to mora da im se vrati a sve mi se čini da će to biti protiv CZ. Biće zanimljivo do kraja a eto šta je napravio Efes.

EPP

pre 7 godina

izgubicete 7 tekmi od 8,zivi bili pa videli...to vam i zelim limenke
(zzzz, 11. februar 2017 10:18)
Da,pazi da nas ne prokuneš...tvoje mišljenje je ključno!Smešan si..

miško

pre 7 godina

Poraz od tima, koji igra lŠ, stvarno ne boli ali ono fašističko iživljavanje sudija sa tehničkim uz manijačku gestikulaciju čak i prema najkulturnijem treneru u Evropi,stvarno boli.

Red & White

pre 7 godina

@ Danilo
Dragi naš treš-romantičaru, promašeni poeto, veseli Danilo! Ima nas ovde sa dovoljno velikom "kilometražom" da pamte neke stvari, a i u ona najteža vremena vašeg političkog iživljavanja i monopola gledali smo basket, uživali u onome što imamo i znali da će jednom i taj teror stati. Iliti, što bi vaš "Veliki-Mag-Demagog" rekao da će se sve to lane zvati! I eto, desilo se neminovno, a državni mezimčići odjednom presušiše jer isplakaše reke suza.

Ne, dragi naš Danilo, nismo ni tada bili uplakani, a sada nam je osmeh od uva do uva, iz mnogo očiglednih razloga. A svakodnevno insistiranje na "uplakakosti" samo pokazuje stepen bola koji leži na tvojoj duši dok se potajno nadaš povratku uticajnih snaga koje bi ponovo silom vratile onaj nakaradni poredak i vašu nasilnu dominaciju.

Dragi naš Danilo, ne mora Zvezda ni u Top 8 što se mene tiče. Dovoljno je veliko uživanje gledati kako momci pobeđuju najbolje u "nikad goroj EL" i meni srce kao planina. I zna Radonja kad treba obarati formu bez da posluša stručnjaka poput tebe, čak i po cenu da se novouplakani okuraže jednom nevažnom i na silu izguranom pobedom, pa da izmigolje iz svojih rupa puni nade.

Od naše Zvezde već sad puna kapa i duša, a tek smo na pola puta i biće još razloga za sreću. Od tebe dragi Danilo ne očekujemo ništa manje do da nastaviš sa uplakanim komentarima jer to je ona najslađa jagoda na vrhu torte naše sreće koja nas samo čini još razdraganijima!

Shearer

pre 7 godina

Vrlo je bitno naglasiti da CZ ukoliko uđe u krug sa Baskonijom ili bilo kojim turskim klubom u trougao a to je realno moguće gubi na značaju onaj trijumf u Baskoniji jer je Baskonija tukla Efes, Darušafaku i CZ barem u jednom meču.Takođe videli ste i sinoć da Galatasaraj u poslednjih 4-5 mečeva pruža sasvim dobre partije i da će Kuzmić imati problema sa Plajsom. Sa druge strane Bamberg je tim koji bukvalno svakog može da pobedi bilo da igraju na domaćem terenu ili u gostima a toliko puta su gubili na loptu da to mora da im se vrati a sve mi se čini da će to biti protiv CZ. Biće zanimljivo do kraja a eto šta je napravio Efes.

Nedja

pre 7 godina

Drzite sve u svojim rukama i osim ako bas ne podbacite, nece vam izmaci top 8, sto je lep uspeh ali su smesne price kako je ovo najjaca Evroliga, bas naprotiv. Istina je da je ranije kad je igrao Partizan bilo vise losih ekipa ali samo iz razloga sto je tad ucestovalo 24 ekipe ali je Evroliga generalno bila tad znatno jaca. Sad gotovo sve sto valja ide u NBA pa i igraci koji nisu bili velike zvezde u Evroligi. Samo poslednje dve sezone u NBA su otisli Serhio Rodrigez, Bertans, Saric, Kuzminkas, Dilejni, Satoranski, Mezri, Abrines, Hernangomez, Bjelica, Bobi... A, Evroliga ce biti sve slabija kad se u NBA poveca seleri kep za godinu dana. Pogledajte rostere od pre desetak godina Panatinaikosa, Makabija, Olimpijakosa, Barselone, CSKA, Taukeramike i bice vam jasno koliko je tad Evroliga bila jaca.

Jadran

pre 7 godina

Uzivam u grobarskim suzama, patnji i kmecanju. Ono kad likovi vise mrze Zvezdu nego vole svoj klub. I traze svaki moguci izgovor da nipodastavaju EL.

Patrik

pre 7 godina

Nama je gazda "zemunac" rekao da je ovo Fmp! Kome verovati!?
(Jumko, 11. februar 2017 09:36)

FMP-u niko ne moze da zabrani kako ce da se zove.

Darko

pre 7 godina

@Purpur Nema tezih i napornijih navijaca od Zvezdinih, ali zato ste vi tu da svima objasnite kako je Partizan doneo kosarku na ove prostore i kako, osim vas, niko nema prava da je igra, gleda, voli i razume. Stvarno nema tezih i napornijih navijaca od nas.

kkp

pre 7 godina

obavezna pobeda nad darusafakom od 3 poena razlike. pored toga jos 2 pobede...
mislim da ce pasti armani i uniks... ostalo tesko... velika je sanda da czt bude u top8 nego da ne prodje...

Patrik

pre 7 godina

Pa daj da nam onda dovedu GSW, pa pošto nećemo biti optererećeni da i njih oderemo ?! Interesantna "logika"...
(Batko, 11. februar 2017 10:32)

Niste pobedili nikad losiji Partizan,Efes,Zalgiris... i jedva pobediste Megu i Mornar a ovamo trazis/te GSW.Interesantna "logika",dobro si to rekao.

UltraCZ

pre 7 godina

Grobari ce poceti da trce po ulici i placu naglas... Da li je moguce da ovoliko kukate na nase uspehe? A pricate o nekoj dominaciji i osvajanju ne znam cega... Ma, dzaba vam! Kad vi nas uspeh ne mozete zdravstveno da podnesete, nije vam dobro kad izadje vest o Zvezdi.

Nenad

pre 7 godina

Objektivnost na nivou, kao i uvek kada je rec o navijacima Zvezde...hajde, neka bude da je Kup sampiona koji je KK Partizan osvojio 1992. godine bio amatersko takmicenje prema danasnjoj EL (iako mesas babe i zabe, ali to je, kao sto vec rekoh, posledica cuvene "objektivnosti" velike vecine Zvezdinih navijaca), ali kako zaboravi F4 2010 godine, pa eventualni plasman KK CZV u top 8 proglasi najvecim uspehom srpske klupske kosarke u istoriji...
(BasketFan, 11. februar 2017 11:23)

Nije on to zaboravio veruj mi...ne zna covek za to jer tada nije pratio kosarku kao sto je nije pratio ni prosle sezone...da jeste znao bi da je najveci uspeh njegovog kluba TOP8 i da ove sezone mogu samo taj uspeh da izjednace..Nego video ovde da se pominje 92 i sad da C.Zvezda ima veliku sansu da ponovi proslogodisnji upspeh on potrcao brze bolje da ispise komentar kao veliki zvezdas...nije bitno sta ce da napise bitno je da je napisao.

deki

pre 7 godina

Realno od cetiri utakmice kuci, jedino sa Olijem je problem, od gostovanja Real I Darusafaka, narocito ako im bude trebalo, Barsa I Armani mogu da se dobiju. Sto se tice grobara tipa "Purpur, Patrick I slicni, necu reci da su mi bile drage vase pobede u EL nekada ali ovolika mrznja -to je bolesno

Pera Pisar

pre 7 godina

Na kraju se sve u evropskim okvirima svodi na finansije...da je Zvezda zadržala Kvinsija Milera i Cirbesa i uzela Pulena mogla je da se bori za titulu prvaka Evrope, ovako sa Đenkinsom, koji je dobar i sa preslabim Voltersom i Tompsonom i ovo do sad je ravno čudu...neverovatno je da su u jednoj ekipi stranci najgori igrači, ako već nije bilo novca za neke kvalitetne strance trebalo je da se zadrže Mičić i Štimac

Katczinsky

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Po tome je ona Partizanov ulazak u ligu šampiona veći uspeh od zvezdinog kupa šampiona i tojota kupa. Pozdrav

guglajte deco

pre 7 godina

ma, kako sad to?! ja sinoć u komentarima čitao da neki turčin željko-aga kroji sudbinu čoviću, i da će od njega zavisiti sve.

mladići borovi, devojke jele

pre 7 godina

Kome su oni uopste bitni???
Pisite o Partizanu koji ih je lagano dobio i u ovoj EL bi imao vec obezbedjen TOP 8!!
(Grobar, 11. februar 2017 09:58)


komentariši još, molim te - navijačima zagrebačkog tima pomažeš u samoobmanjivanju "glede" tužne stvarnosti, a navijače najvećeg srpskog tima divno zabavljaš.

stifler

pre 7 godina

I jos jednom, umesto da se CRObari bave svojim kupom za cije ime i naziv me vise mrzi da smisljam sprdalice i posalice, evo recimo Kup Mejbilin Njujork, vi sektasi dodjete ovde da komentarisete uspeh najveceg srpskog kluba. Van svake pameti.

Kelvin Klajn

pre 7 godina

Imate 8 utakmica do kraja, 4 kod kuce, pobedu vise od Darusafake a juce kukate i vredjate Zeljka sto je izgubio od Darusafake od koje ste i vi izgubili kod kuce a izgubio je i od vas i mislite da ce rizikovati mesto na tabeli da bi Zvezda ispala. Prosto mi je neverovatno da postoje ljudi koji razmisljaju na taj nacin.

Darko

pre 7 godina

Poraz od tima, koji igra lŠ, stvarno ne boli ali ono fašističko iživljavanje sudija sa tehničkim uz manijačku gestikulaciju čak i prema najkulturnijem treneru u Evropi,stvarno boli.
(miško, 11. februar 2017 10:49)

Nije ni čudo što nas grobari zezaju, kada na vesti o top 8 dajete ovakve komentare.

B. S.

pre 7 godina

Zvezda lagano dobija Armani i Barselonu. Uniks i Darušafaku najverovatnije, a za Real i Olimpijakos bi morala da podigne formu na onu kad je vezala 7 uzastopnih pobeda. Mislim da ako se ovako kako sam naveo budu odvijale stvari Zvezda može sigurno do plej-ofa. Ko misli da je ovako i da Zvezda može da uđe u plej-of neka da plus.

BasketFan

pre 7 godina

@postovalac - bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.

Objektivnost na nivou, kao i uvek kada je rec o navijacima Zvezde...hajde, neka bude da je Kup sampiona koji je KK Partizan osvojio 1992. godine bio amatersko takmicenje prema danasnjoj EL (iako mesas babe i zabe, ali to je, kao sto vec rekoh, posledica cuvene "objektivnosti" velike vecine Zvezdinih navijaca), ali kako zaboravi F4 2010 godine, pa eventualni plasman KK CZV u top 8 proglasi najvecim uspehom srpske klupske kosarke u istoriji...

BBRS

pre 7 godina

Juce su kukali ceo dan na Zeljka i na to kako je pustio Darusafaku kako bi preskocila Zvezdu, a danas misle kako je sve u njihovim rukama.. Pa cekaj.. kako sad to?
(LENS, 11. februar 2017 10:46)
Па, дете, зато што нам се може.
Остварили смо толико успеха да нас брига за дарушафаку, битно је да ми добијамо утакмице, као што смо до сад.
Уствари прочитај ти овај текст до краја , па онда коментариши.
Мада није ми јасно који мој ви тражите на вестима о ЕЛ?
Имате свој ципирипи, па тамо лупајте коментаре колико хоћете!!!!

Idn

pre 7 godina

Zvezda

2-3 1969
8-4 1972 cetvrto mesto
2-8 1998
4-6
10-9 1996 top 16
10-14 1997 cetvrto mesto
12-9 2000
4-10
6-8
2-12
2-12
8-12-top 16
11-12-top 8
9-10 yop 8
11-11 final 4
6-10 top 16
4-6
2-8
7-17 top 16

152-190
Prvo mesto-1
trece mesto-2
cetvrto mesto-2


10-14 top 16
12-15 top 8

38-49

cetvro mesto-1

Partizan

6-2 1976
14-8 1981 trce mesto
11-5 1988 trece mesto
15-6 1991 0prvo mesto
2-3 1995

Vz

pre 7 godina

Mislim da nije realno da prokockaju ovo jer su napravili ozbiljan zalog do sada. Medjutim, povrede su krenule i ako ne nadju nacin da saniraju jovica, a da im se uz njega oporavi i kuzmic i ne povredi jos neko tipa dzenkins ili simonovic, imace ozbiljan problem. Isto tako, ko god od prve cetiri ekipe da im dodje u top8, pa jos bez prednosti domaceg terena, nije realno da mogu da prodju na 3 dobijene. Sad, jedno je realnost, a nesto sasvim drugo sport :)

Što pre to bolje

pre 7 godina

Nama je gazda "zemunac" rekao da je ovo Fmp! Kome verovati!?
(Jumko, 11. februar 2017 09:36)
Pa trebalo bi da poveruješ svom psihijatru sve što ti kaže,a valjalo bi i da povedeš ove drugare što komentarišu kao i ti,imao bi i njima šta da kaže!

BB

pre 7 godina

Za plasman u top 8 nam ne trebaju nikakve kalkulacije. Treba nam samo da svi budu zdravi, tj. da se Jovic i Danguba oporave. Dejo ima mogucnost da odmara i osvezi glavne nosioce u utakmicama aba lige, rezultati tamo su sada totalno nebitni. Moze da iskoriste utakmice da se vrati Dangubic u ritam, moze cak i da se kalkulise sa prve 2 utakmice u kupu, i onda finale i evroliga pun gas. Zgazi ih sve!

Dragoljub

pre 7 godina

Sta da vam kazem navijac sam zvezde,ali volim kad partizan pobedi inostrani klub.
Moram recic da verujem u crvenu zvezdu ali me plase povreda igraca i bojim se da nece ici kako je zvezda planirala.
Kup je vazan,treba se revanirati partizanu.
Pozdrav svi igacima da bolesni ozdrave a da amerikanci poprave formu.
POZDRAV OD VUCKA.

BBRS

pre 7 godina

Само Јовић да оздрави, да будемо комплетни и нема проблема.
Ни трунку сумње немам у овај тим!

delija

pre 7 godina

Naredne 2 moraju se dobiti, sto je i realno Zvezda je bolji tim od njih. U nastavku treba probati da se dobija jos jedna kod kuce i jedna u gostima, Armani nije nista posebno, Barsa tone sve dublje... Tako da nije nerealno. Konkurentske ekipe imaju tezi raspored. Ne znam kakvo je stanje sa Jovicem,Dangubicem, Kuzmicem..??? Ja bih u kup utakmicama odmorio kljucne igrace dao sansu da jos neki igrac ispliva, dobije samopouzdanje.. Trebace sto jaca klupa, moguce su povrede, umor.

svaka čast

pre 7 godina

Kome su oni uopste bitni???
Pisite o Partizanu koji ih je lagano dobio i u ovoj EL bi imao vec obezbedjen TOP 8!!
(Grobar, 11. februar 2017 09:58)

Sa 6 tehničkih grešaka, lagano

Batko

pre 7 godina

pre utakmica, sa realom, cska, fenerom panatom, sam pisao da mi sve to mozemo da dobijemo, jel u te utakmice ulazimo rastereceno, nama mnogo veci problem mogu bit ove sl dve, radonjic se do sad nije pokazao u tim da kazes bitnim utakmicama gde ima ulogu favorita, valjda mozemo da dobijemo galatu, ako izgubimo od njih gubimo i od bamberga, kolko god dizali radonjica, ja mogu da nabrojim koliko hoces njegovih bitnih kikseva u prethodne 4 godine.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (demograf, 11. februar 2017 09:52)

Pa daj da nam onda dovedu GSW, pa pošto nećemo biti optererećeni da i njih oderemo ?! Interesantna "logika"...

Nenad

pre 7 godina

Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Bilo amatersko takmicenje ili ne titula prvaka evrope se pise i ime KK Partizan stoji uz velikane poput Reala CSKA Zalgirisa Barselone Panatanaikosa Olimpijakosa itd..a ako vec pricas o najvecem uspehu onda bi trebalo da kazes da ce biti izjednacen najveci uspeh a ne ostvaren jer C.Zvezda je prosle godine vec igrala TOP8 EL. Ili mozda smatras da je i prosle godine bilo amatersko takmicenje u odnosu na ovo

Batko

pre 7 godina

Pa daj da nam onda dovedu GSW, pa pošto nećemo biti optererećeni da i njih oderemo ?! Interesantna "logika"...
(Batko, 11. februar 2017 10:32)

Niste pobedili nikad losiji Partizan,Efes,Zalgiris... i jedva pobediste Megu i Mornar a ovamo trazis/te GSW.Interesantna "logika",dobro si to rekao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Patrik, 11. februar 2017 11:20)


Vidi, ako bolje procitas moj komentar, pa POKUSAS da shvatis, ukapiraces koliko si ispao glup sada sa ovom tvojom replikom !
Ja sam mislio da se potrudim, da pouksam da ti objasnim,ali sam onda ukapirao da ti to ne shvatas.
Procitaj jos jedno u vezi sa cim je taj moj odgovor, naravno ako mozes...

Batko

pre 7 godina

Pa daj da nam onda dovedu GSW, pa pošto nećemo biti optererećeni da i njih oderemo ?! Interesantna "logika"...
(Batko, 11. februar 2017 10:32)

Niste pobedili nikad losiji Partizan,Efes,Zalgiris... i jedva pobediste Megu i Mornar a ovamo trazis/te GSW.Interesantna "logika",dobro si to rekao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Patrik, 11. februar 2017 11:20)


Vidi, ako bolje procitas moj komentar, pa POKUSAS da shvatis, ukapiraces koliko si ispao glup sada sa ovom tvojom replikom !
Ja sam mislio da se potrudim, da pouksam da ti objasnim,ali sam onda ukapirao da ti to ne shvatas.
Procitaj jos jedno u vezi sa cim je taj moj odgovor, naravno ako mozes...

sas

pre 7 godina

Moram da kazem da su mi zalosni likovi koji pisu da je Zeljko nekog pustio. Prvo,Darusa moze da dobije Fener kao sto smo i mi mogli a drugo Fener daleko od toga da je resio 4. mesto pa da bi eventualno nekog pustao. Gledajte svoja posla i svoju racunicu a pojedine grobare indijanskog porekla ostavite na miru da trunu u mrznji. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

bole

pre 7 godina

Jako puno zavisi od Jovica, ako on bude spreman Zvezda moze dobiti ove najvaznije utakmice. Volters je ok ali u organizaciji napada je slab. Naravno i Kuzmic mora biti na 100%.

Gосподин Смит

pre 7 godina

@dusan slazem se, 4 pobede ce biti dovoljne. Tri kod kuce i brejk u Milanu. Ako negde omanemo, mozemo probati Barsu da iznenadimo. Ako je mogao Galata da ih dobije u Blaugrani ne vidim zasto mi ne bi, jos ce do tad oni biti i matematicki ispali iz trke za top 8. Sve osim Reala u Madridu i gostovanja turcima za nas su pobedive utakmice.

Милутин

pre 7 godina

Сви у Милано !!! Већ сам купио карте авионске за Милано и Барселону !!! Идемооо свиииии !!!!!!!! Из Софије 5 € карта Софија Милано за 16-ти.

neutralan nenavijac

pre 7 godina

@Realno: bice mnogo tesko ali ako Zvezda uspe, bice to bez sumnje najveci uspeh srpske klupske kosarke u istoriji - jer, Evroliga iz '92 je amatersko takmicenje prema danasnjoj. Istina boli ali tako je.
(postovalac, 11. februar 2017 09:24)

Ovo sto si napisao ravno je omalovažavanju Novaka. Kad napišu slaba konkurencija pa je zato prvi ili drugi.
Osvojiti neko takmičenje u Evropi je fantastičan uspeh. Uči u top 8 takođe ali govoriti da je to veći uspeh je bezumno.
Za kraj napred Zvezda, a vi mali ljudi i jedni i drugi žao mi vas je.

delija von brdo

pre 7 godina

Tacno. Sve je u rukama Zvezde.Sledece dve kod kuce sa Galatom i Bambergom.Sa Darusafakom poslednje kolo i ta utakmica nece odlucivati.Jos sledi Uniks koji je otpiasan kod kuce,Armani koji je otpisan u gostima, raspadnuta Barsa koja je otpisana u gostima.Ali svi zaboravljaju da se svaka pobeda placa 40 hiljada evra.Da nismo onako na pocetku bezveze izgubili od Darusafake i Uniksa sada bi pevali.U sustini lak raspored dokraja.Treba iskoristiti

UltraCZ

pre 7 godina

Kako ce vas galata onako lagano...
(skakac, 11. februar 2017 12:30)

Ne znam za to, al' cete vi protiv PAOKa tesko... Sila je PAOK u kosarci...

Minja

pre 7 godina

Vrlo moguce da odlucuje poslednje kolo protiv Darusafake u gostima. Zvezda sa 3 pobede kod kuce (Galata, Bamberg i Unix) ima izvesne sanse za prolaz. Ali, sva 3 navedena tima su odlicna i nema nikakve sigurnosti da ce biti porazeni u BG-u. Ocekujem vrlo napetu borbu za Top 8. 50/50 sanse za CZ.

kris

pre 7 godina

Po meni je kljuc u narednih 7kola imati pobedu vise od Darusafake,a oni imaju strasan raspored.Sa ovom jednom pobedom viska trenutno mislim da bi bili sigurni.Teoretski mogle bi tri pobede kod kuce(Galata,Bamberg i Uniks)biti dovoljne,ali ce ih biti tesko ostvariti.

dušan

pre 7 godina

sve utakmice u kojima smo kod kuce "morali" pobediti Darušafaka, Baskonia, Žalgiris, Efes smo izgubili, a protiv evropskih velikana gde nismo imali teret favorita smo dobili! Zato smatram da su naredne dve utakmice protiv Galatasaraja i Bamberga najteže u celoj sezoni, pritisak ce biti veliki, videcemo kako ce ekipa reagovati. Nadam se najboljem. U svakom slučaju za F8 nam treba sigurno još 4 pobede. Da smo dobili Efes F8 bi bio skoro gotova stvar, ovako predstoji borba do zadnjeg kola (Darušafaka).

B. S.

pre 7 godina

Ovo je nastavak komentara:

(B. S., 11. februar, 15:31)

Zaboravio sam da kažem da Zvezda u nardena dva kola može da pobedi Bamberg i Galatasaraj samo malo teže od Armanija i Barselone. Ako stavite plus na prvi stavite ga i na drugi komentar. Isto to važi i za minuse.

VIT

pre 7 godina

Posle sinoćnog rezultata Darušafake, situacija se usložnjava. Mišljenja sam da će biti potrebno pobediti 4 utakmice i nadajmo se da bi to bilo dovoljno. Dakle,u ova poslednja dva kola ima tu svega. I dolaska u formu timova koji su nešto lošije na tabeli, ali i mogućnosti medjusobne pomoći posebno, turskih i španskih timova. Zato, pripremiti se pre svega na psihološkom planu i "obavezne pobede" svesti na "normalne" utakmice sa potrebnom dozom odgovornosti. Verovatno zbog opreznosti (koja mora biti prisutna)nešto razmišljam o utakmici sa Darušafakom. Ne bilo.

dzoni

pre 7 godina

Po meni je kljuc u narednih 7kola imati pobedu vise od Darusafake,a oni imaju strasan raspored.Sa ovom jednom pobedom viska trenutno mislim da bi bili sigurni.Teoretski mogle bi tri pobede kod kuce(Galata,Bamberg i Uniks)biti dovoljne,ali ce ih biti tesko ostvariti.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kris, 11. februar 2017 10:00)

Darusafaki raspored ne znaci nista jer mogu da dobiju bilo koju ekipu kad im treba, to je posle cska, oly i reala najbolja ekipa u evroligi, ali ima jos da se igra dosta, a 3 pobede nikako nece biti dovoljne za top 8, pogotovo sto sa efesom imamo losiji skor, ali nije to ni bitno, kako bude samo se prvi pamti a to tesko da mozemo sad, tako da svejedno da li si 8 ili 9 , treba igrati opusteno do kraja

V

pre 7 godina

Tesko da ce tri pobede biti dovoljne, trebalo bi cetiri, ali ni to nije sigurno, sta ako se Efes i Darusafaka razigraju u zadnja osam kola, a protiv oba tima imamo losiji medjusobni skor?! Bice tesko, ali samo da nam se oporave povredjeni igraci i da budu svi zdravi, i ja verujem da cemo obezbediti Top8.