Nedelja, 08.01.2017.

08:30

Jokić se razboleo, Bertans nosio Sparse

U noći između subote i nedelje odigrano je sedam mečeva u NBA ligi, Nikola Jokić nije igrao u porazu Denvera, dok je Nemanja Bjelica imao četiri poena.

Izvor: mn

Jokiæ se razboleo, Bertans nosio Sparse IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Beljo

pre 7 godina

Brada mvp, vala dobro ti racunas kako ti odgovara. Ne racunas silne Hardenove promasaje kao uticaj na rez., a da si gledao mec vidio bi da je Ras bar jedno 6 puta samog Robersona ostavio na sutu, a ovaj cigle... Zbog toga na kraju i 5 asistencija. Pokusavao covjek, ali mu to vece saigraci izostali. Jednom samo da je Roberson pogodio, dobili bi.

hehehe

pre 7 godina

zagor

Bas cudno onda sto vecina tih igraca istice ( a posebno Zo I Leo) da su ponikli u Partizanu. Valjda znaju oni bolje od tebe...

Dragan

pre 7 godina

Boci
Zalosno je sto administratori pustaju svakakve komentare ovde. Pre svega ovakve komentare koji su zaslepljeni mrznjom prema nekim igracima a znanje o kosarci nula. Ja se secam da je Kris Pol imao nekoliko tripl dablova u Klipersima. Jel to moguce da on ostvari pored jednog Grifina i Jordana i ostalih visokih igraca dvocifren broj skokova? Jedan omaleni Kris Pol? Sigurno su mu se skalanjali da bi on pokupio skok zbog statistike.... Ima bezbroj primera plejmejkera. A npr i Dzejson Kid, koliko puta je on ostvario tripl dabl samo i koliko je skokova imao na utakmici u proseku.... Jel to znaci da su mu se svi sklanjali sa puta da bi on pokupio loptu? E sad uporedi sve te plejmejkere kroz istoriju i Westbruka, njegov atleticizam i odraz, borbenost, zivotinjski instikt i borbu za svaku loptu! Zmaci ispada da svi oni mogu da pokupe skokove jer znaju i umeju a Rasel, koji je vodja ekipe i plej, najbolji igrac i kod koga je lopta i koji ide u meso ne moze jer se toboz njemu svi sklanjaju kako bi je lepo na tanjir uzeo. Ako si gledao nekoliko utakmica, mogao si da vidis kako bukvalno prelece igrace i grize za loptu. Ali ograniceni ljudi koji ne znaju nista o kosarci i hejteri ce pricati tako kao ti....

sacha

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.
(ja, 08. januar 2017 10:16)

On ih izbacio, pazi molim te... Dovedes reprezentativce Francuske i preuzmes sve zasluge, nije nego... A ova glupost da je dao najvise igraca za NBA je tek biser za sebe. ali neka, samo vi zivite u vasoj nekoj prici kojom vas je mag zaludeo... Pa Misko i Milojevic su u ovih par sezone vec tu negde...

dule

pre 7 godina

(antiDebil, 8. januar 2017 14:01)

1) Ja spominjo CZ nisam, biće da je do tebe

2) Ja Đorđevića i Obradovića spominjo nisam. Al kad ih već spominjemo ljudi su za našu reprezentaciju, što direktno, što indirektno, učinili 10 puta više od Vujoševića

brada mvp

pre 7 godina

@Beljo
Da je kreirao 10 otvorenih suteva je apsolutna neistina,jer nije ukupno dodao 10 puta na celoj toj utakmici.Dao je 50 poena iz nerezonskih suteva koji mu obicno ne ulaze i svaka cast na tome.Ali onda pogledas odnos u proizvedenim poenima vestbruka i hardena-"samo" 59-54 u korist vestbruka sa 18 suteva vise,promasen nerezonski sut za pobedu,a harden stavlja ego po strani i rezonskim potezom resava utakmicu.A sto se tice faulova,slobodna bacanja su deo igre i najdominantniji igraci ce ih uvek imati mnogo,pogotovo harden koji uvek ima u glavi da iznudi faul i ekspert je u tome.

Beljo

pre 7 godina

Protiv Hjustona u gostima Ras je kreirao jedno 10 otvorenih suteva za saigrace koje nisu pogodili, jeo je protivnicku odbranu... Na kraju je imao skoro 50p, sa odlicnim procentom suta, da bi ovdje dosli da pricacu kako im milo kad ima 50 a izgubi. A na drugoj strani njihov miljenik 26p uz tragican procenat suta, i izvedenih 16 slobodnih bacanja. A gledao sam mec, nije 4 slobodna zasluzio. Bijeli medved NBA lige - Harden.

Jeri smo tako u mo gucnosti

pre 7 godina

Vi ladno pricate kako bi nas ekipa sa vestermanom i ostalima odrala? Alo bre ljudi, dominirali smo protiv Teodosica De Koloa Dzeksona i ostalih, protiv Ljulja, Rejesa, Kerola i ostalih, protiv Vimsa, Gaudloka i ostalih, kunete se u tog vestermana kao da je MJ, pa sta je radio leo pre neki dan protiv Zvezde? Nije se video, Lazic ga u dzep stavio...

Rocky Balboa

pre 7 godina

Pravi trostruko dvostruko igrači su bili Chamberlain,Robertson i naravno neponovljivi Magic,Wes i Harden ? Ne,iako poštujem obojcu zbog strasti koje unose u igru,nije realno da oni imaju 15 skokova,za Magica i Birda npr. koji su bili 206 cm visoki logično.

hehehe

pre 7 godina

Ne. Zasto? Bogdanovic siluje ako ga oce oce ako nece nece a naravno nece svaku utakmicu da ga oce. Milutinov cist prosek, Lovernj je okej, Bertans je okej, i Vesterman je okej. Ali postoji jos jedan problem, evroligu ne osvajaju 5 igraca nego ceo tim :-)
? (Jeri smo tako u mo gucnosti, 8. januar 2017 11:49)

Mi grobari znamo kako se osvaja Evroliga. Imamo to iskustvo.Ne trebaju nam objasnjenja od navijaca kluba koji je igra zadnje 2 godine I nema sanse da je ikad osvoji.
Anyway, dosadni ste sa tom raspravom ovde, ipak je u pitanju NBA, daleko ozbiljnija liga. Gde nasi igraci jedva da su rezerve. Igrale su se nocas lepe utakmice. Gobert sjajan, a uvek je nekako u senci

srbija1389

pre 7 godina

Video sam nekoje opet osporavao Rasela. Decko imao 50% suta,7/12 za 3 i 3/8 za 2. Nije toliko ocajno. Kaze sklanjaju se centri,svih 15 puta ili??? A sta je sa asistencijama 11 ?? Malo treba vise? Cudan smo svet...

antiDebil

pre 7 godina

Svaka njemu čast, ali trebao je to onda da radi u NCAA pošto je našoj reprezentaciji u poslednjih 10 godina izbacio samo dvojicu koji prave razliku - Krstića i Bogdanivića. Ispada da su FMP (pravi) i Hemofarm dali više takvih igrača.
(dule, 8. januar 2017 11:56)

Samo dvojicu koji prave razliku, i Novica ubica je pravio razliku ? Nego zvezdana nije izbacila NIJEDNOG koji pravi razliku a pogotovu ne od ovog pocetka svalerisanja sa fmp a i sto je tragicno po zvezdanu ne vidi se koji je taj ko ce doci a da ce praviti razliku, tako da su i ova dvojica ili trojica previse, a Krstic je igrac kakvog zvezdana nije imala u prethodnih 30 godina i kakvog nece imati u narednih 50 !
Danilovic, Paspalj, Djordjevic i Divac, 4 od 5 startera iz 1995., kraj svake price u vezi Duska Vujosevica !
FMP ? Nemoj da me zasmejavas. Teodosica su slali na pozajmicu u Borac Cacak...Bjelica je postao Bjelica profesor, doktor, stagod tek 2014. kada ga je Obradovic najurio sa jedne utakmice i posle SP i rada sa Djordjevicem, do tada je bio obican mlohavi Bjelica, a onaj Bjelica iz zvezde, tog ne treba ni pominjati. Novica ubica taj nadimak nosi iz Partizana, bio je najbolji igrac reprezentacije one godine kada je Bjelica otisao iz zvezde, kvalitet je pokazao u Partizanu, kao i mnogi drugi, ogromna razlika, nije naknadno postao legenda domaceg kluba tek kada je nesto pokazao u inostranstvu !

iPhonovac

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

Ne bi oni mogli ni Aba ligu da osvoje. Ne pobedjuju pojedinci vec tim.

stevan

pre 7 godina

Nurkic bas i nije iskoristio priliku sinoc koju je dobio kao startni centar, skupio je jedva dabl dabl, 11 i 10.
Al procenti suta 5/14 iz igre i 1/4 slobodna, i dve izgubljene lopte.
Mudije ocaj 0/8, Glainari ispucavanje klasika...Barton i Cendler bili najbolji. Mnooogo im je slabiji napad bio bez Jokica, a odbrana im je podjednako losa.

antiDebil

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)
Dobili bi po tamburi od Zvezde samo tako ....
(masterkg, 8. januar 2017 13:33)

Tim od pre par godina, Vesterman, Gordic, Bertans, Milosavljevic, Bogdanovic, Lucic, Lovernj, Musli, Milutinov, Gagic, mozda sam i nekog zaboravio i naravno Vujosevic na klupi. Sve igrace zvezdane da sklopite koji su tu igrali u prethodnih 10 godina mogli bi samo da se slikate, trepcete okicama, gadjate Vujosevica, pokrecete PP aparate, prekidate kupove, vredjate na konferencijama, bacate papke na teren, bubrege na teren, kese sa mokracama, drmate koseve, kaznjavate za sako, kradete pehare, pisete lazi i sl. stvari, posto na terenu ne biste imali nikakve sanse i znam da si ti savrseno svestan toga !

masterkg

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)
Dobili bi po tamburi od Zvezde samo tako ....

zagor

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli.

bo, law, muric, velickovic, musli.
(vala, 08. januar 2017 09:49)

navedeni igraci ponikli u: vesterman (asvel), bogdanovic (zitko), bertans (ASK Kadeti II/ BAA riga), lovernj (elan), milutinov (hemofarm), mekejleb (nju orleans), milosavljevic (napredak), lucic (superfund), gist (merilend), veseli (geoplin slovan)

I apsolutno niko, ali niko od njih nije prosao partizanovu kosarkasku skolu tj. ponikao u partizanu ;) :*
imate ukupno 4 poznata igraca koji su potekli iz vase skole:
loncar, beric, djordjevic i novica velickovic. to je sve.
za razliku od njih, samo u skorijoj proslosti: stojakovic, jaric, rakocevic, vujanic, radmanovic... (znaci 4 igraca u nba i jedan vrhunski evroligas iz zvezdine kosarkaske skole) ima jos mnooooogo, al me mrzi
toliko

Sofo

pre 7 godina

lafajet, andjusic, bjelica, bircevic, raduljica.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kk dule, 8. januar 2017 10:53)

Filip,Vuk,Morison,Lipovi i Kikanovic.

wuk

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige  
(zak, 08. januar 2017 09:09)  

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli.  

bo, law, muric, velickovic, musli. 
(vala, 08. januar 2017 09:49) 

lafajet, andjusic, bjelica, bircevic, raduljica.
(kk dule, 08. januar 2017 10:53)

JOVIC LAZIC SIMON LUKA I KUZMIC. i ne pitate se nista

deda

pre 7 godina

Ajzeja Tomas...mali se pise o njemu a realno ima fenomenalnu sezonu
(Jutro, 08. januar 2017 10:32)

Juče sam baš gledao poređenje njega i Ajversona u sezoni kada je Alen imao isto toliko godina. Ajzea daje oko poen više, ima asistenciju više, šut za 2 oko 6% bolji i šut za 3 oko 13% bolji nego Ajverson u tim godinama.

nista o nicemu

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli.

bo, law, muric, velickovic, musli.
(vala, 08. januar 2017 09:49)

I svi igrali za kikiriki kazete?

roto kos je srce srbije

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

To je i bio plan, da nas povrede nisu osakatile te sezone... Prvo leo, onda berta i na kraju sin dragan... sve u roku od mesec dana...

vasilije

pre 7 godina

Juce sam gledao malo utakmicu Oklahome i Vestbruk stvarno ima dosta isforsiranih skokova, centar gradi poziciju za skok, a Vestbruk samo kupi. On kao plej trebao bi da bude na vrhu reketa kada se brani napad, a on obicno stoji u liniji sa centrom i poprilicno daleko od beka ili krila koje ima slobodan sut za 3 ako primi loptu. U skoku cesto treba biti bezobrazan prema svojim saigracima da bi ih skupio vise, sto Vestbruku nije problem. Gledao sam malo i Cikago protiv Toronta i mogu da kazem da je sad glavna fora u NBA isfintirati odbrambenog i onda skociti kako bi se isforsirao kontakt i laki poeni sa bacanja. To su radili cesto Batler sa jedne i De Royan s druge strane. Slicno igraju i svi ostali bajni strelci Harden, Vestbruk, Durent, Dzejms, Irving... Ali nekao mi se cini da su juce ovi preterali.

bla

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 8. januar 2017 10:16)
jos da je bertans iz partizana presao u nba. da mu nije trebalo 2 godine da ispravi sve sto su ga pogresno ucili

Ogi

pre 7 godina

@Koča
Pitaj Divca da li može da se dostigne 20 za četvrtinu ili recimo 9 za minut :-) Nemojte svuda da gledate da ima zavere, uđe par šuteva, protivniku voda u uši i eto ti serije od 10+ poena za dva-tri minuta. Još ako klupa zataji, to se stiže bez problema.

stressed

pre 7 godina

Gledah ipak Denver malo, kad sam vec ostao budan zbog njih. Opet primili >120p, nista neocekivano.. Hernangomez igrao malo, lepo je izgledao. Cendler ih koliko toliko odrzavao u zivotu, a Nurkic, Galinari I Mudiej se ispromasivali za sve pare. Ubise ekipu sa tim. Sa druge strane Oklahoma isto promasivala, al ipak im nabila 121, znaci Denver je u totalnom kanalu s timskom odbranom ( znaci nema veze sa Jokicem koji je ok 'defender' 1 na 1, ali ovde ima onih koji nijednu utakmicu nisu pogledali a kadar su da napisu da je on 'rupa' u odbrani ).
Russ nosi celu Oklahomu, vidim da su ga fanovi izostavili sa All star petorke zapada a svrstali Karija sto je van pameti, nadam se da ce do kraja glasanja I igraca I medija to da se popravi.

smarac

pre 7 godina

Potpuno se slazem za skokove vestbruka i hardena-nisu oni sad ne znam kakvi skakaci,vec je to do timske strategije da posle suta protivnika svi odmah trce kontru,a samo vestbuk ostane ispod svog kosa i kupi loptu.Pored toga konkretno juce je vestbruk u prvom poluvremenu uzeo iz ruke saigracima bar 3 skoka,ali sta je jos neverovatnije da njima ne samo da ne smeta,nego cak i vole da im on uzme skok.Bukvalno mi tako izgleda,igraci oklahome kad i mogu da dohvate loptu oni nece,vec nastave da grade i cekaju vestbruka

koss

pre 7 godina

Bertans je vec uradio vise od izdajnika reprezentacije u NBA!!
(Grobar, 08. januar 2017 09:12)

Dao vise poena za jedan mec nego Bobi za dve sezone u NBA..
Gde je sad onaj Petar da se javi?

dule

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.
(ja, 08. januar 2017 10:16)

Svaka njemu čast, ali trebao je to onda da radi u NCAA pošto je našoj reprezentaciji u poslednjih 10 godina izbacio samo dvojicu koji prave razliku - Krstića i Bogdanivića. Ispada da su FMP (pravi) i Hemofarm dali više takvih igrača.

Jeri smo tako u mo gucnosti

pre 7 godina

@vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

Ne. Zasto? Bogdanovic siluje ako ga oce oce ako nece nece a naravno nece svaku utakmicu da ga oce. Milutinov cist prosek, Lovernj je okej, Bertans je okej, i Vesterman je okej. Ali postoji jos jedan problem, evroligu ne osvajaju 5 igraca nego ceo tim :-)

Adam Carli

pre 7 godina

Gde je onaj sto je ismevao Bertansa kako ne dobija veliku minutazu, pa sine covek je bio najbolji na danasnjoj utakmici i to u Sparsima, gde Bobi nije dobio 10 minuta ukupno u sezoni.Kakva bi to ekipa bila Leo, Bogdan, Bertans, Lovernj, Gagic, Milosavljevic, Milutinov, Pavlovic, Tepic samo da su ostali jos jednu sezonu...ali nekome je to smetalo...

Boci

pre 7 godina

Pomerite se svi da plejmejker Vestbruk uhvati 17 skokova, smesno. Covek jeste fenomen na toj poziciji ali ovi tripl-dablovi su toliko izforsirani. Slicna prica sa Hardenom, odjednom se setio da moze i on.

zagor

pre 7 godina

@koca
naravno. i ne samo to, iza cele organizacije stoje mnogo ozbiljnije stvari. vec smo videli da se nba igraci dopinguju, a da to mogu da sakriju od svih organizacija - otkud im tehnologija? sada vidimo kako namestaju sve utakmice da bi se pravio sou - otkud im takve organizacione sposobnosti? sve se to radi da bi se ljudi otupeli i privukli da gledaju nebitne stvari tj. kosarku, a iza svega stoje vanzemaljci, koji nba igracima daju doping iz svemira i pomazu im u namestanju utakmica. jeste videli kako adam silver izgleda? da, i meni vise lici na IT-a, nego na nekoga iz komsiluka.
krajnji cilj tih vanzemaljaca je da nedozvoljenim sredstvima uniste srpsku kosarku i srpski narod (nebeski narod - intergalakticki dzedaji; videli ), da bi narednih milion godina nesmetano mogli da eksploatisu zemlju i covecanstvo. film space jam su mnogi shvatili kao potpunu fikciju i deciji film, ali da li su to zapravo vanzemaljci napravili cinicnu salu na racun toga sto mi nismo ni svesni sta nam se radi?
mislite o tome...

True Batman Fan

pre 7 godina

@boci

Gledao sam nocas DEN@OKC i potpuno si u pravu. Nije mi jasno kako neko ko se iole razume u kosarku moze da se odusevljava ovim igracem. Igra iskljucivo za svoj tripl dabl prosek a ekipa je na drugom mestu. Kada je sa skokovima i poenima usao u dvocifren ucinak, prestao je da sutira (cak i kada bi bio sam na poziciji za sut) i samo dobacivao igracima lopte i drao im se da sutiraju kako bi mu napravili asistenciju. Onog trenutka kada je napravio tripl dabl poceo je da igra simultanku i da sutira iz nerezonskih pozicija, kao da je sam na terenu. Ne ospravam njegov talenat ali on za mene kao takav nece nikada biti MVP.

Nikola_S

pre 7 godina

@zak, a zamisli Jovic, Guduric, Nemanja Bjelica, Miler, Bobi, isto jaka petorka, ali i o tvojoj i o mojoj petorci mozemo samo da sanjamo

ja

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.

Puno sreće u Ligi Šampiona ove i narednih sezona

pre 7 godina

Made in Partizan-Dusko Vujosevic school!
(Vlado, 08. januar 2017 10:26)
No use for Serbia. Cela poenta priče. Pročitaj mi nick.

Luckyone

pre 7 godina

Ljudi budimo srecni sto zivimo u vreme Vestbruka i Karija Kari je pisao istoriju zadnje 2 sezone imao je najbolje suterske sezone ikada Vestbruk ita ka najbolje tripl dabl sezone a recimo zadnja dva meca dao 15 trice

insajder provajder

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.
(ja, 08. januar 2017 10:16)

Važno je da si ti napisao to što si napisao i misliš da si nešto pametno sročio a ustvari....ispao si smešan.
Pošto te kompleksi baš poprilično muče.

sasa

pre 7 godina

Ko je Jimmy Butler? Gledao sam ga na OI, covek nije mogao okean da pogodi, a u NBA svaku utakmicu mu dosudjuju po 20sb. Gledao sam ga pre protiv Spursa, Leonard ga pravio smesnim. Strasno ko je sve u NBA zvezda.

Ironicni che

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige (zak, 08. januar 2017 09:09) 

A magični Dule nije mogao sa njima ni ABA da uzme. Ako ste ga oterali!

kk dule

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige 
(zak, 08. januar 2017 09:09) 

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli. 

bo, law, muric, velickovic, musli.
(vala, 08. januar 2017 09:49)

lafajet, andjusic, bjelica, bircevic, raduljica.

nista o nicemu

pre 7 godina

Realno, smešno je da se u zadnjoj četvrtini dostižu prednosti od po 20 poena. Juče Memfis i to protiv GSW, sinoć Čikago....ko je igrao basket zna koliko je to malo verovatno i previše liči na dogovorene scenarije da bi se radio šou.
(Koča, 08. januar 2017 08:58)

Koco ovo nije basket, ovo je kosarka. Naravno da je malo verovatno u basketu koji se igra do 21. Pozdrav.

Pera

pre 7 godina

@Zak

Koliko je tih petorki bilo za 20 sezona?
Ni jedne godine nisu mogli da održe sastav. Svake godine bi igrali f4 i min deset osvojili.

Ovako crvena srbija čeka privatni klub da sazre igrajući godinama... Dok velikan sada ima grupu gradjana, nema dva poštena igrača.

A dao NBA ligi najveći broj igrača.
Bravo Berto!

zagor

pre 7 godina

jokic mora da zahvali nurkicu. da jusuf nije takva botina, jokic nikada ne bi dobio ovakvu sansu. jokic jeste pokazao da je vrhunski igrac vec sada, ali da je upao u neku ekipu sa veteranom na mestu centra ili da je nurkic malo normalniji lik, sigurno ne bi dobio ovoliko prostora. u nba je vazan kvalitet, ali je sreca nekada i vaznija, posebno za rukije koji nisu birani u prvih 10.

vala

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli.

bo, law, muric, velickovic, musli.

Nemanja

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)Da ali uz uslov da kum Milija sudi svaki njihov mec

Rolo Tomazi

pre 7 godina

@zak U tom timu je bio i Sasa Pavlovic,ozbiljno jaki.Nazalost poraz od Cedevite je bio kraj,od koga se Partizan do danas nije oporavio.

NebaCar

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)
Mislis cipiripi eurolige

Koča

pre 7 godina

Realno, smešno je da se u zadnjoj četvrtini dostižu prednosti od po 20 poena. Juče Memfis i to protiv GSW, sinoć Čikago....ko je igrao basket zna koliko je to malo verovatno i previše liči na dogovorene scenarije da bi se radio šou.

nista o nicemu

pre 7 godina

Realno, smešno je da se u zadnjoj četvrtini dostižu prednosti od po 20 poena. Juče Memfis i to protiv GSW, sinoć Čikago....ko je igrao basket zna koliko je to malo verovatno i previše liči na dogovorene scenarije da bi se radio šou.
(Koča, 08. januar 2017 08:58)

Koco ovo nije basket, ovo je kosarka. Naravno da je malo verovatno u basketu koji se igra do 21. Pozdrav.

ja

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.

zagor

pre 7 godina

@koca
naravno. i ne samo to, iza cele organizacije stoje mnogo ozbiljnije stvari. vec smo videli da se nba igraci dopinguju, a da to mogu da sakriju od svih organizacija - otkud im tehnologija? sada vidimo kako namestaju sve utakmice da bi se pravio sou - otkud im takve organizacione sposobnosti? sve se to radi da bi se ljudi otupeli i privukli da gledaju nebitne stvari tj. kosarku, a iza svega stoje vanzemaljci, koji nba igracima daju doping iz svemira i pomazu im u namestanju utakmica. jeste videli kako adam silver izgleda? da, i meni vise lici na IT-a, nego na nekoga iz komsiluka.
krajnji cilj tih vanzemaljaca je da nedozvoljenim sredstvima uniste srpsku kosarku i srpski narod (nebeski narod - intergalakticki dzedaji; videli ), da bi narednih milion godina nesmetano mogli da eksploatisu zemlju i covecanstvo. film space jam su mnogi shvatili kao potpunu fikciju i deciji film, ali da li su to zapravo vanzemaljci napravili cinicnu salu na racun toga sto mi nismo ni svesni sta nam se radi?
mislite o tome...

Boci

pre 7 godina

Pomerite se svi da plejmejker Vestbruk uhvati 17 skokova, smesno. Covek jeste fenomen na toj poziciji ali ovi tripl-dablovi su toliko izforsirani. Slicna prica sa Hardenom, odjednom se setio da moze i on.

Koča

pre 7 godina

Realno, smešno je da se u zadnjoj četvrtini dostižu prednosti od po 20 poena. Juče Memfis i to protiv GSW, sinoć Čikago....ko je igrao basket zna koliko je to malo verovatno i previše liči na dogovorene scenarije da bi se radio šou.

Pera

pre 7 godina

@Zak

Koliko je tih petorki bilo za 20 sezona?
Ni jedne godine nisu mogli da održe sastav. Svake godine bi igrali f4 i min deset osvojili.

Ovako crvena srbija čeka privatni klub da sazre igrajući godinama... Dok velikan sada ima grupu gradjana, nema dva poštena igrača.

A dao NBA ligi najveći broj igrača.
Bravo Berto!

Rolo Tomazi

pre 7 godina

@zak U tom timu je bio i Sasa Pavlovic,ozbiljno jaki.Nazalost poraz od Cedevite je bio kraj,od koga se Partizan do danas nije oporavio.

Nemanja

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)Da ali uz uslov da kum Milija sudi svaki njihov mec

vala

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli.

bo, law, muric, velickovic, musli.

deda

pre 7 godina

Ajzeja Tomas...mali se pise o njemu a realno ima fenomenalnu sezonu
(Jutro, 08. januar 2017 10:32)

Juče sam baš gledao poređenje njega i Ajversona u sezoni kada je Alen imao isto toliko godina. Ajzea daje oko poen više, ima asistenciju više, šut za 2 oko 6% bolji i šut za 3 oko 13% bolji nego Ajverson u tim godinama.

NebaCar

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)
Mislis cipiripi eurolige

zagor

pre 7 godina

jokic mora da zahvali nurkicu. da jusuf nije takva botina, jokic nikada ne bi dobio ovakvu sansu. jokic jeste pokazao da je vrhunski igrac vec sada, ali da je upao u neku ekipu sa veteranom na mestu centra ili da je nurkic malo normalniji lik, sigurno ne bi dobio ovoliko prostora. u nba je vazan kvalitet, ali je sreca nekada i vaznija, posebno za rukije koji nisu birani u prvih 10.

Nikola_S

pre 7 godina

@zak, a zamisli Jovic, Guduric, Nemanja Bjelica, Miler, Bobi, isto jaka petorka, ali i o tvojoj i o mojoj petorci mozemo samo da sanjamo

True Batman Fan

pre 7 godina

@boci

Gledao sam nocas DEN@OKC i potpuno si u pravu. Nije mi jasno kako neko ko se iole razume u kosarku moze da se odusevljava ovim igracem. Igra iskljucivo za svoj tripl dabl prosek a ekipa je na drugom mestu. Kada je sa skokovima i poenima usao u dvocifren ucinak, prestao je da sutira (cak i kada bi bio sam na poziciji za sut) i samo dobacivao igracima lopte i drao im se da sutiraju kako bi mu napravili asistenciju. Onog trenutka kada je napravio tripl dabl poceo je da igra simultanku i da sutira iz nerezonskih pozicija, kao da je sam na terenu. Ne ospravam njegov talenat ali on za mene kao takav nece nikada biti MVP.

bla

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 8. januar 2017 10:16)
jos da je bertans iz partizana presao u nba. da mu nije trebalo 2 godine da ispravi sve sto su ga pogresno ucili

antiDebil

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)
Dobili bi po tamburi od Zvezde samo tako ....
(masterkg, 8. januar 2017 13:33)

Tim od pre par godina, Vesterman, Gordic, Bertans, Milosavljevic, Bogdanovic, Lucic, Lovernj, Musli, Milutinov, Gagic, mozda sam i nekog zaboravio i naravno Vujosevic na klupi. Sve igrace zvezdane da sklopite koji su tu igrali u prethodnih 10 godina mogli bi samo da se slikate, trepcete okicama, gadjate Vujosevica, pokrecete PP aparate, prekidate kupove, vredjate na konferencijama, bacate papke na teren, bubrege na teren, kese sa mokracama, drmate koseve, kaznjavate za sako, kradete pehare, pisete lazi i sl. stvari, posto na terenu ne biste imali nikakve sanse i znam da si ti savrseno svestan toga !

dule

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.
(ja, 08. januar 2017 10:16)

Svaka njemu čast, ali trebao je to onda da radi u NCAA pošto je našoj reprezentaciji u poslednjih 10 godina izbacio samo dvojicu koji prave razliku - Krstića i Bogdanivića. Ispada da su FMP (pravi) i Hemofarm dali više takvih igrača.

roto kos je srce srbije

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

To je i bio plan, da nas povrede nisu osakatile te sezone... Prvo leo, onda berta i na kraju sin dragan... sve u roku od mesec dana...

srbija1389

pre 7 godina

Video sam nekoje opet osporavao Rasela. Decko imao 50% suta,7/12 za 3 i 3/8 za 2. Nije toliko ocajno. Kaze sklanjaju se centri,svih 15 puta ili??? A sta je sa asistencijama 11 ?? Malo treba vise? Cudan smo svet...

Sofo

pre 7 godina

lafajet, andjusic, bjelica, bircevic, raduljica.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kk dule, 8. januar 2017 10:53)

Filip,Vuk,Morison,Lipovi i Kikanovic.

stevan

pre 7 godina

Nurkic bas i nije iskoristio priliku sinoc koju je dobio kao startni centar, skupio je jedva dabl dabl, 11 i 10.
Al procenti suta 5/14 iz igre i 1/4 slobodna, i dve izgubljene lopte.
Mudije ocaj 0/8, Glainari ispucavanje klasika...Barton i Cendler bili najbolji. Mnooogo im je slabiji napad bio bez Jokica, a odbrana im je podjednako losa.

zagor

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli.

bo, law, muric, velickovic, musli.
(vala, 08. januar 2017 09:49)

navedeni igraci ponikli u: vesterman (asvel), bogdanovic (zitko), bertans (ASK Kadeti II/ BAA riga), lovernj (elan), milutinov (hemofarm), mekejleb (nju orleans), milosavljevic (napredak), lucic (superfund), gist (merilend), veseli (geoplin slovan)

I apsolutno niko, ali niko od njih nije prosao partizanovu kosarkasku skolu tj. ponikao u partizanu ;) :*
imate ukupno 4 poznata igraca koji su potekli iz vase skole:
loncar, beric, djordjevic i novica velickovic. to je sve.
za razliku od njih, samo u skorijoj proslosti: stojakovic, jaric, rakocevic, vujanic, radmanovic... (znaci 4 igraca u nba i jedan vrhunski evroligas iz zvezdine kosarkaske skole) ima jos mnooooogo, al me mrzi
toliko

wuk

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige  
(zak, 08. januar 2017 09:09)  

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli.  

bo, law, muric, velickovic, musli. 
(vala, 08. januar 2017 09:49) 

lafajet, andjusic, bjelica, bircevic, raduljica.
(kk dule, 08. januar 2017 10:53)

JOVIC LAZIC SIMON LUKA I KUZMIC. i ne pitate se nista

vasilije

pre 7 godina

Juce sam gledao malo utakmicu Oklahome i Vestbruk stvarno ima dosta isforsiranih skokova, centar gradi poziciju za skok, a Vestbruk samo kupi. On kao plej trebao bi da bude na vrhu reketa kada se brani napad, a on obicno stoji u liniji sa centrom i poprilicno daleko od beka ili krila koje ima slobodan sut za 3 ako primi loptu. U skoku cesto treba biti bezobrazan prema svojim saigracima da bi ih skupio vise, sto Vestbruku nije problem. Gledao sam malo i Cikago protiv Toronta i mogu da kazem da je sad glavna fora u NBA isfintirati odbrambenog i onda skociti kako bi se isforsirao kontakt i laki poeni sa bacanja. To su radili cesto Batler sa jedne i De Royan s druge strane. Slicno igraju i svi ostali bajni strelci Harden, Vestbruk, Durent, Dzejms, Irving... Ali nekao mi se cini da su juce ovi preterali.

antiDebil

pre 7 godina

Svaka njemu čast, ali trebao je to onda da radi u NCAA pošto je našoj reprezentaciji u poslednjih 10 godina izbacio samo dvojicu koji prave razliku - Krstića i Bogdanivića. Ispada da su FMP (pravi) i Hemofarm dali više takvih igrača.
(dule, 8. januar 2017 11:56)

Samo dvojicu koji prave razliku, i Novica ubica je pravio razliku ? Nego zvezdana nije izbacila NIJEDNOG koji pravi razliku a pogotovu ne od ovog pocetka svalerisanja sa fmp a i sto je tragicno po zvezdanu ne vidi se koji je taj ko ce doci a da ce praviti razliku, tako da su i ova dvojica ili trojica previse, a Krstic je igrac kakvog zvezdana nije imala u prethodnih 30 godina i kakvog nece imati u narednih 50 !
Danilovic, Paspalj, Djordjevic i Divac, 4 od 5 startera iz 1995., kraj svake price u vezi Duska Vujosevica !
FMP ? Nemoj da me zasmejavas. Teodosica su slali na pozajmicu u Borac Cacak...Bjelica je postao Bjelica profesor, doktor, stagod tek 2014. kada ga je Obradovic najurio sa jedne utakmice i posle SP i rada sa Djordjevicem, do tada je bio obican mlohavi Bjelica, a onaj Bjelica iz zvezde, tog ne treba ni pominjati. Novica ubica taj nadimak nosi iz Partizana, bio je najbolji igrac reprezentacije one godine kada je Bjelica otisao iz zvezde, kvalitet je pokazao u Partizanu, kao i mnogi drugi, ogromna razlika, nije naknadno postao legenda domaceg kluba tek kada je nesto pokazao u inostranstvu !

stressed

pre 7 godina

Gledah ipak Denver malo, kad sam vec ostao budan zbog njih. Opet primili >120p, nista neocekivano.. Hernangomez igrao malo, lepo je izgledao. Cendler ih koliko toliko odrzavao u zivotu, a Nurkic, Galinari I Mudiej se ispromasivali za sve pare. Ubise ekipu sa tim. Sa druge strane Oklahoma isto promasivala, al ipak im nabila 121, znaci Denver je u totalnom kanalu s timskom odbranom ( znaci nema veze sa Jokicem koji je ok 'defender' 1 na 1, ali ovde ima onih koji nijednu utakmicu nisu pogledali a kadar su da napisu da je on 'rupa' u odbrani ).
Russ nosi celu Oklahomu, vidim da su ga fanovi izostavili sa All star petorke zapada a svrstali Karija sto je van pameti, nadam se da ce do kraja glasanja I igraca I medija to da se popravi.

hehehe

pre 7 godina

Ne. Zasto? Bogdanovic siluje ako ga oce oce ako nece nece a naravno nece svaku utakmicu da ga oce. Milutinov cist prosek, Lovernj je okej, Bertans je okej, i Vesterman je okej. Ali postoji jos jedan problem, evroligu ne osvajaju 5 igraca nego ceo tim :-)
? (Jeri smo tako u mo gucnosti, 8. januar 2017 11:49)

Mi grobari znamo kako se osvaja Evroliga. Imamo to iskustvo.Ne trebaju nam objasnjenja od navijaca kluba koji je igra zadnje 2 godine I nema sanse da je ikad osvoji.
Anyway, dosadni ste sa tom raspravom ovde, ipak je u pitanju NBA, daleko ozbiljnija liga. Gde nasi igraci jedva da su rezerve. Igrale su se nocas lepe utakmice. Gobert sjajan, a uvek je nekako u senci

koss

pre 7 godina

Bertans je vec uradio vise od izdajnika reprezentacije u NBA!!
(Grobar, 08. januar 2017 09:12)

Dao vise poena za jedan mec nego Bobi za dve sezone u NBA..
Gde je sad onaj Petar da se javi?

kk dule

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige 
(zak, 08. januar 2017 09:09) 

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli. 

bo, law, muric, velickovic, musli.
(vala, 08. januar 2017 09:49)

lafajet, andjusic, bjelica, bircevic, raduljica.

Dragan

pre 7 godina

Boci
Zalosno je sto administratori pustaju svakakve komentare ovde. Pre svega ovakve komentare koji su zaslepljeni mrznjom prema nekim igracima a znanje o kosarci nula. Ja se secam da je Kris Pol imao nekoliko tripl dablova u Klipersima. Jel to moguce da on ostvari pored jednog Grifina i Jordana i ostalih visokih igraca dvocifren broj skokova? Jedan omaleni Kris Pol? Sigurno su mu se skalanjali da bi on pokupio skok zbog statistike.... Ima bezbroj primera plejmejkera. A npr i Dzejson Kid, koliko puta je on ostvario tripl dabl samo i koliko je skokova imao na utakmici u proseku.... Jel to znaci da su mu se svi sklanjali sa puta da bi on pokupio loptu? E sad uporedi sve te plejmejkere kroz istoriju i Westbruka, njegov atleticizam i odraz, borbenost, zivotinjski instikt i borbu za svaku loptu! Zmaci ispada da svi oni mogu da pokupe skokove jer znaju i umeju a Rasel, koji je vodja ekipe i plej, najbolji igrac i kod koga je lopta i koji ide u meso ne moze jer se toboz njemu svi sklanjaju kako bi je lepo na tanjir uzeo. Ako si gledao nekoliko utakmica, mogao si da vidis kako bukvalno prelece igrace i grize za loptu. Ali ograniceni ljudi koji ne znaju nista o kosarci i hejteri ce pricati tako kao ti....

Ogi

pre 7 godina

@Koča
Pitaj Divca da li može da se dostigne 20 za četvrtinu ili recimo 9 za minut :-) Nemojte svuda da gledate da ima zavere, uđe par šuteva, protivniku voda u uši i eto ti serije od 10+ poena za dva-tri minuta. Još ako klupa zataji, to se stiže bez problema.

nista o nicemu

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli.

bo, law, muric, velickovic, musli.
(vala, 08. januar 2017 09:49)

I svi igrali za kikiriki kazete?

Jeri smo tako u mo gucnosti

pre 7 godina

Vi ladno pricate kako bi nas ekipa sa vestermanom i ostalima odrala? Alo bre ljudi, dominirali smo protiv Teodosica De Koloa Dzeksona i ostalih, protiv Ljulja, Rejesa, Kerola i ostalih, protiv Vimsa, Gaudloka i ostalih, kunete se u tog vestermana kao da je MJ, pa sta je radio leo pre neki dan protiv Zvezde? Nije se video, Lazic ga u dzep stavio...

Ironicni che

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige (zak, 08. januar 2017 09:09) 

A magični Dule nije mogao sa njima ni ABA da uzme. Ako ste ga oterali!

insajder provajder

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.
(ja, 08. januar 2017 10:16)

Važno je da si ti napisao to što si napisao i misliš da si nešto pametno sročio a ustvari....ispao si smešan.
Pošto te kompleksi baš poprilično muče.

smarac

pre 7 godina

Potpuno se slazem za skokove vestbruka i hardena-nisu oni sad ne znam kakvi skakaci,vec je to do timske strategije da posle suta protivnika svi odmah trce kontru,a samo vestbuk ostane ispod svog kosa i kupi loptu.Pored toga konkretno juce je vestbruk u prvom poluvremenu uzeo iz ruke saigracima bar 3 skoka,ali sta je jos neverovatnije da njima ne samo da ne smeta,nego cak i vole da im on uzme skok.Bukvalno mi tako izgleda,igraci oklahome kad i mogu da dohvate loptu oni nece,vec nastave da grade i cekaju vestbruka

sasa

pre 7 godina

Ko je Jimmy Butler? Gledao sam ga na OI, covek nije mogao okean da pogodi, a u NBA svaku utakmicu mu dosudjuju po 20sb. Gledao sam ga pre protiv Spursa, Leonard ga pravio smesnim. Strasno ko je sve u NBA zvezda.

iPhonovac

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

Ne bi oni mogli ni Aba ligu da osvoje. Ne pobedjuju pojedinci vec tim.

Adam Carli

pre 7 godina

Gde je onaj sto je ismevao Bertansa kako ne dobija veliku minutazu, pa sine covek je bio najbolji na danasnjoj utakmici i to u Sparsima, gde Bobi nije dobio 10 minuta ukupno u sezoni.Kakva bi to ekipa bila Leo, Bogdan, Bertans, Lovernj, Gagic, Milosavljevic, Milutinov, Pavlovic, Tepic samo da su ostali jos jednu sezonu...ali nekome je to smetalo...

sacha

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.
(ja, 08. januar 2017 10:16)

On ih izbacio, pazi molim te... Dovedes reprezentativce Francuske i preuzmes sve zasluge, nije nego... A ova glupost da je dao najvise igraca za NBA je tek biser za sebe. ali neka, samo vi zivite u vasoj nekoj prici kojom vas je mag zaludeo... Pa Misko i Milojevic su u ovih par sezone vec tu negde...

brada mvp

pre 7 godina

@Beljo
Da je kreirao 10 otvorenih suteva je apsolutna neistina,jer nije ukupno dodao 10 puta na celoj toj utakmici.Dao je 50 poena iz nerezonskih suteva koji mu obicno ne ulaze i svaka cast na tome.Ali onda pogledas odnos u proizvedenim poenima vestbruka i hardena-"samo" 59-54 u korist vestbruka sa 18 suteva vise,promasen nerezonski sut za pobedu,a harden stavlja ego po strani i rezonskim potezom resava utakmicu.A sto se tice faulova,slobodna bacanja su deo igre i najdominantniji igraci ce ih uvek imati mnogo,pogotovo harden koji uvek ima u glavi da iznudi faul i ekspert je u tome.

hehehe

pre 7 godina

zagor

Bas cudno onda sto vecina tih igraca istice ( a posebno Zo I Leo) da su ponikli u Partizanu. Valjda znaju oni bolje od tebe...

Jeri smo tako u mo gucnosti

pre 7 godina

@vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

Ne. Zasto? Bogdanovic siluje ako ga oce oce ako nece nece a naravno nece svaku utakmicu da ga oce. Milutinov cist prosek, Lovernj je okej, Bertans je okej, i Vesterman je okej. Ali postoji jos jedan problem, evroligu ne osvajaju 5 igraca nego ceo tim :-)

Beljo

pre 7 godina

Protiv Hjustona u gostima Ras je kreirao jedno 10 otvorenih suteva za saigrace koje nisu pogodili, jeo je protivnicku odbranu... Na kraju je imao skoro 50p, sa odlicnim procentom suta, da bi ovdje dosli da pricacu kako im milo kad ima 50 a izgubi. A na drugoj strani njihov miljenik 26p uz tragican procenat suta, i izvedenih 16 slobodnih bacanja. A gledao sam mec, nije 4 slobodna zasluzio. Bijeli medved NBA lige - Harden.

Puno sreće u Ligi Šampiona ove i narednih sezona

pre 7 godina

Made in Partizan-Dusko Vujosevic school!
(Vlado, 08. januar 2017 10:26)
No use for Serbia. Cela poenta priče. Pročitaj mi nick.

masterkg

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)
Dobili bi po tamburi od Zvezde samo tako ....

Luckyone

pre 7 godina

Ljudi budimo srecni sto zivimo u vreme Vestbruka i Karija Kari je pisao istoriju zadnje 2 sezone imao je najbolje suterske sezone ikada Vestbruk ita ka najbolje tripl dabl sezone a recimo zadnja dva meca dao 15 trice

dule

pre 7 godina

(antiDebil, 8. januar 2017 14:01)

1) Ja spominjo CZ nisam, biće da je do tebe

2) Ja Đorđevića i Obradovića spominjo nisam. Al kad ih već spominjemo ljudi su za našu reprezentaciju, što direktno, što indirektno, učinili 10 puta više od Vujoševića

Rocky Balboa

pre 7 godina

Pravi trostruko dvostruko igrači su bili Chamberlain,Robertson i naravno neponovljivi Magic,Wes i Harden ? Ne,iako poštujem obojcu zbog strasti koje unose u igru,nije realno da oni imaju 15 skokova,za Magica i Birda npr. koji su bili 206 cm visoki logično.

Beljo

pre 7 godina

Brada mvp, vala dobro ti racunas kako ti odgovara. Ne racunas silne Hardenove promasaje kao uticaj na rez., a da si gledao mec vidio bi da je Ras bar jedno 6 puta samog Robersona ostavio na sutu, a ovaj cigle... Zbog toga na kraju i 5 asistencija. Pokusavao covjek, ali mu to vece saigraci izostali. Jednom samo da je Roberson pogodio, dobili bi.

ja

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.

Koča

pre 7 godina

Realno, smešno je da se u zadnjoj četvrtini dostižu prednosti od po 20 poena. Juče Memfis i to protiv GSW, sinoć Čikago....ko je igrao basket zna koliko je to malo verovatno i previše liči na dogovorene scenarije da bi se radio šou.

Nemanja

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)Da ali uz uslov da kum Milija sudi svaki njihov mec

NebaCar

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)
Mislis cipiripi eurolige

zagor

pre 7 godina

jokic mora da zahvali nurkicu. da jusuf nije takva botina, jokic nikada ne bi dobio ovakvu sansu. jokic jeste pokazao da je vrhunski igrac vec sada, ali da je upao u neku ekipu sa veteranom na mestu centra ili da je nurkic malo normalniji lik, sigurno ne bi dobio ovoliko prostora. u nba je vazan kvalitet, ali je sreca nekada i vaznija, posebno za rukije koji nisu birani u prvih 10.

Pera

pre 7 godina

@Zak

Koliko je tih petorki bilo za 20 sezona?
Ni jedne godine nisu mogli da održe sastav. Svake godine bi igrali f4 i min deset osvojili.

Ovako crvena srbija čeka privatni klub da sazre igrajući godinama... Dok velikan sada ima grupu gradjana, nema dva poštena igrača.

A dao NBA ligi najveći broj igrača.
Bravo Berto!

bla

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 8. januar 2017 10:16)
jos da je bertans iz partizana presao u nba. da mu nije trebalo 2 godine da ispravi sve sto su ga pogresno ucili

Nikola_S

pre 7 godina

@zak, a zamisli Jovic, Guduric, Nemanja Bjelica, Miler, Bobi, isto jaka petorka, ali i o tvojoj i o mojoj petorci mozemo samo da sanjamo

Boci

pre 7 godina

Pomerite se svi da plejmejker Vestbruk uhvati 17 skokova, smesno. Covek jeste fenomen na toj poziciji ali ovi tripl-dablovi su toliko izforsirani. Slicna prica sa Hardenom, odjednom se setio da moze i on.

zagor

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli.

bo, law, muric, velickovic, musli.
(vala, 08. januar 2017 09:49)

navedeni igraci ponikli u: vesterman (asvel), bogdanovic (zitko), bertans (ASK Kadeti II/ BAA riga), lovernj (elan), milutinov (hemofarm), mekejleb (nju orleans), milosavljevic (napredak), lucic (superfund), gist (merilend), veseli (geoplin slovan)

I apsolutno niko, ali niko od njih nije prosao partizanovu kosarkasku skolu tj. ponikao u partizanu ;) :*
imate ukupno 4 poznata igraca koji su potekli iz vase skole:
loncar, beric, djordjevic i novica velickovic. to je sve.
za razliku od njih, samo u skorijoj proslosti: stojakovic, jaric, rakocevic, vujanic, radmanovic... (znaci 4 igraca u nba i jedan vrhunski evroligas iz zvezdine kosarkaske skole) ima jos mnooooogo, al me mrzi
toliko

kk dule

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige 
(zak, 08. januar 2017 09:09) 

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli. 

bo, law, muric, velickovic, musli.
(vala, 08. januar 2017 09:49)

lafajet, andjusic, bjelica, bircevic, raduljica.

wuk

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige  
(zak, 08. januar 2017 09:09)  

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli.  

bo, law, muric, velickovic, musli. 
(vala, 08. januar 2017 09:49) 

lafajet, andjusic, bjelica, bircevic, raduljica.
(kk dule, 08. januar 2017 10:53)

JOVIC LAZIC SIMON LUKA I KUZMIC. i ne pitate se nista

Jeri smo tako u mo gucnosti

pre 7 godina

Vi ladno pricate kako bi nas ekipa sa vestermanom i ostalima odrala? Alo bre ljudi, dominirali smo protiv Teodosica De Koloa Dzeksona i ostalih, protiv Ljulja, Rejesa, Kerola i ostalih, protiv Vimsa, Gaudloka i ostalih, kunete se u tog vestermana kao da je MJ, pa sta je radio leo pre neki dan protiv Zvezde? Nije se video, Lazic ga u dzep stavio...

sacha

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.
(ja, 08. januar 2017 10:16)

On ih izbacio, pazi molim te... Dovedes reprezentativce Francuske i preuzmes sve zasluge, nije nego... A ova glupost da je dao najvise igraca za NBA je tek biser za sebe. ali neka, samo vi zivite u vasoj nekoj prici kojom vas je mag zaludeo... Pa Misko i Milojevic su u ovih par sezone vec tu negde...

zagor

pre 7 godina

@koca
naravno. i ne samo to, iza cele organizacije stoje mnogo ozbiljnije stvari. vec smo videli da se nba igraci dopinguju, a da to mogu da sakriju od svih organizacija - otkud im tehnologija? sada vidimo kako namestaju sve utakmice da bi se pravio sou - otkud im takve organizacione sposobnosti? sve se to radi da bi se ljudi otupeli i privukli da gledaju nebitne stvari tj. kosarku, a iza svega stoje vanzemaljci, koji nba igracima daju doping iz svemira i pomazu im u namestanju utakmica. jeste videli kako adam silver izgleda? da, i meni vise lici na IT-a, nego na nekoga iz komsiluka.
krajnji cilj tih vanzemaljaca je da nedozvoljenim sredstvima uniste srpsku kosarku i srpski narod (nebeski narod - intergalakticki dzedaji; videli ), da bi narednih milion godina nesmetano mogli da eksploatisu zemlju i covecanstvo. film space jam su mnogi shvatili kao potpunu fikciju i deciji film, ali da li su to zapravo vanzemaljci napravili cinicnu salu na racun toga sto mi nismo ni svesni sta nam se radi?
mislite o tome...

nista o nicemu

pre 7 godina

Realno, smešno je da se u zadnjoj četvrtini dostižu prednosti od po 20 poena. Juče Memfis i to protiv GSW, sinoć Čikago....ko je igrao basket zna koliko je to malo verovatno i previše liči na dogovorene scenarije da bi se radio šou.
(Koča, 08. januar 2017 08:58)

Koco ovo nije basket, ovo je kosarka. Naravno da je malo verovatno u basketu koji se igra do 21. Pozdrav.

vala

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli.

bo, law, muric, velickovic, musli.

iPhonovac

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

Ne bi oni mogli ni Aba ligu da osvoje. Ne pobedjuju pojedinci vec tim.

sasa

pre 7 godina

Ko je Jimmy Butler? Gledao sam ga na OI, covek nije mogao okean da pogodi, a u NBA svaku utakmicu mu dosudjuju po 20sb. Gledao sam ga pre protiv Spursa, Leonard ga pravio smesnim. Strasno ko je sve u NBA zvezda.

antiDebil

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)
Dobili bi po tamburi od Zvezde samo tako ....
(masterkg, 8. januar 2017 13:33)

Tim od pre par godina, Vesterman, Gordic, Bertans, Milosavljevic, Bogdanovic, Lucic, Lovernj, Musli, Milutinov, Gagic, mozda sam i nekog zaboravio i naravno Vujosevic na klupi. Sve igrace zvezdane da sklopite koji su tu igrali u prethodnih 10 godina mogli bi samo da se slikate, trepcete okicama, gadjate Vujosevica, pokrecete PP aparate, prekidate kupove, vredjate na konferencijama, bacate papke na teren, bubrege na teren, kese sa mokracama, drmate koseve, kaznjavate za sako, kradete pehare, pisete lazi i sl. stvari, posto na terenu ne biste imali nikakve sanse i znam da si ti savrseno svestan toga !

dule

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.
(ja, 08. januar 2017 10:16)

Svaka njemu čast, ali trebao je to onda da radi u NCAA pošto je našoj reprezentaciji u poslednjih 10 godina izbacio samo dvojicu koji prave razliku - Krstića i Bogdanivića. Ispada da su FMP (pravi) i Hemofarm dali više takvih igrača.

masterkg

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)
Dobili bi po tamburi od Zvezde samo tako ....

hehehe

pre 7 godina

Ne. Zasto? Bogdanovic siluje ako ga oce oce ako nece nece a naravno nece svaku utakmicu da ga oce. Milutinov cist prosek, Lovernj je okej, Bertans je okej, i Vesterman je okej. Ali postoji jos jedan problem, evroligu ne osvajaju 5 igraca nego ceo tim :-)
? (Jeri smo tako u mo gucnosti, 8. januar 2017 11:49)

Mi grobari znamo kako se osvaja Evroliga. Imamo to iskustvo.Ne trebaju nam objasnjenja od navijaca kluba koji je igra zadnje 2 godine I nema sanse da je ikad osvoji.
Anyway, dosadni ste sa tom raspravom ovde, ipak je u pitanju NBA, daleko ozbiljnija liga. Gde nasi igraci jedva da su rezerve. Igrale su se nocas lepe utakmice. Gobert sjajan, a uvek je nekako u senci

Puno sreće u Ligi Šampiona ove i narednih sezona

pre 7 godina

Made in Partizan-Dusko Vujosevic school!
(Vlado, 08. januar 2017 10:26)
No use for Serbia. Cela poenta priče. Pročitaj mi nick.

nista o nicemu

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

dzerals, milosavljevic, lucic, gist, veseli.

bo, law, muric, velickovic, musli.
(vala, 08. januar 2017 09:49)

I svi igrali za kikiriki kazete?

Rolo Tomazi

pre 7 godina

@zak U tom timu je bio i Sasa Pavlovic,ozbiljno jaki.Nazalost poraz od Cedevite je bio kraj,od koga se Partizan do danas nije oporavio.

insajder provajder

pre 7 godina

Duško Vujošević - čovek koji je izbacio najviše Evropskih igrača za NBA, uprkos pokušajima omalovažavanja od strane iskompleksiranih navijača FMP-a sa promenjenim imenom u Crvena zvezda.
(ja, 08. januar 2017 10:16)

Važno je da si ti napisao to što si napisao i misliš da si nešto pametno sročio a ustvari....ispao si smešan.
Pošto te kompleksi baš poprilično muče.

Ironicni che

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige (zak, 08. januar 2017 09:09) 

A magični Dule nije mogao sa njima ni ABA da uzme. Ako ste ga oterali!

Jeri smo tako u mo gucnosti

pre 7 godina

@vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

Ne. Zasto? Bogdanovic siluje ako ga oce oce ako nece nece a naravno nece svaku utakmicu da ga oce. Milutinov cist prosek, Lovernj je okej, Bertans je okej, i Vesterman je okej. Ali postoji jos jedan problem, evroligu ne osvajaju 5 igraca nego ceo tim :-)

antiDebil

pre 7 godina

Svaka njemu čast, ali trebao je to onda da radi u NCAA pošto je našoj reprezentaciji u poslednjih 10 godina izbacio samo dvojicu koji prave razliku - Krstića i Bogdanivića. Ispada da su FMP (pravi) i Hemofarm dali više takvih igrača.
(dule, 8. januar 2017 11:56)

Samo dvojicu koji prave razliku, i Novica ubica je pravio razliku ? Nego zvezdana nije izbacila NIJEDNOG koji pravi razliku a pogotovu ne od ovog pocetka svalerisanja sa fmp a i sto je tragicno po zvezdanu ne vidi se koji je taj ko ce doci a da ce praviti razliku, tako da su i ova dvojica ili trojica previse, a Krstic je igrac kakvog zvezdana nije imala u prethodnih 30 godina i kakvog nece imati u narednih 50 !
Danilovic, Paspalj, Djordjevic i Divac, 4 od 5 startera iz 1995., kraj svake price u vezi Duska Vujosevica !
FMP ? Nemoj da me zasmejavas. Teodosica su slali na pozajmicu u Borac Cacak...Bjelica je postao Bjelica profesor, doktor, stagod tek 2014. kada ga je Obradovic najurio sa jedne utakmice i posle SP i rada sa Djordjevicem, do tada je bio obican mlohavi Bjelica, a onaj Bjelica iz zvezde, tog ne treba ni pominjati. Novica ubica taj nadimak nosi iz Partizana, bio je najbolji igrac reprezentacije one godine kada je Bjelica otisao iz zvezde, kvalitet je pokazao u Partizanu, kao i mnogi drugi, ogromna razlika, nije naknadno postao legenda domaceg kluba tek kada je nesto pokazao u inostranstvu !

Adam Carli

pre 7 godina

Gde je onaj sto je ismevao Bertansa kako ne dobija veliku minutazu, pa sine covek je bio najbolji na danasnjoj utakmici i to u Sparsima, gde Bobi nije dobio 10 minuta ukupno u sezoni.Kakva bi to ekipa bila Leo, Bogdan, Bertans, Lovernj, Gagic, Milosavljevic, Milutinov, Pavlovic, Tepic samo da su ostali jos jednu sezonu...ali nekome je to smetalo...

Luckyone

pre 7 godina

Ljudi budimo srecni sto zivimo u vreme Vestbruka i Karija Kari je pisao istoriju zadnje 2 sezone imao je najbolje suterske sezone ikada Vestbruk ita ka najbolje tripl dabl sezone a recimo zadnja dva meca dao 15 trice

Beljo

pre 7 godina

Protiv Hjustona u gostima Ras je kreirao jedno 10 otvorenih suteva za saigrace koje nisu pogodili, jeo je protivnicku odbranu... Na kraju je imao skoro 50p, sa odlicnim procentom suta, da bi ovdje dosli da pricacu kako im milo kad ima 50 a izgubi. A na drugoj strani njihov miljenik 26p uz tragican procenat suta, i izvedenih 16 slobodnih bacanja. A gledao sam mec, nije 4 slobodna zasluzio. Bijeli medved NBA lige - Harden.

True Batman Fan

pre 7 godina

@boci

Gledao sam nocas DEN@OKC i potpuno si u pravu. Nije mi jasno kako neko ko se iole razume u kosarku moze da se odusevljava ovim igracem. Igra iskljucivo za svoj tripl dabl prosek a ekipa je na drugom mestu. Kada je sa skokovima i poenima usao u dvocifren ucinak, prestao je da sutira (cak i kada bi bio sam na poziciji za sut) i samo dobacivao igracima lopte i drao im se da sutiraju kako bi mu napravili asistenciju. Onog trenutka kada je napravio tripl dabl poceo je da igra simultanku i da sutira iz nerezonskih pozicija, kao da je sam na terenu. Ne ospravam njegov talenat ali on za mene kao takav nece nikada biti MVP.

Sofo

pre 7 godina

lafajet, andjusic, bjelica, bircevic, raduljica.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kk dule, 8. januar 2017 10:53)

Filip,Vuk,Morison,Lipovi i Kikanovic.

Dragan

pre 7 godina

Boci
Zalosno je sto administratori pustaju svakakve komentare ovde. Pre svega ovakve komentare koji su zaslepljeni mrznjom prema nekim igracima a znanje o kosarci nula. Ja se secam da je Kris Pol imao nekoliko tripl dablova u Klipersima. Jel to moguce da on ostvari pored jednog Grifina i Jordana i ostalih visokih igraca dvocifren broj skokova? Jedan omaleni Kris Pol? Sigurno su mu se skalanjali da bi on pokupio skok zbog statistike.... Ima bezbroj primera plejmejkera. A npr i Dzejson Kid, koliko puta je on ostvario tripl dabl samo i koliko je skokova imao na utakmici u proseku.... Jel to znaci da su mu se svi sklanjali sa puta da bi on pokupio loptu? E sad uporedi sve te plejmejkere kroz istoriju i Westbruka, njegov atleticizam i odraz, borbenost, zivotinjski instikt i borbu za svaku loptu! Zmaci ispada da svi oni mogu da pokupe skokove jer znaju i umeju a Rasel, koji je vodja ekipe i plej, najbolji igrac i kod koga je lopta i koji ide u meso ne moze jer se toboz njemu svi sklanjaju kako bi je lepo na tanjir uzeo. Ako si gledao nekoliko utakmica, mogao si da vidis kako bukvalno prelece igrace i grize za loptu. Ali ograniceni ljudi koji ne znaju nista o kosarci i hejteri ce pricati tako kao ti....

srbija1389

pre 7 godina

Video sam nekoje opet osporavao Rasela. Decko imao 50% suta,7/12 za 3 i 3/8 za 2. Nije toliko ocajno. Kaze sklanjaju se centri,svih 15 puta ili??? A sta je sa asistencijama 11 ?? Malo treba vise? Cudan smo svet...

vasilije

pre 7 godina

Juce sam gledao malo utakmicu Oklahome i Vestbruk stvarno ima dosta isforsiranih skokova, centar gradi poziciju za skok, a Vestbruk samo kupi. On kao plej trebao bi da bude na vrhu reketa kada se brani napad, a on obicno stoji u liniji sa centrom i poprilicno daleko od beka ili krila koje ima slobodan sut za 3 ako primi loptu. U skoku cesto treba biti bezobrazan prema svojim saigracima da bi ih skupio vise, sto Vestbruku nije problem. Gledao sam malo i Cikago protiv Toronta i mogu da kazem da je sad glavna fora u NBA isfintirati odbrambenog i onda skociti kako bi se isforsirao kontakt i laki poeni sa bacanja. To su radili cesto Batler sa jedne i De Royan s druge strane. Slicno igraju i svi ostali bajni strelci Harden, Vestbruk, Durent, Dzejms, Irving... Ali nekao mi se cini da su juce ovi preterali.

koss

pre 7 godina

Bertans je vec uradio vise od izdajnika reprezentacije u NBA!!
(Grobar, 08. januar 2017 09:12)

Dao vise poena za jedan mec nego Bobi za dve sezone u NBA..
Gde je sad onaj Petar da se javi?

Rocky Balboa

pre 7 godina

Pravi trostruko dvostruko igrači su bili Chamberlain,Robertson i naravno neponovljivi Magic,Wes i Harden ? Ne,iako poštujem obojcu zbog strasti koje unose u igru,nije realno da oni imaju 15 skokova,za Magica i Birda npr. koji su bili 206 cm visoki logično.

roto kos je srce srbije

pre 7 godina

vesterman, bogdanović, bertans, lovernj, milutinov...petorka koja bi bila ozbiljan kandidat za osvajanje eurolige
(zak, 08. januar 2017 09:09)

To je i bio plan, da nas povrede nisu osakatile te sezone... Prvo leo, onda berta i na kraju sin dragan... sve u roku od mesec dana...

brada mvp

pre 7 godina

@Beljo
Da je kreirao 10 otvorenih suteva je apsolutna neistina,jer nije ukupno dodao 10 puta na celoj toj utakmici.Dao je 50 poena iz nerezonskih suteva koji mu obicno ne ulaze i svaka cast na tome.Ali onda pogledas odnos u proizvedenim poenima vestbruka i hardena-"samo" 59-54 u korist vestbruka sa 18 suteva vise,promasen nerezonski sut za pobedu,a harden stavlja ego po strani i rezonskim potezom resava utakmicu.A sto se tice faulova,slobodna bacanja su deo igre i najdominantniji igraci ce ih uvek imati mnogo,pogotovo harden koji uvek ima u glavi da iznudi faul i ekspert je u tome.

Beljo

pre 7 godina

Brada mvp, vala dobro ti racunas kako ti odgovara. Ne racunas silne Hardenove promasaje kao uticaj na rez., a da si gledao mec vidio bi da je Ras bar jedno 6 puta samog Robersona ostavio na sutu, a ovaj cigle... Zbog toga na kraju i 5 asistencija. Pokusavao covjek, ali mu to vece saigraci izostali. Jednom samo da je Roberson pogodio, dobili bi.

dule

pre 7 godina

(antiDebil, 8. januar 2017 14:01)

1) Ja spominjo CZ nisam, biće da je do tebe

2) Ja Đorđevića i Obradovića spominjo nisam. Al kad ih već spominjemo ljudi su za našu reprezentaciju, što direktno, što indirektno, učinili 10 puta više od Vujoševića

smarac

pre 7 godina

Potpuno se slazem za skokove vestbruka i hardena-nisu oni sad ne znam kakvi skakaci,vec je to do timske strategije da posle suta protivnika svi odmah trce kontru,a samo vestbuk ostane ispod svog kosa i kupi loptu.Pored toga konkretno juce je vestbruk u prvom poluvremenu uzeo iz ruke saigracima bar 3 skoka,ali sta je jos neverovatnije da njima ne samo da ne smeta,nego cak i vole da im on uzme skok.Bukvalno mi tako izgleda,igraci oklahome kad i mogu da dohvate loptu oni nece,vec nastave da grade i cekaju vestbruka

stevan

pre 7 godina

Nurkic bas i nije iskoristio priliku sinoc koju je dobio kao startni centar, skupio je jedva dabl dabl, 11 i 10.
Al procenti suta 5/14 iz igre i 1/4 slobodna, i dve izgubljene lopte.
Mudije ocaj 0/8, Glainari ispucavanje klasika...Barton i Cendler bili najbolji. Mnooogo im je slabiji napad bio bez Jokica, a odbrana im je podjednako losa.

hehehe

pre 7 godina

zagor

Bas cudno onda sto vecina tih igraca istice ( a posebno Zo I Leo) da su ponikli u Partizanu. Valjda znaju oni bolje od tebe...

Ogi

pre 7 godina

@Koča
Pitaj Divca da li može da se dostigne 20 za četvrtinu ili recimo 9 za minut :-) Nemojte svuda da gledate da ima zavere, uđe par šuteva, protivniku voda u uši i eto ti serije od 10+ poena za dva-tri minuta. Još ako klupa zataji, to se stiže bez problema.

stressed

pre 7 godina

Gledah ipak Denver malo, kad sam vec ostao budan zbog njih. Opet primili >120p, nista neocekivano.. Hernangomez igrao malo, lepo je izgledao. Cendler ih koliko toliko odrzavao u zivotu, a Nurkic, Galinari I Mudiej se ispromasivali za sve pare. Ubise ekipu sa tim. Sa druge strane Oklahoma isto promasivala, al ipak im nabila 121, znaci Denver je u totalnom kanalu s timskom odbranom ( znaci nema veze sa Jokicem koji je ok 'defender' 1 na 1, ali ovde ima onih koji nijednu utakmicu nisu pogledali a kadar su da napisu da je on 'rupa' u odbrani ).
Russ nosi celu Oklahomu, vidim da su ga fanovi izostavili sa All star petorke zapada a svrstali Karija sto je van pameti, nadam se da ce do kraja glasanja I igraca I medija to da se popravi.

deda

pre 7 godina

Ajzeja Tomas...mali se pise o njemu a realno ima fenomenalnu sezonu
(Jutro, 08. januar 2017 10:32)

Juče sam baš gledao poređenje njega i Ajversona u sezoni kada je Alen imao isto toliko godina. Ajzea daje oko poen više, ima asistenciju više, šut za 2 oko 6% bolji i šut za 3 oko 13% bolji nego Ajverson u tim godinama.