Nedelja, 13.11.2016.

10:15

Bane: Sada smo ekipa koja zna šta radi na terenu

Kapiten fudbalske reprezentacije Branislav Ivanović rekao je da je njegova ekipa zaslužila bod protiv Velsa i dodao da je Srbija odigrala jako dobar meč.

Izvor: ÐN

Bane: Sada smo ekipa koja zna šta radi na terenu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

161 Komentari

Sortiraj po:

srpska škola fudbala - selekcija od malih nogu, po sistemu: "može da nosi trojicu"

pre 7 godina

Mitar nije brz. Nema munjevite reakcije. Nije ni tehnicar. Ali je zato jak kao bik. Moze trojicu na ledjima da nosi...
(absolutezero, 13. novembar 2016 15:49)

Sve predispozicije za drvoseču.

Baba Stanojka

pre 7 godina

Dal se neko zapitao zasto se Ljajic ne poziva? Znamo svi kakva mu je narav i moguce je lako da ima problem sa nekim od igraca iz reprezentacije pa se ne poziva zbog mira u kuci!? To je moja teorija, jer niko nije toliko glup da ga ne zove a trenutno igra u zivotnoj formi!
Samo je to u pitanju jer nista drugo nema smisla!

nikada nikome izvini

pre 7 godina

...ovom timu Srbije fali samo Andrija Zivkovic...brz...okretan...sjajan tehnicar i moze da "hrani" Mitrovica odlicnim centar sutevima...i Ljajic koji igra u zivotnoj formi...

dakiliz

pre 7 godina

Drugo, publika zvizdi jer ne moze da vidi da je ovaj sav krvav kao sto mozete vi na tv-u. Publika je bila prava ostrvska, ucestvuje u utakmici, nosi ekipu. Da nije bila onako dobra publika mi bi dobili Velsane, ovako su ih nosili. Ali oni nisu zvizdali nasoj himni vec su aplaudirali posle nje. U tome je razlika, kad pocne utakmica tad pocinje rivalitet, tad se navija za svoj tim, zvizdi protivniku, stagod. A mi mrzimo pre, mrzimo za vreme, mrzimo posle utakmice, mrzimo zauvek svakog ko je mozda u necemu bolji. A onog sto je losiji mrzimo sto je losiji. Nacija isfrustriranih hejtera.
(albatros.budala, 13. novembar 2016 14:04)


Najbolji komentar. Tu nema sta vise da se doda
(Dragisa, 13. novembar 2016 14:39)
Ja bih samo dodao u vezi situacije nad Tadicem da se slazem da vecina gledalaca sa tribina nije videla krvavo lice Tadica i da su zapravo zvizdali sudiji koji nije u prethodnom duelu pre faula sudjenom nasima dosudio zaista neopravdano nedosudjen faul nad Velsanima

vs

pre 7 godina

nisam li se razbudio ili mi se cini da ima botova protiv Nastasica?! Mis'im jeste kiksnuo, ali terminologija komentatora nedvojbeno ukazuje na odredjena strujanja druge vrste unutar nac.tima.

Slobodni Klikeri

pre 7 godina

Prateci izjave ovog retko besmislenog lika njemu je u reprezentaciji uvek bilo do dzadza! Uvek neke izjave nade i ohrabrenja bez ikakvog pokrica. Jedan od onih koji se ne zamera,iako je prepun love i moze kako hoce,ali nema genitalije da kaze realno sta misli ili mozda covek jednostavno ne misli nista,da ne gresim dusu.

Nikola

pre 7 godina

@eu pa zato sto je imao bar 10 totalno pogresnih centarsuteva, prijema, pasova, isto kao i Kostic i Obradovic. Kad dodje lopta do njih kao u bunar da je bacena. Ali nisu oni krivi, to je jednostavno nedostatak kvaliteta.

goran

pre 7 godina

Svaka cast Velsu, ali oni su ekipa tipa Novi Zeland Australija Irska Akbanija ili recimo Bsnglades.
(Aca Znalac, 13. novembar 2016 14:54)
E Aco kada si vec toliki znalac,objasni nam onda kako je takav Vels (kakvim si ga ti opisao) uspeo da stigne do polufinala EP u fudbalu prosle godine ,izbacivsi pritom u cetvrtfinalu jednu silnu i mocnu Belgiju ?

Nikola

pre 7 godina

Ono sto je evidentno je da su se zaista borili ali isto tako je evidentno da bas nemamo neki kvalitet na svim pozicijama. Ono sto mi se svidja je da izgleda i strucnjaci i navijaci malo objektivnije gledaju na reprezentaciju.

Galeb south

pre 7 godina

Nastasić je ok momak i ok fudbaler a još uvek je mlad. Biće još bolji. Nije fer ovolika povika po njega,i nije to zaslužio. Greške se dešavaju, tako je u sportu. Na kraju, očito je da Muslin zna šta radi.

Srrrrrrdjan

pre 7 godina

Realno, juce jedna jako dobra Srbija. Ekipa na mestu, dobro postavljena na terenu i dobro pokrivanje gotovo svih delova terena. Dakle, ubedljivo najbolja utakmica u ovim kvalifikacijama iako smo tesko dosli do boda. Dosta prigovora vidim na igru Nastasica ali je, po meni, on odigrao jednu dobru utakmicu. Teska greska kod niihovog gola ali poprilicno dobro, muski odigrano sve ostalo. Maksimovic je uneo red i mir u odbranu, Matic je povezao sredinu terena. Videlo se da smo u tim segmentima bas mnogo napredovali. Stojkovic je glup kada za onako nesto dobije zuti. To neko mora da mu kaze. Najvise je podbacio Kostic. Trebao je sinoc mnogo vise a bilo je i dosta prostora za to. U svakom slucaju jako pozitivna utakmica. Samo napred.

Aki

pre 7 godina

@fudbalski ekspert

Gde si ti video 4-3-3 meni nije jasno. Igramo 5-2-3 sa izrazito ofanzivnim bekovima, odbrana 5-2-3, napad 3-2-5. Pogledaj gde su bekovi kad stoper ima loptu u nogama, na poziciji krila.

absolutezero

pre 7 godina

Mitar nije brz. Nema munjevite reakcije. Nije ni tehnicar. Ali je zato jak kao bik. Moze trojicu na ledjima da nosi. I sjajno igra glavom. I ono najvaznije. Ima tu dozu sportskog bezobrazluka bez kojeg cfor nije cfor. Tacka. Bane je tu i kad ne igra dobro zbog autoriteta. Moras da imas takvog igraca. Kao recimo Kin nekad u MU.

Donald Trump!

pre 7 godina

Matija Nastasić je sve razočarao i nema šta da radi u reprezentaciji iako je bio planiran za idealno rešenje za levog centarhalfa!

Jad i beda

pre 7 godina

Ove negativne tirade o Nastasiću su delo jednog, istog trola pa apelujem da ih ignorišete. Šta smo dočekali da nam botovi truju i teme vezane za reprezentaciju.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Dakle, uvek igramo u formaciji 4 – 3 – 3 . Veliki problem imamo u odbrani gde leva strana Nastasić – Kolarov ne uliva poverenje. Nastasić je razočarao u prethodnim utakmicama i na njegovo mestu je morao da bude pozvan Rajković iz Hamburgera. Kolarov je naravno svetska klasa i tu govora nema, ali za kompoziciju našeg tima na tom mestu bi bio značajniji neki levi bek koji je bolji u odbrani. U ovom slučaju Obradović. Još jednom se pokazalo da skup najboljih igrača ne mora obavezno da znači da je to najbolji mogući tim.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Dakle, uvek igramo u formaciji 4 – 3 – 3 . Veliki problem imamo u odbrani gde leva strana Nastasić – Kolarov ne uliva poverenje. Nastasić je razočarao u prethodnim utakmicama i na njegovo mestu je morao da bude pozvan Rajković iz Hamburgera. Kolarov je naravno svetska klasa i tu govora nema, ali za kompoziciju našeg tima na tom mestu bi bio značajniji neki levi bek koji je bolji u odbrani. U ovom slučaju Obradović. Još jednom se pokazalo da skup najboljih igrača ne mora obavezno da znači da je to najbolji mogući tim.

Opsajd

pre 7 godina

Totalno je razočarao Nastasić (A selekcija) i po prethodnom učinku se nalazi svetlosnu godinu daleko od ekipe, a kamoli mesta u timu!

Opsajd

pre 7 godina

Totalno je razočarao Nastasić (A selekcija) i po prethodnom učinku se nalazi svetlosnu godinu daleko od ekipe, a kamoli mesta u timu!

Bocko

pre 7 godina

Ovo nije prvi put.Najvece batine je bivsa SFRJ dobila u Kradifu 1976 u cetvrt/finalu PE.Rezultat isto 1-1.Nastasic pogresio,Bane pobegao,a Stojkovic lose intervenisao.Izgleda da najzad znamo i hocemo,samo sto nemamo na svim pozicijama kvalitet.Ljajic zasluzuje da igra,ali ne mogu da zaboravim da su se on i Tadic,kada su bili zajedno na terenu cesto sudarali.

inbox

pre 7 godina

Nastasić je standardan u timu Srbije, ali je veoma nesiguran i pravi mnogo, mnogo grešaka koje u centralnoj odbrani ne mogu da se tolerišu jer ili dovode do primljenog gola (drugi u Lisabonu) i katastrofa sinoć u Kardifu ili dajemo protivniku naivne penale (Kopenhagen).

Nikola

pre 7 godina

"Bod protiv Velsa je sigurno zaslužen. Mislim da smo odigrali veoma dobru utakmicu, utakmicu u kojoj smo, nevezano za grešku koju smo napravili, dominirali. Kontrolisali smo utakmicu i zato ostaje taj mali žal i mišljenje da smo mogli više", rekao je Ivanović novinarima posle utakmice.

Sta dodati? Nista! Bravo momci, sinoc ste mi vratili veru u nas fudbal. Devedeset minuta igrati kao da je utakmica tek pocela, disciplina i koncentracija tokom cele utakmice...To su osobine koje mi ustvari nemamo, zbog toga smo tu gde jesmo u fudbalu. Ipak, sinoc ste pokazali da mozete ako hocete, ako pobedite Srbina u sebi. Bravo, genijalna predstava nasih fudbalera.

Jer za ljubav treba imat' dušu.

pre 7 godina

Još nešto, ubeđen sam da će mo ih napuniti u Beogradu, ono ponašanje sinoć će im se obiti u glavu.

Kostić nije u formi, ima još mnoooogo vremena do Marta...ali treba razmisliti o Ljajiću. Ne znam kakva je situacija oko njega, meni je lično sasvim svejedno koje je veroispovesti ili dali želi da peva himnu ili ne. To nebi trebalo da utiče na poziv. Međutim izgleda da je problematičan karakter. Što se tiče igračkih sposobnosti nam treba, jer dečko nalazi ofanzivna rešenja, s druge strane manje pomaže u odbrani nego Kostić, što opet nebi trebalo da bude presudno kad već imamo 7 defanzivaca.

Rukavina. Ne znam. Kretanje bez lopte prva klasa. Sa loptom jako ograničen. Iznenađuje me da je zaista dosta brz za svoje godine. Mislim da bi Basta bio odličan na ovoj poziciji. Ali dok Rukavina ne podbaci zaslužuje da igra.

Nastasić. Kapitalna greška. Ipak je zxa štopera još mlad i mislim da će postati strašan igrač. Mnogo me podseća na Ferdinanda.

Ostali dobri i bolji. Obradović iznenadio, dečko je pravi fudbaler.

4k4.Dex

pre 7 godina

Muslin pravi odlicnu pricu... jos to nije to ali odbrana je sve bolja u bolja. Najveci problem nam je u spicu imamo samo Mitrovica koji je juce bio prilicno los dao gol na kraju pa sve to deluje mnogo bolje ali njemu treba lopta na tacbu za gol uglavnom na glavu. Treba nam neko brz prodoran uz njega. Katai i Ljajic mogu da budu resenja ali treba to uigrati a ne smetati Tadicu koji je pola reprezentacije. Maksimovic me je odusevio juce ubedljivo najbolji nas igrac. Kad se vrati Kolarov i uz jis malo uigravanja bice to dobra ekipa. Mozda probati i Bastu po desnom boku, ofanzivno je dosta jak igrac.

Dragisa

pre 7 godina

Drugo, publika zvizdi jer ne moze da vidi da je ovaj sav krvav kao sto mozete vi na tv-u. Publika je bila prava ostrvska, ucestvuje u utakmici, nosi ekipu. Da nije bila onako dobra publika mi bi dobili Velsane, ovako su ih nosili. Ali oni nisu zvizdali nasoj himni vec su aplaudirali posle nje. U tome je razlika, kad pocne utakmica tad pocinje rivalitet, tad se navija za svoj tim, zvizdi protivniku, stagod. A mi mrzimo pre, mrzimo za vreme, mrzimo posle utakmice, mrzimo zauvek svakog ko je mozda u necemu bolji. A onog sto je losiji mrzimo sto je losiji. Nacija isfrustriranih hejtera.
(albatros.budala, 13. novembar 2016 14:04)


Najbolji komentar. Tu nema sta vise da se doda

Milutin

pre 7 godina

Dok se ovako borite niko nema pravo bilo šta da vam kaže !!! Samo napred momci, nastavite ovako i opet će biti puna Marakana kad igra Srbija!!!!!!!

fergi

pre 7 godina

bitan je rezultat ali bane, lopta ti je kod udarca bejla prosla kroz noge. ne igras dobru odbranu od pocetka kvalifikacija. nesto mora da se menja ili uigrava. nastasic pravi gresku koja nas kostala gola. ne samo da je greska nego decko dribla nadomak naseg 16? sreca je sto mi dajemo golove iz napravljenih akcija. ali odbrana..

C i n i k

pre 7 godina

Obradovic bio dobar,Mivojevic ok,Rukavina 6 x probao ali je jednom i pogodio Mitrovica u glavu. Nastasic ocajan. Matic mi nikad nije bio igrac.Sve u svemu nismo bili losi,igrali smo sa vise poseda kod nas i na njihovoj polovini terena,igrali smo i presing kad oni imaju loptu. Oni grubi, a sidija + nije svirao ociglednu ruku Alenu!
Tadic bio odlican, a ko zna sta znaci polomljen nos,i kakvi su to bolovi,onda mora da skine kapu tom decku.
Nista,ostaje nam da se nadamo da ce Wels u martu da bije Irce,jer i moraju, a mi Gruziju,da bi betonirali I mesto do kraja.

EU

pre 7 godina

Gol dat posle centarsuta Rukavine, a desetak minuta ranije Mitrovic propustio loptu posle jos jednog njegovog centarsuta jer je mislio da je neko na drugoj stativ tako da ne vidim sto napadate Rukavinu

albatros.budala

pre 7 godina

Sto se tice ekipe, svaka cast. Tadic igra skoro celu tekmu sa polomljenim nosem, ne treba mnogo vise da se prica. Ali nisu mi jasni komentari ovde Velsani smradovi, igraci smradovi, navijaci smradovi. Prvo, Tejlor ga nije namerno onako sutnuo to je valjda jasno sa snimka pobogu. Drugo, publika zvizdi jer ne moze da vidi da je ovaj sav krvav kao sto mozete vi na tv-u. Publika je bila prava ostrvska, ucestvuje u utakmici, nosi ekipu. Da nije bila onako dobra publika mi bi dobili Velsane, ovako su ih nosili. Ali oni nisu zvizdali nasoj himni vec su aplaudirali posle nje. U tome je razlika, kad pocne utakmica tad pocinje rivalitet, tad se navija za svoj tim, zvizdi protivniku, stagod. A mi mrzimo pre, mrzimo za vreme, mrzimo posle utakmice, mrzimo zauvek svakog ko je mozda u necemu bolji. A onog sto je losiji mrzimo sto je losiji. Nacija isfrustriranih hejtera.

Бојан Илић - Mladen Mladenovic

pre 7 godina

Priča o Ljajiću je dosadna. Dakle čovek stvara negativnu atmosferu, a incident oko himne je samo pogoršao stvari. Tako da igrači ne žele Ljajića u timu, i to nema nikakve veze sa njegovom veroispovešću.

Nikola

pre 7 godina

Mogli su vise kaze Ivanovic a izjednacili tek 5min prije kraja. Nije lose, ali fali vam par igraca koji bi to jos sve digli.. bit ce rizican euro za Srbiju do samog kraja. A samo prvoplasirani direktno ide
(Mulkoslavko Zg, 13. novembar 2016 13:28)

Ne sekiraj se, budemo li i dalje igrali kao sinoc protiv Velsa nema zime za nas. Juce smo morali i teske batine da izdrzimo, lomljenje noseva i tako. Nadam se da cemo se Velsu i sto se toga tice dobro oduziti u Beogradu. Ali, lukavo i pokvareno, da sudija ne vidi.

borislav

pre 7 godina

Bane, niste donro odigrali i ne zavaravajte se.
Ti posebno, sklanjas se i begas od protivnickih napadaca, kao od kuge. Kod gola si se sklonio u stranu i pustio loptu u gol.
Vreme je za odlazak. To je realnost.

Kuvana žaba br: 5.776.281

pre 7 godina

Njihova taktika: unisti najboljeg u protivnickom timu (koliko faulova je pocinjeno nad Tadicem). Ocigledno ih je bilo strah od njega.
Kako li bi reagovali kada bismo mi tako polomili Baleta?
Muslin spava kada treba da izmenom osvezi ekipu (kao i vecina nasih trenera).

ivan

pre 7 godina

ja bi rekao da smo igrali solidno dok nam nisu dali go. ostalo je bilo loše, dodavanje, šutevi na go, odbrana... imali smo sreće kod izjednačenja mada je i vels igrao loše. mnogo valjanja, faulova, foliranja. suđenje takođe loše, da produži utakmicu samo 3 minuta je skandal posle onoliko valjanja po travi igrača velsa, bez žutog i faula kada su Mitroviću slomili nos je stvarno užas i zašto žuti čini mi se Katajiu?

rbc

pre 7 godina

pored ovoliko defanzivnih mora danpocinje jedan pismen umesto kostica, moj favorit je Sergej Milinkovic-Savic, alternativa Ljajic ako se uozbilji moze i Maksimovic i Grujic umesto Milivojevica.

Vojkan

pre 7 godina

Hahahaha pa jel ovo neki vic? :))) Jel vi mislite da su ljudi u Srbiji slepi?! Ne licite ni na sta, a ne da "znate sta radite na terenu" hahahaha zivote, jos da se i nasmejemo na svu muku. Ocajni ste, i treba sve da vas je sramota za onakav stav prema drzavnom grbu. Los rezultat moze da se prihvati, ali bezdusnost i nedostatak zelje da se pobedi - Ne.

nikola

pre 7 godina

Nastasic je decko rupa.Kako je samo ispao u drugom poluveremenu kad je Bejl pogodio stativu.A o primljenom golu da ne pricam.I sa Austrijom u bgd nije znao gde se nalazi.Prosto ako hocemo nekad i da oddemo na veliko takmicenje,nemamo taj luksuz da nam se fudbaleri uče fudbala na takmicarskim utakmicama.Prijateljske utakmice da ali ovo moze skupo da košta.

Mulkoslavko Zg

pre 7 godina

Mogli su vise kaze Ivanovic a izjednacili tek 5min prije kraja. Nije lose, ali fali vam par igraca koji bi to jos sve digli.. bit ce rizican euro za Srbiju do samog kraja. A samo prvoplasirani direktno ide

Bez desne strane...

pre 7 godina

Da li iko zna koju poziciju u timu igra ili treba da Bane? 2 beka, 2 centarhalfa, 2 zadnja vezna + Bane!? I jos okrece guzu na sut Bejla, umesto da ga blokira ...

Fensi Milenko

pre 7 godina

Meni je utisak vrlo pozitivan posle sinoćne utakmice. Do sada je dominirala neka malodušnost na terenu, ali sinoć nije bilo tako. Borili su se i odlično pokrivali sredinu terena,uvek bili blizu lopte,udvajali, kontrolisali protok lopte. Bili su sve,samo ne opasni po gol. Nije problem primiti jedan gol, greške se događaju, ali trebalo je dati tri iz onakve igre. Moje mišljenje je da je Mitrović slabo iskorišćen. Uporno su stvarali višak na strani i konačno ga pogodili u 86min. Ipak, mislim da je trebalo spuštati mu loptu po zemlji na ivicu šesnaesterca i utrčavati sa nekoliko strana jer on je u stanju da je primi i da se zagradi tih par sekundi. To bi nam donelo više šansi, siguran sam, nego oni silni pokušaji centaršuteva. Da zaključim, pokazali su žar koji daje nadu, na čelu sa krvavim Tadićem me ubedili da su spremni da se bore za rezultat reprezentacije. Imali smo puno razloga da se ljutimo na zalaganje proteklih godina, sad treba priznati da je bilo bolje. Puno sreće,momci!

Pedja

pre 7 godina

Ne shvatam ove nezadovoljnike. Muslin odlicno radi svoj posao. Prvo treba da se shvati da smo mi daleko od nekih fudbalskih sila, da nemamo igrace kao sto su Ronaldo, Bejl, Nejmar itd. I pored svega toga imamo odlican start, kazu statisticki da nismo imali bolji start. 8 utakmica nismo izgubili i pored silnih kikseva odbrane. Neki kazu da smo previse zatvoreni i da ne stvaramo sanse. Mi smo u nasoj grupi najefikasnija ekipa sa 9 datih golova, vise od 2 po utakmici. Ranije smo bili ekipa koja se mucila da da gol bilo kome, a sada smo tim koji na svakoj utakmici da gol, stvori sanse.

MilosSrbija

pre 7 godina

Prosto ko pasulj: Igramo sa dva spoljna-dva beka i sa dva zadnja vezna sto znaci da u ekipi imamo tri defanzivna igraca vise u odnosu na vecinu timova. Rezultat toga ce biti jedna sansa za gol po utakmici. Ljajic bi stvarno dobro dosao u drugih 45 min.
(ntpfc, 13. novembar 2016 12:06)

Da, u 4 utakmice postigli smo 9 golova. Svi golovi su iz igre!
Bas smo defanzivni i ne stvaramo sanse.
Ajde nemoj vise da komentrises fudbal, molim te.

izgubljen slucaj

pre 7 godina

Kada na jednoj utakmici stvoris tri polu sanse i pri tome Mitrovic realizuje jednu to se ne moze nazvati dobrom utakmicom. Igra nula, sem Ivanovica, Matica, Tadica i tu i tamo Kostica ovo ostalo ne vredi nista. Mene interesuje ko Muslinu sastavlja tim? Kako zove Gudelja i jos uvodi u igru, igraca koji je liferovan u Ajaksu gde nije ni na klupi. Zato Srbija nikada nece nista da napravi a najveci uspeh ce biti plasman na neko od prvenstava.

miljan

pre 7 godina

Nista bez prednjeg veznog. Nedostaju igraci u napadu, nema ko da doda loptu i nema kome da se doda. To je Ljajicevo mesto, Milivojević je visak, dovoljan je jedan zadnji vezni. Moze prednjeg veznog da igra i Tadic a Zivkovic da igra desno. Zivkovic je klasa, ko je gledao mladu reprezentaciju preksinoc video je.

Rzbrzotrz

pre 7 godina

Svaka čast momcima. Ovo je konačno prava reprezentacija. Treba kad se okupe da gledaju tekme Hrvata. Jesu oni igrački malo jači ali oduševljava kako oni rutinski pobedjuju.
Mogu li da zamolim redakciju da nekom prilikom pita selektora zasto ne dobijaju poziv za reprezentaciju - Lazović i Tomović. Ljudi igraju standardno u seriji A. Sa druge strane ne znam šta će u reprezentaciji Lazar Marković za koga svi znamo da nikad neće biti ništa osim talentovanog klinca. Samo sa jedne na drugu pozajmicu i nigde ništa. Tu je i Filip Mladenović koji uopšte ne igra. Svaka čast Filipu Kostiću, on jeste budućnost ovog tima ali u ovom momentu je za tu poziciju bolje rešenje Ljajić. A Rukavina je posebna priča. Pravi moderni bek ali svaki potez je greška!

Jer za ljubav treba imat' dušu.

pre 7 godina

Što mi se sviđa je, da smo mi u prošlosti uvek bila ta ekipa koja ga primi kad je gusto a eto sad smo mi ta ekipa koja se vraća! Borili su se momci, imaju želju, pa makar se i ne kvalifikovali s ovim pristupom nema šta da im se zameri!

Косовски витез

pre 7 godina

Браво момци. Има простора за напредак, али ових пар утакмица сте одиграли одлично.

Filip

pre 7 godina

Koliko takozvanih hejtera i iskomleksiranih ljudi u komentarima to je strasno,nemaju sta pametno da rade u zivotu nego da pljuju ove momke,odvratno,momci su se borili igrali pozrtvovano nisu stali,samo tako nastavite i bice to jos bolje,napred Srbija ,bravo momci,a vi hejteri ajde idite negde i cepajte drva ili radite nesto pametno da imamo bar neku korist od vas!!!y

Milioner

pre 7 godina

Samo jos da ti nisi na terenu i bilo bi super.
(Xman, 13. novembar 2016 11:46)

Aaa zeznuo si se brate, nema lajkovi za tebe. Vise ne mozes samo da hejtujes i da dobijes plusice. Moras nesto konstruktivno da napises. :D

gogs

pre 7 godina

Ovako, dosta je glupo da neko kritikije Nastasica, Stojkovica, Ivanovica itd... Napokon mozemo gledati utakmicu sa nadom da mogu pobjediti. Uloga stopera je jako odgovorna, ne trpi greske. Mitrovica svi dizu u zvijezde, a lopta mu prolazi ispod noge. Zamislite situaciju da stoperu prodje lopta ispod noge. Neki govore da treba izbaciti Nastasica iz ekipe. Da vas pitam, koga biste vi onda pozvali. Sa Kolarovom ce ovo biti jako respektabilna ekipa (prekidi, ofanzivnost, centrasutevi). Samo slozno!!!

Markobg

pre 7 godina

Kao navijaču Zvezde i reprezentacije dajem punu podršku i Muslinu i Mitroviću tako dobrog centarfora od Miloševića nismo imali, dečko se polako dovodi u red i u glavi.Muslin ih polako dovodi u red, pravi gospodin u poredjenju sa prethodnima.

играч кола

pre 7 godina

Престао сам да се оптерећујем резултатима репрезентације. Не очекујем ништа од њих, а ако шта ураде- ураде. Никад се нећемо отарасити нелогичног одабира играча, али то је Србија. Такви смо. Нпр, онај Обрадовић је синоћ дечко залутао на терен. Љајића који је доминирао раније не зовемо, а Живковића који је најталентованији српски играч, то говорим као навијач Звезде, њега држимо у младој репрезентацији. Ове распале Велшане би Живковић разбуцао у 2 потеза да је био ту. Нека нам је са срећом, али не очекујем ништа посебно.

4k4.Dex

pre 7 godina

Slqzem se zna se sta ko radi. Iako smo danas izgubili bitku na sredini (nemoze uvek da se dobije) protiv Balea Remzija i prepaljenih velsana nije ni cudo. Ipak odbrana je delivala odlicno pre svwga maksimovic kao centralni stoper odlicno se pokazao, ta greska Nastasica manje vise greske se desavaju svima, mozda mu vise lezi sredina a maksim nek ide levo. Milivojevic i Matic lepo zatvaraju sredinu jedino nam fali ljajic kad se tadic povrdi umori itd... Oradoviv je tu neprirodno kad se vrati kolarov bice to odlicno.

ntpfc

pre 7 godina

Prosto ko pasulj: Igramo sa dva spoljna-dva beka i sa dva zadnja vezna sto znaci da u ekipi imamo tri defanzivna igraca vise u odnosu na vecinu timova. Rezultat toga ce biti jedna sansa za gol po utakmici. Ljajic bi stvarno dobro dosao u drugih 45 min.

Fatamorgane srpskog fudbala

pre 7 godina

Realno nemate vi pojma. I daleko ste od prave igre i prave reprezentacije. Oni klinci, što ih je Paunović vodio, su za vas klasa.
(Alan Ford, 13. novembar 2016 11:37)

Ovo je potpuno nerealna konstatacija. Kao prvo većina tih klinaca greje klupe u svojim klubovima. Kao drugo, kako mogu da budu klasa za A tim kad ni u svojoj grupi (a radi se o mladim reprezentacijama) nisu bili prvi. Kao treće, većina njih ne bi izdržala tempo, jurnjavu i tučnjavu viđene na jučerašnjoj utakmicu, jer jednostavno nemaju takve utakmice u nogama. Ljudi, dajte malo realnosti, trebaće vremena da stasaju za ovako teške utakmice.

zozon,R.Srpska

pre 7 godina

Vidim hejteri rade punom parom...Nevjerovatno da momcima ne dajete podrsku nakon onako teske utakmice sinoc....Vidjelo se koliko Vels zeli osvetu,sudija je dopustio tucnjavu na terenu sto je njima odgovaralo u potpunosti,ipak su momci imali srca i iscupali bod...
Svaka cast,srce je tu,sto je najbitnije...
Srecno momci na putu ka Rusiji...

Bosko

pre 7 godina

Bane je odlicno odigrao,kao i naravno Tadic.Obradovic je iznenadio dorom partijom ali mislim da je bolji Kolarov i jos da pozove Ljaljica i bice to dobro.

Gde je Levo

pre 7 godina

Nismo jos dorasli drugim boljim reprezentacijama ali realno mnogo bolju igru pruzamo nego ranijih godina , vise trce po terenu, trude se , sada bar imam zelju da gledam reprezentaciju , verujem kao i mnogi drugi .

Rukavina

pre 7 godina

Mislim da Rukavina i nije toliko loš, ali nije ni nešto mnogo dobar..Ipak, da li zna neko šta je sa Bastom, on je desni bek? Godinama je standardan u Italiji, pa i ove sezone, a ne pamtim kad sam ga video u reprezentaciji...

naj naj

pre 7 godina

Muslin je za dvadeset godina vodio dvadesetak klubova, a to sto je svake godine dobio otkaz dovoljno govori o njegovom trenerskom znanju. Od jedva izvucenog neresenog rezultata protiv Velsa pravimo hvalospeve, a od selektora Aleksa Fergusona. Smesno.

zeki of belgrade

pre 7 godina

mi smo dali najvise golova u nasoj grupi tako da svi koji tvrde da nam je napad ocajan itd,ne pije vodu ,sa ljajicem umesto kostica dacemo jos,samo da ga muslin pozove a verujem da hoce.

Srba

pre 7 godina

Hahahahaha... kao da sam gledao Pečenog protiv Zaklopače. Uzas kako igraju. Samo se nesto bune i prigovaraju... ne umrju da dodaju loptu... ovu trojicu u prvom redu mrzi da poteče ka lopti.... dobro, možda Tadić tu i tamo potrči, ali nema on kvalitet za ovakva takmičenja. Daaaaaaleeeeko je naš fudbal od Evropskog.

ladan tus

pre 7 godina

Ovi Velsani su umislili za sebe da su u najmanju ruku Argentina posle srecnog polufinala Eura.Ne znam kako drugacije da objasnim toliko arogancije i bezobrazluka od strane igraca a posebno navijaca i zato mi je i toliko drago sto smo ga dali bas u 88 min.

Danijel..Dane-S.

pre 7 godina

Mislim sinoć se videlo da ste se trudili i da se barem nesto na pozitvnom promenilo nadam se da nastavite tako da igrate.. tu i tamo jos malo ima da se radi, mozda muslin jos nekoga pozove, ali sve u svemu ide nabolje .. nemojte sad samo protiv gruzije da pokazete "balkan sindrom" kao Crna Gora protiv armenije.. dalje sretno!

Rade

pre 7 godina

Bane, nismo gledali isti meč, ja ne videh - jako dobar meč. Ono što videh, igru bez koncepcije, nekoliko vrlo prosečnih igrača i euforiju posle tri uvodna meča protiv vrlo, vrlo prosečnih ekipa. I Muslin, kao i njegovi predhodnici, nekome povladjuje, pa vrlo često igramo sa "devet ipo igrača"... Tečnosti u igri nema, posed gotovo uvek manji od pritivnika, dodavanja neprecizna, greške iz takve igre kao u početnika...

Jovan

pre 7 godina

Alo bre rodjaci, koji mi, koji fudbal... pa Obradovic nije sastavio dve utakmice u reprezentaciji I Musli ga stavlja u startnu... onda ovaj Rukavina, vise se drzao za glavu kad pogresi, a gresio je stalno, nego sto je igrao... Nastasic jeste kriv za gol ali se borio decko, ginuo na terenu... Kostic trci ko muva bez glave a bez ideje... Ivanovic za ppmocnika selektora moze ali za 90min trcanja, godine stigle...

Danijel..Dane-S.

pre 7 godina

Mislim sinoć se videlo da ste se trudili i da se barem nesto na pozitvnom promenilo nadam se da nastavite tako da igrate.. tu i tamo jos malo ima da se radi, mozda muslin jos nekoga pozove, ali sve u svemu ide nabolje .. nemojte sad samo protiv gruzije da pokazete "balkan sindrom" kao Crna Gora protiv armenije.. dalje sretno!

realno

pre 7 godina

Sinoc ste igrali u strahu da ne izgubite... Da ste igrali ofanzivnije lagano 2 razlike za nas... Odstupili ste od igre iz prethodnig perioda i izgubili ste 2 boda, a za malo i sva 3...

sasa jokic

pre 7 godina

Slazem se Bane, ali zasto uvek kiksnes kod gola? Zasto uvek kasnis na igraca.....vreme je za penziju.
Katai treba da igra od starta, sobro se slaze sa Tadicem, Kostic da ulazi kad se Mitar umori pred kraj. Nastasic nema sta da trazi u reprezentaciji, decko igra preko one stvari.

Knez

pre 7 godina

Da su Rukavina ili Obradovic imali bar dva centarsuta za 90 min, dali bi dva gola, ovako smo dobro prosli. Da li imamo bolje igrace od te dve cepanice? Sigurno imamo, ali menadzeri nam jos uvek kroje tim, tako da, super smo prosli.

Sever

pre 7 godina

Puna podrska ekipi,posle loseg sudjenja i teskog gostovanja pokazali su karakter velikog tima.Svi na stadion kada ovi smradovi velsani dodju u Beograd.

srpski standard

pre 7 godina

Bajo moj ne mogu Obradovic i Rukavina da kreiraju napade, mora bolja formacija. Obradovic bolje odigrao od Kolarova odbranu ,ali Kolarov duplo bolji u napadu. Zahtevna je to pozicija.

igor

pre 7 godina

Kako smo poslednjih nekoliko kvalifikacija vec posle 4,5 kola prakticno yavrsavali, ovo nije lose. Realno nemamo ekipu za velike svetske domete, ne mozemo sa sigurnoscu tvrditi ni da bismo na SP pobedili neke od srednje jakih ekipa tipa Meksiko, Urugvaj, Obala Slonovace, Juzna Koreja....ali borimo se i mozemo svima pomrsiti racune

drago

pre 7 godina

Zasluzili pobjedu a napad prije toga Wales pogodio stativu...bilo je tu puno srece da se izvuce taj bod.

Imao je Wales gol, udarac glavom milimetar od gola i stativu a Srbija gol i udarac glavom Ivanovica. Jos je Walesu falilo 2-3 bitna igraca.

parx

pre 7 godina

Sta znaci trener. Dovedes coveka koji zna i ima trenerkso iskustrvo i odmah pocnemo da licimo na ekipu, kakva god da je igra. Sa onim vecernja-skola-trenerima, bili smo grupa gradjana u istim dresovima.

xyz

pre 7 godina

Slazem se s Banetom! Godinama nisam mogao da gledam ono sto je pokazivala reprezentacija, ali ono sinoc je bio fudbal, i to dobar. Isto bih mislio i da su izgubili - bio bi to nesrecan poraz, sto se tako cesto desava u fudbalu. I posteno je da su dobili bar taj bod - zaradili su ga dobrom igrom i zalaganjem.

Leksa

pre 7 godina

Sve je to ok ali ne sme zaboraviti da je vels stalna musterija, mi smo poznati po tome da kiksnemo kada se najmanje ocekuje, po meni je utakmica protiv gruzije za biti ili ne biti.

Vladan

pre 7 godina

Kad budete ubedljivo pobeđivali (kao pravi sampioni) e onda možete nešto se faliti...LUZERI ste i ostajete LUZERI.Izgubili ste poverenje nacije jer ste godinama gazili po njoj voleci vise pare i klubove!!!

Dr

pre 7 godina

Bez obzira na gresku, mislim da je malo bzvz da i trener i ti saigraci iznose to u javnost. Nastasic je odigrao jako dobar mec generalno, a ovako se rusi samopouzdanje. Nije on izgubio loptu ispred golmana, vec kod aut linije, sta je tu je, desava se. Idemo dalje.

Djuka

pre 7 godina

Ne lupetaj Ivanonovicu, jedva ste i taj bod iscupali na srecu, moglo je biti 2:0.. Niste mogli dva pasa da sastavite sinoc, svi ste podbacili.. Jedini normalan centarsut Rukavine je bio onaj kod gola, Mitrovic takodje pre tog gola nista nije uradio.. Sve u svemu, niko sinoc od igraca nije odskocio, ogroman bod kojim mozemo biti prezadovoljni sa obzirom na prikazanu igru.. Treba mnogo bolje od ovoga

čista sreća

pre 7 godina

Bilo bi sjajno kada bi Bane Ivanović pogledao snimak utakmice, naročito drugog poluvremena, kada su on i još neki igrači besomučno bunarili na Mitrovića, bez ikakve igre i koncepcije.

Bili smo na ivici ambisa i samo zahvaljujući sreći nije bilo 2:0 za Vels.
Pa mi nismo šut na gol uputili u drugom poluvremenu sve do 86. minuta, toliko smo bili dobri.

Sramotno je izjaviti da smo igrali dobro.

мерак

pre 7 godina

Није лоше, ту је борба што је најважније. Фали пар младих да унесу свежу крв, мало промена на бековима и то је то.

Serbissimo

pre 7 godina

Slusajuci Baneta covek bi pomislio da smo Nemacka ili Brazil. Kakca crna fenomenalna igra, ne umeju na presing da odgovore, na sredini rupa velicine kratera, celo drugo poluvreme jalov posed lopte. Bejl promasio mrtvu sansu za 2-0, da je usla a trebala je sta bi sada pricao?

Jumko

pre 7 godina

Dobro je, bicete sada malo dizani u nebesa, Nastasic ce se ipak braniti jer smo izjednacili na kraju, Tadic ce biti najbolji igrac Evrope a igrao covek u Tventeu i sad u Sautemptonu, ti ces ipak biti pravi kapiten i predvodnik, Muslin strucnjak... Ali ce sve doci na kraju na svoje mesto, kao i sa Anticem. Mozda i odete na Sp, jer je nikad laksa grupa, ali tamo ocekujemo nova brukanja i spustanje na zemlju!

Minja

pre 7 godina

Hahahaha. Neka pogkeda mec onako na tenane. Shvatice da smo igrali jadno i da smo iz jednog suta pistigli gol. Sledi kiks vec protiv Gruzije. A u medjuvremenu gledacemo menadzerske igrace i protiv Ukrajine.

Dr

pre 7 godina

Bez obzira na gresku, mislim da je malo bzvz da i trener i ti saigraci iznose to u javnost. Nastasic je odigrao jako dobar mec generalno, a ovako se rusi samopouzdanje. Nije on izgubio loptu ispred golmana, vec kod aut linije, sta je tu je, desava se. Idemo dalje.

Rukavina

pre 7 godina

Mislim da Rukavina i nije toliko loš, ali nije ni nešto mnogo dobar..Ipak, da li zna neko šta je sa Bastom, on je desni bek? Godinama je standardan u Italiji, pa i ove sezone, a ne pamtim kad sam ga video u reprezentaciji...

Milioner

pre 7 godina

Samo jos da ti nisi na terenu i bilo bi super.
(Xman, 13. novembar 2016 11:46)

Aaa zeznuo si se brate, nema lajkovi za tebe. Vise ne mozes samo da hejtujes i da dobijes plusice. Moras nesto konstruktivno da napises. :D

Косовски витез

pre 7 godina

Браво момци. Има простора за напредак, али ових пар утакмица сте одиграли одлично.

ladan tus

pre 7 godina

Ovi Velsani su umislili za sebe da su u najmanju ruku Argentina posle srecnog polufinala Eura.Ne znam kako drugacije da objasnim toliko arogancije i bezobrazluka od strane igraca a posebno navijaca i zato mi je i toliko drago sto smo ga dali bas u 88 min.

Sever

pre 7 godina

Puna podrska ekipi,posle loseg sudjenja i teskog gostovanja pokazali su karakter velikog tima.Svi na stadion kada ovi smradovi velsani dodju u Beograd.

Knez

pre 7 godina

Da su Rukavina ili Obradovic imali bar dva centarsuta za 90 min, dali bi dva gola, ovako smo dobro prosli. Da li imamo bolje igrace od te dve cepanice? Sigurno imamo, ali menadzeri nam jos uvek kroje tim, tako da, super smo prosli.

čista sreća

pre 7 godina

Bilo bi sjajno kada bi Bane Ivanović pogledao snimak utakmice, naročito drugog poluvremena, kada su on i još neki igrači besomučno bunarili na Mitrovića, bez ikakve igre i koncepcije.

Bili smo na ivici ambisa i samo zahvaljujući sreći nije bilo 2:0 za Vels.
Pa mi nismo šut na gol uputili u drugom poluvremenu sve do 86. minuta, toliko smo bili dobri.

Sramotno je izjaviti da smo igrali dobro.

ntpfc

pre 7 godina

Prosto ko pasulj: Igramo sa dva spoljna-dva beka i sa dva zadnja vezna sto znaci da u ekipi imamo tri defanzivna igraca vise u odnosu na vecinu timova. Rezultat toga ce biti jedna sansa za gol po utakmici. Ljajic bi stvarno dobro dosao u drugih 45 min.

absolutezero

pre 7 godina

Mitar nije brz. Nema munjevite reakcije. Nije ni tehnicar. Ali je zato jak kao bik. Moze trojicu na ledjima da nosi. I sjajno igra glavom. I ono najvaznije. Ima tu dozu sportskog bezobrazluka bez kojeg cfor nije cfor. Tacka. Bane je tu i kad ne igra dobro zbog autoriteta. Moras da imas takvog igraca. Kao recimo Kin nekad u MU.

albatros.budala

pre 7 godina

Sto se tice ekipe, svaka cast. Tadic igra skoro celu tekmu sa polomljenim nosem, ne treba mnogo vise da se prica. Ali nisu mi jasni komentari ovde Velsani smradovi, igraci smradovi, navijaci smradovi. Prvo, Tejlor ga nije namerno onako sutnuo to je valjda jasno sa snimka pobogu. Drugo, publika zvizdi jer ne moze da vidi da je ovaj sav krvav kao sto mozete vi na tv-u. Publika je bila prava ostrvska, ucestvuje u utakmici, nosi ekipu. Da nije bila onako dobra publika mi bi dobili Velsane, ovako su ih nosili. Ali oni nisu zvizdali nasoj himni vec su aplaudirali posle nje. U tome je razlika, kad pocne utakmica tad pocinje rivalitet, tad se navija za svoj tim, zvizdi protivniku, stagod. A mi mrzimo pre, mrzimo za vreme, mrzimo posle utakmice, mrzimo zauvek svakog ko je mozda u necemu bolji. A onog sto je losiji mrzimo sto je losiji. Nacija isfrustriranih hejtera.

4k4.Dex

pre 7 godina

Slqzem se zna se sta ko radi. Iako smo danas izgubili bitku na sredini (nemoze uvek da se dobije) protiv Balea Remzija i prepaljenih velsana nije ni cudo. Ipak odbrana je delivala odlicno pre svwga maksimovic kao centralni stoper odlicno se pokazao, ta greska Nastasica manje vise greske se desavaju svima, mozda mu vise lezi sredina a maksim nek ide levo. Milivojevic i Matic lepo zatvaraju sredinu jedino nam fali ljajic kad se tadic povrdi umori itd... Oradoviv je tu neprirodno kad se vrati kolarov bice to odlicno.

nikada nikome izvini

pre 7 godina

...ovom timu Srbije fali samo Andrija Zivkovic...brz...okretan...sjajan tehnicar i moze da "hrani" Mitrovica odlicnim centar sutevima...i Ljajic koji igra u zivotnoj formi...

parx

pre 7 godina

Sta znaci trener. Dovedes coveka koji zna i ima trenerkso iskustrvo i odmah pocnemo da licimo na ekipu, kakva god da je igra. Sa onim vecernja-skola-trenerima, bili smo grupa gradjana u istim dresovima.

Jer za ljubav treba imat' dušu.

pre 7 godina

Još nešto, ubeđen sam da će mo ih napuniti u Beogradu, ono ponašanje sinoć će im se obiti u glavu.

Kostić nije u formi, ima još mnoooogo vremena do Marta...ali treba razmisliti o Ljajiću. Ne znam kakva je situacija oko njega, meni je lično sasvim svejedno koje je veroispovesti ili dali želi da peva himnu ili ne. To nebi trebalo da utiče na poziv. Međutim izgleda da je problematičan karakter. Što se tiče igračkih sposobnosti nam treba, jer dečko nalazi ofanzivna rešenja, s druge strane manje pomaže u odbrani nego Kostić, što opet nebi trebalo da bude presudno kad već imamo 7 defanzivaca.

Rukavina. Ne znam. Kretanje bez lopte prva klasa. Sa loptom jako ograničen. Iznenađuje me da je zaista dosta brz za svoje godine. Mislim da bi Basta bio odličan na ovoj poziciji. Ali dok Rukavina ne podbaci zaslužuje da igra.

Nastasić. Kapitalna greška. Ipak je zxa štopera još mlad i mislim da će postati strašan igrač. Mnogo me podseća na Ferdinanda.

Ostali dobri i bolji. Obradović iznenadio, dečko je pravi fudbaler.

xyz

pre 7 godina

Slazem se s Banetom! Godinama nisam mogao da gledam ono sto je pokazivala reprezentacija, ali ono sinoc je bio fudbal, i to dobar. Isto bih mislio i da su izgubili - bio bi to nesrecan poraz, sto se tako cesto desava u fudbalu. I posteno je da su dobili bar taj bod - zaradili su ga dobrom igrom i zalaganjem.

Jer za ljubav treba imat' dušu.

pre 7 godina

Što mi se sviđa je, da smo mi u prošlosti uvek bila ta ekipa koja ga primi kad je gusto a eto sad smo mi ta ekipa koja se vraća! Borili su se momci, imaju želju, pa makar se i ne kvalifikovali s ovim pristupom nema šta da im se zameri!

Milutin

pre 7 godina

Dok se ovako borite niko nema pravo bilo šta da vam kaže !!! Samo napred momci, nastavite ovako i opet će biti puna Marakana kad igra Srbija!!!!!!!

srpski standard

pre 7 godina

Bajo moj ne mogu Obradovic i Rukavina da kreiraju napade, mora bolja formacija. Obradovic bolje odigrao od Kolarova odbranu ,ali Kolarov duplo bolji u napadu. Zahtevna je to pozicija.

igor

pre 7 godina

Kako smo poslednjih nekoliko kvalifikacija vec posle 4,5 kola prakticno yavrsavali, ovo nije lose. Realno nemamo ekipu za velike svetske domete, ne mozemo sa sigurnoscu tvrditi ni da bismo na SP pobedili neke od srednje jakih ekipa tipa Meksiko, Urugvaj, Obala Slonovace, Juzna Koreja....ali borimo se i mozemo svima pomrsiti racune

Nikola

pre 7 godina

Mogli su vise kaze Ivanovic a izjednacili tek 5min prije kraja. Nije lose, ali fali vam par igraca koji bi to jos sve digli.. bit ce rizican euro za Srbiju do samog kraja. A samo prvoplasirani direktno ide
(Mulkoslavko Zg, 13. novembar 2016 13:28)

Ne sekiraj se, budemo li i dalje igrali kao sinoc protiv Velsa nema zime za nas. Juce smo morali i teske batine da izdrzimo, lomljenje noseva i tako. Nadam se da cemo se Velsu i sto se toga tice dobro oduziti u Beogradu. Ali, lukavo i pokvareno, da sudija ne vidi.

Leksa

pre 7 godina

Sve je to ok ali ne sme zaboraviti da je vels stalna musterija, mi smo poznati po tome da kiksnemo kada se najmanje ocekuje, po meni je utakmica protiv gruzije za biti ili ne biti.

realno

pre 7 godina

Sinoc ste igrali u strahu da ne izgubite... Da ste igrali ofanzivnije lagano 2 razlike za nas... Odstupili ste od igre iz prethodnig perioda i izgubili ste 2 boda, a za malo i sva 3...

мерак

pre 7 godina

Није лоше, ту је борба што је најважније. Фали пар младих да унесу свежу крв, мало промена на бековима и то је то.

Бојан Илић - Mladen Mladenovic

pre 7 godina

Priča o Ljajiću je dosadna. Dakle čovek stvara negativnu atmosferu, a incident oko himne je samo pogoršao stvari. Tako da igrači ne žele Ljajića u timu, i to nema nikakve veze sa njegovom veroispovešću.

Djuka

pre 7 godina

Ne lupetaj Ivanonovicu, jedva ste i taj bod iscupali na srecu, moglo je biti 2:0.. Niste mogli dva pasa da sastavite sinoc, svi ste podbacili.. Jedini normalan centarsut Rukavine je bio onaj kod gola, Mitrovic takodje pre tog gola nista nije uradio.. Sve u svemu, niko sinoc od igraca nije odskocio, ogroman bod kojim mozemo biti prezadovoljni sa obzirom na prikazanu igru.. Treba mnogo bolje od ovoga

Danijel..Dane-S.

pre 7 godina

Mislim sinoć se videlo da ste se trudili i da se barem nesto na pozitvnom promenilo nadam se da nastavite tako da igrate.. tu i tamo jos malo ima da se radi, mozda muslin jos nekoga pozove, ali sve u svemu ide nabolje .. nemojte sad samo protiv gruzije da pokazete "balkan sindrom" kao Crna Gora protiv armenije.. dalje sretno!

fergi

pre 7 godina

bitan je rezultat ali bane, lopta ti je kod udarca bejla prosla kroz noge. ne igras dobru odbranu od pocetka kvalifikacija. nesto mora da se menja ili uigrava. nastasic pravi gresku koja nas kostala gola. ne samo da je greska nego decko dribla nadomak naseg 16? sreca je sto mi dajemo golove iz napravljenih akcija. ali odbrana..

Jovan

pre 7 godina

Alo bre rodjaci, koji mi, koji fudbal... pa Obradovic nije sastavio dve utakmice u reprezentaciji I Musli ga stavlja u startnu... onda ovaj Rukavina, vise se drzao za glavu kad pogresi, a gresio je stalno, nego sto je igrao... Nastasic jeste kriv za gol ali se borio decko, ginuo na terenu... Kostic trci ko muva bez glave a bez ideje... Ivanovic za ppmocnika selektora moze ali za 90min trcanja, godine stigle...

Fensi Milenko

pre 7 godina

Meni je utisak vrlo pozitivan posle sinoćne utakmice. Do sada je dominirala neka malodušnost na terenu, ali sinoć nije bilo tako. Borili su se i odlično pokrivali sredinu terena,uvek bili blizu lopte,udvajali, kontrolisali protok lopte. Bili su sve,samo ne opasni po gol. Nije problem primiti jedan gol, greške se događaju, ali trebalo je dati tri iz onakve igre. Moje mišljenje je da je Mitrović slabo iskorišćen. Uporno su stvarali višak na strani i konačno ga pogodili u 86min. Ipak, mislim da je trebalo spuštati mu loptu po zemlji na ivicu šesnaesterca i utrčavati sa nekoliko strana jer on je u stanju da je primi i da se zagradi tih par sekundi. To bi nam donelo više šansi, siguran sam, nego oni silni pokušaji centaršuteva. Da zaključim, pokazali su žar koji daje nadu, na čelu sa krvavim Tadićem me ubedili da su spremni da se bore za rezultat reprezentacije. Imali smo puno razloga da se ljutimo na zalaganje proteklih godina, sad treba priznati da je bilo bolje. Puno sreće,momci!

Galeb south

pre 7 godina

Nastasić je ok momak i ok fudbaler a još uvek je mlad. Biće još bolji. Nije fer ovolika povika po njega,i nije to zaslužio. Greške se dešavaju, tako je u sportu. Na kraju, očito je da Muslin zna šta radi.

Dragisa

pre 7 godina

Drugo, publika zvizdi jer ne moze da vidi da je ovaj sav krvav kao sto mozete vi na tv-u. Publika je bila prava ostrvska, ucestvuje u utakmici, nosi ekipu. Da nije bila onako dobra publika mi bi dobili Velsane, ovako su ih nosili. Ali oni nisu zvizdali nasoj himni vec su aplaudirali posle nje. U tome je razlika, kad pocne utakmica tad pocinje rivalitet, tad se navija za svoj tim, zvizdi protivniku, stagod. A mi mrzimo pre, mrzimo za vreme, mrzimo posle utakmice, mrzimo zauvek svakog ko je mozda u necemu bolji. A onog sto je losiji mrzimo sto je losiji. Nacija isfrustriranih hejtera.
(albatros.budala, 13. novembar 2016 14:04)


Najbolji komentar. Tu nema sta vise da se doda

Nikola

pre 7 godina

"Bod protiv Velsa je sigurno zaslužen. Mislim da smo odigrali veoma dobru utakmicu, utakmicu u kojoj smo, nevezano za grešku koju smo napravili, dominirali. Kontrolisali smo utakmicu i zato ostaje taj mali žal i mišljenje da smo mogli više", rekao je Ivanović novinarima posle utakmice.

Sta dodati? Nista! Bravo momci, sinoc ste mi vratili veru u nas fudbal. Devedeset minuta igrati kao da je utakmica tek pocela, disciplina i koncentracija tokom cele utakmice...To su osobine koje mi ustvari nemamo, zbog toga smo tu gde jesmo u fudbalu. Ipak, sinoc ste pokazali da mozete ako hocete, ako pobedite Srbina u sebi. Bravo, genijalna predstava nasih fudbalera.

Donald Trump!

pre 7 godina

Matija Nastasić je sve razočarao i nema šta da radi u reprezentaciji iako je bio planiran za idealno rešenje za levog centarhalfa!

Pedja

pre 7 godina

Ne shvatam ove nezadovoljnike. Muslin odlicno radi svoj posao. Prvo treba da se shvati da smo mi daleko od nekih fudbalskih sila, da nemamo igrace kao sto su Ronaldo, Bejl, Nejmar itd. I pored svega toga imamo odlican start, kazu statisticki da nismo imali bolji start. 8 utakmica nismo izgubili i pored silnih kikseva odbrane. Neki kazu da smo previse zatvoreni i da ne stvaramo sanse. Mi smo u nasoj grupi najefikasnija ekipa sa 9 datih golova, vise od 2 po utakmici. Ranije smo bili ekipa koja se mucila da da gol bilo kome, a sada smo tim koji na svakoj utakmici da gol, stvori sanse.

miljan

pre 7 godina

Nista bez prednjeg veznog. Nedostaju igraci u napadu, nema ko da doda loptu i nema kome da se doda. To je Ljajicevo mesto, Milivojević je visak, dovoljan je jedan zadnji vezni. Moze prednjeg veznog da igra i Tadic a Zivkovic da igra desno. Zivkovic je klasa, ko je gledao mladu reprezentaciju preksinoc video je.

inbox

pre 7 godina

Nastasić je standardan u timu Srbije, ali je veoma nesiguran i pravi mnogo, mnogo grešaka koje u centralnoj odbrani ne mogu da se tolerišu jer ili dovode do primljenog gola (drugi u Lisabonu) i katastrofa sinoć u Kardifu ili dajemo protivniku naivne penale (Kopenhagen).

Vladan

pre 7 godina

Kad budete ubedljivo pobeđivali (kao pravi sampioni) e onda možete nešto se faliti...LUZERI ste i ostajete LUZERI.Izgubili ste poverenje nacije jer ste godinama gazili po njoj voleci vise pare i klubove!!!

Jumko

pre 7 godina

Dobro je, bicete sada malo dizani u nebesa, Nastasic ce se ipak braniti jer smo izjednacili na kraju, Tadic ce biti najbolji igrac Evrope a igrao covek u Tventeu i sad u Sautemptonu, ti ces ipak biti pravi kapiten i predvodnik, Muslin strucnjak... Ali ce sve doci na kraju na svoje mesto, kao i sa Anticem. Mozda i odete na Sp, jer je nikad laksa grupa, ali tamo ocekujemo nova brukanja i spustanje na zemlju!

4k4.Dex

pre 7 godina

Muslin pravi odlicnu pricu... jos to nije to ali odbrana je sve bolja u bolja. Najveci problem nam je u spicu imamo samo Mitrovica koji je juce bio prilicno los dao gol na kraju pa sve to deluje mnogo bolje ali njemu treba lopta na tacbu za gol uglavnom na glavu. Treba nam neko brz prodoran uz njega. Katai i Ljajic mogu da budu resenja ali treba to uigrati a ne smetati Tadicu koji je pola reprezentacije. Maksimovic me je odusevio juce ubedljivo najbolji nas igrac. Kad se vrati Kolarov i uz jis malo uigravanja bice to dobra ekipa. Mozda probati i Bastu po desnom boku, ofanzivno je dosta jak igrac.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Dakle, uvek igramo u formaciji 4 – 3 – 3 . Veliki problem imamo u odbrani gde leva strana Nastasić – Kolarov ne uliva poverenje. Nastasić je razočarao u prethodnim utakmicama i na njegovo mestu je morao da bude pozvan Rajković iz Hamburgera. Kolarov je naravno svetska klasa i tu govora nema, ali za kompoziciju našeg tima na tom mestu bi bio značajniji neki levi bek koji je bolji u odbrani. U ovom slučaju Obradović. Još jednom se pokazalo da skup najboljih igrača ne mora obavezno da znači da je to najbolji mogući tim.

Srrrrrrdjan

pre 7 godina

Realno, juce jedna jako dobra Srbija. Ekipa na mestu, dobro postavljena na terenu i dobro pokrivanje gotovo svih delova terena. Dakle, ubedljivo najbolja utakmica u ovim kvalifikacijama iako smo tesko dosli do boda. Dosta prigovora vidim na igru Nastasica ali je, po meni, on odigrao jednu dobru utakmicu. Teska greska kod niihovog gola ali poprilicno dobro, muski odigrano sve ostalo. Maksimovic je uneo red i mir u odbranu, Matic je povezao sredinu terena. Videlo se da smo u tim segmentima bas mnogo napredovali. Stojkovic je glup kada za onako nesto dobije zuti. To neko mora da mu kaze. Najvise je podbacio Kostic. Trebao je sinoc mnogo vise a bilo je i dosta prostora za to. U svakom slucaju jako pozitivna utakmica. Samo napred.

goran

pre 7 godina

Svaka cast Velsu, ali oni su ekipa tipa Novi Zeland Australija Irska Akbanija ili recimo Bsnglades.
(Aca Znalac, 13. novembar 2016 14:54)
E Aco kada si vec toliki znalac,objasni nam onda kako je takav Vels (kakvim si ga ti opisao) uspeo da stigne do polufinala EP u fudbalu prosle godine ,izbacivsi pritom u cetvrtfinalu jednu silnu i mocnu Belgiju ?

Serbissimo

pre 7 godina

Slusajuci Baneta covek bi pomislio da smo Nemacka ili Brazil. Kakca crna fenomenalna igra, ne umeju na presing da odgovore, na sredini rupa velicine kratera, celo drugo poluvreme jalov posed lopte. Bejl promasio mrtvu sansu za 2-0, da je usla a trebala je sta bi sada pricao?

MilosSrbija

pre 7 godina

Prosto ko pasulj: Igramo sa dva spoljna-dva beka i sa dva zadnja vezna sto znaci da u ekipi imamo tri defanzivna igraca vise u odnosu na vecinu timova. Rezultat toga ce biti jedna sansa za gol po utakmici. Ljajic bi stvarno dobro dosao u drugih 45 min.
(ntpfc, 13. novembar 2016 12:06)

Da, u 4 utakmice postigli smo 9 golova. Svi golovi su iz igre!
Bas smo defanzivni i ne stvaramo sanse.
Ajde nemoj vise da komentrises fudbal, molim te.

EU

pre 7 godina

Gol dat posle centarsuta Rukavine, a desetak minuta ranije Mitrovic propustio loptu posle jos jednog njegovog centarsuta jer je mislio da je neko na drugoj stativ tako da ne vidim sto napadate Rukavinu

Fatamorgane srpskog fudbala

pre 7 godina

Realno nemate vi pojma. I daleko ste od prave igre i prave reprezentacije. Oni klinci, što ih je Paunović vodio, su za vas klasa.
(Alan Ford, 13. novembar 2016 11:37)

Ovo je potpuno nerealna konstatacija. Kao prvo većina tih klinaca greje klupe u svojim klubovima. Kao drugo, kako mogu da budu klasa za A tim kad ni u svojoj grupi (a radi se o mladim reprezentacijama) nisu bili prvi. Kao treće, većina njih ne bi izdržala tempo, jurnjavu i tučnjavu viđene na jučerašnjoj utakmicu, jer jednostavno nemaju takve utakmice u nogama. Ljudi, dajte malo realnosti, trebaće vremena da stasaju za ovako teške utakmice.

naj naj

pre 7 godina

Muslin je za dvadeset godina vodio dvadesetak klubova, a to sto je svake godine dobio otkaz dovoljno govori o njegovom trenerskom znanju. Od jedva izvucenog neresenog rezultata protiv Velsa pravimo hvalospeve, a od selektora Aleksa Fergusona. Smesno.

Opsajd

pre 7 godina

Totalno je razočarao Nastasić (A selekcija) i po prethodnom učinku se nalazi svetlosnu godinu daleko od ekipe, a kamoli mesta u timu!

Bocko

pre 7 godina

Ovo nije prvi put.Najvece batine je bivsa SFRJ dobila u Kradifu 1976 u cetvrt/finalu PE.Rezultat isto 1-1.Nastasic pogresio,Bane pobegao,a Stojkovic lose intervenisao.Izgleda da najzad znamo i hocemo,samo sto nemamo na svim pozicijama kvalitet.Ljajic zasluzuje da igra,ali ne mogu da zaboravim da su se on i Tadic,kada su bili zajedno na terenu cesto sudarali.

sasa jokic

pre 7 godina

Slazem se Bane, ali zasto uvek kiksnes kod gola? Zasto uvek kasnis na igraca.....vreme je za penziju.
Katai treba da igra od starta, sobro se slaze sa Tadicem, Kostic da ulazi kad se Mitar umori pred kraj. Nastasic nema sta da trazi u reprezentaciji, decko igra preko one stvari.

Gde je Levo

pre 7 godina

Nismo jos dorasli drugim boljim reprezentacijama ali realno mnogo bolju igru pruzamo nego ranijih godina , vise trce po terenu, trude se , sada bar imam zelju da gledam reprezentaciju , verujem kao i mnogi drugi .

Markobg

pre 7 godina

Kao navijaču Zvezde i reprezentacije dajem punu podršku i Muslinu i Mitroviću tako dobrog centarfora od Miloševića nismo imali, dečko se polako dovodi u red i u glavi.Muslin ih polako dovodi u red, pravi gospodin u poredjenju sa prethodnima.

Kuvana žaba br: 5.776.281

pre 7 godina

Njihova taktika: unisti najboljeg u protivnickom timu (koliko faulova je pocinjeno nad Tadicem). Ocigledno ih je bilo strah od njega.
Kako li bi reagovali kada bismo mi tako polomili Baleta?
Muslin spava kada treba da izmenom osvezi ekipu (kao i vecina nasih trenera).

nikola

pre 7 godina

Nastasic je decko rupa.Kako je samo ispao u drugom poluveremenu kad je Bejl pogodio stativu.A o primljenom golu da ne pricam.I sa Austrijom u bgd nije znao gde se nalazi.Prosto ako hocemo nekad i da oddemo na veliko takmicenje,nemamo taj luksuz da nam se fudbaleri uče fudbala na takmicarskim utakmicama.Prijateljske utakmice da ali ovo moze skupo da košta.

dakiliz

pre 7 godina

Drugo, publika zvizdi jer ne moze da vidi da je ovaj sav krvav kao sto mozete vi na tv-u. Publika je bila prava ostrvska, ucestvuje u utakmici, nosi ekipu. Da nije bila onako dobra publika mi bi dobili Velsane, ovako su ih nosili. Ali oni nisu zvizdali nasoj himni vec su aplaudirali posle nje. U tome je razlika, kad pocne utakmica tad pocinje rivalitet, tad se navija za svoj tim, zvizdi protivniku, stagod. A mi mrzimo pre, mrzimo za vreme, mrzimo posle utakmice, mrzimo zauvek svakog ko je mozda u necemu bolji. A onog sto je losiji mrzimo sto je losiji. Nacija isfrustriranih hejtera.
(albatros.budala, 13. novembar 2016 14:04)


Najbolji komentar. Tu nema sta vise da se doda
(Dragisa, 13. novembar 2016 14:39)
Ja bih samo dodao u vezi situacije nad Tadicem da se slazem da vecina gledalaca sa tribina nije videla krvavo lice Tadica i da su zapravo zvizdali sudiji koji nije u prethodnom duelu pre faula sudjenom nasima dosudio zaista neopravdano nedosudjen faul nad Velsanima

Rade

pre 7 godina

Bane, nismo gledali isti meč, ja ne videh - jako dobar meč. Ono što videh, igru bez koncepcije, nekoliko vrlo prosečnih igrača i euforiju posle tri uvodna meča protiv vrlo, vrlo prosečnih ekipa. I Muslin, kao i njegovi predhodnici, nekome povladjuje, pa vrlo često igramo sa "devet ipo igrača"... Tečnosti u igri nema, posed gotovo uvek manji od pritivnika, dodavanja neprecizna, greške iz takve igre kao u početnika...

zozon,R.Srpska

pre 7 godina

Vidim hejteri rade punom parom...Nevjerovatno da momcima ne dajete podrsku nakon onako teske utakmice sinoc....Vidjelo se koliko Vels zeli osvetu,sudija je dopustio tucnjavu na terenu sto je njima odgovaralo u potpunosti,ipak su momci imali srca i iscupali bod...
Svaka cast,srce je tu,sto je najbitnije...
Srecno momci na putu ka Rusiji...

Nikola

pre 7 godina

Ono sto je evidentno je da su se zaista borili ali isto tako je evidentno da bas nemamo neki kvalitet na svim pozicijama. Ono sto mi se svidja je da izgleda i strucnjaci i navijaci malo objektivnije gledaju na reprezentaciju.

играч кола

pre 7 godina

Престао сам да се оптерећујем резултатима репрезентације. Не очекујем ништа од њих, а ако шта ураде- ураде. Никад се нећемо отарасити нелогичног одабира играча, али то је Србија. Такви смо. Нпр, онај Обрадовић је синоћ дечко залутао на терен. Љајића који је доминирао раније не зовемо, а Живковића који је најталентованији српски играч, то говорим као навијач Звезде, њега држимо у младој репрезентацији. Ове распале Велшане би Живковић разбуцао у 2 потеза да је био ту. Нека нам је са срећом, али не очекујем ништа посебно.

Vojkan

pre 7 godina

Hahahaha pa jel ovo neki vic? :))) Jel vi mislite da su ljudi u Srbiji slepi?! Ne licite ni na sta, a ne da "znate sta radite na terenu" hahahaha zivote, jos da se i nasmejemo na svu muku. Ocajni ste, i treba sve da vas je sramota za onakav stav prema drzavnom grbu. Los rezultat moze da se prihvati, ali bezdusnost i nedostatak zelje da se pobedi - Ne.

Jad i beda

pre 7 godina

Ove negativne tirade o Nastasiću su delo jednog, istog trola pa apelujem da ih ignorišete. Šta smo dočekali da nam botovi truju i teme vezane za reprezentaciju.

Minja

pre 7 godina

Hahahaha. Neka pogkeda mec onako na tenane. Shvatice da smo igrali jadno i da smo iz jednog suta pistigli gol. Sledi kiks vec protiv Gruzije. A u medjuvremenu gledacemo menadzerske igrace i protiv Ukrajine.

Danijel..Dane-S.

pre 7 godina

Mislim sinoć se videlo da ste se trudili i da se barem nesto na pozitvnom promenilo nadam se da nastavite tako da igrate.. tu i tamo jos malo ima da se radi, mozda muslin jos nekoga pozove, ali sve u svemu ide nabolje .. nemojte sad samo protiv gruzije da pokazete "balkan sindrom" kao Crna Gora protiv armenije.. dalje sretno!

borislav

pre 7 godina

Bane, niste donro odigrali i ne zavaravajte se.
Ti posebno, sklanjas se i begas od protivnickih napadaca, kao od kuge. Kod gola si se sklonio u stranu i pustio loptu u gol.
Vreme je za odlazak. To je realnost.

zeki of belgrade

pre 7 godina

mi smo dali najvise golova u nasoj grupi tako da svi koji tvrde da nam je napad ocajan itd,ne pije vodu ,sa ljajicem umesto kostica dacemo jos,samo da ga muslin pozove a verujem da hoce.

izgubljen slucaj

pre 7 godina

Kada na jednoj utakmici stvoris tri polu sanse i pri tome Mitrovic realizuje jednu to se ne moze nazvati dobrom utakmicom. Igra nula, sem Ivanovica, Matica, Tadica i tu i tamo Kostica ovo ostalo ne vredi nista. Mene interesuje ko Muslinu sastavlja tim? Kako zove Gudelja i jos uvodi u igru, igraca koji je liferovan u Ajaksu gde nije ni na klupi. Zato Srbija nikada nece nista da napravi a najveci uspeh ce biti plasman na neko od prvenstava.

Bez desne strane...

pre 7 godina

Da li iko zna koju poziciju u timu igra ili treba da Bane? 2 beka, 2 centarhalfa, 2 zadnja vezna + Bane!? I jos okrece guzu na sut Bejla, umesto da ga blokira ...

Rzbrzotrz

pre 7 godina

Svaka čast momcima. Ovo je konačno prava reprezentacija. Treba kad se okupe da gledaju tekme Hrvata. Jesu oni igrački malo jači ali oduševljava kako oni rutinski pobedjuju.
Mogu li da zamolim redakciju da nekom prilikom pita selektora zasto ne dobijaju poziv za reprezentaciju - Lazović i Tomović. Ljudi igraju standardno u seriji A. Sa druge strane ne znam šta će u reprezentaciji Lazar Marković za koga svi znamo da nikad neće biti ništa osim talentovanog klinca. Samo sa jedne na drugu pozajmicu i nigde ništa. Tu je i Filip Mladenović koji uopšte ne igra. Svaka čast Filipu Kostiću, on jeste budućnost ovog tima ali u ovom momentu je za tu poziciju bolje rešenje Ljajić. A Rukavina je posebna priča. Pravi moderni bek ali svaki potez je greška!

ivan

pre 7 godina

ja bi rekao da smo igrali solidno dok nam nisu dali go. ostalo je bilo loše, dodavanje, šutevi na go, odbrana... imali smo sreće kod izjednačenja mada je i vels igrao loše. mnogo valjanja, faulova, foliranja. suđenje takođe loše, da produži utakmicu samo 3 minuta je skandal posle onoliko valjanja po travi igrača velsa, bez žutog i faula kada su Mitroviću slomili nos je stvarno užas i zašto žuti čini mi se Katajiu?

Slobodni Klikeri

pre 7 godina

Prateci izjave ovog retko besmislenog lika njemu je u reprezentaciji uvek bilo do dzadza! Uvek neke izjave nade i ohrabrenja bez ikakvog pokrica. Jedan od onih koji se ne zamera,iako je prepun love i moze kako hoce,ali nema genitalije da kaze realno sta misli ili mozda covek jednostavno ne misli nista,da ne gresim dusu.

drago

pre 7 godina

Zasluzili pobjedu a napad prije toga Wales pogodio stativu...bilo je tu puno srece da se izvuce taj bod.

Imao je Wales gol, udarac glavom milimetar od gola i stativu a Srbija gol i udarac glavom Ivanovica. Jos je Walesu falilo 2-3 bitna igraca.

C i n i k

pre 7 godina

Obradovic bio dobar,Mivojevic ok,Rukavina 6 x probao ali je jednom i pogodio Mitrovica u glavu. Nastasic ocajan. Matic mi nikad nije bio igrac.Sve u svemu nismo bili losi,igrali smo sa vise poseda kod nas i na njihovoj polovini terena,igrali smo i presing kad oni imaju loptu. Oni grubi, a sidija + nije svirao ociglednu ruku Alenu!
Tadic bio odlican, a ko zna sta znaci polomljen nos,i kakvi su to bolovi,onda mora da skine kapu tom decku.
Nista,ostaje nam da se nadamo da ce Wels u martu da bije Irce,jer i moraju, a mi Gruziju,da bi betonirali I mesto do kraja.

vs

pre 7 godina

nisam li se razbudio ili mi se cini da ima botova protiv Nastasica?! Mis'im jeste kiksnuo, ali terminologija komentatora nedvojbeno ukazuje na odredjena strujanja druge vrste unutar nac.tima.

Bosko

pre 7 godina

Bane je odlicno odigrao,kao i naravno Tadic.Obradovic je iznenadio dorom partijom ali mislim da je bolji Kolarov i jos da pozove Ljaljica i bice to dobro.

rbc

pre 7 godina

pored ovoliko defanzivnih mora danpocinje jedan pismen umesto kostica, moj favorit je Sergej Milinkovic-Savic, alternativa Ljajic ako se uozbilji moze i Maksimovic i Grujic umesto Milivojevica.

Opsajd

pre 7 godina

Totalno je razočarao Nastasić (A selekcija) i po prethodnom učinku se nalazi svetlosnu godinu daleko od ekipe, a kamoli mesta u timu!

Mulkoslavko Zg

pre 7 godina

Mogli su vise kaze Ivanovic a izjednacili tek 5min prije kraja. Nije lose, ali fali vam par igraca koji bi to jos sve digli.. bit ce rizican euro za Srbiju do samog kraja. A samo prvoplasirani direktno ide

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Dakle, uvek igramo u formaciji 4 – 3 – 3 . Veliki problem imamo u odbrani gde leva strana Nastasić – Kolarov ne uliva poverenje. Nastasić je razočarao u prethodnim utakmicama i na njegovo mestu je morao da bude pozvan Rajković iz Hamburgera. Kolarov je naravno svetska klasa i tu govora nema, ali za kompoziciju našeg tima na tom mestu bi bio značajniji neki levi bek koji je bolji u odbrani. U ovom slučaju Obradović. Još jednom se pokazalo da skup najboljih igrača ne mora obavezno da znači da je to najbolji mogući tim.

Filip

pre 7 godina

Koliko takozvanih hejtera i iskomleksiranih ljudi u komentarima to je strasno,nemaju sta pametno da rade u zivotu nego da pljuju ove momke,odvratno,momci su se borili igrali pozrtvovano nisu stali,samo tako nastavite i bice to jos bolje,napred Srbija ,bravo momci,a vi hejteri ajde idite negde i cepajte drva ili radite nesto pametno da imamo bar neku korist od vas!!!y

gogs

pre 7 godina

Ovako, dosta je glupo da neko kritikije Nastasica, Stojkovica, Ivanovica itd... Napokon mozemo gledati utakmicu sa nadom da mogu pobjediti. Uloga stopera je jako odgovorna, ne trpi greske. Mitrovica svi dizu u zvijezde, a lopta mu prolazi ispod noge. Zamislite situaciju da stoperu prodje lopta ispod noge. Neki govore da treba izbaciti Nastasica iz ekipe. Da vas pitam, koga biste vi onda pozvali. Sa Kolarovom ce ovo biti jako respektabilna ekipa (prekidi, ofanzivnost, centrasutevi). Samo slozno!!!

Nikola

pre 7 godina

@eu pa zato sto je imao bar 10 totalno pogresnih centarsuteva, prijema, pasova, isto kao i Kostic i Obradovic. Kad dodje lopta do njih kao u bunar da je bacena. Ali nisu oni krivi, to je jednostavno nedostatak kvaliteta.

Baba Stanojka

pre 7 godina

Dal se neko zapitao zasto se Ljajic ne poziva? Znamo svi kakva mu je narav i moguce je lako da ima problem sa nekim od igraca iz reprezentacije pa se ne poziva zbog mira u kuci!? To je moja teorija, jer niko nije toliko glup da ga ne zove a trenutno igra u zivotnoj formi!
Samo je to u pitanju jer nista drugo nema smisla!

srpska škola fudbala - selekcija od malih nogu, po sistemu: "može da nosi trojicu"

pre 7 godina

Mitar nije brz. Nema munjevite reakcije. Nije ni tehnicar. Ali je zato jak kao bik. Moze trojicu na ledjima da nosi...
(absolutezero, 13. novembar 2016 15:49)

Sve predispozicije za drvoseču.

Aki

pre 7 godina

@fudbalski ekspert

Gde si ti video 4-3-3 meni nije jasno. Igramo 5-2-3 sa izrazito ofanzivnim bekovima, odbrana 5-2-3, napad 3-2-5. Pogledaj gde su bekovi kad stoper ima loptu u nogama, na poziciji krila.

Srba

pre 7 godina

Hahahahaha... kao da sam gledao Pečenog protiv Zaklopače. Uzas kako igraju. Samo se nesto bune i prigovaraju... ne umrju da dodaju loptu... ovu trojicu u prvom redu mrzi da poteče ka lopti.... dobro, možda Tadić tu i tamo potrči, ali nema on kvalitet za ovakva takmičenja. Daaaaaaleeeeko je naš fudbal od Evropskog.

Knez

pre 7 godina

Da su Rukavina ili Obradovic imali bar dva centarsuta za 90 min, dali bi dva gola, ovako smo dobro prosli. Da li imamo bolje igrace od te dve cepanice? Sigurno imamo, ali menadzeri nam jos uvek kroje tim, tako da, super smo prosli.

Jovan

pre 7 godina

Alo bre rodjaci, koji mi, koji fudbal... pa Obradovic nije sastavio dve utakmice u reprezentaciji I Musli ga stavlja u startnu... onda ovaj Rukavina, vise se drzao za glavu kad pogresi, a gresio je stalno, nego sto je igrao... Nastasic jeste kriv za gol ali se borio decko, ginuo na terenu... Kostic trci ko muva bez glave a bez ideje... Ivanovic za ppmocnika selektora moze ali za 90min trcanja, godine stigle...

Vojkan

pre 7 godina

Hahahaha pa jel ovo neki vic? :))) Jel vi mislite da su ljudi u Srbiji slepi?! Ne licite ni na sta, a ne da "znate sta radite na terenu" hahahaha zivote, jos da se i nasmejemo na svu muku. Ocajni ste, i treba sve da vas je sramota za onakav stav prema drzavnom grbu. Los rezultat moze da se prihvati, ali bezdusnost i nedostatak zelje da se pobedi - Ne.

Jumko

pre 7 godina

Dobro je, bicete sada malo dizani u nebesa, Nastasic ce se ipak braniti jer smo izjednacili na kraju, Tadic ce biti najbolji igrac Evrope a igrao covek u Tventeu i sad u Sautemptonu, ti ces ipak biti pravi kapiten i predvodnik, Muslin strucnjak... Ali ce sve doci na kraju na svoje mesto, kao i sa Anticem. Mozda i odete na Sp, jer je nikad laksa grupa, ali tamo ocekujemo nova brukanja i spustanje na zemlju!

Donald Trump!

pre 7 godina

Matija Nastasić je sve razočarao i nema šta da radi u reprezentaciji iako je bio planiran za idealno rešenje za levog centarhalfa!

Dr

pre 7 godina

Bez obzira na gresku, mislim da je malo bzvz da i trener i ti saigraci iznose to u javnost. Nastasic je odigrao jako dobar mec generalno, a ovako se rusi samopouzdanje. Nije on izgubio loptu ispred golmana, vec kod aut linije, sta je tu je, desava se. Idemo dalje.

Vladan

pre 7 godina

Kad budete ubedljivo pobeđivali (kao pravi sampioni) e onda možete nešto se faliti...LUZERI ste i ostajete LUZERI.Izgubili ste poverenje nacije jer ste godinama gazili po njoj voleci vise pare i klubove!!!

borislav

pre 7 godina

Bane, niste donro odigrali i ne zavaravajte se.
Ti posebno, sklanjas se i begas od protivnickih napadaca, kao od kuge. Kod gola si se sklonio u stranu i pustio loptu u gol.
Vreme je za odlazak. To je realnost.

sasa jokic

pre 7 godina

Slazem se Bane, ali zasto uvek kiksnes kod gola? Zasto uvek kasnis na igraca.....vreme je za penziju.
Katai treba da igra od starta, sobro se slaze sa Tadicem, Kostic da ulazi kad se Mitar umori pred kraj. Nastasic nema sta da trazi u reprezentaciji, decko igra preko one stvari.

Minja

pre 7 godina

Hahahaha. Neka pogkeda mec onako na tenane. Shvatice da smo igrali jadno i da smo iz jednog suta pistigli gol. Sledi kiks vec protiv Gruzije. A u medjuvremenu gledacemo menadzerske igrace i protiv Ukrajine.

albatros.budala

pre 7 godina

Sto se tice ekipe, svaka cast. Tadic igra skoro celu tekmu sa polomljenim nosem, ne treba mnogo vise da se prica. Ali nisu mi jasni komentari ovde Velsani smradovi, igraci smradovi, navijaci smradovi. Prvo, Tejlor ga nije namerno onako sutnuo to je valjda jasno sa snimka pobogu. Drugo, publika zvizdi jer ne moze da vidi da je ovaj sav krvav kao sto mozete vi na tv-u. Publika je bila prava ostrvska, ucestvuje u utakmici, nosi ekipu. Da nije bila onako dobra publika mi bi dobili Velsane, ovako su ih nosili. Ali oni nisu zvizdali nasoj himni vec su aplaudirali posle nje. U tome je razlika, kad pocne utakmica tad pocinje rivalitet, tad se navija za svoj tim, zvizdi protivniku, stagod. A mi mrzimo pre, mrzimo za vreme, mrzimo posle utakmice, mrzimo zauvek svakog ko je mozda u necemu bolji. A onog sto je losiji mrzimo sto je losiji. Nacija isfrustriranih hejtera.

Opsajd

pre 7 godina

Totalno je razočarao Nastasić (A selekcija) i po prethodnom učinku se nalazi svetlosnu godinu daleko od ekipe, a kamoli mesta u timu!

drago

pre 7 godina

Zasluzili pobjedu a napad prije toga Wales pogodio stativu...bilo je tu puno srece da se izvuce taj bod.

Imao je Wales gol, udarac glavom milimetar od gola i stativu a Srbija gol i udarac glavom Ivanovica. Jos je Walesu falilo 2-3 bitna igraca.

ntpfc

pre 7 godina

Prosto ko pasulj: Igramo sa dva spoljna-dva beka i sa dva zadnja vezna sto znaci da u ekipi imamo tri defanzivna igraca vise u odnosu na vecinu timova. Rezultat toga ce biti jedna sansa za gol po utakmici. Ljajic bi stvarno dobro dosao u drugih 45 min.

čista sreća

pre 7 godina

Bilo bi sjajno kada bi Bane Ivanović pogledao snimak utakmice, naročito drugog poluvremena, kada su on i još neki igrači besomučno bunarili na Mitrovića, bez ikakve igre i koncepcije.

Bili smo na ivici ambisa i samo zahvaljujući sreći nije bilo 2:0 za Vels.
Pa mi nismo šut na gol uputili u drugom poluvremenu sve do 86. minuta, toliko smo bili dobri.

Sramotno je izjaviti da smo igrali dobro.

Djuka

pre 7 godina

Ne lupetaj Ivanonovicu, jedva ste i taj bod iscupali na srecu, moglo je biti 2:0.. Niste mogli dva pasa da sastavite sinoc, svi ste podbacili.. Jedini normalan centarsut Rukavine je bio onaj kod gola, Mitrovic takodje pre tog gola nista nije uradio.. Sve u svemu, niko sinoc od igraca nije odskocio, ogroman bod kojim mozemo biti prezadovoljni sa obzirom na prikazanu igru.. Treba mnogo bolje od ovoga

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Dakle, uvek igramo u formaciji 4 – 3 – 3 . Veliki problem imamo u odbrani gde leva strana Nastasić – Kolarov ne uliva poverenje. Nastasić je razočarao u prethodnim utakmicama i na njegovo mestu je morao da bude pozvan Rajković iz Hamburgera. Kolarov je naravno svetska klasa i tu govora nema, ali za kompoziciju našeg tima na tom mestu bi bio značajniji neki levi bek koji je bolji u odbrani. U ovom slučaju Obradović. Još jednom se pokazalo da skup najboljih igrača ne mora obavezno da znači da je to najbolji mogući tim.

Opsajd

pre 7 godina

Totalno je razočarao Nastasić (A selekcija) i po prethodnom učinku se nalazi svetlosnu godinu daleko od ekipe, a kamoli mesta u timu!

Milioner

pre 7 godina

Samo jos da ti nisi na terenu i bilo bi super.
(Xman, 13. novembar 2016 11:46)

Aaa zeznuo si se brate, nema lajkovi za tebe. Vise ne mozes samo da hejtujes i da dobijes plusice. Moras nesto konstruktivno da napises. :D

Srba

pre 7 godina

Hahahahaha... kao da sam gledao Pečenog protiv Zaklopače. Uzas kako igraju. Samo se nesto bune i prigovaraju... ne umrju da dodaju loptu... ovu trojicu u prvom redu mrzi da poteče ka lopti.... dobro, možda Tadić tu i tamo potrči, ali nema on kvalitet za ovakva takmičenja. Daaaaaaleeeeko je naš fudbal od Evropskog.

Serbissimo

pre 7 godina

Slusajuci Baneta covek bi pomislio da smo Nemacka ili Brazil. Kakca crna fenomenalna igra, ne umeju na presing da odgovore, na sredini rupa velicine kratera, celo drugo poluvreme jalov posed lopte. Bejl promasio mrtvu sansu za 2-0, da je usla a trebala je sta bi sada pricao?

4k4.Dex

pre 7 godina

Slqzem se zna se sta ko radi. Iako smo danas izgubili bitku na sredini (nemoze uvek da se dobije) protiv Balea Remzija i prepaljenih velsana nije ni cudo. Ipak odbrana je delivala odlicno pre svwga maksimovic kao centralni stoper odlicno se pokazao, ta greska Nastasica manje vise greske se desavaju svima, mozda mu vise lezi sredina a maksim nek ide levo. Milivojevic i Matic lepo zatvaraju sredinu jedino nam fali ljajic kad se tadic povrdi umori itd... Oradoviv je tu neprirodno kad se vrati kolarov bice to odlicno.

C i n i k

pre 7 godina

Obradovic bio dobar,Mivojevic ok,Rukavina 6 x probao ali je jednom i pogodio Mitrovica u glavu. Nastasic ocajan. Matic mi nikad nije bio igrac.Sve u svemu nismo bili losi,igrali smo sa vise poseda kod nas i na njihovoj polovini terena,igrali smo i presing kad oni imaju loptu. Oni grubi, a sidija + nije svirao ociglednu ruku Alenu!
Tadic bio odlican, a ko zna sta znaci polomljen nos,i kakvi su to bolovi,onda mora da skine kapu tom decku.
Nista,ostaje nam da se nadamo da ce Wels u martu da bije Irce,jer i moraju, a mi Gruziju,da bi betonirali I mesto do kraja.

4k4.Dex

pre 7 godina

Muslin pravi odlicnu pricu... jos to nije to ali odbrana je sve bolja u bolja. Najveci problem nam je u spicu imamo samo Mitrovica koji je juce bio prilicno los dao gol na kraju pa sve to deluje mnogo bolje ali njemu treba lopta na tacbu za gol uglavnom na glavu. Treba nam neko brz prodoran uz njega. Katai i Ljajic mogu da budu resenja ali treba to uigrati a ne smetati Tadicu koji je pola reprezentacije. Maksimovic me je odusevio juce ubedljivo najbolji nas igrac. Kad se vrati Kolarov i uz jis malo uigravanja bice to dobra ekipa. Mozda probati i Bastu po desnom boku, ofanzivno je dosta jak igrac.

Rade

pre 7 godina

Bane, nismo gledali isti meč, ja ne videh - jako dobar meč. Ono što videh, igru bez koncepcije, nekoliko vrlo prosečnih igrača i euforiju posle tri uvodna meča protiv vrlo, vrlo prosečnih ekipa. I Muslin, kao i njegovi predhodnici, nekome povladjuje, pa vrlo često igramo sa "devet ipo igrača"... Tečnosti u igri nema, posed gotovo uvek manji od pritivnika, dodavanja neprecizna, greške iz takve igre kao u početnika...

izgubljen slucaj

pre 7 godina

Kada na jednoj utakmici stvoris tri polu sanse i pri tome Mitrovic realizuje jednu to se ne moze nazvati dobrom utakmicom. Igra nula, sem Ivanovica, Matica, Tadica i tu i tamo Kostica ovo ostalo ne vredi nista. Mene interesuje ko Muslinu sastavlja tim? Kako zove Gudelja i jos uvodi u igru, igraca koji je liferovan u Ajaksu gde nije ni na klupi. Zato Srbija nikada nece nista da napravi a najveci uspeh ce biti plasman na neko od prvenstava.

ivan

pre 7 godina

ja bi rekao da smo igrali solidno dok nam nisu dali go. ostalo je bilo loše, dodavanje, šutevi na go, odbrana... imali smo sreće kod izjednačenja mada je i vels igrao loše. mnogo valjanja, faulova, foliranja. suđenje takođe loše, da produži utakmicu samo 3 minuta je skandal posle onoliko valjanja po travi igrača velsa, bez žutog i faula kada su Mitroviću slomili nos je stvarno užas i zašto žuti čini mi se Katajiu?

Косовски витез

pre 7 godina

Браво момци. Има простора за напредак, али ових пар утакмица сте одиграли одлично.

fudbalski ekspert

pre 7 godina

Dakle, uvek igramo u formaciji 4 – 3 – 3 . Veliki problem imamo u odbrani gde leva strana Nastasić – Kolarov ne uliva poverenje. Nastasić je razočarao u prethodnim utakmicama i na njegovo mestu je morao da bude pozvan Rajković iz Hamburgera. Kolarov je naravno svetska klasa i tu govora nema, ali za kompoziciju našeg tima na tom mestu bi bio značajniji neki levi bek koji je bolji u odbrani. U ovom slučaju Obradović. Još jednom se pokazalo da skup najboljih igrača ne mora obavezno da znači da je to najbolji mogući tim.

Jer za ljubav treba imat' dušu.

pre 7 godina

Još nešto, ubeđen sam da će mo ih napuniti u Beogradu, ono ponašanje sinoć će im se obiti u glavu.

Kostić nije u formi, ima još mnoooogo vremena do Marta...ali treba razmisliti o Ljajiću. Ne znam kakva je situacija oko njega, meni je lično sasvim svejedno koje je veroispovesti ili dali želi da peva himnu ili ne. To nebi trebalo da utiče na poziv. Međutim izgleda da je problematičan karakter. Što se tiče igračkih sposobnosti nam treba, jer dečko nalazi ofanzivna rešenja, s druge strane manje pomaže u odbrani nego Kostić, što opet nebi trebalo da bude presudno kad već imamo 7 defanzivaca.

Rukavina. Ne znam. Kretanje bez lopte prva klasa. Sa loptom jako ograničen. Iznenađuje me da je zaista dosta brz za svoje godine. Mislim da bi Basta bio odličan na ovoj poziciji. Ali dok Rukavina ne podbaci zaslužuje da igra.

Nastasić. Kapitalna greška. Ipak je zxa štopera još mlad i mislim da će postati strašan igrač. Mnogo me podseća na Ferdinanda.

Ostali dobri i bolji. Obradović iznenadio, dečko je pravi fudbaler.

Slobodni Klikeri

pre 7 godina

Prateci izjave ovog retko besmislenog lika njemu je u reprezentaciji uvek bilo do dzadza! Uvek neke izjave nade i ohrabrenja bez ikakvog pokrica. Jedan od onih koji se ne zamera,iako je prepun love i moze kako hoce,ali nema genitalije da kaze realno sta misli ili mozda covek jednostavno ne misli nista,da ne gresim dusu.

Sever

pre 7 godina

Puna podrska ekipi,posle loseg sudjenja i teskog gostovanja pokazali su karakter velikog tima.Svi na stadion kada ovi smradovi velsani dodju u Beograd.

Dragisa

pre 7 godina

Drugo, publika zvizdi jer ne moze da vidi da je ovaj sav krvav kao sto mozete vi na tv-u. Publika je bila prava ostrvska, ucestvuje u utakmici, nosi ekipu. Da nije bila onako dobra publika mi bi dobili Velsane, ovako su ih nosili. Ali oni nisu zvizdali nasoj himni vec su aplaudirali posle nje. U tome je razlika, kad pocne utakmica tad pocinje rivalitet, tad se navija za svoj tim, zvizdi protivniku, stagod. A mi mrzimo pre, mrzimo za vreme, mrzimo posle utakmice, mrzimo zauvek svakog ko je mozda u necemu bolji. A onog sto je losiji mrzimo sto je losiji. Nacija isfrustriranih hejtera.
(albatros.budala, 13. novembar 2016 14:04)


Najbolji komentar. Tu nema sta vise da se doda

Rukavina

pre 7 godina

Mislim da Rukavina i nije toliko loš, ali nije ni nešto mnogo dobar..Ipak, da li zna neko šta je sa Bastom, on je desni bek? Godinama je standardan u Italiji, pa i ove sezone, a ne pamtim kad sam ga video u reprezentaciji...

Бојан Илић - Mladen Mladenovic

pre 7 godina

Priča o Ljajiću je dosadna. Dakle čovek stvara negativnu atmosferu, a incident oko himne je samo pogoršao stvari. Tako da igrači ne žele Ljajića u timu, i to nema nikakve veze sa njegovom veroispovešću.

Bez desne strane...

pre 7 godina

Da li iko zna koju poziciju u timu igra ili treba da Bane? 2 beka, 2 centarhalfa, 2 zadnja vezna + Bane!? I jos okrece guzu na sut Bejla, umesto da ga blokira ...

naj naj

pre 7 godina

Muslin je za dvadeset godina vodio dvadesetak klubova, a to sto je svake godine dobio otkaz dovoljno govori o njegovom trenerskom znanju. Od jedva izvucenog neresenog rezultata protiv Velsa pravimo hvalospeve, a od selektora Aleksa Fergusona. Smesno.

parx

pre 7 godina

Sta znaci trener. Dovedes coveka koji zna i ima trenerkso iskustrvo i odmah pocnemo da licimo na ekipu, kakva god da je igra. Sa onim vecernja-skola-trenerima, bili smo grupa gradjana u istim dresovima.

xyz

pre 7 godina

Slazem se s Banetom! Godinama nisam mogao da gledam ono sto je pokazivala reprezentacija, ali ono sinoc je bio fudbal, i to dobar. Isto bih mislio i da su izgubili - bio bi to nesrecan poraz, sto se tako cesto desava u fudbalu. I posteno je da su dobili bar taj bod - zaradili su ga dobrom igrom i zalaganjem.

Rzbrzotrz

pre 7 godina

Svaka čast momcima. Ovo je konačno prava reprezentacija. Treba kad se okupe da gledaju tekme Hrvata. Jesu oni igrački malo jači ali oduševljava kako oni rutinski pobedjuju.
Mogu li da zamolim redakciju da nekom prilikom pita selektora zasto ne dobijaju poziv za reprezentaciju - Lazović i Tomović. Ljudi igraju standardno u seriji A. Sa druge strane ne znam šta će u reprezentaciji Lazar Marković za koga svi znamo da nikad neće biti ništa osim talentovanog klinca. Samo sa jedne na drugu pozajmicu i nigde ništa. Tu je i Filip Mladenović koji uopšte ne igra. Svaka čast Filipu Kostiću, on jeste budućnost ovog tima ali u ovom momentu je za tu poziciju bolje rešenje Ljajić. A Rukavina je posebna priča. Pravi moderni bek ali svaki potez je greška!

inbox

pre 7 godina

Nastasić je standardan u timu Srbije, ali je veoma nesiguran i pravi mnogo, mnogo grešaka koje u centralnoj odbrani ne mogu da se tolerišu jer ili dovode do primljenog gola (drugi u Lisabonu) i katastrofa sinoć u Kardifu ili dajemo protivniku naivne penale (Kopenhagen).

dakiliz

pre 7 godina

Drugo, publika zvizdi jer ne moze da vidi da je ovaj sav krvav kao sto mozete vi na tv-u. Publika je bila prava ostrvska, ucestvuje u utakmici, nosi ekipu. Da nije bila onako dobra publika mi bi dobili Velsane, ovako su ih nosili. Ali oni nisu zvizdali nasoj himni vec su aplaudirali posle nje. U tome je razlika, kad pocne utakmica tad pocinje rivalitet, tad se navija za svoj tim, zvizdi protivniku, stagod. A mi mrzimo pre, mrzimo za vreme, mrzimo posle utakmice, mrzimo zauvek svakog ko je mozda u necemu bolji. A onog sto je losiji mrzimo sto je losiji. Nacija isfrustriranih hejtera.
(albatros.budala, 13. novembar 2016 14:04)


Najbolji komentar. Tu nema sta vise da se doda
(Dragisa, 13. novembar 2016 14:39)
Ja bih samo dodao u vezi situacije nad Tadicem da se slazem da vecina gledalaca sa tribina nije videla krvavo lice Tadica i da su zapravo zvizdali sudiji koji nije u prethodnom duelu pre faula sudjenom nasima dosudio zaista neopravdano nedosudjen faul nad Velsanima

Mulkoslavko Zg

pre 7 godina

Mogli su vise kaze Ivanovic a izjednacili tek 5min prije kraja. Nije lose, ali fali vam par igraca koji bi to jos sve digli.. bit ce rizican euro za Srbiju do samog kraja. A samo prvoplasirani direktno ide

Nikola

pre 7 godina

Mogli su vise kaze Ivanovic a izjednacili tek 5min prije kraja. Nije lose, ali fali vam par igraca koji bi to jos sve digli.. bit ce rizican euro za Srbiju do samog kraja. A samo prvoplasirani direktno ide
(Mulkoslavko Zg, 13. novembar 2016 13:28)

Ne sekiraj se, budemo li i dalje igrali kao sinoc protiv Velsa nema zime za nas. Juce smo morali i teske batine da izdrzimo, lomljenje noseva i tako. Nadam se da cemo se Velsu i sto se toga tice dobro oduziti u Beogradu. Ali, lukavo i pokvareno, da sudija ne vidi.

realno

pre 7 godina

Sinoc ste igrali u strahu da ne izgubite... Da ste igrali ofanzivnije lagano 2 razlike za nas... Odstupili ste od igre iz prethodnig perioda i izgubili ste 2 boda, a za malo i sva 3...

goran

pre 7 godina

Svaka cast Velsu, ali oni su ekipa tipa Novi Zeland Australija Irska Akbanija ili recimo Bsnglades.
(Aca Znalac, 13. novembar 2016 14:54)
E Aco kada si vec toliki znalac,objasni nam onda kako je takav Vels (kakvim si ga ti opisao) uspeo da stigne do polufinala EP u fudbalu prosle godine ,izbacivsi pritom u cetvrtfinalu jednu silnu i mocnu Belgiju ?

играч кола

pre 7 godina

Престао сам да се оптерећујем резултатима репрезентације. Не очекујем ништа од њих, а ако шта ураде- ураде. Никад се нећемо отарасити нелогичног одабира играча, али то је Србија. Такви смо. Нпр, онај Обрадовић је синоћ дечко залутао на терен. Љајића који је доминирао раније не зовемо, а Живковића који је најталентованији српски играч, то говорим као навијач Звезде, њега држимо у младој репрезентацији. Ове распале Велшане би Живковић разбуцао у 2 потеза да је био ту. Нека нам је са срећом, али не очекујем ништа посебно.

nikola

pre 7 godina

Nastasic je decko rupa.Kako je samo ispao u drugom poluveremenu kad je Bejl pogodio stativu.A o primljenom golu da ne pricam.I sa Austrijom u bgd nije znao gde se nalazi.Prosto ako hocemo nekad i da oddemo na veliko takmicenje,nemamo taj luksuz da nam se fudbaleri uče fudbala na takmicarskim utakmicama.Prijateljske utakmice da ali ovo moze skupo da košta.

Nikola

pre 7 godina

"Bod protiv Velsa je sigurno zaslužen. Mislim da smo odigrali veoma dobru utakmicu, utakmicu u kojoj smo, nevezano za grešku koju smo napravili, dominirali. Kontrolisali smo utakmicu i zato ostaje taj mali žal i mišljenje da smo mogli više", rekao je Ivanović novinarima posle utakmice.

Sta dodati? Nista! Bravo momci, sinoc ste mi vratili veru u nas fudbal. Devedeset minuta igrati kao da je utakmica tek pocela, disciplina i koncentracija tokom cele utakmice...To su osobine koje mi ustvari nemamo, zbog toga smo tu gde jesmo u fudbalu. Ipak, sinoc ste pokazali da mozete ako hocete, ako pobedite Srbina u sebi. Bravo, genijalna predstava nasih fudbalera.

Fatamorgane srpskog fudbala

pre 7 godina

Realno nemate vi pojma. I daleko ste od prave igre i prave reprezentacije. Oni klinci, što ih je Paunović vodio, su za vas klasa.
(Alan Ford, 13. novembar 2016 11:37)

Ovo je potpuno nerealna konstatacija. Kao prvo većina tih klinaca greje klupe u svojim klubovima. Kao drugo, kako mogu da budu klasa za A tim kad ni u svojoj grupi (a radi se o mladim reprezentacijama) nisu bili prvi. Kao treće, većina njih ne bi izdržala tempo, jurnjavu i tučnjavu viđene na jučerašnjoj utakmicu, jer jednostavno nemaju takve utakmice u nogama. Ljudi, dajte malo realnosti, trebaće vremena da stasaju za ovako teške utakmice.

absolutezero

pre 7 godina

Mitar nije brz. Nema munjevite reakcije. Nije ni tehnicar. Ali je zato jak kao bik. Moze trojicu na ledjima da nosi. I sjajno igra glavom. I ono najvaznije. Ima tu dozu sportskog bezobrazluka bez kojeg cfor nije cfor. Tacka. Bane je tu i kad ne igra dobro zbog autoriteta. Moras da imas takvog igraca. Kao recimo Kin nekad u MU.

Aki

pre 7 godina

@fudbalski ekspert

Gde si ti video 4-3-3 meni nije jasno. Igramo 5-2-3 sa izrazito ofanzivnim bekovima, odbrana 5-2-3, napad 3-2-5. Pogledaj gde su bekovi kad stoper ima loptu u nogama, na poziciji krila.

gogs

pre 7 godina

Ovako, dosta je glupo da neko kritikije Nastasica, Stojkovica, Ivanovica itd... Napokon mozemo gledati utakmicu sa nadom da mogu pobjediti. Uloga stopera je jako odgovorna, ne trpi greske. Mitrovica svi dizu u zvijezde, a lopta mu prolazi ispod noge. Zamislite situaciju da stoperu prodje lopta ispod noge. Neki govore da treba izbaciti Nastasica iz ekipe. Da vas pitam, koga biste vi onda pozvali. Sa Kolarovom ce ovo biti jako respektabilna ekipa (prekidi, ofanzivnost, centrasutevi). Samo slozno!!!

nikada nikome izvini

pre 7 godina

...ovom timu Srbije fali samo Andrija Zivkovic...brz...okretan...sjajan tehnicar i moze da "hrani" Mitrovica odlicnim centar sutevima...i Ljajic koji igra u zivotnoj formi...

igor

pre 7 godina

Kako smo poslednjih nekoliko kvalifikacija vec posle 4,5 kola prakticno yavrsavali, ovo nije lose. Realno nemamo ekipu za velike svetske domete, ne mozemo sa sigurnoscu tvrditi ni da bismo na SP pobedili neke od srednje jakih ekipa tipa Meksiko, Urugvaj, Obala Slonovace, Juzna Koreja....ali borimo se i mozemo svima pomrsiti racune

MilosSrbija

pre 7 godina

Prosto ko pasulj: Igramo sa dva spoljna-dva beka i sa dva zadnja vezna sto znaci da u ekipi imamo tri defanzivna igraca vise u odnosu na vecinu timova. Rezultat toga ce biti jedna sansa za gol po utakmici. Ljajic bi stvarno dobro dosao u drugih 45 min.
(ntpfc, 13. novembar 2016 12:06)

Da, u 4 utakmice postigli smo 9 golova. Svi golovi su iz igre!
Bas smo defanzivni i ne stvaramo sanse.
Ajde nemoj vise da komentrises fudbal, molim te.

EU

pre 7 godina

Gol dat posle centarsuta Rukavine, a desetak minuta ranije Mitrovic propustio loptu posle jos jednog njegovog centarsuta jer je mislio da je neko na drugoj stativ tako da ne vidim sto napadate Rukavinu

Milutin

pre 7 godina

Dok se ovako borite niko nema pravo bilo šta da vam kaže !!! Samo napred momci, nastavite ovako i opet će biti puna Marakana kad igra Srbija!!!!!!!

vs

pre 7 godina

nisam li se razbudio ili mi se cini da ima botova protiv Nastasica?! Mis'im jeste kiksnuo, ali terminologija komentatora nedvojbeno ukazuje na odredjena strujanja druge vrste unutar nac.tima.

srpski standard

pre 7 godina

Bajo moj ne mogu Obradovic i Rukavina da kreiraju napade, mora bolja formacija. Obradovic bolje odigrao od Kolarova odbranu ,ali Kolarov duplo bolji u napadu. Zahtevna je to pozicija.

ladan tus

pre 7 godina

Ovi Velsani su umislili za sebe da su u najmanju ruku Argentina posle srecnog polufinala Eura.Ne znam kako drugacije da objasnim toliko arogancije i bezobrazluka od strane igraca a posebno navijaca i zato mi je i toliko drago sto smo ga dali bas u 88 min.

zozon,R.Srpska

pre 7 godina

Vidim hejteri rade punom parom...Nevjerovatno da momcima ne dajete podrsku nakon onako teske utakmice sinoc....Vidjelo se koliko Vels zeli osvetu,sudija je dopustio tucnjavu na terenu sto je njima odgovaralo u potpunosti,ipak su momci imali srca i iscupali bod...
Svaka cast,srce je tu,sto je najbitnije...
Srecno momci na putu ka Rusiji...

Kuvana žaba br: 5.776.281

pre 7 godina

Njihova taktika: unisti najboljeg u protivnickom timu (koliko faulova je pocinjeno nad Tadicem). Ocigledno ih je bilo strah od njega.
Kako li bi reagovali kada bismo mi tako polomili Baleta?
Muslin spava kada treba da izmenom osvezi ekipu (kao i vecina nasih trenera).

Bocko

pre 7 godina

Ovo nije prvi put.Najvece batine je bivsa SFRJ dobila u Kradifu 1976 u cetvrt/finalu PE.Rezultat isto 1-1.Nastasic pogresio,Bane pobegao,a Stojkovic lose intervenisao.Izgleda da najzad znamo i hocemo,samo sto nemamo na svim pozicijama kvalitet.Ljajic zasluzuje da igra,ali ne mogu da zaboravim da su se on i Tadic,kada su bili zajedno na terenu cesto sudarali.

Jad i beda

pre 7 godina

Ove negativne tirade o Nastasiću su delo jednog, istog trola pa apelujem da ih ignorišete. Šta smo dočekali da nam botovi truju i teme vezane za reprezentaciju.

Srrrrrrdjan

pre 7 godina

Realno, juce jedna jako dobra Srbija. Ekipa na mestu, dobro postavljena na terenu i dobro pokrivanje gotovo svih delova terena. Dakle, ubedljivo najbolja utakmica u ovim kvalifikacijama iako smo tesko dosli do boda. Dosta prigovora vidim na igru Nastasica ali je, po meni, on odigrao jednu dobru utakmicu. Teska greska kod niihovog gola ali poprilicno dobro, muski odigrano sve ostalo. Maksimovic je uneo red i mir u odbranu, Matic je povezao sredinu terena. Videlo se da smo u tim segmentima bas mnogo napredovali. Stojkovic je glup kada za onako nesto dobije zuti. To neko mora da mu kaze. Najvise je podbacio Kostic. Trebao je sinoc mnogo vise a bilo je i dosta prostora za to. U svakom slucaju jako pozitivna utakmica. Samo napred.

мерак

pre 7 godina

Није лоше, ту је борба што је најважније. Фали пар младих да унесу свежу крв, мало промена на бековима и то је то.

Danijel..Dane-S.

pre 7 godina

Mislim sinoć se videlo da ste se trudili i da se barem nesto na pozitvnom promenilo nadam se da nastavite tako da igrate.. tu i tamo jos malo ima da se radi, mozda muslin jos nekoga pozove, ali sve u svemu ide nabolje .. nemojte sad samo protiv gruzije da pokazete "balkan sindrom" kao Crna Gora protiv armenije.. dalje sretno!

zeki of belgrade

pre 7 godina

mi smo dali najvise golova u nasoj grupi tako da svi koji tvrde da nam je napad ocajan itd,ne pije vodu ,sa ljajicem umesto kostica dacemo jos,samo da ga muslin pozove a verujem da hoce.

Filip

pre 7 godina

Koliko takozvanih hejtera i iskomleksiranih ljudi u komentarima to je strasno,nemaju sta pametno da rade u zivotu nego da pljuju ove momke,odvratno,momci su se borili igrali pozrtvovano nisu stali,samo tako nastavite i bice to jos bolje,napred Srbija ,bravo momci,a vi hejteri ajde idite negde i cepajte drva ili radite nesto pametno da imamo bar neku korist od vas!!!y

Gde je Levo

pre 7 godina

Nismo jos dorasli drugim boljim reprezentacijama ali realno mnogo bolju igru pruzamo nego ranijih godina , vise trce po terenu, trude se , sada bar imam zelju da gledam reprezentaciju , verujem kao i mnogi drugi .

Markobg

pre 7 godina

Kao navijaču Zvezde i reprezentacije dajem punu podršku i Muslinu i Mitroviću tako dobrog centarfora od Miloševića nismo imali, dečko se polako dovodi u red i u glavi.Muslin ih polako dovodi u red, pravi gospodin u poredjenju sa prethodnima.

Bosko

pre 7 godina

Bane je odlicno odigrao,kao i naravno Tadic.Obradovic je iznenadio dorom partijom ali mislim da je bolji Kolarov i jos da pozove Ljaljica i bice to dobro.

rbc

pre 7 godina

pored ovoliko defanzivnih mora danpocinje jedan pismen umesto kostica, moj favorit je Sergej Milinkovic-Savic, alternativa Ljajic ako se uozbilji moze i Maksimovic i Grujic umesto Milivojevica.

Fensi Milenko

pre 7 godina

Meni je utisak vrlo pozitivan posle sinoćne utakmice. Do sada je dominirala neka malodušnost na terenu, ali sinoć nije bilo tako. Borili su se i odlično pokrivali sredinu terena,uvek bili blizu lopte,udvajali, kontrolisali protok lopte. Bili su sve,samo ne opasni po gol. Nije problem primiti jedan gol, greške se događaju, ali trebalo je dati tri iz onakve igre. Moje mišljenje je da je Mitrović slabo iskorišćen. Uporno su stvarali višak na strani i konačno ga pogodili u 86min. Ipak, mislim da je trebalo spuštati mu loptu po zemlji na ivicu šesnaesterca i utrčavati sa nekoliko strana jer on je u stanju da je primi i da se zagradi tih par sekundi. To bi nam donelo više šansi, siguran sam, nego oni silni pokušaji centaršuteva. Da zaključim, pokazali su žar koji daje nadu, na čelu sa krvavim Tadićem me ubedili da su spremni da se bore za rezultat reprezentacije. Imali smo puno razloga da se ljutimo na zalaganje proteklih godina, sad treba priznati da je bilo bolje. Puno sreće,momci!

Jer za ljubav treba imat' dušu.

pre 7 godina

Što mi se sviđa je, da smo mi u prošlosti uvek bila ta ekipa koja ga primi kad je gusto a eto sad smo mi ta ekipa koja se vraća! Borili su se momci, imaju želju, pa makar se i ne kvalifikovali s ovim pristupom nema šta da im se zameri!

fergi

pre 7 godina

bitan je rezultat ali bane, lopta ti je kod udarca bejla prosla kroz noge. ne igras dobru odbranu od pocetka kvalifikacija. nesto mora da se menja ili uigrava. nastasic pravi gresku koja nas kostala gola. ne samo da je greska nego decko dribla nadomak naseg 16? sreca je sto mi dajemo golove iz napravljenih akcija. ali odbrana..

Danijel..Dane-S.

pre 7 godina

Mislim sinoć se videlo da ste se trudili i da se barem nesto na pozitvnom promenilo nadam se da nastavite tako da igrate.. tu i tamo jos malo ima da se radi, mozda muslin jos nekoga pozove, ali sve u svemu ide nabolje .. nemojte sad samo protiv gruzije da pokazete "balkan sindrom" kao Crna Gora protiv armenije.. dalje sretno!

Pedja

pre 7 godina

Ne shvatam ove nezadovoljnike. Muslin odlicno radi svoj posao. Prvo treba da se shvati da smo mi daleko od nekih fudbalskih sila, da nemamo igrace kao sto su Ronaldo, Bejl, Nejmar itd. I pored svega toga imamo odlican start, kazu statisticki da nismo imali bolji start. 8 utakmica nismo izgubili i pored silnih kikseva odbrane. Neki kazu da smo previse zatvoreni i da ne stvaramo sanse. Mi smo u nasoj grupi najefikasnija ekipa sa 9 datih golova, vise od 2 po utakmici. Ranije smo bili ekipa koja se mucila da da gol bilo kome, a sada smo tim koji na svakoj utakmici da gol, stvori sanse.

miljan

pre 7 godina

Nista bez prednjeg veznog. Nedostaju igraci u napadu, nema ko da doda loptu i nema kome da se doda. To je Ljajicevo mesto, Milivojević je visak, dovoljan je jedan zadnji vezni. Moze prednjeg veznog da igra i Tadic a Zivkovic da igra desno. Zivkovic je klasa, ko je gledao mladu reprezentaciju preksinoc video je.

Galeb south

pre 7 godina

Nastasić je ok momak i ok fudbaler a još uvek je mlad. Biće još bolji. Nije fer ovolika povika po njega,i nije to zaslužio. Greške se dešavaju, tako je u sportu. Na kraju, očito je da Muslin zna šta radi.

Nikola

pre 7 godina

@eu pa zato sto je imao bar 10 totalno pogresnih centarsuteva, prijema, pasova, isto kao i Kostic i Obradovic. Kad dodje lopta do njih kao u bunar da je bacena. Ali nisu oni krivi, to je jednostavno nedostatak kvaliteta.

Baba Stanojka

pre 7 godina

Dal se neko zapitao zasto se Ljajic ne poziva? Znamo svi kakva mu je narav i moguce je lako da ima problem sa nekim od igraca iz reprezentacije pa se ne poziva zbog mira u kuci!? To je moja teorija, jer niko nije toliko glup da ga ne zove a trenutno igra u zivotnoj formi!
Samo je to u pitanju jer nista drugo nema smisla!

srpska škola fudbala - selekcija od malih nogu, po sistemu: "može da nosi trojicu"

pre 7 godina

Mitar nije brz. Nema munjevite reakcije. Nije ni tehnicar. Ali je zato jak kao bik. Moze trojicu na ledjima da nosi...
(absolutezero, 13. novembar 2016 15:49)

Sve predispozicije za drvoseču.

Leksa

pre 7 godina

Sve je to ok ali ne sme zaboraviti da je vels stalna musterija, mi smo poznati po tome da kiksnemo kada se najmanje ocekuje, po meni je utakmica protiv gruzije za biti ili ne biti.

Nikola

pre 7 godina

Ono sto je evidentno je da su se zaista borili ali isto tako je evidentno da bas nemamo neki kvalitet na svim pozicijama. Ono sto mi se svidja je da izgleda i strucnjaci i navijaci malo objektivnije gledaju na reprezentaciju.