1. odgovor na to pitanje je samo jedna rec-NIKE
    Videcete medijsku popularnost Novaka ako prihvati Nike za sponzora
     (Beli65, 25. decembar 2016 15:24)

    # Link komentara

  2. a sada?
     (patriarch of bosnia, 25. decembar 2016 15:20)

    # Link komentara

  3. Можда људи чекају ''Double Nole slam''?
    (ДС1989, 19. jun 2016 13:25)

    # Link komentara

  4. Propagandom su od RF stvorili idola,sad se pojavio neko mnogo bolji koga nemogu da zaustave NIKAKO.
    Ostalo da pricaju o lepoti,gospodo to je PROLAZNO
    (deka..., 18. jun 2016 09:26)

    # Link komentara

  5. @Posmatrač.. slažem se. Cela priča oko tenisa je biznis i ništa više. Samo što su oni koji su napravili celu mašineriju, hteli da novac uzimaju sami. Ok. je ako su teniseri iz njihovog dvorišta.,ali neki tamo iz neke nedođije, e to ne može! I sada su zatečeni. A momak sa Banjice neće da stane.
     (VUK, 18. jun 2016 07:36)

    # Link komentara

  6. @Viljem Tel.. npr. jedan od razloga da ga neko voli je što Novak nije kao ti. Mi u Srbiji kada neko izgovori to što si ti napisao, povučemo vodu!
     (VUK, 18. jun 2016 07:27)

    # Link komentara

  7. Ja sam Svajcarac i nesto me uopste nije briga sto Srbi ne vole mog Federera!
    Sti bi neko, molicu lepo, voleo tog Djokovica?
    Dajte mi jedan razlog na svetu da ga neko voli.
    (Viljem Tel, 17. jun 2016 22:06)

    # Link komentara

  8. Zato sto su ljubomorni, mali, pateticni ljudi!!
    (Dux, 17. jun 2016 19:06)

    # Link komentara

  9. Možda je ipak uzrok taj što Novak nije medijski "zanimljiv", vodi miran porodičan život, nema ga u tabloidnim medijima sa slikama starletica, ne drogira se, ne pravi skandale...
    (Zlobni cinik, 17. jun 2016 14:53)

    # Link komentara

  10. Ne svidja im se ne zato sto je "jedan covek" vec "jedan SRBIN srusio imperiju koju su godinama gradili Svajcarac i Spanac". Nisam nacionalista ali ovo je jasno kao dan. Nadal je i dan danas popularniji od Noleta a razlog je isto jasan - jedan Spanac bolje prodaje patike, majice, parfeme i ostalu robu od jednog Srbina. Kao i u svim ostalim sportovima, ni u tenisu danas nije ostalo puno sporta. Marketing vrti celu pricu... Nazalost...
     (True Batman Fan, 17. jun 2016 14:37)

    # Link komentara

  11. Pa sad kako kome..Tebi nisu jer ih gosn Federer igra u neogranicenim kolicinama...Da, svi ih igraju s tom razlikom da ih neko kao Fed igra 10 po sezoni cak i u vreme njegove dominacije, a ne samo sad kad mora, jer tu jedino nema Djokovica, pa daj sta das, a drugi igraju jedan ili nijedan...Beograd vise ne postoji by the way, a i naravno da je tu Djokovic igrao kad ga je on i doveo u Bg...Pored ta dva, Djokovic ima jos samo Dohu iz ove godine, a ostala 4 su osvojena 2006. i 2007. kad je morao da ih igra da bi uopste mogao da ide na ovo sto je stvarno vazno.Ako su po tebi najbitnije ukupne titule ni Federer nije, ni ti ce ikada biti najbolji jer ih Konors ima skoro duplo vise od njega tako da molim te ne sramoti se. Hvala
    (no1e, 17. jun 2016 14:03)

    # Link komentara

  12. hvala b92 sto su preneli ovaj tekst. i cisto da vide oni koji se odusevljavaju tekstovima koje potpisuje sasa ozmo, sta je u stvari kvalitetna disertacija i presek stanja stvari
    (rumenko, 17. jun 2016 13:49)

    # Link komentara

  13. Da vam ja kazem nesto posto ste se mnogo raspisali: SVI se vi ovde palite bespotrebno na tenis uopste sport koji je 1)cist biznis. 2) Sudovi navijaca drugih,ljudi bivsih,sadasnjih tenisera kao izjava su krajne nebitne...Cela poenta price jeste kada se prave mitovi o sportistima jeste gleda da se proda samo dobar tiraz jer oni moraju da zarade tj da zive od necega..
    (Posmatrac, 17. jun 2016 13:27)

    # Link komentara

  14. Neću ulaziti u to da li ima ili ne neke zavere protiv Noleta ali je očigledno da ga na zapadu ignorišu jer je sa istoka a to se uvek radilo kad su u dolazili sportisti iz istočne evrope.Čak je i jedan Borg(Švedska) bio skrajnut jer nije AngloAmerikanac. No ono što je bitno je da Nole nezadrživo hita ka GOAT poziciji,i to je nešto što kad osvoji svoj 19 GS predje preko 310 nedelje na prvom mestu menja celu ovu priču.Onda će taj isti zapad hteo on ili ne teška srca ili ne morati uvek isticati da je on GOAT i da nema boljeg. Što se tiče komšiluka koji ovde stalno nešto fekališe o Noletu moraćete se pripremiti na gutanje gorke pilule svaki put na pomen najboljeg tenisera jer će pored njegovog imena stajati SERBIA. A ako neko misli da u svetu ne znaju gde je SERBIA varate se jer oni svi vrlo dobro znaju gde je al se prave ludi.
    (mali radojica, 17. jun 2016 13:04)

    # Link komentara

  15. "A jel mogu i ja nesto da izjavim za TV dnevnik"
    Kao prvo tekst je ok sto potvrdjuje da nismo svi isti. Ima raznih novinara (dobrih,losih,placenih,nezavisnih itd) kao i ljudi, kako kod njih tako i kod nas, sto se izmedju ostalog vidi svakodnevno na ovom sajtu.
    Kao drugo hteo bih da kazem nesto na temu trenutne konkurencije na atp turu. Ocigledno je da nas No1e dominira i to ce po svoj prilici da potraje i sad sta bi trebao No1e da radi? Da igra sam protiv sebe, da trci s jedne na drugu stranu mreze, sta, da bi se ovi negativci i smaraci odobrovoljili? Svi igraci su slobodni da treniraju i unapredjuju sebe na dnevnom nivou ovo je ipak informaticka era niko im ne brani, a i nije se No1e juce pojavio pa sad ne znaju ko je on i kako igra. Znaju oni to ali ne mogu jer ma koliko se trudili, ne vredi, on je uvek za stepenik ispred. Nemaju potencijala za to, a nas No1e ima na svim poljima i zato je najbolji i postace jos bolji po svim parametrima koji postoje kao i po onim koje ce usput izmisliti. Pancevo ceka #13 Grand Slam!
     (neko iz gomile, 17. jun 2016 13:02)

    # Link komentara

  16. Svi igrači igraju ATP 250 turnire, neko sa manje, neko sa više uspeha i to nisu pacerski turniri. A ni ATP Beograd nije baš ni Masters, ni GS!
     (ŽIVADIN(O), 17. jun 2016 12:50)

    # Link komentara

  17. Lepo je čovek u tekstu rekao da ih je uskratio za rivalstvo Nadal-Federer. To je po mom mišljenju glavni razlog zašto ga ne vole. Oduzeo im je igračku.
    Moglo bi se to reći i jače. Brutalno ih je razbio, uništio, osakatio.
    Pogledajte šta kaže statistika o tome. U poslednje tri godine Rafa i Rodžer imali su samo dva meča! Samo 2 (dva)! 2014. Ozi open polufinale i 2015. nebitni (pozivni, 250) Bazel. 2016. ništa, nula, krompir.
    S druge strane ogromna dominacija.
    Noletova rivalstva:
    Rodžer 9:6, Rafa 9:1, Endi 14:2. Ukupno protiv svih 32:9.
    Brutalno da brutalnije ne može. Poništio sva rivalstva poslednje tri godine, ostalo je samo Noletovo rivalstvo, jedan protiv svih, a ni ono više ne liči na rivalstvo, toliko je dominantan.
    (Fx, 17. jun 2016 12:08)

    # Link komentara

  18. Pokušajte da ga zamislite da nije vrhunski teniser već običan lik iz kraja... jel biste se družili sa njim i njegovom Jelenom?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Džo, 17. jun 2016 03:44) # Link komentara Znam samo da tebe svakako ne bih želeo da poznajem, a ako bih morao, verovatno bih upao u napast da te izdevetam.
    (cinik ovdašnji, 17. jun 2016 11:56)

    # Link komentara

  19. @dzo
    To da li je neko iritantan ili ne, to je kako licna stvar, ono sto je tebi iritantno meni ne mora da bude i obrnuto, to nema nikakve veze sa nacijom. Recimo meni je Federerov pogled jako iritantan, ima nesto "zlo" u njemu, ali nikada ne bih mrzeo coveka zbog toga. Ne moram ja da se druzim sa njim pa da je to presudno. I Nadalov opesesivno-kompusivni poremecaj je nekada jako iritirajuci dok cekas da servira, pa opet, ne mozes coveka mrzeti zbog nekog poremecaja, ne radi to svesno. Dakle samo zato sto neko ima nesto iritirajuce nije nikakav razlog za mrznju. I pre je bilo toga u tenisu, recimo Agsi je poreklom Jermen i Lendl je Ceh i niko ih nije mrzeo zbog toga, to se slazem, ali iza Agasija je stajao orgoman novac od sponzora dok iza Lendla nije bilo toga i zato ni dan dans skoro se niko njega ne seca, cak i dok je igrao imao je nadimak "Ivan grozni", mozes da pogodis zasto. Dakle, da je kojim slucajem iza Djokovica neki veci novac, neki sponzori koji bi mogli da okrenu milione prodajom prica bi bila mnogo drugacija. Djokovicevo ponasanje na terenu i na konferencijama za stampu nije nesto posebno dramaticno, ti samo zelis tako da presdstavis sebi, onda se ti upitaj zasto jedan detalj tebi odredjuju celokupno misljenje. Inace si u pravu da niko ne mrzi Srbe samim tim sto su Srbi, ali u startu vec imaju iskrivljenu perspektivu a to puno znaci.
    (doc_ds, 17. jun 2016 11:37)

    # Link komentara

  20. Kakvo bi to bilo more bez ajkule?
    (Vladimir Labus, 17. jun 2016 11:36)

    # Link komentara

  21. @ZIVADINO
    Ima na sajtu ATP-a slika, poredjani Djokovic, Federer i Nadal i stavljene kategorije ukupne titule, a zatim GS, WTF i Masters 1000, pa podvuceno i sabrano pod naslovom "velike titule" i rezultat je sledeci :

    ukupno (F/Dj/N) : 88/65/68
    velike titule (F/Dj/N) : 47/45/42

    Zakljucak? Ukapan broj turnira nije toliko relevantan, jer Djokovic ne zeli da igra pacerske turnire ( Fed ima 26 ATP 250, a Nole 7 ) Toliko.
    (no1e, 17. jun 2016 11:30)

    # Link komentara

  22. @stef
    2005 Novak je imao 18 godina, tesko da u vreme rafe i rf neko sa 18 godina dominira!!! Sa druge strane ni sam Djokovic nikad nije krio da je za njega Rafael najbolji igrac u istoriji tenisa, uzimajuci u obzir sa koliko godina je uzeo sve te trofeje!!!
     (mgm, 17. jun 2016 11:29)

    # Link komentara

  23. @igra Pojma ti nemaš
    (šetač, 17. jun 2016 11:20)

    # Link komentara

  24. Rekao bih ovako. Koliko god dobro igrao i kakve god rekorde postavio, predstavnici zapadne provenijencije nikada neće prihvatiti da jedan "primitivni istočnjak/južnjak", kako nas inače doživljavaju (i to naravno ne samo Srbe), bude br.1, a kamoli najbolji igrač svih vremena u njihovom aristokratskom belom sportu.

    Na žalost, voleo bih da grešim i istovremeno dodajem, svaka čast izuzetnim i velikim ljudima koji potiču iz zapadnih zemalja, ali smatram da veći deo "zapadne" populacije u svojim uskim srcima nema mesta za jednog ovakvog čoveka i to samo zbog njegovog porekla.

    U njihovim mozgovima to je ipak sport "velikih" zapadnih nacija, sport osvajača, sport bogatih i plemstva "plave krvi", a ne neke tamo sirotinje iz zemalja 3. sveta.

    Takav problem prihvatanja je imao i veliki Ivan Lendl, što je jednom prilikom i javno izjavio.

    Novače samo napred!
    (Žika, 17. jun 2016 11:17)

    # Link komentara

  25. Joe Posnanski brat Poljak i njemu dok..čilo.
    (fanatik de football, 17. jun 2016 11:17)

    # Link komentara

  26. Rekao bih ovako. Koliko god dobro igrao i kakve god rekorde postavio, predstavnici zapadne provenijencije nikada neće prihvatiti da jedan "primitivni istočnjak/južnjak", kako nas inače doživljavaju (i to naravno ne samo Srbe), bude br.1, a kamoli najbolji igrač svih vremena u njihovom aristokratskom belom sportu.

    Na žalost, voleo bih da grešim i istovremeno dodajem, svaka čast izuzetnim i velikim ljudima koji potiču iz zapadnih zemalja, ali smatram da veći deo "zapadne" populacije u svojim uskim srcima nema mesta za jednog ovakvog čoveka i to samo zbog njegovog porekla.

    U njihovim mozgovima to je ipak sport "velikih" zapadnih nacija, sport osvajača, sport bogatih i plemstva "plave krvi", a ne neke tamo sirotinje iz zemalja 3. sveta.

    Takav problem prihvatanja je imao i veliki Ivan Lendl, što je jednom prilikom i javno izjavio.

    Novače samo napred!
    (Žika, 17. jun 2016 11:13)

    # Link komentara

  27. (igra, 17. jun 2016 10:35)
    Ma važi! Baš je defanzivan! Pogledaj npr samo finale Dohe i polufinale AO. Prao je pod sa Rafom i Federerom, bukvalno! Niko ih nikada nije tako ponizio!! Čuj defanzivna igra!? Drž se ti komšija vašeg "nogometa", jer nisi ti za "reketomet". To je ipak sport za gospodu.
     (plači na drugom mestu komšo, 17. jun 2016 11:04)

    # Link komentara

  28. Pa i danas, na pragu četrdesete RF zarađuje dvostruko više od sponzora nego Novak! Za to postoji 'neki' razlog, jednostavno je bolji! 
    (Mile, 17. jun 2016 09:04)

    Пуса ти је одлично одговорио! Свака част на његовом коментару! Додао бих још нешто. Новак је први који је премашио 100.000.000 $ зараде НА ТЕРЕНУ, тамо где се новац зарађује ПОБЕДАМА. Рекао бих да је то показатељ ко је бољи... или је Курњикова најбоља тенисерка икада!?
     (teča rasa, 17. jun 2016 11:02)

    # Link komentara

  29. ,...kad je defanziva osnov i Novakove igre.
    (igra, 17. jun 2016 10:35)

    Ne razumem se nešto baš u tenis, pa reko da proverim tvoje tvrdnje. Odo na en.wikipediju, tamo Englezi definišu Novaka kao ofanzivnog, ponoviću OFANZIVNOG baselinera, sa izuzetno penetrantnim, dubokim i preciznim loptama, moćnim udarcima po obe strane kojim diktira poene. Ni reči o defanzivnom stilu igre.
    1. Koga si ti gledao?
    2. Razumeš li se ti u stvari u tenis, ili pričaš onako napamet?
    Toliko, hvala.
     (Pozdrav susjed!, 17. jun 2016 10:56)

    # Link komentara

  30. Novak možda jeste antipatičan, ali ni ona trojca nisu baš Mis šarma.
    A činjenice su da je trenutno najbolji na svetu (i biće još), a verovatno i u najboljih 5 svih vremena.
     (Jabučilo, 17. jun 2016 10:55)

    # Link komentara

  31. Nazvati Novakovu igru, koja je 85% defanziva i koja se zasniva na "logorovanju" na osnovnoj liniji i beskonačnim prebacivanjem lopticu preko mreže dok rival ne pogriješi,a tek samo u rijetkim situacijama izići na mrežu i pri tom vrlo često napraviti grešku,nazvati najintiligentnijim je besmisleno.Ne znam kome može biti zanimljivo gledati jedan teniski meč 5-6 sati.U toku je Evropsko prvenstvo u fudbalu i ne znam zašto se bunite,među kojima je vjerovatno i veliki broj Novakovih navijača na bunker taktiku mnogih reprezentacija,dakle defanzovnom igrom ,kad je defanziva osnov i Novakove igre.
    (igra, 17. jun 2016 10:36)

    # Link komentara

  32. Nazvati Novakovu igru, koja je 85% defanziva i koja se zasniva na "logorovanju" na osnovnoj liniji i beskonačnim prebacivanjem lopticu preko mreže dok rival ne pogriješi,a tek samo u rijetkim situacijama izići na mrežu i pri tom vrlo često napraviti grešku,nazvati najintiligentnijim je besmisleno.Ne znam kome može biti zanimljivo gledati jedan teniski meč 5-6 sati.U toku je Evropsko prvenstvo u fudbalu i ne znam zašto se bunite,među kojima je vjerovatno i veliki broj Novakovih navijača na bunker taktiku mnogih reprezentacija,dakle defanzovnom igrom ,kad je defanziva osnov i Novakove igre.
    (igra, 17. jun 2016 10:35)

    # Link komentara

  33. najgore od svega je sto ljudi u Srbiji ne postuju Djokovica, poznajem dosta ljudi koje nervira...sta onda ocekivati od francuza, amerikanca,britanca...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pera, 16. jun 2016 18:18)

    Gde ti brate živiš, u Prištini? Ja ne znam nikoga koga Novak nervira, od rođenja u Beogradu, nije da znam malo ljudi...
    (..., 17. jun 2016 10:24)

    # Link komentara

  34. Zato što nije bitno.
     (Henry Chinasky, 17. jun 2016 10:23)

    # Link komentara

  35. Jumko, tek si na šestom mestu u kategoriji nepreporučenih komentara!! Puk'o si brate k'o Federer i Nadal!
    (Vuja neznalica, 17. jun 2016 10:18)

    # Link komentara

  36. Zato.
     (novica, 17. jun 2016 10:06)

    # Link komentara

  37. (ŽIVADIN(O), 17. jun 2016 09:20)

    Ti si komedija teška. Malo pišeš ekavicom, malo jekavicom, čas srpski, čas hrvatski (bosanski)... užas. Posle toliko tvojih komentara gde glumiš Srbina, sve ti se izmešalo, hi, hi!
     (komedija, 17. jun 2016 10:01)

    # Link komentara

  38. (ŽIVADIN(O), 17. jun 2016 09:20)
    Priča ti ne pije vodu. Zašto balerina nije vezao sva 4 kada je 2009. uzeo Garos? Pa sprečio ga klinac Delpo na USO, koga Novak od malih nogu mlati gde stigne. Iz toga je jasno da Federer nema kvalitet za sva 4 u nizu, nema glavu. To ima samo Srbin. Toliko o tome.
     (ćao, 17. jun 2016 09:56)

    # Link komentara

  39. Pa i danas, na pragu četrdesete RF zarađuje dvostruko više od sponzora nego Novak! Za to postoji 'neki' razlog, jednostavno je bolji!
    (Mile, 17. jun 2016 09:04)
    Slabo ti kapiraš neke stvari i ne znaš. Prvo Federer nije ni blizu da zarađuje duplo više od Novaka (68 mil : 57 mil). To ti sanjaš da je tako, ali snovi su jedno, a stvarnost nešto sasvim drugo. Isto tako samo u tvojim snovima je merilo kvaliteta tenisa zarada od sponzora. Onda je Novak duplo bolji od Rafe je li? Nišikori je bolji od Mareja, Ana je posle Serene i Šarapove najbolja, a Kurnjikova je najbolja svih vremena, je li? Bolje se mani komentara o tenisu, jer se vidi da to ne poznaješ, samo ispadaš smešan, i iskompkeksiran susjed.
     (pusa, 17. jun 2016 09:46)

    # Link komentara

  40. originalni i opsirniji tekst mozete procitati ovde: [link]/
    (LI, 17. jun 2016 09:41)

    # Link komentara

  41. Džo Posnanski sve lepo objasnio.Bravo za tekst
    (Srba, 17. jun 2016 09:41)

    # Link komentara

  42. Odličan članak. Ono što novinar ipak nije želeo da keže a što mi svi znamo jeste da Novakov sponsor nisu ni Nike ni Addidas i da bi veće pisanje o njegovim uspesima značajno uticalo na njihove profite.
    (Lela, 17. jun 2016 09:39)

    # Link komentara

  43. oooo Zivadine,ooooooo debiluuuu.....
     (oz, 17. jun 2016 09:33)

    # Link komentara

  44. koliko nedelja ce Nole da drzi sva 4 pehara?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (couch potato, 17. jun 2016 01:33)
    Do posle W,onda će ih držati 5...
    (Markus, 17. jun 2016 09:31)

    # Link komentara

  45. Svemu sto je merljivo nije potreban subjektivni stav ! Broj bodova osvojen u zadnjih 5 godina govori Ko je Najbolji u zadnjih 5 godina ! Nije tenis skijaski skok pa da sudije ocenjuju umetnicki dojam !
    (Alisa u zemlji cuda, 17. jun 2016 09:30)

    # Link komentara

  46. Zar je bitno šta novinari pišu i govore? Odavno je on ušao u istoriju. Pogledajte u videu kakav je aplauz dobio. Toliko emocija se ne može naći ni u jednm ljubavnom filmu.
    (Anderj, 17. jun 2016 09:24)

    # Link komentara

  47. 4 GS u nizu je velika stvar, ali nije veća od 17 GS titula ili 90 ukupno. Roger je nekoliko puta bio na korak do takvog uspeha, ali tad je najveći igrač na šljaci svih vremena bi zdrav i u punoj snazi, a i mlađi od njega. Sad je povređen, sa zadnjeg RG se povukao, nije igrao ni Federer, Del Potro, Marej je tek ove godine naučio osnovna pravila... konkurencija ne postoji, samo je jedan čovek i mogao osvojit...
     (ŽIVADIN(O), 17. jun 2016 09:20)

    # Link komentara

  48. Serena slam
     (pasa314, 17. jun 2016 09:11)

    # Link komentara

  49. Pogledajte link [link] (objektivno, 16. jun 2016 21:34)
    A što? (Mujo, 16. jun 2016 22:52)

    Pitaj Hasu sta on misli. Bolan Mujo smesan je, a povezan sa temom.
    (objektivno, 17. jun 2016 06:07)

    Ha ha ha. Ti si smešan i nepismen. Ne mogu da pitam Hasu, več Hasa.
    Koga, čega (npr. pitaš) - Hasa.
    Kome, čemu (npr. daješ nešto) Hasu.
    Nominativ je Haso.

    Ali sve jedno. Zašto to objašnjenje nisi napisao odmah, pa da znamo zašto da idemo na taj link. Odakle ja znam šta je to. Možda tvoj kućni snimak. "Pogledaj ovo". Hoću, nemam druga posla.
    (Mujo, 17. jun 2016 09:06)

    # Link komentara

  50. Misterx, to je znači jedini kriterij, 4 u nizu? To što neko ima 14, neko 17 ne vredi jer nije u nizu? Ili 302 sedmice na broju jedan?
    Pa i danas, na pragu četrdesete RF zarađuje dvostruko više od sponzora nego Novak! Za to postoji 'neki' razlog, jednostavno je bolji!
     (Mile, 17. jun 2016 09:04)

    # Link komentara

  51. 7 gren slemova od poslednjih 8!!!
    Buahahahaha!!!
     (vratice se rode, 17. jun 2016 09:04)

    # Link komentara

  52. @ Pokušajte da ga zamislite da nije vrhunski teniser već običan lik iz kraja... jel biste se družili sa njim i njegovom Jelenom?
    (Džo, 17. jun 2016 03:44)
    Stvarno imaš problem, opusti se malo...Ili ajde da zamišljamo, recimooo.... Nadal radnik gradske čistoće, da li bi bio popularan kao sada?!Pa stvarno...šta sve ljudi pišu... Hahaha
     (Diego Mustapha, 17. jun 2016 09:02)

    # Link komentara

  53. Amen
     (Liman, 17. jun 2016 08:54)

    # Link komentara

  54. Kada se ovi Novakovi poeni gledaju sada posle osvajanja titule vidi se koliko je neverovatno dobro igrao. Što se tiče onih koji ne žele da priznaju da je nabolji svih vremena, imaće svo vreme ovog sveta da to shvate.U vremenu koje predstoji hteli nehteli moraće sve tenisere da porede sa Novakom i njegovom igrom i njegovim rekordima po broju titula, a nadam se i po broju nedelja provedenih na prvom mestu, mada je to manje bitno. Oni se trude da umanje njegove uspehe, ali Novak im svakim svojom osvojenim GS i svakom svojom titulom i nedeljom provedenom na prvom mestu nedozvoljava da to urade.
    (psl, 17. jun 2016 08:53)

    # Link komentara

  55. Tko bi uopšte hteo da priča o tenisu kad se igra fudbal u Francuskoj??
    (Rakijica, 17. jun 2016 08:51)

    # Link komentara

  56. zato što jedan mali srbin pobeđuje bitke sa predstavnicima zapadnih sila. to je toliko očigledno. balkanac da pobedi velikog britanca?? neoprostivo.
    (antibiotik, 17. jun 2016 08:23)

    # Link komentara

  57. Pa Novaku je u tridesetoj godini tek uspelo ono što je Rafi sa 24, a Federeru sa 26, da kompletira 4 velika turnira, prema tome ova dvojica su ipak veći, bolji...
    (Da, da..., 16. jun 2016 21:58)
    #
    #
    # ...a Rafi i Federeru ni sa 30 ni sa 40 NIJE I NECE USPETI da budu ISTOVREMENO vlasnici SVA 4 NAJVECA TROFEJA ...prema tome, ipak je Novak veci bolji i NEPONOVLJIV - NAJBOLJI ZA SVA VREMENA !
    (misterX, 17. jun 2016 07:52)

    # Link komentara

  58. ...nije to ni "samo Novak" ni samo "bad boys sa Istoka"...

    Više je to što nema US šampiona. O ženskom finalu French Open u naslovu je konstatovano da je Serena izgubila. U tekstu je pobednica Garbine jedva nesto malo i spomenuta.

    I nije to samo njihovo maslo. Prate li naši sportski novinari sportove i turnire u kojima nema uspešnih "našjenaca"? Koliko se o tenisu pisalo pre Novaka i Monike Seleš? Koliko se danas piše recimo o rukometu?
    (bobo, 17. jun 2016 07:48)

    # Link komentara

  59. slaveni nikad nisu bili, niti će ikad biti ista rasa (u očima zapada) kao što su germani ili šta god su već oni...

    ma ko ih šljivi... nek ih boli...
    (sLOVEnac, 17. jun 2016 07:42)

    # Link komentara

  60. Pa Novaku je u tridesetoj godini tek uspelo ono što je Rafi sa 24, a Federeru sa 26, da kompletira 4 velika turnira, prema tome ova dvojica su ipak veći, bolji...
    (Da, da..., 16. jun 2016 21:58)

    Nole je u 29. sampion u istom trenutku sva 4 GS-a. A kada su to postigli Rafa ili Fed? NIKAD! Tako da je Nole ne veci I ne bolji, nego je NAJVECI I NAJBOLJI!
     (Kakarot, 17. jun 2016 07:33)

    # Link komentara

  61. Najjače mi kad čitam komentare na nekom stranom sajtu pa vidim kako pišu da Novak igra dosadan tenis, a da Federer igra predivno, prelepo.
    Da li je lepota tenisa servis i jos udarac - dva posle njega ili je lepota tenisa videti forhend top spin, pa ravan udarac, pa bekhend paralelu, dijagonalu, drop i passing shot-ove, lobove, stizanje nemogućih loptica, napad iz potpune defanzive i jos mnogo toga? Pa ako je to prvo onda lepši tenis of Federera igraju i Izner, Karlović, Raonić. (Shoomyrovich, 16. jun 2016 19:04)

    Bravo za komentar, ja to stalno pričam! Izluđuju me sa tim "da, ali niko nije elegantniji od Federera". Svaka čast Rodžeru, izvanredan je igrač sa neverovatnom karijerom, ali meni je taj njegov "udri, trči i završi poen za 5 sekundi" tenis daleko dosadniji čak i od onoga što su igrali Davidenko i Ferer.
    Treba biti slep ili izuzetno ostrašćen, pa ne primetiti najbitniju stvar u čitavoj priči: Novak je ubedljivo najinteligentniji teniser koji se pojavio u poslednjih 30 godina (one starije nisam gledao, nažalost), pravo je zadovoljstvo pratiti kako lomi svoje protivnike i za svakog od njih pronalazi upravo ono rešenje koje je u tom trenutku jedino moguće. Strašan mozak! Uz to, svestan je svih svojih slabih tačaka, radi na njima, nemilosrdan je prema konkurenciji - u naredne 2-3 godine ih tek čeka skupljanje mrva sa njegovog stola, živi bili pa videli!
    (Elephant in the room, 17. jun 2016 07:25)

    # Link komentara

  62. Gaziiiiiiii Noleeeeee YNWA
     (YNWA, 17. jun 2016 07:08)

    # Link komentara

  63. Roger je osvajao titule protiv Safina i Rodika koji su Novaka šamarali kako su hteli, poigravali se sa njim, a nisu izgarali na treninzima, sve na suhi talenat... Novak je svoje uspehe izgradio na predanom radu, treningu, milijarde sklekova i to...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ŽIVADIN(O), 16. jun 2016 21:49)

    Silna statistika. Safin - Novak 2:0, Rodik - Novak 5:4. Čoveče, zaboravio si i Karlović - Novak 2:1.
    Da išta znaš o statistici, znao bi da je ona nepouzdana ukoliko nije odigrano bar 10 međusobnih mečeva u dužem vremenskom periodu (bar 6 godina).
    A sad da vidimo malo kako to izgleda unutar "velike četvorke".
    Novak - Federer 23:22
    Novak - Nadal 26:23
    Novak - Marij 24:10
    Nadal - Federer 23:11
    Nadal - Marij 17:10
    Federer - Marij 14:11

    Sveukupno među njima
    Novak 73:55
    Nadal 63:44
    Federer 47:57
    Marij 28:55

    Valjda se veličina meri prema uspehu prema najboljima i na dovoljnom statističkom uzorku?

    E, moj Troladin(o), Trolko, Trolii, Dr. Trolick, i kako se sve ne potpisuješ. Budi malo originalniji.
    (Moljac, 17. jun 2016 06:58)

    # Link komentara

  64. Pa Novaku je u tridesetoj godini tek uspelo ono što je Rafi sa 24, a Federeru sa 26, da kompletira 4 velika turnira, prema tome ova dvojica su ipak veći, bolji...
    (Da, da..., 16. jun 2016 21:58)

    U pravu si, ali ova dvojica gore pomenutih nece napraviti slem NIKADA, pa prema tome ipak je Nole veci, bolji... :)
     (ДрашкоРС, 17. jun 2016 06:56)

    # Link komentara

  65. Koliko se u Srbiji pisalo o uspjehu Tajgera Vudsa? Skoro nikako. Evo ja prvi nisam znao da je osvojio sva četiri golferska gren slema u nizu. Jednostavno logično je da se kod nas o Noletovom uspjehu piše svakodnevno, a da to u drugim zemljama bude ispraceno sa mnogo manje pažnje.
     (iko, 17. jun 2016 06:36)

    # Link komentara

  66. Neverovatno, neočekivano, brutalno, realan tekst. Neverovatno i neočekivano zato što dolazi od zapadnog novinara. Brutalno jer je pola Srbije i "ostatak" Sveta zahvatila "Nolemanija", a realno jer je sve to prosto istina koju ne može podneti truli Zapad. Svaka čast autoru. Jedan je od retkih koga nije zahvatila neobjektivna propaganda Zapada
    (Wladar, 17. jun 2016 06:35)

    # Link komentara

  67. Ne, nisu Amerikanci i ostali beli zapadnjaci LJUBOMORNI! Niti je rec o tome da oni imaju PREDRASUDE - u tenisu se mere rezultati, zato predrasude ne mogu odlucivati o statusu jednog sportiste. Dakle, oni su itekako svesni da je Djokovic najbolji, i oni ga zbog toga MRZE! Mrze svakoga ko se USUDI da bude bolji od njih: u ekonomiji, sportu, bilo gde. Kad je onaj Nemac, veliki navijac Stefi Graf, zabo noz u ledja Selesovoj - nije nemacka javnost zalila Selesovu, nego atentatora!? Kao, jadnik, imao je problema u ponasanju, cak ni seksualni zivot nije imao!? Odvratno, da odvratnije ne moze biti. I nikad se posle nisu setili da spomenu Moniku, kojoj je taj Nemac oteo tron i dao ga Stefi Graf. Nije bilo nikakvog Matsa vIlandera koji bi rekao: sve te titule manje su vredne, jer je Selesova izbacena iz igre. Ne, bili su SRECNI sto se tako desilo! Da, i Boris Beker je Nemac - ali je on uvek i pre svega bio LICNOST! Secam se kad je na vrhu popularnosti pitan za koji ce fudbalski tim navijati na prvenstvu sveta, a on ispalio bez premisljanja: za Brazil!!! Beker nije nacionalno omedjen, on je svetski covek, bas kao i nas Novak. I jos nesto: Amerikanci ni Serenu ne dizu u nebesa. TOLERISU je, jer igra za Ameriku, ali nije deo njihovog belog sveta. Da ona oseca vise ljubavi, bila bi manje mrka i nabusita. Ovako, igra za sebe, na bele navijace ne osvrce se previse. A Englezi bi sve dali, da su uspeli da PRIDOBIJU Djokovica! Secate se kako su mu nudili drzavljanstvo! Sad bi im bio HEROJ!
    (Beli sport za beli (anglosaksonski) svet, 17. jun 2016 06:20)

    # Link komentara

  68. Pogledajte link [link] (objektivno, 16. jun 2016 21:34)A što?
    (Mujo, 16. jun 2016 22:52)

    Pitaj Hasu sta on misli. Bolan Mujo smesan je, a povezan sa temom.
    (objektivno, 17. jun 2016 06:07)

    # Link komentara

  69. Ovaj tekst sacuvati i predavati deci u skolama.......bravo za tekst.
     (srelexx77, 17. jun 2016 05:56)

    # Link komentara

  70. Zato sto je Srbin i to je jasno, cak manje ljudi na zapadu i prati tenis zbog toga. Tako i mi ne gledamo sportove gde nas nema.
     (Trener, 17. jun 2016 04:10)

    # Link komentara

  71. Nema to veze sa poreklom. Šta kao da neki Šveđanin baš voli Špance ili neki na primer Rus baš voli Švajcarce, nema to veze. Svako ko misli da "nas Srbe svi mrze" nek se zapita zašto misli da nas svi mrze, koji im to razlog dajemo da nas mrze? Zato što smo najbolji? U čemu? Zato što smo nebeski narod? Haha. Niko nas ništa posebno ne mrzi, prestanite da glumite žrtvu i tražite krivca u drugome.

    Takođe nema veze ni sa pravoslavljem, vi što to mislite ste još gori od prethodnih. Tom Henks je pravoslavac, a njega niko ne mrzi.

    Tačno je da Đoković nema tu Federerovu eleganciju ni Nadalovu divlju snagu, ali ni to nije razlog što ga ljudi ne vole nešto posebno.

    Glavni razlog njegove nepopularnosti je što je Đoković ekstremno antipatičan. Ali baš ekstremno. Vi što to ne uviđate ste možda zaslepljeni njegovim srpstvom i uspesima koje donosi "u ime Srbije", ali kad biste mogli da isključite taj deo njegove ličnosti, kad bi i on bio samo neki na primer Poljak, a ne naš domaći, svo to njegovo iritirajuće ponašanje (na terenu, na konferencijama, u štampi) bi vam bilo očito i garantujem da bi retko ko od vas navijao za njega i pored njegove savršene igre. Pokušajte da ga zamislite da nije vrhunski teniser već običan lik iz kraja... jel biste se družili sa njim i njegovom Jelenom?
     (Džo, 17. jun 2016 03:44)

    # Link komentara

  72. Osim Srba,ovde tenis nikog ne zanima
    .Da budemo posteni,dok se nije proculo za Djokovica vecina Srba nije ni culo ni znalo za tenis,samo fudbal,kosarku i vaterpolo koji se ovde i nigde niti igra ili prikazuje i verujem da nisu ni culi da postoji.
     (alienware, 17. jun 2016 02:36)

    # Link komentara

  73. i sad ja trebam nesta reci a covek vise nego ilustrativno opiso sta Novak radi. neka neka. svidja mi se sto ne kapiraju da ce tako da se rekordi dignu tamo gde dr Novaku nikad niko prici nece. jes da mi pojede zivce kad igra, ali uvek pomislim kako je onima sto ga nevole, sve ovo carobno. Srecno Novace u svemu da ti bude, bas onako kako sam zelis
     (RR, 17. jun 2016 02:16)

    # Link komentara

  74. Kakav tekst!! Kakva oda Novaku!! Prelepo!!
    (Iva Jovanovic, 17. jun 2016 01:47)

    # Link komentara

  75. Istina je da sem za nas Novakove navijače, Novakovi mečevi uglavnom nisu atraktivni. Ali, najmanje je Novak kriv za to! U mečeve sa Novakom uglavnom svi ulaze sa taktikama kako ga pobediti, umesto da jednostavno igraju tenis. Raniji mečevi sa Congom i Delpotrom recimo, bili su uživanje i za potpuno neutralne obožavaoce tenisa.
    Novak nije kriv za to; gotovo upadljivo on na neki forsirani potez protivnika odgovara istom merom, ali jače. Duge razmene, dropšotovi, lobovi... obratite pažnju, Novak uvek prihvata igrački izazov. To uostalom i jeste ono zbog čega ga ostali teniseri poštuju i svesni su da u svakom aspektu i svakom od njih može (bolje) da parira. Nije moguće postići da te jednako poštuju i kolege i kibiceri, to je uspeo samo Nadal sucidalnim požrtvovanjem za svaku loptu, na svaku loptu. I sad plaća cenu toga.
    (Đole, 17. jun 2016 01:38)

    # Link komentara

  76. Novak jeste teniska gromada.Nadal je ranije fizicki sazrio, i uglavnom meceve protiv Novaka dobijao zbog fizicke izdrzljivosti.Novak malo kasnije sazrijeva fizicki, i sada imamo to sto imamo. Spoj talenta i fizicke spreme. Apsolutna dominacija. I da potraje.
    (dino, 17. jun 2016 01:36)

    # Link komentara

  77. koliko nedelja ce Nole da drzi sva 4 pehara?
     (couch potato, 17. jun 2016 01:33)

    # Link komentara

  78. koga boli bas? zasto uopste neko zeli da bude prihvacen na zapadu. sta je zapad, univerzalna konstanta za najbolje. mediji su upropastili sve. budite svoji i radite stvari koje vi volite jer to radite zbog vas I ljudi vama dragim. ne pokusavajte da se nekom dopadnete.
     (tri prsta, 17. jun 2016 01:31)

    # Link komentara

  79. Mnogo predrasuda, pogotovo što u americi ljudi ne znaju koji je životni standard u istočnoj evropi, drugo otkud vam ta ideja da je tenis sport bogatih, 99,9% uspešnih tenisera bili su iz porodica koje su slične Novakovoj, roditelji su ulagali u njih i tek kad su pokazali da imaju budućnosti u tenisu onda su sponzori ušli. Tenis je globalni sport i u većini ista pravila važe za sve. F.K Cukaricki i tenis ne spadaju u istu korpu. A to da nas zapad mrzi, izbacite to iz glave, pa neće BBC da hvali Novaka i omalovazava Mary -ja. Kad bi B92 bio BBC ili USA Today normalno da bi Novak bio drugačije viđen. To je to.
     (joca, 17. jun 2016 01:23)

    # Link komentara

  80. Sumnjaju da su Novaku,koji je nakon izbacivanja"glutena iz ishrane proigrao i postao vrhunski tenise ,Rusi ,ili Kinezi smućkali neki napitak, čiji je sastav za sada teško otkriti,a znajući dobro da su pomenuti u proteklom vremenu imali taj običaj da se malo previše "zaigraju" hemijom, ne čudi što su ovi , kad je on u pitanju, obazrivi.
    (jasno k'o dan, 16. jun 2016 22:30)

    ako malo udjes u realnost stvari izgledaju za tebe kao noć a glasila bi ovako: da je novak ikada uzeo nedozvoljena sredstva istog trenutka bi bio kažnjen baš zbog takvog odnosa u svetu tenisa prema njemu koji ovaj tekst i opisuje. više mi deluje da je to moguće pre reći za RF i RN i da oni imaju projekciju što se tiče hemije. pogledaj samo uspone i padove koje imaju njih dvojica u karijeri. novak poslenjih 5 godina je konstantan a da je to zasluga hemije a ne njegovog kvaliteta do sada bi se raspao jer hemiju ne možeš da koristiš u kontinuitetu.
     (mufljuzi, 17. jun 2016 01:18)

    # Link komentara

  81. Zato sto je to u senci cinjenice da je konacno osvojio Rolan Garos i kompletirao slemove generalo - sto je bilo propraceno i vest.
    (Logika, 17. jun 2016 01:10)

    # Link komentara

  82. Čitam i ne mogu da verujem šta piše velika većina ljudi. Pustite teorije zavere i to da ceo svet postoji samo zato da bi mrzeo Srbe. Odgovor je vrlo prost. Sve je ovo biznis. Da je Novakov sponzor kojim slučajem Najk, situacija bi bila potpuno drugačija. Iza svega stoji novac.
    (Archie, 17. jun 2016 00:53)

    # Link komentara

  83. Lepo je autor clanka to primetio i od srca mu hvala. Ali slazem se sa komentarom koji je dobio najvise pluseva. Dakle, ne zato sto je Novak Srbin nego zato sto su Serena i Tajger Ameri. To vam je tako rodjaci. Za mene je to bio "Mister Novak Djokovic Slam" jer je nas!
    (Milutin, 16. jun 2016 23:22)

    E nije zemljače nego baš zato što je Srbin! El Federer švicarac? Est! El Nadal španjolac? Est! Nisu ni nji' dvojca amerkanci, pa su ameri pisali o njima. Pa čovječe, Đokovć ti je ko Tesla. Krivo im što su Srbi, ne vole ih, a oni ih naćerali da pišu o njima..
     (Dragan Jove Torbica, 17. jun 2016 00:20)

    # Link komentara

  84. Uživam kad čitam ovakvi tekstovi a dušmani neka crknev!
     (Milan, 17. jun 2016 00:17)

    # Link komentara

  85. 4 Grand Slama, 28 mečeva, 28 pobeda, 97:11 set količnik, 0.39 izgubljenih setova po meču ... Samo dvaput morao je da igra meč u 5 setova. Jednom protiv Andersona koji je tada odigrao meč kariere i jednom protiv Simona kada je Đoković odigrao meč sa najviše grešaka u karieri i nijednom to nije bilo dovoljno da ga se pobedi. Šta reći? Najbolji ikada.
    (lili, 17. jun 2016 00:13)

    # Link komentara

  86. Samo jedno je istina, koju zapad nikad nece priznati, Novak jednostavno nije "njihov". Za njih je on kao da je Rus.
    (Kis, 16. jun 2016 23:47)

    # Link komentara

  87. Neverovatan tekst, čini mi se da pametni ljudi više ne mogu da izdrže zbog omalovažavanja noletovih uspeha a veličanja nekih malih pobedica "velikog" Federera iliMareja koji će sad da skine Noleta.Ovo je prosto nemoguče da je ovo napisao američki novinar ali desilo se. Niko nije ovako slikovito opisao noletovu igru kao i njegov karakter.Bravo,ovo treba sačuvati i stalno čitati.Nole ih je svojim pobedama ipak naterao da priznaju istinu.Tekst je za divljenje.Nole idemo dalje,nateraj ih da ti se dive, plaše ali i da te obožavaju.
    (vatreni noletov navijać, 16. jun 2016 23:41)

    # Link komentara

  88. razlog je prost ne zele da se Srbija dovede na bilo koji nacin u neki pozitivan kontekst jer su nas unistavali 25 god.
     (bikkojisedi, 16. jun 2016 23:37)

    # Link komentara

  89. Fantastičan članak. Divni opisi i konstatacije. E to je tekovina demokratije u pravom smislu: sloboda uma, sloboda reči i "pera", kritička misao... Bravo!
     (bla, 16. jun 2016 23:34)

    # Link komentara

  90. Lepo je autor clanka to primetio i od srca mu hvala. Ali slazem se sa komentarom koji je dobio najvise pluseva. Dakle, ne zato sto je Novak Srbin nego zato sto su Serena i Tajger Ameri. To vam je tako rodjaci. Za mene je to bio "Mister Novak Djokovic Slam" jer je nas!
    (Milutin, 16. jun 2016 23:22)

    # Link komentara

  91. Ajmo svi...
    NOVAK SLEM!
     (Misa JUG, 16. jun 2016 23:22)

    # Link komentara

  92. Aaa Kad je Novak osvojio sve to ?
    (Riv3Ra, 16. jun 2016 23:19)

    # Link komentara

  93. ovaj da dobije ulicu u Beogradu za ovaj clanak
     (ja, 16. jun 2016 23:11)

    # Link komentara

  94. Zato što je to njihov sport, mogu podnijeti istočnjake koji imaju određen talent ali nedovoljan ili imaju talent a nemaju glavu... Čovjek iz istočne Europe koji je talentiraniji, fokusiraniji, veći šampion kad se lomi jednostavno se ne uklapa u njihovu predrasudu.. Mi smo tu da oni u odnosu na nas odmjeravaju svoju veličinu a ne obratno.. Nisu oni posve krivi za tu predrasudu, i mi smo dali im za pravo u mnogo čemu..
    (Susjed, 16. jun 2016 23:06)

    # Link komentara

  95. Strasno dobar tekst.Veliki respekt i sve pohvale novinaru koji se udostojio da napokon napise istinu o Djokovicu.Svako ima pravo na misljenje ko je bolji teniser.Ukusi su razliciti.Koliko ce Novak Djokovic imati trofeje na kraju karijere,koliko gren slemova,koliko nedelja kao prvi na listi,niko ne moze da zna.Ono sto sad znamo i protiv toga se ne moze reci nista:NOVAK DJOKOVIC JE APSOLUTNI FAVORIT NO1 NA BILO KOM TURNIRU GDJE SE POJAVI,A SAMIM TIM I NA BILO KOJOJ PODLOZI NA KOJOJ SE IGRA TENIS.A to se nije desilo nikada,apsolutno nikada u istoriji tenisa!!!Prema tome:Naj veca dominacija ikada vidjena u istoriji ovoga sporta.Pozdrav za sve iskrene ljubitelje tenisa koji poznaju ovaj sport.
     (sinisalazic, 16. jun 2016 23:01)

    # Link komentara

  96. Logicna stvar,kao sto se osamdesetih zavrsila era Medzika i Birda i dosla era Dzordana tako je i danas u tenisu!!!
     (Mitar, 16. jun 2016 22:59)

    # Link komentara

  97. Auuh Dzo....koja tezina zalbe. Pravi branitelj srbina. Tezijna u tome sto je on Dzo, njega svi slusaju. Nema dilema, sad kao da vidimo kako se 'oni' osramote. Dzo je njih pogodio strelicom tkz Novak slem. Brao Dzo.
     (Ne srbin, 16. jun 2016 22:56)

    # Link komentara

  98. Zato sto je iz Srbije! Nikome se ne svidja tamo na zapadu sto ih teniser iz male i jadne (unistene) zemlje, dere sve redom te njihove bogate mamine i tatine sinove... E to je razlog...
     (Misa JUG, 16. jun 2016 22:55)

    # Link komentara

  99. Neverovatno da ljudi,novinari imaju potrebu da prave od FED,NAD I DJOK kao da su neka vrsta Bozanstva a ne obicni ljudi pa tek onda sportisti teniser koji zive od svoje profesije i toga sta rade.
    (Two face, 16. jun 2016 22:55)

    # Link komentara

  100. Pogledajte link [link] (objektivno, 16. jun 2016 21:34)

    A što?
    (Mujo, 16. jun 2016 22:52)

    # Link komentara

  101. @jasno ko dan
    Ma daj čoveče...kakvi Rusi i Kinezi, kakvi štrumf napici!? Mrze ga zato što je Srbin, Balkanac. Ne uklapa se u njihovo viđenje ljudi sa ovih prostora.
     (tomtom, 16. jun 2016 22:51)

    # Link komentara

  102. @dragutin

    U Severnoj Koreji to zovu Kim Park Djoker slem :)
    (jovan, 16. jun 2016 22:44)

    # Link komentara

  103. Pa to je zato što je ta fraza već izraubovana. Ovaj naš zaslužuje originalniju titulu - Joker Poker!
    (Tenisman, 16. jun 2016 22:44)

    # Link komentara

  104. Zanimljivo kako Novak baš sad obara rekorde,ne sećam se da je to radio 2005,6,7,8,9 a kako to?????
    Nego sad kada je Nadala upropastila povreda,Federera godine sad ovaj najbolji,ako vi računate Marija kao najjaču konkurenciju,onda nemam reci...
    (stef, 16. jun 2016 19:09)

    Sta li si ti napisao da mi je znati ?
    Gde je bio Federer 99,00,01,02,03 ? Sta mislis ko je vise postigao Novak u tim godinama koje si nabrojao ili Federer u ovim sto sam ja nabrojao, ajde pogadjaj, mada takvi kao ti izbegavaju komunikaciju. Mozda je Federer cekao da Sampras ode u penziju a Agasija stignu godine ti ces mi objasniti ? Federer je Agasija prvi put dobio kada je ovaj imao nepunih 34., recimo Djokovic je Federera do njegove nepune 34.dobio ni manje ni vise nego 19 puta !
    Ali dobro sta ja piskaram, bitno je da si ti napisao ,,obara rekorde''...
    (Svete, 16. jun 2016 22:39)

    # Link komentara

  105. @dragutin

    U Brazilu nazivaju Djoko slem
    (tako bel, 16. jun 2016 22:38)

    # Link komentara

  106. Jumko non stop prica o Novak slemu, cak i u snu.
    (Graffin, 16. jun 2016 22:36)

    # Link komentara

  107. Sumnjaju da su Novaku,koji je nakon izbacivanja"glutena iz ishrane proigrao i postao vrhunski tenise ,Rusi ,ili Kinezi smućkali neki napitak, čiji je sastav za sada teško otkriti,a znajući dobro da su pomenuti u proteklom vremenu imali taj običaj da se malo previše "zaigraju" hemijom, ne čudi što su ovi , kad je on u pitanju, obazrivi.
    (jasno k'o dan, 16. jun 2016 22:30)

    # Link komentara

  108. Verovatno zato sto je Djokovic jako bitan, kao i celokupni danasnji tenis! Ljudi se smorili... Ej, Djokovic i Marej!? Zlatna era!!! Zlatna era rivalstva!
     (Jumko, 16. jun 2016 22:25)

    # Link komentara

  109. lep tekst,analiza... mene lično odnos zapadnog sveta prema Novaku čini srećnim.. svaki njegov podignuti pehar je tu da ih podseti da nisu u pravu!
     (VUK, 16. jun 2016 22:24)

    # Link komentara

  110. Nadam se da je Nole pročitao ovaj komentar, mogu zamisliti njegov osmijeh na licu, kao pogodio je dosta toga ali ipak samo ja znam šta je u stvari. Samo neka melje, tek sad opušteno i bez pritiska, nema kraja, neka se pripreme, svi.... Pozdrav
     (Škomi, 16. jun 2016 22:22)

    # Link komentara

  111. Kad potpise ugovor sa Najkijem onda ce da bude najbolji a do tada ce biti uzurpator i novi momak.
    (Drax, 16. jun 2016 22:21)

    # Link komentara

  112. Pošto je Novak nakon izbacivanja "glutena" proigrao i postao vrhunski teniser ,sumnjaju da su mu Rusi,ili Kinezi smučkali neki pobjednički napitak što je za sada teško otkriti,a dobro znamo da su pomenuti u proteklim vremenima imali taj običaj da se malo "zaigraju" hemijeom,pa su stoga ovi oprezni.
    (razlog, 16. jun 2016 22:18)

    # Link komentara

  113. Jbt, od ovog može da se rikne!
    Pustio sam suzu kao da mi je Nole rod rođeni...
    (Kojo, 16. jun 2016 22:13)

    # Link komentara

  114. Pazi, i Ameri imaju novinare! Prekrasan clanak - moj naklon, kapa dole!
     (Boske, 16. jun 2016 21:59)

    # Link komentara

  115. Pa Novaku je u tridesetoj godini tek uspelo ono što je Rafi sa 24, a Federeru sa 26, da kompletira 4 velika turnira, prema tome ova dvojica su ipak veći, bolji...
     (Da, da..., 16. jun 2016 21:58)

    # Link komentara

  116. bas nas briga,mi cekamo 13-u titulu a drugi neka crknu od muke.
     (Trajce ceka 13-u g.s. titulu.., 16. jun 2016 21:56)

    # Link komentara

  117. Burazere ti si reko sve! Sasvim dovoljno.Mi svi zajedno ne bi bolje smislili reči da objasnimo ovu dominaciju.
     (Sinbad moreplovac, 16. jun 2016 21:52)

    # Link komentara

  118. Roger je osvajao titule protiv Safina i Rodika koji su Novaka šamarali kako su hteli, poigravali se sa njim, a nisu izgarali na treninzima, sve na suhi talenat... Novak je svoje uspehe izgradio na predanom radu, treningu, milijarde sklekova i to...
     (ŽIVADIN(O), 16. jun 2016 21:49)

    # Link komentara

  119. Ovo je divan tekst koji realno opisuje Novaka i njegovu igru. Bice sve vise ovakvih tekstova u zapadnim medijima. Samo da Novak nastavi da pobedjuje i osvaja slemove. Novak vec ima svoje mesto u istoriji tenisa i to mu niko ne moze osporiti a za koju godinu bice i najveci ikada.
    (joana, 16. jun 2016 21:45)

    # Link komentara

  120. Jer su u toku NBA finale i EURO i nemojte da se drznete da uporedite tenis sa gore pomenutim dogadjajima.
     (Bilbo, 16. jun 2016 21:42)

    # Link komentara

  121. (Achitwn, 16. jun 2016 18:26)

    Ne znam koliko si video tog "sveta" o kome pricas, ja mogu da ti kazem da jos dosad nisam sa nekim Kanadjaninom pricao a da nije znao ko je Novak i odakle je.
    (Milosav, 16. jun 2016 21:35)

    # Link komentara

  122. Pogledajte link [link]
    (objektivno, 16. jun 2016 21:34)

    # Link komentara

  123. E to je dobar tekst!!!
     (Aleksandar, 16. jun 2016 21:33)

    # Link komentara

  124. Achtiwn nije nego. Gde god sam putovao po svetu od Azije do Južne Amerike kada im kažem da sam iz Srbije kažu Djoković. Tako da nemoj molim te o kompleksima, u psihologiji se to naziva projekcija
    (Aki, 16. jun 2016 21:31)

    # Link komentara

  125. (Meister Jakob, 16. jun 2016 20:08)
    A sta ces ti uopste na ovom portalu i komentarises vest iz sveta tenisa? Probaj na portalu Vecernjaka ili Slobodne da kazes nesto o kosarci i fudbalu!
    (Web Design, 16. jun 2016 21:28)

    # Link komentara

  126. nece da velicaju ono sto federer nema, da ne okrnje "bozanstvo" balerine.
    (SSSS, 16. jun 2016 21:27)

    # Link komentara

  127. @ vas nekoliko koji tvrdite da je Miloš nepostojeći lik, valjda isto što i Harvi, veliki beli zec:

    Turska svedočanstva spominju srpskog viteza koji je ubio cara. A Turci valjda znaju šta se dešavalo. Čak i ako mu je pravo ime prekrila tama vekova, zapamćen je kao Miloš. I sigurno je postojao.
     (Jabučilo, 16. jun 2016 21:26)

    # Link komentara

  128. Zato sto nije nike maneken. Prosto.
    (tr, 16. jun 2016 21:23)

    # Link komentara

  129. NOVAK SLEM ,najbolji na svetu i sve rekorde će PREVAZIĆI, NIKO MU NIJE RAVAN.
    NAJSRETNIJI SAM ČOVEK NA SVETU JER JE NAŠ.
    (Vladimir Smirnov, 16. jun 2016 21:19)

    # Link komentara

  130. kakav tekst jbt i to od amera...
    (jedan kroz jedan, 16. jun 2016 21:18)

    # Link komentara

  131. Nema Nike kao sponzoro , zato , vrlo jednostavno.
    (Lucky Laza, 16. jun 2016 21:17)

    # Link komentara

  132. Novak je kralj i to svi znaju ali nisu se svi pomirili sa tim...ima vremena,dočekaće i on sve te izgubljene trenutke i momenat kad će svi kleknuti pred kraljem. A on to jedva čeka.....
    (gandra šajkaš, 16. jun 2016 21:14)

    # Link komentara

  133. Novak Djokovic je mudar.
     (asdf, 16. jun 2016 21:11)

    # Link komentara

  134. samo polako !!! kad ugura 20-tak gren slema i jedno 40 mastersa , drugačija ce se pesma pevati , sada su još, narodski rečeno , u neverici ali kad im lupi šamar otrežnjenja nole , biće ludilo , totalno !! biće nole - totalitarista svetskog tenisa.
     (rosonero, 16. jun 2016 21:10)

    # Link komentara

  135. FEDAL killer!
     (SSUUUU, 16. jun 2016 21:07)

    # Link komentara

  136. зато што је Србин
     (mile, 16. jun 2016 21:01)

    # Link komentara

  137. U tekstu kaze,Federer je lepota,Nadal snaga,sta je Novak?
    Prvo,Novak je Srbin,to vec smeta.Drugo,Novak je sa siromasnog i stoka,tenis nije sport za siromasne. Trece,i poenta,Novak je zastrasujuca dominacija, ko iole prati igru zna,nivo tenisa koji Novak prikazuje,nezapamcen je u igri dosad,Dominantan,a,jos gore je sto vide koliko tu prostora ima za napredak i usavrsavanje,toliko da ni sam Djokovic do kraja karijere nece uspeti ultimate upgrade,sanse nema,toliki su potencijali.
    E sad,recite vi meni,kako demonizovani siromasni Srbin,sa istoka,moze biti ultimativni dominator,kad su to pozicije definisane i rezervisane zna se za koga,procitajte mein kampf ili bilo koji WASP proglas u Americi.
    NOVAK ce biti,najveci igrac svih vremena,to mu je cilj,a,pomen njegovog i nema izazivace strahopostovanje,i podsecace neke da nije bas sve kako je dosad napisano,klinac sa Kopaonika ce im pokazati da um,telo i duh mogu biti u sprezi neponovljivog,a za to,treba imat dusu,i razbiti reket,i napraviti salu i sve sto momak radi.
    Meni bar,bar malo donosi dodatne srece , zadovoljstva i osmeha na lice,hvala ti decko na tome,ziv bio sto godina.
     (nevski, 16. jun 2016 20:57)

    # Link komentara

  138. Zanimljivo kako Novak baš sad obara rekorde,ne sećam se da je to radio 2005,6,7,8,9 a kako to????? 
    Nego sad kada je Nadala upropastila povreda,Federera godine sad ovaj najbolji,ako vi računate Marija kao najjaču konkurenciju,onda nemam reci...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stef, 16. jun 2016 19:09) # Link komentara

    Novak je 2005 imao 18 godina prvi grenslem je osvojio 2008 prvi na listi je postao sa 24 godine srusivši Rafaela Nadala sa druge strane Federer je prvi postao sa 23 pritom srušivši Endi Rodika.
     (Nebojša, 16. jun 2016 20:49)

    # Link komentara

  139. Koliko ste naivni, Srbin pa Srbin... nepravda pa to ti je - kalimero sindrom.
    Nike, Rolex i Mercedes Federeru plaćaju po sezoni 60 miliona dolara!
    Zbog čega šta mislite?
    Svaki članak o Federeru ili Nadalu donosi njegovim sponzorima zaradu.
    Svaka slika gde se vidi Nike majica, kačket, patike, - besplatna je reklama za tu korporaciju.
    Zbog toga je njima u interesu da se non-stop piše o njima, iako nemaju neke rezultate, nema veze, bitna je promocija i reklama.
    Zato nemoj da se zaluđujete Srbin, Englez, Španac; sve se vrti oko love, oko velike količine para. Svet sporta tako funkcioniše.
    To je pre svega veliki biznis.
    Zašto uostalom Amerikanci da gotive Švajcarca ili Španca?
    Za njih je sve to isti K. U pitanju su sponzori, ni vesti više nisu vesti, 50% novinskih članaka je reklama, skrivena kroz razne priče.

    Daj odrastite ljudi već jednom...
    (Petar, 16. jun 2016 20:46)

    # Link komentara

  140. ajdodatlebre, 16. jun 2016 19:29

    O Milosu Obilicu nema nikakvih proverenih istorijskih cinjenica?!

    To samo mozda u tvom zabacenom selu.
    Ako ne verujes srpskim izvorima, procitaj sta Turci o tome beleze - oni bi ga precutali da mogu.
    (marveni lekar, 16. jun 2016 20:44)

    # Link komentara

  141. Hvala na ovom tekstu!!!
    Ziveo Nole, zivela Srbija!!!
     (ahaaa, 16. jun 2016 20:44)

    # Link komentara

  142. ja čuo da na zapadu 4 uzastopna gs zovu Džoker slem?
    (dragutin, 16. jun 2016 20:42)

    # Link komentara

  143. Idemoooooo za Englesku, jupiiiiiii...
     (Delije Čikago, 16. jun 2016 20:35)

    # Link komentara

  144. Ej ljudi jadni dosta vise! Prodje Vam zivot u tudjem uspehu! Zar ste toliko ne zadovoljni i bez icega vrednog u sopstvenim zivotima i okruzenju! Trgnite se, odlazi voz!
    (Djape milic, 16. jun 2016 20:35)

    # Link komentara

  145. Zato sto su inferiorna,zavidna,pateticna djubrad,eto zasto!
    (Blek Stena, 16. jun 2016 20:32)

    # Link komentara

  146. Pa jednostavno, nije Amerikanischen.
     (merdo vrbas, 16. jun 2016 20:30)

    # Link komentara

  147. Ozmina konkurencija. Divota za citanje. Moracu jos jednom.
     (Sinisa Zvornik, 16. jun 2016 20:27)

    # Link komentara

  148. Zato sto je njegov tenis dosadan i svi se mole da se njegova Dominacija sto pre okonca.
    (Walter White, 16. jun 2016 20:24)

    # Link komentara

  149. Ja iskreno da vam kažem ne patim toliko da Novaka voli ceo svet kao recimo Federera ili Nadala. Poštuju ga - a to je istina, i to je sasvim dovoljno!
    Najbitniji su rezultati koje Đoković pravi, sve ostalo je nebitno.
    Jer ovo se pretvara u neku tešku patetiku, bez razloga! Tu i tamo po neki novinar kao ovaj napiše nešto ovako o Novaku, skrene pažnju na neke činjenice, i onda opet post u svetskim medijima. I tako u krug.
    Jednostavno se treba pomiriti sa tim da jednog Srbina sa divljeg Balkana ne mogu zavoleti kao Švajcarca - i kraj priče; i ne moraju!
    Rezultate mu ne može NIKO osporiti; fanova širom sveta ima dovoljno, recimo u Indiji i Aziji ga više cene od Nadala i Federera zajedno. Zašto o tome niko ne priča? Đoković nije neki patetičar koji će da kuka na sav glas zbog te nepravde koja ga prati kroz celu karijeru, pa ne treba ni mi koji ga podržavamo i volimo - bez obzira na sve.
    (Petar, 16. jun 2016 20:22)

    # Link komentara

  150. zasto konstantno prozvodite spin da djokovica ne vole na zapadu? da bi se nase domace budale primile i ratovale po komentarima?
     (neutralni felsh, 16. jun 2016 20:17)

    # Link komentara

  151. Istorija se pise za vecnost. Buducnost ce pokazati. Sparta!!!
     (leonida, 16. jun 2016 20:16)

    # Link komentara

  152. Svet jednostavno nece da prizna da je Djokovic srusio i Nadala i Federera i da oni polako idu u istoriju.Mari se jos drzi ali je daleko od Noleta.Bojim se da Nole osvoji 8 gs zaredom i pitam se da li ce to biti dovoljno da svet skine kapu dole
     (mr, 16. jun 2016 20:16)

    # Link komentara

  153. ...i opet cuveno ZASTO!
    Mozda zato sto ste vi svet za sebe, pun sebe i upucen samo na sebe, jer voli samo sebe. A onda se pojavi neko, za 10 klasa bolji od vas, i vi se kao iznenadite, na pola sata, jer vremena i nema vise i opet se vratite sebi i svojoj punoci.
    (Gille, 16. jun 2016 20:14)

    # Link komentara

  154. U poslednje vreme sve je vise ovakvih tekstova, za Novaka je to sjajno ali i tuzno jer se mnogi i dalje prave "slepi kod ociju" dok on prekraja istoriju tenisa. Ne moraju da ga vole, naucice da ga postuju na pomen imena. Samo jedna recenica opisuje sve ovo: " SLON JE U SOBI"!!
     (Blue Fortress, 16. jun 2016 20:10)

    # Link komentara

  155. Ne moram ni čitati komentare, sigurno puno njih to pripisuju antisrpskoj zavjeri i propagandi.
    Razlog je jednostavan, tenis u svijetu nije ni izbliza toliko popularan kao nogomet i košarka, pa se zato manje piše o tome, ja sam siguran da većina tih koji prate tenis vole Noleta, pa čak i Englezi i Španjolci.
    (Meister Jakob, 16. jun 2016 20:08)

    # Link komentara

  156. A joj jadni Rođa... finale Vimbldona, finale US opena, polufinale AO... jadni Rođa...
    (Brutalna dominacija, 16. jun 2016 20:05)

    # Link komentara

  157. Zanimljivo kako Novak baš sad obara rekorde,ne sećam se da je to radio 2005,6,7,8,9 a kako to????? 
    Nego sad kada je Nadala upropastila povreda,Federera godine sad ovaj najbolji,ako vi računate Marija kao najjaču konkurenciju,onda nemam reci...
    (stef, 16. jun 2016 19:09)
    Ja nemam reči kako si ti zamislio da Novak 2005. godine, sa 18 godina, dostigne sve rekorde? A već od 2007. je počeo da pobeđuje tadašnje najbolje, čak je jednom nanizao svu trojicu zaredom i osvojio titulu. 2011 - Nadal na vrhu, sedam finala - sedam tacni, 3 slema, 5 mastersa (prvi u istoriji)... tačno, nemaš reči, i bolje da ćutiš.
     (auh!!!, 16. jun 2016 20:03)

    # Link komentara

  158. A zašto je vama toliko stalo da vole Novaka? Kao, to je baš nešto bitno? Eno, Englezi se živi pojeli što u Srbiji ne vole Marija, i to samo zato što Mari nije pravoslavac iz Srbije, kakva nepravda...
    (Gmaz, 16. jun 2016 19:52)

    # Link komentara

  159. Zanimljivo kako Novak baš sad obara rekorde,ne sećam se da je to radio 2005,6,7,8,9 a kako to?????
    Nego sad kada je Nadala upropastila povreda,Federera godine sad ovaj najbolji,ako vi računate Marija kao najjaču konkurenciju,onda nemam reci...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stef, 16. jun 2016 19:09) # Link komentara

    Pa Federer je većinu svojih grem slemova osvojio pre pojave Nadala i Novaka igrajući sa Safinom, Rodikom, Bagdatisom... Od 17 finala grem slemova kad ih je osvojio samo 6 je igrao protiv nekoga iz velike četvorke... Novak je od 12 finala koje je dobio u 11 igrao protiv nekoga iz velike četvorke... To govori sve... Federer je prošle godine igrao najbolji tenis u svojoj karijeri, to je sam bezbroj puta izjavljivao, a on valjda najbolje to zna – i opet je pucao od Novaka na svakom koraku... Činjenice sve govore... A ne zaboravimo da je Novak 6 godina mlađi i za tih 6 godina će se još nauzimati trofeja...
    (Vasa, 16. jun 2016 19:51)

    # Link komentara

  160. jedini problem je sto je srbin a ne moze mu niko nista zato sto je najjacI!!!…!!
    (maki, 16. jun 2016 19:51)

    # Link komentara

  161. Zanimljivo kako Novak baš sad obara rekorde,ne sećam se da je to radio 2005,6,7,8,9 a kako to?????
    Nego sad kada je Nadala upropastila povreda,Federera godine sad ovaj najbolji,ako vi računate Marija kao najjaču konkurenciju,onda nemam reci...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stef, 16. jun 2016 19:09) # Link komentara

    ne verujem sta citam. :) 2005, 2006, 2007? pa novak je 2005. imao samo 18 godina. i veci je talenat od federera. federer je osvojio svoj prvi grend slem u 22-oj. a novak u 20-oj, pobedivsi prvog na svetu federera u polufinalu.
    (ime, 16. jun 2016 19:46)

    # Link komentara

  162. Ne znam zašto se potencira to pitanje, mnogo ljudi je reagovalo, čestitali su Novaku na dostignuću legende tenisa. Bitno da je osvojio Djoker slam ili Novak slem, kompletirao sve najbitnije trofeje, a nisu bitni pojedini strani mediji. Sad kad osvoji Sinsinati, Nole će biti prvi teniser koji je kompletirao i masterse.
    (srle, 16. jun 2016 19:45)

    # Link komentara

  163. Šta je "Nole slem" naspram onoga što nas očekuje u avgustu i početkom septembra (10.jul se podrazumeva). E tad će se pričati o najboljem ikad.
    (dominus, 16. jun 2016 19:45)

    # Link komentara

  164. (San Siro, 16. jun 2016 18:45)
    A tebe očigledno nisu naučili da pažljivo, smerno, mirno, neambicozno i neostrašćeno čitaš i učiš stvari.

    Lepo ti piše, ali da ti docrtam šematski da lakše razabreš po sinapsama sve što treba:"Ni u legendama, ni u mitovima, čak ni u antičkoj Grčoj i njenoj mitologiji nemaš SMRTNIKA koji je TAKAV PODVIG napravio!"

    Dakle čak i da je izmišljen lik, a zapamti i to jer ti ni to nisu rekli, da su nekad izmišljene priče veće od stvarnih i nose snažniju poruku, NEMAŠ JUNAKA U ISTORIJI TOG RANGA!

    Jedan Herkules nije to uradio, a i nije smrtnik na koncu svega. To ti je lepo rečeno samo da ti nisi mentalno ograničen svojim niskim strastima shvatio bi u mom komentaru poentu. I namerno sam insistirao na širini svih polja, a ne na stvarnosti jer sam ZNAO da ćete to čitati i vi kojima je Miloš baš kao i Nole trn u oku!... dok vas vaši balvani uopšte ne dotiču!

    Sad ti meni reci ko je od nas dvoje dezinformisaniji... i uz to drčniji i oprečniji(usled nekog kompleksa jer plemenitosti u tvom komentaru nisam uspeo naći ni mrvu).

    Možeš ti mrzti i stvarnog i izmišljenog Obilića, ali on je potekao iz Srpskog roda! Možeš mrzeti i Novaka i Teslu i sve nipodaštavati, ali lepo sam ti rekao svojim nikom koji si citirao i opet ću ti ponoviti:
    (Sreća po čoveka Bog sve vidi!, 16. jun 2016 19:45)

    # Link komentara

  165. Kao i mi, i oni vole svoje i sebi bliske narode. Kao i mi, u svojim novinama najviše veličaju uspehe njihovih igrača i onih iz njima bratskih zemalja. Da je ovo uradio amerikanac, oni bi samo o tome pričali dva meseca. Ili neko iz njima bliskih zapadnih zemalja. Ovako su to propratili, bili su korektni kada je uzeo trofej, uvek kažu da je Novak trenutno najbolji a mnogi kažu i da je najbolji ikada, i to je to. Onda se vrate svojim omiljenim sportovima i svojim junacima. Nema tu ništa čudno, sve je isto tako i kod nas.
    Da, na ESPN-u su pričali o tajger slemu i serena slemu bez prestanka, ali to je američka televizija i oni su američki sportisti. Tako da oni uživaju u svojima, a mi možemo da uživamo u uspesima naših sportista.
    (Razum, 16. jun 2016 19:43)

    # Link komentara

  166. Pa nema zato sto je eho medijske kampanje iz 90ih jos uvek prisutan. Mrze ga a ni ne secaju se vise zasto. Neki dripac novinar sa Novog Zelanda je nedavno poredio Novaka sa Hilari Klinton a Federera sa Obamom. Ja sam se nekad nervirao a sad se samo smejem. Samo cmizdrite sinovci.
    (Moler, 16. jun 2016 19:41)

    # Link komentara

  167. Ne pridaje znacaj svet medija ali Novak ce i dalje obarati rekorde i pomerati granice.
    A kroz 7,8 godina njegovo ime ce stajati urezano na vrhu u svetskom tenisu.
     (Bozidar, 16. jun 2016 19:37)

    # Link komentara

  168. svaka ti je na mestu, samo da teniski svet to konacno prizna....Novak se probijao kroz dve teniske gromade, On ih je skinuo sa trona,samo licemeri to pripisuju godinama i povredama....Federera je skalpirao dok je ovaj bio u ZENITU a Rafa nije mogao svoj bilderski tenis vise da prodaje Novaku. Rafi svaka čast ali precenio je svoje mogucnosti i skratio karijeru....a Rodja može da plače i plače ali džaba,Djoksi polako stiže....i STIĆI ĆE..
     (flash, 16. jun 2016 19:34)

    # Link komentara

  169. (Sreća čovečija je što Bog sve vidi!, 16. jun 2016 18:23)
    Tekst je sjajan, Nole je carina, al ti ga brate pretera, onako ko da si malo na halucinogenima... O Milosu Obilicu i njegovom navodnom podvigu nema nikakvih proverenih istorijskih cinjenica. A cak i da je sve to tacno sto legenda kaze, jest bilo i junacki, ali je pre svega bilo lukavo. Po kom kriterijumu ti dakle tvrdis: najveci heroj u istoriji covecanstva?
    Nego ti uzivas brate u tripovanju, lepo ti je kad ispaljujes epiku, daje ti osecaj da si i ti sam skoro pa heroj.
    E, a Nole je upravo zato postao takav car, jer ne tripuje, vec ostaje sa obe noge na zemlji, i radi, radi, radi, pa kad zavrsi, on radi jos.
    Takvi su jako retki, a pogotovo kod nas. Kad bi smo, umesto da mu ispevavamo ode i epove, svi uzeli da radimo svoj pos"o kao on sto ga radi, bili bi smo bogotac medju drzavama.
    (ajdodatlebre, 16. jun 2016 19:29)

    # Link komentara

  170. kada osvoji 18-ti GS,Sinsinati i zlato na OI pisace i plakace.tada ce jednostavno
    biti najbolji igrac ikada i nacin igre,poreklo,sponzori,itd vise nece biti bitni.Najbolji ikada je najbolji ikada svidjalo se to nekome ili ne.a to ce se desiti u sledece 4 godine SIGURNO!
     (momcilo vukotic, 16. jun 2016 19:27)

    # Link komentara

  171. @stefan
    Meni se cini da se nikada u istoriji pojedinacnih sportova nije dogodila situacija da dominira jedan igrac, onda se posle nekoliko godina pojavi drugi, doduse dosta mladji i nastave zajednicku dominaciju, pa se prave neki izmisljeni mecevi na mesovitim terenima, snimaju zajedno reklame, smeju se, sprdaju, igraju humanitarne meceve itd, a sve vreme u pozadini vreba treci koji ih povremeno pecne ali nista ozbiljno, i onda u jednom trenutku, na vrhuncu njihove moci i popularnosti treci isplivava na povrsinu i brutalno ih satire u svakom mogucem pogledu, pobedjuje ih na svim turnirima, svim poglogama, kontinentima, uslovima i obojicu u paketu nacin !


    Desilo se! Bili tako jednom Larry Bird i Magic Johnson, pa je dosao MJ i objasnjo im neke stvari... Eto ti slicno poredjenje, samo sto MJ nije bio Srbin, Sloven ili sto bi zapadnjaci rekli RUS
     (n, 16. jun 2016 19:26)

    # Link komentara

  172. Ma, ne serite vise o tim belosvetskim konspiracijama. Bio sam na finalu rolan garosa, priredili su mu ovacije
    (Susr, 16. jun 2016 19:23)

    # Link komentara

  173. Sreća čovečija je što Bog sve vidi!, 16. jun 2016 18:23)

    A kakve veze ovo ima sa tenisom.
     (Eleftherios, 16. jun 2016 19:23)

    # Link komentara

  174. Zato što nema neko zapadnjačko ime ili makar državljanstvo... mada to je valjda normalno, svaki cigo svoga konja hvali, pa tako i anglo-saksonci.
     (Ivan, 16. jun 2016 19:21)

    # Link komentara

  175. Koji smo mi kompleksasi!!!!! Pa vecina u svetu i ne zna odakle je djokovic niti ih to interesuje.
    (Achitwn, 16. jun 2016 18:26)

    Da. To verovatno ne znaju ni oni Japanci koji su nosili srpsku zastavu na Rolan Garosu. Niti ih zanima.
     (Jabučilo, 16. jun 2016 19:20)

    # Link komentara

  176. @stef Nije samo era velike cetvorke, tu su. i Vavrinka, Del Potro i jos neki koji su znali da skinu skalp najvecima... Ovo doba tenisa je, po misljenju vecine strucnjaka, proglasena za zlatno. Razmisli objektivno pre nego sto krenes da hejtujes Djokovica i ostale.
     (Moca, 16. jun 2016 19:19)

    # Link komentara

  177. hvala ovom novinaru. a i vi "srbi" koji hejtujete novaka biste mogli konacno da skontate da je on pravo olicenje nas: hejtuju ga stranci, umanjuju uspehe, bukvalno rade protiv njega kao sto su radili i rade protiv nas, medijska nepravda. ako uopste kapirate to onda biste mogli konacno da prestanete da ga hejtujete bar vi kod kuce i vi "srbi" jer on je najrealniji nas predstavnik u svetu u svakom smilsu nas predstavlja kao i po nacinu na koji se prema njemu ophode svetski mediji. tolko. uzdravlje braco, bez sloge nista!
     (ref, 16. jun 2016 19:18)

    # Link komentara

  178. Mene ova Noletova prica nevjerovatno podsjeca na pricu iz NBA osamdesetih,tada su ligom vladale dvije legende NBA larry Bird i Magic Johnson,mozda i najvece rivalstvo u istoriji NBA,Lakersi-Celticsi,jedan crnac drugi bijelac,plus bili su rivali jos od college dana,idealno,ne moze bolje od toga...i onda je 1984-e nekako tiho u ligu stigao i treci :),vidjelo se odmah da je nesto posebno ali pored ovakvih legendi nikako nije mogao doci potpuno do izrazaja i postati prvak-poznato? :)...i onda je 91-e postao prvak,pa iduce godine i drugi put,onda i treci...i od tada je bilo jasno ko je najbolji,tesko da neko moze naci argumente da Michael Jordan nije najbolji kosarkas ikada...isto je i sa Noletom,treci je postao prvi i bice najbolji svih vremena-to je sada sasvim realan scenario,Rafa i Roger su Bird i Magic ali zna se ko je Jordan tenisa :)...inace,tekst je super i pogadja pravo u metu,nema tu puno filozofije,samo zamislite da je Nole Amerikanac ili Englez kolika bi se pompa pravila od ovog ostvarenja,ovako...njihova cutnja je muzika za nase usi,znamo da ih boli i da im nije lako,na njihovu zalost ono najbolje tek dolazi ;)
    (manuginobili, 16. jun 2016 19:17)

    # Link komentara

  179. govorice kad osvoji i sledeca 4 zaredom,hihi
    (pera, 16. jun 2016 19:16)

    # Link komentara

  180. vau....kakav komentar....
     (carinium72, 16. jun 2016 19:14)

    # Link komentara

  181. Mislim da se Novak jako potresao. Samo neka on niže titule, mi srećni i zadovoljni, zabole nas sve za Zapad. Ako dostigne Rođine cifre, one će se jedino računati. Ja lično volim odnos - sam protiv svih. Tako je slađe.
    (Žalosna sova, 16. jun 2016 19:10)

    # Link komentara

  182. Nije zato što je Srbin, već zato što je iz istočne Evrope. Svi smo mi njima isti. Ne razlikuju ti u bogatim zemljama, Srbe, Hrvate, Bosance, Čehe, Slovake,... Sve je to za njih istočna Evropa. Ovi malo bliže granici istične Evrope, Nemci, Austrijanci, Švajcarci...oni bar razlikuju istočnoevropske zemlje, ali mi iz bivše Juge smo za njih sve Jugosloveni. Tako da nemojte da mislite da nas neko ne voli kao Srbi, nego celu istočnu Evropu isto gledaju...siromašni, temperamenti mrgudi, što i nije daleko od istine. :)
    (Stanimir Branimir, 16. jun 2016 19:10)

    # Link komentara

  183. Jedan od kljucnih razloga je taj sto je Novaku sponzor uniqlo. Da mu je sponzor Nike, ili adidas, ti brendovi bi se potrudili da od njega naprave idola, a preko njega da ispromovisu svoj brend. Sportisti se medjusobno druze, pa vidite Jordana i Federera, koji obojica nose nike, pa onda LeBrona i Rafaela na nekom skupu, a vrlo retko se organizuju iz razlicitih klubova(sponzorskih) u zajednicke akcije(reklame, egzibicije)
     (mr, 16. jun 2016 19:10)

    # Link komentara

  184. Ma ima vremena,pisat ce se....priznat ce "banda", samo dug je put od dupeta do glave....a Novak ionako nije rekao svoje zadnju....
    (Lovac_u_mutnom, 16. jun 2016 19:09)

    # Link komentara

  185. Zanimljivo kako Novak baš sad obara rekorde,ne sećam se da je to radio 2005,6,7,8,9 a kako to?????
    Nego sad kada je Nadala upropastila povreda,Federera godine sad ovaj najbolji,ako vi računate Marija kao najjaču konkurenciju,onda nemam reci...
     (stef, 16. jun 2016 19:09)

    # Link komentara

  186. Najjače mi kad čitam komentare na nekom stranom sajtu pa vidim kako pišu da Novak igra dosadan tenis, a da Federer igra predivno, prelepo.
    Da li je lepota tenisa servis i jos udarac - dva posle njega ili je lepota tenisa videti forhend top spin, pa ravan udarac, pa bekhend paralelu, dijagonalu, drop i passing shot-ove, lobove, stizanje nemogućih loptica, napad iz potpune defanzive i jos mnogo toga? Pa ako je to prvo onda lepši tenis of Federera igraju i Izner, Karlović, Raonić. A ako je kojim slucajem ovo drugo (a svako normalan to može da kaže), onda je Novak kralj ove igre, slede ga Marej i Nadal, a Fedex bi morao da se zadovolji 4. mestom (mada i Vavrinka igra lepši tenis jer ima neverovatan bekhend što je Federeru rak-rana, ali ajde, neka mu to 4.mesto).

    Jeste Federer to što jeste i to mu niko ne može oduzeti, ali DEFINITIVNO, došli su bolji, došli su mlađi, došli su ljudi koji LEPŠE igraju tenis i on u tome ne može da im parira.

    A ovom novinaru svaka čast, to što je Nole uradio je nešto što ni mi sami (možda čak ni On) ne shvatamo koliko je OGROMNA stvar, ali polako...neka naš Nole uzme još najmanje 10-ak GS-ova a onda, kad završi karijeru, lepo ćemo svoditi utiske i biti ponosni na najboljeg igrača u istoriji ove igre koji je, što mi volimo da kažemo, SVETSKI, A NAŠ!

    Bravo Nole!
     (Shoomyrovich, 16. jun 2016 19:04)

    # Link komentara

  187. Wimbledon je mnogo bitan sta se tice trke za najboljeg igraca svih vremena.Dokovic i Laver su najbolji svih vremena.Laver je osvojio 2 puta sva 4 GS u nizu.Ali zato nema 5 GS u nizu.Idemo po taj rekord :)
    (Marko, 16. jun 2016 19:01)

    # Link komentara

  188. Prvo, Novak nije toliko voljen na Zapadu koji ima svoje favorite, i drugo, svi su svesni da je konkurencija odjednom strašno pala te da je ovo manje-više bilo očekivano od početka godine.
    Ne pamtim da je ijedan GS bio ovoliko dosadan i izvestan kao ovogodišnji RG, daleko iza je WB 2013.-te kada se isto od drugog kola znalo da su Doković i Marej jedini favoriti.
     (Fifilin, 16. jun 2016 18:54)

    # Link komentara

  189. Iz istog razloga što niko ne govori o Tesli iako je najveći naučnik u istoriji.
     (Branko BG, 16. jun 2016 18:51)

    # Link komentara

  190. The King
    (T, 16. jun 2016 18:51)

    # Link komentara

  191. Ajd' ne pricajte gluposti. Pisano je dosta samo sto bi mi hteli uvek vise kao da je to najvaznija stvar na svetu. E pa nije.
    (Mile, 16. jun 2016 18:51)

    # Link komentara

  192. Sta nas briga Nole je na zemlji sportski Bog.
     (srbenda, 16. jun 2016 18:50)

    # Link komentara

  193. Najvise me interesuje sta sada smisljaju? A nesto moraju da smisle kako da zaustave Novaka? U suprotnom, mogu da skrivanu Novakove uspehe ali kad tad morace da pocnu da pricaju pa makar i kada Novk zavrsi svoju karijeru. Rekordi ostaju za vek vekova i to ne .oze da sesakrije.
    (323, 16. jun 2016 18:50)

    # Link komentara

  194. Ne znam za evropske medije, ali u USA je RG prenosio upravo NBC i to bez mnogo pompe, cak su vise reklamirali finale NHL-a. ESPN je propratio turnir, Novakovu pobedu i Novak-slem, ali nisu hteli da prave reklamu konkurentu. Umesto toga forsiraju NBA plejof, ko je koga sutnuo u j**a, i slicne teme. Ali zato kad krenu Vimbldon i kasnije US Open koje ce prenositi ESPN, mnogo ce vise pricati o tenisu. Posebno ako Nole bude u poziciji da osvoji kalendarski slem, u augustu i septembru bice tenis jedna od glavnih tema (naravno pored pocetka sezone NFL-a).
    (My 2 cents, 16. jun 2016 18:50)

    # Link komentara

  195. Ma hajde da se pravimo da ne znamo razlog. NOVAK DJOKOVIC je pravoslavac i to jedini i pravi razlog,sve ostalo su prazne price.
     (Kisni covjek, 16. jun 2016 18:47)

    # Link komentara

  196. Nesto slicno se desilo i u prof boxu od kada je Klicko zaseo na tron . Svojevremeno su o boxu , Tajsonu i onima pre njegove ere pisali i govorili cak i oni koji se tom temom nikada nisu bavili . Sada o boxu pishu samo specijalizovani mediji i pred meceve za titulu . Jednostavno , Klicko im nije atraktivan , iz tamo neke Ukraine , a da je USA ili GB bio bi voljen do neba . Isto je i sa Novakom koga u bozanstvo pretvaraju Srbi ali i Indijci (neverovatna ljubav !!!!) Kinezi pa i Japanci (tu ima jos ostataka fedologije) .
    (jole, 16. jun 2016 18:45)

    # Link komentara

  197. Sreća čovečija je što Bog sve vidi!, 16. jun 2016 18:23)
    tebi izgleda nisu rekli da je milos obilic izmisljena licnost
     (San Siro, 16. jun 2016 18:45)

    # Link komentara

  198. (Achitwn, 16. jun 2016 18:26)
    Vecinu sveta ne interesuje odakle je Novak, ali misljenje vecine sveta kreiraju mediji koji namerno sikaniraju Novaka zato sto je Srbin. Jel kapiras razliku?
    (John Terry, 16. jun 2016 18:44)

    # Link komentara

  199. Posnaski-Ponaški
    (Robi Sarma, 16. jun 2016 18:44)

    # Link komentara

  200. Nije to slucaj samo sa Djokovicem, ima u tome koliko se minuta cemu posvecuje u udarnim emisijama racunice. Svako to moze da vidi, ko su glavni sponzori, kome to donosi milione. Mladi ionako slabo gledaju tv a internet je svaciji sto menja zaradu od reklama. Ipak preveliki je novac u pitanju. Da Nole ima Nike iza sebe imao bi i te minute (mozda i sate) u medijima i tekstove koji podizu tenziju. Jako smesno deluju Rafine i Fedeksove reklame sada. Sve u svemu i vesti su postale zabava odavno, ne treba to previse ozbiljno shvatati, sta to ima veze sa nama ili sa sportom ili sa objektivnoscu. Nema nikakve. Neka razmisljaju o tome sta propustaju oni koji se bave propagandom.
    (objektivno, 16. jun 2016 18:43)

    # Link komentara

  201. jer su Federer i Nadal bolji od njega
     (San Siro, 16. jun 2016 18:42)

    # Link komentara

  202. Covjece, razvodnise mi se oci :)
    (Bojan, 16. jun 2016 18:41)

    # Link komentara

  203. @ pera
    Nazalost u Srbiji se uspeh neprasta, cudni smo, zaista. Neumemo cista srca da se radujemo tudjoj sreci.
     (Baka Kata, 16. jun 2016 18:41)

    # Link komentara

  204. Odgovor je prost. Zato što je Srbin.
     (Blue Moon 61, 16. jun 2016 18:07) 
    Koji smo mi kompleksasi!!!!! Pa vecina u svetu i ne zna odakle je djokovic niti ih to interesuje.
    (Achitwn, 16. jun 2016 18:26)

    Pa kako ce da znaju odakle je ako ih ne interesuje odakle je? Znaju oni odakle je, pa se prave da ih ne interesuje.
     (majsneg, 16. jun 2016 18:38)

    # Link komentara

  205. Prosto, iako to nikad nece priznati, Novak nije sa zapada da je kojim slucajem uzeo britansko drzavljanstvo kada su mu nudili ne bi se moglo ziveti od njegovog prisustva u medijima ovako posto je iz jedne male Srbije njegov uspeh se relativizuje! I to je cinjenica!
     (Kol, 16. jun 2016 18:36)

    # Link komentara

  206. Nolo the wall Đoković
     (BeKo, 16. jun 2016 18:35)

    # Link komentara

  207. Zato sto mu nike nije sponzor. A i Srbin je.;)
     (rema, 16. jun 2016 18:34)

    # Link komentara

  208. Највећи играч тениса свих времена ако Бог да.
    Федерер је за мене био савршенство 2006. 07. 08. и нисам тада веровао у Ђоковића, али просто је невероватмно шта је Новак урадио и успео.
    Новаче свака част, најбољи си у историји.
     (Ђенерал, 16. jun 2016 18:32)

    # Link komentara

  209. Lepo čovek kaže,svaka čast za objektivan text
     (sve je tačno, 16. jun 2016 18:31)

    # Link komentara

  210. Nisu voleli ni Lendla, ali to je nebitno...Nole je vec sad u istorijskim citankama....Svetskim i nasim..
     (pribil, 16. jun 2016 18:28)

    # Link komentara

  211. Poreklo, poreklo i poreklo, sve se svodi na to. Moderno Rimsko carstvo, ako nemas poreklo, zna se za sta te smatraju. Zbog toga je sve ovo sto Novak radi jos vrednije, prica koja se pojavi jednom u sto godina.
     (spin, 16. jun 2016 18:27)

    # Link komentara

  212. Odgovor je prost. Zato što je Srbin.
    (Blue Moon 61, 16. jun 2016 18:07)

    Koji smo mi kompleksasi!!!!! Pa vecina u svetu i ne zna odakle je djokovic niti ih to interesuje.
    (Achitwn, 16. jun 2016 18:26)

    # Link komentara

  213. Progovorice oni od muke kada Novak osvoji 8 gren slemova u nizu.
    (sinki, 16. jun 2016 18:24)

    # Link komentara

  214. Svaka čast ovom američkom novinaru Posnanskom. Novak je teniska istorijska ličnost sviđalo se to mnogima ili ne! Ali je tako! Pošto sada nema pritisak zvani Roland Garros ostaje mu još da kompletira sve turnire iz serije 1000 drugim rečima Masters u Sinsinatiju! Pošto je ovo olimpijska godina za verovati je da će Novak pažnju fokusirati na teniski olimpijski turnir i eventualno osvajanje zlatne olimpijske medalje a Sinsinati možda čak i ne igra ove godine! A što se tiče Roland Garrosa usuđejem se da prognoziram da Novak Đoković neće ostati na samo jednom osvojenom peharu musketara! Biće ih najmanje još 2-3 do okončanja neverovatne karijere!
    (alejandro, 16. jun 2016 18:23)

    # Link komentara

  215. Alal vera za tekst, sjajno napisano.
     (Djomla, 16. jun 2016 18:23)

    # Link komentara

  216. (Yak, 16. jun 2016 18:04)
    Nije samo to. Vera, rasa, geografija i sve to svedeno pod politku! A politka je prostitutka kako svi znamo... ako znamo. Čini se da se i to zaboravilo pa se političari gledaju kao neke ikone...

    Kako da na jednu stranu srbe žigošeš za genocidne, a na drugom taj isti srbin gospodari svetom u jednom segmentu!

    Ja ovo često ponavljam, Teslu ću preskočiti to je tek sramota za zapad i "civilizaciju", primer Obilića. Vi slično nemate nigde u istoriji. Bilo kroz mit, legendu a pogotovo stvarnost. NIKAD NIJE "SMRTNIK" slabije vojske u bitci ubio direkt vladara osvajačke vojske! Imate primere junaka, ali nikad niko nije cara, kralja, vladara ubio na bojnom polju! Samo imate junake u neravnopravnim borbama gde su svojom krvlju ispisivali granice morala i slobode! U inat moćnicima, ali ne i kroz direktnu smrt tih moćnika! I to je priča koju svet ne zna, ali znamo za nesretnog i hrabrog Vilijama Volasa, znamo za robovlasničku, pagansku i totalno izopačenu, ali hrabru, Spartu(koje više ni nema)... znamo mnogo šta. Znamo o najvećim bandititma Hitleru, Cezaru, Aleksandu Velikom, Džingis Kanu... a o najvećem junaku u istoriji planete slabo ko zna!

    Dajte podatke o junaštvima kroz istoriju sveta nekom ovako plemenitom i objektivnom poput tvorca ovog članka o Novaku... i dobićete o Milošu još divniji tekst nego je ovaj o tenisu!

    Hvala jednom zapadnjaku, koji je u duši istočnjak, VELIKO HVALA za ovaj tekst!
    (Sreća čovečija je što Bog sve vidi!, 16. jun 2016 18:23)

    # Link komentara

  217. Novak uzima ono sto je namenjeno drugima. Znate, mora da ih zaboli to sto im je jedan mali bata iz tamo neke Srbije oteo igracku ispred nosa, vec pre pet godina i nema nameru da je vraca bilo kome. Bila bi sveopsta histerija sirom sveta, samo da je kojim slucajem uzeo britansko drzavljanstvo kad mu je isto ponudjeno. Nisu oni njemu to zaboravili, a nikad i nece. Nikakve teorije zavere nisu u pitanju, vec cinjenicno stanje.
    (Говорит Москва!!!, 16. jun 2016 18:22)

    # Link komentara

  218. Pa u noletovom slucaju se poklopilo da je osvajanjem roland garosa uzeo jedini gren slem koji mu nedostaje i da je u tom trenutku postao aktuelni sampion svih gs-a...sad ce svi da raspale "pa zato sto je srbin" a sko realno gledamo i nasi mediji i navijaci pa i djokovic sam su vise slavili ovaj prvi uspeh,tj "carrier grand slam" ili kako se već zove...
    (miki, 16. jun 2016 18:19)

    # Link komentara

  219. Ubedljivo najlepsi tenis igra Nole, bilo da je Murray, Rafa ili Rodja s druge strane mreze, jer on iz njih izvlaci ono najbolje i obrnuto. O Nole slemu nema sta da se prica i bolje je tako, ovo i nije neko dostignuce u poredjenju na ono sto nas tek ceka. Ono pravo tek dolazi! Vezite se!
    (Na US open po četrnaestu!, 16. jun 2016 18:18)

    # Link komentara

  220. samo nek lomi, i posle se nece pricati o njemu,ali kad uzme najvise grend slemova ,to nece biti ni bitno...za par godina, samo u google otkucas most successfull tennis player i kraj. , a kako stvari stoje ,sem ako ne naprave nekog kiborga (kome ce dati englesko drzavljanstvo i na osnovu nekog specijalnog pravila pustiti da igra) gorenavedeni rezuktat pretrage ce verovatno biti dostupan offline ili u vidu nekakvog plugin-a. melji samo melji nole
     (anti-reklamozder, 16. jun 2016 18:18)

    # Link komentara

  221. najgore od svega je sto ljudi u Srbiji ne postuju Djokovica, poznajem dosta ljudi koje nervira...sta onda ocekivati od francuza, amerikanca,britanca...
     (pera, 16. jun 2016 18:18)

    # Link komentara

  222. Meni se cini da se nikada u istoriji pojedinacnih sportova nije dogodila situacija da dominira jedan igrac, onda se posle nekoliko godina pojavi drugi, doduse dosta mladji i nastave zajednicku dominaciju, pa se prave neki izmisljeni mecevi na mesovitim terenima, snimaju zajedno reklame, smeju se, sprdaju, igraju humanitarne meceve itd, a sve vreme u pozadini vreba treci koji ih povremeno pecne ali nista ozbiljno, i onda u jednom trenutku, na vrhuncu njihove moci i popularnosti treci isplivava na povrsinu i brutalno ih satire u svakom mogucem pogledu, pobedjuje ih na svim turnirima, svim poglogama, kontinentima, uslovima i obojicu u paketu ih sklanja u stranu i zauzima vrh sporta, rusi sve njihove rekorde...sve ostalo je istorija!
    Meni se cini da se to nikada ranije nije dogodilo, neka me neko ispravi ako sam pogresio. A ako neko misli da Djokovic igra dosadno ili sta ti ja znam kako, neka pogleda ovogodisnje polufinale AO gde je urnisao Federera na nikada ranije vidjeni nacin !
    (Svete, 16. jun 2016 18:18)

    # Link komentara

  223. Sustina teksta je: kao u boksu, Nole uglavnom krene lagano i dopusta protivniku da napada a onda odjednom dva, tri, cetiri krošea... protivnik je poljuljan... onda se Nole opet malo povuce i onda samo konstantno takticki udara loptice i umara rivala dok isti taj rival oseti da je jako tesko igrati takvu igru sa Djokovicem.. i sta se onda desava -
    pa jednostavno protivnik rapidno gubi snagu i pada kako mec odmice. Fascinantno je kako Djokovic uspeva da ih, malo pomalo, sve "uvuce" u taj njegov ritam iz kog nema nazad za protivnika.
     (Iskrene cestitke, ziveli, 16. jun 2016 18:16)

    # Link komentara

  224. Joe buraz imas pivo od mene!
     (deda Jova, 16. jun 2016 18:15)

    # Link komentara

  225. Lepo... Objektivno... Uzivao sam dok sam citao.
     (Nišlija, 16. jun 2016 18:13)

    # Link komentara

  226. Zato sto je iz Srbije i zato sto je pravoslavac.
     (Sale, 16. jun 2016 18:13)

    # Link komentara

  227. Bog vam dao zdravlje!
    (anica, 16. jun 2016 18:12)

    # Link komentara

  228. Usao u istoriju, odlicno predstavljao svoj narod i na to sve zaradio mnogo novca. Zar moze vise od toga?
     (Dzoni Sak, 16. jun 2016 18:11)

    # Link komentara

  229. ПРКОС- То је ријеч која описује Новака Ђоковића, и дефинитивно и треба, и дефинитивно ће да пркоси, будућим успјесима и рекордима, свима који покушају да ниподоштају његов успјех, и да омаловаже његову величину. Новак је институција у тенису, свидјело се вама то или не, драга господо западњаци. лијеп поздрав
     (солидаран, 16. jun 2016 18:10)

    # Link komentara

  230. Fantastican tekst. Pravo u centar!
    (Popi, 16. jun 2016 18:10)

    # Link komentara

  231. komentar za 10+
     (dragoljub, 16. jun 2016 18:09)

    # Link komentara

  232. Zato sto je Srbin!
     (Pierce, 16. jun 2016 18:08)

    # Link komentara

  233. Da je nemac ili englez verovatno bi .
     (boki, 16. jun 2016 18:08)

    # Link komentara

  234. Vrlo prost odgovor. LJUBOMORA ZATO STO JE SRBIN!!!!!!! Da je pukom prikilke Mari osvoio RG mediji bi o tome pisali/govorili sve do Wimbledona.Bilio kako bilo, ja sam ubedjen da medije nece puno pisati o Nolu i POSLE WMBLEDON-A.
    Branko (Teniser) iz Amerike
    (Branko, 16. jun 2016 18:07)

    # Link komentara

  235. Odgovor je prost. Zato što je Srbin.
     (Blue Moon 61, 16. jun 2016 18:07)

    # Link komentara

  236. Serena i Tajger su Amerikanci a Novak nije. Eto razloga.
     (Yak, 16. jun 2016 18:04)

    # Link komentara