Sreda, 11.05.2016.

10:43

Razni 'Suaresi' neće više moći da brane

Promene fudbalskih pravila nisu toliko česte, pogotovo one nešto radikalnije, ali ćemo nekoliko značajnih noviteta videti već u pripremnim mečevima za EURO.

Izvor:

Razni 'Suaresi' neæe više moæi da brane IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

krsto,diplomirani istoricar i prorok modernog doba

pre 7 godina

Ovo za penal je baš loše rešenje. Ono što je uradio Suarez je isto deo one prave "il pukovnik il pokojnik" strategije koja dovodi fudbal do nivoa opšteg ludila zbog kojeg se isti gleda.
Potpuno se slazem,tacno se vidi da pravila pisu neki koji nikad nisu igrali fudbal.Pamtice se Suarezova ruka godinama(makar Urugvajci),a neki glupi penal zaboraviti odma.Politicka korektnost ce unititi fudbal,jer je to igra kao i zivot,ima nepravde i ljudskih emocija,zato se i gleda,a ne neka savrsena tehnologija bez uticaja ljudske greske.Jos jedno glupo pravilo je za crveni i penal,kad zadnji igrac rusi nekog,dovoljno je zuti i penal ,ili samo crveni,ubije se igra sa jednom kaznom ,koja je ustvari dvije.

absolutezero

pre 7 godina

Gomila gluposti. Je l pravilo vazi i kad igrac namerno odbrani i kad ga slucajno pogodi lopta u ruku dok ide u gol? Ko moze da garantuje da bi lopta usla u gol da igrac nije branio rukom? Mozda bi je skrenuo iznadni nalet vetra, ptica ili bi mozda pukla. Jedino je moguce priznati gol kad lopta celim obimom predje gol liniju i to pravilo treba zacementirati.

Pravda za Borotu!

pre 7 godina

Ako golman misli da je odbranio penal i krene da se raduje, a lopta zbog felša ili sličnog uđe u gol, golman zapravo ni nije odbranio penal. Ni u penal seriji, ni u igri.

Neprofesionalnost na delu

pre 7 godina

Neprofesionalnost na delu. Ili ne umete da prevedete ili ste izmislili ovo. Vecina ovih pravila je vec aktuelna. Pre svega, mesto sa koga se izvodi lopta nakon ofsajda, pa onda neobaveznost da se lopta pomeri na protivnicku polovinu prilikom izvodjenja sa centra. Pravilo u penal seriji ste objasnili na krajnje dvosmislen nacin i nema smisla. Takodje, i do sada je sudija mogao da sankcionise igrace i tokom zagrevanja.

KORN

pre 7 godina

Ja bi uveo pravilo "tri korne penal",to bi dobro doslo narocito u nasoj kukuruz ligi gde je pravilo ko predje centar da mu umre majka.
(katodna cev, 11. maj 2016 14:35)
Ne vredi ni to,retko koja utakmica ima više od 2 kornera.

Jole

pre 7 godina

Ja bih bas zadrzao pravilo za penal. Brate mili ako si odbranio penal isprati loptu jos 3 sekunde i vidi gde ce da ode i onda se raduj do mile volje.

Mihailo

pre 7 godina

Podrzavam!!! Samo je potrebno jos jedno pravilo, a to je da nema ofsajda ako su svi igraci jedne ekipe na svojo polovini. U tom slucaju ekipa koja napada bi mogla da stavi 4 igraca u pet metara i da napravi sebi vise prostora.. Tako da ekipe tipa Chelsea i Atletiko nebi videli finale LS sem na tv-u.

zzzzz

pre 7 godina

Cekaj malo, pa ovo za penal je neverovatna glupost. Ako je golman zaustavio loptu, kakva sad kasnija putanja? A ako je nije zaustavio, zasto je problem da se saceka da se lopta zaustavi, u golu ili van njega? Ovako bi u pitanju bila cisto arbitrarna stvar, sto ne valja. Ako golman ocese loptu i ona udje u gol, bice gol, ako se dogodi isto sto i ovom nesrecnom Alzircu, nece biti gol, ali ima tu mnogo medjusituacija, gde bi onda odluka bila na sudiji. A to je vrlo lose. Sadasnje pravilo je jasno i ne treba ga menjati, a golmani neka obrate paznju da li je lopta stala ili ne, to im je posao.

Владимир

pre 7 godina

@Pedja
Ови примери које си навео се могу сматрати као можда би био гол а можда и не. Док Суарез руком зауставља лопту која би сигурно ушла у мрежу. Вероватно су се тиме руководили око овог правила.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Koliki smrdljivac moras da budes da uradis ovaj potez .. kakav to smrad mora covek da bude da uradi tako nesto .. Uvek je bio smrdljivac i ostace uvek takav !
(kögel TIR., 11. maj 2016 13:39)

Uf, koliko nisi u pravu. Je l' postoji kazna za igranje rukom u šesnaestercu? Postoji. Je l' kažnjen crvenim i penalom. Jeste.
Lik je reagovao impulsivno u trenutku, učinivši sve da spase sopstveni gol. Isti đavo i da je neko išao jedan na jedan sa golmanom, pa mu igrač uleteo namerno u noge ne bi li sprečio pogodak. Ista i kazna. Ko je ovima kriv što nisu realizovali penal.

ticroo

pre 7 godina

Ovo za penal seriju je teška, ali preteška budalaština! I za ruku je glupo, ali možda ne toliko drastično. Ostale promene zvuče, u najmanju ruku, kozmetički, ali, ruku na srce, nisam ni previše razmišljao o njima. Možda i bude neke suštinske koristi za fudbal, mada sumnjam. FIFA-i bi bolje bilo da se pozabave važnijim stvarima, npr. da se u dvomečima ukine pravilo gola u gostima i da se u ligaškom formatu ne dodeljuju bodovi za 0-0.

katodna cev

pre 7 godina

Ja bi uveo pravilo "tri korne penal",to bi dobro doslo narocito u nasoj kukuruz ligi gde je pravilo ko predje centar da mu umre majka.

Pedja

pre 7 godina

Pravilo o priznatom golu je potpuno bezveze. Jednostavno osteceni tim je dobio penal, a ko im je kriv sto nisu sposobni da daju gol. Zamislite sada situaciju gde napadac istrcava sam ispred golmana i obilazi ga, a ovaj ga onda uhvati rukm za nogu i obori ga. Bice dosudjen penal iako bi takodje bio cist gol jer je igrac obisao golmana i treba samo da se useta ili plasira loptu u prazan gol. Sto bi u jednom slucaju bio priznat gol, a u drugom samo penal iako je situacija pralticno ista. Isto tako moze se naci jos slucajeva koji ce samo dovesti do zabune. Ili recimo kada smo m iigrali protiv Hrvata i Simunic srusio Sulejmanija koji jeste bio na polovini, ali sam izlazi pred golmana. Isto moze da se kaze da bi bio gol.

goran

pre 7 godina

Ja bih uveo samo jedno pravilo u fudbalu,a to je da se igra dva puta po 40 minuta ali da se vreme racuna samo kad je lopta u terenu i to bi poboljsalo kvalitet fudbala za 50 posto.prosto ne mogu da verujem da ekipa koja vodi 1-0 jednostavno nece da igra,prevrcu se igraci lopta iz auta vraca se u igru ceo minut golman je ubacuje takodje minut,igraci se valjaju po terenu i na kraju sudija produzi utakmicu samo 3 minuta.Jednom mi je bilo dosadno i racunao sam koliko se igralo u drugom poluvremenu necete mi verovati ali lopta se kotrljala samo 30 minuta.

Komsijina Krava

pre 7 godina

Ovo s penalom tehnicki nije cisto jer sto znaci "zaustaviti loptu" ? Da je ovaj Markonac iz videa zaustavio loptu, ne bi dobio gol. On ju je zapravo skrenuo u gol. Po meni nema razlike izmedju tog slucaja ili kad golman dotakne loptu ili ga lopta okrzne a ona ipak udje u gol. Ako su pravila za taj slucaj koji se dogadja jednom u 100 godina, onda nisu ni potrebna.

kögel TIR.

pre 7 godina

Koliki smrdljivac moras da budes da uradis ovaj potez .. kakav to smrad mora covek da bude da uradi tako nesto .. Uvek je bio smrdljivac i ostace uvek takav !

Mladen

pre 7 godina

I do sada je bilo da se igrač može opomenuti ili isključiti odmah pošto stupi na teren za igru iako utakmica nije počela, samo nije moguće van terena, npr. u tunelu ili svlačionici kada se ne vidi. Isključeni igrač pre početka se može zameniti upisanim zamenikom i sada.

Igrač koji je popravljao opremu sada mora da čeka da oprema bude pregledana. Novim pravilnikom se neće morati čekati da se prekine igra već OPET SUDIJA MORA DATI ZNAK igraču da može ući u teren dok igra traje, dakle ne može sam svojevoljno utrčati dok igra traje.

Alba Varden

pre 7 godina

najnebitnija od svih ovih promena, ovo sa polaskom sa centra mi najvise smeta..pa to je na neki nacin sama srz fudbala i pocetka svakog poluvremena

Big muff

pre 7 godina

Ovo za ofsajd je veoma uticajna (negativno) promena. Moze da se desi i da ofsajd bude u sesnaest ako na primer golman doda u toj situaciji, pa nece vise biti brzih kontri.

dule

pre 7 godina

Svi pricate o penalu kao da su promenili bog zna sta. Bolje pricati o ofsajdu, sta ako stoper daje dugu a spic u ofsajdu. Slobodnjak sa 20 metara, ili jos gore prilikom ispucavanja golmana.

dule

pre 7 godina

Svi pricate o penalu kao da su promenili bog zna sta. Bolje pricati o ofsajdu, sta ako stoper daje dugu a spic u ofsajdu. Slobodnjak sa 20 metara, ili jos gore prilikom ispucavanja golmana.

Golub pismonoša

pre 7 godina

A šta ako golman krene da se raduje odmah po kontaktu sa loptom?Ulaže protest da je mislio da lopta ide van gola?Besmisleno.Neka isprati trajektoriju svakog šuta,odbranjenog ili ne,i to je to.Ovo za ruku Suaresa je brzo razmišljanje,i to garantujem neće pasti na pamet svakom.Pošteno ili ne,dovodi publiku do delirijuma.Samo Hawk eye,racionalni, i ništa više.

Nebojša

pre 7 godina

Gol je kada lopta predje liniju, a ne kada sudija odsvira gol zbog igranja rukom
(realo, 11. maj 2016 12:04)

U fudbalu se ne igra rukama ako lopta ide u gol tu ruka ne postoji i ako neki igrač a da nije golman odbrani rukom to je za mene i svakog normalnog gol i naravno ovakvo pravilo će imai efekat da niko ovo ni ne pokušava jer neće biti koristi od toga jer em će gol biti priznat em će dotična budala biti isključena.

Yaga

pre 7 godina

gol je kad lopta predje liniju, uvek je bilo foliranata, crvemi karton i penal je ok kazna za namerno igranje rukom. da i neka naprave pauzu za reklame na svakih 15min. nista bez toga. kakvi tupsoni.

ccc

pre 7 godina

Ovo oko penala mi nije baš najjasnije. Šta to konkretno znači? Da se neće priznati ovo što je na snimku kada se lopta sama posle intervencije odbila u gol? Kako će sudije procenjivati da li je golman odbranio iako lopta nakon toga uđe u mrežu?

Deni P

pre 7 godina

Ovo za penal ce da odgovara onima koji se brane, a oni koji sutiraju uvek ce se zaliti kako je glupavo novo pravilo. A ovo za ofsajd je toootalna glupost :) sta ako je golman uputio pas, onda ofsajd moze da bude I penal? Bolje nek ne pametuju!

Dejan

pre 7 godina

To za penale se odnosi samo na penal seriju kojom se rešava pobednik. Znači penale koji se šutiraju na kraju utakmice u slučaju nerešenog rezultata. Nemaju veze sa penalom u toku utakmice. :)

Neko iz banata

pre 7 godina

Ma treba uvesi challenge ,ako nije u pravu ostaje bez izmena i crveni za simulaciju,ostale novine bzvz ,narocito ova za namerno igranje rukom(zasto bi iko onda to radio i sta ako lopta ne ide u okvir gola?)

Ja

pre 7 godina

Pravilo za penal je za penal seriju, tj ako timovi odu na penale za dalji prolaz i sutiraju 5 na 5. Znaci ako golman zaustavi loptu to je to. Desavalo se na primer da golman zakaci loptu, ona ode u vazduh, golman krene da se raduje a lopta se vrati u gol zbog felsa. To vise nece moci.

A za klasican penal, posto nista nije spomenuto, kapiram da ostaje isto. Znaci moze odbitak, natrcavanje i slicno.

Sportski pozdrav

Djolee

pre 7 godina

@gunslinger to je posle 120 min, to znaci da ono vracanje lopte u gol posle 15 sec se ne racuna. Meni je najgluplja stvar ovo za ofsajd.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Je l' može neko da objasni malo konkretnije ovo za penal i trajektoriju lopte?
(klopp, 11. maj 2016 10:54)

Pazi, npr igrač šutne penal, golman odbrani i lopta odleti uvis, ali sa felšom i onda padne na zemlju u peterac npr i usled felša odbije se tako da završi u golu. To je dosad važilo kao gol, od sada izgleda da neće.

Milan_PT

pre 7 godina

Ta nejasnoća sa penalom se odnosi na penal-seriju, tj ne važi za pojedinačne penale dosuđene tokom utakmice. Mada mi nije jasno šta su hteli novo da kažu sa tim, kad ionako nikad nije ni bilo odbitaka u penal-seriji?

Varis

pre 7 godina

Da li ovo znači da ne može da se da gol iz odbitka? Recimo šutira igrač penal, golman odbije loptu i tu se prekida igra. Ako je tako, to je bezveze.
(gunslinger, 11. maj 2016 10:53)

To vazi samo za penal serije, ako je nereseno u toku regularnog dela i produzetaka. Ne za penal u toku igre.

Mali Perica

pre 7 godina

Da li ovo znači da ne može da se da gol iz odbitka? Recimo šutira igrač penal, golman odbije loptu i tu se prekida igra. Ako je tako, to je bezveze.
(gunslinger, 11. maj 2016 10:53)

Ne, ovo bi se odnosilo samo na penale u penal seriji u slučaju nerešenog rezultata a tu ni do sada nije moglo da se šutira iz odbitka. Piše lepo u tekstu.

Saeba Ryo

pre 7 godina

na penal seriju se misli, ako je golman odbrani ili pogodi stativu/prečku, pa se vrati u gol kao sa snimka neće biti priznat.

a kao što znamo u penal seriji nema odbitka da neko sačeka, kao kod regulanog penala gde ova pravila ne važe

hmmmm

pre 7 godina

Izmišljaju beskorisna pravila samo da bi opravdali svoju platu (kao da rade u drzavnoj firmi). Bolje da uvedu dva poluvremena od po trideset (ili manje) minuta aktivne igre, gde ce se vreme zaustavljati prilikom svakog auta, faula, povrede... Mada, to verovatno ne smeju jer bi se bunile TV kuće.

Alan Volkswagen

pre 7 godina

Ovo za penal je baš loše rešenje. Ono što je uradio Suarez je isto deo one prave "il pukovnik il pokojnik" strategije koja dovodi fudbal do nivoa opšteg ludila zbog kojeg se isti gleda.

Da se razumemo, ja sam za gol kamere i sličnu tehničku podršku. Ali na kraju krajeva treba ostaviti slobodu igračima da maksimalno iskoriste strateške mogućnosti fudbala pa nek i to bio crveni karton zbog namernog igranja ruke (pod ovo ne mislim namerno povređivanje protivničkih igrača ili valjanje na terenu).

Dejan

pre 7 godina

Nece vise moci da se dogadja ono sto se dogodilo na snimku iznad ! Ako golman odbrani penal, gotovo je. Moze da ide da se raduje, ne interesuje ga hoce li se lopta nekako dokotrljati do gola :D
A inace ovo vazi samo za penal seriju gde i inace nema odbitka, a ne na penal iz igre kad se napravi.
Meni je licno najzanimljivije da se ofsajd izvodi sa mesta gde je pas poslat xD to ce dosta ubrzati igru i i pribliziti protimnickom golu...

Kibox

pre 7 godina

Nece biti polemike oko penala er ako golman zakaci rukom i ona maltene odmah udje u gol, to je gol naravno. Ali ako on odbrani, lopta odleti 10 metara u vazduh padne pa se otkotrlja u gol to se nece priznavati iako se to vrlo retko desavalo

DROGBA11

pre 7 godina

Uglavnom pozitivne promene, sto se tice penal serije, tu se eliminise mogucnost da npr golman odbrani loptu, uputi je na gore i lopta padne recimo na peterac ali sa fesom ka golu, o dok golman slavi odbranu lopta se odkotrlja u gol (ima bas tajav jedan gol na youtube). a za Suareza, sta reci, na takav ne sportski potez se odavno trebalo smisliti ovako neko resenje. jedino ovo za ofsajd mi malo nepotrebno.

Tolle

pre 7 godina

Koja glupost ovo za "Suarezovo" pravilo.Priznavanje gola cak i kad lopta ne udje u gol!?Sta je sledece?Priznavanje gola kada poslednji igrac odbrane srusi napadaca?Takodje i ovo za penal - Lopta pogodi stativu i od golmanovih ledja se odbije u gol, ne racuna se?Svasta.

gunslinger

pre 7 godina

Da li ovo znači da ne može da se da gol iz odbitka? Recimo šutira igrač penal, golman odbije loptu i tu se prekida igra. Ako je tako, to je bezveze.

Alan Volkswagen

pre 7 godina

Ovo za penal je baš loše rešenje. Ono što je uradio Suarez je isto deo one prave "il pukovnik il pokojnik" strategije koja dovodi fudbal do nivoa opšteg ludila zbog kojeg se isti gleda.

Da se razumemo, ja sam za gol kamere i sličnu tehničku podršku. Ali na kraju krajeva treba ostaviti slobodu igračima da maksimalno iskoriste strateške mogućnosti fudbala pa nek i to bio crveni karton zbog namernog igranja ruke (pod ovo ne mislim namerno povređivanje protivničkih igrača ili valjanje na terenu).

Ja

pre 7 godina

Pravilo za penal je za penal seriju, tj ako timovi odu na penale za dalji prolaz i sutiraju 5 na 5. Znaci ako golman zaustavi loptu to je to. Desavalo se na primer da golman zakaci loptu, ona ode u vazduh, golman krene da se raduje a lopta se vrati u gol zbog felsa. To vise nece moci.

A za klasican penal, posto nista nije spomenuto, kapiram da ostaje isto. Znaci moze odbitak, natrcavanje i slicno.

Sportski pozdrav

ccc

pre 7 godina

Ovo oko penala mi nije baš najjasnije. Šta to konkretno znači? Da se neće priznati ovo što je na snimku kada se lopta sama posle intervencije odbila u gol? Kako će sudije procenjivati da li je golman odbranio iako lopta nakon toga uđe u mrežu?

Tolle

pre 7 godina

Koja glupost ovo za "Suarezovo" pravilo.Priznavanje gola cak i kad lopta ne udje u gol!?Sta je sledece?Priznavanje gola kada poslednji igrac odbrane srusi napadaca?Takodje i ovo za penal - Lopta pogodi stativu i od golmanovih ledja se odbije u gol, ne racuna se?Svasta.

hmmmm

pre 7 godina

Izmišljaju beskorisna pravila samo da bi opravdali svoju platu (kao da rade u drzavnoj firmi). Bolje da uvedu dva poluvremena od po trideset (ili manje) minuta aktivne igre, gde ce se vreme zaustavljati prilikom svakog auta, faula, povrede... Mada, to verovatno ne smeju jer bi se bunile TV kuće.

Mali Perica

pre 7 godina

Da li ovo znači da ne može da se da gol iz odbitka? Recimo šutira igrač penal, golman odbije loptu i tu se prekida igra. Ako je tako, to je bezveze.
(gunslinger, 11. maj 2016 10:53)

Ne, ovo bi se odnosilo samo na penale u penal seriji u slučaju nerešenog rezultata a tu ni do sada nije moglo da se šutira iz odbitka. Piše lepo u tekstu.

Golub pismonoša

pre 7 godina

A šta ako golman krene da se raduje odmah po kontaktu sa loptom?Ulaže protest da je mislio da lopta ide van gola?Besmisleno.Neka isprati trajektoriju svakog šuta,odbranjenog ili ne,i to je to.Ovo za ruku Suaresa je brzo razmišljanje,i to garantujem neće pasti na pamet svakom.Pošteno ili ne,dovodi publiku do delirijuma.Samo Hawk eye,racionalni, i ništa više.

Yaga

pre 7 godina

gol je kad lopta predje liniju, uvek je bilo foliranata, crvemi karton i penal je ok kazna za namerno igranje rukom. da i neka naprave pauzu za reklame na svakih 15min. nista bez toga. kakvi tupsoni.

Djolee

pre 7 godina

@gunslinger to je posle 120 min, to znaci da ono vracanje lopte u gol posle 15 sec se ne racuna. Meni je najgluplja stvar ovo za ofsajd.

katodna cev

pre 7 godina

Ja bi uveo pravilo "tri korne penal",to bi dobro doslo narocito u nasoj kukuruz ligi gde je pravilo ko predje centar da mu umre majka.

goran

pre 7 godina

Ja bih uveo samo jedno pravilo u fudbalu,a to je da se igra dva puta po 40 minuta ali da se vreme racuna samo kad je lopta u terenu i to bi poboljsalo kvalitet fudbala za 50 posto.prosto ne mogu da verujem da ekipa koja vodi 1-0 jednostavno nece da igra,prevrcu se igraci lopta iz auta vraca se u igru ceo minut golman je ubacuje takodje minut,igraci se valjaju po terenu i na kraju sudija produzi utakmicu samo 3 minuta.Jednom mi je bilo dosadno i racunao sam koliko se igralo u drugom poluvremenu necete mi verovati ali lopta se kotrljala samo 30 minuta.

Alba Varden

pre 7 godina

najnebitnija od svih ovih promena, ovo sa polaskom sa centra mi najvise smeta..pa to je na neki nacin sama srz fudbala i pocetka svakog poluvremena

Valjevska podvala

pre 7 godina

Koliki smrdljivac moras da budes da uradis ovaj potez .. kakav to smrad mora covek da bude da uradi tako nesto .. Uvek je bio smrdljivac i ostace uvek takav !
(kögel TIR., 11. maj 2016 13:39)

Uf, koliko nisi u pravu. Je l' postoji kazna za igranje rukom u šesnaestercu? Postoji. Je l' kažnjen crvenim i penalom. Jeste.
Lik je reagovao impulsivno u trenutku, učinivši sve da spase sopstveni gol. Isti đavo i da je neko išao jedan na jedan sa golmanom, pa mu igrač uleteo namerno u noge ne bi li sprečio pogodak. Ista i kazna. Ko je ovima kriv što nisu realizovali penal.

Neko iz banata

pre 7 godina

Ma treba uvesi challenge ,ako nije u pravu ostaje bez izmena i crveni za simulaciju,ostale novine bzvz ,narocito ova za namerno igranje rukom(zasto bi iko onda to radio i sta ako lopta ne ide u okvir gola?)

Pedja

pre 7 godina

Pravilo o priznatom golu je potpuno bezveze. Jednostavno osteceni tim je dobio penal, a ko im je kriv sto nisu sposobni da daju gol. Zamislite sada situaciju gde napadac istrcava sam ispred golmana i obilazi ga, a ovaj ga onda uhvati rukm za nogu i obori ga. Bice dosudjen penal iako bi takodje bio cist gol jer je igrac obisao golmana i treba samo da se useta ili plasira loptu u prazan gol. Sto bi u jednom slucaju bio priznat gol, a u drugom samo penal iako je situacija pralticno ista. Isto tako moze se naci jos slucajeva koji ce samo dovesti do zabune. Ili recimo kada smo m iigrali protiv Hrvata i Simunic srusio Sulejmanija koji jeste bio na polovini, ali sam izlazi pred golmana. Isto moze da se kaze da bi bio gol.

Komsijina Krava

pre 7 godina

Ovo s penalom tehnicki nije cisto jer sto znaci "zaustaviti loptu" ? Da je ovaj Markonac iz videa zaustavio loptu, ne bi dobio gol. On ju je zapravo skrenuo u gol. Po meni nema razlike izmedju tog slucaja ili kad golman dotakne loptu ili ga lopta okrzne a ona ipak udje u gol. Ako su pravila za taj slucaj koji se dogadja jednom u 100 godina, onda nisu ni potrebna.

zzzzz

pre 7 godina

Cekaj malo, pa ovo za penal je neverovatna glupost. Ako je golman zaustavio loptu, kakva sad kasnija putanja? A ako je nije zaustavio, zasto je problem da se saceka da se lopta zaustavi, u golu ili van njega? Ovako bi u pitanju bila cisto arbitrarna stvar, sto ne valja. Ako golman ocese loptu i ona udje u gol, bice gol, ako se dogodi isto sto i ovom nesrecnom Alzircu, nece biti gol, ali ima tu mnogo medjusituacija, gde bi onda odluka bila na sudiji. A to je vrlo lose. Sadasnje pravilo je jasno i ne treba ga menjati, a golmani neka obrate paznju da li je lopta stala ili ne, to im je posao.

gunslinger

pre 7 godina

Da li ovo znači da ne može da se da gol iz odbitka? Recimo šutira igrač penal, golman odbije loptu i tu se prekida igra. Ako je tako, to je bezveze.

ticroo

pre 7 godina

Ovo za penal seriju je teška, ali preteška budalaština! I za ruku je glupo, ali možda ne toliko drastično. Ostale promene zvuče, u najmanju ruku, kozmetički, ali, ruku na srce, nisam ni previše razmišljao o njima. Možda i bude neke suštinske koristi za fudbal, mada sumnjam. FIFA-i bi bolje bilo da se pozabave važnijim stvarima, npr. da se u dvomečima ukine pravilo gola u gostima i da se u ligaškom formatu ne dodeljuju bodovi za 0-0.

Jole

pre 7 godina

Ja bih bas zadrzao pravilo za penal. Brate mili ako si odbranio penal isprati loptu jos 3 sekunde i vidi gde ce da ode i onda se raduj do mile volje.

Kibox

pre 7 godina

Nece biti polemike oko penala er ako golman zakaci rukom i ona maltene odmah udje u gol, to je gol naravno. Ali ako on odbrani, lopta odleti 10 metara u vazduh padne pa se otkotrlja u gol to se nece priznavati iako se to vrlo retko desavalo

KORN

pre 7 godina

Ja bi uveo pravilo "tri korne penal",to bi dobro doslo narocito u nasoj kukuruz ligi gde je pravilo ko predje centar da mu umre majka.
(katodna cev, 11. maj 2016 14:35)
Ne vredi ni to,retko koja utakmica ima više od 2 kornera.

Dejan

pre 7 godina

Nece vise moci da se dogadja ono sto se dogodilo na snimku iznad ! Ako golman odbrani penal, gotovo je. Moze da ide da se raduje, ne interesuje ga hoce li se lopta nekako dokotrljati do gola :D
A inace ovo vazi samo za penal seriju gde i inace nema odbitka, a ne na penal iz igre kad se napravi.
Meni je licno najzanimljivije da se ofsajd izvodi sa mesta gde je pas poslat xD to ce dosta ubrzati igru i i pribliziti protimnickom golu...

absolutezero

pre 7 godina

Gomila gluposti. Je l pravilo vazi i kad igrac namerno odbrani i kad ga slucajno pogodi lopta u ruku dok ide u gol? Ko moze da garantuje da bi lopta usla u gol da igrac nije branio rukom? Mozda bi je skrenuo iznadni nalet vetra, ptica ili bi mozda pukla. Jedino je moguce priznati gol kad lopta celim obimom predje gol liniju i to pravilo treba zacementirati.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Je l' može neko da objasni malo konkretnije ovo za penal i trajektoriju lopte?
(klopp, 11. maj 2016 10:54)

Pazi, npr igrač šutne penal, golman odbrani i lopta odleti uvis, ali sa felšom i onda padne na zemlju u peterac npr i usled felša odbije se tako da završi u golu. To je dosad važilo kao gol, od sada izgleda da neće.

Nebojša

pre 7 godina

Gol je kada lopta predje liniju, a ne kada sudija odsvira gol zbog igranja rukom
(realo, 11. maj 2016 12:04)

U fudbalu se ne igra rukama ako lopta ide u gol tu ruka ne postoji i ako neki igrač a da nije golman odbrani rukom to je za mene i svakog normalnog gol i naravno ovakvo pravilo će imai efekat da niko ovo ni ne pokušava jer neće biti koristi od toga jer em će gol biti priznat em će dotična budala biti isključena.

Pravda za Borotu!

pre 7 godina

Ako golman misli da je odbranio penal i krene da se raduje, a lopta zbog felša ili sličnog uđe u gol, golman zapravo ni nije odbranio penal. Ni u penal seriji, ni u igri.

Varis

pre 7 godina

Da li ovo znači da ne može da se da gol iz odbitka? Recimo šutira igrač penal, golman odbije loptu i tu se prekida igra. Ako je tako, to je bezveze.
(gunslinger, 11. maj 2016 10:53)

To vazi samo za penal serije, ako je nereseno u toku regularnog dela i produzetaka. Ne za penal u toku igre.

Milan_PT

pre 7 godina

Ta nejasnoća sa penalom se odnosi na penal-seriju, tj ne važi za pojedinačne penale dosuđene tokom utakmice. Mada mi nije jasno šta su hteli novo da kažu sa tim, kad ionako nikad nije ni bilo odbitaka u penal-seriji?

Mihailo

pre 7 godina

Podrzavam!!! Samo je potrebno jos jedno pravilo, a to je da nema ofsajda ako su svi igraci jedne ekipe na svojo polovini. U tom slucaju ekipa koja napada bi mogla da stavi 4 igraca u pet metara i da napravi sebi vise prostora.. Tako da ekipe tipa Chelsea i Atletiko nebi videli finale LS sem na tv-u.

Saeba Ryo

pre 7 godina

na penal seriju se misli, ako je golman odbrani ili pogodi stativu/prečku, pa se vrati u gol kao sa snimka neće biti priznat.

a kao što znamo u penal seriji nema odbitka da neko sačeka, kao kod regulanog penala gde ova pravila ne važe

kögel TIR.

pre 7 godina

Koliki smrdljivac moras da budes da uradis ovaj potez .. kakav to smrad mora covek da bude da uradi tako nesto .. Uvek je bio smrdljivac i ostace uvek takav !

Владимир

pre 7 godina

@Pedja
Ови примери које си навео се могу сматрати као можда би био гол а можда и не. Док Суарез руком зауставља лопту која би сигурно ушла у мрежу. Вероватно су се тиме руководили око овог правила.

Neprofesionalnost na delu

pre 7 godina

Neprofesionalnost na delu. Ili ne umete da prevedete ili ste izmislili ovo. Vecina ovih pravila je vec aktuelna. Pre svega, mesto sa koga se izvodi lopta nakon ofsajda, pa onda neobaveznost da se lopta pomeri na protivnicku polovinu prilikom izvodjenja sa centra. Pravilo u penal seriji ste objasnili na krajnje dvosmislen nacin i nema smisla. Takodje, i do sada je sudija mogao da sankcionise igrace i tokom zagrevanja.

Dejan

pre 7 godina

To za penale se odnosi samo na penal seriju kojom se rešava pobednik. Znači penale koji se šutiraju na kraju utakmice u slučaju nerešenog rezultata. Nemaju veze sa penalom u toku utakmice. :)

DROGBA11

pre 7 godina

Uglavnom pozitivne promene, sto se tice penal serije, tu se eliminise mogucnost da npr golman odbrani loptu, uputi je na gore i lopta padne recimo na peterac ali sa fesom ka golu, o dok golman slavi odbranu lopta se odkotrlja u gol (ima bas tajav jedan gol na youtube). a za Suareza, sta reci, na takav ne sportski potez se odavno trebalo smisliti ovako neko resenje. jedino ovo za ofsajd mi malo nepotrebno.

Deni P

pre 7 godina

Ovo za penal ce da odgovara onima koji se brane, a oni koji sutiraju uvek ce se zaliti kako je glupavo novo pravilo. A ovo za ofsajd je toootalna glupost :) sta ako je golman uputio pas, onda ofsajd moze da bude I penal? Bolje nek ne pametuju!

dule

pre 7 godina

Svi pricate o penalu kao da su promenili bog zna sta. Bolje pricati o ofsajdu, sta ako stoper daje dugu a spic u ofsajdu. Slobodnjak sa 20 metara, ili jos gore prilikom ispucavanja golmana.

Mladen

pre 7 godina

I do sada je bilo da se igrač može opomenuti ili isključiti odmah pošto stupi na teren za igru iako utakmica nije počela, samo nije moguće van terena, npr. u tunelu ili svlačionici kada se ne vidi. Isključeni igrač pre početka se može zameniti upisanim zamenikom i sada.

Igrač koji je popravljao opremu sada mora da čeka da oprema bude pregledana. Novim pravilnikom se neće morati čekati da se prekine igra već OPET SUDIJA MORA DATI ZNAK igraču da može ući u teren dok igra traje, dakle ne može sam svojevoljno utrčati dok igra traje.

dule

pre 7 godina

Svi pricate o penalu kao da su promenili bog zna sta. Bolje pricati o ofsajdu, sta ako stoper daje dugu a spic u ofsajdu. Slobodnjak sa 20 metara, ili jos gore prilikom ispucavanja golmana.

Big muff

pre 7 godina

Ovo za ofsajd je veoma uticajna (negativno) promena. Moze da se desi i da ofsajd bude u sesnaest ako na primer golman doda u toj situaciji, pa nece vise biti brzih kontri.

krsto,diplomirani istoricar i prorok modernog doba

pre 7 godina

Ovo za penal je baš loše rešenje. Ono što je uradio Suarez je isto deo one prave "il pukovnik il pokojnik" strategije koja dovodi fudbal do nivoa opšteg ludila zbog kojeg se isti gleda.
Potpuno se slazem,tacno se vidi da pravila pisu neki koji nikad nisu igrali fudbal.Pamtice se Suarezova ruka godinama(makar Urugvajci),a neki glupi penal zaboraviti odma.Politicka korektnost ce unititi fudbal,jer je to igra kao i zivot,ima nepravde i ljudskih emocija,zato se i gleda,a ne neka savrsena tehnologija bez uticaja ljudske greske.Jos jedno glupo pravilo je za crveni i penal,kad zadnji igrac rusi nekog,dovoljno je zuti i penal ,ili samo crveni,ubije se igra sa jednom kaznom ,koja je ustvari dvije.

gunslinger

pre 7 godina

Da li ovo znači da ne može da se da gol iz odbitka? Recimo šutira igrač penal, golman odbije loptu i tu se prekida igra. Ako je tako, to je bezveze.

kögel TIR.

pre 7 godina

Koliki smrdljivac moras da budes da uradis ovaj potez .. kakav to smrad mora covek da bude da uradi tako nesto .. Uvek je bio smrdljivac i ostace uvek takav !

Alan Volkswagen

pre 7 godina

Ovo za penal je baš loše rešenje. Ono što je uradio Suarez je isto deo one prave "il pukovnik il pokojnik" strategije koja dovodi fudbal do nivoa opšteg ludila zbog kojeg se isti gleda.

Da se razumemo, ja sam za gol kamere i sličnu tehničku podršku. Ali na kraju krajeva treba ostaviti slobodu igračima da maksimalno iskoriste strateške mogućnosti fudbala pa nek i to bio crveni karton zbog namernog igranja ruke (pod ovo ne mislim namerno povređivanje protivničkih igrača ili valjanje na terenu).

DROGBA11

pre 7 godina

Uglavnom pozitivne promene, sto se tice penal serije, tu se eliminise mogucnost da npr golman odbrani loptu, uputi je na gore i lopta padne recimo na peterac ali sa fesom ka golu, o dok golman slavi odbranu lopta se odkotrlja u gol (ima bas tajav jedan gol na youtube). a za Suareza, sta reci, na takav ne sportski potez se odavno trebalo smisliti ovako neko resenje. jedino ovo za ofsajd mi malo nepotrebno.

Nebojša

pre 7 godina

Gol je kada lopta predje liniju, a ne kada sudija odsvira gol zbog igranja rukom
(realo, 11. maj 2016 12:04)

U fudbalu se ne igra rukama ako lopta ide u gol tu ruka ne postoji i ako neki igrač a da nije golman odbrani rukom to je za mene i svakog normalnog gol i naravno ovakvo pravilo će imai efekat da niko ovo ni ne pokušava jer neće biti koristi od toga jer em će gol biti priznat em će dotična budala biti isključena.

Ja

pre 7 godina

Pravilo za penal je za penal seriju, tj ako timovi odu na penale za dalji prolaz i sutiraju 5 na 5. Znaci ako golman zaustavi loptu to je to. Desavalo se na primer da golman zakaci loptu, ona ode u vazduh, golman krene da se raduje a lopta se vrati u gol zbog felsa. To vise nece moci.

A za klasican penal, posto nista nije spomenuto, kapiram da ostaje isto. Znaci moze odbitak, natrcavanje i slicno.

Sportski pozdrav

dule

pre 7 godina

Svi pricate o penalu kao da su promenili bog zna sta. Bolje pricati o ofsajdu, sta ako stoper daje dugu a spic u ofsajdu. Slobodnjak sa 20 metara, ili jos gore prilikom ispucavanja golmana.

hmmmm

pre 7 godina

Izmišljaju beskorisna pravila samo da bi opravdali svoju platu (kao da rade u drzavnoj firmi). Bolje da uvedu dva poluvremena od po trideset (ili manje) minuta aktivne igre, gde ce se vreme zaustavljati prilikom svakog auta, faula, povrede... Mada, to verovatno ne smeju jer bi se bunile TV kuće.

Deni P

pre 7 godina

Ovo za penal ce da odgovara onima koji se brane, a oni koji sutiraju uvek ce se zaliti kako je glupavo novo pravilo. A ovo za ofsajd je toootalna glupost :) sta ako je golman uputio pas, onda ofsajd moze da bude I penal? Bolje nek ne pametuju!

Tolle

pre 7 godina

Koja glupost ovo za "Suarezovo" pravilo.Priznavanje gola cak i kad lopta ne udje u gol!?Sta je sledece?Priznavanje gola kada poslednji igrac odbrane srusi napadaca?Takodje i ovo za penal - Lopta pogodi stativu i od golmanovih ledja se odbije u gol, ne racuna se?Svasta.

Pedja

pre 7 godina

Pravilo o priznatom golu je potpuno bezveze. Jednostavno osteceni tim je dobio penal, a ko im je kriv sto nisu sposobni da daju gol. Zamislite sada situaciju gde napadac istrcava sam ispred golmana i obilazi ga, a ovaj ga onda uhvati rukm za nogu i obori ga. Bice dosudjen penal iako bi takodje bio cist gol jer je igrac obisao golmana i treba samo da se useta ili plasira loptu u prazan gol. Sto bi u jednom slucaju bio priznat gol, a u drugom samo penal iako je situacija pralticno ista. Isto tako moze se naci jos slucajeva koji ce samo dovesti do zabune. Ili recimo kada smo m iigrali protiv Hrvata i Simunic srusio Sulejmanija koji jeste bio na polovini, ali sam izlazi pred golmana. Isto moze da se kaze da bi bio gol.

ccc

pre 7 godina

Ovo oko penala mi nije baš najjasnije. Šta to konkretno znači? Da se neće priznati ovo što je na snimku kada se lopta sama posle intervencije odbila u gol? Kako će sudije procenjivati da li je golman odbranio iako lopta nakon toga uđe u mrežu?

Mihailo

pre 7 godina

Podrzavam!!! Samo je potrebno jos jedno pravilo, a to je da nema ofsajda ako su svi igraci jedne ekipe na svojo polovini. U tom slucaju ekipa koja napada bi mogla da stavi 4 igraca u pet metara i da napravi sebi vise prostora.. Tako da ekipe tipa Chelsea i Atletiko nebi videli finale LS sem na tv-u.

Yaga

pre 7 godina

gol je kad lopta predje liniju, uvek je bilo foliranata, crvemi karton i penal je ok kazna za namerno igranje rukom. da i neka naprave pauzu za reklame na svakih 15min. nista bez toga. kakvi tupsoni.

dule

pre 7 godina

Svi pricate o penalu kao da su promenili bog zna sta. Bolje pricati o ofsajdu, sta ako stoper daje dugu a spic u ofsajdu. Slobodnjak sa 20 metara, ili jos gore prilikom ispucavanja golmana.

ticroo

pre 7 godina

Ovo za penal seriju je teška, ali preteška budalaština! I za ruku je glupo, ali možda ne toliko drastično. Ostale promene zvuče, u najmanju ruku, kozmetički, ali, ruku na srce, nisam ni previše razmišljao o njima. Možda i bude neke suštinske koristi za fudbal, mada sumnjam. FIFA-i bi bolje bilo da se pozabave važnijim stvarima, npr. da se u dvomečima ukine pravilo gola u gostima i da se u ligaškom formatu ne dodeljuju bodovi za 0-0.

Alba Varden

pre 7 godina

najnebitnija od svih ovih promena, ovo sa polaskom sa centra mi najvise smeta..pa to je na neki nacin sama srz fudbala i pocetka svakog poluvremena

Golub pismonoša

pre 7 godina

A šta ako golman krene da se raduje odmah po kontaktu sa loptom?Ulaže protest da je mislio da lopta ide van gola?Besmisleno.Neka isprati trajektoriju svakog šuta,odbranjenog ili ne,i to je to.Ovo za ruku Suaresa je brzo razmišljanje,i to garantujem neće pasti na pamet svakom.Pošteno ili ne,dovodi publiku do delirijuma.Samo Hawk eye,racionalni, i ništa više.

Big muff

pre 7 godina

Ovo za ofsajd je veoma uticajna (negativno) promena. Moze da se desi i da ofsajd bude u sesnaest ako na primer golman doda u toj situaciji, pa nece vise biti brzih kontri.

Valjevska podvala

pre 7 godina

Je l' može neko da objasni malo konkretnije ovo za penal i trajektoriju lopte?
(klopp, 11. maj 2016 10:54)

Pazi, npr igrač šutne penal, golman odbrani i lopta odleti uvis, ali sa felšom i onda padne na zemlju u peterac npr i usled felša odbije se tako da završi u golu. To je dosad važilo kao gol, od sada izgleda da neće.

Kibox

pre 7 godina

Nece biti polemike oko penala er ako golman zakaci rukom i ona maltene odmah udje u gol, to je gol naravno. Ali ako on odbrani, lopta odleti 10 metara u vazduh padne pa se otkotrlja u gol to se nece priznavati iako se to vrlo retko desavalo

absolutezero

pre 7 godina

Gomila gluposti. Je l pravilo vazi i kad igrac namerno odbrani i kad ga slucajno pogodi lopta u ruku dok ide u gol? Ko moze da garantuje da bi lopta usla u gol da igrac nije branio rukom? Mozda bi je skrenuo iznadni nalet vetra, ptica ili bi mozda pukla. Jedino je moguce priznati gol kad lopta celim obimom predje gol liniju i to pravilo treba zacementirati.

Neko iz banata

pre 7 godina

Ma treba uvesi challenge ,ako nije u pravu ostaje bez izmena i crveni za simulaciju,ostale novine bzvz ,narocito ova za namerno igranje rukom(zasto bi iko onda to radio i sta ako lopta ne ide u okvir gola?)

Mali Perica

pre 7 godina

Da li ovo znači da ne može da se da gol iz odbitka? Recimo šutira igrač penal, golman odbije loptu i tu se prekida igra. Ako je tako, to je bezveze.
(gunslinger, 11. maj 2016 10:53)

Ne, ovo bi se odnosilo samo na penale u penal seriji u slučaju nerešenog rezultata a tu ni do sada nije moglo da se šutira iz odbitka. Piše lepo u tekstu.

Dejan

pre 7 godina

Nece vise moci da se dogadja ono sto se dogodilo na snimku iznad ! Ako golman odbrani penal, gotovo je. Moze da ide da se raduje, ne interesuje ga hoce li se lopta nekako dokotrljati do gola :D
A inace ovo vazi samo za penal seriju gde i inace nema odbitka, a ne na penal iz igre kad se napravi.
Meni je licno najzanimljivije da se ofsajd izvodi sa mesta gde je pas poslat xD to ce dosta ubrzati igru i i pribliziti protimnickom golu...

Varis

pre 7 godina

Da li ovo znači da ne može da se da gol iz odbitka? Recimo šutira igrač penal, golman odbije loptu i tu se prekida igra. Ako je tako, to je bezveze.
(gunslinger, 11. maj 2016 10:53)

To vazi samo za penal serije, ako je nereseno u toku regularnog dela i produzetaka. Ne za penal u toku igre.

Milan_PT

pre 7 godina

Ta nejasnoća sa penalom se odnosi na penal-seriju, tj ne važi za pojedinačne penale dosuđene tokom utakmice. Mada mi nije jasno šta su hteli novo da kažu sa tim, kad ionako nikad nije ni bilo odbitaka u penal-seriji?

Saeba Ryo

pre 7 godina

na penal seriju se misli, ako je golman odbrani ili pogodi stativu/prečku, pa se vrati u gol kao sa snimka neće biti priznat.

a kao što znamo u penal seriji nema odbitka da neko sačeka, kao kod regulanog penala gde ova pravila ne važe

Valjevska podvala

pre 7 godina

Koliki smrdljivac moras da budes da uradis ovaj potez .. kakav to smrad mora covek da bude da uradi tako nesto .. Uvek je bio smrdljivac i ostace uvek takav !
(kögel TIR., 11. maj 2016 13:39)

Uf, koliko nisi u pravu. Je l' postoji kazna za igranje rukom u šesnaestercu? Postoji. Je l' kažnjen crvenim i penalom. Jeste.
Lik je reagovao impulsivno u trenutku, učinivši sve da spase sopstveni gol. Isti đavo i da je neko išao jedan na jedan sa golmanom, pa mu igrač uleteo namerno u noge ne bi li sprečio pogodak. Ista i kazna. Ko je ovima kriv što nisu realizovali penal.

Владимир

pre 7 godina

@Pedja
Ови примери које си навео се могу сматрати као можда би био гол а можда и не. Док Суарез руком зауставља лопту која би сигурно ушла у мрежу. Вероватно су се тиме руководили око овог правила.

Djolee

pre 7 godina

@gunslinger to je posle 120 min, to znaci da ono vracanje lopte u gol posle 15 sec se ne racuna. Meni je najgluplja stvar ovo za ofsajd.

Dejan

pre 7 godina

To za penale se odnosi samo na penal seriju kojom se rešava pobednik. Znači penale koji se šutiraju na kraju utakmice u slučaju nerešenog rezultata. Nemaju veze sa penalom u toku utakmice. :)

Komsijina Krava

pre 7 godina

Ovo s penalom tehnicki nije cisto jer sto znaci "zaustaviti loptu" ? Da je ovaj Markonac iz videa zaustavio loptu, ne bi dobio gol. On ju je zapravo skrenuo u gol. Po meni nema razlike izmedju tog slucaja ili kad golman dotakne loptu ili ga lopta okrzne a ona ipak udje u gol. Ako su pravila za taj slucaj koji se dogadja jednom u 100 godina, onda nisu ni potrebna.

Pravda za Borotu!

pre 7 godina

Ako golman misli da je odbranio penal i krene da se raduje, a lopta zbog felša ili sličnog uđe u gol, golman zapravo ni nije odbranio penal. Ni u penal seriji, ni u igri.

Neprofesionalnost na delu

pre 7 godina

Neprofesionalnost na delu. Ili ne umete da prevedete ili ste izmislili ovo. Vecina ovih pravila je vec aktuelna. Pre svega, mesto sa koga se izvodi lopta nakon ofsajda, pa onda neobaveznost da se lopta pomeri na protivnicku polovinu prilikom izvodjenja sa centra. Pravilo u penal seriji ste objasnili na krajnje dvosmislen nacin i nema smisla. Takodje, i do sada je sudija mogao da sankcionise igrace i tokom zagrevanja.

Mladen

pre 7 godina

I do sada je bilo da se igrač može opomenuti ili isključiti odmah pošto stupi na teren za igru iako utakmica nije počela, samo nije moguće van terena, npr. u tunelu ili svlačionici kada se ne vidi. Isključeni igrač pre početka se može zameniti upisanim zamenikom i sada.

Igrač koji je popravljao opremu sada mora da čeka da oprema bude pregledana. Novim pravilnikom se neće morati čekati da se prekine igra već OPET SUDIJA MORA DATI ZNAK igraču da može ući u teren dok igra traje, dakle ne može sam svojevoljno utrčati dok igra traje.

goran

pre 7 godina

Ja bih uveo samo jedno pravilo u fudbalu,a to je da se igra dva puta po 40 minuta ali da se vreme racuna samo kad je lopta u terenu i to bi poboljsalo kvalitet fudbala za 50 posto.prosto ne mogu da verujem da ekipa koja vodi 1-0 jednostavno nece da igra,prevrcu se igraci lopta iz auta vraca se u igru ceo minut golman je ubacuje takodje minut,igraci se valjaju po terenu i na kraju sudija produzi utakmicu samo 3 minuta.Jednom mi je bilo dosadno i racunao sam koliko se igralo u drugom poluvremenu necete mi verovati ali lopta se kotrljala samo 30 minuta.

katodna cev

pre 7 godina

Ja bi uveo pravilo "tri korne penal",to bi dobro doslo narocito u nasoj kukuruz ligi gde je pravilo ko predje centar da mu umre majka.

zzzzz

pre 7 godina

Cekaj malo, pa ovo za penal je neverovatna glupost. Ako je golman zaustavio loptu, kakva sad kasnija putanja? A ako je nije zaustavio, zasto je problem da se saceka da se lopta zaustavi, u golu ili van njega? Ovako bi u pitanju bila cisto arbitrarna stvar, sto ne valja. Ako golman ocese loptu i ona udje u gol, bice gol, ako se dogodi isto sto i ovom nesrecnom Alzircu, nece biti gol, ali ima tu mnogo medjusituacija, gde bi onda odluka bila na sudiji. A to je vrlo lose. Sadasnje pravilo je jasno i ne treba ga menjati, a golmani neka obrate paznju da li je lopta stala ili ne, to im je posao.

Jole

pre 7 godina

Ja bih bas zadrzao pravilo za penal. Brate mili ako si odbranio penal isprati loptu jos 3 sekunde i vidi gde ce da ode i onda se raduj do mile volje.

KORN

pre 7 godina

Ja bi uveo pravilo "tri korne penal",to bi dobro doslo narocito u nasoj kukuruz ligi gde je pravilo ko predje centar da mu umre majka.
(katodna cev, 11. maj 2016 14:35)
Ne vredi ni to,retko koja utakmica ima više od 2 kornera.

krsto,diplomirani istoricar i prorok modernog doba

pre 7 godina

Ovo za penal je baš loše rešenje. Ono što je uradio Suarez je isto deo one prave "il pukovnik il pokojnik" strategije koja dovodi fudbal do nivoa opšteg ludila zbog kojeg se isti gleda.
Potpuno se slazem,tacno se vidi da pravila pisu neki koji nikad nisu igrali fudbal.Pamtice se Suarezova ruka godinama(makar Urugvajci),a neki glupi penal zaboraviti odma.Politicka korektnost ce unititi fudbal,jer je to igra kao i zivot,ima nepravde i ljudskih emocija,zato se i gleda,a ne neka savrsena tehnologija bez uticaja ljudske greske.Jos jedno glupo pravilo je za crveni i penal,kad zadnji igrac rusi nekog,dovoljno je zuti i penal ,ili samo crveni,ubije se igra sa jednom kaznom ,koja je ustvari dvije.