1. samo ti cuti... koji si prvi trcao na jadran i stavljao interse limenki ispred srpske kosarke
     (citalac, 20. april 2016 18:03)

    # Link komentara

  2. Statistika ne laže. Zvezda je u ove tri godine učešća u Evroligi pobedila 26 puta. Partizan je u u prvih pet uzastopnih učešća u Evroligi pobedio 20 puta. Što se tiče jačine protivnika koju neki pominju kao argument, navešću vam imena Partizanovih protivnika u sezoni 2001/2002. Telindus Oostende, Cibona, ASVEL, Ural Great, Scavolini Pesaro, AEK i Tau Cerámica.
    (vidoje, 20. april 2016 16:26)

    # Link komentara

  3. @serbissimo
    Ma ok, neka bude Zvezda druga, neka igra EK. Sta je problem u tome ? Po najavama EL ce od one tamo sezone imati 20 klubova a EK ce umesto jednog davati 3 mesta za EL. Ja ne vidim problem da Partizan igra EL ako bude prvak ili Cedevita.
    Uostalom i EK ce biti jace takmicenje nego prethodnih godina pogotovo u nokaut fazi.

    Nije u tome poenta, nego u dvostrukim arsinima Evrolige, koja isto tako moze sutra da kaze ABA ligi "niste nam vise interesantni, maksimum vaseg prvaka je da igra Evrokup," sto su vec probali pa je nadljudskim naporima izdejstvovano da prval ipak igra Evroligu -za sada.
    Poenta je da jedna pravila vaze za najmocnije klubove - koji imaju garantovano 10-godisnje ucesce, a druga za klubove iz ABA lige bez obzira na rezultate u Evroligi ili posecenost, a tu Zvezda i Partizan drze rekord. Drugim recima, prohodnost ka evropskom kremu zavisi iskljucivo od privatne firme Euroleague/ECA koja moze da menja kriterijume kako jos se cefne - odnosno kako joj diktiraju tri ili cetiri kluba i njihovi sponzori - tu spada i Makabi koji ove sezone nije igrao ni Top 16.
    (Serbissimo, 20. april 2016 16:23)

    # Link komentara

  4. Posto vidim da se ovde pominje broj pobeda u EL itd i koriste se spinovi koji samo ostrasceni navijaci koriste evo prave istine. Dugo vremena je top 16 faza bila u cetiri grupe po cetiri tima sto je mnogo teze proci jer dva idu dalje a nosioci uvek budu azdaje (tipa Panatenaikos koji smo jedne godine izbacili itd) i igra se mnogo manje utakmica nego danas jer se sad u top 16 igra 14 utakmica a tada se igralo 6 tako da zvezda ima 26 pobeda ali iz 35 utakmica dok Partizan u prve tri godine od 2001 ima 22 iz 27 utakmica. po godinama:
    2001- 12-9 (sa top osam fazom gde se igralo u dve dobijene)
    2002- 6-8
    2003- 4-10

    dok zvezda ima :

    2013- 10-14
    2014- 4-6
    2015- 12-15 (sa top osam fazom koja se igra na tri dobijene)

    Dosta je bilo spinovanja i exel tabela . Istina je drugacija a jos se nije uzimala najbolja godina Partizana kada je stigao do final fora . Ogroman uspeh Zvezde ove godine i na to trebaju navijaci da se ponose a da Coviceve spinove ostave po strani. Objavite ovo radi istine
    (Bojko, 20. april 2016 16:20)

    # Link komentara

  5. Ljudi, cemu ovolika prepucavanja? Kao navijac CZ bih voleo da CZ igra EL, a Par (ili bilo koji nas klub) EK... Prosto, kosarka je br.1 u Srbiji, i nemoguce je zamisliti kosarku bez takmicenja sa najboljim klubovima Evrope (EL i EK), zar biste se odrekli EL i EK, zbog nekog Evropskog prvenstva, gde nece biti Spanije, Italije, Grcke, Turske, Litvanije...? Ja takvo prvenstvo ne bih ni gledao! Mi se trebamo odluciti za ULEB-ova takmicenja, i insistirati i razgovarati sa ostalim suspendovanim savezima (14 ih bese) o formiranju novog takmicenja reprezentacija... Zar mislite da se Nemacka i Francuska ne bi pridruzile ULEB-ovom takmicenju reprezentacija!? Gde su vecinom sve one reprezentacije koje nesto znace u Evropi i svetu! Pa kad FIBA uvidi, da ipak nista nije uradila ucenama, kajace se zato sto je izgubila i ono sta je imala (organizaciju reprezentativnih takmicenja)...
    (mmm, 20. april 2016 16:04)

    # Link komentara

  6. Normalno je da Zvezda nece da bude veciti prvak i jednom ce sigurno biti druga,treca,peta,sedma....ali nije tvoj Partizan bio drugi treci pa da igra Evrokup nego je odustajanjem odredjenih klubova dobio da moze da igra,sto bi vi rekli poklonjeno vam je i niste to izborili na terenu...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dacha, 20. april 2016 13:46)

    Au šta napriča čovek, navijač kluba koji je od tri učešća u Evroligi dva "izborio" za zelenim stolom.
    (Riske, 20. april 2016 15:00)

    # Link komentara

  7. @serbissimo
    Ma ok, neka bude Zvezda druga, neka igra EK. Sta je problem u tome ? Po najavama EL ce od one tamo sezone imati 20 klubova a EK ce umesto jednog davati 3 mesta za EL. Ja ne vidim problem da Partizan igra EL ako bude prvak ili Cedevita.
    Uostalom i EK ce biti jace takmicenje nego prethodnih godina pogotovo u nokaut fazi.
    @Divos
    Druze, u kosarku se razumes odlicno, ali uzmi u obzir da su Zvezda i Partizan samo stepenik u razvoju igraca a taj stepenik (najvazniji) cemo izgubiti ako nasi klubovi ne igraju najjaca evropska takmicenja. Ekipe iz KLS bar po meni i sluze da na odredjenom nivou formiraju igraca koji kada prodje taj staduim ide na stepenik vise. A ovo oko gasenja klubova je zaista smesno, pre svega jer za jedan klub koji funkcionise u KLS (ako recimo ima pomoc grada i ne placa halu) ne trebaju bog zna kakva sredstva. Verujem da to i sam znas.
    E sad uzeli smo lep primer Stefana Jovica, on se u Slogi razvio do odredjenog nivoa, zatim Radnicki gde je imao problema sa povredama ali da kazemo da je i tu unapredio svoju igru kroz Aba ligu i EK koliko je mogao i prelazi na sledeci stepenik u Zvezdu gde ostvaruje pun potencijal igrajuci EL. Sta bi se desilo sa Stefanom Jovicem da je iz Sloge presao u Radnicki a iz Radnickog u CZ koji ne igraju EK i EL vec u tom trenutku samo domacu ligu i Fiba evrocelendz gde im je glavni konkurent Bizons iz Finske ?
    Da li bi to bio danasnji Stefan Jovic ili mnogo losiji Stefan Jovic ? Da li bi reprezentacija imala fantasticnog back up pleja Teodosicu ili bi imali Stefana Jovica koji baca kamena s ramena kada suta za 3p ?
    Kazem ti prijatelju, podrzati Fibu je pucanj u nogu na duzi period.
     (samo zvezda, 20. april 2016 14:33)

    # Link komentara

  8. Ako gresim ispravite me, ali mi se cini da se Zvezda jos nije plasirala u EL. Sve dok se ne zavrsi finale Zvezda konkurise za EC.
    (Leka, 20. april 2016 12:38)

    Iako ne budemo prvaci Aba, mi idemo jer Mega nema interese za Evrokup, a za evroligu nema uslove a pritom Evroliga ne dozvoljava da u tom takmičenju igraju menadžerski klubovi, pratite li vi vesti uopšte ili se stvarno pravite ludi?
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. april 2016 14:32)

    # Link komentara

  9. Delija Fontana@ ti poredis broj Zvezdinih pobeda sa Partizanovim ali verovatno se nisi setio da uporedis tadasnji i sadasnji Panatinaikos, Makabi, Barselonu to ti nije palo na pamet koliko su sada te ekipe slabije i mnogo lakse ih je dobiti sada nego kada je Partizan igrao EL, svako ko nije ostrasceni navijac ce ovo potvrditi, sem toga Partizan ima jedan F4 i umalo finale EL koje mu je izmaklo sticajem nesretnih okolnosti, i da naravno ima osvojenu EL tako da nemoj da poredis Partizan i Zvezdu ispadas smesan...
    (4glory, 20. april 2016 12:54)

    AJ probaj još manje da nam umanjiš uspeh, ako ćeš se bolje osećati samo napred onda :)
    Čuj ne mogu da se porede a Ovogodišnji Real smo dobili, koji je sastavljen od igrača koji su osvojili Evropsko prvenstvo, Panata dobro, oni su slabi, ali su SLABI VEC GODINAMA, od kada im je otišao Obradović, oni su svj veliki klub i mi smo ih DVA PUTA dobili, treće , dal si realan sa izjavom da Barselona nije ona stara, sa Sve Jednim supertalentom Satoranskim, prekaljenim Arojom, matorim Navarom, Tomicem, evropskim Hauvardom Dorsijem, smešni ispadate, čuj nije kao pre, pa da, sad nema raznih Prokoma i Marusija da vas izbace :)
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 20. april 2016 14:26)

    # Link komentara

  10. (Uticajni tviteraš, 20. april 2016 12:49)
    Partizan po sezonama u Euroligi od 2002 sezone :
    2001/2002 - 6 pobeda ;
    2002/2003 - 4 pobeda ;
    2003/2004 - 6 pobeda ;
    2004/2005 - 2 pobede ;
    2005/2006 - 2 pobede - Atelje 212.
    2006/2007 - 6 pobeda.
    Crvena zvezda u Euroligi za tri sezone :
    2013/2014 - 4 pobeda ;
    2014/2015 - 10 pobeda ;
    2015/2016 - 12 pobeda ;
    Partizan za sedam sezona 26 pobeda, Crvena zvezda za tri godine takodje 26 pobeda. Na internetu se sve moze proveriti. Objavite komentar zbog istine.
     (zvezdas-rajvoSa, 20. april 2016 14:22)

    # Link komentara

  11. Zanima me koliko placa veliki gazda iz Zeleznika za pisanje hvalospevki. Ako moze neki bot da mi odgovori....
    (xxx, 20. april 2016 12:00)

    Ako te bas zanima i nije neka para 50 eura za mesec dana, uslov je oglašavanje na svim portalima vise puta u toku dana, uz menjanje nika naravno.
     (radim kao bot, 20. april 2016 14:21)

    # Link komentara

  12. Takoe legendo
    (Mare, 20. april 2016 14:15)

    # Link komentara

  13. Sjecam se minus 15,2miliona I see vratili ha ha ha
     (beli, 20. april 2016 14:13)

    # Link komentara

  14. Delija Fontana@ ti poredis broj Zvezdinih pobeda sa Partizanovim ali verovatno se nisi setio da uporedis tadasnji i sadasnji Panatinaikos, Makabi, Barselonu to ti nije palo na pamet koliko su sada te ekipe slabije i mnogo lakse ih je dobiti sada nego kada je Partizan igrao EL, svako ko nije ostrasceni navijac ce ovo potvrditi, sem toga Partizan ima jedan F4 i umalo finale EL koje mu je izmaklo sticajem nesretnih okolnosti, i da naravno ima osvojenu EL tako da nemoj da poredis Partizan i Zvezdu ispadas smesan...
    (4glory, 20. april 2016 12:54)
    Jedini ovdje koji je smesan si ti jer porediti tadasnju kosarku sa sadasnjim moze samo ostrasceni navijac koji na sve nacine zeli da omalovazi ucinak rivala. Prosta cinjenica je da je sad vise novca u svim sportovima pa tako i u kosarci sto znaci da se moze dovesti vise stranaca/amera i samim tim su ekipe doata kvalitetnije.To isto kako kad bih ja rekao da je ovaj Bajern slabiji od onog sto ga je pobedila Zvezda.Smesno je to porediti.
     (Borky, 20. april 2016 14:11)

    # Link komentara

  15. Poučeni iskustvom zadnjih 15 godina ne bi bilo dobro da Zvezda nastavi tamo gde je Partizan stao.Zbog toga je naša košarka skoro uništena.Sada kada je počela polako da se diže veoma je bitno kako će se dalje razvijati.Mora se politika u našoj košarci vratiti na stanje od pre 20 i više godina,kada klubaštvo nije bilo iznad interesa reprezentacije i lige.Kada naša košarka nije bila podređena jednom klubu ili dva.
     (sloga, 20. april 2016 14:09)

    # Link komentara

  16. Sinkegrof.....
    Normalno je da Zvezda nece da bude veciti prvak i jednom ce sigurno biti druga,treca,peta,sedma....ali nije tvoj Partizan bio drugi treci pa da igra Evrokup nego je odustajanjem odredjenih klubova dobio da moze da igra,sto bi vi rekli poklonjeno vam je i niste to izborili na terenu...a slazem se sa tobom da se Covic previse zanosi za A licencu jer kako stvari stoje niko nikada iz naseg regiona to nece da dobije jer jednostavno nikad mi finansijski necemo da budemo na nivou Reala,Barse,Cska,Fenera itd...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dacha, 20. april 2016 13:46)

    Ako već govoriš o zaslugama na terenu, reci lepo da je Čovićev klub jednom igrao EL izradivši Igokeu, drugi put zato što je Cibona odustala, i sada će i pre proglašenja prvaka ABA lige, jer je Mega odustala.
    (FMP, 20. april 2016 14:09)

    # Link komentara

  17. Sinkegrof.....
    Normalno je da Zvezda nece da bude veciti prvak i jednom ce sigurno biti druga,treca,peta,sedma....ali nije tvoj Partizan bio drugi treci pa da igra Evrokup nego je odustajanjem odredjenih klubova dobio da moze da igra,sto bi vi rekli poklonjeno vam je i niste to izborili na terenu...a slazem se sa tobom da se Covic previse zanosi za A licencu jer kako stvari stoje niko nikada iz naseg regiona to nece da dobije jer jednostavno nikad mi finansijski necemo da budemo na nivou Reala,Barse,Cska,Fenera itd...
     (Dacha, 20. april 2016 13:46)

    # Link komentara

  18. Prvi put se ne slazem sa Covicem jer mislim da Evroliga, tj. njen princip takmicenja nije u duhu sporta nego finansija. Fiba ima pravo da se umesa jer je Evroliga u ovom formatu izgubila smisao. Zbog cega prvak Kipra nema pravo da se takmici za naziv prvaka Evrope?
    (DxB, 20. april 2016 13:45)

    # Link komentara

  19. (bojan, 20. april 2016 10:04)

    Lepo je biti zvezdaš uvek, ne samo u ovom trenutku.
     (DedaMiloje, 20. april 2016 13:11)

    # Link komentara

  20. Mi smo mali narod, velikog srca, i moramo da se borimo za svoje interese. Nama je najveći interes, kao siromašnoj naciji reprezentacija, jer to otvara perspektivu za nove klince u košarci, a preko reprezentacije i za klubove. Pogledajte vaterpolo, da nema uspeha reprezentacije klubovi bi umrli (iako su na izdisaju). Iznad vode glavu im drži reprezentacija. Zato sebičnjaci da bi se ovde i za pola veka igrala košarka (primus inter pares), prvi među jednakima je košarkaška reprezentacija Srbije. Kome ovo ne odgovra, idite u inostranstvo. S poštovanjem.
    (Mito, 20. april 2016 13:09)

    # Link komentara

  21. ne treba optuživati klubove koji pokušavaju da prežive. FIBA nije ništa učinila za opstanak kosarke u regionu. Čekali su olimpijsku godinu da bi počeli da ucjenjuju, a interesuje ih samo novac. FIBA se ne moze smatrati svjetskom, jer ne kontroliše dvije najjace organizacije u svijetu: NBA i NCAA. Nacionalni savezi ako već ne mogu da pomognu, ne treba ni da odmazu klubovima, nek se bave amaterskom kosarkom. Treba razmišljati o osnivanju paralelne evropske i svjetske kuće kosarke, ako FIBA nastavi sa ovim
     (Aleksandar Macic, 20. april 2016 13:02)

    # Link komentara

  22. Delija Fontana@ ti poredis broj Zvezdinih pobeda sa Partizanovim ali verovatno se nisi setio da uporedis tadasnji i sadasnji Panatinaikos, Makabi, Barselonu to ti nije palo na pamet koliko su sada te ekipe slabije i mnogo lakse ih je dobiti sada nego kada je Partizan igrao EL, svako ko nije ostrasceni navijac ce ovo potvrditi, sem toga Partizan ima jedan F4 i umalo finale EL koje mu je izmaklo sticajem nesretnih okolnosti, i da naravno ima osvojenu EL tako da nemoj da poredis Partizan i Zvezdu ispadas smesan...
     (4glory, 20. april 2016 12:54)

    # Link komentara

  23. Zvezda za tri godine u Evroligi ima više pobeda nego Partizan za sedam. To je činjenica. Činjenica je i da je sve te tri godine na čelu Zvezde Nebojša Čović. Zato ima pravo da priča o košarci a grobari treba to da čitaju, da ćute i da pokušaju nešto da nauče. Jedino što su do sada naučili je širenje mržnje koje im je u glavu ulio jedini čovek koji sa CSKA nije uspeo da uđe ni u TOP 16 a u Francuskoj se bori za 10. mesto.
    (Delija Fontana, 20. april 2016 11:41)

    Zvezda je za jednu sezonu potrošola više para na igrače, nego Partizan za 3. Činjenica.
    Zvezda nije igrala f4, a Partizan ga je igrao 4 puta. Činjenica.
    Zvezda nema osvojenu evroligu, a Partizna ima. Činjenica.
    Sve jedno, nije mala stvar igrati TOP 8 i svaka čast na tome. Partizanu je to pošlo za rukom samo 6 puta.
    (Činjenica, 20. april 2016 12:54)

    # Link komentara

  24. Čovek nije dozvolio da unište i ugase najtrofejniji klub SFRJ, rešio da ne ćuti više na partizanov teror nad košarkom, uložio svoju školu i trening hale u Crvenu Zvezdu, postavio najbolju juniorsku školu na planeti, vratio Zvezdu na evropsku mapu, stavio tačku na crni svet, napravio 95% reprezentacije, pobrao sve hvale od ljudi iz Evrolige, uveo transparentnost u srpsku košarku i objavljivanje svih cifara, izborio za ABA mesto u novoj elitnoj Evroligi (koje nije uspela da dobije ni jedna Francuska), ušao u četvrtfinale sa najmlađim i najjeftiniim timom i sa najmanje stranaca i sve to bez prebijanja sudija, miliona od državnih firmi (Zvezda ove godine 700.000, partizan 2 miliona) a grobari i samozvani novinar Tegeltija ga pljuju. Ali im bili dobri Dačić, Tadić, Dodik koji nemaju veze sa košarkom. To više govori o grobarima nego o njemu. Hvala ti Čoviću na svemu!

    Srbija nikad nije imala zdraviji klub od današnje Zvezde i toliko nam je radosti donela da to ne mogu da opišem. A oni koji bojkotuju Đokovića, pljuju Žeravicu, Boru Stankovića, Pešića, Ivkovića, prebijaju sudije, kriju pare, govore da je Vučić veliki državnik, navijaju za Turke i Hrvate... neka puknu od muke. Košarka se vratila gde joj je i mesto - u klub od koga je sve i krenulo i koji je postavio zdrave temelje jugoslovenske škole. Oni koji su je doveli na moralno dno su pobegli od tebe u Francusku. Beskonačno ti hvala na tome.
     (Bravo Zvezdo, 20. april 2016 12:54)

    # Link komentara

  25. Zanima me koliko placa veliki gazda iz Zeleznika za pisanje hvalospevki. Ako moze neki bot da mi odgovori....
    (xxx, 20. april 2016 12:00)

    Mene je kupio još prošle godine,
    sledećim rečima:

    "Stavili smo tačku na crno-beli svet".
    (iiijaaaaoo!!!, 20. april 2016 12:53)

    # Link komentara

  26. (Delija Fontana, 20. april 2016 11:41)

    Gde to pise da Crvena zvezda ima vise pobeda za tri godine u EL, nego Partizan za sedam ? Sto je najgore ti dobijes 60+ lajkova i ako si izneo gnusnu laz kao i vas vlasnik. Partizan za prvih 7 sezona u EL ima 41 pobedu, a Crvena zvezda 26 sto je 15 vise.Ako racunamo prosek pobeda po godini to je 8,6 po godini kod CZ i 5,8 kod Partizana.Ali postoji jedna mnogo bitnija stvar. Partizan je sezonu 01/02 i 02/03 u EL ulazio kao sampion domace lige, a cim je krenula Jadranska liga i bolja konkurencija Partizan se dizao iz sezone u sezonu. Tako je recimo CZ u sezoni 98/99 i 99/00 imala skor u EL 3-17 kao sampion domace lige tj. u sezoni 98/99 2-8 i u sezoni 99/00 1-9 ! Jos jedna mnogo bitna stvar je i broj utakmica u EL ! Partizan je odigrao samo jednu sezonu u TOP16 fazi kada se igralo 14 utakmica, tako da je CZ imala mnogo veci broj utakmica u EL za prve tri sezone,nego Partizan za pet sezona.
     (Uticajni tviteraš, 20. april 2016 12:49)

    # Link komentara

  27. (Delija Fontana, 20. april 2016 11:41)

    Gde to pise da Crvena zvezda ima vise pobeda za tri godine u EL, nego Partizan za sedam ? Sto je najgore ti dobijes 60+ lajkova i ako si izneo gnusnu laz kao i vas vlasnik. Partizan za prvih 7 sezona u EL ima 41 pobedu, a Crvena zvezda 26 sto je 14 vise.Ako racunamo prosek pobeda po godini to je 8,6 po godini kod CZ i 5,8 kod Partizana.Ali postoji jedna mnogo bitnija stvar. Partizan je sezonu 01/02 i 02/03 u EL ulazio kao sampion domace lige, a cim je krenula Jadranska liga i bolja konkurencija Partizan se dizao iz sezone u sezonu. Tako je recimo CZ u sezoni 98/99 i 99/00 imala skor u EL 3-17 kao sampion domace lige tj. u sezoni 98/99 2-8 i u sezoni 99/00 1-9 ! Jos jedna mnogo bitna stvar je i broj utakmica u EL ! Partizan je odigrao samo jednu sezonu u TOP16 fazi kada se igralo 14 utakmica, tako da je CZ imala mnogo veci broj utakmica u EL za prve tri sezone,nego Partizan za pet sezona.
     (Uticajni tviteraš, 20. april 2016 12:48)

    # Link komentara

  28. a ovaj Covic kao po navici govori nesto sto jednostavno nije istina i sto svako ko je pismen moze procitati u prvoj recenici pisma koje je FIBA uputila KSSs-u. Ukoliko si pismen uzmi procitaj ukoliko nisi onda slusaj sta ti Covic kaze
    (nn, 20. april 2016 12:02)

    Hahaha...ko bre treba da procita? Pa cak i ovi iz FIBA su jasno rekli da se ovo ne odnosi na klubove koji ce igrati Evroligu!

    Citaj bolje, i pusti ono sto je babi milo to joj se i snilo...
    (Citati nije teshko, 20. april 2016 12:48)

    # Link komentara

  29. Nemoj da pricas lazi Covicu i da optuzujes Partizan jer ako Zvezda u naredne 3 ili 4 godine zauzme u ABA ligi pozicije od drugog do cetvrtog mesta morace da igra evrokup a tada ce se naci u istoj ovoj poziciji sakao sto je sad Partizan...morace da igra zbog ove godine koja sledi u kojoj ce ucestvovati u evroligi...i ne nadaj se nekoj a licenci jer to pripada samo bogatim klubovima iz drugih zemalja...nama ni f4 nije bio dovoljan da to dobijemo ni najveca posecenost..nista jer smo iz zemlje Srbije..inace cetitam svim navijacima Zvezde na plasmanu u cetvrtfinale evrolige i na odlicnim utakmicama ove sezone...pozdrav!
    (Sinkegrof, 20. april 2016 10:16)

    Црвена Звезда више никад неће играти ЕК. Биће стално у ЕЛ. То је оно чега се партизановци највише плаше. Ако ове године освоји АБА лигу (велика је вероватноћа) и са ловом коју ће зарадити од ЕЛ, као и саставом екипе за исту, биће јача него репрезентација АБА лиге. Састав који буде играо ЕЛ, ПРОШЕТАЋЕ СЕ АБА ЛИГОМ. Прво јер ће Ц.Звезда бити веома јака, а друго све екипе ће бити дупло слабије него ове године - ПОСЕБНО АКО БУДУ УГРАЛИ ФИБА ЛИГЕ!
    (dralle, 20. april 2016 12:42)

    # Link komentara

  30. Zvezda 2011 ne da skoro nije postojala, nego je PRESTALA da postoji... Pozdrav iz Cacka

    Pozdrav iz Beograda - plej of Evrolige, Evroliga opet, ABA finale...trojica stranaca, domaca deca koja nisu prosla vashe "obrazovanje i stipendijski program". Itekako postojimo...

    Predlazem da se umesto 2011. vratish malo ranije, prvo 2007. kada Vas je bankrota spasavao milionima Mile Dodik, pa onda jos malo ranije, kada ste prodavali grb Zepteru, pa se zvali po pivari, pa Mobtelu i slicno...

    Zato ste tu gde ste, jer mrzite sve oko sebe...Nema tu srece: Ali ima 6 miliona duga, 6 stranaca, Prešjednik i Top Hill...
    (Reality check (coungradulations), 20. april 2016 12:41)

    # Link komentara

  31. Covic kaze "dobar dan" grobari vec skocili i pljuju ga ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 20. april 2016 12:40)

    # Link komentara

  32. Ako gresim ispravite me, ali mi se cini da se Zvezda jos nije plasirala u EL. Sve dok se ne zavrsi finale Zvezda konkurise za EC.
    (Leka, 20. april 2016 12:38)

    # Link komentara

  33. @ samo zvezda, 20. april 2016 11:24

    Клубови јесу носиоци развоја кошарке. У клубовима се играчи формирају, обликују, националне селекције (А и млађих узраста) су доградња у том развоју, није спорно.
    Али како ће се развијати, ако нема клубова? Јер ова прича томе води. Ако запоставите, обесмислите и гушите КЛС, медијски маргинализујете, и клубови неће моћи битисати. Како их беспарица буде притискала, и гасиће се.
    Логика, ајмо све угасити, нека остане један (Звезда) или најви+ше два клуба, ниће више пара нама (читај, моћићемо се гребати од државе) је и погубна логика.
    Само у год.98 имамо барем 20 изузетно надарених младића. Па где ће та деца играти када прерасту јуниоре. У једном таквом клубу моћи ће се афирмисати тек један или двојица из једне генерације. Па где ће остали играти, ако све угасимо?
    Споменуо си Јовића. У реду, али тај Јовић се већ формирао у Слоги (где је играо до 22-е), у КЛС. А колико је таквих, и шта ћемо ако све клубове попут Слоге, Константина, Металца, Борца, Вршца угасимо? И колико ће младих играча доћи у ситуацију а уопште неће моћи играти кошарку?
    Не треба одбацити УЛЕБ ЕЛ, јер има доста предности (док се будемо могли трпати), али је важно и да више клубова игра евро-такмичења (па и Фибина), не само један. И овде ваља гледати ширу слику. И ту репрезентација и националне селекције, иако јесу надградња, су од пресудне важности за српску кошарку.
    (Divos, 20. april 2016 12:38)

    # Link komentara

  34. Nemoj da pricas lazi Covicu i da optuzujes Partizan jer ako Zvezda u naredne 3 ili 4 godine zauzme u ABA ligi pozicije od drugog do cetvrtog mesta morace da igra evrokup a tada ce se naci u istoj ovoj poziciji sakao sto je sad Partizan...morace da igra zbog ove godine koja sledi u kojoj ce ucestvovati u evroligi...i ne nadaj se nekoj a licenci jer to pripada samo bogatim klubovima iz drugih zemalja...nama ni f4 nije bio dovoljan da to dobijemo ni najveca posecenost..nista jer smo iz zemlje Srbije..inace cetitam svim navijacima Zvezde na plasmanu u cetvrtfinale evrolige i na odlicnim utakmicama ove sezone...pozdrav!
    (Sinkegrof, 20. april 2016 10:16)

    Pa sta je tu sporno? Pa valjda je normalno da Zvezda jednog dana bude druga, treca, peta....Samo navijacima Partizana nije normalno da njihov tim bude drugi ili treci. Oni smatraju da su bogom dani da budu veciti prvaci. E pa to nije normalno.
     (NoName, 20. april 2016 12:33)

    # Link komentara

  35. Nebojša ne staj na muku kompleksašima ! Pa sada očekujem minimum 350-400 komentara kmečavaca
    (Batko, 20. april 2016 10:14). IQ=0...
    (xxx, 20. april 2016 12:27)

    # Link komentara

  36. Nemoj da pricas lazi Covicu i da optuzujes Partizan jer ako Zvezda u naredne 3 ili 4 godine zauzme u ABA ligi pozicije od drugog do cetvrtog mesta morace da igra evrokup a tada ce se naci u istoj ovoj poziciji sakao sto je sad Partizan...morace da igra zbog ove godine koja sledi u kojoj ce ucestvovati u evroligi...i ne nadaj se nekoj a licenci jer to pripada samo bogatim klubovima iz drugih zemalja...nama ni f4 nije bio dovoljan da to dobijemo ni najveca posecenost..nista jer smo iz zemlje Srbije..inace cetitam svim navijacima Zvezde na plasmanu u cetvrtfinale evrolige i na odlicnim utakmicama ove sezone...pozdrav!
    (Sinkegrof, 20. april 2016 10:16)

    Црвена Звезда више никад неће играти ЕК. Биће стално у ЕЛ. То је оно чега се партизановци највише плаше. Ако ове године освоји АБА лигу (велика је вероватноћа) и са ловом коју ће зарадити од ЕЛ, као и саставом екипе за исту, биће јача него репрезентација АБА лиге. Састав који буде играо ЕЛ, ПРОШЕТАЋЕ СЕ АБА ЛИГОМ. Прво јер ће Ц.Звезда бити веома јака, а друго све екипе ће бити дупло слабије него ове године - ПОСЕБНО АКО БУДУ УГРАЛИ ФИБА ЛИГЕ!
    (dralle, 20. april 2016 12:18)

    # Link komentara

  37. Nacionalna selekcija nikada ne moze imati prioritet u odnosu na klubove. Reprezentacija je krov kuce, vrh ledenog brega, a klubovi su temelj. Klubovi su ti koji proizvode i prave igrace za reprezentaciju. Kratkorocno kada bi se svi (Zvezda i Partizan) stavili na stranu Fiba, igrali bi Olimpijadu,Ep i SP narednih godina. Ok, sve je to lepo....Ali dugorocno, sta posle?!
    (samo zvezda, 20. april 2016 11:24)

    Sve je tacno. Ali srz problema je u tome sto je Evroliga u sukobu interesa sa FIBA dolila kap koja je prelila casu time sto je napravila privatnu ligu od 16 klubova, u kojoj 11 ima zagarantovano mesto narednih 10 godina. Time novac postaje ne samo najbitiniji nego JEDINI faktor, a od tih 11 nekoliko najmocnijih, pocev od CSKA koji u gradu od 15 miliona ljudi ne moze da napuni halu od 10,000 ni za Top 8, ucenjuju sve ostale, jer od CSKA je sve krenulo, pomno sam pratio celu pricu od pocetka.
    Sve to je super za Zvezdu pod uslovom da non-stop osvaja ABA ligu i tako ulazi u evropsko krem-drustvo, i to samo naredne tri-cetiri godine jer toliko vazi ugovor sa Evroligom.
    Ali sta ako bude druga, ili Evroliga opet promeni format prema svom nahodjenju?
    Paradoksalno je da se ovo prvo desilo u kosarci a ne fudbalu, gde je mnogo veci novac, ali to je zato sto je UEFA - kakva god da je - vec nekoliko puta blokirala pokusaje 14 najbogatijih evropskih klubova da naprave sopstvenu ligu i time obesmisle sve ostalo.
    Reakcija FIBA je bila podmukla i bolna ali nazalost jedina moguca.
    (Serbissimo, 20. april 2016 12:16)

    # Link komentara

  38. A uleb euroliga dusa i srce daju za kosarka
    (Msbravomk, 20. april 2016 12:12)

    # Link komentara

  39. Kada ce grobari da shvate da vecina duga koji je zvezda imala nije vracen vec otpisan sam Tadija Dragicevic je izjavio da je oprostio dug(plata+kamata pa racunaj koliko je to),dok su neki oprostili deo,kamatu itd i ta suma onda nije 10 i vise miliona nego znatno manja.Inace i ja sam trazio time-out.
    (saeKn, 20. april 2016 12:11)

    # Link komentara

  40. "Ne bi bilo dobro za srpsku košarku da Partizan dobije A licencu EL." Nebojša Čović je to izjavio 2010. A ja se pitam zašto se sada oni bore za A licencu? Gotovo sam siguran da ce Zvezda vec naredne godine kupiti A licencu, zato braćo stezite kaiš! Nekome je predsednik legenda kluba u kome je igrao i afirmisao se kao igrac i koji igra u NBA, a nekome političar. Zato nismo isti!
     (Bree, 20. april 2016 12:08)

    # Link komentara

  41. Neka neko sa mozgom priupita ovog Covica kako to Zvezda ne ugrozava reprezentaciju kada u pismu FIBA ka KSS-u jasno pise(a i poznato je to) da ko igra takmicenja u organizaciji ECA reprezentacije ce mu biti suspendovane. ECA organizuje Evroligu i Evrokup, jasno stoji u pismu! Znaci Zvezda nema A licencu kao npr Makabi pa da igra Evroligu nevezano za plasman u izraelskom prvenstvu. Zvezda ide iz ABA lige koja se obavezala na 1+3 mesta. Ako 4 ekipe iz ABE idu u ECA reprezentacije ispastaju, ako ne idu ne ispastaju. Niti je odvojena ZVezda, niti Cedevita niti bilo koji drugi klub. Tako da je situacija vrlo slozena a ovaj Covic kao po navici govori nesto sto jednostavno nije istina i sto svako ko je pismen moze procitati u prvoj recenici pisma koje je FIBA uputila KSS-u. Ukoliko si pismen uzmi procitaj ukoliko nisi onda slusaj sta ti Covic kaze
    (nn, 20. april 2016 12:02)

    # Link komentara

  42. Zanima me koliko placa veliki gazda iz Zeleznika za pisanje hvalospevki. Ako moze neki bot da mi odgovori....
    (xxx, 20. april 2016 12:00)

    # Link komentara

  43. I kako vratiste tih 15,5 miliona? Ne procitah
    (Bob Sent Kler, 20. april 2016 12:00)

    # Link komentara

  44. Čemu ova histerija iz Železnika i njihovih novinara. Ne igra se Partizanu baš nešto Evrocup, ali ako odbije gubi pravo da igra Evroligu u narednih nekoliko godina iako to pravo ostvari na terenu. To je cela istina i zašto je to teško napisati.
    (franšizer, 20. april 2016 12:00)

    # Link komentara

  45. Zvezda za tri godine u Evroligi ima više pobeda nego Partizan za sedam. To je činjenica. Činjenica je i da je sve te tri godine na čelu Zvezde Nebojša Čović. Zato ima pravo da priča o košarci a grobari treba to da čitaju, da ćute i da pokušaju nešto da nauče. Jedino što su do sada naučili je širenje mržnje koje im je u glavu ulio jedini čovek koji sa CSKA nije uspeo da uđe ni u TOP 16 a u Francuskoj se bori za 10. mesto.
    (Delija Fontana, 20. april 2016 11:41)

    # Link komentara

  46. A kad Čovic pokazuje Radonjicu da traži time out protiv CSKA...neprocenjivo...Šta ce čovek, kad je privatni klub u vlasništvu čoveka koji traži time out.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (čajni kolutic, 20. april 2016 10:26)

    I sta sad? I nas 10 je u kaficu vikalo da trazi timeout pa sta? I nek je vlasnik i ako nije treba biti jer covjek zna svoj posao sto se kosarke tice!
    Ko je vlasnik tvog Partizana? JEster mozda vi navijaci?Jel se mozda tebe i ostale navijace ista pita u tvom klubu?Pa svoju najvecu legendu niste mogli spasiti a glumite da ste nesto bitini!
    (borky, 20. april 2016 11:37)

    # Link komentara

  47. Covicu razumijes li ti da je Euroliga isto sto sad ovi naftasi hoce da naprave superligu samo "skoro bogati klubovi " u fudbalu sto znaci da ce upropastiti taj sport tako isto i euroliga
    (Dragan, 20. april 2016 10:27) # Link komentara

    Sta bih ti sad da on uradi? Da se zalaze za Fibu?Jel ti mislis da Covic odlucuje kako ce europska kosarka izgledati? Covjek radi kako i ostali i gleda interes za klub a to su prije svega financije koje su debelo na strani eurolige. Vi se svi pozivate na neke rezultate a trazite da vam drzava obezbjedjuje sponzore.Sa druge strane sto ta Fiba nije nasla sponzore pa pokusala da bude ravnopravna sa euroligom u finaciskom pogledu? Ima Fiba sponzore al ne zele da daju klubovima!
    (butcher, 20. april 2016 11:32)

    # Link komentara

  48. (Divos, 20. april 2016 10:11)
    Nacionalna selkcija nikada ne moze imati prioritet u odnosu na klubove. Reprezentacija je krov kuce, vrh ledenog brega, a klubovi su temelj. Klubovi su ti koji proizvode i prave igrace za reprezentaciju. Kratkorocno kada bi se svi (Zvezda i Partizan) stavili na stranu Fiba, igrali bi Olimpijadu,Ep i SP narednih godina. Ok, sve je to lepo....Ali dugorocno, sta posle?! Sta kada Teo ode u penziju, Bjelica, Marjanovic, Raduljica(svi su blizu tridesete) . Pa kada za 6,7 godina Bogdan predje tridesetu, Jovic, Kalinic, Markovic.
    Sta nam onda ostaje od reprezentacije ? Hoce li se novi Bogdanovic stvoriti u KLS i Fibinoj LS ? Da li bi Guduric eksplodirao ove sezone da nije bilo EL i utakmica sa Realom, Himkijem, Fenerom, Efesom, Lokosima ?! Da li bi Jovic izrastao u ovakvog pleja da je igrao KLS i Evrocelendz?
    Sta ce biti sa Simanicem, Aranitovicem, Radanovim, Glisicem, Marinkovicem, Jaramazom, Zagorcem ako budu igrali KLS i Fiba takmicenje?
    Stati na stranu Fiba je smrt ne samo za klubove vec i reprezentaciju.
    Zato podrska klubovima, Partizanu i Zvezdi za EL i EK a KSS ako hoce neka ih suspenduje iz Kupa Radivoja Koraca jer samo odatle i mogu da ih suspenduju.
     (samo zvezda, 20. april 2016 11:24)

    # Link komentara

  49. Ako su klubovi iz ABA prihvatili ugovor sa Uleb-om, ne znam sta vise ima da se prica. Onda podrzite jedni druge, ove godine podrska Partizanu za Evrokup.
    (dok, 20. april 2016 11:13)

    # Link komentara

  50. Сукоб између Фибе и Улеба дуго већ тиња, узроци и разлози су углавном познати, сукоб два концепта, два поимања спорта и кошарке, има наравно и до похлепе и једних и других, и ту сигурно нема невиних и безгрешних.
    Тачно је ово за Фибу, али је тачно и да је Улебу и није стало пуно до добробити кошарке, ту су и фамозне лиценце, где се све своди на новац и што је маркетиншки тржиште занимљивије. Дугорочно, нас ту и нема у тој причи. Ако неко мисли другачије, наиван је.
    Госп.Човић се овде упире указати да нема кривице до њега, и да је кривица до Фибе (има делом истине) а “изокола“ онако нишани и да је кривица на Партизану. Али, и тај Човић је месецима уверавао да ФИБА прети из празне пушке.
    Али сада је ФИБА, после упозорења, искористила моћно оружје како би реализовало своје науме, запретила избацивањем репрезентација.
    А то нико не жели. На жалост, и обде су многима испрани умови. Неки би се инатили, иде прича; “шта, они нама дапрете? Ма, треба их од****ти, треба ових 14 суспендованих направити своје ЕП“. Пример како иде са задојенима и инфантилно до бола.
    Не иде то тако. УЛЕБ гледа где ће зарадити, имати профита, не да се баxће са таквим стварима.
    Како год, ситуација није наивна, напротив. Националне селекције морају имати приоритет, репрезентација Србије јесте и мора бити светиња. И ваља све учинити да националне селекције не трпе последице
    (Divos, 20. april 2016 11:09)

    # Link komentara

  51. Reče on
    (Dragan BS, 20. april 2016 11:08)

    # Link komentara

  52. Daj i neku Excel tabelu, nikad dosta argumentacije...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NiTian ErXing, 20. april 2016 10:08)
    a neeeeee, prvo duletov kurir pa onda da pricamo...
    (sta im uradi Covicu Nebojsa, 20. april 2016 11:05)

    # Link komentara

  53. Ti si unistio nasu kosarku,hteli ste u ABA ligu kako bi se dokopali EL posto niste mogli od Partizana daje igrate.
     (Pivke, 20. april 2016 10:56)

    # Link komentara

  54. Kada sa jedne strane imate najamterskiju celnu sportsku organizaciju, kao sto je FIBA, a sa druge strane organizaciono sposobne ljude koji su pre svega privrednici, kao sto je ULEB, dobijemo ovo haoticno stanje. Problem po kosarku, po meni, je mnogo veci zelja nesposobnih ljudi iz FIBE da budu privrednici i barataju sa novcem, nego ovih iz ULEBa sto zele da od biznisa od par miliona naprave biznis od 100 miliona godisnje. Prica o integritetu sporta je za malu decu, sto bi rekli oni preko bare "It's all about the money"
    (Ddd, 20. april 2016 10:56)

    # Link komentara

  55. Covicu uzmi me za sofera! Svidja mi se ona Sedmica sto je teras!
    (Nemke, 20. april 2016 10:55)

    # Link komentara

  56. A kad Čovic pokazuje Radonjicu da traži time out protiv CSKA...neprocenjivo...Šta ce čovek, kad je privatni klub u vlasništvu čoveka koji traži time out.
    (čajni kolutic, 20. april 2016 10:26)

    Da, Covic je trazio tajm aut, kao i svi oko njega, cak i ja ispred TV-a, zamisli. To je nesto apsolutno neuobicajeno na utakmicama, i u takvoj situaciji u kojoj 99,9% trenera trazi tajm aut neverovatno da i publika to zna. Stvarno, skandal.
     (Kum, 20. april 2016 10:53)

    # Link komentara

  57. covicu reaguj
     (dulo4ever, 20. april 2016 10:52)

    # Link komentara

  58. Čačak je oduvek bio Zvezdin grad...iz koje rupice ti izmile ?!
    (Batko, 20. april 2016 10:13)

    Tacno. Cak je i Robijeva keva odande.
    (Labud, 20. april 2016 10:48)

    # Link komentara

  59. E ako si im rekao, sad im nece biti dobro.
     (Zoran, 20. april 2016 10:46)

    # Link komentara

  60. realno kosarkaske organizacije su truba! malte ne svaka drzava svoja pravila.. naravno fiba je kriva za to.. neka se ugledaju na fifu, brate ne moze u americi posebna pravila, od trajanja napada, do kriterijuma sudjenja (faulovi, koraci...) a u evropi druga prica... mora svuda isto...
     (ciga, 20. april 2016 10:39)

    # Link komentara

  61. Zvezdas sam, Covica ne mogu da smislim, ali mu ovde dajem za pravo.
     (Glas iz kolonije, 20. april 2016 10:38)

    # Link komentara

  62. Zvezda do 2011 gotovo da nije ni postojala, a od 2011 i ne postoji :)))
     (Filip Must Play, 20. april 2016 10:37)

    # Link komentara

  63. Kapetan od Belu ladju.
     (Plastična hirurgija, 20. april 2016 10:33)

    # Link komentara

  64. Сукоб између Фибе и Улеба дуго већ тиња, узроци и разлози су углавном познати, сукоб два концепта, два поимања спорта и кошарке, има наравно и до похлепе и једних и других, и ту сигурно нема невиних и безгрешних.
    Тачно је ово за Фибу, али је тачно и да је Улебу и није стало пуно до добробити кошарке, ту су и фамозне лиценце, где се све своди на новац и што је маркетиншки тржиште занимљивије. Дугорочно, нас ту и нема у тој причи. Ако неко мисли другачије, наиван је.
    Госп.Човић се овде упире указати да нема кривице до њега, и да је кривица до Фибе (има делом истине) а “изокола“ онако нишани и да је кривица на Партизану. Али, и тај Човић је месецима уверавао да ФИБА прети из празне пушке.
    Али сада је ФИБА, после упозорења, искористила моћно оружје како би реализовало своје науме, запретила избацивањем репрезентација.
    А то нико не жели. На жалост, и обде су многима испрани умови. Неки би се инатили, иде прича; “шта, они нама дапрете? Ма, треба их од****ти, треба ових 14 суспендованих направити своје ЕП“. Пример како иде са задојенима и инфантилно до бола.
    Не иде то тако. УЛЕБ гледа где ће зарадити, имати профита, не да се башће са таквим стварима.
    Како год, ситуација није наивна, напротив. Националне селекције морају имати приоритет, репрезентација Србије јесте и мора бити светиња. И ваља све учинити да националне селекције не трпе последице
    (Divos, 20. april 2016 10:31)

    # Link komentara

  65. Covicu razumijes li ti da je Euroliga isto sto sad ovi naftasi hoce da naprave superligu samo "skoro bogati klubovi " u fudbalu sto znaci da ce upropastiti taj sport tako isto i euroliga
    (Dragan, 20. april 2016 10:27)

    # Link komentara

  66. Koliko kola ima u FIBI takmicenju za ove sto ce tamo da nastupaju? Koliko god opet izgledalo konfuzno ipak bi sledeca sezona trebala da donese u kontinuitetu sva takmicenja bez ranijih odlazaka na raspust kada mu vreme nije pogotovo sada kada bude konacno jasno kojim klubovima je mesto u kom takmicenju.
    Sve cestitke treba uputiti na samo na rezultatskom uspehu Zvezde vec pre svega na organizacionom nivou gde se pokazalo kako pravom domacinskom politikom moze za kratko vreme postici se da klub bude u rangu onih najboljih koje Evropa ima i tu pre svega cestitke idu ovom posvecenom coveku koji je na putu da pored dominantno domaceg okvira Zvezdu i u evropskoj prici ucini jednom od vodecih klubova.
     (Dejan CZ, 20. april 2016 10:26)

    # Link komentara

  67. Ne volim kad se javlja, ali da zna posao, to stoji.
     (Kum, 20. april 2016 10:26)

    # Link komentara

  68. A kad Čovic pokazuje Radonjicu da traži time out protiv CSKA...neprocenjivo...Šta ce čovek, kad je privatni klub u vlasništvu čoveka koji traži time out.
     (čajni kolutic, 20. april 2016 10:26)

    # Link komentara

  69. ..., zid po zid, polako,lagano,12 miliona evra obrisano za godinu ipo dana...Šta bi bilo da su žurili?
     (cigla po cigla..., 20. april 2016 10:23)

    # Link komentara

  70. student ti si fakultet video samo na slici
     (mile1970, 20. april 2016 10:22)

    # Link komentara

  71. Сукоб између Фибе и Улеба дуго већ тиња, узроци и разлози су углавном познати, сукоб два концепта, два поимања спорта и кошарке, има наравно и до похлепе и једних и других, и ту сигурно нема невиних и безгрешних.
    Тачно је ово за Фибу, али је тачно и да је Улебу и није стало пуно до добробити кошарке, ту су и фамозне лиценце, где се све своди на новац и што је маркетиншки тржиште занимљивије. Дугорочно, нас ту и нема у тој причи. Ако неко мисли другачије, наиван је.
    Госп.Човић се овде упире указати да нема кривице до њега, и да је кривица до Фибе (има делом истине) а “изокола“ онако нишани и да је кривица на Партизану. Али, и тај Човић је месецима уверавао да ФИБА прети из празне пушке.
    Али сада је ФИБА, после упозорења, искористила моћно оружје како би реализовало своје науме, запретила избацивањем репрезентација.
    А то нико не жели. На жалост, и обде су многима испрани умови. Неки би се инатили, иде прича; “шта, они нама дапрете? Ма, треба их од****ти, треба ових 14 суспендованих направити своје ЕП“. Пример како иде са задојенима и инфантилно до бола.
    Не иде то тако. УЛЕБ гледа где ће зарадити, имати профита, не да се башће са таквим стварима.
    Како год, ситуација није наивна, напротив. Националне селекције морају имати приоритет, репрезентација Србије јесте и мора бити светиња. И ваља све учинити да националне селекције не трпе последице.
    (Divos, 20. april 2016 10:21)

    # Link komentara

  72. Kad tresh romantisti prave mural posvecen Evrokupu?!
     (pitanje, 20. april 2016 10:18)

    # Link komentara

  73. Zvezda 2011 ne da skoro nije postojala, nego je PRESTALA da postoji... Pozdrav iz Cacka (student, 20. april 2016 09:56)

    Prestala da postoji kazes? Pa ti ne znas sta pricas , zvezda itekako postoji na tvoju zalost...
     (Nego sta, 20. april 2016 10:17)

    # Link komentara

  74. Zasto Partizan SNS odjednom nema problem da preko odustajanja Mege igra kup Marinka Rokvica?
     (Koja, 20. april 2016 10:17)

    # Link komentara

  75. Nemoj da pricas lazi Covicu i da optuzujes Partizan jer ako Zvezda u naredne 3 ili 4 godine zauzme u ABA ligi pozicije od drugog do cetvrtog mesta morace da igra evrokup a tada ce se naci u istoj ovoj poziciji sakao sto je sad Partizan...morace da igra zbog ove godine koja sledi u kojoj ce ucestvovati u evroligi...i ne nadaj se nekoj a licenci jer to pripada samo bogatim klubovima iz drugih zemalja...nama ni f4 nije bio dovoljan da to dobijemo ni najveca posecenost..nista jer smo iz zemlje Srbije..inace cetitam svim navijacima Zvezde na plasmanu u cetvrtfinale evrolige i na odlicnim utakmicama ove sezone...pozdrav!
    (Sinkegrof, 20. april 2016 10:16)

    # Link komentara

  76. Coviceva izjava, evo i frustriranih grobara, koji misle da Fiba radi protiv Parrtizana u kombinaciji sa Djilasom i Covicem.Ne daju im u cipiripi kup.
    (Smeh do suza, 20. april 2016 09:57)

    6 komentara i vidim samo jednog iskompleksiranog - tebe.
     (Parket, 20. april 2016 10:16)

    # Link komentara

  77. Čović o moralu? Priceless!
    (dragiša, 20. april 2016 10:15)

    # Link komentara

  78. Nebojša ne staj na muku kompleksašima ! Pa sada očekujem minimum 350-400 komentara kmečavaca
    (Batko, 20. april 2016 10:14)

    # Link komentara

  79. Zvezda 2011 ne da skoro nije postojala, nego je PRESTALA da postoji... Pozdrav iz Cacka (student, 20. april 2016 09:56)

    Ta vasa frustrirana zelja i nada da je zvezda prestala da postoji ce vas same da unisti na kraju.
     (Koja, 20. april 2016 10:14)

    # Link komentara

  80. Zvezda 2011 ne da skoro nije postojala, nego je PRESTALA da postoji... Pozdrav iz Cacka
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (student, 20. april 2016 09:56)

    Čačak je oduvek bio Zvezdin grad...iz koje rupice ti izmile ?!
    (Batko, 20. april 2016 10:13)

    # Link komentara

  81. Сукоб између Фибе и Улеба дуго већ тиња, узроци и разлози су углавном познати, сукоб два концепта, два поимања спорта и кошарке, има наравно и до похлепе и једних и других, и ту сигурно нема невиних и безгрешних.
    Тачно је ово за Фибу, али је тачно и да је Улебу и није стало пуно до добробити кошарке, ту су и фамозне лиценце, где се све своди на новац и што је маркетиншки тржиште занимљивије. Дугорочно, нас ту и нема у тој причи. Ако неко мисли другачије, наиван је.
    Госп.Човић се овде упире указати да нема кривице до њега, и да је кривица до Фибе (има делом истине) а “изокола“ онако нишани и да је кривица на Партизану. Али, и тај Човић је месецима уверавао да ФИБА прети из празне пушке.
    Али сада је ФИБА, после упозорења, искористила моћно оружје како би реализовало своје науме, запретила избацивањем репрезентација.
    А то нико не жели. На жалост, и обде су многима испрани умови. Неки би се инатили, иде прича; “шта, они нама дапрете? Ма, треба их од****ти, треба ових 14 суспендованих направити своје ЕП“. Пример како иде са задојенима и инфантилно до бола.
    Не иде то тако. УЛЕБ гледа где ће зарадити, имати профита, не да се башће са таквим стварима.
    Како год, ситуација није наивна, напротив. Националне селекције морају имати приоритет, репрезентација Србије јесте и мора бити светиња. И ваља све учинити данационалне селекцијене трпе последице
    (Divos, 20. april 2016 10:11)

    # Link komentara

  82. Daj i neku Excel tabelu, nikad dosta argumentacije...
     (NiTian ErXing, 20. april 2016 10:08)

    # Link komentara

  83. E sad ce FIBA da se zamisli. Kad ti ovakva moralna gromada nesto kaze onda stvarno....
     (matori, 20. april 2016 10:05)

    # Link komentara

  84. Mogu samo da ti pljunu pod prozor Čoviću Nebojša. Ne simpatišem te nimalo kao osobu ali je činjenica da tebe nije bilo Zvezda u košarci bi ovog časa igrala prvu B srpsku ligu a o evroligi u formatu od 16 najboljih timova Evrope je moglo samo da se mašta i to bi bila naučna fantastika. Samo nastavi da radiš kao i dosad za interese Zvezde i Srpske košarke, lepo je biti Zvezdaš u ovom trenutku!
     (bojan, 20. april 2016 10:04)

    # Link komentara

  85. Stop politici u sportu, političarima nije mesto u sportu.
     (sigurno, 20. april 2016 10:02)

    # Link komentara

  86. Coviceva izjava, evo i frustriranih grobara, koji misle da Fiba radi protiv Parrtizana u kombinaciji sa Djilasom i Covicem.Ne daju im u cipiripi kup.
    (Smeh do suza, 20. april 2016 09:57)

    # Link komentara

  87. Zvezda 2011 ne da skoro nije postojala, nego je PRESTALA da postoji... Pozdrav iz Cacka
     (student, 20. april 2016 09:56)

    # Link komentara

  88. doktor
     (Yak, 20. april 2016 09:55)

    # Link komentara

  89. Well done.
    Idemo dalje.
    Dogodine jos bolji.
    Bravo Zvezdo.
     (Lepi Fika, 20. april 2016 09:52)

    # Link komentara