Četvrtak, 11.02.2016.

08:23

Ludilo u Bostonu, "rivalstvo" i emocije Kobi-LBJ

Nova rutinska pobeda Voriorsa, drama i pobeda Bostona nad Klipersima uz 36 poena Tomasa, kao i oproštaj Brajanta od Klivlenda obeležili su veče u NBA ligi.

Izvor: SO

Ludilo u Bostonu, "rivalstvo" i emocije Kobi-LBJ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

durantulaokc

pre 8 godina

Memfise Durant ne zna za košarku bez brajanta u ligi zato što nikako nije mogao da gleda pre nego što je brajant ušao u ligu. Zato mu je i on idol i priča da je on najbolji. To je i razlog zašto i 90 % vas ovde ubacuje u brajanta na drugo mesto u istoriji, što ni najmanje nije realno. Ni ja ne pričam da su durant i lebron u top 5 (iako će lebron verovatno da bude na kraju karijere). Ja sam mnogo realniji kad kažem da ne možemo da znamo ko je GOAT (ako moram da biram, uvek bih izabrao Vilta) od vas koji znaju samo za dzordana i brajanta

Хумска БГ

pre 8 godina

Пре две-три недеље сам мислио да ће се Бостон борити са Орландом и Шарлотом за осмо место, како су кренули од тада на крају ће бити први на Истоку.Шта су урадили не знам али брзински су прескочили и Чикаго и Атланту и Мајами и Индијану, све екипе квалитетније од њих.

Rade

pre 8 godina

(zxcvb, 11. februar 2016 15:47)

Da, ali da je iz Šarlota trejdovan nakon 5, 6 godina u ekipu sa dva superstara (ružan naziv za NBA igrača, ma koliko dobar i popularan bio) i ostatkom ekipe koji je iznad NBA proseka verujem da bi Kobi uzeo bar isto ovoliko prstenova. Dobro je rekao Skip (sa ESPN-a), LeBrona za sezonu, Kobea za play off! Pa i sad da ima iole krštenu ekipu bio bi i dalje ozbiljan igrač.

srbin

pre 8 godina

Ja obozavam Kobija i u top 5 najboljih ikada to je i sam Dzordan rekao.Kakav crni ESPN i njihove liste.Sto se tice Lebrona stvarno odlican kosarkas a mi se ovde prepiremo Kobi ili Lebron a u svakoj utakmici iskazuju maksimalno postovanje jedan prema drugom i nema se vise tu sta pricati.Ima video na YouTube Kobe Bryant and Lebron James mutual respect pa bih preporucio da pogledate.Uzivajmo jos ova 2 meseca da gledamo Kobija jer ko zna kada ce doci neki novi Kobi.Pozz za ljubitelje NBA!!

Memfis

pre 8 godina

Durant kaže da najbolji igrači treba da se gledaju po skill-u i on misli da je brajant najbolji u tome. Zašto bih ja morao da se slažem sa tim? Ajde što veština/skill ne može da bude jedini kriterijum za GOAT, nego što ni brajant nije najbolji u tome
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (durantulaokc, 11. februar 2016 14:15)

Da, Durent ne zna ko je najbolji u skill-u, a ti koji si punio pelene dok je Kobi osvajao prstenje i koji si odigrao 2 i po basketa znaš... Nije problem što si klinac, svi smo bili deca, ali ovakvim izjavama samo ispadaš tupavi hejter. I nemaš suprotno mišljenje samo od Durenta, već od svih NBA legendi. Ali ajde, ti i Jeremija znate, a Šek, Barkli, Džordan, Lebron, Durent, Dankan, Djinobili, Greg Popović, Zen Master itd, itd, ne znaju...

zxcvb

pre 8 godina

Pogledajte cife u plejofu pa onda pricajte. Lebron je trenutno 6. u poenima, 4. u asistencijama, 6. u ukradenim loptama, 15. u skokovima i 3. po indeksu korisnosti. Do kraja karijere realno ce biti 1. u poenima, 2. u asistencijama, 3. u ukradenim loptama, i 6. u skokovima. E to je svojevrsna dominacija koja se ne moze osporiti. Sad ce neko da kaze "ali ima samo dve titule". Ok, onda je Bill Russel najbolji svih vremena. Ne slazem se ni ja da je 3. ali ne treba ga pa ni srozavati jer broj titula veoma zavisi i od tima za koji igras. Zamislite da su Lebrona draftovali Pistonsi iz 2003 (recimo, da je kojim slucajem Klivlend uzeo Mela). Covek bi odma uzeo prsten ko Darko Milicic, a sad bi sigurnu imao 5-6 minimum kad se uzme u obzir cinjenica koliko je Detroit bio jak tih godina, da je tu bio i LeBron to bi tek bila sila od ekipe. Ili da Kobe nije prebacen iz Sarlota u Lejkerse dal bi imao 5 titula? Ne bih rekao.

durantulaokc

pre 8 godina

Kobi je novinare ESPN više puta nazvao idiotima tako da ne čudi što ga guraju niže nego što treba. Ali fenomen je što Lebron i Durent pričaju sve najbolje o njegovoj karijeri i onda ovde dođu njihovi fanovi i kažu "ma kakav Kobi nije ni u 10". Ja mislim da ovaj naš Durantulica ipak mnogo više zna o košarci od pravog KD-a, a razume se i Jeremija od Lebrona...
(Memfis, 11. februar 2016 11:32)

Durant kaže da najbolji igrači treba da se gledaju po skill-u i on misli da je brajant najbolji u tome. Zašto bih ja morao da se slažem sa tim? Ajde što veština/skill ne može da bude jedini kriterijum za GOAT, nego što ni brajant nije najbolji u tome

Mika Guster iz Ritopeka

pre 8 godina

rej alen, redzi miler, dominik vilkins, melo entoni...svi su recimo iza parker po l'ekipu. sad ne znam koje su kriterijume uzimali u obzir.
evo i liste od 20. do 100. mesta
[link]
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (oskar, 11. februar 2016 11:56)

Možda broj prstenova??? Osim Rej Allena pomenuti ga nisu ni videli,a Toni ih ima više nego svi oni zajedno. A porediti današnjeg veterana Parkera sa onim koji je uzimao prstenje je bzvze,jer sad je već u godinama i nije više u punoj snazi!!!

srle

pre 8 godina

@ Mladjoni
Boston naredne tri godine(pacevsi sa ovom) pikove prve runde od Bruklin Netsa koje je dobio u zamenu za Pirsa,Garneta,Terija..tako da,vrlo je realno da dobiju visoki pik ove godine(obzirom na los rezultat Bruklina)samim tim i mogucnost da izaberu Simonsa,Ingrama ili recimo Jaylen Browna..realno,pametno su ojadili Bruklin...

ja

pre 8 godina

@Mladjoni
Da pratis malo bolje, znao bi da Boston poseduje Bruklinov pik na draftu ove godine. Samim tim solidne su sanse da pokupi najboljeg igraca sa drafta.

pfd

pre 8 godina

Lilard treba da bude all star pre nego tonpson ili oldridz, ne kazem da je bolji igrac, ali je veci all star, ipak je prvi covek svoje ekipe

T-Mac1

pre 8 godina

Ovaj Towns je prosto nevjerovatan igrac sa 20 godina ovakve brojke.Vec prijeti Davis-u za najboljeg igraca ispod 25 god.Sto se tice Top 10 liste svih vremena tu se niko ne moze zadovoljit.Ja licno mislim da je Wilt najbolji igrac svih vremena.Covjeka u koji god tim da su bacili on je dolazio minimum do finala konferencije.Jordana bi kotiro izmedju 2-4 jer su tu Jabbar i Oscar.5 Bill Russell od 6-10 Baylor,Kobe,West,Magic i Bird.

Rade

pre 8 godina

Mladjoni, 11. februar 2016 11:05)

Care, moj Boston ima za ovaj draft Brooklyn-ove pikove. Dobili smo ih u onim silnim razmenama za Pierce-a i KG-a.

laker

pre 8 godina

ESPN je poznat po tim sumanutim tabelama (generalno, ne samo za košarku) jer na taj način dospevaju u žižu interesovanja, a i konkretno s Kobijem imaju istoriju animoziteta, tako da su ga verovatno i na 12. mesto stavili teška srca.
Ali ok, to je njihovo mišljenje, nije mi jasno samo po čemu Lebron može da bude ispred Medžika ili Birda?

VIDRA

pre 8 godina

Jaoo,kada ce vise ovaj Harden da ode iz Hjustona,kakva brutala od igraca,ali kad igras sa igracima sa kojim on igra,desava se ovo,da odigras 30+ poena tekmu,uz dobar procenat i nista,samo me zanima da li ima opciju izlaska iz ugovora ove godine,zna li neko?

Kome smeta jaka Filadelfija

pre 8 godina

Veliko postovanje za dva buduca hall of famera KB i LBJ! Ali ljudi, onaj Hjuston...ono je Bogu plakati. Poceo je da ih utovara bukvalno ko stigne. Pod hitno da se spasava sto se spasiti moze i da se trejduje negde, bilo gde onaj Hauard jer on i Harden su dva sveta za sebe. Umesto da sednu i dogovore se koje su im uloge u ekipi i cija ce biti poslednja kao sto su to radili Vejd i LBJ na primer oni samo zalud trose godine svoje karijere. Odavno nisam video da dva igraca tog kalibra imaju TOLIKO uzasnu atmosferu izmedju sebe. Moj miljenik Lilard sinoc opet objasnio neke stvari :-) poludeo sto ga nisu zvali na All Star.

Rocky Balboa

pre 8 godina

Nikada ali nikada ne može Lebron biti ispred Magica,taman osvojio 7 titula(što neće).Jordan je priča za sebe i on je van konkurencije,uz Jabbara odmah Magic pa Bird,Russel,Oscar,Shaq,Hakeem,Duncan,Kobie,pa onda možemo pričati o Jamesu.

Mladjoni

pre 8 godina

@BC
Druze,apsolutno se slazem sa tobom vezano za Breda Stivensa,covek je madjionicar. Medjutim,ne mpzete pokupiti Ingrama ili Ben Simonsa iz prostog razloga sto ste play off ekipa,a ova dva momka ce da budu medju top3 pika. Oni idu u Filu,Los Andjeles,Bruklin...

Kevin Johnson

pre 8 godina

@Jezekilj

True or False: LbJ has a chance to surpass MJ as the GOAT.

Adande: False. It's impossible, because even if LeBron wins five more championships he won't be able to erase his four NBA Finals losses. LeBron would have been better off competing directly against Jordan, because trying to battle the legend of Jordan is impossible -- especially because Jordan's 6-0 Finals record can never be tarnished.

Broussard: False. LeBron is deserving of top-five status, but he's not and never will be, as good as MJ.

Elhassan: False. That ship has sailed for LeBron, barring a highly unlikely run of championships to end his career.

Pelton: I'd say it's still in the realm of possibility, but James has to start winning more championships in a hurry. Jordan's advantage in titles at this point makes it too easy to dismiss how James may ultimately blow by his career totals by playing much longer.

Stein: Don't see it. Not sure there's enough time left in LeBron's career to win enough titles to make people forget A) He's 2-4 in the NBA Finals so far or B) That Jordan was 6-0 on the game's grandest stage. Leading the Cavs to an upset in the 2016 Finals and ending the Cleveland Curse -- if they could somehow dethrone mighty GSW - would certainly help in terms of changing the narrative.

But I'm afraid not much nuance is applied to these debates. Which is why you rarely hear the part about LeBron's teams being favored in only one of the four trips to the Finals (2011 vs Dallas) that he lost.

susjed

pre 8 godina

@ Davidoff
Jeste on sinoc dobro odigrao, ali gledajuci prethodne meceve jeste panj, ne moze se suditi na osnovu jednog meca.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoki, 11. februar 2016 10:20)

nije nego obratno , vi ste ga proglasili panjem zbog mjesec dana poslije povrede(ovo sad) a zadnje 3 g. Nurkić je sjajan...bit će allstar prije ili kasnije, dečko nosi u zubima najjače centre a usput je brz i okretan za razliku od bodybuildera Pekovića

Memfis

pre 8 godina

Kobi je novinare ESPN više puta nazvao idiotima tako da ne čudi što ga guraju niže nego što treba. Ali fenomen je što Lebron i Durent pričaju sve najbolje o njegovoj karijeri i onda ovde dođu njihovi fanovi i kažu "ma kakav Kobi nije ni u 10". Ja mislim da ovaj naš Durantulica ipak mnogo više zna o košarci od pravog KD-a, a razume se i Jeremija od Lebrona...

oskar

pre 8 godina

vidim i francuski l'equipe sastavio listu 100 najboljih igraca koji su ikad igrali u nba. doduse objavili su od 20.mesta pa do 100. prvih 20 jos nisu objavili. u tih 80 nema dzordana, dzabara, dr. irvinga, seka, kobija, lebrona, birda, danakana i ostalih...pa pretpostavljam da ce svi oni biti u prvih 20. od evropljana ako sam dobro zapamtio najbolje je kotiran dirk novicki, cini mi se na 27. mestu pa toni parker na 49. mada mnogo zverki je ostalo iza parkera pa se stice utisak da su francuzi bili malo pristrasni. patrik juing, pol pirs, klajd dreksler, i jos gomila drugih je iza parkera.

Roki

pre 8 godina

Izgleda da su u NBA odlucili da ne sude korake. Irving pravi euro step sa tri koraka, Lebron redovno pravi dva koraka pre nego sto spusti loptu i jos dobije i dodatno bacanje. S druge strane hoce da zastite Deandrea i ostale koji nisu u stanju da pogode bacanje. Drugi utisak su mi ovi koji Nurkica nazivaju panjem. Ne razumem na osnovu cega jer decko sasvim solidno igra. Trece, odusevljava me Bred Stivens. Kako covek crta akcije iz auta i posle tajm auta, to je cista genijalnost.

oskar

pre 8 godina

rej alen, redzi miler, dominik vilkins, melo entoni...svi su recimo iza parker po l'ekipu. sad ne znam koje su kriterijume uzimali u obzir.
evo i liste od 20. do 100. mesta
http://m.lequipe.fr/Top/Basket/top100-joueurs-NBA/6#top90

Jezekilj

pre 8 godina

@Durantula
Na toj ESPN listi najboljih svih vremena LeBron je 3. Ispred njega su samo Džabar i Džordan. A još nije završio karijeru!!! Za nekih 5 godina stanje će se izmjeniti.

Igor

pre 8 godina

A kos Kavaija Lenarda za pobedu? A la Kobi, sa vrha kapice, sekund pre kraja preko ruke, dajte mu loptu i sklonite se fazon...Pisite ljudi, mali (24godine) uveliko je u top 5 igraca u NBA, odbrana, sut, ulaz, snaga, brzina, nesebicnost...

Luckyone

pre 8 godina

Lebron nije na 3 mestu svih vremena,mada za par godina mogao bi biti tu.Na mesto br. 10 momentalno.Kris Pol kakav igrač,sve zna,napad,odbrana,pik end rol,odličan šuter,najbolji dodavač uz Ronda i Vola,ne troši previše lopte.Po indeksom korisnosti PER odma iza Majkla i Lebrona

Bojan

pre 8 godina

sto se tice liste najboljih 100, tu je tesko zadovoljiti svakoga, kod svake osobe moze da se polemise. Ja bih stavio recimo uvek Rasela na prvo mesto zbog promena u igri koje je doneo, vecina ljudi bi ipak stavila Majkla i imala dobrane razloge za to.
Ipak, moje primedbe bi bile da Oskar Robertson mora nesto vise na listi da ide, a Lebron jos nije dovoljno dobar za tako visoko mesto.. A stavio bih Sheka i Kobija ispred Hakima (I Lebrona tu negde u grupi 8-11)

cestitke GSWu na nastavljanju dominacije. Opet su u seriji pobeda. Do kraja da imaju 4 pobede pa 1 poraz stici ce rekord Cikaga.

JeRemija

pre 8 godina

@meda
Slažem se donekle sa tobom, po meni je treunutno na toj listi Lebron na 5. ili 6.mestu a do kraja karijere ima šansu da udje u top3. Takodje za Brajanta napokon neko da napiše da on nikako ne može biti u top 10. Samo nostalgičari sa b92 ga trpaju u top3 što je suludo. Ne postoji pokazatelj koji bi ga svrstao na tako visoko mesto.

JeRemija

pre 8 godina

"Nikada nisam pratio šta on radi"?! Dobro je Kobi care, nismo te prepoznali...
Sreća pa ti je na terenu pokazivao ko šta radi. Ne računam ovo sad, kada je Kobi pred penziju već uopšte partije između njih dvojice poslednjih 10 godina. Lebron je posebno naelektrisan protiv velikih zvezda tako da ne postoji igrač u ligi, uključujući staru gardu Brajanta, Dankana, Garneta koji ima pozitivan skor protiv njega.

meda

pre 8 godina

Ah Kobe i Lebron u zagrljaju, kakva patetika.
Nego na najnovijoj listi najboljih kosarkasa svih vremena espn-a, Kobe je na 12-tom mestu (nezasluzeno visoko). Lebrona su stavili na 3-ce mesto sto je suludo (u prvih 6 ne moze nikako da udje, a i posle toga jos 4-5 mesta).
Mada osim Lebrona lista nije previse losa: 1. Dzordan 2. Dzabar 3. Lebron 4. Medzik 5. Vilt 6. Bird 7. Rasel 8. Dankan 9. Shaq 10. Olajzuvon. Zamenis mesta Raselu i Viltu i sklonis Lebrona sa 3-ceg mesta na 10-to ili kasnije i lista moze da prodje.

nbalive

pre 8 godina

hahah miševi najviše volim kad vam LeBron pokvari dan.
Koliko igrača u historiji je bilo dominantno od svoje rookie sezone?
Lebron,Shaq,Jordan,Duncan itd,to su prave legende ovog sporta.
lbj-mvp

BC 20

pre 8 godina

Šta Bred Stivens izvlači iz ovog našeg mladog i ograničenog rostera, pa to je neverovatno. Samo da uzmemo Ingrama ili Simonsa na draftu i privučemo neku veliku zverku sa jakim ugovorom. Eto Bostona vrlo brzo opet u vrhu Istoka. Btw, Golden Stejt 48-4, naklon do neba !

svet

pre 8 godina

U sportu koji je uzasno takmicarski nastrojen, gde se kidaju za svaku loptu, za statistiku, da trenutno svi odreda najbolji igraci u NBA ovakvo postovanje ukazuje Kobiju vam govori kolika je to legenda.

durantulaokc

pre 8 godina

Jel video neku ESPN top 100 listu od juče? Ne slažem se bas sa rasporedom u prvih 10, ali konačno da neko napise da brajant nije u prvih 10 (po toj listi je 12.)

oskar

pre 8 godina

boston je klasican primer ekipe u kojoj skoro svih 13 igraca u rosteru ima bitnu ulogu. pogledajte samo u centarskoj liniji...rotiraju cak 4 igraca u toku meca. salindzer, amir dzonson, olinik, zeler. vecina se vrti tu oko 18-19 poena. jedino ajzea tomas odskoci sto se brojki tice. krauder, bredli, smart su uvek tu na 18-19 poena po mecu. tarner ove sezone igra konstantnije. "debeli" salindzer poceo da igra dosta bolje. nocas pored 21 poena ,11 skokova, treba reci da je imao i cak 7 asistencija. puno dobrih igraca koji se rotiraju tokom meca i uvek su svezi. mogu daleko na istoku.

Aleksis Sanco Panco

pre 8 godina

Meni je interesantno. Ja se ne sećam da se više pričalo o penzionisanju nekog igrača godinu dana unapred kao što je to sa Kobijem slučaj. Svaki izveštaj u kom je Kobi negde gostovao sa Lejkersima mora da sadrži da je to njegov oproštaj i da je dobio ogromne ovacije od domaće publike. Zaista fascinantno. Sami izveštaji govore o tome kolika je legenda.

Davidoff

pre 8 godina

Sportski pozdrav za one što su prekjučer pisali da je Jusuf Nurkić Juka panj...Ne može panj zabiti 16 poena (8-12) , i imati 11 skokova za 24 minute...Treba uzdizati Jokića jer je to zaslužio , ali vrijeđati Juku , igrača zbog kojeg je Denver otjerao Mozgova stvarno nema smisla...Polako moji stručnjaci , polako....

Davidoff

pre 8 godina

Sportski pozdrav za one što su prekjučer pisali da je Jusuf Nurkić Juka panj...Ne može panj zabiti 16 poena (8-12) , i imati 11 skokova za 24 minute...Treba uzdizati Jokića jer je to zaslužio , ali vrijeđati Juku , igrača zbog kojeg je Denver otjerao Mozgova stvarno nema smisla...Polako moji stručnjaci , polako....

Aleksis Sanco Panco

pre 8 godina

Meni je interesantno. Ja se ne sećam da se više pričalo o penzionisanju nekog igrača godinu dana unapred kao što je to sa Kobijem slučaj. Svaki izveštaj u kom je Kobi negde gostovao sa Lejkersima mora da sadrži da je to njegov oproštaj i da je dobio ogromne ovacije od domaće publike. Zaista fascinantno. Sami izveštaji govore o tome kolika je legenda.

BC 20

pre 8 godina

Šta Bred Stivens izvlači iz ovog našeg mladog i ograničenog rostera, pa to je neverovatno. Samo da uzmemo Ingrama ili Simonsa na draftu i privučemo neku veliku zverku sa jakim ugovorom. Eto Bostona vrlo brzo opet u vrhu Istoka. Btw, Golden Stejt 48-4, naklon do neba !

Igor

pre 8 godina

A kos Kavaija Lenarda za pobedu? A la Kobi, sa vrha kapice, sekund pre kraja preko ruke, dajte mu loptu i sklonite se fazon...Pisite ljudi, mali (24godine) uveliko je u top 5 igraca u NBA, odbrana, sut, ulaz, snaga, brzina, nesebicnost...

oskar

pre 8 godina

boston je klasican primer ekipe u kojoj skoro svih 13 igraca u rosteru ima bitnu ulogu. pogledajte samo u centarskoj liniji...rotiraju cak 4 igraca u toku meca. salindzer, amir dzonson, olinik, zeler. vecina se vrti tu oko 18-19 poena. jedino ajzea tomas odskoci sto se brojki tice. krauder, bredli, smart su uvek tu na 18-19 poena po mecu. tarner ove sezone igra konstantnije. "debeli" salindzer poceo da igra dosta bolje. nocas pored 21 poena ,11 skokova, treba reci da je imao i cak 7 asistencija. puno dobrih igraca koji se rotiraju tokom meca i uvek su svezi. mogu daleko na istoku.

meda

pre 8 godina

Ah Kobe i Lebron u zagrljaju, kakva patetika.
Nego na najnovijoj listi najboljih kosarkasa svih vremena espn-a, Kobe je na 12-tom mestu (nezasluzeno visoko). Lebrona su stavili na 3-ce mesto sto je suludo (u prvih 6 ne moze nikako da udje, a i posle toga jos 4-5 mesta).
Mada osim Lebrona lista nije previse losa: 1. Dzordan 2. Dzabar 3. Lebron 4. Medzik 5. Vilt 6. Bird 7. Rasel 8. Dankan 9. Shaq 10. Olajzuvon. Zamenis mesta Raselu i Viltu i sklonis Lebrona sa 3-ceg mesta na 10-to ili kasnije i lista moze da prodje.

Kome smeta jaka Filadelfija

pre 8 godina

Veliko postovanje za dva buduca hall of famera KB i LBJ! Ali ljudi, onaj Hjuston...ono je Bogu plakati. Poceo je da ih utovara bukvalno ko stigne. Pod hitno da se spasava sto se spasiti moze i da se trejduje negde, bilo gde onaj Hauard jer on i Harden su dva sveta za sebe. Umesto da sednu i dogovore se koje su im uloge u ekipi i cija ce biti poslednja kao sto su to radili Vejd i LBJ na primer oni samo zalud trose godine svoje karijere. Odavno nisam video da dva igraca tog kalibra imaju TOLIKO uzasnu atmosferu izmedju sebe. Moj miljenik Lilard sinoc opet objasnio neke stvari :-) poludeo sto ga nisu zvali na All Star.

srle

pre 8 godina

@ Mladjoni
Boston naredne tri godine(pacevsi sa ovom) pikove prve runde od Bruklin Netsa koje je dobio u zamenu za Pirsa,Garneta,Terija..tako da,vrlo je realno da dobiju visoki pik ove godine(obzirom na los rezultat Bruklina)samim tim i mogucnost da izaberu Simonsa,Ingrama ili recimo Jaylen Browna..realno,pametno su ojadili Bruklin...

svet

pre 8 godina

U sportu koji je uzasno takmicarski nastrojen, gde se kidaju za svaku loptu, za statistiku, da trenutno svi odreda najbolji igraci u NBA ovakvo postovanje ukazuje Kobiju vam govori kolika je to legenda.

Rade

pre 8 godina

Mladjoni, 11. februar 2016 11:05)

Care, moj Boston ima za ovaj draft Brooklyn-ove pikove. Dobili smo ih u onim silnim razmenama za Pierce-a i KG-a.

JeRemija

pre 8 godina

"Nikada nisam pratio šta on radi"?! Dobro je Kobi care, nismo te prepoznali...
Sreća pa ti je na terenu pokazivao ko šta radi. Ne računam ovo sad, kada je Kobi pred penziju već uopšte partije između njih dvojice poslednjih 10 godina. Lebron je posebno naelektrisan protiv velikih zvezda tako da ne postoji igrač u ligi, uključujući staru gardu Brajanta, Dankana, Garneta koji ima pozitivan skor protiv njega.

durantulaokc

pre 8 godina

Jel video neku ESPN top 100 listu od juče? Ne slažem se bas sa rasporedom u prvih 10, ali konačno da neko napise da brajant nije u prvih 10 (po toj listi je 12.)

Memfis

pre 8 godina

Kobi je novinare ESPN više puta nazvao idiotima tako da ne čudi što ga guraju niže nego što treba. Ali fenomen je što Lebron i Durent pričaju sve najbolje o njegovoj karijeri i onda ovde dođu njihovi fanovi i kažu "ma kakav Kobi nije ni u 10". Ja mislim da ovaj naš Durantulica ipak mnogo više zna o košarci od pravog KD-a, a razume se i Jeremija od Lebrona...

Bojan

pre 8 godina

sto se tice liste najboljih 100, tu je tesko zadovoljiti svakoga, kod svake osobe moze da se polemise. Ja bih stavio recimo uvek Rasela na prvo mesto zbog promena u igri koje je doneo, vecina ljudi bi ipak stavila Majkla i imala dobrane razloge za to.
Ipak, moje primedbe bi bile da Oskar Robertson mora nesto vise na listi da ide, a Lebron jos nije dovoljno dobar za tako visoko mesto.. A stavio bih Sheka i Kobija ispred Hakima (I Lebrona tu negde u grupi 8-11)

cestitke GSWu na nastavljanju dominacije. Opet su u seriji pobeda. Do kraja da imaju 4 pobede pa 1 poraz stici ce rekord Cikaga.

pfd

pre 8 godina

Lilard treba da bude all star pre nego tonpson ili oldridz, ne kazem da je bolji igrac, ali je veci all star, ipak je prvi covek svoje ekipe

Rocky Balboa

pre 8 godina

Nikada ali nikada ne može Lebron biti ispred Magica,taman osvojio 7 titula(što neće).Jordan je priča za sebe i on je van konkurencije,uz Jabbara odmah Magic pa Bird,Russel,Oscar,Shaq,Hakeem,Duncan,Kobie,pa onda možemo pričati o Jamesu.

Roki

pre 8 godina

Izgleda da su u NBA odlucili da ne sude korake. Irving pravi euro step sa tri koraka, Lebron redovno pravi dva koraka pre nego sto spusti loptu i jos dobije i dodatno bacanje. S druge strane hoce da zastite Deandrea i ostale koji nisu u stanju da pogode bacanje. Drugi utisak su mi ovi koji Nurkica nazivaju panjem. Ne razumem na osnovu cega jer decko sasvim solidno igra. Trece, odusevljava me Bred Stivens. Kako covek crta akcije iz auta i posle tajm auta, to je cista genijalnost.

laker

pre 8 godina

ESPN je poznat po tim sumanutim tabelama (generalno, ne samo za košarku) jer na taj način dospevaju u žižu interesovanja, a i konkretno s Kobijem imaju istoriju animoziteta, tako da su ga verovatno i na 12. mesto stavili teška srca.
Ali ok, to je njihovo mišljenje, nije mi jasno samo po čemu Lebron može da bude ispred Medžika ili Birda?

zxcvb

pre 8 godina

Pogledajte cife u plejofu pa onda pricajte. Lebron je trenutno 6. u poenima, 4. u asistencijama, 6. u ukradenim loptama, 15. u skokovima i 3. po indeksu korisnosti. Do kraja karijere realno ce biti 1. u poenima, 2. u asistencijama, 3. u ukradenim loptama, i 6. u skokovima. E to je svojevrsna dominacija koja se ne moze osporiti. Sad ce neko da kaze "ali ima samo dve titule". Ok, onda je Bill Russel najbolji svih vremena. Ne slazem se ni ja da je 3. ali ne treba ga pa ni srozavati jer broj titula veoma zavisi i od tima za koji igras. Zamislite da su Lebrona draftovali Pistonsi iz 2003 (recimo, da je kojim slucajem Klivlend uzeo Mela). Covek bi odma uzeo prsten ko Darko Milicic, a sad bi sigurnu imao 5-6 minimum kad se uzme u obzir cinjenica koliko je Detroit bio jak tih godina, da je tu bio i LeBron to bi tek bila sila od ekipe. Ili da Kobe nije prebacen iz Sarlota u Lejkerse dal bi imao 5 titula? Ne bih rekao.

Luckyone

pre 8 godina

Lebron nije na 3 mestu svih vremena,mada za par godina mogao bi biti tu.Na mesto br. 10 momentalno.Kris Pol kakav igrač,sve zna,napad,odbrana,pik end rol,odličan šuter,najbolji dodavač uz Ronda i Vola,ne troši previše lopte.Po indeksom korisnosti PER odma iza Majkla i Lebrona

T-Mac1

pre 8 godina

Ovaj Towns je prosto nevjerovatan igrac sa 20 godina ovakve brojke.Vec prijeti Davis-u za najboljeg igraca ispod 25 god.Sto se tice Top 10 liste svih vremena tu se niko ne moze zadovoljit.Ja licno mislim da je Wilt najbolji igrac svih vremena.Covjeka u koji god tim da su bacili on je dolazio minimum do finala konferencije.Jordana bi kotiro izmedju 2-4 jer su tu Jabbar i Oscar.5 Bill Russell od 6-10 Baylor,Kobe,West,Magic i Bird.

nbalive

pre 8 godina

hahah miševi najviše volim kad vam LeBron pokvari dan.
Koliko igrača u historiji je bilo dominantno od svoje rookie sezone?
Lebron,Shaq,Jordan,Duncan itd,to su prave legende ovog sporta.
lbj-mvp

Mika Guster iz Ritopeka

pre 8 godina

rej alen, redzi miler, dominik vilkins, melo entoni...svi su recimo iza parker po l'ekipu. sad ne znam koje su kriterijume uzimali u obzir.
evo i liste od 20. do 100. mesta
[link]
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (oskar, 11. februar 2016 11:56)

Možda broj prstenova??? Osim Rej Allena pomenuti ga nisu ni videli,a Toni ih ima više nego svi oni zajedno. A porediti današnjeg veterana Parkera sa onim koji je uzimao prstenje je bzvze,jer sad je već u godinama i nije više u punoj snazi!!!

ja

pre 8 godina

@Mladjoni
Da pratis malo bolje, znao bi da Boston poseduje Bruklinov pik na draftu ove godine. Samim tim solidne su sanse da pokupi najboljeg igraca sa drafta.

Mladjoni

pre 8 godina

@BC
Druze,apsolutno se slazem sa tobom vezano za Breda Stivensa,covek je madjionicar. Medjutim,ne mpzete pokupiti Ingrama ili Ben Simonsa iz prostog razloga sto ste play off ekipa,a ova dva momka ce da budu medju top3 pika. Oni idu u Filu,Los Andjeles,Bruklin...

Kevin Johnson

pre 8 godina

@Jezekilj

True or False: LbJ has a chance to surpass MJ as the GOAT.

Adande: False. It's impossible, because even if LeBron wins five more championships he won't be able to erase his four NBA Finals losses. LeBron would have been better off competing directly against Jordan, because trying to battle the legend of Jordan is impossible -- especially because Jordan's 6-0 Finals record can never be tarnished.

Broussard: False. LeBron is deserving of top-five status, but he's not and never will be, as good as MJ.

Elhassan: False. That ship has sailed for LeBron, barring a highly unlikely run of championships to end his career.

Pelton: I'd say it's still in the realm of possibility, but James has to start winning more championships in a hurry. Jordan's advantage in titles at this point makes it too easy to dismiss how James may ultimately blow by his career totals by playing much longer.

Stein: Don't see it. Not sure there's enough time left in LeBron's career to win enough titles to make people forget A) He's 2-4 in the NBA Finals so far or B) That Jordan was 6-0 on the game's grandest stage. Leading the Cavs to an upset in the 2016 Finals and ending the Cleveland Curse -- if they could somehow dethrone mighty GSW - would certainly help in terms of changing the narrative.

But I'm afraid not much nuance is applied to these debates. Which is why you rarely hear the part about LeBron's teams being favored in only one of the four trips to the Finals (2011 vs Dallas) that he lost.

susjed

pre 8 godina

@ Davidoff
Jeste on sinoc dobro odigrao, ali gledajuci prethodne meceve jeste panj, ne moze se suditi na osnovu jednog meca.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoki, 11. februar 2016 10:20)

nije nego obratno , vi ste ga proglasili panjem zbog mjesec dana poslije povrede(ovo sad) a zadnje 3 g. Nurkić je sjajan...bit će allstar prije ili kasnije, dečko nosi u zubima najjače centre a usput je brz i okretan za razliku od bodybuildera Pekovića

oskar

pre 8 godina

vidim i francuski l'equipe sastavio listu 100 najboljih igraca koji su ikad igrali u nba. doduse objavili su od 20.mesta pa do 100. prvih 20 jos nisu objavili. u tih 80 nema dzordana, dzabara, dr. irvinga, seka, kobija, lebrona, birda, danakana i ostalih...pa pretpostavljam da ce svi oni biti u prvih 20. od evropljana ako sam dobro zapamtio najbolje je kotiran dirk novicki, cini mi se na 27. mestu pa toni parker na 49. mada mnogo zverki je ostalo iza parkera pa se stice utisak da su francuzi bili malo pristrasni. patrik juing, pol pirs, klajd dreksler, i jos gomila drugih je iza parkera.

durantulaokc

pre 8 godina

Kobi je novinare ESPN više puta nazvao idiotima tako da ne čudi što ga guraju niže nego što treba. Ali fenomen je što Lebron i Durent pričaju sve najbolje o njegovoj karijeri i onda ovde dođu njihovi fanovi i kažu "ma kakav Kobi nije ni u 10". Ja mislim da ovaj naš Durantulica ipak mnogo više zna o košarci od pravog KD-a, a razume se i Jeremija od Lebrona...
(Memfis, 11. februar 2016 11:32)

Durant kaže da najbolji igrači treba da se gledaju po skill-u i on misli da je brajant najbolji u tome. Zašto bih ja morao da se slažem sa tim? Ajde što veština/skill ne može da bude jedini kriterijum za GOAT, nego što ni brajant nije najbolji u tome

Jezekilj

pre 8 godina

@Durantula
Na toj ESPN listi najboljih svih vremena LeBron je 3. Ispred njega su samo Džabar i Džordan. A još nije završio karijeru!!! Za nekih 5 godina stanje će se izmjeniti.

Memfis

pre 8 godina

Durant kaže da najbolji igrači treba da se gledaju po skill-u i on misli da je brajant najbolji u tome. Zašto bih ja morao da se slažem sa tim? Ajde što veština/skill ne može da bude jedini kriterijum za GOAT, nego što ni brajant nije najbolji u tome
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (durantulaokc, 11. februar 2016 14:15)

Da, Durent ne zna ko je najbolji u skill-u, a ti koji si punio pelene dok je Kobi osvajao prstenje i koji si odigrao 2 i po basketa znaš... Nije problem što si klinac, svi smo bili deca, ali ovakvim izjavama samo ispadaš tupavi hejter. I nemaš suprotno mišljenje samo od Durenta, već od svih NBA legendi. Ali ajde, ti i Jeremija znate, a Šek, Barkli, Džordan, Lebron, Durent, Dankan, Djinobili, Greg Popović, Zen Master itd, itd, ne znaju...

Хумска БГ

pre 8 godina

Пре две-три недеље сам мислио да ће се Бостон борити са Орландом и Шарлотом за осмо место, како су кренули од тада на крају ће бити први на Истоку.Шта су урадили не знам али брзински су прескочили и Чикаго и Атланту и Мајами и Индијану, све екипе квалитетније од њих.

VIDRA

pre 8 godina

Jaoo,kada ce vise ovaj Harden da ode iz Hjustona,kakva brutala od igraca,ali kad igras sa igracima sa kojim on igra,desava se ovo,da odigras 30+ poena tekmu,uz dobar procenat i nista,samo me zanima da li ima opciju izlaska iz ugovora ove godine,zna li neko?

srbin

pre 8 godina

Ja obozavam Kobija i u top 5 najboljih ikada to je i sam Dzordan rekao.Kakav crni ESPN i njihove liste.Sto se tice Lebrona stvarno odlican kosarkas a mi se ovde prepiremo Kobi ili Lebron a u svakoj utakmici iskazuju maksimalno postovanje jedan prema drugom i nema se vise tu sta pricati.Ima video na YouTube Kobe Bryant and Lebron James mutual respect pa bih preporucio da pogledate.Uzivajmo jos ova 2 meseca da gledamo Kobija jer ko zna kada ce doci neki novi Kobi.Pozz za ljubitelje NBA!!

JeRemija

pre 8 godina

@meda
Slažem se donekle sa tobom, po meni je treunutno na toj listi Lebron na 5. ili 6.mestu a do kraja karijere ima šansu da udje u top3. Takodje za Brajanta napokon neko da napiše da on nikako ne može biti u top 10. Samo nostalgičari sa b92 ga trpaju u top3 što je suludo. Ne postoji pokazatelj koji bi ga svrstao na tako visoko mesto.

oskar

pre 8 godina

rej alen, redzi miler, dominik vilkins, melo entoni...svi su recimo iza parker po l'ekipu. sad ne znam koje su kriterijume uzimali u obzir.
evo i liste od 20. do 100. mesta
http://m.lequipe.fr/Top/Basket/top100-joueurs-NBA/6#top90

durantulaokc

pre 8 godina

Memfise Durant ne zna za košarku bez brajanta u ligi zato što nikako nije mogao da gleda pre nego što je brajant ušao u ligu. Zato mu je i on idol i priča da je on najbolji. To je i razlog zašto i 90 % vas ovde ubacuje u brajanta na drugo mesto u istoriji, što ni najmanje nije realno. Ni ja ne pričam da su durant i lebron u top 5 (iako će lebron verovatno da bude na kraju karijere). Ja sam mnogo realniji kad kažem da ne možemo da znamo ko je GOAT (ako moram da biram, uvek bih izabrao Vilta) od vas koji znaju samo za dzordana i brajanta

Rade

pre 8 godina

(zxcvb, 11. februar 2016 15:47)

Da, ali da je iz Šarlota trejdovan nakon 5, 6 godina u ekipu sa dva superstara (ružan naziv za NBA igrača, ma koliko dobar i popularan bio) i ostatkom ekipe koji je iznad NBA proseka verujem da bi Kobi uzeo bar isto ovoliko prstenova. Dobro je rekao Skip (sa ESPN-a), LeBrona za sezonu, Kobea za play off! Pa i sad da ima iole krštenu ekipu bio bi i dalje ozbiljan igrač.

meda

pre 8 godina

Ah Kobe i Lebron u zagrljaju, kakva patetika.
Nego na najnovijoj listi najboljih kosarkasa svih vremena espn-a, Kobe je na 12-tom mestu (nezasluzeno visoko). Lebrona su stavili na 3-ce mesto sto je suludo (u prvih 6 ne moze nikako da udje, a i posle toga jos 4-5 mesta).
Mada osim Lebrona lista nije previse losa: 1. Dzordan 2. Dzabar 3. Lebron 4. Medzik 5. Vilt 6. Bird 7. Rasel 8. Dankan 9. Shaq 10. Olajzuvon. Zamenis mesta Raselu i Viltu i sklonis Lebrona sa 3-ceg mesta na 10-to ili kasnije i lista moze da prodje.

JeRemija

pre 8 godina

"Nikada nisam pratio šta on radi"?! Dobro je Kobi care, nismo te prepoznali...
Sreća pa ti je na terenu pokazivao ko šta radi. Ne računam ovo sad, kada je Kobi pred penziju već uopšte partije između njih dvojice poslednjih 10 godina. Lebron je posebno naelektrisan protiv velikih zvezda tako da ne postoji igrač u ligi, uključujući staru gardu Brajanta, Dankana, Garneta koji ima pozitivan skor protiv njega.

durantulaokc

pre 8 godina

Jel video neku ESPN top 100 listu od juče? Ne slažem se bas sa rasporedom u prvih 10, ali konačno da neko napise da brajant nije u prvih 10 (po toj listi je 12.)

JeRemija

pre 8 godina

@meda
Slažem se donekle sa tobom, po meni je treunutno na toj listi Lebron na 5. ili 6.mestu a do kraja karijere ima šansu da udje u top3. Takodje za Brajanta napokon neko da napiše da on nikako ne može biti u top 10. Samo nostalgičari sa b92 ga trpaju u top3 što je suludo. Ne postoji pokazatelj koji bi ga svrstao na tako visoko mesto.

Jezekilj

pre 8 godina

@Durantula
Na toj ESPN listi najboljih svih vremena LeBron je 3. Ispred njega su samo Džabar i Džordan. A još nije završio karijeru!!! Za nekih 5 godina stanje će se izmjeniti.

nbalive

pre 8 godina

hahah miševi najviše volim kad vam LeBron pokvari dan.
Koliko igrača u historiji je bilo dominantno od svoje rookie sezone?
Lebron,Shaq,Jordan,Duncan itd,to su prave legende ovog sporta.
lbj-mvp

Davidoff

pre 8 godina

Sportski pozdrav za one što su prekjučer pisali da je Jusuf Nurkić Juka panj...Ne može panj zabiti 16 poena (8-12) , i imati 11 skokova za 24 minute...Treba uzdizati Jokića jer je to zaslužio , ali vrijeđati Juku , igrača zbog kojeg je Denver otjerao Mozgova stvarno nema smisla...Polako moji stručnjaci , polako....

Rocky Balboa

pre 8 godina

Nikada ali nikada ne može Lebron biti ispred Magica,taman osvojio 7 titula(što neće).Jordan je priča za sebe i on je van konkurencije,uz Jabbara odmah Magic pa Bird,Russel,Oscar,Shaq,Hakeem,Duncan,Kobie,pa onda možemo pričati o Jamesu.

BC 20

pre 8 godina

Šta Bred Stivens izvlači iz ovog našeg mladog i ograničenog rostera, pa to je neverovatno. Samo da uzmemo Ingrama ili Simonsa na draftu i privučemo neku veliku zverku sa jakim ugovorom. Eto Bostona vrlo brzo opet u vrhu Istoka. Btw, Golden Stejt 48-4, naklon do neba !

Mladjoni

pre 8 godina

@BC
Druze,apsolutno se slazem sa tobom vezano za Breda Stivensa,covek je madjionicar. Medjutim,ne mpzete pokupiti Ingrama ili Ben Simonsa iz prostog razloga sto ste play off ekipa,a ova dva momka ce da budu medju top3 pika. Oni idu u Filu,Los Andjeles,Bruklin...

Bojan

pre 8 godina

sto se tice liste najboljih 100, tu je tesko zadovoljiti svakoga, kod svake osobe moze da se polemise. Ja bih stavio recimo uvek Rasela na prvo mesto zbog promena u igri koje je doneo, vecina ljudi bi ipak stavila Majkla i imala dobrane razloge za to.
Ipak, moje primedbe bi bile da Oskar Robertson mora nesto vise na listi da ide, a Lebron jos nije dovoljno dobar za tako visoko mesto.. A stavio bih Sheka i Kobija ispred Hakima (I Lebrona tu negde u grupi 8-11)

cestitke GSWu na nastavljanju dominacije. Opet su u seriji pobeda. Do kraja da imaju 4 pobede pa 1 poraz stici ce rekord Cikaga.

Aleksis Sanco Panco

pre 8 godina

Meni je interesantno. Ja se ne sećam da se više pričalo o penzionisanju nekog igrača godinu dana unapred kao što je to sa Kobijem slučaj. Svaki izveštaj u kom je Kobi negde gostovao sa Lejkersima mora da sadrži da je to njegov oproštaj i da je dobio ogromne ovacije od domaće publike. Zaista fascinantno. Sami izveštaji govore o tome kolika je legenda.

Luckyone

pre 8 godina

Lebron nije na 3 mestu svih vremena,mada za par godina mogao bi biti tu.Na mesto br. 10 momentalno.Kris Pol kakav igrač,sve zna,napad,odbrana,pik end rol,odličan šuter,najbolji dodavač uz Ronda i Vola,ne troši previše lopte.Po indeksom korisnosti PER odma iza Majkla i Lebrona

durantulaokc

pre 8 godina

Kobi je novinare ESPN više puta nazvao idiotima tako da ne čudi što ga guraju niže nego što treba. Ali fenomen je što Lebron i Durent pričaju sve najbolje o njegovoj karijeri i onda ovde dođu njihovi fanovi i kažu "ma kakav Kobi nije ni u 10". Ja mislim da ovaj naš Durantulica ipak mnogo više zna o košarci od pravog KD-a, a razume se i Jeremija od Lebrona...
(Memfis, 11. februar 2016 11:32)

Durant kaže da najbolji igrači treba da se gledaju po skill-u i on misli da je brajant najbolji u tome. Zašto bih ja morao da se slažem sa tim? Ajde što veština/skill ne može da bude jedini kriterijum za GOAT, nego što ni brajant nije najbolji u tome

susjed

pre 8 godina

@ Davidoff
Jeste on sinoc dobro odigrao, ali gledajuci prethodne meceve jeste panj, ne moze se suditi na osnovu jednog meca.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zoki, 11. februar 2016 10:20)

nije nego obratno , vi ste ga proglasili panjem zbog mjesec dana poslije povrede(ovo sad) a zadnje 3 g. Nurkić je sjajan...bit će allstar prije ili kasnije, dečko nosi u zubima najjače centre a usput je brz i okretan za razliku od bodybuildera Pekovića

zxcvb

pre 8 godina

Pogledajte cife u plejofu pa onda pricajte. Lebron je trenutno 6. u poenima, 4. u asistencijama, 6. u ukradenim loptama, 15. u skokovima i 3. po indeksu korisnosti. Do kraja karijere realno ce biti 1. u poenima, 2. u asistencijama, 3. u ukradenim loptama, i 6. u skokovima. E to je svojevrsna dominacija koja se ne moze osporiti. Sad ce neko da kaze "ali ima samo dve titule". Ok, onda je Bill Russel najbolji svih vremena. Ne slazem se ni ja da je 3. ali ne treba ga pa ni srozavati jer broj titula veoma zavisi i od tima za koji igras. Zamislite da su Lebrona draftovali Pistonsi iz 2003 (recimo, da je kojim slucajem Klivlend uzeo Mela). Covek bi odma uzeo prsten ko Darko Milicic, a sad bi sigurnu imao 5-6 minimum kad se uzme u obzir cinjenica koliko je Detroit bio jak tih godina, da je tu bio i LeBron to bi tek bila sila od ekipe. Ili da Kobe nije prebacen iz Sarlota u Lejkerse dal bi imao 5 titula? Ne bih rekao.

VIDRA

pre 8 godina

Jaoo,kada ce vise ovaj Harden da ode iz Hjustona,kakva brutala od igraca,ali kad igras sa igracima sa kojim on igra,desava se ovo,da odigras 30+ poena tekmu,uz dobar procenat i nista,samo me zanima da li ima opciju izlaska iz ugovora ove godine,zna li neko?

T-Mac1

pre 8 godina

Ovaj Towns je prosto nevjerovatan igrac sa 20 godina ovakve brojke.Vec prijeti Davis-u za najboljeg igraca ispod 25 god.Sto se tice Top 10 liste svih vremena tu se niko ne moze zadovoljit.Ja licno mislim da je Wilt najbolji igrac svih vremena.Covjeka u koji god tim da su bacili on je dolazio minimum do finala konferencije.Jordana bi kotiro izmedju 2-4 jer su tu Jabbar i Oscar.5 Bill Russell od 6-10 Baylor,Kobe,West,Magic i Bird.

Kevin Johnson

pre 8 godina

@Jezekilj

True or False: LbJ has a chance to surpass MJ as the GOAT.

Adande: False. It's impossible, because even if LeBron wins five more championships he won't be able to erase his four NBA Finals losses. LeBron would have been better off competing directly against Jordan, because trying to battle the legend of Jordan is impossible -- especially because Jordan's 6-0 Finals record can never be tarnished.

Broussard: False. LeBron is deserving of top-five status, but he's not and never will be, as good as MJ.

Elhassan: False. That ship has sailed for LeBron, barring a highly unlikely run of championships to end his career.

Pelton: I'd say it's still in the realm of possibility, but James has to start winning more championships in a hurry. Jordan's advantage in titles at this point makes it too easy to dismiss how James may ultimately blow by his career totals by playing much longer.

Stein: Don't see it. Not sure there's enough time left in LeBron's career to win enough titles to make people forget A) He's 2-4 in the NBA Finals so far or B) That Jordan was 6-0 on the game's grandest stage. Leading the Cavs to an upset in the 2016 Finals and ending the Cleveland Curse -- if they could somehow dethrone mighty GSW - would certainly help in terms of changing the narrative.

But I'm afraid not much nuance is applied to these debates. Which is why you rarely hear the part about LeBron's teams being favored in only one of the four trips to the Finals (2011 vs Dallas) that he lost.

laker

pre 8 godina

ESPN je poznat po tim sumanutim tabelama (generalno, ne samo za košarku) jer na taj način dospevaju u žižu interesovanja, a i konkretno s Kobijem imaju istoriju animoziteta, tako da su ga verovatno i na 12. mesto stavili teška srca.
Ali ok, to je njihovo mišljenje, nije mi jasno samo po čemu Lebron može da bude ispred Medžika ili Birda?

svet

pre 8 godina

U sportu koji je uzasno takmicarski nastrojen, gde se kidaju za svaku loptu, za statistiku, da trenutno svi odreda najbolji igraci u NBA ovakvo postovanje ukazuje Kobiju vam govori kolika je to legenda.

srbin

pre 8 godina

Ja obozavam Kobija i u top 5 najboljih ikada to je i sam Dzordan rekao.Kakav crni ESPN i njihove liste.Sto se tice Lebrona stvarno odlican kosarkas a mi se ovde prepiremo Kobi ili Lebron a u svakoj utakmici iskazuju maksimalno postovanje jedan prema drugom i nema se vise tu sta pricati.Ima video na YouTube Kobe Bryant and Lebron James mutual respect pa bih preporucio da pogledate.Uzivajmo jos ova 2 meseca da gledamo Kobija jer ko zna kada ce doci neki novi Kobi.Pozz za ljubitelje NBA!!

Rade

pre 8 godina

(zxcvb, 11. februar 2016 15:47)

Da, ali da je iz Šarlota trejdovan nakon 5, 6 godina u ekipu sa dva superstara (ružan naziv za NBA igrača, ma koliko dobar i popularan bio) i ostatkom ekipe koji je iznad NBA proseka verujem da bi Kobi uzeo bar isto ovoliko prstenova. Dobro je rekao Skip (sa ESPN-a), LeBrona za sezonu, Kobea za play off! Pa i sad da ima iole krštenu ekipu bio bi i dalje ozbiljan igrač.

Roki

pre 8 godina

Izgleda da su u NBA odlucili da ne sude korake. Irving pravi euro step sa tri koraka, Lebron redovno pravi dva koraka pre nego sto spusti loptu i jos dobije i dodatno bacanje. S druge strane hoce da zastite Deandrea i ostale koji nisu u stanju da pogode bacanje. Drugi utisak su mi ovi koji Nurkica nazivaju panjem. Ne razumem na osnovu cega jer decko sasvim solidno igra. Trece, odusevljava me Bred Stivens. Kako covek crta akcije iz auta i posle tajm auta, to je cista genijalnost.

oskar

pre 8 godina

rej alen, redzi miler, dominik vilkins, melo entoni...svi su recimo iza parker po l'ekipu. sad ne znam koje su kriterijume uzimali u obzir.
evo i liste od 20. do 100. mesta
http://m.lequipe.fr/Top/Basket/top100-joueurs-NBA/6#top90

pfd

pre 8 godina

Lilard treba da bude all star pre nego tonpson ili oldridz, ne kazem da je bolji igrac, ali je veci all star, ipak je prvi covek svoje ekipe

Memfis

pre 8 godina

Durant kaže da najbolji igrači treba da se gledaju po skill-u i on misli da je brajant najbolji u tome. Zašto bih ja morao da se slažem sa tim? Ajde što veština/skill ne može da bude jedini kriterijum za GOAT, nego što ni brajant nije najbolji u tome
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (durantulaokc, 11. februar 2016 14:15)

Da, Durent ne zna ko je najbolji u skill-u, a ti koji si punio pelene dok je Kobi osvajao prstenje i koji si odigrao 2 i po basketa znaš... Nije problem što si klinac, svi smo bili deca, ali ovakvim izjavama samo ispadaš tupavi hejter. I nemaš suprotno mišljenje samo od Durenta, već od svih NBA legendi. Ali ajde, ti i Jeremija znate, a Šek, Barkli, Džordan, Lebron, Durent, Dankan, Djinobili, Greg Popović, Zen Master itd, itd, ne znaju...

oskar

pre 8 godina

boston je klasican primer ekipe u kojoj skoro svih 13 igraca u rosteru ima bitnu ulogu. pogledajte samo u centarskoj liniji...rotiraju cak 4 igraca u toku meca. salindzer, amir dzonson, olinik, zeler. vecina se vrti tu oko 18-19 poena. jedino ajzea tomas odskoci sto se brojki tice. krauder, bredli, smart su uvek tu na 18-19 poena po mecu. tarner ove sezone igra konstantnije. "debeli" salindzer poceo da igra dosta bolje. nocas pored 21 poena ,11 skokova, treba reci da je imao i cak 7 asistencija. puno dobrih igraca koji se rotiraju tokom meca i uvek su svezi. mogu daleko na istoku.

Memfis

pre 8 godina

Kobi je novinare ESPN više puta nazvao idiotima tako da ne čudi što ga guraju niže nego što treba. Ali fenomen je što Lebron i Durent pričaju sve najbolje o njegovoj karijeri i onda ovde dođu njihovi fanovi i kažu "ma kakav Kobi nije ni u 10". Ja mislim da ovaj naš Durantulica ipak mnogo više zna o košarci od pravog KD-a, a razume se i Jeremija od Lebrona...

Igor

pre 8 godina

A kos Kavaija Lenarda za pobedu? A la Kobi, sa vrha kapice, sekund pre kraja preko ruke, dajte mu loptu i sklonite se fazon...Pisite ljudi, mali (24godine) uveliko je u top 5 igraca u NBA, odbrana, sut, ulaz, snaga, brzina, nesebicnost...

oskar

pre 8 godina

vidim i francuski l'equipe sastavio listu 100 najboljih igraca koji su ikad igrali u nba. doduse objavili su od 20.mesta pa do 100. prvih 20 jos nisu objavili. u tih 80 nema dzordana, dzabara, dr. irvinga, seka, kobija, lebrona, birda, danakana i ostalih...pa pretpostavljam da ce svi oni biti u prvih 20. od evropljana ako sam dobro zapamtio najbolje je kotiran dirk novicki, cini mi se na 27. mestu pa toni parker na 49. mada mnogo zverki je ostalo iza parkera pa se stice utisak da su francuzi bili malo pristrasni. patrik juing, pol pirs, klajd dreksler, i jos gomila drugih je iza parkera.

Kome smeta jaka Filadelfija

pre 8 godina

Veliko postovanje za dva buduca hall of famera KB i LBJ! Ali ljudi, onaj Hjuston...ono je Bogu plakati. Poceo je da ih utovara bukvalno ko stigne. Pod hitno da se spasava sto se spasiti moze i da se trejduje negde, bilo gde onaj Hauard jer on i Harden su dva sveta za sebe. Umesto da sednu i dogovore se koje su im uloge u ekipi i cija ce biti poslednja kao sto su to radili Vejd i LBJ na primer oni samo zalud trose godine svoje karijere. Odavno nisam video da dva igraca tog kalibra imaju TOLIKO uzasnu atmosferu izmedju sebe. Moj miljenik Lilard sinoc opet objasnio neke stvari :-) poludeo sto ga nisu zvali na All Star.

Rade

pre 8 godina

Mladjoni, 11. februar 2016 11:05)

Care, moj Boston ima za ovaj draft Brooklyn-ove pikove. Dobili smo ih u onim silnim razmenama za Pierce-a i KG-a.

Mika Guster iz Ritopeka

pre 8 godina

rej alen, redzi miler, dominik vilkins, melo entoni...svi su recimo iza parker po l'ekipu. sad ne znam koje su kriterijume uzimali u obzir.
evo i liste od 20. do 100. mesta
[link]
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (oskar, 11. februar 2016 11:56)

Možda broj prstenova??? Osim Rej Allena pomenuti ga nisu ni videli,a Toni ih ima više nego svi oni zajedno. A porediti današnjeg veterana Parkera sa onim koji je uzimao prstenje je bzvze,jer sad je već u godinama i nije više u punoj snazi!!!

ja

pre 8 godina

@Mladjoni
Da pratis malo bolje, znao bi da Boston poseduje Bruklinov pik na draftu ove godine. Samim tim solidne su sanse da pokupi najboljeg igraca sa drafta.

srle

pre 8 godina

@ Mladjoni
Boston naredne tri godine(pacevsi sa ovom) pikove prve runde od Bruklin Netsa koje je dobio u zamenu za Pirsa,Garneta,Terija..tako da,vrlo je realno da dobiju visoki pik ove godine(obzirom na los rezultat Bruklina)samim tim i mogucnost da izaberu Simonsa,Ingrama ili recimo Jaylen Browna..realno,pametno su ojadili Bruklin...

Хумска БГ

pre 8 godina

Пре две-три недеље сам мислио да ће се Бостон борити са Орландом и Шарлотом за осмо место, како су кренули од тада на крају ће бити први на Истоку.Шта су урадили не знам али брзински су прескочили и Чикаго и Атланту и Мајами и Индијану, све екипе квалитетније од њих.

durantulaokc

pre 8 godina

Memfise Durant ne zna za košarku bez brajanta u ligi zato što nikako nije mogao da gleda pre nego što je brajant ušao u ligu. Zato mu je i on idol i priča da je on najbolji. To je i razlog zašto i 90 % vas ovde ubacuje u brajanta na drugo mesto u istoriji, što ni najmanje nije realno. Ni ja ne pričam da su durant i lebron u top 5 (iako će lebron verovatno da bude na kraju karijere). Ja sam mnogo realniji kad kažem da ne možemo da znamo ko je GOAT (ako moram da biram, uvek bih izabrao Vilta) od vas koji znaju samo za dzordana i brajanta