Ponedeljak, 07.12.2015.

20:56

Zvezda pobedila nezgodnu Krku

Košarkaši Crvene zvezde pobedili su Krku sa 71:65 u Novom Mestu u utakmici koja je označila kraj prve polovine regularnog dela sezone u ABA ligi.

Izvor: B92

Zvezda pobedila nezgodnu Krku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

134 Komentari

Sortiraj po:

Na kraju

pre 8 godina

Evo na miru da napisem komentar, nakon ostrascenosti prethodne ekipe. Sto se me a tice, neko rece arhivirano i to je to. Simon? Covek dosao na kratak ugovor, mislite li da je neko planirao da on igra 30 min? Valjda bi mu onda odmah ponudili duzi ugovor? Ali, ne idete na treninge, ne vidite da je simon uvek u top formi fizicki, jak je i brz. I da se izborio za minute, pa na kraju i ugovor, bez obzira na povrede mitra i dangube. Radinjic nema nijedan razlog da nesto tu povladjuje simonu, sigurno zna zasto je ovaj u igri. Stimac, znamo ga dobro, ima vrline zbog kojih je igrao u reprezentaciji, ne jednom, ali ima i mane zbog kojih nikada nije bio lider. Toliko. Mladi nisu imali sansu jer je rezultat bio tesan inace bi sigurno igrali vise. Vilijams, god bless za povratak, znacice nam bruka. samo da olesimo fener iako ce biti vraski tesko jer su na centrima jaki ali verujem da su svi naostreni da rese top 16 u gostima. To bi nole uradio ;)

no name

pre 8 godina

Ne znam cemu kukanja i zalapojki u komentarima kad ce te zavrsiti svakako ispred Buducnosti a mozda ispred njih, Cedevita treca..Sve u svemu imate tim i dva vrhunska igraca Milera,Markusa koji vise vrede kao klubovi svi u celoj ovoj ABA ligi..Da se ne lazemo!
(Nocno obezbedjenje, 8. decembar 2015 02:00)

A sto onda lazes????
(Milojko, 8. decembar 2015 10:28)

Sta lazem udbasu!?
Sto sam rekao samo istinu.
Izvini sto vas je toliko zabolelo to ali prosto ja nisam mazohista niti lazov kao vi pa da se tesim ne cinjenicama.

santa justa

pre 8 godina

Da mu ne ide nikako ove sezone, ne ide mu, ali da ti nađeš dva svedoka da pratiš košarku dalje od ABA lige i duže od dve sezone, ne bi me ubedio. Kao neko ko prati košarku dosta dugo i dalje od ABA lige mogu ti reći da je dečko sasvim solidan igrač i da ga treba bar još malo istrpeti, možda ne pokaže ništa ali mislim da hoće.
(Lošmi, 8. decembar 2015 00:07)
Ima ih malo vise od dva, mislim svedoka. Sezonska sto za plavu, sto za belu lozu od 2008.god. Beograd 2005, Ljubljana 2013, Granada 2014, Berlin & Lil 2015. Sasvim dovoljno, a sasvim solidni Tomson iz utakmice u utakmicu pokazuje svoj raskosan dar. Pozdrav!

pravi a ne placeni zvezdas

pre 8 godina

Rebic sad bez sekunde kao i Simanic! Radonjic je to! Hrabrosti bez! A i neceg drugog
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bruguera, 8. decembar 2015 01:00

Vidis ova dvojica igraju protiv Reala,Bayerna i Himkija, i ponekad pogodu po neku trojku. Eto imamo jos jednog klinca od 20 godina a zove se Guduric koji igra samo kada se lomi utakmica i uglavnom daje najbitnije koseve na utakmici. Mislim stvarno treba biti trener bez one stvari da ih ubacis u takvim utakmicama, ali zato po tebi se uplasi jedne Krke u onoj skolskoj sali. Ko si ti da komentarises trenera koji u 7 dana pobedi aktuelne prvake evro lige i evro kupa, i da procenjujes da li je neko i koliko trebao da igra u kojoj utakmici.
Trebali su Rebic, Tejic, Guduric, Simanic da igraju sta 35 minuta a da ostali koji su placeni mnogo vise da izadju iz ritma pre odlucujuce utakmice. Ne ide to takko,igraci nosioci se uvode u ritam sa plus 20 minuta po svakoj utakmici kako bi bili spremni za ono sto sledi, a realno nosioci su juce igrali sa 40 % snage. Dobro preznojavanje i jos malo uigravanja. Rebic i Simanic cekaju Fener i Bayern.25

Milojko

pre 8 godina

Ne znam cemu kukanja i zalapojki u komentarima kad ce te zavrsiti svakako ispred Buducnosti a mozda ispred njih, Cedevita treca..Sve u svemu imate tim i dva vrhunska igraca Milera,Markusa koji vise vrede kao klubovi svi u celoj ovoj ABA ligi..Da se ne lazemo!
(Nocno obezbedjenje, 8. decembar 2015 02:00)

A sto onda lazes????

Gojko

pre 8 godina

Znate u cemu je razlika izmedju Zvezde i Partizana? Zvezdasi imaju termine "Silbovanje" i "Mekelovanje", a Partizanovci "gepekovanje"...

djc-xxx

pre 8 godina

Tompson.
E, da je samo on....
Svakom timu se desi da promaši igrača
Ali...
Ljudi, mi smo letos DOVELI 4 (ČETIRI) PROMAŠENA POJAČANJA
Sofo, Mekel, Nastić i Tompson...
Praktično, prva trojica su već OUT, a samo se ovaj poslednji "čeka"
a već i ptice na grani vide da on ne zna ništa...

batali kosarku

pre 8 godina

@milan
Simon odigrao vrhunsku odbranu progiv Rajsa,a ovaj ga 2 puta izlomio,jednom pade,zamalo nije koleno iscasio. I dao 20ak.
Pa preso na Sveda,ovaj ga pretrcavao kako je hteo. Simon je nezgrapan,neelastican,krut. Kod suta mu se lopta ne rotira,znaci da je izbacuje ukrucenim i ukocenim prstima. Takvi suteri su antipropaganda kosarke. Krene ga jednom u 10 utakmica. Od Bajerna ni jednom vise. Sta drugo jos zna da uradi? Dribling,finta,ulaz,roling, nesto? Ama bas nista. Uzima mesto Guduricu i Tejicu,pa i Simanicu. Guduricu prvenstveno. Decko je veliki potencijal!
(nex, 7. decembar 2015 23:45)

Kupi naocare, jer ja ne znam koju si ti to utakmicu gledao.

Toto-ko-tunjo

pre 8 godina

Ne znam da l' su mi tuzniji maskirani komentari iz Zg na pocetku utakmice gde glume kriticare i zabrinute Zvezdase ili par nasih polumozgasa koji im jos i repliciraju? Ajde ljudi pamet u glavu.

Neznalica

pre 8 godina

(NastyB, 7. decembar 2015 23:27) @

Tvoj problem nije Radonjić već poznavanje košarke. Ovo tvoje kontempliranje o Joviću to najbolje pokazuje. I to u utakmici gde dečko ima 10 asistencija i ubedljivo je najbolji igrač Zvezde.

Mirko

pre 8 godina

Ajmo Krka!Krkajte ovaj FMP!Panteri jel vam sad dobar Mulalic?
(Grobar, 7. decembar 2015 21:47)

Mulalić nam je super, miran i vezan. A vama kakav je?

Nocno obezbedjenje

pre 8 godina

Ne znam cemu kukanja i zalapojki u komentarima kad ce te zavrsiti svakako ispred Buducnosti a mozda ispred njih, Cedevita treca..Sve u svemu imate tim i dva vrhunska igraca Milera,Markusa koji vise vrede kao klubovi svi u celoj ovoj ABA ligi..Da se ne lazemo!

Red Metox

pre 8 godina

Sta treba da se desi da navijaci budu zadovoljni, meljemo sve redom u skoro svim sportovima ! Kako bi bilo da malo ustanete sa kauca i protegnete noge do hale ili stadiona , eto prva prilika 12.12.(Marakana) .U 15 dana ti momci ce imati 5 utakmica od toga 4 gostovanja, bolje ih pohvalite kako su sa 20% snage dobili tekmu. Ajmo lepo svi na stadion ili halu podrzimo te momke stvarno su zasluzili !

tarapana

pre 8 godina

Posle svih tumbanja i povereda, samo da smo zadrzali Sofa umesto raspalog Stimca, Stimara je gotivan lik, ali nista vise. Cirbes da igra 30min, Sofo 10min. Znaci ova ekipa sa Sofom umesto Stimca i kada se vrate Danguba i Mitar, F4 EL ne bi bilo daleko! Ali i ovako sa Stimcom nadam se isto bar F8 EL i naravno osvajanju ABA! Sto se tice utakmice sa Krkom rutinsko odradjivanje posla sa 50posto... Sada u Istanbulu po pobedu!

Ogysa

pre 8 godina

Jako tezak mec posle emotivnog praznjenja nakon pobede protiv Himkija,ne znam vise sta je sa Tompson,ostali solidni,Stimac da vezba slobodnjake.

njami

pre 8 godina

Voleo bih da se ukinu komentari,odvratno sirenje netrpeljivosti (opravdano ili ne opravdano) prema svemu,svacemu i svakom!!! Uglavnom su to tupsoni koji leče neke svoje komplekse i frustracije...Redakcijo ,ozbiljno razmislite o ukidanju komentara!

Lošmi

pre 8 godina

Tomson nije kosarkas definitivno. Morao bi da nadje bar dva svedoka da me ubedi u suprotno. Pabeda se pise a igra zaboravlja. Igrali smo taman koliko treba i prelomili kad je bitno.
(santa justa, 07. decembar 2015 23:16)

Da mu ne ide nikako ove sezone, ne ide mu, ali da ti nađeš dva svedoka da pratiš košarku dalje od ABA lige i duže od dve sezone, ne bi me ubedio. Kao neko ko prati košarku dosta dugo i dalje od ABA lige mogu ti reći da je dečko sasvim solidan igrač i da ga treba bar još malo istrpeti, možda ne pokaže ništa ali mislim da hoće.

jen

pre 8 godina

Momci hvala!
Ne obazirati se na stručnjake-pljuvače. Niste najbolji na svetu, ali za nas koji volimo klub, ste jedni i jedini,najbolji i nepobedivi.Zato hrabro do pobede,do slave... u inat onima koji nas mrze i za ljubav onih koji te vole.
Napred ljubavi naša crveno-bela.

Radikal Republika Srpska

pre 8 godina

Radonjator i Crvena Furija su i pored onakvog tendencioznog suđenja odradili lakši trening, te odmorili nosioce igre za evrolige.Među ovim stručnjacima što komentarišu previše je mapetovaca iz 32 Zagorske, te nije ni čudo što se lupaju razne nebuloze.- 24 je baš prehladno.

nex

pre 8 godina

@milan
Simon odigrao vrhunsku odbranu progiv Rajsa,a ovaj ga 2 puta izlomio,jednom pade,zamalo nije koleno iscasio. I dao 20ak.
Pa preso na Sveda,ovaj ga pretrcavao kako je hteo. Simon je nezgrapan,neelastican,krut. Kod suta mu se lopta ne rotira,znaci da je izbacuje ukrucenim i ukocenim prstima. Takvi suteri su antipropaganda kosarke. Krene ga jednom u 10 utakmica. Od Bajerna ni jednom vise. Sta drugo jos zna da uradi? Dribling,finta,ulaz,roling, nesto? Ama bas nista. Uzima mesto Guduricu i Tejicu,pa i Simanicu. Guduricu prvenstveno. Decko je veliki potencijal!

DaniloM

pre 8 godina

Moze li kako da se da otkaz Radonjicu, a umjesto njega da dodju `komentatori` sa ovog portala, sve sami profesionalci braate, a Radonja nista ne zna, jedva coek pobijedio kraljevski Real i najbogatiji Himki, sramota .... !

babajaro

pre 8 godina

Saljem komentar malo kasnije neće videti pola mase. Iskreno sta je sa vama kakva su to pitanja? Samo da ga krene itd... Lik majke mi ide pravolinijski bez predje promene? To ne moze da ga krene to ne zna... Sut kao strela... Tehnički ispravan ali kao strela ravan... Nzm ljudi on nije kalibar za Zvezdu

Slobo

pre 8 godina

Ovaj simon u zivotu nije pogodio kad se lomilo, jedino moze da pogodi u seriji kad je ili +20 ili -20 razlike
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tralala, 7. decembar 2015 22:15)

Jeste i protiv Bajerna u Minhenu je isto pogađao one trice u zadnjim minutima, a baš je bilo nevazno. Ma nema šta, posle ovakve utakmice , oterati Milera , Simona, Vilijamsa, ma sve redom, i naravno Radonjića :(

Анализа

pre 8 godina

Сасвим довољно данас. Дозирана минутажа, без стреса. Одличан Јовић, стандардан Цирбес, остали просечно. Све иде по плану и у Евролиги и у Аба лиги, исто као и прошле године!!!

NastyB

pre 8 godina

Kritikovao sam Radonju posle utakmica sa Realom i Himkijem kad su ga svi dizali u nebesa i sad bih ga kritikovao samo zato što je reskirao povrede "mentalno isceđenih" najboljih igrača umesto da u jednoj relativno nebitnoj utakmici što duže drži Rebića, Simanića, Nastića, Tompsona, Tejića...
Ali posle jako dugo vremena konačno sam, povremeno, video u igri Zvezde pozicione napade i blokovsko izgrađivanje pozicije za šut, nešto sasvim normalno u današnjoj košarci, a što je toliko retko u Zvezdi da se igrači uopšte ne snalaze u tome i zato je procenat šuta bio očajan. Jović, za razliku od Vilijamsa, kad krene na ulaz NIKADA ne obraća pažnju na igrače na spoljnim pozicijama. Nekoliko puta krene na ulaz, odbrana Krke se skupi pod koš, Miler, Tompson, Simonović kao duhovi sami na pozicijama za trojke, ali on samo gleda da odigra pik sa Štimcem ili Cirbesom bez ikakve varijacije. To mu je velika mana. Vilijams je sušta suprotnost, čim krene na ulaz prvo gleda da doda nekome ko je sam, pa tek onda da odigra pik ili, što je najređe, sam završi.
I opet ću napisati isto što i prošle godine - imamo tim i igrače možda i za F4, ali ne i trenera za to. Dobar je Radonja, ali ga je Zvezda prerasla.

Cinik

pre 8 godina

Ja sam partizanovac ali moram da kažem da je ova ekipa Crvene Zvezde možda uz rame one ekipe Zvezde iz 1973 - 1974 godine. Oldlično sastvaljena ekipa, atletska, borbena, sa dva vrhunska igrača i to Vilijamsom i Milerom. Kada se radi o Radonjiću, isti odlično vodi ekipu i što je još bitnije dobro je motiviše. Možda jedino pravi grešku što dozvoljava nekim igačima da soliraju ali i to je počeo da smanjuje. Prema tome, puno sreće a Partizan će se možda uključiti u borbu za titulu sledeće sezone ako se sklope neke kockice.

srbEUin

pre 8 godina

Objektivno bolje igrače ima i Real i Khimki a možda i Bayern. Pobedili smo samo na enormno zalaganje, borbenost i motivaciju. Posle takvih trošenja, ko realan može očekivati laganicu protiv i mnogo slabijeg protivnika. Pogotovo na gostovanju posle napornog puta.

Krka, Mega, Igokea, Partizan, Metalac, Mzt igraju SAMO ABU, i imaju 7 dana za odmor, treninge, skautiranje i taktiku. A mi iz autobusa na teren pa u autobus pa u avion, pa na teren, pa opet... Teniseri imaju masaže i tretmane za oporavak, komore i sl. A mi autobus.

Normalni shvataju da nismo GSW, da nas nose dva-tri igrača, i da ih moramo štedeti po cenu lošije igre pa i poraza. Sezona traje do maja, i čekaju nas mnogo važniji mečevi. Daj Bože da nema više povreda. Prošle sezone nas povrede stigoše u PO (Bobi i Mike), srećom izguraše na mišiće. Ko bi igrao centra da su im povrede bile ozbiljnije?


Dajem dve pobede protiv Mege i Budućnosti za novu pobedu protiv Bayerna.

stecky

pre 8 godina

@Okoca dimi
Misliš li ti da se treneri rađaju, a ne stvaraju? Da je sa utakmica 2 na 2 sve što postoji u košarci? Da se može nešto znati, a pre toga da se ne nauči? Eto zato ih je 6 na klupi.

Nemanja

pre 8 godina

Ljudi ne pricajte kojesta.
Simon se najvise trudi, bodri ceo tim, ubode neku trojku, prodje ispod kosa nekad za pas, i igra bolju odbranu trenutno i od Laze. Igra tri pozicije u timu, po potrebi...
Sta hocete od njega vise?

Milos

pre 8 godina

Sta se desava Tompsonu? Vidi se da se trudi ali ne moze ni polaganje da pogodi. Sta li se desava u njegovoj glavi daj Boze da i on zna. Treba mu dati sansu do kraja godine zbog truda koji ulaze,valjda ce ga krenuti. Samo jedna da se otvori 20+ puno bi mu znacilo.

marko

pre 8 godina

Najbitnija je pobeda ali ostalo poprilicno ne valja. Jovic odlican ali nazalost mislim da ovakav tempo tesko moze da izdrzi. Wiliams je trebao vise da igra, Rebic igra protiv Reala 15 minuta a ovde ne dobija sansu???? To je za plejeve komentar i tu mislim da je Radonjina velika greska u rotaciji. Lazic meni izuzetno gotivan igrac ali ne moze samo odbrana koja je takodje bila diskutabilna (iako je dao 10 poena napadacki limitiran igrac).Simon po meni najveca greska (njegov ostanak), mogu se Guduri tolerisati greske od njega mozemo mnogo dobiti ali Simonu se to ne moze tolerisati. Sada ce neko reci utakmica protiv Bajerna ali i Vuk Radivojevic je imao takvih utakmica ali bi ga retko ko voleo videti ponovo kod nas. Tompson nije doveden radi odbrane i mislim da je pola sezone previse da se ceka.Stimac nemam komentar, Miler ok Simanic je morao dobiti bar 5 minuta. Tejic nije pogledao ka kosu, kada se vrate Dangubic i Mitrovic mi gubimo Guduru po minutazi, verovatno ili Tejica ili Rebica zbog 12 i to je nesto sto se meni ne dopada.U svakom slucaju uvek uz Zvezdu

zzbz

pre 8 godina

O'ladite malo od Simonovica, on nam je kljucni igrac odbrane, dobar je atleta za napad iako je dosta tehnicki limitiran. Pogodi poneki sut za tri koji nam da malo daha. Ume da se otkrije i poentira iza odbrane...
Dakle Simon je mnogo koristan ekipi, i Radonja ima dosta poverenja u njega...
Sto se tice Tomsona... decko se mnogo trudi, ali mu u napadu, malo je reci, ne ide. Nekoliko puta ili izgradi sut za tri, ili ostane sam, pa promasi. To mu samo steti, jer se vidi da dosta emotivno prezivljava. Nekoliko dobrih ulaza je imao sa nedostatkom realizacije, kao da se uplasi da poentira. Ima neku.psihicku barijeru. Sa druge strane u odbrani je jako koristan, izvrzno brani igru 1na1... Videcemo kakva ce biti dalja situacija sa njim... a ja se nadam da ce ostati. Mislim da je igrac kog treba sacekati...
Pobeda na misice, kako sam i ocekivao. Krka dosta motivisana, ima nekoliko dobrih pojedinaca, ali kratku klupu. Ne mogu 3-4 igraca da iznesu pobedu protiv mnogo kvalitetnijeg protivnika.

One night in May

pre 8 godina

Ahaha, koji je Štimac antikosarkas, lik u napadu ne zna gde je a u odbrani bravi blokove za protivnicke igrace....ahahah...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (samo kazem, 7. decembar 2015 22:24)

Stimara je svetski vicesampion - ispred Spanije, Francuske, Litvanije, Argentine, Brazila. Stimara je kucao protiv Amera u finalu, a kakav je kosarkas mozes da gledas u svakom kolu Evrolige.

Milos

pre 8 godina

Ovo je uvek tesko gostovanje ne zbog kvaliteta krke nego zbog ove skolske hale i obruca tvrdih kao kamen. Ovde bi Stef Kari imao 3 od 14 za tri :-).

santa justa

pre 8 godina

Tomson nije kosarkas definitivno. Morao bi da nadje bar dva svedoka da me ubedi u suprotno. Pabeda se pise a igra zaboravlja. Igrali smo taman koliko treba i prelomili kad je bitno.

Batko

pre 8 godina

Simonovicu, Stimcu, Tejicu i Tompsonu zahvaliti se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (banja luka, 7. decembar 2015 22:37)

A tebe zamoliti da ne šalješ više glupe komentare

veliki strumf

pre 8 godina

Momci su preumorni. Jako bitna pobeda posle sjajne utakmice protiv Himkija i ogromnog praznjenja. U petak uvece utakmica, u nedelju autobusom put u Novo Mesto, povratak negde nocas takodje busom, a u cetvrtak lete za Istanbul! Pakao od rasporeda. Ne mogu ni da se odmore, o treningu da ne pricamo. I posle los sut. Naravno, ali neka bude kao do sada: los u ABA a sjajan u EL.

Ermin

pre 8 godina

Ma i pored pobede kazna po dzepu.
Za sve sem za Jovu i eventualno Simona. Na sta ovo lici?
Ovakvo nezalaganje...ajde ove bolje igrace i nekako da razumem...ali Guduru, Teju, Tompsona, Stimca, Lazu...ma ljudi moji, tolika malokrvnost i greske...
To se moralo u startu preseci mada nikad nije kasno.

Toto-ko-tunjo

pre 8 godina

Isti ste kao partizan u fudbalu.U Evropi sjajni a u nasoj očajni.
(.i., 7. decembar 2015 21:59)

Da, tamo Augzburg i AZ, ovamo Real i Himki. Da sacekamo kraj, pa da vidimo da li se prati u Zg ili je i ovo komedija od lige.

ZIVOT

pre 8 godina

Alo ljudi pratite malo,Tursku ligu i njihove evroligase ne mogu da se sastave u domacoj ligi (i italijane)! Grobare necu da komentarisem recicu samo Lalat-Grof!

gurovic15

pre 8 godina

Kao i uvek neizvesno u Novom mestu,najbitnije da se igrači ne potroše preterano u ovim "malim" utakmicama i da ne dodje do neke povrede jer idu teske utakmice... Jovke sve bolji,Tompson od planiranog prvog sutera došao do toga da ne uzme šut uopšte... Rojc jako prljav igrač! napred do pobede!!!

Miroslav

pre 8 godina

P A R K E T K L I Z A V !!!

Svaka promena pravca kretanja igrača ima barem malo proklizavanje!!
Pa u mojoj osnovnoj školi NE Kliza !!

Krka kao i Uvek Napaljena Max. ... Biju ko NEMCI sa onim NAMERNIM faulovima.

Vrlo teško gostovanje.

kkcz

pre 8 godina

Što ovi smešni komentatori svaki put ne mogu da sakriju razočarenje kad Zvezda pobeđuje? Mada verovatno su oni kojima je Edin super komentator, isti oni koji pišu kako je Tompson super igrač i kako će da "proradi". Tompson je najveća rupa koja je ikada imala loptu u rukama. Ja stvarno ne znam šta Čović i Radonjić čekaju i zašto ga ne otpuštaju?

zika

pre 8 godina

Citam komentare i ne verujem. Pa sta ako odigraju malo slabije. Igraci igraju i aba i evroligu. Ne trebaju sada davati maksimum u aba ligi cak i da budemo 4 osvojili bi ligu. Sada je vazna evroliga.

Tadic - Dacic titule

pre 8 godina

Ajmo Krka!Krkajte ovaj FMP!Panteri jel vam sad dobar Mulalic?
(Grobar, 07. decembar 2015 21:47)
Odlican je, a tek Nolan Smith ...

Milan

pre 8 godina

Ja ne verujem sta citam...Kao prvo momci su dobili Himki u petak i normalno je da ce uslediti pad igre protiv Krke...Uostalom ovo sam i ocekivao ovakvu pobedu na Misice...Zebra i Jovke odlicni...Stimac los mada je pogodio ona bacanja na kraju...Prosle sezone smo ovde izgubili....Simon u 4 cet dao 5p..A taj Simon je odigrao vrhunsku odbranu protiv Rajsa...Kao i ceo tim...Logicno je da nemozemo odigrati ovu utakmicu na nivou protiv Himkija...

stefan

pre 8 godina

lepo ja kazem kad se lomi ne moze simon da da trojku..da je dao otvorenu trojku na +10 ,3 minuta pre kraja bilo bi gotovo ovako smo morali da se nerviramo poslednjih 2 minuta

beogradzani

pre 8 godina

(Aki) A nije ti čudno što Partizan pobedi Ausburg u gostima(3:1),a onda glatko ízgubi dva boda od Radnika iz Surduliče?! Vama ganima mnogo buči glava,jer mislite da se ceo svet vrti oko Železnika.
(novica, 07. decembar 2015 21:51)

A gde se tebi vrti? U krugu dvojke?

Ivke

pre 8 godina

Rutinska pobeda, ovakve pobede se brzo zaboravljaju, ali one donose titule. Niko nije ni ocekivao nista spektakularno posle emotivnog i fizickog praznjenja protiv Himkija.

fancy

pre 8 godina

Ja mislim da se Tompson stidi samog sebe, zao mi ga je ali nezaustavljivo srlja u propast! Tesko ga sta moze izvuci iz tog down-a! Niko mu ni ne dodaje loptu vise...

Kole

pre 8 godina

Stime kad god udje upropasti nas. Molim vas dovedite ozbiljnog igraca za pod kos. Ovo nema smisla. Pa on ni bacanja ne zna. Nista covek ne zna, samk stetu pravi. U odbrani krater.

novica

pre 8 godina

(Aki) A nije ti čudno što Partizan pobedi Ausburg u gostima(3:1),a onda glatko ízgubi dva boda od Radnika iz Surduliče?!
Vama ganima mnogo buči glava,jer mislite da se ceo svet vrti oko Železnika.

Тамнавац

pre 8 godina

Штимац? Да ли би неко могао да ми објасни игру овог човека? Туга. Заиста су гробари у праву, статистика - 5 скокова са клупе и 3 махања пешкиром. Пустите Настића од ове дијаболе и да хоће неможе горе.

stefan

pre 8 godina

Kakav minus su ovaj vrljavi Stimac i Simonovic ,ko je njih doveo grom ga spalio.Simonovic u zivotu nije pogodio ili uradio nesto sto valja kad je potrebno,a ovaj stimac nemoze da skoci 2cm i debeli je minus u Zvezdi.

Pedja

pre 8 godina

Da dobija Zvezda sve sa 50 razlike ja zaista ne mogu da zamislim igru sa Simonovicem. Neko ga je nalozio da je veliki igrac, poenter i kako dobije loptu on se izivljava i do besvesti sutira trojke i promasuje naravno. Na nekoj ga krene i da 4-5 trojki, ali zato promasuje na sledece 3-4 utakmice. U odbrani skoro beskoristan, u napadu se veoma lose krece i dodaje. Bolje da igra Tejic kao mlad igrac ili Simanic nego da forsiraju igraca na zalasku karijere.

Milan B.

pre 8 godina

Tesko je se posle onog ambijenta i tenzije protiv Himkija vratiti u kolosek. I ja licno mislim da kao profesionalci koji ne rade nista drugo osim kosarke nemaju prava na to ali vidim da se to svima desava pa neka im bude.

Aki

pre 8 godina

Ne razumem.
Dobijes Bajern, Real i Himki i odmah zatim izgubis od Olimpije, Igokea i Krke. Do koga je? Mozda neka kazna od plata na sta ovo lici, ovakva nemotivisanost!

Mirko

pre 8 godina

Znači Simonović opet dobija loptu ispod koša - zicer samo da poentira, a on se pravi lud i ne vidi igrače iza sebe koji ga blokiraju. To je za ovakvog igrača nedopustivo.

Aca

pre 8 godina

Mislim da cemo izgubiti.
Mnogo smo nemotivisani. A moramo dobiti. Trener mora da nadje nacin da ih motivise i posle EL, a ne svaku da gubimo posle jake utakmice.

dragan

pre 8 godina

I da izgubimo, nije vazno. Par poraza u Aba ne menja nista, forma se tempira za kraj. Bitno je da se uigrava ekipa za EL, da se Vilijams prikljuci..

exe

pre 8 godina

Ne razumem. Dobijes Bajern, Real i Himki i odmah zatim izgubis od Olimpije, Igokea i Krke. Do koga je? Mozda neka kazna od plata na sta ovo lici, ovakva nemotivisanost! (Aki, 07. decembar 2015 21:22)


Pogledaj kako se i Cedevita muci sa gostovanjima. Nismo mi vanzemaljci.

zvezdas

pre 8 godina

Ako je u pitanju nemotivisanost,opterecenje pojedinih igraca...daj brate u igru Simanica,Rebica,pa neka se momci bore.Ovako sede na klupi,a ne ide.
Sigurno bi doneli osvezenje i pokrenuli ostale.

Duka

pre 8 godina

Ovo je vec opasno i simptomaticno posle el. Nezalaganje maksimalno.
Po dzepu, pa ce da promene pesmu u ABA.
Sta ce u Podgorici koja ide tek kad ovde gubimo?

ja

pre 8 godina

igramo maalokrvno i protiv sebe... Taman ih stignemo i umesto da logično povedemo mi ko da namerno izgubimo nekoliko napada bez pokušaja šuta.... Značiiiii samo da čovek prsne od besa.... Sa kakvim se pajtonovcima mučimo bože sačuvaj... Čak i da pobedimo -opet bože sačuvaj od ovakvog pristupa igri...

zzbz

pre 8 godina

Ne verujem sta citam ovde.? Gubimo 5 razlike na poluvremenu, pojedinci vec upisali poraz.
Sta ste ocekivali, 50 razlike. Da li je Krka dovoljna motivacija posle Himkija i Reala!? Mislim da ne, uz svo postovanje.
Dobice ovo Zvezda na misice, kao i dosad. Ako je nesto jasno kao dan, to je da ne treba previse forsirati pred utakmice sezone protiv Fenera i posebno Bajerna. Jos nekoliko dobrih utakmica od januara u EL, preko su potrebne ovoj ekipi, klub, a i nama navijacima.

Batko

pre 8 godina

Simonovicu, Stimcu, Tejicu i Tompsonu zahvaliti se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (banja luka, 7. decembar 2015 22:37)

A tebe zamoliti da ne šalješ više glupe komentare

DaniloM

pre 8 godina

Moze li kako da se da otkaz Radonjicu, a umjesto njega da dodju `komentatori` sa ovog portala, sve sami profesionalci braate, a Radonja nista ne zna, jedva coek pobijedio kraljevski Real i najbogatiji Himki, sramota .... !

zzbz

pre 8 godina

Ne verujem sta citam ovde.? Gubimo 5 razlike na poluvremenu, pojedinci vec upisali poraz.
Sta ste ocekivali, 50 razlike. Da li je Krka dovoljna motivacija posle Himkija i Reala!? Mislim da ne, uz svo postovanje.
Dobice ovo Zvezda na misice, kao i dosad. Ako je nesto jasno kao dan, to je da ne treba previse forsirati pred utakmice sezone protiv Fenera i posebno Bajerna. Jos nekoliko dobrih utakmica od januara u EL, preko su potrebne ovoj ekipi, klub, a i nama navijacima.

exe

pre 8 godina

Ne razumem. Dobijes Bajern, Real i Himki i odmah zatim izgubis od Olimpije, Igokea i Krke. Do koga je? Mozda neka kazna od plata na sta ovo lici, ovakva nemotivisanost! (Aki, 07. decembar 2015 21:22)


Pogledaj kako se i Cedevita muci sa gostovanjima. Nismo mi vanzemaljci.

Nemanja

pre 8 godina

Ljudi ne pricajte kojesta.
Simon se najvise trudi, bodri ceo tim, ubode neku trojku, prodje ispod kosa nekad za pas, i igra bolju odbranu trenutno i od Laze. Igra tri pozicije u timu, po potrebi...
Sta hocete od njega vise?

Tadic - Dacic titule

pre 8 godina

Ajmo Krka!Krkajte ovaj FMP!Panteri jel vam sad dobar Mulalic?
(Grobar, 07. decembar 2015 21:47)
Odlican je, a tek Nolan Smith ...

Slobo

pre 8 godina

Ovaj simon u zivotu nije pogodio kad se lomilo, jedino moze da pogodi u seriji kad je ili +20 ili -20 razlike
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tralala, 7. decembar 2015 22:15)

Jeste i protiv Bajerna u Minhenu je isto pogađao one trice u zadnjim minutima, a baš je bilo nevazno. Ma nema šta, posle ovakve utakmice , oterati Milera , Simona, Vilijamsa, ma sve redom, i naravno Radonjića :(

One night in May

pre 8 godina

Ahaha, koji je Štimac antikosarkas, lik u napadu ne zna gde je a u odbrani bravi blokove za protivnicke igrace....ahahah...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (samo kazem, 7. decembar 2015 22:24)

Stimara je svetski vicesampion - ispred Spanije, Francuske, Litvanije, Argentine, Brazila. Stimara je kucao protiv Amera u finalu, a kakav je kosarkas mozes da gledas u svakom kolu Evrolige.

dragan

pre 8 godina

I da izgubimo, nije vazno. Par poraza u Aba ne menja nista, forma se tempira za kraj. Bitno je da se uigrava ekipa za EL, da se Vilijams prikljuci..

Milan

pre 8 godina

Ja ne verujem sta citam...Kao prvo momci su dobili Himki u petak i normalno je da ce uslediti pad igre protiv Krke...Uostalom ovo sam i ocekivao ovakvu pobedu na Misice...Zebra i Jovke odlicni...Stimac los mada je pogodio ona bacanja na kraju...Prosle sezone smo ovde izgubili....Simon u 4 cet dao 5p..A taj Simon je odigrao vrhunsku odbranu protiv Rajsa...Kao i ceo tim...Logicno je da nemozemo odigrati ovu utakmicu na nivou protiv Himkija...

Milos

pre 8 godina

Ovo je uvek tesko gostovanje ne zbog kvaliteta krke nego zbog ove skolske hale i obruca tvrdih kao kamen. Ovde bi Stef Kari imao 3 od 14 za tri :-).

Cinik

pre 8 godina

Ja sam partizanovac ali moram da kažem da je ova ekipa Crvene Zvezde možda uz rame one ekipe Zvezde iz 1973 - 1974 godine. Oldlično sastvaljena ekipa, atletska, borbena, sa dva vrhunska igrača i to Vilijamsom i Milerom. Kada se radi o Radonjiću, isti odlično vodi ekipu i što je još bitnije dobro je motiviše. Možda jedino pravi grešku što dozvoljava nekim igačima da soliraju ali i to je počeo da smanjuje. Prema tome, puno sreće a Partizan će se možda uključiti u borbu za titulu sledeće sezone ako se sklope neke kockice.

Анализа

pre 8 godina

Сасвим довољно данас. Дозирана минутажа, без стреса. Одличан Јовић, стандардан Цирбес, остали просечно. Све иде по плану и у Евролиги и у Аба лиги, исто као и прошле године!!!

veliki strumf

pre 8 godina

Momci su preumorni. Jako bitna pobeda posle sjajne utakmice protiv Himkija i ogromnog praznjenja. U petak uvece utakmica, u nedelju autobusom put u Novo Mesto, povratak negde nocas takodje busom, a u cetvrtak lete za Istanbul! Pakao od rasporeda. Ne mogu ni da se odmore, o treningu da ne pricamo. I posle los sut. Naravno, ali neka bude kao do sada: los u ABA a sjajan u EL.

Milos

pre 8 godina

Sta se desava Tompsonu? Vidi se da se trudi ali ne moze ni polaganje da pogodi. Sta li se desava u njegovoj glavi daj Boze da i on zna. Treba mu dati sansu do kraja godine zbog truda koji ulaze,valjda ce ga krenuti. Samo jedna da se otvori 20+ puno bi mu znacilo.

srbEUin

pre 8 godina

Objektivno bolje igrače ima i Real i Khimki a možda i Bayern. Pobedili smo samo na enormno zalaganje, borbenost i motivaciju. Posle takvih trošenja, ko realan može očekivati laganicu protiv i mnogo slabijeg protivnika. Pogotovo na gostovanju posle napornog puta.

Krka, Mega, Igokea, Partizan, Metalac, Mzt igraju SAMO ABU, i imaju 7 dana za odmor, treninge, skautiranje i taktiku. A mi iz autobusa na teren pa u autobus pa u avion, pa na teren, pa opet... Teniseri imaju masaže i tretmane za oporavak, komore i sl. A mi autobus.

Normalni shvataju da nismo GSW, da nas nose dva-tri igrača, i da ih moramo štedeti po cenu lošije igre pa i poraza. Sezona traje do maja, i čekaju nas mnogo važniji mečevi. Daj Bože da nema više povreda. Prošle sezone nas povrede stigoše u PO (Bobi i Mike), srećom izguraše na mišiće. Ko bi igrao centra da su im povrede bile ozbiljnije?


Dajem dve pobede protiv Mege i Budućnosti za novu pobedu protiv Bayerna.

beogradzani

pre 8 godina

(Aki) A nije ti čudno što Partizan pobedi Ausburg u gostima(3:1),a onda glatko ízgubi dva boda od Radnika iz Surduliče?! Vama ganima mnogo buči glava,jer mislite da se ceo svet vrti oko Železnika.
(novica, 07. decembar 2015 21:51)

A gde se tebi vrti? U krugu dvojke?

zzbz

pre 8 godina

O'ladite malo od Simonovica, on nam je kljucni igrac odbrane, dobar je atleta za napad iako je dosta tehnicki limitiran. Pogodi poneki sut za tri koji nam da malo daha. Ume da se otkrije i poentira iza odbrane...
Dakle Simon je mnogo koristan ekipi, i Radonja ima dosta poverenja u njega...
Sto se tice Tomsona... decko se mnogo trudi, ali mu u napadu, malo je reci, ne ide. Nekoliko puta ili izgradi sut za tri, ili ostane sam, pa promasi. To mu samo steti, jer se vidi da dosta emotivno prezivljava. Nekoliko dobrih ulaza je imao sa nedostatkom realizacije, kao da se uplasi da poentira. Ima neku.psihicku barijeru. Sa druge strane u odbrani je jako koristan, izvrzno brani igru 1na1... Videcemo kakva ce biti dalja situacija sa njim... a ja se nadam da ce ostati. Mislim da je igrac kog treba sacekati...
Pobeda na misice, kako sam i ocekivao. Krka dosta motivisana, ima nekoliko dobrih pojedinaca, ali kratku klupu. Ne mogu 3-4 igraca da iznesu pobedu protiv mnogo kvalitetnijeg protivnika.

Toto-ko-tunjo

pre 8 godina

Isti ste kao partizan u fudbalu.U Evropi sjajni a u nasoj očajni.
(.i., 7. decembar 2015 21:59)

Da, tamo Augzburg i AZ, ovamo Real i Himki. Da sacekamo kraj, pa da vidimo da li se prati u Zg ili je i ovo komedija od lige.

santa justa

pre 8 godina

Tomson nije kosarkas definitivno. Morao bi da nadje bar dva svedoka da me ubedi u suprotno. Pabeda se pise a igra zaboravlja. Igrali smo taman koliko treba i prelomili kad je bitno.

Mirko

pre 8 godina

Znači Simonović opet dobija loptu ispod koša - zicer samo da poentira, a on se pravi lud i ne vidi igrače iza sebe koji ga blokiraju. To je za ovakvog igrača nedopustivo.

zvezdas

pre 8 godina

Ako je u pitanju nemotivisanost,opterecenje pojedinih igraca...daj brate u igru Simanica,Rebica,pa neka se momci bore.Ovako sede na klupi,a ne ide.
Sigurno bi doneli osvezenje i pokrenuli ostale.

ZIVOT

pre 8 godina

Alo ljudi pratite malo,Tursku ligu i njihove evroligase ne mogu da se sastave u domacoj ligi (i italijane)! Grobare necu da komentarisem recicu samo Lalat-Grof!

Miroslav

pre 8 godina

P A R K E T K L I Z A V !!!

Svaka promena pravca kretanja igrača ima barem malo proklizavanje!!
Pa u mojoj osnovnoj školi NE Kliza !!

Krka kao i Uvek Napaljena Max. ... Biju ko NEMCI sa onim NAMERNIM faulovima.

Vrlo teško gostovanje.

fancy

pre 8 godina

Ja mislim da se Tompson stidi samog sebe, zao mi ga je ali nezaustavljivo srlja u propast! Tesko ga sta moze izvuci iz tog down-a! Niko mu ni ne dodaje loptu vise...

Ivke

pre 8 godina

Rutinska pobeda, ovakve pobede se brzo zaboravljaju, ali one donose titule. Niko nije ni ocekivao nista spektakularno posle emotivnog i fizickog praznjenja protiv Himkija.

zika

pre 8 godina

Citam komentare i ne verujem. Pa sta ako odigraju malo slabije. Igraci igraju i aba i evroligu. Ne trebaju sada davati maksimum u aba ligi cak i da budemo 4 osvojili bi ligu. Sada je vazna evroliga.

Aca

pre 8 godina

Mislim da cemo izgubiti.
Mnogo smo nemotivisani. A moramo dobiti. Trener mora da nadje nacin da ih motivise i posle EL, a ne svaku da gubimo posle jake utakmice.

gurovic15

pre 8 godina

Kao i uvek neizvesno u Novom mestu,najbitnije da se igrači ne potroše preterano u ovim "malim" utakmicama i da ne dodje do neke povrede jer idu teske utakmice... Jovke sve bolji,Tompson od planiranog prvog sutera došao do toga da ne uzme šut uopšte... Rojc jako prljav igrač! napred do pobede!!!

stecky

pre 8 godina

@Okoca dimi
Misliš li ti da se treneri rađaju, a ne stvaraju? Da je sa utakmica 2 na 2 sve što postoji u košarci? Da se može nešto znati, a pre toga da se ne nauči? Eto zato ih je 6 na klupi.

Mirko

pre 8 godina

Ajmo Krka!Krkajte ovaj FMP!Panteri jel vam sad dobar Mulalic?
(Grobar, 7. decembar 2015 21:47)

Mulalić nam je super, miran i vezan. A vama kakav je?

nex

pre 8 godina

@milan
Simon odigrao vrhunsku odbranu progiv Rajsa,a ovaj ga 2 puta izlomio,jednom pade,zamalo nije koleno iscasio. I dao 20ak.
Pa preso na Sveda,ovaj ga pretrcavao kako je hteo. Simon je nezgrapan,neelastican,krut. Kod suta mu se lopta ne rotira,znaci da je izbacuje ukrucenim i ukocenim prstima. Takvi suteri su antipropaganda kosarke. Krene ga jednom u 10 utakmica. Od Bajerna ni jednom vise. Sta drugo jos zna da uradi? Dribling,finta,ulaz,roling, nesto? Ama bas nista. Uzima mesto Guduricu i Tejicu,pa i Simanicu. Guduricu prvenstveno. Decko je veliki potencijal!

NastyB

pre 8 godina

Kritikovao sam Radonju posle utakmica sa Realom i Himkijem kad su ga svi dizali u nebesa i sad bih ga kritikovao samo zato što je reskirao povrede "mentalno isceđenih" najboljih igrača umesto da u jednoj relativno nebitnoj utakmici što duže drži Rebića, Simanića, Nastića, Tompsona, Tejića...
Ali posle jako dugo vremena konačno sam, povremeno, video u igri Zvezde pozicione napade i blokovsko izgrađivanje pozicije za šut, nešto sasvim normalno u današnjoj košarci, a što je toliko retko u Zvezdi da se igrači uopšte ne snalaze u tome i zato je procenat šuta bio očajan. Jović, za razliku od Vilijamsa, kad krene na ulaz NIKADA ne obraća pažnju na igrače na spoljnim pozicijama. Nekoliko puta krene na ulaz, odbrana Krke se skupi pod koš, Miler, Tompson, Simonović kao duhovi sami na pozicijama za trojke, ali on samo gleda da odigra pik sa Štimcem ili Cirbesom bez ikakve varijacije. To mu je velika mana. Vilijams je sušta suprotnost, čim krene na ulaz prvo gleda da doda nekome ko je sam, pa tek onda da odigra pik ili, što je najređe, sam završi.
I opet ću napisati isto što i prošle godine - imamo tim i igrače možda i za F4, ali ne i trenera za to. Dobar je Radonja, ali ga je Zvezda prerasla.

Milan B.

pre 8 godina

Tesko je se posle onog ambijenta i tenzije protiv Himkija vratiti u kolosek. I ja licno mislim da kao profesionalci koji ne rade nista drugo osim kosarke nemaju prava na to ali vidim da se to svima desava pa neka im bude.

marko

pre 8 godina

Najbitnija je pobeda ali ostalo poprilicno ne valja. Jovic odlican ali nazalost mislim da ovakav tempo tesko moze da izdrzi. Wiliams je trebao vise da igra, Rebic igra protiv Reala 15 minuta a ovde ne dobija sansu???? To je za plejeve komentar i tu mislim da je Radonjina velika greska u rotaciji. Lazic meni izuzetno gotivan igrac ali ne moze samo odbrana koja je takodje bila diskutabilna (iako je dao 10 poena napadacki limitiran igrac).Simon po meni najveca greska (njegov ostanak), mogu se Guduri tolerisati greske od njega mozemo mnogo dobiti ali Simonu se to ne moze tolerisati. Sada ce neko reci utakmica protiv Bajerna ali i Vuk Radivojevic je imao takvih utakmica ali bi ga retko ko voleo videti ponovo kod nas. Tompson nije doveden radi odbrane i mislim da je pola sezone previse da se ceka.Stimac nemam komentar, Miler ok Simanic je morao dobiti bar 5 minuta. Tejic nije pogledao ka kosu, kada se vrate Dangubic i Mitrovic mi gubimo Guduru po minutazi, verovatno ili Tejica ili Rebica zbog 12 i to je nesto sto se meni ne dopada.U svakom slucaju uvek uz Zvezdu

Aki

pre 8 godina

Ne razumem.
Dobijes Bajern, Real i Himki i odmah zatim izgubis od Olimpije, Igokea i Krke. Do koga je? Mozda neka kazna od plata na sta ovo lici, ovakva nemotivisanost!

Toto-ko-tunjo

pre 8 godina

Ne znam da l' su mi tuzniji maskirani komentari iz Zg na pocetku utakmice gde glume kriticare i zabrinute Zvezdase ili par nasih polumozgasa koji im jos i repliciraju? Ajde ljudi pamet u glavu.

Тамнавац

pre 8 godina

Штимац? Да ли би неко могао да ми објасни игру овог човека? Туга. Заиста су гробари у праву, статистика - 5 скокова са клупе и 3 махања пешкиром. Пустите Настића од ове дијаболе и да хоће неможе горе.

Gojko

pre 8 godina

Znate u cemu je razlika izmedju Zvezde i Partizana? Zvezdasi imaju termine "Silbovanje" i "Mekelovanje", a Partizanovci "gepekovanje"...

Pedja

pre 8 godina

Da dobija Zvezda sve sa 50 razlike ja zaista ne mogu da zamislim igru sa Simonovicem. Neko ga je nalozio da je veliki igrac, poenter i kako dobije loptu on se izivljava i do besvesti sutira trojke i promasuje naravno. Na nekoj ga krene i da 4-5 trojki, ali zato promasuje na sledece 3-4 utakmice. U odbrani skoro beskoristan, u napadu se veoma lose krece i dodaje. Bolje da igra Tejic kao mlad igrac ili Simanic nego da forsiraju igraca na zalasku karijere.

batali kosarku

pre 8 godina

@milan
Simon odigrao vrhunsku odbranu progiv Rajsa,a ovaj ga 2 puta izlomio,jednom pade,zamalo nije koleno iscasio. I dao 20ak.
Pa preso na Sveda,ovaj ga pretrcavao kako je hteo. Simon je nezgrapan,neelastican,krut. Kod suta mu se lopta ne rotira,znaci da je izbacuje ukrucenim i ukocenim prstima. Takvi suteri su antipropaganda kosarke. Krene ga jednom u 10 utakmica. Od Bajerna ni jednom vise. Sta drugo jos zna da uradi? Dribling,finta,ulaz,roling, nesto? Ama bas nista. Uzima mesto Guduricu i Tejicu,pa i Simanicu. Guduricu prvenstveno. Decko je veliki potencijal!
(nex, 7. decembar 2015 23:45)

Kupi naocare, jer ja ne znam koju si ti to utakmicu gledao.

jen

pre 8 godina

Momci hvala!
Ne obazirati se na stručnjake-pljuvače. Niste najbolji na svetu, ali za nas koji volimo klub, ste jedni i jedini,najbolji i nepobedivi.Zato hrabro do pobede,do slave... u inat onima koji nas mrze i za ljubav onih koji te vole.
Napred ljubavi naša crveno-bela.

pravi a ne placeni zvezdas

pre 8 godina

Rebic sad bez sekunde kao i Simanic! Radonjic je to! Hrabrosti bez! A i neceg drugog
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bruguera, 8. decembar 2015 01:00

Vidis ova dvojica igraju protiv Reala,Bayerna i Himkija, i ponekad pogodu po neku trojku. Eto imamo jos jednog klinca od 20 godina a zove se Guduric koji igra samo kada se lomi utakmica i uglavnom daje najbitnije koseve na utakmici. Mislim stvarno treba biti trener bez one stvari da ih ubacis u takvim utakmicama, ali zato po tebi se uplasi jedne Krke u onoj skolskoj sali. Ko si ti da komentarises trenera koji u 7 dana pobedi aktuelne prvake evro lige i evro kupa, i da procenjujes da li je neko i koliko trebao da igra u kojoj utakmici.
Trebali su Rebic, Tejic, Guduric, Simanic da igraju sta 35 minuta a da ostali koji su placeni mnogo vise da izadju iz ritma pre odlucujuce utakmice. Ne ide to takko,igraci nosioci se uvode u ritam sa plus 20 minuta po svakoj utakmici kako bi bili spremni za ono sto sledi, a realno nosioci su juce igrali sa 40 % snage. Dobro preznojavanje i jos malo uigravanja. Rebic i Simanic cekaju Fener i Bayern.25

Red Metox

pre 8 godina

Sta treba da se desi da navijaci budu zadovoljni, meljemo sve redom u skoro svim sportovima ! Kako bi bilo da malo ustanete sa kauca i protegnete noge do hale ili stadiona , eto prva prilika 12.12.(Marakana) .U 15 dana ti momci ce imati 5 utakmica od toga 4 gostovanja, bolje ih pohvalite kako su sa 20% snage dobili tekmu. Ajmo lepo svi na stadion ili halu podrzimo te momke stvarno su zasluzili !

njami

pre 8 godina

Voleo bih da se ukinu komentari,odvratno sirenje netrpeljivosti (opravdano ili ne opravdano) prema svemu,svacemu i svakom!!! Uglavnom su to tupsoni koji leče neke svoje komplekse i frustracije...Redakcijo ,ozbiljno razmislite o ukidanju komentara!

Neznalica

pre 8 godina

(NastyB, 7. decembar 2015 23:27) @

Tvoj problem nije Radonjić već poznavanje košarke. Ovo tvoje kontempliranje o Joviću to najbolje pokazuje. I to u utakmici gde dečko ima 10 asistencija i ubedljivo je najbolji igrač Zvezde.

Milojko

pre 8 godina

Ne znam cemu kukanja i zalapojki u komentarima kad ce te zavrsiti svakako ispred Buducnosti a mozda ispred njih, Cedevita treca..Sve u svemu imate tim i dva vrhunska igraca Milera,Markusa koji vise vrede kao klubovi svi u celoj ovoj ABA ligi..Da se ne lazemo!
(Nocno obezbedjenje, 8. decembar 2015 02:00)

A sto onda lazes????

kkcz

pre 8 godina

Što ovi smešni komentatori svaki put ne mogu da sakriju razočarenje kad Zvezda pobeđuje? Mada verovatno su oni kojima je Edin super komentator, isti oni koji pišu kako je Tompson super igrač i kako će da "proradi". Tompson je najveća rupa koja je ikada imala loptu u rukama. Ja stvarno ne znam šta Čović i Radonjić čekaju i zašto ga ne otpuštaju?

Kole

pre 8 godina

Stime kad god udje upropasti nas. Molim vas dovedite ozbiljnog igraca za pod kos. Ovo nema smisla. Pa on ni bacanja ne zna. Nista covek ne zna, samk stetu pravi. U odbrani krater.

Radikal Republika Srpska

pre 8 godina

Radonjator i Crvena Furija su i pored onakvog tendencioznog suđenja odradili lakši trening, te odmorili nosioce igre za evrolige.Među ovim stručnjacima što komentarišu previše je mapetovaca iz 32 Zagorske, te nije ni čudo što se lupaju razne nebuloze.- 24 je baš prehladno.

stefan

pre 8 godina

Kakav minus su ovaj vrljavi Stimac i Simonovic ,ko je njih doveo grom ga spalio.Simonovic u zivotu nije pogodio ili uradio nesto sto valja kad je potrebno,a ovaj stimac nemoze da skoci 2cm i debeli je minus u Zvezdi.

stefan

pre 8 godina

lepo ja kazem kad se lomi ne moze simon da da trojku..da je dao otvorenu trojku na +10 ,3 minuta pre kraja bilo bi gotovo ovako smo morali da se nerviramo poslednjih 2 minuta

djc-xxx

pre 8 godina

Tompson.
E, da je samo on....
Svakom timu se desi da promaši igrača
Ali...
Ljudi, mi smo letos DOVELI 4 (ČETIRI) PROMAŠENA POJAČANJA
Sofo, Mekel, Nastić i Tompson...
Praktično, prva trojica su već OUT, a samo se ovaj poslednji "čeka"
a već i ptice na grani vide da on ne zna ništa...

babajaro

pre 8 godina

Saljem komentar malo kasnije neće videti pola mase. Iskreno sta je sa vama kakva su to pitanja? Samo da ga krene itd... Lik majke mi ide pravolinijski bez predje promene? To ne moze da ga krene to ne zna... Sut kao strela... Tehnički ispravan ali kao strela ravan... Nzm ljudi on nije kalibar za Zvezdu

novica

pre 8 godina

(Aki) A nije ti čudno što Partizan pobedi Ausburg u gostima(3:1),a onda glatko ízgubi dva boda od Radnika iz Surduliče?!
Vama ganima mnogo buči glava,jer mislite da se ceo svet vrti oko Železnika.

Lošmi

pre 8 godina

Tomson nije kosarkas definitivno. Morao bi da nadje bar dva svedoka da me ubedi u suprotno. Pabeda se pise a igra zaboravlja. Igrali smo taman koliko treba i prelomili kad je bitno.
(santa justa, 07. decembar 2015 23:16)

Da mu ne ide nikako ove sezone, ne ide mu, ali da ti nađeš dva svedoka da pratiš košarku dalje od ABA lige i duže od dve sezone, ne bi me ubedio. Kao neko ko prati košarku dosta dugo i dalje od ABA lige mogu ti reći da je dečko sasvim solidan igrač i da ga treba bar još malo istrpeti, možda ne pokaže ništa ali mislim da hoće.

Na kraju

pre 8 godina

Evo na miru da napisem komentar, nakon ostrascenosti prethodne ekipe. Sto se me a tice, neko rece arhivirano i to je to. Simon? Covek dosao na kratak ugovor, mislite li da je neko planirao da on igra 30 min? Valjda bi mu onda odmah ponudili duzi ugovor? Ali, ne idete na treninge, ne vidite da je simon uvek u top formi fizicki, jak je i brz. I da se izborio za minute, pa na kraju i ugovor, bez obzira na povrede mitra i dangube. Radinjic nema nijedan razlog da nesto tu povladjuje simonu, sigurno zna zasto je ovaj u igri. Stimac, znamo ga dobro, ima vrline zbog kojih je igrao u reprezentaciji, ne jednom, ali ima i mane zbog kojih nikada nije bio lider. Toliko. Mladi nisu imali sansu jer je rezultat bio tesan inace bi sigurno igrali vise. Vilijams, god bless za povratak, znacice nam bruka. samo da olesimo fener iako ce biti vraski tesko jer su na centrima jaki ali verujem da su svi naostreni da rese top 16 u gostima. To bi nole uradio ;)

ja

pre 8 godina

igramo maalokrvno i protiv sebe... Taman ih stignemo i umesto da logično povedemo mi ko da namerno izgubimo nekoliko napada bez pokušaja šuta.... Značiiiii samo da čovek prsne od besa.... Sa kakvim se pajtonovcima mučimo bože sačuvaj... Čak i da pobedimo -opet bože sačuvaj od ovakvog pristupa igri...

Ermin

pre 8 godina

Ma i pored pobede kazna po dzepu.
Za sve sem za Jovu i eventualno Simona. Na sta ovo lici?
Ovakvo nezalaganje...ajde ove bolje igrace i nekako da razumem...ali Guduru, Teju, Tompsona, Stimca, Lazu...ma ljudi moji, tolika malokrvnost i greske...
To se moralo u startu preseci mada nikad nije kasno.

Ogysa

pre 8 godina

Jako tezak mec posle emotivnog praznjenja nakon pobede protiv Himkija,ne znam vise sta je sa Tompson,ostali solidni,Stimac da vezba slobodnjake.

Duka

pre 8 godina

Ovo je vec opasno i simptomaticno posle el. Nezalaganje maksimalno.
Po dzepu, pa ce da promene pesmu u ABA.
Sta ce u Podgorici koja ide tek kad ovde gubimo?

santa justa

pre 8 godina

Da mu ne ide nikako ove sezone, ne ide mu, ali da ti nađeš dva svedoka da pratiš košarku dalje od ABA lige i duže od dve sezone, ne bi me ubedio. Kao neko ko prati košarku dosta dugo i dalje od ABA lige mogu ti reći da je dečko sasvim solidan igrač i da ga treba bar još malo istrpeti, možda ne pokaže ništa ali mislim da hoće.
(Lošmi, 8. decembar 2015 00:07)
Ima ih malo vise od dva, mislim svedoka. Sezonska sto za plavu, sto za belu lozu od 2008.god. Beograd 2005, Ljubljana 2013, Granada 2014, Berlin & Lil 2015. Sasvim dovoljno, a sasvim solidni Tomson iz utakmice u utakmicu pokazuje svoj raskosan dar. Pozdrav!

Nocno obezbedjenje

pre 8 godina

Ne znam cemu kukanja i zalapojki u komentarima kad ce te zavrsiti svakako ispred Buducnosti a mozda ispred njih, Cedevita treca..Sve u svemu imate tim i dva vrhunska igraca Milera,Markusa koji vise vrede kao klubovi svi u celoj ovoj ABA ligi..Da se ne lazemo!

no name

pre 8 godina

Ne znam cemu kukanja i zalapojki u komentarima kad ce te zavrsiti svakako ispred Buducnosti a mozda ispred njih, Cedevita treca..Sve u svemu imate tim i dva vrhunska igraca Milera,Markusa koji vise vrede kao klubovi svi u celoj ovoj ABA ligi..Da se ne lazemo!
(Nocno obezbedjenje, 8. decembar 2015 02:00)

A sto onda lazes????
(Milojko, 8. decembar 2015 10:28)

Sta lazem udbasu!?
Sto sam rekao samo istinu.
Izvini sto vas je toliko zabolelo to ali prosto ja nisam mazohista niti lazov kao vi pa da se tesim ne cinjenicama.

tarapana

pre 8 godina

Posle svih tumbanja i povereda, samo da smo zadrzali Sofa umesto raspalog Stimca, Stimara je gotivan lik, ali nista vise. Cirbes da igra 30min, Sofo 10min. Znaci ova ekipa sa Sofom umesto Stimca i kada se vrate Danguba i Mitar, F4 EL ne bi bilo daleko! Ali i ovako sa Stimcom nadam se isto bar F8 EL i naravno osvajanju ABA! Sto se tice utakmice sa Krkom rutinsko odradjivanje posla sa 50posto... Sada u Istanbulu po pobedu!

Pedja

pre 8 godina

Da dobija Zvezda sve sa 50 razlike ja zaista ne mogu da zamislim igru sa Simonovicem. Neko ga je nalozio da je veliki igrac, poenter i kako dobije loptu on se izivljava i do besvesti sutira trojke i promasuje naravno. Na nekoj ga krene i da 4-5 trojki, ali zato promasuje na sledece 3-4 utakmice. U odbrani skoro beskoristan, u napadu se veoma lose krece i dodaje. Bolje da igra Tejic kao mlad igrac ili Simanic nego da forsiraju igraca na zalasku karijere.

nex

pre 8 godina

@milan
Simon odigrao vrhunsku odbranu progiv Rajsa,a ovaj ga 2 puta izlomio,jednom pade,zamalo nije koleno iscasio. I dao 20ak.
Pa preso na Sveda,ovaj ga pretrcavao kako je hteo. Simon je nezgrapan,neelastican,krut. Kod suta mu se lopta ne rotira,znaci da je izbacuje ukrucenim i ukocenim prstima. Takvi suteri su antipropaganda kosarke. Krene ga jednom u 10 utakmica. Od Bajerna ni jednom vise. Sta drugo jos zna da uradi? Dribling,finta,ulaz,roling, nesto? Ama bas nista. Uzima mesto Guduricu i Tejicu,pa i Simanicu. Guduricu prvenstveno. Decko je veliki potencijal!

Aki

pre 8 godina

Ne razumem.
Dobijes Bajern, Real i Himki i odmah zatim izgubis od Olimpije, Igokea i Krke. Do koga je? Mozda neka kazna od plata na sta ovo lici, ovakva nemotivisanost!

Ermin

pre 8 godina

Ma i pored pobede kazna po dzepu.
Za sve sem za Jovu i eventualno Simona. Na sta ovo lici?
Ovakvo nezalaganje...ajde ove bolje igrace i nekako da razumem...ali Guduru, Teju, Tompsona, Stimca, Lazu...ma ljudi moji, tolika malokrvnost i greske...
To se moralo u startu preseci mada nikad nije kasno.

NastyB

pre 8 godina

Kritikovao sam Radonju posle utakmica sa Realom i Himkijem kad su ga svi dizali u nebesa i sad bih ga kritikovao samo zato što je reskirao povrede "mentalno isceđenih" najboljih igrača umesto da u jednoj relativno nebitnoj utakmici što duže drži Rebića, Simanića, Nastića, Tompsona, Tejića...
Ali posle jako dugo vremena konačno sam, povremeno, video u igri Zvezde pozicione napade i blokovsko izgrađivanje pozicije za šut, nešto sasvim normalno u današnjoj košarci, a što je toliko retko u Zvezdi da se igrači uopšte ne snalaze u tome i zato je procenat šuta bio očajan. Jović, za razliku od Vilijamsa, kad krene na ulaz NIKADA ne obraća pažnju na igrače na spoljnim pozicijama. Nekoliko puta krene na ulaz, odbrana Krke se skupi pod koš, Miler, Tompson, Simonović kao duhovi sami na pozicijama za trojke, ali on samo gleda da odigra pik sa Štimcem ili Cirbesom bez ikakve varijacije. To mu je velika mana. Vilijams je sušta suprotnost, čim krene na ulaz prvo gleda da doda nekome ko je sam, pa tek onda da odigra pik ili, što je najređe, sam završi.
I opet ću napisati isto što i prošle godine - imamo tim i igrače možda i za F4, ali ne i trenera za to. Dobar je Radonja, ali ga je Zvezda prerasla.

stefan

pre 8 godina

Kakav minus su ovaj vrljavi Stimac i Simonovic ,ko je njih doveo grom ga spalio.Simonovic u zivotu nije pogodio ili uradio nesto sto valja kad je potrebno,a ovaj stimac nemoze da skoci 2cm i debeli je minus u Zvezdi.

Aca

pre 8 godina

Mislim da cemo izgubiti.
Mnogo smo nemotivisani. A moramo dobiti. Trener mora da nadje nacin da ih motivise i posle EL, a ne svaku da gubimo posle jake utakmice.

novica

pre 8 godina

(Aki) A nije ti čudno što Partizan pobedi Ausburg u gostima(3:1),a onda glatko ízgubi dva boda od Radnika iz Surduliče?!
Vama ganima mnogo buči glava,jer mislite da se ceo svet vrti oko Železnika.

marko

pre 8 godina

Najbitnija je pobeda ali ostalo poprilicno ne valja. Jovic odlican ali nazalost mislim da ovakav tempo tesko moze da izdrzi. Wiliams je trebao vise da igra, Rebic igra protiv Reala 15 minuta a ovde ne dobija sansu???? To je za plejeve komentar i tu mislim da je Radonjina velika greska u rotaciji. Lazic meni izuzetno gotivan igrac ali ne moze samo odbrana koja je takodje bila diskutabilna (iako je dao 10 poena napadacki limitiran igrac).Simon po meni najveca greska (njegov ostanak), mogu se Guduri tolerisati greske od njega mozemo mnogo dobiti ali Simonu se to ne moze tolerisati. Sada ce neko reci utakmica protiv Bajerna ali i Vuk Radivojevic je imao takvih utakmica ali bi ga retko ko voleo videti ponovo kod nas. Tompson nije doveden radi odbrane i mislim da je pola sezone previse da se ceka.Stimac nemam komentar, Miler ok Simanic je morao dobiti bar 5 minuta. Tejic nije pogledao ka kosu, kada se vrate Dangubic i Mitrovic mi gubimo Guduru po minutazi, verovatno ili Tejica ili Rebica zbog 12 i to je nesto sto se meni ne dopada.U svakom slucaju uvek uz Zvezdu

Тамнавац

pre 8 godina

Штимац? Да ли би неко могао да ми објасни игру овог човека? Туга. Заиста су гробари у праву, статистика - 5 скокова са клупе и 3 махања пешкиром. Пустите Настића од ове дијаболе и да хоће неможе горе.

Kole

pre 8 godina

Stime kad god udje upropasti nas. Molim vas dovedite ozbiljnog igraca za pod kos. Ovo nema smisla. Pa on ni bacanja ne zna. Nista covek ne zna, samk stetu pravi. U odbrani krater.

Duka

pre 8 godina

Ovo je vec opasno i simptomaticno posle el. Nezalaganje maksimalno.
Po dzepu, pa ce da promene pesmu u ABA.
Sta ce u Podgorici koja ide tek kad ovde gubimo?

babajaro

pre 8 godina

Saljem komentar malo kasnije neće videti pola mase. Iskreno sta je sa vama kakva su to pitanja? Samo da ga krene itd... Lik majke mi ide pravolinijski bez predje promene? To ne moze da ga krene to ne zna... Sut kao strela... Tehnički ispravan ali kao strela ravan... Nzm ljudi on nije kalibar za Zvezdu

stefan

pre 8 godina

lepo ja kazem kad se lomi ne moze simon da da trojku..da je dao otvorenu trojku na +10 ,3 minuta pre kraja bilo bi gotovo ovako smo morali da se nerviramo poslednjih 2 minuta

kkcz

pre 8 godina

Što ovi smešni komentatori svaki put ne mogu da sakriju razočarenje kad Zvezda pobeđuje? Mada verovatno su oni kojima je Edin super komentator, isti oni koji pišu kako je Tompson super igrač i kako će da "proradi". Tompson je najveća rupa koja je ikada imala loptu u rukama. Ja stvarno ne znam šta Čović i Radonjić čekaju i zašto ga ne otpuštaju?

santa justa

pre 8 godina

Tomson nije kosarkas definitivno. Morao bi da nadje bar dva svedoka da me ubedi u suprotno. Pabeda se pise a igra zaboravlja. Igrali smo taman koliko treba i prelomili kad je bitno.

dragan

pre 8 godina

I da izgubimo, nije vazno. Par poraza u Aba ne menja nista, forma se tempira za kraj. Bitno je da se uigrava ekipa za EL, da se Vilijams prikljuci..

ja

pre 8 godina

igramo maalokrvno i protiv sebe... Taman ih stignemo i umesto da logično povedemo mi ko da namerno izgubimo nekoliko napada bez pokušaja šuta.... Značiiiii samo da čovek prsne od besa.... Sa kakvim se pajtonovcima mučimo bože sačuvaj... Čak i da pobedimo -opet bože sačuvaj od ovakvog pristupa igri...

Mirko

pre 8 godina

Znači Simonović opet dobija loptu ispod koša - zicer samo da poentira, a on se pravi lud i ne vidi igrače iza sebe koji ga blokiraju. To je za ovakvog igrača nedopustivo.

tarapana

pre 8 godina

Posle svih tumbanja i povereda, samo da smo zadrzali Sofa umesto raspalog Stimca, Stimara je gotivan lik, ali nista vise. Cirbes da igra 30min, Sofo 10min. Znaci ova ekipa sa Sofom umesto Stimca i kada se vrate Danguba i Mitar, F4 EL ne bi bilo daleko! Ali i ovako sa Stimcom nadam se isto bar F8 EL i naravno osvajanju ABA! Sto se tice utakmice sa Krkom rutinsko odradjivanje posla sa 50posto... Sada u Istanbulu po pobedu!

no name

pre 8 godina

Ne znam cemu kukanja i zalapojki u komentarima kad ce te zavrsiti svakako ispred Buducnosti a mozda ispred njih, Cedevita treca..Sve u svemu imate tim i dva vrhunska igraca Milera,Markusa koji vise vrede kao klubovi svi u celoj ovoj ABA ligi..Da se ne lazemo!
(Nocno obezbedjenje, 8. decembar 2015 02:00)

A sto onda lazes????
(Milojko, 8. decembar 2015 10:28)

Sta lazem udbasu!?
Sto sam rekao samo istinu.
Izvini sto vas je toliko zabolelo to ali prosto ja nisam mazohista niti lazov kao vi pa da se tesim ne cinjenicama.

DaniloM

pre 8 godina

Moze li kako da se da otkaz Radonjicu, a umjesto njega da dodju `komentatori` sa ovog portala, sve sami profesionalci braate, a Radonja nista ne zna, jedva coek pobijedio kraljevski Real i najbogatiji Himki, sramota .... !

djc-xxx

pre 8 godina

Tompson.
E, da je samo on....
Svakom timu se desi da promaši igrača
Ali...
Ljudi, mi smo letos DOVELI 4 (ČETIRI) PROMAŠENA POJAČANJA
Sofo, Mekel, Nastić i Tompson...
Praktično, prva trojica su već OUT, a samo se ovaj poslednji "čeka"
a već i ptice na grani vide da on ne zna ništa...

Nocno obezbedjenje

pre 8 godina

Ne znam cemu kukanja i zalapojki u komentarima kad ce te zavrsiti svakako ispred Buducnosti a mozda ispred njih, Cedevita treca..Sve u svemu imate tim i dva vrhunska igraca Milera,Markusa koji vise vrede kao klubovi svi u celoj ovoj ABA ligi..Da se ne lazemo!

Batko

pre 8 godina

Simonovicu, Stimcu, Tejicu i Tompsonu zahvaliti se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (banja luka, 7. decembar 2015 22:37)

A tebe zamoliti da ne šalješ više glupe komentare

beogradzani

pre 8 godina

(Aki) A nije ti čudno što Partizan pobedi Ausburg u gostima(3:1),a onda glatko ízgubi dva boda od Radnika iz Surduliče?! Vama ganima mnogo buči glava,jer mislite da se ceo svet vrti oko Železnika.
(novica, 07. decembar 2015 21:51)

A gde se tebi vrti? U krugu dvojke?

One night in May

pre 8 godina

Ahaha, koji je Štimac antikosarkas, lik u napadu ne zna gde je a u odbrani bravi blokove za protivnicke igrace....ahahah...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (samo kazem, 7. decembar 2015 22:24)

Stimara je svetski vicesampion - ispred Spanije, Francuske, Litvanije, Argentine, Brazila. Stimara je kucao protiv Amera u finalu, a kakav je kosarkas mozes da gledas u svakom kolu Evrolige.

Nemanja

pre 8 godina

Ljudi ne pricajte kojesta.
Simon se najvise trudi, bodri ceo tim, ubode neku trojku, prodje ispod kosa nekad za pas, i igra bolju odbranu trenutno i od Laze. Igra tri pozicije u timu, po potrebi...
Sta hocete od njega vise?

zvezdas

pre 8 godina

Ako je u pitanju nemotivisanost,opterecenje pojedinih igraca...daj brate u igru Simanica,Rebica,pa neka se momci bore.Ovako sede na klupi,a ne ide.
Sigurno bi doneli osvezenje i pokrenuli ostale.

fancy

pre 8 godina

Ja mislim da se Tompson stidi samog sebe, zao mi ga je ali nezaustavljivo srlja u propast! Tesko ga sta moze izvuci iz tog down-a! Niko mu ni ne dodaje loptu vise...

Tadic - Dacic titule

pre 8 godina

Ajmo Krka!Krkajte ovaj FMP!Panteri jel vam sad dobar Mulalic?
(Grobar, 07. decembar 2015 21:47)
Odlican je, a tek Nolan Smith ...

Toto-ko-tunjo

pre 8 godina

Isti ste kao partizan u fudbalu.U Evropi sjajni a u nasoj očajni.
(.i., 7. decembar 2015 21:59)

Da, tamo Augzburg i AZ, ovamo Real i Himki. Da sacekamo kraj, pa da vidimo da li se prati u Zg ili je i ovo komedija od lige.

zzbz

pre 8 godina

O'ladite malo od Simonovica, on nam je kljucni igrac odbrane, dobar je atleta za napad iako je dosta tehnicki limitiran. Pogodi poneki sut za tri koji nam da malo daha. Ume da se otkrije i poentira iza odbrane...
Dakle Simon je mnogo koristan ekipi, i Radonja ima dosta poverenja u njega...
Sto se tice Tomsona... decko se mnogo trudi, ali mu u napadu, malo je reci, ne ide. Nekoliko puta ili izgradi sut za tri, ili ostane sam, pa promasi. To mu samo steti, jer se vidi da dosta emotivno prezivljava. Nekoliko dobrih ulaza je imao sa nedostatkom realizacije, kao da se uplasi da poentira. Ima neku.psihicku barijeru. Sa druge strane u odbrani je jako koristan, izvrzno brani igru 1na1... Videcemo kakva ce biti dalja situacija sa njim... a ja se nadam da ce ostati. Mislim da je igrac kog treba sacekati...
Pobeda na misice, kako sam i ocekivao. Krka dosta motivisana, ima nekoliko dobrih pojedinaca, ali kratku klupu. Ne mogu 3-4 igraca da iznesu pobedu protiv mnogo kvalitetnijeg protivnika.

Milan B.

pre 8 godina

Tesko je se posle onog ambijenta i tenzije protiv Himkija vratiti u kolosek. I ja licno mislim da kao profesionalci koji ne rade nista drugo osim kosarke nemaju prava na to ali vidim da se to svima desava pa neka im bude.

Milos

pre 8 godina

Ovo je uvek tesko gostovanje ne zbog kvaliteta krke nego zbog ove skolske hale i obruca tvrdih kao kamen. Ovde bi Stef Kari imao 3 od 14 za tri :-).

Cinik

pre 8 godina

Ja sam partizanovac ali moram da kažem da je ova ekipa Crvene Zvezde možda uz rame one ekipe Zvezde iz 1973 - 1974 godine. Oldlično sastvaljena ekipa, atletska, borbena, sa dva vrhunska igrača i to Vilijamsom i Milerom. Kada se radi o Radonjiću, isti odlično vodi ekipu i što je još bitnije dobro je motiviše. Možda jedino pravi grešku što dozvoljava nekim igačima da soliraju ali i to je počeo da smanjuje. Prema tome, puno sreće a Partizan će se možda uključiti u borbu za titulu sledeće sezone ako se sklope neke kockice.

exe

pre 8 godina

Ne razumem. Dobijes Bajern, Real i Himki i odmah zatim izgubis od Olimpije, Igokea i Krke. Do koga je? Mozda neka kazna od plata na sta ovo lici, ovakva nemotivisanost! (Aki, 07. decembar 2015 21:22)


Pogledaj kako se i Cedevita muci sa gostovanjima. Nismo mi vanzemaljci.

zzbz

pre 8 godina

Ne verujem sta citam ovde.? Gubimo 5 razlike na poluvremenu, pojedinci vec upisali poraz.
Sta ste ocekivali, 50 razlike. Da li je Krka dovoljna motivacija posle Himkija i Reala!? Mislim da ne, uz svo postovanje.
Dobice ovo Zvezda na misice, kao i dosad. Ako je nesto jasno kao dan, to je da ne treba previse forsirati pred utakmice sezone protiv Fenera i posebno Bajerna. Jos nekoliko dobrih utakmica od januara u EL, preko su potrebne ovoj ekipi, klub, a i nama navijacima.

Milan

pre 8 godina

Ja ne verujem sta citam...Kao prvo momci su dobili Himki u petak i normalno je da ce uslediti pad igre protiv Krke...Uostalom ovo sam i ocekivao ovakvu pobedu na Misice...Zebra i Jovke odlicni...Stimac los mada je pogodio ona bacanja na kraju...Prosle sezone smo ovde izgubili....Simon u 4 cet dao 5p..A taj Simon je odigrao vrhunsku odbranu protiv Rajsa...Kao i ceo tim...Logicno je da nemozemo odigrati ovu utakmicu na nivou protiv Himkija...

Slobo

pre 8 godina

Ovaj simon u zivotu nije pogodio kad se lomilo, jedino moze da pogodi u seriji kad je ili +20 ili -20 razlike
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tralala, 7. decembar 2015 22:15)

Jeste i protiv Bajerna u Minhenu je isto pogađao one trice u zadnjim minutima, a baš je bilo nevazno. Ma nema šta, posle ovakve utakmice , oterati Milera , Simona, Vilijamsa, ma sve redom, i naravno Radonjića :(

srbEUin

pre 8 godina

Objektivno bolje igrače ima i Real i Khimki a možda i Bayern. Pobedili smo samo na enormno zalaganje, borbenost i motivaciju. Posle takvih trošenja, ko realan može očekivati laganicu protiv i mnogo slabijeg protivnika. Pogotovo na gostovanju posle napornog puta.

Krka, Mega, Igokea, Partizan, Metalac, Mzt igraju SAMO ABU, i imaju 7 dana za odmor, treninge, skautiranje i taktiku. A mi iz autobusa na teren pa u autobus pa u avion, pa na teren, pa opet... Teniseri imaju masaže i tretmane za oporavak, komore i sl. A mi autobus.

Normalni shvataju da nismo GSW, da nas nose dva-tri igrača, i da ih moramo štedeti po cenu lošije igre pa i poraza. Sezona traje do maja, i čekaju nas mnogo važniji mečevi. Daj Bože da nema više povreda. Prošle sezone nas povrede stigoše u PO (Bobi i Mike), srećom izguraše na mišiće. Ko bi igrao centra da su im povrede bile ozbiljnije?


Dajem dve pobede protiv Mege i Budućnosti za novu pobedu protiv Bayerna.

Milos

pre 8 godina

Sta se desava Tompsonu? Vidi se da se trudi ali ne moze ni polaganje da pogodi. Sta li se desava u njegovoj glavi daj Boze da i on zna. Treba mu dati sansu do kraja godine zbog truda koji ulaze,valjda ce ga krenuti. Samo jedna da se otvori 20+ puno bi mu znacilo.

Анализа

pre 8 godina

Сасвим довољно данас. Дозирана минутажа, без стреса. Одличан Јовић, стандардан Цирбес, остали просечно. Све иде по плану и у Евролиги и у Аба лиги, исто као и прошле године!!!

Lošmi

pre 8 godina

Tomson nije kosarkas definitivno. Morao bi da nadje bar dva svedoka da me ubedi u suprotno. Pabeda se pise a igra zaboravlja. Igrali smo taman koliko treba i prelomili kad je bitno.
(santa justa, 07. decembar 2015 23:16)

Da mu ne ide nikako ove sezone, ne ide mu, ali da ti nađeš dva svedoka da pratiš košarku dalje od ABA lige i duže od dve sezone, ne bi me ubedio. Kao neko ko prati košarku dosta dugo i dalje od ABA lige mogu ti reći da je dečko sasvim solidan igrač i da ga treba bar još malo istrpeti, možda ne pokaže ništa ali mislim da hoće.

santa justa

pre 8 godina

Da mu ne ide nikako ove sezone, ne ide mu, ali da ti nađeš dva svedoka da pratiš košarku dalje od ABA lige i duže od dve sezone, ne bi me ubedio. Kao neko ko prati košarku dosta dugo i dalje od ABA lige mogu ti reći da je dečko sasvim solidan igrač i da ga treba bar još malo istrpeti, možda ne pokaže ništa ali mislim da hoće.
(Lošmi, 8. decembar 2015 00:07)
Ima ih malo vise od dva, mislim svedoka. Sezonska sto za plavu, sto za belu lozu od 2008.god. Beograd 2005, Ljubljana 2013, Granada 2014, Berlin & Lil 2015. Sasvim dovoljno, a sasvim solidni Tomson iz utakmice u utakmicu pokazuje svoj raskosan dar. Pozdrav!

gurovic15

pre 8 godina

Kao i uvek neizvesno u Novom mestu,najbitnije da se igrači ne potroše preterano u ovim "malim" utakmicama i da ne dodje do neke povrede jer idu teske utakmice... Jovke sve bolji,Tompson od planiranog prvog sutera došao do toga da ne uzme šut uopšte... Rojc jako prljav igrač! napred do pobede!!!

veliki strumf

pre 8 godina

Momci su preumorni. Jako bitna pobeda posle sjajne utakmice protiv Himkija i ogromnog praznjenja. U petak uvece utakmica, u nedelju autobusom put u Novo Mesto, povratak negde nocas takodje busom, a u cetvrtak lete za Istanbul! Pakao od rasporeda. Ne mogu ni da se odmore, o treningu da ne pricamo. I posle los sut. Naravno, ali neka bude kao do sada: los u ABA a sjajan u EL.

batali kosarku

pre 8 godina

@milan
Simon odigrao vrhunsku odbranu progiv Rajsa,a ovaj ga 2 puta izlomio,jednom pade,zamalo nije koleno iscasio. I dao 20ak.
Pa preso na Sveda,ovaj ga pretrcavao kako je hteo. Simon je nezgrapan,neelastican,krut. Kod suta mu se lopta ne rotira,znaci da je izbacuje ukrucenim i ukocenim prstima. Takvi suteri su antipropaganda kosarke. Krene ga jednom u 10 utakmica. Od Bajerna ni jednom vise. Sta drugo jos zna da uradi? Dribling,finta,ulaz,roling, nesto? Ama bas nista. Uzima mesto Guduricu i Tejicu,pa i Simanicu. Guduricu prvenstveno. Decko je veliki potencijal!
(nex, 7. decembar 2015 23:45)

Kupi naocare, jer ja ne znam koju si ti to utakmicu gledao.

Gojko

pre 8 godina

Znate u cemu je razlika izmedju Zvezde i Partizana? Zvezdasi imaju termine "Silbovanje" i "Mekelovanje", a Partizanovci "gepekovanje"...

Milojko

pre 8 godina

Ne znam cemu kukanja i zalapojki u komentarima kad ce te zavrsiti svakako ispred Buducnosti a mozda ispred njih, Cedevita treca..Sve u svemu imate tim i dva vrhunska igraca Milera,Markusa koji vise vrede kao klubovi svi u celoj ovoj ABA ligi..Da se ne lazemo!
(Nocno obezbedjenje, 8. decembar 2015 02:00)

A sto onda lazes????

ZIVOT

pre 8 godina

Alo ljudi pratite malo,Tursku ligu i njihove evroligase ne mogu da se sastave u domacoj ligi (i italijane)! Grobare necu da komentarisem recicu samo Lalat-Grof!

zika

pre 8 godina

Citam komentare i ne verujem. Pa sta ako odigraju malo slabije. Igraci igraju i aba i evroligu. Ne trebaju sada davati maksimum u aba ligi cak i da budemo 4 osvojili bi ligu. Sada je vazna evroliga.

Ivke

pre 8 godina

Rutinska pobeda, ovakve pobede se brzo zaboravljaju, ali one donose titule. Niko nije ni ocekivao nista spektakularno posle emotivnog i fizickog praznjenja protiv Himkija.

Neznalica

pre 8 godina

(NastyB, 7. decembar 2015 23:27) @

Tvoj problem nije Radonjić već poznavanje košarke. Ovo tvoje kontempliranje o Joviću to najbolje pokazuje. I to u utakmici gde dečko ima 10 asistencija i ubedljivo je najbolji igrač Zvezde.

pravi a ne placeni zvezdas

pre 8 godina

Rebic sad bez sekunde kao i Simanic! Radonjic je to! Hrabrosti bez! A i neceg drugog
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bruguera, 8. decembar 2015 01:00

Vidis ova dvojica igraju protiv Reala,Bayerna i Himkija, i ponekad pogodu po neku trojku. Eto imamo jos jednog klinca od 20 godina a zove se Guduric koji igra samo kada se lomi utakmica i uglavnom daje najbitnije koseve na utakmici. Mislim stvarno treba biti trener bez one stvari da ih ubacis u takvim utakmicama, ali zato po tebi se uplasi jedne Krke u onoj skolskoj sali. Ko si ti da komentarises trenera koji u 7 dana pobedi aktuelne prvake evro lige i evro kupa, i da procenjujes da li je neko i koliko trebao da igra u kojoj utakmici.
Trebali su Rebic, Tejic, Guduric, Simanic da igraju sta 35 minuta a da ostali koji su placeni mnogo vise da izadju iz ritma pre odlucujuce utakmice. Ne ide to takko,igraci nosioci se uvode u ritam sa plus 20 minuta po svakoj utakmici kako bi bili spremni za ono sto sledi, a realno nosioci su juce igrali sa 40 % snage. Dobro preznojavanje i jos malo uigravanja. Rebic i Simanic cekaju Fener i Bayern.25

Miroslav

pre 8 godina

P A R K E T K L I Z A V !!!

Svaka promena pravca kretanja igrača ima barem malo proklizavanje!!
Pa u mojoj osnovnoj školi NE Kliza !!

Krka kao i Uvek Napaljena Max. ... Biju ko NEMCI sa onim NAMERNIM faulovima.

Vrlo teško gostovanje.

Toto-ko-tunjo

pre 8 godina

Ne znam da l' su mi tuzniji maskirani komentari iz Zg na pocetku utakmice gde glume kriticare i zabrinute Zvezdase ili par nasih polumozgasa koji im jos i repliciraju? Ajde ljudi pamet u glavu.

stecky

pre 8 godina

@Okoca dimi
Misliš li ti da se treneri rađaju, a ne stvaraju? Da je sa utakmica 2 na 2 sve što postoji u košarci? Da se može nešto znati, a pre toga da se ne nauči? Eto zato ih je 6 na klupi.

Radikal Republika Srpska

pre 8 godina

Radonjator i Crvena Furija su i pored onakvog tendencioznog suđenja odradili lakši trening, te odmorili nosioce igre za evrolige.Među ovim stručnjacima što komentarišu previše je mapetovaca iz 32 Zagorske, te nije ni čudo što se lupaju razne nebuloze.- 24 je baš prehladno.

Mirko

pre 8 godina

Ajmo Krka!Krkajte ovaj FMP!Panteri jel vam sad dobar Mulalic?
(Grobar, 7. decembar 2015 21:47)

Mulalić nam je super, miran i vezan. A vama kakav je?

Ogysa

pre 8 godina

Jako tezak mec posle emotivnog praznjenja nakon pobede protiv Himkija,ne znam vise sta je sa Tompson,ostali solidni,Stimac da vezba slobodnjake.

njami

pre 8 godina

Voleo bih da se ukinu komentari,odvratno sirenje netrpeljivosti (opravdano ili ne opravdano) prema svemu,svacemu i svakom!!! Uglavnom su to tupsoni koji leče neke svoje komplekse i frustracije...Redakcijo ,ozbiljno razmislite o ukidanju komentara!

Red Metox

pre 8 godina

Sta treba da se desi da navijaci budu zadovoljni, meljemo sve redom u skoro svim sportovima ! Kako bi bilo da malo ustanete sa kauca i protegnete noge do hale ili stadiona , eto prva prilika 12.12.(Marakana) .U 15 dana ti momci ce imati 5 utakmica od toga 4 gostovanja, bolje ih pohvalite kako su sa 20% snage dobili tekmu. Ajmo lepo svi na stadion ili halu podrzimo te momke stvarno su zasluzili !

jen

pre 8 godina

Momci hvala!
Ne obazirati se na stručnjake-pljuvače. Niste najbolji na svetu, ali za nas koji volimo klub, ste jedni i jedini,najbolji i nepobedivi.Zato hrabro do pobede,do slave... u inat onima koji nas mrze i za ljubav onih koji te vole.
Napred ljubavi naša crveno-bela.

Na kraju

pre 8 godina

Evo na miru da napisem komentar, nakon ostrascenosti prethodne ekipe. Sto se me a tice, neko rece arhivirano i to je to. Simon? Covek dosao na kratak ugovor, mislite li da je neko planirao da on igra 30 min? Valjda bi mu onda odmah ponudili duzi ugovor? Ali, ne idete na treninge, ne vidite da je simon uvek u top formi fizicki, jak je i brz. I da se izborio za minute, pa na kraju i ugovor, bez obzira na povrede mitra i dangube. Radinjic nema nijedan razlog da nesto tu povladjuje simonu, sigurno zna zasto je ovaj u igri. Stimac, znamo ga dobro, ima vrline zbog kojih je igrao u reprezentaciji, ne jednom, ali ima i mane zbog kojih nikada nije bio lider. Toliko. Mladi nisu imali sansu jer je rezultat bio tesan inace bi sigurno igrali vise. Vilijams, god bless za povratak, znacice nam bruka. samo da olesimo fener iako ce biti vraski tesko jer su na centrima jaki ali verujem da su svi naostreni da rese top 16 u gostima. To bi nole uradio ;)