Nedelja, 15.11.2015.

10:56

Sprečena tuča Tomovića i Mitrovića u Ostravi

Na poluvremenu prijateljskog susreta između Češke i Srbije u Ostravi sprečena je tuča između Aleksandra Mitrovića i Nenada Tomovića, prenose 'Večernje novosti'.

Izvor:

Spreèena tuèa Tomoviæa i Mitroviæa u Ostravi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

158 Komentari

Sortiraj po:

Mirko

pre 8 godina

Još dugo dugo cemo osecati posledice Toleta i grobarskog bratstva , na našu nesreću oni još uvek sede u foteljama , ubili su fudbal u Srbiji
(AntiSps, 15. novembar 2015 15:17)

------------------------------------------------
Da nije Toleta druga strana topciderskog brda bi bila u beton ligi a ne ubedljivi lider JSL sa 65 miliona evra duga i dovedenih 20 igraca i to kvalitetnih i skupih stranaca a ovamo vam gase struju na stadionu.

Pazite mozda vam se zelje i ostvare.
Sramote jedne o cemu vi pricate.

Bane

pre 8 godina

A odrekli se Filipa Djordjevica... Tomovic je uvek bio rupcaga. A starletana treba udaljiti . Ubaciti 4 nova klinca Maksu, Gajica, Veljkovica i Antonova i uz Zivkovica i Milinkovic Savica sa Maticem kao kapitenom uci u nove kvalifikacije, a starletane i matorce osim Baneta zahvaliti se

Глобтротер

pre 8 godina

Još dugo dugo cemo osecati posledice Toleta i grobarskog bratstva , na našu nesreću oni još uvek sede u foteljama , ubili su fudbal u Srbiji
(AntiSps, 15. novembar 2015 15:17)


Тако је. Када се само сетимо како је било све лепо у српском фудбалу пре Толета и гробарског братства. Једна реч. Благостање.

Председници су могли да буду само поштени и доказани фудбалски радници, никако криминалци са интерполових потерница. Никада се није десило да се убије неко од фудбалских радника, нити да неко добија кофере пуне пара и још да их преноси преко границе. Селектори су били људи од интегритета који су увек гледали само интерес репрезентације. Њима нико није састављао репрезентацију и није се дешавало да на 3 меча продефилује 70 фудбалера. Тадашњи играчи који су били у рангу аутсајдера су правили невиђене резултате, пласирали су се на првенства (комшије су имале исти или можда мало гори тим, али су имали много среће и освојили су бронзу на Светском - мистерија). И да ли може неко да се сети да ли је било ко од тих играча направио било какав кикс и оставио играче на цедилу, да је неко пљунуо противника или га ухватио за мушкост. У та времена смо добили комплекс у Старој Пазови и сав новац се улагао у просперитет...

Могу до сутра.

Alex Austrija

pre 8 godina

Imamo igrače, pojedince, trebalo bi da budemo medju vodećim timovoma Europe .. Naš problem je u glavi i u srcu. Zašto imam utisak da je na primer, hrvatima velika čast obući dres reprezentacije , i to se i vidi kad igraju ( ne uvek ali većinom).. A kod nas funkcionira samo kad se zainatimo, kao protiv Albanije ili protiv Nemaca u Africi 2010...tada pokazemo da mozemo kad hoćemo, samo mi hoćemo samo 1-2 godišnje...

milan

pre 8 godina

Poljuljana im je nacionalna svest, ako je uopste imaju, tako se ne bori za zastavu, grb, himnu, neka svako od njih bude iskren prema sebi, ako ne zeli da igras za reprezentaciju nemoj da muci ni sebe ni naciju!

bobo mk

pre 8 godina

(Alex Austrija, 15. novembar 2015 16:08)
O kakvom kvalitetu pričaš? Špic repke ove sezone u prvenstvu i kupu zabio par golova, ima reprezentativni skor 18/2, ali je i pritome nezamenljiv.
To je samo jedan primer, a ima ih još barem 15, o golmanu je suvišno trošiti reči. Sve u svemu cirkus!

car

pre 8 godina

Još dugo dugo cemo osecati posledice Toleta i grobarskog bratstva , na našu nesreću oni još uvek sede u foteljama , ubili su fudbal u Srbiji
(AntiSps, 15. novembar 2015 15:17)

još plači

20 kinte

pre 8 godina

Selektori koji ne pozivaju Boška Jankovića već godinama sami o sebi dovoljno govore prvim spiskom, na kome izostave ovog igrača. Što je najgore, nemamo ni jednog sličnog njemu, pa da vidim opravdanje za višegodišnje ignorisanje.

Ronaldinjo

pre 8 godina

Ja ne znam ko vise poziva ovog tomovica covek mozda igra ok u fiorentini ali je ubedljivo najveca stetocina u reprezentaciji,ja ga ne bi zvao vise nikada posle onog komicnog autogola protiv estonije a i posle toga kad god je igrao uvek bi nas upropastio setite se samo penala i crvenog protiv makedonije itd uvek je medju najgorima a sto se mitra tice zna se da mu glava nije bas jaca strana pa me ovo ne cudi. A oni koji kazu da bi bolje bilo da igra neko drugi umesto mitra grese isto bilo i da igra djordjevic ili neko drugi zato sto smo mi jedina zemlja u evropi gde igraju spicevi sidrasi koji mogu da daju gol samo ako ih neko pogodi sto je potpuno prevazidjeno u modernom fudbalu jedina 2 takva spica koja igraju vrhunski fudbal su kosta i mandzukic ali oni za jednu utakmicu pretrce koliko nasa reprezentacija za cele kvalifikacije oni svoj nedostatak kvaliteta nadoknadjuju fanaticnom borbenoscu sto kod nasih spiceva nisam bas video.

AntiSps

pre 8 godina

Još dugo dugo cemo osecati posledice Toleta i grobarskog bratstva , na našu nesreću oni još uvek sede u foteljama , ubili su fudbal u Srbiji

Graf

pre 8 godina

Problem je u sistemu,problem je u zemlji,9 selektora je promenjeno za 8 godina,a vi se trudite da sastavite idealnih 11 po komentarima godinama unazad.

acomurija

pre 8 godina

genije@, = uobrazeni genije, upotrebi preostalu od genijalnosti sivu masu pa reci: kako ce Mitrovic da da gol ako sve vreme dok je bio na terenu NEMA NITI JEDNOG CENTARSUTA U SESNAESTERAC?
Posle njega JEDINI centarsut Skuletic sprovodi u mrezu.
Imam snimljenu utakmicu (hobi!) i desetak puta odgledao: hvaljeni (i povredjene sujete) Matic 21 puta je loptu dodavao unatrag i golmanu, a SVEGA 8 puta unapred! Manje od 50%. I od ovih 8 puta - 7 puta nije otprve prosledio, ve je loptu "davio".
"Vezisti" nisu niti jednom promenili stranu, narocito u prvom poluvremenu, a najcesce se "igralo" na levoj strani, tamo se dodavalo da se Kolarov izivljava u uglu. Z.Tosicu je dok je bio na terenu samo dva puta dodata lopta na desnu stranu, a da niko nije prisao da mu "pomogne".
Samo slepci ne vide da je reprezentacija skup s-brda-s-dola sakupljenih pojedinaca a ne tim! Uz "neprikosnovenog" Kolarova za koga ni on sam ne zna reci STA igra.
Apsolutno podrzavam, da je srece svi nadlezni takodje: ovaj sastav raspustiti a "NZelandjane" kompletno prepisati u A-tim, zajedno sa njihovim selektorom! Samo ako neko od NJIH ne igra zbog necega, potraziti zamenu, na pr. za Zivkovica Tosic, za Mitrovica Skuletic i sl.
Saseci u korenu "autoritete", koji "moraju" da izvode sl. udarce, kojima mora da se da lopta, koji se izdiru na saigrace... I ono lepo od Paunovica: "bez faula, bez faula..!".

Djolle666

pre 8 godina

Zahvaliti se Curcicu, postaviti Paunovica i dati mu odresene ruke uz samo jedan uslov: ne zvati nikoga od ove svite u reprezentaciju. Umesto toga, celu sampionsku generaciju prebaciti u A tim i 'ajmo od pocetka, da se kale i jacaju, i kao mladi i "neiskusni" ce biti sto puta bolji od ovih manekena.
(moko_johno, 15. novembar 2015 12:19)
Batice jedno je kada treniraš neke klince i na SP dva puta igraš sa reprezentaciom Malia i sa Mađarima koje su poznate velesile u fudbalu.A drugo je kada treniraš A reprezentacuju,to su dva razlicita sporta.Ako provališ mi imamo uspeha samo sa klincima a to može samo da interesuje menađere da zarede još koji milion i nikog drugog u fudbalskom svetu.Da ne zaboravimo da je prvi najveci uspeh imao Drulovic sa klincima i vidim sada kida kao trener.
(Djolle666, 15. novembar 2015 13:57)
Kada moram sam sebi da odgovorim, znaci brate Djolle666 napisi lepo sa REPREZENTACIJOM.

Veerghoen

pre 8 godina

Људи, најмањи проблем је игра. Атмосфера у и око репрезентације је никаква. Нема темеља, нема базу. Нема ауторитет који ће да поведе играче и уозбиљи их. Видим неко прича о безидејности и неким шансама. Људи то је најмањи проблем. Треба решити причу у савезу. Довести младе људе из спорта. Као што је Ђилас вратио све легенде и онда су успеси у мушкој и женској конкуренцији неизоставни. Цео савез мора да оде, буквално сви делегати, секретар, председник, чистачице, сви.

Лала из Банта

pre 8 godina

Eh, da Filip Djordjevic bi se nadavao golova....Samo zasto nije? Imao je prilike...Isti je bio slucaj kao sa Mitrovicem. Izolovan napred, bez upotrebljivih lopti.
(Labud, 15. novembar 2015 11:56)

Како да не. Само против Чешке два пута је промашио стопостотне шансе, то јест, није ни шутнуо. У шанси за гол, он симулира пенал и пада...ма о Митровићевој неозбиљности може да се напише књига. Међутим, не треба га одстранити из репрезентације, само мало оладити. Шкулетић није наметљив, али дечко покушава, труди се, дао је и гол, што је одлично, обзиром колико мало игра. Треба шансу опет дати и Ђорђевићу, или тражити неку трећу опцију.

Djolle666

pre 8 godina

Zahvaliti se Curcicu, postaviti Paunovica i dati mu odresene ruke uz samo jedan uslov: ne zvati nikoga od ove svite u reprezentaciju. Umesto toga, celu sampionsku generaciju prebaciti u A tim i 'ajmo od pocetka, da se kale i jacaju, i kao mladi i "neiskusni" ce biti sto puta bolji od ovih manekena.
(moko_johno, 15. novembar 2015 12:19)
Batice jedno je kada treniraš neke klince i na SP dva puta igraš sa reprezentaciom Malia i sa Mađarima koje su poznate velesile u fudbalu.A drugo je kada treniraš A reprezentacuju,to su dva razlicita sporta.Ako provališ mi imamo uspeha samo sa klincima a to može samo da interesuje menađere da zarede još koji milion i nikog drugog u fudbalskom svetu.Da ne zaboravimo da je prvi najveci uspeh imao Drulovic sa klincima i vidim sada kida kao trener.

Ivan HH

pre 8 godina

Ma sto reko neko ovde, sve orlice, ali SVE prebaciti u A a ove glumce napolje! Svi oni zadnjicu daju za klubove...Tadic prosle nedelje gol i asistencija (nisam 100 % siguran mozda i pre 2 ali svejedno) Z.Tosic dere za CSK golovi asist., Mitrovica englezi hvale sveke nedelje ako ne za gol za pozrtvovanost i onda ce neko da mi kaze selektor je kriv!!!!Dosta je vise, treba ih bojkotovati pa da vidimo onda, nek igraju inda za sebe...Orlice pa da mi var ne bude krivo ako izgube, jos cu da ih velicam...

TB 87

pre 8 godina

Cujem samo Matic,Gudelj,Spajic,Mladenovic i zvezdasi se vratili sa strucnim stabom u BG.Svi osim njih napolje!Popunicemo orlicima i eto.Kakva bahatost.

One night in May

pre 8 godina

Ok to, ali ko je zvao Petkovica u reprezentaciju? Pa on nije ni za Zvezdu. Covek je totalno van forme, ustvari ja ni ne znam kada je bio..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nikola, 15. novembar 2015 12:40)

Da, to je i Savi i Toletu kljucni problem - ko je zvao Petkovica? Bas zato sto je to kljucni problem i raspadamo se - nije sporno ko je zvao preostalih 20, nego ko je zvao Petkovica? A preostalih 20 briljiraju, evo vec sest godina unazad...

njami

pre 8 godina

A ko ih zove posle svega prikazanog!?Mitrović gol nije dao u kvalifikacijama,a uporedo prednjači sa ne disciplinom u klubu u kojem igra!Tomovic je ok sa (ne)disciplinom,ali nema dečko kvalitet...Pa ko ih više poziva!!!???Isto važi za većinu!!!Savo,dao si obećanje pre mesec dana,mada ko da ti veruje kada si obraz i stavove prodao za fotelju bruko Republike Srpske!!!

Kanidja

pre 8 godina

@fica Od Zorana Tosica nisi video dobru igru, ja ne znam da li vi gledate fudbal isti kao ja ili je samo fora da se pljuje neko jer ga svi pljuju ili ne vole. Zoran Tosic je bio najbolji igrac u proslim kvalifikacijama ubedljivo, Matic je naravno bez konkurencije, njega ne racunam tu. To sto niko sem njega nije prstom mrdnuo nije njegov problem, evo pregledaj sve jednu utakmicu i analiziraj njega i Tadica recimo, ili bilo kog drugog veznog, koje zbog nekog navodnog imena necete da ocrnite.

shonex

pre 8 godina

Ovaj Mitrovic je klasicna sirovina. Bolje da se malo pozabavi kako da poboljsa svoje fudbalske kvalitete nego sto sa svima i svuda ulazi u sukobe. Nije on za fudbal, on je za kamenolom da kopa kamen po ceo dan.

Gary Monk

pre 8 godina

Sve bitange, fudbal u svakoj zemlji je u usponu samo u Srbiji ide nizvodno. Ili nadjite sposobno rukovodstvo, trenera, pa cak igrace ili neka vise postane amaterski sport kao na Farskim Ostrvima.

Марко

pre 8 godina

Митровић је инфантилан. Није за сениорски ниво фудбала. Има проблем у глави.

covek, a ne broj

pre 8 godina

Ko je ikad trenirao fudbal, a da je iole normalan, zna kakav profil ljudi trenira taj sport. Kad dodate na to nesto novca i to sto su poznati javnosti (slavni nikad nece biti, jer za to je potrebno i ljudskih kvaliteta), onda dobijete ovaj skup debila pod nazivom "fudbalska reprezentacija Srbije". Onaj ko ne moze da se iskontrolise da ne pije, da ne pusi, da ne izlazi za vreme priprema za utakmicu, da se ne tuce sa saigracima ne treba da igra za reprezentaciju. Mi u nasem sastavu imamo sacicu takvih likova, ali vecina uvek dominira. Fudbalskog znanja imamo (dovoljno je samo pogledati sastave nekih od reprezentacija koji igraju EP), nazalost ljudski kvalitet nemamo.

only fools and horses

pre 8 godina

@Fica

Za ostale se slažem, ali zašto Z. Tošić. OK, nije top klasa igrača, zna i da bude sebičan, ali uvek se trudio u reprezentaciji, i jedini je koji zna da izbaci odbrambenog igrača, napravi neki ekstra potez. A davao je i golove. Ostali (osim donekle Ljajića) su mi svi nekako jednodimenzionalni, znaju samo da dodaju najbližem do sebe, i to posle nekoliko bespotrebnih kontakta sa loptom.
A Mitroviću sat opasno kuca, i u klubu i u reprezentaciji. Centarfor koji ne daje golove nema nikakvu svrhu.

Ivan

pre 8 godina

Konačno, jednom za svagda, ukinuti dekretom fudbal u Srbiji, i silne pare preusmeriti u vaterpolo, plivanje, atletiku, košarku, gimnastiku,...

ja

pre 8 godina

Zahvaliti se obojici. Nisu nam neophodni. Mitrovic - golgeter bez gola. Iz 100 suteva - 1 gol. Filip Djordjevic se s pravom ljutio sto ne igra. U poredjenju sa ovim drvetom... on je Ronaldo!
(Joao, 15. novembar 2015 11:20)

Nemoj samo tog manekena da nam pominjes. Mitrovic mozda nije bas bistar, ali se barem bori za razliku od tog Djordjevica. Pogledaj koliko je on pretrcao km na utakmici, videces da je medju najboljima tu.

Kutinjo

pre 8 godina

Pa jasno je odmah bilo na koga je mislio Matic sto se ponasanja tice i na terenu i van njega,kad neko jednom majicom privuce vise paznje nego na 20 utakmica koje je odigrao sve je tu odmah jasno.

stevan

pre 8 godina

ukinuti fudbal i da se zna da smo topovska hrana u kvalifikacionoj grupi za svetsko prvenstvo
kada budu normalni ljudi u fudbalskom savezu i selektor sa autoritetom nece biti fudbala reprezentativnig
oterati Karadzica Milosevica i Curcica
vratite Milana Zivadinovica u Fs Srbije

SAŠA FRANKFURT

pre 8 godina

Znači vlada super atmosfera u timu, zato i deremo sve redom. Bravo,samo tako nastavite da nas oduševljavate!! Tole ima li te?!

predrag poserkovich

pre 8 godina

foliraza i gnjavaza.igrali su protiv albanije i tu pokazali pravo lice,jer su imali motiv.ovo je jedan od najboljih sastava na svetu,ali ........mislim da se momci ne mogu motivisati nikako,ponajmanje parama.inace sve ove tzv,trening utakmice i nevazne ce ovako gubiti.da nije bilo drona..sada bi sve bilo realnije.ja ih potpuno razumem.

aca

pre 8 godina

verujem da ovakvih i blazih slucajeva ima uvek u fudbalskoj reprezentaciji... a kako i ne bi kad nam ne igraju po formi najbolji, vec samo kako neko tamo kroji ekipu... pravi primer je Radovic, koji je, cini mi se, igrao u Legiji (ispravite me ako gresim)... decko bio u formi, bas svako kolo odigrao na nivou, golovi, asistencije, a ni P od poziva nije dobio... e zato ima svadja, jer se dres dobija ne po zasluzi vec po pozivu tamo nekog..

socrat

pre 8 godina

Zamolio bih novinare da kompletno ignorisu fudbalsku reprezentaciju Srbije, kao i ceo fudbalski savez, dokvse o njihovim glupistima ne pise u novinama, mozda bi konacno i shvatili da vrede koliko im mi dozvolimo.
Poruka za FSS: uvedite sallary cap, jednak za sve ekipe prve lige, kao u NBA-u, sa cifrom koja ne prelazi recimo milion eura po klubu godisnje, sve pare koje neki klub zaradi u Evropi raspodeliti ravnomerno po ostalim klubovima. Zabranite navijacke grupe, ako zelite da se narod vrati na stadione. Ako treba, ugasite Zvezdu i Partizan. Krenite od nule ako zelite da se bilo sta promeni, vratite pravilo da mladi igraci ne mogu iz zemlje dok ne napune odredjeni broj godina. Ulazite u mlade igrace, odnosno u decu

NBGD

pre 8 godina

ako se ne ocisti ova reorezentacija od ovakvih likova ima da pokvare i mlade kada udju u A tim,tj da im naredjuju i tako im pokvari njihovu harmoniju. Sve ovo sto pre sutnuti

Pavle

pre 8 godina

Sve ja razumem ali da pljujete konstantno Kolarova koji je najbolji naš igrač, e to ne razumem. Čovek daje najviše golova, stvara šanse, probija po levoj strani. Krivica je trenera što nemaju barem malo kreativnosti pa da uzmu igrače koje imamo i uklope ih u neki novi naš sistem, u kojem bi pružali najbolje od sebe. Kod nas bi Ibrahimović uvek igrao najisturenijeg igrača iako za reprzentaciju svoje zemlje igra iza i tu je jako dobar. Kolarova hitno u vezni red staviti jer od Ljajića i ostalih što trčkaraju u mestu nema ništa.

nikola

pre 8 godina

Ok to, ali ko je zvao Petkovica u reprezentaciju? Pa on nije ni za Zvezdu. Covek je totalno van forme, ustvari ja ni ne znam kada je bio..

fudbalski ekspert

pre 8 godina

Losa atmosfera u reprezentaciji je samo ogledalo naseg drustva!
Drzava nam je najslabija u istoriji i nije nista cudno da stanje u reprezentaciji nije dobro!
Uzmite za primer samo novinare i bice vam sve jasno!
Standard izvestavanja novinara je blago receno jadan!
A sta reci o tzv 'navijacima'?
Ja da sam reprezentativac, voleo bih da su to navijaci nekog mog najgoreg neprijatelja a ne moji!

Uprkos svim problemima sve nase reprezentacije treba da imaju nepodeljenu podrsku u javnosti jer su do sada nebrojeno puta dokazale da su suvo zlato Srbije!
Dovoljno je samo prisetiti se spektakularnog doceka Svetskih prvaka sa Novog Zelanda i stotina i stotina hiljada razdraganih navijaca!
Puna podrska selektoru Curcicu!
Puna podrska direktoru Milosevicu!
Puna podrska predsedniku Karadzicu!
- V O S T A N I - S E R B I J E -

moko_johno

pre 8 godina

Zahvaliti se Curcicu, postaviti Paunovica i dati mu odresene ruke uz samo jedan uslov: ne zvati nikoga od ove svite u reprezentaciju. Umesto toga, celu sampionsku generaciju prebaciti u A tim i 'ajmo od pocetka, da se kale i jacaju, i kao mladi i "neiskusni" ce biti sto puta bolji od ovih manekena.

rtr

pre 8 godina

Treba samo da kažemo da sad svi znaju da igraju fudbal..znači lakih utakmica više nema..Jermenija,Estonija,Azerbejdžan, Kazahstan..sve su to neugodne reprezentacije i onda nije ni čudo što nas nema toliko dugo na prvenstvu :D Još jedna stvar,naši su zaboravili da je ovo timska igra..kao što Češka nema nikakve igrače,ali se igra složno i bez problema daju golovi.Kod nas nema ko da da sutne,a tek da da gol.Bruka!

Predo

pre 8 godina

U reprezentaciji ne treba da igra niko ko ne zna da sastavi jednu prosto proširenu rečenicu. Verujte mi da jedan Stojković, Mijatović ili Prosinečki nisu slučajno bili vrhunski fudbaleri. Oni su intelektualci za ovu sadašnju reprezentaciju. U klubovima ih nekako izdresiraju, ponavljaju istu stvar hiljadu puta, imaju sistem nagrađivanja i kažnjavanja kao kod dresure i to funkcioniše. Ovde pola od njih ne shvata ni zašto, ni za koga igraju.
A da ne spominjem da uporedite ono šta i kako kažu sa košarkašima, odbojkašima, vaterpolistima, Đokovića i vasionu neću ni spominjati.
Mislim da bi u FS trebao da ostane samo Tole. Ostali su nevažni.

Vlada

pre 8 godina

Blagi uzas, gomila "fudbalera" masta o karijeri jednog i parama koje on zaradjuje preko (posrecilo mu se)
A reprezenracija i drzavni dres nista! Fudbal sam pratio kada su igrali Savicevic,Mijatovic,Stojkovic..OVO DANAS TETOVIRANJE,STARLETE, KOLA SPLAVOVI I SPLAVUSE...Gade mi se.
Autoriteta nema, menjaju selektore ko carape. Zabraniti fudbal i gej paradu na 100. godina.

vidim sve

pre 8 godina

Nemoguće, ovo su sve divni momci. Vaspitani, kulturni, vole svoju zemlju i zato igraju svim srcem za nju, ne štede se , trče, bore se, ginu za svaku loptu...novinari svašta pišu, izmišljaju!

Kanidja

pre 8 godina

Pa ovaj Tomovic kada god igra napravi neki kiks, ne ide mi u glavu na osnovu cega neki ljudi dobijaju poziv. Ok, igra u Fiorentini, ali dobio je u reprezentaciji sansu deset puta i uvek je bio jedan od gorih, ne zvati ga vise i kraj. Isto tako Fejsa npr sta on igra majko moja. A istakao bih samo jos nesto, mnogi pljuju Tosica eto ne znam zbog cega, decko se bori maksimalno, u kvalifikacijama je jedini davao golove, nezgodan je za cuvanje, brate mili dobro igra, kakav je da je bolji je DESET PUTA od Dusana Tadica, pa njega niko da pomene, naravno da je Tadic verovatno ovako bolji igrac, ali ono sto on igra u reprezentaciji mogu i ja da igram. Sto se tuce tice, sramota i tri tacke...

aca zmaj

pre 8 godina

ajmo fajront. gasite ligu i stop finansiranju sportskih drustva. od tih para dizite vrtice, skole i ambulante. ko hoce da igra fudbal neka da pare iz svog dzepa.

bruka

pre 8 godina

Koliko treba da se uništi atmosfera u srpskom fudbalu da bi Karadžić otišao?? Dokle više?? Zašto taj čovek ne odgovara ni za jedan neuspeh u poslednjih 8 godina? Eeeej mi smo ispod Albanije! Pa dokle više da se udovoljava partizanovom lobiju da bi se njihov klub punio veštačkim titulama po cenu propasti srpskog fudbala?

srbEUin

pre 8 godina

Pravda za Tola i kompaniju!

Kome smeta najbolji srpski golgeter 21. veka, koji se nadavao golova u reprezentaciji, i sigurno je jedan od najzaslužnijih za naše najveće uspehe ove decnije.

On je uz Markeca, Rašu, Joju, Koju, Šćepu, Žionela, Brašu, Šaponju, Grbu i Nineta sigurno najbolji partizansko-menadžersko-medijski proizvod Tolovske lige.

Zlatko

pre 8 godina

Da li je ovo moglo kod gospodina Antića Radomira? FSS je najveći problem i politikanti iz države Srbije koji čuvaju Toleta. Stadioni u državi propadaju jer se ne zna čiji su, a oni hoće da prave nov! Spomenik svoje vladavine trule. Kada se društvo bude uredilo imaćemo ponovo fudbal. Da ne zaboravim. Treba pohapsiti sve takozvane menadžere zbog trgovine belim robljem (mladi fudbaleri) i roditelje kao saučesnike.

stevan

pre 8 godina

Ovi fudbaleri su odraz društva u kome se Srbija nalazi poslednjih 20 godina. Izgubile su se one osnovne vrednosti, svaki dan nam prodavaju u medijima razne magic mike-ove, 50 nijansi plave, starlete itd. i kako bilo ko od ovih momaka (koji su još puni para - bez motiva da rade bilo šta u zivotu sem da jure razne sponzoruse) a ako uzmemo u obzir da nemaju kvalitet da igraju za reprezentaciju onda je tema potpuna. Oni su zvezde samo zahvaljujući njihovim novinarima koji ih prodaju svake nedelje iz jednog kluba u drugi. Karadžić treba da ode, a sa njim Milošević i Curcic. Normalan trener i rukovodstvo sigurno znati izabrati prave igrače.

bojan

pre 8 godina

Kakvo podmladjivanje???? Dokle vise??? Svaki selektor koji dodje podmladjuje????
Za šta služi mlada selekcija??? za A selekciju treba da igraju najbolji koji žele da ostave srce na terenu bilo da imaju i 35 godina!!! Pre bi pozvao Subotica, Đorđevića, Baštu i Sašu Ilića ako će da se bori na terenu nego nekog umisljenog klinca koji treba da se proda...

nik sloter

pre 8 godina

Matic,Ljajic,Mitar da ostanu zahvaliti se ostalim,dati sansu Antonovu,Zivkovicu,Kosticu,Rajkovicu,Maksimovicu,Babicu,Radoji,Djordjevicu,Nastasicu....

Strucnjak

pre 8 godina

Lepo da se obavi razgovor sa svakim igračem pojedinačno, kao što je Sale uradio u košarci, pa ko želi da igra fudbal da se bori neka igra, ovi ostali koji dolaze samo da bi blejali i splavarili u pauzi između klupskih mečeva doviđenja prijatno.
Ne može Tole da bude kriv za ne uspeh 11 igraca i stručni štab.

Леонардо

pre 8 godina

Ово је тотално расуло. Да ли постоји нешто што може зауставити овај суноврат, или се ваљање по каљузи наставља. Оставке сви у ФСС ( Караџић, Милошевић-риба од главе смрди)),онда играчи. МУЧНО ГЛЕДАТИ СВЕ ОВО, ДОКЛЕ ВИШЕ!

Labud

pre 8 godina

valiti se obojici. Nisu nam neophodni. Mitrovic - golgeter bez gola. Iz 100 suteva - 1 gol. Filip Djordjevic se s pravom ljutio sto ne igra. U poredjenju sa ovim drvetom... on je Ronaldo!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Joao, 15. novembar 2015 11:20)

Eh, da Filip Djordjevic bi se nadavao golova....Samo zasto nije? Imao je prilike...Isti je bio slucaj kao sa Mitrovicem. Izolovan napred, bez upotrebljivih lopti.

Vlada

pre 8 godina

Zahvaliti se 80% reprezentacije. Vrtiti igru
oko Matica koji bi bio kapiten i predvodnik nove generacije. Ubaciti polovinu Novozelandjana,uz mozda ostanak Kolarova,Milivojevica,Kostica,Baste i povratak Subotica bila bi to sjajna reprezentacija. Ako su cekali Belgijanci toliko godina da stvori jednu od 5 najjacih reprezentacija Evrope u ovom trenutku,mozemo i mi.
Dovoljno smo gledali Stojkovica,Ivanovica,Racu Petrovica,Duska Tosica,Bambija...Bunt!

Rudjin

pre 8 godina

Ne znam za Tomovica, covek je limitiran znanjem, a ko ga poziva...
Zao mi ovog Mitrovica, takav potencijal, ali pusta glava...
Kad se samo setim kako me nervirao Djokovic na pocetku sa onim ludijanjem,
ali kada ga je neko posavetovao i sredio mu glavu, eto sta bi!

zagor

pre 8 godina

zezdas sam i ne znam o cemu se radi, ali navijam za mitra :D
momak ocigledno ima zelju i igra sa strascu, a to je NAJVAZNIJE! ko nema volje, dzaba mu talenat i znanje, a ko ima volje, sve ce da nauci i cak i karakter da promeni.
a kolarova ne znam zasto zovu u reprezentaciju. nije ga dzabe miha bio suspendovao nomad. covek se ponasa kao da je kafu, roberto karlos i vidic zajedno. sto se kaze, dobar igrac, da je covjek taki.

Slobodan

pre 8 godina

Kada nabrajate ko bi trebalo da ostane u reprezentaciji, setite se Radosava Petrovića...
Da li je ikada odigrao loše ili bezvoljno?
Ali nema ko da ga gura i forsira po medijima pa je 'loš igrač'!?

janko

pre 8 godina

Za prvi gol je kriv Stojković.Tomović ne treba da igra za reprezentaciju kao što ni Mitrović ne treba da igra,jer je jedini centarfor u Evropi koji je odigrao sve utakmice u kvalifikacijama a da nije postigao gol.

Genije

pre 8 godina

Aleksandar Mitrovic moze da daje i po 3 gola na svakoj utakmici ne treba vise da se poziva u reprezentaciju. Fudbal igra tim a ne pojedinac. Portugal je tipican primer. A Mi trovic je indijanac koji 3 gola da na 10 utakmica, tako da ...

dellaz

pre 8 godina

Ovaj tomovic malo malo (svaku utakmicu skoro) pa skrivi penal, on ce nesto da se buni. Podrska Mitru, zahvaliti se svima osim Matica, Tadica, Ljajica i Mitrovica i uvesti celu u20 reprezentaciju

xXx

pre 8 godina

Obojica napolje iz reprezentacije! I tacka. Ostaviti par iskusnijih igraca i pruziti sansu nekim novim momcima koji bi se borili kao lavovi ako nista drugo, uz najtalentovanije igrace iz U21 reprezentacije, ostalima se ni NE zahvaliti jer to nisu zasluzili.
Gori nece biti svakako...ova ekipa vec 2 kvalifikacioni ciklus ispada nakon 2 meseca, krenu u septembru a vec do novembra gube svaku realnu sansu da se kvalifikuju! I onda se loze godinu dana da imaju teoretske sanse...
I onda traze podrsku?! pa zasluzite je, makar svojom borbenoscu i odnosom prema grbu ako vec ne znate igrom! Sramota

Rista

pre 8 godina

A kladim se da je povod neka starleta. Cisto sumnjam da se ovi tuku oko toga ko je kriv za gol. To bi znacilo da im je stalo do rezultata, da su ponosni na taj grb koji nose, da imaju jak osecaj nacionalne pripadnosti, da se kad obuku dres reprezentacije pretvaraju u ratnike a ne manekene, da ce izgarati do kraja. A realnost je pokazala da nista od toga nije istina.

Monteri iz Jajca

pre 8 godina

Frka je izbila u svlacionici neposredno pored Kolarova tom prilikom mu je nako nagazio na njegove lila kopacke! Kada je primetio ja su mu izgrebali levu lila kopacku nije mogao da dodje sebi od besa!

Goxy

pre 8 godina

Jorgarcevic
Antonio Rukavina-Stefan Mitrovic-Dusko Tosic-Marko Lomic
Raca Petrovic-Ljubomir Fejsa
Veseljko Trivunovic
Alen Stevanovic- BaNbi
Pantela
Kome smeta jaka Srbija?

tuga

pre 8 godina

Iako je jedini kršten napadač kojeg imamo, trebalo bi držati podalje od reprezentacije ovog Mitrovića, jer nije baš konsolidovan u glavi.

xxx

pre 8 godina

Novinarsko preuvelicavanje. Licno sam slusao selektora i nekog Savu Milosevica kada su rekli da imamo ambijent i igru za najvece domete za sledece prvenstvo.

orao

pre 8 godina

Ček, ček, ček ... Zar nije juče Milošević govorio da ne želi da upire prstom u fudbalere? Rekao je i da je na poluvremenu bio u svlačionici ali je nekako zaboravio da nam kaže da je došlo do fizičkog sukoba, za koji bi javnost morala da zna ... A javnost odvaja svake godine značajna finansijska sredstva za FSS. Neviđeno kako vole pare i fotelju a ne vole da preuzmu odgovornost. Čak i da smo završili kvalifikacije sa -10 bodova, ništa se ne bi promenilo ...

paspalj chandler

pre 8 godina

Da je normalna situacija Tomovic ne bi ni igrao pa sukoba ne bi ni bilo,od Mitrovica i nemamo mnogo boljih igraca sto je dosta tuzno.

Navijac iz fotelje

pre 8 godina

Mitrovic je incidentan fudbaler sa kratkim fitiljom. Takav nam ne treba u ekipi.Od kada igra u Engleskoj je vec zaradio crveni i postigao samo jedan gol.Tomovic sasvim drugacije igra u Fiorentini koja vodi u italijanskom prvenstvu

srb

pre 8 godina

@dellaz reci mi kada je taj mittovic, kojem pruzas podrsku, dao gol za reprezantaciju a koliko utakmica je odgrao? I to je covek od kojeg ocekujes golove? Ako ne radi svoj posao izbaci ga, ubaci skuletica, saponjica, jovica, ne mogu da budu gori od mitrovica, a on neka se vrati u mladu repr da razgrce decu jer za bolje i nije. Ne branim tomovica, samo kazem da je mitar prvi kojeg bih sutnuo a ne bih mu ni zahvalio

Fica

pre 8 godina

Mene bi bilo sramota da se jedan dan slikam na konferenciji glumim neko prijateljastvo,prodajem pricu o tome kako nema veceg motiva od igranja za srbiju i onda dodje utkmica i zamalo se pobijem sa istim tim sa kojim sa pricao to.
Previse glume od nekih odavde nikad borbe nisam video jer dolaze kako je Matic i sam rekao na odmor bukvalno.
Treba ta imena samo izneti u javnost i da padnu maske.
S.Mitrovic, A.Mitrovic, Kolarov,Tomovic, D.Tosic, Z.Tosic, Tadic,, Milivojevic ja od njih nisam video postenu partiju u reprezentaciji dugo,a od nekih nikad nisam ni video. Najbolje je da sami priznaju pa nek tu reprezentativnu pauzu koriste za provod kao ako ima veceg od ovog u nasem cirkusu..

Joao

pre 8 godina

Zahvaliti se obojici. Nisu nam neophodni. Mitrovic - golgeter bez gola. Iz 100 suteva - 1 gol. Filip Djordjevic se s pravom ljutio sto ne igra. U poredjenju sa ovim drvetom... on je Ronaldo!

Joao

pre 8 godina

Zahvaliti se obojici. Nisu nam neophodni. Mitrovic - golgeter bez gola. Iz 100 suteva - 1 gol. Filip Djordjevic se s pravom ljutio sto ne igra. U poredjenju sa ovim drvetom... on je Ronaldo!

janko

pre 8 godina

Za prvi gol je kriv Stojković.Tomović ne treba da igra za reprezentaciju kao što ni Mitrović ne treba da igra,jer je jedini centarfor u Evropi koji je odigrao sve utakmice u kvalifikacijama a da nije postigao gol.

dellaz

pre 8 godina

Ovaj tomovic malo malo (svaku utakmicu skoro) pa skrivi penal, on ce nesto da se buni. Podrska Mitru, zahvaliti se svima osim Matica, Tadica, Ljajica i Mitrovica i uvesti celu u20 reprezentaciju

Kanidja

pre 8 godina

Pa ovaj Tomovic kada god igra napravi neki kiks, ne ide mi u glavu na osnovu cega neki ljudi dobijaju poziv. Ok, igra u Fiorentini, ali dobio je u reprezentaciji sansu deset puta i uvek je bio jedan od gorih, ne zvati ga vise i kraj. Isto tako Fejsa npr sta on igra majko moja. A istakao bih samo jos nesto, mnogi pljuju Tosica eto ne znam zbog cega, decko se bori maksimalno, u kvalifikacijama je jedini davao golove, nezgodan je za cuvanje, brate mili dobro igra, kakav je da je bolji je DESET PUTA od Dusana Tadica, pa njega niko da pomene, naravno da je Tadic verovatno ovako bolji igrac, ali ono sto on igra u reprezentaciji mogu i ja da igram. Sto se tuce tice, sramota i tri tacke...

Genije

pre 8 godina

Aleksandar Mitrovic moze da daje i po 3 gola na svakoj utakmici ne treba vise da se poziva u reprezentaciju. Fudbal igra tim a ne pojedinac. Portugal je tipican primer. A Mi trovic je indijanac koji 3 gola da na 10 utakmica, tako da ...

Fica

pre 8 godina

Mene bi bilo sramota da se jedan dan slikam na konferenciji glumim neko prijateljastvo,prodajem pricu o tome kako nema veceg motiva od igranja za srbiju i onda dodje utkmica i zamalo se pobijem sa istim tim sa kojim sa pricao to.
Previse glume od nekih odavde nikad borbe nisam video jer dolaze kako je Matic i sam rekao na odmor bukvalno.
Treba ta imena samo izneti u javnost i da padnu maske.
S.Mitrovic, A.Mitrovic, Kolarov,Tomovic, D.Tosic, Z.Tosic, Tadic,, Milivojevic ja od njih nisam video postenu partiju u reprezentaciji dugo,a od nekih nikad nisam ni video. Najbolje je da sami priznaju pa nek tu reprezentativnu pauzu koriste za provod kao ako ima veceg od ovog u nasem cirkusu..

Марко

pre 8 godina

Митровић је инфантилан. Није за сениорски ниво фудбала. Има проблем у глави.

njami

pre 8 godina

A ko ih zove posle svega prikazanog!?Mitrović gol nije dao u kvalifikacijama,a uporedo prednjači sa ne disciplinom u klubu u kojem igra!Tomovic je ok sa (ne)disciplinom,ali nema dečko kvalitet...Pa ko ih više poziva!!!???Isto važi za većinu!!!Savo,dao si obećanje pre mesec dana,mada ko da ti veruje kada si obraz i stavove prodao za fotelju bruko Republike Srpske!!!

Глобтротер

pre 8 godina

Još dugo dugo cemo osecati posledice Toleta i grobarskog bratstva , na našu nesreću oni još uvek sede u foteljama , ubili su fudbal u Srbiji
(AntiSps, 15. novembar 2015 15:17)


Тако је. Када се само сетимо како је било све лепо у српском фудбалу пре Толета и гробарског братства. Једна реч. Благостање.

Председници су могли да буду само поштени и доказани фудбалски радници, никако криминалци са интерполових потерница. Никада се није десило да се убије неко од фудбалских радника, нити да неко добија кофере пуне пара и још да их преноси преко границе. Селектори су били људи од интегритета који су увек гледали само интерес репрезентације. Њима нико није састављао репрезентацију и није се дешавало да на 3 меча продефилује 70 фудбалера. Тадашњи играчи који су били у рангу аутсајдера су правили невиђене резултате, пласирали су се на првенства (комшије су имале исти или можда мало гори тим, али су имали много среће и освојили су бронзу на Светском - мистерија). И да ли може неко да се сети да ли је било ко од тих играча направио било какав кикс и оставио играче на цедилу, да је неко пљунуо противника или га ухватио за мушкост. У та времена смо добили комплекс у Старој Пазови и сав новац се улагао у просперитет...

Могу до сутра.

One night in May

pre 8 godina

Ok to, ali ko je zvao Petkovica u reprezentaciju? Pa on nije ni za Zvezdu. Covek je totalno van forme, ustvari ja ni ne znam kada je bio..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nikola, 15. novembar 2015 12:40)

Da, to je i Savi i Toletu kljucni problem - ko je zvao Petkovica? Bas zato sto je to kljucni problem i raspadamo se - nije sporno ko je zvao preostalih 20, nego ko je zvao Petkovica? A preostalih 20 briljiraju, evo vec sest godina unazad...

shonex

pre 8 godina

Ovaj Mitrovic je klasicna sirovina. Bolje da se malo pozabavi kako da poboljsa svoje fudbalske kvalitete nego sto sa svima i svuda ulazi u sukobe. Nije on za fudbal, on je za kamenolom da kopa kamen po ceo dan.

Veerghoen

pre 8 godina

Људи, најмањи проблем је игра. Атмосфера у и око репрезентације је никаква. Нема темеља, нема базу. Нема ауторитет који ће да поведе играче и уозбиљи их. Видим неко прича о безидејности и неким шансама. Људи то је најмањи проблем. Треба решити причу у савезу. Довести младе људе из спорта. Као што је Ђилас вратио све легенде и онда су успеси у мушкој и женској конкуренцији неизоставни. Цео савез мора да оде, буквално сви делегати, секретар, председник, чистачице, сви.

Gary Monk

pre 8 godina

Sve bitange, fudbal u svakoj zemlji je u usponu samo u Srbiji ide nizvodno. Ili nadjite sposobno rukovodstvo, trenera, pa cak igrace ili neka vise postane amaterski sport kao na Farskim Ostrvima.

bobo mk

pre 8 godina

(Alex Austrija, 15. novembar 2015 16:08)
O kakvom kvalitetu pričaš? Špic repke ove sezone u prvenstvu i kupu zabio par golova, ima reprezentativni skor 18/2, ali je i pritome nezamenljiv.
To je samo jedan primer, a ima ih još barem 15, o golmanu je suvišno trošiti reči. Sve u svemu cirkus!

xxx

pre 8 godina

Novinarsko preuvelicavanje. Licno sam slusao selektora i nekog Savu Milosevica kada su rekli da imamo ambijent i igru za najvece domete za sledece prvenstvo.

20 kinte

pre 8 godina

Selektori koji ne pozivaju Boška Jankovića već godinama sami o sebi dovoljno govore prvim spiskom, na kome izostave ovog igrača. Što je najgore, nemamo ni jednog sličnog njemu, pa da vidim opravdanje za višegodišnje ignorisanje.

Djolle666

pre 8 godina

Zahvaliti se Curcicu, postaviti Paunovica i dati mu odresene ruke uz samo jedan uslov: ne zvati nikoga od ove svite u reprezentaciju. Umesto toga, celu sampionsku generaciju prebaciti u A tim i 'ajmo od pocetka, da se kale i jacaju, i kao mladi i "neiskusni" ce biti sto puta bolji od ovih manekena.
(moko_johno, 15. novembar 2015 12:19)
Batice jedno je kada treniraš neke klince i na SP dva puta igraš sa reprezentaciom Malia i sa Mađarima koje su poznate velesile u fudbalu.A drugo je kada treniraš A reprezentacuju,to su dva razlicita sporta.Ako provališ mi imamo uspeha samo sa klincima a to može samo da interesuje menađere da zarede još koji milion i nikog drugog u fudbalskom svetu.Da ne zaboravimo da je prvi najveci uspeh imao Drulovic sa klincima i vidim sada kida kao trener.

tuga

pre 8 godina

Iako je jedini kršten napadač kojeg imamo, trebalo bi držati podalje od reprezentacije ovog Mitrovića, jer nije baš konsolidovan u glavi.

AntiSps

pre 8 godina

Još dugo dugo cemo osecati posledice Toleta i grobarskog bratstva , na našu nesreću oni još uvek sede u foteljama , ubili su fudbal u Srbiji

Ivan HH

pre 8 godina

Ma sto reko neko ovde, sve orlice, ali SVE prebaciti u A a ove glumce napolje! Svi oni zadnjicu daju za klubove...Tadic prosle nedelje gol i asistencija (nisam 100 % siguran mozda i pre 2 ali svejedno) Z.Tosic dere za CSK golovi asist., Mitrovica englezi hvale sveke nedelje ako ne za gol za pozrtvovanost i onda ce neko da mi kaze selektor je kriv!!!!Dosta je vise, treba ih bojkotovati pa da vidimo onda, nek igraju inda za sebe...Orlice pa da mi var ne bude krivo ako izgube, jos cu da ih velicam...

covek, a ne broj

pre 8 godina

Ko je ikad trenirao fudbal, a da je iole normalan, zna kakav profil ljudi trenira taj sport. Kad dodate na to nesto novca i to sto su poznati javnosti (slavni nikad nece biti, jer za to je potrebno i ljudskih kvaliteta), onda dobijete ovaj skup debila pod nazivom "fudbalska reprezentacija Srbije". Onaj ko ne moze da se iskontrolise da ne pije, da ne pusi, da ne izlazi za vreme priprema za utakmicu, da se ne tuce sa saigracima ne treba da igra za reprezentaciju. Mi u nasem sastavu imamo sacicu takvih likova, ali vecina uvek dominira. Fudbalskog znanja imamo (dovoljno je samo pogledati sastave nekih od reprezentacija koji igraju EP), nazalost ljudski kvalitet nemamo.

Graf

pre 8 godina

Problem je u sistemu,problem je u zemlji,9 selektora je promenjeno za 8 godina,a vi se trudite da sastavite idealnih 11 po komentarima godinama unazad.

Djolle666

pre 8 godina

Zahvaliti se Curcicu, postaviti Paunovica i dati mu odresene ruke uz samo jedan uslov: ne zvati nikoga od ove svite u reprezentaciju. Umesto toga, celu sampionsku generaciju prebaciti u A tim i 'ajmo od pocetka, da se kale i jacaju, i kao mladi i "neiskusni" ce biti sto puta bolji od ovih manekena.
(moko_johno, 15. novembar 2015 12:19)
Batice jedno je kada treniraš neke klince i na SP dva puta igraš sa reprezentaciom Malia i sa Mađarima koje su poznate velesile u fudbalu.A drugo je kada treniraš A reprezentacuju,to su dva razlicita sporta.Ako provališ mi imamo uspeha samo sa klincima a to može samo da interesuje menađere da zarede još koji milion i nikog drugog u fudbalskom svetu.Da ne zaboravimo da je prvi najveci uspeh imao Drulovic sa klincima i vidim sada kida kao trener.
(Djolle666, 15. novembar 2015 13:57)
Kada moram sam sebi da odgovorim, znaci brate Djolle666 napisi lepo sa REPREZENTACIJOM.

Ronaldinjo

pre 8 godina

Ja ne znam ko vise poziva ovog tomovica covek mozda igra ok u fiorentini ali je ubedljivo najveca stetocina u reprezentaciji,ja ga ne bi zvao vise nikada posle onog komicnog autogola protiv estonije a i posle toga kad god je igrao uvek bi nas upropastio setite se samo penala i crvenog protiv makedonije itd uvek je medju najgorima a sto se mitra tice zna se da mu glava nije bas jaca strana pa me ovo ne cudi. A oni koji kazu da bi bolje bilo da igra neko drugi umesto mitra grese isto bilo i da igra djordjevic ili neko drugi zato sto smo mi jedina zemlja u evropi gde igraju spicevi sidrasi koji mogu da daju gol samo ako ih neko pogodi sto je potpuno prevazidjeno u modernom fudbalu jedina 2 takva spica koja igraju vrhunski fudbal su kosta i mandzukic ali oni za jednu utakmicu pretrce koliko nasa reprezentacija za cele kvalifikacije oni svoj nedostatak kvaliteta nadoknadjuju fanaticnom borbenoscu sto kod nasih spiceva nisam bas video.

orao

pre 8 godina

Ček, ček, ček ... Zar nije juče Milošević govorio da ne želi da upire prstom u fudbalere? Rekao je i da je na poluvremenu bio u svlačionici ali je nekako zaboravio da nam kaže da je došlo do fizičkog sukoba, za koji bi javnost morala da zna ... A javnost odvaja svake godine značajna finansijska sredstva za FSS. Neviđeno kako vole pare i fotelju a ne vole da preuzmu odgovornost. Čak i da smo završili kvalifikacije sa -10 bodova, ništa se ne bi promenilo ...

nikola

pre 8 godina

Ok to, ali ko je zvao Petkovica u reprezentaciju? Pa on nije ni za Zvezdu. Covek je totalno van forme, ustvari ja ni ne znam kada je bio..

milan

pre 8 godina

Poljuljana im je nacionalna svest, ako je uopste imaju, tako se ne bori za zastavu, grb, himnu, neka svako od njih bude iskren prema sebi, ako ne zeli da igras za reprezentaciju nemoj da muci ni sebe ni naciju!

only fools and horses

pre 8 godina

@Fica

Za ostale se slažem, ali zašto Z. Tošić. OK, nije top klasa igrača, zna i da bude sebičan, ali uvek se trudio u reprezentaciji, i jedini je koji zna da izbaci odbrambenog igrača, napravi neki ekstra potez. A davao je i golove. Ostali (osim donekle Ljajića) su mi svi nekako jednodimenzionalni, znaju samo da dodaju najbližem do sebe, i to posle nekoliko bespotrebnih kontakta sa loptom.
A Mitroviću sat opasno kuca, i u klubu i u reprezentaciji. Centarfor koji ne daje golove nema nikakvu svrhu.

Alex Austrija

pre 8 godina

Imamo igrače, pojedince, trebalo bi da budemo medju vodećim timovoma Europe .. Naš problem je u glavi i u srcu. Zašto imam utisak da je na primer, hrvatima velika čast obući dres reprezentacije , i to se i vidi kad igraju ( ne uvek ali većinom).. A kod nas funkcionira samo kad se zainatimo, kao protiv Albanije ili protiv Nemaca u Africi 2010...tada pokazemo da mozemo kad hoćemo, samo mi hoćemo samo 1-2 godišnje...

Лала из Банта

pre 8 godina

Eh, da Filip Djordjevic bi se nadavao golova....Samo zasto nije? Imao je prilike...Isti je bio slucaj kao sa Mitrovicem. Izolovan napred, bez upotrebljivih lopti.
(Labud, 15. novembar 2015 11:56)

Како да не. Само против Чешке два пута је промашио стопостотне шансе, то јест, није ни шутнуо. У шанси за гол, он симулира пенал и пада...ма о Митровићевој неозбиљности може да се напише књига. Међутим, не треба га одстранити из репрезентације, само мало оладити. Шкулетић није наметљив, али дечко покушава, труди се, дао је и гол, што је одлично, обзиром колико мало игра. Треба шансу опет дати и Ђорђевићу, или тражити неку трећу опцију.

car

pre 8 godina

Još dugo dugo cemo osecati posledice Toleta i grobarskog bratstva , na našu nesreću oni još uvek sede u foteljama , ubili su fudbal u Srbiji
(AntiSps, 15. novembar 2015 15:17)

još plači

acomurija

pre 8 godina

genije@, = uobrazeni genije, upotrebi preostalu od genijalnosti sivu masu pa reci: kako ce Mitrovic da da gol ako sve vreme dok je bio na terenu NEMA NITI JEDNOG CENTARSUTA U SESNAESTERAC?
Posle njega JEDINI centarsut Skuletic sprovodi u mrezu.
Imam snimljenu utakmicu (hobi!) i desetak puta odgledao: hvaljeni (i povredjene sujete) Matic 21 puta je loptu dodavao unatrag i golmanu, a SVEGA 8 puta unapred! Manje od 50%. I od ovih 8 puta - 7 puta nije otprve prosledio, ve je loptu "davio".
"Vezisti" nisu niti jednom promenili stranu, narocito u prvom poluvremenu, a najcesce se "igralo" na levoj strani, tamo se dodavalo da se Kolarov izivljava u uglu. Z.Tosicu je dok je bio na terenu samo dva puta dodata lopta na desnu stranu, a da niko nije prisao da mu "pomogne".
Samo slepci ne vide da je reprezentacija skup s-brda-s-dola sakupljenih pojedinaca a ne tim! Uz "neprikosnovenog" Kolarova za koga ni on sam ne zna reci STA igra.
Apsolutno podrzavam, da je srece svi nadlezni takodje: ovaj sastav raspustiti a "NZelandjane" kompletno prepisati u A-tim, zajedno sa njihovim selektorom! Samo ako neko od NJIH ne igra zbog necega, potraziti zamenu, na pr. za Zivkovica Tosic, za Mitrovica Skuletic i sl.
Saseci u korenu "autoritete", koji "moraju" da izvode sl. udarce, kojima mora da se da lopta, koji se izdiru na saigrace... I ono lepo od Paunovica: "bez faula, bez faula..!".

srbEUin

pre 8 godina

Pravda za Tola i kompaniju!

Kome smeta najbolji srpski golgeter 21. veka, koji se nadavao golova u reprezentaciji, i sigurno je jedan od najzaslužnijih za naše najveće uspehe ove decnije.

On je uz Markeca, Rašu, Joju, Koju, Šćepu, Žionela, Brašu, Šaponju, Grbu i Nineta sigurno najbolji partizansko-menadžersko-medijski proizvod Tolovske lige.

Kutinjo

pre 8 godina

Pa jasno je odmah bilo na koga je mislio Matic sto se ponasanja tice i na terenu i van njega,kad neko jednom majicom privuce vise paznje nego na 20 utakmica koje je odigrao sve je tu odmah jasno.

Bane

pre 8 godina

A odrekli se Filipa Djordjevica... Tomovic je uvek bio rupcaga. A starletana treba udaljiti . Ubaciti 4 nova klinca Maksu, Gajica, Veljkovica i Antonova i uz Zivkovica i Milinkovic Savica sa Maticem kao kapitenom uci u nove kvalifikacije, a starletane i matorce osim Baneta zahvaliti se

xXx

pre 8 godina

Obojica napolje iz reprezentacije! I tacka. Ostaviti par iskusnijih igraca i pruziti sansu nekim novim momcima koji bi se borili kao lavovi ako nista drugo, uz najtalentovanije igrace iz U21 reprezentacije, ostalima se ni NE zahvaliti jer to nisu zasluzili.
Gori nece biti svakako...ova ekipa vec 2 kvalifikacioni ciklus ispada nakon 2 meseca, krenu u septembru a vec do novembra gube svaku realnu sansu da se kvalifikuju! I onda se loze godinu dana da imaju teoretske sanse...
I onda traze podrsku?! pa zasluzite je, makar svojom borbenoscu i odnosom prema grbu ako vec ne znate igrom! Sramota

TB 87

pre 8 godina

Cujem samo Matic,Gudelj,Spajic,Mladenovic i zvezdasi se vratili sa strucnim stabom u BG.Svi osim njih napolje!Popunicemo orlicima i eto.Kakva bahatost.

stevan

pre 8 godina

Ovi fudbaleri su odraz društva u kome se Srbija nalazi poslednjih 20 godina. Izgubile su se one osnovne vrednosti, svaki dan nam prodavaju u medijima razne magic mike-ove, 50 nijansi plave, starlete itd. i kako bilo ko od ovih momaka (koji su još puni para - bez motiva da rade bilo šta u zivotu sem da jure razne sponzoruse) a ako uzmemo u obzir da nemaju kvalitet da igraju za reprezentaciju onda je tema potpuna. Oni su zvezde samo zahvaljujući njihovim novinarima koji ih prodaju svake nedelje iz jednog kluba u drugi. Karadžić treba da ode, a sa njim Milošević i Curcic. Normalan trener i rukovodstvo sigurno znati izabrati prave igrače.

Monteri iz Jajca

pre 8 godina

Frka je izbila u svlacionici neposredno pored Kolarova tom prilikom mu je nako nagazio na njegove lila kopacke! Kada je primetio ja su mu izgrebali levu lila kopacku nije mogao da dodje sebi od besa!

Vlada

pre 8 godina

Blagi uzas, gomila "fudbalera" masta o karijeri jednog i parama koje on zaradjuje preko (posrecilo mu se)
A reprezenracija i drzavni dres nista! Fudbal sam pratio kada su igrali Savicevic,Mijatovic,Stojkovic..OVO DANAS TETOVIRANJE,STARLETE, KOLA SPLAVOVI I SPLAVUSE...Gade mi se.
Autoriteta nema, menjaju selektore ko carape. Zabraniti fudbal i gej paradu na 100. godina.

Predo

pre 8 godina

U reprezentaciji ne treba da igra niko ko ne zna da sastavi jednu prosto proširenu rečenicu. Verujte mi da jedan Stojković, Mijatović ili Prosinečki nisu slučajno bili vrhunski fudbaleri. Oni su intelektualci za ovu sadašnju reprezentaciju. U klubovima ih nekako izdresiraju, ponavljaju istu stvar hiljadu puta, imaju sistem nagrađivanja i kažnjavanja kao kod dresure i to funkcioniše. Ovde pola od njih ne shvata ni zašto, ni za koga igraju.
A da ne spominjem da uporedite ono šta i kako kažu sa košarkašima, odbojkašima, vaterpolistima, Đokovića i vasionu neću ni spominjati.
Mislim da bi u FS trebao da ostane samo Tole. Ostali su nevažni.

paspalj chandler

pre 8 godina

Da je normalna situacija Tomovic ne bi ni igrao pa sukoba ne bi ni bilo,od Mitrovica i nemamo mnogo boljih igraca sto je dosta tuzno.

bruka

pre 8 godina

Koliko treba da se uništi atmosfera u srpskom fudbalu da bi Karadžić otišao?? Dokle više?? Zašto taj čovek ne odgovara ni za jedan neuspeh u poslednjih 8 godina? Eeeej mi smo ispod Albanije! Pa dokle više da se udovoljava partizanovom lobiju da bi se njihov klub punio veštačkim titulama po cenu propasti srpskog fudbala?

aca

pre 8 godina

verujem da ovakvih i blazih slucajeva ima uvek u fudbalskoj reprezentaciji... a kako i ne bi kad nam ne igraju po formi najbolji, vec samo kako neko tamo kroji ekipu... pravi primer je Radovic, koji je, cini mi se, igrao u Legiji (ispravite me ako gresim)... decko bio u formi, bas svako kolo odigrao na nivou, golovi, asistencije, a ni P od poziva nije dobio... e zato ima svadja, jer se dres dobija ne po zasluzi vec po pozivu tamo nekog..

srb

pre 8 godina

@dellaz reci mi kada je taj mittovic, kojem pruzas podrsku, dao gol za reprezantaciju a koliko utakmica je odgrao? I to je covek od kojeg ocekujes golove? Ako ne radi svoj posao izbaci ga, ubaci skuletica, saponjica, jovica, ne mogu da budu gori od mitrovica, a on neka se vrati u mladu repr da razgrce decu jer za bolje i nije. Ne branim tomovica, samo kazem da je mitar prvi kojeg bih sutnuo a ne bih mu ni zahvalio

vidim sve

pre 8 godina

Nemoguće, ovo su sve divni momci. Vaspitani, kulturni, vole svoju zemlju i zato igraju svim srcem za nju, ne štede se , trče, bore se, ginu za svaku loptu...novinari svašta pišu, izmišljaju!

socrat

pre 8 godina

Zamolio bih novinare da kompletno ignorisu fudbalsku reprezentaciju Srbije, kao i ceo fudbalski savez, dokvse o njihovim glupistima ne pise u novinama, mozda bi konacno i shvatili da vrede koliko im mi dozvolimo.
Poruka za FSS: uvedite sallary cap, jednak za sve ekipe prve lige, kao u NBA-u, sa cifrom koja ne prelazi recimo milion eura po klubu godisnje, sve pare koje neki klub zaradi u Evropi raspodeliti ravnomerno po ostalim klubovima. Zabranite navijacke grupe, ako zelite da se narod vrati na stadione. Ako treba, ugasite Zvezdu i Partizan. Krenite od nule ako zelite da se bilo sta promeni, vratite pravilo da mladi igraci ne mogu iz zemlje dok ne napune odredjeni broj godina. Ulazite u mlade igrace, odnosno u decu

Navijac iz fotelje

pre 8 godina

Mitrovic je incidentan fudbaler sa kratkim fitiljom. Takav nam ne treba u ekipi.Od kada igra u Engleskoj je vec zaradio crveni i postigao samo jedan gol.Tomovic sasvim drugacije igra u Fiorentini koja vodi u italijanskom prvenstvu

rtr

pre 8 godina

Treba samo da kažemo da sad svi znaju da igraju fudbal..znači lakih utakmica više nema..Jermenija,Estonija,Azerbejdžan, Kazahstan..sve su to neugodne reprezentacije i onda nije ni čudo što nas nema toliko dugo na prvenstvu :D Još jedna stvar,naši su zaboravili da je ovo timska igra..kao što Češka nema nikakve igrače,ali se igra složno i bez problema daju golovi.Kod nas nema ko da da sutne,a tek da da gol.Bruka!

bojan

pre 8 godina

Kakvo podmladjivanje???? Dokle vise??? Svaki selektor koji dodje podmladjuje????
Za šta služi mlada selekcija??? za A selekciju treba da igraju najbolji koji žele da ostave srce na terenu bilo da imaju i 35 godina!!! Pre bi pozvao Subotica, Đorđevića, Baštu i Sašu Ilića ako će da se bori na terenu nego nekog umisljenog klinca koji treba da se proda...

Vlada

pre 8 godina

Zahvaliti se 80% reprezentacije. Vrtiti igru
oko Matica koji bi bio kapiten i predvodnik nove generacije. Ubaciti polovinu Novozelandjana,uz mozda ostanak Kolarova,Milivojevica,Kostica,Baste i povratak Subotica bila bi to sjajna reprezentacija. Ako su cekali Belgijanci toliko godina da stvori jednu od 5 najjacih reprezentacija Evrope u ovom trenutku,mozemo i mi.
Dovoljno smo gledali Stojkovica,Ivanovica,Racu Petrovica,Duska Tosica,Bambija...Bunt!

Goxy

pre 8 godina

Jorgarcevic
Antonio Rukavina-Stefan Mitrovic-Dusko Tosic-Marko Lomic
Raca Petrovic-Ljubomir Fejsa
Veseljko Trivunovic
Alen Stevanovic- BaNbi
Pantela
Kome smeta jaka Srbija?

Ivan

pre 8 godina

Konačno, jednom za svagda, ukinuti dekretom fudbal u Srbiji, i silne pare preusmeriti u vaterpolo, plivanje, atletiku, košarku, gimnastiku,...

Kanidja

pre 8 godina

@fica Od Zorana Tosica nisi video dobru igru, ja ne znam da li vi gledate fudbal isti kao ja ili je samo fora da se pljuje neko jer ga svi pljuju ili ne vole. Zoran Tosic je bio najbolji igrac u proslim kvalifikacijama ubedljivo, Matic je naravno bez konkurencije, njega ne racunam tu. To sto niko sem njega nije prstom mrdnuo nije njegov problem, evo pregledaj sve jednu utakmicu i analiziraj njega i Tadica recimo, ili bilo kog drugog veznog, koje zbog nekog navodnog imena necete da ocrnite.

Strucnjak

pre 8 godina

Lepo da se obavi razgovor sa svakim igračem pojedinačno, kao što je Sale uradio u košarci, pa ko želi da igra fudbal da se bori neka igra, ovi ostali koji dolaze samo da bi blejali i splavarili u pauzi između klupskih mečeva doviđenja prijatno.
Ne može Tole da bude kriv za ne uspeh 11 igraca i stručni štab.

Rista

pre 8 godina

A kladim se da je povod neka starleta. Cisto sumnjam da se ovi tuku oko toga ko je kriv za gol. To bi znacilo da im je stalo do rezultata, da su ponosni na taj grb koji nose, da imaju jak osecaj nacionalne pripadnosti, da se kad obuku dres reprezentacije pretvaraju u ratnike a ne manekene, da ce izgarati do kraja. A realnost je pokazala da nista od toga nije istina.

Labud

pre 8 godina

valiti se obojici. Nisu nam neophodni. Mitrovic - golgeter bez gola. Iz 100 suteva - 1 gol. Filip Djordjevic se s pravom ljutio sto ne igra. U poredjenju sa ovim drvetom... on je Ronaldo!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Joao, 15. novembar 2015 11:20)

Eh, da Filip Djordjevic bi se nadavao golova....Samo zasto nije? Imao je prilike...Isti je bio slucaj kao sa Mitrovicem. Izolovan napred, bez upotrebljivih lopti.

zagor

pre 8 godina

zezdas sam i ne znam o cemu se radi, ali navijam za mitra :D
momak ocigledno ima zelju i igra sa strascu, a to je NAJVAZNIJE! ko nema volje, dzaba mu talenat i znanje, a ko ima volje, sve ce da nauci i cak i karakter da promeni.
a kolarova ne znam zasto zovu u reprezentaciju. nije ga dzabe miha bio suspendovao nomad. covek se ponasa kao da je kafu, roberto karlos i vidic zajedno. sto se kaze, dobar igrac, da je covjek taki.

Rudjin

pre 8 godina

Ne znam za Tomovica, covek je limitiran znanjem, a ko ga poziva...
Zao mi ovog Mitrovica, takav potencijal, ali pusta glava...
Kad se samo setim kako me nervirao Djokovic na pocetku sa onim ludijanjem,
ali kada ga je neko posavetovao i sredio mu glavu, eto sta bi!

SAŠA FRANKFURT

pre 8 godina

Znači vlada super atmosfera u timu, zato i deremo sve redom. Bravo,samo tako nastavite da nas oduševljavate!! Tole ima li te?!

stevan

pre 8 godina

ukinuti fudbal i da se zna da smo topovska hrana u kvalifikacionoj grupi za svetsko prvenstvo
kada budu normalni ljudi u fudbalskom savezu i selektor sa autoritetom nece biti fudbala reprezentativnig
oterati Karadzica Milosevica i Curcica
vratite Milana Zivadinovica u Fs Srbije

Slobodan

pre 8 godina

Kada nabrajate ko bi trebalo da ostane u reprezentaciji, setite se Radosava Petrovića...
Da li je ikada odigrao loše ili bezvoljno?
Ali nema ko da ga gura i forsira po medijima pa je 'loš igrač'!?

ja

pre 8 godina

Zahvaliti se obojici. Nisu nam neophodni. Mitrovic - golgeter bez gola. Iz 100 suteva - 1 gol. Filip Djordjevic se s pravom ljutio sto ne igra. U poredjenju sa ovim drvetom... on je Ronaldo!
(Joao, 15. novembar 2015 11:20)

Nemoj samo tog manekena da nam pominjes. Mitrovic mozda nije bas bistar, ali se barem bori za razliku od tog Djordjevica. Pogledaj koliko je on pretrcao km na utakmici, videces da je medju najboljima tu.

moko_johno

pre 8 godina

Zahvaliti se Curcicu, postaviti Paunovica i dati mu odresene ruke uz samo jedan uslov: ne zvati nikoga od ove svite u reprezentaciju. Umesto toga, celu sampionsku generaciju prebaciti u A tim i 'ajmo od pocetka, da se kale i jacaju, i kao mladi i "neiskusni" ce biti sto puta bolji od ovih manekena.

Zlatko

pre 8 godina

Da li je ovo moglo kod gospodina Antića Radomira? FSS je najveći problem i politikanti iz države Srbije koji čuvaju Toleta. Stadioni u državi propadaju jer se ne zna čiji su, a oni hoće da prave nov! Spomenik svoje vladavine trule. Kada se društvo bude uredilo imaćemo ponovo fudbal. Da ne zaboravim. Treba pohapsiti sve takozvane menadžere zbog trgovine belim robljem (mladi fudbaleri) i roditelje kao saučesnike.

NBGD

pre 8 godina

ako se ne ocisti ova reorezentacija od ovakvih likova ima da pokvare i mlade kada udju u A tim,tj da im naredjuju i tako im pokvari njihovu harmoniju. Sve ovo sto pre sutnuti

aca zmaj

pre 8 godina

ajmo fajront. gasite ligu i stop finansiranju sportskih drustva. od tih para dizite vrtice, skole i ambulante. ko hoce da igra fudbal neka da pare iz svog dzepa.

Леонардо

pre 8 godina

Ово је тотално расуло. Да ли постоји нешто што може зауставити овај суноврат, или се ваљање по каљузи наставља. Оставке сви у ФСС ( Караџић, Милошевић-риба од главе смрди)),онда играчи. МУЧНО ГЛЕДАТИ СВЕ ОВО, ДОКЛЕ ВИШЕ!

fudbalski ekspert

pre 8 godina

Losa atmosfera u reprezentaciji je samo ogledalo naseg drustva!
Drzava nam je najslabija u istoriji i nije nista cudno da stanje u reprezentaciji nije dobro!
Uzmite za primer samo novinare i bice vam sve jasno!
Standard izvestavanja novinara je blago receno jadan!
A sta reci o tzv 'navijacima'?
Ja da sam reprezentativac, voleo bih da su to navijaci nekog mog najgoreg neprijatelja a ne moji!

Uprkos svim problemima sve nase reprezentacije treba da imaju nepodeljenu podrsku u javnosti jer su do sada nebrojeno puta dokazale da su suvo zlato Srbije!
Dovoljno je samo prisetiti se spektakularnog doceka Svetskih prvaka sa Novog Zelanda i stotina i stotina hiljada razdraganih navijaca!
Puna podrska selektoru Curcicu!
Puna podrska direktoru Milosevicu!
Puna podrska predsedniku Karadzicu!
- V O S T A N I - S E R B I J E -

nik sloter

pre 8 godina

Matic,Ljajic,Mitar da ostanu zahvaliti se ostalim,dati sansu Antonovu,Zivkovicu,Kosticu,Rajkovicu,Maksimovicu,Babicu,Radoji,Djordjevicu,Nastasicu....

Mirko

pre 8 godina

Još dugo dugo cemo osecati posledice Toleta i grobarskog bratstva , na našu nesreću oni još uvek sede u foteljama , ubili su fudbal u Srbiji
(AntiSps, 15. novembar 2015 15:17)

------------------------------------------------
Da nije Toleta druga strana topciderskog brda bi bila u beton ligi a ne ubedljivi lider JSL sa 65 miliona evra duga i dovedenih 20 igraca i to kvalitetnih i skupih stranaca a ovamo vam gase struju na stadionu.

Pazite mozda vam se zelje i ostvare.
Sramote jedne o cemu vi pricate.

Pavle

pre 8 godina

Sve ja razumem ali da pljujete konstantno Kolarova koji je najbolji naš igrač, e to ne razumem. Čovek daje najviše golova, stvara šanse, probija po levoj strani. Krivica je trenera što nemaju barem malo kreativnosti pa da uzmu igrače koje imamo i uklope ih u neki novi naš sistem, u kojem bi pružali najbolje od sebe. Kod nas bi Ibrahimović uvek igrao najisturenijeg igrača iako za reprzentaciju svoje zemlje igra iza i tu je jako dobar. Kolarova hitno u vezni red staviti jer od Ljajića i ostalih što trčkaraju u mestu nema ništa.

predrag poserkovich

pre 8 godina

foliraza i gnjavaza.igrali su protiv albanije i tu pokazali pravo lice,jer su imali motiv.ovo je jedan od najboljih sastava na svetu,ali ........mislim da se momci ne mogu motivisati nikako,ponajmanje parama.inace sve ove tzv,trening utakmice i nevazne ce ovako gubiti.da nije bilo drona..sada bi sve bilo realnije.ja ih potpuno razumem.

dellaz

pre 8 godina

Ovaj tomovic malo malo (svaku utakmicu skoro) pa skrivi penal, on ce nesto da se buni. Podrska Mitru, zahvaliti se svima osim Matica, Tadica, Ljajica i Mitrovica i uvesti celu u20 reprezentaciju

Joao

pre 8 godina

Zahvaliti se obojici. Nisu nam neophodni. Mitrovic - golgeter bez gola. Iz 100 suteva - 1 gol. Filip Djordjevic se s pravom ljutio sto ne igra. U poredjenju sa ovim drvetom... on je Ronaldo!

fudbalski ekspert

pre 8 godina

Losa atmosfera u reprezentaciji je samo ogledalo naseg drustva!
Drzava nam je najslabija u istoriji i nije nista cudno da stanje u reprezentaciji nije dobro!
Uzmite za primer samo novinare i bice vam sve jasno!
Standard izvestavanja novinara je blago receno jadan!
A sta reci o tzv 'navijacima'?
Ja da sam reprezentativac, voleo bih da su to navijaci nekog mog najgoreg neprijatelja a ne moji!

Uprkos svim problemima sve nase reprezentacije treba da imaju nepodeljenu podrsku u javnosti jer su do sada nebrojeno puta dokazale da su suvo zlato Srbije!
Dovoljno je samo prisetiti se spektakularnog doceka Svetskih prvaka sa Novog Zelanda i stotina i stotina hiljada razdraganih navijaca!
Puna podrska selektoru Curcicu!
Puna podrska direktoru Milosevicu!
Puna podrska predsedniku Karadzicu!
- V O S T A N I - S E R B I J E -

Genije

pre 8 godina

Aleksandar Mitrovic moze da daje i po 3 gola na svakoj utakmici ne treba vise da se poziva u reprezentaciju. Fudbal igra tim a ne pojedinac. Portugal je tipican primer. A Mi trovic je indijanac koji 3 gola da na 10 utakmica, tako da ...

AntiSps

pre 8 godina

Još dugo dugo cemo osecati posledice Toleta i grobarskog bratstva , na našu nesreću oni još uvek sede u foteljama , ubili su fudbal u Srbiji

car

pre 8 godina

Još dugo dugo cemo osecati posledice Toleta i grobarskog bratstva , na našu nesreću oni još uvek sede u foteljama , ubili su fudbal u Srbiji
(AntiSps, 15. novembar 2015 15:17)

još plači

janko

pre 8 godina

Za prvi gol je kriv Stojković.Tomović ne treba da igra za reprezentaciju kao što ni Mitrović ne treba da igra,jer je jedini centarfor u Evropi koji je odigrao sve utakmice u kvalifikacijama a da nije postigao gol.

ja

pre 8 godina

Zahvaliti se obojici. Nisu nam neophodni. Mitrovic - golgeter bez gola. Iz 100 suteva - 1 gol. Filip Djordjevic se s pravom ljutio sto ne igra. U poredjenju sa ovim drvetom... on je Ronaldo!
(Joao, 15. novembar 2015 11:20)

Nemoj samo tog manekena da nam pominjes. Mitrovic mozda nije bas bistar, ali se barem bori za razliku od tog Djordjevica. Pogledaj koliko je on pretrcao km na utakmici, videces da je medju najboljima tu.

Pavle

pre 8 godina

Sve ja razumem ali da pljujete konstantno Kolarova koji je najbolji naš igrač, e to ne razumem. Čovek daje najviše golova, stvara šanse, probija po levoj strani. Krivica je trenera što nemaju barem malo kreativnosti pa da uzmu igrače koje imamo i uklope ih u neki novi naš sistem, u kojem bi pružali najbolje od sebe. Kod nas bi Ibrahimović uvek igrao najisturenijeg igrača iako za reprzentaciju svoje zemlje igra iza i tu je jako dobar. Kolarova hitno u vezni red staviti jer od Ljajića i ostalih što trčkaraju u mestu nema ništa.

Kanidja

pre 8 godina

Pa ovaj Tomovic kada god igra napravi neki kiks, ne ide mi u glavu na osnovu cega neki ljudi dobijaju poziv. Ok, igra u Fiorentini, ali dobio je u reprezentaciji sansu deset puta i uvek je bio jedan od gorih, ne zvati ga vise i kraj. Isto tako Fejsa npr sta on igra majko moja. A istakao bih samo jos nesto, mnogi pljuju Tosica eto ne znam zbog cega, decko se bori maksimalno, u kvalifikacijama je jedini davao golove, nezgodan je za cuvanje, brate mili dobro igra, kakav je da je bolji je DESET PUTA od Dusana Tadica, pa njega niko da pomene, naravno da je Tadic verovatno ovako bolji igrac, ali ono sto on igra u reprezentaciji mogu i ja da igram. Sto se tuce tice, sramota i tri tacke...

predrag poserkovich

pre 8 godina

foliraza i gnjavaza.igrali su protiv albanije i tu pokazali pravo lice,jer su imali motiv.ovo je jedan od najboljih sastava na svetu,ali ........mislim da se momci ne mogu motivisati nikako,ponajmanje parama.inace sve ove tzv,trening utakmice i nevazne ce ovako gubiti.da nije bilo drona..sada bi sve bilo realnije.ja ih potpuno razumem.

Глобтротер

pre 8 godina

Još dugo dugo cemo osecati posledice Toleta i grobarskog bratstva , na našu nesreću oni još uvek sede u foteljama , ubili su fudbal u Srbiji
(AntiSps, 15. novembar 2015 15:17)


Тако је. Када се само сетимо како је било све лепо у српском фудбалу пре Толета и гробарског братства. Једна реч. Благостање.

Председници су могли да буду само поштени и доказани фудбалски радници, никако криминалци са интерполових потерница. Никада се није десило да се убије неко од фудбалских радника, нити да неко добија кофере пуне пара и још да их преноси преко границе. Селектори су били људи од интегритета који су увек гледали само интерес репрезентације. Њима нико није састављао репрезентацију и није се дешавало да на 3 меча продефилује 70 фудбалера. Тадашњи играчи који су били у рангу аутсајдера су правили невиђене резултате, пласирали су се на првенства (комшије су имале исти или можда мало гори тим, али су имали много среће и освојили су бронзу на Светском - мистерија). И да ли може неко да се сети да ли је било ко од тих играча направио било какав кикс и оставио играче на цедилу, да је неко пљунуо противника или га ухватио за мушкост. У та времена смо добили комплекс у Старој Пазови и сав новац се улагао у просперитет...

Могу до сутра.

stevan

pre 8 godina

ukinuti fudbal i da se zna da smo topovska hrana u kvalifikacionoj grupi za svetsko prvenstvo
kada budu normalni ljudi u fudbalskom savezu i selektor sa autoritetom nece biti fudbala reprezentativnig
oterati Karadzica Milosevica i Curcica
vratite Milana Zivadinovica u Fs Srbije

Slobodan

pre 8 godina

Kada nabrajate ko bi trebalo da ostane u reprezentaciji, setite se Radosava Petrovića...
Da li je ikada odigrao loše ili bezvoljno?
Ali nema ko da ga gura i forsira po medijima pa je 'loš igrač'!?

Goxy

pre 8 godina

Jorgarcevic
Antonio Rukavina-Stefan Mitrovic-Dusko Tosic-Marko Lomic
Raca Petrovic-Ljubomir Fejsa
Veseljko Trivunovic
Alen Stevanovic- BaNbi
Pantela
Kome smeta jaka Srbija?

Djolle666

pre 8 godina

Zahvaliti se Curcicu, postaviti Paunovica i dati mu odresene ruke uz samo jedan uslov: ne zvati nikoga od ove svite u reprezentaciju. Umesto toga, celu sampionsku generaciju prebaciti u A tim i 'ajmo od pocetka, da se kale i jacaju, i kao mladi i "neiskusni" ce biti sto puta bolji od ovih manekena.
(moko_johno, 15. novembar 2015 12:19)
Batice jedno je kada treniraš neke klince i na SP dva puta igraš sa reprezentaciom Malia i sa Mađarima koje su poznate velesile u fudbalu.A drugo je kada treniraš A reprezentacuju,to su dva razlicita sporta.Ako provališ mi imamo uspeha samo sa klincima a to može samo da interesuje menađere da zarede još koji milion i nikog drugog u fudbalskom svetu.Da ne zaboravimo da je prvi najveci uspeh imao Drulovic sa klincima i vidim sada kida kao trener.

srbEUin

pre 8 godina

Pravda za Tola i kompaniju!

Kome smeta najbolji srpski golgeter 21. veka, koji se nadavao golova u reprezentaciji, i sigurno je jedan od najzaslužnijih za naše najveće uspehe ove decnije.

On je uz Markeca, Rašu, Joju, Koju, Šćepu, Žionela, Brašu, Šaponju, Grbu i Nineta sigurno najbolji partizansko-menadžersko-medijski proizvod Tolovske lige.

Fica

pre 8 godina

Mene bi bilo sramota da se jedan dan slikam na konferenciji glumim neko prijateljastvo,prodajem pricu o tome kako nema veceg motiva od igranja za srbiju i onda dodje utkmica i zamalo se pobijem sa istim tim sa kojim sa pricao to.
Previse glume od nekih odavde nikad borbe nisam video jer dolaze kako je Matic i sam rekao na odmor bukvalno.
Treba ta imena samo izneti u javnost i da padnu maske.
S.Mitrovic, A.Mitrovic, Kolarov,Tomovic, D.Tosic, Z.Tosic, Tadic,, Milivojevic ja od njih nisam video postenu partiju u reprezentaciji dugo,a od nekih nikad nisam ni video. Najbolje je da sami priznaju pa nek tu reprezentativnu pauzu koriste za provod kao ako ima veceg od ovog u nasem cirkusu..

One night in May

pre 8 godina

Ok to, ali ko je zvao Petkovica u reprezentaciju? Pa on nije ni za Zvezdu. Covek je totalno van forme, ustvari ja ni ne znam kada je bio..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nikola, 15. novembar 2015 12:40)

Da, to je i Savi i Toletu kljucni problem - ko je zvao Petkovica? Bas zato sto je to kljucni problem i raspadamo se - nije sporno ko je zvao preostalih 20, nego ko je zvao Petkovica? A preostalih 20 briljiraju, evo vec sest godina unazad...

acomurija

pre 8 godina

genije@, = uobrazeni genije, upotrebi preostalu od genijalnosti sivu masu pa reci: kako ce Mitrovic da da gol ako sve vreme dok je bio na terenu NEMA NITI JEDNOG CENTARSUTA U SESNAESTERAC?
Posle njega JEDINI centarsut Skuletic sprovodi u mrezu.
Imam snimljenu utakmicu (hobi!) i desetak puta odgledao: hvaljeni (i povredjene sujete) Matic 21 puta je loptu dodavao unatrag i golmanu, a SVEGA 8 puta unapred! Manje od 50%. I od ovih 8 puta - 7 puta nije otprve prosledio, ve je loptu "davio".
"Vezisti" nisu niti jednom promenili stranu, narocito u prvom poluvremenu, a najcesce se "igralo" na levoj strani, tamo se dodavalo da se Kolarov izivljava u uglu. Z.Tosicu je dok je bio na terenu samo dva puta dodata lopta na desnu stranu, a da niko nije prisao da mu "pomogne".
Samo slepci ne vide da je reprezentacija skup s-brda-s-dola sakupljenih pojedinaca a ne tim! Uz "neprikosnovenog" Kolarova za koga ni on sam ne zna reci STA igra.
Apsolutno podrzavam, da je srece svi nadlezni takodje: ovaj sastav raspustiti a "NZelandjane" kompletno prepisati u A-tim, zajedno sa njihovim selektorom! Samo ako neko od NJIH ne igra zbog necega, potraziti zamenu, na pr. za Zivkovica Tosic, za Mitrovica Skuletic i sl.
Saseci u korenu "autoritete", koji "moraju" da izvode sl. udarce, kojima mora da se da lopta, koji se izdiru na saigrace... I ono lepo od Paunovica: "bez faula, bez faula..!".

20 kinte

pre 8 godina

Selektori koji ne pozivaju Boška Jankovića već godinama sami o sebi dovoljno govore prvim spiskom, na kome izostave ovog igrača. Što je najgore, nemamo ni jednog sličnog njemu, pa da vidim opravdanje za višegodišnje ignorisanje.

bobo mk

pre 8 godina

(Alex Austrija, 15. novembar 2015 16:08)
O kakvom kvalitetu pričaš? Špic repke ove sezone u prvenstvu i kupu zabio par golova, ima reprezentativni skor 18/2, ali je i pritome nezamenljiv.
To je samo jedan primer, a ima ih još barem 15, o golmanu je suvišno trošiti reči. Sve u svemu cirkus!

zagor

pre 8 godina

zezdas sam i ne znam o cemu se radi, ali navijam za mitra :D
momak ocigledno ima zelju i igra sa strascu, a to je NAJVAZNIJE! ko nema volje, dzaba mu talenat i znanje, a ko ima volje, sve ce da nauci i cak i karakter da promeni.
a kolarova ne znam zasto zovu u reprezentaciju. nije ga dzabe miha bio suspendovao nomad. covek se ponasa kao da je kafu, roberto karlos i vidic zajedno. sto se kaze, dobar igrac, da je covjek taki.

Марко

pre 8 godina

Митровић је инфантилан. Није за сениорски ниво фудбала. Има проблем у глави.

nikola

pre 8 godina

Ok to, ali ko je zvao Petkovica u reprezentaciju? Pa on nije ni za Zvezdu. Covek je totalno van forme, ustvari ja ni ne znam kada je bio..

socrat

pre 8 godina

Zamolio bih novinare da kompletno ignorisu fudbalsku reprezentaciju Srbije, kao i ceo fudbalski savez, dokvse o njihovim glupistima ne pise u novinama, mozda bi konacno i shvatili da vrede koliko im mi dozvolimo.
Poruka za FSS: uvedite sallary cap, jednak za sve ekipe prve lige, kao u NBA-u, sa cifrom koja ne prelazi recimo milion eura po klubu godisnje, sve pare koje neki klub zaradi u Evropi raspodeliti ravnomerno po ostalim klubovima. Zabranite navijacke grupe, ako zelite da se narod vrati na stadione. Ako treba, ugasite Zvezdu i Partizan. Krenite od nule ako zelite da se bilo sta promeni, vratite pravilo da mladi igraci ne mogu iz zemlje dok ne napune odredjeni broj godina. Ulazite u mlade igrace, odnosno u decu

bruka

pre 8 godina

Koliko treba da se uništi atmosfera u srpskom fudbalu da bi Karadžić otišao?? Dokle više?? Zašto taj čovek ne odgovara ni za jedan neuspeh u poslednjih 8 godina? Eeeej mi smo ispod Albanije! Pa dokle više da se udovoljava partizanovom lobiju da bi se njihov klub punio veštačkim titulama po cenu propasti srpskog fudbala?

moko_johno

pre 8 godina

Zahvaliti se Curcicu, postaviti Paunovica i dati mu odresene ruke uz samo jedan uslov: ne zvati nikoga od ove svite u reprezentaciju. Umesto toga, celu sampionsku generaciju prebaciti u A tim i 'ajmo od pocetka, da se kale i jacaju, i kao mladi i "neiskusni" ce biti sto puta bolji od ovih manekena.

TB 87

pre 8 godina

Cujem samo Matic,Gudelj,Spajic,Mladenovic i zvezdasi se vratili sa strucnim stabom u BG.Svi osim njih napolje!Popunicemo orlicima i eto.Kakva bahatost.

Djolle666

pre 8 godina

Zahvaliti se Curcicu, postaviti Paunovica i dati mu odresene ruke uz samo jedan uslov: ne zvati nikoga od ove svite u reprezentaciju. Umesto toga, celu sampionsku generaciju prebaciti u A tim i 'ajmo od pocetka, da se kale i jacaju, i kao mladi i "neiskusni" ce biti sto puta bolji od ovih manekena.
(moko_johno, 15. novembar 2015 12:19)
Batice jedno je kada treniraš neke klince i na SP dva puta igraš sa reprezentaciom Malia i sa Mađarima koje su poznate velesile u fudbalu.A drugo je kada treniraš A reprezentacuju,to su dva razlicita sporta.Ako provališ mi imamo uspeha samo sa klincima a to može samo da interesuje menađere da zarede još koji milion i nikog drugog u fudbalskom svetu.Da ne zaboravimo da je prvi najveci uspeh imao Drulovic sa klincima i vidim sada kida kao trener.
(Djolle666, 15. novembar 2015 13:57)
Kada moram sam sebi da odgovorim, znaci brate Djolle666 napisi lepo sa REPREZENTACIJOM.

shonex

pre 8 godina

Ovaj Mitrovic je klasicna sirovina. Bolje da se malo pozabavi kako da poboljsa svoje fudbalske kvalitete nego sto sa svima i svuda ulazi u sukobe. Nije on za fudbal, on je za kamenolom da kopa kamen po ceo dan.

nik sloter

pre 8 godina

Matic,Ljajic,Mitar da ostanu zahvaliti se ostalim,dati sansu Antonovu,Zivkovicu,Kosticu,Rajkovicu,Maksimovicu,Babicu,Radoji,Djordjevicu,Nastasicu....

Vlada

pre 8 godina

Zahvaliti se 80% reprezentacije. Vrtiti igru
oko Matica koji bi bio kapiten i predvodnik nove generacije. Ubaciti polovinu Novozelandjana,uz mozda ostanak Kolarova,Milivojevica,Kostica,Baste i povratak Subotica bila bi to sjajna reprezentacija. Ako su cekali Belgijanci toliko godina da stvori jednu od 5 najjacih reprezentacija Evrope u ovom trenutku,mozemo i mi.
Dovoljno smo gledali Stojkovica,Ivanovica,Racu Petrovica,Duska Tosica,Bambija...Bunt!

Predo

pre 8 godina

U reprezentaciji ne treba da igra niko ko ne zna da sastavi jednu prosto proširenu rečenicu. Verujte mi da jedan Stojković, Mijatović ili Prosinečki nisu slučajno bili vrhunski fudbaleri. Oni su intelektualci za ovu sadašnju reprezentaciju. U klubovima ih nekako izdresiraju, ponavljaju istu stvar hiljadu puta, imaju sistem nagrađivanja i kažnjavanja kao kod dresure i to funkcioniše. Ovde pola od njih ne shvata ni zašto, ni za koga igraju.
A da ne spominjem da uporedite ono šta i kako kažu sa košarkašima, odbojkašima, vaterpolistima, Đokovića i vasionu neću ni spominjati.
Mislim da bi u FS trebao da ostane samo Tole. Ostali su nevažni.

Ronaldinjo

pre 8 godina

Ja ne znam ko vise poziva ovog tomovica covek mozda igra ok u fiorentini ali je ubedljivo najveca stetocina u reprezentaciji,ja ga ne bi zvao vise nikada posle onog komicnog autogola protiv estonije a i posle toga kad god je igrao uvek bi nas upropastio setite se samo penala i crvenog protiv makedonije itd uvek je medju najgorima a sto se mitra tice zna se da mu glava nije bas jaca strana pa me ovo ne cudi. A oni koji kazu da bi bolje bilo da igra neko drugi umesto mitra grese isto bilo i da igra djordjevic ili neko drugi zato sto smo mi jedina zemlja u evropi gde igraju spicevi sidrasi koji mogu da daju gol samo ako ih neko pogodi sto je potpuno prevazidjeno u modernom fudbalu jedina 2 takva spica koja igraju vrhunski fudbal su kosta i mandzukic ali oni za jednu utakmicu pretrce koliko nasa reprezentacija za cele kvalifikacije oni svoj nedostatak kvaliteta nadoknadjuju fanaticnom borbenoscu sto kod nasih spiceva nisam bas video.

paspalj chandler

pre 8 godina

Da je normalna situacija Tomovic ne bi ni igrao pa sukoba ne bi ni bilo,od Mitrovica i nemamo mnogo boljih igraca sto je dosta tuzno.

Ivan HH

pre 8 godina

Ma sto reko neko ovde, sve orlice, ali SVE prebaciti u A a ove glumce napolje! Svi oni zadnjicu daju za klubove...Tadic prosle nedelje gol i asistencija (nisam 100 % siguran mozda i pre 2 ali svejedno) Z.Tosic dere za CSK golovi asist., Mitrovica englezi hvale sveke nedelje ako ne za gol za pozrtvovanost i onda ce neko da mi kaze selektor je kriv!!!!Dosta je vise, treba ih bojkotovati pa da vidimo onda, nek igraju inda za sebe...Orlice pa da mi var ne bude krivo ako izgube, jos cu da ih velicam...

Bane

pre 8 godina

A odrekli se Filipa Djordjevica... Tomovic je uvek bio rupcaga. A starletana treba udaljiti . Ubaciti 4 nova klinca Maksu, Gajica, Veljkovica i Antonova i uz Zivkovica i Milinkovic Savica sa Maticem kao kapitenom uci u nove kvalifikacije, a starletane i matorce osim Baneta zahvaliti se

Navijac iz fotelje

pre 8 godina

Mitrovic je incidentan fudbaler sa kratkim fitiljom. Takav nam ne treba u ekipi.Od kada igra u Engleskoj je vec zaradio crveni i postigao samo jedan gol.Tomovic sasvim drugacije igra u Fiorentini koja vodi u italijanskom prvenstvu

Alex Austrija

pre 8 godina

Imamo igrače, pojedince, trebalo bi da budemo medju vodećim timovoma Europe .. Naš problem je u glavi i u srcu. Zašto imam utisak da je na primer, hrvatima velika čast obući dres reprezentacije , i to se i vidi kad igraju ( ne uvek ali većinom).. A kod nas funkcionira samo kad se zainatimo, kao protiv Albanije ili protiv Nemaca u Africi 2010...tada pokazemo da mozemo kad hoćemo, samo mi hoćemo samo 1-2 godišnje...

Strucnjak

pre 8 godina

Lepo da se obavi razgovor sa svakim igračem pojedinačno, kao što je Sale uradio u košarci, pa ko želi da igra fudbal da se bori neka igra, ovi ostali koji dolaze samo da bi blejali i splavarili u pauzi između klupskih mečeva doviđenja prijatno.
Ne može Tole da bude kriv za ne uspeh 11 igraca i stručni štab.

only fools and horses

pre 8 godina

@Fica

Za ostale se slažem, ali zašto Z. Tošić. OK, nije top klasa igrača, zna i da bude sebičan, ali uvek se trudio u reprezentaciji, i jedini je koji zna da izbaci odbrambenog igrača, napravi neki ekstra potez. A davao je i golove. Ostali (osim donekle Ljajića) su mi svi nekako jednodimenzionalni, znaju samo da dodaju najbližem do sebe, i to posle nekoliko bespotrebnih kontakta sa loptom.
A Mitroviću sat opasno kuca, i u klubu i u reprezentaciji. Centarfor koji ne daje golove nema nikakvu svrhu.

tuga

pre 8 godina

Iako je jedini kršten napadač kojeg imamo, trebalo bi držati podalje od reprezentacije ovog Mitrovića, jer nije baš konsolidovan u glavi.

Kanidja

pre 8 godina

@fica Od Zorana Tosica nisi video dobru igru, ja ne znam da li vi gledate fudbal isti kao ja ili je samo fora da se pljuje neko jer ga svi pljuju ili ne vole. Zoran Tosic je bio najbolji igrac u proslim kvalifikacijama ubedljivo, Matic je naravno bez konkurencije, njega ne racunam tu. To sto niko sem njega nije prstom mrdnuo nije njegov problem, evo pregledaj sve jednu utakmicu i analiziraj njega i Tadica recimo, ili bilo kog drugog veznog, koje zbog nekog navodnog imena necete da ocrnite.

njami

pre 8 godina

A ko ih zove posle svega prikazanog!?Mitrović gol nije dao u kvalifikacijama,a uporedo prednjači sa ne disciplinom u klubu u kojem igra!Tomovic je ok sa (ne)disciplinom,ali nema dečko kvalitet...Pa ko ih više poziva!!!???Isto važi za većinu!!!Savo,dao si obećanje pre mesec dana,mada ko da ti veruje kada si obraz i stavove prodao za fotelju bruko Republike Srpske!!!

Mirko

pre 8 godina

Još dugo dugo cemo osecati posledice Toleta i grobarskog bratstva , na našu nesreću oni još uvek sede u foteljama , ubili su fudbal u Srbiji
(AntiSps, 15. novembar 2015 15:17)

------------------------------------------------
Da nije Toleta druga strana topciderskog brda bi bila u beton ligi a ne ubedljivi lider JSL sa 65 miliona evra duga i dovedenih 20 igraca i to kvalitetnih i skupih stranaca a ovamo vam gase struju na stadionu.

Pazite mozda vam se zelje i ostvare.
Sramote jedne o cemu vi pricate.

Vlada

pre 8 godina

Blagi uzas, gomila "fudbalera" masta o karijeri jednog i parama koje on zaradjuje preko (posrecilo mu se)
A reprezenracija i drzavni dres nista! Fudbal sam pratio kada su igrali Savicevic,Mijatovic,Stojkovic..OVO DANAS TETOVIRANJE,STARLETE, KOLA SPLAVOVI I SPLAVUSE...Gade mi se.
Autoriteta nema, menjaju selektore ko carape. Zabraniti fudbal i gej paradu na 100. godina.

Kutinjo

pre 8 godina

Pa jasno je odmah bilo na koga je mislio Matic sto se ponasanja tice i na terenu i van njega,kad neko jednom majicom privuce vise paznje nego na 20 utakmica koje je odigrao sve je tu odmah jasno.

srb

pre 8 godina

@dellaz reci mi kada je taj mittovic, kojem pruzas podrsku, dao gol za reprezantaciju a koliko utakmica je odgrao? I to je covek od kojeg ocekujes golove? Ako ne radi svoj posao izbaci ga, ubaci skuletica, saponjica, jovica, ne mogu da budu gori od mitrovica, a on neka se vrati u mladu repr da razgrce decu jer za bolje i nije. Ne branim tomovica, samo kazem da je mitar prvi kojeg bih sutnuo a ne bih mu ni zahvalio

Лала из Банта

pre 8 godina

Eh, da Filip Djordjevic bi se nadavao golova....Samo zasto nije? Imao je prilike...Isti je bio slucaj kao sa Mitrovicem. Izolovan napred, bez upotrebljivih lopti.
(Labud, 15. novembar 2015 11:56)

Како да не. Само против Чешке два пута је промашио стопостотне шансе, то јест, није ни шутнуо. У шанси за гол, он симулира пенал и пада...ма о Митровићевој неозбиљности може да се напише књига. Међутим, не треба га одстранити из репрезентације, само мало оладити. Шкулетић није наметљив, али дечко покушава, труди се, дао је и гол, што је одлично, обзиром колико мало игра. Треба шансу опет дати и Ђорђевићу, или тражити неку трећу опцију.

Veerghoen

pre 8 godina

Људи, најмањи проблем је игра. Атмосфера у и око репрезентације је никаква. Нема темеља, нема базу. Нема ауторитет који ће да поведе играче и уозбиљи их. Видим неко прича о безидејности и неким шансама. Људи то је најмањи проблем. Треба решити причу у савезу. Довести младе људе из спорта. Као што је Ђилас вратио све легенде и онда су успеси у мушкој и женској конкуренцији неизоставни. Цео савез мора да оде, буквално сви делегати, секретар, председник, чистачице, сви.

Monteri iz Jajca

pre 8 godina

Frka je izbila u svlacionici neposredno pored Kolarova tom prilikom mu je nako nagazio na njegove lila kopacke! Kada je primetio ja su mu izgrebali levu lila kopacku nije mogao da dodje sebi od besa!

Labud

pre 8 godina

valiti se obojici. Nisu nam neophodni. Mitrovic - golgeter bez gola. Iz 100 suteva - 1 gol. Filip Djordjevic se s pravom ljutio sto ne igra. U poredjenju sa ovim drvetom... on je Ronaldo!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Joao, 15. novembar 2015 11:20)

Eh, da Filip Djordjevic bi se nadavao golova....Samo zasto nije? Imao je prilike...Isti je bio slucaj kao sa Mitrovicem. Izolovan napred, bez upotrebljivih lopti.

Ivan

pre 8 godina

Konačno, jednom za svagda, ukinuti dekretom fudbal u Srbiji, i silne pare preusmeriti u vaterpolo, plivanje, atletiku, košarku, gimnastiku,...

xxx

pre 8 godina

Novinarsko preuvelicavanje. Licno sam slusao selektora i nekog Savu Milosevica kada su rekli da imamo ambijent i igru za najvece domete za sledece prvenstvo.

stevan

pre 8 godina

Ovi fudbaleri su odraz društva u kome se Srbija nalazi poslednjih 20 godina. Izgubile su se one osnovne vrednosti, svaki dan nam prodavaju u medijima razne magic mike-ove, 50 nijansi plave, starlete itd. i kako bilo ko od ovih momaka (koji su još puni para - bez motiva da rade bilo šta u zivotu sem da jure razne sponzoruse) a ako uzmemo u obzir da nemaju kvalitet da igraju za reprezentaciju onda je tema potpuna. Oni su zvezde samo zahvaljujući njihovim novinarima koji ih prodaju svake nedelje iz jednog kluba u drugi. Karadžić treba da ode, a sa njim Milošević i Curcic. Normalan trener i rukovodstvo sigurno znati izabrati prave igrače.

bojan

pre 8 godina

Kakvo podmladjivanje???? Dokle vise??? Svaki selektor koji dodje podmladjuje????
Za šta služi mlada selekcija??? za A selekciju treba da igraju najbolji koji žele da ostave srce na terenu bilo da imaju i 35 godina!!! Pre bi pozvao Subotica, Đorđevića, Baštu i Sašu Ilića ako će da se bori na terenu nego nekog umisljenog klinca koji treba da se proda...

Rudjin

pre 8 godina

Ne znam za Tomovica, covek je limitiran znanjem, a ko ga poziva...
Zao mi ovog Mitrovica, takav potencijal, ali pusta glava...
Kad se samo setim kako me nervirao Djokovic na pocetku sa onim ludijanjem,
ali kada ga je neko posavetovao i sredio mu glavu, eto sta bi!

Zlatko

pre 8 godina

Da li je ovo moglo kod gospodina Antića Radomira? FSS je najveći problem i politikanti iz države Srbije koji čuvaju Toleta. Stadioni u državi propadaju jer se ne zna čiji su, a oni hoće da prave nov! Spomenik svoje vladavine trule. Kada se društvo bude uredilo imaćemo ponovo fudbal. Da ne zaboravim. Treba pohapsiti sve takozvane menadžere zbog trgovine belim robljem (mladi fudbaleri) i roditelje kao saučesnike.

milan

pre 8 godina

Poljuljana im je nacionalna svest, ako je uopste imaju, tako se ne bori za zastavu, grb, himnu, neka svako od njih bude iskren prema sebi, ako ne zeli da igras za reprezentaciju nemoj da muci ni sebe ni naciju!

xXx

pre 8 godina

Obojica napolje iz reprezentacije! I tacka. Ostaviti par iskusnijih igraca i pruziti sansu nekim novim momcima koji bi se borili kao lavovi ako nista drugo, uz najtalentovanije igrace iz U21 reprezentacije, ostalima se ni NE zahvaliti jer to nisu zasluzili.
Gori nece biti svakako...ova ekipa vec 2 kvalifikacioni ciklus ispada nakon 2 meseca, krenu u septembru a vec do novembra gube svaku realnu sansu da se kvalifikuju! I onda se loze godinu dana da imaju teoretske sanse...
I onda traze podrsku?! pa zasluzite je, makar svojom borbenoscu i odnosom prema grbu ako vec ne znate igrom! Sramota

orao

pre 8 godina

Ček, ček, ček ... Zar nije juče Milošević govorio da ne želi da upire prstom u fudbalere? Rekao je i da je na poluvremenu bio u svlačionici ali je nekako zaboravio da nam kaže da je došlo do fizičkog sukoba, za koji bi javnost morala da zna ... A javnost odvaja svake godine značajna finansijska sredstva za FSS. Neviđeno kako vole pare i fotelju a ne vole da preuzmu odgovornost. Čak i da smo završili kvalifikacije sa -10 bodova, ništa se ne bi promenilo ...

aca zmaj

pre 8 godina

ajmo fajront. gasite ligu i stop finansiranju sportskih drustva. od tih para dizite vrtice, skole i ambulante. ko hoce da igra fudbal neka da pare iz svog dzepa.

aca

pre 8 godina

verujem da ovakvih i blazih slucajeva ima uvek u fudbalskoj reprezentaciji... a kako i ne bi kad nam ne igraju po formi najbolji, vec samo kako neko tamo kroji ekipu... pravi primer je Radovic, koji je, cini mi se, igrao u Legiji (ispravite me ako gresim)... decko bio u formi, bas svako kolo odigrao na nivou, golovi, asistencije, a ni P od poziva nije dobio... e zato ima svadja, jer se dres dobija ne po zasluzi vec po pozivu tamo nekog..

Graf

pre 8 godina

Problem je u sistemu,problem je u zemlji,9 selektora je promenjeno za 8 godina,a vi se trudite da sastavite idealnih 11 po komentarima godinama unazad.

Rista

pre 8 godina

A kladim se da je povod neka starleta. Cisto sumnjam da se ovi tuku oko toga ko je kriv za gol. To bi znacilo da im je stalo do rezultata, da su ponosni na taj grb koji nose, da imaju jak osecaj nacionalne pripadnosti, da se kad obuku dres reprezentacije pretvaraju u ratnike a ne manekene, da ce izgarati do kraja. A realnost je pokazala da nista od toga nije istina.

NBGD

pre 8 godina

ako se ne ocisti ova reorezentacija od ovakvih likova ima da pokvare i mlade kada udju u A tim,tj da im naredjuju i tako im pokvari njihovu harmoniju. Sve ovo sto pre sutnuti

SAŠA FRANKFURT

pre 8 godina

Znači vlada super atmosfera u timu, zato i deremo sve redom. Bravo,samo tako nastavite da nas oduševljavate!! Tole ima li te?!

rtr

pre 8 godina

Treba samo da kažemo da sad svi znaju da igraju fudbal..znači lakih utakmica više nema..Jermenija,Estonija,Azerbejdžan, Kazahstan..sve su to neugodne reprezentacije i onda nije ni čudo što nas nema toliko dugo na prvenstvu :D Još jedna stvar,naši su zaboravili da je ovo timska igra..kao što Češka nema nikakve igrače,ali se igra složno i bez problema daju golovi.Kod nas nema ko da da sutne,a tek da da gol.Bruka!

Леонардо

pre 8 godina

Ово је тотално расуло. Да ли постоји нешто што може зауставити овај суноврат, или се ваљање по каљузи наставља. Оставке сви у ФСС ( Караџић, Милошевић-риба од главе смрди)),онда играчи. МУЧНО ГЛЕДАТИ СВЕ ОВО, ДОКЛЕ ВИШЕ!

vidim sve

pre 8 godina

Nemoguće, ovo su sve divni momci. Vaspitani, kulturni, vole svoju zemlju i zato igraju svim srcem za nju, ne štede se , trče, bore se, ginu za svaku loptu...novinari svašta pišu, izmišljaju!

Gary Monk

pre 8 godina

Sve bitange, fudbal u svakoj zemlji je u usponu samo u Srbiji ide nizvodno. Ili nadjite sposobno rukovodstvo, trenera, pa cak igrace ili neka vise postane amaterski sport kao na Farskim Ostrvima.

covek, a ne broj

pre 8 godina

Ko je ikad trenirao fudbal, a da je iole normalan, zna kakav profil ljudi trenira taj sport. Kad dodate na to nesto novca i to sto su poznati javnosti (slavni nikad nece biti, jer za to je potrebno i ljudskih kvaliteta), onda dobijete ovaj skup debila pod nazivom "fudbalska reprezentacija Srbije". Onaj ko ne moze da se iskontrolise da ne pije, da ne pusi, da ne izlazi za vreme priprema za utakmicu, da se ne tuce sa saigracima ne treba da igra za reprezentaciju. Mi u nasem sastavu imamo sacicu takvih likova, ali vecina uvek dominira. Fudbalskog znanja imamo (dovoljno je samo pogledati sastave nekih od reprezentacija koji igraju EP), nazalost ljudski kvalitet nemamo.